Petak, 19.06.2009.

23:33

B92: Dva Brazilca u Crvenoj Zvezdi

Posle Lekića, Ignjatijevića i Đorđevića, na "Marakanu" stižu dva Brazilca iz crnogorske Zete saznaje B92. Ništa od povratka Stojkovića i Purovića...

Izvor: B92

B92: Dva Brazilca u Crvenoj Zvezdi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

misko

pre 14 godina

Meni ovo sve lici na ono od pre par godina dolaze igraci na koima se ne moze zaraditi! Dok ce Parker posle cupa konfederacija da vredi pet miliona a posle svetskog p deset, mi ce mo da prodajemo pricu kako nemamo para a dovodimo neke anonimuse !

realan

pre 14 godina

stigli novi raskovic i trajkovic, ne znam ko je iz crnogorske lige ikada napravio razliku neku u nasoj ligi, ni burza nije, ni ovaj vujovic, a posebno nece ova dvojica, koja nisu dala zajedno 20 golova za dve sezone i to u onoj smesnoj im ligi, kakva zamena za purovica i stojkovica, smesno je ovo, ne pise nam se dobro ni sledece sezone :(

Ivan Tomić

pre 14 godina

Videćemo...ako se momci dokažu možda sledeće sezone predju u Teleoptik pa videćemo...u perspektivi možda stignu i do Partizana

Vasilevs

pre 14 godina

Jel im neko objasnio da to nije onaj Savio što je igrao u Realu. Nisu ga kupili od Florentina, nego od Raja.Pošaljite im hitnu depešu, dok još ima vremena.

Grobar-S

pre 14 godina

Videcemo kako ce se Kadu pokazati u Zvezdi. Ako se bude trudio i dobro odigra sledecu sezonu,mozda ce krenuti Kleovim stopama. Dobro je poznato da brazilci zele da igraju u Partizanu, a najlaksi put do Partizana vodi preko Zvezde. Brazilci iz Teleoptika se tesko prbijaju u Partizan. Treba ih razumeti jer je zelja svakog fudbalera da igra ligu sampiona.

goxy

pre 14 godina

Nema nista od CZ. Da se ne ponavljam navijac iz Makedonije Josif je lepo objasnio. Da budemo u trci za prvaka na polusezoni i bice super. Samo da ne bude 10 bodova fore za Partizan. Vidim Šurbatović ćuti, imaće zicer da kritikuje, a to je u ovoj situaciji najlakše. Imali neko rešenje. Nema. Sem nekog Zeptera, i sl.

Milan90KL

pre 14 godina

Da, Zvezda definitivno ove sezone kupje igrace po principu " daj sta das "! Bice veselo kad krenu na pripreme sa 45 igraca od kojih bar njih 40 ne znaju ni loptu da sutnu... P.S. Ostalih 5 i ne poznajem...

vedran

pre 14 godina

звезди се више не смије поновити бламажа као што је екерен,ксамакс,легиа,кипрани,а ако не буде бар два права појачанја то је неминовно

Nemanja

pre 14 godina

dizite se DELIJE ovo nigde no vodi , zar ne vidite da nam klub vode ka propasti i unistenju . DELIJE DELIJE, AJMO SVI U GLAS !!!!!

Nemanja

pre 14 godina

dizite se DELIJE ovo nigde no vodi , zar ne vidite da nam klub vode ka propasti i unistenju . DELIJE DELIJE, AJMO SVI U GLAS !!!!!

Nemanja

pre 14 godina

dizite se DELIJE ovo nigde no vodi , zar ne vidite da nam klub vode ka propasti i unistenju . DELIJE DELIJE, AJMO SVI U GLAS !!!!!

my name is Cleo

pre 14 godina

Moze,i ja sam za Ergica.On je veliki igrac,i jos veci covek,mislim da bi dosao da pomogne klubu. obavezno zadrzati Pejcinovica. Pa zar ne vidite kako igra na ovom prvenstvu u Svedskoj. Decko je dve utakmice za redom uz jos par igraca najzapazeniji u nasoj reprezentaciji. Napred Pejca. Uz Djordjevica prava odbrana.
(Kragujevac, 20. jun 2009 05:07)


Buahaha... samo vi zadrzite Pejcu i co. ionako ce Neca da im prodaje "suknjice" na derbijima ;)

Zvezdas

pre 14 godina

Dovedite kislyaka iz belorusije i igora pavlovica iz jagodine a najbolje pojacanje za napadaca bi bio nikola komazec ili eventualno daniele vantaggiato iz riminija.....necete se pokajati....

goran

pre 14 godina

Neznam šta da kažem za brazilce,ali Ignjatović,Đorđević su dobri igrači.Zvezdina djeca.I Obrić je zvezdino djete,ali mi je nepoznat. Mislim da je velika greška što Some nije zadržan.Vjerujem da je bolji igrač od Kadua.Osjećam to.Da je ostao Some ,i u kombinaciji sa Abubakar Oumaruom,imali bi smo kostur tima i mislim da bi se ravnopravno borili sa Partizanom.Ovako ? ? ?.Zvezda zauvek.

GROBARI-NISH

pre 14 godina

Ja nisam za dolazak Stojketa i Purovica,imamo na golu Stamenkovica koji je OK a Purovic se vec istrosio,nije to to,pa mislite li da ce Krstajic u "malom partizanu" ginuti za loptom,hoce al malo sutra,to je najveci promasaj! Ove brazilce ne poznajem mada ne bih rekao da su losi ipak ih PIZON trazi! Drago mi je zbog Lazovica, Ignjatijevica, Djordjevica, Burze, Isaha, Umarua,a sto se Parkera tice ne zasluzuje da nosi nas grb, ne po tekmama sto je odigrao nego po izjavama, covek nije svestan da je Zvezda najtrofeniji klub u kom je i u kom ce igrati!
[Komentar poslat sa mobilnog sajta] (Kole, 20. jun 2009 00:19)

kao prvo,parker jeste cuo da ste najjtrofejniji klub ovde ali je tek kasnije saznao da taj klub (kao i njegovi navijaci) zivi od proslosti pa sada grca u dugovima i preti mu katanac.
kao drugo,mladen krstajic jeste mator ali je dosao u klub koj izuzetno voli i koj ga je lansirao i videces da ce ginuti na terenu vise nego svaki vas igrac.(setite se tariba westa sa koliko je god.dosao kod nas i kako je odigrao).
kao trece,taj mali partizan kako ga ti zoves ne grca u dugovima,igraci ne pokusavaju da beze pa da ih jurimo po aerodromima.taj mali partizan vode ljudi koj nisu zvezdice ali ga vole i postuju za razliku od vasih zvezdinih zvezdica.
i kao zadnje,kako cleo rece,video sam gde se osvajaju titule i gde se igra ls.a mi smo samo mali partizan.mislite o tome....

Realan Grobar

pre 14 godina

Citam komentare koje pisu delije i ne mogu da poverujem kakve gluposti oni pisu! Pa zar ne mozete da shvatite da vas i dalje kradu?! nadate se necemu a ne zna se ko kosi a ko vodu nosi...taj dug zvezda moze da vrati samo prevarom i nikako drugacije! uostalom Partizan je u usponu ( od finansijskog pa do fudbalskog uspona) tako da vama zvezdasima ostaje samo nada da mozete "ponovo" da budete "stub Srpstva"...BRUKE JEDNE!!

realni delija

pre 14 godina

Vidim da svi potenciraju da Kadu nije prosao na probi u Vojvodini...Pa i Zigic je bio nudjen grobarima,pa ga nisu htjeli,a vidimo dokle je stigao...Koliko ja znam,Kadu je vise nego prosjecan igrac...nece biti nosilac igre,ali moze da koristi i to veoma dobro...Ovog drugog ne znam...Tako da je Kadu dobar izbor!!!A Luka Pejovic da ima iole boljeg menadzera i propagandu iza sebe,bio bi u nekoj jakoj ligi na zapadu...Bolji je od Kolarova,ko god ga je gledao konstatovao je to!!!Odlicno bi bilo dovesti ga...Najbolji od svih je Beciraj...ali sumnjam da bi ga navijaci prihvatili jer je Albanac...Vidjeli smo sta je sve bilo zbog Kikanovica...Moze ZVEZDA dosta ove godine,osjecam to...!!!

Grobar

pre 14 godina

Sta je ovo Ci-Gani?

Rekoste da necete strance (crnce,brazilce...). Kao i da cete praviti ubojit "Tim" od "Zvezdine dece". Ha ha ha

Sta bi? Ajde nam objasnite...???!!!

Samo da vam ne budu ti stranci krivi kad budete ponovo gubili, ili mozda trener, gospodin Pizon, a da znamo ko ce biti kriv, pa Tole Karadzic.
Taj (tomislav Karadzic) ce sigurno ubedjivati protivnike Partizana da gube i u ligi Sampina i kvalifikacijama za istu :))

Smesni ste, mnogo ste smesni.

Ruku na srce, sta bi mi bez vas.

F.C.F

pre 14 godina

Kadu ce stvarno bit veliko pojacanje za Zvezdu,strasan igrac..Sledece godine ce sigurno kostat barem 4 miliona...
Savio i nije neki igrac,visok je i dobar je poslije prekida,a ima i jak sut...
Sve u svemu dobar posao je obavila CZ..

nemanja

pre 14 godina

Gk.Vladimir Stojkovic
Lb.Aleksandar Lukovic
Rb.Dusan Basta
Dc.Nemanja Vidic
Dc.Milan Bisevac
Dmc.Segundo Castilo
Amc.Maurizio Molina
Aml.Marko Perovic
Amr.Bosko Jankovic
Fc.Marko Pantelic
Fc.Nikola Zigic
Rezerve:
Gk.Vladimir Disljenkovic
Dc.Djordje Tutoric
Dc.Milan Dudic
Dc.Slavoljub Djordjevic
Lb.Dusan Andjelkovic
Rb.Marjan Markovic
Rb/Lb.Gregorz Bronowicki
Dmc.Isah
Mc.Nenad Milijas
Mc.Nenad Kovacevic
Mc.Dejan Milovanic
Mc.Dragan Maldenovic
Ml.ALeksandar Trisovic
Ml.Franklin Salas
Mr.Ognjen Koroman
Mr.Blagoy Georgijev
Amc.Igor Burzanovic
Fc.Milan Purovic
Fc.Adrijan Djokaj
Fc.Bernard Parker
Fc.Dusan Djokic
Mislite O tome ,to su najbolje generacije zvezdinih igraca Koje su rasprodate i gde su sada svi oni ,a koga nam sada dovode,ali videcemo krece nova sezona i novi izazov,ako sada ne urade nesto ,zvezda sigurno propada i ono malo sto ima nestace zbog privatizcaije.

veerghoen

pre 14 godina

Potpuno besmisleno gomilanje jeftinih i dostupnih igraca u cilju bacanja prasine u oci javnosti i navijacima. Ako Pizon od ove gomile uspe da napravi nesto iole gledljivo, skidam mu kapu i priznajem da je veliki trener. @ apsolutno tacno!!

vedran

pre 14 godina

звездаш сам,али бојим се да ће партизан опет доминирати,ако звезда не појача све линије тима.не треба играча присилјавати да дође ,ако то не жели.мислим да је према филипу ђорђевићу учинјена неправда.танасијевић бивши играч војводине,не знам да ли још игра био би солидно ријешенје,као и витакић пун искуства

realno_

pre 14 godina

Da li ste vi normalni???Samo nagomilavate igrace sumnjivog kvaliteta,pa ti igraci se treba uigrati..20 novih igraca ce biti i ??pogledajte sve ostale klubove sirom sveta,svi promene po dva tri igraca,ekipe su skoro iste a kod vas..?sramota!

saaamo ploako (mlbrnsrb)

pre 14 godina

legendarni branko stankovic je doveo borovnicu i trece lige i sa drugoligaskim igracima + dule savic, pizon, nikola jovanovic i sestic namucio borusiju u finalu kupa ufa samo zahvaljujuci mekano dosudjenom penalu nad alanom simonsenom borusija prodje...

zauvek tvoj

pre 14 godina

prosto nesmem ujutro oci da otvorim jer se bojim sta cu procitati o zvezdi.ako ovi brazilci nisu pomogli zeti da bude bolje plasirana,kako ce zvezdi.ivic je za adzica perez.

horny.cg

pre 14 godina

Kadu i Savio su igraci koji su u Zetu dosli i Atletiko pa jos nesto, tj iz Brazilske 2 lige, iz kluba koji drzi Ronaldinjov rodjeni brat,inace menadzer.
Kadu- odlican igrac,izuzetan tehnicar,asistent, dosta brz sa solidnim sutem. Atraktivan poluspic, sigurno ce biti Zvezdino pojacanje, mada me cudi sto ga dovode kad Burzo igra slicnu poziciju. Istina je da je dovodjen u vezu sa Laciom i Verderom,al od strane svojih menadzera ;) Cijena, za Buducnost, koja se raspitivala je bila 600 000 tako da su odustali.
Savio- njega ne bih komentariso jer NE POZNAJEM njegova fudbalska umijeca.;) ispod prosjecan zadnji vezni. izuzetno prgav...
-Luka Pejovic- e vala ga i vi dizete u nebo. Dobar igrac, istina, al za nasu ligu, koja, priznacete, nije neki parametar za kvalitet. Kleo sam se u Stjepanovica, da ce napraviti veliku karijeru, pa nazalost nista. Za Burza i Vujovica se znalo da nece bit nista, mada ima jos malo sansi za ovog prvog PG boema. Ako se splavovi budu zatvarali u 22,bice nesto od njega ;)
Luku smo vidjeli u mecu sa Gruzijom, takodje i sa Kiprom.
Kazem opet, za nasu ligu extra bek...
Jedini ko bi, realno, iz nase lige mogao uspjeti su Beciraj (Buducnost) Adrovic (sutjeska) i Kadu (zeta).
pozzz
p.s. bolje je zvezdi dovest 'matorog' Randjelovica (zenit, cska moskva,bezanija..sada rudar), vec je dvije godine, uz Beciraja, najbolji strijelac lige

red&white old man

pre 14 godina

Sve sami znalci fudbala. Svi su gledali sve.Pa sto vas ne angazuju za skaute. Ovde neki pitaju odakle Zvezdi pare. Ima para.Prodali su Milijasa pa sada Koromana i stigla treca rata i poslednja od Zigica.Za milijasa su pare odmah stigle jer je taakav dogovor postignut isti slucaj sa Koromanom.Dug prema banci mozeda se reprogramira i sa novim boiznis planom cak i da se dobije novi kredit. Od tih para da se isplate plate i dugovi nekim igracima koji su otisli a za domace ce mose vec snaci. Zato su i uzeli Lastu i jat kao sponzore jer je to jedna stavka koja jede mnogo para a sada imaju besplatan prevoz
I na kraju decko sa Dorcola ne znas ti nista o fudbalu, ekonomiji i dalje od crno belog nosa nista ne vidis

hladna glava vrelo srce

pre 14 godina

pa ljudi imajte vere u novo rukovodstvo ljudi rade najbolje sto mogu ne moze se bolje kada nema love...ovaj Kadu je ekstra igrac decko je bio interesantan Udinezeu Visli i jos nekim klubovima, samo ljudi nisu bili spremni da plate oko 1,3 miliona Zeti za obestecenje a sada mu istice ugovor pa ce ga zvezda relativno jeftino kupuiti, dolazak Lazovica je potpuno ohrabrujuci bice sve ovo ekstra videcete

Navijač iz Boke

pre 14 godina

Kadu zna da igra fudbal, ali su njegove fizičke sposobnosti na nivou naše treće lige - bio bi pojačanje za, recimo, Inđiju, Metalac, ili Sevojno, u Zvezdi nema šta da traži. O ovome drugome ne treba ni trošiti riječi. Smiješno. Luka Pejović je nešto drugo - talentovan je igrač, umije i u ofanzivi. Vrlo je moguće i da odmah upadne u prvih 11, a svakako je potencijal. Dovoljno sam ih gledao da znam.

FcpCascais

pre 14 godina

Joj,kad cujem ovo da stranci uzimaju mesta "nasoj lepoj deci",pa dokle vise. Sa strancima ili bez njih, nasa "deca" ce ako mogu uvek ic u bolje lige, a losa i prosecna deca, pa za njih postoji druga liga. Ko je dobar treba da igra ma odakle got bio. A ovo sa Parkerom...budite civilizovani i platite bre coveka, mozda i vaseg najboljeg igraca trenutno. Ne brukajte nas fudbal.

Kragujevac

pre 14 godina

Moze,i ja sam za Ergica.On je veliki igrac,i jos veci covek,mislim da bi dosao da pomogne klubu. obavezno zadrzati Pejcinovica. Pa zar ne vidite kako igra na ovom prvenstvu u Svedskoj. Decko je dve utakmice za redom uz jos par igraca najzapazeniji u nasoj reprezentaciji. Napred Pejca. Uz Djordjevica prava odbrana.

Bojan Jankovic

pre 14 godina

Onako cisto kao nebitna vest koju je Zvezdina uprava "prilepila" uz vest o ova dva nebitna Brazilca je da ipak nema nista of povratka Stojkovica i Purovica. Zaleteli su se "nestasno" kao i sve prethodne lopovske uprave da nam bace koju kosku da glodjemo dok se ne osiguraju fotelje.

Sramota je da se nasa Zvezda svela na "pojacavanje" ostacima iz Crne Gore!

Slavoljub Djordjevic, Carlos Eduardo de Fiori Mendes, Oliveira de Valle Savio, etc.

Realno sa ovakvim "pojacanjima" treba ocekivati borbu za goli opstanak u nasoj jadnoj ligi.

PRIVATIZACIJA!

Anonimus*

pre 14 godina

Carlos Eduardo de Fiori Mendes „Kadu“ 23 –godišnji napadač i Oliveira de Valle Savio (1984)

Dzaba ste ih dovodili kada necete imati para da ishtampate prezimena iznad broja ! Ako se zna sta je ovde prezime :P

A lepi fika je gotov ! Spreman je za psihijatrijsku ustanovu ! To se vidi iz njegovog komentara. Tuziti Partizan za svu patnju koju ste doziveli ove godine! Onda ce i on otici u MINUS samo malo manji od vasheg !

марко

pre 14 godina

А јел се и СЛЕДЕЋЕ СЕЗОНЕ полуфинале купа игра у Севојну.... и где је уопште то Севојно?

Mr_Gospodin_Signore

pre 14 godina

Zar Zvezda nije duznik? Onda se blokiraju racuni i vrsi prinudna naplata! Adzic je bio trener u CG, zato i zna koga dovodi. Kad je prosle godine Buducnost pitala za Kadua, kostao je 1 500 000. Sad 450 000. Otkud Zvezdi te pare?! Nema ih! Ali ce dati sad nesto malo, a vjerovatno ce gotovo sav novac nakon prodaje Kadua iz Zvezde pripasti menadzerskim agencijama i Zeti! Kao pravi sirotinjski klub!

Nostradamus

pre 14 godina

Po mom misljenju postoje samo dva scenarija za Zvezdu u sledecoj sezoni. Ili ce da haraju u nasoj ligi i stvarno igrati mocno ili ce da padnu jos nize nego sto su prosle sezone i doziveti totalni kolaps. Nadam se da ce biti ovo prvo!

Bunj

pre 14 godina

Nadam se da se varam, ali me ovo sve najvise podseca na ono gomilanje igraca za doba Bunjevcevica, kad je tim narastao na 35 igraca od kojih su svi ili menadzerovi igraci ili "pojacanja" koja vrede 150 hiljada i od kojih nijedan nije pokazao ni da vredi toliko, a svi su uzimali platu. Cini mi se da ce izuzetci biti Lekic i Ignjatijevic, Lazovic kao i par povratnika nazad, ali sta ce Zvezdi ovi Brazilci kada vec na tim pozicijama u napadu recimo ima podosta igraca..
Uz sve to jos povratak Burzanovica koji je veoma talentovan ali super lenj, i ukoliko ne bude nista od Afrikanaca vezni red ce da ugusi igru kada sa njim u prvi tim dodju da nose igru Bogdanovic, Lazetic i Trajkovic... Umesto toga treba krenuti hrabro i raskrstiti sa svima njima i napraviti mladi tim (izuzev par svetlih tacki iz najgorih par sezona u istoriji). Pa makar i opet ne osvojili nista, da gradimo nasu igru, da igraci ostavljaju srce na terenu i trce i grizu i ispred svega da igraju i neguju jedan lep fudbal.. Samo tako ce se Zvezda iskobeljati!
Ovako neki polovni Brazilci iz Zete koji ce na polusezoni da predju za saku dolara i igraju negde na Kipru, Ukrajini ili Koreji kao i matori veciti talenti koji nece da trce i igraju na staroj slavi samo zauzimaju mesto tim perpektivnim mladicima koji treba da steknu iskustvo i da donesu povratak slave Zvezdi

cuj coveka...

pre 14 godina

Po mom misljenju postoje samo dva scenarija za Zvezdu u sledecoj sezoni. Ili ce da haraju u nasoj ligi i stvarno igrati mocno ili ce da padnu jos nize nego sto su prosle sezone i doziveti totalni kolaps. Nadam se da ce biti ovo prvo!
(Nostradamus, 20. jun 2009 02:01)


CIME BRE VI DA HARATE? Izgleda da si popio vise od ovih brazilaca o kojima pisete :p

Bojan

pre 14 godina

apsolutno mi nije jasno zasto nam treba tim od 40 igraca. klub je do guse u dugovima a mi svakog dana dovodimo po 2 igraca i to bojim se bez prave procene njihovih kvaliteta tj ne bojim se vec znam. nemoguce je da su svi igraci skautirani u ovom kratkom periodu i da je procenjeno da su toliko dobri da se pored duga dovode i potpisuju ugovori sa njima. nama je dovoljno 20-25 igraca u prvom timu od toga 3 ili 4 kvalitetna stranca i jos 2 ili 3 iskusna igraca koje mozemo da platimo. takva je situacija pomiriti se sa tim gosn. lukicu. ovi potezi su katastrofalni jer mislite da se na ovaj nacin pravdate navijacima. krajnje jadno! svesni smo da je klub u dugovima, mi samo zelimo 20 momaka koji ce da ginu za dres pa makar i zavrsili sezonu na trecem mestu. ali to je zdrava osnova za buducnost kada ce zvezda da ponovo dominira srpskim fudbalom. a koliko nam je jadan klupski fudbal ta buducnost moze da se desi vec za dve do tri godine. XD

Marko Gavrilovic

pre 14 godina

Ovu dvojicu brazilaca smo verovatno oteli ispred nosa Mancesteru! Pa, ljudi, ovo je strasno! O kojoj stednji oni govore kad svaki dinar potrosen na ove igrace je bacen. Ilija Ivic je radio vrhunski posao i zasluzio je svaku paru svoje plate, doveo nam je zaista vrhunske igrace( izuzev po meni Tutorica i donekle Dzef-a) i da je uprava bila dostojna te ekipe Zvezda bi sigurno uzela titulu prosle godine. Ovako, jedan gol u 96-om minutu i opsta nemastina su sasekli ekipu koja je bila vrhunski selektirana i koja bi uz jos 2-3 igraca mogla da odigra par kola u Evropi. Bas steta. Sada, uz ovakve strucnjake i stedise mocicemo da sanjamo titulu narednih par godina. Potpisujem da cemo biti treci na kraju naredne sezone, daleko iza Partizana a nesto blizi Vojvodini!

podgorica

pre 14 godina

Kuku ne samo njih...
Iz pg sam i redovno ih gledam po kaficima kako se opijaju. Zar ovo da dozivi nasa CZ..
Evo ako neko oce slike da vidi sta rade neka ostavi mail..
Znam da Savio opasno voli votku a i viski mu ne ide lose..

TopZR

pre 14 godina

sto cenim ovu zvezdu.....nikad nije dosadno....svake polusezone (ne sezone)dovedemo 15-ak igraca......da nije nas mediji bi se davno ugasili..matori daj nadjite neki stabilan tim...

Redskins

pre 14 godina

Ovaj gore je pomenuo da je Pejovic prosecan...
Kao prvo, siguran sam da nemas pojma o kome se radi...sad cu da te naucim.

Luka Pejovic je reprezentativac Crne Gore, mlad igrac koji ima ogroman potencijal. Prosao skolu Buducnosti, Dejo Savicevic je svojevremeno za njega imao samo reci hvale. Iako bek 2007 je bio zvanicno najbolji igrac Crnogorskog prvenstava. Pre dve godine iz malo Grblja presao u Mogren za 200.000 eura...pa se ti batice zamisli koliko on kosta ili pogledaj na nekom od sajtova. Da ti ustedim vreme, procenjen je na 1.100.000 eura..
Zvezda ce ga kupiti za 600.000 uz neki dogovor o buducem procentu ili slicno.
Visok, dug korak, fenomenalan centarsut...za Ninkova je keva..
E da...VELIKI ZVEZDAS !!!!!!!!

RichiPFC

pre 14 godina

Ne sumljam da ce se stvari vratiti u prirodnu formu i da ce biti ono sto mora da bude,a to je da Zvezda uvek bude najbolja,nego me nervira to sto je taj postulat za trenutak "zakazao'pa je nakratko i nezasluzeno drugi zaseo na nase mesto...
Ali to je kratko trajalo,sve se vraca u normalu,sve je OK,sunce sija ,deca rastu,Zvezda dominira...
A,da...
Bilo ne ponovilo se...
(Lepi Fika, 19. jun 2009 23:43)

Ponavljace se to i narednih sezona, samo mi nije jasno za Lazovica ( Borac ) ko njega natera da predje u fk sscz?????

vedran

pre 14 godina

звездаши тражимо од управе повратак ненада ковачевића. ни случајно посуђивати ,па о ма ком се радило. ергић и лјубоја право ријешенје

delija

pre 14 godina

hah nek nam je nazdravljee...kupujemo na kilo do avgusta ima da bude igraca tona i tona ...jojj kad se setim kakav smo tim imali na celu sa ZIGOM a sad nekima ni ime ne mogu da zapamtim!!!ima da bude ZAJEBALO VEKA!!!

Dovla

pre 14 godina

Ja stvarno ne znam, sta pojedinci ocekuju??? Da se poslije duga od 20 i kusur miliona, pronadje novac za pojacanja. Pa gospodo, ZVEZDA zivi na aparatima. I ne treba ocekivati velike transfere. Ja podrzavam dovodjenje ovolkog broja igraca, jer ce kvantitet, dati "kvalitet". To su sve igraci, koje Zvezda u ovome momentu moze sebi priustiti. Prema tome, svi koji mastate, o milionskim transferima, od toga nma nista!

bearpawPFC

pre 14 godina

Carlos Eduardo de Fiori Mendes „Kadu“ 23 –godišnji napadač i Oliveira de Valle Savio (1984). aaaaaaa???????? jel ovdje riječ o više igrača........??????' aaaaaaaaaa

Lucas

pre 14 godina

Potpuno besmisleno gomilanje jeftinih i dostupnih igraca u cilju bacanja prasine u oci javnosti i navijacima. Ako Pizon od ove gomile uspe da napravi nesto iole gledljivo, skidam mu kapu i priznajem da je veliki trener.

RedStar Ivanjica

pre 14 godina

Sreća pa Javor rasprodaje celu ekipu, a iz Borca dovodimo Lazovića mada bi bilo poželjno da i Boban Stojanović i Stojčev odu i da se Dmitrović konačno penzioniše pa ćemo sigurno biti treći.
Objektivno gledano, Vojvodina i Partizan su svetlosna godina ispred nas trenutno.

Kole

pre 14 godina

Ja nisam za dolazak Stojketa i Purovica,imamo na golu Stamenkovica koji je OK a Purovic se vec istrosio,nije to to,pa mislite li da ce Krstajic u "malom partizanu" ginuti za loptom,hoce al malo sutra,to je najveci promasaj! Ove brazilce ne poznajem mada ne bih rekao da su losi ipak ih PIZON trazi! Drago mi je zbog Lazovica, Ignjatijevica, Djordjevica, Burze, Isaha, Umarua,a sto se Parkera tice ne zasluzuje da nosi nas grb, ne po tekmama sto je odigrao nego po izjavama, covek nije svestan da je Zvezda najtrofeniji klub u kom je i u kom ce igrati!

Josif Semjanov

pre 14 godina

Ja ne znam kako ovima iz uprave nije jasno da ce najvece pojacanje za Zvezdu biti Parker koji ce se ove sezone nadavati golova a posle SP sledece godine kostat najmanje 5-6000 000miliona evra sto ce poprilicno resiti veliki deo problema. Do sada su trebali naci para da isplate obestecenje koje ce se desetostruko vratiti. Sastav bi sledece sezone po svemu sudeci trebalo da izgleda ovako; Stamenkovic-Ninkov, Vranjes (Ignjatijevic) Tutoric(Vilotic) Djordjevic-Isah, Lazetic, Burzanovic, Obric-Abubakar, Lekic (Trickovski) sastav koji ce biti neuigran, neiskusan pa ako hocete i prosecan koji obecava grcevitu borbu za 3-ce mesto i izlazak u Evropu pod jednim uslovom da g-din predsednik pronadje nekog sponzora i ubaci neke privrednike u UO koji mogu da koliko-toliko stabilizuju finansisku situaciju jer sa ovima koji su sada u UO i koji su tu samo radi toga sto su ostali nedokazani na nekom drugom mestu nema idnine za nas voljeni klub.Pozz.MKD

Nine

pre 14 godina

Pa to hoce da nam vrate za Vulicevica! Oni su vec neko vreme zelja Vojvodine.
(......................., 19. jun 2009 23:44)

Veruj mi, da je Bata zeleo doveo bi ih! Prvo su Vosi ponudjeni, ali ih slaninari nisu zeleli!(ako si upucen Bozovic ih je ponudio za Zarka Koraca koji je na pozajmici u Zeti iz Vose i manju doplatu) Ne znam da li i u jednim novinama pise da su zelja Vojvodine, tvrdim da ne! Nazalost, dovodimo po principu daj sta das i Lukic ce unistiti i ono malo potencijala i para sto bi imali!

pirpik

pre 14 godina

Nas narod kaze sa konja na magarca. ode kleo parker sisic silva ko da ih mjenja... Ilija je bio doktor za Adzica jos cemo i Janevskog zaliti. Samo jos da dodam kako u zvezdi trebaju da igraju samo srpska deca ovi stranci su propast. Pa i MU Celzi Liverpul su najaci tamo igraju samo englezi kao i Real Barsa gdje igraju samo spanci ma da se ne lazemo ljudi ovo vise nije ni smjesno... POzzz iz RS ZVEZDA JE ZIVOT

Neshar

pre 14 godina

"Za Kadua mogu reci da je sjajan igrac,moze da igra na poziciji poluspica i spica,veoma je brz...Prije nekoliko godina je bio na probi u lacio,a prosle godine ga je trazio verder...A Savio je tu i tamo....Imamo boljih od njega...."
(....P.I..k..s...i...., 19. jun 2009 23:53)

Lacio, Verder a on u Zvezdu - hahahahahahahahahaha...
Joj Boze koliko ste vi smesni...
Lozite se da cete napraviti neki tim, da cete nas zgaziti, hvalospevi na Lukicev racun, Pizona poredite sa Arsenom Vengerom, vas tim sa Arsenalom... A u prvom kolu kad vam Javor ili Borac otkinu prvi bod, pa kad ispadnete od treceplasiranog tima neke Poljske, Slovacke ili jos gore Kiparske lige pljuvacete sve njih na sav glas, a krivac ce vam opet biti Tole...
Ali dobro... to je vasa sudbina...
Laku noc komsinice.

poznavalac

pre 14 godina

Sreca je sto sve informacije nisu tacne.

Dvojica Brazilaca iz Zete su potpuno prosecni, rekao bih i ispod proseka ovdasnjih liga.

Luka Pejovic je solidan igrac, u ovakvoj Zvezdi kakva je nazalost sada moze da igra.

Vilotic nece u Zvezdu koliko god ga mediji 'terali' u nju, pokusace u inostranstvo, ako ne bude uspeo mozda i dodje ali ne verujem.

Darko Lazovic je solidan igrac ali za tim koji igra na kontru, ne za Zvezdu koja ce morati da napada bar u domacoj ligi. O tome da je deklarisani grobar i da je to vise puta pokazao na krajnje neprimeren nacin ne moramo, slazem se da je vreme profesionalizma.

Najezio sam se i ja kada sam video Salvoljuba Djordjevica, lepo je voleti dres i grb ali od takvih niko nikada nije napravio dobar tim.

Obaveze prema Isahu nisu placene, prema Abubakaru ih i nema pa je logicno da on ostane a Bernard parker je vec skoro dva meseca bivsi igrac Zvezde jer nije placena rata pocetkom maja.

Nije ni vazno, Zvezda ce sklopiti nekakav tim, verujem da ce Pizon iz njega izvuci koliko se bude moglo ali me nevidjeno nervira stvaranje iluzije da stvari dolaze na svoje mesto i da dolaze dobri dani.

Ne dolaze, daleki su i pitanje je da li ce i jedna (jos jedna losa) sezona biti dovoljna da postanemo iole ozbiljan klub.

A propaganda zvana Purovic, Stojkovic, Basta, Parker, Vulicevic... u stvari, salili smo se, Ignjatijevic, Lekic, Kadu, Savio, Karadzic i kadeti mi se nimalo ne svidja.

Dzajic je bio los, Piksi gori, pa Toplica, Ivici i Kozici, sada Lukici i Adzici, bojim se da sunovrat nema kraja.

Bas se bojim a oni koji me nagovaraju da mastam i da se nadam da je sve krenulo na bolje neka se stide.

vlado

pre 14 godina

nikada nisam volio brazilce u zvezdi nikad snjima nismo prosli da valja,a pogotovu sa ovim poslednjim,al treba pokusati,upornost se isplati,ko zna.

Mraki

pre 14 godina

Sada skupljamo Vosine ostatke, Lukicu su maznuli Vulicevica...jurio kolima za njim i molio da ne idu kod Bate na pregovore vec da potpisu za nas! Sramota, doveo je dva igraca koja nisu prosli probu u Vojvodini, a sada se predstavljaju kao velika pojacanja. I mediji su krivi sto nece da prikazu pravo stanje u klubu. Citam ovde o Ignjatijevicu kao da smo doveli Vermalena, a Vojvodina dovede ekstra napadaca, Da Kostu pa se odmah vest gurne pod tepih! Dok svi ne postanemo svesni realnosti necemo izaci iz krize! Pa od kojih para se dovodi Ignjatijevic, Vilotic, Kadu, Savio, Lekic, isplacuju Oumar i Isah???kada nam je racun blokiran? Treba isforsirati klince, a ne dovoditi na pozajmice i davati njihovim klubovima pola para od inostranih prodaja, tako nikada necemo izaci iz krize! Sledece sezone se grcevito borimo za 3 mesto!

ZVEZDA*SEVER*MARAKANA*FOREVER*

pre 14 godina

Ne znam kako je vama drage moje DELIJE al meni je stvarno muka od ovakvih gluposti. SAMO ČEKAM DA PROĐE, SAMO ČEKAM DA PROĐE..DA PROĐE.

Jedan vic,da razbijemo monotoniju

pre 14 godina

Uhvatili navijaci Mancester Sitija malog Roma i teraju ga da peva nesto o Mancester Sitiju,a on ce "Mancester siii tiii,takav saaam i jaaa..."

lele :)

pre 14 godina

Ja ne znam sta je ovo,koliko igraca mogu da se dovede ne sa nula,nego minus 20-tak milki...
Tek poceo prelazni rok,a mi vec doveli 6-igraca,ko zna sta ce biti do avgusta...

dan

pre 14 godina

Koliko god svi pljuvali Adzica meni se svidja kako je odradio posao do sada.Svi omalovazavaju do sadasnja pojacanja? Nije mi jasno zasto. Svi potenciraju pricu da se dovode stranci. Pa to sto je stran igrac ne znaci da je dobar u sta smo se uverili kada nam su nam pola ekipe cinili stranci. Svi igraci koji su dovedeni dobro su proanalizirani i znaju uslove u nasem fudbalu sto je i najbitnije. Ova dva brazilca sto treba da dodju su igrali ligu slicnu nasoj (slabijoj) ali verujem da ce se brzo uklopiti.Meni je iskreno zao sto Sisic nije ostao,verujem da bi ove sezone ekspodira,Od malog Savica ocekujem puno ove sezone,decko je veci talenat i od Tomovica i od Pejcinovica.Sa Darkom Lazovicem smo dobili pola ekipe.Najbolji potez koji su mogli da naprave.Verujem da ce Burzanovic dostojno zameniti Milijasa.Onaj ko pita sta je Burza uradio u zvezdi samo cu reci da je najzasluzniji sto smo uzeli zadnju titulu(kada je dosao na polusezoni).Stamenkovic je bio slab,verujem da bi sa iskusnim golmanom mogli da se nadamo odlicnim rezultatima.Kada to Pizon ukombinuje bice to odlicna ekipa...

Pedja J7

pre 14 godina

Za Brazilce ne znam kakvi su igraci i necu da ih komentarisem!

Ali mi je mnogo drago sto ISSAH ostaje!Ne znam sta bi dao kad bi nekako ostao i Parker! Mada mislim da je realnost da se nece vracati!

Ej grobari,ej grobari
vama mnogo smeta,
cinjenica da je Zvezda
bila prvak sveta!

Ej grobari,ej grobari
sudbina vam takva,
vi ste samo komsije
EVROPSKOG PRVAKA!!!

ZVEZDA U SRCU!!!

manojla

pre 14 godina

Jos malo pa Zvezda k'o Arsenal,sve klinci,osim par starijih koji samo kvare prosek,a i nisu neki igraci.Nadam se da ce Pizon umeti od Zvezde da napravi isto sto i Arsen od Arsenala,pa da igramo brz,lep i efikasan fudbal.:)))))))))
(Cofi, 19. jun 2009 23:50)

Slazem se, nek napravi Pizon od vas Arsenal, tim koji nista ne osvaja.

Niksicko pivo

pre 14 godina

hahah ne mogu da vjerujem... do juce su igrali ovdje kraj bistrice...
Ovaj kadu je vrhunski igrac trebao je da dobije crnogorsko drzavljanstvo da igra u 1 tim, al nejvjerovtnije nista od toga.. .a ovaj drugi igra zadnjeg viskog oko 196 nije los.... al kadu mali a tehnicar :)

SuperhikPG

pre 14 godina

Zastiđa ovoga koga kupuju...Kadu dobar igrač? Jeste za prilike u Zeti.Ja koliko ga gledah utakmica to niđe veze nemaše sa kvalitetom koji mu se pumpa u medijima.Kao simpatizer partizana samo mogu da budem zadovoljan sa ovakvom trgovinom,a delije živi bili pa viđeli.

Crno na belo

pre 14 godina

E sad bi mi grobari trebali da pretimo Lazovicu sto kao vatreni grobar odlazi u Zvezdu. Ali, posto smo mi gospoda za vas, pusticemo decka na miru da odigra sezonu-dve, pa ako se pokaze eto i njega da pravi drustvo Kleu. Isto vazi i za navedene Brazilce. Uostalom, zasto sluze filijale?

Ranko DS

pre 14 godina

Pa, za njih je pisalo da nisu prosli probu u Vojvodini! Oni nam otmu Vulicevica, a mi skupljamo njihov otpad!
Lukicu, gore cemo proci sa tobom nego sa Bunjom!

Mica

pre 14 godina

Odakle su izmirene obaveze prema Isahu i Omaruu i kako misle da isplate Kadua i Vilotica??? Da li se to isplacuje na "ruke"? Treba zabraniti ovim tzv zvezdasima da guraju u ponor jos dalje ovaj tim...Da li su to najave da ce svi biti na ic? Ova dva igraca su nikakva pojacanja, nisu prosli u Vojvodini pa su dobri nama, a oni nam otmu Vulicevica...strasno!

Lepi Fika

pre 14 godina

Ne sumljam da ce se stvari vratiti u prirodnu formu i da ce biti ono sto mora da bude,a to je da Zvezda uvek bude najbolja,nego me nervira to sto je taj postulat za trenutak "zakazao'pa je nakratko i nezasluzeno drugi zaseo na nase mesto...
Ali to je kratko trajalo,sve se vraca u normalu,sve je OK,sunce sija ,deca rastu,Zvezda dominira...
A,da...
Bilo ne ponovilo se...

Cofi

pre 14 godina

Jos malo pa Zvezda k'o Arsenal,sve klinci,osim par starijih koji samo kvare prosek,a i nisu neki igraci.Nadam se da ce Pizon umeti od Zvezde da napravi isto sto i Arsen od Arsenala,pa da igramo brz,lep i efikasan fudbal.:)))))))))

....P.I..k..s...i....

pre 14 godina

Za Kadua mogu reci da je sjajan igrac,moze da igra na poziciji poluspica i spica,veoma je brz...Prije nekoliko godina je bio na probi u lacio,a prosle godine ga je trazio verder...A Savio je tu i tamo....Imamo boljih od njega....

DELIJA

pre 14 godina

Samo nastavite sa dovodjenjem nase djece i ja se ne sikiram za sledecu sezonu,kada sam vidio Djordjevica danas na konferenciji najezio sam se,E TAKO SE NOSI I DOZIVLJAVA DRES I GRB NASEG KLUBA,NEIGRAJU PARE NEGO SRCE!!!ZVEZDA MI JE SVE!!!

bane

pre 14 godina

nema poznatih, samo da se uigraju i rastrce i bice fudbala.....tj samo da dobijamo one male utakmice kao sto je i repka pocela i nece biti problema

Cofi

pre 14 godina

Jos malo pa Zvezda k'o Arsenal,sve klinci,osim par starijih koji samo kvare prosek,a i nisu neki igraci.Nadam se da ce Pizon umeti od Zvezde da napravi isto sto i Arsen od Arsenala,pa da igramo brz,lep i efikasan fudbal.:)))))))))

DELIJA

pre 14 godina

Samo nastavite sa dovodjenjem nase djece i ja se ne sikiram za sledecu sezonu,kada sam vidio Djordjevica danas na konferenciji najezio sam se,E TAKO SE NOSI I DOZIVLJAVA DRES I GRB NASEG KLUBA,NEIGRAJU PARE NEGO SRCE!!!ZVEZDA MI JE SVE!!!

Pedja J7

pre 14 godina

Za Brazilce ne znam kakvi su igraci i necu da ih komentarisem!

Ali mi je mnogo drago sto ISSAH ostaje!Ne znam sta bi dao kad bi nekako ostao i Parker! Mada mislim da je realnost da se nece vracati!

Ej grobari,ej grobari
vama mnogo smeta,
cinjenica da je Zvezda
bila prvak sveta!

Ej grobari,ej grobari
sudbina vam takva,
vi ste samo komsije
EVROPSKOG PRVAKA!!!

ZVEZDA U SRCU!!!

....P.I..k..s...i....

pre 14 godina

Za Kadua mogu reci da je sjajan igrac,moze da igra na poziciji poluspica i spica,veoma je brz...Prije nekoliko godina je bio na probi u lacio,a prosle godine ga je trazio verder...A Savio je tu i tamo....Imamo boljih od njega....

Crno na belo

pre 14 godina

E sad bi mi grobari trebali da pretimo Lazovicu sto kao vatreni grobar odlazi u Zvezdu. Ali, posto smo mi gospoda za vas, pusticemo decka na miru da odigra sezonu-dve, pa ako se pokaze eto i njega da pravi drustvo Kleu. Isto vazi i za navedene Brazilce. Uostalom, zasto sluze filijale?

poznavalac

pre 14 godina

Sreca je sto sve informacije nisu tacne.

Dvojica Brazilaca iz Zete su potpuno prosecni, rekao bih i ispod proseka ovdasnjih liga.

Luka Pejovic je solidan igrac, u ovakvoj Zvezdi kakva je nazalost sada moze da igra.

Vilotic nece u Zvezdu koliko god ga mediji 'terali' u nju, pokusace u inostranstvo, ako ne bude uspeo mozda i dodje ali ne verujem.

Darko Lazovic je solidan igrac ali za tim koji igra na kontru, ne za Zvezdu koja ce morati da napada bar u domacoj ligi. O tome da je deklarisani grobar i da je to vise puta pokazao na krajnje neprimeren nacin ne moramo, slazem se da je vreme profesionalizma.

Najezio sam se i ja kada sam video Salvoljuba Djordjevica, lepo je voleti dres i grb ali od takvih niko nikada nije napravio dobar tim.

Obaveze prema Isahu nisu placene, prema Abubakaru ih i nema pa je logicno da on ostane a Bernard parker je vec skoro dva meseca bivsi igrac Zvezde jer nije placena rata pocetkom maja.

Nije ni vazno, Zvezda ce sklopiti nekakav tim, verujem da ce Pizon iz njega izvuci koliko se bude moglo ali me nevidjeno nervira stvaranje iluzije da stvari dolaze na svoje mesto i da dolaze dobri dani.

Ne dolaze, daleki su i pitanje je da li ce i jedna (jos jedna losa) sezona biti dovoljna da postanemo iole ozbiljan klub.

A propaganda zvana Purovic, Stojkovic, Basta, Parker, Vulicevic... u stvari, salili smo se, Ignjatijevic, Lekic, Kadu, Savio, Karadzic i kadeti mi se nimalo ne svidja.

Dzajic je bio los, Piksi gori, pa Toplica, Ivici i Kozici, sada Lukici i Adzici, bojim se da sunovrat nema kraja.

Bas se bojim a oni koji me nagovaraju da mastam i da se nadam da je sve krenulo na bolje neka se stide.

Lepi Fika

pre 14 godina

Ne sumljam da ce se stvari vratiti u prirodnu formu i da ce biti ono sto mora da bude,a to je da Zvezda uvek bude najbolja,nego me nervira to sto je taj postulat za trenutak "zakazao'pa je nakratko i nezasluzeno drugi zaseo na nase mesto...
Ali to je kratko trajalo,sve se vraca u normalu,sve je OK,sunce sija ,deca rastu,Zvezda dominira...
A,da...
Bilo ne ponovilo se...

Jedan vic,da razbijemo monotoniju

pre 14 godina

Uhvatili navijaci Mancester Sitija malog Roma i teraju ga da peva nesto o Mancester Sitiju,a on ce "Mancester siii tiii,takav saaam i jaaa..."

manojla

pre 14 godina

Jos malo pa Zvezda k'o Arsenal,sve klinci,osim par starijih koji samo kvare prosek,a i nisu neki igraci.Nadam se da ce Pizon umeti od Zvezde da napravi isto sto i Arsen od Arsenala,pa da igramo brz,lep i efikasan fudbal.:)))))))))
(Cofi, 19. jun 2009 23:50)

Slazem se, nek napravi Pizon od vas Arsenal, tim koji nista ne osvaja.

Neshar

pre 14 godina

"Za Kadua mogu reci da je sjajan igrac,moze da igra na poziciji poluspica i spica,veoma je brz...Prije nekoliko godina je bio na probi u lacio,a prosle godine ga je trazio verder...A Savio je tu i tamo....Imamo boljih od njega...."
(....P.I..k..s...i...., 19. jun 2009 23:53)

Lacio, Verder a on u Zvezdu - hahahahahahahahahaha...
Joj Boze koliko ste vi smesni...
Lozite se da cete napraviti neki tim, da cete nas zgaziti, hvalospevi na Lukicev racun, Pizona poredite sa Arsenom Vengerom, vas tim sa Arsenalom... A u prvom kolu kad vam Javor ili Borac otkinu prvi bod, pa kad ispadnete od treceplasiranog tima neke Poljske, Slovacke ili jos gore Kiparske lige pljuvacete sve njih na sav glas, a krivac ce vam opet biti Tole...
Ali dobro... to je vasa sudbina...
Laku noc komsinice.

Nostradamus

pre 14 godina

Po mom misljenju postoje samo dva scenarija za Zvezdu u sledecoj sezoni. Ili ce da haraju u nasoj ligi i stvarno igrati mocno ili ce da padnu jos nize nego sto su prosle sezone i doziveti totalni kolaps. Nadam se da ce biti ovo prvo!

RedStar Ivanjica

pre 14 godina

Sreća pa Javor rasprodaje celu ekipu, a iz Borca dovodimo Lazovića mada bi bilo poželjno da i Boban Stojanović i Stojčev odu i da se Dmitrović konačno penzioniše pa ćemo sigurno biti treći.
Objektivno gledano, Vojvodina i Partizan su svetlosna godina ispred nas trenutno.

Redskins

pre 14 godina

Ovaj gore je pomenuo da je Pejovic prosecan...
Kao prvo, siguran sam da nemas pojma o kome se radi...sad cu da te naucim.

Luka Pejovic je reprezentativac Crne Gore, mlad igrac koji ima ogroman potencijal. Prosao skolu Buducnosti, Dejo Savicevic je svojevremeno za njega imao samo reci hvale. Iako bek 2007 je bio zvanicno najbolji igrac Crnogorskog prvenstava. Pre dve godine iz malo Grblja presao u Mogren za 200.000 eura...pa se ti batice zamisli koliko on kosta ili pogledaj na nekom od sajtova. Da ti ustedim vreme, procenjen je na 1.100.000 eura..
Zvezda ce ga kupiti za 600.000 uz neki dogovor o buducem procentu ili slicno.
Visok, dug korak, fenomenalan centarsut...za Ninkova je keva..
E da...VELIKI ZVEZDAS !!!!!!!!

Dovla

pre 14 godina

Ja stvarno ne znam, sta pojedinci ocekuju??? Da se poslije duga od 20 i kusur miliona, pronadje novac za pojacanja. Pa gospodo, ZVEZDA zivi na aparatima. I ne treba ocekivati velike transfere. Ja podrzavam dovodjenje ovolkog broja igraca, jer ce kvantitet, dati "kvalitet". To su sve igraci, koje Zvezda u ovome momentu moze sebi priustiti. Prema tome, svi koji mastate, o milionskim transferima, od toga nma nista!

Lucas

pre 14 godina

Potpuno besmisleno gomilanje jeftinih i dostupnih igraca u cilju bacanja prasine u oci javnosti i navijacima. Ako Pizon od ove gomile uspe da napravi nesto iole gledljivo, skidam mu kapu i priznajem da je veliki trener.

Mica

pre 14 godina

Odakle su izmirene obaveze prema Isahu i Omaruu i kako misle da isplate Kadua i Vilotica??? Da li se to isplacuje na "ruke"? Treba zabraniti ovim tzv zvezdasima da guraju u ponor jos dalje ovaj tim...Da li su to najave da ce svi biti na ic? Ova dva igraca su nikakva pojacanja, nisu prosli u Vojvodini pa su dobri nama, a oni nam otmu Vulicevica...strasno!

dan

pre 14 godina

Koliko god svi pljuvali Adzica meni se svidja kako je odradio posao do sada.Svi omalovazavaju do sadasnja pojacanja? Nije mi jasno zasto. Svi potenciraju pricu da se dovode stranci. Pa to sto je stran igrac ne znaci da je dobar u sta smo se uverili kada nam su nam pola ekipe cinili stranci. Svi igraci koji su dovedeni dobro su proanalizirani i znaju uslove u nasem fudbalu sto je i najbitnije. Ova dva brazilca sto treba da dodju su igrali ligu slicnu nasoj (slabijoj) ali verujem da ce se brzo uklopiti.Meni je iskreno zao sto Sisic nije ostao,verujem da bi ove sezone ekspodira,Od malog Savica ocekujem puno ove sezone,decko je veci talenat i od Tomovica i od Pejcinovica.Sa Darkom Lazovicem smo dobili pola ekipe.Najbolji potez koji su mogli da naprave.Verujem da ce Burzanovic dostojno zameniti Milijasa.Onaj ko pita sta je Burza uradio u zvezdi samo cu reci da je najzasluzniji sto smo uzeli zadnju titulu(kada je dosao na polusezoni).Stamenkovic je bio slab,verujem da bi sa iskusnim golmanom mogli da se nadamo odlicnim rezultatima.Kada to Pizon ukombinuje bice to odlicna ekipa...

Kole

pre 14 godina

Ja nisam za dolazak Stojketa i Purovica,imamo na golu Stamenkovica koji je OK a Purovic se vec istrosio,nije to to,pa mislite li da ce Krstajic u "malom partizanu" ginuti za loptom,hoce al malo sutra,to je najveci promasaj! Ove brazilce ne poznajem mada ne bih rekao da su losi ipak ih PIZON trazi! Drago mi je zbog Lazovica, Ignjatijevica, Djordjevica, Burze, Isaha, Umarua,a sto se Parkera tice ne zasluzuje da nosi nas grb, ne po tekmama sto je odigrao nego po izjavama, covek nije svestan da je Zvezda najtrofeniji klub u kom je i u kom ce igrati!

Josif Semjanov

pre 14 godina

Ja ne znam kako ovima iz uprave nije jasno da ce najvece pojacanje za Zvezdu biti Parker koji ce se ove sezone nadavati golova a posle SP sledece godine kostat najmanje 5-6000 000miliona evra sto ce poprilicno resiti veliki deo problema. Do sada su trebali naci para da isplate obestecenje koje ce se desetostruko vratiti. Sastav bi sledece sezone po svemu sudeci trebalo da izgleda ovako; Stamenkovic-Ninkov, Vranjes (Ignjatijevic) Tutoric(Vilotic) Djordjevic-Isah, Lazetic, Burzanovic, Obric-Abubakar, Lekic (Trickovski) sastav koji ce biti neuigran, neiskusan pa ako hocete i prosecan koji obecava grcevitu borbu za 3-ce mesto i izlazak u Evropu pod jednim uslovom da g-din predsednik pronadje nekog sponzora i ubaci neke privrednike u UO koji mogu da koliko-toliko stabilizuju finansisku situaciju jer sa ovima koji su sada u UO i koji su tu samo radi toga sto su ostali nedokazani na nekom drugom mestu nema idnine za nas voljeni klub.Pozz.MKD

Marko Gavrilovic

pre 14 godina

Ovu dvojicu brazilaca smo verovatno oteli ispred nosa Mancesteru! Pa, ljudi, ovo je strasno! O kojoj stednji oni govore kad svaki dinar potrosen na ove igrace je bacen. Ilija Ivic je radio vrhunski posao i zasluzio je svaku paru svoje plate, doveo nam je zaista vrhunske igrace( izuzev po meni Tutorica i donekle Dzef-a) i da je uprava bila dostojna te ekipe Zvezda bi sigurno uzela titulu prosle godine. Ovako, jedan gol u 96-om minutu i opsta nemastina su sasekli ekipu koja je bila vrhunski selektirana i koja bi uz jos 2-3 igraca mogla da odigra par kola u Evropi. Bas steta. Sada, uz ovakve strucnjake i stedise mocicemo da sanjamo titulu narednih par godina. Potpisujem da cemo biti treci na kraju naredne sezone, daleko iza Partizana a nesto blizi Vojvodini!

bane

pre 14 godina

nema poznatih, samo da se uigraju i rastrce i bice fudbala.....tj samo da dobijamo one male utakmice kao sto je i repka pocela i nece biti problema

SuperhikPG

pre 14 godina

Zastiđa ovoga koga kupuju...Kadu dobar igrač? Jeste za prilike u Zeti.Ja koliko ga gledah utakmica to niđe veze nemaše sa kvalitetom koji mu se pumpa u medijima.Kao simpatizer partizana samo mogu da budem zadovoljan sa ovakvom trgovinom,a delije živi bili pa viđeli.

red&white old man

pre 14 godina

Sve sami znalci fudbala. Svi su gledali sve.Pa sto vas ne angazuju za skaute. Ovde neki pitaju odakle Zvezdi pare. Ima para.Prodali su Milijasa pa sada Koromana i stigla treca rata i poslednja od Zigica.Za milijasa su pare odmah stigle jer je taakav dogovor postignut isti slucaj sa Koromanom.Dug prema banci mozeda se reprogramira i sa novim boiznis planom cak i da se dobije novi kredit. Od tih para da se isplate plate i dugovi nekim igracima koji su otisli a za domace ce mose vec snaci. Zato su i uzeli Lastu i jat kao sponzore jer je to jedna stavka koja jede mnogo para a sada imaju besplatan prevoz
I na kraju decko sa Dorcola ne znas ti nista o fudbalu, ekonomiji i dalje od crno belog nosa nista ne vidis

podgorica

pre 14 godina

Kuku ne samo njih...
Iz pg sam i redovno ih gledam po kaficima kako se opijaju. Zar ovo da dozivi nasa CZ..
Evo ako neko oce slike da vidi sta rade neka ostavi mail..
Znam da Savio opasno voli votku a i viski mu ne ide lose..

ZVEZDA*SEVER*MARAKANA*FOREVER*

pre 14 godina

Ne znam kako je vama drage moje DELIJE al meni je stvarno muka od ovakvih gluposti. SAMO ČEKAM DA PROĐE, SAMO ČEKAM DA PROĐE..DA PROĐE.

Mraki

pre 14 godina

Sada skupljamo Vosine ostatke, Lukicu su maznuli Vulicevica...jurio kolima za njim i molio da ne idu kod Bate na pregovore vec da potpisu za nas! Sramota, doveo je dva igraca koja nisu prosli probu u Vojvodini, a sada se predstavljaju kao velika pojacanja. I mediji su krivi sto nece da prikazu pravo stanje u klubu. Citam ovde o Ignjatijevicu kao da smo doveli Vermalena, a Vojvodina dovede ekstra napadaca, Da Kostu pa se odmah vest gurne pod tepih! Dok svi ne postanemo svesni realnosti necemo izaci iz krize! Pa od kojih para se dovodi Ignjatijevic, Vilotic, Kadu, Savio, Lekic, isplacuju Oumar i Isah???kada nam je racun blokiran? Treba isforsirati klince, a ne dovoditi na pozajmice i davati njihovim klubovima pola para od inostranih prodaja, tako nikada necemo izaci iz krize! Sledece sezone se grcevito borimo za 3 mesto!

delija

pre 14 godina

hah nek nam je nazdravljee...kupujemo na kilo do avgusta ima da bude igraca tona i tona ...jojj kad se setim kakav smo tim imali na celu sa ZIGOM a sad nekima ni ime ne mogu da zapamtim!!!ima da bude ZAJEBALO VEKA!!!

bearpawPFC

pre 14 godina

Carlos Eduardo de Fiori Mendes „Kadu“ 23 –godišnji napadač i Oliveira de Valle Savio (1984). aaaaaaa???????? jel ovdje riječ o više igrača........??????' aaaaaaaaaa

Niksicko pivo

pre 14 godina

hahah ne mogu da vjerujem... do juce su igrali ovdje kraj bistrice...
Ovaj kadu je vrhunski igrac trebao je da dobije crnogorsko drzavljanstvo da igra u 1 tim, al nejvjerovtnije nista od toga.. .a ovaj drugi igra zadnjeg viskog oko 196 nije los.... al kadu mali a tehnicar :)

TopZR

pre 14 godina

sto cenim ovu zvezdu.....nikad nije dosadno....svake polusezone (ne sezone)dovedemo 15-ak igraca......da nije nas mediji bi se davno ugasili..matori daj nadjite neki stabilan tim...

Ranko DS

pre 14 godina

Pa, za njih je pisalo da nisu prosli probu u Vojvodini! Oni nam otmu Vulicevica, a mi skupljamo njihov otpad!
Lukicu, gore cemo proci sa tobom nego sa Bunjom!

saaamo ploako (mlbrnsrb)

pre 14 godina

legendarni branko stankovic je doveo borovnicu i trece lige i sa drugoligaskim igracima + dule savic, pizon, nikola jovanovic i sestic namucio borusiju u finalu kupa ufa samo zahvaljujuci mekano dosudjenom penalu nad alanom simonsenom borusija prodje...

Bojan Jankovic

pre 14 godina

Onako cisto kao nebitna vest koju je Zvezdina uprava "prilepila" uz vest o ova dva nebitna Brazilca je da ipak nema nista of povratka Stojkovica i Purovica. Zaleteli su se "nestasno" kao i sve prethodne lopovske uprave da nam bace koju kosku da glodjemo dok se ne osiguraju fotelje.

Sramota je da se nasa Zvezda svela na "pojacavanje" ostacima iz Crne Gore!

Slavoljub Djordjevic, Carlos Eduardo de Fiori Mendes, Oliveira de Valle Savio, etc.

Realno sa ovakvim "pojacanjima" treba ocekivati borbu za goli opstanak u nasoj jadnoj ligi.

PRIVATIZACIJA!

horny.cg

pre 14 godina

Kadu i Savio su igraci koji su u Zetu dosli i Atletiko pa jos nesto, tj iz Brazilske 2 lige, iz kluba koji drzi Ronaldinjov rodjeni brat,inace menadzer.
Kadu- odlican igrac,izuzetan tehnicar,asistent, dosta brz sa solidnim sutem. Atraktivan poluspic, sigurno ce biti Zvezdino pojacanje, mada me cudi sto ga dovode kad Burzo igra slicnu poziciju. Istina je da je dovodjen u vezu sa Laciom i Verderom,al od strane svojih menadzera ;) Cijena, za Buducnost, koja se raspitivala je bila 600 000 tako da su odustali.
Savio- njega ne bih komentariso jer NE POZNAJEM njegova fudbalska umijeca.;) ispod prosjecan zadnji vezni. izuzetno prgav...
-Luka Pejovic- e vala ga i vi dizete u nebo. Dobar igrac, istina, al za nasu ligu, koja, priznacete, nije neki parametar za kvalitet. Kleo sam se u Stjepanovica, da ce napraviti veliku karijeru, pa nazalost nista. Za Burza i Vujovica se znalo da nece bit nista, mada ima jos malo sansi za ovog prvog PG boema. Ako se splavovi budu zatvarali u 22,bice nesto od njega ;)
Luku smo vidjeli u mecu sa Gruzijom, takodje i sa Kiprom.
Kazem opet, za nasu ligu extra bek...
Jedini ko bi, realno, iz nase lige mogao uspjeti su Beciraj (Buducnost) Adrovic (sutjeska) i Kadu (zeta).
pozzz
p.s. bolje je zvezdi dovest 'matorog' Randjelovica (zenit, cska moskva,bezanija..sada rudar), vec je dvije godine, uz Beciraja, najbolji strijelac lige

Anonimus*

pre 14 godina

Carlos Eduardo de Fiori Mendes „Kadu“ 23 –godišnji napadač i Oliveira de Valle Savio (1984)

Dzaba ste ih dovodili kada necete imati para da ishtampate prezimena iznad broja ! Ako se zna sta je ovde prezime :P

A lepi fika je gotov ! Spreman je za psihijatrijsku ustanovu ! To se vidi iz njegovog komentara. Tuziti Partizan za svu patnju koju ste doziveli ove godine! Onda ce i on otici u MINUS samo malo manji od vasheg !

Navijač iz Boke

pre 14 godina

Kadu zna da igra fudbal, ali su njegove fizičke sposobnosti na nivou naše treće lige - bio bi pojačanje za, recimo, Inđiju, Metalac, ili Sevojno, u Zvezdi nema šta da traži. O ovome drugome ne treba ni trošiti riječi. Smiješno. Luka Pejović je nešto drugo - talentovan je igrač, umije i u ofanzivi. Vrlo je moguće i da odmah upadne u prvih 11, a svakako je potencijal. Dovoljno sam ih gledao da znam.

Nine

pre 14 godina

Pa to hoce da nam vrate za Vulicevica! Oni su vec neko vreme zelja Vojvodine.
(......................., 19. jun 2009 23:44)

Veruj mi, da je Bata zeleo doveo bi ih! Prvo su Vosi ponudjeni, ali ih slaninari nisu zeleli!(ako si upucen Bozovic ih je ponudio za Zarka Koraca koji je na pozajmici u Zeti iz Vose i manju doplatu) Ne znam da li i u jednim novinama pise da su zelja Vojvodine, tvrdim da ne! Nazalost, dovodimo po principu daj sta das i Lukic ce unistiti i ono malo potencijala i para sto bi imali!

cuj coveka...

pre 14 godina

Po mom misljenju postoje samo dva scenarija za Zvezdu u sledecoj sezoni. Ili ce da haraju u nasoj ligi i stvarno igrati mocno ili ce da padnu jos nize nego sto su prosle sezone i doziveti totalni kolaps. Nadam se da ce biti ovo prvo!
(Nostradamus, 20. jun 2009 02:01)


CIME BRE VI DA HARATE? Izgleda da si popio vise od ovih brazilaca o kojima pisete :p

nemanja

pre 14 godina

Gk.Vladimir Stojkovic
Lb.Aleksandar Lukovic
Rb.Dusan Basta
Dc.Nemanja Vidic
Dc.Milan Bisevac
Dmc.Segundo Castilo
Amc.Maurizio Molina
Aml.Marko Perovic
Amr.Bosko Jankovic
Fc.Marko Pantelic
Fc.Nikola Zigic
Rezerve:
Gk.Vladimir Disljenkovic
Dc.Djordje Tutoric
Dc.Milan Dudic
Dc.Slavoljub Djordjevic
Lb.Dusan Andjelkovic
Rb.Marjan Markovic
Rb/Lb.Gregorz Bronowicki
Dmc.Isah
Mc.Nenad Milijas
Mc.Nenad Kovacevic
Mc.Dejan Milovanic
Mc.Dragan Maldenovic
Ml.ALeksandar Trisovic
Ml.Franklin Salas
Mr.Ognjen Koroman
Mr.Blagoy Georgijev
Amc.Igor Burzanovic
Fc.Milan Purovic
Fc.Adrijan Djokaj
Fc.Bernard Parker
Fc.Dusan Djokic
Mislite O tome ,to su najbolje generacije zvezdinih igraca Koje su rasprodate i gde su sada svi oni ,a koga nam sada dovode,ali videcemo krece nova sezona i novi izazov,ako sada ne urade nesto ,zvezda sigurno propada i ono malo sto ima nestace zbog privatizcaije.

lele :)

pre 14 godina

Ja ne znam sta je ovo,koliko igraca mogu da se dovede ne sa nula,nego minus 20-tak milki...
Tek poceo prelazni rok,a mi vec doveli 6-igraca,ko zna sta ce biti do avgusta...

RichiPFC

pre 14 godina

Ne sumljam da ce se stvari vratiti u prirodnu formu i da ce biti ono sto mora da bude,a to je da Zvezda uvek bude najbolja,nego me nervira to sto je taj postulat za trenutak "zakazao'pa je nakratko i nezasluzeno drugi zaseo na nase mesto...
Ali to je kratko trajalo,sve se vraca u normalu,sve je OK,sunce sija ,deca rastu,Zvezda dominira...
A,da...
Bilo ne ponovilo se...
(Lepi Fika, 19. jun 2009 23:43)

Ponavljace se to i narednih sezona, samo mi nije jasno za Lazovica ( Borac ) ko njega natera da predje u fk sscz?????

vlado

pre 14 godina

nikada nisam volio brazilce u zvezdi nikad snjima nismo prosli da valja,a pogotovu sa ovim poslednjim,al treba pokusati,upornost se isplati,ko zna.

veerghoen

pre 14 godina

Potpuno besmisleno gomilanje jeftinih i dostupnih igraca u cilju bacanja prasine u oci javnosti i navijacima. Ako Pizon od ove gomile uspe da napravi nesto iole gledljivo, skidam mu kapu i priznajem da je veliki trener. @ apsolutno tacno!!

zauvek tvoj

pre 14 godina

prosto nesmem ujutro oci da otvorim jer se bojim sta cu procitati o zvezdi.ako ovi brazilci nisu pomogli zeti da bude bolje plasirana,kako ce zvezdi.ivic je za adzica perez.

pirpik

pre 14 godina

Nas narod kaze sa konja na magarca. ode kleo parker sisic silva ko da ih mjenja... Ilija je bio doktor za Adzica jos cemo i Janevskog zaliti. Samo jos da dodam kako u zvezdi trebaju da igraju samo srpska deca ovi stranci su propast. Pa i MU Celzi Liverpul su najaci tamo igraju samo englezi kao i Real Barsa gdje igraju samo spanci ma da se ne lazemo ljudi ovo vise nije ni smjesno... POzzz iz RS ZVEZDA JE ZIVOT

Bunj

pre 14 godina

Nadam se da se varam, ali me ovo sve najvise podseca na ono gomilanje igraca za doba Bunjevcevica, kad je tim narastao na 35 igraca od kojih su svi ili menadzerovi igraci ili "pojacanja" koja vrede 150 hiljada i od kojih nijedan nije pokazao ni da vredi toliko, a svi su uzimali platu. Cini mi se da ce izuzetci biti Lekic i Ignjatijevic, Lazovic kao i par povratnika nazad, ali sta ce Zvezdi ovi Brazilci kada vec na tim pozicijama u napadu recimo ima podosta igraca..
Uz sve to jos povratak Burzanovica koji je veoma talentovan ali super lenj, i ukoliko ne bude nista od Afrikanaca vezni red ce da ugusi igru kada sa njim u prvi tim dodju da nose igru Bogdanovic, Lazetic i Trajkovic... Umesto toga treba krenuti hrabro i raskrstiti sa svima njima i napraviti mladi tim (izuzev par svetlih tacki iz najgorih par sezona u istoriji). Pa makar i opet ne osvojili nista, da gradimo nasu igru, da igraci ostavljaju srce na terenu i trce i grizu i ispred svega da igraju i neguju jedan lep fudbal.. Samo tako ce se Zvezda iskobeljati!
Ovako neki polovni Brazilci iz Zete koji ce na polusezoni da predju za saku dolara i igraju negde na Kipru, Ukrajini ili Koreji kao i matori veciti talenti koji nece da trce i igraju na staroj slavi samo zauzimaju mesto tim perpektivnim mladicima koji treba da steknu iskustvo i da donesu povratak slave Zvezdi

GROBARI-NISH

pre 14 godina

Ja nisam za dolazak Stojketa i Purovica,imamo na golu Stamenkovica koji je OK a Purovic se vec istrosio,nije to to,pa mislite li da ce Krstajic u "malom partizanu" ginuti za loptom,hoce al malo sutra,to je najveci promasaj! Ove brazilce ne poznajem mada ne bih rekao da su losi ipak ih PIZON trazi! Drago mi je zbog Lazovica, Ignjatijevica, Djordjevica, Burze, Isaha, Umarua,a sto se Parkera tice ne zasluzuje da nosi nas grb, ne po tekmama sto je odigrao nego po izjavama, covek nije svestan da je Zvezda najtrofeniji klub u kom je i u kom ce igrati!
[Komentar poslat sa mobilnog sajta] (Kole, 20. jun 2009 00:19)

kao prvo,parker jeste cuo da ste najjtrofejniji klub ovde ali je tek kasnije saznao da taj klub (kao i njegovi navijaci) zivi od proslosti pa sada grca u dugovima i preti mu katanac.
kao drugo,mladen krstajic jeste mator ali je dosao u klub koj izuzetno voli i koj ga je lansirao i videces da ce ginuti na terenu vise nego svaki vas igrac.(setite se tariba westa sa koliko je god.dosao kod nas i kako je odigrao).
kao trece,taj mali partizan kako ga ti zoves ne grca u dugovima,igraci ne pokusavaju da beze pa da ih jurimo po aerodromima.taj mali partizan vode ljudi koj nisu zvezdice ali ga vole i postuju za razliku od vasih zvezdinih zvezdica.
i kao zadnje,kako cleo rece,video sam gde se osvajaju titule i gde se igra ls.a mi smo samo mali partizan.mislite o tome....

Mr_Gospodin_Signore

pre 14 godina

Zar Zvezda nije duznik? Onda se blokiraju racuni i vrsi prinudna naplata! Adzic je bio trener u CG, zato i zna koga dovodi. Kad je prosle godine Buducnost pitala za Kadua, kostao je 1 500 000. Sad 450 000. Otkud Zvezdi te pare?! Nema ih! Ali ce dati sad nesto malo, a vjerovatno ce gotovo sav novac nakon prodaje Kadua iz Zvezde pripasti menadzerskim agencijama i Zeti! Kao pravi sirotinjski klub!

vedran

pre 14 godina

звездаш сам,али бојим се да ће партизан опет доминирати,ако звезда не појача све линије тима.не треба играча присилјавати да дође ,ако то не жели.мислим да је према филипу ђорђевићу учинјена неправда.танасијевић бивши играч војводине,не знам да ли још игра био би солидно ријешенје,као и витакић пун искуства

Grobar

pre 14 godina

Sta je ovo Ci-Gani?

Rekoste da necete strance (crnce,brazilce...). Kao i da cete praviti ubojit "Tim" od "Zvezdine dece". Ha ha ha

Sta bi? Ajde nam objasnite...???!!!

Samo da vam ne budu ti stranci krivi kad budete ponovo gubili, ili mozda trener, gospodin Pizon, a da znamo ko ce biti kriv, pa Tole Karadzic.
Taj (tomislav Karadzic) ce sigurno ubedjivati protivnike Partizana da gube i u ligi Sampina i kvalifikacijama za istu :))

Smesni ste, mnogo ste smesni.

Ruku na srce, sta bi mi bez vas.

марко

pre 14 godina

А јел се и СЛЕДЕЋЕ СЕЗОНЕ полуфинале купа игра у Севојну.... и где је уопште то Севојно?

Kragujevac

pre 14 godina

Moze,i ja sam za Ergica.On je veliki igrac,i jos veci covek,mislim da bi dosao da pomogne klubu. obavezno zadrzati Pejcinovica. Pa zar ne vidite kako igra na ovom prvenstvu u Svedskoj. Decko je dve utakmice za redom uz jos par igraca najzapazeniji u nasoj reprezentaciji. Napred Pejca. Uz Djordjevica prava odbrana.

realno_

pre 14 godina

Da li ste vi normalni???Samo nagomilavate igrace sumnjivog kvaliteta,pa ti igraci se treba uigrati..20 novih igraca ce biti i ??pogledajte sve ostale klubove sirom sveta,svi promene po dva tri igraca,ekipe su skoro iste a kod vas..?sramota!

my name is Cleo

pre 14 godina

Moze,i ja sam za Ergica.On je veliki igrac,i jos veci covek,mislim da bi dosao da pomogne klubu. obavezno zadrzati Pejcinovica. Pa zar ne vidite kako igra na ovom prvenstvu u Svedskoj. Decko je dve utakmice za redom uz jos par igraca najzapazeniji u nasoj reprezentaciji. Napred Pejca. Uz Djordjevica prava odbrana.
(Kragujevac, 20. jun 2009 05:07)


Buahaha... samo vi zadrzite Pejcu i co. ionako ce Neca da im prodaje "suknjice" na derbijima ;)

FcpCascais

pre 14 godina

Joj,kad cujem ovo da stranci uzimaju mesta "nasoj lepoj deci",pa dokle vise. Sa strancima ili bez njih, nasa "deca" ce ako mogu uvek ic u bolje lige, a losa i prosecna deca, pa za njih postoji druga liga. Ko je dobar treba da igra ma odakle got bio. A ovo sa Parkerom...budite civilizovani i platite bre coveka, mozda i vaseg najboljeg igraca trenutno. Ne brukajte nas fudbal.

hladna glava vrelo srce

pre 14 godina

pa ljudi imajte vere u novo rukovodstvo ljudi rade najbolje sto mogu ne moze se bolje kada nema love...ovaj Kadu je ekstra igrac decko je bio interesantan Udinezeu Visli i jos nekim klubovima, samo ljudi nisu bili spremni da plate oko 1,3 miliona Zeti za obestecenje a sada mu istice ugovor pa ce ga zvezda relativno jeftino kupuiti, dolazak Lazovica je potpuno ohrabrujuci bice sve ovo ekstra videcete

Realan Grobar

pre 14 godina

Citam komentare koje pisu delije i ne mogu da poverujem kakve gluposti oni pisu! Pa zar ne mozete da shvatite da vas i dalje kradu?! nadate se necemu a ne zna se ko kosi a ko vodu nosi...taj dug zvezda moze da vrati samo prevarom i nikako drugacije! uostalom Partizan je u usponu ( od finansijskog pa do fudbalskog uspona) tako da vama zvezdasima ostaje samo nada da mozete "ponovo" da budete "stub Srpstva"...BRUKE JEDNE!!

F.C.F

pre 14 godina

Kadu ce stvarno bit veliko pojacanje za Zvezdu,strasan igrac..Sledece godine ce sigurno kostat barem 4 miliona...
Savio i nije neki igrac,visok je i dobar je poslije prekida,a ima i jak sut...
Sve u svemu dobar posao je obavila CZ..

vedran

pre 14 godina

звездаши тражимо од управе повратак ненада ковачевића. ни случајно посуђивати ,па о ма ком се радило. ергић и лјубоја право ријешенје

realni delija

pre 14 godina

Vidim da svi potenciraju da Kadu nije prosao na probi u Vojvodini...Pa i Zigic je bio nudjen grobarima,pa ga nisu htjeli,a vidimo dokle je stigao...Koliko ja znam,Kadu je vise nego prosjecan igrac...nece biti nosilac igre,ali moze da koristi i to veoma dobro...Ovog drugog ne znam...Tako da je Kadu dobar izbor!!!A Luka Pejovic da ima iole boljeg menadzera i propagandu iza sebe,bio bi u nekoj jakoj ligi na zapadu...Bolji je od Kolarova,ko god ga je gledao konstatovao je to!!!Odlicno bi bilo dovesti ga...Najbolji od svih je Beciraj...ali sumnjam da bi ga navijaci prihvatili jer je Albanac...Vidjeli smo sta je sve bilo zbog Kikanovica...Moze ZVEZDA dosta ove godine,osjecam to...!!!

Milan90KL

pre 14 godina

Da, Zvezda definitivno ove sezone kupje igrace po principu " daj sta das "! Bice veselo kad krenu na pripreme sa 45 igraca od kojih bar njih 40 ne znaju ni loptu da sutnu... P.S. Ostalih 5 i ne poznajem...

Bojan

pre 14 godina

apsolutno mi nije jasno zasto nam treba tim od 40 igraca. klub je do guse u dugovima a mi svakog dana dovodimo po 2 igraca i to bojim se bez prave procene njihovih kvaliteta tj ne bojim se vec znam. nemoguce je da su svi igraci skautirani u ovom kratkom periodu i da je procenjeno da su toliko dobri da se pored duga dovode i potpisuju ugovori sa njima. nama je dovoljno 20-25 igraca u prvom timu od toga 3 ili 4 kvalitetna stranca i jos 2 ili 3 iskusna igraca koje mozemo da platimo. takva je situacija pomiriti se sa tim gosn. lukicu. ovi potezi su katastrofalni jer mislite da se na ovaj nacin pravdate navijacima. krajnje jadno! svesni smo da je klub u dugovima, mi samo zelimo 20 momaka koji ce da ginu za dres pa makar i zavrsili sezonu na trecem mestu. ali to je zdrava osnova za buducnost kada ce zvezda da ponovo dominira srpskim fudbalom. a koliko nam je jadan klupski fudbal ta buducnost moze da se desi vec za dve do tri godine. XD

goran

pre 14 godina

Neznam šta da kažem za brazilce,ali Ignjatović,Đorđević su dobri igrači.Zvezdina djeca.I Obrić je zvezdino djete,ali mi je nepoznat. Mislim da je velika greška što Some nije zadržan.Vjerujem da je bolji igrač od Kadua.Osjećam to.Da je ostao Some ,i u kombinaciji sa Abubakar Oumaruom,imali bi smo kostur tima i mislim da bi se ravnopravno borili sa Partizanom.Ovako ? ? ?.Zvezda zauvek.

goxy

pre 14 godina

Nema nista od CZ. Da se ne ponavljam navijac iz Makedonije Josif je lepo objasnio. Da budemo u trci za prvaka na polusezoni i bice super. Samo da ne bude 10 bodova fore za Partizan. Vidim Šurbatović ćuti, imaće zicer da kritikuje, a to je u ovoj situaciji najlakše. Imali neko rešenje. Nema. Sem nekog Zeptera, i sl.

Zvezdas

pre 14 godina

Dovedite kislyaka iz belorusije i igora pavlovica iz jagodine a najbolje pojacanje za napadaca bi bio nikola komazec ili eventualno daniele vantaggiato iz riminija.....necete se pokajati....

vedran

pre 14 godina

звезди се више не смије поновити бламажа као што је екерен,ксамакс,легиа,кипрани,а ако не буде бар два права појачанја то је неминовно

Nemanja

pre 14 godina

dizite se DELIJE ovo nigde no vodi , zar ne vidite da nam klub vode ka propasti i unistenju . DELIJE DELIJE, AJMO SVI U GLAS !!!!!

Nemanja

pre 14 godina

dizite se DELIJE ovo nigde no vodi , zar ne vidite da nam klub vode ka propasti i unistenju . DELIJE DELIJE, AJMO SVI U GLAS !!!!!

Nemanja

pre 14 godina

dizite se DELIJE ovo nigde no vodi , zar ne vidite da nam klub vode ka propasti i unistenju . DELIJE DELIJE, AJMO SVI U GLAS !!!!!

Grobar-S

pre 14 godina

Videcemo kako ce se Kadu pokazati u Zvezdi. Ako se bude trudio i dobro odigra sledecu sezonu,mozda ce krenuti Kleovim stopama. Dobro je poznato da brazilci zele da igraju u Partizanu, a najlaksi put do Partizana vodi preko Zvezde. Brazilci iz Teleoptika se tesko prbijaju u Partizan. Treba ih razumeti jer je zelja svakog fudbalera da igra ligu sampiona.

realan

pre 14 godina

stigli novi raskovic i trajkovic, ne znam ko je iz crnogorske lige ikada napravio razliku neku u nasoj ligi, ni burza nije, ni ovaj vujovic, a posebno nece ova dvojica, koja nisu dala zajedno 20 golova za dve sezone i to u onoj smesnoj im ligi, kakva zamena za purovica i stojkovica, smesno je ovo, ne pise nam se dobro ni sledece sezone :(

Vasilevs

pre 14 godina

Jel im neko objasnio da to nije onaj Savio što je igrao u Realu. Nisu ga kupili od Florentina, nego od Raja.Pošaljite im hitnu depešu, dok još ima vremena.

Ivan Tomić

pre 14 godina

Videćemo...ako se momci dokažu možda sledeće sezone predju u Teleoptik pa videćemo...u perspektivi možda stignu i do Partizana

misko

pre 14 godina

Meni ovo sve lici na ono od pre par godina dolaze igraci na koima se ne moze zaraditi! Dok ce Parker posle cupa konfederacija da vredi pet miliona a posle svetskog p deset, mi ce mo da prodajemo pricu kako nemamo para a dovodimo neke anonimuse !

Crno na belo

pre 14 godina

E sad bi mi grobari trebali da pretimo Lazovicu sto kao vatreni grobar odlazi u Zvezdu. Ali, posto smo mi gospoda za vas, pusticemo decka na miru da odigra sezonu-dve, pa ako se pokaze eto i njega da pravi drustvo Kleu. Isto vazi i za navedene Brazilce. Uostalom, zasto sluze filijale?

Lepi Fika

pre 14 godina

Ne sumljam da ce se stvari vratiti u prirodnu formu i da ce biti ono sto mora da bude,a to je da Zvezda uvek bude najbolja,nego me nervira to sto je taj postulat za trenutak "zakazao'pa je nakratko i nezasluzeno drugi zaseo na nase mesto...
Ali to je kratko trajalo,sve se vraca u normalu,sve je OK,sunce sija ,deca rastu,Zvezda dominira...
A,da...
Bilo ne ponovilo se...

Cofi

pre 14 godina

Jos malo pa Zvezda k'o Arsenal,sve klinci,osim par starijih koji samo kvare prosek,a i nisu neki igraci.Nadam se da ce Pizon umeti od Zvezde da napravi isto sto i Arsen od Arsenala,pa da igramo brz,lep i efikasan fudbal.:)))))))))

DELIJA

pre 14 godina

Samo nastavite sa dovodjenjem nase djece i ja se ne sikiram za sledecu sezonu,kada sam vidio Djordjevica danas na konferenciji najezio sam se,E TAKO SE NOSI I DOZIVLJAVA DRES I GRB NASEG KLUBA,NEIGRAJU PARE NEGO SRCE!!!ZVEZDA MI JE SVE!!!

Neshar

pre 14 godina

"Za Kadua mogu reci da je sjajan igrac,moze da igra na poziciji poluspica i spica,veoma je brz...Prije nekoliko godina je bio na probi u lacio,a prosle godine ga je trazio verder...A Savio je tu i tamo....Imamo boljih od njega...."
(....P.I..k..s...i...., 19. jun 2009 23:53)

Lacio, Verder a on u Zvezdu - hahahahahahahahahaha...
Joj Boze koliko ste vi smesni...
Lozite se da cete napraviti neki tim, da cete nas zgaziti, hvalospevi na Lukicev racun, Pizona poredite sa Arsenom Vengerom, vas tim sa Arsenalom... A u prvom kolu kad vam Javor ili Borac otkinu prvi bod, pa kad ispadnete od treceplasiranog tima neke Poljske, Slovacke ili jos gore Kiparske lige pljuvacete sve njih na sav glas, a krivac ce vam opet biti Tole...
Ali dobro... to je vasa sudbina...
Laku noc komsinice.

Mica

pre 14 godina

Odakle su izmirene obaveze prema Isahu i Omaruu i kako misle da isplate Kadua i Vilotica??? Da li se to isplacuje na "ruke"? Treba zabraniti ovim tzv zvezdasima da guraju u ponor jos dalje ovaj tim...Da li su to najave da ce svi biti na ic? Ova dva igraca su nikakva pojacanja, nisu prosli u Vojvodini pa su dobri nama, a oni nam otmu Vulicevica...strasno!

Pedja J7

pre 14 godina

Za Brazilce ne znam kakvi su igraci i necu da ih komentarisem!

Ali mi je mnogo drago sto ISSAH ostaje!Ne znam sta bi dao kad bi nekako ostao i Parker! Mada mislim da je realnost da se nece vracati!

Ej grobari,ej grobari
vama mnogo smeta,
cinjenica da je Zvezda
bila prvak sveta!

Ej grobari,ej grobari
sudbina vam takva,
vi ste samo komsije
EVROPSKOG PRVAKA!!!

ZVEZDA U SRCU!!!

RedStar Ivanjica

pre 14 godina

Sreća pa Javor rasprodaje celu ekipu, a iz Borca dovodimo Lazovića mada bi bilo poželjno da i Boban Stojanović i Stojčev odu i da se Dmitrović konačno penzioniše pa ćemo sigurno biti treći.
Objektivno gledano, Vojvodina i Partizan su svetlosna godina ispred nas trenutno.

Kole

pre 14 godina

Ja nisam za dolazak Stojketa i Purovica,imamo na golu Stamenkovica koji je OK a Purovic se vec istrosio,nije to to,pa mislite li da ce Krstajic u "malom partizanu" ginuti za loptom,hoce al malo sutra,to je najveci promasaj! Ove brazilce ne poznajem mada ne bih rekao da su losi ipak ih PIZON trazi! Drago mi je zbog Lazovica, Ignjatijevica, Djordjevica, Burze, Isaha, Umarua,a sto se Parkera tice ne zasluzuje da nosi nas grb, ne po tekmama sto je odigrao nego po izjavama, covek nije svestan da je Zvezda najtrofeniji klub u kom je i u kom ce igrati!

manojla

pre 14 godina

Jos malo pa Zvezda k'o Arsenal,sve klinci,osim par starijih koji samo kvare prosek,a i nisu neki igraci.Nadam se da ce Pizon umeti od Zvezde da napravi isto sto i Arsen od Arsenala,pa da igramo brz,lep i efikasan fudbal.:)))))))))
(Cofi, 19. jun 2009 23:50)

Slazem se, nek napravi Pizon od vas Arsenal, tim koji nista ne osvaja.

poznavalac

pre 14 godina

Sreca je sto sve informacije nisu tacne.

Dvojica Brazilaca iz Zete su potpuno prosecni, rekao bih i ispod proseka ovdasnjih liga.

Luka Pejovic je solidan igrac, u ovakvoj Zvezdi kakva je nazalost sada moze da igra.

Vilotic nece u Zvezdu koliko god ga mediji 'terali' u nju, pokusace u inostranstvo, ako ne bude uspeo mozda i dodje ali ne verujem.

Darko Lazovic je solidan igrac ali za tim koji igra na kontru, ne za Zvezdu koja ce morati da napada bar u domacoj ligi. O tome da je deklarisani grobar i da je to vise puta pokazao na krajnje neprimeren nacin ne moramo, slazem se da je vreme profesionalizma.

Najezio sam se i ja kada sam video Salvoljuba Djordjevica, lepo je voleti dres i grb ali od takvih niko nikada nije napravio dobar tim.

Obaveze prema Isahu nisu placene, prema Abubakaru ih i nema pa je logicno da on ostane a Bernard parker je vec skoro dva meseca bivsi igrac Zvezde jer nije placena rata pocetkom maja.

Nije ni vazno, Zvezda ce sklopiti nekakav tim, verujem da ce Pizon iz njega izvuci koliko se bude moglo ali me nevidjeno nervira stvaranje iluzije da stvari dolaze na svoje mesto i da dolaze dobri dani.

Ne dolaze, daleki su i pitanje je da li ce i jedna (jos jedna losa) sezona biti dovoljna da postanemo iole ozbiljan klub.

A propaganda zvana Purovic, Stojkovic, Basta, Parker, Vulicevic... u stvari, salili smo se, Ignjatijevic, Lekic, Kadu, Savio, Karadzic i kadeti mi se nimalo ne svidja.

Dzajic je bio los, Piksi gori, pa Toplica, Ivici i Kozici, sada Lukici i Adzici, bojim se da sunovrat nema kraja.

Bas se bojim a oni koji me nagovaraju da mastam i da se nadam da je sve krenulo na bolje neka se stide.

pirpik

pre 14 godina

Nas narod kaze sa konja na magarca. ode kleo parker sisic silva ko da ih mjenja... Ilija je bio doktor za Adzica jos cemo i Janevskog zaliti. Samo jos da dodam kako u zvezdi trebaju da igraju samo srpska deca ovi stranci su propast. Pa i MU Celzi Liverpul su najaci tamo igraju samo englezi kao i Real Barsa gdje igraju samo spanci ma da se ne lazemo ljudi ovo vise nije ni smjesno... POzzz iz RS ZVEZDA JE ZIVOT

bearpawPFC

pre 14 godina

Carlos Eduardo de Fiori Mendes „Kadu“ 23 –godišnji napadač i Oliveira de Valle Savio (1984). aaaaaaa???????? jel ovdje riječ o više igrača........??????' aaaaaaaaaa

Josif Semjanov

pre 14 godina

Ja ne znam kako ovima iz uprave nije jasno da ce najvece pojacanje za Zvezdu biti Parker koji ce se ove sezone nadavati golova a posle SP sledece godine kostat najmanje 5-6000 000miliona evra sto ce poprilicno resiti veliki deo problema. Do sada su trebali naci para da isplate obestecenje koje ce se desetostruko vratiti. Sastav bi sledece sezone po svemu sudeci trebalo da izgleda ovako; Stamenkovic-Ninkov, Vranjes (Ignjatijevic) Tutoric(Vilotic) Djordjevic-Isah, Lazetic, Burzanovic, Obric-Abubakar, Lekic (Trickovski) sastav koji ce biti neuigran, neiskusan pa ako hocete i prosecan koji obecava grcevitu borbu za 3-ce mesto i izlazak u Evropu pod jednim uslovom da g-din predsednik pronadje nekog sponzora i ubaci neke privrednike u UO koji mogu da koliko-toliko stabilizuju finansisku situaciju jer sa ovima koji su sada u UO i koji su tu samo radi toga sto su ostali nedokazani na nekom drugom mestu nema idnine za nas voljeni klub.Pozz.MKD

....P.I..k..s...i....

pre 14 godina

Za Kadua mogu reci da je sjajan igrac,moze da igra na poziciji poluspica i spica,veoma je brz...Prije nekoliko godina je bio na probi u lacio,a prosle godine ga je trazio verder...A Savio je tu i tamo....Imamo boljih od njega....

Redskins

pre 14 godina

Ovaj gore je pomenuo da je Pejovic prosecan...
Kao prvo, siguran sam da nemas pojma o kome se radi...sad cu da te naucim.

Luka Pejovic je reprezentativac Crne Gore, mlad igrac koji ima ogroman potencijal. Prosao skolu Buducnosti, Dejo Savicevic je svojevremeno za njega imao samo reci hvale. Iako bek 2007 je bio zvanicno najbolji igrac Crnogorskog prvenstava. Pre dve godine iz malo Grblja presao u Mogren za 200.000 eura...pa se ti batice zamisli koliko on kosta ili pogledaj na nekom od sajtova. Da ti ustedim vreme, procenjen je na 1.100.000 eura..
Zvezda ce ga kupiti za 600.000 uz neki dogovor o buducem procentu ili slicno.
Visok, dug korak, fenomenalan centarsut...za Ninkova je keva..
E da...VELIKI ZVEZDAS !!!!!!!!

SuperhikPG

pre 14 godina

Zastiđa ovoga koga kupuju...Kadu dobar igrač? Jeste za prilike u Zeti.Ja koliko ga gledah utakmica to niđe veze nemaše sa kvalitetom koji mu se pumpa u medijima.Kao simpatizer partizana samo mogu da budem zadovoljan sa ovakvom trgovinom,a delije živi bili pa viđeli.

delija

pre 14 godina

hah nek nam je nazdravljee...kupujemo na kilo do avgusta ima da bude igraca tona i tona ...jojj kad se setim kakav smo tim imali na celu sa ZIGOM a sad nekima ni ime ne mogu da zapamtim!!!ima da bude ZAJEBALO VEKA!!!

ZVEZDA*SEVER*MARAKANA*FOREVER*

pre 14 godina

Ne znam kako je vama drage moje DELIJE al meni je stvarno muka od ovakvih gluposti. SAMO ČEKAM DA PROĐE, SAMO ČEKAM DA PROĐE..DA PROĐE.

GROBARI-NISH

pre 14 godina

Ja nisam za dolazak Stojketa i Purovica,imamo na golu Stamenkovica koji je OK a Purovic se vec istrosio,nije to to,pa mislite li da ce Krstajic u "malom partizanu" ginuti za loptom,hoce al malo sutra,to je najveci promasaj! Ove brazilce ne poznajem mada ne bih rekao da su losi ipak ih PIZON trazi! Drago mi je zbog Lazovica, Ignjatijevica, Djordjevica, Burze, Isaha, Umarua,a sto se Parkera tice ne zasluzuje da nosi nas grb, ne po tekmama sto je odigrao nego po izjavama, covek nije svestan da je Zvezda najtrofeniji klub u kom je i u kom ce igrati!
[Komentar poslat sa mobilnog sajta] (Kole, 20. jun 2009 00:19)

kao prvo,parker jeste cuo da ste najjtrofejniji klub ovde ali je tek kasnije saznao da taj klub (kao i njegovi navijaci) zivi od proslosti pa sada grca u dugovima i preti mu katanac.
kao drugo,mladen krstajic jeste mator ali je dosao u klub koj izuzetno voli i koj ga je lansirao i videces da ce ginuti na terenu vise nego svaki vas igrac.(setite se tariba westa sa koliko je god.dosao kod nas i kako je odigrao).
kao trece,taj mali partizan kako ga ti zoves ne grca u dugovima,igraci ne pokusavaju da beze pa da ih jurimo po aerodromima.taj mali partizan vode ljudi koj nisu zvezdice ali ga vole i postuju za razliku od vasih zvezdinih zvezdica.
i kao zadnje,kako cleo rece,video sam gde se osvajaju titule i gde se igra ls.a mi smo samo mali partizan.mislite o tome....

red&white old man

pre 14 godina

Sve sami znalci fudbala. Svi su gledali sve.Pa sto vas ne angazuju za skaute. Ovde neki pitaju odakle Zvezdi pare. Ima para.Prodali su Milijasa pa sada Koromana i stigla treca rata i poslednja od Zigica.Za milijasa su pare odmah stigle jer je taakav dogovor postignut isti slucaj sa Koromanom.Dug prema banci mozeda se reprogramira i sa novim boiznis planom cak i da se dobije novi kredit. Od tih para da se isplate plate i dugovi nekim igracima koji su otisli a za domace ce mose vec snaci. Zato su i uzeli Lastu i jat kao sponzore jer je to jedna stavka koja jede mnogo para a sada imaju besplatan prevoz
I na kraju decko sa Dorcola ne znas ti nista o fudbalu, ekonomiji i dalje od crno belog nosa nista ne vidis

dan

pre 14 godina

Koliko god svi pljuvali Adzica meni se svidja kako je odradio posao do sada.Svi omalovazavaju do sadasnja pojacanja? Nije mi jasno zasto. Svi potenciraju pricu da se dovode stranci. Pa to sto je stran igrac ne znaci da je dobar u sta smo se uverili kada nam su nam pola ekipe cinili stranci. Svi igraci koji su dovedeni dobro su proanalizirani i znaju uslove u nasem fudbalu sto je i najbitnije. Ova dva brazilca sto treba da dodju su igrali ligu slicnu nasoj (slabijoj) ali verujem da ce se brzo uklopiti.Meni je iskreno zao sto Sisic nije ostao,verujem da bi ove sezone ekspodira,Od malog Savica ocekujem puno ove sezone,decko je veci talenat i od Tomovica i od Pejcinovica.Sa Darkom Lazovicem smo dobili pola ekipe.Najbolji potez koji su mogli da naprave.Verujem da ce Burzanovic dostojno zameniti Milijasa.Onaj ko pita sta je Burza uradio u zvezdi samo cu reci da je najzasluzniji sto smo uzeli zadnju titulu(kada je dosao na polusezoni).Stamenkovic je bio slab,verujem da bi sa iskusnim golmanom mogli da se nadamo odlicnim rezultatima.Kada to Pizon ukombinuje bice to odlicna ekipa...

RichiPFC

pre 14 godina

Ne sumljam da ce se stvari vratiti u prirodnu formu i da ce biti ono sto mora da bude,a to je da Zvezda uvek bude najbolja,nego me nervira to sto je taj postulat za trenutak "zakazao'pa je nakratko i nezasluzeno drugi zaseo na nase mesto...
Ali to je kratko trajalo,sve se vraca u normalu,sve je OK,sunce sija ,deca rastu,Zvezda dominira...
A,da...
Bilo ne ponovilo se...
(Lepi Fika, 19. jun 2009 23:43)

Ponavljace se to i narednih sezona, samo mi nije jasno za Lazovica ( Borac ) ko njega natera da predje u fk sscz?????

Grobar

pre 14 godina

Sta je ovo Ci-Gani?

Rekoste da necete strance (crnce,brazilce...). Kao i da cete praviti ubojit "Tim" od "Zvezdine dece". Ha ha ha

Sta bi? Ajde nam objasnite...???!!!

Samo da vam ne budu ti stranci krivi kad budete ponovo gubili, ili mozda trener, gospodin Pizon, a da znamo ko ce biti kriv, pa Tole Karadzic.
Taj (tomislav Karadzic) ce sigurno ubedjivati protivnike Partizana da gube i u ligi Sampina i kvalifikacijama za istu :))

Smesni ste, mnogo ste smesni.

Ruku na srce, sta bi mi bez vas.

vedran

pre 14 godina

звездаши тражимо од управе повратак ненада ковачевића. ни случајно посуђивати ,па о ма ком се радило. ергић и лјубоја право ријешенје

cuj coveka...

pre 14 godina

Po mom misljenju postoje samo dva scenarija za Zvezdu u sledecoj sezoni. Ili ce da haraju u nasoj ligi i stvarno igrati mocno ili ce da padnu jos nize nego sto su prosle sezone i doziveti totalni kolaps. Nadam se da ce biti ovo prvo!
(Nostradamus, 20. jun 2009 02:01)


CIME BRE VI DA HARATE? Izgleda da si popio vise od ovih brazilaca o kojima pisete :p

Marko Gavrilovic

pre 14 godina

Ovu dvojicu brazilaca smo verovatno oteli ispred nosa Mancesteru! Pa, ljudi, ovo je strasno! O kojoj stednji oni govore kad svaki dinar potrosen na ove igrace je bacen. Ilija Ivic je radio vrhunski posao i zasluzio je svaku paru svoje plate, doveo nam je zaista vrhunske igrace( izuzev po meni Tutorica i donekle Dzef-a) i da je uprava bila dostojna te ekipe Zvezda bi sigurno uzela titulu prosle godine. Ovako, jedan gol u 96-om minutu i opsta nemastina su sasekli ekipu koja je bila vrhunski selektirana i koja bi uz jos 2-3 igraca mogla da odigra par kola u Evropi. Bas steta. Sada, uz ovakve strucnjake i stedise mocicemo da sanjamo titulu narednih par godina. Potpisujem da cemo biti treci na kraju naredne sezone, daleko iza Partizana a nesto blizi Vojvodini!

Nostradamus

pre 14 godina

Po mom misljenju postoje samo dva scenarija za Zvezdu u sledecoj sezoni. Ili ce da haraju u nasoj ligi i stvarno igrati mocno ili ce da padnu jos nize nego sto su prosle sezone i doziveti totalni kolaps. Nadam se da ce biti ovo prvo!

Realan Grobar

pre 14 godina

Citam komentare koje pisu delije i ne mogu da poverujem kakve gluposti oni pisu! Pa zar ne mozete da shvatite da vas i dalje kradu?! nadate se necemu a ne zna se ko kosi a ko vodu nosi...taj dug zvezda moze da vrati samo prevarom i nikako drugacije! uostalom Partizan je u usponu ( od finansijskog pa do fudbalskog uspona) tako da vama zvezdasima ostaje samo nada da mozete "ponovo" da budete "stub Srpstva"...BRUKE JEDNE!!

Zvezdas

pre 14 godina

Dovedite kislyaka iz belorusije i igora pavlovica iz jagodine a najbolje pojacanje za napadaca bi bio nikola komazec ili eventualno daniele vantaggiato iz riminija.....necete se pokajati....

Nine

pre 14 godina

Pa to hoce da nam vrate za Vulicevica! Oni su vec neko vreme zelja Vojvodine.
(......................., 19. jun 2009 23:44)

Veruj mi, da je Bata zeleo doveo bi ih! Prvo su Vosi ponudjeni, ali ih slaninari nisu zeleli!(ako si upucen Bozovic ih je ponudio za Zarka Koraca koji je na pozajmici u Zeti iz Vose i manju doplatu) Ne znam da li i u jednim novinama pise da su zelja Vojvodine, tvrdim da ne! Nazalost, dovodimo po principu daj sta das i Lukic ce unistiti i ono malo potencijala i para sto bi imali!

Jedan vic,da razbijemo monotoniju

pre 14 godina

Uhvatili navijaci Mancester Sitija malog Roma i teraju ga da peva nesto o Mancester Sitiju,a on ce "Mancester siii tiii,takav saaam i jaaa..."

Grobar-S

pre 14 godina

Videcemo kako ce se Kadu pokazati u Zvezdi. Ako se bude trudio i dobro odigra sledecu sezonu,mozda ce krenuti Kleovim stopama. Dobro je poznato da brazilci zele da igraju u Partizanu, a najlaksi put do Partizana vodi preko Zvezde. Brazilci iz Teleoptika se tesko prbijaju u Partizan. Treba ih razumeti jer je zelja svakog fudbalera da igra ligu sampiona.

Mraki

pre 14 godina

Sada skupljamo Vosine ostatke, Lukicu su maznuli Vulicevica...jurio kolima za njim i molio da ne idu kod Bate na pregovore vec da potpisu za nas! Sramota, doveo je dva igraca koja nisu prosli probu u Vojvodini, a sada se predstavljaju kao velika pojacanja. I mediji su krivi sto nece da prikazu pravo stanje u klubu. Citam ovde o Ignjatijevicu kao da smo doveli Vermalena, a Vojvodina dovede ekstra napadaca, Da Kostu pa se odmah vest gurne pod tepih! Dok svi ne postanemo svesni realnosti necemo izaci iz krize! Pa od kojih para se dovodi Ignjatijevic, Vilotic, Kadu, Savio, Lekic, isplacuju Oumar i Isah???kada nam je racun blokiran? Treba isforsirati klince, a ne dovoditi na pozajmice i davati njihovim klubovima pola para od inostranih prodaja, tako nikada necemo izaci iz krize! Sledece sezone se grcevito borimo za 3 mesto!

Anonimus*

pre 14 godina

Carlos Eduardo de Fiori Mendes „Kadu“ 23 –godišnji napadač i Oliveira de Valle Savio (1984)

Dzaba ste ih dovodili kada necete imati para da ishtampate prezimena iznad broja ! Ako se zna sta je ovde prezime :P

A lepi fika je gotov ! Spreman je za psihijatrijsku ustanovu ! To se vidi iz njegovog komentara. Tuziti Partizan za svu patnju koju ste doziveli ove godine! Onda ce i on otici u MINUS samo malo manji od vasheg !

nemanja

pre 14 godina

Gk.Vladimir Stojkovic
Lb.Aleksandar Lukovic
Rb.Dusan Basta
Dc.Nemanja Vidic
Dc.Milan Bisevac
Dmc.Segundo Castilo
Amc.Maurizio Molina
Aml.Marko Perovic
Amr.Bosko Jankovic
Fc.Marko Pantelic
Fc.Nikola Zigic
Rezerve:
Gk.Vladimir Disljenkovic
Dc.Djordje Tutoric
Dc.Milan Dudic
Dc.Slavoljub Djordjevic
Lb.Dusan Andjelkovic
Rb.Marjan Markovic
Rb/Lb.Gregorz Bronowicki
Dmc.Isah
Mc.Nenad Milijas
Mc.Nenad Kovacevic
Mc.Dejan Milovanic
Mc.Dragan Maldenovic
Ml.ALeksandar Trisovic
Ml.Franklin Salas
Mr.Ognjen Koroman
Mr.Blagoy Georgijev
Amc.Igor Burzanovic
Fc.Milan Purovic
Fc.Adrijan Djokaj
Fc.Bernard Parker
Fc.Dusan Djokic
Mislite O tome ,to su najbolje generacije zvezdinih igraca Koje su rasprodate i gde su sada svi oni ,a koga nam sada dovode,ali videcemo krece nova sezona i novi izazov,ako sada ne urade nesto ,zvezda sigurno propada i ono malo sto ima nestace zbog privatizcaije.

Niksicko pivo

pre 14 godina

hahah ne mogu da vjerujem... do juce su igrali ovdje kraj bistrice...
Ovaj kadu je vrhunski igrac trebao je da dobije crnogorsko drzavljanstvo da igra u 1 tim, al nejvjerovtnije nista od toga.. .a ovaj drugi igra zadnjeg viskog oko 196 nije los.... al kadu mali a tehnicar :)

Ranko DS

pre 14 godina

Pa, za njih je pisalo da nisu prosli probu u Vojvodini! Oni nam otmu Vulicevica, a mi skupljamo njihov otpad!
Lukicu, gore cemo proci sa tobom nego sa Bunjom!

podgorica

pre 14 godina

Kuku ne samo njih...
Iz pg sam i redovno ih gledam po kaficima kako se opijaju. Zar ovo da dozivi nasa CZ..
Evo ako neko oce slike da vidi sta rade neka ostavi mail..
Znam da Savio opasno voli votku a i viski mu ne ide lose..

марко

pre 14 godina

А јел се и СЛЕДЕЋЕ СЕЗОНЕ полуфинале купа игра у Севојну.... и где је уопште то Севојно?

Kragujevac

pre 14 godina

Moze,i ja sam za Ergica.On je veliki igrac,i jos veci covek,mislim da bi dosao da pomogne klubu. obavezno zadrzati Pejcinovica. Pa zar ne vidite kako igra na ovom prvenstvu u Svedskoj. Decko je dve utakmice za redom uz jos par igraca najzapazeniji u nasoj reprezentaciji. Napred Pejca. Uz Djordjevica prava odbrana.

F.C.F

pre 14 godina

Kadu ce stvarno bit veliko pojacanje za Zvezdu,strasan igrac..Sledece godine ce sigurno kostat barem 4 miliona...
Savio i nije neki igrac,visok je i dobar je poslije prekida,a ima i jak sut...
Sve u svemu dobar posao je obavila CZ..

TopZR

pre 14 godina

sto cenim ovu zvezdu.....nikad nije dosadno....svake polusezone (ne sezone)dovedemo 15-ak igraca......da nije nas mediji bi se davno ugasili..matori daj nadjite neki stabilan tim...

bane

pre 14 godina

nema poznatih, samo da se uigraju i rastrce i bice fudbala.....tj samo da dobijamo one male utakmice kao sto je i repka pocela i nece biti problema

lele :)

pre 14 godina

Ja ne znam sta je ovo,koliko igraca mogu da se dovede ne sa nula,nego minus 20-tak milki...
Tek poceo prelazni rok,a mi vec doveli 6-igraca,ko zna sta ce biti do avgusta...

Bojan Jankovic

pre 14 godina

Onako cisto kao nebitna vest koju je Zvezdina uprava "prilepila" uz vest o ova dva nebitna Brazilca je da ipak nema nista of povratka Stojkovica i Purovica. Zaleteli su se "nestasno" kao i sve prethodne lopovske uprave da nam bace koju kosku da glodjemo dok se ne osiguraju fotelje.

Sramota je da se nasa Zvezda svela na "pojacavanje" ostacima iz Crne Gore!

Slavoljub Djordjevic, Carlos Eduardo de Fiori Mendes, Oliveira de Valle Savio, etc.

Realno sa ovakvim "pojacanjima" treba ocekivati borbu za goli opstanak u nasoj jadnoj ligi.

PRIVATIZACIJA!

realni delija

pre 14 godina

Vidim da svi potenciraju da Kadu nije prosao na probi u Vojvodini...Pa i Zigic je bio nudjen grobarima,pa ga nisu htjeli,a vidimo dokle je stigao...Koliko ja znam,Kadu je vise nego prosjecan igrac...nece biti nosilac igre,ali moze da koristi i to veoma dobro...Ovog drugog ne znam...Tako da je Kadu dobar izbor!!!A Luka Pejovic da ima iole boljeg menadzera i propagandu iza sebe,bio bi u nekoj jakoj ligi na zapadu...Bolji je od Kolarova,ko god ga je gledao konstatovao je to!!!Odlicno bi bilo dovesti ga...Najbolji od svih je Beciraj...ali sumnjam da bi ga navijaci prihvatili jer je Albanac...Vidjeli smo sta je sve bilo zbog Kikanovica...Moze ZVEZDA dosta ove godine,osjecam to...!!!

goran

pre 14 godina

Neznam šta da kažem za brazilce,ali Ignjatović,Đorđević su dobri igrači.Zvezdina djeca.I Obrić je zvezdino djete,ali mi je nepoznat. Mislim da je velika greška što Some nije zadržan.Vjerujem da je bolji igrač od Kadua.Osjećam to.Da je ostao Some ,i u kombinaciji sa Abubakar Oumaruom,imali bi smo kostur tima i mislim da bi se ravnopravno borili sa Partizanom.Ovako ? ? ?.Zvezda zauvek.

Nemanja

pre 14 godina

dizite se DELIJE ovo nigde no vodi , zar ne vidite da nam klub vode ka propasti i unistenju . DELIJE DELIJE, AJMO SVI U GLAS !!!!!

Bojan

pre 14 godina

apsolutno mi nije jasno zasto nam treba tim od 40 igraca. klub je do guse u dugovima a mi svakog dana dovodimo po 2 igraca i to bojim se bez prave procene njihovih kvaliteta tj ne bojim se vec znam. nemoguce je da su svi igraci skautirani u ovom kratkom periodu i da je procenjeno da su toliko dobri da se pored duga dovode i potpisuju ugovori sa njima. nama je dovoljno 20-25 igraca u prvom timu od toga 3 ili 4 kvalitetna stranca i jos 2 ili 3 iskusna igraca koje mozemo da platimo. takva je situacija pomiriti se sa tim gosn. lukicu. ovi potezi su katastrofalni jer mislite da se na ovaj nacin pravdate navijacima. krajnje jadno! svesni smo da je klub u dugovima, mi samo zelimo 20 momaka koji ce da ginu za dres pa makar i zavrsili sezonu na trecem mestu. ali to je zdrava osnova za buducnost kada ce zvezda da ponovo dominira srpskim fudbalom. a koliko nam je jadan klupski fudbal ta buducnost moze da se desi vec za dve do tri godine. XD

Nemanja

pre 14 godina

dizite se DELIJE ovo nigde no vodi , zar ne vidite da nam klub vode ka propasti i unistenju . DELIJE DELIJE, AJMO SVI U GLAS !!!!!

vlado

pre 14 godina

nikada nisam volio brazilce u zvezdi nikad snjima nismo prosli da valja,a pogotovu sa ovim poslednjim,al treba pokusati,upornost se isplati,ko zna.

realan

pre 14 godina

stigli novi raskovic i trajkovic, ne znam ko je iz crnogorske lige ikada napravio razliku neku u nasoj ligi, ni burza nije, ni ovaj vujovic, a posebno nece ova dvojica, koja nisu dala zajedno 20 golova za dve sezone i to u onoj smesnoj im ligi, kakva zamena za purovica i stojkovica, smesno je ovo, ne pise nam se dobro ni sledece sezone :(

Bunj

pre 14 godina

Nadam se da se varam, ali me ovo sve najvise podseca na ono gomilanje igraca za doba Bunjevcevica, kad je tim narastao na 35 igraca od kojih su svi ili menadzerovi igraci ili "pojacanja" koja vrede 150 hiljada i od kojih nijedan nije pokazao ni da vredi toliko, a svi su uzimali platu. Cini mi se da ce izuzetci biti Lekic i Ignjatijevic, Lazovic kao i par povratnika nazad, ali sta ce Zvezdi ovi Brazilci kada vec na tim pozicijama u napadu recimo ima podosta igraca..
Uz sve to jos povratak Burzanovica koji je veoma talentovan ali super lenj, i ukoliko ne bude nista od Afrikanaca vezni red ce da ugusi igru kada sa njim u prvi tim dodju da nose igru Bogdanovic, Lazetic i Trajkovic... Umesto toga treba krenuti hrabro i raskrstiti sa svima njima i napraviti mladi tim (izuzev par svetlih tacki iz najgorih par sezona u istoriji). Pa makar i opet ne osvojili nista, da gradimo nasu igru, da igraci ostavljaju srce na terenu i trce i grizu i ispred svega da igraju i neguju jedan lep fudbal.. Samo tako ce se Zvezda iskobeljati!
Ovako neki polovni Brazilci iz Zete koji ce na polusezoni da predju za saku dolara i igraju negde na Kipru, Ukrajini ili Koreji kao i matori veciti talenti koji nece da trce i igraju na staroj slavi samo zauzimaju mesto tim perpektivnim mladicima koji treba da steknu iskustvo i da donesu povratak slave Zvezdi

Mr_Gospodin_Signore

pre 14 godina

Zar Zvezda nije duznik? Onda se blokiraju racuni i vrsi prinudna naplata! Adzic je bio trener u CG, zato i zna koga dovodi. Kad je prosle godine Buducnost pitala za Kadua, kostao je 1 500 000. Sad 450 000. Otkud Zvezdi te pare?! Nema ih! Ali ce dati sad nesto malo, a vjerovatno ce gotovo sav novac nakon prodaje Kadua iz Zvezde pripasti menadzerskim agencijama i Zeti! Kao pravi sirotinjski klub!

Nemanja

pre 14 godina

dizite se DELIJE ovo nigde no vodi , zar ne vidite da nam klub vode ka propasti i unistenju . DELIJE DELIJE, AJMO SVI U GLAS !!!!!

vedran

pre 14 godina

звезди се више не смије поновити бламажа као што је екерен,ксамакс,легиа,кипрани,а ако не буде бар два права појачанја то је неминовно

Vasilevs

pre 14 godina

Jel im neko objasnio da to nije onaj Savio što je igrao u Realu. Nisu ga kupili od Florentina, nego od Raja.Pošaljite im hitnu depešu, dok još ima vremena.

Ivan Tomić

pre 14 godina

Videćemo...ako se momci dokažu možda sledeće sezone predju u Teleoptik pa videćemo...u perspektivi možda stignu i do Partizana

horny.cg

pre 14 godina

Kadu i Savio su igraci koji su u Zetu dosli i Atletiko pa jos nesto, tj iz Brazilske 2 lige, iz kluba koji drzi Ronaldinjov rodjeni brat,inace menadzer.
Kadu- odlican igrac,izuzetan tehnicar,asistent, dosta brz sa solidnim sutem. Atraktivan poluspic, sigurno ce biti Zvezdino pojacanje, mada me cudi sto ga dovode kad Burzo igra slicnu poziciju. Istina je da je dovodjen u vezu sa Laciom i Verderom,al od strane svojih menadzera ;) Cijena, za Buducnost, koja se raspitivala je bila 600 000 tako da su odustali.
Savio- njega ne bih komentariso jer NE POZNAJEM njegova fudbalska umijeca.;) ispod prosjecan zadnji vezni. izuzetno prgav...
-Luka Pejovic- e vala ga i vi dizete u nebo. Dobar igrac, istina, al za nasu ligu, koja, priznacete, nije neki parametar za kvalitet. Kleo sam se u Stjepanovica, da ce napraviti veliku karijeru, pa nazalost nista. Za Burza i Vujovica se znalo da nece bit nista, mada ima jos malo sansi za ovog prvog PG boema. Ako se splavovi budu zatvarali u 22,bice nesto od njega ;)
Luku smo vidjeli u mecu sa Gruzijom, takodje i sa Kiprom.
Kazem opet, za nasu ligu extra bek...
Jedini ko bi, realno, iz nase lige mogao uspjeti su Beciraj (Buducnost) Adrovic (sutjeska) i Kadu (zeta).
pozzz
p.s. bolje je zvezdi dovest 'matorog' Randjelovica (zenit, cska moskva,bezanija..sada rudar), vec je dvije godine, uz Beciraja, najbolji strijelac lige

vedran

pre 14 godina

звездаш сам,али бојим се да ће партизан опет доминирати,ако звезда не појача све линије тима.не треба играча присилјавати да дође ,ако то не жели.мислим да је према филипу ђорђевићу учинјена неправда.танасијевић бивши играч војводине,не знам да ли још игра био би солидно ријешенје,као и витакић пун искуства

Milan90KL

pre 14 godina

Da, Zvezda definitivno ove sezone kupje igrace po principu " daj sta das "! Bice veselo kad krenu na pripreme sa 45 igraca od kojih bar njih 40 ne znaju ni loptu da sutnu... P.S. Ostalih 5 i ne poznajem...

saaamo ploako (mlbrnsrb)

pre 14 godina

legendarni branko stankovic je doveo borovnicu i trece lige i sa drugoligaskim igracima + dule savic, pizon, nikola jovanovic i sestic namucio borusiju u finalu kupa ufa samo zahvaljujuci mekano dosudjenom penalu nad alanom simonsenom borusija prodje...

my name is Cleo

pre 14 godina

Moze,i ja sam za Ergica.On je veliki igrac,i jos veci covek,mislim da bi dosao da pomogne klubu. obavezno zadrzati Pejcinovica. Pa zar ne vidite kako igra na ovom prvenstvu u Svedskoj. Decko je dve utakmice za redom uz jos par igraca najzapazeniji u nasoj reprezentaciji. Napred Pejca. Uz Djordjevica prava odbrana.
(Kragujevac, 20. jun 2009 05:07)


Buahaha... samo vi zadrzite Pejcu i co. ionako ce Neca da im prodaje "suknjice" na derbijima ;)

Lucas

pre 14 godina

Potpuno besmisleno gomilanje jeftinih i dostupnih igraca u cilju bacanja prasine u oci javnosti i navijacima. Ako Pizon od ove gomile uspe da napravi nesto iole gledljivo, skidam mu kapu i priznajem da je veliki trener.

Dovla

pre 14 godina

Ja stvarno ne znam, sta pojedinci ocekuju??? Da se poslije duga od 20 i kusur miliona, pronadje novac za pojacanja. Pa gospodo, ZVEZDA zivi na aparatima. I ne treba ocekivati velike transfere. Ja podrzavam dovodjenje ovolkog broja igraca, jer ce kvantitet, dati "kvalitet". To su sve igraci, koje Zvezda u ovome momentu moze sebi priustiti. Prema tome, svi koji mastate, o milionskim transferima, od toga nma nista!

realno_

pre 14 godina

Da li ste vi normalni???Samo nagomilavate igrace sumnjivog kvaliteta,pa ti igraci se treba uigrati..20 novih igraca ce biti i ??pogledajte sve ostale klubove sirom sveta,svi promene po dva tri igraca,ekipe su skoro iste a kod vas..?sramota!

hladna glava vrelo srce

pre 14 godina

pa ljudi imajte vere u novo rukovodstvo ljudi rade najbolje sto mogu ne moze se bolje kada nema love...ovaj Kadu je ekstra igrac decko je bio interesantan Udinezeu Visli i jos nekim klubovima, samo ljudi nisu bili spremni da plate oko 1,3 miliona Zeti za obestecenje a sada mu istice ugovor pa ce ga zvezda relativno jeftino kupuiti, dolazak Lazovica je potpuno ohrabrujuci bice sve ovo ekstra videcete

FcpCascais

pre 14 godina

Joj,kad cujem ovo da stranci uzimaju mesta "nasoj lepoj deci",pa dokle vise. Sa strancima ili bez njih, nasa "deca" ce ako mogu uvek ic u bolje lige, a losa i prosecna deca, pa za njih postoji druga liga. Ko je dobar treba da igra ma odakle got bio. A ovo sa Parkerom...budite civilizovani i platite bre coveka, mozda i vaseg najboljeg igraca trenutno. Ne brukajte nas fudbal.

zauvek tvoj

pre 14 godina

prosto nesmem ujutro oci da otvorim jer se bojim sta cu procitati o zvezdi.ako ovi brazilci nisu pomogli zeti da bude bolje plasirana,kako ce zvezdi.ivic je za adzica perez.

Navijač iz Boke

pre 14 godina

Kadu zna da igra fudbal, ali su njegove fizičke sposobnosti na nivou naše treće lige - bio bi pojačanje za, recimo, Inđiju, Metalac, ili Sevojno, u Zvezdi nema šta da traži. O ovome drugome ne treba ni trošiti riječi. Smiješno. Luka Pejović je nešto drugo - talentovan je igrač, umije i u ofanzivi. Vrlo je moguće i da odmah upadne u prvih 11, a svakako je potencijal. Dovoljno sam ih gledao da znam.

goxy

pre 14 godina

Nema nista od CZ. Da se ne ponavljam navijac iz Makedonije Josif je lepo objasnio. Da budemo u trci za prvaka na polusezoni i bice super. Samo da ne bude 10 bodova fore za Partizan. Vidim Šurbatović ćuti, imaće zicer da kritikuje, a to je u ovoj situaciji najlakše. Imali neko rešenje. Nema. Sem nekog Zeptera, i sl.

veerghoen

pre 14 godina

Potpuno besmisleno gomilanje jeftinih i dostupnih igraca u cilju bacanja prasine u oci javnosti i navijacima. Ako Pizon od ove gomile uspe da napravi nesto iole gledljivo, skidam mu kapu i priznajem da je veliki trener. @ apsolutno tacno!!

misko

pre 14 godina

Meni ovo sve lici na ono od pre par godina dolaze igraci na koima se ne moze zaraditi! Dok ce Parker posle cupa konfederacija da vredi pet miliona a posle svetskog p deset, mi ce mo da prodajemo pricu kako nemamo para a dovodimo neke anonimuse !