Ponedeljak, 04.05.2009.

13:31

Greška u protokolu, Borac u minusu?

Borac iz Čačka mogao bi da bude kažnjen oduzimanjem bodova, a Vojvodina da dobije izgubljenu utakmicu 29. kola službenim rezultatom.

Izvor: B92

Greška u protokolu, Borac u minusu? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

49 Komentari

Sortiraj po:

Rajković

pre 14 godina

@cacanin
Tvoje objašnjenje je jedino neposrednoobjašnjenje u celoj "diskusiji" i ne vidim zašto ljudi pišu paušalno i napamet.Iz svega izlazi da je de facto i de jure Borac (koga mnogi ovde, ne znam zašto, ne cene)sebi naudio time što je se greškom pomoćnog trenera lišio usluga Grkajca na utakmici sa Vojvodinom.Za materijalnu povredu pravila odgovorni su delegat i 4.sudija i utakmica bi u najgorem slučaju po Borac trebalo da bude ponovljena jer se i u jednom komentaru na 1.članak na B92 pominjao uticaj tzv. uticaj na konačni ishod od strane Grkajca.Trebalo bi verovati da je cilj svakog navijača bilo kog kluba pre svega poštovanje pozitivnih i utemeljenih fudbalskih propisa a ne korišćenje svake situacije za nasumične obračune.

Škodi Octavia

pre 14 godina

Šteta što će Borac u neku od ovih tabela na kojoj će se boriti za opstanak(osim ako nije sređeno).Sada se vidi koliki je značaj bio bodova sa Napretkom kada su u II poluvremenu branili rezultat 1:2 za Napredak a možda je slično bilo i u BG protiv simpatičnih građevinara.Završnica prvenstva za BČ postaje vrlo interesantna jer se pokazuje da osim Banata Čačani imaju još favorita ali da će biti najpoštenije da sami sebe favorizuju u Ib Telekom konkurenciji ili nižoj kako sam im preporučio posle utakmice sa ekipom iz Lazarevog grada.

Čet

pre 14 godina

Ako se bavimo racionalnim zaključivanjem(uz nepoznavanje pravila)imamo dva opisana slučaja.Jedan gde UEFA daje novčanu kaznu kako se vidi za igrača koji nije bio ni registrovan za Hajduk i to bi bilo odlučivanje sa najvišeg nivoa;drugi čitalac navodi kako se to radi "u Evropi" ali daje opis -4.sudija ne bi -toliko trebalo da bude kriv nego su krivi delegat i Borac.Logično bi bilo da postoji samo jedna vrsta krivca ili zvanična sl. lica (delegat i 4. sudija za koga "se priča" da mora pre početka utakmice da proveri klupu i da vidi da li su sva lica zavedena u protokol jer imamo sl. kada trener ne može da obavlja tu funkciju pa ga registruju kao teh. rukovodioca inače ako se ne proverava ko sedi na klupi ne bi mu trebala nikakva reg.)ili Borac.I po kome je rezonu Grkajac isključen ako zv. lica nisu bila u obavezi da igrača van protokola ne drže ne samo na terenu nego ni na klupi jer da to nije bila njihova obaveza da je Borac u toku utakmice ubacio igrača na klupu pa u igru to bi bilo očito kršenje protokola ovako je taj igrač od početka bio na klupi sem ako nije došao tek u poluvremenu.

cacanin

pre 14 godina

Ljudi o cemu vi pricate?Zasto da se oduzimaju bodovi Borcu kada su iskljucivi krivci cetvrti sudija i delegat.Kako je moguce da pored njih dvojice udje igrac koji nije u protokolu!To je vise nego smesno.Igrao sam fudbal( i u tom Borcu) 15 godina,i u najmanjim kategorijama delegat izadje pre utakmice na teren i proveri sve igrace koji igraju.Znaci ja mogu da napisem da ce za Borac da igra i Ibrahimovic,iako nije registrovan za Borac(nazalost),i to prodje pored delegata.I taj delegat ce da bude na nekoj utakmici vec u sledecem kolu,a Borcu ce da oduzmu bodove iako nije kriv.TUGA.

Yogurt

pre 14 godina

1.Prepisivao spisak igraca rukom pa pogresio...19 vek.
2.oduzimanje 9 bodova. Smejurija.Borac je pokazao da je "borac" ostavite ga na miru.

rille

pre 14 godina

sve je to ok pravila postoje ali kako se sve izdesavalo postavlja se pitanje kakve su to igre???
a nesto je mutno da ne moze biti mutnije,to sigurno!
Ovako trener borca pokazuje papir da kamere snimaju kako je na spisku grkajac,na kameri se vidi gde u toku pazite u toku utakmice sudija izbacuje grkajca ovaj se krsti i smeje sta se desava,sto znaci da su vojvodjani odmah uocili gresku a to obicno biva kad se utakmica zavrsi i onda idu razne provere ovo ono i tek onda dal neko ima da se zali ali ne ovi su to odma znali e sad kako su znali nego samo tako,bar po mom nekom razmisljanju, i stoje logicno,a to je da oni kao da su imali uvid u spisak koji stoji kod delegata ili koga vec i videli da tamo nema tog igraca to jest ovaj ga izbrisao ili sta je uradio neku mucku napravio pa cak i u dogovor sa borcem ne bi me zacudilo kakava smo liga a da samo jadni igraci ne znaju o cemu se radi.
E sad treba kazniti sve ali ljudi kad ce vec jednom drasticno biti kaznjene te sudije,delegati,komesari i sva ta mafija KAD???
pa to je bre njihovo maslo sve!!!
Neznam kolko je tacno ali prica mi drug iz cacka sedi na tribini iza klupe za rezervne igrace i grkajac se zagreva da udje u igru i desetine gledaoca pocne da psuje trenera borca recima aj samo ga ubaci,uaooo lopovi,namestili ste ovo ono i u tom momentu pita sta se desava i neki prokomentarisu valjda su jos pre utakmice bili upuceni ali do tad nisu verovali da ce da se desi to sto se i desilo,kaze mi covek da na kraju utakmice nije mogao da veruje kako je se sve odigralo onako kako je publika komentarisala da je to strasno i neverovatno!
Pa ne definitivno ide se na to 3:0 za vosu najverovatnije -9 za borac i ogromna sansa za banat mada jeste taj banat takav kakav je i zna se ciji je klub ali meni je vise za to sto ce definitivno onaj cukaricki da se izvucee!
KAZNITE DELEGATA,SUDIJE,KOMESARA,PRESEDNIKA PRVOLIGASA,PRESEDNIKA SAVEZA I SVE NJIH KOJI OVO I RADE!!!
NE KAZNJAVAJ TE TE MOMKE MLADE KOJI IGRAJU JAKO KVALITETAN FUDBAL DO NEKLE I KOJI SU TALENTI TAKO STO CE TE IM SMESTITI DRUGU LIGU!!!
LJUDI NAMESTENO BRE!!!
MOLIM VAS OBJAVITE MI KOMENTAR KAD VAS MOLIM!!!

Butthole Surfer

pre 14 godina

Asistent trenera Božović pogrešio u prepisivanju! E moj Božoviću...
Četvrti sudija i delegat nemaju pojma. Prvi ionako ništa ne radi, dok se ovaj drugi najeo paprikaša. Ko zna, možda je i dobio neku kintu. Od onog NULTOG.

AleksandarDV

pre 14 godina

ljudi zar ne razumete o cemu se radi ZVEZDA je prisla vojvodini na 1 bod i sada se tole oglasava daje vojvodini 3 boda,oduzima Borcu 9,banat ostaje u ligi!!!!

el.arbitro

pre 14 godina

E sad da vam ja kazem kako je to u evropi.
Tu su krivi predstavnici Borca i delegat. Cak mogu da kazem da ni cetrvti sudija nije kriv (bar ne formalno), jer dali je neki igrac stvarno taj igrac to pregleda delegat pre utakmice, a ne sudija (on sa tim nema posla-on pregleda opremu igraca, boje dresova i slicno, a ne dali je Steva Stevic stvarno Steva Stevic); ybog toga i mora biri kaznjen delgat jer je napravio takav propust.
A predstavnici Borca zato sto su uveli igraca koji nije bio u zapisniku (njihova greska), a i ako su napravili pogresan zapisnik, pre utakmice svaki predstavnik oba kluba, kao delegat i glavni sudija pregledaju zapisnik i na kraju potpisu!!!

Sto se tice kazne pravila pisu samo od koliko do koliko bodova se moze oduzimati, sto znaci da ce biti licitiranja!!!
U svakom slucaju neko ce povuci deblji kraj (pravedno ili nepravedno, videcemo)

Pozdrav!

Srdjan

pre 14 godina

Ako je to izvedeno namerno,da se namesti rezultat,Borac treba rigorozno kazniti.A ukoliko je izvedeno nenamerno,pa ljudi moji opet treba rigorozno kazniti.Hoce ljudi da igraju super ligu (kakva,takva) a neznaju lepo da prepisu imena,pa to nemoze.
Nadam se da u FSS nece biti lobiranja,nego da se Borac kazni.Iskreno,oni i nemaju kvalitet ni za ovu ligu.

Djuza

pre 14 godina

Jaoj Tomislave malo ti sto si izbacio prosle godine smederevo,malo ti sto je ostao banat prosle godine...daj bre nek ispadnu ko ljudi,pusti druge da igraju fudbal...ako se to jos kod nas tako zove!!!

boki

pre 14 godina

smesno,tuzno,neshvatljivo
ali bez obzira ko za koga navija propisi se moraju postovati .
citam danas da butorovic kaze da se on nebi zalio,nijo to pijaca pa baba zaboravila da zalije rotkvice pa nema veze baba se zamislila nesto.
mora biti kazne zbog borca zbog vojvodine zbog propisa zbog navijaca zbog mnogo toga

rakic

pre 14 godina

jel trener stavio grkajca na spisak(nznm)ako ga je trener stavio nikakva greska borca treba toga delegata udaljiti sa terena a ne izgubiti klub za kojeg ja navijam pored zvezde a,i onako me i ne zanima fudbal vise sam za kosarku ali to je ne pravda za borac a taj delegat treba biti kaznjen a ne borac

Milan

pre 14 godina

Kakva nam je liga i uopste situacija u fudbalu, najbolje bi bilo da svi prvoligasi dobiju po minus 80 bodova i odu u nizi rang (ako i tako nesto postoji). Ovo je pravi cirkus od takmicenja, ja se samo divim onim mladicima sto su uspeli da poteknu u ovom kalu i afirmisu se po belom svetu, to samo govori kako su uporni i jaki jer su morali pet puta jace da zapnu nego neki drugi. Isto vazi i za tenisere, vaterpoliste...

Mr_Gospodin_Signore

pre 14 godina

U kupu uefa, na mecu Buducnost-Hajduk split, je cijelu utakmicu odigrao igrac za Split, koji nije imao pravo nastupa. Nikome nista. Novcana kazna za Hajduk i to je to bilo

Chiki

pre 14 godina

Sta sve ovde moze covek procitati to je strasno.
Desi se jasno krsenje pravila i onda ljudi pisu: ne treba ih kazniti, nisu namerno, ipak je taj igrac stalno igrao bla bla?!
Alo bre, prekrsili pravilo i sledi im kazna i sta je tu cudno?
I da, NIJE dokazano da je namestena utakmica Mladost - Vojvodina! Uostalom kad bi kod nas bili izbaceni svi timovi koji namestaju mi ne bi imali prve 2 lige!

Miki

pre 14 godina

Dakle ako se Borcu oduzmu bodovi,borice se sa Banatom za opstanak, Vosa ce biti nagradjena za svoj antifudbal,a cetvrti sudija ce mirno da saceka koji ce to mec da sudi u narednom 30.kolu!

Carlos

pre 14 godina

@ (Apis, 4. maj 2009 14:24)

Je l' Borac bio bolji? Jeste
Je l' zasluzio pobedu? Jeste
Je l' napravio prekrsaj zbog kojeg na osnovu pravilnika sledi kazna? Jeste

I sta onda ima da se prica protiv Vojvodine?! Nije ona izostavila Grkajca sa spiska nego trener i asistent!
E sad se postavlja pitanje da li im trebe oduzimati bodove. To je ipak prestrogo.

SteX

pre 14 godina

I treba da im oduzmu devet bodova....oće da igraju evropu a livada je luksuz za njihov stadion...Ne brinite se klubovi iz Bg su rekli svoje još samo Borča ove god. od sledeće sezone mogu samo da ispadaju jer nema više ko da udje....!!! NAPOKON!

Nedeljko Etiopić

pre 14 godina

Kao prvo, ova utakmica nije ni trebalo da se igra. Kako Vojvodina nije izbačena iz lige kada je dokazano podmićivanje sudija na utakmici Mladost Lučani – Vojvodina 0:1? Kako Vojvodina uopšte nije kažnjena?!? Sada se vodi hajka da se izbaci iz lige klub koji je osvetlao obraz srpskog fudbala u Evropi samo zato što je sekretar pogrešio u prepisivanju! Taj igrač je imao pravo igranja, u pitanju je običan previd. Kako je Zvezda kažnjena za pokušaj ubistva na stadionu? Da li su oduzeti bodovi? Da li su bilo kome u srpskom fudbalu oduzeti bodovi, a zna se koliko je bilo nameštanja i svega? Ajde sad da uništimo Borac zato što je sekretar preskočio igrača kad je prepisivao sa spiska trenera u zvanični protokol! Ajde da im oduzmemo 12 bodova, da im pokažemo!

Nole Delija

pre 14 godina

Meni takve stvari uopste nisu jasne, kako je to jedino kod nas moguce i dokle ce da se utakmice namestaju, treba da se kod nas uradi kao u Poljskoj gde su sve lepo pohvatili pa nek se krene od pocetka, slazem se sa drugima da nam je reprezentacija napredovala ali ovu nasu ligu treba zatvoriti i tek pustiti u promet kad bude sve regularno i da ne bude namestanja da ostane na kraju samo beogradska liga. U ostalom kako je moguce da protivnici vide da igrac nije registrovan a sopstveni tim o tome ne zna nista, mislite o tome.

Andrija

pre 14 godina

Grkajac je igrač koji je cele sezone igrao. Kako baš da pogreše sad u protokolu. Koliko li košta potpis na protokol rukovodstva Borca. Ovako im je bilo najlakše da nameste utakmicu!

bogdan

pre 14 godina

Ako se uzme u obzir da je Borac bio protiv Karadzica na izborima za predsednika FSS sve je moguce, sad krece licitacija. Cuvena Srpska posla. Borac je jedan od retkih postenih klubov u Srbiji i zato ce i biti -9 bodova i ispadanje iz lige jel u Srbiji nema mesta za postene. Srpski fudbal je jedna elika prevara kao i sve ostalo u zemlji.

Arch

pre 14 godina

Iako se zalazem za decentralizaciju lige i sto vise klubova van Beograda u njoj, Borac mora biti kaznjen jer ovo nije prvi put da prave probleme oko sastava. Setite se da su pre nekoliko meseci imali problema sa omladinskim kategorijama kada su za golmana postavili igraca koji nije clan kluba i koji je tom prilikom povredjen, cini mi se, cak je slucaj dospeo i u Dnevnik RTS-a i to ne u sportskom bloku. Ako zele da igraju prvu, odnosno Super ligu, moraju da se ponasaju u skladu sa propisima. Ako pravila nalazu oduzimanje devet bodova, onda neka tako i bude.

vladabor

pre 14 godina

Pa eto nacina kako da Banati Mirko Vucurovic drugi put za redom ostanu "zasluzeno" u ligi.
Nisu prenosi stranih liga krivi sto nema vise publike na nasim stadionima.
Borac ce dobiti najmanje 6 bodova kazne.

Baca

pre 14 godina

Ja sam za oduzimanje 9 bodova. Treba nas Banat da opstane u ligi, ipak su oni jedan od retkih klubova koji se nadmece posteno u toj raspaloj meridian ligi i neigra 3 za 3.

sas

pre 14 godina

hibiskus
Pa i red je da borac ispadne imaju ocajan teren severnu tribinu nemaju nego brdasce a na juznoj goli beton,mozda rade dobro i imaju dobre igrace za nasu ligu,ali kada vidim ovakav stadion smuci mi se zivot i pre mogu da razumem da vozdovac igra na njivi jer njima objektivno i ne treba stadion,ali cacak koji je veliki grad stvarno strasno.

gdfg

pre 14 godina

Jesam navijac Vojvodine, ali iskreno da kazem, ne trebaju mi ovakve pobede. Normalno je da ce rezultat biti registrovan 3:0 za nas, ali zao mi je Borca jer onda dolazi u direktnu konkurenciju za opstanak i mozda cak onda i ostane partizanova filijala Banat (kod koga redovno ima 6 bodova) a uci ce neki naravno bg klub.

Namestaljka

pre 14 godina

Apis da mozda si upravu Vojvodina je sigurno namestila utakmicu tako sto je rekla da se izabaci jedan igrac iz Borca iz protokola nadajuci se da ce trener ubaciti bas to igraca i onda pobede bez borbe. Kako mozes da pricas ne buloze mislim stvarno, pazi ko je kriv Borcu da i ako vode jedan nula ubacuje igraca koji je napadac umesto da je recimo ubacio nekog u sredinu ili u odbranu pa lepo sacuvao rezultat. Kad sam ja igrao fudbal u mladjim kategorijama posto nismo imali dovoljan broj dresova pa sam mora da nosim od nekog drugog i trener mi kaze ako te sudija pita ti si Steva Stevic, mozda je to slucaj i u Borcu ali trebao da koristi drugo premezime a ne svoje. A za druge kada napravis ne namerno verovatno taku gresku moras i da ispastas a ne sada da gledaju kroz prste regularnost mora biti uvek u prvom planu.

Plikuscht

pre 14 godina

Borac kao POBEDIO Vojvodinu ali bodovi se pripisuju Novosadjanima, zbog takozvane greske u protokolu. (Apis, 4. maj 2009 14:24)

Lave, greska nije 'takozvana', vec ocigledna i zesce glupa, a jedini krivci su u Borcu.
Jbg, ako pravila kazu da se oduzima X bodova, onda treba oduzeti X bodova i tacka.
Kako drugacije!? Da zasedne neka komisija za sto pa da krene da se cenjka i vaga neke argumente pa da sacometrijom ad hoc svaki put improvizuje u odredjivanju kazne?
To bi tek bila sprdnja.

nenad73

pre 14 godina

Razumem da im oduzmu bodove sa te utakmice ali da im oduzmu jos 9 to je neprimerena kazna jer je ovo prekrsaj koji se odigrao samo u ovom kolu i to ocigledno nenamerno jer da su to primetile sudije ciji je to posao toga ne bi ni bilo.Takodje mislim da je onda trebalo i Vojvodinu kazniti zbog Buturovicevih mahinacija prebacivanjem u nizi rang takmicenja.Dakle 3 boda je ok ali sad od ovoga praviti neki tezak slucaj u najmanju ruku bi bila farsa.

chodapfc

pre 14 godina

Pravila se moraju postovati pa neka registruju mec 3:0 za goste. Oduzimanje 9 bodova bi vec bilo ravno katastrofi jer bi jedan solidan klub dosao u situaciju da ispadne iz lige,a drugi ocajan klub(Banat)bi ponovo,nezasluzeno,ostao.

Sasa

pre 14 godina

Kako smo tuzni...
A posle se lozimo, ko ce biti sampion...
Da se reprezentacija nije povratila u zadnjih godinu dana, trebalo bi ugasiti fudbal kod nas.

Apis

pre 14 godina

Vidite li kako se namestaju utakmice? Borac kao POBEDIO Vojvodinu ali bodovi se pripisuju Novosadjanima, zbog takozvane greske u protokolu. Do sada je Vojvodina namestala utakmice na terenu, posto je to sve postalo uocljivo izmislili su nesto novo, nadajuci se da niko nece da posumnja. Svaka cast, treba doci na tu ideju!

Sasa

pre 14 godina

Kako smo tuzni...
A posle se lozimo, ko ce biti sampion...
Da se reprezentacija nije povratila u zadnjih godinu dana, trebalo bi ugasiti fudbal kod nas.

Apis

pre 14 godina

Vidite li kako se namestaju utakmice? Borac kao POBEDIO Vojvodinu ali bodovi se pripisuju Novosadjanima, zbog takozvane greske u protokolu. Do sada je Vojvodina namestala utakmice na terenu, posto je to sve postalo uocljivo izmislili su nesto novo, nadajuci se da niko nece da posumnja. Svaka cast, treba doci na tu ideju!

Nedeljko Etiopić

pre 14 godina

Kao prvo, ova utakmica nije ni trebalo da se igra. Kako Vojvodina nije izbačena iz lige kada je dokazano podmićivanje sudija na utakmici Mladost Lučani – Vojvodina 0:1? Kako Vojvodina uopšte nije kažnjena?!? Sada se vodi hajka da se izbaci iz lige klub koji je osvetlao obraz srpskog fudbala u Evropi samo zato što je sekretar pogrešio u prepisivanju! Taj igrač je imao pravo igranja, u pitanju je običan previd. Kako je Zvezda kažnjena za pokušaj ubistva na stadionu? Da li su oduzeti bodovi? Da li su bilo kome u srpskom fudbalu oduzeti bodovi, a zna se koliko je bilo nameštanja i svega? Ajde sad da uništimo Borac zato što je sekretar preskočio igrača kad je prepisivao sa spiska trenera u zvanični protokol! Ajde da im oduzmemo 12 bodova, da im pokažemo!

Arch

pre 14 godina

Iako se zalazem za decentralizaciju lige i sto vise klubova van Beograda u njoj, Borac mora biti kaznjen jer ovo nije prvi put da prave probleme oko sastava. Setite se da su pre nekoliko meseci imali problema sa omladinskim kategorijama kada su za golmana postavili igraca koji nije clan kluba i koji je tom prilikom povredjen, cini mi se, cak je slucaj dospeo i u Dnevnik RTS-a i to ne u sportskom bloku. Ako zele da igraju prvu, odnosno Super ligu, moraju da se ponasaju u skladu sa propisima. Ako pravila nalazu oduzimanje devet bodova, onda neka tako i bude.

chodapfc

pre 14 godina

Pravila se moraju postovati pa neka registruju mec 3:0 za goste. Oduzimanje 9 bodova bi vec bilo ravno katastrofi jer bi jedan solidan klub dosao u situaciju da ispadne iz lige,a drugi ocajan klub(Banat)bi ponovo,nezasluzeno,ostao.

gdfg

pre 14 godina

Jesam navijac Vojvodine, ali iskreno da kazem, ne trebaju mi ovakve pobede. Normalno je da ce rezultat biti registrovan 3:0 za nas, ali zao mi je Borca jer onda dolazi u direktnu konkurenciju za opstanak i mozda cak onda i ostane partizanova filijala Banat (kod koga redovno ima 6 bodova) a uci ce neki naravno bg klub.

vladabor

pre 14 godina

Pa eto nacina kako da Banati Mirko Vucurovic drugi put za redom ostanu "zasluzeno" u ligi.
Nisu prenosi stranih liga krivi sto nema vise publike na nasim stadionima.
Borac ce dobiti najmanje 6 bodova kazne.

Plikuscht

pre 14 godina

Borac kao POBEDIO Vojvodinu ali bodovi se pripisuju Novosadjanima, zbog takozvane greske u protokolu. (Apis, 4. maj 2009 14:24)

Lave, greska nije 'takozvana', vec ocigledna i zesce glupa, a jedini krivci su u Borcu.
Jbg, ako pravila kazu da se oduzima X bodova, onda treba oduzeti X bodova i tacka.
Kako drugacije!? Da zasedne neka komisija za sto pa da krene da se cenjka i vaga neke argumente pa da sacometrijom ad hoc svaki put improvizuje u odredjivanju kazne?
To bi tek bila sprdnja.

Carlos

pre 14 godina

@ (Apis, 4. maj 2009 14:24)

Je l' Borac bio bolji? Jeste
Je l' zasluzio pobedu? Jeste
Je l' napravio prekrsaj zbog kojeg na osnovu pravilnika sledi kazna? Jeste

I sta onda ima da se prica protiv Vojvodine?! Nije ona izostavila Grkajca sa spiska nego trener i asistent!
E sad se postavlja pitanje da li im trebe oduzimati bodove. To je ipak prestrogo.

Baca

pre 14 godina

Ja sam za oduzimanje 9 bodova. Treba nas Banat da opstane u ligi, ipak su oni jedan od retkih klubova koji se nadmece posteno u toj raspaloj meridian ligi i neigra 3 za 3.

sas

pre 14 godina

hibiskus
Pa i red je da borac ispadne imaju ocajan teren severnu tribinu nemaju nego brdasce a na juznoj goli beton,mozda rade dobro i imaju dobre igrace za nasu ligu,ali kada vidim ovakav stadion smuci mi se zivot i pre mogu da razumem da vozdovac igra na njivi jer njima objektivno i ne treba stadion,ali cacak koji je veliki grad stvarno strasno.

bogdan

pre 14 godina

Ako se uzme u obzir da je Borac bio protiv Karadzica na izborima za predsednika FSS sve je moguce, sad krece licitacija. Cuvena Srpska posla. Borac je jedan od retkih postenih klubov u Srbiji i zato ce i biti -9 bodova i ispadanje iz lige jel u Srbiji nema mesta za postene. Srpski fudbal je jedna elika prevara kao i sve ostalo u zemlji.

Andrija

pre 14 godina

Grkajac je igrač koji je cele sezone igrao. Kako baš da pogreše sad u protokolu. Koliko li košta potpis na protokol rukovodstva Borca. Ovako im je bilo najlakše da nameste utakmicu!

Nole Delija

pre 14 godina

Meni takve stvari uopste nisu jasne, kako je to jedino kod nas moguce i dokle ce da se utakmice namestaju, treba da se kod nas uradi kao u Poljskoj gde su sve lepo pohvatili pa nek se krene od pocetka, slazem se sa drugima da nam je reprezentacija napredovala ali ovu nasu ligu treba zatvoriti i tek pustiti u promet kad bude sve regularno i da ne bude namestanja da ostane na kraju samo beogradska liga. U ostalom kako je moguce da protivnici vide da igrac nije registrovan a sopstveni tim o tome ne zna nista, mislite o tome.

Namestaljka

pre 14 godina

Apis da mozda si upravu Vojvodina je sigurno namestila utakmicu tako sto je rekla da se izabaci jedan igrac iz Borca iz protokola nadajuci se da ce trener ubaciti bas to igraca i onda pobede bez borbe. Kako mozes da pricas ne buloze mislim stvarno, pazi ko je kriv Borcu da i ako vode jedan nula ubacuje igraca koji je napadac umesto da je recimo ubacio nekog u sredinu ili u odbranu pa lepo sacuvao rezultat. Kad sam ja igrao fudbal u mladjim kategorijama posto nismo imali dovoljan broj dresova pa sam mora da nosim od nekog drugog i trener mi kaze ako te sudija pita ti si Steva Stevic, mozda je to slucaj i u Borcu ali trebao da koristi drugo premezime a ne svoje. A za druge kada napravis ne namerno verovatno taku gresku moras i da ispastas a ne sada da gledaju kroz prste regularnost mora biti uvek u prvom planu.

Mr_Gospodin_Signore

pre 14 godina

U kupu uefa, na mecu Buducnost-Hajduk split, je cijelu utakmicu odigrao igrac za Split, koji nije imao pravo nastupa. Nikome nista. Novcana kazna za Hajduk i to je to bilo

nenad73

pre 14 godina

Razumem da im oduzmu bodove sa te utakmice ali da im oduzmu jos 9 to je neprimerena kazna jer je ovo prekrsaj koji se odigrao samo u ovom kolu i to ocigledno nenamerno jer da su to primetile sudije ciji je to posao toga ne bi ni bilo.Takodje mislim da je onda trebalo i Vojvodinu kazniti zbog Buturovicevih mahinacija prebacivanjem u nizi rang takmicenja.Dakle 3 boda je ok ali sad od ovoga praviti neki tezak slucaj u najmanju ruku bi bila farsa.

Chiki

pre 14 godina

Sta sve ovde moze covek procitati to je strasno.
Desi se jasno krsenje pravila i onda ljudi pisu: ne treba ih kazniti, nisu namerno, ipak je taj igrac stalno igrao bla bla?!
Alo bre, prekrsili pravilo i sledi im kazna i sta je tu cudno?
I da, NIJE dokazano da je namestena utakmica Mladost - Vojvodina! Uostalom kad bi kod nas bili izbaceni svi timovi koji namestaju mi ne bi imali prve 2 lige!

el.arbitro

pre 14 godina

E sad da vam ja kazem kako je to u evropi.
Tu su krivi predstavnici Borca i delegat. Cak mogu da kazem da ni cetrvti sudija nije kriv (bar ne formalno), jer dali je neki igrac stvarno taj igrac to pregleda delegat pre utakmice, a ne sudija (on sa tim nema posla-on pregleda opremu igraca, boje dresova i slicno, a ne dali je Steva Stevic stvarno Steva Stevic); ybog toga i mora biri kaznjen delgat jer je napravio takav propust.
A predstavnici Borca zato sto su uveli igraca koji nije bio u zapisniku (njihova greska), a i ako su napravili pogresan zapisnik, pre utakmice svaki predstavnik oba kluba, kao delegat i glavni sudija pregledaju zapisnik i na kraju potpisu!!!

Sto se tice kazne pravila pisu samo od koliko do koliko bodova se moze oduzimati, sto znaci da ce biti licitiranja!!!
U svakom slucaju neko ce povuci deblji kraj (pravedno ili nepravedno, videcemo)

Pozdrav!

rakic

pre 14 godina

jel trener stavio grkajca na spisak(nznm)ako ga je trener stavio nikakva greska borca treba toga delegata udaljiti sa terena a ne izgubiti klub za kojeg ja navijam pored zvezde a,i onako me i ne zanima fudbal vise sam za kosarku ali to je ne pravda za borac a taj delegat treba biti kaznjen a ne borac

Miki

pre 14 godina

Dakle ako se Borcu oduzmu bodovi,borice se sa Banatom za opstanak, Vosa ce biti nagradjena za svoj antifudbal,a cetvrti sudija ce mirno da saceka koji ce to mec da sudi u narednom 30.kolu!

AleksandarDV

pre 14 godina

ljudi zar ne razumete o cemu se radi ZVEZDA je prisla vojvodini na 1 bod i sada se tole oglasava daje vojvodini 3 boda,oduzima Borcu 9,banat ostaje u ligi!!!!

Milan

pre 14 godina

Kakva nam je liga i uopste situacija u fudbalu, najbolje bi bilo da svi prvoligasi dobiju po minus 80 bodova i odu u nizi rang (ako i tako nesto postoji). Ovo je pravi cirkus od takmicenja, ja se samo divim onim mladicima sto su uspeli da poteknu u ovom kalu i afirmisu se po belom svetu, to samo govori kako su uporni i jaki jer su morali pet puta jace da zapnu nego neki drugi. Isto vazi i za tenisere, vaterpoliste...

Djuza

pre 14 godina

Jaoj Tomislave malo ti sto si izbacio prosle godine smederevo,malo ti sto je ostao banat prosle godine...daj bre nek ispadnu ko ljudi,pusti druge da igraju fudbal...ako se to jos kod nas tako zove!!!

SteX

pre 14 godina

I treba da im oduzmu devet bodova....oće da igraju evropu a livada je luksuz za njihov stadion...Ne brinite se klubovi iz Bg su rekli svoje još samo Borča ove god. od sledeće sezone mogu samo da ispadaju jer nema više ko da udje....!!! NAPOKON!

Srdjan

pre 14 godina

Ako je to izvedeno namerno,da se namesti rezultat,Borac treba rigorozno kazniti.A ukoliko je izvedeno nenamerno,pa ljudi moji opet treba rigorozno kazniti.Hoce ljudi da igraju super ligu (kakva,takva) a neznaju lepo da prepisu imena,pa to nemoze.
Nadam se da u FSS nece biti lobiranja,nego da se Borac kazni.Iskreno,oni i nemaju kvalitet ni za ovu ligu.

boki

pre 14 godina

smesno,tuzno,neshvatljivo
ali bez obzira ko za koga navija propisi se moraju postovati .
citam danas da butorovic kaze da se on nebi zalio,nijo to pijaca pa baba zaboravila da zalije rotkvice pa nema veze baba se zamislila nesto.
mora biti kazne zbog borca zbog vojvodine zbog propisa zbog navijaca zbog mnogo toga

rille

pre 14 godina

sve je to ok pravila postoje ali kako se sve izdesavalo postavlja se pitanje kakve su to igre???
a nesto je mutno da ne moze biti mutnije,to sigurno!
Ovako trener borca pokazuje papir da kamere snimaju kako je na spisku grkajac,na kameri se vidi gde u toku pazite u toku utakmice sudija izbacuje grkajca ovaj se krsti i smeje sta se desava,sto znaci da su vojvodjani odmah uocili gresku a to obicno biva kad se utakmica zavrsi i onda idu razne provere ovo ono i tek onda dal neko ima da se zali ali ne ovi su to odma znali e sad kako su znali nego samo tako,bar po mom nekom razmisljanju, i stoje logicno,a to je da oni kao da su imali uvid u spisak koji stoji kod delegata ili koga vec i videli da tamo nema tog igraca to jest ovaj ga izbrisao ili sta je uradio neku mucku napravio pa cak i u dogovor sa borcem ne bi me zacudilo kakava smo liga a da samo jadni igraci ne znaju o cemu se radi.
E sad treba kazniti sve ali ljudi kad ce vec jednom drasticno biti kaznjene te sudije,delegati,komesari i sva ta mafija KAD???
pa to je bre njihovo maslo sve!!!
Neznam kolko je tacno ali prica mi drug iz cacka sedi na tribini iza klupe za rezervne igrace i grkajac se zagreva da udje u igru i desetine gledaoca pocne da psuje trenera borca recima aj samo ga ubaci,uaooo lopovi,namestili ste ovo ono i u tom momentu pita sta se desava i neki prokomentarisu valjda su jos pre utakmice bili upuceni ali do tad nisu verovali da ce da se desi to sto se i desilo,kaze mi covek da na kraju utakmice nije mogao da veruje kako je se sve odigralo onako kako je publika komentarisala da je to strasno i neverovatno!
Pa ne definitivno ide se na to 3:0 za vosu najverovatnije -9 za borac i ogromna sansa za banat mada jeste taj banat takav kakav je i zna se ciji je klub ali meni je vise za to sto ce definitivno onaj cukaricki da se izvucee!
KAZNITE DELEGATA,SUDIJE,KOMESARA,PRESEDNIKA PRVOLIGASA,PRESEDNIKA SAVEZA I SVE NJIH KOJI OVO I RADE!!!
NE KAZNJAVAJ TE TE MOMKE MLADE KOJI IGRAJU JAKO KVALITETAN FUDBAL DO NEKLE I KOJI SU TALENTI TAKO STO CE TE IM SMESTITI DRUGU LIGU!!!
LJUDI NAMESTENO BRE!!!
MOLIM VAS OBJAVITE MI KOMENTAR KAD VAS MOLIM!!!

Čet

pre 14 godina

Ako se bavimo racionalnim zaključivanjem(uz nepoznavanje pravila)imamo dva opisana slučaja.Jedan gde UEFA daje novčanu kaznu kako se vidi za igrača koji nije bio ni registrovan za Hajduk i to bi bilo odlučivanje sa najvišeg nivoa;drugi čitalac navodi kako se to radi "u Evropi" ali daje opis -4.sudija ne bi -toliko trebalo da bude kriv nego su krivi delegat i Borac.Logično bi bilo da postoji samo jedna vrsta krivca ili zvanična sl. lica (delegat i 4. sudija za koga "se priča" da mora pre početka utakmice da proveri klupu i da vidi da li su sva lica zavedena u protokol jer imamo sl. kada trener ne može da obavlja tu funkciju pa ga registruju kao teh. rukovodioca inače ako se ne proverava ko sedi na klupi ne bi mu trebala nikakva reg.)ili Borac.I po kome je rezonu Grkajac isključen ako zv. lica nisu bila u obavezi da igrača van protokola ne drže ne samo na terenu nego ni na klupi jer da to nije bila njihova obaveza da je Borac u toku utakmice ubacio igrača na klupu pa u igru to bi bilo očito kršenje protokola ovako je taj igrač od početka bio na klupi sem ako nije došao tek u poluvremenu.

Butthole Surfer

pre 14 godina

Asistent trenera Božović pogrešio u prepisivanju! E moj Božoviću...
Četvrti sudija i delegat nemaju pojma. Prvi ionako ništa ne radi, dok se ovaj drugi najeo paprikaša. Ko zna, možda je i dobio neku kintu. Od onog NULTOG.

Yogurt

pre 14 godina

1.Prepisivao spisak igraca rukom pa pogresio...19 vek.
2.oduzimanje 9 bodova. Smejurija.Borac je pokazao da je "borac" ostavite ga na miru.

cacanin

pre 14 godina

Ljudi o cemu vi pricate?Zasto da se oduzimaju bodovi Borcu kada su iskljucivi krivci cetvrti sudija i delegat.Kako je moguce da pored njih dvojice udje igrac koji nije u protokolu!To je vise nego smesno.Igrao sam fudbal( i u tom Borcu) 15 godina,i u najmanjim kategorijama delegat izadje pre utakmice na teren i proveri sve igrace koji igraju.Znaci ja mogu da napisem da ce za Borac da igra i Ibrahimovic,iako nije registrovan za Borac(nazalost),i to prodje pored delegata.I taj delegat ce da bude na nekoj utakmici vec u sledecem kolu,a Borcu ce da oduzmu bodove iako nije kriv.TUGA.

Škodi Octavia

pre 14 godina

Šteta što će Borac u neku od ovih tabela na kojoj će se boriti za opstanak(osim ako nije sređeno).Sada se vidi koliki je značaj bio bodova sa Napretkom kada su u II poluvremenu branili rezultat 1:2 za Napredak a možda je slično bilo i u BG protiv simpatičnih građevinara.Završnica prvenstva za BČ postaje vrlo interesantna jer se pokazuje da osim Banata Čačani imaju još favorita ali da će biti najpoštenije da sami sebe favorizuju u Ib Telekom konkurenciji ili nižoj kako sam im preporučio posle utakmice sa ekipom iz Lazarevog grada.

Rajković

pre 14 godina

@cacanin
Tvoje objašnjenje je jedino neposrednoobjašnjenje u celoj "diskusiji" i ne vidim zašto ljudi pišu paušalno i napamet.Iz svega izlazi da je de facto i de jure Borac (koga mnogi ovde, ne znam zašto, ne cene)sebi naudio time što je se greškom pomoćnog trenera lišio usluga Grkajca na utakmici sa Vojvodinom.Za materijalnu povredu pravila odgovorni su delegat i 4.sudija i utakmica bi u najgorem slučaju po Borac trebalo da bude ponovljena jer se i u jednom komentaru na 1.članak na B92 pominjao uticaj tzv. uticaj na konačni ishod od strane Grkajca.Trebalo bi verovati da je cilj svakog navijača bilo kog kluba pre svega poštovanje pozitivnih i utemeljenih fudbalskih propisa a ne korišćenje svake situacije za nasumične obračune.

Apis

pre 14 godina

Vidite li kako se namestaju utakmice? Borac kao POBEDIO Vojvodinu ali bodovi se pripisuju Novosadjanima, zbog takozvane greske u protokolu. Do sada je Vojvodina namestala utakmice na terenu, posto je to sve postalo uocljivo izmislili su nesto novo, nadajuci se da niko nece da posumnja. Svaka cast, treba doci na tu ideju!

Baca

pre 14 godina

Ja sam za oduzimanje 9 bodova. Treba nas Banat da opstane u ligi, ipak su oni jedan od retkih klubova koji se nadmece posteno u toj raspaloj meridian ligi i neigra 3 za 3.

sas

pre 14 godina

hibiskus
Pa i red je da borac ispadne imaju ocajan teren severnu tribinu nemaju nego brdasce a na juznoj goli beton,mozda rade dobro i imaju dobre igrace za nasu ligu,ali kada vidim ovakav stadion smuci mi se zivot i pre mogu da razumem da vozdovac igra na njivi jer njima objektivno i ne treba stadion,ali cacak koji je veliki grad stvarno strasno.

Nedeljko Etiopić

pre 14 godina

Kao prvo, ova utakmica nije ni trebalo da se igra. Kako Vojvodina nije izbačena iz lige kada je dokazano podmićivanje sudija na utakmici Mladost Lučani – Vojvodina 0:1? Kako Vojvodina uopšte nije kažnjena?!? Sada se vodi hajka da se izbaci iz lige klub koji je osvetlao obraz srpskog fudbala u Evropi samo zato što je sekretar pogrešio u prepisivanju! Taj igrač je imao pravo igranja, u pitanju je običan previd. Kako je Zvezda kažnjena za pokušaj ubistva na stadionu? Da li su oduzeti bodovi? Da li su bilo kome u srpskom fudbalu oduzeti bodovi, a zna se koliko je bilo nameštanja i svega? Ajde sad da uništimo Borac zato što je sekretar preskočio igrača kad je prepisivao sa spiska trenera u zvanični protokol! Ajde da im oduzmemo 12 bodova, da im pokažemo!

Arch

pre 14 godina

Iako se zalazem za decentralizaciju lige i sto vise klubova van Beograda u njoj, Borac mora biti kaznjen jer ovo nije prvi put da prave probleme oko sastava. Setite se da su pre nekoliko meseci imali problema sa omladinskim kategorijama kada su za golmana postavili igraca koji nije clan kluba i koji je tom prilikom povredjen, cini mi se, cak je slucaj dospeo i u Dnevnik RTS-a i to ne u sportskom bloku. Ako zele da igraju prvu, odnosno Super ligu, moraju da se ponasaju u skladu sa propisima. Ako pravila nalazu oduzimanje devet bodova, onda neka tako i bude.

Sasa

pre 14 godina

Kako smo tuzni...
A posle se lozimo, ko ce biti sampion...
Da se reprezentacija nije povratila u zadnjih godinu dana, trebalo bi ugasiti fudbal kod nas.

bogdan

pre 14 godina

Ako se uzme u obzir da je Borac bio protiv Karadzica na izborima za predsednika FSS sve je moguce, sad krece licitacija. Cuvena Srpska posla. Borac je jedan od retkih postenih klubov u Srbiji i zato ce i biti -9 bodova i ispadanje iz lige jel u Srbiji nema mesta za postene. Srpski fudbal je jedna elika prevara kao i sve ostalo u zemlji.

gdfg

pre 14 godina

Jesam navijac Vojvodine, ali iskreno da kazem, ne trebaju mi ovakve pobede. Normalno je da ce rezultat biti registrovan 3:0 za nas, ali zao mi je Borca jer onda dolazi u direktnu konkurenciju za opstanak i mozda cak onda i ostane partizanova filijala Banat (kod koga redovno ima 6 bodova) a uci ce neki naravno bg klub.

nenad73

pre 14 godina

Razumem da im oduzmu bodove sa te utakmice ali da im oduzmu jos 9 to je neprimerena kazna jer je ovo prekrsaj koji se odigrao samo u ovom kolu i to ocigledno nenamerno jer da su to primetile sudije ciji je to posao toga ne bi ni bilo.Takodje mislim da je onda trebalo i Vojvodinu kazniti zbog Buturovicevih mahinacija prebacivanjem u nizi rang takmicenja.Dakle 3 boda je ok ali sad od ovoga praviti neki tezak slucaj u najmanju ruku bi bila farsa.

chodapfc

pre 14 godina

Pravila se moraju postovati pa neka registruju mec 3:0 za goste. Oduzimanje 9 bodova bi vec bilo ravno katastrofi jer bi jedan solidan klub dosao u situaciju da ispadne iz lige,a drugi ocajan klub(Banat)bi ponovo,nezasluzeno,ostao.

Andrija

pre 14 godina

Grkajac je igrač koji je cele sezone igrao. Kako baš da pogreše sad u protokolu. Koliko li košta potpis na protokol rukovodstva Borca. Ovako im je bilo najlakše da nameste utakmicu!

SteX

pre 14 godina

I treba da im oduzmu devet bodova....oće da igraju evropu a livada je luksuz za njihov stadion...Ne brinite se klubovi iz Bg su rekli svoje još samo Borča ove god. od sledeće sezone mogu samo da ispadaju jer nema više ko da udje....!!! NAPOKON!

Srdjan

pre 14 godina

Ako je to izvedeno namerno,da se namesti rezultat,Borac treba rigorozno kazniti.A ukoliko je izvedeno nenamerno,pa ljudi moji opet treba rigorozno kazniti.Hoce ljudi da igraju super ligu (kakva,takva) a neznaju lepo da prepisu imena,pa to nemoze.
Nadam se da u FSS nece biti lobiranja,nego da se Borac kazni.Iskreno,oni i nemaju kvalitet ni za ovu ligu.

Miki

pre 14 godina

Dakle ako se Borcu oduzmu bodovi,borice se sa Banatom za opstanak, Vosa ce biti nagradjena za svoj antifudbal,a cetvrti sudija ce mirno da saceka koji ce to mec da sudi u narednom 30.kolu!

Namestaljka

pre 14 godina

Apis da mozda si upravu Vojvodina je sigurno namestila utakmicu tako sto je rekla da se izabaci jedan igrac iz Borca iz protokola nadajuci se da ce trener ubaciti bas to igraca i onda pobede bez borbe. Kako mozes da pricas ne buloze mislim stvarno, pazi ko je kriv Borcu da i ako vode jedan nula ubacuje igraca koji je napadac umesto da je recimo ubacio nekog u sredinu ili u odbranu pa lepo sacuvao rezultat. Kad sam ja igrao fudbal u mladjim kategorijama posto nismo imali dovoljan broj dresova pa sam mora da nosim od nekog drugog i trener mi kaze ako te sudija pita ti si Steva Stevic, mozda je to slucaj i u Borcu ali trebao da koristi drugo premezime a ne svoje. A za druge kada napravis ne namerno verovatno taku gresku moras i da ispastas a ne sada da gledaju kroz prste regularnost mora biti uvek u prvom planu.

AleksandarDV

pre 14 godina

ljudi zar ne razumete o cemu se radi ZVEZDA je prisla vojvodini na 1 bod i sada se tole oglasava daje vojvodini 3 boda,oduzima Borcu 9,banat ostaje u ligi!!!!

Plikuscht

pre 14 godina

Borac kao POBEDIO Vojvodinu ali bodovi se pripisuju Novosadjanima, zbog takozvane greske u protokolu. (Apis, 4. maj 2009 14:24)

Lave, greska nije 'takozvana', vec ocigledna i zesce glupa, a jedini krivci su u Borcu.
Jbg, ako pravila kazu da se oduzima X bodova, onda treba oduzeti X bodova i tacka.
Kako drugacije!? Da zasedne neka komisija za sto pa da krene da se cenjka i vaga neke argumente pa da sacometrijom ad hoc svaki put improvizuje u odredjivanju kazne?
To bi tek bila sprdnja.

Chiki

pre 14 godina

Sta sve ovde moze covek procitati to je strasno.
Desi se jasno krsenje pravila i onda ljudi pisu: ne treba ih kazniti, nisu namerno, ipak je taj igrac stalno igrao bla bla?!
Alo bre, prekrsili pravilo i sledi im kazna i sta je tu cudno?
I da, NIJE dokazano da je namestena utakmica Mladost - Vojvodina! Uostalom kad bi kod nas bili izbaceni svi timovi koji namestaju mi ne bi imali prve 2 lige!

boki

pre 14 godina

smesno,tuzno,neshvatljivo
ali bez obzira ko za koga navija propisi se moraju postovati .
citam danas da butorovic kaze da se on nebi zalio,nijo to pijaca pa baba zaboravila da zalije rotkvice pa nema veze baba se zamislila nesto.
mora biti kazne zbog borca zbog vojvodine zbog propisa zbog navijaca zbog mnogo toga

vladabor

pre 14 godina

Pa eto nacina kako da Banati Mirko Vucurovic drugi put za redom ostanu "zasluzeno" u ligi.
Nisu prenosi stranih liga krivi sto nema vise publike na nasim stadionima.
Borac ce dobiti najmanje 6 bodova kazne.

rille

pre 14 godina

sve je to ok pravila postoje ali kako se sve izdesavalo postavlja se pitanje kakve su to igre???
a nesto je mutno da ne moze biti mutnije,to sigurno!
Ovako trener borca pokazuje papir da kamere snimaju kako je na spisku grkajac,na kameri se vidi gde u toku pazite u toku utakmice sudija izbacuje grkajca ovaj se krsti i smeje sta se desava,sto znaci da su vojvodjani odmah uocili gresku a to obicno biva kad se utakmica zavrsi i onda idu razne provere ovo ono i tek onda dal neko ima da se zali ali ne ovi su to odma znali e sad kako su znali nego samo tako,bar po mom nekom razmisljanju, i stoje logicno,a to je da oni kao da su imali uvid u spisak koji stoji kod delegata ili koga vec i videli da tamo nema tog igraca to jest ovaj ga izbrisao ili sta je uradio neku mucku napravio pa cak i u dogovor sa borcem ne bi me zacudilo kakava smo liga a da samo jadni igraci ne znaju o cemu se radi.
E sad treba kazniti sve ali ljudi kad ce vec jednom drasticno biti kaznjene te sudije,delegati,komesari i sva ta mafija KAD???
pa to je bre njihovo maslo sve!!!
Neznam kolko je tacno ali prica mi drug iz cacka sedi na tribini iza klupe za rezervne igrace i grkajac se zagreva da udje u igru i desetine gledaoca pocne da psuje trenera borca recima aj samo ga ubaci,uaooo lopovi,namestili ste ovo ono i u tom momentu pita sta se desava i neki prokomentarisu valjda su jos pre utakmice bili upuceni ali do tad nisu verovali da ce da se desi to sto se i desilo,kaze mi covek da na kraju utakmice nije mogao da veruje kako je se sve odigralo onako kako je publika komentarisala da je to strasno i neverovatno!
Pa ne definitivno ide se na to 3:0 za vosu najverovatnije -9 za borac i ogromna sansa za banat mada jeste taj banat takav kakav je i zna se ciji je klub ali meni je vise za to sto ce definitivno onaj cukaricki da se izvucee!
KAZNITE DELEGATA,SUDIJE,KOMESARA,PRESEDNIKA PRVOLIGASA,PRESEDNIKA SAVEZA I SVE NJIH KOJI OVO I RADE!!!
NE KAZNJAVAJ TE TE MOMKE MLADE KOJI IGRAJU JAKO KVALITETAN FUDBAL DO NEKLE I KOJI SU TALENTI TAKO STO CE TE IM SMESTITI DRUGU LIGU!!!
LJUDI NAMESTENO BRE!!!
MOLIM VAS OBJAVITE MI KOMENTAR KAD VAS MOLIM!!!

Nole Delija

pre 14 godina

Meni takve stvari uopste nisu jasne, kako je to jedino kod nas moguce i dokle ce da se utakmice namestaju, treba da se kod nas uradi kao u Poljskoj gde su sve lepo pohvatili pa nek se krene od pocetka, slazem se sa drugima da nam je reprezentacija napredovala ali ovu nasu ligu treba zatvoriti i tek pustiti u promet kad bude sve regularno i da ne bude namestanja da ostane na kraju samo beogradska liga. U ostalom kako je moguce da protivnici vide da igrac nije registrovan a sopstveni tim o tome ne zna nista, mislite o tome.

rakic

pre 14 godina

jel trener stavio grkajca na spisak(nznm)ako ga je trener stavio nikakva greska borca treba toga delegata udaljiti sa terena a ne izgubiti klub za kojeg ja navijam pored zvezde a,i onako me i ne zanima fudbal vise sam za kosarku ali to je ne pravda za borac a taj delegat treba biti kaznjen a ne borac

Carlos

pre 14 godina

@ (Apis, 4. maj 2009 14:24)

Je l' Borac bio bolji? Jeste
Je l' zasluzio pobedu? Jeste
Je l' napravio prekrsaj zbog kojeg na osnovu pravilnika sledi kazna? Jeste

I sta onda ima da se prica protiv Vojvodine?! Nije ona izostavila Grkajca sa spiska nego trener i asistent!
E sad se postavlja pitanje da li im trebe oduzimati bodove. To je ipak prestrogo.

Milan

pre 14 godina

Kakva nam je liga i uopste situacija u fudbalu, najbolje bi bilo da svi prvoligasi dobiju po minus 80 bodova i odu u nizi rang (ako i tako nesto postoji). Ovo je pravi cirkus od takmicenja, ja se samo divim onim mladicima sto su uspeli da poteknu u ovom kalu i afirmisu se po belom svetu, to samo govori kako su uporni i jaki jer su morali pet puta jace da zapnu nego neki drugi. Isto vazi i za tenisere, vaterpoliste...

el.arbitro

pre 14 godina

E sad da vam ja kazem kako je to u evropi.
Tu su krivi predstavnici Borca i delegat. Cak mogu da kazem da ni cetrvti sudija nije kriv (bar ne formalno), jer dali je neki igrac stvarno taj igrac to pregleda delegat pre utakmice, a ne sudija (on sa tim nema posla-on pregleda opremu igraca, boje dresova i slicno, a ne dali je Steva Stevic stvarno Steva Stevic); ybog toga i mora biri kaznjen delgat jer je napravio takav propust.
A predstavnici Borca zato sto su uveli igraca koji nije bio u zapisniku (njihova greska), a i ako su napravili pogresan zapisnik, pre utakmice svaki predstavnik oba kluba, kao delegat i glavni sudija pregledaju zapisnik i na kraju potpisu!!!

Sto se tice kazne pravila pisu samo od koliko do koliko bodova se moze oduzimati, sto znaci da ce biti licitiranja!!!
U svakom slucaju neko ce povuci deblji kraj (pravedno ili nepravedno, videcemo)

Pozdrav!

Yogurt

pre 14 godina

1.Prepisivao spisak igraca rukom pa pogresio...19 vek.
2.oduzimanje 9 bodova. Smejurija.Borac je pokazao da je "borac" ostavite ga na miru.

Čet

pre 14 godina

Ako se bavimo racionalnim zaključivanjem(uz nepoznavanje pravila)imamo dva opisana slučaja.Jedan gde UEFA daje novčanu kaznu kako se vidi za igrača koji nije bio ni registrovan za Hajduk i to bi bilo odlučivanje sa najvišeg nivoa;drugi čitalac navodi kako se to radi "u Evropi" ali daje opis -4.sudija ne bi -toliko trebalo da bude kriv nego su krivi delegat i Borac.Logično bi bilo da postoji samo jedna vrsta krivca ili zvanična sl. lica (delegat i 4. sudija za koga "se priča" da mora pre početka utakmice da proveri klupu i da vidi da li su sva lica zavedena u protokol jer imamo sl. kada trener ne može da obavlja tu funkciju pa ga registruju kao teh. rukovodioca inače ako se ne proverava ko sedi na klupi ne bi mu trebala nikakva reg.)ili Borac.I po kome je rezonu Grkajac isključen ako zv. lica nisu bila u obavezi da igrača van protokola ne drže ne samo na terenu nego ni na klupi jer da to nije bila njihova obaveza da je Borac u toku utakmice ubacio igrača na klupu pa u igru to bi bilo očito kršenje protokola ovako je taj igrač od početka bio na klupi sem ako nije došao tek u poluvremenu.

Djuza

pre 14 godina

Jaoj Tomislave malo ti sto si izbacio prosle godine smederevo,malo ti sto je ostao banat prosle godine...daj bre nek ispadnu ko ljudi,pusti druge da igraju fudbal...ako se to jos kod nas tako zove!!!

Mr_Gospodin_Signore

pre 14 godina

U kupu uefa, na mecu Buducnost-Hajduk split, je cijelu utakmicu odigrao igrac za Split, koji nije imao pravo nastupa. Nikome nista. Novcana kazna za Hajduk i to je to bilo

Butthole Surfer

pre 14 godina

Asistent trenera Božović pogrešio u prepisivanju! E moj Božoviću...
Četvrti sudija i delegat nemaju pojma. Prvi ionako ništa ne radi, dok se ovaj drugi najeo paprikaša. Ko zna, možda je i dobio neku kintu. Od onog NULTOG.

cacanin

pre 14 godina

Ljudi o cemu vi pricate?Zasto da se oduzimaju bodovi Borcu kada su iskljucivi krivci cetvrti sudija i delegat.Kako je moguce da pored njih dvojice udje igrac koji nije u protokolu!To je vise nego smesno.Igrao sam fudbal( i u tom Borcu) 15 godina,i u najmanjim kategorijama delegat izadje pre utakmice na teren i proveri sve igrace koji igraju.Znaci ja mogu da napisem da ce za Borac da igra i Ibrahimovic,iako nije registrovan za Borac(nazalost),i to prodje pored delegata.I taj delegat ce da bude na nekoj utakmici vec u sledecem kolu,a Borcu ce da oduzmu bodove iako nije kriv.TUGA.

Škodi Octavia

pre 14 godina

Šteta što će Borac u neku od ovih tabela na kojoj će se boriti za opstanak(osim ako nije sređeno).Sada se vidi koliki je značaj bio bodova sa Napretkom kada su u II poluvremenu branili rezultat 1:2 za Napredak a možda je slično bilo i u BG protiv simpatičnih građevinara.Završnica prvenstva za BČ postaje vrlo interesantna jer se pokazuje da osim Banata Čačani imaju još favorita ali da će biti najpoštenije da sami sebe favorizuju u Ib Telekom konkurenciji ili nižoj kako sam im preporučio posle utakmice sa ekipom iz Lazarevog grada.

Rajković

pre 14 godina

@cacanin
Tvoje objašnjenje je jedino neposrednoobjašnjenje u celoj "diskusiji" i ne vidim zašto ljudi pišu paušalno i napamet.Iz svega izlazi da je de facto i de jure Borac (koga mnogi ovde, ne znam zašto, ne cene)sebi naudio time što je se greškom pomoćnog trenera lišio usluga Grkajca na utakmici sa Vojvodinom.Za materijalnu povredu pravila odgovorni su delegat i 4.sudija i utakmica bi u najgorem slučaju po Borac trebalo da bude ponovljena jer se i u jednom komentaru na 1.članak na B92 pominjao uticaj tzv. uticaj na konačni ishod od strane Grkajca.Trebalo bi verovati da je cilj svakog navijača bilo kog kluba pre svega poštovanje pozitivnih i utemeljenih fudbalskih propisa a ne korišćenje svake situacije za nasumične obračune.