Četvrtak, 29.05.2008.

09:29

Seltiksi dobili meč broj 5

Izvor: B92

Seltiksi dobili meè broj 5 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

30 Komentari

Sortiraj po:

TM Chi

pre 15 godina

@Milan AL: Sto rece Rasheed Wallace That ain’t basketball out there. It’s all entertainment. You all should know that.”
Ali fakat nije namestaljka

SURDA

pre 15 godina

@(milosh, 30. maj 2008 10:19)

Da,da samo sto su doveli tamo nekog Gasola koji sluzi da daje po nekoliko poena i uhvati neku loptu!A i onaj Bynam je isto ovako igrao i proslih sezona!Prosto da se zacudis zasto haraju!?

milosh

pre 15 godina

@milan al

decko ja pratim intezivno nba od 1992,i ni sam nisam verovao u namestanja kada je rec o nba.ali zadnjih godina se uveravam u suprotno.prvo onaj skandal sa kladjenjem profi sudije,a sada i ovaj sraman play-off.potpuno se slazem sa komentarima da je namesteno finale la -boston,jer u ovom svetu show-biznisa su samo pare vazne..tj.povecavanje gledanosti itd.realno san antonio je jaci 5 puta od lakersa...ali..izgleda da su nek druge stvari tu presudne.koliko ce se dresova replike finala la-boston prodati,koliko ce nba zaraditi od gledanosti..finala..la -boston najveceg rivalstva u istoriji nba.sad odjednom ti lakersi koji u proteklih par sezona su bili cisceni u play-off sa istim tim timom,ili cak nisu ni ulazili u play-off haraju nba,mani se molim te.sve je to jedna medijska propaganda sa ciljem ostvarivanja enormnih zarada za nba.u takvom svetu zivimo.bilo je divno gledati finala iz sredine devedesetih,kada je ceo play-off bio ne izvestan,pa je 1994 denver izbacio sijetla,a finiks posle neverovatnog preokreta stigao do 3-2 protiv la...pa juta-chichago..e to su bile utakmice zbog kojih je vredelo celu noc biti ispred tv,a te utakmice su se zavrsile onog dana kad je zavrsena serija sacramento-la.ovo sad je jedna cista farsa i cirkus koji ne vredi ni pratiti.to ti sa sigurnoscu mogu reci jer pratim nba intezivno 16 godina.pozz

KG?!

pre 15 godina

@(Milan AL, 29. maj 2008 23:29)

OK nisi napiso da je u prednosti Odom, al nekako mi se cini da si mislio tako nesto, nema veze izvini u svakom slucaju.. Nego samo mi nije jasno koliko prstena ima Granet i kako to Odom moze vise da izgubi od njega(Garneta)?

Milan AL

pre 15 godina

Garnet ako izgubi finale izgubio je finale, nista vise, nista manje. Odom ako izgubi finale gubi i status i mesto u ekipi. A licno on (Lamar) je izjavio kako bi karijeru voleo da zavrsi u LAL, kako je jedva preziveo prelazni rok, bla, bla, bla.
Pozz

Balasev

pre 15 godina

nema sanse da boston ode u finale . Jer svi dobro znamo da detroit ima duplo vise iskustva nego boston. Finale DETROIT-LAKERS. I naravno Chauncey Billups MVP

realan

pre 15 godina

ljudi moji za boston je jaka jedna atlanta a nekamoli lebron ili masina detroit koliko su oni platili uprava kluba bostona da bude prvak to samo znaju oni o boze a da nepricam za kobija i dankana koliko oni plate da produ ljudi budite realni ja gledam bez alkohola i droge utakmicu ljudi sve se zna unapred boston prvak uzima prsten nemojte se sikirati molim ovaj kometar modeator nek se objavi umri korupcijo

Milan AL

pre 15 godina

@KG, nadji u tekstu gde stoji da sam napisao da je Odom u prednosti nad Garnetom? Koliko znam, napisao sam da Odom ima bolju sezonu (sto je cinjenica)i (mora) da ima veci motiv, racunajuci + da i Odom nema sampionski prsten te da moze da izgubi vise nego Garnet. A lik koji je za Garneta rekao da je ucvikao protiv Jamesa je skroz tacno. Sta vise ceo Boston. Setite se, nije Garnet isterao Klivlend, vec Pirs. A za Reja Alena ne treba trositi reci. Imam sve utakmice snimljene, BOSTON JE UCVIKAO GLOBALNO protiv Jamesa! Pa gledajte razliku u igri protiv Pistonsa!

Milan AL

pre 15 godina

Ljudi manite se vise gluposti o namestanju utakmica u play-off-u, zato sto je to jedna extremna glupost! Javljajte se na temu namestanja, tamo gde ih ima (kod nas npr). Da zivimo u vremenu namestanja svega i svacega-zivimo, to stoji. A da li je ovaj plej of namesten, nema sanse. Svi pricaju kako je namesten susret BOS-LAL i kako je vec uredjeno da pobedi ovaj ili da pobedi onaj tim. To sto kod nas prolazi sve i svasta i sto se apsolutno sve satanizovalo, a pogotovu sve sto dolazi sa strane je posebna prica (pa kada smo u recesiji). Pa prvi koji bi trebali da se bune o namestanju su sami Ameri. Prvo liga je njihova i SIGURNO je bolje znaju od nas, ma koliko to nas iritira. To sto se tamo neki Srbi bune, njih boli cosak! Prosla godina je bila najnegledanija pa je razlog sto je ova fenomenalna, u Srba vrlo sumnjiva... Liga vodi racuna da ista i ne propadne, sto je logicno. Ona je samo mogla da finansijski pomogne timove kao sto su Minesota i Boston da se "bezvrednije" odreknu svojih vrednih igraca. Gasol za neiskusnog pika i puknutog Brauna, Garnet za pojma nemam koga, pa i Sek je doveden da bi mogao da igra plej of i da se bori za titulu, da bude zanimljivo, a sigurno ne da se ratosiljaju Meriona. To je stvar koju je liga "sumnjivo", ali dopadljivo uradila! Finiks je izduvao protiv omrazenog San Antonia, 4-1, sumnjivo??? Ne bih rekao, tesko da bi Dankan pogodio onu "namestenu" trojiku za produzetak. Liga je uredila da neki igraci igraju zajedno, ostalo je na igracima. Da neko ne misli da su Lejkersi mozda nezasluzeno tu gde jesu? Ako vam TOLIKO nedostaje MJ, ako ste ljubomorni sto su dosle bolje naprednije generacije kosarkasa od vremena pojedinaca 70tih i 80tih uvek vam ostaje YOUTUBE, a ne pljuvanje na razvoj dogadjaja. A da su dosle generacije koje su daleko bolje od starih "napaljenih" je cist primer evropske kosarke. DANAS SVI ZNAJU DA IGRAJU KOSARKU i Turci, Grci, Spanci, Francuzi, KINEZI, Argentina.... Ranije nije bila tolika izjednacenost, zar ne? Zato i nije mnogo veca razlika kada se nadmecu USA-EVROPA-KINA.... Cinjenica koju je najbolje da ljudi prihvate!!!
P.S. Voleo bih da cujem neki komentar Andra, Draganceta, a likovi koji smaraju na temu korupcije da se vise ne javljaju! Pozdrav za sve koji vole NBA i fenomenalni play off!!!!

Darko

pre 15 godina

Moram da se osvrnem na sudjenje. Po mom misljenju je katastrofa. Razumijem da se u zavrsnici dozvoljava ostrija igra i da to povecava gledanost ali ovo je vec smijesno. Vise mi nije jasno sta je faul a sta ne, sta je ostra igra a sta tuca na terenu.Sudije toliko razlicito dosudjuju prekrsaje u slicnim situacijama ili ih nedosudjuju da mi nista nije jasno.Oni u potpunosti kontrolisu utakmicu i vode je u smijeru u kojem hoce, buduci da kriteri nepostoje.Godinama pratim NBA a nikako da budem siguran kad je kontakt prekrsaj a kad ne u plejofu.

KG?!

pre 15 godina

@(Igor, 29. maj 2008 13:38)

Pitam se kolko bi im poena dao da se nije uplasio..?!


@(MIlan Al, 29. maj 2008 18:03)

Odom u prednosti nad Garnetom?! Jel o istom sportu mislimo?!

pera peric

pre 15 godina

Mislim da Seltiksi ne igraju na nivou iz regularne sezone,ali ipak ce osvojiti prvenstvo jer imaju tradiciju i iskusne zvezde koje nikad nisu osvaje titulu pa im stoga motiva ne nedostaje.

Aleksandar

pre 15 godina

Prijatelji, prerano ste otpisali Detroit... Dobro znamo kako oni igraju kada su u ovakoj situaciji. Sjetite se, ne bi bio prvi put da na ovakav nacin izbace nekog "favorita"

MIlan Al

pre 15 godina

San Antonio ispada i to je gotova stvar. Uvek moze da se dogodi cudo, ali ovog puta tesko. Pa i da izgube vecerasnju utakmicu, "sledecu" nece. Racunjajuci da ce Boston proci dalje imacemo vrlo zanimljivo finale.
Na poziciji centra, Prerkins je jaci, igra dobro, ali nije bolji od slabasnog Gasola. Mislim da je Gasol u prednosti.
Garnet je ogroman faktor u Bostonu, ali nije i presudni (jeste na periode). Dosta je labilan. Odom igra bolje od njega citavu sezonu (statistika to ne govori). A verovatno ce se potruditi da igra jos bolje iz razloga sto bukvalno od njegove igre zavisi da li ce Lejkersi uspeti da osvoje sampionat ili ne. Razlog vise da igra bolje je i to da eventualni neuspeh ekipe za njega znaci napustanje broda zvani Lakers, a on mnogo voli taj brod.
Pol Pirs je glavni kelt. Oko njega se i gradio tim, ne oko Garneta ili Alena. Ako on bude igrao dobro, igrace i Boston, a igrace i te kako. Najstabilniji je igrac (pogotovu kada je potrebno), on ce biti nocna mora Jezerasa. Ne verujem da Radman ili Wolton nesto posebno mogu da urade po pitanju odbrane. Neka oni samo daju koseve...
Sta reci, Kobi protiv Alena. Kobi voli da igra protiv "takvih". Alen je najslabija karika u Bostonu, ali isto tako moze da bude i presudan faktor. Sve zavisi koliki ce motiv naci protiv Kobija. S druge strane Kobi I TE KAKO ZNA kako se finale dobija, ali isto tako dobro zna kako se i gubi. Mnogo ce zavisiti od njega.
Pozicija pleja pripada Jezerasima (bar na papiru), ali i s jedne i s druge bice manje vazna.
Klupa je tipicno iskustvo protiv mladosti. Veterani u poslednjem vozu za titulu, protiv mladih talentovanih, zeljnih uspeha. Veterani su u boljoj poziciji.
Treneri. Najbolji protiv znaka pitanja. Fil ce biti na velikom ispitu. On sebi ne sme dozvoliti da izgubi od znaka pitanja. Nije to Pop, pa da mu se progleda kroz prste. Mislim ostanak mu je zagarantovan, ali s druge strane bice veliki ispit za njega.
U finalu se nece igrati 7 utakmica.
SHOW TIME!

Sasa-Boston

pre 15 godina

Stvarno ovo je smesno,covek kaze za jednog Nba Superstara i igraca koji je odigrao toliko vaznih meceva da se uplasio.....lol..lol

Pa jesi gledao ikad prije same utakmice sta se dogadja u svlacionici i samom terenu,ko je glavni motivator i motor i na parketu i oko njega....Ocigledno da nisi,ali evo da ti kazem posto ja vec 2 godinu zivim u Bostonu i redovan sam posjetilac Kelta,niko nema mud. kao KG...

Jah

pre 15 godina

Boston sa Atlantom pobedio u sedmom mecu, sa Klivlendom isto tako. Znaci da tu neshto ne stima, i da ce LA- Boston doneti bilione dolara NBA-u (to vec svi ovde znaju).
Setite se samo LA-Sakramenta, kad nisu hteli da ode titula u selo (jer sakramento je neshto malo vece od sela).

Nera

pre 15 godina

Ne znam sta da kažem. Imam osjećaj da ovaj Boston nikako nije zasluzio da bude u finalu NBA lige, a kamoli da je osvoje. Ali ne zelim da se previse zamaram istočnom konferencijom, ja sam veliki fan La Lakersa i Kobe Bryanta, i ako ćemo realno gledat oni su ekipa koja je 100% zaslužila da bude NBA prvak. Igrali su najbolje, najučinkovitije, dobijali u gostima, na pragu su da se rjese Spursa u 5 utakmica sto niko ne moze itd itd!!

Igor

pre 15 godina

Meni se cinilo, gledajuci sedmu utakmicu Bostona sa Klivlendom primetio da postoji jedan ozbiljan problem u vezi sa KG, a to je da se covek uplasio.
Takav mu je bio body language tokom cele utakmice. Uhvatio je ono sto je uhvatio, ali je u napadu bio potpuno odsecen (sam je sebe odsekao). Nekoliko puta je samog sebe hrabrio tokom utakmice nakon sto je uspeo da da kos.
Dakle velika razlika izmedju Kobija (kojeg nisam preterani fan) i KG je to da se Kobi nece uplasiti u finalu.
Sa druge strane, Boston ima druge zvezde koje se ne boje. No videcemo...

Edd

pre 15 godina

Na NBA.com je jedan od komentatora primetio problem skokova u timu iz Detroit'a. Rondo je imao pojedinacno vise uhvacenih lopti nego bilo koji igrac Pistons'a. Sta li su R. Wallace, Prince, McDyess, Maxiell radili?

MIlan Al

pre 15 godina

San Antonio ispada i to je gotova stvar. Uvek moze da se dogodi cudo, ali ovog puta tesko. Pa i da izgube vecerasnju utakmicu, "sledecu" nece. Racunjajuci da ce Boston proci dalje imacemo vrlo zanimljivo finale.
Na poziciji centra, Prerkins je jaci, igra dobro, ali nije bolji od slabasnog Gasola. Mislim da je Gasol u prednosti.
Garnet je ogroman faktor u Bostonu, ali nije i presudni (jeste na periode). Dosta je labilan. Odom igra bolje od njega citavu sezonu (statistika to ne govori). A verovatno ce se potruditi da igra jos bolje iz razloga sto bukvalno od njegove igre zavisi da li ce Lejkersi uspeti da osvoje sampionat ili ne. Razlog vise da igra bolje je i to da eventualni neuspeh ekipe za njega znaci napustanje broda zvani Lakers, a on mnogo voli taj brod.
Pol Pirs je glavni kelt. Oko njega se i gradio tim, ne oko Garneta ili Alena. Ako on bude igrao dobro, igrace i Boston, a igrace i te kako. Najstabilniji je igrac (pogotovu kada je potrebno), on ce biti nocna mora Jezerasa. Ne verujem da Radman ili Wolton nesto posebno mogu da urade po pitanju odbrane. Neka oni samo daju koseve...
Sta reci, Kobi protiv Alena. Kobi voli da igra protiv "takvih". Alen je najslabija karika u Bostonu, ali isto tako moze da bude i presudan faktor. Sve zavisi koliki ce motiv naci protiv Kobija. S druge strane Kobi I TE KAKO ZNA kako se finale dobija, ali isto tako dobro zna kako se i gubi. Mnogo ce zavisiti od njega.
Pozicija pleja pripada Jezerasima (bar na papiru), ali i s jedne i s druge bice manje vazna.
Klupa je tipicno iskustvo protiv mladosti. Veterani u poslednjem vozu za titulu, protiv mladih talentovanih, zeljnih uspeha. Veterani su u boljoj poziciji.
Treneri. Najbolji protiv znaka pitanja. Fil ce biti na velikom ispitu. On sebi ne sme dozvoliti da izgubi od znaka pitanja. Nije to Pop, pa da mu se progleda kroz prste. Mislim ostanak mu je zagarantovan, ali s druge strane bice veliki ispit za njega.
U finalu se nece igrati 7 utakmica.
SHOW TIME!

Nera

pre 15 godina

Ne znam sta da kažem. Imam osjećaj da ovaj Boston nikako nije zasluzio da bude u finalu NBA lige, a kamoli da je osvoje. Ali ne zelim da se previse zamaram istočnom konferencijom, ja sam veliki fan La Lakersa i Kobe Bryanta, i ako ćemo realno gledat oni su ekipa koja je 100% zaslužila da bude NBA prvak. Igrali su najbolje, najučinkovitije, dobijali u gostima, na pragu su da se rjese Spursa u 5 utakmica sto niko ne moze itd itd!!

Igor

pre 15 godina

Meni se cinilo, gledajuci sedmu utakmicu Bostona sa Klivlendom primetio da postoji jedan ozbiljan problem u vezi sa KG, a to je da se covek uplasio.
Takav mu je bio body language tokom cele utakmice. Uhvatio je ono sto je uhvatio, ali je u napadu bio potpuno odsecen (sam je sebe odsekao). Nekoliko puta je samog sebe hrabrio tokom utakmice nakon sto je uspeo da da kos.
Dakle velika razlika izmedju Kobija (kojeg nisam preterani fan) i KG je to da se Kobi nece uplasiti u finalu.
Sa druge strane, Boston ima druge zvezde koje se ne boje. No videcemo...

Edd

pre 15 godina

Na NBA.com je jedan od komentatora primetio problem skokova u timu iz Detroit'a. Rondo je imao pojedinacno vise uhvacenih lopti nego bilo koji igrac Pistons'a. Sta li su R. Wallace, Prince, McDyess, Maxiell radili?

Sasa-Boston

pre 15 godina

Stvarno ovo je smesno,covek kaze za jednog Nba Superstara i igraca koji je odigrao toliko vaznih meceva da se uplasio.....lol..lol

Pa jesi gledao ikad prije same utakmice sta se dogadja u svlacionici i samom terenu,ko je glavni motivator i motor i na parketu i oko njega....Ocigledno da nisi,ali evo da ti kazem posto ja vec 2 godinu zivim u Bostonu i redovan sam posjetilac Kelta,niko nema mud. kao KG...

Milan AL

pre 15 godina

Ljudi manite se vise gluposti o namestanju utakmica u play-off-u, zato sto je to jedna extremna glupost! Javljajte se na temu namestanja, tamo gde ih ima (kod nas npr). Da zivimo u vremenu namestanja svega i svacega-zivimo, to stoji. A da li je ovaj plej of namesten, nema sanse. Svi pricaju kako je namesten susret BOS-LAL i kako je vec uredjeno da pobedi ovaj ili da pobedi onaj tim. To sto kod nas prolazi sve i svasta i sto se apsolutno sve satanizovalo, a pogotovu sve sto dolazi sa strane je posebna prica (pa kada smo u recesiji). Pa prvi koji bi trebali da se bune o namestanju su sami Ameri. Prvo liga je njihova i SIGURNO je bolje znaju od nas, ma koliko to nas iritira. To sto se tamo neki Srbi bune, njih boli cosak! Prosla godina je bila najnegledanija pa je razlog sto je ova fenomenalna, u Srba vrlo sumnjiva... Liga vodi racuna da ista i ne propadne, sto je logicno. Ona je samo mogla da finansijski pomogne timove kao sto su Minesota i Boston da se "bezvrednije" odreknu svojih vrednih igraca. Gasol za neiskusnog pika i puknutog Brauna, Garnet za pojma nemam koga, pa i Sek je doveden da bi mogao da igra plej of i da se bori za titulu, da bude zanimljivo, a sigurno ne da se ratosiljaju Meriona. To je stvar koju je liga "sumnjivo", ali dopadljivo uradila! Finiks je izduvao protiv omrazenog San Antonia, 4-1, sumnjivo??? Ne bih rekao, tesko da bi Dankan pogodio onu "namestenu" trojiku za produzetak. Liga je uredila da neki igraci igraju zajedno, ostalo je na igracima. Da neko ne misli da su Lejkersi mozda nezasluzeno tu gde jesu? Ako vam TOLIKO nedostaje MJ, ako ste ljubomorni sto su dosle bolje naprednije generacije kosarkasa od vremena pojedinaca 70tih i 80tih uvek vam ostaje YOUTUBE, a ne pljuvanje na razvoj dogadjaja. A da su dosle generacije koje su daleko bolje od starih "napaljenih" je cist primer evropske kosarke. DANAS SVI ZNAJU DA IGRAJU KOSARKU i Turci, Grci, Spanci, Francuzi, KINEZI, Argentina.... Ranije nije bila tolika izjednacenost, zar ne? Zato i nije mnogo veca razlika kada se nadmecu USA-EVROPA-KINA.... Cinjenica koju je najbolje da ljudi prihvate!!!
P.S. Voleo bih da cujem neki komentar Andra, Draganceta, a likovi koji smaraju na temu korupcije da se vise ne javljaju! Pozdrav za sve koji vole NBA i fenomenalni play off!!!!

Jah

pre 15 godina

Boston sa Atlantom pobedio u sedmom mecu, sa Klivlendom isto tako. Znaci da tu neshto ne stima, i da ce LA- Boston doneti bilione dolara NBA-u (to vec svi ovde znaju).
Setite se samo LA-Sakramenta, kad nisu hteli da ode titula u selo (jer sakramento je neshto malo vece od sela).

Aleksandar

pre 15 godina

Prijatelji, prerano ste otpisali Detroit... Dobro znamo kako oni igraju kada su u ovakoj situaciji. Sjetite se, ne bi bio prvi put da na ovakav nacin izbace nekog "favorita"

pera peric

pre 15 godina

Mislim da Seltiksi ne igraju na nivou iz regularne sezone,ali ipak ce osvojiti prvenstvo jer imaju tradiciju i iskusne zvezde koje nikad nisu osvaje titulu pa im stoga motiva ne nedostaje.

KG?!

pre 15 godina

@(Igor, 29. maj 2008 13:38)

Pitam se kolko bi im poena dao da se nije uplasio..?!


@(MIlan Al, 29. maj 2008 18:03)

Odom u prednosti nad Garnetom?! Jel o istom sportu mislimo?!

milosh

pre 15 godina

@milan al

decko ja pratim intezivno nba od 1992,i ni sam nisam verovao u namestanja kada je rec o nba.ali zadnjih godina se uveravam u suprotno.prvo onaj skandal sa kladjenjem profi sudije,a sada i ovaj sraman play-off.potpuno se slazem sa komentarima da je namesteno finale la -boston,jer u ovom svetu show-biznisa su samo pare vazne..tj.povecavanje gledanosti itd.realno san antonio je jaci 5 puta od lakersa...ali..izgleda da su nek druge stvari tu presudne.koliko ce se dresova replike finala la-boston prodati,koliko ce nba zaraditi od gledanosti..finala..la -boston najveceg rivalstva u istoriji nba.sad odjednom ti lakersi koji u proteklih par sezona su bili cisceni u play-off sa istim tim timom,ili cak nisu ni ulazili u play-off haraju nba,mani se molim te.sve je to jedna medijska propaganda sa ciljem ostvarivanja enormnih zarada za nba.u takvom svetu zivimo.bilo je divno gledati finala iz sredine devedesetih,kada je ceo play-off bio ne izvestan,pa je 1994 denver izbacio sijetla,a finiks posle neverovatnog preokreta stigao do 3-2 protiv la...pa juta-chichago..e to su bile utakmice zbog kojih je vredelo celu noc biti ispred tv,a te utakmice su se zavrsile onog dana kad je zavrsena serija sacramento-la.ovo sad je jedna cista farsa i cirkus koji ne vredi ni pratiti.to ti sa sigurnoscu mogu reci jer pratim nba intezivno 16 godina.pozz

KG?!

pre 15 godina

@(Milan AL, 29. maj 2008 23:29)

OK nisi napiso da je u prednosti Odom, al nekako mi se cini da si mislio tako nesto, nema veze izvini u svakom slucaju.. Nego samo mi nije jasno koliko prstena ima Granet i kako to Odom moze vise da izgubi od njega(Garneta)?

Darko

pre 15 godina

Moram da se osvrnem na sudjenje. Po mom misljenju je katastrofa. Razumijem da se u zavrsnici dozvoljava ostrija igra i da to povecava gledanost ali ovo je vec smijesno. Vise mi nije jasno sta je faul a sta ne, sta je ostra igra a sta tuca na terenu.Sudije toliko razlicito dosudjuju prekrsaje u slicnim situacijama ili ih nedosudjuju da mi nista nije jasno.Oni u potpunosti kontrolisu utakmicu i vode je u smijeru u kojem hoce, buduci da kriteri nepostoje.Godinama pratim NBA a nikako da budem siguran kad je kontakt prekrsaj a kad ne u plejofu.

Milan AL

pre 15 godina

@KG, nadji u tekstu gde stoji da sam napisao da je Odom u prednosti nad Garnetom? Koliko znam, napisao sam da Odom ima bolju sezonu (sto je cinjenica)i (mora) da ima veci motiv, racunajuci + da i Odom nema sampionski prsten te da moze da izgubi vise nego Garnet. A lik koji je za Garneta rekao da je ucvikao protiv Jamesa je skroz tacno. Sta vise ceo Boston. Setite se, nije Garnet isterao Klivlend, vec Pirs. A za Reja Alena ne treba trositi reci. Imam sve utakmice snimljene, BOSTON JE UCVIKAO GLOBALNO protiv Jamesa! Pa gledajte razliku u igri protiv Pistonsa!

realan

pre 15 godina

ljudi moji za boston je jaka jedna atlanta a nekamoli lebron ili masina detroit koliko su oni platili uprava kluba bostona da bude prvak to samo znaju oni o boze a da nepricam za kobija i dankana koliko oni plate da produ ljudi budite realni ja gledam bez alkohola i droge utakmicu ljudi sve se zna unapred boston prvak uzima prsten nemojte se sikirati molim ovaj kometar modeator nek se objavi umri korupcijo

Balasev

pre 15 godina

nema sanse da boston ode u finale . Jer svi dobro znamo da detroit ima duplo vise iskustva nego boston. Finale DETROIT-LAKERS. I naravno Chauncey Billups MVP

Milan AL

pre 15 godina

Garnet ako izgubi finale izgubio je finale, nista vise, nista manje. Odom ako izgubi finale gubi i status i mesto u ekipi. A licno on (Lamar) je izjavio kako bi karijeru voleo da zavrsi u LAL, kako je jedva preziveo prelazni rok, bla, bla, bla.
Pozz

SURDA

pre 15 godina

@(milosh, 30. maj 2008 10:19)

Da,da samo sto su doveli tamo nekog Gasola koji sluzi da daje po nekoliko poena i uhvati neku loptu!A i onaj Bynam je isto ovako igrao i proslih sezona!Prosto da se zacudis zasto haraju!?

TM Chi

pre 15 godina

@Milan AL: Sto rece Rasheed Wallace That ain’t basketball out there. It’s all entertainment. You all should know that.”
Ali fakat nije namestaljka

Nera

pre 15 godina

Ne znam sta da kažem. Imam osjećaj da ovaj Boston nikako nije zasluzio da bude u finalu NBA lige, a kamoli da je osvoje. Ali ne zelim da se previse zamaram istočnom konferencijom, ja sam veliki fan La Lakersa i Kobe Bryanta, i ako ćemo realno gledat oni su ekipa koja je 100% zaslužila da bude NBA prvak. Igrali su najbolje, najučinkovitije, dobijali u gostima, na pragu su da se rjese Spursa u 5 utakmica sto niko ne moze itd itd!!

Igor

pre 15 godina

Meni se cinilo, gledajuci sedmu utakmicu Bostona sa Klivlendom primetio da postoji jedan ozbiljan problem u vezi sa KG, a to je da se covek uplasio.
Takav mu je bio body language tokom cele utakmice. Uhvatio je ono sto je uhvatio, ali je u napadu bio potpuno odsecen (sam je sebe odsekao). Nekoliko puta je samog sebe hrabrio tokom utakmice nakon sto je uspeo da da kos.
Dakle velika razlika izmedju Kobija (kojeg nisam preterani fan) i KG je to da se Kobi nece uplasiti u finalu.
Sa druge strane, Boston ima druge zvezde koje se ne boje. No videcemo...

MIlan Al

pre 15 godina

San Antonio ispada i to je gotova stvar. Uvek moze da se dogodi cudo, ali ovog puta tesko. Pa i da izgube vecerasnju utakmicu, "sledecu" nece. Racunjajuci da ce Boston proci dalje imacemo vrlo zanimljivo finale.
Na poziciji centra, Prerkins je jaci, igra dobro, ali nije bolji od slabasnog Gasola. Mislim da je Gasol u prednosti.
Garnet je ogroman faktor u Bostonu, ali nije i presudni (jeste na periode). Dosta je labilan. Odom igra bolje od njega citavu sezonu (statistika to ne govori). A verovatno ce se potruditi da igra jos bolje iz razloga sto bukvalno od njegove igre zavisi da li ce Lejkersi uspeti da osvoje sampionat ili ne. Razlog vise da igra bolje je i to da eventualni neuspeh ekipe za njega znaci napustanje broda zvani Lakers, a on mnogo voli taj brod.
Pol Pirs je glavni kelt. Oko njega se i gradio tim, ne oko Garneta ili Alena. Ako on bude igrao dobro, igrace i Boston, a igrace i te kako. Najstabilniji je igrac (pogotovu kada je potrebno), on ce biti nocna mora Jezerasa. Ne verujem da Radman ili Wolton nesto posebno mogu da urade po pitanju odbrane. Neka oni samo daju koseve...
Sta reci, Kobi protiv Alena. Kobi voli da igra protiv "takvih". Alen je najslabija karika u Bostonu, ali isto tako moze da bude i presudan faktor. Sve zavisi koliki ce motiv naci protiv Kobija. S druge strane Kobi I TE KAKO ZNA kako se finale dobija, ali isto tako dobro zna kako se i gubi. Mnogo ce zavisiti od njega.
Pozicija pleja pripada Jezerasima (bar na papiru), ali i s jedne i s druge bice manje vazna.
Klupa je tipicno iskustvo protiv mladosti. Veterani u poslednjem vozu za titulu, protiv mladih talentovanih, zeljnih uspeha. Veterani su u boljoj poziciji.
Treneri. Najbolji protiv znaka pitanja. Fil ce biti na velikom ispitu. On sebi ne sme dozvoliti da izgubi od znaka pitanja. Nije to Pop, pa da mu se progleda kroz prste. Mislim ostanak mu je zagarantovan, ali s druge strane bice veliki ispit za njega.
U finalu se nece igrati 7 utakmica.
SHOW TIME!

Sasa-Boston

pre 15 godina

Stvarno ovo je smesno,covek kaze za jednog Nba Superstara i igraca koji je odigrao toliko vaznih meceva da se uplasio.....lol..lol

Pa jesi gledao ikad prije same utakmice sta se dogadja u svlacionici i samom terenu,ko je glavni motivator i motor i na parketu i oko njega....Ocigledno da nisi,ali evo da ti kazem posto ja vec 2 godinu zivim u Bostonu i redovan sam posjetilac Kelta,niko nema mud. kao KG...

milosh

pre 15 godina

@milan al

decko ja pratim intezivno nba od 1992,i ni sam nisam verovao u namestanja kada je rec o nba.ali zadnjih godina se uveravam u suprotno.prvo onaj skandal sa kladjenjem profi sudije,a sada i ovaj sraman play-off.potpuno se slazem sa komentarima da je namesteno finale la -boston,jer u ovom svetu show-biznisa su samo pare vazne..tj.povecavanje gledanosti itd.realno san antonio je jaci 5 puta od lakersa...ali..izgleda da su nek druge stvari tu presudne.koliko ce se dresova replike finala la-boston prodati,koliko ce nba zaraditi od gledanosti..finala..la -boston najveceg rivalstva u istoriji nba.sad odjednom ti lakersi koji u proteklih par sezona su bili cisceni u play-off sa istim tim timom,ili cak nisu ni ulazili u play-off haraju nba,mani se molim te.sve je to jedna medijska propaganda sa ciljem ostvarivanja enormnih zarada za nba.u takvom svetu zivimo.bilo je divno gledati finala iz sredine devedesetih,kada je ceo play-off bio ne izvestan,pa je 1994 denver izbacio sijetla,a finiks posle neverovatnog preokreta stigao do 3-2 protiv la...pa juta-chichago..e to su bile utakmice zbog kojih je vredelo celu noc biti ispred tv,a te utakmice su se zavrsile onog dana kad je zavrsena serija sacramento-la.ovo sad je jedna cista farsa i cirkus koji ne vredi ni pratiti.to ti sa sigurnoscu mogu reci jer pratim nba intezivno 16 godina.pozz

Edd

pre 15 godina

Na NBA.com je jedan od komentatora primetio problem skokova u timu iz Detroit'a. Rondo je imao pojedinacno vise uhvacenih lopti nego bilo koji igrac Pistons'a. Sta li su R. Wallace, Prince, McDyess, Maxiell radili?

Jah

pre 15 godina

Boston sa Atlantom pobedio u sedmom mecu, sa Klivlendom isto tako. Znaci da tu neshto ne stima, i da ce LA- Boston doneti bilione dolara NBA-u (to vec svi ovde znaju).
Setite se samo LA-Sakramenta, kad nisu hteli da ode titula u selo (jer sakramento je neshto malo vece od sela).

Aleksandar

pre 15 godina

Prijatelji, prerano ste otpisali Detroit... Dobro znamo kako oni igraju kada su u ovakoj situaciji. Sjetite se, ne bi bio prvi put da na ovakav nacin izbace nekog "favorita"

pera peric

pre 15 godina

Mislim da Seltiksi ne igraju na nivou iz regularne sezone,ali ipak ce osvojiti prvenstvo jer imaju tradiciju i iskusne zvezde koje nikad nisu osvaje titulu pa im stoga motiva ne nedostaje.

KG?!

pre 15 godina

@(Igor, 29. maj 2008 13:38)

Pitam se kolko bi im poena dao da se nije uplasio..?!


@(MIlan Al, 29. maj 2008 18:03)

Odom u prednosti nad Garnetom?! Jel o istom sportu mislimo?!

Darko

pre 15 godina

Moram da se osvrnem na sudjenje. Po mom misljenju je katastrofa. Razumijem da se u zavrsnici dozvoljava ostrija igra i da to povecava gledanost ali ovo je vec smijesno. Vise mi nije jasno sta je faul a sta ne, sta je ostra igra a sta tuca na terenu.Sudije toliko razlicito dosudjuju prekrsaje u slicnim situacijama ili ih nedosudjuju da mi nista nije jasno.Oni u potpunosti kontrolisu utakmicu i vode je u smijeru u kojem hoce, buduci da kriteri nepostoje.Godinama pratim NBA a nikako da budem siguran kad je kontakt prekrsaj a kad ne u plejofu.

Milan AL

pre 15 godina

@KG, nadji u tekstu gde stoji da sam napisao da je Odom u prednosti nad Garnetom? Koliko znam, napisao sam da Odom ima bolju sezonu (sto je cinjenica)i (mora) da ima veci motiv, racunajuci + da i Odom nema sampionski prsten te da moze da izgubi vise nego Garnet. A lik koji je za Garneta rekao da je ucvikao protiv Jamesa je skroz tacno. Sta vise ceo Boston. Setite se, nije Garnet isterao Klivlend, vec Pirs. A za Reja Alena ne treba trositi reci. Imam sve utakmice snimljene, BOSTON JE UCVIKAO GLOBALNO protiv Jamesa! Pa gledajte razliku u igri protiv Pistonsa!

realan

pre 15 godina

ljudi moji za boston je jaka jedna atlanta a nekamoli lebron ili masina detroit koliko su oni platili uprava kluba bostona da bude prvak to samo znaju oni o boze a da nepricam za kobija i dankana koliko oni plate da produ ljudi budite realni ja gledam bez alkohola i droge utakmicu ljudi sve se zna unapred boston prvak uzima prsten nemojte se sikirati molim ovaj kometar modeator nek se objavi umri korupcijo

Milan AL

pre 15 godina

Ljudi manite se vise gluposti o namestanju utakmica u play-off-u, zato sto je to jedna extremna glupost! Javljajte se na temu namestanja, tamo gde ih ima (kod nas npr). Da zivimo u vremenu namestanja svega i svacega-zivimo, to stoji. A da li je ovaj plej of namesten, nema sanse. Svi pricaju kako je namesten susret BOS-LAL i kako je vec uredjeno da pobedi ovaj ili da pobedi onaj tim. To sto kod nas prolazi sve i svasta i sto se apsolutno sve satanizovalo, a pogotovu sve sto dolazi sa strane je posebna prica (pa kada smo u recesiji). Pa prvi koji bi trebali da se bune o namestanju su sami Ameri. Prvo liga je njihova i SIGURNO je bolje znaju od nas, ma koliko to nas iritira. To sto se tamo neki Srbi bune, njih boli cosak! Prosla godina je bila najnegledanija pa je razlog sto je ova fenomenalna, u Srba vrlo sumnjiva... Liga vodi racuna da ista i ne propadne, sto je logicno. Ona je samo mogla da finansijski pomogne timove kao sto su Minesota i Boston da se "bezvrednije" odreknu svojih vrednih igraca. Gasol za neiskusnog pika i puknutog Brauna, Garnet za pojma nemam koga, pa i Sek je doveden da bi mogao da igra plej of i da se bori za titulu, da bude zanimljivo, a sigurno ne da se ratosiljaju Meriona. To je stvar koju je liga "sumnjivo", ali dopadljivo uradila! Finiks je izduvao protiv omrazenog San Antonia, 4-1, sumnjivo??? Ne bih rekao, tesko da bi Dankan pogodio onu "namestenu" trojiku za produzetak. Liga je uredila da neki igraci igraju zajedno, ostalo je na igracima. Da neko ne misli da su Lejkersi mozda nezasluzeno tu gde jesu? Ako vam TOLIKO nedostaje MJ, ako ste ljubomorni sto su dosle bolje naprednije generacije kosarkasa od vremena pojedinaca 70tih i 80tih uvek vam ostaje YOUTUBE, a ne pljuvanje na razvoj dogadjaja. A da su dosle generacije koje su daleko bolje od starih "napaljenih" je cist primer evropske kosarke. DANAS SVI ZNAJU DA IGRAJU KOSARKU i Turci, Grci, Spanci, Francuzi, KINEZI, Argentina.... Ranije nije bila tolika izjednacenost, zar ne? Zato i nije mnogo veca razlika kada se nadmecu USA-EVROPA-KINA.... Cinjenica koju je najbolje da ljudi prihvate!!!
P.S. Voleo bih da cujem neki komentar Andra, Draganceta, a likovi koji smaraju na temu korupcije da se vise ne javljaju! Pozdrav za sve koji vole NBA i fenomenalni play off!!!!

Balasev

pre 15 godina

nema sanse da boston ode u finale . Jer svi dobro znamo da detroit ima duplo vise iskustva nego boston. Finale DETROIT-LAKERS. I naravno Chauncey Billups MVP

KG?!

pre 15 godina

@(Milan AL, 29. maj 2008 23:29)

OK nisi napiso da je u prednosti Odom, al nekako mi se cini da si mislio tako nesto, nema veze izvini u svakom slucaju.. Nego samo mi nije jasno koliko prstena ima Granet i kako to Odom moze vise da izgubi od njega(Garneta)?

Milan AL

pre 15 godina

Garnet ako izgubi finale izgubio je finale, nista vise, nista manje. Odom ako izgubi finale gubi i status i mesto u ekipi. A licno on (Lamar) je izjavio kako bi karijeru voleo da zavrsi u LAL, kako je jedva preziveo prelazni rok, bla, bla, bla.
Pozz

SURDA

pre 15 godina

@(milosh, 30. maj 2008 10:19)

Da,da samo sto su doveli tamo nekog Gasola koji sluzi da daje po nekoliko poena i uhvati neku loptu!A i onaj Bynam je isto ovako igrao i proslih sezona!Prosto da se zacudis zasto haraju!?

TM Chi

pre 15 godina

@Milan AL: Sto rece Rasheed Wallace That ain’t basketball out there. It’s all entertainment. You all should know that.”
Ali fakat nije namestaljka