1. Ne mogu da verujem da je sad bitno koliki je apoen na kojoj markici. Stvarno bruka i sramota das nekom veliku cast, stavis ga na markicu a on zakera. EH sto smo mi Srbi gadan narod :((
    (razocaran, 28. april 2008 17:26)

    # Link komentara

  2. Naravno da nema veze koja je vrednost na markici. Lepo je objasnila gospodja iz PTT-a. Uzmite kao primer Americki novac. Linkoln, jedan od najvaznijih Americkih predsednika je na novcicu od 1 centa. Kennedy je na novcicu od 50 centa.
    (Dule, 28. april 2008 17:32)

    # Link komentara

  3. Slazem se sa teniserkama. Kakvo je to vrednovanje? Ako marke ne mogu da imaju istu vrednost, sigurno mi nece reci da je slucajno sto Tipsarevic pored svog imena ima najmanju cifru.

    U mojim ocima su oni svi jednaki. Uostalom, ko sam ja da ih vrednujem razlicito? Isto vazi i za PTT...

    Ako je to stavljeno 'kao slucajno', neka tih 46 din stoje pored lika Zimonjica npr.
    (Nex, 28. april 2008 17:32)

    # Link komentara

  4. Vi bi odma na markicu od 500 milijardi. E pa ne moze, mora da budete JJ Zmaj za to.
    (vlade, 28. april 2008 17:33)

    # Link komentara

  5. Da,da svi imaju istu vrednost samo se slucajno pogodilo da su markice rangirane kao i teniseri na wta i atp listama
    (Milojko, 28. april 2008 17:33)

    # Link komentara

  6. Хехе, Па да нисте хтели никога да оштетите, могли сте да сва њихова имена ставите у бубањ и да извлашите имена за одговарајуће апоене.

    Претходно бисте нагласили да апоени на маркицама НЕ одговарају пласману дотичне особе на АТП или било којој другој листи.

    Или сте могли свима да им доделите исте апоене. Ја ипак мислим да се нико није могао сетити да ће овако нешто да се деси, јер не зна свој посао.

    Ипак, сви ти тенисери су велики људи, па веће срамоте и скандала неће бити.

    Још једном: у Србији, образовани људи морају да испливају!!!
    (Илија Чворовић, 28. april 2008 17:42)

    # Link komentara

  7. Pa ako nije bitno, zasto je Janko na onoj od 20 dindzi?
    Morate priznati da bi bilo malo neprijatno da on jadan stoji pored one od dvajes dingera, a da se Nole i devojke sepure pored marki za avio-postu :D
    (Stipsa, 28. april 2008 17:45)

    # Link komentara

  8. Bravo za Anu i Jelenu! Zasto praviti razlike medju jednakima? I zasto uvek Novak mora da odskace od svih?
    (Jelena, 28. april 2008 17:45)

    # Link komentara

  9. Zasto Novak nije na markici od 20 dinara a Janko na 46?
    (david, 28. april 2008 17:46)

    # Link komentara

  10. Pa kako PTT moze bilo sta da uradi bez prethodnog konsultovanja tenisera. I tako dodju do situacije da moraju naknadno da objasnjavaju i da se pravdaju. Krajnji amaterizam, kao i u ostalim sferama naseg drustva.
    (Igor, 28. april 2008 17:47)

    # Link komentara

  11. Nidje veze oci moje lijepe
    (Bobo, 28. april 2008 17:58)

    # Link komentara

  12. Ovim su zvezdice dokazale da su one samo masa sujetne, razmazene decurlije, za cije vaspitanje su odgovorni iskompleksirani roditelji. Ovo je sramota.
    (ivek1982@yahoo.com, 28. april 2008 18:34)

    # Link komentara

  13. EEEE ne mogu da verujem, pa sad recimo treba da se kaze da Nikola Tesla manje vredi od Vajferta, nije mi jasan potez Ane i Jelene...
    (cici, 28. april 2008 18:37)

    # Link komentara

  14. Ove face izgleda nikada nisu slali pisma i razglednice :)
    kako je moguce da nisu znali NI PITALI kolika ce vrednost namarkicama biti.
    Sa druge strane, bilo bi posteno da su iz PTT-a poslali finalna resenja teniserima a ne da ovi saznaju u poslednjem trenutku.
    Za ovo treba kazniti i tenisere i glavonje iz PTT-a.
    (urbanBG-PDX, 28. april 2008 19:44)

    # Link komentara

  15. Da li je PTT uopste trazio njihovu saglasnost da ih stavi na markice? Sta je sa autorskim pravima, ugovorima sa sponzorima... Mozda ovo moze napraviti problem nekome od njih.
    (Zox NS, 28. april 2008 19:44)

    # Link komentara

  16. @Stipsa
    Svaka cast tebra za comment! Mada ako razmislis, opet najbolje ce se prodavati Jankove markice. lol
    @Bobo nidje Bogomi. Nista na silu
    (NAJJ, 28. april 2008 19:46)

    # Link komentara

  17. Sd Partizan na marku od dva dinara, ne bre oni su bili drugi u "europi", oni su dolarski pedesetak centi im?
    za duleta, ja mislim da i devojke trebaju pedesetak centa kao nole a i zimonicu pedeset centa, jer su oni bolji od lincon bar pedesetak puta a zimonic sesdeset puta, a Clintona za direktora PFC.
    (delia glingon, 28. april 2008 20:51)

    # Link komentara

  18. Kad Zimonjic bude bolji od Noleta nek stoji 46 pored njega, to je OK. Ali nije li Ana bolje rangirana od Djokovica?
    (aleksije, 28. april 2008 21:05)

    # Link komentara

  19. Da su se markice stampale posle French open-a kada je Ana bila prva koja je usla u finale jednog Grand slam-a,a JJ najvise rangirana od svih srpskih tenisera vrednost markica bi bila ista,jer srpsko drustvo diskriminise zene.Isto vazi i za RTS-'javni servis Srbije',koji uglavnom prenosi meceve Novaka ako se igraju turniri manje vaznosti!
    Zato predlazem da kada neko kupuje markice Janka,JJ,Ane i Nenada da da 50 dinara i ne trazi kusur!!!
    Ana i JJ su upravu!!!
    (marko, 28. april 2008 21:19)

    # Link komentara

  20. Potpuno su ispravno postupili i ja ih u potpunosti podrzavam.Tacno se vidi da ih je PTT poredjao po nekoj trenutnoj vrednosti a to nikako nisu smeli da urade.Glup i nepromisljen potez PTT-a.Svaka cast cure,niste zasluzile da neko na ovako perfidan nacin vrsi podelu medju vama.
    (milos, 28. april 2008 21:20)

    # Link komentara

  21. Devojke svaka cast sto ste pokazale ponos i dostojanstvo!
    Ja sam licno protestvovala u Jugomarki zbog toga, ali su mi rekoi da zovem direktorku izdavacke delatnosti Marinu Kalezic.
    Kod nje sam uputila protest i zbog likovnih resenja, gde su Novak i Zimonjic predstavljeni sa peharima, a Jelena i Ana kao rekreativci s reketima.
    Oni koji su ovako uradili marke nista ne znaju o ogromnom doprinosu Ane i Jelene ugledu nase zemlje i istoriji naseg tenisa, kao sto ne znaju nista o sportu uopste, a mozda je i jos neko umesao prste.
    Bravo devojke, bravo Srpkinje!
    (Veca, 28. april 2008 21:23)

    # Link komentara

  22. Tako je Ana i Jelena!
    Ta direktorka iz PTT-a treba da bude smenjena zbog ovoga kao i svi njeni direktori.
    Sramota.
    (Eki, 28. april 2008 21:27)

    # Link komentara

  23. Mislim da je bila greska izadavanje ovih markica. Bilo bi pametnije da je izdata markica sa likom plivaca Cavica na pobednickom postolju i sa natpisom Kosovo je Srbija na njegovim grudima.
    (Strativoje, 28. april 2008 21:30)

    # Link komentara

  24. Bravo Ana i Jelena.
    Hvala vam na ovome.
    Ovo je opomena nasoj zalosnoj vlasti da se vec godinama ne dodeljuju nikakva odlikovanja zasluznim licnostima, ni domacim ni stranim, nego jos uvek dele Jugoslovenska ordenja kao pravi komunisti. Tako se ne radi u normalnim drzavama koje znaju znacaj odlikovanja.
    Samo lopovluk se izgleda nagradjuje i odlikuje.
    Bravo Ivanovic-Jankovic, bravo!
    (Thunderbird, 28. april 2008 22:03)

    # Link komentara

  25. vlade, 28. april 2008 17:33

    e bravo za komentar, bravo.

    Nasmejah se!!!!
    Bravo
    (XXL, 28. april 2008 22:57)

    # Link komentara

  26. Sto ti je sujeta. Najbolje da stave Ani 2 dinara, Novaku 3, Jeleni 5, a Janku 34 - po plasmanu na listama. Da vidim ko ce onda da se buni.
    (i bej, 28. april 2008 23:23)

    # Link komentara

  27. Meni uopšte nije bitno zbog čega su to uradile,ono što je bitno da su to uradile ZAJEDNO!!!
    (srkki RS, 28. april 2008 23:26)

    # Link komentara

  28. Ma stavljeno po fizickoj lepoti!!! Oni koji su najlepsi na manjim apoenima, a oni koji ``plase malu decu`` na najvecim, da bi se sto manje koristili.
    (R, 28. april 2008 23:38)

    # Link komentara

  29. Citam i ne mogu da verujem. Inace se bavim filatelijom (ko ne zna to je skupljanje markica). Onaj ko se bavi ovim hobijem zna da se markice u serijama najcesce prave sa razlicitim apoenima osim ako ih ima previse pa se apoeni ponavljaju. Dakle ako oni hoce da svi imaju jednake apoene to je vise izuzetak nego pravilo. Sa druge strane moram da pitam kako bi ste vi raspodelili razlicite apoene na nase tenisere? Verujem da bi bilo slicno ali ni ovo resenje nije lose, ocigledno je radjeno prema tome koliko je ko popularan.
    Ali eto proradila je sujeta. Ana hoce da je ispred djokovica jer je bolje rangirana a jelena hoce da su svi isti jer misli da nisu oni nista bolji od nje. Jedino tipsarevic kao kulturan covek cuti i uziva. Jer dobili su poklon od svoje zemlje, bice ovekoveceni na markicama a malo je takvih sportista (ja sad mogu da se setim samo jasne sekaric). Zaista sebicno sa njihove strane.
    Sto bi rekao nas narod - sitne duse.
    (Duck, 29. april 2008 00:37)

    # Link komentara

  30. Slazem se sa devojkama, nije fer. Novak je toliko uzdignut da je to strasno! Samo njegovi mecevi se obavezno prenose a njih dve...z
    (zeki, 29. april 2008 00:56)

    # Link komentara

  31. ma stvarno nisu trebali da im daju razlicite apoene (mada je to meni nebitno)- rang lista se stalno menja, a troje prvih su vise manje slicno plasirani- neko je osvojio grend slem, a neko je bolje plasiran . simpaticno mi je to sto su ana i jelena konacno jedinstvene :-)
    (ivan lendl, 29. april 2008 01:19)

    # Link komentara

  32. Trebali su pre toga da skupe sve tenisere i da iz kape izvlace imena
    (MG, 29. april 2008 06:37)

    # Link komentara

  33. Licno mislim da ce nam Tuta Bubarin dati najbolji komentar na smesnu odluku Ane i JJ , kao i na glupost pravljenja markica sa likovima nasih tenisera od strane PTT.
    JAVI CE SE TUTA I SVE NAM LEPO I DUHOVITO OBJASNITI.
    (jole, 29. april 2008 09:27)

    # Link komentara

  34. ..egoizam..opasan bolest ako se ne otkrije na vreme..
    (rade, 29. april 2008 09:52)

    # Link komentara

  35. Mislim da su ispravno postupile.Do kada vise sa diskriminacijom?Kao sto procitah svi turnori na kojima igra Novak prenosi javni servis a sto se tice Ane i Jelene, za to, ako se stigne.
    Moje misljenje jeste da ,ukoliko je Telekom imao tu ideju ,trebao je da vodi racuna kako ce na to reagovati teniseri.Objasnjenje im je smesno,jer je apsolutno jasno da su im apoene delili po rangu.Potpuno ocigledno.I kad su vec napravili tu gresku mogli su da je priznaju i da se izvine teniserkama a ne da im prodaju maglu.Pa nisu one ni lude ni glupe,naprotiv.
    I divno je videti njih dve zajedno.Mada je cinjenica da njihovo rivalstvo pravi publika ovde u Srbiji,a ne one same,isto je tako cinjenica da su one potpuno razliciti ljudi sa razlicitim ambicijama i karakterima kao sto rece Ana Ivanovic.Sto naravno nije razlog za da njih dve ne gaje uzajamno postovanje.
    Zaista vrujem da su oni nasi najveci biseri i da je bas to Telekom trebao da ima u vidu.
    (jelena, 29. april 2008 10:31)

    # Link komentara

  36. Oko kakvih se nevaznih stvari vi Srbi zamarate. Sta vas boli briga sto se neke razmazene tenisacice bune oko nevaznih stvari poput postanskih markica. One imaju milijone na racunima i brinu ih nevazne male stvarcice a obican puk brine kako jedva spojiti platu do plate.
    (dordje, 29. april 2008 12:49)

    # Link komentara

  37. Pa Novak i treba da se najvise vrednuje zato sto je osvojio nesto veliko a to je gren slem.Osvojio je nesto po cemu ce da se pamti u istoriji tenisa i to treba da imaju na umu i Ana i Jelena.I Ana i Jelena nisu jos nista veliko i znacajno ostvarile pa im onda krivo sto jos uvek nemaju ono sto je Djokovic ostvario u Melburnu.
    (Nenad, 29. april 2008 13:06)

    # Link komentara

  38. Jesu li devojke svesne kolika im je cast ukazana. Time sto su dobile svoje postanske marke stavljene su u rang najzasluznijih ljudi, ne samo u Srbiji vec u celom svetu! Marka je sredstvo placanja kao i novac, kriterijum za izbor licnosti koje ce dobiti svoju marku JAKO je strog! Zamislite da se danas potomci onih koji su se nasli na novcanicama sirom sveta bune i traze da svi budu tretirani jednako i da sve novcanice imaju istu nominalnu vrednost!
    (ivana, 29. april 2008 15:03)

    # Link komentara

  39. @Nenad

    Nije tacno - ako izuzmemo taj jedan Novakov Gren Slem, od svih je najvise postigla Jelena.
    Procitajte zvanicnu biografiju na njenom sajtu pa cete videti.
    Uostalom ona je donela Gren Slem, i to sa Vimbldona, i ima osvojen turnir i u dublu i u miksu, kao i pet singlova i ogroman broj finala i polufinala; a osvojila je i juniorski GS, i to bas Australian Open.
    Postujem Zimonjica, ali on nikad nista nije osvojio u singlu, a Jelena jeste u dublu i miksu i zato po postignutom i nisu jednaki.
    O reprezentaciji da se i ne govori.
    (Cinjenice, posteno, 29. april 2008 15:10)

    # Link komentara

  40. @ Jole


    Nisi razumeo, Tuta bugarin se javlja samo kad ima povod da ismeje i izvredja Jelenu. Sad ne moze, jer je i njegova ljubimica Ana podigla glas zajedno s Jecom.
    (Kosta, 29. april 2008 15:14)

    # Link komentara

  41. Hm, citam ove vase komentare i dize mi se kosa na glavi od gomile neznanja. Prvo i osnovno sto sam naucio kao filatelista bilo je da je ispravno reci postanska marka a ne markica. Ko god je imao prilike da godinama proucava postanske marke zna da je najnormalnija stvar da marke koje cine jednu seriju imaju razlicite nominale. Svaka cast Posti Srbije sto je podrzala nase tenisere i teniserke i ucinila im tu cast. Devojke izgleda nisu toga svesne. Ok, one su zauzete svojom strukom pa kad bi se bavile filatelijom?
    (vuk, 29. april 2008 15:19)

    # Link komentara

  42. @ Duck

    Mozda poznajes filateliju, ali o sportu ne znas nista.
    Kako da ne bude "kulturan i cuti" (tvoj izraz) Tipsarevic koji nikad u zivotu nije osvojio nijedan turnir niti dobio mec za reprezentaciju?!
    Pa ovo za njega stvarno jeste poklon, to si tacno rekao.
    Jer to je ravno drzavnom odlikovanju.
    A pogledaj koliko su ucinili ovi ostali.
    Zato su devojke potpuno u pravu, ovo je drzava Srbija a ne prazna livada.
    (Ivica, 29. april 2008 15:22)

    # Link komentara

  43. Pijaca!
    Vasar!
    Da su ih rangirali po stazu ili po broju odigranih meceva za reprezentaciju, niko ne bi smeo da se buni!
    I ako su ovi iz PTT-a napravili gresku, gospodjice su mogle dostojanstveno da odcute i ne spustaju se na taj nivo. Ovo je smesno!
    (voja, 29. april 2008 17:09)

    # Link komentara

  44. Ovo mi lici na uobicajeni komentar neobavestenih: "nisam procitao knjigu ali mislim da ona nista ne valja". Izgleda da su se u polemiku dali neki koja neznaju sta je postanska marka, filatelija po najmanje. Sta mislite kada bi se stampale samo novcanice od recimo 1000 dinara? Pre nego sto se krene sa kritikom, treba da se malo upoznate sa materijom. Kada se izdaje serija od vise maraka, pojedini apoeni su gotovo uvek razliciti ne samo u Srbiji nego i u celom svetu. Moj prijateljski savet, kupite tu seriju ako ih jos ima. Ovo je prava reklama za njih i sumnjam da ce jos dugo biti dostupne!
    (Tea, 29. april 2008 19:10)

    # Link komentara

  45. #Cinjenice,posteno
    Molim te nemoj da me zasmejavas.Kao prvo Djokovic je pobedio sve moguce tenisere u ATP i to one najkvalitetnije.Za reprezentaciju isto vazi.Da nije njega bilo ne bi smo ni usli ove godine u svetskoj grupi.Prestani da lupas gluposti jer samo malo ko ima teniskog znanja slobodno ce reci da je Novak za klasu bolji igrac od Jelene.Ako smo vec resili da uporedjujemo muski i zenski tenis,a ne bi trebalo onda je tako.Uostalom i Jelena i Ana jesu u samom vrhu samo zato sto je danas zenski tenis supalj do zla boga.Nebi one bile tu gde jesu da su igrale u vremenu kada su i:Stefi Graf,Monika Seles,Arancha Sanches Vikario,Jana Novotna,Martina Navratilova,Martina Hingis,Gabriela Sabatini i mnoge druge.Danas u zenskom tenisu jedino sto je ona Enan stvarno kako valja ali i ona polako pocinje da posustaje.Sestre Vilijams su svoje zlatno doba dostigle jos pre 7-8 godina tako da njih necu ni da pominjem.
    (Nenad, 29. april 2008 20:05)

    # Link komentara

  46. sigurno ce ove dve zenturace da budu pre momka koji srce ostavlja i kad je bolestan i povredjen on igra a ne kao ove dve babe preskacu svaki drugi turnir i ceo zivot kukaju kako im nesto fali,a sta mislite da li bi se nole bunio da je na markici koja najmanje vredi,naravno da ne bi jer je momak svetski lik za razliku od ove dve upisulje,zamislite dokle ide srpski bezobrazluk stave te na markicu a tebi nesto opet fali,verujte mi da je to cista ljubomora na novaka jer je on postigao toliko u tenisu sto njih dve nece za ceo zivot
    (sasa,kv, 29. april 2008 20:11)

    # Link komentara

  47. Ne znam sta se svi cudimo...toliko je ocigledno da u nasoj drzavi i dalje postoji diksriminacija zena...Ana je bolje rangirana od Novaka, a ipak njena manje kosta...po cemu, ali po cemu je njegova najskuplja? Ne kazem da Ana treba da se izdvaja,naprotiv, ja mislim da je svaka trebala da ima istu vrednost.
    I naravno da je bitno, i svaka cast Ani i Jeleni na ovom potezu...bolje da im ih i nisu stampali,jer ovo je ponizenje i bruka. Nego ovo je samo pocetak, jos malo pa ce poceti da mu prave statue sirom Srbije...Nole CAR, a ostale ko sisa. To je Srbija,nazalost.
    (AnaIvanovicNo1, 29. april 2008 21:57)

    # Link komentara

  48. o, sujeto, sujeto...
    (Bojan, 30. april 2008 11:48)

    # Link komentara

  49. @ANAIVANOVICNO1

    O kakvoj diskriminacij1 govoris?! Budi bar malo realna, Novak je za klasu ispred nasih teniserki. Prvo Nole nikad nije postavljao pitanje oko igranja u reprezentaciji kao Ana a drugo i najbitnije Nole ima GRAND SLAM pobedio je sve najbolje tenisere a ni Ana ni Jelena nisu nikad pobedeile(a ja im od srca zelim da je pobede vec u Berlinu) Enan. Jos smesnije zvuci ovo sto je neko gore napisao da Jelena ima osvojen WIMBLEDON, jer po toj logici Zimonjic bi imao najveci apoen. Svako ko je bar malo skupljao postanske marke, zna da apoeni nisu toliko bitni, ali sto rece neko iznad o sujeto, sujeto
    (NAVIJAC, 30. april 2008 16:18)

    # Link komentara

  50. @Ivica

    Ne volim da se upustam u rasprave ali moram. Odakle ti zakljucak da ja ne znam nista o sportu? Jel tako zakljucujes o svakome ko ima drugacije misljenje? Ako cemo da sudimo po igrackim kvalitetima ja smatram da je djokovic i dalje ispred ane. Ana ima ogroman talenat, izuzetno jak udarac pa opet po meni jos nije dokazala mentalitet pobednika. Djokovic je sa druge strane od talenta vrlo brzo, za manje od godinu dana, postao vrhunski igrac. I dokazao je puno puta da se nikog ne boji. Pobediti 3 prva igraca zaredom na jednom turniru moze samo neko ko je rodjen da bude pobednik. Sto se tice tipsarevica ako pogledas njegovu i konstituciju djokovica pravo je cudo da tipsa uopste i igra tenis. Njegov jedini fizicki kvalitet je sto je izdrzljiv. Janko je dovde dogurao zato jer je pre svega izuzetno inteligentan i kreativan igrac. Njegova igra je najlepsa za gledanje. Ali o svemu tome moze da se raspravlja. Sustina je da onaj ko je lepo vaspitan, cak i ako nije zadovoljan sa poklonom koji je dobio, se nasmesi i zahvali. Ovo je toliko nisko i ispod svakog nivo da ja ne mogu da verujem kako neko uopste moze da se stavlja na njihovu stranu. Ok ako smatrate da odluka PTTa nije pravedna bunite se protiv PTTa ali da ih neko podrzava u ovoj javnoj galami i pravljenju skandala? Velike su one patriote... Pokazalo se da im je sujeta jaca i od vaspitanja i ljubavi prema zemlji. Bas su mi se ogadile. Sumljam da cu vise uzivati da ih gledam.
    (Duck, 30. april 2008 17:58)

    # Link komentara

  51. ionako cu da saljem samo sa Tipsijem...
    (kosmopolita, 30. april 2008 18:01)

    # Link komentara

  52. Duck, iliti patka,
    potpuno si u pravu,nek osvoje one grand Slam pa nek se onda jave....
    JEDAN JE NOLE!
    P.S.
    jes' da sam zenskog roda, al' ponekad mi se smuci ta uzasna sujeta...sto rece Sekspir: Hell hath no fury over woman scorned (u prevodu: nek te Bog sacuva od prezrene zene!)
    (svetlana, 30. april 2008 23:09)

    # Link komentara

  53. Ana je bila jako blizu svom prvom gs igrala je u svim finalima. Na žalost nije uspela da ih osvoji. Nadam se da je sakupila dovoljno iskustva i da će uspeti da osvoji gs. Baš me zanima koja će onda situacija biti sa vrednovanjem naših tenisera.
    Neko pomenu da je u ženskom tenisu slaba konkurencija da ni jedna teniserka ne može da se uporedi sa nekadašnjim..... pa to isto može da se kaže i za muški tenis 2 prva igrača su godinama na tim pozicijama. Pitam se što, verovatno što im je konkurencija nikakva. Nemogu da se uporede sa Samrasom, Agasijem.... ali to ne znači da je njihova pobeda manje bitna.
    (maja, 1. maj 2008 01:45)

    # Link komentara

  54. @ Duck, Svetlana

    U pravu ste da je sujeta strasna - ali kada ste vas dvoje u pitanju, a ne nase vrhunske teniserke.
    Duck kaze: treba da budu zahvalne na poklonu! Postanska marka nije poklon nego vrsta drzavnog odlikovanja, a o njemu ne mogu da odlucuju celnici PPT-a koji su sebe poistovetili s drzavom. Ima mnogo takvih primera, pa znamo kako su u zavrsili. Vise ozbiljnih filatelista se javljalo s komentarima o autorki likovnog resenja:"samo ne Kalezicka".
    Svetlana, profesorka engleskog, koja nam vec godinama jugonostalgicno pise iz Engleske o Moniki Seles, i kaze da se stidi svog cacanskog porekla (a ja se naprotiv njime beskrajno ponosim, kao i velikim Cacanima dr Dragisom Misovicem, Draganom Kicanovicem i ostalima), kaze da je za ovaj dogadjaj idealna Sekspirova izreka: "sacuvaj me Boze prezrene zene". E, pa bas ti hvala sto si pomogla da shvatimo sve tvoje ranije komentare i pisanija i sta te muci.

    Bravo Ana i Jelena, pokazale ste onima koji sami sebi daju vlast i ovlascenja - da ste ponosne Srpkinje i da znate svoje ogromne vrednosti, i dostojanstvo svog naroda.
    Vi ste rekle "dosta", a tako ce i svi ostali posteni ljudi.
    (Veca, 1. maj 2008 05:46)

    # Link komentara

  55. Duck, Svetlana

    U pravu ste da je sujeta strasna - ali kada ste vas dvoje u pitanju, a ne nase vrhunske teniserke.
    Duck kaze: treba da budu zahvalne na poklonu! Postanska marka nije poklon nego vrsta drzavnog odlikovanja, a o njemu ne mogu da odlucuju celnici PPT-a koji su sebe poistovetili s drzavom. Ima mnogo takvih primera, pa znamo kako su zavrsili. Vise ozbiljnih filatelista se javljalo s komentarima o autorki likovnog resenja:"samo ne Kalezicka".

    Svetlana, profesorka engleskog, koja nam vec godinama jugonostalgicno pise iz Engleske, i kaze da se stidi svog srpskog i cacanskog porekla (a ja se naprotiv njime beskrajno ponosim, kao i velikim Cacanima dr Dragisom Misovicem, Draganojm Kicanovicem i ostalima), kaze da je za ovaj dogadjaj idealna Sekspirova izreka: "Sacuvaj me Boze prezrene zene". E, pa bas ti hvala sto si pomogla da shvatimo sve tvoje ranije komentare i pisanija i sta te muci.
    Samo sto ovakve teniske dive i mega zvezde nemaju od bilo koga da budu prezrene, naprotiv izazivaju divljenje sirom sveta.

    Bravo Ana i Jelena, pokazale ste onima koji sami sebi daju vlast i ovlascenja - da ste ponosne Srpkinje i da znate svoje ogromne vrednosti, i dostojanstvo svog naroda.
    Vi ste rekle "dosta", a tako ce i svi ostali posteni ljudi.
    (Veca, 1. maj 2008 11:29)

    # Link komentara

  56. Veco, nemoj da si ljubomorna...a nije lepo ni sto lagis, kad sam ja rekla da se stidim caletovog cacanskog porekla, ako stvarno volis tenis onda znas da je zenski tenis nula u poredjenju sa muskim, spor, dosadan...jedino je zanimljiv kad ga igraju retko talentovane zene kao sto su Seles, Graf, Navratilova, Klajstres i sestre Vilijams...
    I jos jednom, nemoj da si ljubomorna...pogotovo st neznas ni promil cele price...al' nema veze, svrati na picence i javi ako dolazis u zemlju rock&roll-a...
    (svetlana, 1. maj 2008 13:38)

    # Link komentara