Subota, 26.04.2008.

10:45

Rekord Parkera za 3:0 San Antonija

Izvor: ÈŽ

Rekord Parkera za 3:0 San Antonija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

26 Komentari

Sortiraj po:

Bojan

pre 15 godina

@KOSTA 1703
Vidi Kosta ti sada kazes kako ti je bila bolja igra Tripkovica zbog timske igre a opet ti je favorit Kobe,one man show.To su razliciti kriterijumi.
Ovo sto si pominjao za pedju ima veze samo sa poslednjih 10-15 utakmica.Ja govorim o celoj karijeri u kojoj ne znam da li ima 5 skokova po mecu,blokade smo vec apsolvirali.Ti kazes da na njemu igraju odbranu ustvari ne daju mu da primi loptu.A sta kad primi loptu onda dodje onaj moravac,korak napred korak nazad.Da li se secas koliko je puta Pedja primio loptu,posao u dribling pravo na kos i zakucao.Hajde da ne sirimo.Pedja ne moze da igra bar malo na beku jer slabo vodi loptu a ne moze ni da bude krilni centar(iako ima visinu)jer slabo skace i spor je.Svi kazu,e ali on je rasan strelac.Cekaj ako si rasan strelac ti trpas 25-30 poena po mecu.Evo mogu da lupam ceo dan ne umem da nadjem nijedno krilo koje igra kao Pedja.To sto kazes da on otvara prostor Polu i Westu ma to mi je sve na staklenim nogama.Pol sam sebi otvara prostor velikim radijusom kretanja a West skace ko strvina,bije se pod kosem tako da ni njemu niko ne pravi prostor.To za bacanja i trojke si u pravu odnosno za trojke nisi bas jer on nikad nije bio najbolji trojkas lige.prosek mu je medju prvih 10,mozda je u karijeri 7-8 ali racunam samo prve postave.Da te vise ne zamaram,ti s jedne strane strasno cenis Kobija,a s druge strane cenis i igrace koji rade posao koji se ne vidi ali mnogo znaci,kao Odom naprimer.Pedja nije blizu nijednog.

KOSTA1703

pre 15 godina

Ja sam to vec jednom rekao.Stvar je ukusa sta se kome vise svidja, da li spektakularna blokada, ili trojka sa devet metara.
Ali, niko ovde ne raspravlja o tome.
Pedja evidentno nije kompletan igrac u svim elementima kosarkaske igre.
Ali je svakako u "njegovim " disciplinama najbolji u NBA trenutno.
U sutiranju slobodnih bacanja, u sutiranju trojki.
Toliko je dobar u tome da ga i pored toga sto je relativno spor igrac, protivnicki igraci cuvaju kretnjama da NE PRIMI loptu.
A kada ga tako cuvaju, onda se kompletna slika na terenu menja, te on samo svojom pojavom dodatno razvlaci odbranu protivnike, te dobrim delom ON omogucava onakve prodore Pola,i onakvu igru Westa.
Kada Pargo sutne trojke na utakmici 4-7, ili bilo ko drugi u Hornetsima, budi siguran da je bar pola tih suteva doslo kao posledica BAS TOG Pedjinog stajanja u cosku i OBAVEZE odbrane da ga pokrije.
A to, sto neko ima visi prag adrenalina od nekog drugog, je sasvim individualna stvar.
PS:Takodje, ako si primetio, kada ga ne ide sut Pedja se podredi ekipi, pa radi i one "prljave" stvari(bas na poslednjoj utakmici, kada je Parga krenuo sut, i kada su Hornetsi skoro ceo mec igrali sa Polom i Pargom u petorci,dva izuzetno brza igraca, Pedja je imao 10 skokova.Prosto, on nije trcao kontre, i onda se podredio ekipi).
Kosarka nije skup statistickih parametara i koeficijenta uspesnosti koji je daleko od realnog sagledavanja doprinosa nekog igraca ekipi.
Kao najboljui primer toga su(malo van teme)poslednje utakmice Partizana u NLB ligi, gde je blistao Pekovic, mada je po MOJIM kriterijumima mnogo vise ekipi na tom turniru dao Tripkovic, koji je sigurnim sutem sa ditance ONEMOGUCIO udvajanje centra Partizana.

Bojan

pre 15 godina

@KOSTA 1703
Verujem ti da si igrao kosarku.
Ako si igrao onda je volis i ne treba biti pristrasan.Zato zar ti nije neobicno da pedja od odlaska Divca nema nikog da mu pravi blok ili otvoren sut.
Ako cemo posteno tako je bilo u Kingsima,pa i Indijani i sad u Hornetsima.Kod nas je problem uvek negde na drugoj strani nije u nama.Ne diskutujem ja ko koliko vredi potencijalno,mene zanima sta pruza na terenu.Novicki je daleko bolji igrac od Pedje(to valjda nije sporno)izmedju ostalog i zato sto se mnogo vise trudi.Ajde da budemo posteni,Pedja cesto statira u timu izvlaci se u petorci je a nema ga na terenu.Moj utisak je da on nije srcan igrac pravi borac.Sta da okolisim nikad se nije trudio dovoljno sto je u krajnjem slucaju njegova stvar.Sa tom visinom tako malo skace ima blokadu na svakih pet sati,ej 208 krilo.
U cemu je problem,ajde reci mi.

KOSTA1703

pre 15 godina

@Bojan

Ko je cuvao Pedju????
I koga je Pedja cuvao????
Ti izgleda nisi ni gledao utakmicu ,kad tako pricas.
Ja nemam bas nista ni protiv jednog igraca NO, kao ni protiv bilo kog igraca NBA, vec gledam kosarku kao sport kojim sam se i sam bavio dugo vremena.
A kosarkaski West je daleko iza Pedje.I po znanju, i po iskustvu, i po kosarkaskoj inteligenciji, vestini.
a to sto West ima u ovoj sezoni bolju statistiku od njega je nesto sasvim drugo, i podleze mnogo dubljoj analizi, koja se odnosi na sam nacin igre Hornetsa, taktiku ekipe, vodjenje ekipe sa klupe, i jos mnogo toga, o cemu ne mogu sad ovde da raspravljam.
PS:Ja sam sasvim jasno napisao da je Pargo imao samo 3-4 otvorena suta, a da je OSTALO silovao.I nisam rekao da mu NIJe ulazilo.
Ali , da je ekipa na tom mecu igrala organizovanu kosarku, onda bi sigurno cela ekipa, uklljucujuci i njega imala mnogo vise lakih suteva(Pedja je SVE svoje suteve imao iz direktnog kontakta, a razlog je cinjenica da mu se bas niko iz ekipe nije potrudio na napravi blok, niti da se otvori).
A West se na tom mecu sam cuvao svojim , moram reci, vrlo glupavim cekanjem lopte u reketu, i sutiranjem bez ikakvog rezona, cime je samo gusio tim, jer nijedan povratan pas nije uputio.

Bojan

pre 15 godina

@KOSTA 1703
Gledao sam mec i bio je bez veze.Slazem se Pargo je divljao samo nije tacno da je imao sve otvorene suteve.Iz nekih teskih pozicija je davao i dvojke i trojke jednostavno ga htelo.To su rekli i tri komentatora OBN,sve mu ulazi.
Ajde reci mi sad ko je cuvao Pedju,ko ga je pokrivao i koga je Pedja cuvao.Dirka nije hauarda nije,koga je.Naravno da su Pola pokrivali i Vesta su pokrivali sta je s njim.
Mozemi mi da pricamo sta hocemo West je drugi covek Hornetsa davao je preko 20 poena po mecu najbolji strelac zajedno sa Polom.Ubedljivo je drugi skakac opet su Chandler i on u vrhu.Najbolji je bloker.Pa sta mu fali osim sto igra bolje od Pedja pa vas zbog toga nervira.Ono o Kobiju je bez veze.Igrao je pre neki dan fenomenalno a pre toga lose.To je njegov problem sto ne zna kad je dosta.U onoj njegovoj losoj utakmici LA vode sa 12 razlike,Pau mu nabaci strasnu loptu iznad obruca i on zakuca a onda pocne da se dere ko manijak kao da su njegovim kosem poveli.Fali mu neka daska.
@Darko
Nije 30 nego 25 bacanja vise.
Sta ti ti govori.Moze da bude pristrasan sudija a moze da bude i to da tim koji konstantno juri rezultat,pravi mnogo licnih.Sta kazes na to.

KOSTA1703

pre 15 godina

@Bojan
Ja se potpuno slazem sa onim sto si isprozivao neke ovde za svoje prognoze.
Ali, ima tu jos bisera, i to TVOJIH:
Da Kobi nije dobar igrac(svejedno dobar ili najbolji), da Stojakovic nista ne zna....
A sto se Parga tice, on je dao 30 poena u mecu u kojem je izuzetno mnogo silovao loptu.
Ako si sam mec gledao, onda ces shvatiti o cemu se radi.
Kad god je napad licio na nesto, lopte isla iz ruke u ruku, igraci se bar malo kretali, Pargo je dobio otvoren sut(a to se desilo svega 3-4 puta za ceo mec), dok je ostalo silovao i to na vrlo ruzan nacin(u stilu, lopta je moja i ja je nikom ne dam).
Razlog zbog kojeg je dao toliko poena je pre svega u cinjenici da su ga igraci Dalasa manje vise pustali na pocetku, i sto je imao mnogo prostora zahvaljujuci tome sto su igraci Dalasa striktno pokrivali Pedju i Pola.

Bojan

pre 15 godina

Ej bre ljudi dosta vise.Sta vam smeta pargo dao 30 poena iz suta 12-20 imao trojke 4-7.Pa jedini je igrao odlicno u Hornetsima.I dosta vise kukanja,ne daju Pedji loptu,ne daju Pedji loptu.Koma Pedja da loptu,opet 0 asistencija,West je bar ima 3,Pol 10,Pargo 2,Pedja opet krompir.
Jel ima neko toplomer? Treba za ovog Milojka ismeva se Neshu.Pa covece covek je bio MVP prosle godine,nije ove i da jeste moze da ima los dan.
Secam se jednog Milojka,garant si ti.Rece taj Milojko Nole ce da bude 1 do Nove godine.Ej Milojko MVP,MVP u prognozi.
Jedan je isto rekao pre neki dan da parker nema pojma.I on je MVP.

tek od 2010.

pre 16 godina

Trojka se pomera tek od 2010. godine.Tako pise na sajtu FIBA.

http://www.fiba.com/pages/eng/fc/news/lateNews/p/newsid/24352/arti.html

Darko

pre 16 godina

Po mom misljenju NO je odigrao jednu jako losu utakmicu.Ipak su oni za nijansu bolja ekipa od Dalasa.Podbacila su dva glavna igraca, Pol i West.Njihov ocajan sut i pomalo pristrasno sudjenje su glavni uzroci poraza. Pomenuo sam sudjenje jer odnos slobodnih bacanja najvise na to navodi. Dalas je sutirao oko 40 NO 13 slobodnih. Ako jedna ekipa sutira skoro trideset slobodnih vise covjek pomisli da je protivnik igrao izuzetno ostru odbranu sto u ovom slucaju nije tacno.Brzim licnim greskama su optereceni centri NO,dve Chandler i tri Amstrong u prvih pet minuta susreta.Cini mi se da su sudije prestrogo kaznjavale svaki kontakt igraca NO u odbrani i to nikako nije nacin sudjenja u utakmicama doigravanja gdje se tolerise malo ostrija igra.Sviranje licnih u napadu i to tri napada zaredom igracima NO a mnogo drasticniji primjer Terija nad Pargom ne u istom periodu igre, me navodi na takvo misljenje.Niukom slucaju ne mislim da je sudjenje glavni uzrko poraza nego samo da je i ono u dobroj mjeri uticalo na konacan ovakav rezultat.

Raci

pre 16 godina

Ovu tekmu su izgubili West i Pol, preterano sebicna igra, a nikako ih nije hteo sut. Sudjenje je bilo naravno domacinsko,cak malo i previse, ali mora Dalas dobiti bar jednu, tako da sledecu tekmu ocekujem dosta korektnije sudjenje.
i jos nesto ,da li verujete da je Pargo uputio vise suteva od Pedje u plejofu, sokantno, e moj treneru.

Baki

pre 16 godina

Jos jedna stvar: da su Sheku sudili ovako od pocetka karijere (prestupi prilikom slobodnih bacanja, fauli u napadu i sl), Sakramento bi imao 2 shampionska prstena.

Kragujevac

pre 16 godina

hehe...finiks sansi! ljudi opametite se! ekipe koje osvajaju titule prvo imaju dobrog trenera! a to je ono sto finiks nema! jedina prednost tog finiksa je sto retko gube `male` utakmice! veoma mali broj derbija dobijaju! a to da je ovaj par finale pre finala je najveca glupost!

Baki

pre 16 godina

Nije Nesh-a zaustavio Parker, nego Bowen, najbolji odbrambeni igrac NBA u zadnjih 10 godina. Sto se Hornets-a tice, neiskustvo. Usli su u utakmicu opusteno, nedovoljno napumpano i to se odrazava na ishodu utakmice. Problem je sto nisu jaci tim od Dalas-a, tako da je svasta moguce do kraja serije (pa i 2-4). Ovakve poklon utakmice mogu o glavu da im se odbiju. Sto se Pedje tice, sutirao je on koliko i obicno sutira: 12-4 (uz los procenat suta). I ostali su sutirali koliko obicno sutiraju (sa izuzetkom siledzije Parga, koji je ovoga puta kao i obicno silovao, ali i pogadjao: sut od preko 50% - to definitivno nije razlog za poraz). Razlog za poraz su ocajne partije 2 najbolja igraca Hornets-a: Paul-a i West-a. Sto se Suns-a tice, na moje razocarenje su demolirani. Mislim da je ono sto su Spurs-i prikazali juce, najbolja igra jednog NBA tima ove godine.

Box

pre 16 godina

Sjajno je gledati Parkera kako napreduje iz sezone u sezonu! Jedina dva elementa u njegovoj igri koja nisu bila na vrhunskom nivou, šut sa distance i odbrana, sada postaju njegov zaštitni znak. Smešno je kada ljudi hvale Pola, a zaboravljaju takvog igrača kakav je Parker. Nadam se da će Hornetsi, uz malo više sreće (i više šuteva Stojakovića) doći do druge runde u kojoj će ih čekati Sparsi, a onda će Parker zgaziti Pola! Đinobili i Dankan su standardno sjajni u play-off-u, Boven izvanredan u odbrani na Nešu i u takvoj situaciji, Sansi nemaju nikakvu šansu... Doveli su O'Nila da bi zaustavili Dankana, a odrekli se Meriona...kakva greška. Sparsi će ih počistiti, izgubili su odličnog Meriona i dobili O'Nila koji je samo senka nekada najboljeg centra, i koji će uskoro u penziju.

KOSTA1703

pre 16 godina

Takodje sam gledao mec Dalas-NO, i stvarno je neverovatno da ekipa NO onako odigra jedan mec.
Takticki i timski bolje meceve igraju juniori na svojim mecevima sirom Srbije.
NIJEDAN, ali bas NIJEDAN pick and roll(valjda se tako pise) na celom mecu, NIJEDAN blok NIKOME od igraca.Sve se svodilo na divljanje Pola, West,posebno Parga, dok su Stojakovic i Chendler dobijali samo otpatke.
U kompletno sivilo se uklopio i Bonzi.
Takodje mi nije bas najjasnije zbog cega je Piterson veci deo meca proveo na klupi.
Pedja izuzetno dobro cuvan, i sve suteve koje je uputio bili su iz vrlo teskih pozicija, preko ruke, i u zadnjim sekundama napada.
Jednostavno se na utakmici neverovatno lepo videla osnovna razlika izmedju americkog, i evropskog shvatanja kosarke.
Pedja se oslobodi lopte, i odmah ide u kretnju, oslobodi stranu , potrazi blok, dok su svi ostali samo cekali loptu, i onda igrali 1 na 1(a West i Pargo cesto i 1 na 5)....
Sve u svemu, nadam se da ih je ovaj poraz spustio na zemlju, i naucio pameti, da shvate da kosarku igraju timovi, a ne pojedinci.
Ako to nisu shvatili, nece valjati nikako.
A to cemo videti vec u sledecem mecu.

Danijel

pre 16 godina

Gledao sam new orleans i po ko zna koji put se pokazalo da jedini igrac koji u toj ekipi ima m... za play off je Pedja.Koliko god da zvuci cudno to je tako.Ajde da ne gledamo samo statistiku.Onaj indijanac west standardno. Kris pol strasan igrac ali pod pritiskom gubi kontrolu nad sobom.Stojakovic je jedini koji se podredio ekipi i zbog toga mali broj njegovih poena.U 3 utakmice ove serije Stojakovic nije imao ni jednu pogresnu kretnju,a to je osnova za dobru igru tima.Trenera Skota da i ne pominjem.Ne mogu i dalje da verujem da covek koji je verovatno najbolji suter u NBA trosi najmanje lopti po utakmici.A ovi ostali,svako za sebe.Svaka cast Polu ali decko je vec u oblacima,(ne znam da li ste primetili i tokom sezone kako uzima glavnu rec i menja trenerove odluke).Ok sve ja to razumem da je on mozak ekipe,ali sine ne moze tako u play off-u.Indijanac Pargo je sinoc ubacio 30 poena,ali ko prati hornetse zna kakva je to ubica po svoj tim.covek mozda u proseku ima vise suteva od Pedje.

Mirsad

pre 16 godina

Feniks je zaista razocarao. Nisam se slagao sa trejdom O'Nila za Meriona ali ako je to bilo dobro zbog necega, onda je to bilo zbog playoff-a. Covek sa takvim iskustvom u playoff-u bi trebalo da zaustavi Dancana u odbrani, i razbije ga u napadu. Ali vidim da Dancan stalno daje preko 20. Tim ukojem igarju Nes,Bell, Hill, Diaw, Stoudimire, O'Nil, Barbosa mora da bude mnogo ozbiljnij, a ne da gube od sparsa u prvoj rundi sa 3:0.
Nema veze sa ovim vestima ali da pitam:
Jel zna neko gde je sada Milicic? Znam da se prosle godine sam spremao pre pocetka priprema za reprezentaciju? Da li je uopste u Srbiji? I ako jeste zasto niko ne napravi neki intervju sa njim. A mogao bi i Tegi da ga pozove u Zonu....

nemanja

pre 16 godina

Gledao sam hornetse i mogu samo reci da sam zgrozen njihovom sebicnom igrom, pogotvo onog PARGA koji jednostavno kada primi loptu nema nameru da je da nekome za zivu glavu i WEST koji sutne u svakom napadu(5-20),dok Pedji nisu davali loptu uopste(izuzetak PAUL).
Sve u svemu svaka cast mavsima na odlicnoj igri,pogotovo NOVICKOM koji je odigrao briljantno.Inace velika prasina se digla zbog izjave dzosa hauarda da voli da pusi marihuanu tokom leta,ne zna se da li ce ga nba kazniti zbog toga.
POZDRAV

Milojko

pre 16 godina

Zaustavio Nesa??? Kog Nesa, jel onog fantasticnog MVP-a sto igra najbolju odbranu na svetu i od svojih suigraca pravi bolje igrace??? Pa valjda je Nes zaustavio njega.
Ajmo cela hala, Nes-MVP, Nes-MVP, Nes-MVP...

Hornet

pre 16 godina

Gledao sam sinoc Dalas-No i mogu reci da su Hornetsi odigrali isuvise neorganizovano za plejof mec,kao i da je za Pedju neophodno bilo obezbediti daleko vise suteva.Naredna utakmica bice kljucna za Hornetse.Jos nesto. Neverovatan medijski rat se ovih dana vodi izmedju Stekhausa i trenera NO Bajrona Skota koji je dosao do te mere da je Stekhaus nazvao Skotom ,,sisacem mleka" i velikim neznalicom i da moze ga ga poljubi u ,,zadnjicu".

Baki

pre 16 godina

Jos jedna stvar: da su Sheku sudili ovako od pocetka karijere (prestupi prilikom slobodnih bacanja, fauli u napadu i sl), Sakramento bi imao 2 shampionska prstena.

Hornet

pre 16 godina

Gledao sam sinoc Dalas-No i mogu reci da su Hornetsi odigrali isuvise neorganizovano za plejof mec,kao i da je za Pedju neophodno bilo obezbediti daleko vise suteva.Naredna utakmica bice kljucna za Hornetse.Jos nesto. Neverovatan medijski rat se ovih dana vodi izmedju Stekhausa i trenera NO Bajrona Skota koji je dosao do te mere da je Stekhaus nazvao Skotom ,,sisacem mleka" i velikim neznalicom i da moze ga ga poljubi u ,,zadnjicu".

Danijel

pre 16 godina

Gledao sam new orleans i po ko zna koji put se pokazalo da jedini igrac koji u toj ekipi ima m... za play off je Pedja.Koliko god da zvuci cudno to je tako.Ajde da ne gledamo samo statistiku.Onaj indijanac west standardno. Kris pol strasan igrac ali pod pritiskom gubi kontrolu nad sobom.Stojakovic je jedini koji se podredio ekipi i zbog toga mali broj njegovih poena.U 3 utakmice ove serije Stojakovic nije imao ni jednu pogresnu kretnju,a to je osnova za dobru igru tima.Trenera Skota da i ne pominjem.Ne mogu i dalje da verujem da covek koji je verovatno najbolji suter u NBA trosi najmanje lopti po utakmici.A ovi ostali,svako za sebe.Svaka cast Polu ali decko je vec u oblacima,(ne znam da li ste primetili i tokom sezone kako uzima glavnu rec i menja trenerove odluke).Ok sve ja to razumem da je on mozak ekipe,ali sine ne moze tako u play off-u.Indijanac Pargo je sinoc ubacio 30 poena,ali ko prati hornetse zna kakva je to ubica po svoj tim.covek mozda u proseku ima vise suteva od Pedje.

Milojko

pre 16 godina

Zaustavio Nesa??? Kog Nesa, jel onog fantasticnog MVP-a sto igra najbolju odbranu na svetu i od svojih suigraca pravi bolje igrace??? Pa valjda je Nes zaustavio njega.
Ajmo cela hala, Nes-MVP, Nes-MVP, Nes-MVP...

Baki

pre 16 godina

Nije Nesh-a zaustavio Parker, nego Bowen, najbolji odbrambeni igrac NBA u zadnjih 10 godina. Sto se Hornets-a tice, neiskustvo. Usli su u utakmicu opusteno, nedovoljno napumpano i to se odrazava na ishodu utakmice. Problem je sto nisu jaci tim od Dalas-a, tako da je svasta moguce do kraja serije (pa i 2-4). Ovakve poklon utakmice mogu o glavu da im se odbiju. Sto se Pedje tice, sutirao je on koliko i obicno sutira: 12-4 (uz los procenat suta). I ostali su sutirali koliko obicno sutiraju (sa izuzetkom siledzije Parga, koji je ovoga puta kao i obicno silovao, ali i pogadjao: sut od preko 50% - to definitivno nije razlog za poraz). Razlog za poraz su ocajne partije 2 najbolja igraca Hornets-a: Paul-a i West-a. Sto se Suns-a tice, na moje razocarenje su demolirani. Mislim da je ono sto su Spurs-i prikazali juce, najbolja igra jednog NBA tima ove godine.

Mirsad

pre 16 godina

Feniks je zaista razocarao. Nisam se slagao sa trejdom O'Nila za Meriona ali ako je to bilo dobro zbog necega, onda je to bilo zbog playoff-a. Covek sa takvim iskustvom u playoff-u bi trebalo da zaustavi Dancana u odbrani, i razbije ga u napadu. Ali vidim da Dancan stalno daje preko 20. Tim ukojem igarju Nes,Bell, Hill, Diaw, Stoudimire, O'Nil, Barbosa mora da bude mnogo ozbiljnij, a ne da gube od sparsa u prvoj rundi sa 3:0.
Nema veze sa ovim vestima ali da pitam:
Jel zna neko gde je sada Milicic? Znam da se prosle godine sam spremao pre pocetka priprema za reprezentaciju? Da li je uopste u Srbiji? I ako jeste zasto niko ne napravi neki intervju sa njim. A mogao bi i Tegi da ga pozove u Zonu....

nemanja

pre 16 godina

Gledao sam hornetse i mogu samo reci da sam zgrozen njihovom sebicnom igrom, pogotvo onog PARGA koji jednostavno kada primi loptu nema nameru da je da nekome za zivu glavu i WEST koji sutne u svakom napadu(5-20),dok Pedji nisu davali loptu uopste(izuzetak PAUL).
Sve u svemu svaka cast mavsima na odlicnoj igri,pogotovo NOVICKOM koji je odigrao briljantno.Inace velika prasina se digla zbog izjave dzosa hauarda da voli da pusi marihuanu tokom leta,ne zna se da li ce ga nba kazniti zbog toga.
POZDRAV

KOSTA1703

pre 16 godina

Takodje sam gledao mec Dalas-NO, i stvarno je neverovatno da ekipa NO onako odigra jedan mec.
Takticki i timski bolje meceve igraju juniori na svojim mecevima sirom Srbije.
NIJEDAN, ali bas NIJEDAN pick and roll(valjda se tako pise) na celom mecu, NIJEDAN blok NIKOME od igraca.Sve se svodilo na divljanje Pola, West,posebno Parga, dok su Stojakovic i Chendler dobijali samo otpatke.
U kompletno sivilo se uklopio i Bonzi.
Takodje mi nije bas najjasnije zbog cega je Piterson veci deo meca proveo na klupi.
Pedja izuzetno dobro cuvan, i sve suteve koje je uputio bili su iz vrlo teskih pozicija, preko ruke, i u zadnjim sekundama napada.
Jednostavno se na utakmici neverovatno lepo videla osnovna razlika izmedju americkog, i evropskog shvatanja kosarke.
Pedja se oslobodi lopte, i odmah ide u kretnju, oslobodi stranu , potrazi blok, dok su svi ostali samo cekali loptu, i onda igrali 1 na 1(a West i Pargo cesto i 1 na 5)....
Sve u svemu, nadam se da ih je ovaj poraz spustio na zemlju, i naucio pameti, da shvate da kosarku igraju timovi, a ne pojedinci.
Ako to nisu shvatili, nece valjati nikako.
A to cemo videti vec u sledecem mecu.

KOSTA1703

pre 15 godina

@Bojan
Ja se potpuno slazem sa onim sto si isprozivao neke ovde za svoje prognoze.
Ali, ima tu jos bisera, i to TVOJIH:
Da Kobi nije dobar igrac(svejedno dobar ili najbolji), da Stojakovic nista ne zna....
A sto se Parga tice, on je dao 30 poena u mecu u kojem je izuzetno mnogo silovao loptu.
Ako si sam mec gledao, onda ces shvatiti o cemu se radi.
Kad god je napad licio na nesto, lopte isla iz ruke u ruku, igraci se bar malo kretali, Pargo je dobio otvoren sut(a to se desilo svega 3-4 puta za ceo mec), dok je ostalo silovao i to na vrlo ruzan nacin(u stilu, lopta je moja i ja je nikom ne dam).
Razlog zbog kojeg je dao toliko poena je pre svega u cinjenici da su ga igraci Dalasa manje vise pustali na pocetku, i sto je imao mnogo prostora zahvaljujuci tome sto su igraci Dalasa striktno pokrivali Pedju i Pola.

Box

pre 16 godina

Sjajno je gledati Parkera kako napreduje iz sezone u sezonu! Jedina dva elementa u njegovoj igri koja nisu bila na vrhunskom nivou, šut sa distance i odbrana, sada postaju njegov zaštitni znak. Smešno je kada ljudi hvale Pola, a zaboravljaju takvog igrača kakav je Parker. Nadam se da će Hornetsi, uz malo više sreće (i više šuteva Stojakovića) doći do druge runde u kojoj će ih čekati Sparsi, a onda će Parker zgaziti Pola! Đinobili i Dankan su standardno sjajni u play-off-u, Boven izvanredan u odbrani na Nešu i u takvoj situaciji, Sansi nemaju nikakvu šansu... Doveli su O'Nila da bi zaustavili Dankana, a odrekli se Meriona...kakva greška. Sparsi će ih počistiti, izgubili su odličnog Meriona i dobili O'Nila koji je samo senka nekada najboljeg centra, i koji će uskoro u penziju.

Raci

pre 16 godina

Ovu tekmu su izgubili West i Pol, preterano sebicna igra, a nikako ih nije hteo sut. Sudjenje je bilo naravno domacinsko,cak malo i previse, ali mora Dalas dobiti bar jednu, tako da sledecu tekmu ocekujem dosta korektnije sudjenje.
i jos nesto ,da li verujete da je Pargo uputio vise suteva od Pedje u plejofu, sokantno, e moj treneru.

Darko

pre 16 godina

Po mom misljenju NO je odigrao jednu jako losu utakmicu.Ipak su oni za nijansu bolja ekipa od Dalasa.Podbacila su dva glavna igraca, Pol i West.Njihov ocajan sut i pomalo pristrasno sudjenje su glavni uzroci poraza. Pomenuo sam sudjenje jer odnos slobodnih bacanja najvise na to navodi. Dalas je sutirao oko 40 NO 13 slobodnih. Ako jedna ekipa sutira skoro trideset slobodnih vise covjek pomisli da je protivnik igrao izuzetno ostru odbranu sto u ovom slucaju nije tacno.Brzim licnim greskama su optereceni centri NO,dve Chandler i tri Amstrong u prvih pet minuta susreta.Cini mi se da su sudije prestrogo kaznjavale svaki kontakt igraca NO u odbrani i to nikako nije nacin sudjenja u utakmicama doigravanja gdje se tolerise malo ostrija igra.Sviranje licnih u napadu i to tri napada zaredom igracima NO a mnogo drasticniji primjer Terija nad Pargom ne u istom periodu igre, me navodi na takvo misljenje.Niukom slucaju ne mislim da je sudjenje glavni uzrko poraza nego samo da je i ono u dobroj mjeri uticalo na konacan ovakav rezultat.

Bojan

pre 15 godina

Ej bre ljudi dosta vise.Sta vam smeta pargo dao 30 poena iz suta 12-20 imao trojke 4-7.Pa jedini je igrao odlicno u Hornetsima.I dosta vise kukanja,ne daju Pedji loptu,ne daju Pedji loptu.Koma Pedja da loptu,opet 0 asistencija,West je bar ima 3,Pol 10,Pargo 2,Pedja opet krompir.
Jel ima neko toplomer? Treba za ovog Milojka ismeva se Neshu.Pa covece covek je bio MVP prosle godine,nije ove i da jeste moze da ima los dan.
Secam se jednog Milojka,garant si ti.Rece taj Milojko Nole ce da bude 1 do Nove godine.Ej Milojko MVP,MVP u prognozi.
Jedan je isto rekao pre neki dan da parker nema pojma.I on je MVP.

Bojan

pre 15 godina

@KOSTA 1703
Gledao sam mec i bio je bez veze.Slazem se Pargo je divljao samo nije tacno da je imao sve otvorene suteve.Iz nekih teskih pozicija je davao i dvojke i trojke jednostavno ga htelo.To su rekli i tri komentatora OBN,sve mu ulazi.
Ajde reci mi sad ko je cuvao Pedju,ko ga je pokrivao i koga je Pedja cuvao.Dirka nije hauarda nije,koga je.Naravno da su Pola pokrivali i Vesta su pokrivali sta je s njim.
Mozemi mi da pricamo sta hocemo West je drugi covek Hornetsa davao je preko 20 poena po mecu najbolji strelac zajedno sa Polom.Ubedljivo je drugi skakac opet su Chandler i on u vrhu.Najbolji je bloker.Pa sta mu fali osim sto igra bolje od Pedja pa vas zbog toga nervira.Ono o Kobiju je bez veze.Igrao je pre neki dan fenomenalno a pre toga lose.To je njegov problem sto ne zna kad je dosta.U onoj njegovoj losoj utakmici LA vode sa 12 razlike,Pau mu nabaci strasnu loptu iznad obruca i on zakuca a onda pocne da se dere ko manijak kao da su njegovim kosem poveli.Fali mu neka daska.
@Darko
Nije 30 nego 25 bacanja vise.
Sta ti ti govori.Moze da bude pristrasan sudija a moze da bude i to da tim koji konstantno juri rezultat,pravi mnogo licnih.Sta kazes na to.

KOSTA1703

pre 15 godina

@Bojan

Ko je cuvao Pedju????
I koga je Pedja cuvao????
Ti izgleda nisi ni gledao utakmicu ,kad tako pricas.
Ja nemam bas nista ni protiv jednog igraca NO, kao ni protiv bilo kog igraca NBA, vec gledam kosarku kao sport kojim sam se i sam bavio dugo vremena.
A kosarkaski West je daleko iza Pedje.I po znanju, i po iskustvu, i po kosarkaskoj inteligenciji, vestini.
a to sto West ima u ovoj sezoni bolju statistiku od njega je nesto sasvim drugo, i podleze mnogo dubljoj analizi, koja se odnosi na sam nacin igre Hornetsa, taktiku ekipe, vodjenje ekipe sa klupe, i jos mnogo toga, o cemu ne mogu sad ovde da raspravljam.
PS:Ja sam sasvim jasno napisao da je Pargo imao samo 3-4 otvorena suta, a da je OSTALO silovao.I nisam rekao da mu NIJe ulazilo.
Ali , da je ekipa na tom mecu igrala organizovanu kosarku, onda bi sigurno cela ekipa, uklljucujuci i njega imala mnogo vise lakih suteva(Pedja je SVE svoje suteve imao iz direktnog kontakta, a razlog je cinjenica da mu se bas niko iz ekipe nije potrudio na napravi blok, niti da se otvori).
A West se na tom mecu sam cuvao svojim , moram reci, vrlo glupavim cekanjem lopte u reketu, i sutiranjem bez ikakvog rezona, cime je samo gusio tim, jer nijedan povratan pas nije uputio.

Kragujevac

pre 16 godina

hehe...finiks sansi! ljudi opametite se! ekipe koje osvajaju titule prvo imaju dobrog trenera! a to je ono sto finiks nema! jedina prednost tog finiksa je sto retko gube `male` utakmice! veoma mali broj derbija dobijaju! a to da je ovaj par finale pre finala je najveca glupost!

Bojan

pre 15 godina

@KOSTA 1703
Verujem ti da si igrao kosarku.
Ako si igrao onda je volis i ne treba biti pristrasan.Zato zar ti nije neobicno da pedja od odlaska Divca nema nikog da mu pravi blok ili otvoren sut.
Ako cemo posteno tako je bilo u Kingsima,pa i Indijani i sad u Hornetsima.Kod nas je problem uvek negde na drugoj strani nije u nama.Ne diskutujem ja ko koliko vredi potencijalno,mene zanima sta pruza na terenu.Novicki je daleko bolji igrac od Pedje(to valjda nije sporno)izmedju ostalog i zato sto se mnogo vise trudi.Ajde da budemo posteni,Pedja cesto statira u timu izvlaci se u petorci je a nema ga na terenu.Moj utisak je da on nije srcan igrac pravi borac.Sta da okolisim nikad se nije trudio dovoljno sto je u krajnjem slucaju njegova stvar.Sa tom visinom tako malo skace ima blokadu na svakih pet sati,ej 208 krilo.
U cemu je problem,ajde reci mi.

KOSTA1703

pre 15 godina

Ja sam to vec jednom rekao.Stvar je ukusa sta se kome vise svidja, da li spektakularna blokada, ili trojka sa devet metara.
Ali, niko ovde ne raspravlja o tome.
Pedja evidentno nije kompletan igrac u svim elementima kosarkaske igre.
Ali je svakako u "njegovim " disciplinama najbolji u NBA trenutno.
U sutiranju slobodnih bacanja, u sutiranju trojki.
Toliko je dobar u tome da ga i pored toga sto je relativno spor igrac, protivnicki igraci cuvaju kretnjama da NE PRIMI loptu.
A kada ga tako cuvaju, onda se kompletna slika na terenu menja, te on samo svojom pojavom dodatno razvlaci odbranu protivnike, te dobrim delom ON omogucava onakve prodore Pola,i onakvu igru Westa.
Kada Pargo sutne trojke na utakmici 4-7, ili bilo ko drugi u Hornetsima, budi siguran da je bar pola tih suteva doslo kao posledica BAS TOG Pedjinog stajanja u cosku i OBAVEZE odbrane da ga pokrije.
A to, sto neko ima visi prag adrenalina od nekog drugog, je sasvim individualna stvar.
PS:Takodje, ako si primetio, kada ga ne ide sut Pedja se podredi ekipi, pa radi i one "prljave" stvari(bas na poslednjoj utakmici, kada je Parga krenuo sut, i kada su Hornetsi skoro ceo mec igrali sa Polom i Pargom u petorci,dva izuzetno brza igraca, Pedja je imao 10 skokova.Prosto, on nije trcao kontre, i onda se podredio ekipi).
Kosarka nije skup statistickih parametara i koeficijenta uspesnosti koji je daleko od realnog sagledavanja doprinosa nekog igraca ekipi.
Kao najboljui primer toga su(malo van teme)poslednje utakmice Partizana u NLB ligi, gde je blistao Pekovic, mada je po MOJIM kriterijumima mnogo vise ekipi na tom turniru dao Tripkovic, koji je sigurnim sutem sa ditance ONEMOGUCIO udvajanje centra Partizana.

Bojan

pre 15 godina

@KOSTA 1703
Vidi Kosta ti sada kazes kako ti je bila bolja igra Tripkovica zbog timske igre a opet ti je favorit Kobe,one man show.To su razliciti kriterijumi.
Ovo sto si pominjao za pedju ima veze samo sa poslednjih 10-15 utakmica.Ja govorim o celoj karijeri u kojoj ne znam da li ima 5 skokova po mecu,blokade smo vec apsolvirali.Ti kazes da na njemu igraju odbranu ustvari ne daju mu da primi loptu.A sta kad primi loptu onda dodje onaj moravac,korak napred korak nazad.Da li se secas koliko je puta Pedja primio loptu,posao u dribling pravo na kos i zakucao.Hajde da ne sirimo.Pedja ne moze da igra bar malo na beku jer slabo vodi loptu a ne moze ni da bude krilni centar(iako ima visinu)jer slabo skace i spor je.Svi kazu,e ali on je rasan strelac.Cekaj ako si rasan strelac ti trpas 25-30 poena po mecu.Evo mogu da lupam ceo dan ne umem da nadjem nijedno krilo koje igra kao Pedja.To sto kazes da on otvara prostor Polu i Westu ma to mi je sve na staklenim nogama.Pol sam sebi otvara prostor velikim radijusom kretanja a West skace ko strvina,bije se pod kosem tako da ni njemu niko ne pravi prostor.To za bacanja i trojke si u pravu odnosno za trojke nisi bas jer on nikad nije bio najbolji trojkas lige.prosek mu je medju prvih 10,mozda je u karijeri 7-8 ali racunam samo prve postave.Da te vise ne zamaram,ti s jedne strane strasno cenis Kobija,a s druge strane cenis i igrace koji rade posao koji se ne vidi ali mnogo znaci,kao Odom naprimer.Pedja nije blizu nijednog.

tek od 2010.

pre 16 godina

Trojka se pomera tek od 2010. godine.Tako pise na sajtu FIBA.

http://www.fiba.com/pages/eng/fc/news/lateNews/p/newsid/24352/arti.html

Milojko

pre 16 godina

Zaustavio Nesa??? Kog Nesa, jel onog fantasticnog MVP-a sto igra najbolju odbranu na svetu i od svojih suigraca pravi bolje igrace??? Pa valjda je Nes zaustavio njega.
Ajmo cela hala, Nes-MVP, Nes-MVP, Nes-MVP...

Hornet

pre 16 godina

Gledao sam sinoc Dalas-No i mogu reci da su Hornetsi odigrali isuvise neorganizovano za plejof mec,kao i da je za Pedju neophodno bilo obezbediti daleko vise suteva.Naredna utakmica bice kljucna za Hornetse.Jos nesto. Neverovatan medijski rat se ovih dana vodi izmedju Stekhausa i trenera NO Bajrona Skota koji je dosao do te mere da je Stekhaus nazvao Skotom ,,sisacem mleka" i velikim neznalicom i da moze ga ga poljubi u ,,zadnjicu".

Mirsad

pre 16 godina

Feniks je zaista razocarao. Nisam se slagao sa trejdom O'Nila za Meriona ali ako je to bilo dobro zbog necega, onda je to bilo zbog playoff-a. Covek sa takvim iskustvom u playoff-u bi trebalo da zaustavi Dancana u odbrani, i razbije ga u napadu. Ali vidim da Dancan stalno daje preko 20. Tim ukojem igarju Nes,Bell, Hill, Diaw, Stoudimire, O'Nil, Barbosa mora da bude mnogo ozbiljnij, a ne da gube od sparsa u prvoj rundi sa 3:0.
Nema veze sa ovim vestima ali da pitam:
Jel zna neko gde je sada Milicic? Znam da se prosle godine sam spremao pre pocetka priprema za reprezentaciju? Da li je uopste u Srbiji? I ako jeste zasto niko ne napravi neki intervju sa njim. A mogao bi i Tegi da ga pozove u Zonu....

Danijel

pre 16 godina

Gledao sam new orleans i po ko zna koji put se pokazalo da jedini igrac koji u toj ekipi ima m... za play off je Pedja.Koliko god da zvuci cudno to je tako.Ajde da ne gledamo samo statistiku.Onaj indijanac west standardno. Kris pol strasan igrac ali pod pritiskom gubi kontrolu nad sobom.Stojakovic je jedini koji se podredio ekipi i zbog toga mali broj njegovih poena.U 3 utakmice ove serije Stojakovic nije imao ni jednu pogresnu kretnju,a to je osnova za dobru igru tima.Trenera Skota da i ne pominjem.Ne mogu i dalje da verujem da covek koji je verovatno najbolji suter u NBA trosi najmanje lopti po utakmici.A ovi ostali,svako za sebe.Svaka cast Polu ali decko je vec u oblacima,(ne znam da li ste primetili i tokom sezone kako uzima glavnu rec i menja trenerove odluke).Ok sve ja to razumem da je on mozak ekipe,ali sine ne moze tako u play off-u.Indijanac Pargo je sinoc ubacio 30 poena,ali ko prati hornetse zna kakva je to ubica po svoj tim.covek mozda u proseku ima vise suteva od Pedje.

Bojan

pre 15 godina

@KOSTA 1703
Vidi Kosta ti sada kazes kako ti je bila bolja igra Tripkovica zbog timske igre a opet ti je favorit Kobe,one man show.To su razliciti kriterijumi.
Ovo sto si pominjao za pedju ima veze samo sa poslednjih 10-15 utakmica.Ja govorim o celoj karijeri u kojoj ne znam da li ima 5 skokova po mecu,blokade smo vec apsolvirali.Ti kazes da na njemu igraju odbranu ustvari ne daju mu da primi loptu.A sta kad primi loptu onda dodje onaj moravac,korak napred korak nazad.Da li se secas koliko je puta Pedja primio loptu,posao u dribling pravo na kos i zakucao.Hajde da ne sirimo.Pedja ne moze da igra bar malo na beku jer slabo vodi loptu a ne moze ni da bude krilni centar(iako ima visinu)jer slabo skace i spor je.Svi kazu,e ali on je rasan strelac.Cekaj ako si rasan strelac ti trpas 25-30 poena po mecu.Evo mogu da lupam ceo dan ne umem da nadjem nijedno krilo koje igra kao Pedja.To sto kazes da on otvara prostor Polu i Westu ma to mi je sve na staklenim nogama.Pol sam sebi otvara prostor velikim radijusom kretanja a West skace ko strvina,bije se pod kosem tako da ni njemu niko ne pravi prostor.To za bacanja i trojke si u pravu odnosno za trojke nisi bas jer on nikad nije bio najbolji trojkas lige.prosek mu je medju prvih 10,mozda je u karijeri 7-8 ali racunam samo prve postave.Da te vise ne zamaram,ti s jedne strane strasno cenis Kobija,a s druge strane cenis i igrace koji rade posao koji se ne vidi ali mnogo znaci,kao Odom naprimer.Pedja nije blizu nijednog.

Bojan

pre 15 godina

@KOSTA 1703
Verujem ti da si igrao kosarku.
Ako si igrao onda je volis i ne treba biti pristrasan.Zato zar ti nije neobicno da pedja od odlaska Divca nema nikog da mu pravi blok ili otvoren sut.
Ako cemo posteno tako je bilo u Kingsima,pa i Indijani i sad u Hornetsima.Kod nas je problem uvek negde na drugoj strani nije u nama.Ne diskutujem ja ko koliko vredi potencijalno,mene zanima sta pruza na terenu.Novicki je daleko bolji igrac od Pedje(to valjda nije sporno)izmedju ostalog i zato sto se mnogo vise trudi.Ajde da budemo posteni,Pedja cesto statira u timu izvlaci se u petorci je a nema ga na terenu.Moj utisak je da on nije srcan igrac pravi borac.Sta da okolisim nikad se nije trudio dovoljno sto je u krajnjem slucaju njegova stvar.Sa tom visinom tako malo skace ima blokadu na svakih pet sati,ej 208 krilo.
U cemu je problem,ajde reci mi.

nemanja

pre 16 godina

Gledao sam hornetse i mogu samo reci da sam zgrozen njihovom sebicnom igrom, pogotvo onog PARGA koji jednostavno kada primi loptu nema nameru da je da nekome za zivu glavu i WEST koji sutne u svakom napadu(5-20),dok Pedji nisu davali loptu uopste(izuzetak PAUL).
Sve u svemu svaka cast mavsima na odlicnoj igri,pogotovo NOVICKOM koji je odigrao briljantno.Inace velika prasina se digla zbog izjave dzosa hauarda da voli da pusi marihuanu tokom leta,ne zna se da li ce ga nba kazniti zbog toga.
POZDRAV

Box

pre 16 godina

Sjajno je gledati Parkera kako napreduje iz sezone u sezonu! Jedina dva elementa u njegovoj igri koja nisu bila na vrhunskom nivou, šut sa distance i odbrana, sada postaju njegov zaštitni znak. Smešno je kada ljudi hvale Pola, a zaboravljaju takvog igrača kakav je Parker. Nadam se da će Hornetsi, uz malo više sreće (i više šuteva Stojakovića) doći do druge runde u kojoj će ih čekati Sparsi, a onda će Parker zgaziti Pola! Đinobili i Dankan su standardno sjajni u play-off-u, Boven izvanredan u odbrani na Nešu i u takvoj situaciji, Sansi nemaju nikakvu šansu... Doveli su O'Nila da bi zaustavili Dankana, a odrekli se Meriona...kakva greška. Sparsi će ih počistiti, izgubili su odličnog Meriona i dobili O'Nila koji je samo senka nekada najboljeg centra, i koji će uskoro u penziju.

Baki

pre 16 godina

Nije Nesh-a zaustavio Parker, nego Bowen, najbolji odbrambeni igrac NBA u zadnjih 10 godina. Sto se Hornets-a tice, neiskustvo. Usli su u utakmicu opusteno, nedovoljno napumpano i to se odrazava na ishodu utakmice. Problem je sto nisu jaci tim od Dalas-a, tako da je svasta moguce do kraja serije (pa i 2-4). Ovakve poklon utakmice mogu o glavu da im se odbiju. Sto se Pedje tice, sutirao je on koliko i obicno sutira: 12-4 (uz los procenat suta). I ostali su sutirali koliko obicno sutiraju (sa izuzetkom siledzije Parga, koji je ovoga puta kao i obicno silovao, ali i pogadjao: sut od preko 50% - to definitivno nije razlog za poraz). Razlog za poraz su ocajne partije 2 najbolja igraca Hornets-a: Paul-a i West-a. Sto se Suns-a tice, na moje razocarenje su demolirani. Mislim da je ono sto su Spurs-i prikazali juce, najbolja igra jednog NBA tima ove godine.

Kragujevac

pre 16 godina

hehe...finiks sansi! ljudi opametite se! ekipe koje osvajaju titule prvo imaju dobrog trenera! a to je ono sto finiks nema! jedina prednost tog finiksa je sto retko gube `male` utakmice! veoma mali broj derbija dobijaju! a to da je ovaj par finale pre finala je najveca glupost!

KOSTA1703

pre 16 godina

Takodje sam gledao mec Dalas-NO, i stvarno je neverovatno da ekipa NO onako odigra jedan mec.
Takticki i timski bolje meceve igraju juniori na svojim mecevima sirom Srbije.
NIJEDAN, ali bas NIJEDAN pick and roll(valjda se tako pise) na celom mecu, NIJEDAN blok NIKOME od igraca.Sve se svodilo na divljanje Pola, West,posebno Parga, dok su Stojakovic i Chendler dobijali samo otpatke.
U kompletno sivilo se uklopio i Bonzi.
Takodje mi nije bas najjasnije zbog cega je Piterson veci deo meca proveo na klupi.
Pedja izuzetno dobro cuvan, i sve suteve koje je uputio bili su iz vrlo teskih pozicija, preko ruke, i u zadnjim sekundama napada.
Jednostavno se na utakmici neverovatno lepo videla osnovna razlika izmedju americkog, i evropskog shvatanja kosarke.
Pedja se oslobodi lopte, i odmah ide u kretnju, oslobodi stranu , potrazi blok, dok su svi ostali samo cekali loptu, i onda igrali 1 na 1(a West i Pargo cesto i 1 na 5)....
Sve u svemu, nadam se da ih je ovaj poraz spustio na zemlju, i naucio pameti, da shvate da kosarku igraju timovi, a ne pojedinci.
Ako to nisu shvatili, nece valjati nikako.
A to cemo videti vec u sledecem mecu.

Baki

pre 16 godina

Jos jedna stvar: da su Sheku sudili ovako od pocetka karijere (prestupi prilikom slobodnih bacanja, fauli u napadu i sl), Sakramento bi imao 2 shampionska prstena.

Raci

pre 16 godina

Ovu tekmu su izgubili West i Pol, preterano sebicna igra, a nikako ih nije hteo sut. Sudjenje je bilo naravno domacinsko,cak malo i previse, ali mora Dalas dobiti bar jednu, tako da sledecu tekmu ocekujem dosta korektnije sudjenje.
i jos nesto ,da li verujete da je Pargo uputio vise suteva od Pedje u plejofu, sokantno, e moj treneru.

Darko

pre 16 godina

Po mom misljenju NO je odigrao jednu jako losu utakmicu.Ipak su oni za nijansu bolja ekipa od Dalasa.Podbacila su dva glavna igraca, Pol i West.Njihov ocajan sut i pomalo pristrasno sudjenje su glavni uzroci poraza. Pomenuo sam sudjenje jer odnos slobodnih bacanja najvise na to navodi. Dalas je sutirao oko 40 NO 13 slobodnih. Ako jedna ekipa sutira skoro trideset slobodnih vise covjek pomisli da je protivnik igrao izuzetno ostru odbranu sto u ovom slucaju nije tacno.Brzim licnim greskama su optereceni centri NO,dve Chandler i tri Amstrong u prvih pet minuta susreta.Cini mi se da su sudije prestrogo kaznjavale svaki kontakt igraca NO u odbrani i to nikako nije nacin sudjenja u utakmicama doigravanja gdje se tolerise malo ostrija igra.Sviranje licnih u napadu i to tri napada zaredom igracima NO a mnogo drasticniji primjer Terija nad Pargom ne u istom periodu igre, me navodi na takvo misljenje.Niukom slucaju ne mislim da je sudjenje glavni uzrko poraza nego samo da je i ono u dobroj mjeri uticalo na konacan ovakav rezultat.

tek od 2010.

pre 16 godina

Trojka se pomera tek od 2010. godine.Tako pise na sajtu FIBA.

http://www.fiba.com/pages/eng/fc/news/lateNews/p/newsid/24352/arti.html

Bojan

pre 15 godina

Ej bre ljudi dosta vise.Sta vam smeta pargo dao 30 poena iz suta 12-20 imao trojke 4-7.Pa jedini je igrao odlicno u Hornetsima.I dosta vise kukanja,ne daju Pedji loptu,ne daju Pedji loptu.Koma Pedja da loptu,opet 0 asistencija,West je bar ima 3,Pol 10,Pargo 2,Pedja opet krompir.
Jel ima neko toplomer? Treba za ovog Milojka ismeva se Neshu.Pa covece covek je bio MVP prosle godine,nije ove i da jeste moze da ima los dan.
Secam se jednog Milojka,garant si ti.Rece taj Milojko Nole ce da bude 1 do Nove godine.Ej Milojko MVP,MVP u prognozi.
Jedan je isto rekao pre neki dan da parker nema pojma.I on je MVP.

KOSTA1703

pre 15 godina

@Bojan
Ja se potpuno slazem sa onim sto si isprozivao neke ovde za svoje prognoze.
Ali, ima tu jos bisera, i to TVOJIH:
Da Kobi nije dobar igrac(svejedno dobar ili najbolji), da Stojakovic nista ne zna....
A sto se Parga tice, on je dao 30 poena u mecu u kojem je izuzetno mnogo silovao loptu.
Ako si sam mec gledao, onda ces shvatiti o cemu se radi.
Kad god je napad licio na nesto, lopte isla iz ruke u ruku, igraci se bar malo kretali, Pargo je dobio otvoren sut(a to se desilo svega 3-4 puta za ceo mec), dok je ostalo silovao i to na vrlo ruzan nacin(u stilu, lopta je moja i ja je nikom ne dam).
Razlog zbog kojeg je dao toliko poena je pre svega u cinjenici da su ga igraci Dalasa manje vise pustali na pocetku, i sto je imao mnogo prostora zahvaljujuci tome sto su igraci Dalasa striktno pokrivali Pedju i Pola.

Bojan

pre 15 godina

@KOSTA 1703
Gledao sam mec i bio je bez veze.Slazem se Pargo je divljao samo nije tacno da je imao sve otvorene suteve.Iz nekih teskih pozicija je davao i dvojke i trojke jednostavno ga htelo.To su rekli i tri komentatora OBN,sve mu ulazi.
Ajde reci mi sad ko je cuvao Pedju,ko ga je pokrivao i koga je Pedja cuvao.Dirka nije hauarda nije,koga je.Naravno da su Pola pokrivali i Vesta su pokrivali sta je s njim.
Mozemi mi da pricamo sta hocemo West je drugi covek Hornetsa davao je preko 20 poena po mecu najbolji strelac zajedno sa Polom.Ubedljivo je drugi skakac opet su Chandler i on u vrhu.Najbolji je bloker.Pa sta mu fali osim sto igra bolje od Pedja pa vas zbog toga nervira.Ono o Kobiju je bez veze.Igrao je pre neki dan fenomenalno a pre toga lose.To je njegov problem sto ne zna kad je dosta.U onoj njegovoj losoj utakmici LA vode sa 12 razlike,Pau mu nabaci strasnu loptu iznad obruca i on zakuca a onda pocne da se dere ko manijak kao da su njegovim kosem poveli.Fali mu neka daska.
@Darko
Nije 30 nego 25 bacanja vise.
Sta ti ti govori.Moze da bude pristrasan sudija a moze da bude i to da tim koji konstantno juri rezultat,pravi mnogo licnih.Sta kazes na to.

KOSTA1703

pre 15 godina

@Bojan

Ko je cuvao Pedju????
I koga je Pedja cuvao????
Ti izgleda nisi ni gledao utakmicu ,kad tako pricas.
Ja nemam bas nista ni protiv jednog igraca NO, kao ni protiv bilo kog igraca NBA, vec gledam kosarku kao sport kojim sam se i sam bavio dugo vremena.
A kosarkaski West je daleko iza Pedje.I po znanju, i po iskustvu, i po kosarkaskoj inteligenciji, vestini.
a to sto West ima u ovoj sezoni bolju statistiku od njega je nesto sasvim drugo, i podleze mnogo dubljoj analizi, koja se odnosi na sam nacin igre Hornetsa, taktiku ekipe, vodjenje ekipe sa klupe, i jos mnogo toga, o cemu ne mogu sad ovde da raspravljam.
PS:Ja sam sasvim jasno napisao da je Pargo imao samo 3-4 otvorena suta, a da je OSTALO silovao.I nisam rekao da mu NIJe ulazilo.
Ali , da je ekipa na tom mecu igrala organizovanu kosarku, onda bi sigurno cela ekipa, uklljucujuci i njega imala mnogo vise lakih suteva(Pedja je SVE svoje suteve imao iz direktnog kontakta, a razlog je cinjenica da mu se bas niko iz ekipe nije potrudio na napravi blok, niti da se otvori).
A West se na tom mecu sam cuvao svojim , moram reci, vrlo glupavim cekanjem lopte u reketu, i sutiranjem bez ikakvog rezona, cime je samo gusio tim, jer nijedan povratan pas nije uputio.

KOSTA1703

pre 15 godina

Ja sam to vec jednom rekao.Stvar je ukusa sta se kome vise svidja, da li spektakularna blokada, ili trojka sa devet metara.
Ali, niko ovde ne raspravlja o tome.
Pedja evidentno nije kompletan igrac u svim elementima kosarkaske igre.
Ali je svakako u "njegovim " disciplinama najbolji u NBA trenutno.
U sutiranju slobodnih bacanja, u sutiranju trojki.
Toliko je dobar u tome da ga i pored toga sto je relativno spor igrac, protivnicki igraci cuvaju kretnjama da NE PRIMI loptu.
A kada ga tako cuvaju, onda se kompletna slika na terenu menja, te on samo svojom pojavom dodatno razvlaci odbranu protivnike, te dobrim delom ON omogucava onakve prodore Pola,i onakvu igru Westa.
Kada Pargo sutne trojke na utakmici 4-7, ili bilo ko drugi u Hornetsima, budi siguran da je bar pola tih suteva doslo kao posledica BAS TOG Pedjinog stajanja u cosku i OBAVEZE odbrane da ga pokrije.
A to, sto neko ima visi prag adrenalina od nekog drugog, je sasvim individualna stvar.
PS:Takodje, ako si primetio, kada ga ne ide sut Pedja se podredi ekipi, pa radi i one "prljave" stvari(bas na poslednjoj utakmici, kada je Parga krenuo sut, i kada su Hornetsi skoro ceo mec igrali sa Polom i Pargom u petorci,dva izuzetno brza igraca, Pedja je imao 10 skokova.Prosto, on nije trcao kontre, i onda se podredio ekipi).
Kosarka nije skup statistickih parametara i koeficijenta uspesnosti koji je daleko od realnog sagledavanja doprinosa nekog igraca ekipi.
Kao najboljui primer toga su(malo van teme)poslednje utakmice Partizana u NLB ligi, gde je blistao Pekovic, mada je po MOJIM kriterijumima mnogo vise ekipi na tom turniru dao Tripkovic, koji je sigurnim sutem sa ditance ONEMOGUCIO udvajanje centra Partizana.