1. Neka mu je vecna slava,Danilo
    (DANILO LEOPOLD, 2. april 2008 16:23)

    # Link komentara

  2. Otišao je fudbalski gospodin . .Velikan Rajko Mitić.Najbolja desna polutka našeg fudbala ikada.Fudbal nije shvatao kao žongl, geg ,trenutak inspiracije...bio je kompletan igrač i pre svega čovek svih 90 minuta, 24 sata, sedam dana u nedelji,365 dana u godini. Imao je onu osobinu koju danas tako malo posedujemo, Čovek je TRAJAO....!Trinaest sezona u Zvezdi, jedanaest u reprezentaciji, trener, selektor. Danas su neka druga vremena, inostranstvo, novac..ali zar ćemo više voleti one koji su jednu! sezonu u klubu..? Njima ne treba naša ljubav, nešto drugo ih greje oko srca.
    Rajko je iz onog vremena kada je fudbal bio čista, viteška igra i zato je naša ljubav prema njemu takva ČISTA. Stadionu treba dati njegovo ime, bolje njegovo u originalu nego ovo sadašnje..prepisano, plagijatorsko.
    (Bojan, 1. april 2008 23:31)

    # Link komentara

  3. Veliki covek,pravi gospodin,legenda!
    (6314RT3ZG, 1. april 2008 09:59)

    # Link komentara

  4. ...Neka ti je vjecna slava i hvala za sve ono sto si ucinio za Zvezdu i Srpski fudbal opcenito...pocivaj u miru.
    (Slavoljub - Sydney, 1. april 2008 05:21)

    # Link komentara

  5. Kapitenu,prva Zvezdina Zvezdo,neka ti je vecna slava i hvala za sve sto si uradio za nas voljeni klub!!!
    Nikola
    (Nikola, 1. april 2008 00:23)

    # Link komentara

  6. Rajko Mitic-CRVENA ZVEZDA
    (Borg, 1. april 2008 00:01)

    # Link komentara

  7. Cika Rajko neka vam je vesna slava i hvala,uvek ce te biti nas ponos....! :(
    (Boris, 31. mart 2008 17:45)

    # Link komentara

  8. Neka ti je vecna slava!!!LEGENDA!!!
    (Zeljko, 31. mart 2008 17:29)

    # Link komentara

  9. Nek mu je vecna slava i HVALA ZVEZDA JE ZIVOT OSTALO SU SITNICE. DELIJA DO GROBA
    (Vlado DELIJA, 31. mart 2008 16:09)

    # Link komentara

  10. Neka je Carstvo nebesko nasem Rajku Miticu!
    (delijaaaa, 31. mart 2008 15:53)

    # Link komentara

  11. R.I.P.
    Neka mu je večna slava. Jednom je morao doći kraj i na "životnoj utakmici" ali nije lako čuti ovakve vesti i onda.
    Čuo sam sve najbolje i najlepše o njemu i da su današnji "manekeni" barem 10% takvi, eh ... Vredan, radan, pravi vođa, pravi prijatelj sve u svemu No.1 !
    Uostalom komentari "Matori" i "Nelson Muntz" su rekli sve !!!
    (Svirac, 31. mart 2008 14:42)

    # Link komentara

  12. Rajko, hvala.
    Vecna ti slava.
    (ISM, 31. mart 2008 10:55)

    # Link komentara

  13. Jedan i neponovljivi...
    Počivaj u miru.
    (Aleksandar, 31. mart 2008 10:35)

    # Link komentara

  14. Umro je najveci dzentlmen srpskog i jugoslovenskog sporta, covek zahvaljujuci kome je Crvena zvezda bila i ostala najpopularniji klub na ovim prostorima. Pridruzujem se predlogu da stadion Zvezde ponese njegovo ime.
    (M. Stojkovic, 31. mart 2008 10:18)

    # Link komentara

  15. neka ti je vecna slava i hvala na sve sto si postigao za nasu Zvezdu!
    (letelica, 31. mart 2008 09:38)

    # Link komentara

  16. Vecna slava, Legendo.
    (Dragan, 31. mart 2008 08:08)

    # Link komentara

  17. Moj deda je veliki Partizanovac.Govorio mi je da je Rajko Mitic jedini dzentlmen koji je ikada igrao za zvezdu.Bio je poslednji zrak fer -pleja i tolerancije koji je sijao nasim sportom.Neka mu je laka crnazemlja.
    (dragan, 31. mart 2008 05:26)

    # Link komentara

  18. Sa pijetetom i suznih očiju pročitao sam sve komentare o smrti Rajka Mitića a onda sam otvorio sajt Crvene Zvezde u nadi da ću pročitati nešto više o legendi srpskog fudbala.Razočarao sam se.Na Zvezdinom sajtu nema ni slova o smrti Rajka Mitića.U pravu je jedan od učesnika u ovim komentarima koji kaže da u CZ verovatno i neznaju za smrt Rajka Mitića.Provejava predlog da Zvezdin stadion ponese ime Rajka MItića- a da li je to dobar predlog, pitanje je? Ja sam navijač CZ od 1948 godine kada je Rajko Mitić poneo prvi pehar i od tada sam navijač CZ.Rajko Mitić je iz okoline Pele Palanke a ja iz okoline Babušnice, geografski udaljeni tridesetak km.Ratna zbivanja na prostoru bivše Juge oduvala su me u daleku Australiju ali time ni najma nje nisu umanjila moju ljubav za starim krajem pa i za Crvenom Zvezdom zbog njene i moje legende Rajka Mitića.Toma Ćonta
    (tomislav nikolić, 31. mart 2008 02:52)

    # Link komentara

  19. Od nocas je na nebu jos jedna Zvezda,
    bljesti nebo iznad grada mog!
    Iz naseg te crveno-belog gnezda,
    u Legendu nocas odvodi Bog.
    O tebi pricace sinovi nasi,
    unuci nasi palice svece.
    Dokle postoje tvoji Zvezdasi,
    ni jedan te nikada zaboraviti nece!!!

    Pocivaj u miru Zvezdina ZVEZDO
    (Milos, 31. mart 2008 02:46)

    # Link komentara

  20. Pocivaj u miru, legendo.
    (Srdjan, 31. mart 2008 00:50)

    # Link komentara

  21. POCIVAJ U MIRU LEGENDO
    (nemanja, 31. mart 2008 00:47)

    # Link komentara

  22. onog Kovinjala bi po hitnom postupku trebalo udaljiti sa radnog mesta.Gledam danas utakmicu i pitam se:da li gledamo istu utakmicu.Nije se Tumba svojevremeno drvio na njega.Videli ste ima i zasto.Covek 90 min.lupa li lupa.
    (Pegy, 31. mart 2008 00:27)

    # Link komentara

  23. Cak su i hladni swedjani objavili da je preminuo veliki nogometas yug porijekla..slava mu../tesko da ce ga dostici mnogi fudbaleri danasnjice srpskog fudbala/
    (skandinavac, 31. mart 2008 00:10)

    # Link komentara

  24. Pocivaj u miru.
    (Aleksandar, 30. mart 2008 23:56)

    # Link komentara

  25. Nek' mu je vecna slava.
    (alejandro, 30. mart 2008 23:52)

    # Link komentara

  26. Трагедија....Ужас...!
    Сви знамо да нико не живи вечно, да крај једном мора доћи, али не постоји начин да човек буде припремљен за овакву ужасну вест и да је прими без душевног бола. Што је човек који је заувек отишао већи, већи је и бол. Зато ме ова вест боли као ни једна до сада у вези са мојим клубом. Све дечачке и момачке сузе проливене после утакмица са Реалом, Миланом, Келном и дригима сада делују безвредно, наспрам ових данашњих... Нема више највеће људске, фудбалске и спортске (тим редоследом) легенде овог дела света. Рајко Митић је отишао на "онај" свет, сигурно бољи од овога на коме је до сада био. Ако рај постоји, Рајко је у њему.
    До пре годину, две имао сам ту привилегију да га готово редовно срећем испред стадиона, и то не само када су се играле утакмице, већ и другим данима. Долазио је у своју Звезду кад год му је здравље дозвољавало. Иако већ у поодмаклим годинама, и тада је деловао изузетно достојанствено, господски, али не и арогантно. Увек је био лепо и пристојно обучен и уредан. Пленио је простор око себе својим присуством. Где год би прошао људи би застајкивали и окретали се. Очеви и деде би повукли за руку своје најмлађе потомке, упрли прстом ка Рајку и рекли: Види! Оно је Рајко Митић! Један такав случајни сусрет са Рајком Митићем, од пре 5,6 година остаће ми заувек у сећању. Спуштајући се низ улицу Љутице Богдана, мало испод главне бгагајне, Рајку је у сусрет наишао један господин седе косе тек коју годину млађи од њега. Видевши ко му иде у сусрет човек је стао у став мирно, а потом се дубоко поклонио легенди која му је ишла у сусрет. Рајко се мало изненадио и пришао човеку да се рукује са њим. Непознати поштовалац велике легенде се тихо руковао са њим и још једном поклонио пре него што су наставили сваки својим путем. Никада пре, ни после тога нисам видео да је некоме на улици исказано такво поштовање. Ето какав и колики је човек Рајко био!
    Вечна му слава и хвала за све што је за нас учинио!

    Овде би требало рећи и неколико речи о онима који сада воде Црвену Звезду, а представљају све оно што Рајко Митић није био и против чега се борио. Кажем: "требало би рећи", јер ја то нећу учинити. Не пада ми на памет да у истом тексту помињем овај олош и Рајка Митића. Била би то увреда за сваког поштеног и честитог човека, а камоли за овакву истинску легенду. Када се ми млађи стидимо и саблажњавамо од Звездиних данашњих представника, не могу ни да замислим како се Рајко осећао гледајући шта су од клуба направили. Не би ме изненадило да у Звезди ни не знају да је неко умро (као што се већ десило неколико пута) и ко је Рајко Митић био. Обзиром да од криминалног руководства клуба не можемо очекивати ништа добро и паметно, сматрам да би ми навијачи морали да покренемо неку акцију којом би исказали дужно поштовање према легенди. Неко је поменуо промену имена стадиона, и немам ништа против тога, али мислим да то ново име не би заживело у свакодневном говору. Зато сматрам да би Рајку Митићу требало подићи споменик испред западне трибине, или чак на самом терену, након завршетка универзијаде, после којег ће свакако атлетска стаза морати да се уклони због прописа УЕФА. Подразумева се да и бар једна велика улица у Београду мора понети име Рајка Митића. Срце ме боли кад видим да улице у Београду имају Загреб, Сплит, Цавтат, Хрватска (Боже, има ли те?), гомила белосветских политиканата, зликоваца и бараба, а нема је један Рајко Митић. То би морали да исправимо па макар блокирали саобраћај у читавом граду док се надлежни не одваже да чују и наш глас.
    Још једном: Рајко, вечна ти слава!
    (Nelson Muntz, 30. mart 2008 23:50)

    # Link komentara

  27. Neka ti je večna slava i hvala za sve radosti koje si nam podario tokom svoje karijere.Upamtio sam te ne samo kao velikog majstora fudbala nego i kao izvanrednog džentlmena.Je3dno vreme si kuburio sa povredom butnog mišića pa je Čika Andra o tome u "Sportu" napisao:Koliko je puta Rajko svoj mišić istezo, do sada bi s njime dve bandere vezo.Rajko Mitić mi je bio taličan toliko da je CZ i reprezentacija Jugoslavije pobedjivala u svim utakmicama koje sam posmatrao.U najboljem sećanju ostala mi je pobeda CZ nad Partizanom sa 3:2 1954 g.i pobeda naše reprezentacije nad Italijom u Zagrebu sa 6:1 1958 g.toma ćonta
    (tomislav nikolić, 30. mart 2008 23:38)

    # Link komentara

  28. Hvala Vam za ono kako ste pretstavljali fudbalski sport. Valjda ce se neko potruditi da vas prati u sportu a trebalo bi.
    Vecna Vam slava i hvala.
    Posebno mi je zadovoljstvo da sam imao prilike da Vas gledam na terenu.
    Saucesce porodici.
    (bajic, 30. mart 2008 23:35)

    # Link komentara

  29. Mnogo pohvala od onih koji nikada nisu videli kako igra Rajko Mitic.Samo jednom sam ga video uzivo.Svojom pojavom je ulivao sigurnost, poverenje i plemenitost. Nazalost, najbolji nas napustaju jedan po jedan.
    (neso, 30. mart 2008 23:33)

    # Link komentara

  30. Veliko hvala istinskom sportisti. Dao je primer mladim sportistima da je moguce biti lojalan klubu, borac, sportsmen i dzentlmen. vecna mu slava.
    (Braco, 30. mart 2008 23:15)

    # Link komentara

  31. Bio si i ostao zauvek legenda.Hvala ti na svemu sto si dao Zvezdi.
    (Bojan M., 30. mart 2008 22:55)

    # Link komentara

  32. Znači jedina zvezdina zvezda.Ove ostale četiri su proglašene od novinara samo su zaboravili da se ponašaju kao zvezdine zvezde i posle fudbalske karijere.Rajko Mitić nema čega da se stidi za razliku od ove četvorice.Odužićemo mu se ako stadion C.Zvezde ponese njegovo ime.Može da se desi da i sadašnji igrači a i navijači poprime nešto od njegove elegancije,dostojanstva i borbenosti ako igraju na stadionu koji nosi njegovo ime.Onda će i on živeti kroz stadion,navijače i igrače Zvezde.
    (idža, 30. mart 2008 22:48)

    # Link komentara

  33. Oprostio se od dresa 1958, a titulu osvojio 1959. Kako to?
    (Moljac, 30. mart 2008 22:44)

    # Link komentara

  34. Neka ti je vecna slava!
    Kada bi ove mladje generacije znale ko si bio,verovatno bi i ovo drustvo bilo mnogo bolje!Zadnji sportski dzentlmen,promoter ferplay-a
    Pocivaj u miru!
    (Milan, 30. mart 2008 22:39)

    # Link komentara

  35. Zbogom legendo.
    (Misdongard Betoligar, 30. mart 2008 22:32)

    # Link komentara

  36. vecna slava i hvala legendo...
    pocivaj u miru!!!
    (Oliver, 30. mart 2008 22:30)

    # Link komentara

  37. Veliki fudbaler, veliki gospodin!Rodio sam se kada je on odavno vec bio penzioner, Grobar sam...ali jednu jedinu stvar mogu da kazem- Neka Vam je Rajko vecna slava!Pocivajte u miru! Legendo!
    (Brmba, 30. mart 2008 22:26)

    # Link komentara

  38. Malo je reci koliko je Rajko Mitic zaduzio nas fudbal i sport u opste,tako da je svaka rech suvisha.On ih je ispisivao na terenu i ostavile su dubok trag koji danasnje generacije mogu samo sanjati.
    Gospodinu Miticu neka je laka zemlja i vechno hvala.
    (Babin_zub, 30. mart 2008 22:05)

    # Link komentara

  39. Slava najvecm sportsmenu jugoslovenskog i srpskog sporta.
    (nenad, 30. mart 2008 21:58)

    # Link komentara

  40. ...slava mu vjecita...
    (markisha, 30. mart 2008 21:43)

    # Link komentara

  41. Večna mu bila slava...
    (obrsfc, 30. mart 2008 21:37)

    # Link komentara

  42. Neka mu je vecna slava. Bog da mu dusu prosti.
    (dabome, 30. mart 2008 21:22)

    # Link komentara

  43. Neka ti je vecna slava i hvala ti Rajko.
    (Boris, 30. mart 2008 21:22)

    # Link komentara

  44. Jedan od najboljih, ako ne i najbolji igrac na prostoru bivse Jugoslavije ikada. Zasigurno najveci gospodin i covek. Da je bilo vise takvih, ne samo u sportu, gde bi nam bio kraj.

    Porodici najiskrenije saucesce.

    Zvezdasi i svi pravi ljubitelji fudbala danas tuguju.
    (Tuzno, jako tuzno, 30. mart 2008 21:19)

    # Link komentara

  45. Kao dečak uživao sam u majstoskoj igri Rajka, koji je tada igrao za BSK. Većeg džentlmena i kapitena od njega nije bilo. Pravi majstor fudbala, kretao se od šesnaesterca do šesnaesterca, majstorski gradio igru i dava o golove. Njegov šut je bio topovski, i to obema nogama.. I najzad: zašto Marakana (to nije naše),obavezno promeniti u Stadion RAJKA MITIĆA. Neka mu je večna slava i hvala! Počivaj u miru dobri čoveče i veliki majstore fudbala!
    (Peđa Kostić, 30. mart 2008 21:18)

    # Link komentara

  46. Pocivaj u miru, majstore.
    (ETF, 30. mart 2008 21:06)

    # Link komentara

  47. Hvala sto ste bili dio neprolazne Zvezdine price!Zbog Vas se u mojoj kuci navijalo i navijace se za Zvezdu.Saucesce porodici!
    (Darko Banjaluka, 30. mart 2008 21:02)

    # Link komentara

  48. Neka mu je laka crna zemlja, i neka nam pozdravi Dragana Mancea, Cavu Dimitrijevica i osatle u rajskom naselju.
    Rajko Mitic, zvezdas, veliki fudbaler i covek!
    (ilija bakic, 30. mart 2008 20:59)

    # Link komentara

  49. Vecna slava velikoj legendi jugoslovenskog fudbala. Ziveces vecno dokle god fudbal postoji. Hvala ti za sve sto si ucinio prva i najveca zvezdina zvezdo. Pocivaj u miru
    (Nikola,Nis, 30. mart 2008 20:54)

    # Link komentara

  50. Cika Rajko vi niste bili legenda-vi jeste legenda i uvek cete biti! Neka vam je laka zemlja i vecni mir!
    (Bata Raka, 30. mart 2008 20:43)

    # Link komentara

  51. R.I.P.
    (shearer, 30. mart 2008 20:39)

    # Link komentara

  52. Neka je večna slava čika Rajku, prave legende nikada ne umiru!
    (Navijač Partizana, 30. mart 2008 20:36)

    # Link komentara

  53. Ovo potpuno izmiče mojoj moći poimanja. Umro je verovatno najveći fudbaler koji je ikada igrao na našim prostorima, a komentara te vesti ima nesravnjivo manje nego komentara potpuno nebitne vesti o utakmici "Partizana" i "Borca" iz Čačka. Pod takvim okolnostima, najbolje je sasvim ukinuti bilo kakvo komentarisanje.
    (Anatojlije, 30. mart 2008 20:22)

    # Link komentara

  54. Legende žive večno! Rajko Mitić ostaje simbol srpskog fudbala i Crvene zvezde i tako će zauvek biti! Mrakana je u Brazilu a stadion Crvene zvezde odsada treba da nosi ime velikog gospodina Rajka Mitića! Neka mu je večna slava i hvala!
    (Srećko, Bgd, 30. mart 2008 19:58)

    # Link komentara

  55. RAJKO MITIC


    Počivaj u miru legendo!
    (nowcheee, 30. mart 2008 19:54)

    # Link komentara

  56. Otisao je covek koga su svi voleli i postovali.Rajkovo ime i delo pominjace se dok se bude igrao fudbal. Koliko sam ga cenio i postovao najbolje govori to da svoj najsretniji trenutak u zivotu smatram onaj kad sam ga slucajno sreo na Slaviji pre petnaestak godina i sa njim popricao . I tad je bio veliki.
    Neka je vecna slava nasem Rajku.
    Porodici iskreno saucesce.
    (milorad gerasim, 30. mart 2008 19:49)

    # Link komentara

  57. Imam preko 60 godina i meni i mojoj generaciji zvezdasa Rajko je bio idol. Ne samo kao igrac i sportista, vec kao covek. Bio mi je idol i kao takav je ostao do dana danasnjeg i zbog toga se osecam tuzno kao da mi je otisao neko od najblizih. Kao sada se secam kada je odigrao poslednju utakmicu za Zvezdu 29. novembra 1958. (Zvezda-Velez 4:0) kada su ga, dok je drzao pehar u ruci, sa terena izneli njegovi saigraci pok. Branko Nesovic, Duda Maravic, Vladica Popovic. Rajko je bio odlican igrac jakog suta, izvanrednog pregleda igre, dobar u igri glavom, ali je pre svega bio "dzentlmen u kopackama", sto ce reci da je bio pre svega fer igrac i, iznad svega, dobar covek. Njegovo dirljivo prijateljstvo sa Stjepanom Bobekom, najvecim rivalom na terenu, najbolji je primer kakvi su u ono vreme vladali odnosi medju fudbaleririma, a i medju publikom. I samo jedan primer o tome kakav je autoritet bio Rajko kao kapiten. Pre mnogo godina na utakmici protiv "Odreda" iz Ljubljane, isto tako cuveni Branko Stankovic, zvezdin bek, nekoliko puta pogibeljno je startovao na protivnickog igraca. Rajko ga je nekoliko puta opominjao da to ne radi. A kada je Bata Stane ponovio jos jedan ostar faul, Rajko mu je, kao kapiten, pokazao put u svlacionicu! Stane je sagao glavu i bez pogovora poslusao svog kapitena! U to vreme nije bilo zamene igraca. To je samo jedna od istinitih prica koje su pratile karijeru naseg, mog, Bata Raleta. Sa njim odlazi i deo moje mladosti. Neka mu je vecna slava!
    (Matori, 30. mart 2008 19:42)

    # Link komentara

  58. Otisao je veliki covek,
    ostalo je njegovo zivotno delo
    najveci fudbalski klub
    u jugoistocnoj Evropi.
    Sa Tobom je umro deo svih nas, nek Ti je laka zemlja
    KAPITENU !
    (Rocky Balboa, 30. mart 2008 19:40)

    # Link komentara

  59. neka mu je vecna slava.valjda je zasluzio da stadion dobije ime po njemu
    ko je za neka preporuci
    stella rossa
    (nesa delija, 30. mart 2008 19:34)

    # Link komentara

  60. Neka mu je vecna slava i hvala za sve sto je ucinio za Crvenu Zvezdu....
    (Kimi LFC, 30. mart 2008 19:28)

    # Link komentara

  61. Dok je Zvezde i Delija živiće i njegovo ime.Hvala ti legendo za sve što si uradio zav Zvezdu i naš fudbal.Vječna ti slava!
    (Bojan Republika Srpska, 30. mart 2008 19:22)

    # Link komentara

  62. Dragi Rajko:
    Hvala Ti na one divne fudbalske casove koje sam proveo u detinjstvu/decastvu gledajuci Tebe na fudbalskim utakmicama, ili slusajuci radio prenose Radivoja Markovica na Radio BGD-u, ili citajuci novinska remekdela Ljube Vukadinovica u "Politici". Ti ces biti uvek u nasim srcima.
    (Pavle I. Premovic, 30. mart 2008 19:18)

    # Link komentara

  63. I na nebu ces biti medju zvezdama.Pocivaj u miru!
    (Pedjoni, 30. mart 2008 19:17)

    # Link komentara

  64. Sta reci ... zbogom legendi, igracu i COVJEKU ... hvala mu i slava za sve sto je uradio i znacio za nas fudbal i Crvenu Zvijezdu ...
    (Milovan, 30. mart 2008 19:13)

    # Link komentara

  65. Pocivajte u miru, Gospodine.
    Saucesce njegovoj porodici.
    Generacijama koje ostaju ostavio je u amanet da vrati Zvezdu na puteve stare slave.
    (Igor, 30. mart 2008 19:03)

    # Link komentara

  66. Neka mu je vecna slava, pocivaj u miru legendo jugoslovenskog fudbala i rivalskog nam kluba crvene zvezde.
    (bane.radovic.veliki grobar, 30. mart 2008 18:54)

    # Link komentara

  67. Neka mu je vecna slava.
    (Marko, 30. mart 2008 18:45)

    # Link komentara

  68. Нека ти је вечна слава, Велики Рајко!
    (Davis, 30. mart 2008 18:42)

    # Link komentara

  69. RIP, legendo
    (Sanja, 30. mart 2008 18:40)

    # Link komentara

  70. Pocivaj u miru legendo!!
    (karlo, 30. mart 2008 18:38)

    # Link komentara

  71. Pocivaj u miru legendo
    (macak, 30. mart 2008 18:36)

    # Link komentara

  72. neka ti je vecna slava i laka zemlja
    (delija, 30. mart 2008 18:17)

    # Link komentara

  73. Veliki fudbaler,veliki sportski radnik,mozda najomiljeniji selektor i sigurno najveci covjek medju fudbalerima koji je postojao na prostorima bivse Yu.Pocivaj u miru Veliki Covjeche,da samo zans koliko je njih koji su te voljeli i postovali i u cijim srcima ces uvijek ostati,i ja sam jedan od njih.
    (Nihad Dervisevic Canada, 30. mart 2008 18:17)

    # Link komentara

  74. Skoro prva stvar koju me deda naučio o njegovom zavičaju bila je: "Vidiš, mali, ono selo tamo? E, tu se rodio Rajko Mitić..."
    Hvala čika Rajko, za sve.
    Počivaj u miru, Prva Zvezdina Zvezdo...
    (Dragan, 30. mart 2008 18:09)

    # Link komentara

  75. Poslednji pozdrav velikanu naseg sporta. Otisao je veliki covek, slava mu.
    (Sergio, 30. mart 2008 18:05)

    # Link komentara

  76. Neka mu je vecna slava.

    Pravi gospodin fudbalske igre, zajedno sa Bobekom, Cajkovskim, Zebecom...

    Ove danasnje momke koji igraju fudbal treba da je sramota od ovih velikana. Cast izuzecima.
    (Nikola Nesovic, 30. mart 2008 18:02)

    # Link komentara

  77. Pocivaj u Miru i laka ti Zemlja.Veliko Hvala Legendi jedinog beogradskog kluba.
    (Marko, 30. mart 2008 18:02)

    # Link komentara

  78. I na nebu tom na koje idem ja sija moja ZVEZDA CRVENA!
    (Delija sa severa, 30. mart 2008 17:48)

    # Link komentara

  79. Ne secam se kada sam poslednji put plakao, ali sada sam pustio suzu. Za naseg Rajka.

    Neka je vecna slava i hvala nasem prvom i najvecem kapitenu.
    O kapetane, moj kapetane...
    (Milos, 30. mart 2008 17:45)

    # Link komentara

  80. Otkako sam progovorio pokojni cale me je naucio taj tim iz Finske kao pesmicu, naravno i sad ga znam naizust posle skoro 50 godina. Neka je vecna slava cika Rajku. Marakana bi se morala zvati "Stadion Rajko Mitic
    (dragan, 30. mart 2008 17:43)

    # Link komentara

  81. RIP legendo, uvijek ce te se sjecati tvoje Delije!
    (deki, 30. mart 2008 17:31)

    # Link komentara

  82. Slava velikanu
    (Djorgo, 30. mart 2008 17:23)

    # Link komentara

  83. Takvi ljudi više ne postoje ... nažalost, u ovim vremenima.
    (KING KONG, 30. mart 2008 17:20)

    # Link komentara

  84. Нека МУ је лака земља, вјечна МУ слава и хвала. Збогом ЛЕГЕНДО, заувијек ћеш живјети у нашим срцима. Саучешће породици, пријатељима и свим ЗВЕЗДАШИМА!
    (ДЕЛИЈЕ СРПСКО сарајево, 30. mart 2008 17:20)

    # Link komentara

  85. R.I.P.
    (FGM, 30. mart 2008 17:15)

    # Link komentara

  86. Neka mu je vecna slava. Legenda...
    (Losmi, 30. mart 2008 17:07)

    # Link komentara

  87. Ti si jedan od onih zbog kojih smo to sto jesmo. Mozda se tebi moram zahvaliti sto volim Zvezdu...Hvala ti na svemu. Neka ti je vecna slava i hvala ti.
    (kulinar, 30. mart 2008 17:04)

    # Link komentara

  88. Postovanje za legendu, pocivaj u miru.

    Simbol Zvezde kakve odavno vise nema
    (Uros, 30. mart 2008 17:00)

    # Link komentara

  89. Ovo je stvarno tuzno.
    Pocivaj u miru.
    (VLade UE, 30. mart 2008 16:59)

    # Link komentara

  90. neka mu je vecna slava!
    (markooo, 30. mart 2008 16:56)

    # Link komentara

  91. I na nebo to na koje idem ja sija moja ZVEZDA CRVENA. Neka vam je vecna slava i vecito hvala gospodine RAJKO MITICU.
    (sirmium cz, 30. mart 2008 16:40)

    # Link komentara

  92. On ili Alfredo di Stefano ne znam ko je bio bolji.
    Pocivaj u miru93hxbe
    (krle, 30. mart 2008 16:39)

    # Link komentara

  93. Moje saucesce porodici Mitic i fudbalskom klubu Crvena Zvezda.

    Veliki igrac!

    Neka ti je laka zemlja..

    Poslednji pozdrav od Grobara!
    (Stefan, Srbija, 30. mart 2008 16:37)

    # Link komentara

  94. Pocivaj u miru legendo!!!
    (NajIgor, 30. mart 2008 16:35)

    # Link komentara

  95. Neka mu je vecna slava!
    R.I.P.
    Grobar
    (Felipe, 30. mart 2008 16:33)

    # Link komentara

  96. Legendo nek ti je vecna slava.
    (Sever, 30. mart 2008 16:32)

    # Link komentara

  97. Šteta! Jeste doživeo lepe godine, ali takve legende uvek treba da žive. Bio je veliki igrač, a kako čujem i veliki čovek. Nek mu je večna slava! Bog da mu dušu prosti. Porodici saučešće.
    (PARTIZAN ŠAMPION, 30. mart 2008 16:28)

    # Link komentara

  98. Slava velikanu! Kada bi se sadašnje "zvezde" ugledale na njega, gde bi nam bio kraj. Ime Rajka Mitića ostaće u srcima svih istinskih zvezdaša. Saučešće porodici Mitić.
    (Determinator NS, 30. mart 2008 16:18)

    # Link komentara

  99. Gledao sam Zvezdu kao dete i
    divio se Tvojoj igri. Neka Ti je laka zemlja Legendo.
    (Visokoletac, 30. mart 2008 16:16)

    # Link komentara

  100. R.I.P.
    (FoRzA_PxFxCx, 30. mart 2008 16:15)

    # Link komentara

  101. SLAVA MU!
    (Miki, 30. mart 2008 16:14)

    # Link komentara

  102. RIP!!! jednostavno, mozda i najbolji igrac zvezde svih vremena.. veoma mi je zao..

    ps: koliko tuznih stvari se desavaju zvezdi.. strasno..
    (Nikola, 30. mart 2008 16:13)

    # Link komentara

  103. Legenda otisla u vecitu legendu.Hvala za sve sto si uradio za nasu zvezdu i za srpski fudbal.
    Neka ti je vecna slava i hvala.
    (daba, 30. mart 2008 16:12)

    # Link komentara

  104. Legenda,igracina,ljudina!!!Hvala mu za sve sto je dao Zvezdi!!!
    Neka mu je laka zemlja!
    (Zvezdash_do_groba, 30. mart 2008 16:09)

    # Link komentara

  105. Bio je istinska legenda. Slava mu.
    (Nikola, 30. mart 2008 16:09)

    # Link komentara

  106. Neka mu je vecna slava!
    (mire, 30. mart 2008 16:04)

    # Link komentara

  107. Neka ti je vecna slava Zvezdina zvezdo!
    (Rajko majko, 30. mart 2008 16:04)

    # Link komentara

  108. Vecna Ti slava i hvala.
    (vlada, 30. mart 2008 16:04)

    # Link komentara

  109. bas mi je zao kad kaze"prva zvezdina zvezda"saucesce svim delijama jer je on nasa prva zvezda
    (Vladoooo!, 30. mart 2008 16:03)

    # Link komentara

  110. Nek mu je laka zemlja...vecna legenda
    (Luka, 30. mart 2008 16:03)

    # Link komentara

  111. hvala i neka ti je vecna slava
    (nemanja, 30. mart 2008 16:01)

    # Link komentara

  112. Legenda ,neka mu je vecna slava !
    (sasa, 30. mart 2008 16:01)

    # Link komentara

  113. Saucesce porodici Mitic,ali ruku na srce PREMINULA JE I CRVENA ZVEZDA!
    (kiki, 30. mart 2008 16:00)

    # Link komentara

  114. legendo hvala ti za sve sto si ucinio za Zvezdu,pocivaj u miru
    (Delija, 30. mart 2008 15:57)

    # Link komentara

  115. Neka ti je vecna slava i da te nove generacije koje dolaze sto duse pamte!
    (Y/Kv, 30. mart 2008 15:56)

    # Link komentara

  116. slavu mu!
    (perki, 30. mart 2008 15:56)

    # Link komentara

  117. Neka ti je laka crna zemlja MAESTRO!

    P.S.Mora da je gledao zvezdu u subotu pamu stalo srce kad je video na sta smo spali!
    (NislijeCZ, 30. mart 2008 15:54)

    # Link komentara

  118. Rajko,pocivaj u miru...
    (Delija, 30. mart 2008 15:52)

    # Link komentara

  119. legendo pocivaj u miru ...

    :'(
    (Nemanja, Zemun, 30. mart 2008 15:50)

    # Link komentara

  120. Pocivaj u miru, legendo...
    (Delija iz Rume, 30. mart 2008 15:49)

    # Link komentara

  121. pocivaj u miru RAJKO. uvek ces ostati u nasim srcima .PRVA ZVEZDINA ZVEZDA VECNO IMA DA TE PAMTIMO.HVALA ZA SVE .
    (ZVEZDAS_LUX, 30. mart 2008 15:45)

    # Link komentara

  122. Neka mu je vecna slava...R.I.P.
    (FAMILIJA BP, 30. mart 2008 15:44)

    # Link komentara

  123. Moje iskreno saučešće porodici Mitić.
    (deja, 30. mart 2008 15:42)

    # Link komentara

  124. Legenda....
    (Nikola, 30. mart 2008 15:40)

    # Link komentara

  125. neka mu je vecna slava

    Najbolji igrac!!!!!!!
    (SENA, 30. mart 2008 15:38)

    # Link komentara

  126. Хвала ти за све.Слава му
    (ja, 30. mart 2008 15:36)

    # Link komentara

  127. Neka mu je vecna slava. Legenda !
    (Muzicki_saradnik, 30. mart 2008 15:36)

    # Link komentara

  128. Prva Zvezdina zvezda!Sada ce nastaviti da zivi za svoju Zvezdu i gleda je i cuva sa neba!Konacno ce na nebu iznad Marakane,iznad Severa da zasija i Rajkova zvezda,prva Zvezdina zvezda,sjajna Zvezdina zvezda!Bravo legendo,hvala ti za sve i neka ti je srecan put u vecnost!Slava mu!
    (Cofi, 30. mart 2008 15:35)

    # Link komentara

  129. Pocivaj u miru LEGENDO
    (aaaaa, 30. mart 2008 15:35)

    # Link komentara

  130. Neka mu je laka zemlja...
    (PrinciP, 30. mart 2008 15:32)

    # Link komentara

  131. Neka ti je vecna slava i hvala za sve sto si dao Crvenoj Zvezdi i nasem fudbalu.
    (gugle, 30. mart 2008 15:31)

    # Link komentara

  132. Počivaj u miru legendo!
    (bane is RS, 30. mart 2008 15:29)

    # Link komentara

  133. NEKA MU JE VECNA SLAVA I HVALA!!!
    (GROBAR, 30. mart 2008 15:29)

    # Link komentara

  134. Eh da imamo danas bar jednog fudbalera upola dobrog kao sto si ti bio!!!RIP majstore!
    (johny5, 30. mart 2008 15:26)

    # Link komentara

  135. bio si kralj i ostaćeš kralj neka ti je većna slava
    (boban, 30. mart 2008 15:23)

    # Link komentara

  136. Ime Rajka Mitica izgovarace se s velikim postovanjem sve dok postoji srpski fudbal. Zbog takvih igraca fudbal je postao najvaznija sporedna stvar na svetu.
    (Ziveo fudbal, 30. mart 2008 15:22)

    # Link komentara

  137. Ovakve legende nikad ne umiru!
    (ivica dorcol, 30. mart 2008 15:22)

    # Link komentara

  138. poslednji pozdrav istinskoj legendi iz Republike Srpske
    (vlado rs, 30. mart 2008 15:19)

    # Link komentara

  139. ode legenda neka mu je većna slava i hvala za sve što je dao
    bane
    (bane, 30. mart 2008 15:19)

    # Link komentara

  140. Kakva tuzna godina za Crvenu Zvezdu...
    Hvala ti Rajko! Dao si Crvenoj Zvezdi ime kada ga jos nije imala. Pitanje je kako bi istorija naseg kluba tekla da te nije bilo. Hvala ti na svemu!
    Slava mu!
    (Delija London, 30. mart 2008 15:19)

    # Link komentara

  141. Neka mu je vacna slava i hvala!
    (vlada, 30. mart 2008 15:19)

    # Link komentara

  142. Hvala Vam na svemu, hvala na ljubavi prema Zvezdi. Ugasila se najsjajnija Zvezdina Zvezda, ali se Vaša slava neće ugasiti dokle god bude bilo Crvene Zvezde.
    (mirko, 30. mart 2008 15:17)

    # Link komentara

  143. Vjecna ti slava i hvala istinska legendo.
    (Milos, 30. mart 2008 15:15)

    # Link komentara

  144. JAOOOOOOOOO NEEEEE!!!! KAKO MI JE ZAO; PA ZAR 1. ZVEZDINA ZVEZDA DA UMRE, pih, jbm ti zivot!!! Neka njegova porodica primi moje iskreno saucesce. LEGENDO, hvala ti za sve sto si ucinio za nas, najbolji si bio..:(((((
    (sale, 30. mart 2008 15:11)

    # Link komentara

  145. Neka mu je vechna slava i hvala za sve...prva zvezdina zvezda odlazi u legendu
    (maXa, 30. mart 2008 15:06)

    # Link komentara

  146. Počivaj mirno među zvezdama!
    (darkoKV, 30. mart 2008 15:05)

    # Link komentara

  147. Slava mu.Legenda Zvezde i srpskog fudbala.
    (pg, 30. mart 2008 15:04)

    # Link komentara

  148. I tok dana kada izdahnem,zadnje pivo za tebe popijem..i na nebu tom na koje idem ja,sija moja ZVEZDA CRVENA!!!
    Veliko Ti HVALA na svemu,ostaces uvek u srcima svih DELIJA!!!R.I.P Majstore
    (Vlada Delija, 30. mart 2008 15:04)

    # Link komentara

  149. R.I.P. GOSPODINE RAJKO
    (LE ANDRO, 30. mart 2008 15:04)

    # Link komentara

  150. Вечна ти слава и хвала легендо
    (ACAB, 30. mart 2008 15:02)

    # Link komentara

  151. NEKA TI JE VECNA SLAVA LEGENDO!!!…!!
    (okbady, 30. mart 2008 15:01)

    # Link komentara

  152. slava zvezdo :(
    (stefanKM, 30. mart 2008 14:59)

    # Link komentara

  153. steta!!! Jedan od najvecih igraca. neka mu je vecna slava...
    (sampion, 30. mart 2008 14:57)

    # Link komentara

  154. jeste da sam veliki grobar,ali svaka cast velikom majstoru!
    nek mu je vecna slava!
    (stefan, 30. mart 2008 14:55)

    # Link komentara

  155. Nek mu je slava i hvala!
    (Gerasim, 30. mart 2008 14:53)

    # Link komentara

  156. Legenda nad legendama.Uvek ces biti u nasim srcima.Iako si igrao mnogo pre mog rodjenja,ucinio si mnogo za Zvezdu,a to se ne zaboravlja.Citala sam da su grobari hteli na silu da ga dovedu kod njih,ali njemu je u srcu bila samo ZVEZDA.Neka mu je laka zemlja:-( :-( :-(
    (BOJANA ZVEZDASICA, 30. mart 2008 14:52)

    # Link komentara

  157. NEK MU JE VECNA SLAVA!!! JEDAN JE RAJKO MITIC !!!
    (milorad, 30. mart 2008 14:52)

    # Link komentara

  158. Neka ti je laka crna zemlja
    Legendo.

    Milokvanac
    Delija-Benkovac
    (milokvanac, 30. mart 2008 14:50)

    # Link komentara

  159. Neka mu je vecna slava!
    Predstavljao je nesto najlepse sto se dogodilo nasem fudbalu.
    (Eintracht Frankfurt, 30. mart 2008 14:50)

    # Link komentara

  160. Legende nikad ne umiru..pocivaj u miru i neka ti je laka srpska zemlja
    (zoki, 30. mart 2008 14:50)

    # Link komentara

  161. R.I.P.LEGENDO......
    (Hawke, 30. mart 2008 14:49)

    # Link komentara

  162. Slava ti i hvala majstore! Bio si veliki i ostaces veliki u srcima svih Delija i svih onih sto su se nekada zvali Jugoslovenima! Zelim da ti onaj pravi, veliki i jedini Sudija, da mjesto medju velikanima! Zasluzio si! Saucece porodici i svim ljubiteljima fudbala na svijetu.
    (Sasa Milicic, Banja Luka, 30. mart 2008 14:44)

    # Link komentara

  163. Pocivaj u miru. Mislim da je na
    mestu da se Marakana odsad zove po prvoj Zvezdinoj zvezdi,prvom kapitenu i jednom od najboljih srpskih igraca ikada. Ko je za neka preporuci komentar
    (Bojan, 30. mart 2008 14:40)

    # Link komentara

  164. Slava mu!Hvala ti za sve sto si uradio za Crvenu zvezdu i nas fudbal!Pocivaj u miru,LEGENDO!
    (Delija Nis, 30. mart 2008 14:40)

    # Link komentara

  165. ...neka ti je vjecna slava...pocivaj u miru...
    (Partizanovac, 30. mart 2008 14:39)

    # Link komentara

  166. Neka mu je vecna slava...
    (Jeca, 30. mart 2008 14:38)

    # Link komentara

  167. Zaista mi je zao. Bio je mozda poslednnji pravi dzentlmen u srpskom fudbalu. Poslednji pozdrav i veliko hvaa jednom velikom coveku.
    (Ljilja, 30. mart 2008 14:38)

    # Link komentara

  168. vec vise od 20 godina svesno i strasno navijam za Zvezdu, pratim je gde god mogu i uvek sam sa njom..... ali se ne secam ovakve sezone!!
    jedna zvezdina zvezda je pobegla iz kluba i mozemo samo da nagadjamo zasto... jedna je u zatvoru da bi se pokazala mocna ruka pravosudja i policije iako svi znamo da je kriv ipak je zasluzio bolji tretman... a evo stize i vest o Rajku...
    vratice se zvezda al rajko nikad!!
    SLAVA PRVOJ ZVEZDINOJ ZVEZDI RAJKU MITICU!!!
    (sands, 30. mart 2008 14:37)

    # Link komentara

  169. Legendo, pocivaj u miru!
    (navijac Partizana, 30. mart 2008 14:35)

    # Link komentara

  170. Zbogom MAJSTORE,uvek cemo te nositi u nasim srcima!kapitenu,legendo nasa!delije svi na sahranu da poslednji put odamo pocast nasem kapitenu!
    (Stefan_Bg, 30. mart 2008 14:35)

    # Link komentara

  171. Neka ti je vecna slava.Najzad si dobio svoju vecnu zvezdu,najveca zvezdo Crvene Zvezde.Jos jedna zvezdina zvezda je otisla na beskrajan nebeski svod
    (nislije 1986, 30. mart 2008 14:34)

    # Link komentara

  172. Nek mu je slava i hvala!
    (Gerasim, 30. mart 2008 14:32)

    # Link komentara

  173. ZVEZDA JE ZIVOT, SVE DRUGO SU SITNICE!
    I ja bih voleo da umrem kao rajko!
    Pocivaj u miru majstore!
    (stevan, 30. mart 2008 14:32)

    # Link komentara

  174. Legenda otisla u legendu...Pocivaj u miru.
    (Goran, 30. mart 2008 14:28)

    # Link komentara

  175. Pionir naseg fudbala, covek koji je sa calmom na glavi i potresom mozga igrao za svoju zemlju...

    Neka mu je vecna slava i hvala za sve sto je ucinio za jugoslovenski i srpski fudbal!!!
    (Markan, 30. mart 2008 14:28)