Petak, 01.02.2008.

13:10

Vojvodini preti izbacivanje

Izvor: MT

Vojvodini preti izbacivanje IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

Slave

pre 16 godina

Verovatno je bilo namestanja, ali ako ce izbaciti vojvodinu neka izbace i zvezdu i partizan jer su oni pet puta gori.
Stop korupciji i kriminalu!!!!
Vratite nam FUDBAL!!!

:((

pre 16 godina

znate sta mi je smesno, sto kao navijaci vojvodine nesto prete, pa to je da umres od smeha, novi sad ceo crveno i beo ali u zvezdinim bojama, pa u mom razredu od 22, 14 je delija par grobarcica i dva navijaca vojvodine, e sad sami zakljucite o cemu pricam, mafijas im usao u klub i sad se cudom cude, mos si misliti
(sinisa 021, 1. februar 2008 15:26)
...jesi svestan svoje gluposti koje si izrekao ili stvrno mislis tako?

lala u kini

pre 16 godina

Vise je nego ocigledno da ih je slucaj "Kacar - Despotovic" zestoko pogodio i da su krenuli u frontalni rat protiv naseg kluba pod motom "ocistimo fudbal od kriminala". Mislim da je iluzorno i nabrajati sve pljacke dva najveca zla naseg fudbala u prethodnih 65 godina. Uostalom prvo smo ziveli u komunistickoj drzavi gde se po PS - u moralo navijati za jedan od dva zlotvora, a pozeljan je bio i cuveni jugoslovenski klub iz Splita dok su Dinamo i Vojvodina kao izraziti antikomunisticki klubovi uvek bili sputavani. Posle prelaska u kvazi - komunisticku drzavu preslo se na ogoljeni fudbalski teror dva dinosaurusa koji su preko noci od crvenih postali najveci srpski i nacionalisticki klubovi.

Ovde se ne radi o Bati niti o bilo kome drugom vec je rec o presudnoj borbi za spas naseg fudbala od diktature dva fudbalska mastodonta ciji je vek trajanja odavno istekao.

Za navijace ostalih klubova: ovo nam je istorijska sansa da jednom zauvek razbijemo monopol najvece sportske mafije koja je ikad postojala na ovim prostorima.

Ujedinjeni navijaci FK Vojvodina ce istrajati u borbi za spas svog kluba, a "gospodinu" miskovicu & co. porucujem: NIKO NAS NECE ZAUSTAVITI VOJVODINU CEMO SACUVATI!

da,mi se zakopcavamo odpozadi

pre 16 godina

koju god ligu vosa bude igrala,firma ce biti sa njom jos jace.ako smo mi juve uredu al ajde da vidimo ko su fiorentina,redjina,milan,lacio,parma..ovi sto brane petokraku i partizane nek objasne kako su oni osvajali supriorno prvenstva sa 20 do 30 bodova razlike od treceg a onda kad odu u evropu razne tikve,libereci,kroa cije,arisi i druge fudbalske velesile napravile bi smesno od njih (samim tim i od nase srbije).petokrakin cane subotic,clan uo,na interpolovoj poternici i nikom nista to je sasvim normalno.ko je trisovica ugurao u reprezentaciju odjednom,tog uhapsite odmah,takvih primera je puno,razni fudbaleri(sumnjivih kvaliteta)su preko titovih blizanaca igrali u reprezentaciji a onda posle njihove prodaje u inostranstvo nestajali bi iz fudbalskog sveta.jel neko iz fss sme da pogleda ramba petkovica u oci i objasni mu kako to nije bio dobar za nas a jeste za brazil gde je osvajao titule i bio proglasavan za najboljeg fudbalera.nisam zlurad al nepravdu ne volim pa to ti je

Igorrr

pre 16 godina

Bice jako tuzno ako se sve zavrsi sa Vojvodinom. Kao i Pravni fakultet u KG, ispalo je da je samo tamo postojalo korupcije .Niko iz BG nikada nije kriv. Tuga.....

sale NS

pre 16 godina

Stvarno mi je dosta vise ovih iskompleksiranih novosadjana koji se ponasaju ko neki provincijalci! Dokle vise krivite "Beograd" za ovo sto se desava...ljudi iz Beograda vam ne zele nista lose i ne znam odakle vam toliki kompleks nize vrednosti??!! To sto je neki mafijas iz Beograda i on se zakacio sa Buturovicem ne znaci da treba da mrzite ceo Beograd i sve ljude koji tamo zive! Svi koji mrze beograd iz ovakvih razloga nisu pravi novosadjani!

Metla

pre 16 godina

Ako neki klub treba da se spusti dva ranga nize zbog namestanja utakmica, onda bi celokupnu meridijan super ligu trebalo preimenovati u Srpsku ligu jer nema kluba koji nije ucestvovao u stelanju rezultata utakmica i namestanju sudija!

Jovan

pre 16 godina

Ljudi sta je ovo??? Jel stvarno mislite da bi Bata Butorovic koji je ko zna kako stekao veliko bogatstvo(nije ni bitno)napravio tako debilnu gresku i telefonom javljao sudijama da preuzmi pare za namestenu utakmicu iako zna da ga prisluskuju. Hahahaha. Ova drzava je tuzno providna, a nama moze da prodaje maglu ko hoce. Dozovite se pameti.

doom

pre 16 godina

Sve bi bilo ok, ali lik se zove Bata Kankan i on je "predsednik"! Alo! Niko nema nista protiv kluba i imena ali je ovaj uzeo gumicu i izbrisao tu tradiciju sa sve Jeknicem, genijem, zlezdinim sudijom Dread-om... Fuj!

Ne znam bas

pre 16 godina

Svi vi koji udarate na Vojvodinu spominjuci kako je broj njenih navijaca mali,ne PRICAJTE TAKOi.Videlo se na finalu kupa lepo koliko navijaca prati Vojvodinu na gostovanju i to oko 2000.Partizan i Zvezdu u Novom Sadu podrzava svega oko 100-200 navijaca iz samog Beograda,a ostali su ljudi iz vojvodjanskih mesta,plus jos mali broj juznije od Beograda.I broj tih ljudi je sve manji i manji,uostalom navijaci Vojvodine su konstantno vecina na svom stadionu vec veci broj zadnjih utakmica.
A sto se tice navijaca Zvezde i Partizana na njihovim stadionima,pa to je smesno,oni se skupe samo kada ova dva kluba igraju medjusobno ili na nekim evropskim utakmicama,a zna se da je tada prisutna gomila ljudi koja u stvari sa navijanjem i fudbalom nema nikakve veze.
Dobro je poznata snaga navijaca Vojvodine i dobro likujte sada svi vi,moze vam se,ali nemate nista od takvog nipodastavanja.Klub ce biti pracen i u beton ligi ako treba,i mislim da bi nam to cak islo i u korist jer bi smo tek tada uvecali nase clanstvo i u momentu vracanja u superligu bi smo bili za svaki respekt.U svakom slucaju ako se Zvezda i Partizan oslobode prisustva Vojvodine u ligi,zato se navijaci ta dva kluba nece osloboditi prisustva navijaca Vojvodine.

Zivko

pre 16 godina

Pa pitaju se svi kome odgovara da neki super ligas bude izbacen,pa najvise nekome iz prve lige telekom,Palma je obecao da ce Jagodina uci u super ligu a ne mecu Lucani-Vosa glavni delegat iz Jagodine daje negativnu ocenu na sudjenje i uz pomoc ljudi iz saveza dobijamo jos jedno mesto vise za nekog drugoligasa,tako se pravi odstunica,a obecano je Jagodina super ligas.

Ja sam u stvari ozbiljan

pre 16 godina

Sta vam je ljudi to je samo pocetak. Nasa policija ce nastaviti posao i uhapsiti sve kriminalce, a savezi ce izbaciti sve timove u rang nize zbog namestanja. E sad, posto svi namestaju utakmice svi ce biti izbaceni. Ja mislim da sve lige treba ponistiti i krenuti sledece godine od nule. Druga opcija je sve izbaciti, a svi mi mozemo brzo registrovati nove klubove koji ce odmah biti prvoligasi. Ja sam vec osmislio svoj tim "Mladi kurjak". Moram samo da nadjem nekoga da igra...

Ja

pre 16 godina

Mene samo nerviraju ovi sto govore kako je sve oko Bate izrezirano od strane Partizana i CZ jer im kao smeta jaka Vojvodina. Dajte molim vas, ne poredimo ovde Inter i Milan. Partizan je realno mnoogo bolji od Vose i nema potrebe da od nje zazire. Ja znam da su se nasi celnici posteno 'napasali' evricima, ali to je isto kao kad bi sad optuzili Rendzers ili Seltik sto ne daju titulu Hartsu. Jednostavno, bolji su. Tako i kod nas- znam da se namestalo, ali cisto sumnjam da bi recimo Mladost Apatin bila prvak da nije bilo namestaljki. Ali da ih je bilo, to stoji. Ima sad klupko da se odmotava, laganica... A sta je sve Bata radio pre fudbala- bolje je da ipak ostane na ovome... I ko garantuje da nije namestena jos po koja?

dr POP

pre 16 godina

@nuntz
Tog dana je bilo 37 stepeni Celzijusa, opasno za biti napolju, na suncu; pri toj temperaturi vas svih zajedno u bgdu se okupi 500, plafon.
5 iljada je u tom slucaju vrlo respektabilna cifra, a da sam bio i ja, e...

Upamtite!

pre 16 godina

I bivši FSJ i današnji FSS vodili su ljudi iz "Crvene zvezde". Nijedan partizanovac nikada nije imao nikakav uticaj na prljavi rad ovoga saveza. FSJ, FSS, sudijska klapa... to je "Crvena zvezda". Do juče Miljanić, Marović, Bulatović, sada Terzić i Džajić. Zašto je bivši direktor reprezentacije Bata Mirković podneo ostavku? Zato što je bio izopšten, direktor koga niko ništa nije pitao. Sad dolazi vremešni Džajić (kako ga nije sramota da služi nekom Terziću?), ali on postaje, mimo Statuta, peti potpredsednik FSS!!! Ali, šta me se tiču mafijaši, ne znam zašto ovo uopšte pišem i za koga.

Nuntz

pre 16 godina

Neznam dali vi navijaci Vojvodine i svi ostali koji stajete na njenu stranu shvatate sta pisete ovde?
Ovde postoje dokazi za pocinjeno krivicno delo. Nemojte mesaati predpostavke koje imate da su i drugi namestali sa ovim. Ja licno nebih voleo da se Vojvodina izbaci ali na ovakav nacin na koji je postala klub od izbacivanja do evrope nije dolican. Pored toga progledati joj sada kroz prste daje dobar putokaz kako treba da se funkcionise t.j. da prestup nece biti sankcionisan. Takodje ni cinjenica da je naj stariji prvoligas nedaje joj za pravo i ne abolira je od kazne u ovim okolnostima. Ja bih joj licno oduzeo 18 bodova, Butorovica i ostale vinovnike kaznio dozivotnim suspenzijama i pored toga klubu dao uslovnu kaznu po kojom bi se Svako mesanje aktera afere u rad kluba, bilo direktno ili indirektno povuklo kaznu prebacivanja u nizi rang. Butorovic bi svakako morao odgovarati pred redovnim sudom za davanje mita i korupciju. Iako ce te vi u ovome videti "skidanje" Vojvodine sa vrata Vecitih ja cak mislim da je jedna sasvim primerena kazna koja omogucava klubu vec sledece godine da dokaze da je svoje uspehe postigla i zahvaljujuci kvalitetu.
Mogao bih jos jednom da se osvrnem i na Slaninare. Kada je vas klub igrao protiv Atletika na stadionu je bilo oko 5000 ljudi. To vam je bila naj vaznija utakmica u novijoj istoriji i vi ste pali na ispitu. Ovde se prave hvalospevi na racun kluba i grupe a stvarno stanje je sasvim drugacije. Klub je, evo to je sada i dokazano sto se od prosle godine i predpostavljalo na poziciju dosao nezasluzeno dok navijaci ni to nisu mogli da isprate. Nemojte u svemu videti zelju nekoga da vas saplete kada vas je u stvari sapleo vas Bata. Potpuno se zalazem takodje da ako se nesto slicno utvrdi i u nekom drugom klubu, bilo to Zvezda ili Partizan upotrebe isti instrumenti kaznjavanja.

COFI

pre 16 godina

Moje misljenje je da je nasa liga ocajna...., izbacivanjem Vose bila bi jos slabija, B92 je najbolja televizaja...., i nadam se da ce urgirati da ne dodje do izbacivanja FK VOJVODINE...., nadam se da ce se smilovati savez Super ligasa...., u koliko se dokaze da je Buturovic umesan u namestanje....!

ZOMBIAQ

pre 16 godina

A Voshu ako izbace mogu slobodno prekinut ligu,jer kao da nisu svi drugi timovi to isto radili,Partizan i zvezda najvise,pa rade to godinama,ali njima ne mogu nista,jer su hej "velikani srpskog fudbala",eee pola timova bi nama kaznili i izbacili da smo u normalknoj zemlji nego....ZA DRUGE SE NAVIJA PARTIZAN SE VOLI

Manitou

pre 16 godina

Mislim, u sustini mi je zao Vojvodine, al u jednu ruku i nije.

Zasto nije? Zato sto sam skontao da sam se godinama nervirao zbog poraza Zvezde i Repke, dok sam ja i hiljade drugih svim srcem voleli i navijali za NASE klubove i repku, mafijasi su delili "kolach" za stolom, tacnije ispod istog.

Koliko para vredi titula? Meni vise totalno nije bitno dal ce zvezda partizan ili bombarderi iz malog mokrog luga osvojiti ligu i (ili kup).

Kada je njima glavni cilj da prodaju igrace preko grane i SEBI zarade pare. Kako to da Su zvezda i partizan u dogovima, a prodali su ARMIJU igraca zadnjih ne znam ni ja koliko godina, svake godine obrcu milione, a vamo su kao u problemu sa kintom.

Tuzan sam, i razocaran, jer volim fudbbal, svoj tim i repku. Jer su mi svu radost oduzeli. Da volim namestene mecheve uzivao bih gledajuci KECHERE, al to me ne zanima...

3eMyH

pre 16 godina

Ovo je sramota,ako izbace Vojvodinu onda bi isto tako trebalo da izbace i Partizan i Zvezdu.Ja jesam grobar li ovo je smesno ispade kao da Vojvodina namesta a ostatak lige ne njihove meceve.Kao da su Partizan i Zvezda cvecke a dobro se zna da je Zveda svojevremeneo igrala sa Zemunom 3 za 1 i slicno

local patriot

pre 16 godina

Dragiša

ako su to pravi navijaci, neka sede i cute, jer bi izbacivanje bila jedina pravedna odluka u slucaju dokazivanja krivice...
a posto oni vole svoj klub i nas fudbal skapirace da je to normalna stvar i bodriti svoj klub i kroz nizi rang takmicenja... juventus
za navijace ne bi trebalo da bude bitno da gledaju klub koji gostuje na njihovom stadionu nego svoj tim!!!
budimo pravi ljubitelji fudbala i posmatrajmo nase timove i fudbal, nemojmo da bolujemo od kompleksa nizih vrednosti, igrati u drugoj ligi nije strasna stvar!!!-preporucio bih je, 2 ligu i partizanu i zvezdi, pa mislim da bismo posle 3 god stali cvrsto na svoje noge!!!!

sima

pre 16 godina

Izbaciti Vojvodinu?!
Pa onda moze i Banat , pa Smederevo , Cacak i Lucane , i tek onda ce evropski "velikani" CZ i
Partizan moci da osvoje titulu.

boban,nis

pre 16 godina

Kad gledam sta se sve desava u nasem fudbalu meni kao navijacu Radnickog iz Nisa,i nije vise zao sto je taj klub nestao.Kada je sve imalo smisla u onoj bivsoj drzavi taj klub je bio,nemogu da kazem veliki,ali tu negde.Kad je sve izgubilo smisla on je nestao.Sto se tice slucaja Vojvodina,predlazem da posto je to bio jedini klub koji je mogao da ugrozi Partizan i Zvezdu,da se ukine prva liga a Zvezda i Partizan medjusobno nek igraju pa ko pre stigne do 10 taj je prvak.

Natasa

pre 16 godina

Po tom kriterijumu, u nizi rang bi mogli i Zvezda i Partizan. Da se ne lazemo svi su namestali. Ne svidja mi se Buturovic, daleko od toga, ali onda treba da odgovaraju i njemu slicni.Plasim se da se to nece dogoditi.

nikola

pre 16 godina

Ako bi se ne daj boze to desilo,administrativnim putem NOVI SAD sa Detelinare ubaciti u Super ligu!!! Novi Sad ne sme biti bez superligasa!

Pantagana

pre 16 godina

@Voja BG
U pravu si dva(koliko je najvise bilo CG klubova u ligi istovremeno)Crnogorska kluba su odlucivala o tituli pri cemu je samo Zeta uspjevala da "uzme" bodove Zvezdi ostali(Buducnost,Jedinstvo,Kom,Rudar,Sutjeska)nisu nikad pobjedili ni Partizan ni Zvezdu. Cudo su napravili.

Milos, Srbija

pre 16 godina

A gde ste komentatori bili kad su hapsili Zvezdine funkcionere? Smisljali i ostavljali duhovite opaske ovde. Sve vam je delovalo lepo zato sto se drugome desava. I vi biste da budete temelj "postenog" fudbala. Izvinite, Baba mora u corku!

Baca

pre 16 godina

Ovo je stvarno prevrsilo svaku meru. Dokle ce ovi iz Beograda da gaze po nasoj pokrajni. Cuj, izbaciti Vosu, a cela liga namesta utakmice. Ako ih izbace, da istupe i ostali vojvodjanski klubovi iz lige i da se odmah oformi vojvodjanska liga. Stop beogradskom teroru!

Mitke

pre 16 godina

Nas fudbal je veoma slab. Ako se izbaci Vojvodina bice jos slabiji, alji to je jedino posteno sto treba da se uradi ako se dokaze. I Zvezda i Partizan namestaju utakmice ali njih nisu dosad otkrili, i oni sigurno to ne rade na nacin da se sudiji placa solarno (pare na sunce)u kuci predsednika. Mislio sam da je Buturovic pametniji od toga. A sad u drugu ligu!!!

sinisa 021

pre 16 godina

znate sta mi je smesno, sto kao navijaci vojvodine nesto prete, pa to je da umres od smeha, novi sad ceo crveno i beo ali u zvezdinim bojama, pa u mom razredu od 22, 14 je delija par grobarcica i dva navijaca vojvodine, e sad sami zakljucite o cemu pricam, mafijas im usao u klub i sad se cudom cude, mos si misliti

Predrag

pre 16 godina

Ma sta vam je ljudi. Najvaznije je da je razbijena fudbalska mafija u Novom Sadu, profesorska u Kragujevcu.... Samo Beograd nemojte da dirate !!!

ultras

pre 16 godina

Niste hteli da nam prodate Kačara i Despotovića,e pa sad,treća liga a nama samo -4 iza Partizana.Prvenstvo je regularno samo ako je Zvezda šampion!

head hunteer

pre 16 godina

mislim iskreno...ne volim vojvodinu..niti njene navijache..niti klub..naravno...grad je super i ljudi su oki...ali...klub sa velikom tradicijom kao sto je vosha nesme biti izbachen...ako je buturovic namesta..njega na robijju...ma nisu valjda svi sportski radnici i igrachi ukljucheni u ovu sprdnju...neka kluba....zivece vojvodina i bez lopova...ostani vojvodino....pozdrav grobariji..

POLEKO

pre 16 godina

Ko treba da bude izbačen zato što je Partizan onako bezobzirno pokraden na utakmici protiv Čukaričkog???Sigurno ne Čukarički,zna se ko je imao najveće koristi od toga.Ko treba da bude izbačen zbog nameštaljke Zvezda - Hajduk 1-1???

the pitch

pre 16 godina

To i nije tako lose uz uslov da izbace i Zvezdu i Partizan. Bila bi to mnogo zanimljivija gostovanja u Kragujevcu, Nisu, Subotici... A ove mafijaske klubove tipa Bezanija,Cukaricki sto ne mogu da skupe 50 gledalaca treba ugasiti.

glisa

pre 16 godina

Sigurno da Vojvodina nije bila jedini ozbiljni konkurent Zvezdi i Partizanu zato sto ima dobru ekipu i zato sto igra dobro, nego malo korupcije, potkupljivanja, ovo, ono, i palite se navijaci, a navijaci ko navijaci: luk, voda, pivo, pecenje i beeee.

Demosten

pre 16 godina

A sto da ne izbace Vojvodinu,a ako treba i Zvezdu i Partizan.Samo se kaznjavanjem i udaljavanjem krivaca moze rascistiti tragicna situacija u srpskom fudbalu.Kome ce biti zao?Onim 500 navijaca u proseku po utakmici,a od kojih pola dolazi iz vlastite koristi jer ih klub vodi na putovanja a vodje dobijaju platu od klubova.Koliko smo nisko pali.Klubovi od prihoda od navijaca ne mogu da skupe da plate kiriju.Eto koliko navijaca imaju nasi fudbalski klubovi.Kada vec nikoga ne interesuje fudbal,bolje da te stadione sruse a na mesto njih da izgrade skole,bolnice i narodne kuhinje,mnogo su nam potrebnije.

Vasa Pušibrk

pre 16 godina

Neka nas izbace iz lige.Da jednom zauvek raskrstimo sa njima.Treba osnovati para Vojvodjansku ligu i novi fudbalski savez.A sa njima igrati samo medjunarodne utakmice.

marko pfc

pre 16 godina

@bla
Nije stvar u juveu i vojvodini nego u tome da svi namjestaju utakmice i sada se koplja lome oko vojvodine samo zato sto nekome ne odgovara jaka vojvodina!Zao mi je sto jos jedna velika sansa da se srpski fudbal postavi na noge nije iskoriscena samo zbog interesa pojedinaca!!!

marko

pre 16 godina

Sta se desava sa Svetlanom Raznatovic,Arkanovom udovicom? Zasto ona nije uhapsena?Pa, siguran sam da ima puno materijala koji nju direktno cini osumnjicenom...

Dovla

pre 16 godina

Neka izbace VOSU al u vojvodjansku ligu i da tu ostanu , a usput nek izadju hajduk i banatski dvor!!!!!
Bice mi draze da gledam DERBI Vosa-Proleter nego namestene BG klubove

etxeberria

pre 16 godina

kakva nepravda ne mogu da verujem, onda czv i partizan odma u opstinsku. pa jel moguce da ce to da urade, sve ce se slomiti na vojvodini.

VM

pre 16 godina

Odlično zapažanje u komantaru 3 (bane). Bravo! Upravo sam to hteo da napišem, jer mi je to prvo palo napamet kada sam pročitao ovaj naslov. C******i lobi i dalje mešetari uprkos hapšenjima, a Mišković lobira za izbacivanje Vojvodine jer nisu hteli da im prodaju igrače i biće bliži 2 boda Partizanu u borbi za titulu. SRAMOTA šta rade g***i iz godine u godinu!

draganNS

pre 16 godina

Simpatizer sam Vojvodine ali iskreno receno ovako ne nesto moglo ocekivati, kad je Bata preuzeo Vosu tako reci je bilo pitanje vremena kad ce zavrsiti u zatvoru, ceo novi sad jako dobro zna ko je on,nazalost

Alan_Shearer

pre 16 godina

e sabani jedni...da bog da Vosa bude prvak pa da vide ovi zvezdasi i grobari !!!vi nesto pricate o namestanju? a samo koliko ste vi namestali,pa to nema nigde...i sada ste namestili Kan Kanu...sigurno zato sto nije hteo da proda Vosine najbolje igrace Zvezdi ili Partizanu...

Voja BG

pre 16 godina

Ceo NS treba da se digne na noge pa u demonstracije.

Da je neke pravde i da nema ove centralizacije, blizanci iz Bg-a bi sada umesto na travnatim igrali na betonskim terenima, kad ono medjutim, izgleda da više bode oči jedna (neprovereno) nameštena utakmica Voše nego kontinuirana nameštanja blizanaca od raspada SFRJ. Pa jel se u insajderu dokazala sprega izmedju Zvezde, Partizana pa i ofke sa crnogorskim (mafijaškim) klubovima, zahvaljući kojoj su se i titule osvajale!!!

Ali ti slučajevi su sada pravno zastareli, jel da ?!

Duško

pre 16 godina

Nisam čuo da su se navijači Vojvodine bunili kad je Bata došao u klub, a svi su dobro znali ko je on. E, sad neka fino podele sudbinu i Bate, jer nisu ništa drugo ni mogli da očekuju. Znali su da nije on svetac, zašto su mu dozvolili da vedri i oblači?

Vuk Samotnjak

pre 16 godina

Ljudi, nemojte da budete kompleksasi. Vojvodina ne preti Zvezdi i Partizanu - prodali su najbolje igrace, sto dovoljno govori o njihovim ambicijama na prolece.
Sa druge strane, apsolutno se slazem da Vojvodina ne moze da bude jedina koja ce biti kaznjena. Treba samo malo zagrebati ispod povrsine, i dokazi za svacije namestanje ce isplivati. Ako na taj nacin svi iz prve lige ispadnu u drugu ili trecu neka, tako i treba.
Kao navijac Crvene Zvezde, ja se na stadionu necu pojaviti dok se to ne desi. Bez razbijanja fudbalske mafije od fudbala nece ostati ni f.

Kifla

pre 16 godina

Mislim da bi sve klubove iz prve lige izbaciti u drugu,iz dguge u treću itd. tako da imamo jedne sezone regularnu blanko prvu ligu.

FoRzA_PxFxCx

pre 16 godina

Ako Vojvodini preti izbacivanje sta treba nama i tek komsijama da urade, da nas izbace na 10 godina iz fudbala ili da igraju za kaznu u balonu sa mojom ekipom!!!

Ivica

pre 16 godina

Sve u drugu ligu, pa da Bežanija bude šampion. Kakve fore, pa udarite na neki od BG klanova poput Bežanije, Voždovca, Sinđelića da vidim ko će da preživi? Polupismeni klinci i narkodileri se igraju srpskim fudbalom, crnogorci i hercegovci rade šta hoće sa reprezentacijom, najbolje da se ukine lepo sport u ovoj zemlji.

DamjanPFC

pre 16 godina

hah
U tom slucaju morace da probiju beton ligu da potrpaju maltene sve u njU!
Dosao covek, rekao gazdi NE i cao!
Tuga i jad!

Perans

pre 16 godina

Ako se to desi,onda ne znam koliko treba da kazne i u koji rang treba da izbace zvezdu i partizan, zbog njihovih namestaja titula i kupova. Ako Vojvodina bude izbacena u nizu ligu, budite sigurni da omda posle toga leta i zvezda i partizan.

Dragiša

pre 16 godina

"Nisam čuo da su se navijači Vojvodine bunili kad je Bata došao u klub, a svi su dobro znali ko je on. E, sad neka fino podele sudbinu i Bate, jer nisu ništa drugo ni mogli da očekuju. Znali su da nije on svetac, zašto su mu dozvolili da vedri i oblači?
(Duško, 1. februar 2008 14:14)"

Dule, kako bre da se bune kada kod nas imaš Pixija, Džaju, Zeku, Bjeku, pa tek su sa ovim dobili šansu da se ravnopravno "takmiče". Mislim da smo dosta mi, navijači, ispaštali zbog onih koji su bili u upravama a verujem da i ti dobro znaš da se oko toga ko je u upravi mi(navijači) i ne pitamo. Ajde da gledamo malo šire od Partizana ili Zvezde ili Vojvodine.

Kun Aguero

pre 16 godina

bla
E bas si bla, smešan si do bola!Zna se ko je kriv, ne kažem da Vojvodina nije namestila neku utakmicu, ali šta su radili blizanci!!!nikada neću zaboraviti 1970 kada ste dali titulu Hajduku!SAMO NAPRED VOJVODINA!!!

Nole

pre 16 godina

Liga nam je bedna,a ukoliko Vojvodina ode u nizi rang, ja ne vidim buducnost za neku zdravu ligu, posto Zvezda i Partizan nemaju konkurenciju. Nadam se ako se dokaze da su krivi, nek se plati neka kazna i oduzme neke bodove, inace ima da bude dosta problemasa planovima ko ce da igra u prvoj ligi, posto je previse Beogradskih timova, a pitanje je isto koliko suostali klubovi cisti, i kad ce konacno da se kod nas igra fudbal a ne samo neki problemi da nas prate.

doktor

pre 16 godina

Naslov je pomalo tendenciozan, jer do sada bi svi klubovi prve lige bili najmanje u Zonskoj ligi, koliko su utakmica kupili ili ustimali, s tim da bi Partizan i Zvezda ne znam u kojem rangu, beton ligi. Iskreno mi je zao sto se
to desava Srpskom fudbalu, ali
vojvodini zelim da je ne ometu
ovakve aktivnosti, jer moze do titule.

bane

pre 16 godina

to znaci da se opet namesta misevima iz ljutice bogdana.. jer bi oni u slucaju da se izbaci vojvodina bili opet na -4 bodova od partizana.. nema sta, zvezdana u savezu radi i dalje "svoj poso".. samo malo im je i da uknjize 6 bodova za zvezdu na mecevima vojvodine kad ce partizan svakako biti sampion!

HVALA TI HVALA CRNO BELA LJUBAVI!

zoran ns

pre 16 godina

da, samo je vosa to radila.
malo je simptomaticno to sto je samo novosadski klub na udaru i to bas sad kad je u vrhu tabele, a da bg klubove koji su to radili poslednjih ko zna koliko godina niko ne spominje.
naravno da smo svi za regularnost takmicenja, ali kada se to radi ovako selektivno ostaje sumnja da li su motivi za ovu akciju ispravni i da li se stiti ta regularnost ili interesi pojedinih klubova i ljudi u vlasti koji stoje iza njih.

weed

pre 16 godina

znaci ako izbace vosu nikad vise necu gledati fudbal,pa i partizan i zvezda su namestali sto se protiv nijh nikad nista ne nadje,nego kad je vosa pocela da igra dobro i da pretenduje na titulu onda ove glavonje iz partizana i zvezde reaguju kako je samo vosa namestala....Lopovi su svi!!!!!!!!

Ivan

pre 16 godina

Pa ovo je notorna glupost, u slucaju da njih izbace trebalo bi da izbace 70% super lige jer i vrabci na grani znaju da se utakmice namestaju. Nemojte dozvoliti velikima da se izvuku i operu ruke a da Vojvodina plati za sve!

F89

pre 16 godina

Питам се да ли би се иста прича причала да су у питању црвена звезда и партизан? Не... Они су годинама вешто скривали своје криминалне радње и док је тако водећим људима из ФСС не смета да они наставе своје такмичење у нашом бедном, јадном фудбалском првенству и ''освајање'' неких нових дуплих круна. Зар је могуће да Терзић и дружина изјављују како лига добија на значају, а клубове који су врхунским играма заслужили свако признање и похвалу гасе, избацују, лажно оптужују, дозвољавају малверзације приликом продаја?! Да... Фудбал је ипак средство за личну потрошњу, односно задовољавање личних потреба. Фудбал у Србији је најближи неком малопродајном производу, дакле има рок трајања. Искористили су ФК Војводину и сада фино могу да је ''баце'' у нижи ранг такмичења!
Свако ко је био на бар једној утакмици Воше упознат је са квалитетом њеног тима и потенцијалним европским играчима. Такође се зна да се врхунски ради са млађим генерацијама, погледајте само позиције ФК Војводине на табели омладинских, кадетских, пионирских лига... Или је можда и то намештено?!

PM

pre 16 godina

Beogradska mafija, čim se neko približio odmah u drugu ligu, ako ne uhapse i ostale mafijaše ovo će biti kap koja će preliti i onako već prepunu čašu. Dva kluba koja su najviše nameštala će izgleda na kraju uspeti u dugogodišnjim namerama da stvore ligu sačinjenu od isključivo beogradskih klubova. Svaka čast, čestitam Vam gospodo, izbacite nas slobodno. Treba da se osnuju dve lige Srpska (Niš, Čačak, Kragujevac, Kruševac, Šabac, Novi Sad, Zrenjanin, Subotica...) i Beogradska (Bežanija, Voždovac, Železnik, Zvezdara, Čukarički, Lion i naravno dva najpoštenija kluba koji u proteklih 20 godina sigurno nisu namestili ni jednu jedinu utakmicu zvezda i partizan). To bi bio pravi potez, šta mislite gde bi se igrao bolji fudbal u SRPSKOJ ili beogradskoj ligi???

pgab

pre 16 godina

Ako želimo da nam prvu ligu (uostalom i sve ostale) čine klubovi koji nisu učestvovali u nelegalnim radnjama onda treba sve postojeće klubove raspustiti i početi fudbal od nule.

BG_011

pre 16 godina

Kome najvise odgovara izbacivanje Vojvodine?
Kme se Vojvodina zamerila ne prodavanjem igraca?
Da li ce glavni krivci stanja u fudbalu biti uhapseni posle ovoga?
Ovo su samo neka pitanja na koje bih zeleo da mi se odgovori

daleksandar

pre 16 godina

Ja mislim da treba i stadion srusiti i izgraditi neki Delta grad ili tako nesto na njegovom mestu. A igrace podeliti izmedju nasa dva najtrofejnija kluba. To mi se jedino cini ispravnim u ovom teskom trenutku za nas regularni i potpuno posteni fudbal.

Dragiša

pre 16 godina

NE! OVO JE PREVRŠILO SVAKU MERU!

Pre svega, moram da naglasim da sam GROBAR!

Bez obzira na to što nas Novosađani optužuju ovih dana za sve i svašta, mislim da svaki normalan navijač u Beogradu, ali i u celoj Srbiji mora da stane u zaštitu FK Vojvodine! FK ne pripada ni Butoroviću ni ostalim kriminalcima sa kojima ti isti koji bi sada da izbace Vojvodinu sarađuju već godinama, FK Vojvodina pripada njenim navijačima!

KAKVA KORIST OD IZBACIVANJA VOJVODINE!?!? Vojvodina nije privatni klub pa da takvom kaznom bude pogođen vlasnik. U tom i samo u tom slučaju ovakva kazna bi imala smisla.

Nije "Firma" kriva zato što ljudi kao Butorović upravljaju Vojvodinom, ali i ostalim Srpskim klubovima, već upravo FSS, zajednica prvoligaša i ostala mafijaška udruženja! A lopovi se uplašili pa hoće da kazne navijače zato što je jedan od njih provaljen!

POZIVAM SVE NAVIJAČE I IGRAČE(bilo bi smešno pozvati i uprave) PARTIZANA, ZVEZDE ALI I OSTALIH KLUBOVA KOJIMA JE JOŠ STALO DO SRPSKOG FUDBALA DA SE USPROTIVE OVAKVOM SUROVOM MAFIJAŠKOM OBRAČUNU U KOME ĆE OPET DA ISPAŠTAJU NAVIJAČI I SRPSKI FUDBAL! DANAS VOJVODINA, SUTRA PARTIZAN I ZVEZDA! U SLUČAJU IZBACIVANJA VOJVODINE, BOJKOT "PRVENSTVA"! Braćo Novosađani, možda oni iz uprava Partizana i Zvezde žele da sklone Vojvodinu, ali nama navijačima treba i jaka Vojvodina, kao što nam trebaju i jaki Partizan i Zvezda i da je sreće Napredak iz Kruševca, Hajduk iz Kule, Zemun... AJMO SVI DA SE SKLONIMO SA STADIONA DOK SVI KOJI TRENUTNO HARAJU SRPSKIM FUDBALOM NE ODU IZ NJEGA. Ne gubimo mnogo! Samo ćemo se manje nervirati i gubiti para na kladionicama zbog nameštenih utakmica. OVAKO SE VIŠE NE MOŽE!

GROBAR DO GROBA!

Novosadjanin

pre 16 godina

Pa normalno, jasno je ko dan zasto se ovo radi i kome to najvise odgovara. Sad ce c***** da smanje prednost, i to je i bio cilj. Sledeci su verovatno Borac iz Cacka. Nesumnjivo je da je toga bilo za sta optuzuju Butorovica, ali pitanje je zasto bas sad i zasto samo oni kad svi to rade, to znaju i ptice na grani. Jos jedan od razloga po meni je mozda i taj sto nisu hteli ciganima da (pro)daju Kacara i Despotovica, a pricalo se da je onaj mafioza Spasojevic bas zapeo. Sve u svemu crno se pise nasem fudbalu.

daleksandar

pre 16 godina

Ja mislim da treba i stadion srusiti i izgraditi neki Delta grad ili tako nesto na njegovom mestu. A igrace podeliti izmedju nasa dva najtrofejnija kluba. To mi se jedino cini ispravnim u ovom teskom trenutku za nas regularni i potpuno posteni fudbal.

Dragiša

pre 16 godina

NE! OVO JE PREVRŠILO SVAKU MERU!

Pre svega, moram da naglasim da sam GROBAR!

Bez obzira na to što nas Novosađani optužuju ovih dana za sve i svašta, mislim da svaki normalan navijač u Beogradu, ali i u celoj Srbiji mora da stane u zaštitu FK Vojvodine! FK ne pripada ni Butoroviću ni ostalim kriminalcima sa kojima ti isti koji bi sada da izbace Vojvodinu sarađuju već godinama, FK Vojvodina pripada njenim navijačima!

KAKVA KORIST OD IZBACIVANJA VOJVODINE!?!? Vojvodina nije privatni klub pa da takvom kaznom bude pogođen vlasnik. U tom i samo u tom slučaju ovakva kazna bi imala smisla.

Nije "Firma" kriva zato što ljudi kao Butorović upravljaju Vojvodinom, ali i ostalim Srpskim klubovima, već upravo FSS, zajednica prvoligaša i ostala mafijaška udruženja! A lopovi se uplašili pa hoće da kazne navijače zato što je jedan od njih provaljen!

POZIVAM SVE NAVIJAČE I IGRAČE(bilo bi smešno pozvati i uprave) PARTIZANA, ZVEZDE ALI I OSTALIH KLUBOVA KOJIMA JE JOŠ STALO DO SRPSKOG FUDBALA DA SE USPROTIVE OVAKVOM SUROVOM MAFIJAŠKOM OBRAČUNU U KOME ĆE OPET DA ISPAŠTAJU NAVIJAČI I SRPSKI FUDBAL! DANAS VOJVODINA, SUTRA PARTIZAN I ZVEZDA! U SLUČAJU IZBACIVANJA VOJVODINE, BOJKOT "PRVENSTVA"! Braćo Novosađani, možda oni iz uprava Partizana i Zvezde žele da sklone Vojvodinu, ali nama navijačima treba i jaka Vojvodina, kao što nam trebaju i jaki Partizan i Zvezda i da je sreće Napredak iz Kruševca, Hajduk iz Kule, Zemun... AJMO SVI DA SE SKLONIMO SA STADIONA DOK SVI KOJI TRENUTNO HARAJU SRPSKIM FUDBALOM NE ODU IZ NJEGA. Ne gubimo mnogo! Samo ćemo se manje nervirati i gubiti para na kladionicama zbog nameštenih utakmica. OVAKO SE VIŠE NE MOŽE!

GROBAR DO GROBA!

BG_011

pre 16 godina

Kome najvise odgovara izbacivanje Vojvodine?
Kme se Vojvodina zamerila ne prodavanjem igraca?
Da li ce glavni krivci stanja u fudbalu biti uhapseni posle ovoga?
Ovo su samo neka pitanja na koje bih zeleo da mi se odgovori

PM

pre 16 godina

Beogradska mafija, čim se neko približio odmah u drugu ligu, ako ne uhapse i ostale mafijaše ovo će biti kap koja će preliti i onako već prepunu čašu. Dva kluba koja su najviše nameštala će izgleda na kraju uspeti u dugogodišnjim namerama da stvore ligu sačinjenu od isključivo beogradskih klubova. Svaka čast, čestitam Vam gospodo, izbacite nas slobodno. Treba da se osnuju dve lige Srpska (Niš, Čačak, Kragujevac, Kruševac, Šabac, Novi Sad, Zrenjanin, Subotica...) i Beogradska (Bežanija, Voždovac, Železnik, Zvezdara, Čukarički, Lion i naravno dva najpoštenija kluba koji u proteklih 20 godina sigurno nisu namestili ni jednu jedinu utakmicu zvezda i partizan). To bi bio pravi potez, šta mislite gde bi se igrao bolji fudbal u SRPSKOJ ili beogradskoj ligi???

Nole

pre 16 godina

Liga nam je bedna,a ukoliko Vojvodina ode u nizi rang, ja ne vidim buducnost za neku zdravu ligu, posto Zvezda i Partizan nemaju konkurenciju. Nadam se ako se dokaze da su krivi, nek se plati neka kazna i oduzme neke bodove, inace ima da bude dosta problemasa planovima ko ce da igra u prvoj ligi, posto je previse Beogradskih timova, a pitanje je isto koliko suostali klubovi cisti, i kad ce konacno da se kod nas igra fudbal a ne samo neki problemi da nas prate.

doktor

pre 16 godina

Naslov je pomalo tendenciozan, jer do sada bi svi klubovi prve lige bili najmanje u Zonskoj ligi, koliko su utakmica kupili ili ustimali, s tim da bi Partizan i Zvezda ne znam u kojem rangu, beton ligi. Iskreno mi je zao sto se
to desava Srpskom fudbalu, ali
vojvodini zelim da je ne ometu
ovakve aktivnosti, jer moze do titule.

Ivan

pre 16 godina

Pa ovo je notorna glupost, u slucaju da njih izbace trebalo bi da izbace 70% super lige jer i vrabci na grani znaju da se utakmice namestaju. Nemojte dozvoliti velikima da se izvuku i operu ruke a da Vojvodina plati za sve!

zoran ns

pre 16 godina

da, samo je vosa to radila.
malo je simptomaticno to sto je samo novosadski klub na udaru i to bas sad kad je u vrhu tabele, a da bg klubove koji su to radili poslednjih ko zna koliko godina niko ne spominje.
naravno da smo svi za regularnost takmicenja, ali kada se to radi ovako selektivno ostaje sumnja da li su motivi za ovu akciju ispravni i da li se stiti ta regularnost ili interesi pojedinih klubova i ljudi u vlasti koji stoje iza njih.

bane

pre 16 godina

to znaci da se opet namesta misevima iz ljutice bogdana.. jer bi oni u slucaju da se izbaci vojvodina bili opet na -4 bodova od partizana.. nema sta, zvezdana u savezu radi i dalje "svoj poso".. samo malo im je i da uknjize 6 bodova za zvezdu na mecevima vojvodine kad ce partizan svakako biti sampion!

HVALA TI HVALA CRNO BELA LJUBAVI!

weed

pre 16 godina

znaci ako izbace vosu nikad vise necu gledati fudbal,pa i partizan i zvezda su namestali sto se protiv nijh nikad nista ne nadje,nego kad je vosa pocela da igra dobro i da pretenduje na titulu onda ove glavonje iz partizana i zvezde reaguju kako je samo vosa namestala....Lopovi su svi!!!!!!!!

F89

pre 16 godina

Питам се да ли би се иста прича причала да су у питању црвена звезда и партизан? Не... Они су годинама вешто скривали своје криминалне радње и док је тако водећим људима из ФСС не смета да они наставе своје такмичење у нашом бедном, јадном фудбалском првенству и ''освајање'' неких нових дуплих круна. Зар је могуће да Терзић и дружина изјављују како лига добија на значају, а клубове који су врхунским играма заслужили свако признање и похвалу гасе, избацују, лажно оптужују, дозвољавају малверзације приликом продаја?! Да... Фудбал је ипак средство за личну потрошњу, односно задовољавање личних потреба. Фудбал у Србији је најближи неком малопродајном производу, дакле има рок трајања. Искористили су ФК Војводину и сада фино могу да је ''баце'' у нижи ранг такмичења!
Свако ко је био на бар једној утакмици Воше упознат је са квалитетом њеног тима и потенцијалним европским играчима. Такође се зна да се врхунски ради са млађим генерацијама, погледајте само позиције ФК Војводине на табели омладинских, кадетских, пионирских лига... Или је можда и то намештено?!

Vasa Pušibrk

pre 16 godina

Neka nas izbace iz lige.Da jednom zauvek raskrstimo sa njima.Treba osnovati para Vojvodjansku ligu i novi fudbalski savez.A sa njima igrati samo medjunarodne utakmice.

Novosadjanin

pre 16 godina

Pa normalno, jasno je ko dan zasto se ovo radi i kome to najvise odgovara. Sad ce c***** da smanje prednost, i to je i bio cilj. Sledeci su verovatno Borac iz Cacka. Nesumnjivo je da je toga bilo za sta optuzuju Butorovica, ali pitanje je zasto bas sad i zasto samo oni kad svi to rade, to znaju i ptice na grani. Jos jedan od razloga po meni je mozda i taj sto nisu hteli ciganima da (pro)daju Kacara i Despotovica, a pricalo se da je onaj mafioza Spasojevic bas zapeo. Sve u svemu crno se pise nasem fudbalu.

pgab

pre 16 godina

Ako želimo da nam prvu ligu (uostalom i sve ostale) čine klubovi koji nisu učestvovali u nelegalnim radnjama onda treba sve postojeće klubove raspustiti i početi fudbal od nule.

Baca

pre 16 godina

Ovo je stvarno prevrsilo svaku meru. Dokle ce ovi iz Beograda da gaze po nasoj pokrajni. Cuj, izbaciti Vosu, a cela liga namesta utakmice. Ako ih izbace, da istupe i ostali vojvodjanski klubovi iz lige i da se odmah oformi vojvodjanska liga. Stop beogradskom teroru!

Dovla

pre 16 godina

Neka izbace VOSU al u vojvodjansku ligu i da tu ostanu , a usput nek izadju hajduk i banatski dvor!!!!!
Bice mi draze da gledam DERBI Vosa-Proleter nego namestene BG klubove

VM

pre 16 godina

Odlično zapažanje u komantaru 3 (bane). Bravo! Upravo sam to hteo da napišem, jer mi je to prvo palo napamet kada sam pročitao ovaj naslov. C******i lobi i dalje mešetari uprkos hapšenjima, a Mišković lobira za izbacivanje Vojvodine jer nisu hteli da im prodaju igrače i biće bliži 2 boda Partizanu u borbi za titulu. SRAMOTA šta rade g***i iz godine u godinu!

Predrag

pre 16 godina

Ma sta vam je ljudi. Najvaznije je da je razbijena fudbalska mafija u Novom Sadu, profesorska u Kragujevcu.... Samo Beograd nemojte da dirate !!!

FoRzA_PxFxCx

pre 16 godina

Ako Vojvodini preti izbacivanje sta treba nama i tek komsijama da urade, da nas izbace na 10 godina iz fudbala ili da igraju za kaznu u balonu sa mojom ekipom!!!

Voja BG

pre 16 godina

Ceo NS treba da se digne na noge pa u demonstracije.

Da je neke pravde i da nema ove centralizacije, blizanci iz Bg-a bi sada umesto na travnatim igrali na betonskim terenima, kad ono medjutim, izgleda da više bode oči jedna (neprovereno) nameštena utakmica Voše nego kontinuirana nameštanja blizanaca od raspada SFRJ. Pa jel se u insajderu dokazala sprega izmedju Zvezde, Partizana pa i ofke sa crnogorskim (mafijaškim) klubovima, zahvaljući kojoj su se i titule osvajale!!!

Ali ti slučajevi su sada pravno zastareli, jel da ?!

Duško

pre 16 godina

Nisam čuo da su se navijači Vojvodine bunili kad je Bata došao u klub, a svi su dobro znali ko je on. E, sad neka fino podele sudbinu i Bate, jer nisu ništa drugo ni mogli da očekuju. Znali su da nije on svetac, zašto su mu dozvolili da vedri i oblači?

head hunteer

pre 16 godina

mislim iskreno...ne volim vojvodinu..niti njene navijache..niti klub..naravno...grad je super i ljudi su oki...ali...klub sa velikom tradicijom kao sto je vosha nesme biti izbachen...ako je buturovic namesta..njega na robijju...ma nisu valjda svi sportski radnici i igrachi ukljucheni u ovu sprdnju...neka kluba....zivece vojvodina i bez lopova...ostani vojvodino....pozdrav grobariji..

POLEKO

pre 16 godina

Ko treba da bude izbačen zato što je Partizan onako bezobzirno pokraden na utakmici protiv Čukaričkog???Sigurno ne Čukarički,zna se ko je imao najveće koristi od toga.Ko treba da bude izbačen zbog nameštaljke Zvezda - Hajduk 1-1???

marko

pre 16 godina

Sta se desava sa Svetlanom Raznatovic,Arkanovom udovicom? Zasto ona nije uhapsena?Pa, siguran sam da ima puno materijala koji nju direktno cini osumnjicenom...

Milos, Srbija

pre 16 godina

A gde ste komentatori bili kad su hapsili Zvezdine funkcionere? Smisljali i ostavljali duhovite opaske ovde. Sve vam je delovalo lepo zato sto se drugome desava. I vi biste da budete temelj "postenog" fudbala. Izvinite, Baba mora u corku!

Ne znam bas

pre 16 godina

Svi vi koji udarate na Vojvodinu spominjuci kako je broj njenih navijaca mali,ne PRICAJTE TAKOi.Videlo se na finalu kupa lepo koliko navijaca prati Vojvodinu na gostovanju i to oko 2000.Partizan i Zvezdu u Novom Sadu podrzava svega oko 100-200 navijaca iz samog Beograda,a ostali su ljudi iz vojvodjanskih mesta,plus jos mali broj juznije od Beograda.I broj tih ljudi je sve manji i manji,uostalom navijaci Vojvodine su konstantno vecina na svom stadionu vec veci broj zadnjih utakmica.
A sto se tice navijaca Zvezde i Partizana na njihovim stadionima,pa to je smesno,oni se skupe samo kada ova dva kluba igraju medjusobno ili na nekim evropskim utakmicama,a zna se da je tada prisutna gomila ljudi koja u stvari sa navijanjem i fudbalom nema nikakve veze.
Dobro je poznata snaga navijaca Vojvodine i dobro likujte sada svi vi,moze vam se,ali nemate nista od takvog nipodastavanja.Klub ce biti pracen i u beton ligi ako treba,i mislim da bi nam to cak islo i u korist jer bi smo tek tada uvecali nase clanstvo i u momentu vracanja u superligu bi smo bili za svaki respekt.U svakom slucaju ako se Zvezda i Partizan oslobode prisustva Vojvodine u ligi,zato se navijaci ta dva kluba nece osloboditi prisustva navijaca Vojvodine.

draganNS

pre 16 godina

Simpatizer sam Vojvodine ali iskreno receno ovako ne nesto moglo ocekivati, kad je Bata preuzeo Vosu tako reci je bilo pitanje vremena kad ce zavrsiti u zatvoru, ceo novi sad jako dobro zna ko je on,nazalost

ultras

pre 16 godina

Niste hteli da nam prodate Kačara i Despotovića,e pa sad,treća liga a nama samo -4 iza Partizana.Prvenstvo je regularno samo ako je Zvezda šampion!

the pitch

pre 16 godina

To i nije tako lose uz uslov da izbace i Zvezdu i Partizan. Bila bi to mnogo zanimljivija gostovanja u Kragujevcu, Nisu, Subotici... A ove mafijaske klubove tipa Bezanija,Cukaricki sto ne mogu da skupe 50 gledalaca treba ugasiti.

boban,nis

pre 16 godina

Kad gledam sta se sve desava u nasem fudbalu meni kao navijacu Radnickog iz Nisa,i nije vise zao sto je taj klub nestao.Kada je sve imalo smisla u onoj bivsoj drzavi taj klub je bio,nemogu da kazem veliki,ali tu negde.Kad je sve izgubilo smisla on je nestao.Sto se tice slucaja Vojvodina,predlazem da posto je to bio jedini klub koji je mogao da ugrozi Partizan i Zvezdu,da se ukine prva liga a Zvezda i Partizan medjusobno nek igraju pa ko pre stigne do 10 taj je prvak.

Manitou

pre 16 godina

Mislim, u sustini mi je zao Vojvodine, al u jednu ruku i nije.

Zasto nije? Zato sto sam skontao da sam se godinama nervirao zbog poraza Zvezde i Repke, dok sam ja i hiljade drugih svim srcem voleli i navijali za NASE klubove i repku, mafijasi su delili "kolach" za stolom, tacnije ispod istog.

Koliko para vredi titula? Meni vise totalno nije bitno dal ce zvezda partizan ili bombarderi iz malog mokrog luga osvojiti ligu i (ili kup).

Kada je njima glavni cilj da prodaju igrace preko grane i SEBI zarade pare. Kako to da Su zvezda i partizan u dogovima, a prodali su ARMIJU igraca zadnjih ne znam ni ja koliko godina, svake godine obrcu milione, a vamo su kao u problemu sa kintom.

Tuzan sam, i razocaran, jer volim fudbbal, svoj tim i repku. Jer su mi svu radost oduzeli. Da volim namestene mecheve uzivao bih gledajuci KECHERE, al to me ne zanima...

Vuk Samotnjak

pre 16 godina

Ljudi, nemojte da budete kompleksasi. Vojvodina ne preti Zvezdi i Partizanu - prodali su najbolje igrace, sto dovoljno govori o njihovim ambicijama na prolece.
Sa druge strane, apsolutno se slazem da Vojvodina ne moze da bude jedina koja ce biti kaznjena. Treba samo malo zagrebati ispod povrsine, i dokazi za svacije namestanje ce isplivati. Ako na taj nacin svi iz prve lige ispadnu u drugu ili trecu neka, tako i treba.
Kao navijac Crvene Zvezde, ja se na stadionu necu pojaviti dok se to ne desi. Bez razbijanja fudbalske mafije od fudbala nece ostati ni f.

Dragiša

pre 16 godina

"Nisam čuo da su se navijači Vojvodine bunili kad je Bata došao u klub, a svi su dobro znali ko je on. E, sad neka fino podele sudbinu i Bate, jer nisu ništa drugo ni mogli da očekuju. Znali su da nije on svetac, zašto su mu dozvolili da vedri i oblači?
(Duško, 1. februar 2008 14:14)"

Dule, kako bre da se bune kada kod nas imaš Pixija, Džaju, Zeku, Bjeku, pa tek su sa ovim dobili šansu da se ravnopravno "takmiče". Mislim da smo dosta mi, navijači, ispaštali zbog onih koji su bili u upravama a verujem da i ti dobro znaš da se oko toga ko je u upravi mi(navijači) i ne pitamo. Ajde da gledamo malo šire od Partizana ili Zvezde ili Vojvodine.

3eMyH

pre 16 godina

Ovo je sramota,ako izbace Vojvodinu onda bi isto tako trebalo da izbace i Partizan i Zvezdu.Ja jesam grobar li ovo je smesno ispade kao da Vojvodina namesta a ostatak lige ne njihove meceve.Kao da su Partizan i Zvezda cvecke a dobro se zna da je Zveda svojevremeneo igrala sa Zemunom 3 za 1 i slicno

Kifla

pre 16 godina

Mislim da bi sve klubove iz prve lige izbaciti u drugu,iz dguge u treću itd. tako da imamo jedne sezone regularnu blanko prvu ligu.

Natasa

pre 16 godina

Po tom kriterijumu, u nizi rang bi mogli i Zvezda i Partizan. Da se ne lazemo svi su namestali. Ne svidja mi se Buturovic, daleko od toga, ali onda treba da odgovaraju i njemu slicni.Plasim se da se to nece dogoditi.

Alan_Shearer

pre 16 godina

e sabani jedni...da bog da Vosa bude prvak pa da vide ovi zvezdasi i grobari !!!vi nesto pricate o namestanju? a samo koliko ste vi namestali,pa to nema nigde...i sada ste namestili Kan Kanu...sigurno zato sto nije hteo da proda Vosine najbolje igrace Zvezdi ili Partizanu...

marko pfc

pre 16 godina

@bla
Nije stvar u juveu i vojvodini nego u tome da svi namjestaju utakmice i sada se koplja lome oko vojvodine samo zato sto nekome ne odgovara jaka vojvodina!Zao mi je sto jos jedna velika sansa da se srpski fudbal postavi na noge nije iskoriscena samo zbog interesa pojedinaca!!!

ZOMBIAQ

pre 16 godina

A Voshu ako izbace mogu slobodno prekinut ligu,jer kao da nisu svi drugi timovi to isto radili,Partizan i zvezda najvise,pa rade to godinama,ali njima ne mogu nista,jer su hej "velikani srpskog fudbala",eee pola timova bi nama kaznili i izbacili da smo u normalknoj zemlji nego....ZA DRUGE SE NAVIJA PARTIZAN SE VOLI

Upamtite!

pre 16 godina

I bivši FSJ i današnji FSS vodili su ljudi iz "Crvene zvezde". Nijedan partizanovac nikada nije imao nikakav uticaj na prljavi rad ovoga saveza. FSJ, FSS, sudijska klapa... to je "Crvena zvezda". Do juče Miljanić, Marović, Bulatović, sada Terzić i Džajić. Zašto je bivši direktor reprezentacije Bata Mirković podneo ostavku? Zato što je bio izopšten, direktor koga niko ništa nije pitao. Sad dolazi vremešni Džajić (kako ga nije sramota da služi nekom Terziću?), ali on postaje, mimo Statuta, peti potpredsednik FSS!!! Ali, šta me se tiču mafijaši, ne znam zašto ovo uopšte pišem i za koga.

Perans

pre 16 godina

Ako se to desi,onda ne znam koliko treba da kazne i u koji rang treba da izbace zvezdu i partizan, zbog njihovih namestaja titula i kupova. Ako Vojvodina bude izbacena u nizu ligu, budite sigurni da omda posle toga leta i zvezda i partizan.

Kun Aguero

pre 16 godina

bla
E bas si bla, smešan si do bola!Zna se ko je kriv, ne kažem da Vojvodina nije namestila neku utakmicu, ali šta su radili blizanci!!!nikada neću zaboraviti 1970 kada ste dali titulu Hajduku!SAMO NAPRED VOJVODINA!!!

nikola

pre 16 godina

Ako bi se ne daj boze to desilo,administrativnim putem NOVI SAD sa Detelinare ubaciti u Super ligu!!! Novi Sad ne sme biti bez superligasa!

Jovan

pre 16 godina

Ljudi sta je ovo??? Jel stvarno mislite da bi Bata Butorovic koji je ko zna kako stekao veliko bogatstvo(nije ni bitno)napravio tako debilnu gresku i telefonom javljao sudijama da preuzmi pare za namestenu utakmicu iako zna da ga prisluskuju. Hahahaha. Ova drzava je tuzno providna, a nama moze da prodaje maglu ko hoce. Dozovite se pameti.

sinisa 021

pre 16 godina

znate sta mi je smesno, sto kao navijaci vojvodine nesto prete, pa to je da umres od smeha, novi sad ceo crveno i beo ali u zvezdinim bojama, pa u mom razredu od 22, 14 je delija par grobarcica i dva navijaca vojvodine, e sad sami zakljucite o cemu pricam, mafijas im usao u klub i sad se cudom cude, mos si misliti

local patriot

pre 16 godina

Dragiša

ako su to pravi navijaci, neka sede i cute, jer bi izbacivanje bila jedina pravedna odluka u slucaju dokazivanja krivice...
a posto oni vole svoj klub i nas fudbal skapirace da je to normalna stvar i bodriti svoj klub i kroz nizi rang takmicenja... juventus
za navijace ne bi trebalo da bude bitno da gledaju klub koji gostuje na njihovom stadionu nego svoj tim!!!
budimo pravi ljubitelji fudbala i posmatrajmo nase timove i fudbal, nemojmo da bolujemo od kompleksa nizih vrednosti, igrati u drugoj ligi nije strasna stvar!!!-preporucio bih je, 2 ligu i partizanu i zvezdi, pa mislim da bismo posle 3 god stali cvrsto na svoje noge!!!!

Nuntz

pre 16 godina

Neznam dali vi navijaci Vojvodine i svi ostali koji stajete na njenu stranu shvatate sta pisete ovde?
Ovde postoje dokazi za pocinjeno krivicno delo. Nemojte mesaati predpostavke koje imate da su i drugi namestali sa ovim. Ja licno nebih voleo da se Vojvodina izbaci ali na ovakav nacin na koji je postala klub od izbacivanja do evrope nije dolican. Pored toga progledati joj sada kroz prste daje dobar putokaz kako treba da se funkcionise t.j. da prestup nece biti sankcionisan. Takodje ni cinjenica da je naj stariji prvoligas nedaje joj za pravo i ne abolira je od kazne u ovim okolnostima. Ja bih joj licno oduzeo 18 bodova, Butorovica i ostale vinovnike kaznio dozivotnim suspenzijama i pored toga klubu dao uslovnu kaznu po kojom bi se Svako mesanje aktera afere u rad kluba, bilo direktno ili indirektno povuklo kaznu prebacivanja u nizi rang. Butorovic bi svakako morao odgovarati pred redovnim sudom za davanje mita i korupciju. Iako ce te vi u ovome videti "skidanje" Vojvodine sa vrata Vecitih ja cak mislim da je jedna sasvim primerena kazna koja omogucava klubu vec sledece godine da dokaze da je svoje uspehe postigla i zahvaljujuci kvalitetu.
Mogao bih jos jednom da se osvrnem i na Slaninare. Kada je vas klub igrao protiv Atletika na stadionu je bilo oko 5000 ljudi. To vam je bila naj vaznija utakmica u novijoj istoriji i vi ste pali na ispitu. Ovde se prave hvalospevi na racun kluba i grupe a stvarno stanje je sasvim drugacije. Klub je, evo to je sada i dokazano sto se od prosle godine i predpostavljalo na poziciju dosao nezasluzeno dok navijaci ni to nisu mogli da isprate. Nemojte u svemu videti zelju nekoga da vas saplete kada vas je u stvari sapleo vas Bata. Potpuno se zalazem takodje da ako se nesto slicno utvrdi i u nekom drugom klubu, bilo to Zvezda ili Partizan upotrebe isti instrumenti kaznjavanja.

da,mi se zakopcavamo odpozadi

pre 16 godina

koju god ligu vosa bude igrala,firma ce biti sa njom jos jace.ako smo mi juve uredu al ajde da vidimo ko su fiorentina,redjina,milan,lacio,parma..ovi sto brane petokraku i partizane nek objasne kako su oni osvajali supriorno prvenstva sa 20 do 30 bodova razlike od treceg a onda kad odu u evropu razne tikve,libereci,kroa cije,arisi i druge fudbalske velesile napravile bi smesno od njih (samim tim i od nase srbije).petokrakin cane subotic,clan uo,na interpolovoj poternici i nikom nista to je sasvim normalno.ko je trisovica ugurao u reprezentaciju odjednom,tog uhapsite odmah,takvih primera je puno,razni fudbaleri(sumnjivih kvaliteta)su preko titovih blizanaca igrali u reprezentaciji a onda posle njihove prodaje u inostranstvo nestajali bi iz fudbalskog sveta.jel neko iz fss sme da pogleda ramba petkovica u oci i objasni mu kako to nije bio dobar za nas a jeste za brazil gde je osvajao titule i bio proglasavan za najboljeg fudbalera.nisam zlurad al nepravdu ne volim pa to ti je

Ivica

pre 16 godina

Sve u drugu ligu, pa da Bežanija bude šampion. Kakve fore, pa udarite na neki od BG klanova poput Bežanije, Voždovca, Sinđelića da vidim ko će da preživi? Polupismeni klinci i narkodileri se igraju srpskim fudbalom, crnogorci i hercegovci rade šta hoće sa reprezentacijom, najbolje da se ukine lepo sport u ovoj zemlji.

DamjanPFC

pre 16 godina

hah
U tom slucaju morace da probiju beton ligu da potrpaju maltene sve u njU!
Dosao covek, rekao gazdi NE i cao!
Tuga i jad!

etxeberria

pre 16 godina

kakva nepravda ne mogu da verujem, onda czv i partizan odma u opstinsku. pa jel moguce da ce to da urade, sve ce se slomiti na vojvodini.

sima

pre 16 godina

Izbaciti Vojvodinu?!
Pa onda moze i Banat , pa Smederevo , Cacak i Lucane , i tek onda ce evropski "velikani" CZ i
Partizan moci da osvoje titulu.

COFI

pre 16 godina

Moje misljenje je da je nasa liga ocajna...., izbacivanjem Vose bila bi jos slabija, B92 je najbolja televizaja...., i nadam se da ce urgirati da ne dodje do izbacivanja FK VOJVODINE...., nadam se da ce se smilovati savez Super ligasa...., u koliko se dokaze da je Buturovic umesan u namestanje....!

Zivko

pre 16 godina

Pa pitaju se svi kome odgovara da neki super ligas bude izbacen,pa najvise nekome iz prve lige telekom,Palma je obecao da ce Jagodina uci u super ligu a ne mecu Lucani-Vosa glavni delegat iz Jagodine daje negativnu ocenu na sudjenje i uz pomoc ljudi iz saveza dobijamo jos jedno mesto vise za nekog drugoligasa,tako se pravi odstunica,a obecano je Jagodina super ligas.

lala u kini

pre 16 godina

Vise je nego ocigledno da ih je slucaj "Kacar - Despotovic" zestoko pogodio i da su krenuli u frontalni rat protiv naseg kluba pod motom "ocistimo fudbal od kriminala". Mislim da je iluzorno i nabrajati sve pljacke dva najveca zla naseg fudbala u prethodnih 65 godina. Uostalom prvo smo ziveli u komunistickoj drzavi gde se po PS - u moralo navijati za jedan od dva zlotvora, a pozeljan je bio i cuveni jugoslovenski klub iz Splita dok su Dinamo i Vojvodina kao izraziti antikomunisticki klubovi uvek bili sputavani. Posle prelaska u kvazi - komunisticku drzavu preslo se na ogoljeni fudbalski teror dva dinosaurusa koji su preko noci od crvenih postali najveci srpski i nacionalisticki klubovi.

Ovde se ne radi o Bati niti o bilo kome drugom vec je rec o presudnoj borbi za spas naseg fudbala od diktature dva fudbalska mastodonta ciji je vek trajanja odavno istekao.

Za navijace ostalih klubova: ovo nam je istorijska sansa da jednom zauvek razbijemo monopol najvece sportske mafije koja je ikad postojala na ovim prostorima.

Ujedinjeni navijaci FK Vojvodina ce istrajati u borbi za spas svog kluba, a "gospodinu" miskovicu & co. porucujem: NIKO NAS NECE ZAUSTAVITI VOJVODINU CEMO SACUVATI!

Demosten

pre 16 godina

A sto da ne izbace Vojvodinu,a ako treba i Zvezdu i Partizan.Samo se kaznjavanjem i udaljavanjem krivaca moze rascistiti tragicna situacija u srpskom fudbalu.Kome ce biti zao?Onim 500 navijaca u proseku po utakmici,a od kojih pola dolazi iz vlastite koristi jer ih klub vodi na putovanja a vodje dobijaju platu od klubova.Koliko smo nisko pali.Klubovi od prihoda od navijaca ne mogu da skupe da plate kiriju.Eto koliko navijaca imaju nasi fudbalski klubovi.Kada vec nikoga ne interesuje fudbal,bolje da te stadione sruse a na mesto njih da izgrade skole,bolnice i narodne kuhinje,mnogo su nam potrebnije.

Igorrr

pre 16 godina

Bice jako tuzno ako se sve zavrsi sa Vojvodinom. Kao i Pravni fakultet u KG, ispalo je da je samo tamo postojalo korupcije .Niko iz BG nikada nije kriv. Tuga.....

Ja

pre 16 godina

Mene samo nerviraju ovi sto govore kako je sve oko Bate izrezirano od strane Partizana i CZ jer im kao smeta jaka Vojvodina. Dajte molim vas, ne poredimo ovde Inter i Milan. Partizan je realno mnoogo bolji od Vose i nema potrebe da od nje zazire. Ja znam da su se nasi celnici posteno 'napasali' evricima, ali to je isto kao kad bi sad optuzili Rendzers ili Seltik sto ne daju titulu Hartsu. Jednostavno, bolji su. Tako i kod nas- znam da se namestalo, ali cisto sumnjam da bi recimo Mladost Apatin bila prvak da nije bilo namestaljki. Ali da ih je bilo, to stoji. Ima sad klupko da se odmotava, laganica... A sta je sve Bata radio pre fudbala- bolje je da ipak ostane na ovome... I ko garantuje da nije namestena jos po koja?

Mitke

pre 16 godina

Nas fudbal je veoma slab. Ako se izbaci Vojvodina bice jos slabiji, alji to je jedino posteno sto treba da se uradi ako se dokaze. I Zvezda i Partizan namestaju utakmice ali njih nisu dosad otkrili, i oni sigurno to ne rade na nacin da se sudiji placa solarno (pare na sunce)u kuci predsednika. Mislio sam da je Buturovic pametniji od toga. A sad u drugu ligu!!!

glisa

pre 16 godina

Sigurno da Vojvodina nije bila jedini ozbiljni konkurent Zvezdi i Partizanu zato sto ima dobru ekipu i zato sto igra dobro, nego malo korupcije, potkupljivanja, ovo, ono, i palite se navijaci, a navijaci ko navijaci: luk, voda, pivo, pecenje i beeee.

Pantagana

pre 16 godina

@Voja BG
U pravu si dva(koliko je najvise bilo CG klubova u ligi istovremeno)Crnogorska kluba su odlucivala o tituli pri cemu je samo Zeta uspjevala da "uzme" bodove Zvezdi ostali(Buducnost,Jedinstvo,Kom,Rudar,Sutjeska)nisu nikad pobjedili ni Partizan ni Zvezdu. Cudo su napravili.

doom

pre 16 godina

Sve bi bilo ok, ali lik se zove Bata Kankan i on je "predsednik"! Alo! Niko nema nista protiv kluba i imena ali je ovaj uzeo gumicu i izbrisao tu tradiciju sa sve Jeknicem, genijem, zlezdinim sudijom Dread-om... Fuj!

Metla

pre 16 godina

Ako neki klub treba da se spusti dva ranga nize zbog namestanja utakmica, onda bi celokupnu meridijan super ligu trebalo preimenovati u Srpsku ligu jer nema kluba koji nije ucestvovao u stelanju rezultata utakmica i namestanju sudija!

Slave

pre 16 godina

Verovatno je bilo namestanja, ali ako ce izbaciti vojvodinu neka izbace i zvezdu i partizan jer su oni pet puta gori.
Stop korupciji i kriminalu!!!!
Vratite nam FUDBAL!!!

dr POP

pre 16 godina

@nuntz
Tog dana je bilo 37 stepeni Celzijusa, opasno za biti napolju, na suncu; pri toj temperaturi vas svih zajedno u bgdu se okupi 500, plafon.
5 iljada je u tom slucaju vrlo respektabilna cifra, a da sam bio i ja, e...

Ja sam u stvari ozbiljan

pre 16 godina

Sta vam je ljudi to je samo pocetak. Nasa policija ce nastaviti posao i uhapsiti sve kriminalce, a savezi ce izbaciti sve timove u rang nize zbog namestanja. E sad, posto svi namestaju utakmice svi ce biti izbaceni. Ja mislim da sve lige treba ponistiti i krenuti sledece godine od nule. Druga opcija je sve izbaciti, a svi mi mozemo brzo registrovati nove klubove koji ce odmah biti prvoligasi. Ja sam vec osmislio svoj tim "Mladi kurjak". Moram samo da nadjem nekoga da igra...

sale NS

pre 16 godina

Stvarno mi je dosta vise ovih iskompleksiranih novosadjana koji se ponasaju ko neki provincijalci! Dokle vise krivite "Beograd" za ovo sto se desava...ljudi iz Beograda vam ne zele nista lose i ne znam odakle vam toliki kompleks nize vrednosti??!! To sto je neki mafijas iz Beograda i on se zakacio sa Buturovicem ne znaci da treba da mrzite ceo Beograd i sve ljude koji tamo zive! Svi koji mrze beograd iz ovakvih razloga nisu pravi novosadjani!

:((

pre 16 godina

znate sta mi je smesno, sto kao navijaci vojvodine nesto prete, pa to je da umres od smeha, novi sad ceo crveno i beo ali u zvezdinim bojama, pa u mom razredu od 22, 14 je delija par grobarcica i dva navijaca vojvodine, e sad sami zakljucite o cemu pricam, mafijas im usao u klub i sad se cudom cude, mos si misliti
(sinisa 021, 1. februar 2008 15:26)
...jesi svestan svoje gluposti koje si izrekao ili stvrno mislis tako?

bane

pre 16 godina

to znaci da se opet namesta misevima iz ljutice bogdana.. jer bi oni u slucaju da se izbaci vojvodina bili opet na -4 bodova od partizana.. nema sta, zvezdana u savezu radi i dalje "svoj poso".. samo malo im je i da uknjize 6 bodova za zvezdu na mecevima vojvodine kad ce partizan svakako biti sampion!

HVALA TI HVALA CRNO BELA LJUBAVI!

sinisa 021

pre 16 godina

znate sta mi je smesno, sto kao navijaci vojvodine nesto prete, pa to je da umres od smeha, novi sad ceo crveno i beo ali u zvezdinim bojama, pa u mom razredu od 22, 14 je delija par grobarcica i dva navijaca vojvodine, e sad sami zakljucite o cemu pricam, mafijas im usao u klub i sad se cudom cude, mos si misliti

Vasa Pušibrk

pre 16 godina

Neka nas izbace iz lige.Da jednom zauvek raskrstimo sa njima.Treba osnovati para Vojvodjansku ligu i novi fudbalski savez.A sa njima igrati samo medjunarodne utakmice.

daleksandar

pre 16 godina

Ja mislim da treba i stadion srusiti i izgraditi neki Delta grad ili tako nesto na njegovom mestu. A igrace podeliti izmedju nasa dva najtrofejnija kluba. To mi se jedino cini ispravnim u ovom teskom trenutku za nas regularni i potpuno posteni fudbal.

Novosadjanin

pre 16 godina

Pa normalno, jasno je ko dan zasto se ovo radi i kome to najvise odgovara. Sad ce c***** da smanje prednost, i to je i bio cilj. Sledeci su verovatno Borac iz Cacka. Nesumnjivo je da je toga bilo za sta optuzuju Butorovica, ali pitanje je zasto bas sad i zasto samo oni kad svi to rade, to znaju i ptice na grani. Jos jedan od razloga po meni je mozda i taj sto nisu hteli ciganima da (pro)daju Kacara i Despotovica, a pricalo se da je onaj mafioza Spasojevic bas zapeo. Sve u svemu crno se pise nasem fudbalu.

Duško

pre 16 godina

Nisam čuo da su se navijači Vojvodine bunili kad je Bata došao u klub, a svi su dobro znali ko je on. E, sad neka fino podele sudbinu i Bate, jer nisu ništa drugo ni mogli da očekuju. Znali su da nije on svetac, zašto su mu dozvolili da vedri i oblači?

Baca

pre 16 godina

Ovo je stvarno prevrsilo svaku meru. Dokle ce ovi iz Beograda da gaze po nasoj pokrajni. Cuj, izbaciti Vosu, a cela liga namesta utakmice. Ako ih izbace, da istupe i ostali vojvodjanski klubovi iz lige i da se odmah oformi vojvodjanska liga. Stop beogradskom teroru!

doktor

pre 16 godina

Naslov je pomalo tendenciozan, jer do sada bi svi klubovi prve lige bili najmanje u Zonskoj ligi, koliko su utakmica kupili ili ustimali, s tim da bi Partizan i Zvezda ne znam u kojem rangu, beton ligi. Iskreno mi je zao sto se
to desava Srpskom fudbalu, ali
vojvodini zelim da je ne ometu
ovakve aktivnosti, jer moze do titule.

PM

pre 16 godina

Beogradska mafija, čim se neko približio odmah u drugu ligu, ako ne uhapse i ostale mafijaše ovo će biti kap koja će preliti i onako već prepunu čašu. Dva kluba koja su najviše nameštala će izgleda na kraju uspeti u dugogodišnjim namerama da stvore ligu sačinjenu od isključivo beogradskih klubova. Svaka čast, čestitam Vam gospodo, izbacite nas slobodno. Treba da se osnuju dve lige Srpska (Niš, Čačak, Kragujevac, Kruševac, Šabac, Novi Sad, Zrenjanin, Subotica...) i Beogradska (Bežanija, Voždovac, Železnik, Zvezdara, Čukarički, Lion i naravno dva najpoštenija kluba koji u proteklih 20 godina sigurno nisu namestili ni jednu jedinu utakmicu zvezda i partizan). To bi bio pravi potez, šta mislite gde bi se igrao bolji fudbal u SRPSKOJ ili beogradskoj ligi???

ultras

pre 16 godina

Niste hteli da nam prodate Kačara i Despotovića,e pa sad,treća liga a nama samo -4 iza Partizana.Prvenstvo je regularno samo ako je Zvezda šampion!

Nole

pre 16 godina

Liga nam je bedna,a ukoliko Vojvodina ode u nizi rang, ja ne vidim buducnost za neku zdravu ligu, posto Zvezda i Partizan nemaju konkurenciju. Nadam se ako se dokaze da su krivi, nek se plati neka kazna i oduzme neke bodove, inace ima da bude dosta problemasa planovima ko ce da igra u prvoj ligi, posto je previse Beogradskih timova, a pitanje je isto koliko suostali klubovi cisti, i kad ce konacno da se kod nas igra fudbal a ne samo neki problemi da nas prate.

Ivan

pre 16 godina

Pa ovo je notorna glupost, u slucaju da njih izbace trebalo bi da izbace 70% super lige jer i vrabci na grani znaju da se utakmice namestaju. Nemojte dozvoliti velikima da se izvuku i operu ruke a da Vojvodina plati za sve!

zoran ns

pre 16 godina

da, samo je vosa to radila.
malo je simptomaticno to sto je samo novosadski klub na udaru i to bas sad kad je u vrhu tabele, a da bg klubove koji su to radili poslednjih ko zna koliko godina niko ne spominje.
naravno da smo svi za regularnost takmicenja, ali kada se to radi ovako selektivno ostaje sumnja da li su motivi za ovu akciju ispravni i da li se stiti ta regularnost ili interesi pojedinih klubova i ljudi u vlasti koji stoje iza njih.

weed

pre 16 godina

znaci ako izbace vosu nikad vise necu gledati fudbal,pa i partizan i zvezda su namestali sto se protiv nijh nikad nista ne nadje,nego kad je vosa pocela da igra dobro i da pretenduje na titulu onda ove glavonje iz partizana i zvezde reaguju kako je samo vosa namestala....Lopovi su svi!!!!!!!!

Upamtite!

pre 16 godina

I bivši FSJ i današnji FSS vodili su ljudi iz "Crvene zvezde". Nijedan partizanovac nikada nije imao nikakav uticaj na prljavi rad ovoga saveza. FSJ, FSS, sudijska klapa... to je "Crvena zvezda". Do juče Miljanić, Marović, Bulatović, sada Terzić i Džajić. Zašto je bivši direktor reprezentacije Bata Mirković podneo ostavku? Zato što je bio izopšten, direktor koga niko ništa nije pitao. Sad dolazi vremešni Džajić (kako ga nije sramota da služi nekom Terziću?), ali on postaje, mimo Statuta, peti potpredsednik FSS!!! Ali, šta me se tiču mafijaši, ne znam zašto ovo uopšte pišem i za koga.

Dragiša

pre 16 godina

NE! OVO JE PREVRŠILO SVAKU MERU!

Pre svega, moram da naglasim da sam GROBAR!

Bez obzira na to što nas Novosađani optužuju ovih dana za sve i svašta, mislim da svaki normalan navijač u Beogradu, ali i u celoj Srbiji mora da stane u zaštitu FK Vojvodine! FK ne pripada ni Butoroviću ni ostalim kriminalcima sa kojima ti isti koji bi sada da izbace Vojvodinu sarađuju već godinama, FK Vojvodina pripada njenim navijačima!

KAKVA KORIST OD IZBACIVANJA VOJVODINE!?!? Vojvodina nije privatni klub pa da takvom kaznom bude pogođen vlasnik. U tom i samo u tom slučaju ovakva kazna bi imala smisla.

Nije "Firma" kriva zato što ljudi kao Butorović upravljaju Vojvodinom, ali i ostalim Srpskim klubovima, već upravo FSS, zajednica prvoligaša i ostala mafijaška udruženja! A lopovi se uplašili pa hoće da kazne navijače zato što je jedan od njih provaljen!

POZIVAM SVE NAVIJAČE I IGRAČE(bilo bi smešno pozvati i uprave) PARTIZANA, ZVEZDE ALI I OSTALIH KLUBOVA KOJIMA JE JOŠ STALO DO SRPSKOG FUDBALA DA SE USPROTIVE OVAKVOM SUROVOM MAFIJAŠKOM OBRAČUNU U KOME ĆE OPET DA ISPAŠTAJU NAVIJAČI I SRPSKI FUDBAL! DANAS VOJVODINA, SUTRA PARTIZAN I ZVEZDA! U SLUČAJU IZBACIVANJA VOJVODINE, BOJKOT "PRVENSTVA"! Braćo Novosađani, možda oni iz uprava Partizana i Zvezde žele da sklone Vojvodinu, ali nama navijačima treba i jaka Vojvodina, kao što nam trebaju i jaki Partizan i Zvezda i da je sreće Napredak iz Kruševca, Hajduk iz Kule, Zemun... AJMO SVI DA SE SKLONIMO SA STADIONA DOK SVI KOJI TRENUTNO HARAJU SRPSKIM FUDBALOM NE ODU IZ NJEGA. Ne gubimo mnogo! Samo ćemo se manje nervirati i gubiti para na kladionicama zbog nameštenih utakmica. OVAKO SE VIŠE NE MOŽE!

GROBAR DO GROBA!

F89

pre 16 godina

Питам се да ли би се иста прича причала да су у питању црвена звезда и партизан? Не... Они су годинама вешто скривали своје криминалне радње и док је тако водећим људима из ФСС не смета да они наставе своје такмичење у нашом бедном, јадном фудбалском првенству и ''освајање'' неких нових дуплих круна. Зар је могуће да Терзић и дружина изјављују како лига добија на значају, а клубове који су врхунским играма заслужили свако признање и похвалу гасе, избацују, лажно оптужују, дозвољавају малверзације приликом продаја?! Да... Фудбал је ипак средство за личну потрошњу, односно задовољавање личних потреба. Фудбал у Србији је најближи неком малопродајном производу, дакле има рок трајања. Искористили су ФК Војводину и сада фино могу да је ''баце'' у нижи ранг такмичења!
Свако ко је био на бар једној утакмици Воше упознат је са квалитетом њеног тима и потенцијалним европским играчима. Такође се зна да се врхунски ради са млађим генерацијама, погледајте само позиције ФК Војводине на табели омладинских, кадетских, пионирских лига... Или је можда и то намештено?!

draganNS

pre 16 godina

Simpatizer sam Vojvodine ali iskreno receno ovako ne nesto moglo ocekivati, kad je Bata preuzeo Vosu tako reci je bilo pitanje vremena kad ce zavrsiti u zatvoru, ceo novi sad jako dobro zna ko je on,nazalost

Nuntz

pre 16 godina

Neznam dali vi navijaci Vojvodine i svi ostali koji stajete na njenu stranu shvatate sta pisete ovde?
Ovde postoje dokazi za pocinjeno krivicno delo. Nemojte mesaati predpostavke koje imate da su i drugi namestali sa ovim. Ja licno nebih voleo da se Vojvodina izbaci ali na ovakav nacin na koji je postala klub od izbacivanja do evrope nije dolican. Pored toga progledati joj sada kroz prste daje dobar putokaz kako treba da se funkcionise t.j. da prestup nece biti sankcionisan. Takodje ni cinjenica da je naj stariji prvoligas nedaje joj za pravo i ne abolira je od kazne u ovim okolnostima. Ja bih joj licno oduzeo 18 bodova, Butorovica i ostale vinovnike kaznio dozivotnim suspenzijama i pored toga klubu dao uslovnu kaznu po kojom bi se Svako mesanje aktera afere u rad kluba, bilo direktno ili indirektno povuklo kaznu prebacivanja u nizi rang. Butorovic bi svakako morao odgovarati pred redovnim sudom za davanje mita i korupciju. Iako ce te vi u ovome videti "skidanje" Vojvodine sa vrata Vecitih ja cak mislim da je jedna sasvim primerena kazna koja omogucava klubu vec sledece godine da dokaze da je svoje uspehe postigla i zahvaljujuci kvalitetu.
Mogao bih jos jednom da se osvrnem i na Slaninare. Kada je vas klub igrao protiv Atletika na stadionu je bilo oko 5000 ljudi. To vam je bila naj vaznija utakmica u novijoj istoriji i vi ste pali na ispitu. Ovde se prave hvalospevi na racun kluba i grupe a stvarno stanje je sasvim drugacije. Klub je, evo to je sada i dokazano sto se od prosle godine i predpostavljalo na poziciju dosao nezasluzeno dok navijaci ni to nisu mogli da isprate. Nemojte u svemu videti zelju nekoga da vas saplete kada vas je u stvari sapleo vas Bata. Potpuno se zalazem takodje da ako se nesto slicno utvrdi i u nekom drugom klubu, bilo to Zvezda ili Partizan upotrebe isti instrumenti kaznjavanja.

BG_011

pre 16 godina

Kome najvise odgovara izbacivanje Vojvodine?
Kme se Vojvodina zamerila ne prodavanjem igraca?
Da li ce glavni krivci stanja u fudbalu biti uhapseni posle ovoga?
Ovo su samo neka pitanja na koje bih zeleo da mi se odgovori

pgab

pre 16 godina

Ako želimo da nam prvu ligu (uostalom i sve ostale) čine klubovi koji nisu učestvovali u nelegalnim radnjama onda treba sve postojeće klubove raspustiti i početi fudbal od nule.

Perans

pre 16 godina

Ako se to desi,onda ne znam koliko treba da kazne i u koji rang treba da izbace zvezdu i partizan, zbog njihovih namestaja titula i kupova. Ako Vojvodina bude izbacena u nizu ligu, budite sigurni da omda posle toga leta i zvezda i partizan.

glisa

pre 16 godina

Sigurno da Vojvodina nije bila jedini ozbiljni konkurent Zvezdi i Partizanu zato sto ima dobru ekipu i zato sto igra dobro, nego malo korupcije, potkupljivanja, ovo, ono, i palite se navijaci, a navijaci ko navijaci: luk, voda, pivo, pecenje i beeee.

Demosten

pre 16 godina

A sto da ne izbace Vojvodinu,a ako treba i Zvezdu i Partizan.Samo se kaznjavanjem i udaljavanjem krivaca moze rascistiti tragicna situacija u srpskom fudbalu.Kome ce biti zao?Onim 500 navijaca u proseku po utakmici,a od kojih pola dolazi iz vlastite koristi jer ih klub vodi na putovanja a vodje dobijaju platu od klubova.Koliko smo nisko pali.Klubovi od prihoda od navijaca ne mogu da skupe da plate kiriju.Eto koliko navijaca imaju nasi fudbalski klubovi.Kada vec nikoga ne interesuje fudbal,bolje da te stadione sruse a na mesto njih da izgrade skole,bolnice i narodne kuhinje,mnogo su nam potrebnije.

nikola

pre 16 godina

Ako bi se ne daj boze to desilo,administrativnim putem NOVI SAD sa Detelinare ubaciti u Super ligu!!! Novi Sad ne sme biti bez superligasa!

Ne znam bas

pre 16 godina

Svi vi koji udarate na Vojvodinu spominjuci kako je broj njenih navijaca mali,ne PRICAJTE TAKOi.Videlo se na finalu kupa lepo koliko navijaca prati Vojvodinu na gostovanju i to oko 2000.Partizan i Zvezdu u Novom Sadu podrzava svega oko 100-200 navijaca iz samog Beograda,a ostali su ljudi iz vojvodjanskih mesta,plus jos mali broj juznije od Beograda.I broj tih ljudi je sve manji i manji,uostalom navijaci Vojvodine su konstantno vecina na svom stadionu vec veci broj zadnjih utakmica.
A sto se tice navijaca Zvezde i Partizana na njihovim stadionima,pa to je smesno,oni se skupe samo kada ova dva kluba igraju medjusobno ili na nekim evropskim utakmicama,a zna se da je tada prisutna gomila ljudi koja u stvari sa navijanjem i fudbalom nema nikakve veze.
Dobro je poznata snaga navijaca Vojvodine i dobro likujte sada svi vi,moze vam se,ali nemate nista od takvog nipodastavanja.Klub ce biti pracen i u beton ligi ako treba,i mislim da bi nam to cak islo i u korist jer bi smo tek tada uvecali nase clanstvo i u momentu vracanja u superligu bi smo bili za svaki respekt.U svakom slucaju ako se Zvezda i Partizan oslobode prisustva Vojvodine u ligi,zato se navijaci ta dva kluba nece osloboditi prisustva navijaca Vojvodine.

Voja BG

pre 16 godina

Ceo NS treba da se digne na noge pa u demonstracije.

Da je neke pravde i da nema ove centralizacije, blizanci iz Bg-a bi sada umesto na travnatim igrali na betonskim terenima, kad ono medjutim, izgleda da više bode oči jedna (neprovereno) nameštena utakmica Voše nego kontinuirana nameštanja blizanaca od raspada SFRJ. Pa jel se u insajderu dokazala sprega izmedju Zvezde, Partizana pa i ofke sa crnogorskim (mafijaškim) klubovima, zahvaljući kojoj su se i titule osvajale!!!

Ali ti slučajevi su sada pravno zastareli, jel da ?!

Kun Aguero

pre 16 godina

bla
E bas si bla, smešan si do bola!Zna se ko je kriv, ne kažem da Vojvodina nije namestila neku utakmicu, ali šta su radili blizanci!!!nikada neću zaboraviti 1970 kada ste dali titulu Hajduku!SAMO NAPRED VOJVODINA!!!

Milos, Srbija

pre 16 godina

A gde ste komentatori bili kad su hapsili Zvezdine funkcionere? Smisljali i ostavljali duhovite opaske ovde. Sve vam je delovalo lepo zato sto se drugome desava. I vi biste da budete temelj "postenog" fudbala. Izvinite, Baba mora u corku!

COFI

pre 16 godina

Moje misljenje je da je nasa liga ocajna...., izbacivanjem Vose bila bi jos slabija, B92 je najbolja televizaja...., i nadam se da ce urgirati da ne dodje do izbacivanja FK VOJVODINE...., nadam se da ce se smilovati savez Super ligasa...., u koliko se dokaze da je Buturovic umesan u namestanje....!

Ja

pre 16 godina

Mene samo nerviraju ovi sto govore kako je sve oko Bate izrezirano od strane Partizana i CZ jer im kao smeta jaka Vojvodina. Dajte molim vas, ne poredimo ovde Inter i Milan. Partizan je realno mnoogo bolji od Vose i nema potrebe da od nje zazire. Ja znam da su se nasi celnici posteno 'napasali' evricima, ali to je isto kao kad bi sad optuzili Rendzers ili Seltik sto ne daju titulu Hartsu. Jednostavno, bolji su. Tako i kod nas- znam da se namestalo, ali cisto sumnjam da bi recimo Mladost Apatin bila prvak da nije bilo namestaljki. Ali da ih je bilo, to stoji. Ima sad klupko da se odmotava, laganica... A sta je sve Bata radio pre fudbala- bolje je da ipak ostane na ovome... I ko garantuje da nije namestena jos po koja?

dr POP

pre 16 godina

@nuntz
Tog dana je bilo 37 stepeni Celzijusa, opasno za biti napolju, na suncu; pri toj temperaturi vas svih zajedno u bgdu se okupi 500, plafon.
5 iljada je u tom slucaju vrlo respektabilna cifra, a da sam bio i ja, e...

Ja sam u stvari ozbiljan

pre 16 godina

Sta vam je ljudi to je samo pocetak. Nasa policija ce nastaviti posao i uhapsiti sve kriminalce, a savezi ce izbaciti sve timove u rang nize zbog namestanja. E sad, posto svi namestaju utakmice svi ce biti izbaceni. Ja mislim da sve lige treba ponistiti i krenuti sledece godine od nule. Druga opcija je sve izbaciti, a svi mi mozemo brzo registrovati nove klubove koji ce odmah biti prvoligasi. Ja sam vec osmislio svoj tim "Mladi kurjak". Moram samo da nadjem nekoga da igra...

sale NS

pre 16 godina

Stvarno mi je dosta vise ovih iskompleksiranih novosadjana koji se ponasaju ko neki provincijalci! Dokle vise krivite "Beograd" za ovo sto se desava...ljudi iz Beograda vam ne zele nista lose i ne znam odakle vam toliki kompleks nize vrednosti??!! To sto je neki mafijas iz Beograda i on se zakacio sa Buturovicem ne znaci da treba da mrzite ceo Beograd i sve ljude koji tamo zive! Svi koji mrze beograd iz ovakvih razloga nisu pravi novosadjani!

Mitke

pre 16 godina

Nas fudbal je veoma slab. Ako se izbaci Vojvodina bice jos slabiji, alji to je jedino posteno sto treba da se uradi ako se dokaze. I Zvezda i Partizan namestaju utakmice ali njih nisu dosad otkrili, i oni sigurno to ne rade na nacin da se sudiji placa solarno (pare na sunce)u kuci predsednika. Mislio sam da je Buturovic pametniji od toga. A sad u drugu ligu!!!

head hunteer

pre 16 godina

mislim iskreno...ne volim vojvodinu..niti njene navijache..niti klub..naravno...grad je super i ljudi su oki...ali...klub sa velikom tradicijom kao sto je vosha nesme biti izbachen...ako je buturovic namesta..njega na robijju...ma nisu valjda svi sportski radnici i igrachi ukljucheni u ovu sprdnju...neka kluba....zivece vojvodina i bez lopova...ostani vojvodino....pozdrav grobariji..

Pantagana

pre 16 godina

@Voja BG
U pravu si dva(koliko je najvise bilo CG klubova u ligi istovremeno)Crnogorska kluba su odlucivala o tituli pri cemu je samo Zeta uspjevala da "uzme" bodove Zvezdi ostali(Buducnost,Jedinstvo,Kom,Rudar,Sutjeska)nisu nikad pobjedili ni Partizan ni Zvezdu. Cudo su napravili.

VM

pre 16 godina

Odlično zapažanje u komantaru 3 (bane). Bravo! Upravo sam to hteo da napišem, jer mi je to prvo palo napamet kada sam pročitao ovaj naslov. C******i lobi i dalje mešetari uprkos hapšenjima, a Mišković lobira za izbacivanje Vojvodine jer nisu hteli da im prodaju igrače i biće bliži 2 boda Partizanu u borbi za titulu. SRAMOTA šta rade g***i iz godine u godinu!

Ivica

pre 16 godina

Sve u drugu ligu, pa da Bežanija bude šampion. Kakve fore, pa udarite na neki od BG klanova poput Bežanije, Voždovca, Sinđelića da vidim ko će da preživi? Polupismeni klinci i narkodileri se igraju srpskim fudbalom, crnogorci i hercegovci rade šta hoće sa reprezentacijom, najbolje da se ukine lepo sport u ovoj zemlji.

Vuk Samotnjak

pre 16 godina

Ljudi, nemojte da budete kompleksasi. Vojvodina ne preti Zvezdi i Partizanu - prodali su najbolje igrace, sto dovoljno govori o njihovim ambicijama na prolece.
Sa druge strane, apsolutno se slazem da Vojvodina ne moze da bude jedina koja ce biti kaznjena. Treba samo malo zagrebati ispod povrsine, i dokazi za svacije namestanje ce isplivati. Ako na taj nacin svi iz prve lige ispadnu u drugu ili trecu neka, tako i treba.
Kao navijac Crvene Zvezde, ja se na stadionu necu pojaviti dok se to ne desi. Bez razbijanja fudbalske mafije od fudbala nece ostati ni f.

Kifla

pre 16 godina

Mislim da bi sve klubove iz prve lige izbaciti u drugu,iz dguge u treću itd. tako da imamo jedne sezone regularnu blanko prvu ligu.

Alan_Shearer

pre 16 godina

e sabani jedni...da bog da Vosa bude prvak pa da vide ovi zvezdasi i grobari !!!vi nesto pricate o namestanju? a samo koliko ste vi namestali,pa to nema nigde...i sada ste namestili Kan Kanu...sigurno zato sto nije hteo da proda Vosine najbolje igrace Zvezdi ili Partizanu...

DamjanPFC

pre 16 godina

hah
U tom slucaju morace da probiju beton ligu da potrpaju maltene sve u njU!
Dosao covek, rekao gazdi NE i cao!
Tuga i jad!

FoRzA_PxFxCx

pre 16 godina

Ako Vojvodini preti izbacivanje sta treba nama i tek komsijama da urade, da nas izbace na 10 godina iz fudbala ili da igraju za kaznu u balonu sa mojom ekipom!!!

Dragiša

pre 16 godina

"Nisam čuo da su se navijači Vojvodine bunili kad je Bata došao u klub, a svi su dobro znali ko je on. E, sad neka fino podele sudbinu i Bate, jer nisu ništa drugo ni mogli da očekuju. Znali su da nije on svetac, zašto su mu dozvolili da vedri i oblači?
(Duško, 1. februar 2008 14:14)"

Dule, kako bre da se bune kada kod nas imaš Pixija, Džaju, Zeku, Bjeku, pa tek su sa ovim dobili šansu da se ravnopravno "takmiče". Mislim da smo dosta mi, navijači, ispaštali zbog onih koji su bili u upravama a verujem da i ti dobro znaš da se oko toga ko je u upravi mi(navijači) i ne pitamo. Ajde da gledamo malo šire od Partizana ili Zvezde ili Vojvodine.

Dovla

pre 16 godina

Neka izbace VOSU al u vojvodjansku ligu i da tu ostanu , a usput nek izadju hajduk i banatski dvor!!!!!
Bice mi draze da gledam DERBI Vosa-Proleter nego namestene BG klubove

etxeberria

pre 16 godina

kakva nepravda ne mogu da verujem, onda czv i partizan odma u opstinsku. pa jel moguce da ce to da urade, sve ce se slomiti na vojvodini.

marko

pre 16 godina

Sta se desava sa Svetlanom Raznatovic,Arkanovom udovicom? Zasto ona nije uhapsena?Pa, siguran sam da ima puno materijala koji nju direktno cini osumnjicenom...

marko pfc

pre 16 godina

@bla
Nije stvar u juveu i vojvodini nego u tome da svi namjestaju utakmice i sada se koplja lome oko vojvodine samo zato sto nekome ne odgovara jaka vojvodina!Zao mi je sto jos jedna velika sansa da se srpski fudbal postavi na noge nije iskoriscena samo zbog interesa pojedinaca!!!

the pitch

pre 16 godina

To i nije tako lose uz uslov da izbace i Zvezdu i Partizan. Bila bi to mnogo zanimljivija gostovanja u Kragujevcu, Nisu, Subotici... A ove mafijaske klubove tipa Bezanija,Cukaricki sto ne mogu da skupe 50 gledalaca treba ugasiti.

POLEKO

pre 16 godina

Ko treba da bude izbačen zato što je Partizan onako bezobzirno pokraden na utakmici protiv Čukaričkog???Sigurno ne Čukarički,zna se ko je imao najveće koristi od toga.Ko treba da bude izbačen zbog nameštaljke Zvezda - Hajduk 1-1???

Predrag

pre 16 godina

Ma sta vam je ljudi. Najvaznije je da je razbijena fudbalska mafija u Novom Sadu, profesorska u Kragujevcu.... Samo Beograd nemojte da dirate !!!

sima

pre 16 godina

Izbaciti Vojvodinu?!
Pa onda moze i Banat , pa Smederevo , Cacak i Lucane , i tek onda ce evropski "velikani" CZ i
Partizan moci da osvoje titulu.

Natasa

pre 16 godina

Po tom kriterijumu, u nizi rang bi mogli i Zvezda i Partizan. Da se ne lazemo svi su namestali. Ne svidja mi se Buturovic, daleko od toga, ali onda treba da odgovaraju i njemu slicni.Plasim se da se to nece dogoditi.

boban,nis

pre 16 godina

Kad gledam sta se sve desava u nasem fudbalu meni kao navijacu Radnickog iz Nisa,i nije vise zao sto je taj klub nestao.Kada je sve imalo smisla u onoj bivsoj drzavi taj klub je bio,nemogu da kazem veliki,ali tu negde.Kad je sve izgubilo smisla on je nestao.Sto se tice slucaja Vojvodina,predlazem da posto je to bio jedini klub koji je mogao da ugrozi Partizan i Zvezdu,da se ukine prva liga a Zvezda i Partizan medjusobno nek igraju pa ko pre stigne do 10 taj je prvak.

local patriot

pre 16 godina

Dragiša

ako su to pravi navijaci, neka sede i cute, jer bi izbacivanje bila jedina pravedna odluka u slucaju dokazivanja krivice...
a posto oni vole svoj klub i nas fudbal skapirace da je to normalna stvar i bodriti svoj klub i kroz nizi rang takmicenja... juventus
za navijace ne bi trebalo da bude bitno da gledaju klub koji gostuje na njihovom stadionu nego svoj tim!!!
budimo pravi ljubitelji fudbala i posmatrajmo nase timove i fudbal, nemojmo da bolujemo od kompleksa nizih vrednosti, igrati u drugoj ligi nije strasna stvar!!!-preporucio bih je, 2 ligu i partizanu i zvezdi, pa mislim da bismo posle 3 god stali cvrsto na svoje noge!!!!

3eMyH

pre 16 godina

Ovo je sramota,ako izbace Vojvodinu onda bi isto tako trebalo da izbace i Partizan i Zvezdu.Ja jesam grobar li ovo je smesno ispade kao da Vojvodina namesta a ostatak lige ne njihove meceve.Kao da su Partizan i Zvezda cvecke a dobro se zna da je Zveda svojevremeneo igrala sa Zemunom 3 za 1 i slicno

ZOMBIAQ

pre 16 godina

A Voshu ako izbace mogu slobodno prekinut ligu,jer kao da nisu svi drugi timovi to isto radili,Partizan i zvezda najvise,pa rade to godinama,ali njima ne mogu nista,jer su hej "velikani srpskog fudbala",eee pola timova bi nama kaznili i izbacili da smo u normalknoj zemlji nego....ZA DRUGE SE NAVIJA PARTIZAN SE VOLI

Manitou

pre 16 godina

Mislim, u sustini mi je zao Vojvodine, al u jednu ruku i nije.

Zasto nije? Zato sto sam skontao da sam se godinama nervirao zbog poraza Zvezde i Repke, dok sam ja i hiljade drugih svim srcem voleli i navijali za NASE klubove i repku, mafijasi su delili "kolach" za stolom, tacnije ispod istog.

Koliko para vredi titula? Meni vise totalno nije bitno dal ce zvezda partizan ili bombarderi iz malog mokrog luga osvojiti ligu i (ili kup).

Kada je njima glavni cilj da prodaju igrace preko grane i SEBI zarade pare. Kako to da Su zvezda i partizan u dogovima, a prodali su ARMIJU igraca zadnjih ne znam ni ja koliko godina, svake godine obrcu milione, a vamo su kao u problemu sa kintom.

Tuzan sam, i razocaran, jer volim fudbbal, svoj tim i repku. Jer su mi svu radost oduzeli. Da volim namestene mecheve uzivao bih gledajuci KECHERE, al to me ne zanima...

Zivko

pre 16 godina

Pa pitaju se svi kome odgovara da neki super ligas bude izbacen,pa najvise nekome iz prve lige telekom,Palma je obecao da ce Jagodina uci u super ligu a ne mecu Lucani-Vosa glavni delegat iz Jagodine daje negativnu ocenu na sudjenje i uz pomoc ljudi iz saveza dobijamo jos jedno mesto vise za nekog drugoligasa,tako se pravi odstunica,a obecano je Jagodina super ligas.

Jovan

pre 16 godina

Ljudi sta je ovo??? Jel stvarno mislite da bi Bata Butorovic koji je ko zna kako stekao veliko bogatstvo(nije ni bitno)napravio tako debilnu gresku i telefonom javljao sudijama da preuzmi pare za namestenu utakmicu iako zna da ga prisluskuju. Hahahaha. Ova drzava je tuzno providna, a nama moze da prodaje maglu ko hoce. Dozovite se pameti.

doom

pre 16 godina

Sve bi bilo ok, ali lik se zove Bata Kankan i on je "predsednik"! Alo! Niko nema nista protiv kluba i imena ali je ovaj uzeo gumicu i izbrisao tu tradiciju sa sve Jeknicem, genijem, zlezdinim sudijom Dread-om... Fuj!

Metla

pre 16 godina

Ako neki klub treba da se spusti dva ranga nize zbog namestanja utakmica, onda bi celokupnu meridijan super ligu trebalo preimenovati u Srpsku ligu jer nema kluba koji nije ucestvovao u stelanju rezultata utakmica i namestanju sudija!

Igorrr

pre 16 godina

Bice jako tuzno ako se sve zavrsi sa Vojvodinom. Kao i Pravni fakultet u KG, ispalo je da je samo tamo postojalo korupcije .Niko iz BG nikada nije kriv. Tuga.....

da,mi se zakopcavamo odpozadi

pre 16 godina

koju god ligu vosa bude igrala,firma ce biti sa njom jos jace.ako smo mi juve uredu al ajde da vidimo ko su fiorentina,redjina,milan,lacio,parma..ovi sto brane petokraku i partizane nek objasne kako su oni osvajali supriorno prvenstva sa 20 do 30 bodova razlike od treceg a onda kad odu u evropu razne tikve,libereci,kroa cije,arisi i druge fudbalske velesile napravile bi smesno od njih (samim tim i od nase srbije).petokrakin cane subotic,clan uo,na interpolovoj poternici i nikom nista to je sasvim normalno.ko je trisovica ugurao u reprezentaciju odjednom,tog uhapsite odmah,takvih primera je puno,razni fudbaleri(sumnjivih kvaliteta)su preko titovih blizanaca igrali u reprezentaciji a onda posle njihove prodaje u inostranstvo nestajali bi iz fudbalskog sveta.jel neko iz fss sme da pogleda ramba petkovica u oci i objasni mu kako to nije bio dobar za nas a jeste za brazil gde je osvajao titule i bio proglasavan za najboljeg fudbalera.nisam zlurad al nepravdu ne volim pa to ti je

lala u kini

pre 16 godina

Vise je nego ocigledno da ih je slucaj "Kacar - Despotovic" zestoko pogodio i da su krenuli u frontalni rat protiv naseg kluba pod motom "ocistimo fudbal od kriminala". Mislim da je iluzorno i nabrajati sve pljacke dva najveca zla naseg fudbala u prethodnih 65 godina. Uostalom prvo smo ziveli u komunistickoj drzavi gde se po PS - u moralo navijati za jedan od dva zlotvora, a pozeljan je bio i cuveni jugoslovenski klub iz Splita dok su Dinamo i Vojvodina kao izraziti antikomunisticki klubovi uvek bili sputavani. Posle prelaska u kvazi - komunisticku drzavu preslo se na ogoljeni fudbalski teror dva dinosaurusa koji su preko noci od crvenih postali najveci srpski i nacionalisticki klubovi.

Ovde se ne radi o Bati niti o bilo kome drugom vec je rec o presudnoj borbi za spas naseg fudbala od diktature dva fudbalska mastodonta ciji je vek trajanja odavno istekao.

Za navijace ostalih klubova: ovo nam je istorijska sansa da jednom zauvek razbijemo monopol najvece sportske mafije koja je ikad postojala na ovim prostorima.

Ujedinjeni navijaci FK Vojvodina ce istrajati u borbi za spas svog kluba, a "gospodinu" miskovicu & co. porucujem: NIKO NAS NECE ZAUSTAVITI VOJVODINU CEMO SACUVATI!

:((

pre 16 godina

znate sta mi je smesno, sto kao navijaci vojvodine nesto prete, pa to je da umres od smeha, novi sad ceo crveno i beo ali u zvezdinim bojama, pa u mom razredu od 22, 14 je delija par grobarcica i dva navijaca vojvodine, e sad sami zakljucite o cemu pricam, mafijas im usao u klub i sad se cudom cude, mos si misliti
(sinisa 021, 1. februar 2008 15:26)
...jesi svestan svoje gluposti koje si izrekao ili stvrno mislis tako?

Slave

pre 16 godina

Verovatno je bilo namestanja, ali ako ce izbaciti vojvodinu neka izbace i zvezdu i partizan jer su oni pet puta gori.
Stop korupciji i kriminalu!!!!
Vratite nam FUDBAL!!!