Ponedeljak, 06.08.2007.

16:10

Stojanović: "Dovodimo Rakića"

Izvor: B92

Stojanoviæ: "Dovodimo Rakiæa" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

Srđ@N

pre 16 godina

hehe, svi iznose svoje dobitne postave sa kojima zvezda "sigurno pobeđuje", pa ću i ja izneti skromno mišljenje kojih bi 11 pregazilo livadare:

__________________Đorđević___________________

Molina___________Burzanović___________Koroman


_________________Trajković___________________

Bronovicki_______Kastiljo_______________Basta

___________Bajalica_____Tutorić______________


______________Ranđelović_____________________



P.S.
Al zapamtine, ovo važi samo za Levadiju, za škote treba menjati sve iz korena ;D

djura-island

pre 16 godina

E kad se setim kada je Djole igrao u mladjim kategorijama FITNESA-Kragujevac i bio je D-grpa i jos tada se video potencijal u njemu i mali Raka je to iskoristio i jos treba da iskoristi,nezuri imas vremena i za Zvezdu ili neki Evro klub,Djole budi pametan i treniraj sto vise a sve ostalo ce doci samo po sebi!pozdrav od Djure sa Islanda(grupa C Fitnes).

misa

pre 16 godina

@zvezda mi je sve
dosta toga se slazemo:
1. trener katastrofa
2. taktika jos gora
3. igrali smo 4-5-1
4. trebali bi po igracima da igramo ili 4-3-3 ili ako kupimo nekog napadaca odnosno kad prohoda Salas a MOlina skupi snage makar za 45min 4-4-2
ALI
5. BARKOS je NAZALOST PROMASAJ DECENIJE. to ne mislim samo ja vec ceo tim Crvene Zvezde kao i 90% vodjstva kluba.
a)Decko ne ume da primi loptu (protiv Levadije 3 nesupesna pokusaja od 3 moguca)
c) izuzetno nespretan
d) slab sut
e) u 4 tekme nista ali NISTA nije pokazao (gledao sam sve 4...)
jako mi je zao ali nas maks tim u ovom trenutku izgleda ovako:
1. Randjelovic
2. Basta (jeste izbezumljen ali je nas, Zvezdas i boljeg nemamo)
3. Bronovicki (najbolja kupovina posle Kastilja... tek ce se pokazati)
4. Tutoric (sa Bajalicom nesto ne stima kolko cujem....)
5. Gaj
6. Kastiljo
7. Lukash(za defanzivnu varijantu)ili muceni/van forme/izbezumljeni sa zeljom da bezi iz Zvezde/kapiten Milovanovic)
8. Milijas
9. Djordjevic (stvarno je bolji od Barkosa cak moze biti i vise od toga ali mu treba par lopti i tekmi u 1 timu)
10. burzanovic
11.Koroman

Salas kad prohoda (ako se ikad oporavi) umesto Milijasa (koji se onda menja sa Lukashem dok je Kastiljo tu)
Molina na prolece u formaciji 4-4-2 uz Burzanovica
ALI TREBA NAM GOLGETER: koji zna da da gol! iskusan i spretan! koji moze da igra u SVAKOJ formaciji makar 60-70 min.
a to kosta makar 1.5 miliona... PIXI KAKO NE KUPI BENITEZA ZA TU LOVU?
...e to ne kapiram... stvarno ne kapiram...

Zvezdasica

pre 16 godina

Rakic nam nece biti od velike koristi.Sada je najvaznije da nam u timu ostane najbolji igrac Basta,jer je on ono sto nama treba.Mogao bi i da preuzme kapitensku traku Milovanovicu. SA BASTOM U LIGU SAMPIONA!!!

sale delija

pre 16 godina

izgleda da ce konacno piksi pogoditi sa pojacanjima.upravo sam procitao da se vode pregovori sa romom i da ce najverovatnije SABANI NONDA biti centarfor zvezde!!!ako budemo imali srece proci estonce sa nondom liga sampiona nije tako daleko zar ne???

Bojan

pre 16 godina

Ni Rakić, ni Pjanović, nego, Nonda!!!
Kako prenosi "Politika", novi napadač Crvene zvezde neće biti ni Đorđe Rakić, niti Mihajlo Pjanović nego iskusni fudbaler iz Burundija, Šabani Nonda

KNEZ

pre 16 godina

Zvezda pregovara sa AS ROMA,zbog SHABANI NONDA,06/03/77,1.82cm/83kg(pozajmica na godinu dana, posto je doso iz pozajmice Blackburn Rovers, posto Luciano Spalletti na njega ove sezone ne racuna).
2006-2007 Blackburn 26/7
2005-2006 AS Roma 15/4.
POZDRAV
RS 4EVER

delija 28 blok

pre 16 godina

Ljudi sta se lozite bre......kakav Rendzers...pa mi cemo od njih u gostima da primimo 3,a na Marakani bice 1:1......budimo realni,mi nemamo pojma.....bas slusam ove moje veceras napolju...kako cemo mi u Ligu sampiona i kako cemo da porodjemo Rendzers opusteno.......Sto se tice Rakica on je u Menageru bio boli glava ali kada sam ga gledao na EP malo sam se razocarao....on je dobar ali samoza nasu ligu ,a za evropu nam treba neko mnogo bolji,jer da su igraci koje je Zvezda dovela prosle i ove godine iz inostranstva(izuzev Kastilja,Gaja)neki dobri oni bi igrali u spaniji,Italiji,Engleskoj...a ne da dolaze kod nas i izigravaju neke zvezde.Setite se samo za primer Ailtona.....samo toliko

Babin_zub

pre 16 godina

E moj Diko,tacno je da za klubove u Evropi prelazni rok traje do kraja avgusta,ali zato sto oni ne igraju kvalifikacije kvalifikacionih kvalifikacija,pa predkolo tih kvalifikacija koje pocinje mesec i po pre nego njihova prva utakmica.Ali za nase klubove prelazni rok "traje" do pocetka jula i pocetka priprema,jer ni u Donjoj Blaznavi ne mozes pobediti na turniru sa neuigranom ekipom a kamo li uci u LŠ sa igracima(ma kakav kvalitet posedovali) skupljenim s'brda-s'dola.
Pa zar niste naucili na svojim greskama?Prase se ne tovi uoči Božica.

zvezda_u_srcu

pre 16 godina

Nema nista od Rakica, potvrdio Djurovski sad u emisiji ''Are..'' i jos potvrdio veliko interesovanje Crvene Zvezde za http://www.sportskevesti.net/articles/7348/1/Ni-RakiA-ni-PjanoviA-nego-Nonda/Stranica1.html

srdjan

pre 16 godina

prvo-rakic nam sada manje-vise nije potreban,(kasno je)
drugo-barkosa cemo videti tek kada mu ekipa stvori neku sansu jer protiv levadije nije ni jednu koliko se secam!
trece-slazem se da je katastrofa sto igramo sa mnogo defanzivnih u sredini,mora se naci mesta za trajkovica i burzu!
cetvrto-molio sam se samo da prodaju kapitena da mi ustede malo zivaca ali izgleda cu i dalje morati da se nerviram!
peto-i djurovski je poceo da mi smrdi mada sam ga u pocetku podrzavao-uhvatio se za istih 11 igraca i nikoga drugog ne vidi a o taktici da ne pricam!

wuk

pre 16 godina

dajte ljudi nemojte tako..... zvezda je stvarno igrala 4-3-3... e sad to sto su kastiiljo, deki i lukas igrali zadnje vezne
a koroman levo a milijas desno krilo, to je vec druga prica :)

Aca_USA

pre 16 godina

Sistem 4-5-1 vec godinama neuspesno primenjujemo (sa izuzetkom Djukica na EP za mlade). U tom sistemu sanse se stvaraju odgovornom igrom na sredini terena uz puno trcanja i preuzimanja protivnickih igraca). Jedini napadac malo dolazi u sansu ali mora puno da trci i otvara prostora za ubacivanje iz drugog plana. Otuda i malo golova koji napadac moze da da u ovom sistemu. Posto nasi veznjaci obicno igraju neodgovorno mi smo najvece uspehe postizali sistemom 4-4-2 (Binic-Pancev). Sistem 4-3-3 se ne igra vec godinama (osim u Juznoj Americi) a podrazumeva igru sa dva krila i centarforom.

Bosko

pre 16 godina

Gledao sam ovih par utakmica Zvezde,i zadovoljan sam jer je ovo pripremni deo,a strance treba sacekati malo da se naviknu na nas fudbal i da se uigraju a mali Filip je decko kome treba pruziti sansu a gusiti ga sa Rakicem i slicnim igracima,a u sredu treba izvesti brzu ekipu na teren Randjelovic-Andjelkovic-Gaj-Tutoric-Bronovicki-Milovanovic-Kastiljo-burzanovic-Lukas (Molina)-Djordjevic-Koroman SA ZVEZDOM DO LIGE SAMPIONA BOKACA17

Negativni

pre 16 godina

Mislim da je malo rano da proglasavamo Barkosa i ostale promasajima.Prvo,treba da budemo zadovoljni sto neko hoce u Zvezdu.Drugo,najveci problem je trener i njegova "vizija ofanzivne Zvezde".Tu "ofanzivu" smo videli protiv Levadije,ne ponovila se.Sto se tice Rakica,on je dobar centarfor i bolje pojacanje tesko da mozemo da nadjemo.E,sad Srbima smeta sve sto nije Batistuta ili Van Basten,ali ni Zvezda nije Milan ili Real, pa spram sveca i tropar.

Mr.Liquido Liquidovic

pre 16 godina

Ljudi sta je vama pa vi pricate o manageru 2007 igrici na pc :)) hahaha
Levadia-Zvezda 0:1 vidjecete
a Rangers je vec druga prica samo hrabro 4-4-2 i ne boj te se..svi smo uz vas..i molim vas pustite igrace da igraju..SAMO HRABRO..C.Zvezda_4-Ever

behar

pre 16 godina

Jojo kupujemo tele,al kakvo tele perspektivno, bice od njega samo vo i nista vise,a i sta ce nam napadac pa Bosko ima da igra viktorije i to pred nasim golom

nebojsa smiljic

pre 16 godina

Zar fudbal nije prva sporedna stvar za vecinu nas.Komentari navijaca su za mene uvek bili zabavni,slagao se ja sa njima ili ne.Fudbalskim zargonom,rekao bih,treba ljudi stati na loptu.Mi smo pametna,ali previse impulsivna nacija.Juce gledam Manchester,u drugom poluvremenu ulazi Nani i u prvim kontaktima sa loptom spotice se,pada,pogresno dodaje,ubrzo menja i kopacke,nakon cega vec bolje igra.Novajlija je u timu,uzece malo vremena,ali mislim da je odlican igrac.Tako i Barkos,ko zna,vreme ce pokazati.Dovodjenje Rakica je,po meni,totalno nepotrebno.Pocinje,sve vise da me zabrinjava Djurovski,sa svojom koncepcijom,neumerenim izjavama,izborom nekih igraca...!Koncepcija sa Miskovicima mi pomalo smrdi,cini mi se da ova crveno-bela jahta ima previse rupa a voda vec do kolena.Do nedavno u sukobu,sada se"lizu".Ne svidja mi se to!Na kraju,slazem se,Milovanovic katastrofa,Burzanovic bi trebao da igra,Milijas spor i bez lucidnosti,novajlije nespremne i neuigrane,i ne treba nam trenerska diploma da to vidimo.Medjutim,nista nije u nasim rukama,mi smo samo obicna masa.A fudbal,kao i uvek,ostaje najvaznija sporedna stvar na svetu.Pozdrav svima iz Amerike.

Ivan

pre 16 godina

Rakić će biti korisno pojačanje,mada mislim da će Barkos i Salas proraditi kada Boško bude prešao na 4-4-2.Dotle Zvezda neće imati igru,jer je mnogo defanzivnih i sporih igrača u veznom redu.Zvezda je uvek igrala sa 2 napadača,tako da mi Boško uopšte nije jasan sa taktikom.

Delija_serb

pre 16 godina

Goran Drulic je jedino i naj bolje resenje. Pitam se sto ga nisu pre doveli a on ode u OFI-Kreta (Grcka) Brzo mu istice ugovor. Nerviraju me ova djeca ovdje sto pisu ko treba da igra a ko ne i pricaju o taktici a blage veze nemaju o fudbalu. Pa i lud covjek zna da Molina, Barkos, Salas, onaj Poljak jos ne trebaju igrati vise od 15 min po utakmici dok god ne udju u formu a kamo li 45 min. ili cijelu utakmicu. Ja bih pustio prvo one momke koji su odradili cijele pripreme a ove bih prvo pustio da trce i da udju u formu a ne da padaju po terenu nakon 5 minuta. I nikako ne smiju da igraju njih dvojica ili vise zajedno na terenu dok ne prodje neko vrijeme i dok se ne uigraju. Treba da igraju naj spremniji a ne ovi stranci sto su kostali nesto pa sad moraju da opravdaju potrosene pare. Mene od njih niko nije odusevio ali mislim da jedino onaj Molina i onaj Poljak imaju kvalitet za Zvezdu. Kako mozete da govorite da ti stranci trebaju od pocetka da igraju kad ih nikad niste gledali i kad ti ljudi tek par dana treniraju!!?? To su gluposti.

DRULICA POD HITNO U ZVEZDU. TAKAV IGRAC NAMA TREBA.

Nikola Jeremic

pre 16 godina

Ljudi, da boljeg napadaca zvezda moze da dovede ona bi ga dovela, ali KOGA ?
Niko nece, shvatite...
Samo napadate Stojkovica, a on mucenik nije spojio 3 dana odmora celo leto da bi sastavio ekipu, ali ne moze ni to preko noci. Zato strpite se malo

MM

pre 16 godina

Mislim da problem sa napadacima preuvelican. Kao prvo, formacijia 4-5-1 nije ona koja ce dati protivniku mnogo golova na utakmici. Barkos jos nije uigran, Koroman i Milijas previse dave loptu, Molina je dobar. Kad predjemo na 4-4-2 i kad proradi veza sredine terena i napada onda se mozemo nadati necemu.

stoofy

pre 16 godina

Nista necemo uraditi dok god on bude forsirao formaciju sa 3 zadnja vezna i jednim spicom.Tu nema rezultata, ne igra se napaadacki i samim tim se ne stvaraju sanse. Ima malog Filipa kome treba dati sansu, ima mrtvog Barkosa koji ce valjda da proradi i gomilu odlicnih ofanzivnih veznih: Salas,Molina,Koroman, Burzanovic...Koji bre Rakic da li ste vi normalni?!?!?!?!

Djordjevica u spic u Talinu!!!
TRAJKOVICA U PRVIH 11!!!

1.Randjelovic (Basta)
2.Basta (Pantic)
3.Andjelkovic(Bronovicki)
4.Gaj
5.Tutoric(Bajalica)
6.Kastiljo (Lukas)
7.Milovanovic (Milijas - Stancic)
8.Trajkovic (Burzanovic)
9.Koroman (Raskovic)
10.Molina (Salas)
11.Djordjevic (Barkos)

salens

pre 16 godina

Kako mozete da pricate bilo sta o zvezdinim pojacanjima iz inostranstva??!!!!Da nije neko bio mozda u Ekvadoru,Argentini?Da nije neko pratio Boavistine utakmice? TISINA BRE neznalice obicne! Nije vam ovo football manager. Posle jedne utakmice vi dajete sebi za pravo da pljujete po igracima za koje do pre dve nedelje niste ni culi.
E sad kada sam se ispraznio mogu da dam i svoje skromno misljenje. Slazem se sa onima koji kazu da formacija ne valja, za sta je kriv trener a ne igraci(kojih ima sasvim dovoljno kvalitetnih za LS) Trener je takodje kriv sto nema strpljenja za ta ino-pojacanja. Pa ne mogu oni za 24h da se prilagode. Najvece rupe u timu su, po meni, u odbrani, a za napad jednostavno treba imati strpljenja. Na kraju zelim samo da konstatujem da je Zvezda u ovom prelaznom roku dosta dobro procistila redove(otisli Purovic,Djokic,Joksimovic-trebali su i Raskovica da puste...dosli Molina,Barkos,Bronovicki,Lukas) sad samo treba imati strpljenja jer pojacanja su kasno stigla i treba tek da se uigraju. I obavezno forsirati ofanzivniju igru a ne sa tri zadnja vezna! Pa zar nije Kastiljo dovoljan?

realan

pre 16 godina

Ljudi, ako sada ne udjemo u LS, nikad, ali nikad necemo. Plasim se da pruzenu nam priliku necemo iskoristiti, jer nismo svesni koliku smo srecu u zrebu imali.

G

pre 16 godina

trajkovic dobice svoju sansu kad napuni 30godina
bice bolje ovo je samo pocetak nisu dovolno uigrani..tek protiv sve ce se promeniti! ! !
ne treba nam rakic dovoljni su raskovic,salas,koroman za u talin...pa ja bi i u talin igra sa 1 spic i to raskovic...

MaRkO ChA

pre 16 godina

Po 100000x kazem...SRBI=STOKA...pa poostite ljude da rade...kao vi mi se razumete u foodbal...a posle kad neko explodira..."Jesam rekao da je vrh igrac"...tako je bilo i za Zigu...kakvi smo-takvi smo...a najbolji smo!!!
Uvek uz tebe...ZVEZDOOOOOOOOOOOOO....Pozz za prave DELIJe,a ne za ove koji psuju klub...i imaju 1000 primedbi...

Cvija

pre 16 godina

Iako se ne slazem sa vecinom komentara u vezi Rakica ( mislim da decko ima sve sto dobar spic treba da ima samo to ne koristi dovoljno ) SIGURAN sam da su najveci problemi trenutno u Zvezdi formacija( 3-5-1 )i smesni, jadnii zalosni kapiten. Zvezda igra kukavicki fudbal, kakvi su trener (ili je patoloski lazov ili totalni ludak kada govori da je formacija koju forsira 4-3-3 )i kapiten od nje vise ni ne ocekujem.
P.S. Ne mozemo mi da dovedemo kvalitetnog i proverenog napadaca kada su takvi previse skupi, ili sto je verovatnije nece ni da dodju u Zvezdu.

sale delija

pre 16 godina

Postali smo cirkus klub.Do juce smo bili u nevidjenoj euforiji sa kobajagi ekstra pojacanjima iz sveta a desetak dana kasnije nas rodjeni trener javno demostrira nepoverenje prema nasim pojacanjima!?I sada treba da nas pojaca pozamljen igrac iz Ofk Beograda,5 dana pre pocetka prvenstva!O boze,gori smo od partizana!Oni su celo leto cutali i radili.Piksi,manje jahtanja vise rada dok ne bude jasno!Ovaj Partizan je 10 puta jaci od onog lane i ako se neuozbiljimo ode titula.Ko se slaze neka podrzi ovaj moj mail.

KNEZ

pre 16 godina

Sad se svi pravite kao PRO Lizenz TRENERI, pametujete, samo solite pamet, pa terate PIKSIJA & KOLEGE da daju ostavku, nek vas sramota, nek proba neko, PIKSI je od reci, nije kao Tomic, Petric & Co. bolje da svi cutite kad nemate pojma o fudbalu, samo imate jezik dugacak.

vitamin c

pre 16 godina

meni je rakic razvaljivao u menageru.platio ga milionce ali brate,zasluzio je. ali to je menager,ovdje cisto sumnjam.iskreno,samo sam ga na ep gledao...uzasan je bio

Duka

pre 16 godina

Rakic je dobar igrac ,ali ne ono sto u ovom momentu treba Zvezdi,izgleda da opet stara prica ,mali je igrao na evropskom prvenstvu,sad jos da da 20 golova u nasoj ligi i ekipa ce da uzme 3-4 milioncica....Stidite se ,ovo je upuceno ljudima iz uprave!!!!!!!!!

mrgaga

pre 16 godina

Isto kao i vecina mislim da je rakic dobar napadac i da mu je igra glavom jaca strana ali mislima da nam takav napadac ne treba.Pa covek ce doci u zvezdu da bi se bolje prodao a ne da bi odveo zvezdu u ls.Ok su ova dvojica ali nam treba jos jedan koji je srbin,zvezdas,koji ce da izgine na terenu i da bude maximalno napaljen,da mu je zvezda u srcu.A sto se tice golova mislim da je ipak problem u SREDINI koja ne moze da stvori sansu za napadace,nema ni jedne asistencije.Kao sto su mnogi rekli i ja se slazem da nema upotrebljivih lopti za napadace,a kada ih dobiju onda cemo videti kakvi su...

Ivan

pre 16 godina

@@@@ZVEZDA MI JE SVE


Brate nisi 100 nego si 1000% u pravu sto se tice nazovi kapitena.
4-4-2

1.Randjelovic
2.Basta
3.Bornovicki
4.Ibrahim
5.Bajalica
6.Kastiljo
7.Trajkovic(najbolji vezni u zvezdu)
8.Burzanovic
9.Molina
10.koroman
11.Djordjevic

Ova postava bi svaku ekipu ispracala sa marakane sa po 4 komada u mrezi a ne kapiten,andjelkovic,trisovic i kompanija.

Dejan

pre 16 godina

Ovo sve lici na stihiju. Prvo je Piksi mesec dana trazio tenera po Italiji, pa onda kasnio mesec sa pojacanjima. Trio amigosa ne igra, a najavljeni su kao ekstra pojacanja. Svi vec otpisuju BArkosa, a Salas i Molina ne igaju. DAkle, ako su i neka pojacanja, nisu na vreme dovedeni.Sada se dovodi Rakic kao pojacanje, a mi za dva dana igramo revans protiv Levadije. Opet kasno. Da je Rakic ne znam kakav igrac treba mu vremena da se uigra sa ostatkom tima. Pa ovi koji se pripremaju vise od mesec dana nisu jos uigrani.

ZAKLJUCAK: Piksi je kasnio ove godine u svemu, treneru, pojacanjima. Sve ce biti uredu ako se plasiramo u LS kao sto nam najavljuju. Samo sta ako tako ne bude. Ko ce biti onda kriv?

BojanKG

pre 16 godina

Malo je glupo kritikovati jednog igraca na osnovu samo jedne odigrane zvanicne utakmice!
U vezi Djoleta:
On je pre dve godine bio na probi u Zvezdi, cak ga je i tadasnji direktor Radnickog Goran Milovanovic nudio Zvezdi za sitne pare, ali Zvezda nije htela da dovede igraca iz Trece lige!
Djordje je odlican igrac, brz, zna sa loptom, ima precizan i jak udarac, i kao sto neko rece, igra glavom mu je fantasticna!
Mislim da mu je mesto u nekom mnogo jacem timu nego sto je OFK i da ce mu Marakana biti samo odskocna daska za dalje napredovanje u karijeri!

ZEKI KEKI

pre 16 godina

mislim da zvezdi ne bi pomogao ni drogba,ronaldo ili neko treci a ne ovaj rakic.gledao sam ga u holandiji i mogu da kazem da decko nema kvalitet za nasu trecu ligu mada za zvezdu i ne treba vise
(grobar, 6. avgust 2007 16:28)

-------------------------

BAS TAKO ZEMLJACE...NIJE ON POJACANJE ZA LIGU SAMPIONA
MOZDA ZA NASU LIGU I JESTE!!


DA NAPOMENEM BODRIO SAM NASU OMLADINSKU SELEKCIJU NA SVE TEKME,ALI ME ON JEDINO NIJE NESTO
ODUSEVIO!!


POZDRAV OD DELIJE!!!
IZ ROTTERDAMA

ZVEZDA MI JE SVE

pre 16 godina

@misa
Vidi Misho, ne razumem kako mozes da kazes da je Barkos promasaj Zvezde. Pa gde si ti to njega gledao sem 45 minuta protiv one nesrecne Levadije? Nije problem ni u njemu, niti u malom Filipu Djordjevicu (ako si gledao snimak Zvezda - Sindjelic mogao si da primetis da mali nije imao vise od jedne sanse), a razlog je prilicno jednostavan. Kada trener postavi taktiku 4-5-1 (ne 4-3-3 kao sto prica, jer jedino neko ko ne zna fudbal moze da kaze da je Milijas igrao napadaca, posto ne moze da potrci) i u vezni red stavi cak tri zadnja vezna (Kastiljo, Lukas, Milovanovic). Od kojih jedan ne moze loptu da doda (kapiten, strasno), drugi se gura sa Koromanom i Bastom po desnoj strani celo prvo poluvreme ne znajuci ni sta treba da uradi (Lukas) pa ga ovaj izvede i kaze da se nije snasao, a trecem svaka cast i kapa dole (KASTILJO)... Milijas celu utakmicu gusi onu loptu, prvo poluvreme na levoj strani, a drugi kao istureni ofanzivni, da bi mu na kraju ceo stadion vikao DODAJ... Andjelkovic ne moze sesnaesterac da pogodi centarsutom, Basta ne moze da podigne loptu vise od pola metra, a Koroman se jedini trudi i uradi nesto... Kako onda neko moze da ocekuje da Barkos ili Djordjevic budu sjajni i daju golove, kada ne dobiju nijednu upotrebljivu loptu za ceo mec?!? To je nemoguce, jer oni nisu igraci koji mogu sami sebi da stvore sansu, a moras priznati da to retko koji napadac moze (Anri, Eto, Drogba, Ibrahimovic...). Barkos je rekao da nikada nije igrao u formaciji 4-5-1, vec u 4-3-3 i 4-4-2 a to podrazumeva da uz njega igra bar jos jedan spic kako bi imao vise prostora i jednog cuvara manje (sigurno niko pri skoku nece puno paznje posvetiti Koromanu vec Barkosu ili Djordjevicu).
A sto se tice Moline, on je ubedljivo najkvalitetniji igrac ovde, a jedini problem je sto covek nije fizicki spreman. U ovakvoj ekipi Igor Burzanovic mora da ima mesta, jer je toliko ocigledno da je kvalitetniji od Milovanovica i Milijasa... Medjutim veliki kapiten (koliko ovo tuzno zvuci, pa on u poslednjih 20 minuta meca sa levadijom loptu nije primio!?!? Gledali smo na snimku) mora da igra, kako bi uspeli nekako da ga zavaljaju preko...
Sto se tice Rakica, nije on toliko los, ali nije ni neki strasan spic... Zvezdi treba iskusan igrac, koji zna i ume sa loptom i zna sebi da stvori sansu... Ali to je ipak na Pixiju, on je predsednik...
ZVEZDA MI JE SVE, ZVEZDA ZIVOT JE...

Kursula

pre 16 godina

Imam samo dva pitanja,i jedan predlog!
PRVO:Da li svi stvarno mislite da se toliko razumete u fudbal,da bi ste mogli da dajete ovakve komentare
DRUGO:Kako svu sve znate o domacem fudbalu a na stadionima prosek 3.5 coveka?
Gde vi to gledate te igrace kada sve znate o njima!
PREDLOG:Stavite svi prst na celo pa cete videti da je pametnije da cutite!

iggy

pre 16 godina

Nerviraju me ovi vasi komentari o novim igracima. Alo pa ljudi su tek odigrali jednu zvanicnu utakmicu, a vi vec kao sada vidite njihove kvalitete. Da toliko dobro poznajete igracke kvalitete kao sto pricate, verovatno bi radili kao neki sportski menadzeri ili treneri, a ovako samo sedite kraj racunara i pravite se pametni. Vecinja vas ce na sva usta hvaliti ove igrace, ako se pokazu iole dobro. Zato sacekajte malo, dajte ljudima sansu da se potpuno adaptiraju, pa tek onda komentarisite.
ZVEZDA MI JE SVE....

johnny

pre 16 godina

Super!!!Sada imamo 3 (skoro) potpuno ista igraca u napadu. ALO BRE nama je potreban neko ko ce sam stvarati priliku za gol,neki explozivan igrac,dribler.Ako ga ne dovedete probajte sa Salasom!
Sa Salasom i Filipom u LS!

Dule

pre 16 godina

e jadni mi , nista drugo, da bar mogu da se ne nerviram, radujem se dolasku u Bg na Rangers a ko zna sta ce biti u srijedu, ovo je horor film!

Pozdrav iz Republike Srpske

Slobodan

pre 16 godina

Rakic nije los igrac,ali ako hocemo u L.S. moramo da dovedemo iskusnog i dobrog napadaca.Najbolje resenje bi bio Ljuboja,ali izgleda da od toga nema nista.tu su jos Pjanovic i Drulic.
I pod HITNO mora da se promeni i taktika i sastav.
Idealan tim
Randjelovic-Basta,Bronovicki,Tutoric,Gaj-Castiljo,Molina,Milijas,Koroman,Burzanovic-Djordjevic

Gavrilo

pre 16 godina

Dal je moguce da se u Zvezdi ovako traljavo radi, da nema koncepcije ni na terenu ni u gornjem domu Marakane!? Promasaj je napravljen sa trenerom, promasaj je verovatno napravljen sa ovim strancima, nema zvezdinog podmlatka, nema prepoznatljive igre... stizu neki matori polonjaci, jedina koncepcija je kupi jeftino da skupo prodas. Pixi treba da razmisli da li ce takva politika jos dugo da se trpi na severu. Rakic ya Ligu sampiona??? Smeshno, nama treba novi Zigic, ili as kakav je bio Drulic. Takvog Piksi mora da nadje. Al, tesko da takvih ima na jahti Miskovica i po hrvatskom primorju. Jos mnaje u Budvi *osim ako nece savicevica da angazuje

toshke

pre 16 godina

ljudi nije stvar toliko u dovodjenju napadaca koliko u taktici koju tvrdoglavo forsira Djurovski...kaze formacija 4-3-3...ja ne znam dal on zna da broji ali ja sam nekako ubedjen da igramo 4-5-1 i to sa 3(slovima TROJICOM) defanzivnih vezista!!!Milijas,Kastiljo i Milovanovic...Zvezda MORA da igra sa DVA spica...Ne krivita Barkosa decko je cim primi loptu okruzen trojicom defanzivaca...pa ni najjaci spicevi u Evropi sa ovako defanzivnom igrom svog tima ne bi davali golove...OK ako je vec zapeo za formaciju sa jednim napadacem onda neka stavi dva poluspica(Molina,Burzanovic) jednog defanzivnog(Kastiljo) i dva krila(Koroman i ....e problem je sto levog veznog nemamo... Molina prespor mada moze da pokusa,trisovic izgubljen covek)...nije mi jasan covek uopste sta je zamislio....nema kreacije mnogo smo povuceni...Moj predlog je 4-4-2 Randjelovic-Basta,Gaj,Bajalica(tutoric),Bronovicki(Andjelkovic sa 60kg ne moze da igra moderan fudbal moze samo u selo ligi)-Molina,Kastiljo,Burzanovic,Koroman-Barcos,Djordjevic(ili bilo ko)....ali pre svega toga SMENA DJUROVSKOG DOK JOS IMA NADE

Milosko

pre 16 godina

E sad mi je mnooooogo lakse,xe xe xe
Al dobro,videcemo,sta i kako,ce vreme da pokaze....
Ali....Zvezdoooo...uvek cu te voooleti

ucz

pre 16 godina

Dobar je ovaj Rakic cak sta vise simpatican...Pa bolje da ceka Barkosa da proradi ili da pusta maldog Filipa...Ako oni ocekuju da ce Rakic da nas odvede u ls onda ne znam sta da kazem...Pa svaka slabija ekipa koja oce u ls mora da ima bar jednog proverenog spica ili nekog proverenog internacionalca...

Sale bgd

pre 16 godina

Nisam optimista kad je Rakic u pitanju, al' ajde. Treba nam jedan mnogo ekplozivniji napadac. Rakic je solidan fudbaler, ali nije za LS.

dule nbg

pre 16 godina

E moja Diko,gde si ti bio prosle srede izmedju 20:15 i 22h???Nama prvo fali odbrana (od 4 u liniji jedan moze ostati,Gaj)...Pa nam fali sredina.Ej "kreator igre" Milovanovic!?!?!?Pa decko je 2 lopte primio za 90 minuta. Onim porugalcima nisam ime zapamtio a mislim da necu ni stici.Toliko su "kvalitetni". Ja rekoh prosle godine da je Koroman promasaj... i dalje to mislim a vi vidite kakvi su onda ostali i sta mislim o njima,ako je on najbolji... Basta!? Jel zna neko sta on igra?Trci pored desne aut linije ali suma-sumarum nema ga u napadu,nema ga u odbrani... Mozda vezba za linijskog sudiju!?E sad Diko,kad sredis odbranu i sredinu terena,znaci 7-8 igraca,onda dovodi napadaca. Sto vec rekose,ne bi nama ni drogba pomogao sa ovakvom igrom... Nemojte pogresno da me razumete,Zvezdas sam do neba i Cigan do groba... Ali,ovo je tuga!!!
P.S.Joj,zamalo zaboravih... Pa trener ljudi.Koja je to neznalica,strasno...Ma Jesic je izmislio taktiku za njega...PIKSI,PAMET U GLAVU!!!

Goran

pre 16 godina

Nekoliko karakteristika potencijalnog zvezdinog pojacanja: Spor,tehnika nista posebno,slab u duelu,igra glavom mozda i najjace oruzije.Na SP za mlade potpuno je unistio koncepciju igre kada je Djukic poceo da ga forsira umesto Mrđe.Da toliko vredi kao sto ga hvale otisao bi makar u Fljamurtari.Zaista sam iznenadjen ukoliko se oko pojacanja najvise pita Stevan Stojanovic. Covece,odelce o klin pa brzo na jedan kucni fudbal sa sinom, posto nizasta drugo nisi sposoban...moj Stevane

misa

pre 16 godina

eeeee muko moja!
ON je zadovoljan kvalitetnim pojacanjima! muceni BARKOS je promasaj decenije Crvene Zvezde!
ovaj Molina ZNA ali je pre pre prespor (za njega je Milijas SPRINTER!)...
Bronovicki OK. Lukas prihvatljiv kao zamena za Kastilja koji odlazi ali svakako slabiji od njega...
SALAS zna, brz, ali POVREDJEN i ako odigra 15-20tekmi ukupno u svim akmicenjima bice extra!
napadaci u 10 tekmi nisu dali ni 1 gol ali... ON je zadovoljan?!?
alo bre ocemo NAPADACA za LS sad kad nam je zreb dao sansu a ne jos jednog prosecnog fudbalera za prodaju kroz Zvezdu!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa poludecu!
ako sad ne udjemu u tu LS NIKAD NECEMO. ocekujem da ce odgovorni postupiti "ODGOVORNO" u tom slucaju i otici.
uf!
i zavalite Barkosa pod hitno nekome jer NE ZNA da HODA kamoli da da gol!

DRAGANkg

pre 16 godina

Ko god priča da Rakić nije za veliki klub nema pojma o fudbalu ili u najmanju ruku nije informisan.Ja sam kragujevčanin i pratio sam Rakića od kad je igrao u kadetima.Videćete njegove kvalitete veoma brzo.Pa se čujemo ...sada je veoma glupo nešto više komentarisati.Samo za kraj....Barkos je malo dete za Rakića.

Stefan DELIJA

pre 16 godina

Pixi lik zeli Ligu Sampiona a ne moze da izdvoji preko milion za napadaca.Pa pravi napadac kosta 3 mil. i vise.Ne znam zaista koliko nam moze pomoci Rakic ali cinjenica je da dok Bosko forsira Milovanovica i Miliasa a ne Molinu i Burzu napadac ne moze da dobije upotrebljivu loptu.Pa ni Anri se ne bi snasao.

grobar

pre 16 godina

mislim da zvezdi ne bi pomogao ni drogba,ronaldo ili neko treci a ne ovaj rakic.gledao sam ga u holandiji i mogu da kazem da decko nema kvalitet za nasu trecu ligu mada za zvezdu i ne treba vise

koko

pre 16 godina

Decko navija za Partizan i ostalo nije bitno.Zvezdi takvi ne trebaju a iskreno i da dodje ne bi bio neko pojacanje za evropu a najgore od svega je ako dodje na pozajmicu!

Raša

pre 16 godina

Ako je pametan taj Rakić on će brže bolje u Zvezdu, jer odatle mu je karijera 100%zagarantovana. Ovako, ako bude odugovlačio pa Zvezda dovede drugog napadača, a mora ga dovesti, ostade on u srpskom blatu kao talenat a onda će mu pri odlasku u insotranstvo sve pare uzeti neki menadžer.

samo strpljenja i dva spica

pre 16 godina

Cekajte ljudi, pa zar ovako dajemo sansu nasim igracima! Pa sacekajte tog Barkosa, nije on dzabe dao 22 gola u svom prvenstvu. Jeste da je to Ekvador, ali nije to nista slabije od nase lige, u kojoj Purovic i Djokic zajedno daju priblizno isto golova. Drugo, covek bio na sirem spisku svoje reprezentacije, nije to ne znam kakav uspeh, ali znamo sta ko je Argentina u fudbalu! Pominje se Dojordjevic kao vrlo talentovan. Uredu ali Smiljnaic je samo godinu dana stariji pa covek vec otisao u Spaniju, a o malom Joveticu koji je Filipovo godiste i da ne trosim reci, tako da doticni nije nista specijalno-bar ne u ovom trenutku! Zasto se zapostavlja Raskovic? Ni ja ga ne volim, ali zato on i nece biti igrac, zato sto ga niko ne forsira! Pa zar je Zigic bio talenat, sve dok ga Muslin nije iskopao i radio sa njim. Dali smo Tadeua, a covek je jako dobar tehnicar, al' 'ajde sad ima dosta primera...Pustite nase igrace da igraju, kako tako! Moraju se uklopiti u tim, a ne donositi ovakve poteze. Pa zar ce se Rakic za 7 dana pre uklopiti, od ovih novajlija sto su bar 3 nedelje tu...

igor

pre 16 godina

jedini tim za rendzers po sadasnjoj taktici je:Randjelovic-Basta,Andjelkovic,Tutoric,Gaj-Lukas,Kastiljo,Burzanovic-Salas,Koroman,Djordjevic

ZVEZDA MI JE SVE

pre 16 godina

@misa
Vidi Misho, ne razumem kako mozes da kazes da je Barkos promasaj Zvezde. Pa gde si ti to njega gledao sem 45 minuta protiv one nesrecne Levadije? Nije problem ni u njemu, niti u malom Filipu Djordjevicu (ako si gledao snimak Zvezda - Sindjelic mogao si da primetis da mali nije imao vise od jedne sanse), a razlog je prilicno jednostavan. Kada trener postavi taktiku 4-5-1 (ne 4-3-3 kao sto prica, jer jedino neko ko ne zna fudbal moze da kaze da je Milijas igrao napadaca, posto ne moze da potrci) i u vezni red stavi cak tri zadnja vezna (Kastiljo, Lukas, Milovanovic). Od kojih jedan ne moze loptu da doda (kapiten, strasno), drugi se gura sa Koromanom i Bastom po desnoj strani celo prvo poluvreme ne znajuci ni sta treba da uradi (Lukas) pa ga ovaj izvede i kaze da se nije snasao, a trecem svaka cast i kapa dole (KASTILJO)... Milijas celu utakmicu gusi onu loptu, prvo poluvreme na levoj strani, a drugi kao istureni ofanzivni, da bi mu na kraju ceo stadion vikao DODAJ... Andjelkovic ne moze sesnaesterac da pogodi centarsutom, Basta ne moze da podigne loptu vise od pola metra, a Koroman se jedini trudi i uradi nesto... Kako onda neko moze da ocekuje da Barkos ili Djordjevic budu sjajni i daju golove, kada ne dobiju nijednu upotrebljivu loptu za ceo mec?!? To je nemoguce, jer oni nisu igraci koji mogu sami sebi da stvore sansu, a moras priznati da to retko koji napadac moze (Anri, Eto, Drogba, Ibrahimovic...). Barkos je rekao da nikada nije igrao u formaciji 4-5-1, vec u 4-3-3 i 4-4-2 a to podrazumeva da uz njega igra bar jos jedan spic kako bi imao vise prostora i jednog cuvara manje (sigurno niko pri skoku nece puno paznje posvetiti Koromanu vec Barkosu ili Djordjevicu).
A sto se tice Moline, on je ubedljivo najkvalitetniji igrac ovde, a jedini problem je sto covek nije fizicki spreman. U ovakvoj ekipi Igor Burzanovic mora da ima mesta, jer je toliko ocigledno da je kvalitetniji od Milovanovica i Milijasa... Medjutim veliki kapiten (koliko ovo tuzno zvuci, pa on u poslednjih 20 minuta meca sa levadijom loptu nije primio!?!? Gledali smo na snimku) mora da igra, kako bi uspeli nekako da ga zavaljaju preko...
Sto se tice Rakica, nije on toliko los, ali nije ni neki strasan spic... Zvezdi treba iskusan igrac, koji zna i ume sa loptom i zna sebi da stvori sansu... Ali to je ipak na Pixiju, on je predsednik...
ZVEZDA MI JE SVE, ZVEZDA ZIVOT JE...

sale delija

pre 16 godina

Postali smo cirkus klub.Do juce smo bili u nevidjenoj euforiji sa kobajagi ekstra pojacanjima iz sveta a desetak dana kasnije nas rodjeni trener javno demostrira nepoverenje prema nasim pojacanjima!?I sada treba da nas pojaca pozamljen igrac iz Ofk Beograda,5 dana pre pocetka prvenstva!O boze,gori smo od partizana!Oni su celo leto cutali i radili.Piksi,manje jahtanja vise rada dok ne bude jasno!Ovaj Partizan je 10 puta jaci od onog lane i ako se neuozbiljimo ode titula.Ko se slaze neka podrzi ovaj moj mail.

Stefan DELIJA

pre 16 godina

Pixi lik zeli Ligu Sampiona a ne moze da izdvoji preko milion za napadaca.Pa pravi napadac kosta 3 mil. i vise.Ne znam zaista koliko nam moze pomoci Rakic ali cinjenica je da dok Bosko forsira Milovanovica i Miliasa a ne Molinu i Burzu napadac ne moze da dobije upotrebljivu loptu.Pa ni Anri se ne bi snasao.

samo strpljenja i dva spica

pre 16 godina

Cekajte ljudi, pa zar ovako dajemo sansu nasim igracima! Pa sacekajte tog Barkosa, nije on dzabe dao 22 gola u svom prvenstvu. Jeste da je to Ekvador, ali nije to nista slabije od nase lige, u kojoj Purovic i Djokic zajedno daju priblizno isto golova. Drugo, covek bio na sirem spisku svoje reprezentacije, nije to ne znam kakav uspeh, ali znamo sta ko je Argentina u fudbalu! Pominje se Dojordjevic kao vrlo talentovan. Uredu ali Smiljnaic je samo godinu dana stariji pa covek vec otisao u Spaniju, a o malom Joveticu koji je Filipovo godiste i da ne trosim reci, tako da doticni nije nista specijalno-bar ne u ovom trenutku! Zasto se zapostavlja Raskovic? Ni ja ga ne volim, ali zato on i nece biti igrac, zato sto ga niko ne forsira! Pa zar je Zigic bio talenat, sve dok ga Muslin nije iskopao i radio sa njim. Dali smo Tadeua, a covek je jako dobar tehnicar, al' 'ajde sad ima dosta primera...Pustite nase igrace da igraju, kako tako! Moraju se uklopiti u tim, a ne donositi ovakve poteze. Pa zar ce se Rakic za 7 dana pre uklopiti, od ovih novajlija sto su bar 3 nedelje tu...

misa

pre 16 godina

eeeee muko moja!
ON je zadovoljan kvalitetnim pojacanjima! muceni BARKOS je promasaj decenije Crvene Zvezde!
ovaj Molina ZNA ali je pre pre prespor (za njega je Milijas SPRINTER!)...
Bronovicki OK. Lukas prihvatljiv kao zamena za Kastilja koji odlazi ali svakako slabiji od njega...
SALAS zna, brz, ali POVREDJEN i ako odigra 15-20tekmi ukupno u svim akmicenjima bice extra!
napadaci u 10 tekmi nisu dali ni 1 gol ali... ON je zadovoljan?!?
alo bre ocemo NAPADACA za LS sad kad nam je zreb dao sansu a ne jos jednog prosecnog fudbalera za prodaju kroz Zvezdu!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa poludecu!
ako sad ne udjemu u tu LS NIKAD NECEMO. ocekujem da ce odgovorni postupiti "ODGOVORNO" u tom slucaju i otici.
uf!
i zavalite Barkosa pod hitno nekome jer NE ZNA da HODA kamoli da da gol!

iggy

pre 16 godina

Nerviraju me ovi vasi komentari o novim igracima. Alo pa ljudi su tek odigrali jednu zvanicnu utakmicu, a vi vec kao sada vidite njihove kvalitete. Da toliko dobro poznajete igracke kvalitete kao sto pricate, verovatno bi radili kao neki sportski menadzeri ili treneri, a ovako samo sedite kraj racunara i pravite se pametni. Vecinja vas ce na sva usta hvaliti ove igrace, ako se pokazu iole dobro. Zato sacekajte malo, dajte ljudima sansu da se potpuno adaptiraju, pa tek onda komentarisite.
ZVEZDA MI JE SVE....

Kursula

pre 16 godina

Imam samo dva pitanja,i jedan predlog!
PRVO:Da li svi stvarno mislite da se toliko razumete u fudbal,da bi ste mogli da dajete ovakve komentare
DRUGO:Kako svu sve znate o domacem fudbalu a na stadionima prosek 3.5 coveka?
Gde vi to gledate te igrace kada sve znate o njima!
PREDLOG:Stavite svi prst na celo pa cete videti da je pametnije da cutite!

Ivan

pre 16 godina

@@@@ZVEZDA MI JE SVE


Brate nisi 100 nego si 1000% u pravu sto se tice nazovi kapitena.
4-4-2

1.Randjelovic
2.Basta
3.Bornovicki
4.Ibrahim
5.Bajalica
6.Kastiljo
7.Trajkovic(najbolji vezni u zvezdu)
8.Burzanovic
9.Molina
10.koroman
11.Djordjevic

Ova postava bi svaku ekipu ispracala sa marakane sa po 4 komada u mrezi a ne kapiten,andjelkovic,trisovic i kompanija.

Goran

pre 16 godina

Nekoliko karakteristika potencijalnog zvezdinog pojacanja: Spor,tehnika nista posebno,slab u duelu,igra glavom mozda i najjace oruzije.Na SP za mlade potpuno je unistio koncepciju igre kada je Djukic poceo da ga forsira umesto Mrđe.Da toliko vredi kao sto ga hvale otisao bi makar u Fljamurtari.Zaista sam iznenadjen ukoliko se oko pojacanja najvise pita Stevan Stojanovic. Covece,odelce o klin pa brzo na jedan kucni fudbal sa sinom, posto nizasta drugo nisi sposoban...moj Stevane

grobar

pre 16 godina

mislim da zvezdi ne bi pomogao ni drogba,ronaldo ili neko treci a ne ovaj rakic.gledao sam ga u holandiji i mogu da kazem da decko nema kvalitet za nasu trecu ligu mada za zvezdu i ne treba vise

DRAGANkg

pre 16 godina

Ko god priča da Rakić nije za veliki klub nema pojma o fudbalu ili u najmanju ruku nije informisan.Ja sam kragujevčanin i pratio sam Rakića od kad je igrao u kadetima.Videćete njegove kvalitete veoma brzo.Pa se čujemo ...sada je veoma glupo nešto više komentarisati.Samo za kraj....Barkos je malo dete za Rakića.

dule nbg

pre 16 godina

E moja Diko,gde si ti bio prosle srede izmedju 20:15 i 22h???Nama prvo fali odbrana (od 4 u liniji jedan moze ostati,Gaj)...Pa nam fali sredina.Ej "kreator igre" Milovanovic!?!?!?Pa decko je 2 lopte primio za 90 minuta. Onim porugalcima nisam ime zapamtio a mislim da necu ni stici.Toliko su "kvalitetni". Ja rekoh prosle godine da je Koroman promasaj... i dalje to mislim a vi vidite kakvi su onda ostali i sta mislim o njima,ako je on najbolji... Basta!? Jel zna neko sta on igra?Trci pored desne aut linije ali suma-sumarum nema ga u napadu,nema ga u odbrani... Mozda vezba za linijskog sudiju!?E sad Diko,kad sredis odbranu i sredinu terena,znaci 7-8 igraca,onda dovodi napadaca. Sto vec rekose,ne bi nama ni drogba pomogao sa ovakvom igrom... Nemojte pogresno da me razumete,Zvezdas sam do neba i Cigan do groba... Ali,ovo je tuga!!!
P.S.Joj,zamalo zaboravih... Pa trener ljudi.Koja je to neznalica,strasno...Ma Jesic je izmislio taktiku za njega...PIKSI,PAMET U GLAVU!!!

Dejan

pre 16 godina

Ovo sve lici na stihiju. Prvo je Piksi mesec dana trazio tenera po Italiji, pa onda kasnio mesec sa pojacanjima. Trio amigosa ne igra, a najavljeni su kao ekstra pojacanja. Svi vec otpisuju BArkosa, a Salas i Molina ne igaju. DAkle, ako su i neka pojacanja, nisu na vreme dovedeni.Sada se dovodi Rakic kao pojacanje, a mi za dva dana igramo revans protiv Levadije. Opet kasno. Da je Rakic ne znam kakav igrac treba mu vremena da se uigra sa ostatkom tima. Pa ovi koji se pripremaju vise od mesec dana nisu jos uigrani.

ZAKLJUCAK: Piksi je kasnio ove godine u svemu, treneru, pojacanjima. Sve ce biti uredu ako se plasiramo u LS kao sto nam najavljuju. Samo sta ako tako ne bude. Ko ce biti onda kriv?

salens

pre 16 godina

Kako mozete da pricate bilo sta o zvezdinim pojacanjima iz inostranstva??!!!!Da nije neko bio mozda u Ekvadoru,Argentini?Da nije neko pratio Boavistine utakmice? TISINA BRE neznalice obicne! Nije vam ovo football manager. Posle jedne utakmice vi dajete sebi za pravo da pljujete po igracima za koje do pre dve nedelje niste ni culi.
E sad kada sam se ispraznio mogu da dam i svoje skromno misljenje. Slazem se sa onima koji kazu da formacija ne valja, za sta je kriv trener a ne igraci(kojih ima sasvim dovoljno kvalitetnih za LS) Trener je takodje kriv sto nema strpljenja za ta ino-pojacanja. Pa ne mogu oni za 24h da se prilagode. Najvece rupe u timu su, po meni, u odbrani, a za napad jednostavno treba imati strpljenja. Na kraju zelim samo da konstatujem da je Zvezda u ovom prelaznom roku dosta dobro procistila redove(otisli Purovic,Djokic,Joksimovic-trebali su i Raskovica da puste...dosli Molina,Barkos,Bronovicki,Lukas) sad samo treba imati strpljenja jer pojacanja su kasno stigla i treba tek da se uigraju. I obavezno forsirati ofanzivniju igru a ne sa tri zadnja vezna! Pa zar nije Kastiljo dovoljan?

igor

pre 16 godina

jedini tim za rendzers po sadasnjoj taktici je:Randjelovic-Basta,Andjelkovic,Tutoric,Gaj-Lukas,Kastiljo,Burzanovic-Salas,Koroman,Djordjevic

Milosko

pre 16 godina

E sad mi je mnooooogo lakse,xe xe xe
Al dobro,videcemo,sta i kako,ce vreme da pokaze....
Ali....Zvezdoooo...uvek cu te voooleti

Gavrilo

pre 16 godina

Dal je moguce da se u Zvezdi ovako traljavo radi, da nema koncepcije ni na terenu ni u gornjem domu Marakane!? Promasaj je napravljen sa trenerom, promasaj je verovatno napravljen sa ovim strancima, nema zvezdinog podmlatka, nema prepoznatljive igre... stizu neki matori polonjaci, jedina koncepcija je kupi jeftino da skupo prodas. Pixi treba da razmisli da li ce takva politika jos dugo da se trpi na severu. Rakic ya Ligu sampiona??? Smeshno, nama treba novi Zigic, ili as kakav je bio Drulic. Takvog Piksi mora da nadje. Al, tesko da takvih ima na jahti Miskovica i po hrvatskom primorju. Jos mnaje u Budvi *osim ako nece savicevica da angazuje

toshke

pre 16 godina

ljudi nije stvar toliko u dovodjenju napadaca koliko u taktici koju tvrdoglavo forsira Djurovski...kaze formacija 4-3-3...ja ne znam dal on zna da broji ali ja sam nekako ubedjen da igramo 4-5-1 i to sa 3(slovima TROJICOM) defanzivnih vezista!!!Milijas,Kastiljo i Milovanovic...Zvezda MORA da igra sa DVA spica...Ne krivita Barkosa decko je cim primi loptu okruzen trojicom defanzivaca...pa ni najjaci spicevi u Evropi sa ovako defanzivnom igrom svog tima ne bi davali golove...OK ako je vec zapeo za formaciju sa jednim napadacem onda neka stavi dva poluspica(Molina,Burzanovic) jednog defanzivnog(Kastiljo) i dva krila(Koroman i ....e problem je sto levog veznog nemamo... Molina prespor mada moze da pokusa,trisovic izgubljen covek)...nije mi jasan covek uopste sta je zamislio....nema kreacije mnogo smo povuceni...Moj predlog je 4-4-2 Randjelovic-Basta,Gaj,Bajalica(tutoric),Bronovicki(Andjelkovic sa 60kg ne moze da igra moderan fudbal moze samo u selo ligi)-Molina,Kastiljo,Burzanovic,Koroman-Barcos,Djordjevic(ili bilo ko)....ali pre svega toga SMENA DJUROVSKOG DOK JOS IMA NADE

MaRkO ChA

pre 16 godina

Po 100000x kazem...SRBI=STOKA...pa poostite ljude da rade...kao vi mi se razumete u foodbal...a posle kad neko explodira..."Jesam rekao da je vrh igrac"...tako je bilo i za Zigu...kakvi smo-takvi smo...a najbolji smo!!!
Uvek uz tebe...ZVEZDOOOOOOOOOOOOO....Pozz za prave DELIJe,a ne za ove koji psuju klub...i imaju 1000 primedbi...

ucz

pre 16 godina

Dobar je ovaj Rakic cak sta vise simpatican...Pa bolje da ceka Barkosa da proradi ili da pusta maldog Filipa...Ako oni ocekuju da ce Rakic da nas odvede u ls onda ne znam sta da kazem...Pa svaka slabija ekipa koja oce u ls mora da ima bar jednog proverenog spica ili nekog proverenog internacionalca...

Raša

pre 16 godina

Ako je pametan taj Rakić on će brže bolje u Zvezdu, jer odatle mu je karijera 100%zagarantovana. Ovako, ako bude odugovlačio pa Zvezda dovede drugog napadača, a mora ga dovesti, ostade on u srpskom blatu kao talenat a onda će mu pri odlasku u insotranstvo sve pare uzeti neki menadžer.

Sale bgd

pre 16 godina

Nisam optimista kad je Rakic u pitanju, al' ajde. Treba nam jedan mnogo ekplozivniji napadac. Rakic je solidan fudbaler, ali nije za LS.

johnny

pre 16 godina

Super!!!Sada imamo 3 (skoro) potpuno ista igraca u napadu. ALO BRE nama je potreban neko ko ce sam stvarati priliku za gol,neki explozivan igrac,dribler.Ako ga ne dovedete probajte sa Salasom!
Sa Salasom i Filipom u LS!

Nikola Jeremic

pre 16 godina

Ljudi, da boljeg napadaca zvezda moze da dovede ona bi ga dovela, ali KOGA ?
Niko nece, shvatite...
Samo napadate Stojkovica, a on mucenik nije spojio 3 dana odmora celo leto da bi sastavio ekipu, ali ne moze ni to preko noci. Zato strpite se malo

Delija_serb

pre 16 godina

Goran Drulic je jedino i naj bolje resenje. Pitam se sto ga nisu pre doveli a on ode u OFI-Kreta (Grcka) Brzo mu istice ugovor. Nerviraju me ova djeca ovdje sto pisu ko treba da igra a ko ne i pricaju o taktici a blage veze nemaju o fudbalu. Pa i lud covjek zna da Molina, Barkos, Salas, onaj Poljak jos ne trebaju igrati vise od 15 min po utakmici dok god ne udju u formu a kamo li 45 min. ili cijelu utakmicu. Ja bih pustio prvo one momke koji su odradili cijele pripreme a ove bih prvo pustio da trce i da udju u formu a ne da padaju po terenu nakon 5 minuta. I nikako ne smiju da igraju njih dvojica ili vise zajedno na terenu dok ne prodje neko vrijeme i dok se ne uigraju. Treba da igraju naj spremniji a ne ovi stranci sto su kostali nesto pa sad moraju da opravdaju potrosene pare. Mene od njih niko nije odusevio ali mislim da jedino onaj Molina i onaj Poljak imaju kvalitet za Zvezdu. Kako mozete da govorite da ti stranci trebaju od pocetka da igraju kad ih nikad niste gledali i kad ti ljudi tek par dana treniraju!!?? To su gluposti.

DRULICA POD HITNO U ZVEZDU. TAKAV IGRAC NAMA TREBA.

koko

pre 16 godina

Decko navija za Partizan i ostalo nije bitno.Zvezdi takvi ne trebaju a iskreno i da dodje ne bi bio neko pojacanje za evropu a najgore od svega je ako dodje na pozajmicu!

BojanKG

pre 16 godina

Malo je glupo kritikovati jednog igraca na osnovu samo jedne odigrane zvanicne utakmice!
U vezi Djoleta:
On je pre dve godine bio na probi u Zvezdi, cak ga je i tadasnji direktor Radnickog Goran Milovanovic nudio Zvezdi za sitne pare, ali Zvezda nije htela da dovede igraca iz Trece lige!
Djordje je odlican igrac, brz, zna sa loptom, ima precizan i jak udarac, i kao sto neko rece, igra glavom mu je fantasticna!
Mislim da mu je mesto u nekom mnogo jacem timu nego sto je OFK i da ce mu Marakana biti samo odskocna daska za dalje napredovanje u karijeri!

Dule

pre 16 godina

e jadni mi , nista drugo, da bar mogu da se ne nerviram, radujem se dolasku u Bg na Rangers a ko zna sta ce biti u srijedu, ovo je horor film!

Pozdrav iz Republike Srpske

vitamin c

pre 16 godina

meni je rakic razvaljivao u menageru.platio ga milionce ali brate,zasluzio je. ali to je menager,ovdje cisto sumnjam.iskreno,samo sam ga na ep gledao...uzasan je bio

ZEKI KEKI

pre 16 godina

mislim da zvezdi ne bi pomogao ni drogba,ronaldo ili neko treci a ne ovaj rakic.gledao sam ga u holandiji i mogu da kazem da decko nema kvalitet za nasu trecu ligu mada za zvezdu i ne treba vise
(grobar, 6. avgust 2007 16:28)

-------------------------

BAS TAKO ZEMLJACE...NIJE ON POJACANJE ZA LIGU SAMPIONA
MOZDA ZA NASU LIGU I JESTE!!


DA NAPOMENEM BODRIO SAM NASU OMLADINSKU SELEKCIJU NA SVE TEKME,ALI ME ON JEDINO NIJE NESTO
ODUSEVIO!!


POZDRAV OD DELIJE!!!
IZ ROTTERDAMA

KNEZ

pre 16 godina

Sad se svi pravite kao PRO Lizenz TRENERI, pametujete, samo solite pamet, pa terate PIKSIJA & KOLEGE da daju ostavku, nek vas sramota, nek proba neko, PIKSI je od reci, nije kao Tomic, Petric & Co. bolje da svi cutite kad nemate pojma o fudbalu, samo imate jezik dugacak.

Duka

pre 16 godina

Rakic je dobar igrac ,ali ne ono sto u ovom momentu treba Zvezdi,izgleda da opet stara prica ,mali je igrao na evropskom prvenstvu,sad jos da da 20 golova u nasoj ligi i ekipa ce da uzme 3-4 milioncica....Stidite se ,ovo je upuceno ljudima iz uprave!!!!!!!!!

mrgaga

pre 16 godina

Isto kao i vecina mislim da je rakic dobar napadac i da mu je igra glavom jaca strana ali mislima da nam takav napadac ne treba.Pa covek ce doci u zvezdu da bi se bolje prodao a ne da bi odveo zvezdu u ls.Ok su ova dvojica ali nam treba jos jedan koji je srbin,zvezdas,koji ce da izgine na terenu i da bude maximalno napaljen,da mu je zvezda u srcu.A sto se tice golova mislim da je ipak problem u SREDINI koja ne moze da stvori sansu za napadace,nema ni jedne asistencije.Kao sto su mnogi rekli i ja se slazem da nema upotrebljivih lopti za napadace,a kada ih dobiju onda cemo videti kakvi su...

Cvija

pre 16 godina

Iako se ne slazem sa vecinom komentara u vezi Rakica ( mislim da decko ima sve sto dobar spic treba da ima samo to ne koristi dovoljno ) SIGURAN sam da su najveci problemi trenutno u Zvezdi formacija( 3-5-1 )i smesni, jadnii zalosni kapiten. Zvezda igra kukavicki fudbal, kakvi su trener (ili je patoloski lazov ili totalni ludak kada govori da je formacija koju forsira 4-3-3 )i kapiten od nje vise ni ne ocekujem.
P.S. Ne mozemo mi da dovedemo kvalitetnog i proverenog napadaca kada su takvi previse skupi, ili sto je verovatnije nece ni da dodju u Zvezdu.

realan

pre 16 godina

Ljudi, ako sada ne udjemo u LS, nikad, ali nikad necemo. Plasim se da pruzenu nam priliku necemo iskoristiti, jer nismo svesni koliku smo srecu u zrebu imali.

MM

pre 16 godina

Mislim da problem sa napadacima preuvelican. Kao prvo, formacijia 4-5-1 nije ona koja ce dati protivniku mnogo golova na utakmici. Barkos jos nije uigran, Koroman i Milijas previse dave loptu, Molina je dobar. Kad predjemo na 4-4-2 i kad proradi veza sredine terena i napada onda se mozemo nadati necemu.

Mr.Liquido Liquidovic

pre 16 godina

Ljudi sta je vama pa vi pricate o manageru 2007 igrici na pc :)) hahaha
Levadia-Zvezda 0:1 vidjecete
a Rangers je vec druga prica samo hrabro 4-4-2 i ne boj te se..svi smo uz vas..i molim vas pustite igrace da igraju..SAMO HRABRO..C.Zvezda_4-Ever

nebojsa smiljic

pre 16 godina

Zar fudbal nije prva sporedna stvar za vecinu nas.Komentari navijaca su za mene uvek bili zabavni,slagao se ja sa njima ili ne.Fudbalskim zargonom,rekao bih,treba ljudi stati na loptu.Mi smo pametna,ali previse impulsivna nacija.Juce gledam Manchester,u drugom poluvremenu ulazi Nani i u prvim kontaktima sa loptom spotice se,pada,pogresno dodaje,ubrzo menja i kopacke,nakon cega vec bolje igra.Novajlija je u timu,uzece malo vremena,ali mislim da je odlican igrac.Tako i Barkos,ko zna,vreme ce pokazati.Dovodjenje Rakica je,po meni,totalno nepotrebno.Pocinje,sve vise da me zabrinjava Djurovski,sa svojom koncepcijom,neumerenim izjavama,izborom nekih igraca...!Koncepcija sa Miskovicima mi pomalo smrdi,cini mi se da ova crveno-bela jahta ima previse rupa a voda vec do kolena.Do nedavno u sukobu,sada se"lizu".Ne svidja mi se to!Na kraju,slazem se,Milovanovic katastrofa,Burzanovic bi trebao da igra,Milijas spor i bez lucidnosti,novajlije nespremne i neuigrane,i ne treba nam trenerska diploma da to vidimo.Medjutim,nista nije u nasim rukama,mi smo samo obicna masa.A fudbal,kao i uvek,ostaje najvaznija sporedna stvar na svetu.Pozdrav svima iz Amerike.

Slobodan

pre 16 godina

Rakic nije los igrac,ali ako hocemo u L.S. moramo da dovedemo iskusnog i dobrog napadaca.Najbolje resenje bi bio Ljuboja,ali izgleda da od toga nema nista.tu su jos Pjanovic i Drulic.
I pod HITNO mora da se promeni i taktika i sastav.
Idealan tim
Randjelovic-Basta,Bronovicki,Tutoric,Gaj-Castiljo,Molina,Milijas,Koroman,Burzanovic-Djordjevic

G

pre 16 godina

trajkovic dobice svoju sansu kad napuni 30godina
bice bolje ovo je samo pocetak nisu dovolno uigrani..tek protiv sve ce se promeniti! ! !
ne treba nam rakic dovoljni su raskovic,salas,koroman za u talin...pa ja bi i u talin igra sa 1 spic i to raskovic...

stoofy

pre 16 godina

Nista necemo uraditi dok god on bude forsirao formaciju sa 3 zadnja vezna i jednim spicom.Tu nema rezultata, ne igra se napaadacki i samim tim se ne stvaraju sanse. Ima malog Filipa kome treba dati sansu, ima mrtvog Barkosa koji ce valjda da proradi i gomilu odlicnih ofanzivnih veznih: Salas,Molina,Koroman, Burzanovic...Koji bre Rakic da li ste vi normalni?!?!?!?!

Djordjevica u spic u Talinu!!!
TRAJKOVICA U PRVIH 11!!!

1.Randjelovic (Basta)
2.Basta (Pantic)
3.Andjelkovic(Bronovicki)
4.Gaj
5.Tutoric(Bajalica)
6.Kastiljo (Lukas)
7.Milovanovic (Milijas - Stancic)
8.Trajkovic (Burzanovic)
9.Koroman (Raskovic)
10.Molina (Salas)
11.Djordjevic (Barkos)

Babin_zub

pre 16 godina

E moj Diko,tacno je da za klubove u Evropi prelazni rok traje do kraja avgusta,ali zato sto oni ne igraju kvalifikacije kvalifikacionih kvalifikacija,pa predkolo tih kvalifikacija koje pocinje mesec i po pre nego njihova prva utakmica.Ali za nase klubove prelazni rok "traje" do pocetka jula i pocetka priprema,jer ni u Donjoj Blaznavi ne mozes pobediti na turniru sa neuigranom ekipom a kamo li uci u LŠ sa igracima(ma kakav kvalitet posedovali) skupljenim s'brda-s'dola.
Pa zar niste naucili na svojim greskama?Prase se ne tovi uoči Božica.

behar

pre 16 godina

Jojo kupujemo tele,al kakvo tele perspektivno, bice od njega samo vo i nista vise,a i sta ce nam napadac pa Bosko ima da igra viktorije i to pred nasim golom

Negativni

pre 16 godina

Mislim da je malo rano da proglasavamo Barkosa i ostale promasajima.Prvo,treba da budemo zadovoljni sto neko hoce u Zvezdu.Drugo,najveci problem je trener i njegova "vizija ofanzivne Zvezde".Tu "ofanzivu" smo videli protiv Levadije,ne ponovila se.Sto se tice Rakica,on je dobar centarfor i bolje pojacanje tesko da mozemo da nadjemo.E,sad Srbima smeta sve sto nije Batistuta ili Van Basten,ali ni Zvezda nije Milan ili Real, pa spram sveca i tropar.

Aca_USA

pre 16 godina

Sistem 4-5-1 vec godinama neuspesno primenjujemo (sa izuzetkom Djukica na EP za mlade). U tom sistemu sanse se stvaraju odgovornom igrom na sredini terena uz puno trcanja i preuzimanja protivnickih igraca). Jedini napadac malo dolazi u sansu ali mora puno da trci i otvara prostora za ubacivanje iz drugog plana. Otuda i malo golova koji napadac moze da da u ovom sistemu. Posto nasi veznjaci obicno igraju neodgovorno mi smo najvece uspehe postizali sistemom 4-4-2 (Binic-Pancev). Sistem 4-3-3 se ne igra vec godinama (osim u Juznoj Americi) a podrazumeva igru sa dva krila i centarforom.

wuk

pre 16 godina

dajte ljudi nemojte tako..... zvezda je stvarno igrala 4-3-3... e sad to sto su kastiiljo, deki i lukas igrali zadnje vezne
a koroman levo a milijas desno krilo, to je vec druga prica :)

delija 28 blok

pre 16 godina

Ljudi sta se lozite bre......kakav Rendzers...pa mi cemo od njih u gostima da primimo 3,a na Marakani bice 1:1......budimo realni,mi nemamo pojma.....bas slusam ove moje veceras napolju...kako cemo mi u Ligu sampiona i kako cemo da porodjemo Rendzers opusteno.......Sto se tice Rakica on je u Menageru bio boli glava ali kada sam ga gledao na EP malo sam se razocarao....on je dobar ali samoza nasu ligu ,a za evropu nam treba neko mnogo bolji,jer da su igraci koje je Zvezda dovela prosle i ove godine iz inostranstva(izuzev Kastilja,Gaja)neki dobri oni bi igrali u spaniji,Italiji,Engleskoj...a ne da dolaze kod nas i izigravaju neke zvezde.Setite se samo za primer Ailtona.....samo toliko

misa

pre 16 godina

@zvezda mi je sve
dosta toga se slazemo:
1. trener katastrofa
2. taktika jos gora
3. igrali smo 4-5-1
4. trebali bi po igracima da igramo ili 4-3-3 ili ako kupimo nekog napadaca odnosno kad prohoda Salas a MOlina skupi snage makar za 45min 4-4-2
ALI
5. BARKOS je NAZALOST PROMASAJ DECENIJE. to ne mislim samo ja vec ceo tim Crvene Zvezde kao i 90% vodjstva kluba.
a)Decko ne ume da primi loptu (protiv Levadije 3 nesupesna pokusaja od 3 moguca)
c) izuzetno nespretan
d) slab sut
e) u 4 tekme nista ali NISTA nije pokazao (gledao sam sve 4...)
jako mi je zao ali nas maks tim u ovom trenutku izgleda ovako:
1. Randjelovic
2. Basta (jeste izbezumljen ali je nas, Zvezdas i boljeg nemamo)
3. Bronovicki (najbolja kupovina posle Kastilja... tek ce se pokazati)
4. Tutoric (sa Bajalicom nesto ne stima kolko cujem....)
5. Gaj
6. Kastiljo
7. Lukash(za defanzivnu varijantu)ili muceni/van forme/izbezumljeni sa zeljom da bezi iz Zvezde/kapiten Milovanovic)
8. Milijas
9. Djordjevic (stvarno je bolji od Barkosa cak moze biti i vise od toga ali mu treba par lopti i tekmi u 1 timu)
10. burzanovic
11.Koroman

Salas kad prohoda (ako se ikad oporavi) umesto Milijasa (koji se onda menja sa Lukashem dok je Kastiljo tu)
Molina na prolece u formaciji 4-4-2 uz Burzanovica
ALI TREBA NAM GOLGETER: koji zna da da gol! iskusan i spretan! koji moze da igra u SVAKOJ formaciji makar 60-70 min.
a to kosta makar 1.5 miliona... PIXI KAKO NE KUPI BENITEZA ZA TU LOVU?
...e to ne kapiram... stvarno ne kapiram...

Ivan

pre 16 godina

Rakić će biti korisno pojačanje,mada mislim da će Barkos i Salas proraditi kada Boško bude prešao na 4-4-2.Dotle Zvezda neće imati igru,jer je mnogo defanzivnih i sporih igrača u veznom redu.Zvezda je uvek igrala sa 2 napadača,tako da mi Boško uopšte nije jasan sa taktikom.

Bosko

pre 16 godina

Gledao sam ovih par utakmica Zvezde,i zadovoljan sam jer je ovo pripremni deo,a strance treba sacekati malo da se naviknu na nas fudbal i da se uigraju a mali Filip je decko kome treba pruziti sansu a gusiti ga sa Rakicem i slicnim igracima,a u sredu treba izvesti brzu ekipu na teren Randjelovic-Andjelkovic-Gaj-Tutoric-Bronovicki-Milovanovic-Kastiljo-burzanovic-Lukas (Molina)-Djordjevic-Koroman SA ZVEZDOM DO LIGE SAMPIONA BOKACA17

srdjan

pre 16 godina

prvo-rakic nam sada manje-vise nije potreban,(kasno je)
drugo-barkosa cemo videti tek kada mu ekipa stvori neku sansu jer protiv levadije nije ni jednu koliko se secam!
trece-slazem se da je katastrofa sto igramo sa mnogo defanzivnih u sredini,mora se naci mesta za trajkovica i burzu!
cetvrto-molio sam se samo da prodaju kapitena da mi ustede malo zivaca ali izgleda cu i dalje morati da se nerviram!
peto-i djurovski je poceo da mi smrdi mada sam ga u pocetku podrzavao-uhvatio se za istih 11 igraca i nikoga drugog ne vidi a o taktici da ne pricam!

KNEZ

pre 16 godina

Zvezda pregovara sa AS ROMA,zbog SHABANI NONDA,06/03/77,1.82cm/83kg(pozajmica na godinu dana, posto je doso iz pozajmice Blackburn Rovers, posto Luciano Spalletti na njega ove sezone ne racuna).
2006-2007 Blackburn 26/7
2005-2006 AS Roma 15/4.
POZDRAV
RS 4EVER

zvezda_u_srcu

pre 16 godina

Nema nista od Rakica, potvrdio Djurovski sad u emisiji ''Are..'' i jos potvrdio veliko interesovanje Crvene Zvezde za http://www.sportskevesti.net/articles/7348/1/Ni-RakiA-ni-PjanoviA-nego-Nonda/Stranica1.html

Zvezdasica

pre 16 godina

Rakic nam nece biti od velike koristi.Sada je najvaznije da nam u timu ostane najbolji igrac Basta,jer je on ono sto nama treba.Mogao bi i da preuzme kapitensku traku Milovanovicu. SA BASTOM U LIGU SAMPIONA!!!

Bojan

pre 16 godina

Ni Rakić, ni Pjanović, nego, Nonda!!!
Kako prenosi "Politika", novi napadač Crvene zvezde neće biti ni Đorđe Rakić, niti Mihajlo Pjanović nego iskusni fudbaler iz Burundija, Šabani Nonda

sale delija

pre 16 godina

izgleda da ce konacno piksi pogoditi sa pojacanjima.upravo sam procitao da se vode pregovori sa romom i da ce najverovatnije SABANI NONDA biti centarfor zvezde!!!ako budemo imali srece proci estonce sa nondom liga sampiona nije tako daleko zar ne???

djura-island

pre 16 godina

E kad se setim kada je Djole igrao u mladjim kategorijama FITNESA-Kragujevac i bio je D-grpa i jos tada se video potencijal u njemu i mali Raka je to iskoristio i jos treba da iskoristi,nezuri imas vremena i za Zvezdu ili neki Evro klub,Djole budi pametan i treniraj sto vise a sve ostalo ce doci samo po sebi!pozdrav od Djure sa Islanda(grupa C Fitnes).

Srđ@N

pre 16 godina

hehe, svi iznose svoje dobitne postave sa kojima zvezda "sigurno pobeđuje", pa ću i ja izneti skromno mišljenje kojih bi 11 pregazilo livadare:

__________________Đorđević___________________

Molina___________Burzanović___________Koroman


_________________Trajković___________________

Bronovicki_______Kastiljo_______________Basta

___________Bajalica_____Tutorić______________


______________Ranđelović_____________________



P.S.
Al zapamtine, ovo važi samo za Levadiju, za škote treba menjati sve iz korena ;D

grobar

pre 16 godina

mislim da zvezdi ne bi pomogao ni drogba,ronaldo ili neko treci a ne ovaj rakic.gledao sam ga u holandiji i mogu da kazem da decko nema kvalitet za nasu trecu ligu mada za zvezdu i ne treba vise

misa

pre 16 godina

eeeee muko moja!
ON je zadovoljan kvalitetnim pojacanjima! muceni BARKOS je promasaj decenije Crvene Zvezde!
ovaj Molina ZNA ali je pre pre prespor (za njega je Milijas SPRINTER!)...
Bronovicki OK. Lukas prihvatljiv kao zamena za Kastilja koji odlazi ali svakako slabiji od njega...
SALAS zna, brz, ali POVREDJEN i ako odigra 15-20tekmi ukupno u svim akmicenjima bice extra!
napadaci u 10 tekmi nisu dali ni 1 gol ali... ON je zadovoljan?!?
alo bre ocemo NAPADACA za LS sad kad nam je zreb dao sansu a ne jos jednog prosecnog fudbalera za prodaju kroz Zvezdu!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa poludecu!
ako sad ne udjemu u tu LS NIKAD NECEMO. ocekujem da ce odgovorni postupiti "ODGOVORNO" u tom slucaju i otici.
uf!
i zavalite Barkosa pod hitno nekome jer NE ZNA da HODA kamoli da da gol!

dule nbg

pre 16 godina

E moja Diko,gde si ti bio prosle srede izmedju 20:15 i 22h???Nama prvo fali odbrana (od 4 u liniji jedan moze ostati,Gaj)...Pa nam fali sredina.Ej "kreator igre" Milovanovic!?!?!?Pa decko je 2 lopte primio za 90 minuta. Onim porugalcima nisam ime zapamtio a mislim da necu ni stici.Toliko su "kvalitetni". Ja rekoh prosle godine da je Koroman promasaj... i dalje to mislim a vi vidite kakvi su onda ostali i sta mislim o njima,ako je on najbolji... Basta!? Jel zna neko sta on igra?Trci pored desne aut linije ali suma-sumarum nema ga u napadu,nema ga u odbrani... Mozda vezba za linijskog sudiju!?E sad Diko,kad sredis odbranu i sredinu terena,znaci 7-8 igraca,onda dovodi napadaca. Sto vec rekose,ne bi nama ni drogba pomogao sa ovakvom igrom... Nemojte pogresno da me razumete,Zvezdas sam do neba i Cigan do groba... Ali,ovo je tuga!!!
P.S.Joj,zamalo zaboravih... Pa trener ljudi.Koja je to neznalica,strasno...Ma Jesic je izmislio taktiku za njega...PIKSI,PAMET U GLAVU!!!

sale delija

pre 16 godina

Postali smo cirkus klub.Do juce smo bili u nevidjenoj euforiji sa kobajagi ekstra pojacanjima iz sveta a desetak dana kasnije nas rodjeni trener javno demostrira nepoverenje prema nasim pojacanjima!?I sada treba da nas pojaca pozamljen igrac iz Ofk Beograda,5 dana pre pocetka prvenstva!O boze,gori smo od partizana!Oni su celo leto cutali i radili.Piksi,manje jahtanja vise rada dok ne bude jasno!Ovaj Partizan je 10 puta jaci od onog lane i ako se neuozbiljimo ode titula.Ko se slaze neka podrzi ovaj moj mail.

Goran

pre 16 godina

Nekoliko karakteristika potencijalnog zvezdinog pojacanja: Spor,tehnika nista posebno,slab u duelu,igra glavom mozda i najjace oruzije.Na SP za mlade potpuno je unistio koncepciju igre kada je Djukic poceo da ga forsira umesto Mrđe.Da toliko vredi kao sto ga hvale otisao bi makar u Fljamurtari.Zaista sam iznenadjen ukoliko se oko pojacanja najvise pita Stevan Stojanovic. Covece,odelce o klin pa brzo na jedan kucni fudbal sa sinom, posto nizasta drugo nisi sposoban...moj Stevane

koko

pre 16 godina

Decko navija za Partizan i ostalo nije bitno.Zvezdi takvi ne trebaju a iskreno i da dodje ne bi bio neko pojacanje za evropu a najgore od svega je ako dodje na pozajmicu!

Stefan DELIJA

pre 16 godina

Pixi lik zeli Ligu Sampiona a ne moze da izdvoji preko milion za napadaca.Pa pravi napadac kosta 3 mil. i vise.Ne znam zaista koliko nam moze pomoci Rakic ali cinjenica je da dok Bosko forsira Milovanovica i Miliasa a ne Molinu i Burzu napadac ne moze da dobije upotrebljivu loptu.Pa ni Anri se ne bi snasao.

igor

pre 16 godina

jedini tim za rendzers po sadasnjoj taktici je:Randjelovic-Basta,Andjelkovic,Tutoric,Gaj-Lukas,Kastiljo,Burzanovic-Salas,Koroman,Djordjevic

ZVEZDA MI JE SVE

pre 16 godina

@misa
Vidi Misho, ne razumem kako mozes da kazes da je Barkos promasaj Zvezde. Pa gde si ti to njega gledao sem 45 minuta protiv one nesrecne Levadije? Nije problem ni u njemu, niti u malom Filipu Djordjevicu (ako si gledao snimak Zvezda - Sindjelic mogao si da primetis da mali nije imao vise od jedne sanse), a razlog je prilicno jednostavan. Kada trener postavi taktiku 4-5-1 (ne 4-3-3 kao sto prica, jer jedino neko ko ne zna fudbal moze da kaze da je Milijas igrao napadaca, posto ne moze da potrci) i u vezni red stavi cak tri zadnja vezna (Kastiljo, Lukas, Milovanovic). Od kojih jedan ne moze loptu da doda (kapiten, strasno), drugi se gura sa Koromanom i Bastom po desnoj strani celo prvo poluvreme ne znajuci ni sta treba da uradi (Lukas) pa ga ovaj izvede i kaze da se nije snasao, a trecem svaka cast i kapa dole (KASTILJO)... Milijas celu utakmicu gusi onu loptu, prvo poluvreme na levoj strani, a drugi kao istureni ofanzivni, da bi mu na kraju ceo stadion vikao DODAJ... Andjelkovic ne moze sesnaesterac da pogodi centarsutom, Basta ne moze da podigne loptu vise od pola metra, a Koroman se jedini trudi i uradi nesto... Kako onda neko moze da ocekuje da Barkos ili Djordjevic budu sjajni i daju golove, kada ne dobiju nijednu upotrebljivu loptu za ceo mec?!? To je nemoguce, jer oni nisu igraci koji mogu sami sebi da stvore sansu, a moras priznati da to retko koji napadac moze (Anri, Eto, Drogba, Ibrahimovic...). Barkos je rekao da nikada nije igrao u formaciji 4-5-1, vec u 4-3-3 i 4-4-2 a to podrazumeva da uz njega igra bar jos jedan spic kako bi imao vise prostora i jednog cuvara manje (sigurno niko pri skoku nece puno paznje posvetiti Koromanu vec Barkosu ili Djordjevicu).
A sto se tice Moline, on je ubedljivo najkvalitetniji igrac ovde, a jedini problem je sto covek nije fizicki spreman. U ovakvoj ekipi Igor Burzanovic mora da ima mesta, jer je toliko ocigledno da je kvalitetniji od Milovanovica i Milijasa... Medjutim veliki kapiten (koliko ovo tuzno zvuci, pa on u poslednjih 20 minuta meca sa levadijom loptu nije primio!?!? Gledali smo na snimku) mora da igra, kako bi uspeli nekako da ga zavaljaju preko...
Sto se tice Rakica, nije on toliko los, ali nije ni neki strasan spic... Zvezdi treba iskusan igrac, koji zna i ume sa loptom i zna sebi da stvori sansu... Ali to je ipak na Pixiju, on je predsednik...
ZVEZDA MI JE SVE, ZVEZDA ZIVOT JE...

Gavrilo

pre 16 godina

Dal je moguce da se u Zvezdi ovako traljavo radi, da nema koncepcije ni na terenu ni u gornjem domu Marakane!? Promasaj je napravljen sa trenerom, promasaj je verovatno napravljen sa ovim strancima, nema zvezdinog podmlatka, nema prepoznatljive igre... stizu neki matori polonjaci, jedina koncepcija je kupi jeftino da skupo prodas. Pixi treba da razmisli da li ce takva politika jos dugo da se trpi na severu. Rakic ya Ligu sampiona??? Smeshno, nama treba novi Zigic, ili as kakav je bio Drulic. Takvog Piksi mora da nadje. Al, tesko da takvih ima na jahti Miskovica i po hrvatskom primorju. Jos mnaje u Budvi *osim ako nece savicevica da angazuje

Slobodan

pre 16 godina

Rakic nije los igrac,ali ako hocemo u L.S. moramo da dovedemo iskusnog i dobrog napadaca.Najbolje resenje bi bio Ljuboja,ali izgleda da od toga nema nista.tu su jos Pjanovic i Drulic.
I pod HITNO mora da se promeni i taktika i sastav.
Idealan tim
Randjelovic-Basta,Bronovicki,Tutoric,Gaj-Castiljo,Molina,Milijas,Koroman,Burzanovic-Djordjevic

MaRkO ChA

pre 16 godina

Po 100000x kazem...SRBI=STOKA...pa poostite ljude da rade...kao vi mi se razumete u foodbal...a posle kad neko explodira..."Jesam rekao da je vrh igrac"...tako je bilo i za Zigu...kakvi smo-takvi smo...a najbolji smo!!!
Uvek uz tebe...ZVEZDOOOOOOOOOOOOO....Pozz za prave DELIJe,a ne za ove koji psuju klub...i imaju 1000 primedbi...

ucz

pre 16 godina

Dobar je ovaj Rakic cak sta vise simpatican...Pa bolje da ceka Barkosa da proradi ili da pusta maldog Filipa...Ako oni ocekuju da ce Rakic da nas odvede u ls onda ne znam sta da kazem...Pa svaka slabija ekipa koja oce u ls mora da ima bar jednog proverenog spica ili nekog proverenog internacionalca...

Milosko

pre 16 godina

E sad mi je mnooooogo lakse,xe xe xe
Al dobro,videcemo,sta i kako,ce vreme da pokaze....
Ali....Zvezdoooo...uvek cu te voooleti

Raša

pre 16 godina

Ako je pametan taj Rakić on će brže bolje u Zvezdu, jer odatle mu je karijera 100%zagarantovana. Ovako, ako bude odugovlačio pa Zvezda dovede drugog napadača, a mora ga dovesti, ostade on u srpskom blatu kao talenat a onda će mu pri odlasku u insotranstvo sve pare uzeti neki menadžer.

Sale bgd

pre 16 godina

Nisam optimista kad je Rakic u pitanju, al' ajde. Treba nam jedan mnogo ekplozivniji napadac. Rakic je solidan fudbaler, ali nije za LS.

samo strpljenja i dva spica

pre 16 godina

Cekajte ljudi, pa zar ovako dajemo sansu nasim igracima! Pa sacekajte tog Barkosa, nije on dzabe dao 22 gola u svom prvenstvu. Jeste da je to Ekvador, ali nije to nista slabije od nase lige, u kojoj Purovic i Djokic zajedno daju priblizno isto golova. Drugo, covek bio na sirem spisku svoje reprezentacije, nije to ne znam kakav uspeh, ali znamo sta ko je Argentina u fudbalu! Pominje se Dojordjevic kao vrlo talentovan. Uredu ali Smiljnaic je samo godinu dana stariji pa covek vec otisao u Spaniju, a o malom Joveticu koji je Filipovo godiste i da ne trosim reci, tako da doticni nije nista specijalno-bar ne u ovom trenutku! Zasto se zapostavlja Raskovic? Ni ja ga ne volim, ali zato on i nece biti igrac, zato sto ga niko ne forsira! Pa zar je Zigic bio talenat, sve dok ga Muslin nije iskopao i radio sa njim. Dali smo Tadeua, a covek je jako dobar tehnicar, al' 'ajde sad ima dosta primera...Pustite nase igrace da igraju, kako tako! Moraju se uklopiti u tim, a ne donositi ovakve poteze. Pa zar ce se Rakic za 7 dana pre uklopiti, od ovih novajlija sto su bar 3 nedelje tu...

BojanKG

pre 16 godina

Malo je glupo kritikovati jednog igraca na osnovu samo jedne odigrane zvanicne utakmice!
U vezi Djoleta:
On je pre dve godine bio na probi u Zvezdi, cak ga je i tadasnji direktor Radnickog Goran Milovanovic nudio Zvezdi za sitne pare, ali Zvezda nije htela da dovede igraca iz Trece lige!
Djordje je odlican igrac, brz, zna sa loptom, ima precizan i jak udarac, i kao sto neko rece, igra glavom mu je fantasticna!
Mislim da mu je mesto u nekom mnogo jacem timu nego sto je OFK i da ce mu Marakana biti samo odskocna daska za dalje napredovanje u karijeri!

Dule

pre 16 godina

e jadni mi , nista drugo, da bar mogu da se ne nerviram, radujem se dolasku u Bg na Rangers a ko zna sta ce biti u srijedu, ovo je horor film!

Pozdrav iz Republike Srpske

toshke

pre 16 godina

ljudi nije stvar toliko u dovodjenju napadaca koliko u taktici koju tvrdoglavo forsira Djurovski...kaze formacija 4-3-3...ja ne znam dal on zna da broji ali ja sam nekako ubedjen da igramo 4-5-1 i to sa 3(slovima TROJICOM) defanzivnih vezista!!!Milijas,Kastiljo i Milovanovic...Zvezda MORA da igra sa DVA spica...Ne krivita Barkosa decko je cim primi loptu okruzen trojicom defanzivaca...pa ni najjaci spicevi u Evropi sa ovako defanzivnom igrom svog tima ne bi davali golove...OK ako je vec zapeo za formaciju sa jednim napadacem onda neka stavi dva poluspica(Molina,Burzanovic) jednog defanzivnog(Kastiljo) i dva krila(Koroman i ....e problem je sto levog veznog nemamo... Molina prespor mada moze da pokusa,trisovic izgubljen covek)...nije mi jasan covek uopste sta je zamislio....nema kreacije mnogo smo povuceni...Moj predlog je 4-4-2 Randjelovic-Basta,Gaj,Bajalica(tutoric),Bronovicki(Andjelkovic sa 60kg ne moze da igra moderan fudbal moze samo u selo ligi)-Molina,Kastiljo,Burzanovic,Koroman-Barcos,Djordjevic(ili bilo ko)....ali pre svega toga SMENA DJUROVSKOG DOK JOS IMA NADE

mrgaga

pre 16 godina

Isto kao i vecina mislim da je rakic dobar napadac i da mu je igra glavom jaca strana ali mislima da nam takav napadac ne treba.Pa covek ce doci u zvezdu da bi se bolje prodao a ne da bi odveo zvezdu u ls.Ok su ova dvojica ali nam treba jos jedan koji je srbin,zvezdas,koji ce da izgine na terenu i da bude maximalno napaljen,da mu je zvezda u srcu.A sto se tice golova mislim da je ipak problem u SREDINI koja ne moze da stvori sansu za napadace,nema ni jedne asistencije.Kao sto su mnogi rekli i ja se slazem da nema upotrebljivih lopti za napadace,a kada ih dobiju onda cemo videti kakvi su...

Cvija

pre 16 godina

Iako se ne slazem sa vecinom komentara u vezi Rakica ( mislim da decko ima sve sto dobar spic treba da ima samo to ne koristi dovoljno ) SIGURAN sam da su najveci problemi trenutno u Zvezdi formacija( 3-5-1 )i smesni, jadnii zalosni kapiten. Zvezda igra kukavicki fudbal, kakvi su trener (ili je patoloski lazov ili totalni ludak kada govori da je formacija koju forsira 4-3-3 )i kapiten od nje vise ni ne ocekujem.
P.S. Ne mozemo mi da dovedemo kvalitetnog i proverenog napadaca kada su takvi previse skupi, ili sto je verovatnije nece ni da dodju u Zvezdu.

G

pre 16 godina

trajkovic dobice svoju sansu kad napuni 30godina
bice bolje ovo je samo pocetak nisu dovolno uigrani..tek protiv sve ce se promeniti! ! !
ne treba nam rakic dovoljni su raskovic,salas,koroman za u talin...pa ja bi i u talin igra sa 1 spic i to raskovic...

Nikola Jeremic

pre 16 godina

Ljudi, da boljeg napadaca zvezda moze da dovede ona bi ga dovela, ali KOGA ?
Niko nece, shvatite...
Samo napadate Stojkovica, a on mucenik nije spojio 3 dana odmora celo leto da bi sastavio ekipu, ali ne moze ni to preko noci. Zato strpite se malo

behar

pre 16 godina

Jojo kupujemo tele,al kakvo tele perspektivno, bice od njega samo vo i nista vise,a i sta ce nam napadac pa Bosko ima da igra viktorije i to pred nasim golom

Srđ@N

pre 16 godina

hehe, svi iznose svoje dobitne postave sa kojima zvezda "sigurno pobeđuje", pa ću i ja izneti skromno mišljenje kojih bi 11 pregazilo livadare:

__________________Đorđević___________________

Molina___________Burzanović___________Koroman


_________________Trajković___________________

Bronovicki_______Kastiljo_______________Basta

___________Bajalica_____Tutorić______________


______________Ranđelović_____________________



P.S.
Al zapamtine, ovo važi samo za Levadiju, za škote treba menjati sve iz korena ;D

DRAGANkg

pre 16 godina

Ko god priča da Rakić nije za veliki klub nema pojma o fudbalu ili u najmanju ruku nije informisan.Ja sam kragujevčanin i pratio sam Rakića od kad je igrao u kadetima.Videćete njegove kvalitete veoma brzo.Pa se čujemo ...sada je veoma glupo nešto više komentarisati.Samo za kraj....Barkos je malo dete za Rakića.

johnny

pre 16 godina

Super!!!Sada imamo 3 (skoro) potpuno ista igraca u napadu. ALO BRE nama je potreban neko ko ce sam stvarati priliku za gol,neki explozivan igrac,dribler.Ako ga ne dovedete probajte sa Salasom!
Sa Salasom i Filipom u LS!

ZEKI KEKI

pre 16 godina

mislim da zvezdi ne bi pomogao ni drogba,ronaldo ili neko treci a ne ovaj rakic.gledao sam ga u holandiji i mogu da kazem da decko nema kvalitet za nasu trecu ligu mada za zvezdu i ne treba vise
(grobar, 6. avgust 2007 16:28)

-------------------------

BAS TAKO ZEMLJACE...NIJE ON POJACANJE ZA LIGU SAMPIONA
MOZDA ZA NASU LIGU I JESTE!!


DA NAPOMENEM BODRIO SAM NASU OMLADINSKU SELEKCIJU NA SVE TEKME,ALI ME ON JEDINO NIJE NESTO
ODUSEVIO!!


POZDRAV OD DELIJE!!!
IZ ROTTERDAMA

iggy

pre 16 godina

Nerviraju me ovi vasi komentari o novim igracima. Alo pa ljudi su tek odigrali jednu zvanicnu utakmicu, a vi vec kao sada vidite njihove kvalitete. Da toliko dobro poznajete igracke kvalitete kao sto pricate, verovatno bi radili kao neki sportski menadzeri ili treneri, a ovako samo sedite kraj racunara i pravite se pametni. Vecinja vas ce na sva usta hvaliti ove igrace, ako se pokazu iole dobro. Zato sacekajte malo, dajte ljudima sansu da se potpuno adaptiraju, pa tek onda komentarisite.
ZVEZDA MI JE SVE....

Kursula

pre 16 godina

Imam samo dva pitanja,i jedan predlog!
PRVO:Da li svi stvarno mislite da se toliko razumete u fudbal,da bi ste mogli da dajete ovakve komentare
DRUGO:Kako svu sve znate o domacem fudbalu a na stadionima prosek 3.5 coveka?
Gde vi to gledate te igrace kada sve znate o njima!
PREDLOG:Stavite svi prst na celo pa cete videti da je pametnije da cutite!

KNEZ

pre 16 godina

Sad se svi pravite kao PRO Lizenz TRENERI, pametujete, samo solite pamet, pa terate PIKSIJA & KOLEGE da daju ostavku, nek vas sramota, nek proba neko, PIKSI je od reci, nije kao Tomic, Petric & Co. bolje da svi cutite kad nemate pojma o fudbalu, samo imate jezik dugacak.

Duka

pre 16 godina

Rakic je dobar igrac ,ali ne ono sto u ovom momentu treba Zvezdi,izgleda da opet stara prica ,mali je igrao na evropskom prvenstvu,sad jos da da 20 golova u nasoj ligi i ekipa ce da uzme 3-4 milioncica....Stidite se ,ovo je upuceno ljudima iz uprave!!!!!!!!!

Dejan

pre 16 godina

Ovo sve lici na stihiju. Prvo je Piksi mesec dana trazio tenera po Italiji, pa onda kasnio mesec sa pojacanjima. Trio amigosa ne igra, a najavljeni su kao ekstra pojacanja. Svi vec otpisuju BArkosa, a Salas i Molina ne igaju. DAkle, ako su i neka pojacanja, nisu na vreme dovedeni.Sada se dovodi Rakic kao pojacanje, a mi za dva dana igramo revans protiv Levadije. Opet kasno. Da je Rakic ne znam kakav igrac treba mu vremena da se uigra sa ostatkom tima. Pa ovi koji se pripremaju vise od mesec dana nisu jos uigrani.

ZAKLJUCAK: Piksi je kasnio ove godine u svemu, treneru, pojacanjima. Sve ce biti uredu ako se plasiramo u LS kao sto nam najavljuju. Samo sta ako tako ne bude. Ko ce biti onda kriv?

Ivan

pre 16 godina

@@@@ZVEZDA MI JE SVE


Brate nisi 100 nego si 1000% u pravu sto se tice nazovi kapitena.
4-4-2

1.Randjelovic
2.Basta
3.Bornovicki
4.Ibrahim
5.Bajalica
6.Kastiljo
7.Trajkovic(najbolji vezni u zvezdu)
8.Burzanovic
9.Molina
10.koroman
11.Djordjevic

Ova postava bi svaku ekipu ispracala sa marakane sa po 4 komada u mrezi a ne kapiten,andjelkovic,trisovic i kompanija.

vitamin c

pre 16 godina

meni je rakic razvaljivao u menageru.platio ga milionce ali brate,zasluzio je. ali to je menager,ovdje cisto sumnjam.iskreno,samo sam ga na ep gledao...uzasan je bio

realan

pre 16 godina

Ljudi, ako sada ne udjemo u LS, nikad, ali nikad necemo. Plasim se da pruzenu nam priliku necemo iskoristiti, jer nismo svesni koliku smo srecu u zrebu imali.

salens

pre 16 godina

Kako mozete da pricate bilo sta o zvezdinim pojacanjima iz inostranstva??!!!!Da nije neko bio mozda u Ekvadoru,Argentini?Da nije neko pratio Boavistine utakmice? TISINA BRE neznalice obicne! Nije vam ovo football manager. Posle jedne utakmice vi dajete sebi za pravo da pljujete po igracima za koje do pre dve nedelje niste ni culi.
E sad kada sam se ispraznio mogu da dam i svoje skromno misljenje. Slazem se sa onima koji kazu da formacija ne valja, za sta je kriv trener a ne igraci(kojih ima sasvim dovoljno kvalitetnih za LS) Trener je takodje kriv sto nema strpljenja za ta ino-pojacanja. Pa ne mogu oni za 24h da se prilagode. Najvece rupe u timu su, po meni, u odbrani, a za napad jednostavno treba imati strpljenja. Na kraju zelim samo da konstatujem da je Zvezda u ovom prelaznom roku dosta dobro procistila redove(otisli Purovic,Djokic,Joksimovic-trebali su i Raskovica da puste...dosli Molina,Barkos,Bronovicki,Lukas) sad samo treba imati strpljenja jer pojacanja su kasno stigla i treba tek da se uigraju. I obavezno forsirati ofanzivniju igru a ne sa tri zadnja vezna! Pa zar nije Kastiljo dovoljan?

MM

pre 16 godina

Mislim da problem sa napadacima preuvelican. Kao prvo, formacijia 4-5-1 nije ona koja ce dati protivniku mnogo golova na utakmici. Barkos jos nije uigran, Koroman i Milijas previse dave loptu, Molina je dobar. Kad predjemo na 4-4-2 i kad proradi veza sredine terena i napada onda se mozemo nadati necemu.

stoofy

pre 16 godina

Nista necemo uraditi dok god on bude forsirao formaciju sa 3 zadnja vezna i jednim spicom.Tu nema rezultata, ne igra se napaadacki i samim tim se ne stvaraju sanse. Ima malog Filipa kome treba dati sansu, ima mrtvog Barkosa koji ce valjda da proradi i gomilu odlicnih ofanzivnih veznih: Salas,Molina,Koroman, Burzanovic...Koji bre Rakic da li ste vi normalni?!?!?!?!

Djordjevica u spic u Talinu!!!
TRAJKOVICA U PRVIH 11!!!

1.Randjelovic (Basta)
2.Basta (Pantic)
3.Andjelkovic(Bronovicki)
4.Gaj
5.Tutoric(Bajalica)
6.Kastiljo (Lukas)
7.Milovanovic (Milijas - Stancic)
8.Trajkovic (Burzanovic)
9.Koroman (Raskovic)
10.Molina (Salas)
11.Djordjevic (Barkos)

Mr.Liquido Liquidovic

pre 16 godina

Ljudi sta je vama pa vi pricate o manageru 2007 igrici na pc :)) hahaha
Levadia-Zvezda 0:1 vidjecete
a Rangers je vec druga prica samo hrabro 4-4-2 i ne boj te se..svi smo uz vas..i molim vas pustite igrace da igraju..SAMO HRABRO..C.Zvezda_4-Ever

nebojsa smiljic

pre 16 godina

Zar fudbal nije prva sporedna stvar za vecinu nas.Komentari navijaca su za mene uvek bili zabavni,slagao se ja sa njima ili ne.Fudbalskim zargonom,rekao bih,treba ljudi stati na loptu.Mi smo pametna,ali previse impulsivna nacija.Juce gledam Manchester,u drugom poluvremenu ulazi Nani i u prvim kontaktima sa loptom spotice se,pada,pogresno dodaje,ubrzo menja i kopacke,nakon cega vec bolje igra.Novajlija je u timu,uzece malo vremena,ali mislim da je odlican igrac.Tako i Barkos,ko zna,vreme ce pokazati.Dovodjenje Rakica je,po meni,totalno nepotrebno.Pocinje,sve vise da me zabrinjava Djurovski,sa svojom koncepcijom,neumerenim izjavama,izborom nekih igraca...!Koncepcija sa Miskovicima mi pomalo smrdi,cini mi se da ova crveno-bela jahta ima previse rupa a voda vec do kolena.Do nedavno u sukobu,sada se"lizu".Ne svidja mi se to!Na kraju,slazem se,Milovanovic katastrofa,Burzanovic bi trebao da igra,Milijas spor i bez lucidnosti,novajlije nespremne i neuigrane,i ne treba nam trenerska diploma da to vidimo.Medjutim,nista nije u nasim rukama,mi smo samo obicna masa.A fudbal,kao i uvek,ostaje najvaznija sporedna stvar na svetu.Pozdrav svima iz Amerike.

Delija_serb

pre 16 godina

Goran Drulic je jedino i naj bolje resenje. Pitam se sto ga nisu pre doveli a on ode u OFI-Kreta (Grcka) Brzo mu istice ugovor. Nerviraju me ova djeca ovdje sto pisu ko treba da igra a ko ne i pricaju o taktici a blage veze nemaju o fudbalu. Pa i lud covjek zna da Molina, Barkos, Salas, onaj Poljak jos ne trebaju igrati vise od 15 min po utakmici dok god ne udju u formu a kamo li 45 min. ili cijelu utakmicu. Ja bih pustio prvo one momke koji su odradili cijele pripreme a ove bih prvo pustio da trce i da udju u formu a ne da padaju po terenu nakon 5 minuta. I nikako ne smiju da igraju njih dvojica ili vise zajedno na terenu dok ne prodje neko vrijeme i dok se ne uigraju. Treba da igraju naj spremniji a ne ovi stranci sto su kostali nesto pa sad moraju da opravdaju potrosene pare. Mene od njih niko nije odusevio ali mislim da jedino onaj Molina i onaj Poljak imaju kvalitet za Zvezdu. Kako mozete da govorite da ti stranci trebaju od pocetka da igraju kad ih nikad niste gledali i kad ti ljudi tek par dana treniraju!!?? To su gluposti.

DRULICA POD HITNO U ZVEZDU. TAKAV IGRAC NAMA TREBA.

Ivan

pre 16 godina

Rakić će biti korisno pojačanje,mada mislim da će Barkos i Salas proraditi kada Boško bude prešao na 4-4-2.Dotle Zvezda neće imati igru,jer je mnogo defanzivnih i sporih igrača u veznom redu.Zvezda je uvek igrala sa 2 napadača,tako da mi Boško uopšte nije jasan sa taktikom.

Negativni

pre 16 godina

Mislim da je malo rano da proglasavamo Barkosa i ostale promasajima.Prvo,treba da budemo zadovoljni sto neko hoce u Zvezdu.Drugo,najveci problem je trener i njegova "vizija ofanzivne Zvezde".Tu "ofanzivu" smo videli protiv Levadije,ne ponovila se.Sto se tice Rakica,on je dobar centarfor i bolje pojacanje tesko da mozemo da nadjemo.E,sad Srbima smeta sve sto nije Batistuta ili Van Basten,ali ni Zvezda nije Milan ili Real, pa spram sveca i tropar.

Bosko

pre 16 godina

Gledao sam ovih par utakmica Zvezde,i zadovoljan sam jer je ovo pripremni deo,a strance treba sacekati malo da se naviknu na nas fudbal i da se uigraju a mali Filip je decko kome treba pruziti sansu a gusiti ga sa Rakicem i slicnim igracima,a u sredu treba izvesti brzu ekipu na teren Randjelovic-Andjelkovic-Gaj-Tutoric-Bronovicki-Milovanovic-Kastiljo-burzanovic-Lukas (Molina)-Djordjevic-Koroman SA ZVEZDOM DO LIGE SAMPIONA BOKACA17

Aca_USA

pre 16 godina

Sistem 4-5-1 vec godinama neuspesno primenjujemo (sa izuzetkom Djukica na EP za mlade). U tom sistemu sanse se stvaraju odgovornom igrom na sredini terena uz puno trcanja i preuzimanja protivnickih igraca). Jedini napadac malo dolazi u sansu ali mora puno da trci i otvara prostora za ubacivanje iz drugog plana. Otuda i malo golova koji napadac moze da da u ovom sistemu. Posto nasi veznjaci obicno igraju neodgovorno mi smo najvece uspehe postizali sistemom 4-4-2 (Binic-Pancev). Sistem 4-3-3 se ne igra vec godinama (osim u Juznoj Americi) a podrazumeva igru sa dva krila i centarforom.

srdjan

pre 16 godina

prvo-rakic nam sada manje-vise nije potreban,(kasno je)
drugo-barkosa cemo videti tek kada mu ekipa stvori neku sansu jer protiv levadije nije ni jednu koliko se secam!
trece-slazem se da je katastrofa sto igramo sa mnogo defanzivnih u sredini,mora se naci mesta za trajkovica i burzu!
cetvrto-molio sam se samo da prodaju kapitena da mi ustede malo zivaca ali izgleda cu i dalje morati da se nerviram!
peto-i djurovski je poceo da mi smrdi mada sam ga u pocetku podrzavao-uhvatio se za istih 11 igraca i nikoga drugog ne vidi a o taktici da ne pricam!

wuk

pre 16 godina

dajte ljudi nemojte tako..... zvezda je stvarno igrala 4-3-3... e sad to sto su kastiiljo, deki i lukas igrali zadnje vezne
a koroman levo a milijas desno krilo, to je vec druga prica :)

Babin_zub

pre 16 godina

E moj Diko,tacno je da za klubove u Evropi prelazni rok traje do kraja avgusta,ali zato sto oni ne igraju kvalifikacije kvalifikacionih kvalifikacija,pa predkolo tih kvalifikacija koje pocinje mesec i po pre nego njihova prva utakmica.Ali za nase klubove prelazni rok "traje" do pocetka jula i pocetka priprema,jer ni u Donjoj Blaznavi ne mozes pobediti na turniru sa neuigranom ekipom a kamo li uci u LŠ sa igracima(ma kakav kvalitet posedovali) skupljenim s'brda-s'dola.
Pa zar niste naucili na svojim greskama?Prase se ne tovi uoči Božica.

KNEZ

pre 16 godina

Zvezda pregovara sa AS ROMA,zbog SHABANI NONDA,06/03/77,1.82cm/83kg(pozajmica na godinu dana, posto je doso iz pozajmice Blackburn Rovers, posto Luciano Spalletti na njega ove sezone ne racuna).
2006-2007 Blackburn 26/7
2005-2006 AS Roma 15/4.
POZDRAV
RS 4EVER

zvezda_u_srcu

pre 16 godina

Nema nista od Rakica, potvrdio Djurovski sad u emisiji ''Are..'' i jos potvrdio veliko interesovanje Crvene Zvezde za http://www.sportskevesti.net/articles/7348/1/Ni-RakiA-ni-PjanoviA-nego-Nonda/Stranica1.html

delija 28 blok

pre 16 godina

Ljudi sta se lozite bre......kakav Rendzers...pa mi cemo od njih u gostima da primimo 3,a na Marakani bice 1:1......budimo realni,mi nemamo pojma.....bas slusam ove moje veceras napolju...kako cemo mi u Ligu sampiona i kako cemo da porodjemo Rendzers opusteno.......Sto se tice Rakica on je u Menageru bio boli glava ali kada sam ga gledao na EP malo sam se razocarao....on je dobar ali samoza nasu ligu ,a za evropu nam treba neko mnogo bolji,jer da su igraci koje je Zvezda dovela prosle i ove godine iz inostranstva(izuzev Kastilja,Gaja)neki dobri oni bi igrali u spaniji,Italiji,Engleskoj...a ne da dolaze kod nas i izigravaju neke zvezde.Setite se samo za primer Ailtona.....samo toliko

Zvezdasica

pre 16 godina

Rakic nam nece biti od velike koristi.Sada je najvaznije da nam u timu ostane najbolji igrac Basta,jer je on ono sto nama treba.Mogao bi i da preuzme kapitensku traku Milovanovicu. SA BASTOM U LIGU SAMPIONA!!!

Bojan

pre 16 godina

Ni Rakić, ni Pjanović, nego, Nonda!!!
Kako prenosi "Politika", novi napadač Crvene zvezde neće biti ni Đorđe Rakić, niti Mihajlo Pjanović nego iskusni fudbaler iz Burundija, Šabani Nonda

sale delija

pre 16 godina

izgleda da ce konacno piksi pogoditi sa pojacanjima.upravo sam procitao da se vode pregovori sa romom i da ce najverovatnije SABANI NONDA biti centarfor zvezde!!!ako budemo imali srece proci estonce sa nondom liga sampiona nije tako daleko zar ne???

misa

pre 16 godina

@zvezda mi je sve
dosta toga se slazemo:
1. trener katastrofa
2. taktika jos gora
3. igrali smo 4-5-1
4. trebali bi po igracima da igramo ili 4-3-3 ili ako kupimo nekog napadaca odnosno kad prohoda Salas a MOlina skupi snage makar za 45min 4-4-2
ALI
5. BARKOS je NAZALOST PROMASAJ DECENIJE. to ne mislim samo ja vec ceo tim Crvene Zvezde kao i 90% vodjstva kluba.
a)Decko ne ume da primi loptu (protiv Levadije 3 nesupesna pokusaja od 3 moguca)
c) izuzetno nespretan
d) slab sut
e) u 4 tekme nista ali NISTA nije pokazao (gledao sam sve 4...)
jako mi je zao ali nas maks tim u ovom trenutku izgleda ovako:
1. Randjelovic
2. Basta (jeste izbezumljen ali je nas, Zvezdas i boljeg nemamo)
3. Bronovicki (najbolja kupovina posle Kastilja... tek ce se pokazati)
4. Tutoric (sa Bajalicom nesto ne stima kolko cujem....)
5. Gaj
6. Kastiljo
7. Lukash(za defanzivnu varijantu)ili muceni/van forme/izbezumljeni sa zeljom da bezi iz Zvezde/kapiten Milovanovic)
8. Milijas
9. Djordjevic (stvarno je bolji od Barkosa cak moze biti i vise od toga ali mu treba par lopti i tekmi u 1 timu)
10. burzanovic
11.Koroman

Salas kad prohoda (ako se ikad oporavi) umesto Milijasa (koji se onda menja sa Lukashem dok je Kastiljo tu)
Molina na prolece u formaciji 4-4-2 uz Burzanovica
ALI TREBA NAM GOLGETER: koji zna da da gol! iskusan i spretan! koji moze da igra u SVAKOJ formaciji makar 60-70 min.
a to kosta makar 1.5 miliona... PIXI KAKO NE KUPI BENITEZA ZA TU LOVU?
...e to ne kapiram... stvarno ne kapiram...

djura-island

pre 16 godina

E kad se setim kada je Djole igrao u mladjim kategorijama FITNESA-Kragujevac i bio je D-grpa i jos tada se video potencijal u njemu i mali Raka je to iskoristio i jos treba da iskoristi,nezuri imas vremena i za Zvezdu ili neki Evro klub,Djole budi pametan i treniraj sto vise a sve ostalo ce doci samo po sebi!pozdrav od Djure sa Islanda(grupa C Fitnes).