Nedelja, 03.06.2007.

22:46

Partizan ubedljiv protiv Mašinca

Izvor: Aleksa Gutoviæ

Partizan ubedljiv protiv Mašinca IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

46 Komentari

Sortiraj po:

Nikola

pre 16 godina

Najaci ste grobari!Osvajamo sestu titulu.Uros Tripkovic je najbolji igrac u nasoj ligi za par godina ce biti i predvodnik nase reprezentacije.

peja

pre 16 godina

@ dasa

markovic (hf), micov (na njemu ne bismo ne znam kako kasnije zaradili, ali se uklapa u profil krila kakva su igrala u PARTIZANU od duletovog dolaska), stimac (litvanija). ipak, realno u grupu onih klubova koji nam nece prodavati igrace ubroj i vrscane… ne vidim zasto guras pricu o cisto SRPSKOM timu, kada ja to nigde nisam pomenuo. svojim komentarom je brat “vuk” pogodio u sam centar problema…

POZDRAV!

dasa

pre 16 godina

Pejo,

Molimte reci mi koja su to tri igraca na pozicijama pleja, trojke/cetvrorke, i centra koji ne igraju u CZ i njenoj filijali FMP-u, koji mogu da igraju u Partyizanu sada i odgovore nasim potrebama, a da se na njima zaradi ya tri godine. Ako ih ima ja sam za to da nijednog nesrbina nikada ne uzmememo. Tesko brale, sem ako ne mislis da su igraci tipa Tripojenko nasa sudbina, mada je i on igrac za ono sto imamo kao njegovu zamenu. Sta fali Portugalu u fudbalu za kojeg igraju Brayilci. Bitno je da li znas da igras baskt, pusti naciju, jer kako rece jedan americki sociolog ona je zamisljena zajednica

peja

pre 16 godina

@ ace-makedonija-tetovo

...ovde svi mi pripadamo dvema nacijama- za mene je prva SRBIJA, ali je druga ista za sve i zove se PARTIZAN…
(peja, 2. oktobar 2006 00:58)

mi grobari se i razlikujemo od drugih jer rasa, nacija i vera ne mogu da mere ljubav prema PARTIZANU...

VELIKI POZDRAV TEBI I OSTATKU VEEELIKE CRNO- BELE NACIJE!

ace-makedonija-tetovo

pre 16 godina

hteo bih os nesto da kazem kako ocekujeto od Pekovica da igra za Srbiju kada je rodzen u CG tamu je zapoceo karijero i itd...............
a komentare za vujosevica LOL
covek je grobarska legenda

dasa

pre 16 godina

Dragi Ace,

hvala ti, za javljanje
Izvini ali ovde u Srbiji se ne zna da je Partizan koliko srpski, toliko i jugoslovenski. Ko ne zna neka pogleda istoriju partizana.
Klicanje drazi mihajlovicu, nikoli kalabicu, pevanje marsirala kralja petra garda ne idu uz navijanje partizan,
Partizan je antifasisticki klub, klub svih onih koji za njega navijaju, bez obira na naciju. Za mene postoji samo jedna nacija, PARTIZANOVAC.
Ko voli Drazu i Kalabu, neka ide kog Gurovica i komapnije.

ace-makedonija-tetovo

pre 16 godina

JAO citam samo ove komentare i cudim se kako mozete da delite partizan na cg sr i druge drzave pa ovo ne mogu da svatim stvarno ja imam 16 god i zivim u tetovo makedonija za partizana navijam od moje 4 god pa nikad nisam rekao ovaj crnogorac ovaj srbin onaj makedonac sve su to grobari
@peja hoces da kazes da na pr mi makedonci crnogorci i dr ne mozemo da volimo PARTIZAN ko sto ti volis partizan jer si srbinto nije tacno
ja obozavam partizan zivim za njega cak delije u skoli sam naucio da pevaju grobarske pesme hehe (glupi cigani)
zato samo hocu da kazem da ne treba da se delimo i treba da ostanemo svi zajedno da volimo [podjednako partizan bez razlike na nacijalnost
POZDRAV DO SVE GROBARE NE DOZVOLIMO DA NAS RAZDVOJE

DULE UZMI TITULU
ACA
WWW.CRNOBELI-SVET.PICZO.COM

@Peja

pre 16 godina

Ti si NAJpametniji, NAJlepsi, NAJnacitaniji, prvi, jedini, pravi, NAJveci Srbin, SINCE (verovatno pre I.H.)... Ponekad stvarno pomislim da si delija!!!

p.s. Zar ti nije bilo dosta ribanja???

Vuk

pre 16 godina

@peja

Svaka cast! Mislim da si dosta u pravu. I ja kao i ti imam porodicno stablo koje seze do 18-og veka (u Istocnoj Srbiji) i znam svoje korene i ponosim se time. Jedina stvar za koju te ne podrzavam je misljenje o Tripkovicu, ali njegovo je da te demantuje na terenu, a ne ja preko postova.

E sad, nesto za "Napaljenog" Cg (namerno veliko slovo). Kao sto vec ovde rekoh, ja se ponosim onim sto sam. Ne smeta mi sto se i ti ponosis svojim poreklom. Ruzno je pricati o "porobljavanju" Cg od strane Srbije, to se nije desilo. Na kraju, mogli ste se jos "91 odvojiti-nudjeno vam je! Toliko o politici, ne smem vise, nece mi objaviti komentar (a i ovo je vise istorija).
Sto se kosarke tice, nemam nista protiv stranaca u Partizanu. Pogotovu ako ce to pomoci da se ostvari sto bolji plasman na svim frontovima. Sve jedno je ako igraju CG, pogotovu ako igra, recimo, Drobnjak koji ke kompletan i prekaljen igrac. Problem je u dovodjenju mladih reprezentativaca koji tek treba da se trpe. Iskreno, ni ti ne bi trpeo, na pr. Macvana u Buducnosti, iako je decko talenat. Pogotovu ako zelis neki rezultat u Evropi (Na zalost, Buducnost verovatno jos dugo nece imati tu priliku, ovo nije malicioznost). Zato mislim da to nije dobro resenje sto Dule zeli dva mlada CG igraca. Drugi razlog je los odnos sa ostalim srpskim jakim klubovima. Sa CZ je to normalno, oni su nas archrivals (svidja mi se ovaj engleski izraz:)) i to je u redu. Problem je sto sa, uslovno, manjim Hemofarmom i FMP imamo isto tako lose odnose. Moje je misljenje da je za to odgovoran Dule Vujosevic. Uz prisutan konflikt interesa jer je on selektor CG, to je glavni razlog zasto zelim da ode iz PARTIZANA! Znaci, nije razlog sportske (povrsno gledano) prirode, vec dugorocno gledanje u PARTIZANOVU buducnost, do koje mi je itekako stalo. Naravno, posredno gledano, to se odrazava (a tek ce, ako se ovako nastavi) i na reprezentativne akcije i samu reprezentaciju.

Nemam nameru da te vredjam, jednostavno to je moje misljenje. Cini mi se da je tvoje malo vise nacionalisticko i usmereno ka CG, sto smo ovde odavno naucili da pijemo, a to nije u redu, jer sad ste, ipak, nezavisna drzava sopstvenom odlukom i nek vam je sa srecom, a nama ostavite nasu srecu...

Pozz

Marko

pre 16 godina

"Vrbovanje Pekovića"? Zavera protiv srba? Al si se ti brate istripovao! Jel imaš ti kome drugom u životu da se dokazuješ nego ljudima koji čitaju i pišu komentare na B92?
Crnogorca "terali da igra za CG...? I to kog crnogorca? Nekog crnogorca koji " bi bio tek četvrti centar u repki Srbije!" Pa toliki pritisak na njega, pa Milova mafija, pa Crnogorska Pravoslavna crkva, pa Radoje, pa Miloje...
Vujošević je tu da osvoji titulu i dokaže se i u ovakvim uslovima...on je toliko dugo u KK Partizanu, da je i sve dokazao i ništa nije dokazao...imao je sjajne generacije koje jeste, ali i nije doveo tamo gde je trebalo da budu...imao je i uspeha, i neuspeha...ovaj play off je novi izazov za njega, te će se pokazati još jednom.
I molim vas ljudi, pustite i cigane, i hrvate, i crnce i crnogorce, i sve koji "svojom pojavom vređaju vaša srca" da rade i stvaraju, pa ako stvore i urade bolje od nas Srba, neka im. Ako nas budu po dostojanstvu upoznali, možda će i ti koji nam danas smetaju što "nisu svekoliki i svakoliki srbi" možda jednom reći da bi ipak bilo lepo da su bar jednom zaigrali u istoj postavi sa košarkašima Srbije. Neka nam to bude kompliment :)
Pozdrav,
Marko

Zlajo_Grobar

pre 16 godina

Peja ne s.ri...Ne budi takav nacionalista...Pa covjek je donio najveca radovanja ovoj ekipi...Sta je to bila Buducnost kad su harali-´´srpska reprezentacija u malom´´.Ne sramoti nas...SAMO DULE 007 SAMO PARTIZAN

horny.cg

pre 16 godina

peja
jos davno sam primjetio da se oko kosarkaskih stvari zaista slazemo, al VEEELIKI problem su ispadi nacionalizma tj srbovanja.
nemam ti nista prigovorit sto se tice tvojih komentara za pekovica i njegovu ulogu u srpskoj rep...u pravu si. krle mi je br 1, inace, moj omiljeni centar, igrac sa srcem i izuzetnom tehnikom. mnoogo pametan (a veliki plus mu je sto igra sa kidom)
druga opcija je milicic.
3. bi bio miloje,al ne igra...4.askrabaic il cak labovic..
peko tu i nema nekog mjesta,al za koju godinu sigurno bi im mnogo dobro dosao.
opet kazem, ponizavnnje svega sto je vezano za CG je ono sto mi smeta.istorija srbije je tvoja istorija, CG istorija je moja, ja postujem vasu..od tebe ne trazim reciprocitet, al barem smanji sa vrijedjanjem i ponizavanjem.
a sad... realno, procesljaj srpsku ligu. ko bi mogao da pomogne partizanu u EL. FMP nije lud da pojacava glavnog konkurenta, u zvezdi jakih igrac nema,hemofarm sem vukosavljevica takodje (mislim na EL kvalitet). ko onda?
mozda JOVO STANOJEVIC, mada je dosta star, il vladimir petrovic, mozda bogavac il scepo, al oboma godine predstavljaju "problem".
kakve onda veze ima ocel to bit 2 velika potencijala iz CG il 2 amera. to je sustina moje diskusije.
i u pravu si za pominjanje preporuka...glupo s moje strane i ovo iskreno mislim.cilj je bio da ti pokazem da ima jos dosta ljudi kojima smeta nacional-sovinizam!!!

-"spski partizan-jaka srbija"
svucace smjesno jer me kritikujes, al mislim da si potpuno u pravu. valja dat prednost srpskim igracima pa iako su slabijeg kvaliteta u odnosu na bilo kog drugog. al jbga, to se kosi sa ambicijama i tvojim a i partizana a to je F4 iduce godine. moras se odlucit za jedno, oboje ne mogu zajedno...il jak partizan sa "strancima" u vidu kamingsa, mijatovica i dasica,il forsiranje mladih srpskih igraca...
veliki pozdrav svima na sajtu. zao mi je sto se ovo oteglo i otizlo u (ne)zeljenom toku.

peja

pre 16 godina

@ horny.cg

znam, istina boli… nije mi zanimljivo da te ovde pokopavam cinjenicama:)…
o nikoli misljenje nisam promenio, i dalje ga vise gotivim nego perovica, ali cinjenice govore za sebe. lepo napisase u jednim novinama- k’o da se o dzordana otimamo… neosporno je da peka ima potencijal i kvalitet, ali je isto tako neosporno da bi on u SRPSKOJ reprezentaciji bio tek CETVRTI CENTAR! krle i darko su klasa za sebe, cak i perovic ima vise da ponudi nacionalnom timu. pekovic nema milicicevu snagu i igru u odbrani niti kostinu i nenadovu sirinu u napadu…
sagledao bih i njegovu ulogu u dukljanskom timu… ukratko, izabrao je (da ne ponavljam pricu oko pritisaka na porodicu) da bude prvi centar i da ima “jaku” minutazu u reprezentaciji mediokriteta i to TEK u 23. god. AKO se budu plasirali na ep 2009… srecno mu bilo, u svakom slucaju…
tvoje misljenje o nenadu je licna stvar i ja u to ne ulazim. ono u cemu se slazim sa tobom (i sto me najvise plasi) je da potseca na rakocevica. sta ce PARTIZANU egoista na kvadrat sposoban da pokopa svoj tim u svakoj situaciji?! slucaj zakljucen…
p.s. pominjanje preporuka je smesno. zar ja sada treba da trazim svoje postove sa 100+ istih?:)... procitaj “mrtvo more” radoja domanovica (nadam se da ti ne smetaju SRPSKI pisci…). ljudi su instinktivno protiv onih koji “talasaju”…

dasa

pre 16 godina

Pejo,
I ja sam ponosan da istoriju mog, srpskog naroda, ali bi isto tako bio srecan da Partizan bude prvak Evrope sa tri Hrvata, tri Albanca, pet Crnogoraca i dva Srbina. Tu je razlika izmedju tebe i mene. Inace, gro problema Partizana je problem sto srpski nacionalisti i milosevici tajkuni ne zele da vide Partizan. Bojim se da nas voljeni klub ne prodje kao Diki u Novostima i Knjazu. Prica o tome da samo srbi igraju za partizan je dosta bliska Hiterovim Nirberskim Zakonima. Dule je uz sve mane covek koji voli Partizan. Prica o Pekovicu je pustena sa ciljem da se on dekoncentrise, i oznaci kao izdajnik. Zato sve to nam nije potrebno. Ne zaboravi da u plej offu imamo koaliciju FMP, CZ i Muta. itd....

BIG grobar

pre 16 godina

Večina ovih komentara je besmislena. Ja želim da Partizan bude najbolji, a ko igra baš me briga. Šta imamo od toga što u FK Partizan imamo najbolju školu i niz mladih igrača kada klub postiže slabe rezultate. Nikome ne smeta u FK komšinica što igraju Gaj, Kastiljo i oni nesretnici Georgijev, Ailton kada su osvojili titulu. Hoćemo li da i u KK Partizan igraju samo mladi i talentovani Srbi i da gubimo. Pa svejedno mi je da li igraju igrači iz CG ili ameri. Manimo se ovakvih priča. Pa pogledajmo ko igra za Čelzi, Milan, Inter, Real, Barselonu ... Bitno je da spadaju među najbolje klubove u Evropi. Kamo sreće da smo i mi u njihovom društvu pa makar svi igrači u Partizanu bili iz Crne Gore.

Srpski Partizan - Jaka Srbija

pre 16 godina

Ne mogu da verujem da toliko ljudi podrzava tekst horny.cg, hvala Scepi on je tada igrao za zajednicku drzavu, za Drobnjaka 50% i vise ljudi nije bilo za, jer jednostavno Milojevicu nije ni do kolena ali Dule je prevagnuo.
Mi nismo zvezda da imamo vise od pola stranaca u ekipi, da od njih pravimo igrace i mozda ne uradimo nista i sta onda?
Nemam nista protiv Crnogoraca, ali do evrolige se ne dolazi tako lako, a u njoj se najlakse stvaraju igraci i zato je najbolje da stvaramo Srpske igrace makar oni imali slabiji potencijal od stranaca, ali ti igraci ce predstavljati nasu zemlju sto je i poenta stvaranja igraca.
Zato za svetlu buducnost Srpske kosarke DULE OUT!!!!
@peja
samo nastavi sa komentarima, pametno zboris.
POZDRAV ZA SVE GROBARE!!!!

Anna

pre 16 godina

@ Peja,
ako si lepsi od ovoga sa slike sto je Mefisto poslao...sta da kazem...ozeni me!!!

P.S. uzmi Dule sestu titulu bez obzira na sve!!!

peja

pre 16 godina

@ dasa

brate, ti si jedan od onih koje postujem i do cijeg mi je misljenja stalo, ali imas minus od mene za kritikovanje (kako ga ti zoves) “srbovanja”. imali smo mi ovde jos odavno raspravu na temu nacionalizam- sovinizam… zar treba da se stidim sto pripadam narodu sa istorijom duzom od milenijuma? zar treba da se stidim sto znam za svoje pretke jos iz 18- tog veka? nadam se, tebe radi, da ce SRBI jednoga dana prestati lako da zaboravljaju…
sto se tice pojacanja, strpi se jos malo… idemo po redu, prvo- TITULA!:)

@ mefisto

ha, ha, ha, ha:)))))!!! nasmejao si me do suza!
p.s. istina, nesto sam nizi, ali sigurno mnooogo lepsi!:)

POZDRAV!

alexa

pre 16 godina

@ horney cg

Pa nismo mi vesla sisali,nismo vam mi osnovali podgoricku skupstinu 1918,nismo mi Njegosu noz pod grlo stavljali da izjavi da je Srbin,pa nismo mi glasali na referendumu 1991 u CG,itd.
Porobljavanje CG..hahaha...smejurija..a Milo humanista..ahahaha...nemoj nas zasmejavati ovde.

Vanderlei

pre 16 godina

@horny.cg
Dok je SCG bila drzava sve je to ok. Sada situacija je druga i neradi se o tome da li neko ima nesto ptotiv igraca iz CG ile ne. Radi se jednostavno o tome da je reprezentacija slaba i da kad tad moramo stvoriti neke nove igrace. Najbolji nacin je da nasi mladi igraci igraju u nasim vecim klubovima koji se takmice i Evropi. Sad Srbiji nista ne-vredi jedan Mijatovic ili Pekovic koji ce igracima koji budu igrali za Srbiju da uzme vreme na terenu. Nek oni idu u CG ili drugim evropskim klubovima da igraju a ja to pisem posto se jednostavno situacija promenila. Da je SCG jos jedna drzava nista ne bi bilo lose da i Srbi i Crnogorci igraju u nasim najjacim klubovima. Ovako ....pisem kao Srbin... mi nemamo nista od toga!

alexa

pre 16 godina

@horney cg

Volim ja CG igrace,sve je to lepo,ali partizan je srpski klub i u partizanu mora da igra 10 srpskih igraca,partizan mora da stvara nove Djordjevice,Danilovice,Divce,Rebrace...a ne da bude polazna tacka za CG reprezentativce.Ima u Srbiji dobrih igraca.
Ja bih pre u partizanu zeleo Teodosica i Ercega...npr:)
Ajde pozdrav.

p.s. ne trpaj nam te floskule NVO-fasisticka,i sl...nismo mi bili mladi gorani na izletu u Dubrovnik..ajd ciao.

horny.cg

pre 16 godina

"jadni su oni kojima oligarh milo napravi naciju, a raspop miras crkvu…"...
poooprilicno sam siguran da mi milo (kojeg btw i ne podnosim) nije stvorio naciju, a da miras nema nikakve veze sa stvaranjem CG crkve. naime, peja, davno je stvoreno to o cemu ti pricas, al nam je oduzeto porobljavanjem 1918 i koju godinu ranije. nacija porobljena od strane "brace" kojoj smo bespomucno pomagali, a crkva dekretom UKINUTA. al to je vec dio istorije i predmet za drugu i mnogu duzu diskusiju, a i ne bih da se komentar "brise" zbog politike.
a svoju nacionalisticku i sovinisticku svijest dokazujes svakim svojim komentarom i napadom na CG.
ja sam crnogorac, volim svoju zemlju kao sto bi svako trebalo da voli svoju, al u meni nema ni trunke mrznje kao u tebi sto ima.na pr. za peka si govorio da je nevidjena snagaa, veliki talenat i igrac. kako je odlucio da igra za CG,samo je prosjek il ispod.
peja, MOZES OTIC SA BALKANA,
AL BALKAN NECE IZ TEBE!
sto se tice mijatovica, izuzetno je glupo poredjenje sa ivanom koljevicem. igrao sam nekoliko puta protiv njega. ivan je nevidjen talenat al nista vise od toga. igra kao muva bez glave. dok prenese loptu, tapne bar 10 puta, istu drzi 22sec napada,pa il "u bunar" il u aut, rijetko asistencija.znao je da da i 80 poena na mecu,al i da mu index bude -10. nevidjen sut, brzina i dribling. NBA potencijal, al nema "glavu za kosarku" i tesko da ce bit bolji igrac nego sto je.
nenad je najtezi igrac za cuvanje protiv kojeg sam igrao. nevjerovatan dribling,bilo prednji, bilo kroz noge, bilo roling. visina od 1.93 i nevjerovatna skocnost zasta stvaraju izuzetne predispozicije za mjesto pleya. inace, nenad dosta pametno igra, ne forsira previse, u igri 1na1 je dominantan u ligi, al naravno, moze i bolje. vise me podsjeca na igora rakocevica i po kosgeterskom ucinku kao i po asistencijama (u njegovim godinama) nego na koljevica.
A ALEXA, bez brige ti za gorane, nisam ni ja vesla sisao. nisam rekao da je fisisticka svijest samo za Srbe, vec za cijelo ovo podneblje. prosetao sam malo evropom i vidio da se ovim glupostima opterecujemo samo na nasim prostorima.
a peja, o misljenju drugih sa ovog sajta, vidi broj preporuka iako sam komentar postavio dan poslije tebe...
nekad i ti grijesis...jbga

horny.cg

pre 16 godina

"Pejo,

Koliko me odusevljavas sa analizama i insajderskim informacijama, toliko me razocaravas sa srbovanjem."
...upravo tako "dasa"

Mefisto

pre 16 godina

@horny
hvala ti sto si nas prosvetlio tim podacima, i odmah, da je srece, neka ti se Homer i Micov vrate nazad (iako nije cgorac), pa razvijajte cg kosarku koliko vam je volja. Slucaj Pekovic je krajnje diskutabilan, on je sam rekao da ce videti, i treba da bude svestan sta znaci promocija ove godine ili za 3 godine, vreme je njemu valjda isto bitno kao i ostalima. Sto se tice dovodjenja Dasica&Mijatovica, ja bih tu bio presrecan jer bi time ubrzali u svakom slucaju nasu igru, naravno, bez Homera kome treba dati da vodi juniore, a mozda i bi, da nije situacija takva da se klinci seljakaju po raznim skolama jer nema termina ni u jednoj ozbiljnoj sali, vec sve improvizovano, i zato nas FMP pobedjuje sa svojim podmaltkom. Bruka je za nas klub da nema izgradjenu salu i komplex, i mozemo mi da vicemo protiv Zeke, taj je bar napravio Teleoptik i mi imamo drugu najbolju skolu fudbala u Evropi, a trebalo je biti obrnuto. U vaterpolu i jesmo dobri jer su preuzeli Banjicu i napravili pogon, sto je primer kako se obezbedjuje svetla buducnost.
Nego, Homer u cg, neka tamo prica sa sudijama i vrsi pritisak, a ne u Partizanu. Nama treba da bude u interesu da vratimo Dzileta, koji je svetli primer kulturnog coveka, kome ne trebaju sudije da bi pobedio, skupa klupa napravljena od nepovoljnih dilova za nas, nesposobna uprava.
Ziveo Partizan!

P.S. by the way, Pejo, otkriven si: http://www.euroleague.net/resourceserver/1195/b5de75e9-26b9-4125-bb5c-30691cab4e9b/f38e2d5c4bd582cdf1de2c89df4d3e1c/cl/en-US/filename/b5de75e9-26b9-4125-bb5c-30691cab4e9b.jpg

peja

pre 16 godina

@ horny.cg

ako bi PARTIZAN doveo mijatovica i dasica, to bi bio KRAJ! govorim ovo jer sam apsolutno siguran da pomenuti dvojac ne zasluzuje da se na njega potrosi veci deo “kolaca” od oko MILION EVRA.
mijatovic polako ali sigurno ide koracima zemljaka mu ivana koljevica koji je isto bio proglasavan nekim cudom nevidjenim, a svi znamo kako je zavrsio. a kakav je “rasni” plej nenad najbolje govori 1,3 asistencija po mecu. zaista dominantno… da ne pominjem polomljenu nogu…
dasic je odlican igrac, ali su prenapumpane price da real i ko sve jos ne nude milione za njega. platiti vladin dolazak vise nego sto su to crveni uradili u slucaju aleksandrova (daleko kvalitetniji igrac) bi bila glupost, ali sta je tu novo kada pricamo o vujosevicu?…
na kraju, licno podrzavam predlog da se uvede kvota ex- yu igraca, kao sto se to uradilo sa “pravim” strancima. dakle, po dvojica pa da igramo. nikolu ne pominji jer pola SRBIJE (i 45% djukanistana) zna da je njegovom ocu pretio otkaz iz rezimske vam televizije. onda, govoris o pavlovicu. ja na to mogu da kazim- cabarkapa. mozemo tako do sutra…
na ono “fasisticka svest” necu da ti repliciram. jadni su oni kojima oligarh milo napravi naciju, a raspop miras crkvu…

bckvevq

pre 16 godina

horny_cg je sve lepo sumirao, a ja bih samo pitao peju da li on misli da je siske colovic bolji strucnjak od duleta?
daj boze da dodju mijatovic i dasic, mada bih ja vise voleo darogjlovica. i naravno ercega.

dasa

pre 16 godina

Pejo,

Koliko me odusevljavas sa analizama i insajderskim informacijama, toliko me razocaravas sa srbovanjem. Inace, sa tim momcima niko nije ozbiljno iz Saveza razgovarao, verujem da bi makar razmislili o igranju za Srbiju. Da li bi siske colovic isto pricao da dule nije selektor. Mislim da je dule napravio jednu grasku sto Vranjesa nije pridruzio. Navedi mi tri kvalitetna igraca iz Srbije koja bi mogla da odgovore potrebama Partizana, a da nisu iz FMP-a, HF i CZ koja uz sve nase spradnje ipak polako pravi tim.
Mani se srbovanja, to prepusti Gurovicu i Tegeltiji, a i od kada samo poceli sa takvim pristupom slabo nam ide u kosarsci

oki

pre 16 godina

Uvek sam se ježio na podele crnogorac-srbin,nikakve rodbinske veze nemam sa crnogorcima ali sam prvi još pre nekoliko meseci napisao da bi za PARTIZAN a i za njih bilo najbolje da dođu u Beograd;Pravim navijačima je svejedno iz koje države dolaze igrači bitno je šta daju za NAŠ VOLJENI PARTIZAN!!!!!!!!

MilosRS

pre 16 godina

Samo da pitam djole_vs sta je to Hemofarm imao od igranja jadranske lige? Pa ona je izmisljena samo da bi cibona i olimpija imale s kim igrati, posto nemaju svoje lige. Sta mi imamo od lige u kojoj u polufinale vec godinama stizu najmanje 3 nasa tima? Zar nije bolje puniti dvorane u Vranju i Kraljevu nego u Sirokom i Splitu, i ujedno igrati protiv jacih timova? Vjeruj mi na rijec, sloga i zdravlje su jaci od sirokog i splita bar za 15 razlike, gledao sam i jedne i druge i znam. Sto se tice titule Hemofarma, sanjaj i dalje

PARTIZAN SAMPION

horny.cg

pre 16 godina

peja
ako bi Partizan doveo Mijatovica i Dasica, to bi bio njihov najbolji potez u zadnjih nekoliko godina.
Mijatovic je vec godinama biran za najboljeg mladog pleja u evropi,tj na svakom prvenstvu na kojem je ucestvovao sa generacijom koja nikad nije porazena.Prosle sezone jedan od najboljih igraca cijele NLB lige.nevjerovatne mogucnosti...
dasic je i na zadnjem evropskom juniorskom prvenstvu bio MVP,o njegovom talentu je i suvisno pricati..
aj,sto imas sad protiv ta dva momka i dovodjenja istih. nije ti smetalo kad je igru partizana drzao vlado scepanovic. ne smeta ti sto peko igra kako igra, sto drobnjak radi.sve CG igraci i CG trener.
i zamisli,crnogorac igra za CG...peko mi je godinama bio saigrac i fenomenalan drug,politika ga puno nije zanimala, srbiju je prvi put vidio sa 19g..naravno da ce igrat za CG, i tvoje zelje su ipak nerealne.al kad proradi ta nacionalisticka,da ne kazem fasisticka,svijest koja je karakteristicna za ovo podneblje,evo sto se dobija. Iscerat trenera zato sto je ucestvovao u odluci CG igraca da igra za CG.usput, za igraca koga sam osporavas. dosta vam je i pavlovic.
sto se tice vujosevica...ala ti mijenjas misljenja. sad ti ne valja trener koji 5 g uzastopno osvaja titule,al to se ne primjecuje jer je to postalo "normalno",ko neka tarifa.
a to sto je dule doveo partizan skoro do najboljih 8 sa sasvim prosjecnom ekipom za vrhunske evropske prilike,treba da bude sasvim normalno...
a mijatovic i dasic sad ne vrijede koliko ce vrijedjet za 2g,tj posle evroligaske sezone..razmisli i o tome. mada,tesko da cete doc do dasica,zagrisla je TAU.
p.s. i ako biste dobili dasica i mijatovica za "manje pare",zbog,navodnog,dila za Pekovica, trebao bi da budes zahvalan duletu jos duuugo dugo

TeoFan

pre 16 godina

E,dragi grobari,sto ste pobedili do sad to vam je!Sad kad vam dodju Teodosic i ekipa,gotovi ste...jedino ako Danilovic ne prebije ceo tim FMP-a..:)

peja

pre 16 godina

off topic

vujosevic je posle “vrbovanja” pekovica juce jos jednom pokazao svoje pravo lice. naime, izneo je pred upravu plan da se parama od nis- a i kreditom koji ce se uzeti posle kostine prodaje dovedu iz buducnosti mijatovic i dasic (sto je,inace, njegova stara zelja). na to mu je siske colovic porucio “da ne pravi od PARTIZANA regrutni centar dukljanske reprezentacije” i tu je prica, za sada, stala… nadajmo se da mu nece biti omoguceno da ponovo baca pare kao sto je to radio u slucaju bogdanovica i bakica…
NO DULE= FREE PARTIZAN

POZDRAV SVIMA!

Filip

pre 16 godina

Kada smo mogli da dobijemo jedan Panatinaikos u sred Atine sto nebi mogli FMP u Zelezniku?Verujmo u Duletove reci kada je rekao da nema tima na ovim prostorima koji nas moze pobediti tri puta u seriji.Partizn sampion

ace-makedonija-tetovo

pre 16 godina

ma samo tako nema sale sa nama idemo da uzmemo i ovu titulu samo napred crnobeli samo napred
www/crnobeli-svet.piczo.com

6.TITULA

pre 16 godina

e ovo je.....ma DULE je hteo da se FMP malo us**e od straha.
Veličković MVP ovog kola sa IND 37

DULE uzmi TITULU
P.S.2.GDE SU NAVIJAČI BILO JE SAMO NEŠTO OKO 450(jer ulaz je bio besplatan.)

horny.cg

pre 16 godina

peja
ako bi Partizan doveo Mijatovica i Dasica, to bi bio njihov najbolji potez u zadnjih nekoliko godina.
Mijatovic je vec godinama biran za najboljeg mladog pleja u evropi,tj na svakom prvenstvu na kojem je ucestvovao sa generacijom koja nikad nije porazena.Prosle sezone jedan od najboljih igraca cijele NLB lige.nevjerovatne mogucnosti...
dasic je i na zadnjem evropskom juniorskom prvenstvu bio MVP,o njegovom talentu je i suvisno pricati..
aj,sto imas sad protiv ta dva momka i dovodjenja istih. nije ti smetalo kad je igru partizana drzao vlado scepanovic. ne smeta ti sto peko igra kako igra, sto drobnjak radi.sve CG igraci i CG trener.
i zamisli,crnogorac igra za CG...peko mi je godinama bio saigrac i fenomenalan drug,politika ga puno nije zanimala, srbiju je prvi put vidio sa 19g..naravno da ce igrat za CG, i tvoje zelje su ipak nerealne.al kad proradi ta nacionalisticka,da ne kazem fasisticka,svijest koja je karakteristicna za ovo podneblje,evo sto se dobija. Iscerat trenera zato sto je ucestvovao u odluci CG igraca da igra za CG.usput, za igraca koga sam osporavas. dosta vam je i pavlovic.
sto se tice vujosevica...ala ti mijenjas misljenja. sad ti ne valja trener koji 5 g uzastopno osvaja titule,al to se ne primjecuje jer je to postalo "normalno",ko neka tarifa.
a to sto je dule doveo partizan skoro do najboljih 8 sa sasvim prosjecnom ekipom za vrhunske evropske prilike,treba da bude sasvim normalno...
a mijatovic i dasic sad ne vrijede koliko ce vrijedjet za 2g,tj posle evroligaske sezone..razmisli i o tome. mada,tesko da cete doc do dasica,zagrisla je TAU.
p.s. i ako biste dobili dasica i mijatovica za "manje pare",zbog,navodnog,dila za Pekovica, trebao bi da budes zahvalan duletu jos duuugo dugo

peja

pre 16 godina

off topic

vujosevic je posle “vrbovanja” pekovica juce jos jednom pokazao svoje pravo lice. naime, izneo je pred upravu plan da se parama od nis- a i kreditom koji ce se uzeti posle kostine prodaje dovedu iz buducnosti mijatovic i dasic (sto je,inace, njegova stara zelja). na to mu je siske colovic porucio “da ne pravi od PARTIZANA regrutni centar dukljanske reprezentacije” i tu je prica, za sada, stala… nadajmo se da mu nece biti omoguceno da ponovo baca pare kao sto je to radio u slucaju bogdanovica i bakica…
NO DULE= FREE PARTIZAN

POZDRAV SVIMA!

peja

pre 16 godina

@ horny.cg

ako bi PARTIZAN doveo mijatovica i dasica, to bi bio KRAJ! govorim ovo jer sam apsolutno siguran da pomenuti dvojac ne zasluzuje da se na njega potrosi veci deo “kolaca” od oko MILION EVRA.
mijatovic polako ali sigurno ide koracima zemljaka mu ivana koljevica koji je isto bio proglasavan nekim cudom nevidjenim, a svi znamo kako je zavrsio. a kakav je “rasni” plej nenad najbolje govori 1,3 asistencija po mecu. zaista dominantno… da ne pominjem polomljenu nogu…
dasic je odlican igrac, ali su prenapumpane price da real i ko sve jos ne nude milione za njega. platiti vladin dolazak vise nego sto su to crveni uradili u slucaju aleksandrova (daleko kvalitetniji igrac) bi bila glupost, ali sta je tu novo kada pricamo o vujosevicu?…
na kraju, licno podrzavam predlog da se uvede kvota ex- yu igraca, kao sto se to uradilo sa “pravim” strancima. dakle, po dvojica pa da igramo. nikolu ne pominji jer pola SRBIJE (i 45% djukanistana) zna da je njegovom ocu pretio otkaz iz rezimske vam televizije. onda, govoris o pavlovicu. ja na to mogu da kazim- cabarkapa. mozemo tako do sutra…
na ono “fasisticka svest” necu da ti repliciram. jadni su oni kojima oligarh milo napravi naciju, a raspop miras crkvu…

peja

pre 16 godina

@ horny.cg

znam, istina boli… nije mi zanimljivo da te ovde pokopavam cinjenicama:)…
o nikoli misljenje nisam promenio, i dalje ga vise gotivim nego perovica, ali cinjenice govore za sebe. lepo napisase u jednim novinama- k’o da se o dzordana otimamo… neosporno je da peka ima potencijal i kvalitet, ali je isto tako neosporno da bi on u SRPSKOJ reprezentaciji bio tek CETVRTI CENTAR! krle i darko su klasa za sebe, cak i perovic ima vise da ponudi nacionalnom timu. pekovic nema milicicevu snagu i igru u odbrani niti kostinu i nenadovu sirinu u napadu…
sagledao bih i njegovu ulogu u dukljanskom timu… ukratko, izabrao je (da ne ponavljam pricu oko pritisaka na porodicu) da bude prvi centar i da ima “jaku” minutazu u reprezentaciji mediokriteta i to TEK u 23. god. AKO se budu plasirali na ep 2009… srecno mu bilo, u svakom slucaju…
tvoje misljenje o nenadu je licna stvar i ja u to ne ulazim. ono u cemu se slazim sa tobom (i sto me najvise plasi) je da potseca na rakocevica. sta ce PARTIZANU egoista na kvadrat sposoban da pokopa svoj tim u svakoj situaciji?! slucaj zakljucen…
p.s. pominjanje preporuka je smesno. zar ja sada treba da trazim svoje postove sa 100+ istih?:)... procitaj “mrtvo more” radoja domanovica (nadam se da ti ne smetaju SRPSKI pisci…). ljudi su instinktivno protiv onih koji “talasaju”…

peja

pre 16 godina

@ dasa

brate, ti si jedan od onih koje postujem i do cijeg mi je misljenja stalo, ali imas minus od mene za kritikovanje (kako ga ti zoves) “srbovanja”. imali smo mi ovde jos odavno raspravu na temu nacionalizam- sovinizam… zar treba da se stidim sto pripadam narodu sa istorijom duzom od milenijuma? zar treba da se stidim sto znam za svoje pretke jos iz 18- tog veka? nadam se, tebe radi, da ce SRBI jednoga dana prestati lako da zaboravljaju…
sto se tice pojacanja, strpi se jos malo… idemo po redu, prvo- TITULA!:)

@ mefisto

ha, ha, ha, ha:)))))!!! nasmejao si me do suza!
p.s. istina, nesto sam nizi, ali sigurno mnooogo lepsi!:)

POZDRAV!

6.TITULA

pre 16 godina

e ovo je.....ma DULE je hteo da se FMP malo us**e od straha.
Veličković MVP ovog kola sa IND 37

DULE uzmi TITULU
P.S.2.GDE SU NAVIJAČI BILO JE SAMO NEŠTO OKO 450(jer ulaz je bio besplatan.)

ace-makedonija-tetovo

pre 16 godina

ma samo tako nema sale sa nama idemo da uzmemo i ovu titulu samo napred crnobeli samo napred
www/crnobeli-svet.piczo.com

TeoFan

pre 16 godina

E,dragi grobari,sto ste pobedili do sad to vam je!Sad kad vam dodju Teodosic i ekipa,gotovi ste...jedino ako Danilovic ne prebije ceo tim FMP-a..:)

Filip

pre 16 godina

Kada smo mogli da dobijemo jedan Panatinaikos u sred Atine sto nebi mogli FMP u Zelezniku?Verujmo u Duletove reci kada je rekao da nema tima na ovim prostorima koji nas moze pobediti tri puta u seriji.Partizn sampion

MilosRS

pre 16 godina

Samo da pitam djole_vs sta je to Hemofarm imao od igranja jadranske lige? Pa ona je izmisljena samo da bi cibona i olimpija imale s kim igrati, posto nemaju svoje lige. Sta mi imamo od lige u kojoj u polufinale vec godinama stizu najmanje 3 nasa tima? Zar nije bolje puniti dvorane u Vranju i Kraljevu nego u Sirokom i Splitu, i ujedno igrati protiv jacih timova? Vjeruj mi na rijec, sloga i zdravlje su jaci od sirokog i splita bar za 15 razlike, gledao sam i jedne i druge i znam. Sto se tice titule Hemofarma, sanjaj i dalje

PARTIZAN SAMPION

Marko

pre 16 godina

"Vrbovanje Pekovića"? Zavera protiv srba? Al si se ti brate istripovao! Jel imaš ti kome drugom u životu da se dokazuješ nego ljudima koji čitaju i pišu komentare na B92?
Crnogorca "terali da igra za CG...? I to kog crnogorca? Nekog crnogorca koji " bi bio tek četvrti centar u repki Srbije!" Pa toliki pritisak na njega, pa Milova mafija, pa Crnogorska Pravoslavna crkva, pa Radoje, pa Miloje...
Vujošević je tu da osvoji titulu i dokaže se i u ovakvim uslovima...on je toliko dugo u KK Partizanu, da je i sve dokazao i ništa nije dokazao...imao je sjajne generacije koje jeste, ali i nije doveo tamo gde je trebalo da budu...imao je i uspeha, i neuspeha...ovaj play off je novi izazov za njega, te će se pokazati još jednom.
I molim vas ljudi, pustite i cigane, i hrvate, i crnce i crnogorce, i sve koji "svojom pojavom vređaju vaša srca" da rade i stvaraju, pa ako stvore i urade bolje od nas Srba, neka im. Ako nas budu po dostojanstvu upoznali, možda će i ti koji nam danas smetaju što "nisu svekoliki i svakoliki srbi" možda jednom reći da bi ipak bilo lepo da su bar jednom zaigrali u istoj postavi sa košarkašima Srbije. Neka nam to bude kompliment :)
Pozdrav,
Marko

dasa

pre 16 godina

Dragi Ace,

hvala ti, za javljanje
Izvini ali ovde u Srbiji se ne zna da je Partizan koliko srpski, toliko i jugoslovenski. Ko ne zna neka pogleda istoriju partizana.
Klicanje drazi mihajlovicu, nikoli kalabicu, pevanje marsirala kralja petra garda ne idu uz navijanje partizan,
Partizan je antifasisticki klub, klub svih onih koji za njega navijaju, bez obira na naciju. Za mene postoji samo jedna nacija, PARTIZANOVAC.
Ko voli Drazu i Kalabu, neka ide kog Gurovica i komapnije.

ace-makedonija-tetovo

pre 16 godina

JAO citam samo ove komentare i cudim se kako mozete da delite partizan na cg sr i druge drzave pa ovo ne mogu da svatim stvarno ja imam 16 god i zivim u tetovo makedonija za partizana navijam od moje 4 god pa nikad nisam rekao ovaj crnogorac ovaj srbin onaj makedonac sve su to grobari
@peja hoces da kazes da na pr mi makedonci crnogorci i dr ne mozemo da volimo PARTIZAN ko sto ti volis partizan jer si srbinto nije tacno
ja obozavam partizan zivim za njega cak delije u skoli sam naucio da pevaju grobarske pesme hehe (glupi cigani)
zato samo hocu da kazem da ne treba da se delimo i treba da ostanemo svi zajedno da volimo [podjednako partizan bez razlike na nacijalnost
POZDRAV DO SVE GROBARE NE DOZVOLIMO DA NAS RAZDVOJE

DULE UZMI TITULU
ACA
WWW.CRNOBELI-SVET.PICZO.COM

oki

pre 16 godina

Uvek sam se ježio na podele crnogorac-srbin,nikakve rodbinske veze nemam sa crnogorcima ali sam prvi još pre nekoliko meseci napisao da bi za PARTIZAN a i za njih bilo najbolje da dođu u Beograd;Pravim navijačima je svejedno iz koje države dolaze igrači bitno je šta daju za NAŠ VOLJENI PARTIZAN!!!!!!!!

dasa

pre 16 godina

Pejo,

Koliko me odusevljavas sa analizama i insajderskim informacijama, toliko me razocaravas sa srbovanjem. Inace, sa tim momcima niko nije ozbiljno iz Saveza razgovarao, verujem da bi makar razmislili o igranju za Srbiju. Da li bi siske colovic isto pricao da dule nije selektor. Mislim da je dule napravio jednu grasku sto Vranjesa nije pridruzio. Navedi mi tri kvalitetna igraca iz Srbije koja bi mogla da odgovore potrebama Partizana, a da nisu iz FMP-a, HF i CZ koja uz sve nase spradnje ipak polako pravi tim.
Mani se srbovanja, to prepusti Gurovicu i Tegeltiji, a i od kada samo poceli sa takvim pristupom slabo nam ide u kosarsci

Anna

pre 16 godina

@ Peja,
ako si lepsi od ovoga sa slike sto je Mefisto poslao...sta da kazem...ozeni me!!!

P.S. uzmi Dule sestu titulu bez obzira na sve!!!

peja

pre 16 godina

@ ace-makedonija-tetovo

...ovde svi mi pripadamo dvema nacijama- za mene je prva SRBIJA, ali je druga ista za sve i zove se PARTIZAN…
(peja, 2. oktobar 2006 00:58)

mi grobari se i razlikujemo od drugih jer rasa, nacija i vera ne mogu da mere ljubav prema PARTIZANU...

VELIKI POZDRAV TEBI I OSTATKU VEEELIKE CRNO- BELE NACIJE!

Mefisto

pre 16 godina

@horny
hvala ti sto si nas prosvetlio tim podacima, i odmah, da je srece, neka ti se Homer i Micov vrate nazad (iako nije cgorac), pa razvijajte cg kosarku koliko vam je volja. Slucaj Pekovic je krajnje diskutabilan, on je sam rekao da ce videti, i treba da bude svestan sta znaci promocija ove godine ili za 3 godine, vreme je njemu valjda isto bitno kao i ostalima. Sto se tice dovodjenja Dasica&Mijatovica, ja bih tu bio presrecan jer bi time ubrzali u svakom slucaju nasu igru, naravno, bez Homera kome treba dati da vodi juniore, a mozda i bi, da nije situacija takva da se klinci seljakaju po raznim skolama jer nema termina ni u jednoj ozbiljnoj sali, vec sve improvizovano, i zato nas FMP pobedjuje sa svojim podmaltkom. Bruka je za nas klub da nema izgradjenu salu i komplex, i mozemo mi da vicemo protiv Zeke, taj je bar napravio Teleoptik i mi imamo drugu najbolju skolu fudbala u Evropi, a trebalo je biti obrnuto. U vaterpolu i jesmo dobri jer su preuzeli Banjicu i napravili pogon, sto je primer kako se obezbedjuje svetla buducnost.
Nego, Homer u cg, neka tamo prica sa sudijama i vrsi pritisak, a ne u Partizanu. Nama treba da bude u interesu da vratimo Dzileta, koji je svetli primer kulturnog coveka, kome ne trebaju sudije da bi pobedio, skupa klupa napravljena od nepovoljnih dilova za nas, nesposobna uprava.
Ziveo Partizan!

P.S. by the way, Pejo, otkriven si: http://www.euroleague.net/resourceserver/1195/b5de75e9-26b9-4125-bb5c-30691cab4e9b/f38e2d5c4bd582cdf1de2c89df4d3e1c/cl/en-US/filename/b5de75e9-26b9-4125-bb5c-30691cab4e9b.jpg

Vanderlei

pre 16 godina

@horny.cg
Dok je SCG bila drzava sve je to ok. Sada situacija je druga i neradi se o tome da li neko ima nesto ptotiv igraca iz CG ile ne. Radi se jednostavno o tome da je reprezentacija slaba i da kad tad moramo stvoriti neke nove igrace. Najbolji nacin je da nasi mladi igraci igraju u nasim vecim klubovima koji se takmice i Evropi. Sad Srbiji nista ne-vredi jedan Mijatovic ili Pekovic koji ce igracima koji budu igrali za Srbiju da uzme vreme na terenu. Nek oni idu u CG ili drugim evropskim klubovima da igraju a ja to pisem posto se jednostavno situacija promenila. Da je SCG jos jedna drzava nista ne bi bilo lose da i Srbi i Crnogorci igraju u nasim najjacim klubovima. Ovako ....pisem kao Srbin... mi nemamo nista od toga!

BIG grobar

pre 16 godina

Večina ovih komentara je besmislena. Ja želim da Partizan bude najbolji, a ko igra baš me briga. Šta imamo od toga što u FK Partizan imamo najbolju školu i niz mladih igrača kada klub postiže slabe rezultate. Nikome ne smeta u FK komšinica što igraju Gaj, Kastiljo i oni nesretnici Georgijev, Ailton kada su osvojili titulu. Hoćemo li da i u KK Partizan igraju samo mladi i talentovani Srbi i da gubimo. Pa svejedno mi je da li igraju igrači iz CG ili ameri. Manimo se ovakvih priča. Pa pogledajmo ko igra za Čelzi, Milan, Inter, Real, Barselonu ... Bitno je da spadaju među najbolje klubove u Evropi. Kamo sreće da smo i mi u njihovom društvu pa makar svi igrači u Partizanu bili iz Crne Gore.

alexa

pre 16 godina

@horney cg

Volim ja CG igrace,sve je to lepo,ali partizan je srpski klub i u partizanu mora da igra 10 srpskih igraca,partizan mora da stvara nove Djordjevice,Danilovice,Divce,Rebrace...a ne da bude polazna tacka za CG reprezentativce.Ima u Srbiji dobrih igraca.
Ja bih pre u partizanu zeleo Teodosica i Ercega...npr:)
Ajde pozdrav.

p.s. ne trpaj nam te floskule NVO-fasisticka,i sl...nismo mi bili mladi gorani na izletu u Dubrovnik..ajd ciao.

dasa

pre 16 godina

Pejo,
I ja sam ponosan da istoriju mog, srpskog naroda, ali bi isto tako bio srecan da Partizan bude prvak Evrope sa tri Hrvata, tri Albanca, pet Crnogoraca i dva Srbina. Tu je razlika izmedju tebe i mene. Inace, gro problema Partizana je problem sto srpski nacionalisti i milosevici tajkuni ne zele da vide Partizan. Bojim se da nas voljeni klub ne prodje kao Diki u Novostima i Knjazu. Prica o tome da samo srbi igraju za partizan je dosta bliska Hiterovim Nirberskim Zakonima. Dule je uz sve mane covek koji voli Partizan. Prica o Pekovicu je pustena sa ciljem da se on dekoncentrise, i oznaci kao izdajnik. Zato sve to nam nije potrebno. Ne zaboravi da u plej offu imamo koaliciju FMP, CZ i Muta. itd....

peja

pre 16 godina

@ dasa

markovic (hf), micov (na njemu ne bismo ne znam kako kasnije zaradili, ali se uklapa u profil krila kakva su igrala u PARTIZANU od duletovog dolaska), stimac (litvanija). ipak, realno u grupu onih klubova koji nam nece prodavati igrace ubroj i vrscane… ne vidim zasto guras pricu o cisto SRPSKOM timu, kada ja to nigde nisam pomenuo. svojim komentarom je brat “vuk” pogodio u sam centar problema…

POZDRAV!

horny.cg

pre 16 godina

"jadni su oni kojima oligarh milo napravi naciju, a raspop miras crkvu…"...
poooprilicno sam siguran da mi milo (kojeg btw i ne podnosim) nije stvorio naciju, a da miras nema nikakve veze sa stvaranjem CG crkve. naime, peja, davno je stvoreno to o cemu ti pricas, al nam je oduzeto porobljavanjem 1918 i koju godinu ranije. nacija porobljena od strane "brace" kojoj smo bespomucno pomagali, a crkva dekretom UKINUTA. al to je vec dio istorije i predmet za drugu i mnogu duzu diskusiju, a i ne bih da se komentar "brise" zbog politike.
a svoju nacionalisticku i sovinisticku svijest dokazujes svakim svojim komentarom i napadom na CG.
ja sam crnogorac, volim svoju zemlju kao sto bi svako trebalo da voli svoju, al u meni nema ni trunke mrznje kao u tebi sto ima.na pr. za peka si govorio da je nevidjena snagaa, veliki talenat i igrac. kako je odlucio da igra za CG,samo je prosjek il ispod.
peja, MOZES OTIC SA BALKANA,
AL BALKAN NECE IZ TEBE!
sto se tice mijatovica, izuzetno je glupo poredjenje sa ivanom koljevicem. igrao sam nekoliko puta protiv njega. ivan je nevidjen talenat al nista vise od toga. igra kao muva bez glave. dok prenese loptu, tapne bar 10 puta, istu drzi 22sec napada,pa il "u bunar" il u aut, rijetko asistencija.znao je da da i 80 poena na mecu,al i da mu index bude -10. nevidjen sut, brzina i dribling. NBA potencijal, al nema "glavu za kosarku" i tesko da ce bit bolji igrac nego sto je.
nenad je najtezi igrac za cuvanje protiv kojeg sam igrao. nevjerovatan dribling,bilo prednji, bilo kroz noge, bilo roling. visina od 1.93 i nevjerovatna skocnost zasta stvaraju izuzetne predispozicije za mjesto pleya. inace, nenad dosta pametno igra, ne forsira previse, u igri 1na1 je dominantan u ligi, al naravno, moze i bolje. vise me podsjeca na igora rakocevica i po kosgeterskom ucinku kao i po asistencijama (u njegovim godinama) nego na koljevica.
A ALEXA, bez brige ti za gorane, nisam ni ja vesla sisao. nisam rekao da je fisisticka svijest samo za Srbe, vec za cijelo ovo podneblje. prosetao sam malo evropom i vidio da se ovim glupostima opterecujemo samo na nasim prostorima.
a peja, o misljenju drugih sa ovog sajta, vidi broj preporuka iako sam komentar postavio dan poslije tebe...
nekad i ti grijesis...jbga

alexa

pre 16 godina

@ horney cg

Pa nismo mi vesla sisali,nismo vam mi osnovali podgoricku skupstinu 1918,nismo mi Njegosu noz pod grlo stavljali da izjavi da je Srbin,pa nismo mi glasali na referendumu 1991 u CG,itd.
Porobljavanje CG..hahaha...smejurija..a Milo humanista..ahahaha...nemoj nas zasmejavati ovde.

Srpski Partizan - Jaka Srbija

pre 16 godina

Ne mogu da verujem da toliko ljudi podrzava tekst horny.cg, hvala Scepi on je tada igrao za zajednicku drzavu, za Drobnjaka 50% i vise ljudi nije bilo za, jer jednostavno Milojevicu nije ni do kolena ali Dule je prevagnuo.
Mi nismo zvezda da imamo vise od pola stranaca u ekipi, da od njih pravimo igrace i mozda ne uradimo nista i sta onda?
Nemam nista protiv Crnogoraca, ali do evrolige se ne dolazi tako lako, a u njoj se najlakse stvaraju igraci i zato je najbolje da stvaramo Srpske igrace makar oni imali slabiji potencijal od stranaca, ali ti igraci ce predstavljati nasu zemlju sto je i poenta stvaranja igraca.
Zato za svetlu buducnost Srpske kosarke DULE OUT!!!!
@peja
samo nastavi sa komentarima, pametno zboris.
POZDRAV ZA SVE GROBARE!!!!

Zlajo_Grobar

pre 16 godina

Peja ne s.ri...Ne budi takav nacionalista...Pa covjek je donio najveca radovanja ovoj ekipi...Sta je to bila Buducnost kad su harali-´´srpska reprezentacija u malom´´.Ne sramoti nas...SAMO DULE 007 SAMO PARTIZAN

horny.cg

pre 16 godina

peja
jos davno sam primjetio da se oko kosarkaskih stvari zaista slazemo, al VEEELIKI problem su ispadi nacionalizma tj srbovanja.
nemam ti nista prigovorit sto se tice tvojih komentara za pekovica i njegovu ulogu u srpskoj rep...u pravu si. krle mi je br 1, inace, moj omiljeni centar, igrac sa srcem i izuzetnom tehnikom. mnoogo pametan (a veliki plus mu je sto igra sa kidom)
druga opcija je milicic.
3. bi bio miloje,al ne igra...4.askrabaic il cak labovic..
peko tu i nema nekog mjesta,al za koju godinu sigurno bi im mnogo dobro dosao.
opet kazem, ponizavnnje svega sto je vezano za CG je ono sto mi smeta.istorija srbije je tvoja istorija, CG istorija je moja, ja postujem vasu..od tebe ne trazim reciprocitet, al barem smanji sa vrijedjanjem i ponizavanjem.
a sad... realno, procesljaj srpsku ligu. ko bi mogao da pomogne partizanu u EL. FMP nije lud da pojacava glavnog konkurenta, u zvezdi jakih igrac nema,hemofarm sem vukosavljevica takodje (mislim na EL kvalitet). ko onda?
mozda JOVO STANOJEVIC, mada je dosta star, il vladimir petrovic, mozda bogavac il scepo, al oboma godine predstavljaju "problem".
kakve onda veze ima ocel to bit 2 velika potencijala iz CG il 2 amera. to je sustina moje diskusije.
i u pravu si za pominjanje preporuka...glupo s moje strane i ovo iskreno mislim.cilj je bio da ti pokazem da ima jos dosta ljudi kojima smeta nacional-sovinizam!!!

-"spski partizan-jaka srbija"
svucace smjesno jer me kritikujes, al mislim da si potpuno u pravu. valja dat prednost srpskim igracima pa iako su slabijeg kvaliteta u odnosu na bilo kog drugog. al jbga, to se kosi sa ambicijama i tvojim a i partizana a to je F4 iduce godine. moras se odlucit za jedno, oboje ne mogu zajedno...il jak partizan sa "strancima" u vidu kamingsa, mijatovica i dasica,il forsiranje mladih srpskih igraca...
veliki pozdrav svima na sajtu. zao mi je sto se ovo oteglo i otizlo u (ne)zeljenom toku.

@Peja

pre 16 godina

Ti si NAJpametniji, NAJlepsi, NAJnacitaniji, prvi, jedini, pravi, NAJveci Srbin, SINCE (verovatno pre I.H.)... Ponekad stvarno pomislim da si delija!!!

p.s. Zar ti nije bilo dosta ribanja???

Nikola

pre 16 godina

Najaci ste grobari!Osvajamo sestu titulu.Uros Tripkovic je najbolji igrac u nasoj ligi za par godina ce biti i predvodnik nase reprezentacije.

horny.cg

pre 16 godina

"Pejo,

Koliko me odusevljavas sa analizama i insajderskim informacijama, toliko me razocaravas sa srbovanjem."
...upravo tako "dasa"

Vuk

pre 16 godina

@peja

Svaka cast! Mislim da si dosta u pravu. I ja kao i ti imam porodicno stablo koje seze do 18-og veka (u Istocnoj Srbiji) i znam svoje korene i ponosim se time. Jedina stvar za koju te ne podrzavam je misljenje o Tripkovicu, ali njegovo je da te demantuje na terenu, a ne ja preko postova.

E sad, nesto za "Napaljenog" Cg (namerno veliko slovo). Kao sto vec ovde rekoh, ja se ponosim onim sto sam. Ne smeta mi sto se i ti ponosis svojim poreklom. Ruzno je pricati o "porobljavanju" Cg od strane Srbije, to se nije desilo. Na kraju, mogli ste se jos "91 odvojiti-nudjeno vam je! Toliko o politici, ne smem vise, nece mi objaviti komentar (a i ovo je vise istorija).
Sto se kosarke tice, nemam nista protiv stranaca u Partizanu. Pogotovu ako ce to pomoci da se ostvari sto bolji plasman na svim frontovima. Sve jedno je ako igraju CG, pogotovu ako igra, recimo, Drobnjak koji ke kompletan i prekaljen igrac. Problem je u dovodjenju mladih reprezentativaca koji tek treba da se trpe. Iskreno, ni ti ne bi trpeo, na pr. Macvana u Buducnosti, iako je decko talenat. Pogotovu ako zelis neki rezultat u Evropi (Na zalost, Buducnost verovatno jos dugo nece imati tu priliku, ovo nije malicioznost). Zato mislim da to nije dobro resenje sto Dule zeli dva mlada CG igraca. Drugi razlog je los odnos sa ostalim srpskim jakim klubovima. Sa CZ je to normalno, oni su nas archrivals (svidja mi se ovaj engleski izraz:)) i to je u redu. Problem je sto sa, uslovno, manjim Hemofarmom i FMP imamo isto tako lose odnose. Moje je misljenje da je za to odgovoran Dule Vujosevic. Uz prisutan konflikt interesa jer je on selektor CG, to je glavni razlog zasto zelim da ode iz PARTIZANA! Znaci, nije razlog sportske (povrsno gledano) prirode, vec dugorocno gledanje u PARTIZANOVU buducnost, do koje mi je itekako stalo. Naravno, posredno gledano, to se odrazava (a tek ce, ako se ovako nastavi) i na reprezentativne akcije i samu reprezentaciju.

Nemam nameru da te vredjam, jednostavno to je moje misljenje. Cini mi se da je tvoje malo vise nacionalisticko i usmereno ka CG, sto smo ovde odavno naucili da pijemo, a to nije u redu, jer sad ste, ipak, nezavisna drzava sopstvenom odlukom i nek vam je sa srecom, a nama ostavite nasu srecu...

Pozz

dasa

pre 16 godina

Pejo,

Molimte reci mi koja su to tri igraca na pozicijama pleja, trojke/cetvrorke, i centra koji ne igraju u CZ i njenoj filijali FMP-u, koji mogu da igraju u Partyizanu sada i odgovore nasim potrebama, a da se na njima zaradi ya tri godine. Ako ih ima ja sam za to da nijednog nesrbina nikada ne uzmememo. Tesko brale, sem ako ne mislis da su igraci tipa Tripojenko nasa sudbina, mada je i on igrac za ono sto imamo kao njegovu zamenu. Sta fali Portugalu u fudbalu za kojeg igraju Brayilci. Bitno je da li znas da igras baskt, pusti naciju, jer kako rece jedan americki sociolog ona je zamisljena zajednica

bckvevq

pre 16 godina

horny_cg je sve lepo sumirao, a ja bih samo pitao peju da li on misli da je siske colovic bolji strucnjak od duleta?
daj boze da dodju mijatovic i dasic, mada bih ja vise voleo darogjlovica. i naravno ercega.

ace-makedonija-tetovo

pre 16 godina

hteo bih os nesto da kazem kako ocekujeto od Pekovica da igra za Srbiju kada je rodzen u CG tamu je zapoceo karijero i itd...............
a komentare za vujosevica LOL
covek je grobarska legenda

peja

pre 16 godina

off topic

vujosevic je posle “vrbovanja” pekovica juce jos jednom pokazao svoje pravo lice. naime, izneo je pred upravu plan da se parama od nis- a i kreditom koji ce se uzeti posle kostine prodaje dovedu iz buducnosti mijatovic i dasic (sto je,inace, njegova stara zelja). na to mu je siske colovic porucio “da ne pravi od PARTIZANA regrutni centar dukljanske reprezentacije” i tu je prica, za sada, stala… nadajmo se da mu nece biti omoguceno da ponovo baca pare kao sto je to radio u slucaju bogdanovica i bakica…
NO DULE= FREE PARTIZAN

POZDRAV SVIMA!

TeoFan

pre 16 godina

E,dragi grobari,sto ste pobedili do sad to vam je!Sad kad vam dodju Teodosic i ekipa,gotovi ste...jedino ako Danilovic ne prebije ceo tim FMP-a..:)

horny.cg

pre 16 godina

peja
ako bi Partizan doveo Mijatovica i Dasica, to bi bio njihov najbolji potez u zadnjih nekoliko godina.
Mijatovic je vec godinama biran za najboljeg mladog pleja u evropi,tj na svakom prvenstvu na kojem je ucestvovao sa generacijom koja nikad nije porazena.Prosle sezone jedan od najboljih igraca cijele NLB lige.nevjerovatne mogucnosti...
dasic je i na zadnjem evropskom juniorskom prvenstvu bio MVP,o njegovom talentu je i suvisno pricati..
aj,sto imas sad protiv ta dva momka i dovodjenja istih. nije ti smetalo kad je igru partizana drzao vlado scepanovic. ne smeta ti sto peko igra kako igra, sto drobnjak radi.sve CG igraci i CG trener.
i zamisli,crnogorac igra za CG...peko mi je godinama bio saigrac i fenomenalan drug,politika ga puno nije zanimala, srbiju je prvi put vidio sa 19g..naravno da ce igrat za CG, i tvoje zelje su ipak nerealne.al kad proradi ta nacionalisticka,da ne kazem fasisticka,svijest koja je karakteristicna za ovo podneblje,evo sto se dobija. Iscerat trenera zato sto je ucestvovao u odluci CG igraca da igra za CG.usput, za igraca koga sam osporavas. dosta vam je i pavlovic.
sto se tice vujosevica...ala ti mijenjas misljenja. sad ti ne valja trener koji 5 g uzastopno osvaja titule,al to se ne primjecuje jer je to postalo "normalno",ko neka tarifa.
a to sto je dule doveo partizan skoro do najboljih 8 sa sasvim prosjecnom ekipom za vrhunske evropske prilike,treba da bude sasvim normalno...
a mijatovic i dasic sad ne vrijede koliko ce vrijedjet za 2g,tj posle evroligaske sezone..razmisli i o tome. mada,tesko da cete doc do dasica,zagrisla je TAU.
p.s. i ako biste dobili dasica i mijatovica za "manje pare",zbog,navodnog,dila za Pekovica, trebao bi da budes zahvalan duletu jos duuugo dugo

6.TITULA

pre 16 godina

e ovo je.....ma DULE je hteo da se FMP malo us**e od straha.
Veličković MVP ovog kola sa IND 37

DULE uzmi TITULU
P.S.2.GDE SU NAVIJAČI BILO JE SAMO NEŠTO OKO 450(jer ulaz je bio besplatan.)

ace-makedonija-tetovo

pre 16 godina

ma samo tako nema sale sa nama idemo da uzmemo i ovu titulu samo napred crnobeli samo napred
www/crnobeli-svet.piczo.com

Mefisto

pre 16 godina

@horny
hvala ti sto si nas prosvetlio tim podacima, i odmah, da je srece, neka ti se Homer i Micov vrate nazad (iako nije cgorac), pa razvijajte cg kosarku koliko vam je volja. Slucaj Pekovic je krajnje diskutabilan, on je sam rekao da ce videti, i treba da bude svestan sta znaci promocija ove godine ili za 3 godine, vreme je njemu valjda isto bitno kao i ostalima. Sto se tice dovodjenja Dasica&Mijatovica, ja bih tu bio presrecan jer bi time ubrzali u svakom slucaju nasu igru, naravno, bez Homera kome treba dati da vodi juniore, a mozda i bi, da nije situacija takva da se klinci seljakaju po raznim skolama jer nema termina ni u jednoj ozbiljnoj sali, vec sve improvizovano, i zato nas FMP pobedjuje sa svojim podmaltkom. Bruka je za nas klub da nema izgradjenu salu i komplex, i mozemo mi da vicemo protiv Zeke, taj je bar napravio Teleoptik i mi imamo drugu najbolju skolu fudbala u Evropi, a trebalo je biti obrnuto. U vaterpolu i jesmo dobri jer su preuzeli Banjicu i napravili pogon, sto je primer kako se obezbedjuje svetla buducnost.
Nego, Homer u cg, neka tamo prica sa sudijama i vrsi pritisak, a ne u Partizanu. Nama treba da bude u interesu da vratimo Dzileta, koji je svetli primer kulturnog coveka, kome ne trebaju sudije da bi pobedio, skupa klupa napravljena od nepovoljnih dilova za nas, nesposobna uprava.
Ziveo Partizan!

P.S. by the way, Pejo, otkriven si: http://www.euroleague.net/resourceserver/1195/b5de75e9-26b9-4125-bb5c-30691cab4e9b/f38e2d5c4bd582cdf1de2c89df4d3e1c/cl/en-US/filename/b5de75e9-26b9-4125-bb5c-30691cab4e9b.jpg

alexa

pre 16 godina

@horney cg

Volim ja CG igrace,sve je to lepo,ali partizan je srpski klub i u partizanu mora da igra 10 srpskih igraca,partizan mora da stvara nove Djordjevice,Danilovice,Divce,Rebrace...a ne da bude polazna tacka za CG reprezentativce.Ima u Srbiji dobrih igraca.
Ja bih pre u partizanu zeleo Teodosica i Ercega...npr:)
Ajde pozdrav.

p.s. ne trpaj nam te floskule NVO-fasisticka,i sl...nismo mi bili mladi gorani na izletu u Dubrovnik..ajd ciao.

dasa

pre 16 godina

Pejo,
I ja sam ponosan da istoriju mog, srpskog naroda, ali bi isto tako bio srecan da Partizan bude prvak Evrope sa tri Hrvata, tri Albanca, pet Crnogoraca i dva Srbina. Tu je razlika izmedju tebe i mene. Inace, gro problema Partizana je problem sto srpski nacionalisti i milosevici tajkuni ne zele da vide Partizan. Bojim se da nas voljeni klub ne prodje kao Diki u Novostima i Knjazu. Prica o tome da samo srbi igraju za partizan je dosta bliska Hiterovim Nirberskim Zakonima. Dule je uz sve mane covek koji voli Partizan. Prica o Pekovicu je pustena sa ciljem da se on dekoncentrise, i oznaci kao izdajnik. Zato sve to nam nije potrebno. Ne zaboravi da u plej offu imamo koaliciju FMP, CZ i Muta. itd....

peja

pre 16 godina

@ horny.cg

znam, istina boli… nije mi zanimljivo da te ovde pokopavam cinjenicama:)…
o nikoli misljenje nisam promenio, i dalje ga vise gotivim nego perovica, ali cinjenice govore za sebe. lepo napisase u jednim novinama- k’o da se o dzordana otimamo… neosporno je da peka ima potencijal i kvalitet, ali je isto tako neosporno da bi on u SRPSKOJ reprezentaciji bio tek CETVRTI CENTAR! krle i darko su klasa za sebe, cak i perovic ima vise da ponudi nacionalnom timu. pekovic nema milicicevu snagu i igru u odbrani niti kostinu i nenadovu sirinu u napadu…
sagledao bih i njegovu ulogu u dukljanskom timu… ukratko, izabrao je (da ne ponavljam pricu oko pritisaka na porodicu) da bude prvi centar i da ima “jaku” minutazu u reprezentaciji mediokriteta i to TEK u 23. god. AKO se budu plasirali na ep 2009… srecno mu bilo, u svakom slucaju…
tvoje misljenje o nenadu je licna stvar i ja u to ne ulazim. ono u cemu se slazim sa tobom (i sto me najvise plasi) je da potseca na rakocevica. sta ce PARTIZANU egoista na kvadrat sposoban da pokopa svoj tim u svakoj situaciji?! slucaj zakljucen…
p.s. pominjanje preporuka je smesno. zar ja sada treba da trazim svoje postove sa 100+ istih?:)... procitaj “mrtvo more” radoja domanovica (nadam se da ti ne smetaju SRPSKI pisci…). ljudi su instinktivno protiv onih koji “talasaju”…

BIG grobar

pre 16 godina

Večina ovih komentara je besmislena. Ja želim da Partizan bude najbolji, a ko igra baš me briga. Šta imamo od toga što u FK Partizan imamo najbolju školu i niz mladih igrača kada klub postiže slabe rezultate. Nikome ne smeta u FK komšinica što igraju Gaj, Kastiljo i oni nesretnici Georgijev, Ailton kada su osvojili titulu. Hoćemo li da i u KK Partizan igraju samo mladi i talentovani Srbi i da gubimo. Pa svejedno mi je da li igraju igrači iz CG ili ameri. Manimo se ovakvih priča. Pa pogledajmo ko igra za Čelzi, Milan, Inter, Real, Barselonu ... Bitno je da spadaju među najbolje klubove u Evropi. Kamo sreće da smo i mi u njihovom društvu pa makar svi igrači u Partizanu bili iz Crne Gore.

Vuk

pre 16 godina

@peja

Svaka cast! Mislim da si dosta u pravu. I ja kao i ti imam porodicno stablo koje seze do 18-og veka (u Istocnoj Srbiji) i znam svoje korene i ponosim se time. Jedina stvar za koju te ne podrzavam je misljenje o Tripkovicu, ali njegovo je da te demantuje na terenu, a ne ja preko postova.

E sad, nesto za "Napaljenog" Cg (namerno veliko slovo). Kao sto vec ovde rekoh, ja se ponosim onim sto sam. Ne smeta mi sto se i ti ponosis svojim poreklom. Ruzno je pricati o "porobljavanju" Cg od strane Srbije, to se nije desilo. Na kraju, mogli ste se jos "91 odvojiti-nudjeno vam je! Toliko o politici, ne smem vise, nece mi objaviti komentar (a i ovo je vise istorija).
Sto se kosarke tice, nemam nista protiv stranaca u Partizanu. Pogotovu ako ce to pomoci da se ostvari sto bolji plasman na svim frontovima. Sve jedno je ako igraju CG, pogotovu ako igra, recimo, Drobnjak koji ke kompletan i prekaljen igrac. Problem je u dovodjenju mladih reprezentativaca koji tek treba da se trpe. Iskreno, ni ti ne bi trpeo, na pr. Macvana u Buducnosti, iako je decko talenat. Pogotovu ako zelis neki rezultat u Evropi (Na zalost, Buducnost verovatno jos dugo nece imati tu priliku, ovo nije malicioznost). Zato mislim da to nije dobro resenje sto Dule zeli dva mlada CG igraca. Drugi razlog je los odnos sa ostalim srpskim jakim klubovima. Sa CZ je to normalno, oni su nas archrivals (svidja mi se ovaj engleski izraz:)) i to je u redu. Problem je sto sa, uslovno, manjim Hemofarmom i FMP imamo isto tako lose odnose. Moje je misljenje da je za to odgovoran Dule Vujosevic. Uz prisutan konflikt interesa jer je on selektor CG, to je glavni razlog zasto zelim da ode iz PARTIZANA! Znaci, nije razlog sportske (povrsno gledano) prirode, vec dugorocno gledanje u PARTIZANOVU buducnost, do koje mi je itekako stalo. Naravno, posredno gledano, to se odrazava (a tek ce, ako se ovako nastavi) i na reprezentativne akcije i samu reprezentaciju.

Nemam nameru da te vredjam, jednostavno to je moje misljenje. Cini mi se da je tvoje malo vise nacionalisticko i usmereno ka CG, sto smo ovde odavno naucili da pijemo, a to nije u redu, jer sad ste, ipak, nezavisna drzava sopstvenom odlukom i nek vam je sa srecom, a nama ostavite nasu srecu...

Pozz

Nikola

pre 16 godina

Najaci ste grobari!Osvajamo sestu titulu.Uros Tripkovic je najbolji igrac u nasoj ligi za par godina ce biti i predvodnik nase reprezentacije.

Filip

pre 16 godina

Kada smo mogli da dobijemo jedan Panatinaikos u sred Atine sto nebi mogli FMP u Zelezniku?Verujmo u Duletove reci kada je rekao da nema tima na ovim prostorima koji nas moze pobediti tri puta u seriji.Partizn sampion

MilosRS

pre 16 godina

Samo da pitam djole_vs sta je to Hemofarm imao od igranja jadranske lige? Pa ona je izmisljena samo da bi cibona i olimpija imale s kim igrati, posto nemaju svoje lige. Sta mi imamo od lige u kojoj u polufinale vec godinama stizu najmanje 3 nasa tima? Zar nije bolje puniti dvorane u Vranju i Kraljevu nego u Sirokom i Splitu, i ujedno igrati protiv jacih timova? Vjeruj mi na rijec, sloga i zdravlje su jaci od sirokog i splita bar za 15 razlike, gledao sam i jedne i druge i znam. Sto se tice titule Hemofarma, sanjaj i dalje

PARTIZAN SAMPION

oki

pre 16 godina

Uvek sam se ježio na podele crnogorac-srbin,nikakve rodbinske veze nemam sa crnogorcima ali sam prvi još pre nekoliko meseci napisao da bi za PARTIZAN a i za njih bilo najbolje da dođu u Beograd;Pravim navijačima je svejedno iz koje države dolaze igrači bitno je šta daju za NAŠ VOLJENI PARTIZAN!!!!!!!!

dasa

pre 16 godina

Pejo,

Koliko me odusevljavas sa analizama i insajderskim informacijama, toliko me razocaravas sa srbovanjem. Inace, sa tim momcima niko nije ozbiljno iz Saveza razgovarao, verujem da bi makar razmislili o igranju za Srbiju. Da li bi siske colovic isto pricao da dule nije selektor. Mislim da je dule napravio jednu grasku sto Vranjesa nije pridruzio. Navedi mi tri kvalitetna igraca iz Srbije koja bi mogla da odgovore potrebama Partizana, a da nisu iz FMP-a, HF i CZ koja uz sve nase spradnje ipak polako pravi tim.
Mani se srbovanja, to prepusti Gurovicu i Tegeltiji, a i od kada samo poceli sa takvim pristupom slabo nam ide u kosarsci

peja

pre 16 godina

@ horny.cg

ako bi PARTIZAN doveo mijatovica i dasica, to bi bio KRAJ! govorim ovo jer sam apsolutno siguran da pomenuti dvojac ne zasluzuje da se na njega potrosi veci deo “kolaca” od oko MILION EVRA.
mijatovic polako ali sigurno ide koracima zemljaka mu ivana koljevica koji je isto bio proglasavan nekim cudom nevidjenim, a svi znamo kako je zavrsio. a kakav je “rasni” plej nenad najbolje govori 1,3 asistencija po mecu. zaista dominantno… da ne pominjem polomljenu nogu…
dasic je odlican igrac, ali su prenapumpane price da real i ko sve jos ne nude milione za njega. platiti vladin dolazak vise nego sto su to crveni uradili u slucaju aleksandrova (daleko kvalitetniji igrac) bi bila glupost, ali sta je tu novo kada pricamo o vujosevicu?…
na kraju, licno podrzavam predlog da se uvede kvota ex- yu igraca, kao sto se to uradilo sa “pravim” strancima. dakle, po dvojica pa da igramo. nikolu ne pominji jer pola SRBIJE (i 45% djukanistana) zna da je njegovom ocu pretio otkaz iz rezimske vam televizije. onda, govoris o pavlovicu. ja na to mogu da kazim- cabarkapa. mozemo tako do sutra…
na ono “fasisticka svest” necu da ti repliciram. jadni su oni kojima oligarh milo napravi naciju, a raspop miras crkvu…

bckvevq

pre 16 godina

horny_cg je sve lepo sumirao, a ja bih samo pitao peju da li on misli da je siske colovic bolji strucnjak od duleta?
daj boze da dodju mijatovic i dasic, mada bih ja vise voleo darogjlovica. i naravno ercega.

horny.cg

pre 16 godina

"Pejo,

Koliko me odusevljavas sa analizama i insajderskim informacijama, toliko me razocaravas sa srbovanjem."
...upravo tako "dasa"

horny.cg

pre 16 godina

"jadni su oni kojima oligarh milo napravi naciju, a raspop miras crkvu…"...
poooprilicno sam siguran da mi milo (kojeg btw i ne podnosim) nije stvorio naciju, a da miras nema nikakve veze sa stvaranjem CG crkve. naime, peja, davno je stvoreno to o cemu ti pricas, al nam je oduzeto porobljavanjem 1918 i koju godinu ranije. nacija porobljena od strane "brace" kojoj smo bespomucno pomagali, a crkva dekretom UKINUTA. al to je vec dio istorije i predmet za drugu i mnogu duzu diskusiju, a i ne bih da se komentar "brise" zbog politike.
a svoju nacionalisticku i sovinisticku svijest dokazujes svakim svojim komentarom i napadom na CG.
ja sam crnogorac, volim svoju zemlju kao sto bi svako trebalo da voli svoju, al u meni nema ni trunke mrznje kao u tebi sto ima.na pr. za peka si govorio da je nevidjena snagaa, veliki talenat i igrac. kako je odlucio da igra za CG,samo je prosjek il ispod.
peja, MOZES OTIC SA BALKANA,
AL BALKAN NECE IZ TEBE!
sto se tice mijatovica, izuzetno je glupo poredjenje sa ivanom koljevicem. igrao sam nekoliko puta protiv njega. ivan je nevidjen talenat al nista vise od toga. igra kao muva bez glave. dok prenese loptu, tapne bar 10 puta, istu drzi 22sec napada,pa il "u bunar" il u aut, rijetko asistencija.znao je da da i 80 poena na mecu,al i da mu index bude -10. nevidjen sut, brzina i dribling. NBA potencijal, al nema "glavu za kosarku" i tesko da ce bit bolji igrac nego sto je.
nenad je najtezi igrac za cuvanje protiv kojeg sam igrao. nevjerovatan dribling,bilo prednji, bilo kroz noge, bilo roling. visina od 1.93 i nevjerovatna skocnost zasta stvaraju izuzetne predispozicije za mjesto pleya. inace, nenad dosta pametno igra, ne forsira previse, u igri 1na1 je dominantan u ligi, al naravno, moze i bolje. vise me podsjeca na igora rakocevica i po kosgeterskom ucinku kao i po asistencijama (u njegovim godinama) nego na koljevica.
A ALEXA, bez brige ti za gorane, nisam ni ja vesla sisao. nisam rekao da je fisisticka svijest samo za Srbe, vec za cijelo ovo podneblje. prosetao sam malo evropom i vidio da se ovim glupostima opterecujemo samo na nasim prostorima.
a peja, o misljenju drugih sa ovog sajta, vidi broj preporuka iako sam komentar postavio dan poslije tebe...
nekad i ti grijesis...jbga

Vanderlei

pre 16 godina

@horny.cg
Dok je SCG bila drzava sve je to ok. Sada situacija je druga i neradi se o tome da li neko ima nesto ptotiv igraca iz CG ile ne. Radi se jednostavno o tome da je reprezentacija slaba i da kad tad moramo stvoriti neke nove igrace. Najbolji nacin je da nasi mladi igraci igraju u nasim vecim klubovima koji se takmice i Evropi. Sad Srbiji nista ne-vredi jedan Mijatovic ili Pekovic koji ce igracima koji budu igrali za Srbiju da uzme vreme na terenu. Nek oni idu u CG ili drugim evropskim klubovima da igraju a ja to pisem posto se jednostavno situacija promenila. Da je SCG jos jedna drzava nista ne bi bilo lose da i Srbi i Crnogorci igraju u nasim najjacim klubovima. Ovako ....pisem kao Srbin... mi nemamo nista od toga!

peja

pre 16 godina

@ dasa

brate, ti si jedan od onih koje postujem i do cijeg mi je misljenja stalo, ali imas minus od mene za kritikovanje (kako ga ti zoves) “srbovanja”. imali smo mi ovde jos odavno raspravu na temu nacionalizam- sovinizam… zar treba da se stidim sto pripadam narodu sa istorijom duzom od milenijuma? zar treba da se stidim sto znam za svoje pretke jos iz 18- tog veka? nadam se, tebe radi, da ce SRBI jednoga dana prestati lako da zaboravljaju…
sto se tice pojacanja, strpi se jos malo… idemo po redu, prvo- TITULA!:)

@ mefisto

ha, ha, ha, ha:)))))!!! nasmejao si me do suza!
p.s. istina, nesto sam nizi, ali sigurno mnooogo lepsi!:)

POZDRAV!

alexa

pre 16 godina

@ horney cg

Pa nismo mi vesla sisali,nismo vam mi osnovali podgoricku skupstinu 1918,nismo mi Njegosu noz pod grlo stavljali da izjavi da je Srbin,pa nismo mi glasali na referendumu 1991 u CG,itd.
Porobljavanje CG..hahaha...smejurija..a Milo humanista..ahahaha...nemoj nas zasmejavati ovde.

Srpski Partizan - Jaka Srbija

pre 16 godina

Ne mogu da verujem da toliko ljudi podrzava tekst horny.cg, hvala Scepi on je tada igrao za zajednicku drzavu, za Drobnjaka 50% i vise ljudi nije bilo za, jer jednostavno Milojevicu nije ni do kolena ali Dule je prevagnuo.
Mi nismo zvezda da imamo vise od pola stranaca u ekipi, da od njih pravimo igrace i mozda ne uradimo nista i sta onda?
Nemam nista protiv Crnogoraca, ali do evrolige se ne dolazi tako lako, a u njoj se najlakse stvaraju igraci i zato je najbolje da stvaramo Srpske igrace makar oni imali slabiji potencijal od stranaca, ali ti igraci ce predstavljati nasu zemlju sto je i poenta stvaranja igraca.
Zato za svetlu buducnost Srpske kosarke DULE OUT!!!!
@peja
samo nastavi sa komentarima, pametno zboris.
POZDRAV ZA SVE GROBARE!!!!

Anna

pre 16 godina

@ Peja,
ako si lepsi od ovoga sa slike sto je Mefisto poslao...sta da kazem...ozeni me!!!

P.S. uzmi Dule sestu titulu bez obzira na sve!!!

Zlajo_Grobar

pre 16 godina

Peja ne s.ri...Ne budi takav nacionalista...Pa covjek je donio najveca radovanja ovoj ekipi...Sta je to bila Buducnost kad su harali-´´srpska reprezentacija u malom´´.Ne sramoti nas...SAMO DULE 007 SAMO PARTIZAN

horny.cg

pre 16 godina

peja
jos davno sam primjetio da se oko kosarkaskih stvari zaista slazemo, al VEEELIKI problem su ispadi nacionalizma tj srbovanja.
nemam ti nista prigovorit sto se tice tvojih komentara za pekovica i njegovu ulogu u srpskoj rep...u pravu si. krle mi je br 1, inace, moj omiljeni centar, igrac sa srcem i izuzetnom tehnikom. mnoogo pametan (a veliki plus mu je sto igra sa kidom)
druga opcija je milicic.
3. bi bio miloje,al ne igra...4.askrabaic il cak labovic..
peko tu i nema nekog mjesta,al za koju godinu sigurno bi im mnogo dobro dosao.
opet kazem, ponizavnnje svega sto je vezano za CG je ono sto mi smeta.istorija srbije je tvoja istorija, CG istorija je moja, ja postujem vasu..od tebe ne trazim reciprocitet, al barem smanji sa vrijedjanjem i ponizavanjem.
a sad... realno, procesljaj srpsku ligu. ko bi mogao da pomogne partizanu u EL. FMP nije lud da pojacava glavnog konkurenta, u zvezdi jakih igrac nema,hemofarm sem vukosavljevica takodje (mislim na EL kvalitet). ko onda?
mozda JOVO STANOJEVIC, mada je dosta star, il vladimir petrovic, mozda bogavac il scepo, al oboma godine predstavljaju "problem".
kakve onda veze ima ocel to bit 2 velika potencijala iz CG il 2 amera. to je sustina moje diskusije.
i u pravu si za pominjanje preporuka...glupo s moje strane i ovo iskreno mislim.cilj je bio da ti pokazem da ima jos dosta ljudi kojima smeta nacional-sovinizam!!!

-"spski partizan-jaka srbija"
svucace smjesno jer me kritikujes, al mislim da si potpuno u pravu. valja dat prednost srpskim igracima pa iako su slabijeg kvaliteta u odnosu na bilo kog drugog. al jbga, to se kosi sa ambicijama i tvojim a i partizana a to je F4 iduce godine. moras se odlucit za jedno, oboje ne mogu zajedno...il jak partizan sa "strancima" u vidu kamingsa, mijatovica i dasica,il forsiranje mladih srpskih igraca...
veliki pozdrav svima na sajtu. zao mi je sto se ovo oteglo i otizlo u (ne)zeljenom toku.

Marko

pre 16 godina

"Vrbovanje Pekovića"? Zavera protiv srba? Al si se ti brate istripovao! Jel imaš ti kome drugom u životu da se dokazuješ nego ljudima koji čitaju i pišu komentare na B92?
Crnogorca "terali da igra za CG...? I to kog crnogorca? Nekog crnogorca koji " bi bio tek četvrti centar u repki Srbije!" Pa toliki pritisak na njega, pa Milova mafija, pa Crnogorska Pravoslavna crkva, pa Radoje, pa Miloje...
Vujošević je tu da osvoji titulu i dokaže se i u ovakvim uslovima...on je toliko dugo u KK Partizanu, da je i sve dokazao i ništa nije dokazao...imao je sjajne generacije koje jeste, ali i nije doveo tamo gde je trebalo da budu...imao je i uspeha, i neuspeha...ovaj play off je novi izazov za njega, te će se pokazati još jednom.
I molim vas ljudi, pustite i cigane, i hrvate, i crnce i crnogorce, i sve koji "svojom pojavom vređaju vaša srca" da rade i stvaraju, pa ako stvore i urade bolje od nas Srba, neka im. Ako nas budu po dostojanstvu upoznali, možda će i ti koji nam danas smetaju što "nisu svekoliki i svakoliki srbi" možda jednom reći da bi ipak bilo lepo da su bar jednom zaigrali u istoj postavi sa košarkašima Srbije. Neka nam to bude kompliment :)
Pozdrav,
Marko

@Peja

pre 16 godina

Ti si NAJpametniji, NAJlepsi, NAJnacitaniji, prvi, jedini, pravi, NAJveci Srbin, SINCE (verovatno pre I.H.)... Ponekad stvarno pomislim da si delija!!!

p.s. Zar ti nije bilo dosta ribanja???

ace-makedonija-tetovo

pre 16 godina

JAO citam samo ove komentare i cudim se kako mozete da delite partizan na cg sr i druge drzave pa ovo ne mogu da svatim stvarno ja imam 16 god i zivim u tetovo makedonija za partizana navijam od moje 4 god pa nikad nisam rekao ovaj crnogorac ovaj srbin onaj makedonac sve su to grobari
@peja hoces da kazes da na pr mi makedonci crnogorci i dr ne mozemo da volimo PARTIZAN ko sto ti volis partizan jer si srbinto nije tacno
ja obozavam partizan zivim za njega cak delije u skoli sam naucio da pevaju grobarske pesme hehe (glupi cigani)
zato samo hocu da kazem da ne treba da se delimo i treba da ostanemo svi zajedno da volimo [podjednako partizan bez razlike na nacijalnost
POZDRAV DO SVE GROBARE NE DOZVOLIMO DA NAS RAZDVOJE

DULE UZMI TITULU
ACA
WWW.CRNOBELI-SVET.PICZO.COM

dasa

pre 16 godina

Dragi Ace,

hvala ti, za javljanje
Izvini ali ovde u Srbiji se ne zna da je Partizan koliko srpski, toliko i jugoslovenski. Ko ne zna neka pogleda istoriju partizana.
Klicanje drazi mihajlovicu, nikoli kalabicu, pevanje marsirala kralja petra garda ne idu uz navijanje partizan,
Partizan je antifasisticki klub, klub svih onih koji za njega navijaju, bez obira na naciju. Za mene postoji samo jedna nacija, PARTIZANOVAC.
Ko voli Drazu i Kalabu, neka ide kog Gurovica i komapnije.

ace-makedonija-tetovo

pre 16 godina

hteo bih os nesto da kazem kako ocekujeto od Pekovica da igra za Srbiju kada je rodzen u CG tamu je zapoceo karijero i itd...............
a komentare za vujosevica LOL
covek je grobarska legenda

peja

pre 16 godina

@ ace-makedonija-tetovo

...ovde svi mi pripadamo dvema nacijama- za mene je prva SRBIJA, ali je druga ista za sve i zove se PARTIZAN…
(peja, 2. oktobar 2006 00:58)

mi grobari se i razlikujemo od drugih jer rasa, nacija i vera ne mogu da mere ljubav prema PARTIZANU...

VELIKI POZDRAV TEBI I OSTATKU VEEELIKE CRNO- BELE NACIJE!

dasa

pre 16 godina

Pejo,

Molimte reci mi koja su to tri igraca na pozicijama pleja, trojke/cetvrorke, i centra koji ne igraju u CZ i njenoj filijali FMP-u, koji mogu da igraju u Partyizanu sada i odgovore nasim potrebama, a da se na njima zaradi ya tri godine. Ako ih ima ja sam za to da nijednog nesrbina nikada ne uzmememo. Tesko brale, sem ako ne mislis da su igraci tipa Tripojenko nasa sudbina, mada je i on igrac za ono sto imamo kao njegovu zamenu. Sta fali Portugalu u fudbalu za kojeg igraju Brayilci. Bitno je da li znas da igras baskt, pusti naciju, jer kako rece jedan americki sociolog ona je zamisljena zajednica

peja

pre 16 godina

@ dasa

markovic (hf), micov (na njemu ne bismo ne znam kako kasnije zaradili, ali se uklapa u profil krila kakva su igrala u PARTIZANU od duletovog dolaska), stimac (litvanija). ipak, realno u grupu onih klubova koji nam nece prodavati igrace ubroj i vrscane… ne vidim zasto guras pricu o cisto SRPSKOM timu, kada ja to nigde nisam pomenuo. svojim komentarom je brat “vuk” pogodio u sam centar problema…

POZDRAV!