Nedelja, 11.02.2024.

20:00

Srbija nije mogla protiv Australije – čekamo rezultat poslednjeg meča za OI vizu

Košarkašice Srbije izgubile su od Australije 75:73 u poslednjem meču na kvalfikacionom turniru za Olimpijske igre, koji je održan u brazilskom Belemu.

Izvor: B92

Srbija nije mogla protiv Australije – èekamo rezultat poslednjeg meèa za OI vizu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

114 Komentari

Sortiraj po:

realno iz Krivog Potoka

pre 5 meseci

Ne znam čemu toliko negativnih komentara, biti na OI u bilo kojem kolektivnom sportu je uspeh, jer se kvalifikuje samo 12 reprezentacija na svetu!!
(

U pravu si. Krivci su oni koji se previse hvale po medijima bez ikakvog pokrica. Protivnicima se maltene gace tresu kad cuju da
Srbi/Srpkinje dolaze a na kraju ostanemo ko popisani jer obecanog zlata nema pa nema a oni se prebace na drugi sport pa jer se od
laznih obecavanja ponekad dobro zivi. Uostalom niko ne voli da mu istinu saspes u lice.

Grunf...

pre 5 meseci

Ne znam čemu toliko negativnih komentara, biti na OI u bilo kojem kolektivnom sportu je uspeh, jer se kvalifikuje samo 12 reprezentacija na svetu!!

Bojan_RS

pre 5 meseci

Ove cure reprezentativke su ostavile srce na terenu! Gledao sam zadnja dva meca i ostavile su vrlo dobar utisak. Steta sto ne dobise jaku Australiju u danasnjoj utakmici. Veliko postovnje za Ivon Anderson, bila je fenomenalna u obe zadnje utakmice, sa po 30 i 20 poena u svakoj. Stankoviceva isto vrlo, vrlo dobra. Jedino me brine, sto previse u igri Srbije zavisi od nje. Srecno na OI.

Tragikomedija

pre 5 meseci

Jedini sport od svih kolektivnih sportova koga je možda i lepše gledati kad igraju žene a ne muškarci je odbojka. Svi ostali sportovi su mnogo negledljiviji u ženskoj konkurenciji. Ženska odbojka je po meni atraktivnija i lepša za gledanje jer se igra sporije, više je napada, odbrana, blokova, mnogo više igre nego kod muškaraca gde je igra previše brza i praktično se poeni osvajaju u sekundi. Košarku ne bih komentarisao. Ok individualni sportovi tipa atletike, gimnastike, plivanje...
(Džoni, 11. februar 2024 22:18)

Muška odbojka je toliko napredovala da su napadi dosta efikasniji sada i stvarno je sve teže odbraniti se. Sve više i više igrača na najvišim nivoima prelazi na smeč servise jer flot servisi prosto više ne stvaraju nikakve probleme za prijem protivnika. Igra se dosta brže, na idealan prijem tehničar ima četiri ili pet opcija za napad uvek, pa ti kao srednji bloker isprati dizanje i spoji blok, pogotovo kad moraš protivničkog srednjaka uvek da ispratiš. Napadači su takođe napredovali tako da se proći na jedan blok već podrazumeva. Prijem je napredovao, dizanje je napredovalo, sposobnost igrača da sve konstantnije pogode pravce napada je napredovalo, više se skače, jače se udara, igra se nenormalno brže, taktika je minimalna. Dok kod žena npr. kao što si naveo se igra sporije, slabije udaraju pa se lakše brani, poeni traju duže, taktičke zamisli su dosta evidentnije, lako je za praćenje.

joj

pre 5 meseci

Jedini sport od svih kolektivnih sportova koga je možda i lepše gledati kad igraju žene a ne muškarci je odbojka. Svi ostali sportovi su mnogo negledljiviji u ženskoj konkurenciji. Ženska odbojka je po meni atraktivnija i lepša za gledanje jer se igra sporije, više je napada, odbrana, blokova, mnogo više igre nego kod muškaraca gde je igra previše brza i praktično se poeni osvajaju u sekundi. Košarku ne bih komentarisao. Ok individualni sportovi tipa atletike, gimnastike, plivanje...
(Džoni, 11. februar 2024 22:18) # Link komentara

Bukvalno je tenis 10 puta bolji u zenskoj konkurenciji. Muski ne biste ni vi gledali da nema Djokovica.
Gimnastiku da ne spominjem, zenska miljama bolja od onog sto rade muskarci a ritmicka za muskarce ni ne postoji. Klizanje, plivanje, pucanje bukvalno isto koga god da gledas. I trcanje na krace deonice pogotovo

Nikol Dž. Femija

pre 5 meseci

Juče za 1 , danas za 2 !!

UžAS.

Nemanje sreće ili znanja. Ili jedno i drugo. Nešto ne štima i kako god bude biće najbolje za njih. Ako ne odu i treba da ne odu. Ako odu i treba da odu.

elem

pre 5 meseci

Koliko su samo nase spore ove su brzi voz za svaku Srpkinju vise manje zavisimo od Amerikanke Anderson ma bezi zasto uoste pratim zensku kosarku igra puzeva protiv kengura em su jaci em brzi Australke sa kvalitetnijim trenerom lagano uzimaju zlato a nekvalitetnim muce se protiv super spore Srbije razlika izmedju evrope i Amerikanka i j Amerike je prevelika u zenskoj kosarci vidi se da su nase samo za radjanje dece dok ove mogu jednakopravno sa muskarcima da idu u vojsku ili obaraju drva u sumi.
(slavisa, 11. februar 2024 23:28)

Slavisa ne znam sta si ti gledao al u ovoj utakmici je Australija jedva izvukla pobedu i to u zadnja 2 minuta. A radjanje dece je sigurno vaznije od obaranja drva u sumi tako da nisam sigurna sta je pisac hteo da kaze.

Borna Goljo

pre 5 meseci

Ove devojke u gradu svetlosti mogu da idu samo da navijaju za Novaka .
(Sladjan, 11. februar 2024 23:54)

Zasto ne odbojkasice koje imaju vecu sansu za zlato od Nole. Kosarkasice nekako imaju uvjek srece, osvoje medalju iako nisu taj kvalitet bile nikada

slavisa

pre 5 meseci

Koliko su samo nase spore ove su brzi voz za svaku Srpkinju vise manje zavisimo od Amerikanke Anderson ma bezi zasto uoste pratim zensku kosarku igra puzeva protiv kengura em su jaci em brzi Australke sa kvalitetnijim trenerom lagano uzimaju zlato a nekvalitetnim muce se protiv super spore Srbije razlika izmedju evrope i Amerikanka i j Amerike je prevelika u zenskoj kosarci vidi se da su nase samo za radjanje dece dok ove mogu jednakopravno sa muskarcima da idu u vojsku ili obaraju drva u sumi.

Mar

pre 5 meseci

Stvarno treba zabraniti kockanje,da vise ne citamo ovde nebuloze frustriranih pacenika,koji izgube na kocki pa prosipaju ovde svoje nezadovoljstvo i mizeriju.Inaci bi gledali normalno sport i ne bi toliko bili negativni

Mirjana

pre 5 meseci

Verovatno će proći, ali... Devojka koja je u našoj ekipi bek šuter, na ovoj utakmici šut 1/9, a računajući sve tri utakmice mizernih 7/42. To je Nogić, trenutno bez kluba a na ovoj utakmici igrala 34 minuta. Ako izuzmemo Anderson i Stanković, naša ekipa ima šut oko 20%.

Gde ja živim

pre 5 meseci

Kada bi pogađali zicere imali bi medalje sa svih takmičenja zauvek. Slično kao i u rukometu. Ali ne vredi. Pogineš u odbrani, ukradeš 15 lopti i realizuješ 2-3 kontre.

Daleko je Australija od onoga što su nekad bile, plus ih Kembidž odjavila tako da sa njima može itekako da se igra, ali gluposti ne mogu ni protiv koga.

Šteta za ovo, moralo je bolje. Ne bi trebalo da bude problema oko vize noćas, ali baš šteta.

Nemam šta da im zamerim osim koordinacije pokreta i brzopletosti. Nažalost za ispravljanje ovog prvog je već kasno, a drugo izgleda nikada neće naučiti.

Idemo dalje.

goran

pre 5 meseci

Verujem da će sve biti dobro na kraju i da će devojke otići na OI. E sad, nije mi jasna jedna stvar. Kada god se pomene pitanje stranog igrača u dresu Srbije (bilo koja sekcija) krene masa negativnih komentara, tipa: "bolje i zadnji, ali svi naši, nego li prvak sveta sa strancem u timu". Pa otkud sad tolika podrška timu koji bi bez Anderson mogao samo da sanja Pariz i Olimpijske Igre? Koji smo mi licemeri... Zamislite da fudbaleri ili odbojkaši imaju u timu stranca svetske klase...I ove uvrede Marini Maljković... Žena osvojila 2 evropska zlata i olimpijsku medalju i opet nekima i to nije dovoljno.

Goran

pre 5 meseci

Bravo nase devojke na svemu ...na borbi, zelji...bile ate sjajne...nadam se da ce te biti jos bolje u Parizu na OI...bice prelepo gledqti ave nase selekcije i basketase...brqvo jos jednom

Mihajlo

pre 5 meseci

Ja ne znam kolika je realna snaga reprezentacija u ženskoj košarci s obzirom da skoro sve imaju neku Amerikanku koja je najbolji strelac,igrač. Bez tih Amerikanki rezultati bi bili 40:37 sudeći po napadačkom kvalitetu ostalih košarkašica.

Niki

pre 5 meseci

Baš oprečne informacije jedni uzimaju koš razliku ukupnu računajući i meč protiv Australije a drugi u slučaju pobede Brazila sa 7 razlike protiv Nemačke računaju koš razliku Srbije,Nemačke i Brazila.Šta je tačno???

SAŠA FRANKFURT

pre 5 meseci

Iskreno nisu zaslužile ni u Malu Moštanicu da idu, a kamoli u Pariz. Vola ne znaju da pogode, ziceri nebrojeno promešeni, slobodna bacanja kamena s ramena, pogrešna dodavanja. Na 1:25 do kraja australijanka prolazi kroz 4 naše igračice, BRUKA!

Dragan

pre 5 meseci

(veliki strumf, 11. februar 2024 23:02)

Šta se ponavljaš sa tim da je bitno što smo izgubili manje od 5 razlike koliko je izgubio Brazil. To nikakvog uticaja nema.

zar nije tako

pre 5 meseci

Nase su se plasirale na OI. U medjusobnom duelu sa Nemackom i Brazilom, nase imaju 0, Nemice +7, Brazilke -7. U slucaju pobede Brazilki sa tacno 7 poena razlike, onda se gleda 3. kriterijum a on je ukupna kos razlika, gde nase imaju -2, a Brazilke bi u tom slucaju imale -5, a Nemice -33, dakle prosle bi Brazilke i mi.
Bilo koja pobeda Nemica nas vodi dalje. Ako Brazilke pobede sa 7 ili vise poena razlike onda mi i Brazilke idemo dalje, a ako Brazilke pobede sa manje od 7, onda mi i Nemice idemo dalje.

celinc

pre 5 meseci

Tesko je dobiti jakog protivnika uz masu promasenih zicera i slobodnih bacanja,ova zadnja trojka je sasvim slucajno pogodena,u zenskoj kosarci preciznost sa linije penala je u vecini slucajeva kljuc pobede,a i sudijski kriterijum je isao na stranu protivnika

Fenomen

pre 5 meseci

Zaista mi nije jasno sta Raca i Nogic traze u reprezentaciji...bazen ne mogu da pogode, a prodaju gomilu lopti. Neverovatno sta Stankoviceva moze da promasi. Budimo realni i treba reci da bi bez Anderson bili treca klasa zenske kosarke. U ovoj generaciji nemamo kvalitet i padacemo sve nize.

Leksa

pre 5 meseci

Za ove pametnjakovice sto komentarisu kako je ovaj nivo kosarke ocajan kako je to negledljivo da ih podsetim da gledaju zensku kosarku i da je neumesno ocekivati nivo kvaliteta kao kod muskaraca sto je uostalom slucaj i sa zenskim fudbalom ili vaterpolom. Zenska konstitucija i motorika neomogucava mnoge pokrete i izbacaje. Jedino se osecaj u ruci donekle izjednacava sto se vidi pri slobodnim bacanjima i otvorenim trojkama.

Pera

pre 5 meseci

Šta dešava ako Brazil pobedi sa 7 p razlike ali posle produžetka? Kako se to računa u slučaju kad se pravi krug? Jer recimo mogu da kalkulišu ovako u sledećoj situaciji : vodimo 2 razlike 10 s pred kraj i ajde da pustimo lagano polaganje pa da probamo u produžetku da napravimo +7...
(Elgin, 11. februar 2024 23:41)

Nekad se računala koš razlika iz produžetka, više ne. Pobeda u produžetku sa bilo koliko razlike se računa kao pobeda sa 0 razlike.

Frankfurt

pre 5 meseci

Au koliko smo loš narod pa to je strašno. Devojke (mlade) se bore za Olimpijadu ej Olimpijadu gde će biti samo 12 reprezentacija iz cele planete, a pljuvanje na maksimun. Mnogo su vam jadni životi. Pljujete devojke koje troše svoje vreme na reprezentaciju, umesto na neki provod, putovanje, letovanje... Pljujete Marinu koja osvojila sa malenom i smešnom i siromašnom Srbijom bronzu na Olimpijadi i 2 evropska zlata

veliki strumf

pre 5 meseci

Јаооооо значи морамо да чекамо исход и задње утакмице… Значи невероватно шта смо испустили, плус 6 на неколико минута пре краја. Колико промашених бацања на крају… Све је почело од два везана промашена пенала капитена Тине Крајишник. Капитен… Опет Раца промашила битно бацање, на крају чак и Ногић… Бар она да је дала, било би нерешено… Једино што је добро из овог пораза је што смо изгубили са мање од 5 разлике, за случај да неким чудом Бразил добије баш 73-66. Значи, сада нам треба било који резултат на другом мечу осим победе Бразила са тачно седам разлике и зо резултатом 74-67, 75-68, 76-69 итд. Навијамо за што мање кошева тамо, за сваки случај.

Aca bg

pre 5 meseci

Sonjin otac,bivsi sudija, Rade Petrovic,joj je zbog svadje sa savezom zabranio da igra za reprezentaciju sest godina.Kada je D.Dj. dosao za predsednika KSS,rekao je da je prioritet da se ona vrati i da sa njom mozemo biti prvaci Evrope.Ja sam mislio da se sprda s nama.Vise nemamo takvu igracicu i to je to.Osim Ametike i Kine,druge ekipe nisu za gledanje.

todos

pre 5 meseci

Каква драма, штета. Пар играчица не заслужује Репрезентативни дрес. Андерсон за плеја који недостаје Институцији.

slavisa

pre 5 meseci

Anderson izasla manje od minute van i odmah iz plus 5.idemo na -3 ma bezi Zenska kosarka je negledljiva ako izuzmemo Australke,Amerikanke i J.Amerikanke vidi se brzina i snaga kad samo pogledas Atletiku kraljicu sportovas nas nema na atletskoj mapi a ove mogu svaku nasu da pretrce nekoliko krugova da se vrate i opet stizu pravovremeno da nas zaustave sem Anderson sve ostalo tuga neravnopravna borba kao da u ring sa pitbulom stavljas pudlicu.

Realnost

pre 5 meseci

Ova ekipa je borbena i koliko moze toliko pruza. Jeste nam mesto na OI, ali to je to.

Ali samo osvrt na vas koji se vracate u proslost i sumirate rezultate selektorke i bacate razna imena…

Medalja nije bilo pre Sonje (Petrovic) Vasic i nece ni posle nje za sada.

To je bio faktor uspeha i prevaga, svi drugi su prateci glumci bili tu.

Pa da se nadamo se ce se pojaviti opet takav igrac na nasem prostoru kad tad, ne samo kosarkaski vec i karakterno.

Cale

pre 5 meseci

Predpostavljam da ovde komentare ostavljaju osobe mladje od 30-40 god . Dobro bre deco ( slobodno mogu to reci i za one of 40 god . ) . Zasto toliko negativnosti, autosovinizma I nerazumevanja na svaku temu . Shavatite mi smo mala zemlja sa proporcijalno vise talenta . Sad su i ove devojke na liniji paljbe. Stanite malo pa one su nam u zadnjih 20 god . donele 2 evropske titule, srebro sa OI sto se vec zaboravilo . Onda je dosla velika smena generacija, 5-6 najboljih se penzionisalo i sad smo tu gde smo i opet te devojke prave rezultate, eto najverovatnije ce na OI , malo li je , pa tamo sta bude - bude ali to je vec veliki uspeh uci u tih 12 zemalja ( od 190+ ) . I to je to . Zemlja od 7-8 mil. ljudi ne moze dati sprtiste svetske klase u svim sportovima ali ko sto rekoh mi smo I tu u samom svetskom vrhu po tome . Isto i od Marine se ocekuju cuda sto je nemoguce. Marina je jedna od najboljih trenerki u svetu po svemu ali ona sastavlja i radi najbolje i sa najboljim sto ima i to je to , opet uradila super posao i odvela nas na OI , pa cemo videti dalje. Ovo se odnosi na sve sportove . I za kraj zasto se pljuje po zenskom sportu? Ako vam ne lezi, pa sto gledate? Ono sto me ne interesuje ja ne gkedam , tacka. Zivotni nauk svima: manje nhstivnosti vise tolerancije i to je to .

Ljubitelj Eura

pre 5 meseci

Bravo devojke, sjajna utakmica. Revanširaćemo se u Parizu. Pljuvači nezadovoljni svojim životom, shvatite da je bila smena generacija, ove devojke su se mnogo bolje pokazale nego što je to bilo ko mislio i to za kratak period a tek će napredovati kada budu osetile zajedništvo i hemiju

Goran

pre 5 meseci

Bravo nase devojke na svemu ...na borbi, zelji...bile ate sjajne...nadam se da ce te biti jos bolje u Parizu na OI...bice prelepo gledqti ave nase selekcije i basketase...brqvo jos jednom

srle

pre 5 meseci

Gde su oni koji su govorili, samo da Srbija ne izgubi - 33 od Australije, i plasirace se na OI.
(ZORAN, 11. februar 2024 23:07)

Druže, ako Brazil pobedi Nemačku samo sa rezultatom 75:68, biće to jedan od najneverovatnijih razvoja događaja ikada u košarci, neka idu onda obe te reprezentacije. Nama je svakako uslov bio da ne izgubimo -33 od Australije, jer onda nama nikakva kombinatorika ne dolazi u obzir. Svakako Brazilke će gledati da pobede sa plus 8, a Nemice da ne izgube. Boli ih uvo za taj tačan rezultat, samo je bitno da ostvare svoj cilj. Kažem i ako se desi taj neverovatni splet okolnosti pa bude 75:68, što je moguće u rasponu od 1 prema milion, onda Srbija ne treba da ide u Pariz. U svakom slučaju, hvala ovim devojkama za svaku medalju koju su osvojile i zato što se bore za Srbiju.

Nikola

pre 5 meseci

Posed Australije, -4p i 20s do kraja, a naše devojke ne prave faul!!!
Neka mi neko objasni logiku.
Inače, upropastilo nas je loše izvođenje slobodnih bacanja (kao i protiv Nemačke).
A i nešto nisam primetio volju, želju i srčanost kod naših devojaka, kao da nije ulog odlazak na OI.

Elgin

pre 5 meseci

Šta dešava ako Brazil pobedi sa 7 p razlike ali posle produžetka? Kako se to računa u slučaju kad se pravi krug? Jer recimo mogu da kalkulišu ovako u sledećoj situaciji : vodimo 2 razlike 10 s pred kraj i ajde da pustimo lagano polaganje pa da probamo u produžetku da napravimo +7...

Ocekivano

pre 5 meseci

Neverovatno je da u ovoj ekipi nema nijedna talentovana igracica.Da nije Andreson davali bi po 40 poena !Kako Cadjo da pogodi kad nema klub cele sezone,isto vazi za Jovanovic kako su onda tu ???Ove devojke su nas puno puta obradovale ali bez Dabovic ,Petrovic i Milovanovic i bez Crvendakic ovo je nasa realnost.

Karakondžula

pre 5 meseci

Šut za tri, i jedne i druge, živi smehotres… Naše katastrofalne od početka turnira, ne mogu ni 20% da dostignu !! Doduše kad pogledaš ostale ekipe ništa bolje, kao sto neko reče neka kos bide niži ili šta ti ja znam ovo je apsurdno.

veliki strumf

pre 5 meseci

Каква серија глупих потеза Драгане Станковић у 3/4, па ово је невероватно!!! 3 зицера промашена, лопта јој у нападу пролази кроз руке, па јој лопта у одбрани пролази кроз руке и примамо кош, па онда краде лопту и баца је у напад у аут! Све то за 4 минута! Па нестварно. Колико је јуче била сјајна, толико је данас лоша.

veliki strumf

pre 5 meseci

Dakle ako izgubimo od AUS, pobeda Brazila nad Nemačkom od 73:66 stavlja Nemačku na 1. mesto u toj mini grupi izjednačenih timova sa 139 datih poena, a Brazil i nas izjednačava na 138. :) Ko li onda uz Nemačku ide dalje?

A svaki veći rezultat od toga (74:67, 75:68...) nas izbacuje, pod uslovom da je tačno 7 razlike.

Tako piše.
(I onda tumbaj..., 11. februar 2024 20:51). У тој готово невероватној ситуацији важно би било да изгубимо са 4 или мање разлике од Аустралије, јер је Бразил изгубио 5.
Него, морам да се освенем на један коментар о Марини Маљковић (како неко написа татиној ћерки). Прво, ваљда смо сви нечија деца и ваљда је лепо ако су наши родитељи били успешни! Или је то мана??? Па пошто су наши родитељи били неуспешни и непознати, да мрзимо све којима јесу, је ли??? Друго, немогуће да људима не ваља ни Марина! Две титуле првака Европе са Србијом, олимпијска медаља, и ни то нам не ваља??? А пре Марине наша кошарка је била на европском ДНУ! Нисмо знали за женску кошарку од Арбутине наовамо! И опет нам не ваља??? Па ми смо невероватан народ! Плус је жена освајач титула првака Европе и са клубовима које је тренирала, доказала се свуда. И још једна ствар: да ли је могуће да је толико мрзитеља и исфрустрираних ликова међу људима који пишу коментаре???

Džoni

pre 5 meseci

Jedini sport od svih kolektivnih sportova koga je možda i lepše gledati kad igraju žene a ne muškarci je odbojka. Svi ostali sportovi su mnogo negledljiviji u ženskoj konkurenciji. Ženska odbojka je po meni atraktivnija i lepša za gledanje jer se igra sporije, više je napada, odbrana, blokova, mnogo više igre nego kod muškaraca gde je igra previše brza i praktično se poeni osvajaju u sekundi. Košarku ne bih komentarisao. Ok individualni sportovi tipa atletike, gimnastike, plivanje...

srle

pre 5 meseci

Nama je jedini cilj da ne izgubimo od Australije sa preko 30 razlike, tačnije sa 33 razlike. Mi sigurno idemo na Olimpijadu, evo pred kraj 3 četvrtine je minus 1. Uopšte nas ne interesuje meč Nemačke i Brazila, one međusobno odlučuju u tom meču ko ide kao treći, s tim da ako mi izgubimo od Australije onda Brazil mora dobiti sa makar plus 8. Srećno srpske devojke u Parizu.

Peđa, čačak

pre 5 meseci

Brazil navija za Srbiju, zato što im onda samo pobeda protiv Nemačke, bilo kojom razlikom odgovara i vodi ih na OI uz Australiju i Srbiju...

Voja

pre 5 meseci

Veliki nedostatak talenta u ovoj generaciji.Usplahirene,sa očajnim rešenjima u napadu.Ko je rekao Nogićevoj da je veliki igrač,pa ovoliko divlja na svakoj utakmici?Borbene su svaka čast,ali znanje...

Pečenjevce centar sveta

pre 5 meseci

Ovo do sutra da se igra, iz aviona se vidi da ne možemo da dobijemo. Kao i uvek u životu, očekujemo od drugih da nam pomognu. Kontradiktorna smo i vrlo dvolična nacija. U muškoj košarci se gadimo strancima, dok u ženskoj se klanjamo!

Goran Loznica

pre 5 meseci

Nisam ih gledao do večeras, i to ovo malo posle utakmice Bostona. Vidim samo da one ne znaju da hodaju po terenu. Žalosna je ženska košarka kod nas. Koliko para toliko muzike. Malo se ulaže u sport ako nije fudbal ili ako nisu Partizan i CZ u košarci…

Vaske

pre 5 meseci

ma idemo na OI sigurno, mada ne znam sta cemo tamo uopste. Al aj sad. Sto se kaze nikad se ne zna.
Nego niko nit pise nit pominje epsku kradju na utakmici Madjarska Španija. Nula slobodnih bacanja za Madjarsku u 4/4 a Španjolke jurile zaostatak od 14 koseva razlike?!?
A Madjarice se ne bune nilek ko da su igrale prijateljsku a ne kvalifikacije za OI?!?!? Sta se danas sve mulja u sportu ne bi me cudilo da je utakmica prodata na pauzi. Španci su poznati po tome. Lova busi gde i burgija nece.
Malo potplate sudije, malo igrace i ko zna koga sve ne i zavrse posao.
Molim da mi se objavi komentar.

Karakondžula

pre 5 meseci

A šta ako mi izgubimo,a Brazil dobije sa više od 7 razlike? Niko o tome ne piše :)
(joj, 11. februar 2024 20:40)

Nemacka ispada…

Predo

pre 5 meseci

Volim ja da Srbija ode na OI, ali ženska košarka je negledljiv sport, za razliku od ženske odbojke, čak i rukometa. Meni nikako nije jasno zašto koševi nisu niži kod žena, kao što je mreža niža u odbojci. Pretpostavljam da je to tehnički teško izvodljivo. Australke su baš krupne i visoke.

Slavisa Vukosavljevic

pre 5 meseci

Amerikanka peva Boze pravde, a tatinoj cerki, kao i uvek, mucno dok je slusa. Izraz na licu "mrzim ceo svet" tad se najbolje vidi.

Milan

pre 5 meseci

Australijanke su vec u Parizu. One veceras igraju bez ikakvog znacaja i trebalo bi pustiti nase devojke da i one zajedno sa njima uzmu karte za Pariz.

veliki strumf

pre 5 meseci

Australijanke su vec u Parizu. One veceras igraju bez ikakvog znacaja i trebalo bi pustiti nase devojke da i one zajedno sa njima uzmu karte za Pariz.
(Milan, 11. februar 2024 21:35). Ево сад ће да нас пусте, све се нешто размишљају… Тако као ти размишља само неко ко се не бави спортом! Сваки спортиста жели да победи, нарочито кад игра за своју земљу! Брига њих за калкулације других, то се само они који седе у својим фотељама баве калкулацијама док се прави спортисти боре.

Nasi smo

pre 5 meseci

Australija nas pusta, igra sa 30% ali ne vredi, drasticno nam je pao kvalitet reprezentacije, ok ocekivano s obzirom na smenu generacije. Ne mazem, samo kazem! Vredi singlirati 1!

veliki strumf

pre 5 meseci

Какав пад у игри у 2/4. Превише лагано примљених поена због непотребне јурњаве по терену и неуспешног пресинга и тако смо их разиграли сами. У нападу слабо налазимо решења јер нам је шут за три опет очајан. Крај је полувремена а ниједну тројку нисмо погодили плус пар чистих зицера које је промашила јуче сјајна Драгана. Ногићева превише шутира из дриблинга и из тешких позиција без икаквог разлога и све је промашила. Чађо чим види лопту распали за три и све живо промашује, али зато кад је сама на 2 метра од коша не сме да шутне. Опет, као и јуче, играмо без икаквог учинка Анђеле Дугалић и то никако није добро. Уопште ми није јасно зашто не улази Мина Ђорђевић која је и борбенија и више скаче и уме да се снађе да погоди кош… Колико смо лоше одиграли 2/4, -1 је јако добар резултат.

veliki

pre 5 meseci

Бразилци навијају за нас. Нисмо размишљали о томе, али њима је веома важно да ми добијемо, јер у том случају њима ће бити потребна победа са само поеном разлике над Немачком да би прошле (јер би имале бољи међусобни скор). Ако ми изгубимо, морале би да добију са 8 разлике за сигуран пролаз.

Mile

pre 5 meseci

Znači, da bi namestile da mi ne odemo na OI, Brazilke moraju da pobede Nemice sa tačno 7 razlike i da bude meč na veliki broj poena.

I onda tumbaj...

pre 5 meseci

Dakle ako izgubimo od AUS, pobeda Brazila nad Nemačkom od 73:66 stavlja Nemačku na 1. mesto u toj mini grupi izjednačenih timova sa 139 datih poena, a Brazil i nas izjednačava na 138. :) Ko li onda uz Nemačku ide dalje?

A svaki veći rezultat od toga (74:67, 75:68...) nas izbacuje, pod uslovom da je tačno 7 razlike.

Tako piše.

veliki

pre 5 meseci

A šta ako mi izgubimo,a Brazil dobije sa više od 7 razlike? Niko o tome ne piše :)
(joj, 11. februar 2024 20:40). Па не пише зато што је просто: тада идемо ми и Бразилке, јер би Немице имале кош разлику у минусу, ми смо на нули, а Бразилке би биле у плусу.

Džoni

pre 5 meseci

Jedini sport od svih kolektivnih sportova koga je možda i lepše gledati kad igraju žene a ne muškarci je odbojka. Svi ostali sportovi su mnogo negledljiviji u ženskoj konkurenciji. Ženska odbojka je po meni atraktivnija i lepša za gledanje jer se igra sporije, više je napada, odbrana, blokova, mnogo više igre nego kod muškaraca gde je igra previše brza i praktično se poeni osvajaju u sekundi. Košarku ne bih komentarisao. Ok individualni sportovi tipa atletike, gimnastike, plivanje...

veliki strumf

pre 5 meseci

Dakle ako izgubimo od AUS, pobeda Brazila nad Nemačkom od 73:66 stavlja Nemačku na 1. mesto u toj mini grupi izjednačenih timova sa 139 datih poena, a Brazil i nas izjednačava na 138. :) Ko li onda uz Nemačku ide dalje?

A svaki veći rezultat od toga (74:67, 75:68...) nas izbacuje, pod uslovom da je tačno 7 razlike.

Tako piše.
(I onda tumbaj..., 11. februar 2024 20:51). У тој готово невероватној ситуацији важно би било да изгубимо са 4 или мање разлике од Аустралије, јер је Бразил изгубио 5.
Него, морам да се освенем на један коментар о Марини Маљковић (како неко написа татиној ћерки). Прво, ваљда смо сви нечија деца и ваљда је лепо ако су наши родитељи били успешни! Или је то мана??? Па пошто су наши родитељи били неуспешни и непознати, да мрзимо све којима јесу, је ли??? Друго, немогуће да људима не ваља ни Марина! Две титуле првака Европе са Србијом, олимпијска медаља, и ни то нам не ваља??? А пре Марине наша кошарка је била на европском ДНУ! Нисмо знали за женску кошарку од Арбутине наовамо! И опет нам не ваља??? Па ми смо невероватан народ! Плус је жена освајач титула првака Европе и са клубовима које је тренирала, доказала се свуда. И још једна ствар: да ли је могуће да је толико мрзитеља и исфрустрираних ликова међу људима који пишу коментаре???

Cale

pre 5 meseci

Predpostavljam da ovde komentare ostavljaju osobe mladje od 30-40 god . Dobro bre deco ( slobodno mogu to reci i za one of 40 god . ) . Zasto toliko negativnosti, autosovinizma I nerazumevanja na svaku temu . Shavatite mi smo mala zemlja sa proporcijalno vise talenta . Sad su i ove devojke na liniji paljbe. Stanite malo pa one su nam u zadnjih 20 god . donele 2 evropske titule, srebro sa OI sto se vec zaboravilo . Onda je dosla velika smena generacija, 5-6 najboljih se penzionisalo i sad smo tu gde smo i opet te devojke prave rezultate, eto najverovatnije ce na OI , malo li je , pa tamo sta bude - bude ali to je vec veliki uspeh uci u tih 12 zemalja ( od 190+ ) . I to je to . Zemlja od 7-8 mil. ljudi ne moze dati sprtiste svetske klase u svim sportovima ali ko sto rekoh mi smo I tu u samom svetskom vrhu po tome . Isto i od Marine se ocekuju cuda sto je nemoguce. Marina je jedna od najboljih trenerki u svetu po svemu ali ona sastavlja i radi najbolje i sa najboljim sto ima i to je to , opet uradila super posao i odvela nas na OI , pa cemo videti dalje. Ovo se odnosi na sve sportove . I za kraj zasto se pljuje po zenskom sportu? Ako vam ne lezi, pa sto gledate? Ono sto me ne interesuje ja ne gkedam , tacka. Zivotni nauk svima: manje nhstivnosti vise tolerancije i to je to .

Frankfurt

pre 5 meseci

Au koliko smo loš narod pa to je strašno. Devojke (mlade) se bore za Olimpijadu ej Olimpijadu gde će biti samo 12 reprezentacija iz cele planete, a pljuvanje na maksimun. Mnogo su vam jadni životi. Pljujete devojke koje troše svoje vreme na reprezentaciju, umesto na neki provod, putovanje, letovanje... Pljujete Marinu koja osvojila sa malenom i smešnom i siromašnom Srbijom bronzu na Olimpijadi i 2 evropska zlata

Slavisa Vukosavljevic

pre 5 meseci

Amerikanka peva Boze pravde, a tatinoj cerki, kao i uvek, mucno dok je slusa. Izraz na licu "mrzim ceo svet" tad se najbolje vidi.

Ocekivano

pre 5 meseci

Neverovatno je da u ovoj ekipi nema nijedna talentovana igracica.Da nije Andreson davali bi po 40 poena !Kako Cadjo da pogodi kad nema klub cele sezone,isto vazi za Jovanovic kako su onda tu ???Ove devojke su nas puno puta obradovale ali bez Dabovic ,Petrovic i Milovanovic i bez Crvendakic ovo je nasa realnost.

veliki

pre 5 meseci

A šta ako mi izgubimo,a Brazil dobije sa više od 7 razlike? Niko o tome ne piše :)
(joj, 11. februar 2024 20:40). Па не пише зато што је просто: тада идемо ми и Бразилке, јер би Немице имале кош разлику у минусу, ми смо на нули, а Бразилке би биле у плусу.

srle

pre 5 meseci

Gde su oni koji su govorili, samo da Srbija ne izgubi - 33 od Australije, i plasirace se na OI.
(ZORAN, 11. februar 2024 23:07)

Druže, ako Brazil pobedi Nemačku samo sa rezultatom 75:68, biće to jedan od najneverovatnijih razvoja događaja ikada u košarci, neka idu onda obe te reprezentacije. Nama je svakako uslov bio da ne izgubimo -33 od Australije, jer onda nama nikakva kombinatorika ne dolazi u obzir. Svakako Brazilke će gledati da pobede sa plus 8, a Nemice da ne izgube. Boli ih uvo za taj tačan rezultat, samo je bitno da ostvare svoj cilj. Kažem i ako se desi taj neverovatni splet okolnosti pa bude 75:68, što je moguće u rasponu od 1 prema milion, onda Srbija ne treba da ide u Pariz. U svakom slučaju, hvala ovim devojkama za svaku medalju koju su osvojile i zato što se bore za Srbiju.

Karakondžula

pre 5 meseci

A šta ako mi izgubimo,a Brazil dobije sa više od 7 razlike? Niko o tome ne piše :)
(joj, 11. februar 2024 20:40)

Nemacka ispada…

Voja

pre 5 meseci

Veliki nedostatak talenta u ovoj generaciji.Usplahirene,sa očajnim rešenjima u napadu.Ko je rekao Nogićevoj da je veliki igrač,pa ovoliko divlja na svakoj utakmici?Borbene su svaka čast,ali znanje...

Mirjana

pre 5 meseci

Verovatno će proći, ali... Devojka koja je u našoj ekipi bek šuter, na ovoj utakmici šut 1/9, a računajući sve tri utakmice mizernih 7/42. To je Nogić, trenutno bez kluba a na ovoj utakmici igrala 34 minuta. Ako izuzmemo Anderson i Stanković, naša ekipa ima šut oko 20%.

Grunf...

pre 5 meseci

Ne znam čemu toliko negativnih komentara, biti na OI u bilo kojem kolektivnom sportu je uspeh, jer se kvalifikuje samo 12 reprezentacija na svetu!!

Aca bg

pre 5 meseci

Sonjin otac,bivsi sudija, Rade Petrovic,joj je zbog svadje sa savezom zabranio da igra za reprezentaciju sest godina.Kada je D.Dj. dosao za predsednika KSS,rekao je da je prioritet da se ona vrati i da sa njom mozemo biti prvaci Evrope.Ja sam mislio da se sprda s nama.Vise nemamo takvu igracicu i to je to.Osim Ametike i Kine,druge ekipe nisu za gledanje.

veliki

pre 5 meseci

Бразилци навијају за нас. Нисмо размишљали о томе, али њима је веома важно да ми добијемо, јер у том случају њима ће бити потребна победа са само поеном разлике над Немачком да би прошле (јер би имале бољи међусобни скор). Ако ми изгубимо, морале би да добију са 8 разлике за сигуран пролаз.

Goran

pre 5 meseci

Bravo nase devojke na svemu ...na borbi, zelji...bile ate sjajne...nadam se da ce te biti jos bolje u Parizu na OI...bice prelepo gledqti ave nase selekcije i basketase...brqvo jos jednom

Mihajlo

pre 5 meseci

Ja ne znam kolika je realna snaga reprezentacija u ženskoj košarci s obzirom da skoro sve imaju neku Amerikanku koja je najbolji strelac,igrač. Bez tih Amerikanki rezultati bi bili 40:37 sudeći po napadačkom kvalitetu ostalih košarkašica.

Mile

pre 5 meseci

Znači, da bi namestile da mi ne odemo na OI, Brazilke moraju da pobede Nemice sa tačno 7 razlike i da bude meč na veliki broj poena.

goran

pre 5 meseci

Verujem da će sve biti dobro na kraju i da će devojke otići na OI. E sad, nije mi jasna jedna stvar. Kada god se pomene pitanje stranog igrača u dresu Srbije (bilo koja sekcija) krene masa negativnih komentara, tipa: "bolje i zadnji, ali svi naši, nego li prvak sveta sa strancem u timu". Pa otkud sad tolika podrška timu koji bi bez Anderson mogao samo da sanja Pariz i Olimpijske Igre? Koji smo mi licemeri... Zamislite da fudbaleri ili odbojkaši imaju u timu stranca svetske klase...I ove uvrede Marini Maljković... Žena osvojila 2 evropska zlata i olimpijsku medalju i opet nekima i to nije dovoljno.

Ljubitelj Eura

pre 5 meseci

Bravo devojke, sjajna utakmica. Revanširaćemo se u Parizu. Pljuvači nezadovoljni svojim životom, shvatite da je bila smena generacija, ove devojke su se mnogo bolje pokazale nego što je to bilo ko mislio i to za kratak period a tek će napredovati kada budu osetile zajedništvo i hemiju

veliki strumf

pre 5 meseci

Australijanke su vec u Parizu. One veceras igraju bez ikakvog znacaja i trebalo bi pustiti nase devojke da i one zajedno sa njima uzmu karte za Pariz.
(Milan, 11. februar 2024 21:35). Ево сад ће да нас пусте, све се нешто размишљају… Тако као ти размишља само неко ко се не бави спортом! Сваки спортиста жели да победи, нарочито кад игра за своју земљу! Брига њих за калкулације других, то се само они који седе у својим фотељама баве калкулацијама док се прави спортисти боре.

Karakondžula

pre 5 meseci

Šut za tri, i jedne i druge, živi smehotres… Naše katastrofalne od početka turnira, ne mogu ni 20% da dostignu !! Doduše kad pogledaš ostale ekipe ništa bolje, kao sto neko reče neka kos bide niži ili šta ti ja znam ovo je apsurdno.

Leksa

pre 5 meseci

Za ove pametnjakovice sto komentarisu kako je ovaj nivo kosarke ocajan kako je to negledljivo da ih podsetim da gledaju zensku kosarku i da je neumesno ocekivati nivo kvaliteta kao kod muskaraca sto je uostalom slucaj i sa zenskim fudbalom ili vaterpolom. Zenska konstitucija i motorika neomogucava mnoge pokrete i izbacaje. Jedino se osecaj u ruci donekle izjednacava sto se vidi pri slobodnim bacanjima i otvorenim trojkama.

Pera

pre 5 meseci

Šta dešava ako Brazil pobedi sa 7 p razlike ali posle produžetka? Kako se to računa u slučaju kad se pravi krug? Jer recimo mogu da kalkulišu ovako u sledećoj situaciji : vodimo 2 razlike 10 s pred kraj i ajde da pustimo lagano polaganje pa da probamo u produžetku da napravimo +7...
(Elgin, 11. februar 2024 23:41)

Nekad se računala koš razlika iz produžetka, više ne. Pobeda u produžetku sa bilo koliko razlike se računa kao pobeda sa 0 razlike.

Bojan_RS

pre 5 meseci

Ove cure reprezentativke su ostavile srce na terenu! Gledao sam zadnja dva meca i ostavile su vrlo dobar utisak. Steta sto ne dobise jaku Australiju u danasnjoj utakmici. Veliko postovnje za Ivon Anderson, bila je fenomenalna u obe zadnje utakmice, sa po 30 i 20 poena u svakoj. Stankoviceva isto vrlo, vrlo dobra. Jedino me brine, sto previse u igri Srbije zavisi od nje. Srecno na OI.

veliki strumf

pre 5 meseci

Каква серија глупих потеза Драгане Станковић у 3/4, па ово је невероватно!!! 3 зицера промашена, лопта јој у нападу пролази кроз руке, па јој лопта у одбрани пролази кроз руке и примамо кош, па онда краде лопту и баца је у напад у аут! Све то за 4 минута! Па нестварно. Колико је јуче била сјајна, толико је данас лоша.

Peđa, čačak

pre 5 meseci

Brazil navija za Srbiju, zato što im onda samo pobeda protiv Nemačke, bilo kojom razlikom odgovara i vodi ih na OI uz Australiju i Srbiju...

Vaske

pre 5 meseci

ma idemo na OI sigurno, mada ne znam sta cemo tamo uopste. Al aj sad. Sto se kaze nikad se ne zna.
Nego niko nit pise nit pominje epsku kradju na utakmici Madjarska Španija. Nula slobodnih bacanja za Madjarsku u 4/4 a Španjolke jurile zaostatak od 14 koseva razlike?!?
A Madjarice se ne bune nilek ko da su igrale prijateljsku a ne kvalifikacije za OI?!?!? Sta se danas sve mulja u sportu ne bi me cudilo da je utakmica prodata na pauzi. Španci su poznati po tome. Lova busi gde i burgija nece.
Malo potplate sudije, malo igrace i ko zna koga sve ne i zavrse posao.
Molim da mi se objavi komentar.

Fenomen

pre 5 meseci

Zaista mi nije jasno sta Raca i Nogic traze u reprezentaciji...bazen ne mogu da pogode, a prodaju gomilu lopti. Neverovatno sta Stankoviceva moze da promasi. Budimo realni i treba reci da bi bez Anderson bili treca klasa zenske kosarke. U ovoj generaciji nemamo kvalitet i padacemo sve nize.

Realnost

pre 5 meseci

Ova ekipa je borbena i koliko moze toliko pruza. Jeste nam mesto na OI, ali to je to.

Ali samo osvrt na vas koji se vracate u proslost i sumirate rezultate selektorke i bacate razna imena…

Medalja nije bilo pre Sonje (Petrovic) Vasic i nece ni posle nje za sada.

To je bio faktor uspeha i prevaga, svi drugi su prateci glumci bili tu.

Pa da se nadamo se ce se pojaviti opet takav igrac na nasem prostoru kad tad, ne samo kosarkaski vec i karakterno.

Predo

pre 5 meseci

Volim ja da Srbija ode na OI, ali ženska košarka je negledljiv sport, za razliku od ženske odbojke, čak i rukometa. Meni nikako nije jasno zašto koševi nisu niži kod žena, kao što je mreža niža u odbojci. Pretpostavljam da je to tehnički teško izvodljivo. Australke su baš krupne i visoke.

srle

pre 5 meseci

Nama je jedini cilj da ne izgubimo od Australije sa preko 30 razlike, tačnije sa 33 razlike. Mi sigurno idemo na Olimpijadu, evo pred kraj 3 četvrtine je minus 1. Uopšte nas ne interesuje meč Nemačke i Brazila, one međusobno odlučuju u tom meču ko ide kao treći, s tim da ako mi izgubimo od Australije onda Brazil mora dobiti sa makar plus 8. Srećno srpske devojke u Parizu.

Goran

pre 5 meseci

Bravo nase devojke na svemu ...na borbi, zelji...bile ate sjajne...nadam se da ce te biti jos bolje u Parizu na OI...bice prelepo gledqti ave nase selekcije i basketase...brqvo jos jednom

veliki strumf

pre 5 meseci

Какав пад у игри у 2/4. Превише лагано примљених поена због непотребне јурњаве по терену и неуспешног пресинга и тако смо их разиграли сами. У нападу слабо налазимо решења јер нам је шут за три опет очајан. Крај је полувремена а ниједну тројку нисмо погодили плус пар чистих зицера које је промашила јуче сјајна Драгана. Ногићева превише шутира из дриблинга и из тешких позиција без икаквог разлога и све је промашила. Чађо чим види лопту распали за три и све живо промашује, али зато кад је сама на 2 метра од коша не сме да шутне. Опет, као и јуче, играмо без икаквог учинка Анђеле Дугалић и то никако није добро. Уопште ми није јасно зашто не улази Мина Ђорђевић која је и борбенија и више скаче и уме да се снађе да погоди кош… Колико смо лоше одиграли 2/4, -1 је јако добар резултат.

elem

pre 5 meseci

Koliko su samo nase spore ove su brzi voz za svaku Srpkinju vise manje zavisimo od Amerikanke Anderson ma bezi zasto uoste pratim zensku kosarku igra puzeva protiv kengura em su jaci em brzi Australke sa kvalitetnijim trenerom lagano uzimaju zlato a nekvalitetnim muce se protiv super spore Srbije razlika izmedju evrope i Amerikanka i j Amerike je prevelika u zenskoj kosarci vidi se da su nase samo za radjanje dece dok ove mogu jednakopravno sa muskarcima da idu u vojsku ili obaraju drva u sumi.
(slavisa, 11. februar 2024 23:28)

Slavisa ne znam sta si ti gledao al u ovoj utakmici je Australija jedva izvukla pobedu i to u zadnja 2 minuta. A radjanje dece je sigurno vaznije od obaranja drva u sumi tako da nisam sigurna sta je pisac hteo da kaze.

I onda tumbaj...

pre 5 meseci

Dakle ako izgubimo od AUS, pobeda Brazila nad Nemačkom od 73:66 stavlja Nemačku na 1. mesto u toj mini grupi izjednačenih timova sa 139 datih poena, a Brazil i nas izjednačava na 138. :) Ko li onda uz Nemačku ide dalje?

A svaki veći rezultat od toga (74:67, 75:68...) nas izbacuje, pod uslovom da je tačno 7 razlike.

Tako piše.

Gde ja živim

pre 5 meseci

Kada bi pogađali zicere imali bi medalje sa svih takmičenja zauvek. Slično kao i u rukometu. Ali ne vredi. Pogineš u odbrani, ukradeš 15 lopti i realizuješ 2-3 kontre.

Daleko je Australija od onoga što su nekad bile, plus ih Kembidž odjavila tako da sa njima može itekako da se igra, ali gluposti ne mogu ni protiv koga.

Šteta za ovo, moralo je bolje. Ne bi trebalo da bude problema oko vize noćas, ali baš šteta.

Nemam šta da im zamerim osim koordinacije pokreta i brzopletosti. Nažalost za ispravljanje ovog prvog je već kasno, a drugo izgleda nikada neće naučiti.

Idemo dalje.

Mar

pre 5 meseci

Stvarno treba zabraniti kockanje,da vise ne citamo ovde nebuloze frustriranih pacenika,koji izgube na kocki pa prosipaju ovde svoje nezadovoljstvo i mizeriju.Inaci bi gledali normalno sport i ne bi toliko bili negativni

Tragikomedija

pre 5 meseci

Jedini sport od svih kolektivnih sportova koga je možda i lepše gledati kad igraju žene a ne muškarci je odbojka. Svi ostali sportovi su mnogo negledljiviji u ženskoj konkurenciji. Ženska odbojka je po meni atraktivnija i lepša za gledanje jer se igra sporije, više je napada, odbrana, blokova, mnogo više igre nego kod muškaraca gde je igra previše brza i praktično se poeni osvajaju u sekundi. Košarku ne bih komentarisao. Ok individualni sportovi tipa atletike, gimnastike, plivanje...
(Džoni, 11. februar 2024 22:18)

Muška odbojka je toliko napredovala da su napadi dosta efikasniji sada i stvarno je sve teže odbraniti se. Sve više i više igrača na najvišim nivoima prelazi na smeč servise jer flot servisi prosto više ne stvaraju nikakve probleme za prijem protivnika. Igra se dosta brže, na idealan prijem tehničar ima četiri ili pet opcija za napad uvek, pa ti kao srednji bloker isprati dizanje i spoji blok, pogotovo kad moraš protivničkog srednjaka uvek da ispratiš. Napadači su takođe napredovali tako da se proći na jedan blok već podrazumeva. Prijem je napredovao, dizanje je napredovalo, sposobnost igrača da sve konstantnije pogode pravce napada je napredovalo, više se skače, jače se udara, igra se nenormalno brže, taktika je minimalna. Dok kod žena npr. kao što si naveo se igra sporije, slabije udaraju pa se lakše brani, poeni traju duže, taktičke zamisli su dosta evidentnije, lako je za praćenje.

Niki

pre 5 meseci

Baš oprečne informacije jedni uzimaju koš razliku ukupnu računajući i meč protiv Australije a drugi u slučaju pobede Brazila sa 7 razlike protiv Nemačke računaju koš razliku Srbije,Nemačke i Brazila.Šta je tačno???

Goran Loznica

pre 5 meseci

Nisam ih gledao do večeras, i to ovo malo posle utakmice Bostona. Vidim samo da one ne znaju da hodaju po terenu. Žalosna je ženska košarka kod nas. Koliko para toliko muzike. Malo se ulaže u sport ako nije fudbal ili ako nisu Partizan i CZ u košarci…

Dragan

pre 5 meseci

(veliki strumf, 11. februar 2024 23:02)

Šta se ponavljaš sa tim da je bitno što smo izgubili manje od 5 razlike koliko je izgubio Brazil. To nikakvog uticaja nema.

Nasi smo

pre 5 meseci

Australija nas pusta, igra sa 30% ali ne vredi, drasticno nam je pao kvalitet reprezentacije, ok ocekivano s obzirom na smenu generacije. Ne mazem, samo kazem! Vredi singlirati 1!

celinc

pre 5 meseci

Tesko je dobiti jakog protivnika uz masu promasenih zicera i slobodnih bacanja,ova zadnja trojka je sasvim slucajno pogodena,u zenskoj kosarci preciznost sa linije penala je u vecini slucajeva kljuc pobede,a i sudijski kriterijum je isao na stranu protivnika

SAŠA FRANKFURT

pre 5 meseci

Iskreno nisu zaslužile ni u Malu Moštanicu da idu, a kamoli u Pariz. Vola ne znaju da pogode, ziceri nebrojeno promešeni, slobodna bacanja kamena s ramena, pogrešna dodavanja. Na 1:25 do kraja australijanka prolazi kroz 4 naše igračice, BRUKA!

todos

pre 5 meseci

Каква драма, штета. Пар играчица не заслужује Репрезентативни дрес. Андерсон за плеја који недостаје Институцији.

slavisa

pre 5 meseci

Anderson izasla manje od minute van i odmah iz plus 5.idemo na -3 ma bezi Zenska kosarka je negledljiva ako izuzmemo Australke,Amerikanke i J.Amerikanke vidi se brzina i snaga kad samo pogledas Atletiku kraljicu sportovas nas nema na atletskoj mapi a ove mogu svaku nasu da pretrce nekoliko krugova da se vrate i opet stizu pravovremeno da nas zaustave sem Anderson sve ostalo tuga neravnopravna borba kao da u ring sa pitbulom stavljas pudlicu.

veliki strumf

pre 5 meseci

Јаооооо значи морамо да чекамо исход и задње утакмице… Значи невероватно шта смо испустили, плус 6 на неколико минута пре краја. Колико промашених бацања на крају… Све је почело од два везана промашена пенала капитена Тине Крајишник. Капитен… Опет Раца промашила битно бацање, на крају чак и Ногић… Бар она да је дала, било би нерешено… Једино што је добро из овог пораза је што смо изгубили са мање од 5 разлике, за случај да неким чудом Бразил добије баш 73-66. Значи, сада нам треба било који резултат на другом мечу осим победе Бразила са тачно седам разлике и зо резултатом 74-67, 75-68, 76-69 итд. Навијамо за што мање кошева тамо, за сваки случај.

zar nije tako

pre 5 meseci

Nase su se plasirale na OI. U medjusobnom duelu sa Nemackom i Brazilom, nase imaju 0, Nemice +7, Brazilke -7. U slucaju pobede Brazilki sa tacno 7 poena razlike, onda se gleda 3. kriterijum a on je ukupna kos razlika, gde nase imaju -2, a Brazilke bi u tom slucaju imale -5, a Nemice -33, dakle prosle bi Brazilke i mi.
Bilo koja pobeda Nemica nas vodi dalje. Ako Brazilke pobede sa 7 ili vise poena razlike onda mi i Brazilke idemo dalje, a ako Brazilke pobede sa manje od 7, onda mi i Nemice idemo dalje.

slavisa

pre 5 meseci

Koliko su samo nase spore ove su brzi voz za svaku Srpkinju vise manje zavisimo od Amerikanke Anderson ma bezi zasto uoste pratim zensku kosarku igra puzeva protiv kengura em su jaci em brzi Australke sa kvalitetnijim trenerom lagano uzimaju zlato a nekvalitetnim muce se protiv super spore Srbije razlika izmedju evrope i Amerikanka i j Amerike je prevelika u zenskoj kosarci vidi se da su nase samo za radjanje dece dok ove mogu jednakopravno sa muskarcima da idu u vojsku ili obaraju drva u sumi.

Pečenjevce centar sveta

pre 5 meseci

Ovo do sutra da se igra, iz aviona se vidi da ne možemo da dobijemo. Kao i uvek u životu, očekujemo od drugih da nam pomognu. Kontradiktorna smo i vrlo dvolična nacija. U muškoj košarci se gadimo strancima, dok u ženskoj se klanjamo!

Borna Goljo

pre 5 meseci

Ove devojke u gradu svetlosti mogu da idu samo da navijaju za Novaka .
(Sladjan, 11. februar 2024 23:54)

Zasto ne odbojkasice koje imaju vecu sansu za zlato od Nole. Kosarkasice nekako imaju uvjek srece, osvoje medalju iako nisu taj kvalitet bile nikada

Nikola

pre 5 meseci

Posed Australije, -4p i 20s do kraja, a naše devojke ne prave faul!!!
Neka mi neko objasni logiku.
Inače, upropastilo nas je loše izvođenje slobodnih bacanja (kao i protiv Nemačke).
A i nešto nisam primetio volju, želju i srčanost kod naših devojaka, kao da nije ulog odlazak na OI.

Elgin

pre 5 meseci

Šta dešava ako Brazil pobedi sa 7 p razlike ali posle produžetka? Kako se to računa u slučaju kad se pravi krug? Jer recimo mogu da kalkulišu ovako u sledećoj situaciji : vodimo 2 razlike 10 s pred kraj i ajde da pustimo lagano polaganje pa da probamo u produžetku da napravimo +7...

Milan

pre 5 meseci

Australijanke su vec u Parizu. One veceras igraju bez ikakvog znacaja i trebalo bi pustiti nase devojke da i one zajedno sa njima uzmu karte za Pariz.

joj

pre 5 meseci

Jedini sport od svih kolektivnih sportova koga je možda i lepše gledati kad igraju žene a ne muškarci je odbojka. Svi ostali sportovi su mnogo negledljiviji u ženskoj konkurenciji. Ženska odbojka je po meni atraktivnija i lepša za gledanje jer se igra sporije, više je napada, odbrana, blokova, mnogo više igre nego kod muškaraca gde je igra previše brza i praktično se poeni osvajaju u sekundi. Košarku ne bih komentarisao. Ok individualni sportovi tipa atletike, gimnastike, plivanje...
(Džoni, 11. februar 2024 22:18) # Link komentara

Bukvalno je tenis 10 puta bolji u zenskoj konkurenciji. Muski ne biste ni vi gledali da nema Djokovica.
Gimnastiku da ne spominjem, zenska miljama bolja od onog sto rade muskarci a ritmicka za muskarce ni ne postoji. Klizanje, plivanje, pucanje bukvalno isto koga god da gledas. I trcanje na krace deonice pogotovo

realno iz Krivog Potoka

pre 5 meseci

Ne znam čemu toliko negativnih komentara, biti na OI u bilo kojem kolektivnom sportu je uspeh, jer se kvalifikuje samo 12 reprezentacija na svetu!!
(

U pravu si. Krivci su oni koji se previse hvale po medijima bez ikakvog pokrica. Protivnicima se maltene gace tresu kad cuju da
Srbi/Srpkinje dolaze a na kraju ostanemo ko popisani jer obecanog zlata nema pa nema a oni se prebace na drugi sport pa jer se od
laznih obecavanja ponekad dobro zivi. Uostalom niko ne voli da mu istinu saspes u lice.

Nikol Dž. Femija

pre 5 meseci

Juče za 1 , danas za 2 !!

UžAS.

Nemanje sreće ili znanja. Ili jedno i drugo. Nešto ne štima i kako god bude biće najbolje za njih. Ako ne odu i treba da ne odu. Ako odu i treba da odu.

Slavisa Vukosavljevic

pre 5 meseci

Amerikanka peva Boze pravde, a tatinoj cerki, kao i uvek, mucno dok je slusa. Izraz na licu "mrzim ceo svet" tad se najbolje vidi.

SAŠA FRANKFURT

pre 5 meseci

Iskreno nisu zaslužile ni u Malu Moštanicu da idu, a kamoli u Pariz. Vola ne znaju da pogode, ziceri nebrojeno promešeni, slobodna bacanja kamena s ramena, pogrešna dodavanja. Na 1:25 do kraja australijanka prolazi kroz 4 naše igračice, BRUKA!

slavisa

pre 5 meseci

Koliko su samo nase spore ove su brzi voz za svaku Srpkinju vise manje zavisimo od Amerikanke Anderson ma bezi zasto uoste pratim zensku kosarku igra puzeva protiv kengura em su jaci em brzi Australke sa kvalitetnijim trenerom lagano uzimaju zlato a nekvalitetnim muce se protiv super spore Srbije razlika izmedju evrope i Amerikanka i j Amerike je prevelika u zenskoj kosarci vidi se da su nase samo za radjanje dece dok ove mogu jednakopravno sa muskarcima da idu u vojsku ili obaraju drva u sumi.

Nikola

pre 5 meseci

Posed Australije, -4p i 20s do kraja, a naše devojke ne prave faul!!!
Neka mi neko objasni logiku.
Inače, upropastilo nas je loše izvođenje slobodnih bacanja (kao i protiv Nemačke).
A i nešto nisam primetio volju, želju i srčanost kod naših devojaka, kao da nije ulog odlazak na OI.

slavisa

pre 5 meseci

Anderson izasla manje od minute van i odmah iz plus 5.idemo na -3 ma bezi Zenska kosarka je negledljiva ako izuzmemo Australke,Amerikanke i J.Amerikanke vidi se brzina i snaga kad samo pogledas Atletiku kraljicu sportovas nas nema na atletskoj mapi a ove mogu svaku nasu da pretrce nekoliko krugova da se vrate i opet stizu pravovremeno da nas zaustave sem Anderson sve ostalo tuga neravnopravna borba kao da u ring sa pitbulom stavljas pudlicu.

srle

pre 5 meseci

Nama je jedini cilj da ne izgubimo od Australije sa preko 30 razlike, tačnije sa 33 razlike. Mi sigurno idemo na Olimpijadu, evo pred kraj 3 četvrtine je minus 1. Uopšte nas ne interesuje meč Nemačke i Brazila, one međusobno odlučuju u tom meču ko ide kao treći, s tim da ako mi izgubimo od Australije onda Brazil mora dobiti sa makar plus 8. Srećno srpske devojke u Parizu.

zar nije tako

pre 5 meseci

Nase su se plasirale na OI. U medjusobnom duelu sa Nemackom i Brazilom, nase imaju 0, Nemice +7, Brazilke -7. U slucaju pobede Brazilki sa tacno 7 poena razlike, onda se gleda 3. kriterijum a on je ukupna kos razlika, gde nase imaju -2, a Brazilke bi u tom slucaju imale -5, a Nemice -33, dakle prosle bi Brazilke i mi.
Bilo koja pobeda Nemica nas vodi dalje. Ako Brazilke pobede sa 7 ili vise poena razlike onda mi i Brazilke idemo dalje, a ako Brazilke pobede sa manje od 7, onda mi i Nemice idemo dalje.

joj

pre 5 meseci

Jedini sport od svih kolektivnih sportova koga je možda i lepše gledati kad igraju žene a ne muškarci je odbojka. Svi ostali sportovi su mnogo negledljiviji u ženskoj konkurenciji. Ženska odbojka je po meni atraktivnija i lepša za gledanje jer se igra sporije, više je napada, odbrana, blokova, mnogo više igre nego kod muškaraca gde je igra previše brza i praktično se poeni osvajaju u sekundi. Košarku ne bih komentarisao. Ok individualni sportovi tipa atletike, gimnastike, plivanje...
(Džoni, 11. februar 2024 22:18) # Link komentara

Bukvalno je tenis 10 puta bolji u zenskoj konkurenciji. Muski ne biste ni vi gledali da nema Djokovica.
Gimnastiku da ne spominjem, zenska miljama bolja od onog sto rade muskarci a ritmicka za muskarce ni ne postoji. Klizanje, plivanje, pucanje bukvalno isto koga god da gledas. I trcanje na krace deonice pogotovo

Milan

pre 5 meseci

Australijanke su vec u Parizu. One veceras igraju bez ikakvog znacaja i trebalo bi pustiti nase devojke da i one zajedno sa njima uzmu karte za Pariz.

Džoni

pre 5 meseci

Jedini sport od svih kolektivnih sportova koga je možda i lepše gledati kad igraju žene a ne muškarci je odbojka. Svi ostali sportovi su mnogo negledljiviji u ženskoj konkurenciji. Ženska odbojka je po meni atraktivnija i lepša za gledanje jer se igra sporije, više je napada, odbrana, blokova, mnogo više igre nego kod muškaraca gde je igra previše brza i praktično se poeni osvajaju u sekundi. Košarku ne bih komentarisao. Ok individualni sportovi tipa atletike, gimnastike, plivanje...

Nikol Dž. Femija

pre 5 meseci

Juče za 1 , danas za 2 !!

UžAS.

Nemanje sreće ili znanja. Ili jedno i drugo. Nešto ne štima i kako god bude biće najbolje za njih. Ako ne odu i treba da ne odu. Ako odu i treba da odu.

Mihajlo

pre 5 meseci

Ja ne znam kolika je realna snaga reprezentacija u ženskoj košarci s obzirom da skoro sve imaju neku Amerikanku koja je najbolji strelac,igrač. Bez tih Amerikanki rezultati bi bili 40:37 sudeći po napadačkom kvalitetu ostalih košarkašica.

Predo

pre 5 meseci

Volim ja da Srbija ode na OI, ali ženska košarka je negledljiv sport, za razliku od ženske odbojke, čak i rukometa. Meni nikako nije jasno zašto koševi nisu niži kod žena, kao što je mreža niža u odbojci. Pretpostavljam da je to tehnički teško izvodljivo. Australke su baš krupne i visoke.

Ocekivano

pre 5 meseci

Neverovatno je da u ovoj ekipi nema nijedna talentovana igracica.Da nije Andreson davali bi po 40 poena !Kako Cadjo da pogodi kad nema klub cele sezone,isto vazi za Jovanovic kako su onda tu ???Ove devojke su nas puno puta obradovale ali bez Dabovic ,Petrovic i Milovanovic i bez Crvendakic ovo je nasa realnost.

Pečenjevce centar sveta

pre 5 meseci

Ovo do sutra da se igra, iz aviona se vidi da ne možemo da dobijemo. Kao i uvek u životu, očekujemo od drugih da nam pomognu. Kontradiktorna smo i vrlo dvolična nacija. U muškoj košarci se gadimo strancima, dok u ženskoj se klanjamo!

Fenomen

pre 5 meseci

Zaista mi nije jasno sta Raca i Nogic traze u reprezentaciji...bazen ne mogu da pogode, a prodaju gomilu lopti. Neverovatno sta Stankoviceva moze da promasi. Budimo realni i treba reci da bi bez Anderson bili treca klasa zenske kosarke. U ovoj generaciji nemamo kvalitet i padacemo sve nize.

Goran Loznica

pre 5 meseci

Nisam ih gledao do večeras, i to ovo malo posle utakmice Bostona. Vidim samo da one ne znaju da hodaju po terenu. Žalosna je ženska košarka kod nas. Koliko para toliko muzike. Malo se ulaže u sport ako nije fudbal ili ako nisu Partizan i CZ u košarci…

Cale

pre 5 meseci

Predpostavljam da ovde komentare ostavljaju osobe mladje od 30-40 god . Dobro bre deco ( slobodno mogu to reci i za one of 40 god . ) . Zasto toliko negativnosti, autosovinizma I nerazumevanja na svaku temu . Shavatite mi smo mala zemlja sa proporcijalno vise talenta . Sad su i ove devojke na liniji paljbe. Stanite malo pa one su nam u zadnjih 20 god . donele 2 evropske titule, srebro sa OI sto se vec zaboravilo . Onda je dosla velika smena generacija, 5-6 najboljih se penzionisalo i sad smo tu gde smo i opet te devojke prave rezultate, eto najverovatnije ce na OI , malo li je , pa tamo sta bude - bude ali to je vec veliki uspeh uci u tih 12 zemalja ( od 190+ ) . I to je to . Zemlja od 7-8 mil. ljudi ne moze dati sprtiste svetske klase u svim sportovima ali ko sto rekoh mi smo I tu u samom svetskom vrhu po tome . Isto i od Marine se ocekuju cuda sto je nemoguce. Marina je jedna od najboljih trenerki u svetu po svemu ali ona sastavlja i radi najbolje i sa najboljim sto ima i to je to , opet uradila super posao i odvela nas na OI , pa cemo videti dalje. Ovo se odnosi na sve sportove . I za kraj zasto se pljuje po zenskom sportu? Ako vam ne lezi, pa sto gledate? Ono sto me ne interesuje ja ne gkedam , tacka. Zivotni nauk svima: manje nhstivnosti vise tolerancije i to je to .

Nasi smo

pre 5 meseci

Australija nas pusta, igra sa 30% ali ne vredi, drasticno nam je pao kvalitet reprezentacije, ok ocekivano s obzirom na smenu generacije. Ne mazem, samo kazem! Vredi singlirati 1!

Voja

pre 5 meseci

Veliki nedostatak talenta u ovoj generaciji.Usplahirene,sa očajnim rešenjima u napadu.Ko je rekao Nogićevoj da je veliki igrač,pa ovoliko divlja na svakoj utakmici?Borbene su svaka čast,ali znanje...

Goran

pre 5 meseci

Bravo nase devojke na svemu ...na borbi, zelji...bile ate sjajne...nadam se da ce te biti jos bolje u Parizu na OI...bice prelepo gledqti ave nase selekcije i basketase...brqvo jos jednom

Aca bg

pre 5 meseci

Sonjin otac,bivsi sudija, Rade Petrovic,joj je zbog svadje sa savezom zabranio da igra za reprezentaciju sest godina.Kada je D.Dj. dosao za predsednika KSS,rekao je da je prioritet da se ona vrati i da sa njom mozemo biti prvaci Evrope.Ja sam mislio da se sprda s nama.Vise nemamo takvu igracicu i to je to.Osim Ametike i Kine,druge ekipe nisu za gledanje.

Realnost

pre 5 meseci

Ova ekipa je borbena i koliko moze toliko pruza. Jeste nam mesto na OI, ali to je to.

Ali samo osvrt na vas koji se vracate u proslost i sumirate rezultate selektorke i bacate razna imena…

Medalja nije bilo pre Sonje (Petrovic) Vasic i nece ni posle nje za sada.

To je bio faktor uspeha i prevaga, svi drugi su prateci glumci bili tu.

Pa da se nadamo se ce se pojaviti opet takav igrac na nasem prostoru kad tad, ne samo kosarkaski vec i karakterno.

I onda tumbaj...

pre 5 meseci

Dakle ako izgubimo od AUS, pobeda Brazila nad Nemačkom od 73:66 stavlja Nemačku na 1. mesto u toj mini grupi izjednačenih timova sa 139 datih poena, a Brazil i nas izjednačava na 138. :) Ko li onda uz Nemačku ide dalje?

A svaki veći rezultat od toga (74:67, 75:68...) nas izbacuje, pod uslovom da je tačno 7 razlike.

Tako piše.

Vaske

pre 5 meseci

ma idemo na OI sigurno, mada ne znam sta cemo tamo uopste. Al aj sad. Sto se kaze nikad se ne zna.
Nego niko nit pise nit pominje epsku kradju na utakmici Madjarska Španija. Nula slobodnih bacanja za Madjarsku u 4/4 a Španjolke jurile zaostatak od 14 koseva razlike?!?
A Madjarice se ne bune nilek ko da su igrale prijateljsku a ne kvalifikacije za OI?!?!? Sta se danas sve mulja u sportu ne bi me cudilo da je utakmica prodata na pauzi. Španci su poznati po tome. Lova busi gde i burgija nece.
Malo potplate sudije, malo igrace i ko zna koga sve ne i zavrse posao.
Molim da mi se objavi komentar.

veliki strumf

pre 5 meseci

Каква серија глупих потеза Драгане Станковић у 3/4, па ово је невероватно!!! 3 зицера промашена, лопта јој у нападу пролази кроз руке, па јој лопта у одбрани пролази кроз руке и примамо кош, па онда краде лопту и баца је у напад у аут! Све то за 4 минута! Па нестварно. Колико је јуче била сјајна, толико је данас лоша.

Ljubitelj Eura

pre 5 meseci

Bravo devojke, sjajna utakmica. Revanširaćemo se u Parizu. Pljuvači nezadovoljni svojim životom, shvatite da je bila smena generacija, ove devojke su se mnogo bolje pokazale nego što je to bilo ko mislio i to za kratak period a tek će napredovati kada budu osetile zajedništvo i hemiju

Karakondžula

pre 5 meseci

A šta ako mi izgubimo,a Brazil dobije sa više od 7 razlike? Niko o tome ne piše :)
(joj, 11. februar 2024 20:40)

Nemacka ispada…

veliki strumf

pre 5 meseci

Australijanke su vec u Parizu. One veceras igraju bez ikakvog znacaja i trebalo bi pustiti nase devojke da i one zajedno sa njima uzmu karte za Pariz.
(Milan, 11. februar 2024 21:35). Ево сад ће да нас пусте, све се нешто размишљају… Тако као ти размишља само неко ко се не бави спортом! Сваки спортиста жели да победи, нарочито кад игра за своју земљу! Брига њих за калкулације других, то се само они који седе у својим фотељама баве калкулацијама док се прави спортисти боре.

veliki strumf

pre 5 meseci

Dakle ako izgubimo od AUS, pobeda Brazila nad Nemačkom od 73:66 stavlja Nemačku na 1. mesto u toj mini grupi izjednačenih timova sa 139 datih poena, a Brazil i nas izjednačava na 138. :) Ko li onda uz Nemačku ide dalje?

A svaki veći rezultat od toga (74:67, 75:68...) nas izbacuje, pod uslovom da je tačno 7 razlike.

Tako piše.
(I onda tumbaj..., 11. februar 2024 20:51). У тој готово невероватној ситуацији важно би било да изгубимо са 4 или мање разлике од Аустралије, јер је Бразил изгубио 5.
Него, морам да се освенем на један коментар о Марини Маљковић (како неко написа татиној ћерки). Прво, ваљда смо сви нечија деца и ваљда је лепо ако су наши родитељи били успешни! Или је то мана??? Па пошто су наши родитељи били неуспешни и непознати, да мрзимо све којима јесу, је ли??? Друго, немогуће да људима не ваља ни Марина! Две титуле првака Европе са Србијом, олимпијска медаља, и ни то нам не ваља??? А пре Марине наша кошарка је била на европском ДНУ! Нисмо знали за женску кошарку од Арбутине наовамо! И опет нам не ваља??? Па ми смо невероватан народ! Плус је жена освајач титула првака Европе и са клубовима које је тренирала, доказала се свуда. И још једна ствар: да ли је могуће да је толико мрзитеља и исфрустрираних ликова међу људима који пишу коментаре???

Mirjana

pre 5 meseci

Verovatno će proći, ali... Devojka koja je u našoj ekipi bek šuter, na ovoj utakmici šut 1/9, a računajući sve tri utakmice mizernih 7/42. To je Nogić, trenutno bez kluba a na ovoj utakmici igrala 34 minuta. Ako izuzmemo Anderson i Stanković, naša ekipa ima šut oko 20%.

Dragan

pre 5 meseci

(veliki strumf, 11. februar 2024 23:02)

Šta se ponavljaš sa tim da je bitno što smo izgubili manje od 5 razlike koliko je izgubio Brazil. To nikakvog uticaja nema.

Goran

pre 5 meseci

Bravo nase devojke na svemu ...na borbi, zelji...bile ate sjajne...nadam se da ce te biti jos bolje u Parizu na OI...bice prelepo gledqti ave nase selekcije i basketase...brqvo jos jednom

Frankfurt

pre 5 meseci

Au koliko smo loš narod pa to je strašno. Devojke (mlade) se bore za Olimpijadu ej Olimpijadu gde će biti samo 12 reprezentacija iz cele planete, a pljuvanje na maksimun. Mnogo su vam jadni životi. Pljujete devojke koje troše svoje vreme na reprezentaciju, umesto na neki provod, putovanje, letovanje... Pljujete Marinu koja osvojila sa malenom i smešnom i siromašnom Srbijom bronzu na Olimpijadi i 2 evropska zlata

Elgin

pre 5 meseci

Šta dešava ako Brazil pobedi sa 7 p razlike ali posle produžetka? Kako se to računa u slučaju kad se pravi krug? Jer recimo mogu da kalkulišu ovako u sledećoj situaciji : vodimo 2 razlike 10 s pred kraj i ajde da pustimo lagano polaganje pa da probamo u produžetku da napravimo +7...

veliki

pre 5 meseci

Бразилци навијају за нас. Нисмо размишљали о томе, али њима је веома важно да ми добијемо, јер у том случају њима ће бити потребна победа са само поеном разлике над Немачком да би прошле (јер би имале бољи међусобни скор). Ако ми изгубимо, морале би да добију са 8 разлике за сигуран пролаз.

Peđa, čačak

pre 5 meseci

Brazil navija za Srbiju, zato što im onda samo pobeda protiv Nemačke, bilo kojom razlikom odgovara i vodi ih na OI uz Australiju i Srbiju...

goran

pre 5 meseci

Verujem da će sve biti dobro na kraju i da će devojke otići na OI. E sad, nije mi jasna jedna stvar. Kada god se pomene pitanje stranog igrača u dresu Srbije (bilo koja sekcija) krene masa negativnih komentara, tipa: "bolje i zadnji, ali svi naši, nego li prvak sveta sa strancem u timu". Pa otkud sad tolika podrška timu koji bi bez Anderson mogao samo da sanja Pariz i Olimpijske Igre? Koji smo mi licemeri... Zamislite da fudbaleri ili odbojkaši imaju u timu stranca svetske klase...I ove uvrede Marini Maljković... Žena osvojila 2 evropska zlata i olimpijsku medalju i opet nekima i to nije dovoljno.

srle

pre 5 meseci

Gde su oni koji su govorili, samo da Srbija ne izgubi - 33 od Australije, i plasirace se na OI.
(ZORAN, 11. februar 2024 23:07)

Druže, ako Brazil pobedi Nemačku samo sa rezultatom 75:68, biće to jedan od najneverovatnijih razvoja događaja ikada u košarci, neka idu onda obe te reprezentacije. Nama je svakako uslov bio da ne izgubimo -33 od Australije, jer onda nama nikakva kombinatorika ne dolazi u obzir. Svakako Brazilke će gledati da pobede sa plus 8, a Nemice da ne izgube. Boli ih uvo za taj tačan rezultat, samo je bitno da ostvare svoj cilj. Kažem i ako se desi taj neverovatni splet okolnosti pa bude 75:68, što je moguće u rasponu od 1 prema milion, onda Srbija ne treba da ide u Pariz. U svakom slučaju, hvala ovim devojkama za svaku medalju koju su osvojile i zato što se bore za Srbiju.

Borna Goljo

pre 5 meseci

Ove devojke u gradu svetlosti mogu da idu samo da navijaju za Novaka .
(Sladjan, 11. februar 2024 23:54)

Zasto ne odbojkasice koje imaju vecu sansu za zlato od Nole. Kosarkasice nekako imaju uvjek srece, osvoje medalju iako nisu taj kvalitet bile nikada

Mile

pre 5 meseci

Znači, da bi namestile da mi ne odemo na OI, Brazilke moraju da pobede Nemice sa tačno 7 razlike i da bude meč na veliki broj poena.

veliki strumf

pre 5 meseci

Какав пад у игри у 2/4. Превише лагано примљених поена због непотребне јурњаве по терену и неуспешног пресинга и тако смо их разиграли сами. У нападу слабо налазимо решења јер нам је шут за три опет очајан. Крај је полувремена а ниједну тројку нисмо погодили плус пар чистих зицера које је промашила јуче сјајна Драгана. Ногићева превише шутира из дриблинга и из тешких позиција без икаквог разлога и све је промашила. Чађо чим види лопту распали за три и све живо промашује, али зато кад је сама на 2 метра од коша не сме да шутне. Опет, као и јуче, играмо без икаквог учинка Анђеле Дугалић и то никако није добро. Уопште ми није јасно зашто не улази Мина Ђорђевић која је и борбенија и више скаче и уме да се снађе да погоди кош… Колико смо лоше одиграли 2/4, -1 је јако добар резултат.

Karakondžula

pre 5 meseci

Šut za tri, i jedne i druge, živi smehotres… Naše katastrofalne od početka turnira, ne mogu ni 20% da dostignu !! Doduše kad pogledaš ostale ekipe ništa bolje, kao sto neko reče neka kos bide niži ili šta ti ja znam ovo je apsurdno.

Niki

pre 5 meseci

Baš oprečne informacije jedni uzimaju koš razliku ukupnu računajući i meč protiv Australije a drugi u slučaju pobede Brazila sa 7 razlike protiv Nemačke računaju koš razliku Srbije,Nemačke i Brazila.Šta je tačno???

Leksa

pre 5 meseci

Za ove pametnjakovice sto komentarisu kako je ovaj nivo kosarke ocajan kako je to negledljivo da ih podsetim da gledaju zensku kosarku i da je neumesno ocekivati nivo kvaliteta kao kod muskaraca sto je uostalom slucaj i sa zenskim fudbalom ili vaterpolom. Zenska konstitucija i motorika neomogucava mnoge pokrete i izbacaje. Jedino se osecaj u ruci donekle izjednacava sto se vidi pri slobodnim bacanjima i otvorenim trojkama.

Pera

pre 5 meseci

Šta dešava ako Brazil pobedi sa 7 p razlike ali posle produžetka? Kako se to računa u slučaju kad se pravi krug? Jer recimo mogu da kalkulišu ovako u sledećoj situaciji : vodimo 2 razlike 10 s pred kraj i ajde da pustimo lagano polaganje pa da probamo u produžetku da napravimo +7...
(Elgin, 11. februar 2024 23:41)

Nekad se računala koš razlika iz produžetka, više ne. Pobeda u produžetku sa bilo koliko razlike se računa kao pobeda sa 0 razlike.

Grunf...

pre 5 meseci

Ne znam čemu toliko negativnih komentara, biti na OI u bilo kojem kolektivnom sportu je uspeh, jer se kvalifikuje samo 12 reprezentacija na svetu!!

todos

pre 5 meseci

Каква драма, штета. Пар играчица не заслужује Репрезентативни дрес. Андерсон за плеја који недостаје Институцији.

Gde ja živim

pre 5 meseci

Kada bi pogađali zicere imali bi medalje sa svih takmičenja zauvek. Slično kao i u rukometu. Ali ne vredi. Pogineš u odbrani, ukradeš 15 lopti i realizuješ 2-3 kontre.

Daleko je Australija od onoga što su nekad bile, plus ih Kembidž odjavila tako da sa njima može itekako da se igra, ali gluposti ne mogu ni protiv koga.

Šteta za ovo, moralo je bolje. Ne bi trebalo da bude problema oko vize noćas, ali baš šteta.

Nemam šta da im zamerim osim koordinacije pokreta i brzopletosti. Nažalost za ispravljanje ovog prvog je već kasno, a drugo izgleda nikada neće naučiti.

Idemo dalje.

elem

pre 5 meseci

Koliko su samo nase spore ove su brzi voz za svaku Srpkinju vise manje zavisimo od Amerikanke Anderson ma bezi zasto uoste pratim zensku kosarku igra puzeva protiv kengura em su jaci em brzi Australke sa kvalitetnijim trenerom lagano uzimaju zlato a nekvalitetnim muce se protiv super spore Srbije razlika izmedju evrope i Amerikanka i j Amerike je prevelika u zenskoj kosarci vidi se da su nase samo za radjanje dece dok ove mogu jednakopravno sa muskarcima da idu u vojsku ili obaraju drva u sumi.
(slavisa, 11. februar 2024 23:28)

Slavisa ne znam sta si ti gledao al u ovoj utakmici je Australija jedva izvukla pobedu i to u zadnja 2 minuta. A radjanje dece je sigurno vaznije od obaranja drva u sumi tako da nisam sigurna sta je pisac hteo da kaze.

Tragikomedija

pre 5 meseci

Jedini sport od svih kolektivnih sportova koga je možda i lepše gledati kad igraju žene a ne muškarci je odbojka. Svi ostali sportovi su mnogo negledljiviji u ženskoj konkurenciji. Ženska odbojka je po meni atraktivnija i lepša za gledanje jer se igra sporije, više je napada, odbrana, blokova, mnogo više igre nego kod muškaraca gde je igra previše brza i praktično se poeni osvajaju u sekundi. Košarku ne bih komentarisao. Ok individualni sportovi tipa atletike, gimnastike, plivanje...
(Džoni, 11. februar 2024 22:18)

Muška odbojka je toliko napredovala da su napadi dosta efikasniji sada i stvarno je sve teže odbraniti se. Sve više i više igrača na najvišim nivoima prelazi na smeč servise jer flot servisi prosto više ne stvaraju nikakve probleme za prijem protivnika. Igra se dosta brže, na idealan prijem tehničar ima četiri ili pet opcija za napad uvek, pa ti kao srednji bloker isprati dizanje i spoji blok, pogotovo kad moraš protivničkog srednjaka uvek da ispratiš. Napadači su takođe napredovali tako da se proći na jedan blok već podrazumeva. Prijem je napredovao, dizanje je napredovalo, sposobnost igrača da sve konstantnije pogode pravce napada je napredovalo, više se skače, jače se udara, igra se nenormalno brže, taktika je minimalna. Dok kod žena npr. kao što si naveo se igra sporije, slabije udaraju pa se lakše brani, poeni traju duže, taktičke zamisli su dosta evidentnije, lako je za praćenje.

Bojan_RS

pre 5 meseci

Ove cure reprezentativke su ostavile srce na terenu! Gledao sam zadnja dva meca i ostavile su vrlo dobar utisak. Steta sto ne dobise jaku Australiju u danasnjoj utakmici. Veliko postovnje za Ivon Anderson, bila je fenomenalna u obe zadnje utakmice, sa po 30 i 20 poena u svakoj. Stankoviceva isto vrlo, vrlo dobra. Jedino me brine, sto previse u igri Srbije zavisi od nje. Srecno na OI.

veliki

pre 5 meseci

A šta ako mi izgubimo,a Brazil dobije sa više od 7 razlike? Niko o tome ne piše :)
(joj, 11. februar 2024 20:40). Па не пише зато што је просто: тада идемо ми и Бразилке, јер би Немице имале кош разлику у минусу, ми смо на нули, а Бразилке би биле у плусу.

Mar

pre 5 meseci

Stvarno treba zabraniti kockanje,da vise ne citamo ovde nebuloze frustriranih pacenika,koji izgube na kocki pa prosipaju ovde svoje nezadovoljstvo i mizeriju.Inaci bi gledali normalno sport i ne bi toliko bili negativni

celinc

pre 5 meseci

Tesko je dobiti jakog protivnika uz masu promasenih zicera i slobodnih bacanja,ova zadnja trojka je sasvim slucajno pogodena,u zenskoj kosarci preciznost sa linije penala je u vecini slucajeva kljuc pobede,a i sudijski kriterijum je isao na stranu protivnika

veliki strumf

pre 5 meseci

Јаооооо значи морамо да чекамо исход и задње утакмице… Значи невероватно шта смо испустили, плус 6 на неколико минута пре краја. Колико промашених бацања на крају… Све је почело од два везана промашена пенала капитена Тине Крајишник. Капитен… Опет Раца промашила битно бацање, на крају чак и Ногић… Бар она да је дала, било би нерешено… Једино што је добро из овог пораза је што смо изгубили са мање од 5 разлике, за случај да неким чудом Бразил добије баш 73-66. Значи, сада нам треба било који резултат на другом мечу осим победе Бразила са тачно седам разлике и зо резултатом 74-67, 75-68, 76-69 итд. Навијамо за што мање кошева тамо, за сваки случај.

realno iz Krivog Potoka

pre 5 meseci

Ne znam čemu toliko negativnih komentara, biti na OI u bilo kojem kolektivnom sportu je uspeh, jer se kvalifikuje samo 12 reprezentacija na svetu!!
(

U pravu si. Krivci su oni koji se previse hvale po medijima bez ikakvog pokrica. Protivnicima se maltene gace tresu kad cuju da
Srbi/Srpkinje dolaze a na kraju ostanemo ko popisani jer obecanog zlata nema pa nema a oni se prebace na drugi sport pa jer se od
laznih obecavanja ponekad dobro zivi. Uostalom niko ne voli da mu istinu saspes u lice.