Subota, 10.02.2024.

23:00

Srbija pobedila Brazil i promašila bacanje za OI vizu – Pariz i dalje blizu

Košarkašice Srbije pobedile su Brazil 72:65 (23:20, 16:18, 17:16, 16:11) u drugom meču olimpijskog kvalifikacionog turnira, koji se održava u Belemu.

Izvor: B92

Srbija pobedila Brazil i promašila bacanje za OI vizu – Pariz i dalje blizu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

Milos

pre 5 meseci

Želim da se izvinim Anderson za sarkastičan komentar na račun njene užasne igre protiv Nemačke, danas maestralna, skoro perfektna partija!
(ghh, 11. februar 2024 02:06)

E sad joj je pao kamen sa srca kad je ovo pročitala.

STRUČNJAK ZA SVE

pre 5 meseci

Evo ja pokušavam, ali stvarno ne mogu da navijam za ovu reprezentaciju u kojoj igra stranac. Mi smo poznati po tome da nećemo strance u reprezentaciji, a ove nam kvare imidž.

Hjuston Dajnamo

pre 5 meseci

Ako izgubimo od Australije 33 razlike, od Australije koja je već obezbedila plasman i igra protiv nas nebitnu utakmicu onda ... mislim stvarno šta reći...

ATG

pre 5 meseci

Da li se gleda koš razlika na svim utakmicama ili samo ekipa u trouglu? Na fudbalu se gledaju samo ekipe koje su u trouglu i onda je rezultat protiv Australije nebitan.

Fenomen

pre 5 meseci

Srpska zenska kosarka se svela na Ivon Anderson. Sve ostale su ispod svakog nivoa, a posebno Nogic i Raca...ne znam sta one traze u reprezentaciji. Od kako se povukla Sonja Petrovic i Jelena Milovanovic pad je ocigledan.

saki

pre 5 meseci

Anderson drzi igru i reprezentaciju i gine sa tim(setite se i Danijele Pejdz kako je igrala za reprezentaciju),voleo bih da cujem ove nase "strucnjake" iz sveta fudbala i kosarke koji su godinama potpuno iskljucivi kada se radi o naturalizovanim strancima u nasim reprezentacijama,u cemu je njihov problem,pogotovu sto sam ubedjen da bi svaki dobro selektovani i profesionalni stranac,posebno u fudbalskoj reprezentaciji,vise dao i izgarao nego bilo koji nas splavaros

231

pre 5 meseci

Ja sam, blago rečeno, šokiran ponašanjem Brazilki. Ona pesnica de Soze u facu Jovane Nogić, bez ikakvog razloga, je vrhunac ponašanja o kojem pričam. Zoo vrt bi pozavideo…

Karakondžula

pre 5 meseci

Iskreno sam protiv stranaca u nacionalnom timu,ali ako vec dovodimo strane igrace, neka budu poput Ivon Anderson, zena stvarno pravi razliku, i ubedljivo je najbolji nas igrac..
(dirkenstajn, 11. februar 2024 01:50)

Heh.. a u prošloj utakmici svi je pljuvali…

Vaske

pre 5 meseci

znači verovatno idemo na OI, ali meni i dalje nije jasno šta ćemo mi tamo uopšte? Da nam d... vidi put? Samo ćemo da se obrukamo tamo i ništa više. Voleo bi da grešim ali teško.

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 5 meseci

Jedino kako mozemo da ne odemo na OI, je da sve 3 reprezentacihe imaju kos razliku 0, a da Brzail pobedi 7 razlike Nemacju i postigne vise od 73 poena.

kladzom do bola

pre 5 meseci

Sa ovakvim sudjenjem , Brazil izgubi . Svaki nas napad , ubi se boga u nama a sudije nista ne vide . Da ovakvo " domacinsko " sudjenje imaju u Evroligi Zvezda i Partizan , oba tima bi bila u top 8 odavno .

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 5 meseci

Potrebno nam je da Nemačka dobije Brazil ili da izgubi sa manje od 7 poena.
(Bez preterivanja, 11. februar 2024 02:09)

Ili da Nemacka izgubi sa 8 ili vise razlike, a moze i 7, ali da ne bude vise od 73:66

Gde ja živim

pre 5 meseci

Čestitke devojkama na pobedi. Nisam mogao da gledam, savladao me umor.

Šteta za to poslednje bacanje, ali nema veze. Izborićemo se i za vizu protiv Australije. Mogu da igraju protiv njih samo da odigraju kako znaju i umeju. Ostaje žal zbog Nemačke jer ono stvarno nije ličilo ni na šta. Ali dobro, kad smo mi pa radili stvari na lakši način :)

Samo jako i idemo u Pariz. Napred Srbija!!!

Karakondžula

pre 5 meseci

Ajde promaseno bacanje, ok, ali promašene trojke su daleko više koštale, 2/20 ! Sa nemackom 6/27… 8/47 ukupno znaci ni 20% uspeha. To je stvarno problematicno.

Aleksandar

pre 5 meseci

Mi ispadamo ukoliko Brazil pobedi Nemačku 7 razlike i postigne 74 ili više poena, oba uslova su obavezna. Razlog je taj što se prvo gleda međusobna koš razlika u krugu 3 ekipe koje su izjednačene, a tu smo mi na 0 i jedino možemo ispasti ako su sve tri ekipe na 0 i tad se kao sledeći kriterijum gleda broj datih poena u tom krugu, a mi smo dali 138 i zbog toga Brazil 74 i Nemačka 67 nas izbacuje jer onda je Brazil dao 74+65=139, a Nemci 73+67=140 i mi tu ispadamo kao i ako utakmica bude još efikasnija od ovoga, a Brazil dobije 7 poena. Poraz Nemica od Australije bi bio samo bitan da su ekipe u krugu završile sa istim brojem datih poena u krugu ali to je moguće ako sva tri rezultata budi identična, a to sad nije slučaj. Naravno najbolja opcija za nas je pobeda protiv Australije koje jeste najjača ekipa u grupi ali su već obezbedili vizu i ne moraju da zapinju.

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 5 meseci

Једини сценарио да не прођемо на Олимпијске игре јесте да Бразил добије Немачку тачно 7 поена разлике, а да ми изгубимо од Аустралије са више од 33 поена разлике.
(Марко, 11. februar 2024 02:15)

Ne. Australija se izuzima iz kruga. Gledaju se 3 ekipe sa skorom 1-2

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 5 meseci

Tada bi odlučivala ukupna koš razlika.
A tamo je Njemačka najgora, osim ako naše ne polude pa izgube više od 33 razlike sjutra veče..
Dakle, 99,9 %, Pariz!
(milos, 11. februar 2024 02:15)

Ne ukupna, nego u krugu 3 reprezentacije sa istim brojem bodova. Sta bre pisete? Sranota.

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 5 meseci

Sad nam je dovoljan poraz od Australije do 32 razlike da bismo se i teoretski plasirali, a kako su naše lude, ne bi me čudilo da to ispadne utakmica na jednu loptu.
(remax, 11. februar 2024 02:14)

Al vi narode nista ne znate. Koja bre Australija, ona u tom slucaju nije u krugu sa skorom 1-2? Ne gleda se ukupna, vec medjusobna kos razlika 3 ekipe.

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 5 meseci

Ispadamo samo ako izgubimo sa vise od 33 razlike od australije, i brazil pobedi nemačku tacno 7 razlike
(m, 11. februar 2024 02:26

Ne lupetaj. Kakve veze ima eventualni poraz od Australije, gleda se medjusobni skor izjednacenih ekipa po broju bodova. Sto bre volite da se pravite pametni?

dejo

pre 5 meseci

Da li neko zna pravilo plasmana ovde?Brine me situacija da Brazil "slučajno" pobedi Nemačku tačno sa 7 razlike.Da li se tada gleda veći broj datih poena u krugu trojice ili ukupna koš razlika u grupi?Onda bi nam bilo sigurno i da izgubimo s manje od 33 od Australije.

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 5 meseci

Srbija ne ide na OI samo pod tri uslova.
A to su:
1)Poraz od AUS, a pri tome
2)BRA da pobedi Nemacku
TACNO SA 7 RAZLIKE, a
3)Rezultat da bude
VECI OD 73:65.
(ZORAN, 11. februar 2024 02:23)

Sve je tako.

Randy Marsh

pre 5 meseci

"U slučaju da Nemačka pobedi, ili izgubi sa manje od sedam poena razlike, Srbija ide na OI, kao i u slučaju da Brazil pobedi sa osam ili više poena razlike, jer u tom slučaju Nemačka ostaje bez plasmana na OI."

Nema neki kraći zaključak?

Pera

pre 5 meseci

Pobeda, i sve sanse da ce na Olimpijadu, cestitke, ali nije bilo blistavo. U samom finisu pogodjena samo 2 od 6 slobodnih bacanja (Stankovic 1-4, Raca 1-2), do tada 16/17!
Osim Anderson (11/16) i Stankovic (9/12), niko nije mogao nista da pogodi, ostatak tima samo 6 od 37, Nogic 2/15.
Necemo daleko na OI sa takvom igrom.

my way

pre 5 meseci

Ispadamo samo ako izgubimo sa vise od 33 razlike od australije, i brazil pobedi nemačku tacno 7 razlike
(m, 11. februar 2024 02:26)

Не, зато што се рачуна укупан број поена у међусобним утакмицама. Тек ако је он исти, а сада не може да буде, гледа се кош разлика у групи. Дакле, само ако Бразил победи Немачку са тачно 73:66 важна је наша кош разлика са Аустралијом од које не смемо да изгубимо са више од 5 поена колико је изгубио и Бразил. Свака победа Бразила од тачно 7 разлике са више постигнутих поена нас избацује, а свака победа Бразила од 7 разлике са мање постигнутих поена нас води на ОИ. Немачку сваки пораз од 7 разлике води на Олимпијске игре, без обзира на њихов висок пораз од Аустралије који је и за нашу рачуницу небитан.

viva72

pre 5 meseci

Ako Brazil dobije Nemačku a mi izgubimo od Australije, mi, nemice i brazilke imali bi skor po 1 pobeda i dva poraza.Tada se pravi krug od ove tri reprezentacije i rezultati protiv aus su nebitni.Trenutno mi imamo koš razliku 0, nemice +7 a brazilke -7.Što znači da ne idemo na OI samo ako Brazil dobije Nemačku sa 7 razlike i onda sve tri imaju skor 0, tada otpada ona repka sa najmanje postignitih koševa.Unosite pometnju sa visokim porazom od australije, to se ne računa jer su one prve.

ZORAN

pre 5 meseci

Srbija ne ide na OI samo pod tri uslova.
A to su:
1)Poraz od AUS, a pri tome
2)BRA da pobedi Nemacku
TACNO SA 7 RAZLIKE, a
3)Rezultat da bude
VECI OD 73:65.

hmm

pre 5 meseci

Jedno zanimljivo teoretsko pitanje. Kad ne bismo izašli na duel sa Australijom, da li to znači da bismo sigurno prošli jer registrovala bi se utakmica 20:0 i ne bi moglo da bude 33 razlike.

JJ

pre 5 meseci

Treba nam pobeda od 7 razlike da bismo se sigurno plasirali na OI.
Sve manje od toga ostavlja mogućnost da u trouglu budemo najslabiji.
(remax, 11. februar 2024 00:35)

8
(tačnije, 11. februar 2024 00:45)

Objasni scenario u kom bi sa koš razlikom 0 bili poslednji u trouglu.
(remax, 11. februar 2024 01:29)

Ako Brazil pobedi Nemačku tačno 7 razlike, a svi izgube od Australije, pa se onda gleda ko je najubedljivije izgubio od Australije.

Zuca

pre 5 meseci

Steta za 4 promašena bacanja u zadnjih 5 minuta .
Kažem zbog kos razlike ali opet dobro kad vidimo kakve su sudije sudile.
Bravo cure .

mcvc

pre 5 meseci

Bez obzira na sve, prakticno smo na Olimpijadi osim ako ne izgubimo vise od 33 poena od Australije, a Brazil tacno pobedi 7 poena razlike. u svim ostlaim slucajevima idemo na Olimpijadu.

Da je Raca dala zadnje bacanje na kraju vec sada bi prosli, ali kad se uzme u obzir kakvo je bilo sudjenje (onaj lakat u Nogicevu kao i onaj nedosudjeni faul na polaganju Andersonovoj kad se povredila su samo neki od mnogobrojnih "slucajnih" propusta sudija) ipak je ovo uspeh. Ovo nije tim za medalje to je zasigurno (cak i kad se vrati Crvendakiceva), ali ako mogu da idu na Olimpjadu i to je veliki uspeh.

Mladen CG

pre 5 meseci

Sjajna pobjeda u nesportskim uslovima, prvenstveno zbog vrlo tendencioznog suđenja u korist domaćina! Ipak, nevjerovatan faul domaćih košarkašica na 0,7 sekundi prije kraja meča (i to na pola terena), vrlo vjerojatno će odvesti Srbiju na Olimpijske igre. Sve čestitke, na borbenosti, a Ivon Anderson je odigrala meč za pamćenje!

ghh

pre 5 meseci

Želim da se izvinim Anderson za sarkastičan komentar na račun njene užasne igre protiv Nemačke, danas maestralna, skoro perfektna partija!

oldtajmer

pre 5 meseci

Suđenje je bilo baš baš domaćinsko. Brazilka iza leđa prebaci ruku preko Nogićeve, a ova se otrgne i dobije ličnu. U prvom poluvremenu Rosić sa loptom odgurne njihovu, isto lična. Kad su ovo pobedilie, svaka im čast.
Razlika u kvalitetu je nemerljiva, da se igralo negde drugde, bilo bi 15 razlike za naše.

nikako drugačije

pre 5 meseci

Treba nam pobeda od 7 razlike da bismo se sigurno plasirali na OI.
Sve manje od toga ostavlja mogućnost da u trouglu budemo najslabiji.
(remax, 11. februar 2024 00:35)

8
(tačnije, 11. februar 2024 00:45)

Objasni scenario u kom bi sa koš razlikom 0 bili poslednji u trouglu.
(remax, 11. februar 2024 01:29)

Mi puknemo od Australije, a Brazil ponedi Nemačku npr. 107:100, tri ekipe imaju koš razliku 0, ali mi imamo najmanje postignutih poena i budemo poslednji u grupi .
Je l ti sad jasno "pametnjakoviću"?
(Ivan Smederevac, 11. februar 2024 02:11)

Ne gleda se broj postignutih poena. Ispadamo samo ako izgubimo 33+ razlike od Australije, s Brazil pobedi Nemačku tačno 7 razlike.

veliki strumf

pre 5 meseci

Огромна победа за коју је најзаслужнија Ивон Андерсон, а одмах за њом Драгана Станковић која је имала дабл-дабл. Практично без учинка Дугалић, Крајишник, Маше Јанковић, Чађо, Мина Ђорђевић врло мало играла (не знам зашто), без Невене Јовановић која је изгледа повређена… Промашиле су девојке 4 од 6 последњих бацања, али ће и то бити довољно за ОИ! Велика би штета била да се нисмо пласирали јер су Бразилке слабије, тукле су невиђено у 4/4 а ништа им није суђено (нарочито се Литванац правио Енглез - баш нас мрзе), плус су сигурно 10 поена убациле срећно где је лопта некако ускакутала у обруч. Браво, браво, сада нас је већ 76 у Паризу! Кошаркашице су 5. колективни спорт који шаљемо у Париз! Одбојкаши такође имају реалне шансе и тренутно су на позицији која их води на ОИ, али има још много да се игра. Ово је реално велики успех за наш спорт, баш велики!

Scorpion

pre 5 meseci

Imam utisak da one nisu imale pojma da trebaju dobiti sa 8 razlike da bi se već sada kvalifikovale! Brazil pokloni na 0.7 dva bacanja i Olimpijsku vizu, ali udje samo jedno bacanje! Gledajte sada kad nas ba kraju to košta!!!

Nemanja

pre 5 meseci

Svaka vam čast devojke, i hvala vam što se borite za našu zemlju!!!
Uz to, stigla je i vise nego zasluzena pobeda i plasman na OI.
BRAVO LAVICE

tačnije

pre 5 meseci

Prošli smo 99,9%. Jedini scenario gde ispadamo je da Brazil dobije Nemačku 7 razlike, a mi izgubimo 33+ razlike od Australije. Čestitke devojkama!

my way

pre 5 meseci

Treba nam pobeda od 7 razlike da bismo se sigurno plasirali na OI.
Sve manje od toga ostavlja mogućnost da u trouglu budemo najslabiji.
(remax, 11. februar 2024 00:35)

8
(tačnije, 11. februar 2024 00:45)

Objasni scenario u kom bi sa koš razlikom 0 bili poslednji u trouglu.
(remax, 11. februar 2024 01:29)

Ако Бразил победи 7 разлике сви смо на 0 и у том случају је екипа која је постигла најмање поена последња у кругу. Штета за последње слободно бацање које би завршило причу, али свакако честитке девојкама на победи. Париз је сада заиста веома близу, а наше кошаркашице заслужују да се тамо нађу.

milos

pre 5 meseci

Pa mi smo već u Parizu sa ovom pobjedom..
U slučaju eventualne pobjede Brazila od tačno 7 razlike protiv Njemica, sve tri reprezentacije bi bile na nuli(0) u trouglu što se koš količnika tiče..
Tada bi odlučivala ukupna koš razlika.
A tamo je Njemačka najgora, osim ako naše ne polude pa izgube više od 33 razlike sjutra veče..
Dakle, 99,9 %, Pariz!

Oi

pre 5 meseci

Koliko Marina lepo vodi devojke i koliko uliva poverenje. Jedan od retkih naših selektora generalno, koji je bez sumnje na tom mestu zasluženo.

Марко

pre 5 meseci

Једини сценарио да не прођемо на Олимпијске игре јесте да Бразил добије Немачку тачно 7 поена разлике, а да ми изгубимо од Аустралије са више од 33 поена разлике.

veliki strumf

pre 5 meseci

Хахахахахах ма бравоооооо! Уз толику гомилу глупости практично смо се пласирали на ОИ! Велика штета што је Раца промашила последње бацање које би нам гарантовало ОИ, али практично смо скоро сигурни јер испадамо само ако се поклопе 2 невероватне ствари: 1. Да ми у првом мечу изгубимо са 34 и више разлике и 2. Да Бразил добије Немице тачно 7 разлике! Па пре ће Халејева комета да нас бубне него то да се догоди. Зато ћу ја честитати девојкама пласман на ОИ, и захвалити се Бразилкама на гомили будалаштина а нарочито на фаулу у последњој секунди јер нам је тај један поен практично вечерас обезбедио ОИ!

borko

pre 5 meseci

Trebala nam je pobeda od 8. Ali toliko promašenih bacanja na kraju i ovo poslednje katastrofa. Sada ako Brazil pobedi Nemačku sa 7 i mi ubedljivo izgubimo od Australije bićemo poslednji i ne idemo na Olimpijadu. Nažalost Brazilke i Nemice igraju poslednju utakmicu i mogu da kalkulišu da obe prođu a mi ispadnemo mads bi bio skandal da baš pobede tom razliku. Sreća pa smo bar pobedili sa 7. Recimo da smo pobedili sa 4 razlike, svaka pobeda Brazila do 10 razlike bi nas eliminisala.

arch

pre 5 meseci

Objasni scenario u kom bi sa koš razlikom 0 bili poslednji u trouglu.
(remax, 11. februar 2024 01:29)
U slucaju da Brazil dobije Nemacku tacno 7 razlike a mi izgubimo od Australije sa vise od 33 razlike, to je jedini scenario hah

Ivan Smederevac

pre 5 meseci

Treba nam pobeda od 7 razlike da bismo se sigurno plasirali na OI.
Sve manje od toga ostavlja mogućnost da u trouglu budemo najslabiji.
(remax, 11. februar 2024 00:35)

8
(tačnije, 11. februar 2024 00:45)

Objasni scenario u kom bi sa koš razlikom 0 bili poslednji u trouglu.
(remax, 11. februar 2024 01:29)

Mi puknemo od Australije, a Brazil ponedi Nemačku npr. 107:100, tri ekipe imaju koš razliku 0, ali mi imamo najmanje postignutih poena i budemo poslednji u grupi .
Je l ti sad jasno "pametnjakoviću"?

goran

pre 5 meseci

Ženska košarka... Kakav sport, kakvo suđenje... Brazilu je suđeno 24 lične greške, ja mislim da neko odradi poštenu analizu utakmice verujem da bi pronašao više od 50 čistih faulova koje su napravile Brazilke. Srbija će otići na Olimpijske Igre ,i to je ogroman uspeh. Ali ono što je mene iznenadilo na kraju utakmice je to da sam stekao utisak da naše igračice i stručni štab nisu imale pojma da ih pobeda od 8 razlike već večeras vodi u Pariz.

veliki strumf

pre 5 meseci

Можда сам ја пожурио са коментаром. Може ли неко СИГУРНО да објасни шта би се догодило ако нпр. Бразил добије Немице 77-70? Све три репрезентације би биле на нули, али да ли се тад гледа ко је постигао више кошева, или се гледа укупна кош разлика (рачунајући и мечеве са Аустралијом). Надам се да није у кошарци као у фудбалу па да се гледа ко је дао више кошева… Наравно, мени је овакав исход (тачно 7 разлике за Бразил и уз то са постигнутих 73 или више кошева Бразилки) скоро па немогуће!

Alo Srbi

pre 5 meseci

Sta prozivate Krajisnik devojka godinama odlicna u reprezentaciji .
Ona i Stankovic su fenomenalno cuvale onog diva od 204 i preko 110 kg .
Timska igra na oba kraja terena nas je krasila i donela nam pobedu .
Nogic ce protiv Australija da se probudi i ne bi me cudilo da ih iznenadimo .

Afrodita Karambolo

pre 5 meseci

Treba nam pobeda od 7 razlike da bismo se sigurno plasirali na OI.
Sve manje od toga ostavlja mogućnost da u trouglu budemo najslabiji.
(remax, 11. februar 2024 00:35)

8
(tačnije, 11. februar 2024 00:45)

Objasni scenario u kom bi sa koš razlikom 0 bili poslednji u trouglu.
(remax, 11. februar 2024 01:29)

U slučaju da Brazil dobije Nemačku tačno 7 razlike i to da postigne više od 72 poena, a da naše izgube od Australije meč koji se igra prvi. U tom slučaju, mi smo najslabije u krugu.

remax

pre 5 meseci

Sad nam je dovoljan poraz od Australije do 32 razlike da bismo se i teoretski plasirali, a kako su naše lude, ne bi me čudilo da to ispadne utakmica na jednu loptu.

231

pre 5 meseci

Kako god se zavrsilo, ovo je sramota od sudjenja! Erika de Soza udarila Jovanu Nogic namerno po faci, Anderson faulirana bar 2 puta u 2 minuta cetvrte cetvrtine. Sramota!!!

tačnije

pre 5 meseci

Treba nam pobeda od 7 razlike da bismo se sigurno plasirali na OI.
Sve manje od toga ostavlja mogućnost da u trouglu budemo najslabiji.
(remax, 11. februar 2024 00:35)

8
(tačnije, 11. februar 2024 00:45)

Objasni scenario u kom bi sa koš razlikom 0 bili poslednji u trouglu.
(remax, 11. februar 2024 01:29)

Kad bi Brazil pobedio Nemačku 7 razlike , a mi izgubili 33+ razlike od Australije. To je teško moguće, ali da bismo rekli da smo zvanično prošli treba 8 razlike, iako je 7 skoro izvesno.

veliki strumf

pre 5 meseci

Шта ради ова Тина Крајишник??? Везе нема оба меча. Невероватне глупости прави у нападу, од +8 дошли смо само на 3 разлике због њених будалаштина. Прима лопту на 6 метара од коша - шта ће она ту???

dirkenstajn

pre 5 meseci

Iskreno sam protiv stranaca u nacionalnom timu,ali ako vec dovodimo strane igrace, neka budu poput Ivon Anderson, zena stvarno pravi razliku, i ubedljivo je najbolji nas igrac..

veliki strumf

pre 5 meseci

Од женских колективних спортова једино су гледљиви одбојка и фудбал. Када гледам кошарку и рукомет - све живце покидам! Колико глупости се направи за само један меч, па то се не може пребројати! Срљање, продаје лопте, нерезонски шутеви, глупи фаулови у нападу, бацање лопте никоме, јурњава… Толико се и сада нервирам. Наше су несумњиво боље, и кад се чини да ћемо да преломимо - уђе Крајишник уместо Драгане и одоше кола низбрдо.

remax

pre 5 meseci

Treba nam pobeda od 7 razlike da bismo se sigurno plasirali na OI.
Sve manje od toga ostavlja mogućnost da u trouglu budemo najslabiji.
(remax, 11. februar 2024 00:35)

8
(tačnije, 11. februar 2024 00:45)

Objasni scenario u kom bi sa koš razlikom 0 bili poslednji u trouglu.

tačnije

pre 5 meseci

Treba nam pobeda od 7 razlike da bismo se sigurno plasirali na OI.
Sve manje od toga ostavlja mogućnost da u trouglu budemo najslabiji.
(remax, 11. februar 2024 00:35)

8

veliki strumf

pre 5 meseci

Опет катастрофалан почетак, опет неки безвезни шутеви, опет постава са Ивон која не ради ништа на терену, опет очајна одбрана на старту… Два меча као пресликана, нема нормалних шутева, продора, нема ничега…

veliki strumf

pre 5 meseci

Невероватно колико грешака и глупости правимо у овако важном мечу! Зар толико нема памети да се стане на лопту и не срља безвезе. Плус гомила неких удвајања које лако пробију и лагано поентирају саме на обручу. Недопустиво! Уз све то, цело прво полувреме смо одиграли без икаквог учинка Анђеле Дугалић и Јоване Ногић у нападу. Ево Ногић коначно у предзадњем нападу убаци тројку. Кошеви ове две играчице, као и капитенке Крајишник, а и Маше Ђорђевић, су нам неопходни ако желимо победу. Врло су важне! Могла је и корала да буде већа разлика на полувремену, ове девојке морају да се пробуде.

Saša

pre 5 meseci

Marini bi dao zlatnu medalju za smirenost. Ja ih gledam i ne znam bili dobio merni slom ili da umrem od šege. Kakve tu greške se prave, pa to je strašno. Ove brazilke su indijanska ekipa, i ako Marina uspije da smiri malo naše, dobijamo 10 razlike sigurno, u drugom slučaju biće pravo guravo da se uopšte i dobije

veliki strumf

pre 5 meseci

Добро је да су се девојке брзо вратиле после катастрофалног старта и одлично је да се Ивон напокон разиграла после ужасног првог меча и јако лоша прва 3 минута у овом мечу.

b(razil)iti ili ne biti

pre 5 meseci

Tj. ispadamo ako izgubimo bez obzira na treći meč, a ako pobedimo skoro izvesno smo prošli, osim ako Brazil dobije Nemačku u zadnjem kolu a mi izgubimo i u ovom trouglu imamo najgoru koš razliku.

b(razil)iti ili ne biti

pre 5 meseci

Ovo je u suštini odlučujuća utakmica. Protiv Australije su nam šanse minimalne, osim ako se ne opuste jer su već prošle.

zivot je lep

pre 5 meseci

Srecno devojke...pokazite maksimalnu borbenost i uz dozu srece mozemo do iznenadjenja...OI je vrhunac za svakog sportistu i zato Vam zelim sve najbolje od srca...

milos

pre 5 meseci

Pa mi smo već u Parizu sa ovom pobjedom..
U slučaju eventualne pobjede Brazila od tačno 7 razlike protiv Njemica, sve tri reprezentacije bi bile na nuli(0) u trouglu što se koš količnika tiče..
Tada bi odlučivala ukupna koš razlika.
A tamo je Njemačka najgora, osim ako naše ne polude pa izgube više od 33 razlike sjutra veče..
Dakle, 99,9 %, Pariz!

zivot je lep

pre 5 meseci

Srecno devojke...pokazite maksimalnu borbenost i uz dozu srece mozemo do iznenadjenja...OI je vrhunac za svakog sportistu i zato Vam zelim sve najbolje od srca...

Марко

pre 5 meseci

Једини сценарио да не прођемо на Олимпијске игре јесте да Бразил добије Немачку тачно 7 поена разлике, а да ми изгубимо од Аустралије са више од 33 поена разлике.

remax

pre 5 meseci

Sad nam je dovoljan poraz od Australije do 32 razlike da bismo se i teoretski plasirali, a kako su naše lude, ne bi me čudilo da to ispadne utakmica na jednu loptu.

Alo Srbi

pre 5 meseci

Sta prozivate Krajisnik devojka godinama odlicna u reprezentaciji .
Ona i Stankovic su fenomenalno cuvale onog diva od 204 i preko 110 kg .
Timska igra na oba kraja terena nas je krasila i donela nam pobedu .
Nogic ce protiv Australija da se probudi i ne bi me cudilo da ih iznenadimo .

ZORAN

pre 5 meseci

Srbija ne ide na OI samo pod tri uslova.
A to su:
1)Poraz od AUS, a pri tome
2)BRA da pobedi Nemacku
TACNO SA 7 RAZLIKE, a
3)Rezultat da bude
VECI OD 73:65.

Saša

pre 5 meseci

Marini bi dao zlatnu medalju za smirenost. Ja ih gledam i ne znam bili dobio merni slom ili da umrem od šege. Kakve tu greške se prave, pa to je strašno. Ove brazilke su indijanska ekipa, i ako Marina uspije da smiri malo naše, dobijamo 10 razlike sigurno, u drugom slučaju biće pravo guravo da se uopšte i dobije

remax

pre 5 meseci

Treba nam pobeda od 7 razlike da bismo se sigurno plasirali na OI.
Sve manje od toga ostavlja mogućnost da u trouglu budemo najslabiji.
(remax, 11. februar 2024 00:35)

8
(tačnije, 11. februar 2024 00:45)

Objasni scenario u kom bi sa koš razlikom 0 bili poslednji u trouglu.

mcvc

pre 5 meseci

Bez obzira na sve, prakticno smo na Olimpijadi osim ako ne izgubimo vise od 33 poena od Australije, a Brazil tacno pobedi 7 poena razlike. u svim ostlaim slucajevima idemo na Olimpijadu.

Da je Raca dala zadnje bacanje na kraju vec sada bi prosli, ali kad se uzme u obzir kakvo je bilo sudjenje (onaj lakat u Nogicevu kao i onaj nedosudjeni faul na polaganju Andersonovoj kad se povredila su samo neki od mnogobrojnih "slucajnih" propusta sudija) ipak je ovo uspeh. Ovo nije tim za medalje to je zasigurno (cak i kad se vrati Crvendakiceva), ali ako mogu da idu na Olimpjadu i to je veliki uspeh.

veliki strumf

pre 5 meseci

Шта ради ова Тина Крајишник??? Везе нема оба меча. Невероватне глупости прави у нападу, од +8 дошли смо само на 3 разлике због њених будалаштина. Прима лопту на 6 метара од коша - шта ће она ту???

Nemanja

pre 5 meseci

Svaka vam čast devojke, i hvala vam što se borite za našu zemlju!!!
Uz to, stigla je i vise nego zasluzena pobeda i plasman na OI.
BRAVO LAVICE

veliki strumf

pre 5 meseci

Хахахахахах ма бравоооооо! Уз толику гомилу глупости практично смо се пласирали на ОИ! Велика штета што је Раца промашила последње бацање које би нам гарантовало ОИ, али практично смо скоро сигурни јер испадамо само ако се поклопе 2 невероватне ствари: 1. Да ми у првом мечу изгубимо са 34 и више разлике и 2. Да Бразил добије Немице тачно 7 разлике! Па пре ће Халејева комета да нас бубне него то да се догоди. Зато ћу ја честитати девојкама пласман на ОИ, и захвалити се Бразилкама на гомили будалаштина а нарочито на фаулу у последњој секунди јер нам је тај један поен практично вечерас обезбедио ОИ!

Oi

pre 5 meseci

Koliko Marina lepo vodi devojke i koliko uliva poverenje. Jedan od retkih naših selektora generalno, koji je bez sumnje na tom mestu zasluženo.

Milos

pre 5 meseci

Želim da se izvinim Anderson za sarkastičan komentar na račun njene užasne igre protiv Nemačke, danas maestralna, skoro perfektna partija!
(ghh, 11. februar 2024 02:06)

E sad joj je pao kamen sa srca kad je ovo pročitala.

arch

pre 5 meseci

Objasni scenario u kom bi sa koš razlikom 0 bili poslednji u trouglu.
(remax, 11. februar 2024 01:29)
U slucaju da Brazil dobije Nemacku tacno 7 razlike a mi izgubimo od Australije sa vise od 33 razlike, to je jedini scenario hah

b(razil)iti ili ne biti

pre 5 meseci

Ovo je u suštini odlučujuća utakmica. Protiv Australije su nam šanse minimalne, osim ako se ne opuste jer su već prošle.

ghh

pre 5 meseci

Želim da se izvinim Anderson za sarkastičan komentar na račun njene užasne igre protiv Nemačke, danas maestralna, skoro perfektna partija!

borko

pre 5 meseci

Trebala nam je pobeda od 8. Ali toliko promašenih bacanja na kraju i ovo poslednje katastrofa. Sada ako Brazil pobedi Nemačku sa 7 i mi ubedljivo izgubimo od Australije bićemo poslednji i ne idemo na Olimpijadu. Nažalost Brazilke i Nemice igraju poslednju utakmicu i mogu da kalkulišu da obe prođu a mi ispadnemo mads bi bio skandal da baš pobede tom razliku. Sreća pa smo bar pobedili sa 7. Recimo da smo pobedili sa 4 razlike, svaka pobeda Brazila do 10 razlike bi nas eliminisala.

dirkenstajn

pre 5 meseci

Iskreno sam protiv stranaca u nacionalnom timu,ali ako vec dovodimo strane igrace, neka budu poput Ivon Anderson, zena stvarno pravi razliku, i ubedljivo je najbolji nas igrac..

231

pre 5 meseci

Ja sam, blago rečeno, šokiran ponašanjem Brazilki. Ona pesnica de Soze u facu Jovane Nogić, bez ikakvog razloga, je vrhunac ponašanja o kojem pričam. Zoo vrt bi pozavideo…

saki

pre 5 meseci

Anderson drzi igru i reprezentaciju i gine sa tim(setite se i Danijele Pejdz kako je igrala za reprezentaciju),voleo bih da cujem ove nase "strucnjake" iz sveta fudbala i kosarke koji su godinama potpuno iskljucivi kada se radi o naturalizovanim strancima u nasim reprezentacijama,u cemu je njihov problem,pogotovu sto sam ubedjen da bi svaki dobro selektovani i profesionalni stranac,posebno u fudbalskoj reprezentaciji,vise dao i izgarao nego bilo koji nas splavaros

veliki strumf

pre 5 meseci

Добро је да су се девојке брзо вратиле после катастрофалног старта и одлично је да се Ивон напокон разиграла после ужасног првог меча и јако лоша прва 3 минута у овом мечу.

tačnije

pre 5 meseci

Prošli smo 99,9%. Jedini scenario gde ispadamo je da Brazil dobije Nemačku 7 razlike, a mi izgubimo 33+ razlike od Australije. Čestitke devojkama!

tačnije

pre 5 meseci

Treba nam pobeda od 7 razlike da bismo se sigurno plasirali na OI.
Sve manje od toga ostavlja mogućnost da u trouglu budemo najslabiji.
(remax, 11. februar 2024 00:35)

8

231

pre 5 meseci

Kako god se zavrsilo, ovo je sramota od sudjenja! Erika de Soza udarila Jovanu Nogic namerno po faci, Anderson faulirana bar 2 puta u 2 minuta cetvrte cetvrtine. Sramota!!!

Ivan Smederevac

pre 5 meseci

Treba nam pobeda od 7 razlike da bismo se sigurno plasirali na OI.
Sve manje od toga ostavlja mogućnost da u trouglu budemo najslabiji.
(remax, 11. februar 2024 00:35)

8
(tačnije, 11. februar 2024 00:45)

Objasni scenario u kom bi sa koš razlikom 0 bili poslednji u trouglu.
(remax, 11. februar 2024 01:29)

Mi puknemo od Australije, a Brazil ponedi Nemačku npr. 107:100, tri ekipe imaju koš razliku 0, ali mi imamo najmanje postignutih poena i budemo poslednji u grupi .
Je l ti sad jasno "pametnjakoviću"?

Fenomen

pre 5 meseci

Srpska zenska kosarka se svela na Ivon Anderson. Sve ostale su ispod svakog nivoa, a posebno Nogic i Raca...ne znam sta one traze u reprezentaciji. Od kako se povukla Sonja Petrovic i Jelena Milovanovic pad je ocigledan.

Zuca

pre 5 meseci

Steta za 4 promašena bacanja u zadnjih 5 minuta .
Kažem zbog kos razlike ali opet dobro kad vidimo kakve su sudije sudile.
Bravo cure .

kladzom do bola

pre 5 meseci

Sa ovakvim sudjenjem , Brazil izgubi . Svaki nas napad , ubi se boga u nama a sudije nista ne vide . Da ovakvo " domacinsko " sudjenje imaju u Evroligi Zvezda i Partizan , oba tima bi bila u top 8 odavno .

veliki strumf

pre 5 meseci

Од женских колективних спортова једино су гледљиви одбојка и фудбал. Када гледам кошарку и рукомет - све живце покидам! Колико глупости се направи за само један меч, па то се не може пребројати! Срљање, продаје лопте, нерезонски шутеви, глупи фаулови у нападу, бацање лопте никоме, јурњава… Толико се и сада нервирам. Наше су несумњиво боље, и кад се чини да ћемо да преломимо - уђе Крајишник уместо Драгане и одоше кола низбрдо.

my way

pre 5 meseci

Treba nam pobeda od 7 razlike da bismo se sigurno plasirali na OI.
Sve manje od toga ostavlja mogućnost da u trouglu budemo najslabiji.
(remax, 11. februar 2024 00:35)

8
(tačnije, 11. februar 2024 00:45)

Objasni scenario u kom bi sa koš razlikom 0 bili poslednji u trouglu.
(remax, 11. februar 2024 01:29)

Ако Бразил победи 7 разлике сви смо на 0 и у том случају је екипа која је постигла најмање поена последња у кругу. Штета за последње слободно бацање које би завршило причу, али свакако честитке девојкама на победи. Париз је сада заиста веома близу, а наше кошаркашице заслужују да се тамо нађу.

b(razil)iti ili ne biti

pre 5 meseci

Tj. ispadamo ako izgubimo bez obzira na treći meč, a ako pobedimo skoro izvesno smo prošli, osim ako Brazil dobije Nemačku u zadnjem kolu a mi izgubimo i u ovom trouglu imamo najgoru koš razliku.

Hjuston Dajnamo

pre 5 meseci

Ako izgubimo od Australije 33 razlike, od Australije koja je već obezbedila plasman i igra protiv nas nebitnu utakmicu onda ... mislim stvarno šta reći...

tačnije

pre 5 meseci

Treba nam pobeda od 7 razlike da bismo se sigurno plasirali na OI.
Sve manje od toga ostavlja mogućnost da u trouglu budemo najslabiji.
(remax, 11. februar 2024 00:35)

8
(tačnije, 11. februar 2024 00:45)

Objasni scenario u kom bi sa koš razlikom 0 bili poslednji u trouglu.
(remax, 11. februar 2024 01:29)

Kad bi Brazil pobedio Nemačku 7 razlike , a mi izgubili 33+ razlike od Australije. To je teško moguće, ali da bismo rekli da smo zvanično prošli treba 8 razlike, iako je 7 skoro izvesno.

JJ

pre 5 meseci

Treba nam pobeda od 7 razlike da bismo se sigurno plasirali na OI.
Sve manje od toga ostavlja mogućnost da u trouglu budemo najslabiji.
(remax, 11. februar 2024 00:35)

8
(tačnije, 11. februar 2024 00:45)

Objasni scenario u kom bi sa koš razlikom 0 bili poslednji u trouglu.
(remax, 11. februar 2024 01:29)

Ako Brazil pobedi Nemačku tačno 7 razlike, a svi izgube od Australije, pa se onda gleda ko je najubedljivije izgubio od Australije.

Gde ja živim

pre 5 meseci

Čestitke devojkama na pobedi. Nisam mogao da gledam, savladao me umor.

Šteta za to poslednje bacanje, ali nema veze. Izborićemo se i za vizu protiv Australije. Mogu da igraju protiv njih samo da odigraju kako znaju i umeju. Ostaje žal zbog Nemačke jer ono stvarno nije ličilo ni na šta. Ali dobro, kad smo mi pa radili stvari na lakši način :)

Samo jako i idemo u Pariz. Napred Srbija!!!

Scorpion

pre 5 meseci

Imam utisak da one nisu imale pojma da trebaju dobiti sa 8 razlike da bi se već sada kvalifikovale! Brazil pokloni na 0.7 dva bacanja i Olimpijsku vizu, ali udje samo jedno bacanje! Gledajte sada kad nas ba kraju to košta!!!

Karakondžula

pre 5 meseci

Iskreno sam protiv stranaca u nacionalnom timu,ali ako vec dovodimo strane igrace, neka budu poput Ivon Anderson, zena stvarno pravi razliku, i ubedljivo je najbolji nas igrac..
(dirkenstajn, 11. februar 2024 01:50)

Heh.. a u prošloj utakmici svi je pljuvali…

Aleksandar

pre 5 meseci

Mi ispadamo ukoliko Brazil pobedi Nemačku 7 razlike i postigne 74 ili više poena, oba uslova su obavezna. Razlog je taj što se prvo gleda međusobna koš razlika u krugu 3 ekipe koje su izjednačene, a tu smo mi na 0 i jedino možemo ispasti ako su sve tri ekipe na 0 i tad se kao sledeći kriterijum gleda broj datih poena u tom krugu, a mi smo dali 138 i zbog toga Brazil 74 i Nemačka 67 nas izbacuje jer onda je Brazil dao 74+65=139, a Nemci 73+67=140 i mi tu ispadamo kao i ako utakmica bude još efikasnija od ovoga, a Brazil dobije 7 poena. Poraz Nemica od Australije bi bio samo bitan da su ekipe u krugu završile sa istim brojem datih poena u krugu ali to je moguće ako sva tri rezultata budi identična, a to sad nije slučaj. Naravno najbolja opcija za nas je pobeda protiv Australije koje jeste najjača ekipa u grupi ali su već obezbedili vizu i ne moraju da zapinju.

veliki strumf

pre 5 meseci

Невероватно колико грешака и глупости правимо у овако важном мечу! Зар толико нема памети да се стане на лопту и не срља безвезе. Плус гомила неких удвајања које лако пробију и лагано поентирају саме на обручу. Недопустиво! Уз све то, цело прво полувреме смо одиграли без икаквог учинка Анђеле Дугалић и Јоване Ногић у нападу. Ево Ногић коначно у предзадњем нападу убаци тројку. Кошеви ове две играчице, као и капитенке Крајишник, а и Маше Ђорђевић, су нам неопходни ако желимо победу. Врло су важне! Могла је и корала да буде већа разлика на полувремену, ове девојке морају да се пробуде.

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 5 meseci

Sad nam je dovoljan poraz od Australije do 32 razlike da bismo se i teoretski plasirali, a kako su naše lude, ne bi me čudilo da to ispadne utakmica na jednu loptu.
(remax, 11. februar 2024 02:14)

Al vi narode nista ne znate. Koja bre Australija, ona u tom slucaju nije u krugu sa skorom 1-2? Ne gleda se ukupna, vec medjusobna kos razlika 3 ekipe.

veliki strumf

pre 5 meseci

Опет катастрофалан почетак, опет неки безвезни шутеви, опет постава са Ивон која не ради ништа на терену, опет очајна одбрана на старту… Два меча као пресликана, нема нормалних шутева, продора, нема ничега…

Karakondžula

pre 5 meseci

Ajde promaseno bacanje, ok, ali promašene trojke su daleko više koštale, 2/20 ! Sa nemackom 6/27… 8/47 ukupno znaci ni 20% uspeha. To je stvarno problematicno.

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 5 meseci

Potrebno nam je da Nemačka dobije Brazil ili da izgubi sa manje od 7 poena.
(Bez preterivanja, 11. februar 2024 02:09)

Ili da Nemacka izgubi sa 8 ili vise razlike, a moze i 7, ali da ne bude vise od 73:66

Pera

pre 5 meseci

Pobeda, i sve sanse da ce na Olimpijadu, cestitke, ali nije bilo blistavo. U samom finisu pogodjena samo 2 od 6 slobodnih bacanja (Stankovic 1-4, Raca 1-2), do tada 16/17!
Osim Anderson (11/16) i Stankovic (9/12), niko nije mogao nista da pogodi, ostatak tima samo 6 od 37, Nogic 2/15.
Necemo daleko na OI sa takvom igrom.

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 5 meseci

Једини сценарио да не прођемо на Олимпијске игре јесте да Бразил добије Немачку тачно 7 поена разлике, а да ми изгубимо од Аустралије са више од 33 поена разлике.
(Марко, 11. februar 2024 02:15)

Ne. Australija se izuzima iz kruga. Gledaju se 3 ekipe sa skorom 1-2

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 5 meseci

Jedino kako mozemo da ne odemo na OI, je da sve 3 reprezentacihe imaju kos razliku 0, a da Brzail pobedi 7 razlike Nemacju i postigne vise od 73 poena.

nikako drugačije

pre 5 meseci

Treba nam pobeda od 7 razlike da bismo se sigurno plasirali na OI.
Sve manje od toga ostavlja mogućnost da u trouglu budemo najslabiji.
(remax, 11. februar 2024 00:35)

8
(tačnije, 11. februar 2024 00:45)

Objasni scenario u kom bi sa koš razlikom 0 bili poslednji u trouglu.
(remax, 11. februar 2024 01:29)

Mi puknemo od Australije, a Brazil ponedi Nemačku npr. 107:100, tri ekipe imaju koš razliku 0, ali mi imamo najmanje postignutih poena i budemo poslednji u grupi .
Je l ti sad jasno "pametnjakoviću"?
(Ivan Smederevac, 11. februar 2024 02:11)

Ne gleda se broj postignutih poena. Ispadamo samo ako izgubimo 33+ razlike od Australije, s Brazil pobedi Nemačku tačno 7 razlike.

veliki strumf

pre 5 meseci

Можда сам ја пожурио са коментаром. Може ли неко СИГУРНО да објасни шта би се догодило ако нпр. Бразил добије Немице 77-70? Све три репрезентације би биле на нули, али да ли се тад гледа ко је постигао више кошева, или се гледа укупна кош разлика (рачунајући и мечеве са Аустралијом). Надам се да није у кошарци као у фудбалу па да се гледа ко је дао више кошева… Наравно, мени је овакав исход (тачно 7 разлике за Бразил и уз то са постигнутих 73 или више кошева Бразилки) скоро па немогуће!

my way

pre 5 meseci

Ispadamo samo ako izgubimo sa vise od 33 razlike od australije, i brazil pobedi nemačku tacno 7 razlike
(m, 11. februar 2024 02:26)

Не, зато што се рачуна укупан број поена у међусобним утакмицама. Тек ако је он исти, а сада не може да буде, гледа се кош разлика у групи. Дакле, само ако Бразил победи Немачку са тачно 73:66 важна је наша кош разлика са Аустралијом од које не смемо да изгубимо са више од 5 поена колико је изгубио и Бразил. Свака победа Бразила од тачно 7 разлике са више постигнутих поена нас избацује, а свака победа Бразила од 7 разлике са мање постигнутих поена нас води на ОИ. Немачку сваки пораз од 7 разлике води на Олимпијске игре, без обзира на њихов висок пораз од Аустралије који је и за нашу рачуницу небитан.

dejo

pre 5 meseci

Da li neko zna pravilo plasmana ovde?Brine me situacija da Brazil "slučajno" pobedi Nemačku tačno sa 7 razlike.Da li se tada gleda veći broj datih poena u krugu trojice ili ukupna koš razlika u grupi?Onda bi nam bilo sigurno i da izgubimo s manje od 33 od Australije.

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 5 meseci

Srbija ne ide na OI samo pod tri uslova.
A to su:
1)Poraz od AUS, a pri tome
2)BRA da pobedi Nemacku
TACNO SA 7 RAZLIKE, a
3)Rezultat da bude
VECI OD 73:65.
(ZORAN, 11. februar 2024 02:23)

Sve je tako.

STRUČNJAK ZA SVE

pre 5 meseci

Evo ja pokušavam, ali stvarno ne mogu da navijam za ovu reprezentaciju u kojoj igra stranac. Mi smo poznati po tome da nećemo strance u reprezentaciji, a ove nam kvare imidž.

veliki strumf

pre 5 meseci

Огромна победа за коју је најзаслужнија Ивон Андерсон, а одмах за њом Драгана Станковић која је имала дабл-дабл. Практично без учинка Дугалић, Крајишник, Маше Јанковић, Чађо, Мина Ђорђевић врло мало играла (не знам зашто), без Невене Јовановић која је изгледа повређена… Промашиле су девојке 4 од 6 последњих бацања, али ће и то бити довољно за ОИ! Велика би штета била да се нисмо пласирали јер су Бразилке слабије, тукле су невиђено у 4/4 а ништа им није суђено (нарочито се Литванац правио Енглез - баш нас мрзе), плус су сигурно 10 поена убациле срећно где је лопта некако ускакутала у обруч. Браво, браво, сада нас је већ 76 у Паризу! Кошаркашице су 5. колективни спорт који шаљемо у Париз! Одбојкаши такође имају реалне шансе и тренутно су на позицији која их води на ОИ, али има још много да се игра. Ово је реално велики успех за наш спорт, баш велики!

hmm

pre 5 meseci

Jedno zanimljivo teoretsko pitanje. Kad ne bismo izašli na duel sa Australijom, da li to znači da bismo sigurno prošli jer registrovala bi se utakmica 20:0 i ne bi moglo da bude 33 razlike.

goran

pre 5 meseci

Ženska košarka... Kakav sport, kakvo suđenje... Brazilu je suđeno 24 lične greške, ja mislim da neko odradi poštenu analizu utakmice verujem da bi pronašao više od 50 čistih faulova koje su napravile Brazilke. Srbija će otići na Olimpijske Igre ,i to je ogroman uspeh. Ali ono što je mene iznenadilo na kraju utakmice je to da sam stekao utisak da naše igračice i stručni štab nisu imale pojma da ih pobeda od 8 razlike već večeras vodi u Pariz.

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 5 meseci

Ispadamo samo ako izgubimo sa vise od 33 razlike od australije, i brazil pobedi nemačku tacno 7 razlike
(m, 11. februar 2024 02:26

Ne lupetaj. Kakve veze ima eventualni poraz od Australije, gleda se medjusobni skor izjednacenih ekipa po broju bodova. Sto bre volite da se pravite pametni?

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 5 meseci

Tada bi odlučivala ukupna koš razlika.
A tamo je Njemačka najgora, osim ako naše ne polude pa izgube više od 33 razlike sjutra veče..
Dakle, 99,9 %, Pariz!
(milos, 11. februar 2024 02:15)

Ne ukupna, nego u krugu 3 reprezentacije sa istim brojem bodova. Sta bre pisete? Sranota.

Vaske

pre 5 meseci

znači verovatno idemo na OI, ali meni i dalje nije jasno šta ćemo mi tamo uopšte? Da nam d... vidi put? Samo ćemo da se obrukamo tamo i ništa više. Voleo bi da grešim ali teško.

oldtajmer

pre 5 meseci

Suđenje je bilo baš baš domaćinsko. Brazilka iza leđa prebaci ruku preko Nogićeve, a ova se otrgne i dobije ličnu. U prvom poluvremenu Rosić sa loptom odgurne njihovu, isto lična. Kad su ovo pobedilie, svaka im čast.
Razlika u kvalitetu je nemerljiva, da se igralo negde drugde, bilo bi 15 razlike za naše.

Afrodita Karambolo

pre 5 meseci

Treba nam pobeda od 7 razlike da bismo se sigurno plasirali na OI.
Sve manje od toga ostavlja mogućnost da u trouglu budemo najslabiji.
(remax, 11. februar 2024 00:35)

8
(tačnije, 11. februar 2024 00:45)

Objasni scenario u kom bi sa koš razlikom 0 bili poslednji u trouglu.
(remax, 11. februar 2024 01:29)

U slučaju da Brazil dobije Nemačku tačno 7 razlike i to da postigne više od 72 poena, a da naše izgube od Australije meč koji se igra prvi. U tom slučaju, mi smo najslabije u krugu.

viva72

pre 5 meseci

Ako Brazil dobije Nemačku a mi izgubimo od Australije, mi, nemice i brazilke imali bi skor po 1 pobeda i dva poraza.Tada se pravi krug od ove tri reprezentacije i rezultati protiv aus su nebitni.Trenutno mi imamo koš razliku 0, nemice +7 a brazilke -7.Što znači da ne idemo na OI samo ako Brazil dobije Nemačku sa 7 razlike i onda sve tri imaju skor 0, tada otpada ona repka sa najmanje postignitih koševa.Unosite pometnju sa visokim porazom od australije, to se ne računa jer su one prve.

Randy Marsh

pre 5 meseci

"U slučaju da Nemačka pobedi, ili izgubi sa manje od sedam poena razlike, Srbija ide na OI, kao i u slučaju da Brazil pobedi sa osam ili više poena razlike, jer u tom slučaju Nemačka ostaje bez plasmana na OI."

Nema neki kraći zaključak?

ATG

pre 5 meseci

Da li se gleda koš razlika na svim utakmicama ili samo ekipa u trouglu? Na fudbalu se gledaju samo ekipe koje su u trouglu i onda je rezultat protiv Australije nebitan.

Mladen CG

pre 5 meseci

Sjajna pobjeda u nesportskim uslovima, prvenstveno zbog vrlo tendencioznog suđenja u korist domaćina! Ipak, nevjerovatan faul domaćih košarkašica na 0,7 sekundi prije kraja meča (i to na pola terena), vrlo vjerojatno će odvesti Srbiju na Olimpijske igre. Sve čestitke, na borbenosti, a Ivon Anderson je odigrala meč za pamćenje!

STRUČNJAK ZA SVE

pre 5 meseci

Evo ja pokušavam, ali stvarno ne mogu da navijam za ovu reprezentaciju u kojoj igra stranac. Mi smo poznati po tome da nećemo strance u reprezentaciji, a ove nam kvare imidž.

Vaske

pre 5 meseci

znači verovatno idemo na OI, ali meni i dalje nije jasno šta ćemo mi tamo uopšte? Da nam d... vidi put? Samo ćemo da se obrukamo tamo i ništa više. Voleo bi da grešim ali teško.

veliki strumf

pre 5 meseci

Опет катастрофалан почетак, опет неки безвезни шутеви, опет постава са Ивон која не ради ништа на терену, опет очајна одбрана на старту… Два меча као пресликана, нема нормалних шутева, продора, нема ничега…

Ivan Smederevac

pre 5 meseci

Treba nam pobeda od 7 razlike da bismo se sigurno plasirali na OI.
Sve manje od toga ostavlja mogućnost da u trouglu budemo najslabiji.
(remax, 11. februar 2024 00:35)

8
(tačnije, 11. februar 2024 00:45)

Objasni scenario u kom bi sa koš razlikom 0 bili poslednji u trouglu.
(remax, 11. februar 2024 01:29)

Mi puknemo od Australije, a Brazil ponedi Nemačku npr. 107:100, tri ekipe imaju koš razliku 0, ali mi imamo najmanje postignutih poena i budemo poslednji u grupi .
Je l ti sad jasno "pametnjakoviću"?

Scorpion

pre 5 meseci

Imam utisak da one nisu imale pojma da trebaju dobiti sa 8 razlike da bi se već sada kvalifikovale! Brazil pokloni na 0.7 dva bacanja i Olimpijsku vizu, ali udje samo jedno bacanje! Gledajte sada kad nas ba kraju to košta!!!

remax

pre 5 meseci

Treba nam pobeda od 7 razlike da bismo se sigurno plasirali na OI.
Sve manje od toga ostavlja mogućnost da u trouglu budemo najslabiji.
(remax, 11. februar 2024 00:35)

8
(tačnije, 11. februar 2024 00:45)

Objasni scenario u kom bi sa koš razlikom 0 bili poslednji u trouglu.

tačnije

pre 5 meseci

Treba nam pobeda od 7 razlike da bismo se sigurno plasirali na OI.
Sve manje od toga ostavlja mogućnost da u trouglu budemo najslabiji.
(remax, 11. februar 2024 00:35)

8

ZORAN

pre 5 meseci

Srbija ne ide na OI samo pod tri uslova.
A to su:
1)Poraz od AUS, a pri tome
2)BRA da pobedi Nemacku
TACNO SA 7 RAZLIKE, a
3)Rezultat da bude
VECI OD 73:65.

milos

pre 5 meseci

Pa mi smo već u Parizu sa ovom pobjedom..
U slučaju eventualne pobjede Brazila od tačno 7 razlike protiv Njemica, sve tri reprezentacije bi bile na nuli(0) u trouglu što se koš količnika tiče..
Tada bi odlučivala ukupna koš razlika.
A tamo je Njemačka najgora, osim ako naše ne polude pa izgube više od 33 razlike sjutra veče..
Dakle, 99,9 %, Pariz!

Fenomen

pre 5 meseci

Srpska zenska kosarka se svela na Ivon Anderson. Sve ostale su ispod svakog nivoa, a posebno Nogic i Raca...ne znam sta one traze u reprezentaciji. Od kako se povukla Sonja Petrovic i Jelena Milovanovic pad je ocigledan.

b(razil)iti ili ne biti

pre 5 meseci

Tj. ispadamo ako izgubimo bez obzira na treći meč, a ako pobedimo skoro izvesno smo prošli, osim ako Brazil dobije Nemačku u zadnjem kolu a mi izgubimo i u ovom trouglu imamo najgoru koš razliku.

veliki strumf

pre 5 meseci

Шта ради ова Тина Крајишник??? Везе нема оба меча. Невероватне глупости прави у нападу, од +8 дошли смо само на 3 разлике због њених будалаштина. Прима лопту на 6 метара од коша - шта ће она ту???

remax

pre 5 meseci

Sad nam je dovoljan poraz od Australije do 32 razlike da bismo se i teoretski plasirali, a kako su naše lude, ne bi me čudilo da to ispadne utakmica na jednu loptu.

veliki strumf

pre 5 meseci

Невероватно колико грешака и глупости правимо у овако важном мечу! Зар толико нема памети да се стане на лопту и не срља безвезе. Плус гомила неких удвајања које лако пробију и лагано поентирају саме на обручу. Недопустиво! Уз све то, цело прво полувреме смо одиграли без икаквог учинка Анђеле Дугалић и Јоване Ногић у нападу. Ево Ногић коначно у предзадњем нападу убаци тројку. Кошеви ове две играчице, као и капитенке Крајишник, а и Маше Ђорђевић, су нам неопходни ако желимо победу. Врло су важне! Могла је и корала да буде већа разлика на полувремену, ове девојке морају да се пробуде.

saki

pre 5 meseci

Anderson drzi igru i reprezentaciju i gine sa tim(setite se i Danijele Pejdz kako je igrala za reprezentaciju),voleo bih da cujem ove nase "strucnjake" iz sveta fudbala i kosarke koji su godinama potpuno iskljucivi kada se radi o naturalizovanim strancima u nasim reprezentacijama,u cemu je njihov problem,pogotovu sto sam ubedjen da bi svaki dobro selektovani i profesionalni stranac,posebno u fudbalskoj reprezentaciji,vise dao i izgarao nego bilo koji nas splavaros

zivot je lep

pre 5 meseci

Srecno devojke...pokazite maksimalnu borbenost i uz dozu srece mozemo do iznenadjenja...OI je vrhunac za svakog sportistu i zato Vam zelim sve najbolje od srca...

b(razil)iti ili ne biti

pre 5 meseci

Ovo je u suštini odlučujuća utakmica. Protiv Australije su nam šanse minimalne, osim ako se ne opuste jer su već prošle.

ghh

pre 5 meseci

Želim da se izvinim Anderson za sarkastičan komentar na račun njene užasne igre protiv Nemačke, danas maestralna, skoro perfektna partija!

Oi

pre 5 meseci

Koliko Marina lepo vodi devojke i koliko uliva poverenje. Jedan od retkih naših selektora generalno, koji je bez sumnje na tom mestu zasluženo.

borko

pre 5 meseci

Trebala nam je pobeda od 8. Ali toliko promašenih bacanja na kraju i ovo poslednje katastrofa. Sada ako Brazil pobedi Nemačku sa 7 i mi ubedljivo izgubimo od Australije bićemo poslednji i ne idemo na Olimpijadu. Nažalost Brazilke i Nemice igraju poslednju utakmicu i mogu da kalkulišu da obe prođu a mi ispadnemo mads bi bio skandal da baš pobede tom razliku. Sreća pa smo bar pobedili sa 7. Recimo da smo pobedili sa 4 razlike, svaka pobeda Brazila do 10 razlike bi nas eliminisala.

Saša

pre 5 meseci

Marini bi dao zlatnu medalju za smirenost. Ja ih gledam i ne znam bili dobio merni slom ili da umrem od šege. Kakve tu greške se prave, pa to je strašno. Ove brazilke su indijanska ekipa, i ako Marina uspije da smiri malo naše, dobijamo 10 razlike sigurno, u drugom slučaju biće pravo guravo da se uopšte i dobije

Марко

pre 5 meseci

Једини сценарио да не прођемо на Олимпијске игре јесте да Бразил добије Немачку тачно 7 поена разлике, а да ми изгубимо од Аустралије са више од 33 поена разлике.

Aleksandar

pre 5 meseci

Mi ispadamo ukoliko Brazil pobedi Nemačku 7 razlike i postigne 74 ili više poena, oba uslova su obavezna. Razlog je taj što se prvo gleda međusobna koš razlika u krugu 3 ekipe koje su izjednačene, a tu smo mi na 0 i jedino možemo ispasti ako su sve tri ekipe na 0 i tad se kao sledeći kriterijum gleda broj datih poena u tom krugu, a mi smo dali 138 i zbog toga Brazil 74 i Nemačka 67 nas izbacuje jer onda je Brazil dao 74+65=139, a Nemci 73+67=140 i mi tu ispadamo kao i ako utakmica bude još efikasnija od ovoga, a Brazil dobije 7 poena. Poraz Nemica od Australije bi bio samo bitan da su ekipe u krugu završile sa istim brojem datih poena u krugu ali to je moguće ako sva tri rezultata budi identična, a to sad nije slučaj. Naravno najbolja opcija za nas je pobeda protiv Australije koje jeste najjača ekipa u grupi ali su već obezbedili vizu i ne moraju da zapinju.

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 5 meseci

Ispadamo samo ako izgubimo sa vise od 33 razlike od australije, i brazil pobedi nemačku tacno 7 razlike
(m, 11. februar 2024 02:26

Ne lupetaj. Kakve veze ima eventualni poraz od Australije, gleda se medjusobni skor izjednacenih ekipa po broju bodova. Sto bre volite da se pravite pametni?

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 5 meseci

Sad nam je dovoljan poraz od Australije do 32 razlike da bismo se i teoretski plasirali, a kako su naše lude, ne bi me čudilo da to ispadne utakmica na jednu loptu.
(remax, 11. februar 2024 02:14)

Al vi narode nista ne znate. Koja bre Australija, ona u tom slucaju nije u krugu sa skorom 1-2? Ne gleda se ukupna, vec medjusobna kos razlika 3 ekipe.

ATG

pre 5 meseci

Da li se gleda koš razlika na svim utakmicama ili samo ekipa u trouglu? Na fudbalu se gledaju samo ekipe koje su u trouglu i onda je rezultat protiv Australije nebitan.

veliki strumf

pre 5 meseci

Добро је да су се девојке брзо вратиле после катастрофалног старта и одлично је да се Ивон напокон разиграла после ужасног првог меча и јако лоша прва 3 минута у овом мечу.

dirkenstajn

pre 5 meseci

Iskreno sam protiv stranaca u nacionalnom timu,ali ako vec dovodimo strane igrace, neka budu poput Ivon Anderson, zena stvarno pravi razliku, i ubedljivo je najbolji nas igrac..

Nemanja

pre 5 meseci

Svaka vam čast devojke, i hvala vam što se borite za našu zemlju!!!
Uz to, stigla je i vise nego zasluzena pobeda i plasman na OI.
BRAVO LAVICE

Alo Srbi

pre 5 meseci

Sta prozivate Krajisnik devojka godinama odlicna u reprezentaciji .
Ona i Stankovic su fenomenalno cuvale onog diva od 204 i preko 110 kg .
Timska igra na oba kraja terena nas je krasila i donela nam pobedu .
Nogic ce protiv Australija da se probudi i ne bi me cudilo da ih iznenadimo .

my way

pre 5 meseci

Ispadamo samo ako izgubimo sa vise od 33 razlike od australije, i brazil pobedi nemačku tacno 7 razlike
(m, 11. februar 2024 02:26)

Не, зато што се рачуна укупан број поена у међусобним утакмицама. Тек ако је он исти, а сада не може да буде, гледа се кош разлика у групи. Дакле, само ако Бразил победи Немачку са тачно 73:66 важна је наша кош разлика са Аустралијом од које не смемо да изгубимо са више од 5 поена колико је изгубио и Бразил. Свака победа Бразила од тачно 7 разлике са више постигнутих поена нас избацује, а свака победа Бразила од 7 разлике са мање постигнутих поена нас води на ОИ. Немачку сваки пораз од 7 разлике води на Олимпијске игре, без обзира на њихов висок пораз од Аустралије који је и за нашу рачуницу небитан.

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 5 meseci

Tada bi odlučivala ukupna koš razlika.
A tamo je Njemačka najgora, osim ako naše ne polude pa izgube više od 33 razlike sjutra veče..
Dakle, 99,9 %, Pariz!
(milos, 11. februar 2024 02:15)

Ne ukupna, nego u krugu 3 reprezentacije sa istim brojem bodova. Sta bre pisete? Sranota.

veliki strumf

pre 5 meseci

Од женских колективних спортова једино су гледљиви одбојка и фудбал. Када гледам кошарку и рукомет - све живце покидам! Колико глупости се направи за само један меч, па то се не може пребројати! Срљање, продаје лопте, нерезонски шутеви, глупи фаулови у нападу, бацање лопте никоме, јурњава… Толико се и сада нервирам. Наше су несумњиво боље, и кад се чини да ћемо да преломимо - уђе Крајишник уместо Драгане и одоше кола низбрдо.

mcvc

pre 5 meseci

Bez obzira na sve, prakticno smo na Olimpijadi osim ako ne izgubimo vise od 33 poena od Australije, a Brazil tacno pobedi 7 poena razlike. u svim ostlaim slucajevima idemo na Olimpijadu.

Da je Raca dala zadnje bacanje na kraju vec sada bi prosli, ali kad se uzme u obzir kakvo je bilo sudjenje (onaj lakat u Nogicevu kao i onaj nedosudjeni faul na polaganju Andersonovoj kad se povredila su samo neki od mnogobrojnih "slucajnih" propusta sudija) ipak je ovo uspeh. Ovo nije tim za medalje to je zasigurno (cak i kad se vrati Crvendakiceva), ali ako mogu da idu na Olimpjadu i to je veliki uspeh.

arch

pre 5 meseci

Objasni scenario u kom bi sa koš razlikom 0 bili poslednji u trouglu.
(remax, 11. februar 2024 01:29)
U slucaju da Brazil dobije Nemacku tacno 7 razlike a mi izgubimo od Australije sa vise od 33 razlike, to je jedini scenario hah

viva72

pre 5 meseci

Ako Brazil dobije Nemačku a mi izgubimo od Australije, mi, nemice i brazilke imali bi skor po 1 pobeda i dva poraza.Tada se pravi krug od ove tri reprezentacije i rezultati protiv aus su nebitni.Trenutno mi imamo koš razliku 0, nemice +7 a brazilke -7.Što znači da ne idemo na OI samo ako Brazil dobije Nemačku sa 7 razlike i onda sve tri imaju skor 0, tada otpada ona repka sa najmanje postignitih koševa.Unosite pometnju sa visokim porazom od australije, to se ne računa jer su one prve.

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 5 meseci

Srbija ne ide na OI samo pod tri uslova.
A to su:
1)Poraz od AUS, a pri tome
2)BRA da pobedi Nemacku
TACNO SA 7 RAZLIKE, a
3)Rezultat da bude
VECI OD 73:65.
(ZORAN, 11. februar 2024 02:23)

Sve je tako.

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 5 meseci

Једини сценарио да не прођемо на Олимпијске игре јесте да Бразил добије Немачку тачно 7 поена разлике, а да ми изгубимо од Аустралије са више од 33 поена разлике.
(Марко, 11. februar 2024 02:15)

Ne. Australija se izuzima iz kruga. Gledaju se 3 ekipe sa skorom 1-2

tačnije

pre 5 meseci

Prošli smo 99,9%. Jedini scenario gde ispadamo je da Brazil dobije Nemačku 7 razlike, a mi izgubimo 33+ razlike od Australije. Čestitke devojkama!

my way

pre 5 meseci

Treba nam pobeda od 7 razlike da bismo se sigurno plasirali na OI.
Sve manje od toga ostavlja mogućnost da u trouglu budemo najslabiji.
(remax, 11. februar 2024 00:35)

8
(tačnije, 11. februar 2024 00:45)

Objasni scenario u kom bi sa koš razlikom 0 bili poslednji u trouglu.
(remax, 11. februar 2024 01:29)

Ако Бразил победи 7 разлике сви смо на 0 и у том случају је екипа која је постигла најмање поена последња у кругу. Штета за последње слободно бацање које би завршило причу, али свакако честитке девојкама на победи. Париз је сада заиста веома близу, а наше кошаркашице заслужују да се тамо нађу.

hmm

pre 5 meseci

Jedno zanimljivo teoretsko pitanje. Kad ne bismo izašli na duel sa Australijom, da li to znači da bismo sigurno prošli jer registrovala bi se utakmica 20:0 i ne bi moglo da bude 33 razlike.

Afrodita Karambolo

pre 5 meseci

Treba nam pobeda od 7 razlike da bismo se sigurno plasirali na OI.
Sve manje od toga ostavlja mogućnost da u trouglu budemo najslabiji.
(remax, 11. februar 2024 00:35)

8
(tačnije, 11. februar 2024 00:45)

Objasni scenario u kom bi sa koš razlikom 0 bili poslednji u trouglu.
(remax, 11. februar 2024 01:29)

U slučaju da Brazil dobije Nemačku tačno 7 razlike i to da postigne više od 72 poena, a da naše izgube od Australije meč koji se igra prvi. U tom slučaju, mi smo najslabije u krugu.

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 5 meseci

Potrebno nam je da Nemačka dobije Brazil ili da izgubi sa manje od 7 poena.
(Bez preterivanja, 11. februar 2024 02:09)

Ili da Nemacka izgubi sa 8 ili vise razlike, a moze i 7, ali da ne bude vise od 73:66

231

pre 5 meseci

Kako god se zavrsilo, ovo je sramota od sudjenja! Erika de Soza udarila Jovanu Nogic namerno po faci, Anderson faulirana bar 2 puta u 2 minuta cetvrte cetvrtine. Sramota!!!

Zuca

pre 5 meseci

Steta za 4 promašena bacanja u zadnjih 5 minuta .
Kažem zbog kos razlike ali opet dobro kad vidimo kakve su sudije sudile.
Bravo cure .

veliki strumf

pre 5 meseci

Хахахахахах ма бравоооооо! Уз толику гомилу глупости практично смо се пласирали на ОИ! Велика штета што је Раца промашила последње бацање које би нам гарантовало ОИ, али практично смо скоро сигурни јер испадамо само ако се поклопе 2 невероватне ствари: 1. Да ми у првом мечу изгубимо са 34 и више разлике и 2. Да Бразил добије Немице тачно 7 разлике! Па пре ће Халејева комета да нас бубне него то да се догоди. Зато ћу ја честитати девојкама пласман на ОИ, и захвалити се Бразилкама на гомили будалаштина а нарочито на фаулу у последњој секунди јер нам је тај један поен практично вечерас обезбедио ОИ!

PRSKAJ POLIVAJ !!!

pre 5 meseci

Jedino kako mozemo da ne odemo na OI, je da sve 3 reprezentacihe imaju kos razliku 0, a da Brzail pobedi 7 razlike Nemacju i postigne vise od 73 poena.

kladzom do bola

pre 5 meseci

Sa ovakvim sudjenjem , Brazil izgubi . Svaki nas napad , ubi se boga u nama a sudije nista ne vide . Da ovakvo " domacinsko " sudjenje imaju u Evroligi Zvezda i Partizan , oba tima bi bila u top 8 odavno .

Milos

pre 5 meseci

Želim da se izvinim Anderson za sarkastičan komentar na račun njene užasne igre protiv Nemačke, danas maestralna, skoro perfektna partija!
(ghh, 11. februar 2024 02:06)

E sad joj je pao kamen sa srca kad je ovo pročitala.

tačnije

pre 5 meseci

Treba nam pobeda od 7 razlike da bismo se sigurno plasirali na OI.
Sve manje od toga ostavlja mogućnost da u trouglu budemo najslabiji.
(remax, 11. februar 2024 00:35)

8
(tačnije, 11. februar 2024 00:45)

Objasni scenario u kom bi sa koš razlikom 0 bili poslednji u trouglu.
(remax, 11. februar 2024 01:29)

Kad bi Brazil pobedio Nemačku 7 razlike , a mi izgubili 33+ razlike od Australije. To je teško moguće, ali da bismo rekli da smo zvanično prošli treba 8 razlike, iako je 7 skoro izvesno.

JJ

pre 5 meseci

Treba nam pobeda od 7 razlike da bismo se sigurno plasirali na OI.
Sve manje od toga ostavlja mogućnost da u trouglu budemo najslabiji.
(remax, 11. februar 2024 00:35)

8
(tačnije, 11. februar 2024 00:45)

Objasni scenario u kom bi sa koš razlikom 0 bili poslednji u trouglu.
(remax, 11. februar 2024 01:29)

Ako Brazil pobedi Nemačku tačno 7 razlike, a svi izgube od Australije, pa se onda gleda ko je najubedljivije izgubio od Australije.

nikako drugačije

pre 5 meseci

Treba nam pobeda od 7 razlike da bismo se sigurno plasirali na OI.
Sve manje od toga ostavlja mogućnost da u trouglu budemo najslabiji.
(remax, 11. februar 2024 00:35)

8
(tačnije, 11. februar 2024 00:45)

Objasni scenario u kom bi sa koš razlikom 0 bili poslednji u trouglu.
(remax, 11. februar 2024 01:29)

Mi puknemo od Australije, a Brazil ponedi Nemačku npr. 107:100, tri ekipe imaju koš razliku 0, ali mi imamo najmanje postignutih poena i budemo poslednji u grupi .
Je l ti sad jasno "pametnjakoviću"?
(Ivan Smederevac, 11. februar 2024 02:11)

Ne gleda se broj postignutih poena. Ispadamo samo ako izgubimo 33+ razlike od Australije, s Brazil pobedi Nemačku tačno 7 razlike.

oldtajmer

pre 5 meseci

Suđenje je bilo baš baš domaćinsko. Brazilka iza leđa prebaci ruku preko Nogićeve, a ova se otrgne i dobije ličnu. U prvom poluvremenu Rosić sa loptom odgurne njihovu, isto lična. Kad su ovo pobedilie, svaka im čast.
Razlika u kvalitetu je nemerljiva, da se igralo negde drugde, bilo bi 15 razlike za naše.

Pera

pre 5 meseci

Pobeda, i sve sanse da ce na Olimpijadu, cestitke, ali nije bilo blistavo. U samom finisu pogodjena samo 2 od 6 slobodnih bacanja (Stankovic 1-4, Raca 1-2), do tada 16/17!
Osim Anderson (11/16) i Stankovic (9/12), niko nije mogao nista da pogodi, ostatak tima samo 6 od 37, Nogic 2/15.
Necemo daleko na OI sa takvom igrom.

Randy Marsh

pre 5 meseci

"U slučaju da Nemačka pobedi, ili izgubi sa manje od sedam poena razlike, Srbija ide na OI, kao i u slučaju da Brazil pobedi sa osam ili više poena razlike, jer u tom slučaju Nemačka ostaje bez plasmana na OI."

Nema neki kraći zaključak?

Karakondžula

pre 5 meseci

Ajde promaseno bacanje, ok, ali promašene trojke su daleko više koštale, 2/20 ! Sa nemackom 6/27… 8/47 ukupno znaci ni 20% uspeha. To je stvarno problematicno.

Gde ja živim

pre 5 meseci

Čestitke devojkama na pobedi. Nisam mogao da gledam, savladao me umor.

Šteta za to poslednje bacanje, ali nema veze. Izborićemo se i za vizu protiv Australije. Mogu da igraju protiv njih samo da odigraju kako znaju i umeju. Ostaje žal zbog Nemačke jer ono stvarno nije ličilo ni na šta. Ali dobro, kad smo mi pa radili stvari na lakši način :)

Samo jako i idemo u Pariz. Napred Srbija!!!

Hjuston Dajnamo

pre 5 meseci

Ako izgubimo od Australije 33 razlike, od Australije koja je već obezbedila plasman i igra protiv nas nebitnu utakmicu onda ... mislim stvarno šta reći...

veliki strumf

pre 5 meseci

Огромна победа за коју је најзаслужнија Ивон Андерсон, а одмах за њом Драгана Станковић која је имала дабл-дабл. Практично без учинка Дугалић, Крајишник, Маше Јанковић, Чађо, Мина Ђорђевић врло мало играла (не знам зашто), без Невене Јовановић која је изгледа повређена… Промашиле су девојке 4 од 6 последњих бацања, али ће и то бити довољно за ОИ! Велика би штета била да се нисмо пласирали јер су Бразилке слабије, тукле су невиђено у 4/4 а ништа им није суђено (нарочито се Литванац правио Енглез - баш нас мрзе), плус су сигурно 10 поена убациле срећно где је лопта некако ускакутала у обруч. Браво, браво, сада нас је већ 76 у Паризу! Кошаркашице су 5. колективни спорт који шаљемо у Париз! Одбојкаши такође имају реалне шансе и тренутно су на позицији која их води на ОИ, али има још много да се игра. Ово је реално велики успех за наш спорт, баш велики!

Mladen CG

pre 5 meseci

Sjajna pobjeda u nesportskim uslovima, prvenstveno zbog vrlo tendencioznog suđenja u korist domaćina! Ipak, nevjerovatan faul domaćih košarkašica na 0,7 sekundi prije kraja meča (i to na pola terena), vrlo vjerojatno će odvesti Srbiju na Olimpijske igre. Sve čestitke, na borbenosti, a Ivon Anderson je odigrala meč za pamćenje!

veliki strumf

pre 5 meseci

Можда сам ја пожурио са коментаром. Може ли неко СИГУРНО да објасни шта би се догодило ако нпр. Бразил добије Немице 77-70? Све три репрезентације би биле на нули, али да ли се тад гледа ко је постигао више кошева, или се гледа укупна кош разлика (рачунајући и мечеве са Аустралијом). Надам се да није у кошарци као у фудбалу па да се гледа ко је дао више кошева… Наравно, мени је овакав исход (тачно 7 разлике за Бразил и уз то са постигнутих 73 или више кошева Бразилки) скоро па немогуће!

goran

pre 5 meseci

Ženska košarka... Kakav sport, kakvo suđenje... Brazilu je suđeno 24 lične greške, ja mislim da neko odradi poštenu analizu utakmice verujem da bi pronašao više od 50 čistih faulova koje su napravile Brazilke. Srbija će otići na Olimpijske Igre ,i to je ogroman uspeh. Ali ono što je mene iznenadilo na kraju utakmice je to da sam stekao utisak da naše igračice i stručni štab nisu imale pojma da ih pobeda od 8 razlike već večeras vodi u Pariz.

dejo

pre 5 meseci

Da li neko zna pravilo plasmana ovde?Brine me situacija da Brazil "slučajno" pobedi Nemačku tačno sa 7 razlike.Da li se tada gleda veći broj datih poena u krugu trojice ili ukupna koš razlika u grupi?Onda bi nam bilo sigurno i da izgubimo s manje od 33 od Australije.

Karakondžula

pre 5 meseci

Iskreno sam protiv stranaca u nacionalnom timu,ali ako vec dovodimo strane igrace, neka budu poput Ivon Anderson, zena stvarno pravi razliku, i ubedljivo je najbolji nas igrac..
(dirkenstajn, 11. februar 2024 01:50)

Heh.. a u prošloj utakmici svi je pljuvali…

231

pre 5 meseci

Ja sam, blago rečeno, šokiran ponašanjem Brazilki. Ona pesnica de Soze u facu Jovane Nogić, bez ikakvog razloga, je vrhunac ponašanja o kojem pričam. Zoo vrt bi pozavideo…