1. Dobro je ako je ljubav koja se daje parametar Novak je tu bez premca 1.498.652 poslatih srca ... ja ipak mislimvda su titule merodavnije.
    (Luka, 2. decembar 2022 17:46)

    # Link komentara

  2. Čudo smeta im što se izgara za svaki meč grdi svoj tim kad su u bedaku a njemu treba podrška lomi svoje rekete A više je poklonio reketa nego što je polomio. Nije baksuz stipsa ima široke poglede prema svima a svađa se sa ljudima iz ATP zbog svojih kolega u vreme korone. Prvi krenuo sa donacijama i takav loš samo je loš ko kaže da je loš. Nole legendo za vek vekova.💪💪👍 GAZI
    (Radomir, 30. novembar 2022 15:09)

    # Link komentara

  3. Vera, valjda on daleko najbolje poznaje svoje telo i svoje mogucnosti, ne vidim da mu nesto fali i da je (zdravstveno posmatrano) nesto izgubio zato sto se nije vakcinisao...
    (Pirotehnicar, 30. novembar 2022 13:20)

    # Link komentara

  4. Čovek koji izlaže telo ekstremnim naporima a plaši se vakcine ne ukršta najbolje činjenice. Svaki meč opasniji je za njegovo telo od vakcine. Na stranu što ta odluka podriva borbu protiv pandemije kovida i zaraznih bolesti uopšte. Zato nije goat.
    (Vera, 30. novembar 2022 11:18)

    # Link komentara

  5. Najvažnije je biti normalan. Rodžer je goat.
    (Bane, 30. novembar 2022 10:12)

    # Link komentara

  6. Djokoviću su trofeji fetiš. Zato nije taj koji hoće da bude. Goat treba da bude normalan. Dakle Rođa.
    (Mile, 30. novembar 2022 09:59)

    # Link komentara

  7. Da ima .
    Čovek u 37 godini dobije prvo dete (nakon suprugine problematične trudnoće) otputuje na dve nedelje na drugi kontinent radi unosne egzibicije. Da ima ..
    (grom grom, 30. novembar 2022 09:51)

    # Link komentara

  8. Samo napred u nove pobede Nole, još naredne 2 godine jako pa nek priča ko šta hoće a rezultati će uvek pokazati sve onima koji žele da vide.
    Već je jasno da si najbolji ikada ali kada ponovo zauzmeš prvo mesto sledeće godine i uzmeš još par slemova neće više biti ovakvih glupih izjava.
    (tenis, 30. novembar 2022 09:33)

    # Link komentara

  9. Samo napred u nove pobede Nole, još naredne 2 godine jako pa nek priča ko šta hoće a rezultati će uvek pokazati sve onima koji žele da vide.
    Već je jasno da si najbolji ikada ali kada ponovo zauzmeš prvo mesto sledeće godine i uzmeš još par slemova neće više biti ovakvih glupih izjava.
    (tenis, 30. novembar 2022 09:32)

    # Link komentara

  10. Pričaš istu priču kao Rodžer a sami znate šta je GOAT
    Čovek koji je postigao najbolje rezultate za vreme karijere. A to dal si lep il ružan nema veze sa goatom.
    (Radomir, 30. novembar 2022 09:23)

    # Link komentara

  11. Sta reci o čoveku koji za 40 god putovanja po svetu nije uspeo nauciti Engleski
    (Sreda, 30. novembar 2022 09:10)

    # Link komentara

  12. @Da nije bilo korone i politike, realno pitanje GOATa bi davno bilo rešeno. Ali ako ćemo već da pričamo o GOATu, onda prosto moraš da spomenes da su korona i politika mnogo uticale trku o GOATu. Ali ja koliko vidim, to niko ne spominje. Tom logikom se može zaključiti da kad bi Djokovicu zabranili i 10 GS, to ponovo niko nebi spominjao. E covjeku maltene ukradena 4 GS, svi se prave ludi ko da se ništa nije desilo, alooo 4 GS, 4 GS aloooo!! Ludilo totalno.
    (Fric, 29. novembar 2022 22:26)

    Sta bi bilo kad bi bilo? Da Noletu nije zabranjeno da igra te slemove mozda bi osvojio 4 mozda 3 mozda 1 a mozda ni jedan ali tako je kako je to je proslost a nju nemoze da se izmeni a sto se proslosti tice meni je vise zao sva ona GS finala koje je izgubio pogotovo RG 2015 protiv Vavrinke ,Poraz na W-DONU od Mareja i proslogodisnji poraz od Medvedeva na US openu pogotovo jer je zbog lose procene otisao na OI iako je bio savetovan od najblizih savetnika da ne ide( pogotovo Marjana Vajde) i tako je propustio da kompletira godisnji GS sto bi imalo jakog uticaja u raznim kalkulacijama za ibor GOAT...ovako nadajmo se da ce ga povrede mimoici i da ce uzeti jos 2-3 slema pogotovo ima dobre sanse uvek na RG i WE-DONU,jeste da je na betonu imao najvise uspeha ali danas na betonu ima i najvecu konkurdnciju,inace na travi je uvek favorit a i na sljaci nema mnogo igraca koji mu mogu parirati na 3 dobijena seta naravno i Nadal se pita ali mnogo manja konkurencija nego na betonu
    (Miki, 30. novembar 2022 08:52)

    # Link komentara

  13. Naravno da će to izjaviti kad zna da će izgubiti tu trku.
    (ko je ovde lud, 30. novembar 2022 08:38)

    # Link komentara

  14. Bljuc...
    (iskreno, 30. novembar 2022 08:37)

    # Link komentara

  15. Pošto, naravno, ne želi da prizna da nije GOAT(iako jeste bio blizu) onda je tu priča, unapred pripremljena, o moralnim i ljudskim prioritetima. Kao da je isti PR pisao tekst za njega i Federera, koji postaje argument veličine, jer u onim sportskim zaostaju za Noletom, sa izgledom da će se ta razlika još povećati.
    (Peća, 30. novembar 2022 08:28)

    # Link komentara

  16. Da prevedem : "Nisam GOAT, i svima je očigledno ko jeste GOAT. E sad, ja treba da kažem nešto pametno i izvučem se, jer više ni sa pilulicama ne mogu da pariram Najboljem".
    (Pirke, 30. novembar 2022 08:10)

    # Link komentara

  17. kao ne zna ko je najbolji pa nastavlja da rasipa mudrost dalje
    (janko, 30. novembar 2022 08:01)

    # Link komentara

  18. covjek te pitao vezano za tenis,a ti pricas o ljudskim vrijednostima e svastaa
    (šomaboba, 30. novembar 2022 07:42)

    # Link komentara

  19. Ovo Rafa počeo da čita knjige pa barata novim terminima.
    (Mika, 30. novembar 2022 07:31)

    # Link komentara

  20. Čudi me da nije pomenuo i zdravlje, pošto je to pominjao u poslednje vreme kao ipak najvažnije.
    Rafa naš iskreni.
    (samo primećujem, 30. novembar 2022 07:09)

    # Link komentara

  21. aman ljudi, po hiljaditi put kažem imate goat rase listu. prvi je Djokovic pa Federer pa Nadal. nadal ne da nije prvi na toj listi već nije ni drugi. prvo neka prestigne Federera pa ce tek onda da se uključi u trku za goata.
    (Ivan, 30. novembar 2022 07:09)

    # Link komentara

  22. Nadal je najbolji svih vremena... na šljaci!
    (cukce, 30. novembar 2022 06:54)

    # Link komentara

  23. "vrednosti poput obrazovanja..." pa dobro ako je i to, Novak govori pet stranih jezika, Federer ni jedan (majka mu je iz Juzne Afrike, Engleski se ne racuna), a nadal govori jedan eeeeee english
    (Milan, 30. novembar 2022 06:41)

    # Link komentara

  24. pola karijere je bio ozlijeđen,znači goat price je gotova,Nadal,Federer,Novak...
    (Ivan, 30. novembar 2022 06:32)

    # Link komentara

  25. nadalina igra tenis USPUT...Haha
    (Рајко, 30. novembar 2022 06:18)

    # Link komentara

  26. Kad ti pehar postane fetiš pitanje je šta nije u redu s tobom.
    (Joca, 30. novembar 2022 04:17)

    # Link komentara

  27. Svako ko prati tenis navija za svog favorita i za njega misli da je GOAT, sa selektivnim kriterijumima koji eto, baš njegovog favorita čini GOATom. Postoji GOAT lista sa izbalansiranim vrednovanjem svih relevantnih uspeha u tenisu, gde se dobijaju adekvatni poeni za osvajača, finalistu i polufinalistu gren slema, pobednika i finalistu mastersa i završnog mastersa, broj nedelja na prvom mestu ATP liste, ukupan broj pobeda i trofeja...Pravednije vrednovanje od ovog ne postoji. Na toj listi trenutno stanje (Federerovo zauvek stanje) je sledeće:
    1. Novak Đoković 1007 poena
    2. Roger Federer 928 poena
    3. Rafael Nadal 892 poena
    Kada se uzme u obzir da se za najveće dostignuće, osvajanje gren slema dobija 8 poena, lako se da zaključiti da su ove razlike relativno velike, a poredak za sva vremena.
    (dovlajoe, 30. novembar 2022 03:59)

    # Link komentara

  28. Kada su ti trofeji fetiš onda je pitanje da li je to sport ili nešto drugo.
    (Goga, 30. novembar 2022 03:45)

    # Link komentara

  29. Дотични је доказао да му та трка није важна и да није 'опседнут' рекордима као неки, када је за сваки меч на Роланд Гаросу користио ињекције да умртви живце у стопалу, па је после месец дана шетао на штакама. Јер како Рафа каже, ипак постоји нешто веће од пуких рекорда. Као на пример да се држиш својих идеала. Он је најбољи пример тога, што пропагира.
    (Нико, 30. novembar 2022 02:33)

    # Link komentara

  30. Toliko je sve to vazno, a ne zna covek jednu prostoprosirenu recenicu da sklopi na engleskom. Posle 15 godina turnira, konferencija, putovanja, covek i dalje prica na tarzanskom. Ne postoji nedosledniji covek u svojim izjavama od Nadala.
    (Mihajlo, 30. novembar 2022 02:04)

    # Link komentara

  31. У праву си. Има нешто много важније од броја ГС титула. А то је какав си човек.
    (Filly, 30. novembar 2022 01:13)

    # Link komentara

  32. Jel misli na onaj legat kada je posle Novakovog reterna tražio čelendz za svoj servis?
    (kosta1703, 30. novembar 2022 01:12)

    # Link komentara

  33. Tako govore poraženi, u fazonu "važno je učestvovati".
    Elem, svaka vama čast na svemu što ste nam priredili i DEFINITIVNO ste sva trojica ostavili neverovarno nasleđe.

    HVALA VAM.
    (Đura, 30. novembar 2022 00:23)

    # Link komentara

  34. Vama trojici bi GOAT trka trebala da znaci mnogo i svaki od vas trojice moji kaze da mu to nije vazno je najobicniji lazov i licemer.
    (Dramoser, 30. novembar 2022 00:09)

    # Link komentara

  35. Ma da, opste poznato, GOAT je onaj ko osvoji 33 GS.
    (Scols, 30. novembar 2022 00:02)

    # Link komentara

  36. ako do sad nije podrobnije razmislio....
    (Brandon Falls, Delaware, 29. novembar 2022 23:58)

    # Link komentara

  37. Po GOAT Listi(Sve veliko sto je teniser postigao u karijeri) :

    1)DJOKOVIC.1007
    2) FEDERER. 928
    3) NADAL. 892 poena.

    Ne treba covek biti pametan da shfati da je GOAT trka zavrsena.
    Niko nemoze osvojiti 1000 poena kao Novak.
    (ZORAN, 29. novembar 2022 23:44)

    # Link komentara

  38. Nadal da završi karijeru i sa 3-4 grendslema više od Djokovica (a nece) opet bi Djokovic bio ispred njega po uspešnosti. Neverovatno je koliko ima ljudi koji misle da je Nadal ispred samo zbog jednog grendslema više. Nole mi znamo da si najbolji i da ga ne predtignes, ali nedaj im ni to više da spomenu!
    (Jaime Lannister, 29. novembar 2022 23:36)

    # Link komentara

  39. ali mi neznamo koliko bi GS osvojio Nole da je igrao. Nije igrao 4 GS ali to ne znači automatski da bi ih i osvojio i povećao broj trofeja samo zato što je opasan i lep i pametan . Uostalom videćemo kako će da bude ali Rafa govori solidnu dozu istine . Jedna legenda je ipak samo čovek i ništa više te zbog toga treba osim junaštva poštovati i čojstvo . Jel tako braćo teniseri .
    (teniser sam, majko, sestro i tetično !, 29. novembar 2022 23:10)

    100% bi osvojio Wimbldon 2020 da nije otkazan, jer tamo ga bukvalno nema ko pobediti. Takođe bi verovatno osvojio i ovogodišnji AO da ga nisu deportovali. I osvojio barem jedan USO, a možda i oba gdje mu nisu dali da igra. Svemu u svemu, u normalnim uslovima bi sigurno imao barem 3 GS više od Nadala.
    (Kole, 29. novembar 2022 23:29)

    # Link komentara

  40. Ima... Zdravlje, sreca, mir, harmonija, porodica. Ali ako pricas o tenisu i karijeri, nema nista vaznije. Prestani da se tesis i da skidas pritisak sa sebe. Budi ljudina, prihvati izazov i izgubi kao covek. A ne kao ja se u tome ne takmicim, nije mi vazno. Jeste ti vazno. Inace ne bi igrao tako ispovredjivan u ovoj fazi karijere, narusavao zdravlje i sl.
    (Keynes, 29. novembar 2022 23:21)

    # Link komentara

  41. Pa je li Goat trka ko ima najviše trofeja ili je to sad nešto drugo?
    (bečki konjušar, 29. novembar 2022 23:14)

    # Link komentara

  42. ali mi neznamo koliko bi GS osvojio Nole da je igrao. Nije igrao 4 GS ali to ne znači automatski da bi ih i osvojio i povećao broj trofeja samo zato što je opasan i lep i pametan . Uostalom videćemo kako će da bude ali Rafa govori solidnu dozu istine . Jedna legenda je ipak samo čovek i ništa više te zbog toga treba osim junaštva poštovati i čojstvo . Jel tako braćo teniseri .
    (teniser sam, majko, sestro i tetično !, 29. novembar 2022 23:10)

    # Link komentara

  43. Slazem se sa konstatacijom da cemo videti na kraju ko ce biti najbolji. Videcemo vrlo jasno ko ce biti najbolji. Rafi zelim da ga vole jer mu je to najvaznije a Novaku da bude najveci svih vremena da svako ostvari ono sto najvise zeli.
    (Goran, 29. novembar 2022 23:07)

    # Link komentara

  44. I u tome će Novak biti bolji!
    (ZliZo, 29. novembar 2022 22:43)

    # Link komentara

  45. Ne mogu se oteti dojmu da bi po misljenju većina navijaca sa zapada svijet bio mnogo ljepse mjesto sa se Novak nikada nije pojavio i da su i Rodger i Rafa zavrsili karijere sa po 25 GS titula. Sa tim bi priča o GOAT statusima bila mnogo življa i uzbudljivija, bar njima. Ovako kad dominira Novak kao da ni nema tenisa za njih.
    (Djordje, 29. novembar 2022 22:40)

    # Link komentara

  46. da mu mozda nije zdravlje najvaznije???????
    to je pokazao na rg ove godine
    (tenis, 29. novembar 2022 22:39)

    # Link komentara

  47. Svi bi sada bili filozofi..Novak ce te sprzit cim mu izadjes na megdan..
    (milko, 29. novembar 2022 22:26)

    # Link komentara

  48. Da nije bilo korone i politike, realno pitanje GOATa bi davno bilo rešeno. Ali ako ćemo već da pričamo o GOATu, onda prosto moraš da spomenes da su korona i politika mnogo uticale trku o GOATu. Ali ja koliko vidim, to niko ne spominje. Tom logikom se može zaključiti da kad bi Djokovicu zabranili i 10 GS, to ponovo niko nebi spominjao. E covjeku maltene ukradena 4 GS, svi se prave ludi ko da se ništa nije desilo, alooo 4 GS, 4 GS aloooo!! Ludilo totalno.
    (Fric, 29. novembar 2022 22:26)

    # Link komentara

  49. Kao sto vec rekoh, Rafa promenio ton, preslo je iz "nije mi vazno" u "to je na drugom mestu", stiso ga Novak i propeva covek
    (Nidzo, 29. novembar 2022 22:23)

    # Link komentara

  50. Наравно да си први и највећи кад си у клубу 22. Једини си у клубу 22, па си самим тим и Гоат. Потпуно јасно бар 98% пратиоцима тениса на планети.
    (Милутин Стара Рашка, 29. novembar 2022 22:23)

    # Link komentara

  51. Kad se spominju sve neteniske karakterne osobine zašto niko ne spomene ko je veći poliglota gde bi ih Novak potukao sve ubedljivo jer govori tečno 5-6 svetskih jezika. Za razliku od Rafe npr. koji je jedva naučio i engleski zadnjih tek nekoliko godina.
    (dakiliz, 29. novembar 2022 22:21)

    # Link komentara

  52. Rafa, ne moras ti ni da znas.. Mi znamo ko je Goat.. A tebi ako neko javi..saznaces i ti
    (Cika Miki, 29. novembar 2022 22:15)

    # Link komentara

  53. Idemo breeee Rafa! Možda ti ne znaš, ali mi znamo da si NAJVEĆI. Pozdrav iz srca Srbije od grobara.
    (Južna tribina, 29. novembar 2022 22:10)

    # Link komentara

  54. "Vrednosti poput obrazovanja, poštovanja i ljubavi koju dajemo i primamo, to je mnogo važnije za profesionalni uspeh, to je ono što traje."
    Do pre nekoliko godina broj Grend slemova je bio merilo, sada je to ljubav, stil, obrazovanje, kolekcija satova, kakva kola voziš...itd.
    (Ajgor, 29. novembar 2022 22:08)

    # Link komentara

  55. Naravno kad mu Novak dise za vratom za GS titule a vec je ubedljivo najbolji u svim drugim kriterijumima krecu neki drugi standardi, legat, ljubav navijaca, ko ima lepsu frizuru, ko nosi lepsi sat itd.
    (Cccc, 29. novembar 2022 22:07)

    # Link komentara

  56. Rafa mi te volimo! Rafa mi te volimo!
    (Dejan ispred Skupstine u Beogradu, januara 2022.godine, 29. novembar 2022 22:07)

    # Link komentara

  57. Kralju zbog ovakvih stavova i jesi goat. Koliko volim ovog coveka
    (Ponosan, 29. novembar 2022 21:45)

    # Link komentara