Četvrtak, 22.09.2022.

13:45

Strah i trepet – Brazil podseća na 1994. i 2002.

Bliži se Svetsko prvenstvo u Kataru, pa kreću kalkulacije o tome kako će izgledati timovi favorita za titulu.

Izvor: B92

Strah i trepet – Brazil podseæa na 1994. i 2002. IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

Marko

pre 1 godinu

Ako hoces daleko moras imati grupu kao Hrvatska, daleko slabija nego nasa, ali daleko. Pa onda dobijes neku Rusiju u 1/4 finalu i tako dalje.

Tako je, kako je

pre 1 godinu

Treba nam "celicna cetvorka" iz 2006! Vidic, Krstajic, Dragutinovic i Gavrancic
(dan from.melb, 23. septembar 2022 10:43)

Potonja trojica su se samo šlepali uz Vidaru. Izdominirali u kvalifikacijama, ostavili (Zidanovu) Francusku iza sebe, a čim se Nemanja povredio, krenuli svi da nas pune kao amatere. Poslužili smo mlađanom Mesiju za prvenac na SP.
(Englbert Hamperdink, 23. septembar 2022 12:33)

Nisu ostavili Zidanovu Francusku, već Raulovu Španiju iza sebe. Može jedan igrač da se šlepuje u dobroj odbrani, ali trojica ne mogu nikako. Verovatno nikad nisi potrčao za loptom.

Englbert Hamperdink

pre 1 godinu

Treba nam "celicna cetvorka" iz 2006! Vidic, Krstajic, Dragutinovic i Gavrancic
(dan from.melb, 23. septembar 2022 10:43)

Potonja trojica su se samo šlepali uz Vidaru. Izdominirali u kvalifikacijama, ostavili (Zidanovu) Francusku iza sebe, a čim se Nemanja povredio, krenuli svi da nas pune kao amatere. Poslužili smo mlađanom Mesiju za prvenac na SP.

zigot

pre 1 godinu

Реално, кидамо их 3:0 лагано! Изводимо три шпица у нападу! Митрогол први меће главом! Влаховић из слободњака са 35м под пречку! На крају, у 96. минуту, Тадић центрира, лопта се одбија од леђа Луке Јовића док је био у офсајду и улази у мрежу! Судија није видео офсајд, ВАР се покварио баш тада. Неимар кадар невера, стадион у трансу, Трг републике мења име у Митрогол! ИДЕМО БРЕ!! КАДА ЋЕМО ДА СЕ ЛОЖИМО АКО НЕ САДА!
(Чапо, 22. septembar 2022 15:31)

realno. kada cemo da se lozimo ako ne sada, pre prvenstva. sad je jedina prilika jer kad pocne prvenstvo oladice nas vrlo brzo.
posle cemo da budemo kao izduvani baloni i da pricamo kako hrvati opet na srecu i nezasluzeno odose u 1/4 finale...

Ivan Veljković

pre 1 godinu

(*, 22. septembar 2022 20:42)

Pa sad, ako ćemo tako kako si ti krenuo sa licitiranjem, onda ćemo doći do 1958-me i jednog od dva najjača Brazila ikada i najjačih reprezentacija ikada, do Brazila sa Peleom, Garičom, Zagalom, Didijem i Vavom u naponima snage koji su se prošetali do titule u Švedskoj, ili 12 godina kasnije, do 1970-te u Meksiku i do još jednog od dva najjača Brazila ikada i dve najjače reprezentacije ikada, do Brazila sa Peleom, Tostaom, Rivelinjom i Karlosom Albertom u zenitima karijere i naponima snaga, koji su nadigrali ubedljivo sve rivale i prošetali se do titule. Možemo i do 1982-ge i još jednog velikog Brazila sa Sokratesom, Zikom, Falkaom i Ederom koji je mleo sve do nesrećnog poraza od Italije. Možemo i do 1986-te i još jednog velikog Brazila opet sa Sokratesom, Zikom, Falkaom, Ederom i tada im se priključio i Kareka, koji su nesrećno u četvrtfinalu izgubili od Francuza na penale. Možemo licitirati na taj način u nedogled i svi imaju svoje favorite i to je legitimno ali ovde je tema jasna, ovde je pomenut sadašnji Brazil koji je upoređen sa Brazilom iz 1994-te i 2002-ge i o njima treba polemisati na ovoj temi. Inače slažem se s tobom da je Brazil iz 2006-te bio zaista strahovito snažan tim, sa velikim imenima, možda i jači od Brazila iz 2002-ge ali eto nažalost po nas ljubitelje fudbala (i mene koji posle Srbije navijam uvek za Brazil) nisu na samom prvenstvu prikazali ni delić od onoga što umeju i Francuzi su ih zasluženo eliminisali u četvrtfinalu.

Ne može ni da hoda

pre 1 godinu

Ako pozove Kataija Brazilci padaju 3:1
(Lazni Brkajlo, 22. septembar 2022 16:53)

Jedini koji pada je Katai i to od umora u 50 minuti.

Don Andres Iniesta

pre 1 godinu

Jedino pravo svetsko prvenstvo Francuska 98
Sigurno je 10tak timova moglo da osvoji
Sto je danas Brazil tada je to bila neka prosjecna Nigerija

Mali Hijavata

pre 1 godinu

2006.: Кака, Роналдињо и Адрано у најбољим годинама и топ форми; Роналдо мало старији али класа и даље плус млада нада Робињо, а о одбрани и везном са Дидом, Кафуом, Карлосом, Зе Робертом, Жилбертом, Жулињом боље да не причам. Да сигурно је овај Бразил јачи :)
(trojkle, 22. septembar 2022 17:58)

To je bio strašan tim, ali sa velikim, nepremostivim problemom. Dva najbolja svetska beka, Kafu i R. Karlos, bili su u poodmaklim godinama i van forme, a selektor nije imao hrabrosti da ih izostavi... a imali su da biraju... desno Beletija i Maikona a levo Silvinja i Bastosa. Da nisu igrali njih dvojica, Brazil bi bio prvak sveta. Kiksirali su i ponašali se kao da su veće zvezde od Ronalda i Ronaldinja. Zato je uloga selektora toliko važna, praviti bolne rezove kada je to neophodno.

xixoxa

pre 1 godinu

Po meni su četiri najozbiljnija favorita za titulu Nemačka, Engleska, Brazil i Španija tim redosledom. Drugi krug favorita su Argentina, Francuska, Portugal i Belgija. Ostali iz Evrope plus Urugvaj bi mogli iznenada doći do polufinala ali jako malo verujem da bi neko od ostatka sveta mogao da dođe do titule, pogotovo u Karatu u Decembru u sred sezone.

Memfis Dopaj

pre 1 godinu

Timovi koji imaju vezni red daleko ce dogurati.Belgija,spanjolska,hrvatska omaju najbolje vezne redove
(Joca, 22. septembar 2022 19:37)

Ako ćemo tako, onda bi, po toj logici, Nemačka trebala da osvoji: Kimih, Haverc, Musijala, Gorecka, Sane, Gindoan i Rojs potpomognuti Milerom, Gnabrijem i Gosensom. Svako iole upućen u fudbal svestan je da navedeni igraju atomski fudbal. Voleli ih ili ne, neka mi neko navede jači reprezentativni vezni red.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Napad ne znači ništa. Poslednja dva prvenstva, Brazil nema sredinu terena,tj vrhunsku sredinu. Pored Kazemira, tu su L. Paketa i Fred. To nije sredina koja osvaja titule. Brazil još od Kake nema srednjaka top klase. Kutinjo je najbliže tome, ali nije konstantan i još se ne zna da li je vezni ili krilni igrač. Ni Tite nije selektor šampion, to je jasno. Medjutim, ni ostali ne blistaju, pa je moguće da odu do polufinala, možda čak udju i u finale, iako nemaju kvalitet za to.

Delija sa severa

pre 1 godinu

Dobra i jaka reprezentacija, ali po meni mnogo precenjena, to se videlo i pre 4 godine kad ih je iole ozbiljnija ekipa poput Belgije rutinski izbacila. Odavno ovo nije "taj" Brazil iz slavnih vremena, Selesao je spao na vecinu manekena koje mrzi da trci po terenu i jos im je jedan od takvih bio i kapiten (Nejmar), prema tome..

*

pre 1 godinu

(vince carter, 22. septembar 2022 19:30)

U pravu si. Veći su favorit bili Brazilci četiri godine kasnije, u Nemačkoj, međutim tada su se, uprkos nadrealnim imenima, mučili i zasluženo bili eliminisani u četvrt-finalu od strane Francuske. Nabrojmo samo neke: Dida, Roberto Karlos, Kafu, Lusio, Emerson, Žuninjo, Žulio Baptista i onda streh i trepet od navale u vidu Kake, Ronaldinja, Robinja, Adrijana i Ronalda! Ipak, Ronaldo je bio na samom zalasku, a Ronaldinjo i Adrijano su u tom trenutku otpočinjali svoj dugi slobodni pad. Od Ronaldinja, koji je u Nemačku doputovao kao aktuelni klupski prvak Evrope, se najviše očekivalo. Štaviše, da je imao dobro SP, verovatno bismo danas govorili o njemu kao jednom od najvećih ikada, ali, avaj, odigrao je poprilično slabo i, zapravo, nikad više nakon tog takmičenja nije prikazao fudbalsku magiju koja ga je krasila.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Vinse, lepo sam te pitao, nikakvog povoda ti nisam dao da se pitas da li sam upucen ili ne. Znam ja vrlo dobro ko je kakav "bekgraund" tada imao, ne moras ti da mi otvaras oci i vidike, hteo sam samo da vidim ko su bila ta tri najveca favorita po tebi, a mislim da sam dobro sumirao selekcije izmedju kojih si mogao da biras. Naravno da holandija nije ni mogla da bude u tom drustvu samo zato jer se nije (ni) plasirala, i to mi je poznato. Hvala na odgovoru.

vince carter

pre 1 godinu

@dezurni Pre svetskog branilac titule francuska i evropski prvak je bila najveci favorit a koji su ispali u grupi bez postignutog gola. To je bilo svetsko sa najvise iznenadjenja i najvise namestanja,Brazil je bio cetvrti u kvalifikacijama,bili su u losoj formi pre svetskog. Holandija se nije ni plasirala,Argentina koja je isto bila ispred brazila kao favorit ispala u grupi,Koreanci pogurani protiv Italijana i Spanaca,Turci usli u polufinale. Ja bi rekao da su Englezi zbog ekipe bili medju tri favorita uz francuze,argentince i Italijane pre Brazila na tom svetskom. A ako niste upuceni,Ronaldinjo jos nije smatran nikakvim ozbiljnim igracem i bas na tom turniru se uzdigao..grupa Turska,Kostarika,Kina..prosecna tada Belgija u osmini,jaka Engleska opet Turska u polufinalu i u finalu Nemacka koja nije bila nista posebno Frings,Balak,Klose,Nojvil,Ramelov,Linke,Mecelder to su ti neki igraci.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Vinse, OK, nije Brazil bio medju tri, a ko je bio? Francuska, nemacka, Spanija, Italija, Argentina, Portugal i engleska? Ko od tih sedam? :-D

no name

pre 1 godinu

Sad i Brazil nema špica... E Gvardiola, Gvardioal sta uradi.


Videcemo kako ce to izgledati bez spica, ova dvojica na krilima su mnogo dobra.

Ivan Veljković

pre 1 godinu

Nema šta, zaista i sadašnji Brazil ima ubedljivo najjaču napadačku liniju i prvi je favorit za titulu u Kataru. Dvadeset godina je prošlo od poslednje Brazilove svetske titule i Brazilci će biti izuzetno motivisani da vrate svetsku titulu. Ova brazilska napadačka linija sa Neimarom, Vinisujusom, Rodrigom, Rišarlisonom zaista deluje moćno. Ali onaj Brazil iz 1994. godine za klasu je bolji, napadačka linija Mazinjo, Mauro Silva, Zinjo, Bebeto i Romario je skup velikih fudbalskih asova, u današnjici nema niti jednog igrača ni blizu sličnog njima. A tek onaj Brazil iz 2002. godine koji se bukvalno prošetao do titule u Japanu i Južnoj Koreji, pobedivši u svih sedam utakmica lagano i rutinski je jedan zaista veliki tim, daleko bolji, neuporedivo bolji od svih današnjih reprezentacija. Taj Brazil sa Svetskog prvenstva 2002. godine sa napadačkom linijom Rivaldo, Ronaldinjo i Ronaldo je jedan od najboljih timova svih vremena i porediti ga sa sadašnjim reprezentacijama je nemoguće. Skup takvih majstora kakve je imao tim Brazila na Svetskom prvenstvu 2002. godine je nešto vrhunsko i neponovljivo.

vince carter

pre 1 godinu

I niko nije pomenuo stopera Arsenala odlicnog Gabriela :)) Francuzi i dalje imaju najjaci tim i najvise dobrih igraca,sto se mene tice voleo bih da bude neko iznenadjenje i osvoji neko iz drugog plana,a ovi sto pisu da se Messi pita..eto on se pita vec peto svetsko :)) Sto se tice Brazila iz 2002,oni nisu bili medju prva tri favorita pre svetskog,Ronaldinjo je bas na tom prvenstvu eksplodirao kao igrac,nije imao dobru sezonu u Parizu pre toga pa je posle svetskog odigrao jos jednu sezonu za Psg pre prelaska u Barsu. Ronaldo je izasao iz povrede,odigrao tek poslednjih par kola kalca posle 2 godine pauze,tu su bili Rivaldo,Kafu i Karlos od jacih igraca,Gilberto Silva,Kleberson nepoznanica,igrali u Brazilu. Edmilson,Juninho Paulista,Lusio i drugi stoper mislim da je bio Roke Junior ili Juan a golman Marcos. Nisu se prosetali protiv svih,Englesku su preokrenuli na krilima Ronaldinja,asistencija Rivaldo posle one biciklice na Esliju Kolu i onaj gol kad je upecao sarance Simana.

Semir988

pre 1 godinu

Svetsko prvenstvo će osvojiti reprezentacija koja ima najbolju sredinu terena. Brazil ima dobrog golmana, solidnu odbranu, ubitačan napad, ali sredina terena je dosta upitna. Kasemiro i Fabinjo su odlični zadnji vezni, ali nema tu igrača koji diktiraju tempo pasevima, koji razbijaju protivnički presing... Džaba im što imaju brze Vinija i Nejmara, ko će njima da doda loptu...

trojkle

pre 1 godinu

2006.: Кака, Роналдињо и Адрано у најбољим годинама и топ форми; Роналдо мало старији али класа и даље плус млада нада Робињо, а о одбрани и везном са Дидом, Кафуом, Карлосом, Зе Робертом, Жилбертом, Жулињом боље да не причам. Да сигурно је овај Бразил јачи :)

srdja

pre 1 godinu

Zilberto Silva 2002 a ne Mauro Silva..cini mi se da je problem ove ekipe sredina terena gdje nemaju nekog plejmejkera tipa Kros,Modric..a imaju mozda i najbolje defanzivne vezne Fabinjo Kazemiro..B.Gimaraes.

Seek and Destroy

pre 1 godinu

Sve zavisi koliko su sveži. Cela reprezentacija igra u Evropi u ligama petice. Zbog SP igra se po ubrzanom sistemu. Prvenstvo, evro kupovi i svi su starteri. Sreda nedelja. Tu vidim našu šansu jer naši igrači gotovo većina nisu starteri niti imaju prenatrpan program
(Kaiser, 22. septembar 2022 16:46)
Hahahahaha.
Inace naši igraci su poznati po svežini.

HHH

pre 1 godinu

Tite prosecan hahhahahahahahaha pa on je do skoro bio najplaveniji selektor sveta...oni ga znaci dzaba placaju tolike pare i ne menjaju ga
(Milan, 22. septembar 2022 16:52)

Nikada Brazilci nisu imali neka velika trenerska imena, Tite je u najboljem slučaju tek solidan trener.

Kaiser

pre 1 godinu

Sve zavisi koliko su sveži. Cela reprezentacija igra u Evropi u ligama petice. Zbog SP igra se po ubrzanom sistemu. Prvenstvo, evro kupovi i svi su starteri. Sreda nedelja. Tu vidim našu šansu jer naši igrači gotovo većina nisu starteri niti imaju prenatrpan program

jonnac

pre 1 godinu

Svako prvenstvo ista prica i onda dodju neki Evropljani i nategnu ih u cetvrtfinalu. 2014. je bilo polufinale jer u prve dve runde nisu naisli na Evropljane. I ovaj put ce biti isto. Ima neka Holandija, Francuska ili Nemacka, potencijalno Spanija ili Belgija, nisam gledao zreb, da ih posalje kuci. Jedino Englesku mogu dobiti, jer Englezi su umisljeni da su neka sila, a nisu. Svim jacim ekipama iz Evrope Brazil i njihov stil odgovaraju. Manje im odgovara Argentina, ali u Argentini ima manje cistog kvaliteta nego u Brazilu, pa sumnjam da ce i oni nesto posebno napraviti, ali pre bih se kladio na njih nego na Brazil, jer ekipa sa Mesijem moze svakog da pobedi. Ali oni mogu i da izgube od svakog. Brazil sam siguran da ne moze da pobedi ni jednu ekipu iz evropskog vrha osim Engleske. Njih moze i Srbija da pobedi, jer oni uopste nisu svesni da su prosek. A vi slobodno pisite kako su oni najjaci, zato sto su nekada to bili. Tako pisete i za kosarkase Srbije, pa vam uporno dokazuju da nisu. Negde od 2002.godine, kao i Brazil.

alejandro

pre 1 godinu

Neka su šatro jaki. Nisu mi ni najmanje simpatični. Neka ponove dobre rezultate slične onima od 2002. naovamo. Nemam ništa protiv!

REKOS

pre 1 godinu

Evo ja cu ovo Prognozirati, Ovaj Brazil nece da prolazi ni Grupnu fazu, Iz ove grupe ima da idu CH i Srb. Ziv bili pa videli. CH - Srb igra ce nereseno.

Pera85

pre 1 godinu

Nikada, niti u jednom sportu nije se pokazalo efikasno kad je tim sastavljen od 11, 7, 5 itd zvijezda. Pogotovo kad je prosječni trener, kao što je recimo Tite. Brazil jeste jak, to nije sporno ali ukonponovati 11 zvijezda u jedan tim je mnogo teško. Uvjeren sam da neće uzeti titulu.
(Fortysix, 22. septembar 2022 16:14)

Ne lupaj.
Dream Team 1992. (I skoro svaki sledeci)
Spanija sa bracom Gasol na svakom EP izraziti favoriti i osvojili
Mi 1997.
Pa i taj Brzil 2002. na papiru nije bio nesto jer niko nije znao sta Ronaldinjo moze, koliko je Zuba spreman ali su sve zvezde bile tu

Bracika moj

pre 1 godinu

Bitno je da Bleki kaže da se mi isprsimo i da ih napadnemo, kad pogledam ove igrače i ove brojke, bio bih zadovoljan samo da ne daju više od 3 komada...

Pirotehnicar

pre 1 godinu

"Selektor Brazila Tite već sada je na "slatkim mukama" zbog pet vrhunskih opcija za odabir napadačke linije "selesaa".

Zbog sjajne forme za mesto u špicu konkurišu Nejmar, Vinisijus Žunior, Rodrigo, Roberto Firmino, Rišarlison i Antoni dos Santos."

Ovo je sest opcija, a ne pet, a najbolja kombinacija bi bila ova: Antoni (Rodrigo), Nejmar, Vinisijus- Zezus (Firmino, Risarlison).

живац

pre 1 godinu

неимар је тренутно најбољи играч на свету. халанд је импресивнији али неимар је бољи. тренутно. треба да заборавимо на бразил и да се фокусирамо на швајцарску и камерун. против бразила играти своју игру па шта буде. ако нас нека невероватна срећа погледа можда избегнемо пораз али свакако није утакмица где треба да се трошимо или оптерећујемо.

Misko

pre 1 godinu

Cetiri utakmice do titule u nokaut fazi su garancija da nikad nema izrazitih favorita. Fudbal je to.. Jedan kiks odbrane, nekoliko propustenih prilika i dovidjenja. Istorija Mundijala je puna toga, bilo je i vecih favorita. Pri tome, Nejmar ne deluje kao vodja za velika dela. Takodje, ako Nemci ucestvuju, niko nikada protiv njih nije favorit.

Vlada Calgary

pre 1 godinu

Slaba odbrana sa Bekerom, Militaom, Danilom, Markinjosom, Silvom i rezervama Lodijem i Telesom? Ne bih to zvao slabim, al 'ajde...

Milan

pre 1 godinu

Nikada, niti u jednom sportu nije se pokazalo efikasno kad je tim sastavljen od 11, 7, 5 itd zvijezda. Pogotovo kad je prosječni trener, kao što je recimo Tite. Brazil jeste jak, to nije sporno ali ukonponovati 11 zvijezda u jedan tim je mnogo teško. Uvjeren sam da neće uzeti titulu.
(Fortysix, 22. septembar 2022 16:14)
Tite prosecan hahhahahahahahaha pa on je do skoro bio najplaveniji selektor sveta...oni ga znaci dzaba placaju tolike pare i ne menjaju ga

Gde ja živim

pre 1 godinu

I šta sad? Ne treba da idemo?

Najbolje udri u defetizam to sigurno pomaže kako u sportu tako i u životu. U fudbalu nikad ništa nismo uradili zato što nikad niko nije usadio želju za pobedom. Nego sve "Svi igraju fudbal", "Nemamo sreće", "Lopta je okrugla". Zato nam se dešavaju Azerbejdžani, Estonije, Kazahstan i sl.

Nadam se da Piksi nije takav. Idemo da igramo protiv Brazila. 11 na 11, 90 minuta. Trava je zelena i na našoj i na njihovoj polovini. Lopta je ista. Noge i ruke imamo svi. Ajde da ćušnemo nešto ako može. Da branimo sve što može. Pa dokle stignemo.

Ako nam daju 5, možda mi damo 2 kao Turci 2002. Možda promaše sve kao što se često dešava kad favorita neće pa bude 0:0. Možda oni tutnu autogol pa ih uhvati panika. Sport je to, fudbal je to. Brazil je uvek jak, ali nije nepobediv. A ako bude nepobediv, pružimo ruku i idemo dalje. Prosto kao pasulj.

A kad nas niko ne šljivi 2% svi začuđeni što je to tako. Niko bre neće da se druži sa šonjama.

Fortysix

pre 1 godinu

Nikada, niti u jednom sportu nije se pokazalo efikasno kad je tim sastavljen od 11, 7, 5 itd zvijezda. Pogotovo kad je prosječni trener, kao što je recimo Tite. Brazil jeste jak, to nije sporno ali ukonponovati 11 zvijezda u jedan tim je mnogo teško. Uvjeren sam da neće uzeti titulu.

Sabre

pre 1 godinu

Ne lozite se. I Argentinci su u jednom trenutku mogli da izvedu 11 vrhunskih napadaca pa nista nisu uradili. Ja bih najvise voleo da se Brazil maksimalno izlozi jer ce onda gotovo sigurno da puknu. Svakako su strasan skup igraca, ali da li ce biti i tim, to cemo tek da vidimo.

mojnemenito

pre 1 godinu

I da je upola slabiji, opet ih necemo dobiti i opet cemo ispasti u grupi. Nama promaja duva u odbrani, nema utakmice da ne napravimo par pocetnickih gresaka. Malo smo se primili posle Portugala, a da ne bi Mitrovica, i onakav los Portugal ne bi smo prosli. Mi i fudbal smo na ratnoj nozi.

gill

pre 1 godinu

Ovaj Brazil nije ni blizu onog iz 2002. i 1994. Nema madjionicara poput Ronalda, Ronaldinja, Rivalda, Romarija, sve nabedjene zvezdice sa frizuricom danas.

живац

pre 1 godinu

@foxit98
сине едер милитао је вероватно најбољи штопер на свету прошле сезоне а ти га ниси ни поменуо. "маркињос у годинама"?! момак има 28 година. ТЕК! и у одличној је форми већ неколико сезона. ако они зарибају ту је бремер и тијаго силва. па фелипе из атлетико мадрида, паулиста из севиље, па на бековима искусни играчи попут марсела и дани алвеша а и играчи у најбољим годинама попут данила, лодија, алекса сандра.... све у свему најбољу одбрану на свету имају без икакве озбиљне конкуренције.

Istina

pre 1 godinu

Brazil nikada u prvoj utakmici na SP nije pokazao ništa. Ili otvaranje ili prva utakmica. Sećam se utakmice 1974 na SP u Nemačkoj. Brazil Jugoslavija 0;0. Mi bili bolji. I na prošlom SP u Rusiji. Prva utakmica Brazila katastrofa. I tu je naša šansa.

Todor

pre 1 godinu

U polufinala svetskog prvenstva igrace 4 evropske reprezentacije!!! Toliko o Brazil i Argentini. Evropljani su tehnicko-takticki superiornini od juznoamerikanaca koji igraju na potez, nadahnuce, inspiraciju. Taj nivo improvizacije
vise ne prolazi u vrhunski fudbal

El pipita

pre 1 godinu

94 su dobili na penale, 2002 nisu imali jaceg protivnika, umisljene engleze ionako niko ne shvata za ozbiljno a o njemackoj ne treba trositi rijeci. Drago mi je samo sto legendarnom Kanu ispade lopta iz ruku hehe. Inace ovaj Brazil ce da resetuje Srbiju iako titulu vidjeti neće, tu se pita Leo!!!

Отворено

pre 1 godinu

Ове нове екипе никад не могу имати онакав шмек као оне раније. Екипе су углавном садтављене од играча који заблистају једну, двије сезоне и угасе се.

hm

pre 1 godinu

Koga briga. Da su komsije tako razmisljale ne bi igrali finale. Uostalom i bolje je da je takav Brazil u grupi, jer to znaci da se mozemo opet naci tek u finalu. Jos nije ne p2ocelo prvenstvo, a vec se svasta pise.

PimPong

pre 1 godinu

Iako je ovaj Brazil bolji od nas (mada nismo ni mi losi) i iako je najvise cemu mozemo da se nadamo jedan bod iz naseg medjusobnog duela ako nama bude dan a njima ne, mislim da ova reprezentacija Brazila ne moze da se poredi sa onim reprezentacijama iz 1994-i i 2002-e. Po meni se jos nisu dokazali. Bolji jesu nego ekipa iz Rusije, prvenstveno zato sto je Vinisijus bas stasao u odlicnog igraca. Iskreno, nisam siguran zasto su na kladionicama prvi favorit - mozda ne zato sto su oni fenomenalni, vec zato sto druge ekipe nisu jake kao sto su nekad bile. Ja bih Francuzima dao najvece sanse, ali to ce najvise da zavisi od sloge u ekipi, jer su po meni najtalentovaniji. I veoma je tesko osvojiti dva puta za redom,

Nebojša

pre 1 godinu

Pa na papiru mogu da budu i bolji od one generacije ali videćemo u praksi kako to izgleda koliko mi znamo možda ni grupu ne prođu.

Jaime Lannister

pre 1 godinu

Dobiti Brazil neće biti ključ prolaska u našoj grupi. Dobiti Švajcarce i Kamerunce da definitivno. Naravno uzeti Brazilu bodove je veliki plus za nas, ali ne trebao biti razočarani ako izgubimo.

Marko

pre 1 godinu

Kako ce ovi ljudi nas da razmkntiraju, pa to je haos...evo vec polako krece lozenje kao i pred svako sp, osvajamo itd, a onda tuzna realnost. Lupajte minuse vi koji pojma o fubalu nemate.

Чапо

pre 1 godinu

Реално, кидамо их 3:0 лагано! Изводимо три шпица у нападу! Митрогол први меће главом! Влаховић из слободњака са 35м под пречку! На крају, у 96. минуту, Тадић центрира, лопта се одбија од леђа Луке Јовића док је био у офсајду и улази у мрежу! Судија није видео офсајд, ВАР се покварио баш тада. Неимар кадар невера, стадион у трансу, Трг републике мења име у Митрогол! ИДЕМО БРЕ!! КАДА ЋЕМО ДА СЕ ЛОЖИМО АКО НЕ САДА!

Black Sabath

pre 1 godinu

Nikola Jokić MVP ,najbolji igrač u istoriji...Vasilije Micič najbolji igrač Evrolige...Nedović,Kalinić,Milutinov,Lučić.........i štaćemo sad...???

Footix98

pre 1 godinu

Pomno sam ih pratio u poslednje vreme. Naravno pre svega iz razloga sto su nam opet protivnici i sto ovoga puta otvaramo turnir sa njima. Brazil je jaci nego pre 4 godine u Rusiji, to je jasno kao dan. Pre svega su enormno talentovaniji i jaci u napadu. Pre 4 godine nisu uz Nejmara i Zesusa imali igrace poput Entonija, Martinelija ili Vinisijusa. Sredina im nije impozantna ali je kao i uvek, jaka. Kazemiro, Fred i Kutinjo su u godinama i u blagom padu karijera. Medjutim, sada su im glavni pogon Lukas Paketa, Bruno Gimaraes i eventualno Daglas Luiz. Odbrana im je opet najslabiji deo. Najmanje poverenje ulivaju nazad, nemaju ni blizu stopere poput Lusija i Zuana ili bekove poput Roberta Karlosa ili Kafue. Tijago Silva, Markinjos, Alves, svi su u poodmaklim godinama bez obzira na klasu, to nisu vise isti igraci. Problem je sto se pojavio ovaj Bremer kojeg je i Italija htela, on je zaista sjajan stoper. Uglavnom kvalifikacije su pregazili sa 14 pobeda, 3 neresena i bez poraza! Medjutim, zanimljivo je da su slicno tako pregazili i kvalifikacije za Rusiju 2018., ali su na samom SP delovali neubedljivo. Sa ovakvim Brazilom, mora se igrati na gol vise, sto Piksi vec dve godine i forsira. Dakle nije sporno da ce morati od njih da se prime golovi, sustina je da moraju da se napadnu jer su najslabiji nazad i mogu da im se daju golovi, a mi imamo upravo najvise potencijala tu. Sve u svemu, dobra je stvar sto otvaramo sa njima, jer sta god da se uradi ostaju dva meca za prolaz.

Dorotej

pre 1 godinu

Najbolje da ne idemo kada su tako jaki. Do juče smo se videli najmanje u polufinalu, sada idemo u drugu krajnost. Ne umemo da budemo NORMALNI.

denis

pre 1 godinu

1994 romario 2002 zuba a da ne spominjemo bebeto rai dunga taffarel maicon ronaldhino itd brazil je prosek trenutno kako se fudbal promenio ne bi me cudilo da izgube od nasih ili svajcar svajcarske nema vise toga kao ranije i var itd sad trenutno a sta se tice majstora fudbala brazil je inao samo manekene u zadnjih 20 god romario ronaldo ronaldinho e to su bili fenomeni ovi ostali prosek koja svaka evropska ekipa ima

Ivan V.

pre 1 godinu

Nema blage veze jedna generacija sa drugom.Neuporediva.Ovi danas su sve foliranti i instagram modelcici.Ono su bili bogovi fudbala.

srbija

pre 1 godinu

Izgledali smo i mi kao strah i trepet na Svetskom i Evropskom u kosarci, pa svi znamo kako smo prosli. Tim ne cine pojedinci, vec dobra hemija i zajednistvo. Naravno, potreban je i kvalitet, ali nije garant uspeha.

Black Sabath

pre 1 godinu

Nikola Jokić MVP ,najbolji igrač u istoriji...Vasilije Micič najbolji igrač Evrolige...Nedović,Kalinić,Milutinov,Lučić.........i štaćemo sad...???

Footix98

pre 1 godinu

Pomno sam ih pratio u poslednje vreme. Naravno pre svega iz razloga sto su nam opet protivnici i sto ovoga puta otvaramo turnir sa njima. Brazil je jaci nego pre 4 godine u Rusiji, to je jasno kao dan. Pre svega su enormno talentovaniji i jaci u napadu. Pre 4 godine nisu uz Nejmara i Zesusa imali igrace poput Entonija, Martinelija ili Vinisijusa. Sredina im nije impozantna ali je kao i uvek, jaka. Kazemiro, Fred i Kutinjo su u godinama i u blagom padu karijera. Medjutim, sada su im glavni pogon Lukas Paketa, Bruno Gimaraes i eventualno Daglas Luiz. Odbrana im je opet najslabiji deo. Najmanje poverenje ulivaju nazad, nemaju ni blizu stopere poput Lusija i Zuana ili bekove poput Roberta Karlosa ili Kafue. Tijago Silva, Markinjos, Alves, svi su u poodmaklim godinama bez obzira na klasu, to nisu vise isti igraci. Problem je sto se pojavio ovaj Bremer kojeg je i Italija htela, on je zaista sjajan stoper. Uglavnom kvalifikacije su pregazili sa 14 pobeda, 3 neresena i bez poraza! Medjutim, zanimljivo je da su slicno tako pregazili i kvalifikacije za Rusiju 2018., ali su na samom SP delovali neubedljivo. Sa ovakvim Brazilom, mora se igrati na gol vise, sto Piksi vec dve godine i forsira. Dakle nije sporno da ce morati od njih da se prime golovi, sustina je da moraju da se napadnu jer su najslabiji nazad i mogu da im se daju golovi, a mi imamo upravo najvise potencijala tu. Sve u svemu, dobra je stvar sto otvaramo sa njima, jer sta god da se uradi ostaju dva meca za prolaz.

Jaime Lannister

pre 1 godinu

Dobiti Brazil neće biti ključ prolaska u našoj grupi. Dobiti Švajcarce i Kamerunce da definitivno. Naravno uzeti Brazilu bodove je veliki plus za nas, ali ne trebao biti razočarani ako izgubimo.

Чапо

pre 1 godinu

Реално, кидамо их 3:0 лагано! Изводимо три шпица у нападу! Митрогол први меће главом! Влаховић из слободњака са 35м под пречку! На крају, у 96. минуту, Тадић центрира, лопта се одбија од леђа Луке Јовића док је био у офсајду и улази у мрежу! Судија није видео офсајд, ВАР се покварио баш тада. Неимар кадар невера, стадион у трансу, Трг републике мења име у Митрогол! ИДЕМО БРЕ!! КАДА ЋЕМО ДА СЕ ЛОЖИМО АКО НЕ САДА!

Ivan V.

pre 1 godinu

Nema blage veze jedna generacija sa drugom.Neuporediva.Ovi danas su sve foliranti i instagram modelcici.Ono su bili bogovi fudbala.

srbija

pre 1 godinu

Izgledali smo i mi kao strah i trepet na Svetskom i Evropskom u kosarci, pa svi znamo kako smo prosli. Tim ne cine pojedinci, vec dobra hemija i zajednistvo. Naravno, potreban je i kvalitet, ali nije garant uspeha.

Misko

pre 1 godinu

Cetiri utakmice do titule u nokaut fazi su garancija da nikad nema izrazitih favorita. Fudbal je to.. Jedan kiks odbrane, nekoliko propustenih prilika i dovidjenja. Istorija Mundijala je puna toga, bilo je i vecih favorita. Pri tome, Nejmar ne deluje kao vodja za velika dela. Takodje, ako Nemci ucestvuju, niko nikada protiv njih nije favorit.

Marko

pre 1 godinu

Kako ce ovi ljudi nas da razmkntiraju, pa to je haos...evo vec polako krece lozenje kao i pred svako sp, osvajamo itd, a onda tuzna realnost. Lupajte minuse vi koji pojma o fubalu nemate.

Seek and Destroy

pre 1 godinu

Sve zavisi koliko su sveži. Cela reprezentacija igra u Evropi u ligama petice. Zbog SP igra se po ubrzanom sistemu. Prvenstvo, evro kupovi i svi su starteri. Sreda nedelja. Tu vidim našu šansu jer naši igrači gotovo većina nisu starteri niti imaju prenatrpan program
(Kaiser, 22. septembar 2022 16:46)
Hahahahaha.
Inace naši igraci su poznati po svežini.

Semir988

pre 1 godinu

Svetsko prvenstvo će osvojiti reprezentacija koja ima najbolju sredinu terena. Brazil ima dobrog golmana, solidnu odbranu, ubitačan napad, ali sredina terena je dosta upitna. Kasemiro i Fabinjo su odlični zadnji vezni, ali nema tu igrača koji diktiraju tempo pasevima, koji razbijaju protivnički presing... Džaba im što imaju brze Vinija i Nejmara, ko će njima da doda loptu...

PimPong

pre 1 godinu

Iako je ovaj Brazil bolji od nas (mada nismo ni mi losi) i iako je najvise cemu mozemo da se nadamo jedan bod iz naseg medjusobnog duela ako nama bude dan a njima ne, mislim da ova reprezentacija Brazila ne moze da se poredi sa onim reprezentacijama iz 1994-i i 2002-e. Po meni se jos nisu dokazali. Bolji jesu nego ekipa iz Rusije, prvenstveno zato sto je Vinisijus bas stasao u odlicnog igraca. Iskreno, nisam siguran zasto su na kladionicama prvi favorit - mozda ne zato sto su oni fenomenalni, vec zato sto druge ekipe nisu jake kao sto su nekad bile. Ja bih Francuzima dao najvece sanse, ali to ce najvise da zavisi od sloge u ekipi, jer su po meni najtalentovaniji. I veoma je tesko osvojiti dva puta za redom,

gill

pre 1 godinu

Ovaj Brazil nije ni blizu onog iz 2002. i 1994. Nema madjionicara poput Ronalda, Ronaldinja, Rivalda, Romarija, sve nabedjene zvezdice sa frizuricom danas.

mojnemenito

pre 1 godinu

I da je upola slabiji, opet ih necemo dobiti i opet cemo ispasti u grupi. Nama promaja duva u odbrani, nema utakmice da ne napravimo par pocetnickih gresaka. Malo smo se primili posle Portugala, a da ne bi Mitrovica, i onakav los Portugal ne bi smo prosli. Mi i fudbal smo na ratnoj nozi.

jonnac

pre 1 godinu

Svako prvenstvo ista prica i onda dodju neki Evropljani i nategnu ih u cetvrtfinalu. 2014. je bilo polufinale jer u prve dve runde nisu naisli na Evropljane. I ovaj put ce biti isto. Ima neka Holandija, Francuska ili Nemacka, potencijalno Spanija ili Belgija, nisam gledao zreb, da ih posalje kuci. Jedino Englesku mogu dobiti, jer Englezi su umisljeni da su neka sila, a nisu. Svim jacim ekipama iz Evrope Brazil i njihov stil odgovaraju. Manje im odgovara Argentina, ali u Argentini ima manje cistog kvaliteta nego u Brazilu, pa sumnjam da ce i oni nesto posebno napraviti, ali pre bih se kladio na njih nego na Brazil, jer ekipa sa Mesijem moze svakog da pobedi. Ali oni mogu i da izgube od svakog. Brazil sam siguran da ne moze da pobedi ni jednu ekipu iz evropskog vrha osim Engleske. Njih moze i Srbija da pobedi, jer oni uopste nisu svesni da su prosek. A vi slobodno pisite kako su oni najjaci, zato sto su nekada to bili. Tako pisete i za kosarkase Srbije, pa vam uporno dokazuju da nisu. Negde od 2002.godine, kao i Brazil.

trojkle

pre 1 godinu

2006.: Кака, Роналдињо и Адрано у најбољим годинама и топ форми; Роналдо мало старији али класа и даље плус млада нада Робињо, а о одбрани и везном са Дидом, Кафуом, Карлосом, Зе Робертом, Жилбертом, Жулињом боље да не причам. Да сигурно је овај Бразил јачи :)

Todor

pre 1 godinu

U polufinala svetskog prvenstva igrace 4 evropske reprezentacije!!! Toliko o Brazil i Argentini. Evropljani su tehnicko-takticki superiornini od juznoamerikanaca koji igraju na potez, nadahnuce, inspiraciju. Taj nivo improvizacije
vise ne prolazi u vrhunski fudbal

Gde ja živim

pre 1 godinu

I šta sad? Ne treba da idemo?

Najbolje udri u defetizam to sigurno pomaže kako u sportu tako i u životu. U fudbalu nikad ništa nismo uradili zato što nikad niko nije usadio želju za pobedom. Nego sve "Svi igraju fudbal", "Nemamo sreće", "Lopta je okrugla". Zato nam se dešavaju Azerbejdžani, Estonije, Kazahstan i sl.

Nadam se da Piksi nije takav. Idemo da igramo protiv Brazila. 11 na 11, 90 minuta. Trava je zelena i na našoj i na njihovoj polovini. Lopta je ista. Noge i ruke imamo svi. Ajde da ćušnemo nešto ako može. Da branimo sve što može. Pa dokle stignemo.

Ako nam daju 5, možda mi damo 2 kao Turci 2002. Možda promaše sve kao što se često dešava kad favorita neće pa bude 0:0. Možda oni tutnu autogol pa ih uhvati panika. Sport je to, fudbal je to. Brazil je uvek jak, ali nije nepobediv. A ako bude nepobediv, pružimo ruku i idemo dalje. Prosto kao pasulj.

A kad nas niko ne šljivi 2% svi začuđeni što je to tako. Niko bre neće da se druži sa šonjama.

Отворено

pre 1 godinu

Ове нове екипе никад не могу имати онакав шмек као оне раније. Екипе су углавном садтављене од играча који заблистају једну, двије сезоне и угасе се.

Vlada Calgary

pre 1 godinu

Slaba odbrana sa Bekerom, Militaom, Danilom, Markinjosom, Silvom i rezervama Lodijem i Telesom? Ne bih to zvao slabim, al 'ajde...

Ivan Veljković

pre 1 godinu

Nema šta, zaista i sadašnji Brazil ima ubedljivo najjaču napadačku liniju i prvi je favorit za titulu u Kataru. Dvadeset godina je prošlo od poslednje Brazilove svetske titule i Brazilci će biti izuzetno motivisani da vrate svetsku titulu. Ova brazilska napadačka linija sa Neimarom, Vinisujusom, Rodrigom, Rišarlisonom zaista deluje moćno. Ali onaj Brazil iz 1994. godine za klasu je bolji, napadačka linija Mazinjo, Mauro Silva, Zinjo, Bebeto i Romario je skup velikih fudbalskih asova, u današnjici nema niti jednog igrača ni blizu sličnog njima. A tek onaj Brazil iz 2002. godine koji se bukvalno prošetao do titule u Japanu i Južnoj Koreji, pobedivši u svih sedam utakmica lagano i rutinski je jedan zaista veliki tim, daleko bolji, neuporedivo bolji od svih današnjih reprezentacija. Taj Brazil sa Svetskog prvenstva 2002. godine sa napadačkom linijom Rivaldo, Ronaldinjo i Ronaldo je jedan od najboljih timova svih vremena i porediti ga sa sadašnjim reprezentacijama je nemoguće. Skup takvih majstora kakve je imao tim Brazila na Svetskom prvenstvu 2002. godine je nešto vrhunsko i neponovljivo.

Dorotej

pre 1 godinu

Najbolje da ne idemo kada su tako jaki. Do juče smo se videli najmanje u polufinalu, sada idemo u drugu krajnost. Ne umemo da budemo NORMALNI.

hm

pre 1 godinu

Koga briga. Da su komsije tako razmisljale ne bi igrali finale. Uostalom i bolje je da je takav Brazil u grupi, jer to znaci da se mozemo opet naci tek u finalu. Jos nije ne p2ocelo prvenstvo, a vec se svasta pise.

Sabre

pre 1 godinu

Ne lozite se. I Argentinci su u jednom trenutku mogli da izvedu 11 vrhunskih napadaca pa nista nisu uradili. Ja bih najvise voleo da se Brazil maksimalno izlozi jer ce onda gotovo sigurno da puknu. Svakako su strasan skup igraca, ali da li ce biti i tim, to cemo tek da vidimo.

Fortysix

pre 1 godinu

Nikada, niti u jednom sportu nije se pokazalo efikasno kad je tim sastavljen od 11, 7, 5 itd zvijezda. Pogotovo kad je prosječni trener, kao što je recimo Tite. Brazil jeste jak, to nije sporno ali ukonponovati 11 zvijezda u jedan tim je mnogo teško. Uvjeren sam da neće uzeti titulu.

*

pre 1 godinu

(vince carter, 22. septembar 2022 19:30)

U pravu si. Veći su favorit bili Brazilci četiri godine kasnije, u Nemačkoj, međutim tada su se, uprkos nadrealnim imenima, mučili i zasluženo bili eliminisani u četvrt-finalu od strane Francuske. Nabrojmo samo neke: Dida, Roberto Karlos, Kafu, Lusio, Emerson, Žuninjo, Žulio Baptista i onda streh i trepet od navale u vidu Kake, Ronaldinja, Robinja, Adrijana i Ronalda! Ipak, Ronaldo je bio na samom zalasku, a Ronaldinjo i Adrijano su u tom trenutku otpočinjali svoj dugi slobodni pad. Od Ronaldinja, koji je u Nemačku doputovao kao aktuelni klupski prvak Evrope, se najviše očekivalo. Štaviše, da je imao dobro SP, verovatno bismo danas govorili o njemu kao jednom od najvećih ikada, ali, avaj, odigrao je poprilično slabo i, zapravo, nikad više nakon tog takmičenja nije prikazao fudbalsku magiju koja ga je krasila.

Black Sabath

pre 1 godinu

Nikola Jokić MVP ,najbolji igrač u istoriji...Vasilije Micič najbolji igrač Evrolige...Nedović,Kalinić,Milutinov,Lučić.........i štaćemo sad...???

Istina

pre 1 godinu

Brazil nikada u prvoj utakmici na SP nije pokazao ništa. Ili otvaranje ili prva utakmica. Sećam se utakmice 1974 na SP u Nemačkoj. Brazil Jugoslavija 0;0. Mi bili bolji. I na prošlom SP u Rusiji. Prva utakmica Brazila katastrofa. I tu je naša šansa.

Black Sabath

pre 1 godinu

Nikola Jokić MVP ,najbolji igrač u istoriji...Vasilije Micič najbolji igrač Evrolige...Nedović,Kalinić,Milutinov,Lučić.........i štaćemo sad...???

Ne može ni da hoda

pre 1 godinu

Ako pozove Kataija Brazilci padaju 3:1
(Lazni Brkajlo, 22. septembar 2022 16:53)

Jedini koji pada je Katai i to od umora u 50 minuti.

zigot

pre 1 godinu

Реално, кидамо их 3:0 лагано! Изводимо три шпица у нападу! Митрогол први меће главом! Влаховић из слободњака са 35м под пречку! На крају, у 96. минуту, Тадић центрира, лопта се одбија од леђа Луке Јовића док је био у офсајду и улази у мрежу! Судија није видео офсајд, ВАР се покварио баш тада. Неимар кадар невера, стадион у трансу, Трг републике мења име у Митрогол! ИДЕМО БРЕ!! КАДА ЋЕМО ДА СЕ ЛОЖИМО АКО НЕ САДА!
(Чапо, 22. septembar 2022 15:31)

realno. kada cemo da se lozimo ako ne sada, pre prvenstva. sad je jedina prilika jer kad pocne prvenstvo oladice nas vrlo brzo.
posle cemo da budemo kao izduvani baloni i da pricamo kako hrvati opet na srecu i nezasluzeno odose u 1/4 finale...

denis

pre 1 godinu

1994 romario 2002 zuba a da ne spominjemo bebeto rai dunga taffarel maicon ronaldhino itd brazil je prosek trenutno kako se fudbal promenio ne bi me cudilo da izgube od nasih ili svajcar svajcarske nema vise toga kao ranije i var itd sad trenutno a sta se tice majstora fudbala brazil je inao samo manekene u zadnjih 20 god romario ronaldo ronaldinho e to su bili fenomeni ovi ostali prosek koja svaka evropska ekipa ima

vince carter

pre 1 godinu

I niko nije pomenuo stopera Arsenala odlicnog Gabriela :)) Francuzi i dalje imaju najjaci tim i najvise dobrih igraca,sto se mene tice voleo bih da bude neko iznenadjenje i osvoji neko iz drugog plana,a ovi sto pisu da se Messi pita..eto on se pita vec peto svetsko :)) Sto se tice Brazila iz 2002,oni nisu bili medju prva tri favorita pre svetskog,Ronaldinjo je bas na tom prvenstvu eksplodirao kao igrac,nije imao dobru sezonu u Parizu pre toga pa je posle svetskog odigrao jos jednu sezonu za Psg pre prelaska u Barsu. Ronaldo je izasao iz povrede,odigrao tek poslednjih par kola kalca posle 2 godine pauze,tu su bili Rivaldo,Kafu i Karlos od jacih igraca,Gilberto Silva,Kleberson nepoznanica,igrali u Brazilu. Edmilson,Juninho Paulista,Lusio i drugi stoper mislim da je bio Roke Junior ili Juan a golman Marcos. Nisu se prosetali protiv svih,Englesku su preokrenuli na krilima Ronaldinja,asistencija Rivaldo posle one biciklice na Esliju Kolu i onaj gol kad je upecao sarance Simana.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Napad ne znači ništa. Poslednja dva prvenstva, Brazil nema sredinu terena,tj vrhunsku sredinu. Pored Kazemira, tu su L. Paketa i Fred. To nije sredina koja osvaja titule. Brazil još od Kake nema srednjaka top klase. Kutinjo je najbliže tome, ali nije konstantan i još se ne zna da li je vezni ili krilni igrač. Ni Tite nije selektor šampion, to je jasno. Medjutim, ni ostali ne blistaju, pa je moguće da odu do polufinala, možda čak udju i u finale, iako nemaju kvalitet za to.

Delija sa severa

pre 1 godinu

Dobra i jaka reprezentacija, ali po meni mnogo precenjena, to se videlo i pre 4 godine kad ih je iole ozbiljnija ekipa poput Belgije rutinski izbacila. Odavno ovo nije "taj" Brazil iz slavnih vremena, Selesao je spao na vecinu manekena koje mrzi da trci po terenu i jos im je jedan od takvih bio i kapiten (Nejmar), prema tome..

srdja

pre 1 godinu

Zilberto Silva 2002 a ne Mauro Silva..cini mi se da je problem ove ekipe sredina terena gdje nemaju nekog plejmejkera tipa Kros,Modric..a imaju mozda i najbolje defanzivne vezne Fabinjo Kazemiro..B.Gimaraes.

El pipita

pre 1 godinu

94 su dobili na penale, 2002 nisu imali jaceg protivnika, umisljene engleze ionako niko ne shvata za ozbiljno a o njemackoj ne treba trositi rijeci. Drago mi je samo sto legendarnom Kanu ispade lopta iz ruku hehe. Inace ovaj Brazil ce da resetuje Srbiju iako titulu vidjeti neće, tu se pita Leo!!!

Bracika moj

pre 1 godinu

Bitno je da Bleki kaže da se mi isprsimo i da ih napadnemo, kad pogledam ove igrače i ove brojke, bio bih zadovoljan samo da ne daju više od 3 komada...

Pera85

pre 1 godinu

Nikada, niti u jednom sportu nije se pokazalo efikasno kad je tim sastavljen od 11, 7, 5 itd zvijezda. Pogotovo kad je prosječni trener, kao što je recimo Tite. Brazil jeste jak, to nije sporno ali ukonponovati 11 zvijezda u jedan tim je mnogo teško. Uvjeren sam da neće uzeti titulu.
(Fortysix, 22. septembar 2022 16:14)

Ne lupaj.
Dream Team 1992. (I skoro svaki sledeci)
Spanija sa bracom Gasol na svakom EP izraziti favoriti i osvojili
Mi 1997.
Pa i taj Brzil 2002. na papiru nije bio nesto jer niko nije znao sta Ronaldinjo moze, koliko je Zuba spreman ali su sve zvezde bile tu

живац

pre 1 godinu

@foxit98
сине едер милитао је вероватно најбољи штопер на свету прошле сезоне а ти га ниси ни поменуо. "маркињос у годинама"?! момак има 28 година. ТЕК! и у одличној је форми већ неколико сезона. ако они зарибају ту је бремер и тијаго силва. па фелипе из атлетико мадрида, паулиста из севиље, па на бековима искусни играчи попут марсела и дани алвеша а и играчи у најбољим годинама попут данила, лодија, алекса сандра.... све у свему најбољу одбрану на свету имају без икакве озбиљне конкуренције.

живац

pre 1 godinu

неимар је тренутно најбољи играч на свету. халанд је импресивнији али неимар је бољи. тренутно. треба да заборавимо на бразил и да се фокусирамо на швајцарску и камерун. против бразила играти своју игру па шта буде. ако нас нека невероватна срећа погледа можда избегнемо пораз али свакако није утакмица где треба да се трошимо или оптерећујемо.

Memfis Dopaj

pre 1 godinu

Timovi koji imaju vezni red daleko ce dogurati.Belgija,spanjolska,hrvatska omaju najbolje vezne redove
(Joca, 22. septembar 2022 19:37)

Ako ćemo tako, onda bi, po toj logici, Nemačka trebala da osvoji: Kimih, Haverc, Musijala, Gorecka, Sane, Gindoan i Rojs potpomognuti Milerom, Gnabrijem i Gosensom. Svako iole upućen u fudbal svestan je da navedeni igraju atomski fudbal. Voleli ih ili ne, neka mi neko navede jači reprezentativni vezni red.

vince carter

pre 1 godinu

@dezurni Pre svetskog branilac titule francuska i evropski prvak je bila najveci favorit a koji su ispali u grupi bez postignutog gola. To je bilo svetsko sa najvise iznenadjenja i najvise namestanja,Brazil je bio cetvrti u kvalifikacijama,bili su u losoj formi pre svetskog. Holandija se nije ni plasirala,Argentina koja je isto bila ispred brazila kao favorit ispala u grupi,Koreanci pogurani protiv Italijana i Spanaca,Turci usli u polufinale. Ja bi rekao da su Englezi zbog ekipe bili medju tri favorita uz francuze,argentince i Italijane pre Brazila na tom svetskom. A ako niste upuceni,Ronaldinjo jos nije smatran nikakvim ozbiljnim igracem i bas na tom turniru se uzdigao..grupa Turska,Kostarika,Kina..prosecna tada Belgija u osmini,jaka Engleska opet Turska u polufinalu i u finalu Nemacka koja nije bila nista posebno Frings,Balak,Klose,Nojvil,Ramelov,Linke,Mecelder to su ti neki igraci.

Don Andres Iniesta

pre 1 godinu

Jedino pravo svetsko prvenstvo Francuska 98
Sigurno je 10tak timova moglo da osvoji
Sto je danas Brazil tada je to bila neka prosjecna Nigerija

Englbert Hamperdink

pre 1 godinu

Treba nam "celicna cetvorka" iz 2006! Vidic, Krstajic, Dragutinovic i Gavrancic
(dan from.melb, 23. septembar 2022 10:43)

Potonja trojica su se samo šlepali uz Vidaru. Izdominirali u kvalifikacijama, ostavili (Zidanovu) Francusku iza sebe, a čim se Nemanja povredio, krenuli svi da nas pune kao amatere. Poslužili smo mlađanom Mesiju za prvenac na SP.

alejandro

pre 1 godinu

Neka su šatro jaki. Nisu mi ni najmanje simpatični. Neka ponove dobre rezultate slične onima od 2002. naovamo. Nemam ništa protiv!

Pirotehnicar

pre 1 godinu

"Selektor Brazila Tite već sada je na "slatkim mukama" zbog pet vrhunskih opcija za odabir napadačke linije "selesaa".

Zbog sjajne forme za mesto u špicu konkurišu Nejmar, Vinisijus Žunior, Rodrigo, Roberto Firmino, Rišarlison i Antoni dos Santos."

Ovo je sest opcija, a ne pet, a najbolja kombinacija bi bila ova: Antoni (Rodrigo), Nejmar, Vinisijus- Zezus (Firmino, Risarlison).

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Vinse, OK, nije Brazil bio medju tri, a ko je bio? Francuska, nemacka, Spanija, Italija, Argentina, Portugal i engleska? Ko od tih sedam? :-D

Nebojša

pre 1 godinu

Pa na papiru mogu da budu i bolji od one generacije ali videćemo u praksi kako to izgleda koliko mi znamo možda ni grupu ne prođu.

REKOS

pre 1 godinu

Evo ja cu ovo Prognozirati, Ovaj Brazil nece da prolazi ni Grupnu fazu, Iz ove grupe ima da idu CH i Srb. Ziv bili pa videli. CH - Srb igra ce nereseno.

Milan

pre 1 godinu

Nikada, niti u jednom sportu nije se pokazalo efikasno kad je tim sastavljen od 11, 7, 5 itd zvijezda. Pogotovo kad je prosječni trener, kao što je recimo Tite. Brazil jeste jak, to nije sporno ali ukonponovati 11 zvijezda u jedan tim je mnogo teško. Uvjeren sam da neće uzeti titulu.
(Fortysix, 22. septembar 2022 16:14)
Tite prosecan hahhahahahahahaha pa on je do skoro bio najplaveniji selektor sveta...oni ga znaci dzaba placaju tolike pare i ne menjaju ga

HHH

pre 1 godinu

Tite prosecan hahhahahahahahaha pa on je do skoro bio najplaveniji selektor sveta...oni ga znaci dzaba placaju tolike pare i ne menjaju ga
(Milan, 22. septembar 2022 16:52)

Nikada Brazilci nisu imali neka velika trenerska imena, Tite je u najboljem slučaju tek solidan trener.

Ivan Veljković

pre 1 godinu

(*, 22. septembar 2022 20:42)

Pa sad, ako ćemo tako kako si ti krenuo sa licitiranjem, onda ćemo doći do 1958-me i jednog od dva najjača Brazila ikada i najjačih reprezentacija ikada, do Brazila sa Peleom, Garičom, Zagalom, Didijem i Vavom u naponima snage koji su se prošetali do titule u Švedskoj, ili 12 godina kasnije, do 1970-te u Meksiku i do još jednog od dva najjača Brazila ikada i dve najjače reprezentacije ikada, do Brazila sa Peleom, Tostaom, Rivelinjom i Karlosom Albertom u zenitima karijere i naponima snaga, koji su nadigrali ubedljivo sve rivale i prošetali se do titule. Možemo i do 1982-ge i još jednog velikog Brazila sa Sokratesom, Zikom, Falkaom i Ederom koji je mleo sve do nesrećnog poraza od Italije. Možemo i do 1986-te i još jednog velikog Brazila opet sa Sokratesom, Zikom, Falkaom, Ederom i tada im se priključio i Kareka, koji su nesrećno u četvrtfinalu izgubili od Francuza na penale. Možemo licitirati na taj način u nedogled i svi imaju svoje favorite i to je legitimno ali ovde je tema jasna, ovde je pomenut sadašnji Brazil koji je upoređen sa Brazilom iz 1994-te i 2002-ge i o njima treba polemisati na ovoj temi. Inače slažem se s tobom da je Brazil iz 2006-te bio zaista strahovito snažan tim, sa velikim imenima, možda i jači od Brazila iz 2002-ge ali eto nažalost po nas ljubitelje fudbala (i mene koji posle Srbije navijam uvek za Brazil) nisu na samom prvenstvu prikazali ni delić od onoga što umeju i Francuzi su ih zasluženo eliminisali u četvrtfinalu.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

2006.: Кака, Роналдињо и Адрано у најбољим годинама и топ форми; Роналдо мало старији али класа и даље плус млада нада Робињо, а о одбрани и везном са Дидом, Кафуом, Карлосом, Зе Робертом, Жилбертом, Жулињом боље да не причам. Да сигурно је овај Бразил јачи :)
(trojkle, 22. septembar 2022 17:58)

To je bio strašan tim, ali sa velikim, nepremostivim problemom. Dva najbolja svetska beka, Kafu i R. Karlos, bili su u poodmaklim godinama i van forme, a selektor nije imao hrabrosti da ih izostavi... a imali su da biraju... desno Beletija i Maikona a levo Silvinja i Bastosa. Da nisu igrali njih dvojica, Brazil bi bio prvak sveta. Kiksirali su i ponašali se kao da su veće zvezde od Ronalda i Ronaldinja. Zato je uloga selektora toliko važna, praviti bolne rezove kada je to neophodno.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Vinse, lepo sam te pitao, nikakvog povoda ti nisam dao da se pitas da li sam upucen ili ne. Znam ja vrlo dobro ko je kakav "bekgraund" tada imao, ne moras ti da mi otvaras oci i vidike, hteo sam samo da vidim ko su bila ta tri najveca favorita po tebi, a mislim da sam dobro sumirao selekcije izmedju kojih si mogao da biras. Naravno da holandija nije ni mogla da bude u tom drustvu samo zato jer se nije (ni) plasirala, i to mi je poznato. Hvala na odgovoru.

no name

pre 1 godinu

Sad i Brazil nema špica... E Gvardiola, Gvardioal sta uradi.


Videcemo kako ce to izgledati bez spica, ova dvojica na krilima su mnogo dobra.

xixoxa

pre 1 godinu

Po meni su četiri najozbiljnija favorita za titulu Nemačka, Engleska, Brazil i Španija tim redosledom. Drugi krug favorita su Argentina, Francuska, Portugal i Belgija. Ostali iz Evrope plus Urugvaj bi mogli iznenada doći do polufinala ali jako malo verujem da bi neko od ostatka sveta mogao da dođe do titule, pogotovo u Karatu u Decembru u sred sezone.

Tako je, kako je

pre 1 godinu

Treba nam "celicna cetvorka" iz 2006! Vidic, Krstajic, Dragutinovic i Gavrancic
(dan from.melb, 23. septembar 2022 10:43)

Potonja trojica su se samo šlepali uz Vidaru. Izdominirali u kvalifikacijama, ostavili (Zidanovu) Francusku iza sebe, a čim se Nemanja povredio, krenuli svi da nas pune kao amatere. Poslužili smo mlađanom Mesiju za prvenac na SP.
(Englbert Hamperdink, 23. septembar 2022 12:33)

Nisu ostavili Zidanovu Francusku, već Raulovu Španiju iza sebe. Može jedan igrač da se šlepuje u dobroj odbrani, ali trojica ne mogu nikako. Verovatno nikad nisi potrčao za loptom.

Marko

pre 1 godinu

Ako hoces daleko moras imati grupu kao Hrvatska, daleko slabija nego nasa, ali daleko. Pa onda dobijes neku Rusiju u 1/4 finalu i tako dalje.

Kaiser

pre 1 godinu

Sve zavisi koliko su sveži. Cela reprezentacija igra u Evropi u ligama petice. Zbog SP igra se po ubrzanom sistemu. Prvenstvo, evro kupovi i svi su starteri. Sreda nedelja. Tu vidim našu šansu jer naši igrači gotovo većina nisu starteri niti imaju prenatrpan program

Чапо

pre 1 godinu

Реално, кидамо их 3:0 лагано! Изводимо три шпица у нападу! Митрогол први меће главом! Влаховић из слободњака са 35м под пречку! На крају, у 96. минуту, Тадић центрира, лопта се одбија од леђа Луке Јовића док је био у офсајду и улази у мрежу! Судија није видео офсајд, ВАР се покварио баш тада. Неимар кадар невера, стадион у трансу, Трг републике мења име у Митрогол! ИДЕМО БРЕ!! КАДА ЋЕМО ДА СЕ ЛОЖИМО АКО НЕ САДА!

Todor

pre 1 godinu

U polufinala svetskog prvenstva igrace 4 evropske reprezentacije!!! Toliko o Brazil i Argentini. Evropljani su tehnicko-takticki superiornini od juznoamerikanaca koji igraju na potez, nadahnuce, inspiraciju. Taj nivo improvizacije
vise ne prolazi u vrhunski fudbal

xixoxa

pre 1 godinu

Po meni su četiri najozbiljnija favorita za titulu Nemačka, Engleska, Brazil i Španija tim redosledom. Drugi krug favorita su Argentina, Francuska, Portugal i Belgija. Ostali iz Evrope plus Urugvaj bi mogli iznenada doći do polufinala ali jako malo verujem da bi neko od ostatka sveta mogao da dođe do titule, pogotovo u Karatu u Decembru u sred sezone.

El pipita

pre 1 godinu

94 su dobili na penale, 2002 nisu imali jaceg protivnika, umisljene engleze ionako niko ne shvata za ozbiljno a o njemackoj ne treba trositi rijeci. Drago mi je samo sto legendarnom Kanu ispade lopta iz ruku hehe. Inace ovaj Brazil ce da resetuje Srbiju iako titulu vidjeti neće, tu se pita Leo!!!

REKOS

pre 1 godinu

Evo ja cu ovo Prognozirati, Ovaj Brazil nece da prolazi ni Grupnu fazu, Iz ove grupe ima da idu CH i Srb. Ziv bili pa videli. CH - Srb igra ce nereseno.

Marko

pre 1 godinu

Kako ce ovi ljudi nas da razmkntiraju, pa to je haos...evo vec polako krece lozenje kao i pred svako sp, osvajamo itd, a onda tuzna realnost. Lupajte minuse vi koji pojma o fubalu nemate.

Black Sabath

pre 1 godinu

Nikola Jokić MVP ,najbolji igrač u istoriji...Vasilije Micič najbolji igrač Evrolige...Nedović,Kalinić,Milutinov,Lučić.........i štaćemo sad...???

Memfis Dopaj

pre 1 godinu

Timovi koji imaju vezni red daleko ce dogurati.Belgija,spanjolska,hrvatska omaju najbolje vezne redove
(Joca, 22. septembar 2022 19:37)

Ako ćemo tako, onda bi, po toj logici, Nemačka trebala da osvoji: Kimih, Haverc, Musijala, Gorecka, Sane, Gindoan i Rojs potpomognuti Milerom, Gnabrijem i Gosensom. Svako iole upućen u fudbal svestan je da navedeni igraju atomski fudbal. Voleli ih ili ne, neka mi neko navede jači reprezentativni vezni red.

Footix98

pre 1 godinu

Pomno sam ih pratio u poslednje vreme. Naravno pre svega iz razloga sto su nam opet protivnici i sto ovoga puta otvaramo turnir sa njima. Brazil je jaci nego pre 4 godine u Rusiji, to je jasno kao dan. Pre svega su enormno talentovaniji i jaci u napadu. Pre 4 godine nisu uz Nejmara i Zesusa imali igrace poput Entonija, Martinelija ili Vinisijusa. Sredina im nije impozantna ali je kao i uvek, jaka. Kazemiro, Fred i Kutinjo su u godinama i u blagom padu karijera. Medjutim, sada su im glavni pogon Lukas Paketa, Bruno Gimaraes i eventualno Daglas Luiz. Odbrana im je opet najslabiji deo. Najmanje poverenje ulivaju nazad, nemaju ni blizu stopere poput Lusija i Zuana ili bekove poput Roberta Karlosa ili Kafue. Tijago Silva, Markinjos, Alves, svi su u poodmaklim godinama bez obzira na klasu, to nisu vise isti igraci. Problem je sto se pojavio ovaj Bremer kojeg je i Italija htela, on je zaista sjajan stoper. Uglavnom kvalifikacije su pregazili sa 14 pobeda, 3 neresena i bez poraza! Medjutim, zanimljivo je da su slicno tako pregazili i kvalifikacije za Rusiju 2018., ali su na samom SP delovali neubedljivo. Sa ovakvim Brazilom, mora se igrati na gol vise, sto Piksi vec dve godine i forsira. Dakle nije sporno da ce morati od njih da se prime golovi, sustina je da moraju da se napadnu jer su najslabiji nazad i mogu da im se daju golovi, a mi imamo upravo najvise potencijala tu. Sve u svemu, dobra je stvar sto otvaramo sa njima, jer sta god da se uradi ostaju dva meca za prolaz.

Black Sabath

pre 1 godinu

Nikola Jokić MVP ,najbolji igrač u istoriji...Vasilije Micič najbolji igrač Evrolige...Nedović,Kalinić,Milutinov,Lučić.........i štaćemo sad...???

Milan

pre 1 godinu

Nikada, niti u jednom sportu nije se pokazalo efikasno kad je tim sastavljen od 11, 7, 5 itd zvijezda. Pogotovo kad je prosječni trener, kao što je recimo Tite. Brazil jeste jak, to nije sporno ali ukonponovati 11 zvijezda u jedan tim je mnogo teško. Uvjeren sam da neće uzeti titulu.
(Fortysix, 22. septembar 2022 16:14)
Tite prosecan hahhahahahahahaha pa on je do skoro bio najplaveniji selektor sveta...oni ga znaci dzaba placaju tolike pare i ne menjaju ga

mojnemenito

pre 1 godinu

I da je upola slabiji, opet ih necemo dobiti i opet cemo ispasti u grupi. Nama promaja duva u odbrani, nema utakmice da ne napravimo par pocetnickih gresaka. Malo smo se primili posle Portugala, a da ne bi Mitrovica, i onakav los Portugal ne bi smo prosli. Mi i fudbal smo na ratnoj nozi.

Ivan V.

pre 1 godinu

Nema blage veze jedna generacija sa drugom.Neuporediva.Ovi danas su sve foliranti i instagram modelcici.Ono su bili bogovi fudbala.

jonnac

pre 1 godinu

Svako prvenstvo ista prica i onda dodju neki Evropljani i nategnu ih u cetvrtfinalu. 2014. je bilo polufinale jer u prve dve runde nisu naisli na Evropljane. I ovaj put ce biti isto. Ima neka Holandija, Francuska ili Nemacka, potencijalno Spanija ili Belgija, nisam gledao zreb, da ih posalje kuci. Jedino Englesku mogu dobiti, jer Englezi su umisljeni da su neka sila, a nisu. Svim jacim ekipama iz Evrope Brazil i njihov stil odgovaraju. Manje im odgovara Argentina, ali u Argentini ima manje cistog kvaliteta nego u Brazilu, pa sumnjam da ce i oni nesto posebno napraviti, ali pre bih se kladio na njih nego na Brazil, jer ekipa sa Mesijem moze svakog da pobedi. Ali oni mogu i da izgube od svakog. Brazil sam siguran da ne moze da pobedi ni jednu ekipu iz evropskog vrha osim Engleske. Njih moze i Srbija da pobedi, jer oni uopste nisu svesni da su prosek. A vi slobodno pisite kako su oni najjaci, zato sto su nekada to bili. Tako pisete i za kosarkase Srbije, pa vam uporno dokazuju da nisu. Negde od 2002.godine, kao i Brazil.

vince carter

pre 1 godinu

@dezurni Pre svetskog branilac titule francuska i evropski prvak je bila najveci favorit a koji su ispali u grupi bez postignutog gola. To je bilo svetsko sa najvise iznenadjenja i najvise namestanja,Brazil je bio cetvrti u kvalifikacijama,bili su u losoj formi pre svetskog. Holandija se nije ni plasirala,Argentina koja je isto bila ispred brazila kao favorit ispala u grupi,Koreanci pogurani protiv Italijana i Spanaca,Turci usli u polufinale. Ja bi rekao da su Englezi zbog ekipe bili medju tri favorita uz francuze,argentince i Italijane pre Brazila na tom svetskom. A ako niste upuceni,Ronaldinjo jos nije smatran nikakvim ozbiljnim igracem i bas na tom turniru se uzdigao..grupa Turska,Kostarika,Kina..prosecna tada Belgija u osmini,jaka Engleska opet Turska u polufinalu i u finalu Nemacka koja nije bila nista posebno Frings,Balak,Klose,Nojvil,Ramelov,Linke,Mecelder to su ti neki igraci.

denis

pre 1 godinu

1994 romario 2002 zuba a da ne spominjemo bebeto rai dunga taffarel maicon ronaldhino itd brazil je prosek trenutno kako se fudbal promenio ne bi me cudilo da izgube od nasih ili svajcar svajcarske nema vise toga kao ranije i var itd sad trenutno a sta se tice majstora fudbala brazil je inao samo manekene u zadnjih 20 god romario ronaldo ronaldinho e to su bili fenomeni ovi ostali prosek koja svaka evropska ekipa ima

Fortysix

pre 1 godinu

Nikada, niti u jednom sportu nije se pokazalo efikasno kad je tim sastavljen od 11, 7, 5 itd zvijezda. Pogotovo kad je prosječni trener, kao što je recimo Tite. Brazil jeste jak, to nije sporno ali ukonponovati 11 zvijezda u jedan tim je mnogo teško. Uvjeren sam da neće uzeti titulu.

Semir988

pre 1 godinu

Svetsko prvenstvo će osvojiti reprezentacija koja ima najbolju sredinu terena. Brazil ima dobrog golmana, solidnu odbranu, ubitačan napad, ali sredina terena je dosta upitna. Kasemiro i Fabinjo su odlični zadnji vezni, ali nema tu igrača koji diktiraju tempo pasevima, koji razbijaju protivnički presing... Džaba im što imaju brze Vinija i Nejmara, ko će njima da doda loptu...

Nebojša

pre 1 godinu

Pa na papiru mogu da budu i bolji od one generacije ali videćemo u praksi kako to izgleda koliko mi znamo možda ni grupu ne prođu.

Bracika moj

pre 1 godinu

Bitno je da Bleki kaže da se mi isprsimo i da ih napadnemo, kad pogledam ove igrače i ove brojke, bio bih zadovoljan samo da ne daju više od 3 komada...

gill

pre 1 godinu

Ovaj Brazil nije ni blizu onog iz 2002. i 1994. Nema madjionicara poput Ronalda, Ronaldinja, Rivalda, Romarija, sve nabedjene zvezdice sa frizuricom danas.

живац

pre 1 godinu

неимар је тренутно најбољи играч на свету. халанд је импресивнији али неимар је бољи. тренутно. треба да заборавимо на бразил и да се фокусирамо на швајцарску и камерун. против бразила играти своју игру па шта буде. ако нас нека невероватна срећа погледа можда избегнемо пораз али свакако није утакмица где треба да се трошимо или оптерећујемо.

Pera85

pre 1 godinu

Nikada, niti u jednom sportu nije se pokazalo efikasno kad je tim sastavljen od 11, 7, 5 itd zvijezda. Pogotovo kad je prosječni trener, kao što je recimo Tite. Brazil jeste jak, to nije sporno ali ukonponovati 11 zvijezda u jedan tim je mnogo teško. Uvjeren sam da neće uzeti titulu.
(Fortysix, 22. septembar 2022 16:14)

Ne lupaj.
Dream Team 1992. (I skoro svaki sledeci)
Spanija sa bracom Gasol na svakom EP izraziti favoriti i osvojili
Mi 1997.
Pa i taj Brzil 2002. na papiru nije bio nesto jer niko nije znao sta Ronaldinjo moze, koliko je Zuba spreman ali su sve zvezde bile tu

живац

pre 1 godinu

@foxit98
сине едер милитао је вероватно најбољи штопер на свету прошле сезоне а ти га ниси ни поменуо. "маркињос у годинама"?! момак има 28 година. ТЕК! и у одличној је форми већ неколико сезона. ако они зарибају ту је бремер и тијаго силва. па фелипе из атлетико мадрида, паулиста из севиље, па на бековима искусни играчи попут марсела и дани алвеша а и играчи у најбољим годинама попут данила, лодија, алекса сандра.... све у свему најбољу одбрану на свету имају без икакве озбиљне конкуренције.

Don Andres Iniesta

pre 1 godinu

Jedino pravo svetsko prvenstvo Francuska 98
Sigurno je 10tak timova moglo da osvoji
Sto je danas Brazil tada je to bila neka prosjecna Nigerija

zigot

pre 1 godinu

Реално, кидамо их 3:0 лагано! Изводимо три шпица у нападу! Митрогол први меће главом! Влаховић из слободњака са 35м под пречку! На крају, у 96. минуту, Тадић центрира, лопта се одбија од леђа Луке Јовића док је био у офсајду и улази у мрежу! Судија није видео офсајд, ВАР се покварио баш тада. Неимар кадар невера, стадион у трансу, Трг републике мења име у Митрогол! ИДЕМО БРЕ!! КАДА ЋЕМО ДА СЕ ЛОЖИМО АКО НЕ САДА!
(Чапо, 22. septembar 2022 15:31)

realno. kada cemo da se lozimo ako ne sada, pre prvenstva. sad je jedina prilika jer kad pocne prvenstvo oladice nas vrlo brzo.
posle cemo da budemo kao izduvani baloni i da pricamo kako hrvati opet na srecu i nezasluzeno odose u 1/4 finale...

srbija

pre 1 godinu

Izgledali smo i mi kao strah i trepet na Svetskom i Evropskom u kosarci, pa svi znamo kako smo prosli. Tim ne cine pojedinci, vec dobra hemija i zajednistvo. Naravno, potreban je i kvalitet, ali nije garant uspeha.

Misko

pre 1 godinu

Cetiri utakmice do titule u nokaut fazi su garancija da nikad nema izrazitih favorita. Fudbal je to.. Jedan kiks odbrane, nekoliko propustenih prilika i dovidjenja. Istorija Mundijala je puna toga, bilo je i vecih favorita. Pri tome, Nejmar ne deluje kao vodja za velika dela. Takodje, ako Nemci ucestvuju, niko nikada protiv njih nije favorit.

Seek and Destroy

pre 1 godinu

Sve zavisi koliko su sveži. Cela reprezentacija igra u Evropi u ligama petice. Zbog SP igra se po ubrzanom sistemu. Prvenstvo, evro kupovi i svi su starteri. Sreda nedelja. Tu vidim našu šansu jer naši igrači gotovo većina nisu starteri niti imaju prenatrpan program
(Kaiser, 22. septembar 2022 16:46)
Hahahahaha.
Inace naši igraci su poznati po svežini.

HHH

pre 1 godinu

Tite prosecan hahhahahahahahaha pa on je do skoro bio najplaveniji selektor sveta...oni ga znaci dzaba placaju tolike pare i ne menjaju ga
(Milan, 22. septembar 2022 16:52)

Nikada Brazilci nisu imali neka velika trenerska imena, Tite je u najboljem slučaju tek solidan trener.

Englbert Hamperdink

pre 1 godinu

Treba nam "celicna cetvorka" iz 2006! Vidic, Krstajic, Dragutinovic i Gavrancic
(dan from.melb, 23. septembar 2022 10:43)

Potonja trojica su se samo šlepali uz Vidaru. Izdominirali u kvalifikacijama, ostavili (Zidanovu) Francusku iza sebe, a čim se Nemanja povredio, krenuli svi da nas pune kao amatere. Poslužili smo mlađanom Mesiju za prvenac na SP.

Marko

pre 1 godinu

Ako hoces daleko moras imati grupu kao Hrvatska, daleko slabija nego nasa, ali daleko. Pa onda dobijes neku Rusiju u 1/4 finalu i tako dalje.

Отворено

pre 1 godinu

Ове нове екипе никад не могу имати онакав шмек као оне раније. Екипе су углавном садтављене од играча који заблистају једну, двије сезоне и угасе се.

PimPong

pre 1 godinu

Iako je ovaj Brazil bolji od nas (mada nismo ni mi losi) i iako je najvise cemu mozemo da se nadamo jedan bod iz naseg medjusobnog duela ako nama bude dan a njima ne, mislim da ova reprezentacija Brazila ne moze da se poredi sa onim reprezentacijama iz 1994-i i 2002-e. Po meni se jos nisu dokazali. Bolji jesu nego ekipa iz Rusije, prvenstveno zato sto je Vinisijus bas stasao u odlicnog igraca. Iskreno, nisam siguran zasto su na kladionicama prvi favorit - mozda ne zato sto su oni fenomenalni, vec zato sto druge ekipe nisu jake kao sto su nekad bile. Ja bih Francuzima dao najvece sanse, ali to ce najvise da zavisi od sloge u ekipi, jer su po meni najtalentovaniji. I veoma je tesko osvojiti dva puta za redom,

Sabre

pre 1 godinu

Ne lozite se. I Argentinci su u jednom trenutku mogli da izvedu 11 vrhunskih napadaca pa nista nisu uradili. Ja bih najvise voleo da se Brazil maksimalno izlozi jer ce onda gotovo sigurno da puknu. Svakako su strasan skup igraca, ali da li ce biti i tim, to cemo tek da vidimo.

Kaiser

pre 1 godinu

Sve zavisi koliko su sveži. Cela reprezentacija igra u Evropi u ligama petice. Zbog SP igra se po ubrzanom sistemu. Prvenstvo, evro kupovi i svi su starteri. Sreda nedelja. Tu vidim našu šansu jer naši igrači gotovo većina nisu starteri niti imaju prenatrpan program

Ivan Veljković

pre 1 godinu

Nema šta, zaista i sadašnji Brazil ima ubedljivo najjaču napadačku liniju i prvi je favorit za titulu u Kataru. Dvadeset godina je prošlo od poslednje Brazilove svetske titule i Brazilci će biti izuzetno motivisani da vrate svetsku titulu. Ova brazilska napadačka linija sa Neimarom, Vinisujusom, Rodrigom, Rišarlisonom zaista deluje moćno. Ali onaj Brazil iz 1994. godine za klasu je bolji, napadačka linija Mazinjo, Mauro Silva, Zinjo, Bebeto i Romario je skup velikih fudbalskih asova, u današnjici nema niti jednog igrača ni blizu sličnog njima. A tek onaj Brazil iz 2002. godine koji se bukvalno prošetao do titule u Japanu i Južnoj Koreji, pobedivši u svih sedam utakmica lagano i rutinski je jedan zaista veliki tim, daleko bolji, neuporedivo bolji od svih današnjih reprezentacija. Taj Brazil sa Svetskog prvenstva 2002. godine sa napadačkom linijom Rivaldo, Ronaldinjo i Ronaldo je jedan od najboljih timova svih vremena i porediti ga sa sadašnjim reprezentacijama je nemoguće. Skup takvih majstora kakve je imao tim Brazila na Svetskom prvenstvu 2002. godine je nešto vrhunsko i neponovljivo.

vince carter

pre 1 godinu

I niko nije pomenuo stopera Arsenala odlicnog Gabriela :)) Francuzi i dalje imaju najjaci tim i najvise dobrih igraca,sto se mene tice voleo bih da bude neko iznenadjenje i osvoji neko iz drugog plana,a ovi sto pisu da se Messi pita..eto on se pita vec peto svetsko :)) Sto se tice Brazila iz 2002,oni nisu bili medju prva tri favorita pre svetskog,Ronaldinjo je bas na tom prvenstvu eksplodirao kao igrac,nije imao dobru sezonu u Parizu pre toga pa je posle svetskog odigrao jos jednu sezonu za Psg pre prelaska u Barsu. Ronaldo je izasao iz povrede,odigrao tek poslednjih par kola kalca posle 2 godine pauze,tu su bili Rivaldo,Kafu i Karlos od jacih igraca,Gilberto Silva,Kleberson nepoznanica,igrali u Brazilu. Edmilson,Juninho Paulista,Lusio i drugi stoper mislim da je bio Roke Junior ili Juan a golman Marcos. Nisu se prosetali protiv svih,Englesku su preokrenuli na krilima Ronaldinja,asistencija Rivaldo posle one biciklice na Esliju Kolu i onaj gol kad je upecao sarance Simana.

Delija sa severa

pre 1 godinu

Dobra i jaka reprezentacija, ali po meni mnogo precenjena, to se videlo i pre 4 godine kad ih je iole ozbiljnija ekipa poput Belgije rutinski izbacila. Odavno ovo nije "taj" Brazil iz slavnih vremena, Selesao je spao na vecinu manekena koje mrzi da trci po terenu i jos im je jedan od takvih bio i kapiten (Nejmar), prema tome..

Jaime Lannister

pre 1 godinu

Dobiti Brazil neće biti ključ prolaska u našoj grupi. Dobiti Švajcarce i Kamerunce da definitivno. Naravno uzeti Brazilu bodove je veliki plus za nas, ali ne trebao biti razočarani ako izgubimo.

hm

pre 1 godinu

Koga briga. Da su komsije tako razmisljale ne bi igrali finale. Uostalom i bolje je da je takav Brazil u grupi, jer to znaci da se mozemo opet naci tek u finalu. Jos nije ne p2ocelo prvenstvo, a vec se svasta pise.

Gde ja živim

pre 1 godinu

I šta sad? Ne treba da idemo?

Najbolje udri u defetizam to sigurno pomaže kako u sportu tako i u životu. U fudbalu nikad ništa nismo uradili zato što nikad niko nije usadio želju za pobedom. Nego sve "Svi igraju fudbal", "Nemamo sreće", "Lopta je okrugla". Zato nam se dešavaju Azerbejdžani, Estonije, Kazahstan i sl.

Nadam se da Piksi nije takav. Idemo da igramo protiv Brazila. 11 na 11, 90 minuta. Trava je zelena i na našoj i na njihovoj polovini. Lopta je ista. Noge i ruke imamo svi. Ajde da ćušnemo nešto ako može. Da branimo sve što može. Pa dokle stignemo.

Ako nam daju 5, možda mi damo 2 kao Turci 2002. Možda promaše sve kao što se često dešava kad favorita neće pa bude 0:0. Možda oni tutnu autogol pa ih uhvati panika. Sport je to, fudbal je to. Brazil je uvek jak, ali nije nepobediv. A ako bude nepobediv, pružimo ruku i idemo dalje. Prosto kao pasulj.

A kad nas niko ne šljivi 2% svi začuđeni što je to tako. Niko bre neće da se druži sa šonjama.

trojkle

pre 1 godinu

2006.: Кака, Роналдињо и Адрано у најбољим годинама и топ форми; Роналдо мало старији али класа и даље плус млада нада Робињо, а о одбрани и везном са Дидом, Кафуом, Карлосом, Зе Робертом, Жилбертом, Жулињом боље да не причам. Да сигурно је овај Бразил јачи :)

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Vinse, OK, nije Brazil bio medju tri, a ko je bio? Francuska, nemacka, Spanija, Italija, Argentina, Portugal i engleska? Ko od tih sedam? :-D

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Vinse, lepo sam te pitao, nikakvog povoda ti nisam dao da se pitas da li sam upucen ili ne. Znam ja vrlo dobro ko je kakav "bekgraund" tada imao, ne moras ti da mi otvaras oci i vidike, hteo sam samo da vidim ko su bila ta tri najveca favorita po tebi, a mislim da sam dobro sumirao selekcije izmedju kojih si mogao da biras. Naravno da holandija nije ni mogla da bude u tom drustvu samo zato jer se nije (ni) plasirala, i to mi je poznato. Hvala na odgovoru.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Napad ne znači ništa. Poslednja dva prvenstva, Brazil nema sredinu terena,tj vrhunsku sredinu. Pored Kazemira, tu su L. Paketa i Fred. To nije sredina koja osvaja titule. Brazil još od Kake nema srednjaka top klase. Kutinjo je najbliže tome, ali nije konstantan i još se ne zna da li je vezni ili krilni igrač. Ni Tite nije selektor šampion, to je jasno. Medjutim, ni ostali ne blistaju, pa je moguće da odu do polufinala, možda čak udju i u finale, iako nemaju kvalitet za to.

Ne može ni da hoda

pre 1 godinu

Ako pozove Kataija Brazilci padaju 3:1
(Lazni Brkajlo, 22. septembar 2022 16:53)

Jedini koji pada je Katai i to od umora u 50 minuti.

Dorotej

pre 1 godinu

Najbolje da ne idemo kada su tako jaki. Do juče smo se videli najmanje u polufinalu, sada idemo u drugu krajnost. Ne umemo da budemo NORMALNI.

srdja

pre 1 godinu

Zilberto Silva 2002 a ne Mauro Silva..cini mi se da je problem ove ekipe sredina terena gdje nemaju nekog plejmejkera tipa Kros,Modric..a imaju mozda i najbolje defanzivne vezne Fabinjo Kazemiro..B.Gimaraes.

no name

pre 1 godinu

Sad i Brazil nema špica... E Gvardiola, Gvardioal sta uradi.


Videcemo kako ce to izgledati bez spica, ova dvojica na krilima su mnogo dobra.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

2006.: Кака, Роналдињо и Адрано у најбољим годинама и топ форми; Роналдо мало старији али класа и даље плус млада нада Робињо, а о одбрани и везном са Дидом, Кафуом, Карлосом, Зе Робертом, Жилбертом, Жулињом боље да не причам. Да сигурно је овај Бразил јачи :)
(trojkle, 22. septembar 2022 17:58)

To je bio strašan tim, ali sa velikim, nepremostivim problemom. Dva najbolja svetska beka, Kafu i R. Karlos, bili su u poodmaklim godinama i van forme, a selektor nije imao hrabrosti da ih izostavi... a imali su da biraju... desno Beletija i Maikona a levo Silvinja i Bastosa. Da nisu igrali njih dvojica, Brazil bi bio prvak sveta. Kiksirali su i ponašali se kao da su veće zvezde od Ronalda i Ronaldinja. Zato je uloga selektora toliko važna, praviti bolne rezove kada je to neophodno.

Tako je, kako je

pre 1 godinu

Treba nam "celicna cetvorka" iz 2006! Vidic, Krstajic, Dragutinovic i Gavrancic
(dan from.melb, 23. septembar 2022 10:43)

Potonja trojica su se samo šlepali uz Vidaru. Izdominirali u kvalifikacijama, ostavili (Zidanovu) Francusku iza sebe, a čim se Nemanja povredio, krenuli svi da nas pune kao amatere. Poslužili smo mlađanom Mesiju za prvenac na SP.
(Englbert Hamperdink, 23. septembar 2022 12:33)

Nisu ostavili Zidanovu Francusku, već Raulovu Španiju iza sebe. Može jedan igrač da se šlepuje u dobroj odbrani, ali trojica ne mogu nikako. Verovatno nikad nisi potrčao za loptom.

alejandro

pre 1 godinu

Neka su šatro jaki. Nisu mi ni najmanje simpatični. Neka ponove dobre rezultate slične onima od 2002. naovamo. Nemam ništa protiv!

Istina

pre 1 godinu

Brazil nikada u prvoj utakmici na SP nije pokazao ništa. Ili otvaranje ili prva utakmica. Sećam se utakmice 1974 na SP u Nemačkoj. Brazil Jugoslavija 0;0. Mi bili bolji. I na prošlom SP u Rusiji. Prva utakmica Brazila katastrofa. I tu je naša šansa.

Pirotehnicar

pre 1 godinu

"Selektor Brazila Tite već sada je na "slatkim mukama" zbog pet vrhunskih opcija za odabir napadačke linije "selesaa".

Zbog sjajne forme za mesto u špicu konkurišu Nejmar, Vinisijus Žunior, Rodrigo, Roberto Firmino, Rišarlison i Antoni dos Santos."

Ovo je sest opcija, a ne pet, a najbolja kombinacija bi bila ova: Antoni (Rodrigo), Nejmar, Vinisijus- Zezus (Firmino, Risarlison).

Vlada Calgary

pre 1 godinu

Slaba odbrana sa Bekerom, Militaom, Danilom, Markinjosom, Silvom i rezervama Lodijem i Telesom? Ne bih to zvao slabim, al 'ajde...

*

pre 1 godinu

(vince carter, 22. septembar 2022 19:30)

U pravu si. Veći su favorit bili Brazilci četiri godine kasnije, u Nemačkoj, međutim tada su se, uprkos nadrealnim imenima, mučili i zasluženo bili eliminisani u četvrt-finalu od strane Francuske. Nabrojmo samo neke: Dida, Roberto Karlos, Kafu, Lusio, Emerson, Žuninjo, Žulio Baptista i onda streh i trepet od navale u vidu Kake, Ronaldinja, Robinja, Adrijana i Ronalda! Ipak, Ronaldo je bio na samom zalasku, a Ronaldinjo i Adrijano su u tom trenutku otpočinjali svoj dugi slobodni pad. Od Ronaldinja, koji je u Nemačku doputovao kao aktuelni klupski prvak Evrope, se najviše očekivalo. Štaviše, da je imao dobro SP, verovatno bismo danas govorili o njemu kao jednom od najvećih ikada, ali, avaj, odigrao je poprilično slabo i, zapravo, nikad više nakon tog takmičenja nije prikazao fudbalsku magiju koja ga je krasila.

Ivan Veljković

pre 1 godinu

(*, 22. septembar 2022 20:42)

Pa sad, ako ćemo tako kako si ti krenuo sa licitiranjem, onda ćemo doći do 1958-me i jednog od dva najjača Brazila ikada i najjačih reprezentacija ikada, do Brazila sa Peleom, Garičom, Zagalom, Didijem i Vavom u naponima snage koji su se prošetali do titule u Švedskoj, ili 12 godina kasnije, do 1970-te u Meksiku i do još jednog od dva najjača Brazila ikada i dve najjače reprezentacije ikada, do Brazila sa Peleom, Tostaom, Rivelinjom i Karlosom Albertom u zenitima karijere i naponima snaga, koji su nadigrali ubedljivo sve rivale i prošetali se do titule. Možemo i do 1982-ge i još jednog velikog Brazila sa Sokratesom, Zikom, Falkaom i Ederom koji je mleo sve do nesrećnog poraza od Italije. Možemo i do 1986-te i još jednog velikog Brazila opet sa Sokratesom, Zikom, Falkaom, Ederom i tada im se priključio i Kareka, koji su nesrećno u četvrtfinalu izgubili od Francuza na penale. Možemo licitirati na taj način u nedogled i svi imaju svoje favorite i to je legitimno ali ovde je tema jasna, ovde je pomenut sadašnji Brazil koji je upoređen sa Brazilom iz 1994-te i 2002-ge i o njima treba polemisati na ovoj temi. Inače slažem se s tobom da je Brazil iz 2006-te bio zaista strahovito snažan tim, sa velikim imenima, možda i jači od Brazila iz 2002-ge ali eto nažalost po nas ljubitelje fudbala (i mene koji posle Srbije navijam uvek za Brazil) nisu na samom prvenstvu prikazali ni delić od onoga što umeju i Francuzi su ih zasluženo eliminisali u četvrtfinalu.