Četvrtak, 04.08.2022.

19:00

Čukarički se trudio, ali Tvente je mnogo bliži Fiorentini VIDEO

Fudbaleri Čukaričkog poraženi su od Tventea rezultatom 3:1 (3:0) u prvoj utakmici 3. kola kvalifikacija za Ligu konferencija.

Izvor: SS

Èukarièki se trudio, ali Tvente je mnogo bliži Fiorentini VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

Jesi ti malopre zvao?

pre 1 godinu

Jel moguce da ovde jos uvek ima toliko priglupih da uporedjivaju zreb za LS i ligu konferencija? Jel treba neki seminar da se odrzi i objasni vasim mozdanim vijugama?

Dampir

pre 1 godinu

Bio sam na zapadnoj tribini i bilo je oko tri hiljade gledalaca, ne računam Holanđane. Ostale tribine su bile zaključane i zato ste na TV-u imale pogled na iste. Kamere su bile na toj istoj zapadnoj tribini gde i gledaoci. Ulaznice su bile besplatne, podigao za dva minuta na blagajni stadiona uz ličnu kartu. Tvente za klasu bio bolji od Čukaričkog, opušteno odgledao utakmicu i to je to, a čitajući komentare mogu samo da vidim širenje gomile negativne energije ni zbog čega, a ja se sa prijateljima lepo proveo na stadionu. Smešno i tužno je u isto vreme da u eri interneta ljudi nisu u stanju da provere informacije gde i kako, a većina ovde leči neke svoje lične frustracije, zato i uglavnom izbegavam da čitam komentare. Za nas obične ljude ovo treba da bude samo zabava, a ne da sutradan razmišljam i dalje o ovoj utakmici. O tome razmišljaju ljudi koji žive od fudbala i od samog kluba.

Crvenkape

pre 1 godinu

Ovi što se čude broju ljudi, očigledno žive u paralelnom Univerzumu jer kao prate fudbal a ne znaju koje glave su preuzele Čukarički i da to više nije onaj klub.

Normalno da niko sa iole zdravim razumom ne bi išao da podržava.

Dampir

pre 1 godinu

Bio sam na zapadnoj tribini i bilo je oko tri hiljade gledalaca, ne računam Holanđane. Ostale tribine su bile zaključane i zato ste na TV-u imale pogled na iste. Kamere su bile na toj istoj zapadnoj tribini gde i gledaoci. Ulaznice su bile besplatne, podigao za dva minuta na blagajni stadiona uz ličnu kartu. Tvente za klasu bio bolji od Čukaričkog, opušteno odgledao utakmicu i to je to, a čitajući komentare mogu samo da vidim širenje gomile negativne energije ni zbog čega, a ja se sa prijateljima lepo proveo na stadionu. Smešno i tužno je u isto vreme da u eri interneta ljudi nisu u stanju da provere informacije gde i kako, a većina ovde leči neke svoje lične frustracije, zato i uglavnom izbegavam da čitam komentare. Za nas obične ljude ovo treba da bude samo zabava, a ne da sutradan razmišljam i dalje o ovoj utakmici. O tome razmišljaju ljudi koji žive od fudbala i od samog kluba.

lal

pre 1 godinu

Teži žreb ima Čukarički nego Zvezda u LŠ..
(redmi, 04. avgust 2022 23:19)
tezi je zvezdin zreb od realovog... oni su vec u grupi i to u prvom sesiru... ZAMISLI?!? zasluzili ljudi svojim rezultatima bolji polozaj i od zvezde i od cukarickog...

veliki strumf

pre 1 godinu

Занимљиви коментари. Ми смо стварно болестан народ коме ништа не ваља. Деценијама се кука да се приватизују клубови. Ево, Чука приватизован и? Пљује се јер је ПРИВАТНИ КЛУБ! Замислите ви ту болест! Сетите поред ТВ-а, на памет вам није пало да одете на стадион, не навијате за Чуку а пљујете и клуб и власника (које сте на сва уста хвалили колико прошле недеље)!!! Да ли сте би нормални, знате ли шта хоћете? Ако клуб није приватан тражите приватизацију, ако је приватан е не ваља што је газда тајкун! А ко да буде? Па мора газда да буде човек који има пара. И све те газде, сви ти власници свуда у свету су ТАЈКУНИ ИЛИ ОЛИГАРСИ!! Врло ретко неки богати спортиста може да купи неки осредњи клуб. Уосталом, његове су паре, шта вас брига како ће човек да их троши и кога ће да купи. Како волите да се мешате у туђе ствари - ма чудо једно!

...

pre 1 godinu

Jedan od razloga loše posete sigurno mora biti i nemogućnost nalaženja informacija o kupovini karata. Pošto sam trenutno u Holandiji htedoše da odem i gledam utakmicu. Jako jako šture informacije o kupovini, pronašla sam samo formu za članove kluba kako da naruče kartu. Pomislih onda ajde da probam da nađem kartu kao gostujući navijač. Na sajtu Čukaričkog ni pomena o utakmici. Rekoh ajde da guglam kako kupiti karte za utakmicu u Beogradu, možda nekako dođem i do karata za utakmicu u Holandiji. Nista na sajtu Partizana (pošto se kod njih igralo), ništa na sajtu Čukaričkog, ništa na ticketmasteru, ma nigde. Tako da ako neko zna kako se kupuje karte za ove utakmice, molim vas podelite

Куп је битан

pre 1 godinu

Teži žreb ima Čukarički nego Zvezda u LŠ..
(redmi, 4. avgust 2022 23:19)

Звезда је прошлу сезону завршила као 36 клуб на Уефиној листи. Чукарички је на деоби 182 места и то захваљујући томе што УЕФА примењује правило да рејтинг клуба не може бити мањи од 20% националног коефицијента. Према томе, Чукарички је прошлу сезону завршио са рејтингом 6,675 уместо са 3,5. Када би се гледао само рејтинг клуба, Чукарички би био на 301 месту и можда би био носиоц у првом колу.

palop

pre 1 godinu

Stvarno bruka što je stadion prazan! Da iz onolikog Beograda i sa Čukarice nije moglo da dodje bar 4-5 hiljada gledalaca na evropsku utakmicu i da podrzi treći klub u zemlji a i nas fudbal i koeficijent uopšte. Čukarički bi trebao da predje u bilo koji grad van Beograda i imao bi pristojnu posetu u unutrašnjosti zemlje. Beograd sahranjuje klubove, setite se OFK Beograda, Radničkog iz BG i sl.
(Dragan - Sava, 4. avgust 2022 20:22)

Pa lepo je rekao Jokic pre neki dan, ljudi u Srbiji ne vole sport, ali vole da pobedjuju ili u slucaju Zvezde i Partizana, vole da su deo "plemena".

One night in May

pre 1 godinu

Neko protiv Tventea , pa mozda Fjorentine za Ligu konferencije a neko stazom smrti za LŠ sa timovima za koje niko nije ni cuo.
(View, 04. avgust 2022 21:38)

Neko mlatio Liverpul i Olimpijakos u grupi LS i podigao koeficijent klupski i nacionalni, a nekog deFlorisali po pribaltickim zaseocima...
Neko redovno igra evro prolece, a nekom je Anortritis dogadjaj...

LK

pre 1 godinu

@Srbija Eto ja ne mislim tako. Ja bih bas voleo da Partizan ne bude ni treci ove sezone. Takodje bih voleo i Zvezdu malo neko da spusti na zemlju. Pa zar u ovoj raspaloj drzavi nema drugih klubova osim Zvezde i Partizana!!?
(Samegabri, 4. avgust 2022 21:26)

Promašio si poentu, bolje da Partizan bude 2. Jer, ako bi neko treći bio 2. ne bi imao obezbeđenu Grupnu fazu Lige Konferencija, što donosi 3. mesto.

mix

pre 1 godinu

Hoce li nam objasniti kao Krasnodar, Salcburg, Liverpul, Keln, Braga, Bojsi?
(vlajko, 4. avgust 2022 21:41)

Liverpul je objasnio sa 4-0. Ona vasa pobeda je bitna kao i Serifova protiv Reala. E, da, Serif vam je objasnio, ali i Omonija.

DAVOR

pre 1 godinu

E to je vazno, truditi se kao sto kaze naslov. Jos da je trener imao vece pocerenje u mlade igrace koji nemaju komplekse imena protivnika nego izadju hrabro na teren pa neka protivnik dokaze svoju snagu. Sa takvim staviom su i pobedili drugo poluvreme favorizovane holandjane.

Pampi

pre 1 godinu

Hoce li nam objasniti kao Krasnodar, Salcburg, Liverpul, Keln, Braga, Bojsi?
(vlajko, 4. avgust 2022 21:41)

Ne,objasnice vam kao Kairat,CSKA Kijev,Levadija,Omonija,Sasuolo,Slovan

kukuruz kokicar

pre 1 godinu

Neko protiv Tventea , pa mozda Fjorentine za Ligu konferencije a neko stazom smrti za LŠ sa timovima za koje niko nije ni cuo.
(View, 04. avgust 2022 21:38)

Sve po zasluzi.

nino

pre 1 godinu

Stvarno bruka što je stadion prazan! Da iz onolikog Beograda i sa Čukarice nije moglo da dodje bar 4-5 hiljada gledalaca na evropsku utakmicu i da podrzi treći klub u zemlji a i nas fudbal i koeficijent uopšte. Čukarički bi trebao da predje u bilo koji grad van Beograda i imao bi pristojnu posetu u unutrašnjosti zemlje. Beograd sahranjuje klubove, setite se OFK Beograda, Radničkog iz BG i sl.
(Dragan - Sava, 04. avgust 2022 20:22)

OFKa i Radnicki su timovi sa tradicijom. Ofka u evropskim utakmicama je imala uvek pun stadion. Nemoj da ih svrstavas u isti kos sa cukarickim.

Hagiano

pre 1 godinu

mix, 04. avgust 2022 22:05)

Svima na svetu bi bila pobeda nad Liverpulom u LŠ u grupnoj fazi bitna, samo grobarima nije bitna... e zato što ti to nije bitno zato ni nemaš mogućnost da igraš da njima.
A kako stvari stoje nećeš imati još neko duže vreme.

VOSAK

pre 1 godinu

Za Voska ma 500 miliona ste zaradili od uefe samo vas dug nesto demantuje.Nego reci ti nama 2017. kad niste imali ni za sampon od cega ste doveli Radonjica,Borjana,Stojkovica,Savica,Jovicica,Rodica,a posle i Bena i Pesica?Za vecinu njih je placeno obestecenje,a plus tu su i njihove plate.Cekam odgovor od vas postenjacina podno tenka.
(BGD, 04. avgust 2022 21:59)


Da znaš da čitaš sa razumevanjem shvatio bi da sam napisao od UEFA, ulaznica, prodaja igrača, ne samo od UEFA, i da, Zvezda jeste od 2017 do 2022 zaradila 100mil samo od UEFA, proveri slobodno.
Drugo, Zvezda nije imala za šampon 2017, nego 2012, 2013 godine genije.

Treće, jel si to to sad pokušao igrače koji su slobodni došli Vujadin Savić, Filip Stojković, Rodić, Borjan da napraviš kao neke zvezde ????
Hahahahahahahah
Liče, veza koja ušla u LŠ bila Jovičić - Krstičić ALOOOOOOOO

ma šta se ja raspravljam sa likom koji misli da su pare ušle u klub kad smo igrali LŠ sa Benom kao jedinim strancem, ma da, taj tim sa sve Vulićem, Jovančićem, Milićem, Srnićem je bio OZBILJNO skup, odbrana isto gore navedena, projektovani za LŠ bre

Hahahhahahahahhahahahahhahahahahah

Granota

pre 1 godinu

@vosak i Jeremija

Moj komentar je ironičan. Iza vaših komentara (vosak) se upravo krije odgovor. Ta tačna konstatacija koju iznosiš, upravo je razlog blamaže ostalih klubova iz srbijanske lige. Zvezda je pretvorila tu ligu u klijentelarnu-trening ligu, u kojoj se oni treniraju za Evropu. Ne umaraju se i u Evropi im pogoduje, ali sama liga nema budućnost.

Ilustrovaću sa dva primera.

1. Pročitaj šta je rekao Ralf Rangnick, zašto više ne vodi Dragovića u selekciju. Kaže da nema dovoljan ritam utakmica, jer on srbijansku ligu ne smatra za ozbiljno takmičenje, samo evropske utakmice Zvezde.

2. tim za koji je navijam jako odavno, Levante, jednom je izašao u Evropu, 2012 i u grupi se pao sa tim Twenteom i Hanoverom. Oduvao ih je. Zašto? Zato što je i najgori tim iz najjače lige klasa kad se domogne Evrope.

Zaključak: trajne rezultate srbijanske lige može da stvori samo jaka liga. To, Zvezda i njena uprava ne mogu da shvate i, unižavajući ligu na nivo koji im je potreban da ne strepe za mesto prvaka, sebi su napravili sparing društvo.

Treći tim lige razigrava njihove omladince? I to je Liga?

vlajko

pre 1 godinu

Ne bi se ni tvoja zvezda naigrala protiv ovih.Ali objasnice ti to Makabi Haifa.
(Boca Englez, 04. avgust 2022 21:13)

Hoce li nam objasniti kao Krasnodar, Salcburg, Liverpul, Keln, Braga, Bojsi?

Nikola

pre 1 godinu

Razlika u klasi, ali bukvalno!
Isti scenario kao i protiv Hamarbija prošle godine, kada su izgubili sa 5:1, ali u Švedskoj.
Nejasno mi je i da nema gledalaca...hej, ljudi, pa ne dolazi jedan holandski klub svaki dan da igra u Srbiji.
A i Čukarički mi deluje kao da je sa prevelikim respektom ušao u meč. Holanđani ušli gol šansu u roku od 30 sekundi od početka meča!
Kerkez me je zapanjio, menja 3 igrača već na početku drugog poluvremena, dokaz da je omanuo debelo sa postavom i taktikom.
Svejedno, podrška Brđanima, možda je Tvente ipak preveliki zalogaj u ovom trenutku. Iako sam lično očekivao veći otpor i recimo bar nerešen ishod ova 2 tima u Beogradu.

Srbija

pre 1 godinu

Da nema Zvezde naš fudbal u ovom trenutku trebalo bi proglasiti Amaterskim, hajde ima šanse, verujem da će se Partizan plasirati u Grupnu fazu Lige Konferencija, preko AEK-a ili Levskog, ali dokle više da se naši ostali timovi brukaju protiv iole normalnih timova

LASK-Vojvodina 6:1
Hammarbi-Čukarički 5:1
Sad Čukarički 0:3 na poluvremenu

Ok, setimo se

Bursa-Vojvodina 0:3
Sampdoria-Vojvodina 0:4
Spartak-Sparta Prag 2:1(izbacili Spartu)

Ali dobro šta je tu je, od sledeće sezone 3. Na tabeli igra Grupnu fazu Lige Konferencija, tako da bi bilo bolje da Partizan bude 2. da bi Čukarički ili Vojvodina igrali grupu Lige Konferencija.

Boca Englez

pre 1 godinu

Uzas koliko su nase ekipe lose,osim Zvezde!
Ovi kao da igraju protiv Bajerna!
(dragan, 4. avgust 2022 20:49)

Ne bi se ni tvoja zvezda naigrala protiv ovih.Ali objasnice ti to Makabi Haifa.

fudbaloman

pre 1 godinu

E Kerkeze, slabiću. Tebi klupa sa klincima jača duplo od prvih 11. Čim su ušli Ovusu i Lučić pa i Adžić, ekipa se trgla i krenula da igra muški i po golu. Kakav Docić, Đorđe Ivanović i ostali dunsteri i krljatori, pusti te talente što imaš da igraju pa kako bilo.

Samegabri

pre 1 godinu

@Srbija Eto ja ne mislim tako. Ja bih bas voleo da Partizan ne bude ni treci ove sezone. Takodje bih voleo i Zvezdu malo neko da spusti na zemlju. Pa zar u ovoj raspaloj drzavi nema drugih klubova osim Zvezde i Partizana!!?

Kojesitigovedo

pre 1 godinu

Vise navijaca ima moje selo iz RS kad se igra treca liga istok rs. Ovaj cukaricki treba ugasiti. Klub za zali boze.
(brod, 4. avgust 2022 21:14)

Prijavi svoj klub za seosku ligu sampiona.

VOSAK

pre 1 godinu

@Srbija Eto ja ne mislim tako. Ja bih bas voleo da Partizan ne bude ni treci ove sezone. Takodje bih voleo i Zvezdu malo neko da spusti na zemlju. Pa zar u ovoj raspaloj drzavi nema drugih klubova osim Zvezde i Partizana!!?
(Samegabri, 04. avgust 2022 21:26)


Isto se pitaju i Škoti brate moj, Seltik, Glazgov, Seltik, Glazgov, Srbija je imala ranije osvajača titule nego Škoti jbt
Isto Nemci, Ej Nemačka Liga, top 5 liga Evrope, i u njoj neko 9 evo i 10 puta uzastopno šampion, Nemci garant neće više da gledaju ligu zbog toga.

BGD

pre 1 godinu

Za Voska ma 500 miliona ste zaradili od uefe samo vas dug nesto demantuje.Nego reci ti nama 2017. kad niste imali ni za sampon od cega ste doveli Radonjica,Borjana,Stojkovica,Savica,Jovicica,Rodica,a posle i Bena i Pesica?Za vecinu njih je placeno obestecenje,a plus tu su i njihove plate.Cekam odgovor od vas postenjacina podno tenka.

Milojka

pre 1 godinu

Koji su ovo perači para... Neverovatna priča, zaista. Toliko para se uloži u klub, a nikakva akcija da se animiraju ljudi iz okoline da dodju i vide proizvod koji vlasnik prodaje. To jedino u Srbiji uspeva. Pa zašto onda ulaže? U redu, prodaja igrača, bla, bla... Ali da mu na pamet ne padne da krene sq marketingom, makar u svom naselju? Igraš Evropu već nekoliko godina, ljudima su se smučili blizanci, kupi par igrača iz susedstva da bar komšije dodu.
A, oni znaju da je prljava priča? Ništa onda.

srb

pre 1 godinu

Dzaba sve, Cukaricki ajd fudbalski nece preci vise od dva kola, ali niti stadiona niti navijaca, u sred Bg-a protiv jednog Tventea prati ga 100 ljudi, vise holandjana doslo. Jedna Vojvodina, Radnicki KG, Spartak, OFK... klubovi sa tradicijom i velikim brojem navijaca ne igraju evropu

VOSAK

pre 1 godinu

Ako budemo bili sa 5 timova u Evropi srozacemo se na UEFA listi samo tako. 3 kluba će sigurno ispasti u sezoni kupanja, daj bože da imamo bar zvezdu i partizan u grupnoj fazi nekog takmičenja
(Marko, 04. avgust 2022 20:34)


Trećeplasirani tim ide direktno u LE

NR

pre 1 godinu

Cukaricki nikada nije ni bila neka ekipa. Bila je tu zbog Stankoma i niceg vise. Zato jer se u Srbiji tajkuni loze da imaju svoj klub. Sve je ovo normalno. Cak i predsednik ima svoj klub.

Gibanitza

pre 1 godinu

Deja vu. Svake godine ista priča. Samo Partizan i Crvena zvezda manje više urade nešto u Evropi, a ovi ostali ako imaju sreće, im dođe predstavnik Luksemburga, Andore i sl, razbiju ih, pa im onda dođe nalet nerealnog optimizma da su jaki kao zemlja, a čim im dođe neko iz iole jače lige, razbiju ih u paramparčad. Zašto se uopšte trude kroz naše prvenstvo da se kvalifikuju za neko evropsko takmičenje, neće mi nikada biti jasno.

cccc

pre 1 godinu

@goran

Nikad Čuka nije ni imala veću publiku. Jedini beogradski klubovi van večitih sa publikom su Ofka i Zemun. Koji čak imaju svoje rivalstvo.

Svi ostali su smešni od Rada, Voždovca, do Čukaričkog. Žali Bože što su imali dosta talenata kada to ne gleda niko. Apsolutno treba pomoći Voši, oba Radnička, Spartak, ma svuda gde će ljudi puniti stadione.

Dragan - Sava

pre 1 godinu

Stvarno bruka što je stadion prazan! Da iz onolikog Beograda i sa Čukarice nije moglo da dodje bar 4-5 hiljada gledalaca na evropsku utakmicu i da podrzi treći klub u zemlji a i nas fudbal i koeficijent uopšte. Čukarički bi trebao da predje u bilo koji grad van Beograda i imao bi pristojnu posetu u unutrašnjosti zemlje. Beograd sahranjuje klubove, setite se OFK Beograda, Radničkog iz BG i sl.

Анализа

pre 1 godinu

Чукарички игра неупоредиво боље од Партизана, биће срамота ако не буду испред њих у првенству.

Sabre

pre 1 godinu

I za ovo je verovatno kriva Zvezda. Kolektivno su nam kriminalni timovi, za koga god da navijate bukvalno morate priznati da jedino Zvezda nesto radi za nas koeficijent, i to vec neko vreme.

Marko

pre 1 godinu

Ako budemo bili sa 5 timova u Evropi srozacemo se na UEFA listi samo tako. 3 kluba će sigurno ispasti u sezoni kupanja, daj bože da imamo bar zvezdu i partizan u grupnoj fazi nekog takmičenja

Ludi knjigovodja

pre 1 godinu

Cukaricki nikada nije ni bila neka ekipa. Bila je tu zbog Stankoma i niceg vise. Zato jer se u Srbiji tajkuni loze da imaju svoj klub. Sve je ovo normalno. Cak i predsednik ima svoj klub.
(NR, 04. avgust 2022 20:48)

Kada na stranici koja opisuje utakmicu dva kluba koji nisu ni Partizan ni Zvezda iskazujes svoju grobarsku nemoc , zato Vam i jeste tako ...

slaviša šmigič

pre 1 godinu

Ali zato barem Čuka igra pogledaj našta lčiči igra partizana đaba navijači kad niko neželi da gleda antifudbal jer se ispada u pretkolima i preostaje da se gleda samo ova naša pink ponk liga tužna i bez kvaliteta.

VOSAK

pre 1 godinu

Jel objasnio neko igračima Twentea da smo mi 11. liga u Evropi i da ne smeju tako da igraju protiv nas? Izgleda da nije...
(Granota, 04. avgust 2022 20:35)


Ta 11 pozicija su 87% Zvezda, 10% Partizan i svega 3% ostali naši timovi...

s druge strane Tvente dolazi iz top 6 lige Evrope:')

borko

pre 1 godinu

Bila je prica kad se uvede liga Konferencija tu ce se nasi slabiji timovi naigrati utakmica u grupnoj fazi protiv slabijih ili sebi ravnih i steci iskustvo. Sve suprotno, oni ispadaju ranije nego u Ligi Evrope. Nista mi nije jasno, i to kad smo deseta liga u Evropi.

Dragan - Sava

pre 1 godinu

Stvarno bruka što je stadion prazan! Da iz onolikog Beograda i sa Čukarice nije moglo da dodje bar 4-5 hiljada gledalaca na evropsku utakmicu i da podrzi treći klub u zemlji a i nas fudbal i koeficijent uopšte. Čukarički bi trebao da predje u bilo koji grad van Beograda i imao bi pristojnu posetu u unutrašnjosti zemlje. Beograd sahranjuje klubove, setite se OFK Beograda, Radničkog iz BG i sl.

srb

pre 1 godinu

Dzaba sve, Cukaricki ajd fudbalski nece preci vise od dva kola, ali niti stadiona niti navijaca, u sred Bg-a protiv jednog Tventea prati ga 100 ljudi, vise holandjana doslo. Jedna Vojvodina, Radnicki KG, Spartak, OFK... klubovi sa tradicijom i velikim brojem navijaca ne igraju evropu

fudbaloman

pre 1 godinu

E Kerkeze, slabiću. Tebi klupa sa klincima jača duplo od prvih 11. Čim su ušli Ovusu i Lučić pa i Adžić, ekipa se trgla i krenula da igra muški i po golu. Kakav Docić, Đorđe Ivanović i ostali dunsteri i krljatori, pusti te talente što imaš da igraju pa kako bilo.

borko

pre 1 godinu

Bila je prica kad se uvede liga Konferencija tu ce se nasi slabiji timovi naigrati utakmica u grupnoj fazi protiv slabijih ili sebi ravnih i steci iskustvo. Sve suprotno, oni ispadaju ranije nego u Ligi Evrope. Nista mi nije jasno, i to kad smo deseta liga u Evropi.

Marko

pre 1 godinu

Ako budemo bili sa 5 timova u Evropi srozacemo se na UEFA listi samo tako. 3 kluba će sigurno ispasti u sezoni kupanja, daj bože da imamo bar zvezdu i partizan u grupnoj fazi nekog takmičenja

cccc

pre 1 godinu

@goran

Nikad Čuka nije ni imala veću publiku. Jedini beogradski klubovi van večitih sa publikom su Ofka i Zemun. Koji čak imaju svoje rivalstvo.

Svi ostali su smešni od Rada, Voždovca, do Čukaričkog. Žali Bože što su imali dosta talenata kada to ne gleda niko. Apsolutno treba pomoći Voši, oba Radnička, Spartak, ma svuda gde će ljudi puniti stadione.

vlajko

pre 1 godinu

Ne bi se ni tvoja zvezda naigrala protiv ovih.Ali objasnice ti to Makabi Haifa.
(Boca Englez, 04. avgust 2022 21:13)

Hoce li nam objasniti kao Krasnodar, Salcburg, Liverpul, Keln, Braga, Bojsi?

palop

pre 1 godinu

Stvarno bruka što je stadion prazan! Da iz onolikog Beograda i sa Čukarice nije moglo da dodje bar 4-5 hiljada gledalaca na evropsku utakmicu i da podrzi treći klub u zemlji a i nas fudbal i koeficijent uopšte. Čukarički bi trebao da predje u bilo koji grad van Beograda i imao bi pristojnu posetu u unutrašnjosti zemlje. Beograd sahranjuje klubove, setite se OFK Beograda, Radničkog iz BG i sl.
(Dragan - Sava, 4. avgust 2022 20:22)

Pa lepo je rekao Jokic pre neki dan, ljudi u Srbiji ne vole sport, ali vole da pobedjuju ili u slucaju Zvezde i Partizana, vole da su deo "plemena".

kukuruz kokicar

pre 1 godinu

Neko protiv Tventea , pa mozda Fjorentine za Ligu konferencije a neko stazom smrti za LŠ sa timovima za koje niko nije ni cuo.
(View, 04. avgust 2022 21:38)

Sve po zasluzi.

VOSAK

pre 1 godinu

@Srbija Eto ja ne mislim tako. Ja bih bas voleo da Partizan ne bude ni treci ove sezone. Takodje bih voleo i Zvezdu malo neko da spusti na zemlju. Pa zar u ovoj raspaloj drzavi nema drugih klubova osim Zvezde i Partizana!!?
(Samegabri, 04. avgust 2022 21:26)


Isto se pitaju i Škoti brate moj, Seltik, Glazgov, Seltik, Glazgov, Srbija je imala ranije osvajača titule nego Škoti jbt
Isto Nemci, Ej Nemačka Liga, top 5 liga Evrope, i u njoj neko 9 evo i 10 puta uzastopno šampion, Nemci garant neće više da gledaju ligu zbog toga.

One night in May

pre 1 godinu

Neko protiv Tventea , pa mozda Fjorentine za Ligu konferencije a neko stazom smrti za LŠ sa timovima za koje niko nije ni cuo.
(View, 04. avgust 2022 21:38)

Neko mlatio Liverpul i Olimpijakos u grupi LS i podigao koeficijent klupski i nacionalni, a nekog deFlorisali po pribaltickim zaseocima...
Neko redovno igra evro prolece, a nekom je Anortritis dogadjaj...

Анализа

pre 1 godinu

Чукарички игра неупоредиво боље од Партизана, биће срамота ако не буду испред њих у првенству.

Hagiano

pre 1 godinu

mix, 04. avgust 2022 22:05)

Svima na svetu bi bila pobeda nad Liverpulom u LŠ u grupnoj fazi bitna, samo grobarima nije bitna... e zato što ti to nije bitno zato ni nemaš mogućnost da igraš da njima.
A kako stvari stoje nećeš imati još neko duže vreme.

slaviša šmigič

pre 1 godinu

Ali zato barem Čuka igra pogledaj našta lčiči igra partizana đaba navijači kad niko neželi da gleda antifudbal jer se ispada u pretkolima i preostaje da se gleda samo ova naša pink ponk liga tužna i bez kvaliteta.

NR

pre 1 godinu

Cukaricki nikada nije ni bila neka ekipa. Bila je tu zbog Stankoma i niceg vise. Zato jer se u Srbiji tajkuni loze da imaju svoj klub. Sve je ovo normalno. Cak i predsednik ima svoj klub.

VOSAK

pre 1 godinu

Jel objasnio neko igračima Twentea da smo mi 11. liga u Evropi i da ne smeju tako da igraju protiv nas? Izgleda da nije...
(Granota, 04. avgust 2022 20:35)


Ta 11 pozicija su 87% Zvezda, 10% Partizan i svega 3% ostali naši timovi...

s druge strane Tvente dolazi iz top 6 lige Evrope:')

Milojka

pre 1 godinu

Koji su ovo perači para... Neverovatna priča, zaista. Toliko para se uloži u klub, a nikakva akcija da se animiraju ljudi iz okoline da dodju i vide proizvod koji vlasnik prodaje. To jedino u Srbiji uspeva. Pa zašto onda ulaže? U redu, prodaja igrača, bla, bla... Ali da mu na pamet ne padne da krene sq marketingom, makar u svom naselju? Igraš Evropu već nekoliko godina, ljudima su se smučili blizanci, kupi par igrača iz susedstva da bar komšije dodu.
A, oni znaju da je prljava priča? Ništa onda.

VOSAK

pre 1 godinu

Za Voska ma 500 miliona ste zaradili od uefe samo vas dug nesto demantuje.Nego reci ti nama 2017. kad niste imali ni za sampon od cega ste doveli Radonjica,Borjana,Stojkovica,Savica,Jovicica,Rodica,a posle i Bena i Pesica?Za vecinu njih je placeno obestecenje,a plus tu su i njihove plate.Cekam odgovor od vas postenjacina podno tenka.
(BGD, 04. avgust 2022 21:59)


Da znaš da čitaš sa razumevanjem shvatio bi da sam napisao od UEFA, ulaznica, prodaja igrača, ne samo od UEFA, i da, Zvezda jeste od 2017 do 2022 zaradila 100mil samo od UEFA, proveri slobodno.
Drugo, Zvezda nije imala za šampon 2017, nego 2012, 2013 godine genije.

Treće, jel si to to sad pokušao igrače koji su slobodni došli Vujadin Savić, Filip Stojković, Rodić, Borjan da napraviš kao neke zvezde ????
Hahahahahahahah
Liče, veza koja ušla u LŠ bila Jovičić - Krstičić ALOOOOOOOO

ma šta se ja raspravljam sa likom koji misli da su pare ušle u klub kad smo igrali LŠ sa Benom kao jedinim strancem, ma da, taj tim sa sve Vulićem, Jovančićem, Milićem, Srnićem je bio OZBILJNO skup, odbrana isto gore navedena, projektovani za LŠ bre

Hahahhahahahahhahahahahhahahahahah

Srbija

pre 1 godinu

Da nema Zvezde naš fudbal u ovom trenutku trebalo bi proglasiti Amaterskim, hajde ima šanse, verujem da će se Partizan plasirati u Grupnu fazu Lige Konferencija, preko AEK-a ili Levskog, ali dokle više da se naši ostali timovi brukaju protiv iole normalnih timova

LASK-Vojvodina 6:1
Hammarbi-Čukarički 5:1
Sad Čukarički 0:3 na poluvremenu

Ok, setimo se

Bursa-Vojvodina 0:3
Sampdoria-Vojvodina 0:4
Spartak-Sparta Prag 2:1(izbacili Spartu)

Ali dobro šta je tu je, od sledeće sezone 3. Na tabeli igra Grupnu fazu Lige Konferencija, tako da bi bilo bolje da Partizan bude 2. da bi Čukarički ili Vojvodina igrali grupu Lige Konferencija.

nino

pre 1 godinu

Stvarno bruka što je stadion prazan! Da iz onolikog Beograda i sa Čukarice nije moglo da dodje bar 4-5 hiljada gledalaca na evropsku utakmicu i da podrzi treći klub u zemlji a i nas fudbal i koeficijent uopšte. Čukarički bi trebao da predje u bilo koji grad van Beograda i imao bi pristojnu posetu u unutrašnjosti zemlje. Beograd sahranjuje klubove, setite se OFK Beograda, Radničkog iz BG i sl.
(Dragan - Sava, 04. avgust 2022 20:22)

OFKa i Radnicki su timovi sa tradicijom. Ofka u evropskim utakmicama je imala uvek pun stadion. Nemoj da ih svrstavas u isti kos sa cukarickim.

Kojesitigovedo

pre 1 godinu

Vise navijaca ima moje selo iz RS kad se igra treca liga istok rs. Ovaj cukaricki treba ugasiti. Klub za zali boze.
(brod, 4. avgust 2022 21:14)

Prijavi svoj klub za seosku ligu sampiona.

Ludi knjigovodja

pre 1 godinu

Cukaricki nikada nije ni bila neka ekipa. Bila je tu zbog Stankoma i niceg vise. Zato jer se u Srbiji tajkuni loze da imaju svoj klub. Sve je ovo normalno. Cak i predsednik ima svoj klub.
(NR, 04. avgust 2022 20:48)

Kada na stranici koja opisuje utakmicu dva kluba koji nisu ni Partizan ni Zvezda iskazujes svoju grobarsku nemoc , zato Vam i jeste tako ...

Nikola

pre 1 godinu

Razlika u klasi, ali bukvalno!
Isti scenario kao i protiv Hamarbija prošle godine, kada su izgubili sa 5:1, ali u Švedskoj.
Nejasno mi je i da nema gledalaca...hej, ljudi, pa ne dolazi jedan holandski klub svaki dan da igra u Srbiji.
A i Čukarički mi deluje kao da je sa prevelikim respektom ušao u meč. Holanđani ušli gol šansu u roku od 30 sekundi od početka meča!
Kerkez me je zapanjio, menja 3 igrača već na početku drugog poluvremena, dokaz da je omanuo debelo sa postavom i taktikom.
Svejedno, podrška Brđanima, možda je Tvente ipak preveliki zalogaj u ovom trenutku. Iako sam lično očekivao veći otpor i recimo bar nerešen ishod ova 2 tima u Beogradu.

Granota

pre 1 godinu

@vosak i Jeremija

Moj komentar je ironičan. Iza vaših komentara (vosak) se upravo krije odgovor. Ta tačna konstatacija koju iznosiš, upravo je razlog blamaže ostalih klubova iz srbijanske lige. Zvezda je pretvorila tu ligu u klijentelarnu-trening ligu, u kojoj se oni treniraju za Evropu. Ne umaraju se i u Evropi im pogoduje, ali sama liga nema budućnost.

Ilustrovaću sa dva primera.

1. Pročitaj šta je rekao Ralf Rangnick, zašto više ne vodi Dragovića u selekciju. Kaže da nema dovoljan ritam utakmica, jer on srbijansku ligu ne smatra za ozbiljno takmičenje, samo evropske utakmice Zvezde.

2. tim za koji je navijam jako odavno, Levante, jednom je izašao u Evropu, 2012 i u grupi se pao sa tim Twenteom i Hanoverom. Oduvao ih je. Zašto? Zato što je i najgori tim iz najjače lige klasa kad se domogne Evrope.

Zaključak: trajne rezultate srbijanske lige može da stvori samo jaka liga. To, Zvezda i njena uprava ne mogu da shvate i, unižavajući ligu na nivo koji im je potreban da ne strepe za mesto prvaka, sebi su napravili sparing društvo.

Treći tim lige razigrava njihove omladince? I to je Liga?

Gibanitza

pre 1 godinu

Deja vu. Svake godine ista priča. Samo Partizan i Crvena zvezda manje više urade nešto u Evropi, a ovi ostali ako imaju sreće, im dođe predstavnik Luksemburga, Andore i sl, razbiju ih, pa im onda dođe nalet nerealnog optimizma da su jaki kao zemlja, a čim im dođe neko iz iole jače lige, razbiju ih u paramparčad. Zašto se uopšte trude kroz naše prvenstvo da se kvalifikuju za neko evropsko takmičenje, neće mi nikada biti jasno.

Sabre

pre 1 godinu

I za ovo je verovatno kriva Zvezda. Kolektivno su nam kriminalni timovi, za koga god da navijate bukvalno morate priznati da jedino Zvezda nesto radi za nas koeficijent, i to vec neko vreme.

veliki strumf

pre 1 godinu

Занимљиви коментари. Ми смо стварно болестан народ коме ништа не ваља. Деценијама се кука да се приватизују клубови. Ево, Чука приватизован и? Пљује се јер је ПРИВАТНИ КЛУБ! Замислите ви ту болест! Сетите поред ТВ-а, на памет вам није пало да одете на стадион, не навијате за Чуку а пљујете и клуб и власника (које сте на сва уста хвалили колико прошле недеље)!!! Да ли сте би нормални, знате ли шта хоћете? Ако клуб није приватан тражите приватизацију, ако је приватан е не ваља што је газда тајкун! А ко да буде? Па мора газда да буде човек који има пара. И све те газде, сви ти власници свуда у свету су ТАЈКУНИ ИЛИ ОЛИГАРСИ!! Врло ретко неки богати спортиста може да купи неки осредњи клуб. Уосталом, његове су паре, шта вас брига како ће човек да их троши и кога ће да купи. Како волите да се мешате у туђе ствари - ма чудо једно!

DAVOR

pre 1 godinu

E to je vazno, truditi se kao sto kaze naslov. Jos da je trener imao vece pocerenje u mlade igrace koji nemaju komplekse imena protivnika nego izadju hrabro na teren pa neka protivnik dokaze svoju snagu. Sa takvim staviom su i pobedili drugo poluvreme favorizovane holandjane.

lal

pre 1 godinu

Teži žreb ima Čukarički nego Zvezda u LŠ..
(redmi, 04. avgust 2022 23:19)
tezi je zvezdin zreb od realovog... oni su vec u grupi i to u prvom sesiru... ZAMISLI?!? zasluzili ljudi svojim rezultatima bolji polozaj i od zvezde i od cukarickog...

Pampi

pre 1 godinu

Hoce li nam objasniti kao Krasnodar, Salcburg, Liverpul, Keln, Braga, Bojsi?
(vlajko, 4. avgust 2022 21:41)

Ne,objasnice vam kao Kairat,CSKA Kijev,Levadija,Omonija,Sasuolo,Slovan

mix

pre 1 godinu

Hoce li nam objasniti kao Krasnodar, Salcburg, Liverpul, Keln, Braga, Bojsi?
(vlajko, 4. avgust 2022 21:41)

Liverpul je objasnio sa 4-0. Ona vasa pobeda je bitna kao i Serifova protiv Reala. E, da, Serif vam je objasnio, ali i Omonija.

Samegabri

pre 1 godinu

@Srbija Eto ja ne mislim tako. Ja bih bas voleo da Partizan ne bude ni treci ove sezone. Takodje bih voleo i Zvezdu malo neko da spusti na zemlju. Pa zar u ovoj raspaloj drzavi nema drugih klubova osim Zvezde i Partizana!!?

LK

pre 1 godinu

@Srbija Eto ja ne mislim tako. Ja bih bas voleo da Partizan ne bude ni treci ove sezone. Takodje bih voleo i Zvezdu malo neko da spusti na zemlju. Pa zar u ovoj raspaloj drzavi nema drugih klubova osim Zvezde i Partizana!!?
(Samegabri, 4. avgust 2022 21:26)

Promašio si poentu, bolje da Partizan bude 2. Jer, ako bi neko treći bio 2. ne bi imao obezbeđenu Grupnu fazu Lige Konferencija, što donosi 3. mesto.

VOSAK

pre 1 godinu

Ako budemo bili sa 5 timova u Evropi srozacemo se na UEFA listi samo tako. 3 kluba će sigurno ispasti u sezoni kupanja, daj bože da imamo bar zvezdu i partizan u grupnoj fazi nekog takmičenja
(Marko, 04. avgust 2022 20:34)


Trećeplasirani tim ide direktno u LE

Boca Englez

pre 1 godinu

Uzas koliko su nase ekipe lose,osim Zvezde!
Ovi kao da igraju protiv Bajerna!
(dragan, 4. avgust 2022 20:49)

Ne bi se ni tvoja zvezda naigrala protiv ovih.Ali objasnice ti to Makabi Haifa.

Dampir

pre 1 godinu

Bio sam na zapadnoj tribini i bilo je oko tri hiljade gledalaca, ne računam Holanđane. Ostale tribine su bile zaključane i zato ste na TV-u imale pogled na iste. Kamere su bile na toj istoj zapadnoj tribini gde i gledaoci. Ulaznice su bile besplatne, podigao za dva minuta na blagajni stadiona uz ličnu kartu. Tvente za klasu bio bolji od Čukaričkog, opušteno odgledao utakmicu i to je to, a čitajući komentare mogu samo da vidim širenje gomile negativne energije ni zbog čega, a ja se sa prijateljima lepo proveo na stadionu. Smešno i tužno je u isto vreme da u eri interneta ljudi nisu u stanju da provere informacije gde i kako, a većina ovde leči neke svoje lične frustracije, zato i uglavnom izbegavam da čitam komentare. Za nas obične ljude ovo treba da bude samo zabava, a ne da sutradan razmišljam i dalje o ovoj utakmici. O tome razmišljaju ljudi koji žive od fudbala i od samog kluba.

...

pre 1 godinu

Jedan od razloga loše posete sigurno mora biti i nemogućnost nalaženja informacija o kupovini karata. Pošto sam trenutno u Holandiji htedoše da odem i gledam utakmicu. Jako jako šture informacije o kupovini, pronašla sam samo formu za članove kluba kako da naruče kartu. Pomislih onda ajde da probam da nađem kartu kao gostujući navijač. Na sajtu Čukaričkog ni pomena o utakmici. Rekoh ajde da guglam kako kupiti karte za utakmicu u Beogradu, možda nekako dođem i do karata za utakmicu u Holandiji. Nista na sajtu Partizana (pošto se kod njih igralo), ništa na sajtu Čukaričkog, ništa na ticketmasteru, ma nigde. Tako da ako neko zna kako se kupuje karte za ove utakmice, molim vas podelite

Куп је битан

pre 1 godinu

Teži žreb ima Čukarički nego Zvezda u LŠ..
(redmi, 4. avgust 2022 23:19)

Звезда је прошлу сезону завршила као 36 клуб на Уефиној листи. Чукарички је на деоби 182 места и то захваљујући томе што УЕФА примењује правило да рејтинг клуба не може бити мањи од 20% националног коефицијента. Према томе, Чукарички је прошлу сезону завршио са рејтингом 6,675 уместо са 3,5. Када би се гледао само рејтинг клуба, Чукарички би био на 301 месту и можда би био носиоц у првом колу.

Dampir

pre 1 godinu

Bio sam na zapadnoj tribini i bilo je oko tri hiljade gledalaca, ne računam Holanđane. Ostale tribine su bile zaključane i zato ste na TV-u imale pogled na iste. Kamere su bile na toj istoj zapadnoj tribini gde i gledaoci. Ulaznice su bile besplatne, podigao za dva minuta na blagajni stadiona uz ličnu kartu. Tvente za klasu bio bolji od Čukaričkog, opušteno odgledao utakmicu i to je to, a čitajući komentare mogu samo da vidim širenje gomile negativne energije ni zbog čega, a ja se sa prijateljima lepo proveo na stadionu. Smešno i tužno je u isto vreme da u eri interneta ljudi nisu u stanju da provere informacije gde i kako, a većina ovde leči neke svoje lične frustracije, zato i uglavnom izbegavam da čitam komentare. Za nas obične ljude ovo treba da bude samo zabava, a ne da sutradan razmišljam i dalje o ovoj utakmici. O tome razmišljaju ljudi koji žive od fudbala i od samog kluba.

Jesi ti malopre zvao?

pre 1 godinu

Jel moguce da ovde jos uvek ima toliko priglupih da uporedjivaju zreb za LS i ligu konferencija? Jel treba neki seminar da se odrzi i objasni vasim mozdanim vijugama?

Crvenkape

pre 1 godinu

Ovi što se čude broju ljudi, očigledno žive u paralelnom Univerzumu jer kao prate fudbal a ne znaju koje glave su preuzele Čukarički i da to više nije onaj klub.

Normalno da niko sa iole zdravim razumom ne bi išao da podržava.

BGD

pre 1 godinu

Za Voska ma 500 miliona ste zaradili od uefe samo vas dug nesto demantuje.Nego reci ti nama 2017. kad niste imali ni za sampon od cega ste doveli Radonjica,Borjana,Stojkovica,Savica,Jovicica,Rodica,a posle i Bena i Pesica?Za vecinu njih je placeno obestecenje,a plus tu su i njihove plate.Cekam odgovor od vas postenjacina podno tenka.

Boca Englez

pre 1 godinu

Uzas koliko su nase ekipe lose,osim Zvezde!
Ovi kao da igraju protiv Bajerna!
(dragan, 4. avgust 2022 20:49)

Ne bi se ni tvoja zvezda naigrala protiv ovih.Ali objasnice ti to Makabi Haifa.

mix

pre 1 godinu

Hoce li nam objasniti kao Krasnodar, Salcburg, Liverpul, Keln, Braga, Bojsi?
(vlajko, 4. avgust 2022 21:41)

Liverpul je objasnio sa 4-0. Ona vasa pobeda je bitna kao i Serifova protiv Reala. E, da, Serif vam je objasnio, ali i Omonija.

Granota

pre 1 godinu

@vosak i Jeremija

Moj komentar je ironičan. Iza vaših komentara (vosak) se upravo krije odgovor. Ta tačna konstatacija koju iznosiš, upravo je razlog blamaže ostalih klubova iz srbijanske lige. Zvezda je pretvorila tu ligu u klijentelarnu-trening ligu, u kojoj se oni treniraju za Evropu. Ne umaraju se i u Evropi im pogoduje, ali sama liga nema budućnost.

Ilustrovaću sa dva primera.

1. Pročitaj šta je rekao Ralf Rangnick, zašto više ne vodi Dragovića u selekciju. Kaže da nema dovoljan ritam utakmica, jer on srbijansku ligu ne smatra za ozbiljno takmičenje, samo evropske utakmice Zvezde.

2. tim za koji je navijam jako odavno, Levante, jednom je izašao u Evropu, 2012 i u grupi se pao sa tim Twenteom i Hanoverom. Oduvao ih je. Zašto? Zato što je i najgori tim iz najjače lige klasa kad se domogne Evrope.

Zaključak: trajne rezultate srbijanske lige može da stvori samo jaka liga. To, Zvezda i njena uprava ne mogu da shvate i, unižavajući ligu na nivo koji im je potreban da ne strepe za mesto prvaka, sebi su napravili sparing društvo.

Treći tim lige razigrava njihove omladince? I to je Liga?

Pampi

pre 1 godinu

Hoce li nam objasniti kao Krasnodar, Salcburg, Liverpul, Keln, Braga, Bojsi?
(vlajko, 4. avgust 2022 21:41)

Ne,objasnice vam kao Kairat,CSKA Kijev,Levadija,Omonija,Sasuolo,Slovan

BGD

pre 1 godinu

Za Voska ma 500 miliona ste zaradili od uefe samo vas dug nesto demantuje.Nego reci ti nama 2017. kad niste imali ni za sampon od cega ste doveli Radonjica,Borjana,Stojkovica,Savica,Jovicica,Rodica,a posle i Bena i Pesica?Za vecinu njih je placeno obestecenje,a plus tu su i njihove plate.Cekam odgovor od vas postenjacina podno tenka.

vlajko

pre 1 godinu

Ne bi se ni tvoja zvezda naigrala protiv ovih.Ali objasnice ti to Makabi Haifa.
(Boca Englez, 04. avgust 2022 21:13)

Hoce li nam objasniti kao Krasnodar, Salcburg, Liverpul, Keln, Braga, Bojsi?

Sabre

pre 1 godinu

I za ovo je verovatno kriva Zvezda. Kolektivno su nam kriminalni timovi, za koga god da navijate bukvalno morate priznati da jedino Zvezda nesto radi za nas koeficijent, i to vec neko vreme.

Dragan - Sava

pre 1 godinu

Stvarno bruka što je stadion prazan! Da iz onolikog Beograda i sa Čukarice nije moglo da dodje bar 4-5 hiljada gledalaca na evropsku utakmicu i da podrzi treći klub u zemlji a i nas fudbal i koeficijent uopšte. Čukarički bi trebao da predje u bilo koji grad van Beograda i imao bi pristojnu posetu u unutrašnjosti zemlje. Beograd sahranjuje klubove, setite se OFK Beograda, Radničkog iz BG i sl.

Анализа

pre 1 godinu

Чукарички игра неупоредиво боље од Партизана, биће срамота ако не буду испред њих у првенству.

NR

pre 1 godinu

Cukaricki nikada nije ni bila neka ekipa. Bila je tu zbog Stankoma i niceg vise. Zato jer se u Srbiji tajkuni loze da imaju svoj klub. Sve je ovo normalno. Cak i predsednik ima svoj klub.

Ludi knjigovodja

pre 1 godinu

Cukaricki nikada nije ni bila neka ekipa. Bila je tu zbog Stankoma i niceg vise. Zato jer se u Srbiji tajkuni loze da imaju svoj klub. Sve je ovo normalno. Cak i predsednik ima svoj klub.
(NR, 04. avgust 2022 20:48)

Kada na stranici koja opisuje utakmicu dva kluba koji nisu ni Partizan ni Zvezda iskazujes svoju grobarsku nemoc , zato Vam i jeste tako ...

Kojesitigovedo

pre 1 godinu

Vise navijaca ima moje selo iz RS kad se igra treca liga istok rs. Ovaj cukaricki treba ugasiti. Klub za zali boze.
(brod, 4. avgust 2022 21:14)

Prijavi svoj klub za seosku ligu sampiona.

One night in May

pre 1 godinu

Neko protiv Tventea , pa mozda Fjorentine za Ligu konferencije a neko stazom smrti za LŠ sa timovima za koje niko nije ni cuo.
(View, 04. avgust 2022 21:38)

Neko mlatio Liverpul i Olimpijakos u grupi LS i podigao koeficijent klupski i nacionalni, a nekog deFlorisali po pribaltickim zaseocima...
Neko redovno igra evro prolece, a nekom je Anortritis dogadjaj...

slaviša šmigič

pre 1 godinu

Ali zato barem Čuka igra pogledaj našta lčiči igra partizana đaba navijači kad niko neželi da gleda antifudbal jer se ispada u pretkolima i preostaje da se gleda samo ova naša pink ponk liga tužna i bez kvaliteta.

Samegabri

pre 1 godinu

@Srbija Eto ja ne mislim tako. Ja bih bas voleo da Partizan ne bude ni treci ove sezone. Takodje bih voleo i Zvezdu malo neko da spusti na zemlju. Pa zar u ovoj raspaloj drzavi nema drugih klubova osim Zvezde i Partizana!!?

Gibanitza

pre 1 godinu

Deja vu. Svake godine ista priča. Samo Partizan i Crvena zvezda manje više urade nešto u Evropi, a ovi ostali ako imaju sreće, im dođe predstavnik Luksemburga, Andore i sl, razbiju ih, pa im onda dođe nalet nerealnog optimizma da su jaki kao zemlja, a čim im dođe neko iz iole jače lige, razbiju ih u paramparčad. Zašto se uopšte trude kroz naše prvenstvo da se kvalifikuju za neko evropsko takmičenje, neće mi nikada biti jasno.

Hagiano

pre 1 godinu

mix, 04. avgust 2022 22:05)

Svima na svetu bi bila pobeda nad Liverpulom u LŠ u grupnoj fazi bitna, samo grobarima nije bitna... e zato što ti to nije bitno zato ni nemaš mogućnost da igraš da njima.
A kako stvari stoje nećeš imati još neko duže vreme.

borko

pre 1 godinu

Bila je prica kad se uvede liga Konferencija tu ce se nasi slabiji timovi naigrati utakmica u grupnoj fazi protiv slabijih ili sebi ravnih i steci iskustvo. Sve suprotno, oni ispadaju ranije nego u Ligi Evrope. Nista mi nije jasno, i to kad smo deseta liga u Evropi.

VOSAK

pre 1 godinu

Jel objasnio neko igračima Twentea da smo mi 11. liga u Evropi i da ne smeju tako da igraju protiv nas? Izgleda da nije...
(Granota, 04. avgust 2022 20:35)


Ta 11 pozicija su 87% Zvezda, 10% Partizan i svega 3% ostali naši timovi...

s druge strane Tvente dolazi iz top 6 lige Evrope:')

VOSAK

pre 1 godinu

Za Voska ma 500 miliona ste zaradili od uefe samo vas dug nesto demantuje.Nego reci ti nama 2017. kad niste imali ni za sampon od cega ste doveli Radonjica,Borjana,Stojkovica,Savica,Jovicica,Rodica,a posle i Bena i Pesica?Za vecinu njih je placeno obestecenje,a plus tu su i njihove plate.Cekam odgovor od vas postenjacina podno tenka.
(BGD, 04. avgust 2022 21:59)


Da znaš da čitaš sa razumevanjem shvatio bi da sam napisao od UEFA, ulaznica, prodaja igrača, ne samo od UEFA, i da, Zvezda jeste od 2017 do 2022 zaradila 100mil samo od UEFA, proveri slobodno.
Drugo, Zvezda nije imala za šampon 2017, nego 2012, 2013 godine genije.

Treće, jel si to to sad pokušao igrače koji su slobodni došli Vujadin Savić, Filip Stojković, Rodić, Borjan da napraviš kao neke zvezde ????
Hahahahahahahah
Liče, veza koja ušla u LŠ bila Jovičić - Krstičić ALOOOOOOOO

ma šta se ja raspravljam sa likom koji misli da su pare ušle u klub kad smo igrali LŠ sa Benom kao jedinim strancem, ma da, taj tim sa sve Vulićem, Jovančićem, Milićem, Srnićem je bio OZBILJNO skup, odbrana isto gore navedena, projektovani za LŠ bre

Hahahhahahahahhahahahahhahahahahah

kukuruz kokicar

pre 1 godinu

Neko protiv Tventea , pa mozda Fjorentine za Ligu konferencije a neko stazom smrti za LŠ sa timovima za koje niko nije ni cuo.
(View, 04. avgust 2022 21:38)

Sve po zasluzi.

Milojka

pre 1 godinu

Koji su ovo perači para... Neverovatna priča, zaista. Toliko para se uloži u klub, a nikakva akcija da se animiraju ljudi iz okoline da dodju i vide proizvod koji vlasnik prodaje. To jedino u Srbiji uspeva. Pa zašto onda ulaže? U redu, prodaja igrača, bla, bla... Ali da mu na pamet ne padne da krene sq marketingom, makar u svom naselju? Igraš Evropu već nekoliko godina, ljudima su se smučili blizanci, kupi par igrača iz susedstva da bar komšije dodu.
A, oni znaju da je prljava priča? Ništa onda.

nino

pre 1 godinu

Stvarno bruka što je stadion prazan! Da iz onolikog Beograda i sa Čukarice nije moglo da dodje bar 4-5 hiljada gledalaca na evropsku utakmicu i da podrzi treći klub u zemlji a i nas fudbal i koeficijent uopšte. Čukarički bi trebao da predje u bilo koji grad van Beograda i imao bi pristojnu posetu u unutrašnjosti zemlje. Beograd sahranjuje klubove, setite se OFK Beograda, Radničkog iz BG i sl.
(Dragan - Sava, 04. avgust 2022 20:22)

OFKa i Radnicki su timovi sa tradicijom. Ofka u evropskim utakmicama je imala uvek pun stadion. Nemoj da ih svrstavas u isti kos sa cukarickim.

srb

pre 1 godinu

Dzaba sve, Cukaricki ajd fudbalski nece preci vise od dva kola, ali niti stadiona niti navijaca, u sred Bg-a protiv jednog Tventea prati ga 100 ljudi, vise holandjana doslo. Jedna Vojvodina, Radnicki KG, Spartak, OFK... klubovi sa tradicijom i velikim brojem navijaca ne igraju evropu

Marko

pre 1 godinu

Ako budemo bili sa 5 timova u Evropi srozacemo se na UEFA listi samo tako. 3 kluba će sigurno ispasti u sezoni kupanja, daj bože da imamo bar zvezdu i partizan u grupnoj fazi nekog takmičenja

VOSAK

pre 1 godinu

Ako budemo bili sa 5 timova u Evropi srozacemo se na UEFA listi samo tako. 3 kluba će sigurno ispasti u sezoni kupanja, daj bože da imamo bar zvezdu i partizan u grupnoj fazi nekog takmičenja
(Marko, 04. avgust 2022 20:34)


Trećeplasirani tim ide direktno u LE

VOSAK

pre 1 godinu

@Srbija Eto ja ne mislim tako. Ja bih bas voleo da Partizan ne bude ni treci ove sezone. Takodje bih voleo i Zvezdu malo neko da spusti na zemlju. Pa zar u ovoj raspaloj drzavi nema drugih klubova osim Zvezde i Partizana!!?
(Samegabri, 04. avgust 2022 21:26)


Isto se pitaju i Škoti brate moj, Seltik, Glazgov, Seltik, Glazgov, Srbija je imala ranije osvajača titule nego Škoti jbt
Isto Nemci, Ej Nemačka Liga, top 5 liga Evrope, i u njoj neko 9 evo i 10 puta uzastopno šampion, Nemci garant neće više da gledaju ligu zbog toga.

DAVOR

pre 1 godinu

E to je vazno, truditi se kao sto kaze naslov. Jos da je trener imao vece pocerenje u mlade igrace koji nemaju komplekse imena protivnika nego izadju hrabro na teren pa neka protivnik dokaze svoju snagu. Sa takvim staviom su i pobedili drugo poluvreme favorizovane holandjane.

fudbaloman

pre 1 godinu

E Kerkeze, slabiću. Tebi klupa sa klincima jača duplo od prvih 11. Čim su ušli Ovusu i Lučić pa i Adžić, ekipa se trgla i krenula da igra muški i po golu. Kakav Docić, Đorđe Ivanović i ostali dunsteri i krljatori, pusti te talente što imaš da igraju pa kako bilo.

palop

pre 1 godinu

Stvarno bruka što je stadion prazan! Da iz onolikog Beograda i sa Čukarice nije moglo da dodje bar 4-5 hiljada gledalaca na evropsku utakmicu i da podrzi treći klub u zemlji a i nas fudbal i koeficijent uopšte. Čukarički bi trebao da predje u bilo koji grad van Beograda i imao bi pristojnu posetu u unutrašnjosti zemlje. Beograd sahranjuje klubove, setite se OFK Beograda, Radničkog iz BG i sl.
(Dragan - Sava, 4. avgust 2022 20:22)

Pa lepo je rekao Jokic pre neki dan, ljudi u Srbiji ne vole sport, ali vole da pobedjuju ili u slucaju Zvezde i Partizana, vole da su deo "plemena".

LK

pre 1 godinu

@Srbija Eto ja ne mislim tako. Ja bih bas voleo da Partizan ne bude ni treci ove sezone. Takodje bih voleo i Zvezdu malo neko da spusti na zemlju. Pa zar u ovoj raspaloj drzavi nema drugih klubova osim Zvezde i Partizana!!?
(Samegabri, 4. avgust 2022 21:26)

Promašio si poentu, bolje da Partizan bude 2. Jer, ako bi neko treći bio 2. ne bi imao obezbeđenu Grupnu fazu Lige Konferencija, što donosi 3. mesto.

Srbija

pre 1 godinu

Da nema Zvezde naš fudbal u ovom trenutku trebalo bi proglasiti Amaterskim, hajde ima šanse, verujem da će se Partizan plasirati u Grupnu fazu Lige Konferencija, preko AEK-a ili Levskog, ali dokle više da se naši ostali timovi brukaju protiv iole normalnih timova

LASK-Vojvodina 6:1
Hammarbi-Čukarički 5:1
Sad Čukarički 0:3 na poluvremenu

Ok, setimo se

Bursa-Vojvodina 0:3
Sampdoria-Vojvodina 0:4
Spartak-Sparta Prag 2:1(izbacili Spartu)

Ali dobro šta je tu je, od sledeće sezone 3. Na tabeli igra Grupnu fazu Lige Konferencija, tako da bi bilo bolje da Partizan bude 2. da bi Čukarički ili Vojvodina igrali grupu Lige Konferencija.

Crvenkape

pre 1 godinu

Ovi što se čude broju ljudi, očigledno žive u paralelnom Univerzumu jer kao prate fudbal a ne znaju koje glave su preuzele Čukarički i da to više nije onaj klub.

Normalno da niko sa iole zdravim razumom ne bi išao da podržava.

cccc

pre 1 godinu

@goran

Nikad Čuka nije ni imala veću publiku. Jedini beogradski klubovi van večitih sa publikom su Ofka i Zemun. Koji čak imaju svoje rivalstvo.

Svi ostali su smešni od Rada, Voždovca, do Čukaričkog. Žali Bože što su imali dosta talenata kada to ne gleda niko. Apsolutno treba pomoći Voši, oba Radnička, Spartak, ma svuda gde će ljudi puniti stadione.

Куп је битан

pre 1 godinu

Teži žreb ima Čukarički nego Zvezda u LŠ..
(redmi, 4. avgust 2022 23:19)

Звезда је прошлу сезону завршила као 36 клуб на Уефиној листи. Чукарички је на деоби 182 места и то захваљујући томе што УЕФА примењује правило да рејтинг клуба не може бити мањи од 20% националног коефицијента. Према томе, Чукарички је прошлу сезону завршио са рејтингом 6,675 уместо са 3,5. Када би се гледао само рејтинг клуба, Чукарички би био на 301 месту и можда би био носиоц у првом колу.

...

pre 1 godinu

Jedan od razloga loše posete sigurno mora biti i nemogućnost nalaženja informacija o kupovini karata. Pošto sam trenutno u Holandiji htedoše da odem i gledam utakmicu. Jako jako šture informacije o kupovini, pronašla sam samo formu za članove kluba kako da naruče kartu. Pomislih onda ajde da probam da nađem kartu kao gostujući navijač. Na sajtu Čukaričkog ni pomena o utakmici. Rekoh ajde da guglam kako kupiti karte za utakmicu u Beogradu, možda nekako dođem i do karata za utakmicu u Holandiji. Nista na sajtu Partizana (pošto se kod njih igralo), ništa na sajtu Čukaričkog, ništa na ticketmasteru, ma nigde. Tako da ako neko zna kako se kupuje karte za ove utakmice, molim vas podelite

lal

pre 1 godinu

Teži žreb ima Čukarički nego Zvezda u LŠ..
(redmi, 04. avgust 2022 23:19)
tezi je zvezdin zreb od realovog... oni su vec u grupi i to u prvom sesiru... ZAMISLI?!? zasluzili ljudi svojim rezultatima bolji polozaj i od zvezde i od cukarickog...

Nikola

pre 1 godinu

Razlika u klasi, ali bukvalno!
Isti scenario kao i protiv Hamarbija prošle godine, kada su izgubili sa 5:1, ali u Švedskoj.
Nejasno mi je i da nema gledalaca...hej, ljudi, pa ne dolazi jedan holandski klub svaki dan da igra u Srbiji.
A i Čukarički mi deluje kao da je sa prevelikim respektom ušao u meč. Holanđani ušli gol šansu u roku od 30 sekundi od početka meča!
Kerkez me je zapanjio, menja 3 igrača već na početku drugog poluvremena, dokaz da je omanuo debelo sa postavom i taktikom.
Svejedno, podrška Brđanima, možda je Tvente ipak preveliki zalogaj u ovom trenutku. Iako sam lično očekivao veći otpor i recimo bar nerešen ishod ova 2 tima u Beogradu.

veliki strumf

pre 1 godinu

Занимљиви коментари. Ми смо стварно болестан народ коме ништа не ваља. Деценијама се кука да се приватизују клубови. Ево, Чука приватизован и? Пљује се јер је ПРИВАТНИ КЛУБ! Замислите ви ту болест! Сетите поред ТВ-а, на памет вам није пало да одете на стадион, не навијате за Чуку а пљујете и клуб и власника (које сте на сва уста хвалили колико прошле недеље)!!! Да ли сте би нормални, знате ли шта хоћете? Ако клуб није приватан тражите приватизацију, ако је приватан е не ваља што је газда тајкун! А ко да буде? Па мора газда да буде човек који има пара. И све те газде, сви ти власници свуда у свету су ТАЈКУНИ ИЛИ ОЛИГАРСИ!! Врло ретко неки богати спортиста може да купи неки осредњи клуб. Уосталом, његове су паре, шта вас брига како ће човек да их троши и кога ће да купи. Како волите да се мешате у туђе ствари - ма чудо једно!

Jesi ti malopre zvao?

pre 1 godinu

Jel moguce da ovde jos uvek ima toliko priglupih da uporedjivaju zreb za LS i ligu konferencija? Jel treba neki seminar da se odrzi i objasni vasim mozdanim vijugama?

Dampir

pre 1 godinu

Bio sam na zapadnoj tribini i bilo je oko tri hiljade gledalaca, ne računam Holanđane. Ostale tribine su bile zaključane i zato ste na TV-u imale pogled na iste. Kamere su bile na toj istoj zapadnoj tribini gde i gledaoci. Ulaznice su bile besplatne, podigao za dva minuta na blagajni stadiona uz ličnu kartu. Tvente za klasu bio bolji od Čukaričkog, opušteno odgledao utakmicu i to je to, a čitajući komentare mogu samo da vidim širenje gomile negativne energije ni zbog čega, a ja se sa prijateljima lepo proveo na stadionu. Smešno i tužno je u isto vreme da u eri interneta ljudi nisu u stanju da provere informacije gde i kako, a većina ovde leči neke svoje lične frustracije, zato i uglavnom izbegavam da čitam komentare. Za nas obične ljude ovo treba da bude samo zabava, a ne da sutradan razmišljam i dalje o ovoj utakmici. O tome razmišljaju ljudi koji žive od fudbala i od samog kluba.

Dampir

pre 1 godinu

Bio sam na zapadnoj tribini i bilo je oko tri hiljade gledalaca, ne računam Holanđane. Ostale tribine su bile zaključane i zato ste na TV-u imale pogled na iste. Kamere su bile na toj istoj zapadnoj tribini gde i gledaoci. Ulaznice su bile besplatne, podigao za dva minuta na blagajni stadiona uz ličnu kartu. Tvente za klasu bio bolji od Čukaričkog, opušteno odgledao utakmicu i to je to, a čitajući komentare mogu samo da vidim širenje gomile negativne energije ni zbog čega, a ja se sa prijateljima lepo proveo na stadionu. Smešno i tužno je u isto vreme da u eri interneta ljudi nisu u stanju da provere informacije gde i kako, a većina ovde leči neke svoje lične frustracije, zato i uglavnom izbegavam da čitam komentare. Za nas obične ljude ovo treba da bude samo zabava, a ne da sutradan razmišljam i dalje o ovoj utakmici. O tome razmišljaju ljudi koji žive od fudbala i od samog kluba.