1. Super mu je ovaj tim. Ja bih samo umesto Figa stavio Maradonu, umesto Mesija Pelea, umesto Ćavija Iniestu i to je to. Mrsi i Penaldo nisu ni u drugom timu, a kamoli prvom.
    Auuuu... sredina terena Maradona, Ronaldinjo, Iniesta i Zidan!!! Auuu, sam se sebi divim :)
    (Mali Hijavata, 3. avgust 2022 20:44)

    # Link komentara

  2. I posto su svi dali svoj idealni tim i ja cu...

    Kan

    Dani Alves(kafu) Baressi(Ivan Cordoba),Nesta(Ajala), Maldini

    Xavi, Zidan Iniesta, Redondo

    Ronaldo Zuba, Messi

    Ovo je iskljucivo moj subjektivni sastav, po mojim omiljenim igracima, a ovo je generalno natezi, najgluplji zadatak, jer moze da se napravi 7-8 , ne 4-5, nego bukvalno 7-8 potpuno jednakih ekipa gde bi svaka svaku mogla da pobedi... Ja sam sastavljao ekipu prema kvalitetu, prema igracima koje licno ja volim i prema tome kako mislim da ni se uklopili na terenu...
    (Chodex, 3. avgust 2022 16:59)

    # Link komentara

  3. Zanimljivo da većina stavlja Bufona kao golmana u svoj idealni tim. Dobar golman, ali ne toliko. Igrao je uvek u timovima koji nisu dozvoljavali da im se šutira iz dobrih pozicija, a ponekad i uopšte, tako da su mu statistike nestvarne. Recimo u njegovo vreme je u Fjorentini branio Francisko Toldo. Ekipa je bila raspad, I primali su pod komada po utakmici, ali kakva je on čuda činio na tim utakmicama to je bilo iz nedelje u nedelju za rubriku verovali ili ne. Mislim da bi sa bilo kojim drugim golmana primali po 8 do 10 golova po utakmici.
    (Pedja78, 3. avgust 2022 15:07)

    potpuno si u pravu i potpuno se slazem... Toldo je bio bolji od Bufona i u Fiorentini, ali posebno u Intzeru, tada je bio jedno vreme najbolji na svetu... Ali Bufon je fudbalska ikona, najprepoznatljivije lice i lik koga svi vole, ljudina i dobar covek... Svi oni su u istoj kategoriji, i Bufon, Toldo, Kan, Smajhel, Kanjizares, Kasiljas, Dida,Zoff, Lav Jasin, Gojkocea, a sa njima vec sada sigurno Jan Oblak, ali ne i Kurtoa, koji nema taj poslednji stepenikj, taj neki x faktor da bi bio tu sa najboljima, mozda se jos dokaze i bude... I da se razumemo, ne pricamo o titulama, nego o cistoj fudbalskoj(golmanskoj vestini) i uticaju na tim... Mnogo je znacilo, kada si stoper, a znas da je iza tebe jedan Oliver kan ili Kasiljas...
    (Chodex, 3. avgust 2022 16:38)

    # Link komentara

  4. Covek je ocigledno izabrao tim 2000-2010. Koji retard bi izostavio najboljeg svih vremena, Dijega Armanda Maradonu.
    (jednoruki Krstivoje

    Tim od 1990 do 2010... Xavi je debitovao ja mislim, po secanju 1991-1992, Ronaldo bio najbolji 90-tih, Rivaldo isto... ali nebitno... To su najplodnije fudbalske godine u istoriji.Samo iz 90-tih moze da se napravi jos dva tri totalno ravnopravna tima gde se ne zna ko bi dobio.a posto se fudbal menja ciklicno, a sada je na najnizoj tacki gde imamo samo trkacka grla, koja jure ko muve bez glave, nemaju ni tehniku, ni pass igru ni kreativnost, dribling, viziju i magiju, sada mozemo samo na bolje da idemo, jer fudbal od ovoga gori ne moze da bude... ne racunajuci Mssija, nemamo bas ni jednog istinskohg majstora igre, maestra, madjionicara i umetnika, tu je De Brujne, Alcantara, Verratti, pedri, Antony iz Ajaksa(koji nije dokazan)... ranije je toligo umetnika bilo samo u Parmi... Ili Fiorentini, ili Palermu, la Korunji, Valensiji... nadam se iskreno da ponovo dolaze vremena VESTINE SA LOPTOM, A NE STATISTIKE, koja je najveca prevara u fudbalu. Po statistici haland je bolji od Messia u njegovim godinama(Haland oko 155 golova,Messi okmo 50).Statistika ne pokazuje NI JEDAN OSNOVNI SEGMRNT FUDBALSKE IGRE, ni tehniku, ni lucidnost, dribling, viziju, pas A LA Ivan De La Pena ili Riquelme, Xavi, Iniesta) i samo se klinci loze na statistiku, ona je za kosarku i sut za 3 poena.Ko to ne razume, ne treba da se javlja ni da gleda fudbal...
    (Chodex, 3. avgust 2022 16:31)

    # Link komentara

  5. Zanimljivo da većina stavlja Bufona kao golmana u svoj idealni tim. Dobar golman, ali ne toliko. Igrao je uvek u timovima koji nisu dozvoljavali da im se šutira iz dobrih pozicija, a ponekad i uopšte, tako da su mu statistike nestvarne. Recimo u njegovo vreme je u Fjorentini branio Francisko Toldo. Ekipa je bila raspad, I primali su pod komada po utakmici, ali kakva je on čuda činio na tim utakmicama to je bilo iz nedelje u nedelju za rubriku verovali ili ne. Mislim da bi sa bilo kojim drugim golmana primali po 8 do 10 golova po utakmici.
    (Pedja78, 3. avgust 2022 15:07)

    Potpuno si u pravu, slazem se sto posto!!!! da se razumemo, Bufon je fudbalska ikona, ljudina, izuzetan karakter i srce svake ekipe, jedan od najpoznatijih fudbalera svih vremena, koga bas svi vole, jer je lik legenda kao covek... Ali bas taj Toldo je u to vreme bioznatno bolji od Bufona, iako je primao vise golova, imao je mnogo bolji refleks, na gol liniji je bio bilji za klasu od bufona, mozna su samo Smajhel i Kanjizares mogli na gol liniji da se porede sa njim.. Sto se tice izletanja na lopte i izlazenja na centarsuteve tu je bio u rangu Bufona, ali Toldo je sheukupno kompletniji golman, koji je u Interu bio broj jedan na svetu uz kana sveukupno gledano... Ali to je to, razlike su male, Bufon, Toldo, Kan, Kanjizares, Kasiljas,Zubizareta, Zoff, Smajhel,Dida, Lav Jasin, Oblak moze komotno u grupu sa najboljima vec sada, ali Kurtoa im nije jos rame uz rame...
    (Chodex, 3. avgust 2022 16:16)

    # Link komentara

  6. Zanimljivo da većina stavlja Bufona kao golmana u svoj idealni tim. Dobar golman, ali ne toliko. Igrao je uvek u timovima koji nisu dozvoljavali da im se šutira iz dobrih pozicija, a ponekad i uopšte, tako da su mu statistike nestvarne. Recimo u njegovo vreme je u Fjorentini branio Francisko Toldo. Ekipa je bila raspad, I primali su pod komada po utakmici, ali kakva je on čuda činio na tim utakmicama to je bilo iz nedelje u nedelju za rubriku verovali ili ne. Mislim da bi sa bilo kojim drugim golmana primali po 8 do 10 golova po utakmici.
    (Pedja78, 3. avgust 2022 15:07)

    # Link komentara

  7. Covek je ocigledno izabrao tim 2000-2010. Koji retard bi izostavio najboljeg svih vremena, Dijega Armanda Maradonu. Najveceg EL PIBE-a.
    (jednoruki Krstivoje, 3. avgust 2022 09:58)

    # Link komentara

  8. Pogledajte neki Piksijev YouTube video i vidjecete zasto bi se i on lagano mogao naci na ovoj listi. Ne pamtim Dzaju ali cale mi je procao da je bio genije sa loptom.
    (Patrick Sookun, 3. avgust 2022 09:39)

    # Link komentara

  9. Ja se izvinjavam, ali moram ovo da napisem bas ovako... Kakva budala i nezanalica treba da budes, pa da mozes i da pomislis da je Kristijano bolji igrac od originalnog i pravog Ronalda!!!? I na sve to jos da to izneses javno, i probas da odbranis svoj stav. Mila majko ko sve dise ovaj vazduh, i ko sve ima "pravo" na misljenje. Au, mene bi ziv blam pojeo da mrtav ladan izjavim tako nesto, na tom nivou, za bilo koju temu.
    (Lesa, 3. avgust 2022 09:18)

    # Link komentara

  10. Kad vec svi prave sastave: Iker, Kafu, Maldini, Vidic, Karlos, Skols, Zidane, Iniesta, Messi, R9, Baggio.
    (Red devil 7, 2. avgust 2022 19:04)

    # Link komentara

  11. Kristijano Ronaldo? Zamisli jednu sezonu Nazarija, ali još bolju. E sad zamisli takvih 15 sezona. To je Kristijano
    (Šek, 2. avgust 2022 10:54)

    Zamisli sad jednu dobru utakmicu Ronalda, pravog Ronalda, onda zamisli celu karijeru Kristijana...E vidis, u toj jednoj utakmici Ronalda ima vise tehnike, magije, neverovatnih driblinga i pasova, lepote i spretnosti nego sto je Kristijano napravio za celu karijeru... To je Ronaldo zuba...
    (Chodex, 2. avgust 2022 14:23)

    # Link komentara

  12. Da igraju dva tima u finalu i da je umjesto jednog Maradona, i ovaj Rivaldov tim gubi... Maradona je jednostavno imao sve. Ako treba sam da rijesi to ce i da uradi..
    (Kole, 2. avgust 2022 11:35)

    # Link komentara

  13. Tim "svih vremena", a to ima svoj razlog. Dakle.

    Bufon

    Kafu, Bekenbauer, Barezi, Maldini

    Ziko, Zidan, Krojf


    Maradona, Mesi

    Pele
    (nenad, 2. avgust 2022 11:19)

    # Link komentara

  14. Ne golu Bufon ili Kan, umesto Figa Maradona i umesto Mesija Pele. A još bi trebalo razmisliti i o Bekenbaueru, Puškašu, Van Bastenu, Platiniju, itd. Verovatno se može napraviti barem 4 tima sa majstorima fudbala i svaki tim bi bio neverovatno jak. Možemo čak napraviti i ekipu od igrača sa ovih prostora i bivše Juge koja bi mogla ravnopravno da se nosi sa bilo kojom ekipom.
    (smeh, 2. avgust 2022 11:19)

    # Link komentara

  15. Kahn
    R.Carlos
    Vidic
    Lucio
    Zanetti
    Viera
    Xavi
    Zidane
    Messi
    Ronaldo
    C.ROnaldo
    (Tuluzina, 2. avgust 2022 10:56)

    # Link komentara

  16. Maldini i Barezi najbolji igraci u istoriji,steta sto nisu osvojili zlatnu loptu bar jedan od njoh dvojce,najveca prevara Ronaldo ih ima 5 a jos gore Mesi 7.Isto tako Roberto Karlos strasan igrac.I sada dodju neki napaljeni klinci i kazu Ronaldo je najbolji igrac,ma vazi brate
    (daniel, 02. avgust 2022 05:54)



    Kristijano Ronaldo? Zamisli jednu sezonu Nazarija, ali još bolju. E sad zamisli takvih 15 sezona. To je Kristijano
    (Šek, 2. avgust 2022 10:54)

    # Link komentara

  17. On je izgleda stvarno birao ekipu iz vremena svoje igračke karijere. Nemoguće je da postoji Brazilac koji bi izostavio Pelea ( i Argentinac Maradonu ) !
    (Bocko, 2. avgust 2022 10:47)

    # Link komentara

  18. El doctore, daleko je ta tvoja procena od klinca. Kan je bio potpuno lud! Stvar ukusa, ali svakako se nisi obrukao sa izborom.
    (Bokič od Bačke, 2. avgust 2022 10:33)

    # Link komentara

  19. Ali zamisli citas vest kako je Rivaldo odabrao svojih 11 i ti kao anonimus mislis da si mnogo bitan pa napises "svojih 11" ahaaha komedija.
    (Milunka Malina, 02. avgust 2022 08:48)

    Pa, nije da je ovo mesto gde ljudi treba da razmenjuju mišljenja, ili tako nešto.

    Ja iskreno volim da pročitam mišljenja različitih ljudi o idealnim sastavima i sl.
    Itekako mi je to interesantno.

    I ne razumem ima li neke razlike u tome što je on bivši fudbaler, i na kom nivou je igrao. Ja mislim da nema nikakve veze.

    Evo i ja sam igrao fudbal, kao i mnogi drugi koji komentarišu. Ne moraš ni da igraš fudbal da bi imao neko osnovno razumevanje. Murinjo je dugo bio najbolji trener sveta, a nije igrao profesionalno.

    Pokušavam da ti kažem da ne se**š mnogo, i da ne ismevaš ljude zbog toga što imaju mišljenje.

    Evo i mog sastava, samo za tebe:

    1. Bufon
    2. Zaneti
    3. Nesta
    4. Maldini
    5. Lam
    6. Kin
    7. Ćavi
    8. Zidan
    9. Mesi
    10. Ronaldinjo
    11. Eto
    4.
    (Šta ste se..., 2. avgust 2022 10:15)

    # Link komentara

  20. Napad bez legendarnog Marka Van Bastena?
    (Dejan, 2. avgust 2022 10:09)

    # Link komentara

  21. LUIS NAZARIO DE LIMA RONALDO....najbolja devetka u istoriji
    (mrki, 02. avgust 2022 06:02)

    најмоћнији фудбалер свих времена, не само деветка. он сам је био елементарна непогода за било коју одбрану.
    (гази багру, 2. avgust 2022 10:09)

    # Link komentara

  22. Ronaldo u napadu a u odbrani sami ja i Nesta??

    Sinisa Moihajlovic..
    (ccc?, 2. avgust 2022 10:08)

    # Link komentara

  23. Pujol?? Njega je Ronaldo pravio na majmuna . Zato je samo batinama mogao da vrati Ronaldu..Sva moguca prljava sredstva je koristio, fauliriao ga i ostao je majmun..Gledajte kakvo je to neznanje..

    [link]
    (123, 2. avgust 2022 09:54)

    # Link komentara

  24. Ko će da ti igra defanzivnog veznog? Gde ovde ima mesta za Figa? Mislim da Figo i Dida mogu napolje, umesto njih neki defanzivni vezni i x boljih golmana.
    (Semir, 2. avgust 2022 09:53)

    # Link komentara

  25. romario, ronaldo, rivaldo, ronaldo, ronaldinjo, x
    (ŕhnrkd, 2. avgust 2022 09:01)

    # Link komentara

  26. Ali zamisli citas vest kako je Rivaldo odabrao svojih 11 i ti kao anonimus mislis da si mnogo bitan pa napises "svojih 11" ahaaha komedija.
    (Milunka Malina, 2. avgust 2022 08:48)

    # Link komentara

  27. Hivaldo, ne Rivaldo. Pocetno R se na portugalsko-brazilskom cita H. Kao sto se J cita kao Ž. Dok s druge strane recimo Belo Horizonte se cita kao Belo Orizonte. H je necujno.
    (MHS, 2. avgust 2022 01:44)

    Pa onda bi bio i Honaldo.
    (R, 2. avgust 2022 08:15)

    # Link komentara

  28. mojih 11
    bufon (kan)
    Carlos, Vidić, Ferdinand, Cafu
    (bekenbauer, nesta, maldini, pujol)
    zidan, ronaldinjo, pele, Maradona
    (iniesta, bekam, figo, piksi, CR7)
    Ronaldo zuba, Anri
    (Ibrahimovic, Mesi)
    i jos mnogo njih zaslužuje, ali mislim da bi sa ovima i ja znao biti trener
    (mislite o tome, 2. avgust 2022 08:14)

    # Link komentara

  29. Hivaldo, ne Rivaldo. Pocetno R se na portugalsko-brazilskom cita H. Kao sto se J cita kao Ž. Dok s druge strane recimo Belo Horizonte se cita kao Belo Orizonte. H je necujno.
    (MHS, 2. avgust 2022 01:44)

    Kako se onda izgovara Ronaldo? Honaldo???
    (Salle, 2. avgust 2022 08:11)

    # Link komentara

  30. Nesta13, 01. avgust 2022 22:54)
    ти почни да пратиш крикет. за једног Малдинија и Пујола рећи да су криминални играчи може само неко ко се не разуме у фудбал.
    (veljko, 01. avgust 2022 23:00)

    Za jednog Pujola samo rodjena majka ne moze reci da je rupcina.
    (nista o nicemu, 2. avgust 2022 08:07)

    # Link komentara

  31. Jeste, baš sam se vratio iz Hio De Ženeira, tamo svi vole Honalda i Honaldinja.
    (spree 15, 2. avgust 2022 08:05)

    # Link komentara

  32. Zuba je izvikan igrac, obicna balerina. Nije mi jasno zasto ga ljudi guraju. Nas Piksi za njega je doktor fudbala.
    (Milorad, 2. avgust 2022 07:57)

    # Link komentara

  33. (dovlajoe, 2. avgust 2022 07:01)

    Platini?
    (keni, 2. avgust 2022 07:24)

    # Link komentara

  34. Ljudi bez Maradone ne može biti ni jedan spisak relavantan i kraj priće.Buffon,Maldini,Cafu,Bekenbauer.Ova petorica moraju biti na spisku!!!!
    (Rade74, 2. avgust 2022 07:19)

    # Link komentara

  35. Golman - Kan
    Odbrana - Pujol, Barezi, Nesta, Maldini
    Sredina - Gatuzo, Zidan, Piksi, Ronaldinjo
    Napad - Anri, Ronaldo Nazario
    (ti, 2. avgust 2022 07:15)

    # Link komentara

  36. Da probam i ja da pomognem oko najboljih 11 svih vremena. Formacija 3-4-3 da bi stale sve desetke koje zaslužuju:
    Bufon - Kafu,Bekenbauer,Maldini - Krojf, Zidan, Ronaldinjo, Maradona - Mesi, Ronaldo Zuba, Pele
    (dovlajoe, 2. avgust 2022 07:01)

    # Link komentara

  37. svaki idealni tim u fudbalu bez ijednog Nemca je totalno bezveze...
    (Waske, 2. avgust 2022 06:35)

    # Link komentara

  38. LUIS NAZARIO DE LIMA RONALDO....najbolja devetka u istoriji
    (mrki, 2. avgust 2022 06:02)

    # Link komentara

  39. Jedino bih Maradonom zamenio Cavija ili Zidana i na golu umesto Dide, Prudon (Belgijanac).
    (Doc. dr, 2. avgust 2022 05:55)

    # Link komentara

  40. Maldini i Barezi najbolji igraci u istoriji,steta sto nisu osvojili zlatnu loptu bar jedan od njoh dvojce,najveca prevara Ronaldo ih ima 5 a jos gore Mesi 7.Isto tako Roberto Karlos strasan igrac.I sada dodju neki napaljeni klinci i kazu Ronaldo je najbolji igrac,ma vazi brate
    (daniel, 2. avgust 2022 05:54)

    # Link komentara

  41. Ovde mi malo strci mesi jer je pacov najrealnije i bacaka se na svaki dodir, prethodnik neimara. Pre njega bi stavio Anrija ili Drogbu cak, mnogo bolja opcija u napadu. Iznenadjujuce kako se Figo slabo proziva na ovakvim "spiskovima" a eto, setio ga se Rivaldo...
    (stefan beograd, 02. avgust 2022 00:03)

    Pazi ovo, Salah i Mane dali vise golova u PL nego Drogba...ja se sokirao, mislio sam da je on dao bar 150..kad tu je na 100 i kusur
    (Boki, 2. avgust 2022 05:40)

    # Link komentara

  42. Golman Bufon, ostalo manje vise ok
    (RD, 2. avgust 2022 04:38)

    # Link komentara

  43. Свака част Роналду, али један је Марадона.
    (Milos Radulovic, 2. avgust 2022 04:04)

    # Link komentara

  44. Secali se neko onog gola Valensiji za 3:2 u zadnjem kolu u zadnjoj minuti za poziciju broj 4 i ligu sampiona. Bio je strasan igrac.
    (Man, 2. avgust 2022 03:19)

    # Link komentara

  45. Тешко да би неког из ове екипе избацио.
    (Ђенерал, 2. avgust 2022 03:07)

    # Link komentara

  46. Sta mislite za golmana recimo Oliver Kan? Nisam veliki strucnjak, ali secam se kao klinac da mi se on cinio kao neprobojna stena. Ostar pogled, ratnicki nastrojen, davao 100% sebe, bas je ostavljao opasan utisak, a i mnogo dobro je branio. Ne znam, mozda je Bufon bio bolji, ili Dida, Kasiljas, ali imao sam utisak da je Kan najmanje supalj. Bio sam klinac, sta vi mislite?
    (El Doctore, 2. avgust 2022 02:40)

    # Link komentara

  47. U svim mogucim anketama...
    Maldini uvjek tu!!!
    (martin, 2. avgust 2022 02:30)

    # Link komentara

  48. Bez Maradone kao Boga igre i Inieste.. nista ovo ne valja.
    (Nedžad Kalinić, 2. avgust 2022 02:11)

    # Link komentara

  49. Hivaldo, ne Rivaldo. Pocetno R se na portugalsko-brazilskom cita H. Kao sto se J cita kao Ž. Dok s druge strane recimo Belo Horizonte se cita kao Belo Orizonte. H je necujno.
    (MHS, 2. avgust 2022 01:44)

    # Link komentara

  50. Svi su zeleli da budu kao ronaldo,toti,zizu,batistuta... Ja sam uvek birao RIVALDA. Covek je sinonim za veliki fudbal. Bio je kompletan igrac i u vrhuncu forme mogao da pokriva sve pozicije od veznog reda pa do spica... Sto se sastava tice,umesto Figa bi bio Rivaldo ili naravno Maradona. Sastav koji je napravio bi bio jak kao granit...
    (Filly, 2. avgust 2022 01:38)

    # Link komentara

  51. (Čeki opinionista del cazzo, 01. avgust 2022 23:24)

    Ne, Ševčenko nikako, jer je ukrajinac...
    (Ibna, 2. avgust 2022 01:33)

    # Link komentara

  52. Cristiano Ronaldo GOAT
    (Dragana, 2. avgust 2022 01:11)

    # Link komentara

  53. Ni on niti bilo ko od komentatora nije ni pomislio da bi Pele mogaop da bude u tom timu???
    (Pera, 2. avgust 2022 01:08)

    # Link komentara

  54. Krajnje nezahvalno praviti 11 svih vremena jer ere ne mogu da se porede. Npr mojih 11 ne bi moglo da se sastavi bez Dzajica. Al i ovako opasan sastav, mozda golman diskutabilan, a sto se tice Ronaldinja i Zuba niko ne moze da me ubedi da oni ne zasluzuju mesto u najboljih 11 svih vremena.
    (Wesely, 2. avgust 2022 00:58)

    # Link komentara

  55. Kasnio mu diler, pa se malo zbunio.
    (kole, 2. avgust 2022 00:46)

    # Link komentara

  56. Vidara i Rio u odbrani se podrazumevaju špic Ibrakadabra, golman Bufon.
    (Obrad, 2. avgust 2022 00:43)

    # Link komentara

  57. Izostaviti Pelea, Maradonu, Krojfa, Bekenbauera, Krola, Barezija.... Siguran sam da bi ovi igrači sa Jašinom na golu, Rensenbringom lijevo, Van Bastenom, možda Gulitom, Šireom, Brajtnerom, Pasareljom... bila bolja za klasu. Ali šta komentarisati sa ovima što lupaju kada za pola ovih igrača nisu ni čuli. A da vam kažem, oni su osvajali Svjetska prvenstva, neki i po nekoliko puta. Iz Rivaldove ekipe, Ronaldo, Zidan, Mesi i Maldini su kandidati.
    (Nbc, 2. avgust 2022 00:36)

    # Link komentara

  58. Izabrat sve igrače iz svoje generacije praktično,svog vremena,jedino se Mesi izdvaja,što dovoljno govori kakvo mišljenje ima o Mesiju a to je da je najbolji igrač koji je ikad igrao,možda nije najveći ali definitivno najdominantniji igrač koji je ikad kročio na fudbalski teren,sila.
    (ivan, 2. avgust 2022 00:23)

    # Link komentara

  59. Ljudi zaborave koliko dugo traje C Ronaldo i najviše postignutih holova u istoriji fudbala da za njega nema mesta. Samo se setite kako je bio krilo u Mančesteru i posle kao napadač u Realu. Takav atleta se teško radja ..ali ne daje mu se kredibilitet jer ima tamo nekih fudbalera koji su blistsli 5 sezona i to je to
    (Scotland, 2. avgust 2022 00:17)

    # Link komentara

  60. Strašan izbor. Delim njegovo mišljenje. Jaoj majko mila kako je Zuba igrao fudbal.... Deci treba puštati driblinge i golove radi razvijanja mašte . Maestro fudbala Luis Nazario da Lima Ronaldo
    (Pedja, 2. avgust 2022 00:13)

    # Link komentara

  61. Jedan jedini Luis Nazario De lima RONALDO! Bez premca najbolja 9-tka u istoriji fudbala.
    (Don Kihot, 2. avgust 2022 00:09)

    # Link komentara

  62. Kako je ovo bio dobar igrač,umjetnik sa loptom..Realno,kad procitam ova imena i sjetim se svih nabrojanih igrača,čovjek je 100% u pravu.
    (Žorž, 2. avgust 2022 00:08)

    # Link komentara

  63. Ovde mi malo strci mesi jer je pacov najrealnije i bacaka se na svaki dodir, prethodnik neimara. Pre njega bi stavio Anrija ili Drogbu cak, mnogo bolja opcija u napadu. Iznenadjujuce kako se Figo slabo proziva na ovakvim "spiskovima" a eto, setio ga se Rivaldo...
    (stefan beograd, 2. avgust 2022 00:03)

    # Link komentara

  64. Slažem se da Zidan, Ronaldinjo, Messi i pravi Ronaldo, i nije važno ostalih 7 ko su - pobedili bi uvek bilo koga bilo gde bilo kad.
    Samo u tih 4 igrača je fudbalski IQ 1000, ostalo onda nije važno...
    (Aleks, 2. avgust 2022 00:00)

    # Link komentara

  65. Emocionalni sastav, osim Zidana i Mesija.
    (ZORAN, 2. avgust 2022 00:00)

    # Link komentara

  66. Da mi netko kaze da sastavim najboljih 11 od onih igraca koje sam gledao- to bi bilo otprilike to. Vrhunska skvadra, top topova.
    (Pijani zlotvor, 1. avgust 2022 23:48)

    # Link komentara

  67. Sigurno u toj grupi ima jedno pedesetak igrača, najboljih. Da skratim... Kao dečak, voleo sam da gledam nemačke fudbalere - Mateas Zamer, pod broj jedan. Naš Jugović.
    (KS, 1. avgust 2022 23:46)

    # Link komentara

  68. Заменио бих голмана (дискутабилно је ко је најбољи, Дида сигурно није у 10), Пујол ми је споран иако навијам за Барсу, а он јесте невероватно срчан играч, али ипак има бољих (у наш Видић је бољи, реално). Уместо Фига Марадона, а ипак треба наћи места и за Пелеа. Ћави јесте врхунски мајстор, али није тако атрактиван. Остало се потпуно слажем.
    (veliki strumf, 1. avgust 2022 23:42)

    # Link komentara

  69. Fali samo Gresko !
    (Armagedon, 1. avgust 2022 23:41)

    # Link komentara

  70. Meni je Modrić jasno bolji igrač od Xavija. Tim igracima iz velikih zemalja se prije vrata otvore i ne zavrse u limbu zvanom Tottenham. " Di ćeš, četvrti smo, Crouch i Defoe u napadu, alo". Progutao je i najboljeg engleskog igrača zadnjih 10+ godina. Niko mi ne može reci da Xavi radi vecu razliku od Luke, dodavac da je neko bolji-nije, defenzivno i u pravljenju viška nije ni blizu realno. Da je Luka Gomez zavrsio bi u Realu s 23 i nebi bilo dileme a i ovako ga je nadmasio. Rivaldu je ovaj kulturološki blizi a i legenda Barce. Zidane je broj 1 i Luka je drugi najbolji vezni zadnjih 20 godina.
    (Inox, 1. avgust 2022 23:12)

    Lupate minuse jer je Hrvat; zlatna lopta, vjerojatno najpopularniji igrac Bernabeua u dugo vremena..you cant wrap youre brain around it..zavist i ljubomora je za ljude valjda mada moram reci da me ne boli kad Dokovic isprasi Svicarca i Jokic bude MVP ..Lukina veličina je neke rastrojila ali to je vaš problem
    (Inox, 1. avgust 2022 23:35)

    # Link komentara

  71. Ronaldo zuba, igrač koji je imao potencijal da bude GOAT, ali su ga iskasapili Italijanski mesari ...

    Načeo ga je naš Sakić u Seriji A.
    (Gong, 1. avgust 2022 23:27)

    # Link komentara

  72. Realno, brutalna ekipa...

    Slažem se i sa izostavljanjem

    Maradone, ali bih voleo zbog ličnih

    simpatija da vidim u tom timu i Del

    Pjera i Rikarda Kaku ...

    Možda i Ševčenka koji je bio pravi

    ubica !

    Trener koji bi ih vodio je Otmar

    Hicfild ili Jup Hajnkes.
    (Čeki opinionista del cazzo, 1. avgust 2022 23:24)

    # Link komentara

  73. pujol,karlos,kafu i maldina. Ti ovo nazivas kriminalnom odbranom? auuuu koliko ne znas? sto su uopste oglesavas?
    (Tako je kako je, 1. avgust 2022 23:22)

    # Link komentara

  74. Iznenadjenje? Kako za koga.
    Tesko je uporedjivati igrace iz razlicitih era ali sam Rivaldo je bio respektabilan igrac i njegovo misljenje i te kako ima kredibilitet. Jedino bih mozda razmislio u vezi Maradone, mada igrac kao sto je bio Maradona zahteva da bude zvezda u bilo kom timu. Ne znam bas kako bi se on uklopio u timu prepunom zvezda.
    (varburg limuzina, 1. avgust 2022 23:21)

    # Link komentara

  75. Ronaldo zuba, igrač koji je imao potencijal da bude GOAT, ali su ga iskasapili Italijanski mesari ...
    (UbicaZmajova, 1. avgust 2022 23:20)

    # Link komentara

  76. A zašto bi morao da bude C. Ronaldo?
    od svih legendi uvrstiti njega je zločin.
    (Darko, 1. avgust 2022 23:17)

    # Link komentara

  77. Ne bi ja tu ništa menjao.
    (Ariel Ortega, 1. avgust 2022 23:14)

    # Link komentara

  78. Meni je Modrić jasno bolji igrač od Xavija. Tim igracima iz velikih zemalja se prije vrata otvore i ne zavrse u limbu zvanom Tottenham. " Di ćeš, četvrti smo, Crouch i Defoe u napadu, alo". Progutao je i najboljeg engleskog igrača zadnjih 10+ godina. Niko mi ne može reci da Xavi radi vecu razliku od Luke, dodavac da je neko bolji-nije, defenzivno i u pravljenju viška nije ni blizu realno. Da je Luka Gomez zavrsio bi u Realu s 23 i nebi bilo dileme a i ovako ga je nadmasio. Rivaldu je ovaj kulturološki blizi a i legenda Barce. Zidane je broj 1 i Luka je drugi najbolji vezni zadnjih 20 godina.
    (Inox, 1. avgust 2022 23:12)

    # Link komentara

  79. Maradona i Van Basten?
    (Darko, 1. avgust 2022 23:10)

    # Link komentara

  80. Igrači sa kojima je igrao, pa čak i tu su mu odbrana i golman kriminal.
    (Nesta13, 01. avgust 2022 22:54)
    ти почни да пратиш крикет. за једног Малдинија и Пујола рећи да су криминални играчи може само неко ко се не разуме у фудбал.
    (veljko, 1. avgust 2022 23:00)

    # Link komentara

  81. Lista je sasvim OK. Samo bih možda golmana zamenio. Dida je bio penal majstor, ali tokom meča je znao kikseve da pravi. Možda Šmajhel ili Bufon.
    (Masariko, 1. avgust 2022 22:59)

    # Link komentara

  82. samo umjesto Figa Maradona i to je to.
    (mio, 1. avgust 2022 22:58)

    # Link komentara

  83. Pa izbor mu je brutalan, sest igraca su sigurno u prvih 11 po svacijem izboru : Maldini, Karlos, Zizu, Ronaldinjo, Mesi i Zuba. Golman je realno Bufon, za desnog beka ima dilema u vidu Danija Alvesa npr, sredina terena je imala igrace poput Inijeste, Krojfa, Mateusa, Kristijana Ronalda, Platinija itd, a u napadu ne vidim ko bi mogao pored Mesija i Zube, mada bih ja udario formaciju 4-5-1 , gde bi na golu bio Bufon, zatim Alves, Maldini, Barezi, Karlos, Cavi, Inijesta, Mesi, Zidan, Ronaldinjo, Ronaldo.
    (mare, 1. avgust 2022 22:56)

    # Link komentara

  84. Nije iznenadio ni malo - sve ljudi sa kojima je igrao u Barsi i Milanu
    (Lax, 1. avgust 2022 22:56)

    # Link komentara

  85. apsolutno ima logike
    (ctrl+alt+delete, 1. avgust 2022 22:56)

    # Link komentara

  86. Jedan od najpotcenjenijih igraca ikad. Steta sto nije odigrao jos koju sezonu na vrhunskom nivou, posle Milana i osvojene Lige sampiona digo ruke od vrhunskog fudbala.
    (Mladen Nis, 1. avgust 2022 22:54)

    # Link komentara

  87. Igrači sa kojima je igrao, pa čak i tu su mu odbrana i golman kriminal.
    (Nesta13, 1. avgust 2022 22:54)

    # Link komentara

  88. Opasna ekipa
    (Ognjen, 1. avgust 2022 22:45)

    # Link komentara

  89. Ovo je lista igraca u vreme kojih je igrao
    (Redondo, 1. avgust 2022 22:44)

    # Link komentara