Sreda, 29.06.2022.

17:20

Denver trejdovao Morisa i Bartona!

Denver Nagetsi trejdovali su Monteja Morisa i Vila Bartona u Vašington Vizardse u zamenu za Kentevijusa Kaldvel-Poupa i Iša Smita.

Izvor: B92

Denver trejdovao Morisa i Bartona! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

Čovž

pre 1 godinu

"Dokle god je gordon u rosteru, Denverova realnost je 5-8 pozicija."

Bukvalno jedini, igrač koji je bio konstantan cijele ove sezone dok je svima padao moral zbog silnih povreda. Moris je isto bio više manje konstantan ali Gordon je svaku noć igrao i napad i odbranu vrlo aktivno.

Ko je gledao Denver zna da je Gordon ovdje najmanji problem. Njemu nije posao da kreira napad i izigrava LeBrona ili KD-ja, nego da bude efikasan za tih 15-tak poena koje treba da ubaci tražeći lobove i napadajući reket, a da na drugoj strani terena bude defanzivac koji može da čuva fizički jaka i visoka krila koja su Denveru i bila najveći problem zadnjih par godina dok on nije došao (krpili su se sa Milsapom i Harisom koji je već nizak i za dvojku a ne trojke i ove što pokrivaju trojku i četvorku da čuva).

Vrg

pre 1 godinu

Nista za nista.
(dr. Udo Brinkman, 29. jun 2022 18:53)

Moze samo da bude nista za nista + 9 milki dolara.
Mada, Barton nije bio "nista", nego je bio minus bukvalno. Unistavao je gomilu napada izivljavanjima kojih vise nece biti. Odbranu nije igrao, cuvao snagu za izivljavanje u napadu. Mislim, denver je kriv sto mu je i davao da igra. MPJ isto greska, ali bar odvlaci jednog igraca na sebe dok stoji na 3. Ovo je dobar potez, mozda i deo daljeg plana. Videcemo. Svakako sreca da je dosao novi GM. Prosli se proslavio sto je Jokic izrastao u legendu, a najjace da su ga birali jer su izvalili da ce postati legenda.

Mister Vo

pre 1 godinu

@Keynes
Kad ima to sto si poslednje naveo, vecina ovog drugog mu ni ne treba. To je daleko najvaznija osobina odlicnog defanzivca...

Vrg

pre 1 godinu

KCP bolji igrač od Bartona nema dileme, Moris realno bolji od Smita tako da nisu baš mnogo dobili ali ajde nema Bartona pa da vidimo sad koga ćemo da napadamo kad budu gubili :)
(Lester Bo Mekejleb, 29. jun 2022 17:31)

Problem sa Bartonom nije bio samo sto je los, nego sto je bio starter. Imali su valjda neki dil da mora da igra, tako da je resen veliki problem. Jos MPJ-a kad bi resili i da dodje jedan posten igrac, ko zna...

Ray Donovan

pre 1 godinu

@DDDD
U pravu si, totalno sam zaboravio. Znam da se povredio i da zbog toga nije igrao, ali su ga u međuvremenu trampili. Izvinjavam se.

man

pre 1 godinu

Dobar trejd za Denver, samo da se otarase Bartona, mislim da Poup može da se uklopi u ovaj sistem sa Jokićem i Gordonom, tu je mladi Bouns, kad se vrate Marej i MPJ, možda bude ekipa konkurentna za finale Zapada. Međutim, za šampionski prsten u ovakvoj konstalaciji snaga, skoro nemoguće. Jokić će verovatno ostati u Denveru do kraja karijere što i nije loša odluka i biće najboplji igrač ikada tog tima, a za NBA prsten sa ovakvom franšizom, ne treba da se nada.

Kakav komentar wao , jos ovo sa konstalacijom - vrh!

maSi

pre 1 godinu

Odbrana, odbrana, a ne promaja na spoljnoj liniji ...
Izgleda da ovaj lik (But) žestoko poznaje svoj posao. Barton je kancer, a Moris bez obzira što se kapirao sa Jokićem ipak ne samo da je paučina u odbrani, već je i veliki zentaroš (nešto slično kao Kris Polica) i kada god da se lomi utakmica njega nema nigde.
Mislim da lako može da se desi ukoliko Malone nastavi sa promenom igrača po minutima utakmice, a ne po dešavanjima na parketu, da će se i on ogrebati za otkaz.

јд123

pre 1 godinu

Konačno je trejdovan Barton ali ne razumem zbog čega su se odrekli i Montea. Čovek je više nego solidno radio posao prvog pleja cele sezone. Stvarno mi nisu jasni potezi ove organizacije...
(laki_kentaki, 29. jun 2022 17:28)

За све оне који прате утакмице Денвера ствар је јасна. Морис је цена да се решиш Бартона. Предлагао је Денвер замену Бартон-КЦП, али Вашингтон није хтео ни да чује. Код њих можда Морис чак буде био и стартни плеј поред Била.

Неки спомињу статистику Бартона и КЦП-а како су сличне и да тиме ништа не добијају. Ти ликови сигурно никад нису одгледали утакмицу Денвера. Бартон је набијао статистику, само се шуњао испод коша да ухвати отпадак, да му се упише скок, увек остављајући свог играча самог као духа на периметру.
Бартон уопште није играо одбрану. А то је што Денверу треба на двојци, КЦП је солидан дефанзивац.

Ово је дан за славље. Причам већ дуже времена, да Денвер нема шансу да нападне титулу док се не отарасе Бартона. Сада је све могуће. Али најважније, коначно могу на миру гледати утакмице Денвера а не нервирати се и чупати косу због Бартона ;-)

tocka

pre 1 godinu

Ne i savršen, ali ispravan potez. Mali Bouns je vec sad bolji igrac od Morisa, a u perspektivi je bolji i od Mareja, tako da je svakako trebalo osloboditi prostora da decko dobije minutazu. Barton je muva bez glave. Oslobodili su i cap, i sad mogu da traze solidnog free agenta. KCP je discipliinovan i igra odbranu.

meda

pre 1 godinu

Odličan trejd. Ish Smith-ov ugovor nije garantovan (wave-ovaće ga), tako da su oslobodili 9.5M u salary capu. Sad još da plate nekom neki pik da uzme Green-a, potpišu Marcus Howard-a, Reed-a i Cancara za neku siću i ova dva rukija. I imaju pun non-taxpayer exception (oko 10M).
Nadam se da targetuju Geri Pejtona II sa tim exception-om.

Usput KCP je bolji igrač od Bartona i mnogo bolji fit u Denveru. Ima 29 godina, dakle najbolje igračke godine. On ball defense mu je odličan, a to je upravo ono što Denveru fali. Procenat za 3 poena mu je odličan poslednje 3 sezone.
Odlazak Bartona je "addition by subtraction".
Moris jeste bio odličan rezervni plej, ali Denveru je preskupo da plaća 9M godišnje za rezervnog pleja a ima Bonesa, koji jeste malo divalj trenutno, ali ima potencijal. Uz to Morisa ne možeš da igraš zajedno sa Marejem jer odbrana trpi. Sve u svemu, iako je solidan igrač na OK ugovoru, nije dobar fit u Denveru (pod pretpostavkom da je Marej zdrav).

LAC

pre 1 godinu

Sad samo pamet u glavu za free agency. Ne znam šta ljudi misle, da bi neko uzeo Bartona tek tako? Jedinu drugu mogućnost koju je Denver imao je da ga možda daju za 1-2 pika prve runde, a to teško ko bi prihvatio zbog njegove plate. Još mi se čini i da mu ugovor ističe na kraju sezone, a sigurno ne bi bio produžen. Sviđa mi se što novi GM više rizikuje, može ovo da ispadne jako dobro.

zemunskikej

pre 1 godinu

Kazu ocistili seleri kep? Kako kad im dva od tri najskuplja igraca ne igraju,Marej i porter i pitaj boga da li ce ikada biti oni igraci . Pokidani ligamenti i operisana kicma? E to ce biti ociscen seleri ,kada im isteknu ugovori ,Ni pola predjasnih ugovora vise nikada nece dobiti. Moze Jokic da rodi mecku ali sa ovom ekipom nema nista ni od plej offa a o tituli je smesno i pricati.

Pera

pre 1 godinu

Hvala bogu ode Barton!
Steta za Morisa, ali limitiran je i u PO nije bas blistao.
Novi GM Calvin Booth radi, vuce poteze, nesto se desava!
Odbrana je znacajno ojacana, a napad sa povratkom Mureja i MPJa ce biti odlican: Jokic naravno prva opcija, Murej ce biti odlicna ili bar vrlo dobra druga opcija, zavisno koliko se oporavi od povrede, kad bi MPJ uspeo da izgura bar jednu zdravu sezonu treca, Gordon bi iz senke bio super efikasan, a onda Bones i puno drugih kojima moze da krene - nekome oce! Bice ovo Denverova godina!

palop

pre 1 godinu

Znam po sebi, nije neki primer ali igram basket nekad. Preduslov da budeš defanzivac je to da želiš da budeš defanzivac. Tako da dobar defanzivac može biti svaki igrač.
(herbert, 29. jun 2022 17:24)

Jedan ispunjen preduslov znaci da svako ko ga ispuni moze da bude dobar defanzivac? Apsolutno se ne slazem, bitne su i fizikalije, a i defanzivni instinkti, neko ih jednostavno nema i moze da ih popravi samo do odredjene mere gde ce biti ok u odbrani, nece biti rupa.

DNWRRR

pre 1 godinu

Kako su objasnili novinari iz Denvera koji su pričali sa Butom novim GM-om Nagetsa - Vašington je želeo Morisa u zamenu za KCP-a, a Barton i Iš trejdovani da bi mogli da se ispune propisi NBA lige. Šta je glavno? Guraju fizički bržeg i višeg Bounsa Hajlanda )od montea) kao prvu ofanzivnu rezervu Mareju, ali su pored već 6,5 miliona dolara koje su oslobodili u trajdu Grina - DANAS DOBILI JOŠ 9,1 MILION DOLARA KAP SPEJSA!!! Tako da je ovo odličan trejd za obe ekipe a posebno za Denver! Drugo Iš ima 33 godine veoma je iskusan nema najbolje procente ali ofanzivno je brz kao strela i dribla bolje nego iko u sadašnjem timu Denvera pa će njegovih 10 do 15 minuta sa klupe biti dovoljno produktivno. Ono što je manje poznato biće na neki način na terenu MENTOR malom Bonsu jer je strašno iskusan. A KCP ulazi u startnu petorku jer je mnogo bolji odbrambeni igrač od Bartona, a to je ono što treba Denveru! Prošle sezone spoljna odbrambena linija Nagetsa je bila tek 26 od 30 timova u NBA!!!

bskfan

pre 1 godinu

Stvarno mi nisu jasni ovi koji kukaju kako ovo nije dobar trejd i kako je sve sto su dobili tih 4.5 miliona. Ljudi moji, tih 4.5 miliona su sada veliki kao kuca jer su pre ovog trejda imali na raspolaganju samo 2 miliona za popunjavanje rostera. Cak ni sa ovim trejdom nisam siguran da ce im biti dovoljno pa ce verovatno uslediti jos jedan mali trejd za oslobadjanje 2-3 miliona (mozda Dzef Grin).

Konoli ih je opasno ukanalio i zato je ovo sto sada radi But pravo cudo. Sve u svemu, samo da su svi zdravi i iduce sezone ce Denver biti jaci za cak 4 igraca: Mareja, MPJ-a, KCP-a i Brauna a jedino oslabljeno mesto je mesto rezervnog PG-a jer umesto Morisa dolazi Bons koji je prosle godine izabran u drugu all-NBA ekipu i zasluzio konstantne minute. Monte je ove godine bio starter i kao takav bi bio koristan igrac ali cinjenica je da nema dovoljno minuta i za Bonsa i za Morisa. Ovaj trejd je prakticno bio Moris-KCP jer Bartona sa ugovorom na 14 miliona niko ne bi uzeo. Cak i ovaj mali Ish Smit moze da bude od koristi, mada je on poznat kao "nuggets killer".

Naravno, kada bi Kronki odresio kesu (makar ove godine, pre nego stigne Jokicev supermax) i usao u crveno za dvadesetak miliona za dovodnjenje jednog SF-a i C-a, Denver bi barem na papiru delovao da je medju top 4-6 timova. Ove godine treba ici na sve ili nista a ako ne uspeju onda iduce godine mini-rebild i trejdovanje ili Mareja ili MPJ-a, a mozda i obojicu.

Keynes

pre 1 godinu

Znam po sebi, nije neki primer ali igram basket nekad. Preduslov da budeš defanzivac je to da želiš da budeš defanzivac. Tako da dobar defanzivac može biti svaki igrač.
(herbert, 29. jun 2022 17:24)

Energija i zelja jesu vazan faktor, ali ne i jedini... Bitno je da igrac ima dobre fizicke predispozicije, brzina, snaga, visina, duzina ruku, skočnost, brzina reakcije, tajming itd. Na kraju, ali ne i najmanje vazno, potrebno je da igrac poseduje košarkaški IQ, da cita kretnje, predviđa i postavlja se na pravi nacin i u pravo vreme.

iki

pre 1 godinu

Iš Smit 183cm pa to im je Kampaco 2.0, ok dosta je bolji ali ulazi u 35.godinu i pitanje kakva će mu biti uloga u timu.
Dati njega za Morisa znači samo da se pravi prostor za mršavog Bounsa kojeg bacaju u vatru i sa Marejom će deliti minutažu. Barton je u napadu za nijansu bolji od KCPa ali je ovaj bolji defanzivno i bolji timski igrač. 5 miliona, hm, pa to je tamo ništa. Na papirru ovaj trejd nije dobar za Denver mada u praksi to može da ,,klikne,, nikad se ne zna.

meda

pre 1 godinu

Korekcija: mislim da je poslednji CBA zatvorio loophole da se negarantovani ugovori računaju u trejdu, tako da na žalost moguće da je Ish Smith-ov ugovor morao da bude garantovan da bi se uradio trejd.

MPP

pre 1 godinu

OVO


je dobar potez . Barton je potpuna enigma kao košarkaš, odigra sjajno nekoliko utakmica a onda potpuna katastrofa. Tolike oscilacije da prosto nemožete da propisno uigrate tim. Ako je neko dobio šansu da igra i napreduje onda je to Barton ali nigde se nije video napredak jer su oscilacije deo njegove karijere. Prosto bilo je više dosadno gledati nešto što se stalno iz sezone u sezonu ponavlja i ponavlja.
.Moris je bio deo trejda verovatno . "Može Barton ali samo ako ide sa njim i Moris"
Više novca u "šeširu" Denvera.
Prvi put da Denver bar pokuša da nešto promeni .MPJ je pa šta reći VELIKO KOCKANJE Denvera....Marej nadam se da se vraća tamo gde mu je mesto u jedan od najboljih tandema u NBA JOKIĆ-MAREJ.....
Mislim da danas u NBA nema nepobedivog tima , nema izrazitog favorita .
Retko ko je prognozirao na početku sezone ovakav ishod sa GSW....pa eto osvojiše prsten.

s

pre 1 godinu

Caldwell Pope?Druže on je stariji od trenera Malonea!Ja stvarno ne znam ko radi skauting u Denveru ali nesrećni Mitar Mrkela je Bog Otac za njih!

Ray Donovan

pre 1 godinu

Svima koji smo pratili Denver je zao sto je Moris trejdovan, ali drugačije nije moglo. Mislim da niko nije lud da uzme samo Bartona, ovde je Monte bio mamac. S’obzirom da se vraća Dzamal, da bi PJ Dozier trebao da bude zdrav i mali Bouns koji obećava, Moris i ne bi trebao toliko da nedostaje; KCP je bolji/korisniji igrač od Bartona, a ako uspeju da vrate Gerija kao sto je neko već napisao, koji je solidan igrač za Denverovu rotaciju, zna sistem, ne guši loptu i igra solidnu odbranu, oni će na bekovskim pozicijama biti popunjeni. Bugiju bi trebali da ponude ugovor jer je on odlična zamena za Jokica. To je tim koji može do finala konferencije ali ima jako mali/kratki vremenski prozor za nešto više.
Sve ispod finala konferencije, očekujte trejd za Murija 23/24, i ako ni tada ništa ne ostvare, mislim da će ih i Jokic tada napustiti.

Ilija

pre 1 godinu

Da odgovorim covjeku, kao netko tko prati NBA vise od 10god, tamo negje od onih titula Rocketsa izmedju 2 serije po 3 titule Bullsa.. U NBA danas je najvaznije pametno potrositi novac.. ti pitas za MPJ, bi li ga netko uzeo za nista.. Nema nikakve sanse, samo 2 ili 3 ekipe trenutno imaju uopce prostor za toliku placu prihvatiti.. S tim da moras nesto dati za uzvrat.. Kad se ekipa pokusava rjesiti loseg ugovora to znaci da i ostalih 29GM-ova znaju da taj ugovor ne valja.. Mislim pokusavas utpati mladog igraca sa platom od 30 milja, kojeg si upravo potpisao.. To je kao crvena krpa, netko bi ga i uzeo, ali ce traziti da uzmes neke smece ugovore natrag, plus poneki pick za zasladiti.. Wall i Westbrook su najskuplji igraci u ligi, nitko nece ni blizu da im pridje zbog toga.. Moras dati par pickova 1.runde da ih netko uzme.. Sto se tice danasnjeg tradea jasno je da su oba igraca koje je Denver poslao bolji od ovih koje je dobio nazad. Barton nije neki igrac, ali upravo su mu dali novi ugovor?? , kakav je god bio, C. Pope sigurno nije bolji, to zna svatko tko prati kosarku, a mali Morris je od ovog Isha bolji barem trostruko, lazem, bolji je stostruko... Neki dugorocni plan, tko ce to znati u Nba sta je u pozadini svega toga..

Men Behaving Badly

pre 1 godinu

Sve je to ništa.
Denver je imao tim koji je igrao finale konferencije, dva puta su stizali 3:1,znaci pokazali su karakter i od tog tima ostalo tri igraca.
Prosto je neverovatno da su oni svakim trejdom sve slabiji.
Mislim umetnost je da pronadješ lošiju zamenu za Plamlija.
Za to stvarno treba da si genije.
A ovaj trejd u fazonu sjaše kurta da uzjaše murta.

Dragan Borca

pre 1 godinu

Zao mi Monteeaaaa

Mnogo kul lik 😔

A za ovog drugog necu ni komentarisati osim- covek koji nekoliko trudnih zena prevari i 4 bebe sa 4 razlicite zene napravi ne moze biti dobar u glavi. Psiho lik skroz i uopste nije samo do kosarkaskog umeca vec je lik baraba teska i bez srca, taj nikada nije ni voleo Denver vec samo zene i pare. Ne znam da li me ikada nesto u sportu vise iritiralo njego njegovo klosarsko manipulisanje sa Maloneom i Jokicem. Sledecu sezonu ce se videti kakva je to prevara kada ga posle samo 30 kola bude trener Vasingtona zakucao za dno klupe.


Bogami 3 defanzivca sa drafta i jos Koldvel solidan


Znaci umesto Bartona, Grina( a i drugi Grin nece igrati), Fakua, Monte sada Jokic i Gordon dobijaju Mareja, Portera, Brauna zvrka defanzivca odlicnog, Zeke ce dobiti sansu, Ish Smit solidan, Rida vracaju, Cancar se oporavio itd

Bice vatree😎

Djed

pre 1 godinu

KCP mozda nije bolji igrac od Bartona, odnosno tu su negde po sutu ali je 10x bolji defanzivac i ima hladnu glavu u svim situacijama, dok je Bartonov najveci problem njegova luda glava, previse nerezonskih poteza po utakmici da mene glava zaboli svaki put pogotovo kad se resava utakmica pa on napravi neku glupost jer misli da je druga, treca violina, sto je i bio nakon povrede one dvojice. Ish Smith je takodje bolji defanzivno od Morisa koji je po meni top 10 rezervnih plejeva u NBA i deluje kao dobar momak i veliki Jokicev prijatelj tako da za njega je steta, ali da se ne lazemo Bones Hyland ce biti mnogoo bolji igrac od Montea odnosno ima mnogo veci potencijal. U sustini solidan trejd i hvala Bogu da nam Barton vise nece kidati zivce, bice to Gordon verovatno ali niko nema tako ludu glavu u Denveru kao Will the Thrill...

gagan

pre 1 godinu

KCP je jako zahvalan igrac, neko je vec fino napisao 3-D sa jasnom ulogom u timu, po meni cak i podcenjen. Morisa jeste steta, jedan od najboljih rezervnih igraca, ali vraca im se Marej, imaju visoka ocekivanja od Bonsa i tu bi jako.malo minuta za njega bilo, a u koje ce se Ish dobro uklopiti (ako ostane). vjerujem da ce juriti jos jednog solidnog beka, zadrzati Bugija, ali i dalje je to bas tanko...

Brankoni84

pre 1 godinu

Ne zna se koji je gori šuter od ove dvojice. Ukoliko ova dvojica nekim čudom dobiju minute u prvoj postavi. Skupljaće se po 4 igrača oko Jokića.
Ajd Bartona što su se odrekli, to razumem, ali Morisa...
(Zuba Ronaldo, 29. jun 2022 17:33)



Prave mesta za Vasu Micica i njegov Mid-Level Exception, zato su izasle vesti da Vasa ne zeli za manje od 10.3 miliona koliko iznosi MLE ugovor ove godina.


*Marej ce biti prebacen na njegovu prirodnu poziciju.

*Trebalo bi da dovedu za minimalac Davona Rida.

*Da vrate DeMarkusa recimo na dve godine 8 do 10 miliona.



*Ja bih voleo da dovedu Dzordana Bela(Jordan Bell), jeste da je budala svoje vrste ali ako mu ponude da ozivi karijeru uz Melouna koji zna sa igracima mozda i iskoristi sansu ako je mogao DwMarkus da se uklopi mogao bi i on. Recimo minimalac na dve godine, jedna godina garantovana ako pocne da se budali ponovo. Zadnja sansa ima 27 godina, ima fizikalije i igra odbranu.

Jordan Bell highlights link: https://www.youtube.com/watch?v=8QCkf4tpCEs&ab_channel=FIBA-TheBasketballChannel



Tim sledece godine Denvera:

PG Micic/Bones/Smith
SM Murray/KCP/Braun
SF MPJ/Reed/Watson
PF Gordon/Zeke/Green/Bell
C Jokic/DeMarcus

Blok 2

pre 1 godinu

Pustili su Morisa jer Bartona ne bi mogli da se oslobode, a Marej i Hajland će biti par na pleju. Sigurno da će u nekim trenucima Hajland ići na dva, a Smit koji je više "pass first" na pleja.
Dobar trejd. Oslobodili su 5 miliona u cap-u, otvorili prostor Hajlandu, doveli solidnog 3&D igrača i rešili se Bartona bez davanja pikova.
Teško da je moglo bolje.

kikiriki

pre 1 godinu

Ovo vec i nije los pocetak sada otpustiti ili uvaliti ovog veterana, poupa obavezno zadrzati i kaparisat karijevog brata za ostatak love

Prototi>p

pre 1 godinu

Nisu mi jasni ovi što pričaju za morisa da je dobar za denver, dečko je ove sezone baš podbacio i bio na 30 % od 10 utakmice 3 a nekad i 2 odigra dobro, mučio se sa šutem skoru svaku utakmicu a upravo mu je ova sezona bila najveća šansa da se dokaže pošto je bila skraćena rotacija ali nije uspeo po meni je čak i podbacio u odnosu na prošlu sezonu kad je imao manju minutažu tako da je trejd ok varijanta

Nba fan

pre 1 godinu

Ali komentari, hajde barton ali zasto Moris? Pa najbolje da daju bartona i uzmu poupa i kuzmu i smita. Pa ljudi nisu iz washingtona mutavi, dati mladjeg Kadvela za starijeg Bartona koga niko ne zeli, a ne dobiti nista zauzvrat?

Pritom, ish smith uopste nije los. Videcete. Rekao bih i bolji defanzivac jer ima brze duge ruke. Stariji je ali bice dobar mentor Bounsu.

bskfan

pre 1 godinu

To je to, da sam na mestu Kronkija odmah bih ovom Butu dao petogodisnji ugovor. Radi covek ko singerica: oslobodio se loseg ugovora JM Grina, oslobodio se loseg ugovora Bartona, doveo D&3 KCP-a, i dodatno oslobodio 4.5 miliona dolara. Cena koju je morao da plati je Monte Moris koji je pravi mr nugget, omiljen i od strane igraca i od navijaca. Draftovan je odlicni SG Kristijan Braun koji je prava eksplozija od igraca, sjajan motor a i skace 1m u visinu. Ima sve predispozicije da bude barem kao Karuzo.

But je povrh svega uspeo da obezbedi i dva igraca za iducu sezonu (Pejton Wotson i Ismail Kamagate) tako da se nece osetiti nedostatak pika. Kako se cuje, Jokiceva je zelja da za minimalac potpisu Cancara, tako da ce Cancar biti u Denveru koliko i Jokic.

Sad je But obezbedio pare za dovodnjenje jos par igraca, verovatno SF-a i C-a mada se i dalje suska nesto u vezi Micica.

Sve u svemu, Butu kapa dole.

Milos

pre 1 godinu

Dobar trejd za Denver. Bartona su konačno uspeli da uvale. Šteta za Morisa bio je ok, ali obzirom da se Marej vraća i da se Bones dobro pokazao i nije neka šteta.

Kentevijus Kaldvel-Poup je dobar fit za Denver i to što im treba. Pre svega je doveden da igra odbranu. Odlične je visine (197cm) i solidno šutira za 3. Ima šampionsko iskustvo sa Lejkersima.

Denver je ovim trejdom popunio startnu petorku:
1 - Marej
2 - KCP
3 - MPJ
4 - Gordon
5 - Jokić

Klupa:
1 - Bones
2 - Braun
3 - ???
4 - Nadji / Green
5 - ???

Ostaju da se popune rezervno krilo i centar. Rivers i Devon Reed su ok i mogu da ih potpišu za male pare ukoliko se neko povredi ali je za napad na tituli potrebno da se i klupa kompletira solidnim krilom i centrom koji će pre svega biti dobri u defanzivi.
Igrač tipa PJ Tucker, Grant Williams ili Gary Payton koji bi po potebi ulazio u prvu petorku umesto Portera kada je playofu potrebno da se odigra jača odbrana.

zmajognjeni

pre 1 godinu

Konačno je trejdovan Barton ali ne razumem zbog čega su se odrekli i Montea. Čovek je više nego solidno radio posao prvog pleja cele sezone. Stvarno mi nisu jasni potezi ove organizacije...
(laki_kentaki, 29. jun 2022 17:28)

Vraca se Marej u prvu postavu, i imaju Bounsa za drugog pleja. Moris je stasao da bude prvi plej u nekoj losijoj ekipi. Nerealno bi bilo da ostane i da dei minutazu sa Bounsom koji se vec dokazao kao fino resenje za drugu postavu.

društvance iz predgrađa

pre 1 godinu

Kaldvel otprilike ima potpuno iste brojke kao Barton, dok je čak i Moris tu po statistici, što se za ovog Iša ne bi moglo reći. Da su za ovu dvojicu dobili Poupa i recimo Kuzmu, to bi već bio ok trejd. Ovako samo nastavljaju svoje poznato slabljenje ekipe iz godine u godinu...

Locutus

pre 1 godinu

Dobar posao. Svi za Montea kažu da je nabolji rezervni plej u ligi, ali skoro uvek podbaci kad je najvažnije i spor je. S obzirom da je prilično nizak, suviše ga lako obilaze viši igrači. U odbrani je nažalost rupa. Pravi i jedini mr. Nugget je Harris koji će možda nazad u Denver.

Aca

pre 1 godinu

Bartona razumem i zbog doprinosa i zbog para, ali morisa.. 🤦‍♂️ pa ko ce da vodi 2 petorku, ili da se nekada ukljuci s jokicem.. BRAVO 🤦‍♂️

srle

pre 1 godinu

Dobar trejd za Denver, samo da se otarase Bartona, mislim da Poup može da se uklopi u ovaj sistem sa Jokićem i Gordonom, tu je mladi Bouns, kad se vrate Marej i MPJ, možda bude ekipa konkurentna za finale Zapada. Međutim, za šampionski prsten u ovakvoj konstalaciji snaga, skoro nemoguće. Jokić će verovatno ostati u Denveru do kraja karijere što i nije loša odluka i biće najboplji igrač ikada tog tima, a za NBA prsten sa ovakvom franšizom, ne treba da se nada.

Lex

pre 1 godinu

Добар потез.КЦП је једноставно бољи играч од Бартона, много бољи дефанзивац, бољи шутер и што је најбитније, зна своју улогу, неће Џордана глумити.Што се тиче Монтеа штета, али у плејофу га је баш тешко играти.Мисмеч због висине стално.Овим су отворили и простор малом Боунсу, препознали су да има већи потенцијал од Монтеа.

Zuba Ronaldo

pre 1 godinu

Ne zna se koji je gori šuter od ove dvojice. Ukoliko ova dvojica nekim čudom dobiju minute u prvoj postavi. Skupljaće se po 4 igrača oko Jokića.
Ajd Bartona što su se odrekli, to razumem, ali Morisa...

DDDD

pre 1 godinu

Užas, i Moris i Barton su bolji od bilo koga od ove dvojice. Nekom karijera traje 13 godina, a ovaj majstor toliko timova promenio. Niko nije hteo da ga zadrži...a sad će u Denveru da procveta. KCP je ok igrač ali ništa više od toga...a ušteda u salary cap-u je beznačajna za NBA merila

Igor

pre 1 godinu

A ovo jos uvek nije odradjeno, ima sanse za promene (postoji moratorijum kod Vasingtona i mora da se ceka Jul). I ne znam, ne vidim sta Denver dobija ovde osim vise para za trosak. KCP je okej, ali da budem iskren, nije bolji od Bartona. Ima potencijal to je sve. A Ish Smit, mislim da ce Denver da ga ili otpusti ili uvali dalje jer da valja ne bi covek drzao rekord po broju promenjenih fransiza. Denver mora da zadrzi Kazinsa, mora nekako da nabavi 3-D igraca koji je visi od 2metra za drugi tim. Moris i treba da ide u drugi tim da ga vodi. Da bude prvi plej, zasluzio je a ne da bude sada 2-3 plej u Denveru. Za njega mi je drago jer ce lepo voditi Vasington.

Steamroller

pre 1 godinu

Solidan potez Denvera, Kaldvel-Poup je bolji i defanzivac i šuter od Bartona, a to je ono što Denveru i treba. S druge strane šteta za Morisa, gotivan lik, ali opet Bouns je pokazao da na njega može da se računa, tako da povratkom Mareja, jedan od njih dvojice je postao višak, a naravno da ćeš zadržati mladjeg i jeftinijeg. Ovim je Denver uštedeo oko 4.5 miliona u cap-u. Još jedna vrlo važna stvar je da Iš Smit nema garantovani novac za narednu sezonu, tako da Denver ima rok do petka da ga otpusti i da sačuva još oko 4.7 miliona kolko bi iznosila njegova plata za narednu sezonu, to bi po meni bio logičan potez, jer im Smit nije potreban. Tako da bi ukupno ovim trejdom mogli da očiste malo preko 9 miliona u cap-u, uz još nekih malo više od 6 koje su očistili trejdom Grina, napravili bi dovoljno prostora za minimalne ugovore za Kazinsa, Riversa i Čančara, koje planiraju da zadrže i da im ostane još 8-9 miliona za još jednog solidnog 3&D igrača. Uz to imaju pravo da iskoriste i mid-level exception, koji je oko 6 miliona i koji bi mogli da ponude nekom igraču tipa Geri Heris.

Lester Bo Mekejleb

pre 1 godinu

KCP bolji igrač od Bartona nema dileme, Moris realno bolji od Smita tako da nisu baš mnogo dobili ali ajde nema Bartona pa da vidimo sad koga ćemo da napadamo kad budu gubili :)

posmatrač

pre 1 godinu

Današnji dan, novi bitan dan u istoriji Grumenja. :)
Krivo mi je zbog Morisa, ali ode Barton napokon.
Idu bolji dani.
Kako li je Meloun ovo progutao, da mi je samo znati.

sdcz

pre 1 godinu

Ako je morao i Moris da ode uz Bartona onda i ajde da razumem. Steta za Montea koji je vrlo zahvalan igrac, ali samo kad su se ovog balvana otarasili. Jos kad bi neko hteo MPJ da uzme i Mareja, pa da dovedu dva krstena igraca i da se nadaju necemu, ovako i dalje bas tesko

herbert

pre 1 godinu

Znam po sebi, nije neki primer ali igram basket nekad. Preduslov da budeš defanzivac je to da želiš da budeš defanzivac. Tako da dobar defanzivac može biti svaki igrač.

laki_kentaki

pre 1 godinu

Konačno je trejdovan Barton ali ne razumem zbog čega su se odrekli i Montea. Čovek je više nego solidno radio posao prvog pleja cele sezone. Stvarno mi nisu jasni potezi ove organizacije...

svi_redsi_na_jednom_mijestu

pre 1 godinu

Nije nešto dobar trejd ali maći Bartona je premija. Morris po meni najbolji rezervni plej lige, ubitačna poludistanca, solidna trojka, deluje kao mnogo dobar lik, žao mi je što ide.. A Bartona ni najmanje, daleko mu lepa kuća.
Još kad bi MPJ nekome uvalili i džabe ako treba, samo da uprazne salary cap. Ne znam ovi što prate NBA preko 10 godina šta mislite jel realno to? Meni kao laiku izgleda dobro i za Denver i za potencijalnu ekipu gde ide

Sabre

pre 1 godinu

Ovi ljudi su fascinantni. Jel sam ja propustio neki memo gde je odluceno da Denver postane novi Nju Jork? Ljudi, bukvalno je nemoguce VISE unistavati fransizu od ovih likova...

herbert

pre 1 godinu

Znam po sebi, nije neki primer ali igram basket nekad. Preduslov da budeš defanzivac je to da želiš da budeš defanzivac. Tako da dobar defanzivac može biti svaki igrač.

Lester Bo Mekejleb

pre 1 godinu

KCP bolji igrač od Bartona nema dileme, Moris realno bolji od Smita tako da nisu baš mnogo dobili ali ajde nema Bartona pa da vidimo sad koga ćemo da napadamo kad budu gubili :)

Lex

pre 1 godinu

Добар потез.КЦП је једноставно бољи играч од Бартона, много бољи дефанзивац, бољи шутер и што је најбитније, зна своју улогу, неће Џордана глумити.Што се тиче Монтеа штета, али у плејофу га је баш тешко играти.Мисмеч због висине стално.Овим су отворили и простор малом Боунсу, препознали су да има већи потенцијал од Монтеа.

srle

pre 1 godinu

Dobar trejd za Denver, samo da se otarase Bartona, mislim da Poup može da se uklopi u ovaj sistem sa Jokićem i Gordonom, tu je mladi Bouns, kad se vrate Marej i MPJ, možda bude ekipa konkurentna za finale Zapada. Međutim, za šampionski prsten u ovakvoj konstalaciji snaga, skoro nemoguće. Jokić će verovatno ostati u Denveru do kraja karijere što i nije loša odluka i biće najboplji igrač ikada tog tima, a za NBA prsten sa ovakvom franšizom, ne treba da se nada.

Steamroller

pre 1 godinu

Solidan potez Denvera, Kaldvel-Poup je bolji i defanzivac i šuter od Bartona, a to je ono što Denveru i treba. S druge strane šteta za Morisa, gotivan lik, ali opet Bouns je pokazao da na njega može da se računa, tako da povratkom Mareja, jedan od njih dvojice je postao višak, a naravno da ćeš zadržati mladjeg i jeftinijeg. Ovim je Denver uštedeo oko 4.5 miliona u cap-u. Još jedna vrlo važna stvar je da Iš Smit nema garantovani novac za narednu sezonu, tako da Denver ima rok do petka da ga otpusti i da sačuva još oko 4.7 miliona kolko bi iznosila njegova plata za narednu sezonu, to bi po meni bio logičan potez, jer im Smit nije potreban. Tako da bi ukupno ovim trejdom mogli da očiste malo preko 9 miliona u cap-u, uz još nekih malo više od 6 koje su očistili trejdom Grina, napravili bi dovoljno prostora za minimalne ugovore za Kazinsa, Riversa i Čančara, koje planiraju da zadrže i da im ostane još 8-9 miliona za još jednog solidnog 3&D igrača. Uz to imaju pravo da iskoriste i mid-level exception, koji je oko 6 miliona i koji bi mogli da ponude nekom igraču tipa Geri Heris.

Blok 2

pre 1 godinu

Pustili su Morisa jer Bartona ne bi mogli da se oslobode, a Marej i Hajland će biti par na pleju. Sigurno da će u nekim trenucima Hajland ići na dva, a Smit koji je više "pass first" na pleja.
Dobar trejd. Oslobodili su 5 miliona u cap-u, otvorili prostor Hajlandu, doveli solidnog 3&D igrača i rešili se Bartona bez davanja pikova.
Teško da je moglo bolje.

bskfan

pre 1 godinu

To je to, da sam na mestu Kronkija odmah bih ovom Butu dao petogodisnji ugovor. Radi covek ko singerica: oslobodio se loseg ugovora JM Grina, oslobodio se loseg ugovora Bartona, doveo D&3 KCP-a, i dodatno oslobodio 4.5 miliona dolara. Cena koju je morao da plati je Monte Moris koji je pravi mr nugget, omiljen i od strane igraca i od navijaca. Draftovan je odlicni SG Kristijan Braun koji je prava eksplozija od igraca, sjajan motor a i skace 1m u visinu. Ima sve predispozicije da bude barem kao Karuzo.

But je povrh svega uspeo da obezbedi i dva igraca za iducu sezonu (Pejton Wotson i Ismail Kamagate) tako da se nece osetiti nedostatak pika. Kako se cuje, Jokiceva je zelja da za minimalac potpisu Cancara, tako da ce Cancar biti u Denveru koliko i Jokic.

Sad je But obezbedio pare za dovodnjenje jos par igraca, verovatno SF-a i C-a mada se i dalje suska nesto u vezi Micica.

Sve u svemu, Butu kapa dole.

laki_kentaki

pre 1 godinu

Konačno je trejdovan Barton ali ne razumem zbog čega su se odrekli i Montea. Čovek je više nego solidno radio posao prvog pleja cele sezone. Stvarno mi nisu jasni potezi ove organizacije...

posmatrač

pre 1 godinu

Današnji dan, novi bitan dan u istoriji Grumenja. :)
Krivo mi je zbog Morisa, ali ode Barton napokon.
Idu bolji dani.
Kako li je Meloun ovo progutao, da mi je samo znati.

svi_redsi_na_jednom_mijestu

pre 1 godinu

Nije nešto dobar trejd ali maći Bartona je premija. Morris po meni najbolji rezervni plej lige, ubitačna poludistanca, solidna trojka, deluje kao mnogo dobar lik, žao mi je što ide.. A Bartona ni najmanje, daleko mu lepa kuća.
Još kad bi MPJ nekome uvalili i džabe ako treba, samo da uprazne salary cap. Ne znam ovi što prate NBA preko 10 godina šta mislite jel realno to? Meni kao laiku izgleda dobro i za Denver i za potencijalnu ekipu gde ide

јд123

pre 1 godinu

Konačno je trejdovan Barton ali ne razumem zbog čega su se odrekli i Montea. Čovek je više nego solidno radio posao prvog pleja cele sezone. Stvarno mi nisu jasni potezi ove organizacije...
(laki_kentaki, 29. jun 2022 17:28)

За све оне који прате утакмице Денвера ствар је јасна. Морис је цена да се решиш Бартона. Предлагао је Денвер замену Бартон-КЦП, али Вашингтон није хтео ни да чује. Код њих можда Морис чак буде био и стартни плеј поред Била.

Неки спомињу статистику Бартона и КЦП-а како су сличне и да тиме ништа не добијају. Ти ликови сигурно никад нису одгледали утакмицу Денвера. Бартон је набијао статистику, само се шуњао испод коша да ухвати отпадак, да му се упише скок, увек остављајући свог играча самог као духа на периметру.
Бартон уопште није играо одбрану. А то је што Денверу треба на двојци, КЦП је солидан дефанзивац.

Ово је дан за славље. Причам већ дуже времена, да Денвер нема шансу да нападне титулу док се не отарасе Бартона. Сада је све могуће. Али најважније, коначно могу на миру гледати утакмице Денвера а не нервирати се и чупати косу због Бартона ;-)

Djed

pre 1 godinu

KCP mozda nije bolji igrac od Bartona, odnosno tu su negde po sutu ali je 10x bolji defanzivac i ima hladnu glavu u svim situacijama, dok je Bartonov najveci problem njegova luda glava, previse nerezonskih poteza po utakmici da mene glava zaboli svaki put pogotovo kad se resava utakmica pa on napravi neku glupost jer misli da je druga, treca violina, sto je i bio nakon povrede one dvojice. Ish Smith je takodje bolji defanzivno od Morisa koji je po meni top 10 rezervnih plejeva u NBA i deluje kao dobar momak i veliki Jokicev prijatelj tako da za njega je steta, ali da se ne lazemo Bones Hyland ce biti mnogoo bolji igrac od Montea odnosno ima mnogo veci potencijal. U sustini solidan trejd i hvala Bogu da nam Barton vise nece kidati zivce, bice to Gordon verovatno ali niko nema tako ludu glavu u Denveru kao Will the Thrill...

zmajognjeni

pre 1 godinu

Konačno je trejdovan Barton ali ne razumem zbog čega su se odrekli i Montea. Čovek je više nego solidno radio posao prvog pleja cele sezone. Stvarno mi nisu jasni potezi ove organizacije...
(laki_kentaki, 29. jun 2022 17:28)

Vraca se Marej u prvu postavu, i imaju Bounsa za drugog pleja. Moris je stasao da bude prvi plej u nekoj losijoj ekipi. Nerealno bi bilo da ostane i da dei minutazu sa Bounsom koji se vec dokazao kao fino resenje za drugu postavu.

Igor

pre 1 godinu

A ovo jos uvek nije odradjeno, ima sanse za promene (postoji moratorijum kod Vasingtona i mora da se ceka Jul). I ne znam, ne vidim sta Denver dobija ovde osim vise para za trosak. KCP je okej, ali da budem iskren, nije bolji od Bartona. Ima potencijal to je sve. A Ish Smit, mislim da ce Denver da ga ili otpusti ili uvali dalje jer da valja ne bi covek drzao rekord po broju promenjenih fransiza. Denver mora da zadrzi Kazinsa, mora nekako da nabavi 3-D igraca koji je visi od 2metra za drugi tim. Moris i treba da ide u drugi tim da ga vodi. Da bude prvi plej, zasluzio je a ne da bude sada 2-3 plej u Denveru. Za njega mi je drago jer ce lepo voditi Vasington.

DNWRRR

pre 1 godinu

Kako su objasnili novinari iz Denvera koji su pričali sa Butom novim GM-om Nagetsa - Vašington je želeo Morisa u zamenu za KCP-a, a Barton i Iš trejdovani da bi mogli da se ispune propisi NBA lige. Šta je glavno? Guraju fizički bržeg i višeg Bounsa Hajlanda )od montea) kao prvu ofanzivnu rezervu Mareju, ali su pored već 6,5 miliona dolara koje su oslobodili u trajdu Grina - DANAS DOBILI JOŠ 9,1 MILION DOLARA KAP SPEJSA!!! Tako da je ovo odličan trejd za obe ekipe a posebno za Denver! Drugo Iš ima 33 godine veoma je iskusan nema najbolje procente ali ofanzivno je brz kao strela i dribla bolje nego iko u sadašnjem timu Denvera pa će njegovih 10 do 15 minuta sa klupe biti dovoljno produktivno. Ono što je manje poznato biće na neki način na terenu MENTOR malom Bonsu jer je strašno iskusan. A KCP ulazi u startnu petorku jer je mnogo bolji odbrambeni igrač od Bartona, a to je ono što treba Denveru! Prošle sezone spoljna odbrambena linija Nagetsa je bila tek 26 od 30 timova u NBA!!!

Keynes

pre 1 godinu

Znam po sebi, nije neki primer ali igram basket nekad. Preduslov da budeš defanzivac je to da želiš da budeš defanzivac. Tako da dobar defanzivac može biti svaki igrač.
(herbert, 29. jun 2022 17:24)

Energija i zelja jesu vazan faktor, ali ne i jedini... Bitno je da igrac ima dobre fizicke predispozicije, brzina, snaga, visina, duzina ruku, skočnost, brzina reakcije, tajming itd. Na kraju, ali ne i najmanje vazno, potrebno je da igrac poseduje košarkaški IQ, da cita kretnje, predviđa i postavlja se na pravi nacin i u pravo vreme.

Pera

pre 1 godinu

Hvala bogu ode Barton!
Steta za Morisa, ali limitiran je i u PO nije bas blistao.
Novi GM Calvin Booth radi, vuce poteze, nesto se desava!
Odbrana je znacajno ojacana, a napad sa povratkom Mureja i MPJa ce biti odlican: Jokic naravno prva opcija, Murej ce biti odlicna ili bar vrlo dobra druga opcija, zavisno koliko se oporavi od povrede, kad bi MPJ uspeo da izgura bar jednu zdravu sezonu treca, Gordon bi iz senke bio super efikasan, a onda Bones i puno drugih kojima moze da krene - nekome oce! Bice ovo Denverova godina!

Dragan Borca

pre 1 godinu

Zao mi Monteeaaaa

Mnogo kul lik 😔

A za ovog drugog necu ni komentarisati osim- covek koji nekoliko trudnih zena prevari i 4 bebe sa 4 razlicite zene napravi ne moze biti dobar u glavi. Psiho lik skroz i uopste nije samo do kosarkaskog umeca vec je lik baraba teska i bez srca, taj nikada nije ni voleo Denver vec samo zene i pare. Ne znam da li me ikada nesto u sportu vise iritiralo njego njegovo klosarsko manipulisanje sa Maloneom i Jokicem. Sledecu sezonu ce se videti kakva je to prevara kada ga posle samo 30 kola bude trener Vasingtona zakucao za dno klupe.


Bogami 3 defanzivca sa drafta i jos Koldvel solidan


Znaci umesto Bartona, Grina( a i drugi Grin nece igrati), Fakua, Monte sada Jokic i Gordon dobijaju Mareja, Portera, Brauna zvrka defanzivca odlicnog, Zeke ce dobiti sansu, Ish Smit solidan, Rida vracaju, Cancar se oporavio itd

Bice vatree😎

maSi

pre 1 godinu

Odbrana, odbrana, a ne promaja na spoljnoj liniji ...
Izgleda da ovaj lik (But) žestoko poznaje svoj posao. Barton je kancer, a Moris bez obzira što se kapirao sa Jokićem ipak ne samo da je paučina u odbrani, već je i veliki zentaroš (nešto slično kao Kris Polica) i kada god da se lomi utakmica njega nema nigde.
Mislim da lako može da se desi ukoliko Malone nastavi sa promenom igrača po minutima utakmice, a ne po dešavanjima na parketu, da će se i on ogrebati za otkaz.

Zuba Ronaldo

pre 1 godinu

Ne zna se koji je gori šuter od ove dvojice. Ukoliko ova dvojica nekim čudom dobiju minute u prvoj postavi. Skupljaće se po 4 igrača oko Jokića.
Ajd Bartona što su se odrekli, to razumem, ali Morisa...

Vrg

pre 1 godinu

Nista za nista.
(dr. Udo Brinkman, 29. jun 2022 18:53)

Moze samo da bude nista za nista + 9 milki dolara.
Mada, Barton nije bio "nista", nego je bio minus bukvalno. Unistavao je gomilu napada izivljavanjima kojih vise nece biti. Odbranu nije igrao, cuvao snagu za izivljavanje u napadu. Mislim, denver je kriv sto mu je i davao da igra. MPJ isto greska, ali bar odvlaci jednog igraca na sebe dok stoji na 3. Ovo je dobar potez, mozda i deo daljeg plana. Videcemo. Svakako sreca da je dosao novi GM. Prosli se proslavio sto je Jokic izrastao u legendu, a najjace da su ga birali jer su izvalili da ce postati legenda.

Milos

pre 1 godinu

Dobar trejd za Denver. Bartona su konačno uspeli da uvale. Šteta za Morisa bio je ok, ali obzirom da se Marej vraća i da se Bones dobro pokazao i nije neka šteta.

Kentevijus Kaldvel-Poup je dobar fit za Denver i to što im treba. Pre svega je doveden da igra odbranu. Odlične je visine (197cm) i solidno šutira za 3. Ima šampionsko iskustvo sa Lejkersima.

Denver je ovim trejdom popunio startnu petorku:
1 - Marej
2 - KCP
3 - MPJ
4 - Gordon
5 - Jokić

Klupa:
1 - Bones
2 - Braun
3 - ???
4 - Nadji / Green
5 - ???

Ostaju da se popune rezervno krilo i centar. Rivers i Devon Reed su ok i mogu da ih potpišu za male pare ukoliko se neko povredi ali je za napad na tituli potrebno da se i klupa kompletira solidnim krilom i centrom koji će pre svega biti dobri u defanzivi.
Igrač tipa PJ Tucker, Grant Williams ili Gary Payton koji bi po potebi ulazio u prvu petorku umesto Portera kada je playofu potrebno da se odigra jača odbrana.

Locutus

pre 1 godinu

Dobar posao. Svi za Montea kažu da je nabolji rezervni plej u ligi, ali skoro uvek podbaci kad je najvažnije i spor je. S obzirom da je prilično nizak, suviše ga lako obilaze viši igrači. U odbrani je nažalost rupa. Pravi i jedini mr. Nugget je Harris koji će možda nazad u Denver.

tocka

pre 1 godinu

Ne i savršen, ali ispravan potez. Mali Bouns je vec sad bolji igrac od Morisa, a u perspektivi je bolji i od Mareja, tako da je svakako trebalo osloboditi prostora da decko dobije minutazu. Barton je muva bez glave. Oslobodili su i cap, i sad mogu da traze solidnog free agenta. KCP je discipliinovan i igra odbranu.

Nba fan

pre 1 godinu

Ali komentari, hajde barton ali zasto Moris? Pa najbolje da daju bartona i uzmu poupa i kuzmu i smita. Pa ljudi nisu iz washingtona mutavi, dati mladjeg Kadvela za starijeg Bartona koga niko ne zeli, a ne dobiti nista zauzvrat?

Pritom, ish smith uopste nije los. Videcete. Rekao bih i bolji defanzivac jer ima brze duge ruke. Stariji je ali bice dobar mentor Bounsu.

LAC

pre 1 godinu

Sad samo pamet u glavu za free agency. Ne znam šta ljudi misle, da bi neko uzeo Bartona tek tako? Jedinu drugu mogućnost koju je Denver imao je da ga možda daju za 1-2 pika prve runde, a to teško ko bi prihvatio zbog njegove plate. Još mi se čini i da mu ugovor ističe na kraju sezone, a sigurno ne bi bio produžen. Sviđa mi se što novi GM više rizikuje, može ovo da ispadne jako dobro.

meda

pre 1 godinu

Odličan trejd. Ish Smith-ov ugovor nije garantovan (wave-ovaće ga), tako da su oslobodili 9.5M u salary capu. Sad još da plate nekom neki pik da uzme Green-a, potpišu Marcus Howard-a, Reed-a i Cancara za neku siću i ova dva rukija. I imaju pun non-taxpayer exception (oko 10M).
Nadam se da targetuju Geri Pejtona II sa tim exception-om.

Usput KCP je bolji igrač od Bartona i mnogo bolji fit u Denveru. Ima 29 godina, dakle najbolje igračke godine. On ball defense mu je odličan, a to je upravo ono što Denveru fali. Procenat za 3 poena mu je odličan poslednje 3 sezone.
Odlazak Bartona je "addition by subtraction".
Moris jeste bio odličan rezervni plej, ali Denveru je preskupo da plaća 9M godišnje za rezervnog pleja a ima Bonesa, koji jeste malo divalj trenutno, ali ima potencijal. Uz to Morisa ne možeš da igraš zajedno sa Marejem jer odbrana trpi. Sve u svemu, iako je solidan igrač na OK ugovoru, nije dobar fit u Denveru (pod pretpostavkom da je Marej zdrav).

bskfan

pre 1 godinu

Stvarno mi nisu jasni ovi koji kukaju kako ovo nije dobar trejd i kako je sve sto su dobili tih 4.5 miliona. Ljudi moji, tih 4.5 miliona su sada veliki kao kuca jer su pre ovog trejda imali na raspolaganju samo 2 miliona za popunjavanje rostera. Cak ni sa ovim trejdom nisam siguran da ce im biti dovoljno pa ce verovatno uslediti jos jedan mali trejd za oslobadjanje 2-3 miliona (mozda Dzef Grin).

Konoli ih je opasno ukanalio i zato je ovo sto sada radi But pravo cudo. Sve u svemu, samo da su svi zdravi i iduce sezone ce Denver biti jaci za cak 4 igraca: Mareja, MPJ-a, KCP-a i Brauna a jedino oslabljeno mesto je mesto rezervnog PG-a jer umesto Morisa dolazi Bons koji je prosle godine izabran u drugu all-NBA ekipu i zasluzio konstantne minute. Monte je ove godine bio starter i kao takav bi bio koristan igrac ali cinjenica je da nema dovoljno minuta i za Bonsa i za Morisa. Ovaj trejd je prakticno bio Moris-KCP jer Bartona sa ugovorom na 14 miliona niko ne bi uzeo. Cak i ovaj mali Ish Smit moze da bude od koristi, mada je on poznat kao "nuggets killer".

Naravno, kada bi Kronki odresio kesu (makar ove godine, pre nego stigne Jokicev supermax) i usao u crveno za dvadesetak miliona za dovodnjenje jednog SF-a i C-a, Denver bi barem na papiru delovao da je medju top 4-6 timova. Ove godine treba ici na sve ili nista a ako ne uspeju onda iduce godine mini-rebild i trejdovanje ili Mareja ili MPJ-a, a mozda i obojicu.

Men Behaving Badly

pre 1 godinu

Sve je to ništa.
Denver je imao tim koji je igrao finale konferencije, dva puta su stizali 3:1,znaci pokazali su karakter i od tog tima ostalo tri igraca.
Prosto je neverovatno da su oni svakim trejdom sve slabiji.
Mislim umetnost je da pronadješ lošiju zamenu za Plamlija.
Za to stvarno treba da si genije.
A ovaj trejd u fazonu sjaše kurta da uzjaše murta.

sdcz

pre 1 godinu

Ako je morao i Moris da ode uz Bartona onda i ajde da razumem. Steta za Montea koji je vrlo zahvalan igrac, ali samo kad su se ovog balvana otarasili. Jos kad bi neko hteo MPJ da uzme i Mareja, pa da dovedu dva krstena igraca i da se nadaju necemu, ovako i dalje bas tesko

MPP

pre 1 godinu

OVO


je dobar potez . Barton je potpuna enigma kao košarkaš, odigra sjajno nekoliko utakmica a onda potpuna katastrofa. Tolike oscilacije da prosto nemožete da propisno uigrate tim. Ako je neko dobio šansu da igra i napreduje onda je to Barton ali nigde se nije video napredak jer su oscilacije deo njegove karijere. Prosto bilo je više dosadno gledati nešto što se stalno iz sezone u sezonu ponavlja i ponavlja.
.Moris je bio deo trejda verovatno . "Može Barton ali samo ako ide sa njim i Moris"
Više novca u "šeširu" Denvera.
Prvi put da Denver bar pokuša da nešto promeni .MPJ je pa šta reći VELIKO KOCKANJE Denvera....Marej nadam se da se vraća tamo gde mu je mesto u jedan od najboljih tandema u NBA JOKIĆ-MAREJ.....
Mislim da danas u NBA nema nepobedivog tima , nema izrazitog favorita .
Retko ko je prognozirao na početku sezone ovakav ishod sa GSW....pa eto osvojiše prsten.

kikiriki

pre 1 godinu

Ovo vec i nije los pocetak sada otpustiti ili uvaliti ovog veterana, poupa obavezno zadrzati i kaparisat karijevog brata za ostatak love

Prototi>p

pre 1 godinu

Nisu mi jasni ovi što pričaju za morisa da je dobar za denver, dečko je ove sezone baš podbacio i bio na 30 % od 10 utakmice 3 a nekad i 2 odigra dobro, mučio se sa šutem skoru svaku utakmicu a upravo mu je ova sezona bila najveća šansa da se dokaže pošto je bila skraćena rotacija ali nije uspeo po meni je čak i podbacio u odnosu na prošlu sezonu kad je imao manju minutažu tako da je trejd ok varijanta

Vrg

pre 1 godinu

KCP bolji igrač od Bartona nema dileme, Moris realno bolji od Smita tako da nisu baš mnogo dobili ali ajde nema Bartona pa da vidimo sad koga ćemo da napadamo kad budu gubili :)
(Lester Bo Mekejleb, 29. jun 2022 17:31)

Problem sa Bartonom nije bio samo sto je los, nego sto je bio starter. Imali su valjda neki dil da mora da igra, tako da je resen veliki problem. Jos MPJ-a kad bi resili i da dodje jedan posten igrac, ko zna...

gagan

pre 1 godinu

KCP je jako zahvalan igrac, neko je vec fino napisao 3-D sa jasnom ulogom u timu, po meni cak i podcenjen. Morisa jeste steta, jedan od najboljih rezervnih igraca, ali vraca im se Marej, imaju visoka ocekivanja od Bonsa i tu bi jako.malo minuta za njega bilo, a u koje ce se Ish dobro uklopiti (ako ostane). vjerujem da ce juriti jos jednog solidnog beka, zadrzati Bugija, ali i dalje je to bas tanko...

Aca

pre 1 godinu

Bartona razumem i zbog doprinosa i zbog para, ali morisa.. 🤦‍♂️ pa ko ce da vodi 2 petorku, ili da se nekada ukljuci s jokicem.. BRAVO 🤦‍♂️

palop

pre 1 godinu

Znam po sebi, nije neki primer ali igram basket nekad. Preduslov da budeš defanzivac je to da želiš da budeš defanzivac. Tako da dobar defanzivac može biti svaki igrač.
(herbert, 29. jun 2022 17:24)

Jedan ispunjen preduslov znaci da svako ko ga ispuni moze da bude dobar defanzivac? Apsolutno se ne slazem, bitne su i fizikalije, a i defanzivni instinkti, neko ih jednostavno nema i moze da ih popravi samo do odredjene mere gde ce biti ok u odbrani, nece biti rupa.

Čovž

pre 1 godinu

"Dokle god je gordon u rosteru, Denverova realnost je 5-8 pozicija."

Bukvalno jedini, igrač koji je bio konstantan cijele ove sezone dok je svima padao moral zbog silnih povreda. Moris je isto bio više manje konstantan ali Gordon je svaku noć igrao i napad i odbranu vrlo aktivno.

Ko je gledao Denver zna da je Gordon ovdje najmanji problem. Njemu nije posao da kreira napad i izigrava LeBrona ili KD-ja, nego da bude efikasan za tih 15-tak poena koje treba da ubaci tražeći lobove i napadajući reket, a da na drugoj strani terena bude defanzivac koji može da čuva fizički jaka i visoka krila koja su Denveru i bila najveći problem zadnjih par godina dok on nije došao (krpili su se sa Milsapom i Harisom koji je već nizak i za dvojku a ne trojke i ove što pokrivaju trojku i četvorku da čuva).

Ray Donovan

pre 1 godinu

Svima koji smo pratili Denver je zao sto je Moris trejdovan, ali drugačije nije moglo. Mislim da niko nije lud da uzme samo Bartona, ovde je Monte bio mamac. S’obzirom da se vraća Dzamal, da bi PJ Dozier trebao da bude zdrav i mali Bouns koji obećava, Moris i ne bi trebao toliko da nedostaje; KCP je bolji/korisniji igrač od Bartona, a ako uspeju da vrate Gerija kao sto je neko već napisao, koji je solidan igrač za Denverovu rotaciju, zna sistem, ne guši loptu i igra solidnu odbranu, oni će na bekovskim pozicijama biti popunjeni. Bugiju bi trebali da ponude ugovor jer je on odlična zamena za Jokica. To je tim koji može do finala konferencije ali ima jako mali/kratki vremenski prozor za nešto više.
Sve ispod finala konferencije, očekujte trejd za Murija 23/24, i ako ni tada ništa ne ostvare, mislim da će ih i Jokic tada napustiti.

Ilija

pre 1 godinu

Da odgovorim covjeku, kao netko tko prati NBA vise od 10god, tamo negje od onih titula Rocketsa izmedju 2 serije po 3 titule Bullsa.. U NBA danas je najvaznije pametno potrositi novac.. ti pitas za MPJ, bi li ga netko uzeo za nista.. Nema nikakve sanse, samo 2 ili 3 ekipe trenutno imaju uopce prostor za toliku placu prihvatiti.. S tim da moras nesto dati za uzvrat.. Kad se ekipa pokusava rjesiti loseg ugovora to znaci da i ostalih 29GM-ova znaju da taj ugovor ne valja.. Mislim pokusavas utpati mladog igraca sa platom od 30 milja, kojeg si upravo potpisao.. To je kao crvena krpa, netko bi ga i uzeo, ali ce traziti da uzmes neke smece ugovore natrag, plus poneki pick za zasladiti.. Wall i Westbrook su najskuplji igraci u ligi, nitko nece ni blizu da im pridje zbog toga.. Moras dati par pickova 1.runde da ih netko uzme.. Sto se tice danasnjeg tradea jasno je da su oba igraca koje je Denver poslao bolji od ovih koje je dobio nazad. Barton nije neki igrac, ali upravo su mu dali novi ugovor?? , kakav je god bio, C. Pope sigurno nije bolji, to zna svatko tko prati kosarku, a mali Morris je od ovog Isha bolji barem trostruko, lazem, bolji je stostruko... Neki dugorocni plan, tko ce to znati u Nba sta je u pozadini svega toga..

zemunskikej

pre 1 godinu

Kazu ocistili seleri kep? Kako kad im dva od tri najskuplja igraca ne igraju,Marej i porter i pitaj boga da li ce ikada biti oni igraci . Pokidani ligamenti i operisana kicma? E to ce biti ociscen seleri ,kada im isteknu ugovori ,Ni pola predjasnih ugovora vise nikada nece dobiti. Moze Jokic da rodi mecku ali sa ovom ekipom nema nista ni od plej offa a o tituli je smesno i pricati.

Brankoni84

pre 1 godinu

Ne zna se koji je gori šuter od ove dvojice. Ukoliko ova dvojica nekim čudom dobiju minute u prvoj postavi. Skupljaće se po 4 igrača oko Jokića.
Ajd Bartona što su se odrekli, to razumem, ali Morisa...
(Zuba Ronaldo, 29. jun 2022 17:33)



Prave mesta za Vasu Micica i njegov Mid-Level Exception, zato su izasle vesti da Vasa ne zeli za manje od 10.3 miliona koliko iznosi MLE ugovor ove godina.


*Marej ce biti prebacen na njegovu prirodnu poziciju.

*Trebalo bi da dovedu za minimalac Davona Rida.

*Da vrate DeMarkusa recimo na dve godine 8 do 10 miliona.



*Ja bih voleo da dovedu Dzordana Bela(Jordan Bell), jeste da je budala svoje vrste ali ako mu ponude da ozivi karijeru uz Melouna koji zna sa igracima mozda i iskoristi sansu ako je mogao DwMarkus da se uklopi mogao bi i on. Recimo minimalac na dve godine, jedna godina garantovana ako pocne da se budali ponovo. Zadnja sansa ima 27 godina, ima fizikalije i igra odbranu.

Jordan Bell highlights link: https://www.youtube.com/watch?v=8QCkf4tpCEs&ab_channel=FIBA-TheBasketballChannel



Tim sledece godine Denvera:

PG Micic/Bones/Smith
SM Murray/KCP/Braun
SF MPJ/Reed/Watson
PF Gordon/Zeke/Green/Bell
C Jokic/DeMarcus

DDDD

pre 1 godinu

Užas, i Moris i Barton su bolji od bilo koga od ove dvojice. Nekom karijera traje 13 godina, a ovaj majstor toliko timova promenio. Niko nije hteo da ga zadrži...a sad će u Denveru da procveta. KCP je ok igrač ali ništa više od toga...a ušteda u salary cap-u je beznačajna za NBA merila

s

pre 1 godinu

Caldwell Pope?Druže on je stariji od trenera Malonea!Ja stvarno ne znam ko radi skauting u Denveru ali nesrećni Mitar Mrkela je Bog Otac za njih!

Sabre

pre 1 godinu

Ovi ljudi su fascinantni. Jel sam ja propustio neki memo gde je odluceno da Denver postane novi Nju Jork? Ljudi, bukvalno je nemoguce VISE unistavati fransizu od ovih likova...

društvance iz predgrađa

pre 1 godinu

Kaldvel otprilike ima potpuno iste brojke kao Barton, dok je čak i Moris tu po statistici, što se za ovog Iša ne bi moglo reći. Da su za ovu dvojicu dobili Poupa i recimo Kuzmu, to bi već bio ok trejd. Ovako samo nastavljaju svoje poznato slabljenje ekipe iz godine u godinu...

meda

pre 1 godinu

Korekcija: mislim da je poslednji CBA zatvorio loophole da se negarantovani ugovori računaju u trejdu, tako da na žalost moguće da je Ish Smith-ov ugovor morao da bude garantovan da bi se uradio trejd.

Ray Donovan

pre 1 godinu

@DDDD
U pravu si, totalno sam zaboravio. Znam da se povredio i da zbog toga nije igrao, ali su ga u međuvremenu trampili. Izvinjavam se.

iki

pre 1 godinu

Iš Smit 183cm pa to im je Kampaco 2.0, ok dosta je bolji ali ulazi u 35.godinu i pitanje kakva će mu biti uloga u timu.
Dati njega za Morisa znači samo da se pravi prostor za mršavog Bounsa kojeg bacaju u vatru i sa Marejom će deliti minutažu. Barton je u napadu za nijansu bolji od KCPa ali je ovaj bolji defanzivno i bolji timski igrač. 5 miliona, hm, pa to je tamo ništa. Na papirru ovaj trejd nije dobar za Denver mada u praksi to može da ,,klikne,, nikad se ne zna.

man

pre 1 godinu

Dobar trejd za Denver, samo da se otarase Bartona, mislim da Poup može da se uklopi u ovaj sistem sa Jokićem i Gordonom, tu je mladi Bouns, kad se vrate Marej i MPJ, možda bude ekipa konkurentna za finale Zapada. Međutim, za šampionski prsten u ovakvoj konstalaciji snaga, skoro nemoguće. Jokić će verovatno ostati u Denveru do kraja karijere što i nije loša odluka i biće najboplji igrač ikada tog tima, a za NBA prsten sa ovakvom franšizom, ne treba da se nada.

Kakav komentar wao , jos ovo sa konstalacijom - vrh!

Mister Vo

pre 1 godinu

@Keynes
Kad ima to sto si poslednje naveo, vecina ovog drugog mu ni ne treba. To je daleko najvaznija osobina odlicnog defanzivca...

s

pre 1 godinu

Caldwell Pope?Druže on je stariji od trenera Malonea!Ja stvarno ne znam ko radi skauting u Denveru ali nesrećni Mitar Mrkela je Bog Otac za njih!

herbert

pre 1 godinu

Znam po sebi, nije neki primer ali igram basket nekad. Preduslov da budeš defanzivac je to da želiš da budeš defanzivac. Tako da dobar defanzivac može biti svaki igrač.

DDDD

pre 1 godinu

Užas, i Moris i Barton su bolji od bilo koga od ove dvojice. Nekom karijera traje 13 godina, a ovaj majstor toliko timova promenio. Niko nije hteo da ga zadrži...a sad će u Denveru da procveta. KCP je ok igrač ali ništa više od toga...a ušteda u salary cap-u je beznačajna za NBA merila

laki_kentaki

pre 1 godinu

Konačno je trejdovan Barton ali ne razumem zbog čega su se odrekli i Montea. Čovek je više nego solidno radio posao prvog pleja cele sezone. Stvarno mi nisu jasni potezi ove organizacije...

Sabre

pre 1 godinu

Ovi ljudi su fascinantni. Jel sam ja propustio neki memo gde je odluceno da Denver postane novi Nju Jork? Ljudi, bukvalno je nemoguce VISE unistavati fransizu od ovih likova...

Men Behaving Badly

pre 1 godinu

Sve je to ništa.
Denver je imao tim koji je igrao finale konferencije, dva puta su stizali 3:1,znaci pokazali su karakter i od tog tima ostalo tri igraca.
Prosto je neverovatno da su oni svakim trejdom sve slabiji.
Mislim umetnost je da pronadješ lošiju zamenu za Plamlija.
Za to stvarno treba da si genije.
A ovaj trejd u fazonu sjaše kurta da uzjaše murta.

društvance iz predgrađa

pre 1 godinu

Kaldvel otprilike ima potpuno iste brojke kao Barton, dok je čak i Moris tu po statistici, što se za ovog Iša ne bi moglo reći. Da su za ovu dvojicu dobili Poupa i recimo Kuzmu, to bi već bio ok trejd. Ovako samo nastavljaju svoje poznato slabljenje ekipe iz godine u godinu...

Zuba Ronaldo

pre 1 godinu

Ne zna se koji je gori šuter od ove dvojice. Ukoliko ova dvojica nekim čudom dobiju minute u prvoj postavi. Skupljaće se po 4 igrača oko Jokića.
Ajd Bartona što su se odrekli, to razumem, ali Morisa...

Ilija

pre 1 godinu

Da odgovorim covjeku, kao netko tko prati NBA vise od 10god, tamo negje od onih titula Rocketsa izmedju 2 serije po 3 titule Bullsa.. U NBA danas je najvaznije pametno potrositi novac.. ti pitas za MPJ, bi li ga netko uzeo za nista.. Nema nikakve sanse, samo 2 ili 3 ekipe trenutno imaju uopce prostor za toliku placu prihvatiti.. S tim da moras nesto dati za uzvrat.. Kad se ekipa pokusava rjesiti loseg ugovora to znaci da i ostalih 29GM-ova znaju da taj ugovor ne valja.. Mislim pokusavas utpati mladog igraca sa platom od 30 milja, kojeg si upravo potpisao.. To je kao crvena krpa, netko bi ga i uzeo, ali ce traziti da uzmes neke smece ugovore natrag, plus poneki pick za zasladiti.. Wall i Westbrook su najskuplji igraci u ligi, nitko nece ni blizu da im pridje zbog toga.. Moras dati par pickova 1.runde da ih netko uzme.. Sto se tice danasnjeg tradea jasno je da su oba igraca koje je Denver poslao bolji od ovih koje je dobio nazad. Barton nije neki igrac, ali upravo su mu dali novi ugovor?? , kakav je god bio, C. Pope sigurno nije bolji, to zna svatko tko prati kosarku, a mali Morris je od ovog Isha bolji barem trostruko, lazem, bolji je stostruko... Neki dugorocni plan, tko ce to znati u Nba sta je u pozadini svega toga..

man

pre 1 godinu

Dobar trejd za Denver, samo da se otarase Bartona, mislim da Poup može da se uklopi u ovaj sistem sa Jokićem i Gordonom, tu je mladi Bouns, kad se vrate Marej i MPJ, možda bude ekipa konkurentna za finale Zapada. Međutim, za šampionski prsten u ovakvoj konstalaciji snaga, skoro nemoguće. Jokić će verovatno ostati u Denveru do kraja karijere što i nije loša odluka i biće najboplji igrač ikada tog tima, a za NBA prsten sa ovakvom franšizom, ne treba da se nada.

Kakav komentar wao , jos ovo sa konstalacijom - vrh!

zemunskikej

pre 1 godinu

Kazu ocistili seleri kep? Kako kad im dva od tri najskuplja igraca ne igraju,Marej i porter i pitaj boga da li ce ikada biti oni igraci . Pokidani ligamenti i operisana kicma? E to ce biti ociscen seleri ,kada im isteknu ugovori ,Ni pola predjasnih ugovora vise nikada nece dobiti. Moze Jokic da rodi mecku ali sa ovom ekipom nema nista ni od plej offa a o tituli je smesno i pricati.

Brankoni84

pre 1 godinu

Ne zna se koji je gori šuter od ove dvojice. Ukoliko ova dvojica nekim čudom dobiju minute u prvoj postavi. Skupljaće se po 4 igrača oko Jokića.
Ajd Bartona što su se odrekli, to razumem, ali Morisa...
(Zuba Ronaldo, 29. jun 2022 17:33)



Prave mesta za Vasu Micica i njegov Mid-Level Exception, zato su izasle vesti da Vasa ne zeli za manje od 10.3 miliona koliko iznosi MLE ugovor ove godina.


*Marej ce biti prebacen na njegovu prirodnu poziciju.

*Trebalo bi da dovedu za minimalac Davona Rida.

*Da vrate DeMarkusa recimo na dve godine 8 do 10 miliona.



*Ja bih voleo da dovedu Dzordana Bela(Jordan Bell), jeste da je budala svoje vrste ali ako mu ponude da ozivi karijeru uz Melouna koji zna sa igracima mozda i iskoristi sansu ako je mogao DwMarkus da se uklopi mogao bi i on. Recimo minimalac na dve godine, jedna godina garantovana ako pocne da se budali ponovo. Zadnja sansa ima 27 godina, ima fizikalije i igra odbranu.

Jordan Bell highlights link: https://www.youtube.com/watch?v=8QCkf4tpCEs&ab_channel=FIBA-TheBasketballChannel



Tim sledece godine Denvera:

PG Micic/Bones/Smith
SM Murray/KCP/Braun
SF MPJ/Reed/Watson
PF Gordon/Zeke/Green/Bell
C Jokic/DeMarcus

iki

pre 1 godinu

Iš Smit 183cm pa to im je Kampaco 2.0, ok dosta je bolji ali ulazi u 35.godinu i pitanje kakva će mu biti uloga u timu.
Dati njega za Morisa znači samo da se pravi prostor za mršavog Bounsa kojeg bacaju u vatru i sa Marejom će deliti minutažu. Barton je u napadu za nijansu bolji od KCPa ali je ovaj bolji defanzivno i bolji timski igrač. 5 miliona, hm, pa to je tamo ništa. Na papirru ovaj trejd nije dobar za Denver mada u praksi to može da ,,klikne,, nikad se ne zna.

srle

pre 1 godinu

Dobar trejd za Denver, samo da se otarase Bartona, mislim da Poup može da se uklopi u ovaj sistem sa Jokićem i Gordonom, tu je mladi Bouns, kad se vrate Marej i MPJ, možda bude ekipa konkurentna za finale Zapada. Međutim, za šampionski prsten u ovakvoj konstalaciji snaga, skoro nemoguće. Jokić će verovatno ostati u Denveru do kraja karijere što i nije loša odluka i biće najboplji igrač ikada tog tima, a za NBA prsten sa ovakvom franšizom, ne treba da se nada.

Igor

pre 1 godinu

A ovo jos uvek nije odradjeno, ima sanse za promene (postoji moratorijum kod Vasingtona i mora da se ceka Jul). I ne znam, ne vidim sta Denver dobija ovde osim vise para za trosak. KCP je okej, ali da budem iskren, nije bolji od Bartona. Ima potencijal to je sve. A Ish Smit, mislim da ce Denver da ga ili otpusti ili uvali dalje jer da valja ne bi covek drzao rekord po broju promenjenih fransiza. Denver mora da zadrzi Kazinsa, mora nekako da nabavi 3-D igraca koji je visi od 2metra za drugi tim. Moris i treba da ide u drugi tim da ga vodi. Da bude prvi plej, zasluzio je a ne da bude sada 2-3 plej u Denveru. Za njega mi je drago jer ce lepo voditi Vasington.

Aca

pre 1 godinu

Bartona razumem i zbog doprinosa i zbog para, ali morisa.. 🤦‍♂️ pa ko ce da vodi 2 petorku, ili da se nekada ukljuci s jokicem.. BRAVO 🤦‍♂️

sdcz

pre 1 godinu

Ako je morao i Moris da ode uz Bartona onda i ajde da razumem. Steta za Montea koji je vrlo zahvalan igrac, ali samo kad su se ovog balvana otarasili. Jos kad bi neko hteo MPJ da uzme i Mareja, pa da dovedu dva krstena igraca i da se nadaju necemu, ovako i dalje bas tesko

Lester Bo Mekejleb

pre 1 godinu

KCP bolji igrač od Bartona nema dileme, Moris realno bolji od Smita tako da nisu baš mnogo dobili ali ajde nema Bartona pa da vidimo sad koga ćemo da napadamo kad budu gubili :)

Ray Donovan

pre 1 godinu

Svima koji smo pratili Denver je zao sto je Moris trejdovan, ali drugačije nije moglo. Mislim da niko nije lud da uzme samo Bartona, ovde je Monte bio mamac. S’obzirom da se vraća Dzamal, da bi PJ Dozier trebao da bude zdrav i mali Bouns koji obećava, Moris i ne bi trebao toliko da nedostaje; KCP je bolji/korisniji igrač od Bartona, a ako uspeju da vrate Gerija kao sto je neko već napisao, koji je solidan igrač za Denverovu rotaciju, zna sistem, ne guši loptu i igra solidnu odbranu, oni će na bekovskim pozicijama biti popunjeni. Bugiju bi trebali da ponude ugovor jer je on odlična zamena za Jokica. To je tim koji može do finala konferencije ali ima jako mali/kratki vremenski prozor za nešto više.
Sve ispod finala konferencije, očekujte trejd za Murija 23/24, i ako ni tada ništa ne ostvare, mislim da će ih i Jokic tada napustiti.

јд123

pre 1 godinu

Konačno je trejdovan Barton ali ne razumem zbog čega su se odrekli i Montea. Čovek je više nego solidno radio posao prvog pleja cele sezone. Stvarno mi nisu jasni potezi ove organizacije...
(laki_kentaki, 29. jun 2022 17:28)

За све оне који прате утакмице Денвера ствар је јасна. Морис је цена да се решиш Бартона. Предлагао је Денвер замену Бартон-КЦП, али Вашингтон није хтео ни да чује. Код њих можда Морис чак буде био и стартни плеј поред Била.

Неки спомињу статистику Бартона и КЦП-а како су сличне и да тиме ништа не добијају. Ти ликови сигурно никад нису одгледали утакмицу Денвера. Бартон је набијао статистику, само се шуњао испод коша да ухвати отпадак, да му се упише скок, увек остављајући свог играча самог као духа на периметру.
Бартон уопште није играо одбрану. А то је што Денверу треба на двојци, КЦП је солидан дефанзивац.

Ово је дан за славље. Причам већ дуже времена, да Денвер нема шансу да нападне титулу док се не отарасе Бартона. Сада је све могуће. Али најважније, коначно могу на миру гледати утакмице Денвера а не нервирати се и чупати косу због Бартона ;-)

svi_redsi_na_jednom_mijestu

pre 1 godinu

Nije nešto dobar trejd ali maći Bartona je premija. Morris po meni najbolji rezervni plej lige, ubitačna poludistanca, solidna trojka, deluje kao mnogo dobar lik, žao mi je što ide.. A Bartona ni najmanje, daleko mu lepa kuća.
Još kad bi MPJ nekome uvalili i džabe ako treba, samo da uprazne salary cap. Ne znam ovi što prate NBA preko 10 godina šta mislite jel realno to? Meni kao laiku izgleda dobro i za Denver i za potencijalnu ekipu gde ide

Steamroller

pre 1 godinu

Solidan potez Denvera, Kaldvel-Poup je bolji i defanzivac i šuter od Bartona, a to je ono što Denveru i treba. S druge strane šteta za Morisa, gotivan lik, ali opet Bouns je pokazao da na njega može da se računa, tako da povratkom Mareja, jedan od njih dvojice je postao višak, a naravno da ćeš zadržati mladjeg i jeftinijeg. Ovim je Denver uštedeo oko 4.5 miliona u cap-u. Još jedna vrlo važna stvar je da Iš Smit nema garantovani novac za narednu sezonu, tako da Denver ima rok do petka da ga otpusti i da sačuva još oko 4.7 miliona kolko bi iznosila njegova plata za narednu sezonu, to bi po meni bio logičan potez, jer im Smit nije potreban. Tako da bi ukupno ovim trejdom mogli da očiste malo preko 9 miliona u cap-u, uz još nekih malo više od 6 koje su očistili trejdom Grina, napravili bi dovoljno prostora za minimalne ugovore za Kazinsa, Riversa i Čančara, koje planiraju da zadrže i da im ostane još 8-9 miliona za još jednog solidnog 3&D igrača. Uz to imaju pravo da iskoriste i mid-level exception, koji je oko 6 miliona i koji bi mogli da ponude nekom igraču tipa Geri Heris.

Prototi>p

pre 1 godinu

Nisu mi jasni ovi što pričaju za morisa da je dobar za denver, dečko je ove sezone baš podbacio i bio na 30 % od 10 utakmice 3 a nekad i 2 odigra dobro, mučio se sa šutem skoru svaku utakmicu a upravo mu je ova sezona bila najveća šansa da se dokaže pošto je bila skraćena rotacija ali nije uspeo po meni je čak i podbacio u odnosu na prošlu sezonu kad je imao manju minutažu tako da je trejd ok varijanta

palop

pre 1 godinu

Znam po sebi, nije neki primer ali igram basket nekad. Preduslov da budeš defanzivac je to da želiš da budeš defanzivac. Tako da dobar defanzivac može biti svaki igrač.
(herbert, 29. jun 2022 17:24)

Jedan ispunjen preduslov znaci da svako ko ga ispuni moze da bude dobar defanzivac? Apsolutno se ne slazem, bitne su i fizikalije, a i defanzivni instinkti, neko ih jednostavno nema i moze da ih popravi samo do odredjene mere gde ce biti ok u odbrani, nece biti rupa.

bskfan

pre 1 godinu

Stvarno mi nisu jasni ovi koji kukaju kako ovo nije dobar trejd i kako je sve sto su dobili tih 4.5 miliona. Ljudi moji, tih 4.5 miliona su sada veliki kao kuca jer su pre ovog trejda imali na raspolaganju samo 2 miliona za popunjavanje rostera. Cak ni sa ovim trejdom nisam siguran da ce im biti dovoljno pa ce verovatno uslediti jos jedan mali trejd za oslobadjanje 2-3 miliona (mozda Dzef Grin).

Konoli ih je opasno ukanalio i zato je ovo sto sada radi But pravo cudo. Sve u svemu, samo da su svi zdravi i iduce sezone ce Denver biti jaci za cak 4 igraca: Mareja, MPJ-a, KCP-a i Brauna a jedino oslabljeno mesto je mesto rezervnog PG-a jer umesto Morisa dolazi Bons koji je prosle godine izabran u drugu all-NBA ekipu i zasluzio konstantne minute. Monte je ove godine bio starter i kao takav bi bio koristan igrac ali cinjenica je da nema dovoljno minuta i za Bonsa i za Morisa. Ovaj trejd je prakticno bio Moris-KCP jer Bartona sa ugovorom na 14 miliona niko ne bi uzeo. Cak i ovaj mali Ish Smit moze da bude od koristi, mada je on poznat kao "nuggets killer".

Naravno, kada bi Kronki odresio kesu (makar ove godine, pre nego stigne Jokicev supermax) i usao u crveno za dvadesetak miliona za dovodnjenje jednog SF-a i C-a, Denver bi barem na papiru delovao da je medju top 4-6 timova. Ove godine treba ici na sve ili nista a ako ne uspeju onda iduce godine mini-rebild i trejdovanje ili Mareja ili MPJ-a, a mozda i obojicu.

posmatrač

pre 1 godinu

Današnji dan, novi bitan dan u istoriji Grumenja. :)
Krivo mi je zbog Morisa, ali ode Barton napokon.
Idu bolji dani.
Kako li je Meloun ovo progutao, da mi je samo znati.

kikiriki

pre 1 godinu

Ovo vec i nije los pocetak sada otpustiti ili uvaliti ovog veterana, poupa obavezno zadrzati i kaparisat karijevog brata za ostatak love

Dragan Borca

pre 1 godinu

Zao mi Monteeaaaa

Mnogo kul lik 😔

A za ovog drugog necu ni komentarisati osim- covek koji nekoliko trudnih zena prevari i 4 bebe sa 4 razlicite zene napravi ne moze biti dobar u glavi. Psiho lik skroz i uopste nije samo do kosarkaskog umeca vec je lik baraba teska i bez srca, taj nikada nije ni voleo Denver vec samo zene i pare. Ne znam da li me ikada nesto u sportu vise iritiralo njego njegovo klosarsko manipulisanje sa Maloneom i Jokicem. Sledecu sezonu ce se videti kakva je to prevara kada ga posle samo 30 kola bude trener Vasingtona zakucao za dno klupe.


Bogami 3 defanzivca sa drafta i jos Koldvel solidan


Znaci umesto Bartona, Grina( a i drugi Grin nece igrati), Fakua, Monte sada Jokic i Gordon dobijaju Mareja, Portera, Brauna zvrka defanzivca odlicnog, Zeke ce dobiti sansu, Ish Smit solidan, Rida vracaju, Cancar se oporavio itd

Bice vatree😎

meda

pre 1 godinu

Odličan trejd. Ish Smith-ov ugovor nije garantovan (wave-ovaće ga), tako da su oslobodili 9.5M u salary capu. Sad još da plate nekom neki pik da uzme Green-a, potpišu Marcus Howard-a, Reed-a i Cancara za neku siću i ova dva rukija. I imaju pun non-taxpayer exception (oko 10M).
Nadam se da targetuju Geri Pejtona II sa tim exception-om.

Usput KCP je bolji igrač od Bartona i mnogo bolji fit u Denveru. Ima 29 godina, dakle najbolje igračke godine. On ball defense mu je odličan, a to je upravo ono što Denveru fali. Procenat za 3 poena mu je odličan poslednje 3 sezone.
Odlazak Bartona je "addition by subtraction".
Moris jeste bio odličan rezervni plej, ali Denveru je preskupo da plaća 9M godišnje za rezervnog pleja a ima Bonesa, koji jeste malo divalj trenutno, ali ima potencijal. Uz to Morisa ne možeš da igraš zajedno sa Marejem jer odbrana trpi. Sve u svemu, iako je solidan igrač na OK ugovoru, nije dobar fit u Denveru (pod pretpostavkom da je Marej zdrav).

tocka

pre 1 godinu

Ne i savršen, ali ispravan potez. Mali Bouns je vec sad bolji igrac od Morisa, a u perspektivi je bolji i od Mareja, tako da je svakako trebalo osloboditi prostora da decko dobije minutazu. Barton je muva bez glave. Oslobodili su i cap, i sad mogu da traze solidnog free agenta. KCP je discipliinovan i igra odbranu.

bskfan

pre 1 godinu

To je to, da sam na mestu Kronkija odmah bih ovom Butu dao petogodisnji ugovor. Radi covek ko singerica: oslobodio se loseg ugovora JM Grina, oslobodio se loseg ugovora Bartona, doveo D&3 KCP-a, i dodatno oslobodio 4.5 miliona dolara. Cena koju je morao da plati je Monte Moris koji je pravi mr nugget, omiljen i od strane igraca i od navijaca. Draftovan je odlicni SG Kristijan Braun koji je prava eksplozija od igraca, sjajan motor a i skace 1m u visinu. Ima sve predispozicije da bude barem kao Karuzo.

But je povrh svega uspeo da obezbedi i dva igraca za iducu sezonu (Pejton Wotson i Ismail Kamagate) tako da se nece osetiti nedostatak pika. Kako se cuje, Jokiceva je zelja da za minimalac potpisu Cancara, tako da ce Cancar biti u Denveru koliko i Jokic.

Sad je But obezbedio pare za dovodnjenje jos par igraca, verovatno SF-a i C-a mada se i dalje suska nesto u vezi Micica.

Sve u svemu, Butu kapa dole.

Djed

pre 1 godinu

KCP mozda nije bolji igrac od Bartona, odnosno tu su negde po sutu ali je 10x bolji defanzivac i ima hladnu glavu u svim situacijama, dok je Bartonov najveci problem njegova luda glava, previse nerezonskih poteza po utakmici da mene glava zaboli svaki put pogotovo kad se resava utakmica pa on napravi neku glupost jer misli da je druga, treca violina, sto je i bio nakon povrede one dvojice. Ish Smith je takodje bolji defanzivno od Morisa koji je po meni top 10 rezervnih plejeva u NBA i deluje kao dobar momak i veliki Jokicev prijatelj tako da za njega je steta, ali da se ne lazemo Bones Hyland ce biti mnogoo bolji igrac od Montea odnosno ima mnogo veci potencijal. U sustini solidan trejd i hvala Bogu da nam Barton vise nece kidati zivce, bice to Gordon verovatno ali niko nema tako ludu glavu u Denveru kao Will the Thrill...

Locutus

pre 1 godinu

Dobar posao. Svi za Montea kažu da je nabolji rezervni plej u ligi, ali skoro uvek podbaci kad je najvažnije i spor je. S obzirom da je prilično nizak, suviše ga lako obilaze viši igrači. U odbrani je nažalost rupa. Pravi i jedini mr. Nugget je Harris koji će možda nazad u Denver.

Vrg

pre 1 godinu

KCP bolji igrač od Bartona nema dileme, Moris realno bolji od Smita tako da nisu baš mnogo dobili ali ajde nema Bartona pa da vidimo sad koga ćemo da napadamo kad budu gubili :)
(Lester Bo Mekejleb, 29. jun 2022 17:31)

Problem sa Bartonom nije bio samo sto je los, nego sto je bio starter. Imali su valjda neki dil da mora da igra, tako da je resen veliki problem. Jos MPJ-a kad bi resili i da dodje jedan posten igrac, ko zna...

Vrg

pre 1 godinu

Nista za nista.
(dr. Udo Brinkman, 29. jun 2022 18:53)

Moze samo da bude nista za nista + 9 milki dolara.
Mada, Barton nije bio "nista", nego je bio minus bukvalno. Unistavao je gomilu napada izivljavanjima kojih vise nece biti. Odbranu nije igrao, cuvao snagu za izivljavanje u napadu. Mislim, denver je kriv sto mu je i davao da igra. MPJ isto greska, ali bar odvlaci jednog igraca na sebe dok stoji na 3. Ovo je dobar potez, mozda i deo daljeg plana. Videcemo. Svakako sreca da je dosao novi GM. Prosli se proslavio sto je Jokic izrastao u legendu, a najjace da su ga birali jer su izvalili da ce postati legenda.

Lex

pre 1 godinu

Добар потез.КЦП је једноставно бољи играч од Бартона, много бољи дефанзивац, бољи шутер и што је најбитније, зна своју улогу, неће Џордана глумити.Што се тиче Монтеа штета, али у плејофу га је баш тешко играти.Мисмеч због висине стално.Овим су отворили и простор малом Боунсу, препознали су да има већи потенцијал од Монтеа.

zmajognjeni

pre 1 godinu

Konačno je trejdovan Barton ali ne razumem zbog čega su se odrekli i Montea. Čovek je više nego solidno radio posao prvog pleja cele sezone. Stvarno mi nisu jasni potezi ove organizacije...
(laki_kentaki, 29. jun 2022 17:28)

Vraca se Marej u prvu postavu, i imaju Bounsa za drugog pleja. Moris je stasao da bude prvi plej u nekoj losijoj ekipi. Nerealno bi bilo da ostane i da dei minutazu sa Bounsom koji se vec dokazao kao fino resenje za drugu postavu.

Nba fan

pre 1 godinu

Ali komentari, hajde barton ali zasto Moris? Pa najbolje da daju bartona i uzmu poupa i kuzmu i smita. Pa ljudi nisu iz washingtona mutavi, dati mladjeg Kadvela za starijeg Bartona koga niko ne zeli, a ne dobiti nista zauzvrat?

Pritom, ish smith uopste nije los. Videcete. Rekao bih i bolji defanzivac jer ima brze duge ruke. Stariji je ali bice dobar mentor Bounsu.

DNWRRR

pre 1 godinu

Kako su objasnili novinari iz Denvera koji su pričali sa Butom novim GM-om Nagetsa - Vašington je želeo Morisa u zamenu za KCP-a, a Barton i Iš trejdovani da bi mogli da se ispune propisi NBA lige. Šta je glavno? Guraju fizički bržeg i višeg Bounsa Hajlanda )od montea) kao prvu ofanzivnu rezervu Mareju, ali su pored već 6,5 miliona dolara koje su oslobodili u trajdu Grina - DANAS DOBILI JOŠ 9,1 MILION DOLARA KAP SPEJSA!!! Tako da je ovo odličan trejd za obe ekipe a posebno za Denver! Drugo Iš ima 33 godine veoma je iskusan nema najbolje procente ali ofanzivno je brz kao strela i dribla bolje nego iko u sadašnjem timu Denvera pa će njegovih 10 do 15 minuta sa klupe biti dovoljno produktivno. Ono što je manje poznato biće na neki način na terenu MENTOR malom Bonsu jer je strašno iskusan. A KCP ulazi u startnu petorku jer je mnogo bolji odbrambeni igrač od Bartona, a to je ono što treba Denveru! Prošle sezone spoljna odbrambena linija Nagetsa je bila tek 26 od 30 timova u NBA!!!

MPP

pre 1 godinu

OVO


je dobar potez . Barton je potpuna enigma kao košarkaš, odigra sjajno nekoliko utakmica a onda potpuna katastrofa. Tolike oscilacije da prosto nemožete da propisno uigrate tim. Ako je neko dobio šansu da igra i napreduje onda je to Barton ali nigde se nije video napredak jer su oscilacije deo njegove karijere. Prosto bilo je više dosadno gledati nešto što se stalno iz sezone u sezonu ponavlja i ponavlja.
.Moris je bio deo trejda verovatno . "Može Barton ali samo ako ide sa njim i Moris"
Više novca u "šeširu" Denvera.
Prvi put da Denver bar pokuša da nešto promeni .MPJ je pa šta reći VELIKO KOCKANJE Denvera....Marej nadam se da se vraća tamo gde mu je mesto u jedan od najboljih tandema u NBA JOKIĆ-MAREJ.....
Mislim da danas u NBA nema nepobedivog tima , nema izrazitog favorita .
Retko ko je prognozirao na početku sezone ovakav ishod sa GSW....pa eto osvojiše prsten.

meda

pre 1 godinu

Korekcija: mislim da je poslednji CBA zatvorio loophole da se negarantovani ugovori računaju u trejdu, tako da na žalost moguće da je Ish Smith-ov ugovor morao da bude garantovan da bi se uradio trejd.

gagan

pre 1 godinu

KCP je jako zahvalan igrac, neko je vec fino napisao 3-D sa jasnom ulogom u timu, po meni cak i podcenjen. Morisa jeste steta, jedan od najboljih rezervnih igraca, ali vraca im se Marej, imaju visoka ocekivanja od Bonsa i tu bi jako.malo minuta za njega bilo, a u koje ce se Ish dobro uklopiti (ako ostane). vjerujem da ce juriti jos jednog solidnog beka, zadrzati Bugija, ali i dalje je to bas tanko...

Blok 2

pre 1 godinu

Pustili su Morisa jer Bartona ne bi mogli da se oslobode, a Marej i Hajland će biti par na pleju. Sigurno da će u nekim trenucima Hajland ići na dva, a Smit koji je više "pass first" na pleja.
Dobar trejd. Oslobodili su 5 miliona u cap-u, otvorili prostor Hajlandu, doveli solidnog 3&D igrača i rešili se Bartona bez davanja pikova.
Teško da je moglo bolje.

Milos

pre 1 godinu

Dobar trejd za Denver. Bartona su konačno uspeli da uvale. Šteta za Morisa bio je ok, ali obzirom da se Marej vraća i da se Bones dobro pokazao i nije neka šteta.

Kentevijus Kaldvel-Poup je dobar fit za Denver i to što im treba. Pre svega je doveden da igra odbranu. Odlične je visine (197cm) i solidno šutira za 3. Ima šampionsko iskustvo sa Lejkersima.

Denver je ovim trejdom popunio startnu petorku:
1 - Marej
2 - KCP
3 - MPJ
4 - Gordon
5 - Jokić

Klupa:
1 - Bones
2 - Braun
3 - ???
4 - Nadji / Green
5 - ???

Ostaju da se popune rezervno krilo i centar. Rivers i Devon Reed su ok i mogu da ih potpišu za male pare ukoliko se neko povredi ali je za napad na tituli potrebno da se i klupa kompletira solidnim krilom i centrom koji će pre svega biti dobri u defanzivi.
Igrač tipa PJ Tucker, Grant Williams ili Gary Payton koji bi po potebi ulazio u prvu petorku umesto Portera kada je playofu potrebno da se odigra jača odbrana.

Pera

pre 1 godinu

Hvala bogu ode Barton!
Steta za Morisa, ali limitiran je i u PO nije bas blistao.
Novi GM Calvin Booth radi, vuce poteze, nesto se desava!
Odbrana je znacajno ojacana, a napad sa povratkom Mureja i MPJa ce biti odlican: Jokic naravno prva opcija, Murej ce biti odlicna ili bar vrlo dobra druga opcija, zavisno koliko se oporavi od povrede, kad bi MPJ uspeo da izgura bar jednu zdravu sezonu treca, Gordon bi iz senke bio super efikasan, a onda Bones i puno drugih kojima moze da krene - nekome oce! Bice ovo Denverova godina!

LAC

pre 1 godinu

Sad samo pamet u glavu za free agency. Ne znam šta ljudi misle, da bi neko uzeo Bartona tek tako? Jedinu drugu mogućnost koju je Denver imao je da ga možda daju za 1-2 pika prve runde, a to teško ko bi prihvatio zbog njegove plate. Još mi se čini i da mu ugovor ističe na kraju sezone, a sigurno ne bi bio produžen. Sviđa mi se što novi GM više rizikuje, može ovo da ispadne jako dobro.

Keynes

pre 1 godinu

Znam po sebi, nije neki primer ali igram basket nekad. Preduslov da budeš defanzivac je to da želiš da budeš defanzivac. Tako da dobar defanzivac može biti svaki igrač.
(herbert, 29. jun 2022 17:24)

Energija i zelja jesu vazan faktor, ali ne i jedini... Bitno je da igrac ima dobre fizicke predispozicije, brzina, snaga, visina, duzina ruku, skočnost, brzina reakcije, tajming itd. Na kraju, ali ne i najmanje vazno, potrebno je da igrac poseduje košarkaški IQ, da cita kretnje, predviđa i postavlja se na pravi nacin i u pravo vreme.

maSi

pre 1 godinu

Odbrana, odbrana, a ne promaja na spoljnoj liniji ...
Izgleda da ovaj lik (But) žestoko poznaje svoj posao. Barton je kancer, a Moris bez obzira što se kapirao sa Jokićem ipak ne samo da je paučina u odbrani, već je i veliki zentaroš (nešto slično kao Kris Polica) i kada god da se lomi utakmica njega nema nigde.
Mislim da lako može da se desi ukoliko Malone nastavi sa promenom igrača po minutima utakmice, a ne po dešavanjima na parketu, da će se i on ogrebati za otkaz.

Mister Vo

pre 1 godinu

@Keynes
Kad ima to sto si poslednje naveo, vecina ovog drugog mu ni ne treba. To je daleko najvaznija osobina odlicnog defanzivca...

Ray Donovan

pre 1 godinu

@DDDD
U pravu si, totalno sam zaboravio. Znam da se povredio i da zbog toga nije igrao, ali su ga u međuvremenu trampili. Izvinjavam se.

Čovž

pre 1 godinu

"Dokle god je gordon u rosteru, Denverova realnost je 5-8 pozicija."

Bukvalno jedini, igrač koji je bio konstantan cijele ove sezone dok je svima padao moral zbog silnih povreda. Moris je isto bio više manje konstantan ali Gordon je svaku noć igrao i napad i odbranu vrlo aktivno.

Ko je gledao Denver zna da je Gordon ovdje najmanji problem. Njemu nije posao da kreira napad i izigrava LeBrona ili KD-ja, nego da bude efikasan za tih 15-tak poena koje treba da ubaci tražeći lobove i napadajući reket, a da na drugoj strani terena bude defanzivac koji može da čuva fizički jaka i visoka krila koja su Denveru i bila najveći problem zadnjih par godina dok on nije došao (krpili su se sa Milsapom i Harisom koji je već nizak i za dvojku a ne trojke i ove što pokrivaju trojku i četvorku da čuva).