Sreda, 11.05.2022.

17:30

Zvezda brojala do osam – derbi u finalu Kupa!

Fudbaleri Crvene zvezde plasirali su se u finale Kupa Srbije, pobedom nad Novim Pazarom (8:0) u Beogradu.

Izvor: MT

Zvezda brojala do osam – derbi u finalu Kupa! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

nele

pre 1 godinu

@Zoran
Krajem 80 i pocetkom 90ih sam isao na utakmice. Ucestvovao sam i u organizovanim tucama par puta. Tuce su se zavrsavale sa nekim izbijenim zubom ili razbijenom arkadom. I bile su iskljucivo rukama i samo oni koji su zeleli da ucestvuju. Nikada nisu maltretirani slucajni prolaznici a ni navijaci protivnickog kluba van dogovorene "makljaze". Desavalo se da udjes u autobus i krenes na utakmicu i da su pola autobusa cigani a druga polovina grobari. I osim navijackih pesama i prozivanja nikada nije bilo problema. Onda su tribine od nas "huligana" koji smo imali kodeks preuzeli kriminalci koji su tribinu koristili za razvijanje biznisa zastite i prodaje droge. Klinci, da bi bili primljeni su morali da nekog izbodu pa su krenuli i nozevi da sevaju u tucama. Tad sam se i povukao, kao i vecina "starije garde"
P.S desilo mi se da sam dan posle derbija i organizovane tuce bio u kaficu sa sadasnjom suprugom kada je usla ekipa Grobara sa kojima sam se dan ranije tukao. Dosli su do naseg stola, kulturno se pozdravili i otisli svojim poslom.

Lažem sebe pa mogu i tebe

pre 1 godinu

Ето написао си да је у Гелзенкирхену карта 50 евра, а плата 2000 евра. Дакле, плата је 40 пута већа од цене једне карте. У Србији је карта за Исток 3 евра (400 динара). Када 3 евра помножимо са 40, добијемо 120 евра. Да ли је просечна плата у Србији 120 евра? А Докле је стигао Шалке у Европи ове године?
(Марко, 11. maj 2022 22:41)
Ladno slažeš da je istok 400 din i još kažeš tri evra.Kočiko je onda sever?Čovek ti kaže za najbolja mesta (50 ojra) na Veltins areni koji je u drugoj ligi i ima prosek od 33000 gledalaca kući dok je u Bundes ligi
Imao 62000 u proseku i rasprodat stadion.Zamisli taj drugoligaš ima 40 % manje vredan tim po transfer marketu a prodao je tri najbolja svoja igrača za 42 miliona evra ukupno i lagano je šampion cvajte i vraća se u Bundes ligu.Onakve utakmice kakve oni igraju u tom drugoligaškom takmičenju mi ovde možemo da sanjamo I po igri i po poseti.Zaludjuj se ti nameštenim prvenstvima i "uspesima" u Evropi dok država daje (grad beograd dao za prvu polovinu godine pet miliona evra) samo jednom klubu.Zato je Nemačka deset svetlosnih godina ispred nas

zvezdaš

pre 1 godinu

Dva penala, greška golmana i još nešto pričaju za Partizan xD ali mentalitet njihov je kao mentalitet robijaša, nema tu ni morala ni časti, rupa i njeni stanovnici su zlo srpskog fudbala.
(nz, 11. maj 2022 23:03)

Znaš u čemu je razlika?
Dva penala, osam golova.
Vi dobijete penal da rešite utakmicu, nekako 88-89 minut, eventualno 90+2

zvezdaš

pre 1 godinu

Od sve muke svela se priča na posetu...
Kad je stadion pun "šta rade ti ljudi, zar nemaju drugog posla", kad nije pun "zašto nije pun"... Eto, nije.

Nenad

pre 1 godinu

Zivis u Njemackoj i gledas kako Bajern 10 put osvaja za redom titulu 10.kola prije kraja.!Samo ti zivi tamo.Brzo ces nazad.
(pedja, 12. maj 2022 00:26)

Navedi razloge za i protiv ostanka u Nemačkoj. Da vidimo kako je to bolje za normalnog čoveka i normalan život u Srbiji od Nemačke.

nikola

pre 1 godinu

Mrtav ozbiljan lik poredi Engleze, Nemce sa Srbima...
Druže Srbin ne zna gde krpi kraj sa krajem a ne da ide na utakmice ahhqhahahqha
(VOSAK, 11. maj 2022 19:54)
Aha, malo sutra. Zivimo bolje nego pola evrope(ako se gleda "spolja")
Stalno je prica "nemamo, nemamo, standard ovakav,onakav..." prosli vikend na adi, prepuni kafici. Dva nesa i cedjena pomorandza 970 dinara i to u kaficu koji se tek priprema da primi goste, bez nekih fensi igralista decjih, ili suncobrana ili bilocega.
Na makiskoj strani gde je uvek bilo skuplje, prepuno....
Kuka narod kako nema para a baca se na svakave gluposti.

Amaterska expertiza

pre 1 godinu

Navijač sam Partizana i čestitam vam na zasluženoj pobjedi. Ali da se osvrnem na posjetu na obe utakmice danas u BG. Mislim da se jedino u Srbiji (vjerovatno i u HR i u BiH) ne možete prošetati u dresu kluba za koji navijate. To je glavni problem. Živim u Njemačkoj i redovno sa kćerkom idem na utakmice u dresu kluba iz grada u kojem živimo. Nikada se niko nije potukao na stadionu, nikada nas niko nije napao u pogrešnom dijelu grada, nikada niko u prevozu nije dobacivali "baci sisu da se igramo" ili sl., ljudi familijarno dolaze na utakmice bez straha. Dok to ne riješimo posjeta će biti kakva jeste. Pozdrav.
(Zoran, 11. maj 2022 23:11)

U pravu si, nema šta. Ja ne idem na utakmice otkad sam umalo dobio batine na jednoj evropskoj utakmici a od naših navijača. Šetanje u dresu je za mene misaona imenica oduvek. Drugo, ovi genijalci što određuju termine odigravanja baš kao da namerno to rade ili su mnogo glupi. Baš juče razmišljam, partizan verovatno završava oko 18:15, dok zvezda počinje u 18:30. Pazi termine, taman da se sretnu navijači i da se izgrle i izljube kako samo oni to umeju. Mislim, kakvi mozgovi.

Zoran

pre 1 godinu

Navijač sam Partizana i čestitam vam na zasluženoj pobjedi. Ali da se osvrnem na posjetu na obe utakmice danas u BG. Mislim da se jedino u Srbiji (vjerovatno i u HR i u BiH) ne možete prošetati u dresu kluba za koji navijate. To je glavni problem. Živim u Njemačkoj i redovno sa kćerkom idem na utakmice u dresu kluba iz grada u kojem živimo. Nikada se niko nije potukao na stadionu, nikada nas niko nije napao u pogrešnom dijelu grada, nikada niko u prevozu nije dobacivali "baci sisu da se igramo" ili sl., ljudi familijarno dolaze na utakmice bez straha. Dok to ne riješimo posjeta će biti kakva jeste. Pozdrav.

nz

pre 1 godinu

Dva penala, greška golmana i još nešto pričaju za Partizan xD ali mentalitet njihov je kao mentalitet robijaša, nema tu ni morala ni časti, rupa i njeni stanovnici su zlo srpskog fudbala.

Zoran

pre 1 godinu

Covece, zar je ovo polufinale Kupa ??? Majko mila gde je nas fudbal..!?
Gedas ovo, a posle toga Inter-Juvenstus i pitas se - radi li se o istom sportu ??

Citac vesti

pre 1 godinu

Mislim da svako ko ima vise od 20 god i ide da gleda zvezda pazar, u sredu popodne, treba da se zapita o svom zivotu, a ni ti u viljarealu i gelzerkirhenu nisu puni bolji

Марко

pre 1 godinu

Ne znam sa kim se ti svadjaš? Ja sam beogradjanin. U centru grada u podne ili uveče cirkuliše 30 hiljada ljudi. Neko ide na posao, neko u školu, fakultet, ima dosta stranaca i to stvara privid da je gužva. Skokni do Mirijeva, Voždovca, Banovo brda.,Petlovog brda takve cirkulacije nema. Kome je do utakmice gde sever košta 800 dinara. Sutra ti isti navijači na košarku, itd. Mesečno košarka i fudbal 10+ hiljada dinara a radi za 30 hiljada. U Gelzenkirhenu karta za fan zonu 50 evra a zarada tj plata 2000 evra
(Zvezda, 11. maj 2022 20:23)

Ето написао си да је у Гелзенкирхену карта 50 евра, а плата 2000 евра. Дакле, плата је 40 пута већа од цене једне карте. У Србији је карта за Исток 3 евра (400 динара). Када 3 евра помножимо са 40, добијемо 120 евра. Да ли је просечна плата у Србији 120 евра? А Докле је стигао Шалке у Европи ове године?

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 1 godinu

Од пола седам митингујете о посјети на стадиону, Виљареалу, Шалкеу, стандарду код нас и на западу... И шта се на крају установило?

Quaresma

pre 1 godinu

A ovi sto pisu o tome da se ne ide na utakmice mogu da porucim:
za sve sto se zeli, moze se, samo ako postoji volja!!!
(beograd_92, 11. maj 2022 20:34)

U pravu si, to sam danas i ja rekao mojoj koleginici.

Toliko

pre 1 godinu

I jos im sudija svira penal ...
(Sramota, 11. maj 2022 20:37)

Kada lopta pogodi u ruku odbrambenog igraca i pritom ide u okvir gola,obicno se sudi penal,bar po pravilima. Mozda se ne svira jedino ako je odbrambeni igrac iz partizan...

Миливоје Ватрогасац

pre 1 godinu

Браво наша Црвена Звездо, а сада гажење лопатара.

А свима овима што жвањкају о посети на стадиону желим да заувек зачепе своја уста! У БГДу се ради за 40 сомића динарића, месечно за карте најмање 3 сомића, за долазак и одлазак до стадиона (са успутним трошковима) још најмање 7 сомића што изађе неки минимум 10 хиљада динара на плату од 40 хиљада! А свим оним јадницима из унутрашњости минимум дуплирајте овај износ на исту плату и зато НЕ К.ЊАЈТЕ више о посети!!!

peraperic

pre 1 godinu

bilo bi dobro da postoji organizovani prevoz iz okolnih gradova do stadiona.
a trebalo bi na pomocni teren Zvezde da se postave tribine sa oko 5000 mesta i da se tu igraju manje utakmice.

chupavi

pre 1 godinu

More grobari, umesto sto se utrkujete ko ce pre i vise da opljune ovu pobedu, bolje vam je da mislite gde cete se sakriti nakon finala kupa i zavrsetka prvenstva.

smeh

pre 1 godinu

Slika i prilika našeg fudbala. Još favorit i domaćin u oba polufinala Kupa. Umesto da se da nekakva šansa i drugima pa da slabiji budu domaćini. Izgleda da blizanci moraju sve da uzmu, valjda da se opravda novac koji dobijaju od države.

Fljamurtari

pre 1 godinu

Ala smo premlatili Zingare kod Komande. Jedan njihov na Vma.
(NR, 11. maj 2022 19:27)

Dogodine u Prizrenu ,junače, tamo da se junacis

Lars

pre 1 godinu

A kako nije frka da 50.000 ljudi dodje isto radnim danom, u istom terminu kada igramo neku evropsku utakmicu?
(marko, 11. maj 2022 20:23)

Zato sto je pola stadiona sa strane, zato sto se ljudi pripremaju unapred za te utakmice, zato sto niko nece da daje gomilu love za linglong ligu, zato sto se narod malo i zasitio, ja sam bio protiv cukarickog i javora bilo je preko 30.000 ljudi pre 5-6 godina, to vise nije moguce.

Zvezda

pre 1 godinu

Mrtav ozbiljan lik poredi Engleze, Nemce sa Srbima...
Druže Srbin ne zna gde krpi kraj sa krajem a ne da ide na utakmice ahhqhahahqha
(VOSAK, 11. maj 2022 19:54)
Ne znam odakle si ali aj malo do grada u BG da vidiš kako Srbin jedva krpi kraj sa krajem.
Evo ja iz jednog Banatskog sela cu da te vodim.
Da vidiš ti šta je država u drzavi.
(Back in Black, 11. maj 2022 20:01)

Ne znam sa kim se ti svadjaš? Ja sam beogradjanin. U centru grada u podne ili uveče cirkuliše 30 hiljada ljudi. Neko ide na posao, neko u školu, fakultet, ima dosta stranaca i to stvara privid da je gužva. Skokni do Mirijeva, Voždovca, Banovo brda.,Petlovog brda takve cirkulacije nema. Kome je do utakmice gde sever košta 800 dinara. Sutra ti isti navijači na košarku, itd. Mesečno košarka i fudbal 10+ hiljada dinara a radi za 30 hiljada. U Gelzenkirhenu karta za fan zonu 50 evra a zarada tj plata 2000 evra

nista o nicemu

pre 1 godinu

kako nije frka da 50.000 ljudi dodje isto radnim danom, u istom terminu kada igramo neku evropsku utakmicu? Jednostavno razmazeni su nam navijaci previse, i tu ne mislim na navijace sa severa, nego zapad i istok. Da nije tog severa i fanatika koji iz nedelje u nedelju pune tribine gde god igra Zvezda mi bi imali prosek od 500 gledalaca po utakmici.
(marko, 11. maj 2022 20:23)

Pa nije.

Baš zato što te znamo

pre 1 godinu

Što se posećenosti u Beogradu tiče, glavni problem je nemanje para.Na stadion retko dolaze porodični ljudi, odričemo se svega što možemo.Treba ti para za kartu, moraš i benzina da sipaš ili da dva sata provedeš u busu, plus parkiranje, da ne pričam sa decom, sok, sladoled...

Back in Black

pre 1 godinu

Mrtav ozbiljan lik poredi Engleze, Nemce sa Srbima...
Druže Srbin ne zna gde krpi kraj sa krajem a ne da ide na utakmice ahhqhahahqha
(VOSAK, 11. maj 2022 19:54)
Ne znam odakle si ali aj malo do grada u BG da vidiš kako Srbin jedva krpi kraj sa krajem.
Evo ja iz jednog Banatskog sela cu da te vodim.
Da vidiš ti šta je država u drzavi.

miško

pre 1 godinu

U Zvezdi se radi savremeno, stvoreni su uslovi i sada se vidi evropski kvalitet. Šteta bi bilo da ne budemo prvaci i ne ostvarimo zapaženu ulogu u LŠ. Partizan je ne glednjiv zbog komentatora i sudija, mizerija. Komentatora isključim ali sudije jedu stvari.

Back in Black

pre 1 godinu

Kakav ste vi meni hit koji poredite Engleze i Srbe u fudbalu, jedni imaju platežnu moć, dobar život, ludi su za fudbalom, a s druge strane Srbe koji ne znaju šta će od svojih muka, plate od 400 eura neki prosek a ni toliko.
Stvarno čudno što ne pune stadion ko Britanci koji imaju desetostruko veće plate ahahahahhahaha
(VOSAK, 11. maj 2022 19:53)
Ja sam spreman u život da se kladim da Beogradjani potroše na godisnjem nivou više para na provode,tržne centre i sta sve ne nego bilo koji Englez.

Batko

pre 1 godinu

Ala smo premlatili Zingare kod Komande. Jedan njihov na Vma.
(NR, 11. maj 2022 19:27)

Zašto lažeš ?! To se ti junačiš ?!

Vraćao sam se s posla i gledao. Bagra sa obe strane, samo što su vas ovi prebili i to baš prebili

marko

pre 1 godinu

Jel kapiras ti koliko je u Beogradu tesko ili nemoguce radnim danom stici na marakanu oko 18:15 pravo sa posla ili sa drugih obaveza?

I u pravu je komentator sto kaze da Gelzenkirhen ili Viljareal nemaju mnogo sta drugo da ponude, volim ja fudbal ali volim i druge stvari
(Lars, 11. maj 2022 19:54)


A kako nije frka da 50.000 ljudi dodje isto radnim danom, u istom terminu kada igramo neku evropsku utakmicu? Jednostavno razmazeni su nam navijaci previse, i tu ne mislim na navijace sa severa, nego zapad i istok. Da nije tog severa i fanatika koji iz nedelje u nedelju pune tribine gde god igra Zvezda mi bi imali prosek od 500 gledalaca po utakmici.

Zapazanje

pre 1 godinu

Hahahahahha smejurija!Sto je sigurno sigruno je!

Novi Pazar teska sramota koliko se sklanjaju Zvezdani maloj!
(Grobar, 11. maj 2022 18:57)

Koliko neko treba da je glup i neiteligentan pa da napise da se u polufinale kupa neko nekome sklanja,bez obzira koji klub igra protiv koga.Pa i Vojvodini i Pazaru bi to bio bingo za izlazak u Evropu,da su prosli u finale ali tolike su im mogucnosti.O tebi dovoljno govori tvoj nik i uopste ne cudi takav komentar jer to je sekta.

marko

pre 1 godinu

Zato sto je pola stadiona sa strane, zato sto se ljudi pripremaju unapred za te utakmice, zato sto niko nece da daje gomilu love za linglong ligu, zato sto se narod malo i zasitio, ja sam bio protiv cukarickog i javora bilo je preko 30.000 ljudi pre 5-6 godina, to vise nije moguce.
(Lars, 11. maj 2022 20:38)

Pa dobro, al nemoj onda da se spominje vise radni dan i termin kao razlog. I cisto sumnjam da od tih 50.000 sto dodje na evropsku nema makar 20.000 iz Beograda. Al jednostavno bolje ljude ona stvar da se cimaju protiv Kolubare ili Pazara. Cenu karte od 300 dinara je tek smesno uzimati kao razlog nedolaska.

andrej

pre 1 godinu

@Viljareal grad od 50 000 stanovnika ima kapacitet od 23 000 mesta u proseku ima preko 15 000 navijaca.
Beograd grad od preko milion i po stanovnika u kojem su dva najveca fudbalska kluba Partizan i Zvezda i polufunale Kupa i na jednoj i drugoj utakmici ne prati ni uža famillija.
A ovamo busanje kako oni imaju armiju navijaca,kako su oni najverniji navijaci na svetu,kako pola Srbije navija za jedan klub a druga polovina za drugi.
FC Šalke je u gradu koji ima 250 000 stanovnika u proseku kada su bili u Bundes ligi na svakoj utakmici je bilo 62 000 navijaca.
To su navijaci a ne ovu busaci u prazno.
(Back in Black, 11. maj 2022 18:39) 

Tamo je velika nezaposlenost..

Back in Black

pre 1 godinu

Nažalost promašio si razloge, niko u Salkeu ni U Viljarealu ne bi dolazio da gleda da uvek znaju unapred da će da pobede svaki utakmicu ,i to ubedljivo. Ono što privlači publiku i ljude, i svakom sportu a najviše u fudbalu , je neizvesnost. Kad toga nema koga zanima da gleda punjenje non stop, potpuno izvesno i neinteresantno. Ubedi neizvesnost u takmičenje, smanji ligu, pomozi manjim klubovima, sudije da sude po meri , pa da vidiš kako će publika da dođe sama.
(Alek, 11. maj 2022 18:58)
Hahahahahaah.
Oće oće.Došla bi publika stadioni bi bili prepuni.Kakva je neizvesnost u Skotskoj ligi?
Nikakva, haraju dva kluba koliko imaju Seltik i Rengera navijaca u proseku a koliko Zvezda i Partizan?
Kakva je neizvesnost u Bundes ligi gde hara jedan klub a stadioni svi do jednog krcati.U trecoj ligi Nemacke ima duplo više navijaca nego u nasoj.
Kakva je neizvesnost u Holandskoj ligi gde haraju Ajaks i PSV stadioni krcati.
Willem II i Zwole imaju više navijaca od ovih naših giganta koji kao imaju armiju navijaca.Alo bre Beograd je grad od preko milion i po stanovnika.Znaci nekih 750 000 navija za jedan klub drugih 750 000 za drugi.A na stadionu ona baš najuža familija.Bitno da se na Youtube okaci Derbi ili neka evropska utakmica i onda su svi u tripu ono Best fans in World.
Oće i ove dve utakmuce da okace da vidi svet šta su best fans.

VOSAK

pre 1 godinu

Viljareal grad od 50 000 stanovnika ima kapacitet od 23 000 mesta u proseku ima preko 15 000 navijaca.
Beograd grad od preko milion i po stanovnika u kojem su dva najveca fudbalska kluba Partizan i Zvezda i polufunale Kupa i na jednoj i drugoj utakmici ne prati ni uža famillija.
A ovamo busanje kako oni imaju armiju navijaca,kako su oni najverniji navijaci na svetu,kako pola Srbije navija za jedan klub a druga polovina za drugi.
FC Šalke je u gradu koji ima 250 000 stanovnika u proseku kada su bili u Bundes ligi na svakoj utakmici je bilo 62 000 navijaca.
To su navijaci a ne ovu busaci u prazno.
(Back in Black, 11. maj 2022 18:39)


Mrtav ozbiljan lik poredi Engleze, Nemce sa Srbima...
Druže Srbin ne zna gde krpi kraj sa krajem a ne da ide na utakmice ahhqhahahqha

B.Legal

pre 1 godinu

Što se tiče komentara oko male posete na stadionu i Beograda koji ima skoro 2 miliona ljudi sa prigradskim naseljima... Ja sam razmišljao o tome zašto ne idem da gledam utakmice uživo...recimo danas, radio sam do 5, treba pravo sa posla da idem u odelu na stadion (autobusom ili taxijem jer parkinga nema), onda da se totalno isprljam na onim strokavim sedištima, a posle ko zna kada bih se vratio kući (sutra čeka posao). Dakle, stadion nema parking, nema metro kojim može brzo da se dodje i posle vrati, loša infrastruktura stadiona, loša sedišta, nema sadržaja, nema krova ako je loše vreme...mislim da su to samo neki od razloga zašto ljudi ne dolazi...objektivno da živim u manjem gradu bilo bi lakše da se ode na utakmicu

webb

pre 1 godinu

Kada ćemo da vidimo snimak trenutka kada Pavkov prima loptu,i zašto nećemo
(dejan, 11. maj 2022 18:53)

ma hvala sudijama be znam kako bi dobili NP..

bobo mk

pre 1 godinu

Hahahahahha smejurija!Sto je sigurno sigruno je!

Novi Pazar teska sramota koliko se sklanjaju Zvezdani maloj!
(Grobar, 11. maj 2022 18:57)

Ne sekiraj se, biće isto i u finalu.

Zvezda

pre 1 godinu

Viljareal grad od 50 000 stanovnika ima kapacitet od 23 000 mesta u proseku ima preko 15 000 navijaca.
Beograd grad od preko milion i po stanovnika u kojem su dva najveca fudbalska kluba Partizan i Zvezda i polufunale Kupa i na jednoj i drugoj utakmici ne prati ni uža famillija.
A ovamo busanje kako oni imaju armiju navijaca,kako su oni najverniji navijaci na svetu,kako pola Srbije navija za jedan klub a druga polovina za drugi.
FC Šalke je u gradu koji ima 250 000 stanovnika u proseku kada su bili u Bundes ligi na svakoj utakmici je bilo 62 000 navijaca.
To su navijaci a ne ovu busaci u prazno.
(Back in Black, 11. maj 2022 18:39)

Zvezda kada treba dovede 50 hiljada navijača. Dans oko 5 hiljada što je dovoljno kakav je protivnik

VOSAK

pre 1 godinu

back in black.... to je zato sto u tim gradovima, to'jest bolje reci malim gradicima ko je si ti nabrojao verovatno I nema sta bolje da se radi nego da stalno visis po fudbalskim utakmicama, a u Beogradu imas milion I jednu opciju gde ces I kako ces da seprovides... Drugim recima Beograd je svetska Metropola za te mirne banje sto si naveo!!
(Fikio, 11. maj 2022 19:24)
Pa jeste Beograd je metropola jedina na svetu celom.To nikako nije recimo London mali grad od nekih cirka 9 miliona stanovnika i brdo fudbalakih stadiona i gle cuda stadioni im krcati.
Jedan Madrid od preko 3 miliona stanovnika itd.
(Back in Black, 11. maj 2022 19:33)

Kakav ste vi meni hit koji poredite Engleze i Srbe u fudbalu, jedni imaju platežnu moć, dobar život, ludi su za fudbalom, a s druge strane Srbe koji ne znaju šta će od svojih muka, plate od 400 eura neki prosek a ni toliko.
Stvarno čudno što ne pune stadion ko Britanci koji imaju desetostruko veće plate ahahahahhahaha

Najrealnije

pre 1 godinu

Kada ćemo da vidimo snimak trenutka kada Pavkov prima loptu,i zašto nećemo
(dejan, 11. maj 2022 18:53)


Presudan detalj utakmice.Da nije bio gol,Zvezda bi ispala od Pazara.Stvarno ne znam da li ste vi grobari normalne osobe i za sta se sve hvatate u vasim teorijama zavere.Prava sekta.

Fikio

pre 1 godinu

@ back in black.... to je zato sto u tim gradovima, to'jest bolje reci malim gradicima ko je si ti nabrojao verovatno I nema sta bolje da se radi nego da stalno visis po fudbalskim utakmicama, a u Beogradu imas milion I jednu opciju gde ces I kako ces da seprovides... Drugim recima Beograd je svetska Metropola za te mirne banje sto si naveo!!

Back in Black

pre 1 godinu

back in black.... to je zato sto u tim gradovima, to'jest bolje reci malim gradicima ko je si ti nabrojao verovatno I nema sta bolje da se radi nego da stalno visis po fudbalskim utakmicama, a u Beogradu imas milion I jednu opciju gde ces I kako ces da seprovides... Drugim recima Beograd je svetska Metropola za te mirne banje sto si naveo!!
(Fikio, 11. maj 2022 19:24)
Pa jeste Beograd je metropola jedina na svetu celom.To nikako nije recimo London mali grad od nekih cirka 9 miliona stanovnika i brdo fudbalakih stadiona i gle cuda stadioni im krcati.
Jedan Madrid od preko 3 miliona stanovnika itd.

Realan

pre 1 godinu

Blizancima se ekipe sklanjaju, to je vise nego ocigledno. Zamislite koji pritisak ti mladi momci i sportiski imaju kad ne smeju sportski da se nadmecu i mozda pobede. Isto tako pritisak je i na upravama malih klubova da pustaju golove kako bi prodali igrace blizancima. Da je srece da se oba blizanca presele u nizi rang. Da li bilo ko, iole realan ne vidi da se i vojvodina i nozi pazar sklanjaju na dasnjim utakmicama. Igraci blizanaca deluju kao da su siti, kao da imaju benzemu i salaha u ekipi. Kad izadju u Evropu pretvore se u Sekularca, ali onog od 80 godina. Ziveo sport.

VOSAK

pre 1 godinu

back in black.... to je zato sto u tim gradovima, to'jest bolje reci malim gradicima ko je si ti nabrojao verovatno I nema sta bolje da se radi nego da stalno visis po fudbalskim utakmicama, a u Beogradu imas milion I jednu opciju gde ces I kako ces da seprovides... Drugim recima Beograd je svetska Metropola za te mirne banje sto si naveo!!
(Fikio, 11. maj 2022 19:24)
Pa jeste Beograd je metropola jedina na svetu celom.To nikako nije recimo London mali grad od nekih cirka 9 miliona stanovnika i brdo fudbalakih stadiona i gle cuda stadioni im krcati.
Jedan Madrid od preko 3 miliona stanovnika itd.
(Back in Black, 11. maj 2022 19:33)

Kakav ste vi meni hit koji poredite Engleze i Srbe u fudbalu, jedni imaju platežnu moć, dobar život, ludi su za fudbalom, a s druge strane Srbe koji ne znaju šta će od svojih muka, plate od 400 eura neki prosek a ni toliko.
Stvarno čudno što ne pune stadion ko Britanci koji imaju desetostruko veće plate ahahahahhahaha

Back in Black

pre 1 godinu

Tebra,Viljareal ima samo taj klub u svom gradu.Gelzerkirhen takodje i normalno da jedva cekaju svaku drugu nedelju da odu na stadion jer im je to praznik.Zvezda i partizan imaju i kosarkaske klubove,koji su vrlo praceni,fudbaleri igraju i u evropskim takmicenjima svake godine,ljudi imaju po 2-3 utakmmice nedeljno da gledaju svoje ljubimce a karte nisu bas jeftine,pogotovo za Evropu.Ko ce toliko cesto da dolazi na stadion a pogotovo protiv Pazara,recimo.Eto realnog objasnjenja.
(Konstatacija, 11. maj 2022 19:28)
To nije nikakvo objasnjenje za grad od preko milion i po stanovnika.
I opet da ponovim gde se svi busaju kako jedna polovina navija za jedan klub a druga za drugi.Kako imaju ne znam kakvu armiju navijaca.
Da je to neki mali grad to bi moglo da bude objašnjenje.
A ovako bukvalno na svakoj utakmici mogu da dodju totalno drugi ljudi.

Sabre

pre 1 godinu

I evo ga strasni Ohi,strah i trepet za srpske zonaše i fenjeraše…
(kad će sudjenje(do zastarevanja)?, 11. maj 2022 18:35)

Zar ti ne slavis sto je penaldzija potpisao novi ugovor?

Batko

pre 1 godinu

Da nije tužno bilo bi žalosno i naravno penal, svaka utakmica po jedan baš napredno.
(Krcunovi puleni., 11. maj 2022 19:06)

Tragično je koliko si ti tužan

innbecilo

pre 1 godinu

To su navijaci a ne ovu busaci u prazno.
(Back in Black, 11. maj 2022 18:39)

Tamo je velika nezaposlenost..
(andrej, 11. maj 2022 19:08)
00

Zato smo mi ekonomski DIVOVI!

Back in Black

pre 1 godinu

Zvezda kada treba dovede 50 hiljada navijača. Dans oko 5 hiljada što je dovoljno kakav je protivnik
(Zvezda, 11. maj 2022 19:06)
Niko ne treba da dovodi navijace vec da oni sami dodju ako se vec toliko busaju kako ih ima najmanje 3 miliona.
Nije loš prosek od 3 miliona došla uža familija.
Na drugoj utakmici isto od 3 miliina tu je baš najuža familija došla.Samo najrodjeniji.

Konstatacija

pre 1 godinu

@Viljareal grad od 50 000 stanovnika ima kapacitet od 23 000 mesta u proseku ima preko 15 000 navijaca.
Beograd grad od preko milion i po stanovnika u kojem su dva najveca fudbalska kluba Partizan i Zvezda i polufunale Kupa i na jednoj i drugoj utakmici ne prati ni uža famillija.
A ovamo busanje kako oni imaju armiju navijaca,kako su oni najverniji navijaci na svetu,kako pola Srbije navija za jedan klub a druga polovina za drugi.
FC Šalke je u gradu koji ima 250 000 stanovnika u proseku kada su bili u Bundes ligi na svakoj utakmici je bilo 62 000 navijaca.
To su navijaci a ne ovu busaci u prazno.
(Back in Black, 11. maj 2022 18:39)

Tebra,Viljareal ima samo taj klub u svom gradu.Gelzerkirhen takodje i normalno da jedva cekaju svaku drugu nedelju da odu na stadion jer im je to praznik.Zvezda i partizan imaju i kosarkaske klubove,koji su vrlo praceni,fudbaleri igraju i u evropskim takmicenjima svake godine,ljudi imaju po 2-3 utakmmice nedeljno da gledaju svoje ljubimce a karte nisu bas jeftine,pogotovo za Evropu.Ko ce toliko cesto da dolazi na stadion a pogotovo protiv Pazara,recimo.Eto realnog objasnjenja.

Zvezda

pre 1 godinu

Tebra,Viljareal ima samo taj klub u svom gradu.Gelzerkirhen takodje i normalno da jedva cekaju svaku drugu nedelju da odu na stadion jer im je to praznik.Zvezda i partizan imaju i kosarkaske klubove,koji su vrlo praceni,fudbaleri igraju i u evropskim takmicenjima svake godine,ljudi imaju po 2-3 utakmmice nedeljno da gledaju svoje ljubimce a karte nisu bas jeftine,pogotovo za Evropu.Ko ce toliko cesto da dolazi na stadion a pogotovo protiv Pazara,recimo.Eto realnog objasnjenja.
(Konstatacija, 11. maj 2022 19:28)
To nije nikakvo objasnjenje za grad od preko milion i po stanovnika.
I opet da ponovim gde se svi busaju kako jedna polovina navija za jedan klub a druga za drugi.Kako imaju ne znam kakvu armiju navijaca.
Da je to neki mali grad to bi moglo da bude objašnjenje.
A ovako bukvalno na svakoj utakmici mogu da dodju totalno drugi ljudi.
(Back in Black, 11. maj 2022 19:39)

Ići na svaku utakmicu fudbala, košarke svake nedelje je veliki trošak, 60% navijača nigde ne radi ili rade za neku crkavicu. A ti navijači treba da plate, mobilni, ako neko puši i za cigare, da izadje uveče. Mi smo živa sirotinja

RSB

pre 1 godinu

Ja ne znam da li vi primećujete ali ovaj pazar nije izgubio u zadnjih pet utakmica. 4 pobede i 1 remi a sad za 23 minuta gube 5:0! U prvenstvu su se pretvorili u Rad s kraja prošle sezone, i preprosle, i one tamo i još one tamo sezone kad Rad odjedanput postaje Bajern. Ovaj pazar ista priča.

Zoran

pre 1 godinu

Ovakvi rezultati se ne postizu u engleskom kupu, kada ekipa iz prve lige igra protiv tima iz trece lige. Kod nas to je normalno za dva tima iz prve divizije. Nase prvenstvo je daleko najslabije u Evropi, ali i sire.

beogradski

pre 1 godinu

Nažalost promašio si razloge, niko u Salkeu ni U Viljarealu ne bi dolazio da gleda da uvek znaju unapred da će da pobede svaki utakmicu ,i to ubedljivo. Ono što privlači publiku i ljude, i svakom sportu a najviše u fudbalu , je neizvesnost. Kad toga nema koga zanima da gleda punjenje non stop, potpuno izvesno i neinteresantno. Ubedi neizvesnost u takmičenje, smanji ligu, pomozi manjim klubovima, sudije da sude po meri , pa da vidiš kako će publika da dođe sama.
(Alek, 11. maj 2022 18:58)

Nije ni do toga. Barsa je punila sve redom, pa je bio pun stadion, Dzordanovi Bulsi su punili sve redom, bila je puna hala. Problem je u kvalitetu. Nas fudbal, sa prosecnim igracima i ocajnim kriterijumom sudjednja, gde je svaki laksi kontakt faul, pa se od 90 minuta, aktivno igra 40, i to jako sporo, niko nece da gleda.

Lars

pre 1 godinu

To nije nikakvo objasnjenje za grad od preko milion i po stanovnika.
I opet da ponovim gde se svi busaju kako jedna polovina navija za jedan klub a druga za drugi.Kako imaju ne znam kakvu armiju navijaca.
Da je to neki mali grad to bi moglo da bude objašnjenje.
A ovako bukvalno na svakoj utakmici mogu da dodju totalno drugi ljudi.
(Back in Black, 11. maj 2022 19:39)

Jel kapiras ti koliko je u Beogradu tesko ili nemoguce radnim danom stici na marakanu oko 18:15 pravo sa posla ili sa drugih obaveza?

I u pravu je komentator sto kaze da Gelzenkirhen ili Viljareal nemaju mnogo sta drugo da ponude, volim ja fudbal ali volim i druge stvari

ništa lakše

pre 1 godinu

Vidljiva razlika između Zvezde i Partizana...jesu različiti protivnici ali Zvezda je dala petardu iz 6,7 šansi a Partizan promašio 4 ozbiljna zicera.

Zvezda je za klasu jači i bolji tim.

Jedva čekam finale mislim da će zbog Stanoja da im Zvezda nabije 3 komada opušteno.

Alek

pre 1 godinu

Viljareal grad od 50 000 stanovnika ima kapacitet od 23 000 mesta u proseku ima preko 15 000 navijaca.
Beograd grad od preko milion i po stanovnika u kojem su dva najveca fudbalska kluba Partizan i Zvezda i polufunale Kupa i na jednoj i drugoj utakmici ne prati ni uža famillija.
A ovamo busanje kako oni imaju armiju navijaca,kako su oni najverniji navijaci na svetu,kako pola Srbije navija za jedan klub a druga polovina za drugi.
FC Šalke je u gradu koji ima 250 000 stanovnika u proseku kada su bili u Bundes ligi na svakoj utakmici je bilo 62 000 navijaca.
To su navijaci a ne ovu busaci u prazno.
(Back in Black, 11. maj 2022 18:39) 

Nažalost promašio si razloge, niko u Salkeu ni U Viljarealu ne bi dolazio da gleda da uvek znaju unapred da će da pobede svaki utakmicu ,i to ubedljivo. Ono što privlači publiku i ljude, i svakom sportu a najviše u fudbalu , je neizvesnost. Kad toga nema koga zanima da gleda punjenje non stop, potpuno izvesno i neinteresantno. Ubedi neizvesnost u takmičenje, smanji ligu, pomozi manjim klubovima, sudije da sude po meri , pa da vidiš kako će publika da dođe sama.

Back in Black

pre 1 godinu

Viljareal grad od 50 000 stanovnika ima kapacitet od 23 000 mesta u proseku ima preko 15 000 navijaca.
Beograd grad od preko milion i po stanovnika u kojem su dva najveca fudbalska kluba Partizan i Zvezda i polufunale Kupa i na jednoj i drugoj utakmici ne prati ni uža famillija.
A ovamo busanje kako oni imaju armiju navijaca,kako su oni najverniji navijaci na svetu,kako pola Srbije navija za jedan klub a druga polovina za drugi.
FC Šalke je u gradu koji ima 250 000 stanovnika u proseku kada su bili u Bundes ligi na svakoj utakmici je bilo 62 000 navijaca.
To su navijaci a ne ovu busaci u prazno.

JNA

pre 1 godinu

@Var radi a stanoju pritisak 300 sa 200
(kuku, 11. maj 2022 18:49)

Bitno da nije radio kada je vama trebalo. Tada magiji bio pritisak dok ga nije ugasio.

Back in Black

pre 1 godinu

Viljareal grad od 50 000 stanovnika ima kapacitet od 23 000 mesta u proseku ima preko 15 000 navijaca.
Beograd grad od preko milion i po stanovnika u kojem su dva najveca fudbalska kluba Partizan i Zvezda i polufunale Kupa i na jednoj i drugoj utakmici ne prati ni uža famillija.
A ovamo busanje kako oni imaju armiju navijaca,kako su oni najverniji navijaci na svetu,kako pola Srbije navija za jedan klub a druga polovina za drugi.
FC Šalke je u gradu koji ima 250 000 stanovnika u proseku kada su bili u Bundes ligi na svakoj utakmici je bilo 62 000 navijaca.
To su navijaci a ne ovu busaci u prazno.

Toliko

pre 1 godinu

I jos im sudija svira penal ...
(Sramota, 11. maj 2022 20:37)

Kada lopta pogodi u ruku odbrambenog igraca i pritom ide u okvir gola,obicno se sudi penal,bar po pravilima. Mozda se ne svira jedino ako je odbrambeni igrac iz partizan...

webb

pre 1 godinu

Kada ćemo da vidimo snimak trenutka kada Pavkov prima loptu,i zašto nećemo
(dejan, 11. maj 2022 18:53)

ma hvala sudijama be znam kako bi dobili NP..

andrej

pre 1 godinu

@Viljareal grad od 50 000 stanovnika ima kapacitet od 23 000 mesta u proseku ima preko 15 000 navijaca.
Beograd grad od preko milion i po stanovnika u kojem su dva najveca fudbalska kluba Partizan i Zvezda i polufunale Kupa i na jednoj i drugoj utakmici ne prati ni uža famillija.
A ovamo busanje kako oni imaju armiju navijaca,kako su oni najverniji navijaci na svetu,kako pola Srbije navija za jedan klub a druga polovina za drugi.
FC Šalke je u gradu koji ima 250 000 stanovnika u proseku kada su bili u Bundes ligi na svakoj utakmici je bilo 62 000 navijaca.
To su navijaci a ne ovu busaci u prazno.
(Back in Black, 11. maj 2022 18:39) 

Tamo je velika nezaposlenost..

Najrealnije

pre 1 godinu

Kada ćemo da vidimo snimak trenutka kada Pavkov prima loptu,i zašto nećemo
(dejan, 11. maj 2022 18:53)


Presudan detalj utakmice.Da nije bio gol,Zvezda bi ispala od Pazara.Stvarno ne znam da li ste vi grobari normalne osobe i za sta se sve hvatate u vasim teorijama zavere.Prava sekta.

Zoran

pre 1 godinu

Navijač sam Partizana i čestitam vam na zasluženoj pobjedi. Ali da se osvrnem na posjetu na obe utakmice danas u BG. Mislim da se jedino u Srbiji (vjerovatno i u HR i u BiH) ne možete prošetati u dresu kluba za koji navijate. To je glavni problem. Živim u Njemačkoj i redovno sa kćerkom idem na utakmice u dresu kluba iz grada u kojem živimo. Nikada se niko nije potukao na stadionu, nikada nas niko nije napao u pogrešnom dijelu grada, nikada niko u prevozu nije dobacivali "baci sisu da se igramo" ili sl., ljudi familijarno dolaze na utakmice bez straha. Dok to ne riješimo posjeta će biti kakva jeste. Pozdrav.

Zapazanje

pre 1 godinu

Hahahahahha smejurija!Sto je sigurno sigruno je!

Novi Pazar teska sramota koliko se sklanjaju Zvezdani maloj!
(Grobar, 11. maj 2022 18:57)

Koliko neko treba da je glup i neiteligentan pa da napise da se u polufinale kupa neko nekome sklanja,bez obzira koji klub igra protiv koga.Pa i Vojvodini i Pazaru bi to bio bingo za izlazak u Evropu,da su prosli u finale ali tolike su im mogucnosti.O tebi dovoljno govori tvoj nik i uopste ne cudi takav komentar jer to je sekta.

Sabre

pre 1 godinu

I evo ga strasni Ohi,strah i trepet za srpske zonaše i fenjeraše…
(kad će sudjenje(do zastarevanja)?, 11. maj 2022 18:35)

Zar ti ne slavis sto je penaldzija potpisao novi ugovor?

Alek

pre 1 godinu

Viljareal grad od 50 000 stanovnika ima kapacitet od 23 000 mesta u proseku ima preko 15 000 navijaca.
Beograd grad od preko milion i po stanovnika u kojem su dva najveca fudbalska kluba Partizan i Zvezda i polufunale Kupa i na jednoj i drugoj utakmici ne prati ni uža famillija.
A ovamo busanje kako oni imaju armiju navijaca,kako su oni najverniji navijaci na svetu,kako pola Srbije navija za jedan klub a druga polovina za drugi.
FC Šalke je u gradu koji ima 250 000 stanovnika u proseku kada su bili u Bundes ligi na svakoj utakmici je bilo 62 000 navijaca.
To su navijaci a ne ovu busaci u prazno.
(Back in Black, 11. maj 2022 18:39) 

Nažalost promašio si razloge, niko u Salkeu ni U Viljarealu ne bi dolazio da gleda da uvek znaju unapred da će da pobede svaki utakmicu ,i to ubedljivo. Ono što privlači publiku i ljude, i svakom sportu a najviše u fudbalu , je neizvesnost. Kad toga nema koga zanima da gleda punjenje non stop, potpuno izvesno i neinteresantno. Ubedi neizvesnost u takmičenje, smanji ligu, pomozi manjim klubovima, sudije da sude po meri , pa da vidiš kako će publika da dođe sama.

bobo mk

pre 1 godinu

Hahahahahha smejurija!Sto je sigurno sigruno je!

Novi Pazar teska sramota koliko se sklanjaju Zvezdani maloj!
(Grobar, 11. maj 2022 18:57)

Ne sekiraj se, biće isto i u finalu.

Fljamurtari

pre 1 godinu

Ala smo premlatili Zingare kod Komande. Jedan njihov na Vma.
(NR, 11. maj 2022 19:27)

Dogodine u Prizrenu ,junače, tamo da se junacis

Миливоје Ватрогасац

pre 1 godinu

Браво наша Црвена Звездо, а сада гажење лопатара.

А свима овима што жвањкају о посети на стадиону желим да заувек зачепе своја уста! У БГДу се ради за 40 сомића динарића, месечно за карте најмање 3 сомића, за долазак и одлазак до стадиона (са успутним трошковима) још најмање 7 сомића што изађе неки минимум 10 хиљада динара на плату од 40 хиљада! А свим оним јадницима из унутрашњости минимум дуплирајте овај износ на исту плату и зато НЕ К.ЊАЈТЕ више о посети!!!

chupavi

pre 1 godinu

More grobari, umesto sto se utrkujete ko ce pre i vise da opljune ovu pobedu, bolje vam je da mislite gde cete se sakriti nakon finala kupa i zavrsetka prvenstva.

B.Legal

pre 1 godinu

Što se tiče komentara oko male posete na stadionu i Beograda koji ima skoro 2 miliona ljudi sa prigradskim naseljima... Ja sam razmišljao o tome zašto ne idem da gledam utakmice uživo...recimo danas, radio sam do 5, treba pravo sa posla da idem u odelu na stadion (autobusom ili taxijem jer parkinga nema), onda da se totalno isprljam na onim strokavim sedištima, a posle ko zna kada bih se vratio kući (sutra čeka posao). Dakle, stadion nema parking, nema metro kojim može brzo da se dodje i posle vrati, loša infrastruktura stadiona, loša sedišta, nema sadržaja, nema krova ako je loše vreme...mislim da su to samo neki od razloga zašto ljudi ne dolazi...objektivno da živim u manjem gradu bilo bi lakše da se ode na utakmicu

ništa lakše

pre 1 godinu

Vidljiva razlika između Zvezde i Partizana...jesu različiti protivnici ali Zvezda je dala petardu iz 6,7 šansi a Partizan promašio 4 ozbiljna zicera.

Zvezda je za klasu jači i bolji tim.

Jedva čekam finale mislim da će zbog Stanoja da im Zvezda nabije 3 komada opušteno.

VOSAK

pre 1 godinu

Viljareal grad od 50 000 stanovnika ima kapacitet od 23 000 mesta u proseku ima preko 15 000 navijaca.
Beograd grad od preko milion i po stanovnika u kojem su dva najveca fudbalska kluba Partizan i Zvezda i polufunale Kupa i na jednoj i drugoj utakmici ne prati ni uža famillija.
A ovamo busanje kako oni imaju armiju navijaca,kako su oni najverniji navijaci na svetu,kako pola Srbije navija za jedan klub a druga polovina za drugi.
FC Šalke je u gradu koji ima 250 000 stanovnika u proseku kada su bili u Bundes ligi na svakoj utakmici je bilo 62 000 navijaca.
To su navijaci a ne ovu busaci u prazno.
(Back in Black, 11. maj 2022 18:39)


Mrtav ozbiljan lik poredi Engleze, Nemce sa Srbima...
Druže Srbin ne zna gde krpi kraj sa krajem a ne da ide na utakmice ahhqhahahqha

Quaresma

pre 1 godinu

A ovi sto pisu o tome da se ne ide na utakmice mogu da porucim:
za sve sto se zeli, moze se, samo ako postoji volja!!!
(beograd_92, 11. maj 2022 20:34)

U pravu si, to sam danas i ja rekao mojoj koleginici.

Марко

pre 1 godinu

Ne znam sa kim se ti svadjaš? Ja sam beogradjanin. U centru grada u podne ili uveče cirkuliše 30 hiljada ljudi. Neko ide na posao, neko u školu, fakultet, ima dosta stranaca i to stvara privid da je gužva. Skokni do Mirijeva, Voždovca, Banovo brda.,Petlovog brda takve cirkulacije nema. Kome je do utakmice gde sever košta 800 dinara. Sutra ti isti navijači na košarku, itd. Mesečno košarka i fudbal 10+ hiljada dinara a radi za 30 hiljada. U Gelzenkirhenu karta za fan zonu 50 evra a zarada tj plata 2000 evra
(Zvezda, 11. maj 2022 20:23)

Ето написао си да је у Гелзенкирхену карта 50 евра, а плата 2000 евра. Дакле, плата је 40 пута већа од цене једне карте. У Србији је карта за Исток 3 евра (400 динара). Када 3 евра помножимо са 40, добијемо 120 евра. Да ли је просечна плата у Србији 120 евра? А Докле је стигао Шалке у Европи ове године?

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 1 godinu

Од пола седам митингујете о посјети на стадиону, Виљареалу, Шалкеу, стандарду код нас и на западу... И шта се на крају установило?

Amaterska expertiza

pre 1 godinu

Navijač sam Partizana i čestitam vam na zasluženoj pobjedi. Ali da se osvrnem na posjetu na obe utakmice danas u BG. Mislim da se jedino u Srbiji (vjerovatno i u HR i u BiH) ne možete prošetati u dresu kluba za koji navijate. To je glavni problem. Živim u Njemačkoj i redovno sa kćerkom idem na utakmice u dresu kluba iz grada u kojem živimo. Nikada se niko nije potukao na stadionu, nikada nas niko nije napao u pogrešnom dijelu grada, nikada niko u prevozu nije dobacivali "baci sisu da se igramo" ili sl., ljudi familijarno dolaze na utakmice bez straha. Dok to ne riješimo posjeta će biti kakva jeste. Pozdrav.
(Zoran, 11. maj 2022 23:11)

U pravu si, nema šta. Ja ne idem na utakmice otkad sam umalo dobio batine na jednoj evropskoj utakmici a od naših navijača. Šetanje u dresu je za mene misaona imenica oduvek. Drugo, ovi genijalci što određuju termine odigravanja baš kao da namerno to rade ili su mnogo glupi. Baš juče razmišljam, partizan verovatno završava oko 18:15, dok zvezda počinje u 18:30. Pazi termine, taman da se sretnu navijači i da se izgrle i izljube kako samo oni to umeju. Mislim, kakvi mozgovi.

miško

pre 1 godinu

U Zvezdi se radi savremeno, stvoreni su uslovi i sada se vidi evropski kvalitet. Šteta bi bilo da ne budemo prvaci i ne ostvarimo zapaženu ulogu u LŠ. Partizan je ne glednjiv zbog komentatora i sudija, mizerija. Komentatora isključim ali sudije jedu stvari.

Batko

pre 1 godinu

Da nije tužno bilo bi žalosno i naravno penal, svaka utakmica po jedan baš napredno.
(Krcunovi puleni., 11. maj 2022 19:06)

Tragično je koliko si ti tužan

Batko

pre 1 godinu

Ala smo premlatili Zingare kod Komande. Jedan njihov na Vma.
(NR, 11. maj 2022 19:27)

Zašto lažeš ?! To se ti junačiš ?!

Vraćao sam se s posla i gledao. Bagra sa obe strane, samo što su vas ovi prebili i to baš prebili

Zoran

pre 1 godinu

Covece, zar je ovo polufinale Kupa ??? Majko mila gde je nas fudbal..!?
Gedas ovo, a posle toga Inter-Juvenstus i pitas se - radi li se o istom sportu ??

peraperic

pre 1 godinu

bilo bi dobro da postoji organizovani prevoz iz okolnih gradova do stadiona.
a trebalo bi na pomocni teren Zvezde da se postave tribine sa oko 5000 mesta i da se tu igraju manje utakmice.

beogradski

pre 1 godinu

Nažalost promašio si razloge, niko u Salkeu ni U Viljarealu ne bi dolazio da gleda da uvek znaju unapred da će da pobede svaki utakmicu ,i to ubedljivo. Ono što privlači publiku i ljude, i svakom sportu a najviše u fudbalu , je neizvesnost. Kad toga nema koga zanima da gleda punjenje non stop, potpuno izvesno i neinteresantno. Ubedi neizvesnost u takmičenje, smanji ligu, pomozi manjim klubovima, sudije da sude po meri , pa da vidiš kako će publika da dođe sama.
(Alek, 11. maj 2022 18:58)

Nije ni do toga. Barsa je punila sve redom, pa je bio pun stadion, Dzordanovi Bulsi su punili sve redom, bila je puna hala. Problem je u kvalitetu. Nas fudbal, sa prosecnim igracima i ocajnim kriterijumom sudjednja, gde je svaki laksi kontakt faul, pa se od 90 minuta, aktivno igra 40, i to jako sporo, niko nece da gleda.

Baš zato što te znamo

pre 1 godinu

Što se posećenosti u Beogradu tiče, glavni problem je nemanje para.Na stadion retko dolaze porodični ljudi, odričemo se svega što možemo.Treba ti para za kartu, moraš i benzina da sipaš ili da dva sata provedeš u busu, plus parkiranje, da ne pričam sa decom, sok, sladoled...

Back in Black

pre 1 godinu

Kakav ste vi meni hit koji poredite Engleze i Srbe u fudbalu, jedni imaju platežnu moć, dobar život, ludi su za fudbalom, a s druge strane Srbe koji ne znaju šta će od svojih muka, plate od 400 eura neki prosek a ni toliko.
Stvarno čudno što ne pune stadion ko Britanci koji imaju desetostruko veće plate ahahahahhahaha
(VOSAK, 11. maj 2022 19:53)
Ja sam spreman u život da se kladim da Beogradjani potroše na godisnjem nivou više para na provode,tržne centre i sta sve ne nego bilo koji Englez.

marko

pre 1 godinu

Zato sto je pola stadiona sa strane, zato sto se ljudi pripremaju unapred za te utakmice, zato sto niko nece da daje gomilu love za linglong ligu, zato sto se narod malo i zasitio, ja sam bio protiv cukarickog i javora bilo je preko 30.000 ljudi pre 5-6 godina, to vise nije moguce.
(Lars, 11. maj 2022 20:38)

Pa dobro, al nemoj onda da se spominje vise radni dan i termin kao razlog. I cisto sumnjam da od tih 50.000 sto dodje na evropsku nema makar 20.000 iz Beograda. Al jednostavno bolje ljude ona stvar da se cimaju protiv Kolubare ili Pazara. Cenu karte od 300 dinara je tek smesno uzimati kao razlog nedolaska.

Zvezda

pre 1 godinu

Mrtav ozbiljan lik poredi Engleze, Nemce sa Srbima...
Druže Srbin ne zna gde krpi kraj sa krajem a ne da ide na utakmice ahhqhahahqha
(VOSAK, 11. maj 2022 19:54)
Ne znam odakle si ali aj malo do grada u BG da vidiš kako Srbin jedva krpi kraj sa krajem.
Evo ja iz jednog Banatskog sela cu da te vodim.
Da vidiš ti šta je država u drzavi.
(Back in Black, 11. maj 2022 20:01)

Ne znam sa kim se ti svadjaš? Ja sam beogradjanin. U centru grada u podne ili uveče cirkuliše 30 hiljada ljudi. Neko ide na posao, neko u školu, fakultet, ima dosta stranaca i to stvara privid da je gužva. Skokni do Mirijeva, Voždovca, Banovo brda.,Petlovog brda takve cirkulacije nema. Kome je do utakmice gde sever košta 800 dinara. Sutra ti isti navijači na košarku, itd. Mesečno košarka i fudbal 10+ hiljada dinara a radi za 30 hiljada. U Gelzenkirhenu karta za fan zonu 50 evra a zarada tj plata 2000 evra

zvezdaš

pre 1 godinu

Dva penala, greška golmana i još nešto pričaju za Partizan xD ali mentalitet njihov je kao mentalitet robijaša, nema tu ni morala ni časti, rupa i njeni stanovnici su zlo srpskog fudbala.
(nz, 11. maj 2022 23:03)

Znaš u čemu je razlika?
Dva penala, osam golova.
Vi dobijete penal da rešite utakmicu, nekako 88-89 minut, eventualno 90+2

RSB

pre 1 godinu

Ja ne znam da li vi primećujete ali ovaj pazar nije izgubio u zadnjih pet utakmica. 4 pobede i 1 remi a sad za 23 minuta gube 5:0! U prvenstvu su se pretvorili u Rad s kraja prošle sezone, i preprosle, i one tamo i još one tamo sezone kad Rad odjedanput postaje Bajern. Ovaj pazar ista priča.

Back in Black

pre 1 godinu

Nažalost promašio si razloge, niko u Salkeu ni U Viljarealu ne bi dolazio da gleda da uvek znaju unapred da će da pobede svaki utakmicu ,i to ubedljivo. Ono što privlači publiku i ljude, i svakom sportu a najviše u fudbalu , je neizvesnost. Kad toga nema koga zanima da gleda punjenje non stop, potpuno izvesno i neinteresantno. Ubedi neizvesnost u takmičenje, smanji ligu, pomozi manjim klubovima, sudije da sude po meri , pa da vidiš kako će publika da dođe sama.
(Alek, 11. maj 2022 18:58)
Hahahahahaah.
Oće oće.Došla bi publika stadioni bi bili prepuni.Kakva je neizvesnost u Skotskoj ligi?
Nikakva, haraju dva kluba koliko imaju Seltik i Rengera navijaca u proseku a koliko Zvezda i Partizan?
Kakva je neizvesnost u Bundes ligi gde hara jedan klub a stadioni svi do jednog krcati.U trecoj ligi Nemacke ima duplo više navijaca nego u nasoj.
Kakva je neizvesnost u Holandskoj ligi gde haraju Ajaks i PSV stadioni krcati.
Willem II i Zwole imaju više navijaca od ovih naših giganta koji kao imaju armiju navijaca.Alo bre Beograd je grad od preko milion i po stanovnika.Znaci nekih 750 000 navija za jedan klub drugih 750 000 za drugi.A na stadionu ona baš najuža familija.Bitno da se na Youtube okaci Derbi ili neka evropska utakmica i onda su svi u tripu ono Best fans in World.
Oće i ove dve utakmuce da okace da vidi svet šta su best fans.

smeh

pre 1 godinu

Slika i prilika našeg fudbala. Još favorit i domaćin u oba polufinala Kupa. Umesto da se da nekakva šansa i drugima pa da slabiji budu domaćini. Izgleda da blizanci moraju sve da uzmu, valjda da se opravda novac koji dobijaju od države.

Lars

pre 1 godinu

To nije nikakvo objasnjenje za grad od preko milion i po stanovnika.
I opet da ponovim gde se svi busaju kako jedna polovina navija za jedan klub a druga za drugi.Kako imaju ne znam kakvu armiju navijaca.
Da je to neki mali grad to bi moglo da bude objašnjenje.
A ovako bukvalno na svakoj utakmici mogu da dodju totalno drugi ljudi.
(Back in Black, 11. maj 2022 19:39)

Jel kapiras ti koliko je u Beogradu tesko ili nemoguce radnim danom stici na marakanu oko 18:15 pravo sa posla ili sa drugih obaveza?

I u pravu je komentator sto kaze da Gelzenkirhen ili Viljareal nemaju mnogo sta drugo da ponude, volim ja fudbal ali volim i druge stvari

Back in Black

pre 1 godinu

Mrtav ozbiljan lik poredi Engleze, Nemce sa Srbima...
Druže Srbin ne zna gde krpi kraj sa krajem a ne da ide na utakmice ahhqhahahqha
(VOSAK, 11. maj 2022 19:54)
Ne znam odakle si ali aj malo do grada u BG da vidiš kako Srbin jedva krpi kraj sa krajem.
Evo ja iz jednog Banatskog sela cu da te vodim.
Da vidiš ti šta je država u drzavi.

Lars

pre 1 godinu

A kako nije frka da 50.000 ljudi dodje isto radnim danom, u istom terminu kada igramo neku evropsku utakmicu?
(marko, 11. maj 2022 20:23)

Zato sto je pola stadiona sa strane, zato sto se ljudi pripremaju unapred za te utakmice, zato sto niko nece da daje gomilu love za linglong ligu, zato sto se narod malo i zasitio, ja sam bio protiv cukarickog i javora bilo je preko 30.000 ljudi pre 5-6 godina, to vise nije moguce.

Konstatacija

pre 1 godinu

@Viljareal grad od 50 000 stanovnika ima kapacitet od 23 000 mesta u proseku ima preko 15 000 navijaca.
Beograd grad od preko milion i po stanovnika u kojem su dva najveca fudbalska kluba Partizan i Zvezda i polufunale Kupa i na jednoj i drugoj utakmici ne prati ni uža famillija.
A ovamo busanje kako oni imaju armiju navijaca,kako su oni najverniji navijaci na svetu,kako pola Srbije navija za jedan klub a druga polovina za drugi.
FC Šalke je u gradu koji ima 250 000 stanovnika u proseku kada su bili u Bundes ligi na svakoj utakmici je bilo 62 000 navijaca.
To su navijaci a ne ovu busaci u prazno.
(Back in Black, 11. maj 2022 18:39)

Tebra,Viljareal ima samo taj klub u svom gradu.Gelzerkirhen takodje i normalno da jedva cekaju svaku drugu nedelju da odu na stadion jer im je to praznik.Zvezda i partizan imaju i kosarkaske klubove,koji su vrlo praceni,fudbaleri igraju i u evropskim takmicenjima svake godine,ljudi imaju po 2-3 utakmmice nedeljno da gledaju svoje ljubimce a karte nisu bas jeftine,pogotovo za Evropu.Ko ce toliko cesto da dolazi na stadion a pogotovo protiv Pazara,recimo.Eto realnog objasnjenja.

Citac vesti

pre 1 godinu

Mislim da svako ko ima vise od 20 god i ide da gleda zvezda pazar, u sredu popodne, treba da se zapita o svom zivotu, a ni ti u viljarealu i gelzerkirhenu nisu puni bolji

VOSAK

pre 1 godinu

back in black.... to je zato sto u tim gradovima, to'jest bolje reci malim gradicima ko je si ti nabrojao verovatno I nema sta bolje da se radi nego da stalno visis po fudbalskim utakmicama, a u Beogradu imas milion I jednu opciju gde ces I kako ces da seprovides... Drugim recima Beograd je svetska Metropola za te mirne banje sto si naveo!!
(Fikio, 11. maj 2022 19:24)
Pa jeste Beograd je metropola jedina na svetu celom.To nikako nije recimo London mali grad od nekih cirka 9 miliona stanovnika i brdo fudbalakih stadiona i gle cuda stadioni im krcati.
Jedan Madrid od preko 3 miliona stanovnika itd.
(Back in Black, 11. maj 2022 19:33)

Kakav ste vi meni hit koji poredite Engleze i Srbe u fudbalu, jedni imaju platežnu moć, dobar život, ludi su za fudbalom, a s druge strane Srbe koji ne znaju šta će od svojih muka, plate od 400 eura neki prosek a ni toliko.
Stvarno čudno što ne pune stadion ko Britanci koji imaju desetostruko veće plate ahahahahhahaha

innbecilo

pre 1 godinu

To su navijaci a ne ovu busaci u prazno.
(Back in Black, 11. maj 2022 18:39)

Tamo je velika nezaposlenost..
(andrej, 11. maj 2022 19:08)
00

Zato smo mi ekonomski DIVOVI!

Zvezda

pre 1 godinu

Tebra,Viljareal ima samo taj klub u svom gradu.Gelzerkirhen takodje i normalno da jedva cekaju svaku drugu nedelju da odu na stadion jer im je to praznik.Zvezda i partizan imaju i kosarkaske klubove,koji su vrlo praceni,fudbaleri igraju i u evropskim takmicenjima svake godine,ljudi imaju po 2-3 utakmmice nedeljno da gledaju svoje ljubimce a karte nisu bas jeftine,pogotovo za Evropu.Ko ce toliko cesto da dolazi na stadion a pogotovo protiv Pazara,recimo.Eto realnog objasnjenja.
(Konstatacija, 11. maj 2022 19:28)
To nije nikakvo objasnjenje za grad od preko milion i po stanovnika.
I opet da ponovim gde se svi busaju kako jedna polovina navija za jedan klub a druga za drugi.Kako imaju ne znam kakvu armiju navijaca.
Da je to neki mali grad to bi moglo da bude objašnjenje.
A ovako bukvalno na svakoj utakmici mogu da dodju totalno drugi ljudi.
(Back in Black, 11. maj 2022 19:39)

Ići na svaku utakmicu fudbala, košarke svake nedelje je veliki trošak, 60% navijača nigde ne radi ili rade za neku crkavicu. A ti navijači treba da plate, mobilni, ako neko puši i za cigare, da izadje uveče. Mi smo živa sirotinja

zvezdaš

pre 1 godinu

Od sve muke svela se priča na posetu...
Kad je stadion pun "šta rade ti ljudi, zar nemaju drugog posla", kad nije pun "zašto nije pun"... Eto, nije.

Back in Black

pre 1 godinu

Zvezda kada treba dovede 50 hiljada navijača. Dans oko 5 hiljada što je dovoljno kakav je protivnik
(Zvezda, 11. maj 2022 19:06)
Niko ne treba da dovodi navijace vec da oni sami dodju ako se vec toliko busaju kako ih ima najmanje 3 miliona.
Nije loš prosek od 3 miliona došla uža familija.
Na drugoj utakmici isto od 3 miliina tu je baš najuža familija došla.Samo najrodjeniji.

Zvezda

pre 1 godinu

Viljareal grad od 50 000 stanovnika ima kapacitet od 23 000 mesta u proseku ima preko 15 000 navijaca.
Beograd grad od preko milion i po stanovnika u kojem su dva najveca fudbalska kluba Partizan i Zvezda i polufunale Kupa i na jednoj i drugoj utakmici ne prati ni uža famillija.
A ovamo busanje kako oni imaju armiju navijaca,kako su oni najverniji navijaci na svetu,kako pola Srbije navija za jedan klub a druga polovina za drugi.
FC Šalke je u gradu koji ima 250 000 stanovnika u proseku kada su bili u Bundes ligi na svakoj utakmici je bilo 62 000 navijaca.
To su navijaci a ne ovu busaci u prazno.
(Back in Black, 11. maj 2022 18:39)

Zvezda kada treba dovede 50 hiljada navijača. Dans oko 5 hiljada što je dovoljno kakav je protivnik

Back in Black

pre 1 godinu

back in black.... to je zato sto u tim gradovima, to'jest bolje reci malim gradicima ko je si ti nabrojao verovatno I nema sta bolje da se radi nego da stalno visis po fudbalskim utakmicama, a u Beogradu imas milion I jednu opciju gde ces I kako ces da seprovides... Drugim recima Beograd je svetska Metropola za te mirne banje sto si naveo!!
(Fikio, 11. maj 2022 19:24)
Pa jeste Beograd je metropola jedina na svetu celom.To nikako nije recimo London mali grad od nekih cirka 9 miliona stanovnika i brdo fudbalakih stadiona i gle cuda stadioni im krcati.
Jedan Madrid od preko 3 miliona stanovnika itd.

nz

pre 1 godinu

Dva penala, greška golmana i još nešto pričaju za Partizan xD ali mentalitet njihov je kao mentalitet robijaša, nema tu ni morala ni časti, rupa i njeni stanovnici su zlo srpskog fudbala.

Zoran

pre 1 godinu

Ovakvi rezultati se ne postizu u engleskom kupu, kada ekipa iz prve lige igra protiv tima iz trece lige. Kod nas to je normalno za dva tima iz prve divizije. Nase prvenstvo je daleko najslabije u Evropi, ali i sire.

marko

pre 1 godinu

Jel kapiras ti koliko je u Beogradu tesko ili nemoguce radnim danom stici na marakanu oko 18:15 pravo sa posla ili sa drugih obaveza?

I u pravu je komentator sto kaze da Gelzenkirhen ili Viljareal nemaju mnogo sta drugo da ponude, volim ja fudbal ali volim i druge stvari
(Lars, 11. maj 2022 19:54)


A kako nije frka da 50.000 ljudi dodje isto radnim danom, u istom terminu kada igramo neku evropsku utakmicu? Jednostavno razmazeni su nam navijaci previse, i tu ne mislim na navijace sa severa, nego zapad i istok. Da nije tog severa i fanatika koji iz nedelje u nedelju pune tribine gde god igra Zvezda mi bi imali prosek od 500 gledalaca po utakmici.

Realan

pre 1 godinu

Blizancima se ekipe sklanjaju, to je vise nego ocigledno. Zamislite koji pritisak ti mladi momci i sportiski imaju kad ne smeju sportski da se nadmecu i mozda pobede. Isto tako pritisak je i na upravama malih klubova da pustaju golove kako bi prodali igrace blizancima. Da je srece da se oba blizanca presele u nizi rang. Da li bilo ko, iole realan ne vidi da se i vojvodina i nozi pazar sklanjaju na dasnjim utakmicama. Igraci blizanaca deluju kao da su siti, kao da imaju benzemu i salaha u ekipi. Kad izadju u Evropu pretvore se u Sekularca, ali onog od 80 godina. Ziveo sport.

nista o nicemu

pre 1 godinu

kako nije frka da 50.000 ljudi dodje isto radnim danom, u istom terminu kada igramo neku evropsku utakmicu? Jednostavno razmazeni su nam navijaci previse, i tu ne mislim na navijace sa severa, nego zapad i istok. Da nije tog severa i fanatika koji iz nedelje u nedelju pune tribine gde god igra Zvezda mi bi imali prosek od 500 gledalaca po utakmici.
(marko, 11. maj 2022 20:23)

Pa nije.

Nenad

pre 1 godinu

Zivis u Njemackoj i gledas kako Bajern 10 put osvaja za redom titulu 10.kola prije kraja.!Samo ti zivi tamo.Brzo ces nazad.
(pedja, 12. maj 2022 00:26)

Navedi razloge za i protiv ostanka u Nemačkoj. Da vidimo kako je to bolje za normalnog čoveka i normalan život u Srbiji od Nemačke.

Back in Black

pre 1 godinu

Tebra,Viljareal ima samo taj klub u svom gradu.Gelzerkirhen takodje i normalno da jedva cekaju svaku drugu nedelju da odu na stadion jer im je to praznik.Zvezda i partizan imaju i kosarkaske klubove,koji su vrlo praceni,fudbaleri igraju i u evropskim takmicenjima svake godine,ljudi imaju po 2-3 utakmmice nedeljno da gledaju svoje ljubimce a karte nisu bas jeftine,pogotovo za Evropu.Ko ce toliko cesto da dolazi na stadion a pogotovo protiv Pazara,recimo.Eto realnog objasnjenja.
(Konstatacija, 11. maj 2022 19:28)
To nije nikakvo objasnjenje za grad od preko milion i po stanovnika.
I opet da ponovim gde se svi busaju kako jedna polovina navija za jedan klub a druga za drugi.Kako imaju ne znam kakvu armiju navijaca.
Da je to neki mali grad to bi moglo da bude objašnjenje.
A ovako bukvalno na svakoj utakmici mogu da dodju totalno drugi ljudi.

VOSAK

pre 1 godinu

back in black.... to je zato sto u tim gradovima, to'jest bolje reci malim gradicima ko je si ti nabrojao verovatno I nema sta bolje da se radi nego da stalno visis po fudbalskim utakmicama, a u Beogradu imas milion I jednu opciju gde ces I kako ces da seprovides... Drugim recima Beograd je svetska Metropola za te mirne banje sto si naveo!!
(Fikio, 11. maj 2022 19:24)
Pa jeste Beograd je metropola jedina na svetu celom.To nikako nije recimo London mali grad od nekih cirka 9 miliona stanovnika i brdo fudbalakih stadiona i gle cuda stadioni im krcati.
Jedan Madrid od preko 3 miliona stanovnika itd.
(Back in Black, 11. maj 2022 19:33)

Kakav ste vi meni hit koji poredite Engleze i Srbe u fudbalu, jedni imaju platežnu moć, dobar život, ludi su za fudbalom, a s druge strane Srbe koji ne znaju šta će od svojih muka, plate od 400 eura neki prosek a ni toliko.
Stvarno čudno što ne pune stadion ko Britanci koji imaju desetostruko veće plate ahahahahhahaha

JNA

pre 1 godinu

@Var radi a stanoju pritisak 300 sa 200
(kuku, 11. maj 2022 18:49)

Bitno da nije radio kada je vama trebalo. Tada magiji bio pritisak dok ga nije ugasio.

nikola

pre 1 godinu

Mrtav ozbiljan lik poredi Engleze, Nemce sa Srbima...
Druže Srbin ne zna gde krpi kraj sa krajem a ne da ide na utakmice ahhqhahahqha
(VOSAK, 11. maj 2022 19:54)
Aha, malo sutra. Zivimo bolje nego pola evrope(ako se gleda "spolja")
Stalno je prica "nemamo, nemamo, standard ovakav,onakav..." prosli vikend na adi, prepuni kafici. Dva nesa i cedjena pomorandza 970 dinara i to u kaficu koji se tek priprema da primi goste, bez nekih fensi igralista decjih, ili suncobrana ili bilocega.
Na makiskoj strani gde je uvek bilo skuplje, prepuno....
Kuka narod kako nema para a baca se na svakave gluposti.

Fikio

pre 1 godinu

@ back in black.... to je zato sto u tim gradovima, to'jest bolje reci malim gradicima ko je si ti nabrojao verovatno I nema sta bolje da se radi nego da stalno visis po fudbalskim utakmicama, a u Beogradu imas milion I jednu opciju gde ces I kako ces da seprovides... Drugim recima Beograd je svetska Metropola za te mirne banje sto si naveo!!

Lažem sebe pa mogu i tebe

pre 1 godinu

Ето написао си да је у Гелзенкирхену карта 50 евра, а плата 2000 евра. Дакле, плата је 40 пута већа од цене једне карте. У Србији је карта за Исток 3 евра (400 динара). Када 3 евра помножимо са 40, добијемо 120 евра. Да ли је просечна плата у Србији 120 евра? А Докле је стигао Шалке у Европи ове године?
(Марко, 11. maj 2022 22:41)
Ladno slažeš da je istok 400 din i još kažeš tri evra.Kočiko je onda sever?Čovek ti kaže za najbolja mesta (50 ojra) na Veltins areni koji je u drugoj ligi i ima prosek od 33000 gledalaca kući dok je u Bundes ligi
Imao 62000 u proseku i rasprodat stadion.Zamisli taj drugoligaš ima 40 % manje vredan tim po transfer marketu a prodao je tri najbolja svoja igrača za 42 miliona evra ukupno i lagano je šampion cvajte i vraća se u Bundes ligu.Onakve utakmice kakve oni igraju u tom drugoligaškom takmičenju mi ovde možemo da sanjamo I po igri i po poseti.Zaludjuj se ti nameštenim prvenstvima i "uspesima" u Evropi dok država daje (grad beograd dao za prvu polovinu godine pet miliona evra) samo jednom klubu.Zato je Nemačka deset svetlosnih godina ispred nas

nele

pre 1 godinu

@Zoran
Krajem 80 i pocetkom 90ih sam isao na utakmice. Ucestvovao sam i u organizovanim tucama par puta. Tuce su se zavrsavale sa nekim izbijenim zubom ili razbijenom arkadom. I bile su iskljucivo rukama i samo oni koji su zeleli da ucestvuju. Nikada nisu maltretirani slucajni prolaznici a ni navijaci protivnickog kluba van dogovorene "makljaze". Desavalo se da udjes u autobus i krenes na utakmicu i da su pola autobusa cigani a druga polovina grobari. I osim navijackih pesama i prozivanja nikada nije bilo problema. Onda su tribine od nas "huligana" koji smo imali kodeks preuzeli kriminalci koji su tribinu koristili za razvijanje biznisa zastite i prodaje droge. Klinci, da bi bili primljeni su morali da nekog izbodu pa su krenuli i nozevi da sevaju u tucama. Tad sam se i povukao, kao i vecina "starije garde"
P.S desilo mi se da sam dan posle derbija i organizovane tuce bio u kaficu sa sadasnjom suprugom kada je usla ekipa Grobara sa kojima sam se dan ranije tukao. Dosli su do naseg stola, kulturno se pozdravili i otisli svojim poslom.

nz

pre 1 godinu

Dva penala, greška golmana i još nešto pričaju za Partizan xD ali mentalitet njihov je kao mentalitet robijaša, nema tu ni morala ni časti, rupa i njeni stanovnici su zlo srpskog fudbala.

smeh

pre 1 godinu

Slika i prilika našeg fudbala. Još favorit i domaćin u oba polufinala Kupa. Umesto da se da nekakva šansa i drugima pa da slabiji budu domaćini. Izgleda da blizanci moraju sve da uzmu, valjda da se opravda novac koji dobijaju od države.

Citac vesti

pre 1 godinu

Mislim da svako ko ima vise od 20 god i ide da gleda zvezda pazar, u sredu popodne, treba da se zapita o svom zivotu, a ni ti u viljarealu i gelzerkirhenu nisu puni bolji

JNA

pre 1 godinu

@Var radi a stanoju pritisak 300 sa 200
(kuku, 11. maj 2022 18:49)

Bitno da nije radio kada je vama trebalo. Tada magiji bio pritisak dok ga nije ugasio.

Realan

pre 1 godinu

Blizancima se ekipe sklanjaju, to je vise nego ocigledno. Zamislite koji pritisak ti mladi momci i sportiski imaju kad ne smeju sportski da se nadmecu i mozda pobede. Isto tako pritisak je i na upravama malih klubova da pustaju golove kako bi prodali igrace blizancima. Da je srece da se oba blizanca presele u nizi rang. Da li bilo ko, iole realan ne vidi da se i vojvodina i nozi pazar sklanjaju na dasnjim utakmicama. Igraci blizanaca deluju kao da su siti, kao da imaju benzemu i salaha u ekipi. Kad izadju u Evropu pretvore se u Sekularca, ali onog od 80 godina. Ziveo sport.

Миливоје Ватрогасац

pre 1 godinu

Браво наша Црвена Звездо, а сада гажење лопатара.

А свима овима што жвањкају о посети на стадиону желим да заувек зачепе своја уста! У БГДу се ради за 40 сомића динарића, месечно за карте најмање 3 сомића, за долазак и одлазак до стадиона (са успутним трошковима) још најмање 7 сомића што изађе неки минимум 10 хиљада динара на плату од 40 хиљада! А свим оним јадницима из унутрашњости минимум дуплирајте овај износ на исту плату и зато НЕ К.ЊАЈТЕ више о посети!!!

Back in Black

pre 1 godinu

Viljareal grad od 50 000 stanovnika ima kapacitet od 23 000 mesta u proseku ima preko 15 000 navijaca.
Beograd grad od preko milion i po stanovnika u kojem su dva najveca fudbalska kluba Partizan i Zvezda i polufunale Kupa i na jednoj i drugoj utakmici ne prati ni uža famillija.
A ovamo busanje kako oni imaju armiju navijaca,kako su oni najverniji navijaci na svetu,kako pola Srbije navija za jedan klub a druga polovina za drugi.
FC Šalke je u gradu koji ima 250 000 stanovnika u proseku kada su bili u Bundes ligi na svakoj utakmici je bilo 62 000 navijaca.
To su navijaci a ne ovu busaci u prazno.

Zoran

pre 1 godinu

Covece, zar je ovo polufinale Kupa ??? Majko mila gde je nas fudbal..!?
Gedas ovo, a posle toga Inter-Juvenstus i pitas se - radi li se o istom sportu ??

Toliko

pre 1 godinu

I jos im sudija svira penal ...
(Sramota, 11. maj 2022 20:37)

Kada lopta pogodi u ruku odbrambenog igraca i pritom ide u okvir gola,obicno se sudi penal,bar po pravilima. Mozda se ne svira jedino ako je odbrambeni igrac iz partizan...

Fikio

pre 1 godinu

@ back in black.... to je zato sto u tim gradovima, to'jest bolje reci malim gradicima ko je si ti nabrojao verovatno I nema sta bolje da se radi nego da stalno visis po fudbalskim utakmicama, a u Beogradu imas milion I jednu opciju gde ces I kako ces da seprovides... Drugim recima Beograd je svetska Metropola za te mirne banje sto si naveo!!

Zoran

pre 1 godinu

Ovakvi rezultati se ne postizu u engleskom kupu, kada ekipa iz prve lige igra protiv tima iz trece lige. Kod nas to je normalno za dva tima iz prve divizije. Nase prvenstvo je daleko najslabije u Evropi, ali i sire.

Back in Black

pre 1 godinu

Mrtav ozbiljan lik poredi Engleze, Nemce sa Srbima...
Druže Srbin ne zna gde krpi kraj sa krajem a ne da ide na utakmice ahhqhahahqha
(VOSAK, 11. maj 2022 19:54)
Ne znam odakle si ali aj malo do grada u BG da vidiš kako Srbin jedva krpi kraj sa krajem.
Evo ja iz jednog Banatskog sela cu da te vodim.
Da vidiš ti šta je država u drzavi.

webb

pre 1 godinu

Kada ćemo da vidimo snimak trenutka kada Pavkov prima loptu,i zašto nećemo
(dejan, 11. maj 2022 18:53)

ma hvala sudijama be znam kako bi dobili NP..

chupavi

pre 1 godinu

More grobari, umesto sto se utrkujete ko ce pre i vise da opljune ovu pobedu, bolje vam je da mislite gde cete se sakriti nakon finala kupa i zavrsetka prvenstva.

Zoran

pre 1 godinu

Navijač sam Partizana i čestitam vam na zasluženoj pobjedi. Ali da se osvrnem na posjetu na obe utakmice danas u BG. Mislim da se jedino u Srbiji (vjerovatno i u HR i u BiH) ne možete prošetati u dresu kluba za koji navijate. To je glavni problem. Živim u Njemačkoj i redovno sa kćerkom idem na utakmice u dresu kluba iz grada u kojem živimo. Nikada se niko nije potukao na stadionu, nikada nas niko nije napao u pogrešnom dijelu grada, nikada niko u prevozu nije dobacivali "baci sisu da se igramo" ili sl., ljudi familijarno dolaze na utakmice bez straha. Dok to ne riješimo posjeta će biti kakva jeste. Pozdrav.

miško

pre 1 godinu

U Zvezdi se radi savremeno, stvoreni su uslovi i sada se vidi evropski kvalitet. Šteta bi bilo da ne budemo prvaci i ne ostvarimo zapaženu ulogu u LŠ. Partizan je ne glednjiv zbog komentatora i sudija, mizerija. Komentatora isključim ali sudije jedu stvari.

Zapazanje

pre 1 godinu

Hahahahahha smejurija!Sto je sigurno sigruno je!

Novi Pazar teska sramota koliko se sklanjaju Zvezdani maloj!
(Grobar, 11. maj 2022 18:57)

Koliko neko treba da je glup i neiteligentan pa da napise da se u polufinale kupa neko nekome sklanja,bez obzira koji klub igra protiv koga.Pa i Vojvodini i Pazaru bi to bio bingo za izlazak u Evropu,da su prosli u finale ali tolike su im mogucnosti.O tebi dovoljno govori tvoj nik i uopste ne cudi takav komentar jer to je sekta.

Марко

pre 1 godinu

Ne znam sa kim se ti svadjaš? Ja sam beogradjanin. U centru grada u podne ili uveče cirkuliše 30 hiljada ljudi. Neko ide na posao, neko u školu, fakultet, ima dosta stranaca i to stvara privid da je gužva. Skokni do Mirijeva, Voždovca, Banovo brda.,Petlovog brda takve cirkulacije nema. Kome je do utakmice gde sever košta 800 dinara. Sutra ti isti navijači na košarku, itd. Mesečno košarka i fudbal 10+ hiljada dinara a radi za 30 hiljada. U Gelzenkirhenu karta za fan zonu 50 evra a zarada tj plata 2000 evra
(Zvezda, 11. maj 2022 20:23)

Ето написао си да је у Гелзенкирхену карта 50 евра, а плата 2000 евра. Дакле, плата је 40 пута већа од цене једне карте. У Србији је карта за Исток 3 евра (400 динара). Када 3 евра помножимо са 40, добијемо 120 евра. Да ли је просечна плата у Србији 120 евра? А Докле је стигао Шалке у Европи ове године?

nista o nicemu

pre 1 godinu

kako nije frka da 50.000 ljudi dodje isto radnim danom, u istom terminu kada igramo neku evropsku utakmicu? Jednostavno razmazeni su nam navijaci previse, i tu ne mislim na navijace sa severa, nego zapad i istok. Da nije tog severa i fanatika koji iz nedelje u nedelju pune tribine gde god igra Zvezda mi bi imali prosek od 500 gledalaca po utakmici.
(marko, 11. maj 2022 20:23)

Pa nije.

marko

pre 1 godinu

Jel kapiras ti koliko je u Beogradu tesko ili nemoguce radnim danom stici na marakanu oko 18:15 pravo sa posla ili sa drugih obaveza?

I u pravu je komentator sto kaze da Gelzenkirhen ili Viljareal nemaju mnogo sta drugo da ponude, volim ja fudbal ali volim i druge stvari
(Lars, 11. maj 2022 19:54)


A kako nije frka da 50.000 ljudi dodje isto radnim danom, u istom terminu kada igramo neku evropsku utakmicu? Jednostavno razmazeni su nam navijaci previse, i tu ne mislim na navijace sa severa, nego zapad i istok. Da nije tog severa i fanatika koji iz nedelje u nedelju pune tribine gde god igra Zvezda mi bi imali prosek od 500 gledalaca po utakmici.

nikola

pre 1 godinu

Mrtav ozbiljan lik poredi Engleze, Nemce sa Srbima...
Druže Srbin ne zna gde krpi kraj sa krajem a ne da ide na utakmice ahhqhahahqha
(VOSAK, 11. maj 2022 19:54)
Aha, malo sutra. Zivimo bolje nego pola evrope(ako se gleda "spolja")
Stalno je prica "nemamo, nemamo, standard ovakav,onakav..." prosli vikend na adi, prepuni kafici. Dva nesa i cedjena pomorandza 970 dinara i to u kaficu koji se tek priprema da primi goste, bez nekih fensi igralista decjih, ili suncobrana ili bilocega.
Na makiskoj strani gde je uvek bilo skuplje, prepuno....
Kuka narod kako nema para a baca se na svakave gluposti.

Back in Black

pre 1 godinu

Tebra,Viljareal ima samo taj klub u svom gradu.Gelzerkirhen takodje i normalno da jedva cekaju svaku drugu nedelju da odu na stadion jer im je to praznik.Zvezda i partizan imaju i kosarkaske klubove,koji su vrlo praceni,fudbaleri igraju i u evropskim takmicenjima svake godine,ljudi imaju po 2-3 utakmmice nedeljno da gledaju svoje ljubimce a karte nisu bas jeftine,pogotovo za Evropu.Ko ce toliko cesto da dolazi na stadion a pogotovo protiv Pazara,recimo.Eto realnog objasnjenja.
(Konstatacija, 11. maj 2022 19:28)
To nije nikakvo objasnjenje za grad od preko milion i po stanovnika.
I opet da ponovim gde se svi busaju kako jedna polovina navija za jedan klub a druga za drugi.Kako imaju ne znam kakvu armiju navijaca.
Da je to neki mali grad to bi moglo da bude objašnjenje.
A ovako bukvalno na svakoj utakmici mogu da dodju totalno drugi ljudi.

Alek

pre 1 godinu

Viljareal grad od 50 000 stanovnika ima kapacitet od 23 000 mesta u proseku ima preko 15 000 navijaca.
Beograd grad od preko milion i po stanovnika u kojem su dva najveca fudbalska kluba Partizan i Zvezda i polufunale Kupa i na jednoj i drugoj utakmici ne prati ni uža famillija.
A ovamo busanje kako oni imaju armiju navijaca,kako su oni najverniji navijaci na svetu,kako pola Srbije navija za jedan klub a druga polovina za drugi.
FC Šalke je u gradu koji ima 250 000 stanovnika u proseku kada su bili u Bundes ligi na svakoj utakmici je bilo 62 000 navijaca.
To su navijaci a ne ovu busaci u prazno.
(Back in Black, 11. maj 2022 18:39) 

Nažalost promašio si razloge, niko u Salkeu ni U Viljarealu ne bi dolazio da gleda da uvek znaju unapred da će da pobede svaki utakmicu ,i to ubedljivo. Ono što privlači publiku i ljude, i svakom sportu a najviše u fudbalu , je neizvesnost. Kad toga nema koga zanima da gleda punjenje non stop, potpuno izvesno i neinteresantno. Ubedi neizvesnost u takmičenje, smanji ligu, pomozi manjim klubovima, sudije da sude po meri , pa da vidiš kako će publika da dođe sama.

Najrealnije

pre 1 godinu

Kada ćemo da vidimo snimak trenutka kada Pavkov prima loptu,i zašto nećemo
(dejan, 11. maj 2022 18:53)


Presudan detalj utakmice.Da nije bio gol,Zvezda bi ispala od Pazara.Stvarno ne znam da li ste vi grobari normalne osobe i za sta se sve hvatate u vasim teorijama zavere.Prava sekta.

Batko

pre 1 godinu

Da nije tužno bilo bi žalosno i naravno penal, svaka utakmica po jedan baš napredno.
(Krcunovi puleni., 11. maj 2022 19:06)

Tragično je koliko si ti tužan

ništa lakše

pre 1 godinu

Vidljiva razlika između Zvezde i Partizana...jesu različiti protivnici ali Zvezda je dala petardu iz 6,7 šansi a Partizan promašio 4 ozbiljna zicera.

Zvezda je za klasu jači i bolji tim.

Jedva čekam finale mislim da će zbog Stanoja da im Zvezda nabije 3 komada opušteno.

Zvezda

pre 1 godinu

Viljareal grad od 50 000 stanovnika ima kapacitet od 23 000 mesta u proseku ima preko 15 000 navijaca.
Beograd grad od preko milion i po stanovnika u kojem su dva najveca fudbalska kluba Partizan i Zvezda i polufunale Kupa i na jednoj i drugoj utakmici ne prati ni uža famillija.
A ovamo busanje kako oni imaju armiju navijaca,kako su oni najverniji navijaci na svetu,kako pola Srbije navija za jedan klub a druga polovina za drugi.
FC Šalke je u gradu koji ima 250 000 stanovnika u proseku kada su bili u Bundes ligi na svakoj utakmici je bilo 62 000 navijaca.
To su navijaci a ne ovu busaci u prazno.
(Back in Black, 11. maj 2022 18:39)

Zvezda kada treba dovede 50 hiljada navijača. Dans oko 5 hiljada što je dovoljno kakav je protivnik

Back in Black

pre 1 godinu

back in black.... to je zato sto u tim gradovima, to'jest bolje reci malim gradicima ko je si ti nabrojao verovatno I nema sta bolje da se radi nego da stalno visis po fudbalskim utakmicama, a u Beogradu imas milion I jednu opciju gde ces I kako ces da seprovides... Drugim recima Beograd je svetska Metropola za te mirne banje sto si naveo!!
(Fikio, 11. maj 2022 19:24)
Pa jeste Beograd je metropola jedina na svetu celom.To nikako nije recimo London mali grad od nekih cirka 9 miliona stanovnika i brdo fudbalakih stadiona i gle cuda stadioni im krcati.
Jedan Madrid od preko 3 miliona stanovnika itd.

bobo mk

pre 1 godinu

Hahahahahha smejurija!Sto je sigurno sigruno je!

Novi Pazar teska sramota koliko se sklanjaju Zvezdani maloj!
(Grobar, 11. maj 2022 18:57)

Ne sekiraj se, biće isto i u finalu.

VOSAK

pre 1 godinu

Viljareal grad od 50 000 stanovnika ima kapacitet od 23 000 mesta u proseku ima preko 15 000 navijaca.
Beograd grad od preko milion i po stanovnika u kojem su dva najveca fudbalska kluba Partizan i Zvezda i polufunale Kupa i na jednoj i drugoj utakmici ne prati ni uža famillija.
A ovamo busanje kako oni imaju armiju navijaca,kako su oni najverniji navijaci na svetu,kako pola Srbije navija za jedan klub a druga polovina za drugi.
FC Šalke je u gradu koji ima 250 000 stanovnika u proseku kada su bili u Bundes ligi na svakoj utakmici je bilo 62 000 navijaca.
To su navijaci a ne ovu busaci u prazno.
(Back in Black, 11. maj 2022 18:39)


Mrtav ozbiljan lik poredi Engleze, Nemce sa Srbima...
Druže Srbin ne zna gde krpi kraj sa krajem a ne da ide na utakmice ahhqhahahqha

Back in Black

pre 1 godinu

Kakav ste vi meni hit koji poredite Engleze i Srbe u fudbalu, jedni imaju platežnu moć, dobar život, ludi su za fudbalom, a s druge strane Srbe koji ne znaju šta će od svojih muka, plate od 400 eura neki prosek a ni toliko.
Stvarno čudno što ne pune stadion ko Britanci koji imaju desetostruko veće plate ahahahahhahaha
(VOSAK, 11. maj 2022 19:53)
Ja sam spreman u život da se kladim da Beogradjani potroše na godisnjem nivou više para na provode,tržne centre i sta sve ne nego bilo koji Englez.

peraperic

pre 1 godinu

bilo bi dobro da postoji organizovani prevoz iz okolnih gradova do stadiona.
a trebalo bi na pomocni teren Zvezde da se postave tribine sa oko 5000 mesta i da se tu igraju manje utakmice.

B.Legal

pre 1 godinu

Što se tiče komentara oko male posete na stadionu i Beograda koji ima skoro 2 miliona ljudi sa prigradskim naseljima... Ja sam razmišljao o tome zašto ne idem da gledam utakmice uživo...recimo danas, radio sam do 5, treba pravo sa posla da idem u odelu na stadion (autobusom ili taxijem jer parkinga nema), onda da se totalno isprljam na onim strokavim sedištima, a posle ko zna kada bih se vratio kući (sutra čeka posao). Dakle, stadion nema parking, nema metro kojim može brzo da se dodje i posle vrati, loša infrastruktura stadiona, loša sedišta, nema sadržaja, nema krova ako je loše vreme...mislim da su to samo neki od razloga zašto ljudi ne dolazi...objektivno da živim u manjem gradu bilo bi lakše da se ode na utakmicu

Sabre

pre 1 godinu

I evo ga strasni Ohi,strah i trepet za srpske zonaše i fenjeraše…
(kad će sudjenje(do zastarevanja)?, 11. maj 2022 18:35)

Zar ti ne slavis sto je penaldzija potpisao novi ugovor?

Fljamurtari

pre 1 godinu

Ala smo premlatili Zingare kod Komande. Jedan njihov na Vma.
(NR, 11. maj 2022 19:27)

Dogodine u Prizrenu ,junače, tamo da se junacis

Batko

pre 1 godinu

Ala smo premlatili Zingare kod Komande. Jedan njihov na Vma.
(NR, 11. maj 2022 19:27)

Zašto lažeš ?! To se ti junačiš ?!

Vraćao sam se s posla i gledao. Bagra sa obe strane, samo što su vas ovi prebili i to baš prebili

Zvezda

pre 1 godinu

Mrtav ozbiljan lik poredi Engleze, Nemce sa Srbima...
Druže Srbin ne zna gde krpi kraj sa krajem a ne da ide na utakmice ahhqhahahqha
(VOSAK, 11. maj 2022 19:54)
Ne znam odakle si ali aj malo do grada u BG da vidiš kako Srbin jedva krpi kraj sa krajem.
Evo ja iz jednog Banatskog sela cu da te vodim.
Da vidiš ti šta je država u drzavi.
(Back in Black, 11. maj 2022 20:01)

Ne znam sa kim se ti svadjaš? Ja sam beogradjanin. U centru grada u podne ili uveče cirkuliše 30 hiljada ljudi. Neko ide na posao, neko u školu, fakultet, ima dosta stranaca i to stvara privid da je gužva. Skokni do Mirijeva, Voždovca, Banovo brda.,Petlovog brda takve cirkulacije nema. Kome je do utakmice gde sever košta 800 dinara. Sutra ti isti navijači na košarku, itd. Mesečno košarka i fudbal 10+ hiljada dinara a radi za 30 hiljada. U Gelzenkirhenu karta za fan zonu 50 evra a zarada tj plata 2000 evra

andrej

pre 1 godinu

@Viljareal grad od 50 000 stanovnika ima kapacitet od 23 000 mesta u proseku ima preko 15 000 navijaca.
Beograd grad od preko milion i po stanovnika u kojem su dva najveca fudbalska kluba Partizan i Zvezda i polufunale Kupa i na jednoj i drugoj utakmici ne prati ni uža famillija.
A ovamo busanje kako oni imaju armiju navijaca,kako su oni najverniji navijaci na svetu,kako pola Srbije navija za jedan klub a druga polovina za drugi.
FC Šalke je u gradu koji ima 250 000 stanovnika u proseku kada su bili u Bundes ligi na svakoj utakmici je bilo 62 000 navijaca.
To su navijaci a ne ovu busaci u prazno.
(Back in Black, 11. maj 2022 18:39) 

Tamo je velika nezaposlenost..

Konstatacija

pre 1 godinu

@Viljareal grad od 50 000 stanovnika ima kapacitet od 23 000 mesta u proseku ima preko 15 000 navijaca.
Beograd grad od preko milion i po stanovnika u kojem su dva najveca fudbalska kluba Partizan i Zvezda i polufunale Kupa i na jednoj i drugoj utakmici ne prati ni uža famillija.
A ovamo busanje kako oni imaju armiju navijaca,kako su oni najverniji navijaci na svetu,kako pola Srbije navija za jedan klub a druga polovina za drugi.
FC Šalke je u gradu koji ima 250 000 stanovnika u proseku kada su bili u Bundes ligi na svakoj utakmici je bilo 62 000 navijaca.
To su navijaci a ne ovu busaci u prazno.
(Back in Black, 11. maj 2022 18:39)

Tebra,Viljareal ima samo taj klub u svom gradu.Gelzerkirhen takodje i normalno da jedva cekaju svaku drugu nedelju da odu na stadion jer im je to praznik.Zvezda i partizan imaju i kosarkaske klubove,koji su vrlo praceni,fudbaleri igraju i u evropskim takmicenjima svake godine,ljudi imaju po 2-3 utakmmice nedeljno da gledaju svoje ljubimce a karte nisu bas jeftine,pogotovo za Evropu.Ko ce toliko cesto da dolazi na stadion a pogotovo protiv Pazara,recimo.Eto realnog objasnjenja.

zvezdaš

pre 1 godinu

Dva penala, greška golmana i još nešto pričaju za Partizan xD ali mentalitet njihov je kao mentalitet robijaša, nema tu ni morala ni časti, rupa i njeni stanovnici su zlo srpskog fudbala.
(nz, 11. maj 2022 23:03)

Znaš u čemu je razlika?
Dva penala, osam golova.
Vi dobijete penal da rešite utakmicu, nekako 88-89 minut, eventualno 90+2

Back in Black

pre 1 godinu

Zvezda kada treba dovede 50 hiljada navijača. Dans oko 5 hiljada što je dovoljno kakav je protivnik
(Zvezda, 11. maj 2022 19:06)
Niko ne treba da dovodi navijace vec da oni sami dodju ako se vec toliko busaju kako ih ima najmanje 3 miliona.
Nije loš prosek od 3 miliona došla uža familija.
Na drugoj utakmici isto od 3 miliina tu je baš najuža familija došla.Samo najrodjeniji.

VOSAK

pre 1 godinu

back in black.... to je zato sto u tim gradovima, to'jest bolje reci malim gradicima ko je si ti nabrojao verovatno I nema sta bolje da se radi nego da stalno visis po fudbalskim utakmicama, a u Beogradu imas milion I jednu opciju gde ces I kako ces da seprovides... Drugim recima Beograd je svetska Metropola za te mirne banje sto si naveo!!
(Fikio, 11. maj 2022 19:24)
Pa jeste Beograd je metropola jedina na svetu celom.To nikako nije recimo London mali grad od nekih cirka 9 miliona stanovnika i brdo fudbalakih stadiona i gle cuda stadioni im krcati.
Jedan Madrid od preko 3 miliona stanovnika itd.
(Back in Black, 11. maj 2022 19:33)

Kakav ste vi meni hit koji poredite Engleze i Srbe u fudbalu, jedni imaju platežnu moć, dobar život, ludi su za fudbalom, a s druge strane Srbe koji ne znaju šta će od svojih muka, plate od 400 eura neki prosek a ni toliko.
Stvarno čudno što ne pune stadion ko Britanci koji imaju desetostruko veće plate ahahahahhahaha

RSB

pre 1 godinu

Ja ne znam da li vi primećujete ali ovaj pazar nije izgubio u zadnjih pet utakmica. 4 pobede i 1 remi a sad za 23 minuta gube 5:0! U prvenstvu su se pretvorili u Rad s kraja prošle sezone, i preprosle, i one tamo i još one tamo sezone kad Rad odjedanput postaje Bajern. Ovaj pazar ista priča.

Lars

pre 1 godinu

To nije nikakvo objasnjenje za grad od preko milion i po stanovnika.
I opet da ponovim gde se svi busaju kako jedna polovina navija za jedan klub a druga za drugi.Kako imaju ne znam kakvu armiju navijaca.
Da je to neki mali grad to bi moglo da bude objašnjenje.
A ovako bukvalno na svakoj utakmici mogu da dodju totalno drugi ljudi.
(Back in Black, 11. maj 2022 19:39)

Jel kapiras ti koliko je u Beogradu tesko ili nemoguce radnim danom stici na marakanu oko 18:15 pravo sa posla ili sa drugih obaveza?

I u pravu je komentator sto kaze da Gelzenkirhen ili Viljareal nemaju mnogo sta drugo da ponude, volim ja fudbal ali volim i druge stvari

Baš zato što te znamo

pre 1 godinu

Što se posećenosti u Beogradu tiče, glavni problem je nemanje para.Na stadion retko dolaze porodični ljudi, odričemo se svega što možemo.Treba ti para za kartu, moraš i benzina da sipaš ili da dva sata provedeš u busu, plus parkiranje, da ne pričam sa decom, sok, sladoled...

Quaresma

pre 1 godinu

A ovi sto pisu o tome da se ne ide na utakmice mogu da porucim:
za sve sto se zeli, moze se, samo ako postoji volja!!!
(beograd_92, 11. maj 2022 20:34)

U pravu si, to sam danas i ja rekao mojoj koleginici.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 1 godinu

Од пола седам митингујете о посјети на стадиону, Виљареалу, Шалкеу, стандарду код нас и на западу... И шта се на крају установило?

Nenad

pre 1 godinu

Zivis u Njemackoj i gledas kako Bajern 10 put osvaja za redom titulu 10.kola prije kraja.!Samo ti zivi tamo.Brzo ces nazad.
(pedja, 12. maj 2022 00:26)

Navedi razloge za i protiv ostanka u Nemačkoj. Da vidimo kako je to bolje za normalnog čoveka i normalan život u Srbiji od Nemačke.

beogradski

pre 1 godinu

Nažalost promašio si razloge, niko u Salkeu ni U Viljarealu ne bi dolazio da gleda da uvek znaju unapred da će da pobede svaki utakmicu ,i to ubedljivo. Ono što privlači publiku i ljude, i svakom sportu a najviše u fudbalu , je neizvesnost. Kad toga nema koga zanima da gleda punjenje non stop, potpuno izvesno i neinteresantno. Ubedi neizvesnost u takmičenje, smanji ligu, pomozi manjim klubovima, sudije da sude po meri , pa da vidiš kako će publika da dođe sama.
(Alek, 11. maj 2022 18:58)

Nije ni do toga. Barsa je punila sve redom, pa je bio pun stadion, Dzordanovi Bulsi su punili sve redom, bila je puna hala. Problem je u kvalitetu. Nas fudbal, sa prosecnim igracima i ocajnim kriterijumom sudjednja, gde je svaki laksi kontakt faul, pa se od 90 minuta, aktivno igra 40, i to jako sporo, niko nece da gleda.

VOSAK

pre 1 godinu

back in black.... to je zato sto u tim gradovima, to'jest bolje reci malim gradicima ko je si ti nabrojao verovatno I nema sta bolje da se radi nego da stalno visis po fudbalskim utakmicama, a u Beogradu imas milion I jednu opciju gde ces I kako ces da seprovides... Drugim recima Beograd je svetska Metropola za te mirne banje sto si naveo!!
(Fikio, 11. maj 2022 19:24)
Pa jeste Beograd je metropola jedina na svetu celom.To nikako nije recimo London mali grad od nekih cirka 9 miliona stanovnika i brdo fudbalakih stadiona i gle cuda stadioni im krcati.
Jedan Madrid od preko 3 miliona stanovnika itd.
(Back in Black, 11. maj 2022 19:33)

Kakav ste vi meni hit koji poredite Engleze i Srbe u fudbalu, jedni imaju platežnu moć, dobar život, ludi su za fudbalom, a s druge strane Srbe koji ne znaju šta će od svojih muka, plate od 400 eura neki prosek a ni toliko.
Stvarno čudno što ne pune stadion ko Britanci koji imaju desetostruko veće plate ahahahahhahaha

zvezdaš

pre 1 godinu

Od sve muke svela se priča na posetu...
Kad je stadion pun "šta rade ti ljudi, zar nemaju drugog posla", kad nije pun "zašto nije pun"... Eto, nije.

Back in Black

pre 1 godinu

Nažalost promašio si razloge, niko u Salkeu ni U Viljarealu ne bi dolazio da gleda da uvek znaju unapred da će da pobede svaki utakmicu ,i to ubedljivo. Ono što privlači publiku i ljude, i svakom sportu a najviše u fudbalu , je neizvesnost. Kad toga nema koga zanima da gleda punjenje non stop, potpuno izvesno i neinteresantno. Ubedi neizvesnost u takmičenje, smanji ligu, pomozi manjim klubovima, sudije da sude po meri , pa da vidiš kako će publika da dođe sama.
(Alek, 11. maj 2022 18:58)
Hahahahahaah.
Oće oće.Došla bi publika stadioni bi bili prepuni.Kakva je neizvesnost u Skotskoj ligi?
Nikakva, haraju dva kluba koliko imaju Seltik i Rengera navijaca u proseku a koliko Zvezda i Partizan?
Kakva je neizvesnost u Bundes ligi gde hara jedan klub a stadioni svi do jednog krcati.U trecoj ligi Nemacke ima duplo više navijaca nego u nasoj.
Kakva je neizvesnost u Holandskoj ligi gde haraju Ajaks i PSV stadioni krcati.
Willem II i Zwole imaju više navijaca od ovih naših giganta koji kao imaju armiju navijaca.Alo bre Beograd je grad od preko milion i po stanovnika.Znaci nekih 750 000 navija za jedan klub drugih 750 000 za drugi.A na stadionu ona baš najuža familija.Bitno da se na Youtube okaci Derbi ili neka evropska utakmica i onda su svi u tripu ono Best fans in World.
Oće i ove dve utakmuce da okace da vidi svet šta su best fans.

Zvezda

pre 1 godinu

Tebra,Viljareal ima samo taj klub u svom gradu.Gelzerkirhen takodje i normalno da jedva cekaju svaku drugu nedelju da odu na stadion jer im je to praznik.Zvezda i partizan imaju i kosarkaske klubove,koji su vrlo praceni,fudbaleri igraju i u evropskim takmicenjima svake godine,ljudi imaju po 2-3 utakmmice nedeljno da gledaju svoje ljubimce a karte nisu bas jeftine,pogotovo za Evropu.Ko ce toliko cesto da dolazi na stadion a pogotovo protiv Pazara,recimo.Eto realnog objasnjenja.
(Konstatacija, 11. maj 2022 19:28)
To nije nikakvo objasnjenje za grad od preko milion i po stanovnika.
I opet da ponovim gde se svi busaju kako jedna polovina navija za jedan klub a druga za drugi.Kako imaju ne znam kakvu armiju navijaca.
Da je to neki mali grad to bi moglo da bude objašnjenje.
A ovako bukvalno na svakoj utakmici mogu da dodju totalno drugi ljudi.
(Back in Black, 11. maj 2022 19:39)

Ići na svaku utakmicu fudbala, košarke svake nedelje je veliki trošak, 60% navijača nigde ne radi ili rade za neku crkavicu. A ti navijači treba da plate, mobilni, ako neko puši i za cigare, da izadje uveče. Mi smo živa sirotinja

Lars

pre 1 godinu

A kako nije frka da 50.000 ljudi dodje isto radnim danom, u istom terminu kada igramo neku evropsku utakmicu?
(marko, 11. maj 2022 20:23)

Zato sto je pola stadiona sa strane, zato sto se ljudi pripremaju unapred za te utakmice, zato sto niko nece da daje gomilu love za linglong ligu, zato sto se narod malo i zasitio, ja sam bio protiv cukarickog i javora bilo je preko 30.000 ljudi pre 5-6 godina, to vise nije moguce.

innbecilo

pre 1 godinu

To su navijaci a ne ovu busaci u prazno.
(Back in Black, 11. maj 2022 18:39)

Tamo je velika nezaposlenost..
(andrej, 11. maj 2022 19:08)
00

Zato smo mi ekonomski DIVOVI!

marko

pre 1 godinu

Zato sto je pola stadiona sa strane, zato sto se ljudi pripremaju unapred za te utakmice, zato sto niko nece da daje gomilu love za linglong ligu, zato sto se narod malo i zasitio, ja sam bio protiv cukarickog i javora bilo je preko 30.000 ljudi pre 5-6 godina, to vise nije moguce.
(Lars, 11. maj 2022 20:38)

Pa dobro, al nemoj onda da se spominje vise radni dan i termin kao razlog. I cisto sumnjam da od tih 50.000 sto dodje na evropsku nema makar 20.000 iz Beograda. Al jednostavno bolje ljude ona stvar da se cimaju protiv Kolubare ili Pazara. Cenu karte od 300 dinara je tek smesno uzimati kao razlog nedolaska.

Amaterska expertiza

pre 1 godinu

Navijač sam Partizana i čestitam vam na zasluženoj pobjedi. Ali da se osvrnem na posjetu na obe utakmice danas u BG. Mislim da se jedino u Srbiji (vjerovatno i u HR i u BiH) ne možete prošetati u dresu kluba za koji navijate. To je glavni problem. Živim u Njemačkoj i redovno sa kćerkom idem na utakmice u dresu kluba iz grada u kojem živimo. Nikada se niko nije potukao na stadionu, nikada nas niko nije napao u pogrešnom dijelu grada, nikada niko u prevozu nije dobacivali "baci sisu da se igramo" ili sl., ljudi familijarno dolaze na utakmice bez straha. Dok to ne riješimo posjeta će biti kakva jeste. Pozdrav.
(Zoran, 11. maj 2022 23:11)

U pravu si, nema šta. Ja ne idem na utakmice otkad sam umalo dobio batine na jednoj evropskoj utakmici a od naših navijača. Šetanje u dresu je za mene misaona imenica oduvek. Drugo, ovi genijalci što određuju termine odigravanja baš kao da namerno to rade ili su mnogo glupi. Baš juče razmišljam, partizan verovatno završava oko 18:15, dok zvezda počinje u 18:30. Pazi termine, taman da se sretnu navijači i da se izgrle i izljube kako samo oni to umeju. Mislim, kakvi mozgovi.

Lažem sebe pa mogu i tebe

pre 1 godinu

Ето написао си да је у Гелзенкирхену карта 50 евра, а плата 2000 евра. Дакле, плата је 40 пута већа од цене једне карте. У Србији је карта за Исток 3 евра (400 динара). Када 3 евра помножимо са 40, добијемо 120 евра. Да ли је просечна плата у Србији 120 евра? А Докле је стигао Шалке у Европи ове године?
(Марко, 11. maj 2022 22:41)
Ladno slažeš da je istok 400 din i još kažeš tri evra.Kočiko je onda sever?Čovek ti kaže za najbolja mesta (50 ojra) na Veltins areni koji je u drugoj ligi i ima prosek od 33000 gledalaca kući dok je u Bundes ligi
Imao 62000 u proseku i rasprodat stadion.Zamisli taj drugoligaš ima 40 % manje vredan tim po transfer marketu a prodao je tri najbolja svoja igrača za 42 miliona evra ukupno i lagano je šampion cvajte i vraća se u Bundes ligu.Onakve utakmice kakve oni igraju u tom drugoligaškom takmičenju mi ovde možemo da sanjamo I po igri i po poseti.Zaludjuj se ti nameštenim prvenstvima i "uspesima" u Evropi dok država daje (grad beograd dao za prvu polovinu godine pet miliona evra) samo jednom klubu.Zato je Nemačka deset svetlosnih godina ispred nas

nele

pre 1 godinu

@Zoran
Krajem 80 i pocetkom 90ih sam isao na utakmice. Ucestvovao sam i u organizovanim tucama par puta. Tuce su se zavrsavale sa nekim izbijenim zubom ili razbijenom arkadom. I bile su iskljucivo rukama i samo oni koji su zeleli da ucestvuju. Nikada nisu maltretirani slucajni prolaznici a ni navijaci protivnickog kluba van dogovorene "makljaze". Desavalo se da udjes u autobus i krenes na utakmicu i da su pola autobusa cigani a druga polovina grobari. I osim navijackih pesama i prozivanja nikada nije bilo problema. Onda su tribine od nas "huligana" koji smo imali kodeks preuzeli kriminalci koji su tribinu koristili za razvijanje biznisa zastite i prodaje droge. Klinci, da bi bili primljeni su morali da nekog izbodu pa su krenuli i nozevi da sevaju u tucama. Tad sam se i povukao, kao i vecina "starije garde"
P.S desilo mi se da sam dan posle derbija i organizovane tuce bio u kaficu sa sadasnjom suprugom kada je usla ekipa Grobara sa kojima sam se dan ranije tukao. Dosli su do naseg stola, kulturno se pozdravili i otisli svojim poslom.