Utorak, 08.03.2022.

08:00

Jokić se ne šali: 32 poena i tripl-dabl

Košarkaši Denver Nagetsa pobedili su Golden Stejt Voriorse rezultatom 131:124 uz odličnu partiju Nikole Jokića.

Izvor: SN

Jokiæ se ne šali: 32 poena i tripl-dabl IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

pih )-

pre 2 godine

Moja teorija:
LB i KD pokazali potpuno nepostovanje Nikole prilikom all star drafta, birajuci ga tek na 8mom mestu, debeli je kao 'iskulirao' to ali mislim da je u sebi rekao 'ok, oceste sad za stvarno?'.

Pazite narednih mesec dana.
(buha

I onda se Nikola naljutio i ubacio cijelih 10 za 26min a plus je imao
nevidjenu asistenciju preko citavog terena. Ubacivati 50 puta to i Stef Kari zna.

maSi

pre 2 godine

Fantatizam oko Jokica prelazi granice dobrog ukusa,pre svega u prozivanju drugih igraca na ustrb njega. Neko rece da bi Janis sa Denverom bio 13ti na Zapadu,sto znaci da je Redzi Dzekson bolji igrac od Janisa jer predvodi Zubca,kenarda,mana ispred raspalih Hjustona,Oklahome,kingsa,portlanda,pelikana,ocajnih Lejkersa a ispred je samo solidna Minesota,uz to je vrlo prosecni Dalas ispred a u vrhu je trenutno ocajni Golden Stejt koji je samo bleda senka nekadasnjeg a u vrhu je danasnje Nba regularne sezone. Pa ako bi Janis uspeo da bude iza ovih timova,stvarno bi trebao da istupi iz lige. Sta reci o ovima sto misle da nba tracker bira ko ce osvojiti Nba mvp,a na kraju postoji glasanje,gde glasovi biraju pobednika. I koliko utice dan za danom u misljenju ljudi,Jokic vezao nekoliko slabijih partija,utihnuli,vezao dve odlicne..mvp,najbolji ikad. Lebrona nigde 20 meceva,postigao 56 poena.."najbolji igrac lige". Sinoc "the truth" pojmas citira Kendrika Perkinsa ladno,jednog od najvecih panjeva u istoriji kosarke,isti taj "the truth" koji je izjavio da onaj ko ne misli da je Lebron najbolji ikada,treba da batali kosarku i vi takvoj osobi udelite brdo minusa i to zaboravite,da bi vec na sledecoj vesti istog tog podrzavali samo jer pise "niste svesni sta je Nikola Jokic". Pa nema nista gore od takvih klanjaca koji pisu takve recenice,to su robovi u dusi.
(vince carter, 8. mart 2022 08:50)

Сузе лече. После сваке утакмице да нам се добро исплачеш...

bradina

pre 2 godine

Gledam povremeno neke snimke ranijih igara Denvera i pitam se zasto Denver ne uradi isto kad je Jokic igrao u paru sa Plamlijem? Bar ova utakmica protiv GSW je mogla biti eksperiment za tako nesto?Da podsetim tad je prva postava izgledala: Mari,Heris,Kreg,Plamli(Milsap) i Jokic,tako da bi mozda postava Moris,Barton,Gordon,Kazns,Jokic bila skoro identicna!? Znam,od tada je dosta snega napadalo u Denveru,od te startne postave ostao je samo Jokic uz povredjenog i odsutnog Marija,ali verujte uzivao sam gledajuci tu snimku a radi se o utakmicama PO.Izgleda da se ceka povratak Dzemala,pa da pocne ta opcija? Protiv eventualnog protivnika u ovogodisnjem PO ekipe Memfisa bilo bi zaista potrebno videti petorku koja bi se oduprela Marantu i Adamsu u toj formaciji Mari,Moris,Gordon,Kazans i Jokic!?

XXX

pre 2 godine

@(Srbonja, 08. mart 2022 11:43): jedan prijateljski savet: predji na vesti o curling-u, nije košarka sport za tebe. Ono tamo malo klizanje, četke, metle, ma milina za tebe.

XXX

pre 2 godine

@(Srbonja, 08. mart 2022 11:43): jedan prijateljski savet: predji na vesti o curling-u, nije košarka sport za tebe. Ono tamo malo klizanje, četke, metle, ma milina za tebe.

palop

pre 2 godine

Jokić standardan, Ker od Bjelice napravio centra i polako ga zakopava.
(Srgota, 08. mart 2022 08:12)

Dokle cemo da krivimo sve ostale za Bjelicinu NBA karijeru? Jokic dosao kao mladi, debeli iz Mege u NBA i probio se sam cak do mvp-ja, a Bjelica promenio jedno 5 ekipa do sad i uvek su drugi bili krivi sto ne igra dobro, od trenera do saigraca. Ili imas, ili nemas to sto je potrebno da bi uspeo tamo...

goran nba 86

pre 2 godine

koliko nema pravde, vlada nepotizam i tamo, rid triput bolji i def i off od bartona i ovaj prva petorka u tripu da je dzordan lično, a ovaj 13 igrač tima, a decko kida

Mare

pre 2 godine

Moja teorija:
LB i KD pokazali potpuno nepostovanje Nikole prilikom all star drafta, birajuci ga tek na 8mom mestu, debeli je kao 'iskulirao' to ali mislim da je u sebi rekao 'ok, oceste sad za stvarno?'.

Pazite narednih mesec dana.
(buha, 08. mart 2022 08:58)

Ne slažem se. Nikola je biran zadnji zato što je KD izabrao Embida kao prvog igrača. LB je znao da KD neće izabrati i Nikolu kao drugog centra jer nema potrebe, zbog toga ga je LB ostavio za kraj. Ukratko Durentov prvi izbor je uticao da Nikolu biraju zadnjeg.

Mare

pre 2 godine

Ljudi sta se desava sa strimovima???
(Dragan RS, 08. mart 2022 08:17)

Ukucaj lepo na guglu "reddit nba streams", udji na reddit stranicu, izaberi koju ces utakmicu i izaberi neki od verifikovanih strimova. Slika je full hd, imaš par reklama dok ne očita meč i to je to.

milan

pre 2 godine

axaxaxaxa pomenuo sam Rendla a nisam ni znao da je postigao 46 poena,Randle 46 poena??
(David, 08. mart 2022 10:43)
Randle bio ako se ne varam deseti pik prve runde ,Jokic izabran kao 41. ili 11.pik druge runde ....

milan

pre 2 godine

Dobio si hrpu minusa a nisi niti jednu laž izrekao i vidi se da znaš i pratiš košarku. Kod većine komentatora nema dosljednosti niti praćenja teme, jedan dan im netko valja sutra taj isti ne valja a da uopće nisu svjesni da istog lika komentiraju. Pogleda se naslov, box score i automatski zgrabi tipkovnica i udri. Niti je Nikola najbolji kad odigra sjajno niti najgori kad podbaci ali kod nas je tako. Sinoć G.State iz protesta prema ligi došao bez svih glavnih igrača ali sigurno 90% nije ni primjetilo ništa osim Nikoline impresivne statistike. Takve statistike nisu više iznimka već pravilo jer doslovno svaku večer imaš jednog ili više igrača koji rasture. Liga se promjenila toliko da ne može čovjek vjerovati, ranije je većina utakmica regularne sezone bila na nož što se kaže a danas to nije slučaj ni u 10% utakmica. Otud i napuhane statistike gdje neki lijevi igrač za kojeg nitko nije ni pošteno čuo ubaci 45 koševa i nikome nije čudno.
(jere, 08. mart 2022 10:25)
kakvi bre ,,levi'' igraci u nba daju 45 poena sta lupetas ...otpad iz nba dodje u cska ,efes ,Milano i budu medju najboljima po evropi

Bojan

pre 2 godine

Broj stranaca koji dolaze ovde da pljuje Jokića je sad već dvocifren! Siroti, nemaju za koga svog da navijaju od kako je Nurkić 'povrijeđen', pa istresaju frustracije na Jokiću...

milan

pre 2 godine

Kako ljudi brzo promjene ideale, ubjedjenja, filozofiju kad im tako odgovara.. cujes razumijem ga sto nece da igra za reprezentaciju.. pa igrac je medju najboljim al je coek ispod prosjeka.. sve je to moderno prodavanje vjere za veceru.. medjutim ne mozes ga osuditi jer je to njegova stvar, da ga ne podrzavam be podrzavamm.. samo se nadam da ce se u buducnosti iskupiti na jedan ili drugi nacin.. npr on u Djokovicu nije do koljena, tj uopste ne mogu da se porede..
(Kole, 08. mart 2022 11:12)
bice MVP Evropskog uz zlato naravno, nadam se da ces tad da promenis plocu

crna mamba

pre 2 godine

Ovde pola ljudi hejtuje današnji NBA. Pa drugačija se košarka igra nego pre. Pre GS većina poena je bilo piknrol, guranje u reket, ulaz, trojkaše si mogao na prste da izbrojiš. Promenila se igra, mnogo brže se igra, svako može da stavi sa trojke, a logo je postao standard kod šutera.

Međutim sve je to u redu, ali Jokić diže brojke u plejofu. Prošle godine 30 poena. Jesu pukli od finiksa, ali sa porterom i mareje jedne godine imaju potencijal za finale NBA. Znači jokić sumermax i još tri godine da proba u Denveru. Posle sa 30 može bilo gde još 7,8 godina. Osvojiće barem dva prstena, ako ga ne bude mrzelo. Mada baš deluje da je takmičarski nastrojen. Uglavnom naši posle 30. već razmišljaju o penziji. A jokić još može da napreduje (posebno u odbrani) fizički i produži karijeru.

uostalom kome se ne gleda i ne treba da gleda NBA. Ja bih gledao svaki dan po tekmu da su normalni termini ili barem da imam arenu na reprizu :)

Kole

pre 2 godine

Kako ljudi brzo promjene ideale, ubjedjenja, filozofiju kad im tako odgovara.. cujes razumijem ga sto nece da igra za reprezentaciju.. pa igrac je medju najboljim al je coek ispod prosjeka.. sve je to moderno prodavanje vjere za veceru.. medjutim ne mozes ga osuditi jer je to njegova stvar, da ga ne podrzavam be podrzavamm.. samo se nadam da ce se u buducnosti iskupiti na jedan ili drugi nacin.. npr on u Djokovicu nije do koljena, tj uopste ne mogu da se porede..

Srbonja

pre 2 godine

I igra full minute protiv rezervi GS, sutira tehnicka slobodna, dobija faulove za svaki kontaktic, sudije nece tehnicku da mu udijele... Napravi on onu 46p partiju, sa produzecima, ovdje pomama, MVP, MVP, danas Embiid 43, bez produzetaka, jer je rijesio jedan kvalitetan tim na vrijeme, ovdje vjerovatno ignorisanje. A da se zapitate zasto su skoro sve utakmice Jokica na posjed, dva?! Nisu samo one gdje mu saigraci polude pa sve ubace. Zbog toga sto je on jedna rupa bez dna u odbrani. A zamislite sinoc taj duel Bjelica vs Jokic. Bjelica koji kao da je igrao za Denver, samo gubio lopte. Ili Kevon Luni od 208, nekad treci centar. Bas era centara.

jere

pre 2 godine

(vince carter, 8. mart 2022 08:50)

Dobio si hrpu minusa a nisi niti jednu laž izrekao i vidi se da znaš i pratiš košarku. Kod većine komentatora nema dosljednosti niti praćenja teme, jedan dan im netko valja sutra taj isti ne valja a da uopće nisu svjesni da istog lika komentiraju. Pogleda se naslov, box score i automatski zgrabi tipkovnica i udri. Niti je Nikola najbolji kad odigra sjajno niti najgori kad podbaci ali kod nas je tako. Sinoć G.State iz protesta prema ligi došao bez svih glavnih igrača ali sigurno 90% nije ni primjetilo ništa osim Nikoline impresivne statistike. Takve statistike nisu više iznimka već pravilo jer doslovno svaku večer imaš jednog ili više igrača koji rasture. Liga se promjenila toliko da ne može čovjek vjerovati, ranije je većina utakmica regularne sezone bila na nož što se kaže a danas to nije slučaj ni u 10% utakmica. Otud i napuhane statistike gdje neki lijevi igrač za kojeg nitko nije ni pošteno čuo ubaci 45 koševa i nikome nije čudno.

David

pre 2 godine

Protiv koga je to dominira Jokic,protiv Bjelice,valanciunasa i slicnih. Sreca pa timovi uopste nemaju igru zasnovanu na centrima pa im ne salju loptu u ruke gde bi Jokara kog je Skola osramotio sedao na klupu zbog 4,5 faula. Ovako u ligi bekova se slepa,jos kad ga u preuzimanju cuvaju krila laksa 30kg od njega,zurka moze da pocne. Samo kad vidis da je Francuz Gober dvostruki dobitnik nagrade za najboljeg defanzivca,treba da sednes i pustis mec Pau Gasola protiv njega u finalu protiv njega,horog,pivotiranje,ulaz,finte,sutevi,kucanja,sve to je stariji Gasol demonstrirao na tom liku a onda jos pogledas da Dzulius Randle iz Njujorka brojevima zadnjih sezona lici na nekog finog igraca,koliko su stil igre,pravila omogucili i prosecnim igracima da izgledaju bolji nego sto jesu. Wrstbruk 3 uzastopne td sezone,bukvalno balavili na njega te prve sezone al tolko ga brzo i zaboravili.

dare slovenac

pre 2 godine

Uz svo postovanje do Drazena, Stojakovica, Danilovica, Kukoca, Divca, Radju….Jokic i Doncic su najbolji kosarkasi sa ovih prostora koji su ikada igrali u NBA…

Mare

pre 2 godine

Gledam sad ovu statistiku prvih deset koji su u trci za MVP. Ako uzmes po jednu statisticku kategoriju od svakog od onih 9 iza Jokica, mozes da skupis jednog igraca koji je bolji od Nikole...
Ustvari, mediji toliko hajpuju druge igrace, da sam se iznenadio kad sam pogledao statistiku:
- Jokic ima isti broj poena u proseku kao Kari
- Embiid i Janis imaju cak dva - dva i po skoka manje od Jokica! Za nekog ko ne moze da skoci, ovo mi je fascinantna stavka. Takodje, jel ste primetili da skoro uvek kod sudijskog podbacivanja Jokic uzme loptu... Misterija..
- Kris Pol ima manje od 15 poena po mecu?? Ocekivao sam da je na dvadesetak
- Harden ima preko deset asistencija po mecu? Svaka cast..

vince carter

pre 2 godine

Ovom prilikom saljem veliki pozdrav mom najvecem fanu Jaranu "Kozuki Odenu" sa najglupljim nadimkom na stranici i osobom koja pamti sve moje komentare i opsednut je sa mnom od kad sam ga napravio smesnim za decije komentare o Floydu i Konoru,od tada ne prestaje da pokazuje sklonost prema meni,a vrhunac svega je njegova recenica "ti i dalje mislis da sam fan LeGMA" ja ni sam ne znam kad sam se bavio ovim ludakom u komentarima,a lik izgleda zapisuje u svesci kad ga neko proziva! Malo mu je sto ga je moja prijateljica "Alex" pravila smesnim za kosarku😉

jonny deep

pre 2 godine

(Huan Pablo Don Fernando, 08. mart 2022 08:55)
I ja imam konjare u familiji pa sam upućen. To je ljubav veća nego prema roditeljima. Ni ja nzm što, ali ko voli konje voli ih ih sve snage. Prosto je to urođeno. A komentar to nije na mestu, jer su konji odmor a reprezentacija dodje posle naporne sezone. Odigra svaki meč po pola i više sata. Umor je to. Plus sto ima 120+ kg. Više treba njemu snage nego npr kampacu. Ali da bih voleo da ga vidim u reprezentaciji, voleo bih, ali ga i razumem. Hoće hoće neće ne mora. Ima ko hoće. Bitno da nije doneo nikakvu štetu, ako već nije korist.

mek grejdi

pre 2 godine

koliko je ovaj novi sistem napravio regularni deo kompetativnijim. Samo pratite jurnjavu Denvera, Jute, Dalasa i Minesote što za domaći teren, što da ne upadnu u razigravanje sa Klipersima, Lejkersima. U zadnjih 10 tekmi svi su minimum na 8-2.

buha

pre 2 godine

Moja teorija:
LB i KD pokazali potpuno nepostovanje Nikole prilikom all star drafta, birajuci ga tek na 8mom mestu, debeli je kao 'iskulirao' to ali mislim da je u sebi rekao 'ok, oceste sad za stvarno?'.

Pazite narednih mesec dana.

vince carter

pre 2 godine

Fantatizam oko Jokica prelazi granice dobrog ukusa,pre svega u prozivanju drugih igraca na ustrb njega. Neko rece da bi Janis sa Denverom bio 13ti na Zapadu,sto znaci da je Redzi Dzekson bolji igrac od Janisa jer predvodi Zubca,kenarda,mana ispred raspalih Hjustona,Oklahome,kingsa,portlanda,pelikana,ocajnih Lejkersa a ispred je samo solidna Minesota,uz to je vrlo prosecni Dalas ispred a u vrhu je trenutno ocajni Golden Stejt koji je samo bleda senka nekadasnjeg a u vrhu je danasnje Nba regularne sezone. Pa ako bi Janis uspeo da bude iza ovih timova,stvarno bi trebao da istupi iz lige. Sta reci o ovima sto misle da nba tracker bira ko ce osvojiti Nba mvp,a na kraju postoji glasanje,gde glasovi biraju pobednika. I koliko utice dan za danom u misljenju ljudi,Jokic vezao nekoliko slabijih partija,utihnuli,vezao dve odlicne..mvp,najbolji ikad. Lebrona nigde 20 meceva,postigao 56 poena.."najbolji igrac lige". Sinoc "the truth" pojmas citira Kendrika Perkinsa ladno,jednog od najvecih panjeva u istoriji kosarke,isti taj "the truth" koji je izjavio da onaj ko ne misli da je Lebron najbolji ikada,treba da batali kosarku i vi takvoj osobi udelite brdo minusa i to zaboravite,da bi vec na sledecoj vesti istog tog podrzavali samo jer pise "niste svesni sta je Nikola Jokic". Pa nema nista gore od takvih klanjaca koji pisu takve recenice,to su robovi u dusi.

Straight Outta München

pre 2 godine

Ukljucio je MVP mode. Mislim da zeli titulu vec ove sezone. Ako daju MVP trofej Embidu, bice to najveca sportska nepravda ikada.

Cole

pre 2 godine

Za sve "dusebriznike",
2021-22 NBA MVP Award Tracker
kaze da ke Nikola prvi u MVP trci
sa 42%, drugi je Adetokumbo sa 25,1%
i treci Embid sa 11,6%. Tako da...

Marko Petrovic

pre 2 godine

Kad bi Jokic imao 15 bacanja po utakmici inao bi 40 poena u proseku.Jokic bacanja: 8/14
(Aleksandar, 8. mart 2022 08:11

Igrali juce produzetke pa danas opet utakmicu. Ne lozi se ako jedno vece ima lose sa linije slobodnih. Cak je bio tolko zadihan kad je trebao u jednom trenutku da izvodi dva bacanja da je Malone trazio time out. I zamisli, pogodi nidza oba posle time outa.

Mladen

pre 2 godine

Kao sto je Sem Micel rekao sinoc Dzejlenu Rouzu,utakmicom protiv Pelikansa trebala bi da je zavrsena MVP trka.
Sinoc Embid opet odlican,ali prosto kad NJ igra na svom nivou,decko je klasa za sebe.
Manje vise ta MVP nagrada (utisak je da vise radi bilo koga od nas nego njega), vise od bilo cega drugog odusevljava nacin na koji igra...
Sa kakvom lakocom postize poene,baca bejzbol pasove,bez gledanja,konstantno ga udvajaju, cak i salju po tri igraca na njega. Neverovatan je!
Interesantno je da mogu da budu i cetrti a nazalost i sedmi.
Minesota ne staje, ispred su na pobedu Juta i Dalas,mada ne treba sumnjati da ce uz solidan raspored Denver uspeti da sacuva pristojnu poziciju pred play off...

Dragan Feliks

pre 2 godine

Teška utakmica, dan za danom im je oduzela energiju pogotovo u defanzivi. Iako bez startera Pul i onaj drugi klinac su samo sipali i otežali ovu pobedu Denvera. Bjelica propao kao žeton i rekao bih da ćemo ga kako sezona odmiče sve manje viđati. Gordon i Moris energetski na polovini, Grinovi solidni, Rivers dobar baš kao i Kazins, Bouns nedefinisan a možda i povređen pa su u roster vraćeni Rid koji je bio sjajan i Kampaco koji je opet bacao cigle. Nikola iako to sigurno nisu planirali morao opet na maksimalnu potrošnju, i ponovo odličan (bez pokušaja za 3 poena). Pobeda se pamti, sada dan pauze pa ponovo Sakramento i verovatno kompletniji GSW. Minesota im diše za vratom i moraju pobeđivati u visokim procentima kako bi zadržali plej off poziciju.

i to vam je tako

pre 2 godine

Jos 15 utakmica do kraja regularne sezone.

Ako Nikola nastavi da igra ovim "normalnim" tempom, MVP uopste nije upitan.

Ono sto je upitno je sto igra sa gomilom kosarkaskih entuzijasta i kako plej of bude odmical bice umorniji i umorniji jer svi njega gledaju i za poen, za skok i za dodavanje.

Dragan RS

pre 2 godine

Ljudi sta se desava sa strimovima???

Twiter nalog ugasen, jos 4,5 alternativnih sajtova koje sam imao ugaseni. Nadjoh jedva neki sa slabim kvalitetom i jedan dobar HD ali mi nije dao citav ekran. Ako ko imak kakav siguran neka postuje. Ne bih o teorijama zavjere ali stvarno ne bi rat u Ukrajini trebao imati bilo sta sa ovim.

Ovakvog Jokaru volim, agresivnog zainteresovanog za igru i tada zaista ko osale dodje do velikih brojki.

Mora ga Meloun forsirat jos vise da suta, pogledajte samo te procente, sta bi tek da suta ko Embid. Mislim da je Meloun bio odlicna varijanta kad se Nikola razvijao i hvala mu na svemu ali sada kad je superstar uveliko uticaj nekog jaceg trenera bi bio mnogo bolji.

Znao sam da ce Embid sinoc forsirat zbog brutalne partije Nikole neku noc, njemu je samo u glavi sad MVP i odigrao je veoma dobro nazalost.

Svi ostali su otpali, Luka se kasno probudio pa nema sanse iako vodi Dalas u poslednje vreme odlicno.

Blaga prednost je jos uvijek na embidu prema bukmejkerima ali ako Nikola bude imao najveci PER u istoriji NBA a Denver dobar skor morace mu dati nagradu.

P.S. Denver ima laksi raspored od Jute i Dalasa do kraja stoga i 4 pozicija sa ovakvim Nikolom je realnost.

Huan Pablo Don Fernando

pre 2 godine

I sve mi se cini da ovo sve postize sa pola gasa, bez da se oznoji...jedan od najboljih centara ove igre ikada u svetu...steta velika sto ga konji zanimaju vise od reprezentacije srbije!!!

Cole

pre 2 godine

Za sve "dusebriznike",
2021-22 NBA MVP Award Tracker
kaze da ke Nikola prvi u MVP trci
sa 42%, drugi je Adetokumbo sa 25,1%
i treci Embid sa 11,6%. Tako da...

Mladen

pre 2 godine

Kao sto je Sem Micel rekao sinoc Dzejlenu Rouzu,utakmicom protiv Pelikansa trebala bi da je zavrsena MVP trka.
Sinoc Embid opet odlican,ali prosto kad NJ igra na svom nivou,decko je klasa za sebe.
Manje vise ta MVP nagrada (utisak je da vise radi bilo koga od nas nego njega), vise od bilo cega drugog odusevljava nacin na koji igra...
Sa kakvom lakocom postize poene,baca bejzbol pasove,bez gledanja,konstantno ga udvajaju, cak i salju po tri igraca na njega. Neverovatan je!
Interesantno je da mogu da budu i cetrti a nazalost i sedmi.
Minesota ne staje, ispred su na pobedu Juta i Dalas,mada ne treba sumnjati da ce uz solidan raspored Denver uspeti da sacuva pristojnu poziciju pred play off...

dare slovenac

pre 2 godine

Uz svo postovanje do Drazena, Stojakovica, Danilovica, Kukoca, Divca, Radju….Jokic i Doncic su najbolji kosarkasi sa ovih prostora koji su ikada igrali u NBA…

mek grejdi

pre 2 godine

koliko je ovaj novi sistem napravio regularni deo kompetativnijim. Samo pratite jurnjavu Denvera, Jute, Dalasa i Minesote što za domaći teren, što da ne upadnu u razigravanje sa Klipersima, Lejkersima. U zadnjih 10 tekmi svi su minimum na 8-2.

jonny deep

pre 2 godine

(Huan Pablo Don Fernando, 08. mart 2022 08:55)
I ja imam konjare u familiji pa sam upućen. To je ljubav veća nego prema roditeljima. Ni ja nzm što, ali ko voli konje voli ih ih sve snage. Prosto je to urođeno. A komentar to nije na mestu, jer su konji odmor a reprezentacija dodje posle naporne sezone. Odigra svaki meč po pola i više sata. Umor je to. Plus sto ima 120+ kg. Više treba njemu snage nego npr kampacu. Ali da bih voleo da ga vidim u reprezentaciji, voleo bih, ali ga i razumem. Hoće hoće neće ne mora. Ima ko hoće. Bitno da nije doneo nikakvu štetu, ako već nije korist.

Dragan RS

pre 2 godine

Ljudi sta se desava sa strimovima???

Twiter nalog ugasen, jos 4,5 alternativnih sajtova koje sam imao ugaseni. Nadjoh jedva neki sa slabim kvalitetom i jedan dobar HD ali mi nije dao citav ekran. Ako ko imak kakav siguran neka postuje. Ne bih o teorijama zavjere ali stvarno ne bi rat u Ukrajini trebao imati bilo sta sa ovim.

Ovakvog Jokaru volim, agresivnog zainteresovanog za igru i tada zaista ko osale dodje do velikih brojki.

Mora ga Meloun forsirat jos vise da suta, pogledajte samo te procente, sta bi tek da suta ko Embid. Mislim da je Meloun bio odlicna varijanta kad se Nikola razvijao i hvala mu na svemu ali sada kad je superstar uveliko uticaj nekog jaceg trenera bi bio mnogo bolji.

Znao sam da ce Embid sinoc forsirat zbog brutalne partije Nikole neku noc, njemu je samo u glavi sad MVP i odigrao je veoma dobro nazalost.

Svi ostali su otpali, Luka se kasno probudio pa nema sanse iako vodi Dalas u poslednje vreme odlicno.

Blaga prednost je jos uvijek na embidu prema bukmejkerima ali ako Nikola bude imao najveci PER u istoriji NBA a Denver dobar skor morace mu dati nagradu.

P.S. Denver ima laksi raspored od Jute i Dalasa do kraja stoga i 4 pozicija sa ovakvim Nikolom je realnost.

i to vam je tako

pre 2 godine

Jos 15 utakmica do kraja regularne sezone.

Ako Nikola nastavi da igra ovim "normalnim" tempom, MVP uopste nije upitan.

Ono sto je upitno je sto igra sa gomilom kosarkaskih entuzijasta i kako plej of bude odmical bice umorniji i umorniji jer svi njega gledaju i za poen, za skok i za dodavanje.

buha

pre 2 godine

Moja teorija:
LB i KD pokazali potpuno nepostovanje Nikole prilikom all star drafta, birajuci ga tek na 8mom mestu, debeli je kao 'iskulirao' to ali mislim da je u sebi rekao 'ok, oceste sad za stvarno?'.

Pazite narednih mesec dana.

Marko Petrovic

pre 2 godine

Kad bi Jokic imao 15 bacanja po utakmici inao bi 40 poena u proseku.Jokic bacanja: 8/14
(Aleksandar, 8. mart 2022 08:11

Igrali juce produzetke pa danas opet utakmicu. Ne lozi se ako jedno vece ima lose sa linije slobodnih. Cak je bio tolko zadihan kad je trebao u jednom trenutku da izvodi dva bacanja da je Malone trazio time out. I zamisli, pogodi nidza oba posle time outa.

Mare

pre 2 godine

Gledam sad ovu statistiku prvih deset koji su u trci za MVP. Ako uzmes po jednu statisticku kategoriju od svakog od onih 9 iza Jokica, mozes da skupis jednog igraca koji je bolji od Nikole...
Ustvari, mediji toliko hajpuju druge igrace, da sam se iznenadio kad sam pogledao statistiku:
- Jokic ima isti broj poena u proseku kao Kari
- Embiid i Janis imaju cak dva - dva i po skoka manje od Jokica! Za nekog ko ne moze da skoci, ovo mi je fascinantna stavka. Takodje, jel ste primetili da skoro uvek kod sudijskog podbacivanja Jokic uzme loptu... Misterija..
- Kris Pol ima manje od 15 poena po mecu?? Ocekivao sam da je na dvadesetak
- Harden ima preko deset asistencija po mecu? Svaka cast..

Dragan Feliks

pre 2 godine

Teška utakmica, dan za danom im je oduzela energiju pogotovo u defanzivi. Iako bez startera Pul i onaj drugi klinac su samo sipali i otežali ovu pobedu Denvera. Bjelica propao kao žeton i rekao bih da ćemo ga kako sezona odmiče sve manje viđati. Gordon i Moris energetski na polovini, Grinovi solidni, Rivers dobar baš kao i Kazins, Bouns nedefinisan a možda i povređen pa su u roster vraćeni Rid koji je bio sjajan i Kampaco koji je opet bacao cigle. Nikola iako to sigurno nisu planirali morao opet na maksimalnu potrošnju, i ponovo odličan (bez pokušaja za 3 poena). Pobeda se pamti, sada dan pauze pa ponovo Sakramento i verovatno kompletniji GSW. Minesota im diše za vratom i moraju pobeđivati u visokim procentima kako bi zadržali plej off poziciju.

Straight Outta München

pre 2 godine

Ukljucio je MVP mode. Mislim da zeli titulu vec ove sezone. Ako daju MVP trofej Embidu, bice to najveca sportska nepravda ikada.

Huan Pablo Don Fernando

pre 2 godine

I sve mi se cini da ovo sve postize sa pola gasa, bez da se oznoji...jedan od najboljih centara ove igre ikada u svetu...steta velika sto ga konji zanimaju vise od reprezentacije srbije!!!

Mare

pre 2 godine

Moja teorija:
LB i KD pokazali potpuno nepostovanje Nikole prilikom all star drafta, birajuci ga tek na 8mom mestu, debeli je kao 'iskulirao' to ali mislim da je u sebi rekao 'ok, oceste sad za stvarno?'.

Pazite narednih mesec dana.
(buha, 08. mart 2022 08:58)

Ne slažem se. Nikola je biran zadnji zato što je KD izabrao Embida kao prvog igrača. LB je znao da KD neće izabrati i Nikolu kao drugog centra jer nema potrebe, zbog toga ga je LB ostavio za kraj. Ukratko Durentov prvi izbor je uticao da Nikolu biraju zadnjeg.

Bojan

pre 2 godine

Broj stranaca koji dolaze ovde da pljuje Jokića je sad već dvocifren! Siroti, nemaju za koga svog da navijaju od kako je Nurkić 'povrijeđen', pa istresaju frustracije na Jokiću...

vince carter

pre 2 godine

Fantatizam oko Jokica prelazi granice dobrog ukusa,pre svega u prozivanju drugih igraca na ustrb njega. Neko rece da bi Janis sa Denverom bio 13ti na Zapadu,sto znaci da je Redzi Dzekson bolji igrac od Janisa jer predvodi Zubca,kenarda,mana ispred raspalih Hjustona,Oklahome,kingsa,portlanda,pelikana,ocajnih Lejkersa a ispred je samo solidna Minesota,uz to je vrlo prosecni Dalas ispred a u vrhu je trenutno ocajni Golden Stejt koji je samo bleda senka nekadasnjeg a u vrhu je danasnje Nba regularne sezone. Pa ako bi Janis uspeo da bude iza ovih timova,stvarno bi trebao da istupi iz lige. Sta reci o ovima sto misle da nba tracker bira ko ce osvojiti Nba mvp,a na kraju postoji glasanje,gde glasovi biraju pobednika. I koliko utice dan za danom u misljenju ljudi,Jokic vezao nekoliko slabijih partija,utihnuli,vezao dve odlicne..mvp,najbolji ikad. Lebrona nigde 20 meceva,postigao 56 poena.."najbolji igrac lige". Sinoc "the truth" pojmas citira Kendrika Perkinsa ladno,jednog od najvecih panjeva u istoriji kosarke,isti taj "the truth" koji je izjavio da onaj ko ne misli da je Lebron najbolji ikada,treba da batali kosarku i vi takvoj osobi udelite brdo minusa i to zaboravite,da bi vec na sledecoj vesti istog tog podrzavali samo jer pise "niste svesni sta je Nikola Jokic". Pa nema nista gore od takvih klanjaca koji pisu takve recenice,to su robovi u dusi.

milan

pre 2 godine

Kako ljudi brzo promjene ideale, ubjedjenja, filozofiju kad im tako odgovara.. cujes razumijem ga sto nece da igra za reprezentaciju.. pa igrac je medju najboljim al je coek ispod prosjeka.. sve je to moderno prodavanje vjere za veceru.. medjutim ne mozes ga osuditi jer je to njegova stvar, da ga ne podrzavam be podrzavamm.. samo se nadam da ce se u buducnosti iskupiti na jedan ili drugi nacin.. npr on u Djokovicu nije do koljena, tj uopste ne mogu da se porede..
(Kole, 08. mart 2022 11:12)
bice MVP Evropskog uz zlato naravno, nadam se da ces tad da promenis plocu

milan

pre 2 godine

Dobio si hrpu minusa a nisi niti jednu laž izrekao i vidi se da znaš i pratiš košarku. Kod većine komentatora nema dosljednosti niti praćenja teme, jedan dan im netko valja sutra taj isti ne valja a da uopće nisu svjesni da istog lika komentiraju. Pogleda se naslov, box score i automatski zgrabi tipkovnica i udri. Niti je Nikola najbolji kad odigra sjajno niti najgori kad podbaci ali kod nas je tako. Sinoć G.State iz protesta prema ligi došao bez svih glavnih igrača ali sigurno 90% nije ni primjetilo ništa osim Nikoline impresivne statistike. Takve statistike nisu više iznimka već pravilo jer doslovno svaku večer imaš jednog ili više igrača koji rasture. Liga se promjenila toliko da ne može čovjek vjerovati, ranije je većina utakmica regularne sezone bila na nož što se kaže a danas to nije slučaj ni u 10% utakmica. Otud i napuhane statistike gdje neki lijevi igrač za kojeg nitko nije ni pošteno čuo ubaci 45 koševa i nikome nije čudno.
(jere, 08. mart 2022 10:25)
kakvi bre ,,levi'' igraci u nba daju 45 poena sta lupetas ...otpad iz nba dodje u cska ,efes ,Milano i budu medju najboljima po evropi

crna mamba

pre 2 godine

Ovde pola ljudi hejtuje današnji NBA. Pa drugačija se košarka igra nego pre. Pre GS većina poena je bilo piknrol, guranje u reket, ulaz, trojkaše si mogao na prste da izbrojiš. Promenila se igra, mnogo brže se igra, svako može da stavi sa trojke, a logo je postao standard kod šutera.

Međutim sve je to u redu, ali Jokić diže brojke u plejofu. Prošle godine 30 poena. Jesu pukli od finiksa, ali sa porterom i mareje jedne godine imaju potencijal za finale NBA. Znači jokić sumermax i još tri godine da proba u Denveru. Posle sa 30 može bilo gde još 7,8 godina. Osvojiće barem dva prstena, ako ga ne bude mrzelo. Mada baš deluje da je takmičarski nastrojen. Uglavnom naši posle 30. već razmišljaju o penziji. A jokić još može da napreduje (posebno u odbrani) fizički i produži karijeru.

uostalom kome se ne gleda i ne treba da gleda NBA. Ja bih gledao svaki dan po tekmu da su normalni termini ili barem da imam arenu na reprizu :)

Mare

pre 2 godine

Ljudi sta se desava sa strimovima???
(Dragan RS, 08. mart 2022 08:17)

Ukucaj lepo na guglu "reddit nba streams", udji na reddit stranicu, izaberi koju ces utakmicu i izaberi neki od verifikovanih strimova. Slika je full hd, imaš par reklama dok ne očita meč i to je to.

goran nba 86

pre 2 godine

koliko nema pravde, vlada nepotizam i tamo, rid triput bolji i def i off od bartona i ovaj prva petorka u tripu da je dzordan lično, a ovaj 13 igrač tima, a decko kida

vince carter

pre 2 godine

Ovom prilikom saljem veliki pozdrav mom najvecem fanu Jaranu "Kozuki Odenu" sa najglupljim nadimkom na stranici i osobom koja pamti sve moje komentare i opsednut je sa mnom od kad sam ga napravio smesnim za decije komentare o Floydu i Konoru,od tada ne prestaje da pokazuje sklonost prema meni,a vrhunac svega je njegova recenica "ti i dalje mislis da sam fan LeGMA" ja ni sam ne znam kad sam se bavio ovim ludakom u komentarima,a lik izgleda zapisuje u svesci kad ga neko proziva! Malo mu je sto ga je moja prijateljica "Alex" pravila smesnim za kosarku😉

palop

pre 2 godine

Jokić standardan, Ker od Bjelice napravio centra i polako ga zakopava.
(Srgota, 08. mart 2022 08:12)

Dokle cemo da krivimo sve ostale za Bjelicinu NBA karijeru? Jokic dosao kao mladi, debeli iz Mege u NBA i probio se sam cak do mvp-ja, a Bjelica promenio jedno 5 ekipa do sad i uvek su drugi bili krivi sto ne igra dobro, od trenera do saigraca. Ili imas, ili nemas to sto je potrebno da bi uspeo tamo...

David

pre 2 godine

Protiv koga je to dominira Jokic,protiv Bjelice,valanciunasa i slicnih. Sreca pa timovi uopste nemaju igru zasnovanu na centrima pa im ne salju loptu u ruke gde bi Jokara kog je Skola osramotio sedao na klupu zbog 4,5 faula. Ovako u ligi bekova se slepa,jos kad ga u preuzimanju cuvaju krila laksa 30kg od njega,zurka moze da pocne. Samo kad vidis da je Francuz Gober dvostruki dobitnik nagrade za najboljeg defanzivca,treba da sednes i pustis mec Pau Gasola protiv njega u finalu protiv njega,horog,pivotiranje,ulaz,finte,sutevi,kucanja,sve to je stariji Gasol demonstrirao na tom liku a onda jos pogledas da Dzulius Randle iz Njujorka brojevima zadnjih sezona lici na nekog finog igraca,koliko su stil igre,pravila omogucili i prosecnim igracima da izgledaju bolji nego sto jesu. Wrstbruk 3 uzastopne td sezone,bukvalno balavili na njega te prve sezone al tolko ga brzo i zaboravili.

milan

pre 2 godine

axaxaxaxa pomenuo sam Rendla a nisam ni znao da je postigao 46 poena,Randle 46 poena??
(David, 08. mart 2022 10:43)
Randle bio ako se ne varam deseti pik prve runde ,Jokic izabran kao 41. ili 11.pik druge runde ....

maSi

pre 2 godine

Fantatizam oko Jokica prelazi granice dobrog ukusa,pre svega u prozivanju drugih igraca na ustrb njega. Neko rece da bi Janis sa Denverom bio 13ti na Zapadu,sto znaci da je Redzi Dzekson bolji igrac od Janisa jer predvodi Zubca,kenarda,mana ispred raspalih Hjustona,Oklahome,kingsa,portlanda,pelikana,ocajnih Lejkersa a ispred je samo solidna Minesota,uz to je vrlo prosecni Dalas ispred a u vrhu je trenutno ocajni Golden Stejt koji je samo bleda senka nekadasnjeg a u vrhu je danasnje Nba regularne sezone. Pa ako bi Janis uspeo da bude iza ovih timova,stvarno bi trebao da istupi iz lige. Sta reci o ovima sto misle da nba tracker bira ko ce osvojiti Nba mvp,a na kraju postoji glasanje,gde glasovi biraju pobednika. I koliko utice dan za danom u misljenju ljudi,Jokic vezao nekoliko slabijih partija,utihnuli,vezao dve odlicne..mvp,najbolji ikad. Lebrona nigde 20 meceva,postigao 56 poena.."najbolji igrac lige". Sinoc "the truth" pojmas citira Kendrika Perkinsa ladno,jednog od najvecih panjeva u istoriji kosarke,isti taj "the truth" koji je izjavio da onaj ko ne misli da je Lebron najbolji ikada,treba da batali kosarku i vi takvoj osobi udelite brdo minusa i to zaboravite,da bi vec na sledecoj vesti istog tog podrzavali samo jer pise "niste svesni sta je Nikola Jokic". Pa nema nista gore od takvih klanjaca koji pisu takve recenice,to su robovi u dusi.
(vince carter, 8. mart 2022 08:50)

Сузе лече. После сваке утакмице да нам се добро исплачеш...

jere

pre 2 godine

(vince carter, 8. mart 2022 08:50)

Dobio si hrpu minusa a nisi niti jednu laž izrekao i vidi se da znaš i pratiš košarku. Kod većine komentatora nema dosljednosti niti praćenja teme, jedan dan im netko valja sutra taj isti ne valja a da uopće nisu svjesni da istog lika komentiraju. Pogleda se naslov, box score i automatski zgrabi tipkovnica i udri. Niti je Nikola najbolji kad odigra sjajno niti najgori kad podbaci ali kod nas je tako. Sinoć G.State iz protesta prema ligi došao bez svih glavnih igrača ali sigurno 90% nije ni primjetilo ništa osim Nikoline impresivne statistike. Takve statistike nisu više iznimka već pravilo jer doslovno svaku večer imaš jednog ili više igrača koji rasture. Liga se promjenila toliko da ne može čovjek vjerovati, ranije je većina utakmica regularne sezone bila na nož što se kaže a danas to nije slučaj ni u 10% utakmica. Otud i napuhane statistike gdje neki lijevi igrač za kojeg nitko nije ni pošteno čuo ubaci 45 koševa i nikome nije čudno.

Kole

pre 2 godine

Kako ljudi brzo promjene ideale, ubjedjenja, filozofiju kad im tako odgovara.. cujes razumijem ga sto nece da igra za reprezentaciju.. pa igrac je medju najboljim al je coek ispod prosjeka.. sve je to moderno prodavanje vjere za veceru.. medjutim ne mozes ga osuditi jer je to njegova stvar, da ga ne podrzavam be podrzavamm.. samo se nadam da ce se u buducnosti iskupiti na jedan ili drugi nacin.. npr on u Djokovicu nije do koljena, tj uopste ne mogu da se porede..

Srbonja

pre 2 godine

I igra full minute protiv rezervi GS, sutira tehnicka slobodna, dobija faulove za svaki kontaktic, sudije nece tehnicku da mu udijele... Napravi on onu 46p partiju, sa produzecima, ovdje pomama, MVP, MVP, danas Embiid 43, bez produzetaka, jer je rijesio jedan kvalitetan tim na vrijeme, ovdje vjerovatno ignorisanje. A da se zapitate zasto su skoro sve utakmice Jokica na posjed, dva?! Nisu samo one gdje mu saigraci polude pa sve ubace. Zbog toga sto je on jedna rupa bez dna u odbrani. A zamislite sinoc taj duel Bjelica vs Jokic. Bjelica koji kao da je igrao za Denver, samo gubio lopte. Ili Kevon Luni od 208, nekad treci centar. Bas era centara.

XXX

pre 2 godine

@(Srbonja, 08. mart 2022 11:43): jedan prijateljski savet: predji na vesti o curling-u, nije košarka sport za tebe. Ono tamo malo klizanje, četke, metle, ma milina za tebe.

XXX

pre 2 godine

@(Srbonja, 08. mart 2022 11:43): jedan prijateljski savet: predji na vesti o curling-u, nije košarka sport za tebe. Ono tamo malo klizanje, četke, metle, ma milina za tebe.

bradina

pre 2 godine

Gledam povremeno neke snimke ranijih igara Denvera i pitam se zasto Denver ne uradi isto kad je Jokic igrao u paru sa Plamlijem? Bar ova utakmica protiv GSW je mogla biti eksperiment za tako nesto?Da podsetim tad je prva postava izgledala: Mari,Heris,Kreg,Plamli(Milsap) i Jokic,tako da bi mozda postava Moris,Barton,Gordon,Kazns,Jokic bila skoro identicna!? Znam,od tada je dosta snega napadalo u Denveru,od te startne postave ostao je samo Jokic uz povredjenog i odsutnog Marija,ali verujte uzivao sam gledajuci tu snimku a radi se o utakmicama PO.Izgleda da se ceka povratak Dzemala,pa da pocne ta opcija? Protiv eventualnog protivnika u ovogodisnjem PO ekipe Memfisa bilo bi zaista potrebno videti petorku koja bi se oduprela Marantu i Adamsu u toj formaciji Mari,Moris,Gordon,Kazans i Jokic!?

pih )-

pre 2 godine

Moja teorija:
LB i KD pokazali potpuno nepostovanje Nikole prilikom all star drafta, birajuci ga tek na 8mom mestu, debeli je kao 'iskulirao' to ali mislim da je u sebi rekao 'ok, oceste sad za stvarno?'.

Pazite narednih mesec dana.
(buha

I onda se Nikola naljutio i ubacio cijelih 10 za 26min a plus je imao
nevidjenu asistenciju preko citavog terena. Ubacivati 50 puta to i Stef Kari zna.

David

pre 2 godine

Protiv koga je to dominira Jokic,protiv Bjelice,valanciunasa i slicnih. Sreca pa timovi uopste nemaju igru zasnovanu na centrima pa im ne salju loptu u ruke gde bi Jokara kog je Skola osramotio sedao na klupu zbog 4,5 faula. Ovako u ligi bekova se slepa,jos kad ga u preuzimanju cuvaju krila laksa 30kg od njega,zurka moze da pocne. Samo kad vidis da je Francuz Gober dvostruki dobitnik nagrade za najboljeg defanzivca,treba da sednes i pustis mec Pau Gasola protiv njega u finalu protiv njega,horog,pivotiranje,ulaz,finte,sutevi,kucanja,sve to je stariji Gasol demonstrirao na tom liku a onda jos pogledas da Dzulius Randle iz Njujorka brojevima zadnjih sezona lici na nekog finog igraca,koliko su stil igre,pravila omogucili i prosecnim igracima da izgledaju bolji nego sto jesu. Wrstbruk 3 uzastopne td sezone,bukvalno balavili na njega te prve sezone al tolko ga brzo i zaboravili.

Srbonja

pre 2 godine

I igra full minute protiv rezervi GS, sutira tehnicka slobodna, dobija faulove za svaki kontaktic, sudije nece tehnicku da mu udijele... Napravi on onu 46p partiju, sa produzecima, ovdje pomama, MVP, MVP, danas Embiid 43, bez produzetaka, jer je rijesio jedan kvalitetan tim na vrijeme, ovdje vjerovatno ignorisanje. A da se zapitate zasto su skoro sve utakmice Jokica na posjed, dva?! Nisu samo one gdje mu saigraci polude pa sve ubace. Zbog toga sto je on jedna rupa bez dna u odbrani. A zamislite sinoc taj duel Bjelica vs Jokic. Bjelica koji kao da je igrao za Denver, samo gubio lopte. Ili Kevon Luni od 208, nekad treci centar. Bas era centara.

vince carter

pre 2 godine

Fantatizam oko Jokica prelazi granice dobrog ukusa,pre svega u prozivanju drugih igraca na ustrb njega. Neko rece da bi Janis sa Denverom bio 13ti na Zapadu,sto znaci da je Redzi Dzekson bolji igrac od Janisa jer predvodi Zubca,kenarda,mana ispred raspalih Hjustona,Oklahome,kingsa,portlanda,pelikana,ocajnih Lejkersa a ispred je samo solidna Minesota,uz to je vrlo prosecni Dalas ispred a u vrhu je trenutno ocajni Golden Stejt koji je samo bleda senka nekadasnjeg a u vrhu je danasnje Nba regularne sezone. Pa ako bi Janis uspeo da bude iza ovih timova,stvarno bi trebao da istupi iz lige. Sta reci o ovima sto misle da nba tracker bira ko ce osvojiti Nba mvp,a na kraju postoji glasanje,gde glasovi biraju pobednika. I koliko utice dan za danom u misljenju ljudi,Jokic vezao nekoliko slabijih partija,utihnuli,vezao dve odlicne..mvp,najbolji ikad. Lebrona nigde 20 meceva,postigao 56 poena.."najbolji igrac lige". Sinoc "the truth" pojmas citira Kendrika Perkinsa ladno,jednog od najvecih panjeva u istoriji kosarke,isti taj "the truth" koji je izjavio da onaj ko ne misli da je Lebron najbolji ikada,treba da batali kosarku i vi takvoj osobi udelite brdo minusa i to zaboravite,da bi vec na sledecoj vesti istog tog podrzavali samo jer pise "niste svesni sta je Nikola Jokic". Pa nema nista gore od takvih klanjaca koji pisu takve recenice,to su robovi u dusi.

vince carter

pre 2 godine

Ovom prilikom saljem veliki pozdrav mom najvecem fanu Jaranu "Kozuki Odenu" sa najglupljim nadimkom na stranici i osobom koja pamti sve moje komentare i opsednut je sa mnom od kad sam ga napravio smesnim za decije komentare o Floydu i Konoru,od tada ne prestaje da pokazuje sklonost prema meni,a vrhunac svega je njegova recenica "ti i dalje mislis da sam fan LeGMA" ja ni sam ne znam kad sam se bavio ovim ludakom u komentarima,a lik izgleda zapisuje u svesci kad ga neko proziva! Malo mu je sto ga je moja prijateljica "Alex" pravila smesnim za kosarku😉

jere

pre 2 godine

(vince carter, 8. mart 2022 08:50)

Dobio si hrpu minusa a nisi niti jednu laž izrekao i vidi se da znaš i pratiš košarku. Kod većine komentatora nema dosljednosti niti praćenja teme, jedan dan im netko valja sutra taj isti ne valja a da uopće nisu svjesni da istog lika komentiraju. Pogleda se naslov, box score i automatski zgrabi tipkovnica i udri. Niti je Nikola najbolji kad odigra sjajno niti najgori kad podbaci ali kod nas je tako. Sinoć G.State iz protesta prema ligi došao bez svih glavnih igrača ali sigurno 90% nije ni primjetilo ništa osim Nikoline impresivne statistike. Takve statistike nisu više iznimka već pravilo jer doslovno svaku večer imaš jednog ili više igrača koji rasture. Liga se promjenila toliko da ne može čovjek vjerovati, ranije je većina utakmica regularne sezone bila na nož što se kaže a danas to nije slučaj ni u 10% utakmica. Otud i napuhane statistike gdje neki lijevi igrač za kojeg nitko nije ni pošteno čuo ubaci 45 koševa i nikome nije čudno.

Kole

pre 2 godine

Kako ljudi brzo promjene ideale, ubjedjenja, filozofiju kad im tako odgovara.. cujes razumijem ga sto nece da igra za reprezentaciju.. pa igrac je medju najboljim al je coek ispod prosjeka.. sve je to moderno prodavanje vjere za veceru.. medjutim ne mozes ga osuditi jer je to njegova stvar, da ga ne podrzavam be podrzavamm.. samo se nadam da ce se u buducnosti iskupiti na jedan ili drugi nacin.. npr on u Djokovicu nije do koljena, tj uopste ne mogu da se porede..

Huan Pablo Don Fernando

pre 2 godine

I sve mi se cini da ovo sve postize sa pola gasa, bez da se oznoji...jedan od najboljih centara ove igre ikada u svetu...steta velika sto ga konji zanimaju vise od reprezentacije srbije!!!

Dragan RS

pre 2 godine

Ljudi sta se desava sa strimovima???

Twiter nalog ugasen, jos 4,5 alternativnih sajtova koje sam imao ugaseni. Nadjoh jedva neki sa slabim kvalitetom i jedan dobar HD ali mi nije dao citav ekran. Ako ko imak kakav siguran neka postuje. Ne bih o teorijama zavjere ali stvarno ne bi rat u Ukrajini trebao imati bilo sta sa ovim.

Ovakvog Jokaru volim, agresivnog zainteresovanog za igru i tada zaista ko osale dodje do velikih brojki.

Mora ga Meloun forsirat jos vise da suta, pogledajte samo te procente, sta bi tek da suta ko Embid. Mislim da je Meloun bio odlicna varijanta kad se Nikola razvijao i hvala mu na svemu ali sada kad je superstar uveliko uticaj nekog jaceg trenera bi bio mnogo bolji.

Znao sam da ce Embid sinoc forsirat zbog brutalne partije Nikole neku noc, njemu je samo u glavi sad MVP i odigrao je veoma dobro nazalost.

Svi ostali su otpali, Luka se kasno probudio pa nema sanse iako vodi Dalas u poslednje vreme odlicno.

Blaga prednost je jos uvijek na embidu prema bukmejkerima ali ako Nikola bude imao najveci PER u istoriji NBA a Denver dobar skor morace mu dati nagradu.

P.S. Denver ima laksi raspored od Jute i Dalasa do kraja stoga i 4 pozicija sa ovakvim Nikolom je realnost.

Straight Outta München

pre 2 godine

Ukljucio je MVP mode. Mislim da zeli titulu vec ove sezone. Ako daju MVP trofej Embidu, bice to najveca sportska nepravda ikada.

Cole

pre 2 godine

Za sve "dusebriznike",
2021-22 NBA MVP Award Tracker
kaze da ke Nikola prvi u MVP trci
sa 42%, drugi je Adetokumbo sa 25,1%
i treci Embid sa 11,6%. Tako da...

buha

pre 2 godine

Moja teorija:
LB i KD pokazali potpuno nepostovanje Nikole prilikom all star drafta, birajuci ga tek na 8mom mestu, debeli je kao 'iskulirao' to ali mislim da je u sebi rekao 'ok, oceste sad za stvarno?'.

Pazite narednih mesec dana.

dare slovenac

pre 2 godine

Uz svo postovanje do Drazena, Stojakovica, Danilovica, Kukoca, Divca, Radju….Jokic i Doncic su najbolji kosarkasi sa ovih prostora koji su ikada igrali u NBA…

Mare

pre 2 godine

Gledam sad ovu statistiku prvih deset koji su u trci za MVP. Ako uzmes po jednu statisticku kategoriju od svakog od onih 9 iza Jokica, mozes da skupis jednog igraca koji je bolji od Nikole...
Ustvari, mediji toliko hajpuju druge igrace, da sam se iznenadio kad sam pogledao statistiku:
- Jokic ima isti broj poena u proseku kao Kari
- Embiid i Janis imaju cak dva - dva i po skoka manje od Jokica! Za nekog ko ne moze da skoci, ovo mi je fascinantna stavka. Takodje, jel ste primetili da skoro uvek kod sudijskog podbacivanja Jokic uzme loptu... Misterija..
- Kris Pol ima manje od 15 poena po mecu?? Ocekivao sam da je na dvadesetak
- Harden ima preko deset asistencija po mecu? Svaka cast..

i to vam je tako

pre 2 godine

Jos 15 utakmica do kraja regularne sezone.

Ako Nikola nastavi da igra ovim "normalnim" tempom, MVP uopste nije upitan.

Ono sto je upitno je sto igra sa gomilom kosarkaskih entuzijasta i kako plej of bude odmical bice umorniji i umorniji jer svi njega gledaju i za poen, za skok i za dodavanje.

Marko Petrovic

pre 2 godine

Kad bi Jokic imao 15 bacanja po utakmici inao bi 40 poena u proseku.Jokic bacanja: 8/14
(Aleksandar, 8. mart 2022 08:11

Igrali juce produzetke pa danas opet utakmicu. Ne lozi se ako jedno vece ima lose sa linije slobodnih. Cak je bio tolko zadihan kad je trebao u jednom trenutku da izvodi dva bacanja da je Malone trazio time out. I zamisli, pogodi nidza oba posle time outa.

Mladen

pre 2 godine

Kao sto je Sem Micel rekao sinoc Dzejlenu Rouzu,utakmicom protiv Pelikansa trebala bi da je zavrsena MVP trka.
Sinoc Embid opet odlican,ali prosto kad NJ igra na svom nivou,decko je klasa za sebe.
Manje vise ta MVP nagrada (utisak je da vise radi bilo koga od nas nego njega), vise od bilo cega drugog odusevljava nacin na koji igra...
Sa kakvom lakocom postize poene,baca bejzbol pasove,bez gledanja,konstantno ga udvajaju, cak i salju po tri igraca na njega. Neverovatan je!
Interesantno je da mogu da budu i cetrti a nazalost i sedmi.
Minesota ne staje, ispred su na pobedu Juta i Dalas,mada ne treba sumnjati da ce uz solidan raspored Denver uspeti da sacuva pristojnu poziciju pred play off...

jonny deep

pre 2 godine

(Huan Pablo Don Fernando, 08. mart 2022 08:55)
I ja imam konjare u familiji pa sam upućen. To je ljubav veća nego prema roditeljima. Ni ja nzm što, ali ko voli konje voli ih ih sve snage. Prosto je to urođeno. A komentar to nije na mestu, jer su konji odmor a reprezentacija dodje posle naporne sezone. Odigra svaki meč po pola i više sata. Umor je to. Plus sto ima 120+ kg. Više treba njemu snage nego npr kampacu. Ali da bih voleo da ga vidim u reprezentaciji, voleo bih, ali ga i razumem. Hoće hoće neće ne mora. Ima ko hoće. Bitno da nije doneo nikakvu štetu, ako već nije korist.

Bojan

pre 2 godine

Broj stranaca koji dolaze ovde da pljuje Jokića je sad već dvocifren! Siroti, nemaju za koga svog da navijaju od kako je Nurkić 'povrijeđen', pa istresaju frustracije na Jokiću...

mek grejdi

pre 2 godine

koliko je ovaj novi sistem napravio regularni deo kompetativnijim. Samo pratite jurnjavu Denvera, Jute, Dalasa i Minesote što za domaći teren, što da ne upadnu u razigravanje sa Klipersima, Lejkersima. U zadnjih 10 tekmi svi su minimum na 8-2.

milan

pre 2 godine

Kako ljudi brzo promjene ideale, ubjedjenja, filozofiju kad im tako odgovara.. cujes razumijem ga sto nece da igra za reprezentaciju.. pa igrac je medju najboljim al je coek ispod prosjeka.. sve je to moderno prodavanje vjere za veceru.. medjutim ne mozes ga osuditi jer je to njegova stvar, da ga ne podrzavam be podrzavamm.. samo se nadam da ce se u buducnosti iskupiti na jedan ili drugi nacin.. npr on u Djokovicu nije do koljena, tj uopste ne mogu da se porede..
(Kole, 08. mart 2022 11:12)
bice MVP Evropskog uz zlato naravno, nadam se da ces tad da promenis plocu

bradina

pre 2 godine

Gledam povremeno neke snimke ranijih igara Denvera i pitam se zasto Denver ne uradi isto kad je Jokic igrao u paru sa Plamlijem? Bar ova utakmica protiv GSW je mogla biti eksperiment za tako nesto?Da podsetim tad je prva postava izgledala: Mari,Heris,Kreg,Plamli(Milsap) i Jokic,tako da bi mozda postava Moris,Barton,Gordon,Kazns,Jokic bila skoro identicna!? Znam,od tada je dosta snega napadalo u Denveru,od te startne postave ostao je samo Jokic uz povredjenog i odsutnog Marija,ali verujte uzivao sam gledajuci tu snimku a radi se o utakmicama PO.Izgleda da se ceka povratak Dzemala,pa da pocne ta opcija? Protiv eventualnog protivnika u ovogodisnjem PO ekipe Memfisa bilo bi zaista potrebno videti petorku koja bi se oduprela Marantu i Adamsu u toj formaciji Mari,Moris,Gordon,Kazans i Jokic!?

crna mamba

pre 2 godine

Ovde pola ljudi hejtuje današnji NBA. Pa drugačija se košarka igra nego pre. Pre GS većina poena je bilo piknrol, guranje u reket, ulaz, trojkaše si mogao na prste da izbrojiš. Promenila se igra, mnogo brže se igra, svako može da stavi sa trojke, a logo je postao standard kod šutera.

Međutim sve je to u redu, ali Jokić diže brojke u plejofu. Prošle godine 30 poena. Jesu pukli od finiksa, ali sa porterom i mareje jedne godine imaju potencijal za finale NBA. Znači jokić sumermax i još tri godine da proba u Denveru. Posle sa 30 može bilo gde još 7,8 godina. Osvojiće barem dva prstena, ako ga ne bude mrzelo. Mada baš deluje da je takmičarski nastrojen. Uglavnom naši posle 30. već razmišljaju o penziji. A jokić još može da napreduje (posebno u odbrani) fizički i produži karijeru.

uostalom kome se ne gleda i ne treba da gleda NBA. Ja bih gledao svaki dan po tekmu da su normalni termini ili barem da imam arenu na reprizu :)

XXX

pre 2 godine

@(Srbonja, 08. mart 2022 11:43): jedan prijateljski savet: predji na vesti o curling-u, nije košarka sport za tebe. Ono tamo malo klizanje, četke, metle, ma milina za tebe.

maSi

pre 2 godine

Fantatizam oko Jokica prelazi granice dobrog ukusa,pre svega u prozivanju drugih igraca na ustrb njega. Neko rece da bi Janis sa Denverom bio 13ti na Zapadu,sto znaci da je Redzi Dzekson bolji igrac od Janisa jer predvodi Zubca,kenarda,mana ispred raspalih Hjustona,Oklahome,kingsa,portlanda,pelikana,ocajnih Lejkersa a ispred je samo solidna Minesota,uz to je vrlo prosecni Dalas ispred a u vrhu je trenutno ocajni Golden Stejt koji je samo bleda senka nekadasnjeg a u vrhu je danasnje Nba regularne sezone. Pa ako bi Janis uspeo da bude iza ovih timova,stvarno bi trebao da istupi iz lige. Sta reci o ovima sto misle da nba tracker bira ko ce osvojiti Nba mvp,a na kraju postoji glasanje,gde glasovi biraju pobednika. I koliko utice dan za danom u misljenju ljudi,Jokic vezao nekoliko slabijih partija,utihnuli,vezao dve odlicne..mvp,najbolji ikad. Lebrona nigde 20 meceva,postigao 56 poena.."najbolji igrac lige". Sinoc "the truth" pojmas citira Kendrika Perkinsa ladno,jednog od najvecih panjeva u istoriji kosarke,isti taj "the truth" koji je izjavio da onaj ko ne misli da je Lebron najbolji ikada,treba da batali kosarku i vi takvoj osobi udelite brdo minusa i to zaboravite,da bi vec na sledecoj vesti istog tog podrzavali samo jer pise "niste svesni sta je Nikola Jokic". Pa nema nista gore od takvih klanjaca koji pisu takve recenice,to su robovi u dusi.
(vince carter, 8. mart 2022 08:50)

Сузе лече. После сваке утакмице да нам се добро исплачеш...

Dragan Feliks

pre 2 godine

Teška utakmica, dan za danom im je oduzela energiju pogotovo u defanzivi. Iako bez startera Pul i onaj drugi klinac su samo sipali i otežali ovu pobedu Denvera. Bjelica propao kao žeton i rekao bih da ćemo ga kako sezona odmiče sve manje viđati. Gordon i Moris energetski na polovini, Grinovi solidni, Rivers dobar baš kao i Kazins, Bouns nedefinisan a možda i povređen pa su u roster vraćeni Rid koji je bio sjajan i Kampaco koji je opet bacao cigle. Nikola iako to sigurno nisu planirali morao opet na maksimalnu potrošnju, i ponovo odličan (bez pokušaja za 3 poena). Pobeda se pamti, sada dan pauze pa ponovo Sakramento i verovatno kompletniji GSW. Minesota im diše za vratom i moraju pobeđivati u visokim procentima kako bi zadržali plej off poziciju.

milan

pre 2 godine

Dobio si hrpu minusa a nisi niti jednu laž izrekao i vidi se da znaš i pratiš košarku. Kod većine komentatora nema dosljednosti niti praćenja teme, jedan dan im netko valja sutra taj isti ne valja a da uopće nisu svjesni da istog lika komentiraju. Pogleda se naslov, box score i automatski zgrabi tipkovnica i udri. Niti je Nikola najbolji kad odigra sjajno niti najgori kad podbaci ali kod nas je tako. Sinoć G.State iz protesta prema ligi došao bez svih glavnih igrača ali sigurno 90% nije ni primjetilo ništa osim Nikoline impresivne statistike. Takve statistike nisu više iznimka već pravilo jer doslovno svaku večer imaš jednog ili više igrača koji rasture. Liga se promjenila toliko da ne može čovjek vjerovati, ranije je većina utakmica regularne sezone bila na nož što se kaže a danas to nije slučaj ni u 10% utakmica. Otud i napuhane statistike gdje neki lijevi igrač za kojeg nitko nije ni pošteno čuo ubaci 45 koševa i nikome nije čudno.
(jere, 08. mart 2022 10:25)
kakvi bre ,,levi'' igraci u nba daju 45 poena sta lupetas ...otpad iz nba dodje u cska ,efes ,Milano i budu medju najboljima po evropi

Mare

pre 2 godine

Ljudi sta se desava sa strimovima???
(Dragan RS, 08. mart 2022 08:17)

Ukucaj lepo na guglu "reddit nba streams", udji na reddit stranicu, izaberi koju ces utakmicu i izaberi neki od verifikovanih strimova. Slika je full hd, imaš par reklama dok ne očita meč i to je to.

Mare

pre 2 godine

Moja teorija:
LB i KD pokazali potpuno nepostovanje Nikole prilikom all star drafta, birajuci ga tek na 8mom mestu, debeli je kao 'iskulirao' to ali mislim da je u sebi rekao 'ok, oceste sad za stvarno?'.

Pazite narednih mesec dana.
(buha, 08. mart 2022 08:58)

Ne slažem se. Nikola je biran zadnji zato što je KD izabrao Embida kao prvog igrača. LB je znao da KD neće izabrati i Nikolu kao drugog centra jer nema potrebe, zbog toga ga je LB ostavio za kraj. Ukratko Durentov prvi izbor je uticao da Nikolu biraju zadnjeg.

palop

pre 2 godine

Jokić standardan, Ker od Bjelice napravio centra i polako ga zakopava.
(Srgota, 08. mart 2022 08:12)

Dokle cemo da krivimo sve ostale za Bjelicinu NBA karijeru? Jokic dosao kao mladi, debeli iz Mege u NBA i probio se sam cak do mvp-ja, a Bjelica promenio jedno 5 ekipa do sad i uvek su drugi bili krivi sto ne igra dobro, od trenera do saigraca. Ili imas, ili nemas to sto je potrebno da bi uspeo tamo...

XXX

pre 2 godine

@(Srbonja, 08. mart 2022 11:43): jedan prijateljski savet: predji na vesti o curling-u, nije košarka sport za tebe. Ono tamo malo klizanje, četke, metle, ma milina za tebe.

milan

pre 2 godine

axaxaxaxa pomenuo sam Rendla a nisam ni znao da je postigao 46 poena,Randle 46 poena??
(David, 08. mart 2022 10:43)
Randle bio ako se ne varam deseti pik prve runde ,Jokic izabran kao 41. ili 11.pik druge runde ....

goran nba 86

pre 2 godine

koliko nema pravde, vlada nepotizam i tamo, rid triput bolji i def i off od bartona i ovaj prva petorka u tripu da je dzordan lično, a ovaj 13 igrač tima, a decko kida

pih )-

pre 2 godine

Moja teorija:
LB i KD pokazali potpuno nepostovanje Nikole prilikom all star drafta, birajuci ga tek na 8mom mestu, debeli je kao 'iskulirao' to ali mislim da je u sebi rekao 'ok, oceste sad za stvarno?'.

Pazite narednih mesec dana.
(buha

I onda se Nikola naljutio i ubacio cijelih 10 za 26min a plus je imao
nevidjenu asistenciju preko citavog terena. Ubacivati 50 puta to i Stef Kari zna.