Ponedeljak, 13.12.2021.

08:35

Partizan odlično prošao na žrebu

Fudbaleri Partizana igraće u 1/16f Lige konferencija protiv Sparte iz Praga.

Izvor:

Partizan odlièno prošao na žrebu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

182 Komentari

Sortiraj po:

bmiles

pre 2 godine

Secanje posle ovog zreba vodi me u davnu 1966.godinu kad je ovaj isti tim doziveo debakl na JNA (iako je imao prednost iz prvog meca od 4:1) pregazeni su sa 5:0.Tada sam kao pionir hvatao lopte.Voleo bih da se to ponovi kao pre 55 goodina.Eh ta generacija:
Soskic,Mihajlovic,Jusufi,Becejac,Rasovic,Vasovic,Bajic,Kovacevic,
Hasanagic,Galic,Pirmajer!
Partizan je tada u prvih pola sata uspeo da anulira rezultat iz Praga jer 3:0 ih je vodilo dalje. Pobedu je overio Hasanagic sa svoja dva pogotka od kojeg ce se onaj zadnji, volejem,pamtiti kao jedan od najlepsih golova tadasnje Lige sampiona!

GROBAR JUGOZAPAD

pre 2 godine

Nemamo mi ovde sto da trazimo. Godinama se zadovoljavamo mrvicama i otpacima. Ako nismo mogli da pobedimo Anortozis i Floru, sto imamo da ocekujemo. Kamo srece da nam ne pocepaju mrezicu pa da bude busna ko Svajcarski sir. Najveci uspeh u fudbalu je nekakav Mitropa kup kada smo pobedili Honved 1978. I posle toga 50 godina samo 2 puta smo imali cast da gledamo nekog od velikana . Jednom real i Bajern.I to je sve od strasnog Partizana. U fudbalu se pokrijmo po usima. U kosarci je spas.

JSD PFC

pre 2 godine

Ja sam zeleo najjace i najatraktivnije protivnike. Za takav scenario sada moramo proci Spartu. Ko kaze da su ceski klubovi za nas lagani, taj slabo prati fudbal. Drzao sam sipke da izvucemo Miceland ili Rapid. Mozda su i jaci od Sparte, ali nisu Cesi. Njihovi klubovi, a bogami i reprezentacija su nas u proslosti cesto oducavali od fudbala, Ukrajina posebno. Jednostavno, ne volim te iz bivseg istocnog bloka na zrebu. Pre utakmice: mozemo i lako cemo, a kad se zavrsi, sedi pa placi.
Sta sad? Da budu zdravi Natko, Markec, Rikardo Pantic, da se malo pojacamo preko zime i da podignemo formu za evropu. Mozda i mali Milovanovic krene da razbija, to bi nam donelo veliku snagu u spicu.
Znam, previse je tu stvari koje bi trebalo da se poklope. Valjda mi je u prirodi da se nadam i ne mogu protiv toga. Dolazim na utakmicu s nadom da nece biti i poslednja na prolece, na nasem stadionu.

Марко

pre 2 godine

Партизан је добио најлакшег могућег противника. Од клубова, који су играли у Лиги конференција, овде шансу за пролаз имају једино Партизан и Славија. Остало добијају клубови из Лиге Европе 99%.

milan

pre 2 godine

P.S. a da,Partizan moraju da vode ljudi koji su iskreni Partizanovci, posteni,neiskvareni i neukaljani, i naravno inteligentni sto nemogu oni sami da misle da su takvi... Narvano tu odpadaju i Zecevic i bjekovic i mnogi koji nisu svesni da pravi navijac odbacuje te muljatore ili neiteligentne ljude ma koliko se oni zakljinjali u ljubav prema Partizanu ..

dzoni.bravo

pre 2 godine

Red-----prvi put postavljam komentar, vjerovatno pogresno.? Ako si mislio na kosarku volio bih da si u pravu. Objektivno im nismo ni do kuka, da ne kazem koljena...Plejada najboljih kosarkasa je tu prosla...Vratice se oni I mislim da treba...Kad vidim nase razmazene navijace koji ne mogu pionir kršteno da napune o cemu mi pricamo. I bolje navijaju I iako smo trenutno bolji nismo taj kalibar po veličini kluba u tom sportu.

zemunski kej

pre 2 godine

Sa njima moze da se igra. Naravno da se oporave svi povredjeni i bolesni. Daleko od toga da su favoriti ali imaju sanse. Posto je ilijev rekao da nece pojacavati igracki fond to je sto je.U Sparti su igrali Kanga ,Plavsic ,Ristic .Imaju jaci budzet od Partizana ali slabiji od Slavije Prag.

beogradski

pre 2 godine

E moj dzoni,institucija je taj koji je redovan ucesnik evropskih takmicenja,a ne onaj koji gleda titulu samo na vhs kasetama.
(Red, 13. decembar 2021 15:44)

Prijatelju, od 1992. do 2017. smo samo 2 puta ucestvovali u grupnim takmicenjima, ispadali jednom kao 4. u grupu, jednom kao 5. U LS se nikad nismo plasirali, Kup Uefa i Kup Kupova nismo prosli dalje od drugog kola. Ispadali smo smo nekakih Arsenala iz Kijeva, Zerminala, Kairata, Libereca. Jel smo zbog toga bili manji klub? Ne. Tako ni oni nisu nista manji u basketu. Doduse ne bih se slozio da smo mi u basketu isto sto i oni u fudbalu. Mi smo u basketu osvajaci Kupa Kupova, drugog po rangu takmicenja u to vreme, kao sto je Evro Kup danas, osvajali smo prvenstvo Jugoslavije vise puta od njih, i tako dalje i tako dalje. Partizan je fudbalski liliputanac u evrospkim okvirima. To ne kazem jer sam Zvezdin navijac, to govore njihovi evropski rezultati kroz istoriju. Imaju mozda 4-5 uspesnih sezona u Evropi, a vecina su bile 50ih i 60ih.

Zdenko

pre 2 godine

Znam da smo nakaradan narod i da nam nisu potrebni neprijatelji, dovoljni smo sami sebi. Ostavimo politiku sa strane, ostavimo sve ono loše što je u našem posrnulom društvu, pa probajmo da podržavamo naše klubove kad igraju međunarodne utakmice. Želim Partizanu i Zvezdi sreću i uspeh u narednim prolećnim utakmicama i da nam donesu još bodova za nac. koeficijent. Znam da ću dobiti negativnih komentara i minusa zbog ovog teksta, ali eto izvinjavam se svima kojima nije po volji, možda ste vi drugačiji od mene bolji.

bratko

pre 2 godine

@shone I vi ste rekorderi po nekoliko parametara: rastu vam pecurke na travi, pravite rekorde u namestenom prvenstvu, uplacuju vam pare van klupskog racuna, razultati nikad bolji, kasa sve praznija itd.

Red

pre 2 godine

Zvezdas sam. Fascinantno mi je koji je govor prepucavanja I mrznje medju navijacima. Pricam o inostranim utakmicama. A bio sam I ja nekad takav. Niko objektivan I realan, mada ko koliko ima godina medju ljudima koji ostavljaju komentare je isto upitno... Partizan je institucija u kosarci I to je cinjenica....Busamo se a ne mozemo Pionir da napunimo...Na stranu to, istorija...Šmek, i ko je sve prosao kroz klub. Fudbal smo mi institucija i Partizan nikad nece imati taj šmek....Prodjite pa da se krljamo za LŠ zajedno..
(dzoni.bravo, 13. decembar 2021 15:05)

E moj dzoni,institucija je taj koji je redovan ucesnik evropskih takmicenja,a ne onaj koji gleda titulu samo na vhs kasetama.

Вук

pre 2 godine

Треба најмање три хиљада гробадија да крене пут Чешке. Цела црно-бела дијаспора да се организује, фебруар је иза ћошка. Пун гостујући кавез тамо да грми деведесет и пет минута. Станоје је у праву, жели да пробуди гробарски инат.

Рајко Четник

pre 2 godine

Ове зимске фудбалске вести тотално неинтресантне, ми навијачи озбиљних клубова чекамо пролећне вести.
(Рајко Четник чувар ушатог, 13. decembar 2021 09:41). A da, Real, Psg i ostali danas bili na zrebu za kosarku na prolece.
(Earth is not round, 13. decembar 2021 14:41)

# Link komentara,важно је да је завршен овај неважан жреб и да ће српски пријатељи из Чешке избацити клуб фрање туђмана.

112

pre 2 godine

Kralj, Stojkovic, M. Bozovic, Pandurovic, Dj. Pantic, Lukac, Z. Zivkovic, Popovic, Omerovic


Stanojkovic, Vulicevic, Cirkovic, Rukavina

Savic, Milenkovic, Djordjevic, Mirkovic, Pazin, V. Rasovic, B. Ostojic, Petric, M. Jovanovic

Krstajic, Pavlovic, Nastasic, Malbasa, B. Vujacic, Saveljic, Milanic, Mijalkovic, Tasevski

Gudelj, Lomic, Obradovic, Volkov, Bogosavac, Antonov, Lazevski, Novak, Urosevic


Jokanovic, Duljaj, Nadj, B. Brnovic, Fejsa, Lukic, Tesovic, Sasa Markovic, Radin, Zdjelar

N. Brnovic, Brasanac, Drincic, Trobok, R. Petrovic, I. Tomic, G. Stevanovic, Curcic

A. Zivkovic, Tosic, Radovic, Bogdanovic, Stojisavljevic, Terzic, N. Tomic, Jankovic

Vukic, Ilic, Ivic, Ciric, Dj. Tomic, Cakar, Trenevski, Ljajic, Zahovic, Babovic, Vukcevic, Jojic, D. Pantic, Ninkovic, Bosancic, L. Stojanovic,
B. Petrovic, Birmancevic

Mijatovic, Sulejmani, Krcmarevic, Alen Stevanovic, Filip Stevanovic, Jovic, Drulovic, Mihajlovic, Markovic, Rankovic, Iliev, Radonjic

Milosevic, Kezman, Delibasic, Jovetic, Vlahovic, Vorkapic, Curovic, Mitrovic, Skuletic, Djurdjevic, Hristov, Isailovic, Lazovic, Saponjic

kralj

pre 2 godine

Koliko smo mi zeleli Spartu,toliko su svi protivnici nas zeleli,Sparta,Rapid I Mitjiland su daleko najlaksi protivnici,mi smo izvukli Spartu, dobar zreb za nas ali oni su favoriti,moze da se prodje samo ako popravimo malo igru,tj.svi igraci budu u pravoj formi.

Axie Infinity / AAP

pre 2 godine

Ali kad najslabiji klub u slabom, pa reci cemo amaterskom takmicenju u kojem su izgubili od stocara iz neke zemlja koja i nema fudbalsku ligu i srecno, zahvaljujuci drugim klubovima prosli najslabiju grupu u tom izmisljenom kupu klubova plasiranih izmedju 20. i 22. mesta, kaze da su zadovoljni zrebom…malo smesno jel da? U principu jesu izvukli najslabiju ekipu posle njih samih, tipa izgubice ukupnim rezultatom 4-5:0…ne vise…mada svakako vrci blam i bruku vecu od one istorijske bruke srpskog fudbala kao od onih stocara svakako ne mogu da dozive.
(Iskren, 13. decembar 2021 14:44)

Samo da dodam.
Njihova najveća bruka je petarda od Dinama!

shone bjelovacki

pre 2 godine

Partizan od uvek obara rekorde,prvi igrao Ligu sampiona...itd,prvi klub kojem se pas olaksao na terenu a 21. vek halo ljudi? Avangarda bili i ostali

Grobar nemač pojam

pre 2 godine

Grobar sam ali najiskrenije, da mi lepo ispadnemo i okrenemo se prvenstvu. Nemamo mi ekipu koja može da gura i Evropu. Zvezda neka puni koeficijent, mi da uzmemo titulu i direktno u LŠ!
(bubuleja, 13. decembar 2021 14:53)

Pojma ti nemaš grobaru. Važno je da Partizan bilduje koeficijent, ali tek ako prodje Spartu P. to može. Svaki bod je važan. Sledeće godine imamo samo jednog predstavnika u kv za ligu šampiona i to od 2 kola. Mnogo će biti bitnija titula sledeće godine.

A što se titule Partizana za vreme "duha koji lebdi' to je nemoguća misija. Videćeš!

dzoni.bravo

pre 2 godine

Zvezdas sam. Fascinantno mi je koji je govor prepucavanja I mrznje medju navijacima. Pricam o inostranim utakmicama. A bio sam I ja nekad takav. Niko objektivan I realan, mada ko koliko ima godina medju ljudima koji ostavljaju komentare je isto upitno... Partizan je institucija u kosarci I to je cinjenica....Busamo se a ne mozemo Pionir da napunimo...Na stranu to, istorija...Šmek, i ko je sve prosao kroz klub. Fudbal smo mi institucija i Partizan nikad nece imati taj šmek....Prodjite pa da se krljamo za LŠ zajedno..

miki

pre 2 godine

molim upravu samo da ne proda miljkovića i jojića. i ako može da izkloniramo miletića i hokendera. i ako u naftalinu ima još neki smiljanić i obradović da se vrate čim krene prelazni rok. da ih ne pokupe iz liga petice.

M.R.

pre 2 godine

Grobar sam ali najiskrenije, da mi lepo ispadnemo i okrenemo se prvenstvu. Nemamo mi ekipu koja može da gura i Evropu. Zvezda neka puni koeficijent, mi da uzmemo titulu i direktno u LŠ!
(bubuleja, 13. decembar 2021 14:53)

Ma da, lakse je kenjati kako smo jak i velik klub dok razbijamo neku Kolubaru i Macvu...

joca

pre 2 godine

sa spartom smo dobro prosli,medjutim sa ovakvom igrom nema prolaza.ukoliko budu opet igrali kao na pocetku sezone mozda i imamo neke sanse

Earth is not round

pre 2 godine

Ове зимске фудбалске вести тотално неинтресантне, ми навијачи озбиљних клубова чекамо пролећне вести.
(Рајко Четник чувар ушатог, 13. decembar 2021 09:41). A da, Real, Psg i ostali danas bili na zrebu za kosarku na prolece.

igor

pre 2 godine

Mozda Sparta I Rapid jesu najlakši na papiru, ali dajem glavu da bi lakše prošli veliki neki klub nego njih. Ovi ce se boriti za osvajanje lige, a tipa Lester, Marsej, Fener... Koliko je njima ovo interesantno...

Paja

pre 2 godine

Sparta pobedom i neresenim prolazi partizan i izvlace je na zvezdu i zvezda pobedom i neresenim prolaze Spartu,ja sam prognozirao i Braga zvezda nula i danci bugari nula.

Шид у срцу.

pre 2 godine

Комшије одлично сте прошли. Желим вам да прођете даље, зарад српског фудбала. Ако не успете, узмите бар бод да осигурамо директног представника у ЛШ 23/24.

Dezurni smarac

pre 2 godine

Zbogom, pojacanja. Doduse, svakako ih ne bi bilo, ali, tek sad sam siguran da gotovo nikoga necemo dovesti. Kad se samo setim da sam bio nezadovoljan onim prelaznim rokom u kojem su nam dosli Urosevic, Zdjelar, Vakulko i Ivanovic, a sad bih ubio za jedan takav.

miodarg

pre 2 godine

Odlicno prosao!!!!!!? Sala neka. Da je komentar, nije lose moglo je i gore, slozio bih se. ALi "odlicno prosao"!!!! O Boze sta sve ne pisete draga redakcijo!

bubuleja

pre 2 godine

Grobar sam ali najiskrenije, da mi lepo ispadnemo i okrenemo se prvenstvu. Nemamo mi ekipu koja može da gura i Evropu. Zvezda neka puni koeficijent, mi da uzmemo titulu i direktno u LŠ!

Honolulu

pre 2 godine

Pa realno na papiru od 8 mogucih ekipa po rejtingu i potencijalu izvukli smo najlakse. Ne znaci to da je Sparta najgora ali po imenima na papiru jest najmanji izazov od ovih ostalih.

kukuruz kokicar

pre 2 godine

Reče čovek čija je ekipa imala ubedljivo najlakšu grupu u Ligi Evrope, na nivou proseka Lige konferencija.
(Dikan, 13. decembar 2021 14:12)

Mi smo dokazali da smo bili favoriti u toj najlakšoj grupi i prošli dalje kao prvi. Nama će biti ozbiljan meč tek tamo u polu finalu i to ako prvu budemo igrali u gostima.

Mladen cg

pre 2 godine

Činjenica je da su fudbaleri Partizana imali povoljan žreb. Naime, od svih potencijalnih protivnika, jedino će Sparta i Midjtland imati zimsku pauzu , u tom periodu; Takođe, Sparta je u negativnom nizu protiv ekipa iz Srbije ( ispadnje od C.Zvezde i Spartaka u sezonama 2017/2018 i 2018/2019). Tako da postoje realne šanse za plasman u 1/8 finala LK

pfc

pre 2 godine

Sparta je u stvari najgori žreb. Šatro možemo sa njima a ljudi su ozbiljan uigran tim. Godinama su nokaut fazi LE, ove sezone u grupi sa Lionom i Rendžersom uzeli 7 bodova. Rutiniraće nas po 2-0 i to je to.

Pravi stari Čačanin

pre 2 godine

Reče čovek čija je ekipa imala ubedljivo najlakšu grupu u Ligi Evrope, na nivou proseka Lige konferencija.
(Dikan, 13. decembar 2021 14:12)

I barem bili prvi u grupi, a vi ste do zadnjeg trenutka drhtali za prolaz u grupi sa super jakim Anortozisom i Florom. Zašto malo ne razmislite pre nego što napišete komentar.

NijeBitno

pre 2 godine

Bilo je napeto kad sam shvatimo da su nam ostali Lester,Slavia i Totenhem.
Šteta sto nemamo barem pristojan tim pa da se ponadamo nečemu u meču sa Česima.

Flora bez faune

pre 2 godine

Zbogom, pojacanja. Doduse, svakako ih ne bi bilo, ali, tek sad sam siguran da gotovo nikoga necemo dovesti. Kad se samo setim da sam bio nezadovoljan onim prelaznim rokom u kojem su nam dosli Urosevic, Zdjelar, Vakulko i Ivanovic, a sad bih ubio za jedan takav.
(Dezurni smarac, 13. decembar 2021 14:39)

Javi se u bunker, možda mogu da te zaposle kad već ističeš čime bi se bavio?

Dikan

pre 2 godine

Koliko su sreće imali ove sezone,ne sumnjam da će izvući Rapid iz Beča,kao najslabiju ekipu,mada ni ostali nisu nešto jaki,osim možda Marseja.Sa svima se može igrati jer pojedini ne pridaju važnosti ovom smešnom takmičenju.
(..., 13. decembar 2021 12:38)

Reče čovek čija je ekipa imala ubedljivo najlakšu grupu u Ligi Evrope, na nivou proseka Lige konferencija.

xxxx

pre 2 godine

I barem bili prvi u grupi, a vi ste do zadnjeg trenutka drhtali za prolaz u grupi sa super jakim Anortozisom i Florom. Zašto malo ne razmislite pre nego što napišete komentar.
(Pravi stari Čačanin, 13. decembar 2021 14:34)
A takav tim ispred Zvezde u prvenstvu.

Miks

pre 2 godine

Sparta pobedom i neresenim prolazi partizan i izvlace je na zvezdu i zvezda pobedom i neresenim prolaze Spartu,ja sam prognozirao i Braga zvezda nula i danci bugari nula.
(Paja, 13. decembar 2021 14:40)
Blago tebi ! Ti si super prognozer samo što brkaš takmičenja.

Tutankamon

pre 2 godine

Reče čovek čija je ekipa imala ubedljivo najlakšu grupu u Ligi Evrope, na nivou proseka Lige konferencija.
(Dikan, 13. decembar 2021 14:12)

A, prosek Lige konferencija je Flora, Fauna i Anatartotozzazzsatis ? Auuuu, nidje mozga

Navijač Zvezde

pre 2 godine

Drago mi je da je Partizan izvukao Spartu, sigurno lakši protivnik u odnosu na ostale. Nadam se da će i Zvezda dobro proći, pa da imamo više Evro mesta. Ovi sto zele jednima ili drugima loše, slika i prilika su srpskog društva.

smeh

pre 2 godine

Kada budu javili treneru Lestera koga su izvukli on će u svom čudu prvo pitati da li to njihove mladje kategorije igraju Evropu i dokle su dogurali?

roarrr

pre 2 godine

Partizan je usao u istoriju kao klub koji je igrao prvi mec ikad odigran u Ligi sampiona (tadasnjem Kupu sampiona).

I prvi srpski klub koji je igrao Ligu sampiona.

U mnogo cemu je rekorder, avangarda, insitucija.

Navijacka grupa Grobari osnovana 20 godina pre Zvezdine.

Velikan.

Iskren

pre 2 godine

Ali kad najslabiji klub u slabom, pa reci cemo amaterskom takmicenju u kojem su izgubili od stocara iz neke zemlja koja i nema fudbalsku ligu i srecno, zahvaljujuci drugim klubovima prosli najslabiju grupu u tom izmisljenom kupu klubova plasiranih izmedju 20. i 22. mesta, kaze da su zadovoljni zrebom…malo smesno jel da? U principu jesu izvukli najslabiju ekipu posle njih samih, tipa izgubice ukupnim rezultatom 4-5:0…ne vise…mada svakako vrci blam i bruku vecu od one istorijske bruke srpskog fudbala kao od onih stocara svakako ne mogu da dozive.

veliki strumf

pre 2 godine

Partizan je usao u istoriju kao klub koji je igrao prvi mec ikad odigran u Ligi sampiona (tadasnjem Kupu sampiona).

I prvi srpski klub koji je igrao Ligu sampiona.

U mnogo cemu je rekorder, avangarda, insitucija.

Navijacka grupa Grobari osnovana 20 godina pre Zvezdine.

Velikan.
(roarrr, 13. decembar 2021 14:34) Narocito ste poznati po tome sto od 1983. godine nemate NIJEDNU pobedu u tom najjacem evropskom takmicenju, zvao se Kup ili Liga sampiona! Uskoro ce to biti CETRDESET GODINA! Velika vecina navijaca partizana danas nije ni bila rodjena te 1983. i nijednu jedinu pobedu nisu proslavili. Velikan? Cega? Pa vi ni na svom brdu niste najveci klub, po tome ste jedinstveni u svetu!

NY

pre 2 godine

Reče čovek čija je ekipa imala ubedljivo najlakšu grupu u Ligi Evrope, na nivou proseka Lige konferencija.
(Dikan, 13. decembar 2021 14:12)

Hahaha. Mitjiland prvi u Danskoj, Braga dolazi iz jake lige i Ludogorec koji uvek ima 11 stranaca. A pazi grupa gde je tvoj tim gde treći jaki tim u grupi ne postoji i gde ste se privukli. Veličine kao Flora i Anatorzis. Genk koji vas je išamarao u rangu Ludogoreca koji je Zvezda lako dva puta dobila

This is sparta

pre 2 godine

Ovo i može da se prođe ako se svi u Partizanu uozbilje i ekipa znatno pojača.
Najvažnije je da i dalje kao zemlja skupljamo bodove, puno sreće Zvezdi na žrebu u februaru i da oba tima doguraju što dalje, značiće svima.

VatreniGrobar

pre 2 godine

Imamo lagan prolaz Česi nisu renome Partizana, boranija. Očekivao sam Lester ili Marsej to su timovi približnog kvaliteta, puniji bi bio stadion ali sta je tu je. Treba odraditi formalnost pa čekamo nekog atraktivnijeg protivnika u martu.

as

pre 2 godine

Sve su ekipe jake. Možda je najslabiji Mitjilend koga CZ nije uspela da pobedila u svom n istorijskom rezultatu u poslednjih 29 godina.
(View, 13. decembar 2021 12:22)

Od srca vam zelim ovu "najslabiju" ekipu.

Nikola

pre 2 godine

Lester, Marsej i PSV po svaku cenu zele da izbagnu Partizan jer nemaju igrace koji bi mogli da izgube od istog, kako bi se sto pre ratosiljali ovog takmicenja...

realno

pre 2 godine

Koga god da dobiju, ubedjivace nas grobari da je to tim projektovan za osvajanje Lige sampiona. Tako su i za Santa Klaru pisali da je bolja od Benfike, Vrage, Sportinga...
(Iber, 13. decembar 2021 11:17)

Svaki pravi grobar (navijac ne huligan ili klinac), nema sta takve kao ti da ubedjuje u bilo sta. To su rasprave na nivou dece u pubertetu. Bodrim svoj klub isto protiv kog god bude igrao a isto preporucujem i tebi, bolje ces se osecati veruj mi.

Flora od Šamroka

pre 2 godine

Samo da izbegnu timove na A: Anortozis, Augsburg, Apoel, Ael, Asteras, AZ, 5 Ah Tikva.

Mada, ni timovi na F im ne leže: Fljamurtari, Flora, Fauna.

Nema veze, od A do Š biće bar jedno slovo koje im odgovara, možda baš Š... oh wait.

...

pre 2 godine

Koliko su sreće imali ove sezone,ne sumnjam da će izvući Rapid iz Beča,kao najslabiju ekipu,mada ni ostali nisu nešto jaki,osim možda Marseja.Sa svima se može igrati jer pojedini ne pridaju važnosti ovom smešnom takmičenju.

Nbc

pre 2 godine

Od svakoga može da ispadne ali i da prođe. Ne bih volio francuze i čehe. A ovi što su graknuli sa više sreće nego pameti, igrali smo mi i sa vama. Koliko znam niste pobijedili niti ćete.

miodrag

pre 2 godine

Što se tiče Partizana nešto lakše bi dobili Sparta Prag, Mitljilend ili Rapid Beč. Interesantnije bi bilo da se izvuče PSV, Lester ili Marsej, ali ako me neko pita koga da se izvuće onda bi bio Seltik. Tako da Partizan je jedva prošao grupu i ako se ne pojačaju u zimskom roku teško da oni mogu da prođu u osmini finala.

Kako ko? Dragan brate iz Novog Sada..

pre 2 godine

Lester... njih i onako to ne zanima.Ako budi igrali sa trećim timom, možda i izvučemo nerešeno al kod kuće.

Flora od Šamroka

pre 2 godine

Samo da izbegnu timove na A: Anortozis, Augsburg, Apoel, Ael, Asteras, AZ, 5 Ah Tikva.

Mada, ni timovi na F im ne leže: Fljamurtari, Flora, Fauna.

Nema veze, od A do Š biće bar jedno slovo koje im odgovara, možda baš Š... oh wait.

Iber

pre 2 godine

Koga god da dobiju, ubedjivace nas grobari da je to tim projektovan za osvajanje Lige sampiona. Tako su i za Santa Klaru pisali da je bolja od Benfike, Vrage, Sportinga...

nesa80

pre 2 godine

ako budemo kompletni sa nathom,rikardom,markovicem.panticem i zejelarom....mozemo da izmuljamo nesto,a budu li igrali jojic,jovic,pavlovic,scekic,holander,lutovac...nema sta tu da trazimo.kompletni se necemo obrukati sigurno.mozda svima deluje na osnovu zadnjih utakmica da ce biti neki debakl ali partizan po tradiciji igra najbolje protiv jacih kad ocekujemo neki lagan poraz.ako nam zapadne marsej,lester ili psv to je svako kraj,protiv ostalih se naravno moze pa nisu oni toliko bolji ako su uopste bolji.nama najveci protivnik je stanojevic sa njegovim igracima koje uporno gura a veze nemaju

Revolt aka Pirotehnicar

pre 2 godine

Da, Milane, u pravu si, protiv Njukasla, Fenerbahcea i Anderlehta smo igrali revans kod kuce. Nacional, oba hrvatska kluba, Dinamo Batumi, Lids (igrali u Holandiji kao domacini), Slavija, Porto, Rapid, Hamarbi, Bajern, Djurgarden, Dinamo Bukurest, Dnjepar, CSKA Moskva, Maribor, Groningen, Zilina, Helsinki, Skendija, Nefci, Dila Gori, Tun, Steaua, Zaglebje, Buducnost, Olimpijakos, Videoton (ove tri sve u istoj sezoni), Viktorija Plzen, Trakai, Besiktas, Malatija, Molde- sve revansi u gostima...

DDF

pre 2 godine

Bilo koga da izvucemo u zrebu protivnik je moze se reci"jednom nogom"u sledecem kolu,sa ovakvom ekipom i igrom nemamo nikakvih sansi za prolaz

expertooo

pre 2 godine

Sa Spartom,Rapidom,Mitjilendom eventualno i Lesterom ako budu igrali sa klincima možemo nešto da uradimo, sve ostalo je katastrofa za trenutni sastav i ekipu koju posedujemo. Sportski pozdrav.

Milan

pre 2 godine

najlakši je realno mitjulend. oni su jedva zvezdu pobedili. najteži je marsej.
(luka, 13. decembar 2021 08:54)

Najrealnije je da ti pojma nemas. Danci su pobedili Zvezdu jer je Zvezda celu utakmicu igrala sa igracem manje. Podpisujem da Partizan prima najmanje 3 komada u Danskoj, a i u Beogradu ce da izgubi nebitno kojim rezultatom.

legionar993

pre 2 godine

prvo ispadamo od Klare pa od Socija pa u grupi pa sad u nokaut fazi dogovorite se kad ispadamo a do tada pozdrav sa vrha tabele,napolju -3

Dijagnostičar

pre 2 godine

Ne verujem u ovaj Partizan i ovu upravu. Voleo bih da me demantuju.

Ukratko, po mom mišljenju:

Možemo da prođemo: Rapid Beč (50%),
Biće jako teško sa: Seltikom, Spartom, Mitjilendom, nezainteresovanim Lesterom.
Ni u snu: Fenerbahče, Marsej, PSV.

Kako god, minimalne šanse su da prođemo dalje sa ovako gubitničkim mentalitetom, gde se od Flore i Anortozisa pravi nezgodni protivnici.
Stanoje uči, komšije i reprezentacija su dokazale da se može i protiv favorita.

čovek

pre 2 godine

Ako bi gledali po zainteresovanosti za ovo takmičenje, bolje je izvući Lester, Fener ili PSV a opasnije Mitjeland ili Spartu. Objektivno ako se ne podigne forma u narednih 2 meseca, šanse su nam male.

Marko

pre 2 godine

Nijedan protivnik nije lak, ali kad bi moglo da se bira, nek bude Seltik. Oni su sledeći na UEFA koeficijent listi pa da probamo da im se približimo što više.

Ajgor

pre 2 godine

Ko god da bude izvucen, Partizan ispada.
(Petar, 13. decembar 2021 08:32
Mozda prodjemo Mitjiland. Oni su jedva bili bolji od Zvezde u medjusobnom skoru.
(sone, 13. decembar 2021 08:40)

Samo vi porediti konja i magarca.
Čuj, ne možete Floru da pobedite, a zamislite Mitjiland...

Goran

pre 2 godine

U ligi konferencija, tamo gde i vi....
(Oslo, 13. decembar 2021 08:43)

Jadan čovek, poješće se sledeće sezone
kad budete igrali to isto takmičenje...

Ajgor

pre 2 godine

Dajte nam mitjalend da pokažemo evropskoj zvezdi kako se pobeđuju indijanci.
(pop, 13. decembar 2021 08:53)

Od srca vam želim da vam izvuku Mitjiland.

Рајко Четник чувар ушатог

pre 2 godine

Ове зимске фудбалске вести тотално неинтресантне, ми навијачи озбиљних клубова чекамо пролећне вести.

smeh

pre 2 godine

Molite Boga da izvučete Lester. Partizan bi imao veliku šansu da prodje dalje jer su u Lesteru zainteresovani za ovo takmičenje koliko i narod Srbije za praćenje kriketa. Igraće samo zato što moraju.

ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR

pre 2 godine

Seltik, Lester ili Rapid. Tu možda imamo neku šansu, a ostali će nas oduvati. Lester bi možda bio idealan jer uopšte nisu zainteresovani za ovo takmičenje.

sone

pre 2 godine

Ko god da bude izvucen, Partizan ispada.
(Petar, 13. decembar 2021 08:32
Mozda prodjemo Mitjiland. Oni su jedva bili bolji od Zvezde u medjusobnom skoru.

Palermo98

pre 2 godine

Realno, ako dobiju Lester, PSV, Marsej skoro sigurno ispadaju. Sparta Prag, Mitjilend bi bili blagi favoriti protiv Partizana. Dok Fenerbahče, Seltik, Rapid Beč bi bilo 50-50 šanse.

Revolt aka Pirotehnicar

pre 2 godine

Koga god da dobijemo, uprava ce imati izgovor da ne dovede pojacanja ove zime- ako izvucemo nekog jakog, onda ce reci da svakako ne mozemo da prodjemo i da nema potrebe praviti troskove, a ako izvucemo nekog lakseg protivnika, ima da kazu da mozemo i sa ovim sastavom:-(

Paja iz Vrcina

pre 2 godine

Retko koji tim iz ove grupe ima zaista motiv da igra ovo takmicenje. Tako da tu je sansa Partizana, mada realno kako je odigrao poslednjih par utakmica i nemotivisan protivnik bice teska prepreka.

smeh

pre 2 godine

Molite Boga da izvučete Lester. Partizan bi imao veliku šansu da prodje dalje jer su u Lesteru zainteresovani za ovo takmičenje koliko i narod Srbije za praćenje kriketa. Igraće samo zato što moraju.

ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR

pre 2 godine

Seltik, Lester ili Rapid. Tu možda imamo neku šansu, a ostali će nas oduvati. Lester bi možda bio idealan jer uopšte nisu zainteresovani za ovo takmičenje.

Revolt aka Pirotehnicar

pre 2 godine

Koga god da dobijemo, uprava ce imati izgovor da ne dovede pojacanja ove zime- ako izvucemo nekog jakog, onda ce reci da svakako ne mozemo da prodjemo i da nema potrebe praviti troskove, a ako izvucemo nekog lakseg protivnika, ima da kazu da mozemo i sa ovim sastavom:-(

as

pre 2 godine

Sve su ekipe jake. Možda je najslabiji Mitjilend koga CZ nije uspela da pobedila u svom n istorijskom rezultatu u poslednjih 29 godina.
(View, 13. decembar 2021 12:22)

Od srca vam zelim ovu "najslabiju" ekipu.

Ajgor

pre 2 godine

Dajte nam mitjalend da pokažemo evropskoj zvezdi kako se pobeđuju indijanci.
(pop, 13. decembar 2021 08:53)

Od srca vam želim da vam izvuku Mitjiland.

Paja iz Vrcina

pre 2 godine

Retko koji tim iz ove grupe ima zaista motiv da igra ovo takmicenje. Tako da tu je sansa Partizana, mada realno kako je odigrao poslednjih par utakmica i nemotivisan protivnik bice teska prepreka.

Nikola

pre 2 godine

Lester, Marsej i PSV po svaku cenu zele da izbagnu Partizan jer nemaju igrace koji bi mogli da izgube od istog, kako bi se sto pre ratosiljali ovog takmicenja...

veliki strumf

pre 2 godine

Partizan je usao u istoriju kao klub koji je igrao prvi mec ikad odigran u Ligi sampiona (tadasnjem Kupu sampiona).

I prvi srpski klub koji je igrao Ligu sampiona.

U mnogo cemu je rekorder, avangarda, insitucija.

Navijacka grupa Grobari osnovana 20 godina pre Zvezdine.

Velikan.
(roarrr, 13. decembar 2021 14:34) Narocito ste poznati po tome sto od 1983. godine nemate NIJEDNU pobedu u tom najjacem evropskom takmicenju, zvao se Kup ili Liga sampiona! Uskoro ce to biti CETRDESET GODINA! Velika vecina navijaca partizana danas nije ni bila rodjena te 1983. i nijednu jedinu pobedu nisu proslavili. Velikan? Cega? Pa vi ni na svom brdu niste najveci klub, po tome ste jedinstveni u svetu!

Рајко Четник чувар ушатог

pre 2 godine

Ове зимске фудбалске вести тотално неинтресантне, ми навијачи озбиљних клубова чекамо пролећне вести.

Flora od Šamroka

pre 2 godine

Samo da izbegnu timove na A: Anortozis, Augsburg, Apoel, Ael, Asteras, AZ, 5 Ah Tikva.

Mada, ni timovi na F im ne leže: Fljamurtari, Flora, Fauna.

Nema veze, od A do Š biće bar jedno slovo koje im odgovara, možda baš Š... oh wait.

realno

pre 2 godine

Koga god da dobiju, ubedjivace nas grobari da je to tim projektovan za osvajanje Lige sampiona. Tako su i za Santa Klaru pisali da je bolja od Benfike, Vrage, Sportinga...
(Iber, 13. decembar 2021 11:17)

Svaki pravi grobar (navijac ne huligan ili klinac), nema sta takve kao ti da ubedjuje u bilo sta. To su rasprave na nivou dece u pubertetu. Bodrim svoj klub isto protiv kog god bude igrao a isto preporucujem i tebi, bolje ces se osecati veruj mi.

Miks

pre 2 godine

Sparta pobedom i neresenim prolazi partizan i izvlace je na zvezdu i zvezda pobedom i neresenim prolaze Spartu,ja sam prognozirao i Braga zvezda nula i danci bugari nula.
(Paja, 13. decembar 2021 14:40)
Blago tebi ! Ti si super prognozer samo što brkaš takmičenja.

Pravi stari Čačanin

pre 2 godine

Reče čovek čija je ekipa imala ubedljivo najlakšu grupu u Ligi Evrope, na nivou proseka Lige konferencija.
(Dikan, 13. decembar 2021 14:12)

I barem bili prvi u grupi, a vi ste do zadnjeg trenutka drhtali za prolaz u grupi sa super jakim Anortozisom i Florom. Zašto malo ne razmislite pre nego što napišete komentar.

Dikan

pre 2 godine

Koliko su sreće imali ove sezone,ne sumnjam da će izvući Rapid iz Beča,kao najslabiju ekipu,mada ni ostali nisu nešto jaki,osim možda Marseja.Sa svima se može igrati jer pojedini ne pridaju važnosti ovom smešnom takmičenju.
(..., 13. decembar 2021 12:38)

Reče čovek čija je ekipa imala ubedljivo najlakšu grupu u Ligi Evrope, na nivou proseka Lige konferencija.

M.R.

pre 2 godine

Grobar sam ali najiskrenije, da mi lepo ispadnemo i okrenemo se prvenstvu. Nemamo mi ekipu koja može da gura i Evropu. Zvezda neka puni koeficijent, mi da uzmemo titulu i direktno u LŠ!
(bubuleja, 13. decembar 2021 14:53)

Ma da, lakse je kenjati kako smo jak i velik klub dok razbijamo neku Kolubaru i Macvu...

Dijagnostičar

pre 2 godine

Ne verujem u ovaj Partizan i ovu upravu. Voleo bih da me demantuju.

Ukratko, po mom mišljenju:

Možemo da prođemo: Rapid Beč (50%),
Biće jako teško sa: Seltikom, Spartom, Mitjilendom, nezainteresovanim Lesterom.
Ni u snu: Fenerbahče, Marsej, PSV.

Kako god, minimalne šanse su da prođemo dalje sa ovako gubitničkim mentalitetom, gde se od Flore i Anortozisa pravi nezgodni protivnici.
Stanoje uči, komšije i reprezentacija su dokazale da se može i protiv favorita.

Milan

pre 2 godine

najlakši je realno mitjulend. oni su jedva zvezdu pobedili. najteži je marsej.
(luka, 13. decembar 2021 08:54)

Najrealnije je da ti pojma nemas. Danci su pobedili Zvezdu jer je Zvezda celu utakmicu igrala sa igracem manje. Podpisujem da Partizan prima najmanje 3 komada u Danskoj, a i u Beogradu ce da izgubi nebitno kojim rezultatom.

miodarg

pre 2 godine

Odlicno prosao!!!!!!? Sala neka. Da je komentar, nije lose moglo je i gore, slozio bih se. ALi "odlicno prosao"!!!! O Boze sta sve ne pisete draga redakcijo!

Zdenko

pre 2 godine

Znam da smo nakaradan narod i da nam nisu potrebni neprijatelji, dovoljni smo sami sebi. Ostavimo politiku sa strane, ostavimo sve ono loše što je u našem posrnulom društvu, pa probajmo da podržavamo naše klubove kad igraju međunarodne utakmice. Želim Partizanu i Zvezdi sreću i uspeh u narednim prolećnim utakmicama i da nam donesu još bodova za nac. koeficijent. Znam da ću dobiti negativnih komentara i minusa zbog ovog teksta, ali eto izvinjavam se svima kojima nije po volji, možda ste vi drugačiji od mene bolji.

Flora od Šamroka

pre 2 godine

Samo da izbegnu timove na A: Anortozis, Augsburg, Apoel, Ael, Asteras, AZ, 5 Ah Tikva.

Mada, ni timovi na F im ne leže: Fljamurtari, Flora, Fauna.

Nema veze, od A do Š biće bar jedno slovo koje im odgovara, možda baš Š... oh wait.

Ajgor

pre 2 godine

Ko god da bude izvucen, Partizan ispada.
(Petar, 13. decembar 2021 08:32
Mozda prodjemo Mitjiland. Oni su jedva bili bolji od Zvezde u medjusobnom skoru.
(sone, 13. decembar 2021 08:40)

Samo vi porediti konja i magarca.
Čuj, ne možete Floru da pobedite, a zamislite Mitjiland...

Tutankamon

pre 2 godine

Reče čovek čija je ekipa imala ubedljivo najlakšu grupu u Ligi Evrope, na nivou proseka Lige konferencija.
(Dikan, 13. decembar 2021 14:12)

A, prosek Lige konferencija je Flora, Fauna i Anatartotozzazzsatis ? Auuuu, nidje mozga

Mladen cg

pre 2 godine

Činjenica je da su fudbaleri Partizana imali povoljan žreb. Naime, od svih potencijalnih protivnika, jedino će Sparta i Midjtland imati zimsku pauzu , u tom periodu; Takođe, Sparta je u negativnom nizu protiv ekipa iz Srbije ( ispadnje od C.Zvezde i Spartaka u sezonama 2017/2018 i 2018/2019). Tako da postoje realne šanse za plasman u 1/8 finala LK

miodrag

pre 2 godine

Što se tiče Partizana nešto lakše bi dobili Sparta Prag, Mitljilend ili Rapid Beč. Interesantnije bi bilo da se izvuče PSV, Lester ili Marsej, ali ako me neko pita koga da se izvuće onda bi bio Seltik. Tako da Partizan je jedva prošao grupu i ako se ne pojačaju u zimskom roku teško da oni mogu da prođu u osmini finala.

legionar993

pre 2 godine

prvo ispadamo od Klare pa od Socija pa u grupi pa sad u nokaut fazi dogovorite se kad ispadamo a do tada pozdrav sa vrha tabele,napolju -3

čovek

pre 2 godine

Ako bi gledali po zainteresovanosti za ovo takmičenje, bolje je izvući Lester, Fener ili PSV a opasnije Mitjeland ili Spartu. Objektivno ako se ne podigne forma u narednih 2 meseca, šanse su nam male.

dzoni.bravo

pre 2 godine

Zvezdas sam. Fascinantno mi je koji je govor prepucavanja I mrznje medju navijacima. Pricam o inostranim utakmicama. A bio sam I ja nekad takav. Niko objektivan I realan, mada ko koliko ima godina medju ljudima koji ostavljaju komentare je isto upitno... Partizan je institucija u kosarci I to je cinjenica....Busamo se a ne mozemo Pionir da napunimo...Na stranu to, istorija...Šmek, i ko je sve prosao kroz klub. Fudbal smo mi institucija i Partizan nikad nece imati taj šmek....Prodjite pa da se krljamo za LŠ zajedno..

roarrr

pre 2 godine

Partizan je usao u istoriju kao klub koji je igrao prvi mec ikad odigran u Ligi sampiona (tadasnjem Kupu sampiona).

I prvi srpski klub koji je igrao Ligu sampiona.

U mnogo cemu je rekorder, avangarda, insitucija.

Navijacka grupa Grobari osnovana 20 godina pre Zvezdine.

Velikan.

Iskren

pre 2 godine

Ali kad najslabiji klub u slabom, pa reci cemo amaterskom takmicenju u kojem su izgubili od stocara iz neke zemlja koja i nema fudbalsku ligu i srecno, zahvaljujuci drugim klubovima prosli najslabiju grupu u tom izmisljenom kupu klubova plasiranih izmedju 20. i 22. mesta, kaze da su zadovoljni zrebom…malo smesno jel da? U principu jesu izvukli najslabiju ekipu posle njih samih, tipa izgubice ukupnim rezultatom 4-5:0…ne vise…mada svakako vrci blam i bruku vecu od one istorijske bruke srpskog fudbala kao od onih stocara svakako ne mogu da dozive.

JSD PFC

pre 2 godine

Ja sam zeleo najjace i najatraktivnije protivnike. Za takav scenario sada moramo proci Spartu. Ko kaze da su ceski klubovi za nas lagani, taj slabo prati fudbal. Drzao sam sipke da izvucemo Miceland ili Rapid. Mozda su i jaci od Sparte, ali nisu Cesi. Njihovi klubovi, a bogami i reprezentacija su nas u proslosti cesto oducavali od fudbala, Ukrajina posebno. Jednostavno, ne volim te iz bivseg istocnog bloka na zrebu. Pre utakmice: mozemo i lako cemo, a kad se zavrsi, sedi pa placi.
Sta sad? Da budu zdravi Natko, Markec, Rikardo Pantic, da se malo pojacamo preko zime i da podignemo formu za evropu. Mozda i mali Milovanovic krene da razbija, to bi nam donelo veliku snagu u spicu.
Znam, previse je tu stvari koje bi trebalo da se poklope. Valjda mi je u prirodi da se nadam i ne mogu protiv toga. Dolazim na utakmicu s nadom da nece biti i poslednja na prolece, na nasem stadionu.

GROBAR JUGOZAPAD

pre 2 godine

Nemamo mi ovde sto da trazimo. Godinama se zadovoljavamo mrvicama i otpacima. Ako nismo mogli da pobedimo Anortozis i Floru, sto imamo da ocekujemo. Kamo srece da nam ne pocepaju mrezicu pa da bude busna ko Svajcarski sir. Najveci uspeh u fudbalu je nekakav Mitropa kup kada smo pobedili Honved 1978. I posle toga 50 godina samo 2 puta smo imali cast da gledamo nekog od velikana . Jednom real i Bajern.I to je sve od strasnog Partizana. U fudbalu se pokrijmo po usima. U kosarci je spas.

NY

pre 2 godine

Reče čovek čija je ekipa imala ubedljivo najlakšu grupu u Ligi Evrope, na nivou proseka Lige konferencija.
(Dikan, 13. decembar 2021 14:12)

Hahaha. Mitjiland prvi u Danskoj, Braga dolazi iz jake lige i Ludogorec koji uvek ima 11 stranaca. A pazi grupa gde je tvoj tim gde treći jaki tim u grupi ne postoji i gde ste se privukli. Veličine kao Flora i Anatorzis. Genk koji vas je išamarao u rangu Ludogoreca koji je Zvezda lako dva puta dobila

shone bjelovacki

pre 2 godine

Partizan od uvek obara rekorde,prvi igrao Ligu sampiona...itd,prvi klub kojem se pas olaksao na terenu a 21. vek halo ljudi? Avangarda bili i ostali

sone

pre 2 godine

Ko god da bude izvucen, Partizan ispada.
(Petar, 13. decembar 2021 08:32
Mozda prodjemo Mitjiland. Oni su jedva bili bolji od Zvezde u medjusobnom skoru.

Honolulu

pre 2 godine

Pa realno na papiru od 8 mogucih ekipa po rejtingu i potencijalu izvukli smo najlakse. Ne znaci to da je Sparta najgora ali po imenima na papiru jest najmanji izazov od ovih ostalih.

kukuruz kokicar

pre 2 godine

Reče čovek čija je ekipa imala ubedljivo najlakšu grupu u Ligi Evrope, na nivou proseka Lige konferencija.
(Dikan, 13. decembar 2021 14:12)

Mi smo dokazali da smo bili favoriti u toj najlakšoj grupi i prošli dalje kao prvi. Nama će biti ozbiljan meč tek tamo u polu finalu i to ako prvu budemo igrali u gostima.

Iber

pre 2 godine

Koga god da dobiju, ubedjivace nas grobari da je to tim projektovan za osvajanje Lige sampiona. Tako su i za Santa Klaru pisali da je bolja od Benfike, Vrage, Sportinga...

igor

pre 2 godine

Mozda Sparta I Rapid jesu najlakši na papiru, ali dajem glavu da bi lakše prošli veliki neki klub nego njih. Ovi ce se boriti za osvajanje lige, a tipa Lester, Marsej, Fener... Koliko je njima ovo interesantno...

This is sparta

pre 2 godine

Ovo i može da se prođe ako se svi u Partizanu uozbilje i ekipa znatno pojača.
Najvažnije je da i dalje kao zemlja skupljamo bodove, puno sreće Zvezdi na žrebu u februaru i da oba tima doguraju što dalje, značiće svima.

Kako ko? Dragan brate iz Novog Sada..

pre 2 godine

Lester... njih i onako to ne zanima.Ako budi igrali sa trećim timom, možda i izvučemo nerešeno al kod kuće.

Navijač Zvezde

pre 2 godine

Drago mi je da je Partizan izvukao Spartu, sigurno lakši protivnik u odnosu na ostale. Nadam se da će i Zvezda dobro proći, pa da imamo više Evro mesta. Ovi sto zele jednima ili drugima loše, slika i prilika su srpskog društva.

miki

pre 2 godine

molim upravu samo da ne proda miljkovića i jojića. i ako može da izkloniramo miletića i hokendera. i ako u naftalinu ima još neki smiljanić i obradović da se vrate čim krene prelazni rok. da ih ne pokupe iz liga petice.

pfc

pre 2 godine

Sparta je u stvari najgori žreb. Šatro možemo sa njima a ljudi su ozbiljan uigran tim. Godinama su nokaut fazi LE, ove sezone u grupi sa Lionom i Rendžersom uzeli 7 bodova. Rutiniraće nas po 2-0 i to je to.

kralj

pre 2 godine

Koliko smo mi zeleli Spartu,toliko su svi protivnici nas zeleli,Sparta,Rapid I Mitjiland su daleko najlaksi protivnici,mi smo izvukli Spartu, dobar zreb za nas ali oni su favoriti,moze da se prodje samo ako popravimo malo igru,tj.svi igraci budu u pravoj formi.

DDF

pre 2 godine

Bilo koga da izvucemo u zrebu protivnik je moze se reci"jednom nogom"u sledecem kolu,sa ovakvom ekipom i igrom nemamo nikakvih sansi za prolaz

joca

pre 2 godine

sa spartom smo dobro prosli,medjutim sa ovakvom igrom nema prolaza.ukoliko budu opet igrali kao na pocetku sezone mozda i imamo neke sanse

Шид у срцу.

pre 2 godine

Комшије одлично сте прошли. Желим вам да прођете даље, зарад српског фудбала. Ако не успете, узмите бар бод да осигурамо директног представника у ЛШ 23/24.

Grobar nemač pojam

pre 2 godine

Grobar sam ali najiskrenije, da mi lepo ispadnemo i okrenemo se prvenstvu. Nemamo mi ekipu koja može da gura i Evropu. Zvezda neka puni koeficijent, mi da uzmemo titulu i direktno u LŠ!
(bubuleja, 13. decembar 2021 14:53)

Pojma ti nemaš grobaru. Važno je da Partizan bilduje koeficijent, ali tek ako prodje Spartu P. to može. Svaki bod je važan. Sledeće godine imamo samo jednog predstavnika u kv za ligu šampiona i to od 2 kola. Mnogo će biti bitnija titula sledeće godine.

A što se titule Partizana za vreme "duha koji lebdi' to je nemoguća misija. Videćeš!

Marko

pre 2 godine

Nijedan protivnik nije lak, ali kad bi moglo da se bira, nek bude Seltik. Oni su sledeći na UEFA koeficijent listi pa da probamo da im se približimo što više.

Марко

pre 2 godine

Партизан је добио најлакшег могућег противника. Од клубова, који су играли у Лиги конференција, овде шансу за пролаз имају једино Партизан и Славија. Остало добијају клубови из Лиге Европе 99%.

expertooo

pre 2 godine

Sa Spartom,Rapidom,Mitjilendom eventualno i Lesterom ako budu igrali sa klincima možemo nešto da uradimo, sve ostalo je katastrofa za trenutni sastav i ekipu koju posedujemo. Sportski pozdrav.

bratko

pre 2 godine

@shone I vi ste rekorderi po nekoliko parametara: rastu vam pecurke na travi, pravite rekorde u namestenom prvenstvu, uplacuju vam pare van klupskog racuna, razultati nikad bolji, kasa sve praznija itd.

beogradski

pre 2 godine

E moj dzoni,institucija je taj koji je redovan ucesnik evropskih takmicenja,a ne onaj koji gleda titulu samo na vhs kasetama.
(Red, 13. decembar 2021 15:44)

Prijatelju, od 1992. do 2017. smo samo 2 puta ucestvovali u grupnim takmicenjima, ispadali jednom kao 4. u grupu, jednom kao 5. U LS se nikad nismo plasirali, Kup Uefa i Kup Kupova nismo prosli dalje od drugog kola. Ispadali smo smo nekakih Arsenala iz Kijeva, Zerminala, Kairata, Libereca. Jel smo zbog toga bili manji klub? Ne. Tako ni oni nisu nista manji u basketu. Doduse ne bih se slozio da smo mi u basketu isto sto i oni u fudbalu. Mi smo u basketu osvajaci Kupa Kupova, drugog po rangu takmicenja u to vreme, kao sto je Evro Kup danas, osvajali smo prvenstvo Jugoslavije vise puta od njih, i tako dalje i tako dalje. Partizan je fudbalski liliputanac u evrospkim okvirima. To ne kazem jer sam Zvezdin navijac, to govore njihovi evropski rezultati kroz istoriju. Imaju mozda 4-5 uspesnih sezona u Evropi, a vecina su bile 50ih i 60ih.

Revolt aka Pirotehnicar

pre 2 godine

Da, Milane, u pravu si, protiv Njukasla, Fenerbahcea i Anderlehta smo igrali revans kod kuce. Nacional, oba hrvatska kluba, Dinamo Batumi, Lids (igrali u Holandiji kao domacini), Slavija, Porto, Rapid, Hamarbi, Bajern, Djurgarden, Dinamo Bukurest, Dnjepar, CSKA Moskva, Maribor, Groningen, Zilina, Helsinki, Skendija, Nefci, Dila Gori, Tun, Steaua, Zaglebje, Buducnost, Olimpijakos, Videoton (ove tri sve u istoj sezoni), Viktorija Plzen, Trakai, Besiktas, Malatija, Molde- sve revansi u gostima...

Nbc

pre 2 godine

Od svakoga može da ispadne ali i da prođe. Ne bih volio francuze i čehe. A ovi što su graknuli sa više sreće nego pameti, igrali smo mi i sa vama. Koliko znam niste pobijedili niti ćete.

Рајко Четник

pre 2 godine

Ове зимске фудбалске вести тотално неинтресантне, ми навијачи озбиљних клубова чекамо пролећне вести.
(Рајко Четник чувар ушатог, 13. decembar 2021 09:41). A da, Real, Psg i ostali danas bili na zrebu za kosarku na prolece.
(Earth is not round, 13. decembar 2021 14:41)

# Link komentara,важно је да је завршен овај неважан жреб и да ће српски пријатељи из Чешке избацити клуб фрање туђмана.

Вук

pre 2 godine

Треба најмање три хиљада гробадија да крене пут Чешке. Цела црно-бела дијаспора да се организује, фебруар је иза ћошка. Пун гостујући кавез тамо да грми деведесет и пет минута. Станоје је у праву, жели да пробуди гробарски инат.

Axie Infinity / AAP

pre 2 godine

Ali kad najslabiji klub u slabom, pa reci cemo amaterskom takmicenju u kojem su izgubili od stocara iz neke zemlja koja i nema fudbalsku ligu i srecno, zahvaljujuci drugim klubovima prosli najslabiju grupu u tom izmisljenom kupu klubova plasiranih izmedju 20. i 22. mesta, kaze da su zadovoljni zrebom…malo smesno jel da? U principu jesu izvukli najslabiju ekipu posle njih samih, tipa izgubice ukupnim rezultatom 4-5:0…ne vise…mada svakako vrci blam i bruku vecu od one istorijske bruke srpskog fudbala kao od onih stocara svakako ne mogu da dozive.
(Iskren, 13. decembar 2021 14:44)

Samo da dodam.
Njihova najveća bruka je petarda od Dinama!

zemunski kej

pre 2 godine

Sa njima moze da se igra. Naravno da se oporave svi povredjeni i bolesni. Daleko od toga da su favoriti ali imaju sanse. Posto je ilijev rekao da nece pojacavati igracki fond to je sto je.U Sparti su igrali Kanga ,Plavsic ,Ristic .Imaju jaci budzet od Partizana ali slabiji od Slavije Prag.

112

pre 2 godine

Kralj, Stojkovic, M. Bozovic, Pandurovic, Dj. Pantic, Lukac, Z. Zivkovic, Popovic, Omerovic


Stanojkovic, Vulicevic, Cirkovic, Rukavina

Savic, Milenkovic, Djordjevic, Mirkovic, Pazin, V. Rasovic, B. Ostojic, Petric, M. Jovanovic

Krstajic, Pavlovic, Nastasic, Malbasa, B. Vujacic, Saveljic, Milanic, Mijalkovic, Tasevski

Gudelj, Lomic, Obradovic, Volkov, Bogosavac, Antonov, Lazevski, Novak, Urosevic


Jokanovic, Duljaj, Nadj, B. Brnovic, Fejsa, Lukic, Tesovic, Sasa Markovic, Radin, Zdjelar

N. Brnovic, Brasanac, Drincic, Trobok, R. Petrovic, I. Tomic, G. Stevanovic, Curcic

A. Zivkovic, Tosic, Radovic, Bogdanovic, Stojisavljevic, Terzic, N. Tomic, Jankovic

Vukic, Ilic, Ivic, Ciric, Dj. Tomic, Cakar, Trenevski, Ljajic, Zahovic, Babovic, Vukcevic, Jojic, D. Pantic, Ninkovic, Bosancic, L. Stojanovic,
B. Petrovic, Birmancevic

Mijatovic, Sulejmani, Krcmarevic, Alen Stevanovic, Filip Stevanovic, Jovic, Drulovic, Mihajlovic, Markovic, Rankovic, Iliev, Radonjic

Milosevic, Kezman, Delibasic, Jovetic, Vlahovic, Vorkapic, Curovic, Mitrovic, Skuletic, Djurdjevic, Hristov, Isailovic, Lazovic, Saponjic

smeh

pre 2 godine

Kada budu javili treneru Lestera koga su izvukli on će u svom čudu prvo pitati da li to njihove mladje kategorije igraju Evropu i dokle su dogurali?

bubuleja

pre 2 godine

Grobar sam ali najiskrenije, da mi lepo ispadnemo i okrenemo se prvenstvu. Nemamo mi ekipu koja može da gura i Evropu. Zvezda neka puni koeficijent, mi da uzmemo titulu i direktno u LŠ!

xxxx

pre 2 godine

I barem bili prvi u grupi, a vi ste do zadnjeg trenutka drhtali za prolaz u grupi sa super jakim Anortozisom i Florom. Zašto malo ne razmislite pre nego što napišete komentar.
(Pravi stari Čačanin, 13. decembar 2021 14:34)
A takav tim ispred Zvezde u prvenstvu.

Flora bez faune

pre 2 godine

Zbogom, pojacanja. Doduse, svakako ih ne bi bilo, ali, tek sad sam siguran da gotovo nikoga necemo dovesti. Kad se samo setim da sam bio nezadovoljan onim prelaznim rokom u kojem su nam dosli Urosevic, Zdjelar, Vakulko i Ivanovic, a sad bih ubio za jedan takav.
(Dezurni smarac, 13. decembar 2021 14:39)

Javi se u bunker, možda mogu da te zaposle kad već ističeš čime bi se bavio?

milan

pre 2 godine

P.S. a da,Partizan moraju da vode ljudi koji su iskreni Partizanovci, posteni,neiskvareni i neukaljani, i naravno inteligentni sto nemogu oni sami da misle da su takvi... Narvano tu odpadaju i Zecevic i bjekovic i mnogi koji nisu svesni da pravi navijac odbacuje te muljatore ili neiteligentne ljude ma koliko se oni zakljinjali u ljubav prema Partizanu ..

Red

pre 2 godine

Zvezdas sam. Fascinantno mi je koji je govor prepucavanja I mrznje medju navijacima. Pricam o inostranim utakmicama. A bio sam I ja nekad takav. Niko objektivan I realan, mada ko koliko ima godina medju ljudima koji ostavljaju komentare je isto upitno... Partizan je institucija u kosarci I to je cinjenica....Busamo se a ne mozemo Pionir da napunimo...Na stranu to, istorija...Šmek, i ko je sve prosao kroz klub. Fudbal smo mi institucija i Partizan nikad nece imati taj šmek....Prodjite pa da se krljamo za LŠ zajedno..
(dzoni.bravo, 13. decembar 2021 15:05)

E moj dzoni,institucija je taj koji je redovan ucesnik evropskih takmicenja,a ne onaj koji gleda titulu samo na vhs kasetama.

Dezurni smarac

pre 2 godine

Zbogom, pojacanja. Doduse, svakako ih ne bi bilo, ali, tek sad sam siguran da gotovo nikoga necemo dovesti. Kad se samo setim da sam bio nezadovoljan onim prelaznim rokom u kojem su nam dosli Urosevic, Zdjelar, Vakulko i Ivanovic, a sad bih ubio za jedan takav.

dzoni.bravo

pre 2 godine

Red-----prvi put postavljam komentar, vjerovatno pogresno.? Ako si mislio na kosarku volio bih da si u pravu. Objektivno im nismo ni do kuka, da ne kazem koljena...Plejada najboljih kosarkasa je tu prosla...Vratice se oni I mislim da treba...Kad vidim nase razmazene navijace koji ne mogu pionir kršteno da napune o cemu mi pricamo. I bolje navijaju I iako smo trenutno bolji nismo taj kalibar po veličini kluba u tom sportu.

nesa80

pre 2 godine

ako budemo kompletni sa nathom,rikardom,markovicem.panticem i zejelarom....mozemo da izmuljamo nesto,a budu li igrali jojic,jovic,pavlovic,scekic,holander,lutovac...nema sta tu da trazimo.kompletni se necemo obrukati sigurno.mozda svima deluje na osnovu zadnjih utakmica da ce biti neki debakl ali partizan po tradiciji igra najbolje protiv jacih kad ocekujemo neki lagan poraz.ako nam zapadne marsej,lester ili psv to je svako kraj,protiv ostalih se naravno moze pa nisu oni toliko bolji ako su uopste bolji.nama najveci protivnik je stanojevic sa njegovim igracima koje uporno gura a veze nemaju

Goran

pre 2 godine

U ligi konferencija, tamo gde i vi....
(Oslo, 13. decembar 2021 08:43)

Jadan čovek, poješće se sledeće sezone
kad budete igrali to isto takmičenje...

...

pre 2 godine

Koliko su sreće imali ove sezone,ne sumnjam da će izvući Rapid iz Beča,kao najslabiju ekipu,mada ni ostali nisu nešto jaki,osim možda Marseja.Sa svima se može igrati jer pojedini ne pridaju važnosti ovom smešnom takmičenju.

Earth is not round

pre 2 godine

Ове зимске фудбалске вести тотално неинтресантне, ми навијачи озбиљних клубова чекамо пролећне вести.
(Рајко Четник чувар ушатог, 13. decembar 2021 09:41). A da, Real, Psg i ostali danas bili na zrebu za kosarku na prolece.

NijeBitno

pre 2 godine

Bilo je napeto kad sam shvatimo da su nam ostali Lester,Slavia i Totenhem.
Šteta sto nemamo barem pristojan tim pa da se ponadamo nečemu u meču sa Česima.

VatreniGrobar

pre 2 godine

Imamo lagan prolaz Česi nisu renome Partizana, boranija. Očekivao sam Lester ili Marsej to su timovi približnog kvaliteta, puniji bi bio stadion ali sta je tu je. Treba odraditi formalnost pa čekamo nekog atraktivnijeg protivnika u martu.

Palermo98

pre 2 godine

Realno, ako dobiju Lester, PSV, Marsej skoro sigurno ispadaju. Sparta Prag, Mitjilend bi bili blagi favoriti protiv Partizana. Dok Fenerbahče, Seltik, Rapid Beč bi bilo 50-50 šanse.

Paja

pre 2 godine

Sparta pobedom i neresenim prolazi partizan i izvlace je na zvezdu i zvezda pobedom i neresenim prolaze Spartu,ja sam prognozirao i Braga zvezda nula i danci bugari nula.

bmiles

pre 2 godine

Secanje posle ovog zreba vodi me u davnu 1966.godinu kad je ovaj isti tim doziveo debakl na JNA (iako je imao prednost iz prvog meca od 4:1) pregazeni su sa 5:0.Tada sam kao pionir hvatao lopte.Voleo bih da se to ponovi kao pre 55 goodina.Eh ta generacija:
Soskic,Mihajlovic,Jusufi,Becejac,Rasovic,Vasovic,Bajic,Kovacevic,
Hasanagic,Galic,Pirmajer!
Partizan je tada u prvih pola sata uspeo da anulira rezultat iz Praga jer 3:0 ih je vodilo dalje. Pobedu je overio Hasanagic sa svoja dva pogotka od kojeg ce se onaj zadnji, volejem,pamtiti kao jedan od najlepsih golova tadasnje Lige sampiona!

Dikan

pre 2 godine

Koliko su sreće imali ove sezone,ne sumnjam da će izvući Rapid iz Beča,kao najslabiju ekipu,mada ni ostali nisu nešto jaki,osim možda Marseja.Sa svima se može igrati jer pojedini ne pridaju važnosti ovom smešnom takmičenju.
(..., 13. decembar 2021 12:38)

Reče čovek čija je ekipa imala ubedljivo najlakšu grupu u Ligi Evrope, na nivou proseka Lige konferencija.

sone

pre 2 godine

Ko god da bude izvucen, Partizan ispada.
(Petar, 13. decembar 2021 08:32
Mozda prodjemo Mitjiland. Oni su jedva bili bolji od Zvezde u medjusobnom skoru.

roarrr

pre 2 godine

Partizan je usao u istoriju kao klub koji je igrao prvi mec ikad odigran u Ligi sampiona (tadasnjem Kupu sampiona).

I prvi srpski klub koji je igrao Ligu sampiona.

U mnogo cemu je rekorder, avangarda, insitucija.

Navijacka grupa Grobari osnovana 20 godina pre Zvezdine.

Velikan.

veliki strumf

pre 2 godine

Partizan je usao u istoriju kao klub koji je igrao prvi mec ikad odigran u Ligi sampiona (tadasnjem Kupu sampiona).

I prvi srpski klub koji je igrao Ligu sampiona.

U mnogo cemu je rekorder, avangarda, insitucija.

Navijacka grupa Grobari osnovana 20 godina pre Zvezdine.

Velikan.
(roarrr, 13. decembar 2021 14:34) Narocito ste poznati po tome sto od 1983. godine nemate NIJEDNU pobedu u tom najjacem evropskom takmicenju, zvao se Kup ili Liga sampiona! Uskoro ce to biti CETRDESET GODINA! Velika vecina navijaca partizana danas nije ni bila rodjena te 1983. i nijednu jedinu pobedu nisu proslavili. Velikan? Cega? Pa vi ni na svom brdu niste najveci klub, po tome ste jedinstveni u svetu!

Iskren

pre 2 godine

Ali kad najslabiji klub u slabom, pa reci cemo amaterskom takmicenju u kojem su izgubili od stocara iz neke zemlja koja i nema fudbalsku ligu i srecno, zahvaljujuci drugim klubovima prosli najslabiju grupu u tom izmisljenom kupu klubova plasiranih izmedju 20. i 22. mesta, kaze da su zadovoljni zrebom…malo smesno jel da? U principu jesu izvukli najslabiju ekipu posle njih samih, tipa izgubice ukupnim rezultatom 4-5:0…ne vise…mada svakako vrci blam i bruku vecu od one istorijske bruke srpskog fudbala kao od onih stocara svakako ne mogu da dozive.

Рајко Четник чувар ушатог

pre 2 godine

Ове зимске фудбалске вести тотално неинтресантне, ми навијачи озбиљних клубова чекамо пролећне вести.

legionar993

pre 2 godine

prvo ispadamo od Klare pa od Socija pa u grupi pa sad u nokaut fazi dogovorite se kad ispadamo a do tada pozdrav sa vrha tabele,napolju -3

Milan

pre 2 godine

najlakši je realno mitjulend. oni su jedva zvezdu pobedili. najteži je marsej.
(luka, 13. decembar 2021 08:54)

Najrealnije je da ti pojma nemas. Danci su pobedili Zvezdu jer je Zvezda celu utakmicu igrala sa igracem manje. Podpisujem da Partizan prima najmanje 3 komada u Danskoj, a i u Beogradu ce da izgubi nebitno kojim rezultatom.

bubuleja

pre 2 godine

Grobar sam ali najiskrenije, da mi lepo ispadnemo i okrenemo se prvenstvu. Nemamo mi ekipu koja može da gura i Evropu. Zvezda neka puni koeficijent, mi da uzmemo titulu i direktno u LŠ!

Palermo98

pre 2 godine

Realno, ako dobiju Lester, PSV, Marsej skoro sigurno ispadaju. Sparta Prag, Mitjilend bi bili blagi favoriti protiv Partizana. Dok Fenerbahče, Seltik, Rapid Beč bi bilo 50-50 šanse.

VatreniGrobar

pre 2 godine

Imamo lagan prolaz Česi nisu renome Partizana, boranija. Očekivao sam Lester ili Marsej to su timovi približnog kvaliteta, puniji bi bio stadion ali sta je tu je. Treba odraditi formalnost pa čekamo nekog atraktivnijeg protivnika u martu.

xxxx

pre 2 godine

I barem bili prvi u grupi, a vi ste do zadnjeg trenutka drhtali za prolaz u grupi sa super jakim Anortozisom i Florom. Zašto malo ne razmislite pre nego što napišete komentar.
(Pravi stari Čačanin, 13. decembar 2021 14:34)
A takav tim ispred Zvezde u prvenstvu.

Вук

pre 2 godine

Треба најмање три хиљада гробадија да крене пут Чешке. Цела црно-бела дијаспора да се организује, фебруар је иза ћошка. Пун гостујући кавез тамо да грми деведесет и пет минута. Станоје је у праву, жели да пробуди гробарски инат.

Flora od Šamroka

pre 2 godine

Samo da izbegnu timove na A: Anortozis, Augsburg, Apoel, Ael, Asteras, AZ, 5 Ah Tikva.

Mada, ni timovi na F im ne leže: Fljamurtari, Flora, Fauna.

Nema veze, od A do Š biće bar jedno slovo koje im odgovara, možda baš Š... oh wait.

Nbc

pre 2 godine

Od svakoga može da ispadne ali i da prođe. Ne bih volio francuze i čehe. A ovi što su graknuli sa više sreće nego pameti, igrali smo mi i sa vama. Koliko znam niste pobijedili niti ćete.

Red

pre 2 godine

Zvezdas sam. Fascinantno mi je koji je govor prepucavanja I mrznje medju navijacima. Pricam o inostranim utakmicama. A bio sam I ja nekad takav. Niko objektivan I realan, mada ko koliko ima godina medju ljudima koji ostavljaju komentare je isto upitno... Partizan je institucija u kosarci I to je cinjenica....Busamo se a ne mozemo Pionir da napunimo...Na stranu to, istorija...Šmek, i ko je sve prosao kroz klub. Fudbal smo mi institucija i Partizan nikad nece imati taj šmek....Prodjite pa da se krljamo za LŠ zajedno..
(dzoni.bravo, 13. decembar 2021 15:05)

E moj dzoni,institucija je taj koji je redovan ucesnik evropskih takmicenja,a ne onaj koji gleda titulu samo na vhs kasetama.

Paja

pre 2 godine

Sparta pobedom i neresenim prolazi partizan i izvlace je na zvezdu i zvezda pobedom i neresenim prolaze Spartu,ja sam prognozirao i Braga zvezda nula i danci bugari nula.

ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR

pre 2 godine

Seltik, Lester ili Rapid. Tu možda imamo neku šansu, a ostali će nas oduvati. Lester bi možda bio idealan jer uopšte nisu zainteresovani za ovo takmičenje.

112

pre 2 godine

Kralj, Stojkovic, M. Bozovic, Pandurovic, Dj. Pantic, Lukac, Z. Zivkovic, Popovic, Omerovic


Stanojkovic, Vulicevic, Cirkovic, Rukavina

Savic, Milenkovic, Djordjevic, Mirkovic, Pazin, V. Rasovic, B. Ostojic, Petric, M. Jovanovic

Krstajic, Pavlovic, Nastasic, Malbasa, B. Vujacic, Saveljic, Milanic, Mijalkovic, Tasevski

Gudelj, Lomic, Obradovic, Volkov, Bogosavac, Antonov, Lazevski, Novak, Urosevic


Jokanovic, Duljaj, Nadj, B. Brnovic, Fejsa, Lukic, Tesovic, Sasa Markovic, Radin, Zdjelar

N. Brnovic, Brasanac, Drincic, Trobok, R. Petrovic, I. Tomic, G. Stevanovic, Curcic

A. Zivkovic, Tosic, Radovic, Bogdanovic, Stojisavljevic, Terzic, N. Tomic, Jankovic

Vukic, Ilic, Ivic, Ciric, Dj. Tomic, Cakar, Trenevski, Ljajic, Zahovic, Babovic, Vukcevic, Jojic, D. Pantic, Ninkovic, Bosancic, L. Stojanovic,
B. Petrovic, Birmancevic

Mijatovic, Sulejmani, Krcmarevic, Alen Stevanovic, Filip Stevanovic, Jovic, Drulovic, Mihajlovic, Markovic, Rankovic, Iliev, Radonjic

Milosevic, Kezman, Delibasic, Jovetic, Vlahovic, Vorkapic, Curovic, Mitrovic, Skuletic, Djurdjevic, Hristov, Isailovic, Lazovic, Saponjic

bratko

pre 2 godine

@shone I vi ste rekorderi po nekoliko parametara: rastu vam pecurke na travi, pravite rekorde u namestenom prvenstvu, uplacuju vam pare van klupskog racuna, razultati nikad bolji, kasa sve praznija itd.

beogradski

pre 2 godine

E moj dzoni,institucija je taj koji je redovan ucesnik evropskih takmicenja,a ne onaj koji gleda titulu samo na vhs kasetama.
(Red, 13. decembar 2021 15:44)

Prijatelju, od 1992. do 2017. smo samo 2 puta ucestvovali u grupnim takmicenjima, ispadali jednom kao 4. u grupu, jednom kao 5. U LS se nikad nismo plasirali, Kup Uefa i Kup Kupova nismo prosli dalje od drugog kola. Ispadali smo smo nekakih Arsenala iz Kijeva, Zerminala, Kairata, Libereca. Jel smo zbog toga bili manji klub? Ne. Tako ni oni nisu nista manji u basketu. Doduse ne bih se slozio da smo mi u basketu isto sto i oni u fudbalu. Mi smo u basketu osvajaci Kupa Kupova, drugog po rangu takmicenja u to vreme, kao sto je Evro Kup danas, osvajali smo prvenstvo Jugoslavije vise puta od njih, i tako dalje i tako dalje. Partizan je fudbalski liliputanac u evrospkim okvirima. To ne kazem jer sam Zvezdin navijac, to govore njihovi evropski rezultati kroz istoriju. Imaju mozda 4-5 uspesnih sezona u Evropi, a vecina su bile 50ih i 60ih.

Goran

pre 2 godine

U ligi konferencija, tamo gde i vi....
(Oslo, 13. decembar 2021 08:43)

Jadan čovek, poješće se sledeće sezone
kad budete igrali to isto takmičenje...

Flora od Šamroka

pre 2 godine

Samo da izbegnu timove na A: Anortozis, Augsburg, Apoel, Ael, Asteras, AZ, 5 Ah Tikva.

Mada, ni timovi na F im ne leže: Fljamurtari, Flora, Fauna.

Nema veze, od A do Š biće bar jedno slovo koje im odgovara, možda baš Š... oh wait.

Flora bez faune

pre 2 godine

Zbogom, pojacanja. Doduse, svakako ih ne bi bilo, ali, tek sad sam siguran da gotovo nikoga necemo dovesti. Kad se samo setim da sam bio nezadovoljan onim prelaznim rokom u kojem su nam dosli Urosevic, Zdjelar, Vakulko i Ivanovic, a sad bih ubio za jedan takav.
(Dezurni smarac, 13. decembar 2021 14:39)

Javi se u bunker, možda mogu da te zaposle kad već ističeš čime bi se bavio?

shone bjelovacki

pre 2 godine

Partizan od uvek obara rekorde,prvi igrao Ligu sampiona...itd,prvi klub kojem se pas olaksao na terenu a 21. vek halo ljudi? Avangarda bili i ostali

Ajgor

pre 2 godine

Ko god da bude izvucen, Partizan ispada.
(Petar, 13. decembar 2021 08:32
Mozda prodjemo Mitjiland. Oni su jedva bili bolji od Zvezde u medjusobnom skoru.
(sone, 13. decembar 2021 08:40)

Samo vi porediti konja i magarca.
Čuj, ne možete Floru da pobedite, a zamislite Mitjiland...

kukuruz kokicar

pre 2 godine

Reče čovek čija je ekipa imala ubedljivo najlakšu grupu u Ligi Evrope, na nivou proseka Lige konferencija.
(Dikan, 13. decembar 2021 14:12)

Mi smo dokazali da smo bili favoriti u toj najlakšoj grupi i prošli dalje kao prvi. Nama će biti ozbiljan meč tek tamo u polu finalu i to ako prvu budemo igrali u gostima.

Рајко Четник

pre 2 godine

Ове зимске фудбалске вести тотално неинтресантне, ми навијачи озбиљних клубова чекамо пролећне вести.
(Рајко Четник чувар ушатог, 13. decembar 2021 09:41). A da, Real, Psg i ostali danas bili na zrebu za kosarku na prolece.
(Earth is not round, 13. decembar 2021 14:41)

# Link komentara,важно је да је завршен овај неважан жреб и да ће српски пријатељи из Чешке избацити клуб фрање туђмана.

Axie Infinity / AAP

pre 2 godine

Ali kad najslabiji klub u slabom, pa reci cemo amaterskom takmicenju u kojem su izgubili od stocara iz neke zemlja koja i nema fudbalsku ligu i srecno, zahvaljujuci drugim klubovima prosli najslabiju grupu u tom izmisljenom kupu klubova plasiranih izmedju 20. i 22. mesta, kaze da su zadovoljni zrebom…malo smesno jel da? U principu jesu izvukli najslabiju ekipu posle njih samih, tipa izgubice ukupnim rezultatom 4-5:0…ne vise…mada svakako vrci blam i bruku vecu od one istorijske bruke srpskog fudbala kao od onih stocara svakako ne mogu da dozive.
(Iskren, 13. decembar 2021 14:44)

Samo da dodam.
Njihova najveća bruka je petarda od Dinama!

GROBAR JUGOZAPAD

pre 2 godine

Nemamo mi ovde sto da trazimo. Godinama se zadovoljavamo mrvicama i otpacima. Ako nismo mogli da pobedimo Anortozis i Floru, sto imamo da ocekujemo. Kamo srece da nam ne pocepaju mrezicu pa da bude busna ko Svajcarski sir. Najveci uspeh u fudbalu je nekakav Mitropa kup kada smo pobedili Honved 1978. I posle toga 50 godina samo 2 puta smo imali cast da gledamo nekog od velikana . Jednom real i Bajern.I to je sve od strasnog Partizana. U fudbalu se pokrijmo po usima. U kosarci je spas.

Iber

pre 2 godine

Koga god da dobiju, ubedjivace nas grobari da je to tim projektovan za osvajanje Lige sampiona. Tako su i za Santa Klaru pisali da je bolja od Benfike, Vrage, Sportinga...

Earth is not round

pre 2 godine

Ове зимске фудбалске вести тотално неинтресантне, ми навијачи озбиљних клубова чекамо пролећне вести.
(Рајко Четник чувар ушатог, 13. decembar 2021 09:41). A da, Real, Psg i ostali danas bili na zrebu za kosarku na prolece.

miodarg

pre 2 godine

Odlicno prosao!!!!!!? Sala neka. Da je komentar, nije lose moglo je i gore, slozio bih se. ALi "odlicno prosao"!!!! O Boze sta sve ne pisete draga redakcijo!

Nikola

pre 2 godine

Lester, Marsej i PSV po svaku cenu zele da izbagnu Partizan jer nemaju igrace koji bi mogli da izgube od istog, kako bi se sto pre ratosiljali ovog takmicenja...

as

pre 2 godine

Sve su ekipe jake. Možda je najslabiji Mitjilend koga CZ nije uspela da pobedila u svom n istorijskom rezultatu u poslednjih 29 godina.
(View, 13. decembar 2021 12:22)

Od srca vam zelim ovu "najslabiju" ekipu.

Grobar nemač pojam

pre 2 godine

Grobar sam ali najiskrenije, da mi lepo ispadnemo i okrenemo se prvenstvu. Nemamo mi ekipu koja može da gura i Evropu. Zvezda neka puni koeficijent, mi da uzmemo titulu i direktno u LŠ!
(bubuleja, 13. decembar 2021 14:53)

Pojma ti nemaš grobaru. Važno je da Partizan bilduje koeficijent, ali tek ako prodje Spartu P. to može. Svaki bod je važan. Sledeće godine imamo samo jednog predstavnika u kv za ligu šampiona i to od 2 kola. Mnogo će biti bitnija titula sledeće godine.

A što se titule Partizana za vreme "duha koji lebdi' to je nemoguća misija. Videćeš!

dzoni.bravo

pre 2 godine

Red-----prvi put postavljam komentar, vjerovatno pogresno.? Ako si mislio na kosarku volio bih da si u pravu. Objektivno im nismo ni do kuka, da ne kazem koljena...Plejada najboljih kosarkasa je tu prosla...Vratice se oni I mislim da treba...Kad vidim nase razmazene navijace koji ne mogu pionir kršteno da napune o cemu mi pricamo. I bolje navijaju I iako smo trenutno bolji nismo taj kalibar po veličini kluba u tom sportu.

...

pre 2 godine

Koliko su sreće imali ove sezone,ne sumnjam da će izvući Rapid iz Beča,kao najslabiju ekipu,mada ni ostali nisu nešto jaki,osim možda Marseja.Sa svima se može igrati jer pojedini ne pridaju važnosti ovom smešnom takmičenju.

Pravi stari Čačanin

pre 2 godine

Reče čovek čija je ekipa imala ubedljivo najlakšu grupu u Ligi Evrope, na nivou proseka Lige konferencija.
(Dikan, 13. decembar 2021 14:12)

I barem bili prvi u grupi, a vi ste do zadnjeg trenutka drhtali za prolaz u grupi sa super jakim Anortozisom i Florom. Zašto malo ne razmislite pre nego što napišete komentar.

Ajgor

pre 2 godine

Dajte nam mitjalend da pokažemo evropskoj zvezdi kako se pobeđuju indijanci.
(pop, 13. decembar 2021 08:53)

Od srca vam želim da vam izvuku Mitjiland.

nesa80

pre 2 godine

ako budemo kompletni sa nathom,rikardom,markovicem.panticem i zejelarom....mozemo da izmuljamo nesto,a budu li igrali jojic,jovic,pavlovic,scekic,holander,lutovac...nema sta tu da trazimo.kompletni se necemo obrukati sigurno.mozda svima deluje na osnovu zadnjih utakmica da ce biti neki debakl ali partizan po tradiciji igra najbolje protiv jacih kad ocekujemo neki lagan poraz.ako nam zapadne marsej,lester ili psv to je svako kraj,protiv ostalih se naravno moze pa nisu oni toliko bolji ako su uopste bolji.nama najveci protivnik je stanojevic sa njegovim igracima koje uporno gura a veze nemaju

realno

pre 2 godine

Koga god da dobiju, ubedjivace nas grobari da je to tim projektovan za osvajanje Lige sampiona. Tako su i za Santa Klaru pisali da je bolja od Benfike, Vrage, Sportinga...
(Iber, 13. decembar 2021 11:17)

Svaki pravi grobar (navijac ne huligan ili klinac), nema sta takve kao ti da ubedjuje u bilo sta. To su rasprave na nivou dece u pubertetu. Bodrim svoj klub isto protiv kog god bude igrao a isto preporucujem i tebi, bolje ces se osecati veruj mi.

Tutankamon

pre 2 godine

Reče čovek čija je ekipa imala ubedljivo najlakšu grupu u Ligi Evrope, na nivou proseka Lige konferencija.
(Dikan, 13. decembar 2021 14:12)

A, prosek Lige konferencija je Flora, Fauna i Anatartotozzazzsatis ? Auuuu, nidje mozga

M.R.

pre 2 godine

Grobar sam ali najiskrenije, da mi lepo ispadnemo i okrenemo se prvenstvu. Nemamo mi ekipu koja može da gura i Evropu. Zvezda neka puni koeficijent, mi da uzmemo titulu i direktno u LŠ!
(bubuleja, 13. decembar 2021 14:53)

Ma da, lakse je kenjati kako smo jak i velik klub dok razbijamo neku Kolubaru i Macvu...

NY

pre 2 godine

Reče čovek čija je ekipa imala ubedljivo najlakšu grupu u Ligi Evrope, na nivou proseka Lige konferencija.
(Dikan, 13. decembar 2021 14:12)

Hahaha. Mitjiland prvi u Danskoj, Braga dolazi iz jake lige i Ludogorec koji uvek ima 11 stranaca. A pazi grupa gde je tvoj tim gde treći jaki tim u grupi ne postoji i gde ste se privukli. Veličine kao Flora i Anatorzis. Genk koji vas je išamarao u rangu Ludogoreca koji je Zvezda lako dva puta dobila

Revolt aka Pirotehnicar

pre 2 godine

Da, Milane, u pravu si, protiv Njukasla, Fenerbahcea i Anderlehta smo igrali revans kod kuce. Nacional, oba hrvatska kluba, Dinamo Batumi, Lids (igrali u Holandiji kao domacini), Slavija, Porto, Rapid, Hamarbi, Bajern, Djurgarden, Dinamo Bukurest, Dnjepar, CSKA Moskva, Maribor, Groningen, Zilina, Helsinki, Skendija, Nefci, Dila Gori, Tun, Steaua, Zaglebje, Buducnost, Olimpijakos, Videoton (ove tri sve u istoj sezoni), Viktorija Plzen, Trakai, Besiktas, Malatija, Molde- sve revansi u gostima...

kralj

pre 2 godine

Koliko smo mi zeleli Spartu,toliko su svi protivnici nas zeleli,Sparta,Rapid I Mitjiland su daleko najlaksi protivnici,mi smo izvukli Spartu, dobar zreb za nas ali oni su favoriti,moze da se prodje samo ako popravimo malo igru,tj.svi igraci budu u pravoj formi.

Revolt aka Pirotehnicar

pre 2 godine

Koga god da dobijemo, uprava ce imati izgovor da ne dovede pojacanja ove zime- ako izvucemo nekog jakog, onda ce reci da svakako ne mozemo da prodjemo i da nema potrebe praviti troskove, a ako izvucemo nekog lakseg protivnika, ima da kazu da mozemo i sa ovim sastavom:-(

smeh

pre 2 godine

Kada budu javili treneru Lestera koga su izvukli on će u svom čudu prvo pitati da li to njihove mladje kategorije igraju Evropu i dokle su dogurali?

Paja iz Vrcina

pre 2 godine

Retko koji tim iz ove grupe ima zaista motiv da igra ovo takmicenje. Tako da tu je sansa Partizana, mada realno kako je odigrao poslednjih par utakmica i nemotivisan protivnik bice teska prepreka.

smeh

pre 2 godine

Molite Boga da izvučete Lester. Partizan bi imao veliku šansu da prodje dalje jer su u Lesteru zainteresovani za ovo takmičenje koliko i narod Srbije za praćenje kriketa. Igraće samo zato što moraju.

DDF

pre 2 godine

Bilo koga da izvucemo u zrebu protivnik je moze se reci"jednom nogom"u sledecem kolu,sa ovakvom ekipom i igrom nemamo nikakvih sansi za prolaz

Kako ko? Dragan brate iz Novog Sada..

pre 2 godine

Lester... njih i onako to ne zanima.Ako budi igrali sa trećim timom, možda i izvučemo nerešeno al kod kuće.

pfc

pre 2 godine

Sparta je u stvari najgori žreb. Šatro možemo sa njima a ljudi su ozbiljan uigran tim. Godinama su nokaut fazi LE, ove sezone u grupi sa Lionom i Rendžersom uzeli 7 bodova. Rutiniraće nas po 2-0 i to je to.

dzoni.bravo

pre 2 godine

Zvezdas sam. Fascinantno mi je koji je govor prepucavanja I mrznje medju navijacima. Pricam o inostranim utakmicama. A bio sam I ja nekad takav. Niko objektivan I realan, mada ko koliko ima godina medju ljudima koji ostavljaju komentare je isto upitno... Partizan je institucija u kosarci I to je cinjenica....Busamo se a ne mozemo Pionir da napunimo...Na stranu to, istorija...Šmek, i ko je sve prosao kroz klub. Fudbal smo mi institucija i Partizan nikad nece imati taj šmek....Prodjite pa da se krljamo za LŠ zajedno..

Mladen cg

pre 2 godine

Činjenica je da su fudbaleri Partizana imali povoljan žreb. Naime, od svih potencijalnih protivnika, jedino će Sparta i Midjtland imati zimsku pauzu , u tom periodu; Takođe, Sparta je u negativnom nizu protiv ekipa iz Srbije ( ispadnje od C.Zvezde i Spartaka u sezonama 2017/2018 i 2018/2019). Tako da postoje realne šanse za plasman u 1/8 finala LK

Miks

pre 2 godine

Sparta pobedom i neresenim prolazi partizan i izvlace je na zvezdu i zvezda pobedom i neresenim prolaze Spartu,ja sam prognozirao i Braga zvezda nula i danci bugari nula.
(Paja, 13. decembar 2021 14:40)
Blago tebi ! Ti si super prognozer samo što brkaš takmičenja.

igor

pre 2 godine

Mozda Sparta I Rapid jesu najlakši na papiru, ali dajem glavu da bi lakše prošli veliki neki klub nego njih. Ovi ce se boriti za osvajanje lige, a tipa Lester, Marsej, Fener... Koliko je njima ovo interesantno...

Марко

pre 2 godine

Партизан је добио најлакшег могућег противника. Од клубова, који су играли у Лиги конференција, овде шансу за пролаз имају једино Партизан и Славија. Остало добијају клубови из Лиге Европе 99%.

JSD PFC

pre 2 godine

Ja sam zeleo najjace i najatraktivnije protivnike. Za takav scenario sada moramo proci Spartu. Ko kaze da su ceski klubovi za nas lagani, taj slabo prati fudbal. Drzao sam sipke da izvucemo Miceland ili Rapid. Mozda su i jaci od Sparte, ali nisu Cesi. Njihovi klubovi, a bogami i reprezentacija su nas u proslosti cesto oducavali od fudbala, Ukrajina posebno. Jednostavno, ne volim te iz bivseg istocnog bloka na zrebu. Pre utakmice: mozemo i lako cemo, a kad se zavrsi, sedi pa placi.
Sta sad? Da budu zdravi Natko, Markec, Rikardo Pantic, da se malo pojacamo preko zime i da podignemo formu za evropu. Mozda i mali Milovanovic krene da razbija, to bi nam donelo veliku snagu u spicu.
Znam, previse je tu stvari koje bi trebalo da se poklope. Valjda mi je u prirodi da se nadam i ne mogu protiv toga. Dolazim na utakmicu s nadom da nece biti i poslednja na prolece, na nasem stadionu.

Dijagnostičar

pre 2 godine

Ne verujem u ovaj Partizan i ovu upravu. Voleo bih da me demantuju.

Ukratko, po mom mišljenju:

Možemo da prođemo: Rapid Beč (50%),
Biće jako teško sa: Seltikom, Spartom, Mitjilendom, nezainteresovanim Lesterom.
Ni u snu: Fenerbahče, Marsej, PSV.

Kako god, minimalne šanse su da prođemo dalje sa ovako gubitničkim mentalitetom, gde se od Flore i Anortozisa pravi nezgodni protivnici.
Stanoje uči, komšije i reprezentacija su dokazale da se može i protiv favorita.

Marko

pre 2 godine

Nijedan protivnik nije lak, ali kad bi moglo da se bira, nek bude Seltik. Oni su sledeći na UEFA koeficijent listi pa da probamo da im se približimo što više.

expertooo

pre 2 godine

Sa Spartom,Rapidom,Mitjilendom eventualno i Lesterom ako budu igrali sa klincima možemo nešto da uradimo, sve ostalo je katastrofa za trenutni sastav i ekipu koju posedujemo. Sportski pozdrav.

Шид у срцу.

pre 2 godine

Комшије одлично сте прошли. Желим вам да прођете даље, зарад српског фудбала. Ако не успете, узмите бар бод да осигурамо директног представника у ЛШ 23/24.

NijeBitno

pre 2 godine

Bilo je napeto kad sam shvatimo da su nam ostali Lester,Slavia i Totenhem.
Šteta sto nemamo barem pristojan tim pa da se ponadamo nečemu u meču sa Česima.

Zdenko

pre 2 godine

Znam da smo nakaradan narod i da nam nisu potrebni neprijatelji, dovoljni smo sami sebi. Ostavimo politiku sa strane, ostavimo sve ono loše što je u našem posrnulom društvu, pa probajmo da podržavamo naše klubove kad igraju međunarodne utakmice. Želim Partizanu i Zvezdi sreću i uspeh u narednim prolećnim utakmicama i da nam donesu još bodova za nac. koeficijent. Znam da ću dobiti negativnih komentara i minusa zbog ovog teksta, ali eto izvinjavam se svima kojima nije po volji, možda ste vi drugačiji od mene bolji.

miodrag

pre 2 godine

Što se tiče Partizana nešto lakše bi dobili Sparta Prag, Mitljilend ili Rapid Beč. Interesantnije bi bilo da se izvuče PSV, Lester ili Marsej, ali ako me neko pita koga da se izvuće onda bi bio Seltik. Tako da Partizan je jedva prošao grupu i ako se ne pojačaju u zimskom roku teško da oni mogu da prođu u osmini finala.

joca

pre 2 godine

sa spartom smo dobro prosli,medjutim sa ovakvom igrom nema prolaza.ukoliko budu opet igrali kao na pocetku sezone mozda i imamo neke sanse

This is sparta

pre 2 godine

Ovo i može da se prođe ako se svi u Partizanu uozbilje i ekipa znatno pojača.
Najvažnije je da i dalje kao zemlja skupljamo bodove, puno sreće Zvezdi na žrebu u februaru i da oba tima doguraju što dalje, značiće svima.

Honolulu

pre 2 godine

Pa realno na papiru od 8 mogucih ekipa po rejtingu i potencijalu izvukli smo najlakse. Ne znaci to da je Sparta najgora ali po imenima na papiru jest najmanji izazov od ovih ostalih.

miki

pre 2 godine

molim upravu samo da ne proda miljkovića i jojića. i ako može da izkloniramo miletića i hokendera. i ako u naftalinu ima još neki smiljanić i obradović da se vrate čim krene prelazni rok. da ih ne pokupe iz liga petice.

čovek

pre 2 godine

Ako bi gledali po zainteresovanosti za ovo takmičenje, bolje je izvući Lester, Fener ili PSV a opasnije Mitjeland ili Spartu. Objektivno ako se ne podigne forma u narednih 2 meseca, šanse su nam male.

Dezurni smarac

pre 2 godine

Zbogom, pojacanja. Doduse, svakako ih ne bi bilo, ali, tek sad sam siguran da gotovo nikoga necemo dovesti. Kad se samo setim da sam bio nezadovoljan onim prelaznim rokom u kojem su nam dosli Urosevic, Zdjelar, Vakulko i Ivanovic, a sad bih ubio za jedan takav.

milan

pre 2 godine

P.S. a da,Partizan moraju da vode ljudi koji su iskreni Partizanovci, posteni,neiskvareni i neukaljani, i naravno inteligentni sto nemogu oni sami da misle da su takvi... Narvano tu odpadaju i Zecevic i bjekovic i mnogi koji nisu svesni da pravi navijac odbacuje te muljatore ili neiteligentne ljude ma koliko se oni zakljinjali u ljubav prema Partizanu ..

Navijač Zvezde

pre 2 godine

Drago mi je da je Partizan izvukao Spartu, sigurno lakši protivnik u odnosu na ostale. Nadam se da će i Zvezda dobro proći, pa da imamo više Evro mesta. Ovi sto zele jednima ili drugima loše, slika i prilika su srpskog društva.

zemunski kej

pre 2 godine

Sa njima moze da se igra. Naravno da se oporave svi povredjeni i bolesni. Daleko od toga da su favoriti ali imaju sanse. Posto je ilijev rekao da nece pojacavati igracki fond to je sto je.U Sparti su igrali Kanga ,Plavsic ,Ristic .Imaju jaci budzet od Partizana ali slabiji od Slavije Prag.

bmiles

pre 2 godine

Secanje posle ovog zreba vodi me u davnu 1966.godinu kad je ovaj isti tim doziveo debakl na JNA (iako je imao prednost iz prvog meca od 4:1) pregazeni su sa 5:0.Tada sam kao pionir hvatao lopte.Voleo bih da se to ponovi kao pre 55 goodina.Eh ta generacija:
Soskic,Mihajlovic,Jusufi,Becejac,Rasovic,Vasovic,Bajic,Kovacevic,
Hasanagic,Galic,Pirmajer!
Partizan je tada u prvih pola sata uspeo da anulira rezultat iz Praga jer 3:0 ih je vodilo dalje. Pobedu je overio Hasanagic sa svoja dva pogotka od kojeg ce se onaj zadnji, volejem,pamtiti kao jedan od najlepsih golova tadasnje Lige sampiona!