Objavljeni svi učesnici juniorske Evrolige

Evroliga je u četvtak zvanično objavila imena učesnika na turniru Adidas Next Generation i ujedno objavili i novi logo ovog prestižnog takmičenja.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. al samo jedna je shvacas.... Kolika je tarifa kod Zagorčeve sestre?
    (Mrka, 2. decembar 2021 22:51)

    Zašto te to interesuje kad te žene ne interesuju, ni tebe ni tvog druga?
    (Logična logika, 2. decembar 2021 23:54)

    # Link komentara

  2. (al samo jedna je shvacas.... Kolika je tarifa kod Zagorčeve sestre?
    (Mrka, 2. decembar 2021 22:51)

    # Link komentara

  3. kako zvezda a igra se u zelezniku ..ne kontam...kakve veze ima zvezdasa fmp-om...
    (al samo jedna je shvacas...., 2. decembar 2021 22:18)

    # Link komentara

  4. Ово је крајње нереално.Незнам по ком основу учествује Партизан а не Динамик који има много бољи тим.Динамик је у том узрасту био боље пласиран у прошлој сезони.Партизан није довео ниједног новог играча који вриједи чак су они бољи отишли у друге клубове и заиста има слаб јуниорски тим.У Звезди се назире иста прича као и у претходним сезонама од 96е год па надаље.Клинци играју до 18 и ту се прича завршава.Топић можда једини да израсте у доброг играча а питање и он.Мега је слабија него прошле год..Ђуришић неће моћи сам.Играчи 2004 и 2005 год.у Меги немају неки посебан квалитет.2003год има право играња у АБА и јуниорској лиги Србије али нема у јуниорској ЕЛ.Јовић нема право играња као ни остали који су 2003 а тренутно су у ОКК Београду.Борац је у том узрасту првак Србије а неучествује потпуно нелогично.
    (Аки, 2. decembar 2021 21:19)

    # Link komentara

  5. Navijamo za naše klince iz Zvezde i Mege.
    (Aleks, 2. decembar 2021 20:36)

    # Link komentara

  6. Nisu fmp nemaju veze sa Železnikom a igra se u Železniku.
    Sami sebe zabavljaju.
    (NN lice, 2. decembar 2021 20:07)

    # Link komentara

  7. Koliko godina igra Partizan, a naročito Zvezda i niti jednog dobrog igrača nisu napravili
    (g, 2. decembar 2021 19:41)

    # Link komentara

  8. Koliko FMPCZBGD plaća da se ovako reklamira?
    (džimrija, 2. decembar 2021 19:37)

    # Link komentara

  9. Da li će se nekad desiti da umesto milion grobarskih "forica" o Železniku u komentarima pročitamo npr ko su najveći naši talenti i kakve nam generacije predstoje?
    (Leonida, 2. decembar 2021 19:24)

    # Link komentara

  10. Kako mislite Zvezda organizator a igra se u Zelezniku? Zašto se igra tamo? Kakve veze imaju Zeleznik i Zvezda? čudno….
    (šumadinac, 2. decembar 2021 18:52)

    # Link komentara

  11. Kakva crvena zvezda, mislite FMP?
    (ja, 02. decembar 2021 17:44)

    Da nema takvih kao ti čime bi se mi zabavljali
    (NY, 2. decembar 2021 18:07)

    # Link komentara

  12. Kakva crvena zvezda, mislite FMP?
    (ja, 2. decembar 2021 17:44)