Petak, 05.11.2021.

15:30

Đoković u polufinalu Pariza nakon neobičnog meča

Srpski teniser Novak Đoković plasirao se u polufinale turnira u Parizu.

Izvor:

Ðokoviæ u polufinalu Pariza nakon neobiènog meèa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

136 Komentari

Sortiraj po:

gledalac

pre 2 godine

Fokus na polufinale, i da osvaja svoje servis gemove Novak. U finalu ce biti lakse, jer su Zverev i Medvedev umorniji, a to znaci da ce ih Novak rasturiti. Sa Hurkacem ce biti teze.

raks

pre 2 godine

I dalje se prica o mecu sa Medvedovim. Shvatite, goat, ma ko to bio, ne podrazumeva da se dobije svaki mec u karijeri. Da Novak 100 puta vrati taj mec, ne bi se promenilo nista, on je bio previse fizicki isrpljen, mentalno je bio i jak u mecu, al prosto, Medvedev je odigrao mec karijere po meni. Nije mi zao sto Nole nije dobio taj mec, vec sto se namucio pokusavajuci.

Ja

pre 2 godine

Zelim da se izvinim Hubiju Hurkacu danas sam se ismejavao kako je igrao a decko je bio strasno stegnut i pod pritiskom jer je morao da pobedi da bi usao na finalni turnir. Dobar je decko drago mi je da je uspeo i pored pritiska, sada neka uziva i neka ne oteza mnogo Noletu posao :p

Sa druge strane Nole ima pritisak da pobedi danas da bi osigurao rekordnu sesmu godinu na prvom mestu, ali to mu dodje pritiskic u odnosu na sve ono od letos tako da sada zna bolje.

Srecno legendo

polako

pre 2 godine

Nole da pregazi ovog pa onda Hurkac ili Dakvort koje upravo gledam i evo ne verujem sta gledam, ovi loptu ne mogu da prebace preko mreze
(GoatNole, 5. novembar 2021 15:29) # Link komentara

Moram priznati da je tenis u ogromnom problemu kada Hurkac dolazi do zavrsnica mastersa i gren slemova.
(Sinke, 5. novembar 2021 19:07) # Link komentara

Slazem se, gledao sam ga danas protiv onog drugog ko god bio, i ono je Bogu plakati.
(yuo, 5. novembar 2021 19:44) # Link komentara

Danas je Hubert bio vidno stegnut jer je morao da pobedi da osigura ucesce na finalnom, sto je i uspeo i pored toga. Tako da je sada srecan, bez pritiska i sa mentalitetom da nema sta da izgubi - sto zna biti jako opasno. Polako, dobar je Hurkac, ali svakako nadamo se ne i dovoljno za Novaka.

Pierre Woodman

pre 2 godine

Mohikanac, izgubio je, ali je ‘najveceg’ dobio 3 puta zaredom u finalu turnira na kojemu je on ‘gospodar’, po svemu je bolji od njega, a tek ce da ga presisa. Pozdrav, tek ce da boli

Bob

pre 2 godine

Sve se manje-vise odigralo kao sto sam i rezonovao(osim mnogo brejkova)
Novakova igra uliva optimizam u konacnu pobedu i pored toga sto ne mogu da procenim kakvu ce partiju pruziti Hurkac!Ali i pored toga mislim da ce sve zavisiti od Novaka kao i u ocekivanom finalu bez obzira bio protivnik Sasa ili Danil koji kao da posustaju(mozda i blefiraju zbog Torina)
Uglavnom,jedva cekam duele!

Pierre Woodman

pre 2 godine

Bojan, pa on ni u svom ulazu nije najbolji ni u cemu. Ni na spratu… osim u trolovanju… auuu, pardon, i tu jr jako los hahaha

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

Divno je videti ovaj snimak na 5:3 za Novaka i u devetom gemu treći poen za Ferica uz oduševeljenj voditelja a onda, naravno, posle toga set osvaja Novak ! DIVNA KLASIKA ĐOKOVIĆEVA !! Hvala Novače za ovo uživanje u tvojoj pobedi !!

Goki

pre 2 godine

Šta je to neobično,Đoković još od kada mu je onaj nesrećnik Tod Martin uništio servis ima jedan od najsporijih i najnepreciznijih servisa.Servis mu je u rangu teniserki.Prosto neverovatno da čovek koji je visok skoro 190cm ima tako spor i neprecizan servis.Sve što uradi na protivnikov servis uprska na svom servisu.
(Ljubo, 05. novembar 2021 18:33

A opet meni, koga onaj Djoković užasno nervira, takodje me nervira što tako dobro servira. Voleo bih da je gore.

466453

pre 2 godine

Zabrinjavajuće je što se hormoni igraju i brejkovi kao da je WTA meč. To što Noleta čini njim je stabilitet na tom polju. Jedino pozitivno i nada je da je uspevao zadržati stabilitet kad je moralo. Ili je to bio deo strategije protiv Frica koji ima fizičke adute ali ne i mentalne.

Marko

pre 2 godine

#Tako da da, ako Novak uđe u finale obezbedio je prvo mesto u trci za ovu godinu. Na listi je obezbedio još ranije.#

A ako Medo odluci da igra Stokholm i osvoji ga? Moze li uopste jos da se prijavi tamo, videh negde da ne moze?
(sta ako, 5. novembar 2021 19:54)

Ne može, gotove su prijave, definitvno ne igra Medvedev tamo. Zapravo već je izašao ždreb.
https://en.wikipedia.org/wiki/2021_Stockholm_Open_%E2%80%93_Singles

analiza

pre 2 godine

Ako Novak prodje polufinale protiv Hurkaca, osvojice Masters. U finalu ce pocistiti Medvedeva ili Zvereva, jer je sveziji od njih. Jedino ako Ruud udje u finale, bice teze jer je i on svez.

sweswe

pre 2 godine

A ako Medo odluci da igra Stokholm i osvoji ga? Moze li uopste jos da se prijavi tamo, videh negde da ne moze?
(sta ako, 5. novembar 2021 19:54)

Teoreski moze, turnir u Stockholmu se zavrsava u subotu 13.11, a zavrsni pocinje u nedelju 14.11.
Zverev je jos uvek prijavljen, mada malo ko vjeruje da ce da dodje, mnogo tenisera je odustalo od turnira u zadnjih par dana.
...a ja se ponadah dobrom tenisu uzivo :(

Starina Novak

pre 2 godine

Novak na terunu deluje kao da ima rašrafljene noge, oblik glave da ne pominjem. Ovaj tenis koji on igra nikada neće privući nikoga, osim nolomana.

Šaman

pre 2 godine

...nestali bi u vidu
lastinog repa.
(Cole, 5. novembar 2021 17:47)

Kako bi, da si nastavnik, objasnio učenicima ovu metaforu? Ubijem se ako znaš.

zelja

pre 2 godine

Šta je to neobično,Đoković još od kada mu je onaj nesrećnik Tod Martin uništio servis ima jedan od najsporijih i najnepreciznijih servisa.Servis mu je u rangu teniserki.Prosto neverovatno da čovek koji je visok skoro 190cm ima tako spor i neprecizan servis.Sve što uradi na protivnikov servis uprska na svom servisu.
(Ljubo, 05. novembar 2021 18:33

I uprkos tome,uze im sve :uništene karijere(desitine mladih "talenata") ,gomile para ,nabio im komplekse itd

pupu

pre 2 godine

Moram priznati da je tenis u ogromnom problemu kada Hurkac dolazi do zavrsnica mastersa i gren slemova.
(Sinke, 5. novembar 2021 19:07) # Link komentara

Zasto, 9,10 na svetu koji bese, nije kao da je nesto neuobicajeno. Danas nije bio nesto, skoro ga je i Marej pobedio u prvom kolu tako da pretpostavljam da je klimave forme, ali protiv Novaka kad se naprze znamo svi.. ali bice ok nadam se, srecno majstoreeee

Djenka

pre 2 godine

Totalni propast najboljeg tenisera sledi neverovatno brzo
(Saša, 5. novembar 2021 17:40) # Link komentara

Ovako je nekad Yumko pisao..hahaha

Sub013

pre 2 godine

Ne kapiram. Zbog cega se pecas
ili pecate? Da li je moguce da
zaista mislis da to sto je trol
napisao stvarno veruje u to?

P.S.
Sve dok im odgovarate, pominjete
imena, oni ce biti tu. Zivotom
ti garantujem, da ih sve iskulirate
na nedelju dana, nestali bi u vidu
lastinog repa.
(Cole, 5. novembar 2021 17:47)

Tacno je sve to, ali oni su toliko puta ispali smesni i retardirani da su u neku ruku postali zabavni u svoj njihovoj gluposti i mrznji. Moras da priznas da ti neretko i ulepsavaju pobede, kojih Bogu hvala ima na pretek. Kako da ti ne bude smesno kad neko godinama pise: "dobija ovo Conga, odrace ga Nisikori, pocistice ga Raonic, nema sanse protiv Zvereva, Cicipas ga salje u penziju, 3:0 za Svarcmana..." a ovaj ih godinama sve otkida. Ne znam, meni tako ekstremna glupost postaje zabavna. Ili ono "Djokovic zna da vise ne moze da osvoji nijedan turnir, samo zamajava narod a ustvari igra samo zbog sponzora" a on osvoji najvise turnira u istoriji! Pa zar to vama nije smesno? Ja mislim da trebamo da ih negujemo, nesto kao dvorske lude. Nerviraju me samo sto imaju osobinu da se zavuku u rupe pa ih nekad nema po skoro godinu dana, kao recimo ove godine od AO do US opena jedva poneko da proviri iz rupe i nasmeje nas, sad se malo raskokodakali posle US opena ali nece dugo da traje, a kad Nole uzme 21. slem bice zauvek tajac. Tako da uzivajte u njivoj retardiranosti jos malo, nije im jos mnogo ostalo.

ja sam

pre 2 godine

celu njegovu karijeru skoro svaki mec izgubi bar jedan gem na svoj servis makar igrao i protiv 400-og igraca sveta. Svaki njegov mec je napet.

banjaluka 1811

pre 2 godine

Izgubio je "samo" najvazniji mec u istoriji ovog sporta. Posle toga vise nista nije vazno. Zasluzena penzija.
(Mohikanac_'91., 5. novembar 2021 16:28) # Link komentara
U pravu si,izgubio je on taj meč.Samo,druže,taj meč niko nije igrao 52 godine.A on ga je barem odigrao,pa makar i izgubljen bio.Imaće šta da priča unucima.

Lol

pre 2 godine

Fritzy boy postavljen na svoje mesto, videlo se da je usao u mec ubedjen da je to to, samouveren u svoje udarce toliko da se nije mogao da veruje kad je video koliko ustvari gresi.. samo je dosad igrao protiv ko zna kojih i kakvih pa se napalio, sve ok, vracen na fabricka.

kijevcanin

pre 2 godine

@Разлика у класи
Fric je teski prosek od tenisera i on sigurno ne figurira za naslednika Djokovica i ostalih,sa druge strane potencijalni novi veliki trio Meda-Zverev-Cicipas,par njih tipa Rubljov koji su kadri da ih ugroze i par klinaca poput Sinera i Alkaraza,dakle nece se desiti kao sa zenskim tenisom totalno razvodnjavanje,i dalje ce se kvalitet skoncentisari na njih nekoliko,samo taj broj nece biti tri igraca,vec sedam-osam i bice daleko uzbudljivije za pracenje,ovo dosad da se ne lazemo bilo zanimljivo samo nama,Spancima i Svajcarcima,pa evo ti primer fudbala,Mesi i Ronaldo nesiumnjivo najveci ikad ali ovde ih stalno podcenjuju i prizivaju stara dobra vremena,tako bi,da se ne lazemo da Djokovic nije Srbin i mi kukali za vremenom Samprasa,Bekera,Lendla...tako da ne brinem ja za komercijalnu buducnost ovog sporta,a ovo danas prosto razlika u suvom kvalitetu,Poljak je vec ozbiljniji igrac,otresao onomad Federera ne bi cudilo da to isto ne ponovi i sa Djokovicem

yuo

pre 2 godine

Moram priznati da je tenis u ogromnom problemu kada Hurkac dolazi do zavrsnica mastersa i gren slemova.
(Sinke, 5. novembar 2021 19:07) # Link komentara

Slazem se, gledao sam ga danas protiv onog drugog ko god bio, i ono je Bogu plakati. Ali kao i uvek, da se ne izlecemo, dobiju nadljudsku snagu i motivaciju protiv Novaka. Mada je ovaj danasnjom pobedom ostvario svoj glavni cilj pa se mozda izduvao. Videcemo, cak sam se vise ovog ishajpovanog Frica pribojavao, srecno doktoru svakako.

Marko

pre 2 godine

Idemo bravo majstore!
Jel zna neko koliko Nole treba da osvoji bodova da bi obezbedio prvo mesto do kraja godine,mislim da mu je pre ovog turnira trebalo oko 550-600 bodova,ako sam dobro racunao sledecom pobedom bi i matematicki obezbedio prvo mesto do pocetka 2022.godine
(Neko iz mase, 5. novembar 2021 18:34) # Link komentara

Ako uđe u finale obezbedio je. Ako uđe u finale i izgubi od Medvedeva a potom Medvedev osvoji Torino bez izgubljenog meča a Novak ne zabeliži ni jedni pobedu (teško da će baš tako da se desi), dakle u najgorem mogućem scenariju imaće tada isti broj poena. Ali u tom slučaju kada imaju isti broj poena Novak ima prednost jer ima ukupno više poena sa GS, Masters i ATP finals turnira ukupno. To se gleda u slučaju istog broja poena. Novak u turnirima te kategorije ove godine ima 7200 na GS - 1335 na mastersima (računjući finale Pariza). Čak i da ne osvoji poen na ATP finlau to je 8535 poena. Medvedv ima 3740 na GS i na mastersima 1910 bez Pariza i ATP finala. Čak i da to uzme dobiće još 2500 poena što je u ukupnom zbiru u tim kategorijama 8150. To je 385 manje nego Novak. Tako da da, ako Novak uđe u finale obezbedio je prvo mesto u trci za ovu godinu. Na listi je obezbedio još ranije.

21

pre 2 godine

Moram priznati da je tenis u ogromnom problemu kada Hurkac dolazi do zavrsnica mastersa i gren slemova.
(Sinke, 05. novembar 2021 19:07)

da se naslutiti, ima tu istine, ali, ruku na srce, barem si ti na stabilnim nogama, pa nam je svima lakše...

bolje sutra

pre 2 godine

Kijevcanin
PojmA nemas o zivotu
Cim svrstavas Cicipasa u neku klasu vrhunskih igraca.
Trio grande je prestao da bude trio grande odavno.
I postao duo.
Federer je uz Samprasa, ali daleko ispod Djokovica i Nadala. Msm cinjenice tako govore u smislu statistike.
Federer je najbolji od svih, ali svih starih legendi. Dve su ispred njega
Novak Djokovic i Rafael Nadal.
Sa druge strane, Cicipas se uhvatio za ono što druge mlade najmanje interesuje, šljaka, onig trenutna kada krenu da baziraju svoju igru na šljaci i da je malo unaprede dečko je top20 igrač. Daleko od top 5. Slučajni prolaznik u top 10.

sta ako

pre 2 godine

#Tako da da, ako Novak uđe u finale obezbedio je prvo mesto u trci za ovu godinu. Na listi je obezbedio još ranije.#

A ako Medo odluci da igra Stokholm i osvoji ga? Moze li uopste jos da se prijavi tamo, videh negde da ne moze?

stipumetebra

pre 2 godine

Prosto je neverovatno koliko jadnih ljudi ima na ovim prostorima. Kad ih je Gospod svetom delio i raspoređivao džak mu se pocepao upravo tu na našim prostorima.

Ljubo

pre 2 godine

Šta je to neobično,Đoković još od kada mu je onaj nesrećnik Tod Martin uništio servis ima jedan od najsporijih i najnepreciznijih servisa.Servis mu je u rangu teniserki.Prosto neverovatno da čovek koji je visok skoro 190cm ima tako spor i neprecizan servis.Sve što uradi na protivnikov servis uprska na svom servisu.

Just sayin'

pre 2 godine

Ovo jos prati neko posle us opena?????
(lajavi krelci, 5. novembar 2021 18:21)

Pa na osnovu utrosenog truda da ostavis ( nebulozan) komentar na vesti o Novakovoj pobedi, ti si prvi koji i dalje prati.

Anime Freak

pre 2 godine

Više me nerviraju ljudi koji pokušavaju nešto da objasne trolovima, nego sami trolovi.
(Punoglavac, 5. novembar 2021 18:09)

U ovom trenutku je sve sama igra. Ako se predaju, pobeđujemo... I to vrlo dobro znaju.

Ahahahahahahaha

pre 2 godine

345 / 20 / ...... može li neko bolje ?
(Krik, 5. novembar 2021 18:35)

Pa naravno da da: TRIDESET SEDAM (37) u nedelju. Iiidemo kralju.

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

HAHAHAHAHA, zli ZAPAD šta nam radi!
Ali ISTOK I JUG ne posustaju! HAHAHAHA!
Divni Novak!
Nož u leđa leđa u nož! HAHAHAHA

dush

pre 2 godine

Koja razlika u klasi. Fritz u najboljim godinama, igra u zivotnoj formi, protiv Djokovica uskoro puni
35 godina nije igrao skoro 2 meseca tenis. Stvarno velika trojka je za 2 klase bolja od ostalih, tenis nece biti isti, Ali Sta je tu je zivot ide dalje. Postovanje za Medvedeva, Zevereva itd, ali daleko su oni od velike trojke. Odigraju oni tu I tamo dobro ali su nekostantni, ne igraju dobro na svim podlogama.

Goran

pre 2 godine

"Drago mi je što Novak dominira u ovoj eri tenisa, ali ne mogu da se otmem utisku da je pre igralo tuce kvalitetnih tenisera u isto vreme.. Beker, Kurijer, Lendl, Sampras, Bjorg, Edberg, Vilalder, Konors, Agasi.. svi u isto vreme i u istoj eri". Ovde si pomesao dve ere: jedna je bila era Lendla, Mekinora (koga si uzgred zaboravio), Borga i Konorsa. Druga era iza nje je bila era Samprasa, Agasija, Bekera i Edberga. Kurijera ne ukljucujem u drugu eru jer je bio za klasu losiji od ostalih. Uvek ima preklapanja. Recimo, mladi Federer je igrao sa Samprasom i Agasijem, mladi Sampras je igrao sa Mekinroom, itd. Inace, u zadnjih 60 godina su postojale 4 ere, a svaka je trajala oko 15 godina. Pre one prve ere je bila era Lejvera, Njukomba, Emersona i Rozevola. Zadnja era je era Novaka, Federera, Nadala i Mareja. U svakoj eri postoje cetvorica najboljih i kvalitet ere zavisi od te cetvorice.

Рајко трули Четник, чл.паора+++

pre 2 godine

Ене, рекох ве ја да ће ве мој Ноло све победи!
Идемо Ноло донеси нам јапанско златно сунце што на небу сја, само небо је граница!

Разлика у класи

pre 2 godine

Фриц 5 ас сервиса,Новак 8 ас сервиса.Новак Ђоковић,један од тројице величанствених,са скоро 35 година и без мечева скоро два месеца,помало зарђао,држи час тениса Тејлору Фрицу у свим сегментима игре.На заласку каријера тројице величанствених,много сам срећан, што сам имао част да их гледам и уживам у њиховим играма.Онда погледам ове наследнике,Фрица и компанију,момке јаке на речима а слабе на делима и знам да ништа више неће бити исто,гледаћемо тенис без навале адреналина,нико се више неће препуцавати на овим вестима,једино кад се сетимо старих добрих времена.

Goran

pre 2 godine

Novak je u odlicnoj formi i moguce vrlo lako da ce osvojiti ovaj Masters sto bi zaista bilo fenomenalno da u jos jednoj kategoriji bude najbolji svih vremena i da vec ove nedelje osigura prvo mesto do kraja sezone.

Negativni

pre 2 godine

# Link komentara, верна моја сенко, бринем за тебе да немаш случајно епи напад. Мислим да је нешто друго и озбиљније, пре је то психички проблем али издржљив си Ти, само напред и дај нешто продуховљеније и мање инфантилно.
(Рајко Четник, чл.311+++, 05. novembar 2021 17:36) Lik kom je nadimak cetnik prica o infantilnosti hahahah. Gde si procitao termin, na vikipediji?

Neko iz mase

pre 2 godine

Idemo bravo majstore!
Jel zna neko koliko Nole treba da osvoji bodova da bi obezbedio prvo mesto do kraja godine,mislim da mu je pre ovog turnira trebalo oko 550-600 bodova,ako sam dobro racunao sledecom pobedom bi i matematicki obezbedio prvo mesto do pocetka 2022.godine

Goooat

pre 2 godine

Ahahahhahahahha izbusio malog nadobudnog, kaze prepun je samopouzdanja moze da gadja odakle god, kako ih postavlja i vaspitava tata igre pa ovo nema nigde

Kikujiro

pre 2 godine

Danas su samo voleji funkcionisali kod Novaka, svi osateli udarci jako slabo, zato voleji vrhunski, voleji su ga izvukli u nekoliko važnih poena, a rutern i bekhend jako slabo, forhend nije bio loš. Bojim se da ipak ovakva igra nije dovoljna protiv Hurkača. Moja prognoza 7-6, 6-2 za Hurkača.

Robert

pre 2 godine

Najbolji iz Velike trojke kada se spasavaju meč lopte i lomi meč, a najgori kada treba "zaključati" dobijen set. Ipak, na sreću, ovo prvo je nešto važnije.

Neverovatno

pre 2 godine

Pa ovaj Fric je sam pričao da je sad vreme da pritisne Novaka.Tejlor Fric zvani ravna linija,rokni servis i šibaj po loptici.Novak je malo zarđao ali i u 35-oj bljesne zlatni sjaj.Toplo-hladno a onda prosto promeni ritam i jadni Fric ne zna šta ga snašlo.Ritam je ono što trenutno nedostaje Novaku,to će doći kroz mečeve i eto ga u sledećoj sezoni naoštrenog do kraja.

Рајко Четник, чл.311+++

pre 2 godine

Ене, ене оп, ене!
(Рајко трули Четник, чл.паора+++, 5. novembar 2021 17:00)

# Link komentara, верна моја сенко, бринем за тебе да немаш случајно епи напад. Мислим да је нешто друго и озбиљније, пре је то психички проблем али издржљив си Ти, само напред и дај нешто продуховљеније и мање инфантилно.

Рајко трули Четник, чл.паора+++

pre 2 godine

Ене Рале, ајд гусле у Руке и у твоју ЦГ да гуслаш за Нола.

Bojan

pre 2 godine

Problem je samo sto on osim toga nista drugo i ne zna, a tenisera koji to isto znaju sve je vise.
(Danil, 5. novembar 2021 15:47)

Ima li nečega u čemu si ti godinama najbolji na planeti? Ili u Evropi? Ili bar u Srbiji? Ne mora da bude prebacivanje lopte preko mreže, može i čačkanje nosa ili pisanje zluradih komentara...

Egggy

pre 2 godine

@dejan Ma nije Fritz antiatican. Ima i gorih tipa `pljujem na tviteru` Nika ili `oprostite mi lsou proslosti` golmana. Fritz je OK...

Homer

pre 2 godine

najantipaticniji sportista u istoriji sporta.
(dejan, 05. novembar 2021 17:15)

nadam se da će izgubiti meč ...
(mika, 05. novembar 2021 17:20)


Sto menjas nikove, au kolko si bolesan, da se vidi da kao ima vise pljuvaca a?

Cole

pre 2 godine

...Da li je još neko osim Novaka tako dobro prebacivao lopticu, kako "Danil" kaže, pa je stigao u sva 4 gren slem finala ??

Ima li takvog, imenom i prezimenom, napišite ?

N E M A.

Zašto ste zlobni ?
(Nikol Dž. Femija, 5. novembar 2021 16:32)

Ne kapiram. Zbog cega se pecas
ili pecate? Da li je moguce da
zaista mislis da to sto je trol
napisao stvarno veruje u to?

P.S.
Sve dok im odgovarate, pominjete
imena, oni ce biti tu. Zivotom
ti garantujem, da ih sve iskulirate
na nedelju dana, nestali bi u vidu
lastinog repa.

Posmatrac

pre 2 godine

Novaka su muci li ti Americki serveri po pravilu citavu karijeru od onda kad nije bio sto je sad pa ono sto jeste.

Iako ima pozitivan skor sa svim Americki igracima osim sa Rodikom al na zadnja dva turnira ga pobedio davno 2012 godine.

Zadnjica, Gučevo, Cer…,

pre 2 godine

Ajmo Nole naš Hrvatski, srpski, crnogorski, regionski, balkanski... Svi te volu.
(uzmi turnir, 05. novembar 2021 17:37)

Bravo za komentar.Svaki sportista,klub,reprenzetacija je od onoga ko ga - je voli i navija za nju i uziva gledajuci.

oprcatisestru

pre 2 godine

Drago mi je što Novak dominira u ovoj eri tenisa, ali ne mogu da se otmem utisku da je pre igralo tuce kvalitetnih tenisera u isto vreme.. Beker, Kurijer, Lendl, Sampras, Bjorg, Edberg, Vilalder, Konors, Agasi.. svi u isto vreme i u istoj eri, verujem da se stariji ljubitelji tenisa (među kojima sam i ja) sećaju ovih epskih klasika. Svako dobro.
(Loznica, Gučevo, Cer.., 05. novembar 2021 16:49)osoba pod tim nikom u ove kisne dane.

no1e

pre 2 godine

Frica je pre nekoliko dana u finalu turnira u Moskvi dobio Čilić koji igra kao penzioner još od kad je osvojio US Open. Novak ga dobija rutinski, uz nekoliko gemova koje mu daje na poklon.

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

(Danil, 5. novembar 2021 15:47)

Čemu ta nepotrebna zloba ? Crna mrlja od komentara, zašto ?

Ko je ove godine igrao finala sva 4 gren slem turnira na koji dođe 128 tenisera u glavni žreb ? Da li je još neko osim Novaka tako dobro prebacivao lopticu, kako "Danil" kaže, pa je stigao u sva 4 gren slem finala ??

Ima li takvog, imenom i prezimenom, napišite ?

N E M A.

Zašto ste zlobni ?

Loznica, Gučevo, Cer..

pre 2 godine

Drago mi je što Novak dominira u ovoj eri tenisa, ali ne mogu da se otmem utisku da je pre igralo tuce kvalitetnih tenisera u isto vreme.. Beker, Kurijer, Lendl, Sampras, Bjorg, Edberg, Vilalder, Konors, Agasi.. svi u isto vreme i u istoj eri, verujem da se stariji ljubitelji tenisa (među kojima sam i ja) sećaju ovih epskih klasika. Svako dobro.

GoatNole

pre 2 godine

Nole da pregazi ovog pa onda Hurkac ili Dakvort koje upravo gledam i evo ne verujem sta gledam, ovi loptu ne mogu da prebace preko mreze

Рајко Четник, чл.311+++

pre 2 godine

Фриц је у форми и ово је реално први прави тест да се види у каквој је форми Новак и колико је тренирао.
Ако победи Фрица мислим да осваја Париз и са 37 АТП 1000 осамостаљује се на првом месту.
ГОАТ!

Danil

pre 2 godine

Nole da pregazi ovog pa onda Hurkac ili Dakvort koje upravo gledam i evo ne verujem sta gledam, ovi loptu ne mogu da prebace preko mreze
(GoatNole, 5. novembar 2021 15:29)

Zato "GOAT I NAJBOLJI TENISER SVETA IKADA" moze lopticu toliko dugo da prebacuje preko mreze dok protivnik ne pogresi. Problem je samo sto on osim toga nista drugo i ne zna, a tenisera koji to isto znaju sve je vise.

Рајко Четник, чл.311+++

pre 2 godine

Фриц је у форми и ово је реално први прави тест да се види у каквој је форми Новак и колико је тренирао.
Ако победи Фрица мислим да осваја Париз и са 37 АТП 1000 осамостаљује се на првом месту.
ГОАТ!

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

(Danil, 5. novembar 2021 15:47)

Čemu ta nepotrebna zloba ? Crna mrlja od komentara, zašto ?

Ko je ove godine igrao finala sva 4 gren slem turnira na koji dođe 128 tenisera u glavni žreb ? Da li je još neko osim Novaka tako dobro prebacivao lopticu, kako "Danil" kaže, pa je stigao u sva 4 gren slem finala ??

Ima li takvog, imenom i prezimenom, napišite ?

N E M A.

Zašto ste zlobni ?

banjaluka 1811

pre 2 godine

Izgubio je "samo" najvazniji mec u istoriji ovog sporta. Posle toga vise nista nije vazno. Zasluzena penzija.
(Mohikanac_'91., 5. novembar 2021 16:28) # Link komentara
U pravu si,izgubio je on taj meč.Samo,druže,taj meč niko nije igrao 52 godine.A on ga je barem odigrao,pa makar i izgubljen bio.Imaće šta da priča unucima.

Homer

pre 2 godine

najantipaticniji sportista u istoriji sporta.
(dejan, 05. novembar 2021 17:15)

nadam se da će izgubiti meč ...
(mika, 05. novembar 2021 17:20)


Sto menjas nikove, au kolko si bolesan, da se vidi da kao ima vise pljuvaca a?

Разлика у класи

pre 2 godine

Фриц 5 ас сервиса,Новак 8 ас сервиса.Новак Ђоковић,један од тројице величанствених,са скоро 35 година и без мечева скоро два месеца,помало зарђао,држи час тениса Тејлору Фрицу у свим сегментима игре.На заласку каријера тројице величанствених,много сам срећан, што сам имао част да их гледам и уживам у њиховим играма.Онда погледам ове наследнике,Фрица и компанију,момке јаке на речима а слабе на делима и знам да ништа више неће бити исто,гледаћемо тенис без навале адреналина,нико се више неће препуцавати на овим вестима,једино кад се сетимо старих добрих времена.

Cole

pre 2 godine

...Da li je još neko osim Novaka tako dobro prebacivao lopticu, kako "Danil" kaže, pa je stigao u sva 4 gren slem finala ??

Ima li takvog, imenom i prezimenom, napišite ?

N E M A.

Zašto ste zlobni ?
(Nikol Dž. Femija, 5. novembar 2021 16:32)

Ne kapiram. Zbog cega se pecas
ili pecate? Da li je moguce da
zaista mislis da to sto je trol
napisao stvarno veruje u to?

P.S.
Sve dok im odgovarate, pominjete
imena, oni ce biti tu. Zivotom
ti garantujem, da ih sve iskulirate
na nedelju dana, nestali bi u vidu
lastinog repa.

Robert

pre 2 godine

Najbolji iz Velike trojke kada se spasavaju meč lopte i lomi meč, a najgori kada treba "zaključati" dobijen set. Ipak, na sreću, ovo prvo je nešto važnije.

dush

pre 2 godine

Koja razlika u klasi. Fritz u najboljim godinama, igra u zivotnoj formi, protiv Djokovica uskoro puni
35 godina nije igrao skoro 2 meseca tenis. Stvarno velika trojka je za 2 klase bolja od ostalih, tenis nece biti isti, Ali Sta je tu je zivot ide dalje. Postovanje za Medvedeva, Zevereva itd, ali daleko su oni od velike trojke. Odigraju oni tu I tamo dobro ali su nekostantni, ne igraju dobro na svim podlogama.

Neverovatno

pre 2 godine

Pa ovaj Fric je sam pričao da je sad vreme da pritisne Novaka.Tejlor Fric zvani ravna linija,rokni servis i šibaj po loptici.Novak je malo zarđao ali i u 35-oj bljesne zlatni sjaj.Toplo-hladno a onda prosto promeni ritam i jadni Fric ne zna šta ga snašlo.Ritam je ono što trenutno nedostaje Novaku,to će doći kroz mečeve i eto ga u sledećoj sezoni naoštrenog do kraja.

Goran

pre 2 godine

Novak je u odlicnoj formi i moguce vrlo lako da ce osvojiti ovaj Masters sto bi zaista bilo fenomenalno da u jos jednoj kategoriji bude najbolji svih vremena i da vec ove nedelje osigura prvo mesto do kraja sezone.

GoatNole

pre 2 godine

Nole da pregazi ovog pa onda Hurkac ili Dakvort koje upravo gledam i evo ne verujem sta gledam, ovi loptu ne mogu da prebace preko mreze

Goooat

pre 2 godine

Ahahahhahahahha izbusio malog nadobudnog, kaze prepun je samopouzdanja moze da gadja odakle god, kako ih postavlja i vaspitava tata igre pa ovo nema nigde

Djenka

pre 2 godine

Totalni propast najboljeg tenisera sledi neverovatno brzo
(Saša, 5. novembar 2021 17:40) # Link komentara

Ovako je nekad Yumko pisao..hahaha

Sub013

pre 2 godine

Ne kapiram. Zbog cega se pecas
ili pecate? Da li je moguce da
zaista mislis da to sto je trol
napisao stvarno veruje u to?

P.S.
Sve dok im odgovarate, pominjete
imena, oni ce biti tu. Zivotom
ti garantujem, da ih sve iskulirate
na nedelju dana, nestali bi u vidu
lastinog repa.
(Cole, 5. novembar 2021 17:47)

Tacno je sve to, ali oni su toliko puta ispali smesni i retardirani da su u neku ruku postali zabavni u svoj njihovoj gluposti i mrznji. Moras da priznas da ti neretko i ulepsavaju pobede, kojih Bogu hvala ima na pretek. Kako da ti ne bude smesno kad neko godinama pise: "dobija ovo Conga, odrace ga Nisikori, pocistice ga Raonic, nema sanse protiv Zvereva, Cicipas ga salje u penziju, 3:0 za Svarcmana..." a ovaj ih godinama sve otkida. Ne znam, meni tako ekstremna glupost postaje zabavna. Ili ono "Djokovic zna da vise ne moze da osvoji nijedan turnir, samo zamajava narod a ustvari igra samo zbog sponzora" a on osvoji najvise turnira u istoriji! Pa zar to vama nije smesno? Ja mislim da trebamo da ih negujemo, nesto kao dvorske lude. Nerviraju me samo sto imaju osobinu da se zavuku u rupe pa ih nekad nema po skoro godinu dana, kao recimo ove godine od AO do US opena jedva poneko da proviri iz rupe i nasmeje nas, sad se malo raskokodakali posle US opena ali nece dugo da traje, a kad Nole uzme 21. slem bice zauvek tajac. Tako da uzivajte u njivoj retardiranosti jos malo, nije im jos mnogo ostalo.

Just sayin'

pre 2 godine

Ovo jos prati neko posle us opena?????
(lajavi krelci, 5. novembar 2021 18:21)

Pa na osnovu utrosenog truda da ostavis ( nebulozan) komentar na vesti o Novakovoj pobedi, ti si prvi koji i dalje prati.

Marko

pre 2 godine

Idemo bravo majstore!
Jel zna neko koliko Nole treba da osvoji bodova da bi obezbedio prvo mesto do kraja godine,mislim da mu je pre ovog turnira trebalo oko 550-600 bodova,ako sam dobro racunao sledecom pobedom bi i matematicki obezbedio prvo mesto do pocetka 2022.godine
(Neko iz mase, 5. novembar 2021 18:34) # Link komentara

Ako uđe u finale obezbedio je. Ako uđe u finale i izgubi od Medvedeva a potom Medvedev osvoji Torino bez izgubljenog meča a Novak ne zabeliži ni jedni pobedu (teško da će baš tako da se desi), dakle u najgorem mogućem scenariju imaće tada isti broj poena. Ali u tom slučaju kada imaju isti broj poena Novak ima prednost jer ima ukupno više poena sa GS, Masters i ATP finals turnira ukupno. To se gleda u slučaju istog broja poena. Novak u turnirima te kategorije ove godine ima 7200 na GS - 1335 na mastersima (računjući finale Pariza). Čak i da ne osvoji poen na ATP finlau to je 8535 poena. Medvedv ima 3740 na GS i na mastersima 1910 bez Pariza i ATP finala. Čak i da to uzme dobiće još 2500 poena što je u ukupnom zbiru u tim kategorijama 8150. To je 385 manje nego Novak. Tako da da, ako Novak uđe u finale obezbedio je prvo mesto u trci za ovu godinu. Na listi je obezbedio još ranije.

Lol

pre 2 godine

Fritzy boy postavljen na svoje mesto, videlo se da je usao u mec ubedjen da je to to, samouveren u svoje udarce toliko da se nije mogao da veruje kad je video koliko ustvari gresi.. samo je dosad igrao protiv ko zna kojih i kakvih pa se napalio, sve ok, vracen na fabricka.

Bojan

pre 2 godine

Problem je samo sto on osim toga nista drugo i ne zna, a tenisera koji to isto znaju sve je vise.
(Danil, 5. novembar 2021 15:47)

Ima li nečega u čemu si ti godinama najbolji na planeti? Ili u Evropi? Ili bar u Srbiji? Ne mora da bude prebacivanje lopte preko mreže, može i čačkanje nosa ili pisanje zluradih komentara...

stipumetebra

pre 2 godine

Prosto je neverovatno koliko jadnih ljudi ima na ovim prostorima. Kad ih je Gospod svetom delio i raspoređivao džak mu se pocepao upravo tu na našim prostorima.

Goran

pre 2 godine

"Drago mi je što Novak dominira u ovoj eri tenisa, ali ne mogu da se otmem utisku da je pre igralo tuce kvalitetnih tenisera u isto vreme.. Beker, Kurijer, Lendl, Sampras, Bjorg, Edberg, Vilalder, Konors, Agasi.. svi u isto vreme i u istoj eri". Ovde si pomesao dve ere: jedna je bila era Lendla, Mekinora (koga si uzgred zaboravio), Borga i Konorsa. Druga era iza nje je bila era Samprasa, Agasija, Bekera i Edberga. Kurijera ne ukljucujem u drugu eru jer je bio za klasu losiji od ostalih. Uvek ima preklapanja. Recimo, mladi Federer je igrao sa Samprasom i Agasijem, mladi Sampras je igrao sa Mekinroom, itd. Inace, u zadnjih 60 godina su postojale 4 ere, a svaka je trajala oko 15 godina. Pre one prve ere je bila era Lejvera, Njukomba, Emersona i Rozevola. Zadnja era je era Novaka, Federera, Nadala i Mareja. U svakoj eri postoje cetvorica najboljih i kvalitet ere zavisi od te cetvorice.

no1e

pre 2 godine

Frica je pre nekoliko dana u finalu turnira u Moskvi dobio Čilić koji igra kao penzioner još od kad je osvojio US Open. Novak ga dobija rutinski, uz nekoliko gemova koje mu daje na poklon.

zelja

pre 2 godine

Šta je to neobično,Đoković još od kada mu je onaj nesrećnik Tod Martin uništio servis ima jedan od najsporijih i najnepreciznijih servisa.Servis mu je u rangu teniserki.Prosto neverovatno da čovek koji je visok skoro 190cm ima tako spor i neprecizan servis.Sve što uradi na protivnikov servis uprska na svom servisu.
(Ljubo, 05. novembar 2021 18:33

I uprkos tome,uze im sve :uništene karijere(desitine mladih "talenata") ,gomile para ,nabio im komplekse itd

Neko iz mase

pre 2 godine

Idemo bravo majstore!
Jel zna neko koliko Nole treba da osvoji bodova da bi obezbedio prvo mesto do kraja godine,mislim da mu je pre ovog turnira trebalo oko 550-600 bodova,ako sam dobro racunao sledecom pobedom bi i matematicki obezbedio prvo mesto do pocetka 2022.godine

yuo

pre 2 godine

Moram priznati da je tenis u ogromnom problemu kada Hurkac dolazi do zavrsnica mastersa i gren slemova.
(Sinke, 5. novembar 2021 19:07) # Link komentara

Slazem se, gledao sam ga danas protiv onog drugog ko god bio, i ono je Bogu plakati. Ali kao i uvek, da se ne izlecemo, dobiju nadljudsku snagu i motivaciju protiv Novaka. Mada je ovaj danasnjom pobedom ostvario svoj glavni cilj pa se mozda izduvao. Videcemo, cak sam se vise ovog ishajpovanog Frica pribojavao, srecno doktoru svakako.

Ahahahahahahaha

pre 2 godine

345 / 20 / ...... može li neko bolje ?
(Krik, 5. novembar 2021 18:35)

Pa naravno da da: TRIDESET SEDAM (37) u nedelju. Iiidemo kralju.

Zadnjica, Gučevo, Cer…,

pre 2 godine

Ajmo Nole naš Hrvatski, srpski, crnogorski, regionski, balkanski... Svi te volu.
(uzmi turnir, 05. novembar 2021 17:37)

Bravo za komentar.Svaki sportista,klub,reprenzetacija je od onoga ko ga - je voli i navija za nju i uziva gledajuci.

21

pre 2 godine

Moram priznati da je tenis u ogromnom problemu kada Hurkac dolazi do zavrsnica mastersa i gren slemova.
(Sinke, 05. novembar 2021 19:07)

da se naslutiti, ima tu istine, ali, ruku na srce, barem si ti na stabilnim nogama, pa nam je svima lakše...

oprcatisestru

pre 2 godine

Drago mi je što Novak dominira u ovoj eri tenisa, ali ne mogu da se otmem utisku da je pre igralo tuce kvalitetnih tenisera u isto vreme.. Beker, Kurijer, Lendl, Sampras, Bjorg, Edberg, Vilalder, Konors, Agasi.. svi u isto vreme i u istoj eri, verujem da se stariji ljubitelji tenisa (među kojima sam i ja) sećaju ovih epskih klasika. Svako dobro.
(Loznica, Gučevo, Cer.., 05. novembar 2021 16:49)osoba pod tim nikom u ove kisne dane.

Рајко Четник, чл.311+++

pre 2 godine

Ене, ене оп, ене!
(Рајко трули Четник, чл.паора+++, 5. novembar 2021 17:00)

# Link komentara, верна моја сенко, бринем за тебе да немаш случајно епи напад. Мислим да је нешто друго и озбиљније, пре је то психички проблем али издржљив си Ти, само напред и дај нешто продуховљеније и мање инфантилно.

Posmatrac

pre 2 godine

Novaka su muci li ti Americki serveri po pravilu citavu karijeru od onda kad nije bio sto je sad pa ono sto jeste.

Iako ima pozitivan skor sa svim Americki igracima osim sa Rodikom al na zadnja dva turnira ga pobedio davno 2012 godine.

bolje sutra

pre 2 godine

Kijevcanin
PojmA nemas o zivotu
Cim svrstavas Cicipasa u neku klasu vrhunskih igraca.
Trio grande je prestao da bude trio grande odavno.
I postao duo.
Federer je uz Samprasa, ali daleko ispod Djokovica i Nadala. Msm cinjenice tako govore u smislu statistike.
Federer je najbolji od svih, ali svih starih legendi. Dve su ispred njega
Novak Djokovic i Rafael Nadal.
Sa druge strane, Cicipas se uhvatio za ono što druge mlade najmanje interesuje, šljaka, onig trenutna kada krenu da baziraju svoju igru na šljaci i da je malo unaprede dečko je top20 igrač. Daleko od top 5. Slučajni prolaznik u top 10.

Anime Freak

pre 2 godine

Više me nerviraju ljudi koji pokušavaju nešto da objasne trolovima, nego sami trolovi.
(Punoglavac, 5. novembar 2021 18:09)

U ovom trenutku je sve sama igra. Ako se predaju, pobeđujemo... I to vrlo dobro znaju.

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

Divno je videti ovaj snimak na 5:3 za Novaka i u devetom gemu treći poen za Ferica uz oduševeljenj voditelja a onda, naravno, posle toga set osvaja Novak ! DIVNA KLASIKA ĐOKOVIĆEVA !! Hvala Novače za ovo uživanje u tvojoj pobedi !!

pupu

pre 2 godine

Moram priznati da je tenis u ogromnom problemu kada Hurkac dolazi do zavrsnica mastersa i gren slemova.
(Sinke, 5. novembar 2021 19:07) # Link komentara

Zasto, 9,10 na svetu koji bese, nije kao da je nesto neuobicajeno. Danas nije bio nesto, skoro ga je i Marej pobedio u prvom kolu tako da pretpostavljam da je klimave forme, ali protiv Novaka kad se naprze znamo svi.. ali bice ok nadam se, srecno majstoreeee

Egggy

pre 2 godine

@dejan Ma nije Fritz antiatican. Ima i gorih tipa `pljujem na tviteru` Nika ili `oprostite mi lsou proslosti` golmana. Fritz je OK...

Danil

pre 2 godine

Nole da pregazi ovog pa onda Hurkac ili Dakvort koje upravo gledam i evo ne verujem sta gledam, ovi loptu ne mogu da prebace preko mreze
(GoatNole, 5. novembar 2021 15:29)

Zato "GOAT I NAJBOLJI TENISER SVETA IKADA" moze lopticu toliko dugo da prebacuje preko mreze dok protivnik ne pogresi. Problem je samo sto on osim toga nista drugo i ne zna, a tenisera koji to isto znaju sve je vise.

sta ako

pre 2 godine

#Tako da da, ako Novak uđe u finale obezbedio je prvo mesto u trci za ovu godinu. Na listi je obezbedio još ranije.#

A ako Medo odluci da igra Stokholm i osvoji ga? Moze li uopste jos da se prijavi tamo, videh negde da ne moze?

Рајко трули Четник, чл.паора+++

pre 2 godine

Ене Рале, ајд гусле у Руке и у твоју ЦГ да гуслаш за Нола.

ja sam

pre 2 godine

celu njegovu karijeru skoro svaki mec izgubi bar jedan gem na svoj servis makar igrao i protiv 400-og igraca sveta. Svaki njegov mec je napet.

Рајко трули Четник, чл.паора+++

pre 2 godine

Ене, рекох ве ја да ће ве мој Ноло све победи!
Идемо Ноло донеси нам јапанско златно сунце што на небу сја, само небо је граница!

Marko

pre 2 godine

#Tako da da, ako Novak uđe u finale obezbedio je prvo mesto u trci za ovu godinu. Na listi je obezbedio još ranije.#

A ako Medo odluci da igra Stokholm i osvoji ga? Moze li uopste jos da se prijavi tamo, videh negde da ne moze?
(sta ako, 5. novembar 2021 19:54)

Ne može, gotove su prijave, definitvno ne igra Medvedev tamo. Zapravo već je izašao ždreb.
https://en.wikipedia.org/wiki/2021_Stockholm_Open_%E2%80%93_Singles

Šaman

pre 2 godine

...nestali bi u vidu
lastinog repa.
(Cole, 5. novembar 2021 17:47)

Kako bi, da si nastavnik, objasnio učenicima ovu metaforu? Ubijem se ako znaš.

Ljubo

pre 2 godine

Šta je to neobično,Đoković još od kada mu je onaj nesrećnik Tod Martin uništio servis ima jedan od najsporijih i najnepreciznijih servisa.Servis mu je u rangu teniserki.Prosto neverovatno da čovek koji je visok skoro 190cm ima tako spor i neprecizan servis.Sve što uradi na protivnikov servis uprska na svom servisu.

sweswe

pre 2 godine

A ako Medo odluci da igra Stokholm i osvoji ga? Moze li uopste jos da se prijavi tamo, videh negde da ne moze?
(sta ako, 5. novembar 2021 19:54)

Teoreski moze, turnir u Stockholmu se zavrsava u subotu 13.11, a zavrsni pocinje u nedelju 14.11.
Zverev je jos uvek prijavljen, mada malo ko vjeruje da ce da dodje, mnogo tenisera je odustalo od turnira u zadnjih par dana.
...a ja se ponadah dobrom tenisu uzivo :(

Negativni

pre 2 godine

# Link komentara, верна моја сенко, бринем за тебе да немаш случајно епи напад. Мислим да је нешто друго и озбиљније, пре је то психички проблем али издржљив си Ти, само напред и дај нешто продуховљеније и мање инфантилно.
(Рајко Четник, чл.311+++, 05. novembar 2021 17:36) Lik kom je nadimak cetnik prica o infantilnosti hahahah. Gde si procitao termin, na vikipediji?

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

HAHAHAHAHA, zli ZAPAD šta nam radi!
Ali ISTOK I JUG ne posustaju! HAHAHAHA!
Divni Novak!
Nož u leđa leđa u nož! HAHAHAHA

analiza

pre 2 godine

Ako Novak prodje polufinale protiv Hurkaca, osvojice Masters. U finalu ce pocistiti Medvedeva ili Zvereva, jer je sveziji od njih. Jedino ako Ruud udje u finale, bice teze jer je i on svez.

kijevcanin

pre 2 godine

@Разлика у класи
Fric je teski prosek od tenisera i on sigurno ne figurira za naslednika Djokovica i ostalih,sa druge strane potencijalni novi veliki trio Meda-Zverev-Cicipas,par njih tipa Rubljov koji su kadri da ih ugroze i par klinaca poput Sinera i Alkaraza,dakle nece se desiti kao sa zenskim tenisom totalno razvodnjavanje,i dalje ce se kvalitet skoncentisari na njih nekoliko,samo taj broj nece biti tri igraca,vec sedam-osam i bice daleko uzbudljivije za pracenje,ovo dosad da se ne lazemo bilo zanimljivo samo nama,Spancima i Svajcarcima,pa evo ti primer fudbala,Mesi i Ronaldo nesiumnjivo najveci ikad ali ovde ih stalno podcenjuju i prizivaju stara dobra vremena,tako bi,da se ne lazemo da Djokovic nije Srbin i mi kukali za vremenom Samprasa,Bekera,Lendla...tako da ne brinem ja za komercijalnu buducnost ovog sporta,a ovo danas prosto razlika u suvom kvalitetu,Poljak je vec ozbiljniji igrac,otresao onomad Federera ne bi cudilo da to isto ne ponovi i sa Djokovicem

466453

pre 2 godine

Zabrinjavajuće je što se hormoni igraju i brejkovi kao da je WTA meč. To što Noleta čini njim je stabilitet na tom polju. Jedino pozitivno i nada je da je uspevao zadržati stabilitet kad je moralo. Ili je to bio deo strategije protiv Frica koji ima fizičke adute ali ne i mentalne.

Loznica, Gučevo, Cer..

pre 2 godine

Drago mi je što Novak dominira u ovoj eri tenisa, ali ne mogu da se otmem utisku da je pre igralo tuce kvalitetnih tenisera u isto vreme.. Beker, Kurijer, Lendl, Sampras, Bjorg, Edberg, Vilalder, Konors, Agasi.. svi u isto vreme i u istoj eri, verujem da se stariji ljubitelji tenisa (među kojima sam i ja) sećaju ovih epskih klasika. Svako dobro.

Kikujiro

pre 2 godine

Danas su samo voleji funkcionisali kod Novaka, svi osateli udarci jako slabo, zato voleji vrhunski, voleji su ga izvukli u nekoliko važnih poena, a rutern i bekhend jako slabo, forhend nije bio loš. Bojim se da ipak ovakva igra nije dovoljna protiv Hurkača. Moja prognoza 7-6, 6-2 za Hurkača.

raks

pre 2 godine

I dalje se prica o mecu sa Medvedovim. Shvatite, goat, ma ko to bio, ne podrazumeva da se dobije svaki mec u karijeri. Da Novak 100 puta vrati taj mec, ne bi se promenilo nista, on je bio previse fizicki isrpljen, mentalno je bio i jak u mecu, al prosto, Medvedev je odigrao mec karijere po meni. Nije mi zao sto Nole nije dobio taj mec, vec sto se namucio pokusavajuci.

Starina Novak

pre 2 godine

Novak na terunu deluje kao da ima rašrafljene noge, oblik glave da ne pominjem. Ovaj tenis koji on igra nikada neće privući nikoga, osim nolomana.

Goki

pre 2 godine

Šta je to neobično,Đoković još od kada mu je onaj nesrećnik Tod Martin uništio servis ima jedan od najsporijih i najnepreciznijih servisa.Servis mu je u rangu teniserki.Prosto neverovatno da čovek koji je visok skoro 190cm ima tako spor i neprecizan servis.Sve što uradi na protivnikov servis uprska na svom servisu.
(Ljubo, 05. novembar 2021 18:33

A opet meni, koga onaj Djoković užasno nervira, takodje me nervira što tako dobro servira. Voleo bih da je gore.

Pierre Woodman

pre 2 godine

Mohikanac, izgubio je, ali je ‘najveceg’ dobio 3 puta zaredom u finalu turnira na kojemu je on ‘gospodar’, po svemu je bolji od njega, a tek ce da ga presisa. Pozdrav, tek ce da boli

polako

pre 2 godine

Nole da pregazi ovog pa onda Hurkac ili Dakvort koje upravo gledam i evo ne verujem sta gledam, ovi loptu ne mogu da prebace preko mreze
(GoatNole, 5. novembar 2021 15:29) # Link komentara

Moram priznati da je tenis u ogromnom problemu kada Hurkac dolazi do zavrsnica mastersa i gren slemova.
(Sinke, 5. novembar 2021 19:07) # Link komentara

Slazem se, gledao sam ga danas protiv onog drugog ko god bio, i ono je Bogu plakati.
(yuo, 5. novembar 2021 19:44) # Link komentara

Danas je Hubert bio vidno stegnut jer je morao da pobedi da osigura ucesce na finalnom, sto je i uspeo i pored toga. Tako da je sada srecan, bez pritiska i sa mentalitetom da nema sta da izgubi - sto zna biti jako opasno. Polako, dobar je Hurkac, ali svakako nadamo se ne i dovoljno za Novaka.

Bob

pre 2 godine

Sve se manje-vise odigralo kao sto sam i rezonovao(osim mnogo brejkova)
Novakova igra uliva optimizam u konacnu pobedu i pored toga sto ne mogu da procenim kakvu ce partiju pruziti Hurkac!Ali i pored toga mislim da ce sve zavisiti od Novaka kao i u ocekivanom finalu bez obzira bio protivnik Sasa ili Danil koji kao da posustaju(mozda i blefiraju zbog Torina)
Uglavnom,jedva cekam duele!

Ja

pre 2 godine

Zelim da se izvinim Hubiju Hurkacu danas sam se ismejavao kako je igrao a decko je bio strasno stegnut i pod pritiskom jer je morao da pobedi da bi usao na finalni turnir. Dobar je decko drago mi je da je uspeo i pored pritiska, sada neka uziva i neka ne oteza mnogo Noletu posao :p

Sa druge strane Nole ima pritisak da pobedi danas da bi osigurao rekordnu sesmu godinu na prvom mestu, ali to mu dodje pritiskic u odnosu na sve ono od letos tako da sada zna bolje.

Srecno legendo

Pierre Woodman

pre 2 godine

Bojan, pa on ni u svom ulazu nije najbolji ni u cemu. Ni na spratu… osim u trolovanju… auuu, pardon, i tu jr jako los hahaha

gledalac

pre 2 godine

Fokus na polufinale, i da osvaja svoje servis gemove Novak. U finalu ce biti lakse, jer su Zverev i Medvedev umorniji, a to znaci da ce ih Novak rasturiti. Sa Hurkacem ce biti teze.

Starina Novak

pre 2 godine

Novak na terunu deluje kao da ima rašrafljene noge, oblik glave da ne pominjem. Ovaj tenis koji on igra nikada neće privući nikoga, osim nolomana.

Danil

pre 2 godine

Nole da pregazi ovog pa onda Hurkac ili Dakvort koje upravo gledam i evo ne verujem sta gledam, ovi loptu ne mogu da prebace preko mreze
(GoatNole, 5. novembar 2021 15:29)

Zato "GOAT I NAJBOLJI TENISER SVETA IKADA" moze lopticu toliko dugo da prebacuje preko mreze dok protivnik ne pogresi. Problem je samo sto on osim toga nista drugo i ne zna, a tenisera koji to isto znaju sve je vise.

Kikujiro

pre 2 godine

Danas su samo voleji funkcionisali kod Novaka, svi osateli udarci jako slabo, zato voleji vrhunski, voleji su ga izvukli u nekoliko važnih poena, a rutern i bekhend jako slabo, forhend nije bio loš. Bojim se da ipak ovakva igra nije dovoljna protiv Hurkača. Moja prognoza 7-6, 6-2 za Hurkača.

Ljubo

pre 2 godine

Šta je to neobično,Đoković još od kada mu je onaj nesrećnik Tod Martin uništio servis ima jedan od najsporijih i najnepreciznijih servisa.Servis mu je u rangu teniserki.Prosto neverovatno da čovek koji je visok skoro 190cm ima tako spor i neprecizan servis.Sve što uradi na protivnikov servis uprska na svom servisu.

Рајко трули Четник, чл.паора+++

pre 2 godine

Ене Рале, ајд гусле у Руке и у твоју ЦГ да гуслаш за Нола.

Loznica, Gučevo, Cer..

pre 2 godine

Drago mi je što Novak dominira u ovoj eri tenisa, ali ne mogu da se otmem utisku da je pre igralo tuce kvalitetnih tenisera u isto vreme.. Beker, Kurijer, Lendl, Sampras, Bjorg, Edberg, Vilalder, Konors, Agasi.. svi u isto vreme i u istoj eri, verujem da se stariji ljubitelji tenisa (među kojima sam i ja) sećaju ovih epskih klasika. Svako dobro.

ja sam

pre 2 godine

celu njegovu karijeru skoro svaki mec izgubi bar jedan gem na svoj servis makar igrao i protiv 400-og igraca sveta. Svaki njegov mec je napet.

Рајко трули Четник, чл.паора+++

pre 2 godine

Ене, рекох ве ја да ће ве мој Ноло све победи!
Идемо Ноло донеси нам јапанско златно сунце што на небу сја, само небо је граница!

kijevcanin

pre 2 godine

@Разлика у класи
Fric je teski prosek od tenisera i on sigurno ne figurira za naslednika Djokovica i ostalih,sa druge strane potencijalni novi veliki trio Meda-Zverev-Cicipas,par njih tipa Rubljov koji su kadri da ih ugroze i par klinaca poput Sinera i Alkaraza,dakle nece se desiti kao sa zenskim tenisom totalno razvodnjavanje,i dalje ce se kvalitet skoncentisari na njih nekoliko,samo taj broj nece biti tri igraca,vec sedam-osam i bice daleko uzbudljivije za pracenje,ovo dosad da se ne lazemo bilo zanimljivo samo nama,Spancima i Svajcarcima,pa evo ti primer fudbala,Mesi i Ronaldo nesiumnjivo najveci ikad ali ovde ih stalno podcenjuju i prizivaju stara dobra vremena,tako bi,da se ne lazemo da Djokovic nije Srbin i mi kukali za vremenom Samprasa,Bekera,Lendla...tako da ne brinem ja za komercijalnu buducnost ovog sporta,a ovo danas prosto razlika u suvom kvalitetu,Poljak je vec ozbiljniji igrac,otresao onomad Federera ne bi cudilo da to isto ne ponovi i sa Djokovicem

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

HAHAHAHAHA, zli ZAPAD šta nam radi!
Ali ISTOK I JUG ne posustaju! HAHAHAHA!
Divni Novak!
Nož u leđa leđa u nož! HAHAHAHA

Negativni

pre 2 godine

# Link komentara, верна моја сенко, бринем за тебе да немаш случајно епи напад. Мислим да је нешто друго и озбиљније, пре је то психички проблем али издржљив си Ти, само напред и дај нешто продуховљеније и мање инфантилно.
(Рајко Четник, чл.311+++, 05. novembar 2021 17:36) Lik kom je nadimak cetnik prica o infantilnosti hahahah. Gde si procitao termin, na vikipediji?

oprcatisestru

pre 2 godine

Drago mi je što Novak dominira u ovoj eri tenisa, ali ne mogu da se otmem utisku da je pre igralo tuce kvalitetnih tenisera u isto vreme.. Beker, Kurijer, Lendl, Sampras, Bjorg, Edberg, Vilalder, Konors, Agasi.. svi u isto vreme i u istoj eri, verujem da se stariji ljubitelji tenisa (među kojima sam i ja) sećaju ovih epskih klasika. Svako dobro.
(Loznica, Gučevo, Cer.., 05. novembar 2021 16:49)osoba pod tim nikom u ove kisne dane.

Рајко Четник, чл.311+++

pre 2 godine

Фриц је у форми и ово је реално први прави тест да се види у каквој је форми Новак и колико је тренирао.
Ако победи Фрица мислим да осваја Париз и са 37 АТП 1000 осамостаљује се на првом месту.
ГОАТ!

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

(Danil, 5. novembar 2021 15:47)

Čemu ta nepotrebna zloba ? Crna mrlja od komentara, zašto ?

Ko je ove godine igrao finala sva 4 gren slem turnira na koji dođe 128 tenisera u glavni žreb ? Da li je još neko osim Novaka tako dobro prebacivao lopticu, kako "Danil" kaže, pa je stigao u sva 4 gren slem finala ??

Ima li takvog, imenom i prezimenom, napišite ?

N E M A.

Zašto ste zlobni ?

Šaman

pre 2 godine

...nestali bi u vidu
lastinog repa.
(Cole, 5. novembar 2021 17:47)

Kako bi, da si nastavnik, objasnio učenicima ovu metaforu? Ubijem se ako znaš.

Zadnjica, Gučevo, Cer…,

pre 2 godine

Ajmo Nole naš Hrvatski, srpski, crnogorski, regionski, balkanski... Svi te volu.
(uzmi turnir, 05. novembar 2021 17:37)

Bravo za komentar.Svaki sportista,klub,reprenzetacija je od onoga ko ga - je voli i navija za nju i uziva gledajuci.

no1e

pre 2 godine

Frica je pre nekoliko dana u finalu turnira u Moskvi dobio Čilić koji igra kao penzioner još od kad je osvojio US Open. Novak ga dobija rutinski, uz nekoliko gemova koje mu daje na poklon.

Homer

pre 2 godine

najantipaticniji sportista u istoriji sporta.
(dejan, 05. novembar 2021 17:15)

nadam se da će izgubiti meč ...
(mika, 05. novembar 2021 17:20)


Sto menjas nikove, au kolko si bolesan, da se vidi da kao ima vise pljuvaca a?

Разлика у класи

pre 2 godine

Фриц 5 ас сервиса,Новак 8 ас сервиса.Новак Ђоковић,један од тројице величанствених,са скоро 35 година и без мечева скоро два месеца,помало зарђао,држи час тениса Тејлору Фрицу у свим сегментима игре.На заласку каријера тројице величанствених,много сам срећан, што сам имао част да их гледам и уживам у њиховим играма.Онда погледам ове наследнике,Фрица и компанију,момке јаке на речима а слабе на делима и знам да ништа више неће бити исто,гледаћемо тенис без навале адреналина,нико се више неће препуцавати на овим вестима,једино кад се сетимо старих добрих времена.

bolje sutra

pre 2 godine

Kijevcanin
PojmA nemas o zivotu
Cim svrstavas Cicipasa u neku klasu vrhunskih igraca.
Trio grande je prestao da bude trio grande odavno.
I postao duo.
Federer je uz Samprasa, ali daleko ispod Djokovica i Nadala. Msm cinjenice tako govore u smislu statistike.
Federer je najbolji od svih, ali svih starih legendi. Dve su ispred njega
Novak Djokovic i Rafael Nadal.
Sa druge strane, Cicipas se uhvatio za ono što druge mlade najmanje interesuje, šljaka, onig trenutna kada krenu da baziraju svoju igru na šljaci i da je malo unaprede dečko je top20 igrač. Daleko od top 5. Slučajni prolaznik u top 10.

Posmatrac

pre 2 godine

Novaka su muci li ti Americki serveri po pravilu citavu karijeru od onda kad nije bio sto je sad pa ono sto jeste.

Iako ima pozitivan skor sa svim Americki igracima osim sa Rodikom al na zadnja dva turnira ga pobedio davno 2012 godine.

Robert

pre 2 godine

Najbolji iz Velike trojke kada se spasavaju meč lopte i lomi meč, a najgori kada treba "zaključati" dobijen set. Ipak, na sreću, ovo prvo je nešto važnije.

Рајко Четник, чл.311+++

pre 2 godine

Ене, ене оп, ене!
(Рајко трули Четник, чл.паора+++, 5. novembar 2021 17:00)

# Link komentara, верна моја сенко, бринем за тебе да немаш случајно епи напад. Мислим да је нешто друго и озбиљније, пре је то психички проблем али издржљив си Ти, само напред и дај нешто продуховљеније и мање инфантилно.

Goooat

pre 2 godine

Ahahahhahahahha izbusio malog nadobudnog, kaze prepun je samopouzdanja moze da gadja odakle god, kako ih postavlja i vaspitava tata igre pa ovo nema nigde

Goran

pre 2 godine

"Drago mi je što Novak dominira u ovoj eri tenisa, ali ne mogu da se otmem utisku da je pre igralo tuce kvalitetnih tenisera u isto vreme.. Beker, Kurijer, Lendl, Sampras, Bjorg, Edberg, Vilalder, Konors, Agasi.. svi u isto vreme i u istoj eri". Ovde si pomesao dve ere: jedna je bila era Lendla, Mekinora (koga si uzgred zaboravio), Borga i Konorsa. Druga era iza nje je bila era Samprasa, Agasija, Bekera i Edberga. Kurijera ne ukljucujem u drugu eru jer je bio za klasu losiji od ostalih. Uvek ima preklapanja. Recimo, mladi Federer je igrao sa Samprasom i Agasijem, mladi Sampras je igrao sa Mekinroom, itd. Inace, u zadnjih 60 godina su postojale 4 ere, a svaka je trajala oko 15 godina. Pre one prve ere je bila era Lejvera, Njukomba, Emersona i Rozevola. Zadnja era je era Novaka, Federera, Nadala i Mareja. U svakoj eri postoje cetvorica najboljih i kvalitet ere zavisi od te cetvorice.

stipumetebra

pre 2 godine

Prosto je neverovatno koliko jadnih ljudi ima na ovim prostorima. Kad ih je Gospod svetom delio i raspoređivao džak mu se pocepao upravo tu na našim prostorima.

Lol

pre 2 godine

Fritzy boy postavljen na svoje mesto, videlo se da je usao u mec ubedjen da je to to, samouveren u svoje udarce toliko da se nije mogao da veruje kad je video koliko ustvari gresi.. samo je dosad igrao protiv ko zna kojih i kakvih pa se napalio, sve ok, vracen na fabricka.

GoatNole

pre 2 godine

Nole da pregazi ovog pa onda Hurkac ili Dakvort koje upravo gledam i evo ne verujem sta gledam, ovi loptu ne mogu da prebace preko mreze

Egggy

pre 2 godine

@dejan Ma nije Fritz antiatican. Ima i gorih tipa `pljujem na tviteru` Nika ili `oprostite mi lsou proslosti` golmana. Fritz je OK...

Just sayin'

pre 2 godine

Ovo jos prati neko posle us opena?????
(lajavi krelci, 5. novembar 2021 18:21)

Pa na osnovu utrosenog truda da ostavis ( nebulozan) komentar na vesti o Novakovoj pobedi, ti si prvi koji i dalje prati.

Ahahahahahahaha

pre 2 godine

345 / 20 / ...... može li neko bolje ?
(Krik, 5. novembar 2021 18:35)

Pa naravno da da: TRIDESET SEDAM (37) u nedelju. Iiidemo kralju.

Sub013

pre 2 godine

Ne kapiram. Zbog cega se pecas
ili pecate? Da li je moguce da
zaista mislis da to sto je trol
napisao stvarno veruje u to?

P.S.
Sve dok im odgovarate, pominjete
imena, oni ce biti tu. Zivotom
ti garantujem, da ih sve iskulirate
na nedelju dana, nestali bi u vidu
lastinog repa.
(Cole, 5. novembar 2021 17:47)

Tacno je sve to, ali oni su toliko puta ispali smesni i retardirani da su u neku ruku postali zabavni u svoj njihovoj gluposti i mrznji. Moras da priznas da ti neretko i ulepsavaju pobede, kojih Bogu hvala ima na pretek. Kako da ti ne bude smesno kad neko godinama pise: "dobija ovo Conga, odrace ga Nisikori, pocistice ga Raonic, nema sanse protiv Zvereva, Cicipas ga salje u penziju, 3:0 za Svarcmana..." a ovaj ih godinama sve otkida. Ne znam, meni tako ekstremna glupost postaje zabavna. Ili ono "Djokovic zna da vise ne moze da osvoji nijedan turnir, samo zamajava narod a ustvari igra samo zbog sponzora" a on osvoji najvise turnira u istoriji! Pa zar to vama nije smesno? Ja mislim da trebamo da ih negujemo, nesto kao dvorske lude. Nerviraju me samo sto imaju osobinu da se zavuku u rupe pa ih nekad nema po skoro godinu dana, kao recimo ove godine od AO do US opena jedva poneko da proviri iz rupe i nasmeje nas, sad se malo raskokodakali posle US opena ali nece dugo da traje, a kad Nole uzme 21. slem bice zauvek tajac. Tako da uzivajte u njivoj retardiranosti jos malo, nije im jos mnogo ostalo.

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

Divno je videti ovaj snimak na 5:3 za Novaka i u devetom gemu treći poen za Ferica uz oduševeljenj voditelja a onda, naravno, posle toga set osvaja Novak ! DIVNA KLASIKA ĐOKOVIĆEVA !! Hvala Novače za ovo uživanje u tvojoj pobedi !!

Anime Freak

pre 2 godine

Više me nerviraju ljudi koji pokušavaju nešto da objasne trolovima, nego sami trolovi.
(Punoglavac, 5. novembar 2021 18:09)

U ovom trenutku je sve sama igra. Ako se predaju, pobeđujemo... I to vrlo dobro znaju.

sta ako

pre 2 godine

#Tako da da, ako Novak uđe u finale obezbedio je prvo mesto u trci za ovu godinu. Na listi je obezbedio još ranije.#

A ako Medo odluci da igra Stokholm i osvoji ga? Moze li uopste jos da se prijavi tamo, videh negde da ne moze?

Neverovatno

pre 2 godine

Pa ovaj Fric je sam pričao da je sad vreme da pritisne Novaka.Tejlor Fric zvani ravna linija,rokni servis i šibaj po loptici.Novak je malo zarđao ali i u 35-oj bljesne zlatni sjaj.Toplo-hladno a onda prosto promeni ritam i jadni Fric ne zna šta ga snašlo.Ritam je ono što trenutno nedostaje Novaku,to će doći kroz mečeve i eto ga u sledećoj sezoni naoštrenog do kraja.

Goran

pre 2 godine

Novak je u odlicnoj formi i moguce vrlo lako da ce osvojiti ovaj Masters sto bi zaista bilo fenomenalno da u jos jednoj kategoriji bude najbolji svih vremena i da vec ove nedelje osigura prvo mesto do kraja sezone.

Neko iz mase

pre 2 godine

Idemo bravo majstore!
Jel zna neko koliko Nole treba da osvoji bodova da bi obezbedio prvo mesto do kraja godine,mislim da mu je pre ovog turnira trebalo oko 550-600 bodova,ako sam dobro racunao sledecom pobedom bi i matematicki obezbedio prvo mesto do pocetka 2022.godine

dush

pre 2 godine

Koja razlika u klasi. Fritz u najboljim godinama, igra u zivotnoj formi, protiv Djokovica uskoro puni
35 godina nije igrao skoro 2 meseca tenis. Stvarno velika trojka je za 2 klase bolja od ostalih, tenis nece biti isti, Ali Sta je tu je zivot ide dalje. Postovanje za Medvedeva, Zevereva itd, ali daleko su oni od velike trojke. Odigraju oni tu I tamo dobro ali su nekostantni, ne igraju dobro na svim podlogama.

analiza

pre 2 godine

Ako Novak prodje polufinale protiv Hurkaca, osvojice Masters. U finalu ce pocistiti Medvedeva ili Zvereva, jer je sveziji od njih. Jedino ako Ruud udje u finale, bice teze jer je i on svez.

Goki

pre 2 godine

Šta je to neobično,Đoković još od kada mu je onaj nesrećnik Tod Martin uništio servis ima jedan od najsporijih i najnepreciznijih servisa.Servis mu je u rangu teniserki.Prosto neverovatno da čovek koji je visok skoro 190cm ima tako spor i neprecizan servis.Sve što uradi na protivnikov servis uprska na svom servisu.
(Ljubo, 05. novembar 2021 18:33

A opet meni, koga onaj Djoković užasno nervira, takodje me nervira što tako dobro servira. Voleo bih da je gore.

Cole

pre 2 godine

...Da li je još neko osim Novaka tako dobro prebacivao lopticu, kako "Danil" kaže, pa je stigao u sva 4 gren slem finala ??

Ima li takvog, imenom i prezimenom, napišite ?

N E M A.

Zašto ste zlobni ?
(Nikol Dž. Femija, 5. novembar 2021 16:32)

Ne kapiram. Zbog cega se pecas
ili pecate? Da li je moguce da
zaista mislis da to sto je trol
napisao stvarno veruje u to?

P.S.
Sve dok im odgovarate, pominjete
imena, oni ce biti tu. Zivotom
ti garantujem, da ih sve iskulirate
na nedelju dana, nestali bi u vidu
lastinog repa.

Djenka

pre 2 godine

Totalni propast najboljeg tenisera sledi neverovatno brzo
(Saša, 5. novembar 2021 17:40) # Link komentara

Ovako je nekad Yumko pisao..hahaha

banjaluka 1811

pre 2 godine

Izgubio je "samo" najvazniji mec u istoriji ovog sporta. Posle toga vise nista nije vazno. Zasluzena penzija.
(Mohikanac_'91., 5. novembar 2021 16:28) # Link komentara
U pravu si,izgubio je on taj meč.Samo,druže,taj meč niko nije igrao 52 godine.A on ga je barem odigrao,pa makar i izgubljen bio.Imaće šta da priča unucima.

zelja

pre 2 godine

Šta je to neobično,Đoković još od kada mu je onaj nesrećnik Tod Martin uništio servis ima jedan od najsporijih i najnepreciznijih servisa.Servis mu je u rangu teniserki.Prosto neverovatno da čovek koji je visok skoro 190cm ima tako spor i neprecizan servis.Sve što uradi na protivnikov servis uprska na svom servisu.
(Ljubo, 05. novembar 2021 18:33

I uprkos tome,uze im sve :uništene karijere(desitine mladih "talenata") ,gomile para ,nabio im komplekse itd

Bojan

pre 2 godine

Problem je samo sto on osim toga nista drugo i ne zna, a tenisera koji to isto znaju sve je vise.
(Danil, 5. novembar 2021 15:47)

Ima li nečega u čemu si ti godinama najbolji na planeti? Ili u Evropi? Ili bar u Srbiji? Ne mora da bude prebacivanje lopte preko mreže, može i čačkanje nosa ili pisanje zluradih komentara...

yuo

pre 2 godine

Moram priznati da je tenis u ogromnom problemu kada Hurkac dolazi do zavrsnica mastersa i gren slemova.
(Sinke, 5. novembar 2021 19:07) # Link komentara

Slazem se, gledao sam ga danas protiv onog drugog ko god bio, i ono je Bogu plakati. Ali kao i uvek, da se ne izlecemo, dobiju nadljudsku snagu i motivaciju protiv Novaka. Mada je ovaj danasnjom pobedom ostvario svoj glavni cilj pa se mozda izduvao. Videcemo, cak sam se vise ovog ishajpovanog Frica pribojavao, srecno doktoru svakako.

21

pre 2 godine

Moram priznati da je tenis u ogromnom problemu kada Hurkac dolazi do zavrsnica mastersa i gren slemova.
(Sinke, 05. novembar 2021 19:07)

da se naslutiti, ima tu istine, ali, ruku na srce, barem si ti na stabilnim nogama, pa nam je svima lakše...

sweswe

pre 2 godine

A ako Medo odluci da igra Stokholm i osvoji ga? Moze li uopste jos da se prijavi tamo, videh negde da ne moze?
(sta ako, 5. novembar 2021 19:54)

Teoreski moze, turnir u Stockholmu se zavrsava u subotu 13.11, a zavrsni pocinje u nedelju 14.11.
Zverev je jos uvek prijavljen, mada malo ko vjeruje da ce da dodje, mnogo tenisera je odustalo od turnira u zadnjih par dana.
...a ja se ponadah dobrom tenisu uzivo :(

466453

pre 2 godine

Zabrinjavajuće je što se hormoni igraju i brejkovi kao da je WTA meč. To što Noleta čini njim je stabilitet na tom polju. Jedino pozitivno i nada je da je uspevao zadržati stabilitet kad je moralo. Ili je to bio deo strategije protiv Frica koji ima fizičke adute ali ne i mentalne.

Marko

pre 2 godine

Idemo bravo majstore!
Jel zna neko koliko Nole treba da osvoji bodova da bi obezbedio prvo mesto do kraja godine,mislim da mu je pre ovog turnira trebalo oko 550-600 bodova,ako sam dobro racunao sledecom pobedom bi i matematicki obezbedio prvo mesto do pocetka 2022.godine
(Neko iz mase, 5. novembar 2021 18:34) # Link komentara

Ako uđe u finale obezbedio je. Ako uđe u finale i izgubi od Medvedeva a potom Medvedev osvoji Torino bez izgubljenog meča a Novak ne zabeliži ni jedni pobedu (teško da će baš tako da se desi), dakle u najgorem mogućem scenariju imaće tada isti broj poena. Ali u tom slučaju kada imaju isti broj poena Novak ima prednost jer ima ukupno više poena sa GS, Masters i ATP finals turnira ukupno. To se gleda u slučaju istog broja poena. Novak u turnirima te kategorije ove godine ima 7200 na GS - 1335 na mastersima (računjući finale Pariza). Čak i da ne osvoji poen na ATP finlau to je 8535 poena. Medvedv ima 3740 na GS i na mastersima 1910 bez Pariza i ATP finala. Čak i da to uzme dobiće još 2500 poena što je u ukupnom zbiru u tim kategorijama 8150. To je 385 manje nego Novak. Tako da da, ako Novak uđe u finale obezbedio je prvo mesto u trci za ovu godinu. Na listi je obezbedio još ranije.

pupu

pre 2 godine

Moram priznati da je tenis u ogromnom problemu kada Hurkac dolazi do zavrsnica mastersa i gren slemova.
(Sinke, 5. novembar 2021 19:07) # Link komentara

Zasto, 9,10 na svetu koji bese, nije kao da je nesto neuobicajeno. Danas nije bio nesto, skoro ga je i Marej pobedio u prvom kolu tako da pretpostavljam da je klimave forme, ali protiv Novaka kad se naprze znamo svi.. ali bice ok nadam se, srecno majstoreeee

Marko

pre 2 godine

#Tako da da, ako Novak uđe u finale obezbedio je prvo mesto u trci za ovu godinu. Na listi je obezbedio još ranije.#

A ako Medo odluci da igra Stokholm i osvoji ga? Moze li uopste jos da se prijavi tamo, videh negde da ne moze?
(sta ako, 5. novembar 2021 19:54)

Ne može, gotove su prijave, definitvno ne igra Medvedev tamo. Zapravo već je izašao ždreb.
https://en.wikipedia.org/wiki/2021_Stockholm_Open_%E2%80%93_Singles

Pierre Woodman

pre 2 godine

Bojan, pa on ni u svom ulazu nije najbolji ni u cemu. Ni na spratu… osim u trolovanju… auuu, pardon, i tu jr jako los hahaha

Ja

pre 2 godine

Zelim da se izvinim Hubiju Hurkacu danas sam se ismejavao kako je igrao a decko je bio strasno stegnut i pod pritiskom jer je morao da pobedi da bi usao na finalni turnir. Dobar je decko drago mi je da je uspeo i pored pritiska, sada neka uziva i neka ne oteza mnogo Noletu posao :p

Sa druge strane Nole ima pritisak da pobedi danas da bi osigurao rekordnu sesmu godinu na prvom mestu, ali to mu dodje pritiskic u odnosu na sve ono od letos tako da sada zna bolje.

Srecno legendo

Bob

pre 2 godine

Sve se manje-vise odigralo kao sto sam i rezonovao(osim mnogo brejkova)
Novakova igra uliva optimizam u konacnu pobedu i pored toga sto ne mogu da procenim kakvu ce partiju pruziti Hurkac!Ali i pored toga mislim da ce sve zavisiti od Novaka kao i u ocekivanom finalu bez obzira bio protivnik Sasa ili Danil koji kao da posustaju(mozda i blefiraju zbog Torina)
Uglavnom,jedva cekam duele!

raks

pre 2 godine

I dalje se prica o mecu sa Medvedovim. Shvatite, goat, ma ko to bio, ne podrazumeva da se dobije svaki mec u karijeri. Da Novak 100 puta vrati taj mec, ne bi se promenilo nista, on je bio previse fizicki isrpljen, mentalno je bio i jak u mecu, al prosto, Medvedev je odigrao mec karijere po meni. Nije mi zao sto Nole nije dobio taj mec, vec sto se namucio pokusavajuci.

Pierre Woodman

pre 2 godine

Mohikanac, izgubio je, ali je ‘najveceg’ dobio 3 puta zaredom u finalu turnira na kojemu je on ‘gospodar’, po svemu je bolji od njega, a tek ce da ga presisa. Pozdrav, tek ce da boli

polako

pre 2 godine

Nole da pregazi ovog pa onda Hurkac ili Dakvort koje upravo gledam i evo ne verujem sta gledam, ovi loptu ne mogu da prebace preko mreze
(GoatNole, 5. novembar 2021 15:29) # Link komentara

Moram priznati da je tenis u ogromnom problemu kada Hurkac dolazi do zavrsnica mastersa i gren slemova.
(Sinke, 5. novembar 2021 19:07) # Link komentara

Slazem se, gledao sam ga danas protiv onog drugog ko god bio, i ono je Bogu plakati.
(yuo, 5. novembar 2021 19:44) # Link komentara

Danas je Hubert bio vidno stegnut jer je morao da pobedi da osigura ucesce na finalnom, sto je i uspeo i pored toga. Tako da je sada srecan, bez pritiska i sa mentalitetom da nema sta da izgubi - sto zna biti jako opasno. Polako, dobar je Hurkac, ali svakako nadamo se ne i dovoljno za Novaka.

gledalac

pre 2 godine

Fokus na polufinale, i da osvaja svoje servis gemove Novak. U finalu ce biti lakse, jer su Zverev i Medvedev umorniji, a to znaci da ce ih Novak rasturiti. Sa Hurkacem ce biti teze.