Četvrtak, 11.05.2006.

10:55

40 godina od Partizanovog finala

Izvor: Miloš Šaranoviæ

40 godina od Partizanovog finala IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

43 Komentari

Sortiraj po:

IMS

pre 17 godina

@ Dragan Bosnjakovic
Uzivanje je citati tvoje komentare, svaka cast. Nazalost, vecina njih ima za cilj da ocrni rivala pa ih i ne citam dalje od prvog reda. Iako nisam navijac Partizana mogu samo zamisliti sta je to finale znacilo za celu zemlju.
Imam snimak utakmice i veceras cu da ga ponovo pogledam i obratim paznju na Vasovicevo pustanje Amansija.
Naravno i tvoj OFK iz 60-ih zasluzuje svako postovanje. Pozdrav.

Realno

pre 17 godina

Zasto nebi spomenuli nekadasnje utakmice koje su valjale. O cemu cemo sada pricati kad nam fudbal nicemu nevalja, pa daj barem da se prisecamo lepih vremena kada smo i mi gledali lep fudbal do 90-tih godina. Sta danas da gledamo Zvezdu? koja je postala prvak SCG, a ispace najverovartnije u drugom ili trecem krugu lige sampiona. Mozda Partizan koji ce u kupu UEFA slicno proci i opet Jovo nanovo cekaj godinu dana da dodje liga sampiona i kup UEFA da se necemu nadamo, a mozemo se nadati do sutra kad i Zvezda i Partizan prodaju najbolje igrace pa nemaju posle s cim da igraju. Kod nas se mora nesto iz korjena promeniti da bi fudbal opet funkcionisao i mi navijeci se uspesima radovali.

veliki grobar

pre 17 godina

Zar je vazno da li je neko ko igra ili je igrao u klubu Srbin? Pa ja mislim da je sport pre svega izmisljen radi razonode a ne radi etnologije. Pa sta ako je ime kluba Jugoslovensko Sportsko Drustvo. To govori samo kad je klub stvoren. Zvezdu je formirala UDBA al to niko ne spominje. Svaka cast toj generaciji sto je stigla do finala. Tada je to bilo teze nego ikada. I Zvezdi svaka cast 91 ma koliko je to finale bila losa utakmica. Nema uopste potrebe za ovakvim komentarima tipa ko vam je bio igrac/trener/predsednik. Ako su oni bili po etnickoj pripadnosti to i to neka su. MI grobari gledamo sportske sposobnosti a ne politicke za razliku od komsija

prof.fizickog i dipl.trener fudbala

pre 17 godina

ne pljujte po Gagicu ,pa to je jedan od navecih trenera u drzavi (SRBIJI-JUGOSJAVIJI).On bi sad mogao da radi u Partizanu!On je naucnik na polju biomehanike,sporta uopste i fudbala.Kamo srece da njegova predavanja moze cuje sto vise ovih trenera iz 1. lige,on je ispred njih 10 godina po pitanju shvatanja fudbala(treninga,taktike,selekcije i obuke mladih igraca...)

Dragan Bosnjakovic

pre 17 godina

Mislim da je sad iluzorno raspravljati o tome
ko je ciji navijac.Cinjenica je da tog dana
(pisem o Beogradu)u vreme utakmice gotovo da
nije bilo zive duse.Znaci bilo je svim srcem
za Partizan.Mislim da je u komentarima nepra-
vedno zapostavljen Daca Davidovic koji je u
utakmicama sa SPARTOM bio br.1.A Vasketovo
pustanje Amansija kod drugog gola,i dalje
ostaje tajna!
Sto se tice ostalih komentara to verovatno
ostaje u domenu onih koji su sada "na vlasti
i koji su STJEPANU BOBEKU zabranili ulazak na
Stad.JNA.Strasno i sramotno.
...Pre mnogo godina posle jedne utakmice iz
medju Partizana i Zvezde,navijaci oba tima se nesto"gloze"i svadjaju.I zatim,na stanici
trolejbusa br.12(Kalis-Banjica)kod Autokom.
u trolu ulaze Mitic Rajko,Tasic Laza,Pusa
Pajevic i Boba Mihajlovic.Uredno kupuju karte
i...nista.Doduse tada nisu imali ni automobi-
le ni neke druge povlastice kao sada.A u
troli je ODMAH prestala svaka diskusija.
To je mislim dovoljan komentar na godisnjicu.
Inace navijac sam BSK-a i OFK-a i dalje.
Toliko.Srdacno

Čurla

pre 17 godina

Ah pa sem finala 91. Zvezda je bila skroz OK par godina unazad. Protiv Kelna nezrelo, jos se pitam kako je ono Robi promasio sa peterca. Vec sam skocio do neba ...
Pa onda magla protiv Milana. Bilo je to sve tu negde i 91 se vratilo i gotovo. Pa i Olimpik je ubrzo (sl. godine!?) uzeo titulu.

e ja

pre 17 godina

e moj,pajtos,kome ti pricas!pa ova dijeca vole ovaj partizan koji gubi od makabija petah tikve sa 5 komada na stadionu partizana i nije ih stid!Al sad je bolje sad je tu bjekovic on je od partizana napravio srpski klub pa uspijehe pravi na vozdovcu,u cacku,nisu,golubovcima...i sl .a dok je u parzizanu bio hasanagic vokri i slicni njima bilo je sramota i od reala izgubiti!

Robi

pre 17 godina

@pfc per sempre.Apsolutno si u pravu,91' od spanskih klubova je igrao samo neki Real iz Madrida (koji je ispao od Spartaka iz Moskve),a Italija nije imala jednog,nego 2 predstavnika,i to provincijski Napoli (sa sve nekim nepoznatim Maradonom.Takodje ispali od Spartaka),i slabasni Milan (sa osrednjim Gulitom,Rajkardom i van Bastenom.Ispali od jadnog Olimpika,3-0 u Marseju). Stvarno ocajna konkurencija te 91' !!!

legenda

pre 17 godina

Sramota me je ovih komentara koji kritikuju Partizan zbog bivsih nesrpskih igraca. Ljudi, tada je drzava bila od Triglava do Vardara, a ne od Mirijeva do Surcina. To bi bilo kao kada bi neko sutra kritikovao Zvezdu sto u njoj igraju igraci iz Nisha ili Novog Sada. Bolesni ste. RTS i Kurir su vam isprali mozak. Ako ste toliki Srbi idite i ucestvujte u akcijama da pomognete vasim Srbima koji nemaju krov nad glavom.

pajtos

pre 17 godina

Klinci retardi koji su odrastali 90-ih i ne mogu da daju bolje komentare - jednostavno im um nije podešen da gleda dalje od Ritopeka i Padinjaka.
Pa šta i da se stadion zove Abdulah Gegić? Imamo i Harisa Brkića i njegov turnir i ponosim se kao Grobar.
A bilo je tu i Čajkovskog, Bobeka, Francišskovića, Valoka, Katalinskog, pa Smajića, Omera, Vokkrija i tako u nedogled.
To je bio Partizan... a ne danas dođu neki posrbljeni Vlasi koji definitivno nemaju facu "Slovena s Karpata", pa pljuvakaju Nesrbe. Sramota.
I ne, Tuđman nije tad bio predsednik Partizana. Bio je 1961-e. Tad su uvedene crno bele boje (umesto plavo crvene). I to je deo istorije kluba... opet, za razliku od Zvezde, koja je sa Srbima Robijem, Darkom, Kanatlarovskim, Najdoskim, Šabanadžovićem Savićevićem osvojila Evropu.

Posteno

pre 17 godina

@PFC per sempre!!!
U polufinalu 1991. je Milan izgubio od Olimpika, a MUFC je bio pobednik Kupa kupova (kasnije je Zvezda izgubila Superkup od njih), sto znaci da su i Englezi ucestvovali.

PFC per sempre!!!

pre 17 godina

O tom finalu i toj sjajnoj generaciji cuo sam iz tatinih prica...i da su nesrecno izgubili....U sezoni kada je zvezdica osvojila KES cini mi se da klubovi iz Italije,Spanije i mislim Engleske nisu ni ucestvovali,zbog bojkota...u suprotnom pitanje je gde bi i stigli!!!

Fahrudin Omerović je Bog

pre 17 godina

Pričao ko šta hoće, Partizan je u osnovi bio jugoslovenski i beogradski klub. Tek je raspadom Jugoslavije postao "srpski".
To govorim kao Srbin i navijač Partizana koji ne žali mnogo za Jugoslavijom... ali činjenice su činjenice i to je ono što je Partizan činilo posebnim i omiljenim diljem bivše nam domovine.

Milan G.

pre 17 godina

Citam neke komentare pa mi je malo smesno. Taj uspeh je bio iskljucljivo Jugoslovenski a ne Srpski. Mislim da je godinu dana kasnije Dinamo Zagreb osvojio Kup velesajamskih gradova. A opet godinu dana kasnije Jugoslavija bila u finalu na EP. Nisam neki jugonostalgicar (previse sam mlad za to) ali sto se tice sporta - nedostaje mi "velika cetvorka" itd.

Negativni

pre 17 godina

Svaka cast.Iako navijam za Zvezdu,Partizan je tada,treba biti posten,bio fantastican tim.I to je zadnji udar naseg fudbala a onda pocinje era biznisa,politike i nepotizma u nasem fudbalu.Jedino su se koliko toliko odrzavali samo Zvezda i Hajduk(mnogo manje),pa je i stigla cuvena titula 91.A ovo pobrojavanje imena i ko je kakve nacionalnosti...to je ono sto ne mogu da svarim.Aman ljudi,igrajte fudbal,dosta vise nacija i budalastina.

NFL

pre 17 godina

Autogol u 90, najruznije finale ikada, ali se ipak pamti rezultat. Sem Bajerna, koji je to veliki sampion pao te godine na Marakani...

sead

pre 17 godina

pozdrav bilo je to divno vrijeme nasa bivsa juga je bila proizvodaci igraca ja sam stariji covijek jedan zeljo partizan zvezda dinamo hajduk osijek sloboda sarajevo velez bi pobjedili ove sto se ko fol natjecu u ligi sapiona i u kupu uefa i repke kao sto su danci finci norvezano svedani ja samo postujem njemce sa onim sastavom sa franc bekebauerom i ditel milerom sta je izjavio franc da mu se zgadili budes liga postujem i holadane sa krojifom i madare sa puskasom a nase zvijdze iz bivse juge beara soskic sekularac milutinovoic jusufi sestic ristic bajevic maric osim fefratovic dajic susic pokojni mance
stojkovic prosinecki savicevic to je bio fudbal maste iprovzacije fudbal gledati za oko itelegecije poteza, a kad je doslo 1991 milosevic tudman alija ti ljudi nisu samo donijeli rat nego donili su najvecu otpad na vlast od slovenije do mekedonije bog zna kad ce nasi klubovi biti neko i nesto u evropi zalost je to ko fol demokratija danas fudbaler uvece droger alholicar onaj i svedske ljuberg sto igra u arsenalu homic zgadimise gledati ja uzmem kasete sto je bilo prije 25 god i gledam to je fudbal kad je igro partizan i sarajevo i nasi iz bivse juge pozdrav zelim partizanu sve najbolje

I

pre 17 godina

VELIKO HVALA ZA SVE CLANOVE ZLATNE GENERACIJE, UVEK CETE BITI U NASIM SRCIMA I NASI HEROJI. JEDNO JE DATI GOL I VODITI U FINALU PROTIV UVEK VELIKOG REALA , A DRUGO BLAMIRATI SE PRED CELOM EVROPOM I BRANITI OD MARSEJA

Veran

pre 17 godina


Tacno je da nije isto biti prvak i igrati u finalu Kupa Sampiona, ali usesce Partizana u finalu 1966 je bio do tada najveci uspjeh jugoslovenskog sporta. O tome vam moze pricati neko stariji, kakva je euforija bila u Jugoslaviji kad su se plasirali u finale. Tek kasnije dolaze uspjesi i klupskog i reprezentativnog sporta. Zato je to bio veliki Partizanov rezultat. Nazalost, bio bi jos veci da su savladali Real. Ipak, Partizan je tad bio nas najveci klub!
(Pavle, 11. maj 2006 12:30)
Pavle ,slazem se sa tobom...
I jos ko sto neko rece,ne meri se ljubav prema klubu na osnovu titula...
Po tome cemo se uvek razlikovati od 'vas'!
I sloganikoji prate klubove dovoljno govore...'I ja sam zvezdas' ili 'Volim Partizan'!
Razlicite filozofije...Uvek za ovo drugo...
Otici ce i ova uprava...Bice Partizan opet najvoljeniji klub!
Hvala ti ,hvala ti ,crno-bela ljubavi,pevaju ti Grobari...

Delija4Ever

pre 17 godina

nedzad h :

I Zvezda je osvojila Kup Evropskih Sampiona zahvaljujuci igracima drugih nacinalnosti,Hrvati,Muslimani,Makedonci.....Srba je bilo najmanje u toj ekipi!

Bratislav Ilic

pre 17 godina

Sjajno podsecanje za sve kojima je Partizan u srcu.Iako onda nisam bio rodjen,uvek kada se setim tog finala obuzme me neka fina jeza.Elem,da bi se uspeh ponovio,hohstapleri i skorojevici bi konacno trebalo otici iz kluba.Ima Partizan toliko svog kadra koji voli klub i koji je strucan i sa velikim poznanstvom u svetu fudbala.Moca Vukotic,Savo Milosevic,Pedja Mijatovic,Radomir Antic...zalosno je da ti ljudi ne povedu Partizan.Iskreno verujem da hoce i da cemo se opet radovati.A ovi lopovi...pa i njih ce neko kazniti ako se vec sami,po prirodi stvari,nisu kaznili.

Vlada

pre 17 godina

Respekt za postignuto. Ali, koliko mogu da vidim, grobari se josh uvek diche ulaskom u finale 1966 (i porazom u istom). Otkud vam onda obraz da prebacujete nama sto smo pre 15 godina osvojili to isto finale. I Crvena Zvezda je usla u finale na nista manje impresivan nacin. Uostalom, pogledajte ekipu Crvene Zvezde tada. Ni ona nije bila sastavljena iskljucivo i samo od Srba (@nedzad h). Pancev - Makedonac, Prosinecki - Hrvat, Sabanadzovic - Bosanac, Savicevic - Crnogorac, Belodedic - Rumun... Sve kljucni igraci Crvene Zvezde. Jos jednom, kao sportista, cestitam Partizanu na tom uspehu i od srca im zelim da taj uspeh ponove, apelujuci pritom na navijace tog kluba da skupe herca i cestitaju i suparnickom klubu kada pobedi.

Red Star Nis

pre 17 godina

Respect za taj grobarski uspeh, hocu samo da napomenem da je to velika stvar za ono vreme, isto kao i nase finale Kupa UEFA (pa i polufinale). Na zalost-nikad vise (vi sigurno, mi jos i mozda)

Pavle

pre 17 godina

Tacno je da nije isto biti prvak i igrati u finalu Kupa Sampiona, ali usesce Partizana u finalu 1966 je bio do tada najveci uspjeh jugoslovenskog sporta. O tome vam moze pricati neko stariji, kakva je euforija bila u Jugoslaviji kad su se plasirali u finale. Tek kasnije dolaze uspjesi i klupskog i reprezentativnog sporta. Zato je to bio veliki Partizanov rezultat. Nazalost, bio bi jos veci da su savladali Real. Ipak, Partizan je tad bio nas najveci klub!

Vuk zemunski

pre 17 godina

Lepo zvuči - prvi srpski klub u finalu KEŠ-a. Bilo bi lepo da se ponovi, makar opet izgubili.

Za rubriku "gde su, šta rade" - ima li iko od tih ljudi koji su tada igrali da sada povede Partizan? Nema - ZekaBjeka "menadžerišu" i od tada nemamo uspehe. Pitam se zašto?!

Komšije, ne javljajte se - ne meri se ljubav prema klubu u skladu sa titulama, kao kod vas. Na svetu ništa veće ne može da postoji.....

Uprava napolje - Partizan do smrti!

nedzad h,

pre 17 godina

sad zivim na skandinavskom poluostrvu inace sam iz bosne bio navijac partizana veliki sve dok je vladalo bratstvo i jedinstvo, pogledajte strukturu fk, partizana te 1966 god, od trenera pa do igraca-razne nacije i nacionalnosti, samo takav partizan moze ev. ponoviti slican podvig - politicari i ideolozi mars iz fudbala

Lazar

pre 17 godina

Mislim secati se kako su nekad igrali finale UEFA Kup Sampiona i to stalno potencirati je zaista smesno.
Pa u okruzenju ima ekipa koje su to osvajale a ne samo se pojavljivale.

nedzad h,

pre 17 godina

sad zivim na skandinavskom poluostrvu inace sam iz bosne bio navijac partizana veliki sve dok je vladalo bratstvo i jedinstvo, pogledajte strukturu fk, partizana te 1966 god, od trenera pa do igraca-razne nacije i nacionalnosti, samo takav partizan moze ev. ponoviti slican podvig - politicari i ideolozi mars iz fudbala

Lazar

pre 17 godina

Mislim secati se kako su nekad igrali finale UEFA Kup Sampiona i to stalno potencirati je zaista smesno.
Pa u okruzenju ima ekipa koje su to osvajale a ne samo se pojavljivale.

Vlada

pre 17 godina

Respekt za postignuto. Ali, koliko mogu da vidim, grobari se josh uvek diche ulaskom u finale 1966 (i porazom u istom). Otkud vam onda obraz da prebacujete nama sto smo pre 15 godina osvojili to isto finale. I Crvena Zvezda je usla u finale na nista manje impresivan nacin. Uostalom, pogledajte ekipu Crvene Zvezde tada. Ni ona nije bila sastavljena iskljucivo i samo od Srba (@nedzad h). Pancev - Makedonac, Prosinecki - Hrvat, Sabanadzovic - Bosanac, Savicevic - Crnogorac, Belodedic - Rumun... Sve kljucni igraci Crvene Zvezde. Jos jednom, kao sportista, cestitam Partizanu na tom uspehu i od srca im zelim da taj uspeh ponove, apelujuci pritom na navijace tog kluba da skupe herca i cestitaju i suparnickom klubu kada pobedi.

Bratislav Ilic

pre 17 godina

Sjajno podsecanje za sve kojima je Partizan u srcu.Iako onda nisam bio rodjen,uvek kada se setim tog finala obuzme me neka fina jeza.Elem,da bi se uspeh ponovio,hohstapleri i skorojevici bi konacno trebalo otici iz kluba.Ima Partizan toliko svog kadra koji voli klub i koji je strucan i sa velikim poznanstvom u svetu fudbala.Moca Vukotic,Savo Milosevic,Pedja Mijatovic,Radomir Antic...zalosno je da ti ljudi ne povedu Partizan.Iskreno verujem da hoce i da cemo se opet radovati.A ovi lopovi...pa i njih ce neko kazniti ako se vec sami,po prirodi stvari,nisu kaznili.

Vuk zemunski

pre 17 godina

Lepo zvuči - prvi srpski klub u finalu KEŠ-a. Bilo bi lepo da se ponovi, makar opet izgubili.

Za rubriku "gde su, šta rade" - ima li iko od tih ljudi koji su tada igrali da sada povede Partizan? Nema - ZekaBjeka "menadžerišu" i od tada nemamo uspehe. Pitam se zašto?!

Komšije, ne javljajte se - ne meri se ljubav prema klubu u skladu sa titulama, kao kod vas. Na svetu ništa veće ne može da postoji.....

Uprava napolje - Partizan do smrti!

Pavle

pre 17 godina

Tacno je da nije isto biti prvak i igrati u finalu Kupa Sampiona, ali usesce Partizana u finalu 1966 je bio do tada najveci uspjeh jugoslovenskog sporta. O tome vam moze pricati neko stariji, kakva je euforija bila u Jugoslaviji kad su se plasirali u finale. Tek kasnije dolaze uspjesi i klupskog i reprezentativnog sporta. Zato je to bio veliki Partizanov rezultat. Nazalost, bio bi jos veci da su savladali Real. Ipak, Partizan je tad bio nas najveci klub!

Red Star Nis

pre 17 godina

Respect za taj grobarski uspeh, hocu samo da napomenem da je to velika stvar za ono vreme, isto kao i nase finale Kupa UEFA (pa i polufinale). Na zalost-nikad vise (vi sigurno, mi jos i mozda)

Delija4Ever

pre 17 godina

nedzad h :

I Zvezda je osvojila Kup Evropskih Sampiona zahvaljujuci igracima drugih nacinalnosti,Hrvati,Muslimani,Makedonci.....Srba je bilo najmanje u toj ekipi!

Veran

pre 17 godina


Tacno je da nije isto biti prvak i igrati u finalu Kupa Sampiona, ali usesce Partizana u finalu 1966 je bio do tada najveci uspjeh jugoslovenskog sporta. O tome vam moze pricati neko stariji, kakva je euforija bila u Jugoslaviji kad su se plasirali u finale. Tek kasnije dolaze uspjesi i klupskog i reprezentativnog sporta. Zato je to bio veliki Partizanov rezultat. Nazalost, bio bi jos veci da su savladali Real. Ipak, Partizan je tad bio nas najveci klub!
(Pavle, 11. maj 2006 12:30)
Pavle ,slazem se sa tobom...
I jos ko sto neko rece,ne meri se ljubav prema klubu na osnovu titula...
Po tome cemo se uvek razlikovati od 'vas'!
I sloganikoji prate klubove dovoljno govore...'I ja sam zvezdas' ili 'Volim Partizan'!
Razlicite filozofije...Uvek za ovo drugo...
Otici ce i ova uprava...Bice Partizan opet najvoljeniji klub!
Hvala ti ,hvala ti ,crno-bela ljubavi,pevaju ti Grobari...

I

pre 17 godina

VELIKO HVALA ZA SVE CLANOVE ZLATNE GENERACIJE, UVEK CETE BITI U NASIM SRCIMA I NASI HEROJI. JEDNO JE DATI GOL I VODITI U FINALU PROTIV UVEK VELIKOG REALA , A DRUGO BLAMIRATI SE PRED CELOM EVROPOM I BRANITI OD MARSEJA

sead

pre 17 godina

pozdrav bilo je to divno vrijeme nasa bivsa juga je bila proizvodaci igraca ja sam stariji covijek jedan zeljo partizan zvezda dinamo hajduk osijek sloboda sarajevo velez bi pobjedili ove sto se ko fol natjecu u ligi sapiona i u kupu uefa i repke kao sto su danci finci norvezano svedani ja samo postujem njemce sa onim sastavom sa franc bekebauerom i ditel milerom sta je izjavio franc da mu se zgadili budes liga postujem i holadane sa krojifom i madare sa puskasom a nase zvijdze iz bivse juge beara soskic sekularac milutinovoic jusufi sestic ristic bajevic maric osim fefratovic dajic susic pokojni mance
stojkovic prosinecki savicevic to je bio fudbal maste iprovzacije fudbal gledati za oko itelegecije poteza, a kad je doslo 1991 milosevic tudman alija ti ljudi nisu samo donijeli rat nego donili su najvecu otpad na vlast od slovenije do mekedonije bog zna kad ce nasi klubovi biti neko i nesto u evropi zalost je to ko fol demokratija danas fudbaler uvece droger alholicar onaj i svedske ljuberg sto igra u arsenalu homic zgadimise gledati ja uzmem kasete sto je bilo prije 25 god i gledam to je fudbal kad je igro partizan i sarajevo i nasi iz bivse juge pozdrav zelim partizanu sve najbolje

NFL

pre 17 godina

Autogol u 90, najruznije finale ikada, ali se ipak pamti rezultat. Sem Bajerna, koji je to veliki sampion pao te godine na Marakani...

Milan G.

pre 17 godina

Citam neke komentare pa mi je malo smesno. Taj uspeh je bio iskljucljivo Jugoslovenski a ne Srpski. Mislim da je godinu dana kasnije Dinamo Zagreb osvojio Kup velesajamskih gradova. A opet godinu dana kasnije Jugoslavija bila u finalu na EP. Nisam neki jugonostalgicar (previse sam mlad za to) ali sto se tice sporta - nedostaje mi "velika cetvorka" itd.

Negativni

pre 17 godina

Svaka cast.Iako navijam za Zvezdu,Partizan je tada,treba biti posten,bio fantastican tim.I to je zadnji udar naseg fudbala a onda pocinje era biznisa,politike i nepotizma u nasem fudbalu.Jedino su se koliko toliko odrzavali samo Zvezda i Hajduk(mnogo manje),pa je i stigla cuvena titula 91.A ovo pobrojavanje imena i ko je kakve nacionalnosti...to je ono sto ne mogu da svarim.Aman ljudi,igrajte fudbal,dosta vise nacija i budalastina.

PFC per sempre!!!

pre 17 godina

O tom finalu i toj sjajnoj generaciji cuo sam iz tatinih prica...i da su nesrecno izgubili....U sezoni kada je zvezdica osvojila KES cini mi se da klubovi iz Italije,Spanije i mislim Engleske nisu ni ucestvovali,zbog bojkota...u suprotnom pitanje je gde bi i stigli!!!

Fahrudin Omerović je Bog

pre 17 godina

Pričao ko šta hoće, Partizan je u osnovi bio jugoslovenski i beogradski klub. Tek je raspadom Jugoslavije postao "srpski".
To govorim kao Srbin i navijač Partizana koji ne žali mnogo za Jugoslavijom... ali činjenice su činjenice i to je ono što je Partizan činilo posebnim i omiljenim diljem bivše nam domovine.

pajtos

pre 17 godina

Klinci retardi koji su odrastali 90-ih i ne mogu da daju bolje komentare - jednostavno im um nije podešen da gleda dalje od Ritopeka i Padinjaka.
Pa šta i da se stadion zove Abdulah Gegić? Imamo i Harisa Brkića i njegov turnir i ponosim se kao Grobar.
A bilo je tu i Čajkovskog, Bobeka, Francišskovića, Valoka, Katalinskog, pa Smajića, Omera, Vokkrija i tako u nedogled.
To je bio Partizan... a ne danas dođu neki posrbljeni Vlasi koji definitivno nemaju facu "Slovena s Karpata", pa pljuvakaju Nesrbe. Sramota.
I ne, Tuđman nije tad bio predsednik Partizana. Bio je 1961-e. Tad su uvedene crno bele boje (umesto plavo crvene). I to je deo istorije kluba... opet, za razliku od Zvezde, koja je sa Srbima Robijem, Darkom, Kanatlarovskim, Najdoskim, Šabanadžovićem Savićevićem osvojila Evropu.

Posteno

pre 17 godina

@PFC per sempre!!!
U polufinalu 1991. je Milan izgubio od Olimpika, a MUFC je bio pobednik Kupa kupova (kasnije je Zvezda izgubila Superkup od njih), sto znaci da su i Englezi ucestvovali.

legenda

pre 17 godina

Sramota me je ovih komentara koji kritikuju Partizan zbog bivsih nesrpskih igraca. Ljudi, tada je drzava bila od Triglava do Vardara, a ne od Mirijeva do Surcina. To bi bilo kao kada bi neko sutra kritikovao Zvezdu sto u njoj igraju igraci iz Nisha ili Novog Sada. Bolesni ste. RTS i Kurir su vam isprali mozak. Ako ste toliki Srbi idite i ucestvujte u akcijama da pomognete vasim Srbima koji nemaju krov nad glavom.

e ja

pre 17 godina

e moj,pajtos,kome ti pricas!pa ova dijeca vole ovaj partizan koji gubi od makabija petah tikve sa 5 komada na stadionu partizana i nije ih stid!Al sad je bolje sad je tu bjekovic on je od partizana napravio srpski klub pa uspijehe pravi na vozdovcu,u cacku,nisu,golubovcima...i sl .a dok je u parzizanu bio hasanagic vokri i slicni njima bilo je sramota i od reala izgubiti!

Robi

pre 17 godina

@pfc per sempre.Apsolutno si u pravu,91' od spanskih klubova je igrao samo neki Real iz Madrida (koji je ispao od Spartaka iz Moskve),a Italija nije imala jednog,nego 2 predstavnika,i to provincijski Napoli (sa sve nekim nepoznatim Maradonom.Takodje ispali od Spartaka),i slabasni Milan (sa osrednjim Gulitom,Rajkardom i van Bastenom.Ispali od jadnog Olimpika,3-0 u Marseju). Stvarno ocajna konkurencija te 91' !!!

Čurla

pre 17 godina

Ah pa sem finala 91. Zvezda je bila skroz OK par godina unazad. Protiv Kelna nezrelo, jos se pitam kako je ono Robi promasio sa peterca. Vec sam skocio do neba ...
Pa onda magla protiv Milana. Bilo je to sve tu negde i 91 se vratilo i gotovo. Pa i Olimpik je ubrzo (sl. godine!?) uzeo titulu.

Dragan Bosnjakovic

pre 17 godina

Mislim da je sad iluzorno raspravljati o tome
ko je ciji navijac.Cinjenica je da tog dana
(pisem o Beogradu)u vreme utakmice gotovo da
nije bilo zive duse.Znaci bilo je svim srcem
za Partizan.Mislim da je u komentarima nepra-
vedno zapostavljen Daca Davidovic koji je u
utakmicama sa SPARTOM bio br.1.A Vasketovo
pustanje Amansija kod drugog gola,i dalje
ostaje tajna!
Sto se tice ostalih komentara to verovatno
ostaje u domenu onih koji su sada "na vlasti
i koji su STJEPANU BOBEKU zabranili ulazak na
Stad.JNA.Strasno i sramotno.
...Pre mnogo godina posle jedne utakmice iz
medju Partizana i Zvezde,navijaci oba tima se nesto"gloze"i svadjaju.I zatim,na stanici
trolejbusa br.12(Kalis-Banjica)kod Autokom.
u trolu ulaze Mitic Rajko,Tasic Laza,Pusa
Pajevic i Boba Mihajlovic.Uredno kupuju karte
i...nista.Doduse tada nisu imali ni automobi-
le ni neke druge povlastice kao sada.A u
troli je ODMAH prestala svaka diskusija.
To je mislim dovoljan komentar na godisnjicu.
Inace navijac sam BSK-a i OFK-a i dalje.
Toliko.Srdacno

prof.fizickog i dipl.trener fudbala

pre 17 godina

ne pljujte po Gagicu ,pa to je jedan od navecih trenera u drzavi (SRBIJI-JUGOSJAVIJI).On bi sad mogao da radi u Partizanu!On je naucnik na polju biomehanike,sporta uopste i fudbala.Kamo srece da njegova predavanja moze cuje sto vise ovih trenera iz 1. lige,on je ispred njih 10 godina po pitanju shvatanja fudbala(treninga,taktike,selekcije i obuke mladih igraca...)

veliki grobar

pre 17 godina

Zar je vazno da li je neko ko igra ili je igrao u klubu Srbin? Pa ja mislim da je sport pre svega izmisljen radi razonode a ne radi etnologije. Pa sta ako je ime kluba Jugoslovensko Sportsko Drustvo. To govori samo kad je klub stvoren. Zvezdu je formirala UDBA al to niko ne spominje. Svaka cast toj generaciji sto je stigla do finala. Tada je to bilo teze nego ikada. I Zvezdi svaka cast 91 ma koliko je to finale bila losa utakmica. Nema uopste potrebe za ovakvim komentarima tipa ko vam je bio igrac/trener/predsednik. Ako su oni bili po etnickoj pripadnosti to i to neka su. MI grobari gledamo sportske sposobnosti a ne politicke za razliku od komsija

Realno

pre 17 godina

Zasto nebi spomenuli nekadasnje utakmice koje su valjale. O cemu cemo sada pricati kad nam fudbal nicemu nevalja, pa daj barem da se prisecamo lepih vremena kada smo i mi gledali lep fudbal do 90-tih godina. Sta danas da gledamo Zvezdu? koja je postala prvak SCG, a ispace najverovartnije u drugom ili trecem krugu lige sampiona. Mozda Partizan koji ce u kupu UEFA slicno proci i opet Jovo nanovo cekaj godinu dana da dodje liga sampiona i kup UEFA da se necemu nadamo, a mozemo se nadati do sutra kad i Zvezda i Partizan prodaju najbolje igrace pa nemaju posle s cim da igraju. Kod nas se mora nesto iz korjena promeniti da bi fudbal opet funkcionisao i mi navijeci se uspesima radovali.

IMS

pre 17 godina

@ Dragan Bosnjakovic
Uzivanje je citati tvoje komentare, svaka cast. Nazalost, vecina njih ima za cilj da ocrni rivala pa ih i ne citam dalje od prvog reda. Iako nisam navijac Partizana mogu samo zamisliti sta je to finale znacilo za celu zemlju.
Imam snimak utakmice i veceras cu da ga ponovo pogledam i obratim paznju na Vasovicevo pustanje Amansija.
Naravno i tvoj OFK iz 60-ih zasluzuje svako postovanje. Pozdrav.

nedzad h,

pre 17 godina

sad zivim na skandinavskom poluostrvu inace sam iz bosne bio navijac partizana veliki sve dok je vladalo bratstvo i jedinstvo, pogledajte strukturu fk, partizana te 1966 god, od trenera pa do igraca-razne nacije i nacionalnosti, samo takav partizan moze ev. ponoviti slican podvig - politicari i ideolozi mars iz fudbala

Lazar

pre 17 godina

Mislim secati se kako su nekad igrali finale UEFA Kup Sampiona i to stalno potencirati je zaista smesno.
Pa u okruzenju ima ekipa koje su to osvajale a ne samo se pojavljivale.

Vlada

pre 17 godina

Respekt za postignuto. Ali, koliko mogu da vidim, grobari se josh uvek diche ulaskom u finale 1966 (i porazom u istom). Otkud vam onda obraz da prebacujete nama sto smo pre 15 godina osvojili to isto finale. I Crvena Zvezda je usla u finale na nista manje impresivan nacin. Uostalom, pogledajte ekipu Crvene Zvezde tada. Ni ona nije bila sastavljena iskljucivo i samo od Srba (@nedzad h). Pancev - Makedonac, Prosinecki - Hrvat, Sabanadzovic - Bosanac, Savicevic - Crnogorac, Belodedic - Rumun... Sve kljucni igraci Crvene Zvezde. Jos jednom, kao sportista, cestitam Partizanu na tom uspehu i od srca im zelim da taj uspeh ponove, apelujuci pritom na navijace tog kluba da skupe herca i cestitaju i suparnickom klubu kada pobedi.

Bratislav Ilic

pre 17 godina

Sjajno podsecanje za sve kojima je Partizan u srcu.Iako onda nisam bio rodjen,uvek kada se setim tog finala obuzme me neka fina jeza.Elem,da bi se uspeh ponovio,hohstapleri i skorojevici bi konacno trebalo otici iz kluba.Ima Partizan toliko svog kadra koji voli klub i koji je strucan i sa velikim poznanstvom u svetu fudbala.Moca Vukotic,Savo Milosevic,Pedja Mijatovic,Radomir Antic...zalosno je da ti ljudi ne povedu Partizan.Iskreno verujem da hoce i da cemo se opet radovati.A ovi lopovi...pa i njih ce neko kazniti ako se vec sami,po prirodi stvari,nisu kaznili.

Vuk zemunski

pre 17 godina

Lepo zvuči - prvi srpski klub u finalu KEŠ-a. Bilo bi lepo da se ponovi, makar opet izgubili.

Za rubriku "gde su, šta rade" - ima li iko od tih ljudi koji su tada igrali da sada povede Partizan? Nema - ZekaBjeka "menadžerišu" i od tada nemamo uspehe. Pitam se zašto?!

Komšije, ne javljajte se - ne meri se ljubav prema klubu u skladu sa titulama, kao kod vas. Na svetu ništa veće ne može da postoji.....

Uprava napolje - Partizan do smrti!

Pavle

pre 17 godina

Tacno je da nije isto biti prvak i igrati u finalu Kupa Sampiona, ali usesce Partizana u finalu 1966 je bio do tada najveci uspjeh jugoslovenskog sporta. O tome vam moze pricati neko stariji, kakva je euforija bila u Jugoslaviji kad su se plasirali u finale. Tek kasnije dolaze uspjesi i klupskog i reprezentativnog sporta. Zato je to bio veliki Partizanov rezultat. Nazalost, bio bi jos veci da su savladali Real. Ipak, Partizan je tad bio nas najveci klub!

Red Star Nis

pre 17 godina

Respect za taj grobarski uspeh, hocu samo da napomenem da je to velika stvar za ono vreme, isto kao i nase finale Kupa UEFA (pa i polufinale). Na zalost-nikad vise (vi sigurno, mi jos i mozda)

Delija4Ever

pre 17 godina

nedzad h :

I Zvezda je osvojila Kup Evropskih Sampiona zahvaljujuci igracima drugih nacinalnosti,Hrvati,Muslimani,Makedonci.....Srba je bilo najmanje u toj ekipi!

Veran

pre 17 godina


Tacno je da nije isto biti prvak i igrati u finalu Kupa Sampiona, ali usesce Partizana u finalu 1966 je bio do tada najveci uspjeh jugoslovenskog sporta. O tome vam moze pricati neko stariji, kakva je euforija bila u Jugoslaviji kad su se plasirali u finale. Tek kasnije dolaze uspjesi i klupskog i reprezentativnog sporta. Zato je to bio veliki Partizanov rezultat. Nazalost, bio bi jos veci da su savladali Real. Ipak, Partizan je tad bio nas najveci klub!
(Pavle, 11. maj 2006 12:30)
Pavle ,slazem se sa tobom...
I jos ko sto neko rece,ne meri se ljubav prema klubu na osnovu titula...
Po tome cemo se uvek razlikovati od 'vas'!
I sloganikoji prate klubove dovoljno govore...'I ja sam zvezdas' ili 'Volim Partizan'!
Razlicite filozofije...Uvek za ovo drugo...
Otici ce i ova uprava...Bice Partizan opet najvoljeniji klub!
Hvala ti ,hvala ti ,crno-bela ljubavi,pevaju ti Grobari...

I

pre 17 godina

VELIKO HVALA ZA SVE CLANOVE ZLATNE GENERACIJE, UVEK CETE BITI U NASIM SRCIMA I NASI HEROJI. JEDNO JE DATI GOL I VODITI U FINALU PROTIV UVEK VELIKOG REALA , A DRUGO BLAMIRATI SE PRED CELOM EVROPOM I BRANITI OD MARSEJA

sead

pre 17 godina

pozdrav bilo je to divno vrijeme nasa bivsa juga je bila proizvodaci igraca ja sam stariji covijek jedan zeljo partizan zvezda dinamo hajduk osijek sloboda sarajevo velez bi pobjedili ove sto se ko fol natjecu u ligi sapiona i u kupu uefa i repke kao sto su danci finci norvezano svedani ja samo postujem njemce sa onim sastavom sa franc bekebauerom i ditel milerom sta je izjavio franc da mu se zgadili budes liga postujem i holadane sa krojifom i madare sa puskasom a nase zvijdze iz bivse juge beara soskic sekularac milutinovoic jusufi sestic ristic bajevic maric osim fefratovic dajic susic pokojni mance
stojkovic prosinecki savicevic to je bio fudbal maste iprovzacije fudbal gledati za oko itelegecije poteza, a kad je doslo 1991 milosevic tudman alija ti ljudi nisu samo donijeli rat nego donili su najvecu otpad na vlast od slovenije do mekedonije bog zna kad ce nasi klubovi biti neko i nesto u evropi zalost je to ko fol demokratija danas fudbaler uvece droger alholicar onaj i svedske ljuberg sto igra u arsenalu homic zgadimise gledati ja uzmem kasete sto je bilo prije 25 god i gledam to je fudbal kad je igro partizan i sarajevo i nasi iz bivse juge pozdrav zelim partizanu sve najbolje

NFL

pre 17 godina

Autogol u 90, najruznije finale ikada, ali se ipak pamti rezultat. Sem Bajerna, koji je to veliki sampion pao te godine na Marakani...

Milan G.

pre 17 godina

Citam neke komentare pa mi je malo smesno. Taj uspeh je bio iskljucljivo Jugoslovenski a ne Srpski. Mislim da je godinu dana kasnije Dinamo Zagreb osvojio Kup velesajamskih gradova. A opet godinu dana kasnije Jugoslavija bila u finalu na EP. Nisam neki jugonostalgicar (previse sam mlad za to) ali sto se tice sporta - nedostaje mi "velika cetvorka" itd.

Negativni

pre 17 godina

Svaka cast.Iako navijam za Zvezdu,Partizan je tada,treba biti posten,bio fantastican tim.I to je zadnji udar naseg fudbala a onda pocinje era biznisa,politike i nepotizma u nasem fudbalu.Jedino su se koliko toliko odrzavali samo Zvezda i Hajduk(mnogo manje),pa je i stigla cuvena titula 91.A ovo pobrojavanje imena i ko je kakve nacionalnosti...to je ono sto ne mogu da svarim.Aman ljudi,igrajte fudbal,dosta vise nacija i budalastina.

PFC per sempre!!!

pre 17 godina

O tom finalu i toj sjajnoj generaciji cuo sam iz tatinih prica...i da su nesrecno izgubili....U sezoni kada je zvezdica osvojila KES cini mi se da klubovi iz Italije,Spanije i mislim Engleske nisu ni ucestvovali,zbog bojkota...u suprotnom pitanje je gde bi i stigli!!!

Fahrudin Omerović je Bog

pre 17 godina

Pričao ko šta hoće, Partizan je u osnovi bio jugoslovenski i beogradski klub. Tek je raspadom Jugoslavije postao "srpski".
To govorim kao Srbin i navijač Partizana koji ne žali mnogo za Jugoslavijom... ali činjenice su činjenice i to je ono što je Partizan činilo posebnim i omiljenim diljem bivše nam domovine.

pajtos

pre 17 godina

Klinci retardi koji su odrastali 90-ih i ne mogu da daju bolje komentare - jednostavno im um nije podešen da gleda dalje od Ritopeka i Padinjaka.
Pa šta i da se stadion zove Abdulah Gegić? Imamo i Harisa Brkića i njegov turnir i ponosim se kao Grobar.
A bilo je tu i Čajkovskog, Bobeka, Francišskovića, Valoka, Katalinskog, pa Smajića, Omera, Vokkrija i tako u nedogled.
To je bio Partizan... a ne danas dođu neki posrbljeni Vlasi koji definitivno nemaju facu "Slovena s Karpata", pa pljuvakaju Nesrbe. Sramota.
I ne, Tuđman nije tad bio predsednik Partizana. Bio je 1961-e. Tad su uvedene crno bele boje (umesto plavo crvene). I to je deo istorije kluba... opet, za razliku od Zvezde, koja je sa Srbima Robijem, Darkom, Kanatlarovskim, Najdoskim, Šabanadžovićem Savićevićem osvojila Evropu.

Posteno

pre 17 godina

@PFC per sempre!!!
U polufinalu 1991. je Milan izgubio od Olimpika, a MUFC je bio pobednik Kupa kupova (kasnije je Zvezda izgubila Superkup od njih), sto znaci da su i Englezi ucestvovali.

legenda

pre 17 godina

Sramota me je ovih komentara koji kritikuju Partizan zbog bivsih nesrpskih igraca. Ljudi, tada je drzava bila od Triglava do Vardara, a ne od Mirijeva do Surcina. To bi bilo kao kada bi neko sutra kritikovao Zvezdu sto u njoj igraju igraci iz Nisha ili Novog Sada. Bolesni ste. RTS i Kurir su vam isprali mozak. Ako ste toliki Srbi idite i ucestvujte u akcijama da pomognete vasim Srbima koji nemaju krov nad glavom.

e ja

pre 17 godina

e moj,pajtos,kome ti pricas!pa ova dijeca vole ovaj partizan koji gubi od makabija petah tikve sa 5 komada na stadionu partizana i nije ih stid!Al sad je bolje sad je tu bjekovic on je od partizana napravio srpski klub pa uspijehe pravi na vozdovcu,u cacku,nisu,golubovcima...i sl .a dok je u parzizanu bio hasanagic vokri i slicni njima bilo je sramota i od reala izgubiti!

Robi

pre 17 godina

@pfc per sempre.Apsolutno si u pravu,91' od spanskih klubova je igrao samo neki Real iz Madrida (koji je ispao od Spartaka iz Moskve),a Italija nije imala jednog,nego 2 predstavnika,i to provincijski Napoli (sa sve nekim nepoznatim Maradonom.Takodje ispali od Spartaka),i slabasni Milan (sa osrednjim Gulitom,Rajkardom i van Bastenom.Ispali od jadnog Olimpika,3-0 u Marseju). Stvarno ocajna konkurencija te 91' !!!

Čurla

pre 17 godina

Ah pa sem finala 91. Zvezda je bila skroz OK par godina unazad. Protiv Kelna nezrelo, jos se pitam kako je ono Robi promasio sa peterca. Vec sam skocio do neba ...
Pa onda magla protiv Milana. Bilo je to sve tu negde i 91 se vratilo i gotovo. Pa i Olimpik je ubrzo (sl. godine!?) uzeo titulu.

Dragan Bosnjakovic

pre 17 godina

Mislim da je sad iluzorno raspravljati o tome
ko je ciji navijac.Cinjenica je da tog dana
(pisem o Beogradu)u vreme utakmice gotovo da
nije bilo zive duse.Znaci bilo je svim srcem
za Partizan.Mislim da je u komentarima nepra-
vedno zapostavljen Daca Davidovic koji je u
utakmicama sa SPARTOM bio br.1.A Vasketovo
pustanje Amansija kod drugog gola,i dalje
ostaje tajna!
Sto se tice ostalih komentara to verovatno
ostaje u domenu onih koji su sada "na vlasti
i koji su STJEPANU BOBEKU zabranili ulazak na
Stad.JNA.Strasno i sramotno.
...Pre mnogo godina posle jedne utakmice iz
medju Partizana i Zvezde,navijaci oba tima se nesto"gloze"i svadjaju.I zatim,na stanici
trolejbusa br.12(Kalis-Banjica)kod Autokom.
u trolu ulaze Mitic Rajko,Tasic Laza,Pusa
Pajevic i Boba Mihajlovic.Uredno kupuju karte
i...nista.Doduse tada nisu imali ni automobi-
le ni neke druge povlastice kao sada.A u
troli je ODMAH prestala svaka diskusija.
To je mislim dovoljan komentar na godisnjicu.
Inace navijac sam BSK-a i OFK-a i dalje.
Toliko.Srdacno

prof.fizickog i dipl.trener fudbala

pre 17 godina

ne pljujte po Gagicu ,pa to je jedan od navecih trenera u drzavi (SRBIJI-JUGOSJAVIJI).On bi sad mogao da radi u Partizanu!On je naucnik na polju biomehanike,sporta uopste i fudbala.Kamo srece da njegova predavanja moze cuje sto vise ovih trenera iz 1. lige,on je ispred njih 10 godina po pitanju shvatanja fudbala(treninga,taktike,selekcije i obuke mladih igraca...)

veliki grobar

pre 17 godina

Zar je vazno da li je neko ko igra ili je igrao u klubu Srbin? Pa ja mislim da je sport pre svega izmisljen radi razonode a ne radi etnologije. Pa sta ako je ime kluba Jugoslovensko Sportsko Drustvo. To govori samo kad je klub stvoren. Zvezdu je formirala UDBA al to niko ne spominje. Svaka cast toj generaciji sto je stigla do finala. Tada je to bilo teze nego ikada. I Zvezdi svaka cast 91 ma koliko je to finale bila losa utakmica. Nema uopste potrebe za ovakvim komentarima tipa ko vam je bio igrac/trener/predsednik. Ako su oni bili po etnickoj pripadnosti to i to neka su. MI grobari gledamo sportske sposobnosti a ne politicke za razliku od komsija

Realno

pre 17 godina

Zasto nebi spomenuli nekadasnje utakmice koje su valjale. O cemu cemo sada pricati kad nam fudbal nicemu nevalja, pa daj barem da se prisecamo lepih vremena kada smo i mi gledali lep fudbal do 90-tih godina. Sta danas da gledamo Zvezdu? koja je postala prvak SCG, a ispace najverovartnije u drugom ili trecem krugu lige sampiona. Mozda Partizan koji ce u kupu UEFA slicno proci i opet Jovo nanovo cekaj godinu dana da dodje liga sampiona i kup UEFA da se necemu nadamo, a mozemo se nadati do sutra kad i Zvezda i Partizan prodaju najbolje igrace pa nemaju posle s cim da igraju. Kod nas se mora nesto iz korjena promeniti da bi fudbal opet funkcionisao i mi navijeci se uspesima radovali.

IMS

pre 17 godina

@ Dragan Bosnjakovic
Uzivanje je citati tvoje komentare, svaka cast. Nazalost, vecina njih ima za cilj da ocrni rivala pa ih i ne citam dalje od prvog reda. Iako nisam navijac Partizana mogu samo zamisliti sta je to finale znacilo za celu zemlju.
Imam snimak utakmice i veceras cu da ga ponovo pogledam i obratim paznju na Vasovicevo pustanje Amansija.
Naravno i tvoj OFK iz 60-ih zasluzuje svako postovanje. Pozdrav.