Subota, 16.10.2021.

00:45

Samouništenje Zvereva – propustio dve meč lopte, pa ispao

Nemački teniser Aleksander Zverev nije uspeo da se plasira u polufinale Mastersa u Indijan Velsu, pošto je poražen od domaćeg igrača Tejlora Frica.

Izvor: MT

Samouništenje Zvereva – propustio dve meè lopte, pa ispao IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

Moravac

pre 2 godine

(Radoje D., 16. oktobar 2021 11:22)

Knjiški primer onog Srbina koji želi da komšiji Srbinu crkne krava ali zato je srećan zbog stranca ALbanca, Hrvata, Rusa, bilo kog samo da Srbin nije.

Jesu li to oni pokondireni iz pripovetke i života ili su neki još gori, vrag bi ga znao. Srbija trpi sve. Dokle ? Samo Bog zna. I Morava.

miodrag

pre 2 godine

Dali neko poseduje informaciju, kada je poslednji put na mastersu 1000 u polifinalu igralo 4 igrača koji se ne nalaze u top 20 na ATP listi?
(Boki, 16. oktobar 2021 08:57)
Nikad se nije desilo da sva četvorica koji su van top 20 na ATP listi budu u polufinalu. Tako da je ovo prvi put u istoriji gledamo polufinaliste koji nisu rangirani u top 20 na ATP listi.

Bl

pre 2 godine

@Filip
Naravno da su prosječni krivi što nam je loše. Vi nadprosječni i prepametni nemate s tim ništa, jer ništa i ne činite. Imate krasno mišljenje o sebi i još ponekom i to je sav vaš doprinos. Ljudino, da nije prosječnih, ti bi skapao od gladi.

Ljubica

pre 2 godine

@Radoje D

To je ono kad od mržnje ništa drugo ne vidiš i zato što jednog igrača ne voliš u stanju si da postavljaš takve tvrdnje. Naravno da postoji taktika u tenisu, to što je neko ne primeti ili ne razume, e to već nije moj problem. Stupidna je jedino ova tvrdnja koju iznosiš, kako Novak čeka samo na greške protivnika. Preporučila bih nekima da pogledaju nekad meč bez pene na ustima, to bi im pomoglo da budu malo realniji. Svako ima pravo na svoje mišljenje, zato sam i rekla ko voli nek’ izvoli. Pozz

Kikujiro

pre 2 godine

Novak Djoković najbolji i najveći ikada, do Pariza biće još GS, pitanje koliko, 2,4, 6... videćemo, i već sada Novak je GOAT, dva Vimbldona i dva AO očekujem u sledeće dve sezone, da li će biti još i koliko...

Samo da ne bude povreda.
(Kikujiro, 16. oktobar 2021 12:00)

Izvinjavam se, greška, očekujem sledeće sezone tri GS, tako da ukupno 5 u sledeće dve sezone, samo zdravlje da posluži.

Vanja

pre 2 godine

@ Boki

Evo podatka,objavljenog na sajtu ATP-a:Od 1990.godine odigrano je 280 turnira Masters serije 1000 i nikada se nije dogodilo da SF igraju igraci izvan top 25.Nori je najbolje rangiran (26.),pa Dimitrov (28.),Bazilasvili je 36.,i Fric je 39.na rang listi.

Posmatrač

pre 2 godine

Zverev je mogao ladno da osvoji ovaj masters i zacementira sebi zasigurno četvrtu poziciju na kraju godine i ovako je drži zasigurno. Svaka čast Fritz dugo nema i pojavi se iskoristi neigranjem dosta dobrih igrača i trojke da đođe do prvog svog najboljeg rezultata na mastersu.

Filip

pre 2 godine

Ne volim riječ "karma", ali mi jedino ona pada na pamet ovih dana. Medvedev jeste pobjedio Đokovića na USO sjajnom igrom. Đoković nije imao riješnje za njega, u stvari, bio je katastrofalan. Samo, Medvedev je pred finale AO imao daleko veće šanse. I tad je bio u top formi, fantastičnom zaletu, imao podršku sa svih strana, a Đoković mu je, uz teške i iscrpljujuće mečeve i povrijeđen, trebao biti lakši zadatak od USO. Ali ne. Izgleda da mu je slađe da jednog tako velikog tenisera spriječi da dostigne rekord star 52 godine. Sam je izjavio da su svi tu u Nujorku da zaustave Đokovića. Zamisli! Šta god da taj Medvedev ostvari u karijeri, biće upamćen najviše po tome da je dao sve od sebe da nekoga iz svoje ere onemogući u postizanju rekorda. Nemojte me pogrešno shvatiti. Naravni da ne mislim da je Medvedev trebao "pustiti" da Đoković pobjedi, jer tek to ne bi bilo u redu. Ali, toliko se kočoperiti tom pobjedom,a onda izgubiti na IW od tenisera koji je poznatiji kao ženskaroš i koji je, baš zbog trošenja silne energije na žene i provod, protraćio svoj sjajni talent. Dimitrov se možda tek sad "probudio", kao, svojevremeno, lijeni i takođe, što ne reći, promiskuitetni, Vavrinka, i sjetio da zna igrati tenis.
Zverevova OI medalja i dva mastersa su mu žestoko udarila u glavu, da je počeo prigovaratu kako nije dovoljno veličan i hvaljen. Oteo je Đokoviću finale OI ispred nosa,ljudi! Zbog toga bi mu, valjda, trebalo podići spomenik za života. Smučile su mi se te teniske razmažebe bebe.
(Bl, 16. oktobar 2021 12:10)
Ovaj komentar oslikava prosecnog navijaca Djokovica koji misli da tenis postoji zbog "Noleta" a takodje i dublje pokazuje zasto nam tako lose ide kao naciji.

Kikujiro

pre 2 godine

Novak Djoković najbolji i najveći ikada, do Pariza biće još GS, pitanje koliko, 2,4, 6... videćemo, i već sada Novak je GOAT, dva Vimbldona i dva AO očekujem u sledeće dve sezone, da li će biti još i koliko...

Samo da ne bude povreda.

Bl

pre 2 godine

Ne volim riječ "karma", ali mi jedino ona pada na pamet ovih dana. Medvedev jeste pobjedio Đokovića na USO sjajnom igrom. Đoković nije imao riješnje za njega, u stvari, bio je katastrofalan. Samo, Medvedev je pred finale AO imao daleko veće šanse. I tad je bio u top formi, fantastičnom zaletu, imao podršku sa svih strana, a Đoković mu je, uz teške i iscrpljujuće mečeve i povrijeđen, trebao biti lakši zadatak od USO. Ali ne. Izgleda da mu je slađe da jednog tako velikog tenisera spriječi da dostigne rekord star 52 godine. Sam je izjavio da su svi tu u Nujorku da zaustave Đokovića. Zamisli! Šta god da taj Medvedev ostvari u karijeri, biće upamćen najviše po tome da je dao sve od sebe da nekoga iz svoje ere onemogući u postizanju rekorda. Nemojte me pogrešno shvatiti. Naravni da ne mislim da je Medvedev trebao "pustiti" da Đoković pobjedi, jer tek to ne bi bilo u redu. Ali, toliko se kočoperiti tom pobjedom,a onda izgubiti na IW od tenisera koji je poznatiji kao ženskaroš i koji je, baš zbog trošenja silne energije na žene i provod, protraćio svoj sjajni talent. Dimitrov se možda tek sad "probudio", kao, svojevremeno, lijeni i takođe, što ne reći, promiskuitetni, Vavrinka, i sjetio da zna igrati tenis.
Zverevova OI medalja i dva mastersa su mu žestoko udarila u glavu, da je počeo prigovaratu kako nije dovoljno veličan i hvaljen. Oteo je Đokoviću finale OI ispred nosa,ljudi! Zbog toga bi mu, valjda, trebalo podići spomenik za života. Smučile su mi se te teniske razmažebe bebe.

Radoje D.

pre 2 godine

Neko je ovde napisao da je to bio atomski tenis, po snazi i brzini udaraca i servisa da, ali bez ikakve taktike, promene ritma i te lepote o kojoj mnogi stalno pričaju.To je sirova snaga i mlaćenje loptice tamo-vamo, pa ko voli, nek’ izvoli.
(Ljubica, 16. oktobar 2021 10:39)

Taktika u tenisu? O cemu pricas? Tenis je po prirodi stvari tamo-vamo igra, prebacivanje loptice preko mreze. O kakvoj crnoj taktici i promenama ritma pricas? Znas valjda ko je pravi ambasador tamo-vamo tenisa i stupidnog prebacivanja loptice preko mreze dok protivnik ne pogresi? Ali, Meda je ambasadora procitao pa poceo i on beskrajno dugo da prebacuje lopticu dok protivnik ne pogresi. Da mu to polazi za rukom demonstrirao je onomad u Njujorku.

drago

pre 2 godine

Harry

Nije do Djokovica...Djokovic bi njih razvalio, nema dvojbe.
Nego je ovo jadno ko je u polufinalu. Nije da nema dobrih igraca. Djokovic, Medvedev, Tsitsipas, Zverev, Rublev, Nadal, Thiem, Federer, Aliassime, Shapovalov su sve top klase.

Mik jug

pre 2 godine

Pratio sam tenis i pre Djokovica, ali ne u ovolikoj meri koliko sada. Mogu samo da konstatujem, možda grešim, ali mislim da se vraća onaj tenis iz ‘90-ih, samo sto jači servis, ako nije as, onda izlazak na mrežu i kraj poena. Nadal, Djokovic i Federer su stvarno od tenisa napravili drugi sport, jednostavno lepo je bilo za gledati. Možda smo i mi Srbi subjektivni malo, zato sto je Novak najbolji, pa kažemo da je ovo najbolji tenis ikada. Treba još malo uživati, posto mislim da dolaze crni dani za svetski tenis. Biće bukvalno kao kod žena, svaki put drugi će dolaziti do završnica.

Bl

pre 2 godine

@Harry
Ti "tvoji moćni" teniseri, kojima olako prijetiš Đokoviću, tek treba da se dokazuju i to ne pobjeđujući njega ili Nadala. Ova dvojica, uz Federera, naravno, su toliko postigli, da njihovi teniski nasljednici Medvedev, Zverev i Cicipas skupa to ne mogu ni zamisliti, a kamo li ostvariti. Na IW su pokazali da nisu u stanju izboriti se ni sa trećim redom "plesača". Umorni, valjda. Medvedev je pobjedio Đokovića u FINALU 4.GS u sezoni( nije ispao od žnj tenisera u trećem kolu), nakon što je Đoković odnio kući tri prethodna GS trofeja i užasnog fizičkog i psihičkog napora na OI, a pritisak od važnosti ovogodišnjeg USO da i ne spominjem. Sjećamo se da je taj isti Medvedev kukao kao razmaženo derište da će umrijeti u Tokiju, jer je klima nepodnošljiva.'Ladno je ispao na pola trke i otišao se pripremati za USO. Niko ga nije prozvao izdajnikom. Đokovića ne prestajete napadati jer je, zbog iscrpljenosti, izgubio od Zvereva u polufinalu i nije imao snage za još jedan meč istog dana. Đoković ne može dovoljno naosvajati, da bi vi bezveznjaci priznali da je veliki i veličanstven. Stalno tražite još i još. Stalno mu prijetite nekim Karacovima i sličnim "neviđeno uspješnim i opasnim" teniserima. Niste u stanju zaboraviti dva poraza od Kiriosa 2017. kad je bio povrijeđen, a ne sjećate se da je drugi put s tim "teniskim gorostasom" imao meč na IW i to, nakon što je, tog istog dana odigrao meč u tri seta s jednim Delpotrom. Mora da su Đokovićevi najveći kritičari "jako uspješni" u svemu.

Ne mogu

pre 2 godine

Sad sam vratio, Zverev prigovarao nekom debeljku sa tribina sto je pricao tokom njegove pripreme za servis hahaha pa zivote.. a publika 15 ljudi.. zamisli da dozivi onaj Vimbldon pa samoubio bi se tacno

želja

pre 2 godine

Bez potcenjivanja molim. Obojica bi bili u stanju u 2 seta Noleta da zavezu u cvor. Nole je u medjuvremenu postao vreca za udaranje. Bolje mu je da se vise posveti duhovnom: meditaciji, yogi, piramidama i tunelima, grljenju sa drvecem, bistrenju mutne vode snagom misli, nego da nastavlja tenisku karijeru.
(Harry, 16. oktobar 2021 09:51)

Hahahahahahahah,ahahahahahah ,aj ljubi brat daj neki argument za ovo napisano...napisati za svetskog broja 1 da je vreća za udaranje ? dete ,dete

CroFed

pre 2 godine

@Boki

Malo mi je "mirisalo" na Pariz 2017 (kada su finale igrali Sock i Krajinović) pa sam išao provjeriti, od 4 polufinalista samo je Isner bio u top 20 (četvrti igrač domaći Julien Benneteau). Možda se i dogodilo da su sva četvorica tenisača u polufinalu M1000 bila izvan top 20, no to je očito bilo jako davno

Ljubica

pre 2 godine

Neko je ovde napisao da je to bio atomski tenis, po snazi i brzini udaraca i servisa da, ali bez ikakve taktike, promene ritma i te lepote o kojoj mnogi stalno pričaju.To je sirova snaga i mlaćenje loptice tamo-vamo, pa ko voli, nek’ izvoli.

JPR24

pre 2 godine

Kad odu Tri Majstora, ovo će biti Tenis ! Kao i ženski. Cirkus. Osvojis GS, posle već sledeći ne znaš gde ti je glava, izgubiš dobijeno, vodiš komotno, imaš sve u rukama, i puknes odjednom ka tikva ! Slože im se kockice ponekad a posle totalni raspad. Sad Zverev. Juče Medo, koji je pobedio čoveka koji je pre toga pobedio tri ostala GS, i sad ne zna gde je…
Nole da odigra dovoljno da uzme i tu sedmu godinu na prvom mestu, pa odmor i spremanje da raZbuca sve ove pajsere slede godine od početka do kraja ! Da stavi Veliku Tačku na I i može u penziju u najboljem vremenu !

želja

pre 2 godine

Majko bozja, kakav je ovo tenis bio, atomski tenis sa druge planete. I sad bi Djokovic sa svojim WTA servisom i ping-pong tenisom trebao ovakvima da stane na crtu? Bojim se da od 21. GS-a nema vise nista. Svakim danom sve je vise igraca koji to sa relativnom lakocom mogu da sprece... Pa ovaj Fric bi ga pojeo. Sto je osvojio, osvojio je, a to nije malo za igraca sa, tehnicki gledano, tolikim deficitima u igri.
(Radoje D., 16. oktobar 2021 09:43)

Šta je osvojio bombarder Fric do sada ,koliko mastersa? neću spominjati Gs ,to je druga dimenzija

Filip Višnjić

pre 2 godine

Kako mu je ovo uspelo? Čovek se zaledio na 5:3 30:0 u trećem, i to u jbnm četvrfinalu mastersa! Odigrao je bar 100 važnijih mečeva u životu...
(Miloš, 16. oktobar 2021 09:22)

Raoniću, ti li si?

Harry

pre 2 godine

Bez potcenjivanja molim. Obojica bi bili u stanju u 2 seta Noleta da zavezu u cvor. Nole je u medjuvremenu postao vreca za udaranje. Bolje mu je da se vise posveti duhovnom: meditaciji, yogi, piramidama i tunelima, grljenju sa drvecem, bistrenju mutne vode snagom misli, nego da nastavlja tenisku karijeru.
(Harry, 16. oktobar 2021 09:51)

Hahahahahahahah,ahahahahahah ,aj ljubi brat daj neki argument za ovo napisano...napisati za svetskog broja 1 da je vreća za udaranje ? dete ,dete
(želja, 16. oktobar 2021 10:09)

Hahahahahahahah, aaaaahahahahah... Prespavao ti OI u Tokiju, a? Zar ga nisu tamo Zverev i Busta nokautirali, prebili g***o u njemu. Treba li da spominjem i finale US Open ove godine, gledao li si to bar? To nije bio obican poraz, to je bilo ponizavanje, gazenje. Zbog toga je na kraju neutesno ridao i kukao, poceo da stuca od kukanja. Boli to kad te neko onako pregazi.

Milan_PT

pre 2 godine

12 dana, 96 učesnika, ukupan fond za sva 4 takmičenja skoro 17 miliona dolara, to je ukratko Indijan Vels 2021. Po formatu takmičenja jedina konkurencija mu je Majami, ali s obzirom da je njegov fond manji za 10 miliona dolara, te da pobednik Majamija nosi kući 4 puta manje para (300k vs 1,2M) nije bilo slučajno što je Indijan Vels bio sasvim zasluženo smatran "petim GS-om". Do danas...
A danas je postalo jasno da izostanak Velike trojke srozava nivo turnira bar za jednu kategoriju. Nakon diskvalifikacije Đokovića na US Openu 2020 naglo je opao interes gledalaca u svetu za ostatak tog turnira, tako da za 5-10 godina ljudi će pamtiti taj turnir samo po predstavi linijske sutkinje i retki će se sećati ko je osvojio turnir.
Tako i sad sa Indijan Velsom. Sastav polufinalnih mečeva asocira na neki ATP500 turnir, i to ne neki jači. Sve će se to odraziti i na prihode ATPa, koji je primoran na neke drastičnije poteze, što je Gaudenci i najavio. Ako ATP nastavi da se i dalje pravi blesav sa urođenom lakoćom, lako je moguće da će organizatori Mastersa morati pribeći dodatnim bonusima za bolje igrače. Nešto što je odavno uobičajeno za turnire klase 250 i 500, ali se za 1000 nije radilo. Dosad...

XP

pre 2 godine

Bez potcenjivanja molim. Obojica bi bili u stanju u 2 seta Noleta da zavezu u cvor. Nole je u medjuvremenu postao vreca za udaranje. Bolje mu je da se vise posveti duhovnom: meditaciji, yogi, piramidama i tunelima, grljenju sa drvecem, bistrenju mutne vode snagom misli, nego da nastavlja tenisku karijeru.
(Harry, 16. oktobar 2021 09:51)

Jeste, baš, osvojio je samo tri slema ove godine, a ne kao neki, ništa. I samo je tričavih 300 i nešto nedelja broj jedan, kao da je to neki uspeh.

dare slovenac

pre 2 godine

Ti proleteri ce uskoro za Djokovica da postanu neresiva enigma. Neki su to vec postali, proleter Medvedev npr., a uskoro to postaje i Zverev, a i ovi "idimi dodjimi proleteri" imaju potencijal za to.
(Harry, 16. oktobar 2021 09:57) # Link komentara

reče uskoro i osta živ...ajde da sačekamo da i Novak napuni 40, pa da postanu enigma..uskoro če to..

Radoje D.

pre 2 godine

Majko bozja, kakav je ovo tenis bio, atomski tenis sa druge planete. I sad bi Djokovic sa svojim WTA servisom i ping-pong tenisom trebao ovakvima da stane na crtu? Bojim se da od 21. GS-a nema vise nista. Svakim danom sve je vise igraca koji to sa relativnom lakocom mogu da sprece... Pa ovaj Fric bi ga pojeo. Sto je osvojio, osvojio je, a to nije malo za igraca sa, tehnicki gledano, tolikim deficitima u igri.
(Radoje D., 16. oktobar 2021 09:43)

Šta je osvojio bombarder Fric do sada ,koliko mastersa? neću spominjati Gs ,to je druga dimenzija
(želja, 16. oktobar 2021 10:12)

Lepo si ga nazvao, pravim imenom, bombarder Fric. Bombarder Fric puni u oktobru 24 godine. Nemoj ga potcenjivati, njegovo vreme tek dolazi, tj. izgleda da je doslo.

dace bog

pre 2 godine

Odlaskom velike trojke,tenis ce izgleda biti cirkus.....Nevjerovatno kakva polufinala na turniru u Indian Velsu.
(Asteriks, 16. oktobar 2021 09:45) # Link komentara

Amerikanci nisu ni zasluzili nista bolje...omaalozavali su Novaka zvizdali mu...definitivno posle najjace trojke u istoriji..zavladat ce monotonija u tenisu...

Miloš

pre 2 godine

Kako mu je ovo uspelo? Čovek se zaledio na 5:3 30:0 u trećem, i to u jbnm četvrfinalu mastersa! Odigrao je bar 100 važnijih mečeva u životu...

Stefan

pre 2 godine

E ovo sto je juce bilo doslo je Novaku kao samar budali. Nevjerivatno kako se sve poklopilo, ali i zasluzio je, upotpunpsti.
Prvo odustajanje Medvedeva sa turnira u Moskvi, a zatim eliminacija Cicipasa, pa onda i Zvereva.
Sa ovim Novak gotovo sigurno zavrsava godinu kao No1e. Cicipas i Zverev vise nemaju aposlutno nikakve sanse, koja je i do sada bila u domenu teorije.
Ubjedjen sam da ako se Novak pojavi u Parizu, a ja se iskreno nadam da hoce, sva dilema oko broja 1 bice zavrsena.

Radoje D.

pre 2 godine

Majko bozja, kakav je ovo tenis bio, atomski tenis sa druge planete. I sad bi Djokovic sa svojim WTA servisom i ping-pong tenisom trebao ovakvima da stane na crtu? Bojim se da od 21. GS-a nema vise nista. Svakim danom sve je vise igraca koji to sa relativnom lakocom mogu da sprece... Pa ovaj Fric bi ga pojeo. Sto je osvojio, osvojio je, a to nije malo za igraca sa, tehnicki gledano, tolikim deficitima u igri.

Hak Fin

pre 2 godine

Od cetvorice 1/2 polufinalista, eventualna pobeda bi najvise znacila Englezu. Dovela bi ga na mesto ispred Sinera u trci za Torino. A posto su Italijani videli vec Sinera tamo, kao imaju informacije da Novak nece igrati nece im bit basi drago. Fitz pred domacom publikom, veliki podstrek za finale. Kako god, Novak je na dobitku, jer ako ovako bude i u Parizu, mozda zadrzi No.1 i bez igranja....

Harry

pre 2 godine

Šta je ovo, polufinale challengera?
Basiasvili, Noorie....Bože sacuvaj.
(drago, 16. oktobar 2021 09:02)

Bez potcenjivanja molim. Obojica bi bili u stanju u 2 seta Noleta da zavezu u cvor. Nole je u medjuvremenu postao vreca za udaranje. Bolje mu je da se vise posveti duhovnom: meditaciji, yogi, piramidama i tunelima, grljenju sa drvecem, bistrenju mutne vode snagom misli, nego da nastavlja tenisku karijeru.

antiDebil

pre 2 godine

Tsonga, Berdych, Doviđenk... pardon - Davydenko, Nalbandian, Delpo, Verdasco, te hrpa drugih tenisača bi u svom prajmu pomela ovu nextgen, no zbog Velike Trojke+ (ovaj plusić = Andy M.) su osvojili svega nekoliko GS. E da, tu je i veliki Wawrinka. Ima ih koliko hoćeš! Ovo su sve neki proleteri, ti razni medvedevi, zverevi, idimi, dođimi...
(MladenZg, 16. oktobar 2021 08:37)

Ferrer bi im pravio lom i zavrtao usi samo tako!

Harry

pre 2 godine

Tsonga, Berdych, Doviđenk... pardon - Davydenko, Nalbandian, Delpo, Verdasco, te hrpa drugih tenisača bi u svom prajmu pomela ovu nextgen, no zbog Velike Trojke+ (ovaj plusić = Andy M.) su osvojili svega nekoliko GS. E da, tu je i veliki Wawrinka. Ima ih koliko hoćeš! Ovo su sve neki proleteri, ti razni medvedevi, zverevi, idimi, dođimi...
(MladenZg, 16. oktobar 2021 08:37)

Ti proleteri ce uskoro za Djokovica da postanu neresiva enigma. Neki su to vec postali, proleter Medvedev npr., a uskoro to postaje i Zverev, a i ovi "idimi dodjimi proleteri" imaju potencijal za to.

mr

pre 2 godine

Nama Slovenima uvek nedostaje nesto da stvari doteramo do kraja. Tako Medvedev, Zverev, pa i Cicipas (po majci)...
(Pera, 16. oktobar 2021 09:22)

Па нема, кад неко зна онда зна. Словен Федерер, словен Бајерн, словен Голден стејт, словен Вајлдер, итд. Ако мислиш да су сви постали од Срба, онда си у праву.

Filip

pre 2 godine

Grupa epizodista. Svi do jednog.
Onaj Medvedev kao bio hladnokrvan protiv Noleta kad je ovaj covek hteo istoriju da srusi a onda juce igra Indian Vels protiv Dimčeta i pojede ga pritisak zbog potencijalnog prvog mesta.
Ne znam koliko su svesni oni mufloni na tribinama, koji zvizde Noletu, da ce posle njega gledati tenis u rangu - ortak i ja uplatili sat vremena pa idemo na pivo.
(Jagoda, 16. oktobar 2021 01:17)
To sto ne pobedjuju tri i po coveka u krug, ne znaci da je kvalitet tenisa nizak.

MladenZg

pre 2 godine

Tsonga, Berdych, Doviđenk... pardon - Davydenko, Nalbandian, Delpo, Verdasco, te hrpa drugih tenisača bi u svom prajmu pomela ovu nextgen, no zbog Velike Trojke+ (ovaj plusić = Andy M.) su osvojili svega nekoliko GS. E da, tu je i veliki Wawrinka. Ima ih koliko hoćeš! Ovo su sve neki proleteri, ti razni medvedevi, zverevi, idimi, dođimi...

Boki

pre 2 godine

Dali neko poseduje informaciju, kada je poslednji put na mastersu 1000 u polifinalu igralo 4 igrača koji se ne nalaze u top 20 na ATP listi?

maki

pre 2 godine

Ko ne igra aktivno tenis, ne bi trebalo da ga komentariše. Bila nekad trojica vrhunskih tenisera. Otišla su u penziju. Tenis se naravno i dalje igra i uživanje ga je pratiti.
(Pera, 16. oktobar 2021 07:16)

Postujem pravo svakoga da ima misljenje, ali kako mozes da kazes da su trojca otisla u penziju, kada je od 5 najjacih turnira ove gidine, Novak ostvojo 3, plus 1 finale i polufinale. To ova dvojca sto su ga pobedjivala mogu samo da sanjaju, cak i kada trojca velicanstvenih zaista odu u penziju. Novak se retko ne izbori sa pritiskom ova put je to bio zaista istorijski trenutak, a ovi mladji cim su favoriti puknu ko zvecke.

Ahab

pre 2 godine

Jos jedan u nizu epizodista koji bljesnu, pa se onda vrte u oko nekog proseka.
"Plakace" turniri i arene za velikom trojkom carobnjaka koji su obelezili najzanimljiviju eru tenisa u njegovoj istoriji.
Sve ove "mlade nade" bice zanimljivi samo kladionicama i onima koji se klade.

Predo

pre 2 godine

Pođem spavati, pogledam live score, vidim Zverev ima brejk prednostii i meč loptu, rekoh nije Fric taj kapacitet, koliko god Zverev bio nestabilan. Eto, to je tenis.

zex

pre 2 godine

Poenta je sto kod mladjih generacija nema top klase kao Novak,Rodja, Nadal i Endi. Ovi dodju do zavrsnice pa se raspadnu jer ima mnogo mladih igraca koji nemaju konstantnost ali mogu da pobede ove druge bilo kada.Klasa je vecna, sto smo gledali, gledali smo.

miodrag

pre 2 godine

Fric pravi čudo u Indijan Velsu. Prvo izbacio Rubljova 5.nosioca u trećem kolu, onda Sinera u osmini finala 11.nosioca i sada Zverev 4.nosilac koji je bio pomalo panično i pod pritiskom u završnici meča. Ispadanjem Zvereva su ostali polufinalisti koji su van top 20 na ATP listi.

Pera

pre 2 godine

Ko ne igra aktivno tenis, ne bi trebalo da ga komentariše. Bila nekad trojica vrhunskih tenisera. Otišla su u penziju. Tenis se naravno i dalje igra i uživanje ga je pratiti.

bozza

pre 2 godine

Ovo onaj što je poslo Nola u Visoko sa OI?
(Loznica, Gučevo, Cer…, 16. oktobar 2021 01:12)

da, da, to je onaj sto moze da igra samo kad nema sta da izgubi, iz pozicije autasjdera. Cim je favorit, popusti mu dihtung na pelenama... zapravo ima ih nekoliko, klonovi su

Zlo

pre 2 godine

Ne znam koliko su svesni oni mufloni na tribinama, koji zvizde Noletu, da ce posle njega gledati tenis u rangu - ortak i ja uplatili sat vremena pa idemo na pivo.
(Jagoda, 16. oktobar 2021 01:17)

Gledao mec na nekom stranom strimu, sad su ocajni polako postaju svesni i svi kukaju za velikom trojkom. Podjednako. I tek ce postati. A posto ce Novak najduze opstati od njih sada ce ga zavoleti i svi podrzavati protiv ovih pacera. Ne znam koliko ce njemu to prijati to doduse haha.

Jagoda

pre 2 godine

Grupa epizodista. Svi do jednog.
Onaj Medvedev kao bio hladnokrvan protiv Noleta kad je ovaj covek hteo istoriju da srusi a onda juce igra Indian Vels protiv Dimčeta i pojede ga pritisak zbog potencijalnog prvog mesta.
Ne znam koliko su svesni oni mufloni na tribinama, koji zvizde Noletu, da ce posle njega gledati tenis u rangu - ortak i ja uplatili sat vremena pa idemo na pivo.

Milos

pre 2 godine

Kad se jos i Djokovic i Nadal povuku, muski tenis ce tad u svetu biti polularan ko sto je danas zenski tenis, realno tako nekako. Velika trojka je digla tenis ko sport do najvecih visina, nakon njih potop.

Kavenaghi

pre 2 godine

Polufinale ATP 250 u Gštad i Kordobi je bilo jače od ovoga. Zavesa na zlatnu eru tenisa u kome su dominira tri čarobnjaka i u kome je tenis zahvaljujući njima dosegao vrhunac svoje popularnosti se polako spušta. Međutim dolaze novi zlatni dani za tenisere koji su uvek bili u treći plan za osvajanje velikih titula. Nagledaćemo se mi ovoga u budućnosti još kako.

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

Umoran je, verovatno. Lep momak. Uspešan. Ima 24 godine i 5 mastars titula što je veliki uspeh kao i jedno finale gren slema a i pobedu na završnom turniru.

A naravno i daaaa zlatnu olimpijsku super.

DIvno je to, uvek može da stavi zlatnu oko vrata i da mu bude ekstra, zaista.

AKO OVO DIMITROV NE OSVOJI ONDA TREBA DA ODE NA RINGIŠPIL U SOFIJU I PROVRTI SE MALO, DA MU SE RAZBISTRI, ali osvojiće to zavodljivi Grigor.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Grupa epizodista. Svi do jednog.
Onaj Medvedev kao bio hladnokrvan protiv Noleta kad je ovaj covek hteo istoriju da srusi a onda juce igra Indian Vels protiv Dimčeta i pojede ga pritisak zbog potencijalnog prvog mesta.
Ne znam koliko su svesni oni mufloni na tribinama, koji zvizde Noletu, da ce posle njega gledati tenis u rangu - ortak i ja uplatili sat vremena pa idemo na pivo.
(Jagoda, 16. oktobar 2021 01:17) hahaha, ova lobanja nekog naziva epizodistima, persona koja nije videla teniski meč pre 2011. a neće ga ni videti nakon što se pekmez povuče, i ta lobanja priča o profesionalnim igračima tenisa. Hahahahahaha

ZORAN

pre 2 godine

Ovi nemogu ni do 1/2finala Mastersa.
Muski tenis postaje ko zenski.
Secam se 2011g,Nadal 25god,Federer30god,Marej 24 god.
A Djokovic osvojio 10 od 14 velikih turnira(posle USO).
Imao 16.950 bodova.

Cole

pre 2 godine

Ne volim da pljujem po uspesnim
teniserima, jer biti u TOP 10
nija mala stvar ali ispadaju prvo
Medvedev, cici i Zverev, pa mi
ostaje da se zapitam, na sta li
ce da lici ta nova era povlacenjem
Novaka i Rafe (RF se maltene povukao).

P.S.
Nesto se mislim (znam da cu sada
da budem kontradiktoran) mozda tenis
dozivi i renesansu u finansijskom
smislu. Posto se sve zivo pretvara
u sund i kic, trazi se skandal, prostakluk,
primitivizam, necija krv... glavesine mozda
vec rade neki eksperiment sa kirjosom, koji
kakav god da je, privlaci sponzore, publiku,
navijace... E to je ono zastrasujuce.

blic

pre 2 godine

A neko ovde nakon ispadanja Medvedeva i Cicipasa napisao "Jos jedna lagana masters titula za Zvereva". Taj komentar je imao negdje oko 80 pluseva i 7-8 minusa. Ja naravno pukao minus. Jednostavno sam znao da se sa potpunom sigurnoscu mozes kladiti samo na "Veliku trojku" i eventualno Mareja. Ovim Cicipasima, Medvedevima i Zverevima ne vredi iako neko od njih sam u zrebu ostane sa potpunim anonimusima. Njih trojica su dobri igraci, al realno oni nikada ni upola nece biti ko "Velika trojka" i Marej. Mi svi jos nismo potpuno svjesni cemu smo prisustvovali u svetu tenisa prethodnih 15-16 godina. To sto su "Velika trojka" i Marej uradili u tom periodu, to je bolesno i to je sam vrhunac tenisa. Mogu Zverev, Medvedev i Cicipas ponekad pobjediti "Veliku trojku", al oni nikad, nikad ni upola nece biti konstantni ko "Velika trojka", cak je i Marej misaona imenica za njih kad je u pitanju konstantnost. Vec odavno je jasno da ce proci mnogo mnogo vremena kad ce se ponovo pojaviti istinski sampioni kao "Velika trojka". Ustvari pravo pitanje je dal ce uopste vise pojaviti takvi igraci. U toj cjeloj prici u vezi "Velike trojke" mi je najvise zao Mareja. Realno njih trojica su Mareja skratili za sigurnih jos 12-13 GS titula, plus jos lik je zaradio tesku povredu zbog jurenja Djokovica. Bice igraca u istoriji koji ce osvojiti 10ak GS titula, al Marej ce ponovo biti veci igrac od njih.

Nikola

pre 2 godine

Finale u nedelju igrace se pred sakupljacima loptica i trenerima. Mec ce se prenositi samo na YT, a Vilander je negde na pecanju. Buducnost tenisa.

Jagoda

pre 2 godine

Grupa epizodista. Svi do jednog.
Onaj Medvedev kao bio hladnokrvan protiv Noleta kad je ovaj covek hteo istoriju da srusi a onda juce igra Indian Vels protiv Dimčeta i pojede ga pritisak zbog potencijalnog prvog mesta.
Ne znam koliko su svesni oni mufloni na tribinama, koji zvizde Noletu, da ce posle njega gledati tenis u rangu - ortak i ja uplatili sat vremena pa idemo na pivo.

Nikola

pre 2 godine

Finale u nedelju igrace se pred sakupljacima loptica i trenerima. Mec ce se prenositi samo na YT, a Vilander je negde na pecanju. Buducnost tenisa.

Kavenaghi

pre 2 godine

Polufinale ATP 250 u Gštad i Kordobi je bilo jače od ovoga. Zavesa na zlatnu eru tenisa u kome su dominira tri čarobnjaka i u kome je tenis zahvaljujući njima dosegao vrhunac svoje popularnosti se polako spušta. Međutim dolaze novi zlatni dani za tenisere koji su uvek bili u treći plan za osvajanje velikih titula. Nagledaćemo se mi ovoga u budućnosti još kako.

bozza

pre 2 godine

Ovo onaj što je poslo Nola u Visoko sa OI?
(Loznica, Gučevo, Cer…, 16. oktobar 2021 01:12)

da, da, to je onaj sto moze da igra samo kad nema sta da izgubi, iz pozicije autasjdera. Cim je favorit, popusti mu dihtung na pelenama... zapravo ima ih nekoliko, klonovi su

zex

pre 2 godine

Poenta je sto kod mladjih generacija nema top klase kao Novak,Rodja, Nadal i Endi. Ovi dodju do zavrsnice pa se raspadnu jer ima mnogo mladih igraca koji nemaju konstantnost ali mogu da pobede ove druge bilo kada.Klasa je vecna, sto smo gledali, gledali smo.

Ahab

pre 2 godine

Jos jedan u nizu epizodista koji bljesnu, pa se onda vrte u oko nekog proseka.
"Plakace" turniri i arene za velikom trojkom carobnjaka koji su obelezili najzanimljiviju eru tenisa u njegovoj istoriji.
Sve ove "mlade nade" bice zanimljivi samo kladionicama i onima koji se klade.

miodrag

pre 2 godine

Fric pravi čudo u Indijan Velsu. Prvo izbacio Rubljova 5.nosioca u trećem kolu, onda Sinera u osmini finala 11.nosioca i sada Zverev 4.nosilac koji je bio pomalo panično i pod pritiskom u završnici meča. Ispadanjem Zvereva su ostali polufinalisti koji su van top 20 na ATP listi.

MladenZg

pre 2 godine

Tsonga, Berdych, Doviđenk... pardon - Davydenko, Nalbandian, Delpo, Verdasco, te hrpa drugih tenisača bi u svom prajmu pomela ovu nextgen, no zbog Velike Trojke+ (ovaj plusić = Andy M.) su osvojili svega nekoliko GS. E da, tu je i veliki Wawrinka. Ima ih koliko hoćeš! Ovo su sve neki proleteri, ti razni medvedevi, zverevi, idimi, dođimi...

maki

pre 2 godine

Ko ne igra aktivno tenis, ne bi trebalo da ga komentariše. Bila nekad trojica vrhunskih tenisera. Otišla su u penziju. Tenis se naravno i dalje igra i uživanje ga je pratiti.
(Pera, 16. oktobar 2021 07:16)

Postujem pravo svakoga da ima misljenje, ali kako mozes da kazes da su trojca otisla u penziju, kada je od 5 najjacih turnira ove gidine, Novak ostvojo 3, plus 1 finale i polufinale. To ova dvojca sto su ga pobedjivala mogu samo da sanjaju, cak i kada trojca velicanstvenih zaista odu u penziju. Novak se retko ne izbori sa pritiskom ova put je to bio zaista istorijski trenutak, a ovi mladji cim su favoriti puknu ko zvecke.

blic

pre 2 godine

A neko ovde nakon ispadanja Medvedeva i Cicipasa napisao "Jos jedna lagana masters titula za Zvereva". Taj komentar je imao negdje oko 80 pluseva i 7-8 minusa. Ja naravno pukao minus. Jednostavno sam znao da se sa potpunom sigurnoscu mozes kladiti samo na "Veliku trojku" i eventualno Mareja. Ovim Cicipasima, Medvedevima i Zverevima ne vredi iako neko od njih sam u zrebu ostane sa potpunim anonimusima. Njih trojica su dobri igraci, al realno oni nikada ni upola nece biti ko "Velika trojka" i Marej. Mi svi jos nismo potpuno svjesni cemu smo prisustvovali u svetu tenisa prethodnih 15-16 godina. To sto su "Velika trojka" i Marej uradili u tom periodu, to je bolesno i to je sam vrhunac tenisa. Mogu Zverev, Medvedev i Cicipas ponekad pobjediti "Veliku trojku", al oni nikad, nikad ni upola nece biti konstantni ko "Velika trojka", cak je i Marej misaona imenica za njih kad je u pitanju konstantnost. Vec odavno je jasno da ce proci mnogo mnogo vremena kad ce se ponovo pojaviti istinski sampioni kao "Velika trojka". Ustvari pravo pitanje je dal ce uopste vise pojaviti takvi igraci. U toj cjeloj prici u vezi "Velike trojke" mi je najvise zao Mareja. Realno njih trojica su Mareja skratili za sigurnih jos 12-13 GS titula, plus jos lik je zaradio tesku povredu zbog jurenja Djokovica. Bice igraca u istoriji koji ce osvojiti 10ak GS titula, al Marej ce ponovo biti veci igrac od njih.

Boki

pre 2 godine

Dali neko poseduje informaciju, kada je poslednji put na mastersu 1000 u polifinalu igralo 4 igrača koji se ne nalaze u top 20 na ATP listi?

ZORAN

pre 2 godine

Ovi nemogu ni do 1/2finala Mastersa.
Muski tenis postaje ko zenski.
Secam se 2011g,Nadal 25god,Federer30god,Marej 24 god.
A Djokovic osvojio 10 od 14 velikih turnira(posle USO).
Imao 16.950 bodova.

antiDebil

pre 2 godine

Tsonga, Berdych, Doviđenk... pardon - Davydenko, Nalbandian, Delpo, Verdasco, te hrpa drugih tenisača bi u svom prajmu pomela ovu nextgen, no zbog Velike Trojke+ (ovaj plusić = Andy M.) su osvojili svega nekoliko GS. E da, tu je i veliki Wawrinka. Ima ih koliko hoćeš! Ovo su sve neki proleteri, ti razni medvedevi, zverevi, idimi, dođimi...
(MladenZg, 16. oktobar 2021 08:37)

Ferrer bi im pravio lom i zavrtao usi samo tako!

Milos

pre 2 godine

Kad se jos i Djokovic i Nadal povuku, muski tenis ce tad u svetu biti polularan ko sto je danas zenski tenis, realno tako nekako. Velika trojka je digla tenis ko sport do najvecih visina, nakon njih potop.

Zlo

pre 2 godine

Ne znam koliko su svesni oni mufloni na tribinama, koji zvizde Noletu, da ce posle njega gledati tenis u rangu - ortak i ja uplatili sat vremena pa idemo na pivo.
(Jagoda, 16. oktobar 2021 01:17)

Gledao mec na nekom stranom strimu, sad su ocajni polako postaju svesni i svi kukaju za velikom trojkom. Podjednako. I tek ce postati. A posto ce Novak najduze opstati od njih sada ce ga zavoleti i svi podrzavati protiv ovih pacera. Ne znam koliko ce njemu to prijati to doduse haha.

Cole

pre 2 godine

Ne volim da pljujem po uspesnim
teniserima, jer biti u TOP 10
nija mala stvar ali ispadaju prvo
Medvedev, cici i Zverev, pa mi
ostaje da se zapitam, na sta li
ce da lici ta nova era povlacenjem
Novaka i Rafe (RF se maltene povukao).

P.S.
Nesto se mislim (znam da cu sada
da budem kontradiktoran) mozda tenis
dozivi i renesansu u finansijskom
smislu. Posto se sve zivo pretvara
u sund i kic, trazi se skandal, prostakluk,
primitivizam, necija krv... glavesine mozda
vec rade neki eksperiment sa kirjosom, koji
kakav god da je, privlaci sponzore, publiku,
navijace... E to je ono zastrasujuce.

Predo

pre 2 godine

Pođem spavati, pogledam live score, vidim Zverev ima brejk prednostii i meč loptu, rekoh nije Fric taj kapacitet, koliko god Zverev bio nestabilan. Eto, to je tenis.

Stefan

pre 2 godine

E ovo sto je juce bilo doslo je Novaku kao samar budali. Nevjerivatno kako se sve poklopilo, ali i zasluzio je, upotpunpsti.
Prvo odustajanje Medvedeva sa turnira u Moskvi, a zatim eliminacija Cicipasa, pa onda i Zvereva.
Sa ovim Novak gotovo sigurno zavrsava godinu kao No1e. Cicipas i Zverev vise nemaju aposlutno nikakve sanse, koja je i do sada bila u domenu teorije.
Ubjedjen sam da ako se Novak pojavi u Parizu, a ja se iskreno nadam da hoce, sva dilema oko broja 1 bice zavrsena.

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

Umoran je, verovatno. Lep momak. Uspešan. Ima 24 godine i 5 mastars titula što je veliki uspeh kao i jedno finale gren slema a i pobedu na završnom turniru.

A naravno i daaaa zlatnu olimpijsku super.

DIvno je to, uvek može da stavi zlatnu oko vrata i da mu bude ekstra, zaista.

AKO OVO DIMITROV NE OSVOJI ONDA TREBA DA ODE NA RINGIŠPIL U SOFIJU I PROVRTI SE MALO, DA MU SE RAZBISTRI, ali osvojiće to zavodljivi Grigor.

Hak Fin

pre 2 godine

Od cetvorice 1/2 polufinalista, eventualna pobeda bi najvise znacila Englezu. Dovela bi ga na mesto ispred Sinera u trci za Torino. A posto su Italijani videli vec Sinera tamo, kao imaju informacije da Novak nece igrati nece im bit basi drago. Fitz pred domacom publikom, veliki podstrek za finale. Kako god, Novak je na dobitku, jer ako ovako bude i u Parizu, mozda zadrzi No.1 i bez igranja....

želja

pre 2 godine

Majko bozja, kakav je ovo tenis bio, atomski tenis sa druge planete. I sad bi Djokovic sa svojim WTA servisom i ping-pong tenisom trebao ovakvima da stane na crtu? Bojim se da od 21. GS-a nema vise nista. Svakim danom sve je vise igraca koji to sa relativnom lakocom mogu da sprece... Pa ovaj Fric bi ga pojeo. Sto je osvojio, osvojio je, a to nije malo za igraca sa, tehnicki gledano, tolikim deficitima u igri.
(Radoje D., 16. oktobar 2021 09:43)

Šta je osvojio bombarder Fric do sada ,koliko mastersa? neću spominjati Gs ,to je druga dimenzija

želja

pre 2 godine

Bez potcenjivanja molim. Obojica bi bili u stanju u 2 seta Noleta da zavezu u cvor. Nole je u medjuvremenu postao vreca za udaranje. Bolje mu je da se vise posveti duhovnom: meditaciji, yogi, piramidama i tunelima, grljenju sa drvecem, bistrenju mutne vode snagom misli, nego da nastavlja tenisku karijeru.
(Harry, 16. oktobar 2021 09:51)

Hahahahahahahah,ahahahahahah ,aj ljubi brat daj neki argument za ovo napisano...napisati za svetskog broja 1 da je vreća za udaranje ? dete ,dete

dace bog

pre 2 godine

Odlaskom velike trojke,tenis ce izgleda biti cirkus.....Nevjerovatno kakva polufinala na turniru u Indian Velsu.
(Asteriks, 16. oktobar 2021 09:45) # Link komentara

Amerikanci nisu ni zasluzili nista bolje...omaalozavali su Novaka zvizdali mu...definitivno posle najjace trojke u istoriji..zavladat ce monotonija u tenisu...

Bl

pre 2 godine

@Harry
Ti "tvoji moćni" teniseri, kojima olako prijetiš Đokoviću, tek treba da se dokazuju i to ne pobjeđujući njega ili Nadala. Ova dvojica, uz Federera, naravno, su toliko postigli, da njihovi teniski nasljednici Medvedev, Zverev i Cicipas skupa to ne mogu ni zamisliti, a kamo li ostvariti. Na IW su pokazali da nisu u stanju izboriti se ni sa trećim redom "plesača". Umorni, valjda. Medvedev je pobjedio Đokovića u FINALU 4.GS u sezoni( nije ispao od žnj tenisera u trećem kolu), nakon što je Đoković odnio kući tri prethodna GS trofeja i užasnog fizičkog i psihičkog napora na OI, a pritisak od važnosti ovogodišnjeg USO da i ne spominjem. Sjećamo se da je taj isti Medvedev kukao kao razmaženo derište da će umrijeti u Tokiju, jer je klima nepodnošljiva.'Ladno je ispao na pola trke i otišao se pripremati za USO. Niko ga nije prozvao izdajnikom. Đokovića ne prestajete napadati jer je, zbog iscrpljenosti, izgubio od Zvereva u polufinalu i nije imao snage za još jedan meč istog dana. Đoković ne može dovoljno naosvajati, da bi vi bezveznjaci priznali da je veliki i veličanstven. Stalno tražite još i još. Stalno mu prijetite nekim Karacovima i sličnim "neviđeno uspješnim i opasnim" teniserima. Niste u stanju zaboraviti dva poraza od Kiriosa 2017. kad je bio povrijeđen, a ne sjećate se da je drugi put s tim "teniskim gorostasom" imao meč na IW i to, nakon što je, tog istog dana odigrao meč u tri seta s jednim Delpotrom. Mora da su Đokovićevi najveći kritičari "jako uspješni" u svemu.

Miloš

pre 2 godine

Kako mu je ovo uspelo? Čovek se zaledio na 5:3 30:0 u trećem, i to u jbnm četvrfinalu mastersa! Odigrao je bar 100 važnijih mečeva u životu...

Pera

pre 2 godine

Ko ne igra aktivno tenis, ne bi trebalo da ga komentariše. Bila nekad trojica vrhunskih tenisera. Otišla su u penziju. Tenis se naravno i dalje igra i uživanje ga je pratiti.

Ne mogu

pre 2 godine

Sad sam vratio, Zverev prigovarao nekom debeljku sa tribina sto je pricao tokom njegove pripreme za servis hahaha pa zivote.. a publika 15 ljudi.. zamisli da dozivi onaj Vimbldon pa samoubio bi se tacno

Mik jug

pre 2 godine

Pratio sam tenis i pre Djokovica, ali ne u ovolikoj meri koliko sada. Mogu samo da konstatujem, možda grešim, ali mislim da se vraća onaj tenis iz ‘90-ih, samo sto jači servis, ako nije as, onda izlazak na mrežu i kraj poena. Nadal, Djokovic i Federer su stvarno od tenisa napravili drugi sport, jednostavno lepo je bilo za gledati. Možda smo i mi Srbi subjektivni malo, zato sto je Novak najbolji, pa kažemo da je ovo najbolji tenis ikada. Treba još malo uživati, posto mislim da dolaze crni dani za svetski tenis. Biće bukvalno kao kod žena, svaki put drugi će dolaziti do završnica.

Bl

pre 2 godine

Ne volim riječ "karma", ali mi jedino ona pada na pamet ovih dana. Medvedev jeste pobjedio Đokovića na USO sjajnom igrom. Đoković nije imao riješnje za njega, u stvari, bio je katastrofalan. Samo, Medvedev je pred finale AO imao daleko veće šanse. I tad je bio u top formi, fantastičnom zaletu, imao podršku sa svih strana, a Đoković mu je, uz teške i iscrpljujuće mečeve i povrijeđen, trebao biti lakši zadatak od USO. Ali ne. Izgleda da mu je slađe da jednog tako velikog tenisera spriječi da dostigne rekord star 52 godine. Sam je izjavio da su svi tu u Nujorku da zaustave Đokovića. Zamisli! Šta god da taj Medvedev ostvari u karijeri, biće upamćen najviše po tome da je dao sve od sebe da nekoga iz svoje ere onemogući u postizanju rekorda. Nemojte me pogrešno shvatiti. Naravni da ne mislim da je Medvedev trebao "pustiti" da Đoković pobjedi, jer tek to ne bi bilo u redu. Ali, toliko se kočoperiti tom pobjedom,a onda izgubiti na IW od tenisera koji je poznatiji kao ženskaroš i koji je, baš zbog trošenja silne energije na žene i provod, protraćio svoj sjajni talent. Dimitrov se možda tek sad "probudio", kao, svojevremeno, lijeni i takođe, što ne reći, promiskuitetni, Vavrinka, i sjetio da zna igrati tenis.
Zverevova OI medalja i dva mastersa su mu žestoko udarila u glavu, da je počeo prigovaratu kako nije dovoljno veličan i hvaljen. Oteo je Đokoviću finale OI ispred nosa,ljudi! Zbog toga bi mu, valjda, trebalo podići spomenik za života. Smučile su mi se te teniske razmažebe bebe.

Vanja

pre 2 godine

@ Boki

Evo podatka,objavljenog na sajtu ATP-a:Od 1990.godine odigrano je 280 turnira Masters serije 1000 i nikada se nije dogodilo da SF igraju igraci izvan top 25.Nori je najbolje rangiran (26.),pa Dimitrov (28.),Bazilasvili je 36.,i Fric je 39.na rang listi.

XP

pre 2 godine

Bez potcenjivanja molim. Obojica bi bili u stanju u 2 seta Noleta da zavezu u cvor. Nole je u medjuvremenu postao vreca za udaranje. Bolje mu je da se vise posveti duhovnom: meditaciji, yogi, piramidama i tunelima, grljenju sa drvecem, bistrenju mutne vode snagom misli, nego da nastavlja tenisku karijeru.
(Harry, 16. oktobar 2021 09:51)

Jeste, baš, osvojio je samo tri slema ove godine, a ne kao neki, ništa. I samo je tričavih 300 i nešto nedelja broj jedan, kao da je to neki uspeh.

dare slovenac

pre 2 godine

Ti proleteri ce uskoro za Djokovica da postanu neresiva enigma. Neki su to vec postali, proleter Medvedev npr., a uskoro to postaje i Zverev, a i ovi "idimi dodjimi proleteri" imaju potencijal za to.
(Harry, 16. oktobar 2021 09:57) # Link komentara

reče uskoro i osta živ...ajde da sačekamo da i Novak napuni 40, pa da postanu enigma..uskoro če to..

Ljubica

pre 2 godine

@Radoje D

To je ono kad od mržnje ništa drugo ne vidiš i zato što jednog igrača ne voliš u stanju si da postavljaš takve tvrdnje. Naravno da postoji taktika u tenisu, to što je neko ne primeti ili ne razume, e to već nije moj problem. Stupidna je jedino ova tvrdnja koju iznosiš, kako Novak čeka samo na greške protivnika. Preporučila bih nekima da pogledaju nekad meč bez pene na ustima, to bi im pomoglo da budu malo realniji. Svako ima pravo na svoje mišljenje, zato sam i rekla ko voli nek’ izvoli. Pozz

Filip

pre 2 godine

Grupa epizodista. Svi do jednog.
Onaj Medvedev kao bio hladnokrvan protiv Noleta kad je ovaj covek hteo istoriju da srusi a onda juce igra Indian Vels protiv Dimčeta i pojede ga pritisak zbog potencijalnog prvog mesta.
Ne znam koliko su svesni oni mufloni na tribinama, koji zvizde Noletu, da ce posle njega gledati tenis u rangu - ortak i ja uplatili sat vremena pa idemo na pivo.
(Jagoda, 16. oktobar 2021 01:17)
To sto ne pobedjuju tri i po coveka u krug, ne znaci da je kvalitet tenisa nizak.

Ljubica

pre 2 godine

Neko je ovde napisao da je to bio atomski tenis, po snazi i brzini udaraca i servisa da, ali bez ikakve taktike, promene ritma i te lepote o kojoj mnogi stalno pričaju.To je sirova snaga i mlaćenje loptice tamo-vamo, pa ko voli, nek’ izvoli.

JPR24

pre 2 godine

Kad odu Tri Majstora, ovo će biti Tenis ! Kao i ženski. Cirkus. Osvojis GS, posle već sledeći ne znaš gde ti je glava, izgubiš dobijeno, vodiš komotno, imaš sve u rukama, i puknes odjednom ka tikva ! Slože im se kockice ponekad a posle totalni raspad. Sad Zverev. Juče Medo, koji je pobedio čoveka koji je pre toga pobedio tri ostala GS, i sad ne zna gde je…
Nole da odigra dovoljno da uzme i tu sedmu godinu na prvom mestu, pa odmor i spremanje da raZbuca sve ove pajsere slede godine od početka do kraja ! Da stavi Veliku Tačku na I i može u penziju u najboljem vremenu !

Bl

pre 2 godine

@Filip
Naravno da su prosječni krivi što nam je loše. Vi nadprosječni i prepametni nemate s tim ništa, jer ništa i ne činite. Imate krasno mišljenje o sebi i još ponekom i to je sav vaš doprinos. Ljudino, da nije prosječnih, ti bi skapao od gladi.

miodrag

pre 2 godine

Dali neko poseduje informaciju, kada je poslednji put na mastersu 1000 u polifinalu igralo 4 igrača koji se ne nalaze u top 20 na ATP listi?
(Boki, 16. oktobar 2021 08:57)
Nikad se nije desilo da sva četvorica koji su van top 20 na ATP listi budu u polufinalu. Tako da je ovo prvi put u istoriji gledamo polufinaliste koji nisu rangirani u top 20 na ATP listi.

Milan_PT

pre 2 godine

12 dana, 96 učesnika, ukupan fond za sva 4 takmičenja skoro 17 miliona dolara, to je ukratko Indijan Vels 2021. Po formatu takmičenja jedina konkurencija mu je Majami, ali s obzirom da je njegov fond manji za 10 miliona dolara, te da pobednik Majamija nosi kući 4 puta manje para (300k vs 1,2M) nije bilo slučajno što je Indijan Vels bio sasvim zasluženo smatran "petim GS-om". Do danas...
A danas je postalo jasno da izostanak Velike trojke srozava nivo turnira bar za jednu kategoriju. Nakon diskvalifikacije Đokovića na US Openu 2020 naglo je opao interes gledalaca u svetu za ostatak tog turnira, tako da za 5-10 godina ljudi će pamtiti taj turnir samo po predstavi linijske sutkinje i retki će se sećati ko je osvojio turnir.
Tako i sad sa Indijan Velsom. Sastav polufinalnih mečeva asocira na neki ATP500 turnir, i to ne neki jači. Sve će se to odraziti i na prihode ATPa, koji je primoran na neke drastičnije poteze, što je Gaudenci i najavio. Ako ATP nastavi da se i dalje pravi blesav sa urođenom lakoćom, lako je moguće da će organizatori Mastersa morati pribeći dodatnim bonusima za bolje igrače. Nešto što je odavno uobičajeno za turnire klase 250 i 500, ali se za 1000 nije radilo. Dosad...

Kikujiro

pre 2 godine

Novak Djoković najbolji i najveći ikada, do Pariza biće još GS, pitanje koliko, 2,4, 6... videćemo, i već sada Novak je GOAT, dva Vimbldona i dva AO očekujem u sledeće dve sezone, da li će biti još i koliko...

Samo da ne bude povreda.

Kikujiro

pre 2 godine

Novak Djoković najbolji i najveći ikada, do Pariza biće još GS, pitanje koliko, 2,4, 6... videćemo, i već sada Novak je GOAT, dva Vimbldona i dva AO očekujem u sledeće dve sezone, da li će biti još i koliko...

Samo da ne bude povreda.
(Kikujiro, 16. oktobar 2021 12:00)

Izvinjavam se, greška, očekujem sledeće sezone tri GS, tako da ukupno 5 u sledeće dve sezone, samo zdravlje da posluži.

CroFed

pre 2 godine

@Boki

Malo mi je "mirisalo" na Pariz 2017 (kada su finale igrali Sock i Krajinović) pa sam išao provjeriti, od 4 polufinalista samo je Isner bio u top 20 (četvrti igrač domaći Julien Benneteau). Možda se i dogodilo da su sva četvorica tenisača u polufinalu M1000 bila izvan top 20, no to je očito bilo jako davno

Filip Višnjić

pre 2 godine

Kako mu je ovo uspelo? Čovek se zaledio na 5:3 30:0 u trećem, i to u jbnm četvrfinalu mastersa! Odigrao je bar 100 važnijih mečeva u životu...
(Miloš, 16. oktobar 2021 09:22)

Raoniću, ti li si?

drago

pre 2 godine

Harry

Nije do Djokovica...Djokovic bi njih razvalio, nema dvojbe.
Nego je ovo jadno ko je u polufinalu. Nije da nema dobrih igraca. Djokovic, Medvedev, Tsitsipas, Zverev, Rublev, Nadal, Thiem, Federer, Aliassime, Shapovalov su sve top klase.

Harry

pre 2 godine

Šta je ovo, polufinale challengera?
Basiasvili, Noorie....Bože sacuvaj.
(drago, 16. oktobar 2021 09:02)

Bez potcenjivanja molim. Obojica bi bili u stanju u 2 seta Noleta da zavezu u cvor. Nole je u medjuvremenu postao vreca za udaranje. Bolje mu je da se vise posveti duhovnom: meditaciji, yogi, piramidama i tunelima, grljenju sa drvecem, bistrenju mutne vode snagom misli, nego da nastavlja tenisku karijeru.

Posmatrač

pre 2 godine

Zverev je mogao ladno da osvoji ovaj masters i zacementira sebi zasigurno četvrtu poziciju na kraju godine i ovako je drži zasigurno. Svaka čast Fritz dugo nema i pojavi se iskoristi neigranjem dosta dobrih igrača i trojke da đođe do prvog svog najboljeg rezultata na mastersu.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Grupa epizodista. Svi do jednog.
Onaj Medvedev kao bio hladnokrvan protiv Noleta kad je ovaj covek hteo istoriju da srusi a onda juce igra Indian Vels protiv Dimčeta i pojede ga pritisak zbog potencijalnog prvog mesta.
Ne znam koliko su svesni oni mufloni na tribinama, koji zvizde Noletu, da ce posle njega gledati tenis u rangu - ortak i ja uplatili sat vremena pa idemo na pivo.
(Jagoda, 16. oktobar 2021 01:17) hahaha, ova lobanja nekog naziva epizodistima, persona koja nije videla teniski meč pre 2011. a neće ga ni videti nakon što se pekmez povuče, i ta lobanja priča o profesionalnim igračima tenisa. Hahahahahaha

Harry

pre 2 godine

Tsonga, Berdych, Doviđenk... pardon - Davydenko, Nalbandian, Delpo, Verdasco, te hrpa drugih tenisača bi u svom prajmu pomela ovu nextgen, no zbog Velike Trojke+ (ovaj plusić = Andy M.) su osvojili svega nekoliko GS. E da, tu je i veliki Wawrinka. Ima ih koliko hoćeš! Ovo su sve neki proleteri, ti razni medvedevi, zverevi, idimi, dođimi...
(MladenZg, 16. oktobar 2021 08:37)

Ti proleteri ce uskoro za Djokovica da postanu neresiva enigma. Neki su to vec postali, proleter Medvedev npr., a uskoro to postaje i Zverev, a i ovi "idimi dodjimi proleteri" imaju potencijal za to.

Filip

pre 2 godine

Ne volim riječ "karma", ali mi jedino ona pada na pamet ovih dana. Medvedev jeste pobjedio Đokovića na USO sjajnom igrom. Đoković nije imao riješnje za njega, u stvari, bio je katastrofalan. Samo, Medvedev je pred finale AO imao daleko veće šanse. I tad je bio u top formi, fantastičnom zaletu, imao podršku sa svih strana, a Đoković mu je, uz teške i iscrpljujuće mečeve i povrijeđen, trebao biti lakši zadatak od USO. Ali ne. Izgleda da mu je slađe da jednog tako velikog tenisera spriječi da dostigne rekord star 52 godine. Sam je izjavio da su svi tu u Nujorku da zaustave Đokovića. Zamisli! Šta god da taj Medvedev ostvari u karijeri, biće upamćen najviše po tome da je dao sve od sebe da nekoga iz svoje ere onemogući u postizanju rekorda. Nemojte me pogrešno shvatiti. Naravni da ne mislim da je Medvedev trebao "pustiti" da Đoković pobjedi, jer tek to ne bi bilo u redu. Ali, toliko se kočoperiti tom pobjedom,a onda izgubiti na IW od tenisera koji je poznatiji kao ženskaroš i koji je, baš zbog trošenja silne energije na žene i provod, protraćio svoj sjajni talent. Dimitrov se možda tek sad "probudio", kao, svojevremeno, lijeni i takođe, što ne reći, promiskuitetni, Vavrinka, i sjetio da zna igrati tenis.
Zverevova OI medalja i dva mastersa su mu žestoko udarila u glavu, da je počeo prigovaratu kako nije dovoljno veličan i hvaljen. Oteo je Đokoviću finale OI ispred nosa,ljudi! Zbog toga bi mu, valjda, trebalo podići spomenik za života. Smučile su mi se te teniske razmažebe bebe.
(Bl, 16. oktobar 2021 12:10)
Ovaj komentar oslikava prosecnog navijaca Djokovica koji misli da tenis postoji zbog "Noleta" a takodje i dublje pokazuje zasto nam tako lose ide kao naciji.

Radoje D.

pre 2 godine

Majko bozja, kakav je ovo tenis bio, atomski tenis sa druge planete. I sad bi Djokovic sa svojim WTA servisom i ping-pong tenisom trebao ovakvima da stane na crtu? Bojim se da od 21. GS-a nema vise nista. Svakim danom sve je vise igraca koji to sa relativnom lakocom mogu da sprece... Pa ovaj Fric bi ga pojeo. Sto je osvojio, osvojio je, a to nije malo za igraca sa, tehnicki gledano, tolikim deficitima u igri.

mr

pre 2 godine

Nama Slovenima uvek nedostaje nesto da stvari doteramo do kraja. Tako Medvedev, Zverev, pa i Cicipas (po majci)...
(Pera, 16. oktobar 2021 09:22)

Па нема, кад неко зна онда зна. Словен Федерер, словен Бајерн, словен Голден стејт, словен Вајлдер, итд. Ако мислиш да су сви постали од Срба, онда си у праву.

Harry

pre 2 godine

Bez potcenjivanja molim. Obojica bi bili u stanju u 2 seta Noleta da zavezu u cvor. Nole je u medjuvremenu postao vreca za udaranje. Bolje mu je da se vise posveti duhovnom: meditaciji, yogi, piramidama i tunelima, grljenju sa drvecem, bistrenju mutne vode snagom misli, nego da nastavlja tenisku karijeru.
(Harry, 16. oktobar 2021 09:51)

Hahahahahahahah,ahahahahahah ,aj ljubi brat daj neki argument za ovo napisano...napisati za svetskog broja 1 da je vreća za udaranje ? dete ,dete
(želja, 16. oktobar 2021 10:09)

Hahahahahahahah, aaaaahahahahah... Prespavao ti OI u Tokiju, a? Zar ga nisu tamo Zverev i Busta nokautirali, prebili g***o u njemu. Treba li da spominjem i finale US Open ove godine, gledao li si to bar? To nije bio obican poraz, to je bilo ponizavanje, gazenje. Zbog toga je na kraju neutesno ridao i kukao, poceo da stuca od kukanja. Boli to kad te neko onako pregazi.

Moravac

pre 2 godine

(Radoje D., 16. oktobar 2021 11:22)

Knjiški primer onog Srbina koji želi da komšiji Srbinu crkne krava ali zato je srećan zbog stranca ALbanca, Hrvata, Rusa, bilo kog samo da Srbin nije.

Jesu li to oni pokondireni iz pripovetke i života ili su neki još gori, vrag bi ga znao. Srbija trpi sve. Dokle ? Samo Bog zna. I Morava.

Radoje D.

pre 2 godine

Majko bozja, kakav je ovo tenis bio, atomski tenis sa druge planete. I sad bi Djokovic sa svojim WTA servisom i ping-pong tenisom trebao ovakvima da stane na crtu? Bojim se da od 21. GS-a nema vise nista. Svakim danom sve je vise igraca koji to sa relativnom lakocom mogu da sprece... Pa ovaj Fric bi ga pojeo. Sto je osvojio, osvojio je, a to nije malo za igraca sa, tehnicki gledano, tolikim deficitima u igri.
(Radoje D., 16. oktobar 2021 09:43)

Šta je osvojio bombarder Fric do sada ,koliko mastersa? neću spominjati Gs ,to je druga dimenzija
(želja, 16. oktobar 2021 10:12)

Lepo si ga nazvao, pravim imenom, bombarder Fric. Bombarder Fric puni u oktobru 24 godine. Nemoj ga potcenjivati, njegovo vreme tek dolazi, tj. izgleda da je doslo.

Radoje D.

pre 2 godine

Neko je ovde napisao da je to bio atomski tenis, po snazi i brzini udaraca i servisa da, ali bez ikakve taktike, promene ritma i te lepote o kojoj mnogi stalno pričaju.To je sirova snaga i mlaćenje loptice tamo-vamo, pa ko voli, nek’ izvoli.
(Ljubica, 16. oktobar 2021 10:39)

Taktika u tenisu? O cemu pricas? Tenis je po prirodi stvari tamo-vamo igra, prebacivanje loptice preko mreze. O kakvoj crnoj taktici i promenama ritma pricas? Znas valjda ko je pravi ambasador tamo-vamo tenisa i stupidnog prebacivanja loptice preko mreze dok protivnik ne pogresi? Ali, Meda je ambasadora procitao pa poceo i on beskrajno dugo da prebacuje lopticu dok protivnik ne pogresi. Da mu to polazi za rukom demonstrirao je onomad u Njujorku.

Filip

pre 2 godine

Grupa epizodista. Svi do jednog.
Onaj Medvedev kao bio hladnokrvan protiv Noleta kad je ovaj covek hteo istoriju da srusi a onda juce igra Indian Vels protiv Dimčeta i pojede ga pritisak zbog potencijalnog prvog mesta.
Ne znam koliko su svesni oni mufloni na tribinama, koji zvizde Noletu, da ce posle njega gledati tenis u rangu - ortak i ja uplatili sat vremena pa idemo na pivo.
(Jagoda, 16. oktobar 2021 01:17)
To sto ne pobedjuju tri i po coveka u krug, ne znaci da je kvalitet tenisa nizak.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Grupa epizodista. Svi do jednog.
Onaj Medvedev kao bio hladnokrvan protiv Noleta kad je ovaj covek hteo istoriju da srusi a onda juce igra Indian Vels protiv Dimčeta i pojede ga pritisak zbog potencijalnog prvog mesta.
Ne znam koliko su svesni oni mufloni na tribinama, koji zvizde Noletu, da ce posle njega gledati tenis u rangu - ortak i ja uplatili sat vremena pa idemo na pivo.
(Jagoda, 16. oktobar 2021 01:17) hahaha, ova lobanja nekog naziva epizodistima, persona koja nije videla teniski meč pre 2011. a neće ga ni videti nakon što se pekmez povuče, i ta lobanja priča o profesionalnim igračima tenisa. Hahahahahaha

Radoje D.

pre 2 godine

Majko bozja, kakav je ovo tenis bio, atomski tenis sa druge planete. I sad bi Djokovic sa svojim WTA servisom i ping-pong tenisom trebao ovakvima da stane na crtu? Bojim se da od 21. GS-a nema vise nista. Svakim danom sve je vise igraca koji to sa relativnom lakocom mogu da sprece... Pa ovaj Fric bi ga pojeo. Sto je osvojio, osvojio je, a to nije malo za igraca sa, tehnicki gledano, tolikim deficitima u igri.

Jagoda

pre 2 godine

Grupa epizodista. Svi do jednog.
Onaj Medvedev kao bio hladnokrvan protiv Noleta kad je ovaj covek hteo istoriju da srusi a onda juce igra Indian Vels protiv Dimčeta i pojede ga pritisak zbog potencijalnog prvog mesta.
Ne znam koliko su svesni oni mufloni na tribinama, koji zvizde Noletu, da ce posle njega gledati tenis u rangu - ortak i ja uplatili sat vremena pa idemo na pivo.

Harry

pre 2 godine

Šta je ovo, polufinale challengera?
Basiasvili, Noorie....Bože sacuvaj.
(drago, 16. oktobar 2021 09:02)

Bez potcenjivanja molim. Obojica bi bili u stanju u 2 seta Noleta da zavezu u cvor. Nole je u medjuvremenu postao vreca za udaranje. Bolje mu je da se vise posveti duhovnom: meditaciji, yogi, piramidama i tunelima, grljenju sa drvecem, bistrenju mutne vode snagom misli, nego da nastavlja tenisku karijeru.

Pera

pre 2 godine

Ko ne igra aktivno tenis, ne bi trebalo da ga komentariše. Bila nekad trojica vrhunskih tenisera. Otišla su u penziju. Tenis se naravno i dalje igra i uživanje ga je pratiti.

Radoje D.

pre 2 godine

Neko je ovde napisao da je to bio atomski tenis, po snazi i brzini udaraca i servisa da, ali bez ikakve taktike, promene ritma i te lepote o kojoj mnogi stalno pričaju.To je sirova snaga i mlaćenje loptice tamo-vamo, pa ko voli, nek’ izvoli.
(Ljubica, 16. oktobar 2021 10:39)

Taktika u tenisu? O cemu pricas? Tenis je po prirodi stvari tamo-vamo igra, prebacivanje loptice preko mreze. O kakvoj crnoj taktici i promenama ritma pricas? Znas valjda ko je pravi ambasador tamo-vamo tenisa i stupidnog prebacivanja loptice preko mreze dok protivnik ne pogresi? Ali, Meda je ambasadora procitao pa poceo i on beskrajno dugo da prebacuje lopticu dok protivnik ne pogresi. Da mu to polazi za rukom demonstrirao je onomad u Njujorku.

Filip

pre 2 godine

Ne volim riječ "karma", ali mi jedino ona pada na pamet ovih dana. Medvedev jeste pobjedio Đokovića na USO sjajnom igrom. Đoković nije imao riješnje za njega, u stvari, bio je katastrofalan. Samo, Medvedev je pred finale AO imao daleko veće šanse. I tad je bio u top formi, fantastičnom zaletu, imao podršku sa svih strana, a Đoković mu je, uz teške i iscrpljujuće mečeve i povrijeđen, trebao biti lakši zadatak od USO. Ali ne. Izgleda da mu je slađe da jednog tako velikog tenisera spriječi da dostigne rekord star 52 godine. Sam je izjavio da su svi tu u Nujorku da zaustave Đokovića. Zamisli! Šta god da taj Medvedev ostvari u karijeri, biće upamćen najviše po tome da je dao sve od sebe da nekoga iz svoje ere onemogući u postizanju rekorda. Nemojte me pogrešno shvatiti. Naravni da ne mislim da je Medvedev trebao "pustiti" da Đoković pobjedi, jer tek to ne bi bilo u redu. Ali, toliko se kočoperiti tom pobjedom,a onda izgubiti na IW od tenisera koji je poznatiji kao ženskaroš i koji je, baš zbog trošenja silne energije na žene i provod, protraćio svoj sjajni talent. Dimitrov se možda tek sad "probudio", kao, svojevremeno, lijeni i takođe, što ne reći, promiskuitetni, Vavrinka, i sjetio da zna igrati tenis.
Zverevova OI medalja i dva mastersa su mu žestoko udarila u glavu, da je počeo prigovaratu kako nije dovoljno veličan i hvaljen. Oteo je Đokoviću finale OI ispred nosa,ljudi! Zbog toga bi mu, valjda, trebalo podići spomenik za života. Smučile su mi se te teniske razmažebe bebe.
(Bl, 16. oktobar 2021 12:10)
Ovaj komentar oslikava prosecnog navijaca Djokovica koji misli da tenis postoji zbog "Noleta" a takodje i dublje pokazuje zasto nam tako lose ide kao naciji.

Nikola

pre 2 godine

Finale u nedelju igrace se pred sakupljacima loptica i trenerima. Mec ce se prenositi samo na YT, a Vilander je negde na pecanju. Buducnost tenisa.

Harry

pre 2 godine

Tsonga, Berdych, Doviđenk... pardon - Davydenko, Nalbandian, Delpo, Verdasco, te hrpa drugih tenisača bi u svom prajmu pomela ovu nextgen, no zbog Velike Trojke+ (ovaj plusić = Andy M.) su osvojili svega nekoliko GS. E da, tu je i veliki Wawrinka. Ima ih koliko hoćeš! Ovo su sve neki proleteri, ti razni medvedevi, zverevi, idimi, dođimi...
(MladenZg, 16. oktobar 2021 08:37)

Ti proleteri ce uskoro za Djokovica da postanu neresiva enigma. Neki su to vec postali, proleter Medvedev npr., a uskoro to postaje i Zverev, a i ovi "idimi dodjimi proleteri" imaju potencijal za to.

Kavenaghi

pre 2 godine

Polufinale ATP 250 u Gštad i Kordobi je bilo jače od ovoga. Zavesa na zlatnu eru tenisa u kome su dominira tri čarobnjaka i u kome je tenis zahvaljujući njima dosegao vrhunac svoje popularnosti se polako spušta. Međutim dolaze novi zlatni dani za tenisere koji su uvek bili u treći plan za osvajanje velikih titula. Nagledaćemo se mi ovoga u budućnosti još kako.

Harry

pre 2 godine

Bez potcenjivanja molim. Obojica bi bili u stanju u 2 seta Noleta da zavezu u cvor. Nole je u medjuvremenu postao vreca za udaranje. Bolje mu je da se vise posveti duhovnom: meditaciji, yogi, piramidama i tunelima, grljenju sa drvecem, bistrenju mutne vode snagom misli, nego da nastavlja tenisku karijeru.
(Harry, 16. oktobar 2021 09:51)

Hahahahahahahah,ahahahahahah ,aj ljubi brat daj neki argument za ovo napisano...napisati za svetskog broja 1 da je vreća za udaranje ? dete ,dete
(želja, 16. oktobar 2021 10:09)

Hahahahahahahah, aaaaahahahahah... Prespavao ti OI u Tokiju, a? Zar ga nisu tamo Zverev i Busta nokautirali, prebili g***o u njemu. Treba li da spominjem i finale US Open ove godine, gledao li si to bar? To nije bio obican poraz, to je bilo ponizavanje, gazenje. Zbog toga je na kraju neutesno ridao i kukao, poceo da stuca od kukanja. Boli to kad te neko onako pregazi.

Radoje D.

pre 2 godine

Majko bozja, kakav je ovo tenis bio, atomski tenis sa druge planete. I sad bi Djokovic sa svojim WTA servisom i ping-pong tenisom trebao ovakvima da stane na crtu? Bojim se da od 21. GS-a nema vise nista. Svakim danom sve je vise igraca koji to sa relativnom lakocom mogu da sprece... Pa ovaj Fric bi ga pojeo. Sto je osvojio, osvojio je, a to nije malo za igraca sa, tehnicki gledano, tolikim deficitima u igri.
(Radoje D., 16. oktobar 2021 09:43)

Šta je osvojio bombarder Fric do sada ,koliko mastersa? neću spominjati Gs ,to je druga dimenzija
(želja, 16. oktobar 2021 10:12)

Lepo si ga nazvao, pravim imenom, bombarder Fric. Bombarder Fric puni u oktobru 24 godine. Nemoj ga potcenjivati, njegovo vreme tek dolazi, tj. izgleda da je doslo.

mr

pre 2 godine

Nama Slovenima uvek nedostaje nesto da stvari doteramo do kraja. Tako Medvedev, Zverev, pa i Cicipas (po majci)...
(Pera, 16. oktobar 2021 09:22)

Па нема, кад неко зна онда зна. Словен Федерер, словен Бајерн, словен Голден стејт, словен Вајлдер, итд. Ако мислиш да су сви постали од Срба, онда си у праву.

Bl

pre 2 godine

Ne volim riječ "karma", ali mi jedino ona pada na pamet ovih dana. Medvedev jeste pobjedio Đokovića na USO sjajnom igrom. Đoković nije imao riješnje za njega, u stvari, bio je katastrofalan. Samo, Medvedev je pred finale AO imao daleko veće šanse. I tad je bio u top formi, fantastičnom zaletu, imao podršku sa svih strana, a Đoković mu je, uz teške i iscrpljujuće mečeve i povrijeđen, trebao biti lakši zadatak od USO. Ali ne. Izgleda da mu je slađe da jednog tako velikog tenisera spriječi da dostigne rekord star 52 godine. Sam je izjavio da su svi tu u Nujorku da zaustave Đokovića. Zamisli! Šta god da taj Medvedev ostvari u karijeri, biće upamćen najviše po tome da je dao sve od sebe da nekoga iz svoje ere onemogući u postizanju rekorda. Nemojte me pogrešno shvatiti. Naravni da ne mislim da je Medvedev trebao "pustiti" da Đoković pobjedi, jer tek to ne bi bilo u redu. Ali, toliko se kočoperiti tom pobjedom,a onda izgubiti na IW od tenisera koji je poznatiji kao ženskaroš i koji je, baš zbog trošenja silne energije na žene i provod, protraćio svoj sjajni talent. Dimitrov se možda tek sad "probudio", kao, svojevremeno, lijeni i takođe, što ne reći, promiskuitetni, Vavrinka, i sjetio da zna igrati tenis.
Zverevova OI medalja i dva mastersa su mu žestoko udarila u glavu, da je počeo prigovaratu kako nije dovoljno veličan i hvaljen. Oteo je Đokoviću finale OI ispred nosa,ljudi! Zbog toga bi mu, valjda, trebalo podići spomenik za života. Smučile su mi se te teniske razmažebe bebe.

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

Umoran je, verovatno. Lep momak. Uspešan. Ima 24 godine i 5 mastars titula što je veliki uspeh kao i jedno finale gren slema a i pobedu na završnom turniru.

A naravno i daaaa zlatnu olimpijsku super.

DIvno je to, uvek može da stavi zlatnu oko vrata i da mu bude ekstra, zaista.

AKO OVO DIMITROV NE OSVOJI ONDA TREBA DA ODE NA RINGIŠPIL U SOFIJU I PROVRTI SE MALO, DA MU SE RAZBISTRI, ali osvojiće to zavodljivi Grigor.

bozza

pre 2 godine

Ovo onaj što je poslo Nola u Visoko sa OI?
(Loznica, Gučevo, Cer…, 16. oktobar 2021 01:12)

da, da, to je onaj sto moze da igra samo kad nema sta da izgubi, iz pozicije autasjdera. Cim je favorit, popusti mu dihtung na pelenama... zapravo ima ih nekoliko, klonovi su

Ahab

pre 2 godine

Jos jedan u nizu epizodista koji bljesnu, pa se onda vrte u oko nekog proseka.
"Plakace" turniri i arene za velikom trojkom carobnjaka koji su obelezili najzanimljiviju eru tenisa u njegovoj istoriji.
Sve ove "mlade nade" bice zanimljivi samo kladionicama i onima koji se klade.

dace bog

pre 2 godine

Odlaskom velike trojke,tenis ce izgleda biti cirkus.....Nevjerovatno kakva polufinala na turniru u Indian Velsu.
(Asteriks, 16. oktobar 2021 09:45) # Link komentara

Amerikanci nisu ni zasluzili nista bolje...omaalozavali su Novaka zvizdali mu...definitivno posle najjace trojke u istoriji..zavladat ce monotonija u tenisu...

želja

pre 2 godine

Majko bozja, kakav je ovo tenis bio, atomski tenis sa druge planete. I sad bi Djokovic sa svojim WTA servisom i ping-pong tenisom trebao ovakvima da stane na crtu? Bojim se da od 21. GS-a nema vise nista. Svakim danom sve je vise igraca koji to sa relativnom lakocom mogu da sprece... Pa ovaj Fric bi ga pojeo. Sto je osvojio, osvojio je, a to nije malo za igraca sa, tehnicki gledano, tolikim deficitima u igri.
(Radoje D., 16. oktobar 2021 09:43)

Šta je osvojio bombarder Fric do sada ,koliko mastersa? neću spominjati Gs ,to je druga dimenzija

dare slovenac

pre 2 godine

Ti proleteri ce uskoro za Djokovica da postanu neresiva enigma. Neki su to vec postali, proleter Medvedev npr., a uskoro to postaje i Zverev, a i ovi "idimi dodjimi proleteri" imaju potencijal za to.
(Harry, 16. oktobar 2021 09:57) # Link komentara

reče uskoro i osta živ...ajde da sačekamo da i Novak napuni 40, pa da postanu enigma..uskoro če to..

Kikujiro

pre 2 godine

Novak Djoković najbolji i najveći ikada, do Pariza biće još GS, pitanje koliko, 2,4, 6... videćemo, i već sada Novak je GOAT, dva Vimbldona i dva AO očekujem u sledeće dve sezone, da li će biti još i koliko...

Samo da ne bude povreda.

blic

pre 2 godine

A neko ovde nakon ispadanja Medvedeva i Cicipasa napisao "Jos jedna lagana masters titula za Zvereva". Taj komentar je imao negdje oko 80 pluseva i 7-8 minusa. Ja naravno pukao minus. Jednostavno sam znao da se sa potpunom sigurnoscu mozes kladiti samo na "Veliku trojku" i eventualno Mareja. Ovim Cicipasima, Medvedevima i Zverevima ne vredi iako neko od njih sam u zrebu ostane sa potpunim anonimusima. Njih trojica su dobri igraci, al realno oni nikada ni upola nece biti ko "Velika trojka" i Marej. Mi svi jos nismo potpuno svjesni cemu smo prisustvovali u svetu tenisa prethodnih 15-16 godina. To sto su "Velika trojka" i Marej uradili u tom periodu, to je bolesno i to je sam vrhunac tenisa. Mogu Zverev, Medvedev i Cicipas ponekad pobjediti "Veliku trojku", al oni nikad, nikad ni upola nece biti konstantni ko "Velika trojka", cak je i Marej misaona imenica za njih kad je u pitanju konstantnost. Vec odavno je jasno da ce proci mnogo mnogo vremena kad ce se ponovo pojaviti istinski sampioni kao "Velika trojka". Ustvari pravo pitanje je dal ce uopste vise pojaviti takvi igraci. U toj cjeloj prici u vezi "Velike trojke" mi je najvise zao Mareja. Realno njih trojica su Mareja skratili za sigurnih jos 12-13 GS titula, plus jos lik je zaradio tesku povredu zbog jurenja Djokovica. Bice igraca u istoriji koji ce osvojiti 10ak GS titula, al Marej ce ponovo biti veci igrac od njih.

Milos

pre 2 godine

Kad se jos i Djokovic i Nadal povuku, muski tenis ce tad u svetu biti polularan ko sto je danas zenski tenis, realno tako nekako. Velika trojka je digla tenis ko sport do najvecih visina, nakon njih potop.

Zlo

pre 2 godine

Ne znam koliko su svesni oni mufloni na tribinama, koji zvizde Noletu, da ce posle njega gledati tenis u rangu - ortak i ja uplatili sat vremena pa idemo na pivo.
(Jagoda, 16. oktobar 2021 01:17)

Gledao mec na nekom stranom strimu, sad su ocajni polako postaju svesni i svi kukaju za velikom trojkom. Podjednako. I tek ce postati. A posto ce Novak najduze opstati od njih sada ce ga zavoleti i svi podrzavati protiv ovih pacera. Ne znam koliko ce njemu to prijati to doduse haha.

maki

pre 2 godine

Ko ne igra aktivno tenis, ne bi trebalo da ga komentariše. Bila nekad trojica vrhunskih tenisera. Otišla su u penziju. Tenis se naravno i dalje igra i uživanje ga je pratiti.
(Pera, 16. oktobar 2021 07:16)

Postujem pravo svakoga da ima misljenje, ali kako mozes da kazes da su trojca otisla u penziju, kada je od 5 najjacih turnira ove gidine, Novak ostvojo 3, plus 1 finale i polufinale. To ova dvojca sto su ga pobedjivala mogu samo da sanjaju, cak i kada trojca velicanstvenih zaista odu u penziju. Novak se retko ne izbori sa pritiskom ova put je to bio zaista istorijski trenutak, a ovi mladji cim su favoriti puknu ko zvecke.

Filip Višnjić

pre 2 godine

Kako mu je ovo uspelo? Čovek se zaledio na 5:3 30:0 u trećem, i to u jbnm četvrfinalu mastersa! Odigrao je bar 100 važnijih mečeva u životu...
(Miloš, 16. oktobar 2021 09:22)

Raoniću, ti li si?

Bl

pre 2 godine

@Harry
Ti "tvoji moćni" teniseri, kojima olako prijetiš Đokoviću, tek treba da se dokazuju i to ne pobjeđujući njega ili Nadala. Ova dvojica, uz Federera, naravno, su toliko postigli, da njihovi teniski nasljednici Medvedev, Zverev i Cicipas skupa to ne mogu ni zamisliti, a kamo li ostvariti. Na IW su pokazali da nisu u stanju izboriti se ni sa trećim redom "plesača". Umorni, valjda. Medvedev je pobjedio Đokovića u FINALU 4.GS u sezoni( nije ispao od žnj tenisera u trećem kolu), nakon što je Đoković odnio kući tri prethodna GS trofeja i užasnog fizičkog i psihičkog napora na OI, a pritisak od važnosti ovogodišnjeg USO da i ne spominjem. Sjećamo se da je taj isti Medvedev kukao kao razmaženo derište da će umrijeti u Tokiju, jer je klima nepodnošljiva.'Ladno je ispao na pola trke i otišao se pripremati za USO. Niko ga nije prozvao izdajnikom. Đokovića ne prestajete napadati jer je, zbog iscrpljenosti, izgubio od Zvereva u polufinalu i nije imao snage za još jedan meč istog dana. Đoković ne može dovoljno naosvajati, da bi vi bezveznjaci priznali da je veliki i veličanstven. Stalno tražite još i još. Stalno mu prijetite nekim Karacovima i sličnim "neviđeno uspješnim i opasnim" teniserima. Niste u stanju zaboraviti dva poraza od Kiriosa 2017. kad je bio povrijeđen, a ne sjećate se da je drugi put s tim "teniskim gorostasom" imao meč na IW i to, nakon što je, tog istog dana odigrao meč u tri seta s jednim Delpotrom. Mora da su Đokovićevi najveći kritičari "jako uspješni" u svemu.

ZORAN

pre 2 godine

Ovi nemogu ni do 1/2finala Mastersa.
Muski tenis postaje ko zenski.
Secam se 2011g,Nadal 25god,Federer30god,Marej 24 god.
A Djokovic osvojio 10 od 14 velikih turnira(posle USO).
Imao 16.950 bodova.

zex

pre 2 godine

Poenta je sto kod mladjih generacija nema top klase kao Novak,Rodja, Nadal i Endi. Ovi dodju do zavrsnice pa se raspadnu jer ima mnogo mladih igraca koji nemaju konstantnost ali mogu da pobede ove druge bilo kada.Klasa je vecna, sto smo gledali, gledali smo.

MladenZg

pre 2 godine

Tsonga, Berdych, Doviđenk... pardon - Davydenko, Nalbandian, Delpo, Verdasco, te hrpa drugih tenisača bi u svom prajmu pomela ovu nextgen, no zbog Velike Trojke+ (ovaj plusić = Andy M.) su osvojili svega nekoliko GS. E da, tu je i veliki Wawrinka. Ima ih koliko hoćeš! Ovo su sve neki proleteri, ti razni medvedevi, zverevi, idimi, dođimi...

želja

pre 2 godine

Bez potcenjivanja molim. Obojica bi bili u stanju u 2 seta Noleta da zavezu u cvor. Nole je u medjuvremenu postao vreca za udaranje. Bolje mu je da se vise posveti duhovnom: meditaciji, yogi, piramidama i tunelima, grljenju sa drvecem, bistrenju mutne vode snagom misli, nego da nastavlja tenisku karijeru.
(Harry, 16. oktobar 2021 09:51)

Hahahahahahahah,ahahahahahah ,aj ljubi brat daj neki argument za ovo napisano...napisati za svetskog broja 1 da je vreća za udaranje ? dete ,dete

Ljubica

pre 2 godine

Neko je ovde napisao da je to bio atomski tenis, po snazi i brzini udaraca i servisa da, ali bez ikakve taktike, promene ritma i te lepote o kojoj mnogi stalno pričaju.To je sirova snaga i mlaćenje loptice tamo-vamo, pa ko voli, nek’ izvoli.

XP

pre 2 godine

Bez potcenjivanja molim. Obojica bi bili u stanju u 2 seta Noleta da zavezu u cvor. Nole je u medjuvremenu postao vreca za udaranje. Bolje mu je da se vise posveti duhovnom: meditaciji, yogi, piramidama i tunelima, grljenju sa drvecem, bistrenju mutne vode snagom misli, nego da nastavlja tenisku karijeru.
(Harry, 16. oktobar 2021 09:51)

Jeste, baš, osvojio je samo tri slema ove godine, a ne kao neki, ništa. I samo je tričavih 300 i nešto nedelja broj jedan, kao da je to neki uspeh.

Kikujiro

pre 2 godine

Novak Djoković najbolji i najveći ikada, do Pariza biće još GS, pitanje koliko, 2,4, 6... videćemo, i već sada Novak je GOAT, dva Vimbldona i dva AO očekujem u sledeće dve sezone, da li će biti još i koliko...

Samo da ne bude povreda.
(Kikujiro, 16. oktobar 2021 12:00)

Izvinjavam se, greška, očekujem sledeće sezone tri GS, tako da ukupno 5 u sledeće dve sezone, samo zdravlje da posluži.

Bl

pre 2 godine

@Filip
Naravno da su prosječni krivi što nam je loše. Vi nadprosječni i prepametni nemate s tim ništa, jer ništa i ne činite. Imate krasno mišljenje o sebi i još ponekom i to je sav vaš doprinos. Ljudino, da nije prosječnih, ti bi skapao od gladi.

Cole

pre 2 godine

Ne volim da pljujem po uspesnim
teniserima, jer biti u TOP 10
nija mala stvar ali ispadaju prvo
Medvedev, cici i Zverev, pa mi
ostaje da se zapitam, na sta li
ce da lici ta nova era povlacenjem
Novaka i Rafe (RF se maltene povukao).

P.S.
Nesto se mislim (znam da cu sada
da budem kontradiktoran) mozda tenis
dozivi i renesansu u finansijskom
smislu. Posto se sve zivo pretvara
u sund i kic, trazi se skandal, prostakluk,
primitivizam, necija krv... glavesine mozda
vec rade neki eksperiment sa kirjosom, koji
kakav god da je, privlaci sponzore, publiku,
navijace... E to je ono zastrasujuce.

Milan_PT

pre 2 godine

12 dana, 96 učesnika, ukupan fond za sva 4 takmičenja skoro 17 miliona dolara, to je ukratko Indijan Vels 2021. Po formatu takmičenja jedina konkurencija mu je Majami, ali s obzirom da je njegov fond manji za 10 miliona dolara, te da pobednik Majamija nosi kući 4 puta manje para (300k vs 1,2M) nije bilo slučajno što je Indijan Vels bio sasvim zasluženo smatran "petim GS-om". Do danas...
A danas je postalo jasno da izostanak Velike trojke srozava nivo turnira bar za jednu kategoriju. Nakon diskvalifikacije Đokovića na US Openu 2020 naglo je opao interes gledalaca u svetu za ostatak tog turnira, tako da za 5-10 godina ljudi će pamtiti taj turnir samo po predstavi linijske sutkinje i retki će se sećati ko je osvojio turnir.
Tako i sad sa Indijan Velsom. Sastav polufinalnih mečeva asocira na neki ATP500 turnir, i to ne neki jači. Sve će se to odraziti i na prihode ATPa, koji je primoran na neke drastičnije poteze, što je Gaudenci i najavio. Ako ATP nastavi da se i dalje pravi blesav sa urođenom lakoćom, lako je moguće da će organizatori Mastersa morati pribeći dodatnim bonusima za bolje igrače. Nešto što je odavno uobičajeno za turnire klase 250 i 500, ali se za 1000 nije radilo. Dosad...

Mik jug

pre 2 godine

Pratio sam tenis i pre Djokovica, ali ne u ovolikoj meri koliko sada. Mogu samo da konstatujem, možda grešim, ali mislim da se vraća onaj tenis iz ‘90-ih, samo sto jači servis, ako nije as, onda izlazak na mrežu i kraj poena. Nadal, Djokovic i Federer su stvarno od tenisa napravili drugi sport, jednostavno lepo je bilo za gledati. Možda smo i mi Srbi subjektivni malo, zato sto je Novak najbolji, pa kažemo da je ovo najbolji tenis ikada. Treba još malo uživati, posto mislim da dolaze crni dani za svetski tenis. Biće bukvalno kao kod žena, svaki put drugi će dolaziti do završnica.

Moravac

pre 2 godine

(Radoje D., 16. oktobar 2021 11:22)

Knjiški primer onog Srbina koji želi da komšiji Srbinu crkne krava ali zato je srećan zbog stranca ALbanca, Hrvata, Rusa, bilo kog samo da Srbin nije.

Jesu li to oni pokondireni iz pripovetke i života ili su neki još gori, vrag bi ga znao. Srbija trpi sve. Dokle ? Samo Bog zna. I Morava.

antiDebil

pre 2 godine

Tsonga, Berdych, Doviđenk... pardon - Davydenko, Nalbandian, Delpo, Verdasco, te hrpa drugih tenisača bi u svom prajmu pomela ovu nextgen, no zbog Velike Trojke+ (ovaj plusić = Andy M.) su osvojili svega nekoliko GS. E da, tu je i veliki Wawrinka. Ima ih koliko hoćeš! Ovo su sve neki proleteri, ti razni medvedevi, zverevi, idimi, dođimi...
(MladenZg, 16. oktobar 2021 08:37)

Ferrer bi im pravio lom i zavrtao usi samo tako!

JPR24

pre 2 godine

Kad odu Tri Majstora, ovo će biti Tenis ! Kao i ženski. Cirkus. Osvojis GS, posle već sledeći ne znaš gde ti je glava, izgubiš dobijeno, vodiš komotno, imaš sve u rukama, i puknes odjednom ka tikva ! Slože im se kockice ponekad a posle totalni raspad. Sad Zverev. Juče Medo, koji je pobedio čoveka koji je pre toga pobedio tri ostala GS, i sad ne zna gde je…
Nole da odigra dovoljno da uzme i tu sedmu godinu na prvom mestu, pa odmor i spremanje da raZbuca sve ove pajsere slede godine od početka do kraja ! Da stavi Veliku Tačku na I i može u penziju u najboljem vremenu !

drago

pre 2 godine

Harry

Nije do Djokovica...Djokovic bi njih razvalio, nema dvojbe.
Nego je ovo jadno ko je u polufinalu. Nije da nema dobrih igraca. Djokovic, Medvedev, Tsitsipas, Zverev, Rublev, Nadal, Thiem, Federer, Aliassime, Shapovalov su sve top klase.

Ljubica

pre 2 godine

@Radoje D

To je ono kad od mržnje ništa drugo ne vidiš i zato što jednog igrača ne voliš u stanju si da postavljaš takve tvrdnje. Naravno da postoji taktika u tenisu, to što je neko ne primeti ili ne razume, e to već nije moj problem. Stupidna je jedino ova tvrdnja koju iznosiš, kako Novak čeka samo na greške protivnika. Preporučila bih nekima da pogledaju nekad meč bez pene na ustima, to bi im pomoglo da budu malo realniji. Svako ima pravo na svoje mišljenje, zato sam i rekla ko voli nek’ izvoli. Pozz

miodrag

pre 2 godine

Fric pravi čudo u Indijan Velsu. Prvo izbacio Rubljova 5.nosioca u trećem kolu, onda Sinera u osmini finala 11.nosioca i sada Zverev 4.nosilac koji je bio pomalo panično i pod pritiskom u završnici meča. Ispadanjem Zvereva su ostali polufinalisti koji su van top 20 na ATP listi.

Predo

pre 2 godine

Pođem spavati, pogledam live score, vidim Zverev ima brejk prednostii i meč loptu, rekoh nije Fric taj kapacitet, koliko god Zverev bio nestabilan. Eto, to je tenis.

Stefan

pre 2 godine

E ovo sto je juce bilo doslo je Novaku kao samar budali. Nevjerivatno kako se sve poklopilo, ali i zasluzio je, upotpunpsti.
Prvo odustajanje Medvedeva sa turnira u Moskvi, a zatim eliminacija Cicipasa, pa onda i Zvereva.
Sa ovim Novak gotovo sigurno zavrsava godinu kao No1e. Cicipas i Zverev vise nemaju aposlutno nikakve sanse, koja je i do sada bila u domenu teorije.
Ubjedjen sam da ako se Novak pojavi u Parizu, a ja se iskreno nadam da hoce, sva dilema oko broja 1 bice zavrsena.

Miloš

pre 2 godine

Kako mu je ovo uspelo? Čovek se zaledio na 5:3 30:0 u trećem, i to u jbnm četvrfinalu mastersa! Odigrao je bar 100 važnijih mečeva u životu...

Ne mogu

pre 2 godine

Sad sam vratio, Zverev prigovarao nekom debeljku sa tribina sto je pricao tokom njegove pripreme za servis hahaha pa zivote.. a publika 15 ljudi.. zamisli da dozivi onaj Vimbldon pa samoubio bi se tacno

miodrag

pre 2 godine

Dali neko poseduje informaciju, kada je poslednji put na mastersu 1000 u polifinalu igralo 4 igrača koji se ne nalaze u top 20 na ATP listi?
(Boki, 16. oktobar 2021 08:57)
Nikad se nije desilo da sva četvorica koji su van top 20 na ATP listi budu u polufinalu. Tako da je ovo prvi put u istoriji gledamo polufinaliste koji nisu rangirani u top 20 na ATP listi.

Boki

pre 2 godine

Dali neko poseduje informaciju, kada je poslednji put na mastersu 1000 u polifinalu igralo 4 igrača koji se ne nalaze u top 20 na ATP listi?

Hak Fin

pre 2 godine

Od cetvorice 1/2 polufinalista, eventualna pobeda bi najvise znacila Englezu. Dovela bi ga na mesto ispred Sinera u trci za Torino. A posto su Italijani videli vec Sinera tamo, kao imaju informacije da Novak nece igrati nece im bit basi drago. Fitz pred domacom publikom, veliki podstrek za finale. Kako god, Novak je na dobitku, jer ako ovako bude i u Parizu, mozda zadrzi No.1 i bez igranja....

CroFed

pre 2 godine

@Boki

Malo mi je "mirisalo" na Pariz 2017 (kada su finale igrali Sock i Krajinović) pa sam išao provjeriti, od 4 polufinalista samo je Isner bio u top 20 (četvrti igrač domaći Julien Benneteau). Možda se i dogodilo da su sva četvorica tenisača u polufinalu M1000 bila izvan top 20, no to je očito bilo jako davno

Posmatrač

pre 2 godine

Zverev je mogao ladno da osvoji ovaj masters i zacementira sebi zasigurno četvrtu poziciju na kraju godine i ovako je drži zasigurno. Svaka čast Fritz dugo nema i pojavi se iskoristi neigranjem dosta dobrih igrača i trojke da đođe do prvog svog najboljeg rezultata na mastersu.

Vanja

pre 2 godine

@ Boki

Evo podatka,objavljenog na sajtu ATP-a:Od 1990.godine odigrano je 280 turnira Masters serije 1000 i nikada se nije dogodilo da SF igraju igraci izvan top 25.Nori je najbolje rangiran (26.),pa Dimitrov (28.),Bazilasvili je 36.,i Fric je 39.na rang listi.