Ravnoteža

Srbija je u Luksemburgu, za promenu, dobila utakmicu u kojoj nije briljirala.

SS
Pošaljite komentar
  1. Samo velike ekipe pobjeđuju i kada nisu na terenu! Srbija je balkanski Brazil i daleko će dogurati na SP. Luksemburg je rušio i najveće i uvijek je nezgodan protivnik ali kad je Vlahović raspoložen, nitko nema šanse. Zanima me obračun sa Ronaldom i umišljenim Portugalom. Srbija će ih rastavit na proste delove i kao prva u grupi otići u Katar. Hrvati da ćute i Šaćiri da pazi gde se odeva. Dogodine u Kataru a možda i na kauču.
    (Spv, 10. oktobar 2021 19:31)

    # Link komentara

  2. Jovića umesto Mitra i Vlahović, više zna fudbal nego ova dvojica zajedno. Nespotski gest Mitra, baš nekulturno i ne sportski, ništa niko i nigde ne napisa. Dobro da Radonjić to nije uradio.
    (miško, 10. oktobar 2021 18:12)

    # Link komentara

  3. Uh, Dule pa Lazović je prolazio kao kroz sir.
    (miško, 10. oktobar 2021 18:07)

    # Link komentara

  4. @ruska dusa
    da. ni ja se ne razumem toliko, ali vidi se iz aviona da mitrovic i vlahovic nema smisla da igraju zajedno. ne pravimo vise sansi, niti podizemo procenat realizacije, a na sredini imamo livadu. maksimovic umesto jednog od njih dvojice i ubili bismo portugal. razumem ja zelju da se dva vrhunska spica izvedu na teren, ali to ocigledno ne moze tako...
    (veverica, 10. oktobar 2021 16:18)

    Да, управо тако.. "Убићемо", фудбалски наравно, Португал! :)
    (Руска Душа, 10. oktobar 2021 17:52)

    # Link komentara

  5. A inače, dosad smo uvek briljirali, a pobedjivali...
    (Čiča Miloje, 10. oktobar 2021 17:30)

    # Link komentara

  6. Podrska treneru i momcima.
    Ja vjerujem u vas.
    (Slavko Vrekic, 10. oktobar 2021 16:35)

    # Link komentara

  7. ako jednom budemo jedinstveni i bezrezervno podržimo sve, od piksija do poslednjeg reprezentativca - dobićemo portugal!!!
    (mladići borovi, devojke jele, 10. oktobar 2021 16:24)

    # Link komentara

  8. @ruska dusa
    da. ni ja se ne razumem toliko, ali vidi se iz aviona da mitrovic i vlahovic nema smisla da igraju zajedno. ne pravimo vise sansi, niti podizemo procenat realizacije, a na sredini imamo livadu. maksimovic umesto jednog od njih dvojice i ubili bismo portugal. razumem ja zelju da se dva vrhunska spica izvedu na teren, ali to ocigledno ne moze tako...
    (veverica, 10. oktobar 2021 16:18)

    # Link komentara

  9. Tadic nista, ali bas nista nije pokazao, a nesto se i ne secam kada je poslednji put odigrao dobro za reprezentaciju...Mitrovic nije lopte primio, medjutim ima i on pravo na los dan, momak nas je dobro zaduzio svojim golovima..Vlahovic do postizanja gola ubedljivo najlosiji, posle sjajan...Sergej ponovo odlican, ko to ne vidi ne vredi mu objasnjavati...Pavlovic ono sto je odigrao odlicno...Kostic puno bolji u prvom poluvremenu...ostali prosek...U sustini velika pobeda ne zbog jakog protivnika
    nego zbog vaznih bodova...imamo solidan tim, nismo u prvih 10 reprezentacija u svetu (FRA, ESP, NJEM, ITAL, BELG, ENGL, BRAZ, ARG, URUG, PORT) ali mozemo sa svim drugim ravnopravno igrati
    (sever, 10. oktobar 2021 16:12)

    # Link komentara

  10. @Pa onom dziberu Radonjicu da je otac selektor mislim da ne bi imao mesta,šta ovo radi pixi???
    (Bukowski, 10. oktobar 2021 13:56)

    Brate ja nemam razloga da volim Radonjica, ali ti ga pretera! Protiv Portugala je bio fantastican, i povadio nas je da izvucemo remi. Decko je takav igrac da kad ga ubacis u igru ne znas da li ce biti najbolji ili najgori na terenu. Nije konstantan i zato ga nema u klupskom fudbalu nigde, ali daleko od toga da je los igrac.Prosli put kada smo igrali u Luksemburgu on je dao dva gola koliko se secam.
    (navijac, 10. oktobar 2021 15:54)

    # Link komentara

  11. Po meni, igra sa dva klasicna napadaca u ovoj formaciji je greska. Vezni red je slabiji. Bez dobre "zaledjine" Tadic ne dolazi do izrazaja, SMS je daleko od protivnickog gola, a napadaci jedan drugog guse. Mislim da Mitrovic bolje igra kad je sam u spicu, a isto vazi i za Vlahovica. Zbog ovakve formacije smo izgubili dva boda protiv Irske. Jak vezni red je neophodan u formaciji sa tri stopera.
    (olimpico, 10. oktobar 2021 15:04)

    # Link komentara

  12. Против Португала мушки, прса у прса па шта буде. Храбро момци до краја па нек буде шта бити мора.
    (Вук, 10. oktobar 2021 14:40)

    # Link komentara

  13. Mala greska. Mi ne bi bili prvi u grupi i da je ostalo 1:0 proriv Irske zbog gol razlike u korist Portugala. Tako da bi nam i dalje trebala pobeda ako bi se po orojekciji zavrsile sve utakmice do novembarskog susreta u Lisabonu.
    (DAVOR, 10. oktobar 2021 14:23)

    # Link komentara

  14. Sa Radonjicem koji ne može prazan gol da pogodi e moj piksi uzimaš i ti lovu sa strane očigledno.
    (Sremac, 10. oktobar 2021 14:10)

    # Link komentara

  15. @Pozdravi druga
    Steta sto ti nisi savladao srpski jezik, pretce:)
    (Pozdrav sa Jadrana, 10. oktobar 2021 13:59)

    # Link komentara

  16. Не, текст који почиње са: "Већина играча је одиграла испод сваког нивоа" не може да буде ОК. Анализа утакмице у тексту је лоша, а коментари нису за коментар. Врхунац "знања" коментатора је да играч "Х" обавезно треба да игра уместо играча "Y", ма браво.
    (Гале, 10. oktobar 2021 13:58)

    # Link komentara

  17. Pa onom dziberu Radonjicu da je otac selektor mislim da ne bi imao mesta,šta ovo radi pixi???
    (Bukowski, 10. oktobar 2021 13:56)

    # Link komentara

  18. Sinoć ne samo da nama prosto nije bilo veče, nego ruku na srce i Luksemburg je odigrao vrlo tvrdo i hrabro. Samo su potvrdili da oni nikako više nisu reprezenzacija za nabijanje golova i statistike. Jedino je dobro što smo pobedili i nismo primili gol, sve ostalo ćemo hteti što pre da zaboravimo. Što se tiče same konfuzije u zadnjoj liniji, na to smo nekako i navikli, ali mi se čini da ova formacija sa Vlahovićem i Mitrovićem u špicu nekako ne funkcioniše. Da li su oni sami po sebi dva vrlo slična tipa napadača, da li je neuigranost u pitanju ili nešto treće, ne znam. Razumem i cenim napadačku taktiku trenera, takođe i razlog da Mitar igra (zbog golova) kao i Vlahović (ozbiljan napadač u usponu) ali nekako njih dvoje u paru, kao što rekoh, ne funkcionišu, kao da "guše" jedan drugog.
    (Ivannn, 10. oktobar 2021 13:42)

    # Link komentara

  19. Meni nije jasno kako Tadić i SMS imaju ocenu od 7,3 i 8,2 na sofascore kad nam je vezni red bio totalno truba ! Šta su oni gledali ??
    (JPR24, 10. oktobar 2021 10:56)

    A zašto misliš da je sofascore relevantan? Pa tu ne rade vrhunski sportski novinari, to su rezultati uživo za kladioničare. Isto kao i transfermarkt, ispisuju proizvoljne cifre i retko kada to odgovara istini. I medju novinarima imaš one koji su profesionalni i one koji neće da se zameraju domaćim fudbalskim kabadahijama. Imaš oči, gledaj meč i videćeš ko i kako igra. Naravno, mi smo samo ljubitelji, ali videlo se sinoć iz aviona da nemamo sredinu. Protiv Portugala koji igra presing na sredini, biće ozbiljnih problema. Naša nada su CR7 koji kvari atmosferu u ekipi i njihov selektor koji to ne sme da sankcioniše. Kad bi umesto njegovih miljenika Ronalda, Oliveire i Sedrika, igrali Nuno Mendeš, R. Sančez i Andre Silva... bojim se da bi nam zveknuli petardu.
    (Mali Hijavata, 10. oktobar 2021 13:29)

    # Link komentara

  20. Pljuvati po Piksiju,mogu samo ograničeni ljudi,nezadovoljni svojim životom koji svoje frustracije leče komentarima. Piksi je preuzeo reprezentaciju pred kvalifikacije,pa zar mislite da je čarobnjak i da preko noći može da promeni navike igrača.Pa jadnici ste neverovatni,pustite čoveka da odradi dva ciklusa,pa ga onda pljujte do mile volje ako ne bude rezultata.Čovek mora u kvalifikacijama da proba, razne taktičke zamisli jer nije imao kad.Pa samo ćoravi kod očiju ne vide da počinje igra da liči na moderan fudbal.Moramo istrpeti i bodriti ih,dok se sve to lepo ne skocka,da znamo standardnu odbranu,što je najvažnije a sistem igre če biti napadački u to ne sumnjam.
    (Obraz vam đon, 10. oktobar 2021 12:54)
    pa ti sto pljuju piksija pljuju i stankovica,stanojevica,zeljka obradovica,mitrovica....njima je nebitno ko je u pitanju bitno je da negde istresu nezadovoljstvo svog zivota.ja kao grobar nikad jednu ruznu rec nebi ni pomislio o piksiju ili stankovicu,to su za mene prava gospoda i bore se za svoje.terzic,covic i ostala kompanija su vec druga prica,a da ljudi onakve legende posmevaju je za lazu lazarevic.otkako je neta skontali smo koliko smo mi pakosan narod
    (nesa80, 10. oktobar 2021 13:23)

    # Link komentara

  21. @ Pozdrav sa Jadrana. Reci drugu da smo pobedili,pa s tim u vezi krađa nije bitna.Tebi čestitke,odlično si savladao srpski jezik,sad govoriš kao i pretci što su ti pričali.
    (Pozdravi druga, 10. oktobar 2021 13:17)

    # Link komentara

  22. Nisam gledao, jesu Srbi opet pokradeni? Pitam za druga.
    (Pozdrav sa Jadrana, 10. oktobar 2021 12:58)

    # Link komentara

  23. Kada sam video naslov ravnoteža, očekivao sam da je pogođena suština, ali je tema skroz druga. Mi juče nismo imali ravnotežu u timu. Četiri izuzetno ofanzivna igrača koji ostaju visoko i ne igraju odbranu, Vlahovic, Mitar, Tadić i Djuricic. Kostić koji takođe visi napred. Sergej koji je realno ofanzivno orijentisan. I jedini Gudelj koji je defanzivno orijentisan,a bas i nije imao svoj dan. Zbog toga smo imali krater u sredini i nikakvu tranziciju. Mitar i Vlahovic mogu da odigraju 15 minuta zajedno, kada se juri rezultat, u pozicionoj igri to je besmisleno. Još se Mitar vraća da pakuje šanse Vlahovicu. Jedno je biti ofanzivan, to poštujem, ali nadam se da ćemo protiv Portugala izaći pametnije, smisleno ofanzivno, a ne kao muve bez glave.
    (zzzz, 10. oktobar 2021 12:56)

    # Link komentara

  24. Pljuvati po Piksiju,mogu samo ograničeni ljudi,nezadovoljni svojim životom koji svoje frustracije leče komentarima. Piksi je preuzeo reprezentaciju pred kvalifikacije,pa zar mislite da je čarobnjak i da preko noći može da promeni navike igrača.Pa jadnici ste neverovatni,pustite čoveka da odradi dva ciklusa,pa ga onda pljujte do mile volje ako ne bude rezultata.Čovek mora u kvalifikacijama da proba, razne taktičke zamisli jer nije imao kad.Pa samo ćoravi kod očiju ne vide da počinje igra da liči na moderan fudbal.Moramo istrpeti i bodriti ih,dok se sve to lepo ne skocka,da znamo standardnu odbranu,što je najvažnije a sistem igre če biti napadački u to ne sumnjam.
    (Obraz vam đon, 10. oktobar 2021 12:54)

    # Link komentara

  25. А утицај напада на селектора ос стране господина Терзића пар дана пре утакмице није ушао у рачуницу?
    (Ненад, 10. oktobar 2021 12:53)

    # Link komentara

  26. (Flajko, 10. oktobar 2021 12:04)
    vidi se da ne pratiš fudbal poslednjih godina.. Luxemurg odavno nije više na nivou Malte ili Farskih ostrva.. jedan Portugal se muči protiv njih, dobili su Irsku u gostima.. Luxemburg je trenutno nivo recimo neke Bugarske, pa i npr Slovenije, koliko god to nekome neverovatno zvučalo.. izadjite više iz 80-ih i 90-ih godina..
    (Ristić, 10. oktobar 2021 12:44)

    # Link komentara

  27. mislim da nam se vratilo za ubistvo franca i murata

    sta vi mislite?
    (kurta i murta, 10. oktobar 2021 12:39)

    # Link komentara

  28. Meni je zanimljivo kako nemamo JEDNOG igraca koji ce JEDNOM predriblati bilo koga. Nasi igraci cim vide da im nije apsolutno prazan prostor ispred njih ne pada im na pamet da pokusaju da krenu napred. Ne moramo nikoga nikada ppbediti samo jednom da vidim da je neko nas prosao protivnickog igraca i ja cu biti prezadovoljan.
    (Mrgud, 10. oktobar 2021 12:38)

    # Link komentara

  29. Loša postavka igre selektora. Razumem da hoce napadačku igru, ali sa dva klasična špica ne ide. Vlahović zbog svoje ubitačnosti, mora da igra. Sredinu sinoc nismo ni imali, a tek ulaskom Maksimovića i izlaskom Motrovica ekipa je dobila na fizionomiji. Mitrovic je je bio sinoc, zbog formacije, manjak u igri. Na Portugal treba izaci sa Vlahovicem kao jedinim spicem, i pojacati sredinu sa Maksimovicem, sto ce rasteretiti i Sergeja da ne mora da bude defanzivan i da krpi rupe kao sinoc. Tadic igra previsoko i kao takav isto odsecen u triu napadaca. Krila procitana i sve vreme udvajana jer nismo imali manevar u sredini...
    (Dule, 10. oktobar 2021 12:25)

    # Link komentara

  30. Друго место у групи и бараж су крајњи домет наше репрезентације. У баражу ће нам требати доста среће зато што можемо налетети на озбиљне противнике. Треба бити реалан. Ми смо једна просечна репрезентација, на граници друге и треће европске лиге. Колико наших играча су носиоци игре у великим клубовима? Према томе, пред Пиксијем је јако тежак посао да достигне барем Муслина.
    (Куп је битан, 10. oktobar 2021 12:19)

    # Link komentara

  31. "@ ФЕНОМЕН - Ако је Луксембург био бољи што није онда побиједио? Рачуна се ко је бољи у датим головима. Причаш глупости."
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 10. oktobar 2021 12:18)

    # Link komentara

  32. živković mora pre radonjića, koji realno nema veze sa životom.
    (eto toliko, 10. oktobar 2021 12:17)

    # Link komentara

  33. Ranije se pobeda 1 nula protiv Lux, Malte, Farskih itd, smatrala 'neuspehom', tako da tu nema price, opravdanja, vadjenja... Bez 3-4 nula sve je blamaza. A ovo "pobedi se ne gleda..." to bi moglo da se kaze protiv bugara, grka, skandi-azijskih ekipa.
    I nesto se mislim, bolje je sto smo kiksnuli s Irskom, da smo pobedili, u Lisabonu bi igrali 88 min "double decker bunker" a ovako moramo da napadamo, nadam se od pocetka, idemoooo
    (Flajko, 10. oktobar 2021 12:04)

    # Link komentara

  34. Piksi mora stisnuti petlju i odlučiti se ili za Mitrovića ili za Vlahovića, taj drugi špic mora biti mnogo pokretljiviji igrač koji se izvlači i na bok i ume da se vrati po loptu a ne sidraš. Đuričić se silom tera na bok a njegova idealna pozicija je iza napadača, a SMS je zbog manjka igrača u sredini prisiljen da igra previše defanzivno. Ako se već igra sa dva klasična špica, mnogo bolje kao tandem deluju Vlahović-Jović jer im je moguće loptu na sve načine, onakav gol kakav je sinoć dao Vlahović, Mitrović ne bi mogao ni za tri života a Jović bi mogao.
    (Armata, 10. oktobar 2021 12:03)

    # Link komentara

  35. Kako ne shvatate. Piksa je namerno promesao da portugalci ne ukapiraju ko, gde, sta. Videli ste ga kako je miran, tacno je znao. Isto ce biti I protiv azerbejdzana. A onda portugal sve dolazi na svoje mesto I mi pobedjujemo evropskog sampiona u njegovom dvoristu sa 5:0. Videcete. Sve je to Piksa...
    (Milos, 10. oktobar 2021 12:01)

    # Link komentara

  36. Da li je moguce da ocigledan faul nad Tadicem nije sviran zato sto je napravljen u petercu od strane golmana? Zna li neko da li postoji pravilo da je golman potpuno zasticen u svom prostoru?
    (Kuki, 10. oktobar 2021 11:57)

    # Link komentara

  37. Samo mentol može misliti da Srbija pobeđuje Portugal u gostima. Ljudi moji pa mi veze nemamo. Piksi je sinoć unakazio Mitrovića koji na novoj poziciji nije znao gde se nalazi. Vlahović je sebičan do bola. Tri stopera...pa ne zna se ko je gori. Pamti li neko da je Tadić odigrao za Sr
    sbiju kao za Ajaks...ja ne. On je običan folirant punih džepova. A tek Radonjić...svaku loptu je izgubio i promašio zicer. I sa takvima da pobediš evropskog prvaka? Daj ne zamlaćijte se. Luksemburg je sinoć bio bolji.
    (Fenomen, 10. oktobar 2021 11:53)

    # Link komentara

  38. Koliko ovi sofa score nemaju pojma kad ocenjuju igrače da vlahovič dobije 7.3 ocenu a Sergej 8.2 ma nemoj još i Veljkovič koji se zabija u aut dobije višu ocenu to nema blage veze sa mozgom.Falio nam je veznjak Maksimovič to je bilo evidentno.
    (slaviša šmigič, 10. oktobar 2021 11:51)

    # Link komentara

  39. ало бре, докле више тврдње да је Роналдо дао гол који није признат? погледао сам снимке бар 20 пута, и нема шансе да се са сигурношћу тврди да је био гол. лопта мора ЦЕЛА да пређе линију. ЦЕЛА!
    (Вук Караџић, 10. oktobar 2021 11:40)

    # Link komentara

  40. Ne treba zaboraviti da je Srbija drugo poluvreme odigrala sa 10 igraca protiv 12 Lux tako da je rezultat odlican. Mada i to je samo matematicki u praksi je jos i gore jer je Radonjic bio u nasem dresu a igrao za njih.
    (Telal, 10. oktobar 2021 11:39)

    # Link komentara

  41. Prosto mi neverovatno koliko je vezna linija daleko od napadača kad se radi pritisak na zadnju liniju sve je delovalo katastrofalno loše neznam šta se čekalo sa ulaskom Maksimoviča i zašto nema Grujiča jednostavno nam treba jedan od ovih igrača u terenu da se poveže igra a igrači stanu bliže napadačima kako nebi mogli primiti loptu ispred svog gola tu je vezni red potpuno zatajio bili su kilometrima daleko kad treba,da se otme lopta ili se nateraju na ispucavanje dugih lopti.Meni je delovalo kao da smo izgubljeni Vlahoviča da nije pogodio mi nebi dali gol do prekosutra ovakvom igrom nadam se,da je Piksi uvideo gde je problem kako se nebi više dešavalo da protiv ovakvih reprezentacija ostavljamo bodove a komotno se moglo desiti da nas poraze i izbace iz igre za napredovanje.
    (slaviša šmigič, 10. oktobar 2021 11:39)

    # Link komentara

  42. Au grobari, koliko mržnje prema Radonjiću, vunder kind dok je bio kod vas i najbolji i najskuplji igrač dok je igrao u Zvezdi. Svi kao da ste Mustafe, njega je Radonja stvarno uništio. A Pavlović vezara.
    (miško, 10. oktobar 2021 10:51)

    Alo vezaro, nastavi ti sa goblenima, tu si veruj mi super, nemoj ovde vise da JG i PK.
    (PRSKAJ POLIVAJ !!!, 10. oktobar 2021 11:37)

    # Link komentara

  43. Najveci problem koji imamo je sto je Gudelj nestandardan u Sevilji. On je kicma ove reprezentacije, jer jedini on od defanzivnih veznih za sa loptom, ne vraca je nazad, moze i da asistira i sutira. Slicno i sa Radonjicem, no tu imamo zamenu. Odbrana nam je znatno losiji dio tima. Nema no-nonsence igraca koji pouzdan, kao sto je nekad bio Vidic, ne mora on biti tehnicar, ali samo da ne gresi, svi koje imamo, su kiksare, znaju da zabrljaju. Pavlovic nije jos na nivou A reprezentacije. Niko u komentarima ni u tekstu ne pomenu onoliko amaterskih gresaka u predaji lopte na svojoj polovini.
    (Ranzo, 10. oktobar 2021 11:34)

    # Link komentara

  44. Mnogo se potencira sudijska nepravda...to je donekle ok....ono sto mi smeta je sto smo mi imali "srece" u BG protiv Portugala....tj ista cak I veca nepravda je bila tada prema Portugalu....al kao sad nema to veze...cak i ako prodjemo grupu kao prvi tj ako Portugal bude nekako zavrsio iza nas, da li ce onda iko pricati o tome sta je bilo u BGu protiv Portugala, tj sto im nije priznat cist gol....volim Srbiju al dupli standardi ne mogu da postoje!
    (SKK, 10. oktobar 2021 11:34)

    # Link komentara

  45. Utakmica sa portugalom... svih 11 portugalaca sve dakle sa golmanom, ima da im taktika bude, samo dotrčati do 16m naših i padati naglavačke i što više jaukati!

    I sudije ima tropenale da sviraju!

    Neko je rekao da je fudbal slika društva... i to je tačno!

    Najogavniji i najljigaviji sport...
    (Zato su tu uspešni bogati(lopuže) i hrvati..., 10. oktobar 2021 10:54)

    Utamica tek treba da se odigra a lik vec kuka na sve zivo. E to je slika drustva.
    (VotR2, 10. oktobar 2021 11:31)

    # Link komentara

  46. (прле, 10. oktobar 2021 09:50)

    E moj Prle, jesi ti gledao u petak Hrvatsku? Imali su sansi za jos 3 utakmice. Tridesetak udaraca. Srbija igra leprsavo? Nije ti ovo politika pa da lupetas bez pokrica. Sve se vidi na terenu.
    (VotR2, 10. oktobar 2021 11:23)

    # Link komentara

  47. Neverovatno mi je kako su opet pokrali Srbe. Kao i u Beogradu protiv Portugala.
    (Antex, 10. oktobar 2021 10:15)

    Hajde se zakuni u najmilije da pri oduzimanju lopte pre tog poništenog gola Portugalcima nije bio faul nad našim igračem!

    Kako podlo pokušavaš da anuliraš očigledne krađe na našu štetu! I to više njih, spominjući jedan slučaj. Kao u košarci - protiv Turske nas osakatile sudije plus koš za pobedu iz Tunčerijevog trčanja sa loptom kroz aut - Kroasani viču "A faul nad Skolom 2002.?!" Onda izbrojanih 16 odluka sudija protiv Slovenije na našu štetu, vi opet "A faul nad Skolom?!" U fudbalu Brih ne dosudi penal i neće čak da gleda VAR, vi opet "A faul nad Skolom?!" Evo sad dobiše jedan "argument" u vidu tog poništenog gola Portugaliji, ali nisu videli faul pre toga.
    (Gong, 10. oktobar 2021 11:12)

    # Link komentara

  48. Овај текст не може бити анализа, може бити субјективно мишљење аутора.
    Основна ствар је да је утакмицу, на тактичком плану изгубио Пикси. Иако га ја волим и поштујем храброст и нападачку игру, он је синоћ не само био прочитан већ га је "колега" потпуно надмудрио.
    Посед лопте 52:48 и број додавања 449:410 у корист Луксембурга говори, да ми нисмо имали средину терена.
    Заправо, имали смо играча мање у средини, што је довело до тога да Гудељ и СМС морају више да брину о одбрани, него да преносе лопту.
    Када уз два класична шпица, сидраша и господин капитен Тадић остане високо, па уз полушај пресинга испадну и спољни Костић и Ђуричић, и ничим изазвано Павловић?! Онда се Гудељ спуштао да затвара Павловићеве излете, а СМС играо задњег везног..
    Ми нисмо имали формацију синоћ.
    Прочитани смо и за измену или како се сада каже промену, Радоњић је удвајан, Пикси прочитан, Србија безопасна.
    Џаба имаш два шпица када није било ни једног употребљивог центаршута.
    У момену када је увео Максимовића уместо Митровића, Србија је за 5 последњих минута имала више прилика него током целе утакмице, јер је најзад имала везни ред.
    Значи, крив је Пикси. И текст је требао да почне анализом њега.
    Наравно, утакмица је добијена, идемо даље, Пикси је, надам се, извукао поуке и сасвим сигурно ће имати другачију тактику за Португал.
    Ја да се питам Тадић би, тактике ради, против Португала почео са клупе. Фонте и Пепе ће га претући и сакриће се, а Влаховић и Митровић имају шансу против, два матора штопера, крљатора. Костић може да развали, јер је Кансело рупа у одбрани.. Павловић ни на клупи, јер он нема шта да тражи против ниских, брзих Португалаца.
    Срећом, ја се не питам :)
    Добијамо Португал свакако.
    Подршка Пиксију!
    Спортски поздрав.
    (Руска Душа, 10. oktobar 2021 11:05)

    # Link komentara

  49. Bitno je i kada nemamo dan da pobjeđujemo. Ovi što pljuju i mijenjaju mišljenja o igračima na svakom poluvremenu.... Ovo je otprilike najbolje što imamo. Ovi što stalno žale za Kataiem, dobar igrač za naše lige. Ali da mora da bude u reprezentaciji, ne mora. Sve što je najbolje ide vani. A on je pokušao vani, u SAD.
    Ne znam samo zašto se ne daje šansa Živkoviću? Mislim da bi dobio sigurnost i dugoročno standardnog reprezentativca. Glupost njegovog oca ga košta karijere. Totalno pogrešne poteze su vodili.
    (Nbc, 10. oktobar 2021 11:01)

    # Link komentara

  50. Meni nije jasno kako Tadić i SMS imaju ocenu od 7,3 i 8,2 na sofascore kad nam je vezni red bio totalno truba ! Šta su oni gledali ??
    (JPR24, 10. oktobar 2021 10:56)

    # Link komentara

  51. Све добро речено. Вјерујем да ћемо у Београду бити много бољи, и да ћемо убједљивије славити против Азербејџана. А у Португалу морамо бити спремни на домаћинско суђење више него икад. Јер, "гураће" судије Португалце, будите сигурни у то.
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 10. oktobar 2021 10:54)

    # Link komentara

  52. Utakmica sa portugalom... svih 11 portugalaca sve dakle sa golmanom, ima da im taktika bude, samo dotrčati do 16m naših i padati naglavačke i što više jaukati!

    I sudije ima tropenale da sviraju!

    Neko je rekao da je fudbal slika društva... i to je tačno!

    Najogavniji i najljigaviji sport...
    (Zato su tu uspešni bogati(lopuže) i hrvati..., 10. oktobar 2021 10:54)

    # Link komentara

  53. Sa ovakvom igrom mi nemamo kud u Portugal.
    (Pall Mall, 10. oktobar 2021 10:54)

    # Link komentara

  54. Problem naše reprezentacije (a koji ima i Crvena Zvezda) jeste što neki od najvažnijih igrača ne igraju na svojim "prirodnim" pozicijama. Tadić, Kostić i Đuričić igraju leva krila u svojim klubovima i na tim pozicijama su najbolji. Kad treniraš svakodnevno, igraš dvaputa nedeljno na jednoj poziciji, a onda te u reprezentaciji bace na neku drugu, za tih nedelju dana, sasvim je normalno da ne možeš da budeš onakav kao u klubu.
    Zato se Đuričić nije ni video, Tadić ni senka onoga iz Ajaksa, a Kostić deluje izgubljeno u prostoru čim nije u dresu Ajntrahta. Verujem da bi smo juče pregazili Luksemburg da je Tadić bio levo, Vlahović kao špic, Sergej iza Vlahovića i Lazović desno.
    Ali kod nas više igraju zasluge iz prošlosti i menadžerisanje nego forma pa zbog toga nikada nećemo dogurati dalje od osrednjosti. Problem srpskog fudbala nisu znanje i talenat, već mentalitet.
    (NastyB, 10. oktobar 2021 10:51)

    # Link komentara

  55. Au grobari, koliko mržnje prema Radonjiću, vunder kind dok je bio kod vas i najbolji i najskuplji igrač dok je igrao u Zvezdi. Svi kao da ste Mustafe, njega je Radonja stvarno uništio. A Pavlović vezara.
    (miško, 10. oktobar 2021 10:51)

    # Link komentara

  56. Irska igra odlično i moguće je da odigra remi sa Portugalom kući.. onda bi nam bio dovoljan i remi u zadnjem kolu.. uvek uz Srbiju!!!
    (linolada, 10. oktobar 2021 10:11)


    Trenutno Portugalci imaju bolju gol razliku za jedan gol, verovatno nece napuniti mrezu Luksu a Irci ce verovatno da odigraju nereseno sa Portugalom. Moramo nakantati Azere bar sa 4:0 da bi to sto si rekao bilo ostvarljivo.
    (Ja, 10. oktobar 2021 10:51)

    # Link komentara

  57. Ocajni su. Iskreno, ne treba da se plasiramo na prvenstvo i sledecih 50 godina.
    (Posmatrac, 10. oktobar 2021 10:49)

    # Link komentara

  58. Neverovatno mi je kako su opet pokrali Srbe. Kao i u Beogradu protiv Portugala.
    (Antex, 10. oktobar 2021 10:15)


    Hvati komentarisu na portalu, neverovatno i neprocenjivo.
    (Ja, 10. oktobar 2021 10:48)

    # Link komentara

  59. Bitna je pobeda, na klupi mora da ima mesta za Kataia, kad ovako ne ide kad nema šuta ni kreacije na sredini, jedini igrač koji bi mogao da promeni situaciju je Katai,naravno ne od starta ali kad ne ide onda ima mesta za Kataia, mozda da,selektor razmisli.Radonjic je vec dugo bas los ne znam zasto je pozvan a jos manje zasto ulazi u igru
    (Vladimir, 10. oktobar 2021 10:22)


    Pa ne igramo Ping Pong ligu pa da okrece. Da on nesto valja ne bi se taj vratio u Zvezdu.
    (Ja, 10. oktobar 2021 10:47)

    # Link komentara

  60. Može da se diskutuje, ali po meni,nije ovo nimalo naivna grupa.Posebno za nas.Treba biti realan i reći da je shodno situaciji obezbeđen baraž što je sasvim dobar i očekivan rezultat.To što će potencijalni baraž biti težak to je druga priča.Portugal je najjača reprezetacija i klasa iznad svih.Možda ponekad deluju neubedljivo i odigraju loše, ali to ne umanjuje činjenice.Naša reprezentacija igra ofanzivno,na momente stvarno i lepršavo.Sinoć ne,ali generalno se teži ka tome. Zadnja linija nam je najveći problem, ali to je najbolje što imamo, nemamo dobre bekove, štoperi su solidni,poneki potencijalno odlični i to je to.Piksi insistira da se iskoristi napadački potencijal i igra na gol više i sa ovakvim sastavom to drugačije i ne može.Nismo bez šanse u poslednjem kolu. Kao što sam napomenuo, Portugal je bolji, ali i neubedljiv i drugo poluvreme kad smo izjednačili je putokaz kako i oni mogu biti indisponirani i loši.Kao i u meču sa Irskom.Teško je očekivati da se ne primi gol, oni ga uvek nekako pronadju i kad im ne ide, ali treba odigrati fajterski i otvoreno,ponovo na gol više, pa šta bude.
    (nikolabg, 10. oktobar 2021 10:46)

    # Link komentara

  61. "Hteli ili ne, morali smo i tada da priznamo da je Kristijano Ronaldo sa pravom bio besan (ne i da sa pravom baca kapitensku traku sopstvenog nacionalnog tima).
    Srbija je tada preživela zahvaljujući holandskim arbitrima koji nisu videli očigledan prelazak Ronaldove lopte preko gol-linije."
    Ko je priznao? Gol nije bio, to će vam dokazati svako ko se malkice razume u geometriju.
    (Šumadinac pali topa!, 10. oktobar 2021 10:41)

    # Link komentara

  62. Bolje da igramo loše i da pobedjujemo, nego da razbijemo protivnika i igramo nerešeno kap u Dablinu.
    (Giga Moravac, 10. oktobar 2021 10:41)

    # Link komentara

  63. Prle,, vi igrate leprsav fudbal? Buhahhahah sa vama srbima uvek neka komedija.
    (salerno, 10. oktobar 2021 10:38)

    # Link komentara

  64. Prvo, ne možemo se oslanjati na jednu situaciju da li je trebao biti penal ili ne, a ignorisati gomilu drugih. Po meni, nije bio penal jer ga je golman zakačio nogom dok je klizao po travi. Tadić se plaši šuta na gol. Svaku utakmicu ima priliku da šutira, on bespotrebno traži neke bunare za Mitrovića, a u Ajaxu iz tih pozicija daje golove. Dakle, ili timskog duha nema, pa će se neko naljutiti ako mu ne doda ili je strah od odgovornosti i daj brže bolje da se ja otarasim lopte, pa bek neko drugi bude kriv. Baš me razočarao. Portugal kom je poništen čist gol nas čeka na nož i masakriraće nas, a sa ovakvom igrom nemamo šta da tražimo ni u Ling longu.
    (Radovan, 10. oktobar 2021 10:37)

    # Link komentara

  65. Svakako cestitke za pobedu kakva god da je, ali delovali su kao da su celu noc bili u provodu. Kao kad smo u Juznoj Africi dobili Nemce, a onda su pusili i pili narednih noci pa nas nabise Australija i Gana. Razlika na terenu je bila drasticna. Dzaba kvalitet, talentovanost kada je karakter nula. Cuvena prica o kravi koja daje mnogo mleka a na kraju ugazi u kofu.
    (realno, 10. oktobar 2021 10:36)

    # Link komentara

  66. Све зависи од нас, добијемо све до краја и први смо. Нема калкулација. Мала шала, али људи моји Португал има 3 тешке утакмице. Долази им Луксембург, па иду Ирцима и чекају нас код куће. Кикснуће они негде пре утакмице са нама. Видећете. Напред Србија.
    (Шид у срцу., 10. oktobar 2021 10:35)

    # Link komentara

  67. @dušan
    Ne ide se u "neke grupe gde svako igra sa svakim" već se žrebom odrede 4 ekipe koje igraju polufinale i finale. Samo pobednik ide na SP. Naravno, šta se dešava u druga dva polufinala i finala se nas ne tiče. Možemo dobiti izuzetno jake protivnike, a možemo i tipa Albaniju, Jermeniju itd. I samo polako. Portugal tek gostuje Irskoj koja je do 90. minuta vodila u Portugalu.
    (dex, 10. oktobar 2021 10:25)

    # Link komentara

  68. Bitna je pobeda, na klupi mora da ima mesta za Kataia, kad ovako ne ide kad nema šuta ni kreacije na sredini, jedini igrač koji bi mogao da promeni situaciju je Katai,naravno ne od starta ali kad ne ide onda ima mesta za Kataia, mozda da,selektor razmisli.Radonjic je vec dugo bas los ne znam zasto je pozvan a jos manje zasto ulazi u igru
    (Vladimir, 10. oktobar 2021 10:22)

    # Link komentara

  69. @Lester: Jeste, ali zato ćemo s nerešenim biti drugi u grupi. Tako je bilo i u Francuskoj 1998. - nema veze, neka je i 1:0, bitna su tri boda, kad ono posle Holandija, a bio bi Meksiko da smo ugazili Iran i SAD kao Mađarsku u baražu.
    (expert, 10. oktobar 2021 09:50)

    Problem je šta od ove godine 2. u grupi ne ide u baraž već u nekakve druge grupe u kojima onda svako sa svakim igra.
    Protiv Irske i naročito Luksemburga je trebalo da se dobije sa što većom razlikom pa bi i remi protiv Portugalije u zadnjem kolu možda bio dobar. Ovako sada treba da se dobije Portugalija u gostima što, realno, su malo šanse.
    (Dušan, 10. oktobar 2021 10:18)

    # Link komentara

  70. Prskaj polivaj, u pravu si, po tebi gol treba da bude samo kad lopta dodirne mrezu hahahaha
    (Pierre Woodman, 10. oktobar 2021 10:16)

    # Link komentara

  71. Jedina nada da napravim stvari jak tim je da Sanogo dobije drzavljanstvo i da ga ubacimo kao zadnjeg veznog. Na 0:0 uvek možemo da računamo.bio bi to bedem. (Mala sala, ali treba nam tako neki razbijac)
    (Srbija, 10. oktobar 2021 10:15)

    # Link komentara

  72. Neverovatno mi je kako su opet pokrali Srbe. Kao i u Beogradu protiv Portugala.
    (Antex, 10. oktobar 2021 10:15)

    # Link komentara

  73. Kazete da je zabrinjavajuća partija Sergeja, pa pogledajte ocjenu na sofascore, i ne samo ocjenu vec i parametre i sve ce vam biti jasno ko je bio igrac utakmice.. Mozda nije imao kljucna dodavanja, asistenciju ili stvorenu veliku šansu, ali dominirao je na sredini terena kao box to box, ali vise u defanzivi..
    Dakle, sa ocjenom 8.4 daleko iznad svih, Veljkovic 7.9 najbliži. Vlahovic 7.4
    (Boj@n, 10. oktobar 2021 10:13)

    # Link komentara

  74. Sudije u VAR sobi nisu videle onakav udarac za zatvora u Tadićevo koleno...
    Toliko o VARu...
    (Broj 1, 10. oktobar 2021 10:12)

    # Link komentara

  75. Hocemo Ivana Ilica u startnih 11! Veliki talenat, gledai ga malo!
    (Sergei rus, 10. oktobar 2021 10:11)

    # Link komentara

  76. Irska igra odlično i moguće je da odigra remi sa Portugalom kući.. onda bi nam bio dovoljan i remi u zadnjem kolu.. uvek uz Srbiju!!!
    (linolada, 10. oktobar 2021 10:11)

    # Link komentara

  77. Ljudi, pobedili smo to je najvaznije sada!
    Podrska selektoru!!
    (mile, 10. oktobar 2021 10:09)

    # Link komentara

  78. Bio je kontakt, ali je Tadic zakasnio da padanjem. Da je pao pola sekunde ranije, sudije bi bile nemocne i bio bi penal...
    (tuta, 10. oktobar 2021 10:08)

    # Link komentara

  79. Dobro je što nismo primili gol, posle dugo vremena, ne računajući Katar
    (NS, 10. oktobar 2021 10:08)

    # Link komentara

  80. Баш тако, овако Хрвати годинама играју! Нема игре нигде и онда из ничега дају гол. Ми радимо супротно играмо лепршав фудбал али нам фали реализација у завршници!
    Одбрана мора много боље, Гудељ је тотално подбацио јуче! У таквим ситуацијама боље би било да Пикси има план Б. Наиме када би се показало као јуче да Гудељ нема дан, нека оде назад и игра штопера. СМС нека дође назад и повеже редове!
    (прле, 10. oktobar 2021 09:50)
    Srbija igra lepršavo?! Bože, bože...
    (jg, 10. oktobar 2021 09:56)

    # Link komentara

  81. Koja bre ravnoteza? Ono protiv Iraca smo morali da dobijemo. Ne moze da se uporedi sa onim golom Ronalda, koji po meni nije bio. Sta cemo sa golovima Ronalda protiv Iraca u poslednjim minutima, gde je tu ravnoteza? Svaka utakmica je utakmica za sebe. Irsku smo morali da dobijemo, kao i ovo sinoc i to je to. Ravnoteza?!
    (PRSKAJ POLIVAJ!!!, 10. oktobar 2021 09:56)

    # Link komentara

  82. Prvii tekst u kome se objektivno ocenjuje igra nasih reprezentativaca. Mislim da je ovo najslabija partija na zvanicnoj utakmici, od kada je Piksi selektor. Zbog toga, narocito, iritira komentator u TV prenosu, koji je bio totalno neobjektivan. Tadic i Milinkovic Savic ocajni, Djuricic se nije video( mislim da je zrtvovan na desnom krilu, prava steta). Odbrambena linija prilicno nesigurna…
    (Dragan, 10. oktobar 2021 09:54)

    # Link komentara

  83. Само не бих волео да се Кристијанов непризнати гол крсти у поклоњени бод (реално 3) Србији. Не сме се заборавити да смо ми на тој утакмици оштећени за пенал, као и да смо неоправдано остали за играчем мање. Влаховић је само голом заслужио прелазну оцену, а најбољи на терену су по мени били Павловић пре него што га је Гудељ натерао да направи фаул за жути картон и Костић који је и јуче имао доста солидних продора по левој страни.
    (my way, 10. oktobar 2021 09:54)

    # Link komentara

  84. @Lester: Jeste, ali zato ćemo s nerešenim biti drugi u grupi. Tako je bilo i u Francuskoj 1998. - nema veze, neka je i 1:0, bitna su tri boda, kad ono posle Holandija, a bio bi Meksiko da smo ugazili Iran i SAD kao Mađarsku u baražu.
    (expert, 10. oktobar 2021 09:50)

    # Link komentara

  85. Баш тако, овако Хрвати годинама играју! Нема игре нигде и онда из ничега дају гол. Ми радимо супротно играмо лепршав фудбал али нам фали реализација у завршници!
    Одбрана мора много боље, Гудељ је тотално подбацио јуче! У таквим ситуацијама боље би било да Пикси има план Б. Наиме када би се показало као јуче да Гудељ нема дан, нека оде назад и игра штопера. СМС нека дође назад и повеже редове!
    (прле, 10. oktobar 2021 09:50)

    # Link komentara

  86. tekst je ok.
    jedno mi samoi nije jasno.Uvodjenje Radonjića a na klupi je Živković koji u PAOK-U igra utakmice života.
    Pogledjte kako ga je publika u Solunu ispratila ovacijama kada je na kraju utakmice bo zamenejen.
    (miroslav, 10. oktobar 2021 09:49)

    # Link komentara

  87. Ima da nas Portugal pregazi ko plitak potok. Samo ako bi Spajic bio komandant odbrane imamo šanse da popijemo min 5 komada.
    (alex, 10. oktobar 2021 09:43)

    # Link komentara

  88. Nasi fudbaleri su nezaintersovani za igru za reprezentaciju,samo otaljavaju.Dramota
    (Delija, 10. oktobar 2021 09:41)

    # Link komentara

  89. Što se mene tiče i protiv Azerbejdžana neka bude ovako a da se pobedi 1:0, šta nam znači odlična partija kao protiv Irske kad smo igrali 1:1, rezultat se pamti.
    (Lester Bo McCaleb, 10. oktobar 2021 09:39)

    # Link komentara

  90. odlican tekst i analiza, sve tacno
    (mikac74, 10. oktobar 2021 09:39)

    # Link komentara

  91. Obiće nam se o glavu druga liga.
    (Nenad, 10. oktobar 2021 09:36)

    # Link komentara