1. Vidim prepucavanja klinaca ali istina je jedna kada pitate navijaca Partizana za koga navija u svim sportovima kazace Za Partizan, kada pitate navijaca zvezde pola ce vam reci u fudbalu za zvezdu a u kosarciza Partizan to svi znaju i to je istina
    (petric.bane1@gmail.com, 8. oktobar 2021 22:22)

    Odličan pokušaj! Nema veze što je glupost neviđena, ali imaš od mene plusić za kreativnost.
    (Gordon Bennett, 10. oktobar 2021 21:40)

    # Link komentara

  2. Džabe šta je Partizan radio 2006. godine kada se gleda samo poslednjih pet sezona u kojima je Zvezda donela mnogo više bodova za koeficijent.
    (Vilingrađanin, 8. oktobar 2021 17:03)
    Да није било Партизанових бодова Звезда би стартовала од предквалификација за Лигу Шампиона, не би била повлашћена и вероватно испала у раној фази.
    (Neko Iz Mase, 10. oktobar 2021 20:45)

    # Link komentara

  3. i od ta dva jedan ce da zavrsi u intertoto kupu a drugi ce da ispadne
    (najjaci, 9. oktobar 2021 16:12)

    # Link komentara

  4. ovo mu dodje kao ljubav u braku punog svakodnevnih premlacivanja i svadja…
    ali ne mogu jedno bez drugog…
    vole se.
    (plazoje, 9. oktobar 2021 08:43)

    # Link komentara

  5. Bolje da si sa osnivačem FKP, Kočom Popovićem
    (mister Deki, šerif moldavski, 8. oktobar 2021 23:05)



    :)))))
    takoe, tiranac!

    svako dobronameran zna da, za razliku od te zle komunističke omladine koja je osnovala crvenu zvezdu, koča popović, osnivač nogometnog kluba partizaи, nije bio komunista, a kamo li još i predratni, od 1933!
    (mladići borovi, devojke jele, 8. oktobar 2021 23:57)

    # Link komentara

  6. Ovaj članak je dokaz čiji je B92 medij!
    (Ajgor, 8. oktobar 2021 23:28)

    # Link komentara

  7. ...Bolje da si sa osnivačem FKP, Kočom Popovićem, jurio neprijatelje po Blajburgu (ustaše), nego što si ceo rat proveo pucajući na četnike.

    (mister Deki, šerif moldavski, 08. oktobar 2021 23:05)

    Pa Koča Popović je jurio ustaše isključivo kako bi nahvatao fudbalere za Partizanov tim.
    (Ajgor, 8. oktobar 2021 23:25)

    # Link komentara

  8. Bez Partizanovih poena bismo bili 16ti, potrebno je oduzeti bodove i pogledati onda, a koliko vidimo ovde nije pracena osnova matematike. Jos vaznije, da su umesto Partizana koji je bio drugi neki drugi timovili bili drugi (nisu jer je ocigledno da Partizan mora da se gura) koeficijent i bio jos i bolji.

    Objavite komentar, nek se zna istina.
    (nista o nicemu, 8. oktobar 2021 18:38)

    Neko je napisao da se računa za nacionalni koeficijent 10 godina, a za klupski 5 god. Nisam siguran da je to tačno, to je valjda bitno za novčane premije od Uefa.

    U poslednjih 5 godina:
    C.Zvezda 60.5
    Partizan 38.5
    ostali klubovi 16.5

    Kad se sve to sabere i podeli sa 4 dobije se kofeicijent od 28.875.

    Pitanje koje su postavlji ljudi bez Partizanovih bodova bili bi 24. Igubili bi oko 7.5 bodova. Bez C.Zvezde 32. Izgubili bi oko 15 bod.

    Interesantno da od 55 članica, Crna Gora na 53 mestu, mala država sta će.

    I da se zna istina da je "ništa o niocemu" i velika lažovčina i nemač pojma.
    (noname, 8. oktobar 2021 23:16)

    # Link komentara

  9. Много би било занимљивије да се види листа која даје број бодова у односу на количину државних пара бачених у наше клубове. Ту Титови близанци нису ни близу Војводини, Чукаричком, или било којем другом нашем тиму који је играо у Европи.
    (истина, 8. oktobar 2021 23:13)

    # Link komentara

  10. Partizan u evropskim takmicenjima:
    Kup Sampiona:
    1 finale kupa sampiona,
    1 cetvrtfinale
    2 osmine finala

    Uefa kup:
    3 osmine finala
    ukupno 288 utakmica u svim evropskim takmicenjima

    Crvena Zvezda najveci uspesi:

    Kup Sampiona:
    1 Titula
    3 polufinala
    6 cetvrtfinala
    5 osmina finala

    Interkontinentalni kup: sampion sveta
    Superkup evrope finale

    Kup UEFA:
    1 Finale
    1 Polufinale
    4 osmine finala
    Ukupno 402 utakmice u evropskim takmicenjima

    pa vi sabirajte bodove za srpski fudbal
    (Realno, 8. oktobar 2021 23:06)

    # Link komentara

  11. crvena zvezda postoji od 4. marta 1945. kada ju je na starom difu osnovala ujedinjena antifašistička omladina srbije, i to neće izmeniti nikakve zagrebačke tlapnje!!!
    (mladići borovi, devojke jele, 08. oktobar

    Резиме неколико коментара на тему Црвена звезда 1913!
    Технички и правно данашњи клуб нема никакве везе са клубом из 1913!
    Суштински то је исти клуб који је кроз ратне и тешке године налазио начине да преживи!
    Проблем је што су комунисти хтели да га изједначе са својим новоформираним клубом, та мантра је опште прихваћена али је, као и већина комунистичке и партизанске приче, лажна!
    (Црвена звезда 1913, 08. oktobar 2021


    hahaha,

    e moj seljoberu iz Užica, džabe si 45 pobio 30.000 svojih sunarodnika, uključujući i čiču dok si Zvezdu osnivao.

    pogledaj šta bulazne tvoji naslednici, trabunjaju o antifašističkoj omadini a ne znaju da je to 45-te bio termin za novu komunističku omladinu Beograda koja je formalno osnovala zvezdu. Naravno, na tvoj mig.

    Bolje da si sa osnivačem FKP, Kočom Popovićem, jurio neprijatelje po Blajburgu(ustaše), nego što si ceo rat proveo pucajući na četnike.

    PS sviđa mi se kako je to jednom rekao Marija Bećković, inače veliki navijač zvezde u nedavnoj emisiji OKO, RTS 1:

    "CZV su svi pogrešno smatrali opozicionim klubom bez obzira što joj je uprava bila sve sama UDBA".
    (mister Deki, šerif moldavski, 8. oktobar 2021 23:05)

    # Link komentara

  12. svaki, bre, dan neka sekiracija.

    prosto da čovek nije pametan da li da sve te zlotvore koji su oklevetali centarfora momentalno tuži učiteljici ili da im samo ukine užinu za taj dan...
    (mladići borovi, devojke jele, 8. oktobar 2021 22:16)

    Nauči procentni račun na pauzi za sendvič. 😂
    (Robert Lewandowski, 8. oktobar 2021 22:46)

    # Link komentara

  13. Vidim prepucavanja klinaca ali istina je jedna kada pitate navijaca Partizana za koga navija u svim sportovima kazace Za Partizan, kada pitate navijaca zvezde pola ce vam reci u fudbalu za zvezdu a u kosarciza Partizan to svi znaju i to je istina
    (petric.bane1@gmail.com, 8. oktobar 2021 22:22)

    # Link komentara

  14. PS. Neće se oni sada sigurno javiti, ali bitno je da su mene napali što sam sinoć prognozirao da će Belgija dobiti Francusku. 😂
    (Robert Lewandowski, 8. oktobar 2021 21:51)



    :)))))
    svaki, bre, dan neka sekiracija.

    prosto da čovek nije pametan da li da sve te zlotvore koji su oklevetali centarfora momentalno tuži učiteljici ili da im samo ukine užinu za taj dan...
    (mladići borovi, devojke jele, 8. oktobar 2021 22:16)

    # Link komentara

  15. Da je UEFA ispunila obecanje da ce se Zvezdi vratiti oduzeti bodovi posle sankcija, jos tada bi 2 kluba igrala LS i to bez kvalifikacija. Ali oni su posle rekli kako je isteklo 5 godina i ni bod nisu vratili, morali smo od nule da krenemo.
    (garda, 8. oktobar 2021 22:16)

    # Link komentara

  16. Zbog cega Grobari pominju da su bastion fudbala, da su evropski klub itd. Em sto nisu Evropu nikada osvojili, nego nemaju pobedu u Ligi sampiona od 1982. Dok pobedu kao gost u Ligi Sampiona poslednju imaju 1963 godine. Ujedno im je to i jedina pobeda kao gostu.
    (Ask, 08. oktobar 2021 19:42)
    Zaista si to lepo zapazio.. I ja mislim da je njihov najveći problem upravo GRANIČNI KAMEN.. Kada ga vide i odu sa one druge strane, užasno se useprtljaju, vezu im se i ruke i noge.. Cak i u košarci kojom se hvale(a zaista su bili dobri) na prste jedne ruke može da se nabroje neke pobede na strani.. Nikada nisu pobedili Drazenovu Cibonu u Zagrebu, nikada Jugoplastiku u Splitu(kada su igrali Kukoc i Radja), Real, Barselona, CSKA.....Iako se smeju Zvezdi u košarci, mi imamo više pobeda na strani protiv velikih timova.u gostima smo pobedili Real dva puta u Madrid, izbacili Drazenovu Cibonu pobedom u Zagrebu, dobijali i Valensiju, Zalgiris, Makabi, Unikahu, Armani, Panatanaikos...
    (realan zvezdas, 8. oktobar 2021 20:52)..i pobedili ste na Kosovu 1389.
    (ALEKOVE PUDLICE, 8. oktobar 2021 22:12)

    # Link komentara

  17. Ne druze , ovo sto si ti napisao je lecenje kompleksa. Bukvalno si projektovao da je neki trofej najvazniji, zato sto tebi jeste. I time pokusavas da osporis da je Partian ubedljivo najtrofejnije sportsko drustvo, pa da malo izvrnes. Ali eto, neka si malo izlecio svoju dusu na internetu.
    Jeste najuspešniji u klikeranju iza pruge
    (slaviša šmigič, 8. oktobar 2021 20:54

    U cemu ste vi to najtrofejniji? Sta lupetas ovdje i izmisljas price kao i svi vi. Slusamo tu mantru vec godinama o nekakvom imaginarnom trofejnom kolektivu. Sta ubrajas u to...klikeranje, bocanje, pljuvanje u dalj, sah.. sta? Bezi tamo u bunker
    (Dex, 8. oktobar 2021 22:10)

    # Link komentara

  18. (Црвена звезда 1913, 8. oktobar 2021 21:20)


    :)))))
    opet luduješ, žekse pantiću!

    crvena zvezda postoji od 4. marta 1945. kada ju je na starom difu osnovala ujedinjena antifašistička omladina srbije, i to neće izmeniti nikakve zagrebačke tlapnje!!!
    (mladići borovi, devojke jele, 8. oktobar 2021 22:08)

    # Link komentara

  19. Samo treba postaviti pitanje na kojem se mjestu Srbija nalazila prije 5 godina? Normalnom dosta. Ajd sad crno-bila hobotnico u bunker
    (Bane, 8. oktobar 2021 22:07)

    # Link komentara

  20. Jedini problem što se koeficijent računa u proteklih 5 godina, a ne odkada piscu članka odgovara. Na kom mestu bi bila Srbija da se ne računaju Zvezdini bodovi, ako bi bila na 24. bez Partizanovih? Pišite istinu i ne povlačite znak jednakosti između Zvezde i Partizana u proteklih 5 godina, jer je Zvezda daleko uspešnija i osvojiće i 5. titulu za redom.
    (Marinko, 8. oktobar 2021 22:06)

    # Link komentara

  21. Hvala redakciji B92 što je izračunala udeo oba kluba u našem koeficijentu, i time potvrdila da je moj račun i jos par korisnika koji su juče bili napadnuti bio ispravan. Nadam se da su sada ti korisnici skapirali da ne znaju procentni račun i da su ispali smešni. Sportski pozdrav! 👋
    PS. Neće se oni sada sigurno javiti, ali bitno je da su mene napali što sam sinoć prognozirao da će Belgija dobiti Francusku. 😂
    (Robert Lewandowski, 8. oktobar 2021 21:51)

    # Link komentara

  22. Резиме неколико коментара на тему Црвена звезда 1913!
    Технички и правно данашњи клуб нема никакве везе са клубом из 1913!
    Суштински то је исти клуб који је кроз ратне и тешке године налазио начине да преживи!
    Проблем је што су комунисти хтели да га изједначе са својим новоформираним клубом, та мантра је опште прихваћена али је, као и већина комунистичке и партизанске приче, лажна!
    (Црвена звезда 1913, 8. oktobar 2021 21:20)

    # Link komentara

  23. Koliko bodova je Crvena Zvezda osvojila u Bariju 29.maja 1991. godine
    (Vredi više od svih bodova, 8. oktobar 2021 21:15)

    # Link komentara

  24. Na 5 godina se računaju bodovi.
    (Tobi, 8. oktobar 2021 21:07)

    # Link komentara

  25. zvezda pobedila liverpul, drobnjak dao koš iz auta. kraj argumenta.
    (rmpalija, 8. oktobar 2021 21:05)

    # Link komentara

  26. Partizan je institucija !
    (roarrr, 8. oktobar 2021 21:04)

    # Link komentara

  27. Kada je Zvezda prva svi napreduju, Partizan kada je prvi svi ostali umiru.
    (Bogoljub, 8. oktobar 2021 21:03)

    # Link komentara

  28. Imate lestvicu Uefe-fife pa odgledajte broj bodova i gde se nalazi C.zvezda a gde partizan zvezda ušla u top 30 klubova partizana nema ni u 60.Da nismo imali sankcije i oduzimanja bodova C.zvezda nikad nebi igrala kvalifikacije več bi bila direktni učesnik u evropskim takmičenjima.
    (slaviša šmigič, 8. oktobar 2021 21:00)

    # Link komentara

  29. , 8. oktobar 2021 19:14) # Link komentara
    Preporučujem (+8)Ne preporučujem (-7)
    @Zaboravili ste da napišete da je Partizan bio prvak Evrope 15 minuta. Bitan podatak koliko i ukupan broj bodova od 2006te.
    (Charlie Kelly, 8. oktobar 2021 18:34)

    15 ili ne, ali mi smo finale KSa igrali dok ste vi jos ucili kako izgleda lopta za fudbal. I tu smo vas ucili kako se igra ta igra, kao i u svim drugim sportovima.
    (Srbija Beograd Partizan, 8. oktobar 2021 19:13)
    Je l su vam dali šestinu pehara za taj poduhvat i ako jesu, gde to čuvate, u nekom muzeju ili bunkeru, pošto to jos niko nije video?
    (Charlie Kelly, 8. oktobar 2021 20:56)

    # Link komentara

  30. Od osnivanja do danas Zvezda je bolja od ukupno svih srpskih klubova zajedno.Velićina klubova protiv kojih je igrala, gledanost i popularnost širom kontinenta i naravno uspesima koje je ostvarila. Ovo oko čega se prepucavaju su trice i kučina ili sitnice.
    (miško, 8. oktobar 2021 20:56)

    # Link komentara

  31. Ne druze , ovo sto si ti napisao je lecenje kompleksa. Bukvalno si projektovao da je neki trofej najvazniji, zato sto tebi jeste. I time pokusavas da osporis da je Partian ubedljivo najtrofejnije sportsko drustvo, pa da malo izvrnes. Ali eto, neka si malo izlecio svoju dusu na internetu.
    Jeste najuspešniji u klikeranju iza pruge
    (slaviša šmigič, 8. oktobar 2021 20:54)

    # Link komentara

  32. Zbog cega Grobari pominju da su bastion fudbala, da su evropski klub itd. Em sto nisu Evropu nikada osvojili, nego nemaju pobedu u Ligi sampiona od 1982. Dok pobedu kao gost u Ligi Sampiona poslednju imaju 1963 godine. Ujedno im je to i jedina pobeda kao gostu.
    (Ask, 08. oktobar 2021 19:42)
    Zaista si to lepo zapazio.. I ja mislim da je njihov najveći problem upravo GRANIČNI KAMEN.. Kada ga vide i odu sa one druge strane, užasno se useprtljaju, vezu im se i ruke i noge.. Cak i u košarci kojom se hvale(a zaista su bili dobri) na prste jedne ruke može da se nabroje neke pobede na strani.. Nikada nisu pobedili Drazenovu Cibonu u Zagrebu, nikada Jugoplastiku u Splitu(kada su igrali Kukoc i Radja), Real, Barselona, CSKA.....Iako se smeju Zvezdi u košarci, mi imamo više pobeda na strani protiv velikih timova.u gostima smo pobedili Real dva puta u Madrid, izbacili Drazenovu Cibonu pobedom u Zagrebu, dobijali i Valensiju, Zalgiris, Makabi, Unikahu, Armani, Panatanaikos...
    (realan zvezdas, 8. oktobar 2021 20:52)

    # Link komentara

  33. Niko da navede klubove protiv kojih su bodovi osvajani. Najveći uspeh klupskog fudbala od 2006 je pobeda Zvezde protiv Liverpule. Odjeknula je u čitavom svetu.
    (miško, 8. oktobar 2021 20:47)

    # Link komentara

  34. svako dobronameran će podržati da se presek radi od 2006, jer su do tada gro međunarodnih bodova donosili crnogorski timovi!

    pa, nije onaj mašan džabe prelomio da bude za samostalnu crnu goru i samostalni kup šampiona za zetu iz golubovaca ili grbalj iz radanovića, ne sećam se više...
    (mladići borovi, devojke jele, 8. oktobar 2021 20:35)

    # Link komentara

  35. Pa nema šta, Zvezda je donela veliku većinu bodova u zadnjih 5 godina jasno kao dan.
    (Dex, 8. oktobar 2021 20:27)

    # Link komentara

  36. Partizan konstantan, a Zvezda donosi poene samo uz podršku države...
    (ja, 8. oktobar 2021 20:26)

    # Link komentara

  37. Ovim "ljubiteljima fudbala iz rupe" samo jedno pitanje.
    Da li su od ove sezone "bitne i samo vazne" zadnje 5 sezone i da li su prethodna 3 ciklusa od po 5 sezona isto tako bitna ili ne kao ovaj? Ako nisu, da cujem ZASTO nemaju takvu vaznost? Ko je ispadao redovno u kvalifikacijama tokom 20 ak-godina?
    Ajde, da procitamo odgovore...
    (Mirotvorac, 8. oktobar 2021 20:16)

    # Link komentara

  38. Strašno, grobarska logika, gube prvo poluvreme 5:0 u drugom poluvremenu nema golova do 96 minuta kada grobari daju gol i utakmica se završava 5:1 posle utakmice trener grobara kaže utakmica je bila ravnopravna oni su dobili prvo poluvreme a nama je pripalo drugo!
    (MIRO, 8. oktobar 2021 18:07)
    I prvo i drugo poluvrema i prva i druga utakmica, i pored enormnog finansiranja od drzavnih sponzora Zvezda nas je brukala sesticama kuci protiv Bajerna, dvomec zavrsen 9:0,od PSGa 10 komada, 9 od Totenhema...
    (logika, 8. oktobar 2021 18:50

    A kakva je tek bruka Partizan, kad je primio 25 komada u pet utakmica sa Kroacijom, Slavijom, Rapidom, Bilbaom i Tikvom? Treba da vas stave u tablicu množenja, 5x5 je Partizan.
    A kad mesečina okupa Valonu, na valima jonskog mora očitavaju se Zvezde a seta prožeta užasom ima svoje ime... djavo stari, zvani Fljamurtari:-)
    (Logika 2, 8. oktobar 2021 20:13)

    # Link komentara

  39. Kako je po vama moguce da je neko ko je osvojio vise poena manje zasluzan za sadasnje 12-o mesto?
    (miki, 8. oktobar 2021 20:12)

    # Link komentara

  40. Ha,ha,ha treba,da se jim računa od 2006 godine jer je tako naručeno od strane ljudi u crno belom taboru od tada u fss vladaju samo ljudi iz partizana ajde lepo da računamo od svih učešča ova 2 kluba pa za partizan je bila nemoguča misija proči prvo kolo biloo kojeg takmičenja.Imate listu lepo pogledajte,ko je osvojio više bodova i C.zvezda je na listi izpred partizana jer ima više bodova,da je obrnuto sad bi partizasn bio ispred C.zvezde jel vam naručio onaj genije za mljevenje mesa da objavite kako je partizan osvojio više bodova ili slede hamburgeri.
    (slaviša šmigič, 8. oktobar 2021 20:11)

    # Link komentara

  41. Ako računamo sve pobede u LŠ, KEŠ-u u zadnjih 39 godina "mali komša" jedino što je dobio Reala sa 0:0
    (Kornjača Rade, 8. oktobar 2021 20:10)

    # Link komentara

  42. Čujemo ovo al su se raspodeli grobari..Bari I Tokijo vrede kao sve vasextitule u košarci i fudbalu zajedno..zamisli biti prvak evrope I sveta u fudbalu..ej možete samo da sanjate Franjevci..
    (Hedi Lamar(Krstina kupacica), 8. oktobar 2021 20:09)

    # Link komentara

  43. @Ma sta 30%.... 70%.... SD Partizan je "gromada".
    Jedino sto nemate je onaj najznacnajniji... usati.... znas ti dobro.
    A ti izmisljaj statistike iz Tempa i dalje, ako te to smiruje i leci kompleks, napred, podrzavam.
    Cuj, Tempo, sta si se ti setio.... svasta. Naravno, da ne moze da se proveri, iskusno.
    (mr.wolf, 8. oktobar 2021 19:47)

    Ne druze , ovo sto si ti napisao je lecenje kompleksa. Bukvalno si projektovao da je neki trofej najvazniji, zato sto tebi jeste. I time pokusavas da osporis da je Partian ubedljivo najtrofejnije sportsko drustvo, pa da malo izvrnes. Ali eto, neka si malo izlecio svoju dusu na internetu.
    (JNA, 8. oktobar 2021 20:07)

    # Link komentara

  44. Kada gledate na taj nacin Partizan je 20 minuta bio prvak Evrope, pobedio je Real 0:0 i Manchester 1:2.
    Dok je Partizan bio prvak, otimao po Srbiji, u Evropi su bili fenjerasi, a Srbija je bila oko 20. mesta, a sad je 12.
    (Master Yoda, 8. oktobar 2021 20:06)

    # Link komentara

  45. Gleda se zadnjih 5 godina ne budalite više i ne raspravljajte se ko mala deca! Napredujemo zajedno to je vazno...
    (veljko, 8. oktobar 2021 20:02)

    # Link komentara

  46. al ste zamaglili partizan osvojio 0 bodova ulazak u ligi šampiona bez osvojenog boda stvarno neznam o čemu pričaju ovi novinari sve bodove jim osvojio Savo Miloševič kad je uspeo jednom uči u grupnu fazu dok zvezda to radi več 5 godina u ntzu od učešča u ligi šampiona uzele bodove od engleskog Liverpula i Olimpiakosa partizanov ulazak u ligu šampiona sve porazi ni bod nije uzet.
    (slaviša šmigič, 8. oktobar 2021 20:00)

    # Link komentara

  47. +da se uzme u obzir koliko je Zvezda uništena od strane žutih,jedini klub u koji su ulagali je Partizan..ja bi bio prezadovoljan da je Zvezda bila tad u bunaru kao što je Partizan za vreme Nazadnjaka
    (Hedi Lamar(Krstina kupacica), 8. oktobar 2021 19:57)

    # Link komentara

  48. @Црвена звезда 1913

    Mozes li nama neupucenim zvezdasima objasniti znacenje svog psedonima? Ima li neke veze sa FK Smederevom, bivsim Sartidom 1913 ?
    Ili si ti iz Smedereva mozda?
    Hvala.
    (moj komentar, 8. oktobar 2021 18:11)

    Evo objasnicu ti ja iako nisam Zvezdas :) Danasnji FK Crvena Zvezda je nastala 1945. kada im je dodeljen stadio SK Jugoslavije. Pre toga se za vreme Drugog sv. rata od 1941. do 1945. klub zvao SK 1913. Pre toga, od 1919. se zvao SK Jugoslavija, ali zbog okupacije je morao da menja ime. A kada je klub osnovan 1913. zvao se SK Velika Srbija koja je bila sastavljena od igraca BSK-a i Slavije. Zbog Prvog sv. rata nije ni funkcionisao dugo, a posle je preimenovan u SK Jugoslavija. Tako da Crvena Zvezda 1913 nikada nije ni postojala jer postoji od 1945. Ali verovatno na to misli taj lik koji se tako potpisuje. Posto on verovatno ni ne zna ovu pricu, a vidjao sam ga da se tako potpisuje, ja odgovaram na to, mada mi verovatno nece ni objaviti komentar posto ovde sve cenzurisu, pa i sport.
    (Black, 08. oktobar 2021 18:42)

    Dopunio bih, molim. BSK je sastavljen od SK Srpski Mac koji je ugasen 1911 godine. Kasnije je podeljen BSK jer pola njih nije htelo da gostuje protiv NK Hajduk i osnovali su SK Velika Srbija, koji menja naziv posle u SK Jugoslavija. Cika Daca je bio osnvivac.
    FK Crvena Zvezda je preuzela od njih boje dresova, igrace, grb i sve sto je moglo. Tacnije, to je sve isti klub samo je menjao nazive zbog politickih i ratnih situacija. Ja sam navijac Vojvodine i znam ove istorijske podatke. Jugoslavija nikad nije dozvolila izlazak te istorije u javnost. Ne znam zasto. A vidim da se i sada o tome cuti. FK Crvena Zvezda je tehnicki nastala 1945, ali je ipak sustinski starija i od moje FK Vojvodina
    (Vidak, 08. oktobar 2021 19:15)

    Od starih splicana u splitu jos se moze cuti kako je crvena zvezda nastala od BSK odnosno kako joj karma sto tad kao BSK je odbila igrati utakmicu protiv hajduka, karma joj to sto ima negativan skor sa hajdukom.
    (Tastatura, 8. oktobar 2021 19:57)

    # Link komentara

  49. Kao i sa ovim bodovima, bukvalno ni pocemu se ne mogu porediti sportsko drustvo Partizan i sportsko drustvo CRVENA zvezda. Ispred njih smo za 14 nivoa po svemu. Sve ostalo je vestacko naglabanje. Smrt fasizmu!!!
    (pARTizan, 8. oktobar 2021 19:49)

    # Link komentara

  50. @Zaboravili ste da napišete da je Partizan bio prvak Evrope 15 minuta. Bitan podatak koliko i ukupan broj bodova od 2006te.
    (Charlie Kelly, 8. oktobar 2021 18:34)

    15 ili ne, ali mi smo finale KSa igrali dok ste vi jos ucili kako izgleda lopta za fudbal. I tu smo vas ucili kako se igra ta igra, kao i u svim drugim sportovima.
    (Srbija Beograd Partizan, 08. oktobar 2021 19:13)

    Koga ste vi učili? Sine moj, Zvezda je 10 godina pre vašeg finala igrala polufinale LŠ protiv Fiorentine. Izgubili ukupnim rezultatom 1-0.
    (NoName, 8. oktobar 2021 19:47)

    # Link komentara

  51. Vodila se počertkom osamdesetih tako polemika (vodi se oduvek) ko je bolje sportsko društvo, Partizan ili Crvena Zvezda. A onda je nekada najugledniji sportski časopis u zemlji - Tempo - napravio opsežnu analizu ta dva društva u svim sportovima. Došlo se do frapantnih podataka da SD CZ nema ni 30% trofeja koje ima Partizan. Niko nikada više nije pokušao posle toga da napravi takvu analizu a Tempo na žalost više nepostoji.
    (Miša, 08. oktobar 2021 18:27)

    Ma sta 30%.... 70%.... SD Partizan je "gromada".
    Jedino sto nemate je onaj najznacnajniji... usati.... znas ti dobro.
    A ti izmisljaj statistike iz Tempa i dalje, ako te to smiruje i leci kompleks, napred, podrzavam.
    Cuj, Tempo, sta si se ti setio.... svasta. Naravno, da ne moze da se proveri, iskusno.
    (mr.wolf, 8. oktobar 2021 19:47)

    # Link komentara

  52. (One night in May, 8. oktobar 2021 19:34)

    Samo Partizan u glavi. Ubi vas nebitnost. Odatle i kompleksi. A voleli bi da ste veliki.
    (fas fas iz am u zlezdici, 8. oktobar 2021 19:47)

    # Link komentara

  53. UEFA vrednuje zadnjih 5 godina i tu Zvezda ima veći koeficijent i broj bodova, rezultati pre pete godine se brišu
    (Bijela, 8. oktobar 2021 19:44)

    # Link komentara

  54. Zbog cega Grobari pominju da su bastion fudbala, da su evropski klub itd. Em sto nisu Evropu nikada osvojili, nego nemaju pobedu u Ligi sampiona od 1982. Dok pobedu kao gost u Ligi Sampiona poslednju imaju 1963 godine. Ujedno im je to i jedina pobeda kao gostu.
    (Ask, 8. oktobar 2021 19:42)

    # Link komentara

  55. (Takođe, ukoliko gledamo bodove naših klubova od samostalnosti, 2006. godine, najviše poena je sakupio Partizan – 96, aktuelni šampion je osvojio 83,5, dok su mnogo ispod Vojvodina sa 28, odnosno Čukarički sa 12 bodova.)

    Zasto bismo gledali o 2006, fudbal se ne igra od 2006.
    A prica je individualnom osvajanju bodova dva kluba, uvek su igrali u istoj drzavi, pa nije jasno zasto bi ista pocinjalo 2006.

    Neuporedivo - to je ono sto su Zvezda i Partizan osvojili u Evropi - bodovi, trofeji, puni stadioni, velike utakmice, velike pobede, eliminacije - sveje to apsolutno neuporedivo kad su u pitanju Zvezda i Partizan.
    Ni po jednom kriterijumu Partizan nije ni blizu.
    (One night in May, 8. oktobar 2021 19:34)

    # Link komentara

  56. A sto se gleda od 2006 kad crnogorski klubovi bukvalno nisu ni ucestvovali i dok smo igrali zajednicku ligu.
    (Srle, 8. oktobar 2021 19:28)

    # Link komentara

  57. Zaista je glupa konstatacija..
    Ili gledajte istorijski plasman, ili period koji utiče na trenutno bodovanje..

    Ako se ne varam, prati se poslednjih 5 godina?
    Kakve veze ima tamo neki plasman iz 2008 (ili 1991) za ovaj kontekst oko bodova?
    (Malo je glupo, 08. oktobar 2021 17:21)

    A na osnovu cega se igralo prethodnih 5 sezona??
    (Xman, 8. oktobar 2021 19:24)

    # Link komentara

  58. Računa se zadnjih 5 godina,a šta je bilo od samostalnosti i kulina bana to ne interesirq nikoga
    (Bojan, 8. oktobar 2021 19:22)

    # Link komentara

  59. Ovaj sti se potpisuje sa svasta..zaboravio si dinamo ili si mislio na njega.e on je daleko ispred svih ex ju klubova kako ti navodis..to je cinjenica.a vi racunate samo kako vama i od kada vama odgovara.sada ste dosta dobri sto je isto cinjenica ali nemojte da brujite na sva usta i omalovazavate sve oko sebe.ali vi ste devojcice mogu da shvatim.nekad u plac nekada u smeh..
    (Radnicki 1923, 8. oktobar 2021 19:21)

    # Link komentara

  60. Ajd ne lupetaj, svasta si napisao ali nista smisleno.
    Druga stvar da li su normalni ovi koji se prepiru koje više bodova doneo, ti bodovi koriste svima i zajednički su, potpuno ke nevažno ko ih je osvojio, važno je da ih bude sve više.
    (@nele, 8. oktobar 2021 19:19)

    # Link komentara

  61. A ako gledamo od 1990!?
    (shone, 8. oktobar 2021 19:16)

    # Link komentara

  62. @Црвена звезда 1913

    Mozes li nama neupucenim zvezdasima objasniti znacenje svog psedonima? Ima li neke veze sa FK Smederevom, bivsim Sartidom 1913 ?
    Ili si ti iz Smedereva mozda?
    Hvala.
    (moj komentar, 8. oktobar 2021 18:11)

    Evo objasnicu ti ja iako nisam Zvezdas :) Danasnji FK Crvena Zvezda je nastala 1945. kada im je dodeljen stadio SK Jugoslavije. Pre toga se za vreme Drugog sv. rata od 1941. do 1945. klub zvao SK 1913. Pre toga, od 1919. se zvao SK Jugoslavija, ali zbog okupacije je morao da menja ime. A kada je klub osnovan 1913. zvao se SK Velika Srbija koja je bila sastavljena od igraca BSK-a i Slavije. Zbog Prvog sv. rata nije ni funkcionisao dugo, a posle je preimenovan u SK Jugoslavija. Tako da Crvena Zvezda 1913 nikada nije ni postojala jer postoji od 1945. Ali verovatno na to misli taj lik koji se tako potpisuje. Posto on verovatno ni ne zna ovu pricu, a vidjao sam ga da se tako potpisuje, ja odgovaram na to, mada mi verovatno nece ni objaviti komentar posto ovde sve cenzurisu, pa i sport.
    (Black, 08. oktobar 2021 18:42)

    Dopunio bih, molim. BSK je sastavljen od SK Srpski Mac koji je ugasen 1911 godine. Kasnije je podeljen BSK jer pola njih nije htelo da gostuje protiv NK Hajduk i osnovali su SK Velika Srbija, koji menja naziv posle u SK Jugoslavija. Cika Daca je bio osnvivac.
    FK Crvena Zvezda je preuzela od njih boje dresova, igrace, grb i sve sto je moglo. Tacnije, to je sve isti klub samo je menjao nazive zbog politickih i ratnih situacija. Ja sam navijac Vojvodine i znam ove istorijske podatke. Jugoslavija nikad nije dozvolila izlazak te istorije u javnost. Ne znam zasto. A vidim da se i sada o tome cuti. FK Crvena Zvezda je tehnicki nastala 1945, ali je ipak sustinski starija i od moje FK Vojvodina
    (Vidak, 8. oktobar 2021 19:15)

    # Link komentara

  63. Mnogi kazu da ni jedan klub sam ne moze sakupiti dovoljno bodova. Danas je to verovatno tako, ali ranije je kroz istoriju Zvezda mogla i sama sakupiti bodova za sve ostale.
    (retrovizor, 8. oktobar 2021 19:14)

    # Link komentara

  64. @Zaboravili ste da napišete da je Partizan bio prvak Evrope 15 minuta. Bitan podatak koliko i ukupan broj bodova od 2006te.
    (Charlie Kelly, 8. oktobar 2021 18:34)

    15 ili ne, ali mi smo finale KSa igrali dok ste vi jos ucili kako izgleda lopta za fudbal. I tu smo vas ucili kako se igra ta igra, kao i u svim drugim sportovima.
    (Srbija Beograd Partizan, 8. oktobar 2021 19:13)

    # Link komentara

  65. @ajmo krezubi, navalite..
    (građanin opasnih namera, 8. oktobar 2021 18:44)

    Evo vidis da su navalili da brane Terzu. Pun gas.
    (delije sa seRvera, 8. oktobar 2021 19:10)

    # Link komentara

  66. Naravno da svaki klub doprinosi koliko osvoji bodova, trenutno je Zvezda ta koja je najviše osvojila u poslednjih 5 godina, Partizan je pre toga imao više bodova,ali se sadašnji bodovi računaju. Ono što je dobro je da sad vidimo da ni Zvezda bez Partizana ni Partizan bez Zvezde ne vredi puno. Samo kad su oba kluba jaka jak je i srpski fudbal. Zajedno do lige šampiona!
    (Neko iz mase, 8. oktobar 2021 19:09)

    # Link komentara

  67. (konjina, 8. oktobar 2021 17:46) # Link komentara

    Au al ti nalupa ko Maksim po diviziji prijatelju, Zvezda je motor Srpskog fudbala, pobedila je Liverpool koji je osvojio te godine LS, Olympiacos, nereseno sa Napolijem, pobedila Spartu, Krasnodar, Keln, nereseno sa Arsenalom, izbacila Salzburg, Copenhagen i Young Boys, pobedila Gent, nereseno sa Hoffenhajmom, pobedila Bragu, Ludogorets, pobedila 5:0 Kajrat, 5:1 Liberec i 4:0 Cluj, ispala od Sherifa koji ce proci grupu Lige Sampiona.

    Zaradila vise od 50 miliona € 2 Lige Sampiona, 3 Lige Evrope i sva 3 puta docekano Evropsko prolece(ovo ce nam biti 3. za 5 godina) , Zvezda duguje 30 miliona, a ne 60 kako Zvezdomrsci pisu.

    Svaka cast Partizanu sto je igrao Evropu dok Zvezde nije bilo, ali sta je uradio ? Svih 6 poraza u Ligi Sampiona, 7 godina zaredom kvalifikacije za Ligu Sampiona, samo 1 priliku iskoristio za plasman od 7, u grupnoj fazi Lige Evrope gubio od Asteras Tripolisa nereseno sa Nefcijem i Skenderbegom, sve izgubio od iole jacih timova kao sto sto Sevilla, Stutgart, Augsburg, Bilbao, Besiktas...

    Jedino kad je prodjena grupa kad je pobedjen Young Boys.
    (Katai, 8. oktobar 2021 19:07)

    # Link komentara

  68. Prvi put mi nekako drago kad grobari pobeđuju...
    (ZZ pop, 8. oktobar 2021 19:03)

    # Link komentara

  69. Zamislite samo kada je ova naša turbo folk liga na 12 mestu kakva su tek one lige oko 100 mesta i niže.Stadioni užas,publike nema sem kriminalaca preobučenih u navijače koji pale i ruše sve pred sobom.Vlasnici klubova sve sami kriminalci.A o fudbalu da i ne pričam,igrači iz svih klubova kao da imaju dve leve noge,bukvalno ni oni sami pojma nemaju kako su postali profesionalni fudbaleri i još da stvar bude gora te neznalica su višestruko plaćenije od ljudi koji rade teške i opasne poslove kod kojih i najmanja greška može biti kobna.Nije da ja ne volim fudbal,itekako ga volim ali fudbal koji igraju majstori(kao Piksi,Savićević,Jugović)a ne ove neznalica iz Zvezde,Partizana,Radnika iz Surdulice itd.
    (Ljubo, 8. oktobar 2021 19:02)

    # Link komentara

  70. Gazprom
    (Gazprom, 8. oktobar 2021 19:01)

    # Link komentara

  71. Gleda se poslednje 52 nedelje, a ako je za završni turnir, onda samo od početka kalendarske godine.
    (Bane, 8. oktobar 2021 19:00)

    # Link komentara

  72. Oni su počeli da igraju grupnu fazu onog trenutka kada je država počela da im izigrava bankomat a banke da im opraštaju desetomilionske kredite, tako bi i mali Perica mogao da vodi klub
    (3 smena, 8. oktobar 2021 18:59)

    # Link komentara

  73. Kme kme stanoje kme kme stanoje
    (srbija do tokija, 8. oktobar 2021 18:54)

    # Link komentara

  74. Da su favorizovali CZ ovih godina na način jačanja kluba, dovođenjem kvalitetnih igrača, moderne organizacije, dobrog skautinga, CZ bi bila i na taj način ispred Partizana ali sportski i na terenu. Ovako unizi i oslabi protivnika, kupuj nekalitetne igrače po visokoj ceni gde se najviše uzme novca, ništa nije donelo CZ. I dalje je CZ nejak tim za evropska takmičenja. Partizan nikad slabiji. Ova 12. pozicija je više na sreću i dobar žreb. Sve to može da pukne ko balon od sapunice.
    (View, 8. oktobar 2021 18:54)

    # Link komentara

  75. @mister Deki, šerif moldavski

    Pa dobro ako je FKP sam vukao lokomotivu dokle je stigao?

    Koji je to nacionalni koeficijent bio i na kom mestu rang liste UEFA je bio kao klub taj FKP?

    Molim te odgovori nemoj da bežiš jel važi?
    (Mohikanac, 8. oktobar 2021 18:51)

    # Link komentara

  76. Strašno, grobarska logika, gube prvo poluvreme 5:0 u drugom poluvremenu nema golova do 96 minuta kada grobari daju gol i utakmica se završava 5:1 posle utakmice trener grobara kaže utakmica je bila ravnopravna oni su dobili prvo poluvreme a nama je pripalo drugo!
    (MIRO, 8. oktobar 2021 18:07)
    I prvo i drugo poluvrema i prva i druga utakmica, i pored enormnog finansiranja od drzavnih sponzora Zvezda nas je brukala sesticama kuci protiv Bajerna, dvomec zavrsen 9:0,od PSGa 10 komada, 9 od Totenhema...
    (logika, 8. oktobar 2021 18:50)

    # Link komentara

  77. Gledaju se rezultati u poslednjih 5 godina, a ako ćemo ovako od Kulina bana, sve rasprave na ovu temu postaju skroz nebitne kad znamo da svi eks-Ju klubovi ZAJEDNO imaju manje evropskih proleća od Zvezde.
    (Svašta.., 8. oktobar 2021 18:48)

    # Link komentara

  78. @sremac
    Ne ,ne misli na to. Već da se brišu osvojeni bodovi od pre 6 godina. I to je potpuno tačno
    (Miloš, 8. oktobar 2021 18:47)

    # Link komentara

  79. Može da se računa i od 1945god to je ne bitno. UEFA gleda poslednjih 5godina i to je bitno i na osnovu toga se gleda nosioci po kolima. I tu je kraj rasprave!!!
    (Taurunum, 8. oktobar 2021 18:45)

    # Link komentara

  80. ajmo krezubi, navalite..
    (građanin opasnih namera, 8. oktobar 2021 18:44)

    # Link komentara

  81. Poslednje rečenice najviše govore gde smo! Da su nam bar još dva kluba jakao kao Zvezda i Partizan, igrali bi mi svako svetsko i evropsko prvenstvo. Samo još dva kluba. Samo mora da se napomene da su oba državni klubovi i da se masti velika lova. Nema tu nekog jakog sistema. A rešenje je prosto, igrač bez ponude veće od 10 miliona ne može van Srbije do 23. Godine.
    (Vuk, 8. oktobar 2021 18:44)

    # Link komentara

  82. @Црвена звезда 1913

    Mozes li nama neupucenim zvezdasima objasniti znacenje svog psedonima? Ima li neke veze sa FK Smederevom, bivsim Sartidom 1913 ?
    Ili si ti iz Smedereva mozda?
    Hvala.
    (moj komentar, 8. oktobar 2021 18:11)

    Evo objasnicu ti ja iako nisam Zvezdas :) Danasnji FK Crvena Zvezda je nastala 1945. kada im je dodeljen stadio SK Jugoslavije. Pre toga se za vreme Drugog sv. rata od 1941. do 1945. klub zvao SK 1913. Pre toga, od 1919. se zvao SK Jugoslavija, ali zbog okupacije je morao da menja ime. A kada je klub osnovan 1913. zvao se SK Velika Srbija koja je bila sastavljena od igraca BSK-a i Slavije. Zbog Prvog sv. rata nije ni funkcionisao dugo, a posle je preimenovan u SK Jugoslavija. Tako da Crvena Zvezda 1913 nikada nije ni postojala jer postoji od 1945. Ali verovatno na to misli taj lik koji se tako potpisuje. Posto on verovatno ni ne zna ovu pricu, a vidjao sam ga da se tako potpisuje, ja odgovaram na to, mada mi verovatno nece ni objaviti komentar posto ovde sve cenzurisu, pa i sport.
    (Black, 8. oktobar 2021 18:42)

    # Link komentara

  83. O cemu vi pricate, racunaju se samo zadnjih 5 sezona. Zvezda svih 5 igra u evropi. Tako da se zna ko je dao najvise bodova.
    (czv, 8. oktobar 2021 18:42)

    # Link komentara

  84. Matematika je neumoljiva. Ma, nešto slabo ide doktoru Terzi , kao da mu je matematiku predavao doktor Ćoki od Excel-a.
    (stari đedo, 8. oktobar 2021 18:41)

    # Link komentara

  85. Hahah ajde da merimo odande odakle sam ja najviše skupio ahaha,, meri se samo 5 godina unazad. Obraz djon
    (poznavalac©®, 8. oktobar 2021 18:41)

    # Link komentara

  86. Dok funkcioneri oba kluba"pune dzepove para",oni vama pune glavu ko je sta vise doprineo fudbalskoj ling-long Srbiji,nisu doprineli nista jer oba kluba zajedno"minus"100 miliona €...vecina jos nije shvatila i naucila da se fudbal u ovoj drzavi"igra"samo zbog funkcionera i menadzera,sam naziv lige govori o kakvoj je ligi rec
    (DDF, 8. oktobar 2021 18:40)

    # Link komentara

  87. Sta cemo sad Terzicu,hoces li konacno da se izvinis crno-belima? Dokle ce vise taj lazov sa interpolove poternice da svadja navijace dva najveca srpska kluba,sram te bre bilo!
    (Realno, 8. oktobar 2021 18:40)

    # Link komentara

  88. (nenad, 8. oktobar 2021 16:56)

    Ljudi sta je sa vama, zasto ne postavite pitanje koliko je para drzava uzela od Zvezde i Partizana tako sto postave svoje lopove da pljackaju za njih? San skoro svakog deteta u Srbiji je da zaigra za Partizan ili Zvezdu, zaista je ogroman broj talentovanih igraca izaso iz ova dva kluba, prodaju se brze bolje a pare se izdele svima osim Partizanu i Zvezdi. Da se vratimo 3 decenije unazad, Zvezda je tada odjednom prodala Panceva (2. najskuplji transfer u istoriji fudbala, odmah iza Maradone), Savicevica i Prosineckog (4. i 5. najskuplji transfer) Mihajlovica i Jugovica (u prvih 10 najskupljih transfera), Belodedica, Najdovskog... To vam je kao sada da u isto vreme prodate Nejmara, Mbapea, Levandovskog, Halanda... u danasnjim parama cirka milijardu. Od svih tih para Zvezda nije videla centa, sve je otislo za potrebe ratovanja i gasenje pozara u vreme sankcija. Kada je Partizan igrao LS umesto svake godine da bude jaci oni su svaki put rasprodavali ceo tim, danas isti slucaj sa Zvezdom, dva puta zaredom LS bez ikakvih ulaganja u tim i umesto nakon te 2 godine, prodaje Radonjica za 12 mil, tv prava, karata... da Zvezda ima brutalan tim i minimalna dugovanja, Zvezda u napadu ima Dionija i dugovanja veca nego pre LS. Mazu narodu oci, kao daju pare Zvezdi i Partizanu i kukaju na njih a ovamo postavili svoje ljude da iste te pare i mnogo vece izvlace iz klubova, das detetu bombonu pa mu uzmes celu kesu.
    (Sub013, 8. oktobar 2021 18:40)

    # Link komentara

  89. Svaki dan pokazujete kako navijate za partizan. Juče je bila Atina umesto Istambul ,danas pričate o bodovima od 2006. a dobro znamo da je reč o bodovima iz zadnjih 5 sezona. Što ne napišete koliko je to pobeda i nerešenih trebalo za 22 boda više ? to je 40 pobeda više, ako se zna da je pobeda 0,5 boda ,uglavnom .
    (neko, 8. oktobar 2021 18:40)

    # Link komentara

  90. Umesto da su zadovoljni i da navijaju jedni za druge u evropi,veliki broj navijača dva kluba sa topčiderskog brda se prepucavaju i traže dlaku u jajetu. Veliki deo crno i crveno belog sveta je toliko retardiran, da uopšte nije čudno što nam u upravama sede najgori šljamovi. Kakvi navijači, takvi i "Upravljači".
    (Grobar-España, 8. oktobar 2021 18:39)

    # Link komentara

  91. Ako budemo 11. hoće li mi plata biti veća?
    (Prasednik, 8. oktobar 2021 17:01) # Link komentara
    Cela poenta sporta.. Duci odavno objasnio. Najveća religija na svetu je stadion..
    (Pošten radnik, 8. oktobar 2021 18:39)

    # Link komentara

  92. Krece naravno grobarska spin masinerija. Prosek se ne gleda od 2006. godine, mogli ste da racunate onda i pre 2006. godine. Naravno napravljen je presek godina koji ide u korist Partizanu, iako kao takav nema validnost jer se ne racuna od 2006. nego znacajno manje godina.

    Bez Partizanovih poena bismo bili 16ti, potrebno je oduzeti bodove i pogledati onda, a koliko vidimo ovde nije pracena osnova matematike. Jos vaznije, da su umesto Partizana koji je bio drugi neki drugi timovili bili drugi (nisu jer je ocigledno da Partizan mora da se gura) koeficijent i bio jos i bolji.

    Objavite komentar, nek se zna istina.
    (nista o nicemu, 8. oktobar 2021 18:38)

    # Link komentara

  93. Džabe šta je Partizan radio 2006. godine kada se gleda samo poslednjih pet sezona u kojima je Zvezda donela mnogo više bodova za koeficijent.
    (Vilingrađanin, 8. oktobar 2021 17:03)
    Zvezda prima od drzave oko 7 miliona evra, Partizan oko 1 milion, svi ostali nesto vise nego Partizan! I onda se potenciraju kao nekakvi doprinosi Zvezde, u evropskim takmicenjima, za nas fudbal u poslednjih par godina u odnosu na nase ostale timove?!
    (oni svi a Zvezda sama, 8. oktobar 2021 18:35)

    # Link komentara

  94. Zaboravili ste da napišete da je Partizan bio prvak Evrope 15 minuta. Bitan podatak koliko i ukupan broj bodova od 2006te.
    (Charlie Kelly, 8. oktobar 2021 18:34)

    # Link komentara

  95. pa mozda bi I neki drugi klub uspeo da udje u grupnu fazu ....kad bi se upumpavalo drzavnih para kao u pomenuta DVa kluba ....neka neko sabere kolko su para uzeli od drzave ta DVa kluba ???? a kolko su uzeli svi ostali ???
    (nenad, 8. oktobar 2021 16:56)
    Ne bi nazalost. fKP nije recimo u LS ili KES pobedio 40 godina, spisak od koga je ispadao je presmesno. Gotovo da nema velikih pobeda protiv giganata.
    (Zvezda je Evropa, 8. oktobar 2021 18:34)

    # Link komentara

  96. kad bismo otpisali bodove crveno belih, bili bismo 32. mesto.
    koliko placen clanak u korist partizana, normalno da su vise bodova skupili u eri toleta.
    (горан, 8. oktobar 2021 17:50)

    Kao što je normalmo da ste vi više bodova skupili u eri Vučića,Kokeze, Terze, Piksija i Miljanića...sve predsednici FSS osim ovog prvog..on dođe kao neki krovni ili glavni predsednik FSS.
    (dimitrije, 8. oktobar 2021 18:32)

    # Link komentara

  97. Kao prvo, clanak se bavi nebulozama i, blago receno, nesportskim izjavama Terzica, u kojima se nipodastava doprinos i Partizana, ali i ostalih, koliko god to minorno bilo.
    Sa druge strane, u Toletivo vreme je politika donela rekordbi ugovor Gazproma sa Zvezdom, i mnogih drugih.
    U ovo vreme, da ne kazemo koje, Zvezda ima toliku startnu prednost u svakom pogledu, da ono Toletovo izgleda kao decija igra.
    Pa sudijska komisija je kao da ih je Terza postavio.
    Da ne duzim, svi mi imamo svoj, navijacki, ugao gledanja, ali ovo wto Terza radi je zalosno.
    I samo jos ovo, do 2012 vodje navijaca Partizana, tipa Djura Mutavi, Velja nevolja...su bili vodje navijaca Zvezde, Rada....i onda su dovedeni...Pa sad, ako tu nema politike, onda svaka cast.
    (Srdjan, 8. oktobar 2021 18:31)

    # Link komentara

  98. Koja je svrha ukupno, i to od datuma po izboru,
    a ne 5 godina zaredom sto je i poenta?

    Koliko vesti, a niko da napise sustinu.
    (GM, 8. oktobar 2021 18:29)

    # Link komentara

  99. Vodila se počertkom osamdesetih tako polemika (vodi se oduvek) ko je bolje sportsko društvo, Partizan ili Crvena Zvezda. A onda je nekada najugledniji sportski časopis u zemlji - Tempo - napravio opsežnu analizu ta dva društva u svim sportovima. Došlo se do frapantnih podataka da SD CZ nema ni 30% trofeja koje ima Partizan. Niko nikada više nije pokušao posle toga da napravi takvu analizu a Tempo na žalost više nepostoji.
    (Miša, 8. oktobar 2021 18:27)

    # Link komentara

  100. А које би место заузела ако се не би рачунало Звездини бодови?
    (neko_treci, 8. oktobar 2021 17:14)

    Druze kad se ne bi "racunalo Zvezdini bodovi" ti bi se vratio u drugi razred osnovne da naucis gramatiku.
    (Pera Kurjak, 8. oktobar 2021 17:42)

    Kurjače, da si stvarno pismen znao bi da se slovo i na tastaturi nalazi odmah pored slova o, i da se vrlo lako pogreši u kucanju. Čovek piše ćirilicom, gramatički ispravno, što se za tebe ne bi moglo reći: "druZe", nije kad, nego kada, "nauCiS", gde su ti čćžđš? Ta slova se uče u prvom osnovne a ti ih još ne znaš!
    (Zeljko Stefanov, 8. oktobar 2021 18:25)

    # Link komentara

  101. Ako budemo 11. hoće li mi plata biti veća?
    (Prasednik, 8. oktobar 2021 17:01)

    Vrlo verovatno... dok mi stignemo do 11.mesta tebi će plata porasti, bar, duplo.
    (duka, 8. oktobar 2021 18:23)

    # Link komentara

  102. @znamo ko je "bastion" kluba iz Humske, nećemo to reći, ali se iz teksta jasno vidi...nego, koje mesto bismo bili na UEFA listi, da se oduzmu Zvezdini bodovi? To niste prikazali...
    (da-da..., 08. oktobar 2021 17:52)

    Znamo i ko je danas bastion kluba iz Ljutice Bogdanova ali necemo reci.
    (lebdi. kao list na vetru, 8. oktobar 2021 18:22)

    # Link komentara

  103. Zašto dozvoljavate da vam zaluđuju mozak fudbalski klubovi i idioti iz istih. Uopšte nisu bitni za Srbiju. Proizvode ništa, najčešće su u minusu i to debelom. Zavađaju narod, zaluđena deca i omladina gine ili se teško povređuje. Oni, mislim na vođstva klubova i vođe navijača, stvaraju celu predstavu da bi sebi obezbedili egzistenciju. Glume neku važnost, a učinak i bitnost nula. Sad ste postali bitni jer ste glasačko telo. Srbija je taoc jednog kluba i neskrivene ljubavi jednog čoveka prema istom. Ljudi dozovite se pameti i pljunite na ovakve likove parazite i klubaštvo. Samo amaterski sport ili klubovi koji nisu na grbači države.
    (konjina, 8. oktobar 2021 17:46) Slažem se
    (Reklamacija savesti, 8. oktobar 2021 18:21)

    # Link komentara

  104. Gleda se samo zadnjih 5 sezona, a ne od 2006!!! Članak pun pogrešnih zaključaka
    (Između redova, 8. oktobar 2021 17:40)

    Mislis od momenta kad vam je drzava slivala pare i sapom i kapom, kad vam je dug od 50 000 000€ nestao preko noci. Zato nam fudbal i jeste tamo gde jeste. Dok se bogate kurta i murta tj rukovodstvo klubova, plus tzv navijaci(kriminalci), dovode se igraci preko kojih se peru pare a koji ne bih mogli da igrajui ni za FK trgovacki. Moramo shvatiti da dokle god se mi obicni smrtnici budemo svadjali i branili lopove sa svoje strane dotle ce oni nas jasiti a fudbal ce nam se spustiti na nivo fudbala jedne Malte.
    (sremac, 8. oktobar 2021 18:19)

    # Link komentara

  105. Okreni obrni ovako onako revizor ovaj revizor onaj cim aktuelnoj vlasti odsviraju kraj roka upotrebe FKCZV cao do vidjenja. Glazgov rendzers. 5 liga pa sve ponovo. 5 godina u Evropi, 5 titula, sakom i kapom sponzorstva, jednog jedinog igraca igde za ozbiljne pare nisu prodali i dug sa 55 miliona otisao na 100. Aloooo!!! I onda kao koeficijent ovo ono. PA sta ako budemo imali i dva direktna ucesnika LSH ako oba budu (a hoce) u bankrotu?
    (dejan, 8. oktobar 2021 18:19)

    # Link komentara

  106. ajde ovako da naučite svi.

    1. klupski koeficijent se obračunava na 5 godišnjem nivou

    2. nacionalni koeficijent na 10 godišnjem. On se obračunava tako što se saberu svi klupski koeficijenti pa se podele s brojem učesnika tj 4 u zadnjih 10 godina

    Tako da je doprinos nac.koeficijentu unazad 10 godina sledeći:

    CZV - 10,375
    FKP - 10
    ostali - oko 8

    na kraju, evo vam link, pa sami računajte

    [link]/

    [link]/


    Zato je tekst i ispravno zaključio da bi bez doprinosa FKP , srpski klupski fudbal bio na 24. mestu.

    Bili bi 12. i pre 10 godina da je
    CZV igrala grupna evro takmičenja umesto što je pisala saopštenja i bojktovali nac.koeficijent, pa je FKP sam vukao lokomotivu.

    Ali cela ova priča je besmislena dok kriminalac opet, po ko zna koji put, nije potpalio vatru, obezbeđujući i ponižavajući rezultate FKP
    (mister Deki, šerif moldavski, 8. oktobar 2021 18:19)

    # Link komentara

  107. A koje mesto bi zauzela ako se ne bi računalo zvezdini bodovi.
    @neko treci

    Zauzela bi treće mesto u četvrtoj ligi.
    (Sah mat, 8. oktobar 2021 18:17)

    # Link komentara

  108. Ko voli Zvezdu uvek će voleti Zvezdu.Ko voli Partizan uvek će voleti Partizan.To se odnosi na ljude koji su bili na stadionu više puta i nešto osetili.Koeficijenti,dva predstavnika,Evropa su obične gluposti,zamazivanje očiju novinske patke.Nekada bogatije zemlje i rasadnici talenata su to prošli i gde su sad.Rumunija Steaua, Dinamo direktno liga šampiona i jedno kolo za drugog.Gde su sada, talentovana generacija.Škoti Rendžers,Seltik isto bogata zemlja.Gde su sada.Slaba liga kao i Srpska odskaču dva tima i u Evropi ih pojede mrak.Tako će biti i sa nama.I da uspe i Zvezda i Partizan voleo bih bar u ligi UEFA,ostali timovi će to upropastiti jer se deli na pet.Žele oni ali nemaju kvalitet.I onda opet 26 mesto i ponovo iz početka.Ko ima korist od toga?Novinar koji će dobiti neki dinar za tekst,navijači koji će gledati ko je bolji Zvezda ili Partizan? Država koja ulaže novac u njih?Ti,ja?Znam super Šiljo.
    (1Đoković, 8. oktobar 2021 18:16)

    # Link komentara

  109. Niti Zvezda može sama u Evropi izboriti dovoljan broj bodova niti to može Partizan.Opet samo sloga srbina spasava, što u ovom slučaju je nametnula Evropa pa i nije tako loše.Al džaba srpska posla, da nije tako ne bi bilo ni ovog naslova ni ovolikih komentara.
    (zoranbl, 8. oktobar 2021 18:15)

    # Link komentara

  110. ju ju

    zamisli sebe???

    Navijaš za klub koji nema 40 godina pobedu u najelitnijem fudbalskom takmičenju...bilo da je KEŠ ili LŠ...

    A koliko ste primili i od koga ne bih....

    U jednom trenutku ste imali 6 pobeda, 10 remija i 38 poraza u LE...sve dok nas nije "nigde bilo". 0 pobeda iz 12 utakmica LŠ.

    Tekst tendeciozno napisan jer recimo gde bi danas stvarno bili bez ove Zvezdine 5 sezone?

    Oko 35.mesta...tradicionalno 80to mesto FKP na UEFA rang listi bi bilo predstavljano kao Božji Dar ili maltene u rangu Barija....

    jedno pitanje:
    jel još čuvate loptu i mušemu LŠ ili...
    (onako, 8. oktobar 2021 18:13)

    # Link komentara

  111. Nije samo partizan i zvezda zar samo oni skupljaju bodove a gde su ostali timovi koji god da su
    (vaga, 8. oktobar 2021 18:12)

    # Link komentara

  112. Црвена звезда 1913

    Mozes li nama neupucenim zvezdasima objasniti znacenje svog psedonima? Ima li neke veze sa FK Smederevom, bivsim Sartidom 1913 ?
    Ili si ti iz Smedereva mozda?
    Hvala.
    (moj komentar, 8. oktobar 2021 18:11)

    # Link komentara

  113. @Ukratko, Zvezda za 5 sezona donela kao Partizan za 15.
    (Ljubisa Livac, 8. oktobar 2021 17:40)

    ''Brate'', svaka ti cast na logici. Nemas pojma koliko me je tvoj komentar nasmejao. Hvala na neizmernoj gluposti koju prikazujes svojim recima.
    Dakle, raskrstili smo, kosarka se racuna od 2013., a fudbal od 2015. godine, gruba procena Zvezdasa.
    To sto je Partizan donosio 10 i 15 godina, znacilo je Zvezdi koja je bila prva u ligi i nije doprinosila ni na koji nacin, jos je otezavala Partizanu kvalifikacije, samim tim i rejting Srbiji, jer se pridruzila ostalim srpskim klubovima po doprinosu. Da je nesto ''dala'', doprineo bi Partizan mnogo vise, verovatno.
    (Au, 8. oktobar 2021 18:11)

    # Link komentara

  114. Juče par stotina komentara i prepucavanja a evo sada crno na bijelo. Znači Partizan je osvojio više bodova od Zvezde. I u to vrijeme kada je Zvezda ispadala u prvom kolu, Partizan je bio osuđen da zbog loših koeficijenata lige igra kvalifikacije od prvog kola. Ali mi je sve to mizerno, neviđena mržnja i neprijateljstvo između dva kluba i navijača i uprave. A za to je kriv i državni vrh a posebno oni koji vode klubove. Da ima zakona, rukovodstvo oba kluba je rukovodstvo državnih klubova, pa da li ta država može nešto po tom pitanju da uradi ili će samo da guraju svoju ljubimicu?
    (nbc, 08. oktobar 2021 17:18)

    Czv je ulazila u grupnu fazu LS pocinjuci takmicenje od 1. kola, a to joj je "omogucio" partizan svojim bodovima...
    (Sremac, 8. oktobar 2021 18:10)

    # Link komentara

  115. Vidim da mnogi ne kapiraju zašto se pominje period od pre zadnjih 5 godina. Da je tada Zvezda osvojila neki bod, stigli bismo do 12. mesta odavno...
    Mada, s obzirom da bismo tu dobili još jedno mesto, vrlo brzo bi nam se ponovo srozao koeficijent. To se desilo Rumunima pre nekih 10-15 godina.
    Dok god je veliki vođa na vlasti, biće pravo čudo da Partizan u bilo kom sportu parira Zvezdi i ostalim klubovima koji se slično zovu (khm, khm).
    (Zii, 8. oktobar 2021 18:10)

    # Link komentara

  116. Crveni, mnogo ste bre plitki. Poenta teksta nije da kaze da je trenutnom stanju po broju bodova najvise doprineo Partizan, nego da je od osamostaljenja Srbije, Partizan sakupio vise poena za Srbiju. Naucite da citate.
    (Ivan kg, 8. oktobar 2021 18:08)

    # Link komentara

  117. Bastion srpskog fudbala fk Partizan!
    (alex81, 8. oktobar 2021 18:07)

    # Link komentara

  118. Ciganin sam i delija ali terzicu je mesto na golom ostrvu kao nekad najvecim prestupnicima.
    (vaga, 8. oktobar 2021 18:07)

    # Link komentara

  119. Strašno, grobarska logika, gube prvo poluvreme 5:0 u drugom poluvremenu nema golova do 96 minuta kada grobari daju gol i utakmica se završava 5:1 posle utakmice trener grobara kaže utakmica je bila ravnopravna oni su dobili prvo poluvreme a nama je pripalo drugo!
    (MIRO, 8. oktobar 2021 18:07)

    # Link komentara

  120. Da je Zvezda u periodu 2006 do 2016 pomogla Partizanu koliko je Partizan Zvezdi ovih zadnjih 5 godina mi bi to famozno 15 mesto dohvatili još tada prije 10tak godina...
    (Mare, 8. oktobar 2021 18:04)

    # Link komentara

  121. А које би место заузела ако се не би рачунало Звездини бодови?
    (neko_treci, 8. oktobar 2021 17:14)

    Druze kad se ne bi "racunalo Zvezdini bodovi" ti bi se vratio u drugi razred osnovne da naucis gramatiku.
    (Pera Kurjak, 08. oktobar 2021 17:42)

    Nije strašno vratiti se iz trećeg u drugi.
    (Vlada, 8. oktobar 2021 18:04)

    # Link komentara

  122. znamo ko je "bastion" kluba iz Humske, nećemo to reći, ali se iz teksta jasno vidi...nego, koje mesto bismo bili na UEFA listi, da se oduzmu Zvezdini bodovi? To niste prikazali...
    (da-da..., 08. oktobar 2021 17:52)

    Pa prosta matematika prijatelju...nešto malo bolje od 24 mesta ako ne i isto...
    (Kez, 8. oktobar 2021 18:01)

    # Link komentara

  123. Ovo nije rezultat Zvezde ili Partizana. Ovo je rezultat rada Fudbalskog saveza Srbije, odnosno političara koji iz senke, a sve više i otvoreno upravljaju takmičenjem. Znači, jad i beda, u odnosu na uloženi novac. Besmislen sistem takmičenja, menadžerske kombinacije, neskriveno pranje novca koje je očigledno iz objavljenih zvaničnih revizorskih izveštaja, odsustvo bilo kakvog sistema i uspostavljenih ciljeva, sve je svedeno na improvizaciju, pa će tako i ovaj koeficijent vrlo brzo da se istopi.
    (Iskrivljeno ogledalo, 8. oktobar 2021 18:00)

    # Link komentara

  124. Partizan je zaslužan za ovo. Zašto? Vrlo prosto, osvajač lige ima veće šanse i bolje izglede da zaradi bodove/igra grupnu fazu. Dok onaj koji je drugi dreba debelo da zasuče rukave i dođe do grupne gaze te zaradi bodove. Kad je partizan osvajao našu ligu i donosio bodove kroz evropu zvezda nije bila sposobna da kao druga to isto uradi. Sada, kada zvezda osvaja ligu partizan je BIO sposoban da donosi bodove i eto nas na 12. mestu. Hvala Partizane najbolji si i svi to znaju.
    (Zemljak, 8. oktobar 2021 17:59)

    # Link komentara

  125. Zvezda je u tim sestardama bas puno bodova osvojila.
    (delije sa seRvera, 8. oktobar 2021 17:59)

    # Link komentara

  126. A zašto se u Srbiji ne napravi Superliga s 10-12 timova?

    Kad ćemo konačno videti privatizaciju klubova? Zar to nije najavljeno za ovu godinu?

    Srbiji treba bar još jedan klub koji će redovno igrati u grupama u Evropi. Recimo da Austrija ove sezone ima 4 kluba u grupnoj fazi.
    (prava pitanja, 8. oktobar 2021 17:58)

    # Link komentara

  127. Umesto da se šutiraju u dupe od sreće i odu na pivo, oni se svađaju i oko uspeha.
    Šta god uradili na terenu uprave mi sve ogade. Da smo prvi na toj listi, a da se ovako stočarski ponašaju idalje bi mi se gadili.
    (Vladimir, 8. oktobar 2021 17:56)

    # Link komentara

  128. @U poslednjih pet sezona, Zvezda je osvojila 22 boda više za koeficijent od Partizana, međutim, ukoliko bismo otpisali bodove crno-belih, Srbija bi, umesto 12, bila 24.
    Takođe, ukoliko gledamo bodove naših klubova od samostalnosti, 2006. godine, najviše poena je sakupio Partizan – 96, aktuelni šampion je osvojio 83,5."
    Igrao se fudbal i pre " Njegovog " dolaska. :)
    Igrala se i košarka, Final four...
    (Stefan, 08. oktobar 2021 17:01)

    Naravno da se igrao. I pre njegovog dolaska Zvezda je bila šampion Evrope i sveta. Možeš li to da zamisliš?
    (NoName, 08. oktobar 2021 17:34)

    I finale 66e. I prvaci evrope u kosarci. I 7 puta u vaterpolu. I jos final foura. Mozes li to da zamislis?
    (ju ju, 8. oktobar 2021 17:54)

    # Link komentara

  129. Juče par stotina komentara i prepucavanja a evo sada crno na bijelo. Znači Partizan je osvojio više bodova od Zvezde. I u to vrijeme kada je Zvezda ispadala u prvom kolu, Partizan je bio osuđen da zbog loših koeficijenata lige igra kvalifikacije od prvog kola. Ali mi je sve to mizerno, neviđena mržnja i neprijateljstvo između dva kluba i navijača i uprave. A za to je kriv i državni vrh a posebno oni koji vode klubove. Da ima zakona, rukovodstvo oba kluba je rukovodstvo državnih klubova, pa da li ta država može nešto po tom pitanju da uradi ili će samo da guraju svoju ljubimicu?
    (nbc, 08. oktobar 2021 17:18)

    Tipično grobarski - ne razume tekst duži od dve rečenice. Momče, crno na belo piše da je Zvezda osvojila 22 boda više od Partizana. DVADESET DVA BODA. VIŠE. U periodu koji je BITAN, dakle poslednjih 5 sezona. To što novinar računa 1966 i 2003 NIJE RELEVANTNO.
    (NoName, 8. oktobar 2021 17:54)

    # Link komentara

  130. znamo ko je "bastion" kluba iz Humske, nećemo to reći, ali se iz teksta jasno vidi...nego, koje mesto bismo bili na UEFA listi, da se oduzmu Zvezdini bodovi? To niste prikazali...
    (da-da..., 8. oktobar 2021 17:52)

    # Link komentara

  131. zvezdan terzic je čovek koga treba uhapsiti!
    (vuk, 8. oktobar 2021 17:51)

    # Link komentara

  132. kad bismo otpisali bodove crveno belih, bili bismo 32. mesto.
    koliko placen clanak u korist partizana, normalno da su vise bodova skupili u eri toleta.
    (горан, 8. oktobar 2021 17:50)

    # Link komentara

  133. Koliko maloumna debata...
    (milorad, 8. oktobar 2021 17:47)

    # Link komentara

  134. Zašto dozvoljavate da vam zaluđuju mozak fudbalski klubovi i idioti iz istih. Uopšte nisu bitni za Srbiju. Proizvode ništa, najčešće su u minusu i to debelom. Zavađaju narod, zaluđena deca i omladina gine ili se teško povređuje. Oni, mislim na vođstva klubova i vođe navijača, stvaraju celu predstavu da bi sebi obezbedili egzistenciju. Glume neku važnost, a učinak i bitnost nula. Sad ste postali bitni jer ste glasačko telo. Srbija je taoc jednog kluba i neskrivene ljubavi jednog čoveka prema istom. Ljudi dozovite se pameti i pljunite na ovakve likove parazite i klubaštvo. Samo amaterski sport ili klubovi koji nisu na grbači države.
    (konjina, 8. oktobar 2021 17:46)

    # Link komentara

  135. Нема јаке Звезде без јаког Партизана.
    (Ненад, 8. oktobar 2021 17:44)

    # Link komentara

  136. А које би место заузела ако се не би рачунало Звездини бодови?
    (neko_treci, 8. oktobar 2021 17:14)

    Druze kad se ne bi "racunalo Zvezdini bodovi" ti bi se vratio u drugi razred osnovne da naucis gramatiku.
    (Pera Kurjak, 8. oktobar 2021 17:42)

    # Link komentara

  137. Pa zato sto je u sustini Partizanove dominacije bilo da se sipa novac samo u jedan klub, a da svi ostali ne zasluzuju nista. I da slobodno mogu da propadnu. Tako je bilo i u kosarci i u fudbalu. Pa smo imali likovanje jer neko nema za sampon, struju i vodu. Pa smo imali likovanje posle pobede 40 razlike nad timom koji je jedva petorku sastavio uz pomoc juniora. Danas se srecom neguje rivalstvo, zdrava konkurencija, jednaki polazni uslovi za sve. I to naravno donosi rezultat. Medjutim, neki naviknuti na bezuslovnu i apsolutnu podrsku to dozivljavaju, pazi bezobrazluka, kao aparthejd. Pa se jos i sami proglasavaju pastorcadima. Da nije tuzno bilo bi smesno.
    (Nekad i sad, 8. oktobar 2021 17:41)

    # Link komentara

  138. Ukratko, Zvezda za 5 sezona donela kao Partizan za 15.
    (Ljubisa Livac, 8. oktobar 2021 17:40)

    # Link komentara

  139. Gleda se samo zadnjih 5 sezona, a ne od 2006!!! Članak pun pogrešnih zaključaka
    (Između redova, 8. oktobar 2021 17:40)

    # Link komentara

  140. Znači ipak smo bolji od komšinice
    (mića, 8. oktobar 2021 17:40)

    # Link komentara

  141. Da se ugase ova 2 odvratna mutanta garantujem da bi nasa liga bila u top 10.Blizanci guse ostale klubove.
    (Svarog, 8. oktobar 2021 17:39)

    # Link komentara

  142. Дајте новац, који сипате у хумску, Војводини или Радничком и имаћете гарантовано више бодова него што их осваја јсд!
    Само се уздржите од будалаштине типа "Нека им дају новац који дају Звезди.."
    Зашто?
    Зато што је ова држава од Звезде увек али увек имала само зараду и то огромну!
    (Црвена звезда 1913, 8. oktobar 2021 17:39)

    # Link komentara

  143. А може ли неко написати податак колико је ко од ова два клуба донио бодова од њиховог настанка, од 1945 године?
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 8. oktobar 2021 17:38)

    # Link komentara

  144. Računa se samo zadnjih pet godina uefu ne interesuje šta je bilo prije 20 godina.
    (Mvp, 8. oktobar 2021 17:37)

    # Link komentara

  145. Cuj ako gledamo od samostalnosti. Zvezda je od 1988-1992 bila non stop medju 4 u Evropi sto niko nikada ponoviti nece.
    (Ostali sportovi irelevantni za poredjenje, 8. oktobar 2021 16:51)

    Не, не то није битно, није битна ни Звездина титула првака Европе. Мора да се рачуна од тренутка када то Партизану одговара, а, наравно, најважнији је период Томислава Караџића. То је просто била ренесанса српског фудбала.
    (Марко, 8. oktobar 2021 17:36)

    # Link komentara

  146. Zvezda i Partizan su doneli trenutno 12. mesto. Znace uspesi bar dva kluba na evro sceni, Partizan vec dve decenije donosi bodove a Zvezde nigde 15 god. Mogli ste i drugacije da srocite naslov,mogli ste da niste ostrasceni navijaci mezimice.
    (Istine radi, 8. oktobar 2021 17:36)

    # Link komentara

  147. @Partizan nema niti jednu jedinu pobedu u ligi sampiona sta dalje pricati
    (Partizan Saint Germain, 08. oktobar 2021 17:08)

    Vi imate jednu i sve drugo katastrofalno brukanje. Primili ste 60 golova. Ae bre liche.
    (ju ju, 8. oktobar 2021 17:36)

    # Link komentara

  148. Prvo Terza je lopov i prica gluposti da sebe uzdigne.
    Drugo ako ne racunate Partizanove bodove zasto racunate Partizan u racunici za Nacionalni koeficijent kad se djele ukopno osvojeni bodovi sa brojem klubova u evropi te sezone!!
    (Dejanmi, 8. oktobar 2021 17:36)

    # Link komentara

  149. "U poslednjih pet sezona, Zvezda je osvojila 22 boda više za koeficijent od Partizana, međutim, ukoliko bismo otpisali bodove crno-belih, Srbija bi, umesto 12, bila 24.
    Takođe, ukoliko gledamo bodove naših klubova od samostalnosti, 2006. godine, najviše poena je sakupio Partizan – 96, aktuelni šampion je osvojio 83,5."
    Igrao se fudbal i pre " Njegovog " dolaska. :)
    Igrala se i košarka, Final four...
    (Stefan, 08. oktobar 2021 17:01)

    Naravno da se igrao. I pre njegovog dolaska Zvezda je bila šampion Evrope i sveta. Možeš li to da zamisliš?
    (NoName, 8. oktobar 2021 17:34)

    # Link komentara

  150. Ајде да се и ово "круцијално" национално питање реши, па да се вратимо на Чичу и Старог...
    (my way, 8. oktobar 2021 17:34)

    # Link komentara

  151. Broj bodova koje je osvojila nkcz je zanemarljiv. I to je tako.
    (ju ju, 8. oktobar 2021 17:34)

    # Link komentara

  152. Ovo je tako misleading. To sto je Partizan enkad osvajao vise bodova, a to je bilo u vreme kad je Zvezda bila losa, a u LS je snisljena "staza sampiona" gde se u prvim kolima igralo protiv slabih timova, pa se onda iz zadnjeg kola kvalifikacija za LS ispadalo u grupu LE. Dok je Zvezda relativno cesto zadnje kolo kvalifikacija igrala protiv timova iz jakih liga (u odnosu na nasu). I onda se u grupi povremeno sjupi neki bod, a uz povoljan zreb i malo srece i vise. Medjutim, sve to nije bitno. Za trenutni polozaj nase lige je najzasluznija Zvezda koja u poslednjih 5 godina ima odlicne rezultate - 2 puta grupna faza LS sa pobedama u grupi, a ne samo turisticki, 2 puta prolaz grupe u LE, a evo i ove sezone je na dobrom putu da prodje grupu. Da je Partizan prolazio bar 1 korak dalje svake sezone, direktno ucesce u LS bi bilo veoma realno.
    (Milan, 8. oktobar 2021 17:33)

    # Link komentara

  153. Cuj ove, od samostalnosti. Opet selektivna istorija da bi se ulepsala stvarnost jednom klubu. Gleda se poslednjih pet godina ili ako vec poredite odnos Zvezde i Partizana onda napravite pravi bilans od kada postoje oba kluba. Po cemu je samostalnost Srbije reper za rezultate oba kluba u Evropi kada su postojali i mnogo pre toga? Kakve su to gluposti? Pa evo, ako obrisemo celokupnu istoriju Serifa i Reala do utakmice u Madridu ispasce da je Serif uspesniji u Evropi. Jel da da je glupa ta selektivna istorija?
    (Suma sumarum, 8. oktobar 2021 17:32)

    # Link komentara

  154. Da se prisetimo kako je počela priča. Tako što je dr iz Arizone, valjda zbog određenih priča koje kolaju po čaršiji, da bi se oprao i istakao pred zvezdaskom javnošću ničim izazvan ponižavajuće pričao o doprinosu Partizana i drugih klubova, a brojke nisu baš tako jednostrane. A kad ćutiš na budalastine, ili ulazis u frku sa budalom ili ispadne da je istina to što se priča.
    (zzzz, 8. oktobar 2021 17:31)

    # Link komentara

  155. kakva je ovo glupost? pa računa se poslednjih 5 godina, jok računajte od '78.
    (nebulozator, 08. oktobar 2021 17:16)

    Pa hajd upali malo mozak i ta dva klikera, pa kad se sudare javi da li razumeo.
    (JPR24, 8. oktobar 2021 17:29)

    # Link komentara

  156. Kad promenite administratora b92 sportskih vesti, mozda zbir bodova ostalih klubova bude i veci od partizanovih... Alal vera za racunicu da su glodari doneli vise bodova u evropi u zadnjih 15 godina samo ne znam kako hahahahaha
    (sudija, 8. oktobar 2021 17:29)

    # Link komentara

  157. A od trenutno važećih bodova koliko su Zvezdini, a koliko Partizanovi? A ako idete unazad idite onda od osnivanja klubova, a ne ovako da odgovara samo jednom klubu.
    (Milan, 8. oktobar 2021 17:28)

    # Link komentara

  158. Mogli ste od 91 da sabirate a ne od 2001...
    (ZvezdasSrb, 8. oktobar 2021 17:28)

    # Link komentara

  159. O cemu vi pricate? Partizan doneo vise poena. Super. Partizan donese 3 a Zvezda dva i to je bitno? Za sta? Da li smo 50 ili 60 na UEFA? Totalno nebitno. Da ste donosili po sezoni 10-15bodova, onda bi vasa prica imala smisla. Ovako, da je Zvezda SVAKE godine donosila poena koliko i Partizan ne bi bili ni u 20 timova. Partizan nema 5 vezanih sezona da je ukupno doneo vise od 35 bodova a Zvezda je u prethodnih 4+ove godine vec donela preko 60bodova..
    Ali vama je bitno da Zvezda bude iza vas, po bilo kom kriterijumu. Ostalo je nebitno..
    (Nele, 8. oktobar 2021 17:26)

    # Link komentara

  160. Ne podržavam često pisanja na ovom portalu, ali ovde je sve lepo i jasno rečeno. Ukupni bodovi svih klubova doprinose na kom će mestu Srbija biti. Sve ostalo su gluposti i sramota i sa jedne i sa druge strane kakva saopštenja daju. Bolje bi bilo da nam objasne gde ode sav novac posle takvih rezultata.
    (Loznica, 8. oktobar 2021 17:24)

    # Link komentara

  161. Rece Ilijev da se istorija ne gleda tako, a kakva je ova selektivna istorija?

    Inace koeficijent se gleda u zadnjih pet godina, a u tom periodu je Zvezda nesumnjivo bolja. Partizan je imao svoju sansu da bude motor srpskog fudbala, sto se vidi po cinjenici da su osvojili vise poena, ali su se za vreme njihove vladavine vise trudili da ugase Zvezdu nego da postignu neki veci uspeh.

    Za razliku od tog toletovog perioda sada oba kluba igraju sa uspehom, sto je onda bilo jednostavno nemoguce.
    (chupavi, 8. oktobar 2021 17:22)

    # Link komentara

  162. Zaista je glupa konstatacija..
    Ili gledajte istorijski plasman, ili period koji utiče na trenutno bodovanje..

    Ako se ne varam, prati se poslednjih 5 godina?
    Kakve veze ima tamo neki plasman iz 2008 (ili 1991) za ovaj kontekst oko bodova?
    (Malo je glupo, 8. oktobar 2021 17:21)

    # Link komentara

  163. "Ако се одузму бодови које је освојио нкп, Србија би била на 22 месту.."
    Не рекосте на којем месту би били ако се одузму бодови које је освојила Звезда!
    Вероватно би били са једним представником у никад јачем "ципирипију"!
    Зашто протежирате период од 2006 кад је релевантан период предходних 5 сезона, све преко тога може ићи у недоглед а и тамо Звезда доминира Баријем, Токијем, финалом купа УЕФА, полуфиналима КШ итд, итд.
    Поредите неупоредиво!
    (Црвена звезда 1913, 8. oktobar 2021 17:21)

    # Link komentara

  164. Pa normalno.
    (JNA, 8. oktobar 2021 17:21)

    # Link komentara

  165. Nekome je izgleda u interesu sa obe strane da dize tenzije i da se konstantno delimo na zvezdu i partizan. Cim oba kluba nesto zajedno dobro urade, kao ovo sad sa napretkom koeficijenta, to mora odmah da se suzbije i ajde da se svadjamo
    (hoodie, 8. oktobar 2021 17:20)

    # Link komentara

  166. pa mozda bi I neki drugi klub uspeo da udje u grupnu fazu ....kad bi se upumpavalo drzavnih para kao u pomenuta DVa kluba ....neka neko sabere kolko su para uzeli od drzave ta DVa kluba ???? a kolko su uzeli svi ostali ???
    (nenad, 8. oktobar 2021 16:56)
    možda bi i uspeli ostali da nisu sve svoje najbolje fudbalere prodavali tim dvema klubovima
    (Jupi je, 8. oktobar 2021 17:19)

    # Link komentara

  167. Partizan nije u kontinuitetu donosio te bodove već stihijski. U celom periodu od osamostaljenja, ako baš tako želite da gledate, Partizan ni jednom za povezanih pet godina nike značajno skupio bodove ni za srpski fudbal ni za samog sebe da poboljša značajno sebi poziciju u kvalifikacijama. Zvezda je zato konstantna u prethodnih pet godina i svojim igrama ne samo da je pomogla da se njoj poboljša pozicija već o srpskom fudbalu. Čak i sve da se oduzmu bodovi koje je Partizan osvojio, Zvezda bi sa svojim povlašćenim statusom u kvalifikacijama dobro prolazila i verovatno završavala u nekoj grupi evropskog takmičenja. S druge strane Partizan da nema Zvezdinih bodova bi bio povlašćen u prva dva kola i onda dobijao mnogo teže protivnike koje realno ne bi prolazio. Pa vi sad tumačite kako god hoćete...
    (Mixer, 8. oktobar 2021 17:19)

    # Link komentara

  168. pa mozda bi I neki drugi klub uspeo da udje u grupnu fazu ....kad bi se upumpavalo drzavnih para kao u pomenuta DVa kluba ....neka neko sabere kolko su para uzeli od drzave ta DVa kluba ???? a kolko su uzeli svi ostali ???
    (nenad, 8. oktobar 2021 16:56)

    Drzava pomaze one klubove koji je najbolje predstavljaju. Spanija takodje pomaze samo Real i Barselonu. Mada bi nasa drzava najbolje pomogla svim klubovima da dozvoli privatizacije i skine dvojac za grbace poreskih obveznika. Samo taj zakon treba dobro osmisliti, da se ne desi vardarski scenario.
    (ProkopijeElGrande, 8. oktobar 2021 17:18)

    # Link komentara

  169. Juče par stotina komentara i prepucavanja a evo sada crno na bijelo. Znači Partizan je osvojio više bodova od Zvezde. I u to vrijeme kada je Zvezda ispadala u prvom kolu, Partizan je bio osuđen da zbog loših koeficijenata lige igra kvalifikacije od prvog kola. Ali mi je sve to mizerno, neviđena mržnja i neprijateljstvo između dva kluba i navijača i uprave. A za to je kriv i državni vrh a posebno oni koji vode klubove. Da ima zakona, rukovodstvo oba kluba je rukovodstvo državnih klubova, pa da li ta država može nešto po tom pitanju da uradi ili će samo da guraju svoju ljubimicu?
    (nbc, 8. oktobar 2021 17:18)

    # Link komentara

  170. Sad kad krene prepucavanje klinaca i besposličara.
    (Dag Kristi, 8. oktobar 2021 17:17)

    # Link komentara

  171. @Cuj ako gledamo od samostalnosti. Zvezda je od 1988-1992 bila non stop medju 4 u Evropi sto niko nikada ponoviti nece.
    (Ostali sportovi irelevantni za poredjenje, 8. oktobar 2021 16:51)

    Ae gledamo do 66e.
    (mitomanijaiq19seRver, 8. oktobar 2021 17:16)

    # Link komentara

  172. kakva je ovo glupost? pa računa se poslednjih 5 godina, jok računajte od '78.
    (nebulozator, 8. oktobar 2021 17:16)

    # Link komentara

  173. Cuj ako gledamo od samostalnosti. Zvezda je od 1988-1992 bila non stop medju 4 u Evropi sto niko nikada ponoviti nece.
    (Ostali sportovi irelevantni za poredjenje, 8. oktobar 2021 16:51)
    Ajde objasni nam kako je Zvezda bila u top 4 u Evropi 88/89 ispadanjem u osmini, i 89/90 ispadanjem u cetvrtfinalu Kupa Uefa?
    (xxxx, 8. oktobar 2021 17:15)

    # Link komentara

  174. А које би место заузела ако се не би рачунало Звездини бодови?
    (neko_treci, 8. oktobar 2021 17:14)

    # Link komentara

  175. @Cuj ako gledamo od samostalnosti. Zvezda je od 1988-1992 bila non stop medju 4 u Evropi sto niko nikada ponoviti nece.
    (Ostali sportovi irelevantni za poredjenje, 8. oktobar 2021 16:51)

    Ok matori. Bravo. Komedija.
    (Ostali sportovi su relevantni jer tu imamo najvise uspeha kao zemlja, 8. oktobar 2021 17:13)

    # Link komentara

  176. "U poslednjih pet sezona, Zvezda je osvojila 22 boda više za koeficijent od Partizana"
    Kraj rasprave! UEFA boduje samo zadnjih 5 sezona tako da je izlišno bilo šta dalje komentarisati.
    (Biću Slobodan, 8. oktobar 2021 17:12)

    # Link komentara

  177. Za UEFA koeficijent su, koliko se ja razumem važne poslednjih 5 godina. A poslednjih 5 godina je uglavnom Zvezda donosila poene, ne kažem da Partizan nije, ali je Zvezda viśe.
    (GiGi, 8. oktobar 2021 17:08)

    # Link komentara

  178. Partizan nema niti jednu jedinu pobedu u ligi sampiona sta dalje pricati
    (Partizan Saint Germain, 8. oktobar 2021 17:08)

    # Link komentara

  179. Sve super, ali racuna se zadnjih 5 godina ili tako nesto
    (posmatrac, 8. oktobar 2021 17:08)

    # Link komentara

  180. Eh samo kad se setim sta su nam radili tih godina. Hteli da nas premešten u Surcin. Dzomba, hajduk Kula, Milanovac ma nabrajao bi ceo dan. Zvezda je to drugovi partizani
    (tranzicija, 8. oktobar 2021 17:08)

    # Link komentara

  181. A ukoliko gledamo od pocetka evrokupova 1955-e?
    (sasa, 8. oktobar 2021 17:07)

    # Link komentara

  182. ajde ajde doprineli su i drugi klubovi sa kojim bodom, zahvaljujuci SVIMA njima Srbija je na 12. mestu i kraj price. Hvala svim klubovima i neka budu uspesni!
    (cirko@gmail.com, 8. oktobar 2021 17:07)

    # Link komentara

  183. Ајмо сад расправа, да опет "исправљамо криву Дрину".
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 8. oktobar 2021 17:07)

    # Link komentara

  184. samostalnost, zvezda partizan...a sve ukupno tuga
    (comi, 8. oktobar 2021 17:07)

    # Link komentara

  185. Sve pare idu u Partizan i Zvezdu i to je logicno ligi uopste nike regularna igra se da bi dva kluba odlucila ko ce biti prvi, jos je izmedju sebe o svadjaju samo privatizacija pa kako kome zapadne ovako nekapiram svrhu drugih klubova u nasoj ligi
    (miki, 8. oktobar 2021 17:06)

    # Link komentara

  186. Džabe šta je Partizan radio 2006. godine kada se gleda samo poslednjih pet sezona u kojima je Zvezda donela mnogo više bodova za koeficijent.
    (Vilingrađanin, 8. oktobar 2021 17:03)

    # Link komentara

  187. Srbija je samostalna od 19.veka,o cemu vise pricate?!!?
    (Oto, 8. oktobar 2021 17:03)

    # Link komentara

  188. Ako kreces od Kulina Bana, napomeni i da je C. Zvezda bila prvak Kupa Sampiona pretece Lige Sampiona. :-p
    (cccc, 8. oktobar 2021 17:03)

    # Link komentara

  189. "U poslednjih pet sezona, Zvezda je osvojila 22 boda više za koeficijent od Partizana, međutim, ukoliko bismo otpisali bodove crno-belih, Srbija bi, umesto 12, bila 24.
    Takođe, ukoliko gledamo bodove naših klubova od samostalnosti, 2006. godine, najviše poena je sakupio Partizan – 96, aktuelni šampion je osvojio 83,5."
    Igrao se fudbal i pre " Njegovog " dolaska. :)
    Igrala se i košarka, Final four...
    (Stefan, 8. oktobar 2021 17:01)

    # Link komentara

  190. I Terziću, šta sad ? Zar je bitno ko donosi bodove ? Dodvoravanje navijačima ne prolazi više.
    (AcA, 8. oktobar 2021 17:01)

    # Link komentara

  191. Ako budemo 11. hoće li mi plata biti veća?
    (Prasednik, 8. oktobar 2021 17:01)

    # Link komentara

  192. Eto realnosti, ne treba se brukati po televizijama kao Terzić.
    (Igor, 8. oktobar 2021 17:00)

    # Link komentara

  193. pa mozda bi I neki drugi klub uspeo da udje u grupnu fazu ....kad bi se upumpavalo drzavnih para kao u pomenuta DVa kluba ....neka neko sabere kolko su para uzeli od drzave ta DVa kluba ???? a kolko su uzeli svi ostali ???
    (nenad, 8. oktobar 2021 16:56)

    # Link komentara

  194. Prica zavrsena, Partizan mnogo konstantniji od svih!
    (Nikola, 8. oktobar 2021 16:53)

    # Link komentara

  195. Cuj ako gledamo od samostalnosti. Zvezda je od 1988-1992 bila non stop medju 4 u Evropi sto niko nikada ponoviti nece.
    (Ostali sportovi irelevantni za poredjenje, 8. oktobar 2021 16:51)

    # Link komentara

  196. Saopštite ovo terzi.
    (panter pudlica, 8. oktobar 2021 16:49)

    # Link komentara