Nedelja, 12.09.2021.

10:00

Hrvatska prestigla Srbiju

Hrvatska je ponovno postala najzastupljenija zemlja u Kući slavnih, ne računajući SAD.

Izvor:

Hrvatska prestigla Srbiju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

172 Komentari

Sortiraj po:

Goran

pre 2 godine

Kada su u intervjuu sredinom 90 tih pitali Mirka Novosela ko je najbolji košarkaš sa ovih prostora, posle kraćeg razmišljanja je izgovorio: "Niko kao Kićanović"

Vazno Je

pre 2 godine

Ako Hrvatska i u narednih 25 godina osvoji ovoliko medalja koliko u prethodnih.... Pa niko im nece biti ravan na svetu po tom uspehu.

Ivan ZG

pre 2 godine

Mogli ste i navesti što su njegovi suigrači rekli za njega i njegovu igru i koliko je on zaslužan za osvojena prvenstva umjesto ovog bezveznog naslova.

Mirko

pre 2 godine

Hrvatska tu ima 4 igrača, a mogli bi tu uvrstiti i Dalipagiča koji je HRVAT iz Bosne.(damon, 12. septembar 2021 16:56) # Link komentara

Pa ako cemo tako Drazen Petrovic je srbin. A za koju godinu ce i Stojakovic u kucu slavnih tako da cemo opet biti egal. Zatim sledi Jokic a vi nazalost nemate na vidiku nikog novog koji bi mogao uci u Kucu Slavnih...

Teska blamaza za HoF

pre 2 godine

Dragan Kićanović? Da li iko lobira za ovog čoveka?
Kakav je to igrač bio.
A da. Nije igrao u Americi.
(neko)

Nije ni Praja. Na zalost, u pitanju su stvari koje nemaju veze sa sportom.

Panac

pre 2 godine

A kad je to igrao Mirko Novosel, a i Ćosić ? Ako su i igrali , sa kojim uspehom ?
(Boško, 12. septembar 2021 13:27)

Ako imaš manje od 50g ... onda je sve jasno !!!

TiTo

pre 2 godine

Krešo (Zadar), Dražen (Šibenik), Dino i Toni (Split)… ima više Dalmatinaca u HOF-u nego iz bile koje druge dela na svetu na distancu 150km!!

Vladan Grujić

pre 2 godine

Pročitao sam više tekstova u regionalnim medijima o Kukočevom ulasku u košarkašku Kuću slavnih u Springfildu. Po pravilu, oni se više bave različitim aspektima srpsko-hrvatskih odnosa nego samim Kukočem.
Toni se uvek držao po strani od tih sranja. Da li je u ovom tekstu pomenuto da je uvodni govor pre njegovog uvođenja u HoF držao, niko drugi do "njegovo leteće veličanstvo" Majkl Džordan, Kukočev saigrač iz najboljih dana Čikago Bulsa.
Da li je spomenuto da je osvojio 3 evropska Kupa šampiona sa Jugoplastikom?
Da li je spomenuto da je osvojio 2 ili 3 NBA titule sa Bulsima?
Da li je spomenuto da je bio svetski prvak sa Jugoslavijom 1990-e u Arentini?
Ništa od toga.
Ja mogu samo da napišem "Bravo Toni".

zgtom

pre 2 godine

A šta je sa prvom petorkom SP 1970, prvo zlato za SFRJ, Plečaš, Tvrdić, Šolman, Skansi i Ćosić koji i je uvršten jedini od njih.

Sasa

pre 2 godine

Svi Hrvati su zasluženo u kući slavnih, Kuki je trebao i ranije, pre Rađe i Novosela. Pretekli su Srbiju i to im je to, a Srbiju čeka ulazak Ivkovića, Obradovića, Maljkovića, Bodirogu, Đorđevića, Padpalja, Danilovića...
(H2H, 12. septembar 2021 15:03)

Pre svoj Kićanović odavno zaslužuje mesto u kući slavnih . Nas najbolji igrač svih vremena.

damon

pre 2 godine

Hrvatska tu ima 4 igrača, a mogli bi tu uvrstiti i Dalipagiča koji je HRVAT iz Bosne. Znači to je kompletna petorka. I to znači da srbija ima samo 1 igrača u HoF. Divca. Teško da če ijedan više ikada tamo uči, jer gleda se kmpletna karijera. Od trenera, to da.

Alba Graeca

pre 2 godine

@jest malo....kazes da imaju dovoljno vremena da i osvoje....kad to bude onda su zasluzili....zasad nisu.....
(L7, 12. septembar 2021 16:22)

A Divac, Dražen i Rađa su osvojili?

Da ne pričamo kako Divac, najveća prevara u istoriji košarke, ni pre NBA nije osvojio bilo šta!

L7

pre 2 godine

Srecom, o ulasku u Kucu Slavnih odlucuje medjunarnodna komisija, kojoj Jokicevo i Bogdanovo ucesce u reprezentativnim nastupima ne znaci ama bas nista. Jokic je trostruki NBA All Star, dvostruki All-NBA prvi tim, ove godine i MVP (mozda ce biti i jos koji put), a i on i Bogdan imaju dovoljno vremena da osvoje i sampionat, makar jednom u karijeri. Malo li je ?
(Borivoje, 12. septembar 2021 13:18)

jest malo....kazes da imaju dovoljno vremena da i osvoje....kad to bude onda su zasluzili....zasad nisu.....

Siniša Milosavljević

pre 2 godine

Treba jos da se kaze da je u Srbiji kosarka sport broj 1, u Hrvatskoj nije ni u top5 sportova
(Sta bi tek bilo da im je ispred fudbala?, 12. septembar 2021 14:21) A ti treba da znaš da su svi ti Hall of fame Hrvati produkt Jugoslovenske košarke. Posle Jugoslavije....ništa. Čekamo šta će biti dalje. Ajd bok.

Basket

pre 2 godine

Treba jos da se kaze da je u Srbiji kosarka sport broj 1, u Hrvatskoj nije ni u top5 sportova
(Sta bi tek bilo da im je ispred fudbala?, 12. septembar 2021 14:21)


Pa i nije. Vise se gleda fudbal i vise se voli fudbal. Fudbalske liga ima vecu gledanost. Kazem generalno. Ja isto volim vise fudbal, ali meni kosarkaski nacinalni tim budi emociju kakvu ne mogu ni Zvezda (a volim bas Zvezdu) ni reprezentacija u ijednom drugom sportu. Valjda posto sam odrastao uz on plodine godine nase kosarke. Mislim da je generalno tako, mozda ne kod mladje generacije. Moj otac koji ne prati sport je skako po stolu od uzbudjen 2002 tokom prvenstva u Indijanopolisu. Nisam pre ni posle video da se potrsa oko sports uopste. A i ljudima u Srbiji su pored sumraka 90ih jedino kosarkaski bar malo neke radosti donosli.

Scipion

pre 2 godine

@Cinjenica

To za Ilica jeste cinjenica, bio sam na toj utakmici. Medjutim Zdenko Babic je u dresu Zadra dao 144 poena na jednoj utakmici sto ga ne cini velikim kosarkasem. I Ivica Mavrenski ima neki rekord od oko 120p pa ipak nije za HOF.

rale

pre 2 godine

Jednostavno je neetički i ponižavajuće da se vest o obeležavanju i proslavljanju karijere jednog legendarnog košarkaša naslovljava sa 'Hrvatska prestigla Srbiju'.

kris

pre 2 godine

Za mene je Kukoč najbolji bijeli igrač kojeg sam gledao. Svaka čast Drazenu, koji je bio košarkaški ubica, ali Kukoč je mogao pokrivati svih pet pozicija na terenu, a često je to i činio. Kompletnijeg igrača, a istovremeno nesebicnog i genijalnog od njega do danas nije bilo. Za starije ne znam, jer ih nisam gledao.Dodao bih kao ravnopravnog i Novickog, a ne zaostaje ni Bodiroga,jedino možda zbog slabijih fizičkih predispozicija. Međutim,nije isključeno da Doncic i Jokic (iako ga trenutno ne volimo previše) neće jednog dana važiti za veće košarkaše od pomenutih. Kad govorimo o početku tih devedesetih, nesumnjivo je Hrvatska imala jače košarkaše, ali slabiju struku. Od 95. se to okrenulo u našu korist, što se vidi po rezultatima. Na žalost i kod nas je krenulo niz brdo. I naravno da za Kuću slavnih treba puno lobiranja, veza i još štošta, kao i za sve ostalo. Svaka čast Novoselu, ali sa Nikolicem, Zeravicom, Ivkovicem i Obradovicem ne može ni u istu rečenicu.

Hr

pre 2 godine

2009,2014,2016 i 2017.

Mada sve medalje od 1992 su naše jer su za sve to zaslužni naši igrači i treneri.
(Guns N Roses, 12. septembar 2021 13:36) # Link komentara

2009.je Kosovo jos bilo srbija

H2H

pre 2 godine

Svi Hrvati su zasluženo u kući slavnih, Kuki je trebao i ranije, pre Rađe i Novosela. Pretekli su Srbiju i to im je to, a Srbiju čeka ulazak Ivkovića, Obradovića, Maljkovića, Bodirogu, Đorđevića, Padpalja, Danilovića...

prva do mora

pre 2 godine

Činjenica @ Na ovo moram reagirat!!!
Imo bi na još ,ali ovo sam izvojio.
Očito si košarkaški "balavac" jer tih 71 koša možda je 4-5 rezultat.
Jedan Dražen je Olimpijski ubacio 112 koševa. A u Ciboni je redovito prosjek bio od 35-47% od ukupnih koševa. A slobodne je mogao gađat zatvorenih očiju,kao da je gađo Ocean. Imao sam čast gledati ga i ne samo njega. Mnoge sa ovih prostora. Ali Mozart je jedan.

Неће бити

pre 2 godine

@ VeliborNS

А колико си их гледао? Да се разумемо, и ја Тонија стављам у 5-6 најбољих... Али, зашто је Тони бољи од Кићановића? ОД Бодироге, Далипагића, Дражена, Јокића, Стојаковића?

Igor

pre 2 godine

Ovo je smesna analiza. To su sve momci koji su poticali i poticu iz YU skole kosarke. Podela njih na HR/SRB je besmislena.. mozemo se “takmiciti” jedino za generacine od 91 na dalje, a mislim da tu nema nikoga sa ovih prostora..

vox

pre 2 godine

S protuustavnim otcjepljenjem izgubili ste pravo polagati pravo na sve što je bilo jugoslavensko. Iako prezirem tu bivšu državu, jer smo morali živjeti s vama, mi smo zakonski nasljednici svega, pa i sportskih rezultata. Hajde, zdravo.
(Vojvoda Momčilo,, 12. rujna 2021. u 13:47)

Svega osim deviznoga duga .

nikola

pre 2 godine

Neustavnom secesijom ste izgubili prava da polažete na bilo šta što je jugoslovensko bilo. Iako prezirem tu bivšu državu, jer smo morali da živimo sa vama, pravni smo naslednici svega, pa i sportskih rezultata. Ajde zdravo.
(Vojvoda Momčilo, 12. septembar 2021 13:47)

Niste! Ajd vozdra!

Guns N Roses

pre 2 godine

Da li je bitno koliko ko ima hall of famera zaista ono sto je cinjenicno stanje jeste da je Hrvatska u svim ekipnim sportovima imala bolje pojedince od Srbije dok je struka uglavnom bila iz Srbije.Kada govorimo o generaciji kosarkasa odmah po raspadu Hrvatska je bilo duplo jaca od kompletne Jugoslavije.Toni Kukoc je 1991.sam razvalio 3:0 Partizan u kome su igrali Paspalj Danilovic Djordjevic Pecarski Obradovic.Drazen Petrovic je tragicno nastradao 1993.godine Kukoca su naduvali kilogramima u Bulsima tesko da bi Jugoslavija osvojila to sto je osvajala 90-tih.
(Klaus, 12. septembar 2021 14:30)

Toliko su bili moćni da su ih Litvanci i Rusi gazili dok smo mi gazili te iste Ruse i Litvance.

Ma bravo

pre 2 godine

Neustavnom secesijom ste izgubili prava da polažete na bilo šta što je jugoslovensko bilo. Iako prezirem tu bivšu državu, jer smo morali da živimo sa vama, pravni smo naslednici svega, pa i sportskih rezultata. Ajde zdravo.
(Vojvoda Momčilo, 12. septembar 2021 13:47) # Link komentara

@
Koliko je neustavna secesija kazao je čitav svijet i UN, ali Srbijanci ionako žive u paralelnom svijetu i imaju svoje kontradiktorne kriterije.pa ne vrijedi dalje o toj temi. Sto se tiče medalja iz vremena Jugoslavija bas si “dokazao” da su Srbi bolji sportizsti od Hrvata i ostalih, logićno da su medalje npr. Matije Ljubeka “dokaz” sportskog talenta Srbijanaca i Srbije. :) Ako je Srbija pravna nasljednica Jugoslavije zašto nije sama vratila sve jugoslavenske dugove? Dugovi su zajednićki a medalje Hrvata su srpske. :)

Mali Zeleni

pre 2 godine

S.Belov, Miskin, Valters, Tihonenko, Sabonis, P.Gasol, Navaro, Kalderon, Fernandez, Cosic, Kicanovic, Dalipagic, Delibasic, D.Petrovic i Kukoc !!
Najbolje sto je ikad evropska kosarka "porodila" kroz vreme !!

Klaus

pre 2 godine

Da li je bitno koliko ko ima hall of famera zaista ono sto je cinjenicno stanje jeste da je Hrvatska u svim ekipnim sportovima imala bolje pojedince od Srbije dok je struka uglavnom bila iz Srbije.Kada govorimo o generaciji kosarkasa odmah po raspadu Hrvatska je bilo duplo jaca od kompletne Jugoslavije.Toni Kukoc je 1991.sam razvalio 3:0 Partizan u kome su igrali Paspalj Danilovic Djordjevic Pecarski Obradovic.Drazen Petrovic je tragicno nastradao 1993.godine Kukoca su naduvali kilogramima u Bulsima tesko da bi Jugoslavija osvojila to sto je osvajala 90-tih.

eX

pre 2 godine

Bravo za Kukoca. Sad to sto Hrvatska nije nista uradila u ovom sportu od momenta kada nisu imali talente iz Jugoslavije to je njihov problem. Od Kukoca do Hezonje...

Ariel Ortega

pre 2 godine

Ovo nije takmičenje u državama.
Ovo je najveće individualno priznanje koje može jedan profesionalni košarkaš da dobije.
Toni čestitam od srca! Još te MJ uveo pa šta reći drugo...

Činjenica

pre 2 godine

Košarkaš Crvene zvezde Nebojša Ilić 21. novembra 1992. godine u Novom Sadu je ubacio čak 71 poen protiv Vojvodine.
Niko od tih svih navedenih košarkaša nije oborio taj domašaj.

Vule

pre 2 godine

Ово је кућа славних за НБА, ту нема Бодироге и још неких Срба, којих има у фиба кући славних.

Komša

pre 2 godine

Svi ovi sa Balkana, koji su ušli u kuću slavnih ,svi su oni JUGOSLOVENSKA ŠKOLA KOŠARKE I TO DOBRO ZAPAMTITE!!!Nema tu Hrvatske ni Srbije!Šta vam nije jasno nacionalisti???
(Rade 74, 12. septembar 2021 12:18) 

Vi jugoslovenski nacionalisti ste postali mnogo agresivni u poslednje vreme.Mnogo galsme za naciju koja ne postoji iz zemlje koje nema.
Zašto vičeš?

Čestitke Kukoču.Zasluženo.To što postoji jos ljzdi koji zasluzuju isto priznanje ne umanjuje njegov značaj za košarku.

Što se tiče tih koji fale najcudnije je što jedan Korac nije tu.Čovek je od kosarke napravio svojim primerom akademski sport,sport inteligencije.
Lik koji je ujutru pio kafu s Andrićem,predveče urnisao kos protivnika sa lakocom da bi uvece sa vršnjacima pravio žurke i pustao dobru muziku.
Čovek po kojem je dugo jedan evropski kup nosio ime.
I po značaju za popularizaciju kosarke u Evropi i po razlici u kvalitetu u odnosu na savremenike i po uticaju na ljude koji ce kasnije dati veliki doprinos košarci on je jedna košarkaška gromada.

I da ponovim - to nikako ne umanjuje značaj Kukoča niti bilo koga ko je priznanje dobio.
Kukoc je sigurno zaslužio.

Zuba

pre 2 godine

Cekaj da li je moguce da se posle toliko godina gleda koja zemlja ima vise svojih legendi u kuci slavnih. Pa valjda treba da nam je drago da sa ovih prostora sto vise legendi udje.
Drago mi je da je Kukoc usao u kucu slavnih. Gledao sam ga jos kao klinac kada je sa Radjom igrao za Jugoplastiku mislim da je Slavnic bio trener.

Ispravite me ako gresim

pre 2 godine

Drazen dvostruko nezasluzeno. Niti je Hrvat, niti je nesto posebno pokazao i uradio u NBA. Ali ajde, vanserijski kosarkas mada samo u evropskim granicama. U Americi se nije bas naosvajao koliko je po talentu ocekivao. Mislim da je i sam bio potpuno razocaran.

Dejan

pre 2 godine

Kakvi kosarkaski kraljevi! Mislim da bi iz Srbije trebalo jos njih da se nadje na istom tronu, ali moje subjektivno misljenje ni na koji nacin ne umanjuje uspehe kosarkasa sa trenutne liste.

nikola

pre 2 godine

nije dzabe Jordan ovo leto bio u Splitu,privatna kuca slavnih
(boki, 12. septembar 2021 12:53)

Kakve veze ima što je bio u Splitu. Bio je i u Šibeniku, Hvaru i Dubrovniku. Došao je na ljetovanje i odmor u Hrvatsku sa porodicom, a ne poslovno. Kukoč je u to vrijeme bio u SAD. Nisu se ni sreli ovdje. Inaće Jordan je sam ponudio kukoču da ga uvede u Hall of fame na partiji golfa koji redovno igraju zajedno i to prije više godina kad Kukoč nije još bio ni kandidat. Sam Kukoč je govorio da mu je to rekao riječima ''Kad budeš'', a ne ''Ako''. Prije par mjeseci ga je Jordan nazvao i ispričao se rekavši da ipak neće uspjeti prisustvovati jer mu se kćer udaje na taj datum. Ali ispalo je da je zbog najnovijih korona pravila u SAD ta svadba odgođena i opet ga je nazvao i rekao da li želi još da ga predstavi. Odgovor je jasan!

ja

pre 2 godine

“Srbije koja ih ima četiri - Borislava Stankovića, Aleksandra Nikolića, Dražena Dalipagića i Vladu Divca.“—Dalipagić je iz Bosne.
(Sususu, 12. septembar 2021 12:36)
On je rođen tamo ali je kao vrlo mlad došao u Bg i sve uspehe je postigao kao igrač srpskog kluba. I sada živi u Srbiji.

Guns N Roses

pre 2 godine

I de mi nabroji 4 (ČETIRI) srebra koja ste osvojili.
(Hr, 12. septembar 2021 13:21)

2009,2014,2016 i 2017.

Mada sve medalje od 1992 su naše jer su za sve to zaslužni naši igrači i treneri.

Panac

pre 2 godine

Teško je bilo osvajati titule sa onakvom Jugoplastikom ili sa onakvim Čikagom.Dražen Petrović je osvojio titulu sa jednim prosečnim timom kakva je bila Šibenka i to nije uradio ni jedan košarkaš iz te kuće slavnih.Da je Dražen otišao sa 20 godina u NBA u neki takav klub kakav je bio Čikago on bi osvojio 10 titula.Jedan jedini i neponovljivi Dražen Petrović,pravi vođa na terenu i van njega.
(Ljubo, 12. septembar 2021 12:38)

Bravo !!!
Potpuno u sridu !
Dražen je imao nesreću doći u tim koji je bio dobro pokriven na bekovima...i bili kandidat za titulu... a tada se u NBA nije vjerovalo evropskim igračima a on je među prvima stigao. Tek kada je prešao u Netse pokazao je da se može ravnopravno boriti u NBA ! Smrt sa samo 28,5 g ga je spriječila da prijeđe u Rocketse i osvaja titule sa njima !

Hr

pre 2 godine

3 srebra imate. To nije tesko prestici.
Zasad imamo 1 srebro i 3 bronce.
(Hr, 12. septembar 2021 12:15)

Na tvoju zalost, pogrijesio si. I po tvom iskrivljenom kriterijumu ste slabiji. Srbija (bez SCG i ex Yu) ima 4 (ČETIRI) srebrne medalje, a ne tri. Pozz
(Vlado, 12. septembar 2021 12:33) # Link komentara

Koji iskrivljeni kriterij???
Bajo racunate si sve medalje pod svoje od postanka jugoslavije.
Budimo realni i govorimo o medaljama koje ste osvojili kao samostalni.
I de mi nabroji 4 (ČETIRI) srebra koja ste osvojili.

Borivoje

pre 2 godine

Po cemu su Bogdan i Jokic zasluzili da budu tu? Nista osvojili nisu sa reprezentacijom, a od klupskih uspeha Bogdan ima jednu EL. Informisite sta su sve osvajali Kukoc, Divac, Radja... Malo vise realnosti nije na odmet.
(Heat, 12. septembar 2021 11:53)

Srecom, o ulasku u Kucu Slavnih odlucuje medjunarnodna komisija, kojoj Jokicevo i Bogdanovo ucesce u reprezentativnim nastupima ne znaci ama bas nista. Jokic je trostruki NBA All Star, dvostruki All-NBA prvi tim, ove godine i MVP (mozda ce biti i jos koji put), a i on i Bogdan imaju dovoljno vremena da osvoje i sampionat, makar jednom u karijeri. Malo li je ?

Dusan

pre 2 godine

Nije slučajno Džordan pre neki dan išao u Split da mu Kukoč ponovo objasni neke fore. :) Sramota je za hrvatski košarkaški savez da imaju tako tragične rezultate, a stoje na plećima ovakvih divova.

Vojvoda Momčilo

pre 2 godine

Koji iskrivljeni kriterij???
Bajo racunate si sve medalje pod svoje od postanka jugoslavije.
Budimo realni i govorimo o medaljama koje ste osvojili kao samostalni.
I de mi nabroji 4 (ČETIRI) srebra koja ste osvojili.
(Hr, 12. septembar 2021 13:21)

Neustavnom secesijom ste izgubili prava da polažete na bilo šta što je jugoslovensko bilo. Iako prezirem tu bivšu državu, jer smo morali da živimo sa vama, pravni smo naslednici svega, pa i sportskih rezultata. Ajde zdravo.

Stručnjak

pre 2 godine

Dražen nije samo hrvatski vec i srpski.
(Dux, 12. septembar 2021 11:43)
Dražen? Dražen Dalipagić?
Ne, on ti je hrvatsko-bosanski košarkaš.

HajdukŽiviViječno

pre 2 godine

Ljudi, ajmo stvarno prestat brojati krvna zrnca. Čemu to... on je ustari srbin/hrvat. Ne kontam! Onda mi možemo reći... Mance je bio hrvta, Kralj je hrvat.. Čemu to? To su ljudi koji se deklariraju onako kako se osjećaju i točka.

Velibor NS

pre 2 godine

Svaka cast svim ostalima ali Toni Kukoc je po mom misljenju najbolji kosarkas svih vremna koji je ponikao na prostorima bivse Jugoslavije.

mr

pre 2 godine

Svi ovi sa Balkana, koji su ušli u kuću slavnih ,svi su oni JUGOSLOVENSKA ŠKOLA KOŠARKE I TO DOBRO ZAPAMTITE!!!Nema tu Hrvatske ni Srbije!Šta vam nije jasno nacionalisti???
(Rade 74, 12. septembar 2021 12:18) 

Можеш ти да будеш шта хоћеш, југословен, хрват, капиталиста, комуниста, али те ништа од тога не ослобађања држања до чињеница које су следеће, Станковић, Николић, Шапер, Поповић, су презимена заслужна за кошарку у нас. Ти сад сам процени ко су ти, где су радили и шта су радили.

Ostin A

pre 2 godine

Mirko Novosel pre Zeljka Obradovica ?
Ili ako cemo generacijski pre Ranka Zeravice?
(Bolton, 12. septembar 2021 11:11)

Šta je Ranko Žeravica uradio više od Novosela? Pogotovo na nivou Evroliga/NBA? Da se razumemo, Ranko Žeravica je nenormalno zaslužan za razvoj i popularizaciju Jugoslovenske košarke. Daleko više od Novosela, ali je nekako uvek ostao samo lokalna legenda.

Željko Obradović će ući u Kuću Slavnih 100%, ali je čovek aktivan trener, pa ne još. Ali pre Obradovića će ući Božidar Maljković i Duda Ivković, koji su već u penziji.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

То је само тренутно. А најбитније је да Хрватска неће престићи Србију по броју медаља са великих такмичења. Вјерујем ни за 20 година(ово сам отприлике навео), а вјероватно ни дуже.

Sususu

pre 2 godine

“Srbije koja ih ima četiri - Borislava Stankovića, Aleksandra Nikolića, Dražena Dalipagića i Vladu Divca.“—Dalipagić je iz Bosne.

Nole goat

pre 2 godine

od raspada Jugoslavije mi smo uzeli 3 zlata na evropskim,2 zlata na svetskom i dva srebra na olimpijskim.Da ne brojim ostala srebra i bronze.Hrvati su uzeli jedno srebro na olimpijskom 92 i to kad nama nisu dali da igramo i to je to od njih.95 kukavice pobegli da ne bi gledali kako Srbi primaju zlato.Porediti mas i njih u kosarci je smesno,kao da poredite svemirski brod i kamp prikolicu :)))

Brutus

pre 2 godine

Dražen nije samo hrvatski vec i srpski.
(Dux, 12. septembar 2021 11:43)

Koliko se sećam, a sećam se dobro jer sam malo mladji od njega, on se uvek izjašnjavao kao hrvat.. Jedino ako ti ne znaš bolje od njega

Crkva Bosanska

pre 2 godine

“Srbije koja ih ima četiri - Borislava Stankovića, Aleksandra Nikolića, Dražena Dalipagića i Vladu Divca.“—Dalipagić je iz Bosne.
(Sususu, 12. septembar 2021 12:36)

Ja ipak mislim da je iz Hercegovine.

Guns N Roses

pre 2 godine

Kada nas prestignu po broju osvojenih medalja JAVITE, ako nije problem!
(innbecilo, 12. septembar 2021 11:22)

Olimpijada ...nema jace...
kad budete imali i na ljetnim i zimskim Olipijskim igrama po zlato javite se....
(L7, 12. septembar 2021 11:43)

Hrvatska 0 MVP igraca,0 all star igraca i 0 zlatnih medalja na velikim takmicenjima. tako je to kad ne mogu vise da se slepaju uz Srpske igrace i trenere.

Petar

pre 2 godine

Umesto hrvatsko-srpskih prepucavanja jel ima neko ko bi da čestita Kukoču? Vanserijskom igraču, koji je jedno vreme BRANI i jugoslovenske boje.
Kukoče, Svaka čast. Zasluženo.

borisc

pre 2 godine

Ne razumem cemu hejt zbog ove vest? Zna se da Srbija mnogo bolja kosarkaska zemlja i cao. Kao sto su komsije doktori za rukomet i fudbal ( za nas )... nema potrebe za hejtom ljudi ovo su sve pre svega ljudine... sportski pozdrav!!!

Hr

pre 2 godine

Kada nas prestignu po broju osvojenih medalja JAVITE, ako nije problem!
(innbecilo, 12. septembar 2021 11:22)

3 srebra imate. To nije tesko prestici.
Zasad imamo 1 srebro i 3 bronce.

Daulex

pre 2 godine

Cestitam komsijama.
Svi smo svesni da ovo nema bas logike i da se maksimalno lobira.
Tu nema Kicanovica, Koraca. Radja u kuci pre Stojakovica. Obozavam ja Radju, to je jedan svetski mega car, ali... Kukoc je druga prica, zasluzeno 100%. Fali takodje bar jedno 3 srpska trenera...

Vlado

pre 2 godine

3 srebra imate. To nije tesko prestici.
Zasad imamo 1 srebro i 3 bronce.
(Hr, 12. septembar 2021 12:15)

Na tvoju zalost, pogrijesio si. I po tvom iskrivljenom kriterijumu ste slabiji. Srbija (bez SCG i ex Yu) ima 4 (ČETIRI) srebrne medalje, a ne tri. Pozz

Rade 74

pre 2 godine

Svi ovi sa Balkana, koji su ušli u kuću slavnih ,svi su oni JUGOSLOVENSKA ŠKOLA KOŠARKE I TO DOBRO ZAPAMTITE!!!Nema tu Hrvatske ni Srbije!Šta vam nije jasno nacionalisti???

Vlado

pre 2 godine

Željko Obradović će ući u Kuću Slavnih 100%, ali je čovek aktivan trener, pa ne još. Ali pre Obradovića će ući Božidar Maljković i Duda Ivković, koji su već u penziji.
(Ostin A, 12. septembar 2021 12:02)

Moram da te ispravim. Kosarkaska penzija je uslov za igrace da budu izabrani u HOF,ovaj kriterijem ne vazi za trenere.

Majk Kzizevski, Fil Dzekson, Bil Self, Tom Izo, Dzon Kalipari su samo neki od imena koji su izabrani u Kucu slavnih kao aktivni treneri.

P.S. Igraci moraju biti neaktivni najmanje 4 godine da bi bili kandidati. To je odgovor za one sto pitaju zasto nema Novickog. Pozz

А. Петров

pre 2 godine

@“Dražen nije samo hrvatski vec i srpski.
(Dux, 12. septembar 2021 11:43)”

Штета што Дражен није међу живима, па да ти каже колико грешиш.

Danilo

pre 2 godine

Dražen nije samo hrvatski vec i srpski.
(Dux, 12. septembar 2021 11:43)

Zamisli da sutra Mađari prisvajaju Nađu Higl i Čabu Silađija i računaju njihove medalje u svoje?

nebitan srbin

pre 2 godine

Sve je to relativna stvar(rekli bi mi srbi). u jednom cvetu kao sto je nekada bila jugoslavija koji je odavno uvenuo ameri prebiraju koja je latica krasila taj cvet. Niko tu nije nezasluzeno usao. Svi oni su se odricali svi oni su preskocili mnogo u svojim privatnim zivotima da bi uveseljavali naciju ma koja to nacija bila. Malo je bivsih jugoslovena srba hrvata makedonaca bosanaca slovenaca koji zasluzuju kucu slavnih.

Nbc

pre 2 godine

Kriteriji za ulazak su čudni. Recimo da Rađa uđe prije Divca i Kukoča ili Stojakovića? Da ne spominjemo Kiću ranije. Žeravica ima više trofeja od Novosela ili Duda Ivković. Sve su to lobiranja koja često nemaju veze sa stvarnim zaslugama. U FIBA kući slavnih je još gore.

mate

pre 2 godine

Mnogi se cude za Novosela. I meni nije simpatican (navijac sam Splita). No on je prvi europski trener da je u serijama pobjedivao Ruse. (tadasnji SSSR). Imao 12-1 sa njima. A to Ameri vrlo dobro znaju cjeniti :) A i procitajte sta Moko Slavnic kaze ko je za njega najbolji trener, citiram: " Novosel je najbolji, kad to kazem me ljudi pitaju jesu li vise od njega znali Zeravica i Nikolic, a ja im uvik kazem: Jel me pitate ko je bolji ili ko vise zna" ?

Ljubo

pre 2 godine

Teško je bilo osvajati titule sa onakvom Jugoplastikom ili sa onakvim Čikagom.Dražen Petrović je osvojio titulu sa jednim prosečnim timom kakva je bila Šibenka i to nije uradio ni jedan košarkaš iz te kuće slavnih.Da je Dražen otišao sa 20 godina u NBA u neki takav klub kakav je bio Čikago on bi osvojio 10 titula.Jedan jedini i neponovljivi Dražen Petrović,pravi vođa na terenu i van njega.

Keš

pre 2 godine

Čuj prestigla Srbiju? Pa Hrvatska je uvijek u svemu bila ispred Srbije, pa tako i u svim sportovima, sve rezultate je postigla prije Srbije.

Che

pre 2 godine

Hrvati su sami priznalu da je to samo trenutno vođstvo. Iza Tonija od Hrvata niko više u dogledno vreme neće ući u Kuću. A Srbi na listi čekanja imaju Bodirogu, Đorđevića, Teodosića, Žaca Obradovića, Jokića... U Hall of Fame ne ulaze samo NBA igrači.

Liga šampiona

pre 2 godine

Od 4 košarkaša 3ca grobari i jedan pola-pola. Molim ljubitelje FMPa da ne plaču, već da pogledaju ČINJENICE ko je koliko igrao gde. Sramota je ko dobija pare od države a nikada nikakav doprinos za Srbiju nije dao! Zato su hrvati tu gde jesu.

Simon

pre 2 godine

Sve ok i svaka čast ali kada vidim da je tu i Mirko Novosel a nema Ranka Žeravice (koji je doktor profesor za Novosela i to ovde svi znaju) onda se pitam koji su kriterijumi.

Popitzki

pre 2 godine

Mirko Novosel je veliki trener, nemojte se brukati. Moka Slavnic ga je uvek stavljao na prvo mesto. Tvorac mocne Cibone. Zasluzeno je u HOF.

Heat

pre 2 godine

Uz duzno postovanje, ne znam na koju foru je Radja izabran pre npr Rebrace, i mnogih drugih iz Evrope.
(pros, 12. septembar 2021 11:44)
Veliki sam partizanovac, ali se iskreno nadam da se salis kada poredis Rebracu i Dina Radju :) ili si samo dovoljno mlad da ne pamtis Radju...

Nole goat

pre 2 godine

Svi ovi kosarkasi koji su im usli u kucu slavnih su produkt Jugoslavije i srpskih trenera.Posle Kukoca(koji je zasluzio ovo) nece im vise niko uci.Kod nas Jokic sigurno ulazi kad zavrsi karijeru a mozda i Stojakovic udje.Tako da i tu ce se stvari postaviti na svoje mesto.

Sale

pre 2 godine

Meni je drago što komšije imaju čime da se pohvale. Nije mala stvar imati celu "petorku" u kući slavnih.
Ja mislim da će Pedja Stojković ući jednog dana, pa da budemo egal.

Che

pre 2 godine

Vi što se isčuđavate šta je neko ušao pre nekog trebate znati da se za ulazak u HOF moraju ispoštovati određeni kriterijumi, a jadan od tih kriterijuma je da u HOF ne može ući neko ko se još aktivno bavi tim sportom. Također mora proći tačno određen broj godina od umirovljenja da se uopšte ta osoba može nominovati.

DCHH

pre 2 godine

Dražena Dalipagić, Vlade Divac, Toni Kukoč, Krešimir Ćosić, Dražen Petrović, Dino Rađa igrali su kao da su ih pravili Harlemovci a ne Balkanci. Zasluženo u kući slavnih biće ih još.

Eee

pre 2 godine

То је то што је имало да уђе из Хрватске у кућу славних а и требало је... Наши се тек чекају како тренери тако и играчи... Имамо бар 3 тренера који ће ући и пар играча у следећим годинама

nišlija

pre 2 godine

Sramota je da su ga tek sada primili, bio je jedan od najboljih igrača u Jugoslaviji, bio je sjajan i u Bulsima, još pamtim njegova zakucavanja dok je igrao za Jugoplastiku, to je bio spektakl. Sve čestitke Kukoču, davno je zaslužio to mesto u kući slavnih!

Balkanska tekma (utrka)

pre 2 godine

Šta vam to znači kada ste kao i mi nedođija. Jest da vas članstvo u EU malo vadi ali ste ipak nedođija. I vama kao i nama sve što nešto vredi ili je otišlo i je već spremilo kofere. A vi se tešite "kućom slavnih". Kompleksi kao i mi. Nikada neće Balkanac izaći iz vas.

dr

pre 2 godine

Nema veze, zato u narednih 10ak godina neće imati nikoga, a mi bar 4-5
(Milan, 12. septembar 2021 11:06)

Kojih bre druže 4-5? Uci će možda Pedja Stojković i to veliko mozda i Jokara sigurno.

Njima mozda udje Bojan Bogdanović, ali opet veliko mozda.

Nd

pre 2 godine

To je za nauk. Uzimajte opet srpske trenere i opet cete imati sjajne igrace. Talenat imate, treneri i znanje je problem. To su naucili svi u evropi odavno.

Lovac na soviniste

pre 2 godine

Srpski trener koji ima 9 naslova Evrolige nije u toj "kuci slavnih"?
Kolko je to pravedno zakljucite sami.
Ja nznm ko je taj Toni a i ne zanima me, kolko znam hr kosarka je medju najgorima u Evropi i sire, medjutim "kuca slavnih" je privatna firma, I da bi tu usao neko mora da te sponzorise, u pitanju je cist business, to nema nikakve veze sa stvarnom zaslugama u sportu inace ni milion "kuca slavnih" ne bi bilo dovoljno koliko ima uspesnih sportista.
Tako da ja nbih na ovo gledao nikako drugacije nego kao PR za sponzore i potpuno nevaznu pricu.

Mile

pre 2 godine

Neko... Kića jeste zaslužio ali kakve veze ima to što nije igrao u Americi. Nije ni Praja igrao ni Bora Stanković, Novosel ni Aca Nikolić. Čemu ta mržnja prema državi koja je ugostila gomilu naših košarkaša. Ovo je članak o basketu a ne o NATO paktu. Meni je lično žao što u kući slavnih nema Kiće, Mirze, Ducija i Bodiroge. Svi imaju zlatne medalje i bili su MAJSTORI.

L7

pre 2 godine

Kada nas prestignu po broju osvojenih medalja JAVITE, ako nije problem!
(innbecilo, 12. septembar 2021 11:22)

Olimpijada ...nema jace...
kad budete imali i na ljetnim i zimskim Olipijskim igrama po zlato javite se....

španija

pre 2 godine

I jedne i druge će prestići Španija, čim prođe dovoljno godina da u Kuću uđe njih 7-8 što su nas terorisali poslednjih 15 godina.

Guns N Roses

pre 2 godine

Mirko Novosel pre Zeljka Obradovica ?
Ili ako cemo generacijski pre Ranka Zeravice?
(Bolton, 12. septembar 2021 11:11) #

Obradovic je najtrofejniji Evropski trener.

zgtom

pre 2 godine

Da, ali vi imate još potencijalnih kandidata u budućnosti, dok kod nas mislim da su velika imena košarke iscrpljena, eventualno Pino Đerđa, a kod vas su tu još Danilović, Đorđević, Stojaković, Bodiroga, možda i Paspalj, Jokić sigurno za 20-tak godina.

Dragan

pre 2 godine

Po kom osnovu je u kuci slavnih Novosel a nisu Obradovic, Maljkovic, Ivkovic kao trofejniji i bolji treneri? Jedan od ove trojice je dodatno kao igrac osvojio svetsku titulu.

Vlado

pre 2 godine

Stvar je jasna, sa Kukocem je zatvoren krug hrvatakih kosarkaskih legendi koje zasluzuju mjesto u HOF. Vise nema niko ko bi se makar spominjao kao kandidat.

Sa druge strane veliki broj legendi srpske kosarke su vrlo izvjesni kandidati za buduce clanove Kuce slavnih.

Kicanovic, Paspalj, Danilovic, Djordjevic, Bodiroga, Stojakovic + Zeravica, Zoc, Duda, Kari Pesic i Maljkovic.
Najmanje trecina navedenih su sigurni buduci clanovi HOF, tako da je ovaj odnos HR i SRB clanova u Kuci slavnih samo trenutni kuriozitet.
Bez zle krvi, jednostavno je takvo cinjenicno stanje. Pozz

Heat

pre 2 godine

Bez brige, bice tu i Jokic i Bogdan a mozda i Pedja Stojakovic.
(Djoka, 12. septembar 2021 11:38)

Po cemu su Bogdan i Jokic zasluzili da budu tu? Nista osvojili nisu sa reprezentacijom, a od klupskih uspeha Bogdan ima jednu EL. Informisite sta su sve osvajali Kukoc, Divac, Radja... Malo vise realnosti nije na odmet.

Simon

pre 2 godine

Sve ok i svaka čast ali kada vidim da je tu i Mirko Novosel a nema Ranka Žeravice (koji je doktor profesor za Novosela i to ovde svi znaju) onda se pitam koji su kriterijumi.

Heat

pre 2 godine

Uz duzno postovanje, ne znam na koju foru je Radja izabran pre npr Rebrace, i mnogih drugih iz Evrope.
(pros, 12. septembar 2021 11:44)
Veliki sam partizanovac, ali se iskreno nadam da se salis kada poredis Rebracu i Dina Radju :) ili si samo dovoljno mlad da ne pamtis Radju...

Vlado

pre 2 godine

Stvar je jasna, sa Kukocem je zatvoren krug hrvatakih kosarkaskih legendi koje zasluzuju mjesto u HOF. Vise nema niko ko bi se makar spominjao kao kandidat.

Sa druge strane veliki broj legendi srpske kosarke su vrlo izvjesni kandidati za buduce clanove Kuce slavnih.

Kicanovic, Paspalj, Danilovic, Djordjevic, Bodiroga, Stojakovic + Zeravica, Zoc, Duda, Kari Pesic i Maljkovic.
Najmanje trecina navedenih su sigurni buduci clanovi HOF, tako da je ovaj odnos HR i SRB clanova u Kuci slavnih samo trenutni kuriozitet.
Bez zle krvi, jednostavno je takvo cinjenicno stanje. Pozz

Petar

pre 2 godine

Umesto hrvatsko-srpskih prepucavanja jel ima neko ko bi da čestita Kukoču? Vanserijskom igraču, koji je jedno vreme BRANI i jugoslovenske boje.
Kukoče, Svaka čast. Zasluženo.

Popitzki

pre 2 godine

Mirko Novosel je veliki trener, nemojte se brukati. Moka Slavnic ga je uvek stavljao na prvo mesto. Tvorac mocne Cibone. Zasluzeno je u HOF.

borisc

pre 2 godine

Ne razumem cemu hejt zbog ove vest? Zna se da Srbija mnogo bolja kosarkaska zemlja i cao. Kao sto su komsije doktori za rukomet i fudbal ( za nas )... nema potrebe za hejtom ljudi ovo su sve pre svega ljudine... sportski pozdrav!!!

rale

pre 2 godine

Jednostavno je neetički i ponižavajuće da se vest o obeležavanju i proslavljanju karijere jednog legendarnog košarkaša naslovljava sa 'Hrvatska prestigla Srbiju'.

nišlija

pre 2 godine

Sramota je da su ga tek sada primili, bio je jedan od najboljih igrača u Jugoslaviji, bio je sjajan i u Bulsima, još pamtim njegova zakucavanja dok je igrao za Jugoplastiku, to je bio spektakl. Sve čestitke Kukoču, davno je zaslužio to mesto u kući slavnih!

Brutus

pre 2 godine

Dražen nije samo hrvatski vec i srpski.
(Dux, 12. septembar 2021 11:43)

Koliko se sećam, a sećam se dobro jer sam malo mladji od njega, on se uvek izjašnjavao kao hrvat.. Jedino ako ti ne znaš bolje od njega

Vladan Grujić

pre 2 godine

Pročitao sam više tekstova u regionalnim medijima o Kukočevom ulasku u košarkašku Kuću slavnih u Springfildu. Po pravilu, oni se više bave različitim aspektima srpsko-hrvatskih odnosa nego samim Kukočem.
Toni se uvek držao po strani od tih sranja. Da li je u ovom tekstu pomenuto da je uvodni govor pre njegovog uvođenja u HoF držao, niko drugi do "njegovo leteće veličanstvo" Majkl Džordan, Kukočev saigrač iz najboljih dana Čikago Bulsa.
Da li je spomenuto da je osvojio 3 evropska Kupa šampiona sa Jugoplastikom?
Da li je spomenuto da je osvojio 2 ili 3 NBA titule sa Bulsima?
Da li je spomenuto da je bio svetski prvak sa Jugoslavijom 1990-e u Arentini?
Ništa od toga.
Ja mogu samo da napišem "Bravo Toni".

zgtom

pre 2 godine

Da, ali vi imate još potencijalnih kandidata u budućnosti, dok kod nas mislim da su velika imena košarke iscrpljena, eventualno Pino Đerđa, a kod vas su tu još Danilović, Đorđević, Stojaković, Bodiroga, možda i Paspalj, Jokić sigurno za 20-tak godina.

Ma bravo

pre 2 godine

Neustavnom secesijom ste izgubili prava da polažete na bilo šta što je jugoslovensko bilo. Iako prezirem tu bivšu državu, jer smo morali da živimo sa vama, pravni smo naslednici svega, pa i sportskih rezultata. Ajde zdravo.
(Vojvoda Momčilo, 12. septembar 2021 13:47) # Link komentara

@
Koliko je neustavna secesija kazao je čitav svijet i UN, ali Srbijanci ionako žive u paralelnom svijetu i imaju svoje kontradiktorne kriterije.pa ne vrijedi dalje o toj temi. Sto se tiče medalja iz vremena Jugoslavija bas si “dokazao” da su Srbi bolji sportizsti od Hrvata i ostalih, logićno da su medalje npr. Matije Ljubeka “dokaz” sportskog talenta Srbijanaca i Srbije. :) Ako je Srbija pravna nasljednica Jugoslavije zašto nije sama vratila sve jugoslavenske dugove? Dugovi su zajednićki a medalje Hrvata su srpske. :)

DCHH

pre 2 godine

Dražena Dalipagić, Vlade Divac, Toni Kukoč, Krešimir Ćosić, Dražen Petrović, Dino Rađa igrali su kao da su ih pravili Harlemovci a ne Balkanci. Zasluženo u kući slavnih biće ih još.

Danilo

pre 2 godine

Dražen nije samo hrvatski vec i srpski.
(Dux, 12. septembar 2021 11:43)

Zamisli da sutra Mađari prisvajaju Nađu Higl i Čabu Silađija i računaju njihove medalje u svoje?

Keš

pre 2 godine

Čuj prestigla Srbiju? Pa Hrvatska je uvijek u svemu bila ispred Srbije, pa tako i u svim sportovima, sve rezultate je postigla prije Srbije.

Che

pre 2 godine

Hrvati su sami priznalu da je to samo trenutno vođstvo. Iza Tonija od Hrvata niko više u dogledno vreme neće ući u Kuću. A Srbi na listi čekanja imaju Bodirogu, Đorđevića, Teodosića, Žaca Obradovića, Jokića... U Hall of Fame ne ulaze samo NBA igrači.

Crkva Bosanska

pre 2 godine

“Srbije koja ih ima četiri - Borislava Stankovića, Aleksandra Nikolića, Dražena Dalipagića i Vladu Divca.“—Dalipagić je iz Bosne.
(Sususu, 12. septembar 2021 12:36)

Ja ipak mislim da je iz Hercegovine.

Ljubo

pre 2 godine

Teško je bilo osvajati titule sa onakvom Jugoplastikom ili sa onakvim Čikagom.Dražen Petrović je osvojio titulu sa jednim prosečnim timom kakva je bila Šibenka i to nije uradio ni jedan košarkaš iz te kuće slavnih.Da je Dražen otišao sa 20 godina u NBA u neki takav klub kakav je bio Čikago on bi osvojio 10 titula.Jedan jedini i neponovljivi Dražen Petrović,pravi vođa na terenu i van njega.

Ariel Ortega

pre 2 godine

Ovo nije takmičenje u državama.
Ovo je najveće individualno priznanje koje može jedan profesionalni košarkaš da dobije.
Toni čestitam od srca! Još te MJ uveo pa šta reći drugo...

Heat

pre 2 godine

Bez brige, bice tu i Jokic i Bogdan a mozda i Pedja Stojakovic.
(Djoka, 12. septembar 2021 11:38)

Po cemu su Bogdan i Jokic zasluzili da budu tu? Nista osvojili nisu sa reprezentacijom, a od klupskih uspeha Bogdan ima jednu EL. Informisite sta su sve osvajali Kukoc, Divac, Radja... Malo vise realnosti nije na odmet.

Velibor NS

pre 2 godine

Svaka cast svim ostalima ali Toni Kukoc je po mom misljenju najbolji kosarkas svih vremna koji je ponikao na prostorima bivse Jugoslavije.

Daulex

pre 2 godine

Cestitam komsijama.
Svi smo svesni da ovo nema bas logike i da se maksimalno lobira.
Tu nema Kicanovica, Koraca. Radja u kuci pre Stojakovica. Obozavam ja Radju, to je jedan svetski mega car, ali... Kukoc je druga prica, zasluzeno 100%. Fali takodje bar jedno 3 srpska trenera...

Komša

pre 2 godine

Svi ovi sa Balkana, koji su ušli u kuću slavnih ,svi su oni JUGOSLOVENSKA ŠKOLA KOŠARKE I TO DOBRO ZAPAMTITE!!!Nema tu Hrvatske ni Srbije!Šta vam nije jasno nacionalisti???
(Rade 74, 12. septembar 2021 12:18) 

Vi jugoslovenski nacionalisti ste postali mnogo agresivni u poslednje vreme.Mnogo galsme za naciju koja ne postoji iz zemlje koje nema.
Zašto vičeš?

Čestitke Kukoču.Zasluženo.To što postoji jos ljzdi koji zasluzuju isto priznanje ne umanjuje njegov značaj za košarku.

Što se tiče tih koji fale najcudnije je što jedan Korac nije tu.Čovek je od kosarke napravio svojim primerom akademski sport,sport inteligencije.
Lik koji je ujutru pio kafu s Andrićem,predveče urnisao kos protivnika sa lakocom da bi uvece sa vršnjacima pravio žurke i pustao dobru muziku.
Čovek po kojem je dugo jedan evropski kup nosio ime.
I po značaju za popularizaciju kosarke u Evropi i po razlici u kvalitetu u odnosu na savremenike i po uticaju na ljude koji ce kasnije dati veliki doprinos košarci on je jedna košarkaška gromada.

I da ponovim - to nikako ne umanjuje značaj Kukoča niti bilo koga ko je priznanje dobio.
Kukoc je sigurno zaslužio.

vox

pre 2 godine

S protuustavnim otcjepljenjem izgubili ste pravo polagati pravo na sve što je bilo jugoslavensko. Iako prezirem tu bivšu državu, jer smo morali živjeti s vama, mi smo zakonski nasljednici svega, pa i sportskih rezultata. Hajde, zdravo.
(Vojvoda Momčilo,, 12. rujna 2021. u 13:47)

Svega osim deviznoga duga .

Sale

pre 2 godine

Meni je drago što komšije imaju čime da se pohvale. Nije mala stvar imati celu "petorku" u kući slavnih.
Ja mislim da će Pedja Stojković ući jednog dana, pa da budemo egal.

Nole goat

pre 2 godine

od raspada Jugoslavije mi smo uzeli 3 zlata na evropskim,2 zlata na svetskom i dva srebra na olimpijskim.Da ne brojim ostala srebra i bronze.Hrvati su uzeli jedno srebro na olimpijskom 92 i to kad nama nisu dali da igramo i to je to od njih.95 kukavice pobegli da ne bi gledali kako Srbi primaju zlato.Porediti mas i njih u kosarci je smesno,kao da poredite svemirski brod i kamp prikolicu :)))

Dragan

pre 2 godine

Po kom osnovu je u kuci slavnih Novosel a nisu Obradovic, Maljkovic, Ivkovic kao trofejniji i bolji treneri? Jedan od ove trojice je dodatno kao igrac osvojio svetsku titulu.

Nbc

pre 2 godine

Kriteriji za ulazak su čudni. Recimo da Rađa uđe prije Divca i Kukoča ili Stojakovića? Da ne spominjemo Kiću ranije. Žeravica ima više trofeja od Novosela ili Duda Ivković. Sve su to lobiranja koja često nemaju veze sa stvarnim zaslugama. U FIBA kući slavnih je još gore.

Guns N Roses

pre 2 godine

Kada nas prestignu po broju osvojenih medalja JAVITE, ako nije problem!
(innbecilo, 12. septembar 2021 11:22)

Olimpijada ...nema jace...
kad budete imali i na ljetnim i zimskim Olipijskim igrama po zlato javite se....
(L7, 12. septembar 2021 11:43)

Hrvatska 0 MVP igraca,0 all star igraca i 0 zlatnih medalja na velikim takmicenjima. tako je to kad ne mogu vise da se slepaju uz Srpske igrace i trenere.

Stručnjak

pre 2 godine

Dražen nije samo hrvatski vec i srpski.
(Dux, 12. septembar 2021 11:43)
Dražen? Dražen Dalipagić?
Ne, on ti je hrvatsko-bosanski košarkaš.

mate

pre 2 godine

Mnogi se cude za Novosela. I meni nije simpatican (navijac sam Splita). No on je prvi europski trener da je u serijama pobjedivao Ruse. (tadasnji SSSR). Imao 12-1 sa njima. A to Ameri vrlo dobro znaju cjeniti :) A i procitajte sta Moko Slavnic kaze ko je za njega najbolji trener, citiram: " Novosel je najbolji, kad to kazem me ljudi pitaju jesu li vise od njega znali Zeravica i Nikolic, a ja im uvik kazem: Jel me pitate ko je bolji ili ko vise zna" ?

kris

pre 2 godine

Za mene je Kukoč najbolji bijeli igrač kojeg sam gledao. Svaka čast Drazenu, koji je bio košarkaški ubica, ali Kukoč je mogao pokrivati svih pet pozicija na terenu, a često je to i činio. Kompletnijeg igrača, a istovremeno nesebicnog i genijalnog od njega do danas nije bilo. Za starije ne znam, jer ih nisam gledao.Dodao bih kao ravnopravnog i Novickog, a ne zaostaje ni Bodiroga,jedino možda zbog slabijih fizičkih predispozicija. Međutim,nije isključeno da Doncic i Jokic (iako ga trenutno ne volimo previše) neće jednog dana važiti za veće košarkaše od pomenutih. Kad govorimo o početku tih devedesetih, nesumnjivo je Hrvatska imala jače košarkaše, ali slabiju struku. Od 95. se to okrenulo u našu korist, što se vidi po rezultatima. Na žalost i kod nas je krenulo niz brdo. I naravno da za Kuću slavnih treba puno lobiranja, veza i još štošta, kao i za sve ostalo. Svaka čast Novoselu, ali sa Nikolicem, Zeravicom, Ivkovicem i Obradovicem ne može ni u istu rečenicu.

nikola

pre 2 godine

nije dzabe Jordan ovo leto bio u Splitu,privatna kuca slavnih
(boki, 12. septembar 2021 12:53)

Kakve veze ima što je bio u Splitu. Bio je i u Šibeniku, Hvaru i Dubrovniku. Došao je na ljetovanje i odmor u Hrvatsku sa porodicom, a ne poslovno. Kukoč je u to vrijeme bio u SAD. Nisu se ni sreli ovdje. Inaće Jordan je sam ponudio kukoču da ga uvede u Hall of fame na partiji golfa koji redovno igraju zajedno i to prije više godina kad Kukoč nije još bio ni kandidat. Sam Kukoč je govorio da mu je to rekao riječima ''Kad budeš'', a ne ''Ako''. Prije par mjeseci ga je Jordan nazvao i ispričao se rekavši da ipak neće uspjeti prisustvovati jer mu se kćer udaje na taj datum. Ali ispalo je da je zbog najnovijih korona pravila u SAD ta svadba odgođena i opet ga je nazvao i rekao da li želi još da ga predstavi. Odgovor je jasan!

Vojvoda Momčilo

pre 2 godine

Koji iskrivljeni kriterij???
Bajo racunate si sve medalje pod svoje od postanka jugoslavije.
Budimo realni i govorimo o medaljama koje ste osvojili kao samostalni.
I de mi nabroji 4 (ČETIRI) srebra koja ste osvojili.
(Hr, 12. septembar 2021 13:21)

Neustavnom secesijom ste izgubili prava da polažete na bilo šta što je jugoslovensko bilo. Iako prezirem tu bivšu državu, jer smo morali da živimo sa vama, pravni smo naslednici svega, pa i sportskih rezultata. Ajde zdravo.

А. Петров

pre 2 godine

@“Dražen nije samo hrvatski vec i srpski.
(Dux, 12. septembar 2021 11:43)”

Штета што Дражен није међу живима, па да ти каже колико грешиш.

španija

pre 2 godine

I jedne i druge će prestići Španija, čim prođe dovoljno godina da u Kuću uđe njih 7-8 što su nas terorisali poslednjih 15 godina.

Che

pre 2 godine

Vi što se isčuđavate šta je neko ušao pre nekog trebate znati da se za ulazak u HOF moraju ispoštovati određeni kriterijumi, a jadan od tih kriterijuma je da u HOF ne može ući neko ko se još aktivno bavi tim sportom. Također mora proći tačno određen broj godina od umirovljenja da se uopšte ta osoba može nominovati.

nikola

pre 2 godine

Neustavnom secesijom ste izgubili prava da polažete na bilo šta što je jugoslovensko bilo. Iako prezirem tu bivšu državu, jer smo morali da živimo sa vama, pravni smo naslednici svega, pa i sportskih rezultata. Ajde zdravo.
(Vojvoda Momčilo, 12. septembar 2021 13:47)

Niste! Ajd vozdra!

Ostin A

pre 2 godine

Mirko Novosel pre Zeljka Obradovica ?
Ili ako cemo generacijski pre Ranka Zeravice?
(Bolton, 12. septembar 2021 11:11)

Šta je Ranko Žeravica uradio više od Novosela? Pogotovo na nivou Evroliga/NBA? Da se razumemo, Ranko Žeravica je nenormalno zaslužan za razvoj i popularizaciju Jugoslovenske košarke. Daleko više od Novosela, ali je nekako uvek ostao samo lokalna legenda.

Željko Obradović će ući u Kuću Slavnih 100%, ali je čovek aktivan trener, pa ne još. Ali pre Obradovića će ući Božidar Maljković i Duda Ivković, koji su već u penziji.

TiTo

pre 2 godine

Krešo (Zadar), Dražen (Šibenik), Dino i Toni (Split)… ima više Dalmatinaca u HOF-u nego iz bile koje druge dela na svetu na distancu 150km!!

HajdukŽiviViječno

pre 2 godine

Ljudi, ajmo stvarno prestat brojati krvna zrnca. Čemu to... on je ustari srbin/hrvat. Ne kontam! Onda mi možemo reći... Mance je bio hrvta, Kralj je hrvat.. Čemu to? To su ljudi koji se deklariraju onako kako se osjećaju i točka.

Siniša Milosavljević

pre 2 godine

Treba jos da se kaze da je u Srbiji kosarka sport broj 1, u Hrvatskoj nije ni u top5 sportova
(Sta bi tek bilo da im je ispred fudbala?, 12. septembar 2021 14:21) A ti treba da znaš da su svi ti Hall of fame Hrvati produkt Jugoslovenske košarke. Posle Jugoslavije....ništa. Čekamo šta će biti dalje. Ajd bok.

Panac

pre 2 godine

A kad je to igrao Mirko Novosel, a i Ćosić ? Ako su i igrali , sa kojim uspehom ?
(Boško, 12. septembar 2021 13:27)

Ako imaš manje od 50g ... onda je sve jasno !!!

Mile

pre 2 godine

Neko... Kića jeste zaslužio ali kakve veze ima to što nije igrao u Americi. Nije ni Praja igrao ni Bora Stanković, Novosel ni Aca Nikolić. Čemu ta mržnja prema državi koja je ugostila gomilu naših košarkaša. Ovo je članak o basketu a ne o NATO paktu. Meni je lično žao što u kući slavnih nema Kiće, Mirze, Ducija i Bodiroge. Svi imaju zlatne medalje i bili su MAJSTORI.

L7

pre 2 godine

Kada nas prestignu po broju osvojenih medalja JAVITE, ako nije problem!
(innbecilo, 12. septembar 2021 11:22)

Olimpijada ...nema jace...
kad budete imali i na ljetnim i zimskim Olipijskim igrama po zlato javite se....

Liga šampiona

pre 2 godine

Od 4 košarkaša 3ca grobari i jedan pola-pola. Molim ljubitelje FMPa da ne plaču, već da pogledaju ČINJENICE ko je koliko igrao gde. Sramota je ko dobija pare od države a nikada nikakav doprinos za Srbiju nije dao! Zato su hrvati tu gde jesu.

prva do mora

pre 2 godine

Činjenica @ Na ovo moram reagirat!!!
Imo bi na još ,ali ovo sam izvojio.
Očito si košarkaški "balavac" jer tih 71 koša možda je 4-5 rezultat.
Jedan Dražen je Olimpijski ubacio 112 koševa. A u Ciboni je redovito prosjek bio od 35-47% od ukupnih koševa. A slobodne je mogao gađat zatvorenih očiju,kao da je gađo Ocean. Imao sam čast gledati ga i ne samo njega. Mnoge sa ovih prostora. Ali Mozart je jedan.

Rade 74

pre 2 godine

Svi ovi sa Balkana, koji su ušli u kuću slavnih ,svi su oni JUGOSLOVENSKA ŠKOLA KOŠARKE I TO DOBRO ZAPAMTITE!!!Nema tu Hrvatske ni Srbije!Šta vam nije jasno nacionalisti???

Sasa

pre 2 godine

Svi Hrvati su zasluženo u kući slavnih, Kuki je trebao i ranije, pre Rađe i Novosela. Pretekli su Srbiju i to im je to, a Srbiju čeka ulazak Ivkovića, Obradovića, Maljkovića, Bodirogu, Đorđevića, Padpalja, Danilovića...
(H2H, 12. septembar 2021 15:03)

Pre svoj Kićanović odavno zaslužuje mesto u kući slavnih . Nas najbolji igrač svih vremena.

Nole goat

pre 2 godine

Svi ovi kosarkasi koji su im usli u kucu slavnih su produkt Jugoslavije i srpskih trenera.Posle Kukoca(koji je zasluzio ovo) nece im vise niko uci.Kod nas Jokic sigurno ulazi kad zavrsi karijeru a mozda i Stojakovic udje.Tako da i tu ce se stvari postaviti na svoje mesto.

Eee

pre 2 godine

То је то што је имало да уђе из Хрватске у кућу славних а и требало је... Наши се тек чекају како тренери тако и играчи... Имамо бар 3 тренера који ће ући и пар играча у следећим годинама

Hr

pre 2 godine

3 srebra imate. To nije tesko prestici.
Zasad imamo 1 srebro i 3 bronce.
(Hr, 12. septembar 2021 12:15)

Na tvoju zalost, pogrijesio si. I po tvom iskrivljenom kriterijumu ste slabiji. Srbija (bez SCG i ex Yu) ima 4 (ČETIRI) srebrne medalje, a ne tri. Pozz
(Vlado, 12. septembar 2021 12:33) # Link komentara

Koji iskrivljeni kriterij???
Bajo racunate si sve medalje pod svoje od postanka jugoslavije.
Budimo realni i govorimo o medaljama koje ste osvojili kao samostalni.
I de mi nabroji 4 (ČETIRI) srebra koja ste osvojili.

Alba Graeca

pre 2 godine

@jest malo....kazes da imaju dovoljno vremena da i osvoje....kad to bude onda su zasluzili....zasad nisu.....
(L7, 12. septembar 2021 16:22)

A Divac, Dražen i Rađa su osvojili?

Da ne pričamo kako Divac, najveća prevara u istoriji košarke, ni pre NBA nije osvojio bilo šta!

Vlado

pre 2 godine

3 srebra imate. To nije tesko prestici.
Zasad imamo 1 srebro i 3 bronce.
(Hr, 12. septembar 2021 12:15)

Na tvoju zalost, pogrijesio si. I po tvom iskrivljenom kriterijumu ste slabiji. Srbija (bez SCG i ex Yu) ima 4 (ČETIRI) srebrne medalje, a ne tri. Pozz

Klaus

pre 2 godine

Da li je bitno koliko ko ima hall of famera zaista ono sto je cinjenicno stanje jeste da je Hrvatska u svim ekipnim sportovima imala bolje pojedince od Srbije dok je struka uglavnom bila iz Srbije.Kada govorimo o generaciji kosarkasa odmah po raspadu Hrvatska je bilo duplo jaca od kompletne Jugoslavije.Toni Kukoc je 1991.sam razvalio 3:0 Partizan u kome su igrali Paspalj Danilovic Djordjevic Pecarski Obradovic.Drazen Petrovic je tragicno nastradao 1993.godine Kukoca su naduvali kilogramima u Bulsima tesko da bi Jugoslavija osvojila to sto je osvajala 90-tih.

Ispravite me ako gresim

pre 2 godine

Drazen dvostruko nezasluzeno. Niti je Hrvat, niti je nesto posebno pokazao i uradio u NBA. Ali ajde, vanserijski kosarkas mada samo u evropskim granicama. U Americi se nije bas naosvajao koliko je po talentu ocekivao. Mislim da je i sam bio potpuno razocaran.

Guns N Roses

pre 2 godine

I de mi nabroji 4 (ČETIRI) srebra koja ste osvojili.
(Hr, 12. septembar 2021 13:21)

2009,2014,2016 i 2017.

Mada sve medalje od 1992 su naše jer su za sve to zaslužni naši igrači i treneri.

Guns N Roses

pre 2 godine

Da li je bitno koliko ko ima hall of famera zaista ono sto je cinjenicno stanje jeste da je Hrvatska u svim ekipnim sportovima imala bolje pojedince od Srbije dok je struka uglavnom bila iz Srbije.Kada govorimo o generaciji kosarkasa odmah po raspadu Hrvatska je bilo duplo jaca od kompletne Jugoslavije.Toni Kukoc je 1991.sam razvalio 3:0 Partizan u kome su igrali Paspalj Danilovic Djordjevic Pecarski Obradovic.Drazen Petrovic je tragicno nastradao 1993.godine Kukoca su naduvali kilogramima u Bulsima tesko da bi Jugoslavija osvojila to sto je osvajala 90-tih.
(Klaus, 12. septembar 2021 14:30)

Toliko su bili moćni da su ih Litvanci i Rusi gazili dok smo mi gazili te iste Ruse i Litvance.

Hr

pre 2 godine

Kada nas prestignu po broju osvojenih medalja JAVITE, ako nije problem!
(innbecilo, 12. septembar 2021 11:22)

3 srebra imate. To nije tesko prestici.
Zasad imamo 1 srebro i 3 bronce.

Panac

pre 2 godine

Teško je bilo osvajati titule sa onakvom Jugoplastikom ili sa onakvim Čikagom.Dražen Petrović je osvojio titulu sa jednim prosečnim timom kakva je bila Šibenka i to nije uradio ni jedan košarkaš iz te kuće slavnih.Da je Dražen otišao sa 20 godina u NBA u neki takav klub kakav je bio Čikago on bi osvojio 10 titula.Jedan jedini i neponovljivi Dražen Petrović,pravi vođa na terenu i van njega.
(Ljubo, 12. septembar 2021 12:38)

Bravo !!!
Potpuno u sridu !
Dražen je imao nesreću doći u tim koji je bio dobro pokriven na bekovima...i bili kandidat za titulu... a tada se u NBA nije vjerovalo evropskim igračima a on je među prvima stigao. Tek kada je prešao u Netse pokazao je da se može ravnopravno boriti u NBA ! Smrt sa samo 28,5 g ga je spriječila da prijeđe u Rocketse i osvaja titule sa njima !

ja

pre 2 godine

“Srbije koja ih ima četiri - Borislava Stankovića, Aleksandra Nikolića, Dražena Dalipagića i Vladu Divca.“—Dalipagić je iz Bosne.
(Sususu, 12. septembar 2021 12:36)
On je rođen tamo ali je kao vrlo mlad došao u Bg i sve uspehe je postigao kao igrač srpskog kluba. I sada živi u Srbiji.

Balkanska tekma (utrka)

pre 2 godine

Šta vam to znači kada ste kao i mi nedođija. Jest da vas članstvo u EU malo vadi ali ste ipak nedođija. I vama kao i nama sve što nešto vredi ili je otišlo i je već spremilo kofere. A vi se tešite "kućom slavnih". Kompleksi kao i mi. Nikada neće Balkanac izaći iz vas.

Nd

pre 2 godine

To je za nauk. Uzimajte opet srpske trenere i opet cete imati sjajne igrace. Talenat imate, treneri i znanje je problem. To su naucili svi u evropi odavno.

Guns N Roses

pre 2 godine

Mirko Novosel pre Zeljka Obradovica ?
Ili ako cemo generacijski pre Ranka Zeravice?
(Bolton, 12. septembar 2021 11:11) #

Obradovic je najtrofejniji Evropski trener.

Zuba

pre 2 godine

Cekaj da li je moguce da se posle toliko godina gleda koja zemlja ima vise svojih legendi u kuci slavnih. Pa valjda treba da nam je drago da sa ovih prostora sto vise legendi udje.
Drago mi je da je Kukoc usao u kucu slavnih. Gledao sam ga jos kao klinac kada je sa Radjom igrao za Jugoplastiku mislim da je Slavnic bio trener.

Vlado

pre 2 godine

Željko Obradović će ući u Kuću Slavnih 100%, ali je čovek aktivan trener, pa ne još. Ali pre Obradovića će ući Božidar Maljković i Duda Ivković, koji su već u penziji.
(Ostin A, 12. septembar 2021 12:02)

Moram da te ispravim. Kosarkaska penzija je uslov za igrace da budu izabrani u HOF,ovaj kriterijem ne vazi za trenere.

Majk Kzizevski, Fil Dzekson, Bil Self, Tom Izo, Dzon Kalipari su samo neki od imena koji su izabrani u Kucu slavnih kao aktivni treneri.

P.S. Igraci moraju biti neaktivni najmanje 4 godine da bi bili kandidati. To je odgovor za one sto pitaju zasto nema Novickog. Pozz

H2H

pre 2 godine

Svi Hrvati su zasluženo u kući slavnih, Kuki je trebao i ranije, pre Rađe i Novosela. Pretekli su Srbiju i to im je to, a Srbiju čeka ulazak Ivkovića, Obradovića, Maljkovića, Bodirogu, Đorđevića, Padpalja, Danilovića...

dr

pre 2 godine

Nema veze, zato u narednih 10ak godina neće imati nikoga, a mi bar 4-5
(Milan, 12. septembar 2021 11:06)

Kojih bre druže 4-5? Uci će možda Pedja Stojković i to veliko mozda i Jokara sigurno.

Njima mozda udje Bojan Bogdanović, ali opet veliko mozda.

damon

pre 2 godine

Hrvatska tu ima 4 igrača, a mogli bi tu uvrstiti i Dalipagiča koji je HRVAT iz Bosne. Znači to je kompletna petorka. I to znači da srbija ima samo 1 igrača u HoF. Divca. Teško da če ijedan više ikada tamo uči, jer gleda se kmpletna karijera. Od trenera, to da.

Borivoje

pre 2 godine

Po cemu su Bogdan i Jokic zasluzili da budu tu? Nista osvojili nisu sa reprezentacijom, a od klupskih uspeha Bogdan ima jednu EL. Informisite sta su sve osvajali Kukoc, Divac, Radja... Malo vise realnosti nije na odmet.
(Heat, 12. septembar 2021 11:53)

Srecom, o ulasku u Kucu Slavnih odlucuje medjunarnodna komisija, kojoj Jokicevo i Bogdanovo ucesce u reprezentativnim nastupima ne znaci ama bas nista. Jokic je trostruki NBA All Star, dvostruki All-NBA prvi tim, ove godine i MVP (mozda ce biti i jos koji put), a i on i Bogdan imaju dovoljno vremena da osvoje i sampionat, makar jednom u karijeri. Malo li je ?

Činjenica

pre 2 godine

Košarkaš Crvene zvezde Nebojša Ilić 21. novembra 1992. godine u Novom Sadu je ubacio čak 71 poen protiv Vojvodine.
Niko od tih svih navedenih košarkaša nije oborio taj domašaj.

Mirko

pre 2 godine

Hrvatska tu ima 4 igrača, a mogli bi tu uvrstiti i Dalipagiča koji je HRVAT iz Bosne.(damon, 12. septembar 2021 16:56) # Link komentara

Pa ako cemo tako Drazen Petrovic je srbin. A za koju godinu ce i Stojakovic u kucu slavnih tako da cemo opet biti egal. Zatim sledi Jokic a vi nazalost nemate na vidiku nikog novog koji bi mogao uci u Kucu Slavnih...

Sususu

pre 2 godine

“Srbije koja ih ima četiri - Borislava Stankovića, Aleksandra Nikolića, Dražena Dalipagića i Vladu Divca.“—Dalipagić je iz Bosne.

Dusan

pre 2 godine

Nije slučajno Džordan pre neki dan išao u Split da mu Kukoč ponovo objasni neke fore. :) Sramota je za hrvatski košarkaški savez da imaju tako tragične rezultate, a stoje na plećima ovakvih divova.

eX

pre 2 godine

Bravo za Kukoca. Sad to sto Hrvatska nije nista uradila u ovom sportu od momenta kada nisu imali talente iz Jugoslavije to je njihov problem. Od Kukoca do Hezonje...

Basket

pre 2 godine

Treba jos da se kaze da je u Srbiji kosarka sport broj 1, u Hrvatskoj nije ni u top5 sportova
(Sta bi tek bilo da im je ispred fudbala?, 12. septembar 2021 14:21)


Pa i nije. Vise se gleda fudbal i vise se voli fudbal. Fudbalske liga ima vecu gledanost. Kazem generalno. Ja isto volim vise fudbal, ali meni kosarkaski nacinalni tim budi emociju kakvu ne mogu ni Zvezda (a volim bas Zvezdu) ni reprezentacija u ijednom drugom sportu. Valjda posto sam odrastao uz on plodine godine nase kosarke. Mislim da je generalno tako, mozda ne kod mladje generacije. Moj otac koji ne prati sport je skako po stolu od uzbudjen 2002 tokom prvenstva u Indijanopolisu. Nisam pre ni posle video da se potrsa oko sports uopste. A i ljudima u Srbiji su pored sumraka 90ih jedino kosarkaski bar malo neke radosti donosli.

Vule

pre 2 godine

Ово је кућа славних за НБА, ту нема Бодироге и још неких Срба, којих има у фиба кући славних.

Mali Zeleni

pre 2 godine

S.Belov, Miskin, Valters, Tihonenko, Sabonis, P.Gasol, Navaro, Kalderon, Fernandez, Cosic, Kicanovic, Dalipagic, Delibasic, D.Petrovic i Kukoc !!
Najbolje sto je ikad evropska kosarka "porodila" kroz vreme !!

mr

pre 2 godine

Svi ovi sa Balkana, koji su ušli u kuću slavnih ,svi su oni JUGOSLOVENSKA ŠKOLA KOŠARKE I TO DOBRO ZAPAMTITE!!!Nema tu Hrvatske ni Srbije!Šta vam nije jasno nacionalisti???
(Rade 74, 12. septembar 2021 12:18) 

Можеш ти да будеш шта хоћеш, југословен, хрват, капиталиста, комуниста, али те ништа од тога не ослобађања држања до чињеница које су следеће, Станковић, Николић, Шапер, Поповић, су презимена заслужна за кошарку у нас. Ти сад сам процени ко су ти, где су радили и шта су радили.

zgtom

pre 2 godine

A šta je sa prvom petorkom SP 1970, prvo zlato za SFRJ, Plečaš, Tvrdić, Šolman, Skansi i Ćosić koji i je uvršten jedini od njih.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

То је само тренутно. А најбитније је да Хрватска неће престићи Србију по броју медаља са великих такмичења. Вјерујем ни за 20 година(ово сам отприлике навео), а вјероватно ни дуже.

Teska blamaza za HoF

pre 2 godine

Dragan Kićanović? Da li iko lobira za ovog čoveka?
Kakav je to igrač bio.
A da. Nije igrao u Americi.
(neko)

Nije ni Praja. Na zalost, u pitanju su stvari koje nemaju veze sa sportom.

Lovac na soviniste

pre 2 godine

Srpski trener koji ima 9 naslova Evrolige nije u toj "kuci slavnih"?
Kolko je to pravedno zakljucite sami.
Ja nznm ko je taj Toni a i ne zanima me, kolko znam hr kosarka je medju najgorima u Evropi i sire, medjutim "kuca slavnih" je privatna firma, I da bi tu usao neko mora da te sponzorise, u pitanju je cist business, to nema nikakve veze sa stvarnom zaslugama u sportu inace ni milion "kuca slavnih" ne bi bilo dovoljno koliko ima uspesnih sportista.
Tako da ja nbih na ovo gledao nikako drugacije nego kao PR za sponzore i potpuno nevaznu pricu.

Dejan

pre 2 godine

Kakvi kosarkaski kraljevi! Mislim da bi iz Srbije trebalo jos njih da se nadje na istom tronu, ali moje subjektivno misljenje ni na koji nacin ne umanjuje uspehe kosarkasa sa trenutne liste.

Igor

pre 2 godine

Ovo je smesna analiza. To su sve momci koji su poticali i poticu iz YU skole kosarke. Podela njih na HR/SRB je besmislena.. mozemo se “takmiciti” jedino za generacine od 91 na dalje, a mislim da tu nema nikoga sa ovih prostora..

Hr

pre 2 godine

2009,2014,2016 i 2017.

Mada sve medalje od 1992 su naše jer su za sve to zaslužni naši igrači i treneri.
(Guns N Roses, 12. septembar 2021 13:36) # Link komentara

2009.je Kosovo jos bilo srbija

L7

pre 2 godine

Srecom, o ulasku u Kucu Slavnih odlucuje medjunarnodna komisija, kojoj Jokicevo i Bogdanovo ucesce u reprezentativnim nastupima ne znaci ama bas nista. Jokic je trostruki NBA All Star, dvostruki All-NBA prvi tim, ove godine i MVP (mozda ce biti i jos koji put), a i on i Bogdan imaju dovoljno vremena da osvoje i sampionat, makar jednom u karijeri. Malo li je ?
(Borivoje, 12. septembar 2021 13:18)

jest malo....kazes da imaju dovoljno vremena da i osvoje....kad to bude onda su zasluzili....zasad nisu.....

nebitan srbin

pre 2 godine

Sve je to relativna stvar(rekli bi mi srbi). u jednom cvetu kao sto je nekada bila jugoslavija koji je odavno uvenuo ameri prebiraju koja je latica krasila taj cvet. Niko tu nije nezasluzeno usao. Svi oni su se odricali svi oni su preskocili mnogo u svojim privatnim zivotima da bi uveseljavali naciju ma koja to nacija bila. Malo je bivsih jugoslovena srba hrvata makedonaca bosanaca slovenaca koji zasluzuju kucu slavnih.

Неће бити

pre 2 godine

@ VeliborNS

А колико си их гледао? Да се разумемо, и ја Тонија стављам у 5-6 најбољих... Али, зашто је Тони бољи од Кићановића? ОД Бодироге, Далипагића, Дражена, Јокића, Стојаковића?

Ivan ZG

pre 2 godine

Mogli ste i navesti što su njegovi suigrači rekli za njega i njegovu igru i koliko je on zaslužan za osvojena prvenstva umjesto ovog bezveznog naslova.

Vazno Je

pre 2 godine

Ako Hrvatska i u narednih 25 godina osvoji ovoliko medalja koliko u prethodnih.... Pa niko im nece biti ravan na svetu po tom uspehu.

Scipion

pre 2 godine

@Cinjenica

To za Ilica jeste cinjenica, bio sam na toj utakmici. Medjutim Zdenko Babic je u dresu Zadra dao 144 poena na jednoj utakmici sto ga ne cini velikim kosarkasem. I Ivica Mavrenski ima neki rekord od oko 120p pa ipak nije za HOF.

Goran

pre 2 godine

Kada su u intervjuu sredinom 90 tih pitali Mirka Novosela ko je najbolji košarkaš sa ovih prostora, posle kraćeg razmišljanja je izgovorio: "Niko kao Kićanović"

Ispravite me ako gresim

pre 2 godine

Drazen dvostruko nezasluzeno. Niti je Hrvat, niti je nesto posebno pokazao i uradio u NBA. Ali ajde, vanserijski kosarkas mada samo u evropskim granicama. U Americi se nije bas naosvajao koliko je po talentu ocekivao. Mislim da je i sam bio potpuno razocaran.

Simon

pre 2 godine

Sve ok i svaka čast ali kada vidim da je tu i Mirko Novosel a nema Ranka Žeravice (koji je doktor profesor za Novosela i to ovde svi znaju) onda se pitam koji su kriterijumi.

Vojvoda Momčilo

pre 2 godine

Koji iskrivljeni kriterij???
Bajo racunate si sve medalje pod svoje od postanka jugoslavije.
Budimo realni i govorimo o medaljama koje ste osvojili kao samostalni.
I de mi nabroji 4 (ČETIRI) srebra koja ste osvojili.
(Hr, 12. septembar 2021 13:21)

Neustavnom secesijom ste izgubili prava da polažete na bilo šta što je jugoslovensko bilo. Iako prezirem tu bivšu državu, jer smo morali da živimo sa vama, pravni smo naslednici svega, pa i sportskih rezultata. Ajde zdravo.

Keš

pre 2 godine

Čuj prestigla Srbiju? Pa Hrvatska je uvijek u svemu bila ispred Srbije, pa tako i u svim sportovima, sve rezultate je postigla prije Srbije.

Hr

pre 2 godine

Kada nas prestignu po broju osvojenih medalja JAVITE, ako nije problem!
(innbecilo, 12. septembar 2021 11:22)

3 srebra imate. To nije tesko prestici.
Zasad imamo 1 srebro i 3 bronce.

Lovac na soviniste

pre 2 godine

Srpski trener koji ima 9 naslova Evrolige nije u toj "kuci slavnih"?
Kolko je to pravedno zakljucite sami.
Ja nznm ko je taj Toni a i ne zanima me, kolko znam hr kosarka je medju najgorima u Evropi i sire, medjutim "kuca slavnih" je privatna firma, I da bi tu usao neko mora da te sponzorise, u pitanju je cist business, to nema nikakve veze sa stvarnom zaslugama u sportu inace ni milion "kuca slavnih" ne bi bilo dovoljno koliko ima uspesnih sportista.
Tako da ja nbih na ovo gledao nikako drugacije nego kao PR za sponzore i potpuno nevaznu pricu.

Nole goat

pre 2 godine

Svi ovi kosarkasi koji su im usli u kucu slavnih su produkt Jugoslavije i srpskih trenera.Posle Kukoca(koji je zasluzio ovo) nece im vise niko uci.Kod nas Jokic sigurno ulazi kad zavrsi karijeru a mozda i Stojakovic udje.Tako da i tu ce se stvari postaviti na svoje mesto.

Dragan

pre 2 godine

Po kom osnovu je u kuci slavnih Novosel a nisu Obradovic, Maljkovic, Ivkovic kao trofejniji i bolji treneri? Jedan od ove trojice je dodatno kao igrac osvojio svetsku titulu.

Balkanska tekma (utrka)

pre 2 godine

Šta vam to znači kada ste kao i mi nedođija. Jest da vas članstvo u EU malo vadi ali ste ipak nedođija. I vama kao i nama sve što nešto vredi ili je otišlo i je već spremilo kofere. A vi se tešite "kućom slavnih". Kompleksi kao i mi. Nikada neće Balkanac izaći iz vas.

L7

pre 2 godine

Kada nas prestignu po broju osvojenih medalja JAVITE, ako nije problem!
(innbecilo, 12. septembar 2021 11:22)

Olimpijada ...nema jace...
kad budete imali i na ljetnim i zimskim Olipijskim igrama po zlato javite se....

damon

pre 2 godine

Hrvatska tu ima 4 igrača, a mogli bi tu uvrstiti i Dalipagiča koji je HRVAT iz Bosne. Znači to je kompletna petorka. I to znači da srbija ima samo 1 igrača u HoF. Divca. Teško da če ijedan više ikada tamo uči, jer gleda se kmpletna karijera. Od trenera, to da.

Sususu

pre 2 godine

“Srbije koja ih ima četiri - Borislava Stankovića, Aleksandra Nikolića, Dražena Dalipagića i Vladu Divca.“—Dalipagić je iz Bosne.

Hr

pre 2 godine

3 srebra imate. To nije tesko prestici.
Zasad imamo 1 srebro i 3 bronce.
(Hr, 12. septembar 2021 12:15)

Na tvoju zalost, pogrijesio si. I po tvom iskrivljenom kriterijumu ste slabiji. Srbija (bez SCG i ex Yu) ima 4 (ČETIRI) srebrne medalje, a ne tri. Pozz
(Vlado, 12. septembar 2021 12:33) # Link komentara

Koji iskrivljeni kriterij???
Bajo racunate si sve medalje pod svoje od postanka jugoslavije.
Budimo realni i govorimo o medaljama koje ste osvojili kao samostalni.
I de mi nabroji 4 (ČETIRI) srebra koja ste osvojili.

Činjenica

pre 2 godine

Košarkaš Crvene zvezde Nebojša Ilić 21. novembra 1992. godine u Novom Sadu je ubacio čak 71 poen protiv Vojvodine.
Niko od tih svih navedenih košarkaša nije oborio taj domašaj.

Nole goat

pre 2 godine

od raspada Jugoslavije mi smo uzeli 3 zlata na evropskim,2 zlata na svetskom i dva srebra na olimpijskim.Da ne brojim ostala srebra i bronze.Hrvati su uzeli jedno srebro na olimpijskom 92 i to kad nama nisu dali da igramo i to je to od njih.95 kukavice pobegli da ne bi gledali kako Srbi primaju zlato.Porediti mas i njih u kosarci je smesno,kao da poredite svemirski brod i kamp prikolicu :)))

Guns N Roses

pre 2 godine

Da li je bitno koliko ko ima hall of famera zaista ono sto je cinjenicno stanje jeste da je Hrvatska u svim ekipnim sportovima imala bolje pojedince od Srbije dok je struka uglavnom bila iz Srbije.Kada govorimo o generaciji kosarkasa odmah po raspadu Hrvatska je bilo duplo jaca od kompletne Jugoslavije.Toni Kukoc je 1991.sam razvalio 3:0 Partizan u kome su igrali Paspalj Danilovic Djordjevic Pecarski Obradovic.Drazen Petrovic je tragicno nastradao 1993.godine Kukoca su naduvali kilogramima u Bulsima tesko da bi Jugoslavija osvojila to sto je osvajala 90-tih.
(Klaus, 12. septembar 2021 14:30)

Toliko su bili moćni da su ih Litvanci i Rusi gazili dok smo mi gazili te iste Ruse i Litvance.

dr

pre 2 godine

Nema veze, zato u narednih 10ak godina neće imati nikoga, a mi bar 4-5
(Milan, 12. septembar 2021 11:06)

Kojih bre druže 4-5? Uci će možda Pedja Stojković i to veliko mozda i Jokara sigurno.

Njima mozda udje Bojan Bogdanović, ali opet veliko mozda.

Guns N Roses

pre 2 godine

Kada nas prestignu po broju osvojenih medalja JAVITE, ako nije problem!
(innbecilo, 12. septembar 2021 11:22)

Olimpijada ...nema jace...
kad budete imali i na ljetnim i zimskim Olipijskim igrama po zlato javite se....
(L7, 12. septembar 2021 11:43)

Hrvatska 0 MVP igraca,0 all star igraca i 0 zlatnih medalja na velikim takmicenjima. tako je to kad ne mogu vise da se slepaju uz Srpske igrace i trenere.

Alba Graeca

pre 2 godine

@jest malo....kazes da imaju dovoljno vremena da i osvoje....kad to bude onda su zasluzili....zasad nisu.....
(L7, 12. septembar 2021 16:22)

A Divac, Dražen i Rađa su osvojili?

Da ne pričamo kako Divac, najveća prevara u istoriji košarke, ni pre NBA nije osvojio bilo šta!

Vlado

pre 2 godine

Stvar je jasna, sa Kukocem je zatvoren krug hrvatakih kosarkaskih legendi koje zasluzuju mjesto u HOF. Vise nema niko ko bi se makar spominjao kao kandidat.

Sa druge strane veliki broj legendi srpske kosarke su vrlo izvjesni kandidati za buduce clanove Kuce slavnih.

Kicanovic, Paspalj, Danilovic, Djordjevic, Bodiroga, Stojakovic + Zeravica, Zoc, Duda, Kari Pesic i Maljkovic.
Najmanje trecina navedenih su sigurni buduci clanovi HOF, tako da je ovaj odnos HR i SRB clanova u Kuci slavnih samo trenutni kuriozitet.
Bez zle krvi, jednostavno je takvo cinjenicno stanje. Pozz

Stručnjak

pre 2 godine

Dražen nije samo hrvatski vec i srpski.
(Dux, 12. septembar 2021 11:43)
Dražen? Dražen Dalipagić?
Ne, on ti je hrvatsko-bosanski košarkaš.

Che

pre 2 godine

Hrvati su sami priznalu da je to samo trenutno vođstvo. Iza Tonija od Hrvata niko više u dogledno vreme neće ući u Kuću. A Srbi na listi čekanja imaju Bodirogu, Đorđevića, Teodosića, Žaca Obradovića, Jokića... U Hall of Fame ne ulaze samo NBA igrači.

Mali Zeleni

pre 2 godine

S.Belov, Miskin, Valters, Tihonenko, Sabonis, P.Gasol, Navaro, Kalderon, Fernandez, Cosic, Kicanovic, Dalipagic, Delibasic, D.Petrovic i Kukoc !!
Najbolje sto je ikad evropska kosarka "porodila" kroz vreme !!

Ljubo

pre 2 godine

Teško je bilo osvajati titule sa onakvom Jugoplastikom ili sa onakvim Čikagom.Dražen Petrović je osvojio titulu sa jednim prosečnim timom kakva je bila Šibenka i to nije uradio ni jedan košarkaš iz te kuće slavnih.Da je Dražen otišao sa 20 godina u NBA u neki takav klub kakav je bio Čikago on bi osvojio 10 titula.Jedan jedini i neponovljivi Dražen Petrović,pravi vođa na terenu i van njega.

nikola

pre 2 godine

Neustavnom secesijom ste izgubili prava da polažete na bilo šta što je jugoslovensko bilo. Iako prezirem tu bivšu državu, jer smo morali da živimo sa vama, pravni smo naslednici svega, pa i sportskih rezultata. Ajde zdravo.
(Vojvoda Momčilo, 12. septembar 2021 13:47)

Niste! Ajd vozdra!

Popitzki

pre 2 godine

Mirko Novosel je veliki trener, nemojte se brukati. Moka Slavnic ga je uvek stavljao na prvo mesto. Tvorac mocne Cibone. Zasluzeno je u HOF.

Liga šampiona

pre 2 godine

Od 4 košarkaša 3ca grobari i jedan pola-pola. Molim ljubitelje FMPa da ne plaču, već da pogledaju ČINJENICE ko je koliko igrao gde. Sramota je ko dobija pare od države a nikada nikakav doprinos za Srbiju nije dao! Zato su hrvati tu gde jesu.

vox

pre 2 godine

S protuustavnim otcjepljenjem izgubili ste pravo polagati pravo na sve što je bilo jugoslavensko. Iako prezirem tu bivšu državu, jer smo morali živjeti s vama, mi smo zakonski nasljednici svega, pa i sportskih rezultata. Hajde, zdravo.
(Vojvoda Momčilo,, 12. rujna 2021. u 13:47)

Svega osim deviznoga duga .

Nbc

pre 2 godine

Kriteriji za ulazak su čudni. Recimo da Rađa uđe prije Divca i Kukoča ili Stojakovića? Da ne spominjemo Kiću ranije. Žeravica ima više trofeja od Novosela ili Duda Ivković. Sve su to lobiranja koja često nemaju veze sa stvarnim zaslugama. U FIBA kući slavnih je još gore.

Velibor NS

pre 2 godine

Svaka cast svim ostalima ali Toni Kukoc je po mom misljenju najbolji kosarkas svih vremna koji je ponikao na prostorima bivse Jugoslavije.

Ma bravo

pre 2 godine

Neustavnom secesijom ste izgubili prava da polažete na bilo šta što je jugoslovensko bilo. Iako prezirem tu bivšu državu, jer smo morali da živimo sa vama, pravni smo naslednici svega, pa i sportskih rezultata. Ajde zdravo.
(Vojvoda Momčilo, 12. septembar 2021 13:47) # Link komentara

@
Koliko je neustavna secesija kazao je čitav svijet i UN, ali Srbijanci ionako žive u paralelnom svijetu i imaju svoje kontradiktorne kriterije.pa ne vrijedi dalje o toj temi. Sto se tiče medalja iz vremena Jugoslavija bas si “dokazao” da su Srbi bolji sportizsti od Hrvata i ostalih, logićno da su medalje npr. Matije Ljubeka “dokaz” sportskog talenta Srbijanaca i Srbije. :) Ako je Srbija pravna nasljednica Jugoslavije zašto nije sama vratila sve jugoslavenske dugove? Dugovi su zajednićki a medalje Hrvata su srpske. :)

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

То је само тренутно. А најбитније је да Хрватска неће престићи Србију по броју медаља са великих такмичења. Вјерујем ни за 20 година(ово сам отприлике навео), а вјероватно ни дуже.

kris

pre 2 godine

Za mene je Kukoč najbolji bijeli igrač kojeg sam gledao. Svaka čast Drazenu, koji je bio košarkaški ubica, ali Kukoč je mogao pokrivati svih pet pozicija na terenu, a često je to i činio. Kompletnijeg igrača, a istovremeno nesebicnog i genijalnog od njega do danas nije bilo. Za starije ne znam, jer ih nisam gledao.Dodao bih kao ravnopravnog i Novickog, a ne zaostaje ni Bodiroga,jedino možda zbog slabijih fizičkih predispozicija. Međutim,nije isključeno da Doncic i Jokic (iako ga trenutno ne volimo previše) neće jednog dana važiti za veće košarkaše od pomenutih. Kad govorimo o početku tih devedesetih, nesumnjivo je Hrvatska imala jače košarkaše, ali slabiju struku. Od 95. se to okrenulo u našu korist, što se vidi po rezultatima. Na žalost i kod nas je krenulo niz brdo. I naravno da za Kuću slavnih treba puno lobiranja, veza i još štošta, kao i za sve ostalo. Svaka čast Novoselu, ali sa Nikolicem, Zeravicom, Ivkovicem i Obradovicem ne može ni u istu rečenicu.

Danilo

pre 2 godine

Dražen nije samo hrvatski vec i srpski.
(Dux, 12. septembar 2021 11:43)

Zamisli da sutra Mađari prisvajaju Nađu Higl i Čabu Silađija i računaju njihove medalje u svoje?

eX

pre 2 godine

Bravo za Kukoca. Sad to sto Hrvatska nije nista uradila u ovom sportu od momenta kada nisu imali talente iz Jugoslavije to je njihov problem. Od Kukoca do Hezonje...

А. Петров

pre 2 godine

@“Dražen nije samo hrvatski vec i srpski.
(Dux, 12. septembar 2021 11:43)”

Штета што Дражен није међу живима, па да ти каже колико грешиш.

Hr

pre 2 godine

2009,2014,2016 i 2017.

Mada sve medalje od 1992 su naše jer su za sve to zaslužni naši igrači i treneri.
(Guns N Roses, 12. septembar 2021 13:36) # Link komentara

2009.je Kosovo jos bilo srbija

Guns N Roses

pre 2 godine

I de mi nabroji 4 (ČETIRI) srebra koja ste osvojili.
(Hr, 12. septembar 2021 13:21)

2009,2014,2016 i 2017.

Mada sve medalje od 1992 su naše jer su za sve to zaslužni naši igrači i treneri.

Неће бити

pre 2 godine

@ VeliborNS

А колико си их гледао? Да се разумемо, и ја Тонија стављам у 5-6 најбољих... Али, зашто је Тони бољи од Кићановића? ОД Бодироге, Далипагића, Дражена, Јокића, Стојаковића?

Heat

pre 2 godine

Bez brige, bice tu i Jokic i Bogdan a mozda i Pedja Stojakovic.
(Djoka, 12. septembar 2021 11:38)

Po cemu su Bogdan i Jokic zasluzili da budu tu? Nista osvojili nisu sa reprezentacijom, a od klupskih uspeha Bogdan ima jednu EL. Informisite sta su sve osvajali Kukoc, Divac, Radja... Malo vise realnosti nije na odmet.

Klaus

pre 2 godine

Da li je bitno koliko ko ima hall of famera zaista ono sto je cinjenicno stanje jeste da je Hrvatska u svim ekipnim sportovima imala bolje pojedince od Srbije dok je struka uglavnom bila iz Srbije.Kada govorimo o generaciji kosarkasa odmah po raspadu Hrvatska je bilo duplo jaca od kompletne Jugoslavije.Toni Kukoc je 1991.sam razvalio 3:0 Partizan u kome su igrali Paspalj Danilovic Djordjevic Pecarski Obradovic.Drazen Petrovic je tragicno nastradao 1993.godine Kukoca su naduvali kilogramima u Bulsima tesko da bi Jugoslavija osvojila to sto je osvajala 90-tih.

H2H

pre 2 godine

Svi Hrvati su zasluženo u kući slavnih, Kuki je trebao i ranije, pre Rađe i Novosela. Pretekli su Srbiju i to im je to, a Srbiju čeka ulazak Ivkovića, Obradovića, Maljkovića, Bodirogu, Đorđevića, Padpalja, Danilovića...

Mirko

pre 2 godine

Hrvatska tu ima 4 igrača, a mogli bi tu uvrstiti i Dalipagiča koji je HRVAT iz Bosne.(damon, 12. septembar 2021 16:56) # Link komentara

Pa ako cemo tako Drazen Petrovic je srbin. A za koju godinu ce i Stojakovic u kucu slavnih tako da cemo opet biti egal. Zatim sledi Jokic a vi nazalost nemate na vidiku nikog novog koji bi mogao uci u Kucu Slavnih...

Brutus

pre 2 godine

Dražen nije samo hrvatski vec i srpski.
(Dux, 12. septembar 2021 11:43)

Koliko se sećam, a sećam se dobro jer sam malo mladji od njega, on se uvek izjašnjavao kao hrvat.. Jedino ako ti ne znaš bolje od njega

Daulex

pre 2 godine

Cestitam komsijama.
Svi smo svesni da ovo nema bas logike i da se maksimalno lobira.
Tu nema Kicanovica, Koraca. Radja u kuci pre Stojakovica. Obozavam ja Radju, to je jedan svetski mega car, ali... Kukoc je druga prica, zasluzeno 100%. Fali takodje bar jedno 3 srpska trenera...

Vule

pre 2 godine

Ово је кућа славних за НБА, ту нема Бодироге и још неких Срба, којих има у фиба кући славних.

Nd

pre 2 godine

To je za nauk. Uzimajte opet srpske trenere i opet cete imati sjajne igrace. Talenat imate, treneri i znanje je problem. To su naucili svi u evropi odavno.

ja

pre 2 godine

“Srbije koja ih ima četiri - Borislava Stankovića, Aleksandra Nikolića, Dražena Dalipagića i Vladu Divca.“—Dalipagić je iz Bosne.
(Sususu, 12. septembar 2021 12:36)
On je rođen tamo ali je kao vrlo mlad došao u Bg i sve uspehe je postigao kao igrač srpskog kluba. I sada živi u Srbiji.

Heat

pre 2 godine

Uz duzno postovanje, ne znam na koju foru je Radja izabran pre npr Rebrace, i mnogih drugih iz Evrope.
(pros, 12. septembar 2021 11:44)
Veliki sam partizanovac, ali se iskreno nadam da se salis kada poredis Rebracu i Dina Radju :) ili si samo dovoljno mlad da ne pamtis Radju...

Crkva Bosanska

pre 2 godine

“Srbije koja ih ima četiri - Borislava Stankovića, Aleksandra Nikolića, Dražena Dalipagića i Vladu Divca.“—Dalipagić je iz Bosne.
(Sususu, 12. septembar 2021 12:36)

Ja ipak mislim da je iz Hercegovine.

Dusan

pre 2 godine

Nije slučajno Džordan pre neki dan išao u Split da mu Kukoč ponovo objasni neke fore. :) Sramota je za hrvatski košarkaški savez da imaju tako tragične rezultate, a stoje na plećima ovakvih divova.

Rade 74

pre 2 godine

Svi ovi sa Balkana, koji su ušli u kuću slavnih ,svi su oni JUGOSLOVENSKA ŠKOLA KOŠARKE I TO DOBRO ZAPAMTITE!!!Nema tu Hrvatske ni Srbije!Šta vam nije jasno nacionalisti???

Igor

pre 2 godine

Ovo je smesna analiza. To su sve momci koji su poticali i poticu iz YU skole kosarke. Podela njih na HR/SRB je besmislena.. mozemo se “takmiciti” jedino za generacine od 91 na dalje, a mislim da tu nema nikoga sa ovih prostora..

Siniša Milosavljević

pre 2 godine

Treba jos da se kaze da je u Srbiji kosarka sport broj 1, u Hrvatskoj nije ni u top5 sportova
(Sta bi tek bilo da im je ispred fudbala?, 12. septembar 2021 14:21) A ti treba da znaš da su svi ti Hall of fame Hrvati produkt Jugoslovenske košarke. Posle Jugoslavije....ništa. Čekamo šta će biti dalje. Ajd bok.

španija

pre 2 godine

I jedne i druge će prestići Španija, čim prođe dovoljno godina da u Kuću uđe njih 7-8 što su nas terorisali poslednjih 15 godina.

Sale

pre 2 godine

Meni je drago što komšije imaju čime da se pohvale. Nije mala stvar imati celu "petorku" u kući slavnih.
Ja mislim da će Pedja Stojković ući jednog dana, pa da budemo egal.

zgtom

pre 2 godine

Da, ali vi imate još potencijalnih kandidata u budućnosti, dok kod nas mislim da su velika imena košarke iscrpljena, eventualno Pino Đerđa, a kod vas su tu još Danilović, Đorđević, Stojaković, Bodiroga, možda i Paspalj, Jokić sigurno za 20-tak godina.

Eee

pre 2 godine

То је то што је имало да уђе из Хрватске у кућу славних а и требало је... Наши се тек чекају како тренери тако и играчи... Имамо бар 3 тренера који ће ући и пар играча у следећим годинама

Komša

pre 2 godine

Svi ovi sa Balkana, koji su ušli u kuću slavnih ,svi su oni JUGOSLOVENSKA ŠKOLA KOŠARKE I TO DOBRO ZAPAMTITE!!!Nema tu Hrvatske ni Srbije!Šta vam nije jasno nacionalisti???
(Rade 74, 12. septembar 2021 12:18) 

Vi jugoslovenski nacionalisti ste postali mnogo agresivni u poslednje vreme.Mnogo galsme za naciju koja ne postoji iz zemlje koje nema.
Zašto vičeš?

Čestitke Kukoču.Zasluženo.To što postoji jos ljzdi koji zasluzuju isto priznanje ne umanjuje njegov značaj za košarku.

Što se tiče tih koji fale najcudnije je što jedan Korac nije tu.Čovek je od kosarke napravio svojim primerom akademski sport,sport inteligencije.
Lik koji je ujutru pio kafu s Andrićem,predveče urnisao kos protivnika sa lakocom da bi uvece sa vršnjacima pravio žurke i pustao dobru muziku.
Čovek po kojem je dugo jedan evropski kup nosio ime.
I po značaju za popularizaciju kosarke u Evropi i po razlici u kvalitetu u odnosu na savremenike i po uticaju na ljude koji ce kasnije dati veliki doprinos košarci on je jedna košarkaška gromada.

I da ponovim - to nikako ne umanjuje značaj Kukoča niti bilo koga ko je priznanje dobio.
Kukoc je sigurno zaslužio.

Panac

pre 2 godine

Teško je bilo osvajati titule sa onakvom Jugoplastikom ili sa onakvim Čikagom.Dražen Petrović je osvojio titulu sa jednim prosečnim timom kakva je bila Šibenka i to nije uradio ni jedan košarkaš iz te kuće slavnih.Da je Dražen otišao sa 20 godina u NBA u neki takav klub kakav je bio Čikago on bi osvojio 10 titula.Jedan jedini i neponovljivi Dražen Petrović,pravi vođa na terenu i van njega.
(Ljubo, 12. septembar 2021 12:38)

Bravo !!!
Potpuno u sridu !
Dražen je imao nesreću doći u tim koji je bio dobro pokriven na bekovima...i bili kandidat za titulu... a tada se u NBA nije vjerovalo evropskim igračima a on je među prvima stigao. Tek kada je prešao u Netse pokazao je da se može ravnopravno boriti u NBA ! Smrt sa samo 28,5 g ga je spriječila da prijeđe u Rocketse i osvaja titule sa njima !

Borivoje

pre 2 godine

Po cemu su Bogdan i Jokic zasluzili da budu tu? Nista osvojili nisu sa reprezentacijom, a od klupskih uspeha Bogdan ima jednu EL. Informisite sta su sve osvajali Kukoc, Divac, Radja... Malo vise realnosti nije na odmet.
(Heat, 12. septembar 2021 11:53)

Srecom, o ulasku u Kucu Slavnih odlucuje medjunarnodna komisija, kojoj Jokicevo i Bogdanovo ucesce u reprezentativnim nastupima ne znaci ama bas nista. Jokic je trostruki NBA All Star, dvostruki All-NBA prvi tim, ove godine i MVP (mozda ce biti i jos koji put), a i on i Bogdan imaju dovoljno vremena da osvoje i sampionat, makar jednom u karijeri. Malo li je ?

L7

pre 2 godine

Srecom, o ulasku u Kucu Slavnih odlucuje medjunarnodna komisija, kojoj Jokicevo i Bogdanovo ucesce u reprezentativnim nastupima ne znaci ama bas nista. Jokic je trostruki NBA All Star, dvostruki All-NBA prvi tim, ove godine i MVP (mozda ce biti i jos koji put), a i on i Bogdan imaju dovoljno vremena da osvoje i sampionat, makar jednom u karijeri. Malo li je ?
(Borivoje, 12. septembar 2021 13:18)

jest malo....kazes da imaju dovoljno vremena da i osvoje....kad to bude onda su zasluzili....zasad nisu.....

mate

pre 2 godine

Mnogi se cude za Novosela. I meni nije simpatican (navijac sam Splita). No on je prvi europski trener da je u serijama pobjedivao Ruse. (tadasnji SSSR). Imao 12-1 sa njima. A to Ameri vrlo dobro znaju cjeniti :) A i procitajte sta Moko Slavnic kaze ko je za njega najbolji trener, citiram: " Novosel je najbolji, kad to kazem me ljudi pitaju jesu li vise od njega znali Zeravica i Nikolic, a ja im uvik kazem: Jel me pitate ko je bolji ili ko vise zna" ?

Vlado

pre 2 godine

3 srebra imate. To nije tesko prestici.
Zasad imamo 1 srebro i 3 bronce.
(Hr, 12. septembar 2021 12:15)

Na tvoju zalost, pogrijesio si. I po tvom iskrivljenom kriterijumu ste slabiji. Srbija (bez SCG i ex Yu) ima 4 (ČETIRI) srebrne medalje, a ne tri. Pozz

borisc

pre 2 godine

Ne razumem cemu hejt zbog ove vest? Zna se da Srbija mnogo bolja kosarkaska zemlja i cao. Kao sto su komsije doktori za rukomet i fudbal ( za nas )... nema potrebe za hejtom ljudi ovo su sve pre svega ljudine... sportski pozdrav!!!

prva do mora

pre 2 godine

Činjenica @ Na ovo moram reagirat!!!
Imo bi na još ,ali ovo sam izvojio.
Očito si košarkaški "balavac" jer tih 71 koša možda je 4-5 rezultat.
Jedan Dražen je Olimpijski ubacio 112 koševa. A u Ciboni je redovito prosjek bio od 35-47% od ukupnih koševa. A slobodne je mogao gađat zatvorenih očiju,kao da je gađo Ocean. Imao sam čast gledati ga i ne samo njega. Mnoge sa ovih prostora. Ali Mozart je jedan.

Sasa

pre 2 godine

Svi Hrvati su zasluženo u kući slavnih, Kuki je trebao i ranije, pre Rađe i Novosela. Pretekli su Srbiju i to im je to, a Srbiju čeka ulazak Ivkovića, Obradovića, Maljkovića, Bodirogu, Đorđevića, Padpalja, Danilovića...
(H2H, 12. septembar 2021 15:03)

Pre svoj Kićanović odavno zaslužuje mesto u kući slavnih . Nas najbolji igrač svih vremena.

Guns N Roses

pre 2 godine

Mirko Novosel pre Zeljka Obradovica ?
Ili ako cemo generacijski pre Ranka Zeravice?
(Bolton, 12. septembar 2021 11:11) #

Obradovic je najtrofejniji Evropski trener.

HajdukŽiviViječno

pre 2 godine

Ljudi, ajmo stvarno prestat brojati krvna zrnca. Čemu to... on je ustari srbin/hrvat. Ne kontam! Onda mi možemo reći... Mance je bio hrvta, Kralj je hrvat.. Čemu to? To su ljudi koji se deklariraju onako kako se osjećaju i točka.

nikola

pre 2 godine

nije dzabe Jordan ovo leto bio u Splitu,privatna kuca slavnih
(boki, 12. septembar 2021 12:53)

Kakve veze ima što je bio u Splitu. Bio je i u Šibeniku, Hvaru i Dubrovniku. Došao je na ljetovanje i odmor u Hrvatsku sa porodicom, a ne poslovno. Kukoč je u to vrijeme bio u SAD. Nisu se ni sreli ovdje. Inaće Jordan je sam ponudio kukoču da ga uvede u Hall of fame na partiji golfa koji redovno igraju zajedno i to prije više godina kad Kukoč nije još bio ni kandidat. Sam Kukoč je govorio da mu je to rekao riječima ''Kad budeš'', a ne ''Ako''. Prije par mjeseci ga je Jordan nazvao i ispričao se rekavši da ipak neće uspjeti prisustvovati jer mu se kćer udaje na taj datum. Ali ispalo je da je zbog najnovijih korona pravila u SAD ta svadba odgođena i opet ga je nazvao i rekao da li želi još da ga predstavi. Odgovor je jasan!

Mile

pre 2 godine

Neko... Kića jeste zaslužio ali kakve veze ima to što nije igrao u Americi. Nije ni Praja igrao ni Bora Stanković, Novosel ni Aca Nikolić. Čemu ta mržnja prema državi koja je ugostila gomilu naših košarkaša. Ovo je članak o basketu a ne o NATO paktu. Meni je lično žao što u kući slavnih nema Kiće, Mirze, Ducija i Bodiroge. Svi imaju zlatne medalje i bili su MAJSTORI.

Ostin A

pre 2 godine

Mirko Novosel pre Zeljka Obradovica ?
Ili ako cemo generacijski pre Ranka Zeravice?
(Bolton, 12. septembar 2021 11:11)

Šta je Ranko Žeravica uradio više od Novosela? Pogotovo na nivou Evroliga/NBA? Da se razumemo, Ranko Žeravica je nenormalno zaslužan za razvoj i popularizaciju Jugoslovenske košarke. Daleko više od Novosela, ali je nekako uvek ostao samo lokalna legenda.

Željko Obradović će ući u Kuću Slavnih 100%, ali je čovek aktivan trener, pa ne još. Ali pre Obradovića će ući Božidar Maljković i Duda Ivković, koji su već u penziji.

Zuba

pre 2 godine

Cekaj da li je moguce da se posle toliko godina gleda koja zemlja ima vise svojih legendi u kuci slavnih. Pa valjda treba da nam je drago da sa ovih prostora sto vise legendi udje.
Drago mi je da je Kukoc usao u kucu slavnih. Gledao sam ga jos kao klinac kada je sa Radjom igrao za Jugoplastiku mislim da je Slavnic bio trener.

mr

pre 2 godine

Svi ovi sa Balkana, koji su ušli u kuću slavnih ,svi su oni JUGOSLOVENSKA ŠKOLA KOŠARKE I TO DOBRO ZAPAMTITE!!!Nema tu Hrvatske ni Srbije!Šta vam nije jasno nacionalisti???
(Rade 74, 12. septembar 2021 12:18) 

Можеш ти да будеш шта хоћеш, југословен, хрват, капиталиста, комуниста, али те ништа од тога не ослобађања држања до чињеница које су следеће, Станковић, Николић, Шапер, Поповић, су презимена заслужна за кошарку у нас. Ти сад сам процени ко су ти, где су радили и шта су радили.

DCHH

pre 2 godine

Dražena Dalipagić, Vlade Divac, Toni Kukoč, Krešimir Ćosić, Dražen Petrović, Dino Rađa igrali su kao da su ih pravili Harlemovci a ne Balkanci. Zasluženo u kući slavnih biće ih još.

Basket

pre 2 godine

Treba jos da se kaze da je u Srbiji kosarka sport broj 1, u Hrvatskoj nije ni u top5 sportova
(Sta bi tek bilo da im je ispred fudbala?, 12. septembar 2021 14:21)


Pa i nije. Vise se gleda fudbal i vise se voli fudbal. Fudbalske liga ima vecu gledanost. Kazem generalno. Ja isto volim vise fudbal, ali meni kosarkaski nacinalni tim budi emociju kakvu ne mogu ni Zvezda (a volim bas Zvezdu) ni reprezentacija u ijednom drugom sportu. Valjda posto sam odrastao uz on plodine godine nase kosarke. Mislim da je generalno tako, mozda ne kod mladje generacije. Moj otac koji ne prati sport je skako po stolu od uzbudjen 2002 tokom prvenstva u Indijanopolisu. Nisam pre ni posle video da se potrsa oko sports uopste. A i ljudima u Srbiji su pored sumraka 90ih jedino kosarkaski bar malo neke radosti donosli.

zgtom

pre 2 godine

A šta je sa prvom petorkom SP 1970, prvo zlato za SFRJ, Plečaš, Tvrdić, Šolman, Skansi i Ćosić koji i je uvršten jedini od njih.

nebitan srbin

pre 2 godine

Sve je to relativna stvar(rekli bi mi srbi). u jednom cvetu kao sto je nekada bila jugoslavija koji je odavno uvenuo ameri prebiraju koja je latica krasila taj cvet. Niko tu nije nezasluzeno usao. Svi oni su se odricali svi oni su preskocili mnogo u svojim privatnim zivotima da bi uveseljavali naciju ma koja to nacija bila. Malo je bivsih jugoslovena srba hrvata makedonaca bosanaca slovenaca koji zasluzuju kucu slavnih.

Che

pre 2 godine

Vi što se isčuđavate šta je neko ušao pre nekog trebate znati da se za ulazak u HOF moraju ispoštovati određeni kriterijumi, a jadan od tih kriterijuma je da u HOF ne može ući neko ko se još aktivno bavi tim sportom. Također mora proći tačno određen broj godina od umirovljenja da se uopšte ta osoba može nominovati.

Petar

pre 2 godine

Umesto hrvatsko-srpskih prepucavanja jel ima neko ko bi da čestita Kukoču? Vanserijskom igraču, koji je jedno vreme BRANI i jugoslovenske boje.
Kukoče, Svaka čast. Zasluženo.

Ariel Ortega

pre 2 godine

Ovo nije takmičenje u državama.
Ovo je najveće individualno priznanje koje može jedan profesionalni košarkaš da dobije.
Toni čestitam od srca! Još te MJ uveo pa šta reći drugo...

rale

pre 2 godine

Jednostavno je neetički i ponižavajuće da se vest o obeležavanju i proslavljanju karijere jednog legendarnog košarkaša naslovljava sa 'Hrvatska prestigla Srbiju'.

nišlija

pre 2 godine

Sramota je da su ga tek sada primili, bio je jedan od najboljih igrača u Jugoslaviji, bio je sjajan i u Bulsima, još pamtim njegova zakucavanja dok je igrao za Jugoplastiku, to je bio spektakl. Sve čestitke Kukoču, davno je zaslužio to mesto u kući slavnih!

Dejan

pre 2 godine

Kakvi kosarkaski kraljevi! Mislim da bi iz Srbije trebalo jos njih da se nadje na istom tronu, ali moje subjektivno misljenje ni na koji nacin ne umanjuje uspehe kosarkasa sa trenutne liste.

Vladan Grujić

pre 2 godine

Pročitao sam više tekstova u regionalnim medijima o Kukočevom ulasku u košarkašku Kuću slavnih u Springfildu. Po pravilu, oni se više bave različitim aspektima srpsko-hrvatskih odnosa nego samim Kukočem.
Toni se uvek držao po strani od tih sranja. Da li je u ovom tekstu pomenuto da je uvodni govor pre njegovog uvođenja u HoF držao, niko drugi do "njegovo leteće veličanstvo" Majkl Džordan, Kukočev saigrač iz najboljih dana Čikago Bulsa.
Da li je spomenuto da je osvojio 3 evropska Kupa šampiona sa Jugoplastikom?
Da li je spomenuto da je osvojio 2 ili 3 NBA titule sa Bulsima?
Da li je spomenuto da je bio svetski prvak sa Jugoslavijom 1990-e u Arentini?
Ništa od toga.
Ja mogu samo da napišem "Bravo Toni".

TiTo

pre 2 godine

Krešo (Zadar), Dražen (Šibenik), Dino i Toni (Split)… ima više Dalmatinaca u HOF-u nego iz bile koje druge dela na svetu na distancu 150km!!

Vlado

pre 2 godine

Željko Obradović će ući u Kuću Slavnih 100%, ali je čovek aktivan trener, pa ne još. Ali pre Obradovića će ući Božidar Maljković i Duda Ivković, koji su već u penziji.
(Ostin A, 12. septembar 2021 12:02)

Moram da te ispravim. Kosarkaska penzija je uslov za igrace da budu izabrani u HOF,ovaj kriterijem ne vazi za trenere.

Majk Kzizevski, Fil Dzekson, Bil Self, Tom Izo, Dzon Kalipari su samo neki od imena koji su izabrani u Kucu slavnih kao aktivni treneri.

P.S. Igraci moraju biti neaktivni najmanje 4 godine da bi bili kandidati. To je odgovor za one sto pitaju zasto nema Novickog. Pozz

Vazno Je

pre 2 godine

Ako Hrvatska i u narednih 25 godina osvoji ovoliko medalja koliko u prethodnih.... Pa niko im nece biti ravan na svetu po tom uspehu.

Scipion

pre 2 godine

@Cinjenica

To za Ilica jeste cinjenica, bio sam na toj utakmici. Medjutim Zdenko Babic je u dresu Zadra dao 144 poena na jednoj utakmici sto ga ne cini velikim kosarkasem. I Ivica Mavrenski ima neki rekord od oko 120p pa ipak nije za HOF.

Teska blamaza za HoF

pre 2 godine

Dragan Kićanović? Da li iko lobira za ovog čoveka?
Kakav je to igrač bio.
A da. Nije igrao u Americi.
(neko)

Nije ni Praja. Na zalost, u pitanju su stvari koje nemaju veze sa sportom.

Ivan ZG

pre 2 godine

Mogli ste i navesti što su njegovi suigrači rekli za njega i njegovu igru i koliko je on zaslužan za osvojena prvenstva umjesto ovog bezveznog naslova.

Panac

pre 2 godine

A kad je to igrao Mirko Novosel, a i Ćosić ? Ako su i igrali , sa kojim uspehom ?
(Boško, 12. septembar 2021 13:27)

Ako imaš manje od 50g ... onda je sve jasno !!!

Goran

pre 2 godine

Kada su u intervjuu sredinom 90 tih pitali Mirka Novosela ko je najbolji košarkaš sa ovih prostora, posle kraćeg razmišljanja je izgovorio: "Niko kao Kićanović"