Sreda, 01.09.2021.

11:00

Pijaca kao nikad: PSŽ-ov "all in", srpske sage i katalonski krah

Izvor: Miloš Simanoviæ

Pijaca kao nikad: PSŽ-ov "all in", srpske sage i katalonski krah IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

60 Komentari

Sortiraj po:

Gaginho

pre 2 godine

Kada je u pitanju Barsa, još pre dvadesetak godina moj instinkt me je upozorio da je ona piramidalna šema, da je to naduvavanje balona koji će da pukne kad-tad, sledeća žrtva te šeme je Real, možda se nekako i izvuče jer je kupio vreme, dok katalonski klub je imao za predsednike neodgovorne ljude, više su se ulizivali navijačima i nisu uopšte pomišljali da nešto urade blagovremeno na finansijskoj konsolidaciji, PSŽ vodi vlasnik sa (barem sam tako uveren) malte ne basloslovnom gotovinom, primer kako se vodi klub su Bajern, engleski klubovi. Sam način oproštaja kluba od Mesija govori kakav je to klub, ljudi su, i ovde, palili na Barsu, meni su uvek bili odbojni, recept je bio prost, dovedeš par najboljih igrača na svetu, zadužio se, tj. refinansiraš predhodnim dug,"ubodeš" sa izborom trenera i eto uspeha, nisu duže vremena izbacili fenomenalnog igrača iz svoje škole, a to je nekada Barsa redovno činila.

realista

pre 2 godine

To nije cinjenica nego misljenje. Imao je i slabiji tim Klivlenda 2007 sa kojim je igrao finale. Slazem se, finale na Istoku koji je slabiji, ali usao bi i na realista
To nije cinjenica nego misljenje. Imao je i slabiji tim Klivlenda 2007 sa kojim je igrao finale. Slazem se, finale na Istoku koji je slabiji, ali usao bi i na zapadu u top 8.
Na kraju, zasto ti igraci trce kod Lebrona, a ne kod Dejvisa? U stvari, nemoj da odgovaras, vec imamo previse komentara o kosarci.
(jsx, 01. septembar 2021 20:12) u top 8. 
Na kraju, zasto ti igraci trce kod Lebrona, a ne kod Dejvisa? U stvari, nemoj da odgovaras, vec imamo previse komentara o kosarci.
(jsx, 01. septembar 2021 20:12)


Zato što su debili, kratko rečeno. I ne trče svi, samo vodonoše. Lenarda je molio da pređe više puta pa ovaj nije. Jer neće da mu komanduje igrač od kojeg je bolji.

jsx

pre 2 godine

realista
To nije cinjenica nego misljenje. Imao je i slabiji tim Klivlenda 2007 sa kojim je igrao finale. Slazem se, finale na Istoku koji je slabiji, ali usao bi i na zapadu u top 8.
Na kraju, zasto ti igraci trce kod Lebrona, a ne kod Dejvisa? U stvari, nemoj da odgovaras, vec imamo previse komentara o kosarci.

kiki

pre 2 godine

(milos, 1. septembar 2021 17:30)

Pa naravno da nije problem sto je Mesi ispadao od takvih klubova, lepo je sto si priznao, ali je zato za Ronalda problem sto je ispadao od onakvih klubova. Ronaldo je se vise obrukao iz razloga zato sto on nije ni dosao u situaciju da igra protiv Bajerna, PSGa ili Liverpula nego je ispadao ranije. Sta bi tek bilo da je igrao protiv njih?

Kome je se to jos desilo? hahah pa eto npr. Barselona je izbacila PSG nakon 4-0 iz prve utakmice, a u drugoj bilo 6-1 za Barsu.

Ajde ti sad meni reci, kojem jos velikom igracu je se desilo da ispadne sa reprezentacijom u grupi na SPu kao Ronaldu 2014?

malkom

pre 2 godine

Mbappe prvo bacio Messija u drugi plan nakon demoliranja na kamp nou, pa ga sad opet bacio u drugi plan nakon debitovanja Messija za PSG jer je sa dva postignuta gola Mbappe opet bio glavni centar naslova. Prosto, mali ako nastavi ovako, Messi se nece videti u PSG-u. U Barsi se istakao jer je imao sve panjeve od igrača oko sebe. Ovde ce biti druga priča.

kinez

pre 2 godine

(xyc, 1. septembar 2021 17:51)

Evo nisam ni ja fan ni Messija, a ni Ronalda, pa zato mogu objektivno komentarisati.

Ono što će uvek Mesija razdvajati od Ronalda je to što je Ronaldo bukvalno pobegao jer se raspao u Juventusa, jedva se plasirali u LŠ prosle sezone dok je Mesi otisao iz Barselone dok je se Barselona borila za titule.

Naravno da si ti i sam svestan toga cim si ti povukao paralelu izmedju nacina na koji je Ronaldo otisao iz Reala i nacina na koji je Mesi otisao iz Barse ali si vesto izbegao spomenuti jos gori nacin na koji je Ronaldo pobegao iz Juventusa. Klasicna pobegulja zar ne? :) Takodjer iz Junajteda je otisao nakon poraza od Barselone u finalu LŠ 2009.

Ajmo sad biti realni pa priznati da je se Mesi rastao sa Barsom iz poptuno drugacijih razloga nego Ronaldo sa Realom.

Prvo, Messi je bio pristao i na 50% manju platu samo da ostane u Barci. Druga stvar je sto ga Barca ne bi mogla registrovati ni da mu je plata jedan EURO zbog prevelikih plata ostalih igraca. Da Pique zadnji dan nije pristao na smanjenje plate, Barcelona ne bi registrovala ni ove nove igrace sto su doveli. A sa druge strane, Ronaldo iz Reala otisao samo zbog para i plate koju mu je ponudio Juventus. 30 milioncica. Lik je gladan para i nemojte ga porediti sa Messijem.

E to je ono sto ce zauvek Mesija razdvajati od Ronalda.

I nije ti tacna prica da je se Mesi raspao u Barsi jer je lik najveci favorit za dobijanje ZL upravo zahvaljujuci igrama iz Barse i Argentine.

realista

pre 2 godine

Otvorio si mi oci, mislio sam da se igra 1 na 1. Slazem se da je Dejvis najbolji igrac Lejkersa trenutno, ali on je samo 2 puta igrao plejof sa Nju Orleansom, a nije bas ni da je bila preslaba ekipa (jeste bila preslaba za titulu). Rondo je bio bitan, ali da je bitniji bio od Lebrona je sramota reci (inace bio je bas Dejvisu saigrac u NOLI). Jos ces naci da je Dvajt ili neko od lekarskog tima ko je otisao 2020. najzasluzniji za titulu. Znaci Lebron je bio neophodan za titulu (kao i Dejvis). 
Isto tako neka je Mbape najbolji u timu, Mesi moze da bude prevaga. 
A 2019. su izgubili jednim golom razlike od sampiona u polufinalu (manje ubedljivo nego Bajern ili Totenhem) pri cemu je Mesi dao 2 gola, tako da ne vidim nista ponizavajuce u tome, a bilo je pre manje od 4 godine. Pritom, takodje samo neko ko mrzi Mesija (a vidim da ti mrzis sve uspesne, kad pises da je Rondo bolji od Lebrona) moze reci da je ocekivano bez desnog beka, bez veznih igraca, bez treceg napadaca (a prosle godine i bez drugog), sa levim bekom koji ne postoji u odbrani (mada je fenomenalan u napadu) da uradi bilo sta.
(jsx, 01. septembar 2021 17:52)


Ne bi druže ni Lebron igrao više od Dejvisa u playoffu da nije gradio sebi stalno timove kakve je hteo i igrači dovodio kakve je naredio. Pelicansi su bili smesan tim naspram onih timova za koje je igrao Lebron. Da je Lebron igrao za Pelikanse ne bi imao ni jedan playoff u karijeri, a samim tim ni jednu titulu. To je cinjenica.

Gazda

pre 2 godine

(milos, 1. septembar 2021 16:06)

Nema vece sramote nego kada sa klubom koji je igrao finala LS dovedes ga do toga da se jedva plasiraju u LS i kada ispadas od Ajaksa, Porta i Liona sto niko nije ocekivao.

I interesantno je kako fanovi Ronalda krive odbranu Juventusa za to iako su primili najmanje golova posle Intera dok u isto vreme krive Mesija sto je Barselona primila cak 20 golova u 4 utakmice protiv Rome, Liverpula, Bajerna, PSGa. Pa toliko je Juventus primao golova za citavu sezonu kao sto Barsa primi u 4-5 utakmica hahah.

A ne treba zaboraviti ni Ronaldove blamaze protiv Barselone 5-0, 5-1, 0-4 itd. Bolje izgubiti 8-2 od Bajerna nego 5-0 od Barselone, a jos u ekipi imas Kasiljasa, Ramosa, Pepea, Cabi Alonsa, Murinja... Mesiju se takvo nesto nikada ne bi desilo da je imao takvu odbranu iza sebe.

milos

pre 2 godine

Budimk realni, veca je bruka ispasti od Ajaksa, Liona, Porta nego od Rome, Liverpula i Bajerna. 

Razlika je sto Mesi nikad ne bi ispao od pomenutih klubova 3 godine zaredom jer je Mesi uvek prevaga protiv takvih klubova koji nisu nista jaci od Barselone dok Ronaldo ne moze ni protiv takvih.
(Hgagakm, 01. septembar 2021 16:38)


Hahahah. Pa ti očigledno nisi ni svestan šta si napisao. Nije problem što je Messi ispadao od takvih timova, nego što je imao u svakoj utakmici prednost od 2 ili 3 gola više. Pa to ne bi ni Radnički prokockao iz surdulice. Zamisli vodiš 3:0 i izgubiš 4:0. Ajde kome se to jos desilo osim Messija??

xyc

pre 2 godine

Nisam fan od ljigavog Messija, a još manje od nabeđenog Ronalda, pa zato mogu objektivno komentarisati. Činjenica je da Ronaldo nije ništa pokazao u Juventusu, ali ono što će ga uvek razdvajati od Messija je ta što je Ronaldo napustio Real na vrhuncu tog kluba, posle osvojene 3 uzastopne lige šampiona, odnosno 4 za 5 godina. A Messi je bukvalno pobegao jer se raspao u Barsi, odnosno nista ne moze da osvoji vise tamo. Klasicna pobegulja. Da je ostao makar u toj truloj Barsi pa bi bio legenda koja nije nikad napustila klub u karijeri. Ovako se upropastio kao i Bufon koji je otisao iz Juventusa iz istih razloga kojih i Messi iz Barse. Da bi osvojio Ligu Sampiona, ali kako je Bufon nije osvojio tako nece ni Messi, a jos manje Ronaldo. Mada sreca za PSG i za Messija sto im je ostao Mbappe koji ce biti prevaga ako se uzme slucajno titula.

milan

pre 2 godine

Koliko je Mbappe fer od igrača je pokazao nakon što je demolirao Messija i družinu na kamp nou sa 3 gola. Pa morao da kači sliku sa Messijem posle utakmice jer mu bilo glupo što ga je ponizio pred celim svetom, pa da se Messi ne oseća glupo.

jsx

pre 2 godine

realista
Otvorio si mi oci, mislio sam da se igra 1 na 1. Slazem se da je Dejvis najbolji igrac Lejkersa trenutno, ali on je samo 2 puta igrao plejof sa Nju Orleansom, a nije bas ni da je bila preslaba ekipa (jeste bila preslaba za titulu). Rondo je bio bitan, ali da je bitniji bio od Lebrona je sramota reci (inace bio je bas Dejvisu saigrac u NOLI). Jos ces naci da je Dvajt ili neko od lekarskog tima ko je otisao 2020. najzasluzniji za titulu. Znaci Lebron je bio neophodan za titulu (kao i Dejvis).
Isto tako neka je Mbape najbolji u timu, Mesi moze da bude prevaga.
A 2019. su izgubili jednim golom razlike od sampiona u polufinalu (manje ubedljivo nego Bajern ili Totenhem) pri cemu je Mesi dao 2 gola, tako da ne vidim nista ponizavajuce u tome, a bilo je pre manje od 4 godine. Pritom, takodje samo neko ko mrzi Mesija (a vidim da ti mrzis sve uspesne, kad pises da je Rondo bolji od Lebrona) moze reci da je ocekivano bez desnog beka, bez veznih igraca, bez treceg napadaca (a prosle godine i bez drugog), sa levim bekom koji ne postoji u odbrani (mada je fenomenalan u napadu) da uradi bilo sta.

milos

pre 2 godine

Da nije bilo Mesija, Barsa se ne bi borila ni za titulu, a sa Mesijem su se borili do zadnjeg kola. I Mesi je svake godine Barsi donosio po najmanje 1 trofej. 

A Ronaldo da je od neke koristi ne bi ga onako ponizavali u LS zadnjih godina i izbacivali klubovi poput Liona, Ajaksa, Porta. Protiv Porta je bio i glavni krivac jer je pobegao iz zivog zida i Juventus primi gol koji ih je izbacio iz LS. A u ligi su se jedva plasirali u LS za ovu sezonu.
(Hahkk, 01. septembar 2021 15:43)


Nema veće sramote od onoga što su radili Measiju Roma, Liverpol, i Bayern. Ronaldo nije dobio 8 komada od Bayerna, nije prokockao 3:0 protiv Liverpola, i nije prokockao 2:0 protiv Rome. Nije Ronaldo ništa bolji od Messija, ne branim ga. Ali su se obojica obrukali u poslednje 3 godine, s tim da je Messi se vise obrukao bar dva puta od njega.

vince carter

pre 2 godine

Smesni su i napadi na Mesija a i prevelika hvalisanja,nista ne zavisi od jednog igraca,pogotovo ne u fudbalu,ako vec u porazima za nekog pisete da nije on kriv vec neko drugi,onda ni u pobedama ne zavisi od jednog igraca,ma ko on bio. Sto se Barselone tice i paralele sa Milanom,nigde veze..Milan nije na vreme napravio smenu generacija,ostali su stariji i zasiceni igraci a zatim kad su kola krenula nizbrdo,dovodjeni su takodje ili istroseni igraci ili upitnog kvaliteta. Barselona ima jezgro mladih igraca,kontrolu igre i dalje imaju,mozda jedino da imaju drugog trenera koji ima bolje razumevanje za stil igre kakav forsira Barselona.

Hgagakm

pre 2 godine

(milos, 1. septembar 2021 16:06)

Budimk realni, veca je bruka ispasti od Ajaksa, Liona, Porta nego od Rome, Liverpula i Bajerna.

Razlika je sto Mesi nikad ne bi ispao od pomenutih klubova 3 godine zaredom jer je Mesi uvek prevaga protiv takvih klubova koji nisu nista jaci od Barselone dok Ronaldo ne moze ni protiv takvih.

vince carter

pre 2 godine

@Marvin Sa tim sto je Mbape skoro pa nekoristan igrac kad se protivnik brani i igra takticki,on dolazi do izrazaja u kontrama i kada su odbrane razredjene zbog svoje brzine i promene pravca kretanja.

Marvin

pre 2 godine

Kad će ova deca da stanu s tim prepucavanjem između Messija i Ronalda nije mi jasno. I jedan i drugi su propali, prihvatite tu činjenicu već. Obojica idu u penziju kroz dve godine. I jedan i drugi se trenutno blamiraju u svetu fudbala. Ovog ponižavaju u Španiji pa morao da pobegne u smešnu Francusku ligu, a Ronaldo se blamira u Juventusu, i ovaj prelazak u MU ne vidim šta će mu doneti. Trofej neće sigurno. Inače, obojica se trenutno nalaze ispod Mbappea. Dečko je glavna faca u svetu fudbala trenutno. Tako da ne vidim čemu tolika polemika.

Hahkk

pre 2 godine

(realista, 1. septembar 2021 14:50)

Da nije bilo Mesija, Barsa se ne bi borila ni za titulu, a sa Mesijem su se borili do zadnjeg kola. I Mesi je svake godine Barsi donosio po najmanje 1 trofej.

A Ronaldo da je od neke koristi ne bi ga onako ponizavali u LS zadnjih godina i izbacivali klubovi poput Liona, Ajaksa, Porta. Protiv Porta je bio i glavni krivac jer je pobegao iz zivog zida i Juventus primi gol koji ih je izbacio iz LS. A u ligi su se jedva plasirali u LS za ovu sezonu.

Александар

pre 2 godine

Звезда је најбоље прошла.Није се квалификовала за лигу шампиона,није прва ни у првенству а у Звезди сви задовољни и радосни.Навијам за Звезду 65 година,али се у задње време помало стидим.Можда је боље навијати за неког зонаша,тако бар не видиш овакве бруке.

jojufff

pre 2 godine

To sto se Grizman otisao je pojacanje za Barsu
(Aca, 01. septembar 2021 14:59)

Malo ih je boljih u Barseloni, to sto klub zadnjih godina puca po šavovima sigurno nije greska Grizmana.

nisu iskoristili Messija zadnjih 5-6 godina..kako mogu Grizmana?
pojacavali se na pogrešnim pozicijama...imas jednog od ubjedljivo dva najbolja igraca na svijetu i u LP te natambura ko stigne...epski porazi.
mogu ljudi pricati mladi su sada, ovo ono..ali Barsa je u kanalu..pogubili su konce i to davno.

Mare

pre 2 godine

Šta je sa Sergejem, zar ne reče Kežman da ga svi traže... Murinjo, Real da zameni Modriča, i Mančester, kao i Ronaldo kad je dolazio u Juventus tražio da mu dovedu Sergeja, a bogami i PSG je bio zainteresovan. Kežmane, nedostaje nam malo tvojih članaka da se svi smejemo.

realista

pre 2 godine

Sto se tice PSZ, mislim da im je dovodjenje Ramosa velika greska, a Mesi je upitan. Ako im donese LS (kao Lebron prsten Lejkersima npr), isplati se, ali ne bi mi bio prvi izbor. Sa druge strane, bekovi su odlicna kupovina. 
Cudi me da Barselona nije prodala i Mesija Atletiku, posto obozavaju da pojacavaju najveceg konkurenta (Vilja, Suarez, Grizman)... Od mladih igraca Fati izuzetno obecava, ali inace ne vidim ih skoro na vrhu. 
Siti i Inter su najveci gubitnici prelaznog roka. Siti ima sjajan tim, bili su na korak da osvoje LS, ali nemaju napadaca i oni nista ne urade da ga nabave. Zar je moguce da ne mogu da kupe igrace od Borusije ili Totenhema. Bolje da su dali 200m za Halanda nego 150 za Grilisa. 
Inter tek sto je osvojio prvenstvo ostao bez dva sjajna igraca, ne znam je l'su nekog doveli.
(jsx, 01. septembar 2021 14:08)


Prvo ovako prijatelju, da razjasnimo nešto. Lejkersima nije doneo prsten LeBron, nego najviše Dejvis i Rondo koji su bili važniji igrači od njega. Evo video si sad šta je LeBron bio ove sezone bez Dejvisa - jedna obična 0 (nula). Isprašio ga Finiks kao malo dete. Druga stvar, Messi ne može da donese titulu takođe, godine došle, a sa Barselonom poslednjih godina ne može ni kup da osvoji. Titulu može da osvoji samo PSG kao jedna celina. A Messi da je od neke koristi ne bi ga onako ponižavali u ligi šampiona kao poslednje 4 godine.

jsx

pre 2 godine

Sto se tice PSZ, mislim da im je dovodjenje Ramosa velika greska, a Mesi je upitan. Ako im donese LS (kao Lebron prsten Lejkersima npr), isplati se, ali ne bi mi bio prvi izbor. Sa druge strane, bekovi su odlicna kupovina.
Cudi me da Barselona nije prodala i Mesija Atletiku, posto obozavaju da pojacavaju najveceg konkurenta (Vilja, Suarez, Grizman)... Od mladih igraca Fati izuzetno obecava, ali inace ne vidim ih skoro na vrhu.
Siti i Inter su najveci gubitnici prelaznog roka. Siti ima sjajan tim, bili su na korak da osvoje LS, ali nemaju napadaca i oni nista ne urade da ga nabave. Zar je moguce da ne mogu da kupe igrace od Borusije ili Totenhema. Bolje da su dali 200m za Halanda nego 150 za Grilisa.
Inter tek sto je osvojio prvenstvo ostao bez dva sjajna igraca, ne znam je l'su nekog doveli.

Rentauri

pre 2 godine

@VanjaLFC Upravo tako. Danas i u betonskim ligama Srbije možeš pronaći bar 60-70% igrača koji su tehnički jednako kvalitetni ili mnogo kvalitetniji i talentovaniji od ovih nazovi profesionalaca. Jedina prava razlika između njih je kondicija i fizička sprema koja je na strani profesionalaca i to što o ovim zauvek neotkrivenim talentima novinari nikada ne pišu, niti su imali sreću u životu kao ovi da ih roditelji, novinari i menadžeri za kratko vreme veštački poguraju u zvezde.

hm

pre 2 godine

@Andjus
Delimično se slažem sa tobom i to pre svega zbog Dembelea. Njemu nije mesto u grupi igrača koje navodiš. On je brz igrač i tu je kraj. Njegova tehnika i fudbalska inteligencija nisu na nivou Barse. Kada se na to dodaju povrede, verovatno posledica nesportskog života, njega je bilo bolje pokloniti nekome (ako nema zainteresovanih da daju novac za njega), nego ga držati na spisku. Takođe, mislim da je Dest limitiran igrač, sa osnovnom karkteristikom (slično Dembeleu) da je brz. I opet kraj. Ostali koje navodiš, uz pretpostavku dobrog zdravlja (slučaj Fati?) predstavljaju budućnost Barse
Sada kada su se rešili Grizmana, ne mogu da se otmem utisku da je Laporti nedostajalo vremena da se reši još po koje velike plate (Umtiti, Pjanić, Dembele, iako nije pominjan u namerama da ga se reše), rastereti budžet, posloži kockice i možda ipak stvori uslove da zadrži Mesija. Mesi bi uz klince koje pominješ, zlata vredeo. A i bilo bi mnogo poštenije prema igraču koji je ikona kluba i koji je želeo da ostane, verovatno svestan da bi što se tiše ušatog ostao na broju na kom je sada. PSŽ mu ipak pruža mogućnost da se nada ušatom, koliko god sada pred Poćetinom bio složen zadatak da posloži zvezde u timu.

realista

pre 2 godine

@Anđus upravo tako! I ja to pričam ljudima ali ne kapiraju. Jedino mi je žao što nisu ostavili sad Grizmana kad je Mesi otišao jer je on tip igrača kome treba lopta u nogama da bi pokazao najviše, a sad je bila prilika za to, ali očigledno da je finansijski Barsa u totalnom kanalu da je morala. Ali i Kutinjo bi mogao sad da proigra ako bude igrao na poziciji koja nije krilo. Fati će biti ubica već je pokazao da je svetla budućnost pred njim i plus svi ti mladi momci koje si naveo mislim da je lepa budućnost pred Barsom samo treba izgurati godinu, dve da steknu iskustvo.
(mighty banana, 01. septembar 2021 12:36)


Haahha. Živiš u zabludi. Barsu čeka sudbina Milana i Arsenala i to je neminovno. Sve ono što valja će uzeti ili su uzeli drugi. Pa gde ćete vi sa Bredvajtom prijatelju moj stari? Fati? Kutinjo? Kakva Barsa. Pa oni narednih 10 godina neće videti ni T od Trofeja.

Vanja LFC

pre 2 godine

Ni pomena o SMS-u ovog roka.
Glavnu ulohu sapunice je preuzeo Vlahović. Žvakaće ga još dva- tri roka i pljunuti.
A kad pogledam koliko se novaca baca na igrače i koliko su plaćeni jednostavno gubim volju za gledanjem.
Moj nekadasnji profa je bio u pravu. Pratio je FK Grafičar. Nisu ga zanimale priče o profi fudbalu.

mighty banana

pre 2 godine

@Anđus upravo tako! I ja to pričam ljudima ali ne kapiraju. Jedino mi je žao što nisu ostavili sad Grizmana kad je Mesi otišao jer je on tip igrača kome treba lopta u nogama da bi pokazao najviše, a sad je bila prilika za to, ali očigledno da je finansijski Barsa u totalnom kanalu da je morala. Ali i Kutinjo bi mogao sad da proigra ako bude igrao na poziciji koja nije krilo. Fati će biti ubica već je pokazao da je svetla budućnost pred njim i plus svi ti mladi momci koje si naveo mislim da je lepa budućnost pred Barsom samo treba izgurati godinu, dve da steknu iskustvo.

milan

pre 2 godine

Kakav sunovrat Barselone i Arsenala tvoraca najlepseg fudbala svih vremena.Ispostavice se i tvoraca pojedinaca i najboljih igraca na svojim pozicijama kao sto su Messi i Henry,jednostavno klubovi koji ne znaju da se snadju godinama unazad bez njih,Arsenal je par sezona bio strah i trepet Premijer lige da nije bilo onog crvenog Lemana popeli bi se na krov Evrope sigurno.Tragicno je kako je Messi za nijansu pao u formi(prirodni tok,godine) tako je Barsa pocela da posustaje i bojim se da je ovo mracna decenija sto se njih tice.Real je ekipa koja kroz istoriju ispliva brze iz krize sto u Primeri pa tako i na medjunarodnoj sceni.Ove sezone je i Atletiko bolja ekipa od njih.Sto se Arsenala u donjem delu tabele zavrsava skoro sigurno.Zalosno...

DelijaMomak

pre 2 godine

Nekako me slučaj Joveljić najviše razočarao. Nek je njemu sa srećom u Galaksiju, ali verovao sam da ima potencijal za top klasu.

Пропали фудбалер

pre 2 godine

Стадион Арсенала се зове “Emirates”, а не “Etihad” (стадион Манчестер Ситија). Бен Вајт и дружина су стигли на Етихад у прошлом колу и попили 5 комада, можда сте на то мислили ?

Andjus

pre 2 godine

Barselona nema buducnost? Je l vi pratite fudbal uopste? Pedri, De jong, Arauho, Mingeza, Fati, Dembele, Garsia, Gavi, Dest... svi oni imaju oko 20 godina, neki vise, neki manje, i vi kazete da Barsa nema buducnost? Boze me sacuvaj...

Руска Душа

pre 2 godine

Барселона ће одрадити ову сезону, али ће искочити неко од млађих и вредеће много. Следеће сезоне биће опет у врху..
ПСЖ купује да би ослабио конкуренцију, не да би појачао себе. Из истог разлога нису ни продали Ембапеа.
Поћетино ту нема шта да "слаже", договориће се играчи сами. Мислим да су највише добили Рамосом, јер ће Нејмар и Меси имати озбиљну "заштиту" на терену. Главни костоломац и озбиљан мотиватор је сада на њиховој страни.
Челси је топ прича. Јунајтед ће бити занимљиво гледати, Роналдо ће хтети да се докаже.
Спортски поздрав.

limuntus

pre 2 godine

Arsenal najvise potrosio u prelaznom roku… ali pogledajte ta imena i kvalitet. Da li neko od tih mogu da se priblize klupi top klubovima? Ne naravno. Razumeo bih da nemaju para ali trositi 200m na poluigrace, imati 0 bodova i isto toliko datih golova u prva tri kola sve govori. Tacnije ne sve, trener znalac u vidi Artete…e sad je sve receno. Zao mi kluba ovo govorim kao plavac, nekada je to bio veliki klub ali upropastili su ga.
E oni su najveci luzeri i to zacementirani n narednih godina. A Barsa je tu negde kao i pre zlatne ere pocetkom 2000tih i krajem 90tih isti trener i gomilu upitnih holandjana i znamo kako se to zavrsilo.

Čoveče ne ljuti se

pre 2 godine

Bajo moj, ovo moze posloziti samo mladji autoritet npr. Gvardiola, Klop, Nagelsman ili Flik, kakv Poćetino kakvi bakrači!

Miroslav Celic

pre 2 godine

sto je Eintracht izkulirao Kostica .

Strajkovao , bojkotovao i sta bi na kraju ... ajde ti druze plati kaznu i verovatno u drugi tim , pa se opet bori za status

ne podlezemo ucenama .. ako jednom popustimo tako cemo sutra morati i drugima

Miloš

pre 2 godine

PSŽ se ne može posložiti tako lako, videćemo menadžerske sposobnosti Poćetina... A najbolje prošao Partizan, brat Rika u avgustu već na 11 komada ?

milan

pre 2 godine

Barsa je jedini dobitnik. Usteda na platama ce za godinu dana ce pokriti gubitak.Naravno izostace vrhunski rezultati, ali oni bi tesko bili dosegnuti i sa Mesijem i sotalim zvezdicama, a to se jasno videlo predhodnih sezona. Oni ostaju u istoriji, a novi majstori stizu. Najveci gubitnik je PSZ. Njihov gazda moze da trosi koliko hoce, ali da je pustio junosu Mbpea od velikih rezultata ostalo bi opet veliko nista. Oni su nakit za klub, ali ne prevelik problem za rivale, a to se videlo u predhodnom franskom sampionatu.

milan

pre 2 godine

Barsa je jedini dobitnik. Usteda na platama ce za godinu dana ce pokriti gubitak.Naravno izostace vrhunski rezultati, ali oni bi tesko bili dosegnuti i sa Mesijem i sotalim zvezdicama, a to se jasno videlo predhodnih sezona. Oni ostaju u istoriji, a novi majstori stizu. Najveci gubitnik je PSZ. Njihov gazda moze da trosi koliko hoce, ali da je pustio junosu Mbpea od velikih rezultata ostalo bi opet veliko nista. Oni su nakit za klub, ali ne prevelik problem za rivale, a to se videlo u predhodnom franskom sampionatu.

samo kazem

pre 2 godine

Mančester odradio najbolji posao. Kupio stopera koji je najvise falio, Sanco (vreme ce pokazati jer je mlad) i doveo gol masinu, kakav bre Marsijal i Rasford i Kavani, ovaj covek svaku šansu koristi. Mozemo se nadati trofejima

Пропали фудбалер

pre 2 godine

Стадион Арсенала се зове “Emirates”, а не “Etihad” (стадион Манчестер Ситија). Бен Вајт и дружина су стигли на Етихад у прошлом колу и попили 5 комада, можда сте на то мислили ?

samo kazem

pre 2 godine

Mančester odradio najbolji posao. Kupio stopera koji je najvise falio, Sanco (vreme ce pokazati jer je mlad) i doveo gol masinu, kakav bre Marsijal i Rasford i Kavani, ovaj covek svaku šansu koristi. Mozemo se nadati trofejima

limuntus

pre 2 godine

Arsenal najvise potrosio u prelaznom roku… ali pogledajte ta imena i kvalitet. Da li neko od tih mogu da se priblize klupi top klubovima? Ne naravno. Razumeo bih da nemaju para ali trositi 200m na poluigrace, imati 0 bodova i isto toliko datih golova u prva tri kola sve govori. Tacnije ne sve, trener znalac u vidi Artete…e sad je sve receno. Zao mi kluba ovo govorim kao plavac, nekada je to bio veliki klub ali upropastili su ga.
E oni su najveci luzeri i to zacementirani n narednih godina. A Barsa je tu negde kao i pre zlatne ere pocetkom 2000tih i krajem 90tih isti trener i gomilu upitnih holandjana i znamo kako se to zavrsilo.

Andjus

pre 2 godine

Barselona nema buducnost? Je l vi pratite fudbal uopste? Pedri, De jong, Arauho, Mingeza, Fati, Dembele, Garsia, Gavi, Dest... svi oni imaju oko 20 godina, neki vise, neki manje, i vi kazete da Barsa nema buducnost? Boze me sacuvaj...

Руска Душа

pre 2 godine

Барселона ће одрадити ову сезону, али ће искочити неко од млађих и вредеће много. Следеће сезоне биће опет у врху..
ПСЖ купује да би ослабио конкуренцију, не да би појачао себе. Из истог разлога нису ни продали Ембапеа.
Поћетино ту нема шта да "слаже", договориће се играчи сами. Мислим да су највише добили Рамосом, јер ће Нејмар и Меси имати озбиљну "заштиту" на терену. Главни костоломац и озбиљан мотиватор је сада на њиховој страни.
Челси је топ прича. Јунајтед ће бити занимљиво гледати, Роналдо ће хтети да се докаже.
Спортски поздрав.

Miroslav Celic

pre 2 godine

sto je Eintracht izkulirao Kostica .

Strajkovao , bojkotovao i sta bi na kraju ... ajde ti druze plati kaznu i verovatno u drugi tim , pa se opet bori za status

ne podlezemo ucenama .. ako jednom popustimo tako cemo sutra morati i drugima

Miloš

pre 2 godine

PSŽ se ne može posložiti tako lako, videćemo menadžerske sposobnosti Poćetina... A najbolje prošao Partizan, brat Rika u avgustu već na 11 komada ?

milan

pre 2 godine

Barsa je jedini dobitnik. Usteda na platama ce za godinu dana ce pokriti gubitak.Naravno izostace vrhunski rezultati, ali oni bi tesko bili dosegnuti i sa Mesijem i sotalim zvezdicama, a to se jasno videlo predhodnih sezona. Oni ostaju u istoriji, a novi majstori stizu. Najveci gubitnik je PSZ. Njihov gazda moze da trosi koliko hoce, ali da je pustio junosu Mbpea od velikih rezultata ostalo bi opet veliko nista. Oni su nakit za klub, ali ne prevelik problem za rivale, a to se videlo u predhodnom franskom sampionatu.

Vanja LFC

pre 2 godine

Ni pomena o SMS-u ovog roka.
Glavnu ulohu sapunice je preuzeo Vlahović. Žvakaće ga još dva- tri roka i pljunuti.
A kad pogledam koliko se novaca baca na igrače i koliko su plaćeni jednostavno gubim volju za gledanjem.
Moj nekadasnji profa je bio u pravu. Pratio je FK Grafičar. Nisu ga zanimale priče o profi fudbalu.

milan

pre 2 godine

Barsa je jedini dobitnik. Usteda na platama ce za godinu dana ce pokriti gubitak.Naravno izostace vrhunski rezultati, ali oni bi tesko bili dosegnuti i sa Mesijem i sotalim zvezdicama, a to se jasno videlo predhodnih sezona. Oni ostaju u istoriji, a novi majstori stizu. Najveci gubitnik je PSZ. Njihov gazda moze da trosi koliko hoce, ali da je pustio junosu Mbpea od velikih rezultata ostalo bi opet veliko nista. Oni su nakit za klub, ali ne prevelik problem za rivale, a to se videlo u predhodnom franskom sampionatu.

Čoveče ne ljuti se

pre 2 godine

Bajo moj, ovo moze posloziti samo mladji autoritet npr. Gvardiola, Klop, Nagelsman ili Flik, kakv Poćetino kakvi bakrači!

milan

pre 2 godine

Kakav sunovrat Barselone i Arsenala tvoraca najlepseg fudbala svih vremena.Ispostavice se i tvoraca pojedinaca i najboljih igraca na svojim pozicijama kao sto su Messi i Henry,jednostavno klubovi koji ne znaju da se snadju godinama unazad bez njih,Arsenal je par sezona bio strah i trepet Premijer lige da nije bilo onog crvenog Lemana popeli bi se na krov Evrope sigurno.Tragicno je kako je Messi za nijansu pao u formi(prirodni tok,godine) tako je Barsa pocela da posustaje i bojim se da je ovo mracna decenija sto se njih tice.Real je ekipa koja kroz istoriju ispliva brze iz krize sto u Primeri pa tako i na medjunarodnoj sceni.Ove sezone je i Atletiko bolja ekipa od njih.Sto se Arsenala u donjem delu tabele zavrsava skoro sigurno.Zalosno...

realista

pre 2 godine

@Anđus upravo tako! I ja to pričam ljudima ali ne kapiraju. Jedino mi je žao što nisu ostavili sad Grizmana kad je Mesi otišao jer je on tip igrača kome treba lopta u nogama da bi pokazao najviše, a sad je bila prilika za to, ali očigledno da je finansijski Barsa u totalnom kanalu da je morala. Ali i Kutinjo bi mogao sad da proigra ako bude igrao na poziciji koja nije krilo. Fati će biti ubica već je pokazao da je svetla budućnost pred njim i plus svi ti mladi momci koje si naveo mislim da je lepa budućnost pred Barsom samo treba izgurati godinu, dve da steknu iskustvo.
(mighty banana, 01. septembar 2021 12:36)


Haahha. Živiš u zabludi. Barsu čeka sudbina Milana i Arsenala i to je neminovno. Sve ono što valja će uzeti ili su uzeli drugi. Pa gde ćete vi sa Bredvajtom prijatelju moj stari? Fati? Kutinjo? Kakva Barsa. Pa oni narednih 10 godina neće videti ni T od Trofeja.

Rentauri

pre 2 godine

@VanjaLFC Upravo tako. Danas i u betonskim ligama Srbije možeš pronaći bar 60-70% igrača koji su tehnički jednako kvalitetni ili mnogo kvalitetniji i talentovaniji od ovih nazovi profesionalaca. Jedina prava razlika između njih je kondicija i fizička sprema koja je na strani profesionalaca i to što o ovim zauvek neotkrivenim talentima novinari nikada ne pišu, niti su imali sreću u životu kao ovi da ih roditelji, novinari i menadžeri za kratko vreme veštački poguraju u zvezde.

DelijaMomak

pre 2 godine

Nekako me slučaj Joveljić najviše razočarao. Nek je njemu sa srećom u Galaksiju, ali verovao sam da ima potencijal za top klasu.

Mare

pre 2 godine

Šta je sa Sergejem, zar ne reče Kežman da ga svi traže... Murinjo, Real da zameni Modriča, i Mančester, kao i Ronaldo kad je dolazio u Juventus tražio da mu dovedu Sergeja, a bogami i PSG je bio zainteresovan. Kežmane, nedostaje nam malo tvojih članaka da se svi smejemo.

realista

pre 2 godine

Sto se tice PSZ, mislim da im je dovodjenje Ramosa velika greska, a Mesi je upitan. Ako im donese LS (kao Lebron prsten Lejkersima npr), isplati se, ali ne bi mi bio prvi izbor. Sa druge strane, bekovi su odlicna kupovina. 
Cudi me da Barselona nije prodala i Mesija Atletiku, posto obozavaju da pojacavaju najveceg konkurenta (Vilja, Suarez, Grizman)... Od mladih igraca Fati izuzetno obecava, ali inace ne vidim ih skoro na vrhu. 
Siti i Inter su najveci gubitnici prelaznog roka. Siti ima sjajan tim, bili su na korak da osvoje LS, ali nemaju napadaca i oni nista ne urade da ga nabave. Zar je moguce da ne mogu da kupe igrace od Borusije ili Totenhema. Bolje da su dali 200m za Halanda nego 150 za Grilisa. 
Inter tek sto je osvojio prvenstvo ostao bez dva sjajna igraca, ne znam je l'su nekog doveli.
(jsx, 01. septembar 2021 14:08)


Prvo ovako prijatelju, da razjasnimo nešto. Lejkersima nije doneo prsten LeBron, nego najviše Dejvis i Rondo koji su bili važniji igrači od njega. Evo video si sad šta je LeBron bio ove sezone bez Dejvisa - jedna obična 0 (nula). Isprašio ga Finiks kao malo dete. Druga stvar, Messi ne može da donese titulu takođe, godine došle, a sa Barselonom poslednjih godina ne može ni kup da osvoji. Titulu može da osvoji samo PSG kao jedna celina. A Messi da je od neke koristi ne bi ga onako ponižavali u ligi šampiona kao poslednje 4 godine.

milos

pre 2 godine

Da nije bilo Mesija, Barsa se ne bi borila ni za titulu, a sa Mesijem su se borili do zadnjeg kola. I Mesi je svake godine Barsi donosio po najmanje 1 trofej. 

A Ronaldo da je od neke koristi ne bi ga onako ponizavali u LS zadnjih godina i izbacivali klubovi poput Liona, Ajaksa, Porta. Protiv Porta je bio i glavni krivac jer je pobegao iz zivog zida i Juventus primi gol koji ih je izbacio iz LS. A u ligi su se jedva plasirali u LS za ovu sezonu.
(Hahkk, 01. septembar 2021 15:43)


Nema veće sramote od onoga što su radili Measiju Roma, Liverpol, i Bayern. Ronaldo nije dobio 8 komada od Bayerna, nije prokockao 3:0 protiv Liverpola, i nije prokockao 2:0 protiv Rome. Nije Ronaldo ništa bolji od Messija, ne branim ga. Ali su se obojica obrukali u poslednje 3 godine, s tim da je Messi se vise obrukao bar dva puta od njega.

jojufff

pre 2 godine

To sto se Grizman otisao je pojacanje za Barsu
(Aca, 01. septembar 2021 14:59)

Malo ih je boljih u Barseloni, to sto klub zadnjih godina puca po šavovima sigurno nije greska Grizmana.

nisu iskoristili Messija zadnjih 5-6 godina..kako mogu Grizmana?
pojacavali se na pogrešnim pozicijama...imas jednog od ubjedljivo dva najbolja igraca na svijetu i u LP te natambura ko stigne...epski porazi.
mogu ljudi pricati mladi su sada, ovo ono..ali Barsa je u kanalu..pogubili su konce i to davno.

hm

pre 2 godine

@Andjus
Delimično se slažem sa tobom i to pre svega zbog Dembelea. Njemu nije mesto u grupi igrača koje navodiš. On je brz igrač i tu je kraj. Njegova tehnika i fudbalska inteligencija nisu na nivou Barse. Kada se na to dodaju povrede, verovatno posledica nesportskog života, njega je bilo bolje pokloniti nekome (ako nema zainteresovanih da daju novac za njega), nego ga držati na spisku. Takođe, mislim da je Dest limitiran igrač, sa osnovnom karkteristikom (slično Dembeleu) da je brz. I opet kraj. Ostali koje navodiš, uz pretpostavku dobrog zdravlja (slučaj Fati?) predstavljaju budućnost Barse
Sada kada su se rešili Grizmana, ne mogu da se otmem utisku da je Laporti nedostajalo vremena da se reši još po koje velike plate (Umtiti, Pjanić, Dembele, iako nije pominjan u namerama da ga se reše), rastereti budžet, posloži kockice i možda ipak stvori uslove da zadrži Mesija. Mesi bi uz klince koje pominješ, zlata vredeo. A i bilo bi mnogo poštenije prema igraču koji je ikona kluba i koji je želeo da ostane, verovatno svestan da bi što se tiše ušatog ostao na broju na kom je sada. PSŽ mu ipak pruža mogućnost da se nada ušatom, koliko god sada pred Poćetinom bio složen zadatak da posloži zvezde u timu.

jsx

pre 2 godine

Sto se tice PSZ, mislim da im je dovodjenje Ramosa velika greska, a Mesi je upitan. Ako im donese LS (kao Lebron prsten Lejkersima npr), isplati se, ali ne bi mi bio prvi izbor. Sa druge strane, bekovi su odlicna kupovina.
Cudi me da Barselona nije prodala i Mesija Atletiku, posto obozavaju da pojacavaju najveceg konkurenta (Vilja, Suarez, Grizman)... Od mladih igraca Fati izuzetno obecava, ali inace ne vidim ih skoro na vrhu.
Siti i Inter su najveci gubitnici prelaznog roka. Siti ima sjajan tim, bili su na korak da osvoje LS, ali nemaju napadaca i oni nista ne urade da ga nabave. Zar je moguce da ne mogu da kupe igrace od Borusije ili Totenhema. Bolje da su dali 200m za Halanda nego 150 za Grilisa.
Inter tek sto je osvojio prvenstvo ostao bez dva sjajna igraca, ne znam je l'su nekog doveli.

Marvin

pre 2 godine

Kad će ova deca da stanu s tim prepucavanjem između Messija i Ronalda nije mi jasno. I jedan i drugi su propali, prihvatite tu činjenicu već. Obojica idu u penziju kroz dve godine. I jedan i drugi se trenutno blamiraju u svetu fudbala. Ovog ponižavaju u Španiji pa morao da pobegne u smešnu Francusku ligu, a Ronaldo se blamira u Juventusu, i ovaj prelazak u MU ne vidim šta će mu doneti. Trofej neće sigurno. Inače, obojica se trenutno nalaze ispod Mbappea. Dečko je glavna faca u svetu fudbala trenutno. Tako da ne vidim čemu tolika polemika.

milan

pre 2 godine

Koliko je Mbappe fer od igrača je pokazao nakon što je demolirao Messija i družinu na kamp nou sa 3 gola. Pa morao da kači sliku sa Messijem posle utakmice jer mu bilo glupo što ga je ponizio pred celim svetom, pa da se Messi ne oseća glupo.

malkom

pre 2 godine

Mbappe prvo bacio Messija u drugi plan nakon demoliranja na kamp nou, pa ga sad opet bacio u drugi plan nakon debitovanja Messija za PSG jer je sa dva postignuta gola Mbappe opet bio glavni centar naslova. Prosto, mali ako nastavi ovako, Messi se nece videti u PSG-u. U Barsi se istakao jer je imao sve panjeve od igrača oko sebe. Ovde ce biti druga priča.

xyc

pre 2 godine

Nisam fan od ljigavog Messija, a još manje od nabeđenog Ronalda, pa zato mogu objektivno komentarisati. Činjenica je da Ronaldo nije ništa pokazao u Juventusu, ali ono što će ga uvek razdvajati od Messija je ta što je Ronaldo napustio Real na vrhuncu tog kluba, posle osvojene 3 uzastopne lige šampiona, odnosno 4 za 5 godina. A Messi je bukvalno pobegao jer se raspao u Barsi, odnosno nista ne moze da osvoji vise tamo. Klasicna pobegulja. Da je ostao makar u toj truloj Barsi pa bi bio legenda koja nije nikad napustila klub u karijeri. Ovako se upropastio kao i Bufon koji je otisao iz Juventusa iz istih razloga kojih i Messi iz Barse. Da bi osvojio Ligu Sampiona, ali kako je Bufon nije osvojio tako nece ni Messi, a jos manje Ronaldo. Mada sreca za PSG i za Messija sto im je ostao Mbappe koji ce biti prevaga ako se uzme slucajno titula.

Александар

pre 2 godine

Звезда је најбоље прошла.Није се квалификовала за лигу шампиона,није прва ни у првенству а у Звезди сви задовољни и радосни.Навијам за Звезду 65 година,али се у задње време помало стидим.Можда је боље навијати за неког зонаша,тако бар не видиш овакве бруке.

realista

pre 2 godine

Otvorio si mi oci, mislio sam da se igra 1 na 1. Slazem se da je Dejvis najbolji igrac Lejkersa trenutno, ali on je samo 2 puta igrao plejof sa Nju Orleansom, a nije bas ni da je bila preslaba ekipa (jeste bila preslaba za titulu). Rondo je bio bitan, ali da je bitniji bio od Lebrona je sramota reci (inace bio je bas Dejvisu saigrac u NOLI). Jos ces naci da je Dvajt ili neko od lekarskog tima ko je otisao 2020. najzasluzniji za titulu. Znaci Lebron je bio neophodan za titulu (kao i Dejvis). 
Isto tako neka je Mbape najbolji u timu, Mesi moze da bude prevaga. 
A 2019. su izgubili jednim golom razlike od sampiona u polufinalu (manje ubedljivo nego Bajern ili Totenhem) pri cemu je Mesi dao 2 gola, tako da ne vidim nista ponizavajuce u tome, a bilo je pre manje od 4 godine. Pritom, takodje samo neko ko mrzi Mesija (a vidim da ti mrzis sve uspesne, kad pises da je Rondo bolji od Lebrona) moze reci da je ocekivano bez desnog beka, bez veznih igraca, bez treceg napadaca (a prosle godine i bez drugog), sa levim bekom koji ne postoji u odbrani (mada je fenomenalan u napadu) da uradi bilo sta.
(jsx, 01. septembar 2021 17:52)


Ne bi druže ni Lebron igrao više od Dejvisa u playoffu da nije gradio sebi stalno timove kakve je hteo i igrači dovodio kakve je naredio. Pelicansi su bili smesan tim naspram onih timova za koje je igrao Lebron. Da je Lebron igrao za Pelikanse ne bi imao ni jedan playoff u karijeri, a samim tim ni jednu titulu. To je cinjenica.

milos

pre 2 godine

Budimk realni, veca je bruka ispasti od Ajaksa, Liona, Porta nego od Rome, Liverpula i Bajerna. 

Razlika je sto Mesi nikad ne bi ispao od pomenutih klubova 3 godine zaredom jer je Mesi uvek prevaga protiv takvih klubova koji nisu nista jaci od Barselone dok Ronaldo ne moze ni protiv takvih.
(Hgagakm, 01. septembar 2021 16:38)


Hahahah. Pa ti očigledno nisi ni svestan šta si napisao. Nije problem što je Messi ispadao od takvih timova, nego što je imao u svakoj utakmici prednost od 2 ili 3 gola više. Pa to ne bi ni Radnički prokockao iz surdulice. Zamisli vodiš 3:0 i izgubiš 4:0. Ajde kome se to jos desilo osim Messija??

mighty banana

pre 2 godine

@Anđus upravo tako! I ja to pričam ljudima ali ne kapiraju. Jedino mi je žao što nisu ostavili sad Grizmana kad je Mesi otišao jer je on tip igrača kome treba lopta u nogama da bi pokazao najviše, a sad je bila prilika za to, ali očigledno da je finansijski Barsa u totalnom kanalu da je morala. Ali i Kutinjo bi mogao sad da proigra ako bude igrao na poziciji koja nije krilo. Fati će biti ubica već je pokazao da je svetla budućnost pred njim i plus svi ti mladi momci koje si naveo mislim da je lepa budućnost pred Barsom samo treba izgurati godinu, dve da steknu iskustvo.

Hahkk

pre 2 godine

(realista, 1. septembar 2021 14:50)

Da nije bilo Mesija, Barsa se ne bi borila ni za titulu, a sa Mesijem su se borili do zadnjeg kola. I Mesi je svake godine Barsi donosio po najmanje 1 trofej.

A Ronaldo da je od neke koristi ne bi ga onako ponizavali u LS zadnjih godina i izbacivali klubovi poput Liona, Ajaksa, Porta. Protiv Porta je bio i glavni krivac jer je pobegao iz zivog zida i Juventus primi gol koji ih je izbacio iz LS. A u ligi su se jedva plasirali u LS za ovu sezonu.

realista

pre 2 godine

To nije cinjenica nego misljenje. Imao je i slabiji tim Klivlenda 2007 sa kojim je igrao finale. Slazem se, finale na Istoku koji je slabiji, ali usao bi i na realista
To nije cinjenica nego misljenje. Imao je i slabiji tim Klivlenda 2007 sa kojim je igrao finale. Slazem se, finale na Istoku koji je slabiji, ali usao bi i na zapadu u top 8.
Na kraju, zasto ti igraci trce kod Lebrona, a ne kod Dejvisa? U stvari, nemoj da odgovaras, vec imamo previse komentara o kosarci.
(jsx, 01. septembar 2021 20:12) u top 8. 
Na kraju, zasto ti igraci trce kod Lebrona, a ne kod Dejvisa? U stvari, nemoj da odgovaras, vec imamo previse komentara o kosarci.
(jsx, 01. septembar 2021 20:12)


Zato što su debili, kratko rečeno. I ne trče svi, samo vodonoše. Lenarda je molio da pređe više puta pa ovaj nije. Jer neće da mu komanduje igrač od kojeg je bolji.

jsx

pre 2 godine

realista
Otvorio si mi oci, mislio sam da se igra 1 na 1. Slazem se da je Dejvis najbolji igrac Lejkersa trenutno, ali on je samo 2 puta igrao plejof sa Nju Orleansom, a nije bas ni da je bila preslaba ekipa (jeste bila preslaba za titulu). Rondo je bio bitan, ali da je bitniji bio od Lebrona je sramota reci (inace bio je bas Dejvisu saigrac u NOLI). Jos ces naci da je Dvajt ili neko od lekarskog tima ko je otisao 2020. najzasluzniji za titulu. Znaci Lebron je bio neophodan za titulu (kao i Dejvis).
Isto tako neka je Mbape najbolji u timu, Mesi moze da bude prevaga.
A 2019. su izgubili jednim golom razlike od sampiona u polufinalu (manje ubedljivo nego Bajern ili Totenhem) pri cemu je Mesi dao 2 gola, tako da ne vidim nista ponizavajuce u tome, a bilo je pre manje od 4 godine. Pritom, takodje samo neko ko mrzi Mesija (a vidim da ti mrzis sve uspesne, kad pises da je Rondo bolji od Lebrona) moze reci da je ocekivano bez desnog beka, bez veznih igraca, bez treceg napadaca (a prosle godine i bez drugog), sa levim bekom koji ne postoji u odbrani (mada je fenomenalan u napadu) da uradi bilo sta.

kinez

pre 2 godine

(xyc, 1. septembar 2021 17:51)

Evo nisam ni ja fan ni Messija, a ni Ronalda, pa zato mogu objektivno komentarisati.

Ono što će uvek Mesija razdvajati od Ronalda je to što je Ronaldo bukvalno pobegao jer se raspao u Juventusa, jedva se plasirali u LŠ prosle sezone dok je Mesi otisao iz Barselone dok je se Barselona borila za titule.

Naravno da si ti i sam svestan toga cim si ti povukao paralelu izmedju nacina na koji je Ronaldo otisao iz Reala i nacina na koji je Mesi otisao iz Barse ali si vesto izbegao spomenuti jos gori nacin na koji je Ronaldo pobegao iz Juventusa. Klasicna pobegulja zar ne? :) Takodjer iz Junajteda je otisao nakon poraza od Barselone u finalu LŠ 2009.

Ajmo sad biti realni pa priznati da je se Mesi rastao sa Barsom iz poptuno drugacijih razloga nego Ronaldo sa Realom.

Prvo, Messi je bio pristao i na 50% manju platu samo da ostane u Barci. Druga stvar je sto ga Barca ne bi mogla registrovati ni da mu je plata jedan EURO zbog prevelikih plata ostalih igraca. Da Pique zadnji dan nije pristao na smanjenje plate, Barcelona ne bi registrovala ni ove nove igrace sto su doveli. A sa druge strane, Ronaldo iz Reala otisao samo zbog para i plate koju mu je ponudio Juventus. 30 milioncica. Lik je gladan para i nemojte ga porediti sa Messijem.

E to je ono sto ce zauvek Mesija razdvajati od Ronalda.

I nije ti tacna prica da je se Mesi raspao u Barsi jer je lik najveci favorit za dobijanje ZL upravo zahvaljujuci igrama iz Barse i Argentine.

vince carter

pre 2 godine

Smesni su i napadi na Mesija a i prevelika hvalisanja,nista ne zavisi od jednog igraca,pogotovo ne u fudbalu,ako vec u porazima za nekog pisete da nije on kriv vec neko drugi,onda ni u pobedama ne zavisi od jednog igraca,ma ko on bio. Sto se Barselone tice i paralele sa Milanom,nigde veze..Milan nije na vreme napravio smenu generacija,ostali su stariji i zasiceni igraci a zatim kad su kola krenula nizbrdo,dovodjeni su takodje ili istroseni igraci ili upitnog kvaliteta. Barselona ima jezgro mladih igraca,kontrolu igre i dalje imaju,mozda jedino da imaju drugog trenera koji ima bolje razumevanje za stil igre kakav forsira Barselona.

vince carter

pre 2 godine

@Marvin Sa tim sto je Mbape skoro pa nekoristan igrac kad se protivnik brani i igra takticki,on dolazi do izrazaja u kontrama i kada su odbrane razredjene zbog svoje brzine i promene pravca kretanja.

Hgagakm

pre 2 godine

(milos, 1. septembar 2021 16:06)

Budimk realni, veca je bruka ispasti od Ajaksa, Liona, Porta nego od Rome, Liverpula i Bajerna.

Razlika je sto Mesi nikad ne bi ispao od pomenutih klubova 3 godine zaredom jer je Mesi uvek prevaga protiv takvih klubova koji nisu nista jaci od Barselone dok Ronaldo ne moze ni protiv takvih.

Gazda

pre 2 godine

(milos, 1. septembar 2021 16:06)

Nema vece sramote nego kada sa klubom koji je igrao finala LS dovedes ga do toga da se jedva plasiraju u LS i kada ispadas od Ajaksa, Porta i Liona sto niko nije ocekivao.

I interesantno je kako fanovi Ronalda krive odbranu Juventusa za to iako su primili najmanje golova posle Intera dok u isto vreme krive Mesija sto je Barselona primila cak 20 golova u 4 utakmice protiv Rome, Liverpula, Bajerna, PSGa. Pa toliko je Juventus primao golova za citavu sezonu kao sto Barsa primi u 4-5 utakmica hahah.

A ne treba zaboraviti ni Ronaldove blamaze protiv Barselone 5-0, 5-1, 0-4 itd. Bolje izgubiti 8-2 od Bajerna nego 5-0 od Barselone, a jos u ekipi imas Kasiljasa, Ramosa, Pepea, Cabi Alonsa, Murinja... Mesiju se takvo nesto nikada ne bi desilo da je imao takvu odbranu iza sebe.

jsx

pre 2 godine

realista
To nije cinjenica nego misljenje. Imao je i slabiji tim Klivlenda 2007 sa kojim je igrao finale. Slazem se, finale na Istoku koji je slabiji, ali usao bi i na zapadu u top 8.
Na kraju, zasto ti igraci trce kod Lebrona, a ne kod Dejvisa? U stvari, nemoj da odgovaras, vec imamo previse komentara o kosarci.

kiki

pre 2 godine

(milos, 1. septembar 2021 17:30)

Pa naravno da nije problem sto je Mesi ispadao od takvih klubova, lepo je sto si priznao, ali je zato za Ronalda problem sto je ispadao od onakvih klubova. Ronaldo je se vise obrukao iz razloga zato sto on nije ni dosao u situaciju da igra protiv Bajerna, PSGa ili Liverpula nego je ispadao ranije. Sta bi tek bilo da je igrao protiv njih?

Kome je se to jos desilo? hahah pa eto npr. Barselona je izbacila PSG nakon 4-0 iz prve utakmice, a u drugoj bilo 6-1 za Barsu.

Ajde ti sad meni reci, kojem jos velikom igracu je se desilo da ispadne sa reprezentacijom u grupi na SPu kao Ronaldu 2014?

Gaginho

pre 2 godine

Kada je u pitanju Barsa, još pre dvadesetak godina moj instinkt me je upozorio da je ona piramidalna šema, da je to naduvavanje balona koji će da pukne kad-tad, sledeća žrtva te šeme je Real, možda se nekako i izvuče jer je kupio vreme, dok katalonski klub je imao za predsednike neodgovorne ljude, više su se ulizivali navijačima i nisu uopšte pomišljali da nešto urade blagovremeno na finansijskoj konsolidaciji, PSŽ vodi vlasnik sa (barem sam tako uveren) malte ne basloslovnom gotovinom, primer kako se vodi klub su Bajern, engleski klubovi. Sam način oproštaja kluba od Mesija govori kakav je to klub, ljudi su, i ovde, palili na Barsu, meni su uvek bili odbojni, recept je bio prost, dovedeš par najboljih igrača na svetu, zadužio se, tj. refinansiraš predhodnim dug,"ubodeš" sa izborom trenera i eto uspeha, nisu duže vremena izbacili fenomenalnog igrača iz svoje škole, a to je nekada Barsa redovno činila.

Andjus

pre 2 godine

Barselona nema buducnost? Je l vi pratite fudbal uopste? Pedri, De jong, Arauho, Mingeza, Fati, Dembele, Garsia, Gavi, Dest... svi oni imaju oko 20 godina, neki vise, neki manje, i vi kazete da Barsa nema buducnost? Boze me sacuvaj...

Čoveče ne ljuti se

pre 2 godine

Bajo moj, ovo moze posloziti samo mladji autoritet npr. Gvardiola, Klop, Nagelsman ili Flik, kakv Poćetino kakvi bakrači!

samo kazem

pre 2 godine

Mančester odradio najbolji posao. Kupio stopera koji je najvise falio, Sanco (vreme ce pokazati jer je mlad) i doveo gol masinu, kakav bre Marsijal i Rasford i Kavani, ovaj covek svaku šansu koristi. Mozemo se nadati trofejima

milan

pre 2 godine

Barsa je jedini dobitnik. Usteda na platama ce za godinu dana ce pokriti gubitak.Naravno izostace vrhunski rezultati, ali oni bi tesko bili dosegnuti i sa Mesijem i sotalim zvezdicama, a to se jasno videlo predhodnih sezona. Oni ostaju u istoriji, a novi majstori stizu. Najveci gubitnik je PSZ. Njihov gazda moze da trosi koliko hoce, ali da je pustio junosu Mbpea od velikih rezultata ostalo bi opet veliko nista. Oni su nakit za klub, ali ne prevelik problem za rivale, a to se videlo u predhodnom franskom sampionatu.

realista

pre 2 godine

Sto se tice PSZ, mislim da im je dovodjenje Ramosa velika greska, a Mesi je upitan. Ako im donese LS (kao Lebron prsten Lejkersima npr), isplati se, ali ne bi mi bio prvi izbor. Sa druge strane, bekovi su odlicna kupovina. 
Cudi me da Barselona nije prodala i Mesija Atletiku, posto obozavaju da pojacavaju najveceg konkurenta (Vilja, Suarez, Grizman)... Od mladih igraca Fati izuzetno obecava, ali inace ne vidim ih skoro na vrhu. 
Siti i Inter su najveci gubitnici prelaznog roka. Siti ima sjajan tim, bili su na korak da osvoje LS, ali nemaju napadaca i oni nista ne urade da ga nabave. Zar je moguce da ne mogu da kupe igrace od Borusije ili Totenhema. Bolje da su dali 200m za Halanda nego 150 za Grilisa. 
Inter tek sto je osvojio prvenstvo ostao bez dva sjajna igraca, ne znam je l'su nekog doveli.
(jsx, 01. septembar 2021 14:08)


Prvo ovako prijatelju, da razjasnimo nešto. Lejkersima nije doneo prsten LeBron, nego najviše Dejvis i Rondo koji su bili važniji igrači od njega. Evo video si sad šta je LeBron bio ove sezone bez Dejvisa - jedna obična 0 (nula). Isprašio ga Finiks kao malo dete. Druga stvar, Messi ne može da donese titulu takođe, godine došle, a sa Barselonom poslednjih godina ne može ni kup da osvoji. Titulu može da osvoji samo PSG kao jedna celina. A Messi da je od neke koristi ne bi ga onako ponižavali u ligi šampiona kao poslednje 4 godine.

milan

pre 2 godine

Barsa je jedini dobitnik. Usteda na platama ce za godinu dana ce pokriti gubitak.Naravno izostace vrhunski rezultati, ali oni bi tesko bili dosegnuti i sa Mesijem i sotalim zvezdicama, a to se jasno videlo predhodnih sezona. Oni ostaju u istoriji, a novi majstori stizu. Najveci gubitnik je PSZ. Njihov gazda moze da trosi koliko hoce, ali da je pustio junosu Mbpea od velikih rezultata ostalo bi opet veliko nista. Oni su nakit za klub, ali ne prevelik problem za rivale, a to se videlo u predhodnom franskom sampionatu.

Руска Душа

pre 2 godine

Барселона ће одрадити ову сезону, али ће искочити неко од млађих и вредеће много. Следеће сезоне биће опет у врху..
ПСЖ купује да би ослабио конкуренцију, не да би појачао себе. Из истог разлога нису ни продали Ембапеа.
Поћетино ту нема шта да "слаже", договориће се играчи сами. Мислим да су највише добили Рамосом, јер ће Нејмар и Меси имати озбиљну "заштиту" на терену. Главни костоломац и озбиљан мотиватор је сада на њиховој страни.
Челси је топ прича. Јунајтед ће бити занимљиво гледати, Роналдо ће хтети да се докаже.
Спортски поздрав.

mighty banana

pre 2 godine

@Anđus upravo tako! I ja to pričam ljudima ali ne kapiraju. Jedino mi je žao što nisu ostavili sad Grizmana kad je Mesi otišao jer je on tip igrača kome treba lopta u nogama da bi pokazao najviše, a sad je bila prilika za to, ali očigledno da je finansijski Barsa u totalnom kanalu da je morala. Ali i Kutinjo bi mogao sad da proigra ako bude igrao na poziciji koja nije krilo. Fati će biti ubica već je pokazao da je svetla budućnost pred njim i plus svi ti mladi momci koje si naveo mislim da je lepa budućnost pred Barsom samo treba izgurati godinu, dve da steknu iskustvo.

realista

pre 2 godine

@Anđus upravo tako! I ja to pričam ljudima ali ne kapiraju. Jedino mi je žao što nisu ostavili sad Grizmana kad je Mesi otišao jer je on tip igrača kome treba lopta u nogama da bi pokazao najviše, a sad je bila prilika za to, ali očigledno da je finansijski Barsa u totalnom kanalu da je morala. Ali i Kutinjo bi mogao sad da proigra ako bude igrao na poziciji koja nije krilo. Fati će biti ubica već je pokazao da je svetla budućnost pred njim i plus svi ti mladi momci koje si naveo mislim da je lepa budućnost pred Barsom samo treba izgurati godinu, dve da steknu iskustvo.
(mighty banana, 01. septembar 2021 12:36)


Haahha. Živiš u zabludi. Barsu čeka sudbina Milana i Arsenala i to je neminovno. Sve ono što valja će uzeti ili su uzeli drugi. Pa gde ćete vi sa Bredvajtom prijatelju moj stari? Fati? Kutinjo? Kakva Barsa. Pa oni narednih 10 godina neće videti ni T od Trofeja.

milos

pre 2 godine

Da nije bilo Mesija, Barsa se ne bi borila ni za titulu, a sa Mesijem su se borili do zadnjeg kola. I Mesi je svake godine Barsi donosio po najmanje 1 trofej. 

A Ronaldo da je od neke koristi ne bi ga onako ponizavali u LS zadnjih godina i izbacivali klubovi poput Liona, Ajaksa, Porta. Protiv Porta je bio i glavni krivac jer je pobegao iz zivog zida i Juventus primi gol koji ih je izbacio iz LS. A u ligi su se jedva plasirali u LS za ovu sezonu.
(Hahkk, 01. septembar 2021 15:43)


Nema veće sramote od onoga što su radili Measiju Roma, Liverpol, i Bayern. Ronaldo nije dobio 8 komada od Bayerna, nije prokockao 3:0 protiv Liverpola, i nije prokockao 2:0 protiv Rome. Nije Ronaldo ništa bolji od Messija, ne branim ga. Ali su se obojica obrukali u poslednje 3 godine, s tim da je Messi se vise obrukao bar dva puta od njega.

kinez

pre 2 godine

(xyc, 1. septembar 2021 17:51)

Evo nisam ni ja fan ni Messija, a ni Ronalda, pa zato mogu objektivno komentarisati.

Ono što će uvek Mesija razdvajati od Ronalda je to što je Ronaldo bukvalno pobegao jer se raspao u Juventusa, jedva se plasirali u LŠ prosle sezone dok je Mesi otisao iz Barselone dok je se Barselona borila za titule.

Naravno da si ti i sam svestan toga cim si ti povukao paralelu izmedju nacina na koji je Ronaldo otisao iz Reala i nacina na koji je Mesi otisao iz Barse ali si vesto izbegao spomenuti jos gori nacin na koji je Ronaldo pobegao iz Juventusa. Klasicna pobegulja zar ne? :) Takodjer iz Junajteda je otisao nakon poraza od Barselone u finalu LŠ 2009.

Ajmo sad biti realni pa priznati da je se Mesi rastao sa Barsom iz poptuno drugacijih razloga nego Ronaldo sa Realom.

Prvo, Messi je bio pristao i na 50% manju platu samo da ostane u Barci. Druga stvar je sto ga Barca ne bi mogla registrovati ni da mu je plata jedan EURO zbog prevelikih plata ostalih igraca. Da Pique zadnji dan nije pristao na smanjenje plate, Barcelona ne bi registrovala ni ove nove igrace sto su doveli. A sa druge strane, Ronaldo iz Reala otisao samo zbog para i plate koju mu je ponudio Juventus. 30 milioncica. Lik je gladan para i nemojte ga porediti sa Messijem.

E to je ono sto ce zauvek Mesija razdvajati od Ronalda.

I nije ti tacna prica da je se Mesi raspao u Barsi jer je lik najveci favorit za dobijanje ZL upravo zahvaljujuci igrama iz Barse i Argentine.

Miloš

pre 2 godine

PSŽ se ne može posložiti tako lako, videćemo menadžerske sposobnosti Poćetina... A najbolje prošao Partizan, brat Rika u avgustu već na 11 komada ?

jsx

pre 2 godine

Sto se tice PSZ, mislim da im je dovodjenje Ramosa velika greska, a Mesi je upitan. Ako im donese LS (kao Lebron prsten Lejkersima npr), isplati se, ali ne bi mi bio prvi izbor. Sa druge strane, bekovi su odlicna kupovina.
Cudi me da Barselona nije prodala i Mesija Atletiku, posto obozavaju da pojacavaju najveceg konkurenta (Vilja, Suarez, Grizman)... Od mladih igraca Fati izuzetno obecava, ali inace ne vidim ih skoro na vrhu.
Siti i Inter su najveci gubitnici prelaznog roka. Siti ima sjajan tim, bili su na korak da osvoje LS, ali nemaju napadaca i oni nista ne urade da ga nabave. Zar je moguce da ne mogu da kupe igrace od Borusije ili Totenhema. Bolje da su dali 200m za Halanda nego 150 za Grilisa.
Inter tek sto je osvojio prvenstvo ostao bez dva sjajna igraca, ne znam je l'su nekog doveli.

Marvin

pre 2 godine

Kad će ova deca da stanu s tim prepucavanjem između Messija i Ronalda nije mi jasno. I jedan i drugi su propali, prihvatite tu činjenicu već. Obojica idu u penziju kroz dve godine. I jedan i drugi se trenutno blamiraju u svetu fudbala. Ovog ponižavaju u Španiji pa morao da pobegne u smešnu Francusku ligu, a Ronaldo se blamira u Juventusu, i ovaj prelazak u MU ne vidim šta će mu doneti. Trofej neće sigurno. Inače, obojica se trenutno nalaze ispod Mbappea. Dečko je glavna faca u svetu fudbala trenutno. Tako da ne vidim čemu tolika polemika.

Александар

pre 2 godine

Звезда је најбоље прошла.Није се квалификовала за лигу шампиона,није прва ни у првенству а у Звезди сви задовољни и радосни.Навијам за Звезду 65 година,али се у задње време помало стидим.Можда је боље навијати за неког зонаша,тако бар не видиш овакве бруке.

vince carter

pre 2 godine

@Marvin Sa tim sto je Mbape skoro pa nekoristan igrac kad se protivnik brani i igra takticki,on dolazi do izrazaja u kontrama i kada su odbrane razredjene zbog svoje brzine i promene pravca kretanja.

kiki

pre 2 godine

(milos, 1. septembar 2021 17:30)

Pa naravno da nije problem sto je Mesi ispadao od takvih klubova, lepo je sto si priznao, ali je zato za Ronalda problem sto je ispadao od onakvih klubova. Ronaldo je se vise obrukao iz razloga zato sto on nije ni dosao u situaciju da igra protiv Bajerna, PSGa ili Liverpula nego je ispadao ranije. Sta bi tek bilo da je igrao protiv njih?

Kome je se to jos desilo? hahah pa eto npr. Barselona je izbacila PSG nakon 4-0 iz prve utakmice, a u drugoj bilo 6-1 za Barsu.

Ajde ti sad meni reci, kojem jos velikom igracu je se desilo da ispadne sa reprezentacijom u grupi na SPu kao Ronaldu 2014?

limuntus

pre 2 godine

Arsenal najvise potrosio u prelaznom roku… ali pogledajte ta imena i kvalitet. Da li neko od tih mogu da se priblize klupi top klubovima? Ne naravno. Razumeo bih da nemaju para ali trositi 200m na poluigrace, imati 0 bodova i isto toliko datih golova u prva tri kola sve govori. Tacnije ne sve, trener znalac u vidi Artete…e sad je sve receno. Zao mi kluba ovo govorim kao plavac, nekada je to bio veliki klub ali upropastili su ga.
E oni su najveci luzeri i to zacementirani n narednih godina. A Barsa je tu negde kao i pre zlatne ere pocetkom 2000tih i krajem 90tih isti trener i gomilu upitnih holandjana i znamo kako se to zavrsilo.

Miroslav Celic

pre 2 godine

sto je Eintracht izkulirao Kostica .

Strajkovao , bojkotovao i sta bi na kraju ... ajde ti druze plati kaznu i verovatno u drugi tim , pa se opet bori za status

ne podlezemo ucenama .. ako jednom popustimo tako cemo sutra morati i drugima

Hahkk

pre 2 godine

(realista, 1. septembar 2021 14:50)

Da nije bilo Mesija, Barsa se ne bi borila ni za titulu, a sa Mesijem su se borili do zadnjeg kola. I Mesi je svake godine Barsi donosio po najmanje 1 trofej.

A Ronaldo da je od neke koristi ne bi ga onako ponizavali u LS zadnjih godina i izbacivali klubovi poput Liona, Ajaksa, Porta. Protiv Porta je bio i glavni krivac jer je pobegao iz zivog zida i Juventus primi gol koji ih je izbacio iz LS. A u ligi su se jedva plasirali u LS za ovu sezonu.

Hgagakm

pre 2 godine

(milos, 1. septembar 2021 16:06)

Budimk realni, veca je bruka ispasti od Ajaksa, Liona, Porta nego od Rome, Liverpula i Bajerna.

Razlika je sto Mesi nikad ne bi ispao od pomenutih klubova 3 godine zaredom jer je Mesi uvek prevaga protiv takvih klubova koji nisu nista jaci od Barselone dok Ronaldo ne moze ni protiv takvih.

Gazda

pre 2 godine

(milos, 1. septembar 2021 16:06)

Nema vece sramote nego kada sa klubom koji je igrao finala LS dovedes ga do toga da se jedva plasiraju u LS i kada ispadas od Ajaksa, Porta i Liona sto niko nije ocekivao.

I interesantno je kako fanovi Ronalda krive odbranu Juventusa za to iako su primili najmanje golova posle Intera dok u isto vreme krive Mesija sto je Barselona primila cak 20 golova u 4 utakmice protiv Rome, Liverpula, Bajerna, PSGa. Pa toliko je Juventus primao golova za citavu sezonu kao sto Barsa primi u 4-5 utakmica hahah.

A ne treba zaboraviti ni Ronaldove blamaze protiv Barselone 5-0, 5-1, 0-4 itd. Bolje izgubiti 8-2 od Bajerna nego 5-0 od Barselone, a jos u ekipi imas Kasiljasa, Ramosa, Pepea, Cabi Alonsa, Murinja... Mesiju se takvo nesto nikada ne bi desilo da je imao takvu odbranu iza sebe.

vince carter

pre 2 godine

Smesni su i napadi na Mesija a i prevelika hvalisanja,nista ne zavisi od jednog igraca,pogotovo ne u fudbalu,ako vec u porazima za nekog pisete da nije on kriv vec neko drugi,onda ni u pobedama ne zavisi od jednog igraca,ma ko on bio. Sto se Barselone tice i paralele sa Milanom,nigde veze..Milan nije na vreme napravio smenu generacija,ostali su stariji i zasiceni igraci a zatim kad su kola krenula nizbrdo,dovodjeni su takodje ili istroseni igraci ili upitnog kvaliteta. Barselona ima jezgro mladih igraca,kontrolu igre i dalje imaju,mozda jedino da imaju drugog trenera koji ima bolje razumevanje za stil igre kakav forsira Barselona.

milan

pre 2 godine

Kakav sunovrat Barselone i Arsenala tvoraca najlepseg fudbala svih vremena.Ispostavice se i tvoraca pojedinaca i najboljih igraca na svojim pozicijama kao sto su Messi i Henry,jednostavno klubovi koji ne znaju da se snadju godinama unazad bez njih,Arsenal je par sezona bio strah i trepet Premijer lige da nije bilo onog crvenog Lemana popeli bi se na krov Evrope sigurno.Tragicno je kako je Messi za nijansu pao u formi(prirodni tok,godine) tako je Barsa pocela da posustaje i bojim se da je ovo mracna decenija sto se njih tice.Real je ekipa koja kroz istoriju ispliva brze iz krize sto u Primeri pa tako i na medjunarodnoj sceni.Ove sezone je i Atletiko bolja ekipa od njih.Sto se Arsenala u donjem delu tabele zavrsava skoro sigurno.Zalosno...

hm

pre 2 godine

@Andjus
Delimično se slažem sa tobom i to pre svega zbog Dembelea. Njemu nije mesto u grupi igrača koje navodiš. On je brz igrač i tu je kraj. Njegova tehnika i fudbalska inteligencija nisu na nivou Barse. Kada se na to dodaju povrede, verovatno posledica nesportskog života, njega je bilo bolje pokloniti nekome (ako nema zainteresovanih da daju novac za njega), nego ga držati na spisku. Takođe, mislim da je Dest limitiran igrač, sa osnovnom karkteristikom (slično Dembeleu) da je brz. I opet kraj. Ostali koje navodiš, uz pretpostavku dobrog zdravlja (slučaj Fati?) predstavljaju budućnost Barse
Sada kada su se rešili Grizmana, ne mogu da se otmem utisku da je Laporti nedostajalo vremena da se reši još po koje velike plate (Umtiti, Pjanić, Dembele, iako nije pominjan u namerama da ga se reše), rastereti budžet, posloži kockice i možda ipak stvori uslove da zadrži Mesija. Mesi bi uz klince koje pominješ, zlata vredeo. A i bilo bi mnogo poštenije prema igraču koji je ikona kluba i koji je želeo da ostane, verovatno svestan da bi što se tiše ušatog ostao na broju na kom je sada. PSŽ mu ipak pruža mogućnost da se nada ušatom, koliko god sada pred Poćetinom bio složen zadatak da posloži zvezde u timu.

Mare

pre 2 godine

Šta je sa Sergejem, zar ne reče Kežman da ga svi traže... Murinjo, Real da zameni Modriča, i Mančester, kao i Ronaldo kad je dolazio u Juventus tražio da mu dovedu Sergeja, a bogami i PSG je bio zainteresovan. Kežmane, nedostaje nam malo tvojih članaka da se svi smejemo.

milos

pre 2 godine

Budimk realni, veca je bruka ispasti od Ajaksa, Liona, Porta nego od Rome, Liverpula i Bajerna. 

Razlika je sto Mesi nikad ne bi ispao od pomenutih klubova 3 godine zaredom jer je Mesi uvek prevaga protiv takvih klubova koji nisu nista jaci od Barselone dok Ronaldo ne moze ni protiv takvih.
(Hgagakm, 01. septembar 2021 16:38)


Hahahah. Pa ti očigledno nisi ni svestan šta si napisao. Nije problem što je Messi ispadao od takvih timova, nego što je imao u svakoj utakmici prednost od 2 ili 3 gola više. Pa to ne bi ni Radnički prokockao iz surdulice. Zamisli vodiš 3:0 i izgubiš 4:0. Ajde kome se to jos desilo osim Messija??

realista

pre 2 godine

Otvorio si mi oci, mislio sam da se igra 1 na 1. Slazem se da je Dejvis najbolji igrac Lejkersa trenutno, ali on je samo 2 puta igrao plejof sa Nju Orleansom, a nije bas ni da je bila preslaba ekipa (jeste bila preslaba za titulu). Rondo je bio bitan, ali da je bitniji bio od Lebrona je sramota reci (inace bio je bas Dejvisu saigrac u NOLI). Jos ces naci da je Dvajt ili neko od lekarskog tima ko je otisao 2020. najzasluzniji za titulu. Znaci Lebron je bio neophodan za titulu (kao i Dejvis). 
Isto tako neka je Mbape najbolji u timu, Mesi moze da bude prevaga. 
A 2019. su izgubili jednim golom razlike od sampiona u polufinalu (manje ubedljivo nego Bajern ili Totenhem) pri cemu je Mesi dao 2 gola, tako da ne vidim nista ponizavajuce u tome, a bilo je pre manje od 4 godine. Pritom, takodje samo neko ko mrzi Mesija (a vidim da ti mrzis sve uspesne, kad pises da je Rondo bolji od Lebrona) moze reci da je ocekivano bez desnog beka, bez veznih igraca, bez treceg napadaca (a prosle godine i bez drugog), sa levim bekom koji ne postoji u odbrani (mada je fenomenalan u napadu) da uradi bilo sta.
(jsx, 01. septembar 2021 17:52)


Ne bi druže ni Lebron igrao više od Dejvisa u playoffu da nije gradio sebi stalno timove kakve je hteo i igrači dovodio kakve je naredio. Pelicansi su bili smesan tim naspram onih timova za koje je igrao Lebron. Da je Lebron igrao za Pelikanse ne bi imao ni jedan playoff u karijeri, a samim tim ni jednu titulu. To je cinjenica.

Vanja LFC

pre 2 godine

Ni pomena o SMS-u ovog roka.
Glavnu ulohu sapunice je preuzeo Vlahović. Žvakaće ga još dva- tri roka i pljunuti.
A kad pogledam koliko se novaca baca na igrače i koliko su plaćeni jednostavno gubim volju za gledanjem.
Moj nekadasnji profa je bio u pravu. Pratio je FK Grafičar. Nisu ga zanimale priče o profi fudbalu.

Rentauri

pre 2 godine

@VanjaLFC Upravo tako. Danas i u betonskim ligama Srbije možeš pronaći bar 60-70% igrača koji su tehnički jednako kvalitetni ili mnogo kvalitetniji i talentovaniji od ovih nazovi profesionalaca. Jedina prava razlika između njih je kondicija i fizička sprema koja je na strani profesionalaca i to što o ovim zauvek neotkrivenim talentima novinari nikada ne pišu, niti su imali sreću u životu kao ovi da ih roditelji, novinari i menadžeri za kratko vreme veštački poguraju u zvezde.

xyc

pre 2 godine

Nisam fan od ljigavog Messija, a još manje od nabeđenog Ronalda, pa zato mogu objektivno komentarisati. Činjenica je da Ronaldo nije ništa pokazao u Juventusu, ali ono što će ga uvek razdvajati od Messija je ta što je Ronaldo napustio Real na vrhuncu tog kluba, posle osvojene 3 uzastopne lige šampiona, odnosno 4 za 5 godina. A Messi je bukvalno pobegao jer se raspao u Barsi, odnosno nista ne moze da osvoji vise tamo. Klasicna pobegulja. Da je ostao makar u toj truloj Barsi pa bi bio legenda koja nije nikad napustila klub u karijeri. Ovako se upropastio kao i Bufon koji je otisao iz Juventusa iz istih razloga kojih i Messi iz Barse. Da bi osvojio Ligu Sampiona, ali kako je Bufon nije osvojio tako nece ni Messi, a jos manje Ronaldo. Mada sreca za PSG i za Messija sto im je ostao Mbappe koji ce biti prevaga ako se uzme slucajno titula.

malkom

pre 2 godine

Mbappe prvo bacio Messija u drugi plan nakon demoliranja na kamp nou, pa ga sad opet bacio u drugi plan nakon debitovanja Messija za PSG jer je sa dva postignuta gola Mbappe opet bio glavni centar naslova. Prosto, mali ako nastavi ovako, Messi se nece videti u PSG-u. U Barsi se istakao jer je imao sve panjeve od igrača oko sebe. Ovde ce biti druga priča.

jsx

pre 2 godine

realista
To nije cinjenica nego misljenje. Imao je i slabiji tim Klivlenda 2007 sa kojim je igrao finale. Slazem se, finale na Istoku koji je slabiji, ali usao bi i na zapadu u top 8.
Na kraju, zasto ti igraci trce kod Lebrona, a ne kod Dejvisa? U stvari, nemoj da odgovaras, vec imamo previse komentara o kosarci.

realista

pre 2 godine

To nije cinjenica nego misljenje. Imao je i slabiji tim Klivlenda 2007 sa kojim je igrao finale. Slazem se, finale na Istoku koji je slabiji, ali usao bi i na realista
To nije cinjenica nego misljenje. Imao je i slabiji tim Klivlenda 2007 sa kojim je igrao finale. Slazem se, finale na Istoku koji je slabiji, ali usao bi i na zapadu u top 8.
Na kraju, zasto ti igraci trce kod Lebrona, a ne kod Dejvisa? U stvari, nemoj da odgovaras, vec imamo previse komentara o kosarci.
(jsx, 01. septembar 2021 20:12) u top 8. 
Na kraju, zasto ti igraci trce kod Lebrona, a ne kod Dejvisa? U stvari, nemoj da odgovaras, vec imamo previse komentara o kosarci.
(jsx, 01. septembar 2021 20:12)


Zato što su debili, kratko rečeno. I ne trče svi, samo vodonoše. Lenarda je molio da pređe više puta pa ovaj nije. Jer neće da mu komanduje igrač od kojeg je bolji.

Пропали фудбалер

pre 2 godine

Стадион Арсенала се зове “Emirates”, а не “Etihad” (стадион Манчестер Ситија). Бен Вајт и дружина су стигли на Етихад у прошлом колу и попили 5 комада, можда сте на то мислили ?

DelijaMomak

pre 2 godine

Nekako me slučaj Joveljić najviše razočarao. Nek je njemu sa srećom u Galaksiju, ali verovao sam da ima potencijal za top klasu.

milan

pre 2 godine

Koliko je Mbappe fer od igrača je pokazao nakon što je demolirao Messija i družinu na kamp nou sa 3 gola. Pa morao da kači sliku sa Messijem posle utakmice jer mu bilo glupo što ga je ponizio pred celim svetom, pa da se Messi ne oseća glupo.

jsx

pre 2 godine

realista
Otvorio si mi oci, mislio sam da se igra 1 na 1. Slazem se da je Dejvis najbolji igrac Lejkersa trenutno, ali on je samo 2 puta igrao plejof sa Nju Orleansom, a nije bas ni da je bila preslaba ekipa (jeste bila preslaba za titulu). Rondo je bio bitan, ali da je bitniji bio od Lebrona je sramota reci (inace bio je bas Dejvisu saigrac u NOLI). Jos ces naci da je Dvajt ili neko od lekarskog tima ko je otisao 2020. najzasluzniji za titulu. Znaci Lebron je bio neophodan za titulu (kao i Dejvis).
Isto tako neka je Mbape najbolji u timu, Mesi moze da bude prevaga.
A 2019. su izgubili jednim golom razlike od sampiona u polufinalu (manje ubedljivo nego Bajern ili Totenhem) pri cemu je Mesi dao 2 gola, tako da ne vidim nista ponizavajuce u tome, a bilo je pre manje od 4 godine. Pritom, takodje samo neko ko mrzi Mesija (a vidim da ti mrzis sve uspesne, kad pises da je Rondo bolji od Lebrona) moze reci da je ocekivano bez desnog beka, bez veznih igraca, bez treceg napadaca (a prosle godine i bez drugog), sa levim bekom koji ne postoji u odbrani (mada je fenomenalan u napadu) da uradi bilo sta.

jojufff

pre 2 godine

To sto se Grizman otisao je pojacanje za Barsu
(Aca, 01. septembar 2021 14:59)

Malo ih je boljih u Barseloni, to sto klub zadnjih godina puca po šavovima sigurno nije greska Grizmana.

nisu iskoristili Messija zadnjih 5-6 godina..kako mogu Grizmana?
pojacavali se na pogrešnim pozicijama...imas jednog od ubjedljivo dva najbolja igraca na svijetu i u LP te natambura ko stigne...epski porazi.
mogu ljudi pricati mladi su sada, ovo ono..ali Barsa je u kanalu..pogubili su konce i to davno.

Gaginho

pre 2 godine

Kada je u pitanju Barsa, još pre dvadesetak godina moj instinkt me je upozorio da je ona piramidalna šema, da je to naduvavanje balona koji će da pukne kad-tad, sledeća žrtva te šeme je Real, možda se nekako i izvuče jer je kupio vreme, dok katalonski klub je imao za predsednike neodgovorne ljude, više su se ulizivali navijačima i nisu uopšte pomišljali da nešto urade blagovremeno na finansijskoj konsolidaciji, PSŽ vodi vlasnik sa (barem sam tako uveren) malte ne basloslovnom gotovinom, primer kako se vodi klub su Bajern, engleski klubovi. Sam način oproštaja kluba od Mesija govori kakav je to klub, ljudi su, i ovde, palili na Barsu, meni su uvek bili odbojni, recept je bio prost, dovedeš par najboljih igrača na svetu, zadužio se, tj. refinansiraš predhodnim dug,"ubodeš" sa izborom trenera i eto uspeha, nisu duže vremena izbacili fenomenalnog igrača iz svoje škole, a to je nekada Barsa redovno činila.