1. I ja mogu da smrsam jedno 10-15-20ak kilograma, ali eto...
    (Semendria1244, 23. jul 2021 14:58)

    # Link komentara

  2. Ja volim da gledam Rafu, pogotovo protiv Novaka, ali budimo iskreni. Po onome kako igra, nema šanse protiv mladih lavova ni na mastersima ni na grend slemovima. Ove godine je potonuo čak i na šljaci, travu skroz preskočio, a na tvrdoj podlozi nema šta da traži. Nije više u top 2, što znači da ga čekaju Medvedev ili Đoković već u polufinalu. Cicipasa ne može pre finala, ali svejedno on nema neke velike šanse. A pre njih Zverev, Beretini, Tim (ako se vrati u formu), Rubljov, Šapovalov, Hurkač, čak i Federer pred penzijom... Svi nabrojani su redovne mušterije u restoranu Novak, a Nadal više ne može da ih dobije ni na šljaci.
    (no1e, 21. jul 2021 12:36)

    # Link komentara

  3. Neki vidim pi[u kako Novaku ne odgovara US Open !? Najkonstantniji njegov turnir u karijeri.

    Od 2007-2017 (povreda lakta) ima 10 uzastopnih polufinala i 2018. jedanaesto. 8 puta igrao finale uz po poraz od RF , RN i onaj čudan od Nišikorija kad se oženio, i kad je Čilić ničim izazvan osvojio GS. Plus prošlogodišnja diskvalifikacija u 1/4 .

    Po tom pitanju njegov najuspešniji turnir. E sad što se mnoge čudne stvari tamo njemu dešavaju što u polufinalu ( i jednom 1/4) što u finalu je druga priča. Pa je za analizu zašto u Njujorku ima samo 3 titule iz 11, praktnično 12 polufinala a u Australiji 9 od 9 .
    (Dr House, 21. jul 2021 04:57)

    # Link komentara

  4. Ako su uslovi normalni tj. igra se uveče a ne po nekoj vrućinštini i ako nema jakog vetra, Rafa nema nikakvu šansu protiv Đokse na US Openu.
    Tako da bi idealno bilo da Rafa upadne u Đoksinu polovinu, em bi svakako igrali drugo polufinale tj. uveče, em je neozbiljniji protivnik od Tsitsipasa ili Zvereva.
    (meda, 21. jul 2021 00:50)

    # Link komentara

  5. Ako dodje do tog meca na USO, a Novak udje svez blizu kao Nadal, bice isto kao na RG, u 4 setu Nadal nece imati vise snage za jake udarce i gotov je. jer Nadalu se igra svodi na agresivnost i jake udarce, a Novak uzvraca, ali se manje umara od protivnika. Taktika protiv Nadala, igrati mu na metar i po od njega na bekend, non stop, onda on mora da se izvlaci na forhend praveci 3-4 velika koraka, to ga zamara.
    (Gledalac, 20. jul 2021 23:47)

    # Link komentara

  6. Nadal nije osvojio AO već 12 godina, Vimbldon nije osvojio već 11 godina.
    Federer nije osvojio RG već 12 godina. O čemu mi više da pričamo? Jedan jedini GOAT u tenisu je naš Novak.
    (Kevin Durant, 20. jul 2021 09:47)

    I sad zamislimo nivo nesvesti navijača Federera i Nadala koji se usuđuju da ih barabar porede sa Novakom!?? Čovek uzeo tri slema u nizu i oni bez blama dižu glave i kočopere se. Doduše, daj nam bože njihove isprane mozgove da se odmorimo i njihove ružičaste naočare. Toliko.
    (Manolo, 20. jul 2021 20:05)

    # Link komentara

  7. (Dejan, 20. jul 2021 15:25)

    Hahaha. Sada kada vam je Rođo poslat u penziju, sada se molite da drugi osvajaju GS turnire, samo da ne budu Nole i Rafa. Daće Bog da se Nole i Rafa bore na svakom GS turniru u finalu za titulu, a vi ostali da plačete od muke. Rafa da osvoji još jedan RG, Nole još tri/četiri GS, a Rođo da gleda njima u leđa. Rođo će biti zauvek treći.
    (Noralina, 20. jul 2021 17:31)

    # Link komentara

  8. Rafa jedne godine osvojio Montreal,Sinsinati i US Open to baš 2013 kad je pobedio Novaka dva puta jednom u polufinalu a drugo u finalu tu mu uzeo oba seta Novak. Zadnji put kad je pobedio Novaka na betonu. Čini mi se da pokušava možda poslednji put da uradi nešto na tvrdoj podlozi odnosno nakon celokupne Američke turneje ići gotovo sigurno na Šangaj,Pariz i London koji mu fale. Sa druge strane Novak juri zlato i US njemu nije prioritet drugo ništa jer skoro na svakom po dva ili više puta osvajao masterse. Naravno svi bi vole li da Novak kompletira zlatni slem.

    Mišljenje svako može da ima. Sigurno da će Nadal spartanski trenirat zato vreme dok Novak bude na Oly gde mu držim fige da uzme zlato jer to zaslužuje ujedno poslednja šansa.
    (Posmatrač, 20. jul 2021 17:28)

    # Link komentara

  9. Prevarant se sprema za to, evo vec mesec dana. Sa svim tim mora da se ispuni jedan uslov, da Prevarant dobije povoljan zreb. Ako Bude imao zrebove do finala kao 10,13,17 I 19 godine onda ima sansu, pod uslovom da se Djokovica do finala izmrcvari sa nekim, kao sto je to bilo 10 I 13. Ako prevarant Bude morao da igrao u QF sa Zverevim, SF recimo sa Cicipasom onda nece imati sanse, tu verovatno ne bi ni prosao Zvereva. Nikada u karijeri na GS van sljunka nije dobio vise kvalitetnih igraca na jednom turniru!
    (antiDebil, 20. jul 2021 17:13)

    # Link komentara

  10. Daće Bog da i drugi teniseri osvajaju Gren slem, a ne ova pomenuta dvojica.
    (Dejan, 20. jul 2021 15:25)

    # Link komentara

  11. Mogao je i na RG, ali nije,
    kad je šansa bila tu,
    mogao je, ali nije,
    i ko da je trenirao uzalud.

    No, bez zezanja, finale Nole-Rafa bi bilo legendarno, a ako Nole osvoji OI pa onda preko Nadala i USO, trka za GOAT-a bi i zvanično bila završena.
    (Moljac, 20. jul 2021 15:19)

    # Link komentara

  12. Mozda neko zna bolje ali mi se cini da je Rafa uspesniji na us openu od Nola.
    (Pedroni, 20. jul 2021 11:31)

    Nolo 75 pobeda Rafa 64 Nolo 8 finala Rafa 5 Nolo 3 titule Rafa 4 titule

    Nadal je imao mnogo sreće sa žrebovima i protivnicima u finalima
    (ha, 20. jul 2021 14:40)

    # Link komentara

  13. Štap i šargarepa odlično rečeno, potpisujem sve! Još da dodam da su ove nove generacije mladih igrača veoma bezobrazni i loši ljudi. Ispoljavaju otvoreno nepoštovanje prema Novaku, gade mi se.
    (Pez, 20. jul 2021 13:20)

    # Link komentara

  14. Dakle, ovo prevazilazi sportske motive i postaje lov na jednog čoveka. Cicipas je na Vimbldonu rekao da su tu da bi srušili Đokovićev san. Stručna javnost većinski takođe gleda ko i kako će zaustaviti Đokovića. Pravi se atmosfera, svi protiv jednog. Kao da Đoković ugrožava nekog ili nešto svojim titulama. Konstantno se analizira igra Đokovićevih protivnika i šta je to što oni mogu da urade kako bi pobedili Novaka. Kao da je Đokoviću malo netrpeljivost publike na gotovo svakom turniru koji igra, već komentatori i analitičari traže način kako ga pobediti i zaustaviti. Tek posle Đokovićevih trijumfa i novih rekorda, sledi narativ kako treba da budemo privilegovani i da uživamo u najboljoj eri tenisa ikad. Nadam se da će Novak Đoković osvojiti kalendarski, zlatni Slem i da će ući u istoriju kao najbolji teniser svih vremena. Po meni, on to već jeste, ne znam šta misli Daren Kejhil.
    (Štap i šargarepa, 20. jul 2021 12:56)

    # Link komentara

  15. Ne da Nadal NE moze da zaustavi Djokovica na USO ili bilo gde drugde na betonu vec spanac nece ni doci do meca sa Djokovicem u New York-u. A onda ce opet da uzme dugu pauzu i da prica da mu treba odmor... Bas kao i posle RG... Rafa uvek nestane nakon USO... I onda trazi da se zavrsni masters igra na sljaci!? LOL :D
    (vec vidjeno, 20. jul 2021 12:51)

    # Link komentara

  16. Nadal će sve da zaustavi možda čak i vreme
    (Sasa, 20. jul 2021 12:38)

    # Link komentara

  17. Kako prezime igrača odredjuje pitanje. Pošto je prezime Djoković onda je pitanje ko može da ga zaustavi. Da je neko drugi u pitanju, neko drugi od velike trojke npr., verujem da bi pitanje bilo može li on do tog neverovatnog uspeha i dostignuća. Samo Djoković da ne obraća pažnju i nek stremi tome da sa osvajanjem US Opena postaje Bog tenisa pa će moći da piša po ovakvoj gospodi i bez šaranja.
    (smeh, 20. jul 2021 12:32)

    # Link komentara

  18. Meni se čini da će Nadal uskoro da završi karijeru. On nije ni imao (kao Đoković) izražen motiv da sruši Federera, a sada je više nego izvesno da u konačnom skoru ne može da bude ni taj "GOAT". "Rivalitet" sa Đokovićem za njega (kao ni za Đokovića) nikada nije bio nekakav lični ili medijski, nego čisto sportski, na terenu. A na terenu, Nadal već odavno nije onako ubedljiv kakav je bio, čak ni na šljaci. Mislim da će Nadal formalno pre da se povuče iz takmičarskog tenisa nego Federer; Nadal nikome ne duguje ništa ni sada. Ostaće upamćen kao "kralj šljake" i drugi najbolji teniser u istoriji.

    Možda pokuša da izgura do završnog turnira ove godine i to je kraj.
    (Adam, 20. jul 2021 12:23)

    # Link komentara

  19. Nadal se sprema za USA GS a zna se kako on to radi prvo uzima lekove a onda se ocisti pred takmicenje tako da ce biti fit fizicki ali ni to mu nece pomoci ali ucekujemo finale njh dvojice pa valjda Nole nece biti umoran.OI mu je greska ali hteo je da ispostuje Srbiju.
    (maxy, 20. jul 2021 12:18)

    # Link komentara

  20. Не знам да ли ће Новак освојити тзв. златни слем, али знам да Надал нема шансе на USO.
    (Фактор мира и стабилности, 20. jul 2021 12:01)

    # Link komentara

  21. Ako je Rafa mogao zauztaviti Novaka, onda je to RG.
    A ono bilo obrnuto - Nole zaustavi Nadala.
    I US open će Nole izjednačiti sa Rafom. I to ove godine.
    Samo nek je Nole zdrav, a Kejhil nek priča bajke djeci.
    (lol, 20. jul 2021 11:53)

    # Link komentara

  22. samo sudija
    (grobar 007, 20. jul 2021 11:48)

    # Link komentara

  23. Štefi Graf?? Dal' je realno porediti rezultate ženskog i muškog sporta? Da li poredite tako i plivanje i atletiku? Ili možda grupne sportove..odbojku, košarku, fudbal?
    Kakva crna Štefi Graf aman više?
    Nikada niko nije uzeo zlatni slem sa sve OI, nikada i niko.
    (pazi stani vidi gledaj, 20. jul 2021 09:04)

    Kako su Lejver, Borg i još neki mogli da uzmu zlato kad se tenis vratio na OI tek 1988-e ?
    (Nekada i neko, 20. jul 2021 11:33)

    # Link komentara

  24. Mozda neko zna bolje ali mi se cini da je Rafa uspesniji na us openu od Nola.
    (Pedroni, 20. jul 2021 11:31)

    # Link komentara

  25. Nadal sigurno žestoko trenira, nadam se da Novak neće popustiti.
    (Kvante, 20. jul 2021 11:21)

    # Link komentara

  26. Nije trebao da ide na Olimpijadu, samo GS...
    (Nec, 20. jul 2021 11:08)

    # Link komentara

  27. Ajde više, ne loži Nadala. Biće srećan ako sledeće godine uzme RG i par mastersa na šljaci.
    (Eth@n Hunt, 20. jul 2021 11:03)

    # Link komentara

  28. Covek sve u pravu. Nadal se i te kako sprema da osvoji US open i vrati dug Djokovicu.
    (vlada, 20. jul 2021 10:59)

    # Link komentara

  29. Pa sta bi moj kejhilu na Roland Garosu sto ga nezaustavi ,doduse ovaj je njega zaustavio .......hahaha
    (no name, 20. jul 2021 10:48)

    # Link komentara

  30. Za Noletovu motivaciju se ovaj put ni najmanje ne plašim, važno je samo da ostane zdrav i pametno troši energiju, posebno onaj mentalni deo. Novak je sigurno jedan od retkih sportista koji ume da se nosi sa pritiskom i tada čak mnogo bolje igra. Medvedev i Zverev takodje mogu biti opasni, ali ne samo za Noleta, nego i za Rafu. Neka samo pričaju, bilo bi čudno da niko ne pokuša da ga spreči u tom. Nole srećno i uspešno ti bilo sve !!! Idemoooooo !!!
    (Ljubica, 20. jul 2021 10:47)

    # Link komentara

  31. Nole osvaja USO, a Nadal verovatno neće doci do finala. Ne može mu niko ništa!
    (lanmi, 20. jul 2021 10:45)

    # Link komentara

  32. Pa to je to,nema druge kad je rekao nekadasnji 22. igrac sveta i 10. u dublu.
    (chupavi, 20. jul 2021 10:43)

    # Link komentara

  33. Sto se tice tzv misterije us opena, reci cu vam ovo. Bez 2021 , Novak je imao isti broj pobeda na AO i na UsO, medjutim na UsO je gubio, ja mislim 5 finala, a to je mnogo. I to 2 upravo od Nadala. Psiha je cudo. Zato se iskreno nadam da ce ove godine Novak imati mnogo vise samopouzdanja
    (Nemanja Milosevic, 20. jul 2021 10:38)

    # Link komentara

  34. nije se rodio taj koji ga sada (posle pehara u vimbldonu) može zaustaviti u americi
    (out!, 20. jul 2021 10:34)

    # Link komentara

  35. Ma svi znaju da US open ne odgovara Noletu, zato je i osvojio samo tri puta. Nadal jeste u maloj prednosti nad Noletom tamo, ali mislim da isto tako ima odredjeni strah od Noleta jer ga je ponizio na RG. Zamislite da Nadal izbaci Noleta u polufinalu AO i osvoji posle... Sigurno bi se to negativno odrazilo na Noleta
    (Sam, 20. jul 2021 09:04)

    Ako mu neki turnir odgovara, onda je taj US open. Jednostavno svoju nadmoć nije krunisao u finalima, isto kao na Sinsinatiju. Dva finala US opena izgubio od Nadala jer je bio premoren od 5 setova u polufinalu. Vavrinka 2016 ga sačekao odmoran i na US openu i 2015 na RG. Federer 2007 posle 2 taj brejka, Mari jako čudno finale. Sudija prošle godine. 75 pobeda ima na tom turniru, vreme je da ih poveća na 82 i naplati svu lošu sreću.
    (opa idemo, 20. jul 2021 10:31)

    # Link komentara

  36. Nadal je propustio vimbldon, propusta olimpijadu,umoran je ko pas ,i neko misli da moze da osvoji us open. svasta! mislim da vise nikad nece osvojiti gs. ako on i rodzer nastave da igraju tenis na silu, postace bogalji za ceo zivot!
    (nesa, 20. jul 2021 10:25)

    # Link komentara

  37. Sad je već vreme da pitaju influensere i lajfkoučeve, svuda po svetu pitaju kako ga zaustaviti, a vidi se sa marsa: samo on može sebe da zaustavi u sledećih godinu dana
    (Brurus, 20. jul 2021 10:23)

    # Link komentara

  38. Biće finale Novak-Nadal. Amerikanci su već uložili mnogo novca u tu medijsku kampanju. 20 -20 . Pobednik USA Opena u tom trenutku prelazi u vođstvo. Tv orava do velikih visina. Amerima se uvek namesti da uzmu pare.
    (VUK, 20. jul 2021 09:37)

    Novak će igrati finale. Nadal teško može da dođe do Novaka na betonima.
    Majstore, da je Nadal nešto mogao dobio bi ga u polufinalu RG.

    Ima tu neke simbolike 2019 Federera na Vimbldonu, pa 2021 RG Nadala poslao ih u penziju.

    Zadnji put kad je Nadal na betonu uzeo set Djokoviću bilo je u finalu US opena 2013. Ni tada ne bi ni uzeo, al Djoković igrao polufinale u 5 setova sa Vavrinkom, a Nadal eliminisao Južnog u 3 laka seta.
    (mlaćenje prazne slame, 20. jul 2021 10:22)

    # Link komentara

  39. To ti samo mislis, Darene.
    (dovla, 20. jul 2021 10:05)

    # Link komentara

  40. Ma Ameri žele da ga sputaju.
    I protiv Mareja, sećam se, od termina, žreba i nekih sitnih sudijskih odluka.. Nolo pokušaj olimpijadu, a za Us open bez nerviranja.
    Ove godine si već neprikosnoven, kao niko u istoriji.
    (bolje sutra, 20. jul 2021 09:48)

    # Link komentara

  41. Nadal nije osvojio AO već 12 godina, Vimbldon nije osvojio već 11 godina.
    Federer nije osvojio RG već 12 godina. O čemu mi više da pričamo? Jedan jedini GOAT u tenisu je naš Novak.
    (Kevin Durant, 20. jul 2021 09:47)

    # Link komentara

  42. Biće finale Novak-Nadal. Amerikanci su već uložili mnogo novca u tu medijsku kampanju. 20 -20 . Pobednik USA Opena u tom trenutku prelazi u vođstvo. Tv orava do velikih visina. Amerima se uvek namesti da uzmu pare.
    (VUK, 20. jul 2021 09:37)

    # Link komentara

  43. Novak vs Nadal 3-0 mada taj duel teško da će se desiti neki nexgen će se za to pobrinuti pojedini stručnjaci i bivši igrači veruju u Nadala zbog psihe ali on više nema igru da dobije Novaka u tri dobijena seta osim na RG a ni to nije uspeo ove godine.
    (Nebojša, 20. jul 2021 09:35)

    # Link komentara

  44. Na tvrdoj podlozi slabe su šanse za bilo koga protiv Đokovića.
    (Japanski car, 20. jul 2021 09:30)

    # Link komentara

  45. Ne znam. Nadalova kolena nisu za tvrdu podlogu. Ako ga neko pre Noleta namuči nema šanse da izgura neki epski meč sa Novakom.
    (4k4.Dex, 20. jul 2021 09:29)

    # Link komentara

  46. Jeste čudno to da Nadal ima više U.S opena od Novaka , i bas taj njihov poslednji meč ,finale 2013 je bilo bas čudno gde na 1:1 u setovima Novak ga rastura ima 4:2 i onda odjednom nonšalantno gubi 6:4 i ćao …najcudniji njihov meč i dugo me je mučilo kako je izgubio taj set koji je bio ujedno i sigurno meč …te godine je Novak imao najčudnije poraze ,ono pecanje na RG gde je bio na gem od meča isto sa Rafom pa onda ono finale W posle posete premijera Kameruna noć pre i sutra laganica 3:0 za Mareja…No to je bilo pre 8 godina i mislim da Nadal nema dovoljno snage za ovakve mečeve sa Noletom pogotovo sto je pitanje da li će proći Nadal do tog meča pored ovih klinaca…
    (samo jako, 20. jul 2021 09:25)

    # Link komentara

  47. Samo na šljaci a i tu više nije siguran...
    (kiklop, 20. jul 2021 09:20)

    # Link komentara

  48. Time sto je odustao od Vimbldona i OI Nadal je sebi fizicki dao oduska, ali i nabio veliki psiholoski pritisak. Sve nade je polozio u taj USO gde nikad nije bio niti ce biti prvi favorit. Novak nije nezaustavljiv, ali sumnjam da je Nadal taj koji moze da ga zaustavi na USO.
    (Rafole, 20. jul 2021 09:20)

    # Link komentara

  49. Zavisi od toga ko ima veću želju. Novak želi da bude najbolji ikada i sruši sve rekorde. Nadal će imati strašnu želju da ga spreči da osvoji zlatni ili kalendarski slem. Ako se sretnu na US openu biće to još jedan spektakl za uživanje svakako.
    (Radenko Goca, 20. jul 2021 09:17)

    # Link komentara

  50. Nadal je 2010 dobio Novaka na US openu, igrao je tamo fenomenalno, slomio je Novakov otpor. Ta podloga mu odgovara ocigledno i Novaku nece biti lako ako se tamo sastanu u polufinalu ili finalu.
    Ali je dobro sto Novak nece mnogo pauzirati i igrati OI, jer Novaku odgovara da je u naletu, kad pauzira kao da ispadne iz forme.
    (Dott, 20. jul 2021 09:13)

    # Link komentara

  51. Interesantna je premisa kojom se vodi 90% bivših i sadašnjih tenisera i teniskih stručnjaka. Kada je Federer obarao rekorde, pisali su se hvalospevi, utrkivali su se sa novim nadimcima i slično, a kada je Novak (već par godina unazad) na dobrom putu da obori SVE rekorde, svi pričaju kako nije nepobediv, kako bi ga trebalo zaustaviti, pobediti, ONEMOGUĆITI (za sada dozvoljenim sredstvima) u GOAT misiji. Nadam se samo da neće proći kao Monika Seleš jer ovakav animozitet prema jednom sportisti nije viđen još od Berlina 1936 i Džesija Ovensa...
    (Boki, 20. jul 2021 09:13)

    # Link komentara

  52. Rafa ima igru da dobije Djokovica u Njujorku, to nije sporno, ali vise nema kondicije za takav podvig. Djokovic je jednostavno prevelik zalogaj, cak i za tako mocnog igraca kao sto je Nadal.
    (Mikii, 20. jul 2021 09:13)

    # Link komentara

  53. Do pre 2 godine Djokovic je bio najuspesniji na USO. Najvise puta je bio finalista, do 2018 imao je 8 finala(3/5).
    (ZORAN, 20. jul 2021 09:13)

    # Link komentara

  54. Ma svi znaju da US open ne odgovara Noletu, zato je i osvojio samo tri puta. Nadal jeste u maloj prednosti nad Noletom tamo, ali mislim da isto tako ima odredjeni strah od Noleta jer ga je ponizio na RG. Zamislite da Nadal izbaci Noleta u polufinalu AO i osvoji posle... Sigurno bi se to negativno odrazilo na Noleta
    (Sam, 20. jul 2021 09:04)

    # Link komentara

  55. Štefi Graf?? Dal' je realno porediti rezultate ženskog i muškog sporta? Da li poredite tako i plivanje i atletiku? Ili možda grupne sportove..odbojku, košarku, fudbal?
    Kakva crna Štefi Graf aman više?
    Nikada niko nije uzeo zlatni slem sa sve OI, nikada i niko.
    (pazi stani vidi gledaj, 20. jul 2021 09:04)

    # Link komentara

  56. Novaka jedino moze da zaustavi Novak. Ako bude raspolozen osvojice sve, ako ne bude moze ga zaustaviti i 500 igrac sveta. Ceo teniski svet je samo u njegovom raspolozenju.
    Covek je ubica.
    (Ja, 20. jul 2021 09:04)

    # Link komentara

  57. Moze da ga zaustavi ,prerušen u saobraćajca.
    (taras murga, 20. jul 2021 09:02)

    # Link komentara

  58. Ko je pažljivo posmatrao Rafu na RG, primetio je da mu noge više nisu kako treba… stopala i zglobovi. Stalna bolna grimasa…
    (Blaža bez kljunova, 20. jul 2021 08:58)

    # Link komentara

  59. Ovaj kvazi strucnjak je kao teniser osvojio samo neke dve ATP titule, na GS sve sama druga i treca kola, u dublu nema GS titulu, sada ovaj strucnjak kaze da ce Nadal biti najveca pretnja jer je prethodnih godina osvajao US open, ok, to je tacno, medjutim ne komentarise Nadalovu igru prethodnih meseci i da je bio nokautiran na RG i mislim da se nece jos rasvestiti, nista od analize kako je igrao na betonu ove godine i koliko, i sto nije igrao mislim jos od RG sto je definitivno mac sa dve ostrice i druge stvari.
    Mislim totalno neozbiljna i bez neke dublje analize data izjava, obican sarlatan!
    (Mikloš Salamander, 20. jul 2021 08:54)

    # Link komentara

  60. Neće Nadal dogurati dalje od 1/4 finala. Tako da nije on taj koji će imati priliku da ga zaustavi.
    (Globtroter, 20. jul 2021 08:54)

    # Link komentara

  61. Ubeđen sam, da bi Novak žrtvovao dva GS za zlatnu medalju sa OI.Znam da u svetu tenisa, zlatna medalja sa OI ne igra neku ulogu, ali lepo je osvojiti sve u sportu kojim se bavite.Znači svi GS,svi Mastersi,završni Masters,broj nedelja na prvom mestu,Dejvis kup,Atp kup i nedostaje ta zlatna medalja sa OI.Do sledećih OI 2024 ima 12 GS i dvanaest prilika da osvoji,a 2024 će imati 37 godina.
    (Moje mišljenje, 20. jul 2021 08:53)

    # Link komentara

  62. može u obaranju ruku. u tenisu nema šanse.
    (pop, 20. jul 2021 08:53)

    # Link komentara

  63. Logično.
    Kako se primiče i formalna potvrda apsolutne dominacije jednog čoveka, retko viđene u istoriji ( uz Bolta i Bupku ) posmatrači traže neku prepreku koja MOŽDA može da mu se postavi pa da vidimo šta će biti.....
    Nadal svakako to nije, ali je jedino što može da padne na pamet, jer ovi mladi, iako dobri - previše su zeleni i nejaki i Novak ih psihički pojede ili na početku ili tokom meča.
    Kao i uvek ( izuzimam Vavrinkinih par neprirodnih i teško objašnjivih uzleta ) sve će zavisiti od Novaka. Ako bude na vrhuncu - komentari su bespotrebni. Ako ne bude - onda je moguće i neko iznenađenje, ali obzirom na ulog, motivaciju , Novakov mentalni sklop i nivo igre koji je dostigao - sve drugo bi bilo jako, jako čudno i neočekivano.
    (Za žgaravicu, šefe ....Slave mi - reko mi doktor!, 20. jul 2021 08:47)

    # Link komentara

  64. E ako je bivsi 22. onda ne znam sta da mislim.
    (Michael Clayton, 20. jul 2021 08:47)

    # Link komentara

  65. Nadal ga nije mogao zaustaviti na sljaci, a u americi Nadal je los samo ima jedan US open, tako da tesko, druze.
    (Ekskalibur, 20. jul 2021 08:44)

    # Link komentara

  66. Čim je taj Kejhil bivši 22 na svetu, svakako ima kredibilitet da komentariše domete Novaka i Nadala...
    Šteta što neće dočekati ni jedan ni drugi da dostignu jednu takvu veličinu od Kejhila. Mlade snage dolaze i sigurno će sprečiti obojicu da obore i taj njegov rekord.
    (uigkvkvk, 20. jul 2021 08:42)

    # Link komentara

  67. Ja ne znam o čemu se ovdje diskutuje. Tenis nije kolektivni sport pa da ostavi prostor za razmišljanje ko je bolji - "Mesi ili "Ronaldo".
    Ovo je sport "tebi mač ,meni mač" pa ko je bolji odmah se vidi.
    (Jovan, 20. jul 2021 08:40)

    # Link komentara

  68. Djokovic je od Nadala poslednji put izgubio na betonu pre 8 godina upravo na US 2013. Posle toga Rafa mu nije uzeo na betonu ni jedan jedini set.
    (Slobo, 20. jul 2021 08:40)

    # Link komentara

  69. Slazem se, Nadal još uvek može da pobedi Noleta u mečevima na 2 dobijena seta, ili u drugim okolnostima gde bi meč trajao do 2.5h, nakon tog vremena nivo njegovih performansi je nekom hiper padu te nakon toga on nemože da parira Noletu. Zapravo je to novakovo najjače tajno oružije što može da održi nivo performansi praktično isti od prvog minuta do 300 minuta.
    (Nikola, 20. jul 2021 08:40)

    # Link komentara

  70. Ako ga nije zaustavio u Parizu, bice mu jos teze u Njujorku. Jedan je Novak!
    (Che, 20. jul 2021 08:38)

    # Link komentara

  71. Nisi bio los fudbaler, ali u tenis se ne razumes!?
    (Lovac, 20. jul 2021 08:38)

    # Link komentara

  72. Kad nije na RG, teško će u NY.
    (mr, 20. jul 2021 08:37)

    # Link komentara

  73. Dzabe vam novci moji sinovci..Srpski sin je na sceni a vi obicni sparing partneri
    (Formentor, 20. jul 2021 08:37)

    # Link komentara

  74. Svi zapadnjaci se nadaju da ce neko pobediti Noleta. Nadali su se i do sada na RG i Wimbledonu ali dzaba. Tako ce biti i na US openu.
    (Kg, 20. jul 2021 08:36)

    # Link komentara

  75. Jedna od većih misterija u svetu tenisa je to što Nadal ima više titula na US Openu od Novaka. Neverovatno je da Novak kao najbolji svih vremena na tvrdim podlogama ima samo tri. Verovatno je i do toga što je Nadal nakon RG često ispada ranije na Vimbldonu i dolazio svež na završni Slem, dok se Novak krljao do samog kraja i na mastersima u Americi i dolazio umoran u Njujork.
    (Milan, 20. jul 2021 08:36)

    # Link komentara

  76. Naravno da nije nezaustavljiv...Djokovica moze da zaustavi jedan igrac a to nije Nadal,nego Novak Djokovic.Samo on sam sebe moze da pobedi i tome treba da se nadaju ostali igraci jer drugacije nemaju sansu.
    (Ivan V., 20. jul 2021 08:35)

    # Link komentara

  77. Biće teško na USA OPEN, Novak ne voli da igra tamo.
    Japan će ga dodatno iscrpeti.
    Voleo bih da pobedi, ali nije apsolutni favorit kao što je bio na Wimbldonu.
    (mimili, 20. jul 2021 08:32)

    # Link komentara

  78. Moze naravno ali pod uslovom da Noletu nije stalo i da igra lose, a ovaj da je zalaufa kako ume. Bice Rafa opasan na US openu, sigurno se sprema uveliko, radi on mnogo.
    Sto se Noleta tice, ovo je istorijski trenutak, sve mu se nekako poklopilo da mu Bog da zdravlja i da igra tenis sa voljom i mislim da ce Nole sezonu zavrsiti kao ne najveci teniser svih vremena nego najveci sportista. Srecno
    (anica velickovic, 20. jul 2021 08:31)

    # Link komentara

  79. Ne bi imalo draži da je baš sve izvesno. Novaku ce OI biti trening za US Open i jedna vrsta opuštanja.
    (Micko, 20. jul 2021 08:30)

    # Link komentara

  80. Da,razmislja Rafa o tome, i volio bi on,ali njemu je Djok.zapecatio karijeru na ovogodisnjem RG.
    (kio BL., 20. jul 2021 08:30)

    # Link komentara