Četvrtak, 24.06.2021.

13:15

"Odluka sudija je bila nerealna"

Košarkašice Srbije su u sredu uveče uspele da se izbore sa domaćom selekcijom, Španijom, ali i sudijskim odlukama na meču 1/4 finala EP.

Izvor: MT

"Odluka sudija je bila nerealna" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

33 Komentari

Sortiraj po:

@Судија

pre 2 godine

Коначно једно разумно објашњење утемељено на званичним правилима кошаркашке игре а не на навијачки обојеним емоцијама!

Да, фаул је досуђен НАКОН ЗАВРШЕНОГ ДРИБЛИНГА, и једина могућност да се НЕ досуде 2 бацања јесте уколико се играч том приликом (континуиране кретње, тзв. двокорак) одлучи на пас. Овде играчица није ни била у могућности (због другог контакта) да изабере шут или пас, па се тиме не доводи у подређен положај, већ се шут подразумева (тако је како је).
Стога су 2 бацања ЈЕДИНА исправна одлука!

Наша срећа је све остало што је следило након тога...

Судија

pre 2 godine

Судија у кошарци може да процењује шта је фаул а шта није. За ову ситуацију је тешко рећи, само на основу објављеног снимка. Шпанкиња је имала лопту у рукама и започела некакав очајнички двокорак, који би јако тешко резултирао кошем. Ако је направљен фаул, онда је био поприлично глуп.

Ево зашто: судија у кошарци не може да процењује шта је шут а шта није, то је прописано правилима. Двокорак је шут, ма колико лош и безнадежан био. Дакле, ако су већ одлучили да у овој ситуацији зову фаул онда су МОРАЛИ да зову бацања. То је азбука кошарке, стварно не би требало да се објашњава било коме ко разуме игру.

Iva M.

pre 2 godine

@Sudija

Nista onda, neka igraci krecu odmah sa svoje polovine na dvokorak i kao fol izbacaj i odmah 3 bacanja ako bude neki faul ... jbg, pokusaj suta na kos ...

Zato i imamo sve losije sudije i sudjenje, generalno. Pravila su tu da usmere sudiju ali sudija mora da ima osecaj za situaciju a ne kao pijan da se drzi za plot ...

Kuki

pre 2 godine

Ja mislim da je na 1,5 sekundi do kraja ustvari Spanija pokradena. Jer faul je ocigledno bio pri sutu za tri poena. Ne znam kako to sudije nisu videle na ponovljenom snimku. Trebalo je da sudije dodele Spaniji jos jedno slobodno bacanje. Tako da bi njihova igracica iz treceg pokusaja verovatno donela pobedu Spaniji.

Novak Panic

pre 2 godine

Судије су донеле апсолутно једину одлуку коју су могли, по ФИБА правилима. Шпанска играчица је била у двокораку, који се сматра шутем (осим у ситуацији када се лопта на крају дода другом играчу, што овде није био случај). Дакле слободна бацања су била једина могућа одлука. Није ми баш најјасније зашто су гледали снимак, вероватно да процене колико је времена остало. Кошаркашка нацијо, много је боље да научите правила него да мислите да нас цео свет безразложно мрзи.
(Судија, 24. jun 2021 20:19) dzabe objasnjavas druze, napisao kurir da su nas pokrali i to je to… amin
(fensi_lik_vracar, 24. jun 2021 21:38)
Interesantno da se netreba čuditi kad sudija gleda var u fudbalu, vidi sta njemu odgovara.
Vas dva lika, gledate dvokorak koji nije postojao, sta čovek moze da pomisli, kadija te tuzi, kadija ti sudi, pravda očigledno više nepostiji.

zmajognjeni

pre 2 godine

Bruka i sramota. Voleo bih da FIBA pozove sudije i pita na osnovu cega su donele odluku za slobodna bacanja, samo da cujem obeazlozenje.
(Pedja, 24. jun 2021 19:45)

Kretala se ka kosu i krenula je na dvokorak. Kontinuitana kretnja, a druga nasa igracica je sprecila da izbaci loptu ka kosu. Mislim da je potpuno neverovatna i nefer da se to sudi, ali nije greska. Ko nam je kriv kada cekamo da krene na dvokorak da pravimo mali faul.

Bobo

pre 2 godine

@sudija Bi li ti dosudio u takvoj situaciji takva bacanja protiv neke od uslovnih jačih ekipa jer su po pravilu? Npr u Španiji protiv Španije? Ne bi ih sudio, ne 100 nego milion posto. Toliko o pravilima, iako ne tvrdim da nisi u pravu, pogotovo ovakvim gdje sudije mogu svašta da tumače po vlastitom nahođenju, a po pravilu takve se stvari uvijek sviraju za domaćine ili izvlače favoriti iz škripca. I kako si uobraženo samo konstatovao da treba da učimo pravila kao da si ih ti pisao i da niko ne sudi u Srbiji, već samo ti. Malo spustiti loptu, pogotovo što nisi u pravu, osim ako nisi od onih sudija koji misle da su veći od same igre, a ima ih...

Гост

pre 2 godine

Ово је запањујуће. Сећам се да сам се исто осећао кад је Шпановићка прелетела седам метара за више од 20 сантиметара, а на семафору се појавило шест деведесет и нешто...

znanje-imanje

pre 2 godine

@Судија - au, jel ti to ozbiljno? Španjolka je ušla u interakciju sa našim centrom. To je bio faul ili nije. Ako je to bio faul onda je bio bez dvokoraka. Izgleda da nisu to sudili. Ali tada se desila interakcija koja je imala za posledicu - čitaj polako - gubitak kontrole lopte od španjolke. Pošto nema više kontrolu ona hvata loptu brže-bolje. U tom trenutku ulazi u interakciju sa našim bekom. Tu se dešava faul ili ne. Ali štagod - ona nije u dvokoraku jer je u dvokoraku. Prosto španjolka spašava svoj posed lopte, njen je "dvokorak" bio borba za taj posed, a ne da je u "dvokoraku koji je prodor i vodi ka šutu na koš". A samo je to dvokorak. Ne ono što se desilo, a to je eventualni faul u borbi za loptu. Dvokorak - to je događaj pri kome napadač POSEDUJE loptu. Borba za loptu je događaj koji je legitiman, sve dok neka strana ne napravi ili faul ili korake - sve do TOG dvokoraka, koji, još jednom i opet, nije ONAJ dvokorak za koji važi pravilo da se daju slobodna bacanja.
Ne znam da li si zaista sudija ali si francuska sobarica izvesno.
A naši treba da ganjaju ove sudije zauvek, inače će nas zauvek i dalje pratiti neka Turska, Slovenija itd.

fensi_lik_vracar

pre 2 godine

@Судије су донеле апсолутно једину одлуку коју су могли, по ФИБА правилима. Шпанска играчица је била у двокораку, који се сматра шутем (осим у ситуацији када се лопта на крају дода другом играчу, што овде није био случај). Дакле слободна бацања су била једина могућа одлука. Није ми баш најјасније зашто су гледали снимак, вероватно да процене колико је времена остало. Кошаркашка нацијо, много је боље да научите правила него да мислите да нас цео свет безразложно мрзи.
(Судија, 24. jun 2021 20:19) dzabe objasnjavas druze, napisao kurir da su nas pokrali i to je to… amin

Hogar

pre 2 godine

Судије су донеле апсолутно једину одлуку коју су могли, по ФИБА правилима. Шпанска играчица је била у двокораку, који се сматра шутем (осим у ситуацији када се лопта на крају дода другом играчу, што овде није био случај). Дакле слободна бацања су била једина могућа одлука. Није ми баш најјасније зашто су гледали снимак, вероватно да процене колико је времена остало. Кошаркашка нацијо, много је боље да научите правила него да мислите да нас цео свет безразложно мрзи.
(Судија, 24. jun 2021 20:19)
Košarkaški sudija iz kladionice, ima vas na hiljade

fensi_lik_vracar

pre 2 godine

Nja nja nja …. Stalno bre kukamo… a Divac kad je odvalio onog Argentinca u Indianapolisu na sekund do kraja? Nije svirano jer smo bili sila a to nam tad nije smetalo… budimo realni ponekad.

Судија

pre 2 godine

Судије су донеле апсолутно једину одлуку коју су могли, по ФИБА правилима. Шпанска играчица је била у двокораку, који се сматра шутем (осим у ситуацији када се лопта на крају дода другом играчу, што овде није био случај). Дакле слободна бацања су била једина могућа одлука. Није ми баш најјасније зашто су гледали снимак, вероватно да процене колико је времена остало. Кошаркашка нацијо, много је боље да научите правила него да мислите да нас цео свет безразложно мрзи.

realnost

pre 2 godine

Nisam siguran da li je bio faul ili koraci? Bilo kako bilo, ukoliko je bio faul, dva bacanja se sude samo ako je igrac krenuo na dvokorak i faul se desio u dvokoraku. U ovoj situaciji, Spankinja se borila da ostane na nogama, nije ni videla kos, niti je znala gde je. Kakav crni dvokorak. Ali, lopta ne laze...

Sramota

pre 2 godine

Pod hitno da se suspenduju sve sudije sa tog meca na nekoliko godina i da nikad vise ne mogu suditi na velikim takmicenjima.Da je spanjolka ubacila oba bacanja,nase igracice bi vec bile svojim kucama a nepravda bi pobedila.Vrhunac bezobraznosti je bio kada nisu hteli ni da gledaju snimak za faul gde se desio,vec su gledali koliko je ostalo do kraja,iako su im nase sugerisale kao i Maljkoviceva.Mogli su da jednim potezom i kradjom da anuliraju sve sta je jedna grupa postigla i za sta se odricala mesecima trenirajuci.

smeh

pre 2 godine

@Jovan

Dvokorak i početak dvokoraka nisu nikakav dokaz da će igrač uputiti loptu ka košu. Iz dvokoraka se može dosta toga uraditi u košarci a nije vezano za upućivanje lopte ka košu. A sudije moraju imati dovoljno dokaza da bi dosudile slobodna bacanja tj. igrač na kojem je pravljen faul mora da pokaže da je želeo da šutira na koš tako što će ili uputiti loptu ka košu ili barem potezom rukama pokazati da je želeo da šutira. U ovom slučaju nije bilo dovoljno dokaza da se dosude slobodna bacanja jer reprezentacija Srbije nije izašla iz bonusa kada se za svaki faul kazna u vidu slobodnih bacanja a sama igračica na kojoj je napravljen faul ni u jednom trenutku nije pokazala da je želela da šutira na koš. Možda je ona to nameravala ali nije pokazala ni u jednom trenutku tu nameru. Srećom pa ova kradja na očigled svih nije prošla ili što bi naš narod rekao "Ima Boga!". Nadam se ssmo da se neće zaustaviti na ovome i da će naš savez tražiti da se dotične sudije kazne i izbace sa takmičenja i da im se možda barem na godinu dana zabrani rad na većim takmičenjima, kako reprezentativnim tako i klupskim.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Ja u svom životu za 40 godina nisam video veću krađu. 2 faula do izlaska iz bonusa, ona Španjolska trči negde kao muva bez glave na 1.2 sekunde do kraja, niti zna gde pošla ni gde je došla. Ne vidi ni koš, ni loptu a sudija svira faul za dva slobodna bacanja. To je odluka, da uđeš na teren i da mu zavališ jednu šamarčinu i da ne žališ za tom odlukom…

BEKAM

pre 2 godine

Kada je Šarenac pomenuo u prenosu, tom trenutku u polu šali, samo da ne budu dva bacanja, pomislih ma sad se sprda jer su nas krali celu utakmicu. Kada sam video dva bacanja, ostao sam potpuno šokiran, neverica. Ali sam imao osećaj da ovoliko očiglednu krađu lopta ima da odluči i tako i bi. KSS obavezno da uradi nešto po ovom pitanju, neki pritisak za kazne i slično. Čak i da ne budu kažnjeni, nema veze, na ovo se ne sme ćutati.

DLM

pre 2 godine

ja ne znam da li ima nacija na svetu koja se viŠe ponižava kako na političkom, tako da sportskom planu. dokle više po srbima, kome smo mi to toliko skrivili, sem što smo pravoslavni, ja stvarno ne znam. uvek se borili na strani pravde i za pravdu, dok neki bacaju nuklearke i granatiraju danonoćno sirotinju kojekakvu, a posle im prodaju oružje i takonazovi spasavaju od terora. ja stvarno nisam video nit doživeo da se jedan narod tako gazi u nipodištava.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Ja u svom životu za 40 godina nisam video veću krađu. 2 faula do izlaska iz bonusa, ona Španjolska trči negde kao muva bez glave na 1.2 sekunde do kraja, niti zna gde pošla ni gde je došla. Ne vidi ni koš, ni loptu a sudija svira faul za dva slobodna bacanja. To je odluka, da uđeš na teren i da mu zavališ jednu šamarčinu i da ne žališ za tom odlukom…

BEKAM

pre 2 godine

Kada je Šarenac pomenuo u prenosu, tom trenutku u polu šali, samo da ne budu dva bacanja, pomislih ma sad se sprda jer su nas krali celu utakmicu. Kada sam video dva bacanja, ostao sam potpuno šokiran, neverica. Ali sam imao osećaj da ovoliko očiglednu krađu lopta ima da odluči i tako i bi. KSS obavezno da uradi nešto po ovom pitanju, neki pritisak za kazne i slično. Čak i da ne budu kažnjeni, nema veze, na ovo se ne sme ćutati.

DLM

pre 2 godine

ja ne znam da li ima nacija na svetu koja se viŠe ponižava kako na političkom, tako da sportskom planu. dokle više po srbima, kome smo mi to toliko skrivili, sem što smo pravoslavni, ja stvarno ne znam. uvek se borili na strani pravde i za pravdu, dok neki bacaju nuklearke i granatiraju danonoćno sirotinju kojekakvu, a posle im prodaju oružje i takonazovi spasavaju od terora. ja stvarno nisam video nit doživeo da se jedan narod tako gazi u nipodištava.

Hogar

pre 2 godine

Судије су донеле апсолутно једину одлуку коју су могли, по ФИБА правилима. Шпанска играчица је била у двокораку, који се сматра шутем (осим у ситуацији када се лопта на крају дода другом играчу, што овде није био случај). Дакле слободна бацања су била једина могућа одлука. Није ми баш најјасније зашто су гледали снимак, вероватно да процене колико је времена остало. Кошаркашка нацијо, много је боље да научите правила него да мислите да нас цео свет безразложно мрзи.
(Судија, 24. jun 2021 20:19)
Košarkaški sudija iz kladionice, ima vas na hiljade

smeh

pre 2 godine

@Jovan

Dvokorak i početak dvokoraka nisu nikakav dokaz da će igrač uputiti loptu ka košu. Iz dvokoraka se može dosta toga uraditi u košarci a nije vezano za upućivanje lopte ka košu. A sudije moraju imati dovoljno dokaza da bi dosudile slobodna bacanja tj. igrač na kojem je pravljen faul mora da pokaže da je želeo da šutira na koš tako što će ili uputiti loptu ka košu ili barem potezom rukama pokazati da je želeo da šutira. U ovom slučaju nije bilo dovoljno dokaza da se dosude slobodna bacanja jer reprezentacija Srbije nije izašla iz bonusa kada se za svaki faul kazna u vidu slobodnih bacanja a sama igračica na kojoj je napravljen faul ni u jednom trenutku nije pokazala da je želela da šutira na koš. Možda je ona to nameravala ali nije pokazala ni u jednom trenutku tu nameru. Srećom pa ova kradja na očigled svih nije prošla ili što bi naš narod rekao "Ima Boga!". Nadam se ssmo da se neće zaustaviti na ovome i da će naš savez tražiti da se dotične sudije kazne i izbace sa takmičenja i da im se možda barem na godinu dana zabrani rad na većim takmičenjima, kako reprezentativnim tako i klupskim.

realnost

pre 2 godine

Nisam siguran da li je bio faul ili koraci? Bilo kako bilo, ukoliko je bio faul, dva bacanja se sude samo ako je igrac krenuo na dvokorak i faul se desio u dvokoraku. U ovoj situaciji, Spankinja se borila da ostane na nogama, nije ni videla kos, niti je znala gde je. Kakav crni dvokorak. Ali, lopta ne laze...

znanje-imanje

pre 2 godine

@Судија - au, jel ti to ozbiljno? Španjolka je ušla u interakciju sa našim centrom. To je bio faul ili nije. Ako je to bio faul onda je bio bez dvokoraka. Izgleda da nisu to sudili. Ali tada se desila interakcija koja je imala za posledicu - čitaj polako - gubitak kontrole lopte od španjolke. Pošto nema više kontrolu ona hvata loptu brže-bolje. U tom trenutku ulazi u interakciju sa našim bekom. Tu se dešava faul ili ne. Ali štagod - ona nije u dvokoraku jer je u dvokoraku. Prosto španjolka spašava svoj posed lopte, njen je "dvokorak" bio borba za taj posed, a ne da je u "dvokoraku koji je prodor i vodi ka šutu na koš". A samo je to dvokorak. Ne ono što se desilo, a to je eventualni faul u borbi za loptu. Dvokorak - to je događaj pri kome napadač POSEDUJE loptu. Borba za loptu je događaj koji je legitiman, sve dok neka strana ne napravi ili faul ili korake - sve do TOG dvokoraka, koji, još jednom i opet, nije ONAJ dvokorak za koji važi pravilo da se daju slobodna bacanja.
Ne znam da li si zaista sudija ali si francuska sobarica izvesno.
A naši treba da ganjaju ove sudije zauvek, inače će nas zauvek i dalje pratiti neka Turska, Slovenija itd.

Sramota

pre 2 godine

Pod hitno da se suspenduju sve sudije sa tog meca na nekoliko godina i da nikad vise ne mogu suditi na velikim takmicenjima.Da je spanjolka ubacila oba bacanja,nase igracice bi vec bile svojim kucama a nepravda bi pobedila.Vrhunac bezobraznosti je bio kada nisu hteli ni da gledaju snimak za faul gde se desio,vec su gledali koliko je ostalo do kraja,iako su im nase sugerisale kao i Maljkoviceva.Mogli su da jednim potezom i kradjom da anuliraju sve sta je jedna grupa postigla i za sta se odricala mesecima trenirajuci.

Bobo

pre 2 godine

@sudija Bi li ti dosudio u takvoj situaciji takva bacanja protiv neke od uslovnih jačih ekipa jer su po pravilu? Npr u Španiji protiv Španije? Ne bi ih sudio, ne 100 nego milion posto. Toliko o pravilima, iako ne tvrdim da nisi u pravu, pogotovo ovakvim gdje sudije mogu svašta da tumače po vlastitom nahođenju, a po pravilu takve se stvari uvijek sviraju za domaćine ili izvlače favoriti iz škripca. I kako si uobraženo samo konstatovao da treba da učimo pravila kao da si ih ti pisao i da niko ne sudi u Srbiji, već samo ti. Malo spustiti loptu, pogotovo što nisi u pravu, osim ako nisi od onih sudija koji misle da su veći od same igre, a ima ih...

Kuki

pre 2 godine

Ja mislim da je na 1,5 sekundi do kraja ustvari Spanija pokradena. Jer faul je ocigledno bio pri sutu za tri poena. Ne znam kako to sudije nisu videle na ponovljenom snimku. Trebalo je da sudije dodele Spaniji jos jedno slobodno bacanje. Tako da bi njihova igracica iz treceg pokusaja verovatno donela pobedu Spaniji.

Гост

pre 2 godine

Ово је запањујуће. Сећам се да сам се исто осећао кад је Шпановићка прелетела седам метара за више од 20 сантиметара, а на семафору се појавило шест деведесет и нешто...

Novak Panic

pre 2 godine

Судије су донеле апсолутно једину одлуку коју су могли, по ФИБА правилима. Шпанска играчица је била у двокораку, који се сматра шутем (осим у ситуацији када се лопта на крају дода другом играчу, што овде није био случај). Дакле слободна бацања су била једина могућа одлука. Није ми баш најјасније зашто су гледали снимак, вероватно да процене колико је времена остало. Кошаркашка нацијо, много је боље да научите правила него да мислите да нас цео свет безразложно мрзи.
(Судија, 24. jun 2021 20:19) dzabe objasnjavas druze, napisao kurir da su nas pokrali i to je to… amin
(fensi_lik_vracar, 24. jun 2021 21:38)
Interesantno da se netreba čuditi kad sudija gleda var u fudbalu, vidi sta njemu odgovara.
Vas dva lika, gledate dvokorak koji nije postojao, sta čovek moze da pomisli, kadija te tuzi, kadija ti sudi, pravda očigledno više nepostiji.

Судија

pre 2 godine

Судије су донеле апсолутно једину одлуку коју су могли, по ФИБА правилима. Шпанска играчица је била у двокораку, који се сматра шутем (осим у ситуацији када се лопта на крају дода другом играчу, што овде није био случај). Дакле слободна бацања су била једина могућа одлука. Није ми баш најјасније зашто су гледали снимак, вероватно да процене колико је времена остало. Кошаркашка нацијо, много је боље да научите правила него да мислите да нас цео свет безразложно мрзи.

fensi_lik_vracar

pre 2 godine

@Судије су донеле апсолутно једину одлуку коју су могли, по ФИБА правилима. Шпанска играчица је била у двокораку, који се сматра шутем (осим у ситуацији када се лопта на крају дода другом играчу, што овде није био случај). Дакле слободна бацања су била једина могућа одлука. Није ми баш најјасније зашто су гледали снимак, вероватно да процене колико је времена остало. Кошаркашка нацијо, много је боље да научите правила него да мислите да нас цео свет безразложно мрзи.
(Судија, 24. jun 2021 20:19) dzabe objasnjavas druze, napisao kurir da su nas pokrali i to je to… amin

fensi_lik_vracar

pre 2 godine

Nja nja nja …. Stalno bre kukamo… a Divac kad je odvalio onog Argentinca u Indianapolisu na sekund do kraja? Nije svirano jer smo bili sila a to nam tad nije smetalo… budimo realni ponekad.

zmajognjeni

pre 2 godine

Bruka i sramota. Voleo bih da FIBA pozove sudije i pita na osnovu cega su donele odluku za slobodna bacanja, samo da cujem obeazlozenje.
(Pedja, 24. jun 2021 19:45)

Kretala se ka kosu i krenula je na dvokorak. Kontinuitana kretnja, a druga nasa igracica je sprecila da izbaci loptu ka kosu. Mislim da je potpuno neverovatna i nefer da se to sudi, ali nije greska. Ko nam je kriv kada cekamo da krene na dvokorak da pravimo mali faul.

Судија

pre 2 godine

Судија у кошарци може да процењује шта је фаул а шта није. За ову ситуацију је тешко рећи, само на основу објављеног снимка. Шпанкиња је имала лопту у рукама и започела некакав очајнички двокорак, који би јако тешко резултирао кошем. Ако је направљен фаул, онда је био поприлично глуп.

Ево зашто: судија у кошарци не може да процењује шта је шут а шта није, то је прописано правилима. Двокорак је шут, ма колико лош и безнадежан био. Дакле, ако су већ одлучили да у овој ситуацији зову фаул онда су МОРАЛИ да зову бацања. То је азбука кошарке, стварно не би требало да се објашњава било коме ко разуме игру.

Iva M.

pre 2 godine

@Sudija

Nista onda, neka igraci krecu odmah sa svoje polovine na dvokorak i kao fol izbacaj i odmah 3 bacanja ako bude neki faul ... jbg, pokusaj suta na kos ...

Zato i imamo sve losije sudije i sudjenje, generalno. Pravila su tu da usmere sudiju ali sudija mora da ima osecaj za situaciju a ne kao pijan da se drzi za plot ...

@Судија

pre 2 godine

Коначно једно разумно објашњење утемељено на званичним правилима кошаркашке игре а не на навијачки обојеним емоцијама!

Да, фаул је досуђен НАКОН ЗАВРШЕНОГ ДРИБЛИНГА, и једина могућност да се НЕ досуде 2 бацања јесте уколико се играч том приликом (континуиране кретње, тзв. двокорак) одлучи на пас. Овде играчица није ни била у могућности (због другог контакта) да изабере шут или пас, па се тиме не доводи у подређен положај, већ се шут подразумева (тако је како је).
Стога су 2 бацања ЈЕДИНА исправна одлука!

Наша срећа је све остало што је следило након тога...

Судија

pre 2 godine

Судије су донеле апсолутно једину одлуку коју су могли, по ФИБА правилима. Шпанска играчица је била у двокораку, који се сматра шутем (осим у ситуацији када се лопта на крају дода другом играчу, што овде није био случај). Дакле слободна бацања су била једина могућа одлука. Није ми баш најјасније зашто су гледали снимак, вероватно да процене колико је времена остало. Кошаркашка нацијо, много је боље да научите правила него да мислите да нас цео свет безразложно мрзи.

fensi_lik_vracar

pre 2 godine

@Судије су донеле апсолутно једину одлуку коју су могли, по ФИБА правилима. Шпанска играчица је била у двокораку, који се сматра шутем (осим у ситуацији када се лопта на крају дода другом играчу, што овде није био случај). Дакле слободна бацања су била једина могућа одлука. Није ми баш најјасније зашто су гледали снимак, вероватно да процене колико је времена остало. Кошаркашка нацијо, много је боље да научите правила него да мислите да нас цео свет безразложно мрзи.
(Судија, 24. jun 2021 20:19) dzabe objasnjavas druze, napisao kurir da su nas pokrali i to je to… amin

fensi_lik_vracar

pre 2 godine

Nja nja nja …. Stalno bre kukamo… a Divac kad je odvalio onog Argentinca u Indianapolisu na sekund do kraja? Nije svirano jer smo bili sila a to nam tad nije smetalo… budimo realni ponekad.

zmajognjeni

pre 2 godine

Bruka i sramota. Voleo bih da FIBA pozove sudije i pita na osnovu cega su donele odluku za slobodna bacanja, samo da cujem obeazlozenje.
(Pedja, 24. jun 2021 19:45)

Kretala se ka kosu i krenula je na dvokorak. Kontinuitana kretnja, a druga nasa igracica je sprecila da izbaci loptu ka kosu. Mislim da je potpuno neverovatna i nefer da se to sudi, ali nije greska. Ko nam je kriv kada cekamo da krene na dvokorak da pravimo mali faul.

DLM

pre 2 godine

ja ne znam da li ima nacija na svetu koja se viŠe ponižava kako na političkom, tako da sportskom planu. dokle više po srbima, kome smo mi to toliko skrivili, sem što smo pravoslavni, ja stvarno ne znam. uvek se borili na strani pravde i za pravdu, dok neki bacaju nuklearke i granatiraju danonoćno sirotinju kojekakvu, a posle im prodaju oružje i takonazovi spasavaju od terora. ja stvarno nisam video nit doživeo da se jedan narod tako gazi u nipodištava.

Hogar

pre 2 godine

Судије су донеле апсолутно једину одлуку коју су могли, по ФИБА правилима. Шпанска играчица је била у двокораку, који се сматра шутем (осим у ситуацији када се лопта на крају дода другом играчу, што овде није био случај). Дакле слободна бацања су била једина могућа одлука. Није ми баш најјасније зашто су гледали снимак, вероватно да процене колико је времена остало. Кошаркашка нацијо, много је боље да научите правила него да мислите да нас цео свет безразложно мрзи.
(Судија, 24. jun 2021 20:19)
Košarkaški sudija iz kladionice, ima vas na hiljade

smeh

pre 2 godine

@Jovan

Dvokorak i početak dvokoraka nisu nikakav dokaz da će igrač uputiti loptu ka košu. Iz dvokoraka se može dosta toga uraditi u košarci a nije vezano za upućivanje lopte ka košu. A sudije moraju imati dovoljno dokaza da bi dosudile slobodna bacanja tj. igrač na kojem je pravljen faul mora da pokaže da je želeo da šutira na koš tako što će ili uputiti loptu ka košu ili barem potezom rukama pokazati da je želeo da šutira. U ovom slučaju nije bilo dovoljno dokaza da se dosude slobodna bacanja jer reprezentacija Srbije nije izašla iz bonusa kada se za svaki faul kazna u vidu slobodnih bacanja a sama igračica na kojoj je napravljen faul ni u jednom trenutku nije pokazala da je želela da šutira na koš. Možda je ona to nameravala ali nije pokazala ni u jednom trenutku tu nameru. Srećom pa ova kradja na očigled svih nije prošla ili što bi naš narod rekao "Ima Boga!". Nadam se ssmo da se neće zaustaviti na ovome i da će naš savez tražiti da se dotične sudije kazne i izbace sa takmičenja i da im se možda barem na godinu dana zabrani rad na većim takmičenjima, kako reprezentativnim tako i klupskim.

Kuki

pre 2 godine

Ja mislim da je na 1,5 sekundi do kraja ustvari Spanija pokradena. Jer faul je ocigledno bio pri sutu za tri poena. Ne znam kako to sudije nisu videle na ponovljenom snimku. Trebalo je da sudije dodele Spaniji jos jedno slobodno bacanje. Tako da bi njihova igracica iz treceg pokusaja verovatno donela pobedu Spaniji.

Novak Panic

pre 2 godine

Судије су донеле апсолутно једину одлуку коју су могли, по ФИБА правилима. Шпанска играчица је била у двокораку, који се сматра шутем (осим у ситуацији када се лопта на крају дода другом играчу, што овде није био случај). Дакле слободна бацања су била једина могућа одлука. Није ми баш најјасније зашто су гледали снимак, вероватно да процене колико је времена остало. Кошаркашка нацијо, много је боље да научите правила него да мислите да нас цео свет безразложно мрзи.
(Судија, 24. jun 2021 20:19) dzabe objasnjavas druze, napisao kurir da su nas pokrali i to je to… amin
(fensi_lik_vracar, 24. jun 2021 21:38)
Interesantno da se netreba čuditi kad sudija gleda var u fudbalu, vidi sta njemu odgovara.
Vas dva lika, gledate dvokorak koji nije postojao, sta čovek moze da pomisli, kadija te tuzi, kadija ti sudi, pravda očigledno više nepostiji.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Ja u svom životu za 40 godina nisam video veću krađu. 2 faula do izlaska iz bonusa, ona Španjolska trči negde kao muva bez glave na 1.2 sekunde do kraja, niti zna gde pošla ni gde je došla. Ne vidi ni koš, ni loptu a sudija svira faul za dva slobodna bacanja. To je odluka, da uđeš na teren i da mu zavališ jednu šamarčinu i da ne žališ za tom odlukom…

Sramota

pre 2 godine

Pod hitno da se suspenduju sve sudije sa tog meca na nekoliko godina i da nikad vise ne mogu suditi na velikim takmicenjima.Da je spanjolka ubacila oba bacanja,nase igracice bi vec bile svojim kucama a nepravda bi pobedila.Vrhunac bezobraznosti je bio kada nisu hteli ni da gledaju snimak za faul gde se desio,vec su gledali koliko je ostalo do kraja,iako su im nase sugerisale kao i Maljkoviceva.Mogli su da jednim potezom i kradjom da anuliraju sve sta je jedna grupa postigla i za sta se odricala mesecima trenirajuci.

BEKAM

pre 2 godine

Kada je Šarenac pomenuo u prenosu, tom trenutku u polu šali, samo da ne budu dva bacanja, pomislih ma sad se sprda jer su nas krali celu utakmicu. Kada sam video dva bacanja, ostao sam potpuno šokiran, neverica. Ali sam imao osećaj da ovoliko očiglednu krađu lopta ima da odluči i tako i bi. KSS obavezno da uradi nešto po ovom pitanju, neki pritisak za kazne i slično. Čak i da ne budu kažnjeni, nema veze, na ovo se ne sme ćutati.

Гост

pre 2 godine

Ово је запањујуће. Сећам се да сам се исто осећао кад је Шпановићка прелетела седам метара за више од 20 сантиметара, а на семафору се појавило шест деведесет и нешто...

realnost

pre 2 godine

Nisam siguran da li je bio faul ili koraci? Bilo kako bilo, ukoliko je bio faul, dva bacanja se sude samo ako je igrac krenuo na dvokorak i faul se desio u dvokoraku. U ovoj situaciji, Spankinja se borila da ostane na nogama, nije ni videla kos, niti je znala gde je. Kakav crni dvokorak. Ali, lopta ne laze...

Bobo

pre 2 godine

@sudija Bi li ti dosudio u takvoj situaciji takva bacanja protiv neke od uslovnih jačih ekipa jer su po pravilu? Npr u Španiji protiv Španije? Ne bi ih sudio, ne 100 nego milion posto. Toliko o pravilima, iako ne tvrdim da nisi u pravu, pogotovo ovakvim gdje sudije mogu svašta da tumače po vlastitom nahođenju, a po pravilu takve se stvari uvijek sviraju za domaćine ili izvlače favoriti iz škripca. I kako si uobraženo samo konstatovao da treba da učimo pravila kao da si ih ti pisao i da niko ne sudi u Srbiji, već samo ti. Malo spustiti loptu, pogotovo što nisi u pravu, osim ako nisi od onih sudija koji misle da su veći od same igre, a ima ih...

znanje-imanje

pre 2 godine

@Судија - au, jel ti to ozbiljno? Španjolka je ušla u interakciju sa našim centrom. To je bio faul ili nije. Ako je to bio faul onda je bio bez dvokoraka. Izgleda da nisu to sudili. Ali tada se desila interakcija koja je imala za posledicu - čitaj polako - gubitak kontrole lopte od španjolke. Pošto nema više kontrolu ona hvata loptu brže-bolje. U tom trenutku ulazi u interakciju sa našim bekom. Tu se dešava faul ili ne. Ali štagod - ona nije u dvokoraku jer je u dvokoraku. Prosto španjolka spašava svoj posed lopte, njen je "dvokorak" bio borba za taj posed, a ne da je u "dvokoraku koji je prodor i vodi ka šutu na koš". A samo je to dvokorak. Ne ono što se desilo, a to je eventualni faul u borbi za loptu. Dvokorak - to je događaj pri kome napadač POSEDUJE loptu. Borba za loptu je događaj koji je legitiman, sve dok neka strana ne napravi ili faul ili korake - sve do TOG dvokoraka, koji, još jednom i opet, nije ONAJ dvokorak za koji važi pravilo da se daju slobodna bacanja.
Ne znam da li si zaista sudija ali si francuska sobarica izvesno.
A naši treba da ganjaju ove sudije zauvek, inače će nas zauvek i dalje pratiti neka Turska, Slovenija itd.

Судија

pre 2 godine

Судија у кошарци може да процењује шта је фаул а шта није. За ову ситуацију је тешко рећи, само на основу објављеног снимка. Шпанкиња је имала лопту у рукама и започела некакав очајнички двокорак, који би јако тешко резултирао кошем. Ако је направљен фаул, онда је био поприлично глуп.

Ево зашто: судија у кошарци не може да процењује шта је шут а шта није, то је прописано правилима. Двокорак је шут, ма колико лош и безнадежан био. Дакле, ако су већ одлучили да у овој ситуацији зову фаул онда су МОРАЛИ да зову бацања. То је азбука кошарке, стварно не би требало да се објашњава било коме ко разуме игру.

@Судија

pre 2 godine

Коначно једно разумно објашњење утемељено на званичним правилима кошаркашке игре а не на навијачки обојеним емоцијама!

Да, фаул је досуђен НАКОН ЗАВРШЕНОГ ДРИБЛИНГА, и једина могућност да се НЕ досуде 2 бацања јесте уколико се играч том приликом (континуиране кретње, тзв. двокорак) одлучи на пас. Овде играчица није ни била у могућности (због другог контакта) да изабере шут или пас, па се тиме не доводи у подређен положај, већ се шут подразумева (тако је како је).
Стога су 2 бацања ЈЕДИНА исправна одлука!

Наша срећа је све остало што је следило након тога...

Iva M.

pre 2 godine

@Sudija

Nista onda, neka igraci krecu odmah sa svoje polovine na dvokorak i kao fol izbacaj i odmah 3 bacanja ako bude neki faul ... jbg, pokusaj suta na kos ...

Zato i imamo sve losije sudije i sudjenje, generalno. Pravila su tu da usmere sudiju ali sudija mora da ima osecaj za situaciju a ne kao pijan da se drzi za plot ...