Utorak, 22.06.2021.

09:30

Da li je "Proces" uspeo?

Košarkaši Filadelfie poraženi su u polufinalu Istoka od Atlanta Hoksa, te još jednom ostali bez dugo željenog finala konferencije.

Izvor:

Da li je "Proces" uspeo? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

52 Komentari

Sortiraj po:

Ostin A

pre 2 godine

Uspeo je.
Od kante ekipe postali su contenderi, a koliko je tesko uzeti titulu i koje su nijanse vidi se iz primera sadasnjeg polufinala Milvokija i Bruklina gde je centimetar odlucivao o pobedniku serije(moguce i sampionu).
(Kiki, 22. jun 2021 10:27)

Oni su bili kanta ekipa jer su tankovali, pa su nakupili visoke pikove sa kojima su uzeli Embiida, Elfrid Paytona, Jahlil Okafora, Simonsa i Fultza.

Aleks

pre 2 godine

Fox

NBA prsten ima i Darko Miličić, a za isti je zaslužan otprilike koliko i ja. Deni Grin da je toliko kvalitetan kao što ti pričaš, šampionski tim LAL bi ga zadržao i dao mu veći ugovor. Ali nisu, a ko je gledao prošli PO zna i zašto nisu. Ali ok, ti misliš da je on bolji od Seta Karija, čistog šutera koji je pre svega pouzdan i to je pokazao ove sezone i te kako. Govoriš meni da čitam statistiku, a uzdižeš Deni Grina koji otprilike samo gledajući kroz statse može da se uzdiže.
Znači nisi pogledao jednu utakmicu, a kamoli Fila-Atlanta, čim ti braniš Riversa znači da veze nemaš sa košarkom. Ko je gledao celu seriju zna da je Mekmilan nadmudrio Riversa u G5 i kada su poveli sa 3:2. Od tada Rivers nije napravio nikakva prilagođavanja, osim što je lutao sa ubacivanjem Korkmaza, Maksija i Miltona, nadajući se da se neki od njih trojice ponovo eksplodira. Da ne spominjem blamažu protiv Denvera prošle sezone, malo je trenera koji bi ono ispustili, znači totalna ignorantna neznalica.
Što se tiče Simonsa, njega ni najveći fanovi File više ne brane, meni je dečko gotivan i fascinantne su mi njegove kretnje s loptom s obzirom na konstituciju, ali ovo ponašanje je blamantno i on je daleko od šampiona. O Embiidu da ne govorim.
Za kraj, koga je briga koliko ti imaš godina i ko je mlad a ko star? Svi smo ovde anonimno, ako imaš nešto (pametno) da napišeš - napiši, ne može niko da te otera. Ti si "oteran" jer nemaš argumente i vadiš se na to da ne želiš da mi odg a uporno to radiš.

jsx

pre 2 godine

@Fox
Aleks je jedna od retkih koje zapravo uvek komentarisu vest, a ne bivse igrace, kako NBA nema vise smisla, Lebrona, Bogdana (osim kad je nesto od toga tema) ili kako je uhvatila prelaz na Konlija i sad letuje na Havajima (zapravo mi nedostaje taj lik), tako da sigurno ona nije nikog oterala.
Dalje, poznavaoce, pre deluje da si ti (ne mogu da pisem da ste Vi na sportskom portalu pogotov nekome ko nastupa tako gordo), samo pogledao statistiku da on ima 3 titule, a ne kako je bacao cigle prosle godine u finalu, a nije da je morao sam sebi da gradi sut. Bio je odlican u jednoj ili dve, sto jeste dovoljno kad imas Dejvisa i Dzejmsa, ali nikako kad imas Embida i Simonsa. Na kraju krajeva, Bruklinu su se povredila 3 od 4 najbolja igraca (Dinvidija svi zaboravljaju), Lejkersima top 2 mozda i najbolji, a i Dzejms je bio rovit, Denveru drugi najbolji igrac, Finiksu sad top 2 igrac, Klipersima najbolji igrac, ali smatras da su je sve to nebitno u odnosu na to sto je Filadelfiji falio mocni Deni Grin. Sledece sezone osvajaju sto posto, samo da im apsolutno svaki igrac bude zdrav, svi ostali ostanu povredjeni (ili se raspadnu u slucaju Lejkersa i Netsa), a pride ne bi bilo lose ni Midlton da se povredi, Jang, Luka, Gober i Mekolum takodje.

Fox

pre 2 godine

@aleks
Ne mora da ti radi sujeta, opusti se. Opet kazem, gledanje kosarke kroz statistiku i komentarisanje iste je bas daleko od mog interesovanja. Eto ti i dalje pisi da je Rivers los trener, a klubovi ga potpisuju i traze :) Neko prosto nema srece, i baksuzan je. Ali u NBA uopste vlada tvrdoglavost kada su u pitanju treneri, ne odustaju od minuta igraca koji su zacrtali, akcija i svoje zamisli ma u kom momentu. Najveci primer je Meloun. Sjajno kada neko ko veze nema, napise da je Grin najuren :( Tuzno devojko, prosto ne verujem da odgovoram nekom ko pise takve gluposti. Decko pre svega igra sjajnu odbranu, i osvajao je titule, jedini u ovom timu File. Ali ti i dalje ne kapiras sta hocu reci, i spominjes statistiku i cost benefit analizu. Sustina svega je opet ono sto sam napisao, a dva puta sam to naveo. O kosarkaskoj nezrelosti i slaboj psihi, strahu Simonsa i Embida u poslednjim cetvrtinama kada ih stigne protivnik, i to je glavna stvar na kojoj mora raditi Simons. Kada budu sa njim radili strucnjaci i vratili mu samopouzdanje i da se fokusira na kos i igru a ne na navijace i protivnika koji ga salje na penale, sutirace sve bolje. Mozda mu i promene ulogu u timu, jer moze biti mnogo produktivniji na niskom postu, igrati laznu peticu itd itd. On ne baca cigle, vidi mu se pri izbacaju da drhti ruka i lakat nije u prirodnom polozaju zbog treme. Na treninzima covek ubada lepo, bez koske suteve i ne baca cigle. Ali ti gledaj statistku samo i govori o plus minusu.
I da, Boston sa Riversom nije osvojio vise titula iz mnogo razloga, a glavni su povrede Garneta u polufinalu sa Orlandom, nenormalno namestanje i navlacenje za Lejkerse 2010. od strane lige i sudija, a kasnije i teska ppvreda Ronda i starost igraca. Ali naravno i sjajni Majami. Medjutim, ti pisi da je taj covek i neznalica i los, i da je Deni Grin ciglas i los defanzivac i da njega najure iz timova itd.
Gledaj mala basket, o istoriji igre i lige slabo slabo znas, a o pracenju kroz statistiku ako ti je zanimljivo komentarisi sa ovim klincima na ovom sajtu, sa mnom nemoj. Svi vi poznavaoci statistike i deca ste oterali sjajne ljude na ovom portalu sa kojima je moglo ranijih godina da se debatuje i procitaju jako zanimljivi i pametni komentari. Go go girl :)

Aleks

pre 2 godine

Fox

Izvini, duboki poznavaoče, nisam te prepoznala. Pošto ti tako duboko gledaš na košarku u odnosu na mene površnu ludaču, molim te mi objasni kako tim sa superzvezdama kojima drhte ruke kad se lomi utakmica i sa trenerom koji ima najviše izgubljenih 7. utakmica u PO može biti šampionska? Ne može, ni u jednom univerzumu sem tvom.
Najbolji igrač serije i najkorisniji igrač ovog PO za Filu, kad se uradi cost-benefit analiza, bio je Set Kari. Taj Deni Grin kog ti spominješ je lomio obruče u prošlom PO i nije džabe našutiran iz Lejkersa. Ali verujem da si ti to znao?
Filadelfija nije imala nijednu akciju izvan daj loptu Embiidu pa šta uradi. Trener koji dozvoli da ga drugi trener pobedi tako što eksploatiše jednu manu jednog od glavnih igrača (čuvena taktika hack-a-Simmons) i nema rešenje za to, taj trener je luzer i to je fakt. Kao što je fakt da Rivers nakon Bostona, gde je imao supertim i trenera na terenu koji je odradio njegov posao, nije i neće ništa osvojiti. I da te naučim, kad je neuspeh u pitanju uvek se traže odgovorni za to, u ovom slučaju odgovorni su i trener i igrači i ne vidim ništa čudno u komentarisanju toga. Ali naravno, ja nemam znanje kao ti. :(

Fox

pre 2 godine

Aleks
Zaista mi je suvisno odgovarati na povrsne kosarkaske komentare tipa trener je kriv jer je trebao to i to. Elem, Srbi su svi najbolji generali posle bitke i svi znaju sta treba a nisu treneri. I plus za sebi daju pravo da pisu da je jedan Rivers los trener.
Ovoliko pljuvanje Filsdelfije je po meni odraz bolesti ovog naroda i besa koji vlada u njemu, i uporno trazenje negativnog lika i zlog momka koji je protivnik nasima (prvo Embid u MVP trci i konstantno nipodastavanje sjajnog igraca, i sada dizanje i velicanje Bogdana itd). Tesko iskompleksiran narod i retko bolestan u ovom svetu ludosti.
Fila je daleko bolja ekipa, i izgubili su seriju iz razloga koji sam napisao. Falio je Deni Grin na terenu da ih smiri i podigne samopouzdanje u poslednjim cetvrtinama kada su se gubili i prosto kada su im ruke drhtale i kada su gubili dobijene meceve. Simons ce pre svega raditi na svom strahu ovog leta i oslobadjanju od pritiska. Mada, i Embid ce morati da poradi na tome. Ovaj tim File, kompletan naravno, je i te kako sampionski i pun potencijala, samo bubice i psihu da srede u zavrsnicama. A sa vama ostrascenim povrsnim pratiocima i ljudima koji nisu ni igrali kosarku, ne bih ulazio u dublju raspravu

Lepršavi Srbenda

pre 2 godine

Simonsu je sad jako pala cena, steta sto Denver nema mesta u seleri kepu inace bi ga Jokic ucinio boljim. Tu bi sevali lobovi svaki treci napad bi zakucavao. Ali Denver ce naravno opet napraviti neke gluposti, ostavice Bartona i dati Porteru ogroman ugovor😬
(Dragan Borca, 22. jun 2021 12:15)
# Link komentara

Ko o čemu, ovaj momak o Denveru,Jokiću i Bartonu.
Ajde više napaljenko mali,idi prošetj do Sombora da pomaziš konja ili kobilu, dosadio si više svakome na portalu pojmašu jedan.
Ne znam ni ko su ljudi koji tebi uopšte daju pluseve.

76er

pre 2 godine

Simonsu je sad jako pala cena, steta sto Denver nema mesta u seleri kepu inace bi ga Jokic ucinio boljim. Tu bi sevali lobovi svaki treci napad bi zakucavao. Ali Denver ce naravno opet napraviti neke gluposti, ostavice Bartona i dati Porteru ogroman ugovor?
(Dragan Borca, 22. jun 2021 12:15)
# Link komentara

Ko o čemu, ovaj momak o Denveru,Jokiću i Bartonu.
Ajde više napaljenko mali,idi prošetj do Sombora da pomaziš konja ili kobilu, dosadio si više svakome na portalu pojmašu jedan.
Ne znam ni ko su ljudi koji tebi uopšte daju pluseve.
(Lepršavi Srbenda, 22. jun 2021 16:03)

Poprilicno sam siguran da je momak gore sarkastican, pozdrav Bekse lep novi nick.

Aleks

pre 2 godine

Fox

Simonsu treba da saliju stravu. :P

Embiid i Simons su bili loši u ključnim trenucima, ali utakmicu je definitivno izgubio Rivers koji je najboljeg igrača serije - Seta Karija, držao na klupi skoro četvrtinu jer je nakupio četiri lične. Da ga je pustio da igra, možda bi i pobedili jer je bila rezultatska klackalica zbog loše šuterske večeri Janga.

Grdoje

pre 2 godine

Proces kod PHI je baš predugo trajao, kao što će i kod Oklahome. To što oni rade, ja sam radio u NBA Live 20.., nakupim pun roster mladih pikova i onda " zacementiram" vrh za narednih 10.godina. Posle su promenili algoritam, pa igračima pada vrednost ako nisu u prvih 5.
Nije proces dobar. Ne trebaju ti vrhunski pikovi 5.godina. SAS su tankovali jednu godinu i uzeli Dankana. Posle su harali narednih 15.godina. Oklahoma je imala sampionski trio, ali niko od njih nije hteo da bude druga violina. I o tome treba voditi racuna. A pre svega, mora u ekipi i menadžmentu biti i neko iskusan, ko će da kanališe klince. Zato sada imamo dve razmažene zvezde, sa nedostatcima koji su vidljivi i laicima i nikoga oko njih ko će da ih usmeri na pravi put, nego prave iste gluposti već godinama. Pa Tre Jang zna da ostavi loptu Bodganu ili Huerteru kada pretera, da oni malo promene ritam, a mladji je dosta od ove dvojice.
U Oklahomi je takodje sve bez glave i repa, fali im neko tipa Batlera da ih posloži i disciplinuje.
Da rezimiramo, tankovanje jedne godine je koliko-toliko prihvatljivo, više od toga je u pitanju prevara sa mnogobrojnim pratećim negativnim pojavama ( luzerski mentalitet, neatraktivnost za veterane koji jure prsten, nazadovanje svih igrača jer se u tom periodu jure porazi...).

smeh

pre 2 godine

@Dragan

Šta su to Atlanta i Denver uradili dok su su ovi mučenici sramotili iz godine u godinu? Za početak nisu se sramotili iz godine u godinu pokušavajući prevarom da naprave supertim i opet imaju bolje rezultate. Atlanta čak šta više 2 puta pravila od nule tim i ima rezultate o kojima Embid i kompanija mogu samo da sanjaju. Očigledno ne pratiš NBA ali dobro, Simons će biti bolji sledeće godine? Imaće valjda više zakucavanja kada bude sam ili bude igrao protiv fizički inferiornijeg igrača? Samo neka pazi da ne ode dalje od 2 metra od koša ili na liniju slobodnih bacanja. Ali hej, samo ti sebi ponavljaj u glavi "Trust the process!". Bolje da vide ako mogu nekako da kloniraju Ajversona jer ovi mučenici nisu u stanju ni da dodju do finala svoje konferencije ili da budu prvaci svoje divizije. Eh taj proces.

box

pre 2 godine

Iako je trio Embid, Simons, Haris udarna igla tima pobedu su trebali da donesu Kari i Korkmaz kao dobri suteri, a Doc ih nije pravilno korostio. Za Simonsa greota, bio bi medju 5 najboljih igraca lige da ima makar kakav sut.

Super Barski

pre 2 godine

Ekipa File je cisti hajp.
Embid proglasava sebe za Mvp,Simons glumi ko zna kakvog igraca,trener cijele godine u prici napada titulu.
Jedino Kari ispade normalan,igrao je na svom nivou,i pokazao da je solidan suter.
Heris isto prevara teska,toliko je djelovao prepadnuto u nekim mecevima da je to strasno.
Prica o Procesu naporna za svakog ko prati kosarku,a dometi ekipe nerealni.
Kad ti glavni igrac ima 15 kg viska,i naravno da se stalno povredjuje,uz to non stop visi na drustvenim mrezama,a plej ne moze bacanje da pogodi ne treba biti strucnjak pa vidjeti krajnji domet te ekipe.
Atlanta je dobra ekipa,sa odlicnim trenerom,vidjelo se i u prvom mecu da imaju veci suterski potencijal od File,vise igraca,i pravog superstara Janga.
I dalje mi je nevjerovatno,da u vremenu trojki,gdje i centri sutiraju trojke ,igra plej koji ne moze bacanje da pogodi,o sutu sa distance ili trojci da ne pricamo i da ima ugovor od 30 plus miliona.
To je za rubriku vjerovali ili ne.
Sa druge strane jedan igrac kao Jef Grin stalno seta od ekipe do ekipe,a covjek strasan igrac.

123

pre 2 godine

1. 2,44 do kraja. Atlanta void 3 poena. Embiid u reketu prima ledjima loptu okrece se I promasuje.
2. 2,30 do kraja. Atlanta krece u napad nakon promasaja Embiida I Jang trojka sa 10m. 6 razlike.
3. 2,19 Harris poentira probijanjem kroz reket. 4 razlike za Atlantu.
4. 1,57 do kraja. Jang krece u napad, udvojen je I trazi tajm aut.
5. 1,50 do kraja. Jang nakon tajm auta krece u napad ali gubi loptu. Ostaje I dalje 4 razlike.
6. 1,47 do kraja. Kevin pravi faul nad Simonsom. 2 slobodna bacanja. On pogadja jedno. 3 razlike za Atalantu.
7. 1.29 do kraja. Simons cuva Janga I nogom izbacuje loptu u aut. Kolins pravi faul u napadu.
8. 1.12 do kraja. Harris poentira ispod kosa. Jedan razlike.
9. 54 sekunde do kraja. Kevin je fauliran pri sutu za 3. Pogadja sva 3 slobodna bacanja. 4 razlike.
10. 45 sekundi do kraja. Galinari krade Embiidu loptu. Zakucava. 6 razlike.
11. 36 sekundi do kraja. Milton pogadja ispod kosa uz bravurozno izvijanje I pad. 4 razlike.
12. 43 sekundi do kraja. Faul nad Jangom. Pogadja jedno slobodno bacanje. 5 razlike.
13. 27 sekundi do kraja. Embiid promasuje za 3 poena. 5 razlike ostaje.
14. 25 sekuni do kraja. Nakon promasaja Embiida u skoku je fauliran Galinari. Slobodna bacanja.
15. Galo pogadja oba. 7 razlike.
16. 17 sekundi do kraja . Harris promasuje za 3 Embid skace I poentira ispod obruca. 5 razlike.
17. Faul nad Jangom. Pogadja oba bacanja.7 razlike.
18. 11 sekundi do kraja. Harris za 3 promasuje. Pobeda Atlante

Fox

pre 2 godine

Filadelfija je sjajna ekipa i na svim pozicijama dobro ukombinovana. Zaboravljaju ljudi da im nije igrao najvazniji igrac u plej off-u, Deni Grin. Najvazniji zbog toga sto zna kako se osvajaju titule, igra dobru odbranu i hladan je u zavrsnici kada zatreba. Drugima su se stegle ruke u zavrsnicama na nekoliko meceva, tako da bih to pre svega stavio kao najveci nedostatak File u ovoj seriji. Vodja ekipe, plej Simons je izgubio samopouzdanje kada su poceli da ga hekuju i teraju na slobodna bacanja. Tada je psiha uzela svoje, izgubio je poverenje u sebe kada su ga time spustali na nivo suta Sekila O' Nila iz doba Lejkersa. Svi govore o Simonsu i o tome da ima los sut, ali to nije bio problem u ovoj seriji, jer on nije ni sutirao. Strah i trema su ucinile svoje da ne uzima suteve, i ne bude agresivan. A da je to radio, i te kako bi pogadjao i ne bi bio los. Hoce neko reci da Jang sa 5-23, Vestbruk i ostali sa svojim kriminalnim procentima su bolji suteri? Bolji su jer pokusavaju i igraju, imaju samopouzdanje i nastavljaju uprkos promasajima i time se sut i poboljsava i ne gubi na hrabrosti i samouverenosti.
Benu Simonsu pre svega treba mesec dana minimum rada samo sa ozbiljnim psiholozima i razne terapije isterivanja straha i rada na slobodi i opustenosti da uradi sta zeli i moze, a ne da se plasi i da ne sme da pogleda obruc. Kada to bude savladao, i kada bude poceo da sutira bez straha, pogadjace i te kako. Gledajuci ga na treninzima, decko uopste nije drvo i te kako pogadja lagano suteve, slobodna i trojke. Ali kod njega je bas psiha problem, a u ovoj seriji je bas dokrajcen i od strane navijaca. Pitanje je kako ce raditi na sebi tokom leta i sta ce tim uraditi da mu pomogne sa te strane. Decko je zaista sjajan i na terenu i van, i ima zaista sjajnu kontrolu, brzinu i pregled igre, igru u tranziciji kao i odbranu. Nadam se da ce uspeti ovog leta da se izbori sa svojim strahovima, i igrati bez okova! Filadelfija je sampionska ekipa sa njim ako posle ovog leta bude izasao kao pobednik, a ako ne onda trejd ili ugovor na nivou prosecnog igraca, jer je poslednji put dobio maksimalan ugovor definitivno.

Sasa

pre 2 godine

Svaki put kada bi Atlanta jurila rezultat u poslednjoj četvrtini namerno su pravili faul na Simonsu . I ta taktika im je prošla . Meni nije jasno da Dok Rivers nije video ništa . Embild odličan kada fila ima prednost 10+ a kada treba da se juri rezultat slobodno bacanje ne zna da pogodi .

Dragan

pre 2 godine

@smeh
A sta je to Denver uradio? Sta je uradila Atlanta? Igrali finale konferencije i to je uspeh mnogo veci? Pa Fila uzima titulu sledece godine sa ovim istim timom, a samo je pitanje da li ce ostati isti. Ako mislis da Simons nece biti bolji onda si u zabludi.

111

pre 2 godine

Sve je svaljeno na Simonsa? Ali on nikada nije dobro izvodio slobodna bacanja a potencira se to u ovoj seriji protiv Atlante? Kazu sutnuo 3 puta u poslednjoj cetvrtini? Pa on nije suter, niti moze da pogodi sa distance a kamoli za 3? Pa promasuje slobodna bacanja, o kakvom se onda sutu prica? On probija reket , pogadja ispod kosa, kuca kada mu se asistira..Zamera mu se sto nije u poslednjem minutu kucao ispod kosa nego je dodao. OK , to je greska ali da li je to razlog poraza? Jer nije kucao? Taj Simons je imao 13 ASISTENCUJA! Krivac je gospodin prepotentni. 31 poen? A 16 izgubljenih lopti u poslednje dve utakmice? Po 8 u svakoj? Embiid? Najveca greska je poslednja izgubljena lopta kada mu je Galinari ukrao loptu i poentirao. Embiid je bio zauzet, sirenjem ruku, protestima cim cuje zvizduk sudije, tehnickim greskama..I pored Embiida, Hill koji nije dzabe ima +- .-15?

76er

pre 2 godine

Iskreno zanimljivije mi je bilo da gledam Isha Smitha i ekipu nego ove sad, jesu gubili svaku utakmicu ali su bili gotivni momci. Sto se staklenog i wannabe playboya tice, ne zna se koji je nabedjeniji.

sejovolihankuišabana

pre 2 godine

Ceo proces toliko dugo traje da je jednostavno pogrešan i realno nije uspeo.Pogrešni odabiri sa visokih pozicija drafta su presudili procesu.

Ozymandias

pre 2 godine

Slušao sam pametnije ljude od sebe koji non stop pričaju kako Embid uvek ima 10-15 kg viška i kako Simons "ne želi" da vežba bar bacanja. Da su hteli da se žrtvuju obojica, možda bi od tog procesa bilo nešto. Meni je stvarno sramota da ljudi ne mogu da se još malo odreknu nečega zarad istorije. Zato se uvek spominju MJ i Kobi kao veličine. Majstori koji su konstantno trenirali više od drugih, tokom cele karijere. Ima još takvih, naravno, Džimi Batler danas recimo. A ove dve primadone ne mogu po jednu stvar da reše,i to da bi pomogli sami sebi. I to tako traje godinama. Zato nikad neće biti legende, samo neki igrači koji su igrali dobro u Nba i zaradili mnogo više od toga što su pokazali. Sram ih bilo, obojicu.

Грађевинац

pre 2 godine

Има једна зачкољица која се зове хајп(јел' се тако каже?) око неког игрча, е управо је тај хајп заслужан што многи, овде, не виде праву вредност неких НБА кошаркаша.
Ова игра је постала популарна давно пре ере где се гледа само статистика. Некад је статистика била важна само помоћним тренерима а прост народ је умео да види оно нешто у играчу што стварно вреди и не само "оно нешто" већ и: луцидност, потез, шут, такође и оно нешто што се "вуче по поду"...
Е то нешто играчи Филе немају.
НБА је специфична и доста инертна и од зацртаних планова ретко кад одступају, унапред пројектују неког играча за "супрер стара" и томе се скоро па све опрашта. Лепо је то објаснио Сет Кари кроз ону реченицу "Бољи сам играч од брата али мени не допуштају такву слободу у игри" или Дарко Миличић са "кад год сам створио шансу да лагано поентирам чуо бих довикивање са клупе, додај Двајту".
Такву слободу у Фили имају Симонс и Ембид а сви знамо да би код Жоца или Дуде, у Европи, тај Симонс био закуцан за столицу после друге утакмице. Ембид такође, хоће човек да буде МВП а ненормално се у нападу ослања на судијску помоћ у виду слободних бацања. Одбрана? Колико је пута Колинс "постеризовао" током ове серије?
Ко мисли да је Тобајас Херис бољи играч од Богдна или Бојана Богдановића тај се грдно вара, па један Богдан за многе овдашње је суви просек а не виде да је јачи "клач" играч и од Симонса и од Хериса а и од Ембида. Само што то Богдан мора Хиљаду пута да покаже да би неком доказао.

Milan Spanac

pre 2 godine

Kaze Jang kao sarkasticno, mi nemamo allstar, all nba i all defensive players.. pa prijatelju koga i gde da stavis??? Svaka cast na finalu, ali ce Djani da ih pometla.. Jrue i Tucker su bingo pojacanja za Milvoki. Sa Midltonom su se sprdali, ali je pokazao da moze koliko toliko da se nosi sa pritiskom, trpa poene. A sto se Filadelfije tice, imaju Doka jos 4 godine po 8 miliona da placaju, hahahhahahaha.. Najveca prevara od trenera, davno ga je Fil Dz. provalio..

Dragan Borca

pre 2 godine

Tobajas Heris im je najveca greska. Napadaju tu Simonsa za sve im kriv a decko imao 13 asistencija, nije bas da je bio beskoristan. Embid traljavo gubi kljucnu loptu 40 sekundi do kraja a na konferenciji za stampu optuzuje Simonsa za nesto sto se desilo 3 minute pred kraj i gde je i bio makar jedan kos iz bacanja.

A Tobajas Heris 4 godine u proseku po 35-36 miliona. Covek ima 18-19 poena prosecno a oni mu dali jedan od najvecih ugovora u ligi. Kao kada bi dali Bogdanu ili Bojanu superstar ugovor posto je Tobajas manje vise njihov rang oko produkcije, cak i manje inteligentan. Za Simonsa se zna da je operisan od suta i sad se nesto iscudjavaju. Sto nisu bolje birali igraca za podrsku. Dati 35 miliona godisnje Herisu je van pameti.

Za te pare su mogli dovesti 2 dobra sutera.

Simonsa treba prebaciti na cetvorku. Celo leto nek vezba igru ledjima i poluhorog sut. Kao Jokic sto ima onaj sa strane sut sa par metara. To je izuzetno efikasno. Svi ce ga exploatisati u plejofu ako ostane plej. Ili nek nauci sutirati ili nek predje igrati cetvorku. Cak bi mogao kao cetvorka imati vrhunski povratni pas.

Simonsu je sad jako pala cena, steta sto Denver nema mesta u seleri kepu inace bi ga Jokic ucinio boljim. Tu bi sevali lobovi svaki treci napad bi zakucavao. Ali Denver ce naravno opet napraviti neke gluposti, ostavice Bartona i dati Porteru ogroman ugovor😬

smeh

pre 2 godine

Sramotili su se godinama da bi im vrhunac bio druga runda u doigravanju. Izgleda da su zeznuli u računanju i da im je trebao još barem jedan prvi ili drugi pik, odnosno vodja. Ko zna, možda od sledeće sezone opet krenu sa starim navikama. A da li se proces isplati? Pogledati samo timove poput Atlante i Denvera koji su uradili mnogo više nego što će Fila sa tim procesom. Barem dok Fila ne nadje vodju i glavnog igrača.

odzidza

pre 2 godine

ja se bas pitao sta ce biti s Midltonom kad se oporavi od povrede (pre 2-3 godine), da li ce ga trejdovati posto je Dzabari Parker bio bas dobar..A gledaj ga sad, Midlton allstar kalibar, Dzabari propo

mare

pre 2 godine

proces bi bio uspešan da su te pikove iskoristili na pravi način, da su uzeli bilo koga drugo iz top 5 umesto fultza i simmonsa priča bi izgledala drugačije. Embiid je jedini ispravan potez ali i on ne moze vise od 50 utakmica godisnje da odradi kako treba ...ja volim da verujem da je karma u pitanju, ko namerno gubi i ne treba biti nagrađen

Oki

pre 2 godine

Za vreme njihovog procesa koji traje nekih 6 godina, Atlanta je uspela da ode u finale istoka, onda rasturi ceo tim, napravi ga od nule i opet ode u finale istoka. Dokaz da to njihovo tankovanje i pravljenje računica nema nikakvog smisla. Jel Denver računao kad su izvukli Jokića? Šta se desilo sa Bulsima kad je njihova uprava odlučila umesto igrača da je Filu Džeksonu i timu koji je osvojio 6 titula došao kraj? Pa nije ih bilo nigde godinama i nije im uspeo taj proces.

Benami

pre 2 godine

@(GM, 22. jun 2021 10:35)

Kad god sam gledao Filu, klupa je igrala sasvim dobro. Odrzavali su prednost, neretko i poveli. I najcesce je taj isti Simons bio motor ekipe, samo je provaljen u ovom plejofu gde se pokazalo da ga se faulovima moze mentalno unistiti.
Kapiram da je "razotkriven", ali pocinje gadno da se potcenjuje.

KoRn

pre 2 godine

Kako moze da uspe kada su birali Fulca i Simonsa.Embid je vrhunski igrac jedan od najboljih u ligi ali brate mili sklon povredama za medalju.

Gatsby

pre 2 godine

Još jedan dokaz kako je to usiljeno tankovanje glupost. Cela decenija prođe i ništa. Moj utisak da dok se gube namerno utakmice, promeni DNK ekipe, i ona postane luzerska, čak i ako se radi o velikim franšizama kao što su Filadelfija ili Čikago.
Drugo, ko garantuje da će da se dobro prodje na draftu. Fila je imala godinama top pikove,pa su osim Embida sve promašili. Birali su Okafora, Fulca i Simonsa, u prva 3 pika, neko je tu debelo omašio. Čak i sa nižim pikovima su debelo promašili.
Treće, draft je lutrija, ko je mogao da pretpostavi da će 40i neki pik, biti MVP. KAda pogledate draftove posle nekoliko godina , obično najbolji igrači budu neki koji nisu bili u top 3. Znači da je teško pogoditi, a i top draftove mnogo budu završe neki hajpovani igrači.
I četvrto, igrači obično postignu zenit tek posle 5-6 godina, a već svi tada izadju iz ruku ugovora. Lepo je dodati u već dobru ekipu igrača sa drafta, ali juriti titulu sa draftovanim igračima je skoro nemoguće. Tako i sada svi vide Oklahomu za 5 godina kao konkurenta zaa titulu,a ja im predviđam u najboljem slučaju sudbinu Filadelfije

CJC

pre 2 godine

Zar nisu igrali finale konferencije kad je Lenard dao onaj vanzemaljski kos iz ugla?
(Pulse, 22. jun 2021 09:40)

Polufinale, u finalu Toronto dobio Bakse.

JPR24

pre 2 godine

Zar nisu igrali finale konferencije kad je Lenard dao onaj vanzemaljski kos iz ugla?
(Pulse, 22. jun 2021 09:40)

Misliš na sezonu 2018/2019. Polufinale konferencije u 7 utakmica, posle je Toronto pobedio Milvoki i otišao u veliko finale, pa i titulu…

Khal Drogo

pre 2 godine

Филаделфија јесте ушла у "процес" који је подразумијевао утастопно "танковање", покупили су два трећа (Ембид, Окафор) и два прва избора (Симонс, Фулц) на драфту, око Ембида и Симонса су градили тим, попуњавали потребним рјешењима и ту су гдје су.
Нису се пласирали у финале Истока, самим тим постоји разочарење, могуће уђу опет у процес реконструкције, или барем размјене неких играча, прије свих Симонса.

Како год гледали, опет је бољи избор пута од рецимо Бруклина који је склепао"супер тим" и прва су франшиза у историји чији уговори играча за текућу сезону збирно (222 мил.$, наравно Грифин и Олдриџ који се у међувремену пензионисао примају минималац и пуну плату од претходне франшизе) двоструко премашују селери-кеп.

Показало се да високи избори на драфту не морају донијети тај квалитет потребан у плеј-офу, а плеј-оф покаже ко је од каквог материјала.

JPR24

pre 2 godine

Kako moze da uspe kada su birali Fulca i Simonsa.Embid je vrhunski igrac jedan od najboljih u ligi ali brate mili sklon povredama za medalju.
(KoRn, 22. jun 2021 10:39)

Dobar igrač i kao sto kažeš sklon povredama. On nema jednu sezonu sa barem 80% odigranih utakmica !! Em povrede, em odmaranje !
Ali nije ni lider ekipe, na stranu sto je tu Simons i ostali. On se samo sili kad opali neki potez i tako to, ali da je tu jedan Garnet na primer, da ne tražimo starije poput Šeka itd, Simonsa bi on ( Garbet ) lično terao da radi sklekove na utakmici za svaki promaseni slobodnjak ! Doduše i Embiid je masio neka važna bacanja na kraju utakmica protiv Atlante. No kako god, Simons jeste truba bio, ali za to je kriv i trener koji ne govori ništa, a Embiid i ostali kao i Rivers, ispali su obične banane, sve svalili na Simonsa, umesto prvo da sebe pogledaju !

Нико

pre 2 godine

Какво им је лице франшизе, таква и франшиза. Од симпатичног тима, легендарног Ајверсона, до предмета подсмеха целе лиге. Ја мислим да би онај Ембид, таленат на страну, својим испадима и недоличним понашањем успео и клуб за који навијам 20+ година да ми згади.

GM

pre 2 godine

Imaju najlošijeg pleja od svih ekipa, koje su u vrhu i medju favoritima kako na istoku tako i na zapadu.

Nemaju nikakvu klupu i igrače na koje se mogu osloniti na barem par minuta.

Heris i Kari su zahvalni igrači, ali ne tip igrača koji konstantno može da igra Ili da odluči utakmice kada je potrebno.

Jedino je Embid stvarno odličan igrač, ali zbog problema sa povredama ne može da napreduje još više.

Tako da samo je dovoljno da se uporede njihova 3 najbolja igrača Embid, Heris i Kari sa recimo protivnicima koje bi sreli da su prošli dalje. Janis, Midlton, Holidej... baš velika razlika, uz još bolje izmene.

Kiki

pre 2 godine

Uspeo je.
Od kante ekipe postali su contenderi, a koliko je tesko uzeti titulu i koje su nijanse vidi se iz primera sadasnjeg polufinala Milvokija i Bruklina gde je centimetar odlucivao o pobedniku serije(moguce i sampionu).

Mladen

pre 2 godine

Zar nisu igrali finale konferencije kad je Lenard dao onaj vanzemaljski kos iz ugla?
(Pulse, 22. jun 2021 09:40)

Ne, nego polufinale. U finalu istoka su bili Toronto i Milvoki, i cuveni Janisov zid. Milvoki poveo 2:0 pa se raspao i izgubio naredne 4.

KoRn

pre 2 godine

Zar nisu igrali finale konferencije kad je Lenard dao onaj vanzemaljski kos iz ugla?
(Pulse, 22. jun 2021 09:40)
Nisu, taj koš je odveo Toronto u finalu istoka protiv Milvokija.

Wisp

pre 2 godine

Mislim da nije. Ove godine su imali odličnu priliku da urade nešto više, možda čak i da napadnu titulu. Sledeća sezona im je poslednja šansa da pokušaju nešto, ali biće mnogo teže. Očekujem od sledeće sezone novi početak, trejdove i poteru za prvim pikovima. Šteta za Filu, propustili su lepu priliku.

Dušan THC

pre 2 godine

Decenija tankovanja ni za šta. Drago mi je što su se ukanalili samo iz tog razloga. Jasno je da sledi dalji sunovrat sa kamenjarom Simonsom, kao najplaćenijim igračem, ćelavim genijem Riversom na klupi, i Embidovim staklenim kolenima.

Dušan THC

pre 2 godine

Decenija tankovanja ni za šta. Drago mi je što su se ukanalili samo iz tog razloga. Jasno je da sledi dalji sunovrat sa kamenjarom Simonsom, kao najplaćenijim igračem, ćelavim genijem Riversom na klupi, i Embidovim staklenim kolenima.

KoRn

pre 2 godine

Zar nisu igrali finale konferencije kad je Lenard dao onaj vanzemaljski kos iz ugla?
(Pulse, 22. jun 2021 09:40)
Nisu, taj koš je odveo Toronto u finalu istoka protiv Milvokija.

KoRn

pre 2 godine

Kako moze da uspe kada su birali Fulca i Simonsa.Embid je vrhunski igrac jedan od najboljih u ligi ali brate mili sklon povredama za medalju.

Kiki

pre 2 godine

Uspeo je.
Od kante ekipe postali su contenderi, a koliko je tesko uzeti titulu i koje su nijanse vidi se iz primera sadasnjeg polufinala Milvokija i Bruklina gde je centimetar odlucivao o pobedniku serije(moguce i sampionu).

Нико

pre 2 godine

Какво им је лице франшизе, таква и франшиза. Од симпатичног тима, легендарног Ајверсона, до предмета подсмеха целе лиге. Ја мислим да би онај Ембид, таленат на страну, својим испадима и недоличним понашањем успео и клуб за који навијам 20+ година да ми згади.

Wisp

pre 2 godine

Mislim da nije. Ove godine su imali odličnu priliku da urade nešto više, možda čak i da napadnu titulu. Sledeća sezona im je poslednja šansa da pokušaju nešto, ali biće mnogo teže. Očekujem od sledeće sezone novi početak, trejdove i poteru za prvim pikovima. Šteta za Filu, propustili su lepu priliku.

Oki

pre 2 godine

Za vreme njihovog procesa koji traje nekih 6 godina, Atlanta je uspela da ode u finale istoka, onda rasturi ceo tim, napravi ga od nule i opet ode u finale istoka. Dokaz da to njihovo tankovanje i pravljenje računica nema nikakvog smisla. Jel Denver računao kad su izvukli Jokića? Šta se desilo sa Bulsima kad je njihova uprava odlučila umesto igrača da je Filu Džeksonu i timu koji je osvojio 6 titula došao kraj? Pa nije ih bilo nigde godinama i nije im uspeo taj proces.

Khal Drogo

pre 2 godine

Филаделфија јесте ушла у "процес" који је подразумијевао утастопно "танковање", покупили су два трећа (Ембид, Окафор) и два прва избора (Симонс, Фулц) на драфту, око Ембида и Симонса су градили тим, попуњавали потребним рјешењима и ту су гдје су.
Нису се пласирали у финале Истока, самим тим постоји разочарење, могуће уђу опет у процес реконструкције, или барем размјене неких играча, прије свих Симонса.

Како год гледали, опет је бољи избор пута од рецимо Бруклина који је склепао"супер тим" и прва су франшиза у историји чији уговори играча за текућу сезону збирно (222 мил.$, наравно Грифин и Олдриџ који се у међувремену пензионисао примају минималац и пуну плату од претходне франшизе) двоструко премашују селери-кеп.

Показало се да високи избори на драфту не морају донијети тај квалитет потребан у плеј-офу, а плеј-оф покаже ко је од каквог материјала.

Gatsby

pre 2 godine

Još jedan dokaz kako je to usiljeno tankovanje glupost. Cela decenija prođe i ništa. Moj utisak da dok se gube namerno utakmice, promeni DNK ekipe, i ona postane luzerska, čak i ako se radi o velikim franšizama kao što su Filadelfija ili Čikago.
Drugo, ko garantuje da će da se dobro prodje na draftu. Fila je imala godinama top pikove,pa su osim Embida sve promašili. Birali su Okafora, Fulca i Simonsa, u prva 3 pika, neko je tu debelo omašio. Čak i sa nižim pikovima su debelo promašili.
Treće, draft je lutrija, ko je mogao da pretpostavi da će 40i neki pik, biti MVP. KAda pogledate draftove posle nekoliko godina , obično najbolji igrači budu neki koji nisu bili u top 3. Znači da je teško pogoditi, a i top draftove mnogo budu završe neki hajpovani igrači.
I četvrto, igrači obično postignu zenit tek posle 5-6 godina, a već svi tada izadju iz ruku ugovora. Lepo je dodati u već dobru ekipu igrača sa drafta, ali juriti titulu sa draftovanim igračima je skoro nemoguće. Tako i sada svi vide Oklahomu za 5 godina kao konkurenta zaa titulu,a ja im predviđam u najboljem slučaju sudbinu Filadelfije

JPR24

pre 2 godine

Kako moze da uspe kada su birali Fulca i Simonsa.Embid je vrhunski igrac jedan od najboljih u ligi ali brate mili sklon povredama za medalju.
(KoRn, 22. jun 2021 10:39)

Dobar igrač i kao sto kažeš sklon povredama. On nema jednu sezonu sa barem 80% odigranih utakmica !! Em povrede, em odmaranje !
Ali nije ni lider ekipe, na stranu sto je tu Simons i ostali. On se samo sili kad opali neki potez i tako to, ali da je tu jedan Garnet na primer, da ne tražimo starije poput Šeka itd, Simonsa bi on ( Garbet ) lično terao da radi sklekove na utakmici za svaki promaseni slobodnjak ! Doduše i Embiid je masio neka važna bacanja na kraju utakmica protiv Atlante. No kako god, Simons jeste truba bio, ali za to je kriv i trener koji ne govori ništa, a Embiid i ostali kao i Rivers, ispali su obične banane, sve svalili na Simonsa, umesto prvo da sebe pogledaju !

Mladen

pre 2 godine

Zar nisu igrali finale konferencije kad je Lenard dao onaj vanzemaljski kos iz ugla?
(Pulse, 22. jun 2021 09:40)

Ne, nego polufinale. U finalu istoka su bili Toronto i Milvoki, i cuveni Janisov zid. Milvoki poveo 2:0 pa se raspao i izgubio naredne 4.

GM

pre 2 godine

Imaju najlošijeg pleja od svih ekipa, koje su u vrhu i medju favoritima kako na istoku tako i na zapadu.

Nemaju nikakvu klupu i igrače na koje se mogu osloniti na barem par minuta.

Heris i Kari su zahvalni igrači, ali ne tip igrača koji konstantno može da igra Ili da odluči utakmice kada je potrebno.

Jedino je Embid stvarno odličan igrač, ali zbog problema sa povredama ne može da napreduje još više.

Tako da samo je dovoljno da se uporede njihova 3 najbolja igrača Embid, Heris i Kari sa recimo protivnicima koje bi sreli da su prošli dalje. Janis, Midlton, Holidej... baš velika razlika, uz još bolje izmene.

Benami

pre 2 godine

@(GM, 22. jun 2021 10:35)

Kad god sam gledao Filu, klupa je igrala sasvim dobro. Odrzavali su prednost, neretko i poveli. I najcesce je taj isti Simons bio motor ekipe, samo je provaljen u ovom plejofu gde se pokazalo da ga se faulovima moze mentalno unistiti.
Kapiram da je "razotkriven", ali pocinje gadno da se potcenjuje.

CJC

pre 2 godine

Zar nisu igrali finale konferencije kad je Lenard dao onaj vanzemaljski kos iz ugla?
(Pulse, 22. jun 2021 09:40)

Polufinale, u finalu Toronto dobio Bakse.

mare

pre 2 godine

proces bi bio uspešan da su te pikove iskoristili na pravi način, da su uzeli bilo koga drugo iz top 5 umesto fultza i simmonsa priča bi izgledala drugačije. Embiid je jedini ispravan potez ali i on ne moze vise od 50 utakmica godisnje da odradi kako treba ...ja volim da verujem da je karma u pitanju, ko namerno gubi i ne treba biti nagrađen

JPR24

pre 2 godine

Zar nisu igrali finale konferencije kad je Lenard dao onaj vanzemaljski kos iz ugla?
(Pulse, 22. jun 2021 09:40)

Misliš na sezonu 2018/2019. Polufinale konferencije u 7 utakmica, posle je Toronto pobedio Milvoki i otišao u veliko finale, pa i titulu…

Milan Spanac

pre 2 godine

Kaze Jang kao sarkasticno, mi nemamo allstar, all nba i all defensive players.. pa prijatelju koga i gde da stavis??? Svaka cast na finalu, ali ce Djani da ih pometla.. Jrue i Tucker su bingo pojacanja za Milvoki. Sa Midltonom su se sprdali, ali je pokazao da moze koliko toliko da se nosi sa pritiskom, trpa poene. A sto se Filadelfije tice, imaju Doka jos 4 godine po 8 miliona da placaju, hahahhahahaha.. Najveca prevara od trenera, davno ga je Fil Dz. provalio..

Dragan Borca

pre 2 godine

Tobajas Heris im je najveca greska. Napadaju tu Simonsa za sve im kriv a decko imao 13 asistencija, nije bas da je bio beskoristan. Embid traljavo gubi kljucnu loptu 40 sekundi do kraja a na konferenciji za stampu optuzuje Simonsa za nesto sto se desilo 3 minute pred kraj i gde je i bio makar jedan kos iz bacanja.

A Tobajas Heris 4 godine u proseku po 35-36 miliona. Covek ima 18-19 poena prosecno a oni mu dali jedan od najvecih ugovora u ligi. Kao kada bi dali Bogdanu ili Bojanu superstar ugovor posto je Tobajas manje vise njihov rang oko produkcije, cak i manje inteligentan. Za Simonsa se zna da je operisan od suta i sad se nesto iscudjavaju. Sto nisu bolje birali igraca za podrsku. Dati 35 miliona godisnje Herisu je van pameti.

Za te pare su mogli dovesti 2 dobra sutera.

Simonsa treba prebaciti na cetvorku. Celo leto nek vezba igru ledjima i poluhorog sut. Kao Jokic sto ima onaj sa strane sut sa par metara. To je izuzetno efikasno. Svi ce ga exploatisati u plejofu ako ostane plej. Ili nek nauci sutirati ili nek predje igrati cetvorku. Cak bi mogao kao cetvorka imati vrhunski povratni pas.

Simonsu je sad jako pala cena, steta sto Denver nema mesta u seleri kepu inace bi ga Jokic ucinio boljim. Tu bi sevali lobovi svaki treci napad bi zakucavao. Ali Denver ce naravno opet napraviti neke gluposti, ostavice Bartona i dati Porteru ogroman ugovor😬

sejovolihankuišabana

pre 2 godine

Ceo proces toliko dugo traje da je jednostavno pogrešan i realno nije uspeo.Pogrešni odabiri sa visokih pozicija drafta su presudili procesu.

odzidza

pre 2 godine

ja se bas pitao sta ce biti s Midltonom kad se oporavi od povrede (pre 2-3 godine), da li ce ga trejdovati posto je Dzabari Parker bio bas dobar..A gledaj ga sad, Midlton allstar kalibar, Dzabari propo

Grdoje

pre 2 godine

Proces kod PHI je baš predugo trajao, kao što će i kod Oklahome. To što oni rade, ja sam radio u NBA Live 20.., nakupim pun roster mladih pikova i onda " zacementiram" vrh za narednih 10.godina. Posle su promenili algoritam, pa igračima pada vrednost ako nisu u prvih 5.
Nije proces dobar. Ne trebaju ti vrhunski pikovi 5.godina. SAS su tankovali jednu godinu i uzeli Dankana. Posle su harali narednih 15.godina. Oklahoma je imala sampionski trio, ali niko od njih nije hteo da bude druga violina. I o tome treba voditi racuna. A pre svega, mora u ekipi i menadžmentu biti i neko iskusan, ko će da kanališe klince. Zato sada imamo dve razmažene zvezde, sa nedostatcima koji su vidljivi i laicima i nikoga oko njih ko će da ih usmeri na pravi put, nego prave iste gluposti već godinama. Pa Tre Jang zna da ostavi loptu Bodganu ili Huerteru kada pretera, da oni malo promene ritam, a mladji je dosta od ove dvojice.
U Oklahomi je takodje sve bez glave i repa, fali im neko tipa Batlera da ih posloži i disciplinuje.
Da rezimiramo, tankovanje jedne godine je koliko-toliko prihvatljivo, više od toga je u pitanju prevara sa mnogobrojnim pratećim negativnim pojavama ( luzerski mentalitet, neatraktivnost za veterane koji jure prsten, nazadovanje svih igrača jer se u tom periodu jure porazi...).

smeh

pre 2 godine

Sramotili su se godinama da bi im vrhunac bio druga runda u doigravanju. Izgleda da su zeznuli u računanju i da im je trebao još barem jedan prvi ili drugi pik, odnosno vodja. Ko zna, možda od sledeće sezone opet krenu sa starim navikama. A da li se proces isplati? Pogledati samo timove poput Atlante i Denvera koji su uradili mnogo više nego što će Fila sa tim procesom. Barem dok Fila ne nadje vodju i glavnog igrača.

Ozymandias

pre 2 godine

Slušao sam pametnije ljude od sebe koji non stop pričaju kako Embid uvek ima 10-15 kg viška i kako Simons "ne želi" da vežba bar bacanja. Da su hteli da se žrtvuju obojica, možda bi od tog procesa bilo nešto. Meni je stvarno sramota da ljudi ne mogu da se još malo odreknu nečega zarad istorije. Zato se uvek spominju MJ i Kobi kao veličine. Majstori koji su konstantno trenirali više od drugih, tokom cele karijere. Ima još takvih, naravno, Džimi Batler danas recimo. A ove dve primadone ne mogu po jednu stvar da reše,i to da bi pomogli sami sebi. I to tako traje godinama. Zato nikad neće biti legende, samo neki igrači koji su igrali dobro u Nba i zaradili mnogo više od toga što su pokazali. Sram ih bilo, obojicu.

Super Barski

pre 2 godine

Ekipa File je cisti hajp.
Embid proglasava sebe za Mvp,Simons glumi ko zna kakvog igraca,trener cijele godine u prici napada titulu.
Jedino Kari ispade normalan,igrao je na svom nivou,i pokazao da je solidan suter.
Heris isto prevara teska,toliko je djelovao prepadnuto u nekim mecevima da je to strasno.
Prica o Procesu naporna za svakog ko prati kosarku,a dometi ekipe nerealni.
Kad ti glavni igrac ima 15 kg viska,i naravno da se stalno povredjuje,uz to non stop visi na drustvenim mrezama,a plej ne moze bacanje da pogodi ne treba biti strucnjak pa vidjeti krajnji domet te ekipe.
Atlanta je dobra ekipa,sa odlicnim trenerom,vidjelo se i u prvom mecu da imaju veci suterski potencijal od File,vise igraca,i pravog superstara Janga.
I dalje mi je nevjerovatno,da u vremenu trojki,gdje i centri sutiraju trojke ,igra plej koji ne moze bacanje da pogodi,o sutu sa distance ili trojci da ne pricamo i da ima ugovor od 30 plus miliona.
To je za rubriku vjerovali ili ne.
Sa druge strane jedan igrac kao Jef Grin stalno seta od ekipe do ekipe,a covjek strasan igrac.

Sasa

pre 2 godine

Svaki put kada bi Atlanta jurila rezultat u poslednjoj četvrtini namerno su pravili faul na Simonsu . I ta taktika im je prošla . Meni nije jasno da Dok Rivers nije video ništa . Embild odličan kada fila ima prednost 10+ a kada treba da se juri rezultat slobodno bacanje ne zna da pogodi .

Грађевинац

pre 2 godine

Има једна зачкољица која се зове хајп(јел' се тако каже?) око неког игрча, е управо је тај хајп заслужан што многи, овде, не виде праву вредност неких НБА кошаркаша.
Ова игра је постала популарна давно пре ере где се гледа само статистика. Некад је статистика била важна само помоћним тренерима а прост народ је умео да види оно нешто у играчу што стварно вреди и не само "оно нешто" већ и: луцидност, потез, шут, такође и оно нешто што се "вуче по поду"...
Е то нешто играчи Филе немају.
НБА је специфична и доста инертна и од зацртаних планова ретко кад одступају, унапред пројектују неког играча за "супрер стара" и томе се скоро па све опрашта. Лепо је то објаснио Сет Кари кроз ону реченицу "Бољи сам играч од брата али мени не допуштају такву слободу у игри" или Дарко Миличић са "кад год сам створио шансу да лагано поентирам чуо бих довикивање са клупе, додај Двајту".
Такву слободу у Фили имају Симонс и Ембид а сви знамо да би код Жоца или Дуде, у Европи, тај Симонс био закуцан за столицу после друге утакмице. Ембид такође, хоће човек да буде МВП а ненормално се у нападу ослања на судијску помоћ у виду слободних бацања. Одбрана? Колико је пута Колинс "постеризовао" током ове серије?
Ко мисли да је Тобајас Херис бољи играч од Богдна или Бојана Богдановића тај се грдно вара, па један Богдан за многе овдашње је суви просек а не виде да је јачи "клач" играч и од Симонса и од Хериса а и од Ембида. Само што то Богдан мора Хиљаду пута да покаже да би неком доказао.

Aleks

pre 2 godine

Fox

Izvini, duboki poznavaoče, nisam te prepoznala. Pošto ti tako duboko gledaš na košarku u odnosu na mene površnu ludaču, molim te mi objasni kako tim sa superzvezdama kojima drhte ruke kad se lomi utakmica i sa trenerom koji ima najviše izgubljenih 7. utakmica u PO može biti šampionska? Ne može, ni u jednom univerzumu sem tvom.
Najbolji igrač serije i najkorisniji igrač ovog PO za Filu, kad se uradi cost-benefit analiza, bio je Set Kari. Taj Deni Grin kog ti spominješ je lomio obruče u prošlom PO i nije džabe našutiran iz Lejkersa. Ali verujem da si ti to znao?
Filadelfija nije imala nijednu akciju izvan daj loptu Embiidu pa šta uradi. Trener koji dozvoli da ga drugi trener pobedi tako što eksploatiše jednu manu jednog od glavnih igrača (čuvena taktika hack-a-Simmons) i nema rešenje za to, taj trener je luzer i to je fakt. Kao što je fakt da Rivers nakon Bostona, gde je imao supertim i trenera na terenu koji je odradio njegov posao, nije i neće ništa osvojiti. I da te naučim, kad je neuspeh u pitanju uvek se traže odgovorni za to, u ovom slučaju odgovorni su i trener i igrači i ne vidim ništa čudno u komentarisanju toga. Ali naravno, ja nemam znanje kao ti. :(

Aleks

pre 2 godine

Fox

Simonsu treba da saliju stravu. :P

Embiid i Simons su bili loši u ključnim trenucima, ali utakmicu je definitivno izgubio Rivers koji je najboljeg igrača serije - Seta Karija, držao na klupi skoro četvrtinu jer je nakupio četiri lične. Da ga je pustio da igra, možda bi i pobedili jer je bila rezultatska klackalica zbog loše šuterske večeri Janga.

111

pre 2 godine

Sve je svaljeno na Simonsa? Ali on nikada nije dobro izvodio slobodna bacanja a potencira se to u ovoj seriji protiv Atlante? Kazu sutnuo 3 puta u poslednjoj cetvrtini? Pa on nije suter, niti moze da pogodi sa distance a kamoli za 3? Pa promasuje slobodna bacanja, o kakvom se onda sutu prica? On probija reket , pogadja ispod kosa, kuca kada mu se asistira..Zamera mu se sto nije u poslednjem minutu kucao ispod kosa nego je dodao. OK , to je greska ali da li je to razlog poraza? Jer nije kucao? Taj Simons je imao 13 ASISTENCUJA! Krivac je gospodin prepotentni. 31 poen? A 16 izgubljenih lopti u poslednje dve utakmice? Po 8 u svakoj? Embiid? Najveca greska je poslednja izgubljena lopta kada mu je Galinari ukrao loptu i poentirao. Embiid je bio zauzet, sirenjem ruku, protestima cim cuje zvizduk sudije, tehnickim greskama..I pored Embiida, Hill koji nije dzabe ima +- .-15?

box

pre 2 godine

Iako je trio Embid, Simons, Haris udarna igla tima pobedu su trebali da donesu Kari i Korkmaz kao dobri suteri, a Doc ih nije pravilno korostio. Za Simonsa greota, bio bi medju 5 najboljih igraca lige da ima makar kakav sut.

smeh

pre 2 godine

@Dragan

Šta su to Atlanta i Denver uradili dok su su ovi mučenici sramotili iz godine u godinu? Za početak nisu se sramotili iz godine u godinu pokušavajući prevarom da naprave supertim i opet imaju bolje rezultate. Atlanta čak šta više 2 puta pravila od nule tim i ima rezultate o kojima Embid i kompanija mogu samo da sanjaju. Očigledno ne pratiš NBA ali dobro, Simons će biti bolji sledeće godine? Imaće valjda više zakucavanja kada bude sam ili bude igrao protiv fizički inferiornijeg igrača? Samo neka pazi da ne ode dalje od 2 metra od koša ili na liniju slobodnih bacanja. Ali hej, samo ti sebi ponavljaj u glavi "Trust the process!". Bolje da vide ako mogu nekako da kloniraju Ajversona jer ovi mučenici nisu u stanju ni da dodju do finala svoje konferencije ili da budu prvaci svoje divizije. Eh taj proces.

76er

pre 2 godine

Iskreno zanimljivije mi je bilo da gledam Isha Smitha i ekipu nego ove sad, jesu gubili svaku utakmicu ali su bili gotivni momci. Sto se staklenog i wannabe playboya tice, ne zna se koji je nabedjeniji.

Aleks

pre 2 godine

Fox

NBA prsten ima i Darko Miličić, a za isti je zaslužan otprilike koliko i ja. Deni Grin da je toliko kvalitetan kao što ti pričaš, šampionski tim LAL bi ga zadržao i dao mu veći ugovor. Ali nisu, a ko je gledao prošli PO zna i zašto nisu. Ali ok, ti misliš da je on bolji od Seta Karija, čistog šutera koji je pre svega pouzdan i to je pokazao ove sezone i te kako. Govoriš meni da čitam statistiku, a uzdižeš Deni Grina koji otprilike samo gledajući kroz statse može da se uzdiže.
Znači nisi pogledao jednu utakmicu, a kamoli Fila-Atlanta, čim ti braniš Riversa znači da veze nemaš sa košarkom. Ko je gledao celu seriju zna da je Mekmilan nadmudrio Riversa u G5 i kada su poveli sa 3:2. Od tada Rivers nije napravio nikakva prilagođavanja, osim što je lutao sa ubacivanjem Korkmaza, Maksija i Miltona, nadajući se da se neki od njih trojice ponovo eksplodira. Da ne spominjem blamažu protiv Denvera prošle sezone, malo je trenera koji bi ono ispustili, znači totalna ignorantna neznalica.
Što se tiče Simonsa, njega ni najveći fanovi File više ne brane, meni je dečko gotivan i fascinantne su mi njegove kretnje s loptom s obzirom na konstituciju, ali ovo ponašanje je blamantno i on je daleko od šampiona. O Embiidu da ne govorim.
Za kraj, koga je briga koliko ti imaš godina i ko je mlad a ko star? Svi smo ovde anonimno, ako imaš nešto (pametno) da napišeš - napiši, ne može niko da te otera. Ti si "oteran" jer nemaš argumente i vadiš se na to da ne želiš da mi odg a uporno to radiš.

Fox

pre 2 godine

Filadelfija je sjajna ekipa i na svim pozicijama dobro ukombinovana. Zaboravljaju ljudi da im nije igrao najvazniji igrac u plej off-u, Deni Grin. Najvazniji zbog toga sto zna kako se osvajaju titule, igra dobru odbranu i hladan je u zavrsnici kada zatreba. Drugima su se stegle ruke u zavrsnicama na nekoliko meceva, tako da bih to pre svega stavio kao najveci nedostatak File u ovoj seriji. Vodja ekipe, plej Simons je izgubio samopouzdanje kada su poceli da ga hekuju i teraju na slobodna bacanja. Tada je psiha uzela svoje, izgubio je poverenje u sebe kada su ga time spustali na nivo suta Sekila O' Nila iz doba Lejkersa. Svi govore o Simonsu i o tome da ima los sut, ali to nije bio problem u ovoj seriji, jer on nije ni sutirao. Strah i trema su ucinile svoje da ne uzima suteve, i ne bude agresivan. A da je to radio, i te kako bi pogadjao i ne bi bio los. Hoce neko reci da Jang sa 5-23, Vestbruk i ostali sa svojim kriminalnim procentima su bolji suteri? Bolji su jer pokusavaju i igraju, imaju samopouzdanje i nastavljaju uprkos promasajima i time se sut i poboljsava i ne gubi na hrabrosti i samouverenosti.
Benu Simonsu pre svega treba mesec dana minimum rada samo sa ozbiljnim psiholozima i razne terapije isterivanja straha i rada na slobodi i opustenosti da uradi sta zeli i moze, a ne da se plasi i da ne sme da pogleda obruc. Kada to bude savladao, i kada bude poceo da sutira bez straha, pogadjace i te kako. Gledajuci ga na treninzima, decko uopste nije drvo i te kako pogadja lagano suteve, slobodna i trojke. Ali kod njega je bas psiha problem, a u ovoj seriji je bas dokrajcen i od strane navijaca. Pitanje je kako ce raditi na sebi tokom leta i sta ce tim uraditi da mu pomogne sa te strane. Decko je zaista sjajan i na terenu i van, i ima zaista sjajnu kontrolu, brzinu i pregled igre, igru u tranziciji kao i odbranu. Nadam se da ce uspeti ovog leta da se izbori sa svojim strahovima, i igrati bez okova! Filadelfija je sampionska ekipa sa njim ako posle ovog leta bude izasao kao pobednik, a ako ne onda trejd ili ugovor na nivou prosecnog igraca, jer je poslednji put dobio maksimalan ugovor definitivno.

76er

pre 2 godine

Simonsu je sad jako pala cena, steta sto Denver nema mesta u seleri kepu inace bi ga Jokic ucinio boljim. Tu bi sevali lobovi svaki treci napad bi zakucavao. Ali Denver ce naravno opet napraviti neke gluposti, ostavice Bartona i dati Porteru ogroman ugovor?
(Dragan Borca, 22. jun 2021 12:15)
# Link komentara

Ko o čemu, ovaj momak o Denveru,Jokiću i Bartonu.
Ajde više napaljenko mali,idi prošetj do Sombora da pomaziš konja ili kobilu, dosadio si više svakome na portalu pojmašu jedan.
Ne znam ni ko su ljudi koji tebi uopšte daju pluseve.
(Lepršavi Srbenda, 22. jun 2021 16:03)

Poprilicno sam siguran da je momak gore sarkastican, pozdrav Bekse lep novi nick.

Fox

pre 2 godine

@aleks
Ne mora da ti radi sujeta, opusti se. Opet kazem, gledanje kosarke kroz statistiku i komentarisanje iste je bas daleko od mog interesovanja. Eto ti i dalje pisi da je Rivers los trener, a klubovi ga potpisuju i traze :) Neko prosto nema srece, i baksuzan je. Ali u NBA uopste vlada tvrdoglavost kada su u pitanju treneri, ne odustaju od minuta igraca koji su zacrtali, akcija i svoje zamisli ma u kom momentu. Najveci primer je Meloun. Sjajno kada neko ko veze nema, napise da je Grin najuren :( Tuzno devojko, prosto ne verujem da odgovoram nekom ko pise takve gluposti. Decko pre svega igra sjajnu odbranu, i osvajao je titule, jedini u ovom timu File. Ali ti i dalje ne kapiras sta hocu reci, i spominjes statistiku i cost benefit analizu. Sustina svega je opet ono sto sam napisao, a dva puta sam to naveo. O kosarkaskoj nezrelosti i slaboj psihi, strahu Simonsa i Embida u poslednjim cetvrtinama kada ih stigne protivnik, i to je glavna stvar na kojoj mora raditi Simons. Kada budu sa njim radili strucnjaci i vratili mu samopouzdanje i da se fokusira na kos i igru a ne na navijace i protivnika koji ga salje na penale, sutirace sve bolje. Mozda mu i promene ulogu u timu, jer moze biti mnogo produktivniji na niskom postu, igrati laznu peticu itd itd. On ne baca cigle, vidi mu se pri izbacaju da drhti ruka i lakat nije u prirodnom polozaju zbog treme. Na treninzima covek ubada lepo, bez koske suteve i ne baca cigle. Ali ti gledaj statistku samo i govori o plus minusu.
I da, Boston sa Riversom nije osvojio vise titula iz mnogo razloga, a glavni su povrede Garneta u polufinalu sa Orlandom, nenormalno namestanje i navlacenje za Lejkerse 2010. od strane lige i sudija, a kasnije i teska ppvreda Ronda i starost igraca. Ali naravno i sjajni Majami. Medjutim, ti pisi da je taj covek i neznalica i los, i da je Deni Grin ciglas i los defanzivac i da njega najure iz timova itd.
Gledaj mala basket, o istoriji igre i lige slabo slabo znas, a o pracenju kroz statistiku ako ti je zanimljivo komentarisi sa ovim klincima na ovom sajtu, sa mnom nemoj. Svi vi poznavaoci statistike i deca ste oterali sjajne ljude na ovom portalu sa kojima je moglo ranijih godina da se debatuje i procitaju jako zanimljivi i pametni komentari. Go go girl :)

jsx

pre 2 godine

@Fox
Aleks je jedna od retkih koje zapravo uvek komentarisu vest, a ne bivse igrace, kako NBA nema vise smisla, Lebrona, Bogdana (osim kad je nesto od toga tema) ili kako je uhvatila prelaz na Konlija i sad letuje na Havajima (zapravo mi nedostaje taj lik), tako da sigurno ona nije nikog oterala.
Dalje, poznavaoce, pre deluje da si ti (ne mogu da pisem da ste Vi na sportskom portalu pogotov nekome ko nastupa tako gordo), samo pogledao statistiku da on ima 3 titule, a ne kako je bacao cigle prosle godine u finalu, a nije da je morao sam sebi da gradi sut. Bio je odlican u jednoj ili dve, sto jeste dovoljno kad imas Dejvisa i Dzejmsa, ali nikako kad imas Embida i Simonsa. Na kraju krajeva, Bruklinu su se povredila 3 od 4 najbolja igraca (Dinvidija svi zaboravljaju), Lejkersima top 2 mozda i najbolji, a i Dzejms je bio rovit, Denveru drugi najbolji igrac, Finiksu sad top 2 igrac, Klipersima najbolji igrac, ali smatras da su je sve to nebitno u odnosu na to sto je Filadelfiji falio mocni Deni Grin. Sledece sezone osvajaju sto posto, samo da im apsolutno svaki igrac bude zdrav, svi ostali ostanu povredjeni (ili se raspadnu u slucaju Lejkersa i Netsa), a pride ne bi bilo lose ni Midlton da se povredi, Jang, Luka, Gober i Mekolum takodje.

123

pre 2 godine

1. 2,44 do kraja. Atlanta void 3 poena. Embiid u reketu prima ledjima loptu okrece se I promasuje.
2. 2,30 do kraja. Atlanta krece u napad nakon promasaja Embiida I Jang trojka sa 10m. 6 razlike.
3. 2,19 Harris poentira probijanjem kroz reket. 4 razlike za Atlantu.
4. 1,57 do kraja. Jang krece u napad, udvojen je I trazi tajm aut.
5. 1,50 do kraja. Jang nakon tajm auta krece u napad ali gubi loptu. Ostaje I dalje 4 razlike.
6. 1,47 do kraja. Kevin pravi faul nad Simonsom. 2 slobodna bacanja. On pogadja jedno. 3 razlike za Atalantu.
7. 1.29 do kraja. Simons cuva Janga I nogom izbacuje loptu u aut. Kolins pravi faul u napadu.
8. 1.12 do kraja. Harris poentira ispod kosa. Jedan razlike.
9. 54 sekunde do kraja. Kevin je fauliran pri sutu za 3. Pogadja sva 3 slobodna bacanja. 4 razlike.
10. 45 sekundi do kraja. Galinari krade Embiidu loptu. Zakucava. 6 razlike.
11. 36 sekundi do kraja. Milton pogadja ispod kosa uz bravurozno izvijanje I pad. 4 razlike.
12. 43 sekundi do kraja. Faul nad Jangom. Pogadja jedno slobodno bacanje. 5 razlike.
13. 27 sekundi do kraja. Embiid promasuje za 3 poena. 5 razlike ostaje.
14. 25 sekuni do kraja. Nakon promasaja Embiida u skoku je fauliran Galinari. Slobodna bacanja.
15. Galo pogadja oba. 7 razlike.
16. 17 sekundi do kraja . Harris promasuje za 3 Embid skace I poentira ispod obruca. 5 razlike.
17. Faul nad Jangom. Pogadja oba bacanja.7 razlike.
18. 11 sekundi do kraja. Harris za 3 promasuje. Pobeda Atlante

Fox

pre 2 godine

Aleks
Zaista mi je suvisno odgovarati na povrsne kosarkaske komentare tipa trener je kriv jer je trebao to i to. Elem, Srbi su svi najbolji generali posle bitke i svi znaju sta treba a nisu treneri. I plus za sebi daju pravo da pisu da je jedan Rivers los trener.
Ovoliko pljuvanje Filsdelfije je po meni odraz bolesti ovog naroda i besa koji vlada u njemu, i uporno trazenje negativnog lika i zlog momka koji je protivnik nasima (prvo Embid u MVP trci i konstantno nipodastavanje sjajnog igraca, i sada dizanje i velicanje Bogdana itd). Tesko iskompleksiran narod i retko bolestan u ovom svetu ludosti.
Fila je daleko bolja ekipa, i izgubili su seriju iz razloga koji sam napisao. Falio je Deni Grin na terenu da ih smiri i podigne samopouzdanje u poslednjim cetvrtinama kada su se gubili i prosto kada su im ruke drhtale i kada su gubili dobijene meceve. Simons ce pre svega raditi na svom strahu ovog leta i oslobadjanju od pritiska. Mada, i Embid ce morati da poradi na tome. Ovaj tim File, kompletan naravno, je i te kako sampionski i pun potencijala, samo bubice i psihu da srede u zavrsnicama. A sa vama ostrascenim povrsnim pratiocima i ljudima koji nisu ni igrali kosarku, ne bih ulazio u dublju raspravu

Dragan

pre 2 godine

@smeh
A sta je to Denver uradio? Sta je uradila Atlanta? Igrali finale konferencije i to je uspeh mnogo veci? Pa Fila uzima titulu sledece godine sa ovim istim timom, a samo je pitanje da li ce ostati isti. Ako mislis da Simons nece biti bolji onda si u zabludi.

Lepršavi Srbenda

pre 2 godine

Simonsu je sad jako pala cena, steta sto Denver nema mesta u seleri kepu inace bi ga Jokic ucinio boljim. Tu bi sevali lobovi svaki treci napad bi zakucavao. Ali Denver ce naravno opet napraviti neke gluposti, ostavice Bartona i dati Porteru ogroman ugovor😬
(Dragan Borca, 22. jun 2021 12:15)
# Link komentara

Ko o čemu, ovaj momak o Denveru,Jokiću i Bartonu.
Ajde više napaljenko mali,idi prošetj do Sombora da pomaziš konja ili kobilu, dosadio si više svakome na portalu pojmašu jedan.
Ne znam ni ko su ljudi koji tebi uopšte daju pluseve.

Ostin A

pre 2 godine

Uspeo je.
Od kante ekipe postali su contenderi, a koliko je tesko uzeti titulu i koje su nijanse vidi se iz primera sadasnjeg polufinala Milvokija i Bruklina gde je centimetar odlucivao o pobedniku serije(moguce i sampionu).
(Kiki, 22. jun 2021 10:27)

Oni su bili kanta ekipa jer su tankovali, pa su nakupili visoke pikove sa kojima su uzeli Embiida, Elfrid Paytona, Jahlil Okafora, Simonsa i Fultza.

Dragan

pre 2 godine

@smeh
A sta je to Denver uradio? Sta je uradila Atlanta? Igrali finale konferencije i to je uspeh mnogo veci? Pa Fila uzima titulu sledece godine sa ovim istim timom, a samo je pitanje da li ce ostati isti. Ako mislis da Simons nece biti bolji onda si u zabludi.

Грађевинац

pre 2 godine

Има једна зачкољица која се зове хајп(јел' се тако каже?) око неког игрча, е управо је тај хајп заслужан што многи, овде, не виде праву вредност неких НБА кошаркаша.
Ова игра је постала популарна давно пре ере где се гледа само статистика. Некад је статистика била важна само помоћним тренерима а прост народ је умео да види оно нешто у играчу што стварно вреди и не само "оно нешто" већ и: луцидност, потез, шут, такође и оно нешто што се "вуче по поду"...
Е то нешто играчи Филе немају.
НБА је специфична и доста инертна и од зацртаних планова ретко кад одступају, унапред пројектују неког играча за "супрер стара" и томе се скоро па све опрашта. Лепо је то објаснио Сет Кари кроз ону реченицу "Бољи сам играч од брата али мени не допуштају такву слободу у игри" или Дарко Миличић са "кад год сам створио шансу да лагано поентирам чуо бих довикивање са клупе, додај Двајту".
Такву слободу у Фили имају Симонс и Ембид а сви знамо да би код Жоца или Дуде, у Европи, тај Симонс био закуцан за столицу после друге утакмице. Ембид такође, хоће човек да буде МВП а ненормално се у нападу ослања на судијску помоћ у виду слободних бацања. Одбрана? Колико је пута Колинс "постеризовао" током ове серије?
Ко мисли да је Тобајас Херис бољи играч од Богдна или Бојана Богдановића тај се грдно вара, па један Богдан за многе овдашње је суви просек а не виде да је јачи "клач" играч и од Симонса и од Хериса а и од Ембида. Само што то Богдан мора Хиљаду пута да покаже да би неком доказао.

Lepršavi Srbenda

pre 2 godine

Simonsu je sad jako pala cena, steta sto Denver nema mesta u seleri kepu inace bi ga Jokic ucinio boljim. Tu bi sevali lobovi svaki treci napad bi zakucavao. Ali Denver ce naravno opet napraviti neke gluposti, ostavice Bartona i dati Porteru ogroman ugovor😬
(Dragan Borca, 22. jun 2021 12:15)
# Link komentara

Ko o čemu, ovaj momak o Denveru,Jokiću i Bartonu.
Ajde više napaljenko mali,idi prošetj do Sombora da pomaziš konja ili kobilu, dosadio si više svakome na portalu pojmašu jedan.
Ne znam ni ko su ljudi koji tebi uopšte daju pluseve.

Kiki

pre 2 godine

Uspeo je.
Od kante ekipe postali su contenderi, a koliko je tesko uzeti titulu i koje su nijanse vidi se iz primera sadasnjeg polufinala Milvokija i Bruklina gde je centimetar odlucivao o pobedniku serije(moguce i sampionu).

Milan Spanac

pre 2 godine

Kaze Jang kao sarkasticno, mi nemamo allstar, all nba i all defensive players.. pa prijatelju koga i gde da stavis??? Svaka cast na finalu, ali ce Djani da ih pometla.. Jrue i Tucker su bingo pojacanja za Milvoki. Sa Midltonom su se sprdali, ali je pokazao da moze koliko toliko da se nosi sa pritiskom, trpa poene. A sto se Filadelfije tice, imaju Doka jos 4 godine po 8 miliona da placaju, hahahhahahaha.. Najveca prevara od trenera, davno ga je Fil Dz. provalio..

Fox

pre 2 godine

Filadelfija je sjajna ekipa i na svim pozicijama dobro ukombinovana. Zaboravljaju ljudi da im nije igrao najvazniji igrac u plej off-u, Deni Grin. Najvazniji zbog toga sto zna kako se osvajaju titule, igra dobru odbranu i hladan je u zavrsnici kada zatreba. Drugima su se stegle ruke u zavrsnicama na nekoliko meceva, tako da bih to pre svega stavio kao najveci nedostatak File u ovoj seriji. Vodja ekipe, plej Simons je izgubio samopouzdanje kada su poceli da ga hekuju i teraju na slobodna bacanja. Tada je psiha uzela svoje, izgubio je poverenje u sebe kada su ga time spustali na nivo suta Sekila O' Nila iz doba Lejkersa. Svi govore o Simonsu i o tome da ima los sut, ali to nije bio problem u ovoj seriji, jer on nije ni sutirao. Strah i trema su ucinile svoje da ne uzima suteve, i ne bude agresivan. A da je to radio, i te kako bi pogadjao i ne bi bio los. Hoce neko reci da Jang sa 5-23, Vestbruk i ostali sa svojim kriminalnim procentima su bolji suteri? Bolji su jer pokusavaju i igraju, imaju samopouzdanje i nastavljaju uprkos promasajima i time se sut i poboljsava i ne gubi na hrabrosti i samouverenosti.
Benu Simonsu pre svega treba mesec dana minimum rada samo sa ozbiljnim psiholozima i razne terapije isterivanja straha i rada na slobodi i opustenosti da uradi sta zeli i moze, a ne da se plasi i da ne sme da pogleda obruc. Kada to bude savladao, i kada bude poceo da sutira bez straha, pogadjace i te kako. Gledajuci ga na treninzima, decko uopste nije drvo i te kako pogadja lagano suteve, slobodna i trojke. Ali kod njega je bas psiha problem, a u ovoj seriji je bas dokrajcen i od strane navijaca. Pitanje je kako ce raditi na sebi tokom leta i sta ce tim uraditi da mu pomogne sa te strane. Decko je zaista sjajan i na terenu i van, i ima zaista sjajnu kontrolu, brzinu i pregled igre, igru u tranziciji kao i odbranu. Nadam se da ce uspeti ovog leta da se izbori sa svojim strahovima, i igrati bez okova! Filadelfija je sampionska ekipa sa njim ako posle ovog leta bude izasao kao pobednik, a ako ne onda trejd ili ugovor na nivou prosecnog igraca, jer je poslednji put dobio maksimalan ugovor definitivno.

Fox

pre 2 godine

Aleks
Zaista mi je suvisno odgovarati na povrsne kosarkaske komentare tipa trener je kriv jer je trebao to i to. Elem, Srbi su svi najbolji generali posle bitke i svi znaju sta treba a nisu treneri. I plus za sebi daju pravo da pisu da je jedan Rivers los trener.
Ovoliko pljuvanje Filsdelfije je po meni odraz bolesti ovog naroda i besa koji vlada u njemu, i uporno trazenje negativnog lika i zlog momka koji je protivnik nasima (prvo Embid u MVP trci i konstantno nipodastavanje sjajnog igraca, i sada dizanje i velicanje Bogdana itd). Tesko iskompleksiran narod i retko bolestan u ovom svetu ludosti.
Fila je daleko bolja ekipa, i izgubili su seriju iz razloga koji sam napisao. Falio je Deni Grin na terenu da ih smiri i podigne samopouzdanje u poslednjim cetvrtinama kada su se gubili i prosto kada su im ruke drhtale i kada su gubili dobijene meceve. Simons ce pre svega raditi na svom strahu ovog leta i oslobadjanju od pritiska. Mada, i Embid ce morati da poradi na tome. Ovaj tim File, kompletan naravno, je i te kako sampionski i pun potencijala, samo bubice i psihu da srede u zavrsnicama. A sa vama ostrascenim povrsnim pratiocima i ljudima koji nisu ni igrali kosarku, ne bih ulazio u dublju raspravu

Dušan THC

pre 2 godine

Decenija tankovanja ni za šta. Drago mi je što su se ukanalili samo iz tog razloga. Jasno je da sledi dalji sunovrat sa kamenjarom Simonsom, kao najplaćenijim igračem, ćelavim genijem Riversom na klupi, i Embidovim staklenim kolenima.

Wisp

pre 2 godine

Mislim da nije. Ove godine su imali odličnu priliku da urade nešto više, možda čak i da napadnu titulu. Sledeća sezona im je poslednja šansa da pokušaju nešto, ali biće mnogo teže. Očekujem od sledeće sezone novi početak, trejdove i poteru za prvim pikovima. Šteta za Filu, propustili su lepu priliku.

Dragan Borca

pre 2 godine

Tobajas Heris im je najveca greska. Napadaju tu Simonsa za sve im kriv a decko imao 13 asistencija, nije bas da je bio beskoristan. Embid traljavo gubi kljucnu loptu 40 sekundi do kraja a na konferenciji za stampu optuzuje Simonsa za nesto sto se desilo 3 minute pred kraj i gde je i bio makar jedan kos iz bacanja.

A Tobajas Heris 4 godine u proseku po 35-36 miliona. Covek ima 18-19 poena prosecno a oni mu dali jedan od najvecih ugovora u ligi. Kao kada bi dali Bogdanu ili Bojanu superstar ugovor posto je Tobajas manje vise njihov rang oko produkcije, cak i manje inteligentan. Za Simonsa se zna da je operisan od suta i sad se nesto iscudjavaju. Sto nisu bolje birali igraca za podrsku. Dati 35 miliona godisnje Herisu je van pameti.

Za te pare su mogli dovesti 2 dobra sutera.

Simonsa treba prebaciti na cetvorku. Celo leto nek vezba igru ledjima i poluhorog sut. Kao Jokic sto ima onaj sa strane sut sa par metara. To je izuzetno efikasno. Svi ce ga exploatisati u plejofu ako ostane plej. Ili nek nauci sutirati ili nek predje igrati cetvorku. Cak bi mogao kao cetvorka imati vrhunski povratni pas.

Simonsu je sad jako pala cena, steta sto Denver nema mesta u seleri kepu inace bi ga Jokic ucinio boljim. Tu bi sevali lobovi svaki treci napad bi zakucavao. Ali Denver ce naravno opet napraviti neke gluposti, ostavice Bartona i dati Porteru ogroman ugovor😬

Нико

pre 2 godine

Какво им је лице франшизе, таква и франшиза. Од симпатичног тима, легендарног Ајверсона, до предмета подсмеха целе лиге. Ја мислим да би онај Ембид, таленат на страну, својим испадима и недоличним понашањем успео и клуб за који навијам 20+ година да ми згади.

Fox

pre 2 godine

@aleks
Ne mora da ti radi sujeta, opusti se. Opet kazem, gledanje kosarke kroz statistiku i komentarisanje iste je bas daleko od mog interesovanja. Eto ti i dalje pisi da je Rivers los trener, a klubovi ga potpisuju i traze :) Neko prosto nema srece, i baksuzan je. Ali u NBA uopste vlada tvrdoglavost kada su u pitanju treneri, ne odustaju od minuta igraca koji su zacrtali, akcija i svoje zamisli ma u kom momentu. Najveci primer je Meloun. Sjajno kada neko ko veze nema, napise da je Grin najuren :( Tuzno devojko, prosto ne verujem da odgovoram nekom ko pise takve gluposti. Decko pre svega igra sjajnu odbranu, i osvajao je titule, jedini u ovom timu File. Ali ti i dalje ne kapiras sta hocu reci, i spominjes statistiku i cost benefit analizu. Sustina svega je opet ono sto sam napisao, a dva puta sam to naveo. O kosarkaskoj nezrelosti i slaboj psihi, strahu Simonsa i Embida u poslednjim cetvrtinama kada ih stigne protivnik, i to je glavna stvar na kojoj mora raditi Simons. Kada budu sa njim radili strucnjaci i vratili mu samopouzdanje i da se fokusira na kos i igru a ne na navijace i protivnika koji ga salje na penale, sutirace sve bolje. Mozda mu i promene ulogu u timu, jer moze biti mnogo produktivniji na niskom postu, igrati laznu peticu itd itd. On ne baca cigle, vidi mu se pri izbacaju da drhti ruka i lakat nije u prirodnom polozaju zbog treme. Na treninzima covek ubada lepo, bez koske suteve i ne baca cigle. Ali ti gledaj statistku samo i govori o plus minusu.
I da, Boston sa Riversom nije osvojio vise titula iz mnogo razloga, a glavni su povrede Garneta u polufinalu sa Orlandom, nenormalno namestanje i navlacenje za Lejkerse 2010. od strane lige i sudija, a kasnije i teska ppvreda Ronda i starost igraca. Ali naravno i sjajni Majami. Medjutim, ti pisi da je taj covek i neznalica i los, i da je Deni Grin ciglas i los defanzivac i da njega najure iz timova itd.
Gledaj mala basket, o istoriji igre i lige slabo slabo znas, a o pracenju kroz statistiku ako ti je zanimljivo komentarisi sa ovim klincima na ovom sajtu, sa mnom nemoj. Svi vi poznavaoci statistike i deca ste oterali sjajne ljude na ovom portalu sa kojima je moglo ranijih godina da se debatuje i procitaju jako zanimljivi i pametni komentari. Go go girl :)

GM

pre 2 godine

Imaju najlošijeg pleja od svih ekipa, koje su u vrhu i medju favoritima kako na istoku tako i na zapadu.

Nemaju nikakvu klupu i igrače na koje se mogu osloniti na barem par minuta.

Heris i Kari su zahvalni igrači, ali ne tip igrača koji konstantno može da igra Ili da odluči utakmice kada je potrebno.

Jedino je Embid stvarno odličan igrač, ali zbog problema sa povredama ne može da napreduje još više.

Tako da samo je dovoljno da se uporede njihova 3 najbolja igrača Embid, Heris i Kari sa recimo protivnicima koje bi sreli da su prošli dalje. Janis, Midlton, Holidej... baš velika razlika, uz još bolje izmene.

123

pre 2 godine

1. 2,44 do kraja. Atlanta void 3 poena. Embiid u reketu prima ledjima loptu okrece se I promasuje.
2. 2,30 do kraja. Atlanta krece u napad nakon promasaja Embiida I Jang trojka sa 10m. 6 razlike.
3. 2,19 Harris poentira probijanjem kroz reket. 4 razlike za Atlantu.
4. 1,57 do kraja. Jang krece u napad, udvojen je I trazi tajm aut.
5. 1,50 do kraja. Jang nakon tajm auta krece u napad ali gubi loptu. Ostaje I dalje 4 razlike.
6. 1,47 do kraja. Kevin pravi faul nad Simonsom. 2 slobodna bacanja. On pogadja jedno. 3 razlike za Atalantu.
7. 1.29 do kraja. Simons cuva Janga I nogom izbacuje loptu u aut. Kolins pravi faul u napadu.
8. 1.12 do kraja. Harris poentira ispod kosa. Jedan razlike.
9. 54 sekunde do kraja. Kevin je fauliran pri sutu za 3. Pogadja sva 3 slobodna bacanja. 4 razlike.
10. 45 sekundi do kraja. Galinari krade Embiidu loptu. Zakucava. 6 razlike.
11. 36 sekundi do kraja. Milton pogadja ispod kosa uz bravurozno izvijanje I pad. 4 razlike.
12. 43 sekundi do kraja. Faul nad Jangom. Pogadja jedno slobodno bacanje. 5 razlike.
13. 27 sekundi do kraja. Embiid promasuje za 3 poena. 5 razlike ostaje.
14. 25 sekuni do kraja. Nakon promasaja Embiida u skoku je fauliran Galinari. Slobodna bacanja.
15. Galo pogadja oba. 7 razlike.
16. 17 sekundi do kraja . Harris promasuje za 3 Embid skace I poentira ispod obruca. 5 razlike.
17. Faul nad Jangom. Pogadja oba bacanja.7 razlike.
18. 11 sekundi do kraja. Harris za 3 promasuje. Pobeda Atlante

KoRn

pre 2 godine

Zar nisu igrali finale konferencije kad je Lenard dao onaj vanzemaljski kos iz ugla?
(Pulse, 22. jun 2021 09:40)
Nisu, taj koš je odveo Toronto u finalu istoka protiv Milvokija.

111

pre 2 godine

Sve je svaljeno na Simonsa? Ali on nikada nije dobro izvodio slobodna bacanja a potencira se to u ovoj seriji protiv Atlante? Kazu sutnuo 3 puta u poslednjoj cetvrtini? Pa on nije suter, niti moze da pogodi sa distance a kamoli za 3? Pa promasuje slobodna bacanja, o kakvom se onda sutu prica? On probija reket , pogadja ispod kosa, kuca kada mu se asistira..Zamera mu se sto nije u poslednjem minutu kucao ispod kosa nego je dodao. OK , to je greska ali da li je to razlog poraza? Jer nije kucao? Taj Simons je imao 13 ASISTENCUJA! Krivac je gospodin prepotentni. 31 poen? A 16 izgubljenih lopti u poslednje dve utakmice? Po 8 u svakoj? Embiid? Najveca greska je poslednja izgubljena lopta kada mu je Galinari ukrao loptu i poentirao. Embiid je bio zauzet, sirenjem ruku, protestima cim cuje zvizduk sudije, tehnickim greskama..I pored Embiida, Hill koji nije dzabe ima +- .-15?

Grdoje

pre 2 godine

Proces kod PHI je baš predugo trajao, kao što će i kod Oklahome. To što oni rade, ja sam radio u NBA Live 20.., nakupim pun roster mladih pikova i onda " zacementiram" vrh za narednih 10.godina. Posle su promenili algoritam, pa igračima pada vrednost ako nisu u prvih 5.
Nije proces dobar. Ne trebaju ti vrhunski pikovi 5.godina. SAS su tankovali jednu godinu i uzeli Dankana. Posle su harali narednih 15.godina. Oklahoma je imala sampionski trio, ali niko od njih nije hteo da bude druga violina. I o tome treba voditi racuna. A pre svega, mora u ekipi i menadžmentu biti i neko iskusan, ko će da kanališe klince. Zato sada imamo dve razmažene zvezde, sa nedostatcima koji su vidljivi i laicima i nikoga oko njih ko će da ih usmeri na pravi put, nego prave iste gluposti već godinama. Pa Tre Jang zna da ostavi loptu Bodganu ili Huerteru kada pretera, da oni malo promene ritam, a mladji je dosta od ove dvojice.
U Oklahomi je takodje sve bez glave i repa, fali im neko tipa Batlera da ih posloži i disciplinuje.
Da rezimiramo, tankovanje jedne godine je koliko-toliko prihvatljivo, više od toga je u pitanju prevara sa mnogobrojnim pratećim negativnim pojavama ( luzerski mentalitet, neatraktivnost za veterane koji jure prsten, nazadovanje svih igrača jer se u tom periodu jure porazi...).

mare

pre 2 godine

proces bi bio uspešan da su te pikove iskoristili na pravi način, da su uzeli bilo koga drugo iz top 5 umesto fultza i simmonsa priča bi izgledala drugačije. Embiid je jedini ispravan potez ali i on ne moze vise od 50 utakmica godisnje da odradi kako treba ...ja volim da verujem da je karma u pitanju, ko namerno gubi i ne treba biti nagrađen

Aleks

pre 2 godine

Fox

Izvini, duboki poznavaoče, nisam te prepoznala. Pošto ti tako duboko gledaš na košarku u odnosu na mene površnu ludaču, molim te mi objasni kako tim sa superzvezdama kojima drhte ruke kad se lomi utakmica i sa trenerom koji ima najviše izgubljenih 7. utakmica u PO može biti šampionska? Ne može, ni u jednom univerzumu sem tvom.
Najbolji igrač serije i najkorisniji igrač ovog PO za Filu, kad se uradi cost-benefit analiza, bio je Set Kari. Taj Deni Grin kog ti spominješ je lomio obruče u prošlom PO i nije džabe našutiran iz Lejkersa. Ali verujem da si ti to znao?
Filadelfija nije imala nijednu akciju izvan daj loptu Embiidu pa šta uradi. Trener koji dozvoli da ga drugi trener pobedi tako što eksploatiše jednu manu jednog od glavnih igrača (čuvena taktika hack-a-Simmons) i nema rešenje za to, taj trener je luzer i to je fakt. Kao što je fakt da Rivers nakon Bostona, gde je imao supertim i trenera na terenu koji je odradio njegov posao, nije i neće ništa osvojiti. I da te naučim, kad je neuspeh u pitanju uvek se traže odgovorni za to, u ovom slučaju odgovorni su i trener i igrači i ne vidim ništa čudno u komentarisanju toga. Ali naravno, ja nemam znanje kao ti. :(

Gatsby

pre 2 godine

Još jedan dokaz kako je to usiljeno tankovanje glupost. Cela decenija prođe i ništa. Moj utisak da dok se gube namerno utakmice, promeni DNK ekipe, i ona postane luzerska, čak i ako se radi o velikim franšizama kao što su Filadelfija ili Čikago.
Drugo, ko garantuje da će da se dobro prodje na draftu. Fila je imala godinama top pikove,pa su osim Embida sve promašili. Birali su Okafora, Fulca i Simonsa, u prva 3 pika, neko je tu debelo omašio. Čak i sa nižim pikovima su debelo promašili.
Treće, draft je lutrija, ko je mogao da pretpostavi da će 40i neki pik, biti MVP. KAda pogledate draftove posle nekoliko godina , obično najbolji igrači budu neki koji nisu bili u top 3. Znači da je teško pogoditi, a i top draftove mnogo budu završe neki hajpovani igrači.
I četvrto, igrači obično postignu zenit tek posle 5-6 godina, a već svi tada izadju iz ruku ugovora. Lepo je dodati u već dobru ekipu igrača sa drafta, ali juriti titulu sa draftovanim igračima je skoro nemoguće. Tako i sada svi vide Oklahomu za 5 godina kao konkurenta zaa titulu,a ja im predviđam u najboljem slučaju sudbinu Filadelfije

JPR24

pre 2 godine

Kako moze da uspe kada su birali Fulca i Simonsa.Embid je vrhunski igrac jedan od najboljih u ligi ali brate mili sklon povredama za medalju.
(KoRn, 22. jun 2021 10:39)

Dobar igrač i kao sto kažeš sklon povredama. On nema jednu sezonu sa barem 80% odigranih utakmica !! Em povrede, em odmaranje !
Ali nije ni lider ekipe, na stranu sto je tu Simons i ostali. On se samo sili kad opali neki potez i tako to, ali da je tu jedan Garnet na primer, da ne tražimo starije poput Šeka itd, Simonsa bi on ( Garbet ) lično terao da radi sklekove na utakmici za svaki promaseni slobodnjak ! Doduše i Embiid je masio neka važna bacanja na kraju utakmica protiv Atlante. No kako god, Simons jeste truba bio, ali za to je kriv i trener koji ne govori ništa, a Embiid i ostali kao i Rivers, ispali su obične banane, sve svalili na Simonsa, umesto prvo da sebe pogledaju !

76er

pre 2 godine

Simonsu je sad jako pala cena, steta sto Denver nema mesta u seleri kepu inace bi ga Jokic ucinio boljim. Tu bi sevali lobovi svaki treci napad bi zakucavao. Ali Denver ce naravno opet napraviti neke gluposti, ostavice Bartona i dati Porteru ogroman ugovor?
(Dragan Borca, 22. jun 2021 12:15)
# Link komentara

Ko o čemu, ovaj momak o Denveru,Jokiću i Bartonu.
Ajde više napaljenko mali,idi prošetj do Sombora da pomaziš konja ili kobilu, dosadio si više svakome na portalu pojmašu jedan.
Ne znam ni ko su ljudi koji tebi uopšte daju pluseve.
(Lepršavi Srbenda, 22. jun 2021 16:03)

Poprilicno sam siguran da je momak gore sarkastican, pozdrav Bekse lep novi nick.

Mladen

pre 2 godine

Zar nisu igrali finale konferencije kad je Lenard dao onaj vanzemaljski kos iz ugla?
(Pulse, 22. jun 2021 09:40)

Ne, nego polufinale. U finalu istoka su bili Toronto i Milvoki, i cuveni Janisov zid. Milvoki poveo 2:0 pa se raspao i izgubio naredne 4.

Oki

pre 2 godine

Za vreme njihovog procesa koji traje nekih 6 godina, Atlanta je uspela da ode u finale istoka, onda rasturi ceo tim, napravi ga od nule i opet ode u finale istoka. Dokaz da to njihovo tankovanje i pravljenje računica nema nikakvog smisla. Jel Denver računao kad su izvukli Jokića? Šta se desilo sa Bulsima kad je njihova uprava odlučila umesto igrača da je Filu Džeksonu i timu koji je osvojio 6 titula došao kraj? Pa nije ih bilo nigde godinama i nije im uspeo taj proces.

Benami

pre 2 godine

@(GM, 22. jun 2021 10:35)

Kad god sam gledao Filu, klupa je igrala sasvim dobro. Odrzavali su prednost, neretko i poveli. I najcesce je taj isti Simons bio motor ekipe, samo je provaljen u ovom plejofu gde se pokazalo da ga se faulovima moze mentalno unistiti.
Kapiram da je "razotkriven", ali pocinje gadno da se potcenjuje.

Ozymandias

pre 2 godine

Slušao sam pametnije ljude od sebe koji non stop pričaju kako Embid uvek ima 10-15 kg viška i kako Simons "ne želi" da vežba bar bacanja. Da su hteli da se žrtvuju obojica, možda bi od tog procesa bilo nešto. Meni je stvarno sramota da ljudi ne mogu da se još malo odreknu nečega zarad istorije. Zato se uvek spominju MJ i Kobi kao veličine. Majstori koji su konstantno trenirali više od drugih, tokom cele karijere. Ima još takvih, naravno, Džimi Batler danas recimo. A ove dve primadone ne mogu po jednu stvar da reše,i to da bi pomogli sami sebi. I to tako traje godinama. Zato nikad neće biti legende, samo neki igrači koji su igrali dobro u Nba i zaradili mnogo više od toga što su pokazali. Sram ih bilo, obojicu.

smeh

pre 2 godine

@Dragan

Šta su to Atlanta i Denver uradili dok su su ovi mučenici sramotili iz godine u godinu? Za početak nisu se sramotili iz godine u godinu pokušavajući prevarom da naprave supertim i opet imaju bolje rezultate. Atlanta čak šta više 2 puta pravila od nule tim i ima rezultate o kojima Embid i kompanija mogu samo da sanjaju. Očigledno ne pratiš NBA ali dobro, Simons će biti bolji sledeće godine? Imaće valjda više zakucavanja kada bude sam ili bude igrao protiv fizički inferiornijeg igrača? Samo neka pazi da ne ode dalje od 2 metra od koša ili na liniju slobodnih bacanja. Ali hej, samo ti sebi ponavljaj u glavi "Trust the process!". Bolje da vide ako mogu nekako da kloniraju Ajversona jer ovi mučenici nisu u stanju ni da dodju do finala svoje konferencije ili da budu prvaci svoje divizije. Eh taj proces.

jsx

pre 2 godine

@Fox
Aleks je jedna od retkih koje zapravo uvek komentarisu vest, a ne bivse igrace, kako NBA nema vise smisla, Lebrona, Bogdana (osim kad je nesto od toga tema) ili kako je uhvatila prelaz na Konlija i sad letuje na Havajima (zapravo mi nedostaje taj lik), tako da sigurno ona nije nikog oterala.
Dalje, poznavaoce, pre deluje da si ti (ne mogu da pisem da ste Vi na sportskom portalu pogotov nekome ko nastupa tako gordo), samo pogledao statistiku da on ima 3 titule, a ne kako je bacao cigle prosle godine u finalu, a nije da je morao sam sebi da gradi sut. Bio je odlican u jednoj ili dve, sto jeste dovoljno kad imas Dejvisa i Dzejmsa, ali nikako kad imas Embida i Simonsa. Na kraju krajeva, Bruklinu su se povredila 3 od 4 najbolja igraca (Dinvidija svi zaboravljaju), Lejkersima top 2 mozda i najbolji, a i Dzejms je bio rovit, Denveru drugi najbolji igrac, Finiksu sad top 2 igrac, Klipersima najbolji igrac, ali smatras da su je sve to nebitno u odnosu na to sto je Filadelfiji falio mocni Deni Grin. Sledece sezone osvajaju sto posto, samo da im apsolutno svaki igrac bude zdrav, svi ostali ostanu povredjeni (ili se raspadnu u slucaju Lejkersa i Netsa), a pride ne bi bilo lose ni Midlton da se povredi, Jang, Luka, Gober i Mekolum takodje.

CJC

pre 2 godine

Zar nisu igrali finale konferencije kad je Lenard dao onaj vanzemaljski kos iz ugla?
(Pulse, 22. jun 2021 09:40)

Polufinale, u finalu Toronto dobio Bakse.

Khal Drogo

pre 2 godine

Филаделфија јесте ушла у "процес" који је подразумијевао утастопно "танковање", покупили су два трећа (Ембид, Окафор) и два прва избора (Симонс, Фулц) на драфту, око Ембида и Симонса су градили тим, попуњавали потребним рјешењима и ту су гдје су.
Нису се пласирали у финале Истока, самим тим постоји разочарење, могуће уђу опет у процес реконструкције, или барем размјене неких играча, прије свих Симонса.

Како год гледали, опет је бољи избор пута од рецимо Бруклина који је склепао"супер тим" и прва су франшиза у историји чији уговори играча за текућу сезону збирно (222 мил.$, наравно Грифин и Олдриџ који се у међувремену пензионисао примају минималац и пуну плату од претходне франшизе) двоструко премашују селери-кеп.

Показало се да високи избори на драфту не морају донијети тај квалитет потребан у плеј-офу, а плеј-оф покаже ко је од каквог материјала.

JPR24

pre 2 godine

Zar nisu igrali finale konferencije kad je Lenard dao onaj vanzemaljski kos iz ugla?
(Pulse, 22. jun 2021 09:40)

Misliš na sezonu 2018/2019. Polufinale konferencije u 7 utakmica, posle je Toronto pobedio Milvoki i otišao u veliko finale, pa i titulu…

KoRn

pre 2 godine

Kako moze da uspe kada su birali Fulca i Simonsa.Embid je vrhunski igrac jedan od najboljih u ligi ali brate mili sklon povredama za medalju.

sejovolihankuišabana

pre 2 godine

Ceo proces toliko dugo traje da je jednostavno pogrešan i realno nije uspeo.Pogrešni odabiri sa visokih pozicija drafta su presudili procesu.

76er

pre 2 godine

Iskreno zanimljivije mi je bilo da gledam Isha Smitha i ekipu nego ove sad, jesu gubili svaku utakmicu ali su bili gotivni momci. Sto se staklenog i wannabe playboya tice, ne zna se koji je nabedjeniji.

Super Barski

pre 2 godine

Ekipa File je cisti hajp.
Embid proglasava sebe za Mvp,Simons glumi ko zna kakvog igraca,trener cijele godine u prici napada titulu.
Jedino Kari ispade normalan,igrao je na svom nivou,i pokazao da je solidan suter.
Heris isto prevara teska,toliko je djelovao prepadnuto u nekim mecevima da je to strasno.
Prica o Procesu naporna za svakog ko prati kosarku,a dometi ekipe nerealni.
Kad ti glavni igrac ima 15 kg viska,i naravno da se stalno povredjuje,uz to non stop visi na drustvenim mrezama,a plej ne moze bacanje da pogodi ne treba biti strucnjak pa vidjeti krajnji domet te ekipe.
Atlanta je dobra ekipa,sa odlicnim trenerom,vidjelo se i u prvom mecu da imaju veci suterski potencijal od File,vise igraca,i pravog superstara Janga.
I dalje mi je nevjerovatno,da u vremenu trojki,gdje i centri sutiraju trojke ,igra plej koji ne moze bacanje da pogodi,o sutu sa distance ili trojci da ne pricamo i da ima ugovor od 30 plus miliona.
To je za rubriku vjerovali ili ne.
Sa druge strane jedan igrac kao Jef Grin stalno seta od ekipe do ekipe,a covjek strasan igrac.

Aleks

pre 2 godine

Fox

Simonsu treba da saliju stravu. :P

Embiid i Simons su bili loši u ključnim trenucima, ali utakmicu je definitivno izgubio Rivers koji je najboljeg igrača serije - Seta Karija, držao na klupi skoro četvrtinu jer je nakupio četiri lične. Da ga je pustio da igra, možda bi i pobedili jer je bila rezultatska klackalica zbog loše šuterske večeri Janga.

box

pre 2 godine

Iako je trio Embid, Simons, Haris udarna igla tima pobedu su trebali da donesu Kari i Korkmaz kao dobri suteri, a Doc ih nije pravilno korostio. Za Simonsa greota, bio bi medju 5 najboljih igraca lige da ima makar kakav sut.

odzidza

pre 2 godine

ja se bas pitao sta ce biti s Midltonom kad se oporavi od povrede (pre 2-3 godine), da li ce ga trejdovati posto je Dzabari Parker bio bas dobar..A gledaj ga sad, Midlton allstar kalibar, Dzabari propo

smeh

pre 2 godine

Sramotili su se godinama da bi im vrhunac bio druga runda u doigravanju. Izgleda da su zeznuli u računanju i da im je trebao još barem jedan prvi ili drugi pik, odnosno vodja. Ko zna, možda od sledeće sezone opet krenu sa starim navikama. A da li se proces isplati? Pogledati samo timove poput Atlante i Denvera koji su uradili mnogo više nego što će Fila sa tim procesom. Barem dok Fila ne nadje vodju i glavnog igrača.

Sasa

pre 2 godine

Svaki put kada bi Atlanta jurila rezultat u poslednjoj četvrtini namerno su pravili faul na Simonsu . I ta taktika im je prošla . Meni nije jasno da Dok Rivers nije video ništa . Embild odličan kada fila ima prednost 10+ a kada treba da se juri rezultat slobodno bacanje ne zna da pogodi .

Aleks

pre 2 godine

Fox

NBA prsten ima i Darko Miličić, a za isti je zaslužan otprilike koliko i ja. Deni Grin da je toliko kvalitetan kao što ti pričaš, šampionski tim LAL bi ga zadržao i dao mu veći ugovor. Ali nisu, a ko je gledao prošli PO zna i zašto nisu. Ali ok, ti misliš da je on bolji od Seta Karija, čistog šutera koji je pre svega pouzdan i to je pokazao ove sezone i te kako. Govoriš meni da čitam statistiku, a uzdižeš Deni Grina koji otprilike samo gledajući kroz statse može da se uzdiže.
Znači nisi pogledao jednu utakmicu, a kamoli Fila-Atlanta, čim ti braniš Riversa znači da veze nemaš sa košarkom. Ko je gledao celu seriju zna da je Mekmilan nadmudrio Riversa u G5 i kada su poveli sa 3:2. Od tada Rivers nije napravio nikakva prilagođavanja, osim što je lutao sa ubacivanjem Korkmaza, Maksija i Miltona, nadajući se da se neki od njih trojice ponovo eksplodira. Da ne spominjem blamažu protiv Denvera prošle sezone, malo je trenera koji bi ono ispustili, znači totalna ignorantna neznalica.
Što se tiče Simonsa, njega ni najveći fanovi File više ne brane, meni je dečko gotivan i fascinantne su mi njegove kretnje s loptom s obzirom na konstituciju, ali ovo ponašanje je blamantno i on je daleko od šampiona. O Embiidu da ne govorim.
Za kraj, koga je briga koliko ti imaš godina i ko je mlad a ko star? Svi smo ovde anonimno, ako imaš nešto (pametno) da napišeš - napiši, ne može niko da te otera. Ti si "oteran" jer nemaš argumente i vadiš se na to da ne želiš da mi odg a uporno to radiš.

Ostin A

pre 2 godine

Uspeo je.
Od kante ekipe postali su contenderi, a koliko je tesko uzeti titulu i koje su nijanse vidi se iz primera sadasnjeg polufinala Milvokija i Bruklina gde je centimetar odlucivao o pobedniku serije(moguce i sampionu).
(Kiki, 22. jun 2021 10:27)

Oni su bili kanta ekipa jer su tankovali, pa su nakupili visoke pikove sa kojima su uzeli Embiida, Elfrid Paytona, Jahlil Okafora, Simonsa i Fultza.