Nedelja, 20.06.2021.

14:15

Drama u Francuskoj – maestralni Ferstapen odneo pobedu!

Vozač Red Bula, Maks Ferstapen, ostvario je pobedu na trci za Veliku nagradu Francuske.

Izvor: SN

Drama u Francuskoj – maestralni Ferstapen odneo pobedu! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

1Đoković

pre 2 godine

Crnogorac,u pravu si potpuno.Hamilton je došao i mercedes na kocku, koji je tek ušao u formulu.I dobio je.To ne može da se izgugla,nego to zna neko ko prati godinama formulu.Poklopio si ih

Dragan

pre 2 godine

Komentatori se hvale da deset godina prenose trke F 1 a kao da im je druga u životu.Meni kao laiku je bilo jasno da Hamilton nema šanse da održi prvo mesto bez promena pneumatika .Plus odlični Maks i još bolja Honda.Momci uključite malo i logiku u svoje prenose jer ću u buduće pratiti vaše prenose bez tona.
(Bobi B., 20. jun 2021 17:09)

E kako si ti nama pametan ko pčelicaa Maja, ljubi ga majka.
Ok, kad bude sledeća trka, ti nama sve negde oko pola trke objasni šta će bit do kraja, da ne gubimo vreme bezveze...
Kojih likova ima...da ne poveruješ

mexes

pre 2 godine

BRacala veca mrznja odje nego na fudbalskim komentarima.
Sjajna trka danas, ne mirisem Hamiltona ali atvarno dobro cuva gume. Za malo da sacuva mesto. Malo nerviraju iz Merc sa tronjanjem preko radija i blefiranjem, ali to im se obilo o glavu danas.
Jako cudan setup ferarija, ne znam sta se desavalo sa njima, engleski komentatori ih nisu ni jednom pomenuli. Kao da su uradili alt f4 za ovu sezonu - mada su i najavili da vise nece raditi na bolidu za ovu sezonu. Svi resursi idu ka 2022.

Otheym

pre 2 godine

Francuska prijatno iznenadila ove godine. Do sada su trke tamo uglavnom bile dosadne.

U Mercedesu havarija, ušla im voda u uši. Krše svoje protokole, svađaju se među sobom, greše sa pitom treću trku u nizu. U Monaku izgubio Hamilton dve pozicije na stajanju, u Bakuu izašao iza Pereza, sada iza Maxa. Red Bull im je uzeo neke važne ljude nakon Španije, od tada baš imaju problema.

Danas je Perez bio faktor X. Otišao je kasno na zamenu i time sprečio Hamiltona da ode za Maxom u box. Da je Hamilton kojim slučajem to uradio, izašao bi iza Pereza i sigurno izgubio nekoliko krugova da ga obiđe, budući da je Perez imao relativno nove gume. Za to vreme Max bi imao čistu stazu da stigne Botasa koji je bio na već 10-15 krugova starim gumama. I to krugova sa jakim tempom kojim su vozili njih trojica.
Mnogo je falio dobar drugi vozač Red Bullu!

Maxu svaka čast, pokidao je!

1Djoković

pre 2 godine

Bravo za Maksa.Ali pobedu je ostvario tim,box.A ti Nemanja i ostali kad kažete da sedmostruki svetski šampion nije najbolji vozač današnjice,razmislite malo.Da kažem da ste glupi,pohvalio bih vas.

đole

pre 2 godine

Tacno tako. Botas je sramota za F1. Ima ISTI bolid, ima istu snagu, istu brzinu, i NE POMISLJA da napadne Hamiltona. Sramota.
(f1, 20. jun 2021 16:39)

Zapravo, bio je beži od Hamiltona u ovoj trci, ali nema smisla da ga napada, Hamilton se bori za titulu, a ne Botas. Botas je savršeni drugi vozač kojeg bi svaka ekipa poželela. Toto je rekao da Mercedes nikada više neće imati odnos vozača kao što je bio Hamilton-Rozberg. Oni su tim i znaće se uvek ko je br. 1 a ko br. 2. Eno ti Ferari, uvek dozvoljavaju da se trkaju, pa su sami sebi uništili priliku za napad na titulu sa Fetelom, u jedinoj sezoni kada je Ferari imao bolji bolid u većem delu sezone.

crnogorac

pre 2 godine

(crnogorac, 20. jun 2021 16:53) A za titulu ti nisam odgovorio. Mislis na onu cuvenu titulu kad je Timo Gloku "stao" bolid u zadnji km ? Manje je diskutabilna ona sezona kad je Sumi Hila namjerno izbacio nego ta sa cuvenim otkazivanjem honde (ako se dobro sjecam). Nemoj brate... dobar je Hamilton vozac ali precjeniste ga.
(Nemanja, 20. jun 2021 17:07)

Ne, mislim kad je Tojota mislila da je ostanak na suvim gumama pametan potez i upropastila Gloka i zato ga je Hamilton prestignuo. Izgleda da si jos jedan u nizu teoreticara zavjere.

Boki S.

pre 2 godine

Opet slaba taktika iz boksa Mercedesa.Dok su imali dominantan bolid moglo je da se toleriše ovako nešto ali sada kada je Honda slepala ovako dobar motor plus odličan Max nema više zezanja.Ako ovako nastave ništa od titule.

Nemanja

pre 2 godine

(crnogorac, 20. jun 2021 16:53) Ili si ti ocigledno zaboravio da je te sezone Meklaren imao jaci bolid a Alonso vise bodova od Hamiltona. I onda su poceli da sabotiraju Alonsa da bi on uzeo titulu i na kraju Kimi uze titulu zbog spletki unutar tima. Podji malo online i provjeri tu sezonu pa ces vidjeti kakve sabotaze su pravili Alonsu sa pneumaticima da bi Ham uzeo titulu. Kimi je te godine uzeo titulu ni kriv ni duzan.

pustite_komentar

pre 2 godine

(mahea, 20. jun 2021 16:29) Posto je Hamilton ikad uzeo titulu a da nije najjaci bolid imao. Cuveni goat koji je par puta u karijeri gubio titule sa jacim bolidom i par sezona bio slabiji od timskih vozaca. Alonso i Ferstapen su za njega voznju izmislili da ne spominjemo Sumija, Miku i Senu to je vec neki drugi nivo.
(Nemanja, 20. jun 2021 16:35)

Ti si druze ocigledno zaboravio Hamiltonovu prvu sezonu u Meklarenu kad je imao isti broj poena sa Alonso(timslim kolegom) i za bod izgubio titulu od jaceg Ferarija. A drugu godinu dobio titulu u slabijem Meklarenu. Da ne pominjem mnogo jaci bolid Red Bula tada. Pojma nemas. Ako ga ne volis mada budi realan. Kako god, tvoje misljenje nije ni bitno, 7 titula govori samo za sebe, na tvoju zalost i zalost tvojih istomisljenika.
(crnogorac, 20. jun 2021 16:53)

Pre će biti druže da ti nemaš pojma. Na stranu te prve dve sezone sa Meklarenom, ali posle RB imao "mnogo jači bolid"!? Pa imaš li ti iole mozga!? U sezonama kada je Fetel uzimao titule sa RB je bilo masa pobednika iz svih ekipa. Dve sezone je Alonsa dobio za par poena, dok je Ham sa Mercedesom od 2014. već sedam, osam trka pred kraj postajao sampion! I ti poredis dominaciju Mercedesa i Hamiltona kome je upala sekira u med i RB-ovu u kojoj je u jednoj sezoni u kojoj je Fetel bio šampion, u prvih 9 i slovima devet trka, pobedilo DEVET RAZLIČITIH VOZAČA. EEeeej, da li je to moguće od kada Merc dominira!? Pa do one sezone Ferarija samo su Hamilton i Rosberg pobeđivali i uzimali pol i ti pričaš o dominaciji i jačem bolidu RB-a. Ovo što ima Mercedes od početka hibridne ere nikada u istoriji F1 nije postojalo. Zato kao što ti reče, ako ne voliš nekoga, makar budi realan. Pozdrav i malo promisli pre nego napišeš nekakvu glupost!

crnogorac

pre 2 godine

mahea, 20. jun 2021 16:29) Posto je Hamilton ikad uzeo titulu a da nije najjaci bolid imao. Cuveni goat koji je par puta u karijeri gubio titule sa jacim bolidom i par sezona bio slabiji od timskih vozaca. Alonso i Ferstapen su za njega voznju izmislili da ne spominjemo Sumija, Miku i Senu to je vec neki drugi nivo.
(Nemanja, 20. jun 2021 16:35)

Ti si druze ocigledno zaboravio Hamiltonovu prvu sezonu u Meklarenu kad je imao isti broj poena sa Alonso(timslim kolegom) i za bod izgubio titulu od jaceg Ferarija. A drugu godinu dobio titulu u slabijem Meklarenu. Da ne pominjem mnogo jaci bolid Red Bula tada. Pojma nemas. Ako ga ne volis mada budi realan. Kako god, tvoje misljenje nije ni bitno, 7 titula govori samo za sebe, na tvoju zalost i zalost tvojih istomisljenika.
(crnogorac, 20. jun 2021 16:53)

Pre će biti druže da ti nemaš pojma. Na stranu te prve dve sezone sa Meklarenom, ali posle RB imao "mnogo jači bolid"!? Pa imaš li ti iole mozga!? U sezonama kada je Fetel uzimao titule sa RB je bilo masa pobednika iz svih ekipa. Dve sezone je Alonsa dobio za par poena, dok je Ham sa Mercedesom od 2014. već sedam, osam trka pred kraj postajao sampion! I ti poredis dominaciju Mercedesa i Hamiltona kome je upala sekira u med i RB-ovu u kojoj je u jednoj sezoni u kojoj je Fetel bio šampion, u prvih 9 i slovima devet trka, pobedilo DEVET RAZLIČITIH VOZAČA. EEeeej, da li je to moguće od kada Merc dominira!? Pa do one sezone Ferarija samo su Hamilton i Rosberg pobeđivali i uzimali pol i ti pričaš o dominaciji i jačem bolidu RB-a. Ovo što ima Mercedes od početka hibridne ere nikada u istoriji F1 nije postojalo. Zato kao što ti reče, ako ne voliš nekoga, makar budi realan. Pozdrav i malo promisli pre nego napišeš nekakvu glupost!
(pustite_komentar, 20. jun 2021 17:18)
Dzaba ti guuglovanje na brzinu, opet ne postizes poentu druze. Zaboravio si da je Hamilton presao u Mercedes na kocku, kad je bio osrednji bolid, da ne pominjem dominaciju ferarija koja je bila neprikosnovena.. cak tvrdim da je Haniknen mnogo bolji vozac od Sumahera no je losiji bolid bio. A sto se tice Fetela i Red bula i da je bilo devet razlicitoh pobjednika, pa to govori u ‘moju’ korsti, da je Hamilotn bio umjesyo Fetela pobjedjivao bi samo on, eto koliko je bolji vozac od tvog ljubimca ? Ljubim te lepi

BataJegulja

pre 2 godine

@crnogorac

Prvu titulu su morali da izgube jer su varali...a i da je pokušao Alonso mu ne bi dao jer su bili na nož a u toj zadnjoj trci Alonso je bio ispred njega... sledeća sezona... možda i najzanimljiviji ikada završetak...ulazi Masa kroz cilj i svi slave u Brazilu novog prvaka sveta Filipe Masa...ali na žalost nije bilo to dovoljno...jer se Glok malte ne sklonio Hamiltonu sa staze 300m pred cilj i dao mu te bodove koju su mu bili potrebni za prvaka sveta.

Milutin

pre 2 godine

Velika borba dvojice vrhunskih vozača i ono što me oduševilo je viteški odnos izmedju njih. Pravi fer plej sportisti bez podlosti i sujete. Borba do kraja ali samo dozvoljenim sredstvima. Bravo za obojicu. Toto Wolf je izgubio trku.

smeh

pre 2 godine

@Hamilton nije u formi. Mnogo grešaka a mehaničari greše
(Ja, 20. jun 2021 15:53)

Verovatno si hteo da kažeš da Mercedes nije u formi, odnosno nije više dominantno vozilo. Bejaše to lepa vremena kada su svi ostali imali zaostatak za Mercedesom kao sada petoplasirani u odnosu na prvoplasiranog ili drugoplasiranog a Botas uživao kao "drugi najbolji" vozač u karavanu krstareći po stazama ne ugrožavajući Hamiltona a nikoga u retrovizoru. Ni sada nije idealno ali barem imamo 2 dominantna i podjednaka tima u odnosu na jedan što je bilo prethodnih godina pa samim tim i ima borbe za pobedu.

Bobi B.

pre 2 godine

Komentatori se hvale da deset godina prenose trke F 1 a kao da im je druga u životu.Meni kao laiku je bilo jasno da Hamilton nema šanse da održi prvo mesto bez promena pneumatika .Plus odlični Maks i još bolja Honda.Momci uključite malo i logiku u svoje prenose jer ću u buduće pratiti vaše prenose bez tona.

Aleksa

pre 2 godine

Gde se izgubiše ovi likovi ( srpski stručnjaci koji se ponajbolje u sve razumeju )što se tripuju da se osrednjim bolidom uzimaju prva mesta. Jel to Red Bull osrednjim bolidom napreduje !?
Ajde rešite se sada ima li Maks brzi i bolji bolid i moze li sad i Ferstapenova baba tim bolidom da pretekne Luisa.
Sto se mene tiče svaka čast Maksu, šampion u najavi.A ovi pljuvači i licemeri, izvinjavam se Serbišen stručnjaci će uskoro i po njemu kao i po Luisu, ipak su to naši F1 stručnjaci.

brm

pre 2 godine

Ubjedljivo najbrzi bolid ima red bul. Svaka cast na "legalno" postignutom cilju. Sramota da FIA zna da red bul koristi ilegalne stvari, cak su i priznali, ali nece da reaguju. Izasli sa saopstenjem, znamo da krilca ne odgovaraju pravilima i na tom ostalo. Sramota.
(mahea, 20. jun 2021 14:45)

Zadnja krila su prošla FIA testove i samim tim su regularna jer ih je FIA odobrila. Našli su rupu u testovima kako da zadovolje uslove testiranja a opet se tokom trkanja u određenim uslovima savijaju više nego što je predviđeno pravilima, jer traženje rupa u pravilima i FIA testovima je ono što svaka ekipa radi i tako se stiče prednost. FIA će samo da promeni testove i testira ponovo sva krila. Međutim, kada je Red Bull ukazao da se Mercedesova prednja krila savijaju više nego što je dozvoljeno, Mercedes je prestao da se žali. Čak se pregledima ispostavilo da su se u Bakuu Mercedesova zadnja krila savijala više nego Red Bullova jer je Mercedes iskopirao istu strategiju. Tako da Red Bull više nema tu prednost.

Nemanja

pre 2 godine

(crnogorac, 20. jun 2021 16:53) A za titulu ti nisam odgovorio. Mislis na onu cuvenu titulu kad je Timo Gloku "stao" bolid u zadnji km ? Manje je diskutabilna ona sezona kad je Sumi Hila namjerno izbacio nego ta sa cuvenim otkazivanjem honde (ako se dobro sjecam). Nemoj brate... dobar je Hamilton vozac ali precjeniste ga.

ГалаМа

pre 2 godine

Предња крила су фиксна на свим аутомобилима, не савијају се, већ се савијају флапсови и то код свих готово подједнако и то је тако од сезоне 2017...

РБ је направио одличан ауто, у ствари они су сваке године имали одличну шасију, само нису имали мотор, а сада га са Хондом имају. Сада имају ауто са којим могу да се носе раме уз раме са Мерцедесом

Данас су имали и среће јер мерцедес није реаговао на максов други стоп, да јесу не би макс изео победу, а и Луосу ме фалио јоч један круг од Ботаса да блокира Макса и овај га не би престигао..гуме су осиграле кључну ствар у победи РБ, тачније тактика...

1Đoković

pre 2 godine

Nemanja,kažeš Kimi Raikonen uzeo titulu ni kriv ni dužan.Kimi Raikonen koji je vozio reli,jedan od nainteligentnijih vozača po svim komentatorima i ljudima koji prate auto sport.Njegovi potezi se analiziraju kako se vozi.Ajde paljba bre neznalice jedna.

EUFORIJA

pre 2 godine

Vratio im Red Bull za Spaniju... A lazni goat bez najboljeg bolida ne moze nista hahaha
(Max, 20. jun 2021 16:52)
Znaci ipak Verstapen nine bolji vozac vec je do bolida.

Pjer

pre 2 godine

Najjači mi ovaj mučenik koji botuje za Hamiltona sa više nikova, kao da je Hamilton neka politička stranka. Te oni ilegalni, te oni brži, a mi fini mučenici....

kezza

pre 2 godine

Ubjedljivo najbrzi bolid ima red bul. Svaka cast na "legalno" postignutom cilju. Sramota da FIA zna da red bul koristi ilegalne stvari, cak su i priznali, ali nece da reaguju. Izasli sa saopstenjem, znamo da krilca ne odgovaraju pravilima i na tom ostalo. Sramota.
(mahea, 20. jun 2021 14:45)

Znam da nije lako, ali nemoj traziti uzrok tamo gdje ne postoji. Max Verstappen je vozac kojeg osim u Holandiji, najvise obozavaju u Brazilu, jer njegov stil voznje je jako slican Ayrtonu Senni. Sto se bolida tice, Mercedes jos uvijek ima prednist na stazama sa manje krivina, Red Bull dominira u zahtjevnim trkama gdje koce dosta kasnije na ulazu u krivinu a izlazak je isto izvanredan. Svaka cast Maxu, Perez vozi isti bolid ali tek danas je ispred Botasa, a ne moze biti konkurent Hamiltonu.

Nikola

pre 2 godine

Nemci posle fetela imaju novog vrhunskog vozaca, ovog Verstapena. Opasan vozac.


Apsolutno se slažem, jedina mu je mana što je rodom Bavarac, pa ga ovi iz Mercedes a,namerno miniraju, čitaj ne dovode ga(Baden Vitemberg =Stutgart=mercedes).

maska

pre 2 godine

Nemci posle fetela imaju novog vrhunskog vozaca, ovog Verstapena. Opasan vozac.

Apsolutno se slažem, jedina mu je mana što je rodom Bavarac, pa ga ovi iz Mercedes a,namerno miniraju, čitaj ne dovode ga(Baden Vitemberg =Stutgart=mercedes).
(Nikola, 20. jun 2021 16:34)

nema ti on prijatelju veze ni sa Nemcima ni sa Bavarskom, pa ni sa Baden Vitembergom..

Djole

pre 2 godine

Uh, najuzbudljivija trka zadnjih 5 godina sigurno. Uživao sam. Nadam se i da će preostalih 16 ove sezone biti barem delić uzbudljive kao ova.
Prethodne sezone manje više predosadne. Ako se dan po jutru poznaje nadam se da je tome kraj.

kralj

pre 2 godine

Ja@
Nije Hamilton u losoj formi vec ima I druga ekipa odlican bolid a tad se desavaju I greske,veci pritisak,moras bez greske da vozis.Prosle godine je mercedes mogao tri stajanja da pravi,svi ostali dva I opet da bude prvi,ove godine nije tako.Zalosno je gledati ostale vozace koji u svom bolidu zaostaju ceo minut za cetvoroplasiranim,a ima odlicnih vozaca koji da imaju slican bolid,bili konkurentni za podijum.

VOSAK

pre 2 godine

Komentatori bas navijaju za Verstapena
(neko, 20. jun 2021 15:37)


Pa ko normalan bi navijao za nekog ko dominira godinama sa mnogo jačim bolidom ???
Logično je da svi NAVIJAMO da se prekine ova MONOTONIJA, uništiše formulu i gledanost, sve

crnogorac

pre 2 godine

(mahea, 20. jun 2021 16:29) Posto je Hamilton ikad uzeo titulu a da nije najjaci bolid imao. Cuveni goat koji je par puta u karijeri gubio titule sa jacim bolidom i par sezona bio slabiji od timskih vozaca. Alonso i Ferstapen su za njega voznju izmislili da ne spominjemo Sumija, Miku i Senu to je vec neki drugi nivo.
(Nemanja, 20. jun 2021 16:35)

Ti si druze ocigledno zaboravio Hamiltonovu prvu sezonu u Meklarenu kad je imao isti broj poena sa Alonso(timslim kolegom) i za bod izgubio titulu od jaceg Ferarija. A drugu godinu dobio titulu u slabijem Meklarenu. Da ne pominjem mnogo jaci bolid Red Bula tada. Pojma nemas. Ako ga ne volis mada budi realan. Kako god, tvoje misljenje nije ni bitno, 7 titula govori samo za sebe, na tvoju zalost i zalost tvojih istomisljenika.

Nemanja

pre 2 godine

(mahea, 20. jun 2021 16:29) Posto je Hamilton ikad uzeo titulu a da nije najjaci bolid imao. Cuveni goat koji je par puta u karijeri gubio titule sa jacim bolidom i par sezona bio slabiji od timskih vozaca. Alonso i Ferstapen su za njega voznju izmislili da ne spominjemo Sumija, Miku i Senu to je vec neki drugi nivo.

CJC

pre 2 godine

Au kako su ih navukli, sad će Max naleteti na Botasa koji će bukvalno žrtvovati bolid po cenu da ne završi trku samo da uspori Maxa.

f1

pre 2 godine

Valteri je sramota za ovaj sport!!!
(NR

Tacno tako. Botas je sramota za F1. Ima ISTI bolid, ima istu snagu, istu brzinu, i NE POMISLJA da napadne Hamiltona. Sramota.

mahea

pre 2 godine

Red bul ima najbrzi bolid u zadnjih 10 god F1. Brzi nego mercedes u svom prajmu. Ovdje se vidi razlika izmedju Hamiltona i Maxa. Hamilton bi u ovakvom (ilegalnom bolidu) presao sebe za citav krug.

Pjer

pre 2 godine

Najjači mi ovaj mučenik koji botuje za Hamiltona sa više nikova, kao da je Hamilton neka politička stranka. Te oni ilegalni, te oni brži, a mi fini mučenici....

radford

pre 2 godine

Komentatori bas navijaju za Verstapena
(neko, 20. jun 2021 15:37)

A za koga da navijamo? Za Žiku Šarenicu? Momak odlično vozi, borac je, hrabar, mlad je, gladan pobeda, potseća me na staru školu nekadašnjih legendi.

zvezda

pre 2 godine

Ubjedljivo najbrzi bolid ima red bul. Svaka cast na "legalno" postignutom cilju. Sramota da FIA zna da red bul koristi ilegalne stvari, cak su i priznali, ali nece da reaguju. Izasli sa saopstenjem, znamo da krilca ne odgovaraju pravilima i na tom ostalo. Sramota.
(mahea, 20. jun 2021 14:45)

Kako si samo ustanovio. U kfalifikacijama Red Bull 0.022 sec brži. To je plod lošijeg trećeg sektora za Mercedes

kamasu

pre 2 godine

Sada kad red bul ima ubjedljivo najbrzi bolid ne vidim komentare tipa, ovo i moja baba moze da vozi, lako je u najbrzem bolidu, ova auta sama vize. Koliko ste samo dvolicni. Drago mi je sto nisam tip covjeka koji navija za sumahera i protiv svakoga ko ga moze stici. vi i MI nismo isti navijaci, nismo isto odgojeni. Vama smeta uspjeh drugih ljudi.

mahea

pre 2 godine

Ubjedljivo najbrzi bolid ima red bul. Svaka cast na "legalno" postignutom cilju. Sramota da FIA zna da red bul koristi ilegalne stvari, cak su i priznali, ali nece da reaguju. Izasli sa saopstenjem, znamo da krilca ne odgovaraju pravilima i na tom ostalo. Sramota.

VOSAK

pre 2 godine

Komentatori bas navijaju za Verstapena
(neko, 20. jun 2021 15:37)


Pa ko normalan bi navijao za nekog ko dominira godinama sa mnogo jačim bolidom ???
Logično je da svi NAVIJAMO da se prekine ova MONOTONIJA, uništiše formulu i gledanost, sve

f1

pre 2 godine

Valteri je sramota za ovaj sport!!!
(NR

Tacno tako. Botas je sramota za F1. Ima ISTI bolid, ima istu snagu, istu brzinu, i NE POMISLJA da napadne Hamiltona. Sramota.

zvezda

pre 2 godine

Ubjedljivo najbrzi bolid ima red bul. Svaka cast na "legalno" postignutom cilju. Sramota da FIA zna da red bul koristi ilegalne stvari, cak su i priznali, ali nece da reaguju. Izasli sa saopstenjem, znamo da krilca ne odgovaraju pravilima i na tom ostalo. Sramota.
(mahea, 20. jun 2021 14:45)

Kako si samo ustanovio. U kfalifikacijama Red Bull 0.022 sec brži. To je plod lošijeg trećeg sektora za Mercedes

Pjer

pre 2 godine

Najjači mi ovaj mučenik koji botuje za Hamiltona sa više nikova, kao da je Hamilton neka politička stranka. Te oni ilegalni, te oni brži, a mi fini mučenici....

Nemanja

pre 2 godine

(mahea, 20. jun 2021 16:29) Posto je Hamilton ikad uzeo titulu a da nije najjaci bolid imao. Cuveni goat koji je par puta u karijeri gubio titule sa jacim bolidom i par sezona bio slabiji od timskih vozaca. Alonso i Ferstapen su za njega voznju izmislili da ne spominjemo Sumija, Miku i Senu to je vec neki drugi nivo.

radford

pre 2 godine

Komentatori bas navijaju za Verstapena
(neko, 20. jun 2021 15:37)

A za koga da navijamo? Za Žiku Šarenicu? Momak odlično vozi, borac je, hrabar, mlad je, gladan pobeda, potseća me na staru školu nekadašnjih legendi.

pustite_komentar

pre 2 godine

(mahea, 20. jun 2021 16:29) Posto je Hamilton ikad uzeo titulu a da nije najjaci bolid imao. Cuveni goat koji je par puta u karijeri gubio titule sa jacim bolidom i par sezona bio slabiji od timskih vozaca. Alonso i Ferstapen su za njega voznju izmislili da ne spominjemo Sumija, Miku i Senu to je vec neki drugi nivo.
(Nemanja, 20. jun 2021 16:35)

Ti si druze ocigledno zaboravio Hamiltonovu prvu sezonu u Meklarenu kad je imao isti broj poena sa Alonso(timslim kolegom) i za bod izgubio titulu od jaceg Ferarija. A drugu godinu dobio titulu u slabijem Meklarenu. Da ne pominjem mnogo jaci bolid Red Bula tada. Pojma nemas. Ako ga ne volis mada budi realan. Kako god, tvoje misljenje nije ni bitno, 7 titula govori samo za sebe, na tvoju zalost i zalost tvojih istomisljenika.
(crnogorac, 20. jun 2021 16:53)

Pre će biti druže da ti nemaš pojma. Na stranu te prve dve sezone sa Meklarenom, ali posle RB imao "mnogo jači bolid"!? Pa imaš li ti iole mozga!? U sezonama kada je Fetel uzimao titule sa RB je bilo masa pobednika iz svih ekipa. Dve sezone je Alonsa dobio za par poena, dok je Ham sa Mercedesom od 2014. već sedam, osam trka pred kraj postajao sampion! I ti poredis dominaciju Mercedesa i Hamiltona kome je upala sekira u med i RB-ovu u kojoj je u jednoj sezoni u kojoj je Fetel bio šampion, u prvih 9 i slovima devet trka, pobedilo DEVET RAZLIČITIH VOZAČA. EEeeej, da li je to moguće od kada Merc dominira!? Pa do one sezone Ferarija samo su Hamilton i Rosberg pobeđivali i uzimali pol i ti pričaš o dominaciji i jačem bolidu RB-a. Ovo što ima Mercedes od početka hibridne ere nikada u istoriji F1 nije postojalo. Zato kao što ti reče, ako ne voliš nekoga, makar budi realan. Pozdrav i malo promisli pre nego napišeš nekakvu glupost!

kralj

pre 2 godine

Ja@
Nije Hamilton u losoj formi vec ima I druga ekipa odlican bolid a tad se desavaju I greske,veci pritisak,moras bez greske da vozis.Prosle godine je mercedes mogao tri stajanja da pravi,svi ostali dva I opet da bude prvi,ove godine nije tako.Zalosno je gledati ostale vozace koji u svom bolidu zaostaju ceo minut za cetvoroplasiranim,a ima odlicnih vozaca koji da imaju slican bolid,bili konkurentni za podijum.

1Đoković

pre 2 godine

Nemanja,kažeš Kimi Raikonen uzeo titulu ni kriv ni dužan.Kimi Raikonen koji je vozio reli,jedan od nainteligentnijih vozača po svim komentatorima i ljudima koji prate auto sport.Njegovi potezi se analiziraju kako se vozi.Ajde paljba bre neznalice jedna.

maska

pre 2 godine

Nemci posle fetela imaju novog vrhunskog vozaca, ovog Verstapena. Opasan vozac.

Apsolutno se slažem, jedina mu je mana što je rodom Bavarac, pa ga ovi iz Mercedes a,namerno miniraju, čitaj ne dovode ga(Baden Vitemberg =Stutgart=mercedes).
(Nikola, 20. jun 2021 16:34)

nema ti on prijatelju veze ni sa Nemcima ni sa Bavarskom, pa ni sa Baden Vitembergom..

Otheym

pre 2 godine

Francuska prijatno iznenadila ove godine. Do sada su trke tamo uglavnom bile dosadne.

U Mercedesu havarija, ušla im voda u uši. Krše svoje protokole, svađaju se među sobom, greše sa pitom treću trku u nizu. U Monaku izgubio Hamilton dve pozicije na stajanju, u Bakuu izašao iza Pereza, sada iza Maxa. Red Bull im je uzeo neke važne ljude nakon Španije, od tada baš imaju problema.

Danas je Perez bio faktor X. Otišao je kasno na zamenu i time sprečio Hamiltona da ode za Maxom u box. Da je Hamilton kojim slučajem to uradio, izašao bi iza Pereza i sigurno izgubio nekoliko krugova da ga obiđe, budući da je Perez imao relativno nove gume. Za to vreme Max bi imao čistu stazu da stigne Botasa koji je bio na već 10-15 krugova starim gumama. I to krugova sa jakim tempom kojim su vozili njih trojica.
Mnogo je falio dobar drugi vozač Red Bullu!

Maxu svaka čast, pokidao je!

kezza

pre 2 godine

Ubjedljivo najbrzi bolid ima red bul. Svaka cast na "legalno" postignutom cilju. Sramota da FIA zna da red bul koristi ilegalne stvari, cak su i priznali, ali nece da reaguju. Izasli sa saopstenjem, znamo da krilca ne odgovaraju pravilima i na tom ostalo. Sramota.
(mahea, 20. jun 2021 14:45)

Znam da nije lako, ali nemoj traziti uzrok tamo gdje ne postoji. Max Verstappen je vozac kojeg osim u Holandiji, najvise obozavaju u Brazilu, jer njegov stil voznje je jako slican Ayrtonu Senni. Sto se bolida tice, Mercedes jos uvijek ima prednist na stazama sa manje krivina, Red Bull dominira u zahtjevnim trkama gdje koce dosta kasnije na ulazu u krivinu a izlazak je isto izvanredan. Svaka cast Maxu, Perez vozi isti bolid ali tek danas je ispred Botasa, a ne moze biti konkurent Hamiltonu.

Pjer

pre 2 godine

Najjači mi ovaj mučenik koji botuje za Hamiltona sa više nikova, kao da je Hamilton neka politička stranka. Te oni ilegalni, te oni brži, a mi fini mučenici....

brm

pre 2 godine

Ubjedljivo najbrzi bolid ima red bul. Svaka cast na "legalno" postignutom cilju. Sramota da FIA zna da red bul koristi ilegalne stvari, cak su i priznali, ali nece da reaguju. Izasli sa saopstenjem, znamo da krilca ne odgovaraju pravilima i na tom ostalo. Sramota.
(mahea, 20. jun 2021 14:45)

Zadnja krila su prošla FIA testove i samim tim su regularna jer ih je FIA odobrila. Našli su rupu u testovima kako da zadovolje uslove testiranja a opet se tokom trkanja u određenim uslovima savijaju više nego što je predviđeno pravilima, jer traženje rupa u pravilima i FIA testovima je ono što svaka ekipa radi i tako se stiče prednost. FIA će samo da promeni testove i testira ponovo sva krila. Međutim, kada je Red Bull ukazao da se Mercedesova prednja krila savijaju više nego što je dozvoljeno, Mercedes je prestao da se žali. Čak se pregledima ispostavilo da su se u Bakuu Mercedesova zadnja krila savijala više nego Red Bullova jer je Mercedes iskopirao istu strategiju. Tako da Red Bull više nema tu prednost.

Nemanja

pre 2 godine

(crnogorac, 20. jun 2021 16:53) A za titulu ti nisam odgovorio. Mislis na onu cuvenu titulu kad je Timo Gloku "stao" bolid u zadnji km ? Manje je diskutabilna ona sezona kad je Sumi Hila namjerno izbacio nego ta sa cuvenim otkazivanjem honde (ako se dobro sjecam). Nemoj brate... dobar je Hamilton vozac ali precjeniste ga.

smeh

pre 2 godine

@Hamilton nije u formi. Mnogo grešaka a mehaničari greše
(Ja, 20. jun 2021 15:53)

Verovatno si hteo da kažeš da Mercedes nije u formi, odnosno nije više dominantno vozilo. Bejaše to lepa vremena kada su svi ostali imali zaostatak za Mercedesom kao sada petoplasirani u odnosu na prvoplasiranog ili drugoplasiranog a Botas uživao kao "drugi najbolji" vozač u karavanu krstareći po stazama ne ugrožavajući Hamiltona a nikoga u retrovizoru. Ni sada nije idealno ali barem imamo 2 dominantna i podjednaka tima u odnosu na jedan što je bilo prethodnih godina pa samim tim i ima borbe za pobedu.

Boki S.

pre 2 godine

Opet slaba taktika iz boksa Mercedesa.Dok su imali dominantan bolid moglo je da se toleriše ovako nešto ali sada kada je Honda slepala ovako dobar motor plus odličan Max nema više zezanja.Ako ovako nastave ništa od titule.

đole

pre 2 godine

Tacno tako. Botas je sramota za F1. Ima ISTI bolid, ima istu snagu, istu brzinu, i NE POMISLJA da napadne Hamiltona. Sramota.
(f1, 20. jun 2021 16:39)

Zapravo, bio je beži od Hamiltona u ovoj trci, ali nema smisla da ga napada, Hamilton se bori za titulu, a ne Botas. Botas je savršeni drugi vozač kojeg bi svaka ekipa poželela. Toto je rekao da Mercedes nikada više neće imati odnos vozača kao što je bio Hamilton-Rozberg. Oni su tim i znaće se uvek ko je br. 1 a ko br. 2. Eno ti Ferari, uvek dozvoljavaju da se trkaju, pa su sami sebi uništili priliku za napad na titulu sa Fetelom, u jedinoj sezoni kada je Ferari imao bolji bolid u većem delu sezone.

Milutin

pre 2 godine

Velika borba dvojice vrhunskih vozača i ono što me oduševilo je viteški odnos izmedju njih. Pravi fer plej sportisti bez podlosti i sujete. Borba do kraja ali samo dozvoljenim sredstvima. Bravo za obojicu. Toto Wolf je izgubio trku.

kamasu

pre 2 godine

Sada kad red bul ima ubjedljivo najbrzi bolid ne vidim komentare tipa, ovo i moja baba moze da vozi, lako je u najbrzem bolidu, ova auta sama vize. Koliko ste samo dvolicni. Drago mi je sto nisam tip covjeka koji navija za sumahera i protiv svakoga ko ga moze stici. vi i MI nismo isti navijaci, nismo isto odgojeni. Vama smeta uspjeh drugih ljudi.

Dragan

pre 2 godine

Komentatori se hvale da deset godina prenose trke F 1 a kao da im je druga u životu.Meni kao laiku je bilo jasno da Hamilton nema šanse da održi prvo mesto bez promena pneumatika .Plus odlični Maks i još bolja Honda.Momci uključite malo i logiku u svoje prenose jer ću u buduće pratiti vaše prenose bez tona.
(Bobi B., 20. jun 2021 17:09)

E kako si ti nama pametan ko pčelicaa Maja, ljubi ga majka.
Ok, kad bude sledeća trka, ti nama sve negde oko pola trke objasni šta će bit do kraja, da ne gubimo vreme bezveze...
Kojih likova ima...da ne poveruješ

Nemanja

pre 2 godine

(crnogorac, 20. jun 2021 16:53) Ili si ti ocigledno zaboravio da je te sezone Meklaren imao jaci bolid a Alonso vise bodova od Hamiltona. I onda su poceli da sabotiraju Alonsa da bi on uzeo titulu i na kraju Kimi uze titulu zbog spletki unutar tima. Podji malo online i provjeri tu sezonu pa ces vidjeti kakve sabotaze su pravili Alonsu sa pneumaticima da bi Ham uzeo titulu. Kimi je te godine uzeo titulu ni kriv ni duzan.

ГалаМа

pre 2 godine

Предња крила су фиксна на свим аутомобилима, не савијају се, већ се савијају флапсови и то код свих готово подједнако и то је тако од сезоне 2017...

РБ је направио одличан ауто, у ствари они су сваке године имали одличну шасију, само нису имали мотор, а сада га са Хондом имају. Сада имају ауто са којим могу да се носе раме уз раме са Мерцедесом

Данас су имали и среће јер мерцедес није реаговао на максов други стоп, да јесу не би макс изео победу, а и Луосу ме фалио јоч један круг од Ботаса да блокира Макса и овај га не би престигао..гуме су осиграле кључну ствар у победи РБ, тачније тактика...

Djole

pre 2 godine

Uh, najuzbudljivija trka zadnjih 5 godina sigurno. Uživao sam. Nadam se i da će preostalih 16 ove sezone biti barem delić uzbudljive kao ova.
Prethodne sezone manje više predosadne. Ako se dan po jutru poznaje nadam se da je tome kraj.

Bobi B.

pre 2 godine

Komentatori se hvale da deset godina prenose trke F 1 a kao da im je druga u životu.Meni kao laiku je bilo jasno da Hamilton nema šanse da održi prvo mesto bez promena pneumatika .Plus odlični Maks i još bolja Honda.Momci uključite malo i logiku u svoje prenose jer ću u buduće pratiti vaše prenose bez tona.

mahea

pre 2 godine

Ubjedljivo najbrzi bolid ima red bul. Svaka cast na "legalno" postignutom cilju. Sramota da FIA zna da red bul koristi ilegalne stvari, cak su i priznali, ali nece da reaguju. Izasli sa saopstenjem, znamo da krilca ne odgovaraju pravilima i na tom ostalo. Sramota.

mahea

pre 2 godine

Red bul ima najbrzi bolid u zadnjih 10 god F1. Brzi nego mercedes u svom prajmu. Ovdje se vidi razlika izmedju Hamiltona i Maxa. Hamilton bi u ovakvom (ilegalnom bolidu) presao sebe za citav krug.

Aleksa

pre 2 godine

Gde se izgubiše ovi likovi ( srpski stručnjaci koji se ponajbolje u sve razumeju )što se tripuju da se osrednjim bolidom uzimaju prva mesta. Jel to Red Bull osrednjim bolidom napreduje !?
Ajde rešite se sada ima li Maks brzi i bolji bolid i moze li sad i Ferstapenova baba tim bolidom da pretekne Luisa.
Sto se mene tiče svaka čast Maksu, šampion u najavi.A ovi pljuvači i licemeri, izvinjavam se Serbišen stručnjaci će uskoro i po njemu kao i po Luisu, ipak su to naši F1 stručnjaci.

crnogorac

pre 2 godine

(mahea, 20. jun 2021 16:29) Posto je Hamilton ikad uzeo titulu a da nije najjaci bolid imao. Cuveni goat koji je par puta u karijeri gubio titule sa jacim bolidom i par sezona bio slabiji od timskih vozaca. Alonso i Ferstapen su za njega voznju izmislili da ne spominjemo Sumija, Miku i Senu to je vec neki drugi nivo.
(Nemanja, 20. jun 2021 16:35)

Ti si druze ocigledno zaboravio Hamiltonovu prvu sezonu u Meklarenu kad je imao isti broj poena sa Alonso(timslim kolegom) i za bod izgubio titulu od jaceg Ferarija. A drugu godinu dobio titulu u slabijem Meklarenu. Da ne pominjem mnogo jaci bolid Red Bula tada. Pojma nemas. Ako ga ne volis mada budi realan. Kako god, tvoje misljenje nije ni bitno, 7 titula govori samo za sebe, na tvoju zalost i zalost tvojih istomisljenika.

1Djoković

pre 2 godine

Bravo za Maksa.Ali pobedu je ostvario tim,box.A ti Nemanja i ostali kad kažete da sedmostruki svetski šampion nije najbolji vozač današnjice,razmislite malo.Da kažem da ste glupi,pohvalio bih vas.

mexes

pre 2 godine

BRacala veca mrznja odje nego na fudbalskim komentarima.
Sjajna trka danas, ne mirisem Hamiltona ali atvarno dobro cuva gume. Za malo da sacuva mesto. Malo nerviraju iz Merc sa tronjanjem preko radija i blefiranjem, ali to im se obilo o glavu danas.
Jako cudan setup ferarija, ne znam sta se desavalo sa njima, engleski komentatori ih nisu ni jednom pomenuli. Kao da su uradili alt f4 za ovu sezonu - mada su i najavili da vise nece raditi na bolidu za ovu sezonu. Svi resursi idu ka 2022.

BataJegulja

pre 2 godine

@crnogorac

Prvu titulu su morali da izgube jer su varali...a i da je pokušao Alonso mu ne bi dao jer su bili na nož a u toj zadnjoj trci Alonso je bio ispred njega... sledeća sezona... možda i najzanimljiviji ikada završetak...ulazi Masa kroz cilj i svi slave u Brazilu novog prvaka sveta Filipe Masa...ali na žalost nije bilo to dovoljno...jer se Glok malte ne sklonio Hamiltonu sa staze 300m pred cilj i dao mu te bodove koju su mu bili potrebni za prvaka sveta.

EUFORIJA

pre 2 godine

Vratio im Red Bull za Spaniju... A lazni goat bez najboljeg bolida ne moze nista hahaha
(Max, 20. jun 2021 16:52)
Znaci ipak Verstapen nine bolji vozac vec je do bolida.

Nikola

pre 2 godine

Nemci posle fetela imaju novog vrhunskog vozaca, ovog Verstapena. Opasan vozac.


Apsolutno se slažem, jedina mu je mana što je rodom Bavarac, pa ga ovi iz Mercedes a,namerno miniraju, čitaj ne dovode ga(Baden Vitemberg =Stutgart=mercedes).

crnogorac

pre 2 godine

(crnogorac, 20. jun 2021 16:53) A za titulu ti nisam odgovorio. Mislis na onu cuvenu titulu kad je Timo Gloku "stao" bolid u zadnji km ? Manje je diskutabilna ona sezona kad je Sumi Hila namjerno izbacio nego ta sa cuvenim otkazivanjem honde (ako se dobro sjecam). Nemoj brate... dobar je Hamilton vozac ali precjeniste ga.
(Nemanja, 20. jun 2021 17:07)

Ne, mislim kad je Tojota mislila da je ostanak na suvim gumama pametan potez i upropastila Gloka i zato ga je Hamilton prestignuo. Izgleda da si jos jedan u nizu teoreticara zavjere.

crnogorac

pre 2 godine

mahea, 20. jun 2021 16:29) Posto je Hamilton ikad uzeo titulu a da nije najjaci bolid imao. Cuveni goat koji je par puta u karijeri gubio titule sa jacim bolidom i par sezona bio slabiji od timskih vozaca. Alonso i Ferstapen su za njega voznju izmislili da ne spominjemo Sumija, Miku i Senu to je vec neki drugi nivo.
(Nemanja, 20. jun 2021 16:35)

Ti si druze ocigledno zaboravio Hamiltonovu prvu sezonu u Meklarenu kad je imao isti broj poena sa Alonso(timslim kolegom) i za bod izgubio titulu od jaceg Ferarija. A drugu godinu dobio titulu u slabijem Meklarenu. Da ne pominjem mnogo jaci bolid Red Bula tada. Pojma nemas. Ako ga ne volis mada budi realan. Kako god, tvoje misljenje nije ni bitno, 7 titula govori samo za sebe, na tvoju zalost i zalost tvojih istomisljenika.
(crnogorac, 20. jun 2021 16:53)

Pre će biti druže da ti nemaš pojma. Na stranu te prve dve sezone sa Meklarenom, ali posle RB imao "mnogo jači bolid"!? Pa imaš li ti iole mozga!? U sezonama kada je Fetel uzimao titule sa RB je bilo masa pobednika iz svih ekipa. Dve sezone je Alonsa dobio za par poena, dok je Ham sa Mercedesom od 2014. već sedam, osam trka pred kraj postajao sampion! I ti poredis dominaciju Mercedesa i Hamiltona kome je upala sekira u med i RB-ovu u kojoj je u jednoj sezoni u kojoj je Fetel bio šampion, u prvih 9 i slovima devet trka, pobedilo DEVET RAZLIČITIH VOZAČA. EEeeej, da li je to moguće od kada Merc dominira!? Pa do one sezone Ferarija samo su Hamilton i Rosberg pobeđivali i uzimali pol i ti pričaš o dominaciji i jačem bolidu RB-a. Ovo što ima Mercedes od početka hibridne ere nikada u istoriji F1 nije postojalo. Zato kao što ti reče, ako ne voliš nekoga, makar budi realan. Pozdrav i malo promisli pre nego napišeš nekakvu glupost!
(pustite_komentar, 20. jun 2021 17:18)
Dzaba ti guuglovanje na brzinu, opet ne postizes poentu druze. Zaboravio si da je Hamilton presao u Mercedes na kocku, kad je bio osrednji bolid, da ne pominjem dominaciju ferarija koja je bila neprikosnovena.. cak tvrdim da je Haniknen mnogo bolji vozac od Sumahera no je losiji bolid bio. A sto se tice Fetela i Red bula i da je bilo devet razlicitoh pobjednika, pa to govori u ‘moju’ korsti, da je Hamilotn bio umjesyo Fetela pobjedjivao bi samo on, eto koliko je bolji vozac od tvog ljubimca ? Ljubim te lepi

CJC

pre 2 godine

Au kako su ih navukli, sad će Max naleteti na Botasa koji će bukvalno žrtvovati bolid po cenu da ne završi trku samo da uspori Maxa.

1Đoković

pre 2 godine

Crnogorac,u pravu si potpuno.Hamilton je došao i mercedes na kocku, koji je tek ušao u formulu.I dobio je.To ne može da se izgugla,nego to zna neko ko prati godinama formulu.Poklopio si ih

kamasu

pre 2 godine

Sada kad red bul ima ubjedljivo najbrzi bolid ne vidim komentare tipa, ovo i moja baba moze da vozi, lako je u najbrzem bolidu, ova auta sama vize. Koliko ste samo dvolicni. Drago mi je sto nisam tip covjeka koji navija za sumahera i protiv svakoga ko ga moze stici. vi i MI nismo isti navijaci, nismo isto odgojeni. Vama smeta uspjeh drugih ljudi.

mahea

pre 2 godine

Ubjedljivo najbrzi bolid ima red bul. Svaka cast na "legalno" postignutom cilju. Sramota da FIA zna da red bul koristi ilegalne stvari, cak su i priznali, ali nece da reaguju. Izasli sa saopstenjem, znamo da krilca ne odgovaraju pravilima i na tom ostalo. Sramota.

mahea

pre 2 godine

Red bul ima najbrzi bolid u zadnjih 10 god F1. Brzi nego mercedes u svom prajmu. Ovdje se vidi razlika izmedju Hamiltona i Maxa. Hamilton bi u ovakvom (ilegalnom bolidu) presao sebe za citav krug.

CJC

pre 2 godine

Au kako su ih navukli, sad će Max naleteti na Botasa koji će bukvalno žrtvovati bolid po cenu da ne završi trku samo da uspori Maxa.

1Djoković

pre 2 godine

Bravo za Maksa.Ali pobedu je ostvario tim,box.A ti Nemanja i ostali kad kažete da sedmostruki svetski šampion nije najbolji vozač današnjice,razmislite malo.Da kažem da ste glupi,pohvalio bih vas.

crnogorac

pre 2 godine

(mahea, 20. jun 2021 16:29) Posto je Hamilton ikad uzeo titulu a da nije najjaci bolid imao. Cuveni goat koji je par puta u karijeri gubio titule sa jacim bolidom i par sezona bio slabiji od timskih vozaca. Alonso i Ferstapen su za njega voznju izmislili da ne spominjemo Sumija, Miku i Senu to je vec neki drugi nivo.
(Nemanja, 20. jun 2021 16:35)

Ti si druze ocigledno zaboravio Hamiltonovu prvu sezonu u Meklarenu kad je imao isti broj poena sa Alonso(timslim kolegom) i za bod izgubio titulu od jaceg Ferarija. A drugu godinu dobio titulu u slabijem Meklarenu. Da ne pominjem mnogo jaci bolid Red Bula tada. Pojma nemas. Ako ga ne volis mada budi realan. Kako god, tvoje misljenje nije ni bitno, 7 titula govori samo za sebe, na tvoju zalost i zalost tvojih istomisljenika.

crnogorac

pre 2 godine

mahea, 20. jun 2021 16:29) Posto je Hamilton ikad uzeo titulu a da nije najjaci bolid imao. Cuveni goat koji je par puta u karijeri gubio titule sa jacim bolidom i par sezona bio slabiji od timskih vozaca. Alonso i Ferstapen su za njega voznju izmislili da ne spominjemo Sumija, Miku i Senu to je vec neki drugi nivo.
(Nemanja, 20. jun 2021 16:35)

Ti si druze ocigledno zaboravio Hamiltonovu prvu sezonu u Meklarenu kad je imao isti broj poena sa Alonso(timslim kolegom) i za bod izgubio titulu od jaceg Ferarija. A drugu godinu dobio titulu u slabijem Meklarenu. Da ne pominjem mnogo jaci bolid Red Bula tada. Pojma nemas. Ako ga ne volis mada budi realan. Kako god, tvoje misljenje nije ni bitno, 7 titula govori samo za sebe, na tvoju zalost i zalost tvojih istomisljenika.
(crnogorac, 20. jun 2021 16:53)

Pre će biti druže da ti nemaš pojma. Na stranu te prve dve sezone sa Meklarenom, ali posle RB imao "mnogo jači bolid"!? Pa imaš li ti iole mozga!? U sezonama kada je Fetel uzimao titule sa RB je bilo masa pobednika iz svih ekipa. Dve sezone je Alonsa dobio za par poena, dok je Ham sa Mercedesom od 2014. već sedam, osam trka pred kraj postajao sampion! I ti poredis dominaciju Mercedesa i Hamiltona kome je upala sekira u med i RB-ovu u kojoj je u jednoj sezoni u kojoj je Fetel bio šampion, u prvih 9 i slovima devet trka, pobedilo DEVET RAZLIČITIH VOZAČA. EEeeej, da li je to moguće od kada Merc dominira!? Pa do one sezone Ferarija samo su Hamilton i Rosberg pobeđivali i uzimali pol i ti pričaš o dominaciji i jačem bolidu RB-a. Ovo što ima Mercedes od početka hibridne ere nikada u istoriji F1 nije postojalo. Zato kao što ti reče, ako ne voliš nekoga, makar budi realan. Pozdrav i malo promisli pre nego napišeš nekakvu glupost!
(pustite_komentar, 20. jun 2021 17:18)
Dzaba ti guuglovanje na brzinu, opet ne postizes poentu druze. Zaboravio si da je Hamilton presao u Mercedes na kocku, kad je bio osrednji bolid, da ne pominjem dominaciju ferarija koja je bila neprikosnovena.. cak tvrdim da je Haniknen mnogo bolji vozac od Sumahera no je losiji bolid bio. A sto se tice Fetela i Red bula i da je bilo devet razlicitoh pobjednika, pa to govori u ‘moju’ korsti, da je Hamilotn bio umjesyo Fetela pobjedjivao bi samo on, eto koliko je bolji vozac od tvog ljubimca ? Ljubim te lepi

Nikola

pre 2 godine

Nemci posle fetela imaju novog vrhunskog vozaca, ovog Verstapena. Opasan vozac.


Apsolutno se slažem, jedina mu je mana što je rodom Bavarac, pa ga ovi iz Mercedes a,namerno miniraju, čitaj ne dovode ga(Baden Vitemberg =Stutgart=mercedes).

EUFORIJA

pre 2 godine

Vratio im Red Bull za Spaniju... A lazni goat bez najboljeg bolida ne moze nista hahaha
(Max, 20. jun 2021 16:52)
Znaci ipak Verstapen nine bolji vozac vec je do bolida.

Nemanja

pre 2 godine

(mahea, 20. jun 2021 16:29) Posto je Hamilton ikad uzeo titulu a da nije najjaci bolid imao. Cuveni goat koji je par puta u karijeri gubio titule sa jacim bolidom i par sezona bio slabiji od timskih vozaca. Alonso i Ferstapen su za njega voznju izmislili da ne spominjemo Sumija, Miku i Senu to je vec neki drugi nivo.

VOSAK

pre 2 godine

Komentatori bas navijaju za Verstapena
(neko, 20. jun 2021 15:37)


Pa ko normalan bi navijao za nekog ko dominira godinama sa mnogo jačim bolidom ???
Logično je da svi NAVIJAMO da se prekine ova MONOTONIJA, uništiše formulu i gledanost, sve

Nemanja

pre 2 godine

(crnogorac, 20. jun 2021 16:53) Ili si ti ocigledno zaboravio da je te sezone Meklaren imao jaci bolid a Alonso vise bodova od Hamiltona. I onda su poceli da sabotiraju Alonsa da bi on uzeo titulu i na kraju Kimi uze titulu zbog spletki unutar tima. Podji malo online i provjeri tu sezonu pa ces vidjeti kakve sabotaze su pravili Alonsu sa pneumaticima da bi Ham uzeo titulu. Kimi je te godine uzeo titulu ni kriv ni duzan.

zvezda

pre 2 godine

Ubjedljivo najbrzi bolid ima red bul. Svaka cast na "legalno" postignutom cilju. Sramota da FIA zna da red bul koristi ilegalne stvari, cak su i priznali, ali nece da reaguju. Izasli sa saopstenjem, znamo da krilca ne odgovaraju pravilima i na tom ostalo. Sramota.
(mahea, 20. jun 2021 14:45)

Kako si samo ustanovio. U kfalifikacijama Red Bull 0.022 sec brži. To je plod lošijeg trećeg sektora za Mercedes

crnogorac

pre 2 godine

(crnogorac, 20. jun 2021 16:53) A za titulu ti nisam odgovorio. Mislis na onu cuvenu titulu kad je Timo Gloku "stao" bolid u zadnji km ? Manje je diskutabilna ona sezona kad je Sumi Hila namjerno izbacio nego ta sa cuvenim otkazivanjem honde (ako se dobro sjecam). Nemoj brate... dobar je Hamilton vozac ali precjeniste ga.
(Nemanja, 20. jun 2021 17:07)

Ne, mislim kad je Tojota mislila da je ostanak na suvim gumama pametan potez i upropastila Gloka i zato ga je Hamilton prestignuo. Izgleda da si jos jedan u nizu teoreticara zavjere.

f1

pre 2 godine

Valteri je sramota za ovaj sport!!!
(NR

Tacno tako. Botas je sramota za F1. Ima ISTI bolid, ima istu snagu, istu brzinu, i NE POMISLJA da napadne Hamiltona. Sramota.

Bobi B.

pre 2 godine

Komentatori se hvale da deset godina prenose trke F 1 a kao da im je druga u životu.Meni kao laiku je bilo jasno da Hamilton nema šanse da održi prvo mesto bez promena pneumatika .Plus odlični Maks i još bolja Honda.Momci uključite malo i logiku u svoje prenose jer ću u buduće pratiti vaše prenose bez tona.

Aleksa

pre 2 godine

Gde se izgubiše ovi likovi ( srpski stručnjaci koji se ponajbolje u sve razumeju )što se tripuju da se osrednjim bolidom uzimaju prva mesta. Jel to Red Bull osrednjim bolidom napreduje !?
Ajde rešite se sada ima li Maks brzi i bolji bolid i moze li sad i Ferstapenova baba tim bolidom da pretekne Luisa.
Sto se mene tiče svaka čast Maksu, šampion u najavi.A ovi pljuvači i licemeri, izvinjavam se Serbišen stručnjaci će uskoro i po njemu kao i po Luisu, ipak su to naši F1 stručnjaci.

Nemanja

pre 2 godine

(crnogorac, 20. jun 2021 16:53) A za titulu ti nisam odgovorio. Mislis na onu cuvenu titulu kad je Timo Gloku "stao" bolid u zadnji km ? Manje je diskutabilna ona sezona kad je Sumi Hila namjerno izbacio nego ta sa cuvenim otkazivanjem honde (ako se dobro sjecam). Nemoj brate... dobar je Hamilton vozac ali precjeniste ga.

radford

pre 2 godine

Komentatori bas navijaju za Verstapena
(neko, 20. jun 2021 15:37)

A za koga da navijamo? Za Žiku Šarenicu? Momak odlično vozi, borac je, hrabar, mlad je, gladan pobeda, potseća me na staru školu nekadašnjih legendi.

Pjer

pre 2 godine

Najjači mi ovaj mučenik koji botuje za Hamiltona sa više nikova, kao da je Hamilton neka politička stranka. Te oni ilegalni, te oni brži, a mi fini mučenici....

Dragan

pre 2 godine

Komentatori se hvale da deset godina prenose trke F 1 a kao da im je druga u životu.Meni kao laiku je bilo jasno da Hamilton nema šanse da održi prvo mesto bez promena pneumatika .Plus odlični Maks i još bolja Honda.Momci uključite malo i logiku u svoje prenose jer ću u buduće pratiti vaše prenose bez tona.
(Bobi B., 20. jun 2021 17:09)

E kako si ti nama pametan ko pčelicaa Maja, ljubi ga majka.
Ok, kad bude sledeća trka, ti nama sve negde oko pola trke objasni šta će bit do kraja, da ne gubimo vreme bezveze...
Kojih likova ima...da ne poveruješ

Pjer

pre 2 godine

Najjači mi ovaj mučenik koji botuje za Hamiltona sa više nikova, kao da je Hamilton neka politička stranka. Te oni ilegalni, te oni brži, a mi fini mučenici....

pustite_komentar

pre 2 godine

(mahea, 20. jun 2021 16:29) Posto je Hamilton ikad uzeo titulu a da nije najjaci bolid imao. Cuveni goat koji je par puta u karijeri gubio titule sa jacim bolidom i par sezona bio slabiji od timskih vozaca. Alonso i Ferstapen su za njega voznju izmislili da ne spominjemo Sumija, Miku i Senu to je vec neki drugi nivo.
(Nemanja, 20. jun 2021 16:35)

Ti si druze ocigledno zaboravio Hamiltonovu prvu sezonu u Meklarenu kad je imao isti broj poena sa Alonso(timslim kolegom) i za bod izgubio titulu od jaceg Ferarija. A drugu godinu dobio titulu u slabijem Meklarenu. Da ne pominjem mnogo jaci bolid Red Bula tada. Pojma nemas. Ako ga ne volis mada budi realan. Kako god, tvoje misljenje nije ni bitno, 7 titula govori samo za sebe, na tvoju zalost i zalost tvojih istomisljenika.
(crnogorac, 20. jun 2021 16:53)

Pre će biti druže da ti nemaš pojma. Na stranu te prve dve sezone sa Meklarenom, ali posle RB imao "mnogo jači bolid"!? Pa imaš li ti iole mozga!? U sezonama kada je Fetel uzimao titule sa RB je bilo masa pobednika iz svih ekipa. Dve sezone je Alonsa dobio za par poena, dok je Ham sa Mercedesom od 2014. već sedam, osam trka pred kraj postajao sampion! I ti poredis dominaciju Mercedesa i Hamiltona kome je upala sekira u med i RB-ovu u kojoj je u jednoj sezoni u kojoj je Fetel bio šampion, u prvih 9 i slovima devet trka, pobedilo DEVET RAZLIČITIH VOZAČA. EEeeej, da li je to moguće od kada Merc dominira!? Pa do one sezone Ferarija samo su Hamilton i Rosberg pobeđivali i uzimali pol i ti pričaš o dominaciji i jačem bolidu RB-a. Ovo što ima Mercedes od početka hibridne ere nikada u istoriji F1 nije postojalo. Zato kao što ti reče, ako ne voliš nekoga, makar budi realan. Pozdrav i malo promisli pre nego napišeš nekakvu glupost!

ГалаМа

pre 2 godine

Предња крила су фиксна на свим аутомобилима, не савијају се, већ се савијају флапсови и то код свих готово подједнако и то је тако од сезоне 2017...

РБ је направио одличан ауто, у ствари они су сваке године имали одличну шасију, само нису имали мотор, а сада га са Хондом имају. Сада имају ауто са којим могу да се носе раме уз раме са Мерцедесом

Данас су имали и среће јер мерцедес није реаговао на максов други стоп, да јесу не би макс изео победу, а и Луосу ме фалио јоч један круг од Ботаса да блокира Макса и овај га не би престигао..гуме су осиграле кључну ствар у победи РБ, тачније тактика...

BataJegulja

pre 2 godine

@crnogorac

Prvu titulu su morali da izgube jer su varali...a i da je pokušao Alonso mu ne bi dao jer su bili na nož a u toj zadnjoj trci Alonso je bio ispred njega... sledeća sezona... možda i najzanimljiviji ikada završetak...ulazi Masa kroz cilj i svi slave u Brazilu novog prvaka sveta Filipe Masa...ali na žalost nije bilo to dovoljno...jer se Glok malte ne sklonio Hamiltonu sa staze 300m pred cilj i dao mu te bodove koju su mu bili potrebni za prvaka sveta.

1Đoković

pre 2 godine

Nemanja,kažeš Kimi Raikonen uzeo titulu ni kriv ni dužan.Kimi Raikonen koji je vozio reli,jedan od nainteligentnijih vozača po svim komentatorima i ljudima koji prate auto sport.Njegovi potezi se analiziraju kako se vozi.Ajde paljba bre neznalice jedna.

maska

pre 2 godine

Nemci posle fetela imaju novog vrhunskog vozaca, ovog Verstapena. Opasan vozac.

Apsolutno se slažem, jedina mu je mana što je rodom Bavarac, pa ga ovi iz Mercedes a,namerno miniraju, čitaj ne dovode ga(Baden Vitemberg =Stutgart=mercedes).
(Nikola, 20. jun 2021 16:34)

nema ti on prijatelju veze ni sa Nemcima ni sa Bavarskom, pa ni sa Baden Vitembergom..

1Đoković

pre 2 godine

Crnogorac,u pravu si potpuno.Hamilton je došao i mercedes na kocku, koji je tek ušao u formulu.I dobio je.To ne može da se izgugla,nego to zna neko ko prati godinama formulu.Poklopio si ih

Djole

pre 2 godine

Uh, najuzbudljivija trka zadnjih 5 godina sigurno. Uživao sam. Nadam se i da će preostalih 16 ove sezone biti barem delić uzbudljive kao ova.
Prethodne sezone manje više predosadne. Ako se dan po jutru poznaje nadam se da je tome kraj.

kezza

pre 2 godine

Ubjedljivo najbrzi bolid ima red bul. Svaka cast na "legalno" postignutom cilju. Sramota da FIA zna da red bul koristi ilegalne stvari, cak su i priznali, ali nece da reaguju. Izasli sa saopstenjem, znamo da krilca ne odgovaraju pravilima i na tom ostalo. Sramota.
(mahea, 20. jun 2021 14:45)

Znam da nije lako, ali nemoj traziti uzrok tamo gdje ne postoji. Max Verstappen je vozac kojeg osim u Holandiji, najvise obozavaju u Brazilu, jer njegov stil voznje je jako slican Ayrtonu Senni. Sto se bolida tice, Mercedes jos uvijek ima prednist na stazama sa manje krivina, Red Bull dominira u zahtjevnim trkama gdje koce dosta kasnije na ulazu u krivinu a izlazak je isto izvanredan. Svaka cast Maxu, Perez vozi isti bolid ali tek danas je ispred Botasa, a ne moze biti konkurent Hamiltonu.

mexes

pre 2 godine

BRacala veca mrznja odje nego na fudbalskim komentarima.
Sjajna trka danas, ne mirisem Hamiltona ali atvarno dobro cuva gume. Za malo da sacuva mesto. Malo nerviraju iz Merc sa tronjanjem preko radija i blefiranjem, ali to im se obilo o glavu danas.
Jako cudan setup ferarija, ne znam sta se desavalo sa njima, engleski komentatori ih nisu ni jednom pomenuli. Kao da su uradili alt f4 za ovu sezonu - mada su i najavili da vise nece raditi na bolidu za ovu sezonu. Svi resursi idu ka 2022.

brm

pre 2 godine

Ubjedljivo najbrzi bolid ima red bul. Svaka cast na "legalno" postignutom cilju. Sramota da FIA zna da red bul koristi ilegalne stvari, cak su i priznali, ali nece da reaguju. Izasli sa saopstenjem, znamo da krilca ne odgovaraju pravilima i na tom ostalo. Sramota.
(mahea, 20. jun 2021 14:45)

Zadnja krila su prošla FIA testove i samim tim su regularna jer ih je FIA odobrila. Našli su rupu u testovima kako da zadovolje uslove testiranja a opet se tokom trkanja u određenim uslovima savijaju više nego što je predviđeno pravilima, jer traženje rupa u pravilima i FIA testovima je ono što svaka ekipa radi i tako se stiče prednost. FIA će samo da promeni testove i testira ponovo sva krila. Međutim, kada je Red Bull ukazao da se Mercedesova prednja krila savijaju više nego što je dozvoljeno, Mercedes je prestao da se žali. Čak se pregledima ispostavilo da su se u Bakuu Mercedesova zadnja krila savijala više nego Red Bullova jer je Mercedes iskopirao istu strategiju. Tako da Red Bull više nema tu prednost.

Milutin

pre 2 godine

Velika borba dvojice vrhunskih vozača i ono što me oduševilo je viteški odnos izmedju njih. Pravi fer plej sportisti bez podlosti i sujete. Borba do kraja ali samo dozvoljenim sredstvima. Bravo za obojicu. Toto Wolf je izgubio trku.

smeh

pre 2 godine

@Hamilton nije u formi. Mnogo grešaka a mehaničari greše
(Ja, 20. jun 2021 15:53)

Verovatno si hteo da kažeš da Mercedes nije u formi, odnosno nije više dominantno vozilo. Bejaše to lepa vremena kada su svi ostali imali zaostatak za Mercedesom kao sada petoplasirani u odnosu na prvoplasiranog ili drugoplasiranog a Botas uživao kao "drugi najbolji" vozač u karavanu krstareći po stazama ne ugrožavajući Hamiltona a nikoga u retrovizoru. Ni sada nije idealno ali barem imamo 2 dominantna i podjednaka tima u odnosu na jedan što je bilo prethodnih godina pa samim tim i ima borbe za pobedu.

Otheym

pre 2 godine

Francuska prijatno iznenadila ove godine. Do sada su trke tamo uglavnom bile dosadne.

U Mercedesu havarija, ušla im voda u uši. Krše svoje protokole, svađaju se među sobom, greše sa pitom treću trku u nizu. U Monaku izgubio Hamilton dve pozicije na stajanju, u Bakuu izašao iza Pereza, sada iza Maxa. Red Bull im je uzeo neke važne ljude nakon Španije, od tada baš imaju problema.

Danas je Perez bio faktor X. Otišao je kasno na zamenu i time sprečio Hamiltona da ode za Maxom u box. Da je Hamilton kojim slučajem to uradio, izašao bi iza Pereza i sigurno izgubio nekoliko krugova da ga obiđe, budući da je Perez imao relativno nove gume. Za to vreme Max bi imao čistu stazu da stigne Botasa koji je bio na već 10-15 krugova starim gumama. I to krugova sa jakim tempom kojim su vozili njih trojica.
Mnogo je falio dobar drugi vozač Red Bullu!

Maxu svaka čast, pokidao je!

kralj

pre 2 godine

Ja@
Nije Hamilton u losoj formi vec ima I druga ekipa odlican bolid a tad se desavaju I greske,veci pritisak,moras bez greske da vozis.Prosle godine je mercedes mogao tri stajanja da pravi,svi ostali dva I opet da bude prvi,ove godine nije tako.Zalosno je gledati ostale vozace koji u svom bolidu zaostaju ceo minut za cetvoroplasiranim,a ima odlicnih vozaca koji da imaju slican bolid,bili konkurentni za podijum.

Boki S.

pre 2 godine

Opet slaba taktika iz boksa Mercedesa.Dok su imali dominantan bolid moglo je da se toleriše ovako nešto ali sada kada je Honda slepala ovako dobar motor plus odličan Max nema više zezanja.Ako ovako nastave ništa od titule.

đole

pre 2 godine

Tacno tako. Botas je sramota za F1. Ima ISTI bolid, ima istu snagu, istu brzinu, i NE POMISLJA da napadne Hamiltona. Sramota.
(f1, 20. jun 2021 16:39)

Zapravo, bio je beži od Hamiltona u ovoj trci, ali nema smisla da ga napada, Hamilton se bori za titulu, a ne Botas. Botas je savršeni drugi vozač kojeg bi svaka ekipa poželela. Toto je rekao da Mercedes nikada više neće imati odnos vozača kao što je bio Hamilton-Rozberg. Oni su tim i znaće se uvek ko je br. 1 a ko br. 2. Eno ti Ferari, uvek dozvoljavaju da se trkaju, pa su sami sebi uništili priliku za napad na titulu sa Fetelom, u jedinoj sezoni kada je Ferari imao bolji bolid u većem delu sezone.