UPPRD
pre 2 godine
Nista bez Brlosevica i ekipe?Dodik?Mesetarenje,odlaganje utakmica,neizlazak na teren,prvi redovi sa huliganima,publika u doba korone....to su ti "nasi"
Sreda, 19.05.2021.
12:00
Izvor: MÐ
pre 2 godine
Nista bez Brlosevica i ekipe?Dodik?Mesetarenje,odlaganje utakmica,neizlazak na teren,prvi redovi sa huliganima,publika u doba korone....to su ti "nasi"
pre 2 godine
Jos jedna potvrda toga da je tri stranca maksimum, da su ostali prakticno suvisni jer ne prave razliku i da nasa prica gde kupujemo strance zato sto su stranci hitno mora da prestane. Od silne selekcije dosli smo do toga da su dva najbolja igraca domaca i do gomile bacenih para u bunar ljudima kojih se za godinu dve necemo ni secati. Razloga ima gomila a neki od su, ne trose svoj novac nego tudj, nedostatak trenerskog integriteta, a boga mi i znanja, ocajna, tragicna selekcija u mladjim kategorijama...i jos mnogo toga
pre 2 godine
"Odlicna utakmica, sjajna igra obije ekipe. Cestitke Zvezdi. Bravo za Danila Nikolica i Dobrica. I rekao sam ovim nasima da samo Dobrica treba cuvati i zavrsili su pola posla, ali uzalud. SLedece dvije utakmice ocekujem da Davidovac bude na zavidnom nivou a da Dobric malo predahne. Milsim da ce povratak Voldena biti plus za Buducnost. Sve u svemu, titula je 99 odsto Zvezdina, ali valja se boriti makar u ove dvije utakmice koje igramo kuci."
Svaka čast Delboy. Ovakav komentar je vredan pažnje u ovo današnje vreme, a pogotovo u svetlu događaja na poslednje dve finalne serije. Što se tiče tvoje poslednje rečenice, reći ću samo : "Iz tvojih usta u božije uši !"
Ipak smo mi samo sportski rivali ili bi tako trebalo da bude. Živ bio, pozdrav iz Beograda od matorog cigana.
pre 2 godine
kalcokera...O Brajant igrac koji je zaustavio Rida u prvoj utakmici protiv Buducnosti ali smo izgubili zbog njihovih bekova sto je Radonjic sad neutralisao...O Brajant je igrac koji je sa pozicije 5 doneo kup i uz Noka bio bi tandem za dominaciju pod kosem...ali on to nece da igra i da se podredi ekipj i zato je ssradnja raskinuta...Lojd bez njega ne bi videli plej off ABA lige...Celu sezonu vuce Zvezdu sa Voldenom tek su sad dobili podrsku pred kraj sezone od Dobrica,Davidovca u napadackom delu opet zaslugom Radonjica...Da nije Lojda poraz u BG od Cedevite kao vrata...protiv Mornara celoj njihovoj suterskoj ekipi odrzao cas...tacno sad ga ne bi terali jer Zvezda ne bi ni igrala protiv Buducnosti u finalu.
pre 2 godine
Cekaj, vodili su 20 razlike pa Buducnost u jednom momentu stize do plus 9, znaci serija 29 razlike za desetak minuta...Jel se i to racuna u "radonjizam " i zasto ne?
(Milos, 19. maj 2021 13:25)
Одмах се препозна стил Ацине конвертитско-унијатске школе кошарке:
"Да се играло три четврине" или "Били смо први до короне, према томе освојили смо АБА, ЕК, ЕЛ, ЕПС, ММР, ММФ и остале скраћенице"
Али не, није то то - "радоњизам" је кад Данилo Николић преко летаргичног Симона убаци три као кап, а онда у одлучујућим тренуцима Симон крене да маше оним ветрењачама од руку и феноменални Данило који је до тад имао 100% реализацију и 5/5 тројке, промаши два шута у последња два минута и изгуби утакмицу, док за то време тај исти Симон некако умуља неких невидљивих брзинских десет поена и победи утакмицу...
То што се Данило пита, како је шутирао тако добро, промашио само два шута, и изгубио, то што се Милоје пита, како су се вратили са -20, добили четвртину 29:8 и изгубио, то што се ти питаш зашто је Будућност водила на крају треће четвртине и изгубила е то је радоњизам
pre 2 godine
Ako pazljivo pogledate, ovo nije tim koji bi Radonja selektirao i samim tim nisam imao visoka ocekivanja kada je preuzeo ekipu na pola sezone. Setimo se samo da mu je bilo potrebno 2-3 sezone da sve skocka i videli smo kako i koliko smo dominirali. Naravno, sad ne ocekujem toliko dug period, vec da mozemo od sledece sezone da budemo na jos vecem nivou nego ove. U svakom slucaju verujem u Radonjin sistem, imali smo prilike da se uverimo u sve to...
pre 2 godine
Evo opet smaranja sa Radonjicem, a covek je toliko ogranicen trener da mi je muka da gledam kad god vodi moju Zvezdu. Na drugoj strani za region je njegov stil sasvim dovoljan i to je jedino sto mu ja uvazavam jer ima stabilne rezultate. Stvaranje igraca nula, organizacija napada nula, odbrana jaka tip hrkljus i zato mu se maltene ni jedan napadacki igrac, a ladozlez u odbrani ne uklapa. Jer njemu svih pet mora da krljaju odbranu da bi taktika uspevala. Mnogo me podseca na Vujosevica prevaranta koji je isto tako totalno slicnim stilom krljao, ali kad odu u inostranstvo nema tropa. Niko ne zeli da igra takvu kosarku sem ako je primoran, sto je slucaj naseg podneblja. Neuporedivo je bolji od Obradovica jer je njegov stil haos divlji, a igrace bira slabo gledajuci inteligenciju. Jedino lepo sto daje draz ovom stilu je jak tempo koji drzi paznju ljudi koji obozavaju svoj tim. Radonja i Vujosevic sto timova po celoj Evropi da promene nikad uspeha ne bi imali, ali za ove nase prostore su dobri.
pre 2 godine
Pažljivo sam čitao komentare pre ovog playoff a i na vestima posle utakmica prve i druge.
Bez ikakve rezerve tvrdim da je teže palo navijačima Budućnosti sa ružnije strane brda nego ovim iz PG.
A ima i par duduka koji plaču za Sašom ne znam ništa Obradovićem.
Tekst je odličan a i u ostalim medijima se veliča Radonjić koji je odškolovao Milojevića.
Znači u Zemlji košarke 90% ljubitelja ove igre i sve sportske redakcije prepoznaju znanje.
Svako normalan vidi hendikep Zvezde na dve pozicije 1 i 4, čak i Edžam na 3 je dominantan ako se odigra dobro...sve je to uspeo uglavnom da iskontroliše .
Padovi su neminovnost sa ovim igračima.
Ne mislim da je gotovo ali Zvezda ima bolju poziciju pa je i bliža tituli.
pre 2 godine
Kokni Kol - to je to.
pre 2 godine
Cekaj, vodili su 20 razlike pa Buducnost u jednom momentu stize do plus 9, znaci serija 29 razlike za desetak minuta...Jel se i to racuna u "radonjizam " i zasto ne?
(Milos, 19. maj 2021 13:25)
Utakmica pocinje sa 0 0, nemas ti pojma sta je kosarka, imtenzitet, fokus koncentracija sreca sve
pre 2 godine
Pa jeste. Radonja je bas napravio sjajnih igraca. Ja ne mogu da se setim ni jednog ali ima ih
pre 2 godine
Radonjizam u vidu, bacanje igrača i foliranje faulova, hrkljuš u odbrani, koji se u Evropi svira ovde ponekad, protivniku i najmanji kontakt se svira. Radolja i košarka
pre 2 godine
Za Lojda isto veliko poštovanje. Ne ide ga šut, jeste srljao u drugom poluvremenu, ali da se ne lažemo u prvom poluvremenu je odigrao majstorski i pritom se puno potrošio. Nije lako kada nema Voldena i kompletan fokus odbrane je na njemu.
Plus ona situacija kada je zastavio Rida na zakucavanju. Treba imati hrabrosti, mnogo hrabrosti i želje da se onako postavite na 20cm višeg i 30kila težeg centra koji se zaleće na obruč. Vidi se da ne igra da otalja, već da gori od želje što nije uvek bila odlika stranaca u zvezdi.
Mora samo da se radi na šutu. Dole će energija sa tribina biti drugačija i ako opet ovoliko budemo promašivali, ne piše nam se dobro. Takođe, Javor i Radović još uvek nisu stupili na scenu. Pukl je bio neuobičajeno dobar u prvom meču, mada nemam sjajno mišljenje o sudijama koje 30 puta gledaju ponovljeni snimak za situacije koje su realno trebali odmah da vide.
Za borbenost čista desetka! O našim igračima ne moram da pišem, autor je sve lepo sročio.
pre 2 godine
plus 20 tokom da kazemo prvog poluvremena i ocekivati da je time utakmica resena to mogu da pomisle samo oni sto kosarku prate samo kad nemaju sta drugo da gledaju...U NBA svaka druga utakmica donosi preokret posle takvog vodjstva...nije mali broj utakmica u EL gde ta razlika tokom meca nije stizana...dalje povici na Lojda coveka koji je svojim asistencijama u prve dve cetvrtine podigao celu ekipu do mere takvog samopouzdanja da smo gledali rapsodiju kosarke.Naravno da se ta koncentracija nikada ne moze zadrzati tokom celog meca i pad je neminovan.Svaki klub ima takvog igraca kome se daju odresene ruke kad utakmica udje u neizvesnost.Lojd je bio igrac odluke u ne mali broj utakmica,ne moze de ocekivati da uvek bude igrac koji resava mec ali da preuzima odgovornost zato je doveden.Zar treba nabrajati igrace po ostalim klubovima sa takvom ulogom a da su nekad bili u kontra ritmu.Spanulis je Olimpijakosu doneo titulu a imao je i utakmica sa er bolom pa ga niiko terao nije...takvih primera xy...Jeste da domaci igraci imaju veci adrenalin koji donosi odredjenu prevagu ali biti bez stranaca u ekipi poput Lojda,Pantera,Berona,Vilijamsa,Riversa...i terati ih a oslanjati se samo na domace izdanje nije problem ali u EL takva ekipa nema sta da trazi,nema ni u EC...Razgraniciti ABA ligu sa evropskom,ko to ne vidi taj je zalutao u kosarku ili zivi jos u vremenu 90 godina.
(Dejan CZ, 19. maj 2021 14:01)
lojd je resio samo cska u bg
I to do produzetaka
rocesti I tery su resili pobednika
Lojd je mnogo velika stetocina kao I o brajant
I mislim da saradnja ne bi trebala da se obnovi za sledecu sezonu
to sto je dobar momak I covek od reci
to je drugo
pre 2 godine
Radonjizam u vidu, bacanje igrača i foliranje faulova, hrkljuš u odbrani, koji se u Evropi svira ovde ponekad, protivniku i najmanji kontakt se svira. Radolja i košarka
(Salaso, 19. maj 2021 14:28)
По коментару би деловало као да је теби из нама непознатих разлога познато шта се у Европи свира?
Хммм....
pre 2 godine
O ludačkoj odbrani i energiji je sve rečeno, meni je osveženje kako je uspeo da postavi par izuzetnih specijala u napadu. Kretnjom i blokovima nadomestio nedostatak igre 5 na 5.
Pročitane su kretnje Rida posle pika, gde ovaj redovno ostaje dole(čuveni drop) i ostavlja tu livadicu od 3 metra između penala i reketa. Dobrić i Lojd su to maksimalno kažnjavali, mogao bi i Volden da je zdrav. Hol je nažalost Hol. Blokovi u leđa, tranzicija gde Noko pretrčava Rida i kuca jedno 2-3x itd.
Milojević se kasnije prilagodio u 3/4 ali i ostavio istu petorku predugo. Još kad je vratio Edžima i Rida poslednjih 5-6 minuta, to je bilo to. Nikolića obilazi penzos Simonović kao čunja u odbrani, 4 ključna poena. Dejan je prosto dosta bolji trener, EL takmičar i sva slava mora da ide njemu.
pre 2 godine
Na plus 20 tokom da kazemo prvog poluvremena i ocekivati da je time utakmica resena to mogu da pomisle samo oni sto kosarku prate samo kad nemaju sta drugo da gledaju...U NBA svaka druga utakmica donosi preokret posle takvog vodjstva...nije mali broj utakmica u EL gde ta razlika tokom meca nije stizana...dalje povici na Lojda coveka koji je svojim asistencijama u prve dve cetvrtine podigao celu ekipu do mere takvog samopouzdanja da smo gledali rapsodiju kosarke.Naravno da se ta koncentracija nikada ne moze zadrzati tokom celog meca i pad je neminovan.Svaki klub ima takvog igraca kome se daju odresene ruke kad utakmica udje u neizvesnost.Lojd je bio igrac odluke u ne mali broj utakmica,ne moze de ocekivati da uvek bude igrac koji resava mec ali da preuzima odgovornost zato je doveden.Zar treba nabrajati igrace po ostalim klubovima sa takvom ulogom a da su nekad bili u kontra ritmu.Spanulis je Olimpijakosu doneo titulu a imao je i utakmica sa er bolom pa ga niiko terao nije...takvih primera xy...Jeste da domaci igraci imaju veci adrenalin koji donosi odredjenu prevagu ali biti bez stranaca u ekipi poput Lojda,Pantera,Berona,Vilijamsa,Riversa...i terati ih a oslanjati se samo na domace izdanje nije problem ali u EL takva ekipa nema sta da trazi,nema ni u EC...Razgraniciti ABA ligu sa evropskom,ko to ne vidi taj je zalutao u kosarku ili zivi jos u vremenu 90 godina.
pre 2 godine
Super je sve to Radonja je izvukao maksimum iz svakog igraca ali se ja ne zavaravam da je gotovo. Bice veoma tesko dole cak mislim da ce se igrati peta utakmica i da ce nas jednu bas pocepati ali voleo bi da gresim samo tako
pre 2 godine
Čekam analizu Vuleta Popovića i uvaženog Vladana.
pre 2 godine
Stranci samo da otaljaju ugovor i zato ih se treba rešiti a domaćoj deci davati šanse što će oni veoma ceniti i zgarsti na terenu za razvoj koœarke za svoj klub i državu.
(misko, 19. maj 2021 12:48)
I sa domaćom decom bi se borili za opstanak. Ni EC ne bi igrali. Ta domaća deca igraju ligu Srbije i kada dodaje KRK i liga Srbije i utakmice sa četiri tima iz ABA vidi se razlika i to velika. Ko je iz Lige Srbije došao u Zvezdu, Partizan, Megu i napravio karijeru?
pre 2 godine
Davidovac i Dobric buduci igraci reprezentacije, a obojica imaju po 27 godina hahahahahahahhahahaha
pre 2 godine
Davidovac i Dobric buduci igraci reprezentacije, a obojica imaju po 27 godina hahahahahahahhahahaha
(marka, 19. maj 2021 13:16)
Smetaju ti samo godine?
Pozdravio te Skola i Belineli.
Skola sa 40 igra u reprezentaciji.
Čuj igra, dere našeg Sala.
pre 2 godine
nisam nikada voleo Radonjica ni sad ga ne .irisem, ali on je covek koji forsira domace igrace i koji uspeva od njih da izvuce maksimum. Zbog toga mu zelim da ostane sto duze u Zvezdi i da daje sto vise sanse mladim domac igracima.
pre 2 godine
Isto tako, da nije Lojda ne bi bilo ovog finala...
pre 2 godine
Odlicna utakmica, sjajna igra obije ekipe. Cestitke Zvezdi. Bravo za Danila Nikolica i Dobrica. I rekao sam ovim nasima da samo Dobrica treba cuvati i zavrsili su pola posla, ali uzalud. SLedece dvije utakmice ocekujem da Davidovac bude na zavidnom nivou a da Dobric malo predahne. Milsim da ce povratak Voldena biti plus za Buducnost. Sve u svemu, titula je 99 odsto Zvezdina, ali valja se boriti makar u ove dvije utakmice koje igramo kuci.
pre 2 godine
Više sreće nego pameti.Budućnost ih satrla u trećoj i svojim neobjašnjivim greškama vratila u život a ona sudijska bruka na kraju je prelomila.Sve u svemu pljačka ali zovite vi slobodno to radonjizam ili kako god pošto obraza nemate.
(Legolas, 19. maj 2021 12:14)
Vratio se Gagi iz povrede.
Jos Salo i plej i pali se masina....
pre 2 godine
Stranci samo da otaljaju ugovor i zato ih se treba rešiti a domaćoj deci davati šanse što će oni veoma ceniti i zgarsti na terenu za razvoj koœarke za svoj klub i državu.
(misko, 19. maj 2021 12:48)
Мега, ФМП и Борац пуни домаће деце па се боре за опстанак.
pre 2 godine
Ja sam rekao kada se dr radonja vratio da cemo dobiti dva nova standardna reprezentativca. Ako kokoskovu to nije jasno neka ide da vodi kokoške a ne nacionalnu A reprezentaciju!
pre 2 godine
Pa ja vam pricam vec deset godina da je Belosevic zvezdin najbolji igrac, a oni bez veze placaju Lojda milionce. Nista bez nasih...
(sone, 19. maj 2021 13:01)
Dečko zamenio si teze. Belošević je od uvek bio vaš igrač i to ne krije. Kada god je sudio derbi navlačio za vas. I sinoć se pokazao u sadejstvu sa Koljenšićem. Koliko je slobodnih bacanja imala Budućnost? Skoro 40 poena sa linije slobodnih bacanja. Gledaj Dečače statistiku
pre 2 godine
Kada je stigao u CZ posle Obradovica, znalo se odmah da je titula zakljucana.
pre 2 godine
Simonovic jeste uvalio 4 odlucujuca poena,ali je lutao u odbrani,uveden je da zaustavi D. Nikolica ali ga je dva puta ostavio da lagano poentira za tri poena,Davidovac ispod proseka,njemu je Nikolic uvalio tri trojke,dok je on zevao u reketu,a Radonjic je izricito od njih dvojice trazio da ga ne ostavljaju slobodnog,Dobric,Lazic i N’Kono daleko najbolji igraci u zasluzenoj pobedi
pre 2 godine
Pa ja vam pricam vec deset godina da je Belosevic zvezdin najbolji igrac, a oni bez veze placaju Lojda milionce. Nista bez nasih...
pre 2 godine
Najskuplji u istoriji, a ispade kao da su autsajderi...
(sone, 19. maj 2021 13:03)
Ono kad lupiš a ostaneš živ
pre 2 godine
@Petar,
Ja stvarno ne znam dokle više ovakve "stručne analize"?
ljudi ajde realno Srbija, KKP ova CZ...sve uspehe kakvi god da su čiji proizilaze iz odbrane i tranzicije.
Jedino Kari Pešić imao malo bolje igrače Srbije pa mogao drugačije da igra ponekad.
Koliko to pts davali Bodiroga, Dijamantidis, Majers...ajde bre igrao se hrkljuš u 65pts za 40min košarke.
Onda dođete ovde i prosipate svoja sećanja kao da ne znam šta da smo gledali svih ovih 30tak godina u KEŠ ili EL.
Uvek se ovde a i F4 EL igra tvrdo...valjda vam jasno da to neko skautira, da se neke stvari gledaju da se posvećuje pažnja detaljima, da je to rat, da nema nikakve kvalitetne igre.
Treba posle krvničke odbrane da se podigneš i pogodiš...zato tako i izgledaju utakmice kad se ovako igra.
Za mene ova serija izgleda kako treba da izgleda finale bilo čega.
pre 2 godine
Sad kad se sve sleglo, mogu reći da je utakmica bila super, ali da sam navijač jedne ili druge ekipe, ne znam kako bih preživio. Ovako, uživao sam.
Suđenje je bilo odlično, isti kriterij cijelu utakmicu, tako da se sudijama može samo čestitati, svaki drugi komentar o suđenju je bez smisla.
I najzad, Dobrić. Čovjek koji je godinama bio rezerva raznoraznim strancima upitne kvalitete, pokazuje koliki je u stvari uvijek bio potencijal i najzad se jedan trener ohrabrio da mu da slobodu u igri. Najzad jedan trener nije povukao igrača na klupu nakon dva promašaja, nego mu rekao da šutne i treći put. Drago mi je, jer se nadam da će menadžeri klubova u ABA ligi konačno shvatiti da sve imaju u svom dvorištu i da će i domaći igrači postoći 20 poena, ako šutnu 20 puta kao preplaćeni stranci i da ne treba čekati da igrač navrši 27 godina da bi dobio šansu.
pre 2 godine
Cist Radonjizam. Dobiti dva puta kompletnu Buducnost u 3 dana, bez Voldena i Kuridze sa Holom i Uskokom na pleju, sa Simonom i Davidovcem na 4, uz ocajan sut za 3 je cist Radonjizam. Dobili obe na zelju, srce, energiju i odbranu. Svaka nam cast.
(Gossa placa Zeljko, 19. maj 2021 12:22)
Sve potpisujem. Bez krstenog pleja, bez centra, ovo je spektakl. Cestitke od komsije.
pre 2 godine
Cekaj, vodili su 20 razlike pa Buducnost u jednom momentu stize do plus 9, znaci serija 29 razlike za desetak minuta...Jel se i to racuna u "radonjizam " i zasto ne?
pre 2 godine
Kad vec pominjete suvu drenovinu, Dejan Radonjic je "suva drenovina" u startu. Trener kome je razumevanje ofanzivnog dela igre veoma ograniceno. CZ treba da mu angazuje nekoga poput onih "offensive coordinators" u NFL. Njegova kukavicka i kukavna taktika u napadu se svodi na "daj loptu nekom preplacenom ameru" pa sta bude. Kakav crni "radonjizam"?! Od gotovog napravise veresiju. Prednost CZ juce se upravo istopila na otuzno divljanje Hall-a i Loyd-a. Za to vreme, Radanov mu greje klupu, kao Simanic nekada. (Kod Radonjica, Smailagic i Pokusevski ne bi primirisali u igru!) Katastrofa za razvoj talenata je da (ne) igraju za ovog netalentovanog i izvikanog trenera. Na kraju, sta reci za njegovo glasovito "utezanje odbrane" posle jucerasnjej 29:8 u trecoj cetvrtini? (Uzgred, 25% od tih 8 poena postigao je Davidovac iz ocaja 2 sekunde pre kraja.)
Juce je katastrofa izbegnuta pukim slucajem i nekim srecnim potezima Dobrica i Simonovica. Da se to nije desilo, drugacija bi se pesma pevala danas u narucenim tekstovima.
pre 2 godine
Najskuplji u istoriji, a ispade kao da su autsajderi...
pre 2 godine
Pustite statistiku ljudi moji...sinoc nas je sreca spasila...Lojd bukvalno divlja po terenu i promasuje sest suteva zaredom dok Radonjic samo gleda...menja ga tek pod pritiskom publike...crnci bukvalno igraju za licnu statistiku i VELIKI NOVAC...
pre 2 godine
Hahahahahah sacekajte u naredne 3 utakmice pa cete videti taj Radonjizam!
(AntiRadonja, 19. maj
Kako je na Zlatiboru...Radonjizam doneo ledaru i tamo.
pre 2 godine
Ja se radujem da Partizan neće da pobedi jer uništava naš sport. A Crvena Zvezda je super. A Budućnost nije loša, ali bolje da pobedi Crvena Zvezda. Nek pobedi Zvezda i u stranjskim utakmicama, protiv stranih ekipa, iz Rusije i Francuske. To je isto baš lepo.
pre 2 godine
"Pristrasan komentar" u svakom pogledu...Analiza o " velikim domacim igracima": Lazicu, Simonovicu, Kuzmicu, Davidovcu je smesna - prosecni igraci....A gde su Radanov i Uskokovic. Stranci - sumnjiv kvalitet . Kosarka ispod nivoa dva "skupa tima"....Pad kvaliteta ovog divnog sporta je vidljiv i u Evropi a u ABA ligi - definitivno. Danas se apostrofira " borbenost igraca", to se nekada podrazumevalo. Pitanje. Sta cemo sa individualnim kvalitetom igraca - jednostavno ne postoji...Unesite vise realnosti u analizima... Hvala uz pozdrav
pre 2 godine
Gledao sam snimak utakmice, mene bilo sramota oba tima. Oni stranci su očaj živi, ne bi mi ni ovcu na selu čuvali! Da ne igraju u ABA verovatno bi radili u Meku u USA. Pod hitno da se uvede pravilo maks 3 stranca, pa da makar učimo našu decu da igraju košarku, možda i pronađemo neki talenat.
pre 2 godine
ma bre Dobric ima sada milionsku platu...dosao je iz jakog evroligasa fmp u zvezdu, hvala drzavi.
pre 2 godine
Partizana poslao na Zlatibor a Buducnost grabi ka Durmitoru...poznato je da planina dobro utice na oporavak...to je taj Radonjizam...Radonja iscelitelj.
pre 2 godine
Sve stalo u 1 naslov.
Nema potrebe za vise od 3, eventualno 4 i to proverena stranca.
Igraci kao sto su Atic i Ilic iz Igokee, Blazic iz Cedevite, Simonovic iz Mege, cak i Apic koji nema minut u Buducnosti... su igraci koji bi igrali u Zvezdi bez problema, a privilegijom igranja u EL bi grizli na terenu.
pre 2 godine
Jel živ Damir PG?
pre 2 godine
Stranci samo da otaljaju ugovor i zato ih se treba rešiti a domaćoj deci davati šanse što će oni veoma ceniti i zgarsti na terenu za razvoj koœarke za svoj klub i državu.
pre 2 godine
Više sreće nego pameti.Budućnost ih satrla u trećoj i svojim neobjašnjivim greškama vratila u život a ona sudijska bruka na kraju je prelomila.Sve u svemu pljačka ali zovite vi slobodno to radonjizam ili kako god pošto obraza nemate.
pre 2 godine
Cist Radonjizam. Dobiti dva puta kompletnu Buducnost u 3 dana, bez Voldena i Kuridze sa Holom i Uskokom na pleju, sa Simonom i Davidovcem na 4, uz ocajan sut za 3 je cist Radonjizam. Dobili obe na zelju, srce, energiju i odbranu. Svaka nam cast.
pre 2 godine
Prosto neverovatno kako Radonja izvlači maximum iz ove ekipe. Kad se pogleda individualno, ne znam koji ozbiljan klub bi kupio Uskokovića, Kuzmića, Simonovića, Lazića, Halla, Reatha? Verovatno nijedan, a to nam je pola rostera. Walden i Kuridza koji su imali ozbiljnu ulogu u dosadasnjem delu sezone, ne igraju. Loyd u kontra ritmu, ne može ništa da pogodi, gubi lopte.. Ostali su Dobric i Davidovac, koje takodje nijedan evroligas ne bi angažovao i Nnoko koji je dao zaista pun doprinos.
Dakle, od ove grupe igrača je naš Dejo napravio mašineriju koja je puna samopouzdanja i koja je uspela da se vrati sa -9 i kad je protivnik bio u naletu.
pre 2 godine
Da sacekamo kraj serije pa da analiziramo. Bojim se da u Pg ne dozivimo dva ubjedljiva poraza a onda bi u BG bilo svasta.
pre 2 godine
Dejo Radonjić je legenda M.kalemegdana
pre 2 godine
Sramota je što Dobrić već gotovo 5 sezona čeka pravu šansu i tek je sad dočekao momak da pokaže sav svoj kvalitet. Ovu sezonu je počeo tako što uđe sa klupe, napravi jednu grešku, Obradović se izdere na njega i vrati ga na klupu a sad će nam doneti titulu kako stvari stoje. Priželjkujem sledeće sezone tandem Dobrić-Jaka, tu energije neće faliti sigurno.
pre 2 godine
Kod našeg Saleta Davidovac i Dobrić ulazili da "glavni igrači" odmore a nekada ni toliko, posle prve greške na klupu uz glasne kritike. Kod Radonje dva motora ekipe. Isto tako Radonja bez problema posle odigrane gluposti izvede Lojda ili Voldena odmah iz igre. Zna se da je on gazda tima! Za Davidovac i Dobrića buduće reprezentativce Srbije veliki naklon Dejanu Radonjiću.
pre 2 godine
(Legolas, 19. maj 2021 12:14)
Na stranu tvoj komentar, nego "LEGOLAS" , kad umro nisam ahahahaha
pre 2 godine
A kad su dozvoljeni navijaci?
pre 2 godine
Dejo Radonjić, mislite o tome...
pre 2 godine
Одлична анализа.
pre 2 godine
Jel su nam Damir i kum Dragan ok od jutros?
pre 2 godine
Hteli ste domaće, e pa gledajte sad!
Davidovac rasturio prvu, Dobrić će da bude MVP finala kako je krenuo, ostali solidni.
Nastaviće se...
pre 2 godine
Hahahahahah sacekajte u naredne 3 utakmice pa cete videti taj Radonjizam!
pre 2 godine
Legolas, tebe bas zabolelo iako si na raspustu? Niko iz Buducnosti niti njeni navijaci se nisu zalili na sudjenje, ali eto vas sa raspusta da pricate o sudjenju. Sudjenje u obe utakmice besprekorno.
pre 2 godine
Da ne bese publike koja je ulila ogromnu energiju tesko bi bilo. Realno sa publikom igramo 30% iznad svojih mogucnosti.
pre 2 godine
Damire javi se da nam stručno objasniš kako i zašto se ova serija bliži kraju?
Šalu na stranu sa Obradovićem možda ne bi ni videli play off,Samo on zaslepljen Obrajantom , Terryem i sličnima nije video potencijal Dobrića i Davidovca.Napravio je grešku i sa Loydom koji je potpisan za ogromne pare a kroz dobre igre vratio nekih 60%, ni sinoć igrač koji je plaćen 800k nije bio najbolji u svom timu!
A koliko je utakmica svojim isiljenim šutevima u EL upropastio to smo imali prilike mnogo outa da vidimo i zato iskreno jedva čekam da mu vidim leđa.Trebalo bi ozbiljno razmisliti o dovođenju Nikole Ivanovića jer igra veoma dugo na evroligaškom nivou,Nikolića takođe
Zahvaliti se Simonovicu Kuzmicu Noku Kuridzi I Holu.
Ostaviti uz dvojicu gore pomenutih Voldena ,Uskokovica jer je mlad i nerealno ocekivati od njega da preuzme ulogu vođe i dok god je na klupi Radonjić, Lazića jer on očigledno samo kod njega zna da igra.
pre 2 godine
AntiRadonja, ti bese pricao kako ce biti laganih 3:0 za Buducnost zbog Radonje?
pre 2 godine
Cist Radonjizam. Dobiti dva puta kompletnu Buducnost u 3 dana, bez Voldena i Kuridze sa Holom i Uskokom na pleju, sa Simonom i Davidovcem na 4, uz ocajan sut za 3 je cist Radonjizam. Dobili obe na zelju, srce, energiju i odbranu. Svaka nam cast.
pre 2 godine
Sve stalo u 1 naslov.
Nema potrebe za vise od 3, eventualno 4 i to proverena stranca.
Igraci kao sto su Atic i Ilic iz Igokee, Blazic iz Cedevite, Simonovic iz Mege, cak i Apic koji nema minut u Buducnosti... su igraci koji bi igrali u Zvezdi bez problema, a privilegijom igranja u EL bi grizli na terenu.
pre 2 godine
Kod našeg Saleta Davidovac i Dobrić ulazili da "glavni igrači" odmore a nekada ni toliko, posle prve greške na klupu uz glasne kritike. Kod Radonje dva motora ekipe. Isto tako Radonja bez problema posle odigrane gluposti izvede Lojda ili Voldena odmah iz igre. Zna se da je on gazda tima! Za Davidovac i Dobrića buduće reprezentativce Srbije veliki naklon Dejanu Radonjiću.
pre 2 godine
AntiRadonja, ti bese pricao kako ce biti laganih 3:0 za Buducnost zbog Radonje?
pre 2 godine
Jel živ Damir PG?
pre 2 godine
Dejo Radonjić je legenda M.kalemegdana
pre 2 godine
Legolas, tebe bas zabolelo iako si na raspustu? Niko iz Buducnosti niti njeni navijaci se nisu zalili na sudjenje, ali eto vas sa raspusta da pricate o sudjenju. Sudjenje u obe utakmice besprekorno.
pre 2 godine
Jel su nam Damir i kum Dragan ok od jutros?
pre 2 godine
Sramota je što Dobrić već gotovo 5 sezona čeka pravu šansu i tek je sad dočekao momak da pokaže sav svoj kvalitet. Ovu sezonu je počeo tako što uđe sa klupe, napravi jednu grešku, Obradović se izdere na njega i vrati ga na klupu a sad će nam doneti titulu kako stvari stoje. Priželjkujem sledeće sezone tandem Dobrić-Jaka, tu energije neće faliti sigurno.
pre 2 godine
Partizana poslao na Zlatibor a Buducnost grabi ka Durmitoru...poznato je da planina dobro utice na oporavak...to je taj Radonjizam...Radonja iscelitelj.
pre 2 godine
Cist Radonjizam. Dobiti dva puta kompletnu Buducnost u 3 dana, bez Voldena i Kuridze sa Holom i Uskokom na pleju, sa Simonom i Davidovcem na 4, uz ocajan sut za 3 je cist Radonjizam. Dobili obe na zelju, srce, energiju i odbranu. Svaka nam cast.
(Gossa placa Zeljko, 19. maj 2021 12:22)
Sve potpisujem. Bez krstenog pleja, bez centra, ovo je spektakl. Cestitke od komsije.
pre 2 godine
Hahahahahah sacekajte u naredne 3 utakmice pa cete videti taj Radonjizam!
(AntiRadonja, 19. maj
Kako je na Zlatiboru...Radonjizam doneo ledaru i tamo.
pre 2 godine
Hteli ste domaće, e pa gledajte sad!
Davidovac rasturio prvu, Dobrić će da bude MVP finala kako je krenuo, ostali solidni.
Nastaviće se...
pre 2 godine
Da ne bese publike koja je ulila ogromnu energiju tesko bi bilo. Realno sa publikom igramo 30% iznad svojih mogucnosti.
pre 2 godine
Prosto neverovatno kako Radonja izvlači maximum iz ove ekipe. Kad se pogleda individualno, ne znam koji ozbiljan klub bi kupio Uskokovića, Kuzmića, Simonovića, Lazića, Halla, Reatha? Verovatno nijedan, a to nam je pola rostera. Walden i Kuridza koji su imali ozbiljnu ulogu u dosadasnjem delu sezone, ne igraju. Loyd u kontra ritmu, ne može ništa da pogodi, gubi lopte.. Ostali su Dobric i Davidovac, koje takodje nijedan evroligas ne bi angažovao i Nnoko koji je dao zaista pun doprinos.
Dakle, od ove grupe igrača je naš Dejo napravio mašineriju koja je puna samopouzdanja i koja je uspela da se vrati sa -9 i kad je protivnik bio u naletu.
pre 2 godine
Gledao sam snimak utakmice, mene bilo sramota oba tima. Oni stranci su očaj živi, ne bi mi ni ovcu na selu čuvali! Da ne igraju u ABA verovatno bi radili u Meku u USA. Pod hitno da se uvede pravilo maks 3 stranca, pa da makar učimo našu decu da igraju košarku, možda i pronađemo neki talenat.
pre 2 godine
@Petar,
Ja stvarno ne znam dokle više ovakve "stručne analize"?
ljudi ajde realno Srbija, KKP ova CZ...sve uspehe kakvi god da su čiji proizilaze iz odbrane i tranzicije.
Jedino Kari Pešić imao malo bolje igrače Srbije pa mogao drugačije da igra ponekad.
Koliko to pts davali Bodiroga, Dijamantidis, Majers...ajde bre igrao se hrkljuš u 65pts za 40min košarke.
Onda dođete ovde i prosipate svoja sećanja kao da ne znam šta da smo gledali svih ovih 30tak godina u KEŠ ili EL.
Uvek se ovde a i F4 EL igra tvrdo...valjda vam jasno da to neko skautira, da se neke stvari gledaju da se posvećuje pažnja detaljima, da je to rat, da nema nikakve kvalitetne igre.
Treba posle krvničke odbrane da se podigneš i pogodiš...zato tako i izgledaju utakmice kad se ovako igra.
Za mene ova serija izgleda kako treba da izgleda finale bilo čega.
pre 2 godine
Više sreće nego pameti.Budućnost ih satrla u trećoj i svojim neobjašnjivim greškama vratila u život a ona sudijska bruka na kraju je prelomila.Sve u svemu pljačka ali zovite vi slobodno to radonjizam ili kako god pošto obraza nemate.
(Legolas, 19. maj 2021 12:14)
Vratio se Gagi iz povrede.
Jos Salo i plej i pali se masina....
pre 2 godine
(Legolas, 19. maj 2021 12:14)
Na stranu tvoj komentar, nego "LEGOLAS" , kad umro nisam ahahahaha
pre 2 godine
Davidovac i Dobric buduci igraci reprezentacije, a obojica imaju po 27 godina hahahahahahahhahahaha
(marka, 19. maj 2021 13:16)
Smetaju ti samo godine?
Pozdravio te Skola i Belineli.
Skola sa 40 igra u reprezentaciji.
Čuj igra, dere našeg Sala.
pre 2 godine
Pa ja vam pricam vec deset godina da je Belosevic zvezdin najbolji igrac, a oni bez veze placaju Lojda milionce. Nista bez nasih...
(sone, 19. maj 2021 13:01)
Dečko zamenio si teze. Belošević je od uvek bio vaš igrač i to ne krije. Kada god je sudio derbi navlačio za vas. I sinoć se pokazao u sadejstvu sa Koljenšićem. Koliko je slobodnih bacanja imala Budućnost? Skoro 40 poena sa linije slobodnih bacanja. Gledaj Dečače statistiku
pre 2 godine
Одлична анализа.
pre 2 godine
Najskuplji u istoriji, a ispade kao da su autsajderi...
(sone, 19. maj 2021 13:03)
Ono kad lupiš a ostaneš živ
pre 2 godine
Isto tako, da nije Lojda ne bi bilo ovog finala...
pre 2 godine
Cekaj, vodili su 20 razlike pa Buducnost u jednom momentu stize do plus 9, znaci serija 29 razlike za desetak minuta...Jel se i to racuna u "radonjizam " i zasto ne?
(Milos, 19. maj 2021 13:25)
Одмах се препозна стил Ацине конвертитско-унијатске школе кошарке:
"Да се играло три четврине" или "Били смо први до короне, према томе освојили смо АБА, ЕК, ЕЛ, ЕПС, ММР, ММФ и остале скраћенице"
Али не, није то то - "радоњизам" је кад Данилo Николић преко летаргичног Симона убаци три као кап, а онда у одлучујућим тренуцима Симон крене да маше оним ветрењачама од руку и феноменални Данило који је до тад имао 100% реализацију и 5/5 тројке, промаши два шута у последња два минута и изгуби утакмицу, док за то време тај исти Симон некако умуља неких невидљивих брзинских десет поена и победи утакмицу...
То што се Данило пита, како је шутирао тако добро, промашио само два шута, и изгубио, то што се Милоје пита, како су се вратили са -20, добили четвртину 29:8 и изгубио, то што се ти питаш зашто је Будућност водила на крају треће четвртине и изгубила е то је радоњизам
pre 2 godine
Sad kad se sve sleglo, mogu reći da je utakmica bila super, ali da sam navijač jedne ili druge ekipe, ne znam kako bih preživio. Ovako, uživao sam.
Suđenje je bilo odlično, isti kriterij cijelu utakmicu, tako da se sudijama može samo čestitati, svaki drugi komentar o suđenju je bez smisla.
I najzad, Dobrić. Čovjek koji je godinama bio rezerva raznoraznim strancima upitne kvalitete, pokazuje koliki je u stvari uvijek bio potencijal i najzad se jedan trener ohrabrio da mu da slobodu u igri. Najzad jedan trener nije povukao igrača na klupu nakon dva promašaja, nego mu rekao da šutne i treći put. Drago mi je, jer se nadam da će menadžeri klubova u ABA ligi konačno shvatiti da sve imaju u svom dvorištu i da će i domaći igrači postoći 20 poena, ako šutnu 20 puta kao preplaćeni stranci i da ne treba čekati da igrač navrši 27 godina da bi dobio šansu.
pre 2 godine
Stranci samo da otaljaju ugovor i zato ih se treba rešiti a domaćoj deci davati šanse što će oni veoma ceniti i zgarsti na terenu za razvoj koœarke za svoj klub i državu.
pre 2 godine
Cekaj, vodili su 20 razlike pa Buducnost u jednom momentu stize do plus 9, znaci serija 29 razlike za desetak minuta...Jel se i to racuna u "radonjizam " i zasto ne?
(Milos, 19. maj 2021 13:25)
Utakmica pocinje sa 0 0, nemas ti pojma sta je kosarka, imtenzitet, fokus koncentracija sreca sve
pre 2 godine
nisam nikada voleo Radonjica ni sad ga ne .irisem, ali on je covek koji forsira domace igrace i koji uspeva od njih da izvuce maksimum. Zbog toga mu zelim da ostane sto duze u Zvezdi i da daje sto vise sanse mladim domac igracima.
pre 2 godine
ma bre Dobric ima sada milionsku platu...dosao je iz jakog evroligasa fmp u zvezdu, hvala drzavi.
pre 2 godine
Ako pazljivo pogledate, ovo nije tim koji bi Radonja selektirao i samim tim nisam imao visoka ocekivanja kada je preuzeo ekipu na pola sezone. Setimo se samo da mu je bilo potrebno 2-3 sezone da sve skocka i videli smo kako i koliko smo dominirali. Naravno, sad ne ocekujem toliko dug period, vec da mozemo od sledece sezone da budemo na jos vecem nivou nego ove. U svakom slucaju verujem u Radonjin sistem, imali smo prilike da se uverimo u sve to...
pre 2 godine
Za Lojda isto veliko poštovanje. Ne ide ga šut, jeste srljao u drugom poluvremenu, ali da se ne lažemo u prvom poluvremenu je odigrao majstorski i pritom se puno potrošio. Nije lako kada nema Voldena i kompletan fokus odbrane je na njemu.
Plus ona situacija kada je zastavio Rida na zakucavanju. Treba imati hrabrosti, mnogo hrabrosti i želje da se onako postavite na 20cm višeg i 30kila težeg centra koji se zaleće na obruč. Vidi se da ne igra da otalja, već da gori od želje što nije uvek bila odlika stranaca u zvezdi.
Mora samo da se radi na šutu. Dole će energija sa tribina biti drugačija i ako opet ovoliko budemo promašivali, ne piše nam se dobro. Takođe, Javor i Radović još uvek nisu stupili na scenu. Pukl je bio neuobičajeno dobar u prvom meču, mada nemam sjajno mišljenje o sudijama koje 30 puta gledaju ponovljeni snimak za situacije koje su realno trebali odmah da vide.
Za borbenost čista desetka! O našim igračima ne moram da pišem, autor je sve lepo sročio.
pre 2 godine
Stranci samo da otaljaju ugovor i zato ih se treba rešiti a domaćoj deci davati šanse što će oni veoma ceniti i zgarsti na terenu za razvoj koœarke za svoj klub i državu.
(misko, 19. maj 2021 12:48)
Мега, ФМП и Борац пуни домаће деце па се боре за опстанак.
pre 2 godine
O ludačkoj odbrani i energiji je sve rečeno, meni je osveženje kako je uspeo da postavi par izuzetnih specijala u napadu. Kretnjom i blokovima nadomestio nedostatak igre 5 na 5.
Pročitane su kretnje Rida posle pika, gde ovaj redovno ostaje dole(čuveni drop) i ostavlja tu livadicu od 3 metra između penala i reketa. Dobrić i Lojd su to maksimalno kažnjavali, mogao bi i Volden da je zdrav. Hol je nažalost Hol. Blokovi u leđa, tranzicija gde Noko pretrčava Rida i kuca jedno 2-3x itd.
Milojević se kasnije prilagodio u 3/4 ali i ostavio istu petorku predugo. Još kad je vratio Edžima i Rida poslednjih 5-6 minuta, to je bilo to. Nikolića obilazi penzos Simonović kao čunja u odbrani, 4 ključna poena. Dejan je prosto dosta bolji trener, EL takmičar i sva slava mora da ide njemu.
pre 2 godine
Odlicna utakmica, sjajna igra obije ekipe. Cestitke Zvezdi. Bravo za Danila Nikolica i Dobrica. I rekao sam ovim nasima da samo Dobrica treba cuvati i zavrsili su pola posla, ali uzalud. SLedece dvije utakmice ocekujem da Davidovac bude na zavidnom nivou a da Dobric malo predahne. Milsim da ce povratak Voldena biti plus za Buducnost. Sve u svemu, titula je 99 odsto Zvezdina, ali valja se boriti makar u ove dvije utakmice koje igramo kuci.
pre 2 godine
Dejo Radonjić, mislite o tome...
pre 2 godine
Na plus 20 tokom da kazemo prvog poluvremena i ocekivati da je time utakmica resena to mogu da pomisle samo oni sto kosarku prate samo kad nemaju sta drugo da gledaju...U NBA svaka druga utakmica donosi preokret posle takvog vodjstva...nije mali broj utakmica u EL gde ta razlika tokom meca nije stizana...dalje povici na Lojda coveka koji je svojim asistencijama u prve dve cetvrtine podigao celu ekipu do mere takvog samopouzdanja da smo gledali rapsodiju kosarke.Naravno da se ta koncentracija nikada ne moze zadrzati tokom celog meca i pad je neminovan.Svaki klub ima takvog igraca kome se daju odresene ruke kad utakmica udje u neizvesnost.Lojd je bio igrac odluke u ne mali broj utakmica,ne moze de ocekivati da uvek bude igrac koji resava mec ali da preuzima odgovornost zato je doveden.Zar treba nabrajati igrace po ostalim klubovima sa takvom ulogom a da su nekad bili u kontra ritmu.Spanulis je Olimpijakosu doneo titulu a imao je i utakmica sa er bolom pa ga niiko terao nije...takvih primera xy...Jeste da domaci igraci imaju veci adrenalin koji donosi odredjenu prevagu ali biti bez stranaca u ekipi poput Lojda,Pantera,Berona,Vilijamsa,Riversa...i terati ih a oslanjati se samo na domace izdanje nije problem ali u EL takva ekipa nema sta da trazi,nema ni u EC...Razgraniciti ABA ligu sa evropskom,ko to ne vidi taj je zalutao u kosarku ili zivi jos u vremenu 90 godina.
pre 2 godine
Radonjizam u vidu, bacanje igrača i foliranje faulova, hrkljuš u odbrani, koji se u Evropi svira ovde ponekad, protivniku i najmanji kontakt se svira. Radolja i košarka
(Salaso, 19. maj 2021 14:28)
По коментару би деловало као да је теби из нама непознатих разлога познато шта се у Европи свира?
Хммм....
pre 2 godine
Stranci samo da otaljaju ugovor i zato ih se treba rešiti a domaćoj deci davati šanse što će oni veoma ceniti i zgarsti na terenu za razvoj koœarke za svoj klub i državu.
(misko, 19. maj 2021 12:48)
I sa domaćom decom bi se borili za opstanak. Ni EC ne bi igrali. Ta domaća deca igraju ligu Srbije i kada dodaje KRK i liga Srbije i utakmice sa četiri tima iz ABA vidi se razlika i to velika. Ko je iz Lige Srbije došao u Zvezdu, Partizan, Megu i napravio karijeru?
pre 2 godine
Kada je stigao u CZ posle Obradovica, znalo se odmah da je titula zakljucana.
pre 2 godine
Pažljivo sam čitao komentare pre ovog playoff a i na vestima posle utakmica prve i druge.
Bez ikakve rezerve tvrdim da je teže palo navijačima Budućnosti sa ružnije strane brda nego ovim iz PG.
A ima i par duduka koji plaču za Sašom ne znam ništa Obradovićem.
Tekst je odličan a i u ostalim medijima se veliča Radonjić koji je odškolovao Milojevića.
Znači u Zemlji košarke 90% ljubitelja ove igre i sve sportske redakcije prepoznaju znanje.
Svako normalan vidi hendikep Zvezde na dve pozicije 1 i 4, čak i Edžam na 3 je dominantan ako se odigra dobro...sve je to uspeo uglavnom da iskontroliše .
Padovi su neminovnost sa ovim igračima.
Ne mislim da je gotovo ali Zvezda ima bolju poziciju pa je i bliža tituli.
pre 2 godine
Čekam analizu Vuleta Popovića i uvaženog Vladana.
pre 2 godine
"Odlicna utakmica, sjajna igra obije ekipe. Cestitke Zvezdi. Bravo za Danila Nikolica i Dobrica. I rekao sam ovim nasima da samo Dobrica treba cuvati i zavrsili su pola posla, ali uzalud. SLedece dvije utakmice ocekujem da Davidovac bude na zavidnom nivou a da Dobric malo predahne. Milsim da ce povratak Voldena biti plus za Buducnost. Sve u svemu, titula je 99 odsto Zvezdina, ali valja se boriti makar u ove dvije utakmice koje igramo kuci."
Svaka čast Delboy. Ovakav komentar je vredan pažnje u ovo današnje vreme, a pogotovo u svetlu događaja na poslednje dve finalne serije. Što se tiče tvoje poslednje rečenice, reći ću samo : "Iz tvojih usta u božije uši !"
Ipak smo mi samo sportski rivali ili bi tako trebalo da bude. Živ bio, pozdrav iz Beograda od matorog cigana.
pre 2 godine
Ja sam rekao kada se dr radonja vratio da cemo dobiti dva nova standardna reprezentativca. Ako kokoskovu to nije jasno neka ide da vodi kokoške a ne nacionalnu A reprezentaciju!
pre 2 godine
"Pristrasan komentar" u svakom pogledu...Analiza o " velikim domacim igracima": Lazicu, Simonovicu, Kuzmicu, Davidovcu je smesna - prosecni igraci....A gde su Radanov i Uskokovic. Stranci - sumnjiv kvalitet . Kosarka ispod nivoa dva "skupa tima"....Pad kvaliteta ovog divnog sporta je vidljiv i u Evropi a u ABA ligi - definitivno. Danas se apostrofira " borbenost igraca", to se nekada podrazumevalo. Pitanje. Sta cemo sa individualnim kvalitetom igraca - jednostavno ne postoji...Unesite vise realnosti u analizima... Hvala uz pozdrav
pre 2 godine
kalcokera...O Brajant igrac koji je zaustavio Rida u prvoj utakmici protiv Buducnosti ali smo izgubili zbog njihovih bekova sto je Radonjic sad neutralisao...O Brajant je igrac koji je sa pozicije 5 doneo kup i uz Noka bio bi tandem za dominaciju pod kosem...ali on to nece da igra i da se podredi ekipj i zato je ssradnja raskinuta...Lojd bez njega ne bi videli plej off ABA lige...Celu sezonu vuce Zvezdu sa Voldenom tek su sad dobili podrsku pred kraj sezone od Dobrica,Davidovca u napadackom delu opet zaslugom Radonjica...Da nije Lojda poraz u BG od Cedevite kao vrata...protiv Mornara celoj njihovoj suterskoj ekipi odrzao cas...tacno sad ga ne bi terali jer Zvezda ne bi ni igrala protiv Buducnosti u finalu.
pre 2 godine
Više sreće nego pameti.Budućnost ih satrla u trećoj i svojim neobjašnjivim greškama vratila u život a ona sudijska bruka na kraju je prelomila.Sve u svemu pljačka ali zovite vi slobodno to radonjizam ili kako god pošto obraza nemate.
pre 2 godine
Simonovic jeste uvalio 4 odlucujuca poena,ali je lutao u odbrani,uveden je da zaustavi D. Nikolica ali ga je dva puta ostavio da lagano poentira za tri poena,Davidovac ispod proseka,njemu je Nikolic uvalio tri trojke,dok je on zevao u reketu,a Radonjic je izricito od njih dvojice trazio da ga ne ostavljaju slobodnog,Dobric,Lazic i N’Kono daleko najbolji igraci u zasluzenoj pobedi
pre 2 godine
A kad su dozvoljeni navijaci?
pre 2 godine
Cekaj, vodili su 20 razlike pa Buducnost u jednom momentu stize do plus 9, znaci serija 29 razlike za desetak minuta...Jel se i to racuna u "radonjizam " i zasto ne?
pre 2 godine
Ja se radujem da Partizan neće da pobedi jer uništava naš sport. A Crvena Zvezda je super. A Budućnost nije loša, ali bolje da pobedi Crvena Zvezda. Nek pobedi Zvezda i u stranjskim utakmicama, protiv stranih ekipa, iz Rusije i Francuske. To je isto baš lepo.
pre 2 godine
Davidovac i Dobric buduci igraci reprezentacije, a obojica imaju po 27 godina hahahahahahahhahahaha
pre 2 godine
Pustite statistiku ljudi moji...sinoc nas je sreca spasila...Lojd bukvalno divlja po terenu i promasuje sest suteva zaredom dok Radonjic samo gleda...menja ga tek pod pritiskom publike...crnci bukvalno igraju za licnu statistiku i VELIKI NOVAC...
pre 2 godine
Kad vec pominjete suvu drenovinu, Dejan Radonjic je "suva drenovina" u startu. Trener kome je razumevanje ofanzivnog dela igre veoma ograniceno. CZ treba da mu angazuje nekoga poput onih "offensive coordinators" u NFL. Njegova kukavicka i kukavna taktika u napadu se svodi na "daj loptu nekom preplacenom ameru" pa sta bude. Kakav crni "radonjizam"?! Od gotovog napravise veresiju. Prednost CZ juce se upravo istopila na otuzno divljanje Hall-a i Loyd-a. Za to vreme, Radanov mu greje klupu, kao Simanic nekada. (Kod Radonjica, Smailagic i Pokusevski ne bi primirisali u igru!) Katastrofa za razvoj talenata je da (ne) igraju za ovog netalentovanog i izvikanog trenera. Na kraju, sta reci za njegovo glasovito "utezanje odbrane" posle jucerasnjej 29:8 u trecoj cetvrtini? (Uzgred, 25% od tih 8 poena postigao je Davidovac iz ocaja 2 sekunde pre kraja.)
Juce je katastrofa izbegnuta pukim slucajem i nekim srecnim potezima Dobrica i Simonovica. Da se to nije desilo, drugacija bi se pesma pevala danas u narucenim tekstovima.
pre 2 godine
Pa ja vam pricam vec deset godina da je Belosevic zvezdin najbolji igrac, a oni bez veze placaju Lojda milionce. Nista bez nasih...
pre 2 godine
Super je sve to Radonja je izvukao maksimum iz svakog igraca ali se ja ne zavaravam da je gotovo. Bice veoma tesko dole cak mislim da ce se igrati peta utakmica i da ce nas jednu bas pocepati ali voleo bi da gresim samo tako
pre 2 godine
Damire javi se da nam stručno objasniš kako i zašto se ova serija bliži kraju?
Šalu na stranu sa Obradovićem možda ne bi ni videli play off,Samo on zaslepljen Obrajantom , Terryem i sličnima nije video potencijal Dobrića i Davidovca.Napravio je grešku i sa Loydom koji je potpisan za ogromne pare a kroz dobre igre vratio nekih 60%, ni sinoć igrač koji je plaćen 800k nije bio najbolji u svom timu!
A koliko je utakmica svojim isiljenim šutevima u EL upropastio to smo imali prilike mnogo outa da vidimo i zato iskreno jedva čekam da mu vidim leđa.Trebalo bi ozbiljno razmisliti o dovođenju Nikole Ivanovića jer igra veoma dugo na evroligaškom nivou,Nikolića takođe
Zahvaliti se Simonovicu Kuzmicu Noku Kuridzi I Holu.
Ostaviti uz dvojicu gore pomenutih Voldena ,Uskokovica jer je mlad i nerealno ocekivati od njega da preuzme ulogu vođe i dok god je na klupi Radonjić, Lazića jer on očigledno samo kod njega zna da igra.
pre 2 godine
Najskuplji u istoriji, a ispade kao da su autsajderi...
pre 2 godine
Da sacekamo kraj serije pa da analiziramo. Bojim se da u Pg ne dozivimo dva ubjedljiva poraza a onda bi u BG bilo svasta.
pre 2 godine
Hahahahahah sacekajte u naredne 3 utakmice pa cete videti taj Radonjizam!
pre 2 godine
Evo opet smaranja sa Radonjicem, a covek je toliko ogranicen trener da mi je muka da gledam kad god vodi moju Zvezdu. Na drugoj strani za region je njegov stil sasvim dovoljan i to je jedino sto mu ja uvazavam jer ima stabilne rezultate. Stvaranje igraca nula, organizacija napada nula, odbrana jaka tip hrkljus i zato mu se maltene ni jedan napadacki igrac, a ladozlez u odbrani ne uklapa. Jer njemu svih pet mora da krljaju odbranu da bi taktika uspevala. Mnogo me podseca na Vujosevica prevaranta koji je isto tako totalno slicnim stilom krljao, ali kad odu u inostranstvo nema tropa. Niko ne zeli da igra takvu kosarku sem ako je primoran, sto je slucaj naseg podneblja. Neuporedivo je bolji od Obradovica jer je njegov stil haos divlji, a igrace bira slabo gledajuci inteligenciju. Jedino lepo sto daje draz ovom stilu je jak tempo koji drzi paznju ljudi koji obozavaju svoj tim. Radonja i Vujosevic sto timova po celoj Evropi da promene nikad uspeha ne bi imali, ali za ove nase prostore su dobri.
pre 2 godine
Kokni Kol - to je to.
pre 2 godine
plus 20 tokom da kazemo prvog poluvremena i ocekivati da je time utakmica resena to mogu da pomisle samo oni sto kosarku prate samo kad nemaju sta drugo da gledaju...U NBA svaka druga utakmica donosi preokret posle takvog vodjstva...nije mali broj utakmica u EL gde ta razlika tokom meca nije stizana...dalje povici na Lojda coveka koji je svojim asistencijama u prve dve cetvrtine podigao celu ekipu do mere takvog samopouzdanja da smo gledali rapsodiju kosarke.Naravno da se ta koncentracija nikada ne moze zadrzati tokom celog meca i pad je neminovan.Svaki klub ima takvog igraca kome se daju odresene ruke kad utakmica udje u neizvesnost.Lojd je bio igrac odluke u ne mali broj utakmica,ne moze de ocekivati da uvek bude igrac koji resava mec ali da preuzima odgovornost zato je doveden.Zar treba nabrajati igrace po ostalim klubovima sa takvom ulogom a da su nekad bili u kontra ritmu.Spanulis je Olimpijakosu doneo titulu a imao je i utakmica sa er bolom pa ga niiko terao nije...takvih primera xy...Jeste da domaci igraci imaju veci adrenalin koji donosi odredjenu prevagu ali biti bez stranaca u ekipi poput Lojda,Pantera,Berona,Vilijamsa,Riversa...i terati ih a oslanjati se samo na domace izdanje nije problem ali u EL takva ekipa nema sta da trazi,nema ni u EC...Razgraniciti ABA ligu sa evropskom,ko to ne vidi taj je zalutao u kosarku ili zivi jos u vremenu 90 godina.
(Dejan CZ, 19. maj 2021 14:01)
lojd je resio samo cska u bg
I to do produzetaka
rocesti I tery su resili pobednika
Lojd je mnogo velika stetocina kao I o brajant
I mislim da saradnja ne bi trebala da se obnovi za sledecu sezonu
to sto je dobar momak I covek od reci
to je drugo
pre 2 godine
Radonjizam u vidu, bacanje igrača i foliranje faulova, hrkljuš u odbrani, koji se u Evropi svira ovde ponekad, protivniku i najmanji kontakt se svira. Radolja i košarka
pre 2 godine
Pa jeste. Radonja je bas napravio sjajnih igraca. Ja ne mogu da se setim ni jednog ali ima ih
pre 2 godine
Jos jedna potvrda toga da je tri stranca maksimum, da su ostali prakticno suvisni jer ne prave razliku i da nasa prica gde kupujemo strance zato sto su stranci hitno mora da prestane. Od silne selekcije dosli smo do toga da su dva najbolja igraca domaca i do gomile bacenih para u bunar ljudima kojih se za godinu dve necemo ni secati. Razloga ima gomila a neki od su, ne trose svoj novac nego tudj, nedostatak trenerskog integriteta, a boga mi i znanja, ocajna, tragicna selekcija u mladjim kategorijama...i jos mnogo toga
pre 2 godine
Nista bez Brlosevica i ekipe?Dodik?Mesetarenje,odlaganje utakmica,neizlazak na teren,prvi redovi sa huliganima,publika u doba korone....to su ti "nasi"
pre 2 godine
Više sreće nego pameti.Budućnost ih satrla u trećoj i svojim neobjašnjivim greškama vratila u život a ona sudijska bruka na kraju je prelomila.Sve u svemu pljačka ali zovite vi slobodno to radonjizam ili kako god pošto obraza nemate.
pre 2 godine
Hahahahahah sacekajte u naredne 3 utakmice pa cete videti taj Radonjizam!
pre 2 godine
"Pristrasan komentar" u svakom pogledu...Analiza o " velikim domacim igracima": Lazicu, Simonovicu, Kuzmicu, Davidovcu je smesna - prosecni igraci....A gde su Radanov i Uskokovic. Stranci - sumnjiv kvalitet . Kosarka ispod nivoa dva "skupa tima"....Pad kvaliteta ovog divnog sporta je vidljiv i u Evropi a u ABA ligi - definitivno. Danas se apostrofira " borbenost igraca", to se nekada podrazumevalo. Pitanje. Sta cemo sa individualnim kvalitetom igraca - jednostavno ne postoji...Unesite vise realnosti u analizima... Hvala uz pozdrav
pre 2 godine
Pa ja vam pricam vec deset godina da je Belosevic zvezdin najbolji igrac, a oni bez veze placaju Lojda milionce. Nista bez nasih...
pre 2 godine
ma bre Dobric ima sada milionsku platu...dosao je iz jakog evroligasa fmp u zvezdu, hvala drzavi.
pre 2 godine
Gledao sam snimak utakmice, mene bilo sramota oba tima. Oni stranci su očaj živi, ne bi mi ni ovcu na selu čuvali! Da ne igraju u ABA verovatno bi radili u Meku u USA. Pod hitno da se uvede pravilo maks 3 stranca, pa da makar učimo našu decu da igraju košarku, možda i pronađemo neki talenat.
pre 2 godine
Najskuplji u istoriji, a ispade kao da su autsajderi...
pre 2 godine
Kad vec pominjete suvu drenovinu, Dejan Radonjic je "suva drenovina" u startu. Trener kome je razumevanje ofanzivnog dela igre veoma ograniceno. CZ treba da mu angazuje nekoga poput onih "offensive coordinators" u NFL. Njegova kukavicka i kukavna taktika u napadu se svodi na "daj loptu nekom preplacenom ameru" pa sta bude. Kakav crni "radonjizam"?! Od gotovog napravise veresiju. Prednost CZ juce se upravo istopila na otuzno divljanje Hall-a i Loyd-a. Za to vreme, Radanov mu greje klupu, kao Simanic nekada. (Kod Radonjica, Smailagic i Pokusevski ne bi primirisali u igru!) Katastrofa za razvoj talenata je da (ne) igraju za ovog netalentovanog i izvikanog trenera. Na kraju, sta reci za njegovo glasovito "utezanje odbrane" posle jucerasnjej 29:8 u trecoj cetvrtini? (Uzgred, 25% od tih 8 poena postigao je Davidovac iz ocaja 2 sekunde pre kraja.)
Juce je katastrofa izbegnuta pukim slucajem i nekim srecnim potezima Dobrica i Simonovica. Da se to nije desilo, drugacija bi se pesma pevala danas u narucenim tekstovima.
pre 2 godine
A kad su dozvoljeni navijaci?
pre 2 godine
Davidovac i Dobric buduci igraci reprezentacije, a obojica imaju po 27 godina hahahahahahahhahahaha
pre 2 godine
Cekaj, vodili su 20 razlike pa Buducnost u jednom momentu stize do plus 9, znaci serija 29 razlike za desetak minuta...Jel se i to racuna u "radonjizam " i zasto ne?
pre 2 godine
Radonjizam u vidu, bacanje igrača i foliranje faulova, hrkljuš u odbrani, koji se u Evropi svira ovde ponekad, protivniku i najmanji kontakt se svira. Radolja i košarka
pre 2 godine
Evo opet smaranja sa Radonjicem, a covek je toliko ogranicen trener da mi je muka da gledam kad god vodi moju Zvezdu. Na drugoj strani za region je njegov stil sasvim dovoljan i to je jedino sto mu ja uvazavam jer ima stabilne rezultate. Stvaranje igraca nula, organizacija napada nula, odbrana jaka tip hrkljus i zato mu se maltene ni jedan napadacki igrac, a ladozlez u odbrani ne uklapa. Jer njemu svih pet mora da krljaju odbranu da bi taktika uspevala. Mnogo me podseca na Vujosevica prevaranta koji je isto tako totalno slicnim stilom krljao, ali kad odu u inostranstvo nema tropa. Niko ne zeli da igra takvu kosarku sem ako je primoran, sto je slucaj naseg podneblja. Neuporedivo je bolji od Obradovica jer je njegov stil haos divlji, a igrace bira slabo gledajuci inteligenciju. Jedino lepo sto daje draz ovom stilu je jak tempo koji drzi paznju ljudi koji obozavaju svoj tim. Radonja i Vujosevic sto timova po celoj Evropi da promene nikad uspeha ne bi imali, ali za ove nase prostore su dobri.
pre 2 godine
Damire javi se da nam stručno objasniš kako i zašto se ova serija bliži kraju?
Šalu na stranu sa Obradovićem možda ne bi ni videli play off,Samo on zaslepljen Obrajantom , Terryem i sličnima nije video potencijal Dobrića i Davidovca.Napravio je grešku i sa Loydom koji je potpisan za ogromne pare a kroz dobre igre vratio nekih 60%, ni sinoć igrač koji je plaćen 800k nije bio najbolji u svom timu!
A koliko je utakmica svojim isiljenim šutevima u EL upropastio to smo imali prilike mnogo outa da vidimo i zato iskreno jedva čekam da mu vidim leđa.Trebalo bi ozbiljno razmisliti o dovođenju Nikole Ivanovića jer igra veoma dugo na evroligaškom nivou,Nikolića takođe
Zahvaliti se Simonovicu Kuzmicu Noku Kuridzi I Holu.
Ostaviti uz dvojicu gore pomenutih Voldena ,Uskokovica jer je mlad i nerealno ocekivati od njega da preuzme ulogu vođe i dok god je na klupi Radonjić, Lazića jer on očigledno samo kod njega zna da igra.
pre 2 godine
Ja se radujem da Partizan neće da pobedi jer uništava naš sport. A Crvena Zvezda je super. A Budućnost nije loša, ali bolje da pobedi Crvena Zvezda. Nek pobedi Zvezda i u stranjskim utakmicama, protiv stranih ekipa, iz Rusije i Francuske. To je isto baš lepo.
pre 2 godine
Da sacekamo kraj serije pa da analiziramo. Bojim se da u Pg ne dozivimo dva ubjedljiva poraza a onda bi u BG bilo svasta.
pre 2 godine
Pustite statistiku ljudi moji...sinoc nas je sreca spasila...Lojd bukvalno divlja po terenu i promasuje sest suteva zaredom dok Radonjic samo gleda...menja ga tek pod pritiskom publike...crnci bukvalno igraju za licnu statistiku i VELIKI NOVAC...
pre 2 godine
Pa jeste. Radonja je bas napravio sjajnih igraca. Ja ne mogu da se setim ni jednog ali ima ih
pre 2 godine
plus 20 tokom da kazemo prvog poluvremena i ocekivati da je time utakmica resena to mogu da pomisle samo oni sto kosarku prate samo kad nemaju sta drugo da gledaju...U NBA svaka druga utakmica donosi preokret posle takvog vodjstva...nije mali broj utakmica u EL gde ta razlika tokom meca nije stizana...dalje povici na Lojda coveka koji je svojim asistencijama u prve dve cetvrtine podigao celu ekipu do mere takvog samopouzdanja da smo gledali rapsodiju kosarke.Naravno da se ta koncentracija nikada ne moze zadrzati tokom celog meca i pad je neminovan.Svaki klub ima takvog igraca kome se daju odresene ruke kad utakmica udje u neizvesnost.Lojd je bio igrac odluke u ne mali broj utakmica,ne moze de ocekivati da uvek bude igrac koji resava mec ali da preuzima odgovornost zato je doveden.Zar treba nabrajati igrace po ostalim klubovima sa takvom ulogom a da su nekad bili u kontra ritmu.Spanulis je Olimpijakosu doneo titulu a imao je i utakmica sa er bolom pa ga niiko terao nije...takvih primera xy...Jeste da domaci igraci imaju veci adrenalin koji donosi odredjenu prevagu ali biti bez stranaca u ekipi poput Lojda,Pantera,Berona,Vilijamsa,Riversa...i terati ih a oslanjati se samo na domace izdanje nije problem ali u EL takva ekipa nema sta da trazi,nema ni u EC...Razgraniciti ABA ligu sa evropskom,ko to ne vidi taj je zalutao u kosarku ili zivi jos u vremenu 90 godina.
(Dejan CZ, 19. maj 2021 14:01)
lojd je resio samo cska u bg
I to do produzetaka
rocesti I tery su resili pobednika
Lojd je mnogo velika stetocina kao I o brajant
I mislim da saradnja ne bi trebala da se obnovi za sledecu sezonu
to sto je dobar momak I covek od reci
to je drugo
pre 2 godine
Simonovic jeste uvalio 4 odlucujuca poena,ali je lutao u odbrani,uveden je da zaustavi D. Nikolica ali ga je dva puta ostavio da lagano poentira za tri poena,Davidovac ispod proseka,njemu je Nikolic uvalio tri trojke,dok je on zevao u reketu,a Radonjic je izricito od njih dvojice trazio da ga ne ostavljaju slobodnog,Dobric,Lazic i N’Kono daleko najbolji igraci u zasluzenoj pobedi
pre 2 godine
Cist Radonjizam. Dobiti dva puta kompletnu Buducnost u 3 dana, bez Voldena i Kuridze sa Holom i Uskokom na pleju, sa Simonom i Davidovcem na 4, uz ocajan sut za 3 je cist Radonjizam. Dobili obe na zelju, srce, energiju i odbranu. Svaka nam cast.
pre 2 godine
Sve stalo u 1 naslov.
Nema potrebe za vise od 3, eventualno 4 i to proverena stranca.
Igraci kao sto su Atic i Ilic iz Igokee, Blazic iz Cedevite, Simonovic iz Mege, cak i Apic koji nema minut u Buducnosti... su igraci koji bi igrali u Zvezdi bez problema, a privilegijom igranja u EL bi grizli na terenu.
pre 2 godine
Prosto neverovatno kako Radonja izvlači maximum iz ove ekipe. Kad se pogleda individualno, ne znam koji ozbiljan klub bi kupio Uskokovića, Kuzmića, Simonovića, Lazića, Halla, Reatha? Verovatno nijedan, a to nam je pola rostera. Walden i Kuridza koji su imali ozbiljnu ulogu u dosadasnjem delu sezone, ne igraju. Loyd u kontra ritmu, ne može ništa da pogodi, gubi lopte.. Ostali su Dobric i Davidovac, koje takodje nijedan evroligas ne bi angažovao i Nnoko koji je dao zaista pun doprinos.
Dakle, od ove grupe igrača je naš Dejo napravio mašineriju koja je puna samopouzdanja i koja je uspela da se vrati sa -9 i kad je protivnik bio u naletu.
pre 2 godine
@Petar,
Ja stvarno ne znam dokle više ovakve "stručne analize"?
ljudi ajde realno Srbija, KKP ova CZ...sve uspehe kakvi god da su čiji proizilaze iz odbrane i tranzicije.
Jedino Kari Pešić imao malo bolje igrače Srbije pa mogao drugačije da igra ponekad.
Koliko to pts davali Bodiroga, Dijamantidis, Majers...ajde bre igrao se hrkljuš u 65pts za 40min košarke.
Onda dođete ovde i prosipate svoja sećanja kao da ne znam šta da smo gledali svih ovih 30tak godina u KEŠ ili EL.
Uvek se ovde a i F4 EL igra tvrdo...valjda vam jasno da to neko skautira, da se neke stvari gledaju da se posvećuje pažnja detaljima, da je to rat, da nema nikakve kvalitetne igre.
Treba posle krvničke odbrane da se podigneš i pogodiš...zato tako i izgledaju utakmice kad se ovako igra.
Za mene ova serija izgleda kako treba da izgleda finale bilo čega.
pre 2 godine
Dejo Radonjić je legenda M.kalemegdana
pre 2 godine
Jel živ Damir PG?
pre 2 godine
Super je sve to Radonja je izvukao maksimum iz svakog igraca ali se ja ne zavaravam da je gotovo. Bice veoma tesko dole cak mislim da ce se igrati peta utakmica i da ce nas jednu bas pocepati ali voleo bi da gresim samo tako
pre 2 godine
AntiRadonja, ti bese pricao kako ce biti laganih 3:0 za Buducnost zbog Radonje?
pre 2 godine
Kod našeg Saleta Davidovac i Dobrić ulazili da "glavni igrači" odmore a nekada ni toliko, posle prve greške na klupu uz glasne kritike. Kod Radonje dva motora ekipe. Isto tako Radonja bez problema posle odigrane gluposti izvede Lojda ili Voldena odmah iz igre. Zna se da je on gazda tima! Za Davidovac i Dobrića buduće reprezentativce Srbije veliki naklon Dejanu Radonjiću.
pre 2 godine
Legolas, tebe bas zabolelo iako si na raspustu? Niko iz Buducnosti niti njeni navijaci se nisu zalili na sudjenje, ali eto vas sa raspusta da pricate o sudjenju. Sudjenje u obe utakmice besprekorno.
pre 2 godine
Partizana poslao na Zlatibor a Buducnost grabi ka Durmitoru...poznato je da planina dobro utice na oporavak...to je taj Radonjizam...Radonja iscelitelj.
pre 2 godine
Stranci samo da otaljaju ugovor i zato ih se treba rešiti a domaćoj deci davati šanse što će oni veoma ceniti i zgarsti na terenu za razvoj koœarke za svoj klub i državu.
pre 2 godine
Cist Radonjizam. Dobiti dva puta kompletnu Buducnost u 3 dana, bez Voldena i Kuridze sa Holom i Uskokom na pleju, sa Simonom i Davidovcem na 4, uz ocajan sut za 3 je cist Radonjizam. Dobili obe na zelju, srce, energiju i odbranu. Svaka nam cast.
(Gossa placa Zeljko, 19. maj 2021 12:22)
Sve potpisujem. Bez krstenog pleja, bez centra, ovo je spektakl. Cestitke od komsije.
pre 2 godine
Ja sam rekao kada se dr radonja vratio da cemo dobiti dva nova standardna reprezentativca. Ako kokoskovu to nije jasno neka ide da vodi kokoške a ne nacionalnu A reprezentaciju!
pre 2 godine
Pa ja vam pricam vec deset godina da je Belosevic zvezdin najbolji igrac, a oni bez veze placaju Lojda milionce. Nista bez nasih...
(sone, 19. maj 2021 13:01)
Dečko zamenio si teze. Belošević je od uvek bio vaš igrač i to ne krije. Kada god je sudio derbi navlačio za vas. I sinoć se pokazao u sadejstvu sa Koljenšićem. Koliko je slobodnih bacanja imala Budućnost? Skoro 40 poena sa linije slobodnih bacanja. Gledaj Dečače statistiku
pre 2 godine
Kada je stigao u CZ posle Obradovica, znalo se odmah da je titula zakljucana.
pre 2 godine
Hahahahahah sacekajte u naredne 3 utakmice pa cete videti taj Radonjizam!
(AntiRadonja, 19. maj
Kako je na Zlatiboru...Radonjizam doneo ledaru i tamo.
pre 2 godine
Davidovac i Dobric buduci igraci reprezentacije, a obojica imaju po 27 godina hahahahahahahhahahaha
(marka, 19. maj 2021 13:16)
Smetaju ti samo godine?
Pozdravio te Skola i Belineli.
Skola sa 40 igra u reprezentaciji.
Čuj igra, dere našeg Sala.
pre 2 godine
Cekaj, vodili su 20 razlike pa Buducnost u jednom momentu stize do plus 9, znaci serija 29 razlike za desetak minuta...Jel se i to racuna u "radonjizam " i zasto ne?
(Milos, 19. maj 2021 13:25)
Utakmica pocinje sa 0 0, nemas ti pojma sta je kosarka, imtenzitet, fokus koncentracija sreca sve
pre 2 godine
Dejo Radonjić, mislite o tome...
pre 2 godine
Sramota je što Dobrić već gotovo 5 sezona čeka pravu šansu i tek je sad dočekao momak da pokaže sav svoj kvalitet. Ovu sezonu je počeo tako što uđe sa klupe, napravi jednu grešku, Obradović se izdere na njega i vrati ga na klupu a sad će nam doneti titulu kako stvari stoje. Priželjkujem sledeće sezone tandem Dobrić-Jaka, tu energije neće faliti sigurno.
pre 2 godine
Stranci samo da otaljaju ugovor i zato ih se treba rešiti a domaćoj deci davati šanse što će oni veoma ceniti i zgarsti na terenu za razvoj koœarke za svoj klub i državu.
(misko, 19. maj 2021 12:48)
I sa domaćom decom bi se borili za opstanak. Ni EC ne bi igrali. Ta domaća deca igraju ligu Srbije i kada dodaje KRK i liga Srbije i utakmice sa četiri tima iz ABA vidi se razlika i to velika. Ko je iz Lige Srbije došao u Zvezdu, Partizan, Megu i napravio karijeru?
pre 2 godine
Najskuplji u istoriji, a ispade kao da su autsajderi...
(sone, 19. maj 2021 13:03)
Ono kad lupiš a ostaneš živ
pre 2 godine
Cekaj, vodili su 20 razlike pa Buducnost u jednom momentu stize do plus 9, znaci serija 29 razlike za desetak minuta...Jel se i to racuna u "radonjizam " i zasto ne?
(Milos, 19. maj 2021 13:25)
Одмах се препозна стил Ацине конвертитско-унијатске школе кошарке:
"Да се играло три четврине" или "Били смо први до короне, према томе освојили смо АБА, ЕК, ЕЛ, ЕПС, ММР, ММФ и остале скраћенице"
Али не, није то то - "радоњизам" је кад Данилo Николић преко летаргичног Симона убаци три као кап, а онда у одлучујућим тренуцима Симон крене да маше оним ветрењачама од руку и феноменални Данило који је до тад имао 100% реализацију и 5/5 тројке, промаши два шута у последња два минута и изгуби утакмицу, док за то време тај исти Симон некако умуља неких невидљивих брзинских десет поена и победи утакмицу...
То што се Данило пита, како је шутирао тако добро, промашио само два шута, и изгубио, то што се Милоје пита, како су се вратили са -20, добили четвртину 29:8 и изгубио, то што се ти питаш зашто је Будућност водила на крају треће четвртине и изгубила е то је радоњизам
pre 2 godine
Jel su nam Damir i kum Dragan ok od jutros?
pre 2 godine
Hteli ste domaće, e pa gledajte sad!
Davidovac rasturio prvu, Dobrić će da bude MVP finala kako je krenuo, ostali solidni.
Nastaviće se...
pre 2 godine
Одлична анализа.
pre 2 godine
Stranci samo da otaljaju ugovor i zato ih se treba rešiti a domaćoj deci davati šanse što će oni veoma ceniti i zgarsti na terenu za razvoj koœarke za svoj klub i državu.
(misko, 19. maj 2021 12:48)
Мега, ФМП и Борац пуни домаће деце па се боре за опстанак.
pre 2 godine
Radonjizam u vidu, bacanje igrača i foliranje faulova, hrkljuš u odbrani, koji se u Evropi svira ovde ponekad, protivniku i najmanji kontakt se svira. Radolja i košarka
(Salaso, 19. maj 2021 14:28)
По коментару би деловало као да је теби из нама непознатих разлога познато шта се у Европи свира?
Хммм....
pre 2 godine
(Legolas, 19. maj 2021 12:14)
Na stranu tvoj komentar, nego "LEGOLAS" , kad umro nisam ahahahaha
pre 2 godine
Više sreće nego pameti.Budućnost ih satrla u trećoj i svojim neobjašnjivim greškama vratila u život a ona sudijska bruka na kraju je prelomila.Sve u svemu pljačka ali zovite vi slobodno to radonjizam ili kako god pošto obraza nemate.
(Legolas, 19. maj 2021 12:14)
Vratio se Gagi iz povrede.
Jos Salo i plej i pali se masina....
pre 2 godine
nisam nikada voleo Radonjica ni sad ga ne .irisem, ali on je covek koji forsira domace igrace i koji uspeva od njih da izvuce maksimum. Zbog toga mu zelim da ostane sto duze u Zvezdi i da daje sto vise sanse mladim domac igracima.
pre 2 godine
Čekam analizu Vuleta Popovića i uvaženog Vladana.
pre 2 godine
Odlicna utakmica, sjajna igra obije ekipe. Cestitke Zvezdi. Bravo za Danila Nikolica i Dobrica. I rekao sam ovim nasima da samo Dobrica treba cuvati i zavrsili su pola posla, ali uzalud. SLedece dvije utakmice ocekujem da Davidovac bude na zavidnom nivou a da Dobric malo predahne. Milsim da ce povratak Voldena biti plus za Buducnost. Sve u svemu, titula je 99 odsto Zvezdina, ali valja se boriti makar u ove dvije utakmice koje igramo kuci.
pre 2 godine
O ludačkoj odbrani i energiji je sve rečeno, meni je osveženje kako je uspeo da postavi par izuzetnih specijala u napadu. Kretnjom i blokovima nadomestio nedostatak igre 5 na 5.
Pročitane su kretnje Rida posle pika, gde ovaj redovno ostaje dole(čuveni drop) i ostavlja tu livadicu od 3 metra između penala i reketa. Dobrić i Lojd su to maksimalno kažnjavali, mogao bi i Volden da je zdrav. Hol je nažalost Hol. Blokovi u leđa, tranzicija gde Noko pretrčava Rida i kuca jedno 2-3x itd.
Milojević se kasnije prilagodio u 3/4 ali i ostavio istu petorku predugo. Još kad je vratio Edžima i Rida poslednjih 5-6 minuta, to je bilo to. Nikolića obilazi penzos Simonović kao čunja u odbrani, 4 ključna poena. Dejan je prosto dosta bolji trener, EL takmičar i sva slava mora da ide njemu.
pre 2 godine
Ako pazljivo pogledate, ovo nije tim koji bi Radonja selektirao i samim tim nisam imao visoka ocekivanja kada je preuzeo ekipu na pola sezone. Setimo se samo da mu je bilo potrebno 2-3 sezone da sve skocka i videli smo kako i koliko smo dominirali. Naravno, sad ne ocekujem toliko dug period, vec da mozemo od sledece sezone da budemo na jos vecem nivou nego ove. U svakom slucaju verujem u Radonjin sistem, imali smo prilike da se uverimo u sve to...
pre 2 godine
Isto tako, da nije Lojda ne bi bilo ovog finala...
pre 2 godine
Sad kad se sve sleglo, mogu reći da je utakmica bila super, ali da sam navijač jedne ili druge ekipe, ne znam kako bih preživio. Ovako, uživao sam.
Suđenje je bilo odlično, isti kriterij cijelu utakmicu, tako da se sudijama može samo čestitati, svaki drugi komentar o suđenju je bez smisla.
I najzad, Dobrić. Čovjek koji je godinama bio rezerva raznoraznim strancima upitne kvalitete, pokazuje koliki je u stvari uvijek bio potencijal i najzad se jedan trener ohrabrio da mu da slobodu u igri. Najzad jedan trener nije povukao igrača na klupu nakon dva promašaja, nego mu rekao da šutne i treći put. Drago mi je, jer se nadam da će menadžeri klubova u ABA ligi konačno shvatiti da sve imaju u svom dvorištu i da će i domaći igrači postoći 20 poena, ako šutnu 20 puta kao preplaćeni stranci i da ne treba čekati da igrač navrši 27 godina da bi dobio šansu.
pre 2 godine
kalcokera...O Brajant igrac koji je zaustavio Rida u prvoj utakmici protiv Buducnosti ali smo izgubili zbog njihovih bekova sto je Radonjic sad neutralisao...O Brajant je igrac koji je sa pozicije 5 doneo kup i uz Noka bio bi tandem za dominaciju pod kosem...ali on to nece da igra i da se podredi ekipj i zato je ssradnja raskinuta...Lojd bez njega ne bi videli plej off ABA lige...Celu sezonu vuce Zvezdu sa Voldenom tek su sad dobili podrsku pred kraj sezone od Dobrica,Davidovca u napadackom delu opet zaslugom Radonjica...Da nije Lojda poraz u BG od Cedevite kao vrata...protiv Mornara celoj njihovoj suterskoj ekipi odrzao cas...tacno sad ga ne bi terali jer Zvezda ne bi ni igrala protiv Buducnosti u finalu.
pre 2 godine
Da ne bese publike koja je ulila ogromnu energiju tesko bi bilo. Realno sa publikom igramo 30% iznad svojih mogucnosti.
pre 2 godine
Za Lojda isto veliko poštovanje. Ne ide ga šut, jeste srljao u drugom poluvremenu, ali da se ne lažemo u prvom poluvremenu je odigrao majstorski i pritom se puno potrošio. Nije lako kada nema Voldena i kompletan fokus odbrane je na njemu.
Plus ona situacija kada je zastavio Rida na zakucavanju. Treba imati hrabrosti, mnogo hrabrosti i želje da se onako postavite na 20cm višeg i 30kila težeg centra koji se zaleće na obruč. Vidi se da ne igra da otalja, već da gori od želje što nije uvek bila odlika stranaca u zvezdi.
Mora samo da se radi na šutu. Dole će energija sa tribina biti drugačija i ako opet ovoliko budemo promašivali, ne piše nam se dobro. Takođe, Javor i Radović još uvek nisu stupili na scenu. Pukl je bio neuobičajeno dobar u prvom meču, mada nemam sjajno mišljenje o sudijama koje 30 puta gledaju ponovljeni snimak za situacije koje su realno trebali odmah da vide.
Za borbenost čista desetka! O našim igračima ne moram da pišem, autor je sve lepo sročio.
pre 2 godine
Pažljivo sam čitao komentare pre ovog playoff a i na vestima posle utakmica prve i druge.
Bez ikakve rezerve tvrdim da je teže palo navijačima Budućnosti sa ružnije strane brda nego ovim iz PG.
A ima i par duduka koji plaču za Sašom ne znam ništa Obradovićem.
Tekst je odličan a i u ostalim medijima se veliča Radonjić koji je odškolovao Milojevića.
Znači u Zemlji košarke 90% ljubitelja ove igre i sve sportske redakcije prepoznaju znanje.
Svako normalan vidi hendikep Zvezde na dve pozicije 1 i 4, čak i Edžam na 3 je dominantan ako se odigra dobro...sve je to uspeo uglavnom da iskontroliše .
Padovi su neminovnost sa ovim igračima.
Ne mislim da je gotovo ali Zvezda ima bolju poziciju pa je i bliža tituli.
pre 2 godine
"Odlicna utakmica, sjajna igra obije ekipe. Cestitke Zvezdi. Bravo za Danila Nikolica i Dobrica. I rekao sam ovim nasima da samo Dobrica treba cuvati i zavrsili su pola posla, ali uzalud. SLedece dvije utakmice ocekujem da Davidovac bude na zavidnom nivou a da Dobric malo predahne. Milsim da ce povratak Voldena biti plus za Buducnost. Sve u svemu, titula je 99 odsto Zvezdina, ali valja se boriti makar u ove dvije utakmice koje igramo kuci."
Svaka čast Delboy. Ovakav komentar je vredan pažnje u ovo današnje vreme, a pogotovo u svetlu događaja na poslednje dve finalne serije. Što se tiče tvoje poslednje rečenice, reći ću samo : "Iz tvojih usta u božije uši !"
Ipak smo mi samo sportski rivali ili bi tako trebalo da bude. Živ bio, pozdrav iz Beograda od matorog cigana.
pre 2 godine
Na plus 20 tokom da kazemo prvog poluvremena i ocekivati da je time utakmica resena to mogu da pomisle samo oni sto kosarku prate samo kad nemaju sta drugo da gledaju...U NBA svaka druga utakmica donosi preokret posle takvog vodjstva...nije mali broj utakmica u EL gde ta razlika tokom meca nije stizana...dalje povici na Lojda coveka koji je svojim asistencijama u prve dve cetvrtine podigao celu ekipu do mere takvog samopouzdanja da smo gledali rapsodiju kosarke.Naravno da se ta koncentracija nikada ne moze zadrzati tokom celog meca i pad je neminovan.Svaki klub ima takvog igraca kome se daju odresene ruke kad utakmica udje u neizvesnost.Lojd je bio igrac odluke u ne mali broj utakmica,ne moze de ocekivati da uvek bude igrac koji resava mec ali da preuzima odgovornost zato je doveden.Zar treba nabrajati igrace po ostalim klubovima sa takvom ulogom a da su nekad bili u kontra ritmu.Spanulis je Olimpijakosu doneo titulu a imao je i utakmica sa er bolom pa ga niiko terao nije...takvih primera xy...Jeste da domaci igraci imaju veci adrenalin koji donosi odredjenu prevagu ali biti bez stranaca u ekipi poput Lojda,Pantera,Berona,Vilijamsa,Riversa...i terati ih a oslanjati se samo na domace izdanje nije problem ali u EL takva ekipa nema sta da trazi,nema ni u EC...Razgraniciti ABA ligu sa evropskom,ko to ne vidi taj je zalutao u kosarku ili zivi jos u vremenu 90 godina.
pre 2 godine
Kokni Kol - to je to.
pre 2 godine
Nista bez Brlosevica i ekipe?Dodik?Mesetarenje,odlaganje utakmica,neizlazak na teren,prvi redovi sa huliganima,publika u doba korone....to su ti "nasi"
pre 2 godine
Jos jedna potvrda toga da je tri stranca maksimum, da su ostali prakticno suvisni jer ne prave razliku i da nasa prica gde kupujemo strance zato sto su stranci hitno mora da prestane. Od silne selekcije dosli smo do toga da su dva najbolja igraca domaca i do gomile bacenih para u bunar ljudima kojih se za godinu dve necemo ni secati. Razloga ima gomila a neki od su, ne trose svoj novac nego tudj, nedostatak trenerskog integriteta, a boga mi i znanja, ocajna, tragicna selekcija u mladjim kategorijama...i jos mnogo toga
67 Komentari
Sortiraj po: