Nedelja, 09.05.2021.

08:45

Novi rafal Stefa Karija – 11 trojki i 49 poena! VIDEO

Stef Kari nastavio je i u maju, posle neverovatnog aprila, da igra u fantastičnoj formi.

Izvor: SS

Novi rafal Stefa Karija – 11 trojki i 49 poena! VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

35 Komentari

Sortiraj po:

Aleks

pre 2 godine

Grey

Malo mi je muka što sve igrače poredite s Jokićem, i onda kao ako se ne ponašaju kao Jokić praktično ih osuđujete. Te nije trebalo ovo, nije trebalo ono. Svaki igrač ima svoj stil, svaka ekipa ima svoju taktiku, ako neko zna kada će Stef ići na klupu a kada će biti u igri, to je Stiv Ker. Nije Jokićev način najispravniji, a ni bilo čiji drugi.

Što se tiče rostera... brate, Denver ima većinom uigranu ekipu koja je igrala WCF prošle sezone, da neki su otišli i da, imaju dodatke rosteru, ali su se ok uklopili. Ko god da se povredi nekako se reorganizuju i mogu da igraju. Duboka klupa i dosta igrača uloge koji se ovde olako doživljavaju a rade dobar posao (Kampaco, Dozier i sl.) Ti se uhvatio Čančara da kao pokažeš koliko su slabi... xD

Evo GSW:
Kari, Grin, Tompson, Oubre, Vigins, Vajsman, Bejzmor, Li, Luni, Manion, Mulder, Paskal, Pul, Smailagić.

Ko je ovde jači od Denverovih igrača? Klej povređen, Grin izašao iz prajma, Vajsman nije na nivou koji se očekivao, Oubre i Vigins takođe prilična razočarenja. Bejzmor, Li i Paskal su dobri igrači uloge i ništa više od toga, ostatak nije vredan pomena.

Grey

pre 2 godine

@Aleks

Slazem se sa vecinom sto si napisao, kao i da mora da toliko sutira jer nema boljih opcija u napadu (na kraju ima i odlicne procente) ali mislim da zaista nije morao da sutira 21 put za tri protiv pilot-projekta OKC koju su dobili 40 razlike (25 poluvreme). To npr Jokic ne bi uradio vec bi razigravao one njegove trecepozivce pa otisao na klupu na +25 (ili kao protiv NYK zavrsio posao u prvoj cetvrtini i prepustio scenu drugima).

Ipak ne mislim da Jokic ima bolje saigrace. Ako zanemarimo Dzamala i Kleja i ostale na duze povredjene, mislim da GSW ima bolji roster od ovog sto im je preostalo i jednima i drugima. Sinoc Denveru npr po 15 minuta u tesnom mecu protiv Bruklina igraju Hauard i Cancar. MPJ jeste vrhunski suter ali sa mnogo oscilacija i u jednom mecu a kamoli u sezoni, tek sada pocinje da kapira kretnje u napadu i odbrani. Stef ima Drejmonda Grina, vrhunskog inteligentnog igraca sa autoritetom kakvog Denver moze da sanja. Ostalo manje vise ali sigurno ne slabije od rostera Denvera.

Grey

pre 2 godine

@ Mislim

Daleko vise volim Stefa nego Hardena, narocito zbog tretmana Hardena kod sudija ali je Harden izvlacio mnogo vise poena na slobodna bacanja (i resavao tako i bitne utakmice) nego Stef.

Bas zato i mislim da u ovakvim utakmicama Stef ne bi trebalo toliko da sutira (mozda na to utice i trka za prvog strelca sa Bilom) vec da ukljuci sto vise saigraca kao napadacke opcije, sto ce im mozda znaci u play-in ili play-off utakmicama).

Dzaba 11 trojki ako ih sutra izbace odmah na pocetku.

Aleks

pre 2 godine

Grey

Naravno da nije isti tim... Poenta je da se Kari prilagođava situaciji, kao što rekoh da je tu Klej i saigrači koji su iole sigurniji u napadu, ne bi on igrao ovako. Pričaš kao da je Stef juče došao u ligu pa kao skapirao bi. Je l' ti misliš da on tek tako pripaljuje trojke s pola terena?!

Taj pokušaj da prikažete kako Stef ima bolje saigrače je jednom rečju smešan. Jokić ima saigrače gde u napadu može da računa bar na nekog (MPJ trenutno) a Stef ni na koga. Pritom Denver ima jako dubok roster i igraju prilično timski.

kalcokera i Croasano jaguar

pre 2 godine

Toliko o tome da se danas samo vijaju rekordi. Mogao je Kari i do 80 poena, samo da je hteo, ali nije čivek egomanijak kao neki pa da na silu pokušava da ubaci 80 poena...
(JeRemija, 09. maj 2021 08:55)

Samo objasni
kako se na silu daju 80 poena?
moze I 60 ali kako na silu?

Grey

pre 2 godine

@Aleks

GSW koji je uzeo 3 titule nije ovaj tim, blago receno. Klej, Grin, Iguodala na vrhuncu (i Djurent jedne sezone) uz odlicne druge saigrace (da ih ne nabrajam) su uz Stefa uzeli titulu a on medju njima jeste bio najbolji.

Ovde je prica o sezoni 2020-21, tu nema takve saigrace ali koliko god imali mana, bolji su njegovi sadasnji saigraci nego sadasnja druga (i treca) petorka Denvera koja igra uz Jokica i cetvrti su na Zapadu.

Svaka cast za 31,5 poena u proseku i silne trojke ali to moze u takvom timu da radi, ne i u nekom iz vrha konferencije (ne jer bi mu neko branio vec i sto bi sam uvideo da to nije produktivno).

Sta onda reci za proslogodisnje partije Bredlija Bila ?

Ako i udju u plejof, u prvoj rundi ce jaka odbrana protivnika obesmisliti takav koncept GSW.

Mislim

pre 2 godine

Pre neku sezonu svi su ismevali Majka D'Antonija i igru Hjustona sa Hardenom i sutiranjem trojki a sada na isto to se isticu samo Karijevi rekordi.

Dvostruki arsini a pri tome je Hjuston bio siguran ucesnik plejofa a GSW je na ivici.

21 sut za tri Karija za 29 minuta. To bi mogao i npr Jokic da uradi posto igra sa losijim saigracima nego Kari ali tu se najbolje vidi gde je Denver sa Jokicem a gde GSW sa Karijem.
(Grey, 9. maj 2021 13:16)

Znas koja je razlika? 44%fg i 35% za tri npr, sto je Harden uglavnom imao, i jos sa vise suteva, i 49%fg i 43% za tri sto Kari ima. Gs poslednji bio prosle godine, i bez njega ove 1-7. A sad su osmi. Bez Paskala, Wajsmena, a i Ubrea poslednjih utakmica. A to ti govori o jacini ekipe kad ti i takvi nedostaci ti fale.

Aleks

pre 2 godine

Grey

Da, vidi se "gde je taj GSW sa Karijem" - 3 titule osvojili, najdominantija franšiza u prethodnoj deceniji i to sve sa igračima koje su draftovali.
Da je Klej zdrav i da su Oubre, Vigins precizniji šuteri, ne bi on morao da ispali 21 trojku za utakmicu, raspodelili bi se šutevi.

Grey

pre 2 godine

Pre neku sezonu svi su ismevali Majka D'Antonija i igru Hjustona sa Hardenom i sutiranjem trojki a sada na isto to se isticu samo Karijevi rekordi.

Dvostruki arsini a pri tome je Hjuston bio siguran ucesnik plejofa a GSW je na ivici.

21 sut za tri Karija za 29 minuta. To bi mogao i npr Jokic da uradi posto igra sa losijim saigracima nego Kari ali tu se najbolje vidi gde je Denver sa Jokicem a gde GSW sa Karijem.

Memfis

pre 2 godine

Toliko o tome da se danas samo vijaju rekordi. Mogao je Kari i do 80 poena, samo da je hteo, ali nije čivek egomanijak kao neki pa da na silu pokušava da ubaci 80 poena...
(JeRemija, 9. maj 2021 08:55)

Овако изгледа кад мишљење исказује неко ко не зна ништа о теми, него тек онако лупетара :). Лејкерси су губили читав меч, а Коби је својом игром меч преокренуо. Кари је играо против аматера из Оклахоме која губи 50 разлике сваки други меч и није било потребе да долази до 80 поена јер је меч био решен...
Крис Бош је недавно изјавио - Коби има 25 на полувремену и ми мислимо, ма може да нам да и 50 добићемо. И човек дође и испоручи 56 поена у другом полувремену.

ja

pre 2 godine

Toliko o tome da se danas samo vijaju rekordi. Mogao je Kari i do 80 poena, samo da je hteo, ali nije čivek egomanijak kao neki pa da na silu pokušava da ubaci 80 poena...
(JeRemija, 9. maj 2021 08:55) # Link komentara

Da. Mogao je. Da je šutnuo preko 40 trojki...

Aleks

pre 2 godine

nknknk

E ovo je već istina. Da je GSW bolje pozicioniran na tabeli, doduše, bio bi em MVP em najbolji igrač u ovom trenutku - a ta dva se ne iskombinuju baš uvek.
Fenomenalan igrač i legenda lige svakako.

Legolas

pre 2 godine

svi znaju koliko prangija, ali opet niko ne uspeva da mu limitira šut! odrastao sam uz reja alena, gledao dosta i redžija milera.. istina je da se košarka dosta promenila, ali po mom skromnom mišljenju - stef kari je najbolji šuter za tri poena svih vremena

Pobrkan narod

pre 2 godine

Toliko o tome da se danas samo vijaju rekordi. Mogao je Kari i do 80 poena, samo da je hteo, ali nije čivek egomanijak kao neki pa da na silu pokušava da ubaci 80 poena...
(JeRemija, 9. maj 2021 08:55) # Link komentara

Šta god mislili o Jeremiji, ovde je u pavu.Kobi Brajant je najprecenjeniji igrač svih vremena.Mnogi ga stavljaju u top 5,neki čak odmah uz Džordana,što je blasfemija jet je Kobi nivo ispod Džordana,Lebrona,Džabara,Birda...

I to sve zbog glupavog mamba mentalitija,"killer" instinkta i Los Andjelesa.

FM ludak

pre 2 godine

Meni je Stiv Ker legenda, rekord nba je 14 trojki Kleja i vec je ove sezone Kari isto imao 11 trojki posle 3 cetvrtine i sigurno je mogao da pojuri rekord ali ga ne pusta da odigra 4 cetvrtinu.

bskfan

pre 2 godine

Saka čast našem Jokicu, ali Kari zasluzuje MVP nagradu. Dominacija koja oduzima dah. Mislim da će dobiti. Odlučiće sportsko ponašanje, evo Nikola opet divljao na sudije i jurio ih. Tako se ne postaje MVP. Šteta. A imao je sve u svojim rukama.

Miki

pre 2 godine

Koliko li je puta ovaj lik šutirao za 3 poena do sada na treninzima? Milion, milijardu...?
Postao je pravi robot, mašina.... doveo je šut do automatizma.

JeRemija

pre 2 godine

Toliko o tome da se danas samo vijaju rekordi. Mogao je Kari i do 80 poena, samo da je hteo, ali nije čivek egomanijak kao neki pa da na silu pokušava da ubaci 80 poena...

FM ludak

pre 2 godine

Meni je Stiv Ker legenda, rekord nba je 14 trojki Kleja i vec je ove sezone Kari isto imao 11 trojki posle 3 cetvrtine i sigurno je mogao da pojuri rekord ali ga ne pusta da odigra 4 cetvrtinu.

JeRemija

pre 2 godine

Toliko o tome da se danas samo vijaju rekordi. Mogao je Kari i do 80 poena, samo da je hteo, ali nije čivek egomanijak kao neki pa da na silu pokušava da ubaci 80 poena...

Legolas

pre 2 godine

svi znaju koliko prangija, ali opet niko ne uspeva da mu limitira šut! odrastao sam uz reja alena, gledao dosta i redžija milera.. istina je da se košarka dosta promenila, ali po mom skromnom mišljenju - stef kari je najbolji šuter za tri poena svih vremena

Miki

pre 2 godine

Koliko li je puta ovaj lik šutirao za 3 poena do sada na treninzima? Milion, milijardu...?
Postao je pravi robot, mašina.... doveo je šut do automatizma.

bskfan

pre 2 godine

Saka čast našem Jokicu, ali Kari zasluzuje MVP nagradu. Dominacija koja oduzima dah. Mislim da će dobiti. Odlučiće sportsko ponašanje, evo Nikola opet divljao na sudije i jurio ih. Tako se ne postaje MVP. Šteta. A imao je sve u svojim rukama.

Aleks

pre 2 godine

nknknk

E ovo je već istina. Da je GSW bolje pozicioniran na tabeli, doduše, bio bi em MVP em najbolji igrač u ovom trenutku - a ta dva se ne iskombinuju baš uvek.
Fenomenalan igrač i legenda lige svakako.

Memfis

pre 2 godine

Toliko o tome da se danas samo vijaju rekordi. Mogao je Kari i do 80 poena, samo da je hteo, ali nije čivek egomanijak kao neki pa da na silu pokušava da ubaci 80 poena...
(JeRemija, 9. maj 2021 08:55)

Овако изгледа кад мишљење исказује неко ко не зна ништа о теми, него тек онако лупетара :). Лејкерси су губили читав меч, а Коби је својом игром меч преокренуо. Кари је играо против аматера из Оклахоме која губи 50 разлике сваки други меч и није било потребе да долази до 80 поена јер је меч био решен...
Крис Бош је недавно изјавио - Коби има 25 на полувремену и ми мислимо, ма може да нам да и 50 добићемо. И човек дође и испоручи 56 поена у другом полувремену.

Pobrkan narod

pre 2 godine

Toliko o tome da se danas samo vijaju rekordi. Mogao je Kari i do 80 poena, samo da je hteo, ali nije čivek egomanijak kao neki pa da na silu pokušava da ubaci 80 poena...
(JeRemija, 9. maj 2021 08:55) # Link komentara

Šta god mislili o Jeremiji, ovde je u pavu.Kobi Brajant je najprecenjeniji igrač svih vremena.Mnogi ga stavljaju u top 5,neki čak odmah uz Džordana,što je blasfemija jet je Kobi nivo ispod Džordana,Lebrona,Džabara,Birda...

I to sve zbog glupavog mamba mentalitija,"killer" instinkta i Los Andjelesa.

Aleks

pre 2 godine

Grey

Da, vidi se "gde je taj GSW sa Karijem" - 3 titule osvojili, najdominantija franšiza u prethodnoj deceniji i to sve sa igračima koje su draftovali.
Da je Klej zdrav i da su Oubre, Vigins precizniji šuteri, ne bi on morao da ispali 21 trojku za utakmicu, raspodelili bi se šutevi.

Grey

pre 2 godine

@Aleks

GSW koji je uzeo 3 titule nije ovaj tim, blago receno. Klej, Grin, Iguodala na vrhuncu (i Djurent jedne sezone) uz odlicne druge saigrace (da ih ne nabrajam) su uz Stefa uzeli titulu a on medju njima jeste bio najbolji.

Ovde je prica o sezoni 2020-21, tu nema takve saigrace ali koliko god imali mana, bolji su njegovi sadasnji saigraci nego sadasnja druga (i treca) petorka Denvera koja igra uz Jokica i cetvrti su na Zapadu.

Svaka cast za 31,5 poena u proseku i silne trojke ali to moze u takvom timu da radi, ne i u nekom iz vrha konferencije (ne jer bi mu neko branio vec i sto bi sam uvideo da to nije produktivno).

Sta onda reci za proslogodisnje partije Bredlija Bila ?

Ako i udju u plejof, u prvoj rundi ce jaka odbrana protivnika obesmisliti takav koncept GSW.

ja

pre 2 godine

Toliko o tome da se danas samo vijaju rekordi. Mogao je Kari i do 80 poena, samo da je hteo, ali nije čivek egomanijak kao neki pa da na silu pokušava da ubaci 80 poena...
(JeRemija, 9. maj 2021 08:55) # Link komentara

Da. Mogao je. Da je šutnuo preko 40 trojki...

Grey

pre 2 godine

@Aleks

Slazem se sa vecinom sto si napisao, kao i da mora da toliko sutira jer nema boljih opcija u napadu (na kraju ima i odlicne procente) ali mislim da zaista nije morao da sutira 21 put za tri protiv pilot-projekta OKC koju su dobili 40 razlike (25 poluvreme). To npr Jokic ne bi uradio vec bi razigravao one njegove trecepozivce pa otisao na klupu na +25 (ili kao protiv NYK zavrsio posao u prvoj cetvrtini i prepustio scenu drugima).

Ipak ne mislim da Jokic ima bolje saigrace. Ako zanemarimo Dzamala i Kleja i ostale na duze povredjene, mislim da GSW ima bolji roster od ovog sto im je preostalo i jednima i drugima. Sinoc Denveru npr po 15 minuta u tesnom mecu protiv Bruklina igraju Hauard i Cancar. MPJ jeste vrhunski suter ali sa mnogo oscilacija i u jednom mecu a kamoli u sezoni, tek sada pocinje da kapira kretnje u napadu i odbrani. Stef ima Drejmonda Grina, vrhunskog inteligentnog igraca sa autoritetom kakvog Denver moze da sanja. Ostalo manje vise ali sigurno ne slabije od rostera Denvera.

Grey

pre 2 godine

Pre neku sezonu svi su ismevali Majka D'Antonija i igru Hjustona sa Hardenom i sutiranjem trojki a sada na isto to se isticu samo Karijevi rekordi.

Dvostruki arsini a pri tome je Hjuston bio siguran ucesnik plejofa a GSW je na ivici.

21 sut za tri Karija za 29 minuta. To bi mogao i npr Jokic da uradi posto igra sa losijim saigracima nego Kari ali tu se najbolje vidi gde je Denver sa Jokicem a gde GSW sa Karijem.

Aleks

pre 2 godine

Grey

Naravno da nije isti tim... Poenta je da se Kari prilagođava situaciji, kao što rekoh da je tu Klej i saigrači koji su iole sigurniji u napadu, ne bi on igrao ovako. Pričaš kao da je Stef juče došao u ligu pa kao skapirao bi. Je l' ti misliš da on tek tako pripaljuje trojke s pola terena?!

Taj pokušaj da prikažete kako Stef ima bolje saigrače je jednom rečju smešan. Jokić ima saigrače gde u napadu može da računa bar na nekog (MPJ trenutno) a Stef ni na koga. Pritom Denver ima jako dubok roster i igraju prilično timski.

Grey

pre 2 godine

@ Mislim

Daleko vise volim Stefa nego Hardena, narocito zbog tretmana Hardena kod sudija ali je Harden izvlacio mnogo vise poena na slobodna bacanja (i resavao tako i bitne utakmice) nego Stef.

Bas zato i mislim da u ovakvim utakmicama Stef ne bi trebalo toliko da sutira (mozda na to utice i trka za prvog strelca sa Bilom) vec da ukljuci sto vise saigraca kao napadacke opcije, sto ce im mozda znaci u play-in ili play-off utakmicama).

Dzaba 11 trojki ako ih sutra izbace odmah na pocetku.

Mislim

pre 2 godine

Pre neku sezonu svi su ismevali Majka D'Antonija i igru Hjustona sa Hardenom i sutiranjem trojki a sada na isto to se isticu samo Karijevi rekordi.

Dvostruki arsini a pri tome je Hjuston bio siguran ucesnik plejofa a GSW je na ivici.

21 sut za tri Karija za 29 minuta. To bi mogao i npr Jokic da uradi posto igra sa losijim saigracima nego Kari ali tu se najbolje vidi gde je Denver sa Jokicem a gde GSW sa Karijem.
(Grey, 9. maj 2021 13:16)

Znas koja je razlika? 44%fg i 35% za tri npr, sto je Harden uglavnom imao, i jos sa vise suteva, i 49%fg i 43% za tri sto Kari ima. Gs poslednji bio prosle godine, i bez njega ove 1-7. A sad su osmi. Bez Paskala, Wajsmena, a i Ubrea poslednjih utakmica. A to ti govori o jacini ekipe kad ti i takvi nedostaci ti fale.

kalcokera i Croasano jaguar

pre 2 godine

Toliko o tome da se danas samo vijaju rekordi. Mogao je Kari i do 80 poena, samo da je hteo, ali nije čivek egomanijak kao neki pa da na silu pokušava da ubaci 80 poena...
(JeRemija, 09. maj 2021 08:55)

Samo objasni
kako se na silu daju 80 poena?
moze I 60 ali kako na silu?

Aleks

pre 2 godine

Grey

Malo mi je muka što sve igrače poredite s Jokićem, i onda kao ako se ne ponašaju kao Jokić praktično ih osuđujete. Te nije trebalo ovo, nije trebalo ono. Svaki igrač ima svoj stil, svaka ekipa ima svoju taktiku, ako neko zna kada će Stef ići na klupu a kada će biti u igri, to je Stiv Ker. Nije Jokićev način najispravniji, a ni bilo čiji drugi.

Što se tiče rostera... brate, Denver ima većinom uigranu ekipu koja je igrala WCF prošle sezone, da neki su otišli i da, imaju dodatke rosteru, ali su se ok uklopili. Ko god da se povredi nekako se reorganizuju i mogu da igraju. Duboka klupa i dosta igrača uloge koji se ovde olako doživljavaju a rade dobar posao (Kampaco, Dozier i sl.) Ti se uhvatio Čančara da kao pokažeš koliko su slabi... xD

Evo GSW:
Kari, Grin, Tompson, Oubre, Vigins, Vajsman, Bejzmor, Li, Luni, Manion, Mulder, Paskal, Pul, Smailagić.

Ko je ovde jači od Denverovih igrača? Klej povređen, Grin izašao iz prajma, Vajsman nije na nivou koji se očekivao, Oubre i Vigins takođe prilična razočarenja. Bejzmor, Li i Paskal su dobri igrači uloge i ništa više od toga, ostatak nije vredan pomena.

bskfan

pre 2 godine

Saka čast našem Jokicu, ali Kari zasluzuje MVP nagradu. Dominacija koja oduzima dah. Mislim da će dobiti. Odlučiće sportsko ponašanje, evo Nikola opet divljao na sudije i jurio ih. Tako se ne postaje MVP. Šteta. A imao je sve u svojim rukama.

Pobrkan narod

pre 2 godine

Toliko o tome da se danas samo vijaju rekordi. Mogao je Kari i do 80 poena, samo da je hteo, ali nije čivek egomanijak kao neki pa da na silu pokušava da ubaci 80 poena...
(JeRemija, 9. maj 2021 08:55) # Link komentara

Šta god mislili o Jeremiji, ovde je u pavu.Kobi Brajant je najprecenjeniji igrač svih vremena.Mnogi ga stavljaju u top 5,neki čak odmah uz Džordana,što je blasfemija jet je Kobi nivo ispod Džordana,Lebrona,Džabara,Birda...

I to sve zbog glupavog mamba mentalitija,"killer" instinkta i Los Andjelesa.

Grey

pre 2 godine

Pre neku sezonu svi su ismevali Majka D'Antonija i igru Hjustona sa Hardenom i sutiranjem trojki a sada na isto to se isticu samo Karijevi rekordi.

Dvostruki arsini a pri tome je Hjuston bio siguran ucesnik plejofa a GSW je na ivici.

21 sut za tri Karija za 29 minuta. To bi mogao i npr Jokic da uradi posto igra sa losijim saigracima nego Kari ali tu se najbolje vidi gde je Denver sa Jokicem a gde GSW sa Karijem.

JeRemija

pre 2 godine

Toliko o tome da se danas samo vijaju rekordi. Mogao je Kari i do 80 poena, samo da je hteo, ali nije čivek egomanijak kao neki pa da na silu pokušava da ubaci 80 poena...

FM ludak

pre 2 godine

Meni je Stiv Ker legenda, rekord nba je 14 trojki Kleja i vec je ove sezone Kari isto imao 11 trojki posle 3 cetvrtine i sigurno je mogao da pojuri rekord ali ga ne pusta da odigra 4 cetvrtinu.

ja

pre 2 godine

Toliko o tome da se danas samo vijaju rekordi. Mogao je Kari i do 80 poena, samo da je hteo, ali nije čivek egomanijak kao neki pa da na silu pokušava da ubaci 80 poena...
(JeRemija, 9. maj 2021 08:55) # Link komentara

Da. Mogao je. Da je šutnuo preko 40 trojki...

Legolas

pre 2 godine

svi znaju koliko prangija, ali opet niko ne uspeva da mu limitira šut! odrastao sam uz reja alena, gledao dosta i redžija milera.. istina je da se košarka dosta promenila, ali po mom skromnom mišljenju - stef kari je najbolji šuter za tri poena svih vremena

Aleks

pre 2 godine

Grey

Malo mi je muka što sve igrače poredite s Jokićem, i onda kao ako se ne ponašaju kao Jokić praktično ih osuđujete. Te nije trebalo ovo, nije trebalo ono. Svaki igrač ima svoj stil, svaka ekipa ima svoju taktiku, ako neko zna kada će Stef ići na klupu a kada će biti u igri, to je Stiv Ker. Nije Jokićev način najispravniji, a ni bilo čiji drugi.

Što se tiče rostera... brate, Denver ima većinom uigranu ekipu koja je igrala WCF prošle sezone, da neki su otišli i da, imaju dodatke rosteru, ali su se ok uklopili. Ko god da se povredi nekako se reorganizuju i mogu da igraju. Duboka klupa i dosta igrača uloge koji se ovde olako doživljavaju a rade dobar posao (Kampaco, Dozier i sl.) Ti se uhvatio Čančara da kao pokažeš koliko su slabi... xD

Evo GSW:
Kari, Grin, Tompson, Oubre, Vigins, Vajsman, Bejzmor, Li, Luni, Manion, Mulder, Paskal, Pul, Smailagić.

Ko je ovde jači od Denverovih igrača? Klej povređen, Grin izašao iz prajma, Vajsman nije na nivou koji se očekivao, Oubre i Vigins takođe prilična razočarenja. Bejzmor, Li i Paskal su dobri igrači uloge i ništa više od toga, ostatak nije vredan pomena.

Memfis

pre 2 godine

Toliko o tome da se danas samo vijaju rekordi. Mogao je Kari i do 80 poena, samo da je hteo, ali nije čivek egomanijak kao neki pa da na silu pokušava da ubaci 80 poena...
(JeRemija, 9. maj 2021 08:55)

Овако изгледа кад мишљење исказује неко ко не зна ништа о теми, него тек онако лупетара :). Лејкерси су губили читав меч, а Коби је својом игром меч преокренуо. Кари је играо против аматера из Оклахоме која губи 50 разлике сваки други меч и није било потребе да долази до 80 поена јер је меч био решен...
Крис Бош је недавно изјавио - Коби има 25 на полувремену и ми мислимо, ма може да нам да и 50 добићемо. И човек дође и испоручи 56 поена у другом полувремену.

Aleks

pre 2 godine

Grey

Da, vidi se "gde je taj GSW sa Karijem" - 3 titule osvojili, najdominantija franšiza u prethodnoj deceniji i to sve sa igračima koje su draftovali.
Da je Klej zdrav i da su Oubre, Vigins precizniji šuteri, ne bi on morao da ispali 21 trojku za utakmicu, raspodelili bi se šutevi.

Aleks

pre 2 godine

Grey

Naravno da nije isti tim... Poenta je da se Kari prilagođava situaciji, kao što rekoh da je tu Klej i saigrači koji su iole sigurniji u napadu, ne bi on igrao ovako. Pričaš kao da je Stef juče došao u ligu pa kao skapirao bi. Je l' ti misliš da on tek tako pripaljuje trojke s pola terena?!

Taj pokušaj da prikažete kako Stef ima bolje saigrače je jednom rečju smešan. Jokić ima saigrače gde u napadu može da računa bar na nekog (MPJ trenutno) a Stef ni na koga. Pritom Denver ima jako dubok roster i igraju prilično timski.

Miki

pre 2 godine

Koliko li je puta ovaj lik šutirao za 3 poena do sada na treninzima? Milion, milijardu...?
Postao je pravi robot, mašina.... doveo je šut do automatizma.

Grey

pre 2 godine

@Aleks

GSW koji je uzeo 3 titule nije ovaj tim, blago receno. Klej, Grin, Iguodala na vrhuncu (i Djurent jedne sezone) uz odlicne druge saigrace (da ih ne nabrajam) su uz Stefa uzeli titulu a on medju njima jeste bio najbolji.

Ovde je prica o sezoni 2020-21, tu nema takve saigrace ali koliko god imali mana, bolji su njegovi sadasnji saigraci nego sadasnja druga (i treca) petorka Denvera koja igra uz Jokica i cetvrti su na Zapadu.

Svaka cast za 31,5 poena u proseku i silne trojke ali to moze u takvom timu da radi, ne i u nekom iz vrha konferencije (ne jer bi mu neko branio vec i sto bi sam uvideo da to nije produktivno).

Sta onda reci za proslogodisnje partije Bredlija Bila ?

Ako i udju u plejof, u prvoj rundi ce jaka odbrana protivnika obesmisliti takav koncept GSW.

Grey

pre 2 godine

@Aleks

Slazem se sa vecinom sto si napisao, kao i da mora da toliko sutira jer nema boljih opcija u napadu (na kraju ima i odlicne procente) ali mislim da zaista nije morao da sutira 21 put za tri protiv pilot-projekta OKC koju su dobili 40 razlike (25 poluvreme). To npr Jokic ne bi uradio vec bi razigravao one njegove trecepozivce pa otisao na klupu na +25 (ili kao protiv NYK zavrsio posao u prvoj cetvrtini i prepustio scenu drugima).

Ipak ne mislim da Jokic ima bolje saigrace. Ako zanemarimo Dzamala i Kleja i ostale na duze povredjene, mislim da GSW ima bolji roster od ovog sto im je preostalo i jednima i drugima. Sinoc Denveru npr po 15 minuta u tesnom mecu protiv Bruklina igraju Hauard i Cancar. MPJ jeste vrhunski suter ali sa mnogo oscilacija i u jednom mecu a kamoli u sezoni, tek sada pocinje da kapira kretnje u napadu i odbrani. Stef ima Drejmonda Grina, vrhunskog inteligentnog igraca sa autoritetom kakvog Denver moze da sanja. Ostalo manje vise ali sigurno ne slabije od rostera Denvera.

Grey

pre 2 godine

@ Mislim

Daleko vise volim Stefa nego Hardena, narocito zbog tretmana Hardena kod sudija ali je Harden izvlacio mnogo vise poena na slobodna bacanja (i resavao tako i bitne utakmice) nego Stef.

Bas zato i mislim da u ovakvim utakmicama Stef ne bi trebalo toliko da sutira (mozda na to utice i trka za prvog strelca sa Bilom) vec da ukljuci sto vise saigraca kao napadacke opcije, sto ce im mozda znaci u play-in ili play-off utakmicama).

Dzaba 11 trojki ako ih sutra izbace odmah na pocetku.

Aleks

pre 2 godine

nknknk

E ovo je već istina. Da je GSW bolje pozicioniran na tabeli, doduše, bio bi em MVP em najbolji igrač u ovom trenutku - a ta dva se ne iskombinuju baš uvek.
Fenomenalan igrač i legenda lige svakako.

Mislim

pre 2 godine

Pre neku sezonu svi su ismevali Majka D'Antonija i igru Hjustona sa Hardenom i sutiranjem trojki a sada na isto to se isticu samo Karijevi rekordi.

Dvostruki arsini a pri tome je Hjuston bio siguran ucesnik plejofa a GSW je na ivici.

21 sut za tri Karija za 29 minuta. To bi mogao i npr Jokic da uradi posto igra sa losijim saigracima nego Kari ali tu se najbolje vidi gde je Denver sa Jokicem a gde GSW sa Karijem.
(Grey, 9. maj 2021 13:16)

Znas koja je razlika? 44%fg i 35% za tri npr, sto je Harden uglavnom imao, i jos sa vise suteva, i 49%fg i 43% za tri sto Kari ima. Gs poslednji bio prosle godine, i bez njega ove 1-7. A sad su osmi. Bez Paskala, Wajsmena, a i Ubrea poslednjih utakmica. A to ti govori o jacini ekipe kad ti i takvi nedostaci ti fale.

kalcokera i Croasano jaguar

pre 2 godine

Toliko o tome da se danas samo vijaju rekordi. Mogao je Kari i do 80 poena, samo da je hteo, ali nije čivek egomanijak kao neki pa da na silu pokušava da ubaci 80 poena...
(JeRemija, 09. maj 2021 08:55)

Samo objasni
kako se na silu daju 80 poena?
moze I 60 ali kako na silu?