Utorak, 04.05.2021.

08:30

"Monstruozna" partija Rasela Vestbruka VIDEO

Vašington Vizardsi su rezultatom 154:141 pobedili Indijana Pejserse u noći iza nas.

Izvor: SN

"Monstruozna" partija Rasela Vestbruka VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

36 Komentari

Sortiraj po:

Revizionizam i renesansa

pre 2 godine

Što su nam informacije dostupnije, mi smo gluplji. Prosto neverovatno. Nije ni čudo da nazadujemo kao društvo...
Nego.. Ljudi, bez trunke blama, spominju Adamsa kako se sklanjao Westbrook-u. Da ostavimo na stranu koliko često igrač može prilikom skoka da gleda okolo, uoči gde mu je određeni saigrač i odluči da li da prepusti loptu. Prosta statistika koju izbaci Google sve govori: Westbrook-ova poslednja sezona u OKC je 2018. Te sezone Adams ima 9.5 skokova u proseku. Sledeće sezone kad nije bilo Westbrook-a on ima 9.3 skokova. Kako to B92 stručnjaci?
Lakše je vrtiti iste mantre, nego gledati utakmice ili makar statistiku kako treba. Nije ni čudo da nasedamo na propagande svih vrsta :(

Ozymandias

pre 2 godine

Nema čoveka na svetu koji može da me ubedi da je ovo bila dobra utakmica za gledanje. Svaka čast Rasu za statistiku,ali to nije košarka.

Roki

pre 2 godine

Krcko

Nije baš tako. Centar kad uhvati loptu, pogotovo ako nema dobar pregled i pas, a većina centara u nba nema, gubi mnogo vremena jer bek mora da se vrati po loptu.

Ono sto se desava na ovom svetu nije istina

pre 2 godine

Dok smo trenirali, ideja je bila da visoki zagradjuju kos a da bek moze da je pokupi. U praksi je to tako da najcesce u borbi visoki igraci skupljaju lopte. Ali Vestrbuk je snazan i dobro skace. Zaista ne vidim problem da skine skok. Ostavi ovde Adamsov broj iz perioda OKC, da ga zvrcnemo da nam objasni. Nasao sam samo da je rekao da mu je Vestbruk kao stariji brat.
(zmajognjeni, 04. maj 2021 11:03)


Bas zato su bekovi generalno medju najboljim skakacima u ligi, a ne Gober i Kapela. Procitaj sta si napisao, prva recenica negira drugu. Sustina moje price nije da negiram Vestbrukove fizikalije. Covek je mozda i najeksplozivniji i najsnazniji plej ikada. Moj problem sa njim je njegovo odsustvo dobre procene kada se lomi igra i njegov veoma los sut, sebicluk kada ne treba, a iracionalno razbacivanje loptama kada moze realno sam da zavrsi (poput kontri, situacija 2 na 1 ili 3 na 2, itd. Procitaj druge komentare za nabijanje skokova i asistencija, bice ti jasnije.

krcko

pre 2 godine

Joj po stoti put isto za Rasela. Svaki tim koji ima njega, korsitice ga za skokove u odbrani, zato sto je tako atletski gradjen. ima dobar odraz, saigraci mu daju prostor da pokupi skok, on uzme loptu i trci odmah napred dok odbrana nije postavljena. ne treba puno pameti da se to shvati. uvek je bolje kad bek uzme skok, ne gubi se vreme, ovako ako je uzme centar, dok nadje gde je bek pa dok mu je doda, odbrana se vec vratila. ovo se uci u svakoj skoli kosarke. isto vazi i za Doncica, on ima visinu za to. to je jos radio Oskar Robertson pre 50 godina, pa Magic, pa Kidd. Rasel ima problem kad je odbrana postavljena tu nije elitni igrac, a u kontri je medju top 3 u ligi.
(milan1312, 04. maj 2021 10:03)


Ne može igrač sa loptom biti brži od same lopte koja se pošalje.
Vestbruk umesto što se povlači ka svom košu da bi uhvatio skok bolje da odmah krene napred ka protivničkom košu i hvata pas centra ili nekog drugog svog saigrača. To je sigurno brže nego da on sam hvata loptu i vuče je preko celog terena.
Drugo, on zbog tog povlačenja ka svom košu da bi uhvatio skok, često ostavlja dosta prostora protivničkom igraču kojeg bi trebalo da čuva. Umesto da ga malo više pritisne on veoma često ostavlja dosta prostora igračima. To je bezveze pogotovo što zahvaljujući njegovoj brzini, eksplozivnosti može da igra odličnu odbranu.

WillyWonka

pre 2 godine

"Skokove nabijas tako sto tvoji saigraci zagradjuju protivnicke igrace, a ti trcis za loptom i otimas je iz njihovih ruku. Pitaj samo Stivena Adamsa iz perioda dok su igrali u OKC, on ce bolje da ti objasni.
(Ono sto se desava na ovom svetu nije istina, 4. maj 2021 09:23)"

Da, da, zato Adams sad bilježi 15 skokova u prosjeku, niko mu ih ne krade. Prije ovakvih zaključaka ne bi bilo zgoreg malo pogledati u brojeve, a oni kažu da je Adams u broju skokova uvijek tu negdje, bez obzira na to s kim igrao. To je jednostavno tip igrača koji uvijek gradi, jer je nevjerovatno snažan i treneri ga za to koriste. Njegova je nevolja što ne postoji statistička kategorija "uspješno građenje".

Roki

pre 2 godine

Globtroter

Ma da, ranije misaona imenica 10 skokova. Neću čak ni da spominjem vreme Tasela, Vilta, Lukasa, Tarmonda, Jabara koji imaju 15 u proseku u karijeri, neki i mnogo više. Rodman sa visinom krila 13 u karijeri, Barkli takodje, Garnet nekoliko sezona sa preko 12, Dankan, Ben Valas, Bird prosek karijere 10. Od bekova još Kid. Nego sad po vama je loše kad bek ima 10 u proseku, ali je zato ok da neko krilo nema ni pola of toga. Budzi asistencije, sam je i umesto da sutne on doda. Zamisli tragediju, pre bi da doda nego da sutne.

Primedba

pre 2 godine

Samo jedna situacija, od inace mnogih koje pokazuju neverovatan apsurd danasnjeg NBA:
- Hutchison krade loptu, dva saigraca u punom trku ispred njega, dakle njih trojica protiv jednog odbrambenog. Osnove kosarke i zdrava logika nalazu da su vec resili kontru 3 na 1 dok sam ja napisao ovu recenicu! Ali NE! Covek zastaje (?), blago se okrece unazad(?) i daje loptu Westbrook-u koji je nekih 2 metra iza njega i onda naglo usporava kao da je trka na 4x100 metara, a ne kosarkaska utakmica!
E sad, kome ovakvi momenti nista ne govore(kao ni krajnji rezultat, broj upucenih suteva na kos, itd...), a da je punoletan, tu vec treba potraziti pomoc...

zmajognjeni

pre 2 godine

Skokove nabijas tako sto tvoji saigraci zagradjuju protivnicke igrace, a ti trcis za loptom i otimas je iz njihovih ruku. Pitaj samo Stivena Adamsa iz perioda dok su igrali u OKC, on ce bolje da ti objasni.
(Ono sto se desava na ovom svetu nije istina, 04. maj 2021 09:23)

Dok smo trenirali, ideja je bila da visoki zagradjuju kos a da bek moze da je pokupi. U praksi je to tako da najcesce u borbi visoki igraci skupljaju lopte. Ali Vestrbuk je snazan i dobro skace. Zaista ne vidim problem da skine skok. Ostavi ovde Adamsov broj iz perioda OKC, da ga zvrcnemo da nam objasni. Nasao sam samo da je rekao da mu je Vestbruk kao stariji brat.

Western Devil

pre 2 godine

(prika iz susjedstva, 4. maj 2021 08:49)

Imas na Youtube kompilaciju iz Oklahome kada mu se Stiven Adams sklanja za skokove ili cela ekipa box outuje a on jedini ide na defanzivni skok. Takodje i za asistencije, kada mu treba zaleti se na ulaz, dobaci loptu Adamsu u reketu, Adams ne sutne nego baci u ugao (kao Jokic Kampaco protiv Clippersa) a Vestbruk namesti onu majmunsku facu prema Adamsu i kaze zasto nije sutirao.

S druge strane, mnogi bi voleli da nabijaju statistiku kao on ali ne mogu, tako da nije sve crno i belo. Ne volim ga ni ja, ali da je top tier NBA igrac - jeste.

drvobradi

pre 2 godine

@prika iz susjedstva
Za skokove je lako, RW ne igra odbranu kako treba, ne izlazi na svog igrača da mu ometa šut već se odalji da ide na skok. Ako saigrači dobro grade, on dodje u poziciju da uzme skok pre njih.

Eto

pre 2 godine

Kada RW ima ovakve brojke to je nabijanje brojeva(pa kako uspije svaku utakmicu),a kad Jokic(extra igrač) vodi napad Denvera to je čarolija a često ima asist uručujuc loptu suigracu.Uglavnom lijepo je što navijate za Jokica, ali zasto podcjenjujete ostale-nebojte se MVP ce biti Jokic.Hocu reci da srpski sportasi imaju najbolesnije navijače-mrzitelji konkurencije,bilo Jokica,bilo Đokovica.

milan1312

pre 2 godine

Joj po stoti put isto za Rasela. Svaki tim koji ima njega, korsitice ga za skokove u odbrani, zato sto je tako atletski gradjen. ima dobar odraz, saigraci mu daju prostor da pokupi skok, on uzme loptu i trci odmah napred dok odbrana nije postavljena. ne treba puno pameti da se to shvati. uvek je bolje kad bek uzme skok, ne gubi se vreme, ovako ako je uzme centar, dok nadje gde je bek pa dok mu je doda, odbrana se vec vratila. ovo se uci u svakoj skoli kosarke. isto vazi i za Doncica, on ima visinu za to. to je jos radio Oskar Robertson pre 50 godina, pa Magic, pa Kidd. Rasel ima problem kad je odbrana postavljena tu nije elitni igrac, a u kontri je medju top 3 u ligi.

Pljuvac svih stilova

pre 2 godine

(prika iz susjedstva, 4. maj 2021 08:49)

Ti nisi nikad video da centar pusta njegada uhvati loptu. Ne hvata on one lopte gde je protivnicki centar pod kosem, vec kad neko sutne, a protivnika nema pod obrucem, e onda je on glavni kobac.. Iritantan lik, jedva cekam da batali kosarku. Kao pojava je odbojan.

ANALiticar

pre 2 godine

Imam 47, nisam balavac, ustajao sam da gledam MJ, Divca isl, sad gledam svaku utakmicu Denvera, po nekad Bogdanovica. Vestbruka ne pratim sem sto redovno pratim statistiku. Procitao sam sve komentare ovde, i odgledao snimak, i ništa mi nije jasno, možda on izmišlja asistencije na nekim utakmicama, ali ovih 24 su sve ciste ko sunce i prelepe, kao što je do pre godinu dve radio Jokić, a sada sve ređe zato što su mu sad asistencije uglavnom urucivanje u ruke i pravljenje bloka istovremeno.
Ne hejtujem nikog (možda malo lažnog kralja) ali ljudi, ovo što je Vestbruk sinoc radio je za pohvalu, korisno i lepo za oko. Nekim igracima treba više vremena da sazru, možda je to i Vestbruk, dajte mu sansu

Globtroter

pre 2 godine

S obzirom da se često spominje pojam “nabijač statistike” (vjerujem da će uskoro krenuti neki), tražio bih pojašnjenje. U redu za šutiranje, ali kako to “nabijaš statistiku” asistencijama, a pogotovo skokovima? I to još bek, u svijetu viših i snažnijih. Kako to, 20 i više skokova (nije ni prvi put), kako se to “nabija”? Nevjerojatna želja i moć dotičnog, za svaki respekt...
(prika iz susjedstva, 4. maj 2021 08:49)

Tako što se svi ispucavaju za tri u petoj sekundi napada, a igrači gotovo i da ne idu na ofanzivni skok. Tako i Dončić ne učestvuje u odbrani, stoji na 2 metra minimum od svog igrača i čeka da neko opali nerezonski šut koji se danas smatra rezonskim. Pritom ofanzivnog skoka nema jer svi, čak i centri, stoje na perimetru i nadaju se da će opaliti za tri.

Nekada je pojam bio dabl-dabl, a 10 skokova je bilo pojam, a danas je 20 skokova neretka pojava.

jojo

pre 2 godine

dečko je MVPPO. Najkorisniji igrač koji ne igra plej of. Klasični kancer za ekipu. Priča koju viđamo i u fudbalu neretko. Da prevelika zvezda napravi haos u timu i da nema želje i uspeha da se timski napravi prava priča. Recimo kao Mesi u reprezentaciji Argentine. Džabe ti novac moj sinovac.

milan11

pre 2 godine

S obzirom da se često spominje pojam “nabijač statistike” (vjerujem da će uskoro krenuti neki), tražio bih pojašnjenje. U redu za šutiranje, ali kako to “nabijaš statistiku” asistencijama, a pogotovo skokovima? I to još bek, u svijetu viših i snažnijih. Kako to, 20 i više skokova (nije ni prvi put), kako se to “nabija”? Nevjerojatna želja i moć dotičnog, za svaki respekt...
(prika iz susjedstva, 4. maj 2021 08:49)

Tako da skupljaš skokove u odbrani koje bi kod dobrog timskog zagrađivanja ionako pokupio neko od tvojih saigrača. Tako da u svakom napadu mučiš loptu i onda u slučaju da ne možeš sam završiti proslediš nekome ko mora da šutne - i ako pogodi, eto asistencije. Nisu svi njegovi skokovi i asistencije ostvareni na taj način, ali bar 50% jeste.
Westbrook je zver, atletski fonomen, ali ne igra korisno za momčad. Mnogo se troši dok radi stvari koje bi mogao i neko drugi u timu, zbog čega ima ponekad problem sa šutom, pogotovo iz daljine. Bolje bi mu bilo da ozbiljno poradi na vanjskom šutu, a skupljanje skokova bar delomično prepusti centrima.
I još nešto, vama se čini realnim da neko uz istu minutažu sa 32 godine beleži bukvalno dvaput više skokova kao kad je imao 25 i bio u naponu snage?:) Poslednjih godina svi ruše osobne rekorde, Stojaković je bio 2. najbolji skorer lige sa nekih 24 i kusur poena po utakmici, danas sa tim brojkama ne bi bio ni u prvih 20.

mighty banana

pre 2 godine

Svaka čast na energiji, na htenju, na zalaganju. Ali ono što on radi nema veze sa košarkom nego čistom željom za brojevima. Sad sam baš gledao highlights, forsiraju da lopta bude uvek kod njega, posle njegovih dodavanja odmah ide šut bez obzira koliko je nerezonski a skokove skuplja tako što potpuno zaboravi da ima čoveka u odbrani. Prazni brojevi.

Straight Outta München

pre 2 godine

Objasnili ste skokove, iako neki priznaju “da ne prate tko kao Adams nekad sad zagrađuje”. Ajde još objasnite “nabijanje” asistencija? Kako se to “nabije” na 20? Koja je razlika u “nabijanju” ovoga i asistiranju Jokića? Nabija li on statiskiku kad kao centar igra pleja, a ovaj plej “glumi” centra?
(prika iz susjedstva, 04. maj 2021 09:36

Imas gomilu videa yt kako Rasel nabija asistencije. Covek sam nema nigde nikog oko njega, a on pokusava da dodaje saigracu koji onda sutira preko dvojice i ne sme da vrati njemu loptu jer je on vec skupio skokove i poene. Dakle 2021 je godina, postoji sve crno na belo. Ras mi je bio medju omiljenima kada nije radio ove gluposti. Jos jednom, pogledaj na yt kako se “nabijaju” asistencije.

prika iz susjedstva

pre 2 godine

Objasnili ste skokove, iako neki priznaju “da ne prate tko kao Adams nekad sad zagrađuje”. Ajde još objasnite “nabijanje” asistencija? Kako se to “nabije” na 20? Koja je razlika u “nabijanju” ovoga i asistiranju Jokića? Nabija li on statiskiku kad kao centar igra pleja, a ovaj plej “glumi” centra?

Aca

pre 2 godine

@prika iz susjedstva
Statistiku sa skokovima nabija tako što mu visoki igrači u odbrani brane prostor ne idu na loptu posle promašaja, a on dodje i pokupi. Dok je bio u Oklahomi, Stiven Adams je odlično radio za njega, sada u Washingtonu ne pratim ko radi za njega. Sve u svemu po statistici odličan igrač, ali po ekipu je poguban.

Ono sto se desava na ovom svetu nije istina

pre 2 godine

S obzirom da se često spominje pojam “nabijač statistike” (vjerujem da će uskoro krenuti neki), tražio bih pojašnjenje. U redu za šutiranje, ali kako to “nabijaš statistiku” asistencijama, a pogotovo skokovima? I to još bek, u svijetu viših i snažnijih. Kako to, 20 i više skokova (nije ni prvi put), kako se to “nabija”? Nevjerojatna želja i moć dotičnog, za svaki respekt...
(prika iz susjedstva, 04. maj 2021 08:49)


Skokove nabijas tako sto tvoji saigraci zagradjuju protivnicke igrace, a ti trcis za loptom i otimas je iz njihovih ruku. Pitaj samo Stivena Adamsa iz perioda dok su igrali u OKC, on ce bolje da ti objasni.

Aleksa

pre 2 godine

S obzirom da se često spominje pojam “nabijač statistike” (vjerujem da će uskoro krenuti neki), tražio bih pojašnjenje. U redu za šutiranje, ali kako to “nabijaš statistiku” asistencijama, a pogotovo skokovima? I to još bek, u svijetu viših i snažnijih. Kako to, 20 i više skokova (nije ni prvi put), kako se to “nabija”? Nevjerojatna želja i moć dotičnog, za svaki respekt...
(prika iz susjedstva, 04. maj 2021 08:49)

za asistencije samo pogledaj šta mu rade saigrači kad dobiju loptu od njega, uglavnom se odmah šutira kako bi se u slučaju pogotka pisala asistencija... treba pogledati sve što je potencijalna asistencija i šta je realizovano... nisu to asistencije za zicere ili zakucavanja... već za svaki šut ka košu... skokovi su presmešni, u svakom timu centar br 1 za skokove, samo gde god igra RW, on je glavni...

Sundance Kid

pre 2 godine

Nikad ga nisam voleo ali ako si pravi sportista i ljubitelj onda moras da das jedan veliki respect za ovog coveka jer zaista ali zaista radi jako lude stvari i belezi neverovatne brojke...

prika iz susjedstva

pre 2 godine

S obzirom da se često spominje pojam “nabijač statistike” (vjerujem da će uskoro krenuti neki), tražio bih pojašnjenje. U redu za šutiranje, ali kako to “nabijaš statistiku” asistencijama, a pogotovo skokovima? I to još bek, u svijetu viših i snažnijih. Kako to, 20 i više skokova (nije ni prvi put), kako se to “nabija”? Nevjerojatna želja i moć dotičnog, za svaki respekt...

prika iz susjedstva

pre 2 godine

S obzirom da se često spominje pojam “nabijač statistike” (vjerujem da će uskoro krenuti neki), tražio bih pojašnjenje. U redu za šutiranje, ali kako to “nabijaš statistiku” asistencijama, a pogotovo skokovima? I to još bek, u svijetu viših i snažnijih. Kako to, 20 i više skokova (nije ni prvi put), kako se to “nabija”? Nevjerojatna želja i moć dotičnog, za svaki respekt...

Sundance Kid

pre 2 godine

Nikad ga nisam voleo ali ako si pravi sportista i ljubitelj onda moras da das jedan veliki respect za ovog coveka jer zaista ali zaista radi jako lude stvari i belezi neverovatne brojke...

Ono sto se desava na ovom svetu nije istina

pre 2 godine

S obzirom da se često spominje pojam “nabijač statistike” (vjerujem da će uskoro krenuti neki), tražio bih pojašnjenje. U redu za šutiranje, ali kako to “nabijaš statistiku” asistencijama, a pogotovo skokovima? I to još bek, u svijetu viših i snažnijih. Kako to, 20 i više skokova (nije ni prvi put), kako se to “nabija”? Nevjerojatna želja i moć dotičnog, za svaki respekt...
(prika iz susjedstva, 04. maj 2021 08:49)


Skokove nabijas tako sto tvoji saigraci zagradjuju protivnicke igrace, a ti trcis za loptom i otimas je iz njihovih ruku. Pitaj samo Stivena Adamsa iz perioda dok su igrali u OKC, on ce bolje da ti objasni.

milan11

pre 2 godine

S obzirom da se često spominje pojam “nabijač statistike” (vjerujem da će uskoro krenuti neki), tražio bih pojašnjenje. U redu za šutiranje, ali kako to “nabijaš statistiku” asistencijama, a pogotovo skokovima? I to još bek, u svijetu viših i snažnijih. Kako to, 20 i više skokova (nije ni prvi put), kako se to “nabija”? Nevjerojatna želja i moć dotičnog, za svaki respekt...
(prika iz susjedstva, 4. maj 2021 08:49)

Tako da skupljaš skokove u odbrani koje bi kod dobrog timskog zagrađivanja ionako pokupio neko od tvojih saigrača. Tako da u svakom napadu mučiš loptu i onda u slučaju da ne možeš sam završiti proslediš nekome ko mora da šutne - i ako pogodi, eto asistencije. Nisu svi njegovi skokovi i asistencije ostvareni na taj način, ali bar 50% jeste.
Westbrook je zver, atletski fonomen, ali ne igra korisno za momčad. Mnogo se troši dok radi stvari koje bi mogao i neko drugi u timu, zbog čega ima ponekad problem sa šutom, pogotovo iz daljine. Bolje bi mu bilo da ozbiljno poradi na vanjskom šutu, a skupljanje skokova bar delomično prepusti centrima.
I još nešto, vama se čini realnim da neko uz istu minutažu sa 32 godine beleži bukvalno dvaput više skokova kao kad je imao 25 i bio u naponu snage?:) Poslednjih godina svi ruše osobne rekorde, Stojaković je bio 2. najbolji skorer lige sa nekih 24 i kusur poena po utakmici, danas sa tim brojkama ne bi bio ni u prvih 20.

Aca

pre 2 godine

@prika iz susjedstva
Statistiku sa skokovima nabija tako što mu visoki igrači u odbrani brane prostor ne idu na loptu posle promašaja, a on dodje i pokupi. Dok je bio u Oklahomi, Stiven Adams je odlično radio za njega, sada u Washingtonu ne pratim ko radi za njega. Sve u svemu po statistici odličan igrač, ali po ekipu je poguban.

Globtroter

pre 2 godine

S obzirom da se često spominje pojam “nabijač statistike” (vjerujem da će uskoro krenuti neki), tražio bih pojašnjenje. U redu za šutiranje, ali kako to “nabijaš statistiku” asistencijama, a pogotovo skokovima? I to još bek, u svijetu viših i snažnijih. Kako to, 20 i više skokova (nije ni prvi put), kako se to “nabija”? Nevjerojatna želja i moć dotičnog, za svaki respekt...
(prika iz susjedstva, 4. maj 2021 08:49)

Tako što se svi ispucavaju za tri u petoj sekundi napada, a igrači gotovo i da ne idu na ofanzivni skok. Tako i Dončić ne učestvuje u odbrani, stoji na 2 metra minimum od svog igrača i čeka da neko opali nerezonski šut koji se danas smatra rezonskim. Pritom ofanzivnog skoka nema jer svi, čak i centri, stoje na perimetru i nadaju se da će opaliti za tri.

Nekada je pojam bio dabl-dabl, a 10 skokova je bilo pojam, a danas je 20 skokova neretka pojava.

mighty banana

pre 2 godine

Svaka čast na energiji, na htenju, na zalaganju. Ali ono što on radi nema veze sa košarkom nego čistom željom za brojevima. Sad sam baš gledao highlights, forsiraju da lopta bude uvek kod njega, posle njegovih dodavanja odmah ide šut bez obzira koliko je nerezonski a skokove skuplja tako što potpuno zaboravi da ima čoveka u odbrani. Prazni brojevi.

Aleksa

pre 2 godine

S obzirom da se često spominje pojam “nabijač statistike” (vjerujem da će uskoro krenuti neki), tražio bih pojašnjenje. U redu za šutiranje, ali kako to “nabijaš statistiku” asistencijama, a pogotovo skokovima? I to još bek, u svijetu viših i snažnijih. Kako to, 20 i više skokova (nije ni prvi put), kako se to “nabija”? Nevjerojatna želja i moć dotičnog, za svaki respekt...
(prika iz susjedstva, 04. maj 2021 08:49)

za asistencije samo pogledaj šta mu rade saigrači kad dobiju loptu od njega, uglavnom se odmah šutira kako bi se u slučaju pogotka pisala asistencija... treba pogledati sve što je potencijalna asistencija i šta je realizovano... nisu to asistencije za zicere ili zakucavanja... već za svaki šut ka košu... skokovi su presmešni, u svakom timu centar br 1 za skokove, samo gde god igra RW, on je glavni...

ANALiticar

pre 2 godine

Imam 47, nisam balavac, ustajao sam da gledam MJ, Divca isl, sad gledam svaku utakmicu Denvera, po nekad Bogdanovica. Vestbruka ne pratim sem sto redovno pratim statistiku. Procitao sam sve komentare ovde, i odgledao snimak, i ništa mi nije jasno, možda on izmišlja asistencije na nekim utakmicama, ali ovih 24 su sve ciste ko sunce i prelepe, kao što je do pre godinu dve radio Jokić, a sada sve ređe zato što su mu sad asistencije uglavnom urucivanje u ruke i pravljenje bloka istovremeno.
Ne hejtujem nikog (možda malo lažnog kralja) ali ljudi, ovo što je Vestbruk sinoc radio je za pohvalu, korisno i lepo za oko. Nekim igracima treba više vremena da sazru, možda je to i Vestbruk, dajte mu sansu

prika iz susjedstva

pre 2 godine

Objasnili ste skokove, iako neki priznaju “da ne prate tko kao Adams nekad sad zagrađuje”. Ajde još objasnite “nabijanje” asistencija? Kako se to “nabije” na 20? Koja je razlika u “nabijanju” ovoga i asistiranju Jokića? Nabija li on statiskiku kad kao centar igra pleja, a ovaj plej “glumi” centra?

milan1312

pre 2 godine

Joj po stoti put isto za Rasela. Svaki tim koji ima njega, korsitice ga za skokove u odbrani, zato sto je tako atletski gradjen. ima dobar odraz, saigraci mu daju prostor da pokupi skok, on uzme loptu i trci odmah napred dok odbrana nije postavljena. ne treba puno pameti da se to shvati. uvek je bolje kad bek uzme skok, ne gubi se vreme, ovako ako je uzme centar, dok nadje gde je bek pa dok mu je doda, odbrana se vec vratila. ovo se uci u svakoj skoli kosarke. isto vazi i za Doncica, on ima visinu za to. to je jos radio Oskar Robertson pre 50 godina, pa Magic, pa Kidd. Rasel ima problem kad je odbrana postavljena tu nije elitni igrac, a u kontri je medju top 3 u ligi.

Primedba

pre 2 godine

Samo jedna situacija, od inace mnogih koje pokazuju neverovatan apsurd danasnjeg NBA:
- Hutchison krade loptu, dva saigraca u punom trku ispred njega, dakle njih trojica protiv jednog odbrambenog. Osnove kosarke i zdrava logika nalazu da su vec resili kontru 3 na 1 dok sam ja napisao ovu recenicu! Ali NE! Covek zastaje (?), blago se okrece unazad(?) i daje loptu Westbrook-u koji je nekih 2 metra iza njega i onda naglo usporava kao da je trka na 4x100 metara, a ne kosarkaska utakmica!
E sad, kome ovakvi momenti nista ne govore(kao ni krajnji rezultat, broj upucenih suteva na kos, itd...), a da je punoletan, tu vec treba potraziti pomoc...

jojo

pre 2 godine

dečko je MVPPO. Najkorisniji igrač koji ne igra plej of. Klasični kancer za ekipu. Priča koju viđamo i u fudbalu neretko. Da prevelika zvezda napravi haos u timu i da nema želje i uspeha da se timski napravi prava priča. Recimo kao Mesi u reprezentaciji Argentine. Džabe ti novac moj sinovac.

zmajognjeni

pre 2 godine

Skokove nabijas tako sto tvoji saigraci zagradjuju protivnicke igrace, a ti trcis za loptom i otimas je iz njihovih ruku. Pitaj samo Stivena Adamsa iz perioda dok su igrali u OKC, on ce bolje da ti objasni.
(Ono sto se desava na ovom svetu nije istina, 04. maj 2021 09:23)

Dok smo trenirali, ideja je bila da visoki zagradjuju kos a da bek moze da je pokupi. U praksi je to tako da najcesce u borbi visoki igraci skupljaju lopte. Ali Vestrbuk je snazan i dobro skace. Zaista ne vidim problem da skine skok. Ostavi ovde Adamsov broj iz perioda OKC, da ga zvrcnemo da nam objasni. Nasao sam samo da je rekao da mu je Vestbruk kao stariji brat.

Straight Outta München

pre 2 godine

Objasnili ste skokove, iako neki priznaju “da ne prate tko kao Adams nekad sad zagrađuje”. Ajde još objasnite “nabijanje” asistencija? Kako se to “nabije” na 20? Koja je razlika u “nabijanju” ovoga i asistiranju Jokića? Nabija li on statiskiku kad kao centar igra pleja, a ovaj plej “glumi” centra?
(prika iz susjedstva, 04. maj 2021 09:36

Imas gomilu videa yt kako Rasel nabija asistencije. Covek sam nema nigde nikog oko njega, a on pokusava da dodaje saigracu koji onda sutira preko dvojice i ne sme da vrati njemu loptu jer je on vec skupio skokove i poene. Dakle 2021 je godina, postoji sve crno na belo. Ras mi je bio medju omiljenima kada nije radio ove gluposti. Jos jednom, pogledaj na yt kako se “nabijaju” asistencije.

Eto

pre 2 godine

Kada RW ima ovakve brojke to je nabijanje brojeva(pa kako uspije svaku utakmicu),a kad Jokic(extra igrač) vodi napad Denvera to je čarolija a često ima asist uručujuc loptu suigracu.Uglavnom lijepo je što navijate za Jokica, ali zasto podcjenjujete ostale-nebojte se MVP ce biti Jokic.Hocu reci da srpski sportasi imaju najbolesnije navijače-mrzitelji konkurencije,bilo Jokica,bilo Đokovica.

drvobradi

pre 2 godine

@prika iz susjedstva
Za skokove je lako, RW ne igra odbranu kako treba, ne izlazi na svog igrača da mu ometa šut već se odalji da ide na skok. Ako saigrači dobro grade, on dodje u poziciju da uzme skok pre njih.

Western Devil

pre 2 godine

(prika iz susjedstva, 4. maj 2021 08:49)

Imas na Youtube kompilaciju iz Oklahome kada mu se Stiven Adams sklanja za skokove ili cela ekipa box outuje a on jedini ide na defanzivni skok. Takodje i za asistencije, kada mu treba zaleti se na ulaz, dobaci loptu Adamsu u reketu, Adams ne sutne nego baci u ugao (kao Jokic Kampaco protiv Clippersa) a Vestbruk namesti onu majmunsku facu prema Adamsu i kaze zasto nije sutirao.

S druge strane, mnogi bi voleli da nabijaju statistiku kao on ali ne mogu, tako da nije sve crno i belo. Ne volim ga ni ja, ali da je top tier NBA igrac - jeste.

Pljuvac svih stilova

pre 2 godine

(prika iz susjedstva, 4. maj 2021 08:49)

Ti nisi nikad video da centar pusta njegada uhvati loptu. Ne hvata on one lopte gde je protivnicki centar pod kosem, vec kad neko sutne, a protivnika nema pod obrucem, e onda je on glavni kobac.. Iritantan lik, jedva cekam da batali kosarku. Kao pojava je odbojan.

krcko

pre 2 godine

Joj po stoti put isto za Rasela. Svaki tim koji ima njega, korsitice ga za skokove u odbrani, zato sto je tako atletski gradjen. ima dobar odraz, saigraci mu daju prostor da pokupi skok, on uzme loptu i trci odmah napred dok odbrana nije postavljena. ne treba puno pameti da se to shvati. uvek je bolje kad bek uzme skok, ne gubi se vreme, ovako ako je uzme centar, dok nadje gde je bek pa dok mu je doda, odbrana se vec vratila. ovo se uci u svakoj skoli kosarke. isto vazi i za Doncica, on ima visinu za to. to je jos radio Oskar Robertson pre 50 godina, pa Magic, pa Kidd. Rasel ima problem kad je odbrana postavljena tu nije elitni igrac, a u kontri je medju top 3 u ligi.
(milan1312, 04. maj 2021 10:03)


Ne može igrač sa loptom biti brži od same lopte koja se pošalje.
Vestbruk umesto što se povlači ka svom košu da bi uhvatio skok bolje da odmah krene napred ka protivničkom košu i hvata pas centra ili nekog drugog svog saigrača. To je sigurno brže nego da on sam hvata loptu i vuče je preko celog terena.
Drugo, on zbog tog povlačenja ka svom košu da bi uhvatio skok, često ostavlja dosta prostora protivničkom igraču kojeg bi trebalo da čuva. Umesto da ga malo više pritisne on veoma često ostavlja dosta prostora igračima. To je bezveze pogotovo što zahvaljujući njegovoj brzini, eksplozivnosti može da igra odličnu odbranu.

WillyWonka

pre 2 godine

"Skokove nabijas tako sto tvoji saigraci zagradjuju protivnicke igrace, a ti trcis za loptom i otimas je iz njihovih ruku. Pitaj samo Stivena Adamsa iz perioda dok su igrali u OKC, on ce bolje da ti objasni.
(Ono sto se desava na ovom svetu nije istina, 4. maj 2021 09:23)"

Da, da, zato Adams sad bilježi 15 skokova u prosjeku, niko mu ih ne krade. Prije ovakvih zaključaka ne bi bilo zgoreg malo pogledati u brojeve, a oni kažu da je Adams u broju skokova uvijek tu negdje, bez obzira na to s kim igrao. To je jednostavno tip igrača koji uvijek gradi, jer je nevjerovatno snažan i treneri ga za to koriste. Njegova je nevolja što ne postoji statistička kategorija "uspješno građenje".

Roki

pre 2 godine

Globtroter

Ma da, ranije misaona imenica 10 skokova. Neću čak ni da spominjem vreme Tasela, Vilta, Lukasa, Tarmonda, Jabara koji imaju 15 u proseku u karijeri, neki i mnogo više. Rodman sa visinom krila 13 u karijeri, Barkli takodje, Garnet nekoliko sezona sa preko 12, Dankan, Ben Valas, Bird prosek karijere 10. Od bekova još Kid. Nego sad po vama je loše kad bek ima 10 u proseku, ali je zato ok da neko krilo nema ni pola of toga. Budzi asistencije, sam je i umesto da sutne on doda. Zamisli tragediju, pre bi da doda nego da sutne.

Ono sto se desava na ovom svetu nije istina

pre 2 godine

Dok smo trenirali, ideja je bila da visoki zagradjuju kos a da bek moze da je pokupi. U praksi je to tako da najcesce u borbi visoki igraci skupljaju lopte. Ali Vestrbuk je snazan i dobro skace. Zaista ne vidim problem da skine skok. Ostavi ovde Adamsov broj iz perioda OKC, da ga zvrcnemo da nam objasni. Nasao sam samo da je rekao da mu je Vestbruk kao stariji brat.
(zmajognjeni, 04. maj 2021 11:03)


Bas zato su bekovi generalno medju najboljim skakacima u ligi, a ne Gober i Kapela. Procitaj sta si napisao, prva recenica negira drugu. Sustina moje price nije da negiram Vestbrukove fizikalije. Covek je mozda i najeksplozivniji i najsnazniji plej ikada. Moj problem sa njim je njegovo odsustvo dobre procene kada se lomi igra i njegov veoma los sut, sebicluk kada ne treba, a iracionalno razbacivanje loptama kada moze realno sam da zavrsi (poput kontri, situacija 2 na 1 ili 3 na 2, itd. Procitaj druge komentare za nabijanje skokova i asistencija, bice ti jasnije.

Roki

pre 2 godine

Krcko

Nije baš tako. Centar kad uhvati loptu, pogotovo ako nema dobar pregled i pas, a većina centara u nba nema, gubi mnogo vremena jer bek mora da se vrati po loptu.

Revizionizam i renesansa

pre 2 godine

Što su nam informacije dostupnije, mi smo gluplji. Prosto neverovatno. Nije ni čudo da nazadujemo kao društvo...
Nego.. Ljudi, bez trunke blama, spominju Adamsa kako se sklanjao Westbrook-u. Da ostavimo na stranu koliko često igrač može prilikom skoka da gleda okolo, uoči gde mu je određeni saigrač i odluči da li da prepusti loptu. Prosta statistika koju izbaci Google sve govori: Westbrook-ova poslednja sezona u OKC je 2018. Te sezone Adams ima 9.5 skokova u proseku. Sledeće sezone kad nije bilo Westbrook-a on ima 9.3 skokova. Kako to B92 stručnjaci?
Lakše je vrtiti iste mantre, nego gledati utakmice ili makar statistiku kako treba. Nije ni čudo da nasedamo na propagande svih vrsta :(

Ozymandias

pre 2 godine

Nema čoveka na svetu koji može da me ubedi da je ovo bila dobra utakmica za gledanje. Svaka čast Rasu za statistiku,ali to nije košarka.

prika iz susjedstva

pre 2 godine

S obzirom da se često spominje pojam “nabijač statistike” (vjerujem da će uskoro krenuti neki), tražio bih pojašnjenje. U redu za šutiranje, ali kako to “nabijaš statistiku” asistencijama, a pogotovo skokovima? I to još bek, u svijetu viših i snažnijih. Kako to, 20 i više skokova (nije ni prvi put), kako se to “nabija”? Nevjerojatna želja i moć dotičnog, za svaki respekt...

prika iz susjedstva

pre 2 godine

Objasnili ste skokove, iako neki priznaju “da ne prate tko kao Adams nekad sad zagrađuje”. Ajde još objasnite “nabijanje” asistencija? Kako se to “nabije” na 20? Koja je razlika u “nabijanju” ovoga i asistiranju Jokića? Nabija li on statiskiku kad kao centar igra pleja, a ovaj plej “glumi” centra?

jojo

pre 2 godine

dečko je MVPPO. Najkorisniji igrač koji ne igra plej of. Klasični kancer za ekipu. Priča koju viđamo i u fudbalu neretko. Da prevelika zvezda napravi haos u timu i da nema želje i uspeha da se timski napravi prava priča. Recimo kao Mesi u reprezentaciji Argentine. Džabe ti novac moj sinovac.

Sundance Kid

pre 2 godine

Nikad ga nisam voleo ali ako si pravi sportista i ljubitelj onda moras da das jedan veliki respect za ovog coveka jer zaista ali zaista radi jako lude stvari i belezi neverovatne brojke...

mighty banana

pre 2 godine

Svaka čast na energiji, na htenju, na zalaganju. Ali ono što on radi nema veze sa košarkom nego čistom željom za brojevima. Sad sam baš gledao highlights, forsiraju da lopta bude uvek kod njega, posle njegovih dodavanja odmah ide šut bez obzira koliko je nerezonski a skokove skuplja tako što potpuno zaboravi da ima čoveka u odbrani. Prazni brojevi.

Ono sto se desava na ovom svetu nije istina

pre 2 godine

S obzirom da se često spominje pojam “nabijač statistike” (vjerujem da će uskoro krenuti neki), tražio bih pojašnjenje. U redu za šutiranje, ali kako to “nabijaš statistiku” asistencijama, a pogotovo skokovima? I to još bek, u svijetu viših i snažnijih. Kako to, 20 i više skokova (nije ni prvi put), kako se to “nabija”? Nevjerojatna želja i moć dotičnog, za svaki respekt...
(prika iz susjedstva, 04. maj 2021 08:49)


Skokove nabijas tako sto tvoji saigraci zagradjuju protivnicke igrace, a ti trcis za loptom i otimas je iz njihovih ruku. Pitaj samo Stivena Adamsa iz perioda dok su igrali u OKC, on ce bolje da ti objasni.

Aca

pre 2 godine

@prika iz susjedstva
Statistiku sa skokovima nabija tako što mu visoki igrači u odbrani brane prostor ne idu na loptu posle promašaja, a on dodje i pokupi. Dok je bio u Oklahomi, Stiven Adams je odlično radio za njega, sada u Washingtonu ne pratim ko radi za njega. Sve u svemu po statistici odličan igrač, ali po ekipu je poguban.

Eto

pre 2 godine

Kada RW ima ovakve brojke to je nabijanje brojeva(pa kako uspije svaku utakmicu),a kad Jokic(extra igrač) vodi napad Denvera to je čarolija a često ima asist uručujuc loptu suigracu.Uglavnom lijepo je što navijate za Jokica, ali zasto podcjenjujete ostale-nebojte se MVP ce biti Jokic.Hocu reci da srpski sportasi imaju najbolesnije navijače-mrzitelji konkurencije,bilo Jokica,bilo Đokovica.

Aleksa

pre 2 godine

S obzirom da se često spominje pojam “nabijač statistike” (vjerujem da će uskoro krenuti neki), tražio bih pojašnjenje. U redu za šutiranje, ali kako to “nabijaš statistiku” asistencijama, a pogotovo skokovima? I to još bek, u svijetu viših i snažnijih. Kako to, 20 i više skokova (nije ni prvi put), kako se to “nabija”? Nevjerojatna želja i moć dotičnog, za svaki respekt...
(prika iz susjedstva, 04. maj 2021 08:49)

za asistencije samo pogledaj šta mu rade saigrači kad dobiju loptu od njega, uglavnom se odmah šutira kako bi se u slučaju pogotka pisala asistencija... treba pogledati sve što je potencijalna asistencija i šta je realizovano... nisu to asistencije za zicere ili zakucavanja... već za svaki šut ka košu... skokovi su presmešni, u svakom timu centar br 1 za skokove, samo gde god igra RW, on je glavni...

Pljuvac svih stilova

pre 2 godine

(prika iz susjedstva, 4. maj 2021 08:49)

Ti nisi nikad video da centar pusta njegada uhvati loptu. Ne hvata on one lopte gde je protivnicki centar pod kosem, vec kad neko sutne, a protivnika nema pod obrucem, e onda je on glavni kobac.. Iritantan lik, jedva cekam da batali kosarku. Kao pojava je odbojan.

milan11

pre 2 godine

S obzirom da se često spominje pojam “nabijač statistike” (vjerujem da će uskoro krenuti neki), tražio bih pojašnjenje. U redu za šutiranje, ali kako to “nabijaš statistiku” asistencijama, a pogotovo skokovima? I to još bek, u svijetu viših i snažnijih. Kako to, 20 i više skokova (nije ni prvi put), kako se to “nabija”? Nevjerojatna želja i moć dotičnog, za svaki respekt...
(prika iz susjedstva, 4. maj 2021 08:49)

Tako da skupljaš skokove u odbrani koje bi kod dobrog timskog zagrađivanja ionako pokupio neko od tvojih saigrača. Tako da u svakom napadu mučiš loptu i onda u slučaju da ne možeš sam završiti proslediš nekome ko mora da šutne - i ako pogodi, eto asistencije. Nisu svi njegovi skokovi i asistencije ostvareni na taj način, ali bar 50% jeste.
Westbrook je zver, atletski fonomen, ali ne igra korisno za momčad. Mnogo se troši dok radi stvari koje bi mogao i neko drugi u timu, zbog čega ima ponekad problem sa šutom, pogotovo iz daljine. Bolje bi mu bilo da ozbiljno poradi na vanjskom šutu, a skupljanje skokova bar delomično prepusti centrima.
I još nešto, vama se čini realnim da neko uz istu minutažu sa 32 godine beleži bukvalno dvaput više skokova kao kad je imao 25 i bio u naponu snage?:) Poslednjih godina svi ruše osobne rekorde, Stojaković je bio 2. najbolji skorer lige sa nekih 24 i kusur poena po utakmici, danas sa tim brojkama ne bi bio ni u prvih 20.

zmajognjeni

pre 2 godine

Skokove nabijas tako sto tvoji saigraci zagradjuju protivnicke igrace, a ti trcis za loptom i otimas je iz njihovih ruku. Pitaj samo Stivena Adamsa iz perioda dok su igrali u OKC, on ce bolje da ti objasni.
(Ono sto se desava na ovom svetu nije istina, 04. maj 2021 09:23)

Dok smo trenirali, ideja je bila da visoki zagradjuju kos a da bek moze da je pokupi. U praksi je to tako da najcesce u borbi visoki igraci skupljaju lopte. Ali Vestrbuk je snazan i dobro skace. Zaista ne vidim problem da skine skok. Ostavi ovde Adamsov broj iz perioda OKC, da ga zvrcnemo da nam objasni. Nasao sam samo da je rekao da mu je Vestbruk kao stariji brat.

Straight Outta München

pre 2 godine

Objasnili ste skokove, iako neki priznaju “da ne prate tko kao Adams nekad sad zagrađuje”. Ajde još objasnite “nabijanje” asistencija? Kako se to “nabije” na 20? Koja je razlika u “nabijanju” ovoga i asistiranju Jokića? Nabija li on statiskiku kad kao centar igra pleja, a ovaj plej “glumi” centra?
(prika iz susjedstva, 04. maj 2021 09:36

Imas gomilu videa yt kako Rasel nabija asistencije. Covek sam nema nigde nikog oko njega, a on pokusava da dodaje saigracu koji onda sutira preko dvojice i ne sme da vrati njemu loptu jer je on vec skupio skokove i poene. Dakle 2021 je godina, postoji sve crno na belo. Ras mi je bio medju omiljenima kada nije radio ove gluposti. Jos jednom, pogledaj na yt kako se “nabijaju” asistencije.

milan1312

pre 2 godine

Joj po stoti put isto za Rasela. Svaki tim koji ima njega, korsitice ga za skokove u odbrani, zato sto je tako atletski gradjen. ima dobar odraz, saigraci mu daju prostor da pokupi skok, on uzme loptu i trci odmah napred dok odbrana nije postavljena. ne treba puno pameti da se to shvati. uvek je bolje kad bek uzme skok, ne gubi se vreme, ovako ako je uzme centar, dok nadje gde je bek pa dok mu je doda, odbrana se vec vratila. ovo se uci u svakoj skoli kosarke. isto vazi i za Doncica, on ima visinu za to. to je jos radio Oskar Robertson pre 50 godina, pa Magic, pa Kidd. Rasel ima problem kad je odbrana postavljena tu nije elitni igrac, a u kontri je medju top 3 u ligi.

Globtroter

pre 2 godine

S obzirom da se često spominje pojam “nabijač statistike” (vjerujem da će uskoro krenuti neki), tražio bih pojašnjenje. U redu za šutiranje, ali kako to “nabijaš statistiku” asistencijama, a pogotovo skokovima? I to još bek, u svijetu viših i snažnijih. Kako to, 20 i više skokova (nije ni prvi put), kako se to “nabija”? Nevjerojatna želja i moć dotičnog, za svaki respekt...
(prika iz susjedstva, 4. maj 2021 08:49)

Tako što se svi ispucavaju za tri u petoj sekundi napada, a igrači gotovo i da ne idu na ofanzivni skok. Tako i Dončić ne učestvuje u odbrani, stoji na 2 metra minimum od svog igrača i čeka da neko opali nerezonski šut koji se danas smatra rezonskim. Pritom ofanzivnog skoka nema jer svi, čak i centri, stoje na perimetru i nadaju se da će opaliti za tri.

Nekada je pojam bio dabl-dabl, a 10 skokova je bilo pojam, a danas je 20 skokova neretka pojava.

WillyWonka

pre 2 godine

"Skokove nabijas tako sto tvoji saigraci zagradjuju protivnicke igrace, a ti trcis za loptom i otimas je iz njihovih ruku. Pitaj samo Stivena Adamsa iz perioda dok su igrali u OKC, on ce bolje da ti objasni.
(Ono sto se desava na ovom svetu nije istina, 4. maj 2021 09:23)"

Da, da, zato Adams sad bilježi 15 skokova u prosjeku, niko mu ih ne krade. Prije ovakvih zaključaka ne bi bilo zgoreg malo pogledati u brojeve, a oni kažu da je Adams u broju skokova uvijek tu negdje, bez obzira na to s kim igrao. To je jednostavno tip igrača koji uvijek gradi, jer je nevjerovatno snažan i treneri ga za to koriste. Njegova je nevolja što ne postoji statistička kategorija "uspješno građenje".

ANALiticar

pre 2 godine

Imam 47, nisam balavac, ustajao sam da gledam MJ, Divca isl, sad gledam svaku utakmicu Denvera, po nekad Bogdanovica. Vestbruka ne pratim sem sto redovno pratim statistiku. Procitao sam sve komentare ovde, i odgledao snimak, i ništa mi nije jasno, možda on izmišlja asistencije na nekim utakmicama, ali ovih 24 su sve ciste ko sunce i prelepe, kao što je do pre godinu dve radio Jokić, a sada sve ređe zato što su mu sad asistencije uglavnom urucivanje u ruke i pravljenje bloka istovremeno.
Ne hejtujem nikog (možda malo lažnog kralja) ali ljudi, ovo što je Vestbruk sinoc radio je za pohvalu, korisno i lepo za oko. Nekim igracima treba više vremena da sazru, možda je to i Vestbruk, dajte mu sansu

drvobradi

pre 2 godine

@prika iz susjedstva
Za skokove je lako, RW ne igra odbranu kako treba, ne izlazi na svog igrača da mu ometa šut već se odalji da ide na skok. Ako saigrači dobro grade, on dodje u poziciju da uzme skok pre njih.

Roki

pre 2 godine

Krcko

Nije baš tako. Centar kad uhvati loptu, pogotovo ako nema dobar pregled i pas, a većina centara u nba nema, gubi mnogo vremena jer bek mora da se vrati po loptu.

Revizionizam i renesansa

pre 2 godine

Što su nam informacije dostupnije, mi smo gluplji. Prosto neverovatno. Nije ni čudo da nazadujemo kao društvo...
Nego.. Ljudi, bez trunke blama, spominju Adamsa kako se sklanjao Westbrook-u. Da ostavimo na stranu koliko često igrač može prilikom skoka da gleda okolo, uoči gde mu je određeni saigrač i odluči da li da prepusti loptu. Prosta statistika koju izbaci Google sve govori: Westbrook-ova poslednja sezona u OKC je 2018. Te sezone Adams ima 9.5 skokova u proseku. Sledeće sezone kad nije bilo Westbrook-a on ima 9.3 skokova. Kako to B92 stručnjaci?
Lakše je vrtiti iste mantre, nego gledati utakmice ili makar statistiku kako treba. Nije ni čudo da nasedamo na propagande svih vrsta :(

Primedba

pre 2 godine

Samo jedna situacija, od inace mnogih koje pokazuju neverovatan apsurd danasnjeg NBA:
- Hutchison krade loptu, dva saigraca u punom trku ispred njega, dakle njih trojica protiv jednog odbrambenog. Osnove kosarke i zdrava logika nalazu da su vec resili kontru 3 na 1 dok sam ja napisao ovu recenicu! Ali NE! Covek zastaje (?), blago se okrece unazad(?) i daje loptu Westbrook-u koji je nekih 2 metra iza njega i onda naglo usporava kao da je trka na 4x100 metara, a ne kosarkaska utakmica!
E sad, kome ovakvi momenti nista ne govore(kao ni krajnji rezultat, broj upucenih suteva na kos, itd...), a da je punoletan, tu vec treba potraziti pomoc...

Ozymandias

pre 2 godine

Nema čoveka na svetu koji može da me ubedi da je ovo bila dobra utakmica za gledanje. Svaka čast Rasu za statistiku,ali to nije košarka.

Western Devil

pre 2 godine

(prika iz susjedstva, 4. maj 2021 08:49)

Imas na Youtube kompilaciju iz Oklahome kada mu se Stiven Adams sklanja za skokove ili cela ekipa box outuje a on jedini ide na defanzivni skok. Takodje i za asistencije, kada mu treba zaleti se na ulaz, dobaci loptu Adamsu u reketu, Adams ne sutne nego baci u ugao (kao Jokic Kampaco protiv Clippersa) a Vestbruk namesti onu majmunsku facu prema Adamsu i kaze zasto nije sutirao.

S druge strane, mnogi bi voleli da nabijaju statistiku kao on ali ne mogu, tako da nije sve crno i belo. Ne volim ga ni ja, ali da je top tier NBA igrac - jeste.

krcko

pre 2 godine

Joj po stoti put isto za Rasela. Svaki tim koji ima njega, korsitice ga za skokove u odbrani, zato sto je tako atletski gradjen. ima dobar odraz, saigraci mu daju prostor da pokupi skok, on uzme loptu i trci odmah napred dok odbrana nije postavljena. ne treba puno pameti da se to shvati. uvek je bolje kad bek uzme skok, ne gubi se vreme, ovako ako je uzme centar, dok nadje gde je bek pa dok mu je doda, odbrana se vec vratila. ovo se uci u svakoj skoli kosarke. isto vazi i za Doncica, on ima visinu za to. to je jos radio Oskar Robertson pre 50 godina, pa Magic, pa Kidd. Rasel ima problem kad je odbrana postavljena tu nije elitni igrac, a u kontri je medju top 3 u ligi.
(milan1312, 04. maj 2021 10:03)


Ne može igrač sa loptom biti brži od same lopte koja se pošalje.
Vestbruk umesto što se povlači ka svom košu da bi uhvatio skok bolje da odmah krene napred ka protivničkom košu i hvata pas centra ili nekog drugog svog saigrača. To je sigurno brže nego da on sam hvata loptu i vuče je preko celog terena.
Drugo, on zbog tog povlačenja ka svom košu da bi uhvatio skok, često ostavlja dosta prostora protivničkom igraču kojeg bi trebalo da čuva. Umesto da ga malo više pritisne on veoma često ostavlja dosta prostora igračima. To je bezveze pogotovo što zahvaljujući njegovoj brzini, eksplozivnosti može da igra odličnu odbranu.

Ono sto se desava na ovom svetu nije istina

pre 2 godine

Dok smo trenirali, ideja je bila da visoki zagradjuju kos a da bek moze da je pokupi. U praksi je to tako da najcesce u borbi visoki igraci skupljaju lopte. Ali Vestrbuk je snazan i dobro skace. Zaista ne vidim problem da skine skok. Ostavi ovde Adamsov broj iz perioda OKC, da ga zvrcnemo da nam objasni. Nasao sam samo da je rekao da mu je Vestbruk kao stariji brat.
(zmajognjeni, 04. maj 2021 11:03)


Bas zato su bekovi generalno medju najboljim skakacima u ligi, a ne Gober i Kapela. Procitaj sta si napisao, prva recenica negira drugu. Sustina moje price nije da negiram Vestbrukove fizikalije. Covek je mozda i najeksplozivniji i najsnazniji plej ikada. Moj problem sa njim je njegovo odsustvo dobre procene kada se lomi igra i njegov veoma los sut, sebicluk kada ne treba, a iracionalno razbacivanje loptama kada moze realno sam da zavrsi (poput kontri, situacija 2 na 1 ili 3 na 2, itd. Procitaj druge komentare za nabijanje skokova i asistencija, bice ti jasnije.

Roki

pre 2 godine

Globtroter

Ma da, ranije misaona imenica 10 skokova. Neću čak ni da spominjem vreme Tasela, Vilta, Lukasa, Tarmonda, Jabara koji imaju 15 u proseku u karijeri, neki i mnogo više. Rodman sa visinom krila 13 u karijeri, Barkli takodje, Garnet nekoliko sezona sa preko 12, Dankan, Ben Valas, Bird prosek karijere 10. Od bekova još Kid. Nego sad po vama je loše kad bek ima 10 u proseku, ali je zato ok da neko krilo nema ni pola of toga. Budzi asistencije, sam je i umesto da sutne on doda. Zamisli tragediju, pre bi da doda nego da sutne.