Petak, 23.04.2021.

13:35

Stojaković i Divac u idealnoj evropskoj NBA petorci VIDEO

Ajzea Tomas sastavio je najbolju startnu petorku svih vremena u NBA od evropskih igrača.

Izvor: B92

Stojakoviæ i Divac u idealnoj evropskoj NBA petorci VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

ja

pre 3 godine

@ (baron, 23. april 2021 20:51)

"Cak smo i legende zaboravili, te cekamo samo trenutak da ih omalozavamo.
"Svaka cast Divcu, ali ga je Jokara vec sada nadmasio".
Mislim, ko pise ovakve komentare?
U cemu ga je nadmasio?"

Evo, npr. u sledećem:

1. Jokić ima daleko bolje statističke parametre od Divca, u svim mogućim statističkim kategorijama,
2. Jokić je za 5 sezona bio All-Star 3 puta. Divac jednom za 15 sezona,
3. Jokić je "lice franšize" - glavni igrač, od kojeg sve zavisi. Divac je bio epizodista,
4. Jokić će, već ove sezone, biti MVP NBA lige. Divac za to nikada nije bio razmatran ni u prvih 100 igrača,
5. Ako Denver, sa Jokićem, bude uzeo titulu, on će biti "najodgovorniji" igrač za taj uspeh. Divac je, u svakom timu u kojem je igrao, bio samo šraf. Ništa više od toga..

Trash

pre 3 godine

Dva Tonija, Parker i Kukoc, po broju titula, pa iza daleko svi ostali. Inace Parker je po ocu Amer pa ga oni uzimaju za "njihovog".

divac titan

pre 3 godine

Tacno i Jokic je vec sada bolji nego sto je Divac ikada bio, ali Divac je u neku ruku legendarni igrac NBA-a, medju prvima je otisao, igrao u najjacoj eri, zaigrao za LA, pa onda one epske borbe protiv Seka u dresu Sakrementa, dubok trag je ostavio Vlade
(Sub013, 23. april 2021 17:24)

A u cemu je to Jokic bolji od Divca?
Vlade ima gomilu medalja, ima zapazenu NBA karijeru u vreme kada se u NBA igrala najbolja i najteza kosarka a ne ovaj cirkus koji danas gledamo.
Vlade je bio rodjeni sampion, covek je za Jokica bio Olajuwon u odbrani, dok mu u napadu nikada nisu dali sansu kao Jokicu, a u mladjim danima dok je igrao za Partizan, reprezentaciju bio je sila i u napadu i odbrani.

Jokic sa ovim stilom i znanjem ne moze da prodje u reprezentaciji, u 90-im bi kao i vecina danasnjih NBA centara (Vucevic, Valanciunas, mladjani Sabonis, Gobert, Nurkic) grejao klupu.
Ljudi ne shvataju da vi danas u NBA nemate kvalitetnog visokog igraca. Jokica i Embida cuvaju neka deca, a nivo timske igre i odbrane je na mizernom nivou. 95% danasnjih NBA ekipa nema pobednicki mentalitet, 95% zvezda nema pobednicki mentalitet. Igra se pasivno do prvog veceg otpora, i onda se tu staje. Novac je na prvom mestu, kosarka nikoga ne zanima.
Samo Denver i Lakersi igraju timsku kosarku, dva tima od 30 u ligi.
Ovde se pravi mit oko Jokica, a Denver pre svega igra timsku kosarku, imaju vanserijski talenat Portera, o kome se ovde prica kao o nekom nebitnim kosarkasu.

baron

pre 3 godine

Dirk Novicki je za jedan playoff uradio ono sto Jokic nece za 3 zivota,a kamoli da ispod proseka Nemacku uvede u finale,doduse uspeo je da ga igrac koji je igrao jos u Indianapolisu oduci od kosarke. Dok je Gasol u finalu eura sa 36 godina na Goberu pokazao kakvi mediokriteti vaze za top igrace danas.
(Beks, 23. april 2021 19:44)

Potpisujem sve.
Ovde vise ne moze da se procita dobar komentar, prava analiza nekog meca, od patoloskih komentara u kome se velica jedan igrac.
Cak smo i legende zaboravili, te cekamo samo trenutak da ih omalozavamo.
"Svaka cast Divcu, ali ga je Jokara vec sada nadmasio".
Mislim, ko pise ovakve komentare?
U cemu ga je nadmasio?

Ili Doncic ovo, Doncic ono. Mislim da nema dva evropska trenera koji bi pre Gorana Dragica birali Doncica. Janis i kosarka?
Super to izgleda u ligi gde je taj kosarkas max zasticen, gde su mu omoguceni trokoraci, duple, faulovi u napadu, ali se videlo koliko je covek tanak kada treba prosto da igra kosarku. On se namuci da ubaci 15p.
Mora opet i evropske sudije da pomognu.
Hajde da nema snimaka iz 90-ih, pa onda da govorimo o nekakvoj mitomaniji iz davnih vremena, ali sve to se moze videti na youtubu, kako se igrala timska odbrana, kako su bekovi vrsili presing, centri pod obrucom borili za svaki skok. Jednostavno ne moze da se poredi. Ovo sto se danas igra u NBA je kecerska kosarka, totalno negledljiva i neinteligentna.
A posebna rubrika za nepoverovati je, ko sve tamo igra.

bla

pre 3 godine

Jokic ce da nadmasi Divca ako pobedi u finalu sto je Divcu malo falilo. A u reprentaciji nece nikad.
(Lemmi, 23. april 2021 19:17)

Divac je igrao sa Djordjevicem, Danilovicem, Paspaljem i jos nekim strasnim igracima. Jokic trenutno nema ni jednog saigraca u reprezentaciji koji do kolena ovim igracima.

Dragan

pre 3 godine

Mladi ne znaju ali NBA iz perioda Divca, Stojakovica i ostalih nije uporediva sa današnjom. U ono vreme su igrali takvi igrači da ovi današnji kao sto su Doncic i ostali ne bi se ni primetili.

Beks

pre 3 godine

Dirk Novicki je za jedan playoff uradio ono sto Jokic nece za 3 zivota,a kamoli da ispod proseka Nemacku uvede u finale,doduse uspeo je da ga igrac koji je igrao jos u Indianapolisu oduci od kosarke. Dok je Gasol u finalu eura sa 36 godina na Goberu pokazao kakvi mediokriteti vaze za top igrace danas.

matori

pre 3 godine

@Cetvorica iz bivse Juge! Dokaz da je tada Juga bila najbolja u Evropi a druga na svetu! Kraj tuzne price uz konstataciju NIKAD VISE!
(bmiles, 23. april 2021 18:33)

i danas bi bilo tako...

milan11

pre 3 godine

Svako ima svoju listu...

P.Gasol > Rađa > Divac/Sabonis
Galis > Petrović
(Locutus, 23. april 2021 17:46)

Da, samo što su neke liste objektivnije od drugih.
Rađa nije ni u snu bolji od Divca i Sabonisa koji su pravili saigrače boljim, bili bolji asistenti, igrali bolju odbranu, bolje čitali i kapirali igru ... I Dino je naravno bio igračina, da ne bude zabune, ali njegova odlična statistika iz tada očajnog Bostona nije pravo merilo. Sabonis pre povrede čak mnogo bolji i od Gasola.
I Petrović je isto bio dominantniji igrač od Galisa ...
A Tomasova lista zvuči kao da je prestao pratiti NBA tamo negde 2004. Petorka Jokić, Antetokounmpo, Tony Parker, Dončić + kao peti recimo Goran Dragić ili Bogdan Bogdanović bila bi bar ravnopravna njegovoj.(Zbog iste pozicije nisam stavio Pau Gasola, jer su Jokić i Janis ipak MVP kalibar.)

bmiles

pre 3 godine

Cetvorica iz bivse Juge! Dokaz da je tada Juga bila najbolja u Evropi a druga na svetu! Kraj tuzne price uz konstataciju NIKAD VISE!

petar-nbg

pre 3 godine

Ovo sto je Tomas pobrojao je nesto sto je najbolje igralo NBA sa područja exYU + Dirk mada braća Gasol, Rubio, Parker Radja i ima još njih su nekako ispali sa te liste. Svako ima pravo na svoje mišljenje i verovatno su na njega ostavili najači utisak iz te ere NBA. Sada razvaljuju neki novi klinci.

x

pre 3 godine

Kakav stručnjak, a ne zna da Đinobili nije Evropljanin.
(sve je relativno, 23. april 2021 15:07)

Zeznuo sam se. Naravno da znam da nije Evropljanin. Razmišljao sam o neameričkim igračima. Jesi srećan što si me ispravio?

Sub013

pre 3 godine

Uz duzno postovanje Divcu, stariji Gasol ima bolju karijeru od njega
(Srdjan, 23. april 2021 13:39)

Tacno i Jokic je vec sada bolji nego sto je Divac ikada bio, ali Divac je u neku ruku legendarni igrac NBA-a, medju prvima je otisao, igrao u najjacoj eri, zaigrao za LA, pa onda one epske borbe protiv Seka u dresu Sakrementa, dubok trag je ostavio Vlade

Марко

pre 3 godine

Drazen, kukoc, nowitzki, divac i sabonis.
Dvije rezerve parker i radja. Gasol i stojakovic klasa ispod navedenih.
(croata, 23. april 2021 16:56)

Оно што Гасол уради на 10 утакмица, Дивац не уради за целу сезону. А оно што Јокић уради на једној утакмици, то Гасол, Сабонис и Новицки не могу заједно.

spree 15

pre 3 godine

Dražen Petrović je možda i najbolji od ove petorice ali ne može biti u NBA petorci na osnovu 2 solidne sezone, nažalost ta karijera je tragično završena i pitanje je koliko bi igrao i šta bi sve postiga, na osnovu onog što imamo na poziciji 1 je Toni Parker, izostavljanje dvostrukog MVPa mi je takođe nejasno. Parker, Kukoč, Janis, Dirk i Jokić su 5 najuspešnijih igrača koje je Evropa dala NBA ligi.
Neko pominje Sabonisa, Domantas ima bolje brojeve od oca a ako Indiana nastavi ovako da se razvija igraće sigurno finale konferencije sa Turnerom, Brogdonom i Karisom.

SCG

pre 3 godine

a bice kada zavrse karijere: parker,doncic,stojakovic,novicki,jokic,bez konkurencije..naravno janis moze ko voli na trojci..gasol je za sada tata dok jokic ne zavrsi karijeru..

Zubloca

pre 3 godine

Vidim da ljudi nisu baš pažljivo gledali. Nigdje Thomas nije rekao da je to "Euro NBA" petorka. Nego "moja petorka euro igrača". Dakle, mogao je staviti i Bodirogu. On cijeni Dražena a vi se podsmijavate jer je Dražen poginuo s 28 g. pa eto nije igrao all star. To nije ni tema. Drugo, on je očito mislio na igrače kojima je svjedočio i koji su završili karijeru. Kada Giannis, Dončić i Jokić završe karijeru možda će upasti u ovu petorku umjesto trojice, a možda... tko zna. Ginobili nije iz Europe, ne znam o čemu se tu raspravlja.

basketas

pre 3 godine

@U principu, to je to. Ako gledamo strikno po pozicijama fali plej, dodao bih Tonija Parkera, ali ne znam umesto kog. :) Ako ne, u drugoj petorci, uz Parkera, moj izbor bi bio Kirilenko (generalno jedan od najpodcenjenijih igrača, u današnjem NBA bi bio suvo zlato), Šrempf i braća Gasol. Kada završe karijere videćemo kako će se uklopiti pre svih Jokić, Dončić, Janis, Vučević, Dragić, Rubio i oba Bogdanovića (moguće da sam nekog preskočio).
(Boki, 23. april 2021 13:38)

jesi. sabonisa.

Lale gator

pre 3 godine

Izbaciš Dirkenštajna i vidiš kakva su oni šala za malog Nikolicu. A meni je Dražena bio idol kad sam bio mali. Objektivno odličan i ništa više.

Beks

pre 3 godine

"Gde ja zivim" druze ne znam gde zivis ali inteligencija ti ocito nije jaca strana posto,po drugi put ponavljam Emanuel Djinobili nije pomenut iz razloga jer bi trebao biti u startnoj petorci Evropljana,vec primer fantasticnog igraca koje statistika ne oslikava kao takvog,zbog ovih sto su im brojke isprale mozak.

SubmisivniDominator

pre 3 godine

Drazen nije dominirao u NBA ni na koji nacin. to sto smo mogli videti jos 3,4 dobre sezone od njega u NBA ne znaci da bi uradio ne znam sta. nemojte da cenite njegovu NBA karijeru po euro uspesima. u NBA je bilo najmanje 10 boljih bekova od njega u vreme kad je igrao. da ne govorim po pozicijama.

stef

pre 3 godine

Gasol>Divac
Parker>Drazen (drazen jeste mozda bio bolji igrac, ali dzabe to kada ga je omela nesreca. Ne znamo da li bi nastavio dobre partije, osvojio prsten..)
Sto se tice Stojakovica, steta sto se nije pojavio sada, kada se igra ovakva kosarka. On i Rej Alen bi bili najbolji igraci lige. Jedino Stef Kari od sutera bi mogao da im parira

Beks

pre 3 godine

Inace ova petorka bi bila odlicna u danasnjoj filozofiji kosarke. Toni Kukoc bi ovde bio plej,njemu su nekad nabili misicnu masu,gde je izgubio na svom koraku i brzini,Aleksej Pokusevski je igrac tih karakteristika koji sada sa svojom gradjom dobija sansu bez problema,Drazen,Pedja i Dirk odlicni suteri,kao i Kukoc,vise prostora i prilike za run and gun. Divac odlican za ovakav tim,dobar dodavac.

MOCA

pre 3 godine

Draženu bi možda tu bilo mjesto da nažalost nije nastradao, a ovako ostaje da nagađamo. Tragična smrt je prekinula očigledno karijeru u velikom usponu u NBA. Parkeru je tu mjesto zato što je igrao toliko dugo na vrhunskom nivou i osvajao titule sto Dražen nije. Šta bi se desilo ako bi nedao bog Dončić iz nekog razloga prestao da igra, pa da li bi ga proglašavali najbolim (što će vjerovatno biti), a što u stvari sada nije ni blizu.

PimPong

pre 3 godine

Ovakve petorke je nemoguce napraviti. Sa neke sentimentalne strane, 100% podrzavam ovu petorku. Drazen, Vlade i Toni su bili ti prvi igraci iz Evrope, i moram da priznam da igraju po trenutnim pravilima, imali bi jos bolje "statisticke" ucinke. Ali realno, Parker treba da bude u toj prvoj petorci. On je bio MVP NBA finala, znaci najbolji igrac ekipe koja je osvojila titulu.

Prebranac44

pre 3 godine

Divca su izabrali jer je igrao u zvezdi :)
(zed, 23. april 2021 14:53)

I Stojakovic je igrao u Zvezdi...U prvoj ''evropskoj'' petorci najjace lige sveta svih vremena, Zvezda ima dvojicu (a Partizan samo jednog), pa ti vidi :p

stranger

pre 3 godine

Petrovic,, Stojakovic, Jokic, Divac, i kao peti izdvaja se jedno ime, kosarkaski genijalac , cije prezime pocinje sa Bir a nije pivo. Ko pogodi o kome se radi dobije od mene 2+1. 😀

Васа

pre 3 godine

Видим да се у коментарима ниподаштава умеће Владе Дивца и његова улога у НБА. Владе Дивац је био толико добар да је готово одмах по доласку у САД заиграо у стартној петорци Лејкерса, уз Булсе, најбољој екипи на свету. Давао је изузетан допринос у свим екипама у којима је играо.
Иначе, изабрана петорка је по мом укусу и мислим да већина коментара долази од млађих генерација.

sve je relativno

pre 3 godine

Moj tim:
Parker, Đinobili, Stojaković, Novicki, Gasol.

Druga petorka:
Dražen, Kukoč, Šrempf, Divac, Sabonis (znam, dve petice, ali jbg :)
(x, 23. april 2021 14:08)

Kakav stručnjak, a ne zna da Đinobili nije Evropljanin.

Aleksandar iz Osla

pre 3 godine

Ajzea je izgleda mislio samo na igrače protiv kojih je lično igrao.
I ja se slažem da su Gasol, pa i Sabonis ispred Divca.
A Nikola Jokić sada ispred svih.

Demar Derozan

pre 3 godine

Ok je izbor, u velikoj meri i relevantan, ali bih ja imao male korekcije, i neki igraci iz Tomasove prve postave bili bi mi 6, 7 i osmi igrac. Mada je tesko odluciti se, moj izbor prve postave je: Parker, Drazen, Kukoc, Novicki i P Gasol. Tu odmah, Pedja umesto Drazena, Divac/Sabonis umesto Gasola, Jokic umesto Novickog, Doncic/Jesakevicijus umesto Parketa, i Danilovic umesto Kukoca,. Kakva bi to timcina bila!

vajs

pre 3 godine

Ovo su igrači čija je karijera u NBA odavno završena, zato se od njih sastavila petorka. Jokić, Dončić i Janis nisu još ni na polovini svoje karijere, tako da njih sada nema potrebe spominjati.

WillyWonka

pre 3 godine

Pretpostavljam da je izbor bio među igračima koji nisu više aktivni, jer bi sigurno Jokić i Dončić morali biti tu. Od ovih koji više nisu u NBA, Gasol umjesto Divca, te Parker umjesto Dražena, uz dužno poštovanje i Draženu i Divcu.

ja

pre 3 godine

Svako ima svoje mišljenje i ja to poštujem. Ali, koliko god meni drago što su ovde u većini naši, ipak moram da kažem da ova lista nije objektivna, već više liči na Ajzeino podilaženje našem regionu (iz ko zna kojih razloga). Drugo, lista je napravljena bez ikakvog reda. Ako se već pravi prva petorka najboljih, ona treba da sadrži igrače na svim pozicijama u okviru te petorke. Po mom mišjljenju, ona treba da izgleda ovako:

C - Jokić. Svaka čast Divcu, ali ga je Jokić nadmašio već posle par sezona u NBA. Jokić je Divac na kub,

PF - Dirk, bez dileme. Jedini koji može da mu priđe je Gasol, ali mislim da je Dirk tata za Gasola u svakom mogućem smislu,

SF - Adetokumbo. Da izvinu i Kukoč i Peđa (tim redosledom), ali, bez obzira na to što se njegova igra svodi na fizikalije, dečko je dvostruki MVP lige i 5-struki All Star igrač. Za razliku od titula koje su timska dostignuća, ovo su individualna priznanja, koja daleko više govore o sposobnostima i dometima nekog košarkaša, nego titule,

SG - Dončić. Svaka čast Draženu na onom što je uradio u evropskoj košarci, ali u NBA nije uradio ništa. Možda bi bila drugačija situacija da je poživeo, ali ovo nije ŠBBKBB, već realni rezultati, a tu ga Dončić šije, koji god parametar da gledate,

PG - Parker. Najviše su njega pominjali po komentarima. Možda je izostavljen zbog toga što, kako neko reče, kako može da bude Evropljanin kad je crnac, ali, na poziciji pleja, nijedan igrač iz Evrope nije ostavio ni približan trag kao Parker

Ja pa Ja

pre 3 godine

Gledaj sada botova od Jokića i Dončića i njihovih „ pametnih “ komentara .Samo da se zna da trebaju dva Jokića da bi ispao jedan Divac isto tako i dva Donćića sa bi ispao jedan Dražen Petrović.

x

pre 3 godine

Interesantno, ali Jokic je već nadmasio Divca, a malo je i Parkera smetnuo sa uma. Valjda konta da crnac ne moze biti evropljanin :)
(No, 23. april 2021 13:36)

Očigledno je pravio tim od igrača koji su završili karijeru.
Možda ću ostaviti nepopularan komentar, ali po meni ovde ima mesta samo za Novickog i Stojakovića.

Moj tim:
Parker, Đinobili, Stojaković, Novicki, Gasol.

Druga petorka:
Dražen, Kukoč, Šrempf, Divac, Sabonis (znam, dve petice, ali jbg :)

vlada82

pre 3 godine

Iskreno,Gasol (stariji naravno) i Parker nedostaju u petorci! Oni + Novicki pa ostale birajte. Naravno,govorim o igračima koji su završili karijeru,ne o trenutnim ( Jokić i Dončić onda tu upadaju)!

Brane

pre 3 godine

Ljudi, shvatite jednu stvar - svi ti stari igrači ne cene današnju košarku i nove "mlake" igrače. Za njih je NBA umro pre 15 godina.
Dakle s njihove tačke gledišta vrede isključivo igrači iz njihove ere (ni one pre ni one posle). Kad tako sagledate stvari čovek je dao jedini mogući izbor - svi ostali kandidati koje s pravom spominjete su došli kasnije.

Gde ja zivim

pre 3 godine

Za sve ove sto stavljaju Ginobili-a u startnu petorku... Covek je Argentinac, a Argentina je u Juznoj Americi, dakle ne u Evropi. Tako da atlas u ruke, pre bilo kakvih komentara, vezanih za kosarku.

pegla i kabl

pre 3 godine

jokic doncic dragic vucevic i bogdanovic su bolji.

bogdanovic ce biti bolji suter od stojakovica. vec sad obara pejine statistike.

jokic je veci od divca to svi znamo

doncic je tata za kukoca

dragic je ispod petrovica

vucevic ispod novickog, ali ne puno

pegla i kabl

pre 3 godine

parker nije do kolena drazenu. drazen je tek uzimao zalet kada je nastradao. bio bi mvp sigurno i pored dzordana. sam je dzordan rekao da su redzi miler i drazen petrovic najbolji suteri ikada, a znamo da je drazen bio bolji igrac nego suter.

kad si gledao Yugu samo si Drazena gledao. Bio je neverovatan.

Beks

pre 3 godine

"Gde je zivim" odakle tebi da ja pisem o Ginobiliju zbog toga? @asd Porzingis,najveca stetocina Dalasa,koji kampuje vani sa svojom visinom zbog cega ih pune u reketu,tek kad je javno iskritikovan,malo je poceo da menja igru. Odlucite se jel vam Janis prevara bez suta ili je jedan od najvecih igraca iako nema sut!! Opusteno,da su Jokic i Doncic igrali ranije i ko zna kada dobili priliku i sa kakvom ulogom u timu,a da Kukoc,pedja i ostali igraju danas s obzirom da Evropljani sada,kao Pokusevski na primer odmah dobiju sansu,minute i slobodu,isto bi pricali kako su Kukoc i ostali mnogo bolji nego sto je Jokic bio. Tako to ide. Divac je u Nba dosao u tim gde je glavni Medzik i gde iskusni igraci James Whorty,Byron Scott,Ac Green itd imaju vece privilegije od njega,gde su vecina plejeva imala organizatorske sposobnosti,nije dosao u mlad tim koji nema nijednu iskristalisanu zvezdu,gde bi on dobio svu slobodu i priliku da se nametne kao prva opcija.

Peranović

pre 3 godine

Mene zanima da li su ovi komentatori koji stavljaju u tim Parkera pre Dražena, ikada odgledali neku utakmicu Dražena Petrovica u NBA, pa i u Evropi ili čak reprezentaciji?? Parker, je jednostavno barem za 25% slabiji igrač od velikog Dražena. Ja bi u ovu petorku stavio Gasola umesto Divca, mada je Vlade zaista odlično igrao u svim timovima.
(objektivan, 23. april 2021 14:16)

Prekini da veličaš privatnika koji nije bio najbolji igrač...

Milos Radunkovic

pre 3 godine

Najbolji za dodavanja je Jokić, i to "svetlosnu godinu" ispred svih. A kako stoje stvari, biće veći, ako već i nije, i od jednog Dražena Petrovića, da ne pominjemo ostale.

Topnik

pre 3 godine

Parker je podcijenjen čini mi se. 4 NBA titule, MVP finala, efikasan igrač-u najboljim danima šutirao i do 54 posto iz igre kao bek uz dvadesetak poena. Ima i europsko zlato s Francuskom uz još par medalja...vrhunska karijera.

objektivan

pre 3 godine

Mene zanima da li su ovi komentatori koji stavljaju u tim Parkera pre Dražena, ikada odgledali neku utakmicu Dražena Petrovica u NBA, pa i u Evropi ili čak reprezentaciji?? Parker, je jednostavno barem za 25% slabiji igrač od velikog Dražena. Ja bi u ovu petorku stavio Gasola umesto Divca, mada je Vlade zaista odlično igrao u svim timovima.

Неедукован

pre 3 godine

Хммммм..
Свакако ми је драго због четворице играча са ових простора, али изоставити Тони Паркера из овог друштва је..па..не баш реално. Човек је обележио једну еру Спарса и то ону у којој је било и шампионског прстења. Наравно да је ту заслуга и других играча, као и Грега Попвича, али Тони је био невероватан кошаркаш. По мени би он свакако морао имати места у првој петорци.

djc-xxx

pre 3 godine

Bravo legendo! Ovo je nekadašnji pravi evropski Drim tim, koji bi se ravnopravno nosio i sa adekvatnom petorkom Amera iz tog vremena !
A posebno mi je drago što u tom timu dominira jugoslovenska škola košarke !

TRUMP WON, PASS IT ON!

pre 3 godine

Petrovic/Parker/Djordjevic, Doncic/Danilovic, Kukoc/Stojakovic (Paspalj, Bertans), Novicki/Divac (mogao i 4-ku), Jokic/P. Gasol/Sabonis (Vucevic). Nemojte da zaboravite, de gustibus non disputandum est:-D

Beks

pre 3 godine

Ne brinite,sada ce doci statisticari da poniste Thomasov izbor. 13,3,3 ovo je career stats Manu Ginobilija,koji je naravno igrao u timskom sistemu Spursa. Ali ja verujem da ce bucule reci da je na primer Zack Lavine bolji igrac..zbog statistike ili..isprani mozgovi!!!

Mihajlo

pre 3 godine

Slazem se,verovatno bi Arvidas Sabonis mogao umesto Divca da je duze igrao NBA ligu,on je dosao vec pred kraj karijere.
Parker i Gasol jesu trofejniji igraci u NBA ligi ali nisu bolji od Drazena i Divca.

Boki

pre 3 godine

U principu, to je to. Ako gledamo strikno po pozicijama fali plej, dodao bih Tonija Parkera, ali ne znam umesto kog. :) Ako ne, u drugoj petorci, uz Parkera, moj izbor bi bio Kirilenko (generalno jedan od najpodcenjenijih igrača, u današnjem NBA bi bio suvo zlato), Šrempf i braća Gasol. Kada završe karijere videćemo kako će se uklopiti pre svih Jokić, Dončić, Janis, Vučević, Dragić, Rubio i oba Bogdanovića (moguće da sam nekog preskočio).

Pijani zlotvor

pre 3 godine

Od njih 5,cak cetvorica etnicki Srbi! Doista ste kosarkaska velesila susjedi! I sutra kada netko opet bude sastavljao idealnu petorku iz Europe bit ce sve etnicki Srbi, Jokic,Doncic....

sve je relativno

pre 3 godine

Moj tim:
Parker, Đinobili, Stojaković, Novicki, Gasol.

Druga petorka:
Dražen, Kukoč, Šrempf, Divac, Sabonis (znam, dve petice, ali jbg :)
(x, 23. april 2021 14:08)

Kakav stručnjak, a ne zna da Đinobili nije Evropljanin.

Pijani zlotvor

pre 3 godine

Od njih 5,cak cetvorica etnicki Srbi! Doista ste kosarkaska velesila susjedi! I sutra kada netko opet bude sastavljao idealnu petorku iz Europe bit ce sve etnicki Srbi, Jokic,Doncic....

objektivan

pre 3 godine

Mene zanima da li su ovi komentatori koji stavljaju u tim Parkera pre Dražena, ikada odgledali neku utakmicu Dražena Petrovica u NBA, pa i u Evropi ili čak reprezentaciji?? Parker, je jednostavno barem za 25% slabiji igrač od velikog Dražena. Ja bi u ovu petorku stavio Gasola umesto Divca, mada je Vlade zaista odlično igrao u svim timovima.

djc-xxx

pre 3 godine

Bravo legendo! Ovo je nekadašnji pravi evropski Drim tim, koji bi se ravnopravno nosio i sa adekvatnom petorkom Amera iz tog vremena !
A posebno mi je drago što u tom timu dominira jugoslovenska škola košarke !

Gde ja zivim

pre 3 godine

Za sve ove sto stavljaju Ginobili-a u startnu petorku... Covek je Argentinac, a Argentina je u Juznoj Americi, dakle ne u Evropi. Tako da atlas u ruke, pre bilo kakvih komentara, vezanih za kosarku.

Boki

pre 3 godine

U principu, to je to. Ako gledamo strikno po pozicijama fali plej, dodao bih Tonija Parkera, ali ne znam umesto kog. :) Ako ne, u drugoj petorci, uz Parkera, moj izbor bi bio Kirilenko (generalno jedan od najpodcenjenijih igrača, u današnjem NBA bi bio suvo zlato), Šrempf i braća Gasol. Kada završe karijere videćemo kako će se uklopiti pre svih Jokić, Dončić, Janis, Vučević, Dragić, Rubio i oba Bogdanovića (moguće da sam nekog preskočio).

Sub013

pre 3 godine

Uz duzno postovanje Divcu, stariji Gasol ima bolju karijeru od njega
(Srdjan, 23. april 2021 13:39)

Tacno i Jokic je vec sada bolji nego sto je Divac ikada bio, ali Divac je u neku ruku legendarni igrac NBA-a, medju prvima je otisao, igrao u najjacoj eri, zaigrao za LA, pa onda one epske borbe protiv Seka u dresu Sakrementa, dubok trag je ostavio Vlade

vajs

pre 3 godine

Ovo su igrači čija je karijera u NBA odavno završena, zato se od njih sastavila petorka. Jokić, Dončić i Janis nisu još ni na polovini svoje karijere, tako da njih sada nema potrebe spominjati.

Mihajlo

pre 3 godine

Slazem se,verovatno bi Arvidas Sabonis mogao umesto Divca da je duze igrao NBA ligu,on je dosao vec pred kraj karijere.
Parker i Gasol jesu trofejniji igraci u NBA ligi ali nisu bolji od Drazena i Divca.

Васа

pre 3 godine

Видим да се у коментарима ниподаштава умеће Владе Дивца и његова улога у НБА. Владе Дивац је био толико добар да је готово одмах по доласку у САД заиграо у стартној петорци Лејкерса, уз Булсе, најбољој екипи на свету. Давао је изузетан допринос у свим екипама у којима је играо.
Иначе, изабрана петорка је по мом укусу и мислим да већина коментара долази од млађих генерација.

Неедукован

pre 3 godine

Хммммм..
Свакако ми је драго због четворице играча са ових простора, али изоставити Тони Паркера из овог друштва је..па..не баш реално. Човек је обележио једну еру Спарса и то ону у којој је било и шампионског прстења. Наравно да је ту заслуга и других играча, као и Грега Попвича, али Тони је био невероватан кошаркаш. По мени би он свакако морао имати места у првој петорци.

Aleksandar iz Osla

pre 3 godine

Ajzea je izgleda mislio samo na igrače protiv kojih je lično igrao.
I ja se slažem da su Gasol, pa i Sabonis ispred Divca.
A Nikola Jokić sada ispred svih.

pegla i kabl

pre 3 godine

parker nije do kolena drazenu. drazen je tek uzimao zalet kada je nastradao. bio bi mvp sigurno i pored dzordana. sam je dzordan rekao da su redzi miler i drazen petrovic najbolji suteri ikada, a znamo da je drazen bio bolji igrac nego suter.

kad si gledao Yugu samo si Drazena gledao. Bio je neverovatan.

Topnik

pre 3 godine

Parker je podcijenjen čini mi se. 4 NBA titule, MVP finala, efikasan igrač-u najboljim danima šutirao i do 54 posto iz igre kao bek uz dvadesetak poena. Ima i europsko zlato s Francuskom uz još par medalja...vrhunska karijera.

stef

pre 3 godine

Gasol>Divac
Parker>Drazen (drazen jeste mozda bio bolji igrac, ali dzabe to kada ga je omela nesreca. Ne znamo da li bi nastavio dobre partije, osvojio prsten..)
Sto se tice Stojakovica, steta sto se nije pojavio sada, kada se igra ovakva kosarka. On i Rej Alen bi bili najbolji igraci lige. Jedino Stef Kari od sutera bi mogao da im parira

WillyWonka

pre 3 godine

Pretpostavljam da je izbor bio među igračima koji nisu više aktivni, jer bi sigurno Jokić i Dončić morali biti tu. Od ovih koji više nisu u NBA, Gasol umjesto Divca, te Parker umjesto Dražena, uz dužno poštovanje i Draženu i Divcu.

Zubloca

pre 3 godine

Vidim da ljudi nisu baš pažljivo gledali. Nigdje Thomas nije rekao da je to "Euro NBA" petorka. Nego "moja petorka euro igrača". Dakle, mogao je staviti i Bodirogu. On cijeni Dražena a vi se podsmijavate jer je Dražen poginuo s 28 g. pa eto nije igrao all star. To nije ni tema. Drugo, on je očito mislio na igrače kojima je svjedočio i koji su završili karijeru. Kada Giannis, Dončić i Jokić završe karijeru možda će upasti u ovu petorku umjesto trojice, a možda... tko zna. Ginobili nije iz Europe, ne znam o čemu se tu raspravlja.

SubmisivniDominator

pre 3 godine

Drazen nije dominirao u NBA ni na koji nacin. to sto smo mogli videti jos 3,4 dobre sezone od njega u NBA ne znaci da bi uradio ne znam sta. nemojte da cenite njegovu NBA karijeru po euro uspesima. u NBA je bilo najmanje 10 boljih bekova od njega u vreme kad je igrao. da ne govorim po pozicijama.

PimPong

pre 3 godine

Ovakve petorke je nemoguce napraviti. Sa neke sentimentalne strane, 100% podrzavam ovu petorku. Drazen, Vlade i Toni su bili ti prvi igraci iz Evrope, i moram da priznam da igraju po trenutnim pravilima, imali bi jos bolje "statisticke" ucinke. Ali realno, Parker treba da bude u toj prvoj petorci. On je bio MVP NBA finala, znaci najbolji igrac ekipe koja je osvojila titulu.

Brane

pre 3 godine

Ljudi, shvatite jednu stvar - svi ti stari igrači ne cene današnju košarku i nove "mlake" igrače. Za njih je NBA umro pre 15 godina.
Dakle s njihove tačke gledišta vrede isključivo igrači iz njihove ere (ni one pre ni one posle). Kad tako sagledate stvari čovek je dao jedini mogući izbor - svi ostali kandidati koje s pravom spominjete su došli kasnije.

Peranović

pre 3 godine

Mene zanima da li su ovi komentatori koji stavljaju u tim Parkera pre Dražena, ikada odgledali neku utakmicu Dražena Petrovica u NBA, pa i u Evropi ili čak reprezentaciji?? Parker, je jednostavno barem za 25% slabiji igrač od velikog Dražena. Ja bi u ovu petorku stavio Gasola umesto Divca, mada je Vlade zaista odlično igrao u svim timovima.
(objektivan, 23. april 2021 14:16)

Prekini da veličaš privatnika koji nije bio najbolji igrač...

baron

pre 3 godine

Dirk Novicki je za jedan playoff uradio ono sto Jokic nece za 3 zivota,a kamoli da ispod proseka Nemacku uvede u finale,doduse uspeo je da ga igrac koji je igrao jos u Indianapolisu oduci od kosarke. Dok je Gasol u finalu eura sa 36 godina na Goberu pokazao kakvi mediokriteti vaze za top igrace danas.
(Beks, 23. april 2021 19:44)

Potpisujem sve.
Ovde vise ne moze da se procita dobar komentar, prava analiza nekog meca, od patoloskih komentara u kome se velica jedan igrac.
Cak smo i legende zaboravili, te cekamo samo trenutak da ih omalozavamo.
"Svaka cast Divcu, ali ga je Jokara vec sada nadmasio".
Mislim, ko pise ovakve komentare?
U cemu ga je nadmasio?

Ili Doncic ovo, Doncic ono. Mislim da nema dva evropska trenera koji bi pre Gorana Dragica birali Doncica. Janis i kosarka?
Super to izgleda u ligi gde je taj kosarkas max zasticen, gde su mu omoguceni trokoraci, duple, faulovi u napadu, ali se videlo koliko je covek tanak kada treba prosto da igra kosarku. On se namuci da ubaci 15p.
Mora opet i evropske sudije da pomognu.
Hajde da nema snimaka iz 90-ih, pa onda da govorimo o nekakvoj mitomaniji iz davnih vremena, ali sve to se moze videti na youtubu, kako se igrala timska odbrana, kako su bekovi vrsili presing, centri pod obrucom borili za svaki skok. Jednostavno ne moze da se poredi. Ovo sto se danas igra u NBA je kecerska kosarka, totalno negledljiva i neinteligentna.
A posebna rubrika za nepoverovati je, ko sve tamo igra.

Ja pa Ja

pre 3 godine

Gledaj sada botova od Jokića i Dončića i njihovih „ pametnih “ komentara .Samo da se zna da trebaju dva Jokića da bi ispao jedan Divac isto tako i dva Donćića sa bi ispao jedan Dražen Petrović.

MOCA

pre 3 godine

Draženu bi možda tu bilo mjesto da nažalost nije nastradao, a ovako ostaje da nagađamo. Tragična smrt je prekinula očigledno karijeru u velikom usponu u NBA. Parkeru je tu mjesto zato što je igrao toliko dugo na vrhunskom nivou i osvajao titule sto Dražen nije. Šta bi se desilo ako bi nedao bog Dončić iz nekog razloga prestao da igra, pa da li bi ga proglašavali najbolim (što će vjerovatno biti), a što u stvari sada nije ni blizu.

Dragan

pre 3 godine

Mladi ne znaju ali NBA iz perioda Divca, Stojakovica i ostalih nije uporediva sa današnjom. U ono vreme su igrali takvi igrači da ovi današnji kao sto su Doncic i ostali ne bi se ni primetili.

Beks

pre 3 godine

Ne brinite,sada ce doci statisticari da poniste Thomasov izbor. 13,3,3 ovo je career stats Manu Ginobilija,koji je naravno igrao u timskom sistemu Spursa. Ali ja verujem da ce bucule reci da je na primer Zack Lavine bolji igrac..zbog statistike ili..isprani mozgovi!!!

Milos Radunkovic

pre 3 godine

Najbolji za dodavanja je Jokić, i to "svetlosnu godinu" ispred svih. A kako stoje stvari, biće veći, ako već i nije, i od jednog Dražena Petrovića, da ne pominjemo ostale.

ja

pre 3 godine

Svako ima svoje mišljenje i ja to poštujem. Ali, koliko god meni drago što su ovde u većini naši, ipak moram da kažem da ova lista nije objektivna, već više liči na Ajzeino podilaženje našem regionu (iz ko zna kojih razloga). Drugo, lista je napravljena bez ikakvog reda. Ako se već pravi prva petorka najboljih, ona treba da sadrži igrače na svim pozicijama u okviru te petorke. Po mom mišjljenju, ona treba da izgleda ovako:

C - Jokić. Svaka čast Divcu, ali ga je Jokić nadmašio već posle par sezona u NBA. Jokić je Divac na kub,

PF - Dirk, bez dileme. Jedini koji može da mu priđe je Gasol, ali mislim da je Dirk tata za Gasola u svakom mogućem smislu,

SF - Adetokumbo. Da izvinu i Kukoč i Peđa (tim redosledom), ali, bez obzira na to što se njegova igra svodi na fizikalije, dečko je dvostruki MVP lige i 5-struki All Star igrač. Za razliku od titula koje su timska dostignuća, ovo su individualna priznanja, koja daleko više govore o sposobnostima i dometima nekog košarkaša, nego titule,

SG - Dončić. Svaka čast Draženu na onom što je uradio u evropskoj košarci, ali u NBA nije uradio ništa. Možda bi bila drugačija situacija da je poživeo, ali ovo nije ŠBBKBB, već realni rezultati, a tu ga Dončić šije, koji god parametar da gledate,

PG - Parker. Najviše su njega pominjali po komentarima. Možda je izostavljen zbog toga što, kako neko reče, kako može da bude Evropljanin kad je crnac, ali, na poziciji pleja, nijedan igrač iz Evrope nije ostavio ni približan trag kao Parker

Prebranac44

pre 3 godine

Divca su izabrali jer je igrao u zvezdi :)
(zed, 23. april 2021 14:53)

I Stojakovic je igrao u Zvezdi...U prvoj ''evropskoj'' petorci najjace lige sveta svih vremena, Zvezda ima dvojicu (a Partizan samo jednog), pa ti vidi :p

divac titan

pre 3 godine

Tacno i Jokic je vec sada bolji nego sto je Divac ikada bio, ali Divac je u neku ruku legendarni igrac NBA-a, medju prvima je otisao, igrao u najjacoj eri, zaigrao za LA, pa onda one epske borbe protiv Seka u dresu Sakrementa, dubok trag je ostavio Vlade
(Sub013, 23. april 2021 17:24)

A u cemu je to Jokic bolji od Divca?
Vlade ima gomilu medalja, ima zapazenu NBA karijeru u vreme kada se u NBA igrala najbolja i najteza kosarka a ne ovaj cirkus koji danas gledamo.
Vlade je bio rodjeni sampion, covek je za Jokica bio Olajuwon u odbrani, dok mu u napadu nikada nisu dali sansu kao Jokicu, a u mladjim danima dok je igrao za Partizan, reprezentaciju bio je sila i u napadu i odbrani.

Jokic sa ovim stilom i znanjem ne moze da prodje u reprezentaciji, u 90-im bi kao i vecina danasnjih NBA centara (Vucevic, Valanciunas, mladjani Sabonis, Gobert, Nurkic) grejao klupu.
Ljudi ne shvataju da vi danas u NBA nemate kvalitetnog visokog igraca. Jokica i Embida cuvaju neka deca, a nivo timske igre i odbrane je na mizernom nivou. 95% danasnjih NBA ekipa nema pobednicki mentalitet, 95% zvezda nema pobednicki mentalitet. Igra se pasivno do prvog veceg otpora, i onda se tu staje. Novac je na prvom mestu, kosarka nikoga ne zanima.
Samo Denver i Lakersi igraju timsku kosarku, dva tima od 30 u ligi.
Ovde se pravi mit oko Jokica, a Denver pre svega igra timsku kosarku, imaju vanserijski talenat Portera, o kome se ovde prica kao o nekom nebitnim kosarkasu.

Beks

pre 3 godine

"Gde je zivim" odakle tebi da ja pisem o Ginobiliju zbog toga? @asd Porzingis,najveca stetocina Dalasa,koji kampuje vani sa svojom visinom zbog cega ih pune u reketu,tek kad je javno iskritikovan,malo je poceo da menja igru. Odlucite se jel vam Janis prevara bez suta ili je jedan od najvecih igraca iako nema sut!! Opusteno,da su Jokic i Doncic igrali ranije i ko zna kada dobili priliku i sa kakvom ulogom u timu,a da Kukoc,pedja i ostali igraju danas s obzirom da Evropljani sada,kao Pokusevski na primer odmah dobiju sansu,minute i slobodu,isto bi pricali kako su Kukoc i ostali mnogo bolji nego sto je Jokic bio. Tako to ide. Divac je u Nba dosao u tim gde je glavni Medzik i gde iskusni igraci James Whorty,Byron Scott,Ac Green itd imaju vece privilegije od njega,gde su vecina plejeva imala organizatorske sposobnosti,nije dosao u mlad tim koji nema nijednu iskristalisanu zvezdu,gde bi on dobio svu slobodu i priliku da se nametne kao prva opcija.

bmiles

pre 3 godine

Cetvorica iz bivse Juge! Dokaz da je tada Juga bila najbolja u Evropi a druga na svetu! Kraj tuzne price uz konstataciju NIKAD VISE!

Beks

pre 3 godine

Dirk Novicki je za jedan playoff uradio ono sto Jokic nece za 3 zivota,a kamoli da ispod proseka Nemacku uvede u finale,doduse uspeo je da ga igrac koji je igrao jos u Indianapolisu oduci od kosarke. Dok je Gasol u finalu eura sa 36 godina na Goberu pokazao kakvi mediokriteti vaze za top igrace danas.

bla

pre 3 godine

Jokic ce da nadmasi Divca ako pobedi u finalu sto je Divcu malo falilo. A u reprentaciji nece nikad.
(Lemmi, 23. april 2021 19:17)

Divac je igrao sa Djordjevicem, Danilovicem, Paspaljem i jos nekim strasnim igracima. Jokic trenutno nema ni jednog saigraca u reprezentaciji koji do kolena ovim igracima.

Beks

pre 3 godine

Inace ova petorka bi bila odlicna u danasnjoj filozofiji kosarke. Toni Kukoc bi ovde bio plej,njemu su nekad nabili misicnu masu,gde je izgubio na svom koraku i brzini,Aleksej Pokusevski je igrac tih karakteristika koji sada sa svojom gradjom dobija sansu bez problema,Drazen,Pedja i Dirk odlicni suteri,kao i Kukoc,vise prostora i prilike za run and gun. Divac odlican za ovakav tim,dobar dodavac.

matori

pre 3 godine

@Cetvorica iz bivse Juge! Dokaz da je tada Juga bila najbolja u Evropi a druga na svetu! Kraj tuzne price uz konstataciju NIKAD VISE!
(bmiles, 23. april 2021 18:33)

i danas bi bilo tako...

Lale gator

pre 3 godine

Izbaciš Dirkenštajna i vidiš kakva su oni šala za malog Nikolicu. A meni je Dražena bio idol kad sam bio mali. Objektivno odličan i ništa više.

spree 15

pre 3 godine

Dražen Petrović je možda i najbolji od ove petorice ali ne može biti u NBA petorci na osnovu 2 solidne sezone, nažalost ta karijera je tragično završena i pitanje je koliko bi igrao i šta bi sve postiga, na osnovu onog što imamo na poziciji 1 je Toni Parker, izostavljanje dvostrukog MVPa mi je takođe nejasno. Parker, Kukoč, Janis, Dirk i Jokić su 5 najuspešnijih igrača koje je Evropa dala NBA ligi.
Neko pominje Sabonisa, Domantas ima bolje brojeve od oca a ako Indiana nastavi ovako da se razvija igraće sigurno finale konferencije sa Turnerom, Brogdonom i Karisom.

Demar Derozan

pre 3 godine

Ok je izbor, u velikoj meri i relevantan, ali bih ja imao male korekcije, i neki igraci iz Tomasove prve postave bili bi mi 6, 7 i osmi igrac. Mada je tesko odluciti se, moj izbor prve postave je: Parker, Drazen, Kukoc, Novicki i P Gasol. Tu odmah, Pedja umesto Drazena, Divac/Sabonis umesto Gasola, Jokic umesto Novickog, Doncic/Jesakevicijus umesto Parketa, i Danilovic umesto Kukoca,. Kakva bi to timcina bila!

vlada82

pre 3 godine

Iskreno,Gasol (stariji naravno) i Parker nedostaju u petorci! Oni + Novicki pa ostale birajte. Naravno,govorim o igračima koji su završili karijeru,ne o trenutnim ( Jokić i Dončić onda tu upadaju)!

SCG

pre 3 godine

a bice kada zavrse karijere: parker,doncic,stojakovic,novicki,jokic,bez konkurencije..naravno janis moze ko voli na trojci..gasol je za sada tata dok jokic ne zavrsi karijeru..

Марко

pre 3 godine

Drazen, kukoc, nowitzki, divac i sabonis.
Dvije rezerve parker i radja. Gasol i stojakovic klasa ispod navedenih.
(croata, 23. april 2021 16:56)

Оно што Гасол уради на 10 утакмица, Дивац не уради за целу сезону. А оно што Јокић уради на једној утакмици, то Гасол, Сабонис и Новицки не могу заједно.

petar-nbg

pre 3 godine

Ovo sto je Tomas pobrojao je nesto sto je najbolje igralo NBA sa područja exYU + Dirk mada braća Gasol, Rubio, Parker Radja i ima još njih su nekako ispali sa te liste. Svako ima pravo na svoje mišljenje i verovatno su na njega ostavili najači utisak iz te ere NBA. Sada razvaljuju neki novi klinci.

x

pre 3 godine

Interesantno, ali Jokic je već nadmasio Divca, a malo je i Parkera smetnuo sa uma. Valjda konta da crnac ne moze biti evropljanin :)
(No, 23. april 2021 13:36)

Očigledno je pravio tim od igrača koji su završili karijeru.
Možda ću ostaviti nepopularan komentar, ali po meni ovde ima mesta samo za Novickog i Stojakovića.

Moj tim:
Parker, Đinobili, Stojaković, Novicki, Gasol.

Druga petorka:
Dražen, Kukoč, Šrempf, Divac, Sabonis (znam, dve petice, ali jbg :)

basketas

pre 3 godine

@U principu, to je to. Ako gledamo strikno po pozicijama fali plej, dodao bih Tonija Parkera, ali ne znam umesto kog. :) Ako ne, u drugoj petorci, uz Parkera, moj izbor bi bio Kirilenko (generalno jedan od najpodcenjenijih igrača, u današnjem NBA bi bio suvo zlato), Šrempf i braća Gasol. Kada završe karijere videćemo kako će se uklopiti pre svih Jokić, Dončić, Janis, Vučević, Dragić, Rubio i oba Bogdanovića (moguće da sam nekog preskočio).
(Boki, 23. april 2021 13:38)

jesi. sabonisa.

x

pre 3 godine

Kakav stručnjak, a ne zna da Đinobili nije Evropljanin.
(sve je relativno, 23. april 2021 15:07)

Zeznuo sam se. Naravno da znam da nije Evropljanin. Razmišljao sam o neameričkim igračima. Jesi srećan što si me ispravio?

pegla i kabl

pre 3 godine

jokic doncic dragic vucevic i bogdanovic su bolji.

bogdanovic ce biti bolji suter od stojakovica. vec sad obara pejine statistike.

jokic je veci od divca to svi znamo

doncic je tata za kukoca

dragic je ispod petrovica

vucevic ispod novickog, ali ne puno

Beks

pre 3 godine

"Gde ja zivim" druze ne znam gde zivis ali inteligencija ti ocito nije jaca strana posto,po drugi put ponavljam Emanuel Djinobili nije pomenut iz razloga jer bi trebao biti u startnoj petorci Evropljana,vec primer fantasticnog igraca koje statistika ne oslikava kao takvog,zbog ovih sto su im brojke isprale mozak.

Trash

pre 3 godine

Dva Tonija, Parker i Kukoc, po broju titula, pa iza daleko svi ostali. Inace Parker je po ocu Amer pa ga oni uzimaju za "njihovog".

TRUMP WON, PASS IT ON!

pre 3 godine

Petrovic/Parker/Djordjevic, Doncic/Danilovic, Kukoc/Stojakovic (Paspalj, Bertans), Novicki/Divac (mogao i 4-ku), Jokic/P. Gasol/Sabonis (Vucevic). Nemojte da zaboravite, de gustibus non disputandum est:-D

stranger

pre 3 godine

Petrovic,, Stojakovic, Jokic, Divac, i kao peti izdvaja se jedno ime, kosarkaski genijalac , cije prezime pocinje sa Bir a nije pivo. Ko pogodi o kome se radi dobije od mene 2+1. 😀

milan11

pre 3 godine

Svako ima svoju listu...

P.Gasol > Rađa > Divac/Sabonis
Galis > Petrović
(Locutus, 23. april 2021 17:46)

Da, samo što su neke liste objektivnije od drugih.
Rađa nije ni u snu bolji od Divca i Sabonisa koji su pravili saigrače boljim, bili bolji asistenti, igrali bolju odbranu, bolje čitali i kapirali igru ... I Dino je naravno bio igračina, da ne bude zabune, ali njegova odlična statistika iz tada očajnog Bostona nije pravo merilo. Sabonis pre povrede čak mnogo bolji i od Gasola.
I Petrović je isto bio dominantniji igrač od Galisa ...
A Tomasova lista zvuči kao da je prestao pratiti NBA tamo negde 2004. Petorka Jokić, Antetokounmpo, Tony Parker, Dončić + kao peti recimo Goran Dragić ili Bogdan Bogdanović bila bi bar ravnopravna njegovoj.(Zbog iste pozicije nisam stavio Pau Gasola, jer su Jokić i Janis ipak MVP kalibar.)

ja

pre 3 godine

@ (baron, 23. april 2021 20:51)

"Cak smo i legende zaboravili, te cekamo samo trenutak da ih omalozavamo.
"Svaka cast Divcu, ali ga je Jokara vec sada nadmasio".
Mislim, ko pise ovakve komentare?
U cemu ga je nadmasio?"

Evo, npr. u sledećem:

1. Jokić ima daleko bolje statističke parametre od Divca, u svim mogućim statističkim kategorijama,
2. Jokić je za 5 sezona bio All-Star 3 puta. Divac jednom za 15 sezona,
3. Jokić je "lice franšize" - glavni igrač, od kojeg sve zavisi. Divac je bio epizodista,
4. Jokić će, već ove sezone, biti MVP NBA lige. Divac za to nikada nije bio razmatran ni u prvih 100 igrača,
5. Ako Denver, sa Jokićem, bude uzeo titulu, on će biti "najodgovorniji" igrač za taj uspeh. Divac je, u svakom timu u kojem je igrao, bio samo šraf. Ništa više od toga..

Pijani zlotvor

pre 3 godine

Od njih 5,cak cetvorica etnicki Srbi! Doista ste kosarkaska velesila susjedi! I sutra kada netko opet bude sastavljao idealnu petorku iz Europe bit ce sve etnicki Srbi, Jokic,Doncic....

x

pre 3 godine

Interesantno, ali Jokic je već nadmasio Divca, a malo je i Parkera smetnuo sa uma. Valjda konta da crnac ne moze biti evropljanin :)
(No, 23. april 2021 13:36)

Očigledno je pravio tim od igrača koji su završili karijeru.
Možda ću ostaviti nepopularan komentar, ali po meni ovde ima mesta samo za Novickog i Stojakovića.

Moj tim:
Parker, Đinobili, Stojaković, Novicki, Gasol.

Druga petorka:
Dražen, Kukoč, Šrempf, Divac, Sabonis (znam, dve petice, ali jbg :)

pegla i kabl

pre 3 godine

jokic doncic dragic vucevic i bogdanovic su bolji.

bogdanovic ce biti bolji suter od stojakovica. vec sad obara pejine statistike.

jokic je veci od divca to svi znamo

doncic je tata za kukoca

dragic je ispod petrovica

vucevic ispod novickog, ali ne puno

objektivan

pre 3 godine

Mene zanima da li su ovi komentatori koji stavljaju u tim Parkera pre Dražena, ikada odgledali neku utakmicu Dražena Petrovica u NBA, pa i u Evropi ili čak reprezentaciji?? Parker, je jednostavno barem za 25% slabiji igrač od velikog Dražena. Ja bi u ovu petorku stavio Gasola umesto Divca, mada je Vlade zaista odlično igrao u svim timovima.

ja

pre 3 godine

Svako ima svoje mišljenje i ja to poštujem. Ali, koliko god meni drago što su ovde u većini naši, ipak moram da kažem da ova lista nije objektivna, već više liči na Ajzeino podilaženje našem regionu (iz ko zna kojih razloga). Drugo, lista je napravljena bez ikakvog reda. Ako se već pravi prva petorka najboljih, ona treba da sadrži igrače na svim pozicijama u okviru te petorke. Po mom mišjljenju, ona treba da izgleda ovako:

C - Jokić. Svaka čast Divcu, ali ga je Jokić nadmašio već posle par sezona u NBA. Jokić je Divac na kub,

PF - Dirk, bez dileme. Jedini koji može da mu priđe je Gasol, ali mislim da je Dirk tata za Gasola u svakom mogućem smislu,

SF - Adetokumbo. Da izvinu i Kukoč i Peđa (tim redosledom), ali, bez obzira na to što se njegova igra svodi na fizikalije, dečko je dvostruki MVP lige i 5-struki All Star igrač. Za razliku od titula koje su timska dostignuća, ovo su individualna priznanja, koja daleko više govore o sposobnostima i dometima nekog košarkaša, nego titule,

SG - Dončić. Svaka čast Draženu na onom što je uradio u evropskoj košarci, ali u NBA nije uradio ništa. Možda bi bila drugačija situacija da je poživeo, ali ovo nije ŠBBKBB, već realni rezultati, a tu ga Dončić šije, koji god parametar da gledate,

PG - Parker. Najviše su njega pominjali po komentarima. Možda je izostavljen zbog toga što, kako neko reče, kako može da bude Evropljanin kad je crnac, ali, na poziciji pleja, nijedan igrač iz Evrope nije ostavio ni približan trag kao Parker

pegla i kabl

pre 3 godine

parker nije do kolena drazenu. drazen je tek uzimao zalet kada je nastradao. bio bi mvp sigurno i pored dzordana. sam je dzordan rekao da su redzi miler i drazen petrovic najbolji suteri ikada, a znamo da je drazen bio bolji igrac nego suter.

kad si gledao Yugu samo si Drazena gledao. Bio je neverovatan.

Beks

pre 3 godine

Ne brinite,sada ce doci statisticari da poniste Thomasov izbor. 13,3,3 ovo je career stats Manu Ginobilija,koji je naravno igrao u timskom sistemu Spursa. Ali ja verujem da ce bucule reci da je na primer Zack Lavine bolji igrac..zbog statistike ili..isprani mozgovi!!!

Demar Derozan

pre 3 godine

Ok je izbor, u velikoj meri i relevantan, ali bih ja imao male korekcije, i neki igraci iz Tomasove prve postave bili bi mi 6, 7 i osmi igrac. Mada je tesko odluciti se, moj izbor prve postave je: Parker, Drazen, Kukoc, Novicki i P Gasol. Tu odmah, Pedja umesto Drazena, Divac/Sabonis umesto Gasola, Jokic umesto Novickog, Doncic/Jesakevicijus umesto Parketa, i Danilovic umesto Kukoca,. Kakva bi to timcina bila!

WillyWonka

pre 3 godine

Pretpostavljam da je izbor bio među igračima koji nisu više aktivni, jer bi sigurno Jokić i Dončić morali biti tu. Od ovih koji više nisu u NBA, Gasol umjesto Divca, te Parker umjesto Dražena, uz dužno poštovanje i Draženu i Divcu.

SubmisivniDominator

pre 3 godine

Drazen nije dominirao u NBA ni na koji nacin. to sto smo mogli videti jos 3,4 dobre sezone od njega u NBA ne znaci da bi uradio ne znam sta. nemojte da cenite njegovu NBA karijeru po euro uspesima. u NBA je bilo najmanje 10 boljih bekova od njega u vreme kad je igrao. da ne govorim po pozicijama.

Марко

pre 3 godine

Drazen, kukoc, nowitzki, divac i sabonis.
Dvije rezerve parker i radja. Gasol i stojakovic klasa ispod navedenih.
(croata, 23. april 2021 16:56)

Оно што Гасол уради на 10 утакмица, Дивац не уради за целу сезону. А оно што Јокић уради на једној утакмици, то Гасол, Сабонис и Новицки не могу заједно.

Peranović

pre 3 godine

Mene zanima da li su ovi komentatori koji stavljaju u tim Parkera pre Dražena, ikada odgledali neku utakmicu Dražena Petrovica u NBA, pa i u Evropi ili čak reprezentaciji?? Parker, je jednostavno barem za 25% slabiji igrač od velikog Dražena. Ja bi u ovu petorku stavio Gasola umesto Divca, mada je Vlade zaista odlično igrao u svim timovima.
(objektivan, 23. april 2021 14:16)

Prekini da veličaš privatnika koji nije bio najbolji igrač...

Aleksandar iz Osla

pre 3 godine

Ajzea je izgleda mislio samo na igrače protiv kojih je lično igrao.
I ja se slažem da su Gasol, pa i Sabonis ispred Divca.
A Nikola Jokić sada ispred svih.

Ja pa Ja

pre 3 godine

Gledaj sada botova od Jokića i Dončića i njihovih „ pametnih “ komentara .Samo da se zna da trebaju dva Jokića da bi ispao jedan Divac isto tako i dva Donćića sa bi ispao jedan Dražen Petrović.

TRUMP WON, PASS IT ON!

pre 3 godine

Petrovic/Parker/Djordjevic, Doncic/Danilovic, Kukoc/Stojakovic (Paspalj, Bertans), Novicki/Divac (mogao i 4-ku), Jokic/P. Gasol/Sabonis (Vucevic). Nemojte da zaboravite, de gustibus non disputandum est:-D

stranger

pre 3 godine

Petrovic,, Stojakovic, Jokic, Divac, i kao peti izdvaja se jedno ime, kosarkaski genijalac , cije prezime pocinje sa Bir a nije pivo. Ko pogodi o kome se radi dobije od mene 2+1. 😀

Prebranac44

pre 3 godine

Divca su izabrali jer je igrao u zvezdi :)
(zed, 23. april 2021 14:53)

I Stojakovic je igrao u Zvezdi...U prvoj ''evropskoj'' petorci najjace lige sveta svih vremena, Zvezda ima dvojicu (a Partizan samo jednog), pa ti vidi :p

bla

pre 3 godine

Jokic ce da nadmasi Divca ako pobedi u finalu sto je Divcu malo falilo. A u reprentaciji nece nikad.
(Lemmi, 23. april 2021 19:17)

Divac je igrao sa Djordjevicem, Danilovicem, Paspaljem i jos nekim strasnim igracima. Jokic trenutno nema ni jednog saigraca u reprezentaciji koji do kolena ovim igracima.

divac titan

pre 3 godine

Tacno i Jokic je vec sada bolji nego sto je Divac ikada bio, ali Divac je u neku ruku legendarni igrac NBA-a, medju prvima je otisao, igrao u najjacoj eri, zaigrao za LA, pa onda one epske borbe protiv Seka u dresu Sakrementa, dubok trag je ostavio Vlade
(Sub013, 23. april 2021 17:24)

A u cemu je to Jokic bolji od Divca?
Vlade ima gomilu medalja, ima zapazenu NBA karijeru u vreme kada se u NBA igrala najbolja i najteza kosarka a ne ovaj cirkus koji danas gledamo.
Vlade je bio rodjeni sampion, covek je za Jokica bio Olajuwon u odbrani, dok mu u napadu nikada nisu dali sansu kao Jokicu, a u mladjim danima dok je igrao za Partizan, reprezentaciju bio je sila i u napadu i odbrani.

Jokic sa ovim stilom i znanjem ne moze da prodje u reprezentaciji, u 90-im bi kao i vecina danasnjih NBA centara (Vucevic, Valanciunas, mladjani Sabonis, Gobert, Nurkic) grejao klupu.
Ljudi ne shvataju da vi danas u NBA nemate kvalitetnog visokog igraca. Jokica i Embida cuvaju neka deca, a nivo timske igre i odbrane je na mizernom nivou. 95% danasnjih NBA ekipa nema pobednicki mentalitet, 95% zvezda nema pobednicki mentalitet. Igra se pasivno do prvog veceg otpora, i onda se tu staje. Novac je na prvom mestu, kosarka nikoga ne zanima.
Samo Denver i Lakersi igraju timsku kosarku, dva tima od 30 u ligi.
Ovde se pravi mit oko Jokica, a Denver pre svega igra timsku kosarku, imaju vanserijski talenat Portera, o kome se ovde prica kao o nekom nebitnim kosarkasu.

Milos Radunkovic

pre 3 godine

Najbolji za dodavanja je Jokić, i to "svetlosnu godinu" ispred svih. A kako stoje stvari, biće veći, ako već i nije, i od jednog Dražena Petrovića, da ne pominjemo ostale.

Beks

pre 3 godine

Dirk Novicki je za jedan playoff uradio ono sto Jokic nece za 3 zivota,a kamoli da ispod proseka Nemacku uvede u finale,doduse uspeo je da ga igrac koji je igrao jos u Indianapolisu oduci od kosarke. Dok je Gasol u finalu eura sa 36 godina na Goberu pokazao kakvi mediokriteti vaze za top igrace danas.

x

pre 3 godine

Kakav stručnjak, a ne zna da Đinobili nije Evropljanin.
(sve je relativno, 23. april 2021 15:07)

Zeznuo sam se. Naravno da znam da nije Evropljanin. Razmišljao sam o neameričkim igračima. Jesi srećan što si me ispravio?

baron

pre 3 godine

Dirk Novicki je za jedan playoff uradio ono sto Jokic nece za 3 zivota,a kamoli da ispod proseka Nemacku uvede u finale,doduse uspeo je da ga igrac koji je igrao jos u Indianapolisu oduci od kosarke. Dok je Gasol u finalu eura sa 36 godina na Goberu pokazao kakvi mediokriteti vaze za top igrace danas.
(Beks, 23. april 2021 19:44)

Potpisujem sve.
Ovde vise ne moze da se procita dobar komentar, prava analiza nekog meca, od patoloskih komentara u kome se velica jedan igrac.
Cak smo i legende zaboravili, te cekamo samo trenutak da ih omalozavamo.
"Svaka cast Divcu, ali ga je Jokara vec sada nadmasio".
Mislim, ko pise ovakve komentare?
U cemu ga je nadmasio?

Ili Doncic ovo, Doncic ono. Mislim da nema dva evropska trenera koji bi pre Gorana Dragica birali Doncica. Janis i kosarka?
Super to izgleda u ligi gde je taj kosarkas max zasticen, gde su mu omoguceni trokoraci, duple, faulovi u napadu, ali se videlo koliko je covek tanak kada treba prosto da igra kosarku. On se namuci da ubaci 15p.
Mora opet i evropske sudije da pomognu.
Hajde da nema snimaka iz 90-ih, pa onda da govorimo o nekakvoj mitomaniji iz davnih vremena, ali sve to se moze videti na youtubu, kako se igrala timska odbrana, kako su bekovi vrsili presing, centri pod obrucom borili za svaki skok. Jednostavno ne moze da se poredi. Ovo sto se danas igra u NBA je kecerska kosarka, totalno negledljiva i neinteligentna.
A posebna rubrika za nepoverovati je, ko sve tamo igra.

Beks

pre 3 godine

"Gde ja zivim" druze ne znam gde zivis ali inteligencija ti ocito nije jaca strana posto,po drugi put ponavljam Emanuel Djinobili nije pomenut iz razloga jer bi trebao biti u startnoj petorci Evropljana,vec primer fantasticnog igraca koje statistika ne oslikava kao takvog,zbog ovih sto su im brojke isprale mozak.

spree 15

pre 3 godine

Dražen Petrović je možda i najbolji od ove petorice ali ne može biti u NBA petorci na osnovu 2 solidne sezone, nažalost ta karijera je tragično završena i pitanje je koliko bi igrao i šta bi sve postiga, na osnovu onog što imamo na poziciji 1 je Toni Parker, izostavljanje dvostrukog MVPa mi je takođe nejasno. Parker, Kukoč, Janis, Dirk i Jokić su 5 najuspešnijih igrača koje je Evropa dala NBA ligi.
Neko pominje Sabonisa, Domantas ima bolje brojeve od oca a ako Indiana nastavi ovako da se razvija igraće sigurno finale konferencije sa Turnerom, Brogdonom i Karisom.

Dragan

pre 3 godine

Mladi ne znaju ali NBA iz perioda Divca, Stojakovica i ostalih nije uporediva sa današnjom. U ono vreme su igrali takvi igrači da ovi današnji kao sto su Doncic i ostali ne bi se ni primetili.

milan11

pre 3 godine

Svako ima svoju listu...

P.Gasol > Rađa > Divac/Sabonis
Galis > Petrović
(Locutus, 23. april 2021 17:46)

Da, samo što su neke liste objektivnije od drugih.
Rađa nije ni u snu bolji od Divca i Sabonisa koji su pravili saigrače boljim, bili bolji asistenti, igrali bolju odbranu, bolje čitali i kapirali igru ... I Dino je naravno bio igračina, da ne bude zabune, ali njegova odlična statistika iz tada očajnog Bostona nije pravo merilo. Sabonis pre povrede čak mnogo bolji i od Gasola.
I Petrović je isto bio dominantniji igrač od Galisa ...
A Tomasova lista zvuči kao da je prestao pratiti NBA tamo negde 2004. Petorka Jokić, Antetokounmpo, Tony Parker, Dončić + kao peti recimo Goran Dragić ili Bogdan Bogdanović bila bi bar ravnopravna njegovoj.(Zbog iste pozicije nisam stavio Pau Gasola, jer su Jokić i Janis ipak MVP kalibar.)

vlada82

pre 3 godine

Iskreno,Gasol (stariji naravno) i Parker nedostaju u petorci! Oni + Novicki pa ostale birajte. Naravno,govorim o igračima koji su završili karijeru,ne o trenutnim ( Jokić i Dončić onda tu upadaju)!

SCG

pre 3 godine

a bice kada zavrse karijere: parker,doncic,stojakovic,novicki,jokic,bez konkurencije..naravno janis moze ko voli na trojci..gasol je za sada tata dok jokic ne zavrsi karijeru..

Mihajlo

pre 3 godine

Slazem se,verovatno bi Arvidas Sabonis mogao umesto Divca da je duze igrao NBA ligu,on je dosao vec pred kraj karijere.
Parker i Gasol jesu trofejniji igraci u NBA ligi ali nisu bolji od Drazena i Divca.

Brane

pre 3 godine

Ljudi, shvatite jednu stvar - svi ti stari igrači ne cene današnju košarku i nove "mlake" igrače. Za njih je NBA umro pre 15 godina.
Dakle s njihove tačke gledišta vrede isključivo igrači iz njihove ere (ni one pre ni one posle). Kad tako sagledate stvari čovek je dao jedini mogući izbor - svi ostali kandidati koje s pravom spominjete su došli kasnije.

djc-xxx

pre 3 godine

Bravo legendo! Ovo je nekadašnji pravi evropski Drim tim, koji bi se ravnopravno nosio i sa adekvatnom petorkom Amera iz tog vremena !
A posebno mi je drago što u tom timu dominira jugoslovenska škola košarke !

vajs

pre 3 godine

Ovo su igrači čija je karijera u NBA odavno završena, zato se od njih sastavila petorka. Jokić, Dončić i Janis nisu još ni na polovini svoje karijere, tako da njih sada nema potrebe spominjati.

Trash

pre 3 godine

Dva Tonija, Parker i Kukoc, po broju titula, pa iza daleko svi ostali. Inace Parker je po ocu Amer pa ga oni uzimaju za "njihovog".

stef

pre 3 godine

Gasol>Divac
Parker>Drazen (drazen jeste mozda bio bolji igrac, ali dzabe to kada ga je omela nesreca. Ne znamo da li bi nastavio dobre partije, osvojio prsten..)
Sto se tice Stojakovica, steta sto se nije pojavio sada, kada se igra ovakva kosarka. On i Rej Alen bi bili najbolji igraci lige. Jedino Stef Kari od sutera bi mogao da im parira

Zubloca

pre 3 godine

Vidim da ljudi nisu baš pažljivo gledali. Nigdje Thomas nije rekao da je to "Euro NBA" petorka. Nego "moja petorka euro igrača". Dakle, mogao je staviti i Bodirogu. On cijeni Dražena a vi se podsmijavate jer je Dražen poginuo s 28 g. pa eto nije igrao all star. To nije ni tema. Drugo, on je očito mislio na igrače kojima je svjedočio i koji su završili karijeru. Kada Giannis, Dončić i Jokić završe karijeru možda će upasti u ovu petorku umjesto trojice, a možda... tko zna. Ginobili nije iz Europe, ne znam o čemu se tu raspravlja.

Lale gator

pre 3 godine

Izbaciš Dirkenštajna i vidiš kakva su oni šala za malog Nikolicu. A meni je Dražena bio idol kad sam bio mali. Objektivno odličan i ništa više.

Boki

pre 3 godine

U principu, to je to. Ako gledamo strikno po pozicijama fali plej, dodao bih Tonija Parkera, ali ne znam umesto kog. :) Ako ne, u drugoj petorci, uz Parkera, moj izbor bi bio Kirilenko (generalno jedan od najpodcenjenijih igrača, u današnjem NBA bi bio suvo zlato), Šrempf i braća Gasol. Kada završe karijere videćemo kako će se uklopiti pre svih Jokić, Dončić, Janis, Vučević, Dragić, Rubio i oba Bogdanovića (moguće da sam nekog preskočio).

Beks

pre 3 godine

"Gde je zivim" odakle tebi da ja pisem o Ginobiliju zbog toga? @asd Porzingis,najveca stetocina Dalasa,koji kampuje vani sa svojom visinom zbog cega ih pune u reketu,tek kad je javno iskritikovan,malo je poceo da menja igru. Odlucite se jel vam Janis prevara bez suta ili je jedan od najvecih igraca iako nema sut!! Opusteno,da su Jokic i Doncic igrali ranije i ko zna kada dobili priliku i sa kakvom ulogom u timu,a da Kukoc,pedja i ostali igraju danas s obzirom da Evropljani sada,kao Pokusevski na primer odmah dobiju sansu,minute i slobodu,isto bi pricali kako su Kukoc i ostali mnogo bolji nego sto je Jokic bio. Tako to ide. Divac je u Nba dosao u tim gde je glavni Medzik i gde iskusni igraci James Whorty,Byron Scott,Ac Green itd imaju vece privilegije od njega,gde su vecina plejeva imala organizatorske sposobnosti,nije dosao u mlad tim koji nema nijednu iskristalisanu zvezdu,gde bi on dobio svu slobodu i priliku da se nametne kao prva opcija.

Topnik

pre 3 godine

Parker je podcijenjen čini mi se. 4 NBA titule, MVP finala, efikasan igrač-u najboljim danima šutirao i do 54 posto iz igre kao bek uz dvadesetak poena. Ima i europsko zlato s Francuskom uz još par medalja...vrhunska karijera.

Васа

pre 3 godine

Видим да се у коментарима ниподаштава умеће Владе Дивца и његова улога у НБА. Владе Дивац је био толико добар да је готово одмах по доласку у САД заиграо у стартној петорци Лејкерса, уз Булсе, најбољој екипи на свету. Давао је изузетан допринос у свим екипама у којима је играо.
Иначе, изабрана петорка је по мом укусу и мислим да већина коментара долази од млађих генерација.

MOCA

pre 3 godine

Draženu bi možda tu bilo mjesto da nažalost nije nastradao, a ovako ostaje da nagađamo. Tragična smrt je prekinula očigledno karijeru u velikom usponu u NBA. Parkeru je tu mjesto zato što je igrao toliko dugo na vrhunskom nivou i osvajao titule sto Dražen nije. Šta bi se desilo ako bi nedao bog Dončić iz nekog razloga prestao da igra, pa da li bi ga proglašavali najbolim (što će vjerovatno biti), a što u stvari sada nije ni blizu.

Sub013

pre 3 godine

Uz duzno postovanje Divcu, stariji Gasol ima bolju karijeru od njega
(Srdjan, 23. april 2021 13:39)

Tacno i Jokic je vec sada bolji nego sto je Divac ikada bio, ali Divac je u neku ruku legendarni igrac NBA-a, medju prvima je otisao, igrao u najjacoj eri, zaigrao za LA, pa onda one epske borbe protiv Seka u dresu Sakrementa, dubok trag je ostavio Vlade

petar-nbg

pre 3 godine

Ovo sto je Tomas pobrojao je nesto sto je najbolje igralo NBA sa područja exYU + Dirk mada braća Gasol, Rubio, Parker Radja i ima još njih su nekako ispali sa te liste. Svako ima pravo na svoje mišljenje i verovatno su na njega ostavili najači utisak iz te ere NBA. Sada razvaljuju neki novi klinci.

sve je relativno

pre 3 godine

Moj tim:
Parker, Đinobili, Stojaković, Novicki, Gasol.

Druga petorka:
Dražen, Kukoč, Šrempf, Divac, Sabonis (znam, dve petice, ali jbg :)
(x, 23. april 2021 14:08)

Kakav stručnjak, a ne zna da Đinobili nije Evropljanin.

PimPong

pre 3 godine

Ovakve petorke je nemoguce napraviti. Sa neke sentimentalne strane, 100% podrzavam ovu petorku. Drazen, Vlade i Toni su bili ti prvi igraci iz Evrope, i moram da priznam da igraju po trenutnim pravilima, imali bi jos bolje "statisticke" ucinke. Ali realno, Parker treba da bude u toj prvoj petorci. On je bio MVP NBA finala, znaci najbolji igrac ekipe koja je osvojila titulu.

Неедукован

pre 3 godine

Хммммм..
Свакако ми је драго због четворице играча са ових простора, али изоставити Тони Паркера из овог друштва је..па..не баш реално. Човек је обележио једну еру Спарса и то ону у којој је било и шампионског прстења. Наравно да је ту заслуга и других играча, као и Грега Попвича, али Тони је био невероватан кошаркаш. По мени би он свакако морао имати места у првој петорци.

Gde ja zivim

pre 3 godine

Za sve ove sto stavljaju Ginobili-a u startnu petorku... Covek je Argentinac, a Argentina je u Juznoj Americi, dakle ne u Evropi. Tako da atlas u ruke, pre bilo kakvih komentara, vezanih za kosarku.

basketas

pre 3 godine

@U principu, to je to. Ako gledamo strikno po pozicijama fali plej, dodao bih Tonija Parkera, ali ne znam umesto kog. :) Ako ne, u drugoj petorci, uz Parkera, moj izbor bi bio Kirilenko (generalno jedan od najpodcenjenijih igrača, u današnjem NBA bi bio suvo zlato), Šrempf i braća Gasol. Kada završe karijere videćemo kako će se uklopiti pre svih Jokić, Dončić, Janis, Vučević, Dragić, Rubio i oba Bogdanovića (moguće da sam nekog preskočio).
(Boki, 23. april 2021 13:38)

jesi. sabonisa.

Beks

pre 3 godine

Inace ova petorka bi bila odlicna u danasnjoj filozofiji kosarke. Toni Kukoc bi ovde bio plej,njemu su nekad nabili misicnu masu,gde je izgubio na svom koraku i brzini,Aleksej Pokusevski je igrac tih karakteristika koji sada sa svojom gradjom dobija sansu bez problema,Drazen,Pedja i Dirk odlicni suteri,kao i Kukoc,vise prostora i prilike za run and gun. Divac odlican za ovakav tim,dobar dodavac.

matori

pre 3 godine

@Cetvorica iz bivse Juge! Dokaz da je tada Juga bila najbolja u Evropi a druga na svetu! Kraj tuzne price uz konstataciju NIKAD VISE!
(bmiles, 23. april 2021 18:33)

i danas bi bilo tako...

bmiles

pre 3 godine

Cetvorica iz bivse Juge! Dokaz da je tada Juga bila najbolja u Evropi a druga na svetu! Kraj tuzne price uz konstataciju NIKAD VISE!

ja

pre 3 godine

@ (baron, 23. april 2021 20:51)

"Cak smo i legende zaboravili, te cekamo samo trenutak da ih omalozavamo.
"Svaka cast Divcu, ali ga je Jokara vec sada nadmasio".
Mislim, ko pise ovakve komentare?
U cemu ga je nadmasio?"

Evo, npr. u sledećem:

1. Jokić ima daleko bolje statističke parametre od Divca, u svim mogućim statističkim kategorijama,
2. Jokić je za 5 sezona bio All-Star 3 puta. Divac jednom za 15 sezona,
3. Jokić je "lice franšize" - glavni igrač, od kojeg sve zavisi. Divac je bio epizodista,
4. Jokić će, već ove sezone, biti MVP NBA lige. Divac za to nikada nije bio razmatran ni u prvih 100 igrača,
5. Ako Denver, sa Jokićem, bude uzeo titulu, on će biti "najodgovorniji" igrač za taj uspeh. Divac je, u svakom timu u kojem je igrao, bio samo šraf. Ništa više od toga..