Petak, 23.04.2021.

10:28

UEFA izbacuje Real i Juventus na godinu dana?!

Evropska kuća fudbala sprema kazne za Real Madrid i Juventus.

Izvor: MS

UEFA izbacuje Real i Juventus na godinu dana?! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

94 Komentari

Sortiraj po:

Adidas

pre 3 godine

Uefa nista ne moze najtrofejnijem Italijanskom klubu...
(juventino38scudeti, 23. april 2021 23:40)

Kojem, onom sto je izbacen svojevremeno u nizi rang italijanske lige zbog namjestanja utakmica. Bas su nedodirljivi.

trt

pre 3 godine

samo oštro, jedni potroše 400 miliona na igrača na kraju karijere a drugi 250 na Hazarda koji odigra 30 utakmica u 2 godine. i sad bi real kupio Mbapea i Haalanda jer kao nisu lani trošili.
perez i real su uništili nogomet luđačkim trošenjem na galacticose, kupili su Figa, Zidana, Beckama i Ronalda u 3 godine jer su mislili da su preveliki da propadnu. pa ih je grad spašavao kupovinom trening centra za ogroman novac.
na juventus ne treba trošiti riječi, lopuže i prevaranti koji su uništili seriu A.
nikome neće faliti a možda je jedna godina malo za kaznu.
(dubrovnik, 23. april 2021 10:47)

Stari trening centar kada je bio izgrađen bio je van grada. Tokom narednih decenija grad se širio i došao i do tog trening centra. Zbog toga je cena tog zemljišta dosta porasla.
Real je prodao stari trening centar da bi vratio neke dugove iz 90ih i izgradio novi i veći van grada.
Iako su prvobitne bile priče da je zemljište tog starog trening centra prodao gradu, to se nije desilo.
Real je poklonio deo tog zemljišta gradu u zamenu za promenu namene tog zemljišta u komercijalno, a drugi deo je prodao. Na kraju je i grad prodao taj deo zemljišta koji je dobio.
To su kupili Repsol i još tri velike kompanije i tu izgradili četiri nebodera, Cuatro Torres.

choda gauchoo

pre 3 godine

Real da izbace iz ovogodišnjeg polufinala, dovoljno. Oni su, ipak, malo preveliki. A Juventus ogledno kazniti zabranom učešća u evro takmičenjima 3 godine. Ako je mogla da ih kazni Serija A izbacivanjem u drugu ligu, valjda može i UEFA
(stefan, 23. april 2021 11:09)

Treba i Real da izbace na tri godine, kako Juventusu, Tako i realu, oni su kolovodje, a isti arsini treba da vaze za sve... Samo, po meni Real ne treba izbacivati iz ovogodisnje LS, jer bi onda izgubila na regularnosti, a Chelsea bi bio u povlascenom polozaju zbog direktnog prolaza dalje... Kazne treba da pocnu da se primenjuju od sledece sezone...

Tema

pre 3 godine

Muamer
Po cemu su to dva najveca kluba. Po lopovluku po kradjama po namestenim utakmicama? Ja ne znam kako te nije stid ovako nesto da izjavis. Pa ceo svet zna za Realove i Juventusove malverzacije kroz istoriju. Kakav klub takvi i navijaci to je poenta svega.

Revolt aka Pirotehnicar

pre 3 godine

Kako je to Milan proteziran u Evropi? Da nas nisu sudije pogurale protiv reala kad smo ih u polufinalu pobedili 5:0 ili kad smo Steauu i barselonu dobili 4:0 u finalima? Upravo je Milan jedna od vecih zrtava, i 1994. i 2004, nasi rivali su igrali pod uticajem nedozvoljenih sredstava (ovo prvo je potpuno dokazano), za 2006. svi vec znamo sta se dogodilo u polufinalu protiv rivala protiv kojeg su nas sudije ostetile i 2012. i 2013. s tim sto smo pre osam godina vec bili jako slabi i verovatno bismo svakako ispali i pored pobede u prvom mecu od 2:0. Cak i onaj penal u Istanbulu je sumnjiv:-D I nemojte mi samo o letu 2006, Milan je tada (i ne samo tada, razume se) imao najjaci tim na svetu i ama bas nikakva pomoc mu nije bila potrebna.

dubrovnik

pre 3 godine

Juventus?? Mozda u Italiji, u Evropi ima bar 5 klubova i po rezultatima i po tradiciji koji su veci od njega.
ljudi Juventus je treći klub u Italiji, ide milan sa hrpom LP, Inter sa 3 Lp i onda je lopovski klub sa najviše pokradenih seria A. navijači juventusa navijaju i za Real, Bayern, Dinamo i Zvezdu, ljudi vole lopove.

Petar

pre 3 godine

50% pluseva je dokaz koliko se Srbi kuze u fudbal. Juve jedini klub na svijetu koji je osvojio sva natjecanja u kojima je sudjelovao, kao i Cibona u kosarci.
(el pecador, 23. april 2021 11:52)

Jel na sljaci ili betonu osvajala?! Ladno mitoman stavi Juve i neki propali klub ni manje ni vise, nego iz kosarke. Sa vama uvek komedija.

choda gauchoo

pre 3 godine

Vidim da veliki broj komentatora stavlja Barsu u isti kos sa Realom i Juveom... Barselona je sve suprotno od njih... Od filozofije i organizacije kluba, stila fudbala koji su uvek gajili, koriscenja omladinske skole i svojih, skolovanih igraca( njihova svaka selekcija, od petlica do prvog tima igra identicno), znacaja navijaca... Zasto Barselona??? Kod Barse, ogromnu ulogu i uticaj na klub i njegove odluke imaju navijaci... Oni su i delom vlasnici kluba... Biraju cak i predsednika, cime malo klubova moze da se pohvali... Barsa nije rekla da hoce da ostane u Super ligi, nego je rekla da navijaci odlucuju o svemu i da ce organizovati glasanje, kao i za sve najvaznije odluke koje se ticu kluba... I da ce nakon glasanja o Super ligi izaci sa svojim krajnjim i zvanicnim stavom, koji ce zavisiti iskljucivo od onoga sto su navijaci izglasali ... To je za ponos... Mes Que un club im nije parola bez razloga... Pogresili su sto nisu pre pripajanja Super lige organizovali referendum i to stoji... Ali cela prica oko Super lige je uradjena na brzinu, zbrda zdola i u tajnosti i ko zna sta jos ima iza svega... Barsa bi i da se nije raspala Super liga, da su se navijaci pobunili, organizovala glasanje i izasla iz nje... Tako da Barsa ni slucajno ne moze da se stavlja u isti kos sa Realom i Juventusom, gde se niko nista ne pita osim Pereza i Anjelija i gde Perez otvoreno kaze da ga boli uvo za navijace, a posebno one u Madridu, Spaniji i Evropi...

Kevin Garnet

pre 3 godine

Vala je uefa svih ovih godina bila na strani real madrida osvojili 3-4 ls sa svom pomocu sudija + ronaldu isto toliko poklonili nagrada za zlatnu loptu.

hahaha

pre 3 godine

@ Bla

Zato sto je Juve osvojio svako zvanicno medjunarodno takmicenje koje je ikad postojalo. Ako nista onda zbog toga, a to sto ti pratis fudbal od 98 i giganti evropskog fudbala su ti Siti, PSG ili Totenhem, tvoj problem.
(Rsrs, 23. april 2021 11:12)

Čak, od 98.

Vanja Grubač

pre 3 godine

Dva najveca sinonima za prevaru, laz, kradju, namestane, kupljene utakmice, titule. Mnogi klubovi su imali protekciju sudija s vremena na vreme, i United i Liverpul i Barcelona i Milan, Bayern..Ali niko ni blizu ova dva kluba za koje se vezu najveci skandali u istoriji evropskog fudbala. Juventus umesan u najveci skandal namestanja utakmica ikad. Na koji nacin su zasticeni u Italiji to je tesko pojmiti. Niko nije dobio toliko spornih penala kao oni. Kupovali sudije, utakmice..Anjeli porodica zlo fudbala vec decenijama. Sta reci o Realu? Kakva samo protekcija za vreme Frankove vladavine, otimali doslovno igrace drugih klubova, pod vojnom prisilom mnogi gubili.( ima odlican doku o svemu tome) . Novija istorija im takodje obelezena mrljama kakve je tesko pojmiti. Onakvo navlacanje u Evropi nisam video u svojih 30 i kusur god. Nije bas da danas pratim fudbal kao pre, ali bi mi bilo neizmerno drago da ova dva kluba budu najstroznije kaznjeni za organizovanje lige koja bi unistila i ovo malo vrednosti sto je ostalo u tom sportu. Obicni pohlepnici. Uefa i fifa su ruglo fudbala takodje, ali u ovom slucaju sam na njihovoj strani. Out najvecem olosu u evropskom fudbalu.
(Kud_idijoti, 23. april 2021 11:56
Ne pratiš zvezdu?Što si nju izostavio?

choda gauchoo

pre 3 godine

Kao što već rekoh:Barca,Real,Juventus. Ti otpadnici za mene više ne postoje u fudbalskom svetu. Atletiko, Milan, Inter a pogotovo Totenhem, moraće da se potrude u narednim godinama, da me ubede u svoje dobre namere. Hvala na pažnji.
(Alex, 23. april 2021 11:03)
Zasto Barselona??? Kod Barse, ogromnu ulogu i uticaj na klub i njegove odluke imaju navijaci... Oni su i delom vlasnici kluba... Biraju cak i predsednika, cime malo klubova moze da se pohvali... Barsa nije rekla da hoce da ostane u Super ligi, nego je rekla da navijaci odlucuju o svemu i da ce organizovati glasanje, kao i za sve najvaznije odluke koje se ticu kluba... I da ce uraditi iskljucivo ono sto njeni navijaci zele... To je za ponos... Pogresili su sto nisu pre pripajanja Super lige organizovali referendum i to stoji... Ali cela prica oko Super lige je uradjena na brzinu, zbrda zdola i u tajnosti i ko zna sta jos ima iza svega... Barsa bi i da se nije raspala Super liga, da su se navijaci pobunili, organizovala glasanje i izasla iz nje... Tako da Barsa ni slucajno ne moze da se stavlja u isti kos sa Realom i Juventusom, gde se niko nista ne pita osim Pereza i Anjelija i gde Perez otvoreno kaze da ga boli uvo za navijace, a posebno one u Madridu, Spaniji i Evropi...

choda gauchoo

pre 3 godine

И треба побећи уз труле и корумпиране УЕФЕ. Зашто људима смета Супер Лига? Може лепо паралелно да иде, ко хоће да гледа фино ко не исто фино. Правда за побуњенике ? Енглези испале трубе и издали друге а уговор потписали. А ви што волите да је пропала Супер Лига гледаћете исте тимове и даље како побеђују и млате слабије. Супер зар не ?
(дијаспора, 23. april 2021 11:01)
Da li shvatas da bi ta Super liga za par godina potpuno obesmislila i unistila nacionalne sampionate? Unistila bi osnovne stubove fudbala... Eto ti dovoljan razlog da budemo protiv Super lige...

ProkopijeElGrande

pre 3 godine

А ви што волите да је пропала Супер Лига гледаћете исте тимове и даље како побеђују и млате слабије. Супер зар не ?
(дијаспора, 23. april 2021 11:01)

Mi cemo gledati kako Zvezda demolira Liverpula ili Dinamo Totenhema... Gledacemo kako se Porto i Lion sprdaju na terenu sa Juventusom, Real na kolenima u Donjecku, Barselonu resetovanu na fabricka podesavanja u Minhenu i slicno... Sve to nikad vise ne bismo videli da je abominacija zazivela...

choda gauchoo

pre 3 godine

Slovenac na čelu UEFA se iživljava na jednom Realu i Juventusu!? A ova dva kluba i ostalih 10 koji su se pobunili imaju zajedno veći budžet od cele Slovenije! Fudbal je odavno postao samp i isključivo biznis/posao, sedište UEFA i FIFA je u Švici - da samo vidite gde i kako žive... vile, delux stanovi, privatne ordinacije i najskuplje kase zdravstvenog osiguranja, isključivo privatne čarter avio kompanije, plate i bonusi koji su nekoliko puta iznad Ciriškog proseka (CHF 6500 x13)! Da neuvredim neke od vas ali još se samo "budale" i "sirotinja" pali na Fudbal... dok vi motate kablove za siću ovde u Švici se zvaničnici UEFA i FIFA "kupaju" u ptičijem mleku!!!
(Aleksandar, 23. april 2021 11:00
Napisao si druze bas sve i svesta, u pravu si da je fudbal odavno biznis i tu se potpuno slazem, ali kada si rekao da samo budale i maloumnici gledaju fudbal, e tu si zestoko omasio poentu... Fudbal je, pre svega, najlepsa igra, umetnost, vise od sporta... i mi koji ga gledamo, bar ja, ga gledamo zbog prelepih poteza, majstorija, kreativnosti, jednostavno fudbal je i dalje i bice uvek prelepa igra... bez obzira sto je postao biznis, bez obzira na sve ono ruzno oko same igre, igra je mnogo vise od sporta, umetnost... fudbal i te utakmice, derbiji, iznenadjenja, majstorije vrhunskih igraca, pracenje razvoja mladih talenata, takmicarsko nadmetanje, nama, koji gledamo ovu najlepsu igru pricinjava ogromno zadovoljstvo i ulepsava zivot... tako da ti milioni nisu dovoljni da me odvoje od fudbala

muamer

pre 3 godine

Ovi iz FIFE i UEFE su se malo previše zaigrali, ne znaju sa kim imaju posla, mogli bi oni letjeti naglavačke. Juve i Real su dva najveća kluba.

ko-ometator

pre 3 godine

Sta se ceka stim? Otvoreno rade protiv ne samo UEFE nego i fudbala sporta kakvog poznajemo. I dalje su u toj kampanji. UEFA se pravi luda sve su to oni znali i ovakav projekat bice ostvaren kada njoj bude to odgovaralo...

PFC

pre 3 godine

Partizan da se priključi Realu i Juventusu. Ipak mi sa njima imamo veliku tradiciju. Sa Realom smo igrali nekoliko puta velike utakmice u Kupu i Ligi Šampiona, a Juve nam je dao dresove. Pozvati još Paok i CSKA.

donovan

pre 3 godine

Kako ono beše na onom transparentu od pre koju godinu -UEFA mafija ili tako nešto. Šta je sad?

Smeta neka poluzatvorena liga u fudbalu, a ne smeta još zatvorenija u košarci, od koje niko osim Đordija i njegove kamarile nema koristi. To je, kao, u redu, sportski? A, Đordi je car. To društvo je evropsku košarku dovelo na rub propasti.

UEFA, pogotovo ovakva kakva je sad, nema nikave šanse na duže staze protiv najbogatijih i najpopularnijih klubova u Evropi i svetu. Ona ovaj rat sigurno gubi. Ovo je samo početak, a na kraju će proći kao i FIBA. Besmisleno je kažnjavati ovakve klubove, pogotovo zabranjivati igraćima da igraju za reprezentacije. Tako se pravi šteta, pre svega, tim reprezentacijama, nacionalnim savezima, samoj UEFI i FIFA. Svetsko prvenstvo u fudbalu je zlatna koka FIFA, evropsko prvenstvo je zlatna kako UEFA. Na šta bi ličila ta takmičenja ako u njima ne bi moglo učestvovati 70-80 najboljih svetskih igrača...Ko bi to gledao? Koliko bi TV kuće bile spremne da plate za otkup prenosa? Skaču sami sebi u stomak. Novac LŠ-a me donose istočnoevropski klubovi, nego baš ovi klubovi koji su hteli da formiraju Superligu. UEFA birokratjia i manji,siromašniji, lošiji, manje popularni i manje atraktivni evropski klubovi pomalo parazitiraju na tim velikim klubovima koji donose novac UEFA i njenim takmičenjima.

Dex

pre 3 godine

Ovo je smešno. Morate sve da ih kazniti isto. Pa još su gori ovi što su bili tu dok su mislili da će nekog prevariti pa se povukli kad je prihvatilo. Za njih 0 poštovanja od sada. Real i Juve bar stoje iza svoje odluke iako je užasna. Sve ih kazniti ili nikoga.

ja

pre 3 godine

50% pluseva je dokaz koliko se Srbi kuze u fudbal. Juve jedini klub na svijetu koji je osvojio sva natjecanja u kojima je sudjelovao, kao i Cibona u kosarci.
(el pecador, 23. april 2021 11:52)


Cibona osvojila Evroligu i Evrokup?! Hrvatska mitomanija na dijelu.

cz1

pre 3 godine

Ovi iz FIFE i UEFE su se malo previše zaigrali, ne znaju sa kim imaju posla, mogli bi oni letjeti naglavačke. Juve i Real su dva najveća kluba.
(muamer, 23. april 2021 12:06)
Juventus?? Mozda u Italiji, u Evropi ima bar 5 klubova i po rezultatima i po tradiciji koji su veci od njega.

Revolt

pre 3 godine

@el pecador, otkud ti znas ciji su to glasovi? Ne bih se bas ponosio tim podatkom da sam na mestu juventusa jer taj epitet imaju samo zato sto su jedini od tih najvecih klubova koji su osvojili Intertoto kup tako da...

Alex

pre 3 godine

Kao što već rekoh:Barca,Real,Juventus. Ti otpadnici za mene više ne postoje u fudbalskom svetu. Atletiko, Milan, Inter a pogotovo Totenhem, moraće da se potrude u narednim godinama, da me ubede u svoje dobre namere. Hvala na pažnji.

Igor

pre 3 godine

Eto im prilike da naprave Superligu, pa neka svake Srede igraju jedni protiv drugih.

Posle godinu dana, ni njihova rodbina ne bi to više mogla da gleda. A u poluvremenu neka zovu učesnike Američkog X-Faktora da nastupaju, da gledaocima ne bude dosadno dok jedu Hot-Dog i piju bezalkoholno pivo.

goblin

pre 3 godine

Po mom skromnom mišljenju dva najodvratnija kluba na svetu.A i ovi iz Uefe mi nisu jasni, ovi hteli da ih unište a oni ih ovako blago kažnjavaju(ako ih uopšte i kazne).Treba da ih izbace na minimum 5 godina,i Barselonu zajedno sa njima.

el pecador

pre 3 godine

Bla, 23. april 2021 10:38)

50% pluseva je dokaz koliko se Srbi kuze u fudbal. Juve jedini klub na svijetu koji je osvojio sva natjecanja u kojima je sudjelovao, kao i Cibona u kosarci.

vaxilar

pre 3 godine

Slovenac na čelu UEFA se iživljava na jednom Realu i Juventusu!? A ova dva kluba i ostalih 10 koji su se pobunili imaju zajedno veći budžet od cele Slovenije! Fudbal je odavno postao samp i isključivo biznis/posao, sedište UEFA i FIFA je u Švici - da samo vidite gde i kako žive... vile, delux stanovi, privatne ordinacije i najskuplje kase zdravstvenog osiguranja, isključivo privatne čarter avio kompanije, plate i bonusi koji su nekoliko puta iznad Ciriškog proseka (CHF 6500 x13)! Da neuvredim neke od vas ali još se samo "budale" i "sirotinja" pali na Fudbal... dok vi motate kablove za siću ovde u Švici se zvaničnici UEFA i FIFA "kupaju" u ptičijem mleku!!!
(Aleksandar, 23. april 2021 11:00) # Link komentara


Kakve veze ima Slovenija i njen budzet sa kaznom za one kojima padne na pamet da naprave zatvorenu ligu i da se odmetnu od UEFA?

Hapsi, Ceferine!

kole

pre 3 godine

Cim vidim ovaj upitnik na kraju odma znam da od tog nema nista, iako bi vise od iceg volio viditi kako Real i Juventus izbacuju iz Evrope.

Kud_idijoti

pre 3 godine

Dva najveca sinonima za prevaru, laz, kradju, namestane, kupljene utakmice, titule. Mnogi klubovi su imali protekciju sudija s vremena na vreme, i United i Liverpul i Barcelona i Milan, Bayern..Ali niko ni blizu ova dva kluba za koje se vezu najveci skandali u istoriji evropskog fudbala. Juventus umesan u najveci skandal namestanja utakmica ikad. Na koji nacin su zasticeni u Italiji to je tesko pojmiti. Niko nije dobio toliko spornih penala kao oni. Kupovali sudije, utakmice..Anjeli porodica zlo fudbala vec decenijama. Sta reci o Realu? Kakva samo protekcija za vreme Frankove vladavine, otimali doslovno igrace drugih klubova, pod vojnom prisilom mnogi gubili.( ima odlican doku o svemu tome) . Novija istorija im takodje obelezena mrljama kakve je tesko pojmiti. Onakvo navlacanje u Evropi nisam video u svojih 30 i kusur god. Nije bas da danas pratim fudbal kao pre, ali bi mi bilo neizmerno drago da ova dva kluba budu najstroznije kaznjeni za organizovanje lige koja bi unistila i ovo malo vrednosti sto je ostalo u tom sportu. Obicni pohlepnici. Uefa i fifa su ruglo fudbala takodje, ali u ovom slucaju sam na njihovoj strani. Out najvecem olosu u evropskom fudbalu.

Pedja

pre 3 godine

Ni Barselona nije odustala od superlige, pa treba i njih kazniti. A nacionalni savezi bi trebalo da ih prebace u najinizi rang, pa da im treba nekoliko godina da se vrate nazad.

pegla i kabl

pre 3 godine

koji ste vi ljudi svi dxxxli haos.

pa zar nije super liga ono sto partizan i zvezda zele. 30godina smrdimo po letnjim kvalifikacijama. zar vam nije muka da vas ove komunjare i mafija prxa u mozak?

pa ako bude super liga partizan ili zvezda ce sigurno igrati u njoj za koju godinu. da li ste nekad u zivotu poredjali klubove po broju navijaca???

stvarno mislite da partizan i zvezda nisu u top 10 timova u evropi po broju navijaca? investitori ce da uloze milijardu dolara preko noci u partizan i zvezdu. zar smo tolko jadni.

pegla i kabl

pre 3 godine

vama je fer da partizan i zvezda nikad ne igraju vise top 16? vec 30godina nisu. kako mislite da ce igrati pod ovom Uefom? u kosarci igramo svake godine.

da li ste vi ljudi normalni. jedino je super liga spas za fudbal, a pogotovo za srpski fudbal.

Rsrs

pre 3 godine

@ Bla

Zato sto je Juve osvojio svako zvanicno medjunarodno takmicenje koje je ikad postojalo. Ako nista onda zbog toga, a to sto ti pratis fudbal od 98 i giganti evropskog fudbala su ti Siti, PSG ili Totenhem, tvoj problem.

TRUMP WON, PASS IT ON!

pre 3 godine

Jesam Milanista, ali, sad treba izbaciti i Milan i Barselonu iako su uslovno usli u ovo takmicenje (taman Inter, Atalanta, Napoli i Lacio ili Roma u LS), a treba izbaciti i zvezdu samo sto bi ona morala da leti na jedno pet godina zbog svega sto je radila u poslednje vreme.

S.amo
A.rno
M.ILAN
S.pasava

дијаспора

pre 3 godine

И треба побећи уз труле и корумпиране УЕФЕ. Зашто људима смета Супер Лига? Може лепо паралелно да иде, ко хоће да гледа фино ко не исто фино. Правда за побуњенике ? Енглези испале трубе и издали друге а уговор потписали. А ви што волите да је пропала Супер Лига гледаћете исте тимове и даље како побеђују и млате слабије. Супер зар не ?

Aleksandar

pre 3 godine

Slovenac na čelu UEFA se iživljava na jednom Realu i Juventusu!? A ova dva kluba i ostalih 10 koji su se pobunili imaju zajedno veći budžet od cele Slovenije! Fudbal je odavno postao samp i isključivo biznis/posao, sedište UEFA i FIFA je u Švici - da samo vidite gde i kako žive... vile, delux stanovi, privatne ordinacije i najskuplje kase zdravstvenog osiguranja, isključivo privatne čarter avio kompanije, plate i bonusi koji su nekoliko puta iznad Ciriškog proseka (CHF 6500 x13)! Da neuvredim neke od vas ali još se samo "budale" i "sirotinja" pali na Fudbal... dok vi motate kablove za siću ovde u Švici se zvaničnici UEFA i FIFA "kupaju" u ptičijem mleku!!!

stefan

pre 3 godine

Real da izbace iz ovogodišnjeg polufinala, dovoljno. Oni su, ipak, malo preveliki. A Juventus ogledno kazniti zabranom učešća u evro takmičenjima 3 godine. Ako je mogla da ih kazni Serija A izbacivanjem u drugu ligu, valjda može i UEFA

TROLejbus

pre 3 godine

Ne, to ne znači da će biti izbačeni sad,već sledeće sezone. Ovo je samo potez da zaplaše klubove da ne pomišljaju više na formiranje neke slične lige. Sigurno neće biti izbačeni, dobiće "kobajagi" neku uslovnu kaznu, mada i to je pitanje. Ne isplati se ni jednima ni drugima izbacivanje.

Goxy

pre 3 godine

Samo vi budite na strani UEFE, visoko korumpirane organizacije. Bicu apsolutno na strani Reala i Juventusa ako se dese ove kazne. Brzo zaboravljate Uefine brljotine i stajanje na stranu usred lobiranja. Setite se nakon utakmice Srbija-Albanija i kakvu su sramnu odluku doneli kao i bezbroj kazni nasim klubovima. Nisam za zatvoren fudbal niti za ligu bogatih,ali mi je neverovatno drago kad vidim da je inicijativa protiv UEFE itekako moguca.

Mapache

pre 3 godine

Umreh od smeha! Ispade da je Uefa nekakva dobrotvorna, neprofitna organizacija koja spašava fudbal ali u stvari rade to isto kao Perez i Anjeli,samo ispod žita i postepeno.

Vlada

pre 3 godine

Kao što već rekoh:Barca,Real,Juventus. Ti otpadnici za mene više ne postoje u fudbalskom svetu. Atletiko, Milan, Inter a pogotovo Totenhem, moraće da se potrude u narednim godinama, da me ubede u svoje dobre namere. Hvala na pažnji.
(Alex, 23. april 2021 11:03)

Seku vene, samospaljuju se na stadionima, Alex više neće da ih gleda.

Руска Душа

pre 3 godine

Или казнити све кривце (наравно, оне које су се "покајали" казнити блаже, али их не аболирати) или не кажњавати никог.

Cvrle

pre 3 godine

Ahaaa...malo sutra! Zaigrao se predsjednik UEFE, a u medjuvremenu povisio sebi platu za pola miliona evrića, u situaciji kada su prihodi značajno smanjeni! Na sudu, UEFA gubi 100%. Zašto gubi? Pa zato što otvoreno tržište ne trpi direktive!

ButragenjoMicelGordiljo

pre 3 godine

Branitelji Reala na delu,a ovamo vole fudbal,siromasne,duh maradone i ostalo. Mada mislim da vecina ta koja sad pise protiv Ceferina,da bi pisala suprotno da je rekao necemo nikoga kazniti. Ovde je kod nas izgleda fora,biti protiv svega,suprotan,cak i kad se misli isto.Kontra kontre kontri fazon.

pegla i kabl

pre 3 godine

hahah mislim da se UEFA igra sa vatrom. Ceferin se malo preracunao. Siguran sam da ce neki vid Super Lige biti napravljen.

Vecinu ljudi zanima Neimar i Messi, a ne Zvezda i Partizan. Samo sto su ovi sitni bili glasniji.

Videcete.

Debeli Sava

pre 3 godine

Malo treba na 10 godina a fudbalski savezi Italije i Španije da ih vrate u najniži rang takmičenja.Onda mogu da igraju između sebe sredom i nedeljom dok im ne dosadi.

Goran

pre 3 godine

Malo je godina,treba minimum na 5 pa nek se češaju tamo i gde ih ne svrbi,i ne znam samo zašto je Barselona izuzeta ? i nju bi trebalo kazniti isto kao i Real i Juventus !

dubrovnik

pre 3 godine

samo oštro, jedni potroše 400 miliona na igrača na kraju karijere a drugi 250 na Hazarda koji odigra 30 utakmica u 2 godine. i sad bi real kupio Mbapea i Haalanda jer kao nisu lani trošili.
perez i real su uništili nogomet luđačkim trošenjem na galacticose, kupili su Figa, Zidana, Beckama i Ronalda u 3 godine jer su mislili da su preveliki da propadnu. pa ih je grad spašavao kupovinom trening centra za ogroman novac.
na juventus ne treba trošiti riječi, lopuže i prevaranti koji su uništili seriu A.
nikome neće faliti a možda je jedna godina malo za kaznu.

Bla

pre 3 godine

Za Real i pored sudijske pomoci koje su imali u proslosti bice mi zao ali za Juventus... Bez uvrede ali taj tim niti predstavlja krem evropskog fudbala niti vidim razlog zbog kog se on preferira. Fudbal pratim od malena, od 98 godine i za 23 godine ljudi nikada nisu osvojili Ligu Sampiona. Inter ima vise trofeja, Milan takodje, ljudi imaju samo jedan trofej vise od recimo Zvezde, Steaue ili Aston Vile. Smesno je da jedan Juventus i njihov celnik se pita nesto u evropskom fudbalu. Narocito poslednjih godina kada ispadaju od Liona, Porta i Ajaksa.

Marko

pre 3 godine

UEFA je licemerna organizacija. Ako u ligi šampiona može da učestvuje više klubova iz nekih liga zar nije reč samo o novcu a ne fudbalu. Super liga makar ne krije istinu od nas i ne pravi se da fudbal pripada samo nama. Čeferin nije dostojan predstavnik UEFA.

ZIka

pre 3 godine

Klubovi nisu vlasnistvo UEFA.UEFA koristi popularnost navedenih klubova , ubira pare , pa tim parama finansiraju klubove koji su.leglo kriminala droge i fasista. Treba ukunuti takvu UEFA i.napraviti novi savez bez te bagre dzabalebarosa koja zaradjuje molione .

Firma-lešinari braća zauvek!

pre 3 godine

@Bla

Šta ti pratiš muko? Taj Juventus je igrao fudbal još pre 100 godina u svim pretečama Evropskih takmičenja. Dve lige šampiona, kup uefa, klubski prvak sveta i ti nešto pričaš? Ćuti tu muko.

Goran

pre 3 godine

Malo je godina,treba minimum na 5 pa nek se češaju tamo i gde ih ne svrbi,i ne znam samo zašto je Barselona izuzeta ? i nju bi trebalo kazniti isto kao i Real i Juventus !

Debeli Sava

pre 3 godine

Malo treba na 10 godina a fudbalski savezi Italije i Španije da ih vrate u najniži rang takmičenja.Onda mogu da igraju između sebe sredom i nedeljom dok im ne dosadi.

dubrovnik

pre 3 godine

samo oštro, jedni potroše 400 miliona na igrača na kraju karijere a drugi 250 na Hazarda koji odigra 30 utakmica u 2 godine. i sad bi real kupio Mbapea i Haalanda jer kao nisu lani trošili.
perez i real su uništili nogomet luđačkim trošenjem na galacticose, kupili su Figa, Zidana, Beckama i Ronalda u 3 godine jer su mislili da su preveliki da propadnu. pa ih je grad spašavao kupovinom trening centra za ogroman novac.
na juventus ne treba trošiti riječi, lopuže i prevaranti koji su uništili seriu A.
nikome neće faliti a možda je jedna godina malo za kaznu.

Bla

pre 3 godine

Za Real i pored sudijske pomoci koje su imali u proslosti bice mi zao ali za Juventus... Bez uvrede ali taj tim niti predstavlja krem evropskog fudbala niti vidim razlog zbog kog se on preferira. Fudbal pratim od malena, od 98 godine i za 23 godine ljudi nikada nisu osvojili Ligu Sampiona. Inter ima vise trofeja, Milan takodje, ljudi imaju samo jedan trofej vise od recimo Zvezde, Steaue ili Aston Vile. Smesno je da jedan Juventus i njihov celnik se pita nesto u evropskom fudbalu. Narocito poslednjih godina kada ispadaju od Liona, Porta i Ajaksa.

vaxilar

pre 3 godine

Slovenac na čelu UEFA se iživljava na jednom Realu i Juventusu!? A ova dva kluba i ostalih 10 koji su se pobunili imaju zajedno veći budžet od cele Slovenije! Fudbal je odavno postao samp i isključivo biznis/posao, sedište UEFA i FIFA je u Švici - da samo vidite gde i kako žive... vile, delux stanovi, privatne ordinacije i najskuplje kase zdravstvenog osiguranja, isključivo privatne čarter avio kompanije, plate i bonusi koji su nekoliko puta iznad Ciriškog proseka (CHF 6500 x13)! Da neuvredim neke od vas ali još se samo "budale" i "sirotinja" pali na Fudbal... dok vi motate kablove za siću ovde u Švici se zvaničnici UEFA i FIFA "kupaju" u ptičijem mleku!!!
(Aleksandar, 23. april 2021 11:00) # Link komentara


Kakve veze ima Slovenija i njen budzet sa kaznom za one kojima padne na pamet da naprave zatvorenu ligu i da se odmetnu od UEFA?

Hapsi, Ceferine!

Aleksandar

pre 3 godine

Slovenac na čelu UEFA se iživljava na jednom Realu i Juventusu!? A ova dva kluba i ostalih 10 koji su se pobunili imaju zajedno veći budžet od cele Slovenije! Fudbal je odavno postao samp i isključivo biznis/posao, sedište UEFA i FIFA je u Švici - da samo vidite gde i kako žive... vile, delux stanovi, privatne ordinacije i najskuplje kase zdravstvenog osiguranja, isključivo privatne čarter avio kompanije, plate i bonusi koji su nekoliko puta iznad Ciriškog proseka (CHF 6500 x13)! Da neuvredim neke od vas ali još se samo "budale" i "sirotinja" pali na Fudbal... dok vi motate kablove za siću ovde u Švici se zvaničnici UEFA i FIFA "kupaju" u ptičijem mleku!!!

Руска Душа

pre 3 godine

Или казнити све кривце (наравно, оне које су се "покајали" казнити блаже, али их не аболирати) или не кажњавати никог.

Rsrs

pre 3 godine

@ Bla

Zato sto je Juve osvojio svako zvanicno medjunarodno takmicenje koje je ikad postojalo. Ako nista onda zbog toga, a to sto ti pratis fudbal od 98 i giganti evropskog fudbala su ti Siti, PSG ili Totenhem, tvoj problem.

Firma-lešinari braća zauvek!

pre 3 godine

@Bla

Šta ti pratiš muko? Taj Juventus je igrao fudbal još pre 100 godina u svim pretečama Evropskih takmičenja. Dve lige šampiona, kup uefa, klubski prvak sveta i ti nešto pričaš? Ćuti tu muko.

Marko

pre 3 godine

UEFA je licemerna organizacija. Ako u ligi šampiona može da učestvuje više klubova iz nekih liga zar nije reč samo o novcu a ne fudbalu. Super liga makar ne krije istinu od nas i ne pravi se da fudbal pripada samo nama. Čeferin nije dostojan predstavnik UEFA.

ZIka

pre 3 godine

Klubovi nisu vlasnistvo UEFA.UEFA koristi popularnost navedenih klubova , ubira pare , pa tim parama finansiraju klubove koji su.leglo kriminala droge i fasista. Treba ukunuti takvu UEFA i.napraviti novi savez bez te bagre dzabalebarosa koja zaradjuje molione .

Igor

pre 3 godine

Eto im prilike da naprave Superligu, pa neka svake Srede igraju jedni protiv drugih.

Posle godinu dana, ni njihova rodbina ne bi to više mogla da gleda. A u poluvremenu neka zovu učesnike Američkog X-Faktora da nastupaju, da gledaocima ne bude dosadno dok jedu Hot-Dog i piju bezalkoholno pivo.

Pedja

pre 3 godine

Ni Barselona nije odustala od superlige, pa treba i njih kazniti. A nacionalni savezi bi trebalo da ih prebace u najinizi rang, pa da im treba nekoliko godina da se vrate nazad.

Vlada

pre 3 godine

Kao što već rekoh:Barca,Real,Juventus. Ti otpadnici za mene više ne postoje u fudbalskom svetu. Atletiko, Milan, Inter a pogotovo Totenhem, moraće da se potrude u narednim godinama, da me ubede u svoje dobre namere. Hvala na pažnji.
(Alex, 23. april 2021 11:03)

Seku vene, samospaljuju se na stadionima, Alex više neće da ih gleda.

Goxy

pre 3 godine

Samo vi budite na strani UEFE, visoko korumpirane organizacije. Bicu apsolutno na strani Reala i Juventusa ako se dese ove kazne. Brzo zaboravljate Uefine brljotine i stajanje na stranu usred lobiranja. Setite se nakon utakmice Srbija-Albanija i kakvu su sramnu odluku doneli kao i bezbroj kazni nasim klubovima. Nisam za zatvoren fudbal niti za ligu bogatih,ali mi je neverovatno drago kad vidim da je inicijativa protiv UEFE itekako moguca.

choda gauchoo

pre 3 godine

И треба побећи уз труле и корумпиране УЕФЕ. Зашто људима смета Супер Лига? Може лепо паралелно да иде, ко хоће да гледа фино ко не исто фино. Правда за побуњенике ? Енглези испале трубе и издали друге а уговор потписали. А ви што волите да је пропала Супер Лига гледаћете исте тимове и даље како побеђују и млате слабије. Супер зар не ?
(дијаспора, 23. april 2021 11:01)
Da li shvatas da bi ta Super liga za par godina potpuno obesmislila i unistila nacionalne sampionate? Unistila bi osnovne stubove fudbala... Eto ti dovoljan razlog da budemo protiv Super lige...

cz1

pre 3 godine

Ovi iz FIFE i UEFE su se malo previše zaigrali, ne znaju sa kim imaju posla, mogli bi oni letjeti naglavačke. Juve i Real su dva najveća kluba.
(muamer, 23. april 2021 12:06)
Juventus?? Mozda u Italiji, u Evropi ima bar 5 klubova i po rezultatima i po tradiciji koji su veci od njega.

pegla i kabl

pre 3 godine

hahah mislim da se UEFA igra sa vatrom. Ceferin se malo preracunao. Siguran sam da ce neki vid Super Lige biti napravljen.

Vecinu ljudi zanima Neimar i Messi, a ne Zvezda i Partizan. Samo sto su ovi sitni bili glasniji.

Videcete.

kole

pre 3 godine

Cim vidim ovaj upitnik na kraju odma znam da od tog nema nista, iako bi vise od iceg volio viditi kako Real i Juventus izbacuju iz Evrope.

goblin

pre 3 godine

Po mom skromnom mišljenju dva najodvratnija kluba na svetu.A i ovi iz Uefe mi nisu jasni, ovi hteli da ih unište a oni ih ovako blago kažnjavaju(ako ih uopšte i kazne).Treba da ih izbace na minimum 5 godina,i Barselonu zajedno sa njima.

Kud_idijoti

pre 3 godine

Dva najveca sinonima za prevaru, laz, kradju, namestane, kupljene utakmice, titule. Mnogi klubovi su imali protekciju sudija s vremena na vreme, i United i Liverpul i Barcelona i Milan, Bayern..Ali niko ni blizu ova dva kluba za koje se vezu najveci skandali u istoriji evropskog fudbala. Juventus umesan u najveci skandal namestanja utakmica ikad. Na koji nacin su zasticeni u Italiji to je tesko pojmiti. Niko nije dobio toliko spornih penala kao oni. Kupovali sudije, utakmice..Anjeli porodica zlo fudbala vec decenijama. Sta reci o Realu? Kakva samo protekcija za vreme Frankove vladavine, otimali doslovno igrace drugih klubova, pod vojnom prisilom mnogi gubili.( ima odlican doku o svemu tome) . Novija istorija im takodje obelezena mrljama kakve je tesko pojmiti. Onakvo navlacanje u Evropi nisam video u svojih 30 i kusur god. Nije bas da danas pratim fudbal kao pre, ali bi mi bilo neizmerno drago da ova dva kluba budu najstroznije kaznjeni za organizovanje lige koja bi unistila i ovo malo vrednosti sto je ostalo u tom sportu. Obicni pohlepnici. Uefa i fifa su ruglo fudbala takodje, ali u ovom slucaju sam na njihovoj strani. Out najvecem olosu u evropskom fudbalu.

дијаспора

pre 3 godine

И треба побећи уз труле и корумпиране УЕФЕ. Зашто људима смета Супер Лига? Може лепо паралелно да иде, ко хоће да гледа фино ко не исто фино. Правда за побуњенике ? Енглези испале трубе и издали друге а уговор потписали. А ви што волите да је пропала Супер Лига гледаћете исте тимове и даље како побеђују и млате слабије. Супер зар не ?

ProkopijeElGrande

pre 3 godine

А ви што волите да је пропала Супер Лига гледаћете исте тимове и даље како побеђују и млате слабије. Супер зар не ?
(дијаспора, 23. april 2021 11:01)

Mi cemo gledati kako Zvezda demolira Liverpula ili Dinamo Totenhema... Gledacemo kako se Porto i Lion sprdaju na terenu sa Juventusom, Real na kolenima u Donjecku, Barselonu resetovanu na fabricka podesavanja u Minhenu i slicno... Sve to nikad vise ne bismo videli da je abominacija zazivela...

TROLejbus

pre 3 godine

Ne, to ne znači da će biti izbačeni sad,već sledeće sezone. Ovo je samo potez da zaplaše klubove da ne pomišljaju više na formiranje neke slične lige. Sigurno neće biti izbačeni, dobiće "kobajagi" neku uslovnu kaznu, mada i to je pitanje. Ne isplati se ni jednima ni drugima izbacivanje.

Petar

pre 3 godine

50% pluseva je dokaz koliko se Srbi kuze u fudbal. Juve jedini klub na svijetu koji je osvojio sva natjecanja u kojima je sudjelovao, kao i Cibona u kosarci.
(el pecador, 23. april 2021 11:52)

Jel na sljaci ili betonu osvajala?! Ladno mitoman stavi Juve i neki propali klub ni manje ni vise, nego iz kosarke. Sa vama uvek komedija.

Alex

pre 3 godine

Kao što već rekoh:Barca,Real,Juventus. Ti otpadnici za mene više ne postoje u fudbalskom svetu. Atletiko, Milan, Inter a pogotovo Totenhem, moraće da se potrude u narednim godinama, da me ubede u svoje dobre namere. Hvala na pažnji.

ja

pre 3 godine

50% pluseva je dokaz koliko se Srbi kuze u fudbal. Juve jedini klub na svijetu koji je osvojio sva natjecanja u kojima je sudjelovao, kao i Cibona u kosarci.
(el pecador, 23. april 2021 11:52)


Cibona osvojila Evroligu i Evrokup?! Hrvatska mitomanija na dijelu.

ButragenjoMicelGordiljo

pre 3 godine

Branitelji Reala na delu,a ovamo vole fudbal,siromasne,duh maradone i ostalo. Mada mislim da vecina ta koja sad pise protiv Ceferina,da bi pisala suprotno da je rekao necemo nikoga kazniti. Ovde je kod nas izgleda fora,biti protiv svega,suprotan,cak i kad se misli isto.Kontra kontre kontri fazon.

stefan

pre 3 godine

Real da izbace iz ovogodišnjeg polufinala, dovoljno. Oni su, ipak, malo preveliki. A Juventus ogledno kazniti zabranom učešća u evro takmičenjima 3 godine. Ako je mogla da ih kazni Serija A izbacivanjem u drugu ligu, valjda može i UEFA

dubrovnik

pre 3 godine

Juventus?? Mozda u Italiji, u Evropi ima bar 5 klubova i po rezultatima i po tradiciji koji su veci od njega.
ljudi Juventus je treći klub u Italiji, ide milan sa hrpom LP, Inter sa 3 Lp i onda je lopovski klub sa najviše pokradenih seria A. navijači juventusa navijaju i za Real, Bayern, Dinamo i Zvezdu, ljudi vole lopove.

Mapache

pre 3 godine

Umreh od smeha! Ispade da je Uefa nekakva dobrotvorna, neprofitna organizacija koja spašava fudbal ali u stvari rade to isto kao Perez i Anjeli,samo ispod žita i postepeno.

Cvrle

pre 3 godine

Ahaaa...malo sutra! Zaigrao se predsjednik UEFE, a u medjuvremenu povisio sebi platu za pola miliona evrića, u situaciji kada su prihodi značajno smanjeni! Na sudu, UEFA gubi 100%. Zašto gubi? Pa zato što otvoreno tržište ne trpi direktive!

Adidas

pre 3 godine

Uefa nista ne moze najtrofejnijem Italijanskom klubu...
(juventino38scudeti, 23. april 2021 23:40)

Kojem, onom sto je izbacen svojevremeno u nizi rang italijanske lige zbog namjestanja utakmica. Bas su nedodirljivi.

Vanja Grubač

pre 3 godine

Dva najveca sinonima za prevaru, laz, kradju, namestane, kupljene utakmice, titule. Mnogi klubovi su imali protekciju sudija s vremena na vreme, i United i Liverpul i Barcelona i Milan, Bayern..Ali niko ni blizu ova dva kluba za koje se vezu najveci skandali u istoriji evropskog fudbala. Juventus umesan u najveci skandal namestanja utakmica ikad. Na koji nacin su zasticeni u Italiji to je tesko pojmiti. Niko nije dobio toliko spornih penala kao oni. Kupovali sudije, utakmice..Anjeli porodica zlo fudbala vec decenijama. Sta reci o Realu? Kakva samo protekcija za vreme Frankove vladavine, otimali doslovno igrace drugih klubova, pod vojnom prisilom mnogi gubili.( ima odlican doku o svemu tome) . Novija istorija im takodje obelezena mrljama kakve je tesko pojmiti. Onakvo navlacanje u Evropi nisam video u svojih 30 i kusur god. Nije bas da danas pratim fudbal kao pre, ali bi mi bilo neizmerno drago da ova dva kluba budu najstroznije kaznjeni za organizovanje lige koja bi unistila i ovo malo vrednosti sto je ostalo u tom sportu. Obicni pohlepnici. Uefa i fifa su ruglo fudbala takodje, ali u ovom slucaju sam na njihovoj strani. Out najvecem olosu u evropskom fudbalu.
(Kud_idijoti, 23. april 2021 11:56
Ne pratiš zvezdu?Što si nju izostavio?

choda gauchoo

pre 3 godine

Real da izbace iz ovogodišnjeg polufinala, dovoljno. Oni su, ipak, malo preveliki. A Juventus ogledno kazniti zabranom učešća u evro takmičenjima 3 godine. Ako je mogla da ih kazni Serija A izbacivanjem u drugu ligu, valjda može i UEFA
(stefan, 23. april 2021 11:09)

Treba i Real da izbace na tri godine, kako Juventusu, Tako i realu, oni su kolovodje, a isti arsini treba da vaze za sve... Samo, po meni Real ne treba izbacivati iz ovogodisnje LS, jer bi onda izgubila na regularnosti, a Chelsea bi bio u povlascenom polozaju zbog direktnog prolaza dalje... Kazne treba da pocnu da se primenjuju od sledece sezone...

Kevin Garnet

pre 3 godine

Vala je uefa svih ovih godina bila na strani real madrida osvojili 3-4 ls sa svom pomocu sudija + ronaldu isto toliko poklonili nagrada za zlatnu loptu.

choda gauchoo

pre 3 godine

Slovenac na čelu UEFA se iživljava na jednom Realu i Juventusu!? A ova dva kluba i ostalih 10 koji su se pobunili imaju zajedno veći budžet od cele Slovenije! Fudbal je odavno postao samp i isključivo biznis/posao, sedište UEFA i FIFA je u Švici - da samo vidite gde i kako žive... vile, delux stanovi, privatne ordinacije i najskuplje kase zdravstvenog osiguranja, isključivo privatne čarter avio kompanije, plate i bonusi koji su nekoliko puta iznad Ciriškog proseka (CHF 6500 x13)! Da neuvredim neke od vas ali još se samo "budale" i "sirotinja" pali na Fudbal... dok vi motate kablove za siću ovde u Švici se zvaničnici UEFA i FIFA "kupaju" u ptičijem mleku!!!
(Aleksandar, 23. april 2021 11:00
Napisao si druze bas sve i svesta, u pravu si da je fudbal odavno biznis i tu se potpuno slazem, ali kada si rekao da samo budale i maloumnici gledaju fudbal, e tu si zestoko omasio poentu... Fudbal je, pre svega, najlepsa igra, umetnost, vise od sporta... i mi koji ga gledamo, bar ja, ga gledamo zbog prelepih poteza, majstorija, kreativnosti, jednostavno fudbal je i dalje i bice uvek prelepa igra... bez obzira sto je postao biznis, bez obzira na sve ono ruzno oko same igre, igra je mnogo vise od sporta, umetnost... fudbal i te utakmice, derbiji, iznenadjenja, majstorije vrhunskih igraca, pracenje razvoja mladih talenata, takmicarsko nadmetanje, nama, koji gledamo ovu najlepsu igru pricinjava ogromno zadovoljstvo i ulepsava zivot... tako da ti milioni nisu dovoljni da me odvoje od fudbala

choda gauchoo

pre 3 godine

Vidim da veliki broj komentatora stavlja Barsu u isti kos sa Realom i Juveom... Barselona je sve suprotno od njih... Od filozofije i organizacije kluba, stila fudbala koji su uvek gajili, koriscenja omladinske skole i svojih, skolovanih igraca( njihova svaka selekcija, od petlica do prvog tima igra identicno), znacaja navijaca... Zasto Barselona??? Kod Barse, ogromnu ulogu i uticaj na klub i njegove odluke imaju navijaci... Oni su i delom vlasnici kluba... Biraju cak i predsednika, cime malo klubova moze da se pohvali... Barsa nije rekla da hoce da ostane u Super ligi, nego je rekla da navijaci odlucuju o svemu i da ce organizovati glasanje, kao i za sve najvaznije odluke koje se ticu kluba... I da ce nakon glasanja o Super ligi izaci sa svojim krajnjim i zvanicnim stavom, koji ce zavisiti iskljucivo od onoga sto su navijaci izglasali ... To je za ponos... Mes Que un club im nije parola bez razloga... Pogresili su sto nisu pre pripajanja Super lige organizovali referendum i to stoji... Ali cela prica oko Super lige je uradjena na brzinu, zbrda zdola i u tajnosti i ko zna sta jos ima iza svega... Barsa bi i da se nije raspala Super liga, da su se navijaci pobunili, organizovala glasanje i izasla iz nje... Tako da Barsa ni slucajno ne moze da se stavlja u isti kos sa Realom i Juventusom, gde se niko nista ne pita osim Pereza i Anjelija i gde Perez otvoreno kaze da ga boli uvo za navijace, a posebno one u Madridu, Spaniji i Evropi...

TRUMP WON, PASS IT ON!

pre 3 godine

Jesam Milanista, ali, sad treba izbaciti i Milan i Barselonu iako su uslovno usli u ovo takmicenje (taman Inter, Atalanta, Napoli i Lacio ili Roma u LS), a treba izbaciti i zvezdu samo sto bi ona morala da leti na jedno pet godina zbog svega sto je radila u poslednje vreme.

S.amo
A.rno
M.ILAN
S.pasava

PFC

pre 3 godine

Partizan da se priključi Realu i Juventusu. Ipak mi sa njima imamo veliku tradiciju. Sa Realom smo igrali nekoliko puta velike utakmice u Kupu i Ligi Šampiona, a Juve nam je dao dresove. Pozvati još Paok i CSKA.

Tema

pre 3 godine

Muamer
Po cemu su to dva najveca kluba. Po lopovluku po kradjama po namestenim utakmicama? Ja ne znam kako te nije stid ovako nesto da izjavis. Pa ceo svet zna za Realove i Juventusove malverzacije kroz istoriju. Kakav klub takvi i navijaci to je poenta svega.

trt

pre 3 godine

samo oštro, jedni potroše 400 miliona na igrača na kraju karijere a drugi 250 na Hazarda koji odigra 30 utakmica u 2 godine. i sad bi real kupio Mbapea i Haalanda jer kao nisu lani trošili.
perez i real su uništili nogomet luđačkim trošenjem na galacticose, kupili su Figa, Zidana, Beckama i Ronalda u 3 godine jer su mislili da su preveliki da propadnu. pa ih je grad spašavao kupovinom trening centra za ogroman novac.
na juventus ne treba trošiti riječi, lopuže i prevaranti koji su uništili seriu A.
nikome neće faliti a možda je jedna godina malo za kaznu.
(dubrovnik, 23. april 2021 10:47)

Stari trening centar kada je bio izgrađen bio je van grada. Tokom narednih decenija grad se širio i došao i do tog trening centra. Zbog toga je cena tog zemljišta dosta porasla.
Real je prodao stari trening centar da bi vratio neke dugove iz 90ih i izgradio novi i veći van grada.
Iako su prvobitne bile priče da je zemljište tog starog trening centra prodao gradu, to se nije desilo.
Real je poklonio deo tog zemljišta gradu u zamenu za promenu namene tog zemljišta u komercijalno, a drugi deo je prodao. Na kraju je i grad prodao taj deo zemljišta koji je dobio.
To su kupili Repsol i još tri velike kompanije i tu izgradili četiri nebodera, Cuatro Torres.

hahaha

pre 3 godine

@ Bla

Zato sto je Juve osvojio svako zvanicno medjunarodno takmicenje koje je ikad postojalo. Ako nista onda zbog toga, a to sto ti pratis fudbal od 98 i giganti evropskog fudbala su ti Siti, PSG ili Totenhem, tvoj problem.
(Rsrs, 23. april 2021 11:12)

Čak, od 98.

donovan

pre 3 godine

Kako ono beše na onom transparentu od pre koju godinu -UEFA mafija ili tako nešto. Šta je sad?

Smeta neka poluzatvorena liga u fudbalu, a ne smeta još zatvorenija u košarci, od koje niko osim Đordija i njegove kamarile nema koristi. To je, kao, u redu, sportski? A, Đordi je car. To društvo je evropsku košarku dovelo na rub propasti.

UEFA, pogotovo ovakva kakva je sad, nema nikave šanse na duže staze protiv najbogatijih i najpopularnijih klubova u Evropi i svetu. Ona ovaj rat sigurno gubi. Ovo je samo početak, a na kraju će proći kao i FIBA. Besmisleno je kažnjavati ovakve klubove, pogotovo zabranjivati igraćima da igraju za reprezentacije. Tako se pravi šteta, pre svega, tim reprezentacijama, nacionalnim savezima, samoj UEFI i FIFA. Svetsko prvenstvo u fudbalu je zlatna koka FIFA, evropsko prvenstvo je zlatna kako UEFA. Na šta bi ličila ta takmičenja ako u njima ne bi moglo učestvovati 70-80 najboljih svetskih igrača...Ko bi to gledao? Koliko bi TV kuće bile spremne da plate za otkup prenosa? Skaču sami sebi u stomak. Novac LŠ-a me donose istočnoevropski klubovi, nego baš ovi klubovi koji su hteli da formiraju Superligu. UEFA birokratjia i manji,siromašniji, lošiji, manje popularni i manje atraktivni evropski klubovi pomalo parazitiraju na tim velikim klubovima koji donose novac UEFA i njenim takmičenjima.

el pecador

pre 3 godine

Bla, 23. april 2021 10:38)

50% pluseva je dokaz koliko se Srbi kuze u fudbal. Juve jedini klub na svijetu koji je osvojio sva natjecanja u kojima je sudjelovao, kao i Cibona u kosarci.

ko-ometator

pre 3 godine

Sta se ceka stim? Otvoreno rade protiv ne samo UEFE nego i fudbala sporta kakvog poznajemo. I dalje su u toj kampanji. UEFA se pravi luda sve su to oni znali i ovakav projekat bice ostvaren kada njoj bude to odgovaralo...

Dex

pre 3 godine

Ovo je smešno. Morate sve da ih kazniti isto. Pa još su gori ovi što su bili tu dok su mislili da će nekog prevariti pa se povukli kad je prihvatilo. Za njih 0 poštovanja od sada. Real i Juve bar stoje iza svoje odluke iako je užasna. Sve ih kazniti ili nikoga.

choda gauchoo

pre 3 godine

Kao što već rekoh:Barca,Real,Juventus. Ti otpadnici za mene više ne postoje u fudbalskom svetu. Atletiko, Milan, Inter a pogotovo Totenhem, moraće da se potrude u narednim godinama, da me ubede u svoje dobre namere. Hvala na pažnji.
(Alex, 23. april 2021 11:03)
Zasto Barselona??? Kod Barse, ogromnu ulogu i uticaj na klub i njegove odluke imaju navijaci... Oni su i delom vlasnici kluba... Biraju cak i predsednika, cime malo klubova moze da se pohvali... Barsa nije rekla da hoce da ostane u Super ligi, nego je rekla da navijaci odlucuju o svemu i da ce organizovati glasanje, kao i za sve najvaznije odluke koje se ticu kluba... I da ce uraditi iskljucivo ono sto njeni navijaci zele... To je za ponos... Pogresili su sto nisu pre pripajanja Super lige organizovali referendum i to stoji... Ali cela prica oko Super lige je uradjena na brzinu, zbrda zdola i u tajnosti i ko zna sta jos ima iza svega... Barsa bi i da se nije raspala Super liga, da su se navijaci pobunili, organizovala glasanje i izasla iz nje... Tako da Barsa ni slucajno ne moze da se stavlja u isti kos sa Realom i Juventusom, gde se niko nista ne pita osim Pereza i Anjelija i gde Perez otvoreno kaze da ga boli uvo za navijace, a posebno one u Madridu, Spaniji i Evropi...

Revolt aka Pirotehnicar

pre 3 godine

Kako je to Milan proteziran u Evropi? Da nas nisu sudije pogurale protiv reala kad smo ih u polufinalu pobedili 5:0 ili kad smo Steauu i barselonu dobili 4:0 u finalima? Upravo je Milan jedna od vecih zrtava, i 1994. i 2004, nasi rivali su igrali pod uticajem nedozvoljenih sredstava (ovo prvo je potpuno dokazano), za 2006. svi vec znamo sta se dogodilo u polufinalu protiv rivala protiv kojeg su nas sudije ostetile i 2012. i 2013. s tim sto smo pre osam godina vec bili jako slabi i verovatno bismo svakako ispali i pored pobede u prvom mecu od 2:0. Cak i onaj penal u Istanbulu je sumnjiv:-D I nemojte mi samo o letu 2006, Milan je tada (i ne samo tada, razume se) imao najjaci tim na svetu i ama bas nikakva pomoc mu nije bila potrebna.

muamer

pre 3 godine

Ovi iz FIFE i UEFE su se malo previše zaigrali, ne znaju sa kim imaju posla, mogli bi oni letjeti naglavačke. Juve i Real su dva najveća kluba.

Revolt

pre 3 godine

@el pecador, otkud ti znas ciji su to glasovi? Ne bih se bas ponosio tim podatkom da sam na mestu juventusa jer taj epitet imaju samo zato sto su jedini od tih najvecih klubova koji su osvojili Intertoto kup tako da...

pegla i kabl

pre 3 godine

vama je fer da partizan i zvezda nikad ne igraju vise top 16? vec 30godina nisu. kako mislite da ce igrati pod ovom Uefom? u kosarci igramo svake godine.

da li ste vi ljudi normalni. jedino je super liga spas za fudbal, a pogotovo za srpski fudbal.

pegla i kabl

pre 3 godine

koji ste vi ljudi svi dxxxli haos.

pa zar nije super liga ono sto partizan i zvezda zele. 30godina smrdimo po letnjim kvalifikacijama. zar vam nije muka da vas ove komunjare i mafija prxa u mozak?

pa ako bude super liga partizan ili zvezda ce sigurno igrati u njoj za koju godinu. da li ste nekad u zivotu poredjali klubove po broju navijaca???

stvarno mislite da partizan i zvezda nisu u top 10 timova u evropi po broju navijaca? investitori ce da uloze milijardu dolara preko noci u partizan i zvezdu. zar smo tolko jadni.

Bla

pre 3 godine

Za Real i pored sudijske pomoci koje su imali u proslosti bice mi zao ali za Juventus... Bez uvrede ali taj tim niti predstavlja krem evropskog fudbala niti vidim razlog zbog kog se on preferira. Fudbal pratim od malena, od 98 godine i za 23 godine ljudi nikada nisu osvojili Ligu Sampiona. Inter ima vise trofeja, Milan takodje, ljudi imaju samo jedan trofej vise od recimo Zvezde, Steaue ili Aston Vile. Smesno je da jedan Juventus i njihov celnik se pita nesto u evropskom fudbalu. Narocito poslednjih godina kada ispadaju od Liona, Porta i Ajaksa.

pegla i kabl

pre 3 godine

hahah mislim da se UEFA igra sa vatrom. Ceferin se malo preracunao. Siguran sam da ce neki vid Super Lige biti napravljen.

Vecinu ljudi zanima Neimar i Messi, a ne Zvezda i Partizan. Samo sto su ovi sitni bili glasniji.

Videcete.

Aleksandar

pre 3 godine

Slovenac na čelu UEFA se iživljava na jednom Realu i Juventusu!? A ova dva kluba i ostalih 10 koji su se pobunili imaju zajedno veći budžet od cele Slovenije! Fudbal je odavno postao samp i isključivo biznis/posao, sedište UEFA i FIFA je u Švici - da samo vidite gde i kako žive... vile, delux stanovi, privatne ordinacije i najskuplje kase zdravstvenog osiguranja, isključivo privatne čarter avio kompanije, plate i bonusi koji su nekoliko puta iznad Ciriškog proseka (CHF 6500 x13)! Da neuvredim neke od vas ali još se samo "budale" i "sirotinja" pali na Fudbal... dok vi motate kablove za siću ovde u Švici se zvaničnici UEFA i FIFA "kupaju" u ptičijem mleku!!!

Goran

pre 3 godine

Malo je godina,treba minimum na 5 pa nek se češaju tamo i gde ih ne svrbi,i ne znam samo zašto je Barselona izuzeta ? i nju bi trebalo kazniti isto kao i Real i Juventus !

Debeli Sava

pre 3 godine

Malo treba na 10 godina a fudbalski savezi Italije i Španije da ih vrate u najniži rang takmičenja.Onda mogu da igraju između sebe sredom i nedeljom dok im ne dosadi.

Firma-lešinari braća zauvek!

pre 3 godine

@Bla

Šta ti pratiš muko? Taj Juventus je igrao fudbal još pre 100 godina u svim pretečama Evropskih takmičenja. Dve lige šampiona, kup uefa, klubski prvak sveta i ti nešto pričaš? Ćuti tu muko.

pegla i kabl

pre 3 godine

koji ste vi ljudi svi dxxxli haos.

pa zar nije super liga ono sto partizan i zvezda zele. 30godina smrdimo po letnjim kvalifikacijama. zar vam nije muka da vas ove komunjare i mafija prxa u mozak?

pa ako bude super liga partizan ili zvezda ce sigurno igrati u njoj za koju godinu. da li ste nekad u zivotu poredjali klubove po broju navijaca???

stvarno mislite da partizan i zvezda nisu u top 10 timova u evropi po broju navijaca? investitori ce da uloze milijardu dolara preko noci u partizan i zvezdu. zar smo tolko jadni.

Alex

pre 3 godine

Kao što već rekoh:Barca,Real,Juventus. Ti otpadnici za mene više ne postoje u fudbalskom svetu. Atletiko, Milan, Inter a pogotovo Totenhem, moraće da se potrude u narednim godinama, da me ubede u svoje dobre namere. Hvala na pažnji.

ZIka

pre 3 godine

Klubovi nisu vlasnistvo UEFA.UEFA koristi popularnost navedenih klubova , ubira pare , pa tim parama finansiraju klubove koji su.leglo kriminala droge i fasista. Treba ukunuti takvu UEFA i.napraviti novi savez bez te bagre dzabalebarosa koja zaradjuje molione .

дијаспора

pre 3 godine

И треба побећи уз труле и корумпиране УЕФЕ. Зашто људима смета Супер Лига? Може лепо паралелно да иде, ко хоће да гледа фино ко не исто фино. Правда за побуњенике ? Енглези испале трубе и издали друге а уговор потписали. А ви што волите да је пропала Супер Лига гледаћете исте тимове и даље како побеђују и млате слабије. Супер зар не ?

Goxy

pre 3 godine

Samo vi budite na strani UEFE, visoko korumpirane organizacije. Bicu apsolutno na strani Reala i Juventusa ako se dese ove kazne. Brzo zaboravljate Uefine brljotine i stajanje na stranu usred lobiranja. Setite se nakon utakmice Srbija-Albanija i kakvu su sramnu odluku doneli kao i bezbroj kazni nasim klubovima. Nisam za zatvoren fudbal niti za ligu bogatih,ali mi je neverovatno drago kad vidim da je inicijativa protiv UEFE itekako moguca.

Marko

pre 3 godine

UEFA je licemerna organizacija. Ako u ligi šampiona može da učestvuje više klubova iz nekih liga zar nije reč samo o novcu a ne fudbalu. Super liga makar ne krije istinu od nas i ne pravi se da fudbal pripada samo nama. Čeferin nije dostojan predstavnik UEFA.

Rsrs

pre 3 godine

@ Bla

Zato sto je Juve osvojio svako zvanicno medjunarodno takmicenje koje je ikad postojalo. Ako nista onda zbog toga, a to sto ti pratis fudbal od 98 i giganti evropskog fudbala su ti Siti, PSG ili Totenhem, tvoj problem.

choda gauchoo

pre 3 godine

Vidim da veliki broj komentatora stavlja Barsu u isti kos sa Realom i Juveom... Barselona je sve suprotno od njih... Od filozofije i organizacije kluba, stila fudbala koji su uvek gajili, koriscenja omladinske skole i svojih, skolovanih igraca( njihova svaka selekcija, od petlica do prvog tima igra identicno), znacaja navijaca... Zasto Barselona??? Kod Barse, ogromnu ulogu i uticaj na klub i njegove odluke imaju navijaci... Oni su i delom vlasnici kluba... Biraju cak i predsednika, cime malo klubova moze da se pohvali... Barsa nije rekla da hoce da ostane u Super ligi, nego je rekla da navijaci odlucuju o svemu i da ce organizovati glasanje, kao i za sve najvaznije odluke koje se ticu kluba... I da ce nakon glasanja o Super ligi izaci sa svojim krajnjim i zvanicnim stavom, koji ce zavisiti iskljucivo od onoga sto su navijaci izglasali ... To je za ponos... Mes Que un club im nije parola bez razloga... Pogresili su sto nisu pre pripajanja Super lige organizovali referendum i to stoji... Ali cela prica oko Super lige je uradjena na brzinu, zbrda zdola i u tajnosti i ko zna sta jos ima iza svega... Barsa bi i da se nije raspala Super liga, da su se navijaci pobunili, organizovala glasanje i izasla iz nje... Tako da Barsa ni slucajno ne moze da se stavlja u isti kos sa Realom i Juventusom, gde se niko nista ne pita osim Pereza i Anjelija i gde Perez otvoreno kaze da ga boli uvo za navijace, a posebno one u Madridu, Spaniji i Evropi...

pegla i kabl

pre 3 godine

vama je fer da partizan i zvezda nikad ne igraju vise top 16? vec 30godina nisu. kako mislite da ce igrati pod ovom Uefom? u kosarci igramo svake godine.

da li ste vi ljudi normalni. jedino je super liga spas za fudbal, a pogotovo za srpski fudbal.

stefan

pre 3 godine

Real da izbace iz ovogodišnjeg polufinala, dovoljno. Oni su, ipak, malo preveliki. A Juventus ogledno kazniti zabranom učešća u evro takmičenjima 3 godine. Ako je mogla da ih kazni Serija A izbacivanjem u drugu ligu, valjda može i UEFA

vaxilar

pre 3 godine

Slovenac na čelu UEFA se iživljava na jednom Realu i Juventusu!? A ova dva kluba i ostalih 10 koji su se pobunili imaju zajedno veći budžet od cele Slovenije! Fudbal je odavno postao samp i isključivo biznis/posao, sedište UEFA i FIFA je u Švici - da samo vidite gde i kako žive... vile, delux stanovi, privatne ordinacije i najskuplje kase zdravstvenog osiguranja, isključivo privatne čarter avio kompanije, plate i bonusi koji su nekoliko puta iznad Ciriškog proseka (CHF 6500 x13)! Da neuvredim neke od vas ali još se samo "budale" i "sirotinja" pali na Fudbal... dok vi motate kablove za siću ovde u Švici se zvaničnici UEFA i FIFA "kupaju" u ptičijem mleku!!!
(Aleksandar, 23. april 2021 11:00) # Link komentara


Kakve veze ima Slovenija i njen budzet sa kaznom za one kojima padne na pamet da naprave zatvorenu ligu i da se odmetnu od UEFA?

Hapsi, Ceferine!

TRUMP WON, PASS IT ON!

pre 3 godine

Jesam Milanista, ali, sad treba izbaciti i Milan i Barselonu iako su uslovno usli u ovo takmicenje (taman Inter, Atalanta, Napoli i Lacio ili Roma u LS), a treba izbaciti i zvezdu samo sto bi ona morala da leti na jedno pet godina zbog svega sto je radila u poslednje vreme.

S.amo
A.rno
M.ILAN
S.pasava

el pecador

pre 3 godine

Bla, 23. april 2021 10:38)

50% pluseva je dokaz koliko se Srbi kuze u fudbal. Juve jedini klub na svijetu koji je osvojio sva natjecanja u kojima je sudjelovao, kao i Cibona u kosarci.

muamer

pre 3 godine

Ovi iz FIFE i UEFE su se malo previše zaigrali, ne znaju sa kim imaju posla, mogli bi oni letjeti naglavačke. Juve i Real su dva najveća kluba.

dubrovnik

pre 3 godine

Juventus?? Mozda u Italiji, u Evropi ima bar 5 klubova i po rezultatima i po tradiciji koji su veci od njega.
ljudi Juventus je treći klub u Italiji, ide milan sa hrpom LP, Inter sa 3 Lp i onda je lopovski klub sa najviše pokradenih seria A. navijači juventusa navijaju i za Real, Bayern, Dinamo i Zvezdu, ljudi vole lopove.

donovan

pre 3 godine

Kako ono beše na onom transparentu od pre koju godinu -UEFA mafija ili tako nešto. Šta je sad?

Smeta neka poluzatvorena liga u fudbalu, a ne smeta još zatvorenija u košarci, od koje niko osim Đordija i njegove kamarile nema koristi. To je, kao, u redu, sportski? A, Đordi je car. To društvo je evropsku košarku dovelo na rub propasti.

UEFA, pogotovo ovakva kakva je sad, nema nikave šanse na duže staze protiv najbogatijih i najpopularnijih klubova u Evropi i svetu. Ona ovaj rat sigurno gubi. Ovo je samo početak, a na kraju će proći kao i FIBA. Besmisleno je kažnjavati ovakve klubove, pogotovo zabranjivati igraćima da igraju za reprezentacije. Tako se pravi šteta, pre svega, tim reprezentacijama, nacionalnim savezima, samoj UEFI i FIFA. Svetsko prvenstvo u fudbalu je zlatna koka FIFA, evropsko prvenstvo je zlatna kako UEFA. Na šta bi ličila ta takmičenja ako u njima ne bi moglo učestvovati 70-80 najboljih svetskih igrača...Ko bi to gledao? Koliko bi TV kuće bile spremne da plate za otkup prenosa? Skaču sami sebi u stomak. Novac LŠ-a me donose istočnoevropski klubovi, nego baš ovi klubovi koji su hteli da formiraju Superligu. UEFA birokratjia i manji,siromašniji, lošiji, manje popularni i manje atraktivni evropski klubovi pomalo parazitiraju na tim velikim klubovima koji donose novac UEFA i njenim takmičenjima.

Vlada

pre 3 godine

Kao što već rekoh:Barca,Real,Juventus. Ti otpadnici za mene više ne postoje u fudbalskom svetu. Atletiko, Milan, Inter a pogotovo Totenhem, moraće da se potrude u narednim godinama, da me ubede u svoje dobre namere. Hvala na pažnji.
(Alex, 23. april 2021 11:03)

Seku vene, samospaljuju se na stadionima, Alex više neće da ih gleda.

Revolt aka Pirotehnicar

pre 3 godine

Kako je to Milan proteziran u Evropi? Da nas nisu sudije pogurale protiv reala kad smo ih u polufinalu pobedili 5:0 ili kad smo Steauu i barselonu dobili 4:0 u finalima? Upravo je Milan jedna od vecih zrtava, i 1994. i 2004, nasi rivali su igrali pod uticajem nedozvoljenih sredstava (ovo prvo je potpuno dokazano), za 2006. svi vec znamo sta se dogodilo u polufinalu protiv rivala protiv kojeg su nas sudije ostetile i 2012. i 2013. s tim sto smo pre osam godina vec bili jako slabi i verovatno bismo svakako ispali i pored pobede u prvom mecu od 2:0. Cak i onaj penal u Istanbulu je sumnjiv:-D I nemojte mi samo o letu 2006, Milan je tada (i ne samo tada, razume se) imao najjaci tim na svetu i ama bas nikakva pomoc mu nije bila potrebna.

Руска Душа

pre 3 godine

Или казнити све кривце (наравно, оне које су се "покајали" казнити блаже, али их не аболирати) или не кажњавати никог.

dubrovnik

pre 3 godine

samo oštro, jedni potroše 400 miliona na igrača na kraju karijere a drugi 250 na Hazarda koji odigra 30 utakmica u 2 godine. i sad bi real kupio Mbapea i Haalanda jer kao nisu lani trošili.
perez i real su uništili nogomet luđačkim trošenjem na galacticose, kupili su Figa, Zidana, Beckama i Ronalda u 3 godine jer su mislili da su preveliki da propadnu. pa ih je grad spašavao kupovinom trening centra za ogroman novac.
na juventus ne treba trošiti riječi, lopuže i prevaranti koji su uništili seriu A.
nikome neće faliti a možda je jedna godina malo za kaznu.

Cvrle

pre 3 godine

Ahaaa...malo sutra! Zaigrao se predsjednik UEFE, a u medjuvremenu povisio sebi platu za pola miliona evrića, u situaciji kada su prihodi značajno smanjeni! Na sudu, UEFA gubi 100%. Zašto gubi? Pa zato što otvoreno tržište ne trpi direktive!

choda gauchoo

pre 3 godine

Kao što već rekoh:Barca,Real,Juventus. Ti otpadnici za mene više ne postoje u fudbalskom svetu. Atletiko, Milan, Inter a pogotovo Totenhem, moraće da se potrude u narednim godinama, da me ubede u svoje dobre namere. Hvala na pažnji.
(Alex, 23. april 2021 11:03)
Zasto Barselona??? Kod Barse, ogromnu ulogu i uticaj na klub i njegove odluke imaju navijaci... Oni su i delom vlasnici kluba... Biraju cak i predsednika, cime malo klubova moze da se pohvali... Barsa nije rekla da hoce da ostane u Super ligi, nego je rekla da navijaci odlucuju o svemu i da ce organizovati glasanje, kao i za sve najvaznije odluke koje se ticu kluba... I da ce uraditi iskljucivo ono sto njeni navijaci zele... To je za ponos... Pogresili su sto nisu pre pripajanja Super lige organizovali referendum i to stoji... Ali cela prica oko Super lige je uradjena na brzinu, zbrda zdola i u tajnosti i ko zna sta jos ima iza svega... Barsa bi i da se nije raspala Super liga, da su se navijaci pobunili, organizovala glasanje i izasla iz nje... Tako da Barsa ni slucajno ne moze da se stavlja u isti kos sa Realom i Juventusom, gde se niko nista ne pita osim Pereza i Anjelija i gde Perez otvoreno kaze da ga boli uvo za navijace, a posebno one u Madridu, Spaniji i Evropi...

Vanja Grubač

pre 3 godine

Dva najveca sinonima za prevaru, laz, kradju, namestane, kupljene utakmice, titule. Mnogi klubovi su imali protekciju sudija s vremena na vreme, i United i Liverpul i Barcelona i Milan, Bayern..Ali niko ni blizu ova dva kluba za koje se vezu najveci skandali u istoriji evropskog fudbala. Juventus umesan u najveci skandal namestanja utakmica ikad. Na koji nacin su zasticeni u Italiji to je tesko pojmiti. Niko nije dobio toliko spornih penala kao oni. Kupovali sudije, utakmice..Anjeli porodica zlo fudbala vec decenijama. Sta reci o Realu? Kakva samo protekcija za vreme Frankove vladavine, otimali doslovno igrace drugih klubova, pod vojnom prisilom mnogi gubili.( ima odlican doku o svemu tome) . Novija istorija im takodje obelezena mrljama kakve je tesko pojmiti. Onakvo navlacanje u Evropi nisam video u svojih 30 i kusur god. Nije bas da danas pratim fudbal kao pre, ali bi mi bilo neizmerno drago da ova dva kluba budu najstroznije kaznjeni za organizovanje lige koja bi unistila i ovo malo vrednosti sto je ostalo u tom sportu. Obicni pohlepnici. Uefa i fifa su ruglo fudbala takodje, ali u ovom slucaju sam na njihovoj strani. Out najvecem olosu u evropskom fudbalu.
(Kud_idijoti, 23. april 2021 11:56
Ne pratiš zvezdu?Što si nju izostavio?

Pedja

pre 3 godine

Ni Barselona nije odustala od superlige, pa treba i njih kazniti. A nacionalni savezi bi trebalo da ih prebace u najinizi rang, pa da im treba nekoliko godina da se vrate nazad.

goblin

pre 3 godine

Po mom skromnom mišljenju dva najodvratnija kluba na svetu.A i ovi iz Uefe mi nisu jasni, ovi hteli da ih unište a oni ih ovako blago kažnjavaju(ako ih uopšte i kazne).Treba da ih izbace na minimum 5 godina,i Barselonu zajedno sa njima.

Igor

pre 3 godine

Eto im prilike da naprave Superligu, pa neka svake Srede igraju jedni protiv drugih.

Posle godinu dana, ni njihova rodbina ne bi to više mogla da gleda. A u poluvremenu neka zovu učesnike Američkog X-Faktora da nastupaju, da gledaocima ne bude dosadno dok jedu Hot-Dog i piju bezalkoholno pivo.

choda gauchoo

pre 3 godine

И треба побећи уз труле и корумпиране УЕФЕ. Зашто људима смета Супер Лига? Може лепо паралелно да иде, ко хоће да гледа фино ко не исто фино. Правда за побуњенике ? Енглези испале трубе и издали друге а уговор потписали. А ви што волите да је пропала Супер Лига гледаћете исте тимове и даље како побеђују и млате слабије. Супер зар не ?
(дијаспора, 23. april 2021 11:01)
Da li shvatas da bi ta Super liga za par godina potpuno obesmislila i unistila nacionalne sampionate? Unistila bi osnovne stubove fudbala... Eto ti dovoljan razlog da budemo protiv Super lige...

kole

pre 3 godine

Cim vidim ovaj upitnik na kraju odma znam da od tog nema nista, iako bi vise od iceg volio viditi kako Real i Juventus izbacuju iz Evrope.

Mapache

pre 3 godine

Umreh od smeha! Ispade da je Uefa nekakva dobrotvorna, neprofitna organizacija koja spašava fudbal ali u stvari rade to isto kao Perez i Anjeli,samo ispod žita i postepeno.

Kud_idijoti

pre 3 godine

Dva najveca sinonima za prevaru, laz, kradju, namestane, kupljene utakmice, titule. Mnogi klubovi su imali protekciju sudija s vremena na vreme, i United i Liverpul i Barcelona i Milan, Bayern..Ali niko ni blizu ova dva kluba za koje se vezu najveci skandali u istoriji evropskog fudbala. Juventus umesan u najveci skandal namestanja utakmica ikad. Na koji nacin su zasticeni u Italiji to je tesko pojmiti. Niko nije dobio toliko spornih penala kao oni. Kupovali sudije, utakmice..Anjeli porodica zlo fudbala vec decenijama. Sta reci o Realu? Kakva samo protekcija za vreme Frankove vladavine, otimali doslovno igrace drugih klubova, pod vojnom prisilom mnogi gubili.( ima odlican doku o svemu tome) . Novija istorija im takodje obelezena mrljama kakve je tesko pojmiti. Onakvo navlacanje u Evropi nisam video u svojih 30 i kusur god. Nije bas da danas pratim fudbal kao pre, ali bi mi bilo neizmerno drago da ova dva kluba budu najstroznije kaznjeni za organizovanje lige koja bi unistila i ovo malo vrednosti sto je ostalo u tom sportu. Obicni pohlepnici. Uefa i fifa su ruglo fudbala takodje, ali u ovom slucaju sam na njihovoj strani. Out najvecem olosu u evropskom fudbalu.

cz1

pre 3 godine

Ovi iz FIFE i UEFE su se malo previše zaigrali, ne znaju sa kim imaju posla, mogli bi oni letjeti naglavačke. Juve i Real su dva najveća kluba.
(muamer, 23. april 2021 12:06)
Juventus?? Mozda u Italiji, u Evropi ima bar 5 klubova i po rezultatima i po tradiciji koji su veci od njega.

Tema

pre 3 godine

Muamer
Po cemu su to dva najveca kluba. Po lopovluku po kradjama po namestenim utakmicama? Ja ne znam kako te nije stid ovako nesto da izjavis. Pa ceo svet zna za Realove i Juventusove malverzacije kroz istoriju. Kakav klub takvi i navijaci to je poenta svega.

Petar

pre 3 godine

50% pluseva je dokaz koliko se Srbi kuze u fudbal. Juve jedini klub na svijetu koji je osvojio sva natjecanja u kojima je sudjelovao, kao i Cibona u kosarci.
(el pecador, 23. april 2021 11:52)

Jel na sljaci ili betonu osvajala?! Ladno mitoman stavi Juve i neki propali klub ni manje ni vise, nego iz kosarke. Sa vama uvek komedija.

choda gauchoo

pre 3 godine

Slovenac na čelu UEFA se iživljava na jednom Realu i Juventusu!? A ova dva kluba i ostalih 10 koji su se pobunili imaju zajedno veći budžet od cele Slovenije! Fudbal je odavno postao samp i isključivo biznis/posao, sedište UEFA i FIFA je u Švici - da samo vidite gde i kako žive... vile, delux stanovi, privatne ordinacije i najskuplje kase zdravstvenog osiguranja, isključivo privatne čarter avio kompanije, plate i bonusi koji su nekoliko puta iznad Ciriškog proseka (CHF 6500 x13)! Da neuvredim neke od vas ali još se samo "budale" i "sirotinja" pali na Fudbal... dok vi motate kablove za siću ovde u Švici se zvaničnici UEFA i FIFA "kupaju" u ptičijem mleku!!!
(Aleksandar, 23. april 2021 11:00
Napisao si druze bas sve i svesta, u pravu si da je fudbal odavno biznis i tu se potpuno slazem, ali kada si rekao da samo budale i maloumnici gledaju fudbal, e tu si zestoko omasio poentu... Fudbal je, pre svega, najlepsa igra, umetnost, vise od sporta... i mi koji ga gledamo, bar ja, ga gledamo zbog prelepih poteza, majstorija, kreativnosti, jednostavno fudbal je i dalje i bice uvek prelepa igra... bez obzira sto je postao biznis, bez obzira na sve ono ruzno oko same igre, igra je mnogo vise od sporta, umetnost... fudbal i te utakmice, derbiji, iznenadjenja, majstorije vrhunskih igraca, pracenje razvoja mladih talenata, takmicarsko nadmetanje, nama, koji gledamo ovu najlepsu igru pricinjava ogromno zadovoljstvo i ulepsava zivot... tako da ti milioni nisu dovoljni da me odvoje od fudbala

ButragenjoMicelGordiljo

pre 3 godine

Branitelji Reala na delu,a ovamo vole fudbal,siromasne,duh maradone i ostalo. Mada mislim da vecina ta koja sad pise protiv Ceferina,da bi pisala suprotno da je rekao necemo nikoga kazniti. Ovde je kod nas izgleda fora,biti protiv svega,suprotan,cak i kad se misli isto.Kontra kontre kontri fazon.

ko-ometator

pre 3 godine

Sta se ceka stim? Otvoreno rade protiv ne samo UEFE nego i fudbala sporta kakvog poznajemo. I dalje su u toj kampanji. UEFA se pravi luda sve su to oni znali i ovakav projekat bice ostvaren kada njoj bude to odgovaralo...

ja

pre 3 godine

50% pluseva je dokaz koliko se Srbi kuze u fudbal. Juve jedini klub na svijetu koji je osvojio sva natjecanja u kojima je sudjelovao, kao i Cibona u kosarci.
(el pecador, 23. april 2021 11:52)


Cibona osvojila Evroligu i Evrokup?! Hrvatska mitomanija na dijelu.

Kevin Garnet

pre 3 godine

Vala je uefa svih ovih godina bila na strani real madrida osvojili 3-4 ls sa svom pomocu sudija + ronaldu isto toliko poklonili nagrada za zlatnu loptu.

choda gauchoo

pre 3 godine

Real da izbace iz ovogodišnjeg polufinala, dovoljno. Oni su, ipak, malo preveliki. A Juventus ogledno kazniti zabranom učešća u evro takmičenjima 3 godine. Ako je mogla da ih kazni Serija A izbacivanjem u drugu ligu, valjda može i UEFA
(stefan, 23. april 2021 11:09)

Treba i Real da izbace na tri godine, kako Juventusu, Tako i realu, oni su kolovodje, a isti arsini treba da vaze za sve... Samo, po meni Real ne treba izbacivati iz ovogodisnje LS, jer bi onda izgubila na regularnosti, a Chelsea bi bio u povlascenom polozaju zbog direktnog prolaza dalje... Kazne treba da pocnu da se primenjuju od sledece sezone...

TROLejbus

pre 3 godine

Ne, to ne znači da će biti izbačeni sad,već sledeće sezone. Ovo je samo potez da zaplaše klubove da ne pomišljaju više na formiranje neke slične lige. Sigurno neće biti izbačeni, dobiće "kobajagi" neku uslovnu kaznu, mada i to je pitanje. Ne isplati se ni jednima ni drugima izbacivanje.

Revolt

pre 3 godine

@el pecador, otkud ti znas ciji su to glasovi? Ne bih se bas ponosio tim podatkom da sam na mestu juventusa jer taj epitet imaju samo zato sto su jedini od tih najvecih klubova koji su osvojili Intertoto kup tako da...

Dex

pre 3 godine

Ovo je smešno. Morate sve da ih kazniti isto. Pa još su gori ovi što su bili tu dok su mislili da će nekog prevariti pa se povukli kad je prihvatilo. Za njih 0 poštovanja od sada. Real i Juve bar stoje iza svoje odluke iako je užasna. Sve ih kazniti ili nikoga.

ProkopijeElGrande

pre 3 godine

А ви што волите да је пропала Супер Лига гледаћете исте тимове и даље како побеђују и млате слабије. Супер зар не ?
(дијаспора, 23. april 2021 11:01)

Mi cemo gledati kako Zvezda demolira Liverpula ili Dinamo Totenhema... Gledacemo kako se Porto i Lion sprdaju na terenu sa Juventusom, Real na kolenima u Donjecku, Barselonu resetovanu na fabricka podesavanja u Minhenu i slicno... Sve to nikad vise ne bismo videli da je abominacija zazivela...

PFC

pre 3 godine

Partizan da se priključi Realu i Juventusu. Ipak mi sa njima imamo veliku tradiciju. Sa Realom smo igrali nekoliko puta velike utakmice u Kupu i Ligi Šampiona, a Juve nam je dao dresove. Pozvati još Paok i CSKA.

hahaha

pre 3 godine

@ Bla

Zato sto je Juve osvojio svako zvanicno medjunarodno takmicenje koje je ikad postojalo. Ako nista onda zbog toga, a to sto ti pratis fudbal od 98 i giganti evropskog fudbala su ti Siti, PSG ili Totenhem, tvoj problem.
(Rsrs, 23. april 2021 11:12)

Čak, od 98.

Adidas

pre 3 godine

Uefa nista ne moze najtrofejnijem Italijanskom klubu...
(juventino38scudeti, 23. april 2021 23:40)

Kojem, onom sto je izbacen svojevremeno u nizi rang italijanske lige zbog namjestanja utakmica. Bas su nedodirljivi.

trt

pre 3 godine

samo oštro, jedni potroše 400 miliona na igrača na kraju karijere a drugi 250 na Hazarda koji odigra 30 utakmica u 2 godine. i sad bi real kupio Mbapea i Haalanda jer kao nisu lani trošili.
perez i real su uništili nogomet luđačkim trošenjem na galacticose, kupili su Figa, Zidana, Beckama i Ronalda u 3 godine jer su mislili da su preveliki da propadnu. pa ih je grad spašavao kupovinom trening centra za ogroman novac.
na juventus ne treba trošiti riječi, lopuže i prevaranti koji su uništili seriu A.
nikome neće faliti a možda je jedna godina malo za kaznu.
(dubrovnik, 23. april 2021 10:47)

Stari trening centar kada je bio izgrađen bio je van grada. Tokom narednih decenija grad se širio i došao i do tog trening centra. Zbog toga je cena tog zemljišta dosta porasla.
Real je prodao stari trening centar da bi vratio neke dugove iz 90ih i izgradio novi i veći van grada.
Iako su prvobitne bile priče da je zemljište tog starog trening centra prodao gradu, to se nije desilo.
Real je poklonio deo tog zemljišta gradu u zamenu za promenu namene tog zemljišta u komercijalno, a drugi deo je prodao. Na kraju je i grad prodao taj deo zemljišta koji je dobio.
To su kupili Repsol i još tri velike kompanije i tu izgradili četiri nebodera, Cuatro Torres.