the_chox
pre 3 godine
Koliko eksperata na jednom mestu zabole me glava od ovih komentara
Utorak, 20.04.2021.
12:25
UEFA je nemoćna da zabrani igračima da igraju za svoje zemlje, tvrdi veliki broj advokata koji je upoznat sa sistuacijom.
Izvor: Z.K.
pre 3 godine
Koliko eksperata na jednom mestu zabole me glava od ovih komentara
pre 3 godine
Poenta je da fudbaleri nemaju pojma o politici rukovodstva klubova, ali svi ovde, zajedno sa UEFA-om silje k.rac na fudbalere, kao da su oni sami potpisali istupanje iz UEFA i pristupanje SL...
Vise se prica o sankcijama igracima, od sankcija rukovodstvu i klubovima.
Zasto niko ne poziva na bojkot Perezove gradjevinske kompanije, ili na bojkot Fijata i Ferarija, vec svi pozivaju na sankcije onih koji se najmanje pitaju?!
pre 3 godine
Kako neko nekom ne može da zabrani da igra u svojem takmičenju?
Ti hoćeš da igras uefa evropsko prvenstvo,ja uefa ti nedam.I?Šta je sporno?
(perakojotsupergenije, 20. april 2021 17:15
Sporno je elementarno kršenje ljudskih prava, što je stavka br. 1 u svim svetskim Ustavima. To ti je kao da priznaš državu Srbiju, imaš diplomatske odnose s njom, trgovinske ugovore, bilateralne sporazume, a njenim gradjanima ne priznaješ pasoš i ne puštaš ih u zemlju. To je problem, to u civilizovanom svetu neće da mogne:-)
pre 3 godine
Pola engleske lige bi jedva docekalo da izbace ovih 5 ekipa koje se razbacuju sa milionima.
(prof. dr, 20. april 2021 17:12)
Koliko samo nisi u pravu. Žive za okršaje s tom šestorkom. Kada uspeju da dobiju nekog od njih to ostaje za priču i legendu. Ne znam koliko pratiš ali, oni baš mali timovi iz 4, 5 lige mole boga da izvuku nekog od velikana u kup takmičenjima. Kad mi suze ne krenu dok čitam o tome.
Ono što dobiju od FA + karte + ako izvuku nerešeno, pa je revanš na Old Trafordu npr. pred 70.000 ljudi. Em je doživljaj za pamćenje, em dele novac od ulaznica s MUN. Nekad žive dve godine od toga ili, bio je slučaj, da mali adaptiraju svoj stadiončić.
Ja mislim da ostali ovo smatraju uvredom i da se osećaju loše zbog njihovog napuštanja. Premijerligaši moraju ostati u PL, mada diskutabilna je regularnost ako ovih 6 igra revijalno. Možda im ipak bude važan pehar PL?
pre 3 godine
Dovoljno je da mi nasim reprezentativcima zabranimo da igraju u tim klubovima (ionako ne igraju tamo) i osvajamo nadmocno sledece SP
(michael myers, 20. april 2021 16:58)
Знамо нас, не бисмо ни тад...
pre 3 godine
ova vest je potpuna besmislica i obvde je samo da bi mi kliknuli koji put.
Uefa nije potpisnik ugovora vec su to igram i Premijer liga.Kad ovi osnuju svoju ligu sa strane- igraci koji igraju za njih vise nisu u istoj situaciji.
Eufa ih komotno bez problema moze izbaciti, a oni demokratski mogu da igraju izmedju sebe koliko vole, sve dok Tajlandjanima i Kinezima ne dosade.
pre 3 godine
Jbt... ovde sve vrsni advokati i pravnici :D
Nema apsolutno nikakve sanse da UEFA ili FIFA zabrani bilo kom igracu da igra za nacionalni tim, u kojoj god ekipi ili ligi da igra. Fudbaleri ne uticu na politiku svojih klubova i ni na koji nacin ne uticu na odluke uprave, vec samo sutiraju loptu. Smesno bi bilo da se kola slome na igracima, koliko god oni zaradjivali!
Portugal ima 8 igraca u klubovima koji su osnivaci SL, ali sam Portugal podrzava UEFA i FIFA... i sad taj Portugal treba da ostane bez Ronalda, Zote, koji je nama dao dva gola i ostalih igraca zbog cega?
Ili Belgija... Ostaju bez Azara, Lukakua, De Brujnea. A ta Belgija nema veze sa Super ligom. Ispada da bi najmanje stete bilo za reprezentacije Engleske, Italije i Spanije :D
Nema sanse da UEFA i FIFA iskljuce igrace iz reprezentacija!
pre 3 godine
Kako si naivan decko. Odrasces tek kad shvatis sta je moc. Kad vise ne budes Luk Skajvoker nego Dart Vejder. Dotle ces biti naivni prozaicni decak nesvestan zivota!
(Oliver, 20. april 2021 17:17)
Оливере,
шта ти имаш од оваквог бахатог исказивања моћи? Мило ти је и влажно око препона?
pre 3 godine
Igrači imaju pravo da izadju iz klubova i da kasiraju ceo ugovor. Znači Ronaldo bi mogao od avgusta da bude slobodan igrač i da uzme ceo iznos od Juventusa
pre 3 godine
Ja vidim samo da pise da klub ne sme da zabrani igracima da nastupaju za svoju reprezentaciju. Nigde ne pise da Fifa i Uefa mogu da zabrane igracima da ne igraju. Ako ove 2 organizacije ne sklope bilo kakvu saradanju sa superligom imaji i te kako sudska prava da klubove izbace iz sva evropska takmicenja (znaci i njihove lige) i da ne dozvole igracima da igraju u bilo kakvo njihovo takmicenje (znaci reprezentacije). I ko je reko da su ova 12 klubova najjaca u evropi? Juventus koji bedi u Italiju na mufte u Evropu ne pokaze nista, Milan i Inter do prosle sezone nije ih bilo nigde, da ne spominjem jos neke ekipe. Imaju samo najvise dugovanja. Da ne spominjem nase ekipe, zasto Atalanta nema pravo da igra sa nekim velikim klubom? Pa da pokusa iznenadjenje kao iz prosle kodine i izbaci PSG u cetvrfinale? Zasto ekipa kao Leichester sto osvoji PL nema pravo da igra sa jakim ekipama? Uradimo da su napravili tu super ligu, gde i nema ispadanja. Posle odigrane 50% ukupnih utakmica izmedju prve ekipe i vec cetvrte je toliko rastojanje da se gubi interesovanje za sportku bitku. Ovaj i onak vec osvojio, ove druge ne ispadaju i zabole ih da odigraju za pobedu. Meni izgleda vec jedno prvenstvo idealno za namestanje gde niko nece moci da ispadne zbog namestanja utakmice, kao juventus 2006.
pre 3 godine
Gluposti. Ovde je stvar da će dana nacionalna federacija da ne pozove takve igrače. Prosto, nisi na spisku igrača i ćao. Šta, da nije po zakonu obavezno da Ramos igra za reprezentaciju?
pre 3 godine
kakva notorna glupost.
Kakvi bre advokati,ja koliko znam Piksi(selektor)bira tim.
Fifa moze izbaciti cele timove a kamoli pojedince!!
pre 3 godine
U tom slučaju UEFA i FIFA mogu da izbace reprezentaciju iz takmičenja koje organizuje pa neka se time bave nacionalni savezi.
pre 3 godine
Nebi dobili nista na sudu, sto nisu tuzili FIFA i UEFA kad su izbacili Srbiju. Oni su organizatori svetskog i evropskog prvenstva, kao i mnogih klubskih takmicenja i kao takvi mogu da zabrane svakoj zemlji ucesce na svojim takmicenjima.
pre 3 godine
Ne znam šta da kažem.Slična situacija je bila i u košarci, pa vidimo kako to ide.Pare su čudo, kapitalizam će uništiti svet.I da dodam, nije demokratski zabranjivati nekome pravo da se bavi sportom na način koji izabere.
pre 3 godine
Taj clan ogranicava klubove. UEFA nije potpisnoca tog bilateralnog ugovora. Naravno da moze zabraniti ucesce u nacionalnim takmicenjima pod njenim pokroviteljstvom.
pre 3 godine
Naravno da klubovi mogu da osnivaju novu ligu.Naravno da UEFA i FIFA mogu i hoće da, igračima koji nemaju njihovu licencu ,zabrane učešće u takmičenju koje oni organizuju.Tačka.
pre 3 godine
Kako ce igrati za reprezentaciju ako UEFA zabrani svim savezima da poziva te iste igrace i zapreti im izbacivanjem iz svih takmicenja ukoliko isti budu igrali?
(ko-ometator, 20. april 2021 16:54)
pa lepo jer niko nema pravo da zabrani igracima da igraju za nacionalni tim.
plus ko ce gleda evropsko ili svetsko prvensnstvo bez realno najboljih igraca na sta ce to da lici.
pre 3 godine
Ok. Postoji zakon koji ih stiti ali na postoji zakon koji selektorima zabranjuje da ih ne pozovu u reprezentaciju. Ne postoji zakon koji navijacima brani da ne idu na utakmice Superlige...Ne postoji zakon koji zabranjuje nacionalnim savezima da ih izbace iz svojih prvenstava...
pre 3 godine
... To podrazumeva da klubovi moraju da slede statute i pravila FIFA i UEFA, kao i FA Engleske, a u slučaju da se tako nešto onemogući igračima, znači li to automatski i raskid saradnje...
Ovo znači da, ako klub NIJE član FA Engleske (ili nekog drugog nacionalnelog saveza) igrač nije član Saveza i ne može da igra za nac.selekciju.
pre 3 godine
I, jel sam jutros rekao da superliga sigurno uspeva? To je Moc, Power, Macht! Morate da naucite da cenite Moc, da je postujete, negujete, obozavate, respektujete, da imate strahopostovanje prema Moci!
(Oliver, 20. april 2021 16:18)
Uspeva ona bez sumnje, ali ni UEFA nije bez moci i bez aduta. Uterace im kajlu na nacin koji ce da ih zaboli, a to ces videti vec. Videces ti sta je Power kada ih sutnu iz prvenstva (jer realno imaju pravo na to i hoce), pa kad im legnu na vrat milioni fanova i navijaca. Nece imati za koga da igraju, samim tim nece ni biti miliona silnih.
pre 3 godine
@Sir
Kako si naivan decko. Odrasces tek kad shvatis sta je moc. Kad vise ne budes Luk Skajvoker nego Dart Vejder. Dotle ces biti naivni prozaicni decak nesvestan zivota!
pre 3 godine
Ovde mogu savezi da odigraju veliku ulogu i naravno navijaci. Savez moze da iskljuci taj klub iz svih svojih takmicenja, a navijaci da bojkotuju klub.
pre 3 godine
...al uefa moze da zabrani klubovima koji se takmice pod njenim okriljem da prodaju igrace klubovina koji su u superligi...jer ako prodaju, autonatski klub ne igra uefa takmicenje i nema para... pa sta ce onda?! da igra samo nacionalnu ligu?!
pre 3 godine
Kako neko nekom ne može da zabrani da igra u svojem takmičenju?
Ti hoćeš da igras uefa evropsko prvenstvo,ja uefa ti nedam.I?Šta je sporno?
pre 3 godine
svasta lupetate i pisete...ni UEFA ni FIFA ne mogu da zabrane osnivanje te superlige,niko to ne moze da zabrani...ako se klubovi dogovore,organizuju,nadju sponzore,mogu da igraju tu ligu koliko hoce...ali zato UEFA moze da suspenduje te klubove iz svojih takmicenja,da trazi da se izbace iz nacionalnih sampionata,da sankcionise saveze-reprezentacije ako ih ne izbace,da suspenduje sve igrace koji igraju za te klubove...
a ja bih cak dodao i sledecu sankciju,ko god bude igrao za te klubove-nakon sto mu istekne ugovor 5 godina ne moze da igra pod krovom UEFE...pa bi mlade usijane glave,koje polete ka velikom klubu i parama(npr Luka Jovic u Real),ne izbore se tamo,nece nigde ni igrati...a ne ovako,idem u superligu,ako budem igrao-odlicno,ako ne budem eto mene u Nemackoj,Francuskoj,itd...ovo sam samo naveo kao primer,poenta je da bi se dobro razmislilo da li vredi preci za bilo koji novac u te "superligaske" klubove i nakon toga ne igrati,upropastiti sebi karijeru...predjes u taj neki klub,potpises ugovor 4 godine,ne izboris se za mesto u njemu,ne igras te 4 godine,i jos nakon toga 5 godina ne mozes nigde,osim u tu superligu..a tu te niko nece...
pre 3 godine
Ljudi, UEFA i FIFA organizuju evropsko i svetsko prvenstvo, oni mogu da uskrate čitavim reprezentacijama učešće, a da ne mogu pojedinačnim igračima. Rešenje je jednostavno, nek završe UEFA takmičenja ove sezone, sve u najniži rang takmičenja, po odluci nacionalnih saveza i to je to. Ljudi, Enfild bi zapalili, da izgori do temelja.
(Pseudoharms, 20. april 2021 16:53)
jes oni uzmu i organizuju svoju premijer ligu.
jesi ti svestan koliko imaju novca ti klubovi i koliko imaju uticaja u svetu?
sta mislis da su i svi navijaci protiv?
realnost je da im niko nista ne moze.
pre 3 godine
Trenutno od fudbala prstim ugalvnom LŠ i povremeno srpski reprezantativni fudbal.
Ukoliko sprovedu ovu ligu koja je u stvari kolalicija protiv ostalih klubova na Svijetu ja cu prestati da pratim fudbal.
Malo im novca jer placabu fudbalere po 1milijardu € po igracu. Drugim klubovima koji ne placaju toliko svoje igrace nije malo novca koje dobibebu od LŠ?
pre 3 godine
"u članu 6.11 ugovora svakog igrača Premijer lige stoji da "klub ne može da učini ništa što bi zabranilo igraču nastup za njegov nacionalni tim"
Upravo to! KLUB, a ne UEFA i FIFA! Cak i kada bi ih ovi klubovi dobili na sudu po ovom osnovu (u sta sumnjam), UEFA i FIFA nista ne sprecava da, jednostavno, izbace ceo nacionalni tim! Sa druge strane, ni igracima ne stoji u ugovoru da moraju da igraju utakmice van UEFA i FIFA, te ih na to klub ne moze naterati!
pre 3 godine
a kad ih izbace iz premijer lige...onda pravila premijer lige ne važe za njih... i prc...neće moći...za reprezentaciju...
pre 3 godine
УЕФА је навикла да све буде искључиво по њиховом. Битно да сте могли да примите тзв Косово, а сада када неко хоће да изађе, не дате.
pre 3 godine
@Zagor Te Nej
U Engleskoj je igranje za reprezentaciju jedan od uslova za dobijanje radne dozvole, tako da je mnogim igračima itekako bitno da igraju za svoje reprezentacije!
pre 3 godine
Nije poenta u tome ko brani i sta zabranjuje i nije pitanje klubova i UEFA-e, kako vecina ovde tumaci.
Poenta je do ugovora igraca i formulacije u ugovoru. Pazljivije procitajte...
U članu 6.11 ugovora svakog igrača Premijer lige stoji da "klub ne može da učini ništa što bi zabranilo igraču nastup za njegov nacionalni tim".
Znaci... sta god klub ucini, to ne moze da utice na zabranu igracu nastup u nacionalnom timu.
Ovde je pitanje pojedinacnih ugovora igraca i u slucaju zabrane svaki igrac bi mogao, na osnovu ovog clana, da tuzi FIFA ili UEFA, a ne klubovi.
pre 3 godine
Pola engleske lige bi jedva docekalo da izbace ovih 5 ekipa koje se razbacuju sa milionima.
pre 3 godine
Ako je neko plaćen suvim zlatom u klubu, baš ga briga za repku. Setimo se samo starog pravila kada neko ode u NBA ligu, nije više igrao za repku. I nikoga to nije sprečilo da predje u NBA. Čak se ni savezi nisu mnogo bunili. U celoj ovoj priči je to najmanje bitno.
pre 3 godine
Teška srca, moram da kažem da je Premijer Liga ubedljivo najbolja liga kojoj nije potrebna ova Super Liga. Engleska bi bila u velikom finansijskom gubitku ukoliko bi klubovi počeli da igraju ovo takmičenje a ne LŠ jer prosto veliki klubovi se više ne bi takmičili na isti način kao sada u Premijer Ligi, a ostali ne bi imali motiv da pokušaju tu TOP4 završinicu. Problem je što tih 6 klubova dobijaju 250 miliona VIŠE nego što nudi Premijer Liga. Ogromne pare su u pitanju, Sky i BT plaćaju milijarde za ovo, čak je i naša Arena Sport u opasnosti sa dugim i skupim ugovorima za UEFA takmičenja koja, posle godinu-dve, niko neće gledati.
pre 3 godine
Gluposti. Samo FIFA zabrani nastup, dajući podršku UEFI i mogu da se slikaju.
pre 3 godine
Mislim da je krajnje vreme da ljudi prihvate da Amerikanci imaju neverovatan uticaj u svetu, i da sve sto zele, to na kraju ostvare. Svi vole miris dolara, jak marketing i slavu, a to je ono sto im Amerika nudi. Ova prica oko Superlige je zavrsena, ostaje samo da se ljudi konacno pomire sa tim. Ali, ono sto je meni zaista neverovatno, to je da se oko jedne toliko nebitne stvari kao sto je fudbal digla veca frka u nasoj zemlji nego oko visegodisnjih problema vezanih za Kosovo, npr. Ili naseg ocajnog standarda, nepostojanja institucija, bilo kakvog sistema, itd. Ono sto je cinjenica jeste da se ovom narodu definitivno ne pise dobro.
pre 3 godine
Gluposti! Sva reprezentativna takmicenja su pod okriljem UEFA i FIFA. Oni definisu ko moze igrati za reprezentaciju, oni mogu i jesu odredili kako i pod kojim uslovima mogu da igraju naturalizovani igraci, kako moze da se promeni reprezentacija... Ne vidim pravni osnov da iz svojih organizacija ne mogu da iskljuce klubove i one koji u njima igraju. Pogotovo sto ovi sami de fakto istupaju iz FIFA i UEFA, plus stvaraju organizaciju u kojoj samo oni mogu da budu clanovi.
pre 3 godine
Imaju šanse da dobiju nakon višegodišnjeg sudjenja, žalbi...
Kad većina sadašnjih fudbalera bude pred penzijom, a do tad....
Naravno, advokate baš briga, uzeće pare bez obzira na ishod sudjenja, baš kao i vlasnici klubova.
Dakle, njih svrbi samo ta klauzula o raskidu ugovora zbog nemogućnosti igranja zs reprezentaciju!
pre 3 godine
Ako je neko plaćen suvim zlatom u klubu, baš ga briga za repku. Setimo se samo starog pravila kada neko ode u NBA ligu, nije više igrao za repku. I nikoga to nije sprečilo da predje u NBA. Čak se ni savezi nisu mnogo bunili. U celoj ovoj priči je to najmanje bitno.
(Zagor Te Nej, 20. april 2021 16:15)
Ovde pričamo o fudbalu, a to je košarka, u košarci igrači ne doživljavaju isto reprezentaciju kao u fudbalu, u košarci najveći torfej je prsten u NBA, a u fudbalu to je Boginja sa reprezentacijom, mešamo babe i žabe.
pre 3 godine
Kao što rekoh juče...ako se proces bude vodio u Americi (a hoće) UEFA će biti tako razgužena od kinte da će likovi iz VW slatko da se nasmeju.
E tako Musa dere jarca na demokratski način...
pre 3 godine
Z@agor Te Nej Nikoga nije sprecila? Stvarno? Nikos Galis (ko li je to) draftovan od Selticsa. Kresimir Cosic selectovan od Lejkersa nikad otisli. Obojica igrali na koledzu npr. Da dodam i Oscaa Schmidta, Netsi ga draftovali. Da ne pominjem celu generaciju Dalipagica, Kicanovica, Moke, niko nije ni pomisljao da ide u NBA, reprezentacija je bila svetinja.
pre 3 godine
Kaže advokat koga plaćaju isti oni koji su osnovali superligu.
pre 3 godine
Dovoljno da se klubovima zabrani takmicenje u nacionalnim prvenstvima da navijaci totalno odlepe i bojkotuju ovu Superligu.
pre 3 godine
Kako ce igrati za reprezentaciju ako UEFA zabrani svim savezima da poziva te iste igrace i zapreti im izbacivanjem iz svih takmicenja ukoliko isti budu igrali?
pre 3 godine
Тресла се гора ,родио се миш. Дигла се прашина али ће се брзо слећи. Сви су као изненађени а сигурно су иза кулиса ови клубови и УЕФА ( мафија) координирано направили овај "изненађујући" потез.
Све у свему победио је новац, Европа добија скуп спортски циркус попут Ен-Би-Еја.
pre 3 godine
u članu 6.11 ugovora svakog igrača Premijer lige stoji da "klub ne može da učini ništa što bi zabranilo igraču nastup za njegov nacionalni tim".
Glupost. Pa nece im klubovi ni braniti da igraju, nego UEFA i FIFA.
(axl, 20. april 2021 16:32)
Upravo tako. Meni je prosto neverovatno da novinar nije uspeo da shvati jednu proširenu rečenicu. Dakle, klub ne može da zabrani igranje za reprezentaciju, ali uefa može da zabrani i igraču i klubovima da se takmiče u njihovim takmičenjima. Prosto kao pasulj - u Uefa i Fifa takmičenjima mogu da učestvuju samo njihovi članovi. Izbace ovih 12 iz Uefe, igrači gube pravo da se takmiče u Uefa i Fifa takmičenjima.
pre 3 godine
I, jel sam jutros rekao da superliga sigurno uspeva? To je Moc, Power, Macht! Morate da naucite da cenite Moc, da je postujete, negujete, obozavate, respektujete, da imate strahopostovanje prema Moci!
pre 3 godine
Dovoljno je da mi nasim reprezentativcima zabranimo da igraju u tim klubovima (ionako ne igraju tamo) i osvajamo nadmocno sledece SP
pre 3 godine
"klub ne može da učini ništa što bi zabranilo igraču nastup za njegov nacionalni tim" - Smisao je da KLUB ne može zabraniti igračima da igraju za reprezentaciju, a ne da FIFA ili UEFA ne može uskratiti licencu igračima klubova koje izbaci iz svojih natjecanja. Ako ja osnujem svoje natjecanje izvan UEFA-e i FIFA-e sa svoja tri kluba, gdje to piše da UEFA i/ili FIFA igrače istih mora prihvatiti u svoja natjecanja? Dakle, advokati rade ono što advokati rade... prave sebi posao.
pre 3 godine
Prosto jer u članu 6.11 ugovora svakog igrača Premijer lige stoji da "klub ne može da učini ništa što bi zabranilo igraču nastup za njegov nacionalni tim".
Kakav spin, pa ne zabranjuje klub igracu nego mu zabranjuje UEFA da igra na EP.
Evropsko prvenstvo organizira UEFA i valjda ona odlucuje ko smije a ko ne smije sudjelovati u njenoj organizaciji. Ako UEFA igrace klubova superlige proglasi neregistriranima kod UEFA onda ti igraci ko da ne postoje odnosno postoje kao obicni civili.
pre 3 godine
Ma zemlje iz kojih su ovi klubovi treba da ih izbace iz prvenstva ili izbace u 5 ligu posto ovako mogu samo da namestaju utakmice posto svejedno ce igrati uvek ligu Superligu i ne boje se da nece se plasirati na mesta koje vode u ligu sampiona ili ovu novu SL
pre 3 godine
Reprezentacije koje imaju igrace koji ne igraju u takmicenjima pod okriljem UEFA ili FIFA, nece moci da se takmice i eto ... pro bono resen slucaj.
Da li FIFA i UEFA imaju interes i mogu to da izguraju, pitanje je ...
pre 3 godine
Pa kad bi dobili nek izvole na sud.
pre 3 godine
ne vidim stvarno razlog zabranjivati igracima bilo sta, nema smisla. nista nije njihova greska, ako neko treba da se kazni to su klubovi
pre 3 godine
Pre nego što su osnovali Super Ligu, čelnici su sigurno razmislili o pravnim posledicama.
pre 3 godine
I, jel sam jutros rekao da superliga sigurno uspeva? To je Moc, Power, Macht! Morate da naucite da cenite Moc, da je postujete, negujete, obozavate, respektujete, da imate strahopostovanje prema Moci!
(Oliver, 20. april 2021 16:18)
Nije to moć nego siledžijstvo a zabole me i za jedno i za drugo a kamoli da je obožavam i respektujem.
pre 3 godine
Ako fudbalski savezi stoje uz uefu, nema potrebe da se bilo sta zabranjuje, samo ti igraci nece biti pozivani...
pre 3 godine
Kao što rekoh juče...ako se proces bude vodio u Americi (a hoće) UEFA će biti tako razgužena od kinte da će likovi iz VW slatko da se nasmeju.
E tako Musa dere jarca na demokratski način...
(Čeki opinionista del cazzo, 20. april 2021 16:32)
Kao što rekoh juče... može proces da se vodi gde hoćeš ali će trajati do unedogled. Misliš li da to može da se završi s jednim ročištem? Dovoljno je da fudbaleri iz Superlige propuste jedno svetsko prvenstvo i imaju problem. Ovde je najbitnije da UEFA i FIFA ne popuste. Koliko sutra bi morali da potvrde odluku o zabrani igranja a Perez neka tuži.
pre 3 godine
Ovi Rotšildi ulaze i u fudbal. Znači završili smo i sa fudbalom kao sportom. Gde oni dođu tu je zlo. Najbolje znamo mi sa prostora exYu u zadnjih 30 godina. Tačnije još od privatne posete Slobodana Miloševića 1979 godine kod Jacob Rothschild-a. Od tada je počeo pakao na ovim prostorima. Tako i sa fudbalom smo završili kao igrom. UEFA se tu više ništa ne pita. Ne bi me čudilo da ne kupe svih ovih 12 klubova...
pre 3 godine
@TS
Ahahaha,valjam se od smeha, ti stvarno mislis da je ceferin iz slovenije mocniji od peresa iz spanije, ahaha, pa ja se valjam od smeha. Vi slovenci ste stvarno umislili da ste neke face u evropi i na svetu, veruj mi, niste!! Hahahahaha
pre 3 godine
Jesam li ja jedini koji misli da će ovo biti pravo takmičenje za gledanje? Ljudi će vrlo brzo naći za koga da navijaju kada cela fudbalska elita pređe u klubove ove Super Lige. Jednostavno utakmice će biti bolje, a naći će se način da i naši koji vuku konce po klubovima zarade, ne bojim se ja.
Zar nije pre neki dan posle Zvezda Partizan bilo na TV-u PSŽ Bajern? Jel' se žalio neko što su igrala dva prebogata kluba?
pre 3 godine
Možda oni imaju sud i advokate na svojoj strani, ali postoji nešto što se zove i selektor/trener/menadžer reprezentacije. Jednostavno ne pozovu igrače iz timova koji nastupaju u superligi i šta ćemo onda? Hoće li morati selektori da idu na sud, jer biraju po svojoj (i narodnoj) volji?
pre 3 godine
UEFA itekako može da im zabrani, ako treba promijeniće pravila jer ih je sama i smišljala. Jasno je da će savezi dati podršku UEFI, što znači da savez može suspendovati bilo kojeg igrača ako želi.
Na kraju krajeva, selektori ih neće pozvati u reprezentaciju. Ostalo će doći pritiskom javnosti. Teško mogu zamisliti bilo kojeg igrača iz Južne Amerike da se odluči igrati u toj "Super ligi" ako će mu to zatvoriti vrata reprezentacije, jer se neće nikad smjeti pojaviti u svojoj zemlji, ikad više.
pre 3 godine
Koliko ja vidim, super liga izgubi pre nego što je formirana.
pre 3 godine
...taj član 6.11 važi za Premijer Ligu a ne za Superligu...i ko kaže da će klubovi koji su u Superligi moći da igraju Premijer ligu...možda će ih FA Engleske suspendovati iz Premijer Lige...
pre 3 godine
@ Loznica, Gučevo, Cer... Pakao na ovim prostorima je počeo kada su ljudi kao ti počeli da glasaju. Koliko samo gomila nebuloza na jednom mestu.
(Cicero, 20. april 2021 16:42)
Ja nikada njihove sluge nisam glasao. Za 20 godina ni na jedno glasanje nisam izašao.
pre 3 godine
Uefa je ovo sve sama i zakuvala popustajuci pod pritiscima "velikih". Jedno mesto pa dva mesta u Ligi sampiona za lige petice. Pa Real zavrsi treci u La Ligi pa onda od iduce sezone moze i tri pa i cetiri kluba u LS. Ti takozvani veliki nebi bili ni upola takvi da je Uefa radila kako treba. Sad je problem sto da bi ostao veliki kao i u svakom drugom biznisu na zapadu moras prikazivati pozitivan saldo na svakom polugodistu. Znaci zarada mora rasti konstantno a Liga sampiona to vise postici ne moze. Znaci za "velike" uopce nije bitno dali ce igrati nacionalne lige, njima treba zarada i zato ce ili propasti i doci na staro ili ce pokreniti biznis. Ja mislim da ce pokreniti biznis. Ako ih ne bude dovoljno iz evrope dovici ce par klubova iz juzne amerike pa cak i SAD-a
pre 3 godine
Ljudi, UEFA i FIFA organizuju evropsko i svetsko prvenstvo, oni mogu da uskrate čitavim reprezentacijama učešće, a da ne mogu pojedinačnim igračima. Rešenje je jednostavno, nek završe UEFA takmičenja ove sezone, sve u najniži rang takmičenja, po odluci nacionalnih saveza i to je to. Ljudi, Enfild bi zapalili, da izgori do temelja.
pre 3 godine
Jel bilo ko sumnjao da nisu najozbiljniji advokati pregledali ugovore u sitna crevca pre nego što im je dodeljeno nekoliko milijardi? I dalje mislim da obe strane čekaju ko će prvi popustiti i da će se naći negde na sredini.Previše para u igri.
pre 3 godine
Volim da pratim fudbal, ligu sampiona posebno. Mislim da prvaci svih liga treba da dobiju sansu da nastupaju za najprestiznije takmicenje, a liga sampiona upravo to dopusta, jer i klubovi iz istocne evrope nekad prodju, Dinamo, Zvezda, itd. E sad vidim da su svi protiv novog takmicenja uglavnom, ali kako im zabraniti i imamo li pravo? Ljudi se skupili, odvojili ogroman novac i hoce da naprave elitno takmicenje. Ostalima niko nije kriv sto ne mogu da se organizuju i sto nemaju novaca. Sport je odavno postao biznis, ko to ne razume ima ozbiljan problem. Po ugledu na Jadransku ligu mogla bi da se napravi i fudbalska liga jer ocigledno nasi klubovi nisu u planovima ovih super bogatih.
pre 3 godine
@ Loznica, Gučevo, Cer... Pakao na ovim prostorima je počeo kada su ljudi kao ti počeli da glasaju. Koliko samo gomila nebuloza na jednom mestu.
pre 3 godine
Treba gledati problem sa druge strane: kako naterati članove te superlige da oslobode igrače za međunarodna skupljanja?
pre 3 godine
Liga Sampiona i reprezentativna takmicenja su pod ingerencijom UEFE. Sto bi UEFA pod svoje okrilje stavljala nekoga ko igra za tamo neku Superligu. Neka im osnivaci Superlige prave reprezentativno takmicenje, ako mogu.
pre 3 godine
Ojacati i prosiriti format Lige Sampiona,i to je to,ne mora se nikakve nove Super Lige formirati.
pre 3 godine
Valda Čeferin zna sta kaze-sta radi! On je iz poznate porodice Čeferin koji imaju advokatsko druzbu
Čeferin. Ni on pao sa marsa-a ne kazem da nema i drugih sposobnih advokata! Vreme ce pokazati svoje!
pre 3 godine
"u članu 6.11 ugovora svakog igrača Premijer lige stoji da "klub ne može da učini ništa što bi zabranilo igraču nastup za njegov nacionalni tim".
Klub ne može..UEFA može
pre 3 godine
...u članu 6.11 ugovora svakog igrača Premijer lige stoji da "klub ne može da učini ništa što bi zabranilo igraču nastup za njegov nacionalni tim".
Glupost. Pa nece im klubovi ni braniti da igraju, nego UEFA i FIFA.
pre 3 godine
Prosto,
FIFA i nacionalni savezi izbace ove klubove. Fudbaleri, ukoliko nastave da igraju za njih izgubiće licence.
Nelicencirani igrači ne mogu da igraju za reprezentaciju zemlje - ovo ne važi samo za fudbal, već i za apsolutno sve sportove.
pre 3 godine
...taj član 6.11 važi za Premijer Ligu a ne za Superligu...i ko kaže da će klubovi koji su u Superligi moći da igraju Premijer ligu...možda će ih FA Engleske suspendovati iz Premijer Lige...
pre 3 godine
Prosto,
FIFA i nacionalni savezi izbace ove klubove. Fudbaleri, ukoliko nastave da igraju za njih izgubiće licence.
Nelicencirani igrači ne mogu da igraju za reprezentaciju zemlje - ovo ne važi samo za fudbal, već i za apsolutno sve sportove.
pre 3 godine
Gluposti! Sva reprezentativna takmicenja su pod okriljem UEFA i FIFA. Oni definisu ko moze igrati za reprezentaciju, oni mogu i jesu odredili kako i pod kojim uslovima mogu da igraju naturalizovani igraci, kako moze da se promeni reprezentacija... Ne vidim pravni osnov da iz svojih organizacija ne mogu da iskljuce klubove i one koji u njima igraju. Pogotovo sto ovi sami de fakto istupaju iz FIFA i UEFA, plus stvaraju organizaciju u kojoj samo oni mogu da budu clanovi.
pre 3 godine
Jel bilo ko sumnjao da nisu najozbiljniji advokati pregledali ugovore u sitna crevca pre nego što im je dodeljeno nekoliko milijardi? I dalje mislim da obe strane čekaju ko će prvi popustiti i da će se naći negde na sredini.Previše para u igri.
pre 3 godine
Liga Sampiona i reprezentativna takmicenja su pod ingerencijom UEFE. Sto bi UEFA pod svoje okrilje stavljala nekoga ko igra za tamo neku Superligu. Neka im osnivaci Superlige prave reprezentativno takmicenje, ako mogu.
pre 3 godine
...u članu 6.11 ugovora svakog igrača Premijer lige stoji da "klub ne može da učini ništa što bi zabranilo igraču nastup za njegov nacionalni tim".
Glupost. Pa nece im klubovi ni braniti da igraju, nego UEFA i FIFA.
pre 3 godine
Treba gledati problem sa druge strane: kako naterati članove te superlige da oslobode igrače za međunarodna skupljanja?
pre 3 godine
Pre nego što su osnovali Super Ligu, čelnici su sigurno razmislili o pravnim posledicama.
pre 3 godine
"u članu 6.11 ugovora svakog igrača Premijer lige stoji da "klub ne može da učini ništa što bi zabranilo igraču nastup za njegov nacionalni tim".
Klub ne može..UEFA može
pre 3 godine
Koliko ja vidim, super liga izgubi pre nego što je formirana.
pre 3 godine
Dovoljno da se klubovima zabrani takmicenje u nacionalnim prvenstvima da navijaci totalno odlepe i bojkotuju ovu Superligu.
pre 3 godine
Ljudi, UEFA i FIFA organizuju evropsko i svetsko prvenstvo, oni mogu da uskrate čitavim reprezentacijama učešće, a da ne mogu pojedinačnim igračima. Rešenje je jednostavno, nek završe UEFA takmičenja ove sezone, sve u najniži rang takmičenja, po odluci nacionalnih saveza i to je to. Ljudi, Enfild bi zapalili, da izgori do temelja.
pre 3 godine
Možda oni imaju sud i advokate na svojoj strani, ali postoji nešto što se zove i selektor/trener/menadžer reprezentacije. Jednostavno ne pozovu igrače iz timova koji nastupaju u superligi i šta ćemo onda? Hoće li morati selektori da idu na sud, jer biraju po svojoj (i narodnoj) volji?
pre 3 godine
I, jel sam jutros rekao da superliga sigurno uspeva? To je Moc, Power, Macht! Morate da naucite da cenite Moc, da je postujete, negujete, obozavate, respektujete, da imate strahopostovanje prema Moci!
(Oliver, 20. april 2021 16:18)
Nije to moć nego siledžijstvo a zabole me i za jedno i za drugo a kamoli da je obožavam i respektujem.
pre 3 godine
"klub ne može da učini ništa što bi zabranilo igraču nastup za njegov nacionalni tim" - Smisao je da KLUB ne može zabraniti igračima da igraju za reprezentaciju, a ne da FIFA ili UEFA ne može uskratiti licencu igračima klubova koje izbaci iz svojih natjecanja. Ako ja osnujem svoje natjecanje izvan UEFA-e i FIFA-e sa svoja tri kluba, gdje to piše da UEFA i/ili FIFA igrače istih mora prihvatiti u svoja natjecanja? Dakle, advokati rade ono što advokati rade... prave sebi posao.
pre 3 godine
Тресла се гора ,родио се миш. Дигла се прашина али ће се брзо слећи. Сви су као изненађени а сигурно су иза кулиса ови клубови и УЕФА ( мафија) координирано направили овај "изненађујући" потез.
Све у свему победио је новац, Европа добија скуп спортски циркус попут Ен-Би-Еја.
pre 3 godine
Ako je neko plaćen suvim zlatom u klubu, baš ga briga za repku. Setimo se samo starog pravila kada neko ode u NBA ligu, nije više igrao za repku. I nikoga to nije sprečilo da predje u NBA. Čak se ni savezi nisu mnogo bunili. U celoj ovoj priči je to najmanje bitno.
(Zagor Te Nej, 20. april 2021 16:15)
Ovde pričamo o fudbalu, a to je košarka, u košarci igrači ne doživljavaju isto reprezentaciju kao u fudbalu, u košarci najveći torfej je prsten u NBA, a u fudbalu to je Boginja sa reprezentacijom, mešamo babe i žabe.
pre 3 godine
Ako fudbalski savezi stoje uz uefu, nema potrebe da se bilo sta zabranjuje, samo ti igraci nece biti pozivani...
pre 3 godine
Teška srca, moram da kažem da je Premijer Liga ubedljivo najbolja liga kojoj nije potrebna ova Super Liga. Engleska bi bila u velikom finansijskom gubitku ukoliko bi klubovi počeli da igraju ovo takmičenje a ne LŠ jer prosto veliki klubovi se više ne bi takmičili na isti način kao sada u Premijer Ligi, a ostali ne bi imali motiv da pokušaju tu TOP4 završinicu. Problem je što tih 6 klubova dobijaju 250 miliona VIŠE nego što nudi Premijer Liga. Ogromne pare su u pitanju, Sky i BT plaćaju milijarde za ovo, čak je i naša Arena Sport u opasnosti sa dugim i skupim ugovorima za UEFA takmičenja koja, posle godinu-dve, niko neće gledati.
pre 3 godine
Ovi Rotšildi ulaze i u fudbal. Znači završili smo i sa fudbalom kao sportom. Gde oni dođu tu je zlo. Najbolje znamo mi sa prostora exYu u zadnjih 30 godina. Tačnije još od privatne posete Slobodana Miloševića 1979 godine kod Jacob Rothschild-a. Od tada je počeo pakao na ovim prostorima. Tako i sa fudbalom smo završili kao igrom. UEFA se tu više ništa ne pita. Ne bi me čudilo da ne kupe svih ovih 12 klubova...
pre 3 godine
Kao što rekoh juče...ako se proces bude vodio u Americi (a hoće) UEFA će biti tako razgužena od kinte da će likovi iz VW slatko da se nasmeju.
E tako Musa dere jarca na demokratski način...
(Čeki opinionista del cazzo, 20. april 2021 16:32)
Kao što rekoh juče... može proces da se vodi gde hoćeš ali će trajati do unedogled. Misliš li da to može da se završi s jednim ročištem? Dovoljno je da fudbaleri iz Superlige propuste jedno svetsko prvenstvo i imaju problem. Ovde je najbitnije da UEFA i FIFA ne popuste. Koliko sutra bi morali da potvrde odluku o zabrani igranja a Perez neka tuži.
pre 3 godine
Naravno da klubovi mogu da osnivaju novu ligu.Naravno da UEFA i FIFA mogu i hoće da, igračima koji nemaju njihovu licencu ,zabrane učešće u takmičenju koje oni organizuju.Tačka.
pre 3 godine
Kako ce igrati za reprezentaciju ako UEFA zabrani svim savezima da poziva te iste igrace i zapreti im izbacivanjem iz svih takmicenja ukoliko isti budu igrali?
pre 3 godine
Ma zemlje iz kojih su ovi klubovi treba da ih izbace iz prvenstva ili izbace u 5 ligu posto ovako mogu samo da namestaju utakmice posto svejedno ce igrati uvek ligu Superligu i ne boje se da nece se plasirati na mesta koje vode u ligu sampiona ili ovu novu SL
pre 3 godine
u članu 6.11 ugovora svakog igrača Premijer lige stoji da "klub ne može da učini ništa što bi zabranilo igraču nastup za njegov nacionalni tim".
Glupost. Pa nece im klubovi ni braniti da igraju, nego UEFA i FIFA.
(axl, 20. april 2021 16:32)
Upravo tako. Meni je prosto neverovatno da novinar nije uspeo da shvati jednu proširenu rečenicu. Dakle, klub ne može da zabrani igranje za reprezentaciju, ali uefa može da zabrani i igraču i klubovima da se takmiče u njihovim takmičenjima. Prosto kao pasulj - u Uefa i Fifa takmičenjima mogu da učestvuju samo njihovi članovi. Izbace ovih 12 iz Uefe, igrači gube pravo da se takmiče u Uefa i Fifa takmičenjima.
pre 3 godine
Gluposti. Samo FIFA zabrani nastup, dajući podršku UEFI i mogu da se slikaju.
pre 3 godine
Prosto jer u članu 6.11 ugovora svakog igrača Premijer lige stoji da "klub ne može da učini ništa što bi zabranilo igraču nastup za njegov nacionalni tim".
Kakav spin, pa ne zabranjuje klub igracu nego mu zabranjuje UEFA da igra na EP.
Evropsko prvenstvo organizira UEFA i valjda ona odlucuje ko smije a ko ne smije sudjelovati u njenoj organizaciji. Ako UEFA igrace klubova superlige proglasi neregistriranima kod UEFA onda ti igraci ko da ne postoje odnosno postoje kao obicni civili.
pre 3 godine
Kaže advokat koga plaćaju isti oni koji su osnovali superligu.
pre 3 godine
Pola engleske lige bi jedva docekalo da izbace ovih 5 ekipa koje se razbacuju sa milionima.
pre 3 godine
Kako neko nekom ne može da zabrani da igra u svojem takmičenju?
Ti hoćeš da igras uefa evropsko prvenstvo,ja uefa ti nedam.I?Šta je sporno?
pre 3 godine
УЕФА је навикла да све буде искључиво по њиховом. Битно да сте могли да примите тзв Косово, а сада када неко хоће да изађе, не дате.
pre 3 godine
I, jel sam jutros rekao da superliga sigurno uspeva? To je Moc, Power, Macht! Morate da naucite da cenite Moc, da je postujete, negujete, obozavate, respektujete, da imate strahopostovanje prema Moci!
(Oliver, 20. april 2021 16:18)
Uspeva ona bez sumnje, ali ni UEFA nije bez moci i bez aduta. Uterace im kajlu na nacin koji ce da ih zaboli, a to ces videti vec. Videces ti sta je Power kada ih sutnu iz prvenstva (jer realno imaju pravo na to i hoce), pa kad im legnu na vrat milioni fanova i navijaca. Nece imati za koga da igraju, samim tim nece ni biti miliona silnih.
pre 3 godine
Uefa je ovo sve sama i zakuvala popustajuci pod pritiscima "velikih". Jedno mesto pa dva mesta u Ligi sampiona za lige petice. Pa Real zavrsi treci u La Ligi pa onda od iduce sezone moze i tri pa i cetiri kluba u LS. Ti takozvani veliki nebi bili ni upola takvi da je Uefa radila kako treba. Sad je problem sto da bi ostao veliki kao i u svakom drugom biznisu na zapadu moras prikazivati pozitivan saldo na svakom polugodistu. Znaci zarada mora rasti konstantno a Liga sampiona to vise postici ne moze. Znaci za "velike" uopce nije bitno dali ce igrati nacionalne lige, njima treba zarada i zato ce ili propasti i doci na staro ili ce pokreniti biznis. Ja mislim da ce pokreniti biznis. Ako ih ne bude dovoljno iz evrope dovici ce par klubova iz juzne amerike pa cak i SAD-a
pre 3 godine
UEFA itekako može da im zabrani, ako treba promijeniće pravila jer ih je sama i smišljala. Jasno je da će savezi dati podršku UEFI, što znači da savez može suspendovati bilo kojeg igrača ako želi.
Na kraju krajeva, selektori ih neće pozvati u reprezentaciju. Ostalo će doći pritiskom javnosti. Teško mogu zamisliti bilo kojeg igrača iz Južne Amerike da se odluči igrati u toj "Super ligi" ako će mu to zatvoriti vrata reprezentacije, jer se neće nikad smjeti pojaviti u svojoj zemlji, ikad više.
pre 3 godine
Ovde mogu savezi da odigraju veliku ulogu i naravno navijaci. Savez moze da iskljuci taj klub iz svih svojih takmicenja, a navijaci da bojkotuju klub.
pre 3 godine
Ako je neko plaćen suvim zlatom u klubu, baš ga briga za repku. Setimo se samo starog pravila kada neko ode u NBA ligu, nije više igrao za repku. I nikoga to nije sprečilo da predje u NBA. Čak se ni savezi nisu mnogo bunili. U celoj ovoj priči je to najmanje bitno.
pre 3 godine
Ok. Postoji zakon koji ih stiti ali na postoji zakon koji selektorima zabranjuje da ih ne pozovu u reprezentaciju. Ne postoji zakon koji navijacima brani da ne idu na utakmice Superlige...Ne postoji zakon koji zabranjuje nacionalnim savezima da ih izbace iz svojih prvenstava...
pre 3 godine
a kad ih izbace iz premijer lige...onda pravila premijer lige ne važe za njih... i prc...neće moći...za reprezentaciju...
pre 3 godine
Mislim da je krajnje vreme da ljudi prihvate da Amerikanci imaju neverovatan uticaj u svetu, i da sve sto zele, to na kraju ostvare. Svi vole miris dolara, jak marketing i slavu, a to je ono sto im Amerika nudi. Ova prica oko Superlige je zavrsena, ostaje samo da se ljudi konacno pomire sa tim. Ali, ono sto je meni zaista neverovatno, to je da se oko jedne toliko nebitne stvari kao sto je fudbal digla veca frka u nasoj zemlji nego oko visegodisnjih problema vezanih za Kosovo, npr. Ili naseg ocajnog standarda, nepostojanja institucija, bilo kakvog sistema, itd. Ono sto je cinjenica jeste da se ovom narodu definitivno ne pise dobro.
pre 3 godine
svasta lupetate i pisete...ni UEFA ni FIFA ne mogu da zabrane osnivanje te superlige,niko to ne moze da zabrani...ako se klubovi dogovore,organizuju,nadju sponzore,mogu da igraju tu ligu koliko hoce...ali zato UEFA moze da suspenduje te klubove iz svojih takmicenja,da trazi da se izbace iz nacionalnih sampionata,da sankcionise saveze-reprezentacije ako ih ne izbace,da suspenduje sve igrace koji igraju za te klubove...
a ja bih cak dodao i sledecu sankciju,ko god bude igrao za te klubove-nakon sto mu istekne ugovor 5 godina ne moze da igra pod krovom UEFE...pa bi mlade usijane glave,koje polete ka velikom klubu i parama(npr Luka Jovic u Real),ne izbore se tamo,nece nigde ni igrati...a ne ovako,idem u superligu,ako budem igrao-odlicno,ako ne budem eto mene u Nemackoj,Francuskoj,itd...ovo sam samo naveo kao primer,poenta je da bi se dobro razmislilo da li vredi preci za bilo koji novac u te "superligaske" klubove i nakon toga ne igrati,upropastiti sebi karijeru...predjes u taj neki klub,potpises ugovor 4 godine,ne izboris se za mesto u njemu,ne igras te 4 godine,i jos nakon toga 5 godina ne mozes nigde,osim u tu superligu..a tu te niko nece...
pre 3 godine
U tom slučaju UEFA i FIFA mogu da izbace reprezentaciju iz takmičenja koje organizuje pa neka se time bave nacionalni savezi.
pre 3 godine
Z@agor Te Nej Nikoga nije sprecila? Stvarno? Nikos Galis (ko li je to) draftovan od Selticsa. Kresimir Cosic selectovan od Lejkersa nikad otisli. Obojica igrali na koledzu npr. Da dodam i Oscaa Schmidta, Netsi ga draftovali. Da ne pominjem celu generaciju Dalipagica, Kicanovica, Moke, niko nije ni pomisljao da ide u NBA, reprezentacija je bila svetinja.
pre 3 godine
@Zagor Te Nej
U Engleskoj je igranje za reprezentaciju jedan od uslova za dobijanje radne dozvole, tako da je mnogim igračima itekako bitno da igraju za svoje reprezentacije!
pre 3 godine
Imaju šanse da dobiju nakon višegodišnjeg sudjenja, žalbi...
Kad većina sadašnjih fudbalera bude pred penzijom, a do tad....
Naravno, advokate baš briga, uzeće pare bez obzira na ishod sudjenja, baš kao i vlasnici klubova.
Dakle, njih svrbi samo ta klauzula o raskidu ugovora zbog nemogućnosti igranja zs reprezentaciju!
pre 3 godine
Pa kad bi dobili nek izvole na sud.
pre 3 godine
... To podrazumeva da klubovi moraju da slede statute i pravila FIFA i UEFA, kao i FA Engleske, a u slučaju da se tako nešto onemogući igračima, znači li to automatski i raskid saradnje...
Ovo znači da, ako klub NIJE član FA Engleske (ili nekog drugog nacionalnelog saveza) igrač nije član Saveza i ne može da igra za nac.selekciju.
pre 3 godine
...al uefa moze da zabrani klubovima koji se takmice pod njenim okriljem da prodaju igrace klubovina koji su u superligi...jer ako prodaju, autonatski klub ne igra uefa takmicenje i nema para... pa sta ce onda?! da igra samo nacionalnu ligu?!
pre 3 godine
kakva notorna glupost.
Kakvi bre advokati,ja koliko znam Piksi(selektor)bira tim.
Fifa moze izbaciti cele timove a kamoli pojedince!!
pre 3 godine
Valda Čeferin zna sta kaze-sta radi! On je iz poznate porodice Čeferin koji imaju advokatsko druzbu
Čeferin. Ni on pao sa marsa-a ne kazem da nema i drugih sposobnih advokata! Vreme ce pokazati svoje!
pre 3 godine
Reprezentacije koje imaju igrace koji ne igraju u takmicenjima pod okriljem UEFA ili FIFA, nece moci da se takmice i eto ... pro bono resen slucaj.
Da li FIFA i UEFA imaju interes i mogu to da izguraju, pitanje je ...
pre 3 godine
Kao što rekoh juče...ako se proces bude vodio u Americi (a hoće) UEFA će biti tako razgužena od kinte da će likovi iz VW slatko da se nasmeju.
E tako Musa dere jarca na demokratski način...
pre 3 godine
Trenutno od fudbala prstim ugalvnom LŠ i povremeno srpski reprezantativni fudbal.
Ukoliko sprovedu ovu ligu koja je u stvari kolalicija protiv ostalih klubova na Svijetu ja cu prestati da pratim fudbal.
Malo im novca jer placabu fudbalere po 1milijardu € po igracu. Drugim klubovima koji ne placaju toliko svoje igrace nije malo novca koje dobibebu od LŠ?
pre 3 godine
Taj clan ogranicava klubove. UEFA nije potpisnoca tog bilateralnog ugovora. Naravno da moze zabraniti ucesce u nacionalnim takmicenjima pod njenim pokroviteljstvom.
pre 3 godine
Ojacati i prosiriti format Lige Sampiona,i to je to,ne mora se nikakve nove Super Lige formirati.
pre 3 godine
Gluposti. Ovde je stvar da će dana nacionalna federacija da ne pozove takve igrače. Prosto, nisi na spisku igrača i ćao. Šta, da nije po zakonu obavezno da Ramos igra za reprezentaciju?
pre 3 godine
Nebi dobili nista na sudu, sto nisu tuzili FIFA i UEFA kad su izbacili Srbiju. Oni su organizatori svetskog i evropskog prvenstva, kao i mnogih klubskih takmicenja i kao takvi mogu da zabrane svakoj zemlji ucesce na svojim takmicenjima.
pre 3 godine
Dovoljno je da mi nasim reprezentativcima zabranimo da igraju u tim klubovima (ionako ne igraju tamo) i osvajamo nadmocno sledece SP
pre 3 godine
"u članu 6.11 ugovora svakog igrača Premijer lige stoji da "klub ne može da učini ništa što bi zabranilo igraču nastup za njegov nacionalni tim"
Upravo to! KLUB, a ne UEFA i FIFA! Cak i kada bi ih ovi klubovi dobili na sudu po ovom osnovu (u sta sumnjam), UEFA i FIFA nista ne sprecava da, jednostavno, izbace ceo nacionalni tim! Sa druge strane, ni igracima ne stoji u ugovoru da moraju da igraju utakmice van UEFA i FIFA, te ih na to klub ne moze naterati!
pre 3 godine
Ljudi, UEFA i FIFA organizuju evropsko i svetsko prvenstvo, oni mogu da uskrate čitavim reprezentacijama učešće, a da ne mogu pojedinačnim igračima. Rešenje je jednostavno, nek završe UEFA takmičenja ove sezone, sve u najniži rang takmičenja, po odluci nacionalnih saveza i to je to. Ljudi, Enfild bi zapalili, da izgori do temelja.
(Pseudoharms, 20. april 2021 16:53)
jes oni uzmu i organizuju svoju premijer ligu.
jesi ti svestan koliko imaju novca ti klubovi i koliko imaju uticaja u svetu?
sta mislis da su i svi navijaci protiv?
realnost je da im niko nista ne moze.
pre 3 godine
I, jel sam jutros rekao da superliga sigurno uspeva? To je Moc, Power, Macht! Morate da naucite da cenite Moc, da je postujete, negujete, obozavate, respektujete, da imate strahopostovanje prema Moci!
pre 3 godine
@ Loznica, Gučevo, Cer... Pakao na ovim prostorima je počeo kada su ljudi kao ti počeli da glasaju. Koliko samo gomila nebuloza na jednom mestu.
pre 3 godine
@TS
Ahahaha,valjam se od smeha, ti stvarno mislis da je ceferin iz slovenije mocniji od peresa iz spanije, ahaha, pa ja se valjam od smeha. Vi slovenci ste stvarno umislili da ste neke face u evropi i na svetu, veruj mi, niste!! Hahahahaha
pre 3 godine
ova vest je potpuna besmislica i obvde je samo da bi mi kliknuli koji put.
Uefa nije potpisnik ugovora vec su to igram i Premijer liga.Kad ovi osnuju svoju ligu sa strane- igraci koji igraju za njih vise nisu u istoj situaciji.
Eufa ih komotno bez problema moze izbaciti, a oni demokratski mogu da igraju izmedju sebe koliko vole, sve dok Tajlandjanima i Kinezima ne dosade.
pre 3 godine
Kako ce igrati za reprezentaciju ako UEFA zabrani svim savezima da poziva te iste igrace i zapreti im izbacivanjem iz svih takmicenja ukoliko isti budu igrali?
(ko-ometator, 20. april 2021 16:54)
pa lepo jer niko nema pravo da zabrani igracima da igraju za nacionalni tim.
plus ko ce gleda evropsko ili svetsko prvensnstvo bez realno najboljih igraca na sta ce to da lici.
pre 3 godine
Ja vidim samo da pise da klub ne sme da zabrani igracima da nastupaju za svoju reprezentaciju. Nigde ne pise da Fifa i Uefa mogu da zabrane igracima da ne igraju. Ako ove 2 organizacije ne sklope bilo kakvu saradanju sa superligom imaji i te kako sudska prava da klubove izbace iz sva evropska takmicenja (znaci i njihove lige) i da ne dozvole igracima da igraju u bilo kakvo njihovo takmicenje (znaci reprezentacije). I ko je reko da su ova 12 klubova najjaca u evropi? Juventus koji bedi u Italiju na mufte u Evropu ne pokaze nista, Milan i Inter do prosle sezone nije ih bilo nigde, da ne spominjem jos neke ekipe. Imaju samo najvise dugovanja. Da ne spominjem nase ekipe, zasto Atalanta nema pravo da igra sa nekim velikim klubom? Pa da pokusa iznenadjenje kao iz prosle kodine i izbaci PSG u cetvrfinale? Zasto ekipa kao Leichester sto osvoji PL nema pravo da igra sa jakim ekipama? Uradimo da su napravili tu super ligu, gde i nema ispadanja. Posle odigrane 50% ukupnih utakmica izmedju prve ekipe i vec cetvrte je toliko rastojanje da se gubi interesovanje za sportku bitku. Ovaj i onak vec osvojio, ove druge ne ispadaju i zabole ih da odigraju za pobedu. Meni izgleda vec jedno prvenstvo idealno za namestanje gde niko nece moci da ispadne zbog namestanja utakmice, kao juventus 2006.
pre 3 godine
Ne znam šta da kažem.Slična situacija je bila i u košarci, pa vidimo kako to ide.Pare su čudo, kapitalizam će uništiti svet.I da dodam, nije demokratski zabranjivati nekome pravo da se bavi sportom na način koji izabere.
pre 3 godine
Dovoljno je da mi nasim reprezentativcima zabranimo da igraju u tim klubovima (ionako ne igraju tamo) i osvajamo nadmocno sledece SP
(michael myers, 20. april 2021 16:58)
Знамо нас, не бисмо ни тад...
pre 3 godine
Nije poenta u tome ko brani i sta zabranjuje i nije pitanje klubova i UEFA-e, kako vecina ovde tumaci.
Poenta je do ugovora igraca i formulacije u ugovoru. Pazljivije procitajte...
U članu 6.11 ugovora svakog igrača Premijer lige stoji da "klub ne može da učini ništa što bi zabranilo igraču nastup za njegov nacionalni tim".
Znaci... sta god klub ucini, to ne moze da utice na zabranu igracu nastup u nacionalnom timu.
Ovde je pitanje pojedinacnih ugovora igraca i u slucaju zabrane svaki igrac bi mogao, na osnovu ovog clana, da tuzi FIFA ili UEFA, a ne klubovi.
pre 3 godine
Igrači imaju pravo da izadju iz klubova i da kasiraju ceo ugovor. Znači Ronaldo bi mogao od avgusta da bude slobodan igrač i da uzme ceo iznos od Juventusa
pre 3 godine
Kako si naivan decko. Odrasces tek kad shvatis sta je moc. Kad vise ne budes Luk Skajvoker nego Dart Vejder. Dotle ces biti naivni prozaicni decak nesvestan zivota!
(Oliver, 20. april 2021 17:17)
Оливере,
шта ти имаш од оваквог бахатог исказивања моћи? Мило ти је и влажно око препона?
pre 3 godine
Volim da pratim fudbal, ligu sampiona posebno. Mislim da prvaci svih liga treba da dobiju sansu da nastupaju za najprestiznije takmicenje, a liga sampiona upravo to dopusta, jer i klubovi iz istocne evrope nekad prodju, Dinamo, Zvezda, itd. E sad vidim da su svi protiv novog takmicenja uglavnom, ali kako im zabraniti i imamo li pravo? Ljudi se skupili, odvojili ogroman novac i hoce da naprave elitno takmicenje. Ostalima niko nije kriv sto ne mogu da se organizuju i sto nemaju novaca. Sport je odavno postao biznis, ko to ne razume ima ozbiljan problem. Po ugledu na Jadransku ligu mogla bi da se napravi i fudbalska liga jer ocigledno nasi klubovi nisu u planovima ovih super bogatih.
pre 3 godine
ne vidim stvarno razlog zabranjivati igracima bilo sta, nema smisla. nista nije njihova greska, ako neko treba da se kazni to su klubovi
pre 3 godine
@Sir
Kako si naivan decko. Odrasces tek kad shvatis sta je moc. Kad vise ne budes Luk Skajvoker nego Dart Vejder. Dotle ces biti naivni prozaicni decak nesvestan zivota!
pre 3 godine
Jesam li ja jedini koji misli da će ovo biti pravo takmičenje za gledanje? Ljudi će vrlo brzo naći za koga da navijaju kada cela fudbalska elita pređe u klubove ove Super Lige. Jednostavno utakmice će biti bolje, a naći će se način da i naši koji vuku konce po klubovima zarade, ne bojim se ja.
Zar nije pre neki dan posle Zvezda Partizan bilo na TV-u PSŽ Bajern? Jel' se žalio neko što su igrala dva prebogata kluba?
pre 3 godine
Pola engleske lige bi jedva docekalo da izbace ovih 5 ekipa koje se razbacuju sa milionima.
(prof. dr, 20. april 2021 17:12)
Koliko samo nisi u pravu. Žive za okršaje s tom šestorkom. Kada uspeju da dobiju nekog od njih to ostaje za priču i legendu. Ne znam koliko pratiš ali, oni baš mali timovi iz 4, 5 lige mole boga da izvuku nekog od velikana u kup takmičenjima. Kad mi suze ne krenu dok čitam o tome.
Ono što dobiju od FA + karte + ako izvuku nerešeno, pa je revanš na Old Trafordu npr. pred 70.000 ljudi. Em je doživljaj za pamćenje, em dele novac od ulaznica s MUN. Nekad žive dve godine od toga ili, bio je slučaj, da mali adaptiraju svoj stadiončić.
Ja mislim da ostali ovo smatraju uvredom i da se osećaju loše zbog njihovog napuštanja. Premijerligaši moraju ostati u PL, mada diskutabilna je regularnost ako ovih 6 igra revijalno. Možda im ipak bude važan pehar PL?
pre 3 godine
Jbt... ovde sve vrsni advokati i pravnici :D
Nema apsolutno nikakve sanse da UEFA ili FIFA zabrani bilo kom igracu da igra za nacionalni tim, u kojoj god ekipi ili ligi da igra. Fudbaleri ne uticu na politiku svojih klubova i ni na koji nacin ne uticu na odluke uprave, vec samo sutiraju loptu. Smesno bi bilo da se kola slome na igracima, koliko god oni zaradjivali!
Portugal ima 8 igraca u klubovima koji su osnivaci SL, ali sam Portugal podrzava UEFA i FIFA... i sad taj Portugal treba da ostane bez Ronalda, Zote, koji je nama dao dva gola i ostalih igraca zbog cega?
Ili Belgija... Ostaju bez Azara, Lukakua, De Brujnea. A ta Belgija nema veze sa Super ligom. Ispada da bi najmanje stete bilo za reprezentacije Engleske, Italije i Spanije :D
Nema sanse da UEFA i FIFA iskljuce igrace iz reprezentacija!
pre 3 godine
Poenta je da fudbaleri nemaju pojma o politici rukovodstva klubova, ali svi ovde, zajedno sa UEFA-om silje k.rac na fudbalere, kao da su oni sami potpisali istupanje iz UEFA i pristupanje SL...
Vise se prica o sankcijama igracima, od sankcija rukovodstvu i klubovima.
Zasto niko ne poziva na bojkot Perezove gradjevinske kompanije, ili na bojkot Fijata i Ferarija, vec svi pozivaju na sankcije onih koji se najmanje pitaju?!
pre 3 godine
@ Loznica, Gučevo, Cer... Pakao na ovim prostorima je počeo kada su ljudi kao ti počeli da glasaju. Koliko samo gomila nebuloza na jednom mestu.
(Cicero, 20. april 2021 16:42)
Ja nikada njihove sluge nisam glasao. Za 20 godina ni na jedno glasanje nisam izašao.
pre 3 godine
Kako neko nekom ne može da zabrani da igra u svojem takmičenju?
Ti hoćeš da igras uefa evropsko prvenstvo,ja uefa ti nedam.I?Šta je sporno?
(perakojotsupergenije, 20. april 2021 17:15
Sporno je elementarno kršenje ljudskih prava, što je stavka br. 1 u svim svetskim Ustavima. To ti je kao da priznaš državu Srbiju, imaš diplomatske odnose s njom, trgovinske ugovore, bilateralne sporazume, a njenim gradjanima ne priznaješ pasoš i ne puštaš ih u zemlju. To je problem, to u civilizovanom svetu neće da mogne:-)
pre 3 godine
Koliko eksperata na jednom mestu zabole me glava od ovih komentara
pre 3 godine
I, jel sam jutros rekao da superliga sigurno uspeva? To je Moc, Power, Macht! Morate da naucite da cenite Moc, da je postujete, negujete, obozavate, respektujete, da imate strahopostovanje prema Moci!
pre 3 godine
Ako je neko plaćen suvim zlatom u klubu, baš ga briga za repku. Setimo se samo starog pravila kada neko ode u NBA ligu, nije više igrao za repku. I nikoga to nije sprečilo da predje u NBA. Čak se ni savezi nisu mnogo bunili. U celoj ovoj priči je to najmanje bitno.
pre 3 godine
@TS
Ahahaha,valjam se od smeha, ti stvarno mislis da je ceferin iz slovenije mocniji od peresa iz spanije, ahaha, pa ja se valjam od smeha. Vi slovenci ste stvarno umislili da ste neke face u evropi i na svetu, veruj mi, niste!! Hahahahaha
pre 3 godine
Тресла се гора ,родио се миш. Дигла се прашина али ће се брзо слећи. Сви су као изненађени а сигурно су иза кулиса ови клубови и УЕФА ( мафија) координирано направили овај "изненађујући" потез.
Све у свему победио је новац, Европа добија скуп спортски циркус попут Ен-Би-Еја.
pre 3 godine
Prosto,
FIFA i nacionalni savezi izbace ove klubove. Fudbaleri, ukoliko nastave da igraju za njih izgubiće licence.
Nelicencirani igrači ne mogu da igraju za reprezentaciju zemlje - ovo ne važi samo za fudbal, već i za apsolutno sve sportove.
pre 3 godine
Kako ce igrati za reprezentaciju ako UEFA zabrani svim savezima da poziva te iste igrace i zapreti im izbacivanjem iz svih takmicenja ukoliko isti budu igrali?
(ko-ometator, 20. april 2021 16:54)
pa lepo jer niko nema pravo da zabrani igracima da igraju za nacionalni tim.
plus ko ce gleda evropsko ili svetsko prvensnstvo bez realno najboljih igraca na sta ce to da lici.
pre 3 godine
Kao što rekoh juče...ako se proces bude vodio u Americi (a hoće) UEFA će biti tako razgužena od kinte da će likovi iz VW slatko da se nasmeju.
E tako Musa dere jarca na demokratski način...
pre 3 godine
Mislim da je krajnje vreme da ljudi prihvate da Amerikanci imaju neverovatan uticaj u svetu, i da sve sto zele, to na kraju ostvare. Svi vole miris dolara, jak marketing i slavu, a to je ono sto im Amerika nudi. Ova prica oko Superlige je zavrsena, ostaje samo da se ljudi konacno pomire sa tim. Ali, ono sto je meni zaista neverovatno, to je da se oko jedne toliko nebitne stvari kao sto je fudbal digla veca frka u nasoj zemlji nego oko visegodisnjih problema vezanih za Kosovo, npr. Ili naseg ocajnog standarda, nepostojanja institucija, bilo kakvog sistema, itd. Ono sto je cinjenica jeste da se ovom narodu definitivno ne pise dobro.
pre 3 godine
Jesam li ja jedini koji misli da će ovo biti pravo takmičenje za gledanje? Ljudi će vrlo brzo naći za koga da navijaju kada cela fudbalska elita pređe u klubove ove Super Lige. Jednostavno utakmice će biti bolje, a naći će se način da i naši koji vuku konce po klubovima zarade, ne bojim se ja.
Zar nije pre neki dan posle Zvezda Partizan bilo na TV-u PSŽ Bajern? Jel' se žalio neko što su igrala dva prebogata kluba?
pre 3 godine
Jel bilo ko sumnjao da nisu najozbiljniji advokati pregledali ugovore u sitna crevca pre nego što im je dodeljeno nekoliko milijardi? I dalje mislim da obe strane čekaju ko će prvi popustiti i da će se naći negde na sredini.Previše para u igri.
pre 3 godine
Ljudi, UEFA i FIFA organizuju evropsko i svetsko prvenstvo, oni mogu da uskrate čitavim reprezentacijama učešće, a da ne mogu pojedinačnim igračima. Rešenje je jednostavno, nek završe UEFA takmičenja ove sezone, sve u najniži rang takmičenja, po odluci nacionalnih saveza i to je to. Ljudi, Enfild bi zapalili, da izgori do temelja.
(Pseudoharms, 20. april 2021 16:53)
jes oni uzmu i organizuju svoju premijer ligu.
jesi ti svestan koliko imaju novca ti klubovi i koliko imaju uticaja u svetu?
sta mislis da su i svi navijaci protiv?
realnost je da im niko nista ne moze.
pre 3 godine
@Sir
Kako si naivan decko. Odrasces tek kad shvatis sta je moc. Kad vise ne budes Luk Skajvoker nego Dart Vejder. Dotle ces biti naivni prozaicni decak nesvestan zivota!
pre 3 godine
Koliko ja vidim, super liga izgubi pre nego što je formirana.
pre 3 godine
Nije poenta u tome ko brani i sta zabranjuje i nije pitanje klubova i UEFA-e, kako vecina ovde tumaci.
Poenta je do ugovora igraca i formulacije u ugovoru. Pazljivije procitajte...
U članu 6.11 ugovora svakog igrača Premijer lige stoji da "klub ne može da učini ništa što bi zabranilo igraču nastup za njegov nacionalni tim".
Znaci... sta god klub ucini, to ne moze da utice na zabranu igracu nastup u nacionalnom timu.
Ovde je pitanje pojedinacnih ugovora igraca i u slucaju zabrane svaki igrac bi mogao, na osnovu ovog clana, da tuzi FIFA ili UEFA, a ne klubovi.
pre 3 godine
Gluposti! Sva reprezentativna takmicenja su pod okriljem UEFA i FIFA. Oni definisu ko moze igrati za reprezentaciju, oni mogu i jesu odredili kako i pod kojim uslovima mogu da igraju naturalizovani igraci, kako moze da se promeni reprezentacija... Ne vidim pravni osnov da iz svojih organizacija ne mogu da iskljuce klubove i one koji u njima igraju. Pogotovo sto ovi sami de fakto istupaju iz FIFA i UEFA, plus stvaraju organizaciju u kojoj samo oni mogu da budu clanovi.
pre 3 godine
Pre nego što su osnovali Super Ligu, čelnici su sigurno razmislili o pravnim posledicama.
pre 3 godine
Ovi Rotšildi ulaze i u fudbal. Znači završili smo i sa fudbalom kao sportom. Gde oni dođu tu je zlo. Najbolje znamo mi sa prostora exYu u zadnjih 30 godina. Tačnije još od privatne posete Slobodana Miloševića 1979 godine kod Jacob Rothschild-a. Od tada je počeo pakao na ovim prostorima. Tako i sa fudbalom smo završili kao igrom. UEFA se tu više ništa ne pita. Ne bi me čudilo da ne kupe svih ovih 12 klubova...
pre 3 godine
Ako je neko plaćen suvim zlatom u klubu, baš ga briga za repku. Setimo se samo starog pravila kada neko ode u NBA ligu, nije više igrao za repku. I nikoga to nije sprečilo da predje u NBA. Čak se ni savezi nisu mnogo bunili. U celoj ovoj priči je to najmanje bitno.
(Zagor Te Nej, 20. april 2021 16:15)
Ovde pričamo o fudbalu, a to je košarka, u košarci igrači ne doživljavaju isto reprezentaciju kao u fudbalu, u košarci najveći torfej je prsten u NBA, a u fudbalu to je Boginja sa reprezentacijom, mešamo babe i žabe.
pre 3 godine
...taj član 6.11 važi za Premijer Ligu a ne za Superligu...i ko kaže da će klubovi koji su u Superligi moći da igraju Premijer ligu...možda će ih FA Engleske suspendovati iz Premijer Lige...
pre 3 godine
Možda oni imaju sud i advokate na svojoj strani, ali postoji nešto što se zove i selektor/trener/menadžer reprezentacije. Jednostavno ne pozovu igrače iz timova koji nastupaju u superligi i šta ćemo onda? Hoće li morati selektori da idu na sud, jer biraju po svojoj (i narodnoj) volji?
pre 3 godine
ne vidim stvarno razlog zabranjivati igracima bilo sta, nema smisla. nista nije njihova greska, ako neko treba da se kazni to su klubovi
pre 3 godine
Liga Sampiona i reprezentativna takmicenja su pod ingerencijom UEFE. Sto bi UEFA pod svoje okrilje stavljala nekoga ko igra za tamo neku Superligu. Neka im osnivaci Superlige prave reprezentativno takmicenje, ako mogu.
pre 3 godine
УЕФА је навикла да све буде искључиво по њиховом. Битно да сте могли да примите тзв Косово, а сада када неко хоће да изађе, не дате.
pre 3 godine
Treba gledati problem sa druge strane: kako naterati članove te superlige da oslobode igrače za međunarodna skupljanja?
pre 3 godine
Dovoljno da se klubovima zabrani takmicenje u nacionalnim prvenstvima da navijaci totalno odlepe i bojkotuju ovu Superligu.
pre 3 godine
@ Loznica, Gučevo, Cer... Pakao na ovim prostorima je počeo kada su ljudi kao ti počeli da glasaju. Koliko samo gomila nebuloza na jednom mestu.
(Cicero, 20. april 2021 16:42)
Ja nikada njihove sluge nisam glasao. Za 20 godina ni na jedno glasanje nisam izašao.
pre 3 godine
...u članu 6.11 ugovora svakog igrača Premijer lige stoji da "klub ne može da učini ništa što bi zabranilo igraču nastup za njegov nacionalni tim".
Glupost. Pa nece im klubovi ni braniti da igraju, nego UEFA i FIFA.
pre 3 godine
Volim da pratim fudbal, ligu sampiona posebno. Mislim da prvaci svih liga treba da dobiju sansu da nastupaju za najprestiznije takmicenje, a liga sampiona upravo to dopusta, jer i klubovi iz istocne evrope nekad prodju, Dinamo, Zvezda, itd. E sad vidim da su svi protiv novog takmicenja uglavnom, ali kako im zabraniti i imamo li pravo? Ljudi se skupili, odvojili ogroman novac i hoce da naprave elitno takmicenje. Ostalima niko nije kriv sto ne mogu da se organizuju i sto nemaju novaca. Sport je odavno postao biznis, ko to ne razume ima ozbiljan problem. Po ugledu na Jadransku ligu mogla bi da se napravi i fudbalska liga jer ocigledno nasi klubovi nisu u planovima ovih super bogatih.
pre 3 godine
Teška srca, moram da kažem da je Premijer Liga ubedljivo najbolja liga kojoj nije potrebna ova Super Liga. Engleska bi bila u velikom finansijskom gubitku ukoliko bi klubovi počeli da igraju ovo takmičenje a ne LŠ jer prosto veliki klubovi se više ne bi takmičili na isti način kao sada u Premijer Ligi, a ostali ne bi imali motiv da pokušaju tu TOP4 završinicu. Problem je što tih 6 klubova dobijaju 250 miliona VIŠE nego što nudi Premijer Liga. Ogromne pare su u pitanju, Sky i BT plaćaju milijarde za ovo, čak je i naša Arena Sport u opasnosti sa dugim i skupim ugovorima za UEFA takmičenja koja, posle godinu-dve, niko neće gledati.
pre 3 godine
Ma zemlje iz kojih su ovi klubovi treba da ih izbace iz prvenstva ili izbace u 5 ligu posto ovako mogu samo da namestaju utakmice posto svejedno ce igrati uvek ligu Superligu i ne boje se da nece se plasirati na mesta koje vode u ligu sampiona ili ovu novu SL
pre 3 godine
Jbt... ovde sve vrsni advokati i pravnici :D
Nema apsolutno nikakve sanse da UEFA ili FIFA zabrani bilo kom igracu da igra za nacionalni tim, u kojoj god ekipi ili ligi da igra. Fudbaleri ne uticu na politiku svojih klubova i ni na koji nacin ne uticu na odluke uprave, vec samo sutiraju loptu. Smesno bi bilo da se kola slome na igracima, koliko god oni zaradjivali!
Portugal ima 8 igraca u klubovima koji su osnivaci SL, ali sam Portugal podrzava UEFA i FIFA... i sad taj Portugal treba da ostane bez Ronalda, Zote, koji je nama dao dva gola i ostalih igraca zbog cega?
Ili Belgija... Ostaju bez Azara, Lukakua, De Brujnea. A ta Belgija nema veze sa Super ligom. Ispada da bi najmanje stete bilo za reprezentacije Engleske, Italije i Spanije :D
Nema sanse da UEFA i FIFA iskljuce igrace iz reprezentacija!
pre 3 godine
Ojacati i prosiriti format Lige Sampiona,i to je to,ne mora se nikakve nove Super Lige formirati.
pre 3 godine
Uefa je ovo sve sama i zakuvala popustajuci pod pritiscima "velikih". Jedno mesto pa dva mesta u Ligi sampiona za lige petice. Pa Real zavrsi treci u La Ligi pa onda od iduce sezone moze i tri pa i cetiri kluba u LS. Ti takozvani veliki nebi bili ni upola takvi da je Uefa radila kako treba. Sad je problem sto da bi ostao veliki kao i u svakom drugom biznisu na zapadu moras prikazivati pozitivan saldo na svakom polugodistu. Znaci zarada mora rasti konstantno a Liga sampiona to vise postici ne moze. Znaci za "velike" uopce nije bitno dali ce igrati nacionalne lige, njima treba zarada i zato ce ili propasti i doci na staro ili ce pokreniti biznis. Ja mislim da ce pokreniti biznis. Ako ih ne bude dovoljno iz evrope dovici ce par klubova iz juzne amerike pa cak i SAD-a
pre 3 godine
svasta lupetate i pisete...ni UEFA ni FIFA ne mogu da zabrane osnivanje te superlige,niko to ne moze da zabrani...ako se klubovi dogovore,organizuju,nadju sponzore,mogu da igraju tu ligu koliko hoce...ali zato UEFA moze da suspenduje te klubove iz svojih takmicenja,da trazi da se izbace iz nacionalnih sampionata,da sankcionise saveze-reprezentacije ako ih ne izbace,da suspenduje sve igrace koji igraju za te klubove...
a ja bih cak dodao i sledecu sankciju,ko god bude igrao za te klubove-nakon sto mu istekne ugovor 5 godina ne moze da igra pod krovom UEFE...pa bi mlade usijane glave,koje polete ka velikom klubu i parama(npr Luka Jovic u Real),ne izbore se tamo,nece nigde ni igrati...a ne ovako,idem u superligu,ako budem igrao-odlicno,ako ne budem eto mene u Nemackoj,Francuskoj,itd...ovo sam samo naveo kao primer,poenta je da bi se dobro razmislilo da li vredi preci za bilo koji novac u te "superligaske" klubove i nakon toga ne igrati,upropastiti sebi karijeru...predjes u taj neki klub,potpises ugovor 4 godine,ne izboris se za mesto u njemu,ne igras te 4 godine,i jos nakon toga 5 godina ne mozes nigde,osim u tu superligu..a tu te niko nece...
pre 3 godine
Pola engleske lige bi jedva docekalo da izbace ovih 5 ekipa koje se razbacuju sa milionima.
pre 3 godine
I, jel sam jutros rekao da superliga sigurno uspeva? To je Moc, Power, Macht! Morate da naucite da cenite Moc, da je postujete, negujete, obozavate, respektujete, da imate strahopostovanje prema Moci!
(Oliver, 20. april 2021 16:18)
Uspeva ona bez sumnje, ali ni UEFA nije bez moci i bez aduta. Uterace im kajlu na nacin koji ce da ih zaboli, a to ces videti vec. Videces ti sta je Power kada ih sutnu iz prvenstva (jer realno imaju pravo na to i hoce), pa kad im legnu na vrat milioni fanova i navijaca. Nece imati za koga da igraju, samim tim nece ni biti miliona silnih.
pre 3 godine
Trenutno od fudbala prstim ugalvnom LŠ i povremeno srpski reprezantativni fudbal.
Ukoliko sprovedu ovu ligu koja je u stvari kolalicija protiv ostalih klubova na Svijetu ja cu prestati da pratim fudbal.
Malo im novca jer placabu fudbalere po 1milijardu € po igracu. Drugim klubovima koji ne placaju toliko svoje igrace nije malo novca koje dobibebu od LŠ?
pre 3 godine
Kako neko nekom ne može da zabrani da igra u svojem takmičenju?
Ti hoćeš da igras uefa evropsko prvenstvo,ja uefa ti nedam.I?Šta je sporno?
(perakojotsupergenije, 20. april 2021 17:15
Sporno je elementarno kršenje ljudskih prava, što je stavka br. 1 u svim svetskim Ustavima. To ti je kao da priznaš državu Srbiju, imaš diplomatske odnose s njom, trgovinske ugovore, bilateralne sporazume, a njenim gradjanima ne priznaješ pasoš i ne puštaš ih u zemlju. To je problem, to u civilizovanom svetu neće da mogne:-)
pre 3 godine
Imaju šanse da dobiju nakon višegodišnjeg sudjenja, žalbi...
Kad većina sadašnjih fudbalera bude pred penzijom, a do tad....
Naravno, advokate baš briga, uzeće pare bez obzira na ishod sudjenja, baš kao i vlasnici klubova.
Dakle, njih svrbi samo ta klauzula o raskidu ugovora zbog nemogućnosti igranja zs reprezentaciju!
pre 3 godine
UEFA itekako može da im zabrani, ako treba promijeniće pravila jer ih je sama i smišljala. Jasno je da će savezi dati podršku UEFI, što znači da savez može suspendovati bilo kojeg igrača ako želi.
Na kraju krajeva, selektori ih neće pozvati u reprezentaciju. Ostalo će doći pritiskom javnosti. Teško mogu zamisliti bilo kojeg igrača iz Južne Amerike da se odluči igrati u toj "Super ligi" ako će mu to zatvoriti vrata reprezentacije, jer se neće nikad smjeti pojaviti u svojoj zemlji, ikad više.
pre 3 godine
Valda Čeferin zna sta kaze-sta radi! On je iz poznate porodice Čeferin koji imaju advokatsko druzbu
Čeferin. Ni on pao sa marsa-a ne kazem da nema i drugih sposobnih advokata! Vreme ce pokazati svoje!
pre 3 godine
Ljudi, UEFA i FIFA organizuju evropsko i svetsko prvenstvo, oni mogu da uskrate čitavim reprezentacijama učešće, a da ne mogu pojedinačnim igračima. Rešenje je jednostavno, nek završe UEFA takmičenja ove sezone, sve u najniži rang takmičenja, po odluci nacionalnih saveza i to je to. Ljudi, Enfild bi zapalili, da izgori do temelja.
pre 3 godine
Kako ce igrati za reprezentaciju ako UEFA zabrani svim savezima da poziva te iste igrace i zapreti im izbacivanjem iz svih takmicenja ukoliko isti budu igrali?
pre 3 godine
@Zagor Te Nej
U Engleskoj je igranje za reprezentaciju jedan od uslova za dobijanje radne dozvole, tako da je mnogim igračima itekako bitno da igraju za svoje reprezentacije!
pre 3 godine
Ovde mogu savezi da odigraju veliku ulogu i naravno navijaci. Savez moze da iskljuci taj klub iz svih svojih takmicenja, a navijaci da bojkotuju klub.
pre 3 godine
...al uefa moze da zabrani klubovima koji se takmice pod njenim okriljem da prodaju igrace klubovina koji su u superligi...jer ako prodaju, autonatski klub ne igra uefa takmicenje i nema para... pa sta ce onda?! da igra samo nacionalnu ligu?!
pre 3 godine
"u članu 6.11 ugovora svakog igrača Premijer lige stoji da "klub ne može da učini ništa što bi zabranilo igraču nastup za njegov nacionalni tim".
Klub ne može..UEFA može
pre 3 godine
I, jel sam jutros rekao da superliga sigurno uspeva? To je Moc, Power, Macht! Morate da naucite da cenite Moc, da je postujete, negujete, obozavate, respektujete, da imate strahopostovanje prema Moci!
(Oliver, 20. april 2021 16:18)
Nije to moć nego siledžijstvo a zabole me i za jedno i za drugo a kamoli da je obožavam i respektujem.
pre 3 godine
Kaže advokat koga plaćaju isti oni koji su osnovali superligu.
pre 3 godine
Ne znam šta da kažem.Slična situacija je bila i u košarci, pa vidimo kako to ide.Pare su čudo, kapitalizam će uništiti svet.I da dodam, nije demokratski zabranjivati nekome pravo da se bavi sportom na način koji izabere.
pre 3 godine
Nebi dobili nista na sudu, sto nisu tuzili FIFA i UEFA kad su izbacili Srbiju. Oni su organizatori svetskog i evropskog prvenstva, kao i mnogih klubskih takmicenja i kao takvi mogu da zabrane svakoj zemlji ucesce na svojim takmicenjima.
pre 3 godine
Pa kad bi dobili nek izvole na sud.
pre 3 godine
@ Loznica, Gučevo, Cer... Pakao na ovim prostorima je počeo kada su ljudi kao ti počeli da glasaju. Koliko samo gomila nebuloza na jednom mestu.
pre 3 godine
Kao što rekoh juče...ako se proces bude vodio u Americi (a hoće) UEFA će biti tako razgužena od kinte da će likovi iz VW slatko da se nasmeju.
E tako Musa dere jarca na demokratski način...
(Čeki opinionista del cazzo, 20. april 2021 16:32)
Kao što rekoh juče... može proces da se vodi gde hoćeš ali će trajati do unedogled. Misliš li da to može da se završi s jednim ročištem? Dovoljno je da fudbaleri iz Superlige propuste jedno svetsko prvenstvo i imaju problem. Ovde je najbitnije da UEFA i FIFA ne popuste. Koliko sutra bi morali da potvrde odluku o zabrani igranja a Perez neka tuži.
pre 3 godine
Z@agor Te Nej Nikoga nije sprecila? Stvarno? Nikos Galis (ko li je to) draftovan od Selticsa. Kresimir Cosic selectovan od Lejkersa nikad otisli. Obojica igrali na koledzu npr. Da dodam i Oscaa Schmidta, Netsi ga draftovali. Da ne pominjem celu generaciju Dalipagica, Kicanovica, Moke, niko nije ni pomisljao da ide u NBA, reprezentacija je bila svetinja.
pre 3 godine
Dovoljno je da mi nasim reprezentativcima zabranimo da igraju u tim klubovima (ionako ne igraju tamo) i osvajamo nadmocno sledece SP
pre 3 godine
"u članu 6.11 ugovora svakog igrača Premijer lige stoji da "klub ne može da učini ništa što bi zabranilo igraču nastup za njegov nacionalni tim"
Upravo to! KLUB, a ne UEFA i FIFA! Cak i kada bi ih ovi klubovi dobili na sudu po ovom osnovu (u sta sumnjam), UEFA i FIFA nista ne sprecava da, jednostavno, izbace ceo nacionalni tim! Sa druge strane, ni igracima ne stoji u ugovoru da moraju da igraju utakmice van UEFA i FIFA, te ih na to klub ne moze naterati!
pre 3 godine
a kad ih izbace iz premijer lige...onda pravila premijer lige ne važe za njih... i prc...neće moći...za reprezentaciju...
pre 3 godine
Naravno da klubovi mogu da osnivaju novu ligu.Naravno da UEFA i FIFA mogu i hoće da, igračima koji nemaju njihovu licencu ,zabrane učešće u takmičenju koje oni organizuju.Tačka.
pre 3 godine
Taj clan ogranicava klubove. UEFA nije potpisnoca tog bilateralnog ugovora. Naravno da moze zabraniti ucesce u nacionalnim takmicenjima pod njenim pokroviteljstvom.
pre 3 godine
Igrači imaju pravo da izadju iz klubova i da kasiraju ceo ugovor. Znači Ronaldo bi mogao od avgusta da bude slobodan igrač i da uzme ceo iznos od Juventusa
pre 3 godine
Pola engleske lige bi jedva docekalo da izbace ovih 5 ekipa koje se razbacuju sa milionima.
(prof. dr, 20. april 2021 17:12)
Koliko samo nisi u pravu. Žive za okršaje s tom šestorkom. Kada uspeju da dobiju nekog od njih to ostaje za priču i legendu. Ne znam koliko pratiš ali, oni baš mali timovi iz 4, 5 lige mole boga da izvuku nekog od velikana u kup takmičenjima. Kad mi suze ne krenu dok čitam o tome.
Ono što dobiju od FA + karte + ako izvuku nerešeno, pa je revanš na Old Trafordu npr. pred 70.000 ljudi. Em je doživljaj za pamćenje, em dele novac od ulaznica s MUN. Nekad žive dve godine od toga ili, bio je slučaj, da mali adaptiraju svoj stadiončić.
Ja mislim da ostali ovo smatraju uvredom i da se osećaju loše zbog njihovog napuštanja. Premijerligaši moraju ostati u PL, mada diskutabilna je regularnost ako ovih 6 igra revijalno. Možda im ipak bude važan pehar PL?
pre 3 godine
Ako fudbalski savezi stoje uz uefu, nema potrebe da se bilo sta zabranjuje, samo ti igraci nece biti pozivani...
pre 3 godine
u članu 6.11 ugovora svakog igrača Premijer lige stoji da "klub ne može da učini ništa što bi zabranilo igraču nastup za njegov nacionalni tim".
Glupost. Pa nece im klubovi ni braniti da igraju, nego UEFA i FIFA.
(axl, 20. april 2021 16:32)
Upravo tako. Meni je prosto neverovatno da novinar nije uspeo da shvati jednu proširenu rečenicu. Dakle, klub ne može da zabrani igranje za reprezentaciju, ali uefa može da zabrani i igraču i klubovima da se takmiče u njihovim takmičenjima. Prosto kao pasulj - u Uefa i Fifa takmičenjima mogu da učestvuju samo njihovi članovi. Izbace ovih 12 iz Uefe, igrači gube pravo da se takmiče u Uefa i Fifa takmičenjima.
pre 3 godine
... To podrazumeva da klubovi moraju da slede statute i pravila FIFA i UEFA, kao i FA Engleske, a u slučaju da se tako nešto onemogući igračima, znači li to automatski i raskid saradnje...
Ovo znači da, ako klub NIJE član FA Engleske (ili nekog drugog nacionalnelog saveza) igrač nije član Saveza i ne može da igra za nac.selekciju.
pre 3 godine
Kako neko nekom ne može da zabrani da igra u svojem takmičenju?
Ti hoćeš da igras uefa evropsko prvenstvo,ja uefa ti nedam.I?Šta je sporno?
pre 3 godine
kakva notorna glupost.
Kakvi bre advokati,ja koliko znam Piksi(selektor)bira tim.
Fifa moze izbaciti cele timove a kamoli pojedince!!
pre 3 godine
Gluposti. Ovde je stvar da će dana nacionalna federacija da ne pozove takve igrače. Prosto, nisi na spisku igrača i ćao. Šta, da nije po zakonu obavezno da Ramos igra za reprezentaciju?
pre 3 godine
Dovoljno je da mi nasim reprezentativcima zabranimo da igraju u tim klubovima (ionako ne igraju tamo) i osvajamo nadmocno sledece SP
(michael myers, 20. april 2021 16:58)
Знамо нас, не бисмо ни тад...
pre 3 godine
Ja vidim samo da pise da klub ne sme da zabrani igracima da nastupaju za svoju reprezentaciju. Nigde ne pise da Fifa i Uefa mogu da zabrane igracima da ne igraju. Ako ove 2 organizacije ne sklope bilo kakvu saradanju sa superligom imaji i te kako sudska prava da klubove izbace iz sva evropska takmicenja (znaci i njihove lige) i da ne dozvole igracima da igraju u bilo kakvo njihovo takmicenje (znaci reprezentacije). I ko je reko da su ova 12 klubova najjaca u evropi? Juventus koji bedi u Italiju na mufte u Evropu ne pokaze nista, Milan i Inter do prosle sezone nije ih bilo nigde, da ne spominjem jos neke ekipe. Imaju samo najvise dugovanja. Da ne spominjem nase ekipe, zasto Atalanta nema pravo da igra sa nekim velikim klubom? Pa da pokusa iznenadjenje kao iz prosle kodine i izbaci PSG u cetvrfinale? Zasto ekipa kao Leichester sto osvoji PL nema pravo da igra sa jakim ekipama? Uradimo da su napravili tu super ligu, gde i nema ispadanja. Posle odigrane 50% ukupnih utakmica izmedju prve ekipe i vec cetvrte je toliko rastojanje da se gubi interesovanje za sportku bitku. Ovaj i onak vec osvojio, ove druge ne ispadaju i zabole ih da odigraju za pobedu. Meni izgleda vec jedno prvenstvo idealno za namestanje gde niko nece moci da ispadne zbog namestanja utakmice, kao juventus 2006.
pre 3 godine
Koliko eksperata na jednom mestu zabole me glava od ovih komentara
pre 3 godine
Poenta je da fudbaleri nemaju pojma o politici rukovodstva klubova, ali svi ovde, zajedno sa UEFA-om silje k.rac na fudbalere, kao da su oni sami potpisali istupanje iz UEFA i pristupanje SL...
Vise se prica o sankcijama igracima, od sankcija rukovodstvu i klubovima.
Zasto niko ne poziva na bojkot Perezove gradjevinske kompanije, ili na bojkot Fijata i Ferarija, vec svi pozivaju na sankcije onih koji se najmanje pitaju?!
pre 3 godine
"klub ne može da učini ništa što bi zabranilo igraču nastup za njegov nacionalni tim" - Smisao je da KLUB ne može zabraniti igračima da igraju za reprezentaciju, a ne da FIFA ili UEFA ne može uskratiti licencu igračima klubova koje izbaci iz svojih natjecanja. Ako ja osnujem svoje natjecanje izvan UEFA-e i FIFA-e sa svoja tri kluba, gdje to piše da UEFA i/ili FIFA igrače istih mora prihvatiti u svoja natjecanja? Dakle, advokati rade ono što advokati rade... prave sebi posao.
pre 3 godine
Reprezentacije koje imaju igrace koji ne igraju u takmicenjima pod okriljem UEFA ili FIFA, nece moci da se takmice i eto ... pro bono resen slucaj.
Da li FIFA i UEFA imaju interes i mogu to da izguraju, pitanje je ...
pre 3 godine
Gluposti. Samo FIFA zabrani nastup, dajući podršku UEFI i mogu da se slikaju.
pre 3 godine
Prosto jer u članu 6.11 ugovora svakog igrača Premijer lige stoji da "klub ne može da učini ništa što bi zabranilo igraču nastup za njegov nacionalni tim".
Kakav spin, pa ne zabranjuje klub igracu nego mu zabranjuje UEFA da igra na EP.
Evropsko prvenstvo organizira UEFA i valjda ona odlucuje ko smije a ko ne smije sudjelovati u njenoj organizaciji. Ako UEFA igrace klubova superlige proglasi neregistriranima kod UEFA onda ti igraci ko da ne postoje odnosno postoje kao obicni civili.
pre 3 godine
Ok. Postoji zakon koji ih stiti ali na postoji zakon koji selektorima zabranjuje da ih ne pozovu u reprezentaciju. Ne postoji zakon koji navijacima brani da ne idu na utakmice Superlige...Ne postoji zakon koji zabranjuje nacionalnim savezima da ih izbace iz svojih prvenstava...
pre 3 godine
U tom slučaju UEFA i FIFA mogu da izbace reprezentaciju iz takmičenja koje organizuje pa neka se time bave nacionalni savezi.
pre 3 godine
Kako si naivan decko. Odrasces tek kad shvatis sta je moc. Kad vise ne budes Luk Skajvoker nego Dart Vejder. Dotle ces biti naivni prozaicni decak nesvestan zivota!
(Oliver, 20. april 2021 17:17)
Оливере,
шта ти имаш од оваквог бахатог исказивања моћи? Мило ти је и влажно око препона?
pre 3 godine
ova vest je potpuna besmislica i obvde je samo da bi mi kliknuli koji put.
Uefa nije potpisnik ugovora vec su to igram i Premijer liga.Kad ovi osnuju svoju ligu sa strane- igraci koji igraju za njih vise nisu u istoj situaciji.
Eufa ih komotno bez problema moze izbaciti, a oni demokratski mogu da igraju izmedju sebe koliko vole, sve dok Tajlandjanima i Kinezima ne dosade.
80 Komentari
Sortiraj po: