Nedelja, 18.04.2021.

14:30

Ferstapen osvojio Imolu, ogroman uspon Hamiltona posle velike greške VIDEO

Vozač Red Bula Maks Ferstapen je pobednik trke na čuvenoj stazi u Imoli za Veliku nagradu Emilije Romanje.

Izvor: SS

Ferstapen osvojio Imolu, ogroman uspon Hamiltona posle velike greške VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

Coa

pre 3 godine

@Vlada
Da nije imao peh (uz malo kumovanje bezobraznih vozača koji se pod plavom zastavom nisu hteli skloniti sa suvog dela staze), pojeo bi Maksa do kraja.
Sa tempom koji je imao, šta mislite koliko krugova bi Maks izdržao?
(Vlada, 19. april 2021 09:29)
I mani me te priče, šta bi bilo kad bi bilo.
(Vlada, 19. april 2021 14:45)
Pazi ovo. U pola deset ujutru se baviš pretpostavkama šbb kbb, a u tri popodne mene kritikuješ što kažem da niko nikoga ne bi pretekao da nije razvučen pravac sa DRS zonom. Kakvo protivurečenje samome sebi. Kakva zaljubljenost u jednog vozača.Pod dva, nigde nisam rekao da Luis nije mašina. I ja to mislim. Momak koji je strašno brz, nikada se ne predaje, odličan je po kiši. A ovo da štedi gume i da je inteligentan, e to se ne slažem. Naročito kad je bio u MCL-u. Tu su ga svi kritikovali da mnogo forsira bolid, da preoštro vozi, da nije strpljiv. To je i Baton skoro u jednom intervjuu pisao. Zato je Baton i bio bolji od Luisa u te tri sezone kada su delili garažu.I na kraju pišeš da nije pala kiša desilo bi se to i to. Znači ponovo pretpostavka. Ali to je izgleda navijačima Luisa dozvoljeno, a nama koji ne navijamo ni za koga nije dozvoljeno. Verovatno moramo svi da se klanjamo Luisu i da mu pevamo ode, da bi sve bilo kako treba. E pa neće moći. I ne pominji Imolu molim te. Tamo je poginuo najveći vozač, ako ne i sportista ikada. Momak iz jedne siromašne zemlje kojim su brisali pod svi moćnici. Koji nije imao nikakva leđa.Potpuno sam. Pusti to.

Vlada

pre 3 godine

(Coa, 19. april 2021 11:55)
Ako si gledao trku, video si da je Hamilton pre prvog odlaska u boks kada su prešli na srednje gume on i Maks skidao po sekund i po po krugu na gumama za promenljivo vreme. Kada se vratio na stazu iz boksa, Maks je za jedan krug napravio 6s prednosti dok Hamilton nije zagrejao gume. Hamilton ga je stigao za tri kruga posle toga. Da li je moguće da je Hamilton to vreme nadoknađivao samo u toj jednoj krivini? Hajde da se ne lažemo, čovek je pokidao kad god je trebalo!
I mani me te priče, šta bi bilo kad bi bilo. Da nema ove krivine, ili da ima one krivine... Da je konfiguracija staze drugačija, Mercedes bi drugačije podesio bolid. Jednostavno, Hamilton ima dominantnu mašinu, ali i on je mašina. Sjajno čuva gume, agresivno i pametno vozi, ne libi se da napadne, dobar je na kočenju. Uz takvu mašinu i takve vozačke karakteristike, Hamilton uzima i ove sezone titulu i to je činjenica.

Uostalom, da nije pala kiša, ne bismo ni vodili ovu diskusiju sada. Zamisli još da je ostalo suvo, a da Landu nisu poništili kvalifikacioni krug i da je ostao na drugom mestu. Gde bi onda bio Maks?

Coa

pre 3 godine

@Vlada
Kao prvo, da Varianta Basa nije ispravljena i od nje napravljen pravac koji se završava Tamburelom, Hamilton nikoga ne bi pretekao, ni LeKlera ni Landa, nikoga. Sada je to pravac koji počinje od Rivace 2 i završava se u Tamburelu, gde je posle Senine smrti napravljena S krivina. Inače u istoj Varianti Basa je takođe bila S krivina i odatle se ulazilo u boks. Ja sam i pre trke nagoveštavao da je to veoma opasna odluka, jer DRS koji tu moze da se koristi katapultira bolid i na kraju pravca ako vozač kooji se brani krene defanzivno napadač mora da pretiče spolja. Pravac se završava blagim levim nagibom, a staza je tu uska. I upravo se to desilo. Rasel je samo pipnuo travu i katapultirao se u Botasa. Na sreću niko nije poginuo. I da je ostala stara staza, nikog Hamilton ne bi pretekao. Drugo, ovo je prvi put u zadnjih osam godina da se Luis bori protiv više od jednog vozača na stazi, zahvaljujući apsolutnoj dominaciji Mercedesa. I pokazalo se da ima problem. Mučio se opasno, izletao, grešio, jeo gume, da ne govorim šta bi bilo da sedi u Renou , Ferariju ili nekom slabijem timu. Podijum ne bi video nikada. Zato nemoj da preuveličavate neke stvari. Imamo i mi oči i nisu samo klinci ti koji kritikuju Hamiltona. Nadam se da će sezona biti uzbudljiva, Mercedes ima prednost, a Red Bull ima Edrijena Njuija. Uživajte.I naravno budite realni.

Vlada

pre 3 godine

Ako nekome nije bilo jasno do sada, sada mora biti jasno da će Hamilton i ove sezone biti šampion. Da nije imao peh (uz malo kumovanje bezobraznih vozača koji se pod plavom zastavom nisu hteli skloniti sa suvog dela staze), pojeo bi Maksa do kraja. Čovek je leteo stazom i na gumama za promenljivo i na gumama za suvo. Koliko je teško bilo voziti pokazuje ogroman broj izletanja. Čak se i Maks zamalo okrenuo pri restartu posle crvene zastave, a nije nigde žurio.
Klinci koji pljuju Hamiltona viču kako ima sreće. Pa deco, da su mu se sklonili sa puta kad je trebalo (plave zastave), on ne bi izleteo, ne bi pao na deveto mesto, a sudar između Botasa i Rasela bi se desio svakako i Hamilton bi sa svežim gumama bio odmah iza Maksa. Sa tempom koji je imao, šta mislite koliko krugova bi Maks izdržao? Botas i Rasel su ti koji su Maksu poklonili pobedu juče!

breka

pre 3 godine

McLaren ima motor i sistem za regeneraciju od Mercedesa (nisam siguran da li je to novi motor ili od prosle godine, to zna Toto!!!) ali to je razlog da Hamilton ni sa DRS-om nije mogao lako da ga prestigne

AleX

pre 3 godine

Što se mene tiče, pobednik je Lando. Dečko kida. Ova dvojica će voditi svoj rat do kraja sezone, Ferari ima lepu perspektivu, Rikardo neprepoznatljiv, može on to bolje. Botas je na ivici da leti iz Mečke. Toto Volf da natera mehaničare da vežbaju svaki dan po nekoliko sati...

IVAN

pre 3 godine

Hvala na odgovoru ali ubijedjen sam bio da ne smiju da mijenjau,ni gume a ni djelove bolida jer ako smiju zasto onda ni jedan tim nije promijenio gume tokom crvene zastave ? To me priznajem zbunilo.

Graham Hill

pre 3 godine

OK, ASton MArtin je prekrsio pravila, nije moglo drugacije zbog kvara. Ali se to desilo pre starta trke. A Fetelu saopstavaju kaznu od 10 sekundi stajanja u boksu kad je vec napustio boks posle prvog stajanja. Unistili su mu trku, neverovatno.

BataJegulja

pre 3 godine

Više sreće nego pameti...ej udari u ogradu izgubi skoro min...uspe da se izvuče iz peska sa polomljenim krilom i ide u box da zameni...tu bi izbio na začelje ubedljivo...ali eto sreće u tom momentu dolazi do sudara...i umesto da bude na zadnjem mestu...on na 8 poziciji...koliko sreće za Hamiltona.

no name

pre 3 godine

Da Ferstapen ima bolid mercedesov,pitanje da li bu hamilton mogao primirisati .Kad mu je rozberg mogao otkinuti titulu koji nije bio vanserijski vozac onda ovaj bi ga decko razbijao .Tek sad se pokazuje da je kvalitetniji vozac.

Komentator

pre 3 godine

Ogadili ste mi Senu sa tim, "Sena najbolji", "Sena najbolji". Sena je pored talenta imao srece sto se Honda probijala na brazilsko trziste pa ga je favorizovala, sto je kasnije i priznato od njihove strane. Druga sretna okolnost je sto posle Prosta nije imao dostojnog rivala u timu, kao Hamilton posle Rozberga. Senu su 1 na 1 tukli i Prost, i Menzel i Pike. Cak i mladi i neiskusni Sumaher.

SpeedCult

pre 3 godine

Odlicna trka, uzbudjenja na pretek, kao sto obicno biva kad se "kisa umesa" :)
Imali smo zapravo dve trke, prvu po kisi, gde je bilo dosta izletanja i gresaka, sto je za posledicu imalo da "kolo vode" oni od kojih se to inace ne ocekuje, primera radi Lekler koji se sjajno snasao... a onda smo nakon crvene zastave imali i drugu trku, po suvom, gde su stvari dosle na svoje mesto, i gde se samo potvrdilo da su Mercedes i Red Bul klasa za sebe...
Hamilton je ocekivano zavrsio na podijumu (splet okolnosti na stazi mu je i te kako isao na ruku, ali tako je to u trkama, pogotovo kada je o Hamiltonu rec), ali me veoma raduje sto je svoje mesto na podijumu nasao i Noris, odlicno je odvezao celu trku, iskoristio greske rivala i zasluzeno zavrsio kao treci.
Nadao sam se da ce Lekler uspeti da stigne Norisa, ali je vidljivo da je Meklaren ipak brzi od Ferarija, plus je Noris bio na mekim gumama.
Sainc takodje dobar, Rici se izgleda jos navikava, Kimi osvojio bodove za Alfu :)
Ako ostatak sezone bude makar priblizan prvim dvema trkama, imacemo jednu od najboljih i najneizvesnijih sezona posle mnogo, mnogo godina... meni sasvim dovoljno :)

KiMi85

pre 3 godine

Johny shvatanje ti na nivou snage Haas-a. A vidim i ovim sto ti pluseve daju. Ni u jednom momentu nisam rekao da je Botas nesto uradio, nego kako mu se hoce SC kad je najpotrebnije. Rasel je svakako udario Botasa, informacija za one koji nisu gledali trku.

Bata

pre 3 godine

da nije bilo incidenta hamilton nebi imao sanse da se vrati i dodje do te druge pozicije.

svaka mu čast
cinjenica je da ima nenormalno jaku mašinu u odnosu na ostale,pre svega mislim na ferari
ponovo moras da znas da odvezes trku, a ne kao botas...ne znam sta uopste vise trazi u F1,idi covece u penziju neko ce da pogine zbog tebe

a Ferari,pa ako nista ne promene,sl sezone da zaborave na prva 4,5 mesta.
ferari mi izgleda kao da nista nisu poboljsali svoje mašine

uzaš,
Mclaren iznenadjenje nadam se da ce da nastave ovako,a uz nalo srece mocice i na posijum.

šta uradise vetelu sa onon kaznom horor.

Vlad

pre 3 godine

(Bata, 18. april 2021 19:22)
Eh sad, sta bi bilo kad bi bilo. Moze to da se posmatra iz razlicite perspektive, sta bi bilo da Hamilton nije izleteo? Ili sta bi bilo da je pre novog restarta Max ostao pored staze posle okretanja i vratio se na neko nize mesto?
Bilo je to sto je bilo, Hamilton je vec bio u boksu pre crvene zastave.

Čiča Miloje

pre 3 godine

A baš sam se bio poradovao da Hamilton neće uspeti da završi trku i da će ostati bez bodova... Ali to se na moju veliku žalost nije desilo... A toliko navijam za ovog Ferštapena... Pojedoh se živ, kao i većina Ferštapenovih navijača ovde...I još se jedem od muke...

Katayama

pre 3 godine

Oće li mi ko objasnit sledeće ? Pratim F1 preko 20 godina i rekao bih da kad se ovakav incident dogodi,da kad odu u boks ja mislim da ne smiju da mijenjaju gume,djelove bolida i slično jer Hamilton je bio oštetio prednje krilo kad je izletio sa staze a vidim zamijenili su mu,stavili novo krilo a to nisu prikazali tokom tv prenosa pa pitam da li je to dozvoljeno,da li neko zna da mi odgovori? Siguran sam da je oštećeno bilo,vidno oštećeno,kad je krenuo da zaobiđe zid,zakucao se u njega i tek se onda vratio unazad na stazi.
(Ivan, 18. april 2021 16:26) Kada prekinu trku(red flag) i bolide posalju u pit line, tada mehanicari imaju pravo da zamene pneumatike i ostecene delove bolida...Tako da je sve bilo regularno sto se tice tih zamena koje su izvrsili!

Vlad

pre 3 godine

Ko je pazljivo pratio, udes Botasa i Rasela tj prekid trke se desio posto je Hamilton vec otisao u boks na zamenu prednjeg krila i nove gume, gde je izgubio gomilu vremena i pao na 9 mesto. S druge strane dosta vozaca je dobilo besplatan prelazak sa guma za kisu na gume za suvo.
Najveci broj komentara ovde su trolovanje, pominjanje Sumahera, Sene, Mensela itd. umesto da ljudi hvale jako zanimljivu trku, sa dosta incidenata, promena, duela...

Vlad

pre 3 godine

(Daki, 18. april 2021 17:54)
Da, ali tada si u kvalifikacijama mogao da trosis gume, da vozis krugova kolilko hoces tokom 60 minuta. Danas imas 1 ili 2 kruga u svakom delu kvalifikacijama. Dakle mnogo manje prava na gresku. Nadam se da se svi slazemo da je to ipak teze, nego ranije.

Bob

pre 3 godine

Da bi neko bio najbolji vozac mora da ima sve vrline jednog vozaca. A to nema ni Hamilton, niti Sumaher. To je bio Sena, ispod njega Raikonen, Hakinen, pa i Alonso, Mensel, i uopste stara garda. Secam se kada je Sena zaustavio bolid da spase kolegu koji se slupao. To ni jednom od ove dvojice nece pasti na pamet da uradi.

johny

pre 3 godine

Mnogo dominantan bolid Mecka ima. Hamilton je dobar vozac ali koju srecu ima sa vozilima sigurnosti pa to vec ide u krajnost. Stojis u pesku skoro 40 sec i jos trebas prednje krilo promeniti.. sve zajedno gubitak od preko minut.. i onda bum tras i eto sigurnosnog vozila, ne gubi skoro nista. Ide na 9 poziciju gde Raikonen i Perez prave greske i odmah dva vozila manje za obilazenje.
Maks na kraju imao mnogo srece jer se okrenuo iza vozila bezbednosti ali je Lekler usporio citav karavan da bi se Maks vratio. Svaka cast.
(KiMi85, 18. april 2021 17:19)

Jeste. Toto Volf naredio Botasu da napravi udes kako bi trka bila prekinuta. I to sve zbog Luisa

CJC

pre 3 godine

Neverovatno koliko sreće ima Hamilton .Koji je ovo put da ga spašava sigurnosno vozilo ili crvena zastava
(Ja pa Ja, 18. april 2021 16:58)

Da, sasvim slučajno Mercedseov bolid onako uleti u drugo vozilo i izazove prekid... Oprosti ali u slučajnosti sam verovao kao klinac, više ne mogu.

Daki

pre 3 godine

Dobra trka. Ali danasnja formula...u kvalifikacijama ne mozes da spojis 2 brza kruga isprazne se baterije.Danas 3 kruga pre kraja Max ne moze da napadne nabrzi krug jer ce imati energiju samo za 1 brzi. Nekad, u doba MCS vozac bi u kvalifikacijama bas u tom 2om brzom kruga ostvarivao svoje najbolje vreme, ili kako god, imao mogucnost da ostane na stazi i proba i dalje

f1

pre 3 godine

Zalosno je kako izgleda Ferari. Hamilton je pretekao oba vozaca Ferarija kao na igrici. Bez trunke borbe i neizvesnosti. Meni zalosno, jer sam navijac Ferarija.

nemanjaC

pre 3 godine

DRS moze da se koristi samo na mjestima na kojima je ti propisano a to su duzi oravvi i samo ako je vozac u okviru 1 sekunde u odnosu na onog ispred. Vozac koji brani poziciju ne smije da ga koristi vec samo onaj koji ga juri, ako je u okviru jedne sekunde na tom propisanom mjestu za DRS

dule

pre 3 godine

DRS moze da se koristi samo na mjestima na kojima je ti propisano a to su duzi oravvi i samo ako je vozac u okviru 1 sekunde u odnosu na onog ispred. Vozac koji brani poziciju ne smije da ga koristi vec samo onaj koji ga juri, ako je u okviru jedne sekunde na tom propisanom mjestu za DRS
(nemanjaC, 18. april 2021 17:18)

U prevodu, ko ima bolji bolid jos dobije prednost sa ovim. Dzaba ti odlicna defanziva kad ce te sacekati kad tad na DSR.

f1

pre 3 godine

Da li neko zna da mi odgovori. Ovaj Hamilton kada se nameri na nekog na duzem pravcu, da li ima neko dugme koje pritisne pa izleti kao metak u odnosu na onog koji je ispred njega, i tako ga pretekne? Razumem ja ovaj DRS ali izgleda mi kao da niko drugi nema taj DRS osim njega!

Milan

pre 3 godine

Dobro je da su zadrzali Botasa, na kraju to moze da im se obije o glavu ako izgube zbog toga konstruktorsku titulu. Rusel pokazao da je u krsu brzi od Botasa. Verstapen sjajno obisao Hamiltona na pocetku.

Milan

pre 3 godine

bm Jeste sklonio se Barikelo Sumaher jednom, zato Hamilton ima vodonosu 4 godine i nikad nije imao dostojnog rivala u borbi za titulu. Koje rivalstvo je obelezilo Hamiltonovu karijeru. Ni jedno. I sam je rekao da sa Rozbergom nije ni imao rivalstvo. Kad je vozio sa Batonom nije bio u trci za titulu ali Baton ga pocistio onu sezonu ko niko. Vidis Sumaher se borio sa brzim BMW-om, Mclarenom, Wilijamsom kad je presao u Ferari. Brzi vozaci su kad je Hamlton vozio vanzemaljski Mercedes bili u krsevima a Mercedes ga je lepo sakrio od izazova. A da, Sumaher se od 1994 do kraja karijere borio za titulu svake sezone!

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

У оно вријеме док је Шумахер доминир'о, навијао сам за Монтоју. Сад кад Хамилтон доминира, навијам за Ферстапена. БРАВО МАКС! 👏👏👏👏👏👏👏👏

kro-manjon

pre 3 godine

Ima li srecniji vozac u istoriji od Hamiltona? Izleti sa staze, odmah nakon toga incident, sc, pa i crvene zastave, neverovatno.
(BRE!, 18. april 2021 17:01)

Imao je tempo da stigne Ferstapena ali zaistali vozač neće da propusti već ga tera u mokar deo staze i ovaj izleće. O kakvoj sreći ti pričaš? U prvoj krugu ga natera ovaj da zajaši ivicu i ošteti bolid a ti pričaš o nekoj sreći.

Milan

pre 3 godine

Svaki put kada Hamilton pogreši desi se neka nesreća koja anulira njegov zaostatak i onda sa najboljim bolidom samo niže jednog po jednog i eto njega čak i blizu pobede. Ovo je već sigurno najmanje 10. situacija.

KiMi85

pre 3 godine

Mnogo dominantan bolid Mecka ima. Hamilton je dobar vozac ali koju srecu ima sa vozilima sigurnosti pa to vec ide u krajnost. Stojis u pesku skoro 40 sec i jos trebas prednje krilo promeniti.. sve zajedno gubitak od preko minut.. i onda bum tras i eto sigurnosnog vozila, ne gubi skoro nista. Ide na 9 poziciju gde Raikonen i Perez prave greske i odmah dva vozila manje za obilazenje.
Maks na kraju imao mnogo srece jer se okrenuo iza vozila bezbednosti ali je Lekler usporio citav karavan da bi se Maks vratio. Svaka cast.

no name

pre 3 godine

Ferstapen buduci sampion,ovaj hamilton solidan vozac .al kad imas Zver od bolida...izletanje sa staze .pa dok se iskoprco ma uzas ..Zso mi je sto je pretekao sumahera po broju pobeda..

Boki

pre 3 godine

Zar nije zabranjeno voziti unazad po
stazi, kao sto je Hamilton uradio nakon sto je izleteo? Kako je moguce da to niko nije ni spomenuo ili uzeo u razmatranje?

apolo

pre 3 godine

Искрено се надам занимљивој Формули 1 ове сезоне. Доста добрих возача у успону. Посебан утисак на мене су оставили Норис и Зајнц. Верштапен стандардно добар и верујем да ће бити густа борба до краја јер је исто тако и Хамилтон за петама.
Али оно што је разочаравајуће јесте какав је некад био звук мотора формуле, а какав је данас.

AlexPB

pre 3 godine

Odlična trka, uzbudjenje koje može samo Imola da pruži. Fantastičan manevar Maksa na staru, udes Botas-Rasel, razočaravajući nastup Pereza, Kimi u bodovima i odlična borba izmedju Norisa i Luisa za drugo mesto.

a

pre 3 godine

(a, 18. april 2021 16:58)

Sena je bio vozač, ostalo su šoferi.
(mile rizik, 18. april 2021 17:18)

Niko ne tvrdi da nije ali pusti filozofiju. Čovek poginuo i pusti priču šta bi bilo da nije.

realno

pre 3 godine

Bice velika borba ove sezone Maxa i Lewisa...Mada mislim da Lewis mora uzeti ovu tutulu makar u na silu...Sudeci po ove dve trke Max realno bolji...

Valcinišem se za najviše godinu, dve

pre 3 godine

Sramota da hamilton sa zadnjeg mjesta ovako napreduje. Na kraju će biti drugi. Dokle više f1 dozvoljava mercedesu da ovako divlja

Ivan

pre 3 godine

Oće li mi ko objasnit sledeće ? Pratim F1 preko 20 godina i rekao bih da kad se ovakav incident dogodi,da kad odu u boks ja mislim da ne smiju da mijenjaju gume,djelove bolida i slično jer Hamilton je bio oštetio prednje krilo kad je izletio sa staze a vidim zamijenili su mu,stavili novo krilo a to nisu prikazali tokom tv prenosa pa pitam da li je to dozvoljeno,da li neko zna da mi odgovori? Siguran sam da je oštećeno bilo,vidno oštećeno,kad je krenuo da zaobiđe zid,zakucao se u njega i tek se onda vratio unazad na stazi.

CJC

pre 3 godine

Postoji li šansa, bilo kakva da vozač 44 dobije kaznu jer je 1. Isekao Rasela, 2. U rikverc ušao na stazu gde se proleće za 350/h?
Znam da je veća verovatnoća na Jetija naleteti u Sahari ali da proverim.

LeGoat

pre 3 godine

A po čemu se to Šumaher razlikuje od Hamiltona? Ubedljivo najbolji bolid svog vremena, partner ga pušta da pobedi. Jedino je Hamilton još dominantniji što ga i stavlja ispred Šumahera. Ne budite baš toliko nostalgični.

Ra

pre 3 godine

Izlupa se ti "djete" za sve pare. Šumaher je najveći vozač formule 1 u istoriji. Tačka.
(Biću Slobodan,

Šumaher je smejurija ne samo za Hamiltona nego i za Fetela, Alonsa, Ferstapena... nostalgičari nikad nisu realni...

Misa

pre 3 godine

Sumaher je bio velikan i vanserijski sampion, nema spora. Ali sena je najveci i najbolji. Od aktivnih vozaca, jedino raikonen moze da se ubraja u velikane i majstore.

bm

pre 3 godine

Deco, nemojte da se svadjate o Sumaheru i Hamiltonu i tome ko je bolji.
UVEK je najbolji vozac onaj koji ima NAJBOLJI BOLID.
(f1, 18. april 2021 16:10
I ko se u timu forsira. Kako je barikelo plakao što morao da pušta šumija.....pamtimo mi matori

Taso

pre 3 godine

Ne da Botas da ga Rasel ladno pretekne jer mu je on direktni konkurent za novi ugovor u Mercedes. Mislim da će ovim sudarom sada njegovu zamenu Raselom još više da ubrza.
Očekujem da će Hamilton posle pauze zbog incidenta ići na sve ili ništa. Šta će dobiti na kraju videćemo.

a

pre 3 godine

Uh koliko navijača Ferarija a siguran sam da više od polovine su bili deca kada je Šumaher sa Ferarijem bio prvak. Valjda je cilj F1 da napraviš dominantan bolid. Rezultati Hamiltona sve govore. Spominjanje Sene je bespredmetno. Šta bi bilo kad bi bilo. Svako vreme nosi svoje. Tehnologija izrade bolida nosi svoje. Tek je počela sezona. Mercedes će i dalje biti dominantan na čelu sa Hamiltonom

Taso

pre 3 godine

Za ove što se svađaju oko Hamiltona i Šumahera.... Najdžel Mensel, zvani čiča (stariji će verovatno znati o kome pričam) je za mene bolji i od jednog i od drugog. Može da mu bude konkurencija jedino Sena, s kojim je i imao nebrojeno duela.
Inače ova trke jeste jedna od uzbudljivihiih u zadnje vreme, ali ništa to nije u odnosu na trke iz perioda ove dvojice. Sećam se jedne trke na primer, gde je trku na kraju završilo samo šest vozača.

Milojca iz guvna

pre 3 godine

Eto djeco kakve je bolide vozio Sumaher. I vi sada našli da solite pamet kako Hamilton ima brz bolid. Dok su Sumaherovi suvozaci plakali (Masa, Baricelo) dok su ga pustali, Hamiltonovi su uzimali prvenstva.
(mahea, 18. april 2021 14:49) samo što kada je Šumaher 1996 prešao u Ferrari bio krš živi od koga su mnogo bolji bili Vilijams, Beneton i Meklaren pa on pravio sa ostalima taj bolid šampionski, nisu uvedena nikakva Ferrari pravila. Hamilton došao 2013 kada su uvedena tzv. Mercedes pravila, koja su stupila na snagu 2014 godina. Ta pravila su Mercedes ekipu napravila najdominantnijom ikada a ne Hamilton, i bilo ko da je vozio bio bi prvak, šampion, dokaz prosečan Rozberg.

Pitam

pre 3 godine

Pol pozicija u Imoli ništa ne znači jer odmah ide krivina u desno. Znači onaj ko pri startz zauzme unutrašnju poziciju ulazi prvi u krivinu.

Drago

pre 3 godine

Hamilton plače li plače čim nama ubedljivo najbolji i najjači bolid, iako je i sada Mercedes i najjači i najbolji ali više ne dominantno i ubedljivo, te sada dosta i od vozača zavisi, a Verštapen ga u slabijem bolidu, malo slabijem dere, a ovaj plače li plače.......

johny

pre 3 godine

Izlupa se ti "djete" za sve pare. Šumaher je najveći vozač formule 1 u istoriji. Tačka.
(Biću Slobodan, 18. april 2021 15:10

Tvoje subjektivno mišljenje. Na osnovu čega to tvrdiš? Kao navijač Ferarija?. Luis juče imao 99 pol poziciju a biće ih još, najviše pobeda i titula. Šta još treba?

mahea

pre 3 godine

Ovi sto kukaju da Sumaher nije imao najbrzi bolid.

1994 Sumaher sampion:
Sumaher je u sezonu 1994 usao pobedivsi 6 puta u prvih 7 trka. Njegov Benetton kao i neki drugi bolidi bili su pod sumnjom, da koriste nelegalna elektronska pomagala.  Toliko o znanju a ne o bolidu,  6 pobjeda u 7 trka.

1995 Sumaher sampion:

Sezona 1995. bila je potpuno čista i bez ikakvih zavrlzama. Jednostavno se prošetao kroz sezonu. Ostvario čak 9 pobjeda. 102 boda osvojio. Naravno znanje a ne brz bolid :)
Dvije pobjede u toj sezoni je čak i njegov timski kolega pobjedio, opet na znanje a ne na dominantan bolid :)

2001 Sumaher sampion:

Sumaher osvaja naslov i izjednačava rekord od 9 pobjeda u prvenstvu. Naslov osvaja ČETIRI trke prije kraja, sa 123 bida, 58 boda VIŠE od DRUGOPLASIRANOG. Sramota koliko je tada imao brz bolid. Pardon "znanje". :)

2002 Sumaher (ferari) sampion.

Ovo je bila sezona pune dominacije i pobjede Ferrarija na 15 od 17 utrka, a Michael je postavio novi rekord u broju pobjeda u sezoni i on sad iznosi 11 pobjeda. Predominanta sezona u kojoj se Michael samo prošetao do 5 naslova. Michael kao pobjednik biva izviždan od publike jer ga je na samom cilju PROPUSTIO timski kolega Barrichello. Cijela situacija bila je izrežirana od vođe Ferrarija Jeana Todta. Sezonu završava s REKORDNIH 144 boda, 60 bodova VIŠE od momčadskog kolege Barrichella. S Barrichellom osvaja čak 9 DVISTRUKIH pobjeda za Ferrari u 17 odvoženih utrka.

2004 Sumaher sampion:

Ovo jee bila prava rekordma sezona Michaela Šumahera. POBJEDIO JE U PRVIH 13 UTRKA ČAK 12 PUTA ŠTO U ISTORIJO F1 NIKADA NIJE URADJENO.
Ukupno je pobjedio u 18 utrka čak 13 puta te je postavio i taj novi rekord. Sezonu je završio s 148 osvojenih bodova.

Eto djeco kakve je bolide vozio Sumaher. I vi sada našli da solite pamet kako Hamilton ima brz bolid. Dok su Sumaherovi suvozaci plakali (Masa, Baricelo) dok su ga pustali, Hamiltonovi su uzimali prvenstva.

Milojca iz guvna

pre 3 godine

Eto djeco kakve je bolide vozio Sumaher. I vi sada našli da solite pamet kako Hamilton ima brz bolid. Dok su Sumaherovi suvozaci plakali (Masa, Baricelo) dok su ga pustali, Hamiltonovi su uzimali prvenstva.
(mahea, 18. april 2021 14:49) samo što kada je Šumaher 1996 prešao u Ferrari bio krš živi od koga su mnogo bolji bili Vilijams, Beneton i Meklaren pa on pravio sa ostalima taj bolid šampionski, nisu uvedena nikakva Ferrari pravila. Hamilton došao 2013 kada su uvedena tzv. Mercedes pravila, koja su stupila na snagu 2014 godina. Ta pravila su Mercedes ekipu napravila najdominantnijom ikada a ne Hamilton, i bilo ko da je vozio bio bi prvak, šampion, dokaz prosečan Rozberg.

f1

pre 3 godine

Zalosno je kako izgleda Ferari. Hamilton je pretekao oba vozaca Ferarija kao na igrici. Bez trunke borbe i neizvesnosti. Meni zalosno, jer sam navijac Ferarija.

Drago

pre 3 godine

Hamilton plače li plače čim nama ubedljivo najbolji i najjači bolid, iako je i sada Mercedes i najjači i najbolji ali više ne dominantno i ubedljivo, te sada dosta i od vozača zavisi, a Verštapen ga u slabijem bolidu, malo slabijem dere, a ovaj plače li plače.......

KiMi85

pre 3 godine

Mnogo dominantan bolid Mecka ima. Hamilton je dobar vozac ali koju srecu ima sa vozilima sigurnosti pa to vec ide u krajnost. Stojis u pesku skoro 40 sec i jos trebas prednje krilo promeniti.. sve zajedno gubitak od preko minut.. i onda bum tras i eto sigurnosnog vozila, ne gubi skoro nista. Ide na 9 poziciju gde Raikonen i Perez prave greske i odmah dva vozila manje za obilazenje.
Maks na kraju imao mnogo srece jer se okrenuo iza vozila bezbednosti ali je Lekler usporio citav karavan da bi se Maks vratio. Svaka cast.

bm

pre 3 godine

Deco, nemojte da se svadjate o Sumaheru i Hamiltonu i tome ko je bolji.
UVEK je najbolji vozac onaj koji ima NAJBOLJI BOLID.
(f1, 18. april 2021 16:10
I ko se u timu forsira. Kako je barikelo plakao što morao da pušta šumija.....pamtimo mi matori

Taso

pre 3 godine

Za ove što se svađaju oko Hamiltona i Šumahera.... Najdžel Mensel, zvani čiča (stariji će verovatno znati o kome pričam) je za mene bolji i od jednog i od drugog. Može da mu bude konkurencija jedino Sena, s kojim je i imao nebrojeno duela.
Inače ova trke jeste jedna od uzbudljivihiih u zadnje vreme, ali ništa to nije u odnosu na trke iz perioda ove dvojice. Sećam se jedne trke na primer, gde je trku na kraju završilo samo šest vozača.

CJC

pre 3 godine

Postoji li šansa, bilo kakva da vozač 44 dobije kaznu jer je 1. Isekao Rasela, 2. U rikverc ušao na stazu gde se proleće za 350/h?
Znam da je veća verovatnoća na Jetija naleteti u Sahari ali da proverim.

f1

pre 3 godine

Da li neko zna da mi odgovori. Ovaj Hamilton kada se nameri na nekog na duzem pravcu, da li ima neko dugme koje pritisne pa izleti kao metak u odnosu na onog koji je ispred njega, i tako ga pretekne? Razumem ja ovaj DRS ali izgleda mi kao da niko drugi nema taj DRS osim njega!

Pitam

pre 3 godine

Pol pozicija u Imoli ništa ne znači jer odmah ide krivina u desno. Znači onaj ko pri startz zauzme unutrašnju poziciju ulazi prvi u krivinu.

johny

pre 3 godine

Izlupa se ti "djete" za sve pare. Šumaher je najveći vozač formule 1 u istoriji. Tačka.
(Biću Slobodan, 18. april 2021 15:10

Tvoje subjektivno mišljenje. Na osnovu čega to tvrdiš? Kao navijač Ferarija?. Luis juče imao 99 pol poziciju a biće ih još, najviše pobeda i titula. Šta još treba?

Milan

pre 3 godine

Dobro je da su zadrzali Botasa, na kraju to moze da im se obije o glavu ako izgube zbog toga konstruktorsku titulu. Rusel pokazao da je u krsu brzi od Botasa. Verstapen sjajno obisao Hamiltona na pocetku.

Milan

pre 3 godine

Svaki put kada Hamilton pogreši desi se neka nesreća koja anulira njegov zaostatak i onda sa najboljim bolidom samo niže jednog po jednog i eto njega čak i blizu pobede. Ovo je već sigurno najmanje 10. situacija.

LeGoat

pre 3 godine

A po čemu se to Šumaher razlikuje od Hamiltona? Ubedljivo najbolji bolid svog vremena, partner ga pušta da pobedi. Jedino je Hamilton još dominantniji što ga i stavlja ispred Šumahera. Ne budite baš toliko nostalgični.

johny

pre 3 godine

Mnogo dominantan bolid Mecka ima. Hamilton je dobar vozac ali koju srecu ima sa vozilima sigurnosti pa to vec ide u krajnost. Stojis u pesku skoro 40 sec i jos trebas prednje krilo promeniti.. sve zajedno gubitak od preko minut.. i onda bum tras i eto sigurnosnog vozila, ne gubi skoro nista. Ide na 9 poziciju gde Raikonen i Perez prave greske i odmah dva vozila manje za obilazenje.
Maks na kraju imao mnogo srece jer se okrenuo iza vozila bezbednosti ali je Lekler usporio citav karavan da bi se Maks vratio. Svaka cast.
(KiMi85, 18. april 2021 17:19)

Jeste. Toto Volf naredio Botasu da napravi udes kako bi trka bila prekinuta. I to sve zbog Luisa

Valcinišem se za najviše godinu, dve

pre 3 godine

Sramota da hamilton sa zadnjeg mjesta ovako napreduje. Na kraju će biti drugi. Dokle više f1 dozvoljava mercedesu da ovako divlja

kro-manjon

pre 3 godine

Ima li srecniji vozac u istoriji od Hamiltona? Izleti sa staze, odmah nakon toga incident, sc, pa i crvene zastave, neverovatno.
(BRE!, 18. april 2021 17:01)

Imao je tempo da stigne Ferstapena ali zaistali vozač neće da propusti već ga tera u mokar deo staze i ovaj izleće. O kakvoj sreći ti pričaš? U prvoj krugu ga natera ovaj da zajaši ivicu i ošteti bolid a ti pričaš o nekoj sreći.

Ra

pre 3 godine

Izlupa se ti "djete" za sve pare. Šumaher je najveći vozač formule 1 u istoriji. Tačka.
(Biću Slobodan,

Šumaher je smejurija ne samo za Hamiltona nego i za Fetela, Alonsa, Ferstapena... nostalgičari nikad nisu realni...

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

У оно вријеме док је Шумахер доминир'о, навијао сам за Монтоју. Сад кад Хамилтон доминира, навијам за Ферстапена. БРАВО МАКС! 👏👏👏👏👏👏👏👏

Graham Hill

pre 3 godine

OK, ASton MArtin je prekrsio pravila, nije moglo drugacije zbog kvara. Ali se to desilo pre starta trke. A Fetelu saopstavaju kaznu od 10 sekundi stajanja u boksu kad je vec napustio boks posle prvog stajanja. Unistili su mu trku, neverovatno.

apolo

pre 3 godine

Искрено се надам занимљивој Формули 1 ове сезоне. Доста добрих возача у успону. Посебан утисак на мене су оставили Норис и Зајнц. Верштапен стандардно добар и верујем да ће бити густа борба до краја јер је исто тако и Хамилтон за петама.
Али оно што је разочаравајуће јесте какав је некад био звук мотора формуле, а какав је данас.

Vlad

pre 3 godine

Ko je pazljivo pratio, udes Botasa i Rasela tj prekid trke se desio posto je Hamilton vec otisao u boks na zamenu prednjeg krila i nove gume, gde je izgubio gomilu vremena i pao na 9 mesto. S druge strane dosta vozaca je dobilo besplatan prelazak sa guma za kisu na gume za suvo.
Najveci broj komentara ovde su trolovanje, pominjanje Sumahera, Sene, Mensela itd. umesto da ljudi hvale jako zanimljivu trku, sa dosta incidenata, promena, duela...

a

pre 3 godine

Uh koliko navijača Ferarija a siguran sam da više od polovine su bili deca kada je Šumaher sa Ferarijem bio prvak. Valjda je cilj F1 da napraviš dominantan bolid. Rezultati Hamiltona sve govore. Spominjanje Sene je bespredmetno. Šta bi bilo kad bi bilo. Svako vreme nosi svoje. Tehnologija izrade bolida nosi svoje. Tek je počela sezona. Mercedes će i dalje biti dominantan na čelu sa Hamiltonom

Katayama

pre 3 godine

Oće li mi ko objasnit sledeće ? Pratim F1 preko 20 godina i rekao bih da kad se ovakav incident dogodi,da kad odu u boks ja mislim da ne smiju da mijenjaju gume,djelove bolida i slično jer Hamilton je bio oštetio prednje krilo kad je izletio sa staze a vidim zamijenili su mu,stavili novo krilo a to nisu prikazali tokom tv prenosa pa pitam da li je to dozvoljeno,da li neko zna da mi odgovori? Siguran sam da je oštećeno bilo,vidno oštećeno,kad je krenuo da zaobiđe zid,zakucao se u njega i tek se onda vratio unazad na stazi.
(Ivan, 18. april 2021 16:26) Kada prekinu trku(red flag) i bolide posalju u pit line, tada mehanicari imaju pravo da zamene pneumatike i ostecene delove bolida...Tako da je sve bilo regularno sto se tice tih zamena koje su izvrsili!

dule

pre 3 godine

DRS moze da se koristi samo na mjestima na kojima je ti propisano a to su duzi oravvi i samo ako je vozac u okviru 1 sekunde u odnosu na onog ispred. Vozac koji brani poziciju ne smije da ga koristi vec samo onaj koji ga juri, ako je u okviru jedne sekunde na tom propisanom mjestu za DRS
(nemanjaC, 18. april 2021 17:18)

U prevodu, ko ima bolji bolid jos dobije prednost sa ovim. Dzaba ti odlicna defanziva kad ce te sacekati kad tad na DSR.

BataJegulja

pre 3 godine

Više sreće nego pameti...ej udari u ogradu izgubi skoro min...uspe da se izvuče iz peska sa polomljenim krilom i ide u box da zameni...tu bi izbio na začelje ubedljivo...ali eto sreće u tom momentu dolazi do sudara...i umesto da bude na zadnjem mestu...on na 8 poziciji...koliko sreće za Hamiltona.

mahea

pre 3 godine

Ovi sto kukaju da Sumaher nije imao najbrzi bolid.

1994 Sumaher sampion:
Sumaher je u sezonu 1994 usao pobedivsi 6 puta u prvih 7 trka. Njegov Benetton kao i neki drugi bolidi bili su pod sumnjom, da koriste nelegalna elektronska pomagala.  Toliko o znanju a ne o bolidu,  6 pobjeda u 7 trka.

1995 Sumaher sampion:

Sezona 1995. bila je potpuno čista i bez ikakvih zavrlzama. Jednostavno se prošetao kroz sezonu. Ostvario čak 9 pobjeda. 102 boda osvojio. Naravno znanje a ne brz bolid :)
Dvije pobjede u toj sezoni je čak i njegov timski kolega pobjedio, opet na znanje a ne na dominantan bolid :)

2001 Sumaher sampion:

Sumaher osvaja naslov i izjednačava rekord od 9 pobjeda u prvenstvu. Naslov osvaja ČETIRI trke prije kraja, sa 123 bida, 58 boda VIŠE od DRUGOPLASIRANOG. Sramota koliko je tada imao brz bolid. Pardon "znanje". :)

2002 Sumaher (ferari) sampion.

Ovo je bila sezona pune dominacije i pobjede Ferrarija na 15 od 17 utrka, a Michael je postavio novi rekord u broju pobjeda u sezoni i on sad iznosi 11 pobjeda. Predominanta sezona u kojoj se Michael samo prošetao do 5 naslova. Michael kao pobjednik biva izviždan od publike jer ga je na samom cilju PROPUSTIO timski kolega Barrichello. Cijela situacija bila je izrežirana od vođe Ferrarija Jeana Todta. Sezonu završava s REKORDNIH 144 boda, 60 bodova VIŠE od momčadskog kolege Barrichella. S Barrichellom osvaja čak 9 DVISTRUKIH pobjeda za Ferrari u 17 odvoženih utrka.

2004 Sumaher sampion:

Ovo jee bila prava rekordma sezona Michaela Šumahera. POBJEDIO JE U PRVIH 13 UTRKA ČAK 12 PUTA ŠTO U ISTORIJO F1 NIKADA NIJE URADJENO.
Ukupno je pobjedio u 18 utrka čak 13 puta te je postavio i taj novi rekord. Sezonu je završio s 148 osvojenih bodova.

Eto djeco kakve je bolide vozio Sumaher. I vi sada našli da solite pamet kako Hamilton ima brz bolid. Dok su Sumaherovi suvozaci plakali (Masa, Baricelo) dok su ga pustali, Hamiltonovi su uzimali prvenstva.

Boki

pre 3 godine

Zar nije zabranjeno voziti unazad po
stazi, kao sto je Hamilton uradio nakon sto je izleteo? Kako je moguce da to niko nije ni spomenuo ili uzeo u razmatranje?

Čiča Miloje

pre 3 godine

A baš sam se bio poradovao da Hamilton neće uspeti da završi trku i da će ostati bez bodova... Ali to se na moju veliku žalost nije desilo... A toliko navijam za ovog Ferštapena... Pojedoh se živ, kao i većina Ferštapenovih navijača ovde...I još se jedem od muke...

a

pre 3 godine

(a, 18. april 2021 16:58)

Sena je bio vozač, ostalo su šoferi.
(mile rizik, 18. april 2021 17:18)

Niko ne tvrdi da nije ali pusti filozofiju. Čovek poginuo i pusti priču šta bi bilo da nije.

Misa

pre 3 godine

Sumaher je bio velikan i vanserijski sampion, nema spora. Ali sena je najveci i najbolji. Od aktivnih vozaca, jedino raikonen moze da se ubraja u velikane i majstore.

CJC

pre 3 godine

Neverovatno koliko sreće ima Hamilton .Koji je ovo put da ga spašava sigurnosno vozilo ili crvena zastava
(Ja pa Ja, 18. april 2021 16:58)

Da, sasvim slučajno Mercedseov bolid onako uleti u drugo vozilo i izazove prekid... Oprosti ali u slučajnosti sam verovao kao klinac, više ne mogu.

Bob

pre 3 godine

Da bi neko bio najbolji vozac mora da ima sve vrline jednog vozaca. A to nema ni Hamilton, niti Sumaher. To je bio Sena, ispod njega Raikonen, Hakinen, pa i Alonso, Mensel, i uopste stara garda. Secam se kada je Sena zaustavio bolid da spase kolegu koji se slupao. To ni jednom od ove dvojice nece pasti na pamet da uradi.

AlexPB

pre 3 godine

Odlična trka, uzbudjenje koje može samo Imola da pruži. Fantastičan manevar Maksa na staru, udes Botas-Rasel, razočaravajući nastup Pereza, Kimi u bodovima i odlična borba izmedju Norisa i Luisa za drugo mesto.

SpeedCult

pre 3 godine

Odlicna trka, uzbudjenja na pretek, kao sto obicno biva kad se "kisa umesa" :)
Imali smo zapravo dve trke, prvu po kisi, gde je bilo dosta izletanja i gresaka, sto je za posledicu imalo da "kolo vode" oni od kojih se to inace ne ocekuje, primera radi Lekler koji se sjajno snasao... a onda smo nakon crvene zastave imali i drugu trku, po suvom, gde su stvari dosle na svoje mesto, i gde se samo potvrdilo da su Mercedes i Red Bul klasa za sebe...
Hamilton je ocekivano zavrsio na podijumu (splet okolnosti na stazi mu je i te kako isao na ruku, ali tako je to u trkama, pogotovo kada je o Hamiltonu rec), ali me veoma raduje sto je svoje mesto na podijumu nasao i Noris, odlicno je odvezao celu trku, iskoristio greske rivala i zasluzeno zavrsio kao treci.
Nadao sam se da ce Lekler uspeti da stigne Norisa, ali je vidljivo da je Meklaren ipak brzi od Ferarija, plus je Noris bio na mekim gumama.
Sainc takodje dobar, Rici se izgleda jos navikava, Kimi osvojio bodove za Alfu :)
Ako ostatak sezone bude makar priblizan prvim dvema trkama, imacemo jednu od najboljih i najneizvesnijih sezona posle mnogo, mnogo godina... meni sasvim dovoljno :)

no name

pre 3 godine

Da Ferstapen ima bolid mercedesov,pitanje da li bu hamilton mogao primirisati .Kad mu je rozberg mogao otkinuti titulu koji nije bio vanserijski vozac onda ovaj bi ga decko razbijao .Tek sad se pokazuje da je kvalitetniji vozac.

nemanjaC

pre 3 godine

DRS moze da se koristi samo na mjestima na kojima je ti propisano a to su duzi oravvi i samo ako je vozac u okviru 1 sekunde u odnosu na onog ispred. Vozac koji brani poziciju ne smije da ga koristi vec samo onaj koji ga juri, ako je u okviru jedne sekunde na tom propisanom mjestu za DRS

Milan

pre 3 godine

bm Jeste sklonio se Barikelo Sumaher jednom, zato Hamilton ima vodonosu 4 godine i nikad nije imao dostojnog rivala u borbi za titulu. Koje rivalstvo je obelezilo Hamiltonovu karijeru. Ni jedno. I sam je rekao da sa Rozbergom nije ni imao rivalstvo. Kad je vozio sa Batonom nije bio u trci za titulu ali Baton ga pocistio onu sezonu ko niko. Vidis Sumaher se borio sa brzim BMW-om, Mclarenom, Wilijamsom kad je presao u Ferari. Brzi vozaci su kad je Hamlton vozio vanzemaljski Mercedes bili u krsevima a Mercedes ga je lepo sakrio od izazova. A da, Sumaher se od 1994 do kraja karijere borio za titulu svake sezone!

Komentator

pre 3 godine

Ogadili ste mi Senu sa tim, "Sena najbolji", "Sena najbolji". Sena je pored talenta imao srece sto se Honda probijala na brazilsko trziste pa ga je favorizovala, sto je kasnije i priznato od njihove strane. Druga sretna okolnost je sto posle Prosta nije imao dostojnog rivala u timu, kao Hamilton posle Rozberga. Senu su 1 na 1 tukli i Prost, i Menzel i Pike. Cak i mladi i neiskusni Sumaher.

Ivan

pre 3 godine

Oće li mi ko objasnit sledeće ? Pratim F1 preko 20 godina i rekao bih da kad se ovakav incident dogodi,da kad odu u boks ja mislim da ne smiju da mijenjaju gume,djelove bolida i slično jer Hamilton je bio oštetio prednje krilo kad je izletio sa staze a vidim zamijenili su mu,stavili novo krilo a to nisu prikazali tokom tv prenosa pa pitam da li je to dozvoljeno,da li neko zna da mi odgovori? Siguran sam da je oštećeno bilo,vidno oštećeno,kad je krenuo da zaobiđe zid,zakucao se u njega i tek se onda vratio unazad na stazi.

realno

pre 3 godine

Bice velika borba ove sezone Maxa i Lewisa...Mada mislim da Lewis mora uzeti ovu tutulu makar u na silu...Sudeci po ove dve trke Max realno bolji...

no name

pre 3 godine

Ferstapen buduci sampion,ovaj hamilton solidan vozac .al kad imas Zver od bolida...izletanje sa staze .pa dok se iskoprco ma uzas ..Zso mi je sto je pretekao sumahera po broju pobeda..

Taso

pre 3 godine

Ne da Botas da ga Rasel ladno pretekne jer mu je on direktni konkurent za novi ugovor u Mercedes. Mislim da će ovim sudarom sada njegovu zamenu Raselom još više da ubrza.
Očekujem da će Hamilton posle pauze zbog incidenta ići na sve ili ništa. Šta će dobiti na kraju videćemo.

Vlad

pre 3 godine

(Bata, 18. april 2021 19:22)
Eh sad, sta bi bilo kad bi bilo. Moze to da se posmatra iz razlicite perspektive, sta bi bilo da Hamilton nije izleteo? Ili sta bi bilo da je pre novog restarta Max ostao pored staze posle okretanja i vratio se na neko nize mesto?
Bilo je to sto je bilo, Hamilton je vec bio u boksu pre crvene zastave.

AleX

pre 3 godine

Što se mene tiče, pobednik je Lando. Dečko kida. Ova dvojica će voditi svoj rat do kraja sezone, Ferari ima lepu perspektivu, Rikardo neprepoznatljiv, može on to bolje. Botas je na ivici da leti iz Mečke. Toto Volf da natera mehaničare da vežbaju svaki dan po nekoliko sati...

Daki

pre 3 godine

Dobra trka. Ali danasnja formula...u kvalifikacijama ne mozes da spojis 2 brza kruga isprazne se baterije.Danas 3 kruga pre kraja Max ne moze da napadne nabrzi krug jer ce imati energiju samo za 1 brzi. Nekad, u doba MCS vozac bi u kvalifikacijama bas u tom 2om brzom kruga ostvarivao svoje najbolje vreme, ili kako god, imao mogucnost da ostane na stazi i proba i dalje

Vlad

pre 3 godine

(Daki, 18. april 2021 17:54)
Da, ali tada si u kvalifikacijama mogao da trosis gume, da vozis krugova kolilko hoces tokom 60 minuta. Danas imas 1 ili 2 kruga u svakom delu kvalifikacijama. Dakle mnogo manje prava na gresku. Nadam se da se svi slazemo da je to ipak teze, nego ranije.

Bata

pre 3 godine

da nije bilo incidenta hamilton nebi imao sanse da se vrati i dodje do te druge pozicije.

svaka mu čast
cinjenica je da ima nenormalno jaku mašinu u odnosu na ostale,pre svega mislim na ferari
ponovo moras da znas da odvezes trku, a ne kao botas...ne znam sta uopste vise trazi u F1,idi covece u penziju neko ce da pogine zbog tebe

a Ferari,pa ako nista ne promene,sl sezone da zaborave na prva 4,5 mesta.
ferari mi izgleda kao da nista nisu poboljsali svoje mašine

uzaš,
Mclaren iznenadjenje nadam se da ce da nastave ovako,a uz nalo srece mocice i na posijum.

šta uradise vetelu sa onon kaznom horor.

KiMi85

pre 3 godine

Johny shvatanje ti na nivou snage Haas-a. A vidim i ovim sto ti pluseve daju. Ni u jednom momentu nisam rekao da je Botas nesto uradio, nego kako mu se hoce SC kad je najpotrebnije. Rasel je svakako udario Botasa, informacija za one koji nisu gledali trku.

breka

pre 3 godine

McLaren ima motor i sistem za regeneraciju od Mercedesa (nisam siguran da li je to novi motor ili od prosle godine, to zna Toto!!!) ali to je razlog da Hamilton ni sa DRS-om nije mogao lako da ga prestigne

Vlada

pre 3 godine

Ako nekome nije bilo jasno do sada, sada mora biti jasno da će Hamilton i ove sezone biti šampion. Da nije imao peh (uz malo kumovanje bezobraznih vozača koji se pod plavom zastavom nisu hteli skloniti sa suvog dela staze), pojeo bi Maksa do kraja. Čovek je leteo stazom i na gumama za promenljivo i na gumama za suvo. Koliko je teško bilo voziti pokazuje ogroman broj izletanja. Čak se i Maks zamalo okrenuo pri restartu posle crvene zastave, a nije nigde žurio.
Klinci koji pljuju Hamiltona viču kako ima sreće. Pa deco, da su mu se sklonili sa puta kad je trebalo (plave zastave), on ne bi izleteo, ne bi pao na deveto mesto, a sudar između Botasa i Rasela bi se desio svakako i Hamilton bi sa svežim gumama bio odmah iza Maksa. Sa tempom koji je imao, šta mislite koliko krugova bi Maks izdržao? Botas i Rasel su ti koji su Maksu poklonili pobedu juče!

IVAN

pre 3 godine

Hvala na odgovoru ali ubijedjen sam bio da ne smiju da mijenjau,ni gume a ni djelove bolida jer ako smiju zasto onda ni jedan tim nije promijenio gume tokom crvene zastave ? To me priznajem zbunilo.

Coa

pre 3 godine

@Vlada
Kao prvo, da Varianta Basa nije ispravljena i od nje napravljen pravac koji se završava Tamburelom, Hamilton nikoga ne bi pretekao, ni LeKlera ni Landa, nikoga. Sada je to pravac koji počinje od Rivace 2 i završava se u Tamburelu, gde je posle Senine smrti napravljena S krivina. Inače u istoj Varianti Basa je takođe bila S krivina i odatle se ulazilo u boks. Ja sam i pre trke nagoveštavao da je to veoma opasna odluka, jer DRS koji tu moze da se koristi katapultira bolid i na kraju pravca ako vozač kooji se brani krene defanzivno napadač mora da pretiče spolja. Pravac se završava blagim levim nagibom, a staza je tu uska. I upravo se to desilo. Rasel je samo pipnuo travu i katapultirao se u Botasa. Na sreću niko nije poginuo. I da je ostala stara staza, nikog Hamilton ne bi pretekao. Drugo, ovo je prvi put u zadnjih osam godina da se Luis bori protiv više od jednog vozača na stazi, zahvaljujući apsolutnoj dominaciji Mercedesa. I pokazalo se da ima problem. Mučio se opasno, izletao, grešio, jeo gume, da ne govorim šta bi bilo da sedi u Renou , Ferariju ili nekom slabijem timu. Podijum ne bi video nikada. Zato nemoj da preuveličavate neke stvari. Imamo i mi oči i nisu samo klinci ti koji kritikuju Hamiltona. Nadam se da će sezona biti uzbudljiva, Mercedes ima prednost, a Red Bull ima Edrijena Njuija. Uživajte.I naravno budite realni.

Vlada

pre 3 godine

(Coa, 19. april 2021 11:55)
Ako si gledao trku, video si da je Hamilton pre prvog odlaska u boks kada su prešli na srednje gume on i Maks skidao po sekund i po po krugu na gumama za promenljivo vreme. Kada se vratio na stazu iz boksa, Maks je za jedan krug napravio 6s prednosti dok Hamilton nije zagrejao gume. Hamilton ga je stigao za tri kruga posle toga. Da li je moguće da je Hamilton to vreme nadoknađivao samo u toj jednoj krivini? Hajde da se ne lažemo, čovek je pokidao kad god je trebalo!
I mani me te priče, šta bi bilo kad bi bilo. Da nema ove krivine, ili da ima one krivine... Da je konfiguracija staze drugačija, Mercedes bi drugačije podesio bolid. Jednostavno, Hamilton ima dominantnu mašinu, ali i on je mašina. Sjajno čuva gume, agresivno i pametno vozi, ne libi se da napadne, dobar je na kočenju. Uz takvu mašinu i takve vozačke karakteristike, Hamilton uzima i ove sezone titulu i to je činjenica.

Uostalom, da nije pala kiša, ne bismo ni vodili ovu diskusiju sada. Zamisli još da je ostalo suvo, a da Landu nisu poništili kvalifikacioni krug i da je ostao na drugom mestu. Gde bi onda bio Maks?

Coa

pre 3 godine

@Vlada
Da nije imao peh (uz malo kumovanje bezobraznih vozača koji se pod plavom zastavom nisu hteli skloniti sa suvog dela staze), pojeo bi Maksa do kraja.
Sa tempom koji je imao, šta mislite koliko krugova bi Maks izdržao?
(Vlada, 19. april 2021 09:29)
I mani me te priče, šta bi bilo kad bi bilo.
(Vlada, 19. april 2021 14:45)
Pazi ovo. U pola deset ujutru se baviš pretpostavkama šbb kbb, a u tri popodne mene kritikuješ što kažem da niko nikoga ne bi pretekao da nije razvučen pravac sa DRS zonom. Kakvo protivurečenje samome sebi. Kakva zaljubljenost u jednog vozača.Pod dva, nigde nisam rekao da Luis nije mašina. I ja to mislim. Momak koji je strašno brz, nikada se ne predaje, odličan je po kiši. A ovo da štedi gume i da je inteligentan, e to se ne slažem. Naročito kad je bio u MCL-u. Tu su ga svi kritikovali da mnogo forsira bolid, da preoštro vozi, da nije strpljiv. To je i Baton skoro u jednom intervjuu pisao. Zato je Baton i bio bolji od Luisa u te tri sezone kada su delili garažu.I na kraju pišeš da nije pala kiša desilo bi se to i to. Znači ponovo pretpostavka. Ali to je izgleda navijačima Luisa dozvoljeno, a nama koji ne navijamo ni za koga nije dozvoljeno. Verovatno moramo svi da se klanjamo Luisu i da mu pevamo ode, da bi sve bilo kako treba. E pa neće moći. I ne pominji Imolu molim te. Tamo je poginuo najveći vozač, ako ne i sportista ikada. Momak iz jedne siromašne zemlje kojim su brisali pod svi moćnici. Koji nije imao nikakva leđa.Potpuno sam. Pusti to.

kro-manjon

pre 3 godine

Ima li srecniji vozac u istoriji od Hamiltona? Izleti sa staze, odmah nakon toga incident, sc, pa i crvene zastave, neverovatno.
(BRE!, 18. april 2021 17:01)

Imao je tempo da stigne Ferstapena ali zaistali vozač neće da propusti već ga tera u mokar deo staze i ovaj izleće. O kakvoj sreći ti pričaš? U prvoj krugu ga natera ovaj da zajaši ivicu i ošteti bolid a ti pričaš o nekoj sreći.

mahea

pre 3 godine

Ovi sto kukaju da Sumaher nije imao najbrzi bolid.

1994 Sumaher sampion:
Sumaher je u sezonu 1994 usao pobedivsi 6 puta u prvih 7 trka. Njegov Benetton kao i neki drugi bolidi bili su pod sumnjom, da koriste nelegalna elektronska pomagala.  Toliko o znanju a ne o bolidu,  6 pobjeda u 7 trka.

1995 Sumaher sampion:

Sezona 1995. bila je potpuno čista i bez ikakvih zavrlzama. Jednostavno se prošetao kroz sezonu. Ostvario čak 9 pobjeda. 102 boda osvojio. Naravno znanje a ne brz bolid :)
Dvije pobjede u toj sezoni je čak i njegov timski kolega pobjedio, opet na znanje a ne na dominantan bolid :)

2001 Sumaher sampion:

Sumaher osvaja naslov i izjednačava rekord od 9 pobjeda u prvenstvu. Naslov osvaja ČETIRI trke prije kraja, sa 123 bida, 58 boda VIŠE od DRUGOPLASIRANOG. Sramota koliko je tada imao brz bolid. Pardon "znanje". :)

2002 Sumaher (ferari) sampion.

Ovo je bila sezona pune dominacije i pobjede Ferrarija na 15 od 17 utrka, a Michael je postavio novi rekord u broju pobjeda u sezoni i on sad iznosi 11 pobjeda. Predominanta sezona u kojoj se Michael samo prošetao do 5 naslova. Michael kao pobjednik biva izviždan od publike jer ga je na samom cilju PROPUSTIO timski kolega Barrichello. Cijela situacija bila je izrežirana od vođe Ferrarija Jeana Todta. Sezonu završava s REKORDNIH 144 boda, 60 bodova VIŠE od momčadskog kolege Barrichella. S Barrichellom osvaja čak 9 DVISTRUKIH pobjeda za Ferrari u 17 odvoženih utrka.

2004 Sumaher sampion:

Ovo jee bila prava rekordma sezona Michaela Šumahera. POBJEDIO JE U PRVIH 13 UTRKA ČAK 12 PUTA ŠTO U ISTORIJO F1 NIKADA NIJE URADJENO.
Ukupno je pobjedio u 18 utrka čak 13 puta te je postavio i taj novi rekord. Sezonu je završio s 148 osvojenih bodova.

Eto djeco kakve je bolide vozio Sumaher. I vi sada našli da solite pamet kako Hamilton ima brz bolid. Dok su Sumaherovi suvozaci plakali (Masa, Baricelo) dok su ga pustali, Hamiltonovi su uzimali prvenstva.

johny

pre 3 godine

Izlupa se ti "djete" za sve pare. Šumaher je najveći vozač formule 1 u istoriji. Tačka.
(Biću Slobodan, 18. april 2021 15:10

Tvoje subjektivno mišljenje. Na osnovu čega to tvrdiš? Kao navijač Ferarija?. Luis juče imao 99 pol poziciju a biće ih još, najviše pobeda i titula. Šta još treba?

CJC

pre 3 godine

Neverovatno koliko sreće ima Hamilton .Koji je ovo put da ga spašava sigurnosno vozilo ili crvena zastava
(Ja pa Ja, 18. april 2021 16:58)

Da, sasvim slučajno Mercedseov bolid onako uleti u drugo vozilo i izazove prekid... Oprosti ali u slučajnosti sam verovao kao klinac, više ne mogu.

Ra

pre 3 godine

Izlupa se ti "djete" za sve pare. Šumaher je najveći vozač formule 1 u istoriji. Tačka.
(Biću Slobodan,

Šumaher je smejurija ne samo za Hamiltona nego i za Fetela, Alonsa, Ferstapena... nostalgičari nikad nisu realni...

Valcinišem se za najviše godinu, dve

pre 3 godine

Sramota da hamilton sa zadnjeg mjesta ovako napreduje. Na kraju će biti drugi. Dokle više f1 dozvoljava mercedesu da ovako divlja

LeGoat

pre 3 godine

A po čemu se to Šumaher razlikuje od Hamiltona? Ubedljivo najbolji bolid svog vremena, partner ga pušta da pobedi. Jedino je Hamilton još dominantniji što ga i stavlja ispred Šumahera. Ne budite baš toliko nostalgični.

Drago

pre 3 godine

Hamilton plače li plače čim nama ubedljivo najbolji i najjači bolid, iako je i sada Mercedes i najjači i najbolji ali više ne dominantno i ubedljivo, te sada dosta i od vozača zavisi, a Verštapen ga u slabijem bolidu, malo slabijem dere, a ovaj plače li plače.......

Milan

pre 3 godine

bm Jeste sklonio se Barikelo Sumaher jednom, zato Hamilton ima vodonosu 4 godine i nikad nije imao dostojnog rivala u borbi za titulu. Koje rivalstvo je obelezilo Hamiltonovu karijeru. Ni jedno. I sam je rekao da sa Rozbergom nije ni imao rivalstvo. Kad je vozio sa Batonom nije bio u trci za titulu ali Baton ga pocistio onu sezonu ko niko. Vidis Sumaher se borio sa brzim BMW-om, Mclarenom, Wilijamsom kad je presao u Ferari. Brzi vozaci su kad je Hamlton vozio vanzemaljski Mercedes bili u krsevima a Mercedes ga je lepo sakrio od izazova. A da, Sumaher se od 1994 do kraja karijere borio za titulu svake sezone!

no name

pre 3 godine

Ferstapen buduci sampion,ovaj hamilton solidan vozac .al kad imas Zver od bolida...izletanje sa staze .pa dok se iskoprco ma uzas ..Zso mi je sto je pretekao sumahera po broju pobeda..

Milojca iz guvna

pre 3 godine

Eto djeco kakve je bolide vozio Sumaher. I vi sada našli da solite pamet kako Hamilton ima brz bolid. Dok su Sumaherovi suvozaci plakali (Masa, Baricelo) dok su ga pustali, Hamiltonovi su uzimali prvenstva.
(mahea, 18. april 2021 14:49) samo što kada je Šumaher 1996 prešao u Ferrari bio krš živi od koga su mnogo bolji bili Vilijams, Beneton i Meklaren pa on pravio sa ostalima taj bolid šampionski, nisu uvedena nikakva Ferrari pravila. Hamilton došao 2013 kada su uvedena tzv. Mercedes pravila, koja su stupila na snagu 2014 godina. Ta pravila su Mercedes ekipu napravila najdominantnijom ikada a ne Hamilton, i bilo ko da je vozio bio bi prvak, šampion, dokaz prosečan Rozberg.

CJC

pre 3 godine

Postoji li šansa, bilo kakva da vozač 44 dobije kaznu jer je 1. Isekao Rasela, 2. U rikverc ušao na stazu gde se proleće za 350/h?
Znam da je veća verovatnoća na Jetija naleteti u Sahari ali da proverim.

Boki

pre 3 godine

Zar nije zabranjeno voziti unazad po
stazi, kao sto je Hamilton uradio nakon sto je izleteo? Kako je moguce da to niko nije ni spomenuo ili uzeo u razmatranje?

Komentator

pre 3 godine

Ogadili ste mi Senu sa tim, "Sena najbolji", "Sena najbolji". Sena je pored talenta imao srece sto se Honda probijala na brazilsko trziste pa ga je favorizovala, sto je kasnije i priznato od njihove strane. Druga sretna okolnost je sto posle Prosta nije imao dostojnog rivala u timu, kao Hamilton posle Rozberga. Senu su 1 na 1 tukli i Prost, i Menzel i Pike. Cak i mladi i neiskusni Sumaher.

no name

pre 3 godine

Da Ferstapen ima bolid mercedesov,pitanje da li bu hamilton mogao primirisati .Kad mu je rozberg mogao otkinuti titulu koji nije bio vanserijski vozac onda ovaj bi ga decko razbijao .Tek sad se pokazuje da je kvalitetniji vozac.

a

pre 3 godine

Uh koliko navijača Ferarija a siguran sam da više od polovine su bili deca kada je Šumaher sa Ferarijem bio prvak. Valjda je cilj F1 da napraviš dominantan bolid. Rezultati Hamiltona sve govore. Spominjanje Sene je bespredmetno. Šta bi bilo kad bi bilo. Svako vreme nosi svoje. Tehnologija izrade bolida nosi svoje. Tek je počela sezona. Mercedes će i dalje biti dominantan na čelu sa Hamiltonom

Čiča Miloje

pre 3 godine

A baš sam se bio poradovao da Hamilton neće uspeti da završi trku i da će ostati bez bodova... Ali to se na moju veliku žalost nije desilo... A toliko navijam za ovog Ferštapena... Pojedoh se živ, kao i većina Ferštapenovih navijača ovde...I još se jedem od muke...

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

У оно вријеме док је Шумахер доминир'о, навијао сам за Монтоју. Сад кад Хамилтон доминира, навијам за Ферстапена. БРАВО МАКС! 👏👏👏👏👏👏👏👏

Bob

pre 3 godine

Da bi neko bio najbolji vozac mora da ima sve vrline jednog vozaca. A to nema ni Hamilton, niti Sumaher. To je bio Sena, ispod njega Raikonen, Hakinen, pa i Alonso, Mensel, i uopste stara garda. Secam se kada je Sena zaustavio bolid da spase kolegu koji se slupao. To ni jednom od ove dvojice nece pasti na pamet da uradi.

johny

pre 3 godine

Mnogo dominantan bolid Mecka ima. Hamilton je dobar vozac ali koju srecu ima sa vozilima sigurnosti pa to vec ide u krajnost. Stojis u pesku skoro 40 sec i jos trebas prednje krilo promeniti.. sve zajedno gubitak od preko minut.. i onda bum tras i eto sigurnosnog vozila, ne gubi skoro nista. Ide na 9 poziciju gde Raikonen i Perez prave greske i odmah dva vozila manje za obilazenje.
Maks na kraju imao mnogo srece jer se okrenuo iza vozila bezbednosti ali je Lekler usporio citav karavan da bi se Maks vratio. Svaka cast.
(KiMi85, 18. april 2021 17:19)

Jeste. Toto Volf naredio Botasu da napravi udes kako bi trka bila prekinuta. I to sve zbog Luisa

f1

pre 3 godine

Da li neko zna da mi odgovori. Ovaj Hamilton kada se nameri na nekog na duzem pravcu, da li ima neko dugme koje pritisne pa izleti kao metak u odnosu na onog koji je ispred njega, i tako ga pretekne? Razumem ja ovaj DRS ali izgleda mi kao da niko drugi nema taj DRS osim njega!

Milan

pre 3 godine

Svaki put kada Hamilton pogreši desi se neka nesreća koja anulira njegov zaostatak i onda sa najboljim bolidom samo niže jednog po jednog i eto njega čak i blizu pobede. Ovo je već sigurno najmanje 10. situacija.

realno

pre 3 godine

Bice velika borba ove sezone Maxa i Lewisa...Mada mislim da Lewis mora uzeti ovu tutulu makar u na silu...Sudeci po ove dve trke Max realno bolji...

Ivan

pre 3 godine

Oće li mi ko objasnit sledeće ? Pratim F1 preko 20 godina i rekao bih da kad se ovakav incident dogodi,da kad odu u boks ja mislim da ne smiju da mijenjaju gume,djelove bolida i slično jer Hamilton je bio oštetio prednje krilo kad je izletio sa staze a vidim zamijenili su mu,stavili novo krilo a to nisu prikazali tokom tv prenosa pa pitam da li je to dozvoljeno,da li neko zna da mi odgovori? Siguran sam da je oštećeno bilo,vidno oštećeno,kad je krenuo da zaobiđe zid,zakucao se u njega i tek se onda vratio unazad na stazi.

Misa

pre 3 godine

Sumaher je bio velikan i vanserijski sampion, nema spora. Ali sena je najveci i najbolji. Od aktivnih vozaca, jedino raikonen moze da se ubraja u velikane i majstore.

BataJegulja

pre 3 godine

Više sreće nego pameti...ej udari u ogradu izgubi skoro min...uspe da se izvuče iz peska sa polomljenim krilom i ide u box da zameni...tu bi izbio na začelje ubedljivo...ali eto sreće u tom momentu dolazi do sudara...i umesto da bude na zadnjem mestu...on na 8 poziciji...koliko sreće za Hamiltona.

KiMi85

pre 3 godine

Mnogo dominantan bolid Mecka ima. Hamilton je dobar vozac ali koju srecu ima sa vozilima sigurnosti pa to vec ide u krajnost. Stojis u pesku skoro 40 sec i jos trebas prednje krilo promeniti.. sve zajedno gubitak od preko minut.. i onda bum tras i eto sigurnosnog vozila, ne gubi skoro nista. Ide na 9 poziciju gde Raikonen i Perez prave greske i odmah dva vozila manje za obilazenje.
Maks na kraju imao mnogo srece jer se okrenuo iza vozila bezbednosti ali je Lekler usporio citav karavan da bi se Maks vratio. Svaka cast.

Vlad

pre 3 godine

Ko je pazljivo pratio, udes Botasa i Rasela tj prekid trke se desio posto je Hamilton vec otisao u boks na zamenu prednjeg krila i nove gume, gde je izgubio gomilu vremena i pao na 9 mesto. S druge strane dosta vozaca je dobilo besplatan prelazak sa guma za kisu na gume za suvo.
Najveci broj komentara ovde su trolovanje, pominjanje Sumahera, Sene, Mensela itd. umesto da ljudi hvale jako zanimljivu trku, sa dosta incidenata, promena, duela...

Daki

pre 3 godine

Dobra trka. Ali danasnja formula...u kvalifikacijama ne mozes da spojis 2 brza kruga isprazne se baterije.Danas 3 kruga pre kraja Max ne moze da napadne nabrzi krug jer ce imati energiju samo za 1 brzi. Nekad, u doba MCS vozac bi u kvalifikacijama bas u tom 2om brzom kruga ostvarivao svoje najbolje vreme, ili kako god, imao mogucnost da ostane na stazi i proba i dalje

IVAN

pre 3 godine

Hvala na odgovoru ali ubijedjen sam bio da ne smiju da mijenjau,ni gume a ni djelove bolida jer ako smiju zasto onda ni jedan tim nije promijenio gume tokom crvene zastave ? To me priznajem zbunilo.

dule

pre 3 godine

DRS moze da se koristi samo na mjestima na kojima je ti propisano a to su duzi oravvi i samo ako je vozac u okviru 1 sekunde u odnosu na onog ispred. Vozac koji brani poziciju ne smije da ga koristi vec samo onaj koji ga juri, ako je u okviru jedne sekunde na tom propisanom mjestu za DRS
(nemanjaC, 18. april 2021 17:18)

U prevodu, ko ima bolji bolid jos dobije prednost sa ovim. Dzaba ti odlicna defanziva kad ce te sacekati kad tad na DSR.

Taso

pre 3 godine

Za ove što se svađaju oko Hamiltona i Šumahera.... Najdžel Mensel, zvani čiča (stariji će verovatno znati o kome pričam) je za mene bolji i od jednog i od drugog. Može da mu bude konkurencija jedino Sena, s kojim je i imao nebrojeno duela.
Inače ova trke jeste jedna od uzbudljivihiih u zadnje vreme, ali ništa to nije u odnosu na trke iz perioda ove dvojice. Sećam se jedne trke na primer, gde je trku na kraju završilo samo šest vozača.

bm

pre 3 godine

Deco, nemojte da se svadjate o Sumaheru i Hamiltonu i tome ko je bolji.
UVEK je najbolji vozac onaj koji ima NAJBOLJI BOLID.
(f1, 18. april 2021 16:10
I ko se u timu forsira. Kako je barikelo plakao što morao da pušta šumija.....pamtimo mi matori

a

pre 3 godine

(a, 18. april 2021 16:58)

Sena je bio vozač, ostalo su šoferi.
(mile rizik, 18. april 2021 17:18)

Niko ne tvrdi da nije ali pusti filozofiju. Čovek poginuo i pusti priču šta bi bilo da nije.

Coa

pre 3 godine

@Vlada
Kao prvo, da Varianta Basa nije ispravljena i od nje napravljen pravac koji se završava Tamburelom, Hamilton nikoga ne bi pretekao, ni LeKlera ni Landa, nikoga. Sada je to pravac koji počinje od Rivace 2 i završava se u Tamburelu, gde je posle Senine smrti napravljena S krivina. Inače u istoj Varianti Basa je takođe bila S krivina i odatle se ulazilo u boks. Ja sam i pre trke nagoveštavao da je to veoma opasna odluka, jer DRS koji tu moze da se koristi katapultira bolid i na kraju pravca ako vozač kooji se brani krene defanzivno napadač mora da pretiče spolja. Pravac se završava blagim levim nagibom, a staza je tu uska. I upravo se to desilo. Rasel je samo pipnuo travu i katapultirao se u Botasa. Na sreću niko nije poginuo. I da je ostala stara staza, nikog Hamilton ne bi pretekao. Drugo, ovo je prvi put u zadnjih osam godina da se Luis bori protiv više od jednog vozača na stazi, zahvaljujući apsolutnoj dominaciji Mercedesa. I pokazalo se da ima problem. Mučio se opasno, izletao, grešio, jeo gume, da ne govorim šta bi bilo da sedi u Renou , Ferariju ili nekom slabijem timu. Podijum ne bi video nikada. Zato nemoj da preuveličavate neke stvari. Imamo i mi oči i nisu samo klinci ti koji kritikuju Hamiltona. Nadam se da će sezona biti uzbudljiva, Mercedes ima prednost, a Red Bull ima Edrijena Njuija. Uživajte.I naravno budite realni.

f1

pre 3 godine

Zalosno je kako izgleda Ferari. Hamilton je pretekao oba vozaca Ferarija kao na igrici. Bez trunke borbe i neizvesnosti. Meni zalosno, jer sam navijac Ferarija.

Katayama

pre 3 godine

Oće li mi ko objasnit sledeće ? Pratim F1 preko 20 godina i rekao bih da kad se ovakav incident dogodi,da kad odu u boks ja mislim da ne smiju da mijenjaju gume,djelove bolida i slično jer Hamilton je bio oštetio prednje krilo kad je izletio sa staze a vidim zamijenili su mu,stavili novo krilo a to nisu prikazali tokom tv prenosa pa pitam da li je to dozvoljeno,da li neko zna da mi odgovori? Siguran sam da je oštećeno bilo,vidno oštećeno,kad je krenuo da zaobiđe zid,zakucao se u njega i tek se onda vratio unazad na stazi.
(Ivan, 18. april 2021 16:26) Kada prekinu trku(red flag) i bolide posalju u pit line, tada mehanicari imaju pravo da zamene pneumatike i ostecene delove bolida...Tako da je sve bilo regularno sto se tice tih zamena koje su izvrsili!

Bata

pre 3 godine

da nije bilo incidenta hamilton nebi imao sanse da se vrati i dodje do te druge pozicije.

svaka mu čast
cinjenica je da ima nenormalno jaku mašinu u odnosu na ostale,pre svega mislim na ferari
ponovo moras da znas da odvezes trku, a ne kao botas...ne znam sta uopste vise trazi u F1,idi covece u penziju neko ce da pogine zbog tebe

a Ferari,pa ako nista ne promene,sl sezone da zaborave na prva 4,5 mesta.
ferari mi izgleda kao da nista nisu poboljsali svoje mašine

uzaš,
Mclaren iznenadjenje nadam se da ce da nastave ovako,a uz nalo srece mocice i na posijum.

šta uradise vetelu sa onon kaznom horor.

Vlad

pre 3 godine

(Daki, 18. april 2021 17:54)
Da, ali tada si u kvalifikacijama mogao da trosis gume, da vozis krugova kolilko hoces tokom 60 minuta. Danas imas 1 ili 2 kruga u svakom delu kvalifikacijama. Dakle mnogo manje prava na gresku. Nadam se da se svi slazemo da je to ipak teze, nego ranije.

nemanjaC

pre 3 godine

DRS moze da se koristi samo na mjestima na kojima je ti propisano a to su duzi oravvi i samo ako je vozac u okviru 1 sekunde u odnosu na onog ispred. Vozac koji brani poziciju ne smije da ga koristi vec samo onaj koji ga juri, ako je u okviru jedne sekunde na tom propisanom mjestu za DRS

apolo

pre 3 godine

Искрено се надам занимљивој Формули 1 ове сезоне. Доста добрих возача у успону. Посебан утисак на мене су оставили Норис и Зајнц. Верштапен стандардно добар и верујем да ће бити густа борба до краја јер је исто тако и Хамилтон за петама.
Али оно што је разочаравајуће јесте какав је некад био звук мотора формуле, а какав је данас.

Vlada

pre 3 godine

Ako nekome nije bilo jasno do sada, sada mora biti jasno da će Hamilton i ove sezone biti šampion. Da nije imao peh (uz malo kumovanje bezobraznih vozača koji se pod plavom zastavom nisu hteli skloniti sa suvog dela staze), pojeo bi Maksa do kraja. Čovek je leteo stazom i na gumama za promenljivo i na gumama za suvo. Koliko je teško bilo voziti pokazuje ogroman broj izletanja. Čak se i Maks zamalo okrenuo pri restartu posle crvene zastave, a nije nigde žurio.
Klinci koji pljuju Hamiltona viču kako ima sreće. Pa deco, da su mu se sklonili sa puta kad je trebalo (plave zastave), on ne bi izleteo, ne bi pao na deveto mesto, a sudar između Botasa i Rasela bi se desio svakako i Hamilton bi sa svežim gumama bio odmah iza Maksa. Sa tempom koji je imao, šta mislite koliko krugova bi Maks izdržao? Botas i Rasel su ti koji su Maksu poklonili pobedu juče!

Pitam

pre 3 godine

Pol pozicija u Imoli ništa ne znači jer odmah ide krivina u desno. Znači onaj ko pri startz zauzme unutrašnju poziciju ulazi prvi u krivinu.

Milan

pre 3 godine

Dobro je da su zadrzali Botasa, na kraju to moze da im se obije o glavu ako izgube zbog toga konstruktorsku titulu. Rusel pokazao da je u krsu brzi od Botasa. Verstapen sjajno obisao Hamiltona na pocetku.

KiMi85

pre 3 godine

Johny shvatanje ti na nivou snage Haas-a. A vidim i ovim sto ti pluseve daju. Ni u jednom momentu nisam rekao da je Botas nesto uradio, nego kako mu se hoce SC kad je najpotrebnije. Rasel je svakako udario Botasa, informacija za one koji nisu gledali trku.

Vlad

pre 3 godine

(Bata, 18. april 2021 19:22)
Eh sad, sta bi bilo kad bi bilo. Moze to da se posmatra iz razlicite perspektive, sta bi bilo da Hamilton nije izleteo? Ili sta bi bilo da je pre novog restarta Max ostao pored staze posle okretanja i vratio se na neko nize mesto?
Bilo je to sto je bilo, Hamilton je vec bio u boksu pre crvene zastave.

Taso

pre 3 godine

Ne da Botas da ga Rasel ladno pretekne jer mu je on direktni konkurent za novi ugovor u Mercedes. Mislim da će ovim sudarom sada njegovu zamenu Raselom još više da ubrza.
Očekujem da će Hamilton posle pauze zbog incidenta ići na sve ili ništa. Šta će dobiti na kraju videćemo.

Vlada

pre 3 godine

(Coa, 19. april 2021 11:55)
Ako si gledao trku, video si da je Hamilton pre prvog odlaska u boks kada su prešli na srednje gume on i Maks skidao po sekund i po po krugu na gumama za promenljivo vreme. Kada se vratio na stazu iz boksa, Maks je za jedan krug napravio 6s prednosti dok Hamilton nije zagrejao gume. Hamilton ga je stigao za tri kruga posle toga. Da li je moguće da je Hamilton to vreme nadoknađivao samo u toj jednoj krivini? Hajde da se ne lažemo, čovek je pokidao kad god je trebalo!
I mani me te priče, šta bi bilo kad bi bilo. Da nema ove krivine, ili da ima one krivine... Da je konfiguracija staze drugačija, Mercedes bi drugačije podesio bolid. Jednostavno, Hamilton ima dominantnu mašinu, ali i on je mašina. Sjajno čuva gume, agresivno i pametno vozi, ne libi se da napadne, dobar je na kočenju. Uz takvu mašinu i takve vozačke karakteristike, Hamilton uzima i ove sezone titulu i to je činjenica.

Uostalom, da nije pala kiša, ne bismo ni vodili ovu diskusiju sada. Zamisli još da je ostalo suvo, a da Landu nisu poništili kvalifikacioni krug i da je ostao na drugom mestu. Gde bi onda bio Maks?

AlexPB

pre 3 godine

Odlična trka, uzbudjenje koje može samo Imola da pruži. Fantastičan manevar Maksa na staru, udes Botas-Rasel, razočaravajući nastup Pereza, Kimi u bodovima i odlična borba izmedju Norisa i Luisa za drugo mesto.

SpeedCult

pre 3 godine

Odlicna trka, uzbudjenja na pretek, kao sto obicno biva kad se "kisa umesa" :)
Imali smo zapravo dve trke, prvu po kisi, gde je bilo dosta izletanja i gresaka, sto je za posledicu imalo da "kolo vode" oni od kojih se to inace ne ocekuje, primera radi Lekler koji se sjajno snasao... a onda smo nakon crvene zastave imali i drugu trku, po suvom, gde su stvari dosle na svoje mesto, i gde se samo potvrdilo da su Mercedes i Red Bul klasa za sebe...
Hamilton je ocekivano zavrsio na podijumu (splet okolnosti na stazi mu je i te kako isao na ruku, ali tako je to u trkama, pogotovo kada je o Hamiltonu rec), ali me veoma raduje sto je svoje mesto na podijumu nasao i Noris, odlicno je odvezao celu trku, iskoristio greske rivala i zasluzeno zavrsio kao treci.
Nadao sam se da ce Lekler uspeti da stigne Norisa, ali je vidljivo da je Meklaren ipak brzi od Ferarija, plus je Noris bio na mekim gumama.
Sainc takodje dobar, Rici se izgleda jos navikava, Kimi osvojio bodove za Alfu :)
Ako ostatak sezone bude makar priblizan prvim dvema trkama, imacemo jednu od najboljih i najneizvesnijih sezona posle mnogo, mnogo godina... meni sasvim dovoljno :)

Coa

pre 3 godine

@Vlada
Da nije imao peh (uz malo kumovanje bezobraznih vozača koji se pod plavom zastavom nisu hteli skloniti sa suvog dela staze), pojeo bi Maksa do kraja.
Sa tempom koji je imao, šta mislite koliko krugova bi Maks izdržao?
(Vlada, 19. april 2021 09:29)
I mani me te priče, šta bi bilo kad bi bilo.
(Vlada, 19. april 2021 14:45)
Pazi ovo. U pola deset ujutru se baviš pretpostavkama šbb kbb, a u tri popodne mene kritikuješ što kažem da niko nikoga ne bi pretekao da nije razvučen pravac sa DRS zonom. Kakvo protivurečenje samome sebi. Kakva zaljubljenost u jednog vozača.Pod dva, nigde nisam rekao da Luis nije mašina. I ja to mislim. Momak koji je strašno brz, nikada se ne predaje, odličan je po kiši. A ovo da štedi gume i da je inteligentan, e to se ne slažem. Naročito kad je bio u MCL-u. Tu su ga svi kritikovali da mnogo forsira bolid, da preoštro vozi, da nije strpljiv. To je i Baton skoro u jednom intervjuu pisao. Zato je Baton i bio bolji od Luisa u te tri sezone kada su delili garažu.I na kraju pišeš da nije pala kiša desilo bi se to i to. Znači ponovo pretpostavka. Ali to je izgleda navijačima Luisa dozvoljeno, a nama koji ne navijamo ni za koga nije dozvoljeno. Verovatno moramo svi da se klanjamo Luisu i da mu pevamo ode, da bi sve bilo kako treba. E pa neće moći. I ne pominji Imolu molim te. Tamo je poginuo najveći vozač, ako ne i sportista ikada. Momak iz jedne siromašne zemlje kojim su brisali pod svi moćnici. Koji nije imao nikakva leđa.Potpuno sam. Pusti to.

Graham Hill

pre 3 godine

OK, ASton MArtin je prekrsio pravila, nije moglo drugacije zbog kvara. Ali se to desilo pre starta trke. A Fetelu saopstavaju kaznu od 10 sekundi stajanja u boksu kad je vec napustio boks posle prvog stajanja. Unistili su mu trku, neverovatno.

AleX

pre 3 godine

Što se mene tiče, pobednik je Lando. Dečko kida. Ova dvojica će voditi svoj rat do kraja sezone, Ferari ima lepu perspektivu, Rikardo neprepoznatljiv, može on to bolje. Botas je na ivici da leti iz Mečke. Toto Volf da natera mehaničare da vežbaju svaki dan po nekoliko sati...

breka

pre 3 godine

McLaren ima motor i sistem za regeneraciju od Mercedesa (nisam siguran da li je to novi motor ili od prosle godine, to zna Toto!!!) ali to je razlog da Hamilton ni sa DRS-om nije mogao lako da ga prestigne