Petak, 16.04.2021.

13:43

Promenjen format Evrokupa

Košarkaški Evrokup od naredne sezone igraće se u nešto drugačijem formatu.

Izvor: MT

Promenjen format Evrokupa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

vlade

pre 3 godine

trebali su lepo da ostave 24 ekipe, četiri grupe, pa da naprave format, po divizijama kao u NBA nešto slično..
sa ekipama iz grupe ukupno 10 tekmi, i voljom žreba po tri ekipe iz preostale tri grupe.. 19 kola.. pa neka na kraju prave zbirnu lestvicu od 24 ekipe, prvih osam u play off, na dve dobijene, pa fajnal for.. bilo bi zanimljivije, onaj prvi u svojoj grupi, morao bi da delje i ostale rivale, ništa nije zagarantovano.. ovako, ispade liga bez briga

tyty

pre 3 godine

Dakle, odigras 18 utakmica, budes prvi, i onda igras u 1/8 jednu utakmicu od koje ti zavisi sezona. Cemu onda grupne faza? I tu kiksnes protiv osmoplasirane ekipe, ona preuzme poziciju domacina, tako da i u 1/4 ima sanse. Ides na 9 gostovanja, vucaras se svuda, da bi na kraju zavisio od jedne utakmice, gdje mozda imas problema sa povredama igraca, korona, cuda.
(kaokakao, 16. april 2021 16:36)


Veoma često poslednjih godina se po komentarima u vezi sa Evrokupom može videti da neko piše o preuzimanju domaćeg terena kada izbaciš bolje plasiranu ekipu.
Mene zanima, odakle to ljudima? Nikada se nije preuzimalo domaćinstvo, tj. takvo pravilo nije postojalo.

One night in May

pre 3 godine

Zvezda više nikad neće igrati EL.
(mito, 16. april 2021 14:34)

Jer ne postoji vec skoro jednu deceniju.
(Kozarska peta, 16. april 2021 15:44)


Neko skoro deceniju, neko skoro deceniju i po...

mornari

pre 3 godine

Sastanak 13 klubova koji ce igeati EC u tom trogodisnjem formatu je odrzan putem video linka u petak. Od klubova iz regiona bili su Buducnost Cesevita i KKp. Pro

Vlada

pre 3 godine

Ovako je trebala da se izga el po meni, osim play off na više utakmica i da klubovi iz jedne grupe odigraju po 2 meča sa svojom i 1 sa suprotnom grupom. Bilo bi mnogo zanimljivije.

Džoni

pre 3 godine

Ovo je skroz OK za malo losije timove, jer do sada si igrao gomilu utakmica, nekako prodjes obe grupe I naletis na zver koju nema sanse da prodjes. Ovo daje sansu slabijim timovima, tj timovima manjeg budzeta
(Pushupdose, 16. april 2021 15:36)

Jeste, ali opet i neka vrhunski skockana ekipa može poprilično da zabušava (tek da prođe grupu) pa da onda doda gas i odere sve redom? Prelako će se ulaziti u 16 jer će se igrati veliki broj utakmica da bi ispala samo po dva tima iz obe grupe!

JPR24

pre 3 godine

(vUcO, 16. april 2021 15:38)

A iz svake grupe se ne sastaju ? Onda to ne bi imalo smisla. Barem da igraš 2 protiv ovih iz tvoje grupe i jednu protiv ostalih, igrao bi te pola u gostima pola kući, ali i to bi bilo 30 + 16 utakmica... Teško izvodljivo sa evropskom strukturom košarke i kalendarima.
Format sa 32 ekipe u EL može sa 4 grupe, po 8, i samo dva idu dalje, tako da nema cile Mile, moraš svaku do daske ! A posle na 3 ili 4 pobede, i ukinuti najveću glupost u košarci : fajnal 4 ! To je izvodljivo. Bartomeu ako misli da će doveka, greši... A kad pukne, FIBA je matora lija što se kaže, čekaće pa kad tad. Nažalost takva je situacija. Nije to NBA sa ekipama koje vrede po koju milijardu !

NY

pre 3 godine

Kakva glupost da se igra jedna utakmica. Bude instalacija osma i dobije da bude domaćin žrebom na primer Virtus ili nekog ko bude prvi. I na ura izbaci tu ekipu i onda opet sreća u žrebu da bude domaćin i tako do finala

nike

pre 3 godine

(vUcO, 16. april 2021 15:38)

Da, ali da timovi u konferenciji igraju po 2 medjusobne (gost+domacin), ali i jednu sa timovima izmedju konferencija - 46 utakmica, mini NBA.

Igokea since 2007, Cipiripi since 2014

pre 3 godine

Oj Igosi, neka, neka, Champions vas liga čeka. Fibina, naravno. U fudbalu - Konferens vas liga čeka. To bi se pre 30-40 godina pevalo: treća ligo, širi svoje grane, pa prihvati mlade partizane.

kaokakao

pre 3 godine

Dakle, odigras 18 utakmica, budes prvi, i onda igras u 1/8 jednu utakmicu od koje ti zavisi sezona. Cemu onda grupne faza? I tu kiksnes protiv osmoplasirane ekipe, ona preuzme poziciju domacina, tako da i u 1/4 ima sanse. Ides na 9 gostovanja, vucaras se svuda, da bi na kraju zavisio od jedne utakmice, gdje mozda imas problema sa povredama igraca, korona, cuda.

Pushupdose

pre 3 godine

Ovo je skroz OK za malo losije timove, jer do sada si igrao gomilu utakmica, nekako prodjes obe grupe I naletis na zver koju nema sanse da prodjes. Ovo daje sansu slabijim timovima, tj timovima manjeg budzeta

vUcO

pre 3 godine

Da se ja pitam ukinuo bih EK i formirao EL sa 32 ekipe, podeljene u dve regionalne grupe po 16. Nakon grupne usledila bi eliminaciona faza sa ukrštanjem 1/8 i 1/4 finala u 3 pobede, a kao ktuna sezone Final 4.

Zapad:
1. Real Madrid
2. Barca
3. Baskonia
4. Valencia Basket
5. Unicaja
6. Herbalife Gran Canaria
7. Monaco
8. ASVEL
9. Metropolitans 92
10. Bayern
11. Alba Berlin
12. Armani Milan
13. Virtus
14. Venezia
15. Antwerp Giants
16. Cedevita Olimpija
Istok:
1. CSKA Moscow
2. UNICS
3. Zenit
4. Khimko
5. Lokomotiv Kuban
6. Olzmpiacos
7. PAO
8. Crvena zvezda
9. Partizan
10. Budućnost
11. Fenerbahce
12. Anadolu Efes
13. Žalgiris
14. Rytas
15. Maccabi Tel Aviv
16. Hapoel

:-/

pre 3 godine

Каква глупост. Можеш да завршиш групу са скором 18 0 и после тога одиграш једну лошу утакмицу и испао си, а можеш да завршиш групу са скором 5 13 и после тога одиграш 3 добре утакмице и ето те у евролиги. Много боље би било да пролазе 4 екипе из обе групе па после да се игра као плејоф у евролиги, четвртфинале на 3 добијене па потом ф4.

JPR24

pre 3 godine

Kakva glupost ! Po četiri maksimalno iza grupe da iru dalje bi bilo već nešto normalnije. A totalni cirkus je nokaut faza sa jednom utakmicom. Kad je turnir tipa SP, OI i EP, to je sasvim druga stvar, ali celu sezonu da igraš, pa da ti se desi lošiji dan ili neka povreda, i sav trud propadne u jednu utakmicu !

Eto

pre 3 godine

ne cuvam komentare svoje,ali pre par meseci sam napisao da EL treba da se organizuje po tom sistemu,dve grupe po deset ekipa,iz svake po 4 da idu dalje,a da zadnje dve ekipe ili jedna iz svake grupe sledece godine nemaju prava ucesca u euroleague dogofine. Onda bi sve utakmice bile neizvesne i borili bi se svi do zadnjeg kola,kidali sto bi rekli,

no

pre 3 godine

Ne znam da li sam ja jedini ali mene je bas smorila evroliga sa ovakvim formatom, jednostavno je dosadno, nema drame, utakmice su postale nezanmljive, nema ono drazi top 16 faze pa da li ce biti iznenadjenja..

Portugalac

pre 3 godine

Obrtanje para i licni interes na delu. Koga briga jos za kosarku, vazno jos smuvati jos koje milionce, naci mladu zensku i aj zdrao!!! Evropsku kosarku ce FIBA vracati iz mrtvih za 10ak godina...

Valdens

pre 3 godine

Obrtanje para i licni interes na delu. Koga briga jos za kosarku, vazno jos smuvati jos koje milionce, naci mladu zensku i aj zdrao!!! Evropsku kosarku ce FIBA vracati iz mrtvih za 10ak godina...
(Portugalac, 16. april 2021 14:11)

Fiba ni sebe samu ne može da digne iz mrtvih

Batko

pre 3 godine

Dobro je što grupe broje po 10 timova. To je jedina šansa za FMP2 da bude u TOP10.
(terza1., 16. april 2021 14:16)

Evo ,mene je blam umesto tebe dete...Potrazio pomoć od nekoga ?

Cubaka

pre 3 godine

Znaci od 10 ekipa u grupi 8 ide dalje, to je odlicna vest za instalaciju posto imaju velike sanse da osvoje to osmo mesto koje vodi u razigravanje.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

Katalonac video da je ovakav Evrokup čista mizerija. Mnogi dižu ruke i ovim EK licencama elitizuje niže takmičenje i daje na značaju večnim učešćima Monaka, Unikahe, raznih Turaka, Lokomotive, Cedevite, Budućnosti i sličnih koji nemaju dugoročne kapacitete za EL. Svima njima to jedno mesto da se pokrljaju, pa ko prošao. Naravno igrali bi samo tu jednu nagradnu sezonu u EL jer je preteško ući u top 8 i zadržati status. Valensija je fino isplanirana pa eto ćorak.

Ako pak nećeš, možeš slobodno u Fibinu moćnu LŠ i večni zaborav jer tu košarku ne prati ni uža rodbina igrača. Pre će se košarka ugasiti i amaterizovati nego što će Fiba i klubovi dići neku revoluciju. Njima super što kaplje sigurna lova od EP, SP i OI turnira. Ništa se promeniti neće jer nema ko. Zato je fudbal i ovakav kakav je, elitni sport a košarka nažalost prelazi u deveti ešalon.

Džoni

pre 3 godine

Nije loš format, ali je van svake pameti igrati završnicu na jednu utakmicu. Koliko god ekipa bila dobra teško je dobiti sve ekipe u završnici na jednu utakmicu i osvojiti titulu. Ovo će više pogodovati autsajderima nego favoritima, ali se tako neće iskristalisati kvalitet za EL ako bi u finale dolazile ekipe koje su nekako uspele da savladaju favorita i to bez šanse da ovaj ima revanš!

Mića

pre 3 godine

Sa ovakvim sistemom možeš bukvalno iz 18 kola u prvoj fazi da sa svega 5-6 pobeda uđeš u osminu finala i onda da odigraš maksimalno nokaut fazu i uzmeš titulu.
Neko bi rekao da je to šansa za sve, ali pitanje da li je baš tako.

Marshall

pre 3 godine

Leleee samozvanoj avangardi i Evrokup visi! Opet će da mole Djordija za pozivnicu...
(veliki strumf, 16. april 2021 13:54)

Vi ste vidim osvojili ABA ligu vec...

ljubitelj basketa

pre 3 godine

@Eto

Predlog za ispadanje ti je skroz sportski ali u realnosti neostvariv. Šta misliš da se ne bi desila borba za opstanak loše Panate ili Olija, Valensije, Baskonije i sličnih. I ovako je frka jer ne mogu svi Đordijevi partneri da se uguraju u 8 a još i da ispadaju. Neće se desiti.

jako i do samog kraja

pre 3 godine

Đordi lisice stara. Zatvara se i Evrokup tako što će neželjenima za EL podeliti 3-godišnje licence, po sistemu "ćuti bolje da si prvi u selu nego zadnji u gradu." One koje hoće će blindirati dugoročno u EL, ostalima mahati sa tim EK papirićima i eventualnim ulaskom u EL jednom u 5 godina, kad se baš poklopi.

Ovakvu hijenu i vaćaroša evropska košarka ne pamti. Što bi rekli, boljeg nemamo a goreg sigurno ne možemo naći. Sprda se čovek.

bla

pre 3 godine

Glupost, ne vidim ni jedan razlog za povecanje broja utakmica.Juce je bila vest koliko CZ dobija od evrolige,za eurokup je to sigurno i mizernija premija.

jako i do samog kraja

pre 3 godine

Đordi lisice stara. Zatvara se i Evrokup tako što će neželjenima za EL podeliti 3-godišnje licence, po sistemu "ćuti bolje da si prvi u selu nego zadnji u gradu." One koje hoće će blindirati dugoročno u EL, ostalima mahati sa tim EK papirićima i eventualnim ulaskom u EL jednom u 5 godina, kad se baš poklopi.

Ovakvu hijenu i vaćaroša evropska košarka ne pamti. Što bi rekli, boljeg nemamo a goreg sigurno ne možemo naći. Sprda se čovek.

bla

pre 3 godine

Glupost, ne vidim ni jedan razlog za povecanje broja utakmica.Juce je bila vest koliko CZ dobija od evrolige,za eurokup je to sigurno i mizernija premija.

no

pre 3 godine

Ne znam da li sam ja jedini ali mene je bas smorila evroliga sa ovakvim formatom, jednostavno je dosadno, nema drame, utakmice su postale nezanmljive, nema ono drazi top 16 faze pa da li ce biti iznenadjenja..

Marshall

pre 3 godine

Leleee samozvanoj avangardi i Evrokup visi! Opet će da mole Djordija za pozivnicu...
(veliki strumf, 16. april 2021 13:54)

Vi ste vidim osvojili ABA ligu vec...

Mića

pre 3 godine

Sa ovakvim sistemom možeš bukvalno iz 18 kola u prvoj fazi da sa svega 5-6 pobeda uđeš u osminu finala i onda da odigraš maksimalno nokaut fazu i uzmeš titulu.
Neko bi rekao da je to šansa za sve, ali pitanje da li je baš tako.

JPR24

pre 3 godine

Kakva glupost ! Po četiri maksimalno iza grupe da iru dalje bi bilo već nešto normalnije. A totalni cirkus je nokaut faza sa jednom utakmicom. Kad je turnir tipa SP, OI i EP, to je sasvim druga stvar, ali celu sezonu da igraš, pa da ti se desi lošiji dan ili neka povreda, i sav trud propadne u jednu utakmicu !

Eto

pre 3 godine

ne cuvam komentare svoje,ali pre par meseci sam napisao da EL treba da se organizuje po tom sistemu,dve grupe po deset ekipa,iz svake po 4 da idu dalje,a da zadnje dve ekipe ili jedna iz svake grupe sledece godine nemaju prava ucesca u euroleague dogofine. Onda bi sve utakmice bile neizvesne i borili bi se svi do zadnjeg kola,kidali sto bi rekli,

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

Katalonac video da je ovakav Evrokup čista mizerija. Mnogi dižu ruke i ovim EK licencama elitizuje niže takmičenje i daje na značaju večnim učešćima Monaka, Unikahe, raznih Turaka, Lokomotive, Cedevite, Budućnosti i sličnih koji nemaju dugoročne kapacitete za EL. Svima njima to jedno mesto da se pokrljaju, pa ko prošao. Naravno igrali bi samo tu jednu nagradnu sezonu u EL jer je preteško ući u top 8 i zadržati status. Valensija je fino isplanirana pa eto ćorak.

Ako pak nećeš, možeš slobodno u Fibinu moćnu LŠ i večni zaborav jer tu košarku ne prati ni uža rodbina igrača. Pre će se košarka ugasiti i amaterizovati nego što će Fiba i klubovi dići neku revoluciju. Njima super što kaplje sigurna lova od EP, SP i OI turnira. Ništa se promeniti neće jer nema ko. Zato je fudbal i ovakav kakav je, elitni sport a košarka nažalost prelazi u deveti ešalon.

vUcO

pre 3 godine

Da se ja pitam ukinuo bih EK i formirao EL sa 32 ekipe, podeljene u dve regionalne grupe po 16. Nakon grupne usledila bi eliminaciona faza sa ukrštanjem 1/8 i 1/4 finala u 3 pobede, a kao ktuna sezone Final 4.

Zapad:
1. Real Madrid
2. Barca
3. Baskonia
4. Valencia Basket
5. Unicaja
6. Herbalife Gran Canaria
7. Monaco
8. ASVEL
9. Metropolitans 92
10. Bayern
11. Alba Berlin
12. Armani Milan
13. Virtus
14. Venezia
15. Antwerp Giants
16. Cedevita Olimpija
Istok:
1. CSKA Moscow
2. UNICS
3. Zenit
4. Khimko
5. Lokomotiv Kuban
6. Olzmpiacos
7. PAO
8. Crvena zvezda
9. Partizan
10. Budućnost
11. Fenerbahce
12. Anadolu Efes
13. Žalgiris
14. Rytas
15. Maccabi Tel Aviv
16. Hapoel

Valdens

pre 3 godine

Obrtanje para i licni interes na delu. Koga briga jos za kosarku, vazno jos smuvati jos koje milionce, naci mladu zensku i aj zdrao!!! Evropsku kosarku ce FIBA vracati iz mrtvih za 10ak godina...
(Portugalac, 16. april 2021 14:11)

Fiba ni sebe samu ne može da digne iz mrtvih

Džoni

pre 3 godine

Nije loš format, ali je van svake pameti igrati završnicu na jednu utakmicu. Koliko god ekipa bila dobra teško je dobiti sve ekipe u završnici na jednu utakmicu i osvojiti titulu. Ovo će više pogodovati autsajderima nego favoritima, ali se tako neće iskristalisati kvalitet za EL ako bi u finale dolazile ekipe koje su nekako uspele da savladaju favorita i to bez šanse da ovaj ima revanš!

Portugalac

pre 3 godine

Obrtanje para i licni interes na delu. Koga briga jos za kosarku, vazno jos smuvati jos koje milionce, naci mladu zensku i aj zdrao!!! Evropsku kosarku ce FIBA vracati iz mrtvih za 10ak godina...

Batko

pre 3 godine

Dobro je što grupe broje po 10 timova. To je jedina šansa za FMP2 da bude u TOP10.
(terza1., 16. april 2021 14:16)

Evo ,mene je blam umesto tebe dete...Potrazio pomoć od nekoga ?

Cubaka

pre 3 godine

Znaci od 10 ekipa u grupi 8 ide dalje, to je odlicna vest za instalaciju posto imaju velike sanse da osvoje to osmo mesto koje vodi u razigravanje.

:-/

pre 3 godine

Каква глупост. Можеш да завршиш групу са скором 18 0 и после тога одиграш једну лошу утакмицу и испао си, а можеш да завршиш групу са скором 5 13 и после тога одиграш 3 добре утакмице и ето те у евролиги. Много боље би било да пролазе 4 екипе из обе групе па после да се игра као плејоф у евролиги, четвртфинале на 3 добијене па потом ф4.

ljubitelj basketa

pre 3 godine

@Eto

Predlog za ispadanje ti je skroz sportski ali u realnosti neostvariv. Šta misliš da se ne bi desila borba za opstanak loše Panate ili Olija, Valensije, Baskonije i sličnih. I ovako je frka jer ne mogu svi Đordijevi partneri da se uguraju u 8 a još i da ispadaju. Neće se desiti.

kaokakao

pre 3 godine

Dakle, odigras 18 utakmica, budes prvi, i onda igras u 1/8 jednu utakmicu od koje ti zavisi sezona. Cemu onda grupne faza? I tu kiksnes protiv osmoplasirane ekipe, ona preuzme poziciju domacina, tako da i u 1/4 ima sanse. Ides na 9 gostovanja, vucaras se svuda, da bi na kraju zavisio od jedne utakmice, gdje mozda imas problema sa povredama igraca, korona, cuda.

tyty

pre 3 godine

Dakle, odigras 18 utakmica, budes prvi, i onda igras u 1/8 jednu utakmicu od koje ti zavisi sezona. Cemu onda grupne faza? I tu kiksnes protiv osmoplasirane ekipe, ona preuzme poziciju domacina, tako da i u 1/4 ima sanse. Ides na 9 gostovanja, vucaras se svuda, da bi na kraju zavisio od jedne utakmice, gdje mozda imas problema sa povredama igraca, korona, cuda.
(kaokakao, 16. april 2021 16:36)


Veoma često poslednjih godina se po komentarima u vezi sa Evrokupom može videti da neko piše o preuzimanju domaćeg terena kada izbaciš bolje plasiranu ekipu.
Mene zanima, odakle to ljudima? Nikada se nije preuzimalo domaćinstvo, tj. takvo pravilo nije postojalo.

Igokea since 2007, Cipiripi since 2014

pre 3 godine

Oj Igosi, neka, neka, Champions vas liga čeka. Fibina, naravno. U fudbalu - Konferens vas liga čeka. To bi se pre 30-40 godina pevalo: treća ligo, širi svoje grane, pa prihvati mlade partizane.

mornari

pre 3 godine

Sastanak 13 klubova koji ce igeati EC u tom trogodisnjem formatu je odrzan putem video linka u petak. Od klubova iz regiona bili su Buducnost Cesevita i KKp. Pro

One night in May

pre 3 godine

Zvezda više nikad neće igrati EL.
(mito, 16. april 2021 14:34)

Jer ne postoji vec skoro jednu deceniju.
(Kozarska peta, 16. april 2021 15:44)


Neko skoro deceniju, neko skoro deceniju i po...

Vlada

pre 3 godine

Ovako je trebala da se izga el po meni, osim play off na više utakmica i da klubovi iz jedne grupe odigraju po 2 meča sa svojom i 1 sa suprotnom grupom. Bilo bi mnogo zanimljivije.

Džoni

pre 3 godine

Ovo je skroz OK za malo losije timove, jer do sada si igrao gomilu utakmica, nekako prodjes obe grupe I naletis na zver koju nema sanse da prodjes. Ovo daje sansu slabijim timovima, tj timovima manjeg budzeta
(Pushupdose, 16. april 2021 15:36)

Jeste, ali opet i neka vrhunski skockana ekipa može poprilično da zabušava (tek da prođe grupu) pa da onda doda gas i odere sve redom? Prelako će se ulaziti u 16 jer će se igrati veliki broj utakmica da bi ispala samo po dva tima iz obe grupe!

Pushupdose

pre 3 godine

Ovo je skroz OK za malo losije timove, jer do sada si igrao gomilu utakmica, nekako prodjes obe grupe I naletis na zver koju nema sanse da prodjes. Ovo daje sansu slabijim timovima, tj timovima manjeg budzeta

NY

pre 3 godine

Kakva glupost da se igra jedna utakmica. Bude instalacija osma i dobije da bude domaćin žrebom na primer Virtus ili nekog ko bude prvi. I na ura izbaci tu ekipu i onda opet sreća u žrebu da bude domaćin i tako do finala

JPR24

pre 3 godine

(vUcO, 16. april 2021 15:38)

A iz svake grupe se ne sastaju ? Onda to ne bi imalo smisla. Barem da igraš 2 protiv ovih iz tvoje grupe i jednu protiv ostalih, igrao bi te pola u gostima pola kući, ali i to bi bilo 30 + 16 utakmica... Teško izvodljivo sa evropskom strukturom košarke i kalendarima.
Format sa 32 ekipe u EL može sa 4 grupe, po 8, i samo dva idu dalje, tako da nema cile Mile, moraš svaku do daske ! A posle na 3 ili 4 pobede, i ukinuti najveću glupost u košarci : fajnal 4 ! To je izvodljivo. Bartomeu ako misli da će doveka, greši... A kad pukne, FIBA je matora lija što se kaže, čekaće pa kad tad. Nažalost takva je situacija. Nije to NBA sa ekipama koje vrede po koju milijardu !

vlade

pre 3 godine

trebali su lepo da ostave 24 ekipe, četiri grupe, pa da naprave format, po divizijama kao u NBA nešto slično..
sa ekipama iz grupe ukupno 10 tekmi, i voljom žreba po tri ekipe iz preostale tri grupe.. 19 kola.. pa neka na kraju prave zbirnu lestvicu od 24 ekipe, prvih osam u play off, na dve dobijene, pa fajnal for.. bilo bi zanimljivije, onaj prvi u svojoj grupi, morao bi da delje i ostale rivale, ništa nije zagarantovano.. ovako, ispade liga bez briga

nike

pre 3 godine

(vUcO, 16. april 2021 15:38)

Da, ali da timovi u konferenciji igraju po 2 medjusobne (gost+domacin), ali i jednu sa timovima izmedju konferencija - 46 utakmica, mini NBA.

Marshall

pre 3 godine

Leleee samozvanoj avangardi i Evrokup visi! Opet će da mole Djordija za pozivnicu...
(veliki strumf, 16. april 2021 13:54)

Vi ste vidim osvojili ABA ligu vec...

Batko

pre 3 godine

Dobro je što grupe broje po 10 timova. To je jedina šansa za FMP2 da bude u TOP10.
(terza1., 16. april 2021 14:16)

Evo ,mene je blam umesto tebe dete...Potrazio pomoć od nekoga ?

vUcO

pre 3 godine

Da se ja pitam ukinuo bih EK i formirao EL sa 32 ekipe, podeljene u dve regionalne grupe po 16. Nakon grupne usledila bi eliminaciona faza sa ukrštanjem 1/8 i 1/4 finala u 3 pobede, a kao ktuna sezone Final 4.

Zapad:
1. Real Madrid
2. Barca
3. Baskonia
4. Valencia Basket
5. Unicaja
6. Herbalife Gran Canaria
7. Monaco
8. ASVEL
9. Metropolitans 92
10. Bayern
11. Alba Berlin
12. Armani Milan
13. Virtus
14. Venezia
15. Antwerp Giants
16. Cedevita Olimpija
Istok:
1. CSKA Moscow
2. UNICS
3. Zenit
4. Khimko
5. Lokomotiv Kuban
6. Olzmpiacos
7. PAO
8. Crvena zvezda
9. Partizan
10. Budućnost
11. Fenerbahce
12. Anadolu Efes
13. Žalgiris
14. Rytas
15. Maccabi Tel Aviv
16. Hapoel

Cubaka

pre 3 godine

Znaci od 10 ekipa u grupi 8 ide dalje, to je odlicna vest za instalaciju posto imaju velike sanse da osvoje to osmo mesto koje vodi u razigravanje.

Igokea since 2007, Cipiripi since 2014

pre 3 godine

Oj Igosi, neka, neka, Champions vas liga čeka. Fibina, naravno. U fudbalu - Konferens vas liga čeka. To bi se pre 30-40 godina pevalo: treća ligo, širi svoje grane, pa prihvati mlade partizane.

jako i do samog kraja

pre 3 godine

Đordi lisice stara. Zatvara se i Evrokup tako što će neželjenima za EL podeliti 3-godišnje licence, po sistemu "ćuti bolje da si prvi u selu nego zadnji u gradu." One koje hoće će blindirati dugoročno u EL, ostalima mahati sa tim EK papirićima i eventualnim ulaskom u EL jednom u 5 godina, kad se baš poklopi.

Ovakvu hijenu i vaćaroša evropska košarka ne pamti. Što bi rekli, boljeg nemamo a goreg sigurno ne možemo naći. Sprda se čovek.

Eto

pre 3 godine

ne cuvam komentare svoje,ali pre par meseci sam napisao da EL treba da se organizuje po tom sistemu,dve grupe po deset ekipa,iz svake po 4 da idu dalje,a da zadnje dve ekipe ili jedna iz svake grupe sledece godine nemaju prava ucesca u euroleague dogofine. Onda bi sve utakmice bile neizvesne i borili bi se svi do zadnjeg kola,kidali sto bi rekli,

One night in May

pre 3 godine

Zvezda više nikad neće igrati EL.
(mito, 16. april 2021 14:34)

Jer ne postoji vec skoro jednu deceniju.
(Kozarska peta, 16. april 2021 15:44)


Neko skoro deceniju, neko skoro deceniju i po...

tyty

pre 3 godine

Dakle, odigras 18 utakmica, budes prvi, i onda igras u 1/8 jednu utakmicu od koje ti zavisi sezona. Cemu onda grupne faza? I tu kiksnes protiv osmoplasirane ekipe, ona preuzme poziciju domacina, tako da i u 1/4 ima sanse. Ides na 9 gostovanja, vucaras se svuda, da bi na kraju zavisio od jedne utakmice, gdje mozda imas problema sa povredama igraca, korona, cuda.
(kaokakao, 16. april 2021 16:36)


Veoma često poslednjih godina se po komentarima u vezi sa Evrokupom može videti da neko piše o preuzimanju domaćeg terena kada izbaciš bolje plasiranu ekipu.
Mene zanima, odakle to ljudima? Nikada se nije preuzimalo domaćinstvo, tj. takvo pravilo nije postojalo.

Portugalac

pre 3 godine

Obrtanje para i licni interes na delu. Koga briga jos za kosarku, vazno jos smuvati jos koje milionce, naci mladu zensku i aj zdrao!!! Evropsku kosarku ce FIBA vracati iz mrtvih za 10ak godina...

no

pre 3 godine

Ne znam da li sam ja jedini ali mene je bas smorila evroliga sa ovakvim formatom, jednostavno je dosadno, nema drame, utakmice su postale nezanmljive, nema ono drazi top 16 faze pa da li ce biti iznenadjenja..

Pushupdose

pre 3 godine

Ovo je skroz OK za malo losije timove, jer do sada si igrao gomilu utakmica, nekako prodjes obe grupe I naletis na zver koju nema sanse da prodjes. Ovo daje sansu slabijim timovima, tj timovima manjeg budzeta

JPR24

pre 3 godine

(vUcO, 16. april 2021 15:38)

A iz svake grupe se ne sastaju ? Onda to ne bi imalo smisla. Barem da igraš 2 protiv ovih iz tvoje grupe i jednu protiv ostalih, igrao bi te pola u gostima pola kući, ali i to bi bilo 30 + 16 utakmica... Teško izvodljivo sa evropskom strukturom košarke i kalendarima.
Format sa 32 ekipe u EL može sa 4 grupe, po 8, i samo dva idu dalje, tako da nema cile Mile, moraš svaku do daske ! A posle na 3 ili 4 pobede, i ukinuti najveću glupost u košarci : fajnal 4 ! To je izvodljivo. Bartomeu ako misli da će doveka, greši... A kad pukne, FIBA je matora lija što se kaže, čekaće pa kad tad. Nažalost takva je situacija. Nije to NBA sa ekipama koje vrede po koju milijardu !

Valdens

pre 3 godine

Obrtanje para i licni interes na delu. Koga briga jos za kosarku, vazno jos smuvati jos koje milionce, naci mladu zensku i aj zdrao!!! Evropsku kosarku ce FIBA vracati iz mrtvih za 10ak godina...
(Portugalac, 16. april 2021 14:11)

Fiba ni sebe samu ne može da digne iz mrtvih

NY

pre 3 godine

Kakva glupost da se igra jedna utakmica. Bude instalacija osma i dobije da bude domaćin žrebom na primer Virtus ili nekog ko bude prvi. I na ura izbaci tu ekipu i onda opet sreća u žrebu da bude domaćin i tako do finala

Vlada

pre 3 godine

Ovako je trebala da se izga el po meni, osim play off na više utakmica i da klubovi iz jedne grupe odigraju po 2 meča sa svojom i 1 sa suprotnom grupom. Bilo bi mnogo zanimljivije.

mornari

pre 3 godine

Sastanak 13 klubova koji ce igeati EC u tom trogodisnjem formatu je odrzan putem video linka u petak. Od klubova iz regiona bili su Buducnost Cesevita i KKp. Pro

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

Katalonac video da je ovakav Evrokup čista mizerija. Mnogi dižu ruke i ovim EK licencama elitizuje niže takmičenje i daje na značaju večnim učešćima Monaka, Unikahe, raznih Turaka, Lokomotive, Cedevite, Budućnosti i sličnih koji nemaju dugoročne kapacitete za EL. Svima njima to jedno mesto da se pokrljaju, pa ko prošao. Naravno igrali bi samo tu jednu nagradnu sezonu u EL jer je preteško ući u top 8 i zadržati status. Valensija je fino isplanirana pa eto ćorak.

Ako pak nećeš, možeš slobodno u Fibinu moćnu LŠ i večni zaborav jer tu košarku ne prati ni uža rodbina igrača. Pre će se košarka ugasiti i amaterizovati nego što će Fiba i klubovi dići neku revoluciju. Njima super što kaplje sigurna lova od EP, SP i OI turnira. Ništa se promeniti neće jer nema ko. Zato je fudbal i ovakav kakav je, elitni sport a košarka nažalost prelazi u deveti ešalon.

Džoni

pre 3 godine

Nije loš format, ali je van svake pameti igrati završnicu na jednu utakmicu. Koliko god ekipa bila dobra teško je dobiti sve ekipe u završnici na jednu utakmicu i osvojiti titulu. Ovo će više pogodovati autsajderima nego favoritima, ali se tako neće iskristalisati kvalitet za EL ako bi u finale dolazile ekipe koje su nekako uspele da savladaju favorita i to bez šanse da ovaj ima revanš!

JPR24

pre 3 godine

Kakva glupost ! Po četiri maksimalno iza grupe da iru dalje bi bilo već nešto normalnije. A totalni cirkus je nokaut faza sa jednom utakmicom. Kad je turnir tipa SP, OI i EP, to je sasvim druga stvar, ali celu sezonu da igraš, pa da ti se desi lošiji dan ili neka povreda, i sav trud propadne u jednu utakmicu !

vlade

pre 3 godine

trebali su lepo da ostave 24 ekipe, četiri grupe, pa da naprave format, po divizijama kao u NBA nešto slično..
sa ekipama iz grupe ukupno 10 tekmi, i voljom žreba po tri ekipe iz preostale tri grupe.. 19 kola.. pa neka na kraju prave zbirnu lestvicu od 24 ekipe, prvih osam u play off, na dve dobijene, pa fajnal for.. bilo bi zanimljivije, onaj prvi u svojoj grupi, morao bi da delje i ostale rivale, ništa nije zagarantovano.. ovako, ispade liga bez briga

bla

pre 3 godine

Glupost, ne vidim ni jedan razlog za povecanje broja utakmica.Juce je bila vest koliko CZ dobija od evrolige,za eurokup je to sigurno i mizernija premija.

Mića

pre 3 godine

Sa ovakvim sistemom možeš bukvalno iz 18 kola u prvoj fazi da sa svega 5-6 pobeda uđeš u osminu finala i onda da odigraš maksimalno nokaut fazu i uzmeš titulu.
Neko bi rekao da je to šansa za sve, ali pitanje da li je baš tako.

kaokakao

pre 3 godine

Dakle, odigras 18 utakmica, budes prvi, i onda igras u 1/8 jednu utakmicu od koje ti zavisi sezona. Cemu onda grupne faza? I tu kiksnes protiv osmoplasirane ekipe, ona preuzme poziciju domacina, tako da i u 1/4 ima sanse. Ides na 9 gostovanja, vucaras se svuda, da bi na kraju zavisio od jedne utakmice, gdje mozda imas problema sa povredama igraca, korona, cuda.

ljubitelj basketa

pre 3 godine

@Eto

Predlog za ispadanje ti je skroz sportski ali u realnosti neostvariv. Šta misliš da se ne bi desila borba za opstanak loše Panate ili Olija, Valensije, Baskonije i sličnih. I ovako je frka jer ne mogu svi Đordijevi partneri da se uguraju u 8 a još i da ispadaju. Neće se desiti.

:-/

pre 3 godine

Каква глупост. Можеш да завршиш групу са скором 18 0 и после тога одиграш једну лошу утакмицу и испао си, а можеш да завршиш групу са скором 5 13 и после тога одиграш 3 добре утакмице и ето те у евролиги. Много боље би било да пролазе 4 екипе из обе групе па после да се игра као плејоф у евролиги, четвртфинале на 3 добијене па потом ф4.

nike

pre 3 godine

(vUcO, 16. april 2021 15:38)

Da, ali da timovi u konferenciji igraju po 2 medjusobne (gost+domacin), ali i jednu sa timovima izmedju konferencija - 46 utakmica, mini NBA.

Džoni

pre 3 godine

Ovo je skroz OK za malo losije timove, jer do sada si igrao gomilu utakmica, nekako prodjes obe grupe I naletis na zver koju nema sanse da prodjes. Ovo daje sansu slabijim timovima, tj timovima manjeg budzeta
(Pushupdose, 16. april 2021 15:36)

Jeste, ali opet i neka vrhunski skockana ekipa može poprilično da zabušava (tek da prođe grupu) pa da onda doda gas i odere sve redom? Prelako će se ulaziti u 16 jer će se igrati veliki broj utakmica da bi ispala samo po dva tima iz obe grupe!