1. Zvezid stadion nije ruina,dosta je ulozeno,pogledajte iz pticje perspektive kako izgleda Zvezdin kompleks,zaista fantasticno
    (pedja, 13. april 2021 22:14)

    Taj stadion izgleda fantastično jedino iz te perspektive, samo poželjno je slikati sa što veće visine.
    Oba stadiona blizanaca su za dobar bager, pa da se izgrade novi. Ovo što se radi na njima je kao da šminkate mrtvaca.
    (i ja sam lep iz ptičje perspektive, 14. april 2021 10:04)

    # Link komentara

  2. kao neko ko je iz Backe Topole,mogu da kazem da je ovo sasvim dovoljno. u Topoli su svi povadili pasose i zapalili preko. Cak i Srbi koji znaju nesto Madjarskog su dobijali papire. Ostali su samo babe i dede. I ovaj stadion od 4500 mesta ce biti prazan 90 posto utakmica,osim mozda kad dodju Zvezda i Partizan.
    (objavite komentar, ako obraza imate, 14. april 2021 09:19)

    # Link komentara

  3. bravo za stadion. A ja evo u 32. godini zivota nemam posao. Gde sve nisam trazio. Krusevac grad propadanja...
    (N Na Kvadrat, 14. april 2021 08:17)

    Možeš odmah u mojoj firmi da radiš ako si mašinski, građevinski, elektro inženjer, armirač, tesar, kranista, keramičar, vodoinstalater, vozač velikih kamiona, rukovalac građevinskim mašinama.
    Koje si škole- zanat završio i šta znaš od ovog gore da radiš?
    (Zoran, 14. april 2021 09:19)

    # Link komentara

  4. Nije mi jasna ta rabota da spiskaš gomilu miliona evra u nov stadion i napraviš kapacitet gledališta manji nego što ima hala Milenijum u Vršcu...
    (panter pudlica, 14. april 2021 08:24)

    Pa imaju para, hoće multifunkcionalan stadion. Šta će im u varošici od cca 10.000 stanovnika veći kapacitet.
    (Kopro, 14. april 2021 09:18)

    # Link komentara

  5. Fridrih kliče, stadion ti niče!
    (Av av av, 14. april 2021 08:46)

    # Link komentara

  6. Nije mi jasna ta rabota da spiskaš gomilu miliona evra u nov stadion i napraviš kapacitet gledališta manji nego što ima hala Milenijum u Vršcu...
    (panter pudlica, 14. april 2021 08:24)

    # Link komentara

  7. bravo za stadion. A ja evo u 32. godini zivota nemam posao. Gde sve nisam trazio. Krusevac grad propadanja...
    (N Na Kvadrat, 14. april 2021 08:17)

    # Link komentara

  8. Ali nisam pročitao da je jedan čovek i u kojoj meri zaslužan za to.Prosto je nemoguće da se nešto pozitivno dešava a da on nije povezan. Makar u priči
    (matori2, 14. april 2021 08:10)

    # Link komentara

  9. Na sta mi bacamo pare...
    (smesno, 13. april 2021 23:15)

    Ovo finansira Mađarska a ne mi. Pročitaj ponekad i tekst a ne samo naslov.
    (Bgd, 14. april 2021 08:00)

    # Link komentara

  10. @U Nemačkoj Regionalnoj ligi (četvrti rang) svaki drugi je takav..
    (Podunavac, 14. april 2021 06:31)

    I?
    Zar nije dobra stvar to sto smo i u Srbiji napravili korak napred samim tim sto cemo imati ovakav stadion?

    Korak po korak, ne moze sve odjednom. Komentar vam je nejasan.
    (Bero Rakun, 14. april 2021 07:57)

    # Link komentara

  11. Stadion ne niče, stadion se gradi, cveće niče.
    (Aleksandar, 14. april 2021 06:09)

    U Srbiji sve nice. Nicu autoputevi, tuneli, mostovi, vijadukti, fabrike, BG na H2O... Od nedovno je pocela i BG podzemna zeleznica da nice, doduse pod zemljom, ali nice.
    (svi junaci nikom ponikose, 14. april 2021 07:24)

    # Link komentara

  12. Taj stadion, akademiju i čitav kompleks je napravila Mađarska.... 4500 mesta? Savršeno. Najveća glupost je praviti stadione za 15000 u gradovima sa i oko 50000 stanovnika. Nikada nije pun... Ovako rasprodaš sezonskim kartama i to je to...
    (nnidza, 14. april 2021 07:24)

    # Link komentara

  13. U Nemačkoj Regionalnoj ligi (četvrti rang) svaki drugi je takav..
    (Podunavac, 14. april 2021 06:31)

    # Link komentara

  14. Kaiser und König se vraća tamo gde mu je i bilo mesto. Ko može i ima pretke - da greje stolicu makar imao i 50 godina.
    (made in serbia, 14. april 2021 06:25)

    # Link komentara

  15. @Domagoj
    Kakve veze ima Bačka Palanka sa B.Topolom? Ali ajde....

    Dok se ne pohapsi i očisti bagra i ne počnu pevati normalne a ne vulgarne pesme na Jugu i severu - B.T nije daleko....
    (made in serbia, 14. april 2021 06:16)

    # Link komentara

  16. Stadion ne niče, stadion se gradi, cveće niče.
    (Aleksandar, 14. april 2021 06:09)

    # Link komentara

  17. Kakvi stadioni? Lečimo decu SMS porukama a ovamo se grade stadioni vredni desetine milone evra da bi "navijači" imali poligone za okupljanje i demonstraciju sile nad građanima.
    (bora, 14. april 2021 05:58)

    # Link komentara

  18. Auuu, 4,500 sedista, al' su se protegli! Za toliko ljudi stadion nije ni potreban, mogu sve do jednog da ne naslone na ogradu oko terena. I to da se ne guraju.
    (Nebitno, 14. april 2021 05:25)

    # Link komentara

  19. @Goran

    Потпуно нетачно за Звезду.
    (Владимир, 14. april 2021 03:51)

    # Link komentara

  20. Ima TSC i fudbalsku akademiju. Sve to su ulaganja Mađarske države.
    (Džoni, 14. april 2021 02:29)

    # Link komentara

  21. (Bojan, 13. april 2021 22:14)

    Da, Bg klubovi da prosire obavezno kapacitet na milion i po gledalaca.
    (Gandro, 14. april 2021 02:07)

    # Link komentara

  22. Bez uvrede,ali kakvu svrhu imaju instant klubovi u varošima a gase se ili guraju u propast fudbalski centri poput Niša,Čačka,Zrenjanina,Kragujevca koji su i u ex-JU bili respektabilni a Nišlije ostvarivali vrhunske rezultate i u Evropi ? Da ne pominjem žalosnu sudbinu romantičara sa Karaburme, jednog iz plejade respektabilnih klubova bivše nam domovine.
    (Laza, 13. april 2021 22:37)
    Evo i Englezi sve pare daju na Notingem i Aston Vilu, ljudi, morate da prestanete da živite u prošlosti, morate se otresti tog komunističkog pristupa iako naša 2 najveća kluba posluju po tom modelu, tome mora doći kraj, kad tome dođe kraj doćiće i rezultati, uostalom i ti gradovi se nisu rodili sa stadionima i nisu dali te talente onako ni iz čega, imali su stadion i fudbalski klub.
    (paspalj chandler, 14. april 2021 01:44)

    # Link komentara

  23. Bez uvrede,ali kakvu svrhu imaju instant klubovi u varošima a gase se ili guraju u propast fudbalski centri poput Niša,Čačka,Zrenjanina,Kragujevca koji su i u ex-JU bili respektabilni a Nišlije ostvarivali vrhunske rezultate i u Evropi ? Da ne pominjem žalosnu sudbinu romantičara sa Karaburme, jednog iz plejade respektabilnih klubova bivše nam domovine.
    (Laza, 13. april 2021 22:37)
    Evo i Englezi sve pare daju na Notingem i Aston Vilu, ljudi, morate da prestanete da živite u prošlosti, morate se otresti tog komunističkog pristupa iako naša 2 najveća kluba posluju po tom modelu, tome mora doći kraj, kad tome dođe kraj doćiće i rezultati, uostalom i ti gradovi se nisu rodili sa stadionima i nisu dali te talente onako ni iz čega, imali su stadion i fudbalski klub.
    (paspalj chandler, 14. april 2021 01:44)

    # Link komentara

  24. Orbanova investicija....
    (zextra, 14. april 2021 00:52)

    # Link komentara

  25. Ovo Madjari placaju i naravno da ce posao zavrsiti. A gde smo mi? Dok se kod nas ne ugradi i ovaj i onaj, nema nista. Sta je sa Nisom i onim ruglom od stadiona? Gde je Kragujevac i njihov stadion? Subotica, pa Zrenjanin? Gde su njihovi stadioni? Ovoliki gradovi, a imaju rugla od stadiona. Treba da nas je sramota.
    (Hm, 14. april 2021 00:24)

    # Link komentara

  26. Bačka Topola ima 15 hiljada stanovnika, a gradi se fudbalski stadion za 4 i po hiljade gledalaca. Ispada da se celo mesto polomi da ode na utakmicu, smejurija.
    (Bojan, 13. april 2021 22:14)
    Stadion Šalke 04 ima kapacitet 73000 mesta i rasprodat je cele sezone a grad sa svom okolinom ima 250k ljudi pa ako uzmeš u obzir da neki rade, neki su deca a ima i žena koje fudbal ne zanima ko je pokupovao sve karte.
    (Mr. Max, 14. april 2021 00:14)

    # Link komentara

  27. konačno - prava definicija strane skraćenice "wtf"
    (louiggi, 13. april 2021 23:48)

    # Link komentara

  28. Odlican potez TSCa. Napravili stadion sa malim kapacitetom. Taman koliko njima treba. Ionako nasi klubovi i nemaju potrebe za kapacitetom vecim od desetak hiljada mesta. Cak ni Zvezda ni Partizan. U domacem prvenstvu ne dolazi vise od par hiljada ljudi na njihove meceve. "Marakana" i "JNA" izgledaju sablasno kada na njih gostuje bilo koji klub iz prvenstva.
    (Goran, 13. april 2021 23:36)

    # Link komentara

  29. Svaka cast!
    (Miki, 13. april 2021 23:35)

    # Link komentara

  30. Ovo je igralište nije stadion....
    (veljko, 13. april 2021 23:21)

    # Link komentara

  31. A euro
    (Milos, 13. april 2021 23:20)

    # Link komentara

  32. Na sta mi bacamo pare...
    (smesno, 13. april 2021 23:15)

    # Link komentara

  33. U drzavi gde evo osamdeset godina postoje klubovi poput Zvezde i Partizana sve je uzalud.Ponasaju se kao privatni klubovi parama iz drzavnog budzeta.Medijski zastupljeni kao da samo oni postoje.Svi ostali kao da ih nema,ne postoje.Niko nece da ulozi u nesto sto zna da unapred gubi svaku bitku.Ovo u Topoli je briga za svoju nacionalnu manjinu iz susedne drzave i na tome ce se i zavrsiti.
    (boban,nis, 13. april 2021 23:11)

    # Link komentara

  34. Mnogima ce biti san da igraju na taj stadion a publika ce uzivati kao na zapadu.FSS mora da krene vise u postavljanju uslova svim klubovima 1 i 2 lige oko stadiona i dati im rok uz 100 % pratnju posto se mnogo krade novac.A nacionalni stadion treba i mora da se napravi ali ne onako ruzan kao sto su ga predstavili vec da se ugledaju na nov stadion Real Madrida,Bayerna,Toterhama da lici na nesto a ne drvo parkove od stadiona.Ako neznas dovedi i plati firmu da se uradi kako valja jer taj stadion ce tu biti bar 50-70 godina.
    (Stadion u stilu, 13. april 2021 22:46)

    # Link komentara

  35. D
    Pa eto hrvatska nema stadione ali ima igrače???
    ASrbija izgleda obratno. A nisam siguran šta je važnije? Možda stadioni danas pobijeđuju??
    Kao Tottenham naprimjer?
    (crna guja, 13. april 2021 22:27)

    Grijesis. Ima i Srbija igrace, nekad cak bolje od Hrvatske ali dugo nema momcadski duh. A najvaznije je da ima nogometne trofeje sto Hrvatska nema.
    (Toni Sibenik, 13. april 2021 22:46)

    # Link komentara

  36. Bez uvrede,ali kakvu svrhu imaju instant klubovi u varošima a gase se ili guraju u propast fudbalski centri poput Niša,Čačka,Zrenjanina,Kragujevca koji su i u ex-JU bili respektabilni a Nišlije ostvarivali vrhunske rezultate i u Evropi ? Da ne pominjem žalosnu sudbinu romantičara sa Karaburme, jednog iz plejade respektabilnih klubova bivše nam domovine.
    (Laza, 13. april 2021 22:37)

    # Link komentara

  37. (pedja, 13. april 2021 22:14)

    Zamolio bih te da nam desifrujes ili prevedes ono sto si napisao.
    (Mad Max, 13. april 2021 22:32)

    # Link komentara

  38. :D
    Pa eto hrvatska nema stadione ali ima igrače???
    ASrbija izgleda obratno. A nisam siguran šta je važnije? Možda stadioni danas pobijeđuju??
    Kao Tottenham naprimjer?
    (crna guja, 13. april 2021 22:27)

    # Link komentara

  39. Dosta bre više stadiona, aman zaman!!!
    (autošovinista, 13. april 2021 22:23)

    # Link komentara

  40. Zvaće se po Fridrihu Ničeu? Ne razumem zašto, imamo mnogo boljih fudbalera od njega....
    (Neven, 13. april 2021 22:19)

    # Link komentara

  41. Pajbt. Hala Sportova prima vise...
    (Baltazar Lord, 13. april 2021 22:16)

    # Link komentara

  42. Bačka Topola ima 15 hiljada stanovnika, a gradi se fudbalski stadion za 4 i po hiljade gledalaca. Ispada da se celo mesto polomi da ode na utakmicu, smejurija.
    (Bojan, 13. april 2021 22:14)

    # Link komentara

  43. Zvezid stadion nije ruina,dosta je ulozeno,pogledajte iz pticje perspektive kako izgleda Zvezdin kompleks,zaista fantasticno,naravno da treba moderniji stadion ali Bg nije Topola,niti je Zv.TSC pa da pravi stadione od 4.500 gledalaca,ovo sto je do sad uradjeno je vrlo dobro,pa vi Terzu pljujte kolko hocete.Sto se tice klubova tipa TSC za svaku pohvalu,svi bi trebali.u unutrasnjosti da imaju slicne stadione,samo to jos vise povecava sanse Zvezde da ih dobija u gostima lakse,jer su se do sad mucili po oranicama ,ovako cemo ladno.puniti na novim.stadionima.Sve koji kritikuju Zvezdu ,moram reci iako sam Zvezdas i Partizan ,da nije ova dva kluba ne bi niko od nasih klubova ni vidio Evropu ,vidjecemo.taj TSC u Evropi ,kao.uostalom i Vojvodina,Radnicki,Cukaricki ispadaju tamo.od nekih amtera, a mogli smo ladno imati koef.sad bolji.od Kipra i Hrvatske.Ajmo u cosak ,kad napravite nesto.u Evropi javite se !Dosta vise!
    (pedja, 13. april 2021 22:14)

    # Link komentara

  44. Pedja. Znas li koliko b. Topola ima stanovnika?
    (mexes, 13. april 2021 20:48)

    Oko 85000.
    Malo manje od Srnte.
    (Fudbaler, 13. april 2021 22:13)

    # Link komentara

  45. @ МАРКО Т. - Много тога се гради углавном да би се неки "уградили" и "опрали новац". Бићу слободан па ћу рећи да то раде чак и кад граде вјерске објекте. Нек ми Бог опрости.
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 13. april 2021 22:06)

    # Link komentara

  46. Kompletan fudbal u Srbiji treba rasturiti u parčiće pa ako nikne novi nikne a ako ne i nije neka šteta.
    Ovaj sadašnji je leglo svega najgoreg u Srbiji. Pre svega gospoda fudbaleri da se izjasne jesu li profesionalci ili amateri. Ako su profi zašto traže moje pare iz budžeta a ako su amateri zašto pare uzimaju neki menadžeri koji dve pismene rečenice ne mogu da sastave. Deca koja bi da treniraju fudbal moraju da plaćaju treninge a ološ uzima pare iz budžeta. Dakle i JNA i Marakanu poravnati i prodati. Blizanci mogu na neke ledine 30 km od centra i tako za bolje i nisu. Moje pare za sport dajte nekoj deci čiji roditelji nemaju para za mito trenerima , treninge i opremu. Ako to uradite sutra za 20 godina možda opet vidimo dobar fudbal i Srbiji i momke koji igraju srcem kao nekada.
    (Rob Sinji, 13. april 2021 22:00)

    # Link komentara

  47. Mađari ga grade pa će ljudski da izgleda. A ne ko naši, kao grade stadion u Nišu, naprave tri tribine, a na zapadnoj strani ostave ono ruglo. U Jagodini nedovršena južna tribina, koja je kao i istočna ostala nenadkrivena, iako je prema projektu trebala da bude nadkrivena. Prave stadion u Čačku, naprave dve tribine, a ostave one dve stare, raspale. Jedino su stvarno ljudski napravili stadion Metalca u Gornjem Milanovcu i fino je sređen onaj u Užicu...
    (Del Piero#10, 13. april 2021 20:15)

    Veoma lepo zapažanje. Ja bih da ti postavim i pitanje:

    Šta misliš, zašto su ostali nedovršeni?
    Imaš pravo samo jednom odgovoriti.
    (naši džepovi su bili prazni, a sad su puni, 13. april 2021 20:43)

    To je retoričko pitanje...
    (Del Piero#10, 13. april 2021 21:57)

    # Link komentara

  48. Terzić zapostio sina u zvezdu. Vest?
    (King, 13. april 2021 21:54)

    # Link komentara

  49. Konačno i u Bačkoj Topoli da grane ; u poslednjih 30 god samo je kriminalac Jerković prao pare gradivši gradske nakaze. Ovo obećava.
    Slažem se da madjarski predsednik lepo pomaže svoje sunarodnike ovde na različite načine; i nama bi dobro došao neki podsticaj ; čisto da ne postanemo drugorazredni na svome.
    (Ana, 13. april 2021 21:52)

    # Link komentara

  50. A koliko Madjara igra za taj klub? Samo sam pitao.
    (Geza, 13. april 2021 21:41)

    # Link komentara

  51. Nadam se da ce se setiti i grofa Nikole Acanskog i dodeliti ime lozi ako ne i stadionu po njemu!
    Backa Topola zauvek!!!!
    (Drobac Slavisa, 13. april 2021 21:29)

    # Link komentara

  52. Velika ulaganja Mađarske države u "Južnu oblast" (kako je oni krste, na zvaničnom dokumentu), u sklopu toga je i projekat FK TSC i izgradnja sportskog centra.
    (Palenta, 13. april 2021 21:23)

    # Link komentara

  53. @ ЂОЛЕ - Искорјењивање криминала у спорту је кључ напретка нашег фудбала. Прво то па онда све остало.
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 13. april 2021 21:23)

    # Link komentara

  54. Сви клубови у Србији који нису Титови близанци, једину шансу да изграде стадион имају ако се представе Орбану као Мађари.
    Овде закона о спорту неће бити до 24. века.
    (Срећна Нова 1945., 13. april 2021 21:14)

    # Link komentara

  55. Završava se uz pomoć vlade Madjarske, da se gradi uz pomoć naše vlade ne bi bio zavrsen do kraja decenije
    (mica, 13. april 2021 21:10)

    # Link komentara

  56. Madjar je za nas druga planeta. Vanzemaljac.
    Kada je Žarko zečević mogao podići stadion , reketirali ga od strane države (to se danas zna) i sve propalo. No, to je već Srbin. Zato smo mi u močvari, a Madjarska za nas nedostižna u narednih 50-100 godina.
    Ynam da je ovo u Bačkoj, ali znamo ko je vlasnik.
    Pogledajte jedan OFK Beograd gde je stigao, posle Terze madjije. Pogledajte onaj zmijarnik na kome se igra fudbal, pa skoro u centru Beograda.
    O ruinama Zvezde i Partizana necu da pricam.
    Dinamo gradi stadion za 35.000 ljudi i koštaće 60 miliona evra. Duh hoće nacionalni stadion za 50 hiljada ljudi )znači samo 15 hiljada više) , a koštaće 250 miliona evra...!!!!!!!!!! Znači stadion po kapacitetu veći 50%, a cena veća 4X i nešto jače. HOROR...
    (Marko T., 13. april 2021 21:04)

    # Link komentara

  57. Zbog takvih kao ti koji uvek traze prvo uspeh pa tek onda misle da u taj uspeh treba uloziti i jeste nam tako kako je. Da bi poceli neke uspehe da postizemo u tom fudbalu za pocetak bi trebali te stadione da sredimo, kapiras logiku.
    (333, 13. april 2021 20:25)

    Da, ja sam kriv za stanje fudbala u srbiji.
    (444, 13. april 2021 20:54)

    # Link komentara

  58. Najveći problem našeg fudbala, pored infrastrukture i korupcije su sudije. Dok sudije ne budu naterale naše fudbalere da igraju fudbal, oni ga neće ni igrati nego će dok god mogu, padati i tražiti faul i onda odmarati. Pogledajte večeras PSG-Bayern. Jedan vuče loptu, drugi ga jaše, ovaj se gradi, bori, traži rešenje i dobar pâs. Naši se osvrću i čekaju da ih samo neko pipne, da se malo nasloni na njjega i odmah pada, a sudija umesto da odmahne rukom i pokaže da neće tolerisati tu metiljavost i prenemaganje, on svira faul. Onda prođe 45sekundi dok neko ne izvede taj udarac i doda nekom loptu, a taj neko je zagradi i čim mu priđe neko - padne i eto novog predaha za sve. Svaki skok, vazdušni duel je faul. Kada sudije te gluposti ne bi svirale, a za prave, nepotrebne faulove davale kartone, fudbal bi morao da se igra i razlika bi bila ogromna.
    (STRUČNI KONSULTANT, 13. april 2021 20:53)

    # Link komentara

  59. Ovoliki objekat, a kapacitet za samo 4.500 gledalaca? Jednog dana ce mozda da se kaju sto nisu kad su vec radili kapacitet povecali na 10.000 gledalaca.
    (Eugen, 13. april 2021 20:53)

    # Link komentara

  60. Stalno izlaze naslovi o nekim velelepnim stadionima, a realnost je da su jadni. Ovaj izgleda kao velika garaža za kombajne i druge poljoprivredne mašine. Arhitektura nam je jeziva, prejadna.
    (Globtroter, 13. april 2021 20:18)

    Sa obzirom na tvoje "ime" ja ti predlazem da malo putujes i vidis arihtekturu po evropi i svetu. A obidji i pokoji stadion usput.
    (ha ya, 13. april 2021 20:51)

    # Link komentara

  61. stadion je bombonica, realno veci im ni ne treba, taman po meri..
    (deda, 13. april 2021 20:50)

    # Link komentara

  62. ima li smisla graditi u Srbiji ogrezloj u kriminalu stadione kada je prvenstvo namesteno, kada se sve unapred zna....
    (Pravda za narod, 13. april 2021 20:22)

    po tebi onda kada je otkriven Kalcopoli u Italiji,trebalo je sve stadione srusiti jel tako? Ajde prestanite vise da mesate babe i zabe.
    (Pravda nego sta, 13. april 2021 20:48)

    # Link komentara

  63. Pedja. Znas li koliko b. Topola ima stanovnika?
    (mexes, 13. april 2021 20:48)

    # Link komentara

  64. Orban ozbiljno ulaze u Madjare u regionu.Nije slucajno Tsc ojacao toliko i ne otvaraju slucajno madjarske firme fabrike po Senti,Beceju,Subotici.Treba po istom principu delovati kada je rec o ulaganju u srpski narod na Balkanu.
    (kont, 13. april 2021 20:27)

    Tacno.Nije nimalo slucajno sto je nove stadione izgradio ili gradi po susednim drzavama gde je madjarski zivalj. U Osijeku,Backoj Topoli,Dunajskoj Stredi,dakle Hrvatska,Srbija,Slovacka plus uskoro krece i u Rumuniji.
    (Tako kolac, 13. april 2021 20:47)

    # Link komentara

  65. Ovo za koridu?
    (empty straw, 13. april 2021 20:45)

    # Link komentara

  66. Lepo, svaki grad treba po jedan takav. Stadioni su nam ruglo, a nalaze se u centru grada!
    (Miki, 13. april 2021 20:44)

    # Link komentara

  67. Mađari ga grade pa će ljudski da izgleda. A ne ko naši, kao grade stadion u Nišu, naprave tri tribine, a na zapadnoj strani ostave ono ruglo. U Jagodini nedovršena južna tribina, koja je kao i istočna ostala nenadkrivena, iako je prema projektu trebala da bude nadkrivena. Prave stadion u Čačku, naprave dve tribine, a ostave one dve stare, raspale. Jedino su stvarno ljudski napravili stadion Metalca u Gornjem Milanovcu i fino je sređen onaj u Užicu...
    (Del Piero#10, 13. april 2021 20:15)

    Veoma lepo zapažanje. Ja bih da ti postavim i pitanje:

    Šta misliš, zašto su ostali nedovršeni?
    Imaš pravo samo jednom odgovoriti.
    (naši džepovi su bili prazni, a sad su puni, 13. april 2021 20:43)

    # Link komentara

  68. Šta Niče?
    (Ayala, 13. april 2021 20:42)

    # Link komentara

  69. Nekadašnji FK AIK iz Bačke Topole je bio drugoligaš u bivšoj SFRJ osamdesetih godina i tadašnji stadiončić nije bio tako loš. Kao bombonica. Ovaj će biti malo bolji. Kao napolitankica.
    (Siniša Milosavljević, 13. april 2021 20:41)

    # Link komentara

  70. To je trebalo da se napravi sa vise mesta. Bar sa 10000.
    (Pedja, 13. april 2021 20:38)

    # Link komentara

  71. A to zbog svih uspeha sto smo postigli u fudbalu ?
    (222, 13. april 2021 20:12)

    Kakav smisao ima tvoj "duhoviti" komentar? Da li si uopšte ušao u vest, ne verujem. Stadion nema veze sa državom Srbijom. Izgrađeno od donacija mađarske vlade kao podrška lokalnom, većinskom mađarskom stanovništvu.

    Lepa sportska i životna priča. Ko ne ume da pohvali i čestita ne bi ni trebao da pametuje. Kamo sreće da to i u Subotici urade u neko dogledno vreme ali, neće.
    (Su, 13. april 2021 20:36)

    # Link komentara

  72. Sjajna vest,makar neki korak napred u nasem fudbalu. Sta je sa drugim projektima? U Zajecaru se krenulo, u Leskovcu i Loznici su sreseni stari stadioni ali se jos nije krenulo sa gradnjom. Sta je sa Suboticom,Vranjem i Kraljevom? Sta je sa najavom da ce u Krusevcu da se nadogradi istocna tribina i stavi krov na ceo stadion? Sta je sa Novim Sadom i Kragujevcem gde su najavljeni prvo novi stadioni a onda rekonstrukcije postojecih? Koliko znam gradi se i u na Senjaku,Graficar. Zna li neko nesto iz svojih gradova dokle se doslo i sta se desava sa svim tim planovima? Inace,kad bi prvi put u zivotu nam ispunili obecanja i izgradili sve sto su najavili do 2025.godine bi imali 15-ak modernih stadiona u Srbiji plus Nacionalni,uz naravno postojecu Marakanu i JNA koju bi trebalo malo rekonstruisati.Sportski pozdrav!
    (Vinettu, 13. april 2021 20:35)

    # Link komentara

  73. Nešto slično niče i u Arilju, mada s obzirom koliko dugo se gradi, verovatno mnogooo veće.
    (Milan, 13. april 2021 20:32)

    # Link komentara

  74. Orban ozbiljno ulaze u Madjare u regionu.Nije slucajno Tsc ojacao toliko i ne otvaraju slucajno madjarske firme fabrike po Senti,Beceju,Subotici.Treba po istom principu delovati kada je rec o ulaganju u srpski narod na Balkanu.
    (kont, 13. april 2021 20:27)

    # Link komentara

  75. Čeka se Lalat.
    (Zeleni Zub, 13. april 2021 20:27)

    # Link komentara

  76. A to zbog svih uspeha sto smo postigli u fudbalu ?
    (222, 13. april 2021 20:12)

    Zbog takvih kao ti koji uvek traze prvo uspeh pa tek onda misle da u taj uspeh treba uloziti i jeste nam tako kako je. Da bi poceli neke uspehe da postizemo u tom fudbalu za pocetak bi trebali te stadione da sredimo, kapiras logiku.
    (333, 13. april 2021 20:25)

    # Link komentara

  77. Кад ће никнути мања(од 10 клубова) и квалитетнија лига?
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 13. april 2021 20:23)

    # Link komentara

  78. ima li smisla graditi u Srbiji ogrezloj u kriminalu stadione kada je prvenstvo namesteno, kada se sve unapred zna....
    (Pravda za narod, 13. april 2021 20:22)

    # Link komentara

  79. eto jos samo stadion i sve ce procvetati u backoj topoli.
    (objavite mi vise neki komentar, 13. april 2021 20:22)

    # Link komentara

  80. Bez tribina !
    (BG, 13. april 2021 20:20)

    # Link komentara

  81. Infrastruktura je kljuc napretka naseg fudbala,i to ko ne razume taj ne razume nista u fudbalu. Da,naravno,nece se na novim stadionima u Srbiji zaigrati fudbal na nivou Premijer lige,niti ce Ronaldo i Mesi ovde zbog toga hteti da dodju,odmah da sasecem one zlonamerne. Poenta je u tome da na novim sredjenim terenima,adekvatnim modernim pokrivenim tribinama se celokupna atmosfera menja. Nije isto kada pravite sprint kraj aut linije iza koje se nalazi metalna ograda a iza koje se opet nalaze krave na ispasi i kada je iza te aut linije moderna i sredjena tribina sa stolicama i krovom! Sredjeniji stadioni, bolji tereni jednako bolji,tecniji i atraktivniji fudbal za bar 20-30% a to mnogo znaci za pocetak. Zato nam je uslov svih uslova da liga napreduje u tehnickom smislu,bolja infrastruktura. Naravno,za nase uslove,stadioncici od po 5-10.000 kapaciteta u proseku po superligasima su idealni. Izuzetak su samo najveci klubovi i najveci gradovi poput Novog Sada,Nisa,Kragujevca i slicno gde su potrebni stadiono po 15-ak do 20 hiljada. Bilo bi od ogromne vaznosti da se izgradi svih 6 najavljenih novih stadiona po Srbiji kao i da se nekoliko rekonstraise,poput Krusevca. Beogradski klubovi su takodje tu rak-rana. Negde sam nasao da Cukaricki na leto krece sa pokrivanjem istocne,prosirenjem i pokrivanjem zapadne i izgradnjom juzne tribine,sto je odlicno. Klubovi poput Rada su sramota naseg fudbala,i onaj pasnjak sa magacinom gde se igra nije dostojan ni 10.amaterske lige Zapad.
    (Djole, 13. april 2021 20:20)

    # Link komentara

  82. E, ovo je vest i to prava. Stadiončić kao bonbona, svetski a naš. Nadam se da će se nastaviti ulagati i u ekipu i da će se tu igrati međunarodne utakmice.
    Obavezno dolazim na otvaranje, pogotovo što sam iz Bačke.

    Valjda je ovo ozbiljnija priča od one s dvoranom Milenijum u Vršcu. Najmodernija hala u državi a nema vrhunski košarkaški klub koji bi tamo igrao.
    (Znate, ovo nije maketa., 13. april 2021 20:20)

    # Link komentara

  83. Stalno izlaze naslovi o nekim velelepnim stadionima, a realnost je da su jadni. Ovaj izgleda kao velika garaža za kombajne i druge poljoprivredne mašine. Arhitektura nam je jeziva, prejadna.
    (Globtroter, 13. april 2021 20:18)

    # Link komentara

  84. Lijepo,svaka čast!
    (DrMi, 13. april 2021 20:15)

    # Link komentara

  85. Mađari ga grade pa će ljudski da izgleda. A ne ko naši, kao grade stadion u Nišu, naprave tri tribine, a na zapadnoj strani ostave ono ruglo. U Jagodini nedovršena južna tribina, koja je kao i istočna ostala nenadkrivena, iako je prema projektu trebala da bude nadkrivena. Prave stadion u Čačku, naprave dve tribine, a ostave one dve stare, raspale. Jedino su stvarno ljudski napravili stadion Metalca u Gornjem Milanovcu i fino je sređen onaj u Užicu...
    (Del Piero#10, 13. april 2021 20:15)

    # Link komentara

  86. Realno bi svaki grad trebao da sagradi jedan ovakav stadion. Ne treba nikom više od 5 hiljada mesta.
    (Avenger, 13. april 2021 20:15)

    # Link komentara

  87. selendra,al ajde.
    (nikola, 13. april 2021 20:14)

    # Link komentara

  88. Već viđeno...ništa od toga.
    (sitni glodar, 13. april 2021 20:13)

    # Link komentara

  89. Bravo svaka cast! Da je vise ovakvih klubova i stadiona. Treba graditi male stadione sa 5-15 hiljada mesta u zavisnosti od velicine grada u kom se klub nalazi i fokusirati se da tereni budu moderni.
    (Lacarak City, 13. april 2021 20:12)

    # Link komentara

  90. Lep stadion,13 miliona za madjare nije ništa.... Tamo su napravili odlične stadione....
    (misa87, 13. april 2021 20:12)

    # Link komentara

  91. A to zbog svih uspeha sto smo postigli u fudbalu ?
    (222, 13. april 2021 20:12)

    # Link komentara

  92. I u Hrvatskoj nicu,otpad betoni sa Poljuda i Maksimira :D
    (:D, 13. april 2021 20:12)

    # Link komentara

  93. Prije neki tjedan bio je tekst na jednome hrvatskome portalu,kako će u Srbiji za 3-4 godine bit oko 10 novih stadiona i kako je već počela gradnja nekoliko ih. I baš su tu prikazali sliku ovoga u Bačkoj Palanci. Znam da se i taj kao i Pampas u Osijeku gradi uz obilatu pomoć mađarskih donacija,ali u Hrvatskoj osim toga u Osijeku ne planira se ništa. Ono za Dinamo je laž kao i posljednjih 20 godina što su lagali da će praviti Dinamu stadiona pa ništa. Lijepo je rekao Lovren,tek kada Srbi izgrade stadione,izgradit ćemo iz povijesnih kompleksa i mi,do tada ne vrijedi ni što smo svjetski doprvaci. Tak da hvala susjedi što nam gradnjom vaših stadiona pomažete da i mi možda nešto dobijemo!
    (Domagoj, 13. april 2021 20:09)

    # Link komentara