Subota, 10.04.2021.

09:15

Levin prozivao Bogdanovića: Ne možeš da me čuvaš VIDEO

Bogdan Bogdanović i Zek Levin vodili su vrlo zanimljive duele u meču Atlanta Hoksa i Čikago Bulsa.

Izvor: SS

Levin prozivao Bogdanoviæa: Ne možeš da me èuvaš VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

Danilo.

pre 3 godine

Kakvi su ostali kad glavnom saspe covek za 24 minuta 39 poena u facu? I to neki no nejm igrac koji bi pre 10ak godina igrao u razvojnoj ligi kada je kvalitet u pitanju
(vaxilar, 10. april 2021 10:11)

LaVin bi igrao razvojnu ligu? Al pratis NBA svaka cast

Goran

pre 3 godine

gledao dok nije počeo Denver, daleko je Bogi od iole dobrog defanzivca, ali ruku na srce nije ga on uopšte ni čuvao u ovom napadu sa snimka ga preuzeo, a u 1/2 Lavina niko nije mogao da sačuva, 39 poena, za 3 6/7 i za dva je imao samo dva promašaja do poslednja dva šuta, na kraju odgledah kraj dok je u denveru bilo poluvreme i tad jedva ubaci u poslednjem minutu sut za 50 poen. Ove godine ga gledah 7-8 utakmica, igra odlično, fantastični procenti, velik je, jak, brz, ne komplikuje kao recimo marej da uzima sulude suteve iz okreta da se bacaka igra dečko racionalno, navijam za taj trejd marej lavin sa njim bi odbrana denvera postala čelična.

zhol

pre 3 godine

Sta bre nije u redu s ljudima? Komentari puni radosti sto je Bogdan "primio 50 poena", pri tom je preko Bogdana islo ja mislim 10 maks, racunajuci i onu ludacku trojku.

Bogdan Bogdanovic igra jako dobru odbranu, ima sut za 3 oko 39% posto, sto je odlicno, svaki put igra odlicno za reprezentaciju, i usput, ne, nije imao 70+ slobodnih bacanja kad je zvezdi ubacio 123 poena, nego nekih 40-ak, pri tom ga je cuvao Lazic inace poznat po neznosti, koji se pritom ni sam nije zalio na broj bacanja, nego je lepo covek rekao da nije mogao da ga cuva.

To su cinjenice, lako proverljive. E sad, sto to smeta uznemirujuce velikom broju... pa nazvacu te osobe ostrascenim navijacima da ne bih rekao neku uvredljivu rec, to samo govori o njima.

zhol

pre 3 godine

Ja znam kad je mene prozivala razredna da odgovaram na času, inace stvatno ne razumem sta znaci rec prozivati u ovom slucaju i gde ga je to Lavin prozvao,jel na razglasu? 
(Jagodic.Kistanje., 10. april 2021 11:36) 

Verujem da ima i glupljih komentara od ovoga ali ja ih nisam video. Scaka ti cast. Mi u gradu kazemo "isprozivao" i znamo sta znaci taj izraz.
(Petar, 10. april 2021 12:30)

Ja verujem da ima i glupljih ljudi od tebe pa da vam svima pojasnim. Ovo je naslov u novinama,i novine moraju da postuju pravila srpskog jezika. Stvar je u tome sto ta rec ne postoji u pravopisu u tom znacenju, u slengu ulicnom da,i ako se navodi kao takva mora bar da bude pod navodnicima.
(Jagodic.Kistanje., 10. april 2021 15:18)

U nacelu se slazem s tobom, ali ovo je sportski odeljak, danas je trend da se generalno tolerise sleng u toj kategoriji.

веверица

pre 3 godine

зезање. добро је ово. да се види да је играчима стало. превише је у нба постало као да никоме није стало, него оно, кежуал, жицкају тројке, оверавају, смеју се...
додуше није ни чудо у овом ритму утакмица. да се кидају нико не би здрав догурао до плејофа. и овако се једва сакрпе. од претходних 10 плејофова 8 су решиле повреде.

Siniša

pre 3 godine

Ja stvarno ne znam zašto ljudi ne pogledaju sažetke svih 50 poena Lavina ako vec nisu gledali utakmicu. Bogdan ga je čuvao u samo 2 napada kad je poentirao, znaci 5 poena je dao kad ga je Bogdan čuvao. I ono što je tad izgovorio na snimku Lavine mislio je na celu ekipu Atlante pred kraj prvoga citiram "Ne može da me uhvatite". Kod nas odmah naslov Levin prozivao Bogdana. Ja sam gledao celu utakmicu i čuvao ga je Kevin Huerter pogotovo u prvom poluvremenu kad je zabio 30+ poena. Na kraju je zabio samo 7 poena u poslednjoj četvrtini i izgubili su baš tad utakmicu, i to dovoljno govori koliko si sportista, hvališ se solo poentiranju, i misliš da si najbolji, a ekipa ti izgubi. Isto tako ne razumem ljude što ne vole Bogdana i stalno kritikuju kad ne ide šut. Pa zadnjih 6 utakmica pre ove je imao prosek 22 poena, iz igre 49% za 3 poena 54%. Evo ja sam Zvezdaš od malih nogu sinu sam dao ime Bogdan baš zbog našeg košarkaša i pratim sve utakmice Atlante jel ima izrazito lep šut i igra srcem za reprezentaciju Srbije. Kakve veze dal je Zvezdaš ili Partizanovac. Al sve mi je jasno ko smo mi balkanci kad pljujemo po Novaku kad ga ne ide, a otvara škole, vrtiće, kupuje medicinsku opremu za lečenje našeg naroda. Čovek je sve svojim radom odricanjem postigao isto kao i Bogdanović, Bjelica, Divac, Stojaković, Jokić ili bilo koji sportista. Ljudi budete fer i poštujte nečiji rad. Mala smo zemlja, a ipak među velikima u svetu.

Jagodic.Kistanje.

pre 3 godine

Ja znam kad je mene prozivala razredna da odgovaram na času, inace stvatno ne razumem sta znaci rec prozivati u ovom slucaju i gde ga je to Lavin prozvao,jel na razglasu? 
(Jagodic.Kistanje., 10. april 2021 11:36) 

Verujem da ima i glupljih komentara od ovoga ali ja ih nisam video. Scaka ti cast. Mi u gradu kazemo "isprozivao" i znamo sta znaci taj izraz.
(Petar, 10. april 2021 12:30)

Ja verujem da ima i glupljih ljudi od tebe pa da vam svima pojasnim. Ovo je naslov u novinama,i novine moraju da postuju pravila srpskog jezika. Stvar je u tome sto ta rec ne postoji u pravopisu u tom znacenju, u slengu ulicnom da,i ako se navodi kao takva mora bar da bude pod navodnicima.

Cinjenice

pre 3 godine

Kakav je igrač Bogdan je pokazao amerima na Sp gde mu ništa niko nije mogao. Skoro 40 poena protiv Tejtuma, Micela, Smarta, Brauna, Herisa, Wajta...

sonko

pre 3 godine

Svojih prvih 28 poena uglavnom je postigao preko Hertera koji ga je i čuvao,i koji inače nije loš defanzivac, čak, sasvim dobar. Dosta toga nije ni bilo moguće braniti, odnosno odrađena je korektna defanziva, ali... Nešto malo je ubacio i preko Snela,imao je i 1 kontru.u tom periodu niti jedan poen preko Bogdanovića. "Trojka" za 31. poen ide preko Bogdanovića ("zapinjanje" u bloku). Bogdan ga do tada nije ni čuvao, niti je ovaj bio u njegovoj "zoni odgovornosti". Bogdan je bio zadužen za Patrika Vilijamsa, a taj se nije video celu utakmicu (26 min-4p.).Ipak, uspeo je Bogdan u 1/4 da zzalepi 1 "bananu" Lavinu (“mučki” s leđa 😸) Možda, i za to ona reakcija kod njegovog poslednjeg ubačaja u 1/2, trojka pored Bogdanovića, za 39 p. Usput je izgubio 1 loptu, združeno Hil I Bogdan. I, to bi bilo to što se tiče defanzivnog duela Bogdan-Lavin u 1/2...2 ubačena šuta Lavina i 1 izgubljena lopta, i 1 Bogdanova "blokada". Drugo poluvreme je več bila druga priča, stavila ga je Atlanta u "mali džep"…dobra odbrana kombinovano Herter, Bogdan, Snel…a na obuču ga je čekao Kapela....u 3/4 samo 2 ubačaja iz igre i 1 slobodno..malo je i šutirao..jedno vreme ga je čuvao i Bogdanović...u 4/4 (šut 3/9) tu već nije ni bio neki faktor. Prvo poluvreme šut 13/19, drugo 5/12. Lepo je što su se igrači Atlante u poslednjem napadu na utakmici “sklonili” da može poentirati za svoj 50. poen.

MethodManWu

pre 3 godine

NBA je toliko htela da napravi zvezdu od Levina sa onim poklonjenim titulama u zakucavanja da je to smešno. Znam samo da gde on igra kao glavni igrač tu plej ofa nema.
(sprivel, 10. april 2021 12:42)
Apsolutno si upravu. Klasični nabijač statistike koji pri tom uopšte ne igra odbranu.

panter pudlica

pre 3 godine

Vredjas bez izuzetka i sportiste ovde, kao i ljude koji komentarisu godinama unazad. I sad si dosao meni da moralises? Prvo da se izvinis svima, a onda se cujemo da diskutujemo o tome kako se ja ponasam.
(vaxilar, 10. april 2021 12:47)

Ti si prijatelju nešto opasno sanjao. Nikada ni jednog našeg sportistu nisam uvredio niti mi je palo na pamet tako nešto. Ljude koji normalno komentarišu takođe, a nisam ni vas koji ne umete ni jedan normalan komentar da sastavite osim hejtovanja i pljuvanja, pogotovo domaćih sportista. E sad, što ti nisi sposoban da ukapiraš repliku na komentar i da to shvatiš kao uvredu, to je već neka druga priča.
Nemam ja šta sa tobom da se čujem, jer nemam šta da diskutujem sa osobom koja sve što zna je da omalovažava, pogotovo domaće sportiste. Od mene takav komentar nikada nećeš naći da pljujem po našim sportistima, bez obzira za koga su igrali, pa makar i za zvezdu. Pogotovo tebi da se izvinim niti želim, niti imam zbog čega. Jakaleđaslabaleđa-anđeličivari...

Đole

pre 3 godine

Ko je gledao utakmicu video je da je Bogdan u odbrani opet bio najbolji posle Kapele. Lavina je čuvao tek trećinu napada kada je trener Atlante na Zaku već promenio dva čuvara!
Drugo, Bogdan je imao 5 od 10 šut iz polja što je za bekove odličan rezultat, ali ga je pokvario šutom za 3 poena 0 od 4. Tih 50% šuta iz polja je bolji procenat nego što ga za tri i po godine ima u celoj NBA karijeri, jer se godinama vrti oko 45% a ako se pogleda poslenjih deset utakmica Bogi ima šut za 3 poena ukupno 50% a Badi Hild 39,0% ha,haaaaaa. Ako se pogleda cela sezona Bogi ima šut iz polja 45,2% a Hild 39,6% i za 3P Bogi cele sezone prosek 39,2% a Badi Hild 38,3% pa pričajte šta hoćete.

sprivel

pre 3 godine

NBA je toliko htela da napravi zvezdu od Levina sa onim poklonjenim titulama u zakucavanja da je to smešno. Znam samo da gde on igra kao glavni igrač tu plej ofa nema.

Mareje care sad je startuj

pre 3 godine

Ok. Posle ove partije, cak i ja koji sam uvek nekako mislio da je prevara od igraca, moram reci da je stvarno dobar ove sezone. Cak malo i gotivan postaje, i pored one kradje protiv A.Gordona na All Staru. Cela ekipa Bulsa je nekako gotivna.

zeleznik till i die

pre 3 godine

Nema vise namestene KLS lige gde mozes da zapretis neigranjem za reprezentaciju i dobijes 75 slobodnih bacanja.Sada te trpa ko stigne.
(Nemanja, 10. april 2021 11:45)

ahahaha predgrađe još boli 130 poena u plej ofu!!!

vaxilar

pre 3 godine

Ako smo dobro razumeli Grobare do sad Bogi Snajper ima sut 2/27 jer non stop kida u odbrani i glavni je defanzivac.

Kakvi su ostali kad glavnom saspe covek za 24 minuta 39 poena u facu? I to neki no nejm igrac koji bi pre 10ak godina igrao u razvojnoj ligi kada je kvalitet u pitanju
(vaxilar, 10. april 2021 10:11)

Evo ga ovaj "jaka leđa slaba leđa - anđeli čuvari "...
Umeš li ti bar jedan normalan komentar da sastaviš, a da nekoga ne omalovažavaš?
Ne, a?
To dovoljno tebi govori kakva si osoba...
(panter pudlica, 10. april 2021 10:35) # Link komentara


Vredjas bez izuzetka i sportiste ovde, kao i ljude koji komentarisu godinama unazad. I sad si dosao meni da moralises? Prvo da se izvinis svima, a onda se cujemo da diskutujemo o tome kako se ja ponasam.

Lyon Boy

pre 3 godine

Kad vec izvlacite iz konteksta,recite nam kako je Zach Lavin odigrao drugo poluvreme,gde ga je,uglavnom,cuvao upravo Bogdanovic.Uprvom poluvremenu je to,uglavnom bio Huerter.Timska igra,a ne soliranje.Da je trpao,trpao je.Dok je moglo.

Petar

pre 3 godine

Ja znam kad je mene prozivala razredna da odgovaram na času, inace stvatno ne razumem sta znaci rec prozivati u ovom slucaju i gde ga je to Lavin prozvao,jel na razglasu?
(Jagodic.Kistanje., 10. april 2021 11:36) 

Verujem da ima i glupljih komentara od ovoga ali ja ih nisam video. Scaka ti cast. Mi u gradu kazemo "isprozivao" i znamo sta znaci taj izraz.

Jagodic.Kistanje.

pre 3 godine

Ja znam kad je mene prozivala razredna da odgovaram na času, inace stvatno ne razumem sta znaci rec prozivati u ovom slucaju i gde ga je to Lavin prozvao,jel na razglasu?

aca

pre 3 godine

cini mi se da ljudi cesto potcenjuju igrace koji pobedjuju u zakucavanju, kao samo to znaju i nista vise. Levin, Gordon i Blejk Grifin su jako jako dobri igraci.

aca

pre 3 godine

Stavim više koševa Edwards,Brown,Wood,Morant,Vučević,Jokić,Levin i verovali ili ne stavim i Bogdana i sve prodje jedino snajper ne.
(KoRn, 10. april 2021 10:18)

evo sad ga zbog toga svi mrzimo.

"Dijagnosticar" Nis

pre 3 godine

Ovo je cisto greska trenera, sto je uopste dozvolio da fizicki limitiran Bogi cuva jednog Zek Levina. Sto bi se reklo, "gde ces kasikom na bager".
(Western Devil, 10. april 2021 11:03)
Ako nisi gledao utakmicu , ne komentarisi. Posto je dao 36 poena a na njemu se smenjivali skoro svi igraci Atlante, posto je bio nezaustavljiv, posle time out-a je usao Bogdan da ga cuva, a ovaj je preko njega dao jedan od najludjih koseva sinoc, zato mu je i rekao da ne moze da ga cuva, a preko Bogdana je dao najmanje poena, uostalom do kraja utakmice mozda jos 5-6,ali je zato pokopao Lu VILIJAMSA i Hertera.Gro poena je dao preko njih dvojice.

Western Devil

pre 3 godine

Ovo je cisto greska trenera, sto je uopste dozvolio da fizicki limitiran Bogi cuva jednog Zek Levina. Sto bi se reklo, "gde ces kasikom na bager".

Звездин весник

pre 3 godine

Malo "trash talk"-a, tipicno za nba, a realno i Lavin je drcan. Mora se negdje kurciti kad plej of-a nikad nije vidio
(bob, 10. april 2021 09:40)

"trash talk" би био да му је Левин увалио ову једну тројку па је кренуо да се курчи. Човек му је стрпао 50 поена, какав "trash talk" кад стварно не може да га чува.

KoRn

pre 3 godine

Stavim više koševa Edwards,Brown,Wood,Morant,Vučević,Jokić,Levin i verovali ili ne stavim i Bogdana i sve prodje jedino snajper ne.
(KoRn, 10. april 2021 10:18)

Sto ga nisi stavljao prethodne meceve dolazio je u + redovno :) ne moze uvek doci u +
(iritantni osmeh, 10. april 2021 10:42)
To je kao da promašim recimo Barselonu keca i ti mi kažeš što ih nisi igrao na predhodne utakmice kada su pobedjivali.Znaš da sam ja znao da ce on na predhodnim utakmicama da ulazi u više poena uložio bi kucu i sve što imam.Promašim neku utakmicu 3+ i javi se neki pametan i ono pa što ih nisi igrao 0-2?Pa nisam je si li ih ti igrao 0-2.A on kaže nisam.Pa šta mi ovde pametuješ?Svi pametni kada se utakmice završe.Znao sam da ce da dodje kec pa što ga nisi igrao ako si znao?

panter pudlica

pre 3 godine

Ako smo dobro razumeli Grobare do sad Bogi Snajper ima sut 2/27 jer non stop kida u odbrani i glavni je defanzivac.

Kakvi su ostali kad glavnom saspe covek za 24 minuta 39 poena u facu? I to neki no nejm igrac koji bi pre 10ak godina igrao u razvojnoj ligi kada je kvalitet u pitanju
(vaxilar, 10. april 2021 10:11)

Evo ga ovaj "jaka leđa slaba leđa - anđeli čuvari "...
Umeš li ti bar jedan normalan komentar da sastaviš, a da nekoga ne omalovažavaš?
Ne, a?
To dovoljno tebi govori kakva si osoba...

Petarfmp

pre 3 godine

Sad ce nam kosarkaski strucnjaci iz Zeleznika objasniti kako on nema pojma, a pri tom ga nisu ni gledali. Instant klub kao i navijaci.

Oskar de La Penja

pre 3 godine

da budemo jasni, nba igrace kad su u zoni ne moze niko da cuva. ni Bogdan nito bilo ko drugi na svijetu moze ovoliki talenat da odbrani 1 na 1. jednostavno fizicki je nemoguce.

a zek je pregotivan, malo underrated kao igrac jer su ga hajpovali na zakucavanjima, ali je klasa. u top 3 beka je lige sigurno, pored Bila. igra brutalno
(heisenberg, 10. april 2021 09:25)
Žemo prevod,ništa te nisam razumeo

vaxilar

pre 3 godine

Ako smo dobro razumeli Grobare do sad Bogi Snajper ima sut 2/27 jer non stop kida u odbrani i glavni je defanzivac.

Kakvi su ostali kad glavnom saspe covek za 24 minuta 39 poena u facu? I to neki no nejm igrac koji bi pre 10ak godina igrao u razvojnoj ligi kada je kvalitet u pitanju

stevo

pre 3 godine

Bogdan je inteligentan igrač koji igra za tim, a ne za statistiku.
Trebali su mu pokloniti loptu kada je postigao toliko koševa, sa potpisima 5-ke igrača Atlante. Na lopti da piše " you lost".:-)
Tako i Rođa " izdominira" protiv Novaka i na kraju dobije ajncer.

bob

pre 3 godine

Pogledajte highlights-e, nije ga Bogdan cuvao, tj. jeste jedan kratki dio meca. Najvise je izresetao Huerter-a, a preko Bogija je dao 2 trice (i to ne tako lake) i jos 3 za dva gdje je Bogdan ucestovao u odbrani (bilo da je cuvao njega ili preuzimanje). Znam da je Bogdan bio truba odbrani, ali to se dosta promijenilo, gledao sam 2-3 meca Atlante u poslednjih mjesec dana i to je sad druga prica. 3 ukradene lopte u 4. cetvrtini, zadnja tekma protiv Lejkersa. Vjerujte postoji razlog sto ga trener drzi 30+ minuta po utakmici, a lik uputi svega 5-6 suteva za citav mec i ekipa pobjedjuje. Ovo od sinoc malo stvara lazni utisak, jer prvo, Lavin je brutalan kad ga ide, tesko se brani i drugo nije njegov covjek, mada bi ga i on tesko cuvao

ak47

pre 3 godine

Koja mrznja :) zavist... a da niste gledali utakmicu...

Bogdan ga je samo u par navrata cuvao, uopste nije bio njegov igrac, ovo sto je preuzeo na snimku je bilo u fazonu sa basketa, pusti ga meni, malo je agresivnije usao u duel za standarde NBA i zato ga je prozvao. Inace Lavin ima sjajne atletske sposobnosti i nije cudno da ga 1 na 1 probija... ali ipak malo budite realni...

KoRn

pre 3 godine

Malo "trash talk"-a, tipicno za nba, a realno i Lavin je drcan. Mora se negdje kurciti kad plej of-a nikad nije vidio
(bob, 10. april 2021 09:40)
Bilo tipicno 80-tih i 90-tih i to ne malo nego malo više a danas ako popreko pogledaš igraca dobijaš tehnicku.

whitesnake

pre 3 godine

Bogi ga je poceo cuvati kada je ovaj vec imao ubacenih skoro 30 poena tako da vise od pola od tih 50 nije bilo preko njega... Ako je to uopste bitno. Treba nase da podrzavamo bez obzira na sve samo sto ovde bas ima ogranicenih glava...

panter pudlica

pre 3 godine

Za sve iskompleksirane pantere (kojih nije bilo dve nedelje na vestima o Bogiju, a znamo i zašto), nije ga samo Bogdanović čuvao, već su se menjala četvorica čuvara na njemu.
Bio je Levinov dan i niko ga ne bi sačuvao, a kamoli Bogdan. Pa čak ni spacijalac najbolji evroligaški - Lebranko...

severnjak

pre 3 godine

Prvo, nije bas da ga nije cuvao. Delili su se, a Bogdan je primio vise od 1/3 koseva koje je dao Lavin.
Drugo, Bogdan je dobar igrac, Lavin vanserijski. Ni mnogo bolji od Bogdana ne cuvaju Zaka tek onako.
Trece, jeste Bogdanu sut bio los, ali je on vise nego dobar suter, samo mu nije bilo vece. Samo cepaj Bogu ( da ne bude zabune, Zvezdas sam, i ne volim ga (Bogija)kao grobara, ali je nas i uvek gine za reprezentaciju, pa bi bilo besmisleno biti subjektivan i ostrascen ).

Under KV

pre 3 godine

Alooo Šabani, uhvatili ste se za ovu jednu akciju... Pa njega i nije Bogi cuvao, vec preuzimao kad su drugi ispadali!!!

Javljaju se ganferi da komentarišu nesto sto nisu ni gledali, a kad je Bogi standardno nabijao po 20+ poena u poslednjih 10 utakmica, nema ih nigde!!!

iritantni osmeh

pre 3 godine

Stavim više koševa Edwards,Brown,Wood,Morant,Vučević,Jokić,Levin i verovali ili ne stavim i Bogdana i sve prodje jedino snajper ne.
(KoRn, 10. april 2021 10:18)

Sto ga nisi stavljao prethodne meceve dolazio je u + redovno :) ne moze uvek doci u +

Mirko

pre 3 godine

I u čemu bi bio problem da Bogi odigra ovako a tim mu pobijedi? Znači uradi ono što u tom trenutku može i onoliko koliko može. Ali ne, kod nas u reprezentaciji Bogi i grupa građana, Bogi je taj.. Sad će se javiti partizanovci sa čuvenom 123 pričom, a želim reći samo jedno, Bogi nije ono za šta ga se predstavlja nije Lebron.. treba da igra svoju ulogu koju mu trenutak dozvoli. Angolu da natrpa ali sa USA, Argentinom, Francuzima... treba biti manje nadmen i više timski igrač, neka uči od Jokare

Under KV

pre 3 godine

Stavim više koševa Edwards,Brown,Wood,Morant,Vučević,Jokić,Levin i verovali ili ne stavim i Bogdana i sve prodje jedino snajper ne.
(KoRn, 10. april 2021 10:18)

Ahahaha, bas mi te žao. Zbog ovog "snajper" mi je posebno drago.

Zoran

pre 3 godine

Jasno je kao dan,boljeg od sebe mrzis i zavidis mu, slabijeg sazaljevas.

Da se ne trudite dzabe da pljujete i dalje, samo se razotkrivate, iako se krijete iza raznih imena.

iritantni osmeh

pre 3 godine

Levina kada ide niko ne moze da ga cuva kao ni Durenta ni Stef Karija ni gomilu drugih, s tim sto kad neide Levina on povuce ekipu u ponor samo tako dok Durent i ostali to osete i okrenu se skokovima asistencijama a ovaj nestaje i kad ide i kad neide. I kako je moguce da igrac ubaci 50 poena uz odlicne procente drugi sledeci igrac u timu Vucevic isto ok partija i oni opet izgube, doduse bio je i sa druge strane Jang odlican u napadu

heisenberg

pre 3 godine

da budemo jasni, nba igrace kad su u zoni ne moze niko da cuva. ni Bogdan nito bilo ko drugi na svijetu moze ovoliki talenat da odbrani 1 na 1. jednostavno fizicki je nemoguce.

a zek je pregotivan, malo underrated kao igrac jer su ga hajpovali na zakucavanjima, ali je klasa. u top 3 beka je lige sigurno, pored Bila. igra brutalno

zvezdale

pre 3 godine

Snajper s Aliexpressa se vraća u formu, plus ga sada ponižava ko stigne, jer su svi shvatili kakva lakrdija od igrača je u pitanju.

Krsta

pre 3 godine

Rat je dobio Snajper 0/4 za 3 i 10 poena a čovek mu dao 50 poena. I posle se čudite što neko kaže da se forsira na silu Bogdan kao igrač.

heisenberg

pre 3 godine

da budemo jasni, nba igrace kad su u zoni ne moze niko da cuva. ni Bogdan nito bilo ko drugi na svijetu moze ovoliki talenat da odbrani 1 na 1. jednostavno fizicki je nemoguce.

a zek je pregotivan, malo underrated kao igrac jer su ga hajpovali na zakucavanjima, ali je klasa. u top 3 beka je lige sigurno, pored Bila. igra brutalno

iritantni osmeh

pre 3 godine

Levina kada ide niko ne moze da ga cuva kao ni Durenta ni Stef Karija ni gomilu drugih, s tim sto kad neide Levina on povuce ekipu u ponor samo tako dok Durent i ostali to osete i okrenu se skokovima asistencijama a ovaj nestaje i kad ide i kad neide. I kako je moguce da igrac ubaci 50 poena uz odlicne procente drugi sledeci igrac u timu Vucevic isto ok partija i oni opet izgube, doduse bio je i sa druge strane Jang odlican u napadu

ak47

pre 3 godine

Koja mrznja :) zavist... a da niste gledali utakmicu...

Bogdan ga je samo u par navrata cuvao, uopste nije bio njegov igrac, ovo sto je preuzeo na snimku je bilo u fazonu sa basketa, pusti ga meni, malo je agresivnije usao u duel za standarde NBA i zato ga je prozvao. Inace Lavin ima sjajne atletske sposobnosti i nije cudno da ga 1 na 1 probija... ali ipak malo budite realni...

stevo

pre 3 godine

Bogdan je inteligentan igrač koji igra za tim, a ne za statistiku.
Trebali su mu pokloniti loptu kada je postigao toliko koševa, sa potpisima 5-ke igrača Atlante. Na lopti da piše " you lost".:-)
Tako i Rođa " izdominira" protiv Novaka i na kraju dobije ajncer.

whitesnake

pre 3 godine

Bogi ga je poceo cuvati kada je ovaj vec imao ubacenih skoro 30 poena tako da vise od pola od tih 50 nije bilo preko njega... Ako je to uopste bitno. Treba nase da podrzavamo bez obzira na sve samo sto ovde bas ima ogranicenih glava...

severnjak

pre 3 godine

Prvo, nije bas da ga nije cuvao. Delili su se, a Bogdan je primio vise od 1/3 koseva koje je dao Lavin.
Drugo, Bogdan je dobar igrac, Lavin vanserijski. Ni mnogo bolji od Bogdana ne cuvaju Zaka tek onako.
Trece, jeste Bogdanu sut bio los, ali je on vise nego dobar suter, samo mu nije bilo vece. Samo cepaj Bogu ( da ne bude zabune, Zvezdas sam, i ne volim ga (Bogija)kao grobara, ali je nas i uvek gine za reprezentaciju, pa bi bilo besmisleno biti subjektivan i ostrascen ).

Under KV

pre 3 godine

Alooo Šabani, uhvatili ste se za ovu jednu akciju... Pa njega i nije Bogi cuvao, vec preuzimao kad su drugi ispadali!!!

Javljaju se ganferi da komentarišu nesto sto nisu ni gledali, a kad je Bogi standardno nabijao po 20+ poena u poslednjih 10 utakmica, nema ih nigde!!!

"Dijagnosticar" Nis

pre 3 godine

Ovo je cisto greska trenera, sto je uopste dozvolio da fizicki limitiran Bogi cuva jednog Zek Levina. Sto bi se reklo, "gde ces kasikom na bager".
(Western Devil, 10. april 2021 11:03)
Ako nisi gledao utakmicu , ne komentarisi. Posto je dao 36 poena a na njemu se smenjivali skoro svi igraci Atlante, posto je bio nezaustavljiv, posle time out-a je usao Bogdan da ga cuva, a ovaj je preko njega dao jedan od najludjih koseva sinoc, zato mu je i rekao da ne moze da ga cuva, a preko Bogdana je dao najmanje poena, uostalom do kraja utakmice mozda jos 5-6,ali je zato pokopao Lu VILIJAMSA i Hertera.Gro poena je dao preko njih dvojice.

Krsta

pre 3 godine

Rat je dobio Snajper 0/4 za 3 i 10 poena a čovek mu dao 50 poena. I posle se čudite što neko kaže da se forsira na silu Bogdan kao igrač.

bob

pre 3 godine

Pogledajte highlights-e, nije ga Bogdan cuvao, tj. jeste jedan kratki dio meca. Najvise je izresetao Huerter-a, a preko Bogija je dao 2 trice (i to ne tako lake) i jos 3 za dva gdje je Bogdan ucestovao u odbrani (bilo da je cuvao njega ili preuzimanje). Znam da je Bogdan bio truba odbrani, ali to se dosta promijenilo, gledao sam 2-3 meca Atlante u poslednjih mjesec dana i to je sad druga prica. 3 ukradene lopte u 4. cetvrtini, zadnja tekma protiv Lejkersa. Vjerujte postoji razlog sto ga trener drzi 30+ minuta po utakmici, a lik uputi svega 5-6 suteva za citav mec i ekipa pobjedjuje. Ovo od sinoc malo stvara lazni utisak, jer prvo, Lavin je brutalan kad ga ide, tesko se brani i drugo nije njegov covjek, mada bi ga i on tesko cuvao

Siniša

pre 3 godine

Ja stvarno ne znam zašto ljudi ne pogledaju sažetke svih 50 poena Lavina ako vec nisu gledali utakmicu. Bogdan ga je čuvao u samo 2 napada kad je poentirao, znaci 5 poena je dao kad ga je Bogdan čuvao. I ono što je tad izgovorio na snimku Lavine mislio je na celu ekipu Atlante pred kraj prvoga citiram "Ne može da me uhvatite". Kod nas odmah naslov Levin prozivao Bogdana. Ja sam gledao celu utakmicu i čuvao ga je Kevin Huerter pogotovo u prvom poluvremenu kad je zabio 30+ poena. Na kraju je zabio samo 7 poena u poslednjoj četvrtini i izgubili su baš tad utakmicu, i to dovoljno govori koliko si sportista, hvališ se solo poentiranju, i misliš da si najbolji, a ekipa ti izgubi. Isto tako ne razumem ljude što ne vole Bogdana i stalno kritikuju kad ne ide šut. Pa zadnjih 6 utakmica pre ove je imao prosek 22 poena, iz igre 49% za 3 poena 54%. Evo ja sam Zvezdaš od malih nogu sinu sam dao ime Bogdan baš zbog našeg košarkaša i pratim sve utakmice Atlante jel ima izrazito lep šut i igra srcem za reprezentaciju Srbije. Kakve veze dal je Zvezdaš ili Partizanovac. Al sve mi je jasno ko smo mi balkanci kad pljujemo po Novaku kad ga ne ide, a otvara škole, vrtiće, kupuje medicinsku opremu za lečenje našeg naroda. Čovek je sve svojim radom odricanjem postigao isto kao i Bogdanović, Bjelica, Divac, Stojaković, Jokić ili bilo koji sportista. Ljudi budete fer i poštujte nečiji rad. Mala smo zemlja, a ipak među velikima u svetu.

panter pudlica

pre 3 godine

Za sve iskompleksirane pantere (kojih nije bilo dve nedelje na vestima o Bogiju, a znamo i zašto), nije ga samo Bogdanović čuvao, već su se menjala četvorica čuvara na njemu.
Bio je Levinov dan i niko ga ne bi sačuvao, a kamoli Bogdan. Pa čak ni spacijalac najbolji evroligaški - Lebranko...

Petarfmp

pre 3 godine

Sad ce nam kosarkaski strucnjaci iz Zeleznika objasniti kako on nema pojma, a pri tom ga nisu ni gledali. Instant klub kao i navijaci.

Danilo.

pre 3 godine

Kakvi su ostali kad glavnom saspe covek za 24 minuta 39 poena u facu? I to neki no nejm igrac koji bi pre 10ak godina igrao u razvojnoj ligi kada je kvalitet u pitanju
(vaxilar, 10. april 2021 10:11)

LaVin bi igrao razvojnu ligu? Al pratis NBA svaka cast

zhol

pre 3 godine

Sta bre nije u redu s ljudima? Komentari puni radosti sto je Bogdan "primio 50 poena", pri tom je preko Bogdana islo ja mislim 10 maks, racunajuci i onu ludacku trojku.

Bogdan Bogdanovic igra jako dobru odbranu, ima sut za 3 oko 39% posto, sto je odlicno, svaki put igra odlicno za reprezentaciju, i usput, ne, nije imao 70+ slobodnih bacanja kad je zvezdi ubacio 123 poena, nego nekih 40-ak, pri tom ga je cuvao Lazic inace poznat po neznosti, koji se pritom ni sam nije zalio na broj bacanja, nego je lepo covek rekao da nije mogao da ga cuva.

To su cinjenice, lako proverljive. E sad, sto to smeta uznemirujuce velikom broju... pa nazvacu te osobe ostrascenim navijacima da ne bih rekao neku uvredljivu rec, to samo govori o njima.

aca

pre 3 godine

Stavim više koševa Edwards,Brown,Wood,Morant,Vučević,Jokić,Levin i verovali ili ne stavim i Bogdana i sve prodje jedino snajper ne.
(KoRn, 10. april 2021 10:18)

evo sad ga zbog toga svi mrzimo.

panter pudlica

pre 3 godine

Ako smo dobro razumeli Grobare do sad Bogi Snajper ima sut 2/27 jer non stop kida u odbrani i glavni je defanzivac.

Kakvi su ostali kad glavnom saspe covek za 24 minuta 39 poena u facu? I to neki no nejm igrac koji bi pre 10ak godina igrao u razvojnoj ligi kada je kvalitet u pitanju
(vaxilar, 10. april 2021 10:11)

Evo ga ovaj "jaka leđa slaba leđa - anđeli čuvari "...
Umeš li ti bar jedan normalan komentar da sastaviš, a da nekoga ne omalovažavaš?
Ne, a?
To dovoljno tebi govori kakva si osoba...

iritantni osmeh

pre 3 godine

Stavim više koševa Edwards,Brown,Wood,Morant,Vučević,Jokić,Levin i verovali ili ne stavim i Bogdana i sve prodje jedino snajper ne.
(KoRn, 10. april 2021 10:18)

Sto ga nisi stavljao prethodne meceve dolazio je u + redovno :) ne moze uvek doci u +

zvezdale

pre 3 godine

Snajper s Aliexpressa se vraća u formu, plus ga sada ponižava ko stigne, jer su svi shvatili kakva lakrdija od igrača je u pitanju.

Under KV

pre 3 godine

Stavim više koševa Edwards,Brown,Wood,Morant,Vučević,Jokić,Levin i verovali ili ne stavim i Bogdana i sve prodje jedino snajper ne.
(KoRn, 10. april 2021 10:18)

Ahahaha, bas mi te žao. Zbog ovog "snajper" mi je posebno drago.

zeleznik till i die

pre 3 godine

Nema vise namestene KLS lige gde mozes da zapretis neigranjem za reprezentaciju i dobijes 75 slobodnih bacanja.Sada te trpa ko stigne.
(Nemanja, 10. april 2021 11:45)

ahahaha predgrađe još boli 130 poena u plej ofu!!!

Mirko

pre 3 godine

I u čemu bi bio problem da Bogi odigra ovako a tim mu pobijedi? Znači uradi ono što u tom trenutku može i onoliko koliko može. Ali ne, kod nas u reprezentaciji Bogi i grupa građana, Bogi je taj.. Sad će se javiti partizanovci sa čuvenom 123 pričom, a želim reći samo jedno, Bogi nije ono za šta ga se predstavlja nije Lebron.. treba da igra svoju ulogu koju mu trenutak dozvoli. Angolu da natrpa ali sa USA, Argentinom, Francuzima... treba biti manje nadmen i više timski igrač, neka uči od Jokare

Oskar de La Penja

pre 3 godine

da budemo jasni, nba igrace kad su u zoni ne moze niko da cuva. ni Bogdan nito bilo ko drugi na svijetu moze ovoliki talenat da odbrani 1 na 1. jednostavno fizicki je nemoguce.

a zek je pregotivan, malo underrated kao igrac jer su ga hajpovali na zakucavanjima, ali je klasa. u top 3 beka je lige sigurno, pored Bila. igra brutalno
(heisenberg, 10. april 2021 09:25)
Žemo prevod,ništa te nisam razumeo

aca

pre 3 godine

cini mi se da ljudi cesto potcenjuju igrace koji pobedjuju u zakucavanju, kao samo to znaju i nista vise. Levin, Gordon i Blejk Grifin su jako jako dobri igraci.

Lyon Boy

pre 3 godine

Kad vec izvlacite iz konteksta,recite nam kako je Zach Lavin odigrao drugo poluvreme,gde ga je,uglavnom,cuvao upravo Bogdanovic.Uprvom poluvremenu je to,uglavnom bio Huerter.Timska igra,a ne soliranje.Da je trpao,trpao je.Dok je moglo.

sonko

pre 3 godine

Svojih prvih 28 poena uglavnom je postigao preko Hertera koji ga je i čuvao,i koji inače nije loš defanzivac, čak, sasvim dobar. Dosta toga nije ni bilo moguće braniti, odnosno odrađena je korektna defanziva, ali... Nešto malo je ubacio i preko Snela,imao je i 1 kontru.u tom periodu niti jedan poen preko Bogdanovića. "Trojka" za 31. poen ide preko Bogdanovića ("zapinjanje" u bloku). Bogdan ga do tada nije ni čuvao, niti je ovaj bio u njegovoj "zoni odgovornosti". Bogdan je bio zadužen za Patrika Vilijamsa, a taj se nije video celu utakmicu (26 min-4p.).Ipak, uspeo je Bogdan u 1/4 da zzalepi 1 "bananu" Lavinu (“mučki” s leđa 😸) Možda, i za to ona reakcija kod njegovog poslednjeg ubačaja u 1/2, trojka pored Bogdanovića, za 39 p. Usput je izgubio 1 loptu, združeno Hil I Bogdan. I, to bi bilo to što se tiče defanzivnog duela Bogdan-Lavin u 1/2...2 ubačena šuta Lavina i 1 izgubljena lopta, i 1 Bogdanova "blokada". Drugo poluvreme je več bila druga priča, stavila ga je Atlanta u "mali džep"…dobra odbrana kombinovano Herter, Bogdan, Snel…a na obuču ga je čekao Kapela....u 3/4 samo 2 ubačaja iz igre i 1 slobodno..malo je i šutirao..jedno vreme ga je čuvao i Bogdanović...u 4/4 (šut 3/9) tu već nije ni bio neki faktor. Prvo poluvreme šut 13/19, drugo 5/12. Lepo je što su se igrači Atlante u poslednjem napadu na utakmici “sklonili” da može poentirati za svoj 50. poen.

KoRn

pre 3 godine

Malo "trash talk"-a, tipicno za nba, a realno i Lavin je drcan. Mora se negdje kurciti kad plej of-a nikad nije vidio
(bob, 10. april 2021 09:40)
Bilo tipicno 80-tih i 90-tih i to ne malo nego malo više a danas ako popreko pogledaš igraca dobijaš tehnicku.

Jagodic.Kistanje.

pre 3 godine

Ja znam kad je mene prozivala razredna da odgovaram na času, inace stvatno ne razumem sta znaci rec prozivati u ovom slucaju i gde ga je to Lavin prozvao,jel na razglasu?

KoRn

pre 3 godine

Stavim više koševa Edwards,Brown,Wood,Morant,Vučević,Jokić,Levin i verovali ili ne stavim i Bogdana i sve prodje jedino snajper ne.
(KoRn, 10. april 2021 10:18)

Sto ga nisi stavljao prethodne meceve dolazio je u + redovno :) ne moze uvek doci u +
(iritantni osmeh, 10. april 2021 10:42)
To je kao da promašim recimo Barselonu keca i ti mi kažeš što ih nisi igrao na predhodne utakmice kada su pobedjivali.Znaš da sam ja znao da ce on na predhodnim utakmicama da ulazi u više poena uložio bi kucu i sve što imam.Promašim neku utakmicu 3+ i javi se neki pametan i ono pa što ih nisi igrao 0-2?Pa nisam je si li ih ti igrao 0-2.A on kaže nisam.Pa šta mi ovde pametuješ?Svi pametni kada se utakmice završe.Znao sam da ce da dodje kec pa što ga nisi igrao ako si znao?

Western Devil

pre 3 godine

Ovo je cisto greska trenera, sto je uopste dozvolio da fizicki limitiran Bogi cuva jednog Zek Levina. Sto bi se reklo, "gde ces kasikom na bager".

Cinjenice

pre 3 godine

Kakav je igrač Bogdan je pokazao amerima na Sp gde mu ništa niko nije mogao. Skoro 40 poena protiv Tejtuma, Micela, Smarta, Brauna, Herisa, Wajta...

Jagodic.Kistanje.

pre 3 godine

Ja znam kad je mene prozivala razredna da odgovaram na času, inace stvatno ne razumem sta znaci rec prozivati u ovom slucaju i gde ga je to Lavin prozvao,jel na razglasu? 
(Jagodic.Kistanje., 10. april 2021 11:36) 

Verujem da ima i glupljih komentara od ovoga ali ja ih nisam video. Scaka ti cast. Mi u gradu kazemo "isprozivao" i znamo sta znaci taj izraz.
(Petar, 10. april 2021 12:30)

Ja verujem da ima i glupljih ljudi od tebe pa da vam svima pojasnim. Ovo je naslov u novinama,i novine moraju da postuju pravila srpskog jezika. Stvar je u tome sto ta rec ne postoji u pravopisu u tom znacenju, u slengu ulicnom da,i ako se navodi kao takva mora bar da bude pod navodnicima.

Đole

pre 3 godine

Ko je gledao utakmicu video je da je Bogdan u odbrani opet bio najbolji posle Kapele. Lavina je čuvao tek trećinu napada kada je trener Atlante na Zaku već promenio dva čuvara!
Drugo, Bogdan je imao 5 od 10 šut iz polja što je za bekove odličan rezultat, ali ga je pokvario šutom za 3 poena 0 od 4. Tih 50% šuta iz polja je bolji procenat nego što ga za tri i po godine ima u celoj NBA karijeri, jer se godinama vrti oko 45% a ako se pogleda poslenjih deset utakmica Bogi ima šut za 3 poena ukupno 50% a Badi Hild 39,0% ha,haaaaaa. Ako se pogleda cela sezona Bogi ima šut iz polja 45,2% a Hild 39,6% i za 3P Bogi cele sezone prosek 39,2% a Badi Hild 38,3% pa pričajte šta hoćete.

panter pudlica

pre 3 godine

Vredjas bez izuzetka i sportiste ovde, kao i ljude koji komentarisu godinama unazad. I sad si dosao meni da moralises? Prvo da se izvinis svima, a onda se cujemo da diskutujemo o tome kako se ja ponasam.
(vaxilar, 10. april 2021 12:47)

Ti si prijatelju nešto opasno sanjao. Nikada ni jednog našeg sportistu nisam uvredio niti mi je palo na pamet tako nešto. Ljude koji normalno komentarišu takođe, a nisam ni vas koji ne umete ni jedan normalan komentar da sastavite osim hejtovanja i pljuvanja, pogotovo domaćih sportista. E sad, što ti nisi sposoban da ukapiraš repliku na komentar i da to shvatiš kao uvredu, to je već neka druga priča.
Nemam ja šta sa tobom da se čujem, jer nemam šta da diskutujem sa osobom koja sve što zna je da omalovažava, pogotovo domaće sportiste. Od mene takav komentar nikada nećeš naći da pljujem po našim sportistima, bez obzira za koga su igrali, pa makar i za zvezdu. Pogotovo tebi da se izvinim niti želim, niti imam zbog čega. Jakaleđaslabaleđa-anđeličivari...

Zoran

pre 3 godine

Jasno je kao dan,boljeg od sebe mrzis i zavidis mu, slabijeg sazaljevas.

Da se ne trudite dzabe da pljujete i dalje, samo se razotkrivate, iako se krijete iza raznih imena.

Звездин весник

pre 3 godine

Malo "trash talk"-a, tipicno za nba, a realno i Lavin je drcan. Mora se negdje kurciti kad plej of-a nikad nije vidio
(bob, 10. april 2021 09:40)

"trash talk" би био да му је Левин увалио ову једну тројку па је кренуо да се курчи. Човек му је стрпао 50 поена, какав "trash talk" кад стварно не може да га чува.

Petar

pre 3 godine

Ja znam kad je mene prozivala razredna da odgovaram na času, inace stvatno ne razumem sta znaci rec prozivati u ovom slucaju i gde ga je to Lavin prozvao,jel na razglasu?
(Jagodic.Kistanje., 10. april 2021 11:36) 

Verujem da ima i glupljih komentara od ovoga ali ja ih nisam video. Scaka ti cast. Mi u gradu kazemo "isprozivao" i znamo sta znaci taj izraz.

MethodManWu

pre 3 godine

NBA je toliko htela da napravi zvezdu od Levina sa onim poklonjenim titulama u zakucavanja da je to smešno. Znam samo da gde on igra kao glavni igrač tu plej ofa nema.
(sprivel, 10. april 2021 12:42)
Apsolutno si upravu. Klasični nabijač statistike koji pri tom uopšte ne igra odbranu.

vaxilar

pre 3 godine

Ako smo dobro razumeli Grobare do sad Bogi Snajper ima sut 2/27 jer non stop kida u odbrani i glavni je defanzivac.

Kakvi su ostali kad glavnom saspe covek za 24 minuta 39 poena u facu? I to neki no nejm igrac koji bi pre 10ak godina igrao u razvojnoj ligi kada je kvalitet u pitanju

веверица

pre 3 godine

зезање. добро је ово. да се види да је играчима стало. превише је у нба постало као да никоме није стало, него оно, кежуал, жицкају тројке, оверавају, смеју се...
додуше није ни чудо у овом ритму утакмица. да се кидају нико не би здрав догурао до плејофа. и овако се једва сакрпе. од претходних 10 плејофова 8 су решиле повреде.

Goran

pre 3 godine

gledao dok nije počeo Denver, daleko je Bogi od iole dobrog defanzivca, ali ruku na srce nije ga on uopšte ni čuvao u ovom napadu sa snimka ga preuzeo, a u 1/2 Lavina niko nije mogao da sačuva, 39 poena, za 3 6/7 i za dva je imao samo dva promašaja do poslednja dva šuta, na kraju odgledah kraj dok je u denveru bilo poluvreme i tad jedva ubaci u poslednjem minutu sut za 50 poen. Ove godine ga gledah 7-8 utakmica, igra odlično, fantastični procenti, velik je, jak, brz, ne komplikuje kao recimo marej da uzima sulude suteve iz okreta da se bacaka igra dečko racionalno, navijam za taj trejd marej lavin sa njim bi odbrana denvera postala čelična.

sprivel

pre 3 godine

NBA je toliko htela da napravi zvezdu od Levina sa onim poklonjenim titulama u zakucavanja da je to smešno. Znam samo da gde on igra kao glavni igrač tu plej ofa nema.

vaxilar

pre 3 godine

Ako smo dobro razumeli Grobare do sad Bogi Snajper ima sut 2/27 jer non stop kida u odbrani i glavni je defanzivac.

Kakvi su ostali kad glavnom saspe covek za 24 minuta 39 poena u facu? I to neki no nejm igrac koji bi pre 10ak godina igrao u razvojnoj ligi kada je kvalitet u pitanju
(vaxilar, 10. april 2021 10:11)

Evo ga ovaj "jaka leđa slaba leđa - anđeli čuvari "...
Umeš li ti bar jedan normalan komentar da sastaviš, a da nekoga ne omalovažavaš?
Ne, a?
To dovoljno tebi govori kakva si osoba...
(panter pudlica, 10. april 2021 10:35) # Link komentara


Vredjas bez izuzetka i sportiste ovde, kao i ljude koji komentarisu godinama unazad. I sad si dosao meni da moralises? Prvo da se izvinis svima, a onda se cujemo da diskutujemo o tome kako se ja ponasam.

zhol

pre 3 godine

Ja znam kad je mene prozivala razredna da odgovaram na času, inace stvatno ne razumem sta znaci rec prozivati u ovom slucaju i gde ga je to Lavin prozvao,jel na razglasu? 
(Jagodic.Kistanje., 10. april 2021 11:36) 

Verujem da ima i glupljih komentara od ovoga ali ja ih nisam video. Scaka ti cast. Mi u gradu kazemo "isprozivao" i znamo sta znaci taj izraz.
(Petar, 10. april 2021 12:30)

Ja verujem da ima i glupljih ljudi od tebe pa da vam svima pojasnim. Ovo je naslov u novinama,i novine moraju da postuju pravila srpskog jezika. Stvar je u tome sto ta rec ne postoji u pravopisu u tom znacenju, u slengu ulicnom da,i ako se navodi kao takva mora bar da bude pod navodnicima.
(Jagodic.Kistanje., 10. april 2021 15:18)

U nacelu se slazem s tobom, ali ovo je sportski odeljak, danas je trend da se generalno tolerise sleng u toj kategoriji.

Mareje care sad je startuj

pre 3 godine

Ok. Posle ove partije, cak i ja koji sam uvek nekako mislio da je prevara od igraca, moram reci da je stvarno dobar ove sezone. Cak malo i gotivan postaje, i pored one kradje protiv A.Gordona na All Staru. Cela ekipa Bulsa je nekako gotivna.

Krsta

pre 3 godine

Rat je dobio Snajper 0/4 za 3 i 10 poena a čovek mu dao 50 poena. I posle se čudite što neko kaže da se forsira na silu Bogdan kao igrač.

zvezdale

pre 3 godine

Snajper s Aliexpressa se vraća u formu, plus ga sada ponižava ko stigne, jer su svi shvatili kakva lakrdija od igrača je u pitanju.

vaxilar

pre 3 godine

Ako smo dobro razumeli Grobare do sad Bogi Snajper ima sut 2/27 jer non stop kida u odbrani i glavni je defanzivac.

Kakvi su ostali kad glavnom saspe covek za 24 minuta 39 poena u facu? I to neki no nejm igrac koji bi pre 10ak godina igrao u razvojnoj ligi kada je kvalitet u pitanju

heisenberg

pre 3 godine

da budemo jasni, nba igrace kad su u zoni ne moze niko da cuva. ni Bogdan nito bilo ko drugi na svijetu moze ovoliki talenat da odbrani 1 na 1. jednostavno fizicki je nemoguce.

a zek je pregotivan, malo underrated kao igrac jer su ga hajpovali na zakucavanjima, ali je klasa. u top 3 beka je lige sigurno, pored Bila. igra brutalno

Звездин весник

pre 3 godine

Malo "trash talk"-a, tipicno za nba, a realno i Lavin je drcan. Mora se negdje kurciti kad plej of-a nikad nije vidio
(bob, 10. april 2021 09:40)

"trash talk" би био да му је Левин увалио ову једну тројку па је кренуо да се курчи. Човек му је стрпао 50 поена, какав "trash talk" кад стварно не може да га чува.

Western Devil

pre 3 godine

Ovo je cisto greska trenera, sto je uopste dozvolio da fizicki limitiran Bogi cuva jednog Zek Levina. Sto bi se reklo, "gde ces kasikom na bager".

Mirko

pre 3 godine

I u čemu bi bio problem da Bogi odigra ovako a tim mu pobijedi? Znači uradi ono što u tom trenutku može i onoliko koliko može. Ali ne, kod nas u reprezentaciji Bogi i grupa građana, Bogi je taj.. Sad će se javiti partizanovci sa čuvenom 123 pričom, a želim reći samo jedno, Bogi nije ono za šta ga se predstavlja nije Lebron.. treba da igra svoju ulogu koju mu trenutak dozvoli. Angolu da natrpa ali sa USA, Argentinom, Francuzima... treba biti manje nadmen i više timski igrač, neka uči od Jokare

vaxilar

pre 3 godine

Ako smo dobro razumeli Grobare do sad Bogi Snajper ima sut 2/27 jer non stop kida u odbrani i glavni je defanzivac.

Kakvi su ostali kad glavnom saspe covek za 24 minuta 39 poena u facu? I to neki no nejm igrac koji bi pre 10ak godina igrao u razvojnoj ligi kada je kvalitet u pitanju
(vaxilar, 10. april 2021 10:11)

Evo ga ovaj "jaka leđa slaba leđa - anđeli čuvari "...
Umeš li ti bar jedan normalan komentar da sastaviš, a da nekoga ne omalovažavaš?
Ne, a?
To dovoljno tebi govori kakva si osoba...
(panter pudlica, 10. april 2021 10:35) # Link komentara


Vredjas bez izuzetka i sportiste ovde, kao i ljude koji komentarisu godinama unazad. I sad si dosao meni da moralises? Prvo da se izvinis svima, a onda se cujemo da diskutujemo o tome kako se ja ponasam.

Petarfmp

pre 3 godine

Sad ce nam kosarkaski strucnjaci iz Zeleznika objasniti kako on nema pojma, a pri tom ga nisu ni gledali. Instant klub kao i navijaci.

Under KV

pre 3 godine

Alooo Šabani, uhvatili ste se za ovu jednu akciju... Pa njega i nije Bogi cuvao, vec preuzimao kad su drugi ispadali!!!

Javljaju se ganferi da komentarišu nesto sto nisu ni gledali, a kad je Bogi standardno nabijao po 20+ poena u poslednjih 10 utakmica, nema ih nigde!!!

KoRn

pre 3 godine

Stavim više koševa Edwards,Brown,Wood,Morant,Vučević,Jokić,Levin i verovali ili ne stavim i Bogdana i sve prodje jedino snajper ne.
(KoRn, 10. april 2021 10:18)

Sto ga nisi stavljao prethodne meceve dolazio je u + redovno :) ne moze uvek doci u +
(iritantni osmeh, 10. april 2021 10:42)
To je kao da promašim recimo Barselonu keca i ti mi kažeš što ih nisi igrao na predhodne utakmice kada su pobedjivali.Znaš da sam ja znao da ce on na predhodnim utakmicama da ulazi u više poena uložio bi kucu i sve što imam.Promašim neku utakmicu 3+ i javi se neki pametan i ono pa što ih nisi igrao 0-2?Pa nisam je si li ih ti igrao 0-2.A on kaže nisam.Pa šta mi ovde pametuješ?Svi pametni kada se utakmice završe.Znao sam da ce da dodje kec pa što ga nisi igrao ako si znao?

Oskar de La Penja

pre 3 godine

da budemo jasni, nba igrace kad su u zoni ne moze niko da cuva. ni Bogdan nito bilo ko drugi na svijetu moze ovoliki talenat da odbrani 1 na 1. jednostavno fizicki je nemoguce.

a zek je pregotivan, malo underrated kao igrac jer su ga hajpovali na zakucavanjima, ali je klasa. u top 3 beka je lige sigurno, pored Bila. igra brutalno
(heisenberg, 10. april 2021 09:25)
Žemo prevod,ništa te nisam razumeo

panter pudlica

pre 3 godine

Za sve iskompleksirane pantere (kojih nije bilo dve nedelje na vestima o Bogiju, a znamo i zašto), nije ga samo Bogdanović čuvao, već su se menjala četvorica čuvara na njemu.
Bio je Levinov dan i niko ga ne bi sačuvao, a kamoli Bogdan. Pa čak ni spacijalac najbolji evroligaški - Lebranko...

Petar

pre 3 godine

Ja znam kad je mene prozivala razredna da odgovaram na času, inace stvatno ne razumem sta znaci rec prozivati u ovom slucaju i gde ga je to Lavin prozvao,jel na razglasu?
(Jagodic.Kistanje., 10. april 2021 11:36) 

Verujem da ima i glupljih komentara od ovoga ali ja ih nisam video. Scaka ti cast. Mi u gradu kazemo "isprozivao" i znamo sta znaci taj izraz.

Zoran

pre 3 godine

Jasno je kao dan,boljeg od sebe mrzis i zavidis mu, slabijeg sazaljevas.

Da se ne trudite dzabe da pljujete i dalje, samo se razotkrivate, iako se krijete iza raznih imena.

Jagodic.Kistanje.

pre 3 godine

Ja znam kad je mene prozivala razredna da odgovaram na času, inace stvatno ne razumem sta znaci rec prozivati u ovom slucaju i gde ga je to Lavin prozvao,jel na razglasu?

sprivel

pre 3 godine

NBA je toliko htela da napravi zvezdu od Levina sa onim poklonjenim titulama u zakucavanja da je to smešno. Znam samo da gde on igra kao glavni igrač tu plej ofa nema.

ak47

pre 3 godine

Koja mrznja :) zavist... a da niste gledali utakmicu...

Bogdan ga je samo u par navrata cuvao, uopste nije bio njegov igrac, ovo sto je preuzeo na snimku je bilo u fazonu sa basketa, pusti ga meni, malo je agresivnije usao u duel za standarde NBA i zato ga je prozvao. Inace Lavin ima sjajne atletske sposobnosti i nije cudno da ga 1 na 1 probija... ali ipak malo budite realni...

panter pudlica

pre 3 godine

Ako smo dobro razumeli Grobare do sad Bogi Snajper ima sut 2/27 jer non stop kida u odbrani i glavni je defanzivac.

Kakvi su ostali kad glavnom saspe covek za 24 minuta 39 poena u facu? I to neki no nejm igrac koji bi pre 10ak godina igrao u razvojnoj ligi kada je kvalitet u pitanju
(vaxilar, 10. april 2021 10:11)

Evo ga ovaj "jaka leđa slaba leđa - anđeli čuvari "...
Umeš li ti bar jedan normalan komentar da sastaviš, a da nekoga ne omalovažavaš?
Ne, a?
To dovoljno tebi govori kakva si osoba...

severnjak

pre 3 godine

Prvo, nije bas da ga nije cuvao. Delili su se, a Bogdan je primio vise od 1/3 koseva koje je dao Lavin.
Drugo, Bogdan je dobar igrac, Lavin vanserijski. Ni mnogo bolji od Bogdana ne cuvaju Zaka tek onako.
Trece, jeste Bogdanu sut bio los, ali je on vise nego dobar suter, samo mu nije bilo vece. Samo cepaj Bogu ( da ne bude zabune, Zvezdas sam, i ne volim ga (Bogija)kao grobara, ali je nas i uvek gine za reprezentaciju, pa bi bilo besmisleno biti subjektivan i ostrascen ).

bob

pre 3 godine

Pogledajte highlights-e, nije ga Bogdan cuvao, tj. jeste jedan kratki dio meca. Najvise je izresetao Huerter-a, a preko Bogija je dao 2 trice (i to ne tako lake) i jos 3 za dva gdje je Bogdan ucestovao u odbrani (bilo da je cuvao njega ili preuzimanje). Znam da je Bogdan bio truba odbrani, ali to se dosta promijenilo, gledao sam 2-3 meca Atlante u poslednjih mjesec dana i to je sad druga prica. 3 ukradene lopte u 4. cetvrtini, zadnja tekma protiv Lejkersa. Vjerujte postoji razlog sto ga trener drzi 30+ minuta po utakmici, a lik uputi svega 5-6 suteva za citav mec i ekipa pobjedjuje. Ovo od sinoc malo stvara lazni utisak, jer prvo, Lavin je brutalan kad ga ide, tesko se brani i drugo nije njegov covjek, mada bi ga i on tesko cuvao

whitesnake

pre 3 godine

Bogi ga je poceo cuvati kada je ovaj vec imao ubacenih skoro 30 poena tako da vise od pola od tih 50 nije bilo preko njega... Ako je to uopste bitno. Treba nase da podrzavamo bez obzira na sve samo sto ovde bas ima ogranicenih glava...

stevo

pre 3 godine

Bogdan je inteligentan igrač koji igra za tim, a ne za statistiku.
Trebali su mu pokloniti loptu kada je postigao toliko koševa, sa potpisima 5-ke igrača Atlante. Na lopti da piše " you lost".:-)
Tako i Rođa " izdominira" protiv Novaka i na kraju dobije ajncer.

iritantni osmeh

pre 3 godine

Stavim više koševa Edwards,Brown,Wood,Morant,Vučević,Jokić,Levin i verovali ili ne stavim i Bogdana i sve prodje jedino snajper ne.
(KoRn, 10. april 2021 10:18)

Sto ga nisi stavljao prethodne meceve dolazio je u + redovno :) ne moze uvek doci u +

"Dijagnosticar" Nis

pre 3 godine

Ovo je cisto greska trenera, sto je uopste dozvolio da fizicki limitiran Bogi cuva jednog Zek Levina. Sto bi se reklo, "gde ces kasikom na bager".
(Western Devil, 10. april 2021 11:03)
Ako nisi gledao utakmicu , ne komentarisi. Posto je dao 36 poena a na njemu se smenjivali skoro svi igraci Atlante, posto je bio nezaustavljiv, posle time out-a je usao Bogdan da ga cuva, a ovaj je preko njega dao jedan od najludjih koseva sinoc, zato mu je i rekao da ne moze da ga cuva, a preko Bogdana je dao najmanje poena, uostalom do kraja utakmice mozda jos 5-6,ali je zato pokopao Lu VILIJAMSA i Hertera.Gro poena je dao preko njih dvojice.

Jagodic.Kistanje.

pre 3 godine

Ja znam kad je mene prozivala razredna da odgovaram na času, inace stvatno ne razumem sta znaci rec prozivati u ovom slucaju i gde ga je to Lavin prozvao,jel na razglasu? 
(Jagodic.Kistanje., 10. april 2021 11:36) 

Verujem da ima i glupljih komentara od ovoga ali ja ih nisam video. Scaka ti cast. Mi u gradu kazemo "isprozivao" i znamo sta znaci taj izraz.
(Petar, 10. april 2021 12:30)

Ja verujem da ima i glupljih ljudi od tebe pa da vam svima pojasnim. Ovo je naslov u novinama,i novine moraju da postuju pravila srpskog jezika. Stvar je u tome sto ta rec ne postoji u pravopisu u tom znacenju, u slengu ulicnom da,i ako se navodi kao takva mora bar da bude pod navodnicima.

aca

pre 3 godine

Stavim više koševa Edwards,Brown,Wood,Morant,Vučević,Jokić,Levin i verovali ili ne stavim i Bogdana i sve prodje jedino snajper ne.
(KoRn, 10. april 2021 10:18)

evo sad ga zbog toga svi mrzimo.

Cinjenice

pre 3 godine

Kakav je igrač Bogdan je pokazao amerima na Sp gde mu ništa niko nije mogao. Skoro 40 poena protiv Tejtuma, Micela, Smarta, Brauna, Herisa, Wajta...

iritantni osmeh

pre 3 godine

Levina kada ide niko ne moze da ga cuva kao ni Durenta ni Stef Karija ni gomilu drugih, s tim sto kad neide Levina on povuce ekipu u ponor samo tako dok Durent i ostali to osete i okrenu se skokovima asistencijama a ovaj nestaje i kad ide i kad neide. I kako je moguce da igrac ubaci 50 poena uz odlicne procente drugi sledeci igrac u timu Vucevic isto ok partija i oni opet izgube, doduse bio je i sa druge strane Jang odlican u napadu

Under KV

pre 3 godine

Stavim više koševa Edwards,Brown,Wood,Morant,Vučević,Jokić,Levin i verovali ili ne stavim i Bogdana i sve prodje jedino snajper ne.
(KoRn, 10. april 2021 10:18)

Ahahaha, bas mi te žao. Zbog ovog "snajper" mi je posebno drago.

Mareje care sad je startuj

pre 3 godine

Ok. Posle ove partije, cak i ja koji sam uvek nekako mislio da je prevara od igraca, moram reci da je stvarno dobar ove sezone. Cak malo i gotivan postaje, i pored one kradje protiv A.Gordona na All Staru. Cela ekipa Bulsa je nekako gotivna.

zeleznik till i die

pre 3 godine

Nema vise namestene KLS lige gde mozes da zapretis neigranjem za reprezentaciju i dobijes 75 slobodnih bacanja.Sada te trpa ko stigne.
(Nemanja, 10. april 2021 11:45)

ahahaha predgrađe još boli 130 poena u plej ofu!!!

MethodManWu

pre 3 godine

NBA je toliko htela da napravi zvezdu od Levina sa onim poklonjenim titulama u zakucavanja da je to smešno. Znam samo da gde on igra kao glavni igrač tu plej ofa nema.
(sprivel, 10. april 2021 12:42)
Apsolutno si upravu. Klasični nabijač statistike koji pri tom uopšte ne igra odbranu.

zhol

pre 3 godine

Sta bre nije u redu s ljudima? Komentari puni radosti sto je Bogdan "primio 50 poena", pri tom je preko Bogdana islo ja mislim 10 maks, racunajuci i onu ludacku trojku.

Bogdan Bogdanovic igra jako dobru odbranu, ima sut za 3 oko 39% posto, sto je odlicno, svaki put igra odlicno za reprezentaciju, i usput, ne, nije imao 70+ slobodnih bacanja kad je zvezdi ubacio 123 poena, nego nekih 40-ak, pri tom ga je cuvao Lazic inace poznat po neznosti, koji se pritom ni sam nije zalio na broj bacanja, nego je lepo covek rekao da nije mogao da ga cuva.

To su cinjenice, lako proverljive. E sad, sto to smeta uznemirujuce velikom broju... pa nazvacu te osobe ostrascenim navijacima da ne bih rekao neku uvredljivu rec, to samo govori o njima.

Đole

pre 3 godine

Ko je gledao utakmicu video je da je Bogdan u odbrani opet bio najbolji posle Kapele. Lavina je čuvao tek trećinu napada kada je trener Atlante na Zaku već promenio dva čuvara!
Drugo, Bogdan je imao 5 od 10 šut iz polja što je za bekove odličan rezultat, ali ga je pokvario šutom za 3 poena 0 od 4. Tih 50% šuta iz polja je bolji procenat nego što ga za tri i po godine ima u celoj NBA karijeri, jer se godinama vrti oko 45% a ako se pogleda poslenjih deset utakmica Bogi ima šut za 3 poena ukupno 50% a Badi Hild 39,0% ha,haaaaaa. Ako se pogleda cela sezona Bogi ima šut iz polja 45,2% a Hild 39,6% i za 3P Bogi cele sezone prosek 39,2% a Badi Hild 38,3% pa pričajte šta hoćete.

sonko

pre 3 godine

Svojih prvih 28 poena uglavnom je postigao preko Hertera koji ga je i čuvao,i koji inače nije loš defanzivac, čak, sasvim dobar. Dosta toga nije ni bilo moguće braniti, odnosno odrađena je korektna defanziva, ali... Nešto malo je ubacio i preko Snela,imao je i 1 kontru.u tom periodu niti jedan poen preko Bogdanovića. "Trojka" za 31. poen ide preko Bogdanovića ("zapinjanje" u bloku). Bogdan ga do tada nije ni čuvao, niti je ovaj bio u njegovoj "zoni odgovornosti". Bogdan je bio zadužen za Patrika Vilijamsa, a taj se nije video celu utakmicu (26 min-4p.).Ipak, uspeo je Bogdan u 1/4 da zzalepi 1 "bananu" Lavinu (“mučki” s leđa 😸) Možda, i za to ona reakcija kod njegovog poslednjeg ubačaja u 1/2, trojka pored Bogdanovića, za 39 p. Usput je izgubio 1 loptu, združeno Hil I Bogdan. I, to bi bilo to što se tiče defanzivnog duela Bogdan-Lavin u 1/2...2 ubačena šuta Lavina i 1 izgubljena lopta, i 1 Bogdanova "blokada". Drugo poluvreme je več bila druga priča, stavila ga je Atlanta u "mali džep"…dobra odbrana kombinovano Herter, Bogdan, Snel…a na obuču ga je čekao Kapela....u 3/4 samo 2 ubačaja iz igre i 1 slobodno..malo je i šutirao..jedno vreme ga je čuvao i Bogdanović...u 4/4 (šut 3/9) tu već nije ni bio neki faktor. Prvo poluvreme šut 13/19, drugo 5/12. Lepo je što su se igrači Atlante u poslednjem napadu na utakmici “sklonili” da može poentirati za svoj 50. poen.

zhol

pre 3 godine

Ja znam kad je mene prozivala razredna da odgovaram na času, inace stvatno ne razumem sta znaci rec prozivati u ovom slucaju i gde ga je to Lavin prozvao,jel na razglasu? 
(Jagodic.Kistanje., 10. april 2021 11:36) 

Verujem da ima i glupljih komentara od ovoga ali ja ih nisam video. Scaka ti cast. Mi u gradu kazemo "isprozivao" i znamo sta znaci taj izraz.
(Petar, 10. april 2021 12:30)

Ja verujem da ima i glupljih ljudi od tebe pa da vam svima pojasnim. Ovo je naslov u novinama,i novine moraju da postuju pravila srpskog jezika. Stvar je u tome sto ta rec ne postoji u pravopisu u tom znacenju, u slengu ulicnom da,i ako se navodi kao takva mora bar da bude pod navodnicima.
(Jagodic.Kistanje., 10. april 2021 15:18)

U nacelu se slazem s tobom, ali ovo je sportski odeljak, danas je trend da se generalno tolerise sleng u toj kategoriji.

aca

pre 3 godine

cini mi se da ljudi cesto potcenjuju igrace koji pobedjuju u zakucavanju, kao samo to znaju i nista vise. Levin, Gordon i Blejk Grifin su jako jako dobri igraci.

Lyon Boy

pre 3 godine

Kad vec izvlacite iz konteksta,recite nam kako je Zach Lavin odigrao drugo poluvreme,gde ga je,uglavnom,cuvao upravo Bogdanovic.Uprvom poluvremenu je to,uglavnom bio Huerter.Timska igra,a ne soliranje.Da je trpao,trpao je.Dok je moglo.

Siniša

pre 3 godine

Ja stvarno ne znam zašto ljudi ne pogledaju sažetke svih 50 poena Lavina ako vec nisu gledali utakmicu. Bogdan ga je čuvao u samo 2 napada kad je poentirao, znaci 5 poena je dao kad ga je Bogdan čuvao. I ono što je tad izgovorio na snimku Lavine mislio je na celu ekipu Atlante pred kraj prvoga citiram "Ne može da me uhvatite". Kod nas odmah naslov Levin prozivao Bogdana. Ja sam gledao celu utakmicu i čuvao ga je Kevin Huerter pogotovo u prvom poluvremenu kad je zabio 30+ poena. Na kraju je zabio samo 7 poena u poslednjoj četvrtini i izgubili su baš tad utakmicu, i to dovoljno govori koliko si sportista, hvališ se solo poentiranju, i misliš da si najbolji, a ekipa ti izgubi. Isto tako ne razumem ljude što ne vole Bogdana i stalno kritikuju kad ne ide šut. Pa zadnjih 6 utakmica pre ove je imao prosek 22 poena, iz igre 49% za 3 poena 54%. Evo ja sam Zvezdaš od malih nogu sinu sam dao ime Bogdan baš zbog našeg košarkaša i pratim sve utakmice Atlante jel ima izrazito lep šut i igra srcem za reprezentaciju Srbije. Kakve veze dal je Zvezdaš ili Partizanovac. Al sve mi je jasno ko smo mi balkanci kad pljujemo po Novaku kad ga ne ide, a otvara škole, vrtiće, kupuje medicinsku opremu za lečenje našeg naroda. Čovek je sve svojim radom odricanjem postigao isto kao i Bogdanović, Bjelica, Divac, Stojaković, Jokić ili bilo koji sportista. Ljudi budete fer i poštujte nečiji rad. Mala smo zemlja, a ipak među velikima u svetu.

Goran

pre 3 godine

gledao dok nije počeo Denver, daleko je Bogi od iole dobrog defanzivca, ali ruku na srce nije ga on uopšte ni čuvao u ovom napadu sa snimka ga preuzeo, a u 1/2 Lavina niko nije mogao da sačuva, 39 poena, za 3 6/7 i za dva je imao samo dva promašaja do poslednja dva šuta, na kraju odgledah kraj dok je u denveru bilo poluvreme i tad jedva ubaci u poslednjem minutu sut za 50 poen. Ove godine ga gledah 7-8 utakmica, igra odlično, fantastični procenti, velik je, jak, brz, ne komplikuje kao recimo marej da uzima sulude suteve iz okreta da se bacaka igra dečko racionalno, navijam za taj trejd marej lavin sa njim bi odbrana denvera postala čelična.

panter pudlica

pre 3 godine

Vredjas bez izuzetka i sportiste ovde, kao i ljude koji komentarisu godinama unazad. I sad si dosao meni da moralises? Prvo da se izvinis svima, a onda se cujemo da diskutujemo o tome kako se ja ponasam.
(vaxilar, 10. april 2021 12:47)

Ti si prijatelju nešto opasno sanjao. Nikada ni jednog našeg sportistu nisam uvredio niti mi je palo na pamet tako nešto. Ljude koji normalno komentarišu takođe, a nisam ni vas koji ne umete ni jedan normalan komentar da sastavite osim hejtovanja i pljuvanja, pogotovo domaćih sportista. E sad, što ti nisi sposoban da ukapiraš repliku na komentar i da to shvatiš kao uvredu, to je već neka druga priča.
Nemam ja šta sa tobom da se čujem, jer nemam šta da diskutujem sa osobom koja sve što zna je da omalovažava, pogotovo domaće sportiste. Od mene takav komentar nikada nećeš naći da pljujem po našim sportistima, bez obzira za koga su igrali, pa makar i za zvezdu. Pogotovo tebi da se izvinim niti želim, niti imam zbog čega. Jakaleđaslabaleđa-anđeličivari...

веверица

pre 3 godine

зезање. добро је ово. да се види да је играчима стало. превише је у нба постало као да никоме није стало, него оно, кежуал, жицкају тројке, оверавају, смеју се...
додуше није ни чудо у овом ритму утакмица. да се кидају нико не би здрав догурао до плејофа. и овако се једва сакрпе. од претходних 10 плејофова 8 су решиле повреде.

Danilo.

pre 3 godine

Kakvi su ostali kad glavnom saspe covek za 24 minuta 39 poena u facu? I to neki no nejm igrac koji bi pre 10ak godina igrao u razvojnoj ligi kada je kvalitet u pitanju
(vaxilar, 10. april 2021 10:11)

LaVin bi igrao razvojnu ligu? Al pratis NBA svaka cast

KoRn

pre 3 godine

Malo "trash talk"-a, tipicno za nba, a realno i Lavin je drcan. Mora se negdje kurciti kad plej of-a nikad nije vidio
(bob, 10. april 2021 09:40)
Bilo tipicno 80-tih i 90-tih i to ne malo nego malo više a danas ako popreko pogledaš igraca dobijaš tehnicku.