Utorak, 06.04.2021.

12:00

Radonjića ne žele ni u Marseju ni u Berlinu

Srpskog fudbalera Nemanju Radonjića čeka naporno leto.

Izvor: B92

Radonjiæa ne žele ni u Marseju ni u Berlinu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

111 Komentari

Sortiraj po:

fc apatrid

pre 3 godine

Decko nije uspeo u Vasluiu,Domzalama,italijanskim Primaverama,a ocekuje se da uspe u jednom Olimpiku pa i solidnom bundesligasu,naravno iz stranacke centrale botovi ne miruju kao i kada je pripreman teren da udje u drzavni tim,svi znamo na ciju gurku,prave od njega Bejla licno,prosto talenat jeste,veliki,idealan za danasnji fudbal,prelomio protiv Portugala svakako,ali decku ocigledno nisu sve koze na broju,danas ako nisi surovi profi nema te,njemu jos uvek Fristajleri i Stefan Brauni u glavi,steta za takav talenat i sta god uradio u buducnosti bice premalo u odnosu koliko moze

deki

pre 3 godine

@Sabre
To sto je odigrao jednu dobru utakmicu za reprezentaciju ne moze da potisne cinjenicu da je covek nasilno gurnut pre par godina u drzavni tim kada je bio rezerva u Zvezdi i u21 reprezentaciji,da je zbog njega smenjen selektor koji nas je odveo na Mundijal,da je jedan od najboljih u kvalifikacijama koji je sam unistio ovaj danasnji Bajern u finalu nemackog kupa Gacinovic direktno izvisio za Mundijal zbog Radonjica i da je maltene cela svrha igranja na Mundijalu bila da se njemu nabije cena,mec sa Svajcarcima smo zrtvovali da se njemu pruzi prilika,jedino sto njemu nije Ramadani menadzer vec neko mnogo,mnogo mocniji,pritom ne mislim na onoga na kog mnogi misle ali iz njegovog bliskog okruzenja svakako jeste

popov

pre 3 godine

Ja ga vidim u atalanti da zameni ilicica
(kokkolo, 06. april 2021 14:23)

Ti si lud. Ilicic je natprosečno inteligentan igrač. Dijametralno različit od Radonjića

koki

pre 3 godine

Nek se vrati u Zvezdu, bolji je i mladji od ovih talijana sto je Deki navukao. Samo nek se osisa prvo, jer je ova frizura smehotresna olimpijada.

????

pre 3 godine

U Francuskoj ih ima hrpa što brzo trče, tamo ne može, u ostalim ligama 5 ne može jer ne zna. Ostaje mu Nizozemska (osim Ajaxa, tamo ne može jer ne zna), Belgija. Turska, Portugal (osim 3 najveća, tamo ne može jer ne zna), Škotska i sl. Što uopće nije loše. Zaradit će pare radeći ono što voli.

Sunce Slobode

pre 3 godine

Prevara ala Lazar Marković.
(MLK, 6. april 2021 15:40) 

Aj sada iskreno, da li bi smo stigli do 2:2 protiv Portugala da nije ušao u igru?

Sabre

pre 3 godine

Sabre
Odigrao jednu utakmicu dobru i ti ga prozivas najboljim bravo za tebe
(Hehe, 6. april 2021 16:06)

Da, bas tako. Odigrao je jednu dobru i jednu fenomenalnu utakmicu od dve utakmice koliko je Srbija odigrala. Sasvim dovoljno da trenutno uz ovu dvojicu bude najbolji, sta nije jasno?!

Mustra

pre 3 godine

Legendarna prica je dok je bio u omladinskoj skoli Partizana, dolazili neki novinari da ih intervjuisu i pitaju Radonjica koja mu je najveca zelja u karijeri. A on odgovara:"Da dam gol Partizanu".

haha

pre 3 godine

Sada da uzmeš i da se izviniš čoveku za ovo indirektno vređanje jer je čovek u pravu.
Radonjić nikako nije dao 7 golova u 9 mečeva.
U prethodnoj sezoni Radonjić je ukupno dao 6 golova, od toga 5 u ligi i 1 u kupu.
U jednom trenutku je dao 4 gola u 5 mečeva i to je bilo krajem 2019. godine a ne pred prekid zbog korone.
(haha, 06. april 2021 16:01)

Prvo da se on izvini ovom jer je rekao 2-3 gola. Dakle nisu u pravu ni jedan ni drugi.
(hehe, 06. april 2021 16:12)


warlock, nema potrebe da menjaš nick i da se predstavljaš kao neko drugi. Lako se provali da si to ti.
Prvo, ja nisam tražio da se izvinjavaš zbog pogrešnog podatka nego zbog indirektnog vređanja.
A što se tiče podataka, njegovi su i tačni, jer je Radonjić upravo tako i dao golove u tih 5 mečeva, 2 gola na 2 meča, pa onda nije, pa opet 2 gola na 2 meča. To su ti dva puta po 2 gola u nizu.

Vanja Grubač

pre 3 godine

Radonjič je pokazivao blistave partije i u Marseju to što se događa Radonjiču nema nikakve veze sa kvalitetom treba mu pravi klub gde če igrati konstantno e tad može Radonjič koristiti svoje velike adute u igri odličan je sa obe noge i poseduje neverovatnu eksplozivnost kad krene iz mesta.
(slaviša šmigič, 6. april
Ti ke uvek nasmeješ.Em nemaš pojma em ne znaš to ni da napišeš....tugo.

Mario

pre 3 godine

Sledeca stanica bice neki vrhunski klub u Poljskoj ili Ruminiji ili ako se pokaze mozda i u Turskoj.. Ako nastavi da trenira lose kao i do sada (jer ne igra) onda su mu opcije Zvezda ili Partizan...

ganija srBska bratija

pre 3 godine

Realno,najbolje mu je u Zvezdi,em je faca u svom gradu,em mu lezi klub,pa mozda nekad da se otisne u Kinu ili Katar i Bog da ga vidi.Najrealniji scenario.
(Ogysa, 06. april 2021 15:18)
Pa zar takav kalibar da preorava njive ding dong lige!?!Greota je.

hehe

pre 3 godine

Sada da uzmeš i da se izviniš čoveku za ovo indirektno vređanje jer je čovek u pravu.
Radonjić nikako nije dao 7 golova u 9 mečeva.
U prethodnoj sezoni Radonjić je ukupno dao 6 golova, od toga 5 u ligi i 1 u kupu.
U jednom trenutku je dao 4 gola u 5 mečeva i to je bilo krajem 2019. godine a ne pred prekid zbog korone.
(haha, 06. april 2021 16:01)

Prvo da se on izvini ovom jer je rekao 2-3 gola. Dakle nisu u pravu ni jedan ni drugi.

hehe

pre 3 godine

Hahaha, vauu u opasnoj farmerskoj ligi "7 golova u nizu u 9 meceva". Ako je 7 golova na 9 meceva onda to nije niz, ne menja cinjenicu da ga opasno precenjujete. Mozda je za tebe ta zadruga jer na njihov nacin prozivas kada si ugrozen. :^)
(Kozuki Oden, 06. april 2021 15:39)

Vau? U Francuska top 5 ligi? Ajde prestani za da se blamiras za svoje dobro. Lepi Mica place za tobom.

haha

pre 3 godine

warlock
Dao lik 2-3 gola u nizu ali ovde se predstavlja kao da je bilo 50. Los je igrac, ali opet se ovde u komentarima predstavljao kao sjajan u dresu Marseja i Herte.

Kao Aca kad je lagao na Juve - Porto da Grujic sve vise dobija sansu i velike minute iako jedva da oseti teren...
(Kozuki Oden, 06. april 2021 14:27)


Dao lik 7 golova u nizu u 9 meceva pre prekida zbog korone. Aj sad idi prati Zadrugu,nije fudbal za tebe..
(warlock, 06. april 2021 14:47)


Sada da uzmeš i da se izviniš čoveku za ovo indirektno vređanje jer je čovek u pravu.
Radonjić nikako nije dao 7 golova u 9 mečeva.
U prethodnoj sezoni Radonjić je ukupno dao 6 golova, od toga 5 u ligi i 1 u kupu.
U jednom trenutku je dao 4 gola u 5 mečeva i to je bilo krajem 2019. godine a ne pred prekid zbog korone.

fenomen

pre 3 godine

Ovaj Slaviša Šmigič nema pojma a mrsi o fudbalu. Druže, nije on Dejan Radonjič, on se zove NEMANJA Radonjić. Dejan Radonjić je trener kosarkaški, trenira Fmp. A i na temu kojih 11 ce zaigrati za Zvezdu stručnjak je sastavio 11 sa jednim bonus igračem.
Čitaj Slaviša, čitaj, uči, nadogradjuj svoje znanje i mozda te jednog dana "opali kec" pa postanes neki funkcioner u voljenom klubu. Jer bez znanja mozes samo da kuvas kafe, serviras dorucak ili peres stucne a sa znanjem neka lepa funkcijica. I tvoj zemljak Slavisa Stojanovic je učio i bio trener Crvene Zvezde.

Sabre

pre 3 godine

Ali Falji Ramadani uvek uspe da ga ugura u reprezentaciju.
Čudesno, zar ne?
(Duka, 6. april 2021 15:19)

Jedino cudesno, pakosna mala duso, je kako si uspeo da ne primetis da je covek uz Mitra i Tadica ubedljivo najbolji nas igrac u reprezentaciji trenutno.

Romi

pre 3 godine

Verovatno ga vise koci njegov karakter nego sposobnosti kao fudbaler. Nije ni prvi a ni poslednji koji je sebi tako upropastio karijeru...

nesa80

pre 3 godine

navijam za partizan i nisu mi jasni ovi sto se bune zasto on igra u reprezentaciju,a kakve vi igrace volite-metiljave,spore,drveca..pa vala dosta nam je takvih,ovaj decko ima brzinu i tehniku i uvek je opasan po gol,sa takvima nikad neznas sta moze da se desi,zvezda je najbolji fudbal igrala kad je on igrao tamo.da li je u formi ili ne za takvog igraca uvek mesta ima,pokazao je i u ovih par utakmica da je dobar.isti tako i katai,to su ljudi koji znaju da igraju fudbal i tacka,sta nama vredi tamo neki sergej koji je zvezda lacija a bukvalno nula od njega.meni je samo krivo kako je radonjica propustio partizan a naprimer stevanovic je kao talenat ali nista od njega.hrvati drze igrace koji znaju fudbala zato im i ide a mi ih odbacujemo

Kozuki Oden

pre 3 godine

warlock
Hahaha, vauu u opasnoj farmerskoj ligi "7 golova u nizu u 9 meceva". Ako je 7 golova na 9 meceva onda to nije niz, ne menja cinjenicu da ga opasno precenjujete. Mozda je za tebe ta zadruga jer na njihov nacin prozivas kada si ugrozen. :^)

Ogysa

pre 3 godine

Realno,najbolje mu je u Zvezdi,em je faca u svom gradu,em mu lezi klub,pa mozda nekad da se otisne u Kinu ili Katar i Bog da ga vidi.Najrealniji scenario.

haha

pre 3 godine

Zvezda samo na njemu uzela 12 milki ...
(fifty, 06. april 2021 14:04)

Nije toliko uzela jer veliki deo išao Romi, plus menadžerima.

Džukela

pre 3 godine

Prosto, nije uspeo nigde da se nametne zato i ne može da nadje angažman. Taj problem nema samo on već i mnogi naši futbaleri u ligama petice. Plašim se za budućnost našeg futbala jer za pet godina u penziju će otići recimo Kostić i Tadić.
(...)

Tadic ima 33,nije Ibra da igra do 38 kao Ibra.
Jos godinu dana i sledi pad

Kozuki Oden

pre 3 godine

warlock
Dao lik 2-3 gola u nizu ali ovde se predstavlja kao da je bilo 50. Los je igrac, ali opet se ovde u komentarima predstavljao kao sjajan u dresu Marseja i Herte.

Kao Aca kad je lagao na Juve - Porto da Grujic sve vise dobija sansu i velike minute iako jedva da oseti teren...

BOKI

pre 3 godine

Radonjicu, blago meni, ako ovo procitas nekim slucajem, vrni se nazad u Zvezdu, pa ih rokni negde ako se sretnemo sa njima u Evropi. Naravno, za 2 ili 3 godine ces ponovo negde preko, a mi opet dobri desetak milki. Ziv bio i cekamo te!

Kiler

pre 3 godine

Gde piše da je talentovani 25-godišnjak?

Piše da ima tek 25 godina, što je i tačno za fudbalera.

Oni vrhunac dožive oko 30. godine, a većina igra do 35, to je još 10 godina, mnogo više nego što je on već u profesionalnom fudbalu.
(Yami,

Pa nije Modric da do 36.igra na visokom nivou.
Plafon im je 32-33, a samo retki i kasnije igraju vrhunski Messi Modric CR..a on nije ni blizu taj rang

Demar Derozan

pre 3 godine

Neka se vrati u Zvezdu ako procene da je koristan. U inostranstvu ocigledno mora da ode u slabiju ligu, npr. grcku a tim poput Olimpijakosa je mozda mjegov maksimim, a verovatnije je da ni tu ne bi mogao ozbiljnije da se nametne.

neko_treci

pre 3 godine

To što je neko ponikao u Partizanu ne znači da ga je Partizan napravio takvim igračem nego da je tamo fudbalski "prohodao", to je kao ono odeš iz male firme u veliku i postaneš uspešan direktor, a za to je zaslužna tvoja prethodna firma, a ne ti sam, mora da je to...

Yami

pre 3 godine

@stoptryharding

Gde piše da je talentovani 25-godišnjak?

Piše da ima tek 25 godina, što je i tačno za fudbalera.

Oni vrhunac dožive oko 30. godine, a većina igra do 35, to je još 10 godina, mnogo više nego što je on već u profesionalnom fudbalu.

Mr

pre 3 godine

igrače u reprezentaciji dok se opet dobro ne proda. Proveren recept.
(Randy

Koji se to nas igrac prodao samo zato sto je vrhunski igrao za reprezentaciju? Ko uopste prati Srbiju i gde? Na EP mozda? Ne prosipaj se

Aron

pre 3 godine

Prosto, nije uspeo nigde da se nametne zato i ne može da nadje angažman. Taj problem nema samo on već i mnogi naši futbaleri u ligama petice. Plašim se za budućnost našeg futbala jer za pet godina u penziju će otići recimo Kostić i Tadić. Imaćemo ogroman problem sa brzim i kreativnim igračima na krilu jer mladi igrači ne pokazuju talenat da ih zamene. Mi čak od odlaska Predraga Djordjevica imamo problem sa pristojnim ofanzivnim veznim već 12,13 godina.

don

pre 3 godine

Radonja treba preći u Italiju u neki tim kao što su Sasuolo ili Veronu gde će igrati redovno i gde će njegova brzina doći do izražaja. Tamo se svi igrači sa Balkana dobro uklope.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Kako bi voleo da vidim Radonjiča kao posuđenog igrača u Crvenoj zvezdi to je neverovatno.Radonjič je u Marseju ili zablistao ili ga nisu stavljali u igru a tako samo gubiš u igri i nemožeš iskoristiti izuzetan dobar kvalitet što Radonjič svakako poseduje.Radonjiču se dešava slično kao Mitroviču u Fulamu koga bespotrebno drže na klupi.Stvarno šteta što je toliko skup a može igrati krilo ili levo ili desno skroz nebitno koja strana.Piksi a pre njega i Tumbakovič su brzo prepoznali kvalitet Dejana Radonjiča to je igrač kome samo fale utakmice da uhvati kondiciju da se razigra onda se može stvarati veliku prednost u igri.Sjajno udara sa obe noge i centršutevi su mu odlični.

Dusan

pre 3 godine

Radonjic je tip igraca kome treba sirina u prostoru. To zavisi i od tima i od protivnika i od situacije na terenu. Zato ili zablista ili ga nema nigde. igrac bljeska.

warlock

pre 3 godine

warlock
Dao lik 2-3 gola u nizu ali ovde se predstavlja kao da je bilo 50. Los je igrac, ali opet se ovde u komentarima predstavljao kao sjajan u dresu Marseja i Herte.

Kao Aca kad je lagao na Juve - Porto da Grujic sve vise dobija sansu i velike minute iako jedva da oseti teren...
(Kozuki Oden, 06. april 2021 14:27)

Dao lik 7 golova u nizu u 9 meceva pre prekida zbog korone. Aj sad idi prati Zadrugu,nije fudbal za tebe..

Jim Beam

pre 3 godine

Dobar igrač, prodoran, ali igrač za 30 minuta na terenu. Za više od toga nema snage i onda gubi svaku prednost u odnosu na čuvara. Da li je to do fizikalija ili samo nedovoljno kondicije, ali taj problem je imao i u Zvezdi i u Marseju, retko kada je odigrao na nivou celu utakmicu.

On može da igra i u daleko većim klubovima ali da ga neko ubaci u 60. minutu pa šta uradi. Ali graditi neku taktiku na momku koji će već na trećini utakmice da ti bude neupotrebljiv, a u odbrani nedisciplinovan, ne ide baš. Žao mi je što nije radio na izdržljivosti još, mislim da može više da postigne što se i videlo protiv Portugala kada je bušio Kansela bez problema. Dok je imao snage, naravno.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Radonjič je pokazivao blistave partije i u Marseju to što se događa Radonjiču nema nikakve veze sa kvalitetom treba mu pravi klub gde če igrati konstantno e tad može Radonjič koristiti svoje velike adute u igri odličan je sa obe noge i poseduje neverovatnu eksplozivnost kad krene iz mesta.

Milan

pre 3 godine

Ponikao u omladinskoj skoli Partizana...a gde bi inače ...dok mi stvaramo igrace neko upumpava drzavne pare u mezimicu.Trenutno okosnicu reprezentacije Srbije čine i tek će činiti deca Partizana.
Mitrovic,Pavlovic,Radonjic,Milenkovic,Vlahovic,Zivkovic...i igraci Vojvodine Tadic,Djuricic.
Zvezdu predstavlja samo jedan rezervista Luka Jovic i golman Rajkovic koji nije ponikao u Zvezdi.Toliko.

Tik2

pre 3 godine

Sta se opterecujete, momak jednostavno ne zeli. Pogledajte kako izgleda. Uvek ima stomacic i par kila viska. I kao takav je jedan od najbrzih na svetu i mogao je onako da se igra sa Kanselom. Ali ima snage za 20 minuta top fudbala i to je to. Sve ostalo je sta bi bilo kad bi bilo. Verovatno bi bilo svasta, ali to ne mozemo znati. Kad bi se jednom spremio do kraja i zrtvovao, onda bi videli koliko on stvarno moze. Ovako, odigrace do kraja karijere jos neke utakmice kao protiv Portugala gde ce da eksplodira na talenat i to je to. Prvi bih voleo da bude drugacije, jer na ovim prostorima se mogu roditi stameni stoperi, kvalitetni zadnji vezni, po neka nadarena desetka, ali igrac njegovih karakteristika se ovde rodi jednom u 50 godina i zato je steta. Ali ako je on decko srecan, nek je ziv i zdrav.

PAOK

pre 3 godine

Zvezda samo na njemu uzela 12 milki ...
(fifty, 6. april 2021 14:04)

Nesto je sigurno otislo igracu,plus nesto menadzeru.Mada opet lepe su to pare.

warlock

pre 3 godine

Nema zime za njega. Posle perioda adaptacije u Marseju, zablistao je druge sezone, golove je davao u nizu, prozvan je od saigraca i navijaca NR7, a onda je u martu prosle godine krenuo cirkus i prekinuo ga kad je bio u najboljoj formi. Nesreca je sto je Marsej cirkus od kluba, gde se ne zna ko pije a ko placa. Nista bolje nije ni u Herti, u koju je dosao je na polusezoni kada su vec duboko na ivici ispadanja bili a nista im se polozaj ni od tada nije poboljsao. S obzirom na njegove karakteristike, lako ce naci dovoljno dobar klub na leto, s tim da mora da bude obazriv da taj klub bude sredjen pre svega.

warlock

pre 3 godine

Nema zime za njega. Posle perioda adaptacije u Marseju, zablistao je druge sezone, golove je davao u nizu, prozvan je od saigraca i navijaca NR7, a onda je u martu prosle godine krenuo cirkus i prekinuo ga kad je bio u najboljoj formi. Nesreca je sto je Marsej cirkus od kluba, gde se ne zna ko pije a ko placa. Nista bolje nije ni u Herti, u koju je dosao je na polusezoni kada su vec duboko na ivici ispadanja bili a nista im se polozaj ni od tada nije poboljsao. S obzirom na njegove karakteristike, lako ce naci dovoljno dobar klub na leto, s tim da mora da bude obazriv da taj klub bude sredjen pre svega.

Tik2

pre 3 godine

Sta se opterecujete, momak jednostavno ne zeli. Pogledajte kako izgleda. Uvek ima stomacic i par kila viska. I kao takav je jedan od najbrzih na svetu i mogao je onako da se igra sa Kanselom. Ali ima snage za 20 minuta top fudbala i to je to. Sve ostalo je sta bi bilo kad bi bilo. Verovatno bi bilo svasta, ali to ne mozemo znati. Kad bi se jednom spremio do kraja i zrtvovao, onda bi videli koliko on stvarno moze. Ovako, odigrace do kraja karijere jos neke utakmice kao protiv Portugala gde ce da eksplodira na talenat i to je to. Prvi bih voleo da bude drugacije, jer na ovim prostorima se mogu roditi stameni stoperi, kvalitetni zadnji vezni, po neka nadarena desetka, ali igrac njegovih karakteristika se ovde rodi jednom u 50 godina i zato je steta. Ali ako je on decko srecan, nek je ziv i zdrav.

don

pre 3 godine

Radonja treba preći u Italiju u neki tim kao što su Sasuolo ili Veronu gde će igrati redovno i gde će njegova brzina doći do izražaja. Tamo se svi igrači sa Balkana dobro uklope.

Yami

pre 3 godine

@stoptryharding

Gde piše da je talentovani 25-godišnjak?

Piše da ima tek 25 godina, što je i tačno za fudbalera.

Oni vrhunac dožive oko 30. godine, a većina igra do 35, to je još 10 godina, mnogo više nego što je on već u profesionalnom fudbalu.

Aron

pre 3 godine

Prosto, nije uspeo nigde da se nametne zato i ne može da nadje angažman. Taj problem nema samo on već i mnogi naši futbaleri u ligama petice. Plašim se za budućnost našeg futbala jer za pet godina u penziju će otići recimo Kostić i Tadić. Imaćemo ogroman problem sa brzim i kreativnim igračima na krilu jer mladi igrači ne pokazuju talenat da ih zamene. Mi čak od odlaska Predraga Djordjevica imamo problem sa pristojnim ofanzivnim veznim već 12,13 godina.

Dusan

pre 3 godine

Radonjic je tip igraca kome treba sirina u prostoru. To zavisi i od tima i od protivnika i od situacije na terenu. Zato ili zablista ili ga nema nigde. igrac bljeska.

????

pre 3 godine

U Francuskoj ih ima hrpa što brzo trče, tamo ne može, u ostalim ligama 5 ne može jer ne zna. Ostaje mu Nizozemska (osim Ajaxa, tamo ne može jer ne zna), Belgija. Turska, Portugal (osim 3 najveća, tamo ne može jer ne zna), Škotska i sl. Što uopće nije loše. Zaradit će pare radeći ono što voli.

Kiler

pre 3 godine

Gde piše da je talentovani 25-godišnjak?

Piše da ima tek 25 godina, što je i tačno za fudbalera.

Oni vrhunac dožive oko 30. godine, a većina igra do 35, to je još 10 godina, mnogo više nego što je on već u profesionalnom fudbalu.
(Yami,

Pa nije Modric da do 36.igra na visokom nivou.
Plafon im je 32-33, a samo retki i kasnije igraju vrhunski Messi Modric CR..a on nije ni blizu taj rang

Mustra

pre 3 godine

Legendarna prica je dok je bio u omladinskoj skoli Partizana, dolazili neki novinari da ih intervjuisu i pitaju Radonjica koja mu je najveca zelja u karijeri. A on odgovara:"Da dam gol Partizanu".

Jim Beam

pre 3 godine

Dobar igrač, prodoran, ali igrač za 30 minuta na terenu. Za više od toga nema snage i onda gubi svaku prednost u odnosu na čuvara. Da li je to do fizikalija ili samo nedovoljno kondicije, ali taj problem je imao i u Zvezdi i u Marseju, retko kada je odigrao na nivou celu utakmicu.

On može da igra i u daleko većim klubovima ali da ga neko ubaci u 60. minutu pa šta uradi. Ali graditi neku taktiku na momku koji će već na trećini utakmice da ti bude neupotrebljiv, a u odbrani nedisciplinovan, ne ide baš. Žao mi je što nije radio na izdržljivosti još, mislim da može više da postigne što se i videlo protiv Portugala kada je bušio Kansela bez problema. Dok je imao snage, naravno.

Milan

pre 3 godine

Ponikao u omladinskoj skoli Partizana...a gde bi inače ...dok mi stvaramo igrace neko upumpava drzavne pare u mezimicu.Trenutno okosnicu reprezentacije Srbije čine i tek će činiti deca Partizana.
Mitrovic,Pavlovic,Radonjic,Milenkovic,Vlahovic,Zivkovic...i igraci Vojvodine Tadic,Djuricic.
Zvezdu predstavlja samo jedan rezervista Luka Jovic i golman Rajkovic koji nije ponikao u Zvezdi.Toliko.

Sunce Slobode

pre 3 godine

Prevara ala Lazar Marković.
(MLK, 6. april 2021 15:40) 

Aj sada iskreno, da li bi smo stigli do 2:2 protiv Portugala da nije ušao u igru?

warlock

pre 3 godine

warlock
Dao lik 2-3 gola u nizu ali ovde se predstavlja kao da je bilo 50. Los je igrac, ali opet se ovde u komentarima predstavljao kao sjajan u dresu Marseja i Herte.

Kao Aca kad je lagao na Juve - Porto da Grujic sve vise dobija sansu i velike minute iako jedva da oseti teren...
(Kozuki Oden, 06. april 2021 14:27)

Dao lik 7 golova u nizu u 9 meceva pre prekida zbog korone. Aj sad idi prati Zadrugu,nije fudbal za tebe..

Ogysa

pre 3 godine

Realno,najbolje mu je u Zvezdi,em je faca u svom gradu,em mu lezi klub,pa mozda nekad da se otisne u Kinu ili Katar i Bog da ga vidi.Najrealniji scenario.

popov

pre 3 godine

Ja ga vidim u atalanti da zameni ilicica
(kokkolo, 06. april 2021 14:23)

Ti si lud. Ilicic je natprosečno inteligentan igrač. Dijametralno različit od Radonjića

nesa80

pre 3 godine

navijam za partizan i nisu mi jasni ovi sto se bune zasto on igra u reprezentaciju,a kakve vi igrace volite-metiljave,spore,drveca..pa vala dosta nam je takvih,ovaj decko ima brzinu i tehniku i uvek je opasan po gol,sa takvima nikad neznas sta moze da se desi,zvezda je najbolji fudbal igrala kad je on igrao tamo.da li je u formi ili ne za takvog igraca uvek mesta ima,pokazao je i u ovih par utakmica da je dobar.isti tako i katai,to su ljudi koji znaju da igraju fudbal i tacka,sta nama vredi tamo neki sergej koji je zvezda lacija a bukvalno nula od njega.meni je samo krivo kako je radonjica propustio partizan a naprimer stevanovic je kao talenat ali nista od njega.hrvati drze igrace koji znaju fudbala zato im i ide a mi ih odbacujemo

Mr

pre 3 godine

igrače u reprezentaciji dok se opet dobro ne proda. Proveren recept.
(Randy

Koji se to nas igrac prodao samo zato sto je vrhunski igrao za reprezentaciju? Ko uopste prati Srbiju i gde? Na EP mozda? Ne prosipaj se

BOKI

pre 3 godine

Radonjicu, blago meni, ako ovo procitas nekim slucajem, vrni se nazad u Zvezdu, pa ih rokni negde ako se sretnemo sa njima u Evropi. Naravno, za 2 ili 3 godine ces ponovo negde preko, a mi opet dobri desetak milki. Ziv bio i cekamo te!

Džukela

pre 3 godine

Prosto, nije uspeo nigde da se nametne zato i ne može da nadje angažman. Taj problem nema samo on već i mnogi naši futbaleri u ligama petice. Plašim se za budućnost našeg futbala jer za pet godina u penziju će otići recimo Kostić i Tadić.
(...)

Tadic ima 33,nije Ibra da igra do 38 kao Ibra.
Jos godinu dana i sledi pad

Sabre

pre 3 godine

Ali Falji Ramadani uvek uspe da ga ugura u reprezentaciju.
Čudesno, zar ne?
(Duka, 6. april 2021 15:19)

Jedino cudesno, pakosna mala duso, je kako si uspeo da ne primetis da je covek uz Mitra i Tadica ubedljivo najbolji nas igrac u reprezentaciji trenutno.

haha

pre 3 godine

Zvezda samo na njemu uzela 12 milki ...
(fifty, 06. april 2021 14:04)

Nije toliko uzela jer veliki deo išao Romi, plus menadžerima.

Romi

pre 3 godine

Verovatno ga vise koci njegov karakter nego sposobnosti kao fudbaler. Nije ni prvi a ni poslednji koji je sebi tako upropastio karijeru...

Sabre

pre 3 godine

Sabre
Odigrao jednu utakmicu dobru i ti ga prozivas najboljim bravo za tebe
(Hehe, 6. april 2021 16:06)

Da, bas tako. Odigrao je jednu dobru i jednu fenomenalnu utakmicu od dve utakmice koliko je Srbija odigrala. Sasvim dovoljno da trenutno uz ovu dvojicu bude najbolji, sta nije jasno?!

Kozuki Oden

pre 3 godine

warlock
Dao lik 2-3 gola u nizu ali ovde se predstavlja kao da je bilo 50. Los je igrac, ali opet se ovde u komentarima predstavljao kao sjajan u dresu Marseja i Herte.

Kao Aca kad je lagao na Juve - Porto da Grujic sve vise dobija sansu i velike minute iako jedva da oseti teren...

koki

pre 3 godine

Nek se vrati u Zvezdu, bolji je i mladji od ovih talijana sto je Deki navukao. Samo nek se osisa prvo, jer je ova frizura smehotresna olimpijada.

deki

pre 3 godine

@Sabre
To sto je odigrao jednu dobru utakmicu za reprezentaciju ne moze da potisne cinjenicu da je covek nasilno gurnut pre par godina u drzavni tim kada je bio rezerva u Zvezdi i u21 reprezentaciji,da je zbog njega smenjen selektor koji nas je odveo na Mundijal,da je jedan od najboljih u kvalifikacijama koji je sam unistio ovaj danasnji Bajern u finalu nemackog kupa Gacinovic direktno izvisio za Mundijal zbog Radonjica i da je maltene cela svrha igranja na Mundijalu bila da se njemu nabije cena,mec sa Svajcarcima smo zrtvovali da se njemu pruzi prilika,jedino sto njemu nije Ramadani menadzer vec neko mnogo,mnogo mocniji,pritom ne mislim na onoga na kog mnogi misle ali iz njegovog bliskog okruzenja svakako jeste

PAOK

pre 3 godine

Zvezda samo na njemu uzela 12 milki ...
(fifty, 6. april 2021 14:04)

Nesto je sigurno otislo igracu,plus nesto menadzeru.Mada opet lepe su to pare.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Radonjič je pokazivao blistave partije i u Marseju to što se događa Radonjiču nema nikakve veze sa kvalitetom treba mu pravi klub gde če igrati konstantno e tad može Radonjič koristiti svoje velike adute u igri odličan je sa obe noge i poseduje neverovatnu eksplozivnost kad krene iz mesta.

neko_treci

pre 3 godine

To što je neko ponikao u Partizanu ne znači da ga je Partizan napravio takvim igračem nego da je tamo fudbalski "prohodao", to je kao ono odeš iz male firme u veliku i postaneš uspešan direktor, a za to je zaslužna tvoja prethodna firma, a ne ti sam, mora da je to...

Vanja Grubač

pre 3 godine

Radonjič je pokazivao blistave partije i u Marseju to što se događa Radonjiču nema nikakve veze sa kvalitetom treba mu pravi klub gde če igrati konstantno e tad može Radonjič koristiti svoje velike adute u igri odličan je sa obe noge i poseduje neverovatnu eksplozivnost kad krene iz mesta.
(slaviša šmigič, 6. april
Ti ke uvek nasmeješ.Em nemaš pojma em ne znaš to ni da napišeš....tugo.

fc apatrid

pre 3 godine

Decko nije uspeo u Vasluiu,Domzalama,italijanskim Primaverama,a ocekuje se da uspe u jednom Olimpiku pa i solidnom bundesligasu,naravno iz stranacke centrale botovi ne miruju kao i kada je pripreman teren da udje u drzavni tim,svi znamo na ciju gurku,prave od njega Bejla licno,prosto talenat jeste,veliki,idealan za danasnji fudbal,prelomio protiv Portugala svakako,ali decku ocigledno nisu sve koze na broju,danas ako nisi surovi profi nema te,njemu jos uvek Fristajleri i Stefan Brauni u glavi,steta za takav talenat i sta god uradio u buducnosti bice premalo u odnosu koliko moze

slaviša šmigič

pre 3 godine

Kako bi voleo da vidim Radonjiča kao posuđenog igrača u Crvenoj zvezdi to je neverovatno.Radonjič je u Marseju ili zablistao ili ga nisu stavljali u igru a tako samo gubiš u igri i nemožeš iskoristiti izuzetan dobar kvalitet što Radonjič svakako poseduje.Radonjiču se dešava slično kao Mitroviču u Fulamu koga bespotrebno drže na klupi.Stvarno šteta što je toliko skup a može igrati krilo ili levo ili desno skroz nebitno koja strana.Piksi a pre njega i Tumbakovič su brzo prepoznali kvalitet Dejana Radonjiča to je igrač kome samo fale utakmice da uhvati kondiciju da se razigra onda se može stvarati veliku prednost u igri.Sjajno udara sa obe noge i centršutevi su mu odlični.

Demar Derozan

pre 3 godine

Neka se vrati u Zvezdu ako procene da je koristan. U inostranstvu ocigledno mora da ode u slabiju ligu, npr. grcku a tim poput Olimpijakosa je mozda mjegov maksimim, a verovatnije je da ni tu ne bi mogao ozbiljnije da se nametne.

Mario

pre 3 godine

Sledeca stanica bice neki vrhunski klub u Poljskoj ili Ruminiji ili ako se pokaze mozda i u Turskoj.. Ako nastavi da trenira lose kao i do sada (jer ne igra) onda su mu opcije Zvezda ili Partizan...

ganija srBska bratija

pre 3 godine

Realno,najbolje mu je u Zvezdi,em je faca u svom gradu,em mu lezi klub,pa mozda nekad da se otisne u Kinu ili Katar i Bog da ga vidi.Najrealniji scenario.
(Ogysa, 06. april 2021 15:18)
Pa zar takav kalibar da preorava njive ding dong lige!?!Greota je.

haha

pre 3 godine

warlock
Dao lik 2-3 gola u nizu ali ovde se predstavlja kao da je bilo 50. Los je igrac, ali opet se ovde u komentarima predstavljao kao sjajan u dresu Marseja i Herte.

Kao Aca kad je lagao na Juve - Porto da Grujic sve vise dobija sansu i velike minute iako jedva da oseti teren...
(Kozuki Oden, 06. april 2021 14:27)


Dao lik 7 golova u nizu u 9 meceva pre prekida zbog korone. Aj sad idi prati Zadrugu,nije fudbal za tebe..
(warlock, 06. april 2021 14:47)


Sada da uzmeš i da se izviniš čoveku za ovo indirektno vređanje jer je čovek u pravu.
Radonjić nikako nije dao 7 golova u 9 mečeva.
U prethodnoj sezoni Radonjić je ukupno dao 6 golova, od toga 5 u ligi i 1 u kupu.
U jednom trenutku je dao 4 gola u 5 mečeva i to je bilo krajem 2019. godine a ne pred prekid zbog korone.

haha

pre 3 godine

Sada da uzmeš i da se izviniš čoveku za ovo indirektno vređanje jer je čovek u pravu.
Radonjić nikako nije dao 7 golova u 9 mečeva.
U prethodnoj sezoni Radonjić je ukupno dao 6 golova, od toga 5 u ligi i 1 u kupu.
U jednom trenutku je dao 4 gola u 5 mečeva i to je bilo krajem 2019. godine a ne pred prekid zbog korone.
(haha, 06. april 2021 16:01)

Prvo da se on izvini ovom jer je rekao 2-3 gola. Dakle nisu u pravu ni jedan ni drugi.
(hehe, 06. april 2021 16:12)


warlock, nema potrebe da menjaš nick i da se predstavljaš kao neko drugi. Lako se provali da si to ti.
Prvo, ja nisam tražio da se izvinjavaš zbog pogrešnog podatka nego zbog indirektnog vređanja.
A što se tiče podataka, njegovi su i tačni, jer je Radonjić upravo tako i dao golove u tih 5 mečeva, 2 gola na 2 meča, pa onda nije, pa opet 2 gola na 2 meča. To su ti dva puta po 2 gola u nizu.

fenomen

pre 3 godine

Ovaj Slaviša Šmigič nema pojma a mrsi o fudbalu. Druže, nije on Dejan Radonjič, on se zove NEMANJA Radonjić. Dejan Radonjić je trener kosarkaški, trenira Fmp. A i na temu kojih 11 ce zaigrati za Zvezdu stručnjak je sastavio 11 sa jednim bonus igračem.
Čitaj Slaviša, čitaj, uči, nadogradjuj svoje znanje i mozda te jednog dana "opali kec" pa postanes neki funkcioner u voljenom klubu. Jer bez znanja mozes samo da kuvas kafe, serviras dorucak ili peres stucne a sa znanjem neka lepa funkcijica. I tvoj zemljak Slavisa Stojanovic je učio i bio trener Crvene Zvezde.

hehe

pre 3 godine

Hahaha, vauu u opasnoj farmerskoj ligi "7 golova u nizu u 9 meceva". Ako je 7 golova na 9 meceva onda to nije niz, ne menja cinjenicu da ga opasno precenjujete. Mozda je za tebe ta zadruga jer na njihov nacin prozivas kada si ugrozen. :^)
(Kozuki Oden, 06. april 2021 15:39)

Vau? U Francuska top 5 ligi? Ajde prestani za da se blamiras za svoje dobro. Lepi Mica place za tobom.

hehe

pre 3 godine

Sada da uzmeš i da se izviniš čoveku za ovo indirektno vređanje jer je čovek u pravu.
Radonjić nikako nije dao 7 golova u 9 mečeva.
U prethodnoj sezoni Radonjić je ukupno dao 6 golova, od toga 5 u ligi i 1 u kupu.
U jednom trenutku je dao 4 gola u 5 mečeva i to je bilo krajem 2019. godine a ne pred prekid zbog korone.
(haha, 06. april 2021 16:01)

Prvo da se on izvini ovom jer je rekao 2-3 gola. Dakle nisu u pravu ni jedan ni drugi.

Kozuki Oden

pre 3 godine

warlock
Hahaha, vauu u opasnoj farmerskoj ligi "7 golova u nizu u 9 meceva". Ako je 7 golova na 9 meceva onda to nije niz, ne menja cinjenicu da ga opasno precenjujete. Mozda je za tebe ta zadruga jer na njihov nacin prozivas kada si ugrozen. :^)

Milan

pre 3 godine

Ponikao u omladinskoj skoli Partizana...a gde bi inače ...dok mi stvaramo igrace neko upumpava drzavne pare u mezimicu.Trenutno okosnicu reprezentacije Srbije čine i tek će činiti deca Partizana.
Mitrovic,Pavlovic,Radonjic,Milenkovic,Vlahovic,Zivkovic...i igraci Vojvodine Tadic,Djuricic.
Zvezdu predstavlja samo jedan rezervista Luka Jovic i golman Rajkovic koji nije ponikao u Zvezdi.Toliko.

warlock

pre 3 godine

Nema zime za njega. Posle perioda adaptacije u Marseju, zablistao je druge sezone, golove je davao u nizu, prozvan je od saigraca i navijaca NR7, a onda je u martu prosle godine krenuo cirkus i prekinuo ga kad je bio u najboljoj formi. Nesreca je sto je Marsej cirkus od kluba, gde se ne zna ko pije a ko placa. Nista bolje nije ni u Herti, u koju je dosao je na polusezoni kada su vec duboko na ivici ispadanja bili a nista im se polozaj ni od tada nije poboljsao. S obzirom na njegove karakteristike, lako ce naci dovoljno dobar klub na leto, s tim da mora da bude obazriv da taj klub bude sredjen pre svega.

Aron

pre 3 godine

Prosto, nije uspeo nigde da se nametne zato i ne može da nadje angažman. Taj problem nema samo on već i mnogi naši futbaleri u ligama petice. Plašim se za budućnost našeg futbala jer za pet godina u penziju će otići recimo Kostić i Tadić. Imaćemo ogroman problem sa brzim i kreativnim igračima na krilu jer mladi igrači ne pokazuju talenat da ih zamene. Mi čak od odlaska Predraga Djordjevica imamo problem sa pristojnim ofanzivnim veznim već 12,13 godina.

Mr

pre 3 godine

igrače u reprezentaciji dok se opet dobro ne proda. Proveren recept.
(Randy

Koji se to nas igrac prodao samo zato sto je vrhunski igrao za reprezentaciju? Ko uopste prati Srbiju i gde? Na EP mozda? Ne prosipaj se

Sabre

pre 3 godine

Ali Falji Ramadani uvek uspe da ga ugura u reprezentaciju.
Čudesno, zar ne?
(Duka, 6. april 2021 15:19)

Jedino cudesno, pakosna mala duso, je kako si uspeo da ne primetis da je covek uz Mitra i Tadica ubedljivo najbolji nas igrac u reprezentaciji trenutno.

Sabre

pre 3 godine

Sabre
Odigrao jednu utakmicu dobru i ti ga prozivas najboljim bravo za tebe
(Hehe, 6. april 2021 16:06)

Da, bas tako. Odigrao je jednu dobru i jednu fenomenalnu utakmicu od dve utakmice koliko je Srbija odigrala. Sasvim dovoljno da trenutno uz ovu dvojicu bude najbolji, sta nije jasno?!

Vanja Grubač

pre 3 godine

Radonjič je pokazivao blistave partije i u Marseju to što se događa Radonjiču nema nikakve veze sa kvalitetom treba mu pravi klub gde če igrati konstantno e tad može Radonjič koristiti svoje velike adute u igri odličan je sa obe noge i poseduje neverovatnu eksplozivnost kad krene iz mesta.
(slaviša šmigič, 6. april
Ti ke uvek nasmeješ.Em nemaš pojma em ne znaš to ni da napišeš....tugo.

????

pre 3 godine

U Francuskoj ih ima hrpa što brzo trče, tamo ne može, u ostalim ligama 5 ne može jer ne zna. Ostaje mu Nizozemska (osim Ajaxa, tamo ne može jer ne zna), Belgija. Turska, Portugal (osim 3 najveća, tamo ne može jer ne zna), Škotska i sl. Što uopće nije loše. Zaradit će pare radeći ono što voli.

Sunce Slobode

pre 3 godine

Prevara ala Lazar Marković.
(MLK, 6. april 2021 15:40) 

Aj sada iskreno, da li bi smo stigli do 2:2 protiv Portugala da nije ušao u igru?

slaviša šmigič

pre 3 godine

Radonjič je pokazivao blistave partije i u Marseju to što se događa Radonjiču nema nikakve veze sa kvalitetom treba mu pravi klub gde če igrati konstantno e tad može Radonjič koristiti svoje velike adute u igri odličan je sa obe noge i poseduje neverovatnu eksplozivnost kad krene iz mesta.

Kiler

pre 3 godine

Gde piše da je talentovani 25-godišnjak?

Piše da ima tek 25 godina, što je i tačno za fudbalera.

Oni vrhunac dožive oko 30. godine, a većina igra do 35, to je još 10 godina, mnogo više nego što je on već u profesionalnom fudbalu.
(Yami,

Pa nije Modric da do 36.igra na visokom nivou.
Plafon im je 32-33, a samo retki i kasnije igraju vrhunski Messi Modric CR..a on nije ni blizu taj rang

Demar Derozan

pre 3 godine

Neka se vrati u Zvezdu ako procene da je koristan. U inostranstvu ocigledno mora da ode u slabiju ligu, npr. grcku a tim poput Olimpijakosa je mozda mjegov maksimim, a verovatnije je da ni tu ne bi mogao ozbiljnije da se nametne.

Yami

pre 3 godine

@stoptryharding

Gde piše da je talentovani 25-godišnjak?

Piše da ima tek 25 godina, što je i tačno za fudbalera.

Oni vrhunac dožive oko 30. godine, a većina igra do 35, to je još 10 godina, mnogo više nego što je on već u profesionalnom fudbalu.

fenomen

pre 3 godine

Ovaj Slaviša Šmigič nema pojma a mrsi o fudbalu. Druže, nije on Dejan Radonjič, on se zove NEMANJA Radonjić. Dejan Radonjić je trener kosarkaški, trenira Fmp. A i na temu kojih 11 ce zaigrati za Zvezdu stručnjak je sastavio 11 sa jednim bonus igračem.
Čitaj Slaviša, čitaj, uči, nadogradjuj svoje znanje i mozda te jednog dana "opali kec" pa postanes neki funkcioner u voljenom klubu. Jer bez znanja mozes samo da kuvas kafe, serviras dorucak ili peres stucne a sa znanjem neka lepa funkcijica. I tvoj zemljak Slavisa Stojanovic je učio i bio trener Crvene Zvezde.

deki

pre 3 godine

@Sabre
To sto je odigrao jednu dobru utakmicu za reprezentaciju ne moze da potisne cinjenicu da je covek nasilno gurnut pre par godina u drzavni tim kada je bio rezerva u Zvezdi i u21 reprezentaciji,da je zbog njega smenjen selektor koji nas je odveo na Mundijal,da je jedan od najboljih u kvalifikacijama koji je sam unistio ovaj danasnji Bajern u finalu nemackog kupa Gacinovic direktno izvisio za Mundijal zbog Radonjica i da je maltene cela svrha igranja na Mundijalu bila da se njemu nabije cena,mec sa Svajcarcima smo zrtvovali da se njemu pruzi prilika,jedino sto njemu nije Ramadani menadzer vec neko mnogo,mnogo mocniji,pritom ne mislim na onoga na kog mnogi misle ali iz njegovog bliskog okruzenja svakako jeste

hehe

pre 3 godine

Hahaha, vauu u opasnoj farmerskoj ligi "7 golova u nizu u 9 meceva". Ako je 7 golova na 9 meceva onda to nije niz, ne menja cinjenicu da ga opasno precenjujete. Mozda je za tebe ta zadruga jer na njihov nacin prozivas kada si ugrozen. :^)
(Kozuki Oden, 06. april 2021 15:39)

Vau? U Francuska top 5 ligi? Ajde prestani za da se blamiras za svoje dobro. Lepi Mica place za tobom.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Kako bi voleo da vidim Radonjiča kao posuđenog igrača u Crvenoj zvezdi to je neverovatno.Radonjič je u Marseju ili zablistao ili ga nisu stavljali u igru a tako samo gubiš u igri i nemožeš iskoristiti izuzetan dobar kvalitet što Radonjič svakako poseduje.Radonjiču se dešava slično kao Mitroviču u Fulamu koga bespotrebno drže na klupi.Stvarno šteta što je toliko skup a može igrati krilo ili levo ili desno skroz nebitno koja strana.Piksi a pre njega i Tumbakovič su brzo prepoznali kvalitet Dejana Radonjiča to je igrač kome samo fale utakmice da uhvati kondiciju da se razigra onda se može stvarati veliku prednost u igri.Sjajno udara sa obe noge i centršutevi su mu odlični.

BOKI

pre 3 godine

Radonjicu, blago meni, ako ovo procitas nekim slucajem, vrni se nazad u Zvezdu, pa ih rokni negde ako se sretnemo sa njima u Evropi. Naravno, za 2 ili 3 godine ces ponovo negde preko, a mi opet dobri desetak milki. Ziv bio i cekamo te!

warlock

pre 3 godine

warlock
Dao lik 2-3 gola u nizu ali ovde se predstavlja kao da je bilo 50. Los je igrac, ali opet se ovde u komentarima predstavljao kao sjajan u dresu Marseja i Herte.

Kao Aca kad je lagao na Juve - Porto da Grujic sve vise dobija sansu i velike minute iako jedva da oseti teren...
(Kozuki Oden, 06. april 2021 14:27)

Dao lik 7 golova u nizu u 9 meceva pre prekida zbog korone. Aj sad idi prati Zadrugu,nije fudbal za tebe..

Kozuki Oden

pre 3 godine

warlock
Dao lik 2-3 gola u nizu ali ovde se predstavlja kao da je bilo 50. Los je igrac, ali opet se ovde u komentarima predstavljao kao sjajan u dresu Marseja i Herte.

Kao Aca kad je lagao na Juve - Porto da Grujic sve vise dobija sansu i velike minute iako jedva da oseti teren...

neko_treci

pre 3 godine

To što je neko ponikao u Partizanu ne znači da ga je Partizan napravio takvim igračem nego da je tamo fudbalski "prohodao", to je kao ono odeš iz male firme u veliku i postaneš uspešan direktor, a za to je zaslužna tvoja prethodna firma, a ne ti sam, mora da je to...

Tik2

pre 3 godine

Sta se opterecujete, momak jednostavno ne zeli. Pogledajte kako izgleda. Uvek ima stomacic i par kila viska. I kao takav je jedan od najbrzih na svetu i mogao je onako da se igra sa Kanselom. Ali ima snage za 20 minuta top fudbala i to je to. Sve ostalo je sta bi bilo kad bi bilo. Verovatno bi bilo svasta, ali to ne mozemo znati. Kad bi se jednom spremio do kraja i zrtvovao, onda bi videli koliko on stvarno moze. Ovako, odigrace do kraja karijere jos neke utakmice kao protiv Portugala gde ce da eksplodira na talenat i to je to. Prvi bih voleo da bude drugacije, jer na ovim prostorima se mogu roditi stameni stoperi, kvalitetni zadnji vezni, po neka nadarena desetka, ali igrac njegovih karakteristika se ovde rodi jednom u 50 godina i zato je steta. Ali ako je on decko srecan, nek je ziv i zdrav.

Mustra

pre 3 godine

Legendarna prica je dok je bio u omladinskoj skoli Partizana, dolazili neki novinari da ih intervjuisu i pitaju Radonjica koja mu je najveca zelja u karijeri. A on odgovara:"Da dam gol Partizanu".

fc apatrid

pre 3 godine

Decko nije uspeo u Vasluiu,Domzalama,italijanskim Primaverama,a ocekuje se da uspe u jednom Olimpiku pa i solidnom bundesligasu,naravno iz stranacke centrale botovi ne miruju kao i kada je pripreman teren da udje u drzavni tim,svi znamo na ciju gurku,prave od njega Bejla licno,prosto talenat jeste,veliki,idealan za danasnji fudbal,prelomio protiv Portugala svakako,ali decku ocigledno nisu sve koze na broju,danas ako nisi surovi profi nema te,njemu jos uvek Fristajleri i Stefan Brauni u glavi,steta za takav talenat i sta god uradio u buducnosti bice premalo u odnosu koliko moze

Kozuki Oden

pre 3 godine

warlock
Hahaha, vauu u opasnoj farmerskoj ligi "7 golova u nizu u 9 meceva". Ako je 7 golova na 9 meceva onda to nije niz, ne menja cinjenicu da ga opasno precenjujete. Mozda je za tebe ta zadruga jer na njihov nacin prozivas kada si ugrozen. :^)

hehe

pre 3 godine

Sada da uzmeš i da se izviniš čoveku za ovo indirektno vređanje jer je čovek u pravu.
Radonjić nikako nije dao 7 golova u 9 mečeva.
U prethodnoj sezoni Radonjić je ukupno dao 6 golova, od toga 5 u ligi i 1 u kupu.
U jednom trenutku je dao 4 gola u 5 mečeva i to je bilo krajem 2019. godine a ne pred prekid zbog korone.
(haha, 06. april 2021 16:01)

Prvo da se on izvini ovom jer je rekao 2-3 gola. Dakle nisu u pravu ni jedan ni drugi.

Džukela

pre 3 godine

Prosto, nije uspeo nigde da se nametne zato i ne može da nadje angažman. Taj problem nema samo on već i mnogi naši futbaleri u ligama petice. Plašim se za budućnost našeg futbala jer za pet godina u penziju će otići recimo Kostić i Tadić.
(...)

Tadic ima 33,nije Ibra da igra do 38 kao Ibra.
Jos godinu dana i sledi pad

Dusan

pre 3 godine

Radonjic je tip igraca kome treba sirina u prostoru. To zavisi i od tima i od protivnika i od situacije na terenu. Zato ili zablista ili ga nema nigde. igrac bljeska.

Ogysa

pre 3 godine

Realno,najbolje mu je u Zvezdi,em je faca u svom gradu,em mu lezi klub,pa mozda nekad da se otisne u Kinu ili Katar i Bog da ga vidi.Najrealniji scenario.

popov

pre 3 godine

Ja ga vidim u atalanti da zameni ilicica
(kokkolo, 06. april 2021 14:23)

Ti si lud. Ilicic je natprosečno inteligentan igrač. Dijametralno različit od Radonjića

Jim Beam

pre 3 godine

Dobar igrač, prodoran, ali igrač za 30 minuta na terenu. Za više od toga nema snage i onda gubi svaku prednost u odnosu na čuvara. Da li je to do fizikalija ili samo nedovoljno kondicije, ali taj problem je imao i u Zvezdi i u Marseju, retko kada je odigrao na nivou celu utakmicu.

On može da igra i u daleko većim klubovima ali da ga neko ubaci u 60. minutu pa šta uradi. Ali graditi neku taktiku na momku koji će već na trećini utakmice da ti bude neupotrebljiv, a u odbrani nedisciplinovan, ne ide baš. Žao mi je što nije radio na izdržljivosti još, mislim da može više da postigne što se i videlo protiv Portugala kada je bušio Kansela bez problema. Dok je imao snage, naravno.

ganija srBska bratija

pre 3 godine

Realno,najbolje mu je u Zvezdi,em je faca u svom gradu,em mu lezi klub,pa mozda nekad da se otisne u Kinu ili Katar i Bog da ga vidi.Najrealniji scenario.
(Ogysa, 06. april 2021 15:18)
Pa zar takav kalibar da preorava njive ding dong lige!?!Greota je.

haha

pre 3 godine

Sada da uzmeš i da se izviniš čoveku za ovo indirektno vređanje jer je čovek u pravu.
Radonjić nikako nije dao 7 golova u 9 mečeva.
U prethodnoj sezoni Radonjić je ukupno dao 6 golova, od toga 5 u ligi i 1 u kupu.
U jednom trenutku je dao 4 gola u 5 mečeva i to je bilo krajem 2019. godine a ne pred prekid zbog korone.
(haha, 06. april 2021 16:01)

Prvo da se on izvini ovom jer je rekao 2-3 gola. Dakle nisu u pravu ni jedan ni drugi.
(hehe, 06. april 2021 16:12)


warlock, nema potrebe da menjaš nick i da se predstavljaš kao neko drugi. Lako se provali da si to ti.
Prvo, ja nisam tražio da se izvinjavaš zbog pogrešnog podatka nego zbog indirektnog vređanja.
A što se tiče podataka, njegovi su i tačni, jer je Radonjić upravo tako i dao golove u tih 5 mečeva, 2 gola na 2 meča, pa onda nije, pa opet 2 gola na 2 meča. To su ti dva puta po 2 gola u nizu.

nesa80

pre 3 godine

navijam za partizan i nisu mi jasni ovi sto se bune zasto on igra u reprezentaciju,a kakve vi igrace volite-metiljave,spore,drveca..pa vala dosta nam je takvih,ovaj decko ima brzinu i tehniku i uvek je opasan po gol,sa takvima nikad neznas sta moze da se desi,zvezda je najbolji fudbal igrala kad je on igrao tamo.da li je u formi ili ne za takvog igraca uvek mesta ima,pokazao je i u ovih par utakmica da je dobar.isti tako i katai,to su ljudi koji znaju da igraju fudbal i tacka,sta nama vredi tamo neki sergej koji je zvezda lacija a bukvalno nula od njega.meni je samo krivo kako je radonjica propustio partizan a naprimer stevanovic je kao talenat ali nista od njega.hrvati drze igrace koji znaju fudbala zato im i ide a mi ih odbacujemo

Mario

pre 3 godine

Sledeca stanica bice neki vrhunski klub u Poljskoj ili Ruminiji ili ako se pokaze mozda i u Turskoj.. Ako nastavi da trenira lose kao i do sada (jer ne igra) onda su mu opcije Zvezda ili Partizan...

koki

pre 3 godine

Nek se vrati u Zvezdu, bolji je i mladji od ovih talijana sto je Deki navukao. Samo nek se osisa prvo, jer je ova frizura smehotresna olimpijada.

PAOK

pre 3 godine

Zvezda samo na njemu uzela 12 milki ...
(fifty, 6. april 2021 14:04)

Nesto je sigurno otislo igracu,plus nesto menadzeru.Mada opet lepe su to pare.

haha

pre 3 godine

warlock
Dao lik 2-3 gola u nizu ali ovde se predstavlja kao da je bilo 50. Los je igrac, ali opet se ovde u komentarima predstavljao kao sjajan u dresu Marseja i Herte.

Kao Aca kad je lagao na Juve - Porto da Grujic sve vise dobija sansu i velike minute iako jedva da oseti teren...
(Kozuki Oden, 06. april 2021 14:27)


Dao lik 7 golova u nizu u 9 meceva pre prekida zbog korone. Aj sad idi prati Zadrugu,nije fudbal za tebe..
(warlock, 06. april 2021 14:47)


Sada da uzmeš i da se izviniš čoveku za ovo indirektno vređanje jer je čovek u pravu.
Radonjić nikako nije dao 7 golova u 9 mečeva.
U prethodnoj sezoni Radonjić je ukupno dao 6 golova, od toga 5 u ligi i 1 u kupu.
U jednom trenutku je dao 4 gola u 5 mečeva i to je bilo krajem 2019. godine a ne pred prekid zbog korone.

don

pre 3 godine

Radonja treba preći u Italiju u neki tim kao što su Sasuolo ili Veronu gde će igrati redovno i gde će njegova brzina doći do izražaja. Tamo se svi igrači sa Balkana dobro uklope.

haha

pre 3 godine

Zvezda samo na njemu uzela 12 milki ...
(fifty, 06. april 2021 14:04)

Nije toliko uzela jer veliki deo išao Romi, plus menadžerima.

Romi

pre 3 godine

Verovatno ga vise koci njegov karakter nego sposobnosti kao fudbaler. Nije ni prvi a ni poslednji koji je sebi tako upropastio karijeru...