Nedelja, 28.03.2021.

17:28

Sjajna trka, Hamilton pobedio u Bahreinu!

Svetski šampion Luis Hamilton pobednik je prve trke sezone u Formuli 1.

Izvor: Z.K.

Sjajna trka, Hamilton pobedio u Bahreinu! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

Jo

pre 3 godine

Džodi Šekter (Južna Afrika) je bio svetski prvak kada su se bodovale četiri trke u prvom i četiri u drugom delu... koliko se sećam... Mislim da je imao četiri pobede i tako stigao do titule. Bila je to jadna godina... A što se tiče tvog spiska, vrh su bili Andreti (dve titule), ostali, Rene Arnu, Karlos Rojtemana, a Kler Regaconi, Žan Pjer Žabulj su bili u vrhu, ali ne i šampioni!
(Bolesno skot, 29. mart 2021 00:21)

Andreti ima jednu titulu, 1978. Ostali imaju dobre rezultate, ali ne i titule, istina. Medjutim, svaki od njih ima nesto "ono" sto ga cini posebnim. Npr. Zabuj (Jean-Pierre Jabouille) je bio poslednji inzinjer-vozac, koji je u bolidu kojeg je konstruisao (sa par ostalih ljudi) dva puta pobedio i sest puta bio na pol poziciji. Obe njegove pobede su silom prilika pale u zaborav zbog drugih dogadjanja. Na prvoj u Dizonu 1979 je to bio onaj dvoboj Arnua i Vilneva koji je dobio Vilnev, a na drugoj pobedi u Austriji 1980, bio je strajk austrijske televizije, pa trka nije ni snimana. Kasnije te iste godine on je slomio nogu u udesu i nikada se nije potpuno oporavio.

Bolesni skot

pre 3 godine

Moram da odgovorim "svima kojih se to tiče" zašto je Hamilton fenomenalan vozač!
Pregledao sam ponovo kritičan trenutak na kojem se lepo vidi da prilikom preticanja za krug jednog bolida (ne znam koje bio), Hamilton odlazi udesno, a ne ulevo da zatvori Holandjanina, čime ga je onemogućio da mu se zavuče desno, pa mu u špic krivine udje sa desne strane i izbaci, ga kao što je uradio Ferariju prošle sezone i izgurao ga levo van staze... Te fore ne prolaze kod velikih majstora! Pogledajte još jednom, a ima na jutjubu!

69 challenger

pre 3 godine

Za one koji se bune što je Verstapen prepustio poziciju Hamiltonu, evo snimak

Obratite pažnju preticanje Verstapena - 5:52

Bolesno skot

pre 3 godine

Da ne spominjem Rojtemana, Andretija, Sektera, Regaconija, Zabuja, svi bolji od Hamiltona.

Džodi Šekter (Južna Afrika) je bio svetski prvak kada su se bodovale četiri trke u prvom i četiri u drugom delu... koliko se sećam... Mislim da je imao četiri pobede i tako stigao do titule. Bila je to jadna godina... A što se tiče tvog spiska, vrh su bili Andreti (dve titule), ostali, Rene Arnu, Karlos Rojtemana, a Kler Regaconi, Žan Pjer Žabulj su bili u vrhu, ali ne i šampioni!

Nelson

pre 3 godine

Izgleda da oni HAAS Mazepina i Schumachera imaju podvozje lade nive. Izvrtili se obojica bez kontakta pri ubrzanju. A jedva cekao njih da gledam :D

Simo

pre 3 godine

Pročitao sam sve komentare.
I dalje mi nije jasno zašto Hamilton nije kažnjen za skraćivanje putanje u 4 krivini? U stvari, jasno mi je. Da je kažnjen, a morao je jer je unapred dogovoreno da se to ne sme, ne bi danas pobedio. Time je učinjeno da je zapravo ova trka neregularna. Ali s obzirom da je Mercedes lobi najjači u F1 trka je proglašena regularnom i idemo dalje. Ovakve stvari ne idu na ugled F1. Ali s obzirom da se u svim sportovima danas zarad profita ovakve stvari sklanjaju pod tepih ni F1 ne može biti izuzetak.
Inače, tim Honde je napravio glupost sa zamenom guma. Suviše su čekali. Verovatno je to i najveći razlog gubljenja trke.
Maks je bio nestrpljiv pa je napravio i on glupu grešku.
Najveća snaga Hamiltona i njegovo tima je što zapravo retko prave glupe greške.

Inače, ja pamtim jednog ranijeg vozača, takođe Engleza. Ime mu je Najdžel Mensel. Čiča bi i ovog Maksa i ovog Luisa pregazio ko plitak potok. U vreme kada je on vozio, trke se bile gladijatorske. Ovo danas je soft verzija.

AleX

pre 3 godine

Deco, malo sam stariji i pratim F1 od polovine sedamdsetih. Uvek je bilo kontraverznih vozača i situacija ali ne pamtim da se govorilo za čoveka koji ima toliko pobeda da ne ume da vozi. Pokažite malo poštovanja, svi ovi momci na gridu su fantastični.

x2

pre 3 godine

F1 je u potpunosti ogolio Džordž Rasel kada je prošle godine Hamilton imao koronu pa je "morao" da vozi njegov bolid. Brutalno najbrži na stazi, "greškom" mu na menjanju guma daju Botasove, pa se vraća u pit po svoje. Do te trke 18. ili 20.... na kraju odustaje Perez pobeđuje.. prema tome sve je jasno. Sve su to manje više vrhunski vozači, MB dominira pa i LH. Botas no comment, Max trenutno vrv najbrži vozač.

Vlad

pre 3 godine

(Jo, 28. mart 2021 22:56)
Mislite na Rozberga? :D
Birao ga Hamilton 2010 jer je znao da ce 2013 doci u Mercedes. A i Rozberg imao u ugovoru sklanjanje.
E da, birao je Hamilton, jos sa 13 godina kad je Mercedes vrbovao, da 2007 vozi sa Alonsom, koji mu se sklanjao.
E lebe mekani...

Jo

pre 3 godine

Tvoja lista je bitna? Momak taktiku odredjuje tim. Zna se ko kosi ko vodu nosi. Zna se ko je više plaćen i zbog čega
(ja, 28. mart 2021 22:01)

Da, moja lista je bitna, ali ne zbog mene samoga, vec zbog toga sto je ona zasnovana na pravim i neprolaznim vrednostima. Kakvu vrednost nosi u sebi covek koji bira slabijeg vozaca za kolegu u timu, koji po ugovoru mora da mu se sklanja, i koji ne sme da dobije istu strategiju kao on, nego samo losiju? I takvu laznu i naduvanu velicinu da uporedim sa gospodom i gladijatorima iz sedamdesetih i osamdesetih? Radi se o sukobu vrednosti koja nastaje poredjenjem sa vozacima stare generacije. Prednosti koje Hamilton uziva bi za njih bile gola sramota.

ja

pre 3 godine

Na mojoj listi jedan Rene Arnoux je mnogo bolji vozac od Luisa Hamiltona. Covek ipo i vozac ipo. Da ne spominjem Rojtemana, Andretija, Sektera, Regaconija, Zabuja, svi bolji od Hamiltona. Niko od njih nije cmizdrio tokom trke, trazio pomoc iz boksa, zalio se kod sudija, ili trazio da ima kolegu koji mu se sklanja, ili koji ce da ima losiju strategiju. To su bili gospoda i gladijatori. Nista slicno Hamiltonu, zato na mojoj listi Luis nikada nece biti ni u top 100.
(Jo, 28. mart 2021 20:50)

Zaboravio si J. M Fandja. Tvoja lista je bitna? Momak taktiku odredjuje tim. Zna se ko kosi ko vodu nosi. Zna se ko je više plaćen i zbog čega

1Djoković

pre 3 godine

Kad je počeo u Mercedesu,bacio je kocku i dobio.Sreća i znanje je ono što krasi najveće.Hamilton jeste najveći (benzin) šampion svih vremena, jer će verovatno u budućnosti biti hibridna formula,a onda na struju.Ko ga ne voli neka gleda history kanale

a

pre 3 godine

Već godinama je Maks bolji vozač od Hamiltona.
Godinama!
Baš bih voleo da jednu sezonu zamene automobile.
Onda bi se videle prave vrednosti.
Ovako... lova i marketing, a pomalo i sudije pomažu i zna se ko pobedjuje.
Sramota!!!
(Optimista pripravnik, 28. mart 2021 21:29)

To je tvoje mišljenje na osnovu čega? Ovaj jeste samo mladji

Kozuki Oden

pre 3 godine

vlada
Zato je Maks pretekao Luisa pre nego sto je doslo do voznje van staze (ostvario je prednost, a taj deo van staze je bila famozna 4. krivina). Posto "poznajes" pravila nadam se da si gledao trku??? Jel realno da 38 krugova nisu opominjali Hamiltona i Botasa za to? Covece, pa po pravilima bi MORAO da 37 od 38 puta bude vremenski kaznjen (0.5 (koliko nadoknadi) do 5sek za svako) ili diskvalifikovan posle par prelazenja van staze...

Vlad

pre 3 godine

(Optimista pripravnik, 28. mart 2021 21:29)
Sada ima bolji bolid. Ne kazem da ce biti bolji cele sezone, ali trenutno su bolji.
Maks i RB su jednostavno morali ovo da dobiju. Medjutim, 1.5 sekunda prednosti (pre prvog odlaska u boks) nije dovoljno da imas lagodnu strategiju.
Takodje mislim sa strategija RB nije bila losa, jednostavno su morali drugacije od Mercedesa.
Isli su na obilazenje pred kraj trke. I Maks je imao sansi, doduse pomogao mu je Hamilton sa onim blokiranjem prednjeg levog, i izlazenjem sa staze.
Takodje se mora priznati da je Hamilton pokazao klasu tih zadnjih 15 krugova, na starijim gumama.
Mozda je Maks trenutno bolji vozac, tesko je reci. Ali Hamilton ima ono sto dolazi sa iskustvom, ima smirenost u svakoj situaciji, ima kontrolu. Primer za to je i Turska 2020, gde je Maks pokazao da jos uvek nema to iskustvo. Primer je i Monte Karlo 2019 gde je Hamilton odvezao skoro celu trku na srednje tvrdim gumama. Ne moze to svako.
Imace i Maks , to je sigurno, vidi se da je dosta sazreo.

Aleksandar iz Osla

pre 3 godine

Hondi je bilo potrebno 3 godine da napravi mozda i najbolji motor na gridu, i onda odluce da napuste sampionat??? Suludo...
(Beogradjanin, 28. mart 2021 20:15)

Ovo im nije ni prvi put - kada su se prošli put zbog finansijske krize povukli iz F1, Brawn je sa nasleđenim bolidom osvojio šampionat (Dženson Baton).

Optimista pripravnik

pre 3 godine

Već godinama je Maks bolji vozač od Hamiltona.
Godinama!
Baš bih voleo da jednu sezonu zamene automobile.
Onda bi se videle prave vrednosti.
Ovako... lova i marketing, a pomalo i sudije pomažu i zna se ko pobedjuje.
Sramota!!!

a

pre 3 godine

Očigledno je da ovde navijaju za Ferari koji je propala priča sada pišu protiv Mercedesa i Luisa. Nikada mi neće biti jasno navijačka strast prema Ferariju a većina bili ili deca ili nisu rodjeni kada je Ferari bio dominantan. Njima je u ovom trenutku povratak na vrh Mission impossible

Vlad

pre 3 godine

Takodje ono sto pomalo zabrinjava su "gremlini" RBa koji su se pojavili pred danasnju trku. Prvo su Perezu izmenjali nekoliko komponenti motora, pa ono gasenje motora u formacijskom krugu. A i Maks se zalio na diferencijal tokom cele trke.

kro-manjon

pre 3 godine

Ne razumeju ljudi ovde nešto, jedno vozikati se i izaći sa staze a drugo preteći van staze. Jeste nacrtali juče da se kao ne sme prelaziti ali danas se to tolerisalo svima i ne vidim zašto ne bi, ako ne sme preko stavi zid.

djidji

pre 3 godine

Svi su silazili sa staze na tom mestu ali nije isto kad vozis sam ili si u direktnom duelu za poziciju pa skracujes stazu, kako to nije jasno!

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

@ МИКИ - Друже, живот се још мало претворио у бизнис. А спорт је то већ дуго година, нажалост. Велика је неправда што су Максу наредили да врати позицију. Отишло је све у три лијепе.

miki

pre 3 godine

F1 sam gledao od 1984 godine. Prestao sam pre 5-6 godina jer to nema veze sa onim sto se nekada zvalo F1. Pogledam danas 15 min iz radoznalosti i shvatim da svi koji nisu gledali F1 pre nekoliko decenija apsolutno nemaju pojma u sta se pretvorio ovaj biznis. Tragedija...

vlada

pre 3 godine

Uvek kada vozac izvrsi preticanje van staze u bilo kojoj krivini duzan je da vrati poziciju u suprotnom bice kaznjen.... Maks je sam kriv kao i njegov tim, brzi bolid ali losa taktika, mogao je cisto da ga obidje u narednih par krivina, izgubio je kasnije ritam i to je to...

Jo

pre 3 godine

luis GOAT ?! koliko balavurdije ovde ima sunce ti zarko ......
(sifra piralen i male veverice, 28. mart 2021 19:06)

Na mojoj listi jedan Rene Arnoux je mnogo bolji vozac od Luisa Hamiltona. Covek ipo i vozac ipo. Da ne spominjem Rojtemana, Andretija, Sektera, Regaconija, Zabuja, svi bolji od Hamiltona. Niko od njih nije cmizdrio tokom trke, trazio pomoc iz boksa, zalio se kod sudija, ili trazio da ima kolegu koji mu se sklanja, ili koji ce da ima losiju strategiju. To su bili gospoda i gladijatori. Nista slicno Hamiltonu, zato na mojoj listi Luis nikada nece biti ni u top 100.

bata

pre 3 godine

Da ne bude zabune dobra trka, i prosle godine su redbulovci dobro parirali mercerdesu u prvoj trci, ajde da sacekamo jos 2 trke pa da dajemo sud... botas najnesrecniji vozac u f1
(sss, 28. mart 2021 19:22)

to je F1, odgledajmo jos 2 trke i mozemo slobodno da predjemo na neki drugi sport
f1 veliki cirkus
a botas,najbezobrazniji vozac,nije mu prvi put da kad mu se neko priblizi i sprema da ga pretekne on pocne da pravi greske pa tako uspori protivnika.
ljiga srecna sto je u mercedes

Mlata zamlata

pre 3 godine

Realno, sudijska pobeda za Hamiltona. Juče su grafički objašnjavali da se ne sme silaziti sa staze, pa su sudije celu trku tolerisale Hamiltonu koji je silazio bar 10 puta i - ništa. Na kraju, u žaru borbe na skoro istom mestu Max silazi sa staze i njemu traže da vrati poziciju Hamiltonu!
Videćemo da li će Horner uložiti FIA neku žalbu jer je ovo skandalozno, mada ne bi bilo prvi put da se gleda kroz prste Hamiltonu.

Mlata zamlata

pre 3 godine

@vlada

zabranjeno je i silaziti sa staze kada se time stiče prednost, juče na kvalifikacijama objašnjeno i grafikom označeno gde će se posebno gledati, pa se Hamiltonu tolerisalo... i šta sad?

Rollo Tomasi

pre 3 godine

Taktička pobeda Mercedesa nad Red Bulom.Ferštapen nije pobedio zahvaljujući svom timu,iako je bio brži na stazi od Hamiltona.Vozio je gotovo bez greške,a pobede ga je koštala njegova ekipa.Perez odličan kada se uzme u obzir da je krenuo sa začelja.Šteta za maler Gaslija,Cunoda odličan,Noris takođe.

marko

pre 3 godine

Nije hamilton pobedio nego ga je werstapen pustio zbog naredbe nikog drugog nego njegovog tima, koji kao postuje pravila, za koje mercedes i ne mari...

Ovo je bas sramota!

Nelson

pre 3 godine

Dobra trka, samo Hamilton 38 krugova sijece krivinu i krsi pravila. Verstappen ga mora propustiti na kraju zbog taktike, uzas uzasa... Upropastili su formulu pravilima sto je i danas evidentno.

EUFORIJA

pre 3 godine

Luis celu trku silazi sa staze u 4. krivini i pored toga sto je jos u petak to izricito zabranjeno i pravi se lud...i onda ga Maks pretekne na istom tom mestu uz silazak sa staze i narede mu da vrati poziciju....sramota koliko vec godinama guraju ovog prosecnog vozaca
(pARTizan, 28. mart 2021 18:42)
Prosecan ? Ha,ha... Poceli navijaci skuderije da navijaju za Maksa jer njihovih nema ni na vidiku. Bravo Luis, idemo ka 8 tituli.

sss

pre 3 godine

Da ne bude zabune dobra trka, i prosle godine su redbulovci dobro parirali mercerdesu u prvoj trci, ajde da sacekamo jos 2 trke pa da dajemo sud... botas najnesrecniji vozac u f1

johny

pre 3 godine

I šta ćeš da napišeš kada Hamilton pobedi a hoće. Pišem deset krugova pre kraja
(johny, 28. mart 2021 18:13) pišem da je slučajno pobedio i da Ferštapen uzima titulu, sada kada je završena trka.
(Đuro, 28. mart 2021 18:40)

Ti si poznavalac F1 ili navijač nekog drugog tima. E pošto si znalac trk u Mozzart kladionicu. Tamo je kvota za Ferštapena 7,5. Uloži 100 evra ili više i eto lepe zarade. Moraš da malo sačekaš

Alex

pre 3 godine

Red Bul je pogrešio što je naredio Maksu da vrati poziciju Luisu, nakon preticanja. Luis celu trku prelazi preko iste šikane ( gde ga je Maks pretekao ) bez kazne.
Inače, odlična trka i odlična borba za prvo mesto.

Podgoričanin

pre 3 godine

Koliko nekad nisam volio Ferari zadnjih godina ne volim Mercedes zbog zastite. Ej silaze u cetvrtoj krivini citavu trku iako znaš da nije dozvoljeno i dobijaju upozorenje tek u 38-om krugu i to nakon sto su iz honde rekli ajmo onda i mi i jos kad te u toj krivini preteknu moraju da vrate da ne bi dobili kaznu. Strasno.

Dem0

pre 3 godine

Da li je moguce da je red bull napravio 2 puta gresku sa izborom trenutka za promenu guma?!? Verstapen je izgubio 15s zbog toga! Red bull vuče poteze kao nekada ferari, sa takvom strategijom izgubili su prvu poziciju iako imaju bolji bolid

Sebastian

pre 3 godine

Gledam +- na komentarima, odnos je 3x vise minuseva nego pluseva na komentarima poput "Bravo Luise; sjajna trka; zasluzena pobeda; GOAT, itd.." i smesno mi je koliko ljudi ne umeju da cene elitne sportiste dok redjaju titule.

Za deset godina, kada Max bude osvajao svoju petu titulu za redom, iste stvari cete govoriti o njemu kao sto ponavljate o Hamiltonu sada: pobedjuje zbog bolida, navlace mu, nije Sena (koji je nastradao pre skoro 27 godina, to znaci da bi trebali da imate najmanje 45 godina da bi ste mogli imati iole objektivno misljenje ko je bolji od njih dvojce... ne verujem da ima puno ljudi od 45+ koji pisu komentare), itd..

Danasnja pobeda je slicna onoj u Turskoj 2020. Pobedio covek trku koju objektivno nije trebao da pobedi. Sta drugo moze/treba da uradi da bi dokazao da je u najmanju ruku top 3 vozac svih vremena? Da namerno krene svaku trku kao dvadeseti, pa da vidimo dal moze do titule? Da predje u Haas?

Nije njegov problem sto uglavnom ima najbolji auto- danas npr nije imao; a da ne pricamo o tome sto je delimicno zasluzan za izgradnju auta i celog tima. Nije njegov problem sto se Fetel slupao u Nemackoj 2018 i od tad nije isti, sto Alonso ne ume da proceni gde da potpise, pa posle vice "GP2 engine, embarrassing", sto Ferrari ne moze da sklopi auto i sto Max pravi male greske kada je u prilici da pobedi- Turska 2020, danas.

Mile

pre 3 godine

Nisu sudije kaznile Vestapena da vrati poziciju Luisu nego je tim Red Bula to naredio da uradi. Sve je tu čisto i svaka čast Red Bulu na odluci. Red Bul je izgubio trku pogrešnom strategijom sa gumama. Gledali smo duel dva velika vozača.

Lazic

pre 3 godine

Luis je silazio sa staze, posle pola trke je to poceo da radi i Max. Nije dozvoljeno ali nisu kaznili ni Luisa a nisu kaznili kasnije ni Maxa. Ali OBILAZENJE VAN STAZE je mnogo ozbiljniji prekrsaj,i to svi znate, bez obzira dali volite Hamilton ili ga u najmanju ruku ne volite. Da je Max bio samo zrno strpljiviji pobedio bi, tako da je njegova greska, a Hamilton je uz dobru trku i dobru taktiku tima na kraju imao i dosta srece. I zbog toga je ovo sport koji nadam se svi mnogo volimo, nema potrebe da odmah neko mraci i kvari ugodjaj odlicne trke. Pobedjivace i Max, bice ovo uzbudljiva sezona

Bolesno skot

pre 3 godine

Luis celu trku silazi sa staze u 4. krivini i pored toga sto je jos u petak to izricito zabranjeno i pravi se lud...i onda ga Maks pretekne na istom tom mestu uz silazak sa staze i narede mu da vrati poziciju....sramota koliko vec godinama guraju ovog prosecnog vozaca
(pARTizan, 28. mart 2021 18:42)

E ako je tako, onda trka mora da se poništi, ili Ferštapen proglasi pobednikom... Samo ti na vreme pošalji žalbu...

Vlad

pre 3 godine

(crnogorac, 28. mart 2021 18:41)
Cini mi se da je motor i dalje na strani Mercedesa. RB na pravcu, uz DRS i novije gume jedva sustize Mercedes.
Ali ceo paket trenutno deluje da je strani RBa.

(pARTizan, 28. mart 2021 18:42)
Ako ste pazljivo pratili trku, u jednom momentu iz boksa RBa stize informacija Maksu da moze da izlazi van staze u krivini 4.
Zatim iz boksa Mercedesa (tj direkcije trke) stize upozorenje za tu krivinu, te od tog momenta obojica prestaju da izlaze van staze.
Sigurno Maksu nije bila namera da izadje van staze pri obilazenju, mogao je da izadje van ili da koci.
Mada mislim da bi bilo zanimljivo da je Maks nastavio da vozi do kraja bez propustanja. Mada mislim da je bilo premalo vremena da napravi 5 sekundi.

Aleksandar iz Osla

pre 3 godine

Vidim da Hamilton u Srbiji nije mnogo popularan. Ne mora se voleti, ali mi nije jasno zašto mu mnogi osporavaju znanje i šampionski pedigre? Obično su argumenti da je imao najbolje bolide i da su mu se klupske kolege sklanjale (što se može reći i za mnogo omiljenijeg Šumahera).

Ja sam malo stariji, omiljeni vozači su mi bili Prost, Mensel i Hakinen. Od mlađih gotivim Rikarda, Pereza, kao i Ferštapena. Iako nekako uglavnom navijam protiv Hamiltona, moram da priznam da je apsolutno vrhunski vozač, jedan od najboljih ikada.

To je danas ponovo dokazao. Imao je jasno slabiji bolid, pred kraj trke lošije gume i uspeo je da se odbrani celih pet krugova.
Razočaran sam, jer sam navijao za Ferštapena, ali je Hamilton jasno pokazao ko je i šta ume.

Čiki

pre 3 godine

Po meni su Verštapen i Lekler uz Alonsa najbolji vozaci kao vozači. Da svi imaju iste bolide, njih trojca bi se borila za titulu.
(Miladin, 28. mart 2021 17:57)

Kada bi bio malo informisaniji od ove sezone su dosta izmenili pravila i sada su bolidi ujednačeniji. Sam izgled bolida, budžeti, neki delovi agregata, upotreba materijala. Na šta bi ličilo kada bi jedan proizvodjač napravio svima isti bolid. To imaš Reno kupu

Đuro

pre 3 godine

I šta ćeš da napišeš kada Hamilton pobedi a hoće. Pišem deset krugova pre kraja
(johny, 28. mart 2021 18:13) pišem da je slučajno pobedio i da Ferštapen uzima titulu, sada kada je završena trka.

Sulendar

pre 3 godine

Ne znam da li postoji gora strategija od ove koje je izabrao Red Bull..Imaju vozača koji vozio fantastično i pravi razliku na stazi Hamiltonu ....i onda dolazi katastrofa tima Red Bulla i ostavljaju ga ja što duže na stazi sa istrošenim gumama.Veću glupost nisam video odavno

sakupljač minusa

pre 3 godine

znači ovako. Max promenio gume i počeo naglo da sustiže Luisa. I uspe da ga prestigne i samo bilo važno da privede trku kraju. Kad ono posle pola minuta odjednom zaboravio da je brži. Hahaha. Uopšte me ne bi začudilo da su uplate na Maxa u kladionicama poludele kad je počeo da smanjuje prednost. I naravno da će završiti drugi. Nisam verovao da ću ikad na ovaj način razmišljati. Al kad pogledam malo sa strane....

krang

pre 3 godine

Bravo za Hamiltona svaka čast šampionska voznja,Max i Red Bull imaju priliku ove sezone da skinu Mercedes sa trona konačno!Bice odlična sezona.

pARTizan

pre 3 godine

Luis celu trku silazi sa staze u 4. krivini i pored toga sto je jos u petak to izricito zabranjeno i pravi se lud...i onda ga Maks pretekne na istom tom mestu uz silazak sa staze i narede mu da vrati poziciju....sramota koliko vec godinama guraju ovog prosecnog vozaca

Rollo Tomasi

pre 3 godine

Taktička pobeda Mercedesa nad Red Bulom.Ferštapen nije pobedio zahvaljujući svom timu,iako je bio brži na stazi od Hamiltona.Vozio je gotovo bez greške,a pobede ga je koštala njegova ekipa.Perez odličan kada se uzme u obzir da je krenuo sa začelja.Šteta za maler Gaslija,Cunoda odličan,Noris takođe.

EUFORIJA

pre 3 godine

Luis celu trku silazi sa staze u 4. krivini i pored toga sto je jos u petak to izricito zabranjeno i pravi se lud...i onda ga Maks pretekne na istom tom mestu uz silazak sa staze i narede mu da vrati poziciju....sramota koliko vec godinama guraju ovog prosecnog vozaca
(pARTizan, 28. mart 2021 18:42)

Sto ga nije zaobisao posle toga, nego se nagutao prasine iz Mecke. Sampionska voznja Luisa.

điu,liu i sadriu

pre 3 godine

Sve miriše na 2017. i 2018. kada je ferari imao bolji bolid a mercedes boljeg vozača,možda najboljeg u istoriji uz Prosta,Senu i Hakinena mada kad gledam vožnju Hamiltona vidim ova 3 vozača u jednom što je nepobediva kombinacija.Fetel je sam kriv posebno za 2017. gde je imao sve u svojim rukama ali se u toj sezoni videlo ko je pravi šampion kada je najteže,Monca 2017. je bila demonstracija sile Hamiltona protiv ferarijefih bolida.

meda

pre 3 godine

Luis ga malo pustio da se poraduje i ponada, a onda mu pokazao ko je gazda...!
(Vozi Miško, 28. mart 2021 18:41)

Da si gledao trku do kraja, čuo bi da ga je Verstapen pustio da ne bi dobio kaznu zbog izletanja sa staze, u trenutku kada je pretekao Hamiltona..

dr. Udo Brinkman

pre 3 godine

Kakva trka, ova sezona ce biti vrhunska. Hamilton i Verstapen nedodirljivi, meklaren pokazuje da je verovatno treca ekipa ove sezone ali i Ferari je tu. Najgori utisak Mazepin pijani rus za koga zaista nema mesta u F1, dokaz koliko novac u F1 igra vaznu ulogu.

mare

pre 3 godine

Da li su pravila jednaka za sve ili Mercedes može tumačiti po želji? I onda se pitaju zašto opada gledanost. Verstapen nije trebao vratiti poziciju, pa neka objasne kaznu i kako to Hamilton nije kažnjen za isti prekršaj a čini ga čitavu trku.

johny

pre 3 godine

Hamilton juče izjavi: sva nova pravila koja su uvedena imaju svrhu da uspore Mercedes. Kako počinje kuknjava čum nema ubedljivo najbolji bolid, iako je i sada najbolji ali ne više ubedljivo. Samo nisam ga čuo da je kukao kada su doneta takozvana Mercedes pravila 2013 godine, a stupila na smagu 2014 godine, koja su i uvedena da bi os ekipe Mercedes napravila najdominantniji bolid i ekipu ikada, i ko god da je vozio taj bolid bio bi šampion. Dokaz Rozberg!
(Đuro, 28. mart 2021 17:54)

I šta ćeš da napišeš kada Hamilton pobedi a hoće. Pišem deset krugova pre kraja

zika

pre 3 godine

ZAVRS?O SA FORMULOM U MOM ZIVOTU. GANJA IN UZ POMOC SUDIJA. A MOZDA CE OVAJ KLOMPAD KON SVABA PA MORAO DA GA PUSTI. ZBOGOM DIVNI DANI MOTO SPORTA. V?D?MO SE U NEKOM NOVOM Z?VOTU BEZ GANJANA.... POZZZ

Sulendar

pre 3 godine

Ono što je sigurno da Mercedes i ove sezone ima najbolji bolid .Botas je tu samo da čuva ledja Hamiltonu .Verstapen još jednom pokazao da je najbolji vozač u karavanu

crnogorac

pre 3 godine

Kakva voznja Hamiltona na losijim gumama. Konacno birba dva najbolja vozaca. Realno Red bul ima bolji bolid i motor. Radujem se nastavku sampionata! Go Hamilton!

dr mr

pre 3 godine

Bravo Luis GOAT!!
(Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu, 28. mart 2021 18:43) evo ga i u formulu se razume loznica, dnevna doza.......

Vakcinisan

pre 3 godine

Mercedes i dalje nijansu bolji od Red Bulla. Danas je neizvesnost uneo Max jer je bolji vozač od Luisa. Pogledajte razliku između Botasa i Pereza, tu se vidi snaga Mercedesa.

drim

pre 3 godine

Napokon zanimljiva trka od početka sezone, nadam se da će tako ostati do kraja šampionata i da će cela sezona biti zanimljiva i neizvesna. Kako u borbi za titulu, tako i u svim trkama pojedinačno.

Đuro

pre 3 godine

Hamilton juče izjavi: sva nova pravila koja su uvedena imaju svrhu da uspore Mercedes. Kako počinje kuknjava čum nema ubedljivo najbolji bolid, iako je i sada najbolji ali ne više ubedljivo. Samo nisam ga čuo da je kukao kada su doneta takozvana Mercedes pravila 2013 godine, a stupila na smagu 2014 godine, koja su i uvedena da bi os ekipe Mercedes napravila najdominantniji bolid i ekipu ikada, i ko god da je vozio taj bolid bio bi šampion. Dokaz Rozberg!

pARTizan

pre 3 godine

Luis celu trku silazi sa staze u 4. krivini i pored toga sto je jos u petak to izricito zabranjeno i pravi se lud...i onda ga Maks pretekne na istom tom mestu uz silazak sa staze i narede mu da vrati poziciju....sramota koliko vec godinama guraju ovog prosecnog vozaca

Mlata zamlata

pre 3 godine

Realno, sudijska pobeda za Hamiltona. Juče su grafički objašnjavali da se ne sme silaziti sa staze, pa su sudije celu trku tolerisale Hamiltonu koji je silazio bar 10 puta i - ništa. Na kraju, u žaru borbe na skoro istom mestu Max silazi sa staze i njemu traže da vrati poziciju Hamiltonu!
Videćemo da li će Horner uložiti FIA neku žalbu jer je ovo skandalozno, mada ne bi bilo prvi put da se gleda kroz prste Hamiltonu.

Đuro

pre 3 godine

Hamilton juče izjavi: sva nova pravila koja su uvedena imaju svrhu da uspore Mercedes. Kako počinje kuknjava čum nema ubedljivo najbolji bolid, iako je i sada najbolji ali ne više ubedljivo. Samo nisam ga čuo da je kukao kada su doneta takozvana Mercedes pravila 2013 godine, a stupila na smagu 2014 godine, koja su i uvedena da bi os ekipe Mercedes napravila najdominantniji bolid i ekipu ikada, i ko god da je vozio taj bolid bio bi šampion. Dokaz Rozberg!

dr mr

pre 3 godine

Bravo Luis GOAT!!
(Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu, 28. mart 2021 18:43) evo ga i u formulu se razume loznica, dnevna doza.......

Nelson

pre 3 godine

Dobra trka, samo Hamilton 38 krugova sijece krivinu i krsi pravila. Verstappen ga mora propustiti na kraju zbog taktike, uzas uzasa... Upropastili su formulu pravilima sto je i danas evidentno.

drim

pre 3 godine

Napokon zanimljiva trka od početka sezone, nadam se da će tako ostati do kraja šampionata i da će cela sezona biti zanimljiva i neizvesna. Kako u borbi za titulu, tako i u svim trkama pojedinačno.

marko

pre 3 godine

Nije hamilton pobedio nego ga je werstapen pustio zbog naredbe nikog drugog nego njegovog tima, koji kao postuje pravila, za koje mercedes i ne mari...

Ovo je bas sramota!

dr. Udo Brinkman

pre 3 godine

Kakva trka, ova sezona ce biti vrhunska. Hamilton i Verstapen nedodirljivi, meklaren pokazuje da je verovatno treca ekipa ove sezone ali i Ferari je tu. Najgori utisak Mazepin pijani rus za koga zaista nema mesta u F1, dokaz koliko novac u F1 igra vaznu ulogu.

meda

pre 3 godine

Luis ga malo pustio da se poraduje i ponada, a onda mu pokazao ko je gazda...!
(Vozi Miško, 28. mart 2021 18:41)

Da si gledao trku do kraja, čuo bi da ga je Verstapen pustio da ne bi dobio kaznu zbog izletanja sa staze, u trenutku kada je pretekao Hamiltona..

miki

pre 3 godine

F1 sam gledao od 1984 godine. Prestao sam pre 5-6 godina jer to nema veze sa onim sto se nekada zvalo F1. Pogledam danas 15 min iz radoznalosti i shvatim da svi koji nisu gledali F1 pre nekoliko decenija apsolutno nemaju pojma u sta se pretvorio ovaj biznis. Tragedija...

johny

pre 3 godine

Hamilton juče izjavi: sva nova pravila koja su uvedena imaju svrhu da uspore Mercedes. Kako počinje kuknjava čum nema ubedljivo najbolji bolid, iako je i sada najbolji ali ne više ubedljivo. Samo nisam ga čuo da je kukao kada su doneta takozvana Mercedes pravila 2013 godine, a stupila na smagu 2014 godine, koja su i uvedena da bi os ekipe Mercedes napravila najdominantniji bolid i ekipu ikada, i ko god da je vozio taj bolid bio bi šampion. Dokaz Rozberg!
(Đuro, 28. mart 2021 17:54)

I šta ćeš da napišeš kada Hamilton pobedi a hoće. Pišem deset krugova pre kraja

Sulendar

pre 3 godine

Ne znam da li postoji gora strategija od ove koje je izabrao Red Bull..Imaju vozača koji vozio fantastično i pravi razliku na stazi Hamiltonu ....i onda dolazi katastrofa tima Red Bulla i ostavljaju ga ja što duže na stazi sa istrošenim gumama.Veću glupost nisam video odavno

AleX

pre 3 godine

Deco, malo sam stariji i pratim F1 od polovine sedamdsetih. Uvek je bilo kontraverznih vozača i situacija ali ne pamtim da se govorilo za čoveka koji ima toliko pobeda da ne ume da vozi. Pokažite malo poštovanja, svi ovi momci na gridu su fantastični.

crnogorac

pre 3 godine

Kakva voznja Hamiltona na losijim gumama. Konacno birba dva najbolja vozaca. Realno Red bul ima bolji bolid i motor. Radujem se nastavku sampionata! Go Hamilton!

Aleksandar iz Osla

pre 3 godine

Vidim da Hamilton u Srbiji nije mnogo popularan. Ne mora se voleti, ali mi nije jasno zašto mu mnogi osporavaju znanje i šampionski pedigre? Obično su argumenti da je imao najbolje bolide i da su mu se klupske kolege sklanjale (što se može reći i za mnogo omiljenijeg Šumahera).

Ja sam malo stariji, omiljeni vozači su mi bili Prost, Mensel i Hakinen. Od mlađih gotivim Rikarda, Pereza, kao i Ferštapena. Iako nekako uglavnom navijam protiv Hamiltona, moram da priznam da je apsolutno vrhunski vozač, jedan od najboljih ikada.

To je danas ponovo dokazao. Imao je jasno slabiji bolid, pred kraj trke lošije gume i uspeo je da se odbrani celih pet krugova.
Razočaran sam, jer sam navijao za Ferštapena, ali je Hamilton jasno pokazao ko je i šta ume.

Lazic

pre 3 godine

Luis je silazio sa staze, posle pola trke je to poceo da radi i Max. Nije dozvoljeno ali nisu kaznili ni Luisa a nisu kaznili kasnije ni Maxa. Ali OBILAZENJE VAN STAZE je mnogo ozbiljniji prekrsaj,i to svi znate, bez obzira dali volite Hamilton ili ga u najmanju ruku ne volite. Da je Max bio samo zrno strpljiviji pobedio bi, tako da je njegova greska, a Hamilton je uz dobru trku i dobru taktiku tima na kraju imao i dosta srece. I zbog toga je ovo sport koji nadam se svi mnogo volimo, nema potrebe da odmah neko mraci i kvari ugodjaj odlicne trke. Pobedjivace i Max, bice ovo uzbudljiva sezona

Đuro

pre 3 godine

I šta ćeš da napišeš kada Hamilton pobedi a hoće. Pišem deset krugova pre kraja
(johny, 28. mart 2021 18:13) pišem da je slučajno pobedio i da Ferštapen uzima titulu, sada kada je završena trka.

djidji

pre 3 godine

Svi su silazili sa staze na tom mestu ali nije isto kad vozis sam ili si u direktnom duelu za poziciju pa skracujes stazu, kako to nije jasno!

Bolesno skot

pre 3 godine

Luis celu trku silazi sa staze u 4. krivini i pored toga sto je jos u petak to izricito zabranjeno i pravi se lud...i onda ga Maks pretekne na istom tom mestu uz silazak sa staze i narede mu da vrati poziciju....sramota koliko vec godinama guraju ovog prosecnog vozaca
(pARTizan, 28. mart 2021 18:42)

E ako je tako, onda trka mora da se poništi, ili Ferštapen proglasi pobednikom... Samo ti na vreme pošalji žalbu...

Sebastian

pre 3 godine

Gledam +- na komentarima, odnos je 3x vise minuseva nego pluseva na komentarima poput "Bravo Luise; sjajna trka; zasluzena pobeda; GOAT, itd.." i smesno mi je koliko ljudi ne umeju da cene elitne sportiste dok redjaju titule.

Za deset godina, kada Max bude osvajao svoju petu titulu za redom, iste stvari cete govoriti o njemu kao sto ponavljate o Hamiltonu sada: pobedjuje zbog bolida, navlace mu, nije Sena (koji je nastradao pre skoro 27 godina, to znaci da bi trebali da imate najmanje 45 godina da bi ste mogli imati iole objektivno misljenje ko je bolji od njih dvojce... ne verujem da ima puno ljudi od 45+ koji pisu komentare), itd..

Danasnja pobeda je slicna onoj u Turskoj 2020. Pobedio covek trku koju objektivno nije trebao da pobedi. Sta drugo moze/treba da uradi da bi dokazao da je u najmanju ruku top 3 vozac svih vremena? Da namerno krene svaku trku kao dvadeseti, pa da vidimo dal moze do titule? Da predje u Haas?

Nije njegov problem sto uglavnom ima najbolji auto- danas npr nije imao; a da ne pricamo o tome sto je delimicno zasluzan za izgradnju auta i celog tima. Nije njegov problem sto se Fetel slupao u Nemackoj 2018 i od tad nije isti, sto Alonso ne ume da proceni gde da potpise, pa posle vice "GP2 engine, embarrassing", sto Ferrari ne moze da sklopi auto i sto Max pravi male greske kada je u prilici da pobedi- Turska 2020, danas.

EUFORIJA

pre 3 godine

Luis celu trku silazi sa staze u 4. krivini i pored toga sto je jos u petak to izricito zabranjeno i pravi se lud...i onda ga Maks pretekne na istom tom mestu uz silazak sa staze i narede mu da vrati poziciju....sramota koliko vec godinama guraju ovog prosecnog vozaca
(pARTizan, 28. mart 2021 18:42)
Prosecan ? Ha,ha... Poceli navijaci skuderije da navijaju za Maksa jer njihovih nema ni na vidiku. Bravo Luis, idemo ka 8 tituli.

vlada

pre 3 godine

Uvek kada vozac izvrsi preticanje van staze u bilo kojoj krivini duzan je da vrati poziciju u suprotnom bice kaznjen.... Maks je sam kriv kao i njegov tim, brzi bolid ali losa taktika, mogao je cisto da ga obidje u narednih par krivina, izgubio je kasnije ritam i to je to...

Jo

pre 3 godine

luis GOAT ?! koliko balavurdije ovde ima sunce ti zarko ......
(sifra piralen i male veverice, 28. mart 2021 19:06)

Na mojoj listi jedan Rene Arnoux je mnogo bolji vozac od Luisa Hamiltona. Covek ipo i vozac ipo. Da ne spominjem Rojtemana, Andretija, Sektera, Regaconija, Zabuja, svi bolji od Hamiltona. Niko od njih nije cmizdrio tokom trke, trazio pomoc iz boksa, zalio se kod sudija, ili trazio da ima kolegu koji mu se sklanja, ili koji ce da ima losiju strategiju. To su bili gospoda i gladijatori. Nista slicno Hamiltonu, zato na mojoj listi Luis nikada nece biti ni u top 100.

Čiki

pre 3 godine

Po meni su Verštapen i Lekler uz Alonsa najbolji vozaci kao vozači. Da svi imaju iste bolide, njih trojca bi se borila za titulu.
(Miladin, 28. mart 2021 17:57)

Kada bi bio malo informisaniji od ove sezone su dosta izmenili pravila i sada su bolidi ujednačeniji. Sam izgled bolida, budžeti, neki delovi agregata, upotreba materijala. Na šta bi ličilo kada bi jedan proizvodjač napravio svima isti bolid. To imaš Reno kupu

kro-manjon

pre 3 godine

Ne razumeju ljudi ovde nešto, jedno vozikati se i izaći sa staze a drugo preteći van staze. Jeste nacrtali juče da se kao ne sme prelaziti ali danas se to tolerisalo svima i ne vidim zašto ne bi, ako ne sme preko stavi zid.

x2

pre 3 godine

F1 je u potpunosti ogolio Džordž Rasel kada je prošle godine Hamilton imao koronu pa je "morao" da vozi njegov bolid. Brutalno najbrži na stazi, "greškom" mu na menjanju guma daju Botasove, pa se vraća u pit po svoje. Do te trke 18. ili 20.... na kraju odustaje Perez pobeđuje.. prema tome sve je jasno. Sve su to manje više vrhunski vozači, MB dominira pa i LH. Botas no comment, Max trenutno vrv najbrži vozač.

Mile

pre 3 godine

Nisu sudije kaznile Vestapena da vrati poziciju Luisu nego je tim Red Bula to naredio da uradi. Sve je tu čisto i svaka čast Red Bulu na odluci. Red Bul je izgubio trku pogrešnom strategijom sa gumama. Gledali smo duel dva velika vozača.

krang

pre 3 godine

Bravo za Hamiltona svaka čast šampionska voznja,Max i Red Bull imaju priliku ove sezone da skinu Mercedes sa trona konačno!Bice odlična sezona.

a

pre 3 godine

Očigledno je da ovde navijaju za Ferari koji je propala priča sada pišu protiv Mercedesa i Luisa. Nikada mi neće biti jasno navijačka strast prema Ferariju a većina bili ili deca ili nisu rodjeni kada je Ferari bio dominantan. Njima je u ovom trenutku povratak na vrh Mission impossible

Dem0

pre 3 godine

Da li je moguce da je red bull napravio 2 puta gresku sa izborom trenutka za promenu guma?!? Verstapen je izgubio 15s zbog toga! Red bull vuče poteze kao nekada ferari, sa takvom strategijom izgubili su prvu poziciju iako imaju bolji bolid

1Djoković

pre 3 godine

Kad je počeo u Mercedesu,bacio je kocku i dobio.Sreća i znanje je ono što krasi najveće.Hamilton jeste najveći (benzin) šampion svih vremena, jer će verovatno u budućnosti biti hibridna formula,a onda na struju.Ko ga ne voli neka gleda history kanale

Vlad

pre 3 godine

(Optimista pripravnik, 28. mart 2021 21:29)
Sada ima bolji bolid. Ne kazem da ce biti bolji cele sezone, ali trenutno su bolji.
Maks i RB su jednostavno morali ovo da dobiju. Medjutim, 1.5 sekunda prednosti (pre prvog odlaska u boks) nije dovoljno da imas lagodnu strategiju.
Takodje mislim sa strategija RB nije bila losa, jednostavno su morali drugacije od Mercedesa.
Isli su na obilazenje pred kraj trke. I Maks je imao sansi, doduse pomogao mu je Hamilton sa onim blokiranjem prednjeg levog, i izlazenjem sa staze.
Takodje se mora priznati da je Hamilton pokazao klasu tih zadnjih 15 krugova, na starijim gumama.
Mozda je Maks trenutno bolji vozac, tesko je reci. Ali Hamilton ima ono sto dolazi sa iskustvom, ima smirenost u svakoj situaciji, ima kontrolu. Primer za to je i Turska 2020, gde je Maks pokazao da jos uvek nema to iskustvo. Primer je i Monte Karlo 2019 gde je Hamilton odvezao skoro celu trku na srednje tvrdim gumama. Ne moze to svako.
Imace i Maks , to je sigurno, vidi se da je dosta sazreo.

zika

pre 3 godine

ZAVRS?O SA FORMULOM U MOM ZIVOTU. GANJA IN UZ POMOC SUDIJA. A MOZDA CE OVAJ KLOMPAD KON SVABA PA MORAO DA GA PUSTI. ZBOGOM DIVNI DANI MOTO SPORTA. V?D?MO SE U NEKOM NOVOM Z?VOTU BEZ GANJANA.... POZZZ

Aleksandar iz Osla

pre 3 godine

Hondi je bilo potrebno 3 godine da napravi mozda i najbolji motor na gridu, i onda odluce da napuste sampionat??? Suludo...
(Beogradjanin, 28. mart 2021 20:15)

Ovo im nije ni prvi put - kada su se prošli put zbog finansijske krize povukli iz F1, Brawn je sa nasleđenim bolidom osvojio šampionat (Dženson Baton).

Vlad

pre 3 godine

(Jo, 28. mart 2021 22:56)
Mislite na Rozberga? :D
Birao ga Hamilton 2010 jer je znao da ce 2013 doci u Mercedes. A i Rozberg imao u ugovoru sklanjanje.
E da, birao je Hamilton, jos sa 13 godina kad je Mercedes vrbovao, da 2007 vozi sa Alonsom, koji mu se sklanjao.
E lebe mekani...

Optimista pripravnik

pre 3 godine

Već godinama je Maks bolji vozač od Hamiltona.
Godinama!
Baš bih voleo da jednu sezonu zamene automobile.
Onda bi se videle prave vrednosti.
Ovako... lova i marketing, a pomalo i sudije pomažu i zna se ko pobedjuje.
Sramota!!!

johny

pre 3 godine

I šta ćeš da napišeš kada Hamilton pobedi a hoće. Pišem deset krugova pre kraja
(johny, 28. mart 2021 18:13) pišem da je slučajno pobedio i da Ferštapen uzima titulu, sada kada je završena trka.
(Đuro, 28. mart 2021 18:40)

Ti si poznavalac F1 ili navijač nekog drugog tima. E pošto si znalac trk u Mozzart kladionicu. Tamo je kvota za Ferštapena 7,5. Uloži 100 evra ili više i eto lepe zarade. Moraš da malo sačekaš

EUFORIJA

pre 3 godine

Luis celu trku silazi sa staze u 4. krivini i pored toga sto je jos u petak to izricito zabranjeno i pravi se lud...i onda ga Maks pretekne na istom tom mestu uz silazak sa staze i narede mu da vrati poziciju....sramota koliko vec godinama guraju ovog prosecnog vozaca
(pARTizan, 28. mart 2021 18:42)

Sto ga nije zaobisao posle toga, nego se nagutao prasine iz Mecke. Sampionska voznja Luisa.

Rollo Tomasi

pre 3 godine

Taktička pobeda Mercedesa nad Red Bulom.Ferštapen nije pobedio zahvaljujući svom timu,iako je bio brži na stazi od Hamiltona.Vozio je gotovo bez greške,a pobede ga je koštala njegova ekipa.Perez odličan kada se uzme u obzir da je krenuo sa začelja.Šteta za maler Gaslija,Cunoda odličan,Noris takođe.

Rollo Tomasi

pre 3 godine

Taktička pobeda Mercedesa nad Red Bulom.Ferštapen nije pobedio zahvaljujući svom timu,iako je bio brži na stazi od Hamiltona.Vozio je gotovo bez greške,a pobede ga je koštala njegova ekipa.Perez odličan kada se uzme u obzir da je krenuo sa začelja.Šteta za maler Gaslija,Cunoda odličan,Noris takođe.

Alex

pre 3 godine

Red Bul je pogrešio što je naredio Maksu da vrati poziciju Luisu, nakon preticanja. Luis celu trku prelazi preko iste šikane ( gde ga je Maks pretekao ) bez kazne.
Inače, odlična trka i odlična borba za prvo mesto.

Mlata zamlata

pre 3 godine

@vlada

zabranjeno je i silaziti sa staze kada se time stiče prednost, juče na kvalifikacijama objašnjeno i grafikom označeno gde će se posebno gledati, pa se Hamiltonu tolerisalo... i šta sad?

bata

pre 3 godine

Da ne bude zabune dobra trka, i prosle godine su redbulovci dobro parirali mercerdesu u prvoj trci, ajde da sacekamo jos 2 trke pa da dajemo sud... botas najnesrecniji vozac u f1
(sss, 28. mart 2021 19:22)

to je F1, odgledajmo jos 2 trke i mozemo slobodno da predjemo na neki drugi sport
f1 veliki cirkus
a botas,najbezobrazniji vozac,nije mu prvi put da kad mu se neko priblizi i sprema da ga pretekne on pocne da pravi greske pa tako uspori protivnika.
ljiga srecna sto je u mercedes

mare

pre 3 godine

Da li su pravila jednaka za sve ili Mercedes može tumačiti po želji? I onda se pitaju zašto opada gledanost. Verstapen nije trebao vratiti poziciju, pa neka objasne kaznu i kako to Hamilton nije kažnjen za isti prekršaj a čini ga čitavu trku.

điu,liu i sadriu

pre 3 godine

Sve miriše na 2017. i 2018. kada je ferari imao bolji bolid a mercedes boljeg vozača,možda najboljeg u istoriji uz Prosta,Senu i Hakinena mada kad gledam vožnju Hamiltona vidim ova 3 vozača u jednom što je nepobediva kombinacija.Fetel je sam kriv posebno za 2017. gde je imao sve u svojim rukama ali se u toj sezoni videlo ko je pravi šampion kada je najteže,Monca 2017. je bila demonstracija sile Hamiltona protiv ferarijefih bolida.

a

pre 3 godine

Već godinama je Maks bolji vozač od Hamiltona.
Godinama!
Baš bih voleo da jednu sezonu zamene automobile.
Onda bi se videle prave vrednosti.
Ovako... lova i marketing, a pomalo i sudije pomažu i zna se ko pobedjuje.
Sramota!!!
(Optimista pripravnik, 28. mart 2021 21:29)

To je tvoje mišljenje na osnovu čega? Ovaj jeste samo mladji

ja

pre 3 godine

Na mojoj listi jedan Rene Arnoux je mnogo bolji vozac od Luisa Hamiltona. Covek ipo i vozac ipo. Da ne spominjem Rojtemana, Andretija, Sektera, Regaconija, Zabuja, svi bolji od Hamiltona. Niko od njih nije cmizdrio tokom trke, trazio pomoc iz boksa, zalio se kod sudija, ili trazio da ima kolegu koji mu se sklanja, ili koji ce da ima losiju strategiju. To su bili gospoda i gladijatori. Nista slicno Hamiltonu, zato na mojoj listi Luis nikada nece biti ni u top 100.
(Jo, 28. mart 2021 20:50)

Zaboravio si J. M Fandja. Tvoja lista je bitna? Momak taktiku odredjuje tim. Zna se ko kosi ko vodu nosi. Zna se ko je više plaćen i zbog čega

Podgoričanin

pre 3 godine

Koliko nekad nisam volio Ferari zadnjih godina ne volim Mercedes zbog zastite. Ej silaze u cetvrtoj krivini citavu trku iako znaš da nije dozvoljeno i dobijaju upozorenje tek u 38-om krugu i to nakon sto su iz honde rekli ajmo onda i mi i jos kad te u toj krivini preteknu moraju da vrate da ne bi dobili kaznu. Strasno.

Vlad

pre 3 godine

Takodje ono sto pomalo zabrinjava su "gremlini" RBa koji su se pojavili pred danasnju trku. Prvo su Perezu izmenjali nekoliko komponenti motora, pa ono gasenje motora u formacijskom krugu. A i Maks se zalio na diferencijal tokom cele trke.

Jo

pre 3 godine

Tvoja lista je bitna? Momak taktiku odredjuje tim. Zna se ko kosi ko vodu nosi. Zna se ko je više plaćen i zbog čega
(ja, 28. mart 2021 22:01)

Da, moja lista je bitna, ali ne zbog mene samoga, vec zbog toga sto je ona zasnovana na pravim i neprolaznim vrednostima. Kakvu vrednost nosi u sebi covek koji bira slabijeg vozaca za kolegu u timu, koji po ugovoru mora da mu se sklanja, i koji ne sme da dobije istu strategiju kao on, nego samo losiju? I takvu laznu i naduvanu velicinu da uporedim sa gospodom i gladijatorima iz sedamdesetih i osamdesetih? Radi se o sukobu vrednosti koja nastaje poredjenjem sa vozacima stare generacije. Prednosti koje Hamilton uziva bi za njih bile gola sramota.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

@ МИКИ - Друже, живот се још мало претворио у бизнис. А спорт је то већ дуго година, нажалост. Велика је неправда што су Максу наредили да врати позицију. Отишло је све у три лијепе.

Kozuki Oden

pre 3 godine

vlada
Zato je Maks pretekao Luisa pre nego sto je doslo do voznje van staze (ostvario je prednost, a taj deo van staze je bila famozna 4. krivina). Posto "poznajes" pravila nadam se da si gledao trku??? Jel realno da 38 krugova nisu opominjali Hamiltona i Botasa za to? Covece, pa po pravilima bi MORAO da 37 od 38 puta bude vremenski kaznjen (0.5 (koliko nadoknadi) do 5sek za svako) ili diskvalifikovan posle par prelazenja van staze...

Nelson

pre 3 godine

Izgleda da oni HAAS Mazepina i Schumachera imaju podvozje lade nive. Izvrtili se obojica bez kontakta pri ubrzanju. A jedva cekao njih da gledam :D

Vlad

pre 3 godine

(crnogorac, 28. mart 2021 18:41)
Cini mi se da je motor i dalje na strani Mercedesa. RB na pravcu, uz DRS i novije gume jedva sustize Mercedes.
Ali ceo paket trenutno deluje da je strani RBa.

(pARTizan, 28. mart 2021 18:42)
Ako ste pazljivo pratili trku, u jednom momentu iz boksa RBa stize informacija Maksu da moze da izlazi van staze u krivini 4.
Zatim iz boksa Mercedesa (tj direkcije trke) stize upozorenje za tu krivinu, te od tog momenta obojica prestaju da izlaze van staze.
Sigurno Maksu nije bila namera da izadje van staze pri obilazenju, mogao je da izadje van ili da koci.
Mada mislim da bi bilo zanimljivo da je Maks nastavio da vozi do kraja bez propustanja. Mada mislim da je bilo premalo vremena da napravi 5 sekundi.

sss

pre 3 godine

Da ne bude zabune dobra trka, i prosle godine su redbulovci dobro parirali mercerdesu u prvoj trci, ajde da sacekamo jos 2 trke pa da dajemo sud... botas najnesrecniji vozac u f1

Simo

pre 3 godine

Pročitao sam sve komentare.
I dalje mi nije jasno zašto Hamilton nije kažnjen za skraćivanje putanje u 4 krivini? U stvari, jasno mi je. Da je kažnjen, a morao je jer je unapred dogovoreno da se to ne sme, ne bi danas pobedio. Time je učinjeno da je zapravo ova trka neregularna. Ali s obzirom da je Mercedes lobi najjači u F1 trka je proglašena regularnom i idemo dalje. Ovakve stvari ne idu na ugled F1. Ali s obzirom da se u svim sportovima danas zarad profita ovakve stvari sklanjaju pod tepih ni F1 ne može biti izuzetak.
Inače, tim Honde je napravio glupost sa zamenom guma. Suviše su čekali. Verovatno je to i najveći razlog gubljenja trke.
Maks je bio nestrpljiv pa je napravio i on glupu grešku.
Najveća snaga Hamiltona i njegovo tima je što zapravo retko prave glupe greške.

Inače, ja pamtim jednog ranijeg vozača, takođe Engleza. Ime mu je Najdžel Mensel. Čiča bi i ovog Maksa i ovog Luisa pregazio ko plitak potok. U vreme kada je on vozio, trke se bile gladijatorske. Ovo danas je soft verzija.

Sulendar

pre 3 godine

Ono što je sigurno da Mercedes i ove sezone ima najbolji bolid .Botas je tu samo da čuva ledja Hamiltonu .Verstapen još jednom pokazao da je najbolji vozač u karavanu

Vakcinisan

pre 3 godine

Mercedes i dalje nijansu bolji od Red Bulla. Danas je neizvesnost uneo Max jer je bolji vozač od Luisa. Pogledajte razliku između Botasa i Pereza, tu se vidi snaga Mercedesa.

sakupljač minusa

pre 3 godine

znači ovako. Max promenio gume i počeo naglo da sustiže Luisa. I uspe da ga prestigne i samo bilo važno da privede trku kraju. Kad ono posle pola minuta odjednom zaboravio da je brži. Hahaha. Uopšte me ne bi začudilo da su uplate na Maxa u kladionicama poludele kad je počeo da smanjuje prednost. I naravno da će završiti drugi. Nisam verovao da ću ikad na ovaj način razmišljati. Al kad pogledam malo sa strane....

Bolesno skot

pre 3 godine

Da ne spominjem Rojtemana, Andretija, Sektera, Regaconija, Zabuja, svi bolji od Hamiltona.

Džodi Šekter (Južna Afrika) je bio svetski prvak kada su se bodovale četiri trke u prvom i četiri u drugom delu... koliko se sećam... Mislim da je imao četiri pobede i tako stigao do titule. Bila je to jadna godina... A što se tiče tvog spiska, vrh su bili Andreti (dve titule), ostali, Rene Arnu, Karlos Rojtemana, a Kler Regaconi, Žan Pjer Žabulj su bili u vrhu, ali ne i šampioni!

Bolesni skot

pre 3 godine

Moram da odgovorim "svima kojih se to tiče" zašto je Hamilton fenomenalan vozač!
Pregledao sam ponovo kritičan trenutak na kojem se lepo vidi da prilikom preticanja za krug jednog bolida (ne znam koje bio), Hamilton odlazi udesno, a ne ulevo da zatvori Holandjanina, čime ga je onemogućio da mu se zavuče desno, pa mu u špic krivine udje sa desne strane i izbaci, ga kao što je uradio Ferariju prošle sezone i izgurao ga levo van staze... Te fore ne prolaze kod velikih majstora! Pogledajte još jednom, a ima na jutjubu!

69 challenger

pre 3 godine

Za one koji se bune što je Verstapen prepustio poziciju Hamiltonu, evo snimak

Obratite pažnju preticanje Verstapena - 5:52

Jo

pre 3 godine

Džodi Šekter (Južna Afrika) je bio svetski prvak kada su se bodovale četiri trke u prvom i četiri u drugom delu... koliko se sećam... Mislim da je imao četiri pobede i tako stigao do titule. Bila je to jadna godina... A što se tiče tvog spiska, vrh su bili Andreti (dve titule), ostali, Rene Arnu, Karlos Rojtemana, a Kler Regaconi, Žan Pjer Žabulj su bili u vrhu, ali ne i šampioni!
(Bolesno skot, 29. mart 2021 00:21)

Andreti ima jednu titulu, 1978. Ostali imaju dobre rezultate, ali ne i titule, istina. Medjutim, svaki od njih ima nesto "ono" sto ga cini posebnim. Npr. Zabuj (Jean-Pierre Jabouille) je bio poslednji inzinjer-vozac, koji je u bolidu kojeg je konstruisao (sa par ostalih ljudi) dva puta pobedio i sest puta bio na pol poziciji. Obe njegove pobede su silom prilika pale u zaborav zbog drugih dogadjanja. Na prvoj u Dizonu 1979 je to bio onaj dvoboj Arnua i Vilneva koji je dobio Vilnev, a na drugoj pobedi u Austriji 1980, bio je strajk austrijske televizije, pa trka nije ni snimana. Kasnije te iste godine on je slomio nogu u udesu i nikada se nije potpuno oporavio.

zika

pre 3 godine

ZAVRS?O SA FORMULOM U MOM ZIVOTU. GANJA IN UZ POMOC SUDIJA. A MOZDA CE OVAJ KLOMPAD KON SVABA PA MORAO DA GA PUSTI. ZBOGOM DIVNI DANI MOTO SPORTA. V?D?MO SE U NEKOM NOVOM Z?VOTU BEZ GANJANA.... POZZZ

crnogorac

pre 3 godine

Kakva voznja Hamiltona na losijim gumama. Konacno birba dva najbolja vozaca. Realno Red bul ima bolji bolid i motor. Radujem se nastavku sampionata! Go Hamilton!

pARTizan

pre 3 godine

Luis celu trku silazi sa staze u 4. krivini i pored toga sto je jos u petak to izricito zabranjeno i pravi se lud...i onda ga Maks pretekne na istom tom mestu uz silazak sa staze i narede mu da vrati poziciju....sramota koliko vec godinama guraju ovog prosecnog vozaca

johny

pre 3 godine

Hamilton juče izjavi: sva nova pravila koja su uvedena imaju svrhu da uspore Mercedes. Kako počinje kuknjava čum nema ubedljivo najbolji bolid, iako je i sada najbolji ali ne više ubedljivo. Samo nisam ga čuo da je kukao kada su doneta takozvana Mercedes pravila 2013 godine, a stupila na smagu 2014 godine, koja su i uvedena da bi os ekipe Mercedes napravila najdominantniji bolid i ekipu ikada, i ko god da je vozio taj bolid bio bi šampion. Dokaz Rozberg!
(Đuro, 28. mart 2021 17:54)

I šta ćeš da napišeš kada Hamilton pobedi a hoće. Pišem deset krugova pre kraja

Mlata zamlata

pre 3 godine

Realno, sudijska pobeda za Hamiltona. Juče su grafički objašnjavali da se ne sme silaziti sa staze, pa su sudije celu trku tolerisale Hamiltonu koji je silazio bar 10 puta i - ništa. Na kraju, u žaru borbe na skoro istom mestu Max silazi sa staze i njemu traže da vrati poziciju Hamiltonu!
Videćemo da li će Horner uložiti FIA neku žalbu jer je ovo skandalozno, mada ne bi bilo prvi put da se gleda kroz prste Hamiltonu.

Optimista pripravnik

pre 3 godine

Već godinama je Maks bolji vozač od Hamiltona.
Godinama!
Baš bih voleo da jednu sezonu zamene automobile.
Onda bi se videle prave vrednosti.
Ovako... lova i marketing, a pomalo i sudije pomažu i zna se ko pobedjuje.
Sramota!!!

Đuro

pre 3 godine

Hamilton juče izjavi: sva nova pravila koja su uvedena imaju svrhu da uspore Mercedes. Kako počinje kuknjava čum nema ubedljivo najbolji bolid, iako je i sada najbolji ali ne više ubedljivo. Samo nisam ga čuo da je kukao kada su doneta takozvana Mercedes pravila 2013 godine, a stupila na smagu 2014 godine, koja su i uvedena da bi os ekipe Mercedes napravila najdominantniji bolid i ekipu ikada, i ko god da je vozio taj bolid bio bi šampion. Dokaz Rozberg!

EUFORIJA

pre 3 godine

Luis celu trku silazi sa staze u 4. krivini i pored toga sto je jos u petak to izricito zabranjeno i pravi se lud...i onda ga Maks pretekne na istom tom mestu uz silazak sa staze i narede mu da vrati poziciju....sramota koliko vec godinama guraju ovog prosecnog vozaca
(pARTizan, 28. mart 2021 18:42)
Prosecan ? Ha,ha... Poceli navijaci skuderije da navijaju za Maksa jer njihovih nema ni na vidiku. Bravo Luis, idemo ka 8 tituli.

Jo

pre 3 godine

luis GOAT ?! koliko balavurdije ovde ima sunce ti zarko ......
(sifra piralen i male veverice, 28. mart 2021 19:06)

Na mojoj listi jedan Rene Arnoux je mnogo bolji vozac od Luisa Hamiltona. Covek ipo i vozac ipo. Da ne spominjem Rojtemana, Andretija, Sektera, Regaconija, Zabuja, svi bolji od Hamiltona. Niko od njih nije cmizdrio tokom trke, trazio pomoc iz boksa, zalio se kod sudija, ili trazio da ima kolegu koji mu se sklanja, ili koji ce da ima losiju strategiju. To su bili gospoda i gladijatori. Nista slicno Hamiltonu, zato na mojoj listi Luis nikada nece biti ni u top 100.

Đuro

pre 3 godine

I šta ćeš da napišeš kada Hamilton pobedi a hoće. Pišem deset krugova pre kraja
(johny, 28. mart 2021 18:13) pišem da je slučajno pobedio i da Ferštapen uzima titulu, sada kada je završena trka.

krang

pre 3 godine

Bravo za Hamiltona svaka čast šampionska voznja,Max i Red Bull imaju priliku ove sezone da skinu Mercedes sa trona konačno!Bice odlična sezona.

Čiki

pre 3 godine

Po meni su Verštapen i Lekler uz Alonsa najbolji vozaci kao vozači. Da svi imaju iste bolide, njih trojca bi se borila za titulu.
(Miladin, 28. mart 2021 17:57)

Kada bi bio malo informisaniji od ove sezone su dosta izmenili pravila i sada su bolidi ujednačeniji. Sam izgled bolida, budžeti, neki delovi agregata, upotreba materijala. Na šta bi ličilo kada bi jedan proizvodjač napravio svima isti bolid. To imaš Reno kupu

marko

pre 3 godine

Nije hamilton pobedio nego ga je werstapen pustio zbog naredbe nikog drugog nego njegovog tima, koji kao postuje pravila, za koje mercedes i ne mari...

Ovo je bas sramota!

a

pre 3 godine

Očigledno je da ovde navijaju za Ferari koji je propala priča sada pišu protiv Mercedesa i Luisa. Nikada mi neće biti jasno navijačka strast prema Ferariju a većina bili ili deca ili nisu rodjeni kada je Ferari bio dominantan. Njima je u ovom trenutku povratak na vrh Mission impossible

Bolesno skot

pre 3 godine

Luis celu trku silazi sa staze u 4. krivini i pored toga sto je jos u petak to izricito zabranjeno i pravi se lud...i onda ga Maks pretekne na istom tom mestu uz silazak sa staze i narede mu da vrati poziciju....sramota koliko vec godinama guraju ovog prosecnog vozaca
(pARTizan, 28. mart 2021 18:42)

E ako je tako, onda trka mora da se poništi, ili Ferštapen proglasi pobednikom... Samo ti na vreme pošalji žalbu...

miki

pre 3 godine

F1 sam gledao od 1984 godine. Prestao sam pre 5-6 godina jer to nema veze sa onim sto se nekada zvalo F1. Pogledam danas 15 min iz radoznalosti i shvatim da svi koji nisu gledali F1 pre nekoliko decenija apsolutno nemaju pojma u sta se pretvorio ovaj biznis. Tragedija...

Nelson

pre 3 godine

Dobra trka, samo Hamilton 38 krugova sijece krivinu i krsi pravila. Verstappen ga mora propustiti na kraju zbog taktike, uzas uzasa... Upropastili su formulu pravilima sto je i danas evidentno.

Jo

pre 3 godine

Tvoja lista je bitna? Momak taktiku odredjuje tim. Zna se ko kosi ko vodu nosi. Zna se ko je više plaćen i zbog čega
(ja, 28. mart 2021 22:01)

Da, moja lista je bitna, ali ne zbog mene samoga, vec zbog toga sto je ona zasnovana na pravim i neprolaznim vrednostima. Kakvu vrednost nosi u sebi covek koji bira slabijeg vozaca za kolegu u timu, koji po ugovoru mora da mu se sklanja, i koji ne sme da dobije istu strategiju kao on, nego samo losiju? I takvu laznu i naduvanu velicinu da uporedim sa gospodom i gladijatorima iz sedamdesetih i osamdesetih? Radi se o sukobu vrednosti koja nastaje poredjenjem sa vozacima stare generacije. Prednosti koje Hamilton uziva bi za njih bile gola sramota.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

@ МИКИ - Друже, живот се још мало претворио у бизнис. А спорт је то већ дуго година, нажалост. Велика је неправда што су Максу наредили да врати позицију. Отишло је све у три лијепе.

dr mr

pre 3 godine

Bravo Luis GOAT!!
(Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu, 28. mart 2021 18:43) evo ga i u formulu se razume loznica, dnevna doza.......

EUFORIJA

pre 3 godine

Luis celu trku silazi sa staze u 4. krivini i pored toga sto je jos u petak to izricito zabranjeno i pravi se lud...i onda ga Maks pretekne na istom tom mestu uz silazak sa staze i narede mu da vrati poziciju....sramota koliko vec godinama guraju ovog prosecnog vozaca
(pARTizan, 28. mart 2021 18:42)

Sto ga nije zaobisao posle toga, nego se nagutao prasine iz Mecke. Sampionska voznja Luisa.

Vakcinisan

pre 3 godine

Mercedes i dalje nijansu bolji od Red Bulla. Danas je neizvesnost uneo Max jer je bolji vozač od Luisa. Pogledajte razliku između Botasa i Pereza, tu se vidi snaga Mercedesa.

Kozuki Oden

pre 3 godine

vlada
Zato je Maks pretekao Luisa pre nego sto je doslo do voznje van staze (ostvario je prednost, a taj deo van staze je bila famozna 4. krivina). Posto "poznajes" pravila nadam se da si gledao trku??? Jel realno da 38 krugova nisu opominjali Hamiltona i Botasa za to? Covece, pa po pravilima bi MORAO da 37 od 38 puta bude vremenski kaznjen (0.5 (koliko nadoknadi) do 5sek za svako) ili diskvalifikovan posle par prelazenja van staze...

sakupljač minusa

pre 3 godine

znači ovako. Max promenio gume i počeo naglo da sustiže Luisa. I uspe da ga prestigne i samo bilo važno da privede trku kraju. Kad ono posle pola minuta odjednom zaboravio da je brži. Hahaha. Uopšte me ne bi začudilo da su uplate na Maxa u kladionicama poludele kad je počeo da smanjuje prednost. I naravno da će završiti drugi. Nisam verovao da ću ikad na ovaj način razmišljati. Al kad pogledam malo sa strane....

dr. Udo Brinkman

pre 3 godine

Kakva trka, ova sezona ce biti vrhunska. Hamilton i Verstapen nedodirljivi, meklaren pokazuje da je verovatno treca ekipa ove sezone ali i Ferari je tu. Najgori utisak Mazepin pijani rus za koga zaista nema mesta u F1, dokaz koliko novac u F1 igra vaznu ulogu.

Podgoričanin

pre 3 godine

Koliko nekad nisam volio Ferari zadnjih godina ne volim Mercedes zbog zastite. Ej silaze u cetvrtoj krivini citavu trku iako znaš da nije dozvoljeno i dobijaju upozorenje tek u 38-om krugu i to nakon sto su iz honde rekli ajmo onda i mi i jos kad te u toj krivini preteknu moraju da vrate da ne bi dobili kaznu. Strasno.

Sebastian

pre 3 godine

Gledam +- na komentarima, odnos je 3x vise minuseva nego pluseva na komentarima poput "Bravo Luise; sjajna trka; zasluzena pobeda; GOAT, itd.." i smesno mi je koliko ljudi ne umeju da cene elitne sportiste dok redjaju titule.

Za deset godina, kada Max bude osvajao svoju petu titulu za redom, iste stvari cete govoriti o njemu kao sto ponavljate o Hamiltonu sada: pobedjuje zbog bolida, navlace mu, nije Sena (koji je nastradao pre skoro 27 godina, to znaci da bi trebali da imate najmanje 45 godina da bi ste mogli imati iole objektivno misljenje ko je bolji od njih dvojce... ne verujem da ima puno ljudi od 45+ koji pisu komentare), itd..

Danasnja pobeda je slicna onoj u Turskoj 2020. Pobedio covek trku koju objektivno nije trebao da pobedi. Sta drugo moze/treba da uradi da bi dokazao da je u najmanju ruku top 3 vozac svih vremena? Da namerno krene svaku trku kao dvadeseti, pa da vidimo dal moze do titule? Da predje u Haas?

Nije njegov problem sto uglavnom ima najbolji auto- danas npr nije imao; a da ne pricamo o tome sto je delimicno zasluzan za izgradnju auta i celog tima. Nije njegov problem sto se Fetel slupao u Nemackoj 2018 i od tad nije isti, sto Alonso ne ume da proceni gde da potpise, pa posle vice "GP2 engine, embarrassing", sto Ferrari ne moze da sklopi auto i sto Max pravi male greske kada je u prilici da pobedi- Turska 2020, danas.

mare

pre 3 godine

Da li su pravila jednaka za sve ili Mercedes može tumačiti po želji? I onda se pitaju zašto opada gledanost. Verstapen nije trebao vratiti poziciju, pa neka objasne kaznu i kako to Hamilton nije kažnjen za isti prekršaj a čini ga čitavu trku.

Aleksandar iz Osla

pre 3 godine

Vidim da Hamilton u Srbiji nije mnogo popularan. Ne mora se voleti, ali mi nije jasno zašto mu mnogi osporavaju znanje i šampionski pedigre? Obično su argumenti da je imao najbolje bolide i da su mu se klupske kolege sklanjale (što se može reći i za mnogo omiljenijeg Šumahera).

Ja sam malo stariji, omiljeni vozači su mi bili Prost, Mensel i Hakinen. Od mlađih gotivim Rikarda, Pereza, kao i Ferštapena. Iako nekako uglavnom navijam protiv Hamiltona, moram da priznam da je apsolutno vrhunski vozač, jedan od najboljih ikada.

To je danas ponovo dokazao. Imao je jasno slabiji bolid, pred kraj trke lošije gume i uspeo je da se odbrani celih pet krugova.
Razočaran sam, jer sam navijao za Ferštapena, ali je Hamilton jasno pokazao ko je i šta ume.

1Djoković

pre 3 godine

Kad je počeo u Mercedesu,bacio je kocku i dobio.Sreća i znanje je ono što krasi najveće.Hamilton jeste najveći (benzin) šampion svih vremena, jer će verovatno u budućnosti biti hibridna formula,a onda na struju.Ko ga ne voli neka gleda history kanale

ja

pre 3 godine

Na mojoj listi jedan Rene Arnoux je mnogo bolji vozac od Luisa Hamiltona. Covek ipo i vozac ipo. Da ne spominjem Rojtemana, Andretija, Sektera, Regaconija, Zabuja, svi bolji od Hamiltona. Niko od njih nije cmizdrio tokom trke, trazio pomoc iz boksa, zalio se kod sudija, ili trazio da ima kolegu koji mu se sklanja, ili koji ce da ima losiju strategiju. To su bili gospoda i gladijatori. Nista slicno Hamiltonu, zato na mojoj listi Luis nikada nece biti ni u top 100.
(Jo, 28. mart 2021 20:50)

Zaboravio si J. M Fandja. Tvoja lista je bitna? Momak taktiku odredjuje tim. Zna se ko kosi ko vodu nosi. Zna se ko je više plaćen i zbog čega

Simo

pre 3 godine

Pročitao sam sve komentare.
I dalje mi nije jasno zašto Hamilton nije kažnjen za skraćivanje putanje u 4 krivini? U stvari, jasno mi je. Da je kažnjen, a morao je jer je unapred dogovoreno da se to ne sme, ne bi danas pobedio. Time je učinjeno da je zapravo ova trka neregularna. Ali s obzirom da je Mercedes lobi najjači u F1 trka je proglašena regularnom i idemo dalje. Ovakve stvari ne idu na ugled F1. Ali s obzirom da se u svim sportovima danas zarad profita ovakve stvari sklanjaju pod tepih ni F1 ne može biti izuzetak.
Inače, tim Honde je napravio glupost sa zamenom guma. Suviše su čekali. Verovatno je to i najveći razlog gubljenja trke.
Maks je bio nestrpljiv pa je napravio i on glupu grešku.
Najveća snaga Hamiltona i njegovo tima je što zapravo retko prave glupe greške.

Inače, ja pamtim jednog ranijeg vozača, takođe Engleza. Ime mu je Najdžel Mensel. Čiča bi i ovog Maksa i ovog Luisa pregazio ko plitak potok. U vreme kada je on vozio, trke se bile gladijatorske. Ovo danas je soft verzija.

Mlata zamlata

pre 3 godine

@vlada

zabranjeno je i silaziti sa staze kada se time stiče prednost, juče na kvalifikacijama objašnjeno i grafikom označeno gde će se posebno gledati, pa se Hamiltonu tolerisalo... i šta sad?

x2

pre 3 godine

F1 je u potpunosti ogolio Džordž Rasel kada je prošle godine Hamilton imao koronu pa je "morao" da vozi njegov bolid. Brutalno najbrži na stazi, "greškom" mu na menjanju guma daju Botasove, pa se vraća u pit po svoje. Do te trke 18. ili 20.... na kraju odustaje Perez pobeđuje.. prema tome sve je jasno. Sve su to manje više vrhunski vozači, MB dominira pa i LH. Botas no comment, Max trenutno vrv najbrži vozač.

Lazic

pre 3 godine

Luis je silazio sa staze, posle pola trke je to poceo da radi i Max. Nije dozvoljeno ali nisu kaznili ni Luisa a nisu kaznili kasnije ni Maxa. Ali OBILAZENJE VAN STAZE je mnogo ozbiljniji prekrsaj,i to svi znate, bez obzira dali volite Hamilton ili ga u najmanju ruku ne volite. Da je Max bio samo zrno strpljiviji pobedio bi, tako da je njegova greska, a Hamilton je uz dobru trku i dobru taktiku tima na kraju imao i dosta srece. I zbog toga je ovo sport koji nadam se svi mnogo volimo, nema potrebe da odmah neko mraci i kvari ugodjaj odlicne trke. Pobedjivace i Max, bice ovo uzbudljiva sezona

djidji

pre 3 godine

Svi su silazili sa staze na tom mestu ali nije isto kad vozis sam ili si u direktnom duelu za poziciju pa skracujes stazu, kako to nije jasno!

Sulendar

pre 3 godine

Ne znam da li postoji gora strategija od ove koje je izabrao Red Bull..Imaju vozača koji vozio fantastično i pravi razliku na stazi Hamiltonu ....i onda dolazi katastrofa tima Red Bulla i ostavljaju ga ja što duže na stazi sa istrošenim gumama.Veću glupost nisam video odavno

Sulendar

pre 3 godine

Ono što je sigurno da Mercedes i ove sezone ima najbolji bolid .Botas je tu samo da čuva ledja Hamiltonu .Verstapen još jednom pokazao da je najbolji vozač u karavanu

Alex

pre 3 godine

Red Bul je pogrešio što je naredio Maksu da vrati poziciju Luisu, nakon preticanja. Luis celu trku prelazi preko iste šikane ( gde ga je Maks pretekao ) bez kazne.
Inače, odlična trka i odlična borba za prvo mesto.

johny

pre 3 godine

I šta ćeš da napišeš kada Hamilton pobedi a hoće. Pišem deset krugova pre kraja
(johny, 28. mart 2021 18:13) pišem da je slučajno pobedio i da Ferštapen uzima titulu, sada kada je završena trka.
(Đuro, 28. mart 2021 18:40)

Ti si poznavalac F1 ili navijač nekog drugog tima. E pošto si znalac trk u Mozzart kladionicu. Tamo je kvota za Ferštapena 7,5. Uloži 100 evra ili više i eto lepe zarade. Moraš da malo sačekaš

điu,liu i sadriu

pre 3 godine

Sve miriše na 2017. i 2018. kada je ferari imao bolji bolid a mercedes boljeg vozača,možda najboljeg u istoriji uz Prosta,Senu i Hakinena mada kad gledam vožnju Hamiltona vidim ova 3 vozača u jednom što je nepobediva kombinacija.Fetel je sam kriv posebno za 2017. gde je imao sve u svojim rukama ali se u toj sezoni videlo ko je pravi šampion kada je najteže,Monca 2017. je bila demonstracija sile Hamiltona protiv ferarijefih bolida.

kro-manjon

pre 3 godine

Ne razumeju ljudi ovde nešto, jedno vozikati se i izaći sa staze a drugo preteći van staze. Jeste nacrtali juče da se kao ne sme prelaziti ali danas se to tolerisalo svima i ne vidim zašto ne bi, ako ne sme preko stavi zid.

a

pre 3 godine

Već godinama je Maks bolji vozač od Hamiltona.
Godinama!
Baš bih voleo da jednu sezonu zamene automobile.
Onda bi se videle prave vrednosti.
Ovako... lova i marketing, a pomalo i sudije pomažu i zna se ko pobedjuje.
Sramota!!!
(Optimista pripravnik, 28. mart 2021 21:29)

To je tvoje mišljenje na osnovu čega? Ovaj jeste samo mladji

meda

pre 3 godine

Luis ga malo pustio da se poraduje i ponada, a onda mu pokazao ko je gazda...!
(Vozi Miško, 28. mart 2021 18:41)

Da si gledao trku do kraja, čuo bi da ga je Verstapen pustio da ne bi dobio kaznu zbog izletanja sa staze, u trenutku kada je pretekao Hamiltona..

bata

pre 3 godine

Da ne bude zabune dobra trka, i prosle godine su redbulovci dobro parirali mercerdesu u prvoj trci, ajde da sacekamo jos 2 trke pa da dajemo sud... botas najnesrecniji vozac u f1
(sss, 28. mart 2021 19:22)

to je F1, odgledajmo jos 2 trke i mozemo slobodno da predjemo na neki drugi sport
f1 veliki cirkus
a botas,najbezobrazniji vozac,nije mu prvi put da kad mu se neko priblizi i sprema da ga pretekne on pocne da pravi greske pa tako uspori protivnika.
ljiga srecna sto je u mercedes

Mile

pre 3 godine

Nisu sudije kaznile Vestapena da vrati poziciju Luisu nego je tim Red Bula to naredio da uradi. Sve je tu čisto i svaka čast Red Bulu na odluci. Red Bul je izgubio trku pogrešnom strategijom sa gumama. Gledali smo duel dva velika vozača.

Dem0

pre 3 godine

Da li je moguce da je red bull napravio 2 puta gresku sa izborom trenutka za promenu guma?!? Verstapen je izgubio 15s zbog toga! Red bull vuče poteze kao nekada ferari, sa takvom strategijom izgubili su prvu poziciju iako imaju bolji bolid

vlada

pre 3 godine

Uvek kada vozac izvrsi preticanje van staze u bilo kojoj krivini duzan je da vrati poziciju u suprotnom bice kaznjen.... Maks je sam kriv kao i njegov tim, brzi bolid ali losa taktika, mogao je cisto da ga obidje u narednih par krivina, izgubio je kasnije ritam i to je to...

Vlad

pre 3 godine

(crnogorac, 28. mart 2021 18:41)
Cini mi se da je motor i dalje na strani Mercedesa. RB na pravcu, uz DRS i novije gume jedva sustize Mercedes.
Ali ceo paket trenutno deluje da je strani RBa.

(pARTizan, 28. mart 2021 18:42)
Ako ste pazljivo pratili trku, u jednom momentu iz boksa RBa stize informacija Maksu da moze da izlazi van staze u krivini 4.
Zatim iz boksa Mercedesa (tj direkcije trke) stize upozorenje za tu krivinu, te od tog momenta obojica prestaju da izlaze van staze.
Sigurno Maksu nije bila namera da izadje van staze pri obilazenju, mogao je da izadje van ili da koci.
Mada mislim da bi bilo zanimljivo da je Maks nastavio da vozi do kraja bez propustanja. Mada mislim da je bilo premalo vremena da napravi 5 sekundi.

Vlad

pre 3 godine

(Jo, 28. mart 2021 22:56)
Mislite na Rozberga? :D
Birao ga Hamilton 2010 jer je znao da ce 2013 doci u Mercedes. A i Rozberg imao u ugovoru sklanjanje.
E da, birao je Hamilton, jos sa 13 godina kad je Mercedes vrbovao, da 2007 vozi sa Alonsom, koji mu se sklanjao.
E lebe mekani...

AleX

pre 3 godine

Deco, malo sam stariji i pratim F1 od polovine sedamdsetih. Uvek je bilo kontraverznih vozača i situacija ali ne pamtim da se govorilo za čoveka koji ima toliko pobeda da ne ume da vozi. Pokažite malo poštovanja, svi ovi momci na gridu su fantastični.

69 challenger

pre 3 godine

Za one koji se bune što je Verstapen prepustio poziciju Hamiltonu, evo snimak

Obratite pažnju preticanje Verstapena - 5:52

drim

pre 3 godine

Napokon zanimljiva trka od početka sezone, nadam se da će tako ostati do kraja šampionata i da će cela sezona biti zanimljiva i neizvesna. Kako u borbi za titulu, tako i u svim trkama pojedinačno.

Rollo Tomasi

pre 3 godine

Taktička pobeda Mercedesa nad Red Bulom.Ferštapen nije pobedio zahvaljujući svom timu,iako je bio brži na stazi od Hamiltona.Vozio je gotovo bez greške,a pobede ga je koštala njegova ekipa.Perez odličan kada se uzme u obzir da je krenuo sa začelja.Šteta za maler Gaslija,Cunoda odličan,Noris takođe.

Vlad

pre 3 godine

Takodje ono sto pomalo zabrinjava su "gremlini" RBa koji su se pojavili pred danasnju trku. Prvo su Perezu izmenjali nekoliko komponenti motora, pa ono gasenje motora u formacijskom krugu. A i Maks se zalio na diferencijal tokom cele trke.

sss

pre 3 godine

Da ne bude zabune dobra trka, i prosle godine su redbulovci dobro parirali mercerdesu u prvoj trci, ajde da sacekamo jos 2 trke pa da dajemo sud... botas najnesrecniji vozac u f1

Rollo Tomasi

pre 3 godine

Taktička pobeda Mercedesa nad Red Bulom.Ferštapen nije pobedio zahvaljujući svom timu,iako je bio brži na stazi od Hamiltona.Vozio je gotovo bez greške,a pobede ga je koštala njegova ekipa.Perez odličan kada se uzme u obzir da je krenuo sa začelja.Šteta za maler Gaslija,Cunoda odličan,Noris takođe.

Vlad

pre 3 godine

(Optimista pripravnik, 28. mart 2021 21:29)
Sada ima bolji bolid. Ne kazem da ce biti bolji cele sezone, ali trenutno su bolji.
Maks i RB su jednostavno morali ovo da dobiju. Medjutim, 1.5 sekunda prednosti (pre prvog odlaska u boks) nije dovoljno da imas lagodnu strategiju.
Takodje mislim sa strategija RB nije bila losa, jednostavno su morali drugacije od Mercedesa.
Isli su na obilazenje pred kraj trke. I Maks je imao sansi, doduse pomogao mu je Hamilton sa onim blokiranjem prednjeg levog, i izlazenjem sa staze.
Takodje se mora priznati da je Hamilton pokazao klasu tih zadnjih 15 krugova, na starijim gumama.
Mozda je Maks trenutno bolji vozac, tesko je reci. Ali Hamilton ima ono sto dolazi sa iskustvom, ima smirenost u svakoj situaciji, ima kontrolu. Primer za to je i Turska 2020, gde je Maks pokazao da jos uvek nema to iskustvo. Primer je i Monte Karlo 2019 gde je Hamilton odvezao skoro celu trku na srednje tvrdim gumama. Ne moze to svako.
Imace i Maks , to je sigurno, vidi se da je dosta sazreo.

Bolesno skot

pre 3 godine

Da ne spominjem Rojtemana, Andretija, Sektera, Regaconija, Zabuja, svi bolji od Hamiltona.

Džodi Šekter (Južna Afrika) je bio svetski prvak kada su se bodovale četiri trke u prvom i četiri u drugom delu... koliko se sećam... Mislim da je imao četiri pobede i tako stigao do titule. Bila je to jadna godina... A što se tiče tvog spiska, vrh su bili Andreti (dve titule), ostali, Rene Arnu, Karlos Rojtemana, a Kler Regaconi, Žan Pjer Žabulj su bili u vrhu, ali ne i šampioni!

Bolesni skot

pre 3 godine

Moram da odgovorim "svima kojih se to tiče" zašto je Hamilton fenomenalan vozač!
Pregledao sam ponovo kritičan trenutak na kojem se lepo vidi da prilikom preticanja za krug jednog bolida (ne znam koje bio), Hamilton odlazi udesno, a ne ulevo da zatvori Holandjanina, čime ga je onemogućio da mu se zavuče desno, pa mu u špic krivine udje sa desne strane i izbaci, ga kao što je uradio Ferariju prošle sezone i izgurao ga levo van staze... Te fore ne prolaze kod velikih majstora! Pogledajte još jednom, a ima na jutjubu!

Aleksandar iz Osla

pre 3 godine

Hondi je bilo potrebno 3 godine da napravi mozda i najbolji motor na gridu, i onda odluce da napuste sampionat??? Suludo...
(Beogradjanin, 28. mart 2021 20:15)

Ovo im nije ni prvi put - kada su se prošli put zbog finansijske krize povukli iz F1, Brawn je sa nasleđenim bolidom osvojio šampionat (Dženson Baton).

Nelson

pre 3 godine

Izgleda da oni HAAS Mazepina i Schumachera imaju podvozje lade nive. Izvrtili se obojica bez kontakta pri ubrzanju. A jedva cekao njih da gledam :D

Jo

pre 3 godine

Džodi Šekter (Južna Afrika) je bio svetski prvak kada su se bodovale četiri trke u prvom i četiri u drugom delu... koliko se sećam... Mislim da je imao četiri pobede i tako stigao do titule. Bila je to jadna godina... A što se tiče tvog spiska, vrh su bili Andreti (dve titule), ostali, Rene Arnu, Karlos Rojtemana, a Kler Regaconi, Žan Pjer Žabulj su bili u vrhu, ali ne i šampioni!
(Bolesno skot, 29. mart 2021 00:21)

Andreti ima jednu titulu, 1978. Ostali imaju dobre rezultate, ali ne i titule, istina. Medjutim, svaki od njih ima nesto "ono" sto ga cini posebnim. Npr. Zabuj (Jean-Pierre Jabouille) je bio poslednji inzinjer-vozac, koji je u bolidu kojeg je konstruisao (sa par ostalih ljudi) dva puta pobedio i sest puta bio na pol poziciji. Obe njegove pobede su silom prilika pale u zaborav zbog drugih dogadjanja. Na prvoj u Dizonu 1979 je to bio onaj dvoboj Arnua i Vilneva koji je dobio Vilnev, a na drugoj pobedi u Austriji 1980, bio je strajk austrijske televizije, pa trka nije ni snimana. Kasnije te iste godine on je slomio nogu u udesu i nikada se nije potpuno oporavio.