Petak, 05.03.2021.

15:15

ABA klasik na Novom Beogradu

Košarkaši Partizana će u subotu od 19 sati dočekati Cibonu u 20. kolu ABA lige u hali sportova "Ranko Žeravica" u Beogradu.

Izvor: MT

ABA klasik na Novom Beogradu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

petar markovic

pre 3 godine

Cak i ta tri Evropska kupa koja uporno pominjes je kup koji je u Evropi bio TRECI po rangu kojeg su najace Evropske ekipe izbegavale da igraju kada ne bi osvojile svoja domaca prvenstva ili domaci kup.

(Gorki, 6. mart 2021 21:32)

polako mukice. smiri se.

sto se tice toga da je kup koraca bio trece takmicenje u evropi, to nije bilo tako, vec je to ono u sta ubedjujes sebe da bi ti bilo lakse i ponavljas to u pokusaju da se konacno ubedi u tu tvrdnju.
to je bilo takmicenje u kojem su igrali visokoplasirani timovi iz prvenstva i to po vise timova iz najjacih liga. npr. igralo je po 4 tima iz spanije, jugoslavije, italije...

sa druge strane, kup kupova je takmicenje koje su, kao sto i sam naziv kaze, igrali samo prvaci kupova, dakle po jedan klub iz svake drzave, pri cemu je taj klub mogao da bude i drugoligas ili desetoplasirani u prvenstvu. prema tome, naravno da je jaca konkurencija bila u kupu u kojem je igralo vise jakih timova iz jakih prvenstava, a to je kup koraca.

to da su timovi izbegavali da igraju kup koraca, ne samo da nije tacno i da predstavlja nicim dokazanu izmisljotinu u koju ubedjujes sebe, nego nije ni logicno, jer nema logike da klubovi izbegavaju da igraju jace takmicenje, a da sa zadovoljstvom zele da igraju slabije takmicenje.

klubovi su inace toliko bili gadljivi na kup koraca da su ga osvajali barselona, real, milano, kantu...

naravno, zvezda ga nije osvojila jer joj je i to bilo ispod casti.

Gorki

pre 3 godine

jao mukice, pa ne vredi tebi ni crtati. ali, human sam ja, pa se trudim i kad su teski slucajevi u pitanju.
(petar markovic,

Nemoj molim te samo ti da mi objasnjavas i da budes human. Ti si previse nepismeno dete(ili covek, sto je jos gore) da bi mi ista objasnjavao a jos manje crtao.
Ja sam jasno napisao da je "klasik" sa Cibonom vasa izmisljotina. Uostalom kao i samoproklamovanost tipa "institucija", "avangarda". Vase dugogodisnje samoobmanjivanje da se kod vas igra "iz ljubavi", da se "ne igra za pare" i slicne gluposti.
Cak i ta tri Evropska kupa koja uporno pominjes je kup koji je u Evropi bio TRECI po rangu kojeg su najace Evropske ekipe izbegavale da igraju kada ne bi osvojile svoja domaca prvenstva ili domaci kup.
Prestani vise da se pravis pametan jer to nisi.

Gorki

pre 3 godine

Gorki, 6. mart 2021 17:17)

precenio sam te. tebi ipak treba da se crta. ta ,,teska sudbina" podrazumeva da su to timovi koji su osvajali titule prvaka evrope i dostizali neke visine koje su sampionima kontituinteta do danasnjeg dana ostale pusti san, ali se sampioni kontinuiteta ipak tese da im je bolje sto imaju 10 titula sa sljake. mozda ni sad nisi razumeo, ali ne treba te osudjivati. em ti nije lako, em ima tu malo i do prirode..
(petar markovic

Napisa mi covek koji je NEPISMEN. Ni velikog slova ni tacke u recenicama. I takav meni da crta? Mada, ako si nepismen, to ne znaci i da ne znas da crtas. A ako znas da crtas, onda nacrtaj sebi kako je doslo do toga da jedan TROSTRUKI UZASTOPNI prvak Evrope padne na ove grane na kojima jeste. Nacrtaj sebi kako je doslo do toga da Cibona bude ispred Jugoplastike u Hrvatskom prvenstvu. Nacrtaj sebi i to kako je doslo do toga kako je jedan drugoligaski klub, koji je do raspada osvojio cele cetiri titule postane veciti sampion Srbije. Nacrtaj sebi vaseg predsednika k.k.- koji je bio poslovni prijatelj nekog tamo Eskobara. Kada to nacrtas sebi, gledaj ih svakog dana po dva sata, sa nadom da ces ukapirati kako je partizan na silu gurao da postane to sto je sada.

petar markovic

pre 3 godine

ako znas da crtas, onda nacrtaj sebi kako je doslo do toga da jedan TROSTRUKI UZASTOPNI prvak Evrope padne na ove grane na kojima jeste. Nacrtaj sebi kako je doslo do toga da Cibona bude ispred Jugoplastike u Hrvatskom prvenstvu. Nacrtaj sebi i to kako je doslo do toga kako je jedan drugoligaski klub, koji je do raspada osvojio cele cetiri titule postane veciti sampion Srbije.
(Gorki, 6. mart 2021 19:10)

jao mukice, pa ne vredi tebi ni crtati. ali, human sam ja, pa se trudim i kad su teski slucajevi u pitanju.

pre svega, zaista me ne zanima kako je doslo do toga da jugoplastika bude tu gde jeste, ali je zanimljivo da pokusavas da kk czv stavis isti rang sa jugoplastikom. u svakom slucaju, jasno je po kom parametru ta dva kluba ne mogu da budu u istom rangu.

inace, partizan je jedno jedino leto u svojoj istoriji bio drugoligas. crvenoj zvezdi je to partizanovo ucesce u drugoj ligi, jedan od najvecih uspeha u istoriji, pored jednog kpk, jednog polufinala kupa sampiona i 16 pobeda u el i ispadanja u prvoj fazi takmicenja. to su dakle 4 zvezdina najznacijnija trofeja.

inace, klub koji je i za vreme stare juge osvojio tri evropska trofeja i dva puta bio treci u evropi, dakle ostvario vise uspeha nego sampion kontinuiteta ikada, je nekako predodredjeniji i za osvajanje titule prvaka evrope i za vecito osvajanje sampionskih titula. sa druge strane, vi imate gorepobrojane trofeje i sigurno vam je draza takva istorija nego da imate cibonine ili partizanove rezultate.

petar markovic

pre 3 godine

Bez imalo srama je ona striptizete propagandista pokusala da se ulizuje Ciboni pa proglasila za klasik njihovu utakmicu, ali ko god ukljuci mozak, ne moze a da se ne zapita - kako moze biti klasik utakmica izmedju jednog ozbiljnog kluba i kluba koji je u toj zemlji tada imao samo 3 titule-? Nigde u svetu ni u jednom sportu se nikada nije proglasavao za klasik utakmica u kojoj jedan klub ima samo 3 titule.
(debela striptizeta, 06. mart 2021 18:07)

jeste cibona imala 3 titule prvaka drzave u jugoslaviji ali to ne menja cinjenicu da je velikan, kao sto je i partizan.

sa druge strane, ustanovili smo da je zvezda namerno odbijala decenijama da se partizanu i ciboni pridruzi u osvajanju titule prvaka evrope i da je osvojila taj 1 kpk cisto da ne bude da nema nijedan evropski trofej. Zahvalni smo takvom gigantu sto nas je pustio da budemo prvaci evrope jer nije zeleo da osvojio tu titulu a bicemo i zahvalni navijacima takvog giganta da kolektivnu terapiju zivota u paralelnom univerzumu primenjuju na jos nekom mestu sem na komentarima b92. cisto da mi partizanovci i nesto pametno procitamo

debela striptizeta

pre 3 godine

Bez imalo srama je ona striptizete propagandista pokusala da se ulizuje Ciboni pa proglasila za klasik njihovu utakmicu, ali ko god ukljuci mozak, ne moze a da se ne zapita - kako moze biti klasik utakmica izmedju jednog ozbiljnog kluba i kluba koji je u toj zemlji tada imao samo 3 titule-? Nigde u svetu ni u jednom sportu se nikada nije proglasavao za klasik utakmica u kojoj jedan klub ima samo 3 titule.

Gorki

pre 3 godine

a sam stvarno siguran da bi navijacima zvezde jako tesko palo da ih je zadesila sudbina cibone ili partizana.
(petar markovic,
Koja je to teska sudbina zadesila partizan i Cibonu? Cibona i partizan su posle raspada Jugoslavije bili "veciti" sampion. Klubovi koji su od strane novoformiranih rezima postali mezimici drzave gde niko drugi nije smeo biti prvak osim vas(mislim na Cibonu i partizan).
To sto si napusao je samo jos jedan dokaz vasih lazi, obmana i pokusavanja obrtanja istine.
Ako je iko doziveo teske sudbine, to su Zvezda u Srbiji, Jugoplastika i Zadar u Hrvatskoj.

petar markovic

pre 3 godine

Koja je to teska sudbina zadesila partizan i Cibonu? Cibona i partizan su posle raspada Jugoslavije bili "veciti" sampion. Klubovi koji su od strane novoformiranih rezima postali mezimici drzave gde niko drugi nije smeo biti prvak osim vas(mislim na Cibonu i partizan).
To sto si napusao je samo jos jedan dokaz vasih lazi, obmana i pokusavanja obrtanja istine.
Ako je iko doziveo teske sudbine, to su Zvezda u Srbiji, Jugoplastika i Zadar u Hrvatskoj.
(Gorki, 6. mart 2021 17:17)

precenio sam te. tebi ipak treba da se crta. ta ,,teska sudbina" podrazumeva da su to timovi koji su osvajali titule prvaka evrope i dostizali neke visine koje su sampionima kontituinteta do danasnjeg dana ostale pusti san, ali se sampioni kontinuiteta ipak tese da im je bolje sto imaju 10 titula sa sljake. mozda ni sad nisi razumeo, ali ne treba te osudjivati. em ti nije lako, em ima tu malo i do prirode..

КЛАСИК РОЂАЦИ!

pre 3 godine

Megalomanija na delu. Da te podsetim, Cibona je dvostruki prvak Evrope, dva puta je osvojila Kup pobednika kupova i jedan Kup Radivoja Koraća. Dakle, vi treba da se dokazuje protiv njih.
A čak ni u Srbiji niste ubedljivo najveći i najtrofejniji. Čestitke za titulu prvaka Evrope. Uz to imate još 3 evropska kupa, Zvezda 1, a uz malo sreće, od ove godine imaćemo po 21 titulu prvaka zemlje.
(Sofronije, 05. mart 2021 17:29)

Хахаха, како Б92 сваки пут када играју Партизан и Цибона, кресне ове ликове што немају сопствени клуб и навијају за онај коме нико не може забранити како ће се звати :)))
Класик, другари, јбг...:)))))
А пази овог Софронија:) Па што ниси набројао трофеје свог покојног клуба него се кријеш иза Цибоне? :)) Могао си да набројиш и успехе Лејкерса али какве то везе има са вама?! Ви сте ниво Прокома. Успут, тај Кораћ Куп који је освојила Цибона (тада Локомотива) одиграли су само тадашњи домаћи клубови, без иједне стране екипе. Чини ми се (али нисам сигуран) да су у финалу победили ОКК Београд.

petar markovic

pre 3 godine

Eto ja sam dokumentovao nas kontinuitet. To moze samo da ti dokaze jedno. Da smo mi bili klub sa najvise titula u Jugoslaviji. I mi kao takvi nikada nismo sebe samoproglasavali nekakvim institucijama i nekakvim klasicima.
I za kraj. Ne moras mene da molis da procitam sta sam napisao jer ja tacno znam sta pisem, za razliku od tebe. I topao savet. Bez ostrascenosti molim.
(Gorki, 6. mart 2021 16:21)

fantastican kontinuitet nema sta. cibona, partizan i jugoplastika prosto ne znaju sta ce od muke jer nemaju takav kontinuitet.

mi smo osvajanjem titule prvaka evrope, ukupno 4 evropska trofeja, plasmanom medju 4 u evropi 5 puta, uzivanjem u gledaju djordjevica, kice, divca, danilovica, paspalja... pokusali da se utesimo sto nemamo takav kontinuitet, ali sta ces, ne ide. trofej kontinuiteta, trofej 16 pobeda u evroligi i kup kupova su tri najznacijnija pehara u zvezdinim vitrinama. mi se koliko toliko tesimo sa titulom prvaka evrope i jos 3 evro trofeja, ali slaba nam uteha... pa ko jos ima takav kontinuitet. i jos je tako plemenit taj gigant kao sto je zvezda. ne samo da su decenijama odbijali da osvoje titulu prvaka evrope, nego cak odbijaju da se proglase institucijom. kakav altruizam

Gorki

pre 3 godine

Razumeo sam ja tebe druze. Nisam ja, a verujem ni ti, dao ovoj utakmici epitet klasik. Dali su oni koji se razumeju u kosarku. Meni je zao ako ti to smeta. Ali tako je. A ta prica kontinuitet, pa to je spin vas vec deceniju, jos od Evropske Zvezde. Daj da se uozbiljimo. Ako se ne varam 3 decenije ste cekali na titulu u basketu, jesam li u pravu? I treba da vam pricam o kontinuitetu? Dakle, molim te procitaj sta si napisao. I topao savet, bez ostrascenosti
(Losmi
Milose, u pravu si u jednom. Nisam ja dao epitet "klasik", tom duelu, jer to nije. Taj epitet nisu dali "oni koji se razumeju u kosarku", vec ste taj epitet prikacili iskljucivo vi, ti i slicni tebi.

A sada ajde da se uozbiljimo. Varas se(ili namerno lažeš) kada kazes da smo cekali titulu u basketu 3 decenije. Evo dokaz.
Šampioni države (SFRJ – SRJ – Srbija):1946, 1947, 1948, 1949, 1950, 1951, 1952, 1953, 1954, 1955, 1969, 1972, 1993, 1994, 1998, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Nadam se da poznajes matematiku dovoljno, da bi mogao da uvidis da mi nismo cekali na titulu 3 decenije?!!((kako patetican pokusaj(jos jedan u nizu)) da umanjis uspeh nasih titula.
Mozda si se zbunio pa si mislio na vas?!

Eto ja sam dokumentovao nas kontinuitet. To moze samo da ti dokaze jedno. Da smo mi bili klub sa najvise titula u Jugoslaviji. I mi kao takvi nikada nismo sebe samoproglasavali nekakvim institucijama i nekakvim klasicima.
I za kraj. Ne moras mene da molis da procitam sta sam napisao jer ja tacno znam sta pisem, za razliku od tebe. I topao savet. Bez ostrascenosti molim.

Gorki

pre 3 godine

Ako je Partizan iz Zagreba, Zvezda je iz Tirane.
(Roy74

partizan nije iz Zagreba, i Zvezda nije iz Tirane.
partizan je iz Zagorja, a Zvezda iz Beograda.
A sto se tice Tirane, tamo postoji jedan klub koji se zove PARTIZANI. Taj klub je VOJNI klub. I taj klub igra na VOJNOM stadionu.
Da li ti to zvuci poznato?

petar markovic

pre 3 godine

Milose, da ja tebi objasnim. Vidim da ti ne razumes. Ja sam jasno napisao, a ti nisi uspeo da shvatis. Da bi nesto postalo "klasik" gleda se KONTINUITET!!!! A ne samo trofejna sal. Vi 33 godine NISTE imali niti jednu titulu!!! Do raspada Jugoslavije ste imali CELE 3 titule. Znaci 40ak godina niste znacili bog zna sta u Jugoslovenskoj kosarci. Samim tim niste mogli postati "klasik" sa niti jednim od TROFEJNIH timova onog vremena.
Jesi li sada razumeo?
(Gorki, 06. mart 2021 13:28)

naravno. kontinuitet je npr kad zvezda od 1955e do 2015e osvoji 5 titula prvaka drzave. ako cemo vec da budemo selektivni...

sa druge strane, partizan je bas malo znacio. imao je 4 titule, 5u osvojio u tog poslednjoj godini, osvojio titulu prvaka evrope, jos 2 puta bio treci, jos 3 evropska trofeja... stvarno nista specijalno. zvezda 4 evropska trofeja nije osvojila samo jer nije htela. to smo odavno konstatovali.

evo npr cibona je u ex yu imala 3 titule.

ja sam stvarno siguran da bi navijacima zvezde jako tesko palo da ih je zadesila sudbina cibone ili partizana.

Janaćije

pre 3 godine

Jeste prekid sezone bio za nas užasno deprimirajući, depresivan. Ali ostao je tim koji je ipak mogao da igra. Nisu dovedeni igrači koji su trebali da budu dovedeni. Nije bilo para. Treba onda reći zašto ih nije bilo. A gospoda koja danas vodi klub se rasipa od ljubavi prema klubu, a ovamo ćute, i kunu se takođe, ali "Čoviću", da im ne pada napamet da ugroze CZ. Angažujte Vujoševića da vrši selekciju i priprema ekipu, ako želite da vam neko poveruje u vašu iskrenost prema klubu.

Miskec

pre 3 godine

"Patnja pantera je velika, kad pomisle na trofeje ovih koji igraju klask.
(Drobnjak iz auta, 6. mart 2021 14:42)"
Taman kao i vasa u fudbalu, pa u besu pisete da CZ nije osvojila Kup sampiona, kao ni svetsku klupsku titulu!
Jedina razlika izmedju KK JSDa i Cibone je sto vi uporno ponavljate da ste najveci kosarkaski klub u nekadasnjoj YU iako niko zivi ne zna zasto pored jednog Splita, Cibone i Bosne!
Zato ste tu gde ste, uzivajte u klasiku donjeg dela tabele i borbe za opstanak!
Vi ste sada nivo te Cibone i Splita, a Borac je za vas vec ozbiljna ekipa!

pa kad si glup

pre 3 godine

Nije ovo samo ABA klasik. Ovo je jedan od najvecih derbija na ovim ex ju prostorima. Da nije mozda Fmp-Cedevita?
E sad druga je stvar sto su i Partizan i Cibona propali. Ali slava je večna kao i postignuti uspesi i osvojeni trofeji. Ili je mozda uspeh biti 17i ispred Himkija.
(fenomen, 06. mart 2021 12:41)

Nije klasik nego gradski derbi.

Nesto si pobrkao...Da pogadjam...kompleksi od Zvezde ?!

pa kad si glup

pre 3 godine

 Nisam znao da je Cibona iz Beograda, hvala ti, otvorio si mi oci.
(roarrr, 06. mart 2021 12:42)

Pa i nije, nego sta vi iz Zagreba.
Nisi znao ?!

Gorki

pre 3 godine

Gleda se trofejna sala, prosto da ti objasnim da se ne bi zbunio. Vidim da imas poteskoca da razumes. Kosarka nije stala, ona traje. Kao zivot. Manje ostrascenosti pa mozda i ukapiras.
(Losmi

Milose, da ja tebi objasnim. Vidim da ti ne razumes. Ja sam jasno napisao, a ti nisi uspeo da shvatis. Da bi nesto postalo "klasik" gleda se KONTINUITET!!!! A ne samo trofejna sal. Vi 33 godine NISTE imali niti jednu titulu!!! Do raspada Jugoslavije ste imali CELE 3 titule. Znaci 40ak godina niste znacili bog zna sta u Jugoslovenskoj kosarci. Samim tim niste mogli postati "klasik" sa niti jednim od TROFEJNIH timova onog vremena.
Jesi li sada razumeo?

Losmi

pre 3 godine

Gleda se trofejna sala, prosto da ti objasnim da se ne bi zbunio. Vidim da imas poteskoca da razumes. Kosarka nije stala, ona traje. Kao zivot. Manje ostrascenosti pa mozda i ukapiras.
(Losmi

Milose, da ja tebi objasnim. Vidim da ti ne razumes. Ja sam jasno napisao, a ti nisi uspeo da shvatis. Da bi nesto postalo "klasik" gleda se KONTINUITET!!!! A ne samo trofejna sal. Vi 33 godine NISTE imali niti jednu titulu!!! Do raspada Jugoslavije ste imali CELE 3 titule. Znaci 40ak godina niste znacili bog zna sta u Jugoslovenskoj kosarci. Samim tim niste mogli postati "klasik" sa niti jednim od TROFEJNIH timova onog vremena.
Jesi li sada razumeo?
(Gorki, 06. mart 2021 13:28)
Razumeo sam ja tebe druze. Nisam ja, a verujem ni ti, dao ovoj utakmici epitet klasik. Dali su oni koji se razumeju u kosarku. Meni je zao ako ti to smeta. Ali tako je. A ta prica kontinuitet, pa to je spin vas vec deceniju, jos od Evropske Zvezde. Daj da se uozbiljimo. Ako se ne varam 3 decenije ste cekali na titulu u basketu, jesam li u pravu? I treba da vam pricam o kontinuitetu? Dakle, molim te procitaj sta si napisao. I topao savet, bez ostrascenosti

Losmi

pre 3 godine

"Klasik"?!! Kako se moze nazivati klasikom utakmica izmedju Cibone i drugoligasa? Kako se moze nazivati klasikom utakmica izmedju Cibone i ekipe koja do 78 nije imala niti jednu titulu?
Prestanite vise sa lazima i preuvelicavanjem.
(Gorki, 06. mart 2021 11:15)
Gleda se trofejna sala, prosto da ti objasnim da se ne bi zbunio. Vidim da imas poteskoca da razumes. Kosarka nije stala, ona traje. Kao zivot. Manje ostrascenosti pa mozda i ukapiras.

Mitar

pre 3 godine

fix Ko zeli da se dokazuje protiv evropskog sampiona?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 3. puta osvojio evrokup?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 4. puta igrao F4?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je ubedljivo najveci i najtrofeniji na ovim prostorima?! Pa naravno svi fix,naravno svi..
(Pojedinci stvarno nemaju blama, 5. mart 2021 15:35)

Megalomanija na delu. Da te podsetim, Cibona je dvostruki prvak Evrope, dva puta je osvojila Kup pobednika kupova i jedan Kup Radivoja Koraća. Dakle, vi treba da se dokazuje protiv njih.
A čak ni u Srbiji niste ubedljivo najveći i najtrofejniji. Čestitke za titulu prvaka Evrope. Uz to imate još 3 evropska kupa, Zvezda 1, a uz malo sreće, od ove godine imaćemo po 21 titulu prvaka zemlje.
(Sofronije, 05. mart 2021 17:29)
A ko je u Srbiji trofejniji? Molim te uputi nas? Koliko znam KKP je najtrofejniji nas klub, ili se nesto promenilo. Drugarski te molim da nam razjasnis.

fenomen

pre 3 godine

Nije ovo samo ABA klasik. Ovo je jedan od najvecih derbija na ovim ex ju prostorima. Da nije mozda Fmp-Cedevita?
E sad druga je stvar sto su i Partizan i Cibona propali. Ali slava je večna kao i postignuti uspesi i osvojeni trofeji. Ili je mozda uspeh biti 17i ispred Himkija.

eto

pre 3 godine

Od cega/koga da se stvara? Jel ima to neki vrhunski talenat BESPLATNO, pa ce sam da dodje? Zasto bi? CZ igra EL, Mega te prodaje preko bare...Bolje bi bilo da ne lazu i kaxu kako jeste...da je ovo danas sve zapoceo taj stvaralac, svojim kadrovanjem,kombinacijama i narcisoidnoscu

Will Mosley

pre 3 godine

NIKAD VIŠE NEĆETE POSTOJATI
(sveti Nolan Smit ubiva aždahu, 05. mart 2021 15:17)

Nemoj tako, hocemo postojati ali u ABA 2 ligi !

Gorki

pre 3 godine

"Klasik"?!! Kako se moze nazivati klasikom utakmica izmedju Cibone i drugoligasa? Kako se moze nazivati klasikom utakmica izmedju Cibone i ekipe koja do 78 nije imala niti jednu titulu?
Prestanite vise sa lazima i preuvelicavanjem.

Игор

pre 3 godine

Ало, Филиповски, иди, одмах!
Видиш ли да се овај неиживљени свет из Железника слади овом лакрдијом у твојој режији?
Срам те било, незналице, знаш да у Пионир са навијачима нећеш ући!!!!

Sofronije

pre 3 godine

fix Ko zeli da se dokazuje protiv evropskog sampiona?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 3. puta osvojio evrokup?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 4. puta igrao F4?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je ubedljivo najveci i najtrofeniji na ovim prostorima?! Pa naravno svi fix,naravno svi..
(Pojedinci stvarno nemaju blama, 5. mart 2021 15:35)

Megalomanija na delu. Da te podsetim, Cibona je dvostruki prvak Evrope, dva puta je osvojila Kup pobednika kupova i jedan Kup Radivoja Koraća. Dakle, vi treba da se dokazuje protiv njih.
A čak ni u Srbiji niste ubedljivo najveći i najtrofejniji. Čestitke za titulu prvaka Evrope. Uz to imate još 3 evropska kupa, Zvezda 1, a uz malo sreće, od ove godine imaćemo po 21 titulu prvaka zemlje.

Aleksej je bilde

pre 3 godine

Opušteno može da ode na letovanje Filipovski i da tim vodi Novica do kraja sezone.

Nisam veliki optimista da možemo i Cibonu da dobijemo. Tu smo negde.

djokic miodrag

pre 3 godine

NI STIDA NI SRAMA.DA IMAMO NEKOG POSTENOG NOVINARA POSTAVIO BI TI SAMO OBA PITANJA-KOLIKO SI POBOLJSAO IGRU PARTIZANA OD KADA SI DOSAO.KOJI JE IGRAC PARTIZANA POD TVOJIM TRENINGOM POPRAVIO FORMU .KOLOKO SI POBOLJSAO IGRU PARTIZANA KROZ SMISLJENE I UIGRANE AKCIJE.MISLIM DA BI POSLE TIH ODGOVORA MORAO SAM DA ODE.ALI NA ZALOST MI DANAS NEMAMO TAKVE SPORTSKE NOVINARA.JAD CEMER I BRUKA.

uplakani

pre 3 godine

Ako ovo budete izgubili onda stvarno treba da razmislite da li ima smisla da se takmicite u bilo kom takmicenju.

A, Sasomange ukoliko i ovo izgubi, a ne ode onda stvarno nema dostojanstva bez obzira sta, kako, zasto...

Pojedinci stvarno ne znaju za sadadnjost

pre 3 godine

fix Ko zeli da se dokazuje protiv evropskog sampiona?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 3. puta osvojio evrokup?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 4. puta igrao F4?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je ubedljivo najveci i najtrofeniji na ovim prostorima?! Pa naravno svi fix,naravno svi..
(Pojedinci stvarno nemaju blama, 5. mart 2021 15

Pa svi fix,znaju da ce vas zgaziti,pa skoro deceniju vas gazi ko stigne,kk history chanell.

Sofronije

pre 3 godine

fix Ko zeli da se dokazuje protiv evropskog sampiona?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 3. puta osvojio evrokup?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 4. puta igrao F4?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je ubedljivo najveci i najtrofeniji na ovim prostorima?! Pa naravno svi fix,naravno svi..
(Pojedinci stvarno nemaju blama, 5. mart 2021 15:35)

Megalomanija na delu. Da te podsetim, Cibona je dvostruki prvak Evrope, dva puta je osvojila Kup pobednika kupova i jedan Kup Radivoja Koraća. Dakle, vi treba da se dokazuje protiv njih.
A čak ni u Srbiji niste ubedljivo najveći i najtrofejniji. Čestitke za titulu prvaka Evrope. Uz to imate još 3 evropska kupa, Zvezda 1, a uz malo sreće, od ove godine imaćemo po 21 titulu prvaka zemlje.

JNA

pre 3 godine

@Ali mismo bilo na fajnalforu u palizu
nema veze što se sade borimo za opstanak
(ŠOKI PFC PRIJEDOR, 5. mart 2021 15:15)

Final foru je nebitan, kao i ona 3 pre toga. Kao i 3 evropska R.Koraca (danasnji euro cup), bitan je Istanbul i 1992 godina. Ali znas ti vec. Ovo sve ostalo je za zezanje.

One night in April

pre 3 godine

@NIKAD VIŠE NEĆETE POSTOJATI
(sveti Nolan Smit ubiva aždahu, 5. mart 2021 15:17)

Koliko agresije i kompleksa i mrznje u samo jednoj recenici. Tako to izgleda kad je nekom unisteno detinjstvo.

Mrki

pre 3 godine

Verujem u tebe i momke Sasa,jos uvek mislim da mozemo osvojiti evrokup,samo igrajte hrabro sa vise vere u sebe,mene si odusevio time sto si konacno uspeo da se igraci i lateralne kretncu,to su kretnje koje kod Trinkijerija i Scepanovica nismo uopste videli.

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

košarkaška sekcija jugoslavenske športske udruge partizaи daće sve od sebe da pokaže ko je najbolji u cijelom-bijelom-zagreb-gradu!

Gorki

pre 3 godine

Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 3. puta osvojio evrokup?!
Pojedinci stvarno nemaju blama,

Kao prvo. Veoma si nepismen da bi ostavljao komentare. Ne pise se TACKA iza broja 3 kada se kaze (3 puta). Ne pise se "evrokup" MALIM pocetnim slovom vec se pise Evrokup. I to samo u ovoj recenici koju sam ja kopirao da bih ti replicirao.
Kao drugo. To "...kluba koji je 3 puta osvojio Evrokup"?!?! Kada je to partizan osvojio Evrokup?

Jedno je tacno kod tebe. POJEDINCI (ti) STVARNO NEMAJU BLAMA.

TIGER

pre 3 godine

Mi smo pukli pa smo pukli. Ne vredi više gubiti živce. Ostale su solidne šanse za TOP8 Evrokupa ali to ništa ne vredi kad će ispasti u sledećem krugu.
Nego jedan savet, igrajte na ove iz predgrađa večeras. Kvota 3,5! Sigurno nameštaju večeras.

Basketaš

pre 3 godine

Zaslužena pobeda Cibone.

Čovek se samo trudi radi svojj posao uspešno nego što neki mu žele videt leđa okrenuta.

U Partizanu postoji drugi problemi a tiče se unutar kluba ne samog trenera. To je nerešivo!"

nensika

pre 3 godine

Zašto ne čestitaš unapred Ciboni na zasluženoj pobedi...postala praksa? i molim da se čestita i na početku i na kraju konferencije za štampu?

Oj

pre 3 godine

Sve ovo isto pred svaku utakmicu i samo promeniti ime protivnika. Da neko ko se bavi javnim poslom moze biti toliko nezanimljiv pa to je prosto neverovatno. Dacemo sve od sebe, ma jel moguce, ne nego cete dati 67,2% i onda videti da li je to dovoljno. Partizan ima pogresne ljude na dobrim mestima i to se preslikava na teren, sledece sezone kad novica sedne u neku fotelju bice jos teze, jer ni on to ne zna da radi a ugurace se

Pojedinci stvarno nemaju blama

pre 3 godine

fix Ko zeli da se dokazuje protiv evropskog sampiona?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 3. puta osvojio evrokup?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 4. puta igrao F4?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je ubedljivo najveci i najtrofeniji na ovim prostorima?! Pa naravno svi fix,naravno svi..

Gro8ar??

pre 3 godine

E moj Saso.. niti imaš sreće (povrede) niti imaš dovoljno znanja za nešto više. Kad kažem znanja pre svega mislim na postavljanje autoriteta, stvaranja timskog duha ali same taktike

nensika

pre 3 godine

Zašto ne čestitaš unapred Ciboni na zasluženoj pobedi...postala praksa? i molim da se čestita i na početku i na kraju konferencije za štampu?

Oj

pre 3 godine

Sve ovo isto pred svaku utakmicu i samo promeniti ime protivnika. Da neko ko se bavi javnim poslom moze biti toliko nezanimljiv pa to je prosto neverovatno. Dacemo sve od sebe, ma jel moguce, ne nego cete dati 67,2% i onda videti da li je to dovoljno. Partizan ima pogresne ljude na dobrim mestima i to se preslikava na teren, sledece sezone kad novica sedne u neku fotelju bice jos teze, jer ni on to ne zna da radi a ugurace se

Sofronije

pre 3 godine

fix Ko zeli da se dokazuje protiv evropskog sampiona?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 3. puta osvojio evrokup?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 4. puta igrao F4?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je ubedljivo najveci i najtrofeniji na ovim prostorima?! Pa naravno svi fix,naravno svi..
(Pojedinci stvarno nemaju blama, 5. mart 2021 15:35)

Megalomanija na delu. Da te podsetim, Cibona je dvostruki prvak Evrope, dva puta je osvojila Kup pobednika kupova i jedan Kup Radivoja Koraća. Dakle, vi treba da se dokazuje protiv njih.
A čak ni u Srbiji niste ubedljivo najveći i najtrofejniji. Čestitke za titulu prvaka Evrope. Uz to imate još 3 evropska kupa, Zvezda 1, a uz malo sreće, od ove godine imaćemo po 21 titulu prvaka zemlje.

djokic miodrag

pre 3 godine

NI STIDA NI SRAMA.DA IMAMO NEKOG POSTENOG NOVINARA POSTAVIO BI TI SAMO OBA PITANJA-KOLIKO SI POBOLJSAO IGRU PARTIZANA OD KADA SI DOSAO.KOJI JE IGRAC PARTIZANA POD TVOJIM TRENINGOM POPRAVIO FORMU .KOLOKO SI POBOLJSAO IGRU PARTIZANA KROZ SMISLJENE I UIGRANE AKCIJE.MISLIM DA BI POSLE TIH ODGOVORA MORAO SAM DA ODE.ALI NA ZALOST MI DANAS NEMAMO TAKVE SPORTSKE NOVINARA.JAD CEMER I BRUKA.

Gro8ar??

pre 3 godine

E moj Saso.. niti imaš sreće (povrede) niti imaš dovoljno znanja za nešto više. Kad kažem znanja pre svega mislim na postavljanje autoriteta, stvaranja timskog duha ali same taktike

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

košarkaška sekcija jugoslavenske športske udruge partizaи daće sve od sebe da pokaže ko je najbolji u cijelom-bijelom-zagreb-gradu!

Sofronije

pre 3 godine

fix Ko zeli da se dokazuje protiv evropskog sampiona?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 3. puta osvojio evrokup?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 4. puta igrao F4?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je ubedljivo najveci i najtrofeniji na ovim prostorima?! Pa naravno svi fix,naravno svi..
(Pojedinci stvarno nemaju blama, 5. mart 2021 15:35)

Megalomanija na delu. Da te podsetim, Cibona je dvostruki prvak Evrope, dva puta je osvojila Kup pobednika kupova i jedan Kup Radivoja Koraća. Dakle, vi treba da se dokazuje protiv njih.
A čak ni u Srbiji niste ubedljivo najveći i najtrofejniji. Čestitke za titulu prvaka Evrope. Uz to imate još 3 evropska kupa, Zvezda 1, a uz malo sreće, od ove godine imaćemo po 21 titulu prvaka zemlje.

Aleksej je bilde

pre 3 godine

Opušteno može da ode na letovanje Filipovski i da tim vodi Novica do kraja sezone.

Nisam veliki optimista da možemo i Cibonu da dobijemo. Tu smo negde.

Will Mosley

pre 3 godine

NIKAD VIŠE NEĆETE POSTOJATI
(sveti Nolan Smit ubiva aždahu, 05. mart 2021 15:17)

Nemoj tako, hocemo postojati ali u ABA 2 ligi !

Gorki

pre 3 godine

Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 3. puta osvojio evrokup?!
Pojedinci stvarno nemaju blama,

Kao prvo. Veoma si nepismen da bi ostavljao komentare. Ne pise se TACKA iza broja 3 kada se kaze (3 puta). Ne pise se "evrokup" MALIM pocetnim slovom vec se pise Evrokup. I to samo u ovoj recenici koju sam ja kopirao da bih ti replicirao.
Kao drugo. To "...kluba koji je 3 puta osvojio Evrokup"?!?! Kada je to partizan osvojio Evrokup?

Jedno je tacno kod tebe. POJEDINCI (ti) STVARNO NEMAJU BLAMA.

uplakani

pre 3 godine

Ako ovo budete izgubili onda stvarno treba da razmislite da li ima smisla da se takmicite u bilo kom takmicenju.

A, Sasomange ukoliko i ovo izgubi, a ne ode onda stvarno nema dostojanstva bez obzira sta, kako, zasto...

Pojedinci stvarno ne znaju za sadadnjost

pre 3 godine

fix Ko zeli da se dokazuje protiv evropskog sampiona?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 3. puta osvojio evrokup?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 4. puta igrao F4?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je ubedljivo najveci i najtrofeniji na ovim prostorima?! Pa naravno svi fix,naravno svi..
(Pojedinci stvarno nemaju blama, 5. mart 2021 15

Pa svi fix,znaju da ce vas zgaziti,pa skoro deceniju vas gazi ko stigne,kk history chanell.

Gorki

pre 3 godine

"Klasik"?!! Kako se moze nazivati klasikom utakmica izmedju Cibone i drugoligasa? Kako se moze nazivati klasikom utakmica izmedju Cibone i ekipe koja do 78 nije imala niti jednu titulu?
Prestanite vise sa lazima i preuvelicavanjem.

pa kad si glup

pre 3 godine

Nije ovo samo ABA klasik. Ovo je jedan od najvecih derbija na ovim ex ju prostorima. Da nije mozda Fmp-Cedevita?
E sad druga je stvar sto su i Partizan i Cibona propali. Ali slava je večna kao i postignuti uspesi i osvojeni trofeji. Ili je mozda uspeh biti 17i ispred Himkija.
(fenomen, 06. mart 2021 12:41)

Nije klasik nego gradski derbi.

Nesto si pobrkao...Da pogadjam...kompleksi od Zvezde ?!

Gorki

pre 3 godine

Gleda se trofejna sala, prosto da ti objasnim da se ne bi zbunio. Vidim da imas poteskoca da razumes. Kosarka nije stala, ona traje. Kao zivot. Manje ostrascenosti pa mozda i ukapiras.
(Losmi

Milose, da ja tebi objasnim. Vidim da ti ne razumes. Ja sam jasno napisao, a ti nisi uspeo da shvatis. Da bi nesto postalo "klasik" gleda se KONTINUITET!!!! A ne samo trofejna sal. Vi 33 godine NISTE imali niti jednu titulu!!! Do raspada Jugoslavije ste imali CELE 3 titule. Znaci 40ak godina niste znacili bog zna sta u Jugoslovenskoj kosarci. Samim tim niste mogli postati "klasik" sa niti jednim od TROFEJNIH timova onog vremena.
Jesi li sada razumeo?

Pojedinci stvarno nemaju blama

pre 3 godine

fix Ko zeli da se dokazuje protiv evropskog sampiona?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 3. puta osvojio evrokup?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 4. puta igrao F4?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je ubedljivo najveci i najtrofeniji na ovim prostorima?! Pa naravno svi fix,naravno svi..

pa kad si glup

pre 3 godine

 Nisam znao da je Cibona iz Beograda, hvala ti, otvorio si mi oci.
(roarrr, 06. mart 2021 12:42)

Pa i nije, nego sta vi iz Zagreba.
Nisi znao ?!

Игор

pre 3 godine

Ало, Филиповски, иди, одмах!
Видиш ли да се овај неиживљени свет из Железника слади овом лакрдијом у твојој режији?
Срам те било, незналице, знаш да у Пионир са навијачима нећеш ући!!!!

Losmi

pre 3 godine

"Klasik"?!! Kako se moze nazivati klasikom utakmica izmedju Cibone i drugoligasa? Kako se moze nazivati klasikom utakmica izmedju Cibone i ekipe koja do 78 nije imala niti jednu titulu?
Prestanite vise sa lazima i preuvelicavanjem.
(Gorki, 06. mart 2021 11:15)
Gleda se trofejna sala, prosto da ti objasnim da se ne bi zbunio. Vidim da imas poteskoca da razumes. Kosarka nije stala, ona traje. Kao zivot. Manje ostrascenosti pa mozda i ukapiras.

Miskec

pre 3 godine

"Patnja pantera je velika, kad pomisle na trofeje ovih koji igraju klask.
(Drobnjak iz auta, 6. mart 2021 14:42)"
Taman kao i vasa u fudbalu, pa u besu pisete da CZ nije osvojila Kup sampiona, kao ni svetsku klupsku titulu!
Jedina razlika izmedju KK JSDa i Cibone je sto vi uporno ponavljate da ste najveci kosarkaski klub u nekadasnjoj YU iako niko zivi ne zna zasto pored jednog Splita, Cibone i Bosne!
Zato ste tu gde ste, uzivajte u klasiku donjeg dela tabele i borbe za opstanak!
Vi ste sada nivo te Cibone i Splita, a Borac je za vas vec ozbiljna ekipa!

One night in April

pre 3 godine

@NIKAD VIŠE NEĆETE POSTOJATI
(sveti Nolan Smit ubiva aždahu, 5. mart 2021 15:17)

Koliko agresije i kompleksa i mrznje u samo jednoj recenici. Tako to izgleda kad je nekom unisteno detinjstvo.

eto

pre 3 godine

Od cega/koga da se stvara? Jel ima to neki vrhunski talenat BESPLATNO, pa ce sam da dodje? Zasto bi? CZ igra EL, Mega te prodaje preko bare...Bolje bi bilo da ne lazu i kaxu kako jeste...da je ovo danas sve zapoceo taj stvaralac, svojim kadrovanjem,kombinacijama i narcisoidnoscu

Mitar

pre 3 godine

fix Ko zeli da se dokazuje protiv evropskog sampiona?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 3. puta osvojio evrokup?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 4. puta igrao F4?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je ubedljivo najveci i najtrofeniji na ovim prostorima?! Pa naravno svi fix,naravno svi..
(Pojedinci stvarno nemaju blama, 5. mart 2021 15:35)

Megalomanija na delu. Da te podsetim, Cibona je dvostruki prvak Evrope, dva puta je osvojila Kup pobednika kupova i jedan Kup Radivoja Koraća. Dakle, vi treba da se dokazuje protiv njih.
A čak ni u Srbiji niste ubedljivo najveći i najtrofejniji. Čestitke za titulu prvaka Evrope. Uz to imate još 3 evropska kupa, Zvezda 1, a uz malo sreće, od ove godine imaćemo po 21 titulu prvaka zemlje.
(Sofronije, 05. mart 2021 17:29)
A ko je u Srbiji trofejniji? Molim te uputi nas? Koliko znam KKP je najtrofejniji nas klub, ili se nesto promenilo. Drugarski te molim da nam razjasnis.

Gorki

pre 3 godine

Ako je Partizan iz Zagreba, Zvezda je iz Tirane.
(Roy74

partizan nije iz Zagreba, i Zvezda nije iz Tirane.
partizan je iz Zagorja, a Zvezda iz Beograda.
A sto se tice Tirane, tamo postoji jedan klub koji se zove PARTIZANI. Taj klub je VOJNI klub. I taj klub igra na VOJNOM stadionu.
Da li ti to zvuci poznato?

Gorki

pre 3 godine

Razumeo sam ja tebe druze. Nisam ja, a verujem ni ti, dao ovoj utakmici epitet klasik. Dali su oni koji se razumeju u kosarku. Meni je zao ako ti to smeta. Ali tako je. A ta prica kontinuitet, pa to je spin vas vec deceniju, jos od Evropske Zvezde. Daj da se uozbiljimo. Ako se ne varam 3 decenije ste cekali na titulu u basketu, jesam li u pravu? I treba da vam pricam o kontinuitetu? Dakle, molim te procitaj sta si napisao. I topao savet, bez ostrascenosti
(Losmi
Milose, u pravu si u jednom. Nisam ja dao epitet "klasik", tom duelu, jer to nije. Taj epitet nisu dali "oni koji se razumeju u kosarku", vec ste taj epitet prikacili iskljucivo vi, ti i slicni tebi.

A sada ajde da se uozbiljimo. Varas se(ili namerno lažeš) kada kazes da smo cekali titulu u basketu 3 decenije. Evo dokaz.
Šampioni države (SFRJ – SRJ – Srbija):1946, 1947, 1948, 1949, 1950, 1951, 1952, 1953, 1954, 1955, 1969, 1972, 1993, 1994, 1998, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Nadam se da poznajes matematiku dovoljno, da bi mogao da uvidis da mi nismo cekali na titulu 3 decenije?!!((kako patetican pokusaj(jos jedan u nizu)) da umanjis uspeh nasih titula.
Mozda si se zbunio pa si mislio na vas?!

Eto ja sam dokumentovao nas kontinuitet. To moze samo da ti dokaze jedno. Da smo mi bili klub sa najvise titula u Jugoslaviji. I mi kao takvi nikada nismo sebe samoproglasavali nekakvim institucijama i nekakvim klasicima.
I za kraj. Ne moras mene da molis da procitam sta sam napisao jer ja tacno znam sta pisem, za razliku od tebe. I topao savet. Bez ostrascenosti molim.

JNA

pre 3 godine

@Ali mismo bilo na fajnalforu u palizu
nema veze što se sade borimo za opstanak
(ŠOKI PFC PRIJEDOR, 5. mart 2021 15:15)

Final foru je nebitan, kao i ona 3 pre toga. Kao i 3 evropska R.Koraca (danasnji euro cup), bitan je Istanbul i 1992 godina. Ali znas ti vec. Ovo sve ostalo je za zezanje.

Basketaš

pre 3 godine

Zaslužena pobeda Cibone.

Čovek se samo trudi radi svojj posao uspešno nego što neki mu žele videt leđa okrenuta.

U Partizanu postoji drugi problemi a tiče se unutar kluba ne samog trenera. To je nerešivo!"

Gorki

pre 3 godine

a sam stvarno siguran da bi navijacima zvezde jako tesko palo da ih je zadesila sudbina cibone ili partizana.
(petar markovic,
Koja je to teska sudbina zadesila partizan i Cibonu? Cibona i partizan su posle raspada Jugoslavije bili "veciti" sampion. Klubovi koji su od strane novoformiranih rezima postali mezimici drzave gde niko drugi nije smeo biti prvak osim vas(mislim na Cibonu i partizan).
To sto si napusao je samo jos jedan dokaz vasih lazi, obmana i pokusavanja obrtanja istine.
Ako je iko doziveo teske sudbine, to su Zvezda u Srbiji, Jugoplastika i Zadar u Hrvatskoj.

Mrki

pre 3 godine

Verujem u tebe i momke Sasa,jos uvek mislim da mozemo osvojiti evrokup,samo igrajte hrabro sa vise vere u sebe,mene si odusevio time sto si konacno uspeo da se igraci i lateralne kretncu,to su kretnje koje kod Trinkijerija i Scepanovica nismo uopste videli.

fenomen

pre 3 godine

Nije ovo samo ABA klasik. Ovo je jedan od najvecih derbija na ovim ex ju prostorima. Da nije mozda Fmp-Cedevita?
E sad druga je stvar sto su i Partizan i Cibona propali. Ali slava je večna kao i postignuti uspesi i osvojeni trofeji. Ili je mozda uspeh biti 17i ispred Himkija.

Losmi

pre 3 godine

Gleda se trofejna sala, prosto da ti objasnim da se ne bi zbunio. Vidim da imas poteskoca da razumes. Kosarka nije stala, ona traje. Kao zivot. Manje ostrascenosti pa mozda i ukapiras.
(Losmi

Milose, da ja tebi objasnim. Vidim da ti ne razumes. Ja sam jasno napisao, a ti nisi uspeo da shvatis. Da bi nesto postalo "klasik" gleda se KONTINUITET!!!! A ne samo trofejna sal. Vi 33 godine NISTE imali niti jednu titulu!!! Do raspada Jugoslavije ste imali CELE 3 titule. Znaci 40ak godina niste znacili bog zna sta u Jugoslovenskoj kosarci. Samim tim niste mogli postati "klasik" sa niti jednim od TROFEJNIH timova onog vremena.
Jesi li sada razumeo?
(Gorki, 06. mart 2021 13:28)
Razumeo sam ja tebe druze. Nisam ja, a verujem ni ti, dao ovoj utakmici epitet klasik. Dali su oni koji se razumeju u kosarku. Meni je zao ako ti to smeta. Ali tako je. A ta prica kontinuitet, pa to je spin vas vec deceniju, jos od Evropske Zvezde. Daj da se uozbiljimo. Ako se ne varam 3 decenije ste cekali na titulu u basketu, jesam li u pravu? I treba da vam pricam o kontinuitetu? Dakle, molim te procitaj sta si napisao. I topao savet, bez ostrascenosti

petar markovic

pre 3 godine

Milose, da ja tebi objasnim. Vidim da ti ne razumes. Ja sam jasno napisao, a ti nisi uspeo da shvatis. Da bi nesto postalo "klasik" gleda se KONTINUITET!!!! A ne samo trofejna sal. Vi 33 godine NISTE imali niti jednu titulu!!! Do raspada Jugoslavije ste imali CELE 3 titule. Znaci 40ak godina niste znacili bog zna sta u Jugoslovenskoj kosarci. Samim tim niste mogli postati "klasik" sa niti jednim od TROFEJNIH timova onog vremena.
Jesi li sada razumeo?
(Gorki, 06. mart 2021 13:28)

naravno. kontinuitet je npr kad zvezda od 1955e do 2015e osvoji 5 titula prvaka drzave. ako cemo vec da budemo selektivni...

sa druge strane, partizan je bas malo znacio. imao je 4 titule, 5u osvojio u tog poslednjoj godini, osvojio titulu prvaka evrope, jos 2 puta bio treci, jos 3 evropska trofeja... stvarno nista specijalno. zvezda 4 evropska trofeja nije osvojila samo jer nije htela. to smo odavno konstatovali.

evo npr cibona je u ex yu imala 3 titule.

ja sam stvarno siguran da bi navijacima zvezde jako tesko palo da ih je zadesila sudbina cibone ili partizana.

debela striptizeta

pre 3 godine

Bez imalo srama je ona striptizete propagandista pokusala da se ulizuje Ciboni pa proglasila za klasik njihovu utakmicu, ali ko god ukljuci mozak, ne moze a da se ne zapita - kako moze biti klasik utakmica izmedju jednog ozbiljnog kluba i kluba koji je u toj zemlji tada imao samo 3 titule-? Nigde u svetu ni u jednom sportu se nikada nije proglasavao za klasik utakmica u kojoj jedan klub ima samo 3 titule.

TIGER

pre 3 godine

Mi smo pukli pa smo pukli. Ne vredi više gubiti živce. Ostale su solidne šanse za TOP8 Evrokupa ali to ništa ne vredi kad će ispasti u sledećem krugu.
Nego jedan savet, igrajte na ove iz predgrađa večeras. Kvota 3,5! Sigurno nameštaju večeras.

petar markovic

pre 3 godine

Eto ja sam dokumentovao nas kontinuitet. To moze samo da ti dokaze jedno. Da smo mi bili klub sa najvise titula u Jugoslaviji. I mi kao takvi nikada nismo sebe samoproglasavali nekakvim institucijama i nekakvim klasicima.
I za kraj. Ne moras mene da molis da procitam sta sam napisao jer ja tacno znam sta pisem, za razliku od tebe. I topao savet. Bez ostrascenosti molim.
(Gorki, 6. mart 2021 16:21)

fantastican kontinuitet nema sta. cibona, partizan i jugoplastika prosto ne znaju sta ce od muke jer nemaju takav kontinuitet.

mi smo osvajanjem titule prvaka evrope, ukupno 4 evropska trofeja, plasmanom medju 4 u evropi 5 puta, uzivanjem u gledaju djordjevica, kice, divca, danilovica, paspalja... pokusali da se utesimo sto nemamo takav kontinuitet, ali sta ces, ne ide. trofej kontinuiteta, trofej 16 pobeda u evroligi i kup kupova su tri najznacijnija pehara u zvezdinim vitrinama. mi se koliko toliko tesimo sa titulom prvaka evrope i jos 3 evro trofeja, ali slaba nam uteha... pa ko jos ima takav kontinuitet. i jos je tako plemenit taj gigant kao sto je zvezda. ne samo da su decenijama odbijali da osvoje titulu prvaka evrope, nego cak odbijaju da se proglase institucijom. kakav altruizam

КЛАСИК РОЂАЦИ!

pre 3 godine

Megalomanija na delu. Da te podsetim, Cibona je dvostruki prvak Evrope, dva puta je osvojila Kup pobednika kupova i jedan Kup Radivoja Koraća. Dakle, vi treba da se dokazuje protiv njih.
A čak ni u Srbiji niste ubedljivo najveći i najtrofejniji. Čestitke za titulu prvaka Evrope. Uz to imate još 3 evropska kupa, Zvezda 1, a uz malo sreće, od ove godine imaćemo po 21 titulu prvaka zemlje.
(Sofronije, 05. mart 2021 17:29)

Хахаха, како Б92 сваки пут када играју Партизан и Цибона, кресне ове ликове што немају сопствени клуб и навијају за онај коме нико не може забранити како ће се звати :)))
Класик, другари, јбг...:)))))
А пази овог Софронија:) Па што ниси набројао трофеје свог покојног клуба него се кријеш иза Цибоне? :)) Могао си да набројиш и успехе Лејкерса али какве то везе има са вама?! Ви сте ниво Прокома. Успут, тај Кораћ Куп који је освојила Цибона (тада Локомотива) одиграли су само тадашњи домаћи клубови, без иједне стране екипе. Чини ми се (али нисам сигуран) да су у финалу победили ОКК Београд.

petar markovic

pre 3 godine

Koja je to teska sudbina zadesila partizan i Cibonu? Cibona i partizan su posle raspada Jugoslavije bili "veciti" sampion. Klubovi koji su od strane novoformiranih rezima postali mezimici drzave gde niko drugi nije smeo biti prvak osim vas(mislim na Cibonu i partizan).
To sto si napusao je samo jos jedan dokaz vasih lazi, obmana i pokusavanja obrtanja istine.
Ako je iko doziveo teske sudbine, to su Zvezda u Srbiji, Jugoplastika i Zadar u Hrvatskoj.
(Gorki, 6. mart 2021 17:17)

precenio sam te. tebi ipak treba da se crta. ta ,,teska sudbina" podrazumeva da su to timovi koji su osvajali titule prvaka evrope i dostizali neke visine koje su sampionima kontituinteta do danasnjeg dana ostale pusti san, ali se sampioni kontinuiteta ipak tese da im je bolje sto imaju 10 titula sa sljake. mozda ni sad nisi razumeo, ali ne treba te osudjivati. em ti nije lako, em ima tu malo i do prirode..

Gorki

pre 3 godine

Gorki, 6. mart 2021 17:17)

precenio sam te. tebi ipak treba da se crta. ta ,,teska sudbina" podrazumeva da su to timovi koji su osvajali titule prvaka evrope i dostizali neke visine koje su sampionima kontituinteta do danasnjeg dana ostale pusti san, ali se sampioni kontinuiteta ipak tese da im je bolje sto imaju 10 titula sa sljake. mozda ni sad nisi razumeo, ali ne treba te osudjivati. em ti nije lako, em ima tu malo i do prirode..
(petar markovic

Napisa mi covek koji je NEPISMEN. Ni velikog slova ni tacke u recenicama. I takav meni da crta? Mada, ako si nepismen, to ne znaci i da ne znas da crtas. A ako znas da crtas, onda nacrtaj sebi kako je doslo do toga da jedan TROSTRUKI UZASTOPNI prvak Evrope padne na ove grane na kojima jeste. Nacrtaj sebi kako je doslo do toga da Cibona bude ispred Jugoplastike u Hrvatskom prvenstvu. Nacrtaj sebi i to kako je doslo do toga kako je jedan drugoligaski klub, koji je do raspada osvojio cele cetiri titule postane veciti sampion Srbije. Nacrtaj sebi vaseg predsednika k.k.- koji je bio poslovni prijatelj nekog tamo Eskobara. Kada to nacrtas sebi, gledaj ih svakog dana po dva sata, sa nadom da ces ukapirati kako je partizan na silu gurao da postane to sto je sada.

Gorki

pre 3 godine

jao mukice, pa ne vredi tebi ni crtati. ali, human sam ja, pa se trudim i kad su teski slucajevi u pitanju.
(petar markovic,

Nemoj molim te samo ti da mi objasnjavas i da budes human. Ti si previse nepismeno dete(ili covek, sto je jos gore) da bi mi ista objasnjavao a jos manje crtao.
Ja sam jasno napisao da je "klasik" sa Cibonom vasa izmisljotina. Uostalom kao i samoproklamovanost tipa "institucija", "avangarda". Vase dugogodisnje samoobmanjivanje da se kod vas igra "iz ljubavi", da se "ne igra za pare" i slicne gluposti.
Cak i ta tri Evropska kupa koja uporno pominjes je kup koji je u Evropi bio TRECI po rangu kojeg su najace Evropske ekipe izbegavale da igraju kada ne bi osvojile svoja domaca prvenstva ili domaci kup.
Prestani vise da se pravis pametan jer to nisi.

Janaćije

pre 3 godine

Jeste prekid sezone bio za nas užasno deprimirajući, depresivan. Ali ostao je tim koji je ipak mogao da igra. Nisu dovedeni igrači koji su trebali da budu dovedeni. Nije bilo para. Treba onda reći zašto ih nije bilo. A gospoda koja danas vodi klub se rasipa od ljubavi prema klubu, a ovamo ćute, i kunu se takođe, ali "Čoviću", da im ne pada napamet da ugroze CZ. Angažujte Vujoševića da vrši selekciju i priprema ekipu, ako želite da vam neko poveruje u vašu iskrenost prema klubu.

petar markovic

pre 3 godine

Bez imalo srama je ona striptizete propagandista pokusala da se ulizuje Ciboni pa proglasila za klasik njihovu utakmicu, ali ko god ukljuci mozak, ne moze a da se ne zapita - kako moze biti klasik utakmica izmedju jednog ozbiljnog kluba i kluba koji je u toj zemlji tada imao samo 3 titule-? Nigde u svetu ni u jednom sportu se nikada nije proglasavao za klasik utakmica u kojoj jedan klub ima samo 3 titule.
(debela striptizeta, 06. mart 2021 18:07)

jeste cibona imala 3 titule prvaka drzave u jugoslaviji ali to ne menja cinjenicu da je velikan, kao sto je i partizan.

sa druge strane, ustanovili smo da je zvezda namerno odbijala decenijama da se partizanu i ciboni pridruzi u osvajanju titule prvaka evrope i da je osvojila taj 1 kpk cisto da ne bude da nema nijedan evropski trofej. Zahvalni smo takvom gigantu sto nas je pustio da budemo prvaci evrope jer nije zeleo da osvojio tu titulu a bicemo i zahvalni navijacima takvog giganta da kolektivnu terapiju zivota u paralelnom univerzumu primenjuju na jos nekom mestu sem na komentarima b92. cisto da mi partizanovci i nesto pametno procitamo

petar markovic

pre 3 godine

ako znas da crtas, onda nacrtaj sebi kako je doslo do toga da jedan TROSTRUKI UZASTOPNI prvak Evrope padne na ove grane na kojima jeste. Nacrtaj sebi kako je doslo do toga da Cibona bude ispred Jugoplastike u Hrvatskom prvenstvu. Nacrtaj sebi i to kako je doslo do toga kako je jedan drugoligaski klub, koji je do raspada osvojio cele cetiri titule postane veciti sampion Srbije.
(Gorki, 6. mart 2021 19:10)

jao mukice, pa ne vredi tebi ni crtati. ali, human sam ja, pa se trudim i kad su teski slucajevi u pitanju.

pre svega, zaista me ne zanima kako je doslo do toga da jugoplastika bude tu gde jeste, ali je zanimljivo da pokusavas da kk czv stavis isti rang sa jugoplastikom. u svakom slucaju, jasno je po kom parametru ta dva kluba ne mogu da budu u istom rangu.

inace, partizan je jedno jedino leto u svojoj istoriji bio drugoligas. crvenoj zvezdi je to partizanovo ucesce u drugoj ligi, jedan od najvecih uspeha u istoriji, pored jednog kpk, jednog polufinala kupa sampiona i 16 pobeda u el i ispadanja u prvoj fazi takmicenja. to su dakle 4 zvezdina najznacijnija trofeja.

inace, klub koji je i za vreme stare juge osvojio tri evropska trofeja i dva puta bio treci u evropi, dakle ostvario vise uspeha nego sampion kontinuiteta ikada, je nekako predodredjeniji i za osvajanje titule prvaka evrope i za vecito osvajanje sampionskih titula. sa druge strane, vi imate gorepobrojane trofeje i sigurno vam je draza takva istorija nego da imate cibonine ili partizanove rezultate.

petar markovic

pre 3 godine

Cak i ta tri Evropska kupa koja uporno pominjes je kup koji je u Evropi bio TRECI po rangu kojeg su najace Evropske ekipe izbegavale da igraju kada ne bi osvojile svoja domaca prvenstva ili domaci kup.

(Gorki, 6. mart 2021 21:32)

polako mukice. smiri se.

sto se tice toga da je kup koraca bio trece takmicenje u evropi, to nije bilo tako, vec je to ono u sta ubedjujes sebe da bi ti bilo lakse i ponavljas to u pokusaju da se konacno ubedi u tu tvrdnju.
to je bilo takmicenje u kojem su igrali visokoplasirani timovi iz prvenstva i to po vise timova iz najjacih liga. npr. igralo je po 4 tima iz spanije, jugoslavije, italije...

sa druge strane, kup kupova je takmicenje koje su, kao sto i sam naziv kaze, igrali samo prvaci kupova, dakle po jedan klub iz svake drzave, pri cemu je taj klub mogao da bude i drugoligas ili desetoplasirani u prvenstvu. prema tome, naravno da je jaca konkurencija bila u kupu u kojem je igralo vise jakih timova iz jakih prvenstava, a to je kup koraca.

to da su timovi izbegavali da igraju kup koraca, ne samo da nije tacno i da predstavlja nicim dokazanu izmisljotinu u koju ubedjujes sebe, nego nije ni logicno, jer nema logike da klubovi izbegavaju da igraju jace takmicenje, a da sa zadovoljstvom zele da igraju slabije takmicenje.

klubovi su inace toliko bili gadljivi na kup koraca da su ga osvajali barselona, real, milano, kantu...

naravno, zvezda ga nije osvojila jer joj je i to bilo ispod casti.

Pojedinci stvarno nemaju blama

pre 3 godine

fix Ko zeli da se dokazuje protiv evropskog sampiona?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 3. puta osvojio evrokup?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 4. puta igrao F4?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je ubedljivo najveci i najtrofeniji na ovim prostorima?! Pa naravno svi fix,naravno svi..

Игор

pre 3 godine

Ало, Филиповски, иди, одмах!
Видиш ли да се овај неиживљени свет из Железника слади овом лакрдијом у твојој режији?
Срам те било, незналице, знаш да у Пионир са навијачима нећеш ући!!!!

One night in April

pre 3 godine

@NIKAD VIŠE NEĆETE POSTOJATI
(sveti Nolan Smit ubiva aždahu, 5. mart 2021 15:17)

Koliko agresije i kompleksa i mrznje u samo jednoj recenici. Tako to izgleda kad je nekom unisteno detinjstvo.

Mrki

pre 3 godine

Verujem u tebe i momke Sasa,jos uvek mislim da mozemo osvojiti evrokup,samo igrajte hrabro sa vise vere u sebe,mene si odusevio time sto si konacno uspeo da se igraci i lateralne kretncu,to su kretnje koje kod Trinkijerija i Scepanovica nismo uopste videli.

Losmi

pre 3 godine

"Klasik"?!! Kako se moze nazivati klasikom utakmica izmedju Cibone i drugoligasa? Kako se moze nazivati klasikom utakmica izmedju Cibone i ekipe koja do 78 nije imala niti jednu titulu?
Prestanite vise sa lazima i preuvelicavanjem.
(Gorki, 06. mart 2021 11:15)
Gleda se trofejna sala, prosto da ti objasnim da se ne bi zbunio. Vidim da imas poteskoca da razumes. Kosarka nije stala, ona traje. Kao zivot. Manje ostrascenosti pa mozda i ukapiras.

JNA

pre 3 godine

@Ali mismo bilo na fajnalforu u palizu
nema veze što se sade borimo za opstanak
(ŠOKI PFC PRIJEDOR, 5. mart 2021 15:15)

Final foru je nebitan, kao i ona 3 pre toga. Kao i 3 evropska R.Koraca (danasnji euro cup), bitan je Istanbul i 1992 godina. Ali znas ti vec. Ovo sve ostalo je za zezanje.

TIGER

pre 3 godine

Mi smo pukli pa smo pukli. Ne vredi više gubiti živce. Ostale su solidne šanse za TOP8 Evrokupa ali to ništa ne vredi kad će ispasti u sledećem krugu.
Nego jedan savet, igrajte na ove iz predgrađa večeras. Kvota 3,5! Sigurno nameštaju večeras.

fenomen

pre 3 godine

Nije ovo samo ABA klasik. Ovo je jedan od najvecih derbija na ovim ex ju prostorima. Da nije mozda Fmp-Cedevita?
E sad druga je stvar sto su i Partizan i Cibona propali. Ali slava je večna kao i postignuti uspesi i osvojeni trofeji. Ili je mozda uspeh biti 17i ispred Himkija.

Losmi

pre 3 godine

Gleda se trofejna sala, prosto da ti objasnim da se ne bi zbunio. Vidim da imas poteskoca da razumes. Kosarka nije stala, ona traje. Kao zivot. Manje ostrascenosti pa mozda i ukapiras.
(Losmi

Milose, da ja tebi objasnim. Vidim da ti ne razumes. Ja sam jasno napisao, a ti nisi uspeo da shvatis. Da bi nesto postalo "klasik" gleda se KONTINUITET!!!! A ne samo trofejna sal. Vi 33 godine NISTE imali niti jednu titulu!!! Do raspada Jugoslavije ste imali CELE 3 titule. Znaci 40ak godina niste znacili bog zna sta u Jugoslovenskoj kosarci. Samim tim niste mogli postati "klasik" sa niti jednim od TROFEJNIH timova onog vremena.
Jesi li sada razumeo?
(Gorki, 06. mart 2021 13:28)
Razumeo sam ja tebe druze. Nisam ja, a verujem ni ti, dao ovoj utakmici epitet klasik. Dali su oni koji se razumeju u kosarku. Meni je zao ako ti to smeta. Ali tako je. A ta prica kontinuitet, pa to je spin vas vec deceniju, jos od Evropske Zvezde. Daj da se uozbiljimo. Ako se ne varam 3 decenije ste cekali na titulu u basketu, jesam li u pravu? I treba da vam pricam o kontinuitetu? Dakle, molim te procitaj sta si napisao. I topao savet, bez ostrascenosti

Gorki

pre 3 godine

"Klasik"?!! Kako se moze nazivati klasikom utakmica izmedju Cibone i drugoligasa? Kako se moze nazivati klasikom utakmica izmedju Cibone i ekipe koja do 78 nije imala niti jednu titulu?
Prestanite vise sa lazima i preuvelicavanjem.

Mitar

pre 3 godine

fix Ko zeli da se dokazuje protiv evropskog sampiona?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 3. puta osvojio evrokup?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 4. puta igrao F4?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je ubedljivo najveci i najtrofeniji na ovim prostorima?! Pa naravno svi fix,naravno svi..
(Pojedinci stvarno nemaju blama, 5. mart 2021 15:35)

Megalomanija na delu. Da te podsetim, Cibona je dvostruki prvak Evrope, dva puta je osvojila Kup pobednika kupova i jedan Kup Radivoja Koraća. Dakle, vi treba da se dokazuje protiv njih.
A čak ni u Srbiji niste ubedljivo najveći i najtrofejniji. Čestitke za titulu prvaka Evrope. Uz to imate još 3 evropska kupa, Zvezda 1, a uz malo sreće, od ove godine imaćemo po 21 titulu prvaka zemlje.
(Sofronije, 05. mart 2021 17:29)
A ko je u Srbiji trofejniji? Molim te uputi nas? Koliko znam KKP je najtrofejniji nas klub, ili se nesto promenilo. Drugarski te molim da nam razjasnis.

nensika

pre 3 godine

Zašto ne čestitaš unapred Ciboni na zasluženoj pobedi...postala praksa? i molim da se čestita i na početku i na kraju konferencije za štampu?

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

košarkaška sekcija jugoslavenske športske udruge partizaи daće sve od sebe da pokaže ko je najbolji u cijelom-bijelom-zagreb-gradu!

djokic miodrag

pre 3 godine

NI STIDA NI SRAMA.DA IMAMO NEKOG POSTENOG NOVINARA POSTAVIO BI TI SAMO OBA PITANJA-KOLIKO SI POBOLJSAO IGRU PARTIZANA OD KADA SI DOSAO.KOJI JE IGRAC PARTIZANA POD TVOJIM TRENINGOM POPRAVIO FORMU .KOLOKO SI POBOLJSAO IGRU PARTIZANA KROZ SMISLJENE I UIGRANE AKCIJE.MISLIM DA BI POSLE TIH ODGOVORA MORAO SAM DA ODE.ALI NA ZALOST MI DANAS NEMAMO TAKVE SPORTSKE NOVINARA.JAD CEMER I BRUKA.

petar markovic

pre 3 godine

Eto ja sam dokumentovao nas kontinuitet. To moze samo da ti dokaze jedno. Da smo mi bili klub sa najvise titula u Jugoslaviji. I mi kao takvi nikada nismo sebe samoproglasavali nekakvim institucijama i nekakvim klasicima.
I za kraj. Ne moras mene da molis da procitam sta sam napisao jer ja tacno znam sta pisem, za razliku od tebe. I topao savet. Bez ostrascenosti molim.
(Gorki, 6. mart 2021 16:21)

fantastican kontinuitet nema sta. cibona, partizan i jugoplastika prosto ne znaju sta ce od muke jer nemaju takav kontinuitet.

mi smo osvajanjem titule prvaka evrope, ukupno 4 evropska trofeja, plasmanom medju 4 u evropi 5 puta, uzivanjem u gledaju djordjevica, kice, divca, danilovica, paspalja... pokusali da se utesimo sto nemamo takav kontinuitet, ali sta ces, ne ide. trofej kontinuiteta, trofej 16 pobeda u evroligi i kup kupova su tri najznacijnija pehara u zvezdinim vitrinama. mi se koliko toliko tesimo sa titulom prvaka evrope i jos 3 evro trofeja, ali slaba nam uteha... pa ko jos ima takav kontinuitet. i jos je tako plemenit taj gigant kao sto je zvezda. ne samo da su decenijama odbijali da osvoje titulu prvaka evrope, nego cak odbijaju da se proglase institucijom. kakav altruizam

petar markovic

pre 3 godine

Koja je to teska sudbina zadesila partizan i Cibonu? Cibona i partizan su posle raspada Jugoslavije bili "veciti" sampion. Klubovi koji su od strane novoformiranih rezima postali mezimici drzave gde niko drugi nije smeo biti prvak osim vas(mislim na Cibonu i partizan).
To sto si napusao je samo jos jedan dokaz vasih lazi, obmana i pokusavanja obrtanja istine.
Ako je iko doziveo teske sudbine, to su Zvezda u Srbiji, Jugoplastika i Zadar u Hrvatskoj.
(Gorki, 6. mart 2021 17:17)

precenio sam te. tebi ipak treba da se crta. ta ,,teska sudbina" podrazumeva da su to timovi koji su osvajali titule prvaka evrope i dostizali neke visine koje su sampionima kontituinteta do danasnjeg dana ostale pusti san, ali se sampioni kontinuiteta ipak tese da im je bolje sto imaju 10 titula sa sljake. mozda ni sad nisi razumeo, ali ne treba te osudjivati. em ti nije lako, em ima tu malo i do prirode..

Gro8ar??

pre 3 godine

E moj Saso.. niti imaš sreće (povrede) niti imaš dovoljno znanja za nešto više. Kad kažem znanja pre svega mislim na postavljanje autoriteta, stvaranja timskog duha ali same taktike

petar markovic

pre 3 godine

Milose, da ja tebi objasnim. Vidim da ti ne razumes. Ja sam jasno napisao, a ti nisi uspeo da shvatis. Da bi nesto postalo "klasik" gleda se KONTINUITET!!!! A ne samo trofejna sal. Vi 33 godine NISTE imali niti jednu titulu!!! Do raspada Jugoslavije ste imali CELE 3 titule. Znaci 40ak godina niste znacili bog zna sta u Jugoslovenskoj kosarci. Samim tim niste mogli postati "klasik" sa niti jednim od TROFEJNIH timova onog vremena.
Jesi li sada razumeo?
(Gorki, 06. mart 2021 13:28)

naravno. kontinuitet je npr kad zvezda od 1955e do 2015e osvoji 5 titula prvaka drzave. ako cemo vec da budemo selektivni...

sa druge strane, partizan je bas malo znacio. imao je 4 titule, 5u osvojio u tog poslednjoj godini, osvojio titulu prvaka evrope, jos 2 puta bio treci, jos 3 evropska trofeja... stvarno nista specijalno. zvezda 4 evropska trofeja nije osvojila samo jer nije htela. to smo odavno konstatovali.

evo npr cibona je u ex yu imala 3 titule.

ja sam stvarno siguran da bi navijacima zvezde jako tesko palo da ih je zadesila sudbina cibone ili partizana.

Gorki

pre 3 godine

Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 3. puta osvojio evrokup?!
Pojedinci stvarno nemaju blama,

Kao prvo. Veoma si nepismen da bi ostavljao komentare. Ne pise se TACKA iza broja 3 kada se kaze (3 puta). Ne pise se "evrokup" MALIM pocetnim slovom vec se pise Evrokup. I to samo u ovoj recenici koju sam ja kopirao da bih ti replicirao.
Kao drugo. To "...kluba koji je 3 puta osvojio Evrokup"?!?! Kada je to partizan osvojio Evrokup?

Jedno je tacno kod tebe. POJEDINCI (ti) STVARNO NEMAJU BLAMA.

Sofronije

pre 3 godine

fix Ko zeli da se dokazuje protiv evropskog sampiona?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 3. puta osvojio evrokup?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 4. puta igrao F4?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je ubedljivo najveci i najtrofeniji na ovim prostorima?! Pa naravno svi fix,naravno svi..
(Pojedinci stvarno nemaju blama, 5. mart 2021 15:35)

Megalomanija na delu. Da te podsetim, Cibona je dvostruki prvak Evrope, dva puta je osvojila Kup pobednika kupova i jedan Kup Radivoja Koraća. Dakle, vi treba da se dokazuje protiv njih.
A čak ni u Srbiji niste ubedljivo najveći i najtrofejniji. Čestitke za titulu prvaka Evrope. Uz to imate još 3 evropska kupa, Zvezda 1, a uz malo sreće, od ove godine imaćemo po 21 titulu prvaka zemlje.

Will Mosley

pre 3 godine

NIKAD VIŠE NEĆETE POSTOJATI
(sveti Nolan Smit ubiva aždahu, 05. mart 2021 15:17)

Nemoj tako, hocemo postojati ali u ABA 2 ligi !

pa kad si glup

pre 3 godine

 Nisam znao da je Cibona iz Beograda, hvala ti, otvorio si mi oci.
(roarrr, 06. mart 2021 12:42)

Pa i nije, nego sta vi iz Zagreba.
Nisi znao ?!

Gorki

pre 3 godine

Gleda se trofejna sala, prosto da ti objasnim da se ne bi zbunio. Vidim da imas poteskoca da razumes. Kosarka nije stala, ona traje. Kao zivot. Manje ostrascenosti pa mozda i ukapiras.
(Losmi

Milose, da ja tebi objasnim. Vidim da ti ne razumes. Ja sam jasno napisao, a ti nisi uspeo da shvatis. Da bi nesto postalo "klasik" gleda se KONTINUITET!!!! A ne samo trofejna sal. Vi 33 godine NISTE imali niti jednu titulu!!! Do raspada Jugoslavije ste imali CELE 3 titule. Znaci 40ak godina niste znacili bog zna sta u Jugoslovenskoj kosarci. Samim tim niste mogli postati "klasik" sa niti jednim od TROFEJNIH timova onog vremena.
Jesi li sada razumeo?

Basketaš

pre 3 godine

Zaslužena pobeda Cibone.

Čovek se samo trudi radi svojj posao uspešno nego što neki mu žele videt leđa okrenuta.

U Partizanu postoji drugi problemi a tiče se unutar kluba ne samog trenera. To je nerešivo!"

uplakani

pre 3 godine

Ako ovo budete izgubili onda stvarno treba da razmislite da li ima smisla da se takmicite u bilo kom takmicenju.

A, Sasomange ukoliko i ovo izgubi, a ne ode onda stvarno nema dostojanstva bez obzira sta, kako, zasto...

pa kad si glup

pre 3 godine

Nije ovo samo ABA klasik. Ovo je jedan od najvecih derbija na ovim ex ju prostorima. Da nije mozda Fmp-Cedevita?
E sad druga je stvar sto su i Partizan i Cibona propali. Ali slava je večna kao i postignuti uspesi i osvojeni trofeji. Ili je mozda uspeh biti 17i ispred Himkija.
(fenomen, 06. mart 2021 12:41)

Nije klasik nego gradski derbi.

Nesto si pobrkao...Da pogadjam...kompleksi od Zvezde ?!

Gorki

pre 3 godine

Razumeo sam ja tebe druze. Nisam ja, a verujem ni ti, dao ovoj utakmici epitet klasik. Dali su oni koji se razumeju u kosarku. Meni je zao ako ti to smeta. Ali tako je. A ta prica kontinuitet, pa to je spin vas vec deceniju, jos od Evropske Zvezde. Daj da se uozbiljimo. Ako se ne varam 3 decenije ste cekali na titulu u basketu, jesam li u pravu? I treba da vam pricam o kontinuitetu? Dakle, molim te procitaj sta si napisao. I topao savet, bez ostrascenosti
(Losmi
Milose, u pravu si u jednom. Nisam ja dao epitet "klasik", tom duelu, jer to nije. Taj epitet nisu dali "oni koji se razumeju u kosarku", vec ste taj epitet prikacili iskljucivo vi, ti i slicni tebi.

A sada ajde da se uozbiljimo. Varas se(ili namerno lažeš) kada kazes da smo cekali titulu u basketu 3 decenije. Evo dokaz.
Šampioni države (SFRJ – SRJ – Srbija):1946, 1947, 1948, 1949, 1950, 1951, 1952, 1953, 1954, 1955, 1969, 1972, 1993, 1994, 1998, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Nadam se da poznajes matematiku dovoljno, da bi mogao da uvidis da mi nismo cekali na titulu 3 decenije?!!((kako patetican pokusaj(jos jedan u nizu)) da umanjis uspeh nasih titula.
Mozda si se zbunio pa si mislio na vas?!

Eto ja sam dokumentovao nas kontinuitet. To moze samo da ti dokaze jedno. Da smo mi bili klub sa najvise titula u Jugoslaviji. I mi kao takvi nikada nismo sebe samoproglasavali nekakvim institucijama i nekakvim klasicima.
I za kraj. Ne moras mene da molis da procitam sta sam napisao jer ja tacno znam sta pisem, za razliku od tebe. I topao savet. Bez ostrascenosti molim.

КЛАСИК РОЂАЦИ!

pre 3 godine

Megalomanija na delu. Da te podsetim, Cibona je dvostruki prvak Evrope, dva puta je osvojila Kup pobednika kupova i jedan Kup Radivoja Koraća. Dakle, vi treba da se dokazuje protiv njih.
A čak ni u Srbiji niste ubedljivo najveći i najtrofejniji. Čestitke za titulu prvaka Evrope. Uz to imate još 3 evropska kupa, Zvezda 1, a uz malo sreće, od ove godine imaćemo po 21 titulu prvaka zemlje.
(Sofronije, 05. mart 2021 17:29)

Хахаха, како Б92 сваки пут када играју Партизан и Цибона, кресне ове ликове што немају сопствени клуб и навијају за онај коме нико не може забранити како ће се звати :)))
Класик, другари, јбг...:)))))
А пази овог Софронија:) Па што ниси набројао трофеје свог покојног клуба него се кријеш иза Цибоне? :)) Могао си да набројиш и успехе Лејкерса али какве то везе има са вама?! Ви сте ниво Прокома. Успут, тај Кораћ Куп који је освојила Цибона (тада Локомотива) одиграли су само тадашњи домаћи клубови, без иједне стране екипе. Чини ми се (али нисам сигуран) да су у финалу победили ОКК Београд.

petar markovic

pre 3 godine

Bez imalo srama je ona striptizete propagandista pokusala da se ulizuje Ciboni pa proglasila za klasik njihovu utakmicu, ali ko god ukljuci mozak, ne moze a da se ne zapita - kako moze biti klasik utakmica izmedju jednog ozbiljnog kluba i kluba koji je u toj zemlji tada imao samo 3 titule-? Nigde u svetu ni u jednom sportu se nikada nije proglasavao za klasik utakmica u kojoj jedan klub ima samo 3 titule.
(debela striptizeta, 06. mart 2021 18:07)

jeste cibona imala 3 titule prvaka drzave u jugoslaviji ali to ne menja cinjenicu da je velikan, kao sto je i partizan.

sa druge strane, ustanovili smo da je zvezda namerno odbijala decenijama da se partizanu i ciboni pridruzi u osvajanju titule prvaka evrope i da je osvojila taj 1 kpk cisto da ne bude da nema nijedan evropski trofej. Zahvalni smo takvom gigantu sto nas je pustio da budemo prvaci evrope jer nije zeleo da osvojio tu titulu a bicemo i zahvalni navijacima takvog giganta da kolektivnu terapiju zivota u paralelnom univerzumu primenjuju na jos nekom mestu sem na komentarima b92. cisto da mi partizanovci i nesto pametno procitamo

Sofronije

pre 3 godine

fix Ko zeli da se dokazuje protiv evropskog sampiona?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 3. puta osvojio evrokup?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 4. puta igrao F4?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je ubedljivo najveci i najtrofeniji na ovim prostorima?! Pa naravno svi fix,naravno svi..
(Pojedinci stvarno nemaju blama, 5. mart 2021 15:35)

Megalomanija na delu. Da te podsetim, Cibona je dvostruki prvak Evrope, dva puta je osvojila Kup pobednika kupova i jedan Kup Radivoja Koraća. Dakle, vi treba da se dokazuje protiv njih.
A čak ni u Srbiji niste ubedljivo najveći i najtrofejniji. Čestitke za titulu prvaka Evrope. Uz to imate još 3 evropska kupa, Zvezda 1, a uz malo sreće, od ove godine imaćemo po 21 titulu prvaka zemlje.

Miskec

pre 3 godine

"Patnja pantera je velika, kad pomisle na trofeje ovih koji igraju klask.
(Drobnjak iz auta, 6. mart 2021 14:42)"
Taman kao i vasa u fudbalu, pa u besu pisete da CZ nije osvojila Kup sampiona, kao ni svetsku klupsku titulu!
Jedina razlika izmedju KK JSDa i Cibone je sto vi uporno ponavljate da ste najveci kosarkaski klub u nekadasnjoj YU iako niko zivi ne zna zasto pored jednog Splita, Cibone i Bosne!
Zato ste tu gde ste, uzivajte u klasiku donjeg dela tabele i borbe za opstanak!
Vi ste sada nivo te Cibone i Splita, a Borac je za vas vec ozbiljna ekipa!

Gorki

pre 3 godine

Ako je Partizan iz Zagreba, Zvezda je iz Tirane.
(Roy74

partizan nije iz Zagreba, i Zvezda nije iz Tirane.
partizan je iz Zagorja, a Zvezda iz Beograda.
A sto se tice Tirane, tamo postoji jedan klub koji se zove PARTIZANI. Taj klub je VOJNI klub. I taj klub igra na VOJNOM stadionu.
Da li ti to zvuci poznato?

Janaćije

pre 3 godine

Jeste prekid sezone bio za nas užasno deprimirajući, depresivan. Ali ostao je tim koji je ipak mogao da igra. Nisu dovedeni igrači koji su trebali da budu dovedeni. Nije bilo para. Treba onda reći zašto ih nije bilo. A gospoda koja danas vodi klub se rasipa od ljubavi prema klubu, a ovamo ćute, i kunu se takođe, ali "Čoviću", da im ne pada napamet da ugroze CZ. Angažujte Vujoševića da vrši selekciju i priprema ekipu, ako želite da vam neko poveruje u vašu iskrenost prema klubu.

Gorki

pre 3 godine

a sam stvarno siguran da bi navijacima zvezde jako tesko palo da ih je zadesila sudbina cibone ili partizana.
(petar markovic,
Koja je to teska sudbina zadesila partizan i Cibonu? Cibona i partizan su posle raspada Jugoslavije bili "veciti" sampion. Klubovi koji su od strane novoformiranih rezima postali mezimici drzave gde niko drugi nije smeo biti prvak osim vas(mislim na Cibonu i partizan).
To sto si napusao je samo jos jedan dokaz vasih lazi, obmana i pokusavanja obrtanja istine.
Ako je iko doziveo teske sudbine, to su Zvezda u Srbiji, Jugoplastika i Zadar u Hrvatskoj.

petar markovic

pre 3 godine

ako znas da crtas, onda nacrtaj sebi kako je doslo do toga da jedan TROSTRUKI UZASTOPNI prvak Evrope padne na ove grane na kojima jeste. Nacrtaj sebi kako je doslo do toga da Cibona bude ispred Jugoplastike u Hrvatskom prvenstvu. Nacrtaj sebi i to kako je doslo do toga kako je jedan drugoligaski klub, koji je do raspada osvojio cele cetiri titule postane veciti sampion Srbije.
(Gorki, 6. mart 2021 19:10)

jao mukice, pa ne vredi tebi ni crtati. ali, human sam ja, pa se trudim i kad su teski slucajevi u pitanju.

pre svega, zaista me ne zanima kako je doslo do toga da jugoplastika bude tu gde jeste, ali je zanimljivo da pokusavas da kk czv stavis isti rang sa jugoplastikom. u svakom slucaju, jasno je po kom parametru ta dva kluba ne mogu da budu u istom rangu.

inace, partizan je jedno jedino leto u svojoj istoriji bio drugoligas. crvenoj zvezdi je to partizanovo ucesce u drugoj ligi, jedan od najvecih uspeha u istoriji, pored jednog kpk, jednog polufinala kupa sampiona i 16 pobeda u el i ispadanja u prvoj fazi takmicenja. to su dakle 4 zvezdina najznacijnija trofeja.

inace, klub koji je i za vreme stare juge osvojio tri evropska trofeja i dva puta bio treci u evropi, dakle ostvario vise uspeha nego sampion kontinuiteta ikada, je nekako predodredjeniji i za osvajanje titule prvaka evrope i za vecito osvajanje sampionskih titula. sa druge strane, vi imate gorepobrojane trofeje i sigurno vam je draza takva istorija nego da imate cibonine ili partizanove rezultate.

Gorki

pre 3 godine

jao mukice, pa ne vredi tebi ni crtati. ali, human sam ja, pa se trudim i kad su teski slucajevi u pitanju.
(petar markovic,

Nemoj molim te samo ti da mi objasnjavas i da budes human. Ti si previse nepismeno dete(ili covek, sto je jos gore) da bi mi ista objasnjavao a jos manje crtao.
Ja sam jasno napisao da je "klasik" sa Cibonom vasa izmisljotina. Uostalom kao i samoproklamovanost tipa "institucija", "avangarda". Vase dugogodisnje samoobmanjivanje da se kod vas igra "iz ljubavi", da se "ne igra za pare" i slicne gluposti.
Cak i ta tri Evropska kupa koja uporno pominjes je kup koji je u Evropi bio TRECI po rangu kojeg su najace Evropske ekipe izbegavale da igraju kada ne bi osvojile svoja domaca prvenstva ili domaci kup.
Prestani vise da se pravis pametan jer to nisi.

Pojedinci stvarno ne znaju za sadadnjost

pre 3 godine

fix Ko zeli da se dokazuje protiv evropskog sampiona?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 3. puta osvojio evrokup?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je 4. puta igrao F4?! Ko zeli da se dokazuje protiv kluba koji je ubedljivo najveci i najtrofeniji na ovim prostorima?! Pa naravno svi fix,naravno svi..
(Pojedinci stvarno nemaju blama, 5. mart 2021 15

Pa svi fix,znaju da ce vas zgaziti,pa skoro deceniju vas gazi ko stigne,kk history chanell.

Aleksej je bilde

pre 3 godine

Opušteno može da ode na letovanje Filipovski i da tim vodi Novica do kraja sezone.

Nisam veliki optimista da možemo i Cibonu da dobijemo. Tu smo negde.

debela striptizeta

pre 3 godine

Bez imalo srama je ona striptizete propagandista pokusala da se ulizuje Ciboni pa proglasila za klasik njihovu utakmicu, ali ko god ukljuci mozak, ne moze a da se ne zapita - kako moze biti klasik utakmica izmedju jednog ozbiljnog kluba i kluba koji je u toj zemlji tada imao samo 3 titule-? Nigde u svetu ni u jednom sportu se nikada nije proglasavao za klasik utakmica u kojoj jedan klub ima samo 3 titule.

Gorki

pre 3 godine

Gorki, 6. mart 2021 17:17)

precenio sam te. tebi ipak treba da se crta. ta ,,teska sudbina" podrazumeva da su to timovi koji su osvajali titule prvaka evrope i dostizali neke visine koje su sampionima kontituinteta do danasnjeg dana ostale pusti san, ali se sampioni kontinuiteta ipak tese da im je bolje sto imaju 10 titula sa sljake. mozda ni sad nisi razumeo, ali ne treba te osudjivati. em ti nije lako, em ima tu malo i do prirode..
(petar markovic

Napisa mi covek koji je NEPISMEN. Ni velikog slova ni tacke u recenicama. I takav meni da crta? Mada, ako si nepismen, to ne znaci i da ne znas da crtas. A ako znas da crtas, onda nacrtaj sebi kako je doslo do toga da jedan TROSTRUKI UZASTOPNI prvak Evrope padne na ove grane na kojima jeste. Nacrtaj sebi kako je doslo do toga da Cibona bude ispred Jugoplastike u Hrvatskom prvenstvu. Nacrtaj sebi i to kako je doslo do toga kako je jedan drugoligaski klub, koji je do raspada osvojio cele cetiri titule postane veciti sampion Srbije. Nacrtaj sebi vaseg predsednika k.k.- koji je bio poslovni prijatelj nekog tamo Eskobara. Kada to nacrtas sebi, gledaj ih svakog dana po dva sata, sa nadom da ces ukapirati kako je partizan na silu gurao da postane to sto je sada.

petar markovic

pre 3 godine

Cak i ta tri Evropska kupa koja uporno pominjes je kup koji je u Evropi bio TRECI po rangu kojeg su najace Evropske ekipe izbegavale da igraju kada ne bi osvojile svoja domaca prvenstva ili domaci kup.

(Gorki, 6. mart 2021 21:32)

polako mukice. smiri se.

sto se tice toga da je kup koraca bio trece takmicenje u evropi, to nije bilo tako, vec je to ono u sta ubedjujes sebe da bi ti bilo lakse i ponavljas to u pokusaju da se konacno ubedi u tu tvrdnju.
to je bilo takmicenje u kojem su igrali visokoplasirani timovi iz prvenstva i to po vise timova iz najjacih liga. npr. igralo je po 4 tima iz spanije, jugoslavije, italije...

sa druge strane, kup kupova je takmicenje koje su, kao sto i sam naziv kaze, igrali samo prvaci kupova, dakle po jedan klub iz svake drzave, pri cemu je taj klub mogao da bude i drugoligas ili desetoplasirani u prvenstvu. prema tome, naravno da je jaca konkurencija bila u kupu u kojem je igralo vise jakih timova iz jakih prvenstava, a to je kup koraca.

to da su timovi izbegavali da igraju kup koraca, ne samo da nije tacno i da predstavlja nicim dokazanu izmisljotinu u koju ubedjujes sebe, nego nije ni logicno, jer nema logike da klubovi izbegavaju da igraju jace takmicenje, a da sa zadovoljstvom zele da igraju slabije takmicenje.

klubovi su inace toliko bili gadljivi na kup koraca da su ga osvajali barselona, real, milano, kantu...

naravno, zvezda ga nije osvojila jer joj je i to bilo ispod casti.

Oj

pre 3 godine

Sve ovo isto pred svaku utakmicu i samo promeniti ime protivnika. Da neko ko se bavi javnim poslom moze biti toliko nezanimljiv pa to je prosto neverovatno. Dacemo sve od sebe, ma jel moguce, ne nego cete dati 67,2% i onda videti da li je to dovoljno. Partizan ima pogresne ljude na dobrim mestima i to se preslikava na teren, sledece sezone kad novica sedne u neku fotelju bice jos teze, jer ni on to ne zna da radi a ugurace se

eto

pre 3 godine

Od cega/koga da se stvara? Jel ima to neki vrhunski talenat BESPLATNO, pa ce sam da dodje? Zasto bi? CZ igra EL, Mega te prodaje preko bare...Bolje bi bilo da ne lazu i kaxu kako jeste...da je ovo danas sve zapoceo taj stvaralac, svojim kadrovanjem,kombinacijama i narcisoidnoscu