Četvrtak, 14.01.2021.

09:30

"Egipćani su nas prevarili, ovo je divlji zapad!"

U sredu je počelo Svetsko prvenstvo u rukometu utakmicom između domaćina Egipta i Čilea, a posle tog otvaranja glavni program kreće u četvrtak.

Izvor: SS

"Egipæani su nas prevarili, ovo je divlji zapad!" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

nemanja

pre 3 godine

Sidraš, ti si se baš nešto iznervirao...i u svemu tome nisi ni primetio da sam ja izneo zvanične podatke i činjenice SZO, a da ti zapravo pričaš teorije zavere i vrtiš spinove. I gde nađe Srbiju i nas u priči o Egiptu i Norveškoj? U svakom slučaju sa mnom nemaš nikakav problem - idi u Norvešku, mrzi Srbiju,a ja ću uvek radije u Egipat, volim Srbiju....i tebi i meni dobro.

466453

pre 3 godine

Zao mi ga iskreno, ali ako cemo realno,sam je sebi kriv. U svakom slucaju, daleko bilo da bilo kome zelim ovako nesto, ali izgleda da mnogim treba da se tako nesto desi da bi shvatili ozbiljnost situacije. Eto toliko od mene.
(rikoset, 14. januar 2021 13:28)

Pametan se uci na tudim greskama a .....

Ma vazi

pre 3 godine

I ko stoji bolje?
(nemanja, 14. januar 2021 12:37)
Sirotinju u Egiptu niko ne testira u Norveskoj se testiraju svi i traze zarazeni. Kod nas se testiraju samo sa upalom pluca, ko plati i ko ide u bolnicu iz nekog drugog razloga. Mi ne trazimo zarazene da bi ih izolovali a to sigurno ne radi ni Egipat. Takodje ko se broji u umrle od korone a ko ne se razlikuje u raznim zemljama.
Prosto brojke su neuporedive, metodologija nije ista. Zato su nase brojke super jer ne trazimo bolesne, ne testiramo kontakte

Aca

pre 3 godine

I ko stoji bolje?
(nemanja, 14. januar 2021 12:37)

Da izuzmemo to da je svaki Norvezanin teoretski milioner (imaju najbogatiji drzavni investicioni fond) i da mozda svoj zivot cene vise nego neki drugi narodi, tesko je verovati podacima vlade jedne drzave kao sto je Egipat koja ni priblizno nije uredjena kao recimo Norveska. Za nasu vlast je vec dokazano da je lazirala podatke

Demar Derozan

pre 3 godine

Ne treba u egzoticnim drzavama organizovati velika takmicenja jer za to nemaju iskustva. Ok je popularizacija sporta sirom sveta, ali ne sada kada su uslovi vanredni. Npr. odbojkaski turniri se cesto odrzavaju u Japanu jer su se dokazali kao provereni domacin u zadnjih 10-15 god.

WillyWonka

pre 3 godine

Realno, ko može očekivati da se u ovakvoj zemlji, sa "opuštenim" stanovništvom nešto organizuje na visokom nivou? Nema tu reda ni stege, svako po svom. Greška je ovakvim zemljama uopšte povjeravati organizaciju ovakvih događaja, ali vjerovatno i nije bilo neke konkurencije, s obzirom da nema zarade na stranim navijačima.

pfcpanta

pre 3 godine

specnaz
ti ako si doktor što se ne vakcinišeš. Pa se osiguraj od nas ležernih. Nego i vi znate o čemu se radi pa se pravite. A zakletvu što ste dali?

rikoset

pre 3 godine

Ovim se pre svega obracam teoreticarima...Imam kolegu (34 god) koji je bio prilicno naporan u citavoj toj prici.Gotovo svakodnevno je smarao sa razno raznim teorijama zavera. Od toga kako virus ne postoji,pa do toga kako su ga pustili ameri,pa kinezi, na kraju ne zna ni sam sta je sve pricao. Ismejavao je sve one koji su pokupili virus,nazivajuci ih pogrdnim imenima jer su zbog malo jace prehlade zavrsili u bolnici. Elem, hoce ce se tako i moj dragi kolega fasuje Covid.Bio je na nekoj zurci i nekoliko ih se razbolelo te se i on morao testiran. Nije imao nikakve simptome, nista ali je bio pozitivan. Smejao se dok je bio u izolaciji i pricao kako je to namestaljka,opet kojekakve zavere.Medjutim,nakon samo 2 dana skucala ga prvo temp, izgubio je culo ukusa, dobio bolove u ledjima, izgubio snagu, poceo suvo kasljati i nakon samo 4 dana je hospitalizovan. Nije mu bilo dobro. Zavrsio je sa upalom pluca i na kiseoniku. 12 dana je bio u bolnici i jos 2 sedmice se oporavljao kuci. Kad se vratio na posao, povukao se i distancirao od svih. Slabo prica, ali je jasno da se uplasio za goli zivot. Vidim koliko mu je neprijatno jer je svestan koliko je gluposti lupetao. Ulje na vatru dolevaju odredjene kolege, ali ja ga branim iako sam mozda i najvise s njim ratovao. Zao mi ga iskreno, ali ako cemo realno,sam je sebi kriv. U svakom slucaju, daleko bilo da bilo kome zelim ovako nesto, ali izgleda da mnogim treba da se tako nesto desi da bi shvatili ozbiljnost situacije. Eto toliko od mene.

sidras

pre 3 godine

(nemanja, 14. januar 2021 12:37)

Ne radi se uopste o tome ko bolje stoji, "kome je veci" i sl nasim genijalnim poredjenjima, vec o tome da nisu obezbedjeni uslovi koji su im obecani. Ti ljudi su prefesionalni sportisti, i zele zastiti sebe pre svega jer su svesni da postoji opasnost za razliku od nasih "pametnjakovica" koji i dalje trube da je sve to jedna sarena laza, hvatajuci se svakakvih teorija zavera. I ne zali se samo on, nego svi na prvenstvu. Samo sto je ovo jedna od retkih vesti koja je prenesena. Otidji samo na hrvatske portale pa ces videti da se i njihov tabor zali na uslove. A gde su ostali ? Jesu i hrvati onda "prepotentni" evropljani? Ja razumem da smo mi frustrirani na nasem brdovitom balkanu, besparica, nezaposlenost, lobotomija mozda kroz medije i svasta nesto, ali prestanite sa samosazaljenjem, sa upiranjem prstom u druge,sa gledanjem samo jedne strane .
Dokle vise sa tim teorijama zavera gde pokusavamo na taj nacin ispasti pametni, jer eto, boze moj ja znam nesto sto ti ne znas, procitao ili video na internetu. Dokle vise da se sluzimo tom "pronicljivoscu" ? Jel to jedini nacin da ispadnemo "pametni" ? Uzmite knjigu, koristite internet za prave stvari, naucite neke nove jezike, skilove, toliko je mogucnosti. Ali ne, moramo mi da pametujemo, da pljujemo i gde treba i ne treba. Zavidim iskreno svima ovim koji su otisli preko, jer je ocigledno koliko je to zdravije drustvo.
Prva prilika i palim i ja. Pe naka ostanu samo ovakvi biseri .

alcale

pre 3 godine

Ovo sa nosenjem maske je kolektivno svetsko ludilo, nismo ni svesni koliko smo indoktrinirani . Na samoj maski se taloze patogene bakterije, i te iste ne skidanjem maske udises nazad, plus ugljen dioksid ...
(Kraken89, 14. januar 2021 10:07)

Hirurzi decenijama nose te maske po nekoliko sati za vreme operacija, DA NE BI preneli bakterije i viruse pacijentima.

A ugljen dioksid je gas koji je deo vazduha.
(sad, 14. januar 2021 10:22)

Jeste samo sto je oni stavlaju u veoma cistom (skoro sterionom okruzenju a nose je jer rade nad otvorenom ranom! Masaka ne zaustavlja virus! Pogledaj brojeve u zemljama koje su primenile nasjtroze mere posdlenja 3-4 meseca... NI u jednoj nije doslo do smanjenja broja inficiranih.

specnaz

pre 3 godine

Odgovor za obojicu.

Pozdrav iz isto tako "zapada", ali bi radije naš "jug".
Nisam stručnjak niti želim da budem, isto tako nisam teoretičar zavjera niti želim da budem. Ali znam da su moji u Banja Luci slavili i Nikoljdan i Božić kao ljudi. Dok sam ja zatvoren na zapadu.
I zamisli čuda, bolnice nisu pretrpane, kafane rade, ljudi ne umiru na ulici ko domine (vidjeli smo šta je bilo u Italiji na proljeće lani). Ukratko, živi se "skoro" pa normalno, a ono što najviše bode u oči je to da su ljudi živi, nisu umrli, nisu bolesni, i ne pužu po ulici od bolesti o.O Kakooooo??!!
Ponavljam nisam ne doktor a ni teoretičar zavjera, samo iznosim kako stvari stoje.
Ko je upravu će vrijeme da pokaže (a možda je već pokazalo)
(ja, 14. januar 2021 11:21)


Ja sam doktor,zbog toga i kritikujem takvo "normalno" življenje. Jedan od poslednjih koji je platio visok ceh takvog života je moj kolega,37godina(U Srbiji preko 70 lekara ukupno).A vi koji nemate dodirne tačke sa covid i infektivnim odelenjima, vi živite opušteno, drugi će podneti po svojim leđima.

@(Pekinska_patka, 14. januar 2021 11:47)

pre 3 godine

Zivim u Nemackoj i potpisujem svaku vasu rec,
osim ovo za slavu - niko iz mog okruzenja nije
slavio slavu kao pre "na veliko", nego u krugu
porodice. Zivim u gradu sa vise od 10000 Srba.

nemanja

pre 3 godine

Hajde da spustimo buku koju je nadao ovaj prepotentni Evropljanin i da se suocimo sa podacima, pa da vidimo kako stoji Norveska, a kako Egipat po pitanju korona virusa:

Broj stanovnika: 5,3 miliona Norveska, 98,4 miliona Egipat (18,6 puta vise)
Egipat
Gustina stanovnika (bitan podatak za mogucnost zaraze): 14 stanovnika/km2 Norveska (druga najredje nastanjena zemlja Evrope), 75 stanovnika/km2 Egipat (5,4 puta vise)
Ukupan broj obolelih/jucerasnji broj obolelih: 57300 (+667) Norveska, 153000 (+996) Egipat (2,7 puta ukupno/1,5 puta juce)
Ukupan broj preminulih/jucerasnji broj preminulih: 509(+27) Norveska, 8362 (+58) Egipat (16,4 ukupno/2,14 puta juce)

I ko stoji bolje?

Hepekiran

pre 3 godine

(ja, 14. januar 2021 11:21)

Grijesis druze. Mnogi nisu slavili kod nas u RS. Moja porodica prva jer smo imali mnogo slucajeva u siroj familiji. Nekoliko teskih slucajeva koji su zavrsili na kiseoniku. Osim moje familije, poznajem vec mnogo ljudi koji su bili ozbiljno bolesni ali i umrli . Kod nas u Doboju je ako se ne varam najmladja zrtva od korone u citavoj Srpskoj, decko je imao samo 27 god. Znam ga licno, kao i njegovu porodicu, brata najbolje. Odnijelo ga druze za 10 dana. Nije se na vrijeme javio doktoru, mislio nije to nista, medjutim vukao je obostranu upalu pluca i bilo je prekasno kad je otisao doktoru. Mlad, zdrav kao dren momak. Iz svih tih razloga mi smo slavili sv. Nikolu samo u najjuzem krugu porodice i znam mnoge koji su isto tako radili. Postuje narod mjere prilicno. Kafane su poluprazne. Ima i onih koji ne postuju naravno, ali oni su manjina. Nije ovo nikakva sala, ja sam se bar uvjerio, na zalost. Sretna nam Pravoslavna Nova godina!

Куп је битан

pre 3 godine

Ко год је провео дуже од пола сата у Египту брзо је схватио зашто су Египћани изгубили све ратове од Израела.

ekonomista

pre 3 godine

Mora čovek da je realan kad je Egipat u pitanju. Nisu džabe Englezi sa dve brigade držali onolike ljude pod svojom vlašću, mora čovek da se navikne na činjenicu da dva miliona ljudi živi na groblju, ili da vozači noću ne pale svetla tamo gde ima uličnog osvetljenja........sa druge strane, pecanje u Crvenom moru je strogo zabranjeno, kao i uzimanje bilo koje školjke ili parčeta korala, sa 50 evra u džepu, tamo je Srbin gospodin, a i McDonalds ima potpuno isti ukus kao i bilo gde u svetu

Aleksandar iz Osla

pre 3 godine

A mozda se ispostavi da ste "vi" na zapadu ozbiljno ispali glupi. Zapdna civilizacija je izgubila potrebu za samosvescu uljuljkana u materijalno.
(Slobodan, 14. januar 2021 10:23)
O ovom "uljuljkivanju u materijalno", bar za Skandinaviju, mogu da kažem da nikako nije tačno. Ovde ima sijaset socijalnih problema, ali materijalizam nije jedan od njih. Moj sin ide u 6. razred i gledajući njegove drugare nikako ne mogu da pogodim čija majka radi u prodavnici, a čiji otac je direktor firme. Današnje društvo u Srbiji je daleko više materijalističko nego ovo ovde, gde ljude mnogo manje zanima da pokazuju šta imaju drugima.

Što se maski tiče i generalnog poštovanja pravila, to se ovde shvata drugačije - nepoštovanje dogovorenih pravila (generalno) se tumači kao nepoštovanje drugih i cele zajednice.

Mene i posle 20 godina ovde i dalje hvataju razni "srbizmi".
Ušao sam u supermarket gde ima stotinak ljudi i shvatim da jedini ja nemam masku. Sramota me, izađem, kupim masku u drugoj radnji, pa se vratim.

Moj bliski norveški prijatelj ima vikendicu u Švedskoj svega par kilometara od granice i žali se da je zabranjeno da ide tamo, ljuti se na vladu, objašnjava kako je to pravilo bespotrebno. Pitam ga "Pa jel ima neka kontrola, ko će da zna da si išao?", na šta me on pogleda zgranuto i odgovara "Pa ja ću znati" i dodaje uz smešak "Bez ljutnje, ali zato je Srbija - Srbija, a Norveška - Norveška.".

masa

pre 3 godine

Pre dva dana je preminuo moj drug. Imao je 40 godina i crni pojas. Aktivni sportista, duvan i rakija nikada. Živeo na selu,nikada bolestan. Virus mu je pojeo pluća. Ne znam koliki je procenat obolelih sa ovakvim ishodom ali za njega je to 100%.

123

pre 3 godine

Svaka cast Egipcanima.
Ovome ne smeta sto je na terenu najmanje 40 ljudi i sto se guraju, grle, udaraju, unose u lice jedan drugom... a smeta mu sto u Egiptu ljudi setaju bez maski.
Pa, dokle bre vise da nas izludjujete!?

ja

pre 3 godine

@Mislim da ljudi u Srbiji ne znaju koliko smo mi na zapadu ozbiljno shvatili koronu. Do vas dospeju samo vesti kada neko prekrši pravila, zakon u slučaju Velike Britanije, što uopšte nije prava slika na terenu. Gledam vesti iz Beograda i sa skijališta, pa niko ne drži distancu. Ovde je svaki televizijski program uveo barijere od pleksiglasa, gosti sede na razdaljini, i slično. Norvežani imaju pravo da skrenu pažnju zapadnoj javnosti kakva je situacija u Egiptu, da neko drugi slabijeg imuniteta ne bi napravio njihovu grešku. A nisu oni to rekli da bi uvredili organizatore, nego da bi popravili situaciju. Kritika može biti i dobronamerna, ne samo zlobna. 
(Englez, 14. januar 2021 10:07) 


Potpisujem svaku tvoju, al ti zemljace dobio hrpu minusa od naših prepametnih iz matice. Pozdrav iz Bavarske gde se deca radjaju sa skijama,ali skijalista zatvorena.
(specnaz, 14. januar 2021 10:55)

Odgovor za obojicu.

Pozdrav iz isto tako "zapada", ali bi radije naš "jug".
Nisam stručnjak niti želim da budem, isto tako nisam teoretičar zavjera niti želim da budem. Ali znam da su moji u Banja Luci slavili i Nikoljdan i Božić kao ljudi. Dok sam ja zatvoren na zapadu.
I zamisli čuda, bolnice nisu pretrpane, kafane rade, ljudi ne umiru na ulici ko domine (vidjeli smo šta je bilo u Italiji na proljeće lani). Ukratko, živi se "skoro" pa normalno, a ono što najviše bode u oči je to da su ljudi živi, nisu umrli, nisu bolesni, i ne pužu po ulici od bolesti o.O Kakooooo??!!
Ponavljam nisam ne doktor a ni teoretičar zavjera, samo iznosim kako stvari stoje.
Ko je upravu će vrijeme da pokaže (a možda je već pokazalo)

Pekinska_patka

pre 3 godine

(hgfr, 14. januar 2021

Veca gustoca naseljenosti, sto rezultira vecom frekvencijom ljudi. Isto tako, manja je nezaposlenost generalno, sto isto tako znaci da je vise ljudi u kontaktu. Ja zivim u Becu i iako npr gastronomija cini jedan bitan faktor u kulturi zivljenja svakog austrijanca, ali je i bitan ekonomski tockic, ne rade restorani jos od novembra i verovatno nece mozda cak i do aprila. Kod nas to nije slucaj. Isto tako, skijalista su otvorili ali nema spavanja na planini. Svi hoteli zatvoreni. Mozes samo otici na dan. A skijanje im je razonoda br 1. Alpska su zemlja i to je normalno. Sta je poenta price? Dakle iako im ispastaju dve veoma bitne grane, ne popustaju. Austrijancu uskratiti 10 dana skijanja (najmanje) i hedonizam u gastronomiji je kao nama otprilike uskratiti slavu da slavimo. To im je svetinja, nacin zivota, deo kulture, ali prihvataju mere. Zaostajemo mi druze za tim "tkz zapadom" mnogo, na zalost. Imaju ispravniji sistem vrednovanja, voze auto i oblace se u skladu sa svojim mogucnostima. Nisu optereceni s tim. Ali zato skoro svako ima napucan bajs, skijasku i planinarsku opremu.Putuju dosta, sirokih shvatanja sa prilicno visokim pragom tolerancije kod vecine. Nisu optereceni istorijom, pilitikom i religijom, "svetim trojstvom" koji nas ubija mentalno. Ne zabadaju nos u tudje dvoriste. Medijska sloboda mnogo veca,kao i prava radnika.Unistili su nas nacionalisti, nismo svesni koliko! Isprali su nam mozak i zadojili mrznjom, stereotipima i predrasudama.

Reziel

pre 3 godine

Ti "mehurovi" u sportu su TOTALNA besmislica. Naročito u ekipnom. Kad se pojavi 25 ljudi na terenu bez maski, u kontaktnom sportu, šta mu vredi što su se šetali sa maskama i jeli sa maskama.

Djordje P

pre 3 godine

Pa vi se spakujte i nazad u Norvesku ako ne odgovara.
(Petar, 14. januar 2021 09:49)

Pa ako je nesto unapred dogovoreno te neispostovano od strane organizatora onda imaju prava da se bune. Ne razunem tvoj komentar. Nije rekao da je Egipat ovakav ili onakav, nego da uslovi nisu oni koji su obacani.

Sch..

pre 3 godine

Dodji druze u Srbiju, divlji zapad bi zaplakao kad vidi nas mentalitet
:)
(Basa Mrkalj, 14. januar 2021 10:04)

A što lažeš i koga , sebe ?

On pomera brda i vozi leteći auto

pre 3 godine

Komentari pokazuju koliko smo mi zaostalo društvo koje više voli da kontrira i da se inati nego leba da jede.
Zato i jesmo tu gde smo.

Јабучило

pre 3 godine

Kad sam čitao o drevnoj Egipatskoj civilizaciji, prosto ne mogu da poverujem da je reč o njima.

Потомци Старих Египћана су Копти. А Арапи су баштиници другог културног наслеђа.

Ko to tamo peva

pre 3 godine

Норвежани не паничите, сувоћа ваздуха је скоро 100%, на тим условима слабо опстају бактерије и вируси.

(Рајко Четник, 14. januar 2021 09:56)

Evo ja kupio preciscivac i ovlazivac vazduha i u uputstvu lepo pise da virusi lakse prezivaljavaju na nizoj vlaznosti vazduha a da im manje prija vlaznost preko 50 posto. E sad ti kako hoces.

Pedja

pre 3 godine

Zapad je kolektivno zombiran. Tek njih kljukaju vestima o distanci, uvode suluda pravila itd. I da vidimo rezultate, svaki dan sve vise zarazenih kod njih. Zasto? Pa, zato sto to nema nikakve veze sa merama koje se donose. Ja znam vise njih koji su imali koronu, i upravo su se zarazili ono koji su se najvise plasili i postovali sve mere kriznog staba. A znam i neke da su im pisali da imaju koronu, bez ikakvog testa i provere. Neki od njih su radili posle test na antitela i naravno ih nisu imali, jer nisu ni imali koronu.

B81

pre 3 godine

Koliko je meni poznato, u celom Egiptu postoje samo 4 semafora, sva 4 su u Kairu i obično su pokvareni, a i kada rade niko ih ne poštuje. U Hurgadi sam bio tri puta, i tamo je prelazak ulice ravan ruskom ruletu, jer niti ima semafora, niti ima pešačkih prelaza, a vozi se sumanuto. Da stvar bude još zanimljivija, u Egiptu retko gde ima skretanje ulevo iz sporednih ulica, jer su na svim glavnim ulicama saobraćajne trake odvojene pešačkim ostrvima, pa ako hoćeš levo, iz sporedne ulice skrećeš desno i i ideš do prve veće raskrsnice gde se pravi polukružno. Ja sam prvi put kad sam bio primetio da autobus stalno pravi polukružno, pa sam pitao vodiča, a on mi je ovo objasnio, i rekao da su suprotne smerove morali da razdvoje fizičkim preprekama, jer niko ne bi poštovao smer kretanja, već bi vozili ko kako i gde hoće. Zemlja čuda.
(Ayatollah, 14. januar 2021 11:09)

Za semafore grešiš, samo u Hurgadi ih ima bezbroj, i vozači ih poštuju, poslednji put smo bili jesenas i zaustavljali smo se na semaforima, kako na ulasku u Hurgadu, tako i u novijem delu Memši. Ima ih mnogo više u celom Egiptu od 4,ne pričaj budalaštine koje ti je neko preneo u busu na izletu sa letovanja.

Goran

pre 3 godine

Ko god je ikada bio u Egiptu zna kakva je to drzava i kako su organizovani. A ovom sportisti sta da kazem ( ionako me ne razume ), da, smeta ti sto pojedini ne nose maske a ne smeta ti sto sedis pored svojih drugova iz teprezentacije, okupwni u svom znoju, pa se i zagrlite kada neko da gol...ma ajde!!! Idi kuci ali biciklom, samostalno, jer Bozr moj, bices u avionu gde je mozda casa iz koje pijes vodu zarazena!!!

Brutus sine, brutus

pre 3 godine

Ko nije bio u Egiptu, on ne može da shvati koja je to "civilizacija" sad. Kad sam čitao o drevnoj Egipatskoj civilizaciji, prosto ne mogu da poverujem da je reč o njima. To je takav raspad sistema, užas jedan. Ajde Kairo još i nekako, ali sve van njega, strava i užas. Ne možeš ulicu da pređeš, dobacuju ti ženi, devojci, ćerki... Kao da su horde, a ne ljudi. Nije da držim stranu tim zapadnim uštogljenicima, ali je Egipat stvarno posebna kategorija. A toliko potencijala, toliko istorije, toliko hramova i kulturnog nasleđa, žali Bože.

Ayatollah

pre 3 godine

Норвежани не паничите, сувоћа ваздуха је скоро 100%, на тим условима слабо опстају бактерије и вируси. Веровали или не у операционим салама само главни оператер има стерилне рукавице, сви остали су голоруки.
Истина није у реду да домаћин није обезбедио обећане услове али тамо све у суштини не функционише.
На пример имају семафоре који су у функцији али их нико не поштује. Прво пролазе јача возила која упозоравају сиреном остале да они имају предност.
Други свет.
(Рајко Четник, 14. januar 2021 09:56)

Koliko je meni poznato, u celom Egiptu postoje samo 4 semafora, sva 4 su u Kairu i obično su pokvareni, a i kada rade niko ih ne poštuje. U Hurgadi sam bio tri puta, i tamo je prelazak ulice ravan ruskom ruletu, jer niti ima semafora, niti ima pešačkih prelaza, a vozi se sumanuto. Da stvar bude još zanimljivija, u Egiptu retko gde ima skretanje ulevo iz sporednih ulica, jer su na svim glavnim ulicama saobraćajne trake odvojene pešačkim ostrvima, pa ako hoćeš levo, iz sporedne ulice skrećeš desno i i ideš do prve veće raskrsnice gde se pravi polukružno. Ja sam prvi put kad sam bio primetio da autobus stalno pravi polukružno, pa sam pitao vodiča, a on mi je ovo objasnio, i rekao da su suprotne smerove morali da razdvoje fizičkim preprekama, jer niko ne bi poštovao smer kretanja, već bi vozili ko kako i gde hoće. Zemlja čuda.

specnaz

pre 3 godine

Mislim da ljudi u Srbiji ne znaju koliko smo mi na zapadu ozbiljno shvatili koronu. Do vas dospeju samo vesti kada neko prekrši pravila, zakon u slučaju Velike Britanije, što uopšte nije prava slika na terenu. Gledam vesti iz Beograda i sa skijališta, pa niko ne drži distancu. Ovde je svaki televizijski program uveo barijere od pleksiglasa, gosti sede na razdaljini, i slično. Norvežani imaju pravo da skrenu pažnju zapadnoj javnosti kakva je situacija u Egiptu, da neko drugi slabijeg imuniteta ne bi napravio njihovu grešku. A nisu oni to rekli da bi uvredili organizatore, nego da bi popravili situaciju. Kritika može biti i dobronamerna, ne samo zlobna.
(Englez, 14. januar 2021 10:07)


Potpisujem svaku tvoju, al ti zemljace dobio hrpu minusa od naših prepametnih iz matice. Pozdrav iz Bavarske gde se deca radjaju sa skijama,ali skijalista zatvorena.

hgfr

pre 3 godine

Mislim da ljudi u Srbiji ne znaju koliko smo mi na zapadu ozbiljno shvatili koronu. Do vas dospeju samo vesti kada neko prekrši pravila, zakon u slučaju Velike Britanije, što uopšte nije prava slika na terenu. Gledam vesti iz Beograda i sa skijališta, pa niko ne drži distancu. Ovde je svaki televizijski program uveo barijere od pleksiglasa, gosti sede na razdaljini, i slično. Norvežani imaju pravo da skrenu pažnju zapadnoj javnosti kakva je situacija u Egiptu, da neko drugi slabijeg imuniteta ne bi napravio njihovu grešku. A nisu oni to rekli da bi uvredili organizatore, nego da bi popravili situaciju. Kritika može biti i dobronamerna, ne samo zlobna.
(Englez, 14. januar 2021 10:07)

I opet na Zapadu mnogo vise pozitivnih i umrlih (u odnosu na broj stanovnika) nego bilo gde na svetu?
Kako to?
Moguce je da se kod nas skrivaju tacni podaci, ali ko kaze da to isto ne rade i na tzv. Zapadu?

ury

pre 3 godine

Ovo sa nosenjem maske je kolektivno svetsko ludilo, nismo ni svesni koliko smo indoktrinirani . Na samoj maski se taloze patogene bakterije, i te iste ne skidanjem maske udises nazad, plus ugljen dioksid ...
(Kraken89, 14. januar 2021 10:07)

pa promeni masku , kosta 4din komad. I napisao si pogrešno ime, piše se Kreten89 a ne Kraken89

Slobodan

pre 3 godine

Mislim da ljudi u Srbiji ne znaju koliko smo mi na zapadu ozbiljno shvatili koronu. Do vas dospeju samo vesti kada neko prekrši pravila, zakon u slučaju Velike Britanije, što uopšte nije prava slika na terenu. Gledam vesti iz Beograda i sa skijališta, pa niko ne drži distancu. Ovde je svaki televizijski program uveo barijere od pleksiglasa, gosti sede na razdaljini, i slično. Norvežani imaju pravo da skrenu pažnju zapadnoj javnosti kakva je situacija u Egiptu, da neko drugi slabijeg imuniteta ne bi napravio njihovu grešku. A nisu oni to rekli da bi uvredili organizatore, nego da bi popravili situaciju. Kritika može biti i dobronamerna, ne samo zlobna.
(Englez, 14. januar 2021 10:07)
A mozda se ispostavi da ste "vi" na zapadu ozbiljno ispali glupi. Zapdna civilizacija je izgubila potrebu za samosvescu uljuljkana u materijalno. Vidim mere daju rezultate? Dok ne prodje kroz narod stvar se nece smiriti, a ovaj virus je politicka stvar da iscrpi slabe ekonomije. Zato ne beri brige vec nastavi sa drzanjem diatance.

hypatija

pre 3 godine

Pošto mi je u prošloj godini umrlo više od deset prijatelja i poznanika od korone (i nemoj da mi neko kaže da su umrli od bolesti koje su već imali, jer su sa tim bolestima živeli dok nisu dobili koronu), zaista mislim da je totalni idiotizam ne prihvatiti COVID kao realno zlo prisutno među ljudima i da je jedini način da se makar malo zaštite od njega upravo primena mera koje savetuje struka . Od COVID-a se umire sporo i u velikim mukama . Teži oblici COVID-a se veoma teško preleže i zahtevaju dugotrajni oporavak. Svi koji ne prihvataju to kao ozbiljnu i neospornu činjenicu , mogli bi da izvrše kolektivno samoubistvo (može i pojedinačno) i time ostatak isprepadanih građana Sveta ubede da su oni (heroji, koji smatraju da je prezir lek) bili u pravu.

RASPAD SISTEMA

pre 3 godine

Норвежани не паничите, сувоћа ваздуха је скоро 100%, на тим условима слабо опстају бактерије и вируси. Веровали или не у операционим салама само главни оператер има стерилне рукавице, сви остали су голоруки.
Истина није у реду да домаћин није обезбедио обећане услове али тамо све у суштини не функционише.
На пример имају семафоре који су у функцији али их нико не поштује. Прво пролазе јача возила која упозоравају сиреном остале да они имају предност.
Други свет.
(Рајко Четник, 14. januar 2021 09:56)

Nije tamo oduvek bilo suvo. Pre nekoliko hiljada miliona godina tamo je bilo močvara i velikih reka i vegetacije. Proveri prvo, nemoj da pričaš napamet! I kakve veze ima uopšte to vreme kad su živeli dinosaurusi i faraoni sa rukometom i Norveškom?

Ivan ZG

pre 3 godine

Sa jedne strane shvaćam njegovu ljutnju ako ništa nije kako je bilo dogovoreno. Ni ja ne volim kada mi netko jedno govori, a napravi nešto sasvim suprotno.
Sa druge strane ovo mi se čini kao teška paranoja. Šansa da nekome nešto bude od Corone je 0,0001%. To su sve natjecatelji u punoj snazi i teško da bi itko imao i simptome, a ne da bi mu nešto bilo.
A opet svakih par dana se testiraju i oni koji su pozitivni više ne mogu igrati. Ako ih se 5-6 zarazi sigurno više nisu kandidati za najviši plasman na natjecanju.

Englez

pre 3 godine

Mislim da ljudi u Srbiji ne znaju koliko smo mi na zapadu ozbiljno shvatili koronu. Do vas dospeju samo vesti kada neko prekrši pravila, zakon u slučaju Velike Britanije, što uopšte nije prava slika na terenu. Gledam vesti iz Beograda i sa skijališta, pa niko ne drži distancu. Ovde je svaki televizijski program uveo barijere od pleksiglasa, gosti sede na razdaljini, i slično. Norvežani imaju pravo da skrenu pažnju zapadnoj javnosti kakva je situacija u Egiptu, da neko drugi slabijeg imuniteta ne bi napravio njihovu grešku. A nisu oni to rekli da bi uvredili organizatore, nego da bi popravili situaciju. Kritika može biti i dobronamerna, ne samo zlobna.

hm?

pre 3 godine

Nije covek nikada bio u Egiptu, verovatno ni u celoj Africi. Tu je korona najmanji problem. Ima raznih drugih bolestina gorih od korone koje samo cekaju da ih neko pokupi.

Kraken89

pre 3 godine

Ovo sa nosenjem maske je kolektivno svetsko ludilo, nismo ni svesni koliko smo indoktrinirani . Na samoj maski se taloze patogene bakterije, i te iste ne skidanjem maske udises nazad, plus ugljen dioksid ...

sad

pre 3 godine

Ovo sa nosenjem maske je kolektivno svetsko ludilo, nismo ni svesni koliko smo indoktrinirani . Na samoj maski se taloze patogene bakterije, i te iste ne skidanjem maske udises nazad, plus ugljen dioksid ...
(Kraken89, 14. januar 2021 10:07)

Hirurzi decenijama nose te maske po nekoliko sati za vreme operacija, DA NE BI preneli bakterije i viruse pacijentima.

A ugljen dioksid je gas koji je deo vazduha.

Јабучило

pre 3 godine

Ovde se ljudi bez problema šetaju okolo bez maske, čak i jedemo sa njima u istoj prostoriji. 

Замисли, дрзнуо се Египћанин да једе где и Шваба!

Рајко Четник

pre 3 godine

Норвежани не паничите, сувоћа ваздуха је скоро 100%, на тим условима слабо опстају бактерије и вируси. Веровали или не у операционим салама само главни оператер има стерилне рукавице, сви остали су голоруки.
Истина није у реду да домаћин није обезбедио обећане услове али тамо све у суштини не функционише.
На пример имају семафоре који су у функцији али их нико не поштује. Прво пролазе јача возила која упозоравају сиреном остале да они имају предност.
Други свет.

Рајко Четник

pre 3 godine

Норвежани не паничите, сувоћа ваздуха је скоро 100%, на тим условима слабо опстају бактерије и вируси. Веровали или не у операционим салама само главни оператер има стерилне рукавице, сви остали су голоруки.
Истина није у реду да домаћин није обезбедио обећане услове али тамо све у суштини не функционише.
На пример имају семафоре који су у функцији али их нико не поштује. Прво пролазе јача возила која упозоравају сиреном остале да они имају предност.
Други свет.

sad

pre 3 godine

Ovo sa nosenjem maske je kolektivno svetsko ludilo, nismo ni svesni koliko smo indoktrinirani . Na samoj maski se taloze patogene bakterije, i te iste ne skidanjem maske udises nazad, plus ugljen dioksid ...
(Kraken89, 14. januar 2021 10:07)

Hirurzi decenijama nose te maske po nekoliko sati za vreme operacija, DA NE BI preneli bakterije i viruse pacijentima.

A ugljen dioksid je gas koji je deo vazduha.

ury

pre 3 godine

Ovo sa nosenjem maske je kolektivno svetsko ludilo, nismo ni svesni koliko smo indoktrinirani . Na samoj maski se taloze patogene bakterije, i te iste ne skidanjem maske udises nazad, plus ugljen dioksid ...
(Kraken89, 14. januar 2021 10:07)

pa promeni masku , kosta 4din komad. I napisao si pogrešno ime, piše se Kreten89 a ne Kraken89

Englez

pre 3 godine

Mislim da ljudi u Srbiji ne znaju koliko smo mi na zapadu ozbiljno shvatili koronu. Do vas dospeju samo vesti kada neko prekrši pravila, zakon u slučaju Velike Britanije, što uopšte nije prava slika na terenu. Gledam vesti iz Beograda i sa skijališta, pa niko ne drži distancu. Ovde je svaki televizijski program uveo barijere od pleksiglasa, gosti sede na razdaljini, i slično. Norvežani imaju pravo da skrenu pažnju zapadnoj javnosti kakva je situacija u Egiptu, da neko drugi slabijeg imuniteta ne bi napravio njihovu grešku. A nisu oni to rekli da bi uvredili organizatore, nego da bi popravili situaciju. Kritika može biti i dobronamerna, ne samo zlobna.

Јабучило

pre 3 godine

Kad sam čitao o drevnoj Egipatskoj civilizaciji, prosto ne mogu da poverujem da je reč o njima.

Потомци Старих Египћана су Копти. А Арапи су баштиници другог културног наслеђа.

Slobodan

pre 3 godine

Mislim da ljudi u Srbiji ne znaju koliko smo mi na zapadu ozbiljno shvatili koronu. Do vas dospeju samo vesti kada neko prekrši pravila, zakon u slučaju Velike Britanije, što uopšte nije prava slika na terenu. Gledam vesti iz Beograda i sa skijališta, pa niko ne drži distancu. Ovde je svaki televizijski program uveo barijere od pleksiglasa, gosti sede na razdaljini, i slično. Norvežani imaju pravo da skrenu pažnju zapadnoj javnosti kakva je situacija u Egiptu, da neko drugi slabijeg imuniteta ne bi napravio njihovu grešku. A nisu oni to rekli da bi uvredili organizatore, nego da bi popravili situaciju. Kritika može biti i dobronamerna, ne samo zlobna.
(Englez, 14. januar 2021 10:07)
A mozda se ispostavi da ste "vi" na zapadu ozbiljno ispali glupi. Zapdna civilizacija je izgubila potrebu za samosvescu uljuljkana u materijalno. Vidim mere daju rezultate? Dok ne prodje kroz narod stvar se nece smiriti, a ovaj virus je politicka stvar da iscrpi slabe ekonomije. Zato ne beri brige vec nastavi sa drzanjem diatance.

Јабучило

pre 3 godine

Ovde se ljudi bez problema šetaju okolo bez maske, čak i jedemo sa njima u istoj prostoriji. 

Замисли, дрзнуо се Египћанин да једе где и Шваба!

Brutus sine, brutus

pre 3 godine

Ko nije bio u Egiptu, on ne može da shvati koja je to "civilizacija" sad. Kad sam čitao o drevnoj Egipatskoj civilizaciji, prosto ne mogu da poverujem da je reč o njima. To je takav raspad sistema, užas jedan. Ajde Kairo još i nekako, ali sve van njega, strava i užas. Ne možeš ulicu da pređeš, dobacuju ti ženi, devojci, ćerki... Kao da su horde, a ne ljudi. Nije da držim stranu tim zapadnim uštogljenicima, ali je Egipat stvarno posebna kategorija. A toliko potencijala, toliko istorije, toliko hramova i kulturnog nasleđa, žali Bože.

rikoset

pre 3 godine

Ovim se pre svega obracam teoreticarima...Imam kolegu (34 god) koji je bio prilicno naporan u citavoj toj prici.Gotovo svakodnevno je smarao sa razno raznim teorijama zavera. Od toga kako virus ne postoji,pa do toga kako su ga pustili ameri,pa kinezi, na kraju ne zna ni sam sta je sve pricao. Ismejavao je sve one koji su pokupili virus,nazivajuci ih pogrdnim imenima jer su zbog malo jace prehlade zavrsili u bolnici. Elem, hoce ce se tako i moj dragi kolega fasuje Covid.Bio je na nekoj zurci i nekoliko ih se razbolelo te se i on morao testiran. Nije imao nikakve simptome, nista ali je bio pozitivan. Smejao se dok je bio u izolaciji i pricao kako je to namestaljka,opet kojekakve zavere.Medjutim,nakon samo 2 dana skucala ga prvo temp, izgubio je culo ukusa, dobio bolove u ledjima, izgubio snagu, poceo suvo kasljati i nakon samo 4 dana je hospitalizovan. Nije mu bilo dobro. Zavrsio je sa upalom pluca i na kiseoniku. 12 dana je bio u bolnici i jos 2 sedmice se oporavljao kuci. Kad se vratio na posao, povukao se i distancirao od svih. Slabo prica, ali je jasno da se uplasio za goli zivot. Vidim koliko mu je neprijatno jer je svestan koliko je gluposti lupetao. Ulje na vatru dolevaju odredjene kolege, ali ja ga branim iako sam mozda i najvise s njim ratovao. Zao mi ga iskreno, ali ako cemo realno,sam je sebi kriv. U svakom slucaju, daleko bilo da bilo kome zelim ovako nesto, ali izgleda da mnogim treba da se tako nesto desi da bi shvatili ozbiljnost situacije. Eto toliko od mene.

Aleksandar iz Osla

pre 3 godine

A mozda se ispostavi da ste "vi" na zapadu ozbiljno ispali glupi. Zapdna civilizacija je izgubila potrebu za samosvescu uljuljkana u materijalno.
(Slobodan, 14. januar 2021 10:23)
O ovom "uljuljkivanju u materijalno", bar za Skandinaviju, mogu da kažem da nikako nije tačno. Ovde ima sijaset socijalnih problema, ali materijalizam nije jedan od njih. Moj sin ide u 6. razred i gledajući njegove drugare nikako ne mogu da pogodim čija majka radi u prodavnici, a čiji otac je direktor firme. Današnje društvo u Srbiji je daleko više materijalističko nego ovo ovde, gde ljude mnogo manje zanima da pokazuju šta imaju drugima.

Što se maski tiče i generalnog poštovanja pravila, to se ovde shvata drugačije - nepoštovanje dogovorenih pravila (generalno) se tumači kao nepoštovanje drugih i cele zajednice.

Mene i posle 20 godina ovde i dalje hvataju razni "srbizmi".
Ušao sam u supermarket gde ima stotinak ljudi i shvatim da jedini ja nemam masku. Sramota me, izađem, kupim masku u drugoj radnji, pa se vratim.

Moj bliski norveški prijatelj ima vikendicu u Švedskoj svega par kilometara od granice i žali se da je zabranjeno da ide tamo, ljuti se na vladu, objašnjava kako je to pravilo bespotrebno. Pitam ga "Pa jel ima neka kontrola, ko će da zna da si išao?", na šta me on pogleda zgranuto i odgovara "Pa ja ću znati" i dodaje uz smešak "Bez ljutnje, ali zato je Srbija - Srbija, a Norveška - Norveška.".

hypatija

pre 3 godine

Pošto mi je u prošloj godini umrlo više od deset prijatelja i poznanika od korone (i nemoj da mi neko kaže da su umrli od bolesti koje su već imali, jer su sa tim bolestima živeli dok nisu dobili koronu), zaista mislim da je totalni idiotizam ne prihvatiti COVID kao realno zlo prisutno među ljudima i da je jedini način da se makar malo zaštite od njega upravo primena mera koje savetuje struka . Od COVID-a se umire sporo i u velikim mukama . Teži oblici COVID-a se veoma teško preleže i zahtevaju dugotrajni oporavak. Svi koji ne prihvataju to kao ozbiljnu i neospornu činjenicu , mogli bi da izvrše kolektivno samoubistvo (može i pojedinačno) i time ostatak isprepadanih građana Sveta ubede da su oni (heroji, koji smatraju da je prezir lek) bili u pravu.

hm?

pre 3 godine

Nije covek nikada bio u Egiptu, verovatno ni u celoj Africi. Tu je korona najmanji problem. Ima raznih drugih bolestina gorih od korone koje samo cekaju da ih neko pokupi.

Pekinska_patka

pre 3 godine

(hgfr, 14. januar 2021

Veca gustoca naseljenosti, sto rezultira vecom frekvencijom ljudi. Isto tako, manja je nezaposlenost generalno, sto isto tako znaci da je vise ljudi u kontaktu. Ja zivim u Becu i iako npr gastronomija cini jedan bitan faktor u kulturi zivljenja svakog austrijanca, ali je i bitan ekonomski tockic, ne rade restorani jos od novembra i verovatno nece mozda cak i do aprila. Kod nas to nije slucaj. Isto tako, skijalista su otvorili ali nema spavanja na planini. Svi hoteli zatvoreni. Mozes samo otici na dan. A skijanje im je razonoda br 1. Alpska su zemlja i to je normalno. Sta je poenta price? Dakle iako im ispastaju dve veoma bitne grane, ne popustaju. Austrijancu uskratiti 10 dana skijanja (najmanje) i hedonizam u gastronomiji je kao nama otprilike uskratiti slavu da slavimo. To im je svetinja, nacin zivota, deo kulture, ali prihvataju mere. Zaostajemo mi druze za tim "tkz zapadom" mnogo, na zalost. Imaju ispravniji sistem vrednovanja, voze auto i oblace se u skladu sa svojim mogucnostima. Nisu optereceni s tim. Ali zato skoro svako ima napucan bajs, skijasku i planinarsku opremu.Putuju dosta, sirokih shvatanja sa prilicno visokim pragom tolerancije kod vecine. Nisu optereceni istorijom, pilitikom i religijom, "svetim trojstvom" koji nas ubija mentalno. Ne zabadaju nos u tudje dvoriste. Medijska sloboda mnogo veca,kao i prava radnika.Unistili su nas nacionalisti, nismo svesni koliko! Isprali su nam mozak i zadojili mrznjom, stereotipima i predrasudama.

Kraken89

pre 3 godine

Ovo sa nosenjem maske je kolektivno svetsko ludilo, nismo ni svesni koliko smo indoktrinirani . Na samoj maski se taloze patogene bakterije, i te iste ne skidanjem maske udises nazad, plus ugljen dioksid ...

Ayatollah

pre 3 godine

Норвежани не паничите, сувоћа ваздуха је скоро 100%, на тим условима слабо опстају бактерије и вируси. Веровали или не у операционим салама само главни оператер има стерилне рукавице, сви остали су голоруки.
Истина није у реду да домаћин није обезбедио обећане услове али тамо све у суштини не функционише.
На пример имају семафоре који су у функцији али их нико не поштује. Прво пролазе јача возила која упозоравају сиреном остале да они имају предност.
Други свет.
(Рајко Четник, 14. januar 2021 09:56)

Koliko je meni poznato, u celom Egiptu postoje samo 4 semafora, sva 4 su u Kairu i obično su pokvareni, a i kada rade niko ih ne poštuje. U Hurgadi sam bio tri puta, i tamo je prelazak ulice ravan ruskom ruletu, jer niti ima semafora, niti ima pešačkih prelaza, a vozi se sumanuto. Da stvar bude još zanimljivija, u Egiptu retko gde ima skretanje ulevo iz sporednih ulica, jer su na svim glavnim ulicama saobraćajne trake odvojene pešačkim ostrvima, pa ako hoćeš levo, iz sporedne ulice skrećeš desno i i ideš do prve veće raskrsnice gde se pravi polukružno. Ja sam prvi put kad sam bio primetio da autobus stalno pravi polukružno, pa sam pitao vodiča, a on mi je ovo objasnio, i rekao da su suprotne smerove morali da razdvoje fizičkim preprekama, jer niko ne bi poštovao smer kretanja, već bi vozili ko kako i gde hoće. Zemlja čuda.

Djordje P

pre 3 godine

Pa vi se spakujte i nazad u Norvesku ako ne odgovara.
(Petar, 14. januar 2021 09:49)

Pa ako je nesto unapred dogovoreno te neispostovano od strane organizatora onda imaju prava da se bune. Ne razunem tvoj komentar. Nije rekao da je Egipat ovakav ili onakav, nego da uslovi nisu oni koji su obacani.

masa

pre 3 godine

Pre dva dana je preminuo moj drug. Imao je 40 godina i crni pojas. Aktivni sportista, duvan i rakija nikada. Živeo na selu,nikada bolestan. Virus mu je pojeo pluća. Ne znam koliki je procenat obolelih sa ovakvim ishodom ali za njega je to 100%.

On pomera brda i vozi leteći auto

pre 3 godine

Komentari pokazuju koliko smo mi zaostalo društvo koje više voli da kontrira i da se inati nego leba da jede.
Zato i jesmo tu gde smo.

specnaz

pre 3 godine

Odgovor za obojicu.

Pozdrav iz isto tako "zapada", ali bi radije naš "jug".
Nisam stručnjak niti želim da budem, isto tako nisam teoretičar zavjera niti želim da budem. Ali znam da su moji u Banja Luci slavili i Nikoljdan i Božić kao ljudi. Dok sam ja zatvoren na zapadu.
I zamisli čuda, bolnice nisu pretrpane, kafane rade, ljudi ne umiru na ulici ko domine (vidjeli smo šta je bilo u Italiji na proljeće lani). Ukratko, živi se "skoro" pa normalno, a ono što najviše bode u oči je to da su ljudi živi, nisu umrli, nisu bolesni, i ne pužu po ulici od bolesti o.O Kakooooo??!!
Ponavljam nisam ne doktor a ni teoretičar zavjera, samo iznosim kako stvari stoje.
Ko je upravu će vrijeme da pokaže (a možda je već pokazalo)
(ja, 14. januar 2021 11:21)


Ja sam doktor,zbog toga i kritikujem takvo "normalno" življenje. Jedan od poslednjih koji je platio visok ceh takvog života je moj kolega,37godina(U Srbiji preko 70 lekara ukupno).A vi koji nemate dodirne tačke sa covid i infektivnim odelenjima, vi živite opušteno, drugi će podneti po svojim leđima.

hgfr

pre 3 godine

Mislim da ljudi u Srbiji ne znaju koliko smo mi na zapadu ozbiljno shvatili koronu. Do vas dospeju samo vesti kada neko prekrši pravila, zakon u slučaju Velike Britanije, što uopšte nije prava slika na terenu. Gledam vesti iz Beograda i sa skijališta, pa niko ne drži distancu. Ovde je svaki televizijski program uveo barijere od pleksiglasa, gosti sede na razdaljini, i slično. Norvežani imaju pravo da skrenu pažnju zapadnoj javnosti kakva je situacija u Egiptu, da neko drugi slabijeg imuniteta ne bi napravio njihovu grešku. A nisu oni to rekli da bi uvredili organizatore, nego da bi popravili situaciju. Kritika može biti i dobronamerna, ne samo zlobna.
(Englez, 14. januar 2021 10:07)

I opet na Zapadu mnogo vise pozitivnih i umrlih (u odnosu na broj stanovnika) nego bilo gde na svetu?
Kako to?
Moguce je da se kod nas skrivaju tacni podaci, ali ko kaze da to isto ne rade i na tzv. Zapadu?

Куп је битан

pre 3 godine

Ко год је провео дуже од пола сата у Египту брзо је схватио зашто су Египћани изгубили све ратове од Израела.

specnaz

pre 3 godine

Mislim da ljudi u Srbiji ne znaju koliko smo mi na zapadu ozbiljno shvatili koronu. Do vas dospeju samo vesti kada neko prekrši pravila, zakon u slučaju Velike Britanije, što uopšte nije prava slika na terenu. Gledam vesti iz Beograda i sa skijališta, pa niko ne drži distancu. Ovde je svaki televizijski program uveo barijere od pleksiglasa, gosti sede na razdaljini, i slično. Norvežani imaju pravo da skrenu pažnju zapadnoj javnosti kakva je situacija u Egiptu, da neko drugi slabijeg imuniteta ne bi napravio njihovu grešku. A nisu oni to rekli da bi uvredili organizatore, nego da bi popravili situaciju. Kritika može biti i dobronamerna, ne samo zlobna.
(Englez, 14. januar 2021 10:07)


Potpisujem svaku tvoju, al ti zemljace dobio hrpu minusa od naših prepametnih iz matice. Pozdrav iz Bavarske gde se deca radjaju sa skijama,ali skijalista zatvorena.

Hepekiran

pre 3 godine

(ja, 14. januar 2021 11:21)

Grijesis druze. Mnogi nisu slavili kod nas u RS. Moja porodica prva jer smo imali mnogo slucajeva u siroj familiji. Nekoliko teskih slucajeva koji su zavrsili na kiseoniku. Osim moje familije, poznajem vec mnogo ljudi koji su bili ozbiljno bolesni ali i umrli . Kod nas u Doboju je ako se ne varam najmladja zrtva od korone u citavoj Srpskoj, decko je imao samo 27 god. Znam ga licno, kao i njegovu porodicu, brata najbolje. Odnijelo ga druze za 10 dana. Nije se na vrijeme javio doktoru, mislio nije to nista, medjutim vukao je obostranu upalu pluca i bilo je prekasno kad je otisao doktoru. Mlad, zdrav kao dren momak. Iz svih tih razloga mi smo slavili sv. Nikolu samo u najjuzem krugu porodice i znam mnoge koji su isto tako radili. Postuje narod mjere prilicno. Kafane su poluprazne. Ima i onih koji ne postuju naravno, ali oni su manjina. Nije ovo nikakva sala, ja sam se bar uvjerio, na zalost. Sretna nam Pravoslavna Nova godina!

Aca

pre 3 godine

I ko stoji bolje?
(nemanja, 14. januar 2021 12:37)

Da izuzmemo to da je svaki Norvezanin teoretski milioner (imaju najbogatiji drzavni investicioni fond) i da mozda svoj zivot cene vise nego neki drugi narodi, tesko je verovati podacima vlade jedne drzave kao sto je Egipat koja ni priblizno nije uredjena kao recimo Norveska. Za nasu vlast je vec dokazano da je lazirala podatke

B81

pre 3 godine

Koliko je meni poznato, u celom Egiptu postoje samo 4 semafora, sva 4 su u Kairu i obično su pokvareni, a i kada rade niko ih ne poštuje. U Hurgadi sam bio tri puta, i tamo je prelazak ulice ravan ruskom ruletu, jer niti ima semafora, niti ima pešačkih prelaza, a vozi se sumanuto. Da stvar bude još zanimljivija, u Egiptu retko gde ima skretanje ulevo iz sporednih ulica, jer su na svim glavnim ulicama saobraćajne trake odvojene pešačkim ostrvima, pa ako hoćeš levo, iz sporedne ulice skrećeš desno i i ideš do prve veće raskrsnice gde se pravi polukružno. Ja sam prvi put kad sam bio primetio da autobus stalno pravi polukružno, pa sam pitao vodiča, a on mi je ovo objasnio, i rekao da su suprotne smerove morali da razdvoje fizičkim preprekama, jer niko ne bi poštovao smer kretanja, već bi vozili ko kako i gde hoće. Zemlja čuda.
(Ayatollah, 14. januar 2021 11:09)

Za semafore grešiš, samo u Hurgadi ih ima bezbroj, i vozači ih poštuju, poslednji put smo bili jesenas i zaustavljali smo se na semaforima, kako na ulasku u Hurgadu, tako i u novijem delu Memši. Ima ih mnogo više u celom Egiptu od 4,ne pričaj budalaštine koje ti je neko preneo u busu na izletu sa letovanja.

Ivan ZG

pre 3 godine

Sa jedne strane shvaćam njegovu ljutnju ako ništa nije kako je bilo dogovoreno. Ni ja ne volim kada mi netko jedno govori, a napravi nešto sasvim suprotno.
Sa druge strane ovo mi se čini kao teška paranoja. Šansa da nekome nešto bude od Corone je 0,0001%. To su sve natjecatelji u punoj snazi i teško da bi itko imao i simptome, a ne da bi mu nešto bilo.
A opet svakih par dana se testiraju i oni koji su pozitivni više ne mogu igrati. Ako ih se 5-6 zarazi sigurno više nisu kandidati za najviši plasman na natjecanju.

sidras

pre 3 godine

(nemanja, 14. januar 2021 12:37)

Ne radi se uopste o tome ko bolje stoji, "kome je veci" i sl nasim genijalnim poredjenjima, vec o tome da nisu obezbedjeni uslovi koji su im obecani. Ti ljudi su prefesionalni sportisti, i zele zastiti sebe pre svega jer su svesni da postoji opasnost za razliku od nasih "pametnjakovica" koji i dalje trube da je sve to jedna sarena laza, hvatajuci se svakakvih teorija zavera. I ne zali se samo on, nego svi na prvenstvu. Samo sto je ovo jedna od retkih vesti koja je prenesena. Otidji samo na hrvatske portale pa ces videti da se i njihov tabor zali na uslove. A gde su ostali ? Jesu i hrvati onda "prepotentni" evropljani? Ja razumem da smo mi frustrirani na nasem brdovitom balkanu, besparica, nezaposlenost, lobotomija mozda kroz medije i svasta nesto, ali prestanite sa samosazaljenjem, sa upiranjem prstom u druge,sa gledanjem samo jedne strane .
Dokle vise sa tim teorijama zavera gde pokusavamo na taj nacin ispasti pametni, jer eto, boze moj ja znam nesto sto ti ne znas, procitao ili video na internetu. Dokle vise da se sluzimo tom "pronicljivoscu" ? Jel to jedini nacin da ispadnemo "pametni" ? Uzmite knjigu, koristite internet za prave stvari, naucite neke nove jezike, skilove, toliko je mogucnosti. Ali ne, moramo mi da pametujemo, da pljujemo i gde treba i ne treba. Zavidim iskreno svima ovim koji su otisli preko, jer je ocigledno koliko je to zdravije drustvo.
Prva prilika i palim i ja. Pe naka ostanu samo ovakvi biseri .

ekonomista

pre 3 godine

Mora čovek da je realan kad je Egipat u pitanju. Nisu džabe Englezi sa dve brigade držali onolike ljude pod svojom vlašću, mora čovek da se navikne na činjenicu da dva miliona ljudi živi na groblju, ili da vozači noću ne pale svetla tamo gde ima uličnog osvetljenja........sa druge strane, pecanje u Crvenom moru je strogo zabranjeno, kao i uzimanje bilo koje školjke ili parčeta korala, sa 50 evra u džepu, tamo je Srbin gospodin, a i McDonalds ima potpuno isti ukus kao i bilo gde u svetu

Pedja

pre 3 godine

Zapad je kolektivno zombiran. Tek njih kljukaju vestima o distanci, uvode suluda pravila itd. I da vidimo rezultate, svaki dan sve vise zarazenih kod njih. Zasto? Pa, zato sto to nema nikakve veze sa merama koje se donose. Ja znam vise njih koji su imali koronu, i upravo su se zarazili ono koji su se najvise plasili i postovali sve mere kriznog staba. A znam i neke da su im pisali da imaju koronu, bez ikakvog testa i provere. Neki od njih su radili posle test na antitela i naravno ih nisu imali, jer nisu ni imali koronu.

WillyWonka

pre 3 godine

Realno, ko može očekivati da se u ovakvoj zemlji, sa "opuštenim" stanovništvom nešto organizuje na visokom nivou? Nema tu reda ni stege, svako po svom. Greška je ovakvim zemljama uopšte povjeravati organizaciju ovakvih događaja, ali vjerovatno i nije bilo neke konkurencije, s obzirom da nema zarade na stranim navijačima.

Ma vazi

pre 3 godine

I ko stoji bolje?
(nemanja, 14. januar 2021 12:37)
Sirotinju u Egiptu niko ne testira u Norveskoj se testiraju svi i traze zarazeni. Kod nas se testiraju samo sa upalom pluca, ko plati i ko ide u bolnicu iz nekog drugog razloga. Mi ne trazimo zarazene da bi ih izolovali a to sigurno ne radi ni Egipat. Takodje ko se broji u umrle od korone a ko ne se razlikuje u raznim zemljama.
Prosto brojke su neuporedive, metodologija nije ista. Zato su nase brojke super jer ne trazimo bolesne, ne testiramo kontakte

Reziel

pre 3 godine

Ti "mehurovi" u sportu su TOTALNA besmislica. Naročito u ekipnom. Kad se pojavi 25 ljudi na terenu bez maski, u kontaktnom sportu, šta mu vredi što su se šetali sa maskama i jeli sa maskama.

123

pre 3 godine

Svaka cast Egipcanima.
Ovome ne smeta sto je na terenu najmanje 40 ljudi i sto se guraju, grle, udaraju, unose u lice jedan drugom... a smeta mu sto u Egiptu ljudi setaju bez maski.
Pa, dokle bre vise da nas izludjujete!?

Goran

pre 3 godine

Ko god je ikada bio u Egiptu zna kakva je to drzava i kako su organizovani. A ovom sportisti sta da kazem ( ionako me ne razume ), da, smeta ti sto pojedini ne nose maske a ne smeta ti sto sedis pored svojih drugova iz teprezentacije, okupwni u svom znoju, pa se i zagrlite kada neko da gol...ma ajde!!! Idi kuci ali biciklom, samostalno, jer Bozr moj, bices u avionu gde je mozda casa iz koje pijes vodu zarazena!!!

Sch..

pre 3 godine

Dodji druze u Srbiju, divlji zapad bi zaplakao kad vidi nas mentalitet
:)
(Basa Mrkalj, 14. januar 2021 10:04)

A što lažeš i koga , sebe ?

ja

pre 3 godine

@Mislim da ljudi u Srbiji ne znaju koliko smo mi na zapadu ozbiljno shvatili koronu. Do vas dospeju samo vesti kada neko prekrši pravila, zakon u slučaju Velike Britanije, što uopšte nije prava slika na terenu. Gledam vesti iz Beograda i sa skijališta, pa niko ne drži distancu. Ovde je svaki televizijski program uveo barijere od pleksiglasa, gosti sede na razdaljini, i slično. Norvežani imaju pravo da skrenu pažnju zapadnoj javnosti kakva je situacija u Egiptu, da neko drugi slabijeg imuniteta ne bi napravio njihovu grešku. A nisu oni to rekli da bi uvredili organizatore, nego da bi popravili situaciju. Kritika može biti i dobronamerna, ne samo zlobna. 
(Englez, 14. januar 2021 10:07) 


Potpisujem svaku tvoju, al ti zemljace dobio hrpu minusa od naših prepametnih iz matice. Pozdrav iz Bavarske gde se deca radjaju sa skijama,ali skijalista zatvorena.
(specnaz, 14. januar 2021 10:55)

Odgovor za obojicu.

Pozdrav iz isto tako "zapada", ali bi radije naš "jug".
Nisam stručnjak niti želim da budem, isto tako nisam teoretičar zavjera niti želim da budem. Ali znam da su moji u Banja Luci slavili i Nikoljdan i Božić kao ljudi. Dok sam ja zatvoren na zapadu.
I zamisli čuda, bolnice nisu pretrpane, kafane rade, ljudi ne umiru na ulici ko domine (vidjeli smo šta je bilo u Italiji na proljeće lani). Ukratko, živi se "skoro" pa normalno, a ono što najviše bode u oči je to da su ljudi živi, nisu umrli, nisu bolesni, i ne pužu po ulici od bolesti o.O Kakooooo??!!
Ponavljam nisam ne doktor a ni teoretičar zavjera, samo iznosim kako stvari stoje.
Ko je upravu će vrijeme da pokaže (a možda je već pokazalo)

@(Pekinska_patka, 14. januar 2021 11:47)

pre 3 godine

Zivim u Nemackoj i potpisujem svaku vasu rec,
osim ovo za slavu - niko iz mog okruzenja nije
slavio slavu kao pre "na veliko", nego u krugu
porodice. Zivim u gradu sa vise od 10000 Srba.

Demar Derozan

pre 3 godine

Ne treba u egzoticnim drzavama organizovati velika takmicenja jer za to nemaju iskustva. Ok je popularizacija sporta sirom sveta, ali ne sada kada su uslovi vanredni. Npr. odbojkaski turniri se cesto odrzavaju u Japanu jer su se dokazali kao provereni domacin u zadnjih 10-15 god.

Ko to tamo peva

pre 3 godine

Норвежани не паничите, сувоћа ваздуха је скоро 100%, на тим условима слабо опстају бактерије и вируси.

(Рајко Четник, 14. januar 2021 09:56)

Evo ja kupio preciscivac i ovlazivac vazduha i u uputstvu lepo pise da virusi lakse prezivaljavaju na nizoj vlaznosti vazduha a da im manje prija vlaznost preko 50 posto. E sad ti kako hoces.

alcale

pre 3 godine

Ovo sa nosenjem maske je kolektivno svetsko ludilo, nismo ni svesni koliko smo indoktrinirani . Na samoj maski se taloze patogene bakterije, i te iste ne skidanjem maske udises nazad, plus ugljen dioksid ...
(Kraken89, 14. januar 2021 10:07)

Hirurzi decenijama nose te maske po nekoliko sati za vreme operacija, DA NE BI preneli bakterije i viruse pacijentima.

A ugljen dioksid je gas koji je deo vazduha.
(sad, 14. januar 2021 10:22)

Jeste samo sto je oni stavlaju u veoma cistom (skoro sterionom okruzenju a nose je jer rade nad otvorenom ranom! Masaka ne zaustavlja virus! Pogledaj brojeve u zemljama koje su primenile nasjtroze mere posdlenja 3-4 meseca... NI u jednoj nije doslo do smanjenja broja inficiranih.

RASPAD SISTEMA

pre 3 godine

Норвежани не паничите, сувоћа ваздуха је скоро 100%, на тим условима слабо опстају бактерије и вируси. Веровали или не у операционим салама само главни оператер има стерилне рукавице, сви остали су голоруки.
Истина није у реду да домаћин није обезбедио обећане услове али тамо све у суштини не функционише.
На пример имају семафоре који су у функцији али их нико не поштује. Прво пролазе јача возила која упозоравају сиреном остале да они имају предност.
Други свет.
(Рајко Четник, 14. januar 2021 09:56)

Nije tamo oduvek bilo suvo. Pre nekoliko hiljada miliona godina tamo je bilo močvara i velikih reka i vegetacije. Proveri prvo, nemoj da pričaš napamet! I kakve veze ima uopšte to vreme kad su živeli dinosaurusi i faraoni sa rukometom i Norveškom?

nemanja

pre 3 godine

Hajde da spustimo buku koju je nadao ovaj prepotentni Evropljanin i da se suocimo sa podacima, pa da vidimo kako stoji Norveska, a kako Egipat po pitanju korona virusa:

Broj stanovnika: 5,3 miliona Norveska, 98,4 miliona Egipat (18,6 puta vise)
Egipat
Gustina stanovnika (bitan podatak za mogucnost zaraze): 14 stanovnika/km2 Norveska (druga najredje nastanjena zemlja Evrope), 75 stanovnika/km2 Egipat (5,4 puta vise)
Ukupan broj obolelih/jucerasnji broj obolelih: 57300 (+667) Norveska, 153000 (+996) Egipat (2,7 puta ukupno/1,5 puta juce)
Ukupan broj preminulih/jucerasnji broj preminulih: 509(+27) Norveska, 8362 (+58) Egipat (16,4 ukupno/2,14 puta juce)

I ko stoji bolje?

pfcpanta

pre 3 godine

specnaz
ti ako si doktor što se ne vakcinišeš. Pa se osiguraj od nas ležernih. Nego i vi znate o čemu se radi pa se pravite. A zakletvu što ste dali?

466453

pre 3 godine

Zao mi ga iskreno, ali ako cemo realno,sam je sebi kriv. U svakom slucaju, daleko bilo da bilo kome zelim ovako nesto, ali izgleda da mnogim treba da se tako nesto desi da bi shvatili ozbiljnost situacije. Eto toliko od mene.
(rikoset, 14. januar 2021 13:28)

Pametan se uci na tudim greskama a .....

nemanja

pre 3 godine

Sidraš, ti si se baš nešto iznervirao...i u svemu tome nisi ni primetio da sam ja izneo zvanične podatke i činjenice SZO, a da ti zapravo pričaš teorije zavere i vrtiš spinove. I gde nađe Srbiju i nas u priči o Egiptu i Norveškoj? U svakom slučaju sa mnom nemaš nikakav problem - idi u Norvešku, mrzi Srbiju,a ja ću uvek radije u Egipat, volim Srbiju....i tebi i meni dobro.

Јабучило

pre 3 godine

Ovde se ljudi bez problema šetaju okolo bez maske, čak i jedemo sa njima u istoj prostoriji. 

Замисли, дрзнуо се Египћанин да једе где и Шваба!

Kraken89

pre 3 godine

Ovo sa nosenjem maske je kolektivno svetsko ludilo, nismo ni svesni koliko smo indoktrinirani . Na samoj maski se taloze patogene bakterije, i te iste ne skidanjem maske udises nazad, plus ugljen dioksid ...

Englez

pre 3 godine

Mislim da ljudi u Srbiji ne znaju koliko smo mi na zapadu ozbiljno shvatili koronu. Do vas dospeju samo vesti kada neko prekrši pravila, zakon u slučaju Velike Britanije, što uopšte nije prava slika na terenu. Gledam vesti iz Beograda i sa skijališta, pa niko ne drži distancu. Ovde je svaki televizijski program uveo barijere od pleksiglasa, gosti sede na razdaljini, i slično. Norvežani imaju pravo da skrenu pažnju zapadnoj javnosti kakva je situacija u Egiptu, da neko drugi slabijeg imuniteta ne bi napravio njihovu grešku. A nisu oni to rekli da bi uvredili organizatore, nego da bi popravili situaciju. Kritika može biti i dobronamerna, ne samo zlobna.

Slobodan

pre 3 godine

Mislim da ljudi u Srbiji ne znaju koliko smo mi na zapadu ozbiljno shvatili koronu. Do vas dospeju samo vesti kada neko prekrši pravila, zakon u slučaju Velike Britanije, što uopšte nije prava slika na terenu. Gledam vesti iz Beograda i sa skijališta, pa niko ne drži distancu. Ovde je svaki televizijski program uveo barijere od pleksiglasa, gosti sede na razdaljini, i slično. Norvežani imaju pravo da skrenu pažnju zapadnoj javnosti kakva je situacija u Egiptu, da neko drugi slabijeg imuniteta ne bi napravio njihovu grešku. A nisu oni to rekli da bi uvredili organizatore, nego da bi popravili situaciju. Kritika može biti i dobronamerna, ne samo zlobna.
(Englez, 14. januar 2021 10:07)
A mozda se ispostavi da ste "vi" na zapadu ozbiljno ispali glupi. Zapdna civilizacija je izgubila potrebu za samosvescu uljuljkana u materijalno. Vidim mere daju rezultate? Dok ne prodje kroz narod stvar se nece smiriti, a ovaj virus je politicka stvar da iscrpi slabe ekonomije. Zato ne beri brige vec nastavi sa drzanjem diatance.

RASPAD SISTEMA

pre 3 godine

Норвежани не паничите, сувоћа ваздуха је скоро 100%, на тим условима слабо опстају бактерије и вируси. Веровали или не у операционим салама само главни оператер има стерилне рукавице, сви остали су голоруки.
Истина није у реду да домаћин није обезбедио обећане услове али тамо све у суштини не функционише.
На пример имају семафоре који су у функцији али их нико не поштује. Прво пролазе јача возила која упозоравају сиреном остале да они имају предност.
Други свет.
(Рајко Четник, 14. januar 2021 09:56)

Nije tamo oduvek bilo suvo. Pre nekoliko hiljada miliona godina tamo je bilo močvara i velikih reka i vegetacije. Proveri prvo, nemoj da pričaš napamet! I kakve veze ima uopšte to vreme kad su živeli dinosaurusi i faraoni sa rukometom i Norveškom?

Goran

pre 3 godine

Ko god je ikada bio u Egiptu zna kakva je to drzava i kako su organizovani. A ovom sportisti sta da kazem ( ionako me ne razume ), da, smeta ti sto pojedini ne nose maske a ne smeta ti sto sedis pored svojih drugova iz teprezentacije, okupwni u svom znoju, pa se i zagrlite kada neko da gol...ma ajde!!! Idi kuci ali biciklom, samostalno, jer Bozr moj, bices u avionu gde je mozda casa iz koje pijes vodu zarazena!!!

ury

pre 3 godine

Ovo sa nosenjem maske je kolektivno svetsko ludilo, nismo ni svesni koliko smo indoktrinirani . Na samoj maski se taloze patogene bakterije, i te iste ne skidanjem maske udises nazad, plus ugljen dioksid ...
(Kraken89, 14. januar 2021 10:07)

pa promeni masku , kosta 4din komad. I napisao si pogrešno ime, piše se Kreten89 a ne Kraken89

123

pre 3 godine

Svaka cast Egipcanima.
Ovome ne smeta sto je na terenu najmanje 40 ljudi i sto se guraju, grle, udaraju, unose u lice jedan drugom... a smeta mu sto u Egiptu ljudi setaju bez maski.
Pa, dokle bre vise da nas izludjujete!?

Ivan ZG

pre 3 godine

Sa jedne strane shvaćam njegovu ljutnju ako ništa nije kako je bilo dogovoreno. Ni ja ne volim kada mi netko jedno govori, a napravi nešto sasvim suprotno.
Sa druge strane ovo mi se čini kao teška paranoja. Šansa da nekome nešto bude od Corone je 0,0001%. To su sve natjecatelji u punoj snazi i teško da bi itko imao i simptome, a ne da bi mu nešto bilo.
A opet svakih par dana se testiraju i oni koji su pozitivni više ne mogu igrati. Ako ih se 5-6 zarazi sigurno više nisu kandidati za najviši plasman na natjecanju.

Pedja

pre 3 godine

Zapad je kolektivno zombiran. Tek njih kljukaju vestima o distanci, uvode suluda pravila itd. I da vidimo rezultate, svaki dan sve vise zarazenih kod njih. Zasto? Pa, zato sto to nema nikakve veze sa merama koje se donose. Ja znam vise njih koji su imali koronu, i upravo su se zarazili ono koji su se najvise plasili i postovali sve mere kriznog staba. A znam i neke da su im pisali da imaju koronu, bez ikakvog testa i provere. Neki od njih su radili posle test na antitela i naravno ih nisu imali, jer nisu ni imali koronu.

Рајко Четник

pre 3 godine

Норвежани не паничите, сувоћа ваздуха је скоро 100%, на тим условима слабо опстају бактерије и вируси. Веровали или не у операционим салама само главни оператер има стерилне рукавице, сви остали су голоруки.
Истина није у реду да домаћин није обезбедио обећане услове али тамо све у суштини не функционише.
На пример имају семафоре који су у функцији али их нико не поштује. Прво пролазе јача возила која упозоравају сиреном остале да они имају предност.
Други свет.

hypatija

pre 3 godine

Pošto mi je u prošloj godini umrlo više od deset prijatelja i poznanika od korone (i nemoj da mi neko kaže da su umrli od bolesti koje su već imali, jer su sa tim bolestima živeli dok nisu dobili koronu), zaista mislim da je totalni idiotizam ne prihvatiti COVID kao realno zlo prisutno među ljudima i da je jedini način da se makar malo zaštite od njega upravo primena mera koje savetuje struka . Od COVID-a se umire sporo i u velikim mukama . Teži oblici COVID-a se veoma teško preleže i zahtevaju dugotrajni oporavak. Svi koji ne prihvataju to kao ozbiljnu i neospornu činjenicu , mogli bi da izvrše kolektivno samoubistvo (može i pojedinačno) i time ostatak isprepadanih građana Sveta ubede da su oni (heroji, koji smatraju da je prezir lek) bili u pravu.

sad

pre 3 godine

Ovo sa nosenjem maske je kolektivno svetsko ludilo, nismo ni svesni koliko smo indoktrinirani . Na samoj maski se taloze patogene bakterije, i te iste ne skidanjem maske udises nazad, plus ugljen dioksid ...
(Kraken89, 14. januar 2021 10:07)

Hirurzi decenijama nose te maske po nekoliko sati za vreme operacija, DA NE BI preneli bakterije i viruse pacijentima.

A ugljen dioksid je gas koji je deo vazduha.

ja

pre 3 godine

@Mislim da ljudi u Srbiji ne znaju koliko smo mi na zapadu ozbiljno shvatili koronu. Do vas dospeju samo vesti kada neko prekrši pravila, zakon u slučaju Velike Britanije, što uopšte nije prava slika na terenu. Gledam vesti iz Beograda i sa skijališta, pa niko ne drži distancu. Ovde je svaki televizijski program uveo barijere od pleksiglasa, gosti sede na razdaljini, i slično. Norvežani imaju pravo da skrenu pažnju zapadnoj javnosti kakva je situacija u Egiptu, da neko drugi slabijeg imuniteta ne bi napravio njihovu grešku. A nisu oni to rekli da bi uvredili organizatore, nego da bi popravili situaciju. Kritika može biti i dobronamerna, ne samo zlobna. 
(Englez, 14. januar 2021 10:07) 


Potpisujem svaku tvoju, al ti zemljace dobio hrpu minusa od naših prepametnih iz matice. Pozdrav iz Bavarske gde se deca radjaju sa skijama,ali skijalista zatvorena.
(specnaz, 14. januar 2021 10:55)

Odgovor za obojicu.

Pozdrav iz isto tako "zapada", ali bi radije naš "jug".
Nisam stručnjak niti želim da budem, isto tako nisam teoretičar zavjera niti želim da budem. Ali znam da su moji u Banja Luci slavili i Nikoljdan i Božić kao ljudi. Dok sam ja zatvoren na zapadu.
I zamisli čuda, bolnice nisu pretrpane, kafane rade, ljudi ne umiru na ulici ko domine (vidjeli smo šta je bilo u Italiji na proljeće lani). Ukratko, živi se "skoro" pa normalno, a ono što najviše bode u oči je to da su ljudi živi, nisu umrli, nisu bolesni, i ne pužu po ulici od bolesti o.O Kakooooo??!!
Ponavljam nisam ne doktor a ni teoretičar zavjera, samo iznosim kako stvari stoje.
Ko je upravu će vrijeme da pokaže (a možda je već pokazalo)

specnaz

pre 3 godine

Mislim da ljudi u Srbiji ne znaju koliko smo mi na zapadu ozbiljno shvatili koronu. Do vas dospeju samo vesti kada neko prekrši pravila, zakon u slučaju Velike Britanije, što uopšte nije prava slika na terenu. Gledam vesti iz Beograda i sa skijališta, pa niko ne drži distancu. Ovde je svaki televizijski program uveo barijere od pleksiglasa, gosti sede na razdaljini, i slično. Norvežani imaju pravo da skrenu pažnju zapadnoj javnosti kakva je situacija u Egiptu, da neko drugi slabijeg imuniteta ne bi napravio njihovu grešku. A nisu oni to rekli da bi uvredili organizatore, nego da bi popravili situaciju. Kritika može biti i dobronamerna, ne samo zlobna.
(Englez, 14. januar 2021 10:07)


Potpisujem svaku tvoju, al ti zemljace dobio hrpu minusa od naših prepametnih iz matice. Pozdrav iz Bavarske gde se deca radjaju sa skijama,ali skijalista zatvorena.

hgfr

pre 3 godine

Mislim da ljudi u Srbiji ne znaju koliko smo mi na zapadu ozbiljno shvatili koronu. Do vas dospeju samo vesti kada neko prekrši pravila, zakon u slučaju Velike Britanije, što uopšte nije prava slika na terenu. Gledam vesti iz Beograda i sa skijališta, pa niko ne drži distancu. Ovde je svaki televizijski program uveo barijere od pleksiglasa, gosti sede na razdaljini, i slično. Norvežani imaju pravo da skrenu pažnju zapadnoj javnosti kakva je situacija u Egiptu, da neko drugi slabijeg imuniteta ne bi napravio njihovu grešku. A nisu oni to rekli da bi uvredili organizatore, nego da bi popravili situaciju. Kritika može biti i dobronamerna, ne samo zlobna.
(Englez, 14. januar 2021 10:07)

I opet na Zapadu mnogo vise pozitivnih i umrlih (u odnosu na broj stanovnika) nego bilo gde na svetu?
Kako to?
Moguce je da se kod nas skrivaju tacni podaci, ali ko kaze da to isto ne rade i na tzv. Zapadu?

pfcpanta

pre 3 godine

specnaz
ti ako si doktor što se ne vakcinišeš. Pa se osiguraj od nas ležernih. Nego i vi znate o čemu se radi pa se pravite. A zakletvu što ste dali?

nemanja

pre 3 godine

Hajde da spustimo buku koju je nadao ovaj prepotentni Evropljanin i da se suocimo sa podacima, pa da vidimo kako stoji Norveska, a kako Egipat po pitanju korona virusa:

Broj stanovnika: 5,3 miliona Norveska, 98,4 miliona Egipat (18,6 puta vise)
Egipat
Gustina stanovnika (bitan podatak za mogucnost zaraze): 14 stanovnika/km2 Norveska (druga najredje nastanjena zemlja Evrope), 75 stanovnika/km2 Egipat (5,4 puta vise)
Ukupan broj obolelih/jucerasnji broj obolelih: 57300 (+667) Norveska, 153000 (+996) Egipat (2,7 puta ukupno/1,5 puta juce)
Ukupan broj preminulih/jucerasnji broj preminulih: 509(+27) Norveska, 8362 (+58) Egipat (16,4 ukupno/2,14 puta juce)

I ko stoji bolje?

alcale

pre 3 godine

Ovo sa nosenjem maske je kolektivno svetsko ludilo, nismo ni svesni koliko smo indoktrinirani . Na samoj maski se taloze patogene bakterije, i te iste ne skidanjem maske udises nazad, plus ugljen dioksid ...
(Kraken89, 14. januar 2021 10:07)

Hirurzi decenijama nose te maske po nekoliko sati za vreme operacija, DA NE BI preneli bakterije i viruse pacijentima.

A ugljen dioksid je gas koji je deo vazduha.
(sad, 14. januar 2021 10:22)

Jeste samo sto je oni stavlaju u veoma cistom (skoro sterionom okruzenju a nose je jer rade nad otvorenom ranom! Masaka ne zaustavlja virus! Pogledaj brojeve u zemljama koje su primenile nasjtroze mere posdlenja 3-4 meseca... NI u jednoj nije doslo do smanjenja broja inficiranih.

Reziel

pre 3 godine

Ti "mehurovi" u sportu su TOTALNA besmislica. Naročito u ekipnom. Kad se pojavi 25 ljudi na terenu bez maski, u kontaktnom sportu, šta mu vredi što su se šetali sa maskama i jeli sa maskama.

Sch..

pre 3 godine

Dodji druze u Srbiju, divlji zapad bi zaplakao kad vidi nas mentalitet
:)
(Basa Mrkalj, 14. januar 2021 10:04)

A što lažeš i koga , sebe ?

rikoset

pre 3 godine

Ovim se pre svega obracam teoreticarima...Imam kolegu (34 god) koji je bio prilicno naporan u citavoj toj prici.Gotovo svakodnevno je smarao sa razno raznim teorijama zavera. Od toga kako virus ne postoji,pa do toga kako su ga pustili ameri,pa kinezi, na kraju ne zna ni sam sta je sve pricao. Ismejavao je sve one koji su pokupili virus,nazivajuci ih pogrdnim imenima jer su zbog malo jace prehlade zavrsili u bolnici. Elem, hoce ce se tako i moj dragi kolega fasuje Covid.Bio je na nekoj zurci i nekoliko ih se razbolelo te se i on morao testiran. Nije imao nikakve simptome, nista ali je bio pozitivan. Smejao se dok je bio u izolaciji i pricao kako je to namestaljka,opet kojekakve zavere.Medjutim,nakon samo 2 dana skucala ga prvo temp, izgubio je culo ukusa, dobio bolove u ledjima, izgubio snagu, poceo suvo kasljati i nakon samo 4 dana je hospitalizovan. Nije mu bilo dobro. Zavrsio je sa upalom pluca i na kiseoniku. 12 dana je bio u bolnici i jos 2 sedmice se oporavljao kuci. Kad se vratio na posao, povukao se i distancirao od svih. Slabo prica, ali je jasno da se uplasio za goli zivot. Vidim koliko mu je neprijatno jer je svestan koliko je gluposti lupetao. Ulje na vatru dolevaju odredjene kolege, ali ja ga branim iako sam mozda i najvise s njim ratovao. Zao mi ga iskreno, ali ako cemo realno,sam je sebi kriv. U svakom slucaju, daleko bilo da bilo kome zelim ovako nesto, ali izgleda da mnogim treba da se tako nesto desi da bi shvatili ozbiljnost situacije. Eto toliko od mene.

Aleksandar iz Osla

pre 3 godine

A mozda se ispostavi da ste "vi" na zapadu ozbiljno ispali glupi. Zapdna civilizacija je izgubila potrebu za samosvescu uljuljkana u materijalno.
(Slobodan, 14. januar 2021 10:23)
O ovom "uljuljkivanju u materijalno", bar za Skandinaviju, mogu da kažem da nikako nije tačno. Ovde ima sijaset socijalnih problema, ali materijalizam nije jedan od njih. Moj sin ide u 6. razred i gledajući njegove drugare nikako ne mogu da pogodim čija majka radi u prodavnici, a čiji otac je direktor firme. Današnje društvo u Srbiji je daleko više materijalističko nego ovo ovde, gde ljude mnogo manje zanima da pokazuju šta imaju drugima.

Što se maski tiče i generalnog poštovanja pravila, to se ovde shvata drugačije - nepoštovanje dogovorenih pravila (generalno) se tumači kao nepoštovanje drugih i cele zajednice.

Mene i posle 20 godina ovde i dalje hvataju razni "srbizmi".
Ušao sam u supermarket gde ima stotinak ljudi i shvatim da jedini ja nemam masku. Sramota me, izađem, kupim masku u drugoj radnji, pa se vratim.

Moj bliski norveški prijatelj ima vikendicu u Švedskoj svega par kilometara od granice i žali se da je zabranjeno da ide tamo, ljuti se na vladu, objašnjava kako je to pravilo bespotrebno. Pitam ga "Pa jel ima neka kontrola, ko će da zna da si išao?", na šta me on pogleda zgranuto i odgovara "Pa ja ću znati" i dodaje uz smešak "Bez ljutnje, ali zato je Srbija - Srbija, a Norveška - Norveška.".

On pomera brda i vozi leteći auto

pre 3 godine

Komentari pokazuju koliko smo mi zaostalo društvo koje više voli da kontrira i da se inati nego leba da jede.
Zato i jesmo tu gde smo.

specnaz

pre 3 godine

Odgovor za obojicu.

Pozdrav iz isto tako "zapada", ali bi radije naš "jug".
Nisam stručnjak niti želim da budem, isto tako nisam teoretičar zavjera niti želim da budem. Ali znam da su moji u Banja Luci slavili i Nikoljdan i Božić kao ljudi. Dok sam ja zatvoren na zapadu.
I zamisli čuda, bolnice nisu pretrpane, kafane rade, ljudi ne umiru na ulici ko domine (vidjeli smo šta je bilo u Italiji na proljeće lani). Ukratko, živi se "skoro" pa normalno, a ono što najviše bode u oči je to da su ljudi živi, nisu umrli, nisu bolesni, i ne pužu po ulici od bolesti o.O Kakooooo??!!
Ponavljam nisam ne doktor a ni teoretičar zavjera, samo iznosim kako stvari stoje.
Ko je upravu će vrijeme da pokaže (a možda je već pokazalo)
(ja, 14. januar 2021 11:21)


Ja sam doktor,zbog toga i kritikujem takvo "normalno" življenje. Jedan od poslednjih koji je platio visok ceh takvog života je moj kolega,37godina(U Srbiji preko 70 lekara ukupno).A vi koji nemate dodirne tačke sa covid i infektivnim odelenjima, vi živite opušteno, drugi će podneti po svojim leđima.

Pekinska_patka

pre 3 godine

(hgfr, 14. januar 2021

Veca gustoca naseljenosti, sto rezultira vecom frekvencijom ljudi. Isto tako, manja je nezaposlenost generalno, sto isto tako znaci da je vise ljudi u kontaktu. Ja zivim u Becu i iako npr gastronomija cini jedan bitan faktor u kulturi zivljenja svakog austrijanca, ali je i bitan ekonomski tockic, ne rade restorani jos od novembra i verovatno nece mozda cak i do aprila. Kod nas to nije slucaj. Isto tako, skijalista su otvorili ali nema spavanja na planini. Svi hoteli zatvoreni. Mozes samo otici na dan. A skijanje im je razonoda br 1. Alpska su zemlja i to je normalno. Sta je poenta price? Dakle iako im ispastaju dve veoma bitne grane, ne popustaju. Austrijancu uskratiti 10 dana skijanja (najmanje) i hedonizam u gastronomiji je kao nama otprilike uskratiti slavu da slavimo. To im je svetinja, nacin zivota, deo kulture, ali prihvataju mere. Zaostajemo mi druze za tim "tkz zapadom" mnogo, na zalost. Imaju ispravniji sistem vrednovanja, voze auto i oblace se u skladu sa svojim mogucnostima. Nisu optereceni s tim. Ali zato skoro svako ima napucan bajs, skijasku i planinarsku opremu.Putuju dosta, sirokih shvatanja sa prilicno visokim pragom tolerancije kod vecine. Nisu optereceni istorijom, pilitikom i religijom, "svetim trojstvom" koji nas ubija mentalno. Ne zabadaju nos u tudje dvoriste. Medijska sloboda mnogo veca,kao i prava radnika.Unistili su nas nacionalisti, nismo svesni koliko! Isprali su nam mozak i zadojili mrznjom, stereotipima i predrasudama.

sidras

pre 3 godine

(nemanja, 14. januar 2021 12:37)

Ne radi se uopste o tome ko bolje stoji, "kome je veci" i sl nasim genijalnim poredjenjima, vec o tome da nisu obezbedjeni uslovi koji su im obecani. Ti ljudi su prefesionalni sportisti, i zele zastiti sebe pre svega jer su svesni da postoji opasnost za razliku od nasih "pametnjakovica" koji i dalje trube da je sve to jedna sarena laza, hvatajuci se svakakvih teorija zavera. I ne zali se samo on, nego svi na prvenstvu. Samo sto je ovo jedna od retkih vesti koja je prenesena. Otidji samo na hrvatske portale pa ces videti da se i njihov tabor zali na uslove. A gde su ostali ? Jesu i hrvati onda "prepotentni" evropljani? Ja razumem da smo mi frustrirani na nasem brdovitom balkanu, besparica, nezaposlenost, lobotomija mozda kroz medije i svasta nesto, ali prestanite sa samosazaljenjem, sa upiranjem prstom u druge,sa gledanjem samo jedne strane .
Dokle vise sa tim teorijama zavera gde pokusavamo na taj nacin ispasti pametni, jer eto, boze moj ja znam nesto sto ti ne znas, procitao ili video na internetu. Dokle vise da se sluzimo tom "pronicljivoscu" ? Jel to jedini nacin da ispadnemo "pametni" ? Uzmite knjigu, koristite internet za prave stvari, naucite neke nove jezike, skilove, toliko je mogucnosti. Ali ne, moramo mi da pametujemo, da pljujemo i gde treba i ne treba. Zavidim iskreno svima ovim koji su otisli preko, jer je ocigledno koliko je to zdravije drustvo.
Prva prilika i palim i ja. Pe naka ostanu samo ovakvi biseri .

Ma vazi

pre 3 godine

I ko stoji bolje?
(nemanja, 14. januar 2021 12:37)
Sirotinju u Egiptu niko ne testira u Norveskoj se testiraju svi i traze zarazeni. Kod nas se testiraju samo sa upalom pluca, ko plati i ko ide u bolnicu iz nekog drugog razloga. Mi ne trazimo zarazene da bi ih izolovali a to sigurno ne radi ni Egipat. Takodje ko se broji u umrle od korone a ko ne se razlikuje u raznim zemljama.
Prosto brojke su neuporedive, metodologija nije ista. Zato su nase brojke super jer ne trazimo bolesne, ne testiramo kontakte

masa

pre 3 godine

Pre dva dana je preminuo moj drug. Imao je 40 godina i crni pojas. Aktivni sportista, duvan i rakija nikada. Živeo na selu,nikada bolestan. Virus mu je pojeo pluća. Ne znam koliki je procenat obolelih sa ovakvim ishodom ali za njega je to 100%.

Brutus sine, brutus

pre 3 godine

Ko nije bio u Egiptu, on ne može da shvati koja je to "civilizacija" sad. Kad sam čitao o drevnoj Egipatskoj civilizaciji, prosto ne mogu da poverujem da je reč o njima. To je takav raspad sistema, užas jedan. Ajde Kairo još i nekako, ali sve van njega, strava i užas. Ne možeš ulicu da pređeš, dobacuju ti ženi, devojci, ćerki... Kao da su horde, a ne ljudi. Nije da držim stranu tim zapadnim uštogljenicima, ali je Egipat stvarno posebna kategorija. A toliko potencijala, toliko istorije, toliko hramova i kulturnog nasleđa, žali Bože.

B81

pre 3 godine

Koliko je meni poznato, u celom Egiptu postoje samo 4 semafora, sva 4 su u Kairu i obično su pokvareni, a i kada rade niko ih ne poštuje. U Hurgadi sam bio tri puta, i tamo je prelazak ulice ravan ruskom ruletu, jer niti ima semafora, niti ima pešačkih prelaza, a vozi se sumanuto. Da stvar bude još zanimljivija, u Egiptu retko gde ima skretanje ulevo iz sporednih ulica, jer su na svim glavnim ulicama saobraćajne trake odvojene pešačkim ostrvima, pa ako hoćeš levo, iz sporedne ulice skrećeš desno i i ideš do prve veće raskrsnice gde se pravi polukružno. Ja sam prvi put kad sam bio primetio da autobus stalno pravi polukružno, pa sam pitao vodiča, a on mi je ovo objasnio, i rekao da su suprotne smerove morali da razdvoje fizičkim preprekama, jer niko ne bi poštovao smer kretanja, već bi vozili ko kako i gde hoće. Zemlja čuda.
(Ayatollah, 14. januar 2021 11:09)

Za semafore grešiš, samo u Hurgadi ih ima bezbroj, i vozači ih poštuju, poslednji put smo bili jesenas i zaustavljali smo se na semaforima, kako na ulasku u Hurgadu, tako i u novijem delu Memši. Ima ih mnogo više u celom Egiptu od 4,ne pričaj budalaštine koje ti je neko preneo u busu na izletu sa letovanja.

Hepekiran

pre 3 godine

(ja, 14. januar 2021 11:21)

Grijesis druze. Mnogi nisu slavili kod nas u RS. Moja porodica prva jer smo imali mnogo slucajeva u siroj familiji. Nekoliko teskih slucajeva koji su zavrsili na kiseoniku. Osim moje familije, poznajem vec mnogo ljudi koji su bili ozbiljno bolesni ali i umrli . Kod nas u Doboju je ako se ne varam najmladja zrtva od korone u citavoj Srpskoj, decko je imao samo 27 god. Znam ga licno, kao i njegovu porodicu, brata najbolje. Odnijelo ga druze za 10 dana. Nije se na vrijeme javio doktoru, mislio nije to nista, medjutim vukao je obostranu upalu pluca i bilo je prekasno kad je otisao doktoru. Mlad, zdrav kao dren momak. Iz svih tih razloga mi smo slavili sv. Nikolu samo u najjuzem krugu porodice i znam mnoge koji su isto tako radili. Postuje narod mjere prilicno. Kafane su poluprazne. Ima i onih koji ne postuju naravno, ali oni su manjina. Nije ovo nikakva sala, ja sam se bar uvjerio, na zalost. Sretna nam Pravoslavna Nova godina!

Ayatollah

pre 3 godine

Норвежани не паничите, сувоћа ваздуха је скоро 100%, на тим условима слабо опстају бактерије и вируси. Веровали или не у операционим салама само главни оператер има стерилне рукавице, сви остали су голоруки.
Истина није у реду да домаћин није обезбедио обећане услове али тамо све у суштини не функционише.
На пример имају семафоре који су у функцији али их нико не поштује. Прво пролазе јача возила која упозоравају сиреном остале да они имају предност.
Други свет.
(Рајко Четник, 14. januar 2021 09:56)

Koliko je meni poznato, u celom Egiptu postoje samo 4 semafora, sva 4 su u Kairu i obično su pokvareni, a i kada rade niko ih ne poštuje. U Hurgadi sam bio tri puta, i tamo je prelazak ulice ravan ruskom ruletu, jer niti ima semafora, niti ima pešačkih prelaza, a vozi se sumanuto. Da stvar bude još zanimljivija, u Egiptu retko gde ima skretanje ulevo iz sporednih ulica, jer su na svim glavnim ulicama saobraćajne trake odvojene pešačkim ostrvima, pa ako hoćeš levo, iz sporedne ulice skrećeš desno i i ideš do prve veće raskrsnice gde se pravi polukružno. Ja sam prvi put kad sam bio primetio da autobus stalno pravi polukružno, pa sam pitao vodiča, a on mi je ovo objasnio, i rekao da su suprotne smerove morali da razdvoje fizičkim preprekama, jer niko ne bi poštovao smer kretanja, već bi vozili ko kako i gde hoće. Zemlja čuda.

nemanja

pre 3 godine

Sidraš, ti si se baš nešto iznervirao...i u svemu tome nisi ni primetio da sam ja izneo zvanične podatke i činjenice SZO, a da ti zapravo pričaš teorije zavere i vrtiš spinove. I gde nađe Srbiju i nas u priči o Egiptu i Norveškoj? U svakom slučaju sa mnom nemaš nikakav problem - idi u Norvešku, mrzi Srbiju,a ja ću uvek radije u Egipat, volim Srbiju....i tebi i meni dobro.

Јабучило

pre 3 godine

Kad sam čitao o drevnoj Egipatskoj civilizaciji, prosto ne mogu da poverujem da je reč o njima.

Потомци Старих Египћана су Копти. А Арапи су баштиници другог културног наслеђа.

hm?

pre 3 godine

Nije covek nikada bio u Egiptu, verovatno ni u celoj Africi. Tu je korona najmanji problem. Ima raznih drugih bolestina gorih od korone koje samo cekaju da ih neko pokupi.

Ko to tamo peva

pre 3 godine

Норвежани не паничите, сувоћа ваздуха је скоро 100%, на тим условима слабо опстају бактерије и вируси.

(Рајко Четник, 14. januar 2021 09:56)

Evo ja kupio preciscivac i ovlazivac vazduha i u uputstvu lepo pise da virusi lakse prezivaljavaju na nizoj vlaznosti vazduha a da im manje prija vlaznost preko 50 posto. E sad ti kako hoces.

Aca

pre 3 godine

I ko stoji bolje?
(nemanja, 14. januar 2021 12:37)

Da izuzmemo to da je svaki Norvezanin teoretski milioner (imaju najbogatiji drzavni investicioni fond) i da mozda svoj zivot cene vise nego neki drugi narodi, tesko je verovati podacima vlade jedne drzave kao sto je Egipat koja ni priblizno nije uredjena kao recimo Norveska. Za nasu vlast je vec dokazano da je lazirala podatke

Demar Derozan

pre 3 godine

Ne treba u egzoticnim drzavama organizovati velika takmicenja jer za to nemaju iskustva. Ok je popularizacija sporta sirom sveta, ali ne sada kada su uslovi vanredni. Npr. odbojkaski turniri se cesto odrzavaju u Japanu jer su se dokazali kao provereni domacin u zadnjih 10-15 god.

466453

pre 3 godine

Zao mi ga iskreno, ali ako cemo realno,sam je sebi kriv. U svakom slucaju, daleko bilo da bilo kome zelim ovako nesto, ali izgleda da mnogim treba da se tako nesto desi da bi shvatili ozbiljnost situacije. Eto toliko od mene.
(rikoset, 14. januar 2021 13:28)

Pametan se uci na tudim greskama a .....

ekonomista

pre 3 godine

Mora čovek da je realan kad je Egipat u pitanju. Nisu džabe Englezi sa dve brigade držali onolike ljude pod svojom vlašću, mora čovek da se navikne na činjenicu da dva miliona ljudi živi na groblju, ili da vozači noću ne pale svetla tamo gde ima uličnog osvetljenja........sa druge strane, pecanje u Crvenom moru je strogo zabranjeno, kao i uzimanje bilo koje školjke ili parčeta korala, sa 50 evra u džepu, tamo je Srbin gospodin, a i McDonalds ima potpuno isti ukus kao i bilo gde u svetu

Djordje P

pre 3 godine

Pa vi se spakujte i nazad u Norvesku ako ne odgovara.
(Petar, 14. januar 2021 09:49)

Pa ako je nesto unapred dogovoreno te neispostovano od strane organizatora onda imaju prava da se bune. Ne razunem tvoj komentar. Nije rekao da je Egipat ovakav ili onakav, nego da uslovi nisu oni koji su obacani.

Куп је битан

pre 3 godine

Ко год је провео дуже од пола сата у Египту брзо је схватио зашто су Египћани изгубили све ратове од Израела.

WillyWonka

pre 3 godine

Realno, ko može očekivati da se u ovakvoj zemlji, sa "opuštenim" stanovništvom nešto organizuje na visokom nivou? Nema tu reda ni stege, svako po svom. Greška je ovakvim zemljama uopšte povjeravati organizaciju ovakvih događaja, ali vjerovatno i nije bilo neke konkurencije, s obzirom da nema zarade na stranim navijačima.

@(Pekinska_patka, 14. januar 2021 11:47)

pre 3 godine

Zivim u Nemackoj i potpisujem svaku vasu rec,
osim ovo za slavu - niko iz mog okruzenja nije
slavio slavu kao pre "na veliko", nego u krugu
porodice. Zivim u gradu sa vise od 10000 Srba.