1. Ono što mi nećemo priznati da je Jugoplastika bila veći klub i bolji brend od Zvezde.
    (AYe, 10. januar 2021 21:26)

    Samo čovek kojem nije dobro može Jugoplastiku (POP 84) staviti u istu ravan s C. Zvezdom. Otkad je to uopšte pitanje izbora ili priznanja.
    Jugoplastika je i zvanično, pre skorog vremena, proglašena najboljim timom Evrope u dvadesetom veku. Najdominantniji tim svih vremena. Troje u kući slavnih u Springfieldu.
    Iz bivše SFRJ mogu joj prići samo Cibona i Partizan, Bosna je, ipak, bila samo bljesak.
    Košarkašku ARISTOKRATIJU sa prostora bivše zemlje čine Jugoplastika, Cibona i Partizan, koji je u poslednjem času uskočio u taj vagon.
    Zvezda može ući u taj klub na samo jedan način, DA OSVOJI EL. Nikako ne budžetom i milionima.
    Bili ti klubovi siromašni ili slabi u ovom trenutku, ali kada igraju npr. Split i Partizan to je sudar višestrukog prvaka Evrope i prvaka Evrope.
    Stavite Zvezdu u tu rečenicu?
    (zvonko, 11. januar 2021 16:34)

    # Link komentara

  2. Ako to urade treba uvesti zabranu igračima i trenerima sa ovih prostora da učestvuju u toj ligi.
    (Uros, 11. januar 2021 12:55)

    # Link komentara

  3. Pobednik zatvorene evrolige se nece moci zvati prvakom evrope.
    (John Terry, 11. januar 2021 05:58)

    # Link komentara

  4. Ono što mi nećemo priznati da je Jugoplastika bila veći klub i bolji brend od Zvezde. Ljudi su 3 puta osvojili šampionat Evrope za redom, nikoma pre i posle to nije pošlo za rukom. I nažalost susedi su dozvolili da taj klub propadne, mislim nije ni Zvezda nešto wow u fudbalu, ali ono što je Jugoplastika napravila to je samo još Real uspeo u fudbalu (uz pomoć sudija), a ko se seća utakmica Jugoplastike zna da joj sudije na strani nisu bile blagonaklonjene.

    Danas bi ta liga sa jakom Cibonom, Jugoplastikom, Olimpijom, Krkom, Zvezdom, Partizanom, Hemofarmom (iz najboljih dana), Budućnošću, Borcem, Bosnom... bila bolja od Evrolige...
    (AYe, 10. januar 2021 21:26)

    # Link komentara

  5. hvala Covic dr Nebojsa sto ste nasu Zvezdu doveli tamo gde pripada!
    (cole, 9. januar 2021 13:04)

    ja kao partizanovac nikad ne bih rekao da Zvezda treba da bude u nekoj zalepljenoj koverti u registru privrednih subjekata, ali ako zvezdasi tako misle, onda sta da se radi...
    (Nikad kao Bane . . . .., 10. januar 2021 18:20)

    # Link komentara

  6. Matori moras da naucis geografiju. Vi jeste provincijalski klub ali niste iz predgradja. Pritom, oprastaju vam epska blamiranja sto u EL sto u EK jer ipak ste nesto nekad davno i osvojili.
    (Sabre, 9. januar 2021 13:49) ..некад давно,а ви никад...
    (kosmetski smor, 10. januar 2021 16:59)

    # Link komentara

  7. Tko je ovaj tjedan gledao Borac - Jugoplastika i Jugoplastika - Budućnos je vidio kako bi ABA trebala izgledati.
    Na sreću je Budućnost igrala sa 2 Amera a Jugoplastika sa 2 Srbina (možda i Crnogorca, da nekoga ne uvredim ). U svim HR kllubovima postalo je normalno da igra neki Srbin.
    I to je uredu. Još da Srbija otvori prema drugima a ne samo Amerima i to one koje kupuje na mjesec, dva, zapravo da se liga vrati na tvorničke postavke sa 2 Amera i koliko hoćeš igrača iz ex Jugoslavije i Europe. Veseli, Lavrnj, Goga Bitatdze itd itd. Onda bi imali i igrače i ligu i prolaz prema EU. Šta će im tim odavde sa 7 Amerikanaca pred penziju ? Za Euroligu. Hajde prebacite to na Ameriju, npr hokejaški tim sa sve Rusima. Igraju, najbolji su ali ne mogu činiti celu momčad jer publika se neće tako privući.
    (Goran, 10. januar 2021 09:27)

    # Link komentara

  8. Jedva čekam ovo i da se Srpska košarka vrati pod okrilje FIBA. Žao mi je što Partizan nije ove godine prihvatio da igra to takmičenje. A mutanti poput Albe ili Bajerna, PSŽ i ostalih neka igraju EL. Uništavamo našu košarku da bi AV mezimica igrala BEZUSPJEŠNO EL. Postavili su rukovodstvo i u Partizanu da pravi Afroamerički tim za blagu konkurenciju AV timu i usput ih uvaljivali u dugove. Što prije zatvoriti vrata svima koji stvaraju igrače. Ali onda pamet u glavu. Prodati igrača njima ali masno. Ili neka im igra otpad iz NBA.
    (Nbc, 10. januar 2021 01:55)

    # Link komentara

  9. Bolje bi bilo da klubovi koji nisu iz pomenutih zapadnih zemalja igraju svoju ligu, kako u kosarci tako i u fudbalu. To bi bilo bolje takmicenje, u oba slucaja, zanimljivije. Milioneri neka igraju sami sa sobom. Jos bolje bi bilo uvesti propise da igraci iz tih zemalja ne daju igrace milionerskim klubovima.
    (objektivno, 9. januar 2021 23:28)

    # Link komentara

  10. Nije tacno. To je privatna liga. Nasa isto moze da bude privatna i ugovor sa igracem se pravi da ne moze da igra u konkurentskoj ligi na odredjeni rok. Ja u mojoj firmi, koja je iz Austrije, imam ugovor da ne mogu nigde da radim taj posao dve godine nakon isteka ugovora. Dakle, to je zastita od konkurencije na trzistu i stvar je privatnog sektora. Ovaj sto vozi Yuga i jede podrigusu, to cini bas zato sto se nije ponasao trzisno.
    (Miloje, 9. januar 2021 21:11)

    # Link komentara

  11. @Srpska liga od 14 klubova,malo pomoći NS, KG ,Vršac,Kraljevo....možda ubaciti Igokeu ili Borac...Partizan da izadje iz aba i uleba i da predje u fibu.Svi naši iz abe moraju da igraju kls ako neće nek ostanu tamo
    (JojicKojicDrincicLukac, 9. januar 2021 16:28)
    da igramo domacu ligu sa 12 klubova+2 kluba iz CG+Igokea+Spars Sarajevo, a A2 ligu sa 12 klubova+ KK Bosna, Sloboda Tuzla, Borc Banjaluka, Sutjeska Niksic i dva mesta makedoncima i liga od 18 klubova bi dala kvalitetu. ovi klubovi sto dolaze sa srpske svere tipa sarajeva, tuzle, cg, makedonije i rs i netrebaju da igraju svoja prvenstva jer je pregust kalendar. tako nesto treba uraditi u svim sportovima i stvarati neku konfederaciju koja bi isla ka federaciji velike srbije. volio bi da gledam u fudbalu derbije CZ vs Zeljo i Partizan vs Sarajevo, Buducnost vs Velez il Vardar vs Vojvodina.
    (Beoman, 9. januar 2021 19:30)

    # Link komentara

  12. @gorki

    Eto nisam naveo ispravan podatak i izvinjsvam se zbog toga. Onda ceo moj tekst je jos vise pesimistican, odnosno ako ima jos manje stanovnika, jos je manji interes da zadrze bilo koga iz te sfrj lige u EL.
    (Matija Micic Bucic, 9. januar 2021 17:51)

    # Link komentara

  13. Srpska liga od 14 klubova,malo pomoći NS, KG ,Vršac,Kraljevo....možda ubaciti Igokeu ili Borac...Partizan da izadje iz aba i uleba i da predje u fibu.Svi naši iz abe moraju da igraju kls ako neće nek ostanu tamo
    (JojicKojicDrincicLukac, 9. januar 2021 16:28)

    # Link komentara

  14. treba da ostanemo bez EL, ovo podrucje vise to ne zasluzuje!!! postali smo isti kao rusi, nemci, francuzi, ako nesto i napravimo od igraca, to odmah ide u NBA, godinama legije stranaca igraju u zvezdi i partizanu!misko i covic su UNISTILI SRPSKU KOSARKU prvi jer kroz megu koja ja klasicna FIRMA, potpisuje decu od 11-12 god po srbiji, gura mlade igrace iskljucivo za NBA, drugi jer je unistio desetine klinaca kroz FMP I ZVEZDU, jer u klubu koji igra EL i ima IMPERATIV OSVAJANJA ABA LIGE, NE MOGU DA SE RAZVIJAJU MLADI IGRACI!!!Partizan je tu bio u najboljoj poziciji ali su lose radili jer su se od prve godine lazno borili da vrate primat isavsi sve vreme lopatom na bager, umesto da su tri god razvijali mlade, jer iovako nista nisu DECENIJU osvojili!!!van dva srpska kluba, sve ostalo je malo i nebitno, trzista sa po 1-2 miliona ljudi, samo pariz ima vise stanovnika od slovenije,crne gore, rep.srpske zajedno!!!Kao i uvek sami smo krivi, UVEK SMO BILI I UVEK CEMO BITI SAMI SEBI NAJVECI NEPRIJATELJ A UVEK NAM JE NEKO DRUGI KRIV!!!
    (devil himself, 09. januar 2021 11:

    Što se mladi igrači ne razvijaju kroz KLS? Koji talentovani mladi igrač je iz Tamiša, Zlatibora, OKK Beograda itd došao u neki tim koji igra ABA i napravio karijeru. Eto Borca sa našim igračima i na začelju lige. ABA je iznedrila gomilu vrhunskih igrača iz regiona koji igraju EL i NBA. Demagogija o mladim igračima. Real osim Ljulja nema španca a mogu da stave koga hoće jer imaju A licencu i jaku domaću ligu. Ne može jedna Srbija sa 6,5 miliona stanovnika, siromašna država da uma ligu od 12 ili 14 klubova. Ko da ulaže u timove? Liga bivše države bila najjača u Evropi. Države id 20 miliona stanovnika sa pristojnom industrijom i privredom. ABA je nastavak te lige samo što je svaka država sama za sebe siromašna
    (johny, 9. januar 2021 15:03)

    # Link komentara

  15. Jasno je da Bartomeu ne može da zaboravi period do 2014. godine, do kada je Aba liga, kao i domaće prvenstvo u Srbiji bilo na zlom glasu zbog :gepekovanja, prebijanja sudija, ucenjivanja, otimanja i velikog državnog mešanja u ovaj sport u Srbiji! Bartomeu je samo čekao povoljan trenutak da se osveti ovom podneblju, pre svega Srbiji za taj mračni period. Šta je napravio Boris Tadić!? Biće potrebne decenije da se to ispravi!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Malo vas je grobari!, 9. januar 2021 13:39)
    Mozda...a mozda nije zaboravio da je tvoj klub ispao iz zamrzivaca, izgubio Srbiji 2 predstavnika u EL, pa onda i to jedno, otpis duga od strane drzave(kriminal), tvog gazdu, kradju trofeja, gadjanje urinom, drmanje koseva, ponasenjem u aba ligi, ispadi u finalu sa Bud...
    (dosta vise rsb lazi, 9. januar 2021 14:56)

    # Link komentara

  16. Evo vec 5-6 sezona ista vest i nista se ne menja...
    (petarczv,
    Ne menja se samo zato sto nisu Francuzi bili toliko zainteresovani za kosarku, a Englezi uopste. Nisu se ni Nemci interesovali za kosarku, ali kada su krenuli sa time, evo dokle su stigli za kratko vreme. Imaju Bajern kao projekat, a tu je i Alba. Francuzi su od skoro krenuli sa time, narocito od kada je Parker(ako se ne varam) usao ozbiljno u taj projekat. Cekaju se jos Englezi i eto nama ZATVORENE Evrolige. A nagovorice i njih, nemoj da se sekiras. Vec imaju onu arenu, napravice one projektovane London tauerse i tu se nasa prica zavrsava. Bicemo samo ekipe koje ce igrati neko drugorazredno takmicenje, koje ce sluziti da stvara igrace za njih.
    (Gorki, 9. januar 2021 14:54)

    # Link komentara

  17. dnevna doza zastrasivanja evrolige, po koji put se objavljuje ovakva vest a?
    (djura, 9. januar 2021 14:53)

    # Link komentara

  18. Nije vam mesto u eliti. Jedini klub sa ovih prostora koji je imao uspeha u EL saplice drzavno-tajkunska banda i to vec 8 godina, neskriveno. 
    Uspeh se ne postize saplitanjem drugih.
    (Gazda Dojkan, 09. januar 2021 11:01)

    Ma nemoj a pre 9,10,11....sve je bilo ok e sad je došlo drugo vreme,SDu "PARTIZAN"je sve došlo na naplatu.
    (бане качарево, 9. januar 2021 14:50)

    # Link komentara

  19. Znam sigurno da lend roversi sigurno nece vise igrati evroligu.
    (Mare46, 9. januar 2021 14:43)

    # Link komentara

  20. Francuska i tradicija u klupskoj košarci,sprdačina.
    (Bruks 021, 09. januar 2021 13:54)

    Zasto u cemu je problem ??
    Sta to Srbija ima vise od Francuske ?
    Ne Jugoslavija, Srbija ...

    Na kraju Srbija nema nikakav interes da igra ABA ligu sa Hrvatskom i Slovenijom.
    Zemlje sa kojima imamo razmenu igraca i trenera su Crna Gora, Bosna i Makedonija i jedino logicno je da sa njima pravimo ligu ... nista vise !
    (Slobodan, 9. januar 2021 14:42)

    # Link komentara

  21. ...potencijalne gledaoce - 80 miliona ljudi u Nemackoj su svakako vise primamljivi za privatnu ligu od trzista od 20-25 miliona ljudi, kao sto je bivsa Jugoslavija...
    (Matija Micic Bucic,

    Molim te da mi pojasnis kako si dosao do cifre od 25 miliona ljudi kada si pomenuo exJugoslaviju?! U vremenu pre raspada Jugoslavija je imala 23,5 miliona stanovnika. Tada. Od tada pa do sada se stanovnistvo u svim republikama cak i smanjivalo. Ako tome dodas i da u ABA ligi nema ekipa sa Kosova, onda je tvojih 25miliona zaista preterizam. Cak je diskutabilna i ona tvoja cifra od 20miliona. Mrzi me da racunam, ali mislim da je trziste ABA lige ispod te cifre.
    (Gorki, 9. januar 2021 14:37)

    # Link komentara

  22. Francuska i tradicija u klupskoj košarci,sprdačina.
    (Bruks 021, 09. januar 2021 13:54
    Limoz je bio prvak evrope pre tridesetak godina
    (sone, 9. januar 2021 14:25)

    # Link komentara

  23. Naći će se mesto za FMP. Malo je klubova u evropi koji ce ako dodje do ovoga moći finansijski da mu pariraju! Zivi bili pa videli.
    (sone, 9. januar 2021 14:22)

    # Link komentara

  24. Sad ce neki opet da urade duboko zamrzavanje,UPPR u skladu sa zakonom,promene ime u Pariski Pantersi i presele se na periferiju Pariza.
    Naravno,rentiraju navijace nekog francuskog kluba,lazu i sebe i druge kako su veliki i bitni,sa dugom istorijom i mnostvom velikih titula i brojnim asovima koji su prosli kroz klub i otisli u NBA ali su u srcu zauvek ostali Pantersi!!!
    Takodje,gazda kluba daje kapitensku traku i svu slobodu u igri svom sinu Žan Filipu Čovikronu sto navijaci ne prihvataju ali dzaba,moze gazda sa svojim klubom da radi sta hoce...sve u svemu,scenario isti kao i u Srbiji,sve vec vidjeno!!!
    (Dejan, 9. januar 2021 14:08)

    # Link komentara

  25. naša ABA liga bi trebala biti jača.Znači da svaka zemlja balkana ima svoju ligu,pa onda da šampioni učestvuju u ABA ligu,koja će imati jakog sponzora i ekstra premiju za šampiona.Da se jednostavno napravi konkurencija Evroligi i Evrokupu.Zasto mora da se zavisi od njih?
    (Marko, 9. januar 2021 14:02)

    # Link komentara

  26. Za one kojima nije jasnozasto Francuska, Engleska itd. Gleda se trziste, a to podrazumeva potencijalne gledaoce - 80 miliona ljudi u Nemackoj su svakako vise primamljivi za privatnu ligu od trzista od 20-25 miliona ljudi, kao sto je bivsa Jugoslavija. Druga stvar je ekonomska situacija. I u Francuskoj, i u Nemackoj i u Engleskoj je situacija mnogo bolja, ekonomski gledano, nego u Srbiji ili neko je pomenuo Italiju.
    Ako pogledamo sada drugi aspekt, a to je struktura timova, svodi se na isto. Bolje je onda, gledano sa stanovista profita naravno, da americki igraci, kojih da se ne lazemo ima i previse u Evropi, igraju negde gde ce karte moci da se naplate znatno vise, nego u bivsoj sfrj na primer. Zemlje iz zapadne Evrope daju vise na znacaju i kod tv prava, naravno, sto znaci i opet veci profit.
    Jedna stvar, koja ima jako veze sa ovim pominjanjem da je Amerikanaca, koji ne donose neki kvalitet iskreno, previse je i cinjenica da je jedna Nigerija imala vise kosarkasa na draftu ove godine u odnosu na celu Evropu. U Nigeriju, i uopste Afriku se mnogo ulaze od strane skauta i trenera iz USA, Evropa im nije interesantna vise. I oni traze kvalitet, zato ce uzeti najbolje sto im trziste van USA nudi, a to vise nije Evropa.
    (Matija Micic Bucic, 9. januar 2021 14:01)

    # Link komentara

  27. Francuska i tradicija u klupskoj košarci,sprdačina.
    (Bruks 021, 9. januar 2021 13:54)

    # Link komentara

  28. Evo vec 5-6 sezona ista vest i nista se ne menja...
    (petarczv, 9. januar 2021 13:52)

    # Link komentara

  29. Ajde ti meni reci što se praviš tako pametan šta je to bilo lošije u komunizmu od ove tkz.demokratije tj.kapitalizma,bilo je loše to što su se i siromašni mogli baviti sportom,jer je to možda bilo loše što su se tada stvarali,Đorđević,Danilović,Dalipagić,Kićanović,Kukoč,Petrović a ti koji su ih stvarali su neki Žeravica,Ivković,Aleksandar Petrović,Obradović i da ih ne nabrajam dalje ima ih još puno.A danas za vreme ovoga Bartomeua i ovoga Prokletoga kapitalizma koji uništava zdrav sistem u kojima su stasavali ovi velikani od trenera do košarkaša,nemamo ni jednoga vrhunskoga stručnjaka koji bi mogao da proizvede vrhunske košarkaše pa su nam velike zvezde neki Davidovac,Lazić,Jagodić Kuriđža itd.Ja bi ovoga Bartomeua naterao da svakoga dana gleda Kup Šampiona od prije 20,30,40 godina i da posle toga gleda ovu njegovu nakaradnu tvorevinu zvanu Evro liga pa bi ga onda pitao koja je košarka bolja.Ako je bolje da gledamo ove naturalizovane Amerikance i prosečne Evropljane onda klizimo ka sunovratu evropske košarke.Ovoga što pre treba najurili iz košarke jer će totalno uništiti evropsku košarku.
    (Ljubo, 9. januar 2021 13:51)

    # Link komentara

  30. Ono što pišem već godinu dana. Učešća prigradskog kluba i Budućnosti poslednjih četiri sezona u EL će dovesti do toga da ABA izgubi ugled. Dobiće Francuska još jedno mesto i Englezi jer ih godinama forsiraju u ovom sportu. Bilo je i nekih NBA mečeva u Londonu. Zenit je pokazao šta se može sa novcem. I nije me briga sto smo izgubili EL nego što više nemamo reprezentaciju u vaterpolu a uskoro ni u košarci
    (TIGER, 9. januar 2021 13:05)

    Matori moras da naucis geografiju. Vi jeste provincijalski klub ali niste iz predgradja. Pritom, oprastaju vam epska blamiranja sto u EL sto u EK jer ipak ste nesto nekad davno i osvojili.
    (Sabre, 9. januar 2021 13:49)

    # Link komentara

  31. Jasno je da Bartomeu ne može da zaboravi period do 2014. godine, do kada je Aba liga, kao i domaće prvenstvo u Srbiji bilo na zlom glasu zbog :gepekovanja, prebijanja sudija, ucenjivanja, otimanja i velikog državnog mešanja u ovaj sport u Srbiji! Bartomeu je samo čekao povoljan trenutak da se osveti ovom podneblju, pre svega Srbiji za taj mračni period. Šta je napravio Boris Tadić!? Biće potrebne decenije da se to ispravi!
    (Malo vas je grobari!, 9. januar 2021 13:39)

    # Link komentara

  32. Мени је фасцинантно како ова данашња генерација клинаца која се противи домаћој лиги спорт схвата као неку менаџер игрицу. Спомињу неке милионе, трилионе, као да новац ствара играче, а не систем и тренинзи. Када се каже да овакав систем уништава нашу кошарку они, пазите тог апсурда, као аргумент у његову и корист АБА лиге (која може да се игра уз националну, као што раде Хрвати, Словенци, сви осим нас) кажу "погедајте нашу кошарку, она је уништена" и омаловажавају клубове КЛС који су системски сведени на полуаматерски ниво. Нико не очекује од Динамика, Златибора и осталих да освајају титуле, већ да у њима стасавају играчи од којих ће најбољи прелазити у Звезду, Партизан, Мегу, ФМП. То не могу да раде без да су чланови навишег домаћег такмичења и то није питање новца, већ самог система и статуса. Нама клинци иду у лиге кошаркашки неписмених земаља и пропадају, а овако би остали и играли српску лигу. АБА 2 је тек најбесмисленије такмичење икада замишњено, са циљем да се онима који су је призивали замажу очи, а реално се само полуаматерима наметнули додатни трошкови да играју са другим полуаматерима, а корист од тога нема нико. Драго ми је да је недавно и скаут Голден Стејта потврдио све ово што је свима који се у спорт бар мало разумеју јасно и што се понавља већ скоро 2 деценије. Још једно треба имати у виду. Све што није твоје него је заједничко није сигурно. Сутра могу и Хрвати и Словенци, а већ имају своје лиге које су им приоритет, да изађу из АБА и шта онда?
    (my way, 9. januar 2021 13:31)

    # Link komentara

  33. @(Mile rikverc, 9. januar 2021 12:45)

    Dobro razmisljanje. Obzirom da su pobrojani treneri uglavnom Srbi, i da su timovi iz Srbije najcesce osvajali ovo takmicenje, ovako nesto treba primeniti na srpsku ligu, tu uloziti i tu se angazovati sto je moguce vise.
    Ne verujem da bi Srbija dobila puno ulazuci u "tudje".
    (Matija Micic Bucic, 9. januar 2021 13:29)

    # Link komentara

  34. Euroliga uopšte nije naš problem. Naš problem je teški kriminal i sistemska korupcija ili ti veleizdaja države koja se uvukla u sport. Ne postoji klub u kom odboru ne sedi lokalni smrad što diluje heroin na ulici. A u većim klubovima tipa Zvezda, Partizan, Vojvodina sede ljudi koji su naručivali ubistva ili ih čak i izvršavali. Likovi iz upravnih odbora pored što peru pare iz privrednog kriminala što su ukrali od nas poreskih obveznika takođe se bave trgovinom ljudima, oružja i narkotika. Reketiraju igrače, prete im pištoljima, roditeljima male dece uzimaju pare da bi deca igrala i tako se razvija naš sport, baš perspektivno. To je naš problem, a rešava se tako što više ne navijaš ni za koga i bojkotuješ sve njih.

    Naš prvoligaški sport je skupina ljudskog otpada.
    (Ojko, 9. januar 2021 13:20)

    # Link komentara

  35. Nece Bartomeu izbaciti ABA ligu iz EL sve dok je Partizan jednom ne bude igrao. Znaci sigurni smo narednih 15 godina.
    (POPE, 9. januar 2021 13:14)

    # Link komentara

  36. @PFC
    Liga koju Partizan nije igrao a kako stvari stoje nikada ni nece.
    (POPE, 9. januar 2021 13:07)

    # Link komentara

  37. Ono što pišem već godinu dana. Učešća prigradskog kluba i Budućnosti poslednjih četiri sezona u EL će dovesti do toga da ABA izgubi ugled. Dobiće Francuska još jedno mesto i Englezi jer ih godinama forsiraju u ovom sportu. Bilo je i nekih NBA mečeva u Londonu. Zenit je pokazao šta se može sa novcem. I nije me briga sto smo izgubili EL nego što više nemamo reprezentaciju u vaterpolu a uskoro ni u košarci
    (TIGER, 9. januar 2021 13:05)

    # Link komentara

  38. bas me zanima hoce li se navijaci instalacije (definitivno izraz koji vise odgovara nego samozvana "institucija"), oglasiti kada djordi bude objavio da je Evroliga odlucila, kao najboljem timu u regionu, da Crvena zvezda dobije A licencu! a ta licenca je dogovorena (kupljena) prosle godine. verujem da ce im onda, naprasno, FIBA liga sampiona postati "znacajnije i jace" takmicenje od Evrolige. hvala Covic dr Nebojsa sto ste nasu Zvezdu doveli tamo gde pripada!
    (cole, 9. januar 2021 13:04)

    # Link komentara

  39. Stara škola - Poređenje Zvezde i Đokovića je neumesno, u najmanju ruku. Tim koji će na kraju EL biti 16. ili 17. i koji je jednom uspeo da dođe do F8 u košarkaškom svetu je nebitan. Čak ni velikan Partizan sa osvojenom EL, četiri F4, tri evropska Radivoja Koraća (što je bilo takmičenje daleko jače od današnjeg Evro kupa)... nije za poređenje sa Novakom.
    (KBSZ, 9. januar 2021 13:03)

    # Link komentara

  40. @Miloje
    Šta čovek napisa,nije problem...nego koliko pluseva dobio. Uložiti u košarku 60 miliona godišnje. Nemamo bolnice,škole,vrtiće, a da pucamo pare na košarku. Onda na fudbak 200, vaterpolo 100...imamo sport,ali ne mora da jedemo. Kakva nam je zemlja,takav nam je i sport. Ovo što rade Euroligq ili UEFA je odvratno,ali je realnost,tu nema mesta za siromašne. Tek kada(ako ikada)ojačamo ekonomski...Mada vidiš Švedska,Norveška,Švajcarska...imaju mnogo para,ali njihovi poreski obveznici hoće da se ulože te pare u njihov standard,a ne u terače lopte
    (Gatsby, 9. januar 2021 12:58)

    # Link komentara

  41. Steve, poješće te mržnje od glave do pete.
    (miško, 9. januar 2021 12:56)

    # Link komentara

  42. Odlicno, vreme je i da se Jadranska liga ugasi. Dosta smo mi Hrvatima i Slovencima jacali ligu
    (Ziveo Partizan i majka Srbija!, 9. januar 2021 12:54)

    # Link komentara

  43. Sta vam je ljudi, zar ste ocekivali drugaciji ishod i da se neki klub iz ABE nadje i dalje u EL? Dok su igrali Partizan, Cibona i ostali giganti davali su licence na deset godina, kako su ovi mali kepeci mutantski koji su osnovni 2012 usli u EL, video Bartomeu da su obicna kanta za napucavanje i da su marketinski najsmesniji klub u istoriji. Asvel i Alba su za njih Seltiksi.
    (Sreta_šteta!, 9. januar 2021 12:53)

    # Link komentara

  44. Fmp je unistio kosarku na ovim prostorima.
    Kako nas dobro predstavljaju.
    Bravo!!!
    (moralni gmizavac, 09. januar 2021 12:29)
    boli me uvo za blizance,ali da jeste jeste,čega god su se dohvatili uništili su... Bilo kosarka,vaterpolo,fudbal ma sve... Postali smo sprdnja u svakom sportu.
    (mi smo, 9. januar 2021 12:51)

    # Link komentara

  45. Crvena Zvezda Pariz
    (Borba, 9. januar 2021 12:51)

    # Link komentara

  46. Tako bi i trebalo pa nek se bore kroz Evrokup pa ko zasluži.
    (Usbb, 9. januar 2021 12:49)

    # Link komentara

  47. Dakle, Partizan stvarno nikad nece igrati Evroligu.
    (Glatki, 9. januar 2021 11:14)

    Sve je to u redu, mi smo je osvojili i ni ne moramo ali necete ni vi, a najveci uspeh ce vam ostati 9.mesto i prekid sezone zbog korone
    (Realno, 9. januar 2021 12:48)

    # Link komentara

  48. Covek koji unistava evropsku kosarku sa sve osmehom...Jedini nacin da opstane kosarka na ovim prostorima je da se napravi piramida kao u sfrj... Dakle misljenja sam da jadranska nije losa sama po sebi. Ona je samo lose oraganizivani i vodjena. Ona nije postala deo sistema kosarke na prostoru sfrj vec funkcionise kao ad hoc takmicenje...I samim tim nije deo resenja nego problema...Sta je resenje? Pa baza klinci i vrhunski razvoj sa akcentom na razvoju vestina po metodologiji Yu skole uz primenu savremenih tendencija, stalno obrazovanje trenerskog kadra i njihova zastita propisima koji se moraju doneti. Republicke lige bez stranaca (ovde drzave moraju da daju doprinos sa udelom u finansiranju), sa prolazom u 2. jadransku koja bi opet bila iskljucivo sa igracima ex yu bez stranaca plus kvote za igrace iz svog pogona. Na vrhu piramide 1. jadranska sa smanjenjem stranaca postepeno u narednom periodu do max 2 van ex yu. Sve ovo mora da iznese strucni savet najumnijih kosarkaskih ljudi i da preciznu mapu puta (Duda, Zeljko, Tanjevic, Vujosevic,Pešić...) kojem ce se dati odresene ruke za strucni deo. Takodje, mora postojati smisao ulaganja od najnizeg do naviseg ranga. Sistem prolaznosti od republicke lige gde bi prvaci istih imali mogucnost da se domognu 2. pa i 1.jadranske. Cilj mora da bude priblizavanje maksimalnim potecijalima naseg kosarkaskog talenta i smisla za ovaj sport. Jadranska liga kao deo tako uredjenog sistema dala bi ogroman zamajac svim republikama na nivou reprezentacija a i klubovi bi ojacali svoje pozicije i zdrav rivalitet na nivou lige. Tako uredjena liga bi dala plodove veoma brzo bila izuzetni interesanta sponzorima a onda se mi ne bi nudili ovom spanskom prevarantu, on bi jurio nas...Naravno za ovo su potrebni civilizovani ljudi a ne oni koji sede po nasim klubovima...
    (Mile rikverc, 9. januar 2021 12:45)

    # Link komentara

  49. I pošto već znam da će se javiti dotični sa malograđanskim replikama i navijačkim prepucavanjima, govorim ovo iz ugla osobe koja ne iznosi ovo iz navijačkog ugla, već iz ugla bivšeg košarkaša i zaljubljenika u taj sport u kome sam već preko 30 godina.
    (društvance iz predgrađa, 9. januar 2021 12:26)

    Zanimljivo da se ti zalis na prepucavanja..
    (Mijalko, 9. januar 2021 12:43)

    # Link komentara

  50. Истог момента када изгуби се место у Евролиги расформирати АБА лигу јер губи смисао. Она не ствара нове регионалне таленте већ удомљава другоразредне Амере.
    (Рајко Четник, 9. januar 2021 12:11)

    Eno ti brate KLS, pun nasih talenata, gledaj i uzivaj..
    (Bruce, 9. januar 2021 12:41)

    # Link komentara

  51. Fantazija je ovo što neki priželjkuju gašenje ABA lige, spominju ulaganje nekakvih silnih miliona (koji valjda rastu na drveću) u lokalnu seosku ligu gde "jaki domaći timovi" igraju u fiskulturnim salama.
    (Nenad, 9. januar 2021 12:29)

    Uz fantaziju o timovima punim "nase dece" a kad ih pitas da nabroje tu "nasu decu" ne znaju nijednog. Evo Borac i FMP puni nase dece, pa se bore za opstanak u regionalnoj ligi. A kad bi CZV ili PAR ostali bez evrope, bilo bi drvlje i kamenje..
    (Olaf, 9. januar 2021 12:39)

    # Link komentara

  52. Fmp je unistio kosarku na ovim prostorima.
    Kako nas dobro predstavljaju.
    Bravo!!!
    (moralni gmizavac, 9. januar 2021 12:29)

    # Link komentara

  53. Fantazija je ovo što neki priželjkuju gašenje ABA lige, spominju ulaganje nekakvih silnih miliona (koji valjda rastu na drveću) u lokalnu seosku ligu gde "jaki domaći timovi" igraju u fiskulturnim salama.
    (Nenad, 9. januar 2021 12:29)

    # Link komentara

  54. Realno ja razmisljam drugacije od vecine, licno pre bih gledao Zvezdu sa Lojdom, Valdenom, Nokom u Evroligi i ABA nego Simanica, Radonova, Uskokovica u nekoj fiba LS i domacem prvenstvu....
    (E, 9. januar 2021 11:48)

    I ja isto. Zelim svoj klub u najjacem takmicenju i mislim da ima sasvim dovoljno nasih igraca u Zvezdi.

    Takodje mislim da je forsiranje price o "nasoj deci" obican spin, i da ta "nasa deca" postoje uglavnom u masti tih ljudi koji tu pricu potenciraju. Nasih narocito talentovanih klinaca ima veoma malo i veliki broj njih zastupa poznata agencija, sto nije zanemarljiv faktor.
    (Fef, 9. januar 2021 12:27)

    # Link komentara

  55. Napravio čovek totalnu sprdaju od Evrolige, obesmislio je načisto. Izgleda se neće skloniti dok je ne bude ugasio totalno. Kvalitet je drastično opao, igraju trećerazredni amerikanci, a sve što je od Evropljana vredelo je u NBA.
    Interesovanje za Evroligu je na nikada manjem nivou, prezasićenost konstantnim utakmicama svakog drugog dana...
    I pošto već znam da će se javiti dotični sa malograđanskim replikama i navijačkim prepucavanjima, govorim ovo iz ugla osobe koja ne iznosi ovo iz navijačkog ugla, već iz ugla bivšeg košarkaša i zaljubljenika u taj sport u kome sam već preko 30 godina.

    Ovaj čovek uništava Evroligu.
    (društvance iz predgrađa, 9. januar 2021 12:26)

    # Link komentara

  56. Ovi sto psuju ABU i oce da je gase su vjerovatno fanovi projekata politickih, bolje da se ne oglasavaju.

    Aba je idealno zamisljena samo sto joj wannabe projekti ne dozvoljavaju.

    ABA 2 je prava prica i uzivaju ljudi u kosarci prepunoj domacih igraca koje gore spominjete.
    (ultramne, 9. januar 2021 12:24)

    # Link komentara

  57. Kosarka, tradicija i Pariz u jednoj recenici. Svasta...
    (Zera, 09. januar 2021 10:14)

    Da... Baš tako... Isto kao košarka, institucija i Partizan...
    (Som Tojer, 09. januar 2021 11:37)

    Komentar u skladu da "imenom".
    (Petar, 9. januar 2021 12:20)

    # Link komentara

  58. Da se ne lažemo. Liga u kojoj igra Zvezda nikako ne može biti Euroliga.
    (PFC, 9. januar 2021 12:19)

    # Link komentara

  59. Истог момента када изгуби се место у Евролиги расформирати АБА лигу јер губи смисао. Она не ствара нове регионалне таленте већ удомљава другоразредне Амере.
    (Рајко Четник, 9. januar 2021 12:11)

    # Link komentara

  60. Истог момента када изгуби се место у Евролиги расформирати АБА лигу јер губи смисао. Она не ствара нове регионалне таленте већ удомљава другоразредне Амере.
    (Рајко Четник, 9. januar 2021 12:11)

    # Link komentara

  61. Kosarka, tradicija i Pariz u jednoj recenici. Svasta...
    (Zera, 09. januar 2021 10:14)

    Da... Baš tako... Isto kao košarka, institucija i Partizan...
    (Som Tojer, 09. januar 2021 11:37)

    Au, druze ala si bacio uplakane u rebus. Ne mogu da oni skapiraju sta si hteo da kazes, pa ne znaju da li da ti daju plus ili minus.
    Njima moras to da pojednostavis, ovo je suvise komplikovano za uplakane
    (grobarče bez grama mozga, 9. januar 2021 12:10)

    # Link komentara

  62. Covke legenda, uzima A lincecu! partizan nikad vise nec igrati Evro ligu! Zasluzeno!
    (Kontras, 9. januar 2021 12:06)

    # Link komentara

  63. Treba drzava da vidi pa da prijavi jedan Fmp u Pariz pa onda da drzava da pare o otkupi mesto od njega, kao srpto su platili vec Ciboni i Igokei, pa da se Evroligaski basket opet pika u Fmp Areni
    (Bankomat, 9. januar 2021 12:04)

    # Link komentara

  64. Ne laprdajte. Ni navijači Z ili P se ne identifikuju sa ovakvim ekipama i ne mogu da ih gledaju. A tek prosečan konzument u Evropi ili svetu, koji sutra treba da kupi dres ili plati prenos. A tek Budućnost, pre par godina? Bartomeu radi naporan posao, sa ekipom analitičara i marketing departmentom. Ekipe koje nemaju svoje "fransizno lice" i neće ga nikada imati, ovako kako rade? Ne trebaju nikome, čak ni vlasnicima. Ovakve ekipe može samo državni budžet da izdržava.
    (Grdoje, 9. januar 2021 12:01)

    # Link komentara

  65. Andrea Djani@
    ABA liga je privatno takmicenje kao I EL,srpski savez kakav god da je I ko ga god vodi,nema nikakvu vlast nad klubovima a ko je za to kriv za tako nesto?Verovatno ljudi koji su probali da naprave kvalitetno takmicenje I tako zadrze kvalitet na ovim prostorima a I da zarade ako mogu,da li su pogresili ili nisu,vidimo danas,kvalitet nula,sto ne znaci da ne bi bili jos gori da se igra samo KLS.Kosarka je neisplativ sport,ostace da ga igraju samo ekipe koje imaju I fudbalski klub I klubovi iza kojih stoje neki bogati ljudi,plasim se da ce u Srbiji kosarka da dozivi sudbinu rukometa.
    (kralj, 9. januar 2021 12:00)

    # Link komentara

  66. Ja samo ne znam kako je moguće da se ovim zapadnim ološima dozvoljava ovakva diskriminacija ostalih zemalja koje nisu u njihovom bloku.Ko su oni da nešto zatvaraju i da zabranjuju jednima a favorizuju druge da se na sportskome polju bore za sportske uspehe.To sve ukazuje koliko su oni profašistički orijentisani i da bi se trebali doživotno izbaciti iz sporta.Gde su sada oni koji se zalažu za ljudsku jednakost i protiv diskriminacije.
    (Ljubo, 09. januar 2021 11:10)

    To Ljubo ! Udri po parolama, barigade, proleterijatu.
    Komunizam i samoupravljanje su prosli, pa ti ostaje samo ko Kalimero da pricas o nepravdi.
    Tako su i ovi nasi od 90-ih pa na ovamo pricali da je nepracda, pa sad posle 30 god Ceska, Madjarska, Rumunija za koje smo bili "drugi svet" , sada su za nas nedostizni.
    Lepo ti je Jabucilo napisao. Nije EL socijalna ustanova.
    (grobarče bez grama mozga, 9. januar 2021 11:57)

    # Link komentara

  67. Sta je sporno? ABA ce se igrati za Evrokup, pa odatle, ako se stigne do finala u EL.
    (Samo kazem, 09. januar 2021 09:40)

    Спорно је што у најбољем случају исти тим може тек сваке друге године да игра Евролигу. Ђорди полако ствара евро-НБА, што ће рећи циркус.
    (Јабучило, 9. januar 2021 11:56)

    # Link komentara

  68. Ima jedna narodna izreka "ko zna zašto je to dobro". Nek nas izbaci, ne našom krivicom. Time će lišiti najačeg košarkaškog takmičenja jedno 50 klubova širom Evrope koji bi mogli da se nose sa najjačima. Ja recimo neću gledati to takmičenje već ono gdje se takmiče Partizan,Zvezda,Budućnost itd.. ukratko ako Bertomeu to uradi sahranio je Evroligu, i ako!
    (Uvijek kontra, 09. januar 2021 10:07)

    Е баш ће се потрести због нашег тржишта...
    (Јабучило, 9. januar 2021 11:51)

    # Link komentara

  69. Vi koji zagovarate ukidanje ABA i okretanje domaćim ligama prvo pogledajte nekoliko utakmica KLS...a pogledajte usput i utakmice juniorske ili kadetske lige, ima snimaka utakmica na YT kanalima. Ako mislite da od tih igrača može da se pravi nešto ozbiljno onda ok. Mada mislim da postoji jasan razlog zašto je 40-godišnji Raško MVP lige, toliko je jaka. Ako se ukine ABA Partizan, Cz, Mega i FMP će biti na nivou Pazara, Zlatibora, Metalca a ne obrnuto.
    (nikola, 9. januar 2021 11:50)

    # Link komentara

  70. Realno ja razmisljam drugacije od vecine, licno pre bih gledao Zvezdu sa Lojdom, Valdenom, Nokom u Evroligi i ABA nego Simanica, Radonova, Uskokovica u nekoj fiba LS i domacem prvenstvu....
    (E, 9. januar 2021 11:48)

    # Link komentara

  71. Partizan nikada vise nece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 9. januar 2021 09:29)

    Partizan, Buducnost, CedOli i Mornar imaju vece sanse da igraju EL dogodine kao eventualni finalisti EC jer je to jedino sigurno u ovoj izjavi. A tvoj mutant kao fenjeras tesko. Nece vas spasiti nova kataklizma ponovo... Nego neka vas dr brze bolje prebaci u EC dok jos nije kasno, mozda Mornar zeli da se fuzionise?
    I sta bi sa vasom sigurnom A licencom?
    (Steve, 9. januar 2021 11:47)

    # Link komentara

  72. EL ima samo jednu prednost nad NBA u ovom trenutku a to je takmicarski duh i rivalitet timova. Ako se to oduzme, onda je skroz bezvezno takmičenje. Koga zanima mec Valensija-Efes? Pri tome, svi EL timovi kubure sa finansijama, posluju u debelom minusu.
    Što se nas tiče, ABA liga je dala više NBA igrača nego cela EL u proteklih 10-15g. To će se tek isplatiti na FIBA takmičenjima.
    Ono što je još zanimljivije, bolje su prošli igrači sa manje iskustva u EL ili bez, nego oni sa više.
    (drvobradi, 9. januar 2021 11:45)

    # Link komentara

  73. I treba da ostanemo bez EL, ovo podrucje vise to ne zasluzuje!!! postali smo isti kao rusi, nemci, francuzi, ako nesto i napravimo od igraca, to odmah ide u NBA, godinama legije stranaca igraju u zvezdi i partizanu!misko i covic su UNISTILI SRPSKU KOSARKU prvi jer kroz megu koja ja klasicna FIRMA, potpisuje decu od 11-12 god po srbiji, gura mlade igrace iskljucivo za NBA, drugi jer je unistio desetine klinaca kroz FMP I ZVEZDU, jer u klubu koji igra EL i ima IMPERATIV OSVAJANJA ABA LIGE, NE MOGU DA SE RAZVIJAJU MLADI IGRACI!!!Partizan je tu bio u najboljoj poziciji ali su lose radili jer su se od prve godine lazno borili da vrate primat isavsi sve vreme lopatom na bager, umesto da su tri god razvijali mlade, jer iovako nista nisu DECENIJU osvojili!!!van dva srpska kluba, sve ostalo je malo i nebitno, trzista sa po 1-2 miliona ljudi, samo pariz ima vise stanovnika od slovenije,crne gore, rep.srpske zajedno!!!Kao i uvek sami smo krivi, UVEK SMO BILI I UVEK CEMO BITI SAMI SEBI NAJVECI NEPRIJATELJ A UVEK NAM JE NEKO DRUGI KRIV!!!
    (devil himself, 9. januar 2021 11:42)

    # Link komentara

  74. Kosarka, tradicija i Pariz u jednoj recenici. Svasta...
    (Zera, 09. januar 2021 10:14)

    Da... Baš tako... Isto kao košarka, institucija i Partizan...
    (Som Tojer, 9. januar 2021 11:37)

    # Link komentara

  75. Taman sam pantere počeo da zovem euroleaguesi, kad sad ovo!?
    (Kraj "sage" iz predgrađa, 09. januar 2021 10:49)

    Kako sebe zovete ? Cipiripaši ?! Tuga...
    (grobarče bez grama mozga, 9. januar 2021 11:31)

    # Link komentara

  76. Ako vec pravite ABA ligu i hocete da lici na onu staru ligu, onda je naprvite da BUDE ona stara liga! Nema staranaca (ni jednog, cim se sa prvim pocne odmah ih ima 50), samo igraci iz stare Juge, pa nek igra ko u kom klubu hoce. Klubove sa gomilom staranca vise niko ozbiljan ni ne prati.

    Nasim parama razvijati nase igrace. Pa ako ne mozemo da uzimamo evro ligu, daj da se tucemo nasim oruzijem - demiliracemo ih sve na reprezentativnim takimcenjima.
    (Nemanja, 9. januar 2021 11:27)

    # Link komentara

  77. Jedna Italija ima jednog predstavnik a Nemci dva.Znaci jedna Italija nije prioritet,a Francuska jeste?
    (PAOK, 9. januar 2021 11:26)

    # Link komentara

  78. Gledano na duze staze, ovo bi moglo da bude cak i dobro za nasu kosarku. Sve to naravno u slucaju da u Zvezdu i Partizan, koji poslednjih godina preteruju sa strancima, dodju pravi sportski radnici koji bi ponovo stvorili zdrave osnove i vratili trend srvaranja domacih igraca. Istina je da bi nekoliko sezona bili u cabru, ali sam sigurn da bi posle toga imali ekipe spremne da uzmu EK i da igraju EL na visokom nivou. To naravno podrazumeva da bi mladi igraci morali da potpisuju ugovore sa klubovima a ne sa razno raznim mesetarima. Onda bi menadzeri morali da dolaze sa ponudama u klubove, a ne da klubovi budu prakticno vlasnistvo menadzera. Svestan sam da bi to bilo moguce samo ako se u drzavi promene mnoge stvari, ali ne vidim drugi put za spas srpske kosarke. Mali Smailagic je zivi dokaz da ako klinci imaju zdravu pamet i normalan razvoj, mogu da postanu ozbiljni igraci bez Miska i slicnih. Svi gledamo koliko je Misko igraca "stvorio", ali se retko ko pita koiko ih je ostalo u blatu a mogli su da postanu dobri kosarkasi. Ako ne budemo radili smisljeno i strpljivo, plasim se da nam kosarka ne potone zauvek.
    (Grobar-España, 9. januar 2021 11:25)

    # Link komentara

  79. Vrti para gde burgija neće. Evropa i to bogati se zatvaraji. Od UEFA i evo sada i ove privatne lige. Hoće svoj NBA. Bora Stanković je kao čelnik FIBA sa Davidom Šternom NBA napravio dogovor. Onda došla nesposobna garnitura u FIBA koja kao krovna organizacija nije uspela da napravi finansije i dobismo ULEB EL. Njima su potrebna velika tržišta, gde karta neće koštati 10 evra. Žalgiris ima A licencu jer je tu zalego vlasnik Sabonis kao i Asvel gde je vlasnik Toni Parker. Da smo ostali Jugoslavija druga priča bi bila sa 20 miliona stanovnika
    (Zvezda, 9. januar 2021 11:21)

    # Link komentara

  80. Bartomeu zlo Evropske kosarke. Ugasice je a sebi napuniti dzepove. Zivot i sport nije samo privilegija bogatih. Kuda plovi ovaj zemaljski brod.
    (Istina, 9. januar 2021 11:19)

    # Link komentara

  81. Ja samo ne znam kako je moguće da se ovim zapadnim ološima dozvoljava ovakva diskriminacija ostalih zemalja koje nisu u njihovom bloku.Ko su oni da nešto zatvaraju i da zabranjuju jednima a favorizuju druge da se na sportskome polju bore za sportske uspehe.To sve ukazuje koliko su oni profašistički orijentisani i da bi se trebali doživotno izbaciti iz sporta.Gde su sada oni koji se zalažu za ljudsku jednakost i protiv diskriminacije.
    (Ljubo, 09. januar 2021 11:10)

    Евролига није социјална установа, већ интересно удружење и имају право да приме кога желе. А Фиба нема ни снаге ни ауторитета да понуди другу могућност. Али се све што кажеш у реч може применити на Уефу.
    (Јабучило, 9. januar 2021 11:18)

    # Link komentara

  82. Hvala ugasenoj Zvezdi, ugasenom Hemofarmu, i FMP-u (danss czTelekom), najvise hvala Covicu i Vesicu!
    (abcd, 9. januar 2021 11:16)

    # Link komentara

  83. Zato Zvezda više nikad neće igrati Evroligu.
    (Aleksej, 09. januar 2021 10:30)

    Vi ipak imate neki veci problem, drugari. I to prevazilazi sportski okvir. Ne znam cime vas kljukaju Senatori, ali da je dobro, nije.
    (Toto-ko-tunjo, 9. januar 2021 11:15)

    # Link komentara

  84. Dakle, Partizan stvarno nikad nece igrati Evroligu.
    (Glatki, 9. januar 2021 11:14)

    # Link komentara

  85. evroliga je i onako dosadna

    ako par ekipa istupe nece biti lose takmicenje fiba ls
    (kalcokera i trokorak bili, 9. januar 2021 11:14)

    # Link komentara

  86. Posto je ovde vecito prepucavanje Zvezda - Partizan ja cu odmah da se izjasnim da sam zvezdas ali normalan i realan koji pre svega voli sport pa tek onda klub i to neko navijastvo ili kako da ga nazovem. E sad ovako,realno nijednom klubu sa bivse juge vise nije mesto u Evroligi bez obzira na tradiciju,istoriju,nekadasnje rezultate itd. A zasto? Pa evo vrlo prosto cu sad da objasnim...prvo i osnovno sve se svodi na novac i nijedan klub iz bivse juge nije sposoban da obezbedi budzet sa kojim bi bio konkurentan za najvece domete tj titulu. Kad na to dodamo da je Evroliga kao takmicenje totalno neprofitabilno uz tolika ulaganja jer zarada je i vise nego smesna,ostaje samo neki prestiz izmedju najbogatijih klubova u Evropi gde kao sto smo konstatovali ne pripada nijedan klub bivse juge. Druga stvar koja nam preostaje je razvoj mladih i domacih igraca kroz trenutno najjace takmicenje u Evropi sto opet niko od klubova ne radi. Zarad nekih nerealnih ambicija i rezultata se i to malo para trosi na strane igrace koji jednostavno nemaju taj kvalitet da donesu zacrtane rezultate a ujedno i guse mladje domace igrace koji ne mogu da dodju do izrazaja iz raznoraznih razloga. Ako bi neko slucajno ipak krenuo tim putem razvoja domacih igraca sluzio bi kao kanta za napucavanje najvecih i kao takvi bi se vrlo brzo izgubilo interesovanje sto navijaca i najbitnije Bartolomeua i svakako bi se izgubilo mesto jer ako vec nema para,ako se izgube i navijaci i padne gledanost onda vise ne postoji nijedan razlog za njihovo ucesce jer istorija i tradicija je skroz nebitna u danasnje kapitalisticko vreme. Nasim klubovima ostaje Evrokup kao drugo najjace takmicenje koje je i realan domet jer ekipe su slabije sa manjim budzetima i visok rezultat je takodje realan sa timom koji ne mora da bude previse skup za nase standarde. Svakako ostaje mogucnost plasiranja u Evroligu kroz Evrokup ako se bas poklopi i napravi dobra ekipica u kojoj mora da preovladavaju domaci igraci i najvise 3 stranca koji stvarno prave razliku. Nadam se da ce te objaviti komentar jer mislim da je red da neko napise nesto normalno a ne samo da se navijacki prepucavamo.
    (Dacha, 9. januar 2021 11:13)

    # Link komentara

  87. Senatori zanemocali, pa se raduju da komsiji crkne krava.
    (Toto-ko-tunjo, 9. januar 2021 11:11)

    # Link komentara

  88. Ja samo ne znam kako je moguće da se ovim zapadnim ološima dozvoljava ovakva diskriminacija ostalih zemalja koje nisu u njihovom bloku.Ko su oni da nešto zatvaraju i da zabranjuju jednima a favorizuju druge da se na sportskome polju bore za sportske uspehe.To sve ukazuje koliko su oni profašistički orijentisani i da bi se trebali doživotno izbaciti iz sporta.Gde su sada oni koji se zalažu za ljudsku jednakost i protiv diskriminacije.
    (Ljubo, 9. januar 2021 11:10)

    # Link komentara

  89. Kaže preCednik Ostoja pre neki dan, dobijali smo od FIBA 2.4 miliona evra za 4 godine, ali smo procenili da je Partizanu mesto u EL. Kraj vica.

    Elem, prošlog leta, 6 kvalitetnih timova je napustilo EK i otišlo u Fiba LŠ. Pozvani su i Partizan, Budućnost i Cedeolimpija. Nisu pristali. Treba da pristanu, pre nego što nam ovaj Katalonaca zatvori vrata EL. Mislim, trebalo je da pristanemo juče. FIBA LŠ sa Abaligašima postaje respektabilno takmičenje, a EK (minus Virtus, koji takođe dobija EL licencu) zaista cipiripi kup. Pa, nek' razigravaju sa Promiteasom i Metropolitanom.
    (:), 9. januar 2021 11:09)

    # Link komentara

  90. Tradicionalne košarkaške sredine i klubovi, Minhen, Pariz, Zenit ST.P., Himki, Železnik. Velik kapital, slabi temelji, uspesi povremeni i malo iznad proseka, znanje kupuju, sami ne stvaraju jer nemaju vremena ni odgovornosti prema onima pre njih, nemaju početnu tačku, ljude i uspehe koji su gradili jezgro zvano Ime kluba. Zato mogu da ga šaltaju, menjaju, osnivaju nove a gase stare. Klizni, zamenjivi. Jedni unutra drugi napolje, šaltaju polovne Amerikance među sobom, eventualno neko s vremena na vreme ulovi nekog koledž prospekta ili talog sa trećeg filtera letnje lige NBA. Zato su top17, zato su mali, jer niko ne može da im zabrani kako će da se zovu i koliko stranaca mogu da išaltaju za mesec dana u rosteru. I niko ne treba u Srbiji da ima problem sa tim, OSIM ako od takvog jednog kluba i nomeklature koja stoji iza njega zavisi budućnost i sam razvoj sporta koji je nas Srbe obeležio, i čiju istoriju smo mi Srbi obeležili.
    (Vladimir, 9. januar 2021 11:08)

    # Link komentara

  91. Pa realno u Evropi vise ne postoji nijedan klub , tako da i bilo koje takmicenje nema nekog velikog smesla , pa ni Evroliga . Kada se pogleda kakav je tim imala svojevremeno Taukeramika , Sijena , C S K A , Makabi itd. , a kakvo je stanje danas , to nije ista dimenzija . Kompletnu evropsku kosarku je unistila do temelja NBA liga , jer je covek kao sto je Bartolomeu na celu lige koju nije u finansijskom i organizacionom smislu pomerio ni makac od pocetka . Zato i igraci koji nemaju nikakvu sansu za uspeh u NBA na prvi poziv lete preko Atlantika (poput Gudurica) i napustaju Evropu , jer ce tamo za par sezona sedenja na klupi kao najslabije placeni igraci zaraditi vise nego za deset godina igranja u Evroligi . Pri takvom stanju stvari pricati o nekoj novoj Evroligi je smesno . To takmicenje vise niko i ne gleda . Ali ko je jedini gori id Evrolige i Bartolomeua ? Pa naravno nas savez i nas predsednik saveza Danilovic . Umesto da se istog sekunda istupi iz Aba lige koja nema nikakvu perspektivu i istupi iz Evrolige i vrate nasi timovi pod Fibu i njena takmicenja mi nesto glumimo i trazimo neko mesto u propaloj Evroligi gde ce nas tim da bude poligon za desetine i desetine amerikanaca, a jedan Simanic i Radanov da gledaju u parket na klupi . I to je buducnost nase kosarke . Ako je to tako uspeli smo nemoguce , da unistimo nesto najlepse sto smo kao zemlja imali . Dusko Radovic je predlagao da se promeni spomenik na Kalemegdanu i da se umesto maca stavi kosarkaska lopta . Toliko .
    (Andrea Djani, 9. januar 2021 11:08)

    # Link komentara

  92. Jeste Evroliga po imenima timova bolja ali ljudi Evrokup mi je 10 puta zanimljiviji za gledanje, tu vidim mnoge mlade nade košarke željne dokazivanja a El je postala predstava kao i NBA.. Tako da EK može da unapred klub.. Jeste lepše igrati protiv Fenera ali je daleko zanimljivije gledati meč protiv Unikahe. Nisam pristalica nijednog kluba ali Partizan ima više razigranijih domaćih igrača nego bilo koji klub u ABA. E sad to što ne daju maksimum to je druga priča. Primer Jaramaz, dečko kida kako igra ali ne pokazuje sve što zna. Da igra npr u Feneru bila bi druga priča, jer oni znaju na čemu su. Voleo bih da ABA ima dve A licence kao nekad i da imamo uspešne klubove, ko god to bio. Isto bi se mogla proširiti EL pa budu kao istok i zapad. Tako bi naši bili na istoku sa grčkim i turskim klubovima što je zaista dobro.
    (student, 09. januar 2021 10:18)

    Mega, FMP, Borac skoro sve domaći igrači i te kako razigrani! Partizan je legija stranaca kao i Zvezda!
    (cukce, 9. januar 2021 11:07)

    # Link komentara

  93. pa sta i ako ne igraju evroligu?jel se to maze na leba? Sta obican napaceni narod imaod toga?
    (Gera, 9. januar 2021 11:03)

    # Link komentara

  94. Jos malo pa ce biti 10 sezona kako predstavnik abe nije izborio top 8, ni izbliza. Sta drugo ocekivati
    (Tor, 09. januar 2021 10:20)

    2016. godine Zvezda je igrala top 8! Kriv je ovaj kriv je onaj, krivac su finansije i ne tako popularno tržište, svakako da je ABA liga imala i još uvek ima veće šanse za EL nego pojedinčne lige našeg regiona! Odavno bi izgubili mesto u EL da su lige pojedinačne! Naravno da nama kao košarkaškoj naciji ovo bode oči, da ovo nema puno veze sa sportskim duhom!
    (cukce, 9. januar 2021 11:02)

    # Link komentara

  95. Odlično, da se ne sipaju više milioni iz državne kase u klubove za skupe igrače. Nijedan Evroligaš ne pravi profit, svi pokrivaju gubitke sa drugih strana pa je i besmisleno učestvovati u tom takmičenju.
    (brm, 9. januar 2021 11:02)

    # Link komentara

  96. Kk Partizan i Danilovic su krivi za ovo.Napred Zvezdo,samo napred...
    (Dejo skojevac, 9. januar 2021 10:24)

    Tacno tako. Krivi su jer su popustili pod naletima naprednjacke klike i prepustili im klub. Od kako Partizan ne igra EL, najveci uspeh timova iz ABA lige je jedan prolaz u Top8. Malo je to za 7 godina.
    Jedini razlozi za ucesce siromasnih ABAša u EL su bili kompetitivnost i velika pracenost u regionu. Zvezdanu vise ni clanovi porodica igraca ne prate u EL, a takmicarski momenat je prisutan u prva dva meseca. Posle idu "nebitne" utakmice. Nije vam mesto u eliti. Jedini klub sa ovih prostora koji je imao uspeha u EL saplice drzavno-tajkunska banda i to vec 8 godina, neskriveno.
    Uspeh se ne postize saplitanjem drugih.
    (Gazda Dojkan, 9. januar 2021 11:01)

    # Link komentara

  97. Nesto vam nije smetala prije 6 godina..izuzev Asvela ,Zenita ,Khimkija ostali su atraktivni..ali dobro,svako ima svoje misljenje..ja sam zadovoljan jer bolje nema..neces valjda da kazes da je FIBA atraktivna sa London Towersima ..
    (Rajko, 09. januar 2021 10:28)

    ah da. cuvena fiba i london towersi koji su igrali takmicenje cak jedne jedine sezone kao levo smetalo. ali zato su, sto zaboravljate, igrali klubovi koji su zaista prvaci drzava i koji su zaista visokoplasirani u prvenstvima. nisu se desavale anomalije da unikaha bude deveta u ligi a igra evroligu i slicno. fiba je imala daleko stroziji kriterijum kvaliteta
    (petar markovic, 9. januar 2021 11:01)

    # Link komentara

  98. Ovo je zadnja sezona fmp-u u evroligi!
    (Dusan, 09. januar 2021 10:15)

    Vasa je bila odavno hahaha
    (grobarče bez grama mozga, 9. januar 2021 10:56)

    # Link komentara

  99. Čoviću čestitke, legendo severa unakazio si Srpsku košarku. Prvo guranje timova u ABA čime je Srbija izgubila Euroleague, a onda i ABA gubi EL ovim vrhunskim uspesima tvog kvazi kluba.
    (Luke Babbitt gravedigger, 9. januar 2021 10:53)

    # Link komentara

  100. Uvesti zabranu odlaska ograca u inostranstvo od 16 do 26 godine i stvoriti domacu ligu od 12 klubova. Uloziti u njih po 5 miliona na godinu za razvoj domacih igraca, sto je za 10 godina oko 600 miliona. Izvoz igraca samo u NBA, ali ih vezivati na 6 godina kada napune 18. Posle 10 godina tucemo vecinu ovih Evroligasa gde ih stignemo. Reprezentacija tuce njihove za po 20 razlike i igra ravnopravno sa USA. Projekat vraca investiciju, a verujem da bi se VTB, Grci i mozda Turci prikljucili posle tog perioda. Spanci neka igraju sa Francuzima, Englezima i Nemcima.
    (Miloje, 09. januar 2021 09:35)

    Nema od toga ništa. Možda bi liga bila bolja ali veruj mi da bi svaki bolji igrač uzeo drugi pasoš i otišao preko. Prošla su ta SFRJ vremena sa zabranama, odlascima u vojsku itd. Voleo bi da je to i dalje moguće ali se isto tako stavi u njihovu poziciju. Imaš 20 godina i dodje ti Valencia. Baš bi je odbio zbog ljubavi. Ovde neplaćaju ni crkavice a kamoli veće plate. Navijači uključeni u sve ma idila za razvoj.
    (Manjaneee, 9. januar 2021 10:51)

    # Link komentara

  101. Uloziti u njih po 5 miliona na godinu za razvoj domacih igraca, sto je za 10 godina oko 600 miliona. Izvoz igraca samo u NBA, ali ih vezivati na 6 godina kada napune 18. Posle 10 godina tucemo vecinu ovih Evroligasa gde ih stignemo.
    (Miloje, 09. januar 2021 09:35)
    A, gde ces da tuces te Evroligase, na pripremnim turnirima? I zabranu odlaska u inostranstvo pre 26.godine niko nece dozvoliti u 21.veku.
    (Pera Magic Mitic, 9. januar 2021 10:50)

    # Link komentara

  102. Taman sam pantere počeo da zovem euroleaguesi, kad sad ovo!?
    (Kraj "sage" iz predgrađa, 9. januar 2021 10:49)

    # Link komentara

  103. Nema veze to sa time ko predstavlja ABA ligu u EL...nismo im interesantni kao tržište... Ukoliko zatvore EL skroz, dobićemo najslabiji EK i FIBA takmičenje koje će biti drugo najjače u Evropi... FIBA bi jedina mogla da profitira... ali oni su toliko puta ispali glupi... prvi Bora Stanković ispade bilde... i eto nam sad privatno evrospko elitno takmičenje pa nožemo da uživamo...I gledamo Himki, Albu, Bajern, Zenit, Asvel u EL... valjda Virtus, Fortiduto, Partizan, Huventud nemaju tradiciju h3bem ga. :)
    (Srđa Zlopogleđa, 9. januar 2021 10:47)

    # Link komentara

  104. Суђење које Звезда има у ЕЛ јасно говори да нас тамо не желе, као што, на пример, не желе да признају Ђоковићу све што заслужује, па га чак и дисквалификују са кључних турнира. Сви знамо зашто је то тако.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Стара школа, 9. januar 2021 09:22)

    Zato vas ne mogu bez vas u četvorokorak ligi, 5 na 3, PP aparat, tu ste svoj na svome.
    (Života, 9. januar 2021 10:47)

    # Link komentara

  105. Para vrti gde burgija neće. Njegova liga i može da radi šta hoće.
    (Smeh, 9. januar 2021 10:47)

    # Link komentara

  106. priblem je stovniko nece ili be zeli da shvati da SFRJ vise NE PISTOJI i da je SFRJ LIGA UTOPIJA, svidelo se to nekome ili ne, ali je tako.
    (dejandddddd, 9. januar 2021 10:43)

    # Link komentara

  107. Nista cudno s obzirom ko predstavlja ABA ligu.
    (delboj, 9. januar 2021 10:43)

    # Link komentara

  108. Zvezdas sam od rodjenja i svaki moguci trofej mi je veoma drag. Ipak strah me je da ovo ne bude posledica onog cuvenog : Vazniji nam je Zadar u nedelju nego Real u cetvrtak.
    (Bocko, 9. januar 2021 10:40)

    # Link komentara

  109. Koliko samo Rimljana tipka ovde... I poneki varvar placenik, slaveci verovatno sopstveni skor u EL, koji ce tesko ko potuci. Jedva cekalo to poraz Zvezde u EL da dojuri u dvokolicama. A i sve im ide od ruke. Senat je ponosan.
    (Toto-ko-tunjo, 9. januar 2021 10:40)

    # Link komentara

  110. (Miloje, 09. januar 2021 09:35)

    Mile, kasnis jedno 40 godina...Nema komunizma, ali zato ima slobode kretanja...
    (Straight Outta München, 9. januar 2021 10:36)

    # Link komentara

  111. Prosto ne verujem šta čitam u komentarima.
    Ovim naša košarka nestaje sa mape ozbiljne košarke. A ljudi se raduju. Pominju domaću ligu (koja kad se igra ima nekoliko puta manje gledalaca nego u ABA), pominju da ćemo da ojačamo (a raspašće se sve), zabranu odlaska igrača (kao da smo u 19.veku), ulaganja od 5 miliona (ko će da vidi interes da ulaže i tako nešto)
    Nerealni smo i ništa ne shvatamo da to boli.
    Aba liga kakva takva, je sa mesom u Evroligi držala našu košarku da ne potone.
    Bez toga ćemo doći na nivo fudbala gde ćemo se radovati kad se neko jednom u 10 godina plasira u najjače takmičenje iako će tamo služiti kao kanta za napucavanje.
    (Randy Marsh, 9. januar 2021 10:35)

    # Link komentara

  112. Znači teoretski neki tim prođe kroz Evrokup i recimo igra f4 ili čak osvoji Evroligu, ali on neće imati nikakvu nadu da igra Evroligu dogodine? Ovo i ako prođe, neće tajati duže od sezone-dve. Evroliga kao neprofitabilno takmičenje za klubove neće moći da opstane, pogotovo što bi ovako postla i de fakto ne takmičarska.
    (lavirint, 9. januar 2021 10:33)

    # Link komentara

  113. NIJE ZA PRICU....
    Ne znam zasto je ovo vest?
    Ovo je najavljeno prosle godine!
    (sasha the red Baron..., 9. januar 2021 10:32)

    # Link komentara

  114. Zato Zvezda više nikad neće igrati Evroligu.
    (Aleksej, 9. januar 2021 10:30)

    # Link komentara

  115. Aba liga je kao SFRJ, prividno i prisilno funkcionise a ustvari je potpuno nefunkcionalna. To je projekat koji je mogao da uspe i bude primamljiv za gledanje i van nasih prostora. Nazalost los marketing, trvenje medju klubovima i nezainteresovanost ga je dovela do raspada. Toliko bivsih prvaka Evrope, giganata iz proslosti, kosarkaskih legendi a spali smo na to da nam jedan Bartomeu soli pamet o tradiciji kosarke u Parizu.
    (?, 09. januar 2021 10:08)Nesto vam nije smetala prije 6 godina..izuzev Asvela ,Zenita ,Khimkija ostali su atraktivni..ali dobro,svako ima svoje misljenje..ja sam zadovoljan jer bolje nema..neces valjda da kazes da je FIBA atraktivna sa London Towersima ..
    (Rajko, 9. januar 2021 10:28)

    # Link komentara

  116. Kosarkaska tradicija iz Pariza... Jak vic.
    (Antibot, 09. januar 2021 09:33)

    Zasto da ne ?
    Kakva je razlika izmedju tradicije koja traje od 1973’ ili one od 1983’ godine ... pa ova organizacija EL je osnovana 2000-te godine i stara je 20 godina ...

    Pariz sa predgradjem ima vise od 15 miliona stanovnika i Evroliga vidi korist u tome ... danas svako meze napraviti ekipu i to nije problem ...
    Licno se necu iznenaditi da Rusija i Turska izgube mesto u Evroligi na ustrb Engleske, Belgije, Finske ili neke zemlje iz Evropske unije ... Pa sam Lebron je kupio akcije Liverpula i ta ekipa iz Engleske treba da bude u sklopu FK Liverpul !!!

    Evroliga pokusava da funkcionise kao NBA, KK Rasing Pariz je pre 2 godine kupljen od iste arapske familije koja drzi fudbalski i rukometni klub PSG ...

    Oni danas imaju u Metropolitans92 nekih 20% akcija. Metropolitans92 je bivsa ekipa Paris-Levalua koja je nastala fuzijom 2007-me izmedju Rasing-pariz sa Levalua cija su komercijalna prava danas otkupljena od opstine Boulogne-Billancourt u predgradju Pariza gde se nalazi stadion PSG-a Park Princeva ... u principu sve je namesteno da ova ekipa koja danas igra Evrokup predje u vlasnistvo fudbalskog kluba PSG

    Asvel Lion je u startu kupio Toni Parker da bi odmah posle toga prodao 51% akcija FK Lyon koji je danas vecinski vlasnik kosarkaske sekcije !!!

    U principu funkcionise kao Real, Barselona ili Bajern gde fudbalske ekipe finansiraju ostale sportove u Sportskom drustvu ...

    U fudbalu ima mnogo vise novca i ovo ce sigurno biti model kako ce u buducnosti funkcionisati ostali sportovi u Evropi ...

    To sto se Terzic nasalio da ce FK Crvena Zvezda preuzeti finansije KK Crvena Zvezda nije sala ... na tome se uveliko radi !!!
    U pitanju je novac koji ima vecu tradiciju od bilo kakve igre ili ekipe ... traze se veliki i sigurni gradovi gde ce biti stabilne ekipe sa neogranicenim budzetom koji ce im obezbedjivati Fudbalske ekipe ciji budzeti danas iznose i do miliardu evra ...
    (Slobodan, 9. januar 2021 10:27)

    # Link komentara

  117. Drago mi je samo zbog jednog vlasnika fabrike sa Zeleznika. Koji je svim silama prosle sezone forsirao da se ABA liga ponisti.
    (goat, 9. januar 2021 10:25)

    # Link komentara

  118. Kk Partizan i Danilovic su krivi za ovo.Napred Zvezdo,samo napred...
    (Dejo skojevac, 9. januar 2021 10:24)

    # Link komentara

  119. Iznenađenje..?
    (popov, 9. januar 2021 10:21)

    # Link komentara

  120. Pa ništa, igrati onda Fibina takmičenja, možda i praviti neka paralelna takmičenja, ali nikako zatvorenog tipa. I obavezno medijska blokada Evrolige, ništa prenosi, ništa rezultati, tabele, neka se tih 18 klubova sami sa sobom zabavljaju. Ja razumem da smo mi(ceo region) njima ekonomski neinteresantni, ali košarka se u Evropi igrala i ranije i sa mnogo manje novca, pa kvaliteta i uzbuđenja nije nedostajalo.
    (Halo Bing, 9. januar 2021 10:20)

    # Link komentara

  121. Jos malo pa ce biti 10 sezona kako predstavnik abe nije izborio top 8, ni izbliza. Sta drugo ocekivati
    (Tor, 9. januar 2021 10:20)

    # Link komentara

  122. Najvece srspki kosarkaski klub postaje Etoile rouge.
    (ivan grozni, 9. januar 2021 10:19)

    # Link komentara

  123. ABA liga je mesto izgubila jos ranije, kao sto je i vec dugo poznato da su Bertomeuu interes klubovi iz Pariza i Londona. ABA je dobila obecanje da ce jos godinu-dve sigurno dobijati pozivnicu i to je ispostovano, ljutili se mi ili ne. Sto napisa neko u prethodnom komentaru, to se sve vec zna odavno, Bertomeuu je to izricito rekao. Pariz ce logicno doci prvi, London jos nema klub spreman za tako nesto. Nemojte da se opet iznenadite kada u pricu udje londonski klub za koji niko nikada nije cuo, kao ni za englesku kosarku uostalom. Umesto kukanja, treba sagledati pozitivne strane. Bertomeuu, iako mu to svakako nije u mislima, radi u interesu srpske kosarke. Posto je ocigledno iznutra nemoguce srusiti monopol kojem je u interesu da nema nase domace lige, potrebna je ovakva odluka EL. Bez nacionalnog prvenstva, samim tim i baze igraca, sa 3-4 ABA ligasa puna stranaca iz 1 (slovima jednog) grada, srpska kosarka umire, shvatite to. Nije iznenadjenje vec logicna stvar da je bas mlada reprezentacija do 20 godina, momci seniori, vec profesionalni kosarkasi (bar bi to trebali da budu) u B diviziji evropske kosarke. Nemaju nasi klinci gde da igraju i stasavaju u igrace. Nema baze bez nacionalnog prvenstva kao temelja za razvoj svakog sporta...
    (my way, 9. januar 2021 10:18)

    # Link komentara

  124. Šokiran sam...
    (Zii, 9. januar 2021 10:18)

    # Link komentara

  125. Logicno, dok je abu predstavljao Partizan cuvao nam je mesto rezultatima, navijaci uvek punom halom. Sta sada nudimo euroligi? Svake godine zadnje mesto.
    (Av titule, 09. januar 2021 09:34)

    To sto si izlupeto bi bilo u redu al da svi imaju pamcenje veverice poput tebe i tegijevih sledbenika,al eto ima sajt evrolige i onda odes na njega i udjes tamo u rezultate po sezonama i vidis te cuvene rezultate vase gde ste uz svo trpanje drzavnih para otimanje talenata i igraca po celoj zemlji unistavanje kosarkaskih centara gepekovanja sudija imali taj jedan fina four,a kao da ste pet puta osvojili i to u sto puta laksem formatu kadnsu se grupe igrale a vi uglavno izvlacili neke marusije itd,tako da batali te price smesne su.
    (smorinjo, 09. januar 2021 09:59)Ima wikipedia ,sve jasno,izuzev osvajanja EL od prije 300 godina , Crvena Zvezda je uspjesniji klub ,vise titula u SFRJ,isti broj titula u Srbiji ,bolji skor u Aba ligi..jedino ce ostati zauvijek dominacija u SR Jugoslaviji,sta ces ,ajmo reci da su tada bili bolji ..imamo F4 i mi ,imamo cetvrtfinale i da smo imali malo srece da ne naletimo na CSKA ko zna sta bi bilo..u sustini ja sam presrecan ,standardni ucesnici EL je najveci dokaz i sigurno ce Bartomeu racunati i na nas i tu se zatvara krug .
    (Rajko, 9. januar 2021 10:18)

    # Link komentara

  126. Jeste Evroliga po imenima timova bolja ali ljudi Evrokup mi je 10 puta zanimljiviji za gledanje, tu vidim mnoge mlade nade košarke željne dokazivanja a El je postala predstava kao i NBA.. Tako da EK može da unapred klub.. Jeste lepše igrati protiv Fenera ali je daleko zanimljivije gledati meč protiv Unikahe. Nisam pristalica nijednog kluba ali Partizan ima više razigranijih domaćih igrača nego bilo koji klub u ABA. E sad to što ne daju maksimum to je druga priča. Primer Jaramaz, dečko kida kako igra ali ne pokazuje sve što zna. Da igra npr u Feneru bila bi druga priča, jer oni znaju na čemu su. Voleo bih da ABA ima dve A licence kao nekad i da imamo uspešne klubove, ko god to bio. Isto bi se mogla proširiti EL pa budu kao istok i zapad. Tako bi naši bili na istoku sa grčkim i turskim klubovima što je zaista dobro.
    (student, 9. januar 2021 10:18)

    # Link komentara

  127. HVALA DRAGOM BOGU!!!
    (code47, 9. januar 2021 10:16)

    # Link komentara

  128. Srbija i Litvanija moraju imati počasne predstavnike u EL!
    (Keneniza Bekele, 9. januar 2021 10:15)

    # Link komentara

  129. Ovo je zadnja sezona fmp-u u evroligi!
    (Dusan, 9. januar 2021 10:15)

    # Link komentara

  130. Kosarka, tradicija i Pariz u jednoj recenici. Svasta...
    (Zera, 9. januar 2021 10:14)

    # Link komentara

  131. fmp vise nikad nece igrati EL, ajd sto nece igrati nego sve mi se cini da ce ponovo pod led...
    (građanin opasnih namera, 9. januar 2021 10:13)

    # Link komentara

  132. Francuska i košarkaška tradicija? Kolko 20 godina tradicije... Učinio bi nam uslugu, da se okrenemo našim igračima, prestanemo sa dovodjenjem stranih polofabrikata. Besmisleno je, ionako ne možemo finansijski da pariramo nikome.
    (zoran, 9. januar 2021 10:09)

    # Link komentara

  133. Evroliga je i tako dosadna do bola, ABA takođe, gomila amera koji se rotiraju iz kluba u klub...
    Radije bih gledao srpsku ligu bez stranaca nego ovo...
    (Bob Rock, 9. januar 2021 10:09)

    # Link komentara

  134. Aba liga je kao SFRJ, prividno i prisilno funkcionise a ustvari je potpuno nefunkcionalna. To je projekat koji je mogao da uspe i bude primamljiv za gledanje i van nasih prostora. Nazalost los marketing, trvenje medju klubovima i nezainteresovanost ga je dovela do raspada. Toliko bivsih prvaka Evrope, giganata iz proslosti, kosarkaskih legendi a spali smo na to da nam jedan Bartomeu soli pamet o tradiciji kosarke u Parizu.
    (?, 9. januar 2021 10:08)

    # Link komentara

  135. Uvesti zabranu odlaska ograca u inostranstvo od 16 do 26 godine i stvoriti domacu ligu od 12 klubova. Uloziti u njih po 5 miliona na godinu za razvoj domacih igraca, sto je za 10 godina oko 600 miliona. Izvoz igraca samo u NBA, ali ih vezivati na 6 godina kada napune 18. Posle 10 godina tucemo vecinu ovih Evroligasa gde ih stignemo. Reprezentacija tuce njihove za po 20 razlike i igra ravnopravno sa USA. Projekat vraca investiciju, a verujem da bi se VTB, Grci i mozda Turci prikljucili posle tog perioda. Spanci neka igraju sa Francuzima, Englezima i Nemcima.
    (Miloje, 
    Kada bi moglo tako bilo bi dobro i brzo bi stigli do nivoa kada smo bili vladari kosarke...ali ne moze zbog zakona EU koja to dozvoljava jer bi takva zabrana bila okarakterisana kao ugrozavanje ljudskih prava i bili bi izbaceni ne samo klubovi vec i reprezentacija sa svih takmicenja...Taj zakon EU je davno donela.
    (Dejan CZ, 9. januar 2021 10:07)

    # Link komentara

  136. Ima jedna narodna izreka "ko zna zašto je to dobro". Nek nas izbaci, ne našom krivicom. Time će lišiti najačeg košarkaškog takmičenja jedno 50 klubova širom Evrope koji bi mogli da se nose sa najjačima. Ja recimo neću gledati to takmičenje već ono gdje se takmiče Partizan,Zvezda,Budućnost itd.. ukratko ako Bertomeu to uradi sahranio je Evroligu, i ako!
    (Uvijek kontra, 9. januar 2021 10:07)

    # Link komentara

  137. Logicno, dok je abu predstavljao Partizan cuvao nam je mesto rezultatima, navijaci uvek punom halom. Sta sada nudimo euroligi? Svake godine zadnje mesto.
    (Av titule, 9. januar 2021 09:34)

    Причаш небулозе, па што није добио А лиценцу? Овде се не ради о заслугама, традицији, пуним дворанама. Овде су битни само новац и тржиште. Ex Yu простор дефинитивно њима није занимљив. Па зар би измишљали клубове по Паризу и Лондону...
    (Мали Хијавата, 9. januar 2021 10:01)

    # Link komentara

  138. Bože samo neka bude tako. Kada nismo sposobni da sami sebi pomognemo neka nas cirkuzaneri spasu. AMIN!
    (innbecilo, 9. januar 2021 10:01)

    # Link komentara

  139. Kome smeta jaka vezda?
    (Lajko, 9. januar 2021 10:00)

    # Link komentara

  140. Суђење које Звезда има у ЕЛ јасно говори да нас тамо не желе, као што, на пример, не желе да признају Ђоковићу све што заслужује, па га чак и дисквалификују са кључних турнира. Сви знамо зашто је то тако.
    (Стара школа, 09. januar 2021 09:22)


    Upoređivati instituciju kao što je Novak Đoković sa nižerazrednim evropskim klubom u košarci kao što je CZ je sramno!
    (Goran Loznica, 9. januar 2021 10:00)

    # Link komentara

  141. Logicno, dok je abu predstavljao Partizan cuvao nam je mesto rezultatima, navijaci uvek punom halom. Sta sada nudimo euroligi? Svake godine zadnje mesto.
    (Av titule, 09. januar 2021 09:34)

    buahahahahahahaa.To je ta grobarska objektivnost uvek prisutna kao i kompleks vise vredbosti narocito u fudbalu bez obzira sto je klub za koji navinaju jedan smesan mali nebitni evropski klub.Kad ih covek slusa misli da su u ravni sa Realom.
    covece kakv ste vi rezultat ostvarivali u grupama od 5 klubova 70% ste bili zadnji i to sa klibovima tima budjevelnik.
    Ko vas ne zna skupo bi vas platio.
    (ee, 9. januar 2021 10:00)

    # Link komentara

  142. Logicno, dok je abu predstavljao Partizan cuvao nam je mesto rezultatima, navijaci uvek punom halom. Sta sada nudimo euroligi? Svake godine zadnje mesto.
    (Av titule, 09. januar 2021 09:34)

    To sto si izlupeto bi bilo u redu al da svi imaju pamcenje veverice poput tebe i tegijevih sledbenika,al eto ima sajt evrolige i onda odes na njega i udjes tamo u rezultate po sezonama i vidis te cuvene rezultate vase gde ste uz svo trpanje drzavnih para otimanje talenata i igraca po celoj zemlji unistavanje kosarkaskih centara gepekovanja sudija imali taj jedan fina four,a kao da ste pet puta osvojili i to u sto puta laksem formatu kadnsu se grupe igrale a vi uglavno izvlacili neke marusije itd,tako da batali te price smesne su.
    (smorinjo, 9. januar 2021 09:59)

    # Link komentara

  143. Da je srece da nas izbace iz Evrolige da prestanemo da bacamo novac na strance i da se fokusiramo na domace mlade igrace.
    (Joy, 9. januar 2021 09:58)

    # Link komentara

  144. Zvezda igra svoju poslesnju sezonu u EL.
    (navijac, 9. januar 2021 09:57)

    # Link komentara

  145. EL odavno vise nema smisla, ovakav sistem takmicenja, manjim i siromasnijim ekipama ne moze da donese nista dobro. Takmicenje po grupama je bilo daleko postenije i vece su bile mogucnosti i za male ekipe da naprave nesto. Ovako vec godinama unazad gledamo istih 8,9 ekipa u TOP8 i jedne te iste ucesnike Final Foura. Besmisleno, neposteno, ali ocigledno da ovaj lik to smisljeno radi ne bi li oterao siromasne i klubove iz liga i regiona koje ne zeli i od kojih nema koristi. Jadno i prejadno i stvarno se pitam ima li kraja ovom zlu i ko ce stati na put ovom zlikovcu.
    (stoler, 9. januar 2021 09:57)

    # Link komentara

  146. Katalonski Separatista umislio da je to fudbal i LS.
    (Kemp, 9. januar 2021 09:56)

    # Link komentara

  147. Mi i VTB liga da napravimo nase takmicenje, sta se moze kad nas EL nece.
    (Tegs, 9. januar 2021 09:55)

    # Link komentara

  148. Pariz, Bordo, London, Birmingem, pa donekle i Koventri su svetski košarkaški centri, koji su ugašeni da bi na silu gurali srpsku košarku. E sada će Barta to da vrati. Ugasiće srpsku košarku, da bi vratio ove centre košarke sa nekoliko desetina zainteresovane dece da se bave ovim sportom koji se zove košarka.
    (Aca Petrovic, 9. januar 2021 09:55)

    # Link komentara

  149. Ovaj nam prstom pokazuje na FIBA Liga Šampiona. Ok. Samo nam netreba raspad ABA Lige. Nikako...
    (Deyan X, 9. januar 2021 09:55)

    # Link komentara

  150. Ако имају имало мозга људи у српским клубовима нека се договоре и нека заједно напусте ово скарадно такмичење од следеће сезоне. Направите јаку домаћу лигу, пријавите се за фибину лигу шампиона. Заборавите Евролигу, јер нас та организација не жели. Пре или касније ће престати да постоји.
    (Сораб, 9. januar 2021 09:53)

    # Link komentara

  151. evroliga je postala nezanimljiva.. ekipe poput asvela, zenita,himkija,bajerna,zvezde.. vestacki klubovi koji u kosarci nikad nisu nista znacili..
    (Sava, 9. januar 2021 09:53)

    # Link komentara

  152. Ako se ovo desi,bolje za klubove iz regiona da se okrenu Fiba,zavrsiti sa ovim prevarantom za sva vremena.
    (Alex81, 09. januar 2021 09:33)Ma jok ostace prostor najveci rasadnik talenta i prostor sa najvise evroligaskih titula do raspada Juge i zemlja sa pet titule sampiona sveta u kosarci u narucju Djordija neznalice haha. Mada ovo je svake godine ovako Aba gubi licencu bla bla prosto je to smesno i nema sanse. Uvek ce jedan klub sa ovih prostora da igra Evroligu(sramota trebala bi bar 2 a ja kazem 3 zasluzuju) kakvi Bajerni, Zeniti i ostala ksarkaska bulumenta, vec ovaj sistem Evrolige ne vredi nista nula od takmicenja.
    (Aleksej, 9. januar 2021 09:52)

    # Link komentara

  153. Godinama se radi na ovome, a mi nemo posmatramo...
    (uefamafia, 9. januar 2021 09:52)

    # Link komentara

  154. Суђење које Звезда има у ЕЛ јасно говори да нас тамо не желе, као што, на пример, не желе да признају Ђоковићу све што заслужује, па га чак и дисквалификују са кључних турнира. Сви знамо зашто је то тако.
    (Стара школа, 09. januar 2021 09:22)
    Ma da. Spoticu trofejni klub, zele da zaustave Evropskog giganta na pohodu ka jos jednom F8. I veselo je da stavite Novaka u isti kontekst sa KKCZ, neverovatno sta vi sve sebi dozvoljavate.
    (Losmi, 9. januar 2021 09:52)

    # Link komentara

  155. (Miloje, 9. januar 2021 09:35)

    A za to vreme ti smeš da voziš samo Yuga, jedeš Carnex podrigušu i koristiš Tesla telefon.
    (Ojko, 9. januar 2021 09:51)

    # Link komentara

  156. republicaBreg, 09. januar 2021 09:25

    Kako ce biti jako domace takmicenje ako ti igraci igraju u drugorazrednoj ligi?
    Ko ce i malo kvalitetniji igrac da ostane u takvoj ligi? lmacemo sudbinu fudbalske lige gde ce nam deca odlaziti sa 15, 16 godina i gde ce propadati jer svako voli svoje pa ako pretekne za stranca, ili ako je bas veliki talenat onda dobije sansu.
    Ovo pise neko ko je kondicioni trener u inostranstvu i ko je malo upuceniji od vas koji mislite da ce teci med i mleko kad se raspadne ova Jadran liga liga koja uopste nije nekvalitetna.
    Koliko para toliko muzike, objektivno Jadran trenutno ima kvalitet, i mogucnost placanja igraca toliko koliko ima zato je tu gde je.
    (D und D, 9. januar 2021 09:51)

    # Link komentara

  157. Crvena Zvezda nikada više neće igrati Evroligu.
    (Aleksej, 9. januar 2021 09:51)

    # Link komentara

  158. Hvala KSS Partizai i sistemskom urusavanju kosarke samo kako bi ovaj mali klub izlecio komplekse. Nadam se da ste sada srecni...
    (vaxilar, 9. januar 2021 09:51)

    # Link komentara

  159. Ako se to desi očajnički potez može jedino biti da se bojkotuje EL, da zemlje koje nemaju predstavnike ne kupe TV prava, navijači klubova koji nemaju A licencu takođe da ne gledaju EL. Otkačiti EK i igati FIBA ligu šampiona, lošiji klubovi ali veća navijačka baza i mogućnost zarade kakva takva. Jedino ako se EL finasijski ujede može doći do promena.
    (Djordje, 9. januar 2021 09:50)

    # Link komentara

  160. Kako igraju ovi sto su osnovani 2012, nije ni cudo. Svake godine sluze kao kanta za napucavanje.
    (Sreta_šteta!, 9. januar 2021 09:50)

    # Link komentara

  161. Samo su im pare u pitanju, sto pisu ljudi ovde, nek se raspadne aba i nek se radi na domacoj kosarci, nek talenti igraju u, i za srbiju... bicemo prvaci sveta
    (shpile, 9. januar 2021 09:50)

    # Link komentara

  162. (Miloje, 9. januar 2021 09:35)

    Увођење забране одласка играча у иностранство је смешан предлог. То је немогуће у данашњем свету. То би представљало ограничење права на рад. Замислимо да неко грађевинским радницима забрани одлазак у иностранство пре 50 године живота. Ко би нпр. Јокићу надокнадио изгубљени приход када би му био забрањен одлазак у Америку?
    (Куп је битан, 9. januar 2021 09:49)

    # Link komentara

  163. Pa normalno, ko će dolaziti u Železnik da igra pa oni su uvek 16. ili 17. na tabeli bore se eventualno za top 15.

    Takvu poziciju je bolje da zauzme neki tim iz Francuske koji će imati bolju posetu od standardne škripe patika koju čujemo u pioniru plus će doneti više novca kroz tv prava.

    Jedino što takav tim neće imati veći budžet od čovića ali kad se sve sabere i oduzme veća je korist od talentovanog Francuza nego od Branka Lazića.
    (Gug, 9. januar 2021 09:49)

    # Link komentara

  164. Nije kriv Bartomeu već oni koji su mu dali šansu da to radi tj oni koji su mu "prodali" takmičenje! Zbog svojih nesposobnosti, grupa prepotentnih "stručnjaka" iz vrha Fibe je uništila evropsku klupsku košarku! Sve je postalo stvar novca i biznisa, normalno bez nas u budućnosti jer ne možemo da pratimo finansijska ulaganja! I nemojte, molim vas, da tvrdite kako postoji alternativa u Fiba LŠ, ne može ni da priđe kvalitetu i interesovanju bilo kakvoj EL, čak ni jednom EK!
    (XXL, 9. januar 2021 09:49)

    # Link komentara

  165. Ako se to dogodi, to ce biti smrtna presuda za nasu kosarku! Klubovi ce ostati bez para, a mladi igraci ce prerano odlaziti napolje, jureci za Evroligom i NBA. Poneki ce i uspeti, ali cemo izgubiti generacije i bicemo na nivou Hrvatske.
    (Neutrin, 9. januar 2021 09:49)

    # Link komentara

  166. Bravo. To je pun pogodak. Imacemo jaku ligu i stvarati igrace za reprezentaciju.
    (Prskaj, polivaj !!!, 09. januar 2021 09:26)

    Nasi najbolji ce i dalje da igraju Evroligu.
    (N, 9. januar 2021 09:47)

    # Link komentara

  167. niko ne moze da zabrani PSG kako ce da se zove...
    (lion, 9. januar 2021 09:47)

    # Link komentara

  168. i onako je odavno postalo smece od takmicenja koje sam prestao da pratim ne znam samo sto nasi trce toliko u njega.
    (smorinjo, 9. januar 2021 09:47)

    # Link komentara

  169. Koja je to košarkaška tradicija vezana za Pariz i Francusku?

    Više tradicija ima Srbija, a kada se gleda cela bivša Juga, trebalo bi da imamo barem 3 mesta od 18 u EL.

    Neka kažu jasno i nedvosmisleno - Gledamo samo novac, a za tradiciju i kvalitet nas baš briga.

    Pazite taj budući košarkaški derbi između London Tauersa i Pariz Šta God?!
    (Dule Astro, 9. januar 2021 09:47)

    # Link komentara

  170. Samo Bartomeu moze da nas spasi ove mrznje, histerije i ludila. Djordi molim te ucini to i unapred ti hvala!
    (S.P.Baćko, 9. januar 2021 09:46)

    # Link komentara

  171. Taman da nesto napišem... Vidim da gubim vrijeme na gluposti...
    (Mladen, 9. januar 2021 09:43)

    # Link komentara

  172. Nazalost, moj klub FMP CZ nikada vise nece igrati Evroligu. Ostace nam pusti san i F4, a kamoli evropska titula.
    (Delija poreklom iz Radzastana, 9. januar 2021 09:43)

    # Link komentara

  173. Partizan nikada vise mece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 9. januar 2021 09:43)

    # Link komentara

  174. "Pa kad je rec o tradiciji gde je Srbija i Beograd."

    Pa odrekli smo je se kada smo prihvatili ovu kvazi-jugoslovensku ligu.
    (Nik, 9. januar 2021 09:42)

    # Link komentara

  175. idealan trenutak da se prestane sa mahnitim razbacivanjem drzavnim parama u sve i svasta i da se sport prebaci u okvire skolskog i univerzitetskog sporta i finansiranja. Tako bi prestali sa uludim trosenjem u izmisljene uspehe i rezultate, tako bi prestali polu-igraci iz inostranstva da odnose pare, tako bi za potrosene budzete samo "večitih" u fudbalu i kosarci mogli donirati za 25 univerziteta po 2 mil eura, tako bi prestali da proizvodimo sportiste socijalne slucajeve, jer bi ovako svaki sportista izasao sa 23 godine sa fakultetskom diplomom koja ga obezbedjuje do kraja zivota, ne zaboravite nisu svi Jokici i Djokovici, mislim finansijski.
    Tako bi mogli da ulozimo u razvoj svih sportova u svim disciplinama, a ne ovako samo u par klubova.

    ali ko sta nas pita...

    pozdrav iz Dragaceva
    (dragacevac, 9. januar 2021 09:41)

    # Link komentara

  176. ABA liga je nastala da bi se dala infuzija hrvatskoj i slovenackoj klupskoj kosarci koje su pocetkom 2000tih bile pred gasenjem. Mi nismo imali interes da igramo tu ligu. Koliko je bila jaka domaca liga najbolje pokazuju rezultati nasih klubova. Sezona 97/98 Partizan na Final four, Crvena Zvezda finale Kupa Radivoja Koraca... KK Hemofarm je dva puta dolazio do samog kraja evropskih takmicenja... pristupanjem ABA ligi izvrsili smo samounistenje klupske kosarke!!
    (hm?, 9. januar 2021 09:40)

    # Link komentara

  177. Sta je sporno? ABA ce se igrati za Evrokup, pa odatle, ako se stigne do finala u EL.
    (Samo kazem, 9. januar 2021 09:40)

    # Link komentara

  178. Ovaj čovek je u poslednjih 5-6 godina stvarno prolupao. Od jednog zanimljivog takmičenja je napravio putujući cirkus. Onog trenutka kada je podelio 11 licenci evroliga je počela da propada. Sistem takmičenja je takav da u EL više ne postoje klubovi koji razvijaju igrače. Ligu mu koliko-toliko na nekom nivou drže veterani i nekoliko odličnih trenera. Uskoro to postaje liga trećerazrednih amera.
    (Serrano, 9. januar 2021 09:40)

    # Link komentara

  179. Super. Obnovicemo nasu ligu i pruziti sansu nasim mladim talentima.
    (Qwerty86, 9. januar 2021 09:40)

    # Link komentara

  180. Hahahaha, sta se radi.. Slazem se da smo kao zemlja miljama u odnosu na Nemacku, Spaniju, Francusku.. Ali zamislite izjavu prvog coveka evrolige, u fazonu, samo osnujte klub u Parizu, odmah cete igrati evroligu.. Javni lopovluk, bez sramote
    (Markovic9921100, 9. januar 2021 09:39)

    # Link komentara

  181. Neverovatno da poslednjih 3-4 godine čitamo iste vesti, ali prosto identične vesti i na kraju ABA naravno ima predstavnika. Imaće ga i sada i to će biti naravno Zvezda.
    (Will Grigg's On Fire, 09. januar 2021 09:21)

    Sa prostora "aba" lige su nekada bila 3 predstavnika, pa samo finalisti, pa samo 1... Nemoj se zavaravati, činjenica je da visi i to jedno mjesto...
    (pdf, 9. januar 2021 09:37)

    # Link komentara

  182. Uvesti zabranu odlaska ograca u inostranstvo od 16 do 26 godine i stvoriti domacu ligu od 12 klubova. Uloziti u njih po 5 miliona na godinu za razvoj domacih igraca, sto je za 10 godina oko 600 miliona. Izvoz igraca samo u NBA, ali ih vezivati na 6 godina kada napune 18. Posle 10 godina tucemo vecinu ovih Evroligasa gde ih stignemo. Reprezentacija tuce njihove za po 20 razlike i igra ravnopravno sa USA. Projekat vraca investiciju, a verujem da bi se VTB, Grci i mozda Turci prikljucili posle tog perioda. Spanci neka igraju sa Francuzima, Englezima i Nemcima.
    (Miloje, 9. januar 2021 09:35)

    # Link komentara

  183. Logicno, dok je abu predstavljao Partizan cuvao nam je mesto rezultatima, navijaci uvek punom halom. Sta sada nudimo euroligi? Svake godine zadnje mesto.
    (Av titule, 9. januar 2021 09:34)

    # Link komentara

  184. Pa iako tako bude nije lose. ABA se gasi vrv.napravice se domaca liga,koja ce ako nista drugo,imati igrace za reprezentaciju. Nama vise dovodjenje bezplanskih silovatelja kosarke kakav je O Brajant...ako nas nece,tamo nam i nije mesto.
    (Gudalo, 9. januar 2021 09:34)

    # Link komentara

  185. Sad će Aleksej da se javi da kaže kako je CZ evroligaš sa A licencom... Samouništenje srpske košarke napravljeno u Železniku pre dosta godina...
    (Goran Loznica, 09. januar 2021 09:21)Goki kakve veze ima domaca kosarka i Evroliga i licence? hahaha , kakav strvimar lajkova ali nista pametno covek nije napisao toliko vremena za divljenje hahaha
    (Aleksej, 9. januar 2021 09:34)

    # Link komentara

  186. Ako se ovo desi,bolje za klubove iz regiona da se okrenu Fiba,zavrsiti sa ovim prevarantom za sva vremena.
    (Alex81, 9. januar 2021 09:33)

    # Link komentara

  187. Pazi sta kaze da, je tradicija u Parizu.
    (unreal, 9. januar 2021 09:33)

    # Link komentara

  188. Kosarkaska tradicija iz Pariza... Jak vic.
    (Antibot, 9. januar 2021 09:33)

    # Link komentara

  189. Potpuno očekivano... Šta nam je đorđe napravio za manje od 10 godina.... Pre deset godina tri ekipe je imala aba u evroligi, od sledeće, ili one posle sledeće, neće imati nijednu... Pitanje je šta će biti i sa evrokupom, jer on pored ovih 14 ekipa ima u planu Pariz, virtus, unikahu, valensiju, London, a tek iz vtb lige... Himki, glavni sponzor Gazprom zenit, uniks, lokomotiva... Mnoooogo krokodila, a barica premala... Pitanje je samo koje će sezone aba izgubiti mesto, sledeće ili prve posle toga...
    (Broz, 9. januar 2021 09:31)

    # Link komentara

  190. EL postaje sve negledljivija, kao i NBA.
    (mkg, 9. januar 2021 09:31)

    # Link komentara

  191. Ovo je vec 10 put da se usta vest ovako plasira.. Vec godinu dana se ovo zna i sad kao ovo je neka vest.
    (realno, 9. januar 2021 09:31)

    # Link komentara

  192. Crvena Zvezda Pariz!
    (dejan, 9. januar 2021 09:31)

    # Link komentara

  193. Evropa je kontinent nije država kao USA.Taj zatvoreni sistem copy-paste NBA ovde ne pije vodu.Dugoročno je noodrživ.Pogrešan i poguban za ceo sport.
    Alternativa uvek postoji.Zasada u vidu FIBA takmičenja...
    A ovakva EL će verovatno pretrpeti reorganizaciju posle Bartomea.
    Više bih voleo da nekoliko god.nemamo predstavnika u tom cirkusu.Ali da umesto toga stvorimo 10-15 NBA igrača.
    (Zju, 9. januar 2021 09:31)

    # Link komentara

  194. Konačno. Možda i prestanu da ratuju saopštenjima naši vrsni "sportski" stručnjaciu foteljama predsednika klubova.
    (Jan Thorp, 9. januar 2021 09:30)

    # Link komentara

  195. Partizan nikada vise nece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 9. januar 2021 09:29)

    # Link komentara

  196. Bilo bi super da se ABA liga ukine. Klubovi iz Hrvatske i Slovenije već duže najavljuju napuštanje lige. Ovo je sjajna prilika da se definitivno završi ova priča.
    (Zodiac, 9. januar 2021 09:29)

    # Link komentara

  197. Umesto da Aba liga nastupi jedinstveno, da klubovi naprave strategiju, da se angažuju sve legende sa ovih prostora i da ovom magarcu pokažu šta je tradicija, Balkan ostaje Balkan. Hrvate to ne zanima, jer su im klubovi trenutno slabi, a naši klubovi se glože ne shvatajući šta se dešava.
    (Kolk, 9. januar 2021 09:29)

    # Link komentara

  198. a sto da je i igra neko iz aba lige kad jedan tim godinama na polovini takmicenja kaze da mu je aba prioritet
    (muamua, 9. januar 2021 09:28)

    # Link komentara

  199. Bravo. To je pun pogodak. Imacemo jaku ligu i stvarati igrace za reprezentaciju.
    (Prskaj, polivaj !!!, 9. januar 2021 09:26)

    # Link komentara

  200. Prvo su nas pocepali, pa nam napravili lige bratstva i jedinstva da bi sada iste lagano ugasili. Ovim ABA liga gubi smisao, ako ga je ikad i imala, pa može da se ukine slobodno.
    (Pepe, 9. januar 2021 09:26)

    # Link komentara

  201. Realno, po snazi niko iz aba ne moze da bude konkurentan jos dugo godina. Samo da sluzimo kao topovsko meso. Pravi se razlika kao sto je u fudbalu u LS i to je ocekivano. Puna kapa za nase timove da jacaju domacu ligu, forsiraju domace igrace i da dajemo po dva tima iz Srb samo za eurocup. Pa ako se nekad to takmicenje osvoji, onda bi bili konkuretni i u el
    (republicaBreg, 9. januar 2021 09:25)

    # Link komentara

  202. Pa kad je rec o tradiciji gde je Srbija i Beograd.
    (Pivke, 9. januar 2021 09:24)

    # Link komentara

  203. Bice to spas za kosarku u regionu
    (Jbd, 9. januar 2021 09:24)

    # Link komentara

  204. daj Boze da bude tako. da se aba liga ugasi i da srbija napokon dobije jaku ligu.
    (petar, 9. januar 2021 09:23)

    # Link komentara

  205. Sada je trenutak da "prvi čovek" dva naša kluba (fmp1 ifmp2), jedan od njih preseli u Pariz.
    (pucaj Čovo, 9. januar 2021 09:22)

    # Link komentara

  206. Суђење које Звезда има у ЕЛ јасно говори да нас тамо не желе, као што, на пример, не желе да признају Ђоковићу све што заслужује, па га чак и дисквалификују са кључних турнира. Сви знамо зашто је то тако.
    (Стара школа, 9. januar 2021 09:22)

    # Link komentara

  207. Neverovatno da poslednjih 3-4 godine čitamo iste vesti, ali prosto identične vesti i na kraju ABA naravno ima predstavnika. Imaće ga i sada i to će biti naravno Zvezda.
    (Will Grigg's On Fire, 9. januar 2021 09:21)

    # Link komentara

  208. Sad će Aleksej da se javi da kaže kako je CZ evroligaš sa A licencom... Samouništenje srpske košarke napravljeno u Železniku pre dosta godina...
    (Goran Loznica, 9. januar 2021 09:21)

    # Link komentara

  209. Ako se to uradi mislim da će biti kraj za ABA ligu,jer kakva je onda interes da se igra?Ulaže se 8 mil evra u tim koji bi imao 6-8 utakmica u Evrokup ili FIBA liga šampiona?Okrenuti se domaćim igračima i pokrenuti košarkaške klubove kao što su bili: Hemofarm,Radnički, Vojvodina,OKK, Spartak, Zorka Šabac, Sloga Kraljevo...dozvoliti max 2-3 kvalitetna stranca a ne ko sad 7-8!!!
    (penaltizan, 9. januar 2021 09:19)

    # Link komentara

  210. Pravi NBA u evropi, sto je nemoguce nisu isti ni uslovi ni tradicija. Dabogda ih biko ne gledao i da propadnu
    (ANALiticar, 9. januar 2021 09:19)

    # Link komentara

  211. Sekta
    (Marko, 9. januar 2021 09:18)

    # Link komentara

  212. Dobra vest, da se razbeži mafija iz košarke, stranci iz timova i botovi iz komentara... da košarka bude košarka.
    (Aleksandar SK, 9. januar 2021 09:17)

    # Link komentara

  213. Cirkus
    (igor, 9. januar 2021 09:14)

    # Link komentara