1. Veca kradja u istoriji rukometa se ne pamti. Ne znam da li je to Sprem spomenuo...
    (dzhoni, 30. decembar 2020 09:12)

    # Link komentara

  2. A mi srbi smo uništili hrvatsku košarku.
    (PSL, 29. decembar 2020 07:44)

    # Link komentara

  3. Ovaj lik jos zivi od ovog dogadjaja iz 2005-te. Koji kompleks.
    (Mile, 29. decembar 2020 02:21)

    # Link komentara

  4. tako je dobili smo ih u grupi 1996 i izbacili iz borbe za medalju.mi smo bili treći hrvati peti
    (slobinator, 28. decembar 2020 20:40)

    # Link komentara

  5. Nismo ih '96 na EP pobedili u borbi za trece mesto (to je bila Svedska) nego u grupi:-D Ako se ne varam, u jednom trenutku je bilo 3-0 za nas u pobedama, a i opet cemo jednog dana biti bolji u medjusobnom skoru od njih, talenat imamo.
    (Pirotehnicar, 27. decembar 2020 14:37)

    # Link komentara

  6. Pošteno, jesu. Kao mi njima basket. 8-0, šta ćeš.
    (Mita, 26. decembar 2020 17:10)
    uopšte nije isto.srbija je tri puta od 1996 na velikim takmičenjima pobeđivala hrvatsku i to u direktnim duelima za medalju ili u eliminatornim borbama i to 1996 u borbi za 3.mesto na pe,1999 u osmini finala svetskog prvenstva (rezultat 30-23) i 2012 u polufinalu prvenstva evrope u beogradu.Srbija i sr jugoslavija imaju 4 medalje sa velikih takmičenja od 1996 u muškom rukometu i i jedno drugo i jedno treće mesto na svetskim prvenstvima za žene,a hrvatice su tek sada uzele prvu medalju na velikim takmičenjima.zato kada pogledate košarku i odbojku u obe konkurencije srbija predstavlja svetsku silu,a hrvata nema na mapi sveta.ostaje im fudbal gde su napravili dva izuzetna rezultata,a što nas nema nigde krivi smo sami
    (slobinator, 27. decembar 2020 13:42)

    # Link komentara

  7. Ne uvlacis se u diskusiju, uvlacis se u dupe kao svaki pravi podanik i sluga. Milos Obilic je 1389. ubio murata tako sto je sam usao u njihov tabor, a ti Srbima pricas o atentatu?! Ako je njegov komentar na mestu, sigurno je i moj.
    (Pirotehnicar, 27. decembar 2020 12:18)

    # Link komentara

  8. Pako alkaser@ Ne uvlacim se u diskusiju o proslosti, pogotovo s nekim tko umislja da ima veliku povijest. Svit sta zna od vase povijesti je ovo. Borili ste se s Turcima dok su osvajali i unistavali Konstantinopol. Imas lipu seriju na Netflixu o tom. Druga stvar koju znaju je atentat Gavrila i da ste zapoceli Great war u kojem ginu milioni ljudi. Nikad niste izvrsili atentat na nekog sultana, pasu, vezira....I sta reci za lika koji napise komentar di ocigledno laze. Pazi, on ne bi zna za Hrvate da mi ne komentiramo na njihovom portalu:)) Stvarno je Dobrisa lipo opisa jedan lipi broj pripadnika tvog naroda. Eh da, u Sibeniku je neki dan naden kameni ulomak s pleterom koji potice iz doba prije Petra Kresimira sta bi tribalo znacit da je Sibenik zapravo stariji nego se mislilo. I imas onu crkvu sv Spasa iz 9 stoljeca u blizini Vrlike koju Srbi naravno svojataju. I danas se moze jasno vidit pleter u unutrasnjosti crkve blizu oltara, iako je vecina unistena jer se nasa neki mamlaz 90ih koji je vjerovatno s cekicem pokusa odstranit i unistit isti. Ne znam zasto kad taj pleter ne dokazuje nista:)) Aj sad lazi, lazi me, ti to radis najbolje
    (Che, 27. decembar 2020 09:58)

    # Link komentara

  9. Koliko ne inteligentan moras biti da zakljucis da je on rekao da su hrvati unistili srpski rukomet!?
    Rekao je da je to prekretnica, hrvatima je bio polet za nesto vise, a srbi su tu potonuli.
    Ali lakse je biti pametan i siriti mrznju.

    Sto se tice kosarke, niste vi unistili hrvatsku kosarku nego cibona i nasi vrli politicari... Dan danas karcinom hrvatske kosarke je cibona, bandic i njezini sateliti.
    (John Wayne, 27. decembar 2020 09:39)

    # Link komentara

  10. a mi vas ubijamo u pojam kad je u pitanju kosarka
    (Markovic Dejan, 27. decembar 2020 08:51)

    # Link komentara

  11. Falsifikat, kazes? Meni kazes da je falsifikat?

    Kosarkasi 2 SP i 3 EP (5), kosarkasice 1 EP (1), odbojkasi 1 OI i 3 EP (4), odbojkasice 1 SP i 3 EP (4), vaterpolisti 1 OI, 3 SP i 7 EP (11).

    Kosarka 6, odbojka 8, vaterpolo 11.
    Ukupno: 2 OI + 6 SP + 17 EP = 25 = 6 + 8 +11

    Cak i da ostavimo vaterpolo po strani, vodimo 14-3, ne znas sta je gore za vas.
    (Pirotehnicar, 26. decembar 2020 21:38)

    # Link komentara

  12. MUSKA KOSARKA: 5-0
    ZENSKA KOSARKA: 1-0
    MUSKI RUKOMET: 0-3
    MUSKA ODBOJKA: 4-0
    ZENSKA ODBOJKA: 4-0
    MUSKI VATERPOLO: 11-3

    UKUPNO: 25-6

    NA OVO DODAJ TRI POBEDE U FINALIMA U VATERPOLU (KRANJ-EP, KAZANJ-SP, RIO-OI)
    KAO I TRIPL-DABL (KOSARKA, VATERPOLO, TENIS) NA OI PRE CETIRI GODINE, ALI, i DALEKO, DALEKO BOLJI MEDJUSOBNI SKOR SA VAMA U KOSARCI, ODBOJCI I VATERPOLU (U FUDBALU I RUKOMETU IMATE TEK MINIMALNO BOLJI SKOR, A I TO NIJE BAS CISTO) KAO I CINJENICU DA NAM JE DOSTA ZLATA U SVIM SPORTOVIMA BILO OTETO, SVE JE JASNO...
    (Pirotehnicar, 26. decembar 2020 13:36)

    I sta to dokazuje?
    (Will Mosley, 26. decembar 2020 14:37) pola statistike ti je falisifikat !
    (hercegovina_trebinje, 26. decembar 2020 21:03)

    # Link komentara

  13. Ne znam sto se uopce prenosi izjava iz nekog podkasta kao nesto bitno.Covjek iznio glupost u jednom opustenom razgovoru i to je sve.To je isto kao i ono navodno prokletstvo u vezi postolja.To su argumenti za neznalice i provokatore i nista vise od toga.Onaj ko ulaze u sport i brine o mladim narastajima ne moze se vaditi na jedan poraz od prije 10 godina niti na nekakvo prokletstvo.Tako je u sportu ali i svemu ostalome.Tamo gdje su kompetentni i talentirani ljudi tamo ima i rezultata.Pozdrav svima koji ovakve naslove ne koriste da vrijedjaju druge.
    (slaven, 26. decembar 2020 20:56)

    # Link komentara

  14. Najhrabriju su@ Ma kakav kompleks. Da sam/smo kompleksasi onda bi bili ljubomorni na Italiju zbog arhitekture, kulture, umjetnika itd. Na Francusku. Na Ameriku, Rusiju zbog njihove snage i vojne moci. Na Kinu zbog ekonomije. Na vas nikako i svati to. Kad mi kaze da se stidim drzavljanin jedne drzave koja je rehabilitirala fasiste onda se grohotom nasmijem. Smisan si lik. I da to je nas otac domovine i vidim da si upucen tko se nalazi na nasim novcanicama. Ja ne znam kako vase uopce izgledaju i sta se nalazi na njima. I da, moga bi ja sad tebi do sutra nabrajat imena i vase intelektualce i grozote sta su govorili. Medutim samo cu spomenit aktualnog predsjednika. Dakle zakljucak je sljedeci. Nemoj molim te nekom nabijat krivnju za proslost, sovinizam, fasizam jer ste itekako upoznati s tim sta se moze iscitat svakodnevno

    #(Che, 26. decembar 2020 17:24)


    I tako nam ti sve to što ti je na srcu reče na našem srpskom sajtu i automatski demantova i samog sebe i sve svoje istomišljenike.
    Vidi da ti kažem nešto, ja da nije ovaj B92 za vas ne bih ni znao da postojite, ko što ne znam ništa ni o vašim kraljevima, usput kad pomenuh kraljeve, gde su grobovi hrvatskih kraljeva??
    Ahm, da, setio sam se, ne znate ni vi ahahahahaha...
    (Pako Alkaser, 26. decembar 2020 18:48)

    # Link komentara

  15. (Che, 26. decembar 2020 17:11)

    C.i.n.i.k ti je iz redova radikala. Njegovi komentari su užasni na svim člancima o Hrvatskoj u svim rubrikama.
    (,,, 26. decembar 2020 18:02)

    # Link komentara

  16. Ne bi se slozio sa ovom konstatacijom, jer su srbi unistili i svoj rukomet i fudbal, a bojim se da ce se to desiti i kosarci. Problem je sto kod nas u sportskim savezima sjede politicki podobni a ne sposobni ljudi.
    (Sasha, 26. decembar 2020 18:01)

    # Link komentara

  17. Mi, Srbi smo unistili hrvatsku kosarku
    (Uteroti iz Italije, 26. decembar 2020 17:53)

    # Link komentara

  18. (najhrabriji su jer nemaju stida..., 26. decembar 2020 15:03)

    Ali ga je prokužio Dobrica Ćosić otac otadzbine pa je napisao "Ima jedna zemlja satkana od laži"


    (:D, 26. decembar 2020 15:22)



    Jest vala, samo što Dobrica ne reče i koja zemlja, e a to što ste se vi u tome pronašli i što se sad zbog toga auto-projektujete na druge je samo vaš problem, ipak svi mi ovde vrlo dobro znamo da je onaj što je promovisao ideju da 100 puta ponovljena laž postaje istina bio upravo VAŠ IDOL, a ne naš.
    (ban Kulin, 26. decembar 2020 17:38)

    # Link komentara

  19. Najhrabriju su@ Ma kakav kompleks. Da sam/smo kompleksasi onda bi bili ljubomorni na Italiju zbog arhitekture, kulture, umjetnika itd. Na Francusku. Na Ameriku, Rusiju zbog njihove snage i vojne moci. Na Kinu zbog ekonomije. Na vas nikako i svati to. Kad mi kaze da se stidim drzavljanin jedne drzave koja je rehabilitirala fasiste onda se grohotom nasmijem. Smisan si lik. I da to je nas otac domovine i vidim da si upucen tko se nalazi na nasim novcanicama. Ja ne znam kako vase uopce izgledaju i sta se nalazi na njima. I da, moga bi ja sad tebi do sutra nabrajat imena i vase intelektualce i grozote sta su govorili. Medutim samo cu spomenit aktualnog predsjednika. Dakle zakljucak je sljedeci. Nemoj molim te nekom nabijat krivnju za proslost, sovinizam, fasizam jer ste itekako upoznati s tim sta se moze iscitat svakodnevno
    (Che, 26. decembar 2020 17:24)

    # Link komentara

  20. Cink@ To je vas problem. Vi mislite da ste bitna nacija a u stvari ste bitni ka Azerbejdan i to je jedina istina. Pricate o nekoj svojoj velikoj povijesti ka da ste u najmanju ruku Francuska ili Italija. Medutim upravo to je odlika "malih" drzava. Meni osobno ne smetaju vase gluposti u vidu vi ste Srbi, mi smo vam stvorili drzavu, mi smo najstariji na Balkanu i ostale budalestine. To su kompleksi i nista drugo. Ka sta ima kompleks momak od 160cm. Iskreno ne znam kako sami sebi ne dosadite s konstantnom kuknjavom. I urnebesno mi je kako ste u isto vrime heroji i zrtve. Nemoguce bolesno:))
    (Che, 26. decembar 2020 17:11)

    # Link komentara

  21. Pošteno, jesu. Kao mi njima basket. 8-0, šta ćeš.
    (Mita, 26. decembar 2020 17:10)

    # Link komentara

  22. Neco, ne znam da li je to bilo ironicno, ali, nije usao u golmanski prostor:-D Na kraju je bila odbrana iz prostora i to je morao da bude sedmerac za nas..
    (Pirotehnicar, 26. decembar 2020 17:08)

    # Link komentara

  23. (marko, 26. decembar 2020 12:08) i (Srbin, 26. decembar 2020 12:22)

    Naklon do poda. Ne pamtim kada sam pročitao precizniji opis karaktera Srba.
    Ostaje da se vidi da li će ovi komentari biti primećeni i istaknuti ili će po dobrom starom običaju pamćenje zlatne ribice i ovaj put prevagnuti.

    Uporedite samo vaš komentar sa komentarom srpskog jugonostalgičara
    (Stratus, 26. decembar 2020 13:58)
    i jasno se vidi uzok onog što pominjete u komentarima.
    (abcd, 26. decembar 2020 16:58)

    # Link komentara

  24. Šta ćemo sa letnjim i zimskim olimpijadama. Mislim da Hrvati ukupno gledano u periodu posle raspada 1992-2020 imaju više nego duplo medalja od SRJ SCG I Srbije zajedno i ukupno. Zlata čak imaju 3 x više od nas šta onda da se kaže na to. A svi znamo da su olimpijske igre kruna svega u sportu jel su sportskija nacija po tome od nas.
    (Trajko, 26. decembar 2020 15:18)

    Mi smo nacija u raspadanju... još ponešto uspevaju pojedinci (Nole. Španovićka, strelci...). Ekipno se raspadamo, jer je organizacija isključiva pretpostavka uspeha i dobrih rezultata u svemu, pa i u kolektivnim sportovima. Evo i košarka nam se raspada, još samo imamo pojedince ali van zemlje! Tako je i u ostalim delatnostima...
    (Bolesni skot, 26. decembar 2020 16:49)

    # Link komentara

  25. Ali ga je prokužio Dobrica Ćosić otac otadzbine pa je napisao "Ima jedna zemlja satkana od laži"
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (:D, 26. decembar 2020 15:22)

    Ima mala razlika medju njima dvojicom - Dobricu Cosica niko ne smatra u Srbiji "ocem otadzbine" (sem mozda nekolicine preostalih komunista), a konsenzus u Hrvatskoj je da je A.Starcevic "otac domovine". A zna se koju i kakvu ideologiju je posejao pomenuti.
    (najhrabriji su jer nemaju stida..., 26. decembar 2020 16:49)

    # Link komentara

  26. Љубомора је гадна болест. Мени је жао што моји родитељи и ја нисмо способни да зарадимо више, али је допринос који су ови људи дали Србији много већи од мог или доприноса мојих родитеља. А та комунистичка уравниловка да сви треба да имамо иста права је глупост. Немамо исте обавезе.
    (Мргуд, 26. decembar 2020 12:32)

    Ne lupaj. Čovek lepo piše da on sa 57 godina ide da zaradi nacionalnu penziju nekom ko može volu rep da iščupa sa 40 godina a on prima i po 200000 penziju svaki mesec. Da baš su na s zadužili pa te medalje u tekvondou, rvanju i streljaštvu ne gleda ni 1% nas a ne neko u svetu čiji takmičar nije u finalu. Slušaj te pare nisu zaradili oni na takmičenju, niti političari koji se razbacuju sa našim parama. Da sa našim te silne pare zarađuje im taj mučenik sa 57 godina, ja, ti, svi mi koji radimo. Nacionalne penzije da ali od 65 za muškarce i 63 za žene. Dotle neka rade nešto ko ih je..
    (Glasač, 26. decembar 2020 16:44)

    # Link komentara

  27. Mi Srbi nemamo preveliku tradiciju i kad su otišle one najbolje generacije, interesovanje mladih za rukomet je opalo. Hrvati imaju tradiciju jer su pod uticajem Nemaca i miteleurope negovali hazenu... i veliki rukomet, na fudbalskom terenu... Rukomet je danas pretežno germansko-nordijski sport...
    (Bolesni skot, 26. decembar 2020 16:43)

    # Link komentara

  28. dobili na prevaru,dzomba poslednji gol usao debelo u golmanski prostor
    (neca, 26. decembar 2020 16:42)

    # Link komentara

  29. Nas Hrvate je najbolje opisao otac nacije Dr Franjo Tudjman "Da ga Hrvatska nije zeljela rata nikada ne bi bilo, laz i zlocin su jedino na cemu kao nacija mozemo zivjeti" :D
    (:D, 26. decembar 2020 16:18)

    # Link komentara

  30. To je ono...momenat kao Dordjeviceva trojka, jel tom fazonu?! :D
    (Bujna masta, 26. decembar 2020 16:18)

    # Link komentara

  31. (:D, 26. decembar 2020 15:22)

    Mislim da nisi razumeo kontekst. (:
    Ima ta recenica u knjizi, al veze s vezom nema...

    Ljubi te brat. Vise knjiga, manje autosovinizma i latinskih citata s buvljaka.
    (ime, 26. decembar 2020 16:15)

    # Link komentara

  32. Porto je preuzeo 2001. dr Pokrajac. Profesor i doktor.
    (Pirotehnicar, 26. decembar 2020 15:36)

    # Link komentara

  33. (najhrabriji su jer nemaju stida..., 26. decembar 2020 15:03)

    Ali ga je prokužio Dobrica Ćosić otac otadzbine pa je napisao "Ima jedna zemlja satkana od laži"
    (:D, 26. decembar 2020 15:22)

    # Link komentara

  34. Srpski rukomet je poceo pad 2003. kada je sa cela repke, pod nerazjasnjenim ololnostima, smenjen profa Pokrajac, sa kojim smo osvajali medalje do tada, igrali moderan rukomet, a on je najvrci strucnjak i gospodin po pitanju same igre. On je tada preuzeo neki klub u inostranstvu, na celo repke dosao Vujovic i poceli sulobi unutar tima, ppsle ode i Sterbik u Spaniju .. znaci sami smo krivi jer od tada nema oporavka sa ljudima iz Saveza koje je oregazilo vreme. Pokrajac je odudarao svojim gospodstvom, covek smeker u svakom pogledu, i zato je smetao polusvetu.
    (Demar Derozan, 26. decembar 2020 15:21)

    # Link komentara

  35. Kao i naša košarka njihovu.Egal.
    (Bruks 021, 26. decembar 2020 15:20)

    # Link komentara

  36. Dakle, ostaje sistem- savez.
    Jer, sigurno nije da jedino Srbi imaju drukčiji mentalitet ili gene od susjeda. Nego je sistem pogrešan, a ne mijenja se. Plus fali jedan veči uspjeh, ko u nogometnoj reprezentaciji, da probije tu psihološku blokadu.
    (Ante, 26. decembar 2020 12:29)
    Amin brate, sve si dobro rekao. Nije nikakva crna magija kao ni vama u košarci nego katastrofalan plan i sistem.
    Nisam neki Jugosloven, ali obožavam da vidim na nekom takmičenju da dominiraju balkanske ekipe, a realno bi u svakom ekipnom sportu to mogao da bude slučaj da nam korupcija izgleda nije inkorporirana u DNK.
    Pozdrav.
    (Tre, 26. decembar 2020 15:18)

    # Link komentara

  37. willmey
    Šta ćemo sa letnjim i zimskim olimpijadama. Mislim da Hrvati ukupno gledano u periodu posle raspada 1992-2020 imaju više nego duplo medalja od SRJ SCG I Srbije zajedno i ukupno. Zlata čak imaju 3 x više od nas šta onda da se kaže na to. A svi znamo da su olimpijske igre kruna svega u sportu jel su sportskija nacija po tome od nas.
    (Trajko, 26. decembar 2020 15:18)

    # Link komentara

  38. @Dzoni
    Nije ti dobro poredjenje jer cak i ako je podatak tacan dosta dece trenira karate jer je opcinjeno Brus Lijem, Cak Norisom, japanom i sl. (znam da Brus Li nije karatista, ali svejedno), a ne da bi postali prvaci sveta (ili sta god bilo ekvivalent tome u karateu).
    Jeste da oni najtalentovaniji verovatno mogu da zive od toga, ali ako nemas stotine ozbiljnih konkurenata koji su spremni da ceo zivot posvete tom sportu, mnogo ti je lakse da osvajas medalje. Veliko je pitanje da li bi cak i najbolji na svetu u streljastvu, karateu i sl, mogli da zive od toga, a stoti ne moze sigurno, tj. moze od obucavanja dece. Prema tome, ne mogu se porerditi sportovi gde konkurenti imaju 20 ljudi koji razmisljaju o tome da li treba pomeriti nogu 3 ili 3.5mm u levo pri driblingu/servisu i sport gde ti je glavni konkurent za pehar molio gazdu da odradi dnevnu smenu u kaficu pred mec.
    A svakako da je uspeh osvojiti medalju u bilo kom sportu, mislim da nasi ipak preterano potcenjuju vase medalje na OI i slicno preterano uzdizu vaterpolo koji bi se igrao ozbiljno u 2 zemlje da se Jugoslavija nije raspala
    (jsx, 26. decembar 2020 15:04)

    # Link komentara

  39. @Che

    Nemate kompleks zvani Srbija? Slazem se, ako vam onaj sa novcanice od 1000kn nije kompleksas (a on vam je otac nacije) i ako vam Srbi nisu krivci za to sto niste kao Austrija (a jesu - po misljenju mnogih vasih ,,intelektualaca'')...onda nematekompleks.


    @Rudolph

    Selektivno pristupas problemu. Niti su ti cinjenice tacne, a da ne govorimo kako ih tumacis slobodno. Na primer, logicki odbrani tvrdnju da je nekad bilo to da je HRV>SRB u reprezentativnom vaterpolu u bilo kakvom kontinuitetu...


    Niko, sa strane, niciji sport nije unistio - do samih tih koji ga u sopstvenim zemljama vode.
    (najhrabriji su jer nemaju stida..., 26. decembar 2020 15:03)

    # Link komentara

  40. Mozli, ti si moj brat Grobar, nemoj da pitas gluposti. 25-6 za nas u zlatnim medaljama i ti me pitas sta to dokazuje? Nesto valjda ipak dokazuje. Kako su to nas hrvati unistili u rukometu? Vidim da podrzavas tu tezu. Mi ni pre tog SP nismo imali neke preterane uspehe, ljudi su ovde objasnili i zbog cega, steta jer je potencijal bio ogroman.
    (Pirotehnicar, 26. decembar 2020 14:56)

    # Link komentara

  41. Srpski politicari su unistili srpski rukomet. Niko drugi. Uostalom kao i sve ostalo u Srbiji.
    (Djenka, 26. decembar 2020 14:54)

    # Link komentara

  42. ha ha ha ha ha .... legendarna izjava.... ha ha ha ha ha


    Pa makar po ovakvim gestovima i sebe i nas ponovo uvere da su postali od Srba ...
    (Horda, 26. decembar 2020 14:43)

    # Link komentara

  43. Razni Mandići i ekipa.
    (Pivke, 26. decembar 2020 14:42)

    # Link komentara

  44. MUSKA KOSARKA: 5-0
    ZENSKA KOSARKA: 1-0
    MUSKI RUKOMET: 0-3
    MUSKA ODBOJKA: 4-0
    ZENSKA ODBOJKA: 4-0
    MUSKI VATERPOLO: 11-3

    UKUPNO: 25-6

    NA OVO DODAJ TRI POBEDE U FINALIMA U VATERPOLU (KRANJ-EP, KAZANJ-SP, RIO-OI)
    KAO I TRIPL-DABL (KOSARKA, VATERPOLO, TENIS) NA OI PRE CETIRI GODINE, ALI, i DALEKO, DALEKO BOLJI MEDJUSOBNI SKOR SA VAMA U KOSARCI, ODBOJCI I VATERPOLU (U FUDBALU I RUKOMETU IMATE TEK MINIMALNO BOLJI SKOR, A I TO NIJE BAS CISTO) KAO I CINJENICU DA NAM JE DOSTA ZLATA U SVIM SPORTOVIMA BILO OTETO, SVE JE JASNO...
    (Pirotehnicar, 26. decembar 2020 13:36)

    I sta to dokazuje?
    (Will Mosley, 26. decembar 2020 14:37)

    # Link komentara

  45. Niste samo vi.
    (Will Mosley, 26. decembar 2020 14:37)

    # Link komentara

  46. Pitanje hrvatskog novinara na konferenciji za štampu , koja je organizovana sasvim drugačijim povodom, mnogo govori o stanju svesti tog naroda. Njima je , u sportu u kom su daleko uspešniji od nas, mnogo bitnije da li je srpski rukomet uništen i da li su oni učestvovali u tome nego bilo šta drugo. Sve dok im je srpski neuspeh važniji od hrvatskog uspeha, oni će pokazivati koliko su iskompleksirani. Odlika inferiornog, drugorazrednog i malog naroda.
    (Stanko, 26. decembar 2020 14:30)

    # Link komentara

  47. Ko god misli da je lako u borilačkim sportovima osvojiti medalje, kao i u streljaštvu, samo keka izvoli i reši životnu egzistenciju. Ja razumem da za većinu to nisu atraktivni sportovi i da su manje popularni, ali svim tim sportovima se bave milioni ljudi na planeti i svakako je ogroman uspeh biti najbolji ili jedan od najboljih. Evo na primer mnogo više dece se bavi na primer Karateom u Svetu nego tenisom, pa bi po toj logici bilo lakše biti prvak u tenisu, nego u karateu, džudou ili streljaštvu?
    (Džoni, 26. decembar 2020 14:30)

    # Link komentara

  48. Ne, greska, srpski rukomet se samounistio, a mi smo unistili hrvatsku kosarku
    (dilke, 26. decembar 2020 14:29)

    # Link komentara

  49. Ovo je malo izvuceno iz konteksta,malo Raletove provokacije,nista Sprem nije bio nekorektan,ruku na srce nase propadanje je i krenulo bas sredinom dvehiljaditih,doduse od raspada nam je savez uvek bio leglo nesposobnjakovica,ali u to doba selektori bili igracke legende,prvo Vuja kasnije Cvele,kakvi god igraci bili toliko je diskutabilno sve ostalo,pre svega obojica su debelo menadzerisala,Vuja gurao svoje Crnogorce(Djukanovica,Djurkovica,bracu Krivokapic),a nisu nam igrale Cuture na vrhuncu karijere iako jedini vrhunski srednjaci tada,i mnogi drugi koji su zasluzivali,Cvetkovic oterao Dragicevica jednog od najboljih evropskih pivota u to doba da bi mesta imao njegov pulen Toskic,secate se te rupe od igraca,dok su Hrvati imali Linu,ocigledno ozbiljnog strucnjaka pa ne treba ni da cudi sto su oni tu gde su u rukometu.Takodje nakon onih prvenstava kod nas i medalja koje ipak ne mogu biti bas iskljucivo plod domaceg terena,realno i momci i devojke su bili neverovatno motivisani i nabrijani,tada je trebalo da se iskorosti situacija i da se na obe klupe postave skandinavci,jer je bilo jasno iz aviona da ni Vukovic ni Boskovic nisu dugorocna resenja,naravno po obicaju spavalo se na lovorikama umesto plana i vizije i danas gledamo labudovu pesmu srpskog rukometa,sve sto vredi je starije od 30,bacamo lovu na spanca koji rezultatski nece nista uraditi a nece napraviti smenu generacija,kod zena jod gore,nakon kvalifikacija za OI ostace nam 2-3 igracice a mladje kategorije katastrofa.
    (kojot, 26. decembar 2020 14:13)

    # Link komentara

  50. Iskreno, sama izjava je mnogo korektnija nego sto naslov govori, mada nije tacna. Nije sudbinu naseg rukometa odlucila ta jedna utakmica, pre ce biti da je ona bila posledica stanja u njemu. Bas kao sto nas uostalom evropsko srebro nije podiglo, cak naprotiv. Sada imamo zenu na celu saveza, videcemo. Na nasim momcima je da povrate zainteresovanost, podrsku i poverenje javnosti u njih. Trenutno niko od njih nista ne ocekuje, ne zanimaju ljude mnogo i na njima je da to promene.
    (my way, 26. decembar 2020 14:11)

    # Link komentara

  51. Ako je Djurkovic Hrvat jeste.
    (Slobodan, 26. decembar 2020 14:11)

    # Link komentara

  52. "Mi smo vama unistili ovo", "mi smo vama unistili ono"... ma divni ste, i jedni i drugi! Balkanci na kvadrat! Samo bi da unistavate nekome mesto. Ej, bre, ljudi, je l' nekom palo na pamet gde bi nam bio kraj, i u sportovima, i u svemu ostalom da smo ostali zajedno?! Sta, nismo mogli da se dogovorimo kao ljudi? Recimo, konfederacija, ili slicno. Da koristimo prednosti onih drugih, a ne da isticemo slabosti. Eh, ljudi moji... ajd' uzivajte i vi u "lijepoj vasoj" (na primorju je zaista prelijepa), a i vi nasi u neuredjenoj nasoj... pise vam nas iz Berlina, a druzim se podjednako i sa nasima i sa vasima, a i sa njihovima!
    (Stratus, 26. decembar 2020 13:58)

    # Link komentara

  53. Ne vidim kako neko moze da unisti neciji sport. Sve je to sport i sportsko nadmetanje, svi sportisti su uglavnom veliki prijatelji. Igrali za Hrvatsku, Srbiju, Spaniju ili neku drugu zemlju. Kada se nosi reprezentativni dres logicno je boriti se za tu zemlju da pobedi i da bolji tim prodje dalje. Cinjenica je da se posle toga ta scg selekcija raspala ali ne zbog poraza vec politike. Kao i selekcija 1990.
    (Kgh, 26. decembar 2020 13:50)

    # Link komentara

  54. Pa reko covek istinu.Da smo pobedili mozda bi otisli do kraja i odrzali konstantu dobrih rezultata.Mi smo od tada raspad izuzev onog turnira u Srbiji.
    (Xnodeh,plavi bechar, 26. decembar 2020 13:45)

    # Link komentara

  55. Нисте ви. Ми смо унишили српски рукомет.
    (комша, 26. decembar 2020 13:44)

    # Link komentara

  56. Ne, niste vi, Đurković je!
    (Salaso, 26. decembar 2020 13:43)

    # Link komentara

  57. MUSKA KOSARKA: 5-0
    ZENSKA KOSARKA: 1-0
    MUSKI RUKOMET: 0-3
    MUSKA ODBOJKA: 4-0
    ZENSKA ODBOJKA: 4-0
    MUSKI VATERPOLO: 11-3

    UKUPNO: 25-6

    NA OVO DODAJ TRI POBEDE U FINALIMA U VATERPOLU (KRANJ-EP, KAZANJ-SP, RIO-OI)
    KAO I TRIPL-DABL (KOSARKA, VATERPOLO, TENIS) NA OI PRE CETIRI GODINE, ALI, i DALEKO, DALEKO BOLJI MEDJUSOBNI SKOR SA VAMA U KOSARCI, ODBOJCI I VATERPOLU (U FUDBALU I RUKOMETU IMATE TEK MINIMALNO BOLJI SKOR, A I TO NIJE BAS CISTO) KAO I CINJENICU DA NAM JE DOSTA ZLATA U SVIM SPORTOVIMA BILO OTETO, SVE JE JASNO...
    (Pirotehnicar, 26. decembar 2020 13:36)

    # Link komentara

  58. Glupost.. nas rukomet je unistio tzv. "brzi centar". U svetu se zadnjih deset godina igra savremeni rukomet, brzi centar, preko krila, mi i dalje igramo na individualni kvalitet bekova. Ne moze tako vise..
    (sotir zvani djubre, 26. decembar 2020 13:28)

    # Link komentara

  59. Hahahaha srpski rukomet? Alo mi smo odbojkaška nacija što se tiče tih sporednih sportova. Ovde rukomet malo koga interesuje. Morate da shvatite jednom da ako je rukomet bitan kod vas da nije bitan u 80% ostatka sveta kao i većina sporednih sportova. Kod nas je npr. odbojka koja je mnooooogo popularnija od rukometa inače sport broj 3 ili 4 i njega pratimo kao vi rukomet a rukomet niko živ ovde ne gleda dok se ne napravi neki slučajan uspeh.
    (4k4.Dex, 26. decembar 2020 13:26)

    # Link komentara

  60. Nije covek ni rekao to u intervju-u na taj bombasticcan nacin, procitajte bar. Decko je korektan iako je Hrvat...
    (Bruder, 26. decembar 2020 13:23)

    # Link komentara

  61. ??? lopovi su uništili srpski sport,ne samo rukomet!
    (?, 26. decembar 2020 13:22)

    # Link komentara

  62. Mi Srbi smo unistili Hrvatsku kosarku, da ne nabrajam potrajalo bi.
    Legendarni Dino Radja je skoro objasnio stanje u Hrvatskoj kosarci kao totalno propalo.
    (humanista, 26. decembar 2020 11:24)

    to je istina...ali ovdje je sad tema rukomet..ili iznesi cinjenice u vezi rukometa ili ne mjenjaj temu...kad bude tema Kosarka tad je tvoja teza apsolutno u pravu...
    ovako samo izbjegavas priznati sto je Sprem konstaltirao...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (CLS, 26. decembar 2020 12:40)

    Ja ne vidim na koji nacin hrvati mogu da uniste srpski rukomet, niti Srbi mogu da uniste hrvatsku kosarku. I jedno i drugo su besmislice. Za sve su krivi sami i jedni i drugi. A kada smo se vec kod rukometa, kao sto kazes da se ne menja tema. Ne secam se nekog meca sa velikom tezinom, osim onog kada ste plakali u beogradu 2010 da su vas srbi gledali sa mrznjom u ocima kada ste izgubili u polufinalu od Srbije. Bio je to jako bolan poraz, morate priznati.
    (Ivan, 26. decembar 2020 13:19)

    # Link komentara

  63. Srbin

    Srpski fudbal je truo počev od saveza koji vode nestručno ljudi. Gde menadžeri postave selektora i onda mu diktiraju i diriguju sastav zbog ličnih interesa i zato je smenjen Muslin pre mundijala. Selektor Dalić ima pomoćnike Olića i Ladića i sa njima dogovara šta i kako . Ima bazu od 25-30 fudbalera i selektira najbolje. Kod nas nema nikakve baze nikakve veze sa vezom. Tumba je za godinu dana izmenjao 50 i više fudbalera. Razne tatine sinove od prijatelja kumova rodbine menadžera braću poznanike kobajagi nabeđene fudbalere i rezultat je da na kraju opet na kauč gledamo euro.
    (Zoran, 26. decembar 2020 13:19)

    # Link komentara

  64. Mi smo sami sebe uništili nesposobnim rukovodstvom i rad sa mladima, ta utakmica definitivno nije presudila naš pad...smešna priča..
    (Delije Čikago, 26. decembar 2020 13:18)

    # Link komentara

  65. samo se tesite, kod nas je odavno sve unisteno.
    (realno, 26. decembar 2020 13:17)

    # Link komentara

  66. (Radnik, 26. decembar 2020 12:19)

    Разумем те, али ниси све у праву. Спортска достигнућа под националном заставом треба да се вреднују. Не можеш мерити твој и мој просечан и њихов изванредан допринос. Слажем се, међутим, да је износ превелик. Та национална пензија би требало да износи колико и просечна пензија и да се исплаћује на пример тек од 65. године живота.
    (Јабучило, 26. decembar 2020 12:31)

    Najzad jedan razuman komentar. Od 65 može i ta ogromna penzija ali... Ne svima ista. Ko može da me ubedi da je isto osvojiti olimpijsko zlato u Košarci i u vaterpolu. Ili SP u Fudbalu ili zlato u nekom borilačkom sportu. EP u fudbalu je teže osvojiti nego Olimpijsko zlato u streljaštvu.
    (Kloer, 26. decembar 2020 13:15)

    # Link komentara

  67. kamo srece da je srpski rukomet unisten na terenu
    (marica, kriv, razumevanje..., 26. decembar 2020 13:14)

    # Link komentara

  68. Ako su Hrvati uništili srpski rukomet šta reći o hrvatskoj košarci i koševima Saleta Đorđevića, Kecmana, Rašića...
    (Wllaxy, 26. decembar 2020 13:13)

    # Link komentara

  69. Mi sto mozemo unistiti vi Hrvati ne mozete ni zamisliti.
    (ha ya, 26. decembar 2020 13:13)

    # Link komentara

  70. Rudolfe, mi bolji (od vas) u vaterpolu samo poslednjih 7-8 godina? Bolje probaj sa 20 godina. I zasto ne napises nista o zenskoj konkurenciji u kolektivnim sportovima? Bolji smo od vas i u kosarci i u rukometu i u odbojci.
    (Pirotehnicar, 26. decembar 2020 13:09)

    # Link komentara

  71. Hvala vam. Nebitan sport. Sta reci za sport u kome svojevremeno najbolji igrac sveta namesta utakmicu za 25 000 evra. Pa te pare jedan dobar fudbaler potrosi za nocni izlazak, a ovaj rizikovao ugled i karijeru.
    (drex, 26. decembar 2020 12:31)

    Nije baš da je nebitan. Vaši rukometaši ako bi poput vaterpolista osvojili medalju od 40 godine bi primali nacionalne penzije do kraja života. Najviše preko 200000 mesečno a ako rastu prosečne plate rastu i penzije. Zamisli sa 40 godina imaš 1500 ili 2000 eura svaki mesec u zemlji Srbiji jer si osvojio medalju u tekvondou, streljaštvu, rvanju, što je malo ko od tvojih zemljaka i gledao (sem sns Davora Štepaneka što je u prenosu komentator nadahnuto učinio, kao da ceo svet gleda i kao da je pobedio Tajsona lično pa svet gleda i divi se. Tako da ta nacionalna penzija je apsolutno precenjena i ako već hoće mogu da im daju prosečnu penziju od 60 godine ako se nisu snašli u životu da ne gladuju.
    (Mnogo je kume, 26. decembar 2020 13:08)

    # Link komentara

  72. Jedino ako pod srpskim rukometom misli na obe Jugoslavije kroz ceo dvadeseti vek.

    U tom slučaju sam potpuno saglasan.
    (Frank Underwood, 26. decembar 2020 13:01)

    # Link komentara

  73. Srbi su unistili srpski rukomet kao i vecinu drugih stvari u Srbiji.
    (Vlado, 26. decembar 2020 13:01)

    # Link komentara

  74. Kako kad bi rekli da su Srbi unistili hrvatijansku kosarku. Unistili su se sami.
    (Pop, 26. decembar 2020 13:00)

    # Link komentara

  75. Dobro za rukomet ali ko je uništio Srbski fudbal pitam ja vas.
    (povečalo, 26. decembar 2020 12:59)

    # Link komentara

  76. Lambada@ Ma koga briga sta Sprem govori. Cak zapravo nije to on izjavija ali brate kad nam vi kazete mitomani je isto ka da mi crnac na plazi usrid lita kaze da sam pocrnija. Nema vecih mitomana i povijesnicara od vas. Kad kazem vas mislim na jedan lipi broj ljudi. Dakle ne na normalne Srbe. Vi ste izmislili ric mitoman. Mitoman je izravna asocijacija na Srbiju. S ovim ce se slozit Hrvat, Slovenac, Bosanac, Crnogorac....
    (Che, 26. decembar 2020 11:58

    iz ugla mladih nacija, koje su nastale pre 20 godina (hrvatske, slovenije, bosne), (koje ne bi ni postojale da nije Srba, i one tvorevine zvana Jugoslavija) naravno da Srbi deluju kao mitomani.
    (cink, 26. decembar 2020 12:59)

    # Link komentara

  77. A mi smo unistili hrv kosarku, tenis (M i Ž), vaterpolo itd.
    (Helena, 26. decembar 2020 12:59)

    # Link komentara

  78. (Мргуд, 26. decembar 2020 12:32)

    Nije ljubomora. Znaš li kako je teško raditi na pragu sedme decenije?
    Neka im daju za uspeh jednokratnu nagradu 10, 20, 50 hiljada eura. Na kraju krajeva i sami ističu da im je čast da osvoje medalju za svoju zemlju. Ako nisu za sport nakon kraja karijere ili im se smučio. Sa 40 godina nisu nesposobni ni za rad, ni za prekvalifikaciju ili da nauče to za šta su završili školu.
    (Radnik, 26. decembar 2020 12:58)

    # Link komentara

  79. Činjenica je.... da nakon 2 zlata na SP 2003 i OI 2004... Hrvatskoj fali vrhunski golman... i da su npr imali Šterbika ili Stanića ... imali bi bar još 4 zlata !
    (Panac, 26. decembar 2020 12:54)

    # Link komentara

  80. Ne mogu nikakvi ‘rvati da uniste nas rukomet,koliko mi sami to mozemo.
    (maximus, 26. decembar 2020 12:51)

    # Link komentara

  81. Tako ste nas uništili i 1995 u kosarci. Ne mozemo da se jos uvek oporavimo
    (nebo, 26. decembar 2020 12:50)

    # Link komentara

  82. Pegone@ Sami ste krivi za svoje neuspjehe ka sta smo mi krivi za svoje. Dakle tu se slazemo. Opsjednuti s Srbima definitivno nismo. Zapravo dovoljno je vidit koliki broj clanaka o Hrvatima izlazi svakodnevno na ovom portalu. Naslovi su u pravilu ovakvi. Hrvat da gol, Jokic bolji od Hrvata, Hrvat reka ovo....Vidis svi oni imaju svoje ime. Ne pises za Cavania Urugvajac da gol, Svicarac izgubija od Novaka. Nadalje mozes bit opsjednut lipom zenom, uspjesnim ili bogatim likom, cak i ljubomoran na njega. Samim tim kako da budemo opsjednuti Srbijom?? Niti je lipsa od Hrvatske, nit bolje zivite, nit ste nesto uspjesniji od nas stoga smanji dozivljaj
    (Che, 26. decembar 2020 12:43)

    # Link komentara

  83. "Vaterpolo-a" Hahaha Majko mila, ko sve nema internet. Nije tacno da hrvatice imaju 4-1 skor protiv nas, mi imamo najmanje dve pobede, a one dve ili tri pobede. Bio je faul nad Sudzumom u tom poslednjem napadu.
    (Pirotehnicar, 26. decembar 2020 12:43)

    # Link komentara

  84. Mi Srbi smo unistili Hrvatsku kosarku, da ne nabrajam potrajalo bi.
    Legendarni Dino Radja je skoro objasnio stanje u Hrvatskoj kosarci kao totalno propalo.
    (humanista, 26. decembar 2020 11:24)

    to je istina...ali ovdje je sad tema rukomet..ili iznesi cinjenice u vezi rukometa ili ne mjenjaj temu...kad bude tema Kosarka tad je tvoja teza apsolutno u pravu...
    ovako samo izbjegavas priznati sto je Sprem konstaltirao...
    (CLS, 26. decembar 2020 12:40)

    # Link komentara

  85. Šprem kako možeš biti tako sam pun sebe, vi kada izgubite uvek poklonite pobedu protivniku sram te bilo !!! bilo ko je vaš protivnik .
    (simo, 26. decembar 2020 12:40)

    # Link komentara

  86. Radnik sam baš kao i vi ili vaši roditelji. Neka mi minus udare samo oni čiji roditelji zarađuju više od ove poklon penzije.
    (Radnik, 26. decembar 2020 12:19)

    Љубомора је гадна болест. Мени је жао што моји родитељи и ја нисмо способни да зарадимо више, али је допринос који су ови људи дали Србији много већи од мог или доприноса мојих родитеља. А та комунистичка уравниловка да сви треба да имамо иста права је глупост. Немамо исте обавезе. На сваког клинца који је освојио медаљу иде 1000 оних који су се повредили...
    (Мргуд, 26. decembar 2020 12:32)

    # Link komentara

  87. Hvala vam. Nebitan sport. Sta reci za sport u kome svojevremeno najbolji igrac sveta namesta utakmicu za 25 000 evra. Pa te pare jedan dobar fudbaler potrosi za nocni izlazak, a ovaj rizikovao ugled i karijeru.
    (drex, 26. decembar 2020 12:31)

    # Link komentara

  88. Hvala Hrvatima. Ne znam da li u Hrvatskoj postoje nacionalne penzije za sportiste i da li se primaju od 40 godine pa do kraja života? Ja se obradujem kad god naši ne uzmu medalju. Osim u fudbalu i košarci. Tu verujem da imaju dovoljno para i obraza da to ostave samo kao mogućnost ako bi ih splet okolnosti doveo u situaciju da ostanu bez para. Možete da se ljutite na mene ali ja sa 57 godina radim prekvalifikaciju i poturam leđa da bi oni puni snage primali i po 166000 svakog meseca a od januara ide povišica i biće oko 200000. Radnik sam baš kao i vi ili vaši roditelji. Neka mi minus udare samo oni čiji roditelji zarađuju više od ove poklon penzije.
    (Radnik, 26. decembar 2020 12:19)

    Разумем те, али ниси све у праву. Спортска достигнућа под националном заставом треба да се вреднују. Не можеш мерити твој и мој просечан и њихов изванредан допринос. Слажем се, међутим, да је износ превелик. Та национална пензија би требало да износи колико и просечна пензија и да се исплаћује на пример тек од 65. године живота.
    (Јабучило, 26. decembar 2020 12:31)

    # Link komentara

  89. Da je rukomet manje popularan nego vaterpolo, je najluđa izjava koju sam čuo u zadnje vrijeme.
    Pobogu, rukomet je u Evropi odmah uz košarku. Dakle, nogomet, košarka rukomet.
    I tu bih dodao, da, nikad neću shvatiti zašto Srbija nije među vodečim silama u rukometu. To je apsolutno sport kao stvoren za "balkance", neshvatljivo mi je da jedino Srbija iz ex Yu nije iskoristila urođene prednosti koje u tom sportu ima...
    "Muška" igra, grublja, poželjni jaki, visoki, brzi igrači, poželjan "vic" i kreativnost, sportski naboj i snaga cijelog tima ispred pojedinca, iako i pojedinac može da se istakne..
    I na kraju, dobar temelj iz Jugoslavenske rukometne škole..
    Makedonci, Crnogorci, čak i Slovenci.. nas Hrvate da i ne spominjem, sve su te reprezentacije imale svoje periode kad su bili toliko jaki da nitko nije imao sigurnu pobjedu protiv njih.
    Jedino Srbija nikako da se "pronađe"..
    O "ulaganju" u taj sport, to je glupo, ništa više ni manje ne ulažete nego mi ostali, svi ulažemo mrvice.
    I nije stvar ni u lošoj generaciji, jer vama su se zaredale generacije za generacijom bez ozbiljnijeg uspjeha.
    Dakle, ostaje sistem- savez.
    Jer, sigurno nije da jedino Srbi imaju drukčiji mentalitet ili gene od susjeda. Nego je sistem pogrešan, a ne mijenja se. Plus fali jedan veči uspjeh, ko u nogometnoj reprezentaciji, da probije tu psihološku blokadu.
    (Ante, 26. decembar 2020 12:29)

    # Link komentara

  90. U ono doba znao sam da nabrojim celu reprezentaciju Hrvatske i Srbije. Sada ne bih znao da nabrojim tri igraca. I drago mi je zbog toga. Nemam pojma ni ko je aktuelni sampion. Svi sportovi su prsli. Samo su fudbal i americki sportovi opstali. I donekle evropska klupska kosarka. Ovo ostalo raspad sistema.
    (Lokomotiva, 26. decembar 2020 12:28)

    # Link komentara

  91. српски рукомет уништили су Срби.
    (Колико ја знам..., 26. decembar 2020 12:27)

    # Link komentara

  92. Po tome ispade, da su dva Srbina unistila Hrvatsku kosarku, Aleksandar Sale Djordjevic i Dusan Kecman. Mada bih ja pre iskoristio rec, ugasili su ih.
    (Deyan X, 26. decembar 2020 12:27)

    # Link komentara

  93. uvijek iste priče, jasno je ko dan da smo mi bolji u nogometu i rukometu, vi ste bolji u košarci i odbojci, u vaterpolu ste bili bolji zadnjih 7-8 godina, dok smo mi bili bolji 1990ih. tu je svatko imao svoj period, a tenis smo također mi bili bolji, dok se vama nisu pojavili Ivanovićka i Đoković. mi smo imali prije Majoli, i Ivaniševića, imamo DC 2 puta, vi jedanput. ali generalno zbog Novaka, ajmo reć da ste i u tenisu bolji. mi nemamo takvog igrača, ipak jedan od najboljih u povijesti. ali tenis ima dugu tradiciju i u HR, od Pilića na dalje. a što se tiče zimskih sportova, mislim da smo mi tu dosta bolji od vas. nama je košarka očajna, vama nogomet. sve u svemu, kad se podvuče crta ne može se reć tko je bolji, jer smo dosta izjednačeni overall. ali ako se gleda olimpijada, od raspada SFRJ mi smo bolji, ajmo reć da bi to bio šlag na tortu, realno Hrvatska je osvojila više zimskih i ljetnih olimpijskih medalja. i treba imati u vidu, da Srbija ima 7.5 miliona ljudi, a Hrvatska 4.5. dakle 3 miliona ljudi više, nije to malo, a po rezultatima smo tu negdje. dakle želim reć da se ne vidi, ta razlika u populaciji, Srbija je mogla bolje iskoristit tu veću populaciju. rukomet je meni ok, ali bih rađe gledao da smo jači u košarci. meni je košarka uz nogomet, najdraži sport. tako da, nadam se da ćemo zadržat kvalitetu rukometa, a u košarci postat bolji.
    (Rudolph, 26. decembar 2020 12:27)

    # Link komentara

  94. @novinar: "Šprem je, ipak, zaboravio Evropsko prvenstvo 2012. godine u Beogradu kada je Srbija napravila poslednji uspeh."

    To prvenstvo nema nikakvu referentnu težinu pogotovo kada se pogledaju prethodni i naknadni rezultati. Mi nismo zaboravili kakav uticaj na rukometnim takmičenjima ima domaći teren, pogotovo kad su selekcije Srbije u pitanju, i muška i ženska. A te 2012 pamtimo i šta je prethodilo tom polufinalu, divljačke i primitivne događaje u Novom Sadu i kakva je fudbalska atmosfera napravljena oko celog događaja. Mogao bi i novinar malo da se priseti i bude objektivniji.
    (City Slicker, 26. decembar 2020 12:26)

    # Link komentara

  95. I mi smo vasu kosarku, pa se ne hvalimo time...
    (ProkopijeElGrande, 26. decembar 2020 12:24)

    # Link komentara

  96. Mi smo ga sami uništili,tj. oni koji vode rukometni savez u Srbiji od 90-tih na ovamo.
    Kao što Dino Rađa kaže da je hrvatska košarka propala zbog nestručnih i pre svega sujetnih i gramzivih ljudi u savezu.
    A uz to smo imali igrače,u timu koji se pominje,koji nisu voleli neke trenere pa još i Nikolu Peruničića koji zbog svoje sujete nije govorio sa većinom igrača a i potukao se sa Neđom Jovanovićem...
    Talenati i igračka baza nikada nisu bili problem.Problem je promaja u glavi.
    (Novosađanin, 26. decembar 2020 12:24)

    # Link komentara

  97. Razlika između Hrv i Srp fudbala je sledeća, oni pre za i posle utakmice slušaju Tompsona, ovi naši Daru Bubamaru. To jedna bitna razlika koja govori o stanju svesti igrača. Ostalo je organizacija koju mi nemamo.
    (Srbin, 26. decembar 2020 12:22)

    # Link komentara

  98. Niste vi uništili srpski rukomet, nego je to uradila nezavisnost Crne Gore.
    (Ma da, 26. decembar 2020 12:22)

    # Link komentara

  99. Kompleksi su cudo
    (Joker, 26. decembar 2020 12:21)

    # Link komentara

  100. Hvala Hrvatima. Ne znam da li u Hrvatskoj postoje nacionalne penzije za sportiste i da li se primaju od 40 godine pa do kraja života? Ja se obradujem kad god naši ne uzmu medalju. Osim u fudbalu i košarci. Tu verujem da imaju dovoljno para i obraza da to ostave samo kao mogućnost ako bi ih splet okolnosti doveo u situaciju da ostanu bez para. Možete da se ljutite na mene ali ja sa 57 godina radim prekvalifikaciju i poturam leđa da bi oni puni snage primali i po 166000 svakog meseca a od januara ide povišica i biće oko 200000. Radnik sam baš kao i vi ili vaši roditelji. Neka mi minus udare samo oni čiji roditelji zarađuju više od ove poklon penzije.
    (Radnik, 26. decembar 2020 12:19)

    # Link komentara

  101. Mah komsije opsednute Srbijom a za rukomet smo sami glavni krivci !Valjda necemo unistiti vaterpolo i kosarku kao sto smo unistili rukomet.
    (Pegone, 26. decembar 2020 11:31)

    Malo kasnis, u stvari si klasicna lozana sa ovih prostora jerbo vaterpolo i kosarka jesu unisteni - sto neko rece pre mene za rukomet, samo bljesak ponekad. Neka me Savic demantuje na sledecem takmicenju ili ce opet da odmara nabolje igrace kao u avgustu prosle godine. A sto se tice saveza jos iz SFRJ, pa mrtva trka izmedju fudbala i rukometa. Sve su to bili bljeskovi iliti bljesci u rukometu (od raspada vece drzave). Koliko godina imas? Malo na foru ili kako god to nazvali, na nazovi autoritet Tute i Pokrajca. Pa oni nisu medjusobno pricali jos od polovine devedesetih kad su nam dozvolili da igramo. Seti se kad je Knezevic otkazao, Nedjo iskompleksiran, Nenad P. sutira samo kad ima otvorenu poziciju (Vranjes ga strpao u dzep) za razliku od Lisicica koji sutira bez blama. Mnooogo trulog ... i nasiroka tema ...
    (mekdauel, 26. decembar 2020 12:18)

    # Link komentara

  102. Zaboravio covek 2012. i nase finale sa Danskom. Kako mu je to promaklo ?
    (true_men_don't_kill_coyotes, 26. decembar 2020 12:18)

    # Link komentara

  103. haha kad neko kaže kriv je savez....ma ajde srbijanci jednostavno ne znaju rukometa
    (ury, 26. decembar 2020 12:17)

    # Link komentara

  104. A mi vratili u prostoriju sa košarkom
    (savke, 26. decembar 2020 12:15)

    # Link komentara

  105. Niste vi nas unistili . Sami sebe smo unistili u Rukometu.
    (Miki, 26. decembar 2020 12:14)

    # Link komentara

  106. Srpski rukomet je uništio najgori sportski savez ikad. Gori čak i od fudbalskog.
    (absolutezero, 26. decembar 2020 12:12)

    # Link komentara

  107. -Gluposti čiste.
    -Srbija se samounistila u rukometu.
    Velike zasluge ima i RKS za samounistenje.
    -Nema
    para pa nema ih ni u odbojci.
    - Odbojkaski savez primer dobrog rada u kontinuitetu kod nas. Prve sjajne rezultate pravila muska a potom zenska selekcija i sada postoji kontinuitet... Kod hrvata se desava to u rukometu i sada su im dame u vrhu.
    - ovakve izjave su glupost, odnosno neki kompleks ka srbiji.
    (zoran, 26. decembar 2020 12:12)

    # Link komentara

  108. Zato smo mi Hrvate uništili u fudbalu.
    (Michael Jordan, 26. decembar 2020 12:10)

    # Link komentara

  109. Rukomet nije jedini sport u Srbiji. Vi Hrvati ste puno bolji u rukometu od nas Srba, vas Hrvata nigde nema u kosarci i odbojci. Niko nije nikoga unistio, ne moze se biti uspesan u svakom sportu.Od svih sportova najomiljeniji mi je plivanje.
    (nesa, 26. decembar 2020 12:09)

    # Link komentara

  110. Do pre par dana, većina vas je navijala da rukometašice Hrvatske osvoje EP. Trudili ste se u komentarima da budete veći Hrvati od Hrvata, a svakog od nas koji su navijali za Francusku ili Dansku, ste pljuvali.
    E, sad ja kažem, gospodine Šprem, svaka čast na izjavi, vi Hrvati se uništili srpski rukomet i čestitam vam na tome.
    (marko, 26. decembar 2020 12:08)

    # Link komentara

  111. Po meni kraj naseg rukometa je u Kumamotu u Japanu,neka 1995-6.Tamo smo pojedinacno imali na svetskom nivou najbolje krilo,najboljeg pivota,najboljeg igraca i opet se izblamirali.Sastav Perunicic,Knezevic,Skrbic,Jovanovic...nikad nista nije uradio.Posle su samo bili trzaji.
    (ns boy, 26. decembar 2020 12:08)

    # Link komentara

  112. Hrvati nisu
    (kln, 26. decembar 2020 12:07)

    # Link komentara

  113. Strna

    bitniji je od vaterpolo-a.
    (ON, zti, 26. decembar 2020 12:07)

    # Link komentara

  114. Pogledaj u zadnjih 15 god rezultate Hr vaterpola? Klubski cak dominira na planeti, vi ste za 20 god samo jedan Final Four uzeli u veterpolu partizan, i Becej prije toga, a pogledaj Jug sam sta je napravio? Mladost isto... nisi informisan, ali ni blizu...srb rukomet su unistili Hrvati, i na Evro prv u Srb je uzeta pobjeda silim uz sudije i nasilje
    (hercegovina_trebinje, 26. decembar 2020

    Ja se sve nesto mislim da je i Zvezda bil prvak Evrope. Ali nema veze. Ako Hrvati kazu da su bolji od nas u vaterpolu onda je to sigurno tacno. Bolji su i u kosarci i u odbojci. Ma u svim sportovima.
    (Pera, 26. decembar 2020 12:04)

    # Link komentara

  115. stvarno ograniceno razmisljanje, moram priznati!
    (Znalac, 26. decembar 2020 12:02)

    # Link komentara

  116. Mi smo vama uništili odbojku i košarku ahahaha. U odbojci i ne postojite! Kako uništavanje ne budalite... Jednostavno manje se ulaže nego u košarku i ostalo... Imamo neke rezultate prisutni smo za razliku od vas u odbojci i košarci gde vas nema nigde...
    (veljko, 26. decembar 2020 12:00)

    # Link komentara

  117. (Lambada, 26. decembar 2020 11:43)

    Alen Muratović odigrao turnir života. I protiv Nemačke i protiv Norveške stizali 13:10 sa poluvremena, dobijali 25:24 i naravno Šterbik brani sedmerac na kraju. Možda i najborbeniji turnir koji smo odigrali od 2000. godine naovamo (izuzev Beograda) i mnogo mi je bilo krivo što nismo odradili do kraja. Al' kad neće onda neće. Onda se raspade i ta država, rukovodstvo kakvo ni neprijateljima ne bih poželeo i ode sve mast u propast. Šteta.
    (Gde ja živim, 26. decembar 2020 11:59)

    # Link komentara

  118. Lambada@ Ma koga briga sta Sprem govori. Cak zapravo nije to on izjavija ali brate kad nam vi kazete mitomani je isto ka da mi crnac na plazi usrid lita kaze da sam pocrnija. Nema vecih mitomana i povijesnicara od vas. Kad kazem vas mislim na jedan lipi broj ljudi. Dakle ne na normalne Srbe. Vi ste izmislili ric mitoman. Mitoman je izravna asocijacija na Srbiju. S ovim ce se slozit Hrvat, Slovenac, Bosanac, Crnogorac....
    (Che, 26. decembar 2020 11:58)

    # Link komentara

  119. Utakmica sa mađarskom na OI 2012 je bila poslednja šansa za naš rukomet. Pobedom bi se namestili u deo žreba iz kojeg je švedska, koja tada nije bila bolja od nas, otišla u finale. Vodili smo, ali na žalost naši rukometni timovi nemaju pobednički mentalitet.
    Smatram da pojedini rezultati ne mogu uništiti sport, ako postoji baza klubova u kojima se radi rezultati dolaze pre ili kasnije. Košarka je imala velikih kriza ali stalni priliv talenata obezbeđuje opstanak. Rukomet je izgubio tradicionalne centre u vojvodini koji su proizvodili igrače ( Crvenka, Vrbas, Ada, Bečej, Zrenjanin, Kanjiža..) nema bazu. Ne pratim, možda je ostalo malo u NS i Kaću ali nedovoljno za ozbiljniji rezultat, ne znam ni da smo proizveli nekog igrača još od generacije Šešum, Nenadić..
    (Milan, 26. decembar 2020 11:53)

    # Link komentara

  120. Glupost! Kako jedan poraz da uništi Srpski rukomet! I posle tog takmičenja smo imali odlične igrače. Svi znamo da smo imali Ilić-Vujin bekovski par kojeg bi željela svaka reprezentacija, ali nisu napravili uspeh. Domaći teren 2012,pitanje dali bi i tad napravili uspjeh! Krivi su isključivo savez i ljudi koji vode, i sistem kakav je! Mi smo trebali da budemo među 8 rep, ali smo se opredjelili za neki drugi put. Sumnjam da će nas strani selektor vratiti na neki pravi put. Daj Bože da griješim! Veliki pozdrav
    (Šarke RS, 26. decembar 2020 11:52)

    # Link komentara

  121. iskreno za bilo koji sport koji nije fudbal, kosarka i odbojka me boli uvo.
    (crni_redstar, 26. decembar 2020 11:49)

    # Link komentara

  122. Srbi su uništili sami sebi rukomet i pored toga su uništili hrvatsku košarku i vaterpolo.
    (Mare, 26. decembar 2020 11:37) na osnovu cega su unistili Hr vaterpolo? Nemas pojma ocito? Pogledaj u zadnjih 15 god rezultate Hr vaterpola? Klubski cak dominira na planeti, vi ste za 20 god samo jedan Final Four uzeli u veterpolu partizan, i Becej prije toga, a pogledaj Jug sam sta je napravio? Mladost isto... nisi informisan, ali ni blizu...srb rukomet su unistili Hrvati, i na Evro prv u Srb je uzeta pobjeda silim uz sudije i nasilje
    (hercegovina_trebinje, 26. decembar 2020 11:49)

    # Link komentara

  123. Standardna lupetanja o svom uspehu i tuđem neuspehu. Srpski rukomet je uništen u skladu sa propadanjem države i svih podrazumevajućih 'komponenti'.
    (Persona, 26. decembar 2020 11:45)

    # Link komentara

  124. To SP u Tunisu je verovatno jedno od najboljih velikih takmicenja koje je nasa reprezentacija odigrala posle raspada Jugoslavije.Ko se seca,zna o cemu pricam.U prvom rundi bili smo prvi u grupi u konkurenciji Norverske i Nemacke,a onda smo u drugoj rundi nesrecno ispustali pobede protiv ultrajakih Spanije i Svedske,i oba puta odigrali nereseno umesto dve pobede,jer smo u oba meca citave utakmice vodili.I onda dolazi taj treci mec druge runde,protiv Hrvata,gde nama odgovara i nereseno a njima treba pobeda,ceo mec smo bili bolji,vodili stalno 2-3 razlike,i nesretno pali pred kraj,imali zicer Sudzuma za nereseno u prolaz u polufinale,ali nije pogodio.A ovo,da su oni nas unistili jednom slucajnom i sretnom pobedom,nek se samo tese.Stari mitomani i kompleksasi.
    (Lambada, 26. decembar 2020 11:43)

    # Link komentara

  125. srbe mogu da unište jedino oni sami
    (averkije džordanvilski, 26. decembar 2020 11:42)

    # Link komentara

  126. Nije bas misljeno kako je napisano, a i ovaj siromah sto he dao izjavu nije preterano pametan
    (biserko tardre, 26. decembar 2020 11:41)

    # Link komentara

  127. Sami smo unistili i rukomet i fudbal, kao i vi sto ste sami unistili kosarku i odbojku.
    (Genije, 26. decembar 2020 11:38)

    # Link komentara

  128. @Ne gospodine, Srbi su unistili srpski rukomet. I srpski fudbal. I Srbiju.
    (Drug Crni, 26. decembar 2020 11:23)

    Kratko i jasno.
    (Usput, 26. decembar 2020 11:37)

    # Link komentara

  129. Srbi su uništili sami sebi rukomet i pored toga su uništili hrvatsku košarku i vaterpolo.
    (Mare, 26. decembar 2020 11:37)

    # Link komentara

  130. Kao što smo mi uništili njihovu košarku.

    A u stvarnosti smo naravno i jedni i drugi sami krivi zbog svojih gluposti.
    (Bili boj, 26. decembar 2020 11:35)

    # Link komentara

  131. U svakom sportu trebaš imati kontinuitet, a ne međusobni skor. Evo npr. s ovom pobjedom u ženskom rukometu međusobno Hrvatska-Srbija 4:1. ako ne nastave ovako što nam vrijedi međusobni skor sa Srbijom.
    (..., 26. decembar 2020 11:34)

    # Link komentara

  132. Srpski rukomet su unistili nasi korumpirani strucnjaci.
    (Nanuk, 26. decembar 2020 11:34)

    # Link komentara

  133. Rukomet je deveti esalon ozbiljnog sporta, kao i vaterpolo. To ne gledaju ni clanove uze porodice.
    (DA, 26. decembar 2020 11:32)

    # Link komentara

  134. nikad čuveni, silidan timski igrač. Njegovo mišljenje je nebitno
    (mudri, 26. decembar 2020 11:31)

    # Link komentara

  135. Mah komsije opsednute Srbijom a za rukomet smo sami glavni krivci !Valjda necemo unistiti vaterpolo i kosarku kao sto smo unistili rukomet.
    (Pegone, 26. decembar 2020 11:31)

    # Link komentara

  136. Dobro, svaki poraz na jednu loptu, pogotovo od velikih rivala je bolan. Ali iskreno, nas uništavaju besprizornici koji rade u rukometu već godinama. Ovo je više ona varijanta "Da je Mijat dao gol mi bi sad bili fudbalska velesila." Centara van Beograda gotovo da nema, rukomet nije popularan naročito među decom i to je to. Morali smo bolje da iskoristimo momentum iz 2012. i 2013. godine sa srebrima muškaraca i žena, da malo uložimo, popularizujemo, možda angažujemo neke strance da unaprede igru, međutim nismo i tu smo gde jesmo. U Savezu se samo svađaju, menjaju se selektori bez ikakvog plana šta dalje, igrači igraju bez motiva, igračice se uplaše prvog ozbiljnijeg protivnika i eventualnog uspeha koji bi mogle da naprave i bolje od ovoga ne može. Treba se malo ugledati na Hrvate, očigledno rade dobre stvari, no to je teško kad misliš da si najpametniji.

    Šteta, rukomet je super sport i mogli bi da ga teramo kako dolikuje samo da se malo pokrenemo.
    (Gde ja živim, 26. decembar 2020 11:26)

    # Link komentara

  137. Kakva glupost!!?? Ovo je nešto najbesmislenije što sam u životu pročitao. Jeste da smo vas pobedili postali bi sila u rukometu??? Mi u raspadu i u svađi sa rukometom već 30 godina uz po koji "bljesak" i to sve nešto na silu.
    (Džoni, 26. decembar 2020 11:25)

    # Link komentara

  138. Mi Srbi smo unistili Hrvatsku kosarku, da ne nabrajam potrajalo bi.
    Legendarni Dino Radja je skoro objasnio stanje u Hrvatskoj kosarci kao totalno propalo.
    (humanista, 26. decembar 2020 11:24)

    # Link komentara

  139. E moj ti. Sami smo uništili sebi rukomet. Nije morao niko drugi taj prljavi posao da radi umesto nas.
    (Nikola, 26. decembar 2020 11:24)

    # Link komentara

  140. Ne gospodine, Srbi su unistili srpski rukomet. I srpski fudbal. I Srbiju.
    (Drug Crni, 26. decembar 2020 11:23)

    # Link komentara

  141. Sami smo unistili nas rukomet, niko drugi. Zapravo vise je faktora koji su doveli do sunovrata ali hrvati svakako nisu jedan od njih
    (pedja Dorcolac, 26. decembar 2020 11:22)

    # Link komentara

  142. realno rečeno
    (xxx, 26. decembar 2020 11:22)

    # Link komentara

  143. rukomet sport kao hokej bitan
    (Strna, 26. decembar 2020 11:21)

    # Link komentara

  144. Ma znam dečko kako ti razmišljaš. Tako i vi sa malo većom narandžastom loptom prolazite.
    (Jare u mleku, 26. decembar 2020 11:21)

    # Link komentara

  145. Kompleksi
    (Srbi, 26. decembar 2020 11:21)

    # Link komentara

  146. Netačno.Neuki ljudi su unistili Srspski rukomet.Ljudi koji su dosli preko veze.Srpski rukomet je pao onog trenutki kad su odlučili da spuste Metaloplastiku na najnize grane (savez), i kad je grad Šabac odlucio da skoro ceo budzet daje sada vec propaloj Mačvi.Pozdrav iz Šapca.
    (Lak1, 26. decembar 2020 11:20)

    # Link komentara