Sreda, 28.10.2020.

10:34

Torcida za 70. rođendan "zapalila nebo" VIDEO

Torcida, navijačka grupa iz Splita, proslavila je 70. godina postojanja.

Izvor: B92

Torcida za 70. roðendan "zapalila nebo" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

miro split

pre 3 godine

U Splitu se već odavno priprema ova proslava. Svi su znali šta se sprema, a niko nije ima hrabrosti barem upozorit ako ne i direktno zabranit ljudima iz Torcide da čine ovo.
Sad je počelo pranje ruku. Policijska uprava, krizni stožer, ravnatelj bolnice, ma svi peru ruke i prave se blesavi brojeći se posljedica u idućim danima.
Daj Bože da sve prođe bez posljedica i da san falija.
Samo mi nije jasno da se ljudima koji malo bolje mašu zastavom Hajduka i malo bolje plivaju i viču dozvoljava da upravljaju sudbinom grada i ljudi.
Šta je toliki strah od agresivnosti ljudi kojima je Torcida, a ne Hajduk centar svita i smisao života?
Torcida je skupina agresivni Petar Panova. Ljudi koji odbijaju odrast i prihvatit odgovornost za sebe i ljude s kojima žive.

miro split

pre 3 godine

@ GogoSt
Mene zanimju neke stvari. Šta ti misliš ko bi triba snosit odgovornost za kršenje svih mogući mjera koje su donošene zbog epidemije korone? Ko će snosit odgovornost ako zbog ove proslave dođe do eksplozije zaraze u Splitu,ako zdravstveni sistem pukne, ako zbog ljudi koji se diče da vole Hajduk više od čače i matere iste te čače i matere počnu umirat, ako sve stane i javni prevoz i sve se zatvori?
Ako je Hajduk simbol Splita i ako ljudi koji vole Hajduk vole svoj grad koja je logika da se ovo učini?
Jesmo mi u Splitu debili?
Sad se ti nastavi ptepucavat sa ljudima iz neke strane zemlje o Hajduku i Torcidi. Briga mene šta Srbi i Srpkinje misle o tome.
Važniji su mi moji stari i bolesni Splićani.

GogoSt

pre 3 godine

ketiS koji monarhistički klub, koji projugoslavenski Hrvati i Srbi o čemu ti pričaš? Osnovala su ga 4 splitska studenta u Pragu i tada sa jugom nije ima veze, zašto lažeš? Kakva monarhija, Hajduk je uvik bija narodni klub. Odbija je igrat u talijanskoj serie a i odbija je preseljenje u Bg, šta samo po sebi govori koliko nije bija režimski klub. A da je, otišli bi u Bg a Partizan danas ne bi postoja jer je i osnovan zato šta je Hajduk odbija bit vojni klub.

ketiS

pre 3 godine

Za one kojima to nije poznato, Hajduk je bio projugoslovenski i monarhisticki klub. Osnovali su ga projugoslovenski opredeljeni Hrvati i Srbi. Takodje treba reci da je medju osnivacima Hajduka, bilo i katolika koji su se izjasnjavali kao Srbi. Ovaj danasnji nacionalisticki Hajduk nema nikakve veze sa tim starim, izvornim Hajdukom.

Filip

pre 3 godine

Ako se veličina navijača meri po pirotehnici, onda je to trka u kojoj svi mogu da učestvuju. Odeš, kupiš, zapalis. Ali pošto se gleda po drugim nekim stvarima kao što je privrženost, brojnost, inovativnost, gostovanja i raznorazne akcije... onda njih tu nema ni na jednoj mapi. Činjenice.
) (GM, 28. oktobar 2020 15:46)

Činjenica je da Torcida postoji od 1950 godine, znaci tu su pre svih ostalih grupa u Evropu a i na balkanu. Pokrenuli su navijačku euforiju u Evropi i Jugoslaviji, prema tome svi ostali su kopije, oni su ipak original.

nije_miro_split

pre 3 godine

Ako se veličina navijača meri po pirotehnici, onda je to trka u kojoj svi mogu da učestvuju. Odeš, kupiš, zapalis. Ali pošto se gleda po drugim nekim stvarima kao što je privrženost, brojnost, inovativnost, gostovanja i raznorazne akcije... onda njih tu nema ni na jednoj mapi. Činjenice.
) (GM, 28. oktobar 2020 15:46)
privrženost - i pape i dida bili su Torcida
brojnost - 28000 članova u 2020
inovativnost - 1950
gostovanja - važnija 2000-5000
raznorazne akcije - 28.10.2020

Ajde sada napiši kojoj grupi pripadaš i od ovih pet kategorija nabroji 3 s argumentima po kojima ste bolji..

nije_miro_split

pre 3 godine

Mislim da u ovom dijelu Europe ne postoji grupa koja može u tako malo vremena mobilizirati toliko ljudi, bilo za proslave, prosvjede, humanitarne akcije i slično. Torcida je avangarda na ovim prostorima svidjelo se to nekima ili ne.
Th1950

Bojan

pre 3 godine

Torcida 70 godina pomera granice. Dokazuju to kad se najmanje nadaš. Još kad bi Hajduk bio upola na tom nivou. Ali ima i nešto romantično u tome da tako loš klub ima možda najbolje navijače na svetu. Neviđen nesklad u istoriji sporta.

Miroslav

pre 3 godine

Možemo mi da pričamo sad šta hoćemo, činjenica je da je Torcida u samom vrhu što se navijanje i privrženosti klubu tiče. Prvi su se organizovali u Evropi, prvi doneli baklje na Balkan, prvi išli na organizovana gostovanja. Prvi zapalili ceo grad. Dokazuju decenijama da je Hajduk ogroman klub bez obzira na trenutne loše rezultate. Od mene respekt. E sad jedino mi nije jasno čemu tolika mržnja i toliki nivo nacionalizma, ali to je neka druga tema.

Vrh vrhova

pre 3 godine

Jedna jedina i neponovljiva legendarna i najstarija te najslavnija - Torcida ! Koja dominacija. Pogledajte im snimke na Youtubu. Brutalno.

Dacha

pre 3 godine

(GogoSt, 28. oktobar 2020 17:06)
Super ti je sve to...Kazes sahovnica je bila pre rata do 41, a sto nije posle rata bila sahovnica, Dinamo je zadrzao svoj grb kroz celu istoriju, Partizan isto nije menjao ni Zvezda. Cigani oni samo ponekad ga prodaju ili iznajme istina kad im ponestane para. A sto je samo Hajduk menjao grb u petokraku 45-e pa vracao u sahovnicu kad jedini nije rezimski klub kako kazes? Kazes nije istina za Josipa da je nesto Split bio vezan za Njega, pa cekaj postoje snimci kako ceo stadion peva "Druze Tito mi ti se kunemo" i place tog 4.maja 80-e, nije se to desavalo ni na JNA, ni u Maksimiru, ni u Ljubljani ni u Sarajevu samo kod vas i to bas protiv cigana. Jedni veliki srbi danas, takozvani cetnici sever koje je osnovala UDBA a drugi velike hrvatine koje crtaju kukasti krst na sred Poljuda, a zajedno pevaju 10 godina pre rata "druze tito mi ti se kunemo"? A i jedni i drugi bili najpovlasceniji u vreme druga Tita i najvise titula osvajali i najbolje igrace kupovali bivse nam drzave. Svaka vam cast na toj godisnjici Torcide, Hajduk je veliki klub da se razumemo i uvek ce biti, od Gudelja, Sliskovica, Jarnija, Toni Vilsona, Tome ivica, Mladinica, Surjaka, brace Vujovic i ostalih mu legendi...ali ta vasa Torcida me je bas puno puta razocarala pogotovo od raspada nam bivse drzave, niste bas da prozivate druge mnogo da se ne lazemo i da se puno busate u prsa vam junacka, tj hajducka.

GogoSt

pre 3 godine

Koje gluposti haha.Split sam ima 180000, sa bližom okolicom(Trogir-Omiš)300-350000. Hajduk ima veze sa vama koliko i ja,znači ništa a pogotovo da je srpski klub.Hajduk je turska rič a koliko znam vama jako smeta kad vas se naziva Turcima😁.Među hajducima je osim Srba bilo i Hrvata, jedan od najpoznatijih je Andrijica Šimić.Samo ime je čista slučajnost, ko ne zna a zanima ga može pogledat u seriji Velo misto, ne znam točno koja epizoda.Osnovan je zna se di i kako, ka Hrvatski športski klub 1911 i na prvom dresu je bila šahovnica. Posli je došla zvijezda, al je ona stala najduže šta i ne čudi obzirom na povijest Splita i ww2. Neka mi neko od vas pametnih nađe kojeg Srbina prezimena Kaliterna, Šakić ili npr Stela(osn kuću ću mu pripisat.To je istina jedino na opskurnim srpskim navijačkim portalima, obična provokacija. Isto ka i priča da je bija režimski klub i da je Tito navija za nas. A Tito sam reka da on ka predsjednik ne smi nikoga favorizirat i da navija za sve jugo klubove al ako bi mora birat onda Partizan. Pa da je Hajduk onda bi valjda osvoija ono prvenstvo kad se u Ljubljani igralo 10 min produžetka dok Partizan da gol da bi bija prvak. Same laži, kompleksi i jak. Al neka...ipak prije svih, puno prije svih...SRETAN NAM ROĐENDAN 1950 HŽV

Mirko

pre 3 godine

Činjenice su nešto drugo, a to je da su za Hajduk u Dalmaciji navijali uglavnom, skoro isključivo Hrvati dok smo mi Srbi navijali za Zvezdu. Krajina je uvik bila Zvezdina utvrda na čelu sa Kninom.

Ko god kaže drugačije laže ili je klinjo kojem je bitnije provocirat Hrvate nego ispoštovat svoje ljude. Zvezda je uvik bila naša utvrda i simbol našeg srpstva u Dalmaciji i Hrvatskoj.

Hvala i doviđenja
(Jovan Dalmatinac, 28. oktobar 2020 12:19)

E pa Jovane nadam se da ste se preselili u Beograd i da konačno možete navijat za svoje stubove srpstva. Meni nije jasno da živiš u Dalmaciji, mrziš Hajduk kao simbol Dalmacije, i navijaš za klub iz Beograda. Kao da živiš u Bosni i navijaš za Vardar. Da ste malo vise poštovanja imali prema svojoj okolini i svojim susidima, drugačije bi se i mi prema vama odnosili. Ali nema veze, stvari uvijek dođu na svoje. Nisu se mogli Zvjezda i Partizan preselit u Knin, pa ste se vi preselili njima. Svi zadovoljni.

Zoki i Plenki

pre 3 godine

Zašto ne bi bilo bitno?
Hajduk je srpski klub...
(djuro, 28. oktobar 2020 10:48)

Čemu ovoliki minusi? Znam da istina boli, ali botovanje iz kolindinovaca neće promeniti činjenice. Podatak da visite na srpskom portalu potvrđuje onu staru - svaka ptica svome jatu leti.
(Zoki i Plenki, 28. oktobar 2020 12:18)

Ne, to je TVOJA istina puna kompleksa i mrznje. A botujes ti, pokusavajuci da nametnes samo svoju istinu izmisljenu iz kompleksa i mrznje. Ali to vam je vec domace.
(no no, 28. oktobar 2020 12:48)

Hahahaha evo odmah se javljaju da potvrde ono što sam napisao. Kako ih boli istina, čim ih neko na nju podseti, skaču kao opareni.

Markobg

pre 3 godine

@sunce slobode

Mnogo je za njih 40.000 a stadionu , ceo split sa okolnim selima i (ne)naseljenim ostrvima ima 150.000 ljudi.
Čemu forsiranje proustaških i neonacionalističkih fanova na srpskom portalu uopšte mi nije jasno.

Živela Zvezda i Srbija!!!

Slavonac

pre 3 godine

Nekad bila respektabilna navijačka skupina, danas narkomani i ljenčuge koji preko one kvaziudruge uništavaju veličinu kakva je nekad bila Hajduk.

GM

pre 3 godine

Ako se veličina navijača meri po pirotehnici, onda je to trka u kojoj svi mogu da učestvuju.

Odeš, kupiš, zapalis.

Ali pošto se gleda po drugim nekim stvarima kao što je privrženost, brojnost, inovativnost, gostovanja i raznorazne akcije... onda njih tu nema ni na jednoj mapi. Činjenice.

Stipsa

pre 3 godine

Hajduk i Torcida nikada nisu bili rezimski klub ili bankomat jedne partije ili nekog mafijasa. Za razliku od Zvezde, Partizana i Plave Zvezde Mamic prcije mafijaske Kradezeovske ! ……Torcida institucija! Prvi u Europi...puuuno puuuno prije svih ostalih! Sportski pozdrav!
(Toni Split, 28. oktobar 2020 14:41)


Zato vas je u to vreme cela ustaška emigracija podržavala i davala pare!

Susjed

pre 3 godine

@Toni Split
Osim što ih je drug Tito obožavao, a oni imali najveću petokraku na dresu, veću od Partizana i Zvezde. Osim što im je Sanader trpao novce koje je HGK prala preko Vidoševića...

TiTo

pre 3 godine

Ufffff kakva bakljada! Za pamčenje! Nema većih fanatika na svetu što žive za svoj klub. To ćemo mi stariji ovde iskreno priznati deco moja...

Troter independent Trader

pre 3 godine

Ma nije ovo ništa, kod nas Delije pale vatromet kad izjednače sa penala? ;)
(Mordor, 28. oktobar 2020 15:13)

A vi posle trećeg primljenog gola kad skapirate da nema više šansi makar i za nerešen rezultat!

Xnodeh,plavi bechar

pre 3 godine

Hajduk i Torcida nikada nisu bili rezimski klub ili bankomat jedne partije ili nekog mafijasa. Za razliku od Zvezde, Partizana i Plave Zvezde Mamic prcije mafijaske Kradezeovske ! ……Torcida institucija! Prvi u Europi...puuuno puuuno prije svih ostalih! Sportski pozdrav!
(Toni Split, 28. oktobar 2020 14:41)
Nemoj da se lazemo,Hajduk je bio Sanaderov bankomat kojim je finansirao svoje predizborne aktivnosti

Toni Split

pre 3 godine

Hajduk i Torcida nikada nisu bili rezimski klub ili bankomat jedne partije ili nekog mafijasa. Za razliku od Zvezde, Partizana i Plave Zvezde Mamic prcije mafijaske Kradezeovske ! ……Torcida institucija! Prvi u Europi...puuuno puuuno prije svih ostalih! Sportski pozdrav!

sta ima

pre 3 godine

@Delije su broj 1 za sve navijače u okolini, što se i videlo prošlih godina zvanično. Kakvi hajduci, kakvi bakrači..
(Boki, 28. oktobar 2020 13:02)


Hahahah koji kompleks od Torcidasa. KO je bre vas ista pitao? Bitni ste kao semafor u GTA. Samo sebi ispred zadruge dok pijete pivo.

Sunce Slobode

pre 3 godine

vaka čast Torcidi za ovu proslavu, pogotovo što im rezultati kluba već dugo vremena ne daju podstrek za masovnost i organizaciju grupe koju imaju.
A navijači Zvezde koji gledaju u tuđe dvorište, neka se sete na šta im je ličila tribina pre 15-ak godina i gde je bila ta verna publika.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Blokovi, 28. oktobar 2020 11:07)

Prvo, sto se ovde ne vidi nesto da navijaci Zvezde gledaju u tudje dvoriste. Bakljada ko bakljada, i to u 2020-oj, kad se baklje kupuju maltene po trafikama. Nije bas neki uspeh. Veci bi bio da ih dodje 40.000 protiv nekog Zrinjskog ili cega vec po toj njihovoj ligi. Kao sto smo mi, isto u periodu bez titula, docekali Spartak (koji je bio samo vrhunac, na malim utakmicama je dolazilo po 20.000). Ne pricam za period korone, nego do prosle sezone, nema ih za pohvaliti po tribini.
Drugo, sto se tice gde smo bili pre 15 godina :Imali standardnih 3-4 hiljade na Severu. Punili tribine po gostovanjima u periodu kada klub nije osvajao titule. Isli na gostovanje u istu tu Hrvatsku protiv Zapresica. Nakon toga krece brojka samo na gore. Sve ovo je lako proverljivo. Drugo je pitanje zasto bi se iko bavio drugima, dok ima i bukvalno raspad svoje tribine? I jos jedna stvar, kada je kretalo sa ekspanzijom na Severu prica je bila a gde ste bili pre 2, pa 5 pa 10 evo sad je doslo i do gde ste bili pre 15 godina. Samo neka traje. . .

Ugasi se

pre 3 godine

Otac ulica, majka Torcida.
(HajdukJugend, 28. oktobar 2020 11:38)

Zaboravio si i iglu u nuve!
Pričaju BBB da bez toga Torcidaš dan ne počinje.

Jovan Dalmatinac

pre 3 godine

Ajde jer im je rođendan da ih ispoštujem pa spomenem samo neke pozitivne stvari; To je sigurno činjenica da za razliku od naših navijačkih skupina nisu vezani za politiku, često su im na tapetu i lijevi i desni, zavisi ko se očeše o Split i Hajduk. Također nisu preplavljeni kriminalom, ima ga naravno ali ni blizu kao kod naših, ubojstava nikako, čak ni ona petorica nesretnika sa JNA juga nisu uopće Torcidaši niti imaju ikakve konekcije sa Torcidom

Šta se tiče ovih klinačkih fora o "srpskom Hajduku" ja znam da je to počelo kao provokacija spram Hrvata te da stvarno je bilo nešto lokalnih studenata Srba šta su sudjelovali u osnivanju, mješovito okruženje, ništa čudno.

Međutim da je Hajduk srpski klub onda bi mi Srbi iz Dalmacije navijali za Hajduk zar ne? Malo me to ljuti jer forsiranjem te priče o srpstvu Hajduka mi ovdje ispadamo neke budale. Činjenice su nešto drugo, a to je da su za Hajduk u Dalmaciji navijali uglavnom, skoro isključivo Hrvati dok smo mi Srbi navijali za Zvezdu. Krajina je uvik bila Zvezdina utvrda na čelu sa Kninom.

Ko god kaže drugačije laže ili je klinjo kojem je bitnije provocirat Hrvate nego ispoštovat svoje ljude. Zvezda je uvik bila naša utvrda i simbol našeg srpstva u Dalmaciji i Hrvatskoj.

Hvala i doviđenja

iluminat

pre 3 godine

Torcida je i za vreme Jugoslavije imala najjaču pirotehniku od svih navijačkih grupa.Tada nisu postojali pirotehničarske prodavnice kao sad medjutim torcidaši su nabavljali putem svojih kanala signalne rakete i baklje sa brodova i koristili na utakmicama.
Svaka čast splićani!

no no

pre 3 godine

@@Mnogo bitna stvar za Srbiju
(Српска Спарта, 28. oktobar 2020 10:32)



Zašto ne bi bilo bitno?
Hajduk je srpski klub...
(djuro, 28. oktobar 2020 10:48)

Čemu ovoliki minusi? Znam da istina boli, ali botovanje iz kolindinovaca neće promeniti činjenice. Podatak da visite na srpskom portalu potvrđuje onu staru - svaka ptica svome jatu leti.
(Zoki i Plenki, 28. oktobar 2020 12:18)

Ne, to je TVOJA istina puna kompleksa i mrznje. A botujes ti, pokusavajuci da nametnes samo svoju istinu izmisljenu iz kompleksa i mrznje. Ali to vam je vec domace.

Zoki i Plenki

pre 3 godine

@Mnogo bitna stvar za Srbiju
(Српска Спарта, 28. oktobar 2020 10:32)



Zašto ne bi bilo bitno?
Hajduk je srpski klub...
(djuro, 28. oktobar 2020 10:48)

Čemu ovoliki minusi? Znam da istina boli, ali botovanje iz kolindinovaca neće promeniti činjenice. Podatak da visite na srpskom portalu potvrđuje onu staru - svaka ptica svome jatu leti.

mali klub

pre 3 godine

@A hoće li se slaviti i na južnoj tribini jednog stadiona u Beogradu?
(Fenomen, 28. oktobar 2020 11:44)


Slave i na severu Komarovi decki.

Dacha

pre 3 godine

Malo koji grad na svijetu zivi za svoj klub kao Split.Realno meni je torcida broj jedan.Za razliku od Delija i Grobara oni veze nemaju sa ljudima koji su na vlasti.Ove dvije grupacije dozivljavaju navijanje kao priliku za biznis.Dok kod Torcide je cista ljubav.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mr_Melbourne, 28. oktobar 2020 10:57)
Poznati ste australijanac kao "politicki neutrali", jos u doba SFRJ kad ste bili veci jugosloveni od bosanaca a danas ste kao neke mega ustase sto crtaju kukaste krsteve na sred Poljuda koji su vam ti isti komunisti izgradili. Samo nam reci posto ne mogu da se odlucim, da li ste vise plakali 80-e na Poljudu kad je Josip umro, ili kad vam je Franja 99-e umro, i da li vam je drazi grb sa petokrakom ili sa sahovnicom, ili mozda onaj predratni koji su vam braca Kaliterna napravili. Delije i Grobari su teska bagra danas i tamo jeste zavladao kriminal i to si debelo u pravu da se razumemo. Ali da mi pravis od vas male mace, a ko vas ne zna jos iz Jugoslavije, ne ide to bas tako. Uostalom tada niste ni mogli da stanete u istu recenicu sa Grobarima, Ultrasima ili Red devilsima, da se ne lazemo mnogo...Pitaj tvoga Bosnu i Icu Purgera ako su jos zivi...Ziv bio i uzivaj u jubileju.

Raspitaj se

pre 3 godine

Zašto ne bi bilo bitno? 
Hajduk je srpski klub... 
(djuro, 28. oktobar 2020 10:48) 

Dođi u Split pa im to reci...
(mahatma gadni, 28. oktobar 2020 11:33)

To što njima smta istina to je druga stvar.
Činjenica je da su ga Srbi osnovali.

miro split

pre 3 godine

Ono šta se sinoć događalo po Splitu nema veze sa zdravim mozgom.
Korona hara Hrvatskom, a po kvartovima i udrugama Torcide opće ludilo.
Kad se počnu zbrajat mrtvi zbog ovog veselja i kad se počnu pokapat stari roditelji, Hajduka neće bit brige.
On živi vječno i ne zna šta je smrt.
Jel tako?
Đava van odnija navijanje i ko ga je izmislija.

jedino se ti blamiraš

pre 3 godine

Славе 70 година, као ономад Звезда титулу из 1946. Торцида је основана 1981. и нема потребе за бламирањем.
(Солшер, 28. oktobar 2020 10:54)

Ajd javi to engleskoj wikipediji da se ne blamiraju jer su tamo napisali da je Torcida najstarija navijačka grupa u Evropi i to čitav svijet može pročitati.

Pijani zlotvor

pre 3 godine

vreme je baš relativno, moj ajnštajne - eto, od osamdeset i neke prođe čitavih 70 godina?!
(mladići borovi, devojke jele, 28. oktobar 2020 11:05)


Kako je moguce da si u krivu bas svaki put oko svacega?
Cak bi i po zakonu velikih brojeva bar jednom morao bit u pravu, ali ne. :D

Torcida je osnovana kad su se nasi igraci vratili sa sp50 u brazilu.
Vukas je govorio ljudima o fanaticnom navijanju brazilaca i odatle ime.
Osnovana je dan ranije prije utakmice sa ovim tvojim pokusajem od klubica (u pitanju je udbasko-kriminalno cudoviste, normalan srbin navijao bi za stajaznam radnicki iz nisa ili ofk, navijanje za zvijezdu je svojevrsni iq test kojeg vise od pola srbije ne moze prijeci) kojeg smo, jasno, pobjedili i potom uzeli prvenstvo bez ijednog jedinog poraza.

Papara

pre 3 godine

A hoće li se slaviti i na južnoj tribini jednog stadiona u Beogradu?
(Fenomen, 28. oktobar 2020 11:44)

Neće,a na severnoj tribini onog drugog da li se još uvek slavi gol u derbiju posle tri sata fudbala?

ngslavonac

pre 3 godine

ja sam slavonac ali sam kao dijete zivio dole i Hajduk je vise nego vjera,to je nevjerovatno koliko torcida i svi ostali gradani vole Hajduk nevezano kako igraju,mogu ispasti iz prve lige i opet ih volimo,kad god je utakmica nas hrpa iz slavonije pratimo Hajduk i skoro svaka dva tj smo u Splitu.

Blokovi

pre 3 godine

Svaka čast Torcidi za ovu proslavu, pogotovo što im rezultati kluba već dugo vremena ne daju podstrek za masovnost i organizaciju grupe koju imaju.
A navijači Zvezde koji gledaju u tuđe dvorište, neka se sete na šta im je ličila tribina pre 15-ak godina i gde je bila ta verna publika.

Солшер

pre 3 godine

Славе 70 година, као ономад Звезда титулу из 1946. Торцида је основана 1981. и нема потребе за бламирањем.

Mr_Melbourne

pre 3 godine

Malo koji grad na svijetu zivi za svoj klub kao Split.Realno meni je torcida broj jedan.Za razliku od Delija i Grobara oni veze nemaju sa ljudima koji su na vlasti.Ove dvije grupacije dozivljavaju navijanje kao priliku za biznis.Dok kod Torcide je cista ljubav.

Zvezdaš

pre 3 godine

Od uvek su bili dobri navijači. Prvi su počeli sa bakljama tamo sedamdesetih. Finale sa Banjalučkim Borcem mi svi na Jugu i Zvezdaša i Partizanovci i Banjalučani a oni na Istoku pale baklju i slave. Moćno je izgledalo. U to vreme nije bilo tuča i oni su posle utakmica sa Zvezdom kada pobede šetali od Marakane do Mažestika tu im je bila baza. Dosta Srba iz Beograda je navijalo za Hajduk. Zvezdi su bili jedini pravi rival i na terenu i van njega. Par puta je bilo i manjih tuča čak i u Splitu. Njih Partizan i Dinamo nisu puno interesovali ali su Zvezdu baš mrzeli. Zvezda je za njih bila Srbija. Kao navijačka grupa žestoki.

Mr_Melbourne

pre 3 godine

Malo koji grad na svijetu zivi za svoj klub kao Split.Realno meni je torcida broj jedan.Za razliku od Delija i Grobara oni veze nemaju sa ljudima koji su na vlasti.Ove dvije grupacije dozivljavaju navijanje kao priliku za biznis.Dok kod Torcide je cista ljubav.

Zvezdaš

pre 3 godine

Od uvek su bili dobri navijači. Prvi su počeli sa bakljama tamo sedamdesetih. Finale sa Banjalučkim Borcem mi svi na Jugu i Zvezdaša i Partizanovci i Banjalučani a oni na Istoku pale baklju i slave. Moćno je izgledalo. U to vreme nije bilo tuča i oni su posle utakmica sa Zvezdom kada pobede šetali od Marakane do Mažestika tu im je bila baza. Dosta Srba iz Beograda je navijalo za Hajduk. Zvezdi su bili jedini pravi rival i na terenu i van njega. Par puta je bilo i manjih tuča čak i u Splitu. Njih Partizan i Dinamo nisu puno interesovali ali su Zvezdu baš mrzeli. Zvezda je za njih bila Srbija. Kao navijačka grupa žestoki.

Jovan Dalmatinac

pre 3 godine

Ajde jer im je rođendan da ih ispoštujem pa spomenem samo neke pozitivne stvari; To je sigurno činjenica da za razliku od naših navijačkih skupina nisu vezani za politiku, često su im na tapetu i lijevi i desni, zavisi ko se očeše o Split i Hajduk. Također nisu preplavljeni kriminalom, ima ga naravno ali ni blizu kao kod naših, ubojstava nikako, čak ni ona petorica nesretnika sa JNA juga nisu uopće Torcidaši niti imaju ikakve konekcije sa Torcidom

Šta se tiče ovih klinačkih fora o "srpskom Hajduku" ja znam da je to počelo kao provokacija spram Hrvata te da stvarno je bilo nešto lokalnih studenata Srba šta su sudjelovali u osnivanju, mješovito okruženje, ništa čudno.

Međutim da je Hajduk srpski klub onda bi mi Srbi iz Dalmacije navijali za Hajduk zar ne? Malo me to ljuti jer forsiranjem te priče o srpstvu Hajduka mi ovdje ispadamo neke budale. Činjenice su nešto drugo, a to je da su za Hajduk u Dalmaciji navijali uglavnom, skoro isključivo Hrvati dok smo mi Srbi navijali za Zvezdu. Krajina je uvik bila Zvezdina utvrda na čelu sa Kninom.

Ko god kaže drugačije laže ili je klinjo kojem je bitnije provocirat Hrvate nego ispoštovat svoje ljude. Zvezda je uvik bila naša utvrda i simbol našeg srpstva u Dalmaciji i Hrvatskoj.

Hvala i doviđenja

ngslavonac

pre 3 godine

ja sam slavonac ali sam kao dijete zivio dole i Hajduk je vise nego vjera,to je nevjerovatno koliko torcida i svi ostali gradani vole Hajduk nevezano kako igraju,mogu ispasti iz prve lige i opet ih volimo,kad god je utakmica nas hrpa iz slavonije pratimo Hajduk i skoro svaka dva tj smo u Splitu.

jedino se ti blamiraš

pre 3 godine

Славе 70 година, као ономад Звезда титулу из 1946. Торцида је основана 1981. и нема потребе за бламирањем.
(Солшер, 28. oktobar 2020 10:54)

Ajd javi to engleskoj wikipediji da se ne blamiraju jer su tamo napisali da je Torcida najstarija navijačka grupa u Evropi i to čitav svijet može pročitati.

iluminat

pre 3 godine

Torcida je i za vreme Jugoslavije imala najjaču pirotehniku od svih navijačkih grupa.Tada nisu postojali pirotehničarske prodavnice kao sad medjutim torcidaši su nabavljali putem svojih kanala signalne rakete i baklje sa brodova i koristili na utakmicama.
Svaka čast splićani!

Blokovi

pre 3 godine

Svaka čast Torcidi za ovu proslavu, pogotovo što im rezultati kluba već dugo vremena ne daju podstrek za masovnost i organizaciju grupe koju imaju.
A navijači Zvezde koji gledaju u tuđe dvorište, neka se sete na šta im je ličila tribina pre 15-ak godina i gde je bila ta verna publika.

Mirko

pre 3 godine

Činjenice su nešto drugo, a to je da su za Hajduk u Dalmaciji navijali uglavnom, skoro isključivo Hrvati dok smo mi Srbi navijali za Zvezdu. Krajina je uvik bila Zvezdina utvrda na čelu sa Kninom.

Ko god kaže drugačije laže ili je klinjo kojem je bitnije provocirat Hrvate nego ispoštovat svoje ljude. Zvezda je uvik bila naša utvrda i simbol našeg srpstva u Dalmaciji i Hrvatskoj.

Hvala i doviđenja
(Jovan Dalmatinac, 28. oktobar 2020 12:19)

E pa Jovane nadam se da ste se preselili u Beograd i da konačno možete navijat za svoje stubove srpstva. Meni nije jasno da živiš u Dalmaciji, mrziš Hajduk kao simbol Dalmacije, i navijaš za klub iz Beograda. Kao da živiš u Bosni i navijaš za Vardar. Da ste malo vise poštovanja imali prema svojoj okolini i svojim susidima, drugačije bi se i mi prema vama odnosili. Ali nema veze, stvari uvijek dođu na svoje. Nisu se mogli Zvjezda i Partizan preselit u Knin, pa ste se vi preselili njima. Svi zadovoljni.

sta ima

pre 3 godine

@Delije su broj 1 za sve navijače u okolini, što se i videlo prošlih godina zvanično. Kakvi hajduci, kakvi bakrači..
(Boki, 28. oktobar 2020 13:02)


Hahahah koji kompleks od Torcidasa. KO je bre vas ista pitao? Bitni ste kao semafor u GTA. Samo sebi ispred zadruge dok pijete pivo.

TiTo

pre 3 godine

Ufffff kakva bakljada! Za pamčenje! Nema većih fanatika na svetu što žive za svoj klub. To ćemo mi stariji ovde iskreno priznati deco moja...

Miroslav

pre 3 godine

Možemo mi da pričamo sad šta hoćemo, činjenica je da je Torcida u samom vrhu što se navijanje i privrženosti klubu tiče. Prvi su se organizovali u Evropi, prvi doneli baklje na Balkan, prvi išli na organizovana gostovanja. Prvi zapalili ceo grad. Dokazuju decenijama da je Hajduk ogroman klub bez obzira na trenutne loše rezultate. Od mene respekt. E sad jedino mi nije jasno čemu tolika mržnja i toliki nivo nacionalizma, ali to je neka druga tema.

Pijani zlotvor

pre 3 godine

vreme je baš relativno, moj ajnštajne - eto, od osamdeset i neke prođe čitavih 70 godina?!
(mladići borovi, devojke jele, 28. oktobar 2020 11:05)


Kako je moguce da si u krivu bas svaki put oko svacega?
Cak bi i po zakonu velikih brojeva bar jednom morao bit u pravu, ali ne. :D

Torcida je osnovana kad su se nasi igraci vratili sa sp50 u brazilu.
Vukas je govorio ljudima o fanaticnom navijanju brazilaca i odatle ime.
Osnovana je dan ranije prije utakmice sa ovim tvojim pokusajem od klubica (u pitanju je udbasko-kriminalno cudoviste, normalan srbin navijao bi za stajaznam radnicki iz nisa ili ofk, navijanje za zvijezdu je svojevrsni iq test kojeg vise od pola srbije ne moze prijeci) kojeg smo, jasno, pobjedili i potom uzeli prvenstvo bez ijednog jedinog poraza.

GogoSt

pre 3 godine

Koje gluposti haha.Split sam ima 180000, sa bližom okolicom(Trogir-Omiš)300-350000. Hajduk ima veze sa vama koliko i ja,znači ništa a pogotovo da je srpski klub.Hajduk je turska rič a koliko znam vama jako smeta kad vas se naziva Turcima😁.Među hajducima je osim Srba bilo i Hrvata, jedan od najpoznatijih je Andrijica Šimić.Samo ime je čista slučajnost, ko ne zna a zanima ga može pogledat u seriji Velo misto, ne znam točno koja epizoda.Osnovan je zna se di i kako, ka Hrvatski športski klub 1911 i na prvom dresu je bila šahovnica. Posli je došla zvijezda, al je ona stala najduže šta i ne čudi obzirom na povijest Splita i ww2. Neka mi neko od vas pametnih nađe kojeg Srbina prezimena Kaliterna, Šakić ili npr Stela(osn kuću ću mu pripisat.To je istina jedino na opskurnim srpskim navijačkim portalima, obična provokacija. Isto ka i priča da je bija režimski klub i da je Tito navija za nas. A Tito sam reka da on ka predsjednik ne smi nikoga favorizirat i da navija za sve jugo klubove al ako bi mora birat onda Partizan. Pa da je Hajduk onda bi valjda osvoija ono prvenstvo kad se u Ljubljani igralo 10 min produžetka dok Partizan da gol da bi bija prvak. Same laži, kompleksi i jak. Al neka...ipak prije svih, puno prije svih...SRETAN NAM ROĐENDAN 1950 HŽV

Toni Split

pre 3 godine

Hajduk i Torcida nikada nisu bili rezimski klub ili bankomat jedne partije ili nekog mafijasa. Za razliku od Zvezde, Partizana i Plave Zvezde Mamic prcije mafijaske Kradezeovske ! ……Torcida institucija! Prvi u Europi...puuuno puuuno prije svih ostalih! Sportski pozdrav!

GogoSt

pre 3 godine

ketiS koji monarhistički klub, koji projugoslavenski Hrvati i Srbi o čemu ti pričaš? Osnovala su ga 4 splitska studenta u Pragu i tada sa jugom nije ima veze, zašto lažeš? Kakva monarhija, Hajduk je uvik bija narodni klub. Odbija je igrat u talijanskoj serie a i odbija je preseljenje u Bg, šta samo po sebi govori koliko nije bija režimski klub. A da je, otišli bi u Bg a Partizan danas ne bi postoja jer je i osnovan zato šta je Hajduk odbija bit vojni klub.

no no

pre 3 godine

@@Mnogo bitna stvar za Srbiju
(Српска Спарта, 28. oktobar 2020 10:32)



Zašto ne bi bilo bitno?
Hajduk je srpski klub...
(djuro, 28. oktobar 2020 10:48)

Čemu ovoliki minusi? Znam da istina boli, ali botovanje iz kolindinovaca neće promeniti činjenice. Podatak da visite na srpskom portalu potvrđuje onu staru - svaka ptica svome jatu leti.
(Zoki i Plenki, 28. oktobar 2020 12:18)

Ne, to je TVOJA istina puna kompleksa i mrznje. A botujes ti, pokusavajuci da nametnes samo svoju istinu izmisljenu iz kompleksa i mrznje. Ali to vam je vec domace.

Bojan

pre 3 godine

Torcida 70 godina pomera granice. Dokazuju to kad se najmanje nadaš. Još kad bi Hajduk bio upola na tom nivou. Ali ima i nešto romantično u tome da tako loš klub ima možda najbolje navijače na svetu. Neviđen nesklad u istoriji sporta.

Vrh vrhova

pre 3 godine

Jedna jedina i neponovljiva legendarna i najstarija te najslavnija - Torcida ! Koja dominacija. Pogledajte im snimke na Youtubu. Brutalno.

nije_miro_split

pre 3 godine

Mislim da u ovom dijelu Europe ne postoji grupa koja može u tako malo vremena mobilizirati toliko ljudi, bilo za proslave, prosvjede, humanitarne akcije i slično. Torcida je avangarda na ovim prostorima svidjelo se to nekima ili ne.
Th1950

Filip

pre 3 godine

Ako se veličina navijača meri po pirotehnici, onda je to trka u kojoj svi mogu da učestvuju. Odeš, kupiš, zapalis. Ali pošto se gleda po drugim nekim stvarima kao što je privrženost, brojnost, inovativnost, gostovanja i raznorazne akcije... onda njih tu nema ni na jednoj mapi. Činjenice.
) (GM, 28. oktobar 2020 15:46)

Činjenica je da Torcida postoji od 1950 godine, znaci tu su pre svih ostalih grupa u Evropu a i na balkanu. Pokrenuli su navijačku euforiju u Evropi i Jugoslaviji, prema tome svi ostali su kopije, oni su ipak original.

Dacha

pre 3 godine

Malo koji grad na svijetu zivi za svoj klub kao Split.Realno meni je torcida broj jedan.Za razliku od Delija i Grobara oni veze nemaju sa ljudima koji su na vlasti.Ove dvije grupacije dozivljavaju navijanje kao priliku za biznis.Dok kod Torcide je cista ljubav.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mr_Melbourne, 28. oktobar 2020 10:57)
Poznati ste australijanac kao "politicki neutrali", jos u doba SFRJ kad ste bili veci jugosloveni od bosanaca a danas ste kao neke mega ustase sto crtaju kukaste krsteve na sred Poljuda koji su vam ti isti komunisti izgradili. Samo nam reci posto ne mogu da se odlucim, da li ste vise plakali 80-e na Poljudu kad je Josip umro, ili kad vam je Franja 99-e umro, i da li vam je drazi grb sa petokrakom ili sa sahovnicom, ili mozda onaj predratni koji su vam braca Kaliterna napravili. Delije i Grobari su teska bagra danas i tamo jeste zavladao kriminal i to si debelo u pravu da se razumemo. Ali da mi pravis od vas male mace, a ko vas ne zna jos iz Jugoslavije, ne ide to bas tako. Uostalom tada niste ni mogli da stanete u istu recenicu sa Grobarima, Ultrasima ili Red devilsima, da se ne lazemo mnogo...Pitaj tvoga Bosnu i Icu Purgera ako su jos zivi...Ziv bio i uzivaj u jubileju.

miro split

pre 3 godine

Ono šta se sinoć događalo po Splitu nema veze sa zdravim mozgom.
Korona hara Hrvatskom, a po kvartovima i udrugama Torcide opće ludilo.
Kad se počnu zbrajat mrtvi zbog ovog veselja i kad se počnu pokapat stari roditelji, Hajduka neće bit brige.
On živi vječno i ne zna šta je smrt.
Jel tako?
Đava van odnija navijanje i ko ga je izmislija.

Slavonac

pre 3 godine

Nekad bila respektabilna navijačka skupina, danas narkomani i ljenčuge koji preko one kvaziudruge uništavaju veličinu kakva je nekad bila Hajduk.

Susjed

pre 3 godine

@Toni Split
Osim što ih je drug Tito obožavao, a oni imali najveću petokraku na dresu, veću od Partizana i Zvezde. Osim što im je Sanader trpao novce koje je HGK prala preko Vidoševića...

Raspitaj se

pre 3 godine

Zašto ne bi bilo bitno? 
Hajduk je srpski klub... 
(djuro, 28. oktobar 2020 10:48) 

Dođi u Split pa im to reci...
(mahatma gadni, 28. oktobar 2020 11:33)

To što njima smta istina to je druga stvar.
Činjenica je da su ga Srbi osnovali.

Xnodeh,plavi bechar

pre 3 godine

Hajduk i Torcida nikada nisu bili rezimski klub ili bankomat jedne partije ili nekog mafijasa. Za razliku od Zvezde, Partizana i Plave Zvezde Mamic prcije mafijaske Kradezeovske ! ……Torcida institucija! Prvi u Europi...puuuno puuuno prije svih ostalih! Sportski pozdrav!
(Toni Split, 28. oktobar 2020 14:41)
Nemoj da se lazemo,Hajduk je bio Sanaderov bankomat kojim je finansirao svoje predizborne aktivnosti

Ugasi se

pre 3 godine

Otac ulica, majka Torcida.
(HajdukJugend, 28. oktobar 2020 11:38)

Zaboravio si i iglu u nuve!
Pričaju BBB da bez toga Torcidaš dan ne počinje.

Zoki i Plenki

pre 3 godine

@Mnogo bitna stvar za Srbiju
(Српска Спарта, 28. oktobar 2020 10:32)



Zašto ne bi bilo bitno?
Hajduk je srpski klub...
(djuro, 28. oktobar 2020 10:48)

Čemu ovoliki minusi? Znam da istina boli, ali botovanje iz kolindinovaca neće promeniti činjenice. Podatak da visite na srpskom portalu potvrđuje onu staru - svaka ptica svome jatu leti.

Papara

pre 3 godine

A hoće li se slaviti i na južnoj tribini jednog stadiona u Beogradu?
(Fenomen, 28. oktobar 2020 11:44)

Neće,a na severnoj tribini onog drugog da li se još uvek slavi gol u derbiju posle tri sata fudbala?

Sunce Slobode

pre 3 godine

vaka čast Torcidi za ovu proslavu, pogotovo što im rezultati kluba već dugo vremena ne daju podstrek za masovnost i organizaciju grupe koju imaju.
A navijači Zvezde koji gledaju u tuđe dvorište, neka se sete na šta im je ličila tribina pre 15-ak godina i gde je bila ta verna publika.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Blokovi, 28. oktobar 2020 11:07)

Prvo, sto se ovde ne vidi nesto da navijaci Zvezde gledaju u tudje dvoriste. Bakljada ko bakljada, i to u 2020-oj, kad se baklje kupuju maltene po trafikama. Nije bas neki uspeh. Veci bi bio da ih dodje 40.000 protiv nekog Zrinjskog ili cega vec po toj njihovoj ligi. Kao sto smo mi, isto u periodu bez titula, docekali Spartak (koji je bio samo vrhunac, na malim utakmicama je dolazilo po 20.000). Ne pricam za period korone, nego do prosle sezone, nema ih za pohvaliti po tribini.
Drugo, sto se tice gde smo bili pre 15 godina :Imali standardnih 3-4 hiljade na Severu. Punili tribine po gostovanjima u periodu kada klub nije osvajao titule. Isli na gostovanje u istu tu Hrvatsku protiv Zapresica. Nakon toga krece brojka samo na gore. Sve ovo je lako proverljivo. Drugo je pitanje zasto bi se iko bavio drugima, dok ima i bukvalno raspad svoje tribine? I jos jedna stvar, kada je kretalo sa ekspanzijom na Severu prica je bila a gde ste bili pre 2, pa 5 pa 10 evo sad je doslo i do gde ste bili pre 15 godina. Samo neka traje. . .

Stipsa

pre 3 godine

Hajduk i Torcida nikada nisu bili rezimski klub ili bankomat jedne partije ili nekog mafijasa. Za razliku od Zvezde, Partizana i Plave Zvezde Mamic prcije mafijaske Kradezeovske ! ……Torcida institucija! Prvi u Europi...puuuno puuuno prije svih ostalih! Sportski pozdrav!
(Toni Split, 28. oktobar 2020 14:41)


Zato vas je u to vreme cela ustaška emigracija podržavala i davala pare!

nije_miro_split

pre 3 godine

Ako se veličina navijača meri po pirotehnici, onda je to trka u kojoj svi mogu da učestvuju. Odeš, kupiš, zapalis. Ali pošto se gleda po drugim nekim stvarima kao što je privrženost, brojnost, inovativnost, gostovanja i raznorazne akcije... onda njih tu nema ni na jednoj mapi. Činjenice.
) (GM, 28. oktobar 2020 15:46)
privrženost - i pape i dida bili su Torcida
brojnost - 28000 članova u 2020
inovativnost - 1950
gostovanja - važnija 2000-5000
raznorazne akcije - 28.10.2020

Ajde sada napiši kojoj grupi pripadaš i od ovih pet kategorija nabroji 3 s argumentima po kojima ste bolji..

Troter independent Trader

pre 3 godine

Ma nije ovo ništa, kod nas Delije pale vatromet kad izjednače sa penala? ;)
(Mordor, 28. oktobar 2020 15:13)

A vi posle trećeg primljenog gola kad skapirate da nema više šansi makar i za nerešen rezultat!

GM

pre 3 godine

Ako se veličina navijača meri po pirotehnici, onda je to trka u kojoj svi mogu da učestvuju.

Odeš, kupiš, zapalis.

Ali pošto se gleda po drugim nekim stvarima kao što je privrženost, brojnost, inovativnost, gostovanja i raznorazne akcije... onda njih tu nema ni na jednoj mapi. Činjenice.

mali klub

pre 3 godine

@A hoće li se slaviti i na južnoj tribini jednog stadiona u Beogradu?
(Fenomen, 28. oktobar 2020 11:44)


Slave i na severu Komarovi decki.

Солшер

pre 3 godine

Славе 70 година, као ономад Звезда титулу из 1946. Торцида је основана 1981. и нема потребе за бламирањем.

Markobg

pre 3 godine

@sunce slobode

Mnogo je za njih 40.000 a stadionu , ceo split sa okolnim selima i (ne)naseljenim ostrvima ima 150.000 ljudi.
Čemu forsiranje proustaških i neonacionalističkih fanova na srpskom portalu uopšte mi nije jasno.

Živela Zvezda i Srbija!!!

Dacha

pre 3 godine

(GogoSt, 28. oktobar 2020 17:06)
Super ti je sve to...Kazes sahovnica je bila pre rata do 41, a sto nije posle rata bila sahovnica, Dinamo je zadrzao svoj grb kroz celu istoriju, Partizan isto nije menjao ni Zvezda. Cigani oni samo ponekad ga prodaju ili iznajme istina kad im ponestane para. A sto je samo Hajduk menjao grb u petokraku 45-e pa vracao u sahovnicu kad jedini nije rezimski klub kako kazes? Kazes nije istina za Josipa da je nesto Split bio vezan za Njega, pa cekaj postoje snimci kako ceo stadion peva "Druze Tito mi ti se kunemo" i place tog 4.maja 80-e, nije se to desavalo ni na JNA, ni u Maksimiru, ni u Ljubljani ni u Sarajevu samo kod vas i to bas protiv cigana. Jedni veliki srbi danas, takozvani cetnici sever koje je osnovala UDBA a drugi velike hrvatine koje crtaju kukasti krst na sred Poljuda, a zajedno pevaju 10 godina pre rata "druze tito mi ti se kunemo"? A i jedni i drugi bili najpovlasceniji u vreme druga Tita i najvise titula osvajali i najbolje igrace kupovali bivse nam drzave. Svaka vam cast na toj godisnjici Torcide, Hajduk je veliki klub da se razumemo i uvek ce biti, od Gudelja, Sliskovica, Jarnija, Toni Vilsona, Tome ivica, Mladinica, Surjaka, brace Vujovic i ostalih mu legendi...ali ta vasa Torcida me je bas puno puta razocarala pogotovo od raspada nam bivse drzave, niste bas da prozivate druge mnogo da se ne lazemo i da se puno busate u prsa vam junacka, tj hajducka.

Zoki i Plenki

pre 3 godine

Zašto ne bi bilo bitno?
Hajduk je srpski klub...
(djuro, 28. oktobar 2020 10:48)

Čemu ovoliki minusi? Znam da istina boli, ali botovanje iz kolindinovaca neće promeniti činjenice. Podatak da visite na srpskom portalu potvrđuje onu staru - svaka ptica svome jatu leti.
(Zoki i Plenki, 28. oktobar 2020 12:18)

Ne, to je TVOJA istina puna kompleksa i mrznje. A botujes ti, pokusavajuci da nametnes samo svoju istinu izmisljenu iz kompleksa i mrznje. Ali to vam je vec domace.
(no no, 28. oktobar 2020 12:48)

Hahahaha evo odmah se javljaju da potvrde ono što sam napisao. Kako ih boli istina, čim ih neko na nju podseti, skaču kao opareni.

miro split

pre 3 godine

U Splitu se već odavno priprema ova proslava. Svi su znali šta se sprema, a niko nije ima hrabrosti barem upozorit ako ne i direktno zabranit ljudima iz Torcide da čine ovo.
Sad je počelo pranje ruku. Policijska uprava, krizni stožer, ravnatelj bolnice, ma svi peru ruke i prave se blesavi brojeći se posljedica u idućim danima.
Daj Bože da sve prođe bez posljedica i da san falija.
Samo mi nije jasno da se ljudima koji malo bolje mašu zastavom Hajduka i malo bolje plivaju i viču dozvoljava da upravljaju sudbinom grada i ljudi.
Šta je toliki strah od agresivnosti ljudi kojima je Torcida, a ne Hajduk centar svita i smisao života?
Torcida je skupina agresivni Petar Panova. Ljudi koji odbijaju odrast i prihvatit odgovornost za sebe i ljude s kojima žive.

miro split

pre 3 godine

@ GogoSt
Mene zanimju neke stvari. Šta ti misliš ko bi triba snosit odgovornost za kršenje svih mogući mjera koje su donošene zbog epidemije korone? Ko će snosit odgovornost ako zbog ove proslave dođe do eksplozije zaraze u Splitu,ako zdravstveni sistem pukne, ako zbog ljudi koji se diče da vole Hajduk više od čače i matere iste te čače i matere počnu umirat, ako sve stane i javni prevoz i sve se zatvori?
Ako je Hajduk simbol Splita i ako ljudi koji vole Hajduk vole svoj grad koja je logika da se ovo učini?
Jesmo mi u Splitu debili?
Sad se ti nastavi ptepucavat sa ljudima iz neke strane zemlje o Hajduku i Torcidi. Briga mene šta Srbi i Srpkinje misle o tome.
Važniji su mi moji stari i bolesni Splićani.

ketiS

pre 3 godine

Za one kojima to nije poznato, Hajduk je bio projugoslovenski i monarhisticki klub. Osnovali su ga projugoslovenski opredeljeni Hrvati i Srbi. Takodje treba reci da je medju osnivacima Hajduka, bilo i katolika koji su se izjasnjavali kao Srbi. Ovaj danasnji nacionalisticki Hajduk nema nikakve veze sa tim starim, izvornim Hajdukom.

Солшер

pre 3 godine

Славе 70 година, као ономад Звезда титулу из 1946. Торцида је основана 1981. и нема потребе за бламирањем.

Raspitaj se

pre 3 godine

Zašto ne bi bilo bitno? 
Hajduk je srpski klub... 
(djuro, 28. oktobar 2020 10:48) 

Dođi u Split pa im to reci...
(mahatma gadni, 28. oktobar 2020 11:33)

To što njima smta istina to je druga stvar.
Činjenica je da su ga Srbi osnovali.

miro split

pre 3 godine

Ono šta se sinoć događalo po Splitu nema veze sa zdravim mozgom.
Korona hara Hrvatskom, a po kvartovima i udrugama Torcide opće ludilo.
Kad se počnu zbrajat mrtvi zbog ovog veselja i kad se počnu pokapat stari roditelji, Hajduka neće bit brige.
On živi vječno i ne zna šta je smrt.
Jel tako?
Đava van odnija navijanje i ko ga je izmislija.

Dacha

pre 3 godine

Malo koji grad na svijetu zivi za svoj klub kao Split.Realno meni je torcida broj jedan.Za razliku od Delija i Grobara oni veze nemaju sa ljudima koji su na vlasti.Ove dvije grupacije dozivljavaju navijanje kao priliku za biznis.Dok kod Torcide je cista ljubav.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mr_Melbourne, 28. oktobar 2020 10:57)
Poznati ste australijanac kao "politicki neutrali", jos u doba SFRJ kad ste bili veci jugosloveni od bosanaca a danas ste kao neke mega ustase sto crtaju kukaste krsteve na sred Poljuda koji su vam ti isti komunisti izgradili. Samo nam reci posto ne mogu da se odlucim, da li ste vise plakali 80-e na Poljudu kad je Josip umro, ili kad vam je Franja 99-e umro, i da li vam je drazi grb sa petokrakom ili sa sahovnicom, ili mozda onaj predratni koji su vam braca Kaliterna napravili. Delije i Grobari su teska bagra danas i tamo jeste zavladao kriminal i to si debelo u pravu da se razumemo. Ali da mi pravis od vas male mace, a ko vas ne zna jos iz Jugoslavije, ne ide to bas tako. Uostalom tada niste ni mogli da stanete u istu recenicu sa Grobarima, Ultrasima ili Red devilsima, da se ne lazemo mnogo...Pitaj tvoga Bosnu i Icu Purgera ako su jos zivi...Ziv bio i uzivaj u jubileju.

Sunce Slobode

pre 3 godine

vaka čast Torcidi za ovu proslavu, pogotovo što im rezultati kluba već dugo vremena ne daju podstrek za masovnost i organizaciju grupe koju imaju.
A navijači Zvezde koji gledaju u tuđe dvorište, neka se sete na šta im je ličila tribina pre 15-ak godina i gde je bila ta verna publika.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Blokovi, 28. oktobar 2020 11:07)

Prvo, sto se ovde ne vidi nesto da navijaci Zvezde gledaju u tudje dvoriste. Bakljada ko bakljada, i to u 2020-oj, kad se baklje kupuju maltene po trafikama. Nije bas neki uspeh. Veci bi bio da ih dodje 40.000 protiv nekog Zrinjskog ili cega vec po toj njihovoj ligi. Kao sto smo mi, isto u periodu bez titula, docekali Spartak (koji je bio samo vrhunac, na malim utakmicama je dolazilo po 20.000). Ne pricam za period korone, nego do prosle sezone, nema ih za pohvaliti po tribini.
Drugo, sto se tice gde smo bili pre 15 godina :Imali standardnih 3-4 hiljade na Severu. Punili tribine po gostovanjima u periodu kada klub nije osvajao titule. Isli na gostovanje u istu tu Hrvatsku protiv Zapresica. Nakon toga krece brojka samo na gore. Sve ovo je lako proverljivo. Drugo je pitanje zasto bi se iko bavio drugima, dok ima i bukvalno raspad svoje tribine? I jos jedna stvar, kada je kretalo sa ekspanzijom na Severu prica je bila a gde ste bili pre 2, pa 5 pa 10 evo sad je doslo i do gde ste bili pre 15 godina. Samo neka traje. . .

Zoki i Plenki

pre 3 godine

@Mnogo bitna stvar za Srbiju
(Српска Спарта, 28. oktobar 2020 10:32)



Zašto ne bi bilo bitno?
Hajduk je srpski klub...
(djuro, 28. oktobar 2020 10:48)

Čemu ovoliki minusi? Znam da istina boli, ali botovanje iz kolindinovaca neće promeniti činjenice. Podatak da visite na srpskom portalu potvrđuje onu staru - svaka ptica svome jatu leti.

Markobg

pre 3 godine

@sunce slobode

Mnogo je za njih 40.000 a stadionu , ceo split sa okolnim selima i (ne)naseljenim ostrvima ima 150.000 ljudi.
Čemu forsiranje proustaških i neonacionalističkih fanova na srpskom portalu uopšte mi nije jasno.

Živela Zvezda i Srbija!!!

GM

pre 3 godine

Ako se veličina navijača meri po pirotehnici, onda je to trka u kojoj svi mogu da učestvuju.

Odeš, kupiš, zapalis.

Ali pošto se gleda po drugim nekim stvarima kao što je privrženost, brojnost, inovativnost, gostovanja i raznorazne akcije... onda njih tu nema ni na jednoj mapi. Činjenice.

ketiS

pre 3 godine

Za one kojima to nije poznato, Hajduk je bio projugoslovenski i monarhisticki klub. Osnovali su ga projugoslovenski opredeljeni Hrvati i Srbi. Takodje treba reci da je medju osnivacima Hajduka, bilo i katolika koji su se izjasnjavali kao Srbi. Ovaj danasnji nacionalisticki Hajduk nema nikakve veze sa tim starim, izvornim Hajdukom.

Mr_Melbourne

pre 3 godine

Malo koji grad na svijetu zivi za svoj klub kao Split.Realno meni je torcida broj jedan.Za razliku od Delija i Grobara oni veze nemaju sa ljudima koji su na vlasti.Ove dvije grupacije dozivljavaju navijanje kao priliku za biznis.Dok kod Torcide je cista ljubav.

Dacha

pre 3 godine

(GogoSt, 28. oktobar 2020 17:06)
Super ti je sve to...Kazes sahovnica je bila pre rata do 41, a sto nije posle rata bila sahovnica, Dinamo je zadrzao svoj grb kroz celu istoriju, Partizan isto nije menjao ni Zvezda. Cigani oni samo ponekad ga prodaju ili iznajme istina kad im ponestane para. A sto je samo Hajduk menjao grb u petokraku 45-e pa vracao u sahovnicu kad jedini nije rezimski klub kako kazes? Kazes nije istina za Josipa da je nesto Split bio vezan za Njega, pa cekaj postoje snimci kako ceo stadion peva "Druze Tito mi ti se kunemo" i place tog 4.maja 80-e, nije se to desavalo ni na JNA, ni u Maksimiru, ni u Ljubljani ni u Sarajevu samo kod vas i to bas protiv cigana. Jedni veliki srbi danas, takozvani cetnici sever koje je osnovala UDBA a drugi velike hrvatine koje crtaju kukasti krst na sred Poljuda, a zajedno pevaju 10 godina pre rata "druze tito mi ti se kunemo"? A i jedni i drugi bili najpovlasceniji u vreme druga Tita i najvise titula osvajali i najbolje igrace kupovali bivse nam drzave. Svaka vam cast na toj godisnjici Torcide, Hajduk je veliki klub da se razumemo i uvek ce biti, od Gudelja, Sliskovica, Jarnija, Toni Vilsona, Tome ivica, Mladinica, Surjaka, brace Vujovic i ostalih mu legendi...ali ta vasa Torcida me je bas puno puta razocarala pogotovo od raspada nam bivse drzave, niste bas da prozivate druge mnogo da se ne lazemo i da se puno busate u prsa vam junacka, tj hajducka.

Stipsa

pre 3 godine

Hajduk i Torcida nikada nisu bili rezimski klub ili bankomat jedne partije ili nekog mafijasa. Za razliku od Zvezde, Partizana i Plave Zvezde Mamic prcije mafijaske Kradezeovske ! ……Torcida institucija! Prvi u Europi...puuuno puuuno prije svih ostalih! Sportski pozdrav!
(Toni Split, 28. oktobar 2020 14:41)


Zato vas je u to vreme cela ustaška emigracija podržavala i davala pare!

Zoki i Plenki

pre 3 godine

Zašto ne bi bilo bitno?
Hajduk je srpski klub...
(djuro, 28. oktobar 2020 10:48)

Čemu ovoliki minusi? Znam da istina boli, ali botovanje iz kolindinovaca neće promeniti činjenice. Podatak da visite na srpskom portalu potvrđuje onu staru - svaka ptica svome jatu leti.
(Zoki i Plenki, 28. oktobar 2020 12:18)

Ne, to je TVOJA istina puna kompleksa i mrznje. A botujes ti, pokusavajuci da nametnes samo svoju istinu izmisljenu iz kompleksa i mrznje. Ali to vam je vec domace.
(no no, 28. oktobar 2020 12:48)

Hahahaha evo odmah se javljaju da potvrde ono što sam napisao. Kako ih boli istina, čim ih neko na nju podseti, skaču kao opareni.

sta ima

pre 3 godine

@Delije su broj 1 za sve navijače u okolini, što se i videlo prošlih godina zvanično. Kakvi hajduci, kakvi bakrači..
(Boki, 28. oktobar 2020 13:02)


Hahahah koji kompleks od Torcidasa. KO je bre vas ista pitao? Bitni ste kao semafor u GTA. Samo sebi ispred zadruge dok pijete pivo.

Jovan Dalmatinac

pre 3 godine

Ajde jer im je rođendan da ih ispoštujem pa spomenem samo neke pozitivne stvari; To je sigurno činjenica da za razliku od naših navijačkih skupina nisu vezani za politiku, često su im na tapetu i lijevi i desni, zavisi ko se očeše o Split i Hajduk. Također nisu preplavljeni kriminalom, ima ga naravno ali ni blizu kao kod naših, ubojstava nikako, čak ni ona petorica nesretnika sa JNA juga nisu uopće Torcidaši niti imaju ikakve konekcije sa Torcidom

Šta se tiče ovih klinačkih fora o "srpskom Hajduku" ja znam da je to počelo kao provokacija spram Hrvata te da stvarno je bilo nešto lokalnih studenata Srba šta su sudjelovali u osnivanju, mješovito okruženje, ništa čudno.

Međutim da je Hajduk srpski klub onda bi mi Srbi iz Dalmacije navijali za Hajduk zar ne? Malo me to ljuti jer forsiranjem te priče o srpstvu Hajduka mi ovdje ispadamo neke budale. Činjenice su nešto drugo, a to je da su za Hajduk u Dalmaciji navijali uglavnom, skoro isključivo Hrvati dok smo mi Srbi navijali za Zvezdu. Krajina je uvik bila Zvezdina utvrda na čelu sa Kninom.

Ko god kaže drugačije laže ili je klinjo kojem je bitnije provocirat Hrvate nego ispoštovat svoje ljude. Zvezda je uvik bila naša utvrda i simbol našeg srpstva u Dalmaciji i Hrvatskoj.

Hvala i doviđenja

Zvezdaš

pre 3 godine

Od uvek su bili dobri navijači. Prvi su počeli sa bakljama tamo sedamdesetih. Finale sa Banjalučkim Borcem mi svi na Jugu i Zvezdaša i Partizanovci i Banjalučani a oni na Istoku pale baklju i slave. Moćno je izgledalo. U to vreme nije bilo tuča i oni su posle utakmica sa Zvezdom kada pobede šetali od Marakane do Mažestika tu im je bila baza. Dosta Srba iz Beograda je navijalo za Hajduk. Zvezdi su bili jedini pravi rival i na terenu i van njega. Par puta je bilo i manjih tuča čak i u Splitu. Njih Partizan i Dinamo nisu puno interesovali ali su Zvezdu baš mrzeli. Zvezda je za njih bila Srbija. Kao navijačka grupa žestoki.

Xnodeh,plavi bechar

pre 3 godine

Hajduk i Torcida nikada nisu bili rezimski klub ili bankomat jedne partije ili nekog mafijasa. Za razliku od Zvezde, Partizana i Plave Zvezde Mamic prcije mafijaske Kradezeovske ! ……Torcida institucija! Prvi u Europi...puuuno puuuno prije svih ostalih! Sportski pozdrav!
(Toni Split, 28. oktobar 2020 14:41)
Nemoj da se lazemo,Hajduk je bio Sanaderov bankomat kojim je finansirao svoje predizborne aktivnosti

miro split

pre 3 godine

U Splitu se već odavno priprema ova proslava. Svi su znali šta se sprema, a niko nije ima hrabrosti barem upozorit ako ne i direktno zabranit ljudima iz Torcide da čine ovo.
Sad je počelo pranje ruku. Policijska uprava, krizni stožer, ravnatelj bolnice, ma svi peru ruke i prave se blesavi brojeći se posljedica u idućim danima.
Daj Bože da sve prođe bez posljedica i da san falija.
Samo mi nije jasno da se ljudima koji malo bolje mašu zastavom Hajduka i malo bolje plivaju i viču dozvoljava da upravljaju sudbinom grada i ljudi.
Šta je toliki strah od agresivnosti ljudi kojima je Torcida, a ne Hajduk centar svita i smisao života?
Torcida je skupina agresivni Petar Panova. Ljudi koji odbijaju odrast i prihvatit odgovornost za sebe i ljude s kojima žive.

Susjed

pre 3 godine

@Toni Split
Osim što ih je drug Tito obožavao, a oni imali najveću petokraku na dresu, veću od Partizana i Zvezde. Osim što im je Sanader trpao novce koje je HGK prala preko Vidoševića...

Pijani zlotvor

pre 3 godine

vreme je baš relativno, moj ajnštajne - eto, od osamdeset i neke prođe čitavih 70 godina?!
(mladići borovi, devojke jele, 28. oktobar 2020 11:05)


Kako je moguce da si u krivu bas svaki put oko svacega?
Cak bi i po zakonu velikih brojeva bar jednom morao bit u pravu, ali ne. :D

Torcida je osnovana kad su se nasi igraci vratili sa sp50 u brazilu.
Vukas je govorio ljudima o fanaticnom navijanju brazilaca i odatle ime.
Osnovana je dan ranije prije utakmice sa ovim tvojim pokusajem od klubica (u pitanju je udbasko-kriminalno cudoviste, normalan srbin navijao bi za stajaznam radnicki iz nisa ili ofk, navijanje za zvijezdu je svojevrsni iq test kojeg vise od pola srbije ne moze prijeci) kojeg smo, jasno, pobjedili i potom uzeli prvenstvo bez ijednog jedinog poraza.

Ugasi se

pre 3 godine

Otac ulica, majka Torcida.
(HajdukJugend, 28. oktobar 2020 11:38)

Zaboravio si i iglu u nuve!
Pričaju BBB da bez toga Torcidaš dan ne počinje.

Toni Split

pre 3 godine

Hajduk i Torcida nikada nisu bili rezimski klub ili bankomat jedne partije ili nekog mafijasa. Za razliku od Zvezde, Partizana i Plave Zvezde Mamic prcije mafijaske Kradezeovske ! ……Torcida institucija! Prvi u Europi...puuuno puuuno prije svih ostalih! Sportski pozdrav!

Blokovi

pre 3 godine

Svaka čast Torcidi za ovu proslavu, pogotovo što im rezultati kluba već dugo vremena ne daju podstrek za masovnost i organizaciju grupe koju imaju.
A navijači Zvezde koji gledaju u tuđe dvorište, neka se sete na šta im je ličila tribina pre 15-ak godina i gde je bila ta verna publika.

no no

pre 3 godine

@@Mnogo bitna stvar za Srbiju
(Српска Спарта, 28. oktobar 2020 10:32)



Zašto ne bi bilo bitno?
Hajduk je srpski klub...
(djuro, 28. oktobar 2020 10:48)

Čemu ovoliki minusi? Znam da istina boli, ali botovanje iz kolindinovaca neće promeniti činjenice. Podatak da visite na srpskom portalu potvrđuje onu staru - svaka ptica svome jatu leti.
(Zoki i Plenki, 28. oktobar 2020 12:18)

Ne, to je TVOJA istina puna kompleksa i mrznje. A botujes ti, pokusavajuci da nametnes samo svoju istinu izmisljenu iz kompleksa i mrznje. Ali to vam je vec domace.

Slavonac

pre 3 godine

Nekad bila respektabilna navijačka skupina, danas narkomani i ljenčuge koji preko one kvaziudruge uništavaju veličinu kakva je nekad bila Hajduk.

jedino se ti blamiraš

pre 3 godine

Славе 70 година, као ономад Звезда титулу из 1946. Торцида је основана 1981. и нема потребе за бламирањем.
(Солшер, 28. oktobar 2020 10:54)

Ajd javi to engleskoj wikipediji da se ne blamiraju jer su tamo napisali da je Torcida najstarija navijačka grupa u Evropi i to čitav svijet može pročitati.

Papara

pre 3 godine

A hoće li se slaviti i na južnoj tribini jednog stadiona u Beogradu?
(Fenomen, 28. oktobar 2020 11:44)

Neće,a na severnoj tribini onog drugog da li se još uvek slavi gol u derbiju posle tri sata fudbala?

miro split

pre 3 godine

@ GogoSt
Mene zanimju neke stvari. Šta ti misliš ko bi triba snosit odgovornost za kršenje svih mogući mjera koje su donošene zbog epidemije korone? Ko će snosit odgovornost ako zbog ove proslave dođe do eksplozije zaraze u Splitu,ako zdravstveni sistem pukne, ako zbog ljudi koji se diče da vole Hajduk više od čače i matere iste te čače i matere počnu umirat, ako sve stane i javni prevoz i sve se zatvori?
Ako je Hajduk simbol Splita i ako ljudi koji vole Hajduk vole svoj grad koja je logika da se ovo učini?
Jesmo mi u Splitu debili?
Sad se ti nastavi ptepucavat sa ljudima iz neke strane zemlje o Hajduku i Torcidi. Briga mene šta Srbi i Srpkinje misle o tome.
Važniji su mi moji stari i bolesni Splićani.

mali klub

pre 3 godine

@A hoće li se slaviti i na južnoj tribini jednog stadiona u Beogradu?
(Fenomen, 28. oktobar 2020 11:44)


Slave i na severu Komarovi decki.

TiTo

pre 3 godine

Ufffff kakva bakljada! Za pamčenje! Nema većih fanatika na svetu što žive za svoj klub. To ćemo mi stariji ovde iskreno priznati deco moja...

ngslavonac

pre 3 godine

ja sam slavonac ali sam kao dijete zivio dole i Hajduk je vise nego vjera,to je nevjerovatno koliko torcida i svi ostali gradani vole Hajduk nevezano kako igraju,mogu ispasti iz prve lige i opet ih volimo,kad god je utakmica nas hrpa iz slavonije pratimo Hajduk i skoro svaka dva tj smo u Splitu.

GogoSt

pre 3 godine

Koje gluposti haha.Split sam ima 180000, sa bližom okolicom(Trogir-Omiš)300-350000. Hajduk ima veze sa vama koliko i ja,znači ništa a pogotovo da je srpski klub.Hajduk je turska rič a koliko znam vama jako smeta kad vas se naziva Turcima😁.Među hajducima je osim Srba bilo i Hrvata, jedan od najpoznatijih je Andrijica Šimić.Samo ime je čista slučajnost, ko ne zna a zanima ga može pogledat u seriji Velo misto, ne znam točno koja epizoda.Osnovan je zna se di i kako, ka Hrvatski športski klub 1911 i na prvom dresu je bila šahovnica. Posli je došla zvijezda, al je ona stala najduže šta i ne čudi obzirom na povijest Splita i ww2. Neka mi neko od vas pametnih nađe kojeg Srbina prezimena Kaliterna, Šakić ili npr Stela(osn kuću ću mu pripisat.To je istina jedino na opskurnim srpskim navijačkim portalima, obična provokacija. Isto ka i priča da je bija režimski klub i da je Tito navija za nas. A Tito sam reka da on ka predsjednik ne smi nikoga favorizirat i da navija za sve jugo klubove al ako bi mora birat onda Partizan. Pa da je Hajduk onda bi valjda osvoija ono prvenstvo kad se u Ljubljani igralo 10 min produžetka dok Partizan da gol da bi bija prvak. Same laži, kompleksi i jak. Al neka...ipak prije svih, puno prije svih...SRETAN NAM ROĐENDAN 1950 HŽV

Mirko

pre 3 godine

Činjenice su nešto drugo, a to je da su za Hajduk u Dalmaciji navijali uglavnom, skoro isključivo Hrvati dok smo mi Srbi navijali za Zvezdu. Krajina je uvik bila Zvezdina utvrda na čelu sa Kninom.

Ko god kaže drugačije laže ili je klinjo kojem je bitnije provocirat Hrvate nego ispoštovat svoje ljude. Zvezda je uvik bila naša utvrda i simbol našeg srpstva u Dalmaciji i Hrvatskoj.

Hvala i doviđenja
(Jovan Dalmatinac, 28. oktobar 2020 12:19)

E pa Jovane nadam se da ste se preselili u Beograd i da konačno možete navijat za svoje stubove srpstva. Meni nije jasno da živiš u Dalmaciji, mrziš Hajduk kao simbol Dalmacije, i navijaš za klub iz Beograda. Kao da živiš u Bosni i navijaš za Vardar. Da ste malo vise poštovanja imali prema svojoj okolini i svojim susidima, drugačije bi se i mi prema vama odnosili. Ali nema veze, stvari uvijek dođu na svoje. Nisu se mogli Zvjezda i Partizan preselit u Knin, pa ste se vi preselili njima. Svi zadovoljni.

iluminat

pre 3 godine

Torcida je i za vreme Jugoslavije imala najjaču pirotehniku od svih navijačkih grupa.Tada nisu postojali pirotehničarske prodavnice kao sad medjutim torcidaši su nabavljali putem svojih kanala signalne rakete i baklje sa brodova i koristili na utakmicama.
Svaka čast splićani!

Troter independent Trader

pre 3 godine

Ma nije ovo ništa, kod nas Delije pale vatromet kad izjednače sa penala? ;)
(Mordor, 28. oktobar 2020 15:13)

A vi posle trećeg primljenog gola kad skapirate da nema više šansi makar i za nerešen rezultat!

Vrh vrhova

pre 3 godine

Jedna jedina i neponovljiva legendarna i najstarija te najslavnija - Torcida ! Koja dominacija. Pogledajte im snimke na Youtubu. Brutalno.

Miroslav

pre 3 godine

Možemo mi da pričamo sad šta hoćemo, činjenica je da je Torcida u samom vrhu što se navijanje i privrženosti klubu tiče. Prvi su se organizovali u Evropi, prvi doneli baklje na Balkan, prvi išli na organizovana gostovanja. Prvi zapalili ceo grad. Dokazuju decenijama da je Hajduk ogroman klub bez obzira na trenutne loše rezultate. Od mene respekt. E sad jedino mi nije jasno čemu tolika mržnja i toliki nivo nacionalizma, ali to je neka druga tema.

Bojan

pre 3 godine

Torcida 70 godina pomera granice. Dokazuju to kad se najmanje nadaš. Još kad bi Hajduk bio upola na tom nivou. Ali ima i nešto romantično u tome da tako loš klub ima možda najbolje navijače na svetu. Neviđen nesklad u istoriji sporta.

nije_miro_split

pre 3 godine

Ako se veličina navijača meri po pirotehnici, onda je to trka u kojoj svi mogu da učestvuju. Odeš, kupiš, zapalis. Ali pošto se gleda po drugim nekim stvarima kao što je privrženost, brojnost, inovativnost, gostovanja i raznorazne akcije... onda njih tu nema ni na jednoj mapi. Činjenice.
) (GM, 28. oktobar 2020 15:46)
privrženost - i pape i dida bili su Torcida
brojnost - 28000 članova u 2020
inovativnost - 1950
gostovanja - važnija 2000-5000
raznorazne akcije - 28.10.2020

Ajde sada napiši kojoj grupi pripadaš i od ovih pet kategorija nabroji 3 s argumentima po kojima ste bolji..

GogoSt

pre 3 godine

ketiS koji monarhistički klub, koji projugoslavenski Hrvati i Srbi o čemu ti pričaš? Osnovala su ga 4 splitska studenta u Pragu i tada sa jugom nije ima veze, zašto lažeš? Kakva monarhija, Hajduk je uvik bija narodni klub. Odbija je igrat u talijanskoj serie a i odbija je preseljenje u Bg, šta samo po sebi govori koliko nije bija režimski klub. A da je, otišli bi u Bg a Partizan danas ne bi postoja jer je i osnovan zato šta je Hajduk odbija bit vojni klub.

nije_miro_split

pre 3 godine

Mislim da u ovom dijelu Europe ne postoji grupa koja može u tako malo vremena mobilizirati toliko ljudi, bilo za proslave, prosvjede, humanitarne akcije i slično. Torcida je avangarda na ovim prostorima svidjelo se to nekima ili ne.
Th1950

Filip

pre 3 godine

Ako se veličina navijača meri po pirotehnici, onda je to trka u kojoj svi mogu da učestvuju. Odeš, kupiš, zapalis. Ali pošto se gleda po drugim nekim stvarima kao što je privrženost, brojnost, inovativnost, gostovanja i raznorazne akcije... onda njih tu nema ni na jednoj mapi. Činjenice.
) (GM, 28. oktobar 2020 15:46)

Činjenica je da Torcida postoji od 1950 godine, znaci tu su pre svih ostalih grupa u Evropu a i na balkanu. Pokrenuli su navijačku euforiju u Evropi i Jugoslaviji, prema tome svi ostali su kopije, oni su ipak original.