Petak, 23.10.2020.

08:51

Nadal spreman za penziju

Rafael Nadal se prilikom jednog intervjua dotakao i teme zvane "penzija".

Izvor: LN

Nadal spreman za penziju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

46 Komentari

Sortiraj po:

Andjela

pre 3 godine

Bilo je dobrog tenisa i pre velike trojke pa će biti i posle njih. Večne "goat" teme. Tenis treba voleti i gledati vrhunske kreacije, planiranje poena, udarce...Pronađite link sa ATP Madrid 2007. (lako ga je naći traje 10 min) kada je Nalbadijan u červrtfinalu pobedio Nadala, u polufinalu pobedio Novaka a u finalu pobedio Rodzera. Šta to nije za istoriju tenisa?

alfabet

pre 3 godine

Ne znam, noletov sam navijac, ali stvarno kad se covek seti da nadal tokom cele karijere ima neke povrede a svejedno 20gs.ne znam, mozda je stvarno ipak on goat. Verovatno da je nole u takvoj situaciji bi mi svi govorili "eee da nije bilo povreda imao bi 45gs tako da je sigurno goat"...
(Kvadriceps, 23. oktobar 2020 12:24)

Ne slažem se. Da bi neko bio šampion, GOAT itd u to se ubraja i fizička sprema, konstitucija, odnosno da li ti je telo krhko ili nije, da li se češće povredjujete ili ne. Nije to neka nesreća koja je zadesila nekog tenisera, kao kad padne kiša pa kao nisam ja kriv što je pala to nije do mene. Dakle čovek se rodi sa telom šampiona ili ne. To je isto deo toga. Ako me razumete. To nije neki spoljašnji uticaj, to je jednostavno on, ima krhko telo.
Zamislite nekog viteza kome se koči leva ruka, ili mu se tresu ruke od kada se rodio, vi kažete da mu se ne tresu ruke bio bi najveštiji vitez ikada, da bi verovatno bio najbolji vitez svih vremena da nema drhtavicu. Što je apsurdno. To štomse povredjivao je deo svega toga i ne postoji šta bi bilo kad bi bilo, to je on.

Bubica

pre 3 godine

Ljudi ne vole izveštačenost, najvulgarnije psovke na terenu, cepanje majci i lomljenje reketa, brecanje na skupljače lopte itd.
To je ta razlika između šampiona i legendi.
(Pepe na piramidi, 23. oktobar 2020 15:30)
  Kada hiljade ljudi bude izašlo na ulice da demonstrira protiv Novaka kao što su izašli Švajcarci protiv Federera, sa sve transparentima na razvučenoj teniskoj mreži, onda se javite, a dotada, baš je blam.

X=iks

pre 3 godine

Dva puta je propuštao RG zbog povrede.. Teške gluposti pišeš.
(djo, 23. oktobar 2020 17:12)

Rafael Nadal se prvi put pojavio na Rolan Garosu 2005. i odmah je osvojio trofej. Odtada nije propustio nijedan RG, dakle takmičio se 16 puta u kontinuitetu i osvojio je 13 titula...
(Milan_PT, 23. oktobar 2020 17:42)

A zasto se prvi put pojavio na RG tek 2005? Pa zato sto je 2004 propustio zbog povrede. Na pocetku karijere propustio je dve gotovo kompletne sezone sljake i tako je, prakticno bez sljake, stigao do N2. Osim toga, one godine kad je Djokovic osvojio RG, Nadal jeste upisao ucesce, ali se u toku turnira povukao zbog povrede. Da i ne pominjemo slucajeve kad je igrao ocigledno povredjen.

zoki

pre 3 godine

Neki ovde kao papagaji ponavljaju u vezi Nadala: "Kako to u sezoni šljake nikada nije bio povređen?"

To naprosto nije istina. Ili je u pitanju nepoznavanje teniske istorije, ili - pre će biti - namerno i zlobno izvrtanje činjenica.

Istina je sledeća: Nadal je u karijeri propustio 2 gotovo kompletne sezone šljake, uključujući i RG (2004. zbog stres frakture levog stopala; 2016. zbog povrede zgloba leve šake).

Da ne pominjem sitnije povrede, zbog kojih je preskakao pojedine turnire na šljaci (npr. Barcelona 2010.) ili se povlačio nakon par kola.

djo

pre 3 godine

To je veliki folirant!Kako nikad nije povredjen kad treba da se igra RG?Kako to?
(Keiser Roger, 23. oktobar 2020 17:00)

Dva puta je propuštao RG zbog povrede.. Teške gluposti pišeš.

DRAGAN

pre 3 godine

Ovaj naslov nije rekao sve svoje o igri Rafe. Kakva
crna penzija, on ce jos 5
godina da sljaka na RG.
Za penziju ne zeli ni Fedex
koji je mnogo stariji, a zasto
onda Rafa da ide. Jos ce
biti epskih finala od Rafe i
Novaka. Uzivajmo dok jos
igraju.

Milan_PT

pre 3 godine

To je veliki folirant!Kako nikad nije povredjen kad treba da se igra RG?Kako to?
(Keiser Roger, 23. oktobar 2020 17:00)

Dva puta je propuštao RG zbog povrede.. Teške gluposti pišeš.
(djo, 23. oktobar 2020 17:12)

Rafael Nadal se prvi put pojavio na Rolan Garosu 2005. i odmah je osvojio trofej. Odtada nije propustio nijedan RG, dakle takmičio se 16 puta u kontinuitetu i osvojio je 13 titula...

VUK

pre 3 godine

Pepe na piramidi, 23. oktobar 2020 15:30) Lepo je što si se popeo. Čvrsto se drži da ne spadneš. Uživaj dok si gore. Neko više voli kad je ispod.

Monden

pre 3 godine

Nadal je uvek gospodario sljakom, osvajao Garos protiv Novaka i Federera, ali njegova je nesreca sto su ostala tri GS na drugoj podlozi, i na tim podlogama je imao vise uspeha samo ponekad (2008, 2010). do 2011 Federer mu je uzimao veliku vecinu GS trofeja, od 2011 to cini Novak. Ja nemam dilemu da ce na podlogama koja nije sljaka i dalje biti inferioran, a inferioran je ne samo protiv Novaka, nego i protiv Federera, Tima, Medvedeva, Cicipa.. A vi koji posle svakog GS osvajaca proglasavate GOAT-om, malo razmislite, ovo je samo jedan od trofeja i da ga Nadal nije osvojio, pitanje da li bi bio uposte ukljucen u pricu o GOAT.
(statistics, 23. oktobar 2020 14:04)

Kad već imaš ime "statistics", trebalo bi malo i da se informišeš o istoj oblasti. Kako je to Nadal inferioran na drugim podlogama, ako je na njima uzeo 7 grend slem titula? Ima čak više titula na USO nego Đoković. Problem sa AO i Vimbldonom je nastao zbog skraćivanja sezone i tempiranja forme. Zbog povreda i načina igre, Nadal se maksimalno fokusira na RG i USO. ako je on inferioran sa 7 gs titula na drugim podlogama, šta onda reći za Đokovića i Federera, koji na RG imaju po jednu titulu, i to samo zahvaljujući sticaju okolnosti (Federeru Soderling izbacio Nadala, a kada je Đoković osvojio, Nadal se povukao zbog povrede)?!

anica velickovic

pre 3 godine

Realno gledano, ne znam sta je gore socne psovke, lomljenje reketa ili se praviti tuta muta i vaditi ga.. iz zadnjice...ipak je prvo bolje po meni, al zavisi kako ko gleda.

Laki2

pre 3 godine

Divan čovjek, pravi sportista, džentlmen. Sa 34 godine je i dalje u punoj snazi i zajedno sa Novakom ubija u pojam mlade generacije.

Počnimo da glasamo

pre 3 godine

Šta će biti sa "sedmicama" na prvom mestu, rekord koja daje "goata", kad Novak rasformira ATP a njegova lista "sedmica" počinje od nule? Ni GS titule, ni masterse, neće moći da prenese na sebe, osim ako nolomani drugačuje ne odluče, na glasanju.

chupavi

pre 3 godine

Zasto da razmislja o penziji kada josnuvek moze da osvaja najvece turnire?

Eno i Federer ne pomislja da se penzionise a vec duze vreme nije konkurentan za titule, ali tu je i drzi lekcije ovim mladjim igracima.

Pepe na piramidi

pre 3 godine

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srba, 23. oktobar 2020 12:53)

Sve si objasnio.
Nikad neću zaboraviti taj meč gde je bukvalno na jednoj nozi odigrao protiv Vavrinke ali nije hteo da preda.
Tada me je "kupio" za sva vremena, sliöno kao i Sampras 95-e protiv Kurijera na AO.
Nakon što je saznao da mu je trener prebačen u bolnicu u teškom stanju, ipak je smogao snage da napravi neviđeni preokret.
Nikad to nisam video ni pre ni posle na teniskom terenu, čoveku suze liju niz lice, on servira i ubija Kurijera u već izgubljenom meču.
Veliki majstor i emotivac, moj omiljeni igrač, od koga bi Novak imao čemu da se nauči, posebno ponašanju, slično kao i od Nadala.
Uvek skorman i pristojan, uzor na terenu i van njega, šteta što se povukao u 31 godini, mogao je još da osvaja ali očito kao veliki emotivac nije lako podneo onaj poraz protiv Samprasa na Vimbldonu, mada se godinu dana kasnije vratio i sve ih počistio na US Openu i tek onda otišao u velikom stilu.
Nije sve u statistici drugari, gleda se kompletan utisak i zato su neki igrači sinonim za teniski sport a neki nisu, bez obzira na titule.
Novak prosto ima neku falinku u karakteru, koja ga sprečava da bude najveći, bez obzira što je naš.
Ljudi ne vole izveštačenost, najvulgarnije psovke na terenu, cepanje majci i lomljenje reketa, brecanje na skupljače lopte itd.
To je ta razlika između šampiona i legendi.

Topnik

pre 3 godine

Velika je zasluga Karlosa Moje za igre Rafe od kada ga je preuzeo. Mnogo je visi nivo Rafine igre.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sava, 23. oktobar 2020 14:17)

Tako je, Nadal je pod Moyom postao kompletan igrač, iako je malo izgubio na brzini. Sad ima odličan servis i bekend, napada jače i agresivnije, izlazi na mrežu...nema slabu točku. Prije je bio previše defenzivan, trošio se previše i to je platio ozljedama. Gdje bi mu bio kraj da je Moya došao 3-4 godine ranije.

statistics

pre 3 godine

Nadal je uvek gospodario sljakom, osvajao Garos protiv Novaka i Federera, ali njegova je nesreca sto su ostala tri GS na drugoj podlozi, i na tim podlogama je imao vise uspeha samo ponekad (2008, 2010). do 2011 Federer mu je uzimao veliku vecinu GS trofeja, od 2011 to cini Novak. Ja nemam dilemu da ce na podlogama koja nije sljaka i dalje biti inferioran, a inferioran je ne samo protiv Novaka, nego i protiv Federera, Tima, Medvedeva, Cicipa.. A vi koji posle svakog GS osvajaca proglasavate GOAT-om, malo razmislite, ovo je samo jedan od trofeja i da ga Nadal nije osvojio, pitanje da li bi bio uposte ukljucen u pricu o GOAT.

Rafa fan club Serbia

pre 3 godine

Rafa bi se iznenadio koliko ima navijaca u Srbiji. Jednom mu je to ranije bilo receno, pa se totalno iznenadio misleci da ovde svi navijaju za Djokovica, sto apsilutno nije tacno. Danas je situacija daleko bolja za Rafu, jer ima jos vise navijaca nego pre. Zeljno ocekujemo njegovu posetu Beogradu, gde ce se i sam uveriti koliko je veliki, NAJVECI. Vamos!

Pele 2.0

pre 3 godine

@Djordje P, 23. oktobar 2020 12:40

"Nadal je te povrede "prelezao" posto je visok, misicav i brz, pa mu kolena stradaju..."

Čitao sam da je Nadal od malena imao neki urođeni problem sa stopalima. To su probali da nadomeste posebnom adaptacijom patika. Taj poremećaj težišta i sila je izazvao stradanje kolena.

Boston

pre 3 godine

@Kvadriceps

Koliko ste dosadni sa tom pricom goat, a sva trojica i dalje uveliko igraju niti razmisljaju o penziji. Sto se tice Nadala imam pitanje za tebe kako to da nikada nije bio povredjen kada treba da se igra RG ?

Sempervivum

pre 3 godine

Неће он још у пензију. Велики је борац и њега више ценим него Федерера. С једне стране, он има 20 слемова, а најмање мечева на тим слемовима је одиграо од велике тројке. На ГС је он убедљиво најефикаснији. По томе је он бољи од Федерера и Новака. С друге стране, може се рећи да је сувише оријентисан на шљаку и ретко је играо у јесењем делу године па нема ниједан завршни турнир. Тако да Новак има још простора да каже своју завршну реч, али ми се чини да Федерер ипак неће бити највећи икада, без обзира што су га прогласили тенисером који најлепше "плеше" по терену (ма шта то значило).

Sta bi bilo, kad bi bilo

pre 3 godine

Nadal ce samo tempirati formu za gs-lemove, kao i Djokovic kad obori rekord po broju nedelja na prvom mestu. Po nekoj logici, ako npr kazemo da ce igrati jos samo tri godine pre penzije, ocekujem bar jos tri gs da osvoji. Jer uvek je favorit na RG, voleo bih da i Djokovic u naredne tri osvoji bar po jedan i ja bih bio prezadovoljn, bar da se izjednaci sa RF. Ali ako se uzme u obzir ishrana, razne terapije i jos mnogo toga kako bi se produzio zivotni vek profesionalnog sportiste za razliku od 15-20 godina u nazad, ne vidim zasto Rafa i Novak ne bi otisli u penziju u Federerovim godinama. Iskreno mislim da ce Rafa sigurno osvojiti jos koji, a za Novaka bih voleo bar da se izjednaci sa Federerom ako ne moze da ga prestigne.

stefan

pre 3 godine

Najsrecniji bih bio kad bi Novak srušio sve rekorde, osvojio najvise GS titula i zlato na OI u Tokiju.
Ali...
On je do sada imao bar 7-8 propuštenih sansi za GS trofej. Uglavnom bizarno propustenih.
Mislim da je svejedno hoce li ih prestici vise, ova dvojica su zacementirani kao dva najbolja u istoriji. Da li je to Noletove aure ili do toga sto ga (realno) ne podnosi zapadni svet, to ne znam. Nesto postoji i evidentno je.

Poštovalac igre

pre 3 godine

Ako je Santana doneo i popularisao u Španiji tenis onda je ovaj dodatno uradio još više.

Niko kao Rafaa Nadal! Čovek ne samo da je pravi borac fajter nego oličenje ljudskosti i poštenja na kraju vidi se da ima dušu i dobar čovek pre svega.

Djordje P

pre 3 godine

Ne znam, noletov sam navijac, ali stvarno kad se covek seti da nadal tokom cele karijere ima neke povrede a svejedno 20gs.ne znam, mozda je stvarno ipak on goat. Verovatno da je nole u takvoj situaciji bi mi svi govorili "eee da nije bilo povreda imao bi 45gs tako da je sigurno goat"...
(Kvadriceps, 23. oktobar 2020 12:24)

Nadal je te povrede "prelezao" posto je visok, misicav i brz, pa mu kolena stradaju. E sad, da nije tako gradjen, onda ne bi toliko dobar bio kad je zdrav, tako da tu ima i pluseva i minusa kod nacina na koji on igra i je gradjen. No, svakako ima dosta argumenata da se Nadal smatra GOAT-om, kao i Federer, kao i Djokovic. Tesko cemo ikada odmrsiti ovaj GOAT-cvor :-)

Srba

pre 3 godine

Ne znam, noletov sam navijac, ali stvarno kad se covek seti da nadal tokom cele karijere ima neke povrede a svejedno 20gs.ne znam, mozda je stvarno ipak on goat. Verovatno da je nole u takvoj situaciji bi mi svi govorili "eee da nije bilo povreda imao bi 45gs tako da je sigurno goat"...
(Kvadriceps, 23. oktobar 2020 12:24)
Rafa je ucestvovao na manje turnira a uzeo vise titula.
I gubio od Vavrinke kad su mu se ledja raspadala da nije mogao ni da servira, a Novak dva puta kad je bio u tip top formi. Cak i one godine kad pobijedi povrijedjenog Nadala na RG, u finalu ga razvalio Vavrinka. Kakav je to GOAT kad ga Vavrinka prvi put dobije na sljaci u finalu RG, koji je toliko cekao? Kakav?
Ili kad mu onaj istorijski niz prekide matori Federer u Sinsinatiju. Falila mu jos jedna pobjeda da ima najduzi niz ikad, Federer ga pljasne. Ili kad ga opet dobio Federer u Sinsinatiju sprijecivsi ga da osvoji Golden Slam.
Jedine Novakove povrede su vezane za glavu. Toliko puta je "pucao" pod pritiskom. Ovdje pricaju o nekom mentalnom divu zbog par srecno osamarenih lopti na 15:40 protiv lika od 35 ljeta. A to sto nije iz prve prilike uzeo RG a bio zesci favorit, sto nije niz nastavio a bio favorit, sto nije Sinsi uzeo a bio favorit, sto nije dobio Nisikorija koji jr prije toga igrao tri meca po 5 setova i bio ispovredjivan... Karim Abdul Dzabar. Ako igras neki sport 20 godina bez povreda, a u prednosti si na konkurenciju, naravno da ce titule da stignu.

Kvadriceps

pre 3 godine

Ne znam, noletov sam navijac, ali stvarno kad se covek seti da nadal tokom cele karijere ima neke povrede a svejedno 20gs.ne znam, mozda je stvarno ipak on goat. Verovatno da je nole u takvoj situaciji bi mi svi govorili "eee da nije bilo povreda imao bi 45gs tako da je sigurno goat"...

Sava

pre 3 godine

Retko je da vrhunski sportista bude toliko čvrsto na zemlji, skroman, nenametljiva bez želje da pametuje i savetuje. Živi svoj život van tenisa i čuva svoju intimu. Nikada lošu reč o nikom nije rekao ili neki incident napravio. Nikada jedan zvižduk mu nije upućen. Ja pratim tenis svakodnevno i pročitao sam dosta stvari o teniserima, najmanje informacija ima o Rafi i njegovom životu van terena. Ali o bitnim stvarima u tenisu uvek jasno i glasno kaže sta misli i ne zazire da bude iskren. Kada izgubi ne kuka i ne traži alibi za poraz, čestita pobedniku! Lično mislim da neće brzo u penziju i da to zavisi od toga koliko dobro bude čuvao kolena. Igrace samo GS i par turnira.

Kvadriceps

pre 3 godine

Ne znam, noletov sam navijac, ali stvarno kad se covek seti da nadal tokom cele karijere ima neke povrede a svejedno 20gs.ne znam, mozda je stvarno ipak on goat. Verovatno da je nole u takvoj situaciji bi mi svi govorili "eee da nije bilo povreda imao bi 45gs tako da je sigurno goat"...

Sava

pre 3 godine

Retko je da vrhunski sportista bude toliko čvrsto na zemlji, skroman, nenametljiva bez želje da pametuje i savetuje. Živi svoj život van tenisa i čuva svoju intimu. Nikada lošu reč o nikom nije rekao ili neki incident napravio. Nikada jedan zvižduk mu nije upućen. Ja pratim tenis svakodnevno i pročitao sam dosta stvari o teniserima, najmanje informacija ima o Rafi i njegovom životu van terena. Ali o bitnim stvarima u tenisu uvek jasno i glasno kaže sta misli i ne zazire da bude iskren. Kada izgubi ne kuka i ne traži alibi za poraz, čestita pobedniku! Lično mislim da neće brzo u penziju i da to zavisi od toga koliko dobro bude čuvao kolena. Igrace samo GS i par turnira.

Djordje P

pre 3 godine

Ne znam, noletov sam navijac, ali stvarno kad se covek seti da nadal tokom cele karijere ima neke povrede a svejedno 20gs.ne znam, mozda je stvarno ipak on goat. Verovatno da je nole u takvoj situaciji bi mi svi govorili "eee da nije bilo povreda imao bi 45gs tako da je sigurno goat"...
(Kvadriceps, 23. oktobar 2020 12:24)

Nadal je te povrede "prelezao" posto je visok, misicav i brz, pa mu kolena stradaju. E sad, da nije tako gradjen, onda ne bi toliko dobar bio kad je zdrav, tako da tu ima i pluseva i minusa kod nacina na koji on igra i je gradjen. No, svakako ima dosta argumenata da se Nadal smatra GOAT-om, kao i Federer, kao i Djokovic. Tesko cemo ikada odmrsiti ovaj GOAT-cvor :-)

Sempervivum

pre 3 godine

Неће он још у пензију. Велики је борац и њега више ценим него Федерера. С једне стране, он има 20 слемова, а најмање мечева на тим слемовима је одиграо од велике тројке. На ГС је он убедљиво најефикаснији. По томе је он бољи од Федерера и Новака. С друге стране, може се рећи да је сувише оријентисан на шљаку и ретко је играо у јесењем делу године па нема ниједан завршни турнир. Тако да Новак има још простора да каже своју завршну реч, али ми се чини да Федерер ипак неће бити највећи икада, без обзира што су га прогласили тенисером који најлепше "плеше" по терену (ма шта то значило).

Poštovalac igre

pre 3 godine

Ako je Santana doneo i popularisao u Španiji tenis onda je ovaj dodatno uradio još više.

Niko kao Rafaa Nadal! Čovek ne samo da je pravi borac fajter nego oličenje ljudskosti i poštenja na kraju vidi se da ima dušu i dobar čovek pre svega.

Sta bi bilo, kad bi bilo

pre 3 godine

Nadal ce samo tempirati formu za gs-lemove, kao i Djokovic kad obori rekord po broju nedelja na prvom mestu. Po nekoj logici, ako npr kazemo da ce igrati jos samo tri godine pre penzije, ocekujem bar jos tri gs da osvoji. Jer uvek je favorit na RG, voleo bih da i Djokovic u naredne tri osvoji bar po jedan i ja bih bio prezadovoljn, bar da se izjednaci sa RF. Ali ako se uzme u obzir ishrana, razne terapije i jos mnogo toga kako bi se produzio zivotni vek profesionalnog sportiste za razliku od 15-20 godina u nazad, ne vidim zasto Rafa i Novak ne bi otisli u penziju u Federerovim godinama. Iskreno mislim da ce Rafa sigurno osvojiti jos koji, a za Novaka bih voleo bar da se izjednaci sa Federerom ako ne moze da ga prestigne.

stefan

pre 3 godine

Najsrecniji bih bio kad bi Novak srušio sve rekorde, osvojio najvise GS titula i zlato na OI u Tokiju.
Ali...
On je do sada imao bar 7-8 propuštenih sansi za GS trofej. Uglavnom bizarno propustenih.
Mislim da je svejedno hoce li ih prestici vise, ova dvojica su zacementirani kao dva najbolja u istoriji. Da li je to Noletove aure ili do toga sto ga (realno) ne podnosi zapadni svet, to ne znam. Nesto postoji i evidentno je.

Pepe na piramidi

pre 3 godine

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srba, 23. oktobar 2020 12:53)

Sve si objasnio.
Nikad neću zaboraviti taj meč gde je bukvalno na jednoj nozi odigrao protiv Vavrinke ali nije hteo da preda.
Tada me je "kupio" za sva vremena, sliöno kao i Sampras 95-e protiv Kurijera na AO.
Nakon što je saznao da mu je trener prebačen u bolnicu u teškom stanju, ipak je smogao snage da napravi neviđeni preokret.
Nikad to nisam video ni pre ni posle na teniskom terenu, čoveku suze liju niz lice, on servira i ubija Kurijera u već izgubljenom meču.
Veliki majstor i emotivac, moj omiljeni igrač, od koga bi Novak imao čemu da se nauči, posebno ponašanju, slično kao i od Nadala.
Uvek skorman i pristojan, uzor na terenu i van njega, šteta što se povukao u 31 godini, mogao je još da osvaja ali očito kao veliki emotivac nije lako podneo onaj poraz protiv Samprasa na Vimbldonu, mada se godinu dana kasnije vratio i sve ih počistio na US Openu i tek onda otišao u velikom stilu.
Nije sve u statistici drugari, gleda se kompletan utisak i zato su neki igrači sinonim za teniski sport a neki nisu, bez obzira na titule.
Novak prosto ima neku falinku u karakteru, koja ga sprečava da bude najveći, bez obzira što je naš.
Ljudi ne vole izveštačenost, najvulgarnije psovke na terenu, cepanje majci i lomljenje reketa, brecanje na skupljače lopte itd.
To je ta razlika između šampiona i legendi.

Rafa fan club Serbia

pre 3 godine

Rafa bi se iznenadio koliko ima navijaca u Srbiji. Jednom mu je to ranije bilo receno, pa se totalno iznenadio misleci da ovde svi navijaju za Djokovica, sto apsilutno nije tacno. Danas je situacija daleko bolja za Rafu, jer ima jos vise navijaca nego pre. Zeljno ocekujemo njegovu posetu Beogradu, gde ce se i sam uveriti koliko je veliki, NAJVECI. Vamos!

djo

pre 3 godine

To je veliki folirant!Kako nikad nije povredjen kad treba da se igra RG?Kako to?
(Keiser Roger, 23. oktobar 2020 17:00)

Dva puta je propuštao RG zbog povrede.. Teške gluposti pišeš.

Srba

pre 3 godine

Ne znam, noletov sam navijac, ali stvarno kad se covek seti da nadal tokom cele karijere ima neke povrede a svejedno 20gs.ne znam, mozda je stvarno ipak on goat. Verovatno da je nole u takvoj situaciji bi mi svi govorili "eee da nije bilo povreda imao bi 45gs tako da je sigurno goat"...
(Kvadriceps, 23. oktobar 2020 12:24)
Rafa je ucestvovao na manje turnira a uzeo vise titula.
I gubio od Vavrinke kad su mu se ledja raspadala da nije mogao ni da servira, a Novak dva puta kad je bio u tip top formi. Cak i one godine kad pobijedi povrijedjenog Nadala na RG, u finalu ga razvalio Vavrinka. Kakav je to GOAT kad ga Vavrinka prvi put dobije na sljaci u finalu RG, koji je toliko cekao? Kakav?
Ili kad mu onaj istorijski niz prekide matori Federer u Sinsinatiju. Falila mu jos jedna pobjeda da ima najduzi niz ikad, Federer ga pljasne. Ili kad ga opet dobio Federer u Sinsinatiju sprijecivsi ga da osvoji Golden Slam.
Jedine Novakove povrede su vezane za glavu. Toliko puta je "pucao" pod pritiskom. Ovdje pricaju o nekom mentalnom divu zbog par srecno osamarenih lopti na 15:40 protiv lika od 35 ljeta. A to sto nije iz prve prilike uzeo RG a bio zesci favorit, sto nije niz nastavio a bio favorit, sto nije Sinsi uzeo a bio favorit, sto nije dobio Nisikorija koji jr prije toga igrao tri meca po 5 setova i bio ispovredjivan... Karim Abdul Dzabar. Ako igras neki sport 20 godina bez povreda, a u prednosti si na konkurenciju, naravno da ce titule da stignu.

Laki2

pre 3 godine

Divan čovjek, pravi sportista, džentlmen. Sa 34 godine je i dalje u punoj snazi i zajedno sa Novakom ubija u pojam mlade generacije.

Pele 2.0

pre 3 godine

@Djordje P, 23. oktobar 2020 12:40

"Nadal je te povrede "prelezao" posto je visok, misicav i brz, pa mu kolena stradaju..."

Čitao sam da je Nadal od malena imao neki urođeni problem sa stopalima. To su probali da nadomeste posebnom adaptacijom patika. Taj poremećaj težišta i sila je izazvao stradanje kolena.

zoki

pre 3 godine

Neki ovde kao papagaji ponavljaju u vezi Nadala: "Kako to u sezoni šljake nikada nije bio povređen?"

To naprosto nije istina. Ili je u pitanju nepoznavanje teniske istorije, ili - pre će biti - namerno i zlobno izvrtanje činjenica.

Istina je sledeća: Nadal je u karijeri propustio 2 gotovo kompletne sezone šljake, uključujući i RG (2004. zbog stres frakture levog stopala; 2016. zbog povrede zgloba leve šake).

Da ne pominjem sitnije povrede, zbog kojih je preskakao pojedine turnire na šljaci (npr. Barcelona 2010.) ili se povlačio nakon par kola.

Topnik

pre 3 godine

Velika je zasluga Karlosa Moje za igre Rafe od kada ga je preuzeo. Mnogo je visi nivo Rafine igre.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sava, 23. oktobar 2020 14:17)

Tako je, Nadal je pod Moyom postao kompletan igrač, iako je malo izgubio na brzini. Sad ima odličan servis i bekend, napada jače i agresivnije, izlazi na mrežu...nema slabu točku. Prije je bio previše defenzivan, trošio se previše i to je platio ozljedama. Gdje bi mu bio kraj da je Moya došao 3-4 godine ranije.

chupavi

pre 3 godine

Zasto da razmislja o penziji kada josnuvek moze da osvaja najvece turnire?

Eno i Federer ne pomislja da se penzionise a vec duze vreme nije konkurentan za titule, ali tu je i drzi lekcije ovim mladjim igracima.

Monden

pre 3 godine

Nadal je uvek gospodario sljakom, osvajao Garos protiv Novaka i Federera, ali njegova je nesreca sto su ostala tri GS na drugoj podlozi, i na tim podlogama je imao vise uspeha samo ponekad (2008, 2010). do 2011 Federer mu je uzimao veliku vecinu GS trofeja, od 2011 to cini Novak. Ja nemam dilemu da ce na podlogama koja nije sljaka i dalje biti inferioran, a inferioran je ne samo protiv Novaka, nego i protiv Federera, Tima, Medvedeva, Cicipa.. A vi koji posle svakog GS osvajaca proglasavate GOAT-om, malo razmislite, ovo je samo jedan od trofeja i da ga Nadal nije osvojio, pitanje da li bi bio uposte ukljucen u pricu o GOAT.
(statistics, 23. oktobar 2020 14:04)

Kad već imaš ime "statistics", trebalo bi malo i da se informišeš o istoj oblasti. Kako je to Nadal inferioran na drugim podlogama, ako je na njima uzeo 7 grend slem titula? Ima čak više titula na USO nego Đoković. Problem sa AO i Vimbldonom je nastao zbog skraćivanja sezone i tempiranja forme. Zbog povreda i načina igre, Nadal se maksimalno fokusira na RG i USO. ako je on inferioran sa 7 gs titula na drugim podlogama, šta onda reći za Đokovića i Federera, koji na RG imaju po jednu titulu, i to samo zahvaljujući sticaju okolnosti (Federeru Soderling izbacio Nadala, a kada je Đoković osvojio, Nadal se povukao zbog povrede)?!

statistics

pre 3 godine

Nadal je uvek gospodario sljakom, osvajao Garos protiv Novaka i Federera, ali njegova je nesreca sto su ostala tri GS na drugoj podlozi, i na tim podlogama je imao vise uspeha samo ponekad (2008, 2010). do 2011 Federer mu je uzimao veliku vecinu GS trofeja, od 2011 to cini Novak. Ja nemam dilemu da ce na podlogama koja nije sljaka i dalje biti inferioran, a inferioran je ne samo protiv Novaka, nego i protiv Federera, Tima, Medvedeva, Cicipa.. A vi koji posle svakog GS osvajaca proglasavate GOAT-om, malo razmislite, ovo je samo jedan od trofeja i da ga Nadal nije osvojio, pitanje da li bi bio uposte ukljucen u pricu o GOAT.

Boston

pre 3 godine

@Kvadriceps

Koliko ste dosadni sa tom pricom goat, a sva trojica i dalje uveliko igraju niti razmisljaju o penziji. Sto se tice Nadala imam pitanje za tebe kako to da nikada nije bio povredjen kada treba da se igra RG ?

X=iks

pre 3 godine

Dva puta je propuštao RG zbog povrede.. Teške gluposti pišeš.
(djo, 23. oktobar 2020 17:12)

Rafael Nadal se prvi put pojavio na Rolan Garosu 2005. i odmah je osvojio trofej. Odtada nije propustio nijedan RG, dakle takmičio se 16 puta u kontinuitetu i osvojio je 13 titula...
(Milan_PT, 23. oktobar 2020 17:42)

A zasto se prvi put pojavio na RG tek 2005? Pa zato sto je 2004 propustio zbog povrede. Na pocetku karijere propustio je dve gotovo kompletne sezone sljake i tako je, prakticno bez sljake, stigao do N2. Osim toga, one godine kad je Djokovic osvojio RG, Nadal jeste upisao ucesce, ali se u toku turnira povukao zbog povrede. Da i ne pominjemo slucajeve kad je igrao ocigledno povredjen.

Počnimo da glasamo

pre 3 godine

Šta će biti sa "sedmicama" na prvom mestu, rekord koja daje "goata", kad Novak rasformira ATP a njegova lista "sedmica" počinje od nule? Ni GS titule, ni masterse, neće moći da prenese na sebe, osim ako nolomani drugačuje ne odluče, na glasanju.

DRAGAN

pre 3 godine

Ovaj naslov nije rekao sve svoje o igri Rafe. Kakva
crna penzija, on ce jos 5
godina da sljaka na RG.
Za penziju ne zeli ni Fedex
koji je mnogo stariji, a zasto
onda Rafa da ide. Jos ce
biti epskih finala od Rafe i
Novaka. Uzivajmo dok jos
igraju.

Milan_PT

pre 3 godine

To je veliki folirant!Kako nikad nije povredjen kad treba da se igra RG?Kako to?
(Keiser Roger, 23. oktobar 2020 17:00)

Dva puta je propuštao RG zbog povrede.. Teške gluposti pišeš.
(djo, 23. oktobar 2020 17:12)

Rafael Nadal se prvi put pojavio na Rolan Garosu 2005. i odmah je osvojio trofej. Odtada nije propustio nijedan RG, dakle takmičio se 16 puta u kontinuitetu i osvojio je 13 titula...

anica velickovic

pre 3 godine

Realno gledano, ne znam sta je gore socne psovke, lomljenje reketa ili se praviti tuta muta i vaditi ga.. iz zadnjice...ipak je prvo bolje po meni, al zavisi kako ko gleda.

Bubica

pre 3 godine

Ljudi ne vole izveštačenost, najvulgarnije psovke na terenu, cepanje majci i lomljenje reketa, brecanje na skupljače lopte itd.
To je ta razlika između šampiona i legendi.
(Pepe na piramidi, 23. oktobar 2020 15:30)
  Kada hiljade ljudi bude izašlo na ulice da demonstrira protiv Novaka kao što su izašli Švajcarci protiv Federera, sa sve transparentima na razvučenoj teniskoj mreži, onda se javite, a dotada, baš je blam.

alfabet

pre 3 godine

Ne znam, noletov sam navijac, ali stvarno kad se covek seti da nadal tokom cele karijere ima neke povrede a svejedno 20gs.ne znam, mozda je stvarno ipak on goat. Verovatno da je nole u takvoj situaciji bi mi svi govorili "eee da nije bilo povreda imao bi 45gs tako da je sigurno goat"...
(Kvadriceps, 23. oktobar 2020 12:24)

Ne slažem se. Da bi neko bio šampion, GOAT itd u to se ubraja i fizička sprema, konstitucija, odnosno da li ti je telo krhko ili nije, da li se češće povredjujete ili ne. Nije to neka nesreća koja je zadesila nekog tenisera, kao kad padne kiša pa kao nisam ja kriv što je pala to nije do mene. Dakle čovek se rodi sa telom šampiona ili ne. To je isto deo toga. Ako me razumete. To nije neki spoljašnji uticaj, to je jednostavno on, ima krhko telo.
Zamislite nekog viteza kome se koči leva ruka, ili mu se tresu ruke od kada se rodio, vi kažete da mu se ne tresu ruke bio bi najveštiji vitez ikada, da bi verovatno bio najbolji vitez svih vremena da nema drhtavicu. Što je apsurdno. To štomse povredjivao je deo svega toga i ne postoji šta bi bilo kad bi bilo, to je on.

VUK

pre 3 godine

Pepe na piramidi, 23. oktobar 2020 15:30) Lepo je što si se popeo. Čvrsto se drži da ne spadneš. Uživaj dok si gore. Neko više voli kad je ispod.

Andjela

pre 3 godine

Bilo je dobrog tenisa i pre velike trojke pa će biti i posle njih. Večne "goat" teme. Tenis treba voleti i gledati vrhunske kreacije, planiranje poena, udarce...Pronađite link sa ATP Madrid 2007. (lako ga je naći traje 10 min) kada je Nalbadijan u červrtfinalu pobedio Nadala, u polufinalu pobedio Novaka a u finalu pobedio Rodzera. Šta to nije za istoriju tenisa?

Kvadriceps

pre 3 godine

Ne znam, noletov sam navijac, ali stvarno kad se covek seti da nadal tokom cele karijere ima neke povrede a svejedno 20gs.ne znam, mozda je stvarno ipak on goat. Verovatno da je nole u takvoj situaciji bi mi svi govorili "eee da nije bilo povreda imao bi 45gs tako da je sigurno goat"...

Srba

pre 3 godine

Ne znam, noletov sam navijac, ali stvarno kad se covek seti da nadal tokom cele karijere ima neke povrede a svejedno 20gs.ne znam, mozda je stvarno ipak on goat. Verovatno da je nole u takvoj situaciji bi mi svi govorili "eee da nije bilo povreda imao bi 45gs tako da je sigurno goat"...
(Kvadriceps, 23. oktobar 2020 12:24)
Rafa je ucestvovao na manje turnira a uzeo vise titula.
I gubio od Vavrinke kad su mu se ledja raspadala da nije mogao ni da servira, a Novak dva puta kad je bio u tip top formi. Cak i one godine kad pobijedi povrijedjenog Nadala na RG, u finalu ga razvalio Vavrinka. Kakav je to GOAT kad ga Vavrinka prvi put dobije na sljaci u finalu RG, koji je toliko cekao? Kakav?
Ili kad mu onaj istorijski niz prekide matori Federer u Sinsinatiju. Falila mu jos jedna pobjeda da ima najduzi niz ikad, Federer ga pljasne. Ili kad ga opet dobio Federer u Sinsinatiju sprijecivsi ga da osvoji Golden Slam.
Jedine Novakove povrede su vezane za glavu. Toliko puta je "pucao" pod pritiskom. Ovdje pricaju o nekom mentalnom divu zbog par srecno osamarenih lopti na 15:40 protiv lika od 35 ljeta. A to sto nije iz prve prilike uzeo RG a bio zesci favorit, sto nije niz nastavio a bio favorit, sto nije Sinsi uzeo a bio favorit, sto nije dobio Nisikorija koji jr prije toga igrao tri meca po 5 setova i bio ispovredjivan... Karim Abdul Dzabar. Ako igras neki sport 20 godina bez povreda, a u prednosti si na konkurenciju, naravno da ce titule da stignu.

Rafa fan club Serbia

pre 3 godine

Rafa bi se iznenadio koliko ima navijaca u Srbiji. Jednom mu je to ranije bilo receno, pa se totalno iznenadio misleci da ovde svi navijaju za Djokovica, sto apsilutno nije tacno. Danas je situacija daleko bolja za Rafu, jer ima jos vise navijaca nego pre. Zeljno ocekujemo njegovu posetu Beogradu, gde ce se i sam uveriti koliko je veliki, NAJVECI. Vamos!

statistics

pre 3 godine

Nadal je uvek gospodario sljakom, osvajao Garos protiv Novaka i Federera, ali njegova je nesreca sto su ostala tri GS na drugoj podlozi, i na tim podlogama je imao vise uspeha samo ponekad (2008, 2010). do 2011 Federer mu je uzimao veliku vecinu GS trofeja, od 2011 to cini Novak. Ja nemam dilemu da ce na podlogama koja nije sljaka i dalje biti inferioran, a inferioran je ne samo protiv Novaka, nego i protiv Federera, Tima, Medvedeva, Cicipa.. A vi koji posle svakog GS osvajaca proglasavate GOAT-om, malo razmislite, ovo je samo jedan od trofeja i da ga Nadal nije osvojio, pitanje da li bi bio uposte ukljucen u pricu o GOAT.

anica velickovic

pre 3 godine

Realno gledano, ne znam sta je gore socne psovke, lomljenje reketa ili se praviti tuta muta i vaditi ga.. iz zadnjice...ipak je prvo bolje po meni, al zavisi kako ko gleda.

Počnimo da glasamo

pre 3 godine

Šta će biti sa "sedmicama" na prvom mestu, rekord koja daje "goata", kad Novak rasformira ATP a njegova lista "sedmica" počinje od nule? Ni GS titule, ni masterse, neće moći da prenese na sebe, osim ako nolomani drugačuje ne odluče, na glasanju.

Milan_PT

pre 3 godine

To je veliki folirant!Kako nikad nije povredjen kad treba da se igra RG?Kako to?
(Keiser Roger, 23. oktobar 2020 17:00)

Dva puta je propuštao RG zbog povrede.. Teške gluposti pišeš.
(djo, 23. oktobar 2020 17:12)

Rafael Nadal se prvi put pojavio na Rolan Garosu 2005. i odmah je osvojio trofej. Odtada nije propustio nijedan RG, dakle takmičio se 16 puta u kontinuitetu i osvojio je 13 titula...

Boston

pre 3 godine

@Kvadriceps

Koliko ste dosadni sa tom pricom goat, a sva trojica i dalje uveliko igraju niti razmisljaju o penziji. Sto se tice Nadala imam pitanje za tebe kako to da nikada nije bio povredjen kada treba da se igra RG ?

Pepe na piramidi

pre 3 godine

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srba, 23. oktobar 2020 12:53)

Sve si objasnio.
Nikad neću zaboraviti taj meč gde je bukvalno na jednoj nozi odigrao protiv Vavrinke ali nije hteo da preda.
Tada me je "kupio" za sva vremena, sliöno kao i Sampras 95-e protiv Kurijera na AO.
Nakon što je saznao da mu je trener prebačen u bolnicu u teškom stanju, ipak je smogao snage da napravi neviđeni preokret.
Nikad to nisam video ni pre ni posle na teniskom terenu, čoveku suze liju niz lice, on servira i ubija Kurijera u već izgubljenom meču.
Veliki majstor i emotivac, moj omiljeni igrač, od koga bi Novak imao čemu da se nauči, posebno ponašanju, slično kao i od Nadala.
Uvek skorman i pristojan, uzor na terenu i van njega, šteta što se povukao u 31 godini, mogao je još da osvaja ali očito kao veliki emotivac nije lako podneo onaj poraz protiv Samprasa na Vimbldonu, mada se godinu dana kasnije vratio i sve ih počistio na US Openu i tek onda otišao u velikom stilu.
Nije sve u statistici drugari, gleda se kompletan utisak i zato su neki igrači sinonim za teniski sport a neki nisu, bez obzira na titule.
Novak prosto ima neku falinku u karakteru, koja ga sprečava da bude najveći, bez obzira što je naš.
Ljudi ne vole izveštačenost, najvulgarnije psovke na terenu, cepanje majci i lomljenje reketa, brecanje na skupljače lopte itd.
To je ta razlika između šampiona i legendi.

stefan

pre 3 godine

Najsrecniji bih bio kad bi Novak srušio sve rekorde, osvojio najvise GS titula i zlato na OI u Tokiju.
Ali...
On je do sada imao bar 7-8 propuštenih sansi za GS trofej. Uglavnom bizarno propustenih.
Mislim da je svejedno hoce li ih prestici vise, ova dvojica su zacementirani kao dva najbolja u istoriji. Da li je to Noletove aure ili do toga sto ga (realno) ne podnosi zapadni svet, to ne znam. Nesto postoji i evidentno je.

VUK

pre 3 godine

Pepe na piramidi, 23. oktobar 2020 15:30) Lepo je što si se popeo. Čvrsto se drži da ne spadneš. Uživaj dok si gore. Neko više voli kad je ispod.

Bubica

pre 3 godine

Ljudi ne vole izveštačenost, najvulgarnije psovke na terenu, cepanje majci i lomljenje reketa, brecanje na skupljače lopte itd.
To je ta razlika između šampiona i legendi.
(Pepe na piramidi, 23. oktobar 2020 15:30)
  Kada hiljade ljudi bude izašlo na ulice da demonstrira protiv Novaka kao što su izašli Švajcarci protiv Federera, sa sve transparentima na razvučenoj teniskoj mreži, onda se javite, a dotada, baš je blam.

Djordje P

pre 3 godine

Ne znam, noletov sam navijac, ali stvarno kad se covek seti da nadal tokom cele karijere ima neke povrede a svejedno 20gs.ne znam, mozda je stvarno ipak on goat. Verovatno da je nole u takvoj situaciji bi mi svi govorili "eee da nije bilo povreda imao bi 45gs tako da je sigurno goat"...
(Kvadriceps, 23. oktobar 2020 12:24)

Nadal je te povrede "prelezao" posto je visok, misicav i brz, pa mu kolena stradaju. E sad, da nije tako gradjen, onda ne bi toliko dobar bio kad je zdrav, tako da tu ima i pluseva i minusa kod nacina na koji on igra i je gradjen. No, svakako ima dosta argumenata da se Nadal smatra GOAT-om, kao i Federer, kao i Djokovic. Tesko cemo ikada odmrsiti ovaj GOAT-cvor :-)

Sempervivum

pre 3 godine

Неће он још у пензију. Велики је борац и њега више ценим него Федерера. С једне стране, он има 20 слемова, а најмање мечева на тим слемовима је одиграо од велике тројке. На ГС је он убедљиво најефикаснији. По томе је он бољи од Федерера и Новака. С друге стране, може се рећи да је сувише оријентисан на шљаку и ретко је играо у јесењем делу године па нема ниједан завршни турнир. Тако да Новак има још простора да каже своју завршну реч, али ми се чини да Федерер ипак неће бити највећи икада, без обзира што су га прогласили тенисером који најлепше "плеше" по терену (ма шта то значило).

Poštovalac igre

pre 3 godine

Ako je Santana doneo i popularisao u Španiji tenis onda je ovaj dodatno uradio još više.

Niko kao Rafaa Nadal! Čovek ne samo da je pravi borac fajter nego oličenje ljudskosti i poštenja na kraju vidi se da ima dušu i dobar čovek pre svega.

Monden

pre 3 godine

Nadal je uvek gospodario sljakom, osvajao Garos protiv Novaka i Federera, ali njegova je nesreca sto su ostala tri GS na drugoj podlozi, i na tim podlogama je imao vise uspeha samo ponekad (2008, 2010). do 2011 Federer mu je uzimao veliku vecinu GS trofeja, od 2011 to cini Novak. Ja nemam dilemu da ce na podlogama koja nije sljaka i dalje biti inferioran, a inferioran je ne samo protiv Novaka, nego i protiv Federera, Tima, Medvedeva, Cicipa.. A vi koji posle svakog GS osvajaca proglasavate GOAT-om, malo razmislite, ovo je samo jedan od trofeja i da ga Nadal nije osvojio, pitanje da li bi bio uposte ukljucen u pricu o GOAT.
(statistics, 23. oktobar 2020 14:04)

Kad već imaš ime "statistics", trebalo bi malo i da se informišeš o istoj oblasti. Kako je to Nadal inferioran na drugim podlogama, ako je na njima uzeo 7 grend slem titula? Ima čak više titula na USO nego Đoković. Problem sa AO i Vimbldonom je nastao zbog skraćivanja sezone i tempiranja forme. Zbog povreda i načina igre, Nadal se maksimalno fokusira na RG i USO. ako je on inferioran sa 7 gs titula na drugim podlogama, šta onda reći za Đokovića i Federera, koji na RG imaju po jednu titulu, i to samo zahvaljujući sticaju okolnosti (Federeru Soderling izbacio Nadala, a kada je Đoković osvojio, Nadal se povukao zbog povrede)?!

djo

pre 3 godine

To je veliki folirant!Kako nikad nije povredjen kad treba da se igra RG?Kako to?
(Keiser Roger, 23. oktobar 2020 17:00)

Dva puta je propuštao RG zbog povrede.. Teške gluposti pišeš.

Sava

pre 3 godine

Retko je da vrhunski sportista bude toliko čvrsto na zemlji, skroman, nenametljiva bez želje da pametuje i savetuje. Živi svoj život van tenisa i čuva svoju intimu. Nikada lošu reč o nikom nije rekao ili neki incident napravio. Nikada jedan zvižduk mu nije upućen. Ja pratim tenis svakodnevno i pročitao sam dosta stvari o teniserima, najmanje informacija ima o Rafi i njegovom životu van terena. Ali o bitnim stvarima u tenisu uvek jasno i glasno kaže sta misli i ne zazire da bude iskren. Kada izgubi ne kuka i ne traži alibi za poraz, čestita pobedniku! Lično mislim da neće brzo u penziju i da to zavisi od toga koliko dobro bude čuvao kolena. Igrace samo GS i par turnira.

Sta bi bilo, kad bi bilo

pre 3 godine

Nadal ce samo tempirati formu za gs-lemove, kao i Djokovic kad obori rekord po broju nedelja na prvom mestu. Po nekoj logici, ako npr kazemo da ce igrati jos samo tri godine pre penzije, ocekujem bar jos tri gs da osvoji. Jer uvek je favorit na RG, voleo bih da i Djokovic u naredne tri osvoji bar po jedan i ja bih bio prezadovoljn, bar da se izjednaci sa RF. Ali ako se uzme u obzir ishrana, razne terapije i jos mnogo toga kako bi se produzio zivotni vek profesionalnog sportiste za razliku od 15-20 godina u nazad, ne vidim zasto Rafa i Novak ne bi otisli u penziju u Federerovim godinama. Iskreno mislim da ce Rafa sigurno osvojiti jos koji, a za Novaka bih voleo bar da se izjednaci sa Federerom ako ne moze da ga prestigne.

zoki

pre 3 godine

Neki ovde kao papagaji ponavljaju u vezi Nadala: "Kako to u sezoni šljake nikada nije bio povređen?"

To naprosto nije istina. Ili je u pitanju nepoznavanje teniske istorije, ili - pre će biti - namerno i zlobno izvrtanje činjenica.

Istina je sledeća: Nadal je u karijeri propustio 2 gotovo kompletne sezone šljake, uključujući i RG (2004. zbog stres frakture levog stopala; 2016. zbog povrede zgloba leve šake).

Da ne pominjem sitnije povrede, zbog kojih je preskakao pojedine turnire na šljaci (npr. Barcelona 2010.) ili se povlačio nakon par kola.

Laki2

pre 3 godine

Divan čovjek, pravi sportista, džentlmen. Sa 34 godine je i dalje u punoj snazi i zajedno sa Novakom ubija u pojam mlade generacije.

Pele 2.0

pre 3 godine

@Djordje P, 23. oktobar 2020 12:40

"Nadal je te povrede "prelezao" posto je visok, misicav i brz, pa mu kolena stradaju..."

Čitao sam da je Nadal od malena imao neki urođeni problem sa stopalima. To su probali da nadomeste posebnom adaptacijom patika. Taj poremećaj težišta i sila je izazvao stradanje kolena.

Topnik

pre 3 godine

Velika je zasluga Karlosa Moje za igre Rafe od kada ga je preuzeo. Mnogo je visi nivo Rafine igre.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sava, 23. oktobar 2020 14:17)

Tako je, Nadal je pod Moyom postao kompletan igrač, iako je malo izgubio na brzini. Sad ima odličan servis i bekend, napada jače i agresivnije, izlazi na mrežu...nema slabu točku. Prije je bio previše defenzivan, trošio se previše i to je platio ozljedama. Gdje bi mu bio kraj da je Moya došao 3-4 godine ranije.

chupavi

pre 3 godine

Zasto da razmislja o penziji kada josnuvek moze da osvaja najvece turnire?

Eno i Federer ne pomislja da se penzionise a vec duze vreme nije konkurentan za titule, ali tu je i drzi lekcije ovim mladjim igracima.

DRAGAN

pre 3 godine

Ovaj naslov nije rekao sve svoje o igri Rafe. Kakva
crna penzija, on ce jos 5
godina da sljaka na RG.
Za penziju ne zeli ni Fedex
koji je mnogo stariji, a zasto
onda Rafa da ide. Jos ce
biti epskih finala od Rafe i
Novaka. Uzivajmo dok jos
igraju.

X=iks

pre 3 godine

Dva puta je propuštao RG zbog povrede.. Teške gluposti pišeš.
(djo, 23. oktobar 2020 17:12)

Rafael Nadal se prvi put pojavio na Rolan Garosu 2005. i odmah je osvojio trofej. Odtada nije propustio nijedan RG, dakle takmičio se 16 puta u kontinuitetu i osvojio je 13 titula...
(Milan_PT, 23. oktobar 2020 17:42)

A zasto se prvi put pojavio na RG tek 2005? Pa zato sto je 2004 propustio zbog povrede. Na pocetku karijere propustio je dve gotovo kompletne sezone sljake i tako je, prakticno bez sljake, stigao do N2. Osim toga, one godine kad je Djokovic osvojio RG, Nadal jeste upisao ucesce, ali se u toku turnira povukao zbog povrede. Da i ne pominjemo slucajeve kad je igrao ocigledno povredjen.

alfabet

pre 3 godine

Ne znam, noletov sam navijac, ali stvarno kad se covek seti da nadal tokom cele karijere ima neke povrede a svejedno 20gs.ne znam, mozda je stvarno ipak on goat. Verovatno da je nole u takvoj situaciji bi mi svi govorili "eee da nije bilo povreda imao bi 45gs tako da je sigurno goat"...
(Kvadriceps, 23. oktobar 2020 12:24)

Ne slažem se. Da bi neko bio šampion, GOAT itd u to se ubraja i fizička sprema, konstitucija, odnosno da li ti je telo krhko ili nije, da li se češće povredjujete ili ne. Nije to neka nesreća koja je zadesila nekog tenisera, kao kad padne kiša pa kao nisam ja kriv što je pala to nije do mene. Dakle čovek se rodi sa telom šampiona ili ne. To je isto deo toga. Ako me razumete. To nije neki spoljašnji uticaj, to je jednostavno on, ima krhko telo.
Zamislite nekog viteza kome se koči leva ruka, ili mu se tresu ruke od kada se rodio, vi kažete da mu se ne tresu ruke bio bi najveštiji vitez ikada, da bi verovatno bio najbolji vitez svih vremena da nema drhtavicu. Što je apsurdno. To štomse povredjivao je deo svega toga i ne postoji šta bi bilo kad bi bilo, to je on.

Andjela

pre 3 godine

Bilo je dobrog tenisa i pre velike trojke pa će biti i posle njih. Večne "goat" teme. Tenis treba voleti i gledati vrhunske kreacije, planiranje poena, udarce...Pronađite link sa ATP Madrid 2007. (lako ga je naći traje 10 min) kada je Nalbadijan u červrtfinalu pobedio Nadala, u polufinalu pobedio Novaka a u finalu pobedio Rodzera. Šta to nije za istoriju tenisa?