Četvrtak, 22.10.2020.

23:20

Stanković ljut na sudije: Nema veze s vezom

Trener Crvene zvezde Dejan Stanković izneo je utiske posle poraza od Hofenhajma na otvaranju Lige Evrope.

Izvor: MS

Stankoviæ ljut na sudije: Nema veze s vezom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

TIGER

pre 3 godine

Pet igrača u odbrani i Borjan na golu. Bez suta u okvir gola za 90 minuta!
Svesno se išlo na bod ali ćorak i pored pola tima H koji nisu igrali.
U derbiju Partizan imao više šansi a igrao bez napadača. Toliko o "maestru" :)

Damir 1965

pre 3 godine

Futre. Stanković je bio vrhunski fudbaler, ali kada bi njega smatrao legendom onda bi Zvezda imala 75 legendi, a time bi umanjio vrednost pojma legenda.

Nikia

pre 3 godine

Tacno je da su sudije grešile,jedan penal za nemce su prevideli i jedan crveni karton za zvezdinog sileđiju vec u 5 min.! A prekršaj nije postojao,to su potvrdile i naše sudije,ali je zvezda naucila da se kod nas sudi po njenoj potrbi!

Biljana

pre 3 godine

Mozda bi i zasluzivali vise,samo kad bi svoje igrace naucili da ne foliraju faulove a kad to vec urade da se bar brzo podignu i nastave da trce(kad vide da im nije proslo).Sramotno je to valjanje u 21.veku gde se sve vidi iz po 5-6 razlicitih uglova.

ko-ometator

pre 3 godine

Nebitan je faul. Ti si pogresan covek na pogresnom mestu, uz svo dužno poštovanje. Sve najbolje ti želim ali uopste nemam poverenja u ovo sto radis i voleo bih da odes pre nego sto bude kasno i za tebe i za FKCZ.

Nikola

pre 3 godine

Jeste,cista opasna igra ali u ling longu kad sude vase sudije.navikili ste da padate smesno vas je gledati .plus da vristite svi.ling long navike su cudo,samo evropa pokazuje pravo stanje.
(Lako je igrari namestene utakmice, 23. oktobar 2020 07:57)

Dokle vise kukanje i prozivanje? Smesni ste svi vi sto niste u koloru...

Slavisa

pre 3 godine

Nezrelo ponasanje trenera. Slika koju nemate prilike cesto da vidite na utakmicama u Evropi.

Deki nisi u kafani. Ovo je elitno takmicenje, ceo svet gleda.

Obuci odelo, obrij se, ponasaj dostojanstveno pre svega, pokazi karakter, malo povedi racuna o gestikulaciji, skrati jezik i uci zanat, sta da ti kazem, ima jos puno da se uci Deki.

Bocko

pre 3 godine

Iskreno, ocekivao sam losiju igru. Videla se velika zelja i borbenost, ali videla se i velika tehnicka neobucenost veceg broja nasih igraca. Kao da su se osnovci upisali na fakultet. Sto se sansi tice, imali smo bar tri: Spiridonovic promasio loptu i dve sanse Sanoga glavom. Nije sansa samo kad ide lopta u okvir gola.

Sunce Slobode

pre 3 godine

Biće ovo sve bolje. Bez Kange, Ivanića i Gavrića. Sa pola Kataja (pod injekcijama) i Bena nije moglo više. Odbrana je bila ok. Valjda je i Deki video da je Gajić bolji od Gobeljica. Erakovic sada jednostavno mora da igra. I zbog budućnosti i zbog toga što je stoper br.2 posle Degeneka već sada. Sanogo pun pogodak.

alex

pre 3 godine

Ljudi Stankovic je bio odlican igrac ali kao trener slabo......Milojevic je tata za njega...los takticar psiholoski slab videcete sta ce biti na ostalim utakmicama....nece nista uraditi...

Futre

pre 3 godine

Ja. Da bi neko bio legenda Crvene Zvezde mora da bude mnogo bolji fudbaler od Dejana Stankovića, a u Zvezda je samo od 1978 do 1991 imala barem 20 većih.
(Damir 1965, 23. oktobar 2020 07:00)

Ne potcenjuj Stankovića. Nije on kriv što naši selektori još od Piksija nemaju plejmejkera pa su ga terali da to igra. On je bio vrhunski vezni igrač, čvrst u duelu i sa odličnim šutem, skokom i pasom. Ali nije Piksi. Igrao je fenomenalno za reprezentaciju, požrtvovano, oduzeo je milion lopti na sredini i dobio milion duela, ali naši ljudi priznaju igrača samo ako, kao Piksi protiv Španije, donese sam pobedu.
Uostalom, čovek je kod najvećih trenera sveta Eriksona i Murinja igrao većinu vremena u prvih jedanaest. To dovoljno govori. Bio bi i prvak sa Zvezdom da se nije desila čuvena svetska sramota sa Obilićem.
On jeste legenda.

tomy bgd

pre 3 godine

deki , cenim te postujem te , imao si karijeru svaka čast .....ali
jednostavno nemaš crtu neku za trenera , nemas stav , nemas ponasanje a izgleda ni strucnost.....mani se na vreme nemoj se mučiti budi neki menadzer ili slicno...
isto vazi i za savu milosevica .....

nikola

pre 3 godine

Ovo je mozda najbolje izdanje koje sam gledao otkad je Stankovic preuzeo, ali je daleko od dobrog

Trebao je sudija da prekine igru, ali dok su nasi cekali da vide hoce li, nemci dadose gol.

Najveci problem kod nasih timova u evropi je sto treba da napravimo 10 prilika da damo jedan gol. Oni to nisu uradili
Mi smo imali dve dobre sanse, malo jaci igraci bi realizovali lagano. Nismo iskoristili i to je to 2-0

Futre

pre 3 godine

Odmah se traže izgovori, klasičan balkanski mentalitet. Ali, iako Stanković nije iskusan i ne pokazuje trenersku zrelost, ne može se reći da ne pokušava da igra fudbal. Vidi se da dolazi ipak iz vrhunskog fudbala i da pokušava da sprovede nešto što je video kod vrhunskih trenera kod kojih je bio u prvih jedanaest većinu karijere. Isto je pokušavao Savo u Partizanu. Ono što treba da nam bude tema je, kako to da naši igrači nisu naučeni osnovnim fudbalskim stvarima? Čak i polovni igrači iz inostranstva koje niko neće, kada dodju ovde jedini umeju da se zagrade, naprave "normalan" faul da prekinu kontru, upute pas ili centaršut koji liči na fudbal (Ben, Sanogo, Marin, Natko, Suma, Sadik...). To je prava tema za razgovor. Čemu služe naše omladinske škole? Da li rade profesionalno ili služe za trange-frange burazerske varijante? Nemojte da se lažemo, da nam nema stranaca u timovima ( Marina takodje računam u "stranca" jer je fudbal naučio da igra u inostranstvu), Omonija i Šarlroa bi nas rutinski tukli sa 3-4 komada razlike. Zamislite naš fudbal u evropskim kvalifikacijama samo sa domaćim igračima, pa to bi bio opasan smehotres. Čak i talentovani igrači poput malog Erakovića, bolje da što pre budu prodati negde gde će ih naučiti taktici, tehnici i kretanju, pa bi bar reprezentacija imala koristi. Mi smo majstori da ne pazimo na času i promašimo temu. Tema nisu treneri, već dunstersko-lopovski pristup poslu od strane uprava klubova i FSS.

Lako je igrari namestene utakmice

pre 3 godine

Deki samo napred.Ovo nije bilo lose danas.Takticki dobro postavljena igra,oni su imali tu jednu dobru sansu u prvom poluvremenu za ceo mec.E sad prvi gol klasicna opasna igra i trebalo je indirekt dosuditi ali ne vredi se osvrtati vise.



Jeste,cista opasna igra ali u ling longu kad sude vase sudije.navikili ste da padate smesno vas je gledati .plus da vristite svi.ling long navike su cudo,samo evropa pokazuje pravo stanje.

Misa

pre 3 godine

Da su se borili, jesu. Da nemaju pojma, nemaju. Nisam gledao celu utakmicu ali sta mi je veoma smetalo, ni jejad jedini pis nisu odigrali a da nije bio do prvog igraca pored sebe, i to samo ako je veoma blizu i potpuno otkriven. Nesto komplikovanije,odmah 10 metaralopta promasena. Tacno se vidi da jednostavno nema tu kvaliteta. I naravno, ako je neko nesto i pokusao da uputi loptu u prazan prostor, to je sa takvim zakasnjenjem da je ovaj sto je trcao, odustao pre pola sata.

Damir 1965

pre 3 godine

Ja. Da bi neko bio legenda Crvene Zvezde mora da bude mnogo bolji fudbaler od Dejana Stankovića, a u Zvezda je samo od 1978 do 1991 imala barem 20 većih.

Vitez Lukić od Lamburginija

pre 3 godine

Zaslužili ste više ali ste dobili samo dva. Više sreće u sledećem kolu i nadam se da ćemo makar jednom videti protivničkog golmana a da to ne bude prilikom izlaska igrača na teren pred početak utakmice.

Partizanovac

pre 3 godine

Ima svakakvih navijaca... Deki je vazda bio super fer i korektan i igrao za Srbiju sto bi se reklo "i sa jednom nogom" i to sto se nalozio da je bio faul je bilo jer se doticni valjao... On se ne bi valjao. To mu nije u "meniju". Sve to me podsjetilo na jednu situaciju kada sam bio u restoranu sa covjekom koji gleda samo hokej. Dok smo gledali neku utakmicu italijanske lige, onako da ubijemo vrijeme dok ne dodje rucak, navodno se povrijedio jedan igrac. Previja se i zapomaze, a svi ga ignorisu. Kako je drug navikao na hokej, gdje se igrac tako previja ako mu je recimo slomljena noga, ali cesto ni tada, drug se uznemirio i poceo da vice, iako je inace jako smiren covjek. Jednostavno je mislio da ovaj sto se izlezava na travi mozda i umire, a svakako u teskom stanju. Zvezda je bila zacudjujuce dobra, igrala je hrabro, a to sto je lose prosla je "zahvaljujuci" protekcijama koje, zajedno sa Partizanom, uziva. Da taj pojedinac nije srusio disciplinu tima bilo bi bar nerijeseno. Vise puta sam ponovio, to "u mom selu najveci seljak sam ja" ne prolazi u Evropi. Drago mi je zbog Dekija jer je jedna od rijetkih licnosti u ovom blatu od srpskog fudbala.

Boro iz Pobede

pre 3 godine

Dobro ste prosli ja sam mislio da nece biti ispod 5 komada. Mada da je igrao Kramaric.... A sudija vam nije svirao cist penal u prvom, to se brzo zaboravlja!

kukuruz kokicar

pre 3 godine

Dobra je bila Zvezda.Stankovic je ovom formacijom potpuno neutralisao napade Nemaca.Steta za Zvezdu,mogli su do boda danas
(Partizanovac, 22. oktobar 2020 23:54)

Slažem se. Isto tako se vidi da je čovek celu igračku karijeru proveo u Italiji. Mnogo lepše to izgleda kad ti gledaš da svaki put lepo izneses loptu na polovinu protivnika, a ne kao do sad, vratiš golmanu i BAM.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

Zaboravlja se na staru dobru opasnu igru. Ne moraš direktno da pokosiš igrača. Dovoljna je namera, otvoren đon i nasilna akcija da se sudi prekršaj. Veljko je preskočio i od straha i instikta da mu ovaj krakati ne slomi nešto.

Neverovatno da Španac ne sudi opasnu igru, svaki meč Primere ima 2-3 takva slučaja.

Batiston

pre 3 godine

Nego, gledam kako je neko gurnuo
Falcinelija sa dve ruke od nazad,isti pada, ovaj ne svira nista.
Realnost je da se radi o niskom kalibru sudija i van je logike pridavati znacaju
Imaju kasnije kontrole, gde im se
zahvale na saradnji.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Dobro je Deki sredina nam je šuplja a desni bek prespor i nejak svakako bi uveo Gobeljiča,Pankova i Grujiča falila nam brza predaja lopte na sredini sa brzim bekovima i krilima kao poslednji igrač treba igrati Pankov koji lagano i brzo iznosi loptu dok je Erakovič u konstantnim problemima mnogo bolje igramo sa Gobeljičem desno.Fali Kanga kao i Ivanič,da se linija poveže isto tako moramo imati brzo krilo kakav je Grujič umesto,da ova 3.igrača igraju Pankov i Grujič se bez razloga guraju na klupu a pomeni su mnogo dobri igrači.

Marko

pre 3 godine

Nemas ti stankovicu pojma i veze sa realnoscu....kakav crni faul tesko tebi!!
(Ikiiii, 22. oktobar 2020 23:30) Zvezda je dobro igrala, Stanković dobro postavio taktiku. Vi navijači drugog kluba gledajte vaša posla.
(Drago, 22. oktobar 2020 23:36)

Tako su govorili za Savu Miloševića, a on unakazio Partizan i to dva puta protiv AZ Alkmara. Tako ce i ovaj vaš nesrecnik vas, već na sledećoj u Beogradu. Čovek promašio profesiju.
Fudbal = Rezultat...Ostalo je blebetanje.

Dare

pre 3 godine

@Zvezda je dobro igrala, Stanković dobro postavio taktiku. Vi navijači drugog kluba gledajte vaša posla.

Šta bi bilo da Deki nije dobro postavio taktiku i da Zvezda nije dobro igrala? 10-0?

Вук Караџић

pre 3 godine

нема од српског фудбала ништа док се на тренерске клупе не врате факултетски образовани професионалци. је*еш ове полуписмене народњаке који не знају ни где им је дупе ни где им је глава. хоћу да звезда игра брзо, снажно, паметно, на гол више, а не да се брани бункером против једне просечне европске екипе.

Crnogorac

pre 3 godine

Nije bio faul,cistu loptu je pokupio igrac Hofenhajma.Razumem da se Stankovic u tom trenutku bunio jer je mislio da je faul ali ako i dalje misli da je ono prekrsaj (sigurno je pogledao snimak) onda on ima amneziju i zaboravlja kakav je on bio igrac i fajter,ne kao ovi sada sto igraju za Zvezdu!

Bice kad bude

pre 3 godine

Dobro Stankovicu, pitao si ga. I sta god ti je odgovorio, pokazao ti je rukom da se vratis u svoj pravougaonik. Zasto se nisi vratio ni posle pola minuta? Glumio si neku zrtvu kao nezreli adolescent.

Ivan Veljković

pre 3 godine

Ne znam tačno, nije najjasniji video oko te situacije na centru koja je prethodila voidećem golu Hofenhajma ali ako je bilo kontakta onda je gol neregularan, a ako ga nije bilo onda je sve čisto definitivno, ma koliko to nama zvezdašima ne prija, ali samo ako ga nije bilo, a to svakako na ovom snimku iz svih uglova se ne može najjasnije utvrditi, prema tome ostaje ta dilema! A da smo se držali dobro večeras, o jesmo, definitivno, pokazali smo da možemo sa jednim izuzetno kvalitetnim bundesligašem, po meni trećem po kvalitetu u Bundesligi odmah iza Bajerna i Borusije Dortmund naravno da se nosimo na njegovom terenu! Biće bolje, protiv Slovana i Genta Zvezda može zabeležiti sigurne pobede, samo treba ići hrabro i samouvereno dalje!

kusavi

pre 3 godine

Nemamo klupu, sve je puklo kad je izasao sanogo. Jednostavno ne moze mali petrovic to da iznese. Bice to ok kada se vrate kanga i ivanic uz sanoga i velju bicemo jaki u sredini gdje danas nije bilo kreacije. Odbrana vrlo dobra, erak ce biti vrhunski igrac. U napadu katai i talijan su korektni ostalo nula. Najbolnija tacka su nam bekovi u danasnjem sastavu bocni vezni, ako tu nadjemo kvalitetne zamjene mozemo biti top ekipa.

Arthas

pre 3 godine

Jeste ostar start ali nije bio faul. Kako god ovi su prosto i realno bolji za ta dva gola, a ti se zapitaj kako citave sezone ekipa ima problem da stvara sanse iz igre, ne moze citavu sezonu na neke suteve iz daljine, odbitke i prekide. Inace za tim neke opaske:
Sanogo odlican, to sto mi zovemo grubim je normala u Evropi.
Katai i Falcineli solidni ali ne mogu sve sami.
Neki prozivaju Borjana sto ne kapiram, ovakvi golovi se ne brane.
Milunovic iznenadjujuce dobar u formaciji 3 stopera, generalno sva trojica ok su bili, rupa je u veznom redu koji sem Sanoga ne postoji, nemamo ni bekove u kojoj god formaciji bili. Ovi klinci su smesni, a jos uvek gledati Simica i Vukanovica u klubu je stvarno pretuzno.

Napred Zvezdo

pre 3 godine

Deki samo napred.Ovo nije bilo lose danas.Takticki dobro postavljena igra,oni su imali tu jednu dobru sansu u prvom poluvremenu za ceo mec.E sad prvi gol klasicna opasna igra i trebalo je indirekt dosuditi ali ne vredi se osvrtati vise.

Goran Loznica

pre 3 godine

Odlična igra Crvene Zvezde u fudbalu a još bolja u košarci. Večeras je naše veče, mi navijači Zvezde smo presrećni, pogotovu ja koji sam do pre neku godinu bio okoreli partizanovac a sada sam delija veliki.

Dare_cz

pre 3 godine

Borili se momci i nema im se sta zameriti.Pristup je bio dobar i mi smo takticki izgledali dobro do tog 64 minuta,takticka disciplina na nivou Milojevica.Mi sa ovim pristupom pobedjujemo i Cehe i Belgijance.Napred Deki,napred Zvezdo

papazjanija

pre 3 godine

ne niste. kad si ravnopravan, rezultat je nerešen. kad izgubiš 2:0 znači da si na terenu pokazao manje. zato i postoje golovi i rezultat. gol je posledica htenja, znanja i zalaganja. kolko daš, tolko si zaslužio, kolko primiš tolko si zaslužio.

Drago

pre 3 godine

Nemas ti stankovicu pojma i veze sa realnoscu....kakav crni faul tesko tebi!!
(Ikiiii, 22. oktobar 2020 23:30) Zvezda je dobro igrala, Stanković dobro postavio taktiku. Vi navijači drugog kluba gledajte vaša posla.

papazjanija

pre 3 godine

ne niste. kad si ravnopravan, rezultat je nerešen. kad izgubiš 2:0 znači da si na terenu pokazao manje. zato i postoje golovi i rezultat. gol je posledica htenja, znanja i zalaganja. kolko daš, tolko si zaslužio, kolko primiš tolko si zaslužio.

Arthas

pre 3 godine

Jeste ostar start ali nije bio faul. Kako god ovi su prosto i realno bolji za ta dva gola, a ti se zapitaj kako citave sezone ekipa ima problem da stvara sanse iz igre, ne moze citavu sezonu na neke suteve iz daljine, odbitke i prekide. Inace za tim neke opaske:
Sanogo odlican, to sto mi zovemo grubim je normala u Evropi.
Katai i Falcineli solidni ali ne mogu sve sami.
Neki prozivaju Borjana sto ne kapiram, ovakvi golovi se ne brane.
Milunovic iznenadjujuce dobar u formaciji 3 stopera, generalno sva trojica ok su bili, rupa je u veznom redu koji sem Sanoga ne postoji, nemamo ni bekove u kojoj god formaciji bili. Ovi klinci su smesni, a jos uvek gledati Simica i Vukanovica u klubu je stvarno pretuzno.

Dare_cz

pre 3 godine

Borili se momci i nema im se sta zameriti.Pristup je bio dobar i mi smo takticki izgledali dobro do tog 64 minuta,takticka disciplina na nivou Milojevica.Mi sa ovim pristupom pobedjujemo i Cehe i Belgijance.Napred Deki,napred Zvezdo

Drago

pre 3 godine

Nemas ti stankovicu pojma i veze sa realnoscu....kakav crni faul tesko tebi!!
(Ikiiii, 22. oktobar 2020 23:30) Zvezda je dobro igrala, Stanković dobro postavio taktiku. Vi navijači drugog kluba gledajte vaša posla.

Misa

pre 3 godine

Da su se borili, jesu. Da nemaju pojma, nemaju. Nisam gledao celu utakmicu ali sta mi je veoma smetalo, ni jejad jedini pis nisu odigrali a da nije bio do prvog igraca pored sebe, i to samo ako je veoma blizu i potpuno otkriven. Nesto komplikovanije,odmah 10 metaralopta promasena. Tacno se vidi da jednostavno nema tu kvaliteta. I naravno, ako je neko nesto i pokusao da uputi loptu u prazan prostor, to je sa takvim zakasnjenjem da je ovaj sto je trcao, odustao pre pola sata.

Goran Loznica

pre 3 godine

Odlična igra Crvene Zvezde u fudbalu a još bolja u košarci. Večeras je naše veče, mi navijači Zvezde smo presrećni, pogotovu ja koji sam do pre neku godinu bio okoreli partizanovac a sada sam delija veliki.

Damir 1965

pre 3 godine

Ja. Da bi neko bio legenda Crvene Zvezde mora da bude mnogo bolji fudbaler od Dejana Stankovića, a u Zvezda je samo od 1978 do 1991 imala barem 20 većih.

Napred Zvezdo

pre 3 godine

Deki samo napred.Ovo nije bilo lose danas.Takticki dobro postavljena igra,oni su imali tu jednu dobru sansu u prvom poluvremenu za ceo mec.E sad prvi gol klasicna opasna igra i trebalo je indirekt dosuditi ali ne vredi se osvrtati vise.

Vitez Lukić od Lamburginija

pre 3 godine

Zaslužili ste više ali ste dobili samo dva. Više sreće u sledećem kolu i nadam se da ćemo makar jednom videti protivničkog golmana a da to ne bude prilikom izlaska igrača na teren pred početak utakmice.

Bice kad bude

pre 3 godine

Dobro Stankovicu, pitao si ga. I sta god ti je odgovorio, pokazao ti je rukom da se vratis u svoj pravougaonik. Zasto se nisi vratio ni posle pola minuta? Glumio si neku zrtvu kao nezreli adolescent.

Slavisa

pre 3 godine

Nezrelo ponasanje trenera. Slika koju nemate prilike cesto da vidite na utakmicama u Evropi.

Deki nisi u kafani. Ovo je elitno takmicenje, ceo svet gleda.

Obuci odelo, obrij se, ponasaj dostojanstveno pre svega, pokazi karakter, malo povedi racuna o gestikulaciji, skrati jezik i uci zanat, sta da ti kazem, ima jos puno da se uci Deki.

Boro iz Pobede

pre 3 godine

Dobro ste prosli ja sam mislio da nece biti ispod 5 komada. Mada da je igrao Kramaric.... A sudija vam nije svirao cist penal u prvom, to se brzo zaboravlja!

Вук Караџић

pre 3 godine

нема од српског фудбала ништа док се на тренерске клупе не врате факултетски образовани професионалци. је*еш ове полуписмене народњаке који не знају ни где им је дупе ни где им је глава. хоћу да звезда игра брзо, снажно, паметно, на гол више, а не да се брани бункером против једне просечне европске екипе.

Partizanovac

pre 3 godine

Ima svakakvih navijaca... Deki je vazda bio super fer i korektan i igrao za Srbiju sto bi se reklo "i sa jednom nogom" i to sto se nalozio da je bio faul je bilo jer se doticni valjao... On se ne bi valjao. To mu nije u "meniju". Sve to me podsjetilo na jednu situaciju kada sam bio u restoranu sa covjekom koji gleda samo hokej. Dok smo gledali neku utakmicu italijanske lige, onako da ubijemo vrijeme dok ne dodje rucak, navodno se povrijedio jedan igrac. Previja se i zapomaze, a svi ga ignorisu. Kako je drug navikao na hokej, gdje se igrac tako previja ako mu je recimo slomljena noga, ali cesto ni tada, drug se uznemirio i poceo da vice, iako je inace jako smiren covjek. Jednostavno je mislio da ovaj sto se izlezava na travi mozda i umire, a svakako u teskom stanju. Zvezda je bila zacudjujuce dobra, igrala je hrabro, a to sto je lose prosla je "zahvaljujuci" protekcijama koje, zajedno sa Partizanom, uziva. Da taj pojedinac nije srusio disciplinu tima bilo bi bar nerijeseno. Vise puta sam ponovio, to "u mom selu najveci seljak sam ja" ne prolazi u Evropi. Drago mi je zbog Dekija jer je jedna od rijetkih licnosti u ovom blatu od srpskog fudbala.

Crnogorac

pre 3 godine

Nije bio faul,cistu loptu je pokupio igrac Hofenhajma.Razumem da se Stankovic u tom trenutku bunio jer je mislio da je faul ali ako i dalje misli da je ono prekrsaj (sigurno je pogledao snimak) onda on ima amneziju i zaboravlja kakav je on bio igrac i fajter,ne kao ovi sada sto igraju za Zvezdu!

Futre

pre 3 godine

Odmah se traže izgovori, klasičan balkanski mentalitet. Ali, iako Stanković nije iskusan i ne pokazuje trenersku zrelost, ne može se reći da ne pokušava da igra fudbal. Vidi se da dolazi ipak iz vrhunskog fudbala i da pokušava da sprovede nešto što je video kod vrhunskih trenera kod kojih je bio u prvih jedanaest većinu karijere. Isto je pokušavao Savo u Partizanu. Ono što treba da nam bude tema je, kako to da naši igrači nisu naučeni osnovnim fudbalskim stvarima? Čak i polovni igrači iz inostranstva koje niko neće, kada dodju ovde jedini umeju da se zagrade, naprave "normalan" faul da prekinu kontru, upute pas ili centaršut koji liči na fudbal (Ben, Sanogo, Marin, Natko, Suma, Sadik...). To je prava tema za razgovor. Čemu služe naše omladinske škole? Da li rade profesionalno ili služe za trange-frange burazerske varijante? Nemojte da se lažemo, da nam nema stranaca u timovima ( Marina takodje računam u "stranca" jer je fudbal naučio da igra u inostranstvu), Omonija i Šarlroa bi nas rutinski tukli sa 3-4 komada razlike. Zamislite naš fudbal u evropskim kvalifikacijama samo sa domaćim igračima, pa to bi bio opasan smehotres. Čak i talentovani igrači poput malog Erakovića, bolje da što pre budu prodati negde gde će ih naučiti taktici, tehnici i kretanju, pa bi bar reprezentacija imala koristi. Mi smo majstori da ne pazimo na času i promašimo temu. Tema nisu treneri, već dunstersko-lopovski pristup poslu od strane uprava klubova i FSS.

Dare

pre 3 godine

@Zvezda je dobro igrala, Stanković dobro postavio taktiku. Vi navijači drugog kluba gledajte vaša posla.

Šta bi bilo da Deki nije dobro postavio taktiku i da Zvezda nije dobro igrala? 10-0?

Lako je igrari namestene utakmice

pre 3 godine

Deki samo napred.Ovo nije bilo lose danas.Takticki dobro postavljena igra,oni su imali tu jednu dobru sansu u prvom poluvremenu za ceo mec.E sad prvi gol klasicna opasna igra i trebalo je indirekt dosuditi ali ne vredi se osvrtati vise.



Jeste,cista opasna igra ali u ling longu kad sude vase sudije.navikili ste da padate smesno vas je gledati .plus da vristite svi.ling long navike su cudo,samo evropa pokazuje pravo stanje.

Marko

pre 3 godine

Nemas ti stankovicu pojma i veze sa realnoscu....kakav crni faul tesko tebi!!
(Ikiiii, 22. oktobar 2020 23:30) Zvezda je dobro igrala, Stanković dobro postavio taktiku. Vi navijači drugog kluba gledajte vaša posla.
(Drago, 22. oktobar 2020 23:36)

Tako su govorili za Savu Miloševića, a on unakazio Partizan i to dva puta protiv AZ Alkmara. Tako ce i ovaj vaš nesrecnik vas, već na sledećoj u Beogradu. Čovek promašio profesiju.
Fudbal = Rezultat...Ostalo je blebetanje.

kukuruz kokicar

pre 3 godine

Dobra je bila Zvezda.Stankovic je ovom formacijom potpuno neutralisao napade Nemaca.Steta za Zvezdu,mogli su do boda danas
(Partizanovac, 22. oktobar 2020 23:54)

Slažem se. Isto tako se vidi da je čovek celu igračku karijeru proveo u Italiji. Mnogo lepše to izgleda kad ti gledaš da svaki put lepo izneses loptu na polovinu protivnika, a ne kao do sad, vratiš golmanu i BAM.

Futre

pre 3 godine

Ja. Da bi neko bio legenda Crvene Zvezde mora da bude mnogo bolji fudbaler od Dejana Stankovića, a u Zvezda je samo od 1978 do 1991 imala barem 20 većih.
(Damir 1965, 23. oktobar 2020 07:00)

Ne potcenjuj Stankovića. Nije on kriv što naši selektori još od Piksija nemaju plejmejkera pa su ga terali da to igra. On je bio vrhunski vezni igrač, čvrst u duelu i sa odličnim šutem, skokom i pasom. Ali nije Piksi. Igrao je fenomenalno za reprezentaciju, požrtvovano, oduzeo je milion lopti na sredini i dobio milion duela, ali naši ljudi priznaju igrača samo ako, kao Piksi protiv Španije, donese sam pobedu.
Uostalom, čovek je kod najvećih trenera sveta Eriksona i Murinja igrao većinu vremena u prvih jedanaest. To dovoljno govori. Bio bi i prvak sa Zvezdom da se nije desila čuvena svetska sramota sa Obilićem.
On jeste legenda.

tomy bgd

pre 3 godine

deki , cenim te postujem te , imao si karijeru svaka čast .....ali
jednostavno nemaš crtu neku za trenera , nemas stav , nemas ponasanje a izgleda ni strucnost.....mani se na vreme nemoj se mučiti budi neki menadzer ili slicno...
isto vazi i za savu milosevica .....

nikola

pre 3 godine

Ovo je mozda najbolje izdanje koje sam gledao otkad je Stankovic preuzeo, ali je daleko od dobrog

Trebao je sudija da prekine igru, ali dok su nasi cekali da vide hoce li, nemci dadose gol.

Najveci problem kod nasih timova u evropi je sto treba da napravimo 10 prilika da damo jedan gol. Oni to nisu uradili
Mi smo imali dve dobre sanse, malo jaci igraci bi realizovali lagano. Nismo iskoristili i to je to 2-0

detektiv kokni kol

pre 3 godine

Zaboravlja se na staru dobru opasnu igru. Ne moraš direktno da pokosiš igrača. Dovoljna je namera, otvoren đon i nasilna akcija da se sudi prekršaj. Veljko je preskočio i od straha i instikta da mu ovaj krakati ne slomi nešto.

Neverovatno da Španac ne sudi opasnu igru, svaki meč Primere ima 2-3 takva slučaja.

alex

pre 3 godine

Ljudi Stankovic je bio odlican igrac ali kao trener slabo......Milojevic je tata za njega...los takticar psiholoski slab videcete sta ce biti na ostalim utakmicama....nece nista uraditi...

Batiston

pre 3 godine

Nego, gledam kako je neko gurnuo
Falcinelija sa dve ruke od nazad,isti pada, ovaj ne svira nista.
Realnost je da se radi o niskom kalibru sudija i van je logike pridavati znacaju
Imaju kasnije kontrole, gde im se
zahvale na saradnji.

Sunce Slobode

pre 3 godine

Biće ovo sve bolje. Bez Kange, Ivanića i Gavrića. Sa pola Kataja (pod injekcijama) i Bena nije moglo više. Odbrana je bila ok. Valjda je i Deki video da je Gajić bolji od Gobeljica. Erakovic sada jednostavno mora da igra. I zbog budućnosti i zbog toga što je stoper br.2 posle Degeneka već sada. Sanogo pun pogodak.

Bocko

pre 3 godine

Iskreno, ocekivao sam losiju igru. Videla se velika zelja i borbenost, ali videla se i velika tehnicka neobucenost veceg broja nasih igraca. Kao da su se osnovci upisali na fakultet. Sto se sansi tice, imali smo bar tri: Spiridonovic promasio loptu i dve sanse Sanoga glavom. Nije sansa samo kad ide lopta u okvir gola.

Nikia

pre 3 godine

Tacno je da su sudije grešile,jedan penal za nemce su prevideli i jedan crveni karton za zvezdinog sileđiju vec u 5 min.! A prekršaj nije postojao,to su potvrdile i naše sudije,ali je zvezda naucila da se kod nas sudi po njenoj potrbi!

ko-ometator

pre 3 godine

Nebitan je faul. Ti si pogresan covek na pogresnom mestu, uz svo dužno poštovanje. Sve najbolje ti želim ali uopste nemam poverenja u ovo sto radis i voleo bih da odes pre nego sto bude kasno i za tebe i za FKCZ.

Nikola

pre 3 godine

Jeste,cista opasna igra ali u ling longu kad sude vase sudije.navikili ste da padate smesno vas je gledati .plus da vristite svi.ling long navike su cudo,samo evropa pokazuje pravo stanje.
(Lako je igrari namestene utakmice, 23. oktobar 2020 07:57)

Dokle vise kukanje i prozivanje? Smesni ste svi vi sto niste u koloru...

Ivan Veljković

pre 3 godine

Ne znam tačno, nije najjasniji video oko te situacije na centru koja je prethodila voidećem golu Hofenhajma ali ako je bilo kontakta onda je gol neregularan, a ako ga nije bilo onda je sve čisto definitivno, ma koliko to nama zvezdašima ne prija, ali samo ako ga nije bilo, a to svakako na ovom snimku iz svih uglova se ne može najjasnije utvrditi, prema tome ostaje ta dilema! A da smo se držali dobro večeras, o jesmo, definitivno, pokazali smo da možemo sa jednim izuzetno kvalitetnim bundesligašem, po meni trećem po kvalitetu u Bundesligi odmah iza Bajerna i Borusije Dortmund naravno da se nosimo na njegovom terenu! Biće bolje, protiv Slovana i Genta Zvezda može zabeležiti sigurne pobede, samo treba ići hrabro i samouvereno dalje!

kusavi

pre 3 godine

Nemamo klupu, sve je puklo kad je izasao sanogo. Jednostavno ne moze mali petrovic to da iznese. Bice to ok kada se vrate kanga i ivanic uz sanoga i velju bicemo jaki u sredini gdje danas nije bilo kreacije. Odbrana vrlo dobra, erak ce biti vrhunski igrac. U napadu katai i talijan su korektni ostalo nula. Najbolnija tacka su nam bekovi u danasnjem sastavu bocni vezni, ako tu nadjemo kvalitetne zamjene mozemo biti top ekipa.

slaviša šmigič

pre 3 godine

Dobro je Deki sredina nam je šuplja a desni bek prespor i nejak svakako bi uveo Gobeljiča,Pankova i Grujiča falila nam brza predaja lopte na sredini sa brzim bekovima i krilima kao poslednji igrač treba igrati Pankov koji lagano i brzo iznosi loptu dok je Erakovič u konstantnim problemima mnogo bolje igramo sa Gobeljičem desno.Fali Kanga kao i Ivanič,da se linija poveže isto tako moramo imati brzo krilo kakav je Grujič umesto,da ova 3.igrača igraju Pankov i Grujič se bez razloga guraju na klupu a pomeni su mnogo dobri igrači.

Biljana

pre 3 godine

Mozda bi i zasluzivali vise,samo kad bi svoje igrace naucili da ne foliraju faulove a kad to vec urade da se bar brzo podignu i nastave da trce(kad vide da im nije proslo).Sramotno je to valjanje u 21.veku gde se sve vidi iz po 5-6 razlicitih uglova.

Damir 1965

pre 3 godine

Futre. Stanković je bio vrhunski fudbaler, ali kada bi njega smatrao legendom onda bi Zvezda imala 75 legendi, a time bi umanjio vrednost pojma legenda.

TIGER

pre 3 godine

Pet igrača u odbrani i Borjan na golu. Bez suta u okvir gola za 90 minuta!
Svesno se išlo na bod ali ćorak i pored pola tima H koji nisu igrali.
U derbiju Partizan imao više šansi a igrao bez napadača. Toliko o "maestru" :)

Goran Loznica

pre 3 godine

Odlična igra Crvene Zvezde u fudbalu a još bolja u košarci. Večeras je naše veče, mi navijači Zvezde smo presrećni, pogotovu ja koji sam do pre neku godinu bio okoreli partizanovac a sada sam delija veliki.

Drago

pre 3 godine

Nemas ti stankovicu pojma i veze sa realnoscu....kakav crni faul tesko tebi!!
(Ikiiii, 22. oktobar 2020 23:30) Zvezda je dobro igrala, Stanković dobro postavio taktiku. Vi navijači drugog kluba gledajte vaša posla.

Napred Zvezdo

pre 3 godine

Deki samo napred.Ovo nije bilo lose danas.Takticki dobro postavljena igra,oni su imali tu jednu dobru sansu u prvom poluvremenu za ceo mec.E sad prvi gol klasicna opasna igra i trebalo je indirekt dosuditi ali ne vredi se osvrtati vise.

Dare_cz

pre 3 godine

Borili se momci i nema im se sta zameriti.Pristup je bio dobar i mi smo takticki izgledali dobro do tog 64 minuta,takticka disciplina na nivou Milojevica.Mi sa ovim pristupom pobedjujemo i Cehe i Belgijance.Napred Deki,napred Zvezdo

papazjanija

pre 3 godine

ne niste. kad si ravnopravan, rezultat je nerešen. kad izgubiš 2:0 znači da si na terenu pokazao manje. zato i postoje golovi i rezultat. gol je posledica htenja, znanja i zalaganja. kolko daš, tolko si zaslužio, kolko primiš tolko si zaslužio.

detektiv kokni kol

pre 3 godine

Zaboravlja se na staru dobru opasnu igru. Ne moraš direktno da pokosiš igrača. Dovoljna je namera, otvoren đon i nasilna akcija da se sudi prekršaj. Veljko je preskočio i od straha i instikta da mu ovaj krakati ne slomi nešto.

Neverovatno da Španac ne sudi opasnu igru, svaki meč Primere ima 2-3 takva slučaja.

Batiston

pre 3 godine

Nego, gledam kako je neko gurnuo
Falcinelija sa dve ruke od nazad,isti pada, ovaj ne svira nista.
Realnost je da se radi o niskom kalibru sudija i van je logike pridavati znacaju
Imaju kasnije kontrole, gde im se
zahvale na saradnji.

Arthas

pre 3 godine

Jeste ostar start ali nije bio faul. Kako god ovi su prosto i realno bolji za ta dva gola, a ti se zapitaj kako citave sezone ekipa ima problem da stvara sanse iz igre, ne moze citavu sezonu na neke suteve iz daljine, odbitke i prekide. Inace za tim neke opaske:
Sanogo odlican, to sto mi zovemo grubim je normala u Evropi.
Katai i Falcineli solidni ali ne mogu sve sami.
Neki prozivaju Borjana sto ne kapiram, ovakvi golovi se ne brane.
Milunovic iznenadjujuce dobar u formaciji 3 stopera, generalno sva trojica ok su bili, rupa je u veznom redu koji sem Sanoga ne postoji, nemamo ni bekove u kojoj god formaciji bili. Ovi klinci su smesni, a jos uvek gledati Simica i Vukanovica u klubu je stvarno pretuzno.

Partizanovac

pre 3 godine

Ima svakakvih navijaca... Deki je vazda bio super fer i korektan i igrao za Srbiju sto bi se reklo "i sa jednom nogom" i to sto se nalozio da je bio faul je bilo jer se doticni valjao... On se ne bi valjao. To mu nije u "meniju". Sve to me podsjetilo na jednu situaciju kada sam bio u restoranu sa covjekom koji gleda samo hokej. Dok smo gledali neku utakmicu italijanske lige, onako da ubijemo vrijeme dok ne dodje rucak, navodno se povrijedio jedan igrac. Previja se i zapomaze, a svi ga ignorisu. Kako je drug navikao na hokej, gdje se igrac tako previja ako mu je recimo slomljena noga, ali cesto ni tada, drug se uznemirio i poceo da vice, iako je inace jako smiren covjek. Jednostavno je mislio da ovaj sto se izlezava na travi mozda i umire, a svakako u teskom stanju. Zvezda je bila zacudjujuce dobra, igrala je hrabro, a to sto je lose prosla je "zahvaljujuci" protekcijama koje, zajedno sa Partizanom, uziva. Da taj pojedinac nije srusio disciplinu tima bilo bi bar nerijeseno. Vise puta sam ponovio, to "u mom selu najveci seljak sam ja" ne prolazi u Evropi. Drago mi je zbog Dekija jer je jedna od rijetkih licnosti u ovom blatu od srpskog fudbala.

Ivan Veljković

pre 3 godine

Ne znam tačno, nije najjasniji video oko te situacije na centru koja je prethodila voidećem golu Hofenhajma ali ako je bilo kontakta onda je gol neregularan, a ako ga nije bilo onda je sve čisto definitivno, ma koliko to nama zvezdašima ne prija, ali samo ako ga nije bilo, a to svakako na ovom snimku iz svih uglova se ne može najjasnije utvrditi, prema tome ostaje ta dilema! A da smo se držali dobro večeras, o jesmo, definitivno, pokazali smo da možemo sa jednim izuzetno kvalitetnim bundesligašem, po meni trećem po kvalitetu u Bundesligi odmah iza Bajerna i Borusije Dortmund naravno da se nosimo na njegovom terenu! Biće bolje, protiv Slovana i Genta Zvezda može zabeležiti sigurne pobede, samo treba ići hrabro i samouvereno dalje!

Lako je igrari namestene utakmice

pre 3 godine

Deki samo napred.Ovo nije bilo lose danas.Takticki dobro postavljena igra,oni su imali tu jednu dobru sansu u prvom poluvremenu za ceo mec.E sad prvi gol klasicna opasna igra i trebalo je indirekt dosuditi ali ne vredi se osvrtati vise.



Jeste,cista opasna igra ali u ling longu kad sude vase sudije.navikili ste da padate smesno vas je gledati .plus da vristite svi.ling long navike su cudo,samo evropa pokazuje pravo stanje.

Vitez Lukić od Lamburginija

pre 3 godine

Zaslužili ste više ali ste dobili samo dva. Više sreće u sledećem kolu i nadam se da ćemo makar jednom videti protivničkog golmana a da to ne bude prilikom izlaska igrača na teren pred početak utakmice.

kusavi

pre 3 godine

Nemamo klupu, sve je puklo kad je izasao sanogo. Jednostavno ne moze mali petrovic to da iznese. Bice to ok kada se vrate kanga i ivanic uz sanoga i velju bicemo jaki u sredini gdje danas nije bilo kreacije. Odbrana vrlo dobra, erak ce biti vrhunski igrac. U napadu katai i talijan su korektni ostalo nula. Najbolnija tacka su nam bekovi u danasnjem sastavu bocni vezni, ako tu nadjemo kvalitetne zamjene mozemo biti top ekipa.

Boro iz Pobede

pre 3 godine

Dobro ste prosli ja sam mislio da nece biti ispod 5 komada. Mada da je igrao Kramaric.... A sudija vam nije svirao cist penal u prvom, to se brzo zaboravlja!

Damir 1965

pre 3 godine

Ja. Da bi neko bio legenda Crvene Zvezde mora da bude mnogo bolji fudbaler od Dejana Stankovića, a u Zvezda je samo od 1978 do 1991 imala barem 20 većih.

Sunce Slobode

pre 3 godine

Biće ovo sve bolje. Bez Kange, Ivanića i Gavrića. Sa pola Kataja (pod injekcijama) i Bena nije moglo više. Odbrana je bila ok. Valjda je i Deki video da je Gajić bolji od Gobeljica. Erakovic sada jednostavno mora da igra. I zbog budućnosti i zbog toga što je stoper br.2 posle Degeneka već sada. Sanogo pun pogodak.

Nikola

pre 3 godine

Jeste,cista opasna igra ali u ling longu kad sude vase sudije.navikili ste da padate smesno vas je gledati .plus da vristite svi.ling long navike su cudo,samo evropa pokazuje pravo stanje.
(Lako je igrari namestene utakmice, 23. oktobar 2020 07:57)

Dokle vise kukanje i prozivanje? Smesni ste svi vi sto niste u koloru...

Futre

pre 3 godine

Ja. Da bi neko bio legenda Crvene Zvezde mora da bude mnogo bolji fudbaler od Dejana Stankovića, a u Zvezda je samo od 1978 do 1991 imala barem 20 većih.
(Damir 1965, 23. oktobar 2020 07:00)

Ne potcenjuj Stankovića. Nije on kriv što naši selektori još od Piksija nemaju plejmejkera pa su ga terali da to igra. On je bio vrhunski vezni igrač, čvrst u duelu i sa odličnim šutem, skokom i pasom. Ali nije Piksi. Igrao je fenomenalno za reprezentaciju, požrtvovano, oduzeo je milion lopti na sredini i dobio milion duela, ali naši ljudi priznaju igrača samo ako, kao Piksi protiv Španije, donese sam pobedu.
Uostalom, čovek je kod najvećih trenera sveta Eriksona i Murinja igrao većinu vremena u prvih jedanaest. To dovoljno govori. Bio bi i prvak sa Zvezdom da se nije desila čuvena svetska sramota sa Obilićem.
On jeste legenda.

Dare

pre 3 godine

@Zvezda je dobro igrala, Stanković dobro postavio taktiku. Vi navijači drugog kluba gledajte vaša posla.

Šta bi bilo da Deki nije dobro postavio taktiku i da Zvezda nije dobro igrala? 10-0?

slaviša šmigič

pre 3 godine

Dobro je Deki sredina nam je šuplja a desni bek prespor i nejak svakako bi uveo Gobeljiča,Pankova i Grujiča falila nam brza predaja lopte na sredini sa brzim bekovima i krilima kao poslednji igrač treba igrati Pankov koji lagano i brzo iznosi loptu dok je Erakovič u konstantnim problemima mnogo bolje igramo sa Gobeljičem desno.Fali Kanga kao i Ivanič,da se linija poveže isto tako moramo imati brzo krilo kakav je Grujič umesto,da ova 3.igrača igraju Pankov i Grujič se bez razloga guraju na klupu a pomeni su mnogo dobri igrači.

nikola

pre 3 godine

Ovo je mozda najbolje izdanje koje sam gledao otkad je Stankovic preuzeo, ali je daleko od dobrog

Trebao je sudija da prekine igru, ali dok su nasi cekali da vide hoce li, nemci dadose gol.

Najveci problem kod nasih timova u evropi je sto treba da napravimo 10 prilika da damo jedan gol. Oni to nisu uradili
Mi smo imali dve dobre sanse, malo jaci igraci bi realizovali lagano. Nismo iskoristili i to je to 2-0

Marko

pre 3 godine

Nemas ti stankovicu pojma i veze sa realnoscu....kakav crni faul tesko tebi!!
(Ikiiii, 22. oktobar 2020 23:30) Zvezda je dobro igrala, Stanković dobro postavio taktiku. Vi navijači drugog kluba gledajte vaša posla.
(Drago, 22. oktobar 2020 23:36)

Tako su govorili za Savu Miloševića, a on unakazio Partizan i to dva puta protiv AZ Alkmara. Tako ce i ovaj vaš nesrecnik vas, već na sledećoj u Beogradu. Čovek promašio profesiju.
Fudbal = Rezultat...Ostalo je blebetanje.

alex

pre 3 godine

Ljudi Stankovic je bio odlican igrac ali kao trener slabo......Milojevic je tata za njega...los takticar psiholoski slab videcete sta ce biti na ostalim utakmicama....nece nista uraditi...

tomy bgd

pre 3 godine

deki , cenim te postujem te , imao si karijeru svaka čast .....ali
jednostavno nemaš crtu neku za trenera , nemas stav , nemas ponasanje a izgleda ni strucnost.....mani se na vreme nemoj se mučiti budi neki menadzer ili slicno...
isto vazi i za savu milosevica .....

Вук Караџић

pre 3 godine

нема од српског фудбала ништа док се на тренерске клупе не врате факултетски образовани професионалци. је*еш ове полуписмене народњаке који не знају ни где им је дупе ни где им је глава. хоћу да звезда игра брзо, снажно, паметно, на гол више, а не да се брани бункером против једне просечне европске екипе.

Slavisa

pre 3 godine

Nezrelo ponasanje trenera. Slika koju nemate prilike cesto da vidite na utakmicama u Evropi.

Deki nisi u kafani. Ovo je elitno takmicenje, ceo svet gleda.

Obuci odelo, obrij se, ponasaj dostojanstveno pre svega, pokazi karakter, malo povedi racuna o gestikulaciji, skrati jezik i uci zanat, sta da ti kazem, ima jos puno da se uci Deki.

Crnogorac

pre 3 godine

Nije bio faul,cistu loptu je pokupio igrac Hofenhajma.Razumem da se Stankovic u tom trenutku bunio jer je mislio da je faul ali ako i dalje misli da je ono prekrsaj (sigurno je pogledao snimak) onda on ima amneziju i zaboravlja kakav je on bio igrac i fajter,ne kao ovi sada sto igraju za Zvezdu!

kukuruz kokicar

pre 3 godine

Dobra je bila Zvezda.Stankovic je ovom formacijom potpuno neutralisao napade Nemaca.Steta za Zvezdu,mogli su do boda danas
(Partizanovac, 22. oktobar 2020 23:54)

Slažem se. Isto tako se vidi da je čovek celu igračku karijeru proveo u Italiji. Mnogo lepše to izgleda kad ti gledaš da svaki put lepo izneses loptu na polovinu protivnika, a ne kao do sad, vratiš golmanu i BAM.

ko-ometator

pre 3 godine

Nebitan je faul. Ti si pogresan covek na pogresnom mestu, uz svo dužno poštovanje. Sve najbolje ti želim ali uopste nemam poverenja u ovo sto radis i voleo bih da odes pre nego sto bude kasno i za tebe i za FKCZ.

Misa

pre 3 godine

Da su se borili, jesu. Da nemaju pojma, nemaju. Nisam gledao celu utakmicu ali sta mi je veoma smetalo, ni jejad jedini pis nisu odigrali a da nije bio do prvog igraca pored sebe, i to samo ako je veoma blizu i potpuno otkriven. Nesto komplikovanije,odmah 10 metaralopta promasena. Tacno se vidi da jednostavno nema tu kvaliteta. I naravno, ako je neko nesto i pokusao da uputi loptu u prazan prostor, to je sa takvim zakasnjenjem da je ovaj sto je trcao, odustao pre pola sata.

Nikia

pre 3 godine

Tacno je da su sudije grešile,jedan penal za nemce su prevideli i jedan crveni karton za zvezdinog sileđiju vec u 5 min.! A prekršaj nije postojao,to su potvrdile i naše sudije,ali je zvezda naucila da se kod nas sudi po njenoj potrbi!

Futre

pre 3 godine

Odmah se traže izgovori, klasičan balkanski mentalitet. Ali, iako Stanković nije iskusan i ne pokazuje trenersku zrelost, ne može se reći da ne pokušava da igra fudbal. Vidi se da dolazi ipak iz vrhunskog fudbala i da pokušava da sprovede nešto što je video kod vrhunskih trenera kod kojih je bio u prvih jedanaest većinu karijere. Isto je pokušavao Savo u Partizanu. Ono što treba da nam bude tema je, kako to da naši igrači nisu naučeni osnovnim fudbalskim stvarima? Čak i polovni igrači iz inostranstva koje niko neće, kada dodju ovde jedini umeju da se zagrade, naprave "normalan" faul da prekinu kontru, upute pas ili centaršut koji liči na fudbal (Ben, Sanogo, Marin, Natko, Suma, Sadik...). To je prava tema za razgovor. Čemu služe naše omladinske škole? Da li rade profesionalno ili služe za trange-frange burazerske varijante? Nemojte da se lažemo, da nam nema stranaca u timovima ( Marina takodje računam u "stranca" jer je fudbal naučio da igra u inostranstvu), Omonija i Šarlroa bi nas rutinski tukli sa 3-4 komada razlike. Zamislite naš fudbal u evropskim kvalifikacijama samo sa domaćim igračima, pa to bi bio opasan smehotres. Čak i talentovani igrači poput malog Erakovića, bolje da što pre budu prodati negde gde će ih naučiti taktici, tehnici i kretanju, pa bi bar reprezentacija imala koristi. Mi smo majstori da ne pazimo na času i promašimo temu. Tema nisu treneri, već dunstersko-lopovski pristup poslu od strane uprava klubova i FSS.

Bocko

pre 3 godine

Iskreno, ocekivao sam losiju igru. Videla se velika zelja i borbenost, ali videla se i velika tehnicka neobucenost veceg broja nasih igraca. Kao da su se osnovci upisali na fakultet. Sto se sansi tice, imali smo bar tri: Spiridonovic promasio loptu i dve sanse Sanoga glavom. Nije sansa samo kad ide lopta u okvir gola.

Bice kad bude

pre 3 godine

Dobro Stankovicu, pitao si ga. I sta god ti je odgovorio, pokazao ti je rukom da se vratis u svoj pravougaonik. Zasto se nisi vratio ni posle pola minuta? Glumio si neku zrtvu kao nezreli adolescent.

TIGER

pre 3 godine

Pet igrača u odbrani i Borjan na golu. Bez suta u okvir gola za 90 minuta!
Svesno se išlo na bod ali ćorak i pored pola tima H koji nisu igrali.
U derbiju Partizan imao više šansi a igrao bez napadača. Toliko o "maestru" :)

Biljana

pre 3 godine

Mozda bi i zasluzivali vise,samo kad bi svoje igrace naucili da ne foliraju faulove a kad to vec urade da se bar brzo podignu i nastave da trce(kad vide da im nije proslo).Sramotno je to valjanje u 21.veku gde se sve vidi iz po 5-6 razlicitih uglova.

Damir 1965

pre 3 godine

Futre. Stanković je bio vrhunski fudbaler, ali kada bi njega smatrao legendom onda bi Zvezda imala 75 legendi, a time bi umanjio vrednost pojma legenda.